Φωτο: Antinews
Φωτο: Antinews
07/12/2014 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Ελλάδα δεν αντέχει άλλους μπαχαλάκηδες

Το φαινόμενο είναι βαθύτατα πολιτικό και κοινωνικό και πρέπει να αποφασίσουμε τι θα κάνουμε. Είναι ίδιο με την τρομοκρατία και πρέπει να το αντιμετωπίσουμε αν θέλουμε να γίνουμε σοβαρή χώρα.

Οι στρατιές των μπαχαλάκηδων έπιασαν δουλειά. Αυτό που είχαμε προβλέψει έγινε. Μετέτρεψαν την Αθήνα σε… Βαγδάτη, ξύπνησαν μνήμες του 2008, επιχείρησαν να κάνουν τα δικά τους «Δεκεμβριανά».

Τότε υπήρχε ένα νεκρό παιδάκι που προέβαλαν ως δικαιολογία. Έπαιξαν ένα βρόμικο παιχνίδι στην πλάτη ενός άψυχου κορμιού που δεν είχαν προλάβει καν να το θάψουν και έκαψαν την Ελλάδα. Τα «Δεκεμβριανά» του 2008 ήταν μια σημαντική σελίδα στην ιστορία της χώρας. Ξέρετε γιατί; Γιατί ήταν η περίοδος εκείνη που αποκάλυψε τη γύμνια της ελληνικής κοινωνίας. Τη βαθιά αξιακή κρίση που περνά. Και που ποτέ δεν κατάφερε να ξεπεράσει.

Τότε δεν υπήρχε κρίση. Όλοι ζούσαν τη νιρβάνα της μεταολυμπιακής Ελλάδας και ούτε καν είχαν ακούσει για περικοπές, απολύσεις, μνημόνια και τρόικες. Εκείνη την εποχή μπήκαν οι βάσεις γι’ αυτό που λέμε σήμερα «νομιμοποίηση» του μπάχαλου. Μην απορείτε. Εκείνη η «οργισμένη» γενιά είναι αυτή που εντάχθηκε στα κόμματα της Αριστεράς και κυρίως στον ΣΥΡΙΖΑ και θέλει τώρα να κυβερνήσει.

Υπήρξαν κι άλλοι σταθμοί. Οι κινητοποιήσεις για τα μνημόνια, η Αθήνα που ξανακάηκε, οι νεκροί της Marfin, οι Αγανακτισμένοι στις πλατείες. Και χθες γράφτηκε μια ακόμη «μαύρη» σελίδα στη σύγχρονη ελληνική ιστορία. Αυτά που έγιναν στην Αθήνα κυρίως αλλά και σε πολλές πόλεις θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν τα πιο «στημένα» επεισόδια, οι πιο προβλέψιμες φωτιές που άναψαν ποτέ.

Το ξέραμε όλοι, ότι θα συνέβαινε. Το φαντάζονταν όλοι ότι η πολύπαθη Αθήνα θα πλήρωνε τη μανία των κουκουλοφόρων. Το οργάνωσαν τις προηγούμενες ημέρες αναρχικοί, θαμώνες των Εξαρχείων, οι συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ, οι «ευαισθητούληδες» της ψευτοεπανάστασης, ο ίδιος ο Ρωμανός. Ο καταδικασμένος για ένοπλη ληστεία τράπεζας έγινε η καλύτερη διαφήμιση των νέων «Δεκεμβριανών». Ήταν λοιπόν ένα οργανωμένο σχέδιο να προκληθεί αναταραχή. Άλλωστε όπως ξέρουμε οι κυβερνήσεις καίγονται ευκολότερα με τέτοια επεισόδια. Η Ελλάδα καίγεται, δυσφημείται η πατρίδα, καταστρέφονται επιχειρηματίες με μαγαζιά στο κέντρο, γίνονται ζημιές εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, διαρρηγνύεται η ομαλή ζωή της πλειοψηφίας των πολιτών. Όλα αυτά απλά λειτουργούν ως το «φιτίλι» για να μπει βόμβα στην εκάστοτε κυβέρνηση.

Αυτό ήθελαν οι άθλιοι μπαχαλάκηδες που άφησαν ξανά το στίγμα τους. Να προκαλέσουν πολιτική και κοινωνική αναταραχή ασελγώντας στην πατρίδα που τους ντύνει και τους ταΐζει. Ανθέλληνες που το μόνο που σκέφτονται είναι πώς θα βγάλουν τα κόμπλεξ τους φτιάχνοντας μολότοφ και καίγοντας την Ελλάδα. Άξιος ο μισθός τους, έβαλαν ένα ακόμη λιθαράκι στην κοινωνική παρακμή της χώρας.

Άραγε θα υπάρξει εκείνη η ημέρα που θα λογοδοτήσουν αυτοί οι δολοφόνοι της ίδιας τους της πατρίδας; Άραγε θα κατέβει ποτέ η κουκούλα τους και θα δούμε τα πρόσωπά τους, όπως είχε υποσχεθεί και ο Αντ. Σαμαράς;

Όχι, η Ελλάδα δεν αντέχει άλλους μπαχαλάκηδες. Το φαινόμενο είναι βαθύτατα πολιτικό και κοινωνικό και πρέπει να αποφασίσουμε τι θα κάνουμε. Είναι ίδιο με την τρομοκρατία και πρέπει να το αντιμετωπίσουμε αν θέλουμε να γίνουμε σοβαρή χώρα. Δεν πρέπει να αφήσουμε 100 ξεφτιλισμένους, δειλούς να κυριαρχήσουν και να καταστρέψουν την Ελλάδα. Και η αρχή πρέπει να γίνει άμεσα καταδικάζοντας και απομονώνοντας τους «χορηγούς» τους. Είτε είναι κόμματα, είτε συνιστώσες, είτε «κοινωνικοί φορείς», είτε άπλυτοι θαμώνες των Εξαρχείων. Ως εδώ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/12/2014 07:47:30

    Δεν αντιλαμβάνομαι τη χρήση του α΄πληθυντικού προσώπου "να κάνουμε","να αντιμετωπίσουμε". Ποιοι;Όλοι μαζί,δηλαδή και οι δυνάμεις της αριστεράς που προκαλούν το πρόβλημα εδώ και δεκαετίες; Μα αυτοί δεν θέλουν να αντιμετωπίσουν τίποτα,αυτοί καλύπτουν και ενθαρρύνουν την κατάσταση αυτή.

  2. Simon  Bolivar VΙΙ avatar
    Simon Bolivar VΙΙ 07/12/2014 08:17:04

    "Δεν πρέπει να αφήσουμε 100 ξεφτιλισμένους, δειλούς(με γραβάτες) να κυριαρχήσουν και να καταστρέψουν την Ελλάδα ."

  3. ANTILOGOS avatar
    ANTILOGOS 07/12/2014 08:21:58

    Ακουσα προ ολίγου το στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ τον Ν. Βούτση να ισχυρίζεται οτι η αυταρχικότητα τις Αστυνομίας ειναι υπεύθυνη για τα γεγονότα. Πριν λίγα χρονια που η Αστυνομία δεν επενέβη επι Παυλόπουλου οι ´´αγνοι διαδηλωτες´´ κάψανε τη μισή Αθηνα. Νομίζω οτι η μοίρα της Ελλάδας ειναι πλέον προγεγραμμενη. Για την άλφα η βήτα αιτία θα επικρατήσει το ΣΥΡΙΖΑ, οι ανθρωποι επειδή κατέχονται απο πολλαπλά κατα πιεστικά στοιχεία λογω πολύχρονης έλλειψης εξουσίας θα λειτουργήσουν σαν ασφαλιστική δικλειδα θεωρώντας οτι η εκτόνωση των κοινωνικών προβλημάτων χωρις έλεγχο θα αυτορρυθμιστεί (έτσι δεν λέγανε και οι άλλοι φωστήρες για τη οικονομία), προκαλώντας πλήρη κοινωνικο, οικονομικό και πολιτικό χάος. Τότε θα αφυπνιστεί ο Ελληνικός Λαός, αλλα αφού θα εχει πληρώσει ακριβά το τίμημα, και θα ψάχνει για νεο Κ.Καραμανλή όπως το 1974. Τι να κάνουμε, εμείς πι Ελληνες μαθαίνουμε the hard way.

    • Geros avatar
      Geros @ ANTILOGOS 07/12/2014 10:43:48

      Σε κανένα κράτος στον κόσμο που κυβέρνησε η αριστερά δεν υπήρχε έλλειμμα αστυνόμευσης, η αστυνόμευση των πολιτών είναι ο μόνος τομέας στον οποίο η αριστερά έχει ποτέ καταφέρει να δημιουργήσει .... πλεονάσματα. Έχετε συνηθίσει τόσο πολύ να βλέπετε την αριστερά να είναι εναντια σε κάθε είδους αστυνόμευσης που νομίσατε ότι το εννοεί. Την δική μας αστυνομία δεν γουστάρει η Ελληνική αριστερά, την αστυνόμευση όμως την λατρεύει! Μια πραγματικά αριστερή κυβέρνηση (δηλαδή όχι μια παρένθεση Τσίπρα που είναι το επικρατέστερο σενάριο) θα σας τάραζε στην αστυνομία! Η αριστερά δεν υπάρχει χωρίς στέρηση ελευθεριών του πολίτη, όλη αυτή την στέρηση κάποιος πρέπει να την υλοποιήσει.

  4. George N avatar
    George N 07/12/2014 08:28:29

    Μπορεί να υπάρχει, μπορεί και όχι οργανωμένο σχέδιο αλλά σίγουρα υπάρχει ανοργάνωτη αντίδραση. Η ρίζα του προβλήματος είναι οι "soft on crime" πολιτικές κάτι που φαίνεται συνολικότερα και όχι μόνο στα Εξάρχεια. Απόρροια μιας συνολικότερης πολιτικής κουλτούρας που έχει ξεμείνει στα 70ς.

  5. σκεπτικιστης avatar
    σκεπτικιστης 07/12/2014 08:33:50

    Με συγχωρειτε, αλλα δεν μπορω να δεχθω πως το Ελληνικο Κρατος και η Ελληνικη Αστυνομια δεν μπορει να τα βαλει με 100, 200 μπαχαλακηδες. Οταν θελησε, επιασε τη ΧΑ σε μια νυχτα για εκνομη δραστηριοτητα. Ειναι πολυ χρησιμοι οι μπαχαλακηδες σε ολες τις κυβερνησεις. Δειχνουν τι θα παθουμε, αν δεν εχουμε τους σωτηρες μας να μας φυλανε. Αρα, δεν παιρνουν τζαμπα τους φορους μας. Σ αυτο το παιχνιδι, καλου κακου κλπ παιρνουν μερος και τα υπολοιπα κομματα για κανα ψηφαλακι. Ημουν νιος και γερασα βλεποντας το ιδιο εργο.

  6. Tassos avatar
    Tassos 07/12/2014 09:00:04

    Εχουν απονομιμοποιηθεί τελείως στην συνείδηση του Ελληνικού Λαού. Στα social media οι αναφορές στους ανάρχες είναι από χλευαστικές έως έμπλεες οργής. Να μην φοβηθεί η κυβέρνηση και να μαντρώσει καμμιά χιλιάδα να τελειώνουμε.

    • George N avatar
      George N @ Tassos 07/12/2014 11:21:31

      Να τελειώσει πρώτα με ένα θεματάκι που έχει με την σκιά της και μετά :-)

  7. MCA avatar
    MCA 07/12/2014 09:00:48

    Τα Δεκεμβριάνα του 2008 δημιουργήθηκαν από την έντονη προβολή από τα ΜΜΕ της δολοφονίας του Γρηγορόπουλου από έναν ανεγκέφαλο ανεκπαίδευτο αστυνομικό. Ήταν ένα πιασάρικο ακίνδυνο θέμα που μπορούσε να εξασφαλίσει μεγάλη τηλεθέαση. Όταν πήραν χαμπάρι οι ολιγάρχες των ΜΜΕ και οι μεγαλοδημοσιογράφοι τι κάνανε και πως αυτό στο τέλος θα γυρνούσε εις βάρος των ιδίων άρχισαν να τα μαζεύουν.Το κακό όμως είχε γίνει.

    • dexi_half avatar
      dexi_half @ MCA 07/12/2014 15:17:35

      Η αφορμή είναι ο Ρωμανός και ο σκοπός να πέσει η κυβέρνηση.Σήμερα τα ΜΜΕ προβάλλουν τα γεγονότα κανονικά, οπότε η κυβέρνηση πρέπει να παρέμβει να προφυλάξει τις περιουσίες των νοικοκυραίων από τις ορδές των άπλυτων.

  8. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/12/2014 09:03:51

    Tα όσα συμβαίνουν δικαιολογούν απολύτως την επιβολή του μνημονίου και τις απαιτήσεις των δανειστών. Δεν είναι δυνατόν να πληρώνουν άλλες χώρες το κόστος παρανοικών σε μια χώρα που δεν μπορεί να βάλει τάξη στο εσωτερικό της.Και για όσους πουν ότι είναι δικαιολογημένα όσα γίνονται λόγω της κρίσης υπενθυμίζω ότι το 2008 έγιναν τα επεισόδια σε εποχή ευημερίας.

    • Simon  Bolivar VΙΙΙ avatar
      Simon Bolivar VΙΙΙ @ ψυχραιμια 07/12/2014 09:38:00

      Έγινε και μια δολοφονία το 2008 που σκόπιμα την ξεχνάς.

      • Κώστας ΜΠ avatar
        Κώστας ΜΠ @ Simon Bolivar VΙΙΙ 07/12/2014 12:01:21

        Και το ελληνικό κράτος έριξε ισόβια στον φονιά. Εσείς όμως ξεχνάτε,κατά κυριολεξία, νεκρούς.Πες μας(χωρίς να το γκουγκλάρεις) τα ονόματα των πυρποληθέντων από τους αναρχοφασίστες στη Μαρφίν.Σκόπιμα τους ξεχνάς.

        • Άλυτη Εξίσωση avatar
          Άλυτη Εξίσωση @ Κώστας ΜΠ 07/12/2014 17:42:31

          Γιατί δεν έχουν συλληφθεί και φυλακιστεί οι ένοχοι της δολοφονίας της Mαρφίν άραγε; Για να μπορείτε μήπως εσείς να κατηγορείτε ως φονιάδες τους ''αναρχοφασίστες'' και οι ...άλλοι τους ''παρακρατικοφασίστες'' γενικά και απρόσωπα; Χωρίς αποδείξεις και τελεσίδικες δικαστικές αποφάσεις, ο καθένας λέει ό,τι τον εξυπηρετεί, αλλά αυτό δεν παύει να είναι μιά άνευ ειδικής βαρύτητας εικασία....

          • Δημήτρης avatar
            Δημήτρης @ Άλυτη Εξίσωση 07/12/2014 20:51:17

            Είναι σε εξέλιξη η δίκη για την υπόθεση της μαρφιν, αυτές τις μέρες και έχουν αρχίσει οι "αλληλέγγυοι" να εμφανίζονται και εκεί.

          • d8 avatar
            d8 @ Δημήτρης 08/12/2014 01:10:11

            Στη Θεσσαλονίκη πάντως εχθές, κάποιοι πάλι εντελώς ξένοι με την πορεία (φυτευτοί) όπως κατήγγειλαν οι παρόντες διαδηλωτές, επιχείρησαν να προκαλέσουν νέα Μαρφίν, ρίχνοντας μολότοφ σε κατάστημα ZARA που εντός του βρίσκονταν εργαζόμενοι. Οι διαδηλωτές τους καταδίωξαν, έσβησαν τη φωτιά που είχε προκληθεί και έβγαλαν σώους από το κατάστημα τους υπαλλήλους. Αν είχαν αντιδράσει ομοίως και οι διαδηλωτές στη Μαρφίν όταν εμφανίστηκαν οι δολοφόνοι, θα μπορούσαν να τους είχαν εμποδίσει, ξυλοκοπήσει, συλλάβει κι έτσι να είχαν σωθεί και οι αθώοι υπάλληλοι. Τώρα πια ο κόσμος πρέπει να επεμβαίνει δυναμικά μόλις εμφανίζονται οι εγκάθετοι και να τους ξεδοντιάζει.

      • Geros avatar
        Geros @ Simon Bolivar VΙΙΙ 07/12/2014 12:53:58

        Το 2008 έγιναν πάρα πολλές δολοφονίες, όπως γίνονται κάθε χρόνο σε κάθε χώρα. Στην Αμερική η συγκεκριμένη δολοφονία δεν θα έφτανε ποτέ ούτε στην αίθουσα του δικαστηρίου, ο Κορωνέας ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ δεν σημάδεψε τον Γρηγορόπουλο αλλά το πεζοδρόμιο. Το παιδί σκοτώθηκε από σφαίρα που εξοστρακίστηκε, αυτό αποδείχθηκε στο δικαστήριο πέρα από κάθε αμφιβολία. Γιατί λοιπόν από τις τόσες δολοφονίες που γίνονται κάθε χρόνο χωρίς να έχει εξοστρακιστεί καμία σφαίρα, γιατί αντί για τις τόσες και τόσες εν ψυχρό δολοφονίες αστυνομικών τα τελευταία χρονια, ο λαός διάλεξε αυτή την συγκεκριμένη για να κάψει την Αθηνα? Όταν καταλάβετε ότι ο Γρηγορόπουλος και ο Φύσσας είναι άτυχα θύματα που αξίζουν την μνήμη μας αλλά όχι την ηρωοποίηση τους, τότε μιλάμε. Μέχρι τότε συνεχίστε να σηκώνετε τα εικονίσματα των "ηρώων αγίων" της αριστεράς σαν πιστό ποίμνιο που είσαστε! Στην λιτανεία γρήγορα σαν γνήσιος ..... προοδευτικός.

        • Γιάννης Κιαπέκος avatar
          Γιάννης Κιαπέκος @ Geros 07/12/2014 19:23:23

          «ο Κορωνέας ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ δεν σημάδεψε τον Γρηγορόπουλο αλλά το πεζοδρόμιο. Το παιδί σκοτώθηκε από σφαίρα που εξοστρακίστηκε, αυτό αποδείχθηκε στο δικαστήριο πέρα από κάθε αμφιβολία.» O Κορκονέας καταδικάστηκε σε ισόβια για "ανθρωποκτονία από πρόθεση με άμεσο δόλο". Ψεύδεσαι ! λυπάμαι για λογαριασμό σου !

          • MoonWalk avatar
            MoonWalk @ Γιάννης Κιαπέκος 08/12/2014 09:10:42

            Ο Γέρος αγαπητέ κ. Κιαπέκο, είναι πάρα πολύ ευσεβής Χριστιανός και ιδιαίτερα καλόπιστος άνθρωπος. Αγαπά τον πλησίον και είναι ευαίσθητος στον ανθρώπινο πόνο. Αυτό το γνωρίζουμε όλοι. Απλά επειδή δεν ζεί στη χώρα μας, δεν έχει άμεση επαφή με την πραγματικότητα και παραπληροφορείται συχνά. Ας τον ενημερώσουμε λοιπόν, ώστε να μην λέει ανοησίες και ανακρίβιες : ''Απόφαση παραδειγματισμού και αυστηρής προειδοποίησης προς μελλοντικούς ένστολους “ράμπο”, απόφαση που ικανοποιεί το κοινό περί δικαίου αίσθημα, έτσι όπως εκφράστηκε με την καταλυτική ψήφο των ενόρκων, ήταν αυτή του Κακουργιοδικείου Άμφισσας στη δίκη για τη δολοφονία του 15χρονου Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου. Η ισόβια κάθειρξη χωρίς κανένα ελαφρυντικό που επιβλήθηκε στον Επαμεινώνδα Κορκονέα αποκτά μεγαλύτερο ειδικό βάρος, καθώς το δικαστήριο αναβάθμισε την κατηγορία και τελικά τον καταδίκασε για ανθρωποκτονία από πρόθεση με άμεσο και όχι ενδεχόμενο δόλο. Και παρά το γεγονός ότι αμφότερα τα αδικήματα έχουν την ίδια ποινική μεταχείριση, διαφορετική είναι η ηθική απαξία, καθώς ο άμεσος δόλος δείχνει ότι ο ειδικός φρουρός βρέθηκε απέναντι στον άτυχο 15χρονο αποφασισμένος να σκοτώσει.''

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ MoonWalk 08/12/2014 09:39:27

            Φίλε "φεγγαροπερίπατε" , δεν ξέρω αν η εισαγωγική σου παράγραφος είναι ειρωνική ή δίνεις μια ευκαιρία στον Geros να δικαιολογηθεί. Ο Geros και εγώ έχουμε προϊστορία ανταλλαγής απόψεων και παρόλο που οι προσεγγίσεις μας στα οικονομικά ήταν αντιδιαμετρικές εντούτοις είχε αναπτυχθεί μια οικειότητα μεταξύ μας τουλάχιστον από την μεριά μου. Πραγματικά έπεσα από τα σύννεφα όταν διάβασα το άρθρο του , δεν το περίμενα.

          • MoonWalk avatar
            MoonWalk @ Γιάννης Κιαπέκος 08/12/2014 12:19:24

            Αγαπητέ μου κ. Γ.Κιαπέκο, αργήσατε μάλλον να εμβαθύνετε και να κατανοήσετε σε όλο του το μεγαλείο, το φιλάνθρωπο και αγαπησιάρικο πνεύμα του Γέροντα. Είναι πάνω απ΄όλα αντικειμενικός, ευαίσθητος και παθιασμένος ειρηνιστής. Ποτέ δεν γράφει κάτι για να προκαλέσει και να υποτιμήσει τους διαφωνούντες μαζί του. Μιά ζωή παλεύει για την Εθνική συμφιλίωση. Πέσανε τ΄άσπρα του μαλλιά από την αγωνία και την υπερπροσπάθεια. Προτείνω να πάτε στην αναζήτηση σχολίων λοιπόν, για να εμπλουτίσετε πλήρως τις γνώσεις σας σχετικά με την υπερπροσφορά του Γέροντα, που είναι πάνω απ΄όλα, ένας βαθύτατα παρεξηγημένος, ευγενής και σεβαστικός σχολιογράφος. Τι άλλο θέλετε πια να σας πω;

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ MoonWalk 08/12/2014 12:52:29

            Συμφωνώ μαζί σου όσον αφορά τα οικονομικά. Έχει δηλώσει φανατικός θαυμαστής του Milton Friedman (παρατήρησε το avatar του) και των ακραίων θεωριών του. Αλλά άλλο αυτό και άλλο να διαστρεβλώνει τα γεγονότα σε σημείο που μόνο ένας φασίζων σχολιαστής θα μπορούσε να κάνει.

          • MoonWalk avatar
            MoonWalk @ Γιάννης Κιαπέκος 08/12/2014 14:08:45

            Το ένα φέρνει το άλλο αγαπητέ. Διαβάστε προηγούμενες θέσεις και θα διακρίνετε αυτό που υπάρχει διάχυτο παντού και που απλά στο συγκεκριμένο σχόλιο, είναι μη επιτυχώς κεκαλυμμένο πίσω από θεωρίες και προσχήματα.

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ MoonWalk 08/12/2014 14:35:25

            OK ! αρκετά ασχοληθήκαμε με τον εν λόγω.

      • Άλυτη Εξίσωση avatar
        Άλυτη Εξίσωση @ Simon Bolivar VΙΙΙ 07/12/2014 17:38:24

        Τι; Έγινε δολοφονία δεκαπεντάχρονου; Έλα μωρέ, κακομαθημένο παλιόπαιδο των Βορείων Προαστείων ήτανε. Δεν μετράει.

    • kapar13 avatar
      kapar13 @ ψυχραιμια 07/12/2014 10:03:23

      Ημίμετρα είναι αυτά. Τι μνημόνια τώρα, light καταστάσεις για ξενέρωτους. Γιατί δεν αρχίζεις να γράφεις ότι μόνο αν εισβάλουν στρατιωτικές δυνάμεις των δανειστών (αφού πρώτα μας τραβήξουν μερικούς ξεγυρισμένους βομβαρδισμούς) και κάνουν κατοχή για μερικά (;) χρόνια θα γίνουμε λαός (ναούμ); Α, και το κόστος των παραπάνω να προσαυξήσει το χρέος, ε; Μην ξεχνιόμαστε. Βάλτα να πάνε, πήγανε!

      • Γιάννης Κιαπέκος avatar
        Γιάννης Κιαπέκος @ kapar13 07/12/2014 10:30:19

        Εσύ μπορεί να τα λες για πλάκα αλλά ο ψυχραιμιας μπορεί να τα πάρει τις μετρητοίς. Και μη νομίζεις, αυτά που υποστηρίζει, έχουν την ίδια καλβινιστική φιλοσοφία (σωφρονισμό του ασώτου) απλώς με άλλα μέσα. (οικονομικό στραγγαλισμό)

      • ΙΚΟ avatar
        ΙΚΟ @ kapar13 07/12/2014 10:35:51

        Φτου!!! Πάλι ντόρτια ήφερε (ο ψυχραιμίας).

    • GregA avatar
      GregA @ ψυχραιμια 07/12/2014 11:56:10

      Γιαβόλ χερ ψυχραιμία. Πρόσεχε όμως γιατί έχεις ξεφύγει επικίνδυνα. Ρε, μήπως είσαι ο Γεωργιάδης;

      • Geros avatar
        Geros @ GregA 07/12/2014 17:24:58

        Καλά, δεν είμαι εγώ ο Γεωργιάδης? Τελικά πόσοι Γεωργιάδηδες υπάρχουν σε αυτό το site? Το ενδεχόμενο να υπάρχουν εκατομμύρια Έλληνες που δεν σκέφτονται όπως εσείς το έχετε σκεφτεί?

    • Άλυτη Εξίσωση avatar
      Άλυτη Εξίσωση @ ψυχραιμια 07/12/2014 18:02:59

      Είναι μεγαλόψυχοι και ανεκτικοί οι δανειστές, γι αυτό ακόμα δεν έχουν επιβάλλει στα ...προαπαιτούμενά τους στρατόπεδα συγκέντρωσης στη Γυάρο και στον Άη Στράτη, όπου και θα έπρεπε να εκτοπισθούν άπαντες οι αναρχοκομμουνιστοαριστεροδεξιοαγνώμονες και στα αστικά κέντρα να μείνουν μόνο οι συμπαθούντες, χειροκροτούντες, υποστηρικτές, άντε και μερικές χιλιάδες λαθροεισβολείς, για τις χαμαλοδουλειές. Δεν υπάρχει έμπνευση όμως, γι αυτό και χάνουμε το χρόνο μας άσκοπα, και ακριβώς γι αυτό δεν καταφέραμε ακόμα να γίνουμε, μία ....κανονική χώρα.

  9. Ασθενής avatar
    Ασθενής 07/12/2014 09:37:39

    Τις πάμπολλες αποδείξεις για το ότι οι μπαχαλάκηδες κουκουλοφόροι είναι καθοδηγούμενοι και αράζουμε με αστυνομικούς πριν τις επιχειρήσεις θα τις λάβετε υπόψιν κάποτε;

  10. MCA avatar
    MCA 07/12/2014 09:40:43

    Από τα Δεκεμβριανά του 2008 και την πλατεία των αγανακτισμένων το 2011 δημιουργήθηκαν οι προϋποθέσεις για να αποκτήσει ο ΣΥΡΙΖΑ την σημερινή του δυναμική. Από τα ίδια γεγονότα αλλά κυρίως για λόγους αντίδρασης ξεπήδησε και η Χρυσή Αυγή. Το κάψιμο των πόλεων αλλά και της Μαρφίν της έδωσαν πολλούς πόντους.

  11. Ιωάννης Σουλιώτης avatar
    Ιωάννης Σουλιώτης 07/12/2014 10:40:41

    Όταν η πλάνη εξακολουθητικά υπαγορεύει την σκέψη, τότε η οδός διαφυγής από τα σημερινά αδιέξοδα μακραίνει ακόμη περισσότερο.Επιμένετε να λησμονείτε ότι πρώτοι οι διάφοροι "ταγοί" της εγχώριας πολιτικής και επιχειρηματικής ελίτ της συμφοράς, οι επαγγελματίες της καταστροφής έδρασαν συστηματικά, ασέλγησαν σε ό,τι εθνικό, αληθινό (κατά Σολωμό), δίκαιο, εκμαύλισαν συνειδήσεις, κοινωνικοποίησαν οριζοντίως και καθέτως την διαφθορά, το χείριστο δε την νομιμοποίησαν στην συνείδηση των υπηκόων, μετέτρεψαν τους πολίτες σε πελάτες, το εθνκό κράτος σε κομματικό φέουδο, διέλυσαν την παιδεία, την άμυνα, παρεμόρφωσαν την ιστορία, λάτρεις της μίζας και της ιδιοτέλειας εξ-ευτέλισαν τα πάντα και μετά...ήλθαν οι μπαχαλάκηδες, οι οποίοι δεν είναι εκατό επί τριάντα και πλέον χρόνια, αλλά αναπαραγώμενα τέκνα της διαλυμένης πολιτείας, της έλλειψης αξιών, έλλειψης παραδείγματος προς μίμηση, τέκνα της γενικευμένης πλάνης, άκριτοι καταναλωτές της χυδαίας, εκ του αποτελέσματος, μεταπολίτευσης. Αδέλφια, στό αίτιο ανατρέχετε και όχι στο σύμπτωμα, αν θέλουμε αληθώς την ίαση.

    • ΑΡΓΟΝΑΥΤΗΣ. avatar
      ΑΡΓΟΝΑΥΤΗΣ. @ Ιωάννης Σουλιώτης 07/12/2014 11:55:14

      ΕΙΠΕΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ αδελφέ Σουλιώτη, απόγονε της φρουράς του Αυτοκράτορα...Εμείς την ακούμε και την ξέρουμε, μην περιμένεις να την ακούσουν αυτοί που εν μέσω κρίσης μασσάνε μανιωδώς, για να προλάβουν, με δέκα μασσέλες... Και μόνο για να εξασφαλίσουν τον "νόμιμο" μισθό τους, κλείνουν εν ψυχρώ 10-25 μαγαζιά έκαστος. Πώς να σε ακούσουν?

  12. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/12/2014 11:57:33

    Eγώ όμως είδα την εποχή που άρχισε να συζητείται στο μνημόνιο σε γερμανικό περιοδικό δεκάδες φωτογραφίες από τα γεγονότα του 2008 και σε πρώτο φόντο έναν αστυνομικό να καίγεται και ένα κουκουλοφόρο έτοιμο να τον χτυπήσει με τίτλο : "Αυτή είναι η Ελλάδα". Λοιπόν το δούλεμα να τελειώνει : ο Καραμανλής δεν έκανε τίποτα για να σταματήσει τις ζημιές και μετά έδωσε δεκάδες εκατομμύρια στα μαγαζιά που καταστράφηκαν από τα επεισόδια.Μήπως θέλετε να μπουν και αυτά στο απεχθές χρέος και να το χρεωθούν οι ξένοι; Kαι κανείς δεν έχει διάθεση να στείλει εδώ δυνάμεις για να καταλάβει τη χώρα.Η ΕΕ είναι γεμάτη χώρες που είχαν παλιά τεράστιες αποικίες και τις εγκατέλειψαν.Καμμιά διάθεση δεν υπάρχει για δέσμευση δυνάμεων σε καταβόθρες - ακυβέρνητες χώρες. Το πρόβλημα υπάρχει λόγω του κοινού νομίσματος.Πάρε δρόμο και φύγε από το κοινό νόμισμα και κάψε τη χώρα σου μόνος σου χωρίς να σε ενοχλεί κανείς θα σου πουν. Ο μόνος τομέας που αντέχει είναι ο τουρισμός αλλά πρέπει κάθε χρόνο να καίγονται όλα για τους μπάχαλους.Δεν είναι 100-200 όπως λέτε.Είναι μύθος αυτός.Είναι χιλιάδες,υπάρχουν σε πολλές πόλεις της Ελλάδος,έχουν στήριξη από το σύριζα και άλλες δυνάμεις της αριστεράς και τα αντίστοιχα ΜΜΕ. Δεν είναι απλή η αντιμετώπισή τους και φυσικά δεν μπορεί να γίνει τώρα,λίγο πριν τις εκλογές και ενώ το κόμμα που τους στηρίζει και τους χρησιμοποιεί ως δύναμη κρούσης προηγείται. Το πρόβλημα θα συνεχίσει κα αργά ή γρήγορα θα αντιμετωπισθεί με πραγματική ρήξη.

    • George N avatar
      George N @ ψυχραιμια 07/12/2014 12:23:51

      Είναι λίγες χιλιάδες όπως σε όλες τις χώρες. Στην Ελλάδα διαφέρουν στο ότι ο πυρήνας τους είναι ΒΠ παιδάκια που ξεπερνούν την ανία τους παίζοντας τους επαναστατημένους. Οι "δεξιές" κυβερνήσεις στην Ελλάδα είναι τόσο αποκομμένες από την κοινωνία, τόσο κλεισμένες στον γυάλινο πύργο τους που νομίζουν ότι έχουν να κάνουν με την Γαλλική Επανάσταση και αντιδρούν ανάλογα. Ένα είναι σίγουρο: Ο λαός αν αποφασίσει εξέγερση δεν θα την ξεκινήσει από τα Εξάρχεια έχοντας πρώτα πιει freddoccino αλλά από κάποια εφορία ή τράπεζα.

      • Naruto avatar
        Naruto @ George N 07/12/2014 13:17:42

        Μπορεί να ειναι τα πράγματα κάπως έτσι αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι δεν ειναι επικίνδυνα . Όταν μια χώρα αμφισβητείται απο τους ίδιους της τους πολίτες , ασχέτως αν είναι μόνο δύο χιλιάδες , δίνει λαβή σε γειτονικές χώρες για αδιανόητες απαιτήσεις . Ήδη οι μουσουλμάνοι της Θράκης αμφισβητούν την κυριαρχία της Ελλάδας στην περιοχή . Οι Σκοπιανοί με θράσος χιλίων πιθήκων απαιτούν την Μακεδονία .Οι Αλβανοί την δυτική Ελλάδα και δεν έχει τελειωμό . Δεν λέω οτι οι μπαχαλάκηδες ευθύνονται αποκλειστικά για αυτό αλλά η στάση τους ενισχύει τις απαιτήσεις των ξένων .

        • George N avatar
          George N @ Naruto 07/12/2014 14:06:42

          Αντίθετα η έλλειψη αποφασιστικότητας εντείνει τέτοιες επιδιώξεις μια και αυτή αποσταθεροποιεί την χώρα αλλά και στέλνει λάθος μηνύματα. Φυσικά (αντίδραση) μέσα στα πλαίσια των νόμων και χωρίς αδικαιολόγητη βία. Ότι ακριβώς συμβαίνει και στις υπόλοιπες Δυτικοευρωπαικές χώρες. Καμία ανοχή στην ανομία, καμία ανοχή στην υπέρμετρη αστυνομική βία. Δεν χρειάζονται ράμπο αλλά δεν επιτρέπεται το πλιάτσικο και η καταστροφή της περιουσίας των πολιτών ή το πιο σημαντικό η ακεραιότητά τους ή ακόμη κι η ζωή τους.

          • Naruto avatar
            Naruto @ George N 07/12/2014 15:06:56

            Συμφωνώ

      • in medias res avatar
        in medias res @ George N 08/12/2014 09:54:34

        ... "νομίζουν ότι έχουν να κάνουν με την Γαλλική Επανάσταση και αντιδρούν ανάλογα". Η πιο εύστοχη αποτύπωση της πραγματικότητας.

  13. karenin avatar
    karenin 07/12/2014 13:00:37

    O "χώρος" και είχε αυτοπεριορισθεί και τον είχαν περιορίσει. Η πολιτική διαχείρηση της υπόθεσης Ρωμανού τους ταισε τους ξύπνησε και τους έδωσε κίνητρο. Λες και οι 7.000 αστυνομικοί ήθελαν και τον ανάλογο αξιόπιστο αντίπαλο, η το αντίθετο για μια αξιόπιστη παράσταση. Βέβαια κοστιζει στους φορολογούμενους καποια εκατμ. αλλα και πάλι φτηνή εκτόνωση είναι για ενα σύστημα που ενω τα εχει κάνει σκατά οι πολίτες θα ομολογήσουν ότι εντάξει, αλλα όχι και έτσι ρε φίλε.

    • Hunter avatar
      Hunter @ karenin 07/12/2014 16:51:44

      Εάν πας στο ακριτικό Καλπάκι, απέναντι από το μνημείο του ΟΧΙ έχει ένα μικρό Μουσείο. Εάν το θελήσεις, θα σου βάλει η φρουρά να δεις ένα μικρό φιλμάκι όσον αφορά την 28η Οκτωβρίου (όχι τον Οκτώβριο του '17 που έχεις μείνει εσύ αλλά του '40). Εάν το δεις, θα καταλάβεις (εάν φυσικά μπορείς) γιατί ΧΑΣΑΤΕ το '49... Νόμιζα ότι έχεις πρόβλημα να το χωνέψεις αλλά τελικά βλέπω ότι έχεις πρόβλημα να το καταλάβεις...

      • Άλυτη Εξίσωση avatar
        Άλυτη Εξίσωση @ Hunter 07/12/2014 17:47:45

        Και μόνο με το ''ΧΑΣΑΤΕ'', αποδεικνύεστε κοντόφθαλμος τυφλοφανατικός οπαδός ποδοσφαιρικής ομάδας, με εγγενή αδυναμία κατανόησης και εμπέδωσης των Ιστορικών διδαγμάτων. Δικό σας το πρόβλημα λοιπόν.

      • karenin avatar
        karenin @ Hunter 07/12/2014 17:51:36

        Για παιγνίδια εξουσίας σου μίλησα, και τροπος να διατηρειται ενα συστημα στην θεση του αν και τα εχει κάνει σκατά. Δεν το αντιμετώπησες ποτέ στις "πολυσχιδείς δραστηρότητές" σου;

  14. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 07/12/2014 13:36:16

    Γιατί πρέπει η Ελλάδα να αντέχει τους μπαχαλάκηδες; Έκαψαν την Αθήνα πάλι όλη τη νύχτα. Τούς καταστηματάρχες που κρατάνε ακόμη με νύχια και με δόντια φυτοζωώντας τα μαγαζιά τους ανοιχτά,ποιός θα τους πληρώσει για τις ζημιές; Εμείς οι νομοταγείς πολίτες τί χρωστάμε να ξεφτιλιζόμαστε έτσι από τους ξένους ότι τάχα αυτοί είναι οι Έλληνες; Έχουμε εδώ και μια βδομάδα που τσακωνόμαστε για το Ρωμανό που κάνει απεργία πείνας,κινητοποιώντας και εξεγείροντας όλη αυτή την κατάσταση που ζήσαμε πάλι με τους κουκουλοφόρους κι εμείς βαυκαλιζόμαστε για το δικαίωμά του στο να σπουδάσει. Βγαίνουν ένα σωρό κ@..@παιδα κουκουλοφόροι,αναρχοάπλυτοι,και αλβανορουμανοδεσυμμαζεύεται και καταστρέφουν και πλιατσικολογούν, ένα ολόκληρο σύστημα από έξω από τις φυλακές μέχρι και μέσα απ' αυτές τους αβαντάρει και τους ξεσηκώνει κι εμείς ακόμη συζητάμε για δικαιώματα στη μόρφωση και στις άδειες... Ας ξυπνήσουμε γιατί τα πράγματα δεν πάνε καθόλου καλά... Από κει και πέρα,άμα σοβαρευτούμε και ξεπεράσουμε τις ανωμαλίες,γινόμαστε όλοι πάλι μαζί καλοί χριστιανοί κι ευαίσθητοι πολίτες...

    • Hunter avatar
      Hunter @ Κυθήριος 07/12/2014 14:16:52

      Κυθήριε, ως ειδικός σε θέματα ασφάλειας, εγκληματικότητας, αντιτρομοκρατίας κτλ., σε ενημερώνω ότι σε οποιαδήποτε πολιτισμένη χώρα που σέβεται τον εαυτό της και τους πολίτες της, ο ΣΥΡΙΖΑ και οι ΑΝ.ΕΛ θα ήταν υποψήφιοι να κηρυχτούν εκτός νόμου διότι προτρέπουν και αβαντάρουν αξιόποινες πράξεις σαν αυτές που βλέπαμε όλη νύχτα στην Ελλάδα... Σε καμία πολιτισμένη χώρα, τα αριστερά κόμματα δεν προτρέπουν τους πολίτες σε αξιόποινες πράξεις μαζικά ούτε επιτρέπεται να υπάρχουν πολιτικοί σχεδιασμοί (όπως π.χ. οι συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ) που να τυπώνουν και να μοιράζουν φυλλάδια όπου αναγράφεται "βάλτε βόμβες παντού, βόμβες στα θεμέλια του κράτους, καταστροφή κάθε αρχής και εξουσίας" κτλ. κτλ. Φράσεις από αρχηγούς πολιτικών κομμάτων όπως "θα βγάλω τον κόσμο στους δρόμους" του Τσίπρα, ή "ο λαός να βγει να κάνει επανάσταση" του Καμμένου, ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ δια ροπάλου στις πολιτισμένες χώρες και διώκονται ποινικά.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Hunter 07/12/2014 14:25:43

        Έτσι Hunter! Τη Χ.Α. σε μια νύχτα την τυλίξαμε και τους στείλαμε για παραθερισμό,τους αναρχοαριστερούς κι αυτά τα καθάρματα με τις κουκούλες τους ανεχόμαστε τόσα χρόνια να μας ξεφτιλίζουν...

      • karenin avatar
        karenin @ Hunter 07/12/2014 14:45:50

        Ειδικός σε συστήματα ασφάλειας σε πορτοπαράθυρα είσαι;

        • Hunter avatar
          Hunter @ karenin 07/12/2014 16:42:55

          Δεν μπορείς να αντιληφθείς το εύρος των δραστηριοτήτων μου. Έχεις μείνει στην τσουγκράνα και στο δρεπάνι... Σκύψε τη μέση και σκάβε να τρώνε τα αφεντικά σου στο πολιτμπυρο...

          • karenin avatar
            karenin @ Hunter 07/12/2014 17:46:55

            Δηλαδή εκει στα ξένα και τα διάφορα, μακάρι να ασχολείσαι καμια δουλεια δεν ειναι ντροπή, δεν άκουσες ποτέ τι λέει η Λεπέν στην Γαλλία, η ο Φάραγκ στην Αγγλία, και για νάμαστε και δίκαιοι αν ακούσεις τι λέει το ΚΚΕ θα ανατριχιάσεις, αλλα το ξέχασες και αυτό, περιέργως κόλησες στούς Ανελ, και Σύριζα.

          • Hunter avatar
            Hunter @ karenin 07/12/2014 17:59:53

            Η ορθογραφία μου (που δεν έχω πάει ποτέ σε ελληνικό σχολείο), προς απάντησή σου... Βάλε τον πιτσιρικά σου, αν έχει τελειώσει Δημοτικό, να την συγκρίνει με τη δική σου και θα σου απαντήσει αυτός ποιος δούλεψε, ποιος δεν δούλεψε, τι λέει η Λεπέν, τι έλεγε ο Λένιν κτλ. κτλ....

          • mike michalakopoulos avatar
            mike michalakopoulos @ Hunter 07/12/2014 19:00:01

            Τι κράτος είναι αυτό που δεν μπορεί ΠΟΤΕ να πιάσει τους "μπαχαλάκηδες"; Οι μπαχαλάκηδες υπήρχαν και θα υπάρχουν πάντα γιατί είναι βολικοί. Άμα ήθελε το κράτος να τους πιάσει, θα τους έπιανε... Πάρα πολλά χρόνια πριν, ως θαμώνας εξαρχείων, κυρίως λόγω Παπασωτηρίου και κομπιουτεράδικων, και ουχί λόγω αναρχικότητας, βρέθηκα στο τσακ μπαμ πολύ κοντά σε επεισόδια αναρχικών με αστυνομικών... Και εκεί λοιπόν, κατηφορίζοντας τη Στουρνάρη για να βγω Πατησίων, εμφανίζεται κλούβα, και ω εκ θαύματος... βγαίνουν απο μέσα τύποι με κουκούλες και λοστάρια... Ένα αυτοκίνητο πήρε φωτιά, κι ένας καταστηματάρχης βγήκε έξω με έναν πυροσβεστήρα. Ξεκινάει μηχανή enduro χωρίς διακριτικά δίπλα από την κλούβα, σταματάει έξω από το μαγαζί, και του λέει του νομοταγή πολίτη: Μην τόλμησεις να κάνεις τίποτα με τον πυροσβεστήρα, τη γ*μησες. Το σαγόνι στο πάτωμα εγώ, (ήμουν αφελής τότε...) Fast forward στο σήμερα, και βλέπουμε τον Ευαγγελάτο να κάνει περιγραφή επεισοδίων και να λέει: ¨Και δίπλα από τους αστυνομικούς βλέπετε αγανακτισμένους πολίτες που συνδράμουν την αστυνομία..." έλεος με τους μπαχαλάκηδες, άμα ηθελε να τους πιάσει το εκάστοτε κράτος θα τους έπιανε, αλλά η ιστορία αυτή φαίνεται να βολεύει τους πάντες, από αριστερά μέχρι δεξιά.

          • Μεγάλες στιγμές avatar
            Μεγάλες στιγμές @ mike michalakopoulos 07/12/2014 23:03:08

            Να κλάψω ή να γελάσω με αυτα που πιστεύετε;Δηλαδή οι βάνδαλοι είναι σε υπηρεσία,η Αστυνομία τους καθοδηγεί και τους μοιράζει με κλούβες;Δεν εχει οχήματα χωρίς διακριτικά.Προτιμά να την βλέπουν και να την βιντεοσκοπούν οτι ειναι "στημένη δουλειά"Μάλλον γελάω με τους ισχυρισμούς σας

          • Τρελό νερό avatar
            Τρελό νερό @ Μεγάλες στιγμές 08/12/2014 01:39:44

            Είτε γελάσεις είτε κλάψεις, είναι μία βάσιμη και με σοβαρότατες ενδείξεις εκδοχή, που εξηγεί το γιατί παραμένουν ασύλληπτοι οι ''ταραχοποιοί''. Κάποιος τους καλύπτει. Αυτός που κάθε φορά επωφελείται από τη δράση τους.

          • Μεγάλες στιγμές avatar
            Μεγάλες στιγμές @ Τρελό νερό 08/12/2014 06:38:11

            Μια μπούρδα είναι.Ο ασφαλίτης παρακολουθεί μια πορεία αναγκαστικά με ρουχισμό ανάλογο .Δεν μπορεί να πάει ούτε με στολή,ούτε με κοστούμι. Οι βάσιμες ενδείξεις είναι βίντεο και μαρτυρίες που δεν λένε τίποτα περισσότερο απο το φυσιολογικό.Ότι δηλαδή σε μια διαδήλωση η αστυνομία στέλνει ΜΑΤ αλλά στέλνει και ασφάλεια,η οποία προφανώς πρέπει να μοιάζει με διαδηλωτές.Αυτός είναι και ο λόγος που πολλές φορές έχουν φάει ξύλο και ασφαλίτες

          • mike michalakopoulos avatar
            mike michalakopoulos @ Μεγάλες στιγμές 09/12/2014 10:39:38

            Αυτό που λέω έιναι ότι είμαι λίγο υποψιασμένος για όλα αυτά, και δεν μπορώ να πιστέψω ότι μια σοβαρή αστυνομία δεν μπορεί να μαζέψει τους μπαχαλάκηδες. Έχω δει "αυτούς" τους αστυνόμους να δέρνουν συνταξιούχους, φωτορεπόρτερ, έχω ακούσει για την υπερφυσική ζαντινιέρα και άλλα τέτοια όμορφα. Και έχω δει και τη σοβαρή αστυνομία, αυτή που θέλω να βλέπω, να εξιχνιάζει υποθέσεις απαγωγών, ναρκωτικών και άλλων παρανομιών, να αποτρέπει αυτοκτονίες μέσω διαδικτύου. Εγώ δε λέω ότι ούτε τους βάζει ο Σαμαράς, ή ο Παπανδρέου, ή (shock!) ο Τσίπρας, ούτε ότι η επίσημη ηγεσία της αστυνομίας δίνει γραμμή. Πιστέυω όμως ότι υπάρχουν ομάδες μέσα στην αστυνομία που αλληλοκάλυπτονται και συμβάλλουν αρνητικά σε όλα αυτά. Λέω επίσης ότι αν ήθελε η σοβαρή αστυνομία να βρει τους μπαχαλάκηδες, θα τους είχε βρει. Και τέλος λέω ότι αυτή η ιστορία διαχρονικά έχει εξυπηρετήσει σχεδόν όλο το πολιτικό σύστημα. Όσο για το πως παρουσιάζονται πάντα τα επεισόδια από τα μέσα, τι να πω... μια φράση μόνο από τον Αντ1: "μοίρα των ιπτάμενων αλεξιπτωτιστών των κομάντο αναρχικών"...

  15. Naruto avatar
    Naruto 07/12/2014 13:37:46

    Δηλαδή τι πρέπει να κάνει ο Σαμαράς και δεν το κάνει ; Να πατήσει το κουμπί και να επανέλθει η οικονομία και η καλοπέραση στο 2005 ; αν γινόταν θα το είχε κάνει και ο ΓΑΠ . Οι μπαχαλάκηδες είναι στασιαστές και υπάρχει νόμος και για τους ίδιους αλλά και για τους ηθικούς αυτουργούς . Οι αρχαίοι πρόγονοί μας είχαν βρεί την λύση με την εξορία των κάθε είδους στασιαστών . Αφαίρεση λοιπόν της ελληνικής υπηκοότητας απο τους αρχηγούς και αναχώρηση απο την χώρα εντός 24 ωρών και οι υπόλοιποι θα γυρίσουν στο φρεντοτσίνο τους .

    • Hunter avatar
      Hunter @ Naruto 07/12/2014 14:09:30

      Ακριβώς!

  16. Hunter avatar
    Hunter 07/12/2014 14:08:21

    Βρίσκουν και τα κάνουν...

  17. MCA avatar
    MCA 07/12/2014 16:11:32

    Τα Δεκεμβριανά του 2008 ήταν μια ευκαιρία για την νεολαία να εκφράσει τις ανησυχίες για τα αδιέξοδα που έβλεπε μπροστά της. Πτυχία χωρίς αντίκρυσμα και μια ζωή με λιγότερες προοπτικές σε σχέση με αυτήν των γονιών της. Μαζί τους στο μπάχαλο εκείνων των ημερών, ακολούθησαν οι λαθρομετανάστες, που βρήκαν ευκαιρία για πλιάτσικο, αλλά και να εκτονώσουν το μίσος τους, δικαιολογημένο ή όχι για την Ελληνική κοινωνία.

    • Hunter avatar
      Hunter @ MCA 07/12/2014 17:01:37

      MCA, θέλεις να πεις ότι κάτι απίθανοι τύποι που βλέπαμε το 2008 με κουκούλες, ήταν πτυχιούχοι που δεν έβρισκαν ανάλογη εγρασία ή ήταν μαθητές που προβληματιζόταν για τις σπουδές τους;;; Οι ίδιοι και οι ίδιοι είναι που τους βλέπουμε να πετροβολούνε την Αστυνομία στην ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη, στις Σκουριές στη Χαλκιδική, στα Προπύλαια... Να τα σπάνε επί παντός επιστητού... Βλέπαμε στις σκουριές κάτι μακρυμάλληδες μουσάτους να ριχνουν πετρες και μολοτοφ στα ΜΑΤ. Κι εκεί ανησυχούν για το αντίκρυσμα των πτυχίων τους;;;;;; Όσον αφορά τους ΛΑΘΡΟμετανάστες δεν δικαιούνται να κάνουν οποιαδήποτε αξιόποινη πράξη! Εάν δεν τους αρέσει η φιλοξενία των Ελλήνων μπορούν αν σηκωθούν να γυρίσουν στην πατρίδα τους. Εσύ αν πήγαινες σε γιορτή και μάλιστα "απρόσκλητος", θα απαιτούσες να σε ταϊσουν τζάμπα αλλιώς θα σπάσεις τα τραπέζια;;;;;; Αυτό λέγεται κοινώς ΝΤΑΒΑΤΖΗΛΙΚΙ...

      • MCA avatar
        MCA @ Hunter 07/12/2014 17:16:57

        Το 2008 είχαν βγει όλα τα πιτσιρίκια έξω, δεν ήταν μόνο οι μπαχαλάκηδες. Η δολοφονία του Γρηγορόπουλου σε συνδυασμό με την αφελή προπαγάνδα των ΜΜΕ ήταν η αφορμή. Η απαισιοδοξία ήταν διάχυτη από εκείνη την εποχή στην νεολαία. Έβλεπαν ότι δεν είχαν μέλλον. Αν ο μπαμπάς σου δεν είχε λεφτά, γνωριμίες ή δικιά του δουλειά ήσουν τελειωμένος. Εκτός αν κατάφερνες να μπεις μέσω ΑΣΕΠ, πάλι καλά που ήταν και αυτός, στο δημόσιο. Όλα αυτά στην εποχή υποτίθεται της ευμάρειας. Όσο για τους λαθρομετανάστες, αυτά βρήκαν, αυτά κάνανε.Πάντως εν μέρη τους δικαιολογώ. Ότι εισπράττεις, αυτό επιστρέφεις.

        • Hunter avatar
          Hunter @ MCA 07/12/2014 17:50:58

          Οι εκτεταμένες καταστροφές και το βομβαρδισμένο τοπίο που είδαμε το 2008 δεν μπορούν να προκληθούν από "πιτσιρίκια"... Τουλάχιστον όχι από αυτά με στοιχειώδη διαπαιδαγώγηση στο σπίτι... Όσο για τους ΛΑΘΡΟμετανάστες, αυτά έχει να τους προσφέρει η Ελλάδα που δεν μπορεί να θρέψει ούτε τα δικά της παιδιά... Αν τους φτάνει καλώς. Αν τους είναι "λίγο", τους καλούμε να επιστρέψουν από εκεί που ήρθαν. Δεν μπορεί μαι χώρα να διώχνει τα παιδιά της από το σπίτι και να "υιοθετεί" ξένα...

          • MCA avatar
            MCA @ Hunter 07/12/2014 18:39:15

            Η ψυχολογία του όχλου κάνει ΄΄θαύματα΄΄.Το μεγαλύτερο ΄΄πρόβατο΄΄ με τις κατάλληλες συνθήκες μπορεί να γίνει το χειρότερο τσογλ..... χμ. Εξάλλου μέσα στο μπούγιο μπορούν να κρυφτούν και να προκαλέσουν περισσότερη ζημιά οι μπαχαλάκηδες. Προσθέστε το πλιάτσικο των αλλοδαπών και ολοκληρώνεται το παζλ. Για τους λαθρομετανάστες, είναι αναμενόμενο από την στιγμή που ζει και δουλεύει κάποιος σε ένα μέρος, όταν αποκτήσει μια ΄΄κρίσιμη μάζα΄΄, να θέλει να επιβάλει τους κανόνες του.Να φύγουν, λίγο δύσκολο το βλέπω. Για πολλούς συμπατριώτες μας οι ξένοι φθηνοί εργάτες είναι απαραίτητοι.

  18. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 07/12/2014 16:59:12

    Να και ένα ελπιδοφόρο σημάδι, από το 36 και βάλε σχόλια, μόνο δύο ...τόλμησαν να υποστηρίξουν τους μπαχαλάκηδες και αυτοί με επιχειρήματα σαθρά ως γελοία. Γενικά ο κόσμος έχει εξοργιστεί με αυτό το Νεοελληνικό κακό και ανεξάρτητα πολιτικής τοποθέτησης διάκειται ενάντια σε αυτού του είδους ...αντίσταση. Πόσο μάλλον τώρα που συνειδητοποιεί ότι τελικά τις καταστροφές τις πληρώνει ο ίδιος και με το παραπάνω! Να λοιπόν γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να ξεφύγει δημοσκοπικά! Να λοιπόν γιατί είναι εύκολο για την Κυβέρνηση να τσακίσει τα κόκκαλα των μπαχαλάκηδων! ΥΓ. Αυτό που με εξοργίζει είναι οι στάση των έστω εναπομεινάντων, Πασοκτζίδων, θυμάστε την αντίδρασή τους στο κάψιμο της Αθήνας το ΄08, από τους ίδιους τους Μπαχαλάκηδες;

  19. Άλυτη Εξίσωση avatar
    Άλυτη Εξίσωση 07/12/2014 17:08:10

    Σε οποιανδήποτε πολιτισμένη Ευρωπαϊκή χώρα, οι επί 40 χρόνια πυρπολητές, καταστροφείς και υποκινούμενοι ...αγνώστου ταυτότητας ''αντιεξουσιαστές'' (ή μήπως πιόνια της παρακρατικής παραεξουσίας στην πλειοψηφία τους), θα είχαν συλληφθεί, θα είχαν κατέβει οι κουκούλες τους πάραυτα και θα είχαμε μάθει κι εμείς επί τέλους τα ονόματα, την ιδιότητα, ακόμα και το ύψος του μισθού τους ενδεχομένως. Απορίας άξιον δεν είναι που επί τόσα χρόνια παραμένουν ''γνωστοί - άγνωστοι'' οι πολύ χρήσιμοι ετούτοι τάχα ''μπαχαλάκηδες''; Άφαντοι και ανώνυμοι, για να μπορούν να ονομαστούν όπως συμφέρει κάθε φορά. Ο Σύριζα που δεν υπήρχε αλήθεια, πως τους υπέθαλπτε και τους υποκινούσε επί 40 χρόνια τώρα; Ποιός γίνεται να τους κινεί με τόση …μαεστρία, παρακάμπτοντας και υποχρεώνοντας σε συνεχείς προσβλητικές ήττες το οργανωμένο κράτος; Με αποδείξεις αδιάσειστες μονάχα, μπορούν να είναι υπολογίσιμες και οι κατηγορίες. Διαφορετικά, ανεμοσκορπίσματα. Μήπως ν' αφήσουμε τις γενικές κατηγορίες όμως και τους πολύ βαρετούς πλέον μύθους και ν΄αντιμετωπίσουμε την πραγματικότητα χωρίς παρωπίδες; Ας συλληφθούν επί τέλους κι ας αποκαλυφθούν οι ταυτότητές τους. Δεν μπορεί μιά χούφτα άνθρωποι οπλισμένοι μόνο με πέτρες και μολότοφ να αποδεικνύονται πιό ισχυροί, πιο ευφυείς και περισσότερο....αποτελεσματικοί από το πλήρως εξοπλισμένο και ηλεκτρονικά άρτια θωρακισμένο κράτος. Δεν είναι λογικά αποδεκτό ότι μια χούφτα άνθρωποι καταφέρνουν χωρίς καμιά …αβάντα να δρούν επαναλαμβανόμενα καταστροφικά και να ....διαφεύγουν πάντα με τόσο θαυμαστή επιδεξιότητα! Το ποσοστό της ''επιτυχίας'' τους δε, σοκάρει! Αν είμαστε τόσο ευάλωτοι απέναντι σε ερασιτέχνες, τότε τι πρόκειται να γίνει αν μπούνε στο παιχνίδι και οι …επαγγελματίες; Ή μήπως είναι ήδη δεδομένη η μακροχρόνια συμμετοχή των …επαγγελματιών; Κάτι δεν πάει καλά με τους συλλογισμούς μας λοιπόν, όταν σπεύδουμε τόσο επιπόλαια και άκριτα,να …χρεώσουμε τους γνωστούς, σεσημασμένους οχτρούς, που ορέγονται οι μπαγάσηδες να προσεταιριστούν την εξουσία ΜΑΣ. Δεν γίνεται και δεν αξίζει να κοροϊδευόμαστε άλλο πια. Και για να μην ξεχνάμε τα πολύ σοβαρά, τις αποδείξεις δηλαδή, ας ξαναδούμε το βιντεάκι (από τις ταραχές λόγω της δολοφονίας του Παύλου Φύσσα), που καταγράφει .....μπαχαλάκηδες και ΜΑΤ σε αγαστή και παράλληλη δράση. https://www.youtube.com/watch?v=fH9CLuJNmtE#t=34

    • Hunter avatar
      Hunter @ Άλυτη Εξίσωση 07/12/2014 17:47:02

      Οι αποδείξεις είναι αδιάσειστες. Όσοι συλλαμβάνονται σε επεισόδια και τρομοκρατικές οργανώσεις, πρόσκεινται ΟΛΟΙ στον χώρο της ακροαριστεράς... Ωραίες οι "θεωρίες συνομωσίας" αλλά κάτι ψειροσακούλες που μοιράζουν φυλλάδια πέριξ των Εξαρχείων όπου αναγράφεται "βάλτε βόμβες παντού για να καταστραφεί το κράτος, κάθε αρχή και εξουσία " (αυτολεξί) και περιμένουν να νυχτώσει, μόνο "παραστρατιωτικοί" και "μισθοφόροι του κράτους" δεν είναι... Θέλει πολιτική βούληση, θέλει πυγμή από την αστυνομία (εφόσον έχει την εκπαίδευση) και θέλει και τη συγκατάθεση του λαού για να λυθεί το θέμα σε ένα μήνα με αυτούς... Η συγκατάθεση του λαού σημαίνει ότι πρέπει να σιωπήσει όταν θα πάνε σε ένα μήνα 500 άτομα με κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις στα νοσοκομεία... Όπως έγινε και σε Αγγλία, Ολλανδία με τους χουλιγκάνους. Έβγαινε η αστυνομία με κάτι άλογα δυόμιση μέτρα και κάτι σκυλιά σαν πουλαράκια και κάθε Σαββατοκύριακο γεμίζαν τα νοσοκομεία επί ένα μήνα με χουλιγκάνους. Ο λαός δεν πήγαινε στα γήπεδα μέχρι να τα "καθαρίσουν" και σιωπούσε. Τέλος τα επεισόδια κι ο χουλιγκανισμός... Το κράτος πρέπει να προστατέψει το λαό και τους νομοταγείς πολίτες. Όταν ξεφύγουν τα πράγματα μετράει πλέον μόνο η αποτελεσματικότητα... Χθες τη νύχτα προσήχθησαν λέει 240 άτομα. Αυτά τα 240 άτομα δεν προσήχθησαν μέσα από το σπίτι τους. Προσήχθησαν από εκεί που γινόταν τα επεισόδια. Τι δουλειά είχαν τη νύχτα εκεί που γίνονταν τα επεισόδια, εφόσον η πορεία είχε λήξει από το απόγευμα;;; Ας μας βγάλουν τα ονόματα των 240 να δούμε πού πρόσκεινται πολιτικά... Να δούμε τι δουλειά είχαν τη νύχτα εκεί που γίνονταν τα επεισόδια... Είναι κάτοικοι του κέντρου και πήγαιναν σπίτι τους ή είναι κάτοικοι άλλων περιοχών;;; Κι αν είναι κάτοικοι άλλων περιοχών, τι δουλειά είχαν τα ξημερώματα στα Εξάρχεια όπου γινόταν της κακομοίρας από το απόγευμα;;;;;;;

      • Άλυτη Εξίσωση avatar
        Άλυτη Εξίσωση @ Hunter 07/12/2014 18:21:46

        "φυλλάδια όπου αναγράφεται βάλτε βόμβες παντού για να καταστραφεί το κράτος, κάθε αρχή και εξουσία "Με ...φυλλάδια, ό,τι κι αν γράφουν αυτά, δεν καταστράφηκε ποτέ κανένα κράτος. Με υπογραφές, κλεψιές και ψεύδη, πολλά καταστράφηκαν. '' Ας μας βγάλουν τα ονόματα των 240 να δούμε πού πρόσκεινται πολιτικά...'' Κι αν δημοσιοποιηθούν τα ονόματα των 240; Θα είναι οι πλέον άπειροι και ...ερασιτέχνες. Το ζήτημα είναι να αποκαλυφθούν οι υποκινητές που είναι σαρξ εκ της σαρκός των ''διωκτών''. Σε κάθε ταραχή, υπάρχουν πάντα και οι νεαροί εξαγριωμένοι, αλλά αυτοί αποτελούν τη μειοψηφία. Τις ακραίες εγκληματικές πράξεις, τις εκτελούν έμπειροι επαγγελματίες. ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ, 40 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ.

      • παπαδοπουλος ηλίας avatar
        παπαδοπουλος ηλίας @ Hunter 07/12/2014 18:33:54

        Εδώ και 30+ χρόνια, οι προσαχθέντες,"διήρχοντω ολωσδιόλου.... τυχαίως και κατά..... σύμπτωση από του σημείου"!!! Κατόπιν του ακλονήτου αυτού στοιχείου...η αδέκαστος και ...τυφλή Δικαιοσύνη καλεί τους γονείς ή λοιπούς συγγενείς να τους παραλάβουν !!!!

  20. popaia avatar
    popaia 07/12/2014 18:12:55

    Θα βλέπουνε στο εξωτερικό και θα νομίζουν ότι εξαθλιωμένοι κι απηυδισμένοι πολίτες αντιδρούν ενάντια στη συνέχιση των μνημονίων, κλπ. Πού να' ξεραν το όραμα, τα αιτήματα, τους λόγους που... εξεγείρονται τα "παιδιά" και δεν τ' αγγίζει κανείς 30 χρόνια τώρα: Κατάργηση των μπάτσων, δηλαδή της δημόσιας αστυνόμευσης (κι ας πρόσεχαν οι μικροαστοί να' χανε φράγκα, να προσλαμβάνουνε σεκιούριτυ), κατάργηση του κράτους (ιδιωτικοποίηση των πάντων όπως ακριβώς επιδιώκουν και τ' "αφεντικά"), ακόμα περισσότερους "μετανάστες", ισλαμιστές εννοείται, το Αιγαίο ν' ανήκει στα ψάρια του φυσικά, και οι γκαίυ να παντρεύονται ελεύθερα. Αυτά. Πιο πορτοκαλί πεθαίνεις.

  21. Don kihotis avatar
    Don kihotis 07/12/2014 18:23:14

    Αυτό που έγινε το 2008 θεωρώ ότι ήταν σε αρκετά μεγάλο βαθμό Απόλυτα Αυθόρμητο και Αυτονόητο για τα δεδομένα εκείνης της Περιόδου..δηλαδή ήταν η εποχή πριν ξεκινήσει η επονομαζόμενη ΚΡΙΣΗ..για την Ακρίβεια ήταν η Αρχή αυτού που βιώνουμε λίγο-Πολύ τώρα..το σενάριο τέλειο: Ένας έφηβος σκοτώνεται απο τον Μπάτσο που εκπροσωπεί το Καταστημένο-Κράτος κτλ. Ο νεαρός αντιπροσωπεύει το καλό ο ηλίθιος που τον δολοφόνησε το Κακό..Άρα οι Συνειρμοί μέσα στον ψυχισμό της Κοινωνίας πάνε κατευθείαν στην μάχη 2 Κόσμων,ήταν Αυτονόητο να πάρουν την Μεριά του Αλέξη,Όσοι κατέβηκαν τότε κάτω δεν ήταν μόνο για τον Αλέξη,ήταν για διάφορους λόγους..απο μια απλή εκτόνωση-κραυγή αγωνίας για το μέλλον της Ελληνικής Νεολαίας,το επίπεδο της Παιδείας που έχουμε ως Χώρα,τους Τόκους των Στεγαστικών Δανείων που είχαν βάλει σε αρκετό κόσμο,το επίδομα Ανεργίας που δεν έλαβε ένας Μακροχρόνια Άνεργος με 2 παιδιά στην ηλικία του Αλέξη..Ο Συνδυασμός όλων αυτών και πιθανόν αλλών λόγων έφερε τα περίφημα "Δεκεμβριανά '08",Οι Επαγγελματίες Μπαχαλάκηδες Υπήρχανε σίγουρα αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό σε σύγκριση με το πλήθος του Κόσμου που ίσως για πρώτη φορά στην ζωή του να Κατέβηκε στο δρόμο ώστε να διαμαρτυρηθεί για κάτι...τόσο έντονα..+ δυναμικά.Αυτό Φάνηκε απο την Μαζικότητα-Συμμετοχή-διάρκεια και απο τα Αντανακλαστικά που λειτούργησαν πολύ γρήγορα..Πάντα μέσα σε κάτι Αγνό-Αληθινό μπαίνουν και οι "καλοθελητές-Προβοκάτορες"...έτσι μπήκαν διάφοροι τύποι κάνοντας πλιάτσικο σε Καταστήματα,Μετανάστες ή Λάθρομετανάστες,Κλεφτρόνια και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο... Οι Επαγγελματίες του είδους αριθμητικά είναι σαφώς πολύ λιγότεροι σε σχέση με όσους βγήκαν το 2008 στον δρόμο,ωστόσο το "πλεονέκτημα" που έχουν είναι ότι έχουν αφεθεί-τους έχει επιτραπεί να κάνουν αυτά τα πράγματα πάντα σε Συνεργασία με την Εκάστοτε Κυβέρνηση για αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης και βεβαίως οι παλιότεροι του χώρου "βάζουν" τους πιτσιρικάδες μπροστά..στην πρώτη γραμμή για να πάρουν εμπειρίες..εκμεταλλευόμενοι την έλλειψη εμπειριών ζωής-ανωριμότητας των εφήβων.. Με την κατάλληλη πλύση εγκεφάλου-Εκμαυλισμό της Συνείδησης έχουν έτοιμα τα νέα "φυντάνια" Αφιονισμένα..και πιο Άγρια απο τις προηγούμενες γενιές..Εκεί είναι το θέμα

  22. παπαδοπουλος ηλίας avatar
    παπαδοπουλος ηλίας 07/12/2014 18:42:26

    Κι εκεί που όλα πήγεναν στραβά και ανάποδα για την κυβέρνηση και οι βουλευτές είχαν πέσει σε βαθύ ..συλλογισμό με ποιόν τρόπο θα ψηφίσουν τα νέα μέτρα, για όγδοη.....τελευταία φορά, κι ενώ τα «μαξιλαράκια» έψαχναν δικαιολογία για να ψηφίσουν υπέρ καποιου που θα τους πουν όταν έρθει η ώρα, ο Σύριζα έπαιρνε κεφάλι στις δημοσκοπήσεις και η «αριστερή συνιστώσα » είχε πέσει σε φθινοπωρινή νάρκη,....ξαφνικά και ....κατά τύχη , ο Ρωμανός θέλησε να «πάρει ανάσες»!! Και να οι ..αλληλέγγιοι και να οι.... αντιφασίστες και να οι ....μηχανόβιοι και να η ...ένωση αρχαιολόγων ,από κοντά το ιντιμίντια και όλο τα σκυλολόι του συστήματος.Από κοντά και οι...προοδευτικοί βουλευτές,δημοσιογράφοι,καλλιτέχνες κλπ.Έρχεται και η «επέτειος» των Δεκεμβριανών...... ένα μικρό μπάχαλο θα φρεσκάρει στον λαό, ποιοί είναι ..επικίνδυνοι και ποιοί ...εγγυώνται την τάξη και ασφάλεια στην χώρα.! Πάντως οι "μπαχαλάκηδες" είναι ..."κύριοι"!! Όποτε τους χρειάζεται το σύστημα είναι στην θέση τους!! Επαγγελματίες με όλη την σημασία!!

  23. ΤΤ avatar
    ΤΤ 07/12/2014 21:45:45

    Φτάνει με την εγκεφαλική σήψη: Δεν υπάρχουν ''καλοί'' δολοφόνοι κι εμπρηστές Δεν είναι ο δολοφόνος θύμα της κοινωνίας, η κοινωνία είναι θύμα του δολοφόνου. Όσο επικρατεί η δικαιολόγηση των αδικαιολόγητων θα πηγαίνουμε από πάτο σε πάτο, απο χρεωκοπία σε χρεωκοπία, από δολοφονία σε δολοφονία, από εμπρησμό σε εμπρησμό, από καλάσνικωφ σε καλάσνικωφ επ'άπειρον, μέχρι να φτάσουμε εκεί που μοιραία θα φτάσουμε: Σομαλία δηλαδή, failed state κι επισήμως.

  24. Montechristo avatar
    Montechristo 07/12/2014 21:50:54

    Αλίμονο στους δύστυχους καταστηματάρχες που είδαν ακόμα μιά φορά τα εμπορεύματα και τα μαγαζιά τους να καταστρέφονται, σε μιά εποχή μάλιστα που με πόνο, ιδρώτα και αίμα προσπαθούν να τα διατηρήσουν ανοικτά.

    • Amfidexia avatar
      Amfidexia @ Montechristo 08/12/2014 16:15:18

      Αυτό είναι το τραγικό. Φαντάσου τώρα να χρωστάς τις δόσεις του αυτοκινήτου σου κι αυτό να γίνεται κάρβουνο, ή να είσαι χρεωμένος στην Τράπεζα προσπαθώντας να κρατήσεις ανοικτό το μαγαζί σου εν μέσω κρίσης και μιά ηλιθιότητα ενός ανεγκέφαλου περαστικού, να μπορεί να κάνει στάχτη τη ζωή σου.

  25. ΤΤ avatar
    ΤΤ 07/12/2014 22:20:55

    Φτάνει με την εγκεφαλική σήψη: Δεν υπάρχουν ''καλοί'' δολοφόνοι κι εμπρηστές Δεν είναι ο δολοφόνος θύμα της κοινωνίας, η κοινωνία είναι θύμα του δολοφόνου. Όσο επικρατεί η δικαιολόγηση των αδικαιολόγητων θα πηγαίνουμε από πάτο σε πάτο, απο χρεωκοπία σε χρεωκοπία, από δολοφονία σε δολοφονία, από εμπρησμό σε εμπρησμό, από καλάσνικωφ σε καλάσνικωφ επ'άπειρον, μέχρι να φτάσουμε εκεί που μοιραία θα φτάσουμε: Σομαλία δηλαδή, failed state κι επισήμως.

  26. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 07/12/2014 23:17:03

    H απόλυτη σχιζοφρένεια. Όταν πιάνεις κάποιους από τους μπαχαλάκηδες τότε αυτοί είναι αθώοι που παραβρέθηκαν τυχαία, όταν δεν τους πιάνεις τότε είναι προβοκάτορες βαλμένοι από την Αστυνομία. Έχω μια λύση, η Αστυνομία να ανακοινώσει εκ των προτέρων ότι σε παρόμοιες συμπεριφορές, θα εφαρμόσει σκληρά και δρακόντια μέτρα καταστολής στους συμμετέχοντες στα επεισόδια και να δηλώσει ότι δεν θα πειράξει ούτε τρίχα αριστεριστή ή αναρχικού ή οποιουδήποτε άλλου, μια και όπως αυτοί δηλώνουν δεν λαμβάνουν μέρος στις καταστροφές. Αυτοί όμως που θα συλληφθούν , να τσακίζονται στο ξύλο και να υφίστανται τις συνέπειες του νόμου στην σκληρότερη μορφή! Και να δούμε τότε ποιος από τους ...Προοδευτικούς θα τολμήσει να τους υπερασπισθεί ή να τους ηρωποιήσει, γιατί όπως αυτοί μας λένε, ότι πρόκειται για προβοκάτορες και μάλιστα Αστυνομικούς!

  27. blackunder avatar
    blackunder 08/12/2014 00:14:19

    'Ισως τελικά η λύση για την απομυθοποίηση της συμπαθούς τουλάχιστον άποψης της αριστεράς απέναντι στους διαμαρτυρόμενους να είναι τελικά να κυβερνήσει. Ήθελα να απολαύσω την Αθήνα χωρίς δυνάμεις ασφαλέιας να κατακαίγεται απο τους αναρχικούς και η αριστερή κυβέρνηση να υπερθεματίζει....

  28. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 08/12/2014 17:34:48

    blackunder, Θα ΄θελα να συμφωνήσω μαζί σου, αλλά εδώ έχει πλήρη εφαρμογή η παροιμία,"επάνω που μάθαμε τον Γάιδαρο να μην τρώει, ψόφησε"! Δηλαδή για να μάθουμε τι σημαίνει Αριστερή Κυβέρνηση, να τελειώσουμε την Ελλάδα για όλο το ορατό μέλλον!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.