11/01/2010 12:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Ελλάδα που αντιστέκεται, η Ελλάδα που επιμένει



Η παλικαρίσια στάση των αντρών της Προεδρικής Φρουράς που αρνήθηκαν να εγκαταλείψουν την σκοπιά τους στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη παρά την προειδοποίηση για την τοποθέτηση βόμβας λίγα μέτρα από το σημείο που στέκονταν φρουροί, αποδεικνύει ότι υπάρχει ακόμα ελπίδα στον τόπο αυτό.


Πρόκειται για τους Μάριο Θεοδώρου από τη Λειβαδιά, Βασίλειο Βερνίκο από τη Νάξο και Ιωάννη Ανδρεάκο από την Ελιά Μάνης, οι οποίοι έγιναν σήμερα δεκτοί από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας:


«Θερμά συγχαρητήρια για την αφοσίωσή σας στο καθήκον. Μπράβο σας. Δώσατε ένα μήνυμα που, επαναλαμβάνω, ότι στα δύσκολα φαίνεται η ψυχή του Έλληνα», είπε ο Κάρολος Παπούλιας


Ζήτω η Ελλάδα και καθετί μοναχικό στον κόσμο αυτό

Ελασσώνα Λειβαδιά Μελβούρνη Μόναχο

Αλαμάνα και Γραβιά Αμέρικα

Βελεστίνο Άγιοι Σαράντα Εσκί Σεχήρ

Κώστας Μανώλης Πέτρος Γιάννης Τάκης

Πλατεία Ναυαρίνου Διοικητηρίου κι Εξαρχείων

Αλέκος Βασίλης Άγγελος

Μπιζανίου κι Αναλήψεως Αγίας Τριάδος κι 25ης Μαρτίου

η Ελλάδα που αντιστέκεται η Ελλάδα που επιμένει

κι όποιος δεν καταλαβαίνει δεν ξέρει που πατά και που πηγαίνει


Προφήτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. strategy avatar
    strategy 11/01/2010 13:15:40

    Εύγε!

  2. ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ 11/01/2010 13:26:24

    ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ!!!

  3. spm avatar
    spm 11/01/2010 13:29:54

    ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ. ΗΘΕΛΕ ΓΚΑΤΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ.

  4. poisonous avatar
    poisonous 11/01/2010 13:39:48

    Για να πούμε του στραβού το δίκιο, πρέπει να υπάρξει εντολή ανωτέρου για εγκατάλειψη διατεταγμένης υπηρεσίας σκοπιάς. Αλλιώς... στρατοδικείο. Διετάχθησαν να αποχωρήσουν από τον Αξιωματικό Υπηρεσίας ή όχι; 'Η μήπως τους δόθηκε η επιλογή; (εξαιρετικά απίθανο.

    Ο συμβολισμός φυσικά παραμένει ανεξαρτήτως των ανωτέρω επισημάνσεων και πολύ καλά έκανε ο Πρόεδρος που τους συνεχάρη προσωπικά.

    • fantomas avatar
      fantomas @ poisonous 11/01/2010 13:53:15

      Υπαρχει ομως και η κατασταση αναγκης που αποκλειει τον αδικο χαρακτηρα της πραξης και βασει αυτου δεν δυνατε να θεωρηθει εγκατάλειψη διατεταγμένης υπηρεσίας σκοπιάς. Οποτε δεν υπαρχει στρατοδικείο!!!

    • Αναρμόδιος avatar
      Αναρμόδιος @ poisonous 11/01/2010 13:54:45

      Μπράβο στα παιδιά. Ισως να έχουμε ακόμη ελπίδες για κάτι καλύτερο, όταν υπάρχουν παιδιά από την Νάξο, την Λειβαδιά και την Μάνη που μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο...

      Τι ακριβώς έγινε; Παρέμειναν στην θέση τους ακάλυπτοι; Εννοώ ούτε καν καλυφθηκαν πίσω από την σκοπιά-φυλάκιο (πράγμα που δεν χρειάζεσαι βέβαια καμμιά διαταγή ανωτέρου για να το κάνεις όταν δέχεσαι ή πρόκειται να δεχθείς πυρά. Οι πιο ενημερωμένοι, τι άραγε προβλέπει ο 20-1 και ο 20-2; Η μήπως καταργήθηκαν; );

      Και δεν τολμώ να σκεφτώ τι θα μπορούσε να γίνει αν κάποιο από αυτά τα παλληκάρια τραυματιζόταν ή τίποτε χειρότερο...

      Διότι και τον περσινό μάρτυρα που είχαμε ως κοινωνία, δεν είμαι σίγουρος αν τελικά τον "αξιοποιήσαμε" ως οφείλαμε και ως έπρεπε.

    • Greek avatar
      Greek @ poisonous 11/01/2010 15:59:51

      Αγαπητέ μου pasok poisonous,

      ληγμένα πήρες σήμερα;

  5. Νίκος avatar
    Νίκος 11/01/2010 13:47:44

    Ακους εκει να υπερασπιζονται τα συμβολα και το χωρο; που ειναι η ευλυγισια και ο ρεαλισμος κυριοι, τι παραδειγμα δεινετε στους αλλους και ειδικα στη νεολαια μας;

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Νίκος 11/01/2010 14:00:52

      σωστά! η μαγική λέξη, ευλυγισία... Ευκαμψία την έλεγε ο Φριτζ χτές...

      • Katerina avatar
        Katerina @ archaeopteryx 11/01/2010 14:15:02

        Έχουμε κι απ αυτό!
        «δε ζω σε γυάλα, έχω κάνει σκονάκι, έχω βάλει βύσμα στο στρατό…»

        • «Κασσάνδρα» avatar
          «Κασσάνδρα» @ Katerina 11/01/2010 14:29:00

          Κουμουνδούρου news

          • Katerina avatar
            Katerina @ «Κασσάνδρα» 11/01/2010 14:34:23

            Σου είχε «κάτσει» και σένα ο παραλογισμός του νέου ήθους ε?

          • archaeopteryx avatar
            archaeopteryx @ «Κασσάνδρα» 11/01/2010 15:40:22

            της Κουμουνδούρου ήταν όλη αυτή η φλυαρία χτες?

          • Katerina avatar
            Katerina @ archaeopteryx 11/01/2010 15:45:10

            Δεν ξέρω τι εννοείς,
            εγώ θυμήθηκα το μοδάτο ήθος του Τσίπρα για βύσμα κλπ
            όσο για τα παιδιά ξέχασα να πώ:
            Εύγε και ευχαριστώ

      • Jasmin avatar
        Jasmin @ archaeopteryx 11/01/2010 14:58:04

        Αρχαιούλη, ο στρατός είναι εντάξει.
        Εσείς οι μη-Φριτζ, οι "καλοί" έλληνες
        γιατί δεν ψηφίζετε ποτέ κάποιον
        σοβαρό άνθρωπο
        που έχει επιτυχημένη θητεία στο στρατό;
        Μήπως και για αυτό φταίει πάλι η CIA;
        Όχι, δεν φταίει η CIA που δεν επιτρέπει σε απόστρατους να πολιτεύονται.
        Η ελληνική νοοτροπία φταίει.
        Θα γίνουμε και εμείς σαν τα "παλιο-κράτη" τύπου Ισραήλ; Εδώ μπάζει από παντού η πλέρια δημοκρατικιά προοδευτικότητα...

        • (Α)θανάσης avatar
          (Α)θανάσης @ Jasmin 11/01/2010 15:13:45

          Εγώ, αντιθέτως, προτιμώ τις τομπλερόνε. Δίνω κάτι παραπάνω, αλλά ευχαριστιέμαι σοκολάτα... Εκείνα τα νουγκαδάκια, άλλο πράμα. Κι ας λέν οι κακές γλώσσες για μεταλλαγμένο γάλα σκόνη κλπ... Στο κάτω κάτω πόσα χρόνια θα ζήσουμε βρε αδερφ(ή?)έ?

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ Jasmin 11/01/2010 15:47:28

          να σου πω... έχω μάθει να συνομιλώ με κάθε λογής άνθρωπο, κάθε επιπέδου, και ψηλά και χαμηλά, μάλλον δεν μπορεί να καταλάβεις τι λέω. Καμιά φορά ψυχαγωγούμαι με ακατάσχετες φλυαρίες. Με εσένα, Jasmin, το μόνο θέμα που θα συζητήσω είναι "η ελευθερία επιλογής". Είσαι?

          • Jasmin avatar
            Jasmin @ archaeopteryx 11/01/2010 16:41:34

            Όχι, Αρχαίε. Δε θέλω καθόλου.
            Και δε θα σου απεύθυνα το λόγο.
            Αλλά εσύ με είπες "Φριτς".
            Και σήμερα. Όπως και χθες.
            Το οποίο με προσβάλλει βαθύτατα.
            Ειδικά γιατί μου θυμίζει την "Εβραία"
            του Μπρεχτ. Και τον σύζυγό της Φριτς.
            Που αν ήμουν στην ηλικία σου
            θα φρόντιζα να την έχω δει στο θέατρο.
            Με τη θεά Λαμπέτη.
            Ο πολιτισμός βέβαια δε φαίνεται
            να είναι το ισχυρό σου σημείο
            www.youtube.com/watch?v=DVNUgQaFdUE&geature=related

  6. chien andalu avatar
    chien andalu 11/01/2010 13:50:52

    Στρατοδικείο για τους ανωτέρους τους!

    που εξέθεσαν νέους ανθρώπους που απλά εκτελούν διαταγες σε κίνδυνο.

    Αν είχαμε νεκρό φαντάρο ο συμβολισμός θα εξακολουθούσε να ισχύει; Τον είχα για σοβαρότερο τον Πρόεδρο, αλλά κατι επρεπε να πει κι αυτός...

    • remali avatar
      remali @ chien andalu 11/01/2010 13:59:15

      κατι λιποτακτες σαν και σενα θελει και η Τουρκια...

      • poisonous avatar
        poisonous @ remali 11/01/2010 14:32:44

        Πεσ'τα Χρυσόστομε...

      • chien andalu avatar
        chien andalu @ remali 11/01/2010 14:45:35

        Και επειδη υπαρχουν κατι "εθνικά υπερήφανοι" σαν εσένα μας άρπαξαν τη μιση Κύπρο.

        • remali avatar
          remali @ chien andalu 11/01/2010 14:58:49

          τι ασχολεισαι με εθνικισταραδες? τραβα σε κανα σινεμα καλυτερα...

        • Μάρκο Τ avatar
          Μάρκο Τ @ chien andalu 11/01/2010 22:42:00

          Γιατί δεν πας να προστατέψεις τα μαγαζιά που δήθεν σπάνε στο Αιγάλεω οι ακροδεξιοί; (εσύ το έγραψες χτες).
          Ακροδεξιά τρομοκρατία στο Αιγάλεω:
          Με χιλιάδες Πακιστανούς και Ιρακινούς να ζουν εκεί.
          Με τους λαθροπωλητές να έχουν καταλάβει τη μισή πλατεία Εσταυρωμένου.
          Με 2-3 Μπαγκλαντεσιανούς να θέλουν να σου πλύνουν με το ζόρι το τζάμι σε κάθε φανάρι.
          Αλλά το Αιγάλεω τρομοκρατείται από την άκρα Δεξιά! Επειδή μπορεί να πλακώθηκαν μια φορά μερικοί βλαμμένοι ακροδεξιοί με μερικούς βλαμμένους ακροαριστερούς, αντίφα και Σία, σε τίποτα αριστερίστικα "στέκια" (άσπρος σκύλος, μαύρος σκύλος, που λένε...).

          Πού να δεις ο Γκοτζίλλα και ο Τυραννόσαυρος Rex τι καταστροφές προκαλούν στο Αιγάλεω και τις γύρω περιοχές! Μα γιατί δεν με πιστεύεις, αφού τους έχω δει σου λέω!!

          Μην τα λες φίλε σε άτομα της Δυτικής Όχθης. Πούλα τα σε ΒΠ, εκεί πιάνουν. Άσε μας εμάς τους "λαϊκούς", δεν μασάμε.

    • strategy avatar
      strategy @ chien andalu 11/01/2010 14:03:04

      Eίσαι σοβαρός; Δηλαδή όταν έχεις τους εφεδρους σε φυλάκια λίγα μέτρα από τη Τουρκία, εκεί δεν εκτίθενται σε κίνδυνο;
      Ή όταν πετά τουρκικό μαχητικό 100 μέτρα πάνω από στροφείο ελληνικού Super Puma; Ή όταν εισβάλουν τουρκικά μαχητικά σε ενεργά πεδία βολής κατά τη διάρκεια βολών;

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ chien andalu 11/01/2010 14:32:07

      Επειδή ο ανώτερος τους είπε να εγκαταλείψουν και αυτοί είπαν όχι, προτείνεις μήπως να περάσουμε αυτούς στρατοδικείο;

      το πολύ το τικι τάκα

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ chien andalu 11/01/2010 14:38:28

      Ναι, στρατοδικείο και για όσους πολέμησαν και σκοτώθηκαν στο παρελθόν, πιστοί στο καθήκον τους. Στρατοδικείο σε όλη την ελληνική ιστορία.

      Θα έλεγα τώρα κάτι για έκτακτα στρατοδικεία, αλλά θα με κόψει πάλι ο Φάκτορας.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ chien andalu 11/01/2010 19:12:34

      Με την ίδια λογική βέβαια θα έπρεπε να περάσει στρατοδικείο και ο Λεωνίδας που κράτησε τα καημένα τα Σπαρτιατόπουλα στις Θερμοπύλες και τα έστειλε σε βέβαιο θάνατο και σκοτώθηκαν.

      Να κατεδαφίσουμε γρήγορα εκείνο το μνημείο στις Θερμοπύλες με το άγαλμα του Λεωνίδα. Ο άνθρωπος έπρεπε να είχε περάσει στρατοδικείο και εμείς του απονέμουμε τιμές.

      • fitsulas avatar
        fitsulas @ Blimblomblim 11/01/2010 20:46:03

        Τι εννοείς εμείς; Οι Ελληνοαμερικάνοι το έστησαν το μνημείο. Εμέις τον έχουμε γραμμένο.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Blimblomblim 11/01/2010 20:55:56

        ἡμεῖς δὲ μεγάλοιο Διὸς πειθώμεθα βουλῇ,
        ὃς πᾶσι θνητοῖσι καὶ ἀθανάτοισιν ἀνάσσει.
        εἷς οἰωνὸς ἄριστος ἀμύνεσθαι περὶ πάτρης.
        τίπτε σὺ δείδοικας πόλεμον καὶ δηϊοτῆτα;
        εἴ περ γάρ τ' ἄλλοι γε περὶ κτεινώμεθα πάντες
        νηυσὶν ἐπ' Ἀργείων, σοὶ δ' οὐ δέος ἔστ' ἀπολέσθαι·
        οὐ γάρ τοι κραδίη μενεδήϊος οὐδὲ μαχήμων.

        βέβαια, οι Τρώες το είπαν αυτό όταν οι Αχαιοί τσακώνονταν για γκόμενες και για λουφέ...

        • Fotini avatar
          Fotini @ archaeopteryx 12/01/2010 23:14:25

          Thank you, archaeopteryx! I've just realized that my reading and translating ability of ancient Greek needs a lot of polishing. . . I thoroughly enjoyed it! It would be great if you would continue to add a few sentences of ancient Greek once in a while in your modern Greek blogs.

  7. ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
    ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ 11/01/2010 13:51:02

    Aν ήταν αστυνομικοί φαντάζομαι θα είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα...

  8. Προφήτης avatar
    Προφήτης 11/01/2010 13:57:16

    Ζήτω η Ελλάδα και καθετί μοναχικό στον κόσμο αυτό
    Ελασσώνα Λειβαδιά Μελβούρνη Μόναχο
    Αλαμάνα και Γραβιά Αμέρικα
    Βελεστίνο Άγιοι Σαράντα Εσκι Σεχήρ
    Κώστας Κώστας Μανώλης Πέτρος Γιάννης Τάκης
    Πλατεία Ναυαρίνου Διοικητηρίου κι Εξαρχείων
    Αλέκος Βασίλης Άγγελος
    Μπιζανίου κι Αναλήψεως Αγίας Τριάδος κι 25ης Μαρτίου
    η Ελλάδα που αντιστέκεται η Ελλάδα που επιμένει
    κι όποιος δεν καταλαβαίνει δεν ξέρει που πατά και που πηγαίνει

  9. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 11/01/2010 14:02:40

    Εύγε στα παιδιά!
    Ξεχωριστό εύγε στο Μανιαούρι το πατριωτάκι!

  10. Kalesanos avatar
    Kalesanos 11/01/2010 14:09:05

    Ευγε προφητη το καλυτερο σχολιο που γραφτηκε!!!

  11. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 11/01/2010 14:14:28

    Αυτά τα παιδιά, που υπό καθεστώς "ειρήνης" τους αποκαλούν βύσματα οι απανταχού κομπλεξικοί, δεν είναι "φαντάροι" ρε ανίδεεοι που υποστηρίζετε κάτι τέτοιο... Για μια ΤΕΤΟΙΑ φορά τους επιλέγουν όπως τους επιλέγουν. Μια στις τόσες έρχεται η ώρα να παίξουν το ρόλο τους, να φανούν ως σύμβολα (που κάθε μέρα είναι αλλά δεν τα βλεπουμε).
    Το ποιός ενοχλείται, και βέβαια γιατί ενοχλείται, το διαβάσαμε πιο πάνω και θα το διαβάσουμε και στη συνέχεια...

    Μπράβο που δεν μας δώσατε το δικαίωμα να σκύψουμε το κεφάλι, και τί να λέγαμε στο κάτω κάτω έξω απ'το χορό? "Ας κινδυνεύαν για να χαζεύουμε στα δελτία τα αίματα?"

    Αυτή η απόφαση ήταν δική τους και μόνο δική τους, σε μια χώρα που πλέον πουλάμε τη μάνα μας για ένα κουβά σκ... . Δεν υπάρχει άλλη δικαίωση από το μπράβω του κόσμου και τη χολή των ερπετώ για την πράξη σας παιδιά, και το ξέρατε.

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ (Α)θανάσης 11/01/2010 14:15:52

      Μπράβο (και διορθωτικά)

    • Nick avatar
      Nick @ (Α)θανάσης 11/01/2010 15:12:39

      Μπράβο τους.

      Βύσμα; Σιγά. Στο τέλος θα πείτε ότι χρειάζεται περισσότερο βύσμα και από τους Αλεξιπτωτιστές.

      Εκτός του ότι έχουν σκληρή εκπαίδευση μερικοί εξ αυτών μετά την απόλυση υπηρετούν στην ασφάλεια του Προέδρου.

      • Nick avatar
        Nick @ Nick 11/01/2010 15:23:40

        Δεν είναι μόνο τα μόρια (και οι Πεζοναύτες και οι Ορεινοί και οι Αμφίβιοι παίρνουν), αλλά τα λεφτά (κάπου 1100 Ευρώ το άλμα) και η "πουλάδα".

  12. donaE avatar
    donaE 11/01/2010 14:20:42

    Μπραβο.

  13. Βέβηλος avatar
    Βέβηλος 11/01/2010 14:23:10

    Άννααααααααα...Μαρίαααααα....Θάλειααααα....Φάτε τους, τους παλιοεθνικισταράδες!

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ Βέβηλος 12/01/2010 00:11:01

      Τσίπς,πασατέμπο και σ-(π)οράκια έχωωωωω

  14. poisonous avatar
    poisonous 11/01/2010 14:34:52

    Να και το troll.

    Οι απαντήσεις περιττεύουν, θα πέσει το επίπεδο.

    • zonitis avatar
      zonitis @ poisonous 11/01/2010 14:55:33

      Κι απ οτι φαινεται ακομα υποφερεις

      • enas avatar
        enas @ zonitis 11/01/2010 14:58:25

        Λυπαμαι αλλά συμφωνώ με Πέρυ. Βύσματα με ύψος είναι και αυτό με τον Παπουλια μου φαίνεται σκηνοθετημένο

  15. χρηστος avatar
    χρηστος 11/01/2010 14:49:59

    Ακούς εκεί δέν φοβήθηκαν, δέν τήν κοπάνησαν, δέν κρύφτηκαν.
    Ακούς εκεί υπακούουν σέ διαταγές ανωτέρων.
    Καί τόσος κόπος νά γίνουμε χώρα gay, εαυτούληδων, γονατισμένων, κοψομεσάκηδων, φοβισμένων, γλυφτών καί λοιπών τετράποδων λουλουδιών, πάει χαμένος? Ε?
    Ακόμα υπάρχουν όντα σ' αυτή τή χώρα πού στέκονται όρθια?

    Μπάααααα. Πρέπει νά εκπονήσουμε πιό αποτελεσματικά σχέδια ισοπέδωσης τού "οικοπέδου".
    Νά δώσουμε βάρος στήν επαρχία.
    Νά στείλουμε ειδικά κλιμάκια σέ Μάνη, Νάξο, Λειβαδιά.

  16. enas avatar
    enas 11/01/2010 14:56:46

    1ον. Για να πω την κακία μου, θα ήταν καλύτερο να βάλουν οι ίδιοι οι τσολιάδες μια βόμβα στο Κοινοβούλιο με τα 300 λαμόγια, αντί να τους φυλάνε!

    2ον. Γιατί έχω την εντύπωση πως είναι σκηνοθετημένο αυτο με τον Παπούλια και τους τσολιάδες; Οι Τσολιάδες ήταν 500 μετρα από το σημείο της έκρηξης. Υπήρχε αστυνομικός σε φυλάκιο και πολίτες πιο κοντά! Και ο αστυνομικός ήταν μεσα στο φυλάκιο την ώρα της έκρηξης-επιβεβαιωμένο.

    • χρηστος avatar
      χρηστος @ enas 11/01/2010 15:10:10

      Αφού τήν είπες τήν κακία σου, σού θυμίζω ότι φυλάνε τό μνημείο τού Αγνωστου Στρατιώτη, άν σού λέει τίποτα, όχι τή βουλή. Επιβεβαιωμένο.

      • enas avatar
        enas @ χρηστος 11/01/2010 15:18:17

        Έχεις δίκιο. Ανακαλώ.

        Πάντως μου φαίνεται οτι το πολιτικό σύστημα τους εκμεταλεύτηκε και γι' αυτό τους καλεσε ο Παπούλιας, αφου το επίσημο μήνυμα είναι πως παρέμειναν στη θέση τους για τη Δημοκρατία (δηλ τα 300 λαμογια) και οχι για αυτούς που έχυσαν αίμα στους πολέμους.

        • (Α)θανάσης avatar
          (Α)θανάσης @ enas 11/01/2010 15:24:18

          Αφού στο λέεει ό άνθρωπος, τους είδε με τα μάτια του που φυλάν τον Άγνωστο Στρατιώτη και όχι τη Βουλή, δεν τον πιστεύεις?

          • enas avatar
            enas @ (Α)θανάσης 11/01/2010 15:26:14

            Το επίσημο μηνυμα του Προέδρου εννοώ

          • enas avatar
            enas @ (Α)θανάσης 11/01/2010 15:27:04

            Μηνυμα της Προεδρίας εννοούσα

  17. perastkοs avatar
    perastkοs 11/01/2010 14:59:42

    Εύγε στα παιδιά μας! Μακάρι όλοι οι Ελληνες να έκαναν το ίδιο, που πιστεύω ότι όταν ερθει η ώρα το ίδιο θα κάνουν έστω και αν δείχνουν ζαλισμένοι και ακίνδυνοι τώρα οι πιο πολλοί, μετά απο όλα αυτά που τους/μας κάνουν τα τελευταία χρόνια οι νταβατζήδες εγχώριοι και μη...
    Ο Ελληνας είχε πάντα μια τρέλλα μέσα του, για να μην πω πολλές. Ε αυτή η τρέλλα αν ξυπνήσει τους πήρε όλους και τους σήκωσε..η ιστορία μας έχει γράψει πολλά κεφάλαια για αυτήν την τρέλλα.

  18. anetos avatar
    anetos 11/01/2010 15:13:02

    μηπως ομως Ετσι στοχοποιουνται οι τσολιαδες απο τους μαλακο-τρομοκρατες σε μελλοντικες τρομοκρατικες δρασεις ?

  19. Νιόνιος-διονύσης avatar
    Νιόνιος-διονύσης 11/01/2010 15:17:34

    enas soory φιλε αλλα μαλλον εσυ εισουν βυσμα αλλιως δεν εξηγητε τετοια αγνοια των υποχρεωσεων των ευζωνων!!οχι οτι εγω ειμαι ειδικος αλλα στην μοναδα εκστρατειας που ειμουν ειχαν ερθει και ειχαν παρει ατομα,ορισμαινοι ειχαν επιστρεψει γιατι δεν ειναι και τοσο ευκολο να κρατας ορθιο το ποδι κανα 5λεπτο η να κοιτας ολο ευθεια.τελος δεν νομιζω να φυλανε μονο τη βουλη αλλα και τα κοκκαλα καποιου αγνωστου ελληνα του 40 και ολους τους πεσοντες στις μαχες των ελληνων.ενα μεγαλο μπραβο στα παιδια.

    • enas avatar
      enas @ Νιόνιος-διονύσης 11/01/2010 15:24:12

      Εντάξυ ρε Νιονιο, μην αρχίσουμε φανταρο-κουβέντα ποιος έχει τη μακρύτερη και ποιος κάνει ζόρικη θητεία.

    • Αρράκις الراقص avatar
      Αρράκις الراقص @ Νιόνιος-διονύσης 11/01/2010 15:30:26

      Είναι τάφος οστών αγνώστου πεσόντα του Α Βαλκανικού

  20. Katerina avatar
    Katerina 11/01/2010 15:17:44

    αυτό είναι το ζόρι τελικά!
    να εμπεδωθεί το συναίσθημα «είμαστε όλοι», λαμόγια, απάτριδες, βολεψάκιδες, βύσματα, …
    ε λοιπόν δεν είμαστε!
    κάποιοι είναι
    μπορεί να μην είναι της μόδας,
    αλλά άλλο μόδα,
    άλλο ψυχή.

  21. Orestios avatar
    Orestios 11/01/2010 15:44:42

    Ο Πρόεδρος θα έπερεπε επίσης να δωρίσει από ένα καλτσόν στους δημοσιογράφους που ήταν στα πέριξ, γιατί τους σκίστηκε από την στρακαστρουκα.

  22. ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ avatar
    ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 11/01/2010 15:55:19

    XIΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΤΣΟΛΙΑΔΕΣ ΜΑΣ. ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΤΟΥΣ ΟΜΩΣ ΩΦΕΙΛΑΝ ΝΑ ΜΗ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΝΑ ΕΚΤΕΘΟΥΝ ΣΕ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΜΑΤΑΙΟ ΚΙΝΔΥΝΟ. ΟΡΘΩΣ ΕΞΑΙΡΕΤΑΙ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ Η ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΤΣΟΛΙΑΔΩΝ. ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ΔΕΝ ΣΤΙΓΜΑΤΙΖΕΤΑΙ Η ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΤΟΥΣ.-

    • krasnajia zvezda avatar
      krasnajia zvezda @ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ 11/01/2010 19:17:05

      Στο τηλεφώνημα-φάρσα που έγινε μια ώρα μετά την έκρηξη της βόμβας μπροστά από το μνημείο, εδόθη εντολή να απομακρυνθούν οι τσολιάδες. με εντολή Προέδρου Δημοκρατίας.

      • krasnajia zvezda avatar
        krasnajia zvezda @ krasnajia zvezda 11/01/2010 19:18:33

        Μην ξεχνάμε ότι από το τηλεφώνημα στην Ελευθεροτυπία έως την έκρηξη μεσολάβησαν 15 λεπτά. Μέχρι να κινητοποιηθούν επί τόπου οι αστυνομικοί, κ.λ.π., ο χρόνος ήταν πολύ μικρός για εκκένωση της προεδρικής φρουράς.

  23. donaE avatar
    donaE 11/01/2010 15:58:41

    Βυσμα-ξεβυσμα κανανε αυτο που υποσχεθηκανε με καθε τιμημα.Σας φαινεται αυτονοητο κατι τετοιο σημερα;
    Περα απο διαταγες και ανωτερους,μια βομβα διπλα σου,ξερεις ποτε θα σκασει;

  24. fantomas avatar
    fantomas 11/01/2010 16:20:08

    Ασχέτως όλων των άλλων ……. Δεν ήταν δυνατόν ο Βασίλης Βερνίκος να δειλιάσει. Πιλότος στο επάγγελμα με πτυχίο ATPL είναι !!!

  25. χρηστος avatar
    χρηστος 11/01/2010 16:24:44

    Πάντως τό ότι κάποιοι δέν αντιλαμβάνονται τή σημασία λέξεων όπως καθήκον, αφοσίωση, θυσία (ίσως νά αγνοούν καί τό άκουσμά τους) καί προσπαθούν νά βρούν τί "κρύβεται" πίσω απ' τή συμπεριφορά τών ανδρών τής προεδρικής φρουράς, δέν μού κάνει καμμιά εντύπωση.
    Στή χώρα πού ζούμε είναι "φυσιολογικό".

  26. Eν Κρυπτώ avatar
    Eν Κρυπτώ 11/01/2010 16:52:46

    ξυδάκι και θα τους περάσει

    όλοι στον Άγνωστο Στρατιώτη την Κυριακή

    http://img412.imageshack.us/img412/8537/15858572.jpg

  27. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 11/01/2010 16:53:30

    Οι εύζωνοι έδειξαν πως πρέπει να γίνεται η εξωτερική πολιτική μας και έδωσαν στους εχθρούς του έθνους το πιο ουσιαστικό μήνυμα των τελευταίων δεκαετιών:

    "Εμεις οι έλληνες μπορεί να έχουμε μεταξύ μας ό,τι προβλήματα γουστάρουμε, έτσι όμως και τολμήσετε και κάνετε καμμιά μαλακία, μαύρο φίδι κολοβό που σας έφαγε..."

  28. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 11/01/2010 17:01:18

    Τούς παρασημοφόρησε;

  29. Jasmin avatar
    Jasmin 11/01/2010 17:42:14

    Με την παραπάνω κυβέρνηση,
    θα ήμασταν πράγματι μια άλλη χώρα.

  30. Προφήτης avatar
    Προφήτης 11/01/2010 17:42:24

    Οι κοινωνίες χρειάζονται πρότυπα.
    Το καθαρό πρόσωπο και το σεμνό ύφος των παιδιών δίνει ένα θετικό μήνυμα, σε αντιπαραβολή με το κουκουλωμένο κρανίο του χωρίς αιτία, τυφλού, "σπάστη".
    Ότι υπάρχουν ακόμα αξίες σ' αυτόν τον τόπο και άνθρωποι που τις υπερασπίζουν.

    Η κα θάλεια Δραγώνα πρέπει να είναι ανάστατη.

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ Προφήτης 12/01/2010 00:17:47

      Μην ανησυχείς Προφήτη.
      Απο αύριο θα μαζευτούν υπογραφές ,απο αυτούς που στηρίζανε τίς εκδηλώσεις γιά τούς δοσίλογους Τσάμηδες στο Πάντειο,πού θα ζητάνε να γκρεμιστεί ο Αγνωστος Στρατιώτης γιατί εξάπτει ΄εθνικιστικά πάθη΄...

      Ενας παγκόσμιος Λαός μιά Πατρίδα είπαμε..

  31. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 11/01/2010 17:51:05

    Ψυχωμένα Ελληνάκια με τα όλα τους! Να τους χαίρονται οι μανάδες τους!

  32. Νίκος avatar
    Νίκος 11/01/2010 17:55:57

    "Εσείς οι μη-Φριτζ, οι “καλοί” έλληνες
    γιατί δεν ψηφίζετε ποτέ κάποιον
    σοβαρό άνθρωπο
    που έχει επιτυχημένη θητεία στο στρατό;

    Ιασμινη, γιατι παλι το δευτερο προσωπο; Χθες ηταν τα ανοητα(;) ελληνακια, σημερα ειναι "εσεις οι καλοι ελληνες". Η υπηρεσια σου πρεπει να σου δωσει καλυτερη εκπαιδευση.
    Ακου "εσεις οι καλοι ελληνες". Χαχαχαχα! Με συγχωρεις αλλα εχεις "μπλεξει τα μπουτια σου". Τι δουλεια εχει το Ισραηλ με το , πως το λες; "Όχι, δεν φταίει η CIA που δεν επιτρέπει σε απόστρατους να πολιτεύονται.
    Η ελληνική νοοτροπία φταίει.
    Θα γίνουμε και εμείς σαν τα “παλιο-κράτη” τύπου Ισραήλ;

    Τοση ασυναρτησια εχω να δω απο τοτε που μια...μηχανη κειμενου εαπαντουσε σε καποιο "Ελληνοεβραϊκο" ιστολογιο που ως μονιμο θεμα εχει την δυσφημιση της κακιας "αντισημιτικης" Ελλαδας. Μηπως εχεις σχεση με αυτη;
    Αρχαιε, νομιζω οτι "συνομιλουμ¨" με κειμενομηχανη.

  33. chien andalu avatar
    chien andalu 11/01/2010 18:29:46

    να παίρνεις από μία κουταλιά ορθολογισμό πρωί, μεσημερι βράδυ!

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ chien andalu 12/01/2010 00:09:02

      Διαβάζουμε Πάνο Θεοδωρίδη βλέπω...

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ chien andalu 12/01/2010 00:15:03

      Της σούπας ή του τσαγιού όμως? Έχει σημασία...

      • Σπύρος avatar
        Σπύρος @ (Α)θανάσης 12/01/2010 00:19:54

        Οι ΄εκσυγχρονιστές΄των Γκουλάγκ ,αντιγράφουν μεθόδους Μανιαδάκη..
        Αν δεν συμφωνείς μαζί τους ξεκινάνε απ΄τό ρετσινόλαδο..

      • (Α)θανάσης avatar
        (Α)θανάσης @ (Α)θανάσης 12/01/2010 00:24:30

        Ελπίζω σύντομα να βγάλουν ορθολογισμό και σε χάπια (όπως με το σκόρδο) γιατί η γεύση του είναι όντως αηδιαστική...

  34. Umberto Eco avatar
    Umberto Eco 11/01/2010 19:02:38

    MΜου φέρνει στο νου τον άλλο γενναίο εύζωνο,τον Κωνσταντίνο Κουκκίδη...ποιος τον θυμάται...ο οποίος μόλις μπήκαν οι Γερμανοί στην Αθήνα,στις 27-4-1941 τυλίχθηκε με την ελληνική σημαία κι έπεσε από την Ακρόπολη ...Αυτοί είναι οι Ελληνες που θα θέλαμε κι όχι τα λαμόγια,οι οσφυοκάμπτες κι οι κομπλεξικοί ανθέλληνες της κυρίας Δραγώνα και σία.Τελικά,όσο υπάρχουν τέτοια παλληκάρια-που κάποιοι θα πουν απαξιωτικά "Ελληνάρες" ,"εθνίκια" ή ό,τιδήποτε είναι της μόδας μεταξύ των αριστερών παγκοσμιοποιητών- υπάρχει κι ελπίδα.
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ, της Ελλάδος παιδιά!

  35. fantomas avatar
    fantomas 11/01/2010 20:01:16

    Eπειδη αυτα τα ''Βύσματα με ύψος'' δεν τα γνωριζεις μην μιλας γιατι εκτιθεσαι !!
    Υπαρχουν ανθρωποι που τους ξερουν...... και ξερουν οτι αν ηταν βυσματα θα εκαναν ορειβασια στις μοκετες του πενταγωνου!! και οχι απολυτη ορθοστασια !!

  36. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 11/01/2010 20:59:38

    Ο Καρολος τα πηρε πισω τα δανεικα απο το κωλοσπιτο της Εκαλης ???

    Φωτο με τα Παληκαρια για σταχτη !!!.. δεν ξεχναμε Καρολιτο!!!

    ΠΠ

  37. fitsulas avatar
    fitsulas 11/01/2010 22:16:20

    Τρεις πιτσιρικάδες τους χαλάσαν τη μαγιονέζα. Αντί να ασχολούμαστε με τρομολιγούρηδες και τσεγκεβάρες, ασχολούμαστε με τους ευζώνους. Ηδονίζομαι.

  38. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 11/01/2010 22:16:41

    Φαντάζομαι ότι θα έφριξε ο ξινισμένος Ξωμερίτης του Κολωνακίου με τον Παπούλια και τους ευζώνους. Απαράδεκτος εθνικισμός και εθνοκαπηλεία. Στα όρια του φασισμού!

    Χτες στο "Βήμα" έγραφε ο Ριχάρδος ότι ο γνωστός Χιλιανός, με τα βασανιστήρια, που τον υπέβαλε η ελληνική Αστυνομία θα θυμήθηκε τον Πινοσέτ! Ο λαθραίος μαχαιροβγάλτης θυμήθηκε δήθεν ότι τον βασάνιζε ο Πινοσέτ!!! Περιμένω τώρα τον Ραγκούση να το επικαλεστεί στη δίκη. Να τον βγάλουν και πολιτικό πρόσφυγα που ξέμεινε στην Ελλάδα από την εποχή του Πινοσέτ!

    Έλεος! Τί πίνουν και δεν μας δίνουν οι άνθρωποι;

    • χρηστος avatar
      χρηστος @ Μάρκο Τ 12/01/2010 09:48:39

      Διαμερισματάκι δέν θά τού δώσουμε?
      Από αυτά πού, εθιμικά πλέον, δίνουμε σάν έμπρακτη εξιλέωση καί ένδειξη ευγνωμοσύνης σέ όποιον μάς τιμά μέ τόν ερχομό του.
      Καί ένα καινούργιο εργαλείο μέ ανοξείδωτη λάμα καί σκαλιστή λαβή, γιά τή δουλειά του.

      • Α.Κ. avatar
        Α.Κ. @ χρηστος 12/01/2010 14:51:25

        Αγαπητέ Χρήστο

        Λυπάμαι αλλά το σχόλιό σου είναι απαράδεκτο. Το διαμέρισμα στην Κούνεβα ήταν μία συμβολική κίνηση. Εάν δεν καταλαβαίνεις τους συμβολισμούς, να προσπαθήσω να σε διαφωτίσω.
        Ξένη, ευρωπαία πολίτης, δέχεται επίθεση με προφανή στόχο τη συνδικαλιστική της (αυθεντική, δίκαιη, μαχητική, αυτονόητη) δράση. Η περίπτωση γίνεται πρώτο θέμα στη Βουλγαρία και αλλού. Η υπόθεση δεν διαλευκάνθηκε. Το ελληνικό κράτος αναγνωρίζει το χρέος του, ηθικό, απέναντί της. Η θεία μου βέρα Ελληνίδα και καθαρίστρια, πολύ εκτιμούσε τον αγώνα της και μπορεί να είχε και κέρδη από το αίσιο τέλος των συνδικαλιστικών αγώνων, και ας πάλευε η Κούνεβα για τις ξένες καθαρίστριες περισσότερο.
        Τι σχέση έχει ο χιλιανός, δεν μπορώ να το καταλάβω.

        • Jasmin avatar
          Jasmin @ Α.Κ. 12/01/2010 15:02:35

          @ Α.Κ.
          συμφωνώ απολύτως.
          μόνο που θα έπρεπε η ελληνική πολιτεία
          πρώτα από όλα να βρει τον/τους ένοχο-ους της επίθεσης.
          Δηλαδή, δώσανε ένα διαμερισματάκι
          και οι ένοχοι "ξεπλύθηκαν";
          Είναι και ντροπή εάν το σκεφτείς.
          Πως θα ξανα-κυκλοφορήσει η ίδια έξω;
          Ή δεν είναι ανάγκη, ας κάθεται μέσα στο διαμέρισμα;
          Πως οι υπόλοιπες συνδικαλίστριες θα μπορέσουν να συνεχίσουν να αγωνίζονται;
          Με τους δολοφόνους ελεύθερους;
          Πεθάνετε δηλαδή και θα σας δωρίσουμε διαμέρισμα;
          Αν αυτό δε λέγεται κρατική συνενοχή και τρομοκρατία προς τον αδύναμο εργαζόμενο,
          τότε πως λέγεται;

        • (Α)θανάσης avatar
          (Α)θανάσης @ Α.Κ. 12/01/2010 15:04:59

          Εξιλέωση...

        • Α.Κ. avatar
          Α.Κ. @ Α.Κ. 12/01/2010 15:11:00

          Αγαπητή/έ Jasmin

          Συμφωνώ. Απλά εξηγούσα τις ενστάσεις μου με το σχόλιο του "Χρήστου".

        • Jasmin avatar
          Jasmin @ Α.Κ. 12/01/2010 15:17:22

          Το ξέρω Α.Κ. και το εκτιμώ :)

  39. ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ avatar
    ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ 11/01/2010 23:27:27

    -Ε, ΜΑΓΚΕΣ! ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΚΙΔΗΣ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΕ;

  40. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 12/01/2010 00:23:18

    Προφήτη, εύγε για το συγκεκριμένο θέμα. τολμώ να το χαρακτηρίσω ως θέμα καθρέφτης του ήθους που διαπνέει το Αντινέα.
    Το Σέβας των Ανθρώπων μπορεί να επισημανθεί και να υμνηθεί μόνον απ΄ όποιον το συμπεριλαμβάνει στον αξιακό του κώδικα.

    ΥΓ, προπέρυσι στην περίφημη φιγουρατζίδικη και γελοία (ήμουν παρούσα και με συμπεριλαμβάνω στους χαρακτηρισμούς) συγκέντρωση των μπλόγκερ για τις φωτιές οι χλιδάτοι και ακοινώνητοι που συμμετείχαν είχανε πλησιάσει με ανεκδιήγητη ασέβεια κοντά στους Ευζώνους, προφανώς ποτέ στη ζωή τους δεν είχε χρειαστεί να σεβασθούν κάτι... Το Κ της Καθημερινής είχε ένα συγκλονιστικό φωτορεπορτάζ με τις συγκεκριμένες άθλιες σκηνές των βαρβάρων να κατσικώνονται στα σβέρκα σχεδόν των Ευζώνων, που θεωρούν φυσικά εαυτούς την πνευματική πρωτοπορία του σήμερα...
    Και ήρθαν αυτά τα τρία παλικάρια με μια άρνηση, να σηματοδοτήσουν την ψυχική πρωτοπορία του σήμερα!
    ...και να βουρκώνεις απ΄ την ανάταση που σε κερνάν!

  41. leventis avatar
    leventis 13/01/2010 01:11:08

    Τελικά, στην προκήρυξη των "Πυρήνων" αναφέρεται πως οι εύζωνες έφυγαν από το τη σκοπιά. Αλλά εμείς προτιμάμε τις λεβεντιές. Ακόμα και τις ψεύτικες.

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ leventis 13/01/2010 21:25:40

      Εχεις ΄εσωτερική πληροφόρηση΄??

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ leventis 13/01/2010 21:34:39

      Α, αφού το λέει η προκύρηξη, περιττεύουν όλοι οι άλλοι!

      Άνοιξε κανείς το τάπερ με την τρολίνη και τα τραβάει η μυρωδιά?
      Μυστήριο!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.