#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/07/2012 17:35
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Γερμανία οδηγεί την Ελλάδα σε αναγκαστική έξοδο από την Ευρωζώνη



Του Γιώργου Χαρβαλιά

Με το δόγμα της…μηδενικής ανοχής φαίνεται να αντιμετωπίζει η Τρόικα την νέα κυβέρνηση και το γεγονός αυτό βάζει σε σκέψεις πολλούς σοβαρούς αναλυτές που τείνουν να πιστέψουν ότι η Ελλάδα οδηγείται, επί της ουσίας, από τους Γερμανούς σε αναγκαστική έξοδο από την Ευρωζώνη.

Απολύτως ενδεικτική προς αυτή την κατεύθυνση ήταν η ψυχρολουσία που υπέστη το οικονομικό επιτελείο όταν επιχείρησε να διαχωρίσει την πληρωμή του «τέλους ακινήτων» από τον λογαριασμό του ηλεκτρικού ρεύματος. Προσωπικά, στο συγκεκριμένο κεφάλαιο δεν θα κακίσω την Τρόικα που βλέπει τα δημόσια έσοδα να καταρρέουν, όσο την βιασύνη κάποιων στη κυβέρνηση να προσφέρουν… «μικρο-ανακουφίσεις» στους Έλληνες φορολογούμενους με μέτρα που έχουν επεξεργαστεί στο γόνατο και κυρίως…χωρίς να ρωτήσουν τον ξενοδόχο.

Από την άλλη πλευρά, η εμμονική άρνηση των δανειστών να διευκολύνουν μία «επικοινωνιακή απήχηση» της νέας κυβέρνησης στο εκλογικό σώμα, δημιουργεί πράγματι υποψίες για προδιαγεγραμμένες αποφάσεις που έχουν ληφθεί στο Βερολίνο και δεν πρόκειται να αλλάξουν ακόμη κι αν στην Αθήνα γίνουν…θαύματα.

Ουσιαστικά λοιπόν το πρώτο(ίσως και το τελευταίο) crash test των προθέσεων της Τρόικας θα έρθει με την αφετηρία των συζητήσεων της ερχόμενης εβδομάδας, σε τρία πολύ απλά ζητήματα:

Η κυβέρνηση έχει δεσμευτεί επανειλημμένα ότι θα μειώσει άμεσα τον  ΦΠΑ στις υπηρεσίες εστίασης, προκειμένου να τονώσει το τουριστικό ρεύμα και να στηρίξει τις ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε αυτόν τον τομέα. Απολύτως εύλογη απόφαση που αν δεν γίνει δεκτή από την Τρόικα θα  δημιουργήσει εικόνα πλήρους αναξιοπιστίας και στις πιο στοιχειώδεις κυβερνητικές εξαγγελίες.

Η κυβέρνηση έχει προτάξει εν είδει «κόκκινης γραμμής» την προστασία των μισθολογικών επιδομάτων που αφορούν τους ένστολους υπαλλήλους του δημοσίου. Ακόμη, πιο εύλογη απαίτηση που θα πρέπει εύκολα να αντιληφθούν οι ξένοι πιστωτές. Αν απορρίψουν τα «ισοδύναμα μέτρα» που θα προβάλει η ελληνική πλευρά για την κάλυψη της συγκριτικά αμελητέας «τρύπας» των 100-150 εκ. ευρώ, σημαίνει ότι δεν θα δεχτούν και καμία άλλη αξίωση της Αθήνας που άπτεται θεμάτων εθνικής κυριαρχίας και εθνικής ασφάλειας.

Τέλος, το οικονομικό επιτελείο σχεδιάζει την άμεση κατάργηση  δεκάδων οργανισμών του δημοσίου, για εξοικονόμηση των λειτουργικών τους εξόδων με παράλληλη μετάταξη του προσωπικού σε άλλους κρατικούς φορείς. Πληροφορίες αναφέρουν ότι αυτό δεν θα γίνει αποδεκτό από την Τρόικα η οποία θεωρεί ότι με αυτό τον τρόπο αναιρείται η δέσμευση «παγώματος προσλήψεων στο δημόσιο»!

Αυτά τα τρία ζητήματα επομένως, αν στο σύνολο τους ή ξεχωριστά αποτελέσουν «αγκάθια» της πρώτης διαπραγμάτευσης μεταξύ κυβέρνησης Σαμαρά και Τρόικας, θα πρέπει να μας κάνουν να αναθεωρήσουμε τις υποθέσεις μας για τις πραγματικές προθέσεις των δανειστών(βλέπε για την ακρίβεια Γερμανών).

Για να το πώ απλά. Αν στις αυριανές συνομιλίες, διαπιστωθεί τείχος αδιαλλαξίας από την πλευρά των εκπροσώπων της Τρόικας, ακόμη και στις πιο στοιχειώδεις απαιτήσεις της ελληνικής πλευράς που αποσκοπούν στην διατήρηση της ασφάλειας και της κοινωνικής συνοχής, δεν είμαι βέβαιος ότι έχει κάποια έννοια η συνέχιση των διαβουλεύσεων και μάλιστα στο πνεύμα του…κατευνασμού των «εξοργισμένων δανειστών».  Η κυβέρνηση καλείται άμεσα να αλλάξει στάση, φροντίζοντας με την σειρά της να προκαταλάβει δρομολογημένες εξελίξεις και δημοσιοποιώντας εγκαίρως στον διεθνή περίγυρο τις αληθινές προθέσεις της γερμανικής κυβέρνησης. Σε αντίθετη περίπτωση θα καταρρεύσει αμαχητί και θα επωμιστεί όλες τις συνέπειες της χρεοκοπίας, παραδίδοντας τα κλειδιά της εξουσίας στον «άβρεχτο» από την καταιγίδα, Αλέξη Τσίπρα…

(δημοσιεύεται στον Τύπο της Κυριακής)

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. easy rider avatar
    easy rider 21/07/2012 17:46:33

    Επιτέλους ένας άνθρωπος που λέει τα πραγματα με το όνομα τους

  2. Enzo avatar
    Enzo 21/07/2012 18:22:41

    Το ντόμινο το έχουν σκεφτεί ;
    Δεν νομίζω να είναι έτσι απλα τα πράματα .
    Οποιαδήποτε κράτος βγει πρώτο κανένας δεν ξέρει τι θα γίνει μετα .

  3. Τάκης avatar
    Τάκης 21/07/2012 18:23:24

    Στο ίδιο έργο θεατές, εκβιασμοί της τρόϊκας (της εγχώριας) προς τον Ελληνικό λαό.

  4. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 21/07/2012 18:25:00

    Γιατί μετάταξη καὶ ὄχι ἐφεδρεία;

    Εἶναι πάμπολλες οἱ μαρτυρίες γιὰ ἑκατοντάδες μεταταγμένους (προφανῶς στὴν προηγούμενη κυβέρνηση) χωρὶς ΚΑΝΕΝΑ ἀντικείμενο ἐργασίας στὸ νέο τους πόστο στὴν ἐντελῶς ξένη ὑπηρεσία. Δουλευόμαστε;

    • nestrom avatar
      nestrom @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 21/07/2012 23:02:43

      Δουλευόμαστε φυσικά. Γιατί όχι απόλυση? Αποζημείωση και απόλυση.

      • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
        Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ nestrom 22/07/2012 18:28:29

        Ἡ ΝΔ λέει ὅτι ἡ ἀπόλυση κοστίζει τελικὰ πιὸ πολὺ ἀπὸ τὴν ἐφεδρεία. Νὰ τὸ δεχθῶ, no problem. Τὸ ἐρώτημα παραμένει: γιατί ὄχι ἐφεδρεία λοιπόν;;;

  5. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 21/07/2012 18:25:42

    Πάλι τα ίδια, "επικοινωνιακά" κόλπα της νομενκλατούρας ΜΜΕ - καμμένων Λονδρέζων εφοπλιστών.
    Αυτά που στρίμωξαν τον Σαμαρά και την ΝΔ το 2010 στη φονταμενταλιστική, δήθεν αντιμνημονιακή γραμμή. Τα ίδια που τον παρέσυραν (τέλος του 2011) στη γραμμή των πρόωρων εκλογών για ...αυτοδυναμία (εδώ γελάνε), με αποτέλεσμα τη ΝΔ στο 19 % και πολιτικό αδιέξοδο.
    Πριν στήσουν την ίδια πάλι παγίδα, δεν πάνε πρώτα να μιλήσουν με κανέναν Πορτογάλο, Ιρλανδό, Ιταλό ή Ισπανό εκδότη του κεντροδεξιού χώρου;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 21/07/2012 18:29:04

      Άν δεν τους αρέσει η κυβέρνηση τρικομματικού συνασπισμού, άς το χωνέψουν ότι πέρασαν τα χρόνια που είχαν μάθει να παίζουν στην πλάτη μας τον Μπαρμπαγιώργο και τον Βεληγκέκα - με τον Μπόμπ τον Μάστορα και με τον Κυρ Σταύρο Τσουτσουλομύτη.

      • ειδωλοκλάστης avatar
        ειδωλοκλάστης @ Ο Θείος 21/07/2012 19:27:36

        Μή αποδεχόμενη πλέον ομόλογα ώς εγγύηση, η ΕΚΤ σπρώχνει τό ελληνικό κράτος στήν έκτακτη χρηματοδότηση ELA από τήν Τράπεζα Ελλάδος (μέ υψηλό αλλά άγνωστο επιτόκιο) ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ( ούτε ήταν ποτέ) "Ελλάδος". Αρα, στό ίδιο θέατρο σκιών θεατές, θείο, κιάν δέν θές τούς Μπαρμπαγιώργο, Βεληγκέκα κτλ, νά τούς βαφτίσει αλλοιώς ο καραγκιοζοπαίχτης νά φχαριστηθείς!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 21/07/2012 18:39:13

      Ενώ ξέρουν τι Ευρωζωνικής έκτασης φωτιά έχει ανάψει δίπλα, αυτό το καλοκαίρι, οι "ούλτρα δεξιοί" τραβάνε το χαλάκι της κυβέρνησης για να είναι η Ελλάδα μόνη, "ειδική περίπτωση", απέναντι σε όλους τους άλλους.
      h**p://www.antinews.gr/2012/07/21/171666/#comment-1016779

      • Economist avatar
        Economist @ Ο Θείος 21/07/2012 21:27:09

        Όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται! Τρία σχόλια συνεχόμενα!

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Economist 22/07/2012 13:44:28

          Τα ίδια λέω εδώ και 2 χρόνια.
          Δεν παρακολουθείτε.

    • sawas avatar
      sawas @ Ο Θείος 21/07/2012 21:49:57

      Θείο,
      αν κάνουμε όσα λένε θα βγουν τα νούμερα?
      έμεινα απο το 120% εως το 136% (αν θυμάμαι καλά ) το 2020. Είναι αυτό βιώσιμο?

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ sawas 22/07/2012 13:00:15

        Δεν θα βγούν. Αλλά δεν βγαίνουν για κανέναν (ειδικά Ισπανία - Ιταλία, είναι και μεγάλες για τα μέτρα του ESM).
        Άρα, δύο εναλλακτικές: Είτε παίζουμε μόνοι μας ως χώρα (χαμένοι από χέρι), είτε πάμε όλοι μαζί για εναλλακτική ολική λύση στην Ευρωζώνη. ΠΟΛΙΤΙΚΗ λύση.
        Οι εντός Ελλάδος που επιλέγουν την πρώτη εναλλακτική, σπρώχνουν να τραβήξουμε μόνοι μας τον "μουτζούρη". Πριν τεθεί το ολικό ζήτημα στην Ευρωζώνη.

        • Heaven avatar
          Heaven @ Ο Θείος 22/07/2012 13:43:16

          χρειαζεται υπομονη και συνεση και guts!
          ο Σαμαρας φαινεται να τα διαθετει!
          για ολους τους αλλους γυρω του... μαλλον δεν...
          εκτος του Στουρναρα ενδεχομενως!

        • abc avatar
          abc @ Ο Θείος 23/07/2012 12:48:10

          Θείε, δεν ΕΠΙΛΕΓΕΙ κανείς την πρώτη εναλλακτική.
          Απλά οι Γερμανοί μας την επισείουν όπως ο βοσκός που κάθε φορά φώναζε "λύκος". Δεν τους πιστεύουμε πια...
          Τολμούν να κόψουν τελείως τις δόσεις? Δεν νομίζω. Εξη φορές ως τώρα τις καθυστέρησαν μετατρέποντας το κράτος σε μπαταχτσή σε βάρος των ιδιωτών και μετά τις έδωσαν χωρίς καν να τις ζητήσουμε . Το ίδιο θα κάνουν και τώρα και για πάντα μέχρι να τελειώσει η κρίση στην ΕΕ, ή μέχρι να διαλυθεί.ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ NA KANOYN ΑΛΛΟΙΩΣ.
          Aν μας αφήσουν να χρεωκοπήσουμε και επίσημα, οι Τραπεζίτες θα τα χάσουν όλα, και τα δικά μας δανεικά και των υπολοίπων PIIGS.Oπότε θα λυθεί και η κρίση σε βάρος των Υπερτραπεζών που θα αναγκαστούν να διαγράψουν τα χρέη…
          Ακόμα κι αν αναλάβει ο Τσίπρας, αυτοί θα του δώσουν τις επόμενες δόσεις αφού ξέρουν οτι δεν χρειαζόμαστε τον Τσίπρα για να μην εφαρμόσουμε τα μέτρα τους. Απλά ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ στην Ελλάδα όπως κατέληξε. Είναι πιθανώτερο η Εθνική μας να αποκλείσει τη Γερμανία, παρά το κράτος μας να γίνει Ευρωπαικό με τους υπάρχοντες πολιτικούς και σε λιγώτερο απο 10 χρόνια τουλάχιστο...

  6. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 21/07/2012 18:41:45

    Που είναι οι συριζαίοι και οι ανελ που λένε πως ο Σαμαράς τα έχει βρει και υποτάχθηκε με τους κατακτητές; Γιατί αν ισχύει δε θέλουν να μας διώξουν οι Γερμανοί. Επειδή όμως θέλουν να μας διώξουν αυτό σημαίνει πως ο Σαμαράς δεν είναι ο άνθρωπός τους. Και αυτό είναι θετικό για την Ελλάδα επειδή θα χειριστεί την απίστευτα δύσκολη κατάσταση που έρχεται όχι ένας τυχοδιώκτης ούτε ένας κολλημένος αλλά ένας Έλληνας με μυαλό και καρδιά σε ισορροπία.

    • χανια avatar
      χανια @ Γεώργιος Τ. 22/07/2012 20:06:29

      Θα ειναι ομως ο πρωθυπουργος της δραχμης...Αυτα που ζητανε ειναι αδυνατα, αρα...

  7. GreekInLux avatar
    GreekInLux 21/07/2012 19:01:04

    Οι Γερμανοί (ως λαός) στην πλειονότητα τους προφανώς έχουν το ναζισμό (ή τέλος πάντων όπως μπορεί να χαρακτηριστεί αυτή η νοοτροπία που τους κάνει να πιστεύουν στην ανωτερότητά τους και στην ηγετική θέση που πρέπει να έχει η χώρα τους στην Ευρώπη και γιατί όχι στον κόσμο, με κάθε τρόπο και κάθε μέσο) στο αίμα τους. Απ' όσο μπορώ να θυμάμαι και αν δεν κάνω λάθος, η Μέρκελ, η πολιτική και η κυβέρνηση της δεν έχαιρε και καμίας σημαντικής δημοφιλίας μέχρι την εποχή που η ολοένα και πιο δυσχερής κατάσταση στην οποία περιερχόταν η Ευρωπαϊκή ήπειρος της έδωσε την ευκαιρία να ξεδιπλώσει όλη αυτή τη πολιτική που ανέκαθεν συγκινούσε τους πολίτες της Γερμανίας και τρόμαζε όλους τους άλλους. Τρανή απόδειξη οι δημοσκοπήσεις που γίνονται κατά καιρούς με την πλειοψηφία της κοινής γνώμης να τάσσεται αναφανδόν κατά της οποιασδήποτε βοήθειας στο Νότο, είτε πρόκειται για την Ελλάδα, την Ισπανία κ.α. Έχοντας λοιπόν αυτά κατά νου, ας μην αποκλείουμε το ενδεχόμενο αυτό το σκληρό πρόσωπο και αυτό το "ζεστό - κρύο" που παίζουν εδώ και καιρό με εμάς και αισίως και με Ισπανούς, Ιταλούς κ.α. να είναι έως ένα βαθμό για εσωτερική κατανάλωση, γιατί έρχονται κι εκεί εκλογές...

  8. dirty harry avatar
    dirty harry 21/07/2012 19:03:08

    Φιλτατοι συντροφοι, μονοι μας οδηγουμαστε εκτος ευρωζωνης.
    Κανεις δεν μας υποχρεωσε να εισελθουμε, αλλα αφου μπηκαμε πρεπει να ακολουθουμε τους κανονες.
    Αν οχι, πρεπει να εξελθουμε.
    Τρια σχεδον χρονια δεν εχουμε κανει οτιδηποτε ουσιαστικο σε αυτην την κατευθυνση. Μα τιποτα . Και φυσικα οι οριζοντιες περικοπες σε μισθους και οι απολυσεις δεν ειναι τα πρεποντα.
    ΥΓ : Πειτε μου εσεις σε ποια σοβαρη χωρα της ευρωζωνης θα γινοταν αυτα που γινονται στην Χαλυβουργεια.
    Ε δεν μας φταει ο Σοιμπλε για ολα .......

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ dirty harry 22/07/2012 00:19:29

      Πολύ δούλεμα αδερφάκι μου που θα έλεγε και κάποιος γνωστός κωμικός... Αφού ομολόγησαν αξιωματούχοι της ΕΕ πως ούτε η Γαλλία με τη Γερμανία δεν έχουν τηρήσει κατά γράμμα το δημοσιονομικό σύμφωνο, τι μας λες τώρα;

      • Κώστας Χ. avatar
        Κώστας Χ. @ Γεώργιος Τ. 22/07/2012 14:14:43

        Και αυτό μας νομιμοποιεί στο να τους δουλεύουμε κανονικά; Ή εμείς τα κάναμε όλα σωστά και δικαιούμαστε να τους κρατάμε και μούτρα;

  9. V avatar
    V 21/07/2012 19:09:19

    Μα, ο Σαμαρας δεν θα εξασφαλιζε την παραμονη μας στο ευρω? Με τον ΣΥΡΙΖΑ δεν ηταν που θα κινδυνευαμε να μας πεταξουν απο το ευρω? Εχω ψιλομπερδευτει... :S

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ V 21/07/2012 19:18:41

      Τον ψιλο-πριονίζουν, δυστυχώς οι υποτιθέμενοι "δικοί του" εξωπολιτικοί υποστηρικτές. Ούτε μήνας δεν πέρασε και του στήνουν "μανιτάρι".
      Άν δεν κάνει αρκετό "τσαμπουκά" στους υπαλλήλους (τρόικα !), θα τον κατηγορήσουν ότι φοβήθηκε.
      Άν διαπραγματευτεί σκληρά, θα ψιθυρίζουν ότι άκουσε τους "αυθεντικούς δεξιούς" (και όχι τα Στουρνάρια και τα Σημίτια).
      Ξανά μανά τα ίδια, διά το θεαθήναι και τον έλεγχο της μπάνκας που ντύνει στολίζει νοικοκυρεύει.
      Κάποιος πρέπει να πεί ορθά κοφτά στους ΜουΜουέδες ότι η διαπραγμάτευση δεν γίνεται στην Αθήνα με τους υπαλλήλους (τρόικα), αλλά θα γίνει με τα αφεντικά. Στις Βρυξέλλες και στις άλλες πρωτεύουσες. Και να τους τρίψει στη μούρη Ιταλικές, Ισπανικές και Πορτογαλέζικες εφημερίδες, γαι να καταλάβουν τι σημαίνει εθνική ευθύνη των ΜΜΕ.
      Έλεος πιά με την κομματοσκυλική ανευθυνότητα.

      • akenaton avatar
        akenaton @ Ο Θείος 21/07/2012 19:24:18

        Άμα έχεις τέτοιους φίλους ........

      • dim avatar
        dim @ Ο Θείος 22/07/2012 02:16:25

        Ο Σαμαράς τους γράφει τους υπαλλήλους στα παλαιότερα των υποδημάτων του... Η διαπραγμάτευση θα γίνει σε επίπεδο κορυφής με ΔΝΤ και Ε.Ε, τελεία, παύλα....

        Τρία πράγματα θα πετύχει.... επιμήκυνση, ισοδύναμα ώστε να μην έχουμε μειώσεις σε χαμηλόμισθους και χαμηλοσυνταξιούχους και ειδικές ομάδες (πχ ιπτάμενους), και πακέτα για ανάπτυξη....


        Ένα πράγμα θα δώσει, σε αντάλλαγμα.... μεταρρυθμίσεις μέχρι εκεί που δε το χωράει ο νους: πάταξη γραφειοκρατίας, αποκρατικοποιήσεις, κλείσιμο οργανισμών... να τελειώνουμε επιτέλους με το κάθε Φωτόπουλο... και όλους τους κρατικοδίαιτους, αργόσχολους....

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ dim 22/07/2012 13:03:47

          Μακάρι...
          Μεταρρυθμίσεις μέχρι εκεί που δε το χωράει ο νους !
          Να το δω κι άς πεθάνω...

          • abc avatar
            abc @ Ο Θείος 23/07/2012 12:50:04

            Λυπάμαι, αλλά δεν θα το δείς...

  10. Βραβευμενος avatar
    Βραβευμενος 21/07/2012 19:25:25

    Το εχω ξαναπει και παντα θα το λεω. Απο τα τελη του 2010 φανηκε οτι ο μονος δρομος για την Ελλαδα ειναι η εξοδος απο το ευρω, απο ενα νομισμα που δεν θα μπορουσε ποτε να "σηκωσει". Αυτο φανηκε απο τα τελη του 2010, οπου 3πλασιες απο την Ιρλανδια περικοπες σε εισοδηματα αντι να προκαλεσουν αποπληθωρισμο (εσωτερικη υποτιμηση) οπως συνεβη στην Ιρλανδια, προκαλεσαν πληθωρισμο που ειχαμε να δουμε απο την δεκαετια του '80. Η οικονομια της Ελλαδος ειναι καταφορα ξεσκισμενη και ακρως αναποτελεσματικη, λογω του παραλογισμου που επικρατει στους διαμορφωτες τιμων (επιχειρηματιες). Τους δοθηκε δωρο να μειωσουν μισθους δυο φορες, να αντικαταστησουν τις συλλογικες συμβασεις με επιχειρησιακες και ατομικες, το ευρω εδω και 2 χρονια εχει υποτιμηθει σχεδον 25% (εναντι δολλαριου ΗΠΑ) και αυτοι ολα αυτα τα χρησιμοποιησαν οχι για να γινουν πιο ανταγωνιστικοι αλλα για να αυξησουν τα δυνητικα περιθωρια κερδους τους. Οπως ακριβως κανανε μερισματα και οχι επανεπενδυση τα κερδη που απολαμβαναν ως οι πιο κερδοφοροι της Ευρωπης (εκθεση Eurostat 2010). Αυτη η χωρα εχει παραλογους πολιτικους, παραλογους επιχειρηματιες, παραλογο λαο. Ο πατος ειναι ακομη μακρια...

    • anetos avatar
      anetos @ Βραβευμενος 21/07/2012 19:38:40

      "Αυτη η χωρα εχει παραλογους πολιτικους, παραλογους επιχειρηματιες, παραλογο λαο. Ο πατος ειναι ακομη μακρια…"

      100000%

    • V avatar
      V @ Βραβευμενος 21/07/2012 19:39:41

      Πως να λειτουργησει ο ανταγωνισμος σε μια τοσο μικρη αγορα. Πεντε μεγαλες επιχειρησεις ειναι που κανουν κουμαντο. Χρειαζετε παρεμβατισμος του κρατους.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ V 21/07/2012 23:15:51

        Απαπαπαπα, τι λόγια είναι αυτά! Πιπέρι! Άκου 'κει "παρεμβατισμός του κράτους"! Έτσι αβασάνιστα θίγουμε την ιερή νεοφιλελεύθερη αγελάδα του (ανύπαρκτου) "ανταγωνισμού";

  11. V avatar
    V 21/07/2012 19:26:32

    Και γιατι θα πρεπει να τον νοιαζει για το τι θα πουν οι αλλοι απο τη στιγμη που κανει το σωστο? Ετσι ειναι οι αρχηγοι?

    • V avatar
      V @ V 21/07/2012 19:29:02

      Ωπα, στον Θειο πηγαινε αυτο...

  12. tpe avatar
    tpe 21/07/2012 20:01:50

    Ο προδότης ο ΓΑΠ υπέγραψε ένα μνημόνιο που απαγόρευσε τον συμψηφισμό άλλων δανείων με αυτό. Αλλά μήπως, λέω μήπως, ο Σαμαράς που λέγεται πως είναι ο μοναδικός Υπουργός Εξωτερικών που ανέφερε το κατοχικό δάνειο σε Γερμανό, λέω τώρα εγώ, μήπως μπορεί να το μπουμπουνίσει να τελειώνουμε;

  13. gio avatar
    gio 21/07/2012 20:57:32

    Yφεση 5 χρονια και σκληρο νομισμα σημαινει κραχ, να κοιταξει ο Σαμαρας να περασοθμε οσο το δυματον ανωδυνα την εξοδο απο το ευρω να τονισει τα πλεονεκτηματα γιατι διαφορετικα μας βλεπω ευκολα Βενεζουελα με Τσιπρα στη θεση του Τσαβες

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ gio 21/07/2012 23:18:36

      Και νομίζεις ότι θα τον άφηναν έτσι εύκολα οι ευρωναζί να το πράξει; Αν δεν τα πάρουν όλα, και τζάμπα, από το χρυσό κλουβί τους ΔΕΝ βγαίνουμε. Άσε που έχεις και το ντόπιο μονομπλόκ του ευρωλιγουρισμού να σιγοντάρει ότι "μόνο εντός του ευρώ θα σωθούμε"...

  14. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 21/07/2012 21:05:02

    Οι μισθοί των στρατιωτικών, των αστυνομικών και των δικαστικών είναι θέμα εθνικής ασφαλείας? Αν είναι δυνατόν.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Δημήτρης 21/07/2012 23:21:40

      Αν νομίζεις ότι μπορείς να έχεις εθνική ασφάλεια με αστυνομικούς και στρατιωτικούς στα 600-700 ευρώ, τότε στρώσε το κρεβάτι σου για τους λάθρο που έρχονται κατά κύματα, καθώς και για τα μεμέτια που ετοιμάζονται κι αυτά. Μπορεί βέβαια να σου ζητήσουν ν' ανέβεις κι εσύ σ' αυτό, αλλά δεν πειράζει. "Αν είναι δυνατόν" να είναι αυτό θέμα εθνικής ασφάλειας, έτσι δεν είναι;

      • akenaton avatar
        akenaton @ Αυριανιστής 22/07/2012 00:29:57

        Οι "λάθρο" όπως τους λέτε, πριν από τη μείωση των μισθών δεν είχαν αυγατίσει; Οπότε ......

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ akenaton 22/07/2012 01:35:55

          Δεν τους "λέω" εγώ λάθρο, κύριε. ΕΙΝΑΙ λάθρο, πώς να το κάνουμε. Βέβαια, το γεγονός αυτό βολεύει την "επιχειρηματικότητα" ορισμένων, που τρίβουν τα χέρια τους με τον εξευτελισμό των αμοιβών, αλλά δεν αναιρεί την ουσία.

      • EVANGELOS avatar
        EVANGELOS @ Αυριανιστής 22/07/2012 01:42:15

        700 ??? τρελός είσαι ρε φίλε ??? με 700 το μήνα θεωρείσαι εφοπλιστής και γράφεσαι αυτομάτως στο Εκάλη τένις κλάμπ ...

        200 και πολλά σου είναι ... που μου θέλεις και ευρωζώνη και 700 ... κουμουνιστή , συριζαίε , αριστερούλη

        υ.γ. τα ΜΑΤ με 700 ευρώ το μήνα άραγες ποιόν θα βαράγανε το χαλυβουργό ή το βιομήχανο ?

    • Μαθηματικός avatar
      Μαθηματικός @ Δημήτρης 22/07/2012 02:47:41

      Τράβα να πετάξεις ΕΣΥ πάνω απο το Αιγαίο, ρισκάροντας τη ζωή σου για 900 ευρώ το μήνα. Και αντί να έχεις στο μυαλό σου πως θα ξαποστείλεις τον Ερντογάν-εφέντη που στην ουσία μπήκε στο ίδιο σου το σπίτι, να σκέφτεσαι αν θα σου φτάσουν να πάρεις γάλα στο παιδί σου και να πληρώσεις το νοίκι. Ρε πάτε καλά ορισμένοι ?????? Τόσο πολύ πια σας έχουν αλλοιώσει οι μ....κιες της Ρεπούση ?????

      • Μαθηματικός avatar
        Μαθηματικός @ Μαθηματικός 22/07/2012 02:49:12

        Η απάντηση ήταν προς τον Δημήτρη με το εξωφρενικό μήνυμα : "Οι μισθοί των στρατιωτικών, των αστυνομικών και των δικαστικών είναι θέμα εθνικής ασφαλείας? Αν είναι δυνατόν."

  15. o deksios avatar
    o deksios 21/07/2012 21:19:27

    η κυβερνηση δεν εκλεχθηκε μονο για να διαπραγματευθει με την τροικα..
    εκλεχθηκε για να διωξει τους λαθρο... να βαλει μεσα τους εγκληματιες... να διωξει αχρηστους, κατα βαση τεως πρασινοφρουρους, απ' το δημοσιο.. να βρει τους αριστερους που βαζουν φωτιες μονο επι κακης δεξιας.. να.... να.... να..
    αν επικεντρωθει μονο στην τροικα το εχασε το παιχνιδι...
    αν απο 18 ιουνη ειχαν φυγει ηδη μισο εκατ. λαθρο, λετε δεν θα στηριζε ο κοσμος, πχ την καταργηση μιας φοροαπαλλαγης;
    αλλα αμα οι λαθρο συνεχιζουν να ερχονται ανενοχλητοι, λογικο ειναι, και 1 ευρω φορο να σου βαλει, θα κανεις επανασταση...

    • dim avatar
      dim @ o deksios 22/07/2012 03:34:51

      Αν το 16% των 'πατριωτών' δεν είχε πετάξει τη ψήφο του σε ΑΝΕΛ-ΧΑ-ΛΑΟΣ, και είχε ψηφίσει ΝΔ, θα είχαμε ήδη δει τεράστια βήματα στο θέμα των λαθρό.... Φρόντισαν όμως οι ΄πατριώτες΄ να δέσουν τα χέρια του Σαμαρά στο θέμα αυτό, κρατώντας τον δέσμιο του κάθε Κουβέλη και του κάθε Βενιζέλου... Τα φώναζε ο Σαμαράς, "δώστε μου τη δύναμη ενός έθνους, για να κερδίσουμε τη μάχη της πατρίδας...", οι 'πατριώτες΄ προτίμησαν όμως να δώσουν τη ψήφο τους σε ανεύθυνους έλληνες και σε υμνητές του Χίτλερ....

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ dim 22/07/2012 13:07:09

        Τις μεταρρυθμίσεις δεν τις εμποδίζει ο Κουβέλης.
        Η ΔΑΚΕ τις εμποδίζει, εκτός των άλλων.

        • dim avatar
          dim @ Ο Θείος 22/07/2012 14:45:31

          Συμφωνώ, και πρέπει να κανονίσει και τα εσωτερικά του θέματα ο Σαμαράς. Για τους λαθρομετανάστες αναφέρθηκα στο Κουβέλη, που εκεί σίγουρα λόγω αριστερής ιδεολογίας φρενάρει τα πιο αποφασιστικά μέτρα που θα ήθελε ο Σαμαράς....

      • Κώστας Χ. avatar
        Κώστας Χ. @ dim 22/07/2012 14:19:47

        Φαντάζομαι ότι οι συγκεκριμένοι ψηφοφόροι, λένε ακριβώς το ίδιο για μας και τη "χαμένη ψήφο" που δώσαμε στο Σαμαρά, μη αφήνοντας τους πατριώτες να διασώσουν την Ελλάδα.
        Ψυχραιμία, δε μας φταίνε οι άλλοι, όταν εμείς αδυνατούμε να πείσουμε για την αποτελεσματικότητά μας.

        • dim avatar
          dim @ Κώστας Χ. 22/07/2012 14:52:26

          Αυτό θα μπορούσανε να το πούνε για τις πρώτες εκλογές... Στις 6 Μαϊου μετρήθηκαν όλοι, και η ΝΔ πήρε 19%, οι ΑΝΕΛ 10,5% κλπ... Επομένως, στις επαναληπτικές εκλογές έπρεπε όλοι όσοι ανήκουν στο φιλελεύθερο πατριωτικό χώρο να στοιχηθούν πίσω από τον πρώτο, πρώτον για να αποφύγουμε τη πιθανότητα ακροαριστερής κυβέρνησης, και δεύτερον για να δώσουνε δύναμη στη πιο συγγενή πατριωτική φιλελεύθερη παράταξη που μπορεί να εκπροσωπήσει καλύτερα τα πιστεύω τους.

          Αυτό οι φιλελεύθεροι ψηφοφόροι το καταλάβανε, και απο 7% στις 6 Μάη, πήραν 1,6% στις 17 Ιούνη, άρα στραφήκανε προς τη συγγενή παράταξη...

          Οι 'πατριώτες' όμως εκεί, κολλημένοι, ξεροκέφαλοι, από το 20% στις 6 Μάη, γύρισε μόνο το 4% στις 17 Ιούνη....

    • abc avatar
      abc @ o deksios 23/07/2012 12:51:56

      Ναι αλλα αν αποτύχει με την Τρόικα, όλα τα άλλα που λες πάνε περίπατο...

  16. kotstak avatar
    kotstak 21/07/2012 21:47:59

    Η κυβέρνηση φοβάται να κάνει την κίνηση “ματ”.
    Μόνο μια κίνηση σώζει το “καράβι”.

    Αυτό που με προβληματίζει είναι γιατί το Υπουργείο Οικονομικών δεν φτιάχνει πρόγραμμα προσομοίωσης. Δεν το έχουν σκεφτεί; Νομίζουν ότι δεν γίνεται; Έχουν καμία μπακατέλα (που την αγόρασαν και πανάκριβα από κάποιον κολλητό) και νομίζουν ότι τα προγράμματα προσομοίωσης δείχνουν άλλα αντ’ άλλων;
    Εάν βάλουν την κίνηση “ματ” στο πρόγραμμα, θα αποδειχθεί ότι η κίνηση αυτή είναι σωτήρια και κανείς δεν θα μπορεί να φέρει αντιρρήσεις.
    Θεωρώ πως και οι τρεις συγκυβερνώντες τη σωτηρία της πατρίδας θέλουν, αλλά οι ιδεοληψίες εμποδίζουν τους “αριστερόστροφους” να δουν την πραγματικότητα.
    Θα το πω λίγο πιο δυνατά:
    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ.

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ kotstak 21/07/2012 22:21:51

      φίλε εννοείς να προσομοιώνουν ότι έχουμε εμεις λεφτά και να εμείς να προσομοιώνουμε ότι τρώμε ... ωραία ιδέα ... μόλις προσομοίωσα ότι είναι δίπλα μου η Michelle Jenneke !!! ... awesome !!!

      • kotstak avatar
        kotstak @ EVANGELOS 21/07/2012 23:30:02

        Εννοώ να προσομοιώσουν τις πιθανές κινήσεις του χρήματος.
        Η συνολική ποσότητα του χρήματος που βρίσκεται στην επικράτεια μειώνεται συνεχώς τα τελευταία τριάντα χρόνια.
        Η μείωση του χρήματος είναι επώδυνη και εάν γίνουν λάθος κινήσεις (αυτό που έγινε τα τελευταία δυο χρόνια) είναι και αντιαναπτυξιακή. Στο παρελθόν δανειζόμαστε το ποσό της μείωσης και δεν είχαμε προβλήματα.
        Η συνεχής μείωση του χρήματος οφείλεται στις λάθος πολιτικές που έγιναν τη δεκαετία του 80.
        Κανείς όμως δεν έκανε κινήσεις για να διορθώσει αυτό το λάθος.
        Το ερώτημα, στο οποίο θα απαντήσει το πρόγραμμα προσημείωσης, είναι σε τι αναλόγια, ανάμεσα στον ιδιωτικό και στο δημόσιο τομέα, πρέπει να βρίσκεται το χρήμα στο τέλος του μήνα ώστε να έχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα (τη μεγαλύτερη αύξηση ή τη μικρότερη μείωση).
        Πως δηλαδή θα μειώσουμε το (-), πως θα πάμε στο (+) και πως θα μεγιστοποιήσουμε το (+).

        Πιθανώς, πολλοί να μη θέλουν να ακούσουν την απάντηση αυτή...

        • kotstak avatar
          kotstak @ kotstak 21/07/2012 23:49:40

          “Το ερώτημα, στο οποίο θα απαντήσει το πρόγραμμα προσημείωσης”
          Διόρθωση:
          Αντί για “πρόγραμμα προσημείωσης” , ήθελα να γράψω “πρόγραμμα προσομοίωσης”.

          Τι σου κάνει η ζέστη…

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ kotstak 22/07/2012 21:59:10

            Με διαρκώς αρνητικά μεγάλα ισοζύγια τρεχουσών συναλλαγών και με τέλος στα δανεικά, τι να περιμένεις από την ποσότητα του χρήματος; Τα λένε οι Τροικανοί για εσωτερική υποτίμηση αλλά ποιος τους δίνει σημασία..

  17. o xenitemenos avatar
    o xenitemenos 21/07/2012 21:51:38

    Ο άλλος ήρθε έκοψε το δέντρο απο την ρίζα και "περιπατεί" αθώος
    κι εσείς τώρα, σαν πραγματικά όρνια που είσαστε, μαλώνετε για
    κάποια κορόμηλα που βρέθηκαν πεσμένα στο έδαφος.

    Άνθρωποι που πρόθυμα ανταλλάσσουν την ελευθερία τους
    για προσωρινή ασφάλεια, δεν αξίζουν κανένα απο τα δυο!

  18. λαλακης avatar
    λαλακης 21/07/2012 22:11:46

    Η Ελλαδα και ο Ευρωπαικος Νοτος ζουν τις αλλαγες που εζησε η Βρετανια
    επι Θατσερ με καθυστερηση 30 ετων.
    Η Ελλας μαλιστα ζει οτι και η Αν Ευρωπη των αρχων του 90 σε σλοου μοσιον.
    Οι μισθοι και οι συνταξεις του δημοσιου κινουνται σε απαραδεκτα ψηλα επιπεδα
    την ιδια ωρα που ανθρωποι κοιμουνται αστεγοι και πεινανε.
    Οσο για τις απολυσεις στο δημοσιο ,ειναι αναποφευκτοι , 2 εκ ανεργοι
    δε χαθηκε ο κοσμος αν προστεθουν αλλοι 200.000.
    Η αλλη λυση ειναι Συριζα και δραχμουλα. Καλυτερα ετσι , θα εχουμε
    βιαιη καταρρευση των εισοδηματων στο δημοσιο κοντα στα 100 ευρα θα
    πανε οι μισθοι , κρεας μια φορα το τριμηνο.
    Ισως καταλαβει ο Ελληνας πως καταντησε τη χωρα του.
    Οσο για τον Α Σαμαρα φενεται ανθρωπος που θελει να κανει πραγματα
    αλλα νομιζω πως ο Βουβουζελος θα τραβηξει το χαλι.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ λαλακης 21/07/2012 23:23:49

      Ενώ με το ευρώ, ε; Κάθε μέρα ντερλικώνουμε με κοψίδια, από μπον φιλέ και άνω!

      • λαλακης avatar
        λαλακης @ Αυριανιστής 21/07/2012 23:36:29

        ''Ενώ με το ευρώ, ε; Κάθε μέρα ντερλικώνουμε με κοψίδια, από μπον φιλέ και άνω!''

        Kαλο!!!!!

        Οκ δε τρωγαμε μπον φιλε εχεις δικιο αλλα ΔΥΣΤΗΧΩΣ
        μπηκαμε οπως να ναι χωρις βαθιες θεσμικες αλλαγες.
        Το ευρω καταντησε οχημα διορισμων στο δημοσιο και
        η αδυναμια υποτιμησης οδηγησε σε ανθρωπιστικο εφιαλτη.
        Αν παμε ομως δραχμουλα φιλε μου ο μισθος των ΔΥ θα παει στα 150 ευρω και μη μου πει κανεις , α σιγα ,
        γιατι θα εχουμε ηδη κυρηξει χρεοκοπια.
        Η καταρρευση του νομισματος δεδομενη , το κρεας
        θα ειναι σαν χαβιαρι . Τα ιδια επαθαν στην Αν Ευρωπη
        το 90.
        Η χωρα εχει κατεστραμενη οικονομια και ζει απο το χαρτζηλικι της Μερκελ.
        Μακαρι να παμε δραχμη να τελειωνουμε κ να προσγειοθουμε αυτοματα

        • Βραβευμενος avatar
          Βραβευμενος @ λαλακης 22/07/2012 02:30:35

          Απο ποιο χαρτζηλικι της Μερκελ; Αυτο με το οποιο πληρωνουμε τα προηγουμενα δανεικα; Ή που ειμαστε τοσο εξυπνοι που τα αποπληρωνουμε κανονικα αντι να τα αγορασουμε στο 20% της ον.αξιας που κυκλοφορουν στην αγορα και να τα διαγραψουμε, "ξεχρεωνοντας" 5πλασια χρεη με τα ιδια χρηματα;

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ Βραβευμενος 22/07/2012 22:04:09

            Βασικά ότι ξεπληρώνουμε από προηγούμενα δανεικά, το δανειζόμαστε επειδή δε μας φτάνουν όσα βγάζουμε ούτε για να ζήσουμε (και μας χαρτζηλικώνει η Μέρκελ) . Αυτό σου λέει.

          • abc avatar
            abc @ TARAMAS 23/07/2012 13:20:51

            Το ερώτημα φίλε ΤΑΡΑΜΑ δεν είναι αν πληρώνουμε τα χρέη μας στις Υπερτράπεζες με χρήμα που προκύπτει απο ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ αλλά από το "χαρτζηλίκι" των φορολογουμένων Ευρωπαίων,(και όχι της Μέρκελ) απ' το οποίο κερδίζει και η Μέρκελ όπως ομολογεί, λόγω χαμηλών Γερμανικών επιτοκίων, τό ερώτημα που βάζει ο φίλος Βραβευμενος είναι οτι απ' τα δανεικά που παίρνουμε απ' την ΕΚΤ, το Ελληνικο χρέος πληρώνεται στους Υπερτραπεζίτες στο 100% της αξίας του αντι της πραγματικής που στην αγορά είναι 10-20%!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • abc avatar
      abc @ λαλακης 23/07/2012 12:59:09

      Δυστυχώς φίλε λαλάκη.
      "Η Ελλαδα και ο Ευρωπαικος Νοτος ζουν τις αλλαγες που εζησε η Βρετανια
      επι Θατσερ με καθυστερηση 30 ετων."
      Φαντάσου να πετύχουμε τις αλλαγές και να οδηγηθούμε εκεί που οδηγήθηκε η Βρεττανία εξ' αιτίας τους, σήμερα.
      Δηλαδή να ξεκινήσει απο εμάς νέα κρίση, με το σκάσιμο της Northrock bank, να μεταδοθεί στις ΗΠΑ με την Lehmann Bros και απο κεί στην Ευρώπη με την Ισλανδία και τα PIIGS και μάλιστα χωρίς εμείς να
      διαθέτουμε το City και το παγκόσμιο δίκτυο των φορολογικών παραδείσων στα εξωτικά νησιά της Κοινοπολιτείας...

  19. xp avatar
    xp 21/07/2012 23:01:21

    Ο Σαμαράς πρέπει να λύσει το προβλημα τησ Σφίγγας ! Μπορει? Και μάλιστα άν δεν του τραβήξει το χαλί η Γερμανία!Λιγο δύσκολο ,μου φαίνεται...

  20. Νικήτας avatar
    Νικήτας 21/07/2012 23:49:35

    ''Κάποιος πρέπει να πεί ορθά κοφτά στους ΜουΜουέδες ότι η διαπραγμάτευση δεν γίνεται στην Αθήνα με τους υπαλλήλους (τρόικα), αλλά θα γίνει με τα αφεντικά. Κάποιος πρέπει να πεί ορθά κοφτά στους ΜουΜουέδες ότι η διαπραγμάτευση δεν γίνεται στην Αθήνα με τους υπαλλήλους (τρόικα), αλλά θα γίνει με τα αφεντικά. Στις Βρυξέλλες και στις άλλες πρωτεύουσες.

    Ε Υ Γ Ε.
    φάκτορα αυτός ο λόγος είναι για μπάννερ μόνιμο και πάνω ψηλά στην σελίδα!


    ῾᾽Και να τους τρίψει στη μούρη Ιταλικές, Ισπανικές και Πορτογαλέζικες εφημερίδες, γαι να καταλάβουν τι σημαίνει εθνική ευθύνη των ΜΜΕ.
    Έλεος πιά με την κομματοσκυλική ανευθυνότητα.''

    ΕΥΓΕ. Φροντιστήρια αγωγής και υπεθυνότητας θέλουν όλοι τους
    Α Ν Ε Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ω Σ (άλλος περισσότερο και άλλος λιγότερο)

  21. dorothea avatar
    dorothea 22/07/2012 01:11:35

    Δεν αντιλαμβάνομαι τα ολίγον...χολερικά σχόλια του "θείου". Ο αρθρογράφος τα λέει πεντακάθαρα. Αν η Τρόικα δεν δεχτεί τις ελάχιστες, συμβολικού χαρακτήρα αιτιάσεις της ελληνικής πλευράς(δηλ. τις εξής τρείς που αναφέρονται στο άρθρο)σημαίνει ότι...πάμε για βρούβες και πρέπει άμεσα να αλλάξουμε τακτική με plan b. Που το παράλογο; Μήπως πρέπει να τους παραδώσουμε και τα κλειδιά στο στράτευμα να ορίζουν αυτοί τους μισθούς;...

  22. sitting duck avatar
    sitting duck 22/07/2012 01:13:46

    O καθένας εδώ με τον...πόνο του! Ευτυχώς που τον Νοέμβριο έχει ο μαυρούλης εκλογές στο Αμέρικα. Αλλιώς θα μας είχαν ήδη στραγγαλίσει. Και αν δεν κάνει θαύματα ο Σαμαράς, τον Δεκέμβριο μας τραβήξαν τη πρίζα. Γκέγκε;...

  23. panos avatar
    panos 22/07/2012 02:34:26

    Η Ελλαδα με οποιοδηποτε κυβερνηση απο ΤΣυριζα εως Νδ και μεχρι Χ.Α θα γυρισει στη δραχμη
    Οι εξω αποφασιζουν και εχουν αποφασισει δραχμη
    Τωρα αμα θα μας διωξουν απο ΕΕ με κλωτσια η αμα θα βγουμε εμεις απ το παραθυρο δεν το ξερω

    Περιμενει η κυβερνηση ο λαος να δεχθει τη δραχμη και γυρισαμε

  24. άγρυπνη avatar
    άγρυπνη 22/07/2012 02:40:08

    Μεγάλη ηττοπάθεια βλέπω και προεξόφληση καταστροφικής προοπτικής και αφ'υψηλού αναλύσεις και σενάρια.Εγώ παρατηρώ την πόλη μου,που πριν τις εκλογές φαινόταν έρημη και φοβισμένη να γεμίζει ζωή,κίνηση,αισιοδοξία.Μην το αφήσουμε αυτό να χαθεί από τώρα.Τα ΜΜΕ τ' απαξιώσαμε από καιρό.Τ΄αφήνουμε να παρηγοριούνται στην αγκαλιά της λαγγεμένης ανατολής στις τούρκικες σειρές.Αυτή η αισιοδοξία[αληθινή ή απατηλή]μπορεί να βάλει το πρώτο λιθαράκι να ξανακτίσουμε το μέλλον μας,να κερδίσουμε την χαμένη μας αξιοπρέπεια και να εμποδίσουμε τους συμπατριώτες μας ν'αφανίζονται από την απελπισία.Η αγωνία προκάλεσε μεγαλύτερη καταστροφή.Κι'αν κάποιοι το επεδίωξαν,την ψυχή μας θα την κρατήσουμε.

  25. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 22/07/2012 02:54:06

    Μόνο οι μειώσεις είναι δηλαδή το πρόβλημα; Η δημευτική υπερφορολόγηση-ισοπέδωση της μεσαίας τάξης, την οποία έχουν επιβάλει οι ευρωναζί, δεν είναι πρόβλημα; Ευτυχία είναι (όπως και το μνημόνιο, κατά Πάγκαλο);

    • dim avatar
      dim @ Αυριανιστής 22/07/2012 03:25:51

      Όλες οι αδικίες θα αποκατασταθούν σε βάθος χρόνου, όταν θα επανέλθουμε σε ρυθμούς ανάπτυξης. Αυτά που λέω είναι τα άμεσα...

      Δυστυχώς, το μνημόνιο τελικά είναι ο μόνος τρόπος για να γίνουν όμως και κάποια αυτονόητα πράγματα στη χώρα μας, που έπρεπε να έχουν γίνει εδώ και δεκαετίες... Όταν όμως μιλούσε απο το 1990 η ΝΔ για αποκρατικοποιήσεις, ή το 2009 ο Καραμανλής για πάγωμα μισθών κλπ. τον 'ανταμείψανε΄οι Ελληνάρες με ένα 33% και 10 μονάδες μπροστά τον ΓΑΠ....

      Και τώρα, ενώ ο Σαμαράς είναι ο μόνος που συνδυάζει ταυτόχρονα κοινωνικό φιλελευθερισμό στα οικονομικά, και πατριωτισμό στα εθνικά, του δώσανε με το ζόρι και με τη πλάτη στο τοίχο ένα 30%, και προτιμήσανε να δώσουνε 16% σε ΑΝΕΛ-ΧΑ-ΛΑΟΣ, κόμματα δηλαδή που δεν επιδιώκουν το 'εφικτό', αλλά φαντασιώνονται ιδανικές θεωρητικές καταστάσεις....

      Το άλλο 53% δε με απασχολεί, ήταν, είναι και θα είναι πάντα αριστερόστροφο στην Ελλάδα, και άρα θα αναζητά πάντα λύσεις από τον χώρο αυτό, αλλά το 46% που είναι δεξιόστροφο, θα έπρεπε να είναι ενωμένο και να επιζητά το εφικτό και το ρεαλιστικό, μέσα στα πλαίσια του πατριωτικού φιλελευθερισμού....

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Αυριανιστής 22/07/2012 13:02:57

      Παραπάχυνε η μεγαλο-μεσαία τάξη.
      Λϊγη νηστεία με βεντούζες, θα της κάνει καλό στην υγεία.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Ο Θείος 22/07/2012 22:34:13

        Έτσι, Θείο. Ολοφάνερο το μίσος για την κοινωνική κινητικότητα. Τελικά, εσείς οι σαλονάτοι ψευτοαριστεροί της Κύρκαινας επιβεβαιώνετε ένα πράγμα: ότι το (κομμουνιστογενές) αίμα, νερό δεν γίνεται.

      • abc avatar
        abc @ Ο Θείος 23/07/2012 12:49:23

        Ναι να φορολογήσουμε με 70% τους αθλιους Βιομηχάνους και εφοπλιστές...

  26. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 22/07/2012 02:56:09

    Μια και είσαι μαθηματικός: η Ρεπούση είναι απλώς γνήσιο υποσύνολο του νεοφιλελευθερισμού. Μια από τις πολλές αποτρόπαιες εκφάνσεις του.

    • Vee avatar
      Vee @ Αυριανιστής 22/07/2012 13:24:10

      'Οχι αγαπητέ φίλε, η Ρεπούση δεν είναι γνήσιο τέκνο του νεοφιλελευθερισμού (προς αποφυγήν παρεξηγήσεως, τοποθετώ τον εαυτό μου στην πατριωτική Δεξιά). Η Ρεπούση είναι ένα κλασικό παράδειγμα εθνομηδενιστικής Αριστεράς επενδεδυμένη με "ακαδημαικές" ιδεοληψίες περί "αδελφοσύνης" των λαών και άλλες μπούρδες. Απλώς, και μιλώντας με μαθηματικούς όρους, η τοπολογία του χώρου είναι toroidal. 'Ετσι οι θέσεις της σε αυτό το θέμα τυγχάνει να συμπίπτουν με τις νεοφιλελεύθερες.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Αυριανιστής 22/07/2012 14:53:03

      Τα 2 κόμματα του "υγιούς εθνικού κορμού" χρεωκόπησαν την Ελλάδα παίζοντας επί 30 χρόνια τις "αντίπαλες κουμπάρες" και μοιράζοντας δώρα σε φίλους. Αλλά το δικό σας πρόβλημα είναι το "αντεθνικό στοιχείο", η κ. Ρεπούση !
      Συγχαρητήρια και πάλι, "πετύχατε" τον στόχο.
      Μωραίνει Κύριος όν βούλεται απωλέσαι.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Ο Θείος 22/07/2012 17:20:26

        Είμαστε εχθροί σου! Υποδείξεις λοιπόν αλλού!

  27. old m. avatar
    old m. 22/07/2012 03:37:36

    Οι Γερμανοί θέλουν όντως να μας διώξουν. Το αν θα τους βγει σε καλό αυτό εν τέλει, δεν είναι το θέμα. Όλοι κάνουν λαθη και οι Γερμανοί ειδικά έχουν κάνει πάρα πολλά. Το θέμα είναι τι κάνουμε ΕΜΕΙΣ. Εάν οι Γερμανοί θέλουν να μας διώξουν, ΠΩΣ θα το αποτρέψουμε; Εγώ έχω μια κάποια εμπιστοσύνη στο Σαμαρά. Γιατί; Διότι μεγάλωσε και ανήκει στην παλιά ελληνική αριστοκρατία. Δεν έχει πεινάσει ποτέ, δεν είναι κομπλεξικός απέναντι στους πλούσιους και δεν πρόκειται να κάνει ο,τιδήποτε από ιδιοτέλεια. Αυτό είναι μία καλή αρχή, αλλά δεν αρκεί. Όταν κοιτάω με τι ανθρώπους έχει περιστοιχισθεί, απογοητεύομαι κάπως. Εύχομαι αυτές τις κρίσιμες ώρες να αποδειχτεί γνήσιος γόνος της οικογενείας του και όχι ένας ακόμα πολιτικάντης.

  28. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 22/07/2012 10:20:27

    O αρθρογράφος περιγράφει με σαφήνεια τις προθέσεις της μέρκελ(με μικρά γράμματα ανάλογα του μεγέθους της)!!!Δυστυχώς η οικονομική δυσπραγία μας θα συνοδευτεί με εθνική περιπέτεια.Περιβαλλόμεθα από κράτη πειρατές,που θεωρούν ότι έχουν την ευκαιρία τους απέναντι μας.Η άμυνα και η ασφάλεια ΠΡΕΠΕΙ να μείνουν ανεπηρέαστες όσο είναι δυνατό,είναι προυπόθεση για όλη την κοινωνική και οικονομική δραστηριότητα μας!!!Η Κωνσταντινούπολη αλώθηκε όταν για λόγους οικονομίας αποφασίστηκε ο παροπλισμός του στόλου!!!!!Επίσης μην ξεχνάτε ότι αν προκύψει Εθνικός κίνδυνος όλοι μας αντιμετωπιζόμαστε από τον Στρατιωτικό Ποινικό Κώδικα που είναι απόλυτος σε θέματα εθνικής μειοδοσίας!!!

  29. Βασίλης Γκιώνης avatar
    Βασίλης Γκιώνης 22/07/2012 15:37:33

    Το έχω γράψει πολλάκις:

    Να δείτε που στο τέλος η έξοδος από το Ευρώ και ο γυρισμός στο χάλι της δραχμής του 1950, θα παρουσιαστούνε και ως μεγάλη επιτυχία...

    Μια χώρα που δεν παράγει απολύτως τίποτε και δεν έχει εισοδήματα από πουθενά ΔΕΝ μπορεί να έχει προϋπολογισμό 60 Δις ετησίως (!!!) για τη μισθοδοσία των δημοσίων υπαλλήλων της...

    ΔΕΝ μπορεί να έχει συνταξιοδοτικό σύστημα "πολυτελείας", με 45άρηδες συνταξιούχους, τη στιγμή που σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα ΌΛΟΙ (στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα) εργάζοντε μέχρι τα 65/67 χωρίς καμία εξαίρεση (στην Ολλανδία με bypass λογίζεσαι ως ανάπηρος μόνο κατα 40% και συνεπώς είσαι full εργαζόμενος και δεν παίρνεις σύνταξη)...

    Τί νομίζουμε;;;
    Ότι θα δουλεύουνε οι Ευρωπαίοι μέχρι τα 65/67 ανεξαιρέτως, για να μας χρηματοδοτούνε εμάς με πακέτα να πληρώνουμε "άγαμες θυγατέρες" ή να πληρώνουμε γυναίκες 38 ετών με ένα παιδί ανήλικο;;;
    Αυτή δούλεψε 15 έτη στο δημόσιο και θα ζήσει άλλα 40 χρόνια (μακάρι να ζήσει 100). Ποιός θα την πληρώνει αυτήν;;;

    Μερικοί μάλιστα νομίζουνε και διατυπώμουνε απόψεις, οτι έχει "υποχρέωση" η Ευρώπη να μας βοηθά να συντηρούμε την ως άνω περιγραφόμενη κατάσταση...

    Ο αρχικελευστής που είχα στο Ναυτικό (και είμαστε φίλοι), συνταξιοδοτήθηκε μετα από 20 χρόνια (στα 40 του!) διοτι τα χρόνια που υπηρέτησε λογίστηκαν ως "πολεμικά" και πιάστηκαν διπλά (ο άνθρωπος δεν έφυγε ποτέ από του Παλασκα)!!!
    Πότε έγινε πόλεμος και δεν το μάθαμε...;;;

  30. eneral avatar
    eneral 22/07/2012 16:09:38

    Ο αρθρογραφος εξαιρετικα απλα περιγραφει τι ερχεται. Καποιος πρεπει να λεει την αληθεια στον κοσμο. Δυστυχως ομως ολοι οι κυβερνωντες θελουν να ακουνε μονο ευχαριστες αηδιες απο τα παρατρεχαμενα ανθρωπακια και τους σφουγγαροκωλαριους που μαζευουν γυρω τους. Οπως ο Καραμανλης ετσι και ο Σαμαρας περιστοιχιζεται απο ανεπαγγελτους σουλατσαδορους που μονο ζημια κανουν,και σε αυτον αλλα κυριως στη χωρα.

  31. αντιστρουθοκάμηλος avatar
    αντιστρουθοκάμηλος 22/07/2012 17:06:34

    Συγχαρητήρια στον αρθρογράφο για την σπανιότατη για δημόσιο πρόσωπο παρρησία του. Είναι ζωτικό να συνειδητοποιήσουμε ΟΛΟΙ οτι η παραμονή της χώρας στην Ευρωζώνη δεν εξαρτάται πλέον από αυτήν. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια να σηκώσουμε τα χέρια ψηλά και να περιμένουμε το μοιραίο, αλλά να στρέψουμε τις προσπάθειες μας στην συνολική προετοιμασία για την αναπόφευκτη έξοδο και όχι για την επόμενη αναφορά της Τρόικας...

  32. abc avatar
    abc 22/07/2012 21:15:47

    Αγαπητέ Γιώργο Χαρβαλιά,
    Πολύ καλοπροαίρετα παρατηρείς ως πολίτης που είσαι απ' την πλευρά της κυβέρνησης:
    "Από την άλλη πλευρά, η εμμονική άρνηση των δανειστών να διευκολύνουν μία «επικοινωνιακή απήχηση» της νέας κυβέρνησης στο εκλογικό σώμα, δημιουργεί πράγματι υποψίες για προδιαγεγραμμένες αποφάσεις που έχουν ληφθεί στο Βερολίνο και δεν πρόκειται να αλλάξουν ακόμη κι αν στην Αθήνα γίνουν…θαύματα."
    Δεν νομίζω οτι υπάρχει καμμία αλλαγή στάσης εκ μέρους των Γερμανών.
    Αυτοί που αμφισβήτησαν το μνημόνιο στην Ελλάδα έχασαν στις εκλογές.
    Η κυβέρνηση την οποία στήριξαν, ακόμα και παρεμβαίνοντας παράνομα στα εσωτερικά μας οι Γερμανοί, επειδή εγγυήθηκε την τήρηση και την ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ του μνημονίου και πρίν και μετά τις εκλογές και μάλιστα με ενυπόγραφες επιστολές του Πρωθυπουργού Σαμαρά, κέρδισε.
    Επομένως απόλυτα λογικά οι Γερμανοί σκέφτονται, οτι αφού ο αντίπαλος ηττήθηκε, γιατί να κάνουμε εκπτώσεις για χάρη του? Αλλωστε κάθε μέρα που προχωρούν οι περικοπές (κυρίως οι οριζόντιες) στην Ελλάδα, είναι χρήμα για τους Γερμανούς και τους συμμάχους τους Υπερτραπεζίτες. Θέμα εξόδου της Ελλάδος απο το Ευρώ πρίν εξοφλήσει ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ όλα τα χρέη της δεν τίθεται. H Μέρκελ ήταν κάθετη σ' αυτό : Δεν πρόκειται ποτέ να φύγει η Ελλάδα απ' το Ευρώ. Εξοδος της Ελλάδος απ' το Ευρώ σημαίνει στάση πληρωμών προς τους δανειστές και τεραπλάσια έως δεκαπλάσια ζημιά γι αυτούς και τους Γερμανούς. Αρα αποκλείεται αγαπητέ Γιώργο να μας διώξουν. Απλά συνεχίζουν το μαρτύριο της "επόμενης δόσης" ώστε να είναι σίγουροι οτι θα μας τα πάρουν.
    Mήπως αντί η κυβέρνηση να κόβει απο εδώ κι απο εκεί να μαζεύει μερικά δις και να πληρώνει το χρεός στο 100% της αξίας του, θα πρέπει να βρεί εναν τρόπο, όπως πχ. έκανε το μη κερδοσκοπικό ίδρυμα Greece Debt Free (Ελλάδα Ελεύθερη από Χρέος) και να πληρώνει το χρέος στο 10-20% που είναι η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΞΙΑ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΗΜΕΡΑ?
    Το μη κερδοσκοπικό ίδρυμα Greece Debt Free (Ελλάδα Ελεύθερη από Χρέος), φαίνεται πως είναι μια πολύ αξιέπαινη πρωτοβουλία:
    Δηλώνει ότι ήδη αφαίρεσε από την “πλάτη” του ελληνικού δημοσίου χρέος ύψους 2,5 δισ. ευρώ, αγοράζοντας ελληνικά ομόλογα που διατίθενται στην δευτερογενή αγορά, στο 10 με 20% της αξίας τους, και ύστερα τα διαγράφει.
    h**p://www.nooz.gr/economy/poso-xreos-diagrafei-to-greece-debt-free
    Σκεφτείτε την τρομερή κομπίνα των Τραπεζιτών.
    Μέσω της “υποχρεωτικής σωτηρίας” της Ελλάδος οι Τραπεζίτες-κάτοχοι Ελληνικού χρέος εισπράτουν σε βάρος των φορολογουμένων 100% σε ομόλογα ελληνικού χρέους που στην ελεύθερη αγορά σήμερα πιάνουν απο 10-20% το πολύ…Οι ίδιοι Τραπεζίτες μας έκαναν τη χάρη να δεχτούν τη “θυσία” του κουρέματος του Ελληνικού χρέους που κατείχαν, εισπράττοντας το 65% της αξίας των ομολόγων , τα οποία όμως το ίδρυμα Greece Debt Free τα αγοράζει στο 10-20%!!!…
    Τι λέει ο Σαμαράς, που ξέρει καλά οικονομικά, επ’ αυτού?

  33. TARAMAS avatar
    TARAMAS 22/07/2012 22:16:11

    Συγνώμη που θα στο χαλάσω, αλλά δεν ξέρεις τι λες.
    1) Τι ίδρυμα Debt Free δηλώνει 2.5 εκατομμύρια, όχι δις.

    2) "Αλλωστε κάθε μέρα που προχωρούν οι περικοπές (κυρίως οι οριζόντιες) στην Ελλάδα, είναι χρήμα για τους Γερμανούς και τους συμμάχους τους Υπερτραπεζίτες. Θέμα εξόδου της Ελλάδος απο το Ευρώ πρίν εξοφλήσει ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ όλα τα χρέη της δεν τίθεται. "

    Ούτε 1 ευρώ δεν πληρώνει η Ελλάδα στους δανειστές της από τις περικοπές, διότι η Ελλάδα έχει ακόμη ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΈΛΛΕΙΜΜΑ, δηλ. ακόμη δεν ξεχρέωσε καθαρά ούτε ένα ευρώ από το χρέος. Κάθε ευρώ που ΔΕΝ περικόπτει, πρέπει να το ζητιανεύει από τους δανειστές για να μπορέσει να ζήσει.

    • abc avatar
      abc @ TARAMAS 22/07/2012 22:50:45

      1)Για το τυπογραφικό λάθος έχεις δίκιο και ευχαριστώ για την διόρθωση. Οντως το ίδρυμα μέχρι στιγμής έχει αγοράσει 2,5 εκατομμύρια ευρώ Ελληνικού χρέους, η ουσία είναι βέβαια, ανεξαρτήτως αν θα φτάσει στα 2,5 δίς ή αν θα τα περάσει, στην τιμή αγοράς του χρέους που και σύ συμφωνείς οτι είναι 10-20% της αρχικής του αξίας. Και δεν είναι μόνο αυτό το ίδρυμα. Υπάρχουν κι άλλα.
      2) Μπορεί να μην πληρώνει Cash η Ελλάδα σήμερα, αλλα χρεώνεται μέχρι άγνωστο βάθος χρόνου (και τα δισέγγονά μας) στην ΕΚΤ και εκείνη τα δίνει σήμερα Cash για λογαριασμό της Ελλάδας στους Γερμανούς και τους συμμάχους τους Υπερτραπεζίτες.
      Εχεις δίκιο αγαπητέ TARAMAS.
      Δεν είναι Γιάννης, είναι Γιαννάκης...

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ abc 23/07/2012 00:14:20

        Δεν εχω δίκαιο αν νομιζεις ότι βγαίνουν τα νουμερα και θα ξεπληρωσουμε καποτε το χρέος. Μέχρι τώρα δε φαίνεται κάτι τέτοια, ήδη είχαμε το πρώτο κούρεμα. Όπως και ναχει όμως, ότι περικοπή κανουμε τώρα είναι για να ζήσουμε αυταρκεις. Αν αρχισουμε και βγάζουμε πλεονάσματα, το ξανασυζηταμε.

        • abc avatar
          abc @ TARAMAS 23/07/2012 13:07:20

          Αν δουλεύουμε μόνο για να τρώμε και να στεγαζόμαστε και ό,τι παραπάνω παράγουμε να πηγαίνει στον "ειδικό λογαριασμό" μέχρι να εξοφληθεί το χρέος, με χονδρικούς υπολογισμούς βγάζω οτι θα τα καταφέρουμε σε 50-60 χρόνια απο σήμερα. Αυτό δεν ενοχλεί τους δανειστές. Ούτως ή άλλως τα χρήματα που δανείζουν δεν τους είναι καθόλου απαραίτητα προς το ζην. Ακόμα κι αν δεν πιάσουμε το "μαγικό" 120% το 2020, θα μας κάνουν τη "χάρη" να μας δώσουν παράταση μέχρι το 2030 κ.ο.κ. Αλλωστε 118% είχαμε και το 2009 και μας "έκλεισαν τισ κάνουλες" οι "οίκοι"...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.