#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/03/2011 13:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Δανία και η...Δανία του Νότου εκστρατεύουν στην Λιβύη!!!

[caption id="attachment_91736" align="alignnone" width="600" caption="Λιβυκό αεροσκάφος που κατέρριψαν οι εξεγερμένοι στην περιοχή της Βεγγάζης (φωτο antinews)"][/caption]

Ώστε λοιπόν σύσσωμη η «Δύση», με πρωτεργάτες τον  ηγέτη της ξεπεσμένης Γαλλίας, τον εραστή πρωθυπουργό της Ιταλίας, και την πρωτοπόρο στις μάχες για την ελευθερία Δανία επέτυχε ψήφισμα για επέμβαση στην Λιβύη !
Με την αιδήμονα αποχή του Πούτιν, της σοσιαλ-καπιταλιστικής Κίνας και των ούτως η άλλως ασφαιρων «αναδυομένων» δυνάμεων το ΝΑΤΟ με εξουσιοδότηση του ΟΗΕ θα «συνετίση» ανθρωπιστικά τον Καντάφι, έτσι για να παραδειγματίζονται οι δημοκράτες κυβερνώντες στο Μπαχρέιν και την Σ. Αραβία !

Ήδη οι πολεμόχαροι ...Νορβηγοί, Δανοί, Ολλανδοί και αλλοι Ευρωπαίοι σφουγγοκωλάριοι του γαλλικού βορειοφρικανικού συμπλέγματος και του αναζητούντος εξωτερική απειλή μήπως και ξεχασθή η ... Ρούμπι Μπερλουσκόνι προοωθούν αεροσκάφη – λέει ενα ημέτερο κατστροφολογικό «ειδικό site» - πού ; Μα βεβαίως στην Ισπανία, στην Ιταλία και στην Ελλάδα !


Με την συμμετοχή – λέγει ο ...ειδήμων εκδότης – επιχειρηματίας της Πολεμικής μας Αεροπορίας, οπως θα αποφασίση το «Συμβούλιο Εξωτερικής Πολιτικής και Αμυνας» (ωραίο, βαρύγδουπο, σαν τον Σημίτη σε πολεμικό συμβούλιο στο Μαξίμου) στις 18:00...


Με λίγα λόγια, μαζί με την ...Δανία, η αποτυχημένη Δανία του Νότου, το Κράτος – Παράγκα, ανίκανο να περιφρουρήση τα εναέρια και θαλάσσια – ενίοτε και τα χερσαία απο την λαθρομετανάστευση-  σύνορα του, ανίκανο να προστατεύση με κρατική ισχύ την NAVTEX που εξέδωσε το ιδιο για την περιοχή του Καστελλορίζου, θα στείλη αεροσκάφη και πλοία να αστυνομεύσουν τον εναέριο χώρο της Λιβύης !


Οι πάντα πρόθυμοι «νουνεχείς», «σώφρωνες» θα σπεύσουν να μιλήσουν για την «Ισχυρή Ελλάδα», παρούσα στο ...Αφγανιστάν, στην Σομαλία και το Κόσσοβο, γιατί  ετσι επιτάσσει η θέση της χώρας στους «δυτικούς θεσμούς», η «ισχυρή παρουσία της» και άλλες μπούρδες.


Ισχυρή παρουσία, οπως η φαραωνικοί ολυμπιακοί αγώνες, οι φιέστες με τα ποδόσφαιρα και την Eurovision, οι κατάμεστοι απο γερμανικά πολυτελή αυτοκίνητα δρόμοι... «ὅτι παρομοιάζετε τάφοις κεκονιαμένοις, οἵτινες ἔξωθεν μὲν φαίνονται ὡραῖοι, ἔσωθεν δὲ γέμουσιν ὀστέων νεκρῶν καὶ πάσης ἀκαθαρσίας» λέγει ο ευαγγελιστής , και ταιριάζει γάντι σ’αυτό το «ισχυρό», «λαμπερό» ψευδοκράτος χωρίς υποδομές πίσω απο την βιτρίνα, χωρίς αυτοσεβασμό, χωρίς αντίληψη του τί σημαίνει Κράτος και Βία οχι επάνω στους αδύναμους να αμυνθούν ραγιάδες – υπηκόους αλλά εκεί που παίζεται το πραγματικό παίγνιο της Ισχύος, στις θάλασσες και τους ουρανούς του Αιγαίου.


Αυτός ο «κεκονιαμένος, βρωμερός τάφος» λοιπόν ετοιμάζεται για αλλη μια φορά να αποσπάση τα εύσημα δουλοφροσύνης των ισχυρών γιατί δήθεν εξυπηρετούνται τα «εθνικά συμφέροντα». Όπως πήγαμε να τα εξυπηρετήσωμε στην ... Κορέα το 52 και σε ...ανταπόδοση οι «συμμαχητές» μας για τον «ελεύθερο κόσμο» Αγγλοι εκτέλεσαν το 56 τους Καραολή και Δημητρίου...Όπως δώσαμε ολες τις απαιτούμενες «διευκολύνσεις» για τις επιχειρήσεις... απελευθερώσεως του Ιράκ και της Γιουγκοσλαυίας και σε ανταπόδοση αναβάθμισαν τα Σκόπια και πρότειναν το σχέδιο Αυνάν !


Εμείς ομως εκεί... παρόντες, οπως ο καλός στρατιώτης Σβέικ που διατάσσεται να εξυπηρετήση την κυρία του συνταγματάρχη σε οτι του ζητηθεί ακόμη και εάν δεν του ζητηθή !


Μόνον  που αυτός την ...εξυπηρετεί δεόντως, ενώ εμείς ετοιμαζόμαστε να δώσωμε και ... !


Άκτιο, Άραξος, Ανδραβίδα, ΣΟΥΔΑ : Θα είναι, ή δεν θα είναι νόμιμοι, πολεμικοί στόχοι για την Λιβυκή άμυνα εάν υπάρξη ; Προφανώς μόνον η Σούδα λόγω  αποστάσεως. Ή κουτοπόνηρα υπολογίζωμε στην εγκαιρη εξουδετέρωση απο τους ...killer Νορβηγούς, Δανούς και Γάλλους των Λιβυκών μέσων ; Η προσδοκούμε οτι η «ομπρέλλα» του 'Εκτου Στόλου θα μας φυλάξη ;


Άντε να τους αναθέσωμε λοιπόν και το διάτρητο Αιγαίο, μιας και τα αεροσκάφη μας θα είναι απασχολημένα στην ...Λιβύη, τα ραντάρ μας θα «λοκάρουν» τα mig και τα sukhoi του Καντάφι (εάν προλάβουν να σηκωθούν...) και οι σοφοί Τούρκοι, αρχοντες και οχι δουλόφρονες θα συνεχίσουν το εργο τους επάνω απο το Αγαθονήσι και τους Φούρνους απερίσπαστοι απο λιβυκές ΝΑΤΟικές περιπέτειες.


Parsifal


 


 


 


 



ΣΧΟΛΙΑ

  1. sawas avatar
    sawas 18/03/2011 13:18:20

    Και παλι σωστος εισαι Parsifal!!

  2. Ηλίας avatar
    Ηλίας 18/03/2011 13:21:26

    Oι Scud φτάνουν τα Χανια;;;

    • SAVAS avatar
      SAVAS @ Ηλίας 18/03/2011 13:29:39

      Οι πυράυλοι που διαθέτουν οι Λίβυοι κυβερνητικοί δεν αποτελούν κίνδυνο αν εκτοξευτούν, ΑΝ λεμε, σποραδικά. Αν όμως έχουμε μαζικη εκτόξευση τότε θα πρέπει να αναλύσουμε το εξής φαινόμενο. Οι πύραυλοι μεγάλου βεληνεκούς της Λιβυής, φτάνουν στις ευρωπαϊκές χώρες της Μεσογείου αλλά έχουν το εξής πρόβλημα: Δεν έχουν ακρίβεια στο στόχο τους ........
      Αυτό είναι και το πρόβλημα.............

  3. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 18/03/2011 13:23:35

    Διαφωνώ.
    Η στρατιωτική παρουσία της Ελλάδας, όπου δει, αναβαθμίζει το διεθνή ρόλο της χώρας.

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ ΣΟΝ ΠΕΝ 18/03/2011 13:27:42

      Αστεια πραγματα. Τον βλέπω εδω και καιρο τον διεθνως αναβαθμισμενο ρολο της Ελλαδος...

  4. Nikitas avatar
    Nikitas 18/03/2011 13:30:34

    Ποια Δανία; Μόνο η Δανία... του Νότου. Γιατί η πραγματική Δανία πριν κάνει οτιδήποτε, πρέπει να πάρει απόφαση το Κοινοβούλιο.
    hxxp://www.bbc.co.uk/news/world-africa-12783347

    Ποιες χώρες θα συμβάλλουν αρχικά εκτός της αφεντιάς μας που δίνουμε κυριολεκτικά γη και αέρα;

    - Γαλλία
    - Αγγλία
    - Νορβηγία
    ... και τέλος.

    - ΗΠΑ (όχι σε αρχική φάση)
    - Κατάρ (μόνο ανθρωπιστικά όχι στρατιωτικά)
    - Πολωνία (μόνο διοικητική υποστήριξη)
    - Δανία (μόνο μετά από απόφαση του Κοινοβουλίου)

    - ΕΛΛΑΣ (Τσοβόλα δώστα όλα)

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ Nikitas 18/03/2011 22:06:43

      Tώρα εδώ που τα λέμε, και να θέλει να δώσει γή η Νορβηγία ποιός θα την πάρει... και τι να την κάνει.... Το πρόβλημα είναι ότι παραείμαστε κοντά για ουδετερότητα, αλλά και για να αλλάζουμε θέσεις ανά δίωρο.... κάποιος να τους πεί ότι δεν είναι δηλώσεις σε δελτίο των 8 οι αποφάσεις για στρατιωτική ανάμιξη σε γειτονική χώρα που συνορεύεις....

  5. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 18/03/2011 13:31:08

    Πάλι τα χάσαμε τα αζιμούθια. Πάλι υπάρχει η γνωστή νοσταλγία για συμμαχία με τους χαμένους από χέρι.
    Αλλά εδώ φαντασιωθήκαμε κάποιοι κάποτε ότι θα κερδίσει ο Μιλόσεβιτς, στον Μουαμάρ θα κολλήσουμε τώρα;

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ Ο Θείος 18/03/2011 21:08:16

      Δεν ειναι Μιλοσεβιτς ειναι η παρουσια του Ισλαμ στα Βαλκανια.
      Δεν ειναι Κανταφι ειναι χαλιφατο του Ερντογαν.
      Γιατι δεν λετε τα πραγματα με το ονομα τους εσεις της "ρεάλ πολιτίκ"?
      Γιατι πατε το κοσμο σαν προβατα προς σφαγη στο σφαγεα?
      Αυτα θα βαρυνουν το καρμα, του καθε καλοθελητη που πουλα τη συνειδηση σας, για ενα ψωροβολεμα.
      Η δευτερη μεγαλυτερη οικονομια στο πλανητη κουνηθηκε συθεμελα. Το ψωροβολεματακι μας θα μεινει ορθιο λετε?

      • Greece Pleading avatar
        Greece Pleading @ Greece Pleading 18/03/2011 21:08:58

        συνειδηση του*

  6. vasileios avatar
    vasileios 18/03/2011 13:33:07

    Πρέπει να απαλλαγεί η χώρα όσο το δυνατόν γρηγορότερα μπορεί από το ΠΑΣΟΚ και τον αρχηγό του. Οι άνθρωποι είναι δημόσιος κίνδυνος.

  7. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 18/03/2011 13:41:03

    Δεν έχω καταλάβει τί έχουμε κερδίσει με τις μέχρι τώρα αρνήσεις μας ή τις περιορισμένες και υπό όρους συμμετοχές μας σε διεθνείς στρατιωτικές αποστολές.

    • SPYROS T. avatar
      SPYROS T. @ ΣΟΝ ΠΕΝ 18/03/2011 13:44:41

      Μπραβο ΣΟΝ ΠΕΝ.

      Πρέπει επιτέλους η "ουδετερότητα" και η αριστερολαγνεία των ελληνικών κυβερνήσεων να λάβει τέλος!

      Μέχρι χθες μιλούσαν όλοι οι "ανθρωπιστές" εδώ μέσα για τη "σφαγή" αμάχων του Κανταφι του στυγνού δικτάτορα...

      Τώρα που ξεκινούν κάποιοι να τον σταματήσουν "κάνουν μέγα λάθος"...

      Κλαίνε οι χήρες, κλαίνε κι οι παντρεμένες δηλαδη...

      • SAVAS avatar
        SAVAS @ SPYROS T. 18/03/2011 14:14:45

        Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα να λέμε να πάρουμε μέρος ή όχι σε ένα πόλεμο ή επέμβαση. Δεν είμαστε ίδιοι με τους ευρωπαίους πρέπει να το κατάλάβουμε. Μπορεί τεχνολογικά και οργανωτικά να είναι πολύ μπροστά οι Ευρωπαίοι πολίτες αλλά πολιτισμικά και απο άποψη κουλτούρας ιστορικής (δηλαδή ιστορικής εμπειρίας και εδραίωσης της μέσα σε μια κοινωνία) είμαστε αρκετά πιο μπροστά απο όλους τους. Και βέβαια δεν πρέπει να είμαστε υπέρ μιας στρατιωτικής επέμβασης σε ένα άλλο κράτος, αλλά παράλληλα δεν θα πρέπει να είμαστε και υποκριτές.

        Δηλαδή τόνισες: "Μέχρι χθες μιλούσαν όλοι οι “ανθρωπιστές” εδώ μέσα για τη “σφαγή” αμάχων του Κανταφι του στυγνού δικτάτορα…"

        Όμως δεν πάς και λίγο πιο παλιά που αυτοί που αποφασίζουν για την επίθεση σήμερα είναι αυτή που "έγλυφαν" τον Καντάφι τα προηγούμενα χρόνια και τον άφηναν να καταπιέζει το λαό του τώρα έρχονται σαν σωτήρες του.

        • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
          ΣΟΝ ΠΕΝ @ SAVAS 18/03/2011 14:22:51

          Τότε να κάνουμε μια μάζωξη στο σύνταγμα με τον Καζάκο πρόεδρο και να αποφασίσουμε.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ ΣΟΝ ΠΕΝ 18/03/2011 14:25:59

            Ακριβώς αυτή η υποκρισία του αδελφοποιτού εν σοσιαλισμώ του Καντάφι είναι που μας βάζει σε μπελάδες.
            Πριν από μήνες φωτογραφίες στις τέντες και χερια συντροφικά σφιγμένα.

            Χθες κυκλοφόρησε φήμη ότι του πουλάμε όπλα, σήμερα περνάμε στο άλλο στρατόπεδο.

            Αυτές οι ακροβασίες είναι και επικίνδυνες και άφρονες.

        • Εnzo avatar
          Εnzo @ SAVAS 18/03/2011 14:41:53

          ποιος? τι? ποια κουλτουρα? στην Ελλαδα? στην χωρα των βλαχομπαροκ πρασινοφρουρων?χαχαχαχααααα
          εχεις παει εξω παιδακιμ να δεις κουλτουρα?

      • Σιατιστεύς avatar
        Σιατιστεύς @ SPYROS T. 18/03/2011 14:37:04

        ++++++ ετσι ακριβώς :)

    • Posidonas avatar
      Posidonas @ ΣΟΝ ΠΕΝ 18/03/2011 13:54:04

      Τουλοχιστον να το βουλωνουμε και να μη κανουμε τους εξυπνους εμεις οι καταχρεωμενοι.

  8. panos avatar
    panos 18/03/2011 13:44:37

    ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΑ ΣΩΣΤΟΣ 100%

  9. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 18/03/2011 13:50:03

    Η Δανία δεν είναι που παραδόθηκε σύσσωμη σε ένα μοτοσυκλετιστή αγγελιαφόρο των Γερμανών, ο οπιίος είχε χαθεί;

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ Strange Attractor 18/03/2011 15:15:50

      Σωστά. Παράξενε.

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ Strange Attractor 18/03/2011 22:14:16

      +1

  10. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 18/03/2011 13:51:35

    H NΔ τι λεει;Η ΟΝΝΕΔ ειχε οργανωσει συγκεντρωση εξω απο τη πρεσβεια της Λιβυης.Τωρα τι προτεινει;

  11. TIMAIOS avatar
    TIMAIOS 18/03/2011 13:52:22

    Δε νομιζω μια τοποθετηση να ειναι τοσο απλη. Οι διεθνεις σχεσεις ειναι πολυπλοκες για να αναλυθουν σε συμπερασματα της στιγμης. Η οποια αποφαση παρθει πρεπει να ζυγισει τα υπερ και τα κατα, κυριως τι εχουμε να παρουμε (μια και εδω και πολλα χρονια μονο δινουμε)... Μεθοδικα και χωρις συναισθηματισμους...(αν και με το Δρουτσα πολυ αμφιβαλλω (δες και χθεσινο αρθρο του Μαρκεζινη στα Επικαιρα).
    Παντως μια εμπλοκη χωρις ανταλαγματα και με μια θεωριτικη αντιδραση του Κανταφι προς την Κρητη στελνει κατα διαολου τον τουρισμο και προσθετει αλλο ενα καρφι στο φερετρο της χωρας.
    (Οσον αφορα τα κινητρα των παραπανω χωρων λχ η Ιταλια εισαγει το 40 % του Φυσικου Αεριου απο τη Λιβυη οποτε καιγεται να λυθει το προβλημα...η Νορβηγια απο την αλλη μερια κερδιζει τρελλα με αυτη την κατασταση οποτε δεν καταλαβαινω την πρεμουρα της. Βεβαια η πτωχη πλην τιμια ελλας το κανει για την διεθνη ισοτητα, δημοκρατια και αδελφοσυνη).
    Ας ελπισουμε οτι θα ληξει ο εμφυλιος προτου προλαβει ο ΟΗΕ να ανακατευτει...

  12. Τρόχαλος Νικόλαος avatar
    Τρόχαλος Νικόλαος 18/03/2011 13:52:28

    Μην φοβάστε δεν θα γίνει τίποτα,όλα θα τα κανονίσει ο Γιωργάκης σαν πρόεδρος της Σ.Δ.

  13. Γιάννης Ι. avatar
    Γιάννης Ι. 18/03/2011 13:59:10

    Eλπίζω να σκεφθούν νουνεχώς και να αποφύγουν την εμπλοκή, έστω και την υστάτη ώρα, επικαλούμενοι την οικονομική δυσχέρεια της χώρας, που δεν επιτρέπει καμία απολύτως τέτοιου είδους δαπάνη.

    • TIMAIOS avatar
      TIMAIOS @ Γιάννης Ι. 18/03/2011 14:00:49

      Μα δε θα υπαρξει δαπανη, μονο παραχωρηση αεροδρομιων και λιμενων

  14. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 18/03/2011 14:02:24

    1)Υπενθυμίζω ότι ο προσφιλής σε μερικούς εδώ μέσα Γκαντάφης δεν αναγνώριζε την ΑΟΖ της Γαύδου.

    2)Οι Τούρκοι βέβαια πήραν θέση εγκαίρως υπέρ των φυλάρχων της Βεγγάζης και όχι υπέρ της ρόμπας της ερήμου, και μη μου πείτε ότι είναι τόσο αφελής η τουρκική διπλωματία που έστειλε και πλοίο με ιατροφαρμακευτικό υλικό στη Βεγγάζη. Ενώ για την Ελλάδα δημιουργήθηκε ήδη άσχημο κλίμα και φήμες ότι κοντραμπατζήδες γιουνάνηδες κουβάλαγαν εφόδια στον Γκαντάφη.

    Φυσικά η ελληνική διπλωματία άργησε τραγικά και φτάνει δεύτερη και καταϊδρωμένη, αμφιταλαντευόμενη ανάμεσα στην πραγματιστικά αλλά και ηθικά (για μερικούςν περιττή πολυτέλεια) αστήρικτη παραμύθα του "φίλου Γκαντάφη" και στο επικείμενο νέο status quo στην Βόρεια Αφρική.

    Πάλι μας πρόλαβαν οι Τούρκοι, πάλι θα μείνουμε με την ΑΟΖ στο χέρι.

    Πάντα στο ανάμεσα, πάντα μετέωροι, χωρίς έγκαιρη χάραξη αδρών γραμμών εξωτερικής πολιτικής σε μία σκακιέρα που εξελίσσεται από παιχνίδι στρατηγικής και θέσεων σε παιχνίδι τακτικών ελιγμών. Αφερέγγυοι και χαμένοι από χέρι και από τις δύο μπάντες.

    Αυτοί που ποντάρουν ακόμα στον εκβιασμό του Γκαντάφη και θεωρούν ότι τα ελληνικά συμφέροντα στην περιοχή ταυτίζονται με αυτά του Γκαντάφη, των Ρώσων και των κουτοπόνηρων Γερμανών, θα πρέπει να δικαιολογήσουν την στάση τους. Αν τους αρέσουν οι ρόμπες του ηγέτη, έχει καλώς, περί ορέξεως ουδείς λόγος. Αν δεν έχουν κάποιο άλλο επιχείρημα εκτός του τι "καλά" περνάγαμε μέχρι τώρα εμείς κι ο Γκαντάφης καλύτερα, τότε, ή να πουν κάτι καλύτερο, ή να αποσυρθούν για περισυλλογή και ανάγνωση της αγίας γραφής.

    Λίγα λόγια για τους Ρώσους. Γκρινιάζουν βασικά 1) διότι έχασαν παραγγελίες οπλικών συστημάτων ύψους τουλάχιστον 4 δις δολ. 2) τους συμφέρει να σέρνεται η κρίση και να ανεβαίνει το πετρέλαιο και να αυξάνει η εξάρτηση της Ευρώπης από τους ρώσικους υδρογονάνθρακες.

    Για το πρώτο εδώ: h*tp://rt.com/news/russia-arms-export-libya/

    Ο Πούτιν διευθύνει το ρώσικο κράτος με τον ίδιο τρόπο που θα διηύθυνε και ως νταβατζής πορνείο στην Μόσχα. Δεν νομίζω ότι είναι το καλύτερο πρότυπο γεωστρατηγικού εταίρου, αν δεν σε έχει απόλυτα ανάγκη (και πάλι να φυλάς τα νώτα σου).

    • TIMAIOS avatar
      TIMAIOS @ Professor Moriarty 18/03/2011 14:05:01

      Οχι μονο δεν αναγνωριζε την ΑΟΖ της Γαυδου αλλα ενσωματωνε το μεγαλυερο μερος της σε προς εκμεταλευση οικοπεδο της Λιβυης

    • Cultastasiakos avatar
      Cultastasiakos @ Professor Moriarty 18/03/2011 14:59:49

      Το σχόλιο σου αξιώνει να θεωρηθεί ως realpolitik προσέγγιση στο στρατηγικό τέλμα που αντιμετώπισε η Ελλάδα αλλά εκφυλίζεται στην τυπική αντιρωσική ρητορεία που διακρίνει τους πιο ακραιφνείς υποστηρικτές του Αμερικανικού Ράιχ και των Ευρωπαικών παραμάγαζων του..

    • TED avatar
      TED @ Professor Moriarty 18/03/2011 17:11:16

      Αν όντως "γκρινιάζει η Ρωσία" γιατί χτες το βράδυ στο ΣΑ δεν έβαζε βέτο;;;;

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ TED 18/03/2011 17:33:35

        Γιατί απλώς "γκρινιάζει" και τρενάρει την κατάσταση, αλλά δεν θέλει να έρθει σε μετωπική σύγκρουση με την Δύση για ένα καμένο χαρτί. Και διότι θέλει και αυτή να ποντάρει στο νέο status quo στην περιοχή.

        • Greece Pleading avatar
          Greece Pleading @ Professor Moriarty 18/03/2011 20:47:30

          Αν το νεο status quo στη περιοχη ειναι το Χαλιφατο του Ερντογαν αφου ολα εκει οδηγουν, βεβαια εσεις δεν το ξερετε, ενω παρατηρειται οτι "η Ρωσια θελει να πονταρει και αυτη" δεν θα επρεπε να μας/σας ανησυχεί ολιγον τι?
          Εκτος αν μας αρεσει το οθωμανικον..

          • Professor Moriarty avatar
            Professor Moriarty @ Greece Pleading 18/03/2011 21:32:06

            Αν με διάβαζες καλύτερα θα καταλάβαινες ότι κάτι παρόμοιο προσπαθώ να πω κι εγώ: Ότι με αυτά που προτείνετε κάποιοι εδώ, δίνετε την εντύπωση ότι σας αρέσει το οθωμανικό μέσα σε ρωσικό στριπτιζάδικο.

    • parsifal avatar
      parsifal @ Professor Moriarty 18/03/2011 17:56:04

      Δεν εδήλωσα ποτέ φίλος του Καντάφι...απεχθάνομαι ομως την υποκριτική, καλβινιστική πολιτική ορθότητα.
      Οσο για την Αγία Γραφή, πράγματι την μελετώ ανελλιπώς, μαζί με τα "Τάδε εφη Ζαρατούστρα", "Πέρα απο το καλό και το κακό" και μερικά ακόμη μνημεία της ανθρώπινης σκέψεως.

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ parsifal 18/03/2011 20:15:11

        Εκ των πραγμάτων όμως φιλοκανταφισμός προκύπτει. Πάντως μπαίνω στον πειρασμό να κάνω λίγο τον προβοκάτορα πάλι και να σε ρωτήσω πώς συμβιβάζεις την Αγία Γραφή με τον "Αντίχριστο, ή αντι-χριστιανό" του Νίτσε. Επίσης το ψευδώνυμο Πάρσιφαλ παραπέμπει στην ύστερη φάση του Βάγκνερ, για την οποία ο Νίτσε του έγραψε τους γνωστούς λιβέλους που κατέστησαν την διαμάχη τους μνημειώδη όπως και τα έργα τους. Και σίγουρα δεν παραπέμπει σε καλβινισμό, αλλά σε ρωμαιοκαθολικισμό (ο Νίτσε το έγραψε και αυτό για τον Πάρσιφαλ του Βάγκνερ).

        Ασφαλώς αστειεύομαι χωρίς κακή πρόθεση, δεν μπορώ όμως να διακρίνω το τέρμα του δρόμου τον οποίο προτείνεις. Μία βασική ιδιότητα της καλής εξωτερικής πολιτικής είναι η έγκαιρη προσαρμογή (adaptation) στις μεταβαλλόμενες συνθήκες. Νομίζω ότι με αυτά που λες είναι σαν να προσπαθείς να πλοηγήσεις ιστιοφόρο με βάση τους ανέμους που φυσούσαν χθες. Οι οποίοι δεν ήταν και πολύ ούριοι (για τον Γκαντάφη μιλώ και όχι μόνο). Σε άλλα ζητήματα πάντως έχω βρει τις απόψεις σου πολύ ενδιαφέρουσες.

        • parsifal avatar
          parsifal @ Professor Moriarty 18/03/2011 20:43:33

          Κ. Καθηγητά το πώς συμβιβάζονται τα "ασυμβίβαστα" προκύπτει απο το κείμενο, που αναφέρεται σε "μελέτη" και "ανθρώπινη σκέψη". Πουθενά δεν αναφέρεται η "πίστη"...
          H "υποκριτική καλβινιστική πολιτική ορθότητα" αναφέρεται στους αγγλο-σάξωνες "συμμάχους" μας και οχι στον Βάγκνερ φυσικά η πολλώ μάλλον στον χαρακτήρα του Πάρσιφαλ.
          Ισως η απέχθεια προς το δόγμα αυτό και την υποκριτική ηθικολογία του να οφείλεται στην ρωμαιοκαθολική μητέρα μου και το πνεύμα του καπιταλισμού κατά Weber !

        • τάσος avatar
          τάσος @ Professor Moriarty 18/03/2011 22:28:48

          ήταν μια φορά ένας γέρικος γάιδαρος και του λέει το αφεντικό του:
          -γέρασες γαϊδουράκο μου, πρέπει να σε πάω στο δάσος να σε δέσω σ'ένα δέντρο, να'ρθει κάνας λύκος, κάνας άρκος να σε φάει.
          πήρε το αφεντικό το γάιδαρο, τον πήγε στο δάσος, τον έδεσε σ'ένα δέντρο. σε λίγο ήρθε ο λύκος. γυροφέρνει μία γύρω από το γάιδαρο, του λέει:
          -άμα σε φάω εδώ, επειδή είσαι μεγάλος γάιδαρος, θα περισσέψει ένα σωρό κρέας. καλύτερα να σε πάρω στο σπίτι μου, να φάνε και οι άλλοι, να μην πάει το κρέας τζάμπα.
          -καλά, λέει ο γάιδαρος, ξεκινάει με το λύκο να πάνε στο σπίτι του. στο δρόμο νά σου ένα ποτάμι.
          -εμένα, του λέει ο γάιδαρος, έχει καιρό να με καθαρίσει το αφεντικό μου και άμα μπω στο νερό και βραχώ θα βρωμάω μετά, και δεν θα μπορέσεις να με φας. πάρε με καλύτερα στην πλάτη σου.
          -καλά, λέει ο λύκος, τον παίρνει στην πλάτη του και περνάει το ποτάμι. στη μέση του ποταμού, ο γάιδαρος του την φοράει μία. βγαίνει έξω ο λύκος και αρχίζει να τρέχει.
          -έ πού πας, του φωνάζει ο γάιδαρος.
          -έχει ακόμη εφτά ποτάμια ως το σπίτι μου.

  15. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 18/03/2011 14:04:57

    Το κόστος της συμμετοχής ποιος το αναλαμβάνει η πάμφτωχη χώρα ή είναι κονδύλια του ΝΑΤΟ;

    Η Αυστριακή Βουλή εξέδωσε ψήφισμα προ μηνός και επιβεβαιώνει παμψηφί τη δέσμευσή της στην αυστηρή τήρηση της ουδετερότητας της χώρας.

    Αυστρία: ΑΑΑ βαθμολογία πιστοληπτικής ικανότητας κράτους
    Βιέννη: η νο 2 πόλη όσον αφορά την ποιότητα ζωής

    Και πολλές άλλες πρωτιές, τεχνολογικής, οικονομικής και περιβαλλοντικής φύσεως.

  16. Aris. A avatar
    Aris. A 18/03/2011 14:15:00

    Parsifal

    Απορία άσχετου με τα στρατιωτικά.

    Γιατί άφησαν να πάρει φαλάγγι ο Καντάφι τους στασιαστές και μετά αποφάσισαν να κινηθούν;;

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Aris. A 18/03/2011 14:37:43

      @aris. A

      Ισως το έκαναν για να καταστραφεί η παραγωγική βάση της χώρας, ώστε να έχουν μετά οι εταιρίες τους την χαρά να την ξανακτίσουν.

      Μια χώρα δεν αξίζει τίποτε αν δεν καταστραφεί πρώτα...

      Οι διεθνείς χρηματο-τέτοιοι θα κερδίσουν από την διαχείριση των αποτελεσμάτων της κρίσης και της σύγκρουσης. Ιδίως αν καταφέρουν και ελέγξουν την διάδοχη πολιτική κατάσταση.

      Θραξ Αναρμόδιος

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ Θραξ Αναρμόδιος 18/03/2011 14:52:52

        Ευχαριστώ.

  17. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 18/03/2011 14:25:40

    Εαν δεν εμπλακούμε θα λέτε ότι η Ελλάδα είναι απούσα από τις διεθνής εξελίξεις και αποδυναμώνει την γεωστρατηγική της θέση σε μια κρίσιμη περίοδο για την χώρα. Εαν εμπλακούμε θα λετέ ότι η Ελλάδα ταυτίζεται με τα γεράκια του ΝΑΤΟ και τις ΗΠΑ και προβαίνει σε έξοδα σε μια κρίσιμη περίοδο για την χώρα. Σε αυτή την χώρα δεν μπορεί κανείς να βγάλει άκρη.

    • http://neotera.wordpress.com avatar
      http://neotera.wordpress.com @ H pena tis orghs 18/03/2011 15:17:18

      Ποιοί να εμπλακούμε ?? Μία είναι η πραγματική εμπλοκή κόντρα στη χούντα ΔΝΤ και στην πρακτωροδιαπλοκή. Τα υπόλοιπα γίνονται μόνον για να τους σώσουν. Είναι παρελκυστικές ατραποί για να συνεχίζεται απρόσκοπτα η λεηλασία με των τοκογλύφων τη συνεργασία.

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ H pena tis orghs 18/03/2011 20:42:52

      Μα η Ελλαδα ΕΙΝΑΙ απουσα απο τις παγκοσμιες εξελιξεις γιατι τρεχει σαν την πουτ... πισω απο τους χρεωκοπημενους τους Αμερικανους χωρις να διεργαζεται εναλακτικες λυσεις. Ειμαστε στο 2011 οχι στο 1990 της πτωσης της Σοβιετικης Ενωσης.
      Καντε το λιγο update πια αυτο το ριμαδι το ακατοικητο. Βαλτε Windows 7 η Linux μπας και παρει μπρος...
      Τρυκιμια εν κρανιο..μην πω bug..

  18. κρής avatar
    κρής 18/03/2011 14:26:37

    Καλά περιμένουν κάποιοι ότι προσκυνώντας το ΝΑΤΟ θα έχουμε τίποτα οφέλη ???
    Καλά δεν βλέπουν ότι οι αμερικάνοι ψάχνουν για κορόϊδα για να δοθεί ευκαιρία δικαιολογίας για αντίποινα από τους μουσουλμάνους ? Θα γίνει κόλαση η Ελλάδα , μου βρωμάει πολύ από όλες τις μεριές (Καντάφι και ΝΑΤΟ)

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ κρής 18/03/2011 14:37:07

      H Eλλάδα ότι πέτυχε, το πέτυχε όταν ήταν με την πλευρά των ισχυρών.
      Και μη μου πει κανείς ότι κατά την εισβολή των Τούρκων στην Κύπρο το 1974 η Ελλάδα και η Κύπρος ήταν πιστοί σύμμαχοι των Αμερικανών.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ΣΟΝ ΠΕΝ 18/03/2011 14:44:47

        Αυτό ισχύει για μια χώρα αν είναι αταλάντευτα με την πλευρά των ισχυρών.

        Τώρα μια τρεκλίζουσα χώρα πατάει σε δύο βάρκες, μία των ισχυρών και μία ενός τρελού.

        Τον ορθολογισμό ψάχνω και πέφτω συνεχώς σε ανατολίτικη κουτοπονηριά.

      • ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ avatar
        ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 18/03/2011 14:57:37

        Σε όλη τη χούντα η Ελλάδα δεν ήταν απλά πιστή σύμμαχος τών Αμερικάνων, γονατισμένη στα τέσσερα ήταν με κατεβασμένα τα βρακιά. Κυβερνούσαν οι Αβράκωτοι (Gust Avrakotos) και οι Αλαζράκηδες (Alazrahi) και οι εδώ δοσίλογοι απλά εκτελούσαν τις εντολές. Και φυσικά, με τέτοια στάση, οι άλλοι απλά μάς τον φορμάρανε.

        • G.K avatar
          G.K @ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 18/03/2011 20:20:31

          Στον Ισραηλινο-Αιγυπτιακό πόλεμο του 1973, όπου οι Αιγύπτιοι ξέπλυναν τη ντροπή του 1967, ο Παπαδόπουλος αρνήθηκε την διέλευση των Αμερικανικών αεροπλάνων από την Ελλάδα.
          Αν θέλεις όμως να σκέπτεσαι με τα γνωστά στεραιότυπα δικαίωμά σου.

          • Νικόλας avatar
            Νικόλας @ G.K 18/03/2011 21:06:51

            Για αυτό τον καπέλωσε ο Ιωαννίδης μετά

      • Αστος avatar
        Αστος @ ΣΟΝ ΠΕΝ 18/03/2011 20:07:37

        Για να μην ξεχναμε και το "επος" της Μικρασιας του 1919.

        Που τοτε παλι στο πλευρο των "ισχυρων" ειμασταν (οπως και στον Β' Παγκοσμιο που οσο πολεμουσαμε ηταν καλα αλλα αργοτερα στην μοιρασια μας "ξεχασαν") μονο που εκεινοι δεν ειχαν πλευρο περα απ' το δικο τους, γι'αυτο στην πρωτοι ευκαιρια λακισαν στην πρωτη ευκαιρια που βρηκαν, με την Αμερικη πρωτη και καλυτερη και την Γαλλια να πουλαει οπλα λιγο αργοτερα στον Κεμαλ.

        • Αστος avatar
          Αστος @ Αστος 18/03/2011 20:23:30

          *πρωτοι ευκαιρια* μπαρδον για το σαρδαμ

        • G.K avatar
          G.K @ Αστος 18/03/2011 20:26:00

          Όταν έγινε η καταστροφή είχαμε διαρρήξει τη συμμαχία.
          Είχαμε ξαναφέρει τον Κωνσταντίνο που ήταν κόκκινο πανι για την ΑΝΤΑΝΤ.
          Ο Βενιζέλος έχει δηλώσει ότι"την εκστρατεία στην Μ.Ασία δε θα την επιχειρούσα χωρίς την υποστήριξη της εγκάρδιας συμμαχίας, πόσο δε μάλλον με την εχθρότητά της".
          Εμείς φροντίσαμε να έχουμε την εχθρότητά της.

          • Αστος avatar
            Αστος @ G.K 18/03/2011 21:35:17

            G.K
            Οι Αμερικανοι απεχωρησαν πριν ακομα καλεσουν οι δικοι μας το Κωτσο πισω (πιθανον οσμιζομενοι το γεγονος) οι δε Γαλλοι και οι Αγγλοι απλως κρατησαν πισινη και μολις επεστρεψε και με την βουλα την καναν και αυτοι στελνοντας αργοτερα εκπαιδευτες ο Αγγλος για τον στρατο του Κεμαλ και πουλωντας του οπλα ο Γαλλος.

            Το μονο πλευρο που εξηπηρετησαν ποτε τους ηταν το δικο τους, το δικο μας προβλημα ηταν και ειναι οτι δεν λεμε να το καταλαβουμε αυτο.

        • Greece Pleading avatar
          Greece Pleading @ Αστος 18/03/2011 20:35:21

          Τοτε που πηραμε παλι το μερος τους οπως και σημερα, οι δυναμεις ηθελαν μια μεγαλη Τουρκια, μας εστειλαν σαν τα σκυλια στο χαος, μεσα στη Σμυρνη και στον Ποντο.
          Τωρα θελουν παλι ενα μεγαλο χαλιφατο για τη Τουρκια, αραγε ποιο κομματι Ελληνικης γης θα θρυνησει με τη σειρα του?
          Αυτα να μου τα θυμηθειτε!

      • Greece Pleading avatar
        Greece Pleading @ ΣΟΝ ΠΕΝ 18/03/2011 20:38:41

        Δεν ειναι ισχυρη η Αμερικη σημερα.
        Απλα εχει πολλους ρουφιανους της στην Ελλαδα.
        Ισχυρη ειναι η Κινα και η Ρωσσια. Τωρα με τα γεγονοτα στην Ιαπωνια γινονται ακομα ισχυροτερες.
        Που πας ρε καραμητρο.

  19. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 18/03/2011 14:33:45

    Τις επόμενες ώρες τα πρώτα βρετανικά αεροσκάφη θα αναπτυχθούν στις βάσεις από τις οποίες θα επιχειρήσουν κατά του Καντάφι.

    • drider avatar
      drider @ αλλενάκι 18/03/2011 14:50:30

      Δεν πρόκειται να γίνει τίποτα. Ήδη εκπρόσωπος του Καντάφι δήλωσε ότι θα υπάρξει άμεση κατάπαυση πυρός.

  20. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 18/03/2011 14:57:36

    Κατάπαυση του πυρός άνευ όρων ανακοίνωσε ο εκπρόσωπος των Κανταφικών.
    Ακόμα και ο "άγιος" φοβέρα θέλει, πόσο μάλλον ο Μουαμάρ που μόνον για άγιος δεν μοιάζει.
    Βιάστηκαν μερικοί να τρομολογήσουν ως συνήθως ψοφοθηρώντας και αντιπολιτευόμενοι σε θέματα που δεν πρέπει.
    Αλλά δεν είναι οι μόνοι. Εδώ ο¨"κούνελος" Βέστερβέλε παρίστανε το "λαγό", για να νομίσουν οι Βαδη-Βυρτεμβουργέζοι την μεθεπόμενη Κυριακή στις εκλογές ότι είναι "ειρηνιστής".
    Από τραβεστί "ειρηνιστές", "αντιιμπεριαλιστές", "αντικαπιταλιστές", "αντιαμερικανούς" και "φίλους των λαών", ο πλανήτης είναι γεμάτος.

  21. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 18/03/2011 14:59:32

    Parsifal:

    Ολίγη ψυχραιμία από τους Κυβερνώντες δεν θα βλάψει. Ας κοιταξομε στη βάση ενός μεσο-πρόθεσμου ορίζοντα για τα συμφέροντα της Ελλάδος μας.

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ Νίκος Θ. 18/03/2011 20:32:19

      Δε μας συμφερει σε τιποτε.
      Ειναι ενα αλλο ενα βημα βοηθειας προς τον Ερντογαν για να φτιαξει το Ισλαμικο χαλιφατο του.

  22. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 18/03/2011 15:14:18

    ΑΚΡΙΒΩΣ!!!

  23. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 18/03/2011 15:39:24

    Σε προδωσαν οι φιλοι σου.Κανταφι εισαι καλα;
    Που να το περιμενες οτι η οικογενεια που τοσα χρονια θεωρουσες φιλικη προς εσενα, σημερα θα ελεγε οτι η Ελλας θα βοηθησει για να αποκατασταθει η διεθνης νομιμοτητα.
    Επρεπε για να γερασεις για να μαθεις οτι οι Παπανδρεου φιλοι δεν πιανονται.

  24. Tonia G avatar
    Tonia G 18/03/2011 15:55:58

    OXI στην Νενέκικη συμπεριφορά των προηγούμενων διαχρονικά Κυβερνήσεων να συμμετέχουμε σε πολέμους ενάντιον άλλων χωρών.
    ΟΧΙ όμως και στην αδιέξοδη πολιτική των αριστερών που λένε πάντα ΟΧΙ στη συμμετοχή της χώρας μας σε εξελίξεις που ούτε δεν μπορείς να σταματήσεις...
    ΝΑΙ στη συμμετοχή μας σε επιθετικές στρατιωτικές ενέργειες μόνο αν ακούσουμε τα ανταλλάγματα.
    α) ανταλλάγματα για την έγκριση τέτοιων ενεργειών σε πολιτικό επίπεδο
    και
    β) ανταλλάγματα για τη χρήση Σούδας και άλλων Ελληνικών στρατιωτικών αεροδρομίων.
    ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ και για ΚΑΝΕΝΑ άλλο λόγο... ας μη ξεχνάμε ότι ο Καντάφι μπορεί να μας δώσει λύση (τώρα με τα στιμώγματα του) στο ζήτημα της μεταφοράς και κράτησης παράνομων μεταναστών.

  25. TASSOS IA avatar
    TASSOS IA 18/03/2011 15:59:28

    Η Ν.Δ, με ανακοίνωση "του κόκκινου Πάνου" τάσσεται υπερ της δημοκρατίας, της στρατιωτικής επέμβασης στη Λιβύη (θυμίστε μου τον ορισμό του κυρίαρχου κράτους σε συνδυασμό με τους διεθνείς μπάτσους της νομιμότητας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που παραβιάζονται ΜΟΝΟ στη Λιβύη) και κατά συνέπεια των συμφερόντων των απανταχού του πλανήτη αιμοσταγών πετραιολάγνων γερακιών .ΕΥΓΕ!!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ TASSOS IA 18/03/2011 17:05:24

      Tι κριμα.Απογοητευση για τους οπαδους της "αντιαμερικανικης" ΝΔ που τη φανταζονται στον υπνο τους.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ TASSOS IA 18/03/2011 17:24:22

      Ίσως η "επίσημη" ΝΔ έγινε "φιλοαμερικανική" λόγω "αντιγερμανισμού". Βλέπετε η κυβερνητική συμμαχία του γερμανικού ομόλογού της κόμματος CDU με το "φιλοβρετανικό" FDP προτίμησε να ψηφίσει "φιλορωσικά". Ή "φιλοκινεζικά" - Κύριος οίδε και άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου.
      Εν τώ μεταξύ, οι απανταχού "φιλογάλλοι" έχουν κατουρηθεί από τα γέλια, οι "φιλοβρετανοί " έχουν διαιρεθεί σε φιλο-Μπλερικούς-φιλοΚανταφικούς και φιλοΚαμερονικούς-αντιΚανταφικούς και οι "φιλοιταλοί" σε φίλους και εχθρούς του Ιταλο-Λυβικού μπούνγκα-μπούνγκα.
      Έχουν μπλεχτεί οι μηροί πολλών "ιδεολόγων", η μικρή άμοιρη Λιβύη έκανε το μισό κόσμο μπάχαλο.

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ TASSOS IA 18/03/2011 20:30:41

      Δεν υπαρχει κομμα που να εκφραζει τον ΕΛΛΗΝΑ αυτο το καιρο!
      προ-Συνενοημενη α-κυβερνησια εχουμε!
      Ο Θεος να μας λυπηθει!
      Μεχρι και να σηκωσουμε οπλα εναντιων Χριστιανων θα μας βαλουν!

  26. Στέργιος avatar
    Στέργιος 18/03/2011 16:16:16

    Parsifal, ΑΨΟΓΟΣ!
    Chapeau! που θα έλεγε και ο Λουδοβίκος τής Κάρλα!

  27. Εκτοράς Παπανικολάου avatar
    Εκτοράς Παπανικολάου 18/03/2011 16:19:35

    Για την αεροπορικη συμμετοχη στη ZAΠ της Λιβυης λεφτα υπαρχουν...
    Για την προστασια των κυριαρχικων δικαιωματων και τις ΑΟΖ κανουν τις κοτες οι προδοτες...
    Να Πιεσει η ΝΔ την κυβερνηση να ζητήσει αμεσα και απτα ανταλλαγματα για οποιαδηποτε συμμετοχη της χώρας μας
    1) Διακύρηξη ΑΟΖ απο την Ελλαδα με άμεση και ρητη αναγνώριση απο την Ε.Ε. και τις Η.Π.Α. μετα ας την αμφισβητίσουν οι Τούρκοι...
    2)κατηγορηματική και ξεκαθαρη καταδικη της Αγκυρας στην προκλητικη της συμπεριφορας απέναντι μας απο την Ε.Ε.
    3) Να επιτραπει η δυνατότητα επαναγορά του χρέους απο την Ελλάδα σε αντάλλαγμα της κοστοβόρας συμμετοχης της στις στρατιωτικές επιχειρήσεις

    Τα ανταλλαγματα πέρνονται τώρα που καποιοι καιγονται απο ακαλυπτες επιταγες εχουμε πολλες στο χρονοντούλαπο της ιστοριας

  28. Προφήτης avatar
    Προφήτης 18/03/2011 16:28:45

    Εύγε parsifal!
    Για να διαδραματίζεις εποικοδομητικό για τα συμφέροντά σου διεθνή ρόλο πρώτα έχεις τακτοποιήσει τα τού οίκου σου.

    Οι Ευρωπαίοι έχουν ποτέ δηλώσει ότι
    α) απαρέγκλιτα το Αιγαίο, το Καστελλόριζο και η Γαύδος είναι τα αναγνωρισμένα από την ΕΕ ελληνικά σύνορα
    β) ότι τα ελληνικά σύνορα αποτελούν και ευρωπαϊκά σύνορα
    γ) ότι το Αιγαίο διέπεται από το Δίκαιο του Αρχιπελάγους;
    Έχετε ποτέ φανταστεί ότι ...Δανοί πιλότοι θα έρθουν να τα υπερασπιστούν από τους Τούρκους; Όχι βέβαια.
    Αυτή είναι λοιπόν η δική μας δουλειά, η δική μας προτεραιότητα και από αυτή προκύπτουν τα ανταλλάγματα για συμμετοχές μας. .

    Οι ελέω κλεφτών σημερινοί κυβερνώντες μας, χρήσιμοι ηλίθιοι που πλέον "προάγονται" σε πρόθυμους ηλίθιους, ας γνωρίζουν πως η δουλοπρέπεια δεν εκτιμάται ποτέ, ιδίως από αυτούς προς τους οποίους επιδεικνύεται.
    Το να κατεβάζεις διαρκώς τα παντελόνια δεν σε κάνει διεθνή παίκτη αλλά διεθνή φτωχόπ..στα.

  29. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 18/03/2011 16:57:05

    ΟΡΘΟΤΑΤΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΟΗΕ ΓΙΑ ΕΠΕΜΒΑΣΗ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΑΣ, ΣΦΑΓΕΑΣ, ΜΑΚΕΛΑΡΗΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΟΥ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΑ ! ΔΕΝ ΑΚΟΥΝ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΚΛΟΠΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ; ΔΕΝ ΠΡΟΕΧΕΙ Η ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΟΥ ΛΥΒΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΥΨΙΣΤΑ ΑΓΑΘΑ ΑΥΤΑ; ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ; ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΑ; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ; Ο ΚΑΝΤΑΦΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ. ΕΙΝΑΙ Η ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΜΕΝΟΥ ΛΥΒΙΚΟΥ ΛΑΟΥ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ Σ.Α ΤΟΥ ΟΗΕ.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ΓΙΩΡΓΟΣ 18/03/2011 17:02:46

      Προς το παρόν είσαι μακελάρης της όρασής μας. Κόψε τα κεφαλαία, δεν γίνεσαι πειστικότερος.

      • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
        ΓΙΩΡΓΟΣ @ Προφήτης 18/03/2011 20:21:48

        ΦΙΛΕ ΠΡΟΦΗΤΗ ΜΑΘΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ. ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ. ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ; ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΧΥΘΗΚΑΝ ΤΟΝΟΙ ΑΙΜΑΤΟΣ. ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ; ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΕΙΣΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ ΤΟΥ ΜΟΥΣΟΛΟΝΙ ΤΟΥ ΑΜΙΝ ΝΤΑΝΤΑ ΤΗΣ ΟΥΓΚΑΝΤΑ; ΠΩς ΔΕΧΕΣΑΙ ΑΡΧΗΓΟ ΚΡΑΤΟΥΣ ΝΑ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΕΙ ΤΟ ΛΑΟ ΤΟΥ ΤΟΥΣ ΑΜΑΧΟΥΣ. ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΚΛΕΨΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΛΙΒΥΚΟΥ ΛΑΟΥ! 120 ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΑ! ΦΙΛΕ ΣΗΚΩΝΩ ΨΗΛΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ! ΞΕΡΩ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟ ΠΑΝΤΩΣ....

        • gynner avatar
          gynner @ ΓΙΩΡΓΟΣ 18/03/2011 21:16:36

          Εδώ ρε μεγάλε οι δικοί μας μας έχουν κλέψει 350 δις ευρώ και εσύ σκούζεις για τα 120 δις δολλάρια του Καντάφι???Να ζητήσουμε καΙ εμείς τότε απο το Συμβούλιο Ασφαλείας να έρθουν οι "Δυτικοί" να μας βομβαρδίσουν μήπως και γλυτώσουμε....Δεν την μπορώ αυτή την ευρωαμερικανολιγούρα ΔΕΝ ΤΗΝ ΜΠΟΡΩ.

        • Lichnee avatar
          Lichnee @ ΓΙΩΡΓΟΣ 18/03/2011 21:55:54

          Να μου τον συστησεις και εμενα φιλε Γιωργο γιατι μου ξεπαστρεψες τα ματια με τα κεφαλαια σου...
          Δεν γινεσαι πειστικοτερος,ενοχλητικος γινεσαι ακομα και αν εχεις δικιο...
          Κεφαλαια στο νετ σημανουν οτι φωναζεις και οποιος φωναζει χανει το δικιο του!

          • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
            ΓΙΩΡΓΟΣ @ Lichnee 19/03/2011 02:35:47

            Στα γράμματα κολλήσαμε ;=!!!!. Ωραια μικρά!!! Επί της ουσίας δεν βλέπω αντίλογο! Υπάρχει απόφαση του ΣΑ του ΟΗΕ. Διεθνής οργανισμός. Αν ήθελαν Κίνα και Ρωσία προέβαλαν VETO (δικάιωμα αρνησηκυρίας). Ψήφισαν λευκό. Είναι δικτάτορας ή όχι ; Είναι σφαγέας του λαού του ή όχι ; Είναι μακελάρης των αμάχων ή όχι ; Επανάστησε ο λαός κατέχοντας ήδη τη μισή ανατολική Λιβύη ή όχι ; Κάνετε διάκριση στους δικτάτορες ; Πιστέυετε αλλά κάρτ στη Δημοκρατία και την Ελευθερία ; ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ ΝΔ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ. Υπέρ του Διεθνούς δικαιου, υπέρ της δημοκρατίας της ελευθερίας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

  30. SXOLIASTHS avatar
    SXOLIASTHS 18/03/2011 17:24:39

    Μυρίστηκαν πάλι αίμα οι ύαινες και σπεύδουν....Όσο για εμάς τους ΑΘΛΙΟΥΣ που με υπογραφή μας και άνευ ανταλλαγμάτων ξεσκίστηκε η Γιουκοσλαβία, να μήν το ξεχνάμε αυτό. Θέλουμε λέει συμμόρφωση της Λιβύης στην απόφαση του ΟΗΕ . Αντί να ζητάμε την συμμόρφωση της ΤΟΥΡΚΙΑΣ για την ΚΥΠΡΟ στις αποφάσεις του Οργανισμού Ηνωμένων Εγκληματιών ζητάμε ΕΜΕΙΣ τη συμμόρφωση της Λιβύης και θα συνδράμουμε κι ολας με τα λεφτά που κόψανε από τις ελληνικές οικογένειες...

  31. EtsiMareSei avatar
    EtsiMareSei 18/03/2011 18:03:56

    Συνεχίζεται η συμμετοχή του κράτους-παρίας στο παγκόσμιο χρηματιστήριο της διεθνούς δουλοφροσύνης,όπου έχουν όλοι εναποθέσει τις μετοχές "ισχύος" τους.
    Και άντε οι άλλοι ευλόγως προσδοκούν να εξαργυρώσουν αργότερα τις μετοχές αυτές προς ιδίον οφέλος..
    Εμείς ποιά οφέλη μπορεί να προσδοκούμε ως χώρα και τι αξία θα έχουν οι μετοχές αυτές?
    (ανεξάρτητα δηλαδή απ'τη συμμετοχή μας σε αυτό το άτυπο χρηματιστήριο,όταν θα έχει ολοκληρωθεί η υπονόμευση του ίδιου του κράτους σε μη αναστρέψιμο βαθμό, κατα την ΔΝΤ εποχή που διανύουμε, πως θα διεκδικήσουμε οτιδήποτε νομίζουμε οτι μας αναλογεί αργότερα,για χάριν της "προσφοράς" μας?

  32. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 18/03/2011 18:43:52

    Τελικά λεφτά υπάρχουν !!!!!!!!!!!!
    Μια ώρα πτήση για F16 υπολογίζεται ότι έχει κόστος(καύσιμα-συντήρηση,χωρίς όπλα) 12000 ευρώ.
    Για τα ελικόπτερα έρευνας διάσωσης 6000 ευρώ η ώρα.
    Επιπλέον τώρα μπαίνουμε στην πραγματικότητα όλων αυτών για τα οποία φωνάζουμε σχετικά με το ΔΝΤ.
    Μπορείς να πεις στους δανειστές σου όχι δεν στέλνω ελληνικές δυνάμεις;
    Η απώλεια εθνικής κυριαρχίας που εκφράστηκε προφορικά από τον Παπανδρέου και οικονομικά μέσα από αριθμούς και δείκτες (χρέος-ανεργία-έλλειμα-μείωση εισοδημάτων-ύφεση) ,τώρα πλέον τη βλέπουμε και στην πράξη.

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 18/03/2011 20:22:39

      Αντε σε λιγο να βοηθησουμε και στο χαλιφατο του Ερντογαν. Μετα να βομβαρδιζουμε και Χριστιανους.
      Δεν κανουμε σεπουκου καλυτερα να τελειωνουμε με το Ψευτορωμαϊκο?
      Μονο τους βουλευταραδες, τους γιατρους, τους δικηγορους, τους συνδικαλισταραδες και το ΝΑΤΟ ταϊζουμε.

  33. A.M. avatar
    A.M. 18/03/2011 18:45:21

    @parsifal
    Συμφωνώ.
    Με εκφράζει η τοποθέτησή σου.

    Με δεδομένα ότι πρώτον ΠΟΤΈ κανένας ευρωπαίος σύμμαχος δεν έστειλε ούτε υποσχέθηκε να στείλει αεροσκάφη για να βοηθήσει την Ελλάδα στις αναχαιτίσεις των τουρκικών αεροσκαφών ούτε βέβαια και εγγυήθηκε κάποια σύμμαχος χώρα τα ΚΟΙΝΆ ΕΥΡΩΠΑΪΚΆ μας σύνορα, και δεύτερον ότι ΔΈΝ έχουμε πάρει ΑΝΤΑΛΛΆΓΜΑΤΑ για την εμπλοκή μας (αν έχουμε πάρει και κάποιος το γνωρίζει ας μου το γράψει να το μάθω και γώ παρακαλώ πολύ)...

    ...ερώτηση προς τους υπέρμαχους της εμπλοκής της Ελλάδας:

    .. τι θα γίνει σε περίπτωση που Λίβυοι πιλότοι καταρρίψουν έστω ΈΝΑ μόνον ελληνικό πολεμικό αεροσκάφος και έχουμε έστω ΜΌΝΟΝ ΈΝΑΝ Έλληνα πιλότο νεκρό;

    Θα μιλάμε πάλι για τον ήρωα πιλότο;;;;
    Που έπεσε υπέρ .. Λιβύης;;;
    Ή απλά για έναν επαγγελματία μισθοφόρο που εκτελούσε ΝΑΤΟϊκές διαταγές στον εναέριο χώρο μιάς ΞΈΝΗΣ χώρας ΜΉ-ΕΧΘΡΙΚΉΣ - αν όχι φίλης χώρας - προς την Ελλάδα;;;

    Λυπάμαι αλλά εγώ ΔΈΝ θα θεωρήσω ήρωα πιλότο που σκοτώθηκε σε πολεμικές αναμετρήσεις ΕΚΤΌΣ των συνόρων της χώρας αλλά θα τον μετρήσω ως ... εργατικό ατύχημα.
    Και λυπάμαι ειλικρινά που το γράφω αυτό.

    Διαβάζω ότι ναί μέν ο Καντάφι διέταξε παύση πυρός απ την άλλη όμως διαβάζω ότι η Λιβύη «κλείδωσε» τον εναέριο χώρο της και αυτό σημαίνει πρακτικά ότι βρίσκεται σε εμπόλεμη κατάσταση και θα καταρρίπτει ότι προσπαθήσει να πετάξει στον εναέριο χώρο της (και καλά θα κάνει! εννοείται).

    Οι πιλότοι μας, το προσωπικό του πολεμικού μας ναυτικού και οι στρατιώτες μας εκπαιδεύονται για να υπερασπίζονται ΤΗΝ ΔΙΚΉ ΜΑΣ πατρίδα, τα δικά μας σύνορα, τον δικό μας εναέριο χώρο, τις δικές μας θάλασσες και ΌΧΙ τους «επαναστάτες» της Λιβύης ή τα συμφέροντα των ΗΠΑ, της Ιταλίας, της Γαλλίας και της Βρεττανίας.

    Εκτός και ΆΝ και αυτές οι χώρες στείλουν εδώ στρατιωτικό προσωπικό να ΕΓΓΥΗΘΕΊ τα δικά μας σύνορα!

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ A.M. 18/03/2011 20:19:14

      Για εμενα πιλοτος της ΠΑ που θα πεσει πολεμωντας κατω απο τις εντολες των Παγκοσμιοποιητων θα ειναι τσουτσεκι και οχι ηρωας.

      • Lichnee avatar
        Lichnee @ Greece Pleading 18/03/2011 21:57:22

        +100
        Οχι τσουτσεκι ομως αλλα μισθοφορος χωρις ιχνος αξιοπρεπειας και συνειδησης.

  34. Κάποιος avatar
    Κάποιος 18/03/2011 18:59:25

    Αντί ξοφλάς τους αντιδημοκρατικούς πιστωτές σου, καλύτερο είναι να τους βομβαρδίζεις και να τους βγάζεις από την μέση διαγράφοντας τα χρέη.
    Στο όνομα της δημοκρατίας βεβαίως, βεβαίως...

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Κάποιος 18/03/2011 18:59:54

      Αντί να...

  35. Greece Pleading avatar
    Greece Pleading 18/03/2011 20:16:54

    Βρε σεις?
    Ο Κανταφι κι ο Μουμπαρακ λεει εκτασαν τοσα χρονια στην εξουσια, και πρεπει να αλλαξουν, οι Παπανδρεου δεν μετρανε???
    Περισσοτερα δεν εκατσαν?

  36. Greece Pleading avatar
    Greece Pleading 18/03/2011 20:25:51

    Ειναι πολυ καλο που τα περισσοτερα σχολια συμφωνουν λεγωντας ΟΧΙ στη συμετοχη στη Λιβυη.
    Ειμαστε μια χωρα υπο κατοχη!
    Οι Ελληνες το νιωθουν!
    Αυτη η κατοχη ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ!

  37. azof1234 avatar
    azof1234 18/03/2011 20:46:50

    ΟΧΙ ΤΑΦΟΣ... ΑΛΛΑ ΔΥΣΩΔΗΣ ΒΟΘΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΟ,ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ,ΠΟΥ ΟΙ ΛΑΤΙΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΜΠΑΝΑΝΙΕΣ ΤΩΝ ΜΠΑΤΙΣΤΑ- ΤΡΟΥΧΙΛΙΟ-ΣΟΜΟΖΑ-ΠΑΠΑ ΝΤΙΟΥΚ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΕΞΑΓΝΙΣΜΕΝΕΣ ΠΑΡΘΕΝΕΣ,ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΗΓΕΤΕΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ,ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ...ΟΣΦΙΟΚΑΜΠΕΙΣ ΠΑΝΤΟΤΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΣΤΟΥΣ "ΑΤΛΑΝΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ" ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΑΛΛΩΣΤΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΛΛΥΤΕΡΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΙΖΕΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΜΑΣ.

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ azof1234 18/03/2011 21:34:07

      Ψευτορωμαίϊκο.
      Ωρα πια να τελειωνουμε με αυτο το εκτρωμα.
      Ο θεος ας μας φωτίσει.

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ azof1234 18/03/2011 21:59:15

      Φιλε μου σε παρακαλω γραφε με μικρα...Οσο και να φωναζεις το ιδιο λες...
      Οσο για το σχολιο, +1000

  38. moikanos avatar
    moikanos 18/03/2011 21:58:14

    Εσείς που υποστηρίζετε τη μη δράση ιδού πεδίο δόξης λαμπρό.
    Ο Κανταΐφης αυτό το αγγελλούδι πληρώνει καλά για μισθοφόρους.
    Γιατί ρε τσουρόμαγκες δε πάτε να τον υπερασπιστείτε κόντρα στους φονιάδες των λαών;
    Ο Καντάφι έχει λαλήσει , είναι κούκου το παιδί , τελείως γειά σου... Κόψτε φάτσα ηγέτη...δεν ανοίγει το μάτι απο τη μαστούρα...
    Να υποθέσω ότι εσείς που ζητάτε ΜΗ ΔΡΑΣΗ είστε γοητευμένοι απο αυτήν την προσωπικότητα;

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ moikanos 18/03/2011 22:02:20

      Οχι δεν γοητευθηκαμε απο τον Μουαμαρ αλλα και τους μισθοφορους που θα μπουκαρουν για να σωσουν σφαζοντας τον Λιβυκο λαο (στο ονομα της "ελευθεριας" βεβαιως βεβαιως) θα τους κριτικαρουμε εστω απο το πληκτρολογιο (αυτη τη δυνατοτητα εχουμε) και θα τους συγκρινουμε με τους χασαπηδες που βομβαρδιζαν αμαχους στη Γιουγκοσλαβια...

  39. ierofantis avatar
    ierofantis 18/03/2011 21:59:16

    Καλησπέρα Πάρσιφαλ,

    Η Ελλάδα είναι μέλος του ΝΑΤΟ και της ΕΕ. Δύο δηλαδή οργανισμών, που τα κράτη μέλη τους διαδραματίζουν μείζονα ρόλο στις εξελίξεις, ως προς την Λιβυκή κρίση.

    Η Ελλάδα επίσης είναι χώρα υπό διεθνή οικονομικό έλεγχο, από χώρες και δυνάμεις που ταυτόχρονα ανήκουν στον σκληρό πυρήνα των Οργανισμών που προανέφερα.

    Ο Καντάφι είναι ένας δικτάτορας ο οποίος με πραξικόπημα ανέτρεψε την προηγούμενη ηγεσία της χώρας του, και με διάφορους θεατρινισμούς και πομφόλυγες (άμεση τζαμαχιριακή δημοκρατία, πράσινα βιβλία, πράσινες πλατείες και πράσσειν άλογα) κατσικώθηκε στο σβέρκο μιας χώρας που αποτελείται από 30 φυλές και άλλους τόσους τοπικούς φυλάρχους.

    Η επιτυχία του Καντάφι είναι που κράτησε 40 χρόνια ενιαίο κράτος.

    Ο στόχος πίσω από την επέμβαση με όπια μορφή και αν είναι αυτή είναι ο έλεγχος των πετρελαίων. Το μέσο για να επιτευχθεί αυτό θα είναι κατ' εμέ η διάσπαση του κράτους της Λιβυής σε τρια ή τέσσερα μέρη υπό το πρόσχημα της ανεξαρτησίας, αυτοβουλίας και αυτοπροσδιορισμού των επί αιώνες καταπιεζόμενων Φυλών και των δίκαιων αιτημάτων τους για αυτοδιάθεση και αυτονομία.

    Στο πλαίσιο αυτό και δέχομαι πάσα άποψη περί του αντιθέτου, εκτιμώ ότι

    Πρώτον, η χώρα μας δεν μπορεί να μην συμμετάσχει σε ενέργειες και αποφάσεις συμμάχων και εταίρων, ιδιαίτερα όταν έχουν και την τυπική νομιμοποίηση του ΟΗΕ.

    Δεύτερον, η χώρα μας δεν μπορεί να μη συμμετάσχει σε ενέργειες και αποφάσεις εταίρων και συμμάχων, ιδιαίτερα όταν αυτοί μας έχουν δανείσει ένα σκασμό λεφτά και μάλιστα επειδή εμείς τους το ζητήσαμε (βλέπε Μνημόνιο)

    Τρίτον, η συμμετοχή της χώρας μας θα γίνει όπως συνήθως γίνεται τα τελευταία χρόνια, όχι με άμεση εμπλοκή μάχιμων μονάδων και στην πρώτη γραμμή, αλλά με δευτερογενή συμμετοχή επιμελητείας και εφεδρείας.

    Τέταρτον, οι πολεμικές ικανότητες της Λιβυής είναι ανύπαρκτες. Οι Δυτικοί διαθέτουν υπεροπλία και χαοτικό τεχνολογικό πλεονέκτημα έναντι των απαρχαιωμένων πολεμικών αεροσκαφών και λοιπού εξοπλισμού της χώρας αυτής.

    Πέμπτον, επειδή ακριβώς θα συμβεί το Τρίτο και το Τέταρτο, η χώρα μας ουδεμία πολεμική απειλή υφίσταται.

    Έκτον, λαμβάνοντας υπόψη τη μεγαλομανία των Τούρκων για γεωπολιτική αναβάθμιση στην περιοχή και την εκπεφρασμένη διαφωνία τους για επιχειρήσεις των συμμάχων στο έδαφος της Λιβυής αλλά και ταυτόχρονα τις ειλημμένες αποφάσεις των συμμάχων να προχωρήσουν σε αυτή την πολιτική, ενδεχομένως διαμελίζοντας το έδαφός της για τον ευχερέστερο έλεγχο των πλουτοπαραγωγικών πηγών της, θεωρώ σωφρονέστερο να συνταχθούμε με την βούληση των ισχυρών. Το πολιτικό, γεωπολιτικό και κυρίως, στην παρούσα φάση, οικονομικό μας μέγεθος, δεν μας επιτρέπει να παίζουμε για πάντα το προσφιλές μας παιχνίδι του Λευκού Ιππότη, που τηρεί τη διεθνή νομιμότητα, είναι στρατευμένος στην προστασία των αμάχων και ταυτόχρονα βρίσκεται εγκλωβισμένος σε μια πολιτική που δεν έχει αρχή και τέλος, γιατί μια ζωή είμαστε και με τον Χωροφύλαξ και με τον Αστυφύλαξ.

    Έβδομον, η Ελλάδα θα πρέπει να προσέξει τι υποχρεώσεις θα αναλάβει στο πλαίσιο της συμμαχικής δράσης. Ιδιαίτερα θεωρώ κρίσιμο ότι θα πρέπει να αποφύγει να αναλάβει αμιγώς υποχρεώσεις ανθρωπιστικής υποστήριξης, διότι είναι πολύ εύκολο να μετατραπεί από υπολογίσιμο στρατιωτικό εταίρο, σε ΙΚΑ της Μεσογείου, όπου ο κάθε πονεμένος Μαγκρεμπιάνος θα ζητά πολιτικό άσυλο και προστασία από μία χώρα που ήδη στα θέματα των διαδικασιών απονομής αυτών των ευεργετημάτων, είναι σε χαλαρή φάση. Αν πρόκειται να μας ζητηθεί να συμμετάσχουμε κάπως, ας το κάνουμε με πολεμικές μονάδες, έστω και εφεδρικές ή όχι πρώτης γραμμής.

    Όγδοον, και με αυτό κλείνω την παρέμβασή μου, έχω ένα σχόλιο πολιτικού χαρακτήρα. Η χώρα αυτή κατατρέχεται από ένα σύνδρομο. Το σύνδρομο του δεν ξέρω που παν τα τέσσερα. Οι επιλογές μας είναι επιλογές διπλωματικής ήττας. Επιλέγουμε με το συναίσθημα να εφαρμόσουμε εξωτερική πολιτική για θέματα που δεν μπορούμε να επηρεάσουμε όταν ταυτόχρονα οι ηγέτιδες δυνάμεις του κόσμου όλως τυχαίως για τα ίδια θέματα έχουν αποφασίσει διαφορετικά. Γιουγκοσλαβία, Ιρακ, Αφγανιστάν, Αραβικές Εξεγέρσεις κλπ, τρέχουμε από πίσω και συνήθως είμαστε για σφαλιάρες, διότι πάντοτε συρόμαστε ή στην καλύτερη περίπτωση, συντασσόμαστε απροθύμως...

    Ως Έλληνας, θεωρώ ότι θα πρέπει η Ελλάδα πάντοτε να πολιτεύεται στην εξωτερική πολιτική της, εργαζόμενη αόκνως για το δίκαιο, την αλληλεγγύη και συναδέλφωση των λαών. Όταν όμως από την συμμετοχή μας ή μη σε μια διπλωματική ή στρατιωτική προσπάθεια συμμάχων, από την οποία, με τους κατάλληλους χειρισμούς μπορεί να αποκομίσουμε οφέλη στα εθνικά μας θέματα (ΑΟΖ, απομόνωση Τουρκίας, συμμετοχή στον γεωπολιτικό έλεγχο της γειτονίας έστω και ως τσιράκι των άλλων) με συγχωρείτε, αλλά προτιμώ να αφήσω προς ώρας τα περί αλληλεγγύης και συναδέλφωσης, και να κοιτάξω με πιο καθαρό μάτι την εξυπηρέτηση των στενών μου εθνικών συμφερόντων...

    Το ερώτημα είναι αν ο ΓΑΠ και ο Φον Δρούτσας το έχουν καταλάβει έτσι το πράγμα.

    Για να είμαι ειλικρινής..., αμφιβάλω...!

    • parsifal avatar
      parsifal @ ierofantis 19/03/2011 00:29:13

      "δευτερογενής εμπλοκή", "επιμελητεία και εφεδρεία", "ουδεμία πολεμική απειλή γαι την χώρα μας" : Οπως τα λές, εγώ το λέω λούφα και ανέντιμη τακτική υαινας. Ενδεχομένως να είναι σωστή υπό την εποψη της αυτοσυντηρήσεως αλλά εχει γίνει πάγιο χαρακτηριστικό της πολιτικής της χώρας μας : Ακριβώς ετσι πορευόμεθα και στα ελληνο-τουρκικά ! "δευτερογενώς", "εφεδρεία" και προπάντων "ουδεμία πολεμική απειλή" ! Μπάτε σκύλοι λοιπόν, εχομε ...εφεδρείες !

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ parsifal 19/03/2011 20:29:41

        Μάλλον δεν με εννόησες...

        Είναι λογικό, διότι το σχόλιο ήταν εκτεταμένο και ενδεχομένως δεν είχες τον χρόνο να το μελετήσεις με προσοχή...

        Οι τελικές παράγραφοι, σε άλλα συμπεράσματα καταλήγουν.

        Από την άλλη, αν πιστεύεις ότι είμαστε έτοιμοι για ανάληψη άμεσης πολεμικής επιχείρησης στη Λιβυή, με εμπλοκή στρατιωτικών μονάδων στο πλευρό των συμμάχων χωρίς να λαμβάνεις υπόψη γεωπολιτικές ισορροπίες, στενά εθνικά συμφέροντα και εσωτερική οικονομική κατάσταση, εκτιμώ ότι θα οδηγηθείς σε λάθος αποτελέσματα...

        Δεν παίζουμε Stratego...

  40. moikanos avatar
    moikanos 18/03/2011 22:11:52

    Δεν εισβάλουν στη ΛΙΒΥΗ.
    ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ τα αεροπλάνα του τρελού να σφάζουν αμάχους.
    Δεν γινεται απόβαση!!! ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΠΤΗΣΕΩΝ
    Και επειδή αυτή η κότα η λειράτη το πήρε το μήνυμα έκλασε μέντες και έβαλε τον υπουργό εξωτερικών να ανακοινώσει τερματισμό των εχθροπραξιών .
    Για ΙΡΑΚ και ΣΕΡΒΙΑ πάσο. όλο το δίκιο δικό σας.

    • A.M. avatar
      A.M. @ moikanos 18/03/2011 23:29:47

      @moikanos
      Πιστεύεις πως ξαφνικά - μετά από 42 χρόνια!!! - οι «σύμμαχοί» μας κατακλύσθηκαν από φιλάνθρωπα συναισθήματα για τον Λιβυκό λαό και αποφάσισαν να τον σώσουν;
      Συγγνώμη, αυτό είναι αστείο και να το σκέφτεται κάποιος.
      Και 42 ολόκληρα χρόνια γιατί δεν έκαναν επέμβαση;
      Ή μήπως μέχρι σήμερα ο Καντάφι ήταν λογικός και ξαφνικά .. τρελλάθηκε;
      Αυτά είναι παραμύθια για μικρά παιδιά.

      Έπαψαν τα συμφέροντά τους να εξυπηρετούνται απ το μέχρι σήμερα καθεστώς της Λιβύης και θέλουν να το αλλάξουν για να εξυπηρετούνται καλύτερα.
      Τόσο πολύ απλά.

      Χρήμα και συμφέρον!

      Τίποτε άλλο δεν παίζει πίσω απ αυτήν την δήθεν ανθρωπιστική επέμβαση των ΗΠΑ .. εντάξει.. του ΟΗΕ με εντολή των ΗΠΑ.. δεν αλλάζει κάτι.

      Το ίδιο δεν έγινε με τον Σαντάμ;
      Ο μέχρι χτές προστατευόμενος σήμερα φτυσμένο κουκούτσι μασημένης ελιάς.
      Και επειδή ο μέχρι χτές προστατευόμενος τόσα χρόνια στην εξουσία έχει φτιάξει δική του κατάσταση και ίσως και μή ελεγχόμενη βάζουμε έναν άλλον πιο καλόβολο να μας εξυπηρετεί τα συμφέροντά μας καλύτερα.

      Η Ελλάδα όμως .. τι δουλειά έχει;
      Εξυπηρετούνται κάποιας μας συμφέροντα; και ποιά;

      Ας προσέξουμε πολύ!

      Όταν συνηγορούμε και συμμετέχουμε σε επεμβάσεις μέσα στον κυρίαρχο εθνικό χώρο μιάς τρίτης χώρας αν αύριο μας δημιουργήσουν μια κατάσταση οι Τούρκοι π.χ. στην Θράκη και μας στείλει ο «ΟΗΕ» κάνα τσούρμο «συμμάχους» για να μας εμποδίζουν απ το να «σφάζουμε αμάχους» τι θα τους πούμε;
      Ότι αυτό είναι «εσωτερικό μας ζήτημα»;
      Και θα μας πούν και αυτοί «ναι μέν αλλά και της Λιβύης ήταν εσωγτερικό ζήτημα - περί αυτού ακριβώς πρόκειται - και εσείς στείλατε αεροπλάνα και καράβια!»
      Και μετά εμείς ...τουμπεκί ψιλοκομμένο!

      Καταλαβαίνετε ότι το ΝΑΤΟ όταν δημιουργήθηκε ήταν ΑΜΥΝΤΙΚΉ συμμαχία και σήμερα έχει φτάσει να είναι ΕΠΙΘΕΤΙΚΉ;

      Καταλαβαίνετε ότι όταν μπήκαμε στο ΝΑΤΟ μπήκαμε για να είμαστε εξασφαλισμένοι απ τον κομμουνισμό και για να δηλώσουμε ότι «ανήκομεν εις την Δύσιν»;

      Καταλαβαίνετε ότι το ΝΑΤΟ παρεμβαίνει σε ΕΣΩΤΕΡΙΚΆ ΖΗΤΉΜΑΤΑ τρίτων χωρών με επιθετικές στρατιωτικές ενέργειες εξυπηρετώντας τα συμφέροντα των ΗΠΑ τα οποία συμφέροντα ΔΈΝ ταυτίζονται με τα δικά μας τις περισσότερες φορές;

      Όσο για τους αμάχους που σφάζει ο Καντάφι..
      «Άμαχους» με τάνκς και πυροβολικό συγγνώμη αλλά .. πρώτη φορά έχω δεί στην ζωή μου!
      «Άμαχους» που καταλαμβάνουν ΜΕ ΌΠΛΑ πόλεις μιας χώρας .. πρώτη φορά έχω δεί στην ζωή μου!

      Για ποιούς «άμαχους» μιλάμε τώρα δηλαδή;
      Για αυτούς που δημιουργεί εκ του μή όντως το CNN, το BBC και τα λοιπά μέσα παγκοσμιας προπαγάνδας των ΗΠΑ;;

      Σας λέει κάτι το ότι η σφαγή της Σρεμπρένιτσα ΔΈΝ υπήρξε ποτέ αλλά ήταν μια καλοστημένη τηλεοπτική πλεκτάνη για να δικαιολογηθεί η διάλυση της πρώην Γιουγκοσλαβίας;;;

      Το ότι τα .. χημικά του Σαντάμ ακόμα τα ψάχνουν ούτε αυτό σας λέει κάτι;

      Ε τότε πράγματι ο Καντάφι σφάζει «άμαχους»! .. για σάς εννοείται.
      Γιατί όσον με αφορά - και παρόλο που ο Καντάφι μου είναι όντως αντιπαθέστατος σαν άνθρωπος - ΔΈΝ ΠΙΣΤΕΎΩ ΤΊΠΟΤΕ!!! απ όσα μας παρουσιάζουν ότι γίνονται εκεί κάτω!

      Αυτό που βλέπω είναι μια ωμή παρέμβαση του ΝΑΤΟ, της ΕΕ και δυστυχώς και της Ελλάδας σε ένα ΕΣΩΤΕΡΙΚΌ ΖΉΤΗΜΑ μιάς χώρας που αφορά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΆ και ΜΌΝΟΝ τους Λίβυους!

      • Lichnee avatar
        Lichnee @ A.M. 19/03/2011 00:29:49

        +1000

      • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
        ΓΙΩΡΓΟΣ @ A.M. 19/03/2011 02:41:38

        Φίλε από τη μιά είναι ο σφαγέας δικτάτορας Καντάφι και από την άλλη ο εξεγερμένος επαναστατημένος λαός. Που ζητάει δημοκρατία και ελευθερίαα και τον κατηγορείτε ;=!!!! Τί άλλο θα διαβάσομε σήμερα!!! Δεν είναι το ΝΑΤΟ .Είναι ο ΟΗΕ αν δεν ξέρετε. Δηλ. ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΡΑΓΑΝΙΣΜΟΣ. Πιστέυετε στη διεθνή νομιμότητα; ΑΡΙΣΤΑ ΠΡΑΤΤΕΙ Ο ΟΗΕ. Κάτω ο σατράπης ο μακελάρης της Β.Αφρικής. Αν δεν το ξέρετε συμφώνησε και ο Αραβικός σύνδεσμος.

        • EtsiMareSei avatar
          EtsiMareSei @ ΓΙΩΡΓΟΣ 19/03/2011 03:36:32

          Το ερώτημα δεν είναι αν πιστεύει "ο καθένας" στην διεθνή νομιμότητα..
          Η απορία ορισμένων είναι το πως ερμηνεύουν οι ίδιοι στον ΟΗΕ την διεθνή νομιμότητα,με ποιά κριτήρια παρεμβαίνουν σε εσωτερικά ζήτηματα χώρας που βρίσκεται σε ένοπλη σύγκρουση,σχεδόν εμφύλιο έχουμε,ένοπλος είναι ο αγώνας) και γιατί επιλέγουν να την εφαρμόσουν όπου και όπως ακριβώς τους βολέυει.
          Ο καθένας κατανοεί,και αν θεωρεί οτι πρεπει να εκφράσει τις αμφιβολίες του, το πράττει χωρίς το φόβητρο της "ιεράς εξέτασης" για τις απόψεις του.

  41. skeptiki avatar
    skeptiki 18/03/2011 22:54:17

    "Το ερώτημα είναι αν ο ΓΑΠ και ο Φον Δρούτσας το έχουν καταλάβει έτσι το πράγμα."

    Το πρόβλημα είναι ότι έχεις δίκιο στην ανάλυση, αλλά αν οι δικοί μας δεν καταλαβαίνουν να διαπραγματευτούν και απλά ακολουθούν σαν φοβισμένα σκυλάκια τα "ωφέλη" από την τοποθέτηση δίπλα στους ισχυρούς εξαφανίζονται.... Όλα διαπραγμάτευση θέλουν

  42. parsifal avatar
    parsifal 19/03/2011 00:19:28

    Γάλλος γερουσιαστής στο France 24 πρίν λίγη ωρα : "Δεν θέλωμε να εμπλέξωμε το ΝΑΤΟ, θα φανή στους αραβικούς λαούς ως μια νέα σταυροφορία της Δύσεως κατά του Ισλάμ τύπου Ιράκ. Πρόκειται για μια ¨εστιασμένη" επιχείρηση ΗΠΑ, Γαλλίας , Μ. Βρεταννίας με σκοπό την προστασία των αμάχων". Επιμένει η ρεπόρτερ, "αυτό δεν ισοδυναμεί με ανατροπή του Καντάφι ?" "Ε, οχι πρός το παρόν, η απόφαση του Σ.Α. αναφέρεται μόνον στην προστασία των αμάχων..." Αυτά λέγει ο Γάλλος, του κόμματος του Σαρκοζύ, υπεύθυνος του τομέως Εξωτερικών και αμυνας, σκεπτόμενος και το εσωτερικό μέτωπο (μαγχρεμπινοί 2ης και 3ης γενεάς, τρομοκρατία)
    Εμείς γιατί τρέχωμε να δηλώσωμε πρόθυμοι και ορίσαμε και ...πόσα αεροσκάφη μας θα "προστατεύσουν" τους επιδρομείς απο τα Λιβυκά καταδιωκτικά ? (το αστείο της χρονιάς)

  43. Lichnee avatar
    Lichnee 19/03/2011 01:08:09

    Περι "βοηθητικης" και μη μαχιμης εμπλοκης της Ελλαδας στην κριση της Λιβυης...
    h*p://www.protothema.gr/politics/article/?aid=112121
    Περαστικα μας...
    Τελικα αρχιζω πλεον να πιστευω πως "λεφτα υπαρχουν"! Απλα οχι για τους ιθαγενεις αλλα μονο για τα αφεντικα στην αλλη ακρη του Ατλαντικου!
    Yes boss!

  44. knight rider avatar
    knight rider 19/03/2011 01:13:01

    Ολόκληρη η Κρήτη πιθανότητα θα θεωρηθεί στόχος στην περίπτωση που οι δυνάμεις του Καντάφι αναμετρηθούν με τη διεθνή κοινότητα.
    Το πυραυλικό δυναμικό της Λιβύης είναι το μόνο που μπορεί να απειλήσει την Κρήτη, αφού τα ΝΑΤΟϊκά αεροσκάφη και η αρμάδα θα εξουδετερώσουν (εύκολα) τις όποιες αεροπορικές φιλοδοξίες.
    Τα τακτικά βαλλιστικά όπλα της Λιβύης είναι τα ακόλουθα:
    1) Εκτοξευτές βλημάτων R-17/300 (SCUD- B) με βεληνεκές περίπου 300 χλμ. και CEP (εκτίμηση της ακρίβειας του όπλου) περίπου 450 μ., με γόμωση 985 χλγρ. HE η χημική - βακτηριολογική.
    2) Βλήματα προελεύσεως Β. Κορέας «Hwasong 6», με βεληνεκές 500 χλμ. και γόμωση 750 χλγρ.
    3) Ιδίας προελεύσεως βλήματα «Rodong 1» με βεληνεκές 1.000 χλμ. και CEP 2.000 - 4.000 μ., προφανώς εντελώς ανακριβή για πλήγμα σε στρατιωτικό στόχο αλλά καταλληλότατα για την πρόκληση πανικού και ολέθρου στον άμαχο πληθυσμό.
    4) Το βλήμα «Al Fatah», κατασκευαζόμενο από κοινού με το Ιράν που θα είχε βεληνεκές 1.000 - 1.200 χλμ. είναι σε άγνωστη φάση αναπτύξεως.
    5) Σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες η Λιβύη παρέλαβε αναβαθμισμένους SCUD - C με βεληνεκές 500 - 600 χλμ. ή τουλάχιστον ιρανικά αντίγραφά τους.

    Βάσει της ψυχοσύνθεσης του μας βλέπω να μας βάζει στο μάτι σαν "πρώην αδερφούς" που τον πρόδωσαν.

    Οσο υπάρχει ακόμα καιρός καμία εμπλοκή της Ελλάδος στον πόλεμο των άλλων! Αν ντε και καλά θέλουν οι κυβερνήτες μας να δοκιμάσουν τα F-16 σε πραγματικές συνθήκες να πάνε να ελευθερώσουν την Κύπρο και όχι τους μαμελούκους της Βεγγάζης.

    • τάσος avatar
      τάσος @ knight rider 19/03/2011 10:13:53

      μας έμπλεξε σε πόλεμο ρε το άτομο. ξυπνήσαμε σαββατιάτικα και έχουμε πόλεμο. με την λιβύη και τον καντάφι. είναι όλα τα λεφτά. καθώς και όσοι κάθονται και τον αβαντάρουν από εδώ πέρα.

  45. A.M. avatar
    A.M. 19/03/2011 02:56:16

    Είναι ή δεν είναι ΕΣΩΤΕΡΙΚΌ ζήτημα των Λίβυων αυτό;
    Τι δουλειά έχει ο ΟΗΕ, οι ΗΠΑ, η ΕΕ, η Ελλάδα, η Δανία και οι λοιποί παρατρεχάμενοι και παρεμβαίνουν στο ΠΏΣ οι Λίβυοι θα λύσουν τις εντός της χώρας τους διαφορές;
    Αν δεν θέλουν τον Καντάφι ας τον κρεμάσουν ανάποδα!
    Αν δεν μπορούν ας βρούν τρόπο να μπορέσουν!
    Την χούντα του Ιωαννίδη ΔΈΝ την έριξε ο ΟΗΕ ούτε οι ΗΠΑ ούτε κανένας άλλος.
    Μόνοι μας την ρίξαμε!

    Και ΜΉΝ είσαι καθόλου σίγουρος ότι ο Καντάφι σφάζει «άμαχους»!
    Το ξανάγραψα και παραπάνω..
    «Άμαχοι» με τάνκς, πυροβολικό και όπλα ΔΈΝ υπάρχουν!
    Αν είναι έτσι οι άμαχοι τότε και ο Ελληνικός Στρατός στην διάρκεια του εμφυλίου πολέμου «άμαχους» σκότωνε!
    Τι λές;
    Σε τι διαφέρουν οι «άμαχοι» της Λιβύης με τους «άμαχους» του ελληνικού εμφυλίου;;;

    Και στο κάτω κάτω της γραφής ο ΟΗΕ ρώτησε τους Λίβυους αν θέλουν να γίνει στρατιωτική επέμβαση;
    Το ότι ΚΆΠΟΙΟΙ Λίβυοι βγαίνουν και ζητάνε επέμβαση δεν σημαίνει και ότι ΌΛΟΙ οι Λίβυοι ζητάνε επέμβαση και θέλουν ΞΈΝΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΈΣ ΔΥΝΆΜΕΙΣ να σουλατσάρουν σπίτι τους!

    Και όχι! δεν έχω κανέναν έρωτα με τον Καντάφι ούτε είμαι πρασινόφρουρός και μακρυνός φίλος του ΓΑΠ ούτε εισαγωγές πετρελαίων απ την Λιβύη.

    Πάγια θέση μου είναι ότι:
    ΚΑΜΜΊΑ ΧΏΡΑ και κανένας οργανισμός ΔΈΝ πρέπει να ανακατεύεται σε ΕΣΩΤΕΡΙΚΈΣ υποθέσεις καμμιάς τρίτης χώρας!

    Και αυτό επειδή πιστεύω ότι ΣΥΜΦΈΡΕΙ την Ελλάδα ως επιλογή με την έννοια του «ότι σπέρνεις θερίζεις» και επειδή κανένας δεν ξέρει τι μας έχουν φυλαγμένο για την γούνα μας οι σημερινοί «σύμμαχοι».
    Αν μας φερθούν όπως ακόμα και στο πρόσφατο παρελθόν ή όπως φέρνονται στους μέχρι χτές συμμάχους και φίλους τους την έχουμε κάνει από κούπες.

    Κοινώς..
    μήν μασάτε το κουτόχορτο των διεθνών μέσων παραπληροφόρησης!
    Είναι σκέτη προπαγάνδα!

    • moikanos avatar
      moikanos @ A.M. 19/03/2011 12:32:11

      ΑΜ
      Αν δεν θέλουν τον Καντάφι ας τον κρεμάσουν ανάποδα!
      Αν δεν μπορούν ας βρουν τρόπο να μπορέσουν!


      Αυτή είναι μια ακραία υποκριτική στάση .
      Από τη μία λες αν δεν τους αρέσει ο Καντάφι ας βρουν τρόπο να τον απομακρύνουν τη στιγμή που ξέρεις ότι με την στρατιωτική του ΙΣΧΥ επιβάλλει τη θέληση του και ρυθμίζει τα πράγματα όπως το τρελό του μυαλό θέλει και από την άλλη αρνείσαι στην ΔΙΕΘΝΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ να επιβάλλει με την ΙΣΧΥ ΤΗΣ ένα στοιχειώδη σεβασμό ανθρώπινων δικαιωμάτων.

      «Άμαχοι» με τάνκς, πυροβολικό και όπλα ΔΈΝ υπάρχουν!

      Για σενα οι επαναστάσεις θα πρέπει να γίνονται με σφεντόνες. Δηλαδή στην Παλαιστίνη σύμφωνα με τους ισχυρισμούς σου θα χαλάσει το φαίρ πλέι αν οι Παλαιστίνιοι πάρουν στα χέρια τους αντιαρματικά και πυροβόλα κόντρα στα άρματα των Ισραηλινών.
      Η να μην ανακατευόμαστε και εκεί και χαλάσουμε την νέα ελληνοισραηλινή συμμαχία ;

      Όταν συνηγορούμε και συμμετέχουμε σε επεμβάσεις μέσα στον κυρίαρχο εθνικό χώρο
      μιάς τρίτης χώρας αν αύριο μας δημιουργήσουν μια κατάσταση οι Τούρκοι…

      Σε ό,τι αφορά τους μουσουλμάνους ΕΛΛΗΝΕΣ της Θράκης φανερώνεις το βαθμό διάβρωσης που έχεις υποστεί από την Τουρκική προπαγάνδα και την άγνοιά σου για το τι πραγματικά γίνεται εκεί πάνω. Άλλο τι ονειρεύονται κάποιοι φυτεμένοι πρακτορίσκοι της γείτονος με ισχνή υποστήριξη ντόπιων στοιχείων και άλλο αυτό που θέλει η μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων μουσουλμάνων . Η επίσκεψη του Νταβούτογλου πριν λίγο καιρό είναι αδιάψευστος μάρτυρας του πόσο λίγοι και πόσο αναιμικά τον υποδέχτηκαν.

      Αλλά και πάλι το επιχείρημά σου είναι Αίολο από τη θέση ότι οι Τούρκοι δεν είναι χαζοί να προωθούν σχέδια αυτονόμησης της Θράκης, ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΣΤΑ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ ΠΕΝΤΑΓΩΝΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΧΕΔΙΑ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΟΥΡΔΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ που καταλαμβάνει σχεδόν όλη την Ανατολική Τουρκία με πληθυσμό άνω των 20 εκατομμυρίων!!!!!!!!!

      Αυτές η στακαστρούκα περι αυτονομήσεως της Θράκης είναι για την εσωτερική κατανάλωσης ενθεν και εντεύθεν του Αιγαίου από εθνικιστικούς κύκλους που θέλουν τα μαγαζάκια τους με κόσμο.

    • A.M. avatar
      A.M. @ A.M. 19/03/2011 23:27:11

      @moikanos
      Πόσο εύκολα φτάσαμε να τρώμε το παραμύθι!!!

      Αλήθεια moikanos που ήταν ο ΟΗΕ στην Ρουάντα;;;
      Ενάμιση εκατομμύριο άνθρωποι σφαγιάστηκαν σε έναν μήνα και κάτι μέρες!
      Ενάμιση εκατομμύριο!
      Εθνοκάθαρση κανονικά.
      Πού ήταν;
      Έστειλαν μόνο λίγους κομμάντος και μάζεψαν τους δυτικούς πολίτες και οι υπόλοιποι ΚΑΤΑΚΡΕΟΥΡΓΉΘΗΚΑΝ.

      Το έμαθες ποτέ;
      Το είπε το cnn, bbc, κλπ προπαγανδιστικά μέσα;
      Ναι, το μάθαμε μετά αφού τους είχαν σφάξει όλους.

      Ξερεις γιατί δεν επενέβη ο ΟΗΕ, οι ΗΠΑ, η ΕΕ και όσοι σήμερα τρέχουν να προλάβουν;
      Επειδή η Ρουάντα δεν είχε πετρέλαια και .. ήταν πολύυυυ μακρυά.

      Κατάλαβες την υποκρισία;;

      Και δεν μιλάμε για εμφύλιο πόλεμο όπως στην Λιβύη, μιλάμε για ΕΘΝΟΚΆΘΑΡΣΗ κανονική. Έσφαζαν με χατζάρες γυναικόπαιδα και κανένας δεν ευαισθητοποιήθηκε.


      Αλλά επειδή η Ρουάντα είναι όντως μακρυά .. για μάς εδώ.

      Την απόφαση 353/1974 του Σ.Α. του ΟΗΕ την γνωρίζεις;
      Γιατί οι Γάλλοι δεν έστειλαν αεροσκάφη να βομβαρδίσουν τους Τούρκους που δεν εφαρμόζουν την απόφαση και παραμένουν στην Β. Κύπρο;

      Η υποκρισία!

      Όπου λοιπόν υπάρχει «ενδιαφέρον» και κυρίως ΣΥΜΦΈΡΟΝ τότε όλοι κόπτονται για τους άμαχους, την διεθνή νομιμότητα, για τους κακούς δικτάτορες και όλα τα άλλα που βλέπουμε συνέχεια.

      Όταν δεν υπάρχει οικονομικό συμφέρον τότε ... «η Ρουάντα είναι μακρυά» .. και ας σφάχτηκαν ενάμιση εκατομμύριο γυναικόπαιδα. Πλήρης αδιαφορία.

      Η εκ περιτροπής ευαισθησίες για τους άμαχους δεν είναι ευαισθησίες.
      Είναι υποκρισία.

      Όσο για τις υποχρεώσεις της χώρας μας στο ΝΑΤΟ...
      Ποιές είναι αυτές οι υποχρεώσεις;
      Και τι ακριβώς λένε;

      Γιατί νομίζω πως δεν μας επιβάλλουν αυτές οι υποχρεώσεις να βοηθήσουμε και να συμμετέχουμε σε επέμβαση εντός συνόρων τρίτης χώρας ΕΆΝ αυτή η χώρα ΔΈΝ έχει επιτεθεί σε σύμμαχο χώρα που να ανήκει στο ΝΑΤΟ.
      Και δεν νομίζω να κινδυνεύει κάποια ΝΑΤΟϊκή σύμμαχος χώρα απ την Λιβύη.

      Κοινώς .. δουλευόμαστε μεταξύ μας.

  46. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/03/2011 10:29:58

    H σπουδή της κυβέρνησης να τοποθετηθεί χθες αμέσως επί της απόφασης του Σ.Α. και ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ Η ΤΗΝ ΕΥΦΥΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ του Καντάφι για την απόφαση, ήταν τουλάχιστον αψυχολόγητη και υποτελής.

    Ο Καντάφι με την απόφαση cease fire προσπάθησε να κερδίσει χρόνο, και σημείωσε ταυτόχρονα την πρώτη διπλωματική του νίκη στο πεδίο αυτό, χωρίς να γίνεται πιστευτός φυσικά.

    Η διάθεση της Σούδας όπου έχει καταπλεύσει το Kearsarge είναι ίσως η σημαντικότερη συνεισφορά στους συμμάχους... Φτάνει και περισσεύει...
    Το Kearsarge, ελικοπτεροφόρο και διεξαγωγής αμφίβιων επιχειρήσεων και απόβασης δυνάμεων που έχει καταπλεύσει και σταθμεύει στη Σούδα ανήκει στην κατηγορία πολεμικών σκαφών που είναι σε θέση να διεξάγουν ένα πόλεμο και να καταλάβουν μια χώρα από μόνα τους. Στη Σούδα έχει καταπλεύσει και πυρηνοκίνητο υποβρύχιο και άλλο ένα μεγάλο πολεμικό με 500 πεζοναύτες.
    Το Kearsarge θα παίξει ίσως το μεγαλύτερο ρόλο στις επιχειρήσεις, αν και όποτε ξεκινήσουν.

    • sawas avatar
      sawas @ αλλενάκι 19/03/2011 11:42:21

      Ο παλιός είναι αλλιώς
      Ο Καντάφι φέρθηκε πολύ έξυπνα και όπως πολύ σωστά αναφέρεις θέλει να κερδίσει χρόνο ώστε να προετοιμαστεί.

      "Παιδιά" του είναι όλοι οι όψιμοι ηγέτες της δύσης.

      Καλό θα ήταν να ακούγαμε και τις καταγγελίες από την μεριά του αλλά η αλήθεια είναι η πρώτη που θα θαφτεί. Στον πόλεμο της προπαγάνδας δεν έχει συμμάχους οπότε το τέλος του είναι προδιαγεγραμμένο (ως άλλος Σανταμ).

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ sawas 19/03/2011 12:00:54

        Διάβασε και τον Άλκιμο:
        Ο Καντάφι ως καταλύτης για την αποκάλυψη των δύο πόλων της Νέας Τάξης

        (ο Αρχαίος το λέει λίγο αλλιώς "το παλιό ρήγμα", προσετέθη και ο Νταβούτογλου που μίλησε για ΟΡΙΕΝΤΑΛΙΣΜΟ και Νέα (Οριενταλιστική) Τάξη στην περιοχή.)
        ________________________________________________
        Οι αντιδράσεις στην απόφαση του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ φανερώνουν, τις δυο αντιμαχόμενες παρατάξεις για τη διεθνή κυριαρχία.
        Η απόφαση του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ, σε ότι αφορά την επέμβαση στην Λιβύη, έδωσε την αφορμή να αποκαλυφτούν τα κομμάτια του πάζλ, που συνθέτουν την εικόνα του σημερινού διεθνούς γεωπολιτικού σκηνικού.
        Ο τυχοδιώκτης Καντάφι, εκμεταλλευόμενος την συγκυρία του Ψυχρού Πολέμου, πριν σαράντα χρόνια, κατάφερε να ακροβατήσει για σειρά ετών ανάμεσα στις αντίπαλες δυνάμεις και να ανοικοδομήσει την «αυτοκρατορία» του. Με το τείχος του Βερολίνου όμως, πριν είκοσι δύο χρόνια, έπεσαν και τα τείχη κάποιων παράδοξων συμμαχιών και ήταν πλέον θέμα χρόνου να προσαρμοστεί το διεθνές γεωπολιτικό τοπίο στα νέα δεδομένα.
        Στην αρχή ήταν το Ιράκ και το Αφγανιστάν, μετά ήρθαν τα Βαλκάνια, και τώρα σειρά είχε η Βόρεια Αφρική και κάποια άλλα δορυφορικά κράτη, που είχαν παίξει παλαιότερα διπλό ρόλο.
        Στη περίπτωση της Τυνησίας και της Αιγύπτου τα πράγματα ήταν εύκολα, αλλά δεν ήταν το ίδιο και με τον σκληροτράχηλο κελεμπιοφόρο «επαναστάτη», που πριν από λίγους μήνες έκανε «παρέλαση» στη Ρώμη, προσκαλεσμένος του «Λατίνου εραστή» Μπερλουσκόνι.
        Οι διεθνής συνθήκες άλλαξαν και οι κλόουν του «τσίρκου» της χθεσινής διεθνούς πολιτικής πρέπει να αποσυρθούν στα καμαρίνια τους. Στη σκηνή, αρχίζουν τώρα να εμφανίζονται ένας ένας, οι πρωταγωνιστές του θριαμβευτικού φινάλε της ανθρώπινης κυριαρχίας!
        Στο μεταξύ, σαν κουίζ, προτρέπω τους αναγνώστες να εξετάσουν ποιοι συμφώνησαν με την απόφαση του ΣΑ του ΟΗΕ και ποιοί κράτησαν αποστάσεις, και ας γίνει μια προσπάθεια να γίνει κατανοητό, ποια είναι τα χαρακτηριστικά, που κάνουν αυτές τις δύο ομάδες να διαφέρουν στους στόχους και τις επιδιώξεις.
        Η υπόθεση αυτή, καθώς και η κατανόηση των διαφορών αυτών των δυο ομάδων, θα μας βοηθήσει πιστεύω, να ξεκαθαρίσουμε και την αλλοπρόσαλλη πολιτική κατάσταση που επικρατεί στη χώρα μας.
        Ας κρατήσουμε και ας συνυπολογίσουμε στην έρευνά μας και το τηλεφώνημα που έκανε σήμερα η ΓΓ του ΚΚΕ στον πρωθυπουργό, προτρέποντάς τον «να μην συμμετέχει και να μην εμπλακεί με κανένα τρόπο η χώρα μας στην ιμπεριαλιστική στρατιωτική επέμβαση στη Λιβύη».

  47. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/03/2011 10:38:30

    Εδώ δεν θέλουν να μπλέξουν ούτε αυτοί που έχουν θηριώδη συμφέροντα και σχέσεις με τη Λιβύη, οι Γάλλοι, οι Γερμανοί και οι Αμερικάνοι, και βάζουν μπροστά τον Αραβικό Σύνδεσμο, την Αίγυπτο και την Τουρκία, και πάμε εμείς να κάνουμε τί σε μια ενδοαραβική -ανάμεσα σε άλλα- διένεξη;
    Αν θέλουν να γκρεμισουν τον Καντάφι οι Αμερικάνοι να το κάνουν μόνοι τους!!! με το παράδειγμα του Αφγανιστάν, του Ιράκ, του Βιετνάμ να θολώνει τα σκόπευτρά τους...

    ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΜΕ;
    Χώρα υπό οικονομική κατοχή που απειλείται και με στρατιωτική κατοχή αν δεν κάνει τα χατίρια του ΔΝΤ υπερθεματίζει των ισχυρών για την εισβολή σε τρίτη χώρα.

    Η ΤΟΥΡΚΙΑ -ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΕ ΑΡΜΕΝΙΚΟ ΣΑΪΤ- ΔΗΛΩΣΕ ΠΡΟΘΥΜΗ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΑ ΣΤΗ ΛΙΒΥΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΗΝ ΕΕ!!!

  48. charoulisN avatar
    charoulisN 19/03/2011 12:47:08

    Parsifal σωστά είναι αυτά γράφεις με την προυπόθεση, ότι δεν ανήκεις και εσύ στις πολιτικές ομάδες σκέψης που μιλάνε 24 ώρες το 24ωρο για μείωση των αμυντικών δαπανών.
    Είναι ευκαιρία η συγκεκριμένη επένδυση της Ελλάδας (βλέπεις δεν είναι Αραβική) να αποκτήσει και υπεραξία, βλέπε Γαύδος. Μήπως ξέχασες αυτό το μικρό νησάκι. Βλέπε ΑΟΖ -φυσικό αέριο κ.λπ.
    Εκτός από τους τούρκους και ο Καντάφι το είχε ξεχάσει και πούλαγε τρέλα.
    Από την άλλη αυτοί που έχουν συμφέροντα να μην αλλάξει το καθεστώς βλέπε Κίνα, Ρωσία, Τουρκία, Γερμανία, ας πρόσεχαν. Κάποιοι δικοί μας "επιχειρηματίες" κάτι κατάλαβαν -δεν μιλώ για το άχρηστο κομματικό κράτος-, κάτι μυρίστηκαν και πανικοβλήθηκαν. Είναι αυτό που δεν αφήνουν τις ευκαιρία.
    Από τη άλλη κάποτε και η Ελλάδα πρέπει να αρχίσει να ασχολείτε σοβαρά με αυτό που λέμε ζωτικά συμφέροντα. Το έχει ξεχάσει εδώ καί πολλά χρόνια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.