#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/04/2010 14:04
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Ελλάδα οδηγείται στο ΔΝΤ – πλήρης η αποτυχία της κυβερνητικής πολιτικής

«H Ελλάδα μπαίνει στο γύψο». Αν αυτή η φράση δεν ήταν τόσο ενοχοποιημένη, θα ήταν ο τίτλος του δράματος που θα ζήσει από εδώ και στο εξής η χώρα. Η Ελλάδα μπαίνει στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και επισήμως αφού ο υπουργός Οικονομικών, Γιώργος Παπακωνσταντίνου έστειλε στην Κομισιόν, το ΔΝΤ και την ΕΚΤ επιστολή με την οποία διευκρινίζει ότι η Ελλάδα ζητά διαβουλεύσεις για να μπει στον μηχανισμό στήριξης της οικονομίας με ένα πολυετές πρόγραμμα.

Στην επιστολή αναφέρεται: «Σύμφωνα με τη δήλωση της 11ης Απριλίου 2010 για τη στήριξη της Ελλάδας από τις χώρες-μέλη της Ευρωζώνης, οι ελληνικές αρχές ζητούν διαβουλεύσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, την ΕΚΤ και το ΔΝΤ πάνω σε ένα πολυετές πρόγραμμα οικονομικών πολιτικών, που θα στηρίζεται στα συμπεράσματα του ECOFIN του Φεβρουαρίου και το οποίο θα μπορεί να υποστηριχθεί με οικονομική βοήθεια από τις χώρες μέλη της Ευρωζώνης και το ΔΝΤ στην περίπτωση που οι ελληνικές αρχές αποφασίσουν να αιτηθούν μία τέτοια βοήθεια.»

Παρά το γεγονός ότι από την πλευρά της κυβέρνησης κάνουν... γαργάρες λέγοντας ότι η επιστολή είναι απλά η διαδικασία που είχε αποφασιστεί έτσι κι αλλιώς το θέμα είναι ένα: Ομολογία χρεοκοπίας, ομολογία τρομερών λαθών που έγιναν τα τελευταία χρόνια, αλλά κυρίως ομολογία της πλήρους αποτυχίας της πολιτικής που επέλεξε η κυβέρνηση. Η τακτική της “μαγκιάς” και της άποψης ότι θα στηριχθούμε στα πόδια μας, θα πολεμήσουμε με τα δικά όπλα και δεν θα πάμε στο μηχανισμό στήριξης ουσιαστικά κατέρρευσε σαν χάρτινος πύργος.

Οι αγορές, τις οποίες η κυβέρνηση αγνόησε ή αδιαφόρησε μιλώντας απλά για μάχη κατά των κερδοσκόπων, οδηγούν τη χώρα στην αγκαλιά του ΔΝΤ.

Τώρα η κυβέρνηση ζητά διαπραγματεύσεις μήπως πετύχει καλύτερους όρους, μήπως γλιτώσει τον πλήρη ευτελισμό, ο οποίος είναι ουσιαστικά κηδεμονία με συνεχή παρακολούθηση και παρουσία ανθρώπων του ΔΝΤ στην Αθήνα καθώς και δυσβάσταχτους οικονομικούς όρους.

Το τελευταίο δύσκολα να αποφευχθεί. Ήδη ο Ολι Ρεν ζήτησε την περικοπή μισθών και στον ιδιωτικό τομέα ενώ έρχονται απολύσεις χιλιάδων συμβασιούχων, απελευθέρωση των ορίων απολύσεων, νέες περικοπές και στο δημόσιο τομέα.

Η νέα αυτή εξέλιξη αναμένεται να προκαλέσει και ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις. Η κυβέρνηση είναι δύσκολο να αντέξει το βάρος του τρομερού κοινωνικού κόστους και των αναταραχών που έρχονται. Γι' αυτό δεν είναι τυχαίες οι απόψεις που όλο και πληθαίνουν για ριζικό ανασχηματισμό μέσα στο Μάιο και για μια κυβέρνηση προσωπικοτήτων, ειδικά στο οικονομικό επιτελείο.

Και ...φυσικά (sic) το antinews τα είχε γράψει απο την Παρασκευή: Την Παρασκευή συμφωνήθηκε να σταλεί η επιστολή Παπακωνσταντίνου (όπως έγραψε το antinews)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Χρήστος avatar
    Χρήστος 15/04/2010 14:06:40

    Τα λόγια του Μεγάλου Στοχαστή:

    Ναι ναι α μπράβο, ύστερα ,ακούς, μόλις είπανε, είπανε κοιτάξτε αυτοί ότι ότι ότι όχι δεν θέλαμε για να γίνει το παιχνίδι ε και μεις ύστερα είπαμε εντάξει θέλουμε εε δε θέλουμε κι εμείς και αυτοί ύστερα, μετά εμείς αφού είπαμε έιπαμε αυτό που θέλουμε άμα δε θέλουμε και μείς το αλλάξαμε και λέμε εντάξει δεν, ούτε και μεις θέλουμε μετά είπαν αυτοί πάλι ότι , ξέρετε εμείς λέει θέλουμε να γίνει ε εμείς όμως μετά δε δεχτήκαμε μετά από όλα αυτά και είπαμε να γίνει όποτε το κάνει να τους ορίσει το ΔΝΤ.

    • Alex avatar
      Alex @ Χρήστος 15/04/2010 14:58:26

      Αφου ντιετιτη ντεν ντινει πεναλτυ εμανα που σπρωχνεθ παικτη Μερκελ εμανα γιατι νιτετιτι δεν ντινει πεναλτυ μερκελ σπρωξει εμενα ΝΤ.Ν.Τ!!!!!!

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 15/04/2010 14:07:37

    Καλά... ο ΓΑΠ πως το ήξερε ότι θα συμβεί μόλις βγήκε; Μάγος ήταν;

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 15/04/2010 14:08:36

      Μα τί λες βρε Αρχαίε? Γίνονται αυτά τα πράγματα από.....Έλληνα?

    • popolaros avatar
      popolaros @ archaeopteryx 15/04/2010 14:26:54

      Όλους αυτούς τους μήνες τρομοκρατούσαν ασύστολα και τώρα κύρηξαν σιωπητήριο.
      Τώρα ανησυχώ...περισσότερο.

    • xrhxa65 avatar
      xrhxa65 @ archaeopteryx 15/04/2010 18:50:07

      όχι μάγος......μάγειρας......έβαλε την κατσαρόλα να βράζει και παρασκευασε την συνταγή που του είχαν παραγγείλει οι πελάτες.....δύσκολη βέβαια η συνταγή γι'αυτό το προσωπικό γ....ηκε για να την παρασκευάσει.......

  3. Orestios avatar
    Orestios 15/04/2010 14:07:45

    Ζητούν διαβουλεύσεις?
    Κανονική αίτηση για παροχή βοήθειας κάνει.
    Άκου εκεί ζητούν διαβουλεύσεις.
    Αφού το ΠΣΑ είναι αποτυχημένο.
    Δεν περιμέναμε κάτι καλύτερο από αποτυχημένους.

  4. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 15/04/2010 14:23:55

    Θυμάται κανένας να μας πεί, τι ακριβώς μας διαβεβαίωνε αυτός ο ογκόλιθος της πολιτικής την περασμένη εβδομάδα;

    • pikaia gracilens avatar
      pikaia gracilens @ Κώστας Ροδινός 15/04/2010 14:29:25

      Και μετα θελουνε να ανακτησουν την εμπιστοσυνη της αγορας. Οπως ειπαι και ο Παπ. Greece has a credibility problem.
      Οχι κυριε Παπ, δεν ειναι η Ελλαδα αλλα η κυβερνηση με το credibility problem.

  5. Κρης avatar
    Κρης 15/04/2010 14:27:13

    Ο ''ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ'' ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΚΟ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ......
    ΞΑΝΑΒΥΘΙΣΤΗΚΕ 98 ΕΤΗ ΜΕΤΑ ΚΑΙ 1 ΗΜΕΡΑ

  6. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 15/04/2010 14:28:23

    Προς
    Κυρίους, κυρίους Έλληνας πολίτας,

    Αγαπητοί Κύριοι,
    Πλυθείτε, χτενιστείτε, χαλαρώστε, ξαπλώστε μπρούμυτα και ερχόμαστε να σας βοηθήσουμε.

    Με εκτίμηση,
    Dominique Strauss-Kahn
    Managing Director Δ.Ν.Τ.

  7. Greenhorses avatar
    Greenhorses 15/04/2010 14:33:54

    Αν έχουν ενδείξεις ότι δεν θα βρουν δανειστές δεν έχουμε άλλη λύση αλλά δεν προκύπτει από πουθενά αυτό. Γιατί βιάζονται τόσο για ΔΝΤ;

    Άλλωστε πάνω από 10 δις και 20 από ΕΕ δεν θα πάρουμε.

    • Greenhorses avatar
      Greenhorses @ Greenhorses 15/04/2010 14:35:36

      Πάντως υπάρχει αλλαγή κλίματος στο ΧΑΑ δεν ξέρω αν οφείλεται κάπου.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Greenhorses 15/04/2010 14:39:51

        Στην επιστολή Παπακωνσταντίνου οφείλεται.
        Οσοι ήξεραν ότι θα σταλεί νη επιστολή σήμερα αγόραζαν από το πρωϊ!
        Εις υγείαν των κορόϊδων!

      • Greenhorses avatar
        Greenhorses @ Greenhorses 15/04/2010 15:16:26

        χοντρές κονόμες.

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ Greenhorses 15/04/2010 16:27:15

      Για να αρχίσει το ξεπούλημα. Δεν θα γίνει ούτε μία αποκρατικοποίηση μέσω χρηματιστηρίου. Θα βρεθούν κατά διαβολική σύμπτωση μεγάλοι θεσμικοί επενδυτές που πιστεύουν στην Ελλάδα και θα αγοράσουν κοψοχρονιά ότι βρουν μπροστά τους για να μας "βοηθήσουν".

  8. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 15/04/2010 14:34:49

    Τώρα,lasciate ogni speranza voi qui entrate(αφήστε καθε ελπίδα εσείς πού εισέρχεσθε,από τήν "Κόλασι τού Δάντη),καί τό΄λεγα εγώ καί δέν μέ πίστευαν.

  9. Νταβέλης avatar
    Νταβέλης 15/04/2010 14:38:26

    Πάλι με κουτοπόνηρο τρόπο κινούνται... αλλά αμα δώσεις το ένα χέρι στον λύκο.. θα σου πάρει και το άλλο. Δεν χορεύεις βαλς με τον λύκο ειδικά κρατώντας μπανάνες αντί για πιστόλια...

  10. ._ avatar
    ._ 15/04/2010 14:47:18

    Νομίζω ήρθε η ώρα για την πρόταση μομφής.

  11. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 15/04/2010 14:52:17

    Βλέπω αυτή τη λίστα και είναι σαν να βλέπω που διακυβεύονται συμφέροντα των ΗΠΑ. Ερώτηση βλέπω καλά;

    Highest Default Probabilities
    Entity Name Mid Spread CPD (%)
    Venezuela 851.43 44.65
    Argentina 836.76 43.34
    Pakistan 650.16 36.15
    Greece 437.25 30.98
    Ukraine 510.61 29.99
    Iraq 428.20 26.39
    Dubai/Emirate of 414.74 25.20
    Iceland 380.28 22.96
    Latvia, Republic of 319.31 20.04
    Dominican Republic 301.60 19.66

  12. ploutarchos.lefkaditis avatar
    ploutarchos.lefkaditis 15/04/2010 14:55:34

    factorx: δεν ειναι κρίμα να σβυνω τα σχόλια σου επειδή ...παραφέρεσαι;

  13. Κρης avatar
    Κρης 15/04/2010 15:10:44

    Ντομινίκ Στρος Καν - Τη Δευτέρα ομάδα του ΔΝΤ στην Αθήνα

    Σε ανακοίνωσή του ο γενικός διευθυντής του ΔΝΤ Ντομινίκ Στρος Καν τονίζει:

    "Μετά από αίτημα των ελληνικών Αρχών αποφάσισα να στείλω τη Δευτέρα στην Αθήνα ομάδα του ΔΝΤ για να ξεκινήσει διαβουλεύσεις με τις ελληνικές Αρχές για τις πολιτικές που θα μπορούσαν να αποτελέσουν τη βάση για οικονομική βοήθεια από το Ταμείο, στο πλαίσιο ενός πολυετούς προγράμματος σε περίπτωση που οι Αρχές αποφασίσουν να ζητήσουν τέτοια βοήθεια.

    "Η ελληνική απόφαση να αναλάβει την πρωτοβουλία για ανάμειξη σε πρόγραμμα του Ταμείου συνάδει με τη συμφωνία των Ευρωπαίων ηγετών το περασμένο Σαββατοκύριακο, ότι η οικονομική υποστήριξη από μέλη της ευρωζώνης πρέπει να δοθεί ταυτόχρονα με την εμπλοκή του Ταμείου και τη δική του οικονομική βοήθεια".

    http://www.greekmoney.gr/index.php/permalink/31611.html

  14. neotera avatar
    neotera 15/04/2010 15:11:40

    Νομίζω πως δεν χρειάζεται να ολοκληρωθεί η διαδικασία με τας ευρώπας πριν πάνε στο ΔΝΤ που δηλώνει κάθε τόσο έτοιμο να μας δεχτεί.

  15. fit for fun avatar
    fit for fun 15/04/2010 15:12:55

    Η εξέλιξη αυτή ισοδυναμεί με κήρυξη πολέμου εναντίον μας. Γιωργάκης-Αντωνάκης φαίνεται πως τα βρήκαν στην ωριαία συνάντησή τους και συμφώνησαν ότι δεν χρειάζονται λόγια. Σιωπή! Οι διαβουλεύσεις θέλουν ησυχία.

    • Chris avatar
      Chris @ fit for fun 15/04/2010 18:51:13

      o antonakhs ti sou ftaiei; ti na kanei; grafikos na ginei; o ellhnas fer8hke anorima stis ekloges tou oktovriou kai tora hr8e h ora na plhrosei. as to paroume apofash oti eimaste katoteroi ton peristaseon. makari na ksupnhsoume kapote

      • anonymous avatar
        anonymous @ Chris 15/04/2010 19:02:30

        Γράφε Ελληνικά. 3 μηνύματα με διαβόλους άφησες

  16. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 15/04/2010 15:13:11

    Εχω τις παρακάτω απορίες:

    Απορία πρώτη: Αφού το «πιστόλι ήταν γεμάτο και πάνω στο τραπέζι», τότε γιατί οι αγορές δεν μας έπαιρναν στα σοβαρά; Μήπως το πιστόλι τελικά ήταν …νεροπίστολο;

    Απορία δεύτερη: Αφού ο μηχανισμός ήταν …στημένος και …άμεσα διαθέσιμος , τότε γιατί τα spreads για μέρες κατασκήνωσαν πέριξ των 400 μονάδων; Μήπως ο μηχανισμός ούτε …στημένος ήταν ..ούτε άμεσα διαθέσιμος και όλα αυτά δεν ήταν τίποτα άλλο παρά μια ..επικοινωνιακή πομφόλυγα για να ..τσιμπήσουν οι αγορές, οι οποίες μόλις το πήραν χαμπάρι, συνέχισαν το έργο τους.

    Απορία τρίτη: Αφού ο μηχανισμός ήταν …στημένος και …άμεσα διαθέσιμος, γιατί η κυβέρνηση δεν ζήτησε την άμεση ενεργοποίησή του, την επομένη κιόλας μέρα, για να διαπιστώσουμε όλοι, και κυρίως οι αγορές, πόσο άμεσος και πόσο στημένος ήταν; Γιατί περίμενε μέχρι σήμερα;

    Απορία τέταρτη: Μήπως η κυβέρνηση δεν ζήτησε την άμεση ενεργοποίηση του μηχανισμού, επειδή ο μηχανισμός προϋποθέτει τη λήψη νέων πλέον επώδυνων μέτρων; Τι διαβουλευτούμε; Τα νέα μέτρα;

    Απορία πέμπτη: Μήπως η κυβέρνηση, για μια ακόμα φορά έπεσε έξω με τις εκτιμήσεις της για τον τρόπο αντίδρασης των αγορών και πληρώνουμε όλοι τα σπασμένα;

    Απορία έκτη και τελευταία: Μήπως απ’ όλη αυτή τη διαδικασία και την κυβερνητική αδράνεια, «τα οικονομάνε» και τίποτα «ντόπια» τσακάλια; Ερωτώ, μήπως:

    • Greenhorses avatar
      Greenhorses @ Κώστας Ροδινός 15/04/2010 15:18:48

      Και όλα αυτά εν μέσω πανηγυρισμών.

      Το μόνο σίγουρο όσοι έχουν εσωτερική πληροφόρηση κονομάνε χοντρά.

      • Greenhorses avatar
        Greenhorses @ Greenhorses 15/04/2010 15:19:42

        Και εδώ υπεισέρχεται ο ρόλος την goldman

    • trellakias avatar
      trellakias @ Κώστας Ροδινός 15/04/2010 16:02:00

      Σε όλες τις απορίες σας να προσθέσω:

      Μήπως ο Ελληνικός Λαός την αποφράδα εκείνη ημέρα της 7-10-2009 έκανε την πιο σπουδαία και κρίσιμη ΛΑΘΟΣ επιλογή από συστάσεως του Ελληνικού Κράτους;
      Ένας γιωργάκης που δυστυχώς έμεινε γιωργάκης "ποδοπατώντας" τα όνειρα που οι αφελής συμπατριώτες μας πίστεψαν και ως γνήσιο αμερικανάκι τα έκανε........
      Δεν μπορούμε να πούμε πια πως "η Ελλάς ποτέ δεν πεθαίνει", γιατί από τα χέρια και την ανικανότητα του ξενόφερτου και αμερικανοτραφή κ. Πρωθυπουργού μας καταλάβαμε τι εστί Σοσιαλλισμός του ΔΝΤ, και φιλολαικές πολιτικές της μείωσης των μισθών. (Που ο ίδιος τα αποκύρρησε μετα βδελιγμίας προεκλογικά).
      Ζήτω ο Μαυρογιαλούρος του 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Chris avatar
        Chris @ trellakias 15/04/2010 18:53:53

        kala ta les alla ftaime ki emeis. an den mporoume na paroume xampari tetoio xontro doulema, kala na pa8oume.

  17. neotera avatar
    neotera 15/04/2010 15:15:23

    τα μεγάλα πνεύματα.... ))

  18. Νίκος avatar
    Νίκος 15/04/2010 15:25:28

    Κατι μου λεει οτι, αν δεν ηταν ηλιθιοι, κατι που δεν πρεπει να αποκλειστει τελειως, εκει ηθελαν να μας σπρωξουν οι ενταυθα κυβερνητικοι γκαουλαϊτερ.
    Μια η δηλωσεις περι τιτανικου, κλπ. και μια οι διαψευσεις περι μη χρεωκοπιας εδωσαν μπολικο καυσιμο στις "αγορες".

  19. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 15/04/2010 16:08:13

    Μιά απορία ακόμα:
    Στη χθεσινή συνάντησή του με τον Αντώνη Σαμαρά, ο Πρωθυπουργός του απεκάλυψε ότι σήμερα επρόκειτο να σταλλεί η επιστολή Παπακωνσταντίνου;
    Εννοείται ότι αν την απεκάλυψε,ορθώς ο Σαμαράς δεν το ανακοίνωσε.
    Αν δεν την απεκάλυψε,όμως,υπάρχει ένα θέμα.
    Θα μας διαφωτήσει κανείς;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Κώστας Ροδινός 15/04/2010 16:31:19

      Αγαπητέ Kώστα Ροδινέ, διάβασα αυτό που έγραψες για τη στάση πληρωμών, θα το φτιάξω συνοπτικά αν χρειάζεται, αλλά μήπως οι εξελίξεις έτρεξαν πάλι πιο γρήγορα?

      Όσον αφορά στο ερώτημα που θέτεις "απεκάλυψε ή δεν απεκάλυψε"΄, τα χαμόγελα μετά από τη συνάντηση με έβαλαν σε σκέψεις...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ αλλενάκι 15/04/2010 16:37:58

        Σας θέτω πολλά ερωτήματα σήμερα. Νομίζω ότι δεν βλάπτει να το έχουμε, αλλά μάλλον δεν είναι άμεσο. Ετσι;
        Για την "αποκάλυψη" νομίζω ότι ο ελληνικός λαός,δικαούται μια απάντηση και πρέπει να την έχομε πάραυτα, διότι διαφορετικά εγείρονται υποψίες για συμπαιγνία και αυτό ωφελεί μόνο αυτούς που τη σχεδιάζουν.

  20. Μαρινα avatar
    Μαρινα 15/04/2010 16:15:23

    O Καραμανλής τι λέει για όλα αυτά άραγε;

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ Μαρινα 15/04/2010 16:31:51

      Μας έχει γραμμένους εκεί που πρέπει να ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ!!! Και πολύ καλά κάνει. Ακούγαμε τον κάθε χατζηλαλάκη και δεν θέλαμε την ΗΠΙΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ του 2007. Ας ΦΑΜΕ ΤΩΡΑ ΤΗ ΒΙΑΙΗ ΔΙΑΚΟΡΕΥΣΗ μπας και συνέλθουμε αλλά πολύ αμφιβάλλω.

      • Μαρίνα avatar
        Μαρίνα @ ΑΡΚΑΣ 15/04/2010 20:01:44

        Καλά, θα πρέπει να είσαι στόκος αν πίστευες τα περι ήπιας προσαρμογής.

  21. ΣΟΦΙΑ avatar
    ΣΟΦΙΑ 15/04/2010 16:27:18

    Και να που απ' ότι φαίνεται,ήρθε η ώρα!
    Μετά από έξι μήνες αμέτρητων χιλιομέτρων του πρωθυπουργού, πιστόλια πάνω, κάτω, δεξιά, αριστερά απ' το τραπέζι και ο άμοιρος ελληνικός λαός αμήχανος στην αρχή, φοβισμένος αργότερα και τρομοκρατημένος στο τέλος να βλέπει την κάνη να στρέφεται πάνω του!
    Αφού προσπαθήσαν να μας πείσουν ότι εμείς,οι πολίτες, φταίμε για την κρίση, γιατί είμαστε ανήθικοι, φοροφυγάδες,τεμπέληδες, λαμόγια του συστήματος,αφού μας δείξαν με το δάχτυλο στοχοποιώντας μας για τις χίλιες αμαρτίες του υπερχρεωμένου κράτους μας, μας διασύραν στα κανάλια της αμαρτωλής ενημέρωσης, μας κόψαν μισθούς, επιδόματα,τώρα θα μας σύρουν στο δρόμο του Δ.Ν.Τ.!
    Kαι πολύ φοβάμαι πως αν δεν υπήρχαν τα blogs, ακόμη και αυτή την ύστατη στιγμή δε θα ξέραμε τίποτε!
    Ένα βήμα πιο κοντά, λοιπόν, απ'ότι φαίνεται, στην ενεργοποίηση του μηχανισμού στήριξης!
    Αναρωτιέμαι πόσα βήματα θα είναι πίσω για τη ζωή μας;

  22. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/04/2010 16:28:06

    Συμπαιγνία Γερμανών-ΔΝΤ στο πλαίσιο της αλληλοεξυπηρέτησης των συμφερόντων τους?

    Aπό τον Telegraph:

    "Greece is clearly responsible for its own mess"
    Τέσσερις γερμανοί καθηγητές της Νομικής ετοιμάζονται να προσφύγουν στο ανώτατο συνταγματικό δικαστήριο της ΟΔΓ ώστε να μπλοκαρισθεί η μεταφορά γερμανικών κεφαλαίων στο μηχανισμό διάσωσης EE-ΔΝΤ, διότι "ο συμφωνηθείς μηχανισμός θέτει σε κίνδυνο τη νομισματική σταθερότητα όπως αυτή κωδικοποιείται από τη συνθήκη του Μααστριχτ και παραβιάζει τη ρήτρα no-bail out" [αναφέρονται στο "μεγάλο" πακέτο των 90 δις της τριετίας]
    [...]
    Ο δρ. Karl Albrecht Schachtschneider, καθηγητής Νομικής στο Πανεπιστήμιο της Νυρεμβέργης συνέταξε προσφυγή η οποία κατατίθεται αυτές τις ημέρες, ενώ προβλέπεται ότι η ακροαματική διαδικασία θα διαρκέσει έως και 6 μήνες.
    [...]

    "Θεωρούμε ότι το υπό τις ΗΠΑ ελεγχόμενο ΔΝΤ δεν θα έχει απολύτως κανένα πρόβλημα ώστε να αναλάβει ΟΛΟΚΛΗΡΟ το φορτίο του πακέτου διάσωσης της Ελλάδας".

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ αλλενάκι 15/04/2010 16:31:15

      Αλλενάκι,
      έχει ενδιαφέρον να βρείς που εργάζονται οι καθηγητάδες αυτοί.
      Το κάνουν μόνο για τη fatherland;

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Κώστας Ροδινός 15/04/2010 16:50:34

        Όπου και να εργάζονται ως σύμβουλοι δεν ενδιαφέρει πλέον.

        Τώρα γνωρίζουμε ότι είμαστε μόνοι μας [ο Ελληνικός λαός εννοώ, τον διαχωρίζω από τις διαχρονικές κυβερνώσες αλίτ που έδωσαν την ευκαιρία αυτές τις ημέρες σε 10, 100 χιλιάδες ντόπιους ολιγάρχες να τοποθετηθούν με ακίνητα στο City]

        και απέναντί μας εχουμε ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΨΕΜΜΑΤΩΝ, ΜΙΑ ΕΧΘΡΙΚΗ, ΕΧΘΡΙΚΟΤΑΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ και ένα ΑΔΗΦΑΓΟ ΔΝΤ.

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ αλλενάκι 15/04/2010 17:18:52

      Η υπαγωγή στο Ευρώ ήταν όρος που επιβλήθηκε στην Γερμανία στα πλαίσια αποδοχής της επανένωσής της. Η Γερμανία παρέδωσε ένα ιδιαίτερα σκληρό νόμισμα, για να υιοθετήσει άλλο, στο οποίο συμμετέχει κάθε καρυδιάς καρύδι. Ο υποβιβασμός μιας ενοποιημένης Γερμανίας όσο αφορά τον παγκόσμιο ρόλο της, μέσω της πρόσδεσης στην ΕΕ. αποτελούσε και εξακολουθεί να αποτελεί στόχο των Αγγλοσαξόνων και του συνασπισμένου Σιωνιστικού λόμπι. Με αυτήν την στόχευση διαφωνεί κατάφωρα η Ναζιστική Διεθνής. Διαθέτοντας ήδη αξιολογότατα οικονομικά μέσα και σημαντική στρατηγική υπεροπλία έναντι του ΝΑΤΟ, ως η εν τέλει νικήτρια δύναμη στον Β΄ΠΠ., θέτει σε κίνηση το συμβολικό τοπίο της Νυρεμβέργης, όπου έλαβε χώρα η γνωστή δίκη. Ας μην ξεχνούμε την σημασία που αποδίδει ο ναζισμός στα σύμβολα. Με αυτή την πράξη επιχειρούν να καταδείξουν, ότι στην Νυρεμβέργη δεν είναι δυνατόν μόνο να δικάζονται από τους Αγγλοσάξονες, αλλά από την Νυρεμβέργη δύνανται να εκπορεύονται καταγγελίες, δίκες και μελλοντικές καταδίκες των Αγγλοσαξονικών τεχνασμάτων.
      Εάν ο Πλεύρης και η παρέα του δεν ήταν ήσαν άνθρωποι των Αγγλοσαξόνων, θα υπήρχε τουλάχιστον εκπροσώπηση της χώρας έναντι της ναζιστικής κόμπρας.

      • tomcat00 avatar
        tomcat00 @ Μποτίλια στο πέλαγος 15/04/2010 23:57:35

        αχχααχχα

        αναλυση επιπεδου Δημοτικου

        Α ρε ΔΝΤ που σας χρειαζεται

  23. donaE avatar
    donaE 15/04/2010 16:35:36

    Παντως Γερμανοι καθηγητες θα προσφυγουν στην δικαιοσυνη για να εμποδισουν την Γερμανια να δωσει λεφτα.Οι Αμερικανοι μας δανειζουν με τοκο 8% και αν.
    Τα λεφτα και να τα παρουμε ετσι και αλλιως δεν φτανουν.
    Αρα;

  24. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 15/04/2010 16:37:22

    Έλεγε ο Μαρξ: ” οι επίσκοποι της Καθολικής εκκλησίας συνήλθαν σε κογκλάβιο και παρακαλούσαν τον διάβολο αυτοπροσώπως να έλθει να σώσει την εκκλησία του Θεού!”

  25. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 15/04/2010 16:45:31

    Δεν πάμε καλύτερα όλοι μαζύ εν χωρώ παραβλέποντας τα πιστεύω μας στον Περισσό να τους προγκύξουμε μπας και υπερνικήσουν τη χρόνια φοβία ανάληψης διακυβέρνησης που τους δέρνει. Μήπως να τους παρακαλούσαμε να κάνουν το αυτονόητο για να μην μας κανιβαλίσουν οι τράπεζες ? Ενα μέτωπο εργαζομένων για τη σωτηρία της πατρίδας κι απο κεί να επιβάλουν την ανάληψη ευθυνών ?

  26. gap-goup avatar
    gap-goup 15/04/2010 16:51:56

    Eγω βλεπω "πληρη επιτυχια της κυβερνητικης πολιτικης".
    Ο γαπ εδω και καιρο μας ενημερωσε για "μειωση της εθνικης κυριαρχιας".
    Τι εννοουσε? ειναι απλο,οτι θα μας οδηγηση στο ΔΝΤ.
    Τα καταφερε με την βοηθεια των φιλων του.
    Goldaman,Soros και ολα τα υπολοιπα καλοπαιδα.
    Αυτος εκανε δηλωσεις τρομοκρατικες π.χ τιτανικος,χρεοκοπια,κτλ.
    Οι φιλοι του σορταραν την αγορα.
    θυμαστε οτι ακομα και η WSJ αγανακτησε και εγραψε οτι οταν μιλαει ανεβαινουν τα spreads.
    Ετσι το παιγνιδι αγορων-γαπ μας οδηγησε στην "μειωση κυριαρχιας" οπως ειχε προβλεψη ο γιωργακης.
    Μαγκας ο γαπ.

  27. Βασίλης avatar
    Βασίλης 15/04/2010 16:57:18

    Γεια σας παιδιά

    Είχαμε ξαναπει ότι το ΔΝΤ ήταν προκανονισμένο ίσως και πριν από την επίσκεψη του ΓΑΠ στο συμπατριώτη Ομπάμα

    Επίσης, σήμερα ο Όλι Ρεν 'συνέστησε' περικοπές και στον ιδιωτικό τομέα. Εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα και ντρέπομαι για όσους μετά τα μέτρα άρχισαν να λιδωρούν τους δημοσίους υπαλλήλους και να πέφτουν στην παγίδα του 'διαίρει και βασίλευε' (που ηδονίζει την εξουσία) μεταξύ δημοσίων και ιδιωτικών υπαλλήλων. Μέσω της διέγερσης της ζήλειας και του φθόνου των ιδιωτικών που εκφράστηκε για πολλούς δημ. υπαλλήλους που αμείβονται δυσαναλόγως με την εργασία τους αλλά και για πολλούς που έχουν ληστέψει δημόσιο χρήμα, με αρχιληστές υπουργούς και πρωθυπουργούς, το σχέδιο επετεύχθη. Τώρα κανείς δε θα στηρίξει την αντίσταση των ιδιωτικών στις επερχόμενες περικοπές, καθώς δε νομίζω να διαφωνεί κανείς ότι η 'σύσταση' του Αλή-Ρεν δε θα αργήσει καθόλου να εφαρμοστεί , και ας είχε υποστηρίξει ότι τα μέτρα που είχε επιβάλλει αυτός και οι υπόλοιποι 40 κλέφτες ήταν αρκετά για το 2010.

    Σιγά σιγά φαίνεται η ουσία του πράγματος, που είναι η εξωτερική διακυβέρνηση της χώρας και θεσμικά πλεον (ΕΕ, ΔΝΤ) σε συνδυασμό με μείωση του βιοτικού επιπέδου και του ήδη υπάρχοντος συνεχούς περιορισμού πολιτικών (ΕΕ και ΔΝΤ δεν είναι εκλεγμένα όργανα από Έλληνες) και ατομικών ελευθεριών. Η 'ατζέντα' που λένε και οι μορφωμένοι πολιτικοί μας με τα αγορασμένα πτυχία, περιλαμβάνει και την πολιτισμική απογύμνωση των Ελλήνων αλλά και όλων των ευρωπαϊκών εθνών, καθώς και κάθε στοιχείου που τα καθορίζει ως έθνη.

    Φυσικά δεν αφορά μόνο την Ελλάδα το έργο που παίζει ο ευρωπαϊκός θίασος. Πιστεύω ότι ο απώτερος στόχος, όπως είπε στις ίδιες δηλώσεις σήμερα ο Όλιβερ, είναι η κεντρική διακυβέρνηση της Ε.Ε.

    Όλα τα παραπάνω τα είχαμε ξαναπεί , το θέμα είναι ότι τα βλέπουμε και να γίνονται , δυστυχώς.

    Καλό απόγευμα

  28. t avatar
    t 15/04/2010 17:01:18

    Είμαστε ήδη σε εποπτεία

  29. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 15/04/2010 17:09:33

    O Σορος απαιτει να υποχωρησει η Γερμανια για να μη διαλυθει η ΕΕ.
    http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1802912

    • anonymous avatar
      anonymous @ ψυχραιμια 15/04/2010 17:45:39

      Ο Σόρος έχει δίκιο. Η Γερμανία φέρει το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης για την κρίση. Αν δεν είχε τραβήξει την κατάσταση στα άκρα δε θα φτάναμε στο σημείο που φτάσαμε. Αν δεν τους αρέσει η ΕΕ και το Ευρώ μπορούν να φύγουν και να αφήσουν τους άλλους μόνους τους.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ ψυχραιμια 15/04/2010 18:38:54

      Εκλογές Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας. 5 Μαίου!
      Μπάχαλο τα προγνωστικά. H CDU της Μέρκελ μπορεί να σχηματίσει κυβέρνηση μόμο σε συνεργασία με Πράσινους ή Σοσιαλδημοκράτες. Ούτως ή άλλως χάνει την πλειοψηφία (που έχει με το FDP) στην Άνω Βουλή:
      CDU 37 - 39 %
      SPD 33 - 34 %
      Πράσινοι 11 - 12 %
      FDP 6 - 8 %
      Linke 5 - 7 %
      h^^p://www.spiegel.de/flash/flash-21634.html
      h^^p://www.spiegel.de/politik/deutschland/0,1518,689237,00.html

      • tomcat00 avatar
        tomcat00 @ Sic transit gloria mundi 15/04/2010 23:59:50

        Παπαδοπαιδι;

        Most appear to think that Chancellor Angela Merkel is being truculent because of the North Rhine-Westphalia elections on May 9. This presumption reveals more about them, and the legal-political cultures they come from, than it does about German affairs. (Pritchard, Daily Telegraph, σημερα)

    • Orestios avatar
      Orestios @ ψυχραιμια 15/04/2010 18:44:19

      Εδώ οι Έλληνες πρόκειται να πεινάσουν και να εξαθλιωθούν και στο ΠΑΣΟΚ ασχολούνται με τις εκλογές στη Γερμανία.
      Σας παρακαλούμε όχι τόσο ενδιαφέρον για τους Έλληνες. Θα παρεξηγηθεί η κυβέρνηση και θα χαρακτηριστεί ως εθνικιστική.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Orestios 15/04/2010 19:02:06

        Δεν κατάλαβες καλά φίλε μου!
        Το ΠΑΣΟΚ δυστυχώς δεν ασχολείται, και αυτό είναι πολύ μεγάλο σφάλμα, τεράστιο (για την όποια κυβέρνησή μας). Μας έχουν πρήξει οι ΠΑΣΟΚοι με το πόσο κακιά είναι η Μέρκελ (από υποκειμενική ιδιοτροπία!) και μας χαλάει τα spread! Ενώ η γυναίκα κάνει απλώς επικοινωνιακή διαχείριση, σαν τον Καραμανλή 2007 - 2009 ή τον Παπανδρέου ακριώς τώρα! Το ίδιο κάνουν, μόνον που αυτή έχει το αγγούρι των κρίσιμων εκλογών, ενώ εμείς το τερατώδες καρπούζι του δανεισμού! Και συμπίπτουν χρονικά. Να δείς που θα πάνε τα spread μόλις μας "τα πάρουν" οι "οίκοι" και αλλάξει εταίρο η Μέρκελ! Αλλά τότε θα είναι δώρον άδωρον.
        Τι θα έπρεπε να γίνει; Οι μάγκες είναι λιτοί, δεν κάνουν χρέη και δεν χρειάζονται δανεικά. Τουλάχιστον σε εποχές ισχνών αγελάδων. Τόσο απλό. Δεν είμαστε ως χώρα μάγκες, καλά να πάθουμε. Άς προσέχαμε. Έπρεπε να το είχαν καταλάβει, έγκαιρα. Πράσινοι και Βένετοι. Τώρα είναι ανώφελο.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Orestios 15/04/2010 19:15:59

        Για να μην είμαι τόσο απορριπτικός: Θα μπορούσαν ή να ενεργοποιήσουν το μηχανισμό τώρα (κι άς ψάχνεται η Μέρκελ, και δεν πάνε να ψηφίσουν οι ψηφοφόροι της το νεοεμφανιζόμενο Κόμμα Πειρατών), ή να δανειστούμε από τις αγορές μετά τις εκλογές τους (άν βαστάμε βέβαια ως τότε)!

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ ψυχραιμια 15/04/2010 18:51:58

      Προσέξτε την ισορροπία "δεξιάς" - "αριστεράς". Είναι μπαταρισμένη. Ίδια περίπου είναι και σε Ομοσπονδιακό επίπεδο. Μόλις 8 μήνες μετά τις εκλογές. Με τέτοια ρευστότητα, έπρεπε τώρα στην Ελλάδα οι δημοσκοπήσεις να δείχνουν ΠΑΣΟΚ 38 - ΝΔ 35. Πρόκειται για τερατώδη ρευστότητα με τα Ελληνικά μέτρα, το FDP εξαερώνεται προς όφελος των Πράσινων. Η Μέρκελ κάνει "επικοινωνιακή διαχείριση", ξέρει όμως που θα καθήσει η μπίλια. Έχει εναλλακτικές λύσεις, αλλά οι 2 δυνάμει νέοι σύμμαχοί της είναι "σκληροί ευρωπαιστές". Πρέπει κανείς να προβλέπει, αλλοιώς και λάθος θα κάνει και θα εκτεθεί.

      • Chris avatar
        Chris @ Sic transit gloria mundi 15/04/2010 18:58:15

        h merkel kerdise deuterh tetraetia eno o Megalos Kophlaths proth. einai fusiko na exei pistosh xronou. 8a er8ei kai h ora tou.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 15/04/2010 19:04:59

        Η Μέρκελ πάει σχετικά καλούτσικα δημοσκοπικά. Ο μικρότερος εταίρος FDP έχει το πρόβλημα. Αλλά χωρίς αυτόν, άν δεν φτάνουν τα κουκιά...πρέπει να βρεί άλλον, μεγάλο ή μικρό. Απλή αναλογική έχουν, με φράγμα 5%.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ ψυχραιμια 15/04/2010 19:23:57

      Ο Σόρος "πριονίζει" τη Μέρκελ. Την πατά στο ευαίσθητο σημείο, τον "ευρωπαισμό". Η γραμμή Σόιμπλε μέσα στο CDU. Αυτόν βέβαια άλλο τον ενδιαφέρει, να κρατηθεί ψηλά το ευρώ, να πέσει κι άλλο η στερλίνα {και ίσως να μπεί η Μ. Βρετανία στην Ευρωζώνη). Έχει ισόβια ψύχωση με την κερδοσκοπία στη στερλίνα. Η πρόσφατη πτώση του ευρώ τον έχει κάνει θηρίο.

  30. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 15/04/2010 17:46:26

    Ο ΑΝΑΣΤΡΟΦΟΣ ΜΙΓΑΔΙΚΟΣ (ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΗΣ ΡΙΖΗΣ ΤΟΥ -1) ΠΡΙΑΠΙΣΜΟΣ ΕΣΧΑΤΗ ΕΛΠΙΔΑ ΤΗΣ ΥΠΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Συχνά διαβάζω και στο Antinews σχόλια που επικροτούν ως αναγκαία κάποια μέτρα, από αυτά που προτίθεται να επιβάλει το ΔΝΤ., ως αναπόφευγα.
    Σημαντικά ζητήματα έθεσε και το σχόλιο σε προηγούμενη ανάρτηση ο κ. Φατσιούλας, που επιτυχώς παρομοίαζε τον Γ. Παπανδρέου με τον Ιωαννίδη. Πράγματι όσο αφορά κάποιους συγκυβερνούντες, ή και συμπορευόμενους με την συνειδητή και κλιμακούμενη παράδοση της Ελλάδας στο ΔΝΤ., προφανώς έχει γίνει χρήση εσωτερικά της εξής επιχειρηματολογίας (μάλλον από ινστρούκτορες της γνωστής λέσχης):
    "Η Ελλάδα έχει ανεπανόρθωτα παρεκτραπεί. Τα πράγματα ξεχειλώσανε τόσο, οι οργανωμένες συντεχνίες και οι κακομαθημένοι πολίτες έχουν τέτοια νοοτροπία και ισχύ, ούτως ώστε καμία εκλεγμένη κυβέρνηση δεν θα μπορέσει να πάρει τα αναγκαία μέτρα, για να αποφευχθεί η ολοκληρωτική καταστροφή. Μια πτώχευση σήμερα είναι απείρως προτιμότερη από μια πτώχευση μελλοντικά, η οποία θα επέφερε τέτοιες συνέπειες, που η πλειοψηφία είναι αδύνατο να μπορέσει να υποστεί".
    Την Σοκ-θεραπεία γνωρίζουμε εξ άλλου από την αντιμετώπιση του Κομουνισμού-Γκούλας από τους Γκορμπατζόφ/Γέλτσιν.
    Το βλακώδες αυτής της επιχειρηματολογίας - ως δήθεν το ΔΝΤ. να αποσκοπούσε πράγματι στην εξυγίανση των κρατών και όχι στην τελεσίδικη υποδούλωσή τους - επαναφέρει εις την μνήμην μου περίπτωσιν νεανίου τινός, όστις καθήμενος πλησίον του χείλους λίμνης, του ενεφανίσθη μια νεράιδα, η οποία τον ερώτησε ποια επιθυμία του θέλει να πραγματοποιηθεί. Ο νεανίας άνευ δισταγμού ζήτησε από την νεράιδα να λάβει αυτή τα απαραίτητα μέτρα, ώστε όταν αυτός περιπατεί να σύρεται επί του εδάφους το γεννητικόν του μόριον. Μετ' ολίγον αυτός εξεπλάγη όταν οι αποστάσεις μεταξύ των γοφών του και των γονάτων του, καθώς και μεταξύ των γονάτων και των πτερνών του αποτελούσαν μόλις δυο εκατοστά.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Μποτίλια στο πέλαγος 15/04/2010 18:09:19

      Εξαιρετικός!

  31. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 15/04/2010 18:10:16

    To είχα πεί στην παρέα μας από τότε που βγήκε ο ΓΑΠ, τον Οκτώβριο.

    Ο ΓΑΠ βγήκε γι΄αυτό το λόγο.Να μας ρίξει στην αγκαλιά του ΔΝΤ, ήτοι των ΗΠΑ. Μετά την αποστολή του αυτή θα τσαλακωθεί θα πεταχθεί στα άχρηστα.

  32. Orestios avatar
    Orestios 15/04/2010 18:19:11

    Εμετική προπαγάνδα από τον Τσίμα που χαρακτήρισε την παρέμβαση του ΔΝΤ ως "νέο πακέτο Ντελόρ".!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • partiritis2000 avatar
      partiritis2000 @ Orestios 15/04/2010 18:47:54

      τσίμα τσίμα τα λέει...

  33. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 15/04/2010 18:44:01

    Ορέστιε όσο αφορά τον Π.Τσίμα συμφωνώ μαζί σου.
    Είδες συμφωνούμε και σε κάποια θέματα...

    ΠΑΠΑΓΑΛΙΣΤΑΝ...

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΠΑΝΑΓΟΣ 15/04/2010 18:52:39

      ΠΑΝΑΓΕ, κανείς δεν έθεσε εξ ορισμού την ανάπτυξη των σκέψεων μας εδώ αποκλειστικά και μόνο ως αντικρουόμενες.
      Διαφωνούμε και συμφωνούμε κρίνοντας και επιχειρηματολογόντας.
      Συγκεκριμένα, τις απόψεις που εξέφρασε ο Τσίμας μόνο σαν αποτέλεσμα διαστροφικής σκέψης μπορώ να τις χαρακτηρίσω.
      Είναι αηδιαστική η προπαγάνδα.

  34. partiritis2000 avatar
    partiritis2000 15/04/2010 18:55:58

    Παιδιά έπρεπε να ξανα μαγειρέψουμε τα οικονομικά μας και να δώσουμε λάθος στοιχεία.
    Το κοινωνικό γεωπολιτικό γίγνεσθαι έτσι όπως έχει δε θα κρατήσει για πολύ γι αυτό βιάζονται εμάς να μας βάλουν το χαντάκι για να έχουν δρόμο ελεύθερο σε Βαλκάνια Μεσόγειο και τη Τουρκία να μην κινδυνεύει.

    Πείτε μου όμως, πότε αυτοί οι πανηλίθιοι Αμερικάνοι κέρδισαν εστω κι ΕΝΑ πόλεμο, έστω κι ενα σχέδιο τους να πηγε όπως το ήθελαν. Εδω και η Ρωσία μόνη της έπεσε και πάλι δεν τα κατάφεραν να μην την κάνουν να ξανασηκωθεί και τώρα παλεύουν πάλι με το δόγμα Μπρεζίνσκι. Μιλάμε για τέτοια αχρηστία μεγατόνων, αφού μόνο για τα συμβόλαια και τη μάσα τους είναι οι άνθρωποι. Θα γυρίσουν τα πράματα, θα πέσουν αυτοί στο λάκο που σκάβουν όπως πάντοτε.
    Χρειάζεται φρένο στο ΓΑΠ. Να μη μπορέσει να κάνει τίποτε που να μας δένει για πολύ καιρό.

  35. anonymous avatar
    anonymous 15/04/2010 19:04:39

    Προεκλογικά κόντευε να πτωχεύσει ο ΔΟΛ και η Ελευθεροτυπία. Μετεκλογικά αυτοί οι δυο τη γλίτωσαν και πτωχεύει η Ελλάδα.
    Να που πήγαν τα λεφτά.

  36. neotera avatar
    neotera 15/04/2010 19:10:55

    Να μην περάσουν, να μην εφαερμοστούν τα μέτρα των νεογραικύλων γιατί διώχνουν τον ελληνικό πληθυσμό που μπορεί να φύγει... Παρήγορο που πολλές εφορίες τους έχουν συνδεμένους. Κατενάτσιο να βαστηχτούμε !

  37. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 15/04/2010 19:15:45

    Θα ήθελα να σας υπενθυμίσω την επίσκεψη του ΓΑΠ πριν τις εκλογές στις ΗΠΑ για μια-δυο ημέρες. ΤΟΤΕ αποφασίστηκε η εμπλοκή των ΗΠΑ μέσα στο ευρώ. Μετά τις εκλογές της 4ης Οκωβρίου 2010. Στις 9 Οκτωβρίου 2010 ο ΓΑΠ μετέβηκε "ξαφνικά" στη Τουρκία και συναντήθηκε με Ερντογάν, κλπ.
    Το πρώτο μήνυμα είχε ήδη "φύγει" για Βρυξέλλες. Τούτο έλεγε: εταίροι σας ΓΡΑΦΩ. Έτσι λοιπόν ξεκινά η αποδόμηση της θέσης της Ελλάδας μέσα στην Ευρωζώνη. Οι εταίροι μας ήξεραν πολύ καλά την οικονομική μας θέση και γνώριζαν, γνωρίζουν και θα γνωρίζουν τις δανειακές μας ανάγκες.

    Η "ασυλία" που απολάμβανε η κυβέρνηση Καραμανλή ήταν λόγω της φιλοευρωπαϊκής πολιτικής Καραμανλή. Παρείχε πλήρη υποστήριξη στην ευρωζώνη και συμμετείχε στη "τρόϊκα" με επικεφαλής τον Jean Claude Juncker. Το μέγεθος της οικονομίας είναι περίπου το 1,8% του ΑΕγχΠ της ΕΥΡΩΖΩΝΗΣ.
    ΄
    Οπότε είμαστε μια τρίχα από ξέρετε που. Όλη η Ευρωζώνη μόνο για φέτος θα χρειαστεί να δανειστεί - καθείστε παρακαλώ - περίπου 1,45 τρις ευρώ. Επομένως τα 35 ή ακόμη και 50 δις που χρειαζόμαστε εμείς είναι το 0,038% περίπου του συνολικού δανεισμού.

    Η όλη συμπεριφορά της ευρωζώνης που ώθησε στο ΔΝΤ. Η συμπεριφορά αυτή είναι αποτέλεσμα των ΛΑΘΟΣ κινήσεων και ΔΗΛΩΣΕΩΝ της κυβέρνησης ΓΑΠ. Οι κωλοτούμπες, οι παλινδρομήσεις των λόγων, η πολιτική ασυνέπεια, οι "εξωτερικές" σχέσεις χωρίς να αναφέρονται στις Βρυξέλλες, η καθυστέρηση λήψη αποφάσεων για την εφαρμογή των σωστών μέτρων και όχι αυτών των φοροεισπρακτικών μέτρων που "πνίγουν" την αγορά, κλπ.

    Θα μπορούσαμε χωρίς να πούμε για 14η συνεχή φορά - τόσες εκλογικές αναμετρήσεις έχουν γίνει μετά την μεταπολίτευση - "ότι παραλάβαμε χάος" οι "κουτόφραγκοι" μας είπαν το περίφημο "The game is over".

    Τώρα ΔΝΤ και ξερό ψωμί.
    Δυστυχώς, κύριοι, πληρώνουμε τώρα τον λαγαριασμό από το 1981 και εντεύθεν. Η ευθύνη μοιράζεται αλλά την ΚΥΡΙΑ ΕΥΘΥΝΗ την έχει το ΠΑΣΟΚ.

    Μ.Ο.Π., 1ο πακέτο Ντελόρ, 2ο πακέτο Ντελόρ, 1ο Κ.Π.Σ., 2ο Κ.Π.Σ., 3ο Κ.Π.Σ. & 4ο Κ.Π.Σ.

    Τα ΛΕΦΤΑ ΥΠΗΡΧΑΝ!!! Αλλά τα φάγανε στα QUATRE SAISONS στο Παρίσι...
    και
    τα ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ στις τσέπες των ΚΛΕΦΤΩΝ!!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΑΡΚΑΣ 15/04/2010 19:42:38

      Το ΠΑΣΟΚ υπάρχει για να υπηρετεί το λαό!
      χο! χο!
      Το νέο ανέκδοτο

  38. evro avatar
    evro 15/04/2010 19:20:43

    ως το λαιμό βουτηγμενοι στα hedgefunds οι Δημοκρατικοί

    http://www.nakedcapitalism.com/2010/04/rahm-emanuel-and-magnetar-capital-the-definition-of-compromised.html

    http://www.dailyantikos.blogspot.com/2008/11/rahm-emanuel-bought-and-paid-for.html

  39. Ηλίας avatar
    Ηλίας 15/04/2010 19:33:44

    Ότι θα συμφωνούσα με τον Αλαβάνο δεν το περίμενα:

    Δέκα λόγους, για τους οποίους η κυβέρνηση «πρέπει να φύγει», ανέπτυξε ο πρώην επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ Αλέκος Αλαβάνος, μιλώντας χθες σε εκδήλωση του «Μετώπου» στα Πατήσια.

    Σύμφωνα με τον κ. Αλαβάνο:

    «Πρώτο: Η κυβέρνηση Παπανδρέου πρέπει να φύγει γιατί δεν είναι μια εκλεγμένη κυβέρνηση.
    Στις εκλογές οι πολίτες εμπιστεύονται πρώτα και κύρια πολιτικές και δευτερευόντως πρόσωπα και κομματικούς μηχανισμούς.
    Ο κοινοβουλευτισμός δεν είναι καλλιστεία.
    Απαιτεί συμβόλαιο με τον λαό.
    Το προεκλογικό συμβόλαιο της κυβέρνησης Παπανδρέου έχει παραβιασθεί απολύτως.
    Στη σημερινή της πολιτική δεν διαθέτει καμιά δημοκρατική νομιμοποίηση.
    Είναι μια παράνομη κυβέρνηση (...).

    Δεύτερο: Η κυβέρνηση Παπανδρέου πρέπει να φύγει, γιατί ούτως ή άλλως δεν είναι πραγματική κυβέρνηση της χώρας.
    Οικειοθελώς παραιτήθηκε από τον ρόλο της.
    Είναι σκιώδης.
    Την Ελλάδα την κυβερνά ο Μπαρόζο, ο Τρισέ, ο Όλι Ρεν, η Μέρκελ, ο Σαρκοζί.

    Τρίτο: Η κυβέρνηση Παπανδρέου πρέπει να φύγει γιατί......έχει ταπεινώσει σε απίστευτο βαθμό την Ελλάδα.

    Τέταρτο: Η κυβέρνηση Παπανδρέου πρέπει να φύγει γιατί ο Γ. Παπανδρέου διατελεί, σε πλήρη σύγχυση ανάμεσα στις πολιτικές του υποχρεώσεις και τα προσωπικά του ενδιαφέροντα.

    Πέμπτο : Η κυβέρνηση Παπανδρέου πρέπει να φύγει γιατί δεν υπερασπίστηκε τη χώρα.

    Έκτο : Η κυβέρνηση Παπανδρέου πρέπει να φύγει γιατί παρέδωσε τη χώρα μας στα χέρια των πιο ακόρεστων και αναίσχυντων τοκογλύφων.

    Έβδομο : Η κυβέρνηση Παπανδρέου πρέπει να φύγει γιατί η πολιτική της είναι όχι ο μόνος δρόμος που υπάρχει, αλλά και ο μόνος δρόμος που οδηγεί την οικονομία και την κοινωνία σε αδιέξοδο, που μπορεί να τις σφραγίσει για όλον τον 21ο αιώνα.

    Όγδοο : Πρέπει να φύγει η κυβέρνηση Παπανδρέου γιατί είναι προϋπόθεση να αρθούν όλα τα επώδυνα για δημόσιους και ιδιωτικούς εργαζόμενους μέτρα.

    Ένατο : Η κυβέρνηση Παπανδρέου οφείλει να φύγει ακριβώς γιατί υπάρχει σαφής, συγκεκριμένη, ρεαλιστική εναλλακτική πολιτική που θα συνεγείρει την κοινωνία, θα την ενεργοποιήσει, θα πυροδοτήσει ένα κίνημα αλληλεγγύης και δράσης.

    Δέκατο : H κυβέρνηση Παπανδρέου πρέπει να φύγει το γρηγορότερο δυνατό γιατί δεν έχει καμία απολύτως βάση η άποψη ότι δεν υπάρχει άλλη κυβερνητική εκδοχή.

    Ασφαλώς και δεν υπάρχει άλλη για όσους βλέπουν τις εξελίξεις εγκλωβισμένοι μέσα στο πλαίσιο και στην αριθμητική του παρακμασμένου σημερινού πολιτικού συστήματος.

    Η Ελλάδα όμως βρίσκεται μπροστά σε μια από τις μεγαλύτερες κρίσεις στην ιστορία της.

    Σε τέτοιες συνθήκες πάντα γινόταν μια πλήρης ανασυγκρότηση του πολιτικού συστήματος, είτε μετά από τη χρεοκοπία και την ήττα στις αρχές του 20ου αιώνα, είτε μετά τον εμφύλιο πόλεμο, είτε μετά την πτώση της δικτατορίας.

    Η αλλαγή είναι αναγκαία και δυνατή μέσα από την Ανατροπή του πολιτικού συστήματος με ένα Μέτωπο ποταμό, που θα ενώνει τον αριστερό με τον σοσιαλιστικό χώρο, με τη νεολαία, με κάθε πολίτη, ανεξάρτητα από την προηγούμενη κομματική του ένταξη, που πιστεύει στην Αλληλεγγύη, στη Λαϊκή Κυριαρχία, στην Ανεξαρτησία, στην Προκοπή για την πατρίδα μας.

    http://emprosdrama.blogspot.com/2010/04/blog-post_8262.html

  40. Νταβέλης avatar
    Νταβέλης 15/04/2010 19:39:54

    2 παρατηρήσεις

    1) Άμεση παραίτηση Παπαπνδρέου--- πρέπει να είναι εξαιρετικά αναίσθητος για να μην παραιτηθεί
    2) Πάνω στο μπούγιο της εξέγερσης νέος νόμος πλαίσιο για τη λειτουργία των ΜΜΕ, αν και τώρα τη βγάλουν καθαρή και αυτή τη φορά τότε είμαστε άξιοι και του ΔΝΤ, και του ΝΔΤ, ΠΑΣΟΚΤ

  41. BlueSky avatar
    BlueSky 15/04/2010 19:54:37

    Καλησπέρα σ' όλους. Άλλο ένα στημένο γκάλοπ από τον ΣΚΑΙ. Καταλληλότερος ο Γιωργάκης με 41%. Άραγε ποιους ρωτήσανε; Συγχαρητήρια , τους βολεύει το άρμα του πασοκ. Αυτός ανοίγει το στόμα του και εκτινάσει το spread στο 400. Οι γκαλοπίστες Να κάνουν καμμιά βόλτα στις αγορές, να ρωτήσουν στα μαγαζιά, να ρωτήσουν γενικά τον κοσμάκι που τα βγάζει πέρα ισα-ίσα. Το άλλο το ανέκδοτο το ακούσατε; "καταλληλότερη'' κυβέρνηση του πασόκ με 47% νομίζω...
    Μας δουλεύουν ακόμη και το ΔΝΤ έρχεται τη Δευτέρα. Εκλογές τον Οκτώβριο.......Ηλία συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

  42. scarab avatar
    scarab 15/04/2010 20:13:07

    Για βγείτε έξω παιδιά και ρωτήστε τον γείτονα σας αν έχει πάρει πρέφα κάτι από όλα αυτά που συζητάμε τόσο καιρό εδώ μέσα....να δούμε τι θα πει.
    Εγώ όπου ρώτησα κανένας δεν καταλαβαίνει ακριβώς το χάλι μας.
    Το πολύ -πολύ να σας πει αυτό που έγραψε ο Orestios για τον Τσίμα.
    Τελικά όσο αυτά τα @αμη@ενα κ@λ@κ@ναλα κρύβουν την αλήθεια από τον πολύ κόσμο θα είμαστε εμείς και εμείς.
    Πόσοι ?? Χίλιοι...δύο χιλιάδες...πέντε χιλιάδες...
    δεν κάνουμε τίποτα......
    Γιατί να μην είμαστε και εμείς ηλίθιοι να μην καταλαβαίναμε τίποτα....

  43. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 15/04/2010 20:17:08

    Η Κυβερνηση ΠΑΤΣΟΚ δεν επρεπε να εχει κατεβει καν στις εκλογες. Υπενθυμιζω οτι το κομμα ειναι αποδοχεας προιοντος εγκληματος - μαυρο χρημα - Τσουκρατος - Μιζενς.. Τι συζηταμε τωρα???

    ΠΠ

  44. BlueSky avatar
    BlueSky 15/04/2010 20:20:09

    Σας παραθέτω δήλωση Αξιωματούχου του ΔΝΤ στο Reuters, η Ελλάδα προσέγγισε το ΔΝΤ με πρόθεση για τριέτη "συνεργασία" με τον οργανισμό.
    Εκλογές τον Οκτώβριο...................!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  45. BlueSky avatar
    BlueSky 15/04/2010 20:27:09

    Επίσης θυμάμαι πάρα πολυ καλά ότι προεκλογικά ο Γιωργάκης είχε υποσχεθεί στη ΔΕΘ την Άρτα και τα Γιάννενα, εκ των οποίων μια υπόσχεση ήταν ότι θα αυξήσει τις συντάξεις, αλλά μετά τις εκλογές ήρθε το πασόκ και ήρθαν και οι μέλλισες γιατί Κομμένο και ραμμένο στις επιταγές της Κομισιόν είναι στο ασφαλιστικό νομοσχέδιο το οποίο πήρε το πράσινο φώς από το υπουργικό συμβούλιο θα κατατεθεί σε 2 εβδομάδες στη Βουλή.

    Το σχεδιο...



    ...πριμοδοτεί τη σύνταξεις μετά από 37-40 χρόνια δουλειας και αλλάζει τον τρόπο υπολογισμού τους σύνταξης από το 2018, κάτι που οδηγεί σε περικοπες έως και 30% τις συντάξεις πάνω από 800 ευρώ.

    Από το 2013 έως το 2018 θα ισχύσει μικτό σύστημα υπολογισμού των συντάξεων ώστε η προσαρμογή να είναι σταδιακή. Η βασική σύνταξη των 360 ευρώ θα χορηγείται σε όλους τους ασφαλισμένους και ανασφάλιστους μετά τη συμπλήρωση του 65ου έτους και μάλιστα με εισοδηματικά κριτήρια .

    Από την απόφαση θα βγουν χαμένοι εκατοντάδες χιλιάδες ασφαλισμένοι του ΙΚΑ που σήμερα βγαίνουν στη σύνταξη στα 60, με 35ετία, όσοι υπάγονται στα βαρέα και οι μητέρες ανηλίκων που στο εξής θα συνταξιοδοτούνται στα 55.

    Φόρος τύπου ΛΑΦΚΑ για τις συντάξεις πάνω από 1400 ευρώ θα επιβληθεί από φέτος ενώ από του χρόνου θα αρχίσουν οι περικοπές στις πρόωρες συντάξεις.

    Στόχος της κυβέρνησης είναι να αυξηθεί κατά 2 χρόνια (από τα 61,4 στα 63,5) ο μέσος όρος ηλικίας συνταξιοδότησης.

    Οι αλλαγές στο ασφαλιστικό αποτελούν μαζί με το φορολογικό το καλό χαρτί της κυβέρνησης για να περάσει με καλό βαθμό σε 10 μέρες τις εξετάσεις των ελεγκτών της Κομισιόν.
    Ωστόσο τα κυβερνητικά στελέχη δεν έκρυψαν την αγωνία τους αν τα επώδυνα μέτρα περάσουν και στην κοινωνία χωρίς έντονες αντιδράσεις

    Μετά το νομοσχέδιο για το ασφαλιστικό, άμεσα θα προωθηθεί και η εξίσωση των ορίων ηλικίας ανδρών και γυναικών στο δημόσιο από το 2013.
    Εκλογές τον Οκτώριο.................................!!!!!!

  46. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 15/04/2010 20:35:54

    Όλος ο καυγάς είναι για να περιοριστούν οι ζημιές των Γαλλικών και Γερμανικών τραπεζών. Όλες οι δηλώσεις, όλο το θέατρο είναι για αυτούς, σε αυτή τη φάση. Όταν και άν βρουν ισορροπία, θα έρθει και η σειρά μας.

    • Βελισσάριος avatar
      Βελισσάριος @ archaeopteryx 15/04/2010 20:45:18

      Αυτό μπορείς να το εξηγήσεις, συνοπτικά έστω;

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Βελισσάριος 15/04/2010 20:58:15

        Να προσπαθήσω. Τα περισσότερα λεφτά, τα χρωστάμε σε Γαλλικές και Γερμανικές τράπεζες (ή τα χρωστούσαμε).Όσο πέφτει η αξία των ομολόγων (ή ανεβαίνουν τα spreads) τόσο γράφουν λογιστικές ζημιές οι ξένες τράπεζες. Είμαστε δηλαδή το τοξικό προϊόν στα χαρτοφυλάκιά τους. Αν μπορούσαν, με δηλώσεις, να ρίχνουν το spread,κάτι που έχι γίνει 1-2 φορές, θα το έκαναν. Αυτό βέβαια δεν γίνεται για πολύ. Αν μπαίνοντας στο ΔΝΤ πέσει το spread στα 300 ή τα 200, (από τα 400 ή τα 500) αυτό είναι μέγα κέρδος για τις γαλλογερμανικές τράπεζες.

        Και να μην ξεχνάμε ότι από τον Σημίτη και μετά, είτε το Ρίο Αντίρριο, είτε ο Σκαραμαγκάς, είτε το αεροδρόμιο... όλα για τους γαλλογερμανούς. Στην Αθήνα 2004, έφαγαν και οι Ισπανοί. Οι χωματουργοιί μας παίρνουν μεζεδάκι. Χωρίς να είμαι ...κομμουνιστής, αυτή ήταν και είναι η πιο χυδαία έκφραση του διεθνούς (ευρωπαϊκού) κεφαλαίου. Και στον θάνατό μας, αυτό εξυπηρετούμε.

      • Βελισσάριος avatar
        Βελισσάριος @ Βελισσάριος 15/04/2010 21:26:44

        ΟΚ, σαφές.

        Αλλά αυτό σημαίνει ότι υπάρχει και ρεαλιστική εναλλακτική λύση, χωρίς προσφυγή στο ΔΝΤ (αφού οι αγορές μας δανείζουν όπως μας δανείζουν, ή δε μας δανείζουν, και οι Γερμανοί δε θέλουν να βοηθήσουν - δικαίωμά τους).

        Υπάρχει;

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Βελισσάριος 15/04/2010 22:27:49

        Υπάρχει, αλλά θέλει αρετή και τόλμη... που νομίζω δεν υπάρχουν.

      • Βελισσάριος avatar
        Βελισσάριος @ Βελισσάριος 15/04/2010 22:31:00

        Κι έτσι, για την ιστορία, σε τι, περίπου, συνίσταται μια τέτοια - ρεαλιστική - λύση;
        Έτσι, για να ξέρουμε τις δυνατές επιλογές μας, έστω και κατ'αρχήν.

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 15/04/2010 21:07:15

      Αρχαίε, έμαθες τί έγινε στην πόλη St Etienne?

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Orestios 15/04/2010 21:10:57

        όχι... τι έγινε;

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 15/04/2010 21:16:43

        Δες στο bloomberg

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Orestios 15/04/2010 21:24:41

        χαχαχαχα... TITLOS SPV στην Γαλλία! Η κρίση είναι μπροστά μας. Τουλάχιστον στην St Etienne φτιάχνουν δίκαννα και άλλα όπλα!

  47. BlueSky avatar
    BlueSky 15/04/2010 20:55:29

    Βελισσάριε, αυτό πολύ απλά σημαίνει ότι ο Γιωργάκης είναι απολύτως αφερέγγυος για τους ευρωπαίους και θέλουν τα φράγκα τους. Εάν είχαμε τον Κ.Καραμανλή Β δεν θα συνέβαινε αυτό. Τώρα όμως έχουμε τον Αντώνη για τον οποίο τρέφουμε μεγάλες προσδοκίες. Ελπίζω ότι η ώρα του είναι κοντά και θα αλλάξει το προσωπό μας στους καρχαρίες της Ευρώπης.
    Διαδώστε το, εκλογές τον Οκτώβριο...............

  48. Ηλίας avatar
    Ηλίας 15/04/2010 21:13:45

    O Τσίμας είσαι ή ο Πρετεντέρης; Νόμιζα ότι άκουγα MEGA καθώς τα διάβαζα αυτά!
    Αυτά τα παραμύθια περί γεμάτων πλοίων και κέντρων διασκέδασης είναι πλέον ξεπερασμένα και αστεία. Να κάτσουμε δλδ στα σπίτια μας και να πεθάνουμε. Να τρώμε όσπρια και να τη βγάζουμε στα παγκάκια με σπόρια. Τα κέντρα δε γεμίζουν πια και αυτοί που βγαίνουν είναι οι γνωστοί 5-10 χιλιάδες σε σύνολο πληθυσμού 5 εκατομμυρίων στην Αθήνα. Είδες πλοίο γεμάτο σε αλέ και ρετουρ...Πόσοι ήταν δλδ; 200 άτομα; Ε ρε κωλοέλληνες που πάτε και στα νησιά σας...
    Λύσεις υπάρχουν. Δυστυχώς ξεκινάνε με μια απαραίτητη προϋπόθεση:
    ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ.Τα υπόλοιπα είναι πιο εύκολα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ηλίας 15/04/2010 22:52:10

      Έννοια σου, και δεν την αποφεύγουμε τη στάση πληρωμών, πτώχευση, όπως κι αν την πούμε τέλος πάντων. Και να βρεθούν τώρα τα 25 δις από ΔΝΤ-ΕΕ, νομίζεις ότι θα μπορούν να βρεθούν τα 60 δις που απαιτούνται για του χρόνου;

    • Orestios avatar
      Orestios @ Ηλίας 15/04/2010 22:54:19

      Αυριανιστή δες και τί λέει ο φιλέλληνας Σόρος.

      http://www.zerohedge.com/article/geroge-soros-warns-biggest-market-crash-come-we-are-facing-yet-larger-bubble-credit-crisis

  49. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 15/04/2010 21:40:34

    'Και θα λέμε κι ευχαριστω σε αυτούς που θα αναλάβουν το έργο να επαναπρογραμματίσουν τους Ελληνες!Ειτε είναι της ΕΕ είτε του ΔΝΤ. Και γιατί οχι εν τέλει?'

    Ίσως γιατί μερικοί δε θεωρούμε τους ανθρώπους μηχανήματα. Τα καθεστώτα που προσπάθησαν να 'αλλάξουν λογισμικό' στους λαούς τους δεν άφησαν στην ιστορία ευχάριστες αναμνήσεις.

  50. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 15/04/2010 22:30:37

    Ο απλός άνθρωπος δεν έχει φτάσει ακόμη στο "μη παρέκει". Εχει ακόμη να φάει και να πληρώσει τους λογαριασμούς του "συνδρομητικού καπιταλισμού" στον οποίο έχει πλέον επιτυχώς και ολοκληρωτικά εθιστεί. Εχει κάποια ελπίδα.

    Είναι βέβαια αηδιασμένος, αρκετά αγανακτισμένος, και σχεδόν στα πρόθυρα της κατάθλιψης. Και φοβάται. Και θυμώνει. Αλλά μόνος του. Μόνος του μέχρι στιγμής. Δεν την πολυσυζητάει την κατάσταση με άλλους. Εχει πιο ευχάριστες Τζούλιες και "μπάλλες" και "τρομοκράτες". Εχει κάποια ελπίδα.

    Αν όμως τα πράγματα εξελιχθούν όπως φαίνεται ότι θα εξελιχθούν και αρχίσει η στέρηση λόγω μη έγκαιρης καταβολής των συνδρομών και αγορές με "δελτίο ή κουπόνι" τότε θα φοβηθεί πολύ και θα θυμώσει πολύ. Και θα αναγκαστεί να τα συζητήσει και με τον διπλανό του. Και τότε οι θυμωμένοι θα γίνουν δύο. Αν τα πράγματα οδηγηθούν στο "μη-παρέκει", θα φτάσει να τον απασχολούν και να συζητάει μόνο αυτά. Και θα απελπιστεί.

    Και ο απελπισμένος είναι απρόβλεπτος.

    Ο κύβος μάλλον ερρίφθη.
    Πάμε ολοταχώς για μετωπική και με άγνωστη συνέχεια και κατάληξη.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Θραξ Αναρμόδιος 15/04/2010 23:13:23

      Κανένας κύβος δεν ερρίφθη, και καμιά "μετωπική" δεν εκκολάπτεται. Είναι πλέον τόσο τραπεζόδουλος ο σύγχρονος νεοέλληνας, έχει (εκουσίως) τόσο πολύ υποθηκεύσει την ίδια του τη ζωή στις τράπεζες, που τρέμει το φυλλοκάρδι του ακόμα και να κατέβει στο δρόμο, μη χάσει τη δουλειά του και δεν μπορεί μετά να διαθέτει το γλίσχρο του εισόδημα στην εξυπηρέτηση των 5.824 δόσεων.

      Αν έχεις ζήσει έστω και για λίγο την (κουρελιασμένη) ψυχολογία του ανέργου, θα καταλάβεις γιατί ποτέ πια ο ψοφοδεής ελληνικός λαός δεν θα πυκνώσει τις τάξεις καμιάς "εξέγερσης".

    • Redim avatar
      Redim @ Θραξ Αναρμόδιος 16/04/2010 21:48:29

      Ολοι είναι αηδιασμένοι και αγανακτισμένοι και από τις κουβέντες που κάνω νομίζω ότι έχουν ήδη θυμώσει πολύ.
      Τα πράγματα θα εξελιχθούν με το χειρότερο δυνατό τρόπο όπως έγινε τους τελευταίους 6 μήνες.
      Τότε όμως η εικόνα των συνδικαλιστών και των πολιτικών με γιαούρτια στο πρόσωπο θα είναι το αισιόδοξο σενάριο και εύχομαι και ελπίζω να μην ζήσουμε το κακό σενάριο.

  51. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 16/04/2010 01:06:08

    Ακόμα βλέπω έχουμε το κουράγιο να συζητάμε και να "αναλύουμε".

    Αυτό συμβαίνει γιατί ακόμα δεν έχει περάσει στο συνειδητό μας αυτό που ασυνείδητα όλοι καταλαβαίνουμε. Ότι καήκαμε, τελείωσαμε όλοι. Τα όνειρα, τα σχέδια, οι ελπίδες μας παγώνουν από τη στιγμή που θα βάλει αυτός που (αξίως) του'λαχε να βάλει την υπογραφή του στο συμβόλαιο που φέρνουν οι υπάνθρωποι του ΔΝΤ από Δευτέρα.

    Το μεγαλύτερο έγκλημα που έκαναν αυτοί που κυβέρνησαν τα τελευταία 30 χρόνια ήταν ότι εξανάγκασαν τον αφρό της ελληνικής κοινωνίας να ξενιτευτεί και όσους έμειναν να ασχολούνται υποχρεωτικά με το λιανεμπόριο, την ταβέρνα και το σφραγίδωμα άχρηστων εγγράφων.

    Χωρίς γνώσεις, ικανότητες και με απογυμνωμένη φαντασία και δημιουργικότητα οι τωρινές γενιές του "αραμπά" ας μην περιμένουν ανάκαμψη στην ζούγκλα του σημερινού παγκόσμιου ανταγωνισμού που τρέχει με διακόσια.

    Ίσως σε καμμιά 25αρια χρόνια η γενιά που τώρα βλέπει το φως αυτή να είναι που θα ξαναβάλει πάλι την Ελλάδα στον χάρτη, βγάζοντάς την ταυτόχρονα από τα "τεφτέρια" των άθλιων, διεθνών τοκογλύφων που έρχονται από Δευτέρα.

  52. koreatis avatar
    koreatis 16/04/2010 04:51:39

    Καλα να παθουμε. Εμεις δεν τους ψηφιζαμε ολα αυτα τα χρονια? Και εννοω ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ. Εμεις δεν πλακωνομασταν μεταξυ μας για παρτη τους? Αυτοι ειναι τσακαλια ρε. Μας ειχανε πεισει οτι ο καβγας μας και το ξεροσταλιασμα κατω απο τα μπαλκονια τους ηταν για το καλο μας και ΟΧΙ για την θεσουλα τους και την τσεπη των αφεντικων τους. Καλα να παθουμε. Και συνεχιζουμε ακαθεκτοι. Το ιδιο τροπαρι.

    Αλλα δυστυχως ειμαστε ΙΔΙΟΙ. Το ιδιο λαμογια, το ιδιο απατεωνισκοι, το ιδιο διαφθερμενοι μ'αυτους. Εχουμε οπως φαινεται τους ηγητορες που μας αξιζουν.

    Γιατι οταν βλεπαμε τα στραβα τους, κοιταγαμε να βολτευτουμε σε καμια μονιμοτητα για να μπαινει το τσουκαλι στη φωτια βρεξει χιονισει και ασε τους αλλους να κουρευονται. Και αρχισε ο φαυλος κυκλος.

    Γιατι αδιαφορησαμε για την ασυδοσια και την αλητεια των επιχειρηματιων του ιδιωτικου τομεα που ως παγκοσμια πρωτοποροι, τους αφησαμε να λειτουργουν χωρις κανονες εργασιακου δικαιου. Με αποτελεσμα να ακουει ο νεος εργαζομενος "ιδιωτικη επιχειρηση" και να σκεφτεται "εκμεταλλευση, κακες συνθηκες, χαμηλοι μισθοι, αβεβαιοτητα, καμια εξελιξη, κλπ"

    Γιατι συνδικαλιστηκαμε οχι για καλο του ο καθε κλαδος, αλλα για να μετραμε ψηφαλακια υπερ του ενος ή αλλου κομματος.

    Γιατι επιδοτησαμε τις νεες επιχειρησεις των βαλκανιων και οχι της χωρας μας

    Γιατι τα ΚΠΣ αναλωθηκαν σε τριχες και ημετερους αντι να πεσει χρημα σε πυλωνες της οικονομιας, ακομα και σε κοντρα των Ευρωπαιων πχ. ναυτιλια, τουρισμο, αγροτικη-αλιευτικη παραγωγη. Περιμεναμε απο το Γερμανο και το Γαλλο να διαπραγματευτει την ποσοστωση γαλακτος, γαλακτικομικων,κλπ...ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΧΩΡΕΣ ΡΕ, ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ?

    Γιατι πηραμε το λαθρομεταναστη να μας σκαψει το χωραφι, αντι για εναν ελληνα ή τουλαχιστον ενα μεταναστη ΝΟΜΙΜΟ (του οποιου ομως θα πληρωνουμε τις εισφορες κανονικοτατα).

    Γιατι νομισαμε οτι ανθρωπια ειναι να εισαγεις καργα λαθρομεταναστες, να τους στοιβαζεις σε καταγωγια και να τους κανεις υποχειρια των πατριωτων τους μαφιοζων. Αντι να εισαγεις τους εργαζομενους και τις ειδικοτητες που χρειαζεσαι και να τους αμοιβεις οπως τους ελληνες.

    Γιατι νομισαμε οτι γιναμε Ωνασηδες σε μια νυχτα, αλλα καταναλισκαμε λεφτα αλλων...που λαθεμενα νομισαμε δικα μας ή θεωρησαμε κατα καποιο τροπο οτι οι τραπεζες γιναν φιλανθρωπικα ιδρυματα

    Γιατι νομισαμε οτι με το που κατεβουμε μερικοι στο δρομο με κανα-δυο πανο, θα υποχωρει το συμπαν ες αει, οπως καναν οι ψηφολαγνοι και διεφθαρμενοι πολιτικοι μας μεχρι τωρα

    Γιατι παρατησαμε την υπαιθρο και πληρωνουμε μια χουφτα πρασινο μεσα στο λεκανοπεδιο χρυσαφι

    Γιατι μαθαμε την αεριτζιδικη κονομα ως πεμπτουσια της επιτυχιας και μαθαμε να προσκυνουμε εως και αλητες του κοινου ποινικου δικαιου ("φτασμενους επιχειρηματιες") ως ινδαλματα μονο και μονο επειδη εχουν χρημα (απο που ηρθε το χρημα ομως κανενας δε ρωτησε......)

    Γιατι το ονειρο δεν ειναι πια να δημιουργησουμε εργαζομενοι τιμια και σεβομενοι ο ενας τον αλλον, αλλα να καταναλωσουμε παρακαμπτωντας τα ενδιαμεσα σταδια, αρα ατιμα και πατωντας επι πτωματων.

    Γιατι δεν αποκτησαμε ΠΟΤΕ κανενος ειδους συνειδηση, που ειναι απαραιτητη για να λειτουργησει μια δημοκρατια π.χ. καταναλωτικη, πολιτικη, φορολογικη, οδηγικη, και ο καταλαγος μεγαλος

    Γιατι ακομα και σημερα, το μεγαλυτερο ποσοστο αμφιβαλλει για το τι συμβαινει και αδιαφορει.

    Γιατι ειμαστε γνησιοι νεο-Ελληναραδες, και ο ΓΑΠ, ΜΑΠ, ΦΑΠ, και τα τακιμια τους, μας εκμεταλλευτηκαν σαν ενα συρφετο πειναλεων, αγραμματων, ασυνειδητων και κονομησανε...και τωρα θα την κανουνε με ελαφρα πηδηματακια ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ και θα νιπτουν τας χειρας τους. Ή περιμενετε να λογοδοτησει κανενας τους που εκμεταλλευτηκε ενα ηλιθιο λαο?????? χαχαχαχαχαχαχαχα. Μετρατε εξεταστικες και φανταστειτε γελιο που θα πεφτει στου Μαξιμου για καθε μια απο αυτες.

    Περαστικα μας και κουραγιο.

    • Redim avatar
      Redim @ koreatis 16/04/2010 22:00:33

      Είσαι πολύ σωστός.
      Όντως γελάνε στο Μαξίμου αλλά θα παγώσει το γέλιο στα χείλη τους ο πρώτος από αυτούς θα πάει φυλακή. Στη σημερινή κατάσταση του πολιτικού συστήματος αυτό είναι αδύνατο γιατί το παιχνίδι το στήνουν μόνοι τους.
      Όταν όμως στην εξίσωση μπαίνουν κάποιοι τεχνοκράτες που δεν αναγνωρίζουν τη έννοια το πολιτικού κόστους και ένας λαός εξαπατημένος σε κάθε επίπεδο τότε το παιχνίδι χοντραίνει και αποκτάει μη προβλέψιμες παραμέτρους

  53. Greenhorses avatar
    Greenhorses 16/04/2010 06:49:09

    Από την Δανία του Νότου στην Ουγγαρία του Νότου...

    Οι 100μέρες σοσιαλισμού που άλλαξαν για πάντα την Ελλάδα!

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ Greenhorses 16/04/2010 10:14:25

      Άμα θες πες την "Αργεντινή του Βορρά" να μας κάτσει καλύτερα...

      • Orestios avatar
        Orestios @ (Α)θανάσης 16/04/2010 16:47:51

        Και ευρωπαϊκή Ζιμπάμπουε μπορεί να την πεί κανείς. Οτιδήποτε εκτός από Ελλάδα θα την κάνει το GAP. Μα τόσο μίσος για αυτή την χώρα και τους Ελληνες? Τί του έχουμε κάνει?

  54. Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
    Πλούταρχος Λευκαδίτης 16/04/2010 07:48:27

    Με λίγα λόγια:

    Ντροπή και Όνειδος οι σημερινοί κυβερνώντες...

  55. TopGunZ avatar
    TopGunZ 16/04/2010 08:06:12

    Ενώ όσοι πιστεύαν τους Χατζηλαλάκηδες και τον ΓΑΠ τι είναι, υποψήφιοι για Νόμπελ Aστροφυσικής (με τόσα UFO...)?

  56. Νίκος avatar
    Νίκος 16/04/2010 08:15:25

    Αγανάκτηση, ξεχνας οτι η γεννια αυτη στην οποια ελπιζεις πηγαινει στα γνωστα πανεπιστημια και διδασκεται οτι δεν ειμαστε ελληνες και οτι υπηρξε συνωστισμος το '22. Επισης οτι οι εθνικισταραδες Ελληνες το '21 διεκοψαν την αρμονικη συμβιωση με τους μεγαλοθυμους Τουρκους και εκτοτε δικαιολογειται το μισος που τρεφουν για μας οι Τουρκοι.

  57. pikaia gracilens avatar
    pikaia gracilens 16/04/2010 08:20:16

    Η λυση που θελει αρετη και τολμη ειναι το μορατοριουμ πληρωμων για 1-2 χρονια και την υοθετηση των μετρων του ΔΝΤ χωρις το ΔΝΤ. Οτι δανειο παρουμε απο το ΔΝΤ η την ΕΕ θα πρεπει να το επιστρεψουμε στο ακεραιο. Και αν οχι θα το παρουν με την βια (ετσι γινοταν στο παρελθον οταν ασημαντες χωρες δεν πληρωναν τους νταβαδες). Αλλα αντι αυτου θα καταντησουμε Αργεντινη με συνεχεις κυκλους δανεισμου και στο τελος απαξιωση και εξοδο απο την ΕΕ.

  58. ΑΝΩΝΥΜΟΣ (Ι. Γ. Φ) avatar
    ΑΝΩΝΥΜΟΣ (Ι. Γ. Φ) 16/04/2010 08:40:10

    Τίτλοι τέλους...

    Η μεταποπολεμική κυριαρχία της δεξιάς στην Ελλάδα τερματίστηκε με την καταστροφή της Κύπρου.

    Η μεταπολιτευτική κυριαρχία της αριστεράς στην Ελλάδα τερματίζεται με την οικονομική υποδούλωση της χώρας στο διεθνές τραπεζικό καρτέλ και με την επακόλουθη εξαθλίωση του λαού (πλην των παπανδρελλήνων φυσικά).

    Οι περισσότεροι συμπολίτες μας δεν αντιλαμβάνονται τι μας περιμένει. Τρέφονται πνευματικά από συλλογικές αυταπάτες και κυριαρχούνται από ιδεολογικά στερεότυπα. Αποχαυνωμένοι από τα μέσα της προπαγάνδας των εξουσιαστών δεν αντιδρούν είτε από άγνοια ή από φόβο ή επειδή είναι χορτασμένοι (ως γνωστόν οι χορτάτοι δεν κατεβαίνουν στους δρόμους).

    Η Ελλάδα θα είναι πια και επίσημα αποικία. (Ανεπίσημα ήταν πάντα). Έλαχε στον ΓΑΠ να υπογράψει το συμβόλαιο...



    Επιμύθιο:

    Κώστα Βάρναλη
    ΟΙ ΜΟΙΡΑΙΟΙ

    Μες στην υπόγεια την ταβέρνα,
    μες σε καπνούς και σε βρισιές,
    (απάνου εστρίγγλιζε η λατέρνα)
    όλη η παραία πίναμε εψές,
    εψές, σαν όλα τα βραδάκια,
    να πάνε κάτου τα φαρμάκια.

    Σφιγγόταν ο ένας πλάι στον άλλο
    και κάπου εφτυούσε καταγής,
    ω! πόσο βάσανο μεγάλο
    το βάσανο είναι της ζωής!
    Οσο κι ο νους αν τυραννιέται
    άσπρην ημέρα δε θυμιέται!

    (Ηλιε και θάλασσα γαλάζα
    και βάθος του άσωτου ουρανού,
    ω! της αυγής κροκάτη γάζα
    γαρούφαλλα του δειλινού,
    λάμπετε-σβήνετε μακριά μας,
    χωρίς να μπείτε στην καρδιά μας!)

    Του ενού ο πατέρας χρόνια δέκα
    παράλυτος - ίδιο στοιχιό
    του άλλου κοντόμερη η γυναίκα
    στο σπίτι λιώνει από χτικιό,
    στο Παλαμίδι ο γυιός του Μάζη
    κ' η κόρη του γιαβή στο Γκάζι.

    -Φταίει το ζαβό το ριζικό μας!
    -Φταίει ο θεός που μας μισεί!
    -Φταίει το κεφάλι το κακό μας!
    -Φταίει πρώτ' απ' όλα το κρασί!
    "ποιος φταίει; Ποιος φταίει;... κανένα στόμα
    δεν τόβρε και δεν τόπε ακόμα.

    Έτσι, στην σκοτεινή ταβέρνα
    πίνουμε πάντα μας σκυφτοί,
    σαν τα σκουλήκια κάθε φτέρνα
    όπου μας εύρει, μας πατεί:
    δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα!
    προσμένουμε, ίσως, κάποιο θάμα!

  59. stathis avatar
    stathis 16/04/2010 08:49:53

    Αφου φαγωθηκε ο τζιτζις να βαλουν ενα πιστολι στο τραπεζι....το πηραν οι αγορες και το εβαλαν στον κ...λο του (μας) ! ! ! Ποσα πτυχια χρειαζεται να εχεις για να καταφερεις να παρεις μια χωρα που επι 35 χρονια την κατακλεβουν πασης φυσεως λαμογια και οτι απομεινει απο τις σαρκες τα ρευστοποιουν σε δημοσιους υπαλληλους για θεμελιωση της επομενης εκλογικης νικης,και ο μεσος απλος εργαζομενος ελληνας να βλεπει αναυδος το αλητικο παιχνιδι των Μ.Μ.Ε για να καταφερεις να την χρεοκοπησεις ως πρωθυπουργος η υπ.οικονομικων ! Μπλε και πρασινοι κοκκοι διαχρονικα χαρειτε τωρα τα αποτελεσματα...να δειτε τα παιδια σας να ξενιτευονται η να εκδικουνται ολους εσας που τους στερησατε το δικαιωμα στο μελλον ! Εδω σας θελω εξυπνακηδες...καλη διαιτα

  60. stathis avatar
    stathis 16/04/2010 08:55:58

    Η ηλιθιοτητα και το συμπαν ειναι απειρο....για το συμπαν δεν ειμαι και τοσο σιγουρος !

  61. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 16/04/2010 09:15:41

    Ποιος είπε ότι η Ιστορία επαναλαμβάνεται, ενίοτε και ως φάρσα;

    "(...)Εις το εξωτερικόν η θύελλα εναντίον της Ελλάδος και του Τρικούπη εμαίνετο κυριολεκτικώς. Τα ελληνικά δάνεια εν Λονδίνω κατρακυλούσαν
    διαρκώς και είχαν φθάσει εις τον πάτον. Αι ζημίαι των ξένων ομολογιούχων ήσαν τεράστιαι.

    Αι κυβερνήσεις Γαλλίας και Αγγλίας είχαν οργισθεί καθ ημών. Η Γερμανική κυβέρνησις άφριζεν από θυμόν, ο Γερμανικός Τύπος μας επερνούσε δεκατέσσερες γενεές, ένα σατυρικόν φύλλον του Βερολίνου εδημοσίευσε μιαν γελοιογραφίαν του βασιλέως Γεωργίου,εφίππου,με στολήν αρματωλού, φέσι, πάλαν και φουστανέλαν, είχε δε ως legende από κάτω: "Der Kleine Klepte", ελληνογερμανικό καλαμπούρι, ο μικρός κλέφτης αλλά και ο μικρός λωποδύτης ταυτοχρόνως. Τα περισσότερα των ελληνικών δανείων ευρίσκοντο εις χείρας γερμανικάς.Ο Κάϊζερ ηπείλει να μας πνίξει.(...)"

    (Στέφανος Στεφάνου, "Αι οικονομικαί και πολιτικαί περιπέτειαι της Ελλάδος από το 1893 εως το 1897", Ελεύθερον Βήμα 14.3.1929)

  62. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/04/2010 09:36:00

    «Εκεί που υπήρχε το απόλυτο μηδέν, υπάρχει πλέον ένα ασφαλές καταφύγιο»

    είπε ο ΓΑΠ, 6-7 μήνες μετά το "λεφτά υπάρχουν" και το "αν κόψεις μισθούς μπαίνεις σε φαύλο κύκλο ύφεσης". Ποιός του τα γράφει αυτά!;

    Βρε ΓΑΠ, από την ομιλία σου στη ΔΕΘ μέχρι σήμερα, πότε κατάλαβες ότι υπάρχει απόλυτο μηδέν; Προσωπικά το είδα την άνοιξη του 2008. Εσύ πότε το είδες;

  63. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 16/04/2010 09:40:11

    Ναι, αλλά τότε μετά την πτώχευση ανέλαβε ηγεσία που έκανε αντάρτικο για τις αλύτρωτες πατρίδες, έγινε το Γουδί, έφτιαξαν στρατό που νίκησε όλους τους γύρω μας, 3πλασίασαν την Ελλάδα. Δε λέω πως έχουμε τώρα τέτοια καθήκοντα, αλλά πάλι ηγεσία δεν έχουμε καθόλου. Η θα λυθεί αυτό, δε βλέπω πως, ή δε ματασηκώνουμε κεφάλι, μάλλον διαλυόμαστε σαν την άμμο στη θάλασσα....

  64. fit for fun avatar
    fit for fun 16/04/2010 09:54:21

    Έχω και εγώ ερωτήματα:

    1. Προδότες και ξεπουλημένοι είναι όλοι οι πολιτικοί ή υπάρχουν εξαιρέσεις;

    2. Σε κάθε περίπτωση, πώς θα διασφαλίσουμε τουλάχιστον να μην αποδράσουν με ελικόπτερο, όπως έχουμε δει σε ντοκιμαντέρ για την Αργεντινή;

    3. Μπορούμε με κάποιον τρόπο να αξιοποιήσουμε την εμπειρία από άλλες χώρες ώστε να αποφύγουμε τα χειρότερα;

    3. Το μίσος και η διάθεση για εκδίκηση είναι ψυχοφθόρα συναισθήματα. Το λιντσάρισμα πολιτικών μπορεί να έχει καταπραϋντική δράση;

    4. Προσφυγή στο ΔΝΤ σημαίνει κήρυξη πολέμου εναντίον του ελληνικού λαού. Αφού ούτως ή άλλως πάμε σε πόλεμο, γιατί να μην τον προκαλέσουμε εμείς, κερδίζοντας τουλάχιστον το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού;

    5. Γιατί πρέπει να μείνουμε θεατές στην αρπαγή του ελληνικού πλούτου, τον οποίο θα υπερ-εκμεταλλευτεί το μεγάλο πολυεθνικό κεφάλαιο σε συνεργασία με τους ντόπιους συνεργάτες του και εμείς τελικά θα χρεωθούμε ακόμη περισσότερο;

    6. Γιατί να μην προχωρήσει άμεσα η Ελλάδα σε στάση πληρωμών με όλες τις συνέπειες, αφού έτσι και αλλιώς δεν θα μπορέσει να την αποφύγει στο μέλλον;

    7. Σημαντική συνεισφορά στον λογαριασμό αντιμετώπισης του χρέους δεν θα είχε και η δήμευση της περιουσίας των μελών όλων των κυβερνήσεων και των κληρονόμων τους τα τελευταία 30 χρόνια;

    • l
      l' ami du peuple @ fit for fun 16/04/2010 11:11:11

      με τη δεουσα ιεραρχηση ομως αγαπητε μου:


      α> 3.(α) [εβαλες δυο (3)]
      β> 4
      γ> 6
      δ> 5
      ε> 7
      στ> 2
      ζ> 1
      η> 3(β) οχι ομως λυντσαρισμα, υπαρχει ενα ωραιο γαλλικο τραγουδακι, καταλληλο για την περισταση:

      Madame Veto avait promis (bis)
      De faire égorger tout Paris (bis)
      Mais son coup a manqué
      Grâce à nos canonniers.
      Dansons la carmagnole
      Vive le son
      Vive le son
      Dansons la carmagnole
      Vive le son
      Du canon !

      Monsieur Veto avait promis (bis)
      D'être fidèle à sa patrie (bis)
      Mais il y a manqué
      Ne faisons plus quartier
      Dansons la carmagnole etc.

      Antoinette avait résolu... (bis)
      De nous faire tomber sur cul. (bis)
      Mais son coup est manqué
      Elle a le nez cassé.
      Dansons la carmagnole etc.

      Son mari, se croyant vainqueur, (bis)
      Connaissait peu notre valeur, (bis)
      Va Louis gros paour,
      Du temple dans la tour.
      Dansons la carmagnole etc.

      Les suisses avaient tous promis (bis)
      Qu'ils feraient feu sur nos amis, (bis)
      Mais comme ils ont sauté
      Comme ils ont tous dansé
      Chantons notre victoire,
      Vive le son etc.

      Quand Antoinette vit la tour, (bis)
      Elle voulut faire demi-tour. (bis)
      Elle avait mal au coeur
      De se voir sans honneur.
      Dansons la carmagnole etc.

      Lors que Louis vit fossoyer (bis)
      A ceux qu'il voyait travailler, (bis)
      Il disait que pour peu
      II était dans ce lieu.
      Dansons la carmagnole etc.

      Le patriote a pour amis (bis)
      Tous les bonnes gens du pays. (bis)
      Mais ils se soutiendront
      Tous au son des canons.
      Dansons la carmagnole etc.

      L'aristocrate a pour amis (bis)
      Tous les royalistes à Paris. (bis)
      Il vous les soutiendrons
      Tous comme des vrais poltrons
      Dansons la carmagnole etc.

      La Gendarm'rie avait promis (bis)
      Qu'elle soutiendrait la patrie. (bis)
      Mais ils n'ont pas manqué
      Au son du canonnier.
      Chantons etc.

      Amis restons toujours unis (bis)
      Ne craignons pas nos ennemis, (bis)
      S'ils viennent attaquer
      Nous les ferons sauter.
      Chantons etc.

      Oui je suis sans-culotte moi (bis)
      En dépit des amis du roi ; (bis)
      Vivent les Marseillois.
      Les Bretons, et nos lois.
      Dansons la carmagnole etc.

      Oui nous nous souviendrons toujours. (bis)
      Des sans-culottes des faubourgs. (bis)
      A leur santé buvons
      Vivent ces bons lurons.
      Dansons la carmagnole etc.

      με αυτον τον τροπο, επανερχομαστε και στην "εμπειρια αλλων λαων" που ελεγες πιο πανω....

  65. nick avatar
    nick 16/04/2010 10:05:16

    Ο Παπακωνσταντίνου και ο μεγάλος κωπηλάτης μαζί με την επιστολή που έστειλαν στο ΔΝΤ να επισυνάψουν και την επιστολή παραίτησής τους, αν έχουνε συναίσθηση του τρόπου με τον οποίο θα φύγουνε σε λίγο καιρό (δηλαδή με τις κλωτσές). Μέχρι και οι ελληνοποιηθέντες λαθρομετανάστες θα τους κυνηγάνε με την πείνα που θα πέσει. Χαιρετίσματα λοιπόν στην... Ουγγαρία!

  66. ataktos avatar
    ataktos 16/04/2010 10:22:54

    Το έχω πει και γράψει και επαναλαμβάνω
    ακόμα δεν αυτοκτόνησαν τα «χρυσά μας» παιδιά ΓΑΠ ,Παπακωνσταντινου….
    είναι δυνατών ….

  67. vassilis avatar
    vassilis 16/04/2010 15:27:25

    Εκτος απο την οικονομια μηπως το ΔΝΤ μπορει να αναλαβει και την δικαστικη εξουσια.Θα μπορουσε το γιουρογρουπ να βρει τον αναγκαιο μηχανισμο..να δωσει ενα γεματο πιστολι..να τον χρησιμοποιησουμε να απαλλαγουμε απο τους κλεφτες.

  68. NONOS avatar
    NONOS 16/04/2010 16:42:59

    Ο κοσμακης θα ξεσηκωθει και θα τους παρει με τις πετρες εδω ειμαστε και θα το δείτε.
    Δεν ειναι δυνατον να ανεχθεί κι αλλες θυσίες και στερησεις ο λαουτζίκος θα παρει τα στυλιάρια και θα τους κηνηγησει μεχρι την κόλαση γιατι για εκει ειναι ολοι οι κλεφτες και λωποδητες που μας κυβερνησαν επι 30 χρονια και κατεστρεψαν τη χωρα.
    Ολα τα νεα τζακια θα διαλυθούν απ τους φτωχους και πενητες αγροτες μεροκαματιαρηδες του μοχθου απ τους δημ.υπαλληλους των 1000 ευρω απ τον μεσο ελληνα που σπουδαζει δυο παιδια και εχει και δανειο για το κεραμυδι που πηρε μετα απο 30 χρονια δουλιάς απ τον δημοσιο υπάλληλο που κινδυνευει το εφ απαξ του απ τον γερωντα συνατξιουχο που του φαγαν τις οικονομίες με τα δομημένα απ τον οικοδομο που του βουλιαξαν το ΙΚΑ με τις συνταξεις στους δηθεν ελληνες του παραπετασματος απ το ναυτικο που του διελυσαν το ΝΑΤ απ τον αποστρατο που του διελησαν το ΜΤΣ απ τον πτυχιούχο που δεν του δημιουργησαν ενω μπορούσαν γιατι η ΕΟΚ εστελνε χρηματα προοπτικη για εργασια και αναπτυξη απ τον μαθητη που τον κοροιδευουν και τον βασανιζουν ασκοπα και τον παραδιδουν αγραμματο και ανετοιμο στην κοινωνία απ τον αγροτη που τον εκμεταλευτηκαν οι μεγαλοι αγροτοσυνδικαλισταδες που στησαν τους συνετερισμούς και τους διελυσαν απο τον ΛΑΟ ολοκληρο και οχι απ το ΚΟΛΩΝΑΚΙ γιατι δυστυχως τοσα χρονια η χωρα κυβερναται απ τους <> θαμωνες της πλατειας και απο μια καστα 150 αλλητων δημοσιοκαφρων οσο βαρυ και ας ακουγεται .
    Μονον αν ξεσηκωθει ο λαος και ενεργοποιηθει ο Εισαγγελεας για να δημευθούν οι περιουσίες των κλεπτών ( το πανελληνιο τους γνωρίζει) ελεγχούν τα υπερκερδη των τραπεζών , κρατικοποιηθούν αμμεσα και κανα δυο απ αυτες , και καταλαβει ο λαουτζίκος τι επαθε τοσα χρονια που κοιμωταν ευτυχης στην αγνοια του μονον τοτε ΙΣΩΣ σωθει η χωρα.
    Προς θεού δεν ειμαι λαοκρατης ουτε εχω αριστερη ιδεολογία και πιστευω, πλην ομως με πνιγει το δικαιο γιατι μετα απο 33 χρονια δουλιας κινδυνευω εγω η οικογενεια μου ο γειτωνας μου χωρις να φταίω και αυτο δεν το ανεχομαι.

    • Redim avatar
      Redim @ NONOS 16/04/2010 22:26:34

      Συμφωνώ μαζί σου το ότι πρόβλημα είναι κυρίως πολιτικό.
      Η "αγορά" (με την αρχαία έννοια της λέξης) προβληματίζεται εδώ και πολύ καιρό με την κατηφόρα μας αλλά οι πολιτικοί μας δεν το κατάλαβαν.
      Η τιμωρία τους θα είναι το αναπάντεχο (γι' αυτούς) τέλος τους. Η στέρηση της εξουσίας από ανθρώπους που έδωσαν όλη τη ζωή τους για να την αποκτήσουν είναι η καλύτερη εκδίκηση.

  69. leo avatar
    leo 16/04/2010 22:32:58

    Να βγούμε στο δρόμο με τις κατσαρόλες.......

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ leo 16/04/2010 23:20:28

      Εχουν φαγητό ακόμη οι κατσαρόλες και δεν βγάζουν τον ήχο που πρέπει. Θα χρειαστεί να περιμένουμε λίγο ακόμη ώστε να αδειάσουν εντελώς, και μετά θα 'μαστε έτοιμοι πλέον. Και για θορύβους.

      Θραξ Αναρμόδιος

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.