#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/05/2012 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Δεξιά δεν πρέπει να ξανακάνει για τρίτη φορά το ίδιο μεγάλο λάθος



Ο παραπάνω τίτλος ΔΕΝ είναι τυχαίος και τον αναφέρω διότι φοβούμαι πως θα επαναληφθεί ΠΑΛΙ η ίδια η Ιστορία(ΜΑΚΑΡΙ να διαψευστώ). Και ΑΛΙΜΟΝΟ αν και τώρα η κεντροδεξιά παράταξη δεν έχει αντιληφθεί πως υπάρχει ΜΕΓΑΣ κίνδυνος,ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ,να επαναληφθεί ΞΑΝΑ το ίδιο σκηνικό….

Η πρώτη φορά υπήρξε τη περίοδο 1941-44. Τότε ως γνωστόν,ΟΛΟΚΛΗΡΗ η χώρα και σύσσωμος ο ελληνικός λαός αντιστάθηκε εναντίον των Γερμανών κατακτητών. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ,στη συνέχεια η συντηρητικο-φιλελεύθερη παράταξη της εποχής ΑΦΗΣΕ την αριστερά να ΚΑΠΗΛΕΥΕΤΑΙ τον εθνικό αγώνα και να ΥΠΕΡΘΕΜΑΤΙΖΕΙ τη δική της παρουσία(του ΕΑΜ ειδικότερα) στον εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα. Η από δω παράταξη τι έκανε; Άφησε ελεύθερο το πεδίο προβολής της αντικατοχικής αντίστασης στην αριστερά (ενώ εκείνη καθόταν “αναπαυτικά” στις δάφνες της νίκης στον Εμφύλιο) ενώ όπως γνωρίζουμε όλοι στον εθνικό αγώνα συνεισέφερε τα μέγιστα.

Η δεύτερη φορά υπήρξε στον αντιδικτατορικό αγώνα. Πάλι σύσσωμες οι προδικτατορικές παρατάξεις της εποχής προσπάθησαν ν’αντισταθούν στο τυραννικό καθεστώς . Δεν υπήρξαν οργανώσεις του πολιτικού συντηρητικο-φιλελεύθερου χώρου όπως ‘’Οργάνωση Εθνικής Σωτηρίας’’και ‘’Ελεύθεροι Έλληνες’’; Ποιος ξέχασε πως στο έμβλημα της δικτατορίας,στο Λυκαβηττό,προκάλεσε δολιοφθορά ο Έβερτ; Ποιος ξέχασε πως το Κίνημα του Ναυτικού έγινε το Μάιο του 1973 από αξιωματικούς της από δω πλευράς; Στον αντιδικτατορικό αγώνα δεν ήταν μπροστάρηδες οι Κανελλόπουλος-Μαύρος; Ποιος αμελεί την επιστολή-καταπέλτη του Κ.Καραμανλή στην ‘’Βραδυνή’’ προκαλώντας εσωτερικό και διεθνή σεισμό; Τι να πρωτοθυμηθώ; Τι έγινε τελικώς; Η αριστερά καπηλεύτηκε τον αντιδικτατορικό αγώνα,τον πέρασε στα μέτρα της και αυτή η καπηλεία αποτέλεσε το κινητήριο μοχλό της ανόδου του πασοκισμού στην εξουσία. Ας μην συνεχίσω. Γνωστά τα γεγονότα.

Και οδηγούμαστε στο σήμερα. Η Ιστορία δυστυχώς επαναλαμβάνεται. Η αριστερά,ΠΑΛΙ,καπηλεύεται την προσπάθεια των Ελλήνων ν’απεμπλακούν από το μνημονιακό Καιάδα.Η από δω πλευρά τι πράττει; Διχασμένη,αμήχανη,μερικώς εξουθενωμένη,προβληματική ως προς τη στρατηγική της,παρασυρμένη και συμβιβασμένη από συγκυβερνήσεις με το πασοκισμό από το Νοέμβριο του 2011. Το ίδιο σκηνικό και το ίδιο σενάριο ζούμε,με το παρελθόν. Για την αριστερά,ΞΑΝΑ,πεδίο δόξης λαμπρόν…Φοβούμαι πως ΠΑΛΙ η αριστερά θα φανεί ‘’ηρωική’’ και ‘’μπροστάρης’’ ενώ η κεντροδεξιά θα σέρνεται από τις εξελίξεις και θα παρακολουθεί αμήχανη την κυριαρχία των αντιπάλων της,υπερασπιζόμενη κάτι τ’οποίο είναι ΜΑΚΡΙΑ από τα ιδεολογικά και πολιτικά της πιστεύω.

Η κεντροδεξιά θα έπρεπε,με ξεκάθαρο λαϊκό,κοινωνικό-πατριωτικό λόγο,να ΗΓΗΘΕΙ της προσπάθειας του Έθνους για την ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΜΠΛΟΚΗ της πατρίδας από το μνημόνιο,ανεμίζοντας ΨΗΛΑ το λάβαρο της ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ,με κεντρικό σύνθημα ‘’ΗΡΕΜΗ ΑΛΛΑΓΗ’’ (λεπτομέρειες στο σχόλιό μου στην ανάρτηση ‘’Καιρός να πούμε σκληρές αλήθειες’’). Επιτέλους,ο κεντροδεξιός χώρος θα βάλει μυαλό; Θα πάψει,επιτέλους,να έχει αυτοκτονικές τάσεις και να κάθεται ΣΙΩΠΗΛΟΣ και ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ,δικαιολογώντας τ’αδικαιολόγητα και το χειρότερο ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΕΝΟΣ,αποδεχόμενος στους κόλπους του,πάλι,ακραίες νεοφιλελεύθερες αντιλήψεις που ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΩΣ έχουν καταδικαστεί ΑΠΕΡΙΦΡΑΣΤΑ από τη συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων; Το άμεσο μέλλον θα δώσει πειστικές απαντήσεις.

Komis Montechristo

 

ΥΓ: Ολοκληρώνοντας τις προσωπικές μου σκέψεις (χωρίς να διεκδικώ κανένα αλάθητο),σημειώνω το εξής:ΑΛΛΟ η προσχώρηση συμπληρωματικών δυνάμεων σ’ένα κόμμα  πολλαπλασιάζοντας-γιγαντώνοντας τη δύναμή του ( συμβαδίζοντας με το μήνυμα της 6ης του μηνός που έστειλε η ελληνική κοινωνία τ’οποίο ήταν ξεκάθαρο-οι κινήσεις πρέπει να βρίσκονται σε αρμονία με τα αισθήματα της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων πολιτών) και ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ η προσχώρηση ανθρώπων σ’ένα κόμμα που ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΑΦΕΝΟΣ ΣΥΓΧΥΣΗ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΒΛΑΒΗ στο μήνυμα προς το εκλογικό σώμα.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. 1kris avatar
    1kris 21/05/2012 07:54:21

    ΣΩΣΤΟΣ Ο ΚΟΜΙΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ.ΜΟΝΟ ΤΩΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΟΤΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ.ΘΕΛΕΙ ΚΟΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΗ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΟΒΑΡΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ.ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΚ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ.

    • dim avatar
      dim @ 1kris 21/05/2012 13:59:46

      Κάτω από το μνημόνιο υπήρξε η υπογραφή Παπαδήμου - Βενιζέλου. Τη βραδιά της ψήφισης υπήρξε η προτροπή Σαμαρά "Εμπιστευτείτε με, δεν έγινα ξαφνικά μνημονιακός, αλλά με το ναι σήμερα, κρατάμε όρθια την Ελλάδα, κερδίζουμε χρόνο ώστε όταν η Ευρώπη αλλάξει και δώσει επιμήκυνση και πακέτα ανάπτυξης η Ελλάδα να είναι ακόμα στο τρένο της Ευρώπης, και όχι να έχει βγει από μόνη της εκτός"

      Φρόντισε μάλιστα στην επιστολή που υπέγραψε να τονίσει 5 φορές ότι χρειάζονται τροποποιήσεις, και να που χθες στο G8 και μεθαύριο στη σύνοδο κορυφής ο Σαμαράς δικαιώνεται.Η Ευρώπη θα δώσει και επιμήκυνση και ανάπτυξη. Αλλά αυτά τα κατάφερε ο Σαμαράς που τα λέει 2 χρόνια τώρα και που μας κράτησε μέσα. Όποιος μιλάει με λογική και επιχειρήματα στο τέλος δικαιώνεται. Όποιος το παίζει τσαμπουκάς και νταής, απομονώνεται, και κάνει κακό στην ίδια του τη πατρίδα, εις το όνομα της οποίας δήθεν ενεργεί.

      Η Ε.Ε θα δώσει τώρα αυτό που χρειάζεται η Ελλάδα. Αν όμως ο λαός στις 17 Ιούνη πει «Δε θέλω επιμήκυνση και ανάπτυξη, θέλω πλήρη κατάργηση, διαγραφή του χρέους γιατί είσαστε τοκογλύφοι, αυξήσεις ξανα, προσλήψεις, κρατικοποιήσεις, κι ας πάει το έλλειμμα και πάλι στο 15%, δε με νοιάζει, εγώ σας εκβιάζω και τα θέλω όλα», τότε και η Ευρώπη είναι πια έτοιμη να μας πει «Άντε στο καλό, εσείς δε βάζετε μυαλό με τίποτα, δε θέλετε ανάπτυξη, θέλετε να είσαστε κρατικοδίαιτοι, να σας πληρώνουμε εμείς για να τα έχετε όλα κρατικά, 1.000.000 δημόσιους υπαλλήλους κλπ κλπ»

      Ο πόλεμος, το ΟΧΙ του Μεταξά ήταν άλλο. Εκεί είχαμε εισβολή σε πάτρια εδάφη. Εδώ τους χρειαζόμαστε, και μας χρειάζονται. Υπάρχει ένα πρόγραμμα βάσει το οποίο μας δίνουν λεφτά για να μπορουμε να πληρώνουμε ακόμα μισθούς και συντάξεις. Επιχειρήματα και συνεργασία χρειάζονται, όχι επικίνδυνοι τσαμπουκάδες από καταληψίες σχολείων και τζογαδόρους του χρηματιστηρίου με τα λεφτά του πεθερού...

      • Λόγιος avatar
        Λόγιος @ dim 22/05/2012 13:50:37

        Και κάτι ακόμη. Ο Μεταξάς είχε πίσω του μια Αγγλία, για την οποία εκτιμούσε γεωστρατηγικά ορθώς ότι τελικά θα νικούσε. Δεν ήταν απομονωμένος.

        • lazaros avatar
          lazaros @ Λόγιος 23/05/2012 05:12:25

          καλο θα ηταν πριν εκφρασουμε αποψη, να διαβαζουμε και λιγη ιστορια για να μαθαινουμε και το ρολο των αγγλων και το ποιος ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕ τον Μεταξα και πολλα αλλα.

    • coyote avatar
      coyote @ 1kris 21/05/2012 14:14:27

      πηρε και την Ντόρα...τρικυμια στο κρανιο.

  2. spiros avatar
    spiros 21/05/2012 07:54:41

    ΗΡΕΜΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ. Ναι μπορεί χωρίς κόστος να αναλάβει τα ηνία. Η τροποποίηση του συνθήματος επιβάλλεται . Δίνει αέρα νίκης.

  3. spiros avatar
    spiros 21/05/2012 07:56:45

    Οι εκλογές διέγραψαν τις υπογραφές. Αλλά και οι υπογραφές επιβεβαιώνουν την δύναμη της ΗΡΕΜΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ όπως προτείνει ο πολύ σωστός Κόμης.

  4. GO avatar
    GO 21/05/2012 08:07:35

    Πιστεύω ότι το άρθρο σας εκφράζει τη συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων της από 'δω πλευράς.
    Θέλω όμως, για συναισθηματικούς λόγους, να δώσω μεγαλύτερη έμφαση στον αντιδικτατορικό αγώνα της εφημερίδας - ναυαρχίδας του Καραμανλισμού, "Η Βραδυνή", η οποία με την καθημερινή αρθρογραφία των Βάσου Βασιλείου, Σταματελάκου και άλλων μας έκανε να αισθανόμαστε υπερήφανοι ότι μια εφημερίδα της παράταξης σήκωνε, μόνη αυτή, όλο το βάρος του δημοσιογραφικού αγώνα κατά των συνταγματαρχών.
    Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει και για την Ελένη Βλάχου, η οποία έκλεισε αμέσως την εφημερίδα "Η Καθημερινή".
    Σε ότι αφορά το Υ.Γ, νομίζω ότι όλοι πρέπει να προσθέσουν τις δυνάμεις τους για το καλό της παράταξης.
    Τον τόνο τον δίνει ο Αρχηγός!!!

    • S.P. avatar
      S.P. @ GO 21/05/2012 11:52:33

      Για την ¨Καθημερινή" ναι, για την "Βραδυνή" και τον Βάσο Βασιλείου δεν συμφωνώ. Σταματώ εδώ, και δεν λέω περισσότερα.

      • GO avatar
        GO @ S.P. 21/05/2012 12:41:26

        Θα είσαι μάλλον της "φωτισμένης δεξιάς" και όχι Καραμανλικός.

      • GO avatar
        GO @ S.P. 21/05/2012 12:47:34

        Εγώ, πάντως, παιδί και έφηβος τότε, υπερηφανευόμουν να παίρνω από το περίπτερο, καθημερινά, την Βραδυνή και να την ξεκοκκαλίζω, πριν από τον πατέρα μου, μέχρι τον ...Άγγελο Μηλιάδη.
        Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι και η σημαία του Πολυτεχνείου στην Βραδυνή παραδόθηκε το 1973.

  5. juliet avatar
    juliet 21/05/2012 08:27:51

    1kris
    με το ίδιο σκεπτικό ο Μεταξάς δεν θα έπρεπε να πει το ΟΧΙ,για το οποίο εγράφτηκε μια σελίδα ανεπανάληπτης ανδρεία για την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και τη ΤΙΜΗ.
    Εκτός αν όλα ήτανε ......αφού οι μελλοντικοί Ελληνες θα παρέδιδαν τα κλειδιά αφού βέβαια αποκόμιζαν και κάτι ,έτσι θα πουλούσαν ''το οικόπεδο'' που λέγεται Ελλάδα.

    • 1kris avatar
      1kris @ juliet 21/05/2012 08:50:57

      juliet .ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΩ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΟΥ ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ -ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ-ΤΙΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ . ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ. ΠΟΤΕ.ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΤΑΙ.ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑΤΟ 2012 ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΕΙΡΗΝΗΣ.ΟΧΙ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ.ΑΝ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟ.

      • juliet avatar
        juliet @ 1kris 21/05/2012 12:14:48

        Mε κάνεις να πω λόγια που ίσως πονέσουν...το Νοέμβρη έπρεπε να ειπωθεί ΟΧΙ!
        Τώρα έχουμε πόλεμο ...

        • GO avatar
          GO @ juliet 21/05/2012 12:21:04

          'Εκφραση παραπόνου:
          Κι εμάς, που σπρώχναμε αντίθετα, μας αποπαίρνατε, λες και δεν βλέπατε το λάθος.

          • juliet avatar
            juliet @ GO 21/05/2012 13:17:07

            GO εγώ είμαι πιστή στην υπόσχεση ...άλλοστε εσυ μ'επανέφερες στη τάξη. Χαιρετώ. :)

  6. S.P. avatar
    S.P. 21/05/2012 08:55:42

    Καλά τα λέτε. Η ενασχόληση με την ιστορία ίσως δεν είναι ανώφελη, ιδίως κατά τους κρίσιμους αυτούς καιρούς. Ο λαός έχει μία έμφυτη ροπή προς όσους, του προσφέρουν ωραία λόγια. Το 1940 αν δεν υπήρχε ο Μεταξάς οι περισσότεροι εκπρόσωποι του πολιτικού κόσμου, ήσαν με τον άξονα. Τα έχω ξαναπεί: Τα πρωτοπαλλήκαρα του βενιζελισμού: Πλαστήρας, Γονατάς, Πάγκαλος, Οθωναίος, και ο σοσιαλδημοκράτης Σοφιανόπουλος κ.α. Το 1944 ευτυχώς, υπήρξε ο Τσιώρτσιλ, διότι σημαντική μερίδα των Βρεττανών πολιτικών ήταν υπέρ του να μας αφήσουν στην τύχη μας. Το πόλεμο 46 - 49, εγώ τον λέω αποσχιστικό και όχι εμφύλιο. Χρησιμοποιώ τα πορίσματα της ιστορικής έρευνας εγκύρων ιστορικών νέας γεννιάς (Κολλιόπουλος, Καλύβας, Δορδονάς, ακόμη και Μαραντζίδης), αφού σκοπός των εξεγερμένων δεν ήταν η εκβίαση της κεντρικής κυβέρνησης για την προστασία των διωκομένων αριστερών, αλλά η επιβολή της κυριαρχίας τους σε ένα γεωγραφικό τμήμα της Ελλάδος - Βόρεια Ελλάδα. Για την δικτατορία δεν μπορώ να δώσω τεκμηριωμένη εξήγηση, γιατί ο ελληνικός λαός, άνω του 90% δεν εναντιώθηκε στην δικτατορία. Εγώ εναντιώθηκα και το πλήρωσα. Μία εξήγηση ίσως είναι η απαξίωση του πολιτικού κόσμου και η τρομακτική άνοδος του βιοτικού επιπέδου επί επταετίας. Σήμερα τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Οι ξεβολεμένοι σοσιαλιστές του άκοπου και αδούλευτου χρήματος πηγαίνουν μαζικά προς το σύριζα. Διακυβεύονται πολλά. Ο λαός ας πράξει σωστά και ο Θεός να βάλει το χέρι του.

    • juliet avatar
      juliet @ S.P. 21/05/2012 09:58:38

      S.P
      καλημέρα ,καλή βδομάδα
      ξέρεις τι μου θύμησες ...παιδικά χρόνια στη Πάτρα .Κάθε Τετάρτη μιά ώρα ήτανε αφιερωμένη στην ανάλυση ένος μικρού βιβλίου το όποιο έφερε τον τίτλο ''ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ''.Εκεί λοιπόν έπρεπε ν'αναλύουμε όλα αυτά που αναφέρεις ..και μάλιστα θυμάμαι ... οι εχθροί είναι οι Τούρκοι που κάποια μέρα αν δεν προσέξουμε θα γίνει αναίμακτη κατάληψη στη Θράκη,
      ο πληθυσμός των Τούρκων θα είναι περισσότερος από τον Ελληνικό.Δεν θα πρέπει να εγκαταλειφθεί η ύπαιθρος και η κτηνοτροφία από τους Ελληνες .
      Το επόμενο, πάντα ήθελαν να έχουν διέξοδο στη θάλασσα και η απόκτηση των εδαφών της Μακεδονίας είναι το επιδιωκόμενο .Ο διαλεμισμός της Γιουγκοσλαβίας είναι κίνδυνος για την Ελλάδα.
      Η Β.Ηπειρος είναι κομμάτι της Ελλάδας που δεν απαιτήθηκε αν και παραχωρήθηκε .
      Για μένα το μάθημα αυτό ήτανε απαγορευτικό ,ανέλυα αν και 13 χρόνων, προερχόμουνα από πολιτικό πρόσφυγα βλέπεις .Δεν θα ξεχάσω τη φιλόλογό μου ,η οποία με υπεραγαπούσε, όταν με κάλεσε στο διάλειμμα να που πει ότι πρέπει να προσέχω .Μου είπε ...δεν ξέρεις ποτέ ποιό απ' αυτά τα παιδιά όταν μεγαλώσετε θα βρείς μπροστά σου και θα έχουνε το δικό σου θάρρος να δεχτούνε τις απόψεις σου χωρίς να σου κάνουν κακό;
      Καλημέρα από τη συννεφιασμένη Αθήνα ...

      • S.P. avatar
        S.P. @ juliet 21/05/2012 10:08:02

        Juliet,
        Καλημέρα καλή εβδομάδα. Και εγώ έχω παρόμοια βιώματα. Πραγματικά πρέπει να έχει κανείς θάρρος για να λέει τις απόψεις, που πιστεύει. Εγώ το ακολουθώ σε όλη μου την ζωή, ανεξαρτήτως των συνεπειών, και με την πιθανότητα τους λάθους, διότι δεν είμαι αλάνθαστος αφού κάθε φορά κρίνω σε συγκεκριμένο χρονικό και κοινωνικό πλαίσο.
        Πάντως: Mit der Zeit kommt die Weisheit: Με τον χρόνο έρχεται η σοφία.

        • juliet avatar
          juliet @ S.P. 21/05/2012 10:20:19

          S.P
          εγώ το πλήρωσα πάντως....και μάλιστα ακριβά ,αλλά είμαι ελεύθερη.
          ''Δεν μου αρέσει το εύκολο.Ποθώ το ιδανικό''.Γκαίτε
          :)

          • S.P. avatar
            S.P. @ juliet 21/05/2012 11:08:21

            Juliet, !!!

      • Κώστας Τ avatar
        Κώστας Τ @ juliet 21/05/2012 10:41:51

        Καλημέρα Juliet,οφείλεις να παραδεχθείς τώρα που δεν είσαι 13 χρόνων,ότι όλα όσα αναφέρεις αποδείχθηκαν αληθινά και αποτελούν τους υπαρκτούς κινδύνους που αντιμετωπίζουμε σήμερα!!!

        • juliet avatar
          juliet @ Κώστας Τ 21/05/2012 11:21:26

          Κώστα Τ
          χρόνια πολλά !!!!
          Φίλε μου ,όταν μεγαλώνεις κοντά σε ανθρώπους αμερόληπτους και όχι εμπαθείς ,είναι αδύνατο να μη βλέπεις ...μπροστά.

          • Κώστας Τ avatar
            Κώστας Τ @ juliet 21/05/2012 11:45:51

            Ευχαριστώ Juliet να είσαι καλά!Τα λες πολύ καλά!!!

    • Κώστας Τ avatar
      Κώστας Τ @ S.P. 21/05/2012 10:34:23

      Αγαπητέ S.P. τα βλέπω από την ίδια οπτική γωνία,διαφωνώντας φυσικά για τον Πλαστήρα!!!Όσον αφορά τον Τσώρτσιλ τα συμφέροντα του στέμματος υπερασπίστηκε και μην ξεχνάμε ότι έταξε τα Ελληνικά νησιά στους Τούρκους! Πράγματι όσον αφορά τον λεγόμενο εμφύλιο αντί του όρου συμμοριτοπόλεμος που ήταν Γερμανικής έμπνευσης ορθότερος είναι ο όρος αποσχιστικός!!!
      Τέλος όσον αφορά την επταετία κανείς από το περιβάλλον μου(Λαικό κόμμα -ΕΡΕ με πολλά θύματα κατά την περίοδο 1944-49) δεν αισθάνθηκε την ανάγκη να αντιδράσει!!!

      • S.P. avatar
        S.P. @ Κώστας Τ 21/05/2012 17:55:38

        Ελικρινέστατο το σχόλιο σας.
        Επίσηε Χρόνια Πολλά αν το όνομα σας είναι Κώστας !

    • Βατάτζης avatar
      Βατάτζης @ S.P. 21/05/2012 12:26:09

      Το σχόλιο σας με βρίσκει σύμφωνο 100 %

  7. juliet avatar
    juliet 21/05/2012 09:17:42

    Kόμη μου , καλημέρα και καλή βδομάδα σωστά η Δημοκρατία είναι προνόμιο των άλλων και ποτέ των δεξιών.Πως να μπεις μπροστά όταν φοβάσαι να διατυπώσεις την πολιτική σου ταυτότητα .Το πολυτεχνείο έγινε σημαία ..οι δεξιοί δημοκράτες δεν υπήρξαν!ήτανε δεξιοί . Ο Ανδρέας έπιασε τον παλμό και κτυπούσε τα τύμπανα ,ανάλογα,του πολέμου ή της μαγκίας και ο λαός είχε αυτό που ήθελε και επαναστάτης και καλοπερασάκιας.Η δεξιά ενοχική πάντα..... δεν ήτανε αριστερά .Δεν μπόρεσαν να δώσουν στο κόσμο να καταλάβει ότι οι ακρότητες είτε είναι αριστερές είτε δεξιές έχουν το ίδιο αποτέλεσμα ΟΛΕΘΡΙΟ. Το 2004 ήτανε μια μοναδική ευκαιρία ,να αρχίσουν από τις συντάξεις τον ελεγχο και ν'αρχίσουν αυτά που υποσχέθηκαν την κάθαρση ,να τιμωρήσουν και να προχωρήσουν. Αλλά πάντα οι φοβικοί δεξιοί .Παραμονές εκλογών ήμουνα με την πρώτη ξαδέλφη ατόμου που έχει διατελέσει δημάρχος ,βουλευτής ,υπουργός και μιλούσαμε με κάποιον και μου είπε να μη δείξουμε τι ψηφίζουμε !και ευεργεθείσα από τη Ν.Δ. Εδώ επιβράβευσαν τους αντιστασιακούς ...το αίμα των αντιστασιακών είναι κόκκινο ,το αίμα των δεξιών είναι blue .Ο Ανδρέας ο μεγαλύτερος αντικουμουνιστής έδωσε συντάξεις αντίστασης! Επιβράβευση του ΕΜΦΥΛΙΟΥ ! Κόμη μου ,σωστότατα επισημαίνεις άλλο προσχώρηση ΔΥΝΑΜΕΩΝ και άλλο είσοδος μετά βαίων και κλάδων ΠΡΟΣΩΠΩΝ.ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ Η ΣΥΓΓΡΟΥ;

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ juliet 21/05/2012 09:45:11

      Καλημέρα Ιουλιέτα.Το αρχικό κείμενο γράφηκε με μια απλή σκέψη:Ο ελληνικός λαός έκανε κατά τη διάρκεια των τελευταίων εξήντα ετών τόσους αγώνες.Εστίασα τη προσοχή μου σε δύο.Στον αντικατοχικό και αντιδικτατορικό αγώνα.Σύσσωμη η ελληνική κοινωνία αγωνίστηκε.Άραγε,γιατί η δεξιά παρέμεινε σιωπηλή και καθόταν αμήχανη,παρακολουθώντας ταυτόχρονα την επέλαση της αριστεράς η οποία καπηλευόταν τους αγώνες των Ελλήνων;Η δεξιά δεν συμμετείχε;Βεβαίως και ναι.Όμως,γιατί άφησε στην αριστερά να καπηλεύεται αυτούς τους αγώνες;(λες και η αριστερά μόνο συμμετείχε;)Το ίδιο συμβαίνει και τώρα!! Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων έχει ταχθεί εναντίον του μνημονίου.Βλέπουμε την αριστερά (ξανά το ίδιο έργο) να μπαίνει μπροστά,ενώ η δεξιά (η οποία από την άνοιξη του 2010 μπήκε πρώτη,μπροστά και σθεναρά εναντίον,έως το Νοέμβριο του 2011) κάθεται σιωπηλή.Πάλι,μπροστάρης η αριστερά,ενώ η δεξιά στέκεται αμήχανα....Στο ίδιο έργο,θεατές,ξανά....Και το χειρότερο είναι πως ταυτόχρονα με την οπισθοχώρηση της δεξιάς και τη προβολή της αριστεράς,γίνεται προσχώρηση στη ΝΔ ατόμων που πολύ-πολύ αμφιβάλλω αν το πρόσημο των θετικών είναι μεγαλύτερο των αρνητικών.Αυτό το καιρό η αριστερά αποκτά στο ιδεολογικό της οπλοστάσιο απίστευτης ισχύος ιδεολογικά βέλη,ενώ η ιδεολογία της είχε χρωκοπήσει...Η δεξιά,με την αδιαφορία της της δίνει φιλί ζωής....Θα μάθει η κεντροδεξιός χώρος να μπαίνει μπροστά και να καθορίζει εκείνος τις εξελίξεις;Οι όροι της Νέας Μεταπολίτευσης αρχίζουν και γράφονται με κύρια αναφορά στην εναντίωση των Ελλήνων στο μνημόνιο.Εάν η ΝΔ το αντιληφθεί,έχει καλώς.Αλλιώς,θα μείνει ουραγός των εξελίξεων,με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Komis Montechristo 21/05/2012 11:06:22

        Oταν θα βγαλει ο Τσιπρας την Ελλαδα απο την ευρωζωνη και θα ακολουθησει ο υπερπληθωρισμος θα δεις τι ιδεολογικη υπεροχη θα αποκτησουν. Εαν δεν την βγαλουν θα εφαρμοσουν το μνημονιο με μικροαλλαγες και η τουμπα θα ειναι μνημειωδης.

        • franc avatar
          franc @ ψυχραιμια 21/05/2012 14:05:06

          Ναι αλλά θα έχουν το ατράνταχτο άλλοθι του Σαμαρά οτι δεν υπήρχε άλλος δρόμος. Ο Αντρέας με το ΕΟΚ και ΝΑΤΟ έκανε δυό φορές πιο μνημειώδη κολωτούμπα και δεν είχε καν αυτή τη στήριξη απ' τη δεξιά τότε γιατί δεν ήταν και μονόδρομος η ΕΟΚ, αφού δεν πληρούσαμε ούτε τις προδιαγραφές...
          Να δεις που ο Τσίπρας θα βγεί και απο πάνω λέγοντας ότι "με κατηγορούσατε για ανευθυνότητα και για έλλειψη ευελιξίας , ενώ εγώ για να μην πέσει η πατρίδα σστον γκρεμό, έκανα αυτό που είχε κάνει και ο Σαμαράς ...

      • leleki avatar
        leleki @ Komis Montechristo 21/05/2012 11:16:19

        Συμφωνώ με την κατευθυντήριο γραμμή του άρθρου και την αναγκαιότητα που προβάλλει, αλλά
        αγωνίστηκε ο Καραμανλής και ο Μητσοτάκης εναντίον των γερμανών ; Είσαι βέβαιος ;

        • juliet avatar
          juliet @ leleki 21/05/2012 11:26:55

          leleki
          τι έγινε άφησες τη Μάρα και ήλθες να τσιμπήσεις εδώ;
          Αγωνίστηκες ο Παπανδρέου και ο Σημίτης εναντίον των αμερικάνων;

      • Αντίθεσις avatar
        Αντίθεσις @ Komis Montechristo 23/05/2012 00:42:47

        Γράφετε: γιατί άφησε στην αριστερά να καπηλεύεται αυτούς τους αγώνες;(λες και η αριστερά μόνο συμμετείχε;)

        Μα νομίζω είναι προφανές.

        Επειδή η αριστερά ζητούσε πολύ περισσότερα από την επαναφορά του προηγούμενου status quo. Δεν αρκείτο σε εκδίωξη του κατακτητή ή των συνταγματαρχών, αλλά είχε και απώτερους στόχους την αναδιανομή της ισχύος και του πλούτου στην κοινωνία, κάτι που η δεξιά δεν ήθελε καν ν' ακούσει (Πότε μίλησε για "αντίσταση" ή "αγώνα" η δεξιά, μετά την επαναφορά της προηγούμενης κατάστασης; Ποτέ.) Ο φτωχός λαός τείνει να έχει πλησιέστερα στην ψυχή του αυτούς που παλεύουν για το όνειρο μιας καλύτερης και δικαιότερης κοινωνίας (ακόμη κι αν είναι όνειρο απατηλό ή και κάποτε ουτοπία υπό τις δοθείσες συνθήκες). Η κατά κράτος νίκη της αριστερής σκέψης στον κόσμο της διανόησης κι εδώ και αλλού στον κόσμο (παρά το αμείλικτο κυνήγι της), δεν σας λέει κάτι;

        Επειδή ακόμη η αριστερά πλήρωσε πολύ βαρύτερο τίμημα για τη συμμετοχή της στους παραπάνω αγώνες του λαού (ή τμήματος του λαού, καλύτερα). Οι φυλακές και τα νεκροταφεία κατά την αντιστασιακή περίοδο, και οι φυλακές και τα ξερονήσια μετά απ' αυτήν είχαν περισσότερους "επισκέπτες" από τη μια πλευρά... Αυτή η αριθμητική διαφορά δεν σημαίνει -κατ' εμέ- ότι οι μεν ήταν περισσότερο πατριώτες από τους δε, αλλά περισσότερο έτοιμοι να περάσουν στον ένοπλο αγώνα.

        Σχετικά με τις αντιστασιακές συντάξεις του εμφυλίου (που -ειρήσθω εν παρόδω- δόθηκαν απλόχερα και σε κάποιους που δεν συμμετείχαν στην αντίσταση) σκοπός τους δεν ήταν να αποκατασταθούν μόνο οι συμμετέχοντες στην αντίσταση κατά των γερμανών, αλλά και όσοι έχασαν την αξιοπρέπεια κι ένα κομμάτι από τη ζωή και τα νιάτα τους από τις μεταπολεμικές διώξεις των νικητών του εμφυλίου. Τουλάχιστον έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ. (Και φυσικά για να εξαγοράσουν συνειδήσεις και ψήφους προς το πράσινο κόμμα)

        Όσο κι αν δεν το βλέπετε, υπάρχει σαφής διαφορά.

        Ας σημειώσω, τέλος, πως το "άφησε την αριστερά να καπηλεύεται...", θα μπορούσε να διατυπωθεί ορθώτερα "δεν κατόρθωσε ποτέ να αρθρώσει πειστικό αντίλογο στην οικειοποίηση από την αριστερά...".

  8. coik avatar
    coik 21/05/2012 09:42:25

    Καλημέρα φίλε μου. Σε γενικές γραμμές συμφωνώ. Όμως ξεχνάς κάτι εξίσου σημαντικό:
    1. Η δεξιά είναι παράταξη ευθύνης και δεν μπορεί να οδηγεί την χώρα στο πουθενά. Έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση στην κοινωνία είναι πολύ δύσκολο να κυβερνήσει, ακόμη και εάν κερδίσει.
    2. Η αριστερά μπορεί να συνθυματολογεί και να φωνάζει, αλλά δεν κλήθηκε ποτέ να αποδείξει, το πόσο ρεαλιστικά είναι αυτά που λέει. Είναι ίσως η πρώτη φορά που θα το κάνει. Ισως είναι καλύτερα έτσι. Θα πρέπει κάποια στιγμή να βγεί από το όνειρο στον πραγματικό κόσμο.
    Συμπερασματικά θεωρώ ότι είναι καλύτερη μια τακτική ήττα, που οδηγεί σε στρατηγική από μια τακτική-προσωρινή νίκη που οδηγεί σε σίγουρή στρατηγική ήττα.

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ coik 21/05/2012 09:56:40

      Καλημέρα.Ακριβώς επειδή είναι παράταξη ευθύνης,πρέπει να μπαίνει μπροστά.Και αυτό δεν είναι άκρατη συνθηματολογία.Το αποτέλεσμα της 6ης του μηνός τα είπε όλα.Σέβομαι τις απόψεις σου.

    • Κατερινα avatar
      Κατερινα @ coik 21/05/2012 10:07:44

      φαίνεται λοιπόν ότι υπάρχουν και άλλοι που σκέφτονται σαν και μένα!

      • juliet avatar
        juliet @ Κατερινα 21/05/2012 10:25:35

        Kατερινα ,
        καλημέρα ,είσαι η original Κατερινα,γιατί κυκλοφορούν και imitation.
        :)

        • Κατερινα avatar
          Κατερινα @ juliet 21/05/2012 10:28:34

          ναι είμαι η original!

  9. ΚΛΩΝΟΣ avatar
    ΚΛΩΝΟΣ 21/05/2012 09:48:57

    me tin epistrofi tis Doras, ola ua pane kala gia ti megali parataxi!

  10. alex23 avatar
    alex23 21/05/2012 10:02:16

    απορω, γιατι ενω παραδειγματος χαρη οι αρχαιοι σπαρτιατες, οι αθηναιοι και ποσες ακομα πολεις-κρατη βρηκαν το θαρρος μεσα απο τις αντιθεσεις τους να συναντηθουν στο πεδιο της μαχης και να αντισταθουν στον κοινο εχθρο, εμεις δεν μπορουμε να αποδεχτουμε οτι πρεπει να κανουμε το ιδιο και να λυσουμε τα προβληματα μας, αφου φυγει ο κινδυνος ενος παραλογου τμηματος της αριστερας που παιζει το παιχνιδι καποιων συμφεροντων με κοινο σκοπο, την εξοδο της ελλαδας απο την ευρωπαικη οικογενεια με την 'θεληση' της..

  11. aris avatar
    aris 21/05/2012 10:07:11

    Πολύ σωστός και πάλι Κόμη, τα σέβη μου.
    Σωστές οι διαπιστώσεις σου. Πέρα για πέρα σωστές.
    Τόσο σωστές, που δεν αντιστρέφονται όσο κι αν το επιθυμούν κάποιοι εξ ημών.
    Ομως σου διαφεύγει μια αναντίρρητη αλήθεια:
    Αυτό που δίνει κάθε φορά στην Αριστερά την πρωτοπορεία στην αντίσταση, είναι η φύση του ανθρώπου.
    Ο Συντηρητικός-Δεξιός άνθρωπος δεν είναι ποτέ τόσο τολμηρός όσο ο Προοδευτικός-Αριστερός. Σκέφτεται πρωτίστως την ασφάλεια και την διατήρηση (συντήρηση) των υφισταμένων.
    Αν συνέβαινε το αντίστροφο θα αποτελούσε ιστορικό παράδοξο...

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ aris 21/05/2012 15:40:56

      Άρη,σέβομαι όσα αναφέρεις.Όμως,το αν είναι κάποιος συντηρητικός ή προοδευτικός είναι σχετικό.Παραδείγματα;Οι Ντε Γκωλ και Αντενάουερ έχτισαν τη μεταπολεμική Ευρώπη με κεντρικό άξονα το συνδυασμό ελεύθερης οικονομίας και κοινωνικού κράτους.Η συντηρητική παράταξη στη χώρα μας ήταν εκείνη που έχτισε το μεταπολεμικό κράτος(με όλες τις παραλείψεις και τις αδυναμίες) και έφτιαξε μια ισχυρή Ελλάδα έως το 1981(με δεύτερο κατά κεφαλή εισόδημα μετά την Ιαπωνία).Μπορώ ν'αναφέρω και άλλα παραδείγματα κατά τα οποία μια συντηρητική παράταξη μπορεί να εφαρμόσει μια κοινωνική-λαϊκή πολιτική(μπορώ ν'αναφέρω και άλλα παραδείγματα εγχώρια ή διεθνή).
      Από κει και πέρα,ας θυμηθούμε όλοι το εξής:Ο κεντροδεξιός χώρος,πάντα είχε στο DNA του καραμανλισμού,δηλαδή ελεύθερη οικονομία με κοινωνική προστασία-συνοχή.Το μνημόνιο έβγαλε τη ΝΔ εκτός ιδεολογικής της κοίτης.Αυτό πρέπει να προσέξει και να επανέλθει δυναμικά με μια ολοκληρωμένη,πειστική,λαϊκο-κοινωνική πατριωτική πλατφόρμα.Και κάτι τελευταίο:
      Οι προσχωρήσεις σ'ένα κόμμα πρέπει να γίνονται με δυο προϋποθέσεις:Πρώτον να προσθέτουν δυνάμεις(και όχι ν'αφαιρούν) και δεύτερον να μην είναι αντίθετες με τα συναισθήματα της ελληνικής κοινωνίας.Οι εθνικές εκλογές της 6ης του μηνός έδωσαν τις απαντήσεις για το πως πρέπει να πορευτεί η ΝΔ.

      • aris avatar
        aris @ Komis Montechristo 21/05/2012 18:38:36

        Δεν αμφιβάλλω οτι ακόμα και ενας συντηρητικός κατα κανόνα άνθρωπος μπορεί να έχει προοδευτικές 'εκρήξεις' όπως οι Ντε Γκώλ και Αντενάουερ μόλις βγήκαν απ΄την καταστροφή του πολέμου. Και ο Καραμανλής μετά το Παρίσι ήταν σχεδόν επαναστάτης σε σχέση με τον προηγούμενο εαυτό του. Ομως αυτές οι προοδευτικές "εκρήξεις" συντηρητικών ηγετών αποτελούν ιστορικά παράδοξα και εντυπωσιάζουν ακόμα κι εσένα.
        Κάθε άνθρωπος μπορεί να γίνει παράτολμος ήρωας αν βρεθεί με τον την πλάτη στον τοίχο χωρίς άλλη διέξοδο...
        Ομως ο προοδευτικός είναι το αντίστροφο. Ζεί μέρα παρα μέρα στο "όριο". Χωρις αυτό να σημαίνει οτι δεν έχει κι αυτός φάσεις συντηρητισμού.
        Κατα τα άλλα οι προσχωρήσεις που βλέπω τώρα (μετά τις 6 Μαίου) στη ΝΔ κατα την ταπεινή μου άποψη μέχρι στιγμής ΜΟΝΟ ΑΦΑΙΡΟΥΝ δυνάμεις αντί να προσθέτουν και δεν βλέπω το Σαμαρά να ξαναγίνεται αντιμνημονιακός' πρίν τις εκλογές. Αρα η πορεία του είναι προδιαγεγραμμένη. Oποιος ακουμπάει το μνημόνιο καίγεται...

  12. Αιζενχάουερ avatar
    Αιζενχάουερ 21/05/2012 10:19:16

    Ο δρόμος της μνημονιολαγνείας οδηγεί την δεξιά παράταξη με μαθηματική ακρίβεια εις την απώλειαν...

    Επιτέλους κάποιος εκεί στη Συγγρού ας τους βάλει τα νούμερα κάτω και ας τους εξηγήσει ότι με τα μνημόνια ως έχουν οδηγούμαστε μαθηματικά στην επιστροφή στη δραχμή γύρω στο καλοκαίρι του 2013.

    Και τότε θα δουν τα 24% να γίνονται 4% εν μία νυκτί και την αριστερά στην εξουσία για τα επόμενα 40 χρόνια...

  13. Γιάννης Σύρρος. avatar
    Γιάννης Σύρρος. 21/05/2012 10:34:30

    Αν είχε ακουστεί το antinews, δεν θα είχαμε φτάσει στα σημερινά χάλια. Φοβάμαι ότι είναι θέμα χρόνου η άνοδος της αριστεράς και μάλιστα μιας άθεης και αντεθνικής αριστεράς, που το μόνο που την νοιάζει είναι η "ανθρωπότητα" γενικά κι αόριστα κι όχι αυτή η έρμη χώρα και οι γηγενείς κάτοικοί της. Η Ελλάς όπως την ξέρουμε, τέλος...Σε 5-15 χρόνια θα μιλ΄με αγγλικά και θα μοιάζουμε με γύφτους...Α, ΝΑΙ, θα έχουμε κόκκινα προλεταριακά πανιά στη θέση της ελληνικής σημαίας...

    • leleki avatar
      leleki @ Γιάννης Σύρρος. 21/05/2012 10:55:13

      Ήδη η ελληνική σημαία έχει κατ΄ουσία , αντικατασταθεί από την σημαία της ΕΕ.
      Στο άρθρο Χαρβαλιά για το αγγλικό δίκαιο , απαντώνται και οι ανησυχίες για το αν και με ποιους «σε 5-15 χρόνια θα μιλ΄με αγγλικά και θα μοιάζουμε με γύφτους…»

    • Αντίθεσις avatar
      Αντίθεσις @ Γιάννης Σύρρος. 23/05/2012 01:07:03

      "Σε 5-15 χρόνια θα μιλάμε αγγλικά"

      Ενώ σήμερα κάποιοι κύριοι και κάποιες κυρίες εντός του ελληνικού κοινοβουλίου ψηφίζουν συμβάσεις με το κείμενο στην αγγλική να προηγείται του αντιστοίχου στην ελληνική και με τη ρητή επισήμανση, ότι σε περίπτωση που ανακύψουν διαφωνίες το αγγλικό κείμενο είναι το αυθεντικό. Μιλάμε δηλαδή ουσιαστικά για (οικονομική) αποικία, ή οποία χρησιμοποιεί στα επίσημα κείμενά της τη γλώσσα της μητροπόλεως.

      Τα "5-15 χρόνια" σας έχουν έλθει προ πολλού, άσχετα αν δεν το αντιλαμβάνεσθε.

  14. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 21/05/2012 10:43:51

    Το έχει κάνει ήδη το λάθος(;), αν δεν ήταν και προειλημμένη η ακραία νεοφιλελεύθερη στροφή.
    Ήδη ο Σύριζα μετατόπισε την ατζέντα εκεί που ήθελε, δηλαδή στο ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ και στον ΚΡΑΤΙΣΜΟ (πεμπτουσία της πολιτικής της αριστεράς παγκόσμια) και η ΝΔ έχασε την ευκαιρία να θέτει αυτή την ατζέντα στα θέματα Εθνικής πολιτικής και Λαθρομετανάστευσης.

    Έτσι ο Σύριζα θα την πάει καροτσάκι τη ΝΔ μέχρι τις εκλογές, και η ΝΔ δεν θα έχει σοβαρό όφελος από την επανεισδοχή Ντόρας και λοιπών κολαούζων.

    Αντί λοιπόν η ΝΔ να λοιδωρεί 440.000 Έλληνες πατριώτες που ψήφισαν Χ. Α. και να συμμαχεί στην ουσία με το Σύριζα για τον αποκλεισμό της, θα έπρεπε να μελετά τη πιθανότητα μιας στοιχειώδους συμφωνίας μαζί της, για μετεκλογική στήριξη και σχηματισμό κυβέρνησης στη βάση της Εθνικής ατζέντας και όχι να την αποκλείει.

    Η Εθνική, δυναμική, λαϊκή, πάνδημη και νεανική ψήφος ρίσκου στη Χ.Α. είναι κομματάκι δύσκολο να αναιρεθεί en masse, παρά τους αποκλεισμούς και τον πόλεμο όλου του συστήματος.
    Και από κοντά, η ΝΔ να κάνει τα χατίρια του ΣΥΡΙΖΑ.

    Ένας αντιμνημονιακός πολίτης που θίγεται οικονομικά, αλλά στη σκέψη του πρυτανεύει το Εθνικό ζήτημα, και που δεν ψηφίζει Σύριζα, γιατί να ψηφίσει ΝΔ;

    Χρυσή Αυγή θα ψηφίσει!
    Είναι αντιμνημονιακή, δεν έχει έξαλλη θέση στο θέμα της δραχμής -χωρίς να την αποκλείει - και στα Εθνικά ζητήματα υπ. 1 Λαθρομετανάστευση Διαμελισμός Οθωμανοποίηση είναι η μόνη ικανή να αντισταθεί.

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ αλλενάκι 21/05/2012 11:56:39

      H άνοδος της Χ.Α. είναι απόδειξη παρακμής.
      Παρακμή είναι να παρασσύρεται το εκλογικό σώμα σε ακραίες - ναζιστικές επιλογές. Εδώ το ζητούμενο είναι ν΄αποδυναμωθούν τέτοιες δυνάμεις, όχι να βαίνουμε προς ... συνεργασίες.
      Αυτή η εκδοχή είναι η πιο ανατριχιαστική, η πιο εφιαλτική.
      Η Ελλάδα είναι δημοκρατική χώρα και ωφείλουν όλοι οι θεσμοί, τα κόμματα να ανέβουν στο ύψος τους και όχι να ολισθαίνουν σε ανίερες συμμαχίες.
      Τα κόμματα, μέσα από την πολιτική που εξαγγέλουν, πρέπει επειγόντως να δώσουν πειστικές λύσεις στα προβλήματα της κοινωνίας και ν΄απομακρύνουν το εκλογικό σώμα από ακραίες επιλογές.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Απλή σκέψη 21/05/2012 12:41:09

        Nτροπή!
        Παρακμή είναι Έλληνες όμηροι να μην τολμούν να ξεμυτίσουν και ανυπεράσπιστοι και σφαγμένοι μέσα στην πατρίδα τους και να υβρίζονται και από πάνω ως παρακμιακοί και ανίεροι!

        Είναι παρακμή οι 440.000 Έλληνες και Ελληνίδες και δεν είναι παρακμή ότι δεν εξελέγη ο ΦΑΗΛΟΣ, αλλά όλοι οι απολιθωμένοι βροντόσαυροι;

        Κοίτα, η ναζιστική ταμπέλα δεν κόλλάει σε 440.000 Έλληνες ούτε με εκφοβισμό τύπου ιντιμήντια ούτε με λοιδωρία ούτε με απαγορεύσεις.

        Η Χ.Α. δημοκρατικά δεν εξελέγη; Δεν ορκίστηκε;

        Kαι στην τελική, όταν ένα κύμα σκάει με ορμή πάνω σε ένα αιχμηρό βράχο (Χ.Α.), λειαίνεται ο βράχος και δε νικιέται ποτέ το κύμα!

        Και όπως πολύ εύστοχα έγραψε η κα Νεγρεπόντη Δεληγιάννη:
        "Η κορυφαία εκδίκηση του Ελληνικού λαού είναι, βέβαια, το 7% που έδωσε στη Χρυσή Αυγή. Αυτά είναι τα νύχια του, που προβάλλουν στην απελπισία του… που του ανήκουν και αυτά, και που προφανώς κρίνει ότι πρέπει να τα ΞΑΝΑ-χρησιμοποιήσει στις πολύ δύσκολες ώρες του..."

        "Καληνύχτα Κεμάλ... είσαι ο 'μόνος προετοιμασμένος' σ' αυτό τον τόπο..."

        • Απλή σκέψη avatar
          Απλή σκέψη @ αλλενάκι 21/05/2012 13:39:04

          Νροπή είναι όλα όσα ξεστομίζεις,
          παρακμή είναι 440.000 Έλληνες να εναποθέτουν τις ελπίδες τους στον Ναζισμό, επειδή το πολιτικό σύστημα δεν έλαβε τα μέτρα που έπρεπε έγκαιρα!
          Και δεν ονομάζω παρακμιακό τον κόσμο που ψήφισε από οργή. Εσύ τον ονομάζεις έτσι.
          Τα λάθη του πολιτικού συστήματος όμως μπορούν να διορθωθούν , δεν θα περάσουμε σε φασιστικές αντιλήψεις και πρακτικές και αυτό θα γίνει στις 17/6! Ο λαός θα διορθώσει την ψήφο του και θα επιλέξει δημοκρατία.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ Απλή σκέψη 21/05/2012 14:02:58

            παρακμιακό; διαβάζεις τι γράφεις; εσύ χρησιμοποίησες αυτή τη λέξη

            "o λαός θα διορθώσει την ψήφο του" ωραία αφ υψηλού αντίληψη!

            δεν πειράζει, είναι έτσι, αν έτσι νομίζετε...

          • Απλή σκέψη avatar
            Απλή σκέψη @ αλλενάκι 21/05/2012 14:30:53

            Εσεις λοιπόν τι νομίζετε, ότι θα μας κατσικωθεί κανένας νέος Χίτλερ και μάλιστα .... με διάθεση συνεργασίας;
            Αυτά!
            Τέλος εδώ. Αδιέξοδος ο διάλογος.

    • akenaton avatar
      akenaton @ αλλενάκι 21/05/2012 12:53:49

      Ωστε έτσι ε;;; Χρυσή Αυγή θα ψηφίσει λοιπόν! Είναι η μόνη ικανή να .... αντισταθεί στα εθνικά ζητήματα ε;;;; Μήπως και να κάνουμε δυο - τρία Νταχάου ή Άουσβιτς για τους λάθρο;;;; Λέω εγώ τώρα .... Να αντισταθούμε βρε αδερφέ! Αγκαλιά με τον Μιχαλολιάκο και τα άλλα παιδιά ..... Να συμμαχήσει η ΝΔ με την ΧΑ!!!!!!!! Και τα μυαλά στα κάγκελα ..... Σταματώ εδώ για να μην λερώσω το στόμα μου. Κάποιοι από μας βρίσκονται στα όρια της παράκρουσης. Ας δείξουν έλεος σε όσους κρατάνε ακόμη το μυαλό τους σε τάξη!

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ akenaton 21/05/2012 13:24:18

        περιμένει άλλο ένα...

        είναι αλήθεια Akenaton ότι ένα από τα βασικά εμπόδια σε μια τέτοια στοιχειώδη συνάντηση είναι ο ακραίος νεοφιλελευθερισμός που εμποτίζει ως το μεδούλι πλέον τη Νέα Δημοκρατία και που αποτυπώθηκε στους βουλευτές που εξελέγησαν

        η Χ.Α. είναι φιλοκοινωνική και αυτό αντανακλάται και στους βουλευτές που εξέλεξε αλλά και στο εκλεκτορικό της σώμα, νέοι, άνεργοι, κατεστραμμένοι επαγγελματίες, Ελληνίδες, επιστήμονες, κτηνοτρόφοι, και αντίθετα από ότι διαδίδουν τα παπαγαλάκια υψηλού μορφωτικού επιπέδου και πάνω απόλα φυσικά Πατριώτες

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ αλλενάκι 21/05/2012 13:40:43

          Aλλενακι η ΧΑ ειναι "φιλοκοινωνική" γιατι ειναι εθνικοΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ δηλαδη ναζιστικη.
          Η σημερινη ΝΔ ειναι οσο γινεται κοινωνικη μεσα στα πλαισια της ΕΕ και της ευρωζωνης.
          Ουσιαστικα οι θεσεις Σαμαρα συμπιπτουν με τις θεσεις του Ευρωπαικου Σοσιαλιστικου Κομματος και οχι του ΕΛΚ στο οποιο ανηκει.
          Οσο για τον ΣΥΡΙΖΑ και οποιοανδηποτε αλλο ξεχνας οτι υπαρχει και χρονος μετα τις εκλογες.
          Μετα τις εκλογες θα ελθει η ωρα της Κρισεως.
          Ειτε θα γινει τουμπα ολκης ειτε θα βγουμε απο το ευρω.
          Σε μια παρομοια περιπτωση - εξω απο το ευρω ολα τα κομματα θα επανακαθορισουν τις θεσεις τους.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ ψυχραιμια 21/05/2012 14:05:31

            Ψυχραιμία, εγώ βλέπω ότι ο Τσίπρας θα μετατραπεί σε αριστερό Ντε Λα Ρούα γιατί θα του σκάσει χρεοκοπία.

            Και νομίζω ότι και ο ίδιος το ξέρει και δεν θέλει την καυτή πατάτα.

          • aris avatar
            aris @ ψυχραιμια 21/05/2012 14:28:53

            Δεν θα είναι τούμπα του ΣΥΡΙΖΑ γιατί θα έχει προηγηθεί η τούμπα της Μέρκελ που θα ονομαστεί "ευρωομόλογα ανάπτυξης" και αν πρόσεξες τελευταία, ο Τσίπρας το συζητάει και το λέει, δεν θα καταγείλλει τίποτα μονομερώς... Θα "ακυρώσει' βέβαια το μνημόνιο, αλλα θα συζητήσει πρώτα με τους εταίρους τις νέες προοπτικές που άνοιξε στην Ευρώπη ο ΣΥΡΙΖΑ!!!
            Μου φαίνεται οτι ο "μικρός" θα αποδειχθεί μεγαλύτερoος απ' τον Ανδρέα και μάλλον θα αποφύγει πολλά λάθη του, γιατί τον μελετάει σωστά και έχει ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΟ ΕΞΑΙΡΕΤΟ επιτελείο και όχι μισθοφόρους...

          • Γιαννης3 avatar
            Γιαννης3 @ ψυχραιμια 21/05/2012 14:36:57

            Ωραιο και αυτο τι αλλο θα διαβασουμε,'εθνικοσοσιαλισμος=ναζισμος' χα χα,νομιζω μπορει και να κανω λαθος οτι το κομμα ηταν οι ναζι(nazi party) οπως λεμε ΝΔ,ΠΑΣΟΚ,ΚΚ και η ιδεολογια ο εθνικοσοσιαλισμος.Αυτο που εγραψες ειναι σαν αυτο που ειπε ο Κουκουλοπουλος οτι το αντιθετο της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ παραταξης ειναι η ΣΥΝΤΙΡΗΤΙΚΗ!!!!!!!χα χα χα χα τρεις λαλουν και δυο χορευουν......

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ akenaton 21/05/2012 15:57:34

        Akenaton και απλή σκέψη ,
        Κατ' αρχήν δηλώνω απερίφραστα ότι ούτε ψήφισα, ούτε πρόκειται ποτέ να ψηφίσω "Χ.Α." !!
        Από ' κεί και πέρα, πιστέψτε με :
        Ο τρόπος με τον οποίο εκφράζεστε και που αποτελεί ....Μνημείο αντιδημοκρατικότητας, μόνο να αυξήσει τα ποσοστά της Χ.Α. μπορεί !!!!!!!!!!!!!!
        Απλή σκέψη :
        Για να αρχίσεις να σκέπτεσαι, σου θυμίζω ότι αυτοί , τους οποίους χαρακτηρίζεις " ανατριχιαστική και εφιαλτική εκδοχή", καλώς ή κακώς είναι αυτοί, που αποτέλεσαν την αναπληρούσα προστασία των πολιτών από την Β Α Ρ Β Α Ρ Ο Τ Η Τ Α της λαθρομεταναστευτικής επέλασης και λεηλασίας , που επέβαλαν οι .........λαθρομεσταναστολάγνοι του ΣΥΡΙΖΑ !!!!!!!!!!
        Πώς και δεν βρήκες το χρόνο να εξακοντίσεις αυτούς τους χαρακτηρισμούς κατά αυτών που κατέκαψαν την Ελλάδα πριν μερικά χρόνια και που τώρα- ώ της ντροπής!- εκλήθησαν να κυβερνήσουν ;;;;;;
        Και πώς σου διέφυγε να σεβαστείς την δημοκρατική εκλογή αυτών των βουλευτών της Χ.Α. ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
        Πόσα καντάρια φασίζουσας νοοτροπίας χρειάζεται να κουβαλάει κάποιος, για να σταθεί ικανός να εξυβρίζει τα αποτελέσματα μιας Δημοκρατικής Εκλογής ;;;;;;;

        -Akenaton:
        Ήδη, το στόμα σου το λέρωσες !
        Ποιός ........"δημοκράτης" σου είπε ότι η Ν.Δ. έχει, ή θα μπορούσε να έχει τέτοιες πιθανότητες;;;;;;;
        Βάλε το μυαλό σου, λοιπόν, σε τάξη, γιατί βρίσκεται σε πλήρη αταξία !!!!!!!!!!!

        • akenaton avatar
          akenaton @ Παύλος 21/05/2012 16:54:07

          Δεν σας εννόησα αγαπητέ μου.
          Για ποιές πιθανότητες μιλάτε;

          • Παύλος avatar
            Παύλος @ akenaton 21/05/2012 18:20:32

            "….. Να συμμαχήσει η ΝΔ με την ΧΑ!!!!!!!! Και τα μυαλά στα κάγκελα ….."
            Αυτό ακριβώς εννοώ, αγαπητέ μου Akineton !!!!
            Δεν θυμάσαι τί έγραψες ;;;;;;;;;

          • akenaton avatar
            akenaton @ Παύλος 21/05/2012 18:44:02

            Βρε καλέ μου άνθρωπε, αυτό καταλάβατε από το σχόλιό μου; Για διαβάστε το σχόλιο του "αλλενάκι" στο οποίο απάντησα και τότε ίσως λυθεί η παρεξήγηση. Ο "αλλενάκι" πρότεινε κάτι τέτοιο! Κι εγώ ήμουν εντελώς αντίθετος σε παρόμοια ιδέα. Και πάντα θα είμαι. οκ;;;

        • akenaton avatar
          akenaton @ Παύλος 21/05/2012 17:50:51

          http://www.antinews.gr/2012/05/14/161073/
          και μια ερώτηση: εσείς γράψατε το ανωτέρω μετεκλογικό πόνημα; Αν ναι, σας "παίρνει" να κάνετε μαθήματα σεβασμού στην "δημοκρατική εκλογή" των βουλευτών της ΧΑ; Η κρίση του Ελληνικού Λαού είναι λάστιχο πότε να την τεντώνουμε και πότε να τη μαζεύουμε;

          • Παύλος avatar
            Παύλος @ akenaton 21/05/2012 19:43:42

            Κτ' αρχήν, ευχαριστώ για την τιμή να διαβάζετε τα πονήματά μου και μάλιστα να τα ενθυμίστε .
            Όσο για το ..."λάστιχο", επιτρέψτε μου να σας απαντήσω:
            Αγαπητέ μου Akineton, να θυμάστε ότι μερικές φορές είναι ακόμα πιο λεπτές οι διαφορές , (από όσο είναι εκείνη μεταξύ του νοήματος του δικού μου πονήματος και των εξορκισμών της Απλής σκέψης)
            και , εν τούτοις , να τις χωρίζει χάος φιλοσοφίας και ουσίας!!!!!!!!! Κρίμα που δεν προσέξατε, ή δεν έχετε την ικανότητα να διακρίνετε μεταξύ του:
            " ....ο Ελληνικός λαός κατά την γνώμη μου, ούτε μνήμη έχει, ούτε κρίση" , όπερ μεθερμηνευόμενον σημαίνει και τεκμηριώνεται από τα επιχειρήματα που παραθέτω, ότι ΚΑΙ ξεχνάει ΚΑΙ δεν κρίνει δίκαια ΄άρα, ιδού τι φταίει και φθάσαμε σε ακυβερνησία,
            και άλλο να λέει η φασίζουσα νοοτροπία:
            ......."Τα λάθη του πολιτικού συστήματος όμως μπορούν να διορθωθούν , δεν θα περάσουμε σε φασιστικές αντιλήψεις και πρακτικές και αυτό θα γίνει στις 17/6! Ο λαός θα διορθώσει την ψήφο του και θα επιλέξει δημοκρατία" !!!!
            Και για να σε βοηθήσω, θα σου πω το πολύ απλό: Πότε εγώ χαρακτήρισα "μή δημοκρατικό" αυτό που επέκρινα ;;;;;;; Κάνε μου σε παρακαλώ, την χάρη , να μου απαντήσεις σ' αυτό. Καταλαβαίνεις τη διαφορά, ή χρειάζεται να σου γράψω περισσότερα ;;;;
            Ύστερα, πώς σου ξέφυγε ότι εγώ επέκρινα εξ ίσου προς τα Δεξιά, αλλά και προς Αριστερά ;;;;; Το ίδιο είναι ;;;;
            Αυτά , και φίλοι είμαστε !

          • akenaton avatar
            akenaton @ Παύλος 21/05/2012 23:55:21

            Οι μειλίχιες ειρωνίες, οι αιχμές και οι νύξεις δεν είναι το φόρτε μου δυστυχώς, οπότε δεν θα σας ακολουθήσω. Κατά τα άλλα δεν χρειάζεται να απαντήσω, όποιος διαβάσει το κείμενό σας, βγάζει αβίαστα και τα συμπεράσματά του.

            ΥΓ 1: το νικ μου είναι akenaton.
            ΥΓ 2: το μόνο φασίζον που βλέπω εγώ είναι το απόκομμα που λέγεται Χρυσή Αυγή, και να με συγχωρείτε γι' αυτό. Η επιθυμία να "διορθώσει" την ψήφο του ο κόσμος που κατά λάθος το ψήφισε αλλά ουσιαστικά ΔΕΝ συμφωνεί με την ιδεολογία αυτού του αποκόμματος, είναι μάλλον εύλογη για κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο.
            ΥΓ 3: και πάλι φίλοι είμαστε, σωστά!

    • Το Ισλάμ είναι κοντά avatar
      Το Ισλάμ είναι κοντά @ αλλενάκι 21/05/2012 12:55:15

      Συγχαρητήρια αλλενάκι !!!!! Αντιγράφω από το h..p://clubs.pathfinder.gr/Iapetos_/677045 Μέθοδοι κομμουνιστικής προπαγάνδας α) Μεταδίδομεν ώρισμένας ιδέας προς τάς λαϊκάς μάζας. β) Κάμνομεν τάς μάζας νά υιοθετήσουν καί νά ασπασθούν τάς ιδέας αύτάς. γ) Άντλοΰμεν τό άπαιτούμενον κϋρος έκ τής υϊοθετήσεως τών ιδεών μας ϋπό τών έν λόγω μαζών. δ) Διά τοϋ κύρους αϋτοϋ κινητοποιοΰμεν τάς μάζας προς ενα ώρισμένον σκοπόν.

    • vangelis ... avatar
      vangelis ... @ αλλενάκι 21/05/2012 15:28:44

      Εγω θα ηθελα να θεσω εναν και μονο προβληματισμό τον οποίο είχα θέσει καπου, κατα ετος 2003 στον εργασιακό μου χώρο, οταν μιλούσα με ατομα που με αποκαλούσαν φασίστα και διάφορα αλλα τετοια κοσμιτικά επιθετα, χωρίς να έχουν καν την πραγματική επίγνωση του τι σημαίνουν ολα αυτα.
      Ρωτούσα τότε: ... Μηπως εσύ "Μεταξία" οταν αργότερα σε 15-20 χρόνια, ερθει η ωρα να αποκαλείς συμπεθέρους τους τυχόν πακιστανικής καταγωγής γονείς του τέκνου που ερωτεύτηκε ο γιός σου (καθώς ευκολα ανοιξε τα ποδια της η μικρουλα nilam στο σχολειο και εγινε το μοιραίο), θα μετανίωσεις για τις ιδέες σου περι ομαλής μίξεως των λαών στο κατα 90% περίπου ομόθρησκο των γνήσιων Ελλήνων κατοίκων, με τα πάσης φύσεως στοιχεία που εισέβαλλαν στην δόλια πατρίδα μας;
      και η απάντηση της.. " Ααα.. αυτό δεν το είχα σκεφτεί έτσι."
      Μήπως οι πιτσιρικάδες που βιώνουν αυτή την ανομοιόμορφη κατάσταση στα σχολεία τους και μάθαν αναγκαστικά να μεγαλώνουν με τους μετανάστες και οι οποίοι δεν θελουν ολα αυτά, στραφήκαν υπέρ της Χ.Α. και διόλου δεν σκεφτήκαν τις θεωρίες περι ναζισμού;;
      Μήπως είναι πολύ πιο απλά τα δηλλήματα στις ψυχές αυτων ολων των καταρρακομένων νέων στην πατρίδα μας;
      Για.. να τους ρωτήσουμε και αυτούς! γιατι μου φαίνεται κανείς δεν ενδιαφέρθηκε σοβαρά ολα αυτά τα χρόνια για το τι ψυχοσύνθεση διαμορφώνει ενα παιδί μεγαλώνοντας σε ενα τοσο εχθρικό περιβάλλον.

      Μαζί σου λοιπόν αλλενάκι !

  15. avanti avatar
    avanti 21/05/2012 11:34:33

    Σωστότατοι οι προβληματισμοί & η ανάλυσή σας κύριε Montechristo, αλλά όταν και την ύστατη στιγμή γίνονται λάθη όπως πχ η περίπτωσις του Παναγιώτη Ψωμιάδη πως είναι δυνατόν να βγει η καθάρια φωνή της κεντροδεξιάς προς τα έξω και να ταρακουνήσει τα θολά νερά που διανύουμε? Χάθηκαν οι νέοι επιστήμονες, χάθηκαν οι επιτυχημένοι επαγγελματίες? Γιατί αυτός ο εναγγαλισμός με το παλιό και το πολιτικά φθαρμένο?

  16. Το Ισλάμ είναι κοντά avatar
    Το Ισλάμ είναι κοντά 21/05/2012 11:35:07

    @Komis Montechristo
    Σε παρακολουθώ το τελευταίο διάστημα, κάνεις αξιόλογη προσπάθεια να δημιουργήσεις ρεύμα, κατεύθυνση και ιδεολογία. Αυτά που περιγράφεις σήμερα είναι "απαλότητες". Η αριστερά χαρακτηρίζει τη δεξιά ως φασιστική, την έχει στιγματίσει ως δοσίλογη, οι πατριώτες έγιναν γερμανοτσολιάδες, όποιος βάζει πλάτη να μη χρεοκοπήσει η χώρα, είναι προδότης! Υπάρχει ολόκληρος μηχανισμός στήριξης των παραπάνω. Εφημερίδες, δεκάδες βιβλιοπωλεία, κανάλια, blog, κομματικοί τηλεοπτικοί σταθμοί. Με "χαϊδέματα" δεν πετυχαίνεις ούτε ένα γδάρσιμο στο αριστερό κατεστημένο.Πρέπει να συγκρουστείς! "Φωτιά και Τσεκούρι" είναι βιβλίο του Ευάγγελου Αβέρωφ. "Το παιδομάζωμα ' έχει γράψει ο Γ. Μανούκας, αυτός που μάζευε τα παιδιά. Την ανατίναξη της γέφυρας του Γοργοπόταμου, την επιχείρηση και το σχεδιασμό ανέλαβε ο Ζέρβας. Μετά από παρακαλητά ακολούθησε ο Βελουχιώτης.

    Δε θα δημιουργήσουμε εμφυλιακό κλίμα, αλλά έφτασε η ώρα ο λαός να μάθει την αλήθεια και να γίνει περήφανος, Σε στιγμές κρίσεων η Ελλάδα δεν υπέκυψε ποτέ! Οι χώρες που πέτυχαν εθνική κυριαρχία, έκαναν αυτή την υπέρβαση, Η Ρωσία αναγνώρισε το Κατύν, η Πολωνία την επίθεση που δέχτηκε από τη Γερμανία και από τους Μπολσεβίκους. Η Ουγγαρία παλεύει για Ουγγρικό έθνος. Στην Ελλάδα η αριστερά έβγαλε ως ψεύτη αυτόν που έκανε το παιδωμάζωμα και έγραψε δυο τόμους βιβλίων.
    Το έχουμε;
    Θέλουμε;
    Μπορούμε;

  17. Αξεστος avatar
    Αξεστος 21/05/2012 11:45:15

    ειτε με ευρω ειτε με δραχμη, εγω θελω να κυβερναει η δεξια οπως και να λέγεται ,τα αλλα για μνημόνια και αντιμνημονιακες περγαμηνες[οπως συνήθως πλαστές] τα ακουω , εγω και μια μεγάλη μερίδα φιλελευθερων πολιτων που δεν αλληλογρονθοκοπιουνται μεσα στα σαιτ ,βερεσε

  18. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 21/05/2012 11:45:26

    To ζητούμενο σήμερα, δεν είναι να πολωθεί το κλίμα, αριστερά - δεξιά.
    Η ανάγκη του σήμερα, είναι η ένωση των Ελλήνων , όχι ο διχασμός.
    Το προηγούμενο εκλογικό αποτέλεσμα, έδειξε ότι υπάρχει η ανάγκη ευρύτερων συναινέσεων από όλους τους πολιτικούς χώρους. Να επισημάνω ότι ήταν μεγάλο λάθος που δεν δημιουργήθηκε κυβέρνηση συνεργασίας και ξαναπάμε σ΄εκλογές , αντί σήμερα όλοι ενωμένοι να διεκδικούμε με μια ενιαία φωνή τα δίκαια της Ελλάδας.
    Κάθε προεκλογική περίοδος, από τη φύση της είναι περίοδος αντιπαραθέσεων των πολιτικών δυνάμεων, που δεν μας εξυπηρετεί σαν χώρα. Το αντίθετο, ελλοχεύει ο κίνδυνος ¨ατυχήματος¨, ενώ εμείς θα βρισκόμαστε στον μικρόκοσμό μας, να ασχολούμαστε με το τι είπε η 12η συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ, ή πως θα θέσουμε το δίλλημα των εκλογών.
    Οι διαιρέσεις σε αριστερά και δεξιά εγκυμονούν κινδύνους εμφυλιοπολεμικούς, που μόνο αυτό δεν μας χρειάζεται τώρα σε συνθήκες αφόρητης πίεσης προς την Ελλάδα και αφόρητης πίεσης στην κοινωνία.
    Η ΝΔ, καλά κάνει και συγκεντρώνει τις δυνάμεις της και μακάρι να γίνει πιό συμπαγής, όχι σε πρόσωπα μόνο, αλλά και σε ιδέες, αλλά χρειάζεται μεγάλη προσοχή , να μην δημιουργήσει χαώδη ρήγματα στην κοινωνία.
    Τέτοια φαινόμενα διαιρέσεων, τα έχουμε βιώσει σαν χώρα αρκετές φορές και το έχουμε πληρώσει πολύ ακριβά.
    Το εσωτερικό μέτωπο της Ελλάδας πρέπει να κρατηθεί αραγές, ενωμένο πάνω σε μία εθνική γραμμή. Την αναδιαπραγμάτευση του μνημονίου και την απαίτηση ενός αναπτυξιακού μνημονίου διαφυγής από την κρίση.
    Κανείς δεν θα μας σεβαστεί, κανείς δεν θα μας πάρει στα σοβαρά, ούτε θα μας ακούσει, όταν δεν έχουμε μια δυνατή και ενιαία φωνή, όταν δεν σεβόμαστε οι ίδιοι τον εαυτό και ολισθήσουμε σε εσωτερική σύρραξη.

  19. Αιζενχάουερ avatar
    Αιζενχάουερ 21/05/2012 12:14:14

    Ενόσω λοιπόν η ΝΔ και η κ. Μητσοτάκη δηλώνουν ότι θα συνεργαστούν και ενόσω όποτε ανοίγεις τα κανάλια βλέπεις τον Κυριάκο, τον Μιλτιάδη, την Όλγα και τα άλλα γαλάζια παιδιά να μας μιλούν για την "ευλογία" του μνημονίου, σε κάποιο άλλο μέρος του σύμπαντος:

    "The charismatic Greek leftist who could determine the fate of the euro begins a tour of European capitals on Monday carrying a single message: it's time to talk."!!!

    h--p://www.reuters.com/article/2012/05/21/us-greece-tsipras-idUSBRE84K06C20120521

  20. dionisis avatar
    dionisis 21/05/2012 12:16:41

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥ ΣΑΣ.ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΚΩΝ/ΝΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΕΝΗ. ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΦΙΛΟΞΕΝΟ BLOGS ΣΑΣ. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ Η ΝΔ????? ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΝΔ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΜΑΘΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΩ. ΥΓ ΕΙΜΑΙ 50 ΧΡΟΝΩΝ

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ dionisis 21/05/2012 13:42:17

      Τη συμμετοχη στην Ευρωπαικη Ενωση.

  21. nestrom avatar
    nestrom 21/05/2012 12:18:34

    Yψηλού επιπέδου ανάρτηση όπως μας έχει συνηθίσει ο Κόμης.
    Να γράφεις πιο συχνά να σε διαβάζουμε.

  22. ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΟΣ avatar
    ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΟΣ 21/05/2012 12:19:21

    Είναι αλήθεια ότι η αριστερά στην Ελλάδα έχει καταφέρει να περνά τις απόψεις της ευκολότερα επιτυγχάνοντας τη δημιουργία εντυπώσεων παρά αποτελέσματος. Δυστυχώς για τη χώρα τις περισσότερες φορές οι εντυπώσεις και η παραπληροφόρηση ήταν σημαντικότερες των αποτελεσμάτων. Αποτελεί όμως αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι η προσπάθεια της Ελλάδας να αποτελέσει μέρος του αναπτυγμένου κόσμου με αποτέλεσμα να μετέχει στο σκληρό πυρήνα του "δυτικού" κόσμου και να γίνει τμήμα των 30 πλουσιότερων χωρών παγκοσμίως, οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στην κεντροδεξιά παράταξη υπό την οποιαδήποτε εκάστοτε μορφή της. Παρά τα προβλήματα που εμφανίστηκαν στην πορεία προς την ανάπτυξη, δεν πρέπει να ξεχνάμε:
    α) τί πραγματικά προσέφερε στη χώρα η περίοδος 1955-63 σε ό,τι αφoρά το επίπεδο διαβίωσης, τα δημόσια έργα και την εκβιομηχάνιση της χώρας. Περίοδος κατά την οποία μπήκαν τα θεμέλια για την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας (συμφωνία σύνδεσης με την τότε Ε.Ο.Κ ) και η οποία περίοδος λοιδορήθηκε και κατασυκοφαντήθηκε από το γνωστό λαϊκισμό της τότε κεντροαριστεράς-αριστεράς που είχε σαν αποτέλεσμα τη γνωστή πολιτική αστάθεια.
    β) τί πραγματικά προσέφερε στη χώρα η περίοδος 1974-80 που δυνάμωσε την ισότιμη παρουσία της Ελλάδας στο σύγχρονο δυτικό κόσμο, εδραιώνοντας τη δημοκρατία στη χώρα και καθιστώντας την το 10ο μέλος της ΕΟΚ. Ας θυμηθούμε ποιες χώρες προσχώρησαν μετά την Ελλάδα για να συνειδητοποιήσουμε το μέγεθος του εγχειρήματος (Αυστρία, Ισπανία, Πορτογαλία κλπ). Είναι τυχαίο το γεγονός ότι και αυτή η περίοδος λοιδορήθηκε και κατασυκοφαντήθηκε από το γνωστό λαϊκισμό της τότε κεντροαριστεράς-αριστεράς η οποία στη συνέχεια κατασπατάλησε τον πακτωλό των χρημάτων που εισέρρευσαν στη χώρα για έργα ανάπτυξης, μοιράζοντάς τα για τη δημιουργία του γνωστού πελατειακού-κομματικού κράτους. (Ορθώς ειπώθηκε από έναν από τους πρωταγωνιστές στη δημιουργία αυτού του κομματικού κράτους ότι μαζί τα φάγανε. Μαζί φάγανε τα λεφτά που ήταν για ανάπτυξη μοιράζοντάς τα σε συντάξεις μαϊμούδες, σε αμοιβές μαμούθ μεγαλοστελεχών της νομενκλατούρας δήθεν «μάνατζερ», όψιμων προμηθευτών και επιτυχημένων μεσαζόντων).
    Παρότι δόθηκε η εντολή από τον ελληνικό λαό την περίοδο 2004 – 2009, που είχε αρχίσει να συνειδητοποιεί δειλά ότι κάτι δεν πάει καλά, στην κεντροδεξιά παράταξη να προχωρήσει στην επανασύσταση του κράτους και στον καθαρισμό του «κόπρου του Αυγεία», αυτή φάνηκε κατώτερη των περιστάσεων φοβούμενη το λαϊκισμό και τις λοιδορίες της κεντροαριστεράς-αριστεράς και αφέθηκε στην ατελέσφορη πολιτική της ήπιας προσαρμογής μην μπορώντας να ακούσει τα μηνύματα των καιρών και να αναλάβει τον ιστορικό ρόλο που τότε της ανατέθηκε. Όταν πλέον κατάλαβε το αδιέξοδο και αποφάσισε να πει στον ελληνικό λαό την αλήθεια για την κατάσταση της χώρας αυτός και πάλι παρασύρθηκε από το γνωστό λαϊκισμό του «λεφτά υπάρχουν».
    Και μετά από όλα αυτά φθάσαμε στο σήμερα όπου η κεντροδεξιά καλείται από την ιστορία να διασφαλίσει τα κεκτημένα της χώρας στο Δυτικό κόσμο, έναντι και πάλι ενός λαϊκισμού που πρόσκαιρα δημιουργεί ευφορία στο λαό (έξω από το Μνημόνιο αλλά ναι στα δανεικά και στο ΕΥΡΩ άνευ όρων και άνευ θυσιών). Είναι δεδομένο ότι οι εκλογές της 17ης Ιουνίου αποτελούν σύγκρουση δύο διαφορετικών ιδεολογιών και κατ’ επέκταση δύο διαφορετικών τρόπων αντίληψης για την τοποθέτηση της χώρας στο παγκόσμιο γίγνεσθαι. Το ερώτημα που τίθεται είναι ότι σε περίπτωση «λάθους» παρασυρμένοι από το λαϊκισμό και πάλι, θα έχουμε άλλη ευκαιρία διόρθωσης;

  23. ehetlaias avatar
    ehetlaias 21/05/2012 12:23:25

    Oλα αυτα η δεξια τα "τραβαει" γιατι δεν καταφερε να αναδειξει επαρκως τις τρομερες αντιφασεις των αριστερων κομματων διαχρονικως. Κατω απο την γενικολογη αρλουμπα "κανεις δεν ειναι πιο πατριωτης απο τον αλλον οι κεντροδεξιοι πολιτικοι δεχονται την Ρεπουση π.χ.κι οχι καποιους ακτιβιστες εθνικοφρονες. Μην περιμενετε κατι αλλο. Με τη λαπαδοδεξια της Φανης Παλη της Ντορας μια ζωη θα παρακαλατε να πει καποιο θετικο σχολιο ο Κουβελης για να νοιωσετε οτι δε σας θεωρουν κακους δεξιους.

  24. Λ.Υ. avatar
    Λ.Υ. 21/05/2012 12:36:24

    Ταραχή και συγχυση μεγαλη στο ακροατήριο,

    Η φωτογραφία αποκαλυπτικη οσο 1000 σελίδες βιβλιου.

    5 χαμογελαστοι καλοντυμενοι ευγενικοι αξιωματικοι, κι απο πισω ο Παρθενών, καθαρός λαμπερός χωρις σκαλωσιές και μαστοραντζες.

    Αν αυτοι οι 5 κύριοι ησαν κατακτητές, μάλλον κακώς τους πολεμησαμε διοτι τους βλέπω,

    χαμογελουν και καμαρώνουν μπροστα απο το παγκοσμιο συμβολο του πολιτισμού το οποιο δεν βομβαρδισαν!
    Οπως συστηματικα απεφυγαν να βομβαρδισουν και αλλα μνημεια και στόχους.

    Και........ κακώς γκρινιαζουν μερικοι με τον ΣΥΡΙΖΑ διοτι,

    συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ συνεργαστηκαν με τον κ. Τσώρτσιλ και με το αζημιωτο πολεμησαν τους κατακτητές!

    Αποφασίστε επι τελους με ποιον είστε.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Λ.Υ. 21/05/2012 12:39:51

      Καλά εσύ προπαγάνδα για τον ΣΥΡΙΖΑ κάνεις; Πακιστανός θα είσαι γιατί δεν κατάλαβες ούτε λέξη απο το κείμενο

      • Α avatar
        Α @ Factorx 21/05/2012 12:51:18

        ΧΑυγίτης είναι ο άνθρωπος!

      • Λ.Υ. avatar
        Λ.Υ. @ Factorx 21/05/2012 12:53:06

        Το το κείμενο, αν και διφορούμενο λιγάκι, το κατάλαβα αλλα....

        τα σχόλια των υπολοίπων με δισκόλεψαν λιγακι αν και για "Πακιστανός",

        καλά τα πάω Φάκτορα,

        δε νομίζεις;

        • Factorx avatar
          Factorx @ Λ.Υ. 21/05/2012 13:19:12

          Φυσικό να σου προκαλούν απορίες τα σχόλια επειδή εκεί στο Πακιστάν η αριστερά είναι μονολοθική και όλοι έχουν συμπτωματικά την ίδια άποψη

      • juliet avatar
        juliet @ Factorx 21/05/2012 13:11:12

        Φάκτορα ,
        να χαιρόμαστε τον Κώστα Ροδινό!!!!

    • juliet avatar
      juliet @ Λ.Υ. 21/05/2012 13:09:44

      To Λ.Υ από το ΛΥ θοβολημένος;

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ juliet 21/05/2012 13:35:01

        Θα το έβρισκα πιο λογικό από το Λεφτά Υπάρχουν.

  25. Θ.Β. avatar
    Θ.Β. 21/05/2012 12:47:16

    Ας αποδεσμευτεί η Δεξιά από τον παρηκμασμένο παλαιοκομματισμό.
    Ας καταγγείλει τους μηχανισμούς διείσδυσης των κομμάτων (και πρώτα τους δικούς της) που φωλιάζουν στο ταλαίπωρο κράτος κι ύστερα να αντισταθεί στους μηχανισμούς διείσδυσης της ανθελληνικής Αριστεράς στον Πολιτισμό, στην Παιδεία, στα συνδικάτα.
    Ας ζητήσει συστράτευση κάθαρσης της κοινοβουλευτικής κόπρου και τότε θα βρει το δρόμο της προς την Ιστορία.
    Αντίσταση κατά της παρηκμασμένης πολιτικής είναι η αρχή κάθε άλλης αντίστασης.

    • Α avatar
      Α @ Θ.Β. 21/05/2012 12:49:29

      !!!!!!!!!!!!!!!!

  26. Mπροστα και Δεξια avatar
    Mπροστα και Δεξια 21/05/2012 13:01:37

    Συμφωνω απολυτα με τον αρθρογραφο.Τα ειπε παρα πολυ σωστα.
    Με λιγα λογια : ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το φαινομενο , να ειμαστε στο καβουκι μας και να μην καταγγελουμε και εμεις ευθεως ολα τα κακως κειμενα της Αριστερας.Να βρισκομαστε σε θεση ουσιαστικα αμυνας και οχι επιθεσης οπως οι ιδιοι.Δεν μπορω να καταλαβω γιατι ?Εδω δεν εχουνε καποιο κομπλεξικο συνδρομο οι Αριστεροι αφου πχ αρκετοι πραγματι πιστευουν στο συνθημα περι... "Βαρκιζας" και θα εχουμε εμεις ?Απο που και ως που κυριοι ?Και βασικα , για ποιον λογο ?
    Ειναι υπαρκτο το διλλημα Ευρω η Δραχμη , Ευρωπη η απομονωση , ομως οποιος θεωρει οτι δεν ειναι υπαρκτο το διλλημα κυβερνηση Αριστερας και κυβερνηση Δεξιας κατ' εμε κανει λαθος.
    Ειναι ιστορικη στιγμη και μαλιστα θα τολμησω να πω απο τις μοναδικες στιγμες , οπου η Δεξια θα μπορουσε μεσω του λογου της , της καθαρης πατριωτικης ιδεολογιας της , τις φιλο-Ευρωπαικης προσεγγισης και της γενικοτερης πολιτικης , να γινει αυτη ο ΣΩΤΗΡΑΣ του Εθνους μας , να βγαλει σταδιακα την χωρα απο την κριση , να φερει καλυτερες ημερες , και γενικα να αλλαξει σε μεγαλο βαθμο τις μεσες αντιληψεις της κοινωνιας οι οποιες κυριολεκτικα σε αρκετες περιπτωσεις ειναι προβληματικες.Δηλαδη ναι μεν εχουμε 1 εκατομυριο λαθρομεταναστες που εχουν ευθυνη για την αυξηση εγκληματικοτητας , ομως απο την αλλη πολλοι φωναζουν υπερ τους.
    Ναι μεν εχουμε φαινομενα να σπανε και να καινε στα ΑΕΙ ομως απο την αλλη πολλοι ειναι ακομα υπερ του ασυλου.
    Ναι μεν πολλες δημοσιες υπηρεσιες ειναι ζημιογονες και πληρωναμε επι χρονια με φορους για την επιβιωση τους , ομως απο την αλλοι πολλοι θελουνε ακομα περισσοτερες δημοσιες υπηρεσιες.
    Αυτες οι αντιληψεις , ειναι ωρα να αλλαξουνε.Ουτε η επιχειρηματικοτητα ειναι κατι σατανιστικο , ουτε ο πατριωτισμος ειναι κατι φασιστικο , ουτε η Δεξια ειναι η σκοτεινη πλευρα , ουτε η ελευθερη αγορα ειναι το τερας που τρωει σαρκες.
    Εξαλλου μονο ετσι θα ερθει η απαραιτητη συσπειρωση διοτι πλεον το φαινομενο του δικομματισμου , εχει καταρευσει.Τα ποσοστα ειναι μοιρασμενα , οπως και ο κοσμος.
    Μη ξεχναμε πως ο λαος εχει προβληματα , πολλοι ειναι ανεργοι , δεν θα κατσουνε να ακουνε εναν κλασσικο ξυλινο πολιτικο λογο.Θελουνε να ακουσουνε την ΕΛΠΙΔΑ , το κατι καλυτερο.
    Ειναι λοιπον -μεγαλη- ευκαιρια.Ας μην την χασουμε φιλοι , ας την αρπαξουμε!

  27. akenaton avatar
    akenaton 21/05/2012 13:29:47

    Δεν θα είναι στοιχειώδης συνάντηση αγαπητέ (ή;) αλλενάκι. Θα είναι παρά φύσιν ένωση από όπου μονάχα ένα πολιτικό τέρας θα μπορούσε να προκύψει. Δεν το βλέπετε;

  28. Hasodikis avatar
    Hasodikis 21/05/2012 13:31:23

    ".....Τότε ως γνωστόν,ΟΛΟΚΛΗΡΗ η χώρα και σύσσωμος ο ελληνικός λαός αντιστάθηκε εναντίον των Γερμανών κατακτητών....."

    Εδώ στραβοκατάπια....... Η ανιστόρητη αυτή θέση τι αποτελεί; Προσπάθεια ιστορικής κάθαρσης των συνεργατών των Γερμανών κατά την κατοχή; Ανόητο και ανούσιο σκέλος ενός πολιτικού επιχειρήματος;

    Τι λέτε κύριε; Ξεχάσατε τους οπλισμένους από τους Γερμανού Χίτες και τους Ταγματασφαλίτες; Τον Πούλο και τα 400 μπουμπούκια του τους ξεχάσατε; Αυτός έφυγε μαζί με τους Γερμανούς. Το Γιοσμά (Γνήσιο και αυτός τέκνο της Δεξιάς. Καταδικασμένος σε θάνατο από τα Δικαστήρια του Εθνικού κράτους μετά την κατοχή, αλλά με τόσο πλούσια δράση μέχρι και τη Χούντα); Ξεχάσατε τα ονόματα των Διονυσίου Αγάθου, Αντωνίου Βήχου, Χαράλαμπου Αϊβαλιώτη, Κυριάκου Γραμματικόπουλου, Εμμανουήλ Γαρουφαλή, Αθανασίου Καπνόπουλου, Παναγιώτη Μελεμανλή, Γρηγορίου Παζιώνη, Λάσκαρη Παπαναούμ και μη συνεχίσω να γράφω και άλλα γιατί η λίστα είναι ατελείωτη....!!!!!
    Τον Αντον Τσαούς (Αντώνης Φωστερίδης) και αυτόν το ξεχάσατε; Την ΟΜΑΔΑ ΕΑΣΑΔ του Τάκη Μακεδόνα; Και αυτή;
    Τις ΠΑΟ - ΕΕΣ - ΕΣΟ - ΥΒΕ;
    Την Εθνική Ένωσις Ελλάδος (ΕΕΕ);
    το Εθνικοσοσιαλιστικό Κόμμα Ελλάδας (ΕΚΕ) ;
    την Εθνική Σοσιαλιστική Πατριωτική Οργάνωσις (ΕΣΠΟ) ;
    την Οργάνωσις Εθνικών Δυνάμεων Ελλάδος (ΟΕΔΕ);

    Έλεος κύριε συντάκτη ..... Έλεος.....
    Ανοίξτε κανένα βιβλίο και κυρίως δείτε τι έπαθαν όλοι οι δοσίλογοι μετά την κατοχή (χάιδεμα στο μάγουλο) και το κυριότερο σε ποια παράταξη εντάχθηκαν και ποια παράταξη υπηρέτησαν.......

    Ελεος πια!

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ Hasodikis 21/05/2012 16:08:05

      Φίλε μου,θ'αναφέρω μερικές οργανώσεις:ΕΔΕΣ,ΕΑΜ,ΠΕΑΝ(του Κανελλόπουλου),ΕΚΚΑ,Εθνική Δράσις,Δεσμός,ΡΑΝ,Μίδας(μυστική οργάνωση του Τσιγάντε),Μπουμπουλίνα(Λέλα Καραγιάννη),Εθνικό Κομιτάτο και πολλές άλλες μικρότερες.Όσο για τις τελευταίες που παραπέμπουν σ'εθνικοσοσιαλισμό,θ'αναφέρω το εξής προς αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας.'Ηταν 22 Σεπτεμβρίου 1942,ημέρα Κυριακή.Η ΠΕΑΝ ανατίναξε το κτίριο της ΕΣΠΟ(γωνία Πατησίων και Γλάδστωνος),με ήρωες τους Περρίκο,Μπίμπα,Γαλάτη,Κουσουλάκο,Μπέση.Όσο για άλλες οργανώσεις που αναφέρεις,άλλες ήταν ευνοούμενες του αρχιεπισκόπου Χρύσανθου(ο οποίος ήταν μέγας πατριώτης και συνεργάτης τη περίοδο των διαπραγματεύσεων της Ειρήνης του Ελ.Βενιζέλου),άλλες ήταν ευνοούμενες παλαιών στρατιωτικών του καθεστώτος Μεταξά και άλλες μικρότερης και τοπικής εμβέλειας.Ας μην μπερδεύουμε κάποια πράγματα.Βάζεις όλες τις αντιστασιακές οργανώσεις,με τις οργανώσεις-συνεργάτες των Γερμανών,και τις τσουβαλιάζεις.Ήμουν σαφής στη κεντρική ανάρτηση.Όλος ο ελληνικός λαός σύσσωμος πολέμησε τους Γερμανούς κατακτητές.Αλλά αυτό δεν είναι το ζήτημα που προκύπτει από τη κεντρική ανάρτηση.Οι προβληματισμοί είναι άλλοι και το συμπέρασμα των σκέψεών μου κατευθύνεται σε άλλα ζητήματα.Δεν θέλω να βγω εκτός θέματος.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Hasodikis 22/05/2012 00:50:21

      Δες το βιβλίο: Το Τιμωρό Χέρι του Λαού, Η δράση του ΕΛΑΣ και της ΟΠΛΑ στη κατεχόμενη πρωτεύουσα, του Ιάσονα Χανδρινού.
      Εκδόσεις Θεμέλιο 2012

  29. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 21/05/2012 13:38:47

    Ως μη κομματικό πολίτη, μ' ενδιαφέρει η διαμόρφωση της πολιτικής όλων των κομμάτων, ιδιως των μεγαλύτερων. Ιδίως στην κρίσιμη αυτή περίοδο για τη χώρα.
    Η άποψή μου για τη ΝΔ είναι απαισιόδοξη: Όπως είχα επισημάνει, πορεύτηκε στις εκλογές του Μαιου με λανθασμένη στρατηγική και τακτική. Δυσκολεύεται τώρα πολύ να διορθώσει λόγω momentum, "κεκτημένης ταχύτητας". Εκτίμησή μου είναι ότι δεν θα προλάβει.
    Το σύνθημα "ήρεμη αλλαγή" του Κόμη, θα μπορούσε να κρύβει σωστή κατεύθυνση πολιτικής. Ωστόσο, είναι δύσκολο, σχεδόν ακατόρθωτο, να "ηρεμήσει" σε λίγες ημέρες ένα κόμμα που μετά από βαρειά ήττα βρίσκεται σε κατάσταση υπερέκπληξης, υπερδιέγερσης, υπερκινητικότητας και ασταθούς μεταβλητότητας.
    Στη σημερινή στιγμή, η εμπλοκή κατα κύριο λόγο με το δίλημμα "δεξια ή αριστερά", είναι αντιπαραγωγική και ζημιογόνος. Και για τη ΝΔ, πολύ περισσότερο για τη χώρα.
    Και η απαιτηση για ΑΜΕΣΗ απεμπλοκή από το μνημόνιο είναι απλώς η μη ρεαλιστική λογική της "απεμπλοκής από μια μόνον χώρα". Η απεμπλοκή από το μνημόνιο, αλλά με διατήρηση της χρηματοδότησης με εντελώς άλλους όρους επιβάλλεται. Αλλά πρόκειται για διαδικασία διαπραγμάτευσης, από κοινού με τους άλλους "PIIGS", στα πλαίσια μεταβαλλόμενων πολιτικών ισορροπιών στην Ευρώπη. Σε μεγάλο βαθμό, η επιτυχία ή καταστροφή εξαρτάται από το timing.

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ Ο Θείος 21/05/2012 16:30:24

      Θείε,παρακολουθώ τα όσα γράφεις,όσο είναι δυνατόν βέβαια.Διαθέτεις επιχειρήματα και γράφεις με σωφροσύνη.Πράγματι,στη ΝΔ υπάρχει υπερκινητικότητα,αστάθεια και υπερδιέγερση.Που οφείλεται όμως;Μήπως στην έλλειψη ορθής στρατηγικής όπως πολύ σωστά επισημαίνεις;Και τελικά,μήπως όλη αυτή η στρατηγική εξακολουθεί να μπλοκάρεται από βιαστικές-πρόχειρες κινήσεις,χωρίς να λαμβάνεται υπόψη το μήνυμα της 6ης του μηνός;Στις 17 Ιουνίου θα λάβουμε τις οριστικές απαντήσεις.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Komis Montechristo 21/05/2012 18:19:22

        Ευχαριστώ. Προσπαθώ να είμαι ψύχραιμος.
        Αλλά το "παράθυρο χρόνου" δεν είναι ακόμη δεδομένο, ούτε θα είναι απεριόριστο όταν ανοίξει.
        Πρέπει να σταθεροποιηθεί η πολιτική της ΕΕ σε νέες συντεταγμενες, πριν κινηθεί η Ελλάδα για αναδιαπραγμάτευση. Η κατάλληλη στιγμή δεν θα είναι πολύ σύντομα. Υπάρχει και σοβαρό θέμα εσωτερικών πολιτικών συσχετισμών στη Γερμανία, μπορεί να πάει φθινόπωρο ή χειμώνα η σύγκρούσή τους.

  30. Νικήτας avatar
    Νικήτας 21/05/2012 13:42:00

    Ηλθε η ώρα να ενωθούμε, είμαστε Έλληνες, ούτε δεξιοί, ούτε αριστεροί, ακολουθούμε το παραδειγμα ΜΕΤΑΞΑ, βροντοφωνάζουμε για μία ακόμη φορά: ΟΧΙ, ψήφιζα χρόνια αριστερά κόμματα, βαρέθηκα όμως, όσο για τον εσμό των τζακιών ελπίζω να πάνε στα σκουπίδια, ο Σαμαράς και η παρέα του δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα πια...και για το Βενιζέλο, άστα να πάνε..

  31. Το Ισλάμ είναι κοντά avatar
    Το Ισλάμ είναι κοντά 21/05/2012 13:45:40

    Η ΝΔ δεν έχει μελετήσει σε βάθος τα προσοδοφόρα επαγγέλματα που προέκυψαν μετά από την κατοχή, τη δικτατορία και την πτώση της Σοβιετικής Ένωσης.Όλα τα ασκούν με επιτυχία αριστεροί

    ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΣ του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ (βγάζεις σύνταξη και βάζεις τα παιδιά σου μέσω ΑΣΕΠ στο δημόσιο)

    ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ (διέπραξες εγκλήματα στον εμφύλιο και την κατοχή εναντίον των Ελλήνων) και παίρνεις σύνταξη

    ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ. Κέρδισες ολόκληρο το πακέτο της μεταπολίτευσης (γίνεσαι δημοσιογράφος, αναντικατάστατος πολιτικός, κλέβεις χωρίς ενοχές)

    ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΗΣ. Η Σοβιετική ένωση έπεσε, ο εφηρμοσμένος κομμουνισμός απέτυχε και εσύ πρέπει να βρεις ένα τρόπο να κατηγορήσεις τους Έλληνες. Οι δρόμοι ανοίγουν διάπλατα, για μια νέα καριέρα σε οργανισμούς, ΜΚΟ, Πανεπιστήμια

    ΜΑΧΗΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ (εκεί μπαίνουν δημοσιογράφοι που τους ταϊζει ο Ελληνικός λαός στα κρατικά ΜΜΕ ή τραβάνε κρατική διαφήμιση για τις εφημερίδες τους

    ΕΘΝΙΚΟΣ ΑΠΟΔΟΜΗΤΗΣ. Είναι το αντίθετο του εθνικού ευεργέτη, καταργείς οτιδήποτε ελληνικό ή παραδοσιακό και βρίσκεις δουλειά σε Πανεπιστήμια, ιδρύματα, γράφεις βιβλία

    ΚΑΠΕΛΩΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΩΝ . Συμμετέχεις σε κάθε εκδήλωση με απεργίες διαρκείας και πληρώνεσαι από το κόμμα. Καμιά εκδήλωση δεν πρέπει να σου ξεφύγει.

    • tokarvouno avatar
      tokarvouno @ Το Ισλάμ είναι κοντά 21/05/2012 18:22:07

      Πολύ εύστοχο...BLOGGED!

  32. Factorx avatar
    Factorx 21/05/2012 13:56:10

    Είσαι τελείως αντιστόρητος. Τι σχέση έχουν όλοι αυτοί με την πατριωτική δεξιά; Ο πατέρας μου δεν ήταν στον ΕΛΑΣ αλλά καταδικάστηκε σε θάνατο από τους Γερμανούς για την αντιστασιακή του δράση

  33. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 21/05/2012 14:02:52

    Ἔχεις ἀπόλυτο δίκιο Κόμη.

  34. kas avatar
    kas 21/05/2012 14:15:46

    ++++++

  35. Αιζενχάουερ avatar
    Αιζενχάουερ 21/05/2012 14:19:54

    Ενόσω στο εξωτερικό από τον τελευταιο αναλυτή μέχρι τον Κρούγκμαν και τον Ρουμπίνι μιλάνε για το ότι θα βγει η Ελλάδα από το ευρώ, εμείς αναμασάμε μετεμφυλιακές ιστορίες "προδοτών και πατριωτών".

    Το φαινομενικά αδύνατο για τους ξένους, δηλάδή η παραμονή μας στο ευρώ, πολεμιέται μόνον με κάτι εξίσου φαινομενικά αδύνατο:

    Για να μείνουμε στο ευρώ και να κρατήσουμε τη χώρα ακέραιη, πρέπει μετά τις εκλογές να υπάρξει συγκυβέρνηση ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ.
    Οποιοδήποτε άλλο σχήμα είναι καταδικασμένο σε αποτυχία.

    Σίγουρα θέλει πολύ νερο στο κρασί πολλών, αλλά είναι η μόνη λύση.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Αιζενχάουερ 21/05/2012 15:04:21

      με συγχωρείς αλλά τρία πουλάκια κάθονταν....

  36. intruder avatar
    intruder 21/05/2012 14:44:25

    Η Ν.Δ. μου θυμίζει μία τεθωρακισμένη μεραρχία με βαρέα άρματα που προβάλλει το άτσαλι της και την απαρχαιωμένη στρατηγική της στο πεδίο της μάχης.
    Απο την άλλη έχουμε ευελικτες και ευκίνητες μικρές ομάδες κυνηγών αρμάτων με σύγχρονο οπλισμό και έξυπνες τακτικές.

    Στις ηλικίες 18-34 η υπεροχή του Σύριζα είναι συντριπτική.Απεναντίας η Ν.Δ. υστερεί στις πιο δυναμικές και παραγωγικές ηλικίες.
    Οσο δίκιο και να έχει,όσο λογικές και ρεαλιστικές προτάσεις και να κάνει αν δεν πουλήσει καλά το προιόν της στην νεολαία θα έχουμε πρόβλημα.
    Χρειάζεται άμεση αλλαγη επικοινωνιακης στρατηγικής και τα κατάλληλα άτομα που θα την υποστηρίξουν.
    Απαγορεύεται π.χ. 20 μέρες πριν τις εκλογές να μαλώνει ο Αδωνις σε πρωινές εκπομπές με τον οποιονδήποτε.Οσο καλός στρατιώτης και να είναι,όσο πιστος στον αρχηγό και να είναι , η νεολαία γελάει μαζί του.Γε-λά-ει.

    Το έχω ξαναπεί.Στην Ν.Δ. χρειάζονται άτομα που να γνωρίζουν άριστα την Αριστερά.Να ξέρουν την φρασεολογία τους,τις τακτικές τους την επικοινωνιακή πο@τανιά τους.Ανθρώπους επικοινωνιακούς,νέους σε ηλικία με άνεση στον λόγο και στα επιχειρήματα.
    Δεν χρειάζεται μονολιθικά και μονόχνωτα πρόσωπα του αραχνιασμένου παρελθόντος.Απόλυτα φθαρμένα πρόσωπα με ξύλινο λόγο.

    • Mπροστα και Δεξια avatar
      Mπροστα και Δεξια @ intruder 21/05/2012 15:39:28

      Ποια η προταση σου ?Με γενικες αναφορες δεν γινεται κατι.

      • intruder avatar
        intruder @ Mπροστα και Δεξια 21/05/2012 16:52:52

        -Εντατικό επικοινωνιακό φροντιστήριο στελεχών του κόμματος,ιδίως νέων και έξυπνων.
        -Ενιαία γραμμή λογικών επιχειρημάτων .
        -Εξαφάνιση από τα Μ.Μ.Ε. όλων των χιλιοτραγουδισμένων προσώπων.

        Παραδειγμα: Εχουν διαβάσει εκεί στην Συγγρου Βαρουφάκη? Δεν με νοιάζει αν ήταν κολλήτος του ΓΑΠ αλλά στα οικονομικά έχει επαληθειτεί πλήρως.
        Ο Τσίπρας βασίζεται σχεδον εξ'ολοκλ'ήρου στις θεωρίες του.
        Εχω διαβάσει όλα τα κείμενα του ξέρω τι σας λέω.
        Δεν θέλω να γίνει φίλος μας αλλά πρέπει να ξέρεις τον εχθρό σου.Να τον έχεις μελετήσει.Να ξέρεις πως σκέφτεται.Να είσαι έτοιμος να του στήσεις καρτέρια...
        Υπάρχει εκέι στην Συγγρού ομάδα ατόμων που να ασχολείται με αυτό το θέμα? Ή μήπως τα κείμενα του Βαρουφάκη είναι πολύ "αριστερόστροφα" και οι δικοί μας τα σνομπάρουν?
        Ξέρετε πόσοι νέοι τον διαβάζουν και επηρρεάζονται ?

        Χρει'αζεται επικοινωνιακό Blietzkrieg ,φαντασία και αιφνιδιαστικές τακτικες.Πριν είναι αργά...

  37. ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙΟ avatar
    ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙΟ 21/05/2012 15:26:19

    ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ στο παρακάτω σχόλιο του intruder:


    Το έχω ξαναπεί.Στην Ν.Δ. χρειάζονται άτομα που να γνωρίζουν άριστα την Αριστερά.Να ξέρουν την φρασεολογία τους,τις τακτικές τους την επικοινωνιακή πο@τανιά τους.Ανθρώπους επικοινωνιακούς,νέους σε ηλικία με άνεση στον λόγο και στα επιχειρήματα.
    Δεν χρειάζεται μονολιθικά και μονόχνωτα πρόσωπα του αραχνιασμένου παρελθόντος.Απόλυτα φθαρμένα πρόσωπα με ξύλινο λόγο.
    Απάντηση

  38. Alexandros avatar
    Alexandros 21/05/2012 16:23:35

    Δυστυχώς ο Σαμαράς δεν έχει υπάρξει πολύ γενναίος, η πατρίδα χρειάζεται αποκλειστικά νέους ανθρώπους στην πολιτική, οι παλιοί πρέπει να μπούν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, η ενασχόληση αποκλειστικά με προεκλογικές συνεργασίες και δη με καθαρά mnimoniakes δυνάμεις κάνουν κακό. Επίσης, ακόμα δεν έχει αρθρώσει κανέναν πολιτικο λόγο για το πως επιτέλους θα προσαρμόσει το πρόγραμμα οργανωμένα και δομημένα για να ξεπεραστούν όλα αυτά τα τεραστια προβλήματα που έχουμε εξαιτίας της μέχρι τώρα ακολουθούμενης πολιτικής και του "πανηλιθιου" μνημονίου! Ολοκληρωτική Ανανέωση και ξεκάθαρος πολιτικός λόγος, ελπίζω να "ξυπνήσει" ο Σαμαράς όσο προλαβαίνει και αν μπορεί κιόλας, γιατί πολλοί άνθρωποι δεν μπορούν να "ξυπνήσουν" κιόλας!

  39. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 21/05/2012 18:24:14

    Κόμη καλησπέρα! Σωστό το άρθρο σου , βάσιμες οι ανησυχίες σου. Το κακό με τη δεξιά παράταξη ήταν, ότι ήταν και είναι, ( εύχομαι να σταματήσει να είναι), ενοχική. Κάτι που με πολλή μαεστρία , της το υπέβαλλαν και οι ηττημένοι του εμφυλίου , παίρνοντας τελικά την εκδίκησή τους. Η αλήθεια είναι, ότι επειδή ήταν και είναι παράταξη ευθύνης, με αγάπη για τη χώρα και ενδιαφέρον να διατηρήσει την ασφάλεια , τα κεκτημένα και τη σταθερότητα, ποτέ δεν έδωσε ιδιαίτερη βάση στην προπαγάνδα και στην εικόνα . Ετσι άφησε την αριστερά να οικιοποιηθεί την προσφορά της. Αυτό πρέπει ν'άλλάξει ! Στη στροφή του Νοεμβρίου που αναφέρεσαι και που και εμένα με είχε βρει αντίθετη, θα σου πω ότι πραγματικά πιστεύω , ότι δεν γινόταν αλλιώς και πως πραγματικά ο Α.Σ., ( για του οποίου τον πατριωτισμό και την υπευθυνότητα δεν αμφιβάλλω), δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς. Αυτή όμως η στροφή , έπρεπε να καλλιεργηθεί και κυρίως , να ειπωθούν με τ'όνομά τους , τα δεδομένα και οι κίνδυνοι. Οσο και όπως μπορούσε, με δεδομένα τα εχθρικά προς αυτόν και τη παράταξη, μέσα. Το κάλεσμα στην κεντροδεξιά, ( που σωστά γίνεται), πιστεύω ότι πρέπει να γίνει στον κόσμο και σε στελέχη και όχι σε πρόσωπα , που μάλλον θ'αφαιρέσουν , παρά θα προσθέσουν. Με βάση κατ'αρχήν, το δυνατό και πατριωτικό λόγο , εκλαϊκεύοντας τις θέσεις της για να γίνουν κατανοητές, ξεμπροστιάζοντας τους λαϊκιστές και δημαγωγούς, καταδεικνύοντας και τον κίνδυνο για τη χώρα , στην περίπτωση κυβέρνησης Τσίπρα. Αυτό το τονίζω : να βγει μπροστά με καθαρό και δυνατό λόγο ! Μπορεί και πρέπει να το κάνει!

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ Diamond Angel 21/05/2012 19:26:03

      Διαμαντένιε Άγγελε,καλησπέρα.Το γράφεις μ'εύστοχο τρόπο.Στροφή στη κοινωνία,με καθαρό-πατριωτικό-κοινωνικό λόγο,ο οποίος να δίνει πειστικές λύσεις στα φρικτά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο ταλαίπωρος Έλληνας.
      Όμως,υπάρχουν τα εξής απλά ερωτήματα:Πως θα προσεγγιστεί η κοινωνία ορθά;Με ποια μέθοδο,ποια πολιτική πρόταση και ποια πρόσωπα;Τη μέθοδο την υπέδειξε ο λαός δια της ψήφου του.Το μήνυμά του ήταν σαφέστατο.Κατόπιν ακολουθεί η πολιτική.Η ΝΔ αναφέρεται συνεχώς για ''τροποποίηση του μνημονίου''.Αν κοιτάξουμε λίγο πίσω θα δούμε πως και προεκλογικά το ίδιο λεγόταν.Πέρασε αυτή η φράση στο εκλογικό σώμα;Μήπως αποδείχθηκε εξαιρετικά λίγη;Άγγιξε καθόλου τις εκλογικές μάζες που μαστιγώνονται ανηλεώς;Το 18,9% τα είπε όλα.Τέλος,υπάρχουν τα πρόσωπα.Με ποια πρόσωπα θ'απευθυνθεί στη κοινωνία;Το άνοιγμα στους χιλιοβασανισμένους πολίτες γίνεται με πρόσωπα που έχουν ακραίες νεοφιλελεύθερες απόψεις;Η Συγγρού μετέφρασε ορθά το εκκωφαντικό μήνυμα των πολιτών;Και κάτι ακόμη:Η ενότητα μιας παράταξης γίνεται πράξη με προεργασία και όχι ευκαιριακά.Τα υπόλοιπα τ'αναλύω στη κεντρική ανάρτηση καθώς και σε σχόλιά μου σε άλλες αναρτήσεις.Θα το επαναλάβω.Η 17η Ιουνίου θα δώσει απαντήσεις.

  40. theo1611 avatar
    theo1611 21/05/2012 18:26:39

    Μπορεί και να είναι δικιά μου παραξενιά, αλλά ίσως και διαίσθηση, ότι το μήνυμα της 6ης Μαϊου ήταν να αναμετρηθεί ο καθείς με το παρελθόν (απώτερο και πρόσφατο), το παρόν και το μέλλον.

    Το μήνυμα δεν ελήφθη (π.χ. στον Σαμαρά, πάρε τη δύναμη ενός έθνους που ζήτησες, μαζί με τον Τσίπρα για ενίσχυση, και αντιστρόφως!!!)

    Στις εκλογές της 17ης Ιουνίου κάτι αντίστοιχο θα είναι κατά τη γνώμη μου το μήνυμα (δηλαδή κανένας μόνος του ή με όποιους γουστάρει, χωρίς να λαμβάνει υπόψη του το εκλόγικό σώμα)

  41. Αιζενχάουερ avatar
    Αιζενχάουερ 21/05/2012 20:25:26

    Εντάξει είμαι λίγο θεωρητικός, διατί να το κρύψωμεν άλλωστε...

  42. Παύλος avatar
    Παύλος 22/05/2012 00:41:17

    Εν τάξει akeneton ,
    Ήδη , μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος, αλλά θα μου μείνει το μαράζι, ότι δεν μου απάντησες, σ' αυτό που σε παρακάλεσα να μου απαντήσεις!!!!!!!!!!!!!!!!
    Άλλωστε, ενώ εσύ , αγαπητέ μου Akeneton , δεν έχεις τίποτε να χάσεις,
    εγώ ζητάω πίσω την αξιοπιστία του πονήματός μου που εσύ προσέλαβες !!!!!
    ΥΓ. : Φαίνεται ότι , όσο περνάει η ώρα, τόσο πιο φίλοι γινόμαστε !

    • akenaton avatar
      akenaton @ Παύλος 22/05/2012 01:19:42

      Μετά τις 2πμ σερβίρουμε και ουϊσκάκι για τους φίλους! :)

  43. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 22/05/2012 22:12:56

    Θέλω ν ευχαριστήσω όσους σχολίασαν και διάβασαν.Σέβομαι,απόλυτα,την άποψη όσων διαφώνησαν,μερικώς ή ολικώς.Εξάλλου,είναι αδύνατον να συμφωνούμε σε όλα.Οι θέσεις μου,όποιος διαβάζει πάρα πολλούς μήνες αυτό το διαδικτυακό μετερίζι,παραμένουν αταλάντευτες,συνεπείς και σταθερές.Από κει και πέρα,παρακολουθούμε εκ του σύνεγγυς τις εξελίξεις και σίγουρα (θα το επαναλάβω για πολλοστή φορά) η 17η Ιουνίου,ημέρα της εθνικής κάλπης,θα δώσει οριστικές,αμετάκλητες και τελεσίδικες απαντήσεις.

  44. juliet avatar
    juliet 22/05/2012 22:24:27

    Kόμη μου ,να είσαι καλά και μη μας ξεχνάς ... και ελπίζουμε ότι η 17η Ιουνίου να δώσει απαντήσεις τέτοιες που να μπορέσει να αρχίσει να κινείται η οικονομία και να ξεφύγουμε από την εσωστρέφεια που μας ισωπεδώνει

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.