#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/02/2010 22:04
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Ελλάδα δεν χάνεται, η «αλήτ» που την κυβερνά καταρρέει…



Ο «Τιτανικός» της «αλήτ»…

 Όχι, η Ελλάδα δεν βουλιάζει. Βουλιάζει και χρεοκοπεί, ένα καθεστώς:

 -  Ελλειμματικό, ανίκανο, άδικο και τυφλό (αφού δεν έβλεπε πέρα από τη μύτη του),  -  Α-πολίτικο (αφού δεν έκανε μείζονες επιλογές ούτε ιεραρχήσεις, ενώ έτρεμε τις δύσκολες αποφάσεις και τις είχε υποκαταστήσει με ανώδυνες υπεκφυγές),

-  Άτολμο (αφού δεν μπορεί πια ούτε τη μιζέρια του να διαχειριστεί),

-  Ανήθικο (αφού μισεί τα πρότυπα και κατάργησε τις αξίες)

-  Απαίδευτο (αφού δεν γνωρίζουν πια οι εκπρόσωποί του ούτε καν στοιχειωδώς σωστά Ελληνικά)…

Όχι, η Ελλάδα δεν χάνεται.  Το καθεστώς που την κυβερνά καταρρέει, αφού υποκατέστησε:

 - Την Πολιτική με τη διαχείριση (και τα θαλάσσωσαν και σ΄ αυτήν)

- Τις ιδέες με τις «εικόνες» του νέο-πλουτίστικου life style.

- Το εθνικό με το «παγκοσμιοποιημένο»,

- Την Δικαιοσύνη με την ισοπέδωση των πάντων,

- Τα Δικαιώματα των Πολιτών με τα ποικίλα προνόμια των λίγων,

- Την Ανάπτυξη που καταπολεμά τη φτώχεια, με την κατανομή κοινοτικών κονδυλίων που φτιάχνει λίγους νεόπλουτους από τη μία και πολλούς νεόπτωχους από την άλλη.

- Τη Δημόσια κριτική με το λίβελλο και τη συκοφαντία

 Καταρρέει η κυρίαρχη κάστα μεταλλαγμένων, που δεν είναι  ούτε Αριστεροί (γιατί έχουν απεμπολήσει προ πολλού προτάγματα συλλογικότητας και κριτικής σκέψης), ούτε Δεξιοί (γιατί έχουν απεμπολήσει προ πολλού διαχρονικές αξίες και αρχές), ούτε Ευρωπαϊστές (αφού βλέπουν την Ευρώπη αποκλειστικά ως πηγή προνομίων και νεοπλουτισμού), ούτε Ατλαντιστές (αφού μισούν την Αμερική, αλλά σπεύδουν πρώτοι να υποκλιθούν στο παραμικρό νεύμα της), ούτε Προοδευτικοί (αφού καμιά αληθινή μεταρρύθμιση δεν αποτόλμησαν), ούτε Συντηρητικοί (αφού τίποτε δεν άφησαν όρθιο)…

 Μια υποτιθέμενη ελίτ που συμπεριφέρεται ως «αλήτ», δεν έχει ήθος.

Μια υποτιθέμενη ελίτ που συμπεριφέρεται ως καρυδότσουφλο στο πέλαγο, δεν έχει έρμα.

Μια υποτιθέμενη ελίτ που συμπεριφέρεται ως σκουπίδι, εισάγει σκουπίδια, καταναλώνει σκουπίδια, αναδεικνύει σκουπίδια, συσσωρεύει σκουπίδια και μετατρέπει σε σκουπίδια ότι πολύτιμο αγγίζει…

 Αυτή η αλήτ βουλιάζει τώρα τη χώρα!

 Ο «Τιτανικός» τους βουλιάζει.

Αλλά η Ελλάδα δεν είναι «Τιτανικός».

Το καθεστώς που έφτιαξαν είναι «Τιτανικός»…

Η Ελλάδα δεν είναι η σκουπιδο-αλήτ που βουλιάζει σήμερα…

Κι αυτό το «διαζύγιο» μιας κοινωνίας από την χρεοκοπημένη «ελίτ» της είναι πιο επώδυνο από την ίδια τη χρεοκοπία.

 Και, ταυτόχρονα, πιο λυτρωτικό…

 N.Z.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 27/02/2010 22:24:09

    τελικά ο Νίκος του Αντινέα μια μέρα θα αναγορεύεται ως ο νοηματοδότης του συρφετού που κυβέρνησε για τριάντα χρόνια και διέσυρε και χαντάκωσε μια μικρή και περήφανη πατρίδα

    • αναγνώστης avatar
      αναγνώστης @ B.K.Σ. 27/02/2010 23:15:41

      Ποιος "Νίκος" ρε συ ΒΚΣ;

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ B.K.Σ. 27/02/2010 23:17:56

      ο σχολιαστής του Αντινέα που τουλάχιστον εγώ σε αυτόν πρωτοδιάβασα την έκφραση "αλήτ"

    • oxoxo avatar
      oxoxo @ B.K.Σ. 28/02/2010 21:35:49

      Εύστοχη προσέγγιση.

  2. fitsulas avatar
    fitsulas 27/02/2010 22:24:50

    Η κατάργηση και ο χλευασμός των αξιών ξεκίνησε από το Κολωνάκι και τους ροκάδες της Παγκαλο-παρέας κατά τη μεταπολίτευση. Όμως τους γύρισε μπούμερανγκ γιατί τα παιδιά των μεσαίων και κατώτερων στρωμάτων έχουν την άμυνα που λέγεται οικογένεια, σε αντίθεση με τα παιδιά του Κολωνακίου που το ρόλο της οικογένειας έχει αναλάβει η Φιλιππινέζα. Αυτοί οι γόνοι έχουν πλέον τα ηνία και οδεύουν ολοταχώς προς την φυσική τους, μετά την ηθική, εξαφάνιση.

  3. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 27/02/2010 22:52:41

    Ανεμολόγιο

    Στίχοι: Κώστας Τριπολίτης
    Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
    Πρώτη εκτέλεση: Γιώργος Νταλάρας
    Άλλες ερμηνείες: Διονύσης Τσακνής

    Έβγαλε βρώμα η ιστορία ότι ξοφλήσαμε
    είμαστε λέει το παρατράγουδο στα ωραία άσματα
    και επιτέλους σκασμός οι ρήτορες πολύ μιλήσαμε
    στο εξής θα παίζουμε σ' αυτό το θίασο μόνο ως φαντάσματα

    Κάτω οι σημαίες στις λεωφόρους που παρελάσαμε
    άλλαξαν λέει τ' ανεμολόγια και οι ορίζοντες
    μας κάνουν χάρη που μας ανέχονται και που γελάσαμε
    τώρα δημόσια θα έχουν μικρόφωνο μόνο οι γνωρίζοντες

    Βγήκαν δελτία και επισήμως ανακοινώθηκε
    είμαστε λάθος μες το κεφάλαιο του λάθος λήμματος
    ο σάπιος κόσμος εκεί που σάπιζε ξανατονώθηκε
    κι οι εξεγέρσεις μας είναι εν γένει εκτός του κλίματος

    Δήλωσε η τσούλα η ιστορία ότι γεράσαμε
    τις εμμονές μας περισυλλέγουνε τα σκουπιδιάρικα
    όνειρα ξένα ράκη αλλότρια ζητωκραυγάσαμε
    και τώρα εισπράττουμε απ' την εξέδρα μας βροχή δεκάρικα

    Ξέσκισε η πόρνη η ιστορία αρχαία οράματα
    τώρα για σέρβις μας ξαποστέλνει και για χαμόμηλο
    την παρθενιά της επανορθώσαμε σφιχτά με ράμματα
    την κουβαλήσαμε και μας κουβάλησε στον ανεμόμυλο

    • Factorx avatar
      Factorx @ χελιδόνι 27/02/2010 23:16:19

      Κάποτε ηταν το τραγούδι μου

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ χελιδόνι 27/02/2010 23:53:58

      ..δεν είναι πάλι επίκαιρο;

  4. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 27/02/2010 22:57:56

    να φύγουν δράκοι και προστάτες
    κι όσοι από μας τους κάνουν πλάτες
    τώρα είναι καιρός!

    ..χωρίς πλάκα, αυτό ακούω αυτή τη στιγμή, ποιοί εδώ μέσα το είχαν βρωντοτραγουδήσει σε εκείνα τα αγνά και τα αθώα τα χρόνια που δεν ξέραμε πως οι απέναντί μας που τσουγκρίζαμε τα ποτήρια στη Λεύκη σε είκοσι χρόνια θα ανήκαν σε αυτούς που δεν αξίζει ούτε να τους ξέρεις στη ζωή σου;

    ...ποιός από τους προστάτες θα μας προστατέψει; ποιός;!

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ B.K.Σ. 27/02/2010 23:21:14

      Άρρωστα ψάρια στο Σαρωνικό, νεκρή η παραλία,
      κι εσύ στον πάγκο σου, πουλάς, γερνάς, με δίχως υποψία,
      σε καρτεράει ο θάνατος, σε καρτεράει ο θάνατος.

      Μα εγώ αρνούμαι να πεθάνω,
      κι υπόσχομαι κάτι να κάνω,
      να φύγουν δράκοι και προστάτες,
      κι όσοι από μας τους κάνουν πλάτες.
      Τώρα είναι καιρός, τώρα είναι καιρός.

      Ήρθαν μηνύματα ραδιενεργά, απ’ την Πενσυλβανία,
      κι από την Κάρυστο αντιπυρηνική διαμαρτυρία,
      μας καρτεράει ο θάνατος, μας καρτεράει ο θάνατος.

      Μα εγώ αρνούμαι να πεθάνω,
      κι υπόσχομαι κάτι να κάνω,
      να φύγουν δράκοι και προστάτες,
      κι όσοι από μας τους κάνουν πλάτες.
      Τώρα είναι καιρός, τώρα είναι καιρός.

      Το λιβαδάκι κίτρινο σταχτί, βοριάς και δυσοσμία,
      αρρώστησε ο πλανήτης μας βαριά κι εσύ στα φαρμακεία
      χασομεράς το θάνατο, χασομεράς το θάνατο.

      Μα εγώ αρνούμαι να πεθάνω,
      κι υπόσχομαι κάτι να κάνω,
      να φύγουν δράκοι και προστάτες,
      κι όσοι από μας τους κάνουν πλάτες.
      Τώρα είναι καιρός, τώρα είναι καιρός.

  5. ΙΔ avatar
    ΙΔ 27/02/2010 23:45:00

    Διαφωνώ η ελίτ άν ένιωθε ότι βουλιάζει θα είχε πάρει μέτρα προστασίαs τηs.Ποτέ στην μακραίωνη ιστορία τηs ανθρωπότηταs δεν το αντελήφθη πρόωρα ότι κινδυνεύει.Πάντοτε ο λαόs την καταλαμβάνει εξ' απροόπτου.Όμωs τώρα επαναπαύεται στίs δάφνεs τηs γιατί συστηματικά για πρώτη φορά το μοχθηρό αντιλαικό τηs έργο το ανέλαβε εδώ και χρόνια η αριστερά και η δεξιά. Με αυτόν τον τρόπο κατώρθωσαν να περιθοριοποήσουν το σκεπτόμενο και υγιέs πολιτικά κομάτι τήs Ελληνικήs κοινωνίαs.Κοιτάζονταs μέσα σε αυτήν την γυάλα του πολιτικού συστήματοs διαπιστώνει με την ακομάτιστη ματιά του κάποιοs οτι τα λεγόμενα άκρα δρούν πάντα κατ' εντολή και η πολιτική τουs συνίσταται στην διαιώνηση τηs κυριαρχίαs τηs αλητ όπωs εφυώs την αναφέρει ο αρθρογράφοs.Πρόσφατο παράδειγμα ο Καρατζαφέρηs που εμφανίζεται πνίγει καπελώνονταs κάθε πατριωτική πραξη. Εδώ αξίζει να πούμε ότι ούτε ο Καρατζαφέρηs είναι δεξιόs αλλά ούτε και οι σταλινικοί του περισού είναι αριστεροί . Το σύστημα τουs έδωσε αυτόν τον ρόλο. Γι'αυτό είναι επιτακτική ανάγκη ο Σαμαράs επι τέλουs να βγή απο το καβούκι του και να παίξει τον ρόλο που του έχουμε αναθέσει.Γιατί την επανάσταση εναντίον τηs ελίτ θα την κάνουν στο τέλοs οι μουσουλμάνοι.

    • fitsulas avatar
      fitsulas @ ΙΔ 27/02/2010 23:46:13

      Ο καπιταλιστής θα σου πουλήσει το σκοινί για να τον κρεμάσεις...

  6. ΙΔ avatar
    ΙΔ 27/02/2010 23:52:40

    Εγω δεν έχω καμία αντιδικία με τον λεγόμενο καπιταλιστή που παράγει θέσειs εργασίαs.Tην πολεμική μου την εξαντλώ εναντίον του καπιταλιστή που παράγει αέρα .

    • fitsulas avatar
      fitsulas @ ΙΔ 27/02/2010 23:55:04

      Ομοίως...

  7. ypoptos avatar
    ypoptos 28/02/2010 00:01:55

    Διαφωνώ είσια υπεραισιόδοξος. Τ'αρπακτικά αυτά θα συνεχίσουν, ρώτα ακ τον Παμπύκη κ τον Χατζηεμμανουήλ, τον Δρούτσα κ τον Σταικούρα, τον Γερουλάνο κτ ον Φιλιππίδη, ασε ρε φίλε με τα διαχρονικά τρωκτικά, πρωκτικά, ναι πρωκτικά, και λαμόγια. Καραμανλής ο Χοντρός ο φίλος του Πανάγου και του Ζαχόπουλου και ΓΑΠ. Κ ένα λαός μ..κασ να μην τους λέει έξςς φούστηδες από την παράγκα, να τους καμαρώνει αντί να τους καίει τα σπίτια. Οχι φίλε η Ελλάς κινδυνεύει η αλητ έχει τις καταθέσεις της στην Ελβετία. Για αν δούμε για πόσο θα έχει τα δικά της προβλήματα η Τουρκία και ν' αρνείταα να αρπάξει το αφύλαχτο Αιγαίο. Τέτοιος λαός τέτοιοι ηγέτες. Άνοιξε τα μεγκακανάλια και θα καταλάβεις.

  8. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 28/02/2010 00:32:04

    Όταν ακούω να μιλάν για τον καιρό

    όταν ακούω να μιλάνε για τον πόλεμο

    όταν ακούω σήμερα το Αιγαίο να γίνεται ποίηση

    να πλημμυρίζει τα σαλόνια

    όταν ακούω να υποψιάζονται τις ιδέες μου

    να τις ταχτοποιούν σε μια θυρίδα

    όταν ακούω σένα να μιλάς εγώ πάντα σωπαίνω.

    Όταν ακούω κάποτε στα βέβαια αυτιά μου

    ήχους παράξενους ψίθυρους μακρινούς

    όταν ακούω σάλπιγγες και θούρια

    λόγους ατέλειωτους ύμνους και κρότους

    όταν ακούω να μιλούν για την ελευθερία

    για νόμους ευαγγέλια για μια ζωή με τάξη

    όταν ακούω να γελούν

    όταν ακούω πάλι να μιλούν εγώ πάντα σωπαίνω.

    Μα κάποτε που η κρύα σιωπή θα περιβρέχει τη γη

    κάποτε που θα στερέψουν οι άσημες φλυαρίες

    κι όλοι τους θα προσμένουνε σίγουρα τη φωνή

    θ' ανοίξω το στόμα μου

    θα γεμίσουν οι κήποι με καταρράχτες

    στις ίδιες βρώμικες αυλές τα οπλοστάσια

    οι νέοι έξαλλοι θ' ακολουθούν με στίχους χωρίς ύμνους

    ούτε υποταγή στην τρομερή εξουσία.



    Πάλι σας δίνω όραμα.

    Μ.ΚΑΤΣΑΡΟΣ
    ΚΑΤΑ ΣΑΔΔΟΥΚΑΙΩΝ

  9. Ακέρμων avatar
    Ακέρμων 28/02/2010 07:06:48

    ΠΕΣΤΑ ΜΑΓΚΑ ΜΟΥ.
    Της αλητείας αυτών ουκ έσται τέλος...

    =[ΔΙΑΠΛΟΚΗ] -Όπως όλα στο όλο υφαίνονται μαζί, το ένα στο άλλο ενεργεί και ζει- Γκαίτε(Φαουστ)-

  10. Ακέρμων avatar
    Ακέρμων 28/02/2010 07:11:51

    ==ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΖΩΗΣ
    =Βοήθεια!...ο Βέγγος
    Η Φτώχεια Θέλει Καλοπέραση
    Ψηλά τα Χέρια Χίτλερ
    Ζήτω η Τρέλα
    Μην Είδατε τον Παναή;
    Πολυτεχνίτης και Ερημοσπίτης
    Τρελός, Παλαβός και Βέγγος
    Τι έκανες στον Πόλεμο Θανάση;
    Ο Θανάσης στη Χώρα της Σφαλιάρας
    Από που πάνε για τη Χαβούζα;
    Ο Παλαβός Κόσμος του Θανάση
    Θανάση Σφίξε κι άλλο το Ζωνάρι
    Ο τρελός Καμικάζι
    Ο Θανάσης και το Καταραμένο Φίδι
    Ο Θανάσης στη Χώρα του «Θα»...
    Τρελοκομείον η «Ελλάς»
    Ήσυχες μέρες του Αυγούστου
    Ζωή Χαρισάμενη
    Όλα Είναι Δρόμος
    Το Δίδυμο της Συμφοράς
    Θανάσης ο Αισιόδοξος
    Τρελός και Πάσης Ελλάδος
    Το Μεγάλο Κανόνι
    Ο Ανθρωπος που Έτρεχε Πολύ
    Θου-Βου Φαλακρός Πράκτωρ, Επιχειρήσεις Γης Μαδιάμ
    Ένα ασύλληπτο κορόιδο
    Ποιος Θανάσης
    Τρελός, Παλαβός και Βέγγος
    Έξω Φτώχεια και Καλή Καρδιά
    Πάρε Κόσμε
    Ο Πολύτεκνος
    Ανήσυχα νιάτα
    Ζήτω η Τρέλα
    Το Πιθάρι
    Ζητείται Ψεύτης
    Η Αυγή του Θριάμβου
    Μια του Κλέφτη
    Η Φτώχεια Θέλει Καλοπέραση
    Μαγική Πόλη

  11. Ακέρμων avatar
    Ακέρμων 28/02/2010 07:28:23

    =…αόριστος φόβος …κακή ενέργεια ……ολότρεμος ίσκιος …αδάμαστος εφιάλτης…αποθάρρυνση και ανία…λαβρόκαφτο φύσημα…άψυχη κίνηση… τρεμάσβενο φως …θανατική ασφυξία…τέλος.-

    Όλα τα ζωντανά περίγυρα και οι άνθρωποι, έπλεκαν ακυβέρνητα μέσα στην αποθάρρυνση και την ανία. Μέσα τους είχαν κάτι τι ανήσυχο, επίβουλο κάτι επεριπετούσεν ολόγυρά τους• ο εφιάλτης αδάμαστος εκαθόταν στην ψυχή και την ανάγκαζε να ποθή αόριστα και όμως ασυμβίβαστα με τη ζωή και την αποστολή της. Μόνον κάποτε ολότρεμος ίσκιος ιχνογραφούσε ψηλά το εχθρικό πέταγμα του όρνιου και πάλιν έφευγε μακράν, σαν να ετρόμαζε την κακή ενέργεια τέτοιας ατμοσφαίρας• και κάτω από μακρινόν ξέρακα έβγαινε κραυγή άγρια και ξαφνική.
    Και οι άνθρωποι, όλοι με χαύνα πρόσωπα, έδειχναν πως είχαν αποκάμει και συχαθή πλέον την εντολή και τη μοίρα τους κι επάσχιζαν να διώξουν την ασφυξία που θανατική τα ετριγύριζε.

  12. Ακέρμων avatar
    Ακέρμων 28/02/2010 07:56:41

    NA ZHZHS RE VASILH

  13. Ακέρμων avatar
    Ακέρμων 28/02/2010 08:32:35

    ΠΑΜΦΑΓΑ
    ΑΧΟΡΤΑΓΗ
    ΣΥΝΑΞΗ
    ΟΜΟΓΕΝOΠΟΙΗΜΕΝΩΝ
    ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΩΝ

  14. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 28/02/2010 08:37:30

    Ηγεμών εκ Δυτικής Λιβύης
    Άρεσε γενικώς στην Αλεξάνδρεια,
    τες δέκα μέρες που διέμεινεν αυτού,
    ο ηγεμών εκ Δυτικής Λιβύης
    Αριστομένης, υιός του Μενελάου.
    Ως τ' όνομά του, κ' η περιβολή, κοσμίως, ελληνική.
    Δέχονταν ευχαρίστως τες τιμές, αλλά
    δεν τες επιζητούσεν· ήταν μετριόφρων.
    Αγόραζε βιβλία ελληνικά,
    ιδίως ιστορικά και φιλοσοφικά.
    Προ πάντων δε άνθρωπος λιγομίλητος.
    Θάταν βαθύς στες σκέψεις, διεδίδετο,
    κ' οι τέτοιοι τόχουν φυσικό να μη μιλούν πολλά.

    Μήτε βαθύς στες σκέψεις ήταν, μήτε τίποτε.
    Ένας τυχαίος, αστείος άνθρωπος.
    Πήρε όνομα ελληνικό, ντύθηκε σαν τους Έλληνας,
    έμαθ' επάνω, κάτω σαν τους Έλληνας να φέρεται·
    κ' έτρεμεν η ψυχή του μη τυχόν
    χαλάσει την καλούτσικην εντύπωσι
    μιλώντας με βαρβαρισμούς δεινούς τα ελληνικά,
    κ' οι Αλεξανδρινοί τον πάρουν στο ψιλό,
    ως είναι το συνήθειο τους, οι απαίσιοι.

    Γι' αυτό και περιορίζονταν σε λίγες λέξεις,
    προσέχοντας με δέος τες κλίσεις και την προφορά·
    κ' έπληττεν ουκ ολίγον έχοντας
    κουβέντες στοιβαγμένες μέσα του.

    Κωνσταντίνος Π. Καβάφης

  15. xrhxa65 avatar
    xrhxa65 28/02/2010 08:47:25

    Ναι ....ναι ...κάπως έτσι αισθάνομαι κι εγώ....κι όλος ο ελληνικός λαός φαντάζομαι....σκουπίδια ...σκουπίδια....σκουπίδια.....μας γέμισαν :αηδία ...αηδία ...αηδία.....ναι....με αγγίζει τόσο η ανάρτηση που θα ήθελα νε την έχω γράψει εγώ....
    Ένα αααααχχχχ και μια λύτρωση ....μας χρειάζεται....αν και ακόμα είμαστε στο αχ....

    Κάτι καταρέει όμως....και κάτι άλλο αναδύεται...ποιός ειναί σίγουρος όμως για το τί αναδύεται;Σίγουρα δεν θα είναι αυτό το έκτρωμα που αφήνουμε πίσω....ποιός είναι όμως ο θεματοφύλακας που θα βάλει όρους στο παιχνίδι;

    Η απαρέσκεια;
    Η αηδία;
    Η αγανάκτηση;
    Ο θυμός;

    Μήπως ο GAP;

    Συμφωνείτε να βάλουμε την Ε.Ε.;(Κάτι σε οργανωμένο μου μοιάζει.......)

  16. TopGunZ avatar
    TopGunZ 28/02/2010 09:41:01

    Να συμφωνήσω και εγώ με τον Νίκο. Μπορεί να διαφωνούσαμε χάριν της συζητήσεως σε ορισμένες αναρτήσεις, αλλά η ουσία των λεγομένων του, ο "πόνος" αν θέλετε των γραφομένων του με βρίσκει μαζί του. Και δεν υπάρχει πιο κατάλληλη λέξη από τον όρο σκουπίδια: στην πολιτική ιδεολογία της μίζας και του ρουσφετιού, στην οικονομική δραστηριοποίηση της αρπαχτής και του καθισιού, στην πολιτισμική παραγωγή της ψευτοκουλτούρας και του μηδενισμού, στο lifestyle των τζηπς, της σιλικόνης και του πλαστικού χρήματος, στην παιδεία των καταλήψεων και των ιδιωτικών στάβλων (γιατί σχολεία δεν τα λες), στην απαξίωση ελληνικών αξιών όπως λεβεντιά, φιλότιμο, πίστη και αγάπη για την πατρίδα. Τα δυο σέντσια μου που λένε και οι εκ δυσμάς υποψήφιοι σωτήρες μας...

  17. Προεδρική Δημοκρατία avatar
    Προεδρική Δημοκρατία 28/02/2010 09:49:23

    Εκπληκτικό άρθρο που θίγει καίρια την καρδιά του ζητήματος.
    Θα πρέπει ακριβώς να κατανοήσουμε όλοι μας ότι εκείνο που κινδυνεύει με άμεση κατάρρευση δεν είμαστε εμείς που αποτελούμε το λαό, αλλά το κατεστημένο, δηλαδή η άρχουσα τάξη των κρατικοδίαιτων "νταβατζήδων" (που ελέγχουν ταυτόχρονα και τα μέσα πληροφόρησης) και τα υποχείρια όργανά τους, δηλαδή οι πολιτικοί που παίζουν το ρόλο "χωροφύλακα" των συμφερόντων τους. Όλοι αυτοί αποτελούν το καθεστώς.
    Σήμερα η πολιτική ελίτ των εντολοδόχων "χωροφυλάκων" θα επιδιώξει να τρομοκρατήσει και να ξεζουμίσει το λαό, με σκληρά μέτρα, προκειμένου να διατηρηθεί αυτό το καθεστώς.
    Το αν θα στηρίξουμε εμείς ως λαός αυτό το καθεστώς ή θα το αφήσουμε να καταρρεύσει θα εξαρτηθεί από εμάς τους ίδιους.
    Τώρα ήρθε η δική μας ώρα.

  18. MIG-21 avatar
    MIG-21 28/02/2010 10:02:44

    fitsulas

    stalin

  19. effie B. avatar
    effie B. 28/02/2010 10:04:47

    Epikero oso pote to arthro tou Giannara apo tin simerini Kathimerini, prepei na diabastei!!!!
    ---------------------------------------------------------------------

    Η ευκαιρία του Αντώνη Σαμαρά
    Tου Χρηστου Γιανναρα

    Λογικά, ένας ταλαντούχος πολιτικός θα ευχόταν να αντιμετωπίσει κάποτε, από ηγετικό πόστο, μια σοβαρή, επικίνδυνη για τη χώρα του κρίση. Και αυτό επειδή σε συνθήκες κρίσης αποδείχνεται και αναδείχνεται το πολιτικό ταλέντο – χάρισμα ξέχωρο, διαφορετικό και από την οξύνοια, τη μόρφωση, τη γοητεία.

    Ο Αντώνης Σαμαράς «ευτύχησε» να του δοθεί αυτή η ευκαιρία δοκιμασίας των ηγετικών του προσόντων αμέσως μετά την εκλογή του στην αρχηγία της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Η κρίση στην οποία βυθίζεται (με ταχύτητα κατακρημνισμού) η χώρα και που τη βρήκε να τον περιμένει, είναι μάλλον η πιο αδιέξοδη και επικίνδυνη από όσες έζησε το ελλαδικό κράτος εδώ και πολλές δεκαετίες. Μάλλον για πρώτη φορά ξεγυμνώνεται σε κοινή (διεθνή) θέα ο χαρακτήρας ανήκεστης φαυλότητας και υπανάπτυξης αυτού του κράτους, η ευτέλεια και μικρόνοια των ηγητόρων του, ο πρωτογονισμός της ιδιοτέλειας ως απόλυτη προτεραιότητα βίου σε μια χώρα που ακόμα ακκίζεται σαν κοιτίδα τάχα του ευρωπαϊκού πολιτισμού.

    Πρώτη φορά δεν υπάρχει για την Ελλάδα όχι υποστηριχτής, αλλά ούτε δανειστής έντιμος, έξω από τα κυκλώματα των τοκογλύφων. Πρώτη φορά το ελληνικό όνομα προκαλεί όχι επιφυλάξεις ή αμφισβητήσεις, αλλά καταιγισμό γενικής αγανάκησης, προπηλακισμών, αηδιασμένης οργής. Πρώτη φορά βγαίνει ο ίδιος ο πρωθυπουργός της Ελλάδας και παραδέχεται, δίχως αιδώ και λύπην, την εθελούσια παραίτησή μας από την ελεύθερη αυτοδιαχείριση και την κρατική ανεξαρτησία. Την ίδια ώρα που οι τελωνειακοί απεργούν νεκρώνοντας για μια ακόμα φορά την παραλυμένη αγορά και οι υπάλληλοι του υπουργείου Οικονομικών κάνουν «κατάληψη» στο γραφείο του υπουργού τους!

    Ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης ο Αντώνης Σαμαράς αντιδρά ώς τώρα συνετά, με σοβαρότητα και ευπρέπεια. Κρίνει τις κυβερνητικές ενέργειες κομίζοντας θετικές αντιπροτάσεις, αναλαμβάνει πρωτοβουλίες επαφών με παράγοντες της παραγωγής και της αγοράς, αναζητώντας ρεαλιστικές δυνατότητες ανάσχεσης των συνεπειών της κρίσης. Δεν «λαϊκίζει», δεν περιττολογεί, εμφανίζει σεμνότητα και ήθος που το κόμμα του είχε πολλές δεκαετίες να επιδείξει – αν επέδειξε ποτέ.

    Θετικά, όλα αυτά, αλλά δεν αρκούν. Χαρακτηρίζουν έναν καλό ίσως διαχειριστή, όχι έναν ηγέτη. Είναι αδύνατο να αναχαιτιστεί ο τυφώνας με τη λογική και πάλι των διορθωτικών παρεμβάσεων, των «βελτιώσεων» του εκφαυλισμένου κράτους. Για να ξαναποκτήσουμε πολιτειακή ανεξαρτησία, ελευθερία αυτοδιαχείρισης, δεν αρκούν τα βελτιωτικά μερεμέτια. Χρειάζονται τομές, αλλαγές επώδυνες, θεσμικές μεταρρυθμίσεις ριζικές.

    Ο ολίγιστος πρωθυπουργός της χώρας έχει δείξει κιόλας όλα τα χαρτιά του, ολόκληρη την γκάμα των δυνατοτήτων του: Είναι ένας τυπικός Παπανδρέου, έχει τον λαϊκισμό στις βιολογικές του καταβολές, δεν θα πάρει ποτέ μέτρα που θα δυσαρεστήσουν τα στίφη των κρατικοδίαιτων ακαμάτηδων, του συνδικαλισμένου γκανγκστερισμού, των κομματικών χρυσοκάνθαρων. Μάλλον έλπιζε να έχει οικονομικά ανταλλάγματα ξεπουλώντας μέσα στον χειμώνα τα κρίσιμα θέματα της εξωτερικής πολιτικής και εντείνοντας τον μεθοδικό αφελληνισμό της παιδείας, της γλώσσας, της ιστορικής συνείδησης των Ελλήνων – όπως μοιάζει να απαιτούν «ξένα κέντρα αποφάσεων» και όπως φάνηκε με τη στελέχωση των σχετικών υπουργείων. Αλλά «δεν του βγήκε». Τώρα τρέχει αλαλιασμένος από χώρα σε χώρα μάλλον ευελπιστώντας ότι με καλές δημόσιες σχέσεις και τα αγγλικά μητρική του γλώσσα θα ξαναβρεί δανειστές για να παρατείνεται ο ηδονικός λήθαργος (ή επιθανάτιο κώμα) της ελλαδικής κοινωνίας.

    Ο Αντώνης Σαμαράς θα αποτελούσε αντιπρόταση στον Παπανδρεϊσμό, αν άλλαζε τους όρους του πολιτικού παιχνιδιού: Αν μετέφερε την αναμέτρηση από το πεδίο της έγνοιας για το ποιος θα κερδίσει τις εντυπώσεις, στο πεδίο των πραγματικών προβλημάτων της χώρας. Ο ρεαλισμός της μεταφοράς θα γινόταν φανερός στη γλώσσα: Αν τολμούσε ο Σαμαράς αυτό που περιμέναμε από την πρώτη στιγμή της ανάρρησής του στην ηγεσία: Τίμια και ανυπόκριτα να ζητήσει, για λογαριασμό του κόμματός του, συγγνώμη από τον λαό, συγγνώμη για τα λάθη, τις παραλείψεις, την αβελτηρία – τα εγκλήματα που διέπραξε το κόμμα του σαν κυβέρνηση τα τελευταία πέντε χρόνια.

    Και για να είναι πράξη, όχι πυροτέχνημα η αίτηση συγγνώμης, να αποσύρει ο αρχηγός από το προσκήνιο όλο τον θίασο της πεντάχρονης εγκληματικής αθλιότητας – να διαστείλει η κοινή γνώμη το κόμμα του Σαμαρά από τους αποτυχημένους, ανίκανους ή διεφθαρμένους που οδήγησαν τη χώρα στη χρεοκοπία και στον διεθνή διασυρμό. Είναι στοιχειώδες και αυτονόητο χρέος του ηγέτη να διασώσει τους στόχους και την αξιοπιστία μιας πολιτικής παράταξης και όχι τα προνόμια ανυπόληπτων, αποδεδειγμένης ασημαντότητας ή και φαυλότητας στελεχών.

    Ο Αντώνης Σαμαράς πρέπει τουλάχιστον να καταλαβαίνει το κυρίως πολιτικό δίλημμα που με τρόπο αδυσώπητο θέτει η τρέχουσα κρίση της χώρας: ΄Η θα ξαναστηθεί από την αρχή το ελλαδικό κράτος ή θα δεχθούμε τελεσίδικα το ιστορικό μας τέλος. Να ξαναστηθεί το κράτος, σημαίνει: Αλλα κριτήρια και άλλους στόχους για την οργάνωση του κοινού μας βίου, άλλους θεσμούς εκπαίδευσης, δημόσιας διοίκησης, συνδικαλισμού, άμυνας, άλλο εκλογικό σύστημα, άλλη οργάνωση του κοινοβουλίου, άλλες προϋποθέσεις λειτουργίας των κομμάτων. Αν ένα κόμμα εξουσίας δεν δουλέψει επίμοχθα και επιτελικά για να συγκροτήσει προτάσεις τέτοιων ριζικών αλλαγών, από πού αλλού να προκύψει ελπίδα;

    Εγγονός της Πηνελόπης Δέλτα, φίλος προσωπικός του Οδυσσέα Ελύτη και πνευματικό έκγονο της ελληνοκεντρικής «στροφής» που μας κληροδότησε η Γενιά του ’30, ο Αντώνης Σαμαράς θα μπορούσε να είναι ο πρώτος πολιτικός αρχηγός, μετά τον Ιωνα Δραγούμη, που να καταλαβαίνει τον ελληνισμό σαν κοσμοπολίτικη πρόταση πολιτισμού και όχι σαν βαλκανική επαρχία που πιθηκίζει συμπλεγματικά τη Δύση. Πρέπει να καταλαβαίνει ότι μόνο η καισαρική ιδεολογική διαφοροποίηση του κόμματός του από τον αχταρμά των πατριδομηδενιστών που κυβερνάει τον τόπο μετά τη μεταπολίτευση του ’74, θα μπορούσε να αναδείξει και το κόμμα του πάλι σε «παράταξη» και στο κράτος το ελλαδικό να ξαναδώσει αξιοπρέπεια.

    Για να ξαναστηθεί κράτος, λειτουργικό, παραγωγικό, οικονομικά εύρωστο, πρέπει ο Ελληνας να ξαναβρεί τον αυτοσεβασμό του, τη ζωντανή συνέχεια της γλώσσας του, την ιστορική του αυτοσυνειδησία και τις ευθύνες που αυτή γεννάει. Να ξαναγεννηθεί σχολειό που να ετοιμάζει πολίτες με κριτική σκέψη, όχι ανδρείκελα των επαγγελματιών του συνδικαλισμού και των αδίστακτων καπήλων της Αριστεράς. Η έξοδος από την κρίση είναι συνάρτηση στόχων κοινωνικών και ηγετικού αναστήματος.

    Το «Παραμύθι χωρίς όνομα» παραμένει το πιο ρεαλιστικό εγχειρίδιο πολιτικής πρακτικής που γνώρισε ο νεότερος Ελληνισμός.

    • popolaros avatar
      popolaros @ effie B. 28/02/2010 12:23:43

      Τα είπε όλα ο Γιανναράς για άλλη μια φορά χωρίς να κρύβεται.
      Ο ολίγιστος 'προθυπουργός' έδειξε τα χαρτιά του νωρίς-νωρίς.
      Αντώνη τι περιμένεις ;
      Δεν μας λες και εμάς.

  20. Dimos avatar
    Dimos 28/02/2010 10:18:00

    μακάρι να καταρεύσει αυτη η "αλητ" αλλα δεν είμαι τόσο αισιοδοξος. Αλλωστε οι φελλοί και κάτι άλλο πάντα επιπλέουν

  21. Ορθολογιστής avatar
    Ορθολογιστής 28/02/2010 10:33:58

    Άπ'τήν μεταπολίτευση καί'δώ έγκυος ήταν γιά καιρό
    μ'αυτό δέν ήταν φανερό καί άς κοιλοπονούσε.
    Χρόνια πολλά εφούσκωνε καί τό κυοφορούσε
    καί επιτέλους έγινε, άλλο πιά δέν μπορούσε.
    Καί νάτος εμφανίστηκε κάπως δειλά είς τήν αρχή,
    μά τί'ναι τούτο τό κακό, όχι μωρό κανονικό
    καί όλοι μένουν ενεοί γιατί'ναι αδικία
    νά κάνει τέτοιο έκτρωμα μία δημοκρατία.
    Ήταν τό αποτέλεσμα μίας πολυγαμίας
    μιάς παρά φύσιν σύζευξης καί μιάς ανωμαλίας.
    Όλοι τήν βίαζαν ομού κι όλοι τής βάζαν χέρι
    καί όλοι τους εισέπρατταν καί χρησιμοποιήσανε
    όλους τούς τρόπους τούς γνωστούς
    χωρίς νά έχουν μπέσα καί νά τό αποτέλεσμα
    πού βγήκε από μέσα. Ήτανε ένα έκτρωμα.
    Μά δέν σταμάτησε σ'αυτόν ξεφούρνιζε αβέρτα
    κοπάδια ατελεύτητα καί όλοι τους ολόιδιοι,
    αντίγραφα, κασέτα.
    Είναι λιγάκι αριστερός καί λιγουλάκι δεξιός
    μά είναι καί κεντρώος καί ή δουλειά πού προτιμά
    κι εκείνη πού τού πρέπει, αυτή τού υπηρέτη,
    τού υπηρέτη τού λαού καί πουθενά αλλού
    καί λέει ότι τού χρωστούν κι όλο ζητά καί απαιτεί
    κι όλο ζητά νά πάρει ενώ τήν κοινωνία μας
    τήν έκανε κουβάρι.

  22. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 28/02/2010 10:39:51

    Aυτα ειναι ευκολα λογια.Τι θα πει καταρρεει η ελιτ και οχι η Ελλαδα;
    Οπως ολοι εχουν αντιληφθει απο μερα σε μερα η χωρα παραπεμεπται στο ΔΝΤ ή σε καποιο ενδιαμεσο μηχανισμο ΕΕ - ΔΝΤ που θα αποφασισει μετρα λιτοτητας.
    Κατα ποσο θα πληξουν την ελιτ αυτα τα μετρα;Πολυ λιγοτερο απ οτι το λαο.
    Η ελιτ θα κατερρεε εαν υπηρχε καποια αλλη ηγετικη κοινωνικη ομαδα που θα εκμεταλλευοταν την αγανακτηση του λαου για να την εκτοπισει.
    Τετοια ομαδα δεν υπαρχει.

    • Man avatar
      Man @ ψυχραιμια 28/02/2010 11:11:45

      ουτε αγανακτηση του λαου υπαρχει

  23. Sta_a avatar
    Sta_a 28/02/2010 10:47:29

    απο το παραπάνω άρθρο της Καθημερινής κρατάω περισσότερο αυτό για να το διαβάζω ξανά και ξανά : "..

    Ο ολίγιστος πρωθυπουργός της χώρας έχει δείξει κιόλας όλα τα χαρτιά του, ολόκληρη την γκάμα των δυνατοτήτων του: Είναι ένας τυπικός Παπανδρέου, έχει τον λαϊκισμό στις βιολογικές του καταβολές, δεν θα πάρει ποτέ μέτρα που θα δυσαρεστήσουν τα στίφη των κρατικοδίαιτων ακαμάτηδων, του συνδικαλισμένου γκανγκστερισμού, των κομματικών χρυσοκάνθαρων. Μάλλον έλπιζε να έχει οικονομικά ανταλλάγματα ξεπουλώντας μέσα στον χειμώνα τα κρίσιμα θέματα της εξωτερικής πολιτικής και εντείνοντας τον μεθοδικό αφελληνισμό της παιδείας, της γλώσσας, της ιστορικής συνείδησης των Ελλήνων – όπως μοιάζει να απαιτούν «ξένα κέντρα αποφάσεων» και όπως φάνηκε με τη στελέχωση των σχετικών υπουργείων. Αλλά «δεν του βγήκε».
    "

  24. Orestios avatar
    Orestios 28/02/2010 10:57:44

    Έρχεται η ώρα που πρέπει να δωθεί τέλος σε αυτή την ανωμαλία. Η μεταπολίτευση ήταν απλά μια συνέχεια της χούντας με "δημοκρατικό" μανδύα. Καιρός να κάνουμε μια ολότελα νέα αρχή σε αυτή τη χώρα. Νέο πολίτευμε, νέοι κανόνες, νέοι άνθρωποι χρειάζονται για να στήσουν μια χώρα με πραγματικές αρχές ώστε να πάψει να υπάρχει αυτή η μπανανία.
    Λυπάμαι που αυτή η κατάσταση παρατείνεται εξαιτίας ενός ανίκανου, που συντηρεί το παλαιό καθεστώς και είναι ο ιδανικός εκπρόσωπός του. Ελπίζω να είναι επιεικής μαζί του η Νέμεσις όταν θα έρθει η ώρα.

  25. Στέργιος avatar
    Στέργιος 28/02/2010 11:05:23

    Κοιτάξτε τι έγινε με τις τράπεζες:
    Αντί να τις πάρει ο διάολος τής εθνικοποίησης και να τις σηκώσει μετά την κρίση που προκάλεσαν, έχουμε πάλι τις ίδιες τράπεζες με τους ίδιους τραπεζίτες και τους ίδιους "οίκους" ("οίκος", κατά πώς λέμε, "σπίτι"... εκείνο εκεί είναι "σπίτι", σε εισαγωγικά) αξιολόγησης να κάνουν παιχνίδι, σαν να μην πέρασε ούτε μια μέρα.

    Άντε και καταρρέει η "αλήτ".
    Ποιος θα την αντικαταστήσει;

    Η άποψή μου είναι ότι για να καταλάβουμε τι γίνεται στην Ελλάδα, θα πρέπει να συγκρίνουμε την χώρα μας, όχι με την Ευρώπη, αλλά με τη Λατινική Αμερική.

    Στην Αργεντινή, ο κόσμος ξεσηκώθηκε το 2001, έφερε τα πάνω-κάτω, και μετά ξαναψήφισε τους περονιστές, που είναι οι πρωταίτιοι ιστορικά της καταστροφής τής Αργεντινής. Φαίνεται πως οι Αργεντινοί εκτονώθηκαν στους δρόμους και μετά παλινδρόμησαν ψυχολογικά σε παλιές εποχές, με Εβίτα και Χουάν.

    Πρέπει να στοιχειοθετηθεί ένας αντι-αλητ-ικός πολιτικός λόγος, μια πολιτική ιδεολογία, δημοκρατική, πατριωτική, αντι-παγκοσμιοποιητική, μια ιδεολογία που θα υπερβαίνει τον ήδη νεκρό διαχωρισμό σε αριστεράς-δεξιάς, μια ιδεολογία που θα μπορεί να ενώσει τον ελληνικό λαό και να τον εμπνεύσει, ακυρώνοντας τον κυνισμό και μηδενισμό που μας κατατρύχει.

    Αυτό είναι το στοίχημα για την Ελλάδα. Γιατί αλλιώς, απλώς θα κρεμάμε τις ελπίδες μας από τον ένα μεσσία στον άλλο, με την αλήτ να κάνει το γνωστό της παιχνίδι.

  26. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 28/02/2010 11:10:38

    Η Ελλάδα είναι άτυπη εσωτερική αγορά της ΕΕ, γράφε Γερμανία.
    Η Γερμανία κρατάει το 70% της οικονομίας μας, γράφε εξάγει βαριά βιομηχανία και εισάγει ντομάτες και λάδι ελιάς.
    Τα δάνεια και το χρέος μας είναι κομμάτι του ΑΕΠ τους το copyright του νοήματος αυτού το κρατά ο ΑΡΧΑΙΟΠΤΕΡΥΓΑΣ.
    Αναγκαστικά θα κάνουν το ελάχιστο δυνατό από αυτό που περνάει από το χέρι τους για να μην χάσουμε την σημαντική για αυτούς αγοραστική ικανότητα.
    Το πρωτεύον ζήτημα για την Ελλάδα όμως δεν έπρεπε να είναι το τι θα κάνει ή τι δεν θα κάνει η ΕΕ-Γερμανία ή η Γαλλογερμανία/Γερμανογαλλία.

    Όταν μια οικογένεια χρωστά και βγαίνει συνεχώς στη γύρα για δανεικά ποια θα είναι η κατάληξη για τα μέλη της;
    Θα πουλήσει ότι έχει και δεν έχει σε εξευτελιστικές τιμές.
    Και μετά πείνα και φυλακή.
    Στην περίπτωση μιας χώρας ΚΑΤΟΧΗ ή ΠΟΛΕΜΟΣ.

    Όταν χρωστάς ξεκινάς από τα εσωτερικά του οίκου σου.
    Κόβεις μαχαίρι κάθε σπατάλη του κράτους.
    Ρυθμίζεις με αλλεπάλληλες ρυθμίσεις τα χρέη των επιχειρήσεων σε ΙΚΑ, εφορία, ΦΠΑ, ΤΕΒΕ για να εισρεύσει ρευστό στα άδεια ταμεία σου.
    Χτυπάς τη μαύρη εργασία με τα σωστά μέτρα. Άλλη μια πηγή εσόδων.
    Δίνεις έτσι ανάσα στην αγορά, και ψυχολογικό αβαντάζ στην επιχείρηση να συνεχίσει να ΕΛΠΙΖΕΙ και να μη βάλει λουκέτο, διότι η οικονομία είναι ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
    Δεν ανεβάζεις τις αντικειμενικές αξίες των ακινήτων. ΕΓΚΛΗΜΑ! και σαφές κλείσιμο του ματιού προς τους έχοντες και κατέχοντες.
    Δεν διασπείρεις ψιθύρους για φορολόγηση των καταθέσεων.
    Έχουν κάνει φτερά 8 δις και συνεχώς φεύγουν.
    Ελέγχεις την κερδοσκοπία στα καρτέλ λιανικής.
    ΔΕΝ τα παίρνεις από χαμηλοσυνταξιούχους και υπαλλήλους-δημόσιου ή ιδιωτικού τομέα με χαμηλό εισόδημα. Έγκλημα!

    Όμως για να μπορέσει η κυβέρνηση αυτή ή κάθε κυβέρνηση να απευθυνθεί στους Έλληνες και να ζητήσει:
    Είμαστε και είσαστε έτοιμοι για τη μεγάλη θυσία?
    Πρέπει προηγουμένως να εχει στείλει 100 πολιτικά μεγαλολαμόγια με τις αυλές τους στο "κάτεργο" για κοινωνική καταναγκαστική εργασία π.χ. στην Μανωλάδα να μαζεύουν φράουλες, ή να επισκευάζουν αγροτικούς δρομους.
    Για παραδειγματισμό.

    Διαφορετικά απευθύνεται σε ώτα μη ακουόντων, κανείς δεν είναι διατεθειμένος να “θυσιαστεί”, εμείς θα συνεχίσουμε να γκρεμιζόμαστε και αυτός "αλαλιασμένος" θα συνεχίσει τα PUBLIC RELATIONS και τα ταξίδια για δάνεια που θα τυλίγουν σφιχτότερα το βρόγχο στο λαιμό μας.

    Την κατρακύλα αυτή πρέπει να τη σταματήσουμε ΜΟΝΟΙ μας.
    Με κήρυξη στάσης πληρωμών, και εσωτερικό απευθείας δανεισμό και με έκδοση ομολόγων και με έκκληση στην ελληνική ομογένεια να συνεισφέρει. Τρόποι υπάρχουν πολλοί. Και με χρηματοοικονομικά εργαλεία και με προσφορά εθελοντικής εργασίας από όλους.

    • Giorgos_T avatar
      Giorgos_T @ αλλενάκι 28/02/2010 11:13:40

      Κάποιοι δεν μας θυμίζουν όμως,

      ίσως το πιο σημαντικό μέρος του προβλήματος

      πολλά, πολλά μεσαία και μεγαλομεσαία λαμόγια

      που θα ελεγχθούν εύκολα εαν όντως εφαρμοστεί η -επιτέλους-επιβαλόμενη (έξωθεν) μηχανοργάνωση-
      τα οποία κινούνται σε πρόσφορα περιβάλλοντα (εννοείται όχι όλοι οι εκεί εργαζόμενοι, ούτε μιλώ για τα "ψιλά").

      σε δήμους, πανεπιστήμια, εφορίες, νοσοκομεία, πολεοδομίες, επιμελητήρια,
      "επιδοτήσεις" αγροτών, βιοτεχνίες, βενζινάδικα -πετρέλαια, κέντρα διασκέδασης - μπαρ,
      φροντιστήρια χωρίς αποδείξεις κλπ

      ΟΛΟΙ αυτοί οι πολίτες σπαταλούν ή ιδιοποιούνται κονδύλια ή δωροδοκούνται ή φοροδιαφεύγουν ή κάνουν
      διάφορους συνδυασμούς απατεωνιάς.

      και θα βρεί ακόμα περισσότερα δισεκατομμυριάκια....

      Επίσης, τα (έξωθεν) επιβαλόμενα μέτρα μπορούν άνετα να περιλάβουν και τα ανώτερα εισοδήματα,
      η κυβέρνηση όμως θα το κάνει;
      Στη Σουηδία και άλλες χώρες, η φορολογία φτάνει το 90% για κάποια πολύ υψηλά εισοδήματα
      και ο μεγαλύτερος σκηνοθέτης της Σουηδίας, ο Μπέργκμαν, διώχθηκε για φοροδιαφυγή...
      Η φοροδιαφυγή είναι βαρύ έγκλημα, και αυτό κατορθώθηκε με αγώνες του λαού
      όπως είναι ευκαιρία να γίνει και εδώ..

      Μια χαρά θα ήταν τα φορολογικά μέτρα για τον μέσο πολίτη , αν ίσχυαν για αληθινό ατομικό εισόδημα
      (κάποιου που μένει μόνος, χωρίς παιδί*) >20.000 (14 μισθοίΧ1400) Ευρώ το χρόνο,
      >50.000 για δυο γονείς με ένα παιδί κλπ. δηλαδή αν υπήρχε κλιμάκωση και μηχανοργάνωση.

      και φυσικά εαν κάποτε το ατομικό ειοσόδημα των κεφαλαιούχων φορολογηθεί σωστά
      ανεξαρτήτως του πως το εντάσουν δήθεν στην επιχείρηση ....

      και εαν κάποτε ισχύσει το πόθεν έσχες

      *εαν έχει παιδί υπάρχουν επιπλέον και υπάρχουν επιπλέον και μεγάλα επιδόματα
      δώρεαν στέγαση κλπ

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 28/02/2010 11:21:12

      Έθιξες τον πυρήνα του προβλήματος.
      Που είναι το εξής: Πόσοι είμαστε "εμείς" και πόσοι οι "άλλοι";
      ή και αντίστροφα...
      Και τι είναι αυτοί οι "άλλοι"; Συγκυριακά επωφεληθέντες ή γερά γρανάζια της αλήτ;
      Ασυνείδητοι και εντελώς τελειωμένοι ή με κάποια υπολείμματα [εθνικής] και κοινωνικής συνείδησης ακόμα;

      Νομίζω αυτή τη στιγμή η ελληνική κοινωνία είναι στο ΜΕΤΡΗΜΑ.
      Αν οι "άλλοι" είναι περισσότεροι ή θα παρασύρουν και το ας πούμε υγιές ή το μη επωφεληθέν κομμάτι στην καταστροφή ή θα δούμε ΑΛΛΑ πράγματα!
      Και στο εσωτερικό μας μέτωπο -αν υπάρχει κάτι τέτοιο ακόμα- αλλά και από έξω, στα εξωτερικά μας θέματα.

    • Giorgos_T avatar
      Giorgos_T @ αλλενάκι 28/02/2010 11:27:53

      Συμφωνώ.

      Κι αυτό με τη Μανωλάδα μου άρεσε...

      Μια ακόμα λύση θα ήταν η εξής: εφόσον είμαστε σε κρίση, να ζητήσουμε να αρθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι περιορισμοί (π.χ. Βασικός μέτοχος κλπ)

      ιδίως, να παγώσουν για έλεγχο όλες οι καταθέσεις από 50.000 ευρω (ανά οικογένεια) και άνω (εκτός εαν είναι για εξόφληση χρεών που να συνάφθηκαν μέχρι την ημέρα του παγώματος, όχι μετα διοτι μπορεί να είναι εικονικά).

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 28/02/2010 11:44:01

      Και αναρτημένος στο διαδίκτυο ένας κατάλογος των ομίλων που σχηματίζουν τη διαπλοκή με τις εταιρείες που ελέγχουν περιφερειακά και μέσω αυτών ελέγχουν το 80% της αγοράς και των εργαζομένων.
      Γι'αυτό οι απεργίες δεν έχουν επιτυχία και δεν ταρακουνάνε, διότι δεν απεργεί ο ιδιωτικός τομέας, αφού με τα κατάλληλα εργαλεία του μάρκετινγκ έχουν καταστείλει κάθε έννοια επιχειρησιακού σωματειακού συνδικαλισμού, που είναι ο μόνος υγιής συνδικαλισμός.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ αλλενάκι 28/02/2010 11:55:14

      Πότε θα καταλάβουμε ότι δεν θέλουν;
      Αν το 2010 δεν δοθεί ούτε ένα € σε επιχορηγήσεις και επιδοτήσεις ΜΚΟ, Ιδρυμάτων, ΑΕ και σε ...μαγαζάκια, θα είμαστε στο 5%.
      (πχ ΥΠΟΤ: από την περικοπή κατά 10% των επιδομάτων εξοικονομεί σε ένα χρόνο 6,000,000 € όταν οι επιχορηγήσεις σε ΝΠΙΔ είναι 134.980.000,00 € πχ Μέγαρο Μουσικής 10,000,000 € glk.gr)
      Το έχω πει πολλές φορές δεν θα γίνει τίποτα, πέρα από το μάτωμα των αιωνίων υποζυγίων μισθωτών, γιατί οι αλλαγές θα πρέπει να αρχίσουν από τις τσέπες τις δικές τους των αφεντικών και των φίλων τους.
      Όταν όμως οι εκάστοτε κυβερνώντες είναι μαθητευόμενοι μάγοι απορούμε και μιλάμε για μέτρημα, μείωση δαπανών καταπολέμηση σπατάλης κλπ.
      Εδώ δεν έχει εφαρμοστεί ούτε ένα μέτρο από τον Οκτώβριο του 2009 μέχρι σήμερα εκτός από την αύξηση του φόρου της βενζίνης αλλά εμείς καθόμαστε και συζητάμε αν είναι καλύτερα τα δανεικά € ή τα δανεικά $ για να εξυπηρετηθεί η ...ΕΛΙΤ της χώρας.
      Μιλάμε για μηχανοργάνωση της χώρας.
      Οπως του ΙΚΑ με την ΑΠΔ ή όπως το ΤΑΧΙΣ;
      Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να αλλάξουν τις δομές και τις λειτουργίες του συστήματος γιατί εξυπηρετεί τον σκοπό τους.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 28/02/2010 12:02:08

      Αν ΔΕΝ θέλουν τότε αργά ή γρήγορα θα δούμε ΑΛΛΑ πράγματα.

    • Giorgos_T avatar
      Giorgos_T @ αλλενάκι 28/02/2010 21:25:17

      και κάτι ακόμα:

      να γίνει υποχρεωτικός ο συνδικαλισμός στον ιδιωτικό τομέα, και αλλιώς να μην μπορεί να προσλαμβάνει ο εργοδότης.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ αλλενάκι 01/03/2010 08:51:46

      Συνδικαλισμός? Αυτός που έκλεισε το 90% των εργοστασίων στην Ελλάδα? Ναι, δώστε κι άλλη αβάντα στα σκυλολόια των εργατοπατέρων, ακόμα να καταλάβετε ότι ο συνδικαλισμός στην Ελλάδα λειτουργεί εναντίον των πάντων εκτός 2-3-4 λαμογιών?

  27. Giorgos_T avatar
    Giorgos_T 28/02/2010 11:18:31

    Ο ΑΝΤΙΓΕΡΜΑΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΣΗ

    Οι Γερμανοί (οι Ευρωπάιοι) θέλουν χρήματα. Εμείς όμως πρέπει να αποφασίσουμε από ποιούς ανάμεσαμας θα βρεθούν.

    Ούτε φταίν οι Γερμανοί που μας δάνεισαν. Όταν σε δανείζω για να αγοράσεις μαγαζί, δεν ωφταίω εαν εσύ το τρως στις ασωτείες. και, από το να το
    φάς σε ξένα προιόντα,καλύτερα σε δικά μου.



    Αυτό που δεν λένε, είναι πως, περικοπές θα γίνουν μόνο εαν δεν φορολογούνται τα (πάμπολλα) μεσαία
    και τα μεγάλα λαμόγια. Η ΕΕ δεν ζητά να ξεφύγουν τα λαμόγια... Το αντίθετο.
    Προς αυτό πιέζει και αυτό θα γίνει, παρά τις αντιδράσεις διάφορων κρατικοδίαιτων ΜΜΕ.

    (Χάρις στην ΕΕ, η Ελλάδα έκανε τόσα πολλά, παρά τα προβλήματα και τις λάθος επιλογές μας...
    Και εαν οι ευρωπαίοι είναι σκληροί διαπραγματευτές με την κυβέρνηση, γιατί δεν είναι με τους Πορτογάλους ή τους Ιρλανδούς;
    Που ήταν πιο φτωχοί από εμάς και μπήκαν στην ΕΕ με προβλήματα μεγαλύτερα από τα δικά μας
    που όμως τα άλλαξαν, με ομαλό τρόπο. Ήρθε η ώρα να τα αλλάξουμε και εμείς, ομαλά.

    Την ΕΕ δεν την θέλουν αυτοί που επιθυμούν να διατηρηθούν οι φορολογικές αδικίες.
    Διότι, στα κράτη με ορθολογική φορολογική πολιτική
    η λαμογιά δεν υπάρχει και ο μέσος πολίτης αμοιβεται και ζει καλύτερα).

    Εξηγώ:

    Η Ελλάδα έχει εξαιρετικά υψηλό κατα κεφαλήν εισόδημα

    ίσο περίπου με της Γαλλίας και Γερμανίας.

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(PPP)_per_capita

    Εκεί όμως η κατανομή είναι καλύτερη.

    Για αυτό (στο τέλος) εξηγώ γιατί είναι λάθος ο αντι-γερμανισμός, αντι - ευρωπαϊσμός.

    Στις χώρες αυτές, όμως, η αμοιβή εργασίας είναι διπλάσια :

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(PPP)_per_hour_worked

    Είναι θέμα οργάνωσης της οικονομίας αλλά ιδίως εξορθολογισμένης φορολογίας.

    Στην Ελλάδα υπάρχει πολύ μεγάλη και διάχυτη φοροδιαφυγή και το 40% της οικονομίας είναι άδηλο.

    Σε μια αναπτυσσόμενη χώρα αυτό αμβλύνει την ανισοκατανομή πλούτου,
    σε μια ανεπτυγμένη σχετικά χώρα όμως εαν αυτή η κακή συνήθεια διατηρηθεί,
    ο άδηλος πλούτος σιγά σιγά περνά στα χέρια όσων έχουν άκρες σε εφορίες κλπ.

    (Απλοϊκό) παράδειγμα:

    Στην Ελλάδα του 50 (αναπτυσσόμενη) μαύρη οικονομία ήταν π.χ. να έχεις ένα
    κοτέτσι και να πουλάς κανένα αυγό στο χωριό σου.

    Όταν όμως αυτή η συνήθεια γίνει να μην δηλώνεις τον πελάτη που έχεις στο κατάστημα,
    είναι άλλη η κλίμακα.

    Φυσικά, η ορθή φορολογία απευθύνεται σε όσους έχουν, διότι
    ο υγιής εισπρακτικός μηχανισμός επιδιώκει να έισπράτει πολύ στο παρόν
    και περισσότερο στο μέλλον, άρα δεν πρέπει να δημιουργεί
    ομάδες απόκληρων. Στη θεωρία, όσο πιο πλούσιος ο μέσος πολίτης, τόσο πιο σταθερά
    έσοδα -και αυξανόμενα λόγω μικρών η μεγάλων επενδύσεων, αγορών κλπ έχει το κράτος.

    Με αυτό τον τρόπο, άλλες οικονομίες,παρά το υψηλό χρέος, αντέχουν το βάρος των χρεών τους

    Η κάθε κυβέρνηση μας αντι να υπεκφεύγει συνέχεια και να καταφεύγει σε παιχνιδάκια με τις ΗΠΑ
    (που ξαφνικά έπαψαν να είναι οικονομικά επιθετικές απέναντι στην ΕΕ)
    για δάνεια και αντί να κάνει αντι-γερμανισμό / αντι-ευρωπαϊσμό για ένα περιοδικό ή μια εκπομπή,

    να αναλάβει τις ευθύνες της, να ζητήσει πολλούς και αυστηρούς ελεγκτές
    από την ΕΕ, που είναι η μόνη που έχει συμφέρον να μας τους στείλει,
    για τη μηχανοργάνωση των υπηρεσιών και την εποπτεία των εσόδων
    Κάτι που οι Αμερικανοί δεν θα κάνουν.

    και να πούμε πάλι καλά που υπάρχουν οι Ευρωπαικοί θεσμοί.
    Όπως έγινε με τόσα άλλα, να αλλάξουν και εδώ πράγματα.
    Και ούτε θα μας αφήσουν χωρίς να βελτιώσουν άληθινά πράγματα.

    Διότι ο ευρωπαϊκός καπιταλισμός, μπροστά στον κρατούντα αμερικανικό, είναι
    "αθώος". Επίσης ο Ομπάμα είναι τώρα. Αύριο;

    • xrhxa65 avatar
      xrhxa65 @ Giorgos_T 28/02/2010 17:59:45

      Συμφωνώ....
      Ειδικά εκεί που μιλάς για πολλούς και αυστηρούς ελεγκτές....
      Ο μόνος τρόπος για να μπούμε σε έναν δρόμο που θα μας προσφέρει προοπτικές μακροπρόθεσμα είναι να εμβαθύνουμε στην ένωση της Ε.Ε..
      Και όλοι αυτοί που κραυγάζουν για εθνική κυριαρχία και χάσιμο κυριαρχικών δικαιωμάτων ,νομίζω ότι αν είναι απονήρευτοι κινούνται από συναισθηματισμό που δεν έχει βάση.Τις περισσότερες φορές όμως οι φωνές που ακούγονται είναι εκ'του πονηρού, για να μην αλλάξει το καθεστώς και χάσουν μερικοί τα "προνόμιά "τους ,τις θεσούλες τους .τις κονόμες τους...κτλ....
      Δεν θα βαρεθώ να το λέω:ο μόνος δρόμος,η μόνη προοτπική μας είναι μια Ε.Ε. με ΜΙΑ κυβέρνηση...ΕΝΑ υπουργείο οικονομικών.....ΜΙΑ εξωτερική πολιτική.........
      Η Ελλαδίτσα μας θα βρεί "πεδίον δόξης λαμπρόν" αν την αφήσουν στην γωνίτσα της να απολαύσει την "αποκλειστική" κληρονομιά των αρχαίων της προγόνων και να προσφέρει εκτός από καλές υπηρεσίες στα ξενοδοχεία της και καλές υπηρεσίες πολιτισμού και "πολιτιστικής συνέχειας" (και όχι το σημερινό χάλι -παράδειγμα προς αποφυγή)

  28. άστεγος avatar
    άστεγος 28/02/2010 11:25:22

    Εξαιρετικό το κείμενο της ανάρτησης και παραστατικά καταγγελτικό.
    Απλά φοβάμαι ότι ο καταγγελτικός λόγος, τίς περισσότερες φορές, προσφέρει μόνο συναισθηματική εκτόνωση.
    Για να έχει πρακτική αξία πρέπει να συνοδεύεται από εναλλακτική πρόταση που να δίνει κοινωνικές και οικονομικές λύσεις, με μακροπρόθεσμη προοπτική, δηλαδή να περιλαμβάνει και τα παιδιά μας.
    Οι νέες λύσεις αναπόφευκτα θα θίξουν τα προσωπικά συμφέρονται κάποιων από εμάς.
    Εάν όσοι πιστεύουν ότι θίγονται δεν συμφωνήσουν, οι υπόλοιποι είμαστε διατεθειμένοι να επιβάλλουμε τις αποφάσεις της πλειοψηφίας;
    Δεν είμαι σίγουρος.

  29. Umberto Eco avatar
    Umberto Eco 28/02/2010 11:30:33

    Πώς φαντάζεστε ότι θα είναι η Ελλάδα σε 10 χρόνια;
    Εννοώ μετά τα επαχθή δάνεια,τις ελληνοποιήσεις,τα λουκέτα κλπ;
    Ή αντίθετα μετά την ανάπτυξη,την όρεξη για δουλειά,την καινοτομία κλπ;
    Με βασανίζει η απάντηση,βοηθήστε με τις απόψεις σας...

    • Giorgos_T avatar
      Giorgos_T @ Umberto Eco 28/02/2010 11:35:58

      Τα δεδομένα είναι ανεπαρκή για τέτοια πρόβλεψη.

      Το αποτέλεσμα εξαρτάται από την μη προβλέψιμη ελεύθερη βούληση διάφορων ομάδων πολιτών.

  30. neotera avatar
    neotera 28/02/2010 11:34:03

    Προσυπογράφω ! Εχω δε καταχωρημένα από χθες τα πλούτη της ΑΛΗΤ υπό τον Πανούσιο τίτλο "ΦΑΤΕ ΤΟΥΣ" !
    Για όσους σοκάρονται συγνώμη, αλλά αυτό υπαγορεύει η πολιτική ορθότητα για τη συγκεκριμμένη πολιτική συγκυρία. Ασχέτως αν δεν το δούμε ποτε, αυτή είναι μια σπάνια ευκαιρία... ))

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ neotera 28/02/2010 11:50:56

      εννοείς αυτά? να συνδράμω λίγο.

      ΝΑΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!

      *** 1. Σύμφωνα με τις αναφορές από το λεγόμενο Παγκόσμιο Δίκτυο Φορολογικής Δικαιοσύνης, αλλά και εκτιμήσεις των επιτελών του τμήματος Οικονομικών Ερευνών του ΣΔΟΕ (εφημερίδα «Νέα», 11/5/2009), οι ελληνικών συμφερόντων «οφ σορ» εταιρείες υπερβαίνουν τις 10.000 (!) και διακινούν ετησίως περί τα 500 δισ. ευρώ!
      Νάτα τα λεφτά!

      *** 2. Οι καταθέσεις και οι συμφωνίες επαναγοράς (τα περίφημα repos) των επιχειρήσεων στις τράπεζες από 160 δισ. ευρώ το 2004 εκτινάχτηκαν στα 277 δισ. ευρώ μέχρι το Νοέμβρη του 2009. Δηλαδή, οι «ραντιέρηδες» (κατά τη ρήση του Αντρέα Παπανδρέου) αύξησαν σε μια πενταετία το χρήμα που διαθέτουν κατά 117 δισ. ευρώ (ποσοστό αύξησης 73%).
      Νάτα τα λεφτά!

      *** 3. Οι καταθέσεις προθεσμίας των επιχειρήσεων και των ιδιωτών στις τράπεζες από 36 δισ. ευρώ το 2004 έφτασαν στα 136 δισ. ευρώ το Νοέμβρη του 2009. Εκείνες οι καταθέσεις δηλαδή που κατά τεκμήριο αφορούν σε μορφή κατάθεσης των πλουσιότερων κοινωνικά στρωμάτων, αυξήθηκαν σε μια πενταετία κατά 100 δισ. ευρώ (ποσοστό αύξησης 278%).
      Νάτα τα λεφτά!

      *** 4. Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα και σύμφωνα με τα στοιχεία του ΙΚΑ, ο ένας στους δύο εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα αμείβεται με κάτω από 1.090 ευρώ ενώ περίπου 250.000 εργαζόμενοι αμείβονται με το κατώτατο ημερομίσθιο των 33 ευρώ, ήτοι, μηνιαίως 740 ευρώ. Την ίδια ώρα το επίσημο Ενεργητικό των μεγαλύτερων επιχειρήσεων στη χώρα έχει φτάσει στα 700 δισ. ευρώ.
      Νάτα τα λεφτά!

      *** 5. Η κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι «δεν υπάρχει σάλιο» για τους ανέργους (χωρίς βέβαια να εξηγεί πώς τα χρήματα των εργαζομένων που παρακρατούνται στην πηγή «κάνουν φτερά» μέχρι να φτάσουν στον ΟΑΕΔ). Την ίδια ώρα η κυβέρνηση ανακοινώνει τη χρηματοδότηση με 10 δισ. ευρώ των μεγαλοεπιχειρηματιών μέσω του ΕΣΠΑ, με άλλα 7,2 δισ. ευρώ μέσω του Επενδυτικού Νόμου, με άλλα 6 δισ. ευρώ μέσω των περιβόητων «Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα», με άλλα 4 δισ. ευρώ που χαρίζονται για τις πληρωμές των ασφαλιστικών εισφορών που οφείλουν οι εργοδότες.
      Νάτα τα λεφτά!

      *** 6. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που κατατέθηκαν για τη φοροδιαφυγή στη Βουλή (31/3/2007) από τα 17,7 δισ. βεβαιωμένα και ληξιπρόθεσμα χρέη προς τις εφορίες, τα 15 δισ. ευρώ, δηλαδή πάνω από το 85% της φοροδιαφυγής, προέρχονται από 6.000 μεγαλο-οφειλέτες (υπάρχουν διευθύνσεις και ονόματα) που απαρτίζουν τον κόσμο της «ευπατρίδου» πλουτοκρατίας.
      Νάτα τα λεφτά!

      *** 7. Το έλλειμμα των 30 δισ. ευρώ ισούται με μια και μόνο παραγγελία των Ελλήνων εφοπλιστών για τη ναυπήγηση των νέων 777 ποντοπόρων πλοίων τους εντός του 2009! Το ποσό δηλαδή για το οποίο ο ελληνικός λαός θα βυθιστεί σε ένα ακόμα τούνελ τετραετούς διάρκειας, είναι ίσο με το ποσό μιας και μόνο παραγγελίας των εφοπλιστών για την ανανέωση του στόλου τους! Νάτα τα λεφτά!

      *** 8. Το έλλειμμα ισούται με τα ακόμα 30 δισ. ευρώ των ΑΝΕΝΕΡΓΩΝ καταθέσεων του εφοπλιστικού κεφαλαίου στις εγχώριες τράπεζες και φυσικά ισούται - παρά κάτι - με το ποσό των 28 δισ. ευρώ που εγγυήθηκε το ελληνικό κράτος στις τράπεζες για να «σωθούν» από την κρίση!
      Νάτα τα λεφτά!

      *** 9. Το έλλειμμα ισούται με τα... μισά (!) και μόνο καθαρά κέρδη που σημείωσαν τη δεκαετία 2000 - 2009 οι εισηγμένοι στο χρηματιστήριο βιομήχανοι, εργολάβοι, τραπεζίτες και εφοπλιστές και τα οποία ξεπερνούν τα 60 δισ. ευρώ!
      Νάτα τα λεφτά!

      το είχε πρωτοδημοσιεύσει εδώ σε λινκ η Β.Κ.Σ. από το Ριζοσπάστη

    • ΑΡΗΣ Θ avatar
      ΑΡΗΣ Θ @ neotera 28/02/2010 13:17:13

      NATA ΤΑ ΛΕΦΤΑ
      Φοβάμαι ότι μπερδδεύουμε, αθροίζουμε, υπολογίζουμε και ξανα υπολογίζουμε λάθος πράγματα. Και βεβαίως τα ερμηνεύουμε ακόμα πιο λάθος. Και στο κάτω-κάτω αφού ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ κατά τη γνωστή ρήση δεν μένει κανένα άλλο πρόβλημα παρά το πως θα τα ...μοιραστούμε. Α,ρε κούνια που μας κούναγε!

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ neotera 01/03/2010 10:14:10

      Εξαιρετικό, αλλενάκι & Β.Κ.Σ. Κι ένα μπράβο στο Ριζοσπάστη, από σκληρό ιδεολογικό αντίπαλο!
      Φίλος μεν Πλάτων, φιλτάτη δε η αλήθεια. Ο Παπανδρέου έλεγε αλήθεια προεκλογικά, αλλά το θέμα είναι άν θα εφαρμοσθούν τώρα τα δέοντα!

  31. gkioi avatar
    gkioi 28/02/2010 11:57:15

    FACTORX: Δεν με ενδιαφέρουν οι ηλιθιες απόψεις που εκφραζεις εδώ , ουτε οτι εισαι προφανέστατα βαλτός απο το ΠΑΣΟκιστάν. Με ενδιαφέρει ομως οτι χρησιμοποιείς ως λινκ το "factorx" για να προβοκάρεις. Πας για βρούβες λοιπό, ανόητε. ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΌΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ FACTORX

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ gkioi 28/02/2010 12:17:43

      Το εύγε στην Β.Κ.Σ. και στο λινκ που παρέθεσε εδώ πριν από μέρες. Όσο για τον Ντομινικ Στρος Καν τα ξέρει πριν από εμάς.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ gkioi 28/02/2010 12:49:01

      Tι ειπε ρε παιδια;Παντως τελικα ααυτο το ιδεολογικο χαος εχει και πλακα.Ενα μονο θα πω απο το "νατα τα λεφτα" του Ριζου.
      Βαζει μεσα και τις παραγγελιες πλοιων απο τους εφοπλιστες.Δηλαδη τι σημαινει αυτο;Οτι θα μπορουσε η οποιαδηποτε κυβερνηση να βαλει χερι στα λεφτα των εφοπλιστων για να πληρωσει το δημοσιο χρεος;Και αυτο το υποστηριζουν οπαδοι της ΝΔ χειροκροτωντας το ΚΚΕ που το αναφερει;
      Πολυ μεγαλη πλακα πραγματι.Θα απαντησω με τη φραση του Ωναση στον αρχηγο της ΕΔΑ τη δεκαετια του 60 οταν ζητησε φορολογηση των εφοπλιστων : Προεδρε το πλοιο εχει προπελλα και φευγει.
      Kαι τοτε κανεις δεν ειχε ακουσει για "παγκοσμιοποιηση".

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ gkioi 28/02/2010 12:57:48

      Ψυχραιμία, είχε και 10ο σημείο, για τους αμυντικούς εξοπλισμούς, αλλά δεν το έβαλα... Το λινκ αυτό σου δείχνει ότι παράγεται και υπάρχει πτητικός πλούτος στη χώρα, πλούτος που δεν "δεσμεύεται", και θέλουν να πείσουν τα συνήθη υποζύγια να σύρουν το άχθος του χρέους.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ gkioi 01/03/2010 11:34:41

      Ψυχραιμία,
      όχι η δική μας κυβέρνηση δεν μπορεί να βάλει χέρι στα λεφτά των εφοπλιστών γιατί δεν είναι σε λογαριαμούς στην Ελλάδα. Αλλά άν έχουν φοροδιαφύγει στην Ελλάδα ή έχουν επιδοτηθεί παράνομα, βάσει Κοινοτικής νομοθεσίας, μπορεί να παγώσει τους λογαριασμούς τους άλλη Κοινοτική Χώρα, άν βρισκονται εκεί: Π.χ. ο "θείος Γκόρντον".
      Χλωμό το βλέπω όμως: Μάλλον θα τα έχουν σε αγαπημένες τράπεζες του City, αλλά σε accounts των Ceyman Islands ή Tortuga, Pirates Bay. Eκτός άν στείλει τίποτα πεζοναύτες ο Μπάρακας, για να πάρει των δικών του μπαταχτσήδων και επωφεληθούμε από σπόντα.

  32. Giorgos_T avatar
    Giorgos_T 28/02/2010 12:03:35

    Ας το μεταφράσει στα αγγλικά κάποιος αυτό το υπέροχο πράγμα και ας το διαδώσει στο δίκτυο.

    Μπράβο Ριζοσπάστη :)

    Μπράβο Αλλενάκι !

    Μπράβο Β.Κ.Σ.

    Κλέφτες έχουμε, μεγάλα, πολύ μεγάλα, λάθη κάνουμε συνέχεια, αλλά δεν θα πληρώσουμε εμείς για ΑΥΤΑ.

    Αυτό αξίζει να κυκλοφορήσει σεΟΛΟ το ελληνικό -και ξένο- διαδίκτυο

  33. ΑΡΗΣ Θ avatar
    ΑΡΗΣ Θ 28/02/2010 12:20:04

    Μερικά σχόλια πιο πάνω ο "άστεγος" μου φαίνεται ότι πιάνει την ουσία του θέματος. Κάποια στιγμή πέραν των καταγγελιών, της κριτικής και της απόρριψης πρέπει να προτείνουμε λύσεις όπως πολύ σωστά αναφέρεται με "μακροπρόθεσμη προοπτική". Και μάλιστα πολύ συγκεκριμένες και βέβαια αιτιολογημένες.
    Μονιμότητα για τους Δημοσίους υπαλλάηλους? Ναι ή όχι και γιατί?
    Αύξηση ή μείωση φορολογικών συντελεστών και γιατί?
    Χρειαζόμαστε ή όχι μια πιο "απαιτητική" Παιδεία και γιατί?
    (Οπως καταλαβαίνετε ο κατάλογος των συγκεκριμένων ερωτημάτων είναι μακρύς)
    Και όταν βρούμε τις απαντήσεις που για κάποιους θα είναι δυσάρεστες (ως αφελώς αισιόδοξος εγώ λέω ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΑ δυσάρεστες) θα πρέπει να βρούμε και το "πως". Mέχρι στιγμής νομίζω πηγαίνουμε ανάποδα. Ασχολούμαστε κυρίως με το "με ποιόν?"

    • neos agrotis avatar
      neos agrotis @ ΑΡΗΣ Θ 28/02/2010 13:28:47

      Το προβλημα ειναι το ευρώ. Μεγαλοτραπεζίτης της Εurobank δήλωσε πριν λίγες μέρες οτι και να μας χαρίσουν τα 300δισ. δανεικά σε 20 χρόνια θα χρωσταμε πάλι τα ίδια. Και αυτό γιατί δεν εχουμε ανταγωνιστική οικονομία. Δυστυχώς στην κατάσταση που είμαστε σήμερα δεν μπορούμε να φτιάξουμε μια ανταγωνιστική οικονομία έχοντας σαν νόμισμα το ευρώ.Η μόνη λύση ειναι η δραχμή.Χωρίς την δραχμή θα δουλευουμε για τους τοκογλύφους ...οσο αντέξουμε.

    • neos agrotis avatar
      neos agrotis @ ΑΡΗΣ Θ 28/02/2010 14:22:18

      archaeopteryx με δημοσιονομικά αντίστοιχα «υποτίμησης» εχουμε τουλάχιστον κάποιες ελπίδες να την σώσουμε την παρτίδα, αφου θα μπορέσουμε τουλάχιστον να ξαναγίνουμε περίπου αυτάρκης σε τρόφιμα, να ξαναλειτουργήσει η μικρομεσαία βιοτεχνία, να κινηθει ο τουρισμός μας και να περιορίσουμε τις εισαγωγές που ικανοποιούν το life style μας σήμερα. Αν και οι πολιτικοί μας φροντίσουν να βάλουν τάξη στα του Δημοσίου τότε σίγουρα το έχουμε κερδίσει το παιχνίδι. Με το ευρώ ολοι οι δείκτες θα χειροτερεύουν τα επόμενα χρόνια.

    • ΑΡΗΣ Θ avatar
      ΑΡΗΣ Θ @ ΑΡΗΣ Θ 28/02/2010 14:37:06

      @ neos agrotis
      To πρόβλημα μας δεν είναι το ευρω.Οι δομές της οικονομίας μας είναι και τα μυαλά που τις δημιούργησαν.

    • neos agrotis avatar
      neos agrotis @ ΑΡΗΣ Θ 28/02/2010 14:41:09

      @ ΑΡΗΣ Θ
      Αυτες τις δομες εχεις ομως και αυτά τα μυαλά. Σε αυτά τα δεδομένα θα στηριχτείς για να να κάνεις τον σχεδιασμό σου.

  34. στ. τακης avatar
    στ. τακης 28/02/2010 12:39:27

    ΑΝ ΕΚΟΒΑΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥς ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ.

  35. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 28/02/2010 13:47:27

    νέε αγρότη, αν ήσουν παλιός αγρότης θα ήξερες ότι πριν 30 ή 40 χρόνια η Ελλάδα ήταν περίπου αυτάρκης σε τρόφιμα. Σήμερα, με τα πάντα εισαγόμενα (χτες είδα μανταρίνια ...Ισραήλ και στην Αργολίδα μάλλον πετάχτηκαν), όχι ανταγωνιστικοί δεν είμαστε, αλλά με τα μυαλά που κουβαλάμε θα πεθάνουμε της πείνας είτε με λιτότητα είτε με δημοσιονομικά αντίστοιχα «υποτίμησης».

    Τελικά η αυστηρή λιτότητα ίσως αποτρέψει τα μεταναστευτικά του ΓΑΠ, εκτός αν φαντάζεται να στείλει εμάς στο Πακισταν, και να φερει εδώ Πακιστανούς.

  36. AKENATON avatar
    AKENATON 28/02/2010 15:05:13

    ΦΤΗΣΤΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΕΔΕΙΞΑΝ ΤΗΝ ΑΛΗΤ ΤΩΝ ΜΠΑΝΙΣΤΗΡΙΤΖΙΔΩΝ ΠΟΥ ΑΝΕΔΕΙΞΑΝ ΤΟΥΣ ΑΡΟΥΡΑΙΟΥΣ ΤΩΝ ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΤΟΥΣ ΛΙΓΔΙΑΡΙΔΕΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΛΕΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΑΝΤΑΜΙΤΣΕΣ ΤΩΝ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΩΝ ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΨΥΧΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΡΔΕΙΑ ΘΑ ΣΗΚΩΣΗ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΗ

  37. o aneksartitos avatar
    o aneksartitos 28/02/2010 16:17:43

    Δείτε αυτό : /antilogos-gr.blogspot.com/2010/02/blog-post_9676.html

    Φανταστείτε αυτό να το έκανε η ΝΔ τι θα έλεγαν τα πράσινα κατευθυνόμενα ΜΜΕ στις "ειδήσεις" των 8.. Τώρα φυσικά που το έκανε το καλό μας ΠΑΣΟΚ, ούτε γάτα ούτε ζημιά...
    Να χαιρόμαστε τη σύγχρονη ελληνική δικτατορία, εεε δημοκρατία, ήθελα να πω.............

  38. Νίκος avatar
    Νίκος 28/02/2010 19:57:30

    Αγαπητε B.K.Σ., Σ' ευχαριστω για την "ψηφο" σου και χαιρομαι διοτι η ορολογια μου "επιασε" και χρησιμοποιηθηκε απο τον ΝΖ. Προσπαθω παντα να διαμορφωσω στρατηγικη οπτικη. Δυστυχως για μας τους Ελληνες οι ηγεσιες μας ειναι, τα τελευταια 50-60 χρονια, πολυ κατωτερες της ιστοριας μας, των δυνατοτητων μας και των πραγματικων συσχετισμων στην περιοχη μας.

  39. Ν. ΚΟΦΑΣ avatar
    Ν. ΚΟΦΑΣ 01/03/2010 05:27:01

    Aneksartitos διάβασε τη Κυριακατικη REALNEWS για τη νέα δημοσκόπηση. 11,5%
    το ΠΑΣΟΚ μπροστά . Μη μου πείς ότι ο Χτζηνικολάου στηρίζει το ΠΑΣΟΚ.
    Απλώς ο Ελληνικός λαός κατάλαβε τι βρώμα(δεν εννοώ το κόσμο τις Ν.Δ.) κυβέρνησε τι χώρα γιά 5,5 χρόνια.

  40. Κουρέλι avatar
    Κουρέλι 01/03/2010 08:25:07

    @ N.Koφα

    Είναι μήπως σαν την δημοσκόπηση που έβγαζε μπροστά τη Ντόρα στις εσωκομματικές εκλογές της ΝΔ ή το πολύ τσίμα-τσίμα τα ποσοστά των δύο μονομάχων; Με συγχωρείς αλλά με τέτοια απλοϊκή σκέψη μεθαύριο θα έρθουν να σου πάρουν σπίτι, οικογένεια, περιουσία κι εσύ θα λές "μα αφού δεν υπάρχουν χρήματα, πρέπει να βοηθήσουμε".

    Δεύτερον η βρώμα που λες ότι κυβέρνησε την χώρα για 5,5 χρόνια φταίει για τα τοκοχρεωλύσια που πληρώναμε για το "Τσοβόλα δώστα όλα" του αλήστου μνήμης Ανδρέα, καταχρεώνοντας τη χώρα, άδειάζοντας τα ταμεία με τις συντάξεις σε ψευτοαγωνιστές της Εθνικής Αντίστασης και ναυτικούς του γλυκού νερού, για παράδειγμα που είχαν 7 χρόνια (!!!!!) μόνον υπηρεσία και τόσα άλλα που δεν μπορείς να τα απαριθμήσεις και το Χρηματιστήριο στο οποίο έφαγε τις οικονομίες του λαουτζίκου ο Σημίτης;

    Η βρώμα της ΝΔ ήταν τα ψέματα του Γιωργάκη ότι έχουμε σχέδιο και δεν είναι πρόβλημα τα λεφτά όταν ήδη είχε ενημερωθεί και από την ΕΕ και από τον Προβόπουλο ότι θα χρειαζόταν θυσίες για να φτιάξουμε κράτος;

    Είναι βρώμα όμως το γεγονός ότι ο Γιωργάκης, όταν τα προηγούμενα 5,5 χρόνια προσπαθούσε ο Καραμανλής να πάρει μέτρα υπερ της Οικονομίας
    ο ούτως καλούμενος σημερινός πρωθυπουργός κατέβαζε στίφη "αγανακτισμένων" πολιτών που έκαιγαν, διέλυαν και πηγαίναν την Ελλάδα δεκαετίες πίσω, φωνάζοντας ότι δεν θα πληρώσει ο λαός τα σπασμένα. Και τώρα;

    Τώρα καταπίνει ο χαζοβιόλης λαός την κάμηλον και τάχατες δίνει κι ένα 11,5% υπέρ στην κυβέρνηση. Οπως τα λέει ο Χατζηνικολάου. Ο οποίος Χατζηνικολάου (όπως και ο Θέμος Αναστασιάδης) βρέθηκαν από απλοί δημοσιογράφοι, εκδότες, ιδιοκτήτες ρ/σ κ.ά τινά. Και δεν κάθεται κάποιος να πεί "πώς έγιναν αυτά;"Είναι δυνατόν ένας μισθωτός όσο υψηλόμισθος κι αν είναι να κάνει κάτι τέτοιο; Πού βρίσκονται τα χρήματα τόσο εύκολα;

    Αυτά για την απλοϊκή σου τοποθέτηση. Με συγχωρείς ξανά.

  41. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 01/03/2010 09:46:45

    Τίποτε δεν θα κάνει ένα δήθεν «διαζύγιο» μιας δήθεν ομοιογενούς κοινωνίας με την χρεοκοπημένη δήθεν «ελίτ» της!
    Η σύγκρουση είναι ενδοκοινωνική: Ένα υπολογίσιμο (αλλά όχι πλειοψηφικό), "δεξιοαριστεροκεντρώο" κομμάτι της κοινωνίας πρέπει να πληρώσει, να μείνει έξω από τις σωσίβιες λέμβους του "Τιτανικού". Να ξεράσει, να δώσει πίσω όσα έφαγε παράνομα από τους λοιπούς - ή υπεξαίρεσε από τα Ευρωπαικά χρήματα που δόθηκαν για εντελώς διαφορετικούς, επωφελείς για όλους μας, σκοπούς.
    Πρόκειται για πάλη των τάξεων, πώς το λένε, κλασικά πράγματα, δεν ήταν σε όλα λάθος ο θείος Κάρολος. Μόνο που είναι λίγο πολύπλοκο, ποιοί είναι με ποιούς.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Sic transit gloria mundi 01/03/2010 09:53:04

      Νομίζω, ότι ήδη το έχουν υπαινιχθεί μερικοί παραπάνω: Ναι, "τα λεφτά υπάρχουν". Σε εξωχώριους τραπεζικούς λογαριασμούς και σε τριπλές και τετραπλές μεζονέτες 4x400 τετραγωνικών μέτρων. Νά 'τη η "ελίτ", βγάζει μάτι.
      Κύριε Παπανδρέου, κύριε Σαμαρά, κυρία Μέρκελ, κύριε Σαρκοζύ, ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν: Απαλλοτριώστε τους απαλλοτριωτές μας!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.