#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/02/2010 17:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Ελλάδα δεν χρειάζεται διαχείριση, χρειάζεται επανάσταση!



«Τι θα περίμενα από τις προτάσεις τη Ν.Δ. για την τόνωση της Οικονομίας»

 Το Antinews δημοσίευσε χθες τα 23 μέτρα-ανάσες για την τόνωση της Οικονομίας. Πάνω σε αυτές έχω να παρατηρήσω τα εξής:

 Καταρχήν (και λυπούμαι που θα το γράψω),  στα  μέτρα που ανακοίνωσε η Ν.Δ. απουσιάζουν η φρεσκάδα, η  φαντασία, η τόλμη  και η καινοτομία. Δεν επιχειρείται καμιά  ανατροπή και καμιά ρήξη. Πρόκειται για επαναλήψεις προτάσεων και πολιτικών που κυκλοφορούν τα τελευταία τριάντα χρόνια.

Θα ήθελα, για παράδειγμα, να μάθω ποιος αστέρας είχε τη φαεινή  ιδέα να  χορηγούνται δάνεια στους ιδιώτες για να πληρώνουν το δημόσιο και τους ασφαλιστικούς φορείς; Να του δώσουμε Νόμπελ! Τις ήδη χρεωμένες επιχειρήσεις και τα αγκομαχούντα νοικοκυριά να τα φορτώσουμε με επιπλέον δάνεια;

 Το πρόβλημα της ελληνικής οικονομίας είναι το γιγαντωμένο, σπάταλο, αναποτελεσματικό και διεφθαρμένο  κράτος. Το οποίο παράγει ελλείμματα, ταλαιπωρεί και καταδυναστεύει τους πολίτες και εμποδίζει κάθε αναπτυξιακή πρωτοβουλία του ιδιωτικού τομέα. Ειδικά μετά το 1981 αυξήθηκε υπέρμετρα ο δημόσιος τομέας για να βολευτεί ο «κομματικός στρατός» του ΠΑΣΟΚ.

-Έχουμε τους περισσότερους δημοσίους υπαλλήλους σε σχέση με τον πληθυσμό από οποιαδήποτε άλλη χώρα της Ε.Ε. Και όμως οι έλληνες πολίτες απολαμβάνουν τις χειρότερες υπηρεσίες.

-Έχουμε τους περισσότερους εκπαιδευτικούς σε σχέση με τους μαθητές και όμως τα ελληνόπουλα στα περισσότερα tests  καταλαμβάνουν τις τελευταίες θέσεις.

-Οικοδομήσαμε ένα κράτος το οποίο ανακατεύεται παντού για να δημιουργεί προβλήματα:

Ο ΟΣΕ είναι μονοπώλιο και έχει ζημιές!

Σε λίγο και το ΜΕΤΡΟ θα έχει ζημιές!

Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ήταν κρατικό μονοπώλιο και φαλίρισε;

Η ΕΡΤ είναι ένα βαρέλι δίχως πάτο!

Ξέρετε κανένα Δήμο που να μην  είναι ελλειμματικός;

-Έχετε δοκιμάσει ποτέ να ιδρύσετε μια Ανώνυμη Εταιρεία για να δείτε πόσα πιστοποιητικά χρειάζονται;

-Στήνεις μια επιχείρηση και κάθε χρόνο  αλλάζουν το φορολογικό πλαίσιο και δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει.

-Καθυστερείς μια δόση στο δημόσιο και σ’ αρχίζουν στις προσαυξήσεις, ενώ όταν χρωστάει το κράτος,  τα επιστρέφει όποτε γουστάρει και άτοκα!

-Ξέρετε πόσα εκατομμύρια ευρώ πληρώνουμε κάθε χρόνο για τις ζημιές που προκαλούνται στα πανεπιστήμια   από τους γνωστούς - αγνώστους;

-Έχετε σκεφτεί πόσους φόρους υπέρ τρίτων πληρώνουμε; Για τους αγρότες, για τους δικηγόρους,  για τους  συμβολαιογράφους, για τους δημοσιογράφους, για τους μηχανικούς,  για την ΕΡΤ , για τους δικαστικούς και δεν ξέρω για πόσους άλλους.

-Συγγνώμη, αλλά  εγώ   είμαι κορόιδο και  πληρώνω μόνος μου τις εισφορές  μου; Ξέρω: Είμαι!

Τις προάλλες  είχα να πληρώσω ΤΕΒΕ στις 31 του μήνα. Έπεφτε Κυριακή.  Πήγα και το πλήρωσα την Δευτέρα, πρώτη του μηνός και με την επόμενη ειδοποίηση μου έβαλαν, για  μέρα, πρόστιμο 25 ευρώ!!! Αυτό δεν είναι κράτος. Είναι μαυραγορίτης!

Αν λοιπόν δεν βάλουμε μαχαίρι σ’ αυτό το κράτος, η πορεία προς την πτώχευση δεν αναστρέφεται!

 Η Ελλάδα δεν χρειάζεται διαχείριση. Χρειάζεται επανάσταση!

 Τι θα περίμενα από τη Ν.Δ.; Από τη  Νέα Δημοκρατία περίμενα και περιμένω ανατρεπτικές προτάσεις. Προτάσεις που θ’ αλλάξουν το status quo. 

 Φορολογία:

Δεν μπορεί κάθε φορά που αντιμετωπίζουμε προβλήματα να αυξάνουμε τους φόρους! Έλεος πιά! Για να δώσουμε στην οικονομία ανάσες ανάπτυξης πρέπει να περιορίσουμε τους φόρους: Ένας πρωτοετής φοιτητής οικονομικών μαθαίνει ότι αν,  σε περιόδους ύφεσης αυξήσεις  τη φορολογία, η οικονομία οδηγείται σε περαιτέρω ύφεση. Τα φορολογικά έσοδα είναι αντιστρόφως ανάλογα του ύψους των φορολογικών συντελεστών (καμπύλη laffer), δηλαδή για τους μη ειδικούς τα φορολογικά έσοδα αυξάνονται όταν μειώνονται οι φορολογικοί συντελεστές! Όχι όταν αυξάνονται! Από τη Ν.Δ. περίμενα λοιπόν μια  γενναία φορολογική πρόταση:

 Φορολογία Εισοδήματος

Οι ισχύοντες φορολογικοί κλίμακες υποχρεώνουν τους πολίτες να φορο-αποφεύγουν γιατί  από ένα σημείο και μετά, που οι συντελεστές ανέρχονται στο 40%, είναι αντικίνητρο να εργάζεσαι! Κάνεις το κράτος συνέταιρο στη τσέπη σου! Είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβουν;

Ας μπουν, λοιπόν,  τρείς συντελεστές 10% για τα χαμηλά, 15% για τα μεσαία και 25% για τα υψηλά εισοδήματα.  Ας ελέγχει το Υπουργείο δειγματοληπτικά ένα 4-5% των δηλώσεων, και όποιος  συλλαμβάνεται να παρανομεί, μέσα!  Αν πραγματικά θέλει το κράτος, πολύ  εύκολα, με δυο-τρία τεκμήρια, μπορεί να  τσιμπήσει τους φοροφυγάδες. Αλλά δε θέλει! Γιατί ο  μεγαλύτερος φοροφυγάς είναι το κράτος!   

Δεν υπάρχει περίπτωση να εμπεδωθεί φορολογική συνείδηση όταν υπάρχουν κοινωνικές ομάδες που δεν πληρώνουν  φόρους!

 ΦΠΑ

Πήραμε ένα φόρο και τον κόψαμε στα μέτρα κάθε κοινωνικής ομάδας, ανάλογα με την επιρροή που ασκεί. Οι δικηγόροι για παράδειγμα εξαιρούνται. Λογικό, αφού έχουν την πλειοψηφία στη  βουλή! Αντί, λοιπόν, να βάλουμε ένα ενιαίο φόρο ας πούμε 15% στα  βασικά είδη και έναν  αυξημένο, ας πούμε  25% στα είδη πολυτελείας και στα εισαγόμενα, έχουμε δημιουργήσει ένα κυκεώνα ρυθμίσεων και εξαιρέσεων και την πληρώνουμε όλοι  με τα καύσιμα! 

 Θέλουμε να συλλάβουμε το μαύρο χρήμα που κυκλοφορεί στην αγορά:

Ας ζητήσει το Υπουργείο Οικονομικών από τις Τράπεζες τα ονόματα όλων αυτών που τα τελευταία 15 χρόνια μετέφεραν χρήματα στο εξωτερικό!

Ας πάψει αυτή η κοροϊδία μεταξύ αντικειμενικών και πραγματικών αξιών στα ακίνητα. Όλοι  ξέρουμε τι παίζεται!

Το έγραψα και σε μια προηγούμενη ανάρτηση, όταν το δημόσιο πωλεί άδειες για φορτηγά και για ταξί ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ Η ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ;

 Θέλουμε να καταργήσουμε τη συναλλαγή του πολίτη με την εφορία; Ας δοθεί η δυνατότητα να υποβάλλουμε τη Φορολογική μας  δήλωση στα ΚΕΠ  και τις Τράπεζες!

 Θέλουμε να διευκολύνουμε τις επιχειρήσεις; Να μπορείς με ένα δικηγόρο και ένα λογιστή να ξεκινάς  μια εταιρεία. Να τελειώνεις σε δυο-τρείς  μέρες με τις διαδικασίες. Να καταργηθεί ο Κώδικας Βιβλίων και Στοιχείων,  ο οποίος ουδεμία υπηρεσία προσφέρει,  εκτός από το να συντηρεί μια απίστευτη γραφειοκρατία και να θέτει κάθε εταιρεία όμηρο  στη διάθεση κάθε επίορκου εφοριακού. Να καταργηθεί η υποχρέωση ΕΠΕ και ΑΕ  να δημοσιεύουν τους Ισολογισμούς τους σε μια  Οικονομική  και μια Πολιτική  Εφημερίδα. Είναι ένα κονδύλι που φτάνει από 3-10 χιλιάδες ευρώ! Η μόνη σκοπιμότητα που εξυπηρετεί είναι να συντηρούνται κάποια έντυπα μηδενικής κυκλοφορίας. Οι επιχειρήσεις μπορούν να αναρτούν τους Ισολογισμούς τους στο Διαδίκτυο! Όποιος ενδιαφέρεται, τους βρίσκει!

Να καταργηθεί το Αγγελιόσημο, για να μειωθεί το διαφημιστικό κόστος.

Να καταργηθούν και  οι άλλοι  φόροι υπέρ τρίτων

Να εξαιρεθούν από κάθε είδους φορολόγηση τα κέρδη των επιχειρήσεων που επανα- επενδύονται  και δημιουργούν θέσεις απασχόλησης 

Θέλουμε να στείλουμε ένα μήνυμα ότι αλλάζουμε;

Να προτείνουμε την κατάργηση της μονιμότητας στον ευρύτερο δημόσιο τομέα,  υπό προϋποθέσεις, ακόμα  και στο στενό. Γιατί δηλαδή, όλοι εμείς που απασχολούμαστε στον ιδιωτικό τομέα να έχουμε κάθε μέρα, πάνω από το κεφάλι μας, τον ενδεχόμενο της απόλυσης; Είμαστε λιγότερο  ίσοι από τους άλλους;

Να καταργηθεί, δια νόμου, η πολυθεσία στο δημόσιο.

Να απελευθερωθούν, άμεσα , όλα  τα κλειστά  επαγγέλματα!

Είμαστε η  μοναδική χώρα της Ε.Ε. που δεν επιτρέπει τη λειτουργία Ιδιωτικών Πανεπιστημίων !

 Δραστικός περιορισμός του κράτους

Όσο δεν περιορίζουμε το κράτος, όσο δεν εξισώνουμε τους όρους απασχόλησης μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, θα συνεχίζουμε να έχουμε μια κρατικοδίαιτη οικονομία.  Θα έχουμε νέους, που από την κούνια τους, θα θέλουν να γίνουν δημόσιοι υπάλληλοι για να έχουν ένα μισθό, βρέξει χιονίσει!

Πουθενά αλλού στην Ευρώπη, το κράτος δεν έχει τόσο  έντονη παρουσία στην οικονομική δραστηριότητα.  Δεν είναι μόνο οι αναρίθμητες υπηρεσίες και οργανισμοί που δεν έχουν κανένα αντικείμενο, οι άχρηστες επιτροπές και η τελευταία μόδα,  οι δήθεν Ανεξάρτητες Αρχές και οι ΜΚΟ που φύτρωσαν σαν μανιτάρια. Είναι η ανάμιξη του  ακόμα και σε επιχειρηματικές δραστηριότητες! Το κράτος επιχειρηματίας όπου δοκιμάστηκε, απέτυχε παταγωδώς! Εμείς το αποθεώνουμε, γιατί αυτή  την κουλτούρα και αυτόν τον μύθο καλλιέργησε η αριστερά τις τελευταίες δεκαετίες! Και η από εδώ πλευρά γοητεύτηκε από το μύθο! Και πλειοδότησε!

Θα το επαναλάβω, αν και σε προηγούμενη ανάρτηση, αρκετοί φίλοι είχαν την καλοσύνη να διαφωνήσουν έντονα  με τις απόψεις μου.

 Για να ανασάνει η ελληνική οικονομία χρειαζόμαστε ένα δραστικό περιορισμό του κράτους, μέσα από ένα ευρύτατο πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων.

 Σε στρατηγικούς τομείς της οικονομίας, το δημόσιο μπορεί να κατοχυρώσει τα δικαιώματά του.

 Τι νόημα  έχει να ελέγχει το κράτος το 100% του ΟΣΕ; Τι φοβόμαστε θα πάρει κάποιος ξένος τις ράγες και θα τις σηκώσει;

 Έχουμε τα πιο όμορφα νησιά στον κόσμο, αλλά τα χειρότερα λιμάνια και τα χειρότερα αεροδρόμια.  Και τις χειρότερες ναυτιλιακές συνδέσεις!  Θα έφευγαν τα λιμάνια από τη θέση τους, αν παραχωρούσαμε το management σε μια ιδιωτική εταιρεία;

 Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 19/02/2010 18:07:14

    Φίλε μου συμφωνώ απόλυτα.
    Πως θα έχουμε όμως Προέδρους, ΔΣ και Δ Συμβούλους;
    Νομίζεις ότι νοιάζονται για τη χώρα ορισμένοι;
    Ζητάς τα αυτονόητα στη χώρα του αδιανόητου.
    Ξέρεις πόσες τσέπες θα πονέσουν αν γίνουν τα απλά βήματα που λές;
    Αλλά οι τσέπες είναι επώνυμες ενώ η χώρα οι υποχρεώσεις των ανώνυμων
    Οπότε χαλαρά δεν θα γίνει τίποτα...

  2. kanis avatar
    kanis 19/02/2010 18:11:40

    Σκεφτήκατε τόσο πολύ για να προτείνετε, σ'αυτή τη χώρα, τον
    απόλυτο φιλελευθερισμό, ως το απόλυτο γιατροσόφι; Αμετανόητος και,
    συγνώμη,...αλλα εκτός τόπου και χρόνου....' Εναν αιώνα πίσω, κάπου
    μεταξύ Alfred Marschal και Walras..Συνεχίστε, στο τέρμα...τοίχος!

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ kanis 19/02/2010 20:42:30

      Σωστή!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ kanis 20/02/2010 08:06:15

      Ο τοίχος είναι από ...τούβλα για να φορέσω κράνος!

    • kanis avatar
      kanis @ kanis 20/02/2010 23:12:13

      Ρωτήστε τον κύριο Σκυλακάκη!

  3. anastasios avatar
    anastasios 19/02/2010 18:12:18

    ΥΓΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ - ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΙΚΕΣ. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.
    ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΟΛΑ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ.
    Αγαπητέ μου οι ρεμούλες που γίνονται στον χώρο της υγείας(το μεγαλύτερο αγαθό μετά την ελευθερία) δεν είναι απλώς απίστευτες ειναι εξωπραγματικές

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ anastasios 19/02/2010 21:04:06

      Συμφωνώ anastasio. Και όχι μόνο αυτό, αλλά προτείνω όλοι οι βουλευτές και οι υπουργοί της ελληνικής βουλής να υποχρεούνται να στέλνουν τα παιδιά τους στα δημόσια σχολεία και να νοσηλεύονται, οι ίδιοι και οι οικογένειές τους στα κρατικά νοσοκομεία. Σε περίπτωση παράβασης, να εκπίπτουν των αξιωμάτων τους. Όχι η αθλιότητα για το λαό και αυτοί να πληρώνουν για τα καλύτερα...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ anastasios 20/02/2010 08:07:13

      Για το θέμα της Υγείας έχεις απόλυτο δίκιο.

  4. l
    l' ami du peuple 19/02/2010 18:16:14

    οπερ εδει δειξαι (γαμος στους αιθερες)

    http://www.antinews.gr/?p=34760&cpage=1#comment-399872

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ l' ami du peuple 19/02/2010 20:26:22

      για την Λουφτχάνσα δουλεύουν όλοι

  5. george avatar
    george 19/02/2010 18:26:09

    Πολύ σωστές οι παρατηρήσεις σου σχετικά με τις λεγόμενες διαρθρωτικές μεταβολές που χρειάζεται η ελληνική οικονομία σχετικά με τη δομή και διάρθρωση του κράτους, το φορολογικό σύστημα κλπ. Υπάρχουν ωστόσο δύο σημεία κριτικής, τα οποία εξηγούν ίσως και για ποιό λόγο ο Σαμαράς προέβη σε αυτά τα μέτρα. Το πρώτο είναι ότι οι διαρθρωτικές μεταβολές του κράτους θυμίζουν αρκετά την "επανίδρυση" του ΚΚ, στην οποία υπήρξε παταγώδης αποτυχία. Επίσης δε νομίζω ότι έχουν προλάβει να επεξεργασθούν συγκεκριμένο σχέδιο για την αναμόρφωση του κράτους, άρα θα κατέληγαν σε προτάσεις όμοιες με αυτές του ΚΚ, οι οποίες θα προκαλούσαν μεγαλύτερη και περισσότερο αρνητική κριτική.
    Δεύτερο στοιχείο είναι ότι, τα μέτρα που ανέφερε ο Σαμαράς αφορούν την ενίσχυση της ανάπτυξης (κίνητρα σε επιχειρήσεις κλπ), άμεσης εφαρμογής (άρα να είναι εύκολα πραγματοποιησίμα κλπ), χωρίς να χρειάζεται να αλλάξει τελείως τη δομή του κράτους. Αντίθετα ο ΓΑΠ προσπαθώντας να ξεκινήσει από το μηδέν, έχει τελματώσει την αγορά, αφού ούτε συγκεκριμένο σχέδιο έχει, ούτε τους μηχανισμούς για να το εφαρμόσει.
    Πάντως θεωρώ και εγώ ότι θα μπορούσε να μην έχει τόσα πολλά μέτρα, με αποτέλεσμα απλά να φαίνεται μέγαλο, χωρίς εσωτερική σύνδεση των μέτρων μεταξύ τους, ενώ και στην επικοινωνία τους υπήρξε πρόβλμα. Επίσης, συμφωνώ ότι οι διαρθρωτικές μεταβολές είναι πολύ περισσότερο αναγκαίες από τα απλά διαχειριστικά μέτρα, αλλά αν δεν υπάρχει η κατάλληλη προετοιμασία μπορεί να καταλήξει σε μεγάλο φιάσκο (όπως έγινε με τον ΚΚ και όπως τείνει να γίνει με τον ΓΑΠ τώρα).

  6. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 19/02/2010 18:27:53

    Θα έλεγα στο Σαμαρά ότι πρέπει να δουλεύονται συνέχεια οι προτάσεις, είναι ένας αγώνας αδιάκοπος. Καλό όμως θα ήταν να επικεντρωθούν σε κάποια βασικά πραγματικά δοκιμασμένα που θα δουλέψουν βάζοντας τα σε μια ιεραρχία, καλύτερα 3-4 που θα δουλέψουν παρά ένας χαμός και να χαθεί η μπάλα.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ «Κασσάνδρα» 19/02/2010 20:25:41

      Κασσάνδρα έχεις απόλυτο δίκηο για την συνεχή επεξεργασία των προτάσεων. Ήδη έχει αργήσει τον δημόσιο διάλογο στο διαδίκτυο που ανήγγειλε ο Σαμαράς. Τί πιό πρόσφορο πεδίο από αυτά τα μέτρα για την αναστήλωση της ελληνικής οικονομίας. Ήδη από εχθές εδώ στο Αντινέα έχουν γίνει πολύτιμες παρατηρήσεις, με τις οποίες εάν ήταν συγκεντρωμένες μαζί με άλλες από άλλα ιστολόγια στην σελίδα διαλόγου της Νέας Δημοκρατίας το συγκεκριμένο κόμμα ουσιαστικά όταν θα αναλάβει την διακυβέρνηση δεν θα χρειασθεί καν 100 μέρες για να βάλει τα πράγματα σε μια σειρά, σε ένα μήνα θα καθαρίσει πλήρως το τοπίο. Με συγκεκριμένες ...επαναστατικές και απολύτως λογικές και αναπόφευκτες υπουργικές αποφάσεις.

  7. Greco avatar
    Greco 19/02/2010 20:21:58

    φιλε μου σε λιγο θα απαιτησεις να αποκτησουμε και σοβαρη αστικη ταξη και να γινουμε σωστο ευρωπαικο εθνος-κρατος

    που νομιζεις οτι απευθυνεσαι?
    εδω ειναι πλεον η χωρα των κατσαπλιαδων

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Greco 20/02/2010 08:08:20

      Ζητάω πολλά ε;!

  8. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/02/2010 21:00:10

    Να εξετασθει απο τη ΝΔ η ενδεχομενη τροποποιηση του ΓΟΚ ωατε να επιτραπει η ανεγερση ουρανοξυστων στην Ελλαδα με μεγαλους ακαλυπτους χωρους και με ενα νεο νομο περι αντιπαροχης να αρχισουν να γκρεμιζονται οι παλιες πολυκατοικιες με αντικατασταση τους απο πολυωροφα κτιρια για να κινηθει η οικοδομη.

    • man8os avatar
      man8os @ ψυχραιμια 20/02/2010 00:09:25

      Δεν θα ηθελα να ειμαι σε ουρανοξυστη οταν κανει σεισμο...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ψυχραιμια 20/02/2010 08:10:15

      Εκείνο το παλιο Μουσείο στην Ακρόπολη; Θα μπορούσαμε να ρίξουμε δυο-τρείς ορόφους! Χάρμα θα ήταν!

  9. πολίτης avatar
    πολίτης 19/02/2010 21:13:50

    "-Έχουμε τους περισσότερους δημοσίους υπαλλήλους σε σχέση με τον πληθυσμό από οποιαδήποτε άλλη χώρα της Ε.Ε. Και όμως οι έλληνες πολίτες απολαμβάνουν τις χειρότερες υπηρεσίες."
    Έχουμε πολλούς υπαλλήλους, αλλά και προβλημα μηχανοργάνωσης. Επίσης πρόβλημα με την περιπλοκότητα της νομοθεσίας. Φαντάζεσαι πχ, να διοριστείς αύριο σε ασφαλιστικό οργανισμό και να πρέπει να βγάλεις σύνταξη; Ή να διοριστείς στην Εφορία και να υπολογίσεις φόρο κληρονομίας;
    "-Έχουμε τους περισσότερους εκπαιδευτικούς σε σχέση με τους μαθητές και όμως τα ελληνόπουλα στα περισσότερα tests καταλαμβάνουν τις τελευταίες θέσεις."
    Πλάκα κάνεις; Τα τελευταία χρόνια ειδικά, πόσους μήνες έκαναν μάθημα αυτά τα έρημα τα ελληνόπουλα; Πάντως αν και τελευταία στα tests, είναι πρώτα στην πολιτικοποίηση. Μέσα στην κατάληψη και την αποχή, αγωνιστικά παιδιά, επαναστατημένα, τι να πείς;
    Επειδή μερικοί δεν έχετε χιούμορ, το δεύτερο σχόλιο είναι ειρωνικό, μην αρχίσετε να αντιδράτε.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ πολίτης 20/02/2010 08:13:27

      Αγαπητέ Πολίτη,

      Στο πλαίσιο ενός άρθρου δεν υπάρχει χώρος για λεπτομέρειες.
      Για το θέμα της μηχανοργάνωσης έχεις απόλυτο δίκιο.
      Για την πολυ- νομία επίσης. Κάποιος είπε ότι στην ΕΛλάδα χρειαζόμαστε μόνο έναν νόμο,που θα έχει μια σειρ: Οι προηγούμενοι νόμοιισχύουν!

    • Geo avatar
      Geo @ πολίτης 20/02/2010 09:20:16

      Είναι απόλυτα λογικό να μην μπορεί κάποιος υπάλληλος να υπολογίσει τις συντάξεις και τους φόρους λόγω της έλλειψης μηχανογράφησης. Η συγκεκριμένη έλλειψη είναι άλλωστε αυτή που σήμερα πλέον αποτελεί την σημαντικότερη αιτία της πολυνομίας. Αφού αυτός που νομοθετεί δεν έχει πλήρη εικόνα των πραγματικών αναγκών που έρχεται να καλύψει με το νομοθέτημά του, απλά στηρίζεται σε όσα του εισηγούνται διάφοροι υπηρεσιακοί παράγοντες, οι οποίοι, εκτός του ότι στερούνται γνώσεων και έχουν ανελιχθεί ιεραρχικά για τους γνωστούς κάθε φορά "κομματικούς" λόγους, αναφέρονται μόνο σε όσα οι ίδιοι πρακτικά έχουν αντιμετωπίσει.
      Τα ανωτέρω δεδομένα εάν συνδυαστούν με την αντίληψη περί βολέματος και ήσσονος προσπάθειας του δημόσιου τομέα (σε κάποιο βαθμό είναι και εύλογη αφού ούτε συγκεκριμένοι στόχοι ούτε κίνητρα και δείκτες αξιολόγησης και αποδοτικότητας υπάρχουν) αποτυπώνουν ανάγλυφα την σημερινή αδιέξοδη κατάσταση.
      Και εξηγούν με ακρίβεια τους λόγους για τους οποίους η χώρα μας, ενώ δεν χτυπήθηκε πρωτογενώς από την παγκόσμια οικονομική κρίση, επηρεάζεται εκ των υστέρων, με συνέπειες όμως που είναι ανεπανόρθωτες. Διότι μπορεί να μην είχαμε επενδύσει σε σύνθετα χρηματοοικονομικά προϊόντα (δεν υπήρχε λόγος αφού οι τράπεζες έχουν στην Ελλάδα πιο σίγουρες πηγές εσόδων - βλ. διαφορά επιτοκίων), αλλά δεν μπορούμε πλέον να δανειστούμε με την ίδια ευχέρεια. Και δεν μπορούμε να δανειστούμε διότι αυτοί που μας δανείζουν εξετάζουν πλέον, εκτός από τα επιτόκια που τους προσφέρουμε, και την πραγματική μας εικόνα. Εξ ου και οι διάφορες απαιτήσεις και φωνές για αύξηση του ΦΠΑ, για περικοπή επιδομάτων, 13ου και 14ου μισθού κλπ. Αφού αυτά είναι τα μόνα στοιχεία που βλέπουν από εμάς. Δημόσιος τομέας και πάλι δημόσιος τομέας. Γιατί λοιπόν απορούμε και φωνάζουμε; Ασχολήθηκε ποτέ κανένας από μόνος του με την περίπτωση του κου Ροδινού, που υποχρεώθηκε να καταβάλλει πρόστιμο διότι πλήρωσε τις εισφορές του την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την τελευταία καταληκτική ημερομηνία πληρωμής τους, που έτυχε να είναι αργία; Επέβαλε το πρόστιμο, αν και όφειλε να γνωρίζει τι ακριβώς προβλέπει ο νόμος και πως υπολογίζονται οι προθεσμίες. Γνωρίζει κανένας πόσες ώρες και αιτήσεις θα απαιτηθούν για να ανακληθεί από την διοίκηση το πρόστιμο;;;
      Το κακό είναι ότι τα συγκεκριμένα ζητήματα δεν σχετίζονται με την μηχανογράφηση αλλά αποτελούν την βασικότερη αιτία αγανάκτησης των πολιτών. Εκεί υπάρχει η ευθύνη των δημοσίων υπαλλήλων και για τον λόγο αυτό έχουν όλοι πλέον στραφεί εναντιον τους. Αφού κάθε φορά που έρχεται καποιος σε συναλλαγή με το δημόσιο αγανακτεί (και δεν αναφερόμαστε σε ανθρώπους που επειδή δεν γνωρίζουν ή θέλουν να αποκρύψουν κάτι καταφέρονται αφηρημένα κατά δικαίων και αδίκων) και διαπιστώνει ότι οι υπάλληλοι είναι λίαν επιεικώς ανεπαρκέστατοι και αδιάφοροι. Σε κάθε δημόσια υπηρεσία η ίδια εικόνα: Δύο υπάλληλοι δουλεύουν και στην ουσία συντηρούν και τους υπόλοιπους οκτώ που δεν κάνουν τίποτε. Τι να πει κανείς.

  10. πολίτης avatar
    πολίτης 19/02/2010 21:24:51

    "Να απελευθερωθούν, άμεσα , όλα τα κλειστά επαγγέλματα!"
    Όλα; Έτσι απλά; Να απελευθερωθεί, ας πούμε, το επάγγελμα του συμβολαιογράφου; Τι θά γίνει αν ο κάθε δικηγόρος συντάσσει συμβόλαια; Μπάχαλο!!!! Εδώ με τόση εξειδίκευση και πάλι τα λάθη δεν έχουν τελειωμό.

    "Είμαστε η μοναδική χώρα της Ε.Ε. που δεν επιτρέπει τη λειτουργία Ιδιωτικών Πανεπιστημίων !"
    Ευτυχώς κι ελπίζω να παραμείνουμε. Γιατί είμαστε και η μόνη χώρα που δεν παίρνει πληρωμένα πτυχία. Εσείς ποιόν θα προτιμούσατε για υπάλληλο στην επιχείρησή σας; Έναν απόφοιτο του Μακεδονίας ή από ένα Ιταλικό ή Αγγλικό Πανεπιστήμιο;

    "Να προτείνουμε την κατάργηση της μονιμότητας στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, υπό προϋποθέσεις, ακόμα και στο στενό. Γιατί δηλαδή, όλοι εμείς που απασχολούμαστε στον ιδιωτικό τομέα να έχουμε κάθε μέρα, πάνω από το κεφάλι μας, τον ενδεχόμενο της απόλυσης; Είμαστε λιγότερο ίσοι από τους άλλους;"
    Απλά στον ιδιωτικό τομέα είναι μόνο θέμα προστασίας του υπαλλήλου, ενώ στο δημόσιο είναι επιπλέον και θέμα δημοσίου συμφέροντος, να μην αλλάζουν οι υπάλληλοι κάθε φορά που αλλάζει η κυβέρνηση. Να προσέχετε καλύτερα τις προτάσεις σας λοιπόν.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ πολίτης 20/02/2010 08:24:26

      Ας συμφωνήσουμε ότι πρέπει να απελευθερωθούν. Θα βρούμε το πώς.
      Για τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια: Ως απόφοιτος ελληνικού και Ιδιωτικού στην Αμερική, με συγχωρείτε, αλλά προτιμώ το δεύτερο!
      Συμφωνώ,επίσης ότι στο στενό δημόσιο τομέα, οι υπάλληλοι μετά από ευδόκιμη υπηρεσία ΠΡΕΠΕΙ να μονιμοποιούνται.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ πολίτης 20/02/2010 09:00:52

      Κι εγώ επίσης να συμπληρώσω ότι ανάμεσα σε γιατρό εις Βουλγαρία εκπαιδευμένο και σε γιατρό από ελληνικό πανεπιστήμιο, θα εμπιστευτώ τον πρώτο, λόγω άμεσης επαφής μου με το σπουδαστικό πρόγραμμα και των δύο ειδών μέσω δικών μου ανθρώπων. Εντατικοποίηση, τεράστια πρακτική εμπειρία από τη μία, συνδικαλισμός και Άγιος 5, ο προστάτης των φοιτητών, από την άλλη.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ πολίτης 20/02/2010 10:52:41

      αχ πολίτη, μην ορκίζεσαι πως δεν υπάρχουν κι εδώ πληρωμένα πτυχία... Αφού κοντεύουμε να διαφημίζουμε και στην τηλεόραση τις εταιρείες εκπόνησης πτυχιακών, άσε πια τις συνδιαλλαγές του φοιτητοσυνδικαλισμού με τους πανεπιστημιακούς...
      Η διεθνής εμπειρία λέει πως ο ανταγωνισμός ανεβάζει το επίπεδο, προσφέροντας εναλλακτικές επιλογές. Μόνον ο κίνδυνος απώλειας των κεκτημένων οδηγεί στην αναγκαιότητα αναβαθμίσεων.

    • Eastrader avatar
      Eastrader @ πολίτης 20/02/2010 11:48:54

      Σαφως και θα επαιρνα τον αποφοιτο το Αγγλικου Πανεπιστημιου.

  11. πολίτης avatar
    πολίτης 19/02/2010 21:28:28

    "Αντί, λοιπόν, να βάλουμε ένα ενιαίο φόρο ας πούμε 15% στα βασικά είδη και έναν αυξημένο, ας πούμε 25% στα είδη πολυτελείας και στα εισαγόμενα, έχουμε δημιουργήσει ένα κυκεώνα ρυθμίσεων και εξαιρέσεων και την πληρώνουμε όλοι με τα καύσιμα!"
    Οποιαδήποτε αύξηση ΦΠΑ στα βασικά είδη θα σήμαινε για κάποιες τάξεις να πούνε το ψωμί ψωμάκι.

  12. Geo avatar
    Geo 19/02/2010 21:33:55

    Έτσι όπως δυστυχώς έχει διαμορφωθεί η κατάσταση σήμερα στο ελληνικό κράτος, η οποιαδήποτε μεταρρύθμιση (ή διαρθρωτική αλλαγή ή όπως αλλιώς ονομάζεται .... δεν έχει σημασία) προϋποθέτει απαραιτήτως την άμεση δημιουργία δύο ολοκληρωμένων βάσεων δεδομένων: μιας βάσης φορολογικών δεδομένων και μιας αντίστοιχης ασφαλιστικών. Μόνο με αυτόν τον τρόπο είναι δυνατή η άμεση παράκαμψη και η αποφυγή όλων των στρεβλώσεων που έχει δημιουργήσει η παρουσία του κράτους στην οικονομική ζωή της χώρας. Σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί δικαιολογία ο συνήθης ισχυρισμός ότι απαιτείται χρόνος για την δημιουργία αυτών των βάσεων. Ας προχωρήσει άμεσα η πολιτεία σε προσλήψεις εξειδικευμένου προσωπικού και ας ορίσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του συγκεκριμένου έργου (εννοείται εντός του έτους).
    Εάν δημιουργηθούν αυτές οι βάσεις: 1. Θα καταπολεμηθεί άμεσα η φοροδιαφυγή και η εισφοροδιαφυγή 2. Θα καταστεί δυνατή η ηλεκτρονική υποβολή όλων των δηλώσεων (φορολογικών, ασφαλιστικών κλπ) των πολιτών και συνακόλουθα θα εξοικονομηθεί πολύτιμος καθημερινά χαμένος χρόνος επαφής με τις δημόσιες υπηρεσίες ενώ θα περιορισθεί και η συναλλαγή με τους δημόσιους υπάλληλους. 3. Θα καταστεί δυνατή η on line σύνδεση των λογιστηρίων των επιχειρήσεων και των φυσικών προσώπων - επιτηδευματιών με τις εφορίες και τα ασφαλιστικά ταμεία. Έτσι θα είναι δυνατή όχι μόνο η άμεση κατάργηση του ΚΒΣ αλλά και η διενέργεια άμεσων και εντατικών φορολογικών και ασφαλιστικών ελέγχων. 4. Θα καταστεί δυνατή η άμεση ολοκλήρωση των διαδικασιών ίδρυσης νέων επιχειρήσεων. 5. Θα περιορισθούν δραστικά οι δαπάνες υγειονομικής περίθαλψης και οι παράνομες συνταγογραφήσεις.
    Τα ανωτέρω μέτρα σε συνδυασμό με (α) την καθιέρωση της υποχρέωσης διενέργειας όλων των συναλλαγών που είναι ανώτερες ενός συγκεκριμένου ποσού (πχ 500 ευρώ) είτε ηλεκτρονικά είτε μέσω τραπεζών (β) την ίδρυση μιας ενιαίας αρχής αρμόδιας για την παρακολούθηση και την πληρωμή της μισθοδοσίας των δημοσίων υπαλλήλων (γ) την άμεση μετατροπή όλων των φορολογικών και ασφαλιστικών υπηρεσιών σε κέντρα εξυπηρέτησης των πολιτών (έστω και εάν αυτό συνεπάγεται ότι θα υπάρξουν δημόσιοι υπάλληλοι που θα πληρώνονται χωρίς να κάνουν τίποτα - έτσι και αλλιώς αυτό συμβαίνει και σήμερα, δεν υπάρχει καμία ουσιαστική διαφορά) θα αποτελέσουν την βάση για την πραγματική ανάπτυξη της χώρας.
    Σε διαφορετική περίπτωση η χώρα είναι δυστυχώς καταδικασμένη και μαζί με αυτή και οι πολιτες της. Διότι όσα μέτρα και εάν λαμβάνονται, εάν δεν υπάρχει ποτέ ο μηχανισμός υλοποίησης και παρακολούθησης της εφαρμογής τους δεν έχουν καμία πρακτική αξία. Το μόνο που θα διαιωνίζεται είναι η στρέβλωση συγκεκριμένων καταστάσεων σε όφελος συγκεκριμένων ομάδων προσώπων και σε βάρος της ολότητας. Η μόνη σημαντική διαφοροποίηση είναι ότι δυστυχώς σήμερα οι επιπτώσεις είναι πλέον άμεσα ορατές και μετρήσιμες αφού το σύστημα που έχει οικοδομηθεί εδώ και τριάντα χρόνια έχει φθάσει πραγματικά στα όριά του.

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ Geo 19/02/2010 22:26:10

      Geo συμφωνώ σε γενικές γραμμές, αλλά δεν έπιασα ακριβώς την τρίτη πρόταση για τα ΚΕΠ, τι θα σημαίνει αυτή η μετατροπή και σε τι θα ωφελήσει;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Geo 20/02/2010 08:25:17

      Geo,
      Η ανάλυσή σου είναι εξαιρετική!
      ΣΥΜΦΩΝΩ

  13. Alkimos avatar
    Alkimos 19/02/2010 23:12:16

    Εδώ μέσα έχουν γραφτεί αξιόλογες αναλύσεις και έχουν γίνει προτάσεις πολύ υψηλού επιπέδου, πράγμα το οποίο φανερώνει, πως στον τόπο αυτό υπάρχουν ακόμα σοβαροί άνθρωποι που ΣΚΕΠΤΩΝΤΑΙ. Αυτό όμως που βλέπω να παραβλέπεται, είναι, πως το «οικοδόμημα» έχει κριθεί κατεδαφιστέο και οι όποιες προτάσεις ανάπλασης είναι απλά μάταιες.

    Αυτό που χρειάζεται επειγόντως να γίνει, είναι, η εγκατάλειψη του «κτηρίου»...

    Και το κτήριο, δεν είναι η χώρα, αλλά η ...ελληνική «πολιτική»!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Alkimos 20/02/2010 08:41:50

      ALKIME,
      Στη χώρα αυτή υπήρχαν πάντα σκεπτόμενοι άνθρωποι,αλλά δεν εύρισκαν διέξοδο. Το διαδίκτυο προσφέρει αυτή τη διέξοδο! Ειλικρινά πιστεύω ότι μπορούμε να κερδίσουμε τη μάχη των ιδεών.

  14. Geo avatar
    Geo 19/02/2010 23:26:22

    Είναι δεδομένο ότι συγκεκριμένες ομάδες πληθυσμού για λόγους είτε αντικειμενικούς (πχ. ηλικία) είτε υποκειμενικούς (μη εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες) δεν θα έχουν άμεσα την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν τις δυνατότητες που θα προσφέρει η ηλεκτρονική διασύνδεση (διότι ουσιαστικά για αυτό μιλάμε) όλων των δημόσιων υπηρεσιών. Κατά συνέπεια η μετατροπή όλων των φορολογικών και ασφαλιστικών υπηρεσιών σε κέντρα εξυπηρέτησης πολιτών για τα συγκεκριμένα ζητήματα θα αποτελούσε μια λύση που θα συντελούσε αποφασιστικά στην εξυπηρέτηση αυτών των ομάδων πληθυσμού (οι υπάλληλοι που θα στελεχώσουν αυτές τις υπηρεσίες - κέντρα θα είναι υποχρεωμένοι να συμπληρώνουν φορολογικές και ασφαλιστικές δηλώσεις, να εκίδουν άμεσα πιστοποιητικά, να διενεργούν και να αποδέχονται πληρωμές κλπ.) Παράλληλα με αυτή την μετατροπή θα έπρεπε: (α) να προχωρήσει άμεσα η αλλαγή των οργανογραμμάτων και των κανονισμών προσωπικού όλων των δημόσιων υπηρεσιών (β) όλοι οι νεώτεροι σε ηλικία καθώς και οι κατέχοντες ειδικές γνώσεις δημόσιοι υπάλληλοι να απορροφηθούν άμεσα στις ελεγκτικές υπηρεσίες που θα πρέπει να ανασυγκροτηθούν.
    Με άλλα λόγια η λογική είναι η ακόλουθη: καλώς ή κακώς το δημόσιο καταβάλλει μισθούς σε ανθρώπους οι οποίοι δεν εργάζονται επαρκώς είτε διότι δεν το επιθυμούν οι ίδιοι είτε διότι εκμεταλλευόμενοι τις στρεβλώσεις του συστήματος βρίσκουν πεδίο συναλλαγής με τον απλό πολίτη. Είναι δεδομένο ότι αυτή η κατάσταση δεν μπορεί άμεσα να εξομαλυνθεί (δεν είναι δυνατό όλοι αυτοί ούτε να απολυθούν ούτε συνταξιοδοτηθούν - και στην μια και στην άλλη περίπτωση οι κοινωνικές επιπτώσεις θα ήταν εκρηκτικές). Οπότε η μόνη λύση που απομένει είναι να αξιοποιηθούν άμεσα όσοι από αυτούς είναι ικανοί (στελέχωση ελεγκτικών μηχανισμών) ενώ οι υπόλοιποι θα απασχοληθούν με κάτι που τουλάχιστον θα σχετίζεται άμεσα με την εξυπηρέτηση των πολιτών. Σταδιακά βέβαια με την πάροδο του χρόνου και καθώς θα αποχωρούν οι αρχαιότεροι, δεν θα αντικαθίστανται (οπότε έτσι θα μειώνεται και ο αριθμός των δημοσίων υπαλλήλων) ενώ παράλληλα θα τίθενται ολοένα και πιο αυστηρά κριτήρια αποδοτικότητας και αξιολόγησης.
    Πάντως σε κάθε περίπτωση είναι ανάγκη να σημειωθεί ότι όλα αυτά θα πρέπει να υλοποιηθούν άμεσα (ει δυνατόν από .... χθες). Διότι σε διαφορετική περίπτωση η κατάσταση θα αντιμετωπίζεται μόνο με αύξηση του ΦΠΑ και του φόρου στα καύσιμα (λογικό είναι, αφού δεν υπάρχει φορολογική και ασφαλιστική βάση επιβολής φορολογίας - κανείς δεν έχει στην κατοχή του στοιχεία που να του υποδεικνύουν πηγές άντλησης εσόδων και διεύρυνσης της φορολογικής και ασφαλιστικής βάσης - άρα το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να αυξάνει τις επιβαρύνσεις είτε πρωτογενώς σε όλες τις ομάδες πληθυσμού είτε μόνο σε όσους ήδη γνωρίζει από τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Geo 19/02/2010 23:35:13

      έχω μια καλύτερη ιδέα για τη ΝΔ, αφού πάνε τα ζα μου άργα με τον διαδικτυακό διάλογο, ας δηλώσουν τουλάχιστον στα μέλη τους πως μπορούν να παρεμβαίνουν και να τους δίνουν ιδέες μέσω του Αντινέα. α, μα πιά! (με συγχωρείς Φάκτορα και μη βαράς, αλλά τέτοιες παρεμβάσεις σαν του Γεω η ΝΔ θα έπρεπε να τις έχει στην σελίδα της και να καμαρώνει!)

  15. ndvoice avatar
    ndvoice 19/02/2010 23:42:10

    Φίλε Ροδινέ,

    Θα έχεις αντιληφθεί πιστεύουμε ότι τη χώρα δεν την κυβερνά η πολιτική ελίτ, που εμείς πιστεύουμε ότι επιλέγουμε, αλλά η άρχουσα τάξη των κρατικοδίαιτων παρασίτων. Αυτή η άρχουσα τάξη είναι τα νέα τζάκια που έφτιαξε ο Ανδρέας Παπανδρέου μετά το 1981 με τα δημόσια χρήματα, σε αντικατάσταση της παλιάς άρχουσας τάξης. Αυτή η άρχουσα τάξη με τα ΜΜΕ, τις δημοσκοπήσεις και την καλοταϊσμένη αριστερίστικη διανόηση, ελέγχει πλήρως και έχει υπό τις εντολές της την πολιτική ελίτ.
    Ο Καραμανλής τους αποκάλεσε 5-6 νταβατζήδες.
    Εκείνο που μας απασχολεί αυτή τη στιγμή έντονα είναι αν ο Αντώνης Σαμαράς θα θελήσει να τεθεί κάτω από τις εντολές αυτής της τάξης ή θα αυτονομηθεί.
    Εδώ είναι η διαφορά του ηγέτη από το διαχειριστή.
    Αυτό περιμένουμε να διαπιστώσουμε. Θα ξεχυθούμε λοιπόν με χαρά και ελπίδα στους δρόμους για μια νέα Ελλάδα, όπως κάναμε στις 29-11-2009 ή θα λουφάξουμε στα ίδια και στα ίδια απογοητευμένοι;;
    Θέλει ο Σαμαράς να γίνει επαναστάτης ή θα υποταχθεί με αντάλλαγμα μια πρωθυπουργία;;;;
    Μπορεί οι 23 προτάσεις που έκανε να είναι καλές, όμως εμείς δεν περιμένουμε από αυτόν κάποιες άλλες προτάσεις διαχείρισης, αλλά επαναστατικές προτάσεις που θα γκρεμίζουν την παρασιτική άρχουσα τάξη και θα αλλάζουν το πολιτικό σύστημα της χώρας.
    Αυτόν τον Σαμαρά θέλουμε. Πρέπει ο Αντώνης Σαμαράς να πιάσει το σφυγμό του κόσμου που μέσα του επαναστατεί, διαφορετικά θα βρεθεί κάποιος άλλος που θα εκφράσει το λαϊκό αίσθημα.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ndvoice 19/02/2010 23:55:09

      ΝΔφωνή τί προτιμάς, να δηλώσει από σήμερα ο Σαμαράς πως θα τους κόψει τα πόδια και να τον φάνε αύριο κιόλας με τα κρεμμυδάκια ή να βγει πρώτα και να τους ξυρίσει απαλά και με το γάντι μέχρι να πουν κίμμινο. ευθείες κουβέντες και διάλεξε.

    • ndvoice avatar
      ndvoice @ ndvoice 20/02/2010 00:19:47

      Φίλε ΒΚΣ,

      Για να πάρει την εξουσία δύο τρόποι υπάρχουν:
      Είτε 1) θα τον αναδείξει η ίδια η άρχουσα τάξη, όπως βοηθούσε και τον Καραμανλή όσο της ήταν χρήσιμος, οπότε για ποιο κόψιμο ποδιών μιλάς, εκτός αν νομίζεις ότι οι μεγαλονταβατζήδες είναι κουτοί και δεν θα έχουν προεξοφλήσει τη στήριξή τους,
      Είτε 2) Θα καταγγείλει τους πραγματικούς μηχανισμούς άσκησης της πολιτικής εξουσίας, όπως έκανε στην εσωκομματική διαδικασία και ταυτόχρονα θα προτείνει μέτρα αλλαγής του πολιτικού συστήματος με μεταφορά της πολιτικής εξουσίας στα χέρια του λαού.
      Ξεκάθαρα πράγματα και όχι πολιτικές κουτοπονηριές, που φυσικά δεν είναι γνώρισμα του ηγέτη.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ndvoice 20/02/2010 00:27:17

      ΝΔφωνή είσαι ακόμη φλογερός ιδεολόγος.
      Όλα αυτά θα μπορεί να τα κάνει εφόσον αναδειχθεί πρωθυπουργός. Μέχρι τότε θα δουλεύει με το καθεστώς που συντηρείται από τον τωρινό πρωθυπουργό. Σου θυμίζω την νοθεία του 2000 που ο Καραμανλής την κατάπιε για 4 χρόνια. Σου θυμίζω πως μέχρι τον Γενάρη του 2004 σε όλα τα γκάλοπ των ξεπουλημένων ΜΜΕ ο Σημίτης έβγαινε καταλληλότερος μακράν. Εδώ έχουμε να κάνουμε με κόλαση αγαπητέ μου, δεν είναι παίξε γέλασε.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ndvoice 20/02/2010 08:27:50

      Οι τελευταίες δυο γραμμές τα λένε ολα

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ndvoice 20/02/2010 09:07:17

      Δυο λέξεις: Βλαντιμίρ Πούτιν. Το "έπαιξε" γιουσουφάκι των κλικαδόρων της εκπεσούσης Ρωσίας, τον νόμιζαν δικό τους, και με το που τον "διορίσανε" Πρόεδρο τους πήρε τα κεφάλια. Ας το πάει λάου λάου ο Αντώνης, ας τους χαιδέψει και λίγο. Όταν βγει παίρνει το χατζάρι. Αν είσαι Πρωθυπουργός και έχεις από πίσω σου έστω 151 βουλευτές που δεν είναι πρωτομάστορες ενδοπαλάμιας παλινδρόμησης συγκεκριμένου ανατομικού οργάνου τότε άρχεις. Έχεις παραμάσχαλα και δυο-τρεις καλούς συνταγματολόγους για κάτι απεργίες και κάτι ΣτΕ και φόρτσα αέρα. Αν είσαι λιπόψυχος, κάτσε σπίτι σου και παίζε Pro.

  16. thespieys avatar
    thespieys 20/02/2010 00:02:55

    Δε χρειάζεται επανάσταση αλλά απλή εφαρμογή των νόμων για όλους ανεξαιρέτως. Μετά θα΄ρθεί ο εξοστρακισμός...

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ thespieys 20/02/2010 00:11:39

      πάντως οι αμερικάνικες εφημερίδες τον οκτώβρη του 17 πανηγυρίζαν στα πρωτοσέλιδά τους για την αίσια έκβαση της επανάστασης με τ΄ αμερικανικά κεφάλαια. έτσι, για να θυμόμαστε και τις προϊστορίες των επαναστάσεων...

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ thespieys 20/02/2010 00:13:49

      Μα ακριβώς αυτό είναι επαναστατικό.
      Η Ισότητα ενώπιον του Νόμου.
      Σε ελάχιστες ιστορικές στιγμές έχει εφαρμοσθεί.

    • ndvoice avatar
      ndvoice @ thespieys 20/02/2010 00:21:40

      Και ποιος θα εφαρμόσει τους νόμους;; η ανεξάρτητη δικαιοσύνη;;

  17. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 20/02/2010 00:17:30

    κ. Ροδινέ εαν δεν συνέβαιναν όλα αυτά που γράφετε θα ήταν ποτέ δυνατόν ο ρουσφετοδικομματισμός να είχε 80% στην Ελλάδα;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αγανάκτηση 20/02/2010 08:32:09

      Αγανάκτηση,

      Για αυτό αγανακτούμε!

  18. Κώστας Μανίκας avatar
    Κώστας Μανίκας 20/02/2010 00:56:37

    Πρωτίστως να τονίσουμε ότι οι ανακοινώσεις της ΝΔ αφορούσαν κυρίως μέτρα στήριξης των βασικότερων τομέων της αγοράς που πλήττονται βάναυσα από την κρίση και τη φοροεπιδρομή της κυβέρνησης κι ότι στόχος δεν ήταν μια γενικότερη θέωρηση των δομικών προβλημάτων λειτουργίας του δημόσιου τομέα. Αρκετά από τα προτεινόμενα μέτρα στο άρθρο είναι χρήσιμα αλλά είναι επίσης αλήθεια ότι κατα καιρούς πολλά από αυτά έχουν αναφερθεί από τον Σαμαρά (επανειλημμένα έχει τονίσει ότι η επιπλέον φορολόγηση δεν θα φέρει κανένα άλλο αποτέλεσμα παρά το "στέγνωμα" της αγοράς, κι έχει αντιτεθεί στην αύξηση του ΦΠΑ). Υπάρχουν βέβαια και κάποιες υπεραπλουστεύσεις όπως η κατάθεση φορολογικών δηλώσεων στα ΚΕΠ, το θέμα των αντικειμενικών αξιών (τι προτείνεται!!), ο ΚΒΣ βαίνει προς κατάργηση, το θέμα του ΟΣΕ είχε αρχίσει να προχωρά επί ΝΔ (αναμένουμε τι θα πράξει και το ΠΑΣΟΚ). Επίσης οι πολύ χαμηλοί συντελεστές φορολόγησης αν δεν συνδυαστούν με μειώσεις ΦΠΑ σε συγκεκριμένους τομείς και προϊόντα και δραστικό περιορισμό της κερδοσκοπίας των μεσαζόντων στην αγορά που κρταούν εξαιρετικά ψηλά τις τιμές, θα διώξει χρήμα προς κατνάλωση στο εξωτερικό (ταξίδια, ψώνια κλπ)

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Κώστας Μανίκας 20/02/2010 08:31:08

      Κώστα,
      Το ζήτημα είναι να ανοίξει η συζήτηση γιατί μέχρι τώρα τα θέματα αυτά ήτα ταμπού.

  19. Άφατος avatar
    Άφατος 20/02/2010 02:45:54

    ΣΥΜΦΩΝΩ απόλυτα. Αυτές οι ωμές αλήθειες θα πρέπει να γίνονται σημαία των πολιτικών αρχηγών για να τελειώνουμε με τα παραμύθια. Όπως κράξαμε οι περισσότεροι σχολιαστές τον "Νέο φοιτητή" για την ανάρτησή του και το παραμύθι του φοιτητικού κινήματος που έχουμε φάει στη μάπα τόσα χρόνια, έτσι χρειάζεται να στιγματιστούν από τα κόμματα όλες οι συμπεριφορές και πρακτικές του ελληνικού κράτους, αλλά και μιας μεγάλης μερίδας του ελληνικού λαού.

  20. Ψάλτης avatar
    Ψάλτης 20/02/2010 08:23:48

    Eύγε Φάκτωρ, εύγε! γιά την ανάρτηση το ζήτημα είναι πως θα δεί περισσότεος κόσμος τα όσα γράφεις!

  21. socrates avatar
    socrates 20/02/2010 08:30:06

    Ο κύριος Ροδινός έχει απόλυτο δίκιο αλλά υπάρχει ένα πρόβλημα.
    Πόσο έτοιμος είναι για επαναστάσεις ένας λαός που είναι απόλυτα παραπλανημένος σε ότι αφορά το πώς δουλεύει ο πραγματικός κόσμος;
    Κατά τη γνώμη μου ο Ελληνικός λαός θα είναι έτοιμος για την επανάσταση που αναφέρει ο κύριος Ροδινός μόνο όταν φτάσει να έχει την πλάτη του στον τοίχο.
    Μόνο όταν δεν έχει άλλη επιλογή.
    Μόνο όταν συνειδητοποιήσει ότι όλες αυτές οι σοσιαλιστικές μεθοδεύσεις οδηγούν σε αδιέξοδα.
    και αυτό θα πάρει μερικά χρόνια ακόμη μέχρι να συμβεί.
    Δεν ξέρω εάν η τωρινή οικονομική κρίση είναι η αρχή του τέλους για τη μικρή μας μεσογειακή σοβιετία ή το τέλος της αρχής μίας πορείας για μια πραγματικά ισχυρή Ελλάδα αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι είμαστε ένας λαός που, εάν, κάποια στιγμή καταφέρουμε να αποκτήσουμε τη σωστή νοοτροπία, θα πάμε καλά.
    Έχοντας εργασθεί σχεδόν δεκαπέντε χρόνια σε χώρες της Δυτικής Ευρώπης, όλοι οι Έλληνες που γνώρισα ήταν φιλόδοξοι, προκομένοι και μπροστάρηδες, το ακριβώς αντίθετο από τους ντόποιους Έλληνες, που είτε ψάχνουν να βολευτούν στο δημόσιο για να αράξουν από τα 30 τους είτε προσπαθούν να κάνουν μικροκομπινίτσες για να κάνουν αρπαχτές.
    Επειδή η στρεβλή κουλτούρα μας δεν πρόκειται να αλλάξει σύντομα, θα αρχίσω να γίνομαι πιό αισιόδοξος μόλις αρχίσω να βλέπω την απόλυτη φτώχεια και εξαθλίωση στη χώρα.
    Μέχρι τότε φοβάμαι ότι απλά θα συνεχίζουμε γκρινιάζουμε εναντίον μίας πραγματικότητας που δεν καταλαβαίνουμε.
    Ακριβώς σαν τη Σοβιετική Ένωση της δεκαετίας του 80.
    Λίγη επιείκια λοιπόν προς τον Α.Σ. ίσως βλέπει μακρύτερα από τους περισσότερους. Το front running καραδοκεί.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ socrates 20/02/2010 08:58:38

      Socrates,
      Εχοντας εργαστεί 15 χρόνια στην Αμερική, έχω την ίδια γνώμη.
      Από τον Αντώνη Σαμαρά έχουμε απαιτήσεις.
      Πολύ φοβούμαι ότι με την κρίση που βιώνουμε και την πρωτοφανή ανικανότητα των κυβερνώντων, ίσως κληθεί να αναλάβει ευθύνες νωρίτερα.
      Η κριτική μας είναι καλοπροαίρετη.
      Καλύτερα καμπανάκια τώρα, παρά καμπάνες αργότερα!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ socrates 20/02/2010 10:42:11

      Σωκράτη, το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι.
      Στα πλαίσια ενός ευνομούμενου κράτους ο Έλληνας, όπως κι εσύ επισημαίνεις, αναδεικνύει τις αρετές του.
      Άρα το ζητούμενο είναι η ευνομία, γιαυτό στηρίζουμε όποια προσπάθεια κατατείνει εκεί.

  22. ataktos avatar
    ataktos 20/02/2010 08:53:14

    Πέστα τζιανιμ.... πέστα

  23. HiFi avatar
    HiFi 20/02/2010 09:50:14

    Είναι εξαίρετο το κείμενο του Κ Ροδινού αλλά τείνω προς την Σωκράτεια απαισιοδοξία του προ-γράψαντα.

    Κατα τη γνώμη μου ηκαι "παραπλανητική" παραπλάνηση αποτελεί πλέον και το μοναδικό δείγμα γλωσσικής δημιουργικότητας στην Ελλάδα:

    Στην ΕΛλάδα έχουμε Υπουργεία
    "Ανταγωνιστικότητας,
    "Προστασίας του πολίτη,
    "Ηλεκτρονικής διακυβέρνησης,
    "Αγροτικής ανάπτυξης,
    κ.α. σαχλά.

    Διότι προστασία δεν έχουμε, ανάπτυξη δεν έχουμε, ανταγωνιστικοί δεν είμαστε κλπ. Αλλά ακολουθούμε τον γνωστό κανόνα "το ράσο κάνει τον παπά".
    Εκτός κι'αν το όνομα του υπουργείο είναι και ο μακρόχρονος στόχος των αρμοδίων υπουργών...


    Και ένα δεύτερο προσωπικό σχόλιο: στην Διοικητική καθημερινότητά της η Ελλάδα είναι Βουλευτική "Αυταρχία".

    Ο αυταρχισμός εξηγεί τα φαινόμενα που παραθέτονται παραπάνω. Η εξήγηση βέβαια δεν αποτελεί λύση, κι'εγώ μόνο για ακαδημαϊκό ενδιαφέρον και για να εκφράσω μία σκέψη γράφω (που δεν μπορούσα πριν)!

  24. Ταϋγετος avatar
    Ταϋγετος 20/02/2010 10:05:25

    Ο ρομαντικός τρόπος που σκεφτόμαστε το Δημόσιο δεν ισχύει, εδώ και πολλά χρόνια -- από τη μεταπολίτευση και δώθε, ας πούμε.
    Για παράδειγμα, η πιο πελατειακή ιατρική, η πιο σκληρά ιδιωτική αφορά το ΕΣΥ. Σε κάθε διάδρομο κλινικής με πεσμένους σοβάδες και στιβαγμένα χαρτόκουτα, διακινούνται μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ τη μέρα (προς ιατρούς, μεσάζοντες, διοικητικούς), χωρίς τεκμηρίωση - δηλαδή μαύρα. Πρόκειται, βέβαια, για ανθρώπους σαν και όλους εμάς. Οι εκπαιδευόμενοι ιατροί εδώ απλώς διεκπεραιώνουν λογιστικού τύπου προβλήματα σε ιδιωτικούς ασθενείς -- δηλαδή πελάτες -- των ανωτέρων τους. Αυτό το κλίμα δεν υπάρχει στις ΗΠΑ ή τα γειτονικά Βαλκάνια. Υποψιάζομαι ότι μόνο στις Αραβικές χώρες λειτουργούν ανάλογα.
    Αν πούμε "κοίτα πόσο μάχιμο είναι αυτό το μπαρουτοκαπνισμένο νοσοκομείο", λ.χ., ξεχνάμε την αναξιοπρέπεια στην οποία εκτίθενται οι ασθενείς και ότι με τη μίζα (ενός και μόνο) αναλώσιμου υλικού θα μπορούσε να φτιαχτεί ένα σύγχρονο δωμάτιο νοσηλείας ή να πληρωθεί ένας μισθός.
    Ο ρομαντισμός για το Δημόσιο δεν έχει αξία, πλέον.

  25. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 20/02/2010 11:21:39

    Αν τοποθετήσουμε τον ΟΣΕ στα στενά πλαίσια των σιδηροδρομικών μεταφορών, όντως αποτελεί μονοπώλιο. Αυτό όμως είναι άδικο και πολύ φοβάμαι δόλιο. Ο τομέας των μεταφορών,είτε είναι αυτές χερσαίες,είτε σιδηροδρομικές,είτε θαλάσσιες ή εναέριες είναι ένας. Εφ όσον ο ΟΣΕ λειτουργεί στα πλαίσια του ανταγωνισμού,σίγουρα δεν αποτελεί μονοπώλιο. Αντίθετα,υφίσταται αθέμιτο ανταγωνισμό,σκόπιμα δεν τον αφήνουν να αναπτυχθεί και στην ουσία δεν του επιτρέπουν να δουλέψει,καθιστώντας τον αντιπαραγωγικό και ελλειματικό.

  26. ataktos avatar
    ataktos 20/02/2010 13:27:22

    Χούντα είναι.... θα …..περάσει …..και αυτοί http://antigoldgreece.wordpress.com/2010/02/20/avgi/

  27. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 20/02/2010 13:37:11

    Και ένα "μικρο" ακόμα κράτος μπορεί να είναι αντιπαραγωγικό και διεφθαρμένο.
    Αρα χρειάζεται βελτίωση.
    Το ωραιότερο σύνθημα που άκουσα ποτέ ήταν η ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ του κράτους.
    Γιατι η κρατική Ντόιτς Τέλεκομ μπορεί να είναι παραγωγική και ο ΟΤΕ δε μπορεί?
    Επειδή οι Ελληνες δε μπορούν να είναι Γερμανοί?
    Και τότε γιατί μπορούν σε άλλες χώρες?
    Αρα φταίει η εγχώρια πολιτική ηγεσία με την ανοχή στη διαφθορα, την ατιμωρησία και το πελατειακο κράτος.
    ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

  28. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 20/02/2010 14:09:52

    Καμία κουβέντα δεν γίνεται για μια ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΗ πηγή αύξηση των δημοσίων δαπανών τόσο σε βραχυπρόθεσμο, όσο και σε μεσομακροπρόθεσμο ορίζοντα: Αυτή της πρόσληψης δεκάδων χιλιάδων "επαγγελματιών οπλιτών" (ΕΠΟΠ) στις ένοπλες δυνάμεις.

    Οι άνθρωποι αυτοί, που σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα δεν είναι κατάλληλοι για τα καθήκοντα που τους ανατίθενται, αποτελούν πραγματική πληγή για τα δημοσιονομικά της χώρας, όχι μόνον γιατί πληρώνονται 14 μισθούς δημοσίων υπαλλήλων το χρόνο, αλλά και γιατί αύριο θα πάρουν σύνταξη στα 45-50 τους, όπως και οι υπόλοιποι στρατιωτικοί καριέρας.

    Σημειώνω εδώ ότι δεν είμαι αντίθετος με το να φεύγουν σχετικά νωρίς από την υπηρεσία τους οι στρατιωτικοί, παρά το δημοσιονομικό κόστος (διότι αυτό επιτάσσει η λογική του αξιόμαχου του στρατεύματος), όμως άλλο αυτό να περιορίζεται σε κάποιες δεκάδες χιλιάδες αξιωματικούς και υπαξιωματικούς, και άλλο να επεκταθεί σε κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες επαγγελματιών οπλιτών. Προς τα εκεί δηλαδη θα πάμε σε πενήντα χρόνια, θα έχουμε εκατοντάδες χιλιάδες συνταξιοδοτημένους πρώην ΕΠΟΠ.

    Όλα αυτά γίνονται για να μπορούμε εμείς οι υπόλοιποι να κάνουν 9 και όχι 18 μήνες θητεία. Που σιγά τα αυγά δηλαδή. Μέχρι πριν από 20 χρόνια ήταν 21 μήνες θητεία και πιο πριν 24 και 28 και δεν έπαθε κανένας τίποτε. Αφήστε που αν αυξήσεις και λίγο τη θητεία μειώνεις ανάλογα την ανεργία (κυνικό αλλά πραγματικό).

    Μήπως λοιπόν να το ξανασκεφτούμε να πηγαίνουμε περισσότερο καιρό στρατό; Πιστεύω ότι ένα μεγάλο μέρος της αύξησης των μισθολογικών δαπανών της περιόδου Καραμανλή οφείλεται αποκλειστικά στις προσλήψεις των ΕΠΟΠ, (που ξεκίνησαν το 2003). Η χώρα απλώς δεν το αντέχει. Αν είμαστε διατεθειμένοι για θυσίες, ας πάμε λίγο στρατό παραπάνω. Εγώ ξανακάνω πολύ ευχαρίστως μια ακόμη στρατιωτική θητεία - που σαφέστατα την προτιμώ από τα επαγγελματικά ζόρια και το καθημερινό άγχος.

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ Επώνυμος 20/02/2010 21:19:02

      Επώνυμε, οι ΕΠΟΠ αμείβονται με τα βασικά και μετακινούνται συνέχεια. Ακόμη και οικογένεια δυσκολεύονται να κάνουν τα παιδιά, με τέτοιο τρόπο ζωής. Και μετά από τα 45 τί να τους κάνεις στο στρατό; Κατά τα λοιπά, είμαι εναντίον του μισθοφορικού στρατού, έτσι κι αλλιώς. Συμφωνώ με την κατάργησή του και την επαναφορά της 18μηνης θητείας.

  29. Jimmy L avatar
    Jimmy L 20/02/2010 14:29:39

    Εαν πραγματι πιστευουν οτι με αυτες τις προτασεις θα λυθει το προβλημα αναρωτιεμαι γιατιδεν τις εθεταν υπ οψη του κατοικου της Ραφηνας??Υποθετω οτι θα βαριοταν να τις ακουσει!!!!

  30. ΣΑΒΒΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ(ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ) avatar
    ΣΑΒΒΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ(ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ) 20/02/2010 14:45:33

    ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ Κε ΡΟΔΙΝΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ,Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΕ ΚΑΚΕΠΤΥΠΟ ΤΟΥ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΗΓΕΤΙΚΗ ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑ ΤΥΠΟΥ ΘΑΤΣΕΡ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ.ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΡΩΜΕ ΣΤΗΝ ΜΑΠΑ ΤΙΣ ΑΦΕΛΕΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ

  31. decodex avatar
    decodex 20/02/2010 15:31:36

    Η Ελλάδα χρειάζεται έναν ηγέτη με όραμα που δεν θα διστάσει να ξεκινήσει την εκμετάλευση των πετρελαίων στο Αιγαίο και στο Ιόνιο, του ουρανίου στη Χαλκιδική και του λιγνίτη στη Θράκη.
    Εναν ηγέτη που θα επενδύσει σε γεωθερμική παραγωγή ενέργειας και θα ανοίξει τα μάτια των Ελλήνων ούτως ώστε να καταλάβουν ότι αξίζουν και μπορούν να έχουν ένα καλύτερο αύριο χωρίς να βασίζονται σε αγγλοαμερικάνους ή γαλλογερμανούς (IMF/EU).
    ¨Εναν ηγέτη που θα κυβερνά ως παράδειγμα προς μίμηση ώστε να σταματήσει ο Ελληνας να δαπανά την ενέργεια και την εξυπνάδα του στο πως θα κλέψει/κρύψει/κονομήσει εύκολα και γρήγορα αλλά στο πως θα μπορέσει και αυτός να συνεισφέρει στην ανάπτυξη του τόπου.
    Μας προλαβαίνουν οι καιροί: Οι γείτονες με τη Petrobras έχουν ήδη ξεκινήσει έρευνες σε Μαύρη Θάλασσα και Αιγαίο και ο φίλτατος αριστερός κατα τα άλλα(;) παγκόσμιος διαχειριστής χρήματος που συναντήθηκε με τον επικεφαλή της κυβέρνησης μας περί τα τέλη Νοέμβρη έχει "ρίξει" κοντά στο 1 Δις $ στην εν λόγω εταιρεία.
    Λέτε να είναι τυχαίο;

    • HiFi avatar
      HiFi @ decodex 20/02/2010 16:24:34

      Τυχαίο δεν είναι -- απλώς ασύμπτωτο: για μερικούς (Έλληνες) "η Ελλάδα υπάρχει ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΝΟΜΗΣΟΥΜΕ...".

      Αρα, γιατί να ρίξει ο Κρατικός οιοσδήποτε το οιοδήποτε κρατικό ποσό ανιδιοτελώς;;;

      Δηλαδή, λέει ο Ελλην ηγέτης: μέχρι να βρεθεί το πετρέλαιο, να γίνει εκμετάλλευση, να στηθεί η δουλειά, κλπ, για να κονομησω κι'εγώ... πάει μακρυά η βαλίτζα. Ρίξε μια ρύθμιση τώρα για να μας τα σκάνε για να τα παίρνουμε λιγα λιγα μεν, αλλά άμεσα.

  32. Λ.ΛΑΜΒΔΑΣ avatar
    Λ.ΛΑΜΒΔΑΣ 20/02/2010 17:08:24

    Σε διάβασα. Πικρόγελο μου ανέβασες. Με κάτι τέτοια γέμισ΄η φάτσα μου αυλακιές σαν το χωράφι μου και το ποτήρι ούζο για χατήρι σου. Για να στα πω ήρεμα ντέ, γιατί με αναπόδιασες.
    Ρε Χριστιανέ μου, φράσεις-σλόγαν που δεν τις ξέρεις, αφού δεν πήγες σε σχολείο ΙΔΔ (Ίντριγκα-Διαδικασία-Διάδρομος), φράσεις αεροσυνθήματα των ηττημένων και καταδικασμένων, για χειραγώγηση του όχλου που επιχείρησαν-και ενίοτε κατάφεραν να κινητοποιήσουν και χειραγωγήσουν -πάλαι ποτέ, τι τις βάζεις στον κοντυλοφόρο σου; Ρήξη και ανατροπή, γράφεις. Επανάσταση-όχι Διαχείριση διαλαλείς.
    Δεν θα εμβαθύνω γιατί θα χοντρύνει. Επιδερμικά ρωτάω: ποιος θ΄αφήσει τον καναπέ και το κεμπαπτζίδικο να κάνει επανάσταση; Είσαι διατεθειμένος να ματώσεις; (Η επανάσταση δεν είναι φιλολογική βραδυά με Τσαχτσή και Tea). Είσαι ικανός να ματώσεις τον απέναντι; Τι και ποιόν θα ανατρέψεις; Με ποιόν θα έρθουμε σε ρήξη;
    Κατ΄αρχήν έχεις συγκεχυμένους επαναστατικούς στόχους:
    Σπάταλο Κράτος λες. Το κράτος δεν ξοδεύει. Οι Διαχειριστές ξοδεύουν και σπαταλούν. Αυτοί έχουν ονόματα και είναι πολιτικοί που εσύ προέκρινες με την ψήφο σου.
    Σου φταίει η Ολυμπιακή ο ΟΣΕ, ΟΤΕ, ΣΕΛΕΤΕ, ΚΑΤΕΕ….Λαϊκίστικο κι αυτό. Ήταν και μπορούσαν να παραμείνουν επιχειρήσεις κορυφαίας κερδοφορίας, των οποίων τα κέρδη επέστρεφαν στο λαό ως κοινωνικό μέρισμα με τη μορφή δρόμων, σχολείων κλπ. Πως νομίζεις ότι μετέτρεψε η Ελλάδα τους καρόδρομους σε οδικό δίκτυο (έστω με δυόμιση λωρίδες κυκλοφορίας), σιδηρόδρομο (ακόμη τις προπολεμικές πέτρινες σήραγγες-καλλιτεχνήματα περνάς), δίκτυα ύδρευσης το ΄50-΄70 για να μην κουβαλάει η μάνα μας νερό απ΄το πηγάδι της κάτω γειτονιάς. Πρόγραμμα Εξηλεκτρισμού της χώρας. Και όλα αυτά χωρίς τα Ευρωπαϊκά πακέτα. Οι κρατικές αυτές επιχειρήσεις λεβέντη μου επαναστάτη δεν χρεοκόπησαν μόνες. Τις χρεοκόπησαν οι χυδαίοι διαχειριστές τους, οι πολιτικοί που εσύ ψήφισες.
    Και καταλήγεις στο ρεφραίν που σου πέρασε η νέα τάξη πραγμάτων: Αποκρατικοποίηση. Δηλαδή να βάλει ο πολιτικός 8.000 άτομα στην Κρατική Επιχείρηση, να επανεκλεγεί δαπάναις της, να την καταχρεώσει και απαξιώσει και μετά να την ξεπουλήσει στο σωτήρα κολλητό του.
    ΟΧΙ-ΝΙΞ-ΝΟ. Σωστή ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ θέλω. Και πού είσαι: Ο διαχειριστής να δίνει λόγο στο μέτοχο, τον λαό, σύμφωνα με τους κανόνες της οικονομίας και του δικαίου, αντί να μου λέει ότι αναλαμβάνουμε το πολιτικό !!! κόστος της χρεοκοπίας! Το οικονομικό, κόστος ποιος το ανέλαβε; Εσύ και τόκανες γαργάρα και τον ξαναψήφισες. Και τώρα μαζεύτηκαν πολλά: Αγορές του αιώνα, Χρηματιστήριο, C4I, Ίμια, απευθείας αναθέσεις Ολυμπιακών έργων, Βατοπέδια, Ομόλογα… και σου πέσανε πολλά… και άνοιξες στα γεροντάματα το κόκκινο βιβλιαράκι του Μάο για επαναστατικές λύσεις.
    `Είπανε το Σημίτη <> και σου περάσανε την ιδέα ότι ο Διαχειριστής είναι κακή κουβέντα. Όχι, ο κακός διαχειριστής Σημίτης ήταν το πρόβλημα, ενώ ο καλός διαχειριστής των υποθέσεων του κράτους ο ζητούμενος.
    Και κάτι ακόμη για τις συμπαθείς σου αποκρατικοποιήσεις: Τα πάγια του Ελληνικού Κράτους (όσο υπήρχε), δηλαδή Ολυμπιακή, Δίκτυα ΔΕΗ, ΟΤΕ, κλπ κλπ αμύθητης αξίας, έγιναν με επενδύσεις των φόρων και μόχθων των παππούδων και πατεράδων μας. Μας ανήκουν. Κάτι τι ανήκει και σε εμένα. Και δεν ανέχομαι το κάθε λαμόγιο να τα ξεπουλήσει και να ρίξει τα επενδυτικά κεφάλαια πολλών γενεών στην κατανάλωση, ή να ξεπληρώσει με αυτά τα μιζοδάνεια. Δέχομαι μόνο να ακούσω τον διαχειριστή της Δημόσιας περιουσίας να μου πει ότι <>. Να σκεφθώ και να ψηφίσω στις επόμενες εκλογές. Δεν ανέχομαι τα ψευτοδιλήμματα του τύπου <>. Και τσιμπάς και ζητάς αποκρατικοποιήσεις, αντί να ζητάς αλλαγή διαχειριστή της ΔΕΚΟ και καταλογισμό των ζημιών στο ζβέρκο του (σύμφωνα και με το Δημόσιο Λογιστικό που ρητά θεωρεί κακούργημα την ενέργεια δια της οποίας προέκυψε ζημία στο κράτος πάνω από 15εκατομ.Δρχ. και πλημμέλημα τα λιγότερα. Αλλά, ούτως ή άλλως προβλέπει την απόλυση του διαχειριστή και δήμευση της περιουσίας του μέχρι του ύψους της ζημίας. Αλλά αυτό, με την ανοχή σου, ισχύει μόνον για τον υπάλληλο, όχι τον πολιτικό που έχει ΑΣΥΛΙΑ. Που το ξεχνάς και τον ξαναψηφίζεις).
    Δεν σου ξέφυγαν βέβαια, λαϊκέ εισαγγελέα μου, οι δημόσιοι υπάλληλοι. Στην πυρά και αυτοί. Να μείνουν μόνο οι ιδιωτικοί υπάλληλοι σαν τον προηγούμενο λογιστή μου που κατέθετε στην τσέπη του, αντί για το ΙΚΑ, τα λεφτά για να ένσημα των υπαλλήλων μου.
    Κανένας υπάλληλος δεν γεννήθηκε κακός. Η απόδοσή του και η συμπεριφορά του στο Δημίσιο εξαρτάται από τις ικανότητες του Διαχειριστή του ανθρώπινου δυναμικού, είτε Υπουργού, ή Γενικού Γραμματέα. Όταν ο πολιτικός προϊστάμενος καλεί τον υπάλληλο και τον διατάσσει να παρανομήσει προς όφελος του κολλητού του Υπουργού, ο υπαλληλάκος έχει 2 επιλογές: ή παρανομεί και μένει στη θέση του και παίρνει και καναδυό πλασματικά έξοδα μετακίνησης, ή πάει στο υπόγειο να χτυπάει σφραγίδες στα αρχεία.
    Εν κατακλείδι, πρόβλημα ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ έχουμε κύριοι. Βάλαμε άτομα του κοινού ποινικού δικαίου να διαχειριστούν το θησαυροφυλάκιο! Υπάρχουν έντιμοι, σοβαροί, και μορφωμένοι να αναλάβουν τη διαχείριση. Βρέστε τους και αφήστε προς το παρόν την Επανάσταση, μη σχιστεί κανα καλτσόν, ή γρατσουνιστεί κανα Καγιέν.
    Υ/Γ: Θα μου πείς, γιατί ρε Λάμβδα τα χώνεις σε μένα, εσύ ψήφισες καναν καλλίτερο;
    Μα εγώ δε γκρινιάζω, τα ‘οπλα ετοιμάζω. Εσύ γκρινιάζεις και εντελώς άτσαλα.

    • κοψοχέρης avatar
      κοψοχέρης @ Λ.ΛΑΜΒΔΑΣ 20/02/2010 18:22:07

      Λ.ΛΑΜβΔΑ, λυπάμαι αλλά δεν κατέχεις το αντικείμενο της οικονομικής διαχείρισης.
      Όλη σου η (προφανώς καλοπροαίρετη αλλά θεωρητική) σκέψη στηρίζεται στο ότι μία κρατικής ιδιοκτησίας επιχείρηση είναι δυνατό να είναι, έστω και στοιχειωδώς, ανταγωνιστική (σε επίπεδο παραγωγικότητας) με μία αντίστοιχων προδιαγραφών ιδιωτικής ιδιοκτησίας.
      Φίλε μου αυτές οι θεωρίες δεν δούλεψαν σε κανένα μέρος του κόσμου και προφανώς και στη χώρα μας.
      Ούτε και θα δουλέψουν ποτέ, απλά χάνουμε τον πολύτιμο χρόνο μας. Δυστυχώς εμείς οι Έλληνες δεν φημιζόμαστε για το πρακτικό της σκέψης μας.
      Βάλε μου όποια ταμπέλα θέλεις, δεν με νοιάζει, το μόνο που σου ζητώ να μου δώσεις έστω ένα παράδειγμα που δεν απέτυχε ο δημόσιος τομέας, σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου.
      (φιλική προειδοποίηση: Mην αναφέρεις τίποτε για τη Σουηδία, την ξέρω πολύ καλά).

  33. κοψοχέρης avatar
    κοψοχέρης 20/02/2010 18:33:33

    Και κάτι άλλο, ακριβώς αντίστροφο.
    Αφού το μόνο που χρειαζόμαστε στις κρατικά ελεγχόμενες επιχειρήσεις είναι καλοί διαχειριστές (που δεν είχαμε την "τύχη" να έχουμε γιατί ήταν όλοι λαμόγια) πές μου γιατί δεν βρήκαν ικανούς διαχειριστές κρατικών επιχειρήσεων στη Ρωσία, στην Ανατ. Γερμανία, στην Πολωνία, στην Κούβα, κλπ.
    Έτυχε;
    Πώς μπορεί να το δικαιολογήσει η κοινή λογική σου;
    Και ένα τελευταίο, γιατί αρκετά ανεχθήκαμε το καναβούρι, που αν μη τί άλλο υποτιμά τη νοημοσύνη μας. Μπάστα με το παραμύθι ότι οι Δ.Υ. είναι αμέτοχοι του εγκλήματος κατά της κοινωνίας. Όταν κοπελίτσες βγαίνουν στη σύνταξη με 15ετία στα 43 τους είναι εγκληματίες κατά την κοινωνίας, όταν ο μέσος Δ.Υ. διπλασιάζει τα εισοδήματά του μέσω των επιδομάτων του και παίρνει το εφάπαξ του και έχει μόνιμη εργασία και κοπανάει τις πλαστές υπερωρίες του και την κάνει μεταξύ αργιών και στέλνει τα παιδιά του τζάμπα καλοκαιρινή κατασκήνωση και γράφει πλασματικά χρόνια προυπηρεσίας και (είναι ατέλειωτη η λίστα) τότε ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
    Ας παραιτηθεί από το δημόσιο κανένας τους και ας ψάξει στον ιδιωτικό τομέα για να μάθει πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.

  34. ataktos avatar
    ataktos 20/02/2010 18:52:57

    μια Μια αφιέρωση στους φίλους μου http://www.youtube.com/watch?v=J3NZ41kNlOU

  35. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 20/02/2010 19:08:01

    ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ..
    Πριν 3 χρόνια πήγα την μητέρα μου για γαστροσκόπηση σε μεγάλο ιδιωτικο νοσοκομείο.Της βρήκαν καρκίνο του παχέος εντέρου και μου πρότειναν άμεση εισαγωγή και επέμβαση με κόστος απο 30.000-35000 ευρώ.
    Την πήγα σε δημόσιο νοσοκομείο της ξαναέκαναν εξετάσεις,της έκαναν εισαγωγή,την προετοίμασαν άψογα για την επέμβαση και πήγαν όλα καλά.
    Κόστος ? μόνον η αποκλειστική τα βράδυα...στο ΙΚΑ ασφαλισμένη η Γιαγιά.
    Στον ΤΗΛ.ΣΚΑΙ ζητούν να κλείσουν 3-4 δημόσια νοσοκομεία για να κάνουμε οικονομία.Φυσικά η αστική τάξη δεν έχει πρόβλημα, μπορεί να πληρώσειτις ΑΚΡΙΒΕΣ ιδιωτικές κλινικές...

    • άστεγος avatar
      άστεγος @ ΠΑΝΑΓΟΣ 21/02/2010 09:04:08

      Πανάγο, δύο πράγματα έχω να σου πώ στι θέμα που έθεσες.
      Πρώτο, λάθος διαγνώσεις γίνονται τόσο σε ιδιωτικά όσο και σε δημόσια νοσοκομεία (βλέπε Κακαουνάκης και χιλιάδες άλλε περιπτώσεις κάθε χρόνο).
      Δεύτερο, εάν δεν ήταν κακή διάγνωση αλλά δόλος για να κονομήσει το νοσοκομείο, σε ενημερώνω ότι το ίδιο θα μπορούσε να συμβεί και σε δημόσιο νοσοκομείο. Εμένα ο μακαρίτης ο πατέρας μου έκανε δεύτερο μπαϊ-πάς σε δημόσιο νοσοκομείο (με φακελλάκι δυνατό) και μετά από μερικούς μήνες διαγνώσθηκε (διασταυρωμένο από δύο τόπ καρδιολόγους στο Ωνάσσειο) ότι το δεύτερο μπαϊ-πάς δεν χρειαζόταν καθόλου. Προφανώς ο δημόσιος γιατρός κινδυνολόγησε για να κάνει την εγχείρηση και να πάρει τη φακελάρα).
      Άστα λοιπόν, δεν είναι το πρόβλημα δημόσιο ή ιδιωτικό, στο κάτω κάτω πάντα επιβάλλεται να παίρνουμε δεύτερη ή τρίτη γνώμη για να κάνουμε σωστή διάγνωση.

  36. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 20/02/2010 19:23:07

    Αν και ΝΔ θεωρω τοι ορισμενα πραγματα οπως τα νοσοκομεια και τα σχολεια πρεπει να ειναι κρατικα.Οφειλουν ομως να λειτουργουν με ιδιωτικοοικονομικα κριτηρια δηλαδη αξιολογηση γιατρων και καθηγητων,λογιστικους ελεγχους και τα παρομοια.
    Η δωρεαν υγεια και παιδεια δεν ειναι αναγκαστικα το βασιλειο των συνδικαλιστων και της ρεμουλας αλλα αυτο θα χρειαζοταν αλλη διοικηση.
    Θα παρατηρησω εδω οτι επι του λεγομενου "κρατους της δεξιας" τη προπασοκικη περιοδο ελαχιστοι πλουσιοι πηγαιναν τα παιδια τους σε ιδιωτικα σχολεια και η μεσαια ταξη δεν ειχε προβλημα να φοιτουν τα παιδια της στα δημοσια που λειτουργουσαν ομως με αυστηρους κανονες.
    Ο δηθεν "εκδημοκρατισμος" του ΠΑΣΟΚ με τη συνεργασια της αριστερας μετετρεψε τους καθηγητες των δημοσιων σχολειων σε αραχτους αδιαφορους ή και φοβισμενους απο τραμπουκισμους και τα δημοσια σχολεια σε αχουρια με αποτελεσμα να διογκωνεται το ρευμα προς τα ιδιωτικα και μη ευπορων οικογενειων για να αποφυγουν τη καταντια του δημοσιου.

  37. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 20/02/2010 20:13:08

    ...ο Αμερικανός αναλυτής Μαρκ Τσάντλιερ, τονίζοντας σε άρθρο του για το περιοδικό «Seeking Alpha», ότι οι διάφορες κινδυνολογικές προσεγγίσεις για τη χώρα μας «θα πρέπει, παράλληλα (με το καθ’ ύλην περιεχόμενο) να ιδωθούν και υπό το πρίσμα (διεθνών) πολιτικών συμβιβασμών, και συγκεκριμένα στο Κυπριακό και στην άρνηση της Ελλάδας να επιτρέψει στη «Μακεδονία» να ενταχθεί στην Ε.Ε. και στο ΝΑΤΟ.

    από άρθρο του Σταυρουλλάκι στην Απογευματινή σήμερα.

  38. Makis avatar
    Makis 20/02/2010 20:39:53

    Αν ιδιωτικοποιηθεί ο ΟΣΕ και τα λιμάνια να δω πως ο ιδιωτης θα πηγαίνει στους μη κερδοφόρους προορισμούς.Θα τους απαξιώσει και μακροπρόθεσμα θα έχουμε εγκατάληψη της επαρχίας και των νησιών μας. Εγώ είμαι υπέρ της αποκέντρωσης.

    • HiFi avatar
      HiFi @ Makis 21/02/2010 10:14:25

      Μικρή παρατήρηση: Η ιδιωτικοποίηση κοινωφελούς υπηρεσίας προϋποθέτει την εξυπηρέτηση όλων των προορισμών, κερδοφόρων και μη.

  39. Νιόνιος-διονύσης avatar
    Νιόνιος-διονύσης 20/02/2010 21:31:09

    ναι ναι επανασταση,αλλα απο ποιους?απο τον ταξιτζη που δεν θελει να φορολογηθει οπως ο απλως λαος?οι 2000? της ολυμπιακης που καθονται και πληρωνονται?απο τους τελωνιακους με τα απιστευτα επιδοματα?με ολους τελος παντων τους ΔΣ που μονο να ζητανε χρημα χωρις να προσφερουν?με του ελ επαγγελματιες που φοροδιαφεγουν?με τους αγγροτες?(σιγουρα υπαρχουν και οι καλοι αλλα δυστιχως οι αλλοι κανουν τη διαφορα) ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ???????????

  40. sirmar avatar
    sirmar 20/02/2010 21:33:43

    Τα ιδία έλεγε και ο ΚΚ το 2004 και μόλις βγήκε έπεσε στη λούμπα με το δημόσιο.
    Έδωσε χρήμα σε όλα τα λαμογια ΜΜΕ ,δικαστικούς δημοσίους στα βουτηροπεδα της ΝΔ. Σαπίλα το σύστημα τώρα είναι οι ευκαιρία μετά τον ΓΑΠ ο Αντώνης θα τα βρει όλα λουκούμι μόνο μην κάνει το λάθος και χαιδευη πάλι τα λαμογια.
    Πρέπει να αλλάξει όλο το μηχανισμό και μακριά από τα τζάκια των βουλευτών τι φάρα Δικηγόροι γιατροί, πολιτική μηχανική οικονομολόγοι και προπαντός μακριά από τους νεκροθάφτες τους καθηγητής πανεπιστήμιου που μας έχουν βουλιάξει.
    Κάλεσε τεχνοκράτες Ελληνόπουλα από το εξωτερικό μακριά καθηγητές λαμογια
    Έξω ένας καθηγητής πανεπιστήμιου παίρνει 25000 ευρώ και εργάζεται 4-5 ώρες την ημέρα έρχονται εδώ και λαδώνει το έντερο τους.Τα γνωρίζω όταν ο γιος μου έπαιρνε
    Διδακτορικό και ητο καθηγητής στο μπρουνελ και είχαμε βγει ένα Σάββατο με κάτι καθηγητές του λέω ρε παιδί μου έτσι θα καταντήσεις μου λέει ότι αυτή είναι όλοι κεφάλες και είναι η ζωή τους να διδάξουν , εγώ μόλις Πάρο το διδακτορικό θα εργαστώ σε ιδιωτική εταιρία. Και έτσι έκανε έργαζεται.....

  41. provato avatar
    provato 21/02/2010 00:12:32

    Αν κρίνω απο την πρακτική όλων των κυβερνήσεων μέχρι σήμερα, βγαίνει το συμπέρασμα πως της Ελλάδας πρέπει να της συμπεριφερόμαστε διακριτικά, ΄΄διαχειριστικά΄΄, δηλαδή ήπια. Ήπια προσαρμογή, ήπια φορολογία, ήπια... χρεοκοπία. Όλα ήπια. Άκου΄΄Επανάσταση΄΄. Για ποιούς και από ποιούς; Αν δεν φτάσουμε πάτο, πραγματικό πάτο δεν υπάρχει περίπτωση να κινηθεί τίποτα, ή σχεδόν τίποτα. Οι περισσότεροι είμαστε βολεμένοι, άλλος λίγο άλλος πολύ. Και εκτός από βολεμένοι, είμαστε κουτοπόνηροι. Θέλουμε κάθε αλλαγή, κάθε ΄΄θυσία΄΄ να ξεκινάει από τους άλλους πρώτα. Αρκετοί είμαστε ενθουσιώδεις στις διακυρήξεις αλλά λίγοι στην πράξεις ιδιαίτερα όταν απειλούνται τα ΄΄καλά και συμφέροντα΄΄ μας. Μόνο λόγια, παχιά λόγια του αέρα. Όχι γιατί δεν υπάρχουν άνθρωποι που να πιστεύουν σε κάποιες αρχές σε κάποιες αξίες και τρόπους δράσης, αλλά για το ότι αυτοί αποτελούν μια ασήμαντη μειοψηφία σε μια χώρα ευρισκόμενη σε πλήρη αφασία, από την κορυφή μέχρι τα ΄΄νύχια΄΄. Για την ΝΔ εάν πραγματικά ΘΕΛΕΙ η ηγεσία της να ΄΄υλοποιήσει – κεφαλαιοποιήσει΄΄ όλα όσα προηγήθηκαν, τότε το πρώτο μεγάλο τέστ (θα) είναι μέσα στο ίδιο το κόμμα. Εάν δεν τολμήσει την ΄΄επανάσταση΄΄ και την ρήξη με όλους τους ΄΄σκελετούς΄΄ που έχει στο εσωτερικό της, πως και με ποια δυναμική θα επιχειρήσει την όποια ΄΄επανάσταση΄΄ στον ευρύτερο κοινωνικό χώρο; Όσο το πολιτικό κόστος είναι η βασική αρχή δράσης για τα κόμματα, όσο η έννοια της προσωπικής θυσίας - προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο θα αποτελεί αντικείμενο χλευασμού από τους πολλούς, όσο η ενημέρωση των πολιτών θα είναι εργαλείο προπαγάνδας στα χέρια μιας αλληλοδιαπλεκόμενης ολιγαρχίας, όσο το δημόσιο συμφέρον θα γίνεται κλοτσοσκούφι μεταξύ κρατικοδίαιτων επιχειρηματιών από τη μια και συντεχνιών του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα από την άλλη, όσο η αξιοκρατία θα αποτελεί φόβητρο και απειλή για τους πολλούς και όχι εργαλείο προόδου και άμιλλας , όσο κάποιοι υψηλά ιστάμενοι ατιμώρητα θα παραβαίνουν προκλητικά τους νόμους , όσο... πολλά ακόμα όσο , τότε δεν υπάρχει ελπίδα. ΄Η αν υπάρχει θα αποδεικνύεται γρήγορα μάταιη, όπως έγινε τόσες φορές μέχρι σήμερα. Μια διαπίστωση που αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία αν αναλογιστεί κανείς το ιδιαίτερα ΄΄εύφλεκτο΄΄ περιβάλλον στο οποίο ζούμε και καλούμαστε (;) να δράσουμε.

  42. spartaner avatar
    spartaner 21/02/2010 13:22:44

    Κύριε Ροδινέ
    Δυστυχώς αυτά τα αυτονόητα που ζητάτε ειναι παρα ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ.. για πολλούς συμπατριώτες μας να τα καταλάβουν και ακόμα πιο δύσκολα απο τους πολιτικους μας να τα εφαρμόσουν.. Ζω πλεον της 20ετιας στη κεντρική Ευρώπη και βλεπω στη καθημερινότητα μου πως δουλευουν σοβαρά κράτη αλλα και πολίτες κρατών που στέκονται στο ύψος των περιστάσεων...Αν διάβαζαν οι συμπατριώτες μας τα άρθρα του Γιάννη Μαρίνου που δημοσιεύονταν εδώ και χρόνια στον Οικονομικό ταχυδρόμο θα είχαν προ πολλου ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΘΕΙ για τη σημερινή κατάντια.. και δεν θα αφυπνιζόμαστε σαν τις μωρές παρθένες...
    Δυστυχώς...αλλα πως να τα αλλάξεις αυτά σε μία κοινωνία που έχει βάλει τους ικανούς στο περιθώριο και παρουσιάζει σαν πρώτυπα επιτυχίας...πρόσωπα μεσημεριανών εκπομπών... Πόσο περισότερα άραγε θα μάθαινε ο κόσμος αν παρουσιάζονταν υγιείς ελληνικές επιχειρήσεις που διαπρέπουν..ελληνες επιστήμονες που δημιουργούν εντος και εκτός συνόρων...
    Πολλους χαιρετισμους....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.