#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/03/2011 12:57
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Αναγέννηση της Μεγάλης Πατριωτικής Παράταξης




Δυστυχώς για την πατρίδα, η όποια προσπάθεια καταβλήθηκε από την κυβέρνηση Παπανδρέου απέτυχε.

Το σκηνικό της ύστερης μεταπολίτευσης κλείνει οριστικά ,όλοι οι φορείς της αργά αλλά σταθερά αναδιατάσσονται , η ώρα της νέας μεταπολίτευσης σήμανε.

Πολλά μπορούν να ειπωθούν για τα αίτια αυτής της αποτυχίας , μπορούμε να μιλάμε ώρες για  ολιγωρίες , λάθος μίγμα πολιτικής  και άλλα , είναι όμως καθαρό ότι η αποτυχία της κυβέρνησης Παπανδρέου όπως και της προηγούμενης του Κ.Κ. ήταν αποτυχία , κυρίως του πολιτικού προσωπικού.

Πολιτικό προσωπικό που ανδρώθηκε μέσα στο ψέμα της μεταπολίτευσης, που γαλουχήθηκε στα νάματα της διαπλοκής, που έκανε εμπόρευμα συναλλαγής μια θέση στο δημόσιο, ήταν αναμενόμενο να αποτύχει.

Οι επισημάνσεις του Αρχηγού της Ν.Δ. δικαιώνονται, όμως αυτό δεν αρκεί.

Οι ίδιες παθογένειες που παρατηρούνται στο χώρο του ΠΑΣΟΚ , παροικούν  και στον χώρο της πατριωτικής παράταξης.

Το πολιτικό προσωπικό της οποίας δεν διαθέτει (αφού για πολλά χρόνια ο πολιτικός λόγος πασοκοποιήθηκε) καμία φρεσκάδα ,παραμένει δε αγκυλωμένο στα ίδια μεταπολιτευτικά τερτίπια.

Επιπρόσθετα   στερούνται  του πασοκικού πολιτικού θράσους  και της πολιτικής « μαγκιάς» , που θα ήταν δυνατόν πρόσκαιρα έστω να τους συντηρήσει στην εξουσία.

Η περί "ντιντήδων" συζήτηση κατασυκοφαντήθηκε από το σύστημα κυρίως εκτός κόμματος, αλλά και μέσα σε αυτό.

Είναι όμως επίκαιρη, αρέσει δεν αρέσει, και θα επανέλθει στην επικαιρότητα εν όψει εκλογών και θα λάβει διαστάσεις χιονοστιβάδας με απρόβλεπτες συνέπειες για το μέλλον της παράταξης.

Πολλοί από μας , που συμμετέχουν στην πολιτική συζήτηση αυτού του ιστό-τόπου, έχουν χαρακτηρισθεί « Σαμαροφύλακες» και "ρεβανσιστές". Ουδέν ανακριβέστερο.

Για κάποιους από μας:

Είναι ξεκάθαρό ότι ομάδα που χάνει με 11-0 δεν αλλάζει μόνον τον προπονητή , αλλάζει και τους παίχτες ,αλλάζει  φιλοσοφία (κι ας κλαίν τα ορφανά του απολιτίκ μεσαίου χώρου), αλλάζει  ακόμη και τους ανθρώπους που κουβαλάν τις αποσκευές.

Δεν αντιλαμβάνομαι λοιπόν γιατί ο κ. Αντώναρος, ή ο κ. Σιούφας, για να αναφέρω μόνο ορισμένους, μπορούν να ελπίζουν ότι θα πρέπει να ξανά- κοσμήσουν τα ψηφοδέλτια αυτής της παράταξης.

Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί τα ορφανά του μεσαίου χώρου ,τα απολιτίκ προϊόντα ενός αποτυχημένου συστήματος, πρέπει να κοσμούν τις λίστες.

ΤΕΛΟΣ !

Οι εκλογές για την ανάδειξη αρχηγού ήταν παραπάνω (στη συγκεκριμένη συγκυρία) από επιλογή αρχηγού.

Ήταν στην ουσία επιλογή πολιτικού πολιτισμού

Δεν εγκαλώ και δεν έχω το δικαίωμα , να εγκαλέσω κανένα συμπατριώτη που στήθηκε στην ουρά να ψηφίσει την κ. Μπακογιάννη , αντίθετα τους τιμώ και τους νιώθω αδέλφια.

Η συντριπτική πλειοψηφία όμως των μεγαλόσχημων που τάχθηκαν με το σύστημα Ντόρα εγκαλούνται και θα εγκαλούνται στην συνείδηση μου στο διηνεκές  γιατί τόσο καταλάβαιναν και τόσο μπορούσαν.

Με  αυτούς ούτε μέλλον, ούτε νέα μεταπολίτευση υπάρχει, για τον λόγο ότι ούτε τις ίδιες ανησυχίες μοιράζονται, ούτε την ίδια καθαρή επιλογή για το μέλλον του τόπου.

Στην διάφανη πλέον  προοπτική επανόδου στην εξουσία του κόμματος με πρωθυπουργό τον Αντώνη Σαμαρά , σε μικρότερο διάστημα απ αυτό που χρειάστηκε το ΠΑΣΟΚ για να αποδομηθεί,  οι ρότορες των ελικοπτέρων θα ακουστούν πάνω από το μέγαρο Μαξίμου και την Βουλή.

Με αυτό το πολιτικό προσωπικό, η αποτυχία είναι δεδομένη.

Επειδή σε κατάσταση πολέμου ,στην οποία βρίσκεται σήμερα η κοινωνία και η πατρίδα, οι συνταγές αποτυχίας είναι παραπάνω από ξεκάθαρες και η συνταγή της επιτυχίας ομοίως προβάλλει διάφανα.

Αγαπητέ πρόεδρε, ανασύνταξες τον πολιτικό λόγο βάζοντας τέλος στο τέλμα του μεσαίου χώρου.

Δημιουργείς γύρω σου μια νέα  ηγετική ομάδα.

Στα σπλάχνα της παράταξης πρέπει να στραφείς για το καινούργιο πολιτικό προσωπικό, βρίσκονται εκεί να περιμένουν νέοι (όχι ηλικιακά μόνο) ,πετυχημένοι, που η καρδία τους διψά για προσφορά  και κυρίως είναι υγιείς από το καρκίνωμα που λέγεται μεταπολίτευση.

Μόνον μ΄ αυτούς , θα υπάρξει αναγέννηση για την παράταξη και την πατρίδα.

Μόνον μ΄αυτούς , θα σου δοθεί η ευκαιρία να συνομιλήσεις με την ιστορία.

Με τιμή  -

Ένας παλιός

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/03/2011 13:19:02

    Εσυ σαν παλιος.. γνωριζεις γιατι ειναι εξω ο Τσουκρατος??
    Εσυ σαν παλιος εαν μου φερεις μια σακουλα μαυρα σπιτι, και μετα πας εισαγγελεα και το δηλωσεις... θα σ αφησουν εξω? Θα πας σε Ελληνικη Τραπεζα να παρεις δανειο για την εγγυηση να εισαι εξω??

    Πιστευουμε ολοι στο Σαμαρα και την Πολιτικη αλλαγη που θα φερει. Ψηφισαμε και στηριζουμε. Αναμενουμε αλλαγες σε ολα τα επιπεδα ακομη και στο Δικαστικο.. δεν μπορει φακελλοι των ελεγχτων ΔΗμ Δοιηκησης να σαπιζουν στα συρταρια.

    Οι ντιντιδες και οι τοιουτοι της πολιτικης εξουσιας δεν χωρανε πουθενα. Ας κανουν δικος τους κομμα με τους χορηγους τους. Τα σπλαχνα-οπως λες της παραταξης εχουν αμετρητα στελεχη αξια και εντιμα και οχι καρεκλοκενταυρους με μπλε καπελο.

    Με το Τ+10 να ασχοληθει.. με τον Προβοπουλο, τον ΠΑΠΑΚ και ολη την φιλικη παρεα που γυψωσε τη Χωρα και την υποθηκευσε νταβατζιλικι με 1 υποογραφη ( παρανομη κ αυτη ! )..

    Ειδικο Δικαστηριο, Απαγορευση εξοδου απο τη Χωρα μεχρι νεωτερας.. κ αν δεν εχουν $$ για εγγηυση να παρουν τον Τσουκρατο να τους συστησει την δικη του Τραπεζα....

    Οπως εγραψα και χτες.. μετα τη Χουντα του ΠΑΣΟΚ θα ερθει ο Εθνοσωτηρας.
    ο.έ.δ.

    ΠΠ

  2. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 05/03/2011 13:34:57

    Απεναντίας, η όποια προσπάθεια καταβλήθηκε από την κυβέρνηση ΓΑΠ έχει πετύχει σχεδόν απόλυτα μέχρι τώρα. Δε μας έφεραν το Μνημόνιο για να σωθούμε. Κανείς λογικός άνθρωπος δε δανείζεται υπέρογκα για να σωθεί από τη χρεοκοπία και δεν έχω κανένα λόγο να πιστεύω ότι το ΠΑΣΟΚ αποτελείται από τρελούς ή ηλίθιους, το αντίθετο μάλιστα. Ο σκοπός τους ήταν και παραμένει η οικονομική εξάντληση της ελληνικής κοινωνίας (συγγνώμη που δε χρησιμοποιώ την ταξική 'ανάλυση', δε μου αρέσουν τα κατεψυγμένα προϊόντα) ώστε να ξεπουληθεί στη συνέχεια ο δημόσιος πλούτος της Ελλάδας και να προωθηθούν 'λύσεις' στα εθνικά θέματα προς το συμφέρον των αδελφών γειτόνων μας, που έχουν βέβαια τις πλάτες της πραγματικής πατρίδας του ΓΑΠ. Τα εθνικά θέματα είναι ο πραγματικός τους στόχος. Την οικονομία μπορείς να την ξαναφτιάξεις μετά από χρόνια ακόμη και μετά από μια καταστροφή (υπό ορισμένες προϋποθέσεις) ενώ η εδαφική συρρίκνωση δεν αναστρέφεται για πολύ περισσότερο χρόνο, ίσως και ποτέ (και έχει φυσικά τεράστιες οικονομικές συνέπειες), όπως μας διδάσκει η εμπειρία, δηλαδή η ιστορία (την οποία προσπαθούν να διαστρεβλώσουν πλήρως ώστε να απωλέσουμε κάθε επαφή με την πραγματικότητα κι επομένως κάθε δυνατότητα αποτελεσματικής παρέμβασης σε αυτήν).
    Δυστυχώς η ΝΔ δεν ασχολείται καθόλου με τα πολιτισμικά ζητήματα και τις πολιτικές-οικονομικές προεκτάσεις τους, είτε γιατί δεν την ενοχλούν, είτε γιατί δεν τα καταλαβαίνει είτε γιατί φοβάται να πατήσει πόδι εκεί όπου γίνεται ο πραγματικός πόλεμος (βλ. δημιουργία μιας παγκόσμιας ιδεολογίας που αποτελεί το υπόβαθρο της νέας τάξης). Μην ξεχνάμε, μπορεί να φορέσεις αλυσίδες σε κάποιον κι αυτός ακόμη να αντιστέκεται. Αν όμως τον κάνεις να υιοθετήσει μια κοσμοθεωρία που νομιμοποιεί τη θέση του ως αλυσιδωμένου τότε έχει παραδοθεί. Αυτό προσπαθούν να κάνουν στους Έλληνες.

    • stoxastis avatar
      stoxastis @ Δημήτρης 05/03/2011 14:51:12

      ενδιαφέρουσα προσέγγιση..

      • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
        ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ stoxastis 05/03/2011 15:21:23

        ρεαλιστική προσέγγιση...

    • ΤΙΜΑΙΟΣ avatar
      ΤΙΜΑΙΟΣ @ Δημήτρης 05/03/2011 16:54:52

      Αυτό ακριβώς είναι αυτό που φοβόμαστε (και απευχόμαστε), η οικονομία πάντα κινείται κυκλικά, ύφεση και ανάπτυξη εναλλάσσονται, όμως στα εθνικά δυστυχώς εμπλέκονται και εξωγενείς παράγοντες. Πάντως ανo GAP τα καταφέρει θα είμαστε η μόνη χώρα στον κόσμο σε όλες τις ιστορικές περιόδους που θα κάνουμε μονομερείς παραχωρήσεις χωρίς να έχουμε ηττηθεί σε πόλεμο...

    • Alkimos avatar
      Alkimos @ Δημήτρης 05/03/2011 19:03:09

      Μέσα σε λίγες γραμμές κατάφερες να περιγράψεις με ακρίβεια αυτό που κάποιος θα πρέπει να ανακαλύψει διαβάζοντας δεκάδες αναλύσεις ειδικών! Αυτή είναι η πικρή αλήθεια φίλε μου που λίγο πολύ όλοι την έχουμε διαισθανθεί, ακόμα και ο ποιο φανατικός υποστηρικτής του ΠΑ-ΣΟΚ… Πιστεύω πως κάποιοι δεν θέλουν απλά να το παραδεχθούν ανοικτά.
      Τέτοιες σκέψεις πρέπει να ακούγονται... γι αυτό αποτόλμησα το σχόλιό σου να το κάνω ανάρτηση: h++p://alkimosarchive.wordpress.com/2011/03/05/papandreou-government-failed/
      Ελπίζω να μη σε δυσαρεστήσει το ότι δεν ζήτησα την άδειά σου…

  3. zame avatar
    zame 05/03/2011 13:43:11

    αν κανω Λαθος..δεν ξερω..αλλα οταν ο ΚΚ έκλεισε την βουλή..(υπονοώντας ότι έγινε-εγινε)..τώρα"τι μελει γενεσθε" & πάμε παρακάτω..
    Αυτό το "Παρακατω παρα ΣΚΟΝΤΑΨΕ"...με τα γνωστα του GAP
    δηλαδή είναι προτιμότερο να φαγωθούμε μεταξύ μας οι πολίτες...απο το να φαγωθούνε ..20-30 πολιτικοί..?
    η τι περισσότερο θα "βρωμούσε" απο αυτά που κυκλοφορούν..?
    "ριχνουν λαδι στην φωτια" οι εμπρηστικές δηλώσεις του Πασοκ..που κάθε τρεις και λίγο..ρίχνουν το "ανάθεμα" στις κυβερνήσεις της Ν.Δ..(φωνάζει ο κλεφτής να φοβηθεί ο νοικοκύρης..ένα πράμα..) & μετά έχουν το ΠΕΡΙΣΣΙΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΖΗΤΟΥΝ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ..!!! επικίνδυνα ανάλγητοι πολιτικοι απατεώνες (και μετα ο" ΧΟΝΤΡΟΣ ενοχλήθηκε" για δηθεν φραστική επίθεση που δέχτηκε στην Γαλλια..!)

    • thanasis avatar
      thanasis @ zame 06/03/2011 12:12:00

      ο παπανδρευ την απαξιωσε αυτοδεν το αναφερεις βλεπω
      μονο οτι ο ΚΚ την εκλεισε

  4. Θεσσαλονικιός (εκ Πελοποννήσου) avatar
    Θεσσαλονικιός (εκ Πελοποννήσου) 05/03/2011 13:59:44

    Δυστυχώς η αναπόδραστη κατάρευση αυτής της απάτης που λέγεται μεταπολιτευτικό πολιτικό σύστημα θα παρασύρει τους πάντες, όλους δηλαδή που συμμετείχαν έστω και λίγο στα πολιτικά πράγματα της χώρας τα τελευταία 35 χρόνια. Και το Σαμαρά, παρ' ό,τι τον υποστηρίζω κι εύχομαι το αντίθετο. Παρ' ό,τι βλέπω πως αυτή η προοπτική τον αδικεί.
    Φαντασθείτε τη μέρα που θα κλείσουν τον Χ ή το Ψ στη φυλάκα που είτε ομολόγησε ότι λαδώθηκε ή η περίπτωσή του κάνει μπάμ με τις οφσόρ και τα νεοκλασικά. Δε θα μπορέσουν να κάνουν αλλοιώς, ο κόσμος βράζει. Τα πουλάκια τότε θα λαλήσουν γιατί τα σίδερα της φυλακής είναι βαριά και για τους λεβέντες, κι αυτά έχουν μαθει στην καλοπέραση και δεν είναι λεβέντες. Θα τραβήξουν μέσα κι άλλα πουλάκια που θα λαλήσουν κι αυτά και θα αποδειχθεί ενώπιον του εισαγγελέα πως όλα μα όλα τα κόμματα της μεταπολίτευσης ζήσαν, διατηρήθηκαν και κυβέρνησαν (ακόμη και η αριστερά κυβέρνησε, ιδίως η λεγόμενη ανανεωτική, τρομάρα τους - δείτε τι εξουσία ασκούν στα πανεπιστήμια, στην εκπαίδευση, στα πολιτιστικά πράγματα).
    Τότε όχι μόνο δε θα έχει κανένα κόμμα μέλλον και προοτική, αλλά δύσκολα θα γλυτώσουν τη διάλυση. Ακόμη και όσοι πολιτικοί πέρασαν ξώφαλτσα ή ανέχθηκαν την κατάσταση θα εξαφανισθούν.
    Σενάριο επιστημονικής φαντασίας θα μου πείτε. Είναι όμως ακριβώς ό,τι προβλέπουν οι αρχαίοι νόμοι για την ΚΑΘΑΡΣΗ: άτις, νέμεσις, τήσις

    • http://neotera.wordpress.com avatar
      http://neotera.wordpress.com @ Θεσσαλονικιός (εκ Πελοποννήσου) 05/03/2011 14:39:02

      Δεν έχω αδελφό, αλλά μου φαίνεται θα αποκτήσω ! ))
      Το χιούμορ μας σώζει, προς το παρόν.

    • Θεσσαλονικιός (εκ Πελοποννήσου) avatar
      Θεσσαλονικιός (εκ Πελοποννήσου) @ Θεσσαλονικιός (εκ Πελοποννήσου) 05/03/2011 16:44:16

      Επειδή δεν ασχολούμαι με την πολιτική -τουλάχιστον όπως αυτή εννοείται σήμερα- φοβάμαι συχνά πως η σκέψη μου είναι νηπιακή στα θέματα αυτά.
      Το ένστικτό μου, όμως μου λέει πως δυο είναι οι προοπτικές για το Σαμαρά: (α) το πολιτικό σύστημα να επιβιώση, ο Σαμαράς να γίνει κάποια στιγμή πρωθυπουργός -ως ένα ακόμη νεοδημοκρατικό διάλειμα- και η Ελλάδα να συνεχίσει να διασύρεται έως το finis Grecia. (β) ο Σαμαράς να ανταποκριθεί στο κάλεσμα των καιρών και να διαλύσει με δική του πρωτοβουλία το μεταπολιτευτικό σύστημα, διαλύοντας πρώτα απ' όλα τη ΝΔ (όπως ο Καραμανλής ο πρεσβύτερος διέλυσε το Λαϊκό κόμμα) και να δημιουργήσει κάτι νέο χωρίς ντιντήδες και βαρίδια. Αν περιμένει πρώτα να πάρει τις εκλογές και μετά να κάνει κάτι, τόχει χάσει το παιχνίδι ...

  5. spiros avatar
    spiros 05/03/2011 14:08:43

    Planki Επέτρεψέ μου να πω με κάθε ειλικρίνια ότι ο Σαμαράς δεν είναι του συστήματος . Βρίσκεται εκτός συστήματος και γι΄ αυτό καταπολεμιέται. Είναι ασυμβίβαστος. Αυτή την στιγμή δεν μπορεί να κάνει τίποτε. Όποια κίνηση και να έκανες προς την κατεύθυνσ της ανανέωσης θα διέλυε το κομμα.

    • thanasis avatar
      thanasis @ spiros 06/03/2011 12:14:48

      γιαυτο και κασναμε την πανστρατια για να ψηφισθη αρχηγος
      για να γινει αρχηγος και το στηριζουμε και θα τον στηριξουμε
      και σαν αυριανο πρωθυπουργο και αρχηγο της νεας νεας
      αναγεννημενης δημοκρατιας

    • Makedonas Thessalonikios avatar
      Makedonas Thessalonikios @ spiros 07/03/2011 17:50:14

      Poly mperdemeni i katastasi!
      As ksekinisoume apo to komma tou opoiou igeitai o kyrios Samaras.
      Kai eroto:Pote epitelous tha kanei tin aparaititi ananeosi gia na diatirisei sto akeraio
      tin elpida tis nikis stis epomenes ekloges;
      Ean den mporei na kanei ananeosi sto komma tou,xanei tin aksiopistia tou,dioti
      den mporei na epikaleitai oti tha allaksei ta panta,exontas to gnosto epiteleio pou
      maurise o Ellinikos laos stis proigoumenes ekloges.
      As skoupisei prota ekso apo tin porta tou kommatos tou,kai afou to kataferei,
      mporei kalista na analawei na katharisei ton kopro pou exei syssoreutei tosa xronia tora sta granazia tis kratikis mixanis.
      Asymwiwastos einai etsi;
      Oraia ti exei na xasei;As dialysei to komma tou,gia na to kanei apo tin arxi.
      Tha exei epeita apo autin tin kinisi ton apolyto elenxo, alla pano apo ola tha gnorizei kai me poious exei na kanei.
      Alla to kerdos epeita apo mia toso tolmiri kinisi tha einai poly megalytero.
      Tha exei kerdisei opous tous Ellines!
      Oxi tipot`allo mia pou milame gia igetes.......pou toso xreiazetai o kosmos.....
      as kanei kapoios tin arxi,na ton walo kai se kadro kai na to deixno sta paidia
      mou me iperifaneia.
      O tolmon nika!
      To systima den toumpairnei apo ti mia mera stin alli,kai den einai ypotimitea i
      dynami pou diathetei.
      Enas igetis ergazetai mesa sto systima,katapolemontas to me prosegmenes
      energeies,pou pairnoun kapoio xrono.
      To systima einai anamfizwitita poio isxyro apo to komma tou kyriou Samara.
      Ton symwouleuo na arxisei apo ta eukola!

  6. spiros avatar
    spiros 05/03/2011 14:15:34

    Φίλτατε Παλιέ. Καίτοι παλιός πολύ ορμητικός. Συμφωνώ μαζί σου . Η απαξίωση πολλών στελεχών έγινε συστημικά και όχι ουσιαστικά. Πολοί απαξιώθηκαν από την ατολμία ή ότι άλλο μπορεί να του οδήγησε σε λάθος επιλογές. Η καταράκωση της ιδεολογίας όμωςέίναι το χειρότερο που έχει επιχειρηθεί από το 1981 και μετά. Οι γενιές αυτές δεν μπορούν να αντιληφθούν τον ρόλο της ιδεολογίας . Η επενάσταση γίνεται όταν είναι αργά. Συμφωνώ μαζί σου και μάλιστα το τόλμημα ενέχει αρκετό ρίσκο. Είναι εξαιρετικά μεγάλη πρόκληση.

    • thanasis avatar
      thanasis @ spiros 06/03/2011 12:17:22

      ιδεολογια ειναι απομακρυνση απο την εξουσια των κοχιμπρα
      και της μπομπολοπαρεας και της πατρεας των οσψφυοκαμπτων
      και αυτους αν διωξει ο αντωνης απο το κομμα θα αναπνευση
      η παραταξη

  7. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 05/03/2011 14:56:03

    Ποσο δικιο εχουμε....

    ΠΠ

  8. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 05/03/2011 15:08:57

    Η περίοδος ΚΚ του Εξαφανισμένου έκανε πολύ κακό στη ΝΔ. Μετέδωσε στο σύνολο της παράταξης την κουλτούρα πολιτικής ραστώνης και μετριότητας του αρχηγού της. Και αυτή η κουλτούρα έχει καταλάβει τα πάντα, όλα έχουν σχετικοποιηθεί, ακόμα και από ανθρώπους που διατείνονται ότι ανήκουν στον παραδοσιακό δεξιό χώρο. Δεν ζητά φυσικά κανείς από μία κεντροδεξιά παράταξη ή κόμμα να υιοθετεί "επαναστατικές μεθόδους", γιατί τότε βαδίζουμε σε δρόμους φασισμού. Ζητά όμως από μία κεντροδεξιά παράταξη να υιοθετήσει και να προβάλει την κουλτούρα της ευνομίας, της τήρησης των νόμων και της ισονομίας. Σε όλα τα επίπεδα.
    Και θα τολμούσα να ζητήσω και την ενίσχυση της άμεσης δημοκρατίας. Δεν πάει άλλο με την κυριαρχία κάποιων αόρατων-ορατών ελίτ, αριστερής χροιάς, που ούτε καν πεφωτισμένες δεν είναι. Και ο καλύτερος τρόπος ιδεολογικής εξόντωσής τους είναι η άμεση δημοκρατία: Ας τολμούσε να θέσει ο Καστανίδης σε δημοψήφισμα το νομοθετικό φασιστικό του έκτρωμα περί "εχθροπάθειας", για το οποίο η καλή μας ακρο-Αριστερά, η χρυσή εφεδρεία του συστήματος, σφυρίζει αδιάφορα και επιχαίρει στα κρυφά....

    Οταν λέω ότι η ΝΔ έχει διαβρωθεί μέχρι μυελού οστέων από το νωθρό και άβουλο πνεύμα της νεο-καραμανλικής περιόδου, το εννοώ.

    Και ορίστε και η επιβεβαίωση: Βρέθηκα σήμερα στον Πειραιά. Νεοεκλεγμένος δήμαρχος ο Μιχαλολιάκος, παραδοσιακός δεξιός νεοδημοκράτης. Νομίζω ότι αν τον έλεγε κανείς "καραδεξιό", δεν θα έπεφτε έξω. Φιλοσαμαρικός από τους πρώτους.
    Και τι είδα; Το κέντρο του Πειραιά, μέχρι και ο εμπορικός πεζόδρομος της Σωτήρος, ο παράδεισος του παραεμπορίου. Η Ηρώων Πολυτεχνείου επίσης. Η Βασιλέως Γεωργίου απέναντι από την Αγία Τριάδα, μία απλωμένη λινάτσα όλο το πεζοδρόμιο. Αφήνω πια την Εθνικής Αντιστάσεως.
    Οταν, λοιπόν, ένας δεδηλωμένος δεξιός φιλοσαμαρικός δήμαρχος σαν τον Μιχαλολιάκο δεν κάνει τίποτα για το παραεμπόριο στο κέντρο της πόλης του, δεν πιστεύετε πως τα περί πατριωτισμού κλπ της Δεξιάς είναι πλέον στη σφαίρα της θεωρίας ή ότι αφορούν μερικούς ψαγμένους τύπους που έχουν συνείδηση των πραγμάτων και που άλλοι καθωσπρέπει δεξιοί αντιμετωπίζουν συγκαταβατικά ή ειρωνικά;
    Και στάθηκα στο παραεμπόριο επειδή πιστεύω ότι είναι λυδία λίθος και για θέματα τήρησης των νόμων και για θέματα πατριωτισμού.
    Κύριε Μιχαλολιάκο, είστε μεταξεταστέος.

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ ΒΙΣ 05/03/2011 17:27:52

      Αρχη ανδρα δεικνυσι!!!

    • thanasis avatar
      thanasis @ ΒΙΣ 06/03/2011 12:18:49

      καιρος να απαλλαγουμε μην ψηφιζοντας τους και στελνοντας
      τους στο χρονοντουλαπο της ιστοριας

  9. SXOLIASTHS avatar
    SXOLIASTHS 05/03/2011 15:10:50

    Οταν η ΝΔ ήταν ακόμα κυβέρνηση ο για εμένα, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ Χρήστος Γιανναράς α είχε γράψει και τα ξαναγράφει αυτά: "για πολλά χρόνια ο πολιτικός λόγος πασοκοποιήθηκε."
    "Της Ν.Δ έγραφε συμπεριλαμβανομένης ως ριζικώς εκπασοκισθείσας" Κανείς από τους σήμερα κατα του Κ.Κ φωνασκούντες δεν τα ακούγανε....Κανείς δεν ξεσηκώθηκε ούτε όταν με την ιδιότητα του υφυπουργού Εθνικής Αμύνης ο νυν Δημαρχος Πειραιά διέταξε ΜΕΣΙΣΤΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ στον θάνατο του Φλωράκη "για τις υπηρεσίες που προσέφερε στην Πατριδα"
    ΠΟΙΕΣ ΑΡΑΓΕ;;; Μούγγα στη στρούγγα τότε.. Για τον ερχομό του ΠΑΣΟΚ στα πράγματα ευθύνονται ΜΟΝΟΝ δύο . Το κόμμα που θα μας απήλλασαι από το ΠΑΣΟΚΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ... και η ηλιθιότητα του παραδομένου σε νιρβάνα και τότε αλλά και τώρα, ΄Ελληνα. Πολύ δε φοβάμαι για το περαιτέρω "πλάτεμα και βάθεμα" της δεύτερης αιτίας. Πολύ φοβάμαι ότι έχουμε φθάσει στο σημείο εκείνο που λέγεται "οτι κι αν κάνεις χάνεις" η κοινώς στο σκάκι ΜΑΤ !!!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ SXOLIASTHS 05/03/2011 15:14:31

      Συμπτωματικά, πριν από ελάχιστα λεπτά έγραψα για τον νυν δήμαρχο Πειραιά Βασίλη Μιχαλολιάκο και τη σκανδαλώδη ανοχή του απέναντι στο παρεμπόριο. Το περιστατικό που ανέφερες συμπληρώνει το ψηφιδωτό. Που είναι δυστυχώς το ψηφιδωτό της παράταξης εν γένει.
      Δεν είναι μόνο ο Σπηλιωτόπουλος και οι λοιποί σπηλιωτόπουλοι που εκπροσωπούν την παθογένεια.
      Διότι άλλο είναι μία τιμητική ανακοίνωση και ένα στεφάνι, αυτά είναι δείγματα πολιτικού πολιτισμού, και άλλο η σημαία μεσίστια. Αυτό είναι δείγμα γυμνοσαλιαγκισμού.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ΒΙΣ 05/03/2011 15:16:32

        Ο Μιχαλολιάκος, σε προεκλογικό του φυλλάδιο ως υποψήφιος δήμαρχος, έγραφε ότι θα ενισχύσει την "πολυπολιτισμικότητα του Πειραιά".
        Εννοούσε ότι θα παραδώσει τα κεντρικά πεζοδρόμια στους Αφρικανούς και τους Μπαγκλαντέζους;
        Μπορεί....

  10. Misha avatar
    Misha 05/03/2011 15:34:09

    ΒΙΣ

    Γιατί σε παραξενεύει η κατάσταση με τους μαυρούκους που πουλάνε τσάντες;
    Τι περίμενες όταν η ΝΔ με την αγαστή συνεργασία του ΠΑΣΟΚ πλέον , παρέδωσε όλο το λιμάνι στους κινέζους ;
    Τσάινα τάουν θα γίνει το λιμάνι!
    Με Μπρούς Λη και Τσάκι Τσαν και Τριάδες που θα σπάνε γόνατα για 50 ευρώ!
    Επενδυτές απο Κίνα δεν ψάχναμε; Ήρθανε και θα έλθουν ακομα περισσότεροι!!!

    Bλέπεις κάποια ορατή διέξοδο; Προσωπικά, μετά και το τελευταίο ρεσάλτο των πρακτόρων των ΗΠΑ στη Βόρεια Αφρική δεν βλέπω προοπτικές στον ορατό ορίζοντα. Τα πράγματα θα σκοτεινιάσουν κι άλλο ,κι άλλο , κι άλλο μέχρι που θ αρχίσουν τα αστραπόβροντα κι οι κυκλώνες...
    Είμαστε στη φάση που έλεγε ο άη Κοσμάς «Ψυχή και Χριστός σας χρειάζονται. Αυτά τα δύο όλος ο κόσμος να πέσει δεν ημπορεί να σας τα πάρη εκτός και τα δώσετε με το θέλημά σας. Αυτά τα δύο να τα φυλάττετε να μην τα χάσετε”. »

    • Φιλελεύθερος avatar
      Φιλελεύθερος @ Misha 05/03/2011 17:36:26

      Ναί ο Χριστός θα σε σώσει περίμενε...τη δευτέρα παρουσία.

      • yossarian avatar
        yossarian @ Φιλελεύθερος 06/03/2011 18:28:20

        ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΞΙΣΤΗ-ΛΕΝΙΝΙΣΤΗ

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Misha 05/03/2011 18:52:09

      Μίσα, δεν νομίζω η σύμβαση με τους Κινέζους στο λιμάνι να έχει σχέση με την κατάσταση αυτή. Εννοείται ότι γνωρίζω καλά ότι τα προϊόντα που πουλάνε οι Αφροασιάτες τα διοχετεύουν στην αγορά Κινέζοι (αλλά και Έλληνες), ίσως όμως και άλλοι ομοεθνείς τους (όχι φυσικά φτωχαδάκια). Λέγεται ότι εμπλέκεται και η ιταλική Καμόρρα. Το παρεμπόριο πρέπει να χτυπηθεί πρώτα στην πηγή του, αλλά ταυτόχρονα και στο επίπεδο της διάθεσης.
      Οι τύποι που πουλάνε πράγματα στον δρόμο είναι ο τελευταίος κρίκος της αλυσίδας, φτωχαδάκια είναι, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να τους αφήνουμε. Ούτε ότι ο Μιχαλολιάκος αθωώνεται επειδή η σύμβαση με τους Κινέζους δεν είναι (κατά τη γνώμη σου και τη γνώμη άλλων) επωφελής. Είναι δύο διαφορετικά πράγματα αυτά. Ο δημότης του Πειραιά δεν εξέλεξε τον Μιχαλολιάκο για να κάνει αντάρτικο στη σύμβαση ή να επαινεί τη σύμβαση, ο δημότης εξέλεξε τον Μιχαλολιάκο για να έχει πόλη καθαρή και ευπρεπισμένη και πεζοδρόμια καθαρά από αυτοκίνητα, μηχανάκια, παρεμπόριο κλπ. Για τον λόγο αυτό πληρώνει ο δημότης δημοτικά τέλη.
      Και εγώ μέχρι πρότινος δημότης Πειραιά ήμουν και με αφορά. Η γυναίκα μου εξακολουθεί να είναι και ψήφισε Μιχαλολιάκο στις προηγούμενες εκλογές. Η μητέρα μου και άλλα μέλη της οικογένειάς μου, επίσης.

      • Misha avatar
        Misha @ ΒΙΣ 05/03/2011 19:24:31

        Έλα τωρα ΒΙΣ!
        Ουδείς μπορεί να κάνει κάτι με το παραεμποριο γιατί αυτό εμπορεύεται κινέζικα...Κι αν πιάσεις 1000 θα βγούν άλλοι τόσοι κι άλλοι τόσοι, και οι φυλακές μας δε χωράνε ...
        Πιανουν κινέζους και τους βγάζει η πρεσβεία...Γυρω από την Ομονοια είναι τα κινέζικα μαγαζιά που δνε έχουν ουτε χαρτιά ουτε ταμειακες κι όμως δεν τους αγγίζει κανείς...
        Αυτό που συμβαίνει με τον Πειραιά είναι πως με την συμβαση παραχωρησης του λιμανιού , η πολη μετατρέπεται ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ σε china town.
        Οπότε ...υπομονή...καθώς δε μπορούμε να τα βάλουμε με τον κάπταιν Γού...

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ ΒΙΣ 05/03/2011 19:40:01

        "Οι τύποι που πουλάνε πράγματα στον δρόμο είναι ο τελευταίος κρίκος της αλυσίδας, φτωχαδάκια είναι, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να τους αφήνουμε"

        Το οποίο μεταφράζεται ως, ασχολιούμαστε πρώτα με την τελευταία τρύπα του ζουρνά που είναι και αντιαισθητική, σκουρόχρωμη, άπλυτη και αλλόθρησκη (sic), και μετά ασχολούμαστε, θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος, με τους μεγαλοκαρχαρίες.

        Εκτός κι αν έχουν πιαστεί όλοι οι εγχώριοι και εισαγόμενοι απατεώνες, καταχραστές, φοροφυγάδες, λαθρέμποροι κτλ και ήρθε η ώρα να παταχθεί και η "μαρίδα".

        Αλλά έτσι πρέπει να εφαρμόζεται σύμφωνα με μερικούς ο νόμος, σαν το δίχτυ της αράχνης, που πιάνει τα μικρά ζουζούνια, αλλά τα πολύ μεγάλα που τον σκίζουν, μπορούν να τον διαπερνούν.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Κάποιος 05/03/2011 21:46:04

          Τώρα περιμένεις να σου απαντήσω; Περίμενε και άλλο λίγο pljiiiz.
          Γράφεις και τα sic σου, μας έπεισες για το απολυτήριό σου.

          • Makedonas Thessalonikios avatar
            Makedonas Thessalonikios @ ΒΙΣ 08/03/2011 00:46:25

            Alitheia filtate Kapoie pes mou se parakalo pou exeis spoudasei
            kai ti,dioti tha skaso apo tin periergeia.
            Kai poso xronon eisai an epitrepetai,kai ton topo katagogis sou.
            De thelo na gino adiakritos pros Theou.
            Sou ftiaxno portraito,opos ekana kai ston paiktara to Rodino,
            Sti Foteini,ston Arxaio,stin asynagonisti Ioretta,kai prosfata,
            sti sympathestati Dora,pou mallon apo tin Elwetia grafei.
            To portraito tou filou Messiniou tha einai se liges imeres etoimo.
            Kalinyxta kai nasai panta kala.

  11. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 05/03/2011 15:51:18

    Δεν έχουμε αυταπάτες. Ουδείς ετόλμησε έως τώρα να προπορευτεί των επιταγών των καιρών.

  12. mixalios avatar
    mixalios 05/03/2011 15:53:11

    Καλό απόγευμα. Misha η τελευταία δανεική παράγραφος σ΄εσωσε. Τ'οχεις και εχεις το πάντρεμα.

  13. politeutis avatar
    politeutis 05/03/2011 16:21:35

    Me arouli pantos ego n.d den psifizo

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ politeutis 05/03/2011 17:32:09

      Δεν εισαι ο μονος!! Με Στυλιανιδη τον μπουζουκοβιο, παιζει??

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ αχ κουλα!! 05/03/2011 22:52:03

        Σε παρακαλώ! Ο Στυλ είναι πολύ σικάτος, Λόντρα και Παρίσια απαιτούν τα γούστα του.

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ αχ κουλα!! 05/03/2011 22:55:59

        Πάντως και οι 2 που αναφέρατε, έχουν διατελέσει Υπουργοί Παιδείας και μάλιστα διαδοχικά. Δημιουργήθηκε παράδοση λοιπόν στα εκπαιδευτικά/ακαδημαϊκά χρονικά "Η Σχολή των Σικάτων" (κι όχι Συκάτων, άντε δε ντρέπεστε, που πάει ο νούς σας). Κι ήρθε η Άννα να τη συνεχίσει στη θηλυκή εκδοχή της. Έ ρε όλοι οι μορφονιοί και οι μορφονιές μας κάτσαν σε χαλεπούς καιρούς..

        • αχ κουλα!! avatar
          αχ κουλα!! @ ΝΙΚΟΛΑΣ 06/03/2011 07:20:51

          Και να σκεφτει καποιος οτι απο το υπουργειο παιδειας περασε καποτε και ο Καζαντζακης!!!
          Τι μεγεθη ειστε βρε Εβρη και Αρη!!!

  14. Γ.Τ. avatar
    Γ.Τ. 05/03/2011 16:51:55

    Αδερφια περιμενουμε τοσα χρονια εναν ηγετη να μιλησει με απλες κουβεντες. Να μας ακουμπησει στον ωμο και να μας πει ξεκιναμε. Ξεκιναμε για την πατριδα να την κανουμε παλι μεγαλη. Ολοι θα προχωρησουμε για το στοχο! Και δεν προκειται να ζητησουμε τιποτα ως ανταλλαγμα. Αρκει τα παιδια μας να εχουν μια βαση για να συνεχισουν την υπαρξη αυτου του παγκοσμιου φαρου ελπιδας και φωτος που λεγεται Ελληνισμος!!

  15. anonymous avatar
    anonymous 05/03/2011 16:52:30

    Κατι σαν τον μεγάλο πατριωτικό πόλεμο του Στάλιν μου θυμίζει. Τια θα γίνει με τα κλεμένα θα μας τα δώσει πίσω ή θα έχουμε μετα τον Γιωργάκη τον συμφοιτητή Αντωνάκη?

  16. ΤΙΜΑΙΟΣ avatar
    ΤΙΜΑΙΟΣ 05/03/2011 16:58:08

    Το παραπανω αρθρο ειναι συνεχεια του εξαιρετικου αρθρου του Γιανναρα στην Καθημερινη της προηγουμενης Κυριακης

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ ΤΙΜΑΙΟΣ 05/03/2011 17:41:02

      @ΤΙΜΑΙΟΣ
      δεν θα συμφωνησω μαζι σας. Την προηγουμενη Κυριακη ο κ. Γιανναρας αγνοει το μεχρι σημερα εργο ως αρχηγου της ΝΔ (μη υπογραφη μνημονιου, διακηρυξη ΑΟΖ) και επικεντρωνεται μονο στο ελλειματικο στελεχιακο δυναμικο. Θα συμφωνησω οτι αυτα τα "φαιδρα" προσωπα που βλεπουμε κανουν μεγαλο κακο, αλλα πιστευω ακραδαντα οτι ο Α. Σαμαρας εχει προσωπικη αντζεντα. Γιατι δεν μπορω σε καμμια περιπτωση να δεχτω οτι εχει αυτοκτονικες τασεις!!!!

      • ΤΙΜΑΙΟΣ avatar
        ΤΙΜΑΙΟΣ @ αχ κουλα!! 05/03/2011 19:27:43

        Όπως πολύ σωστά παρατηρήσατε ο Γιανναράς δεν έκανε καμία αναφορά σε πολιτικές, έκανε αναφορά σε εσωκομματικές πρακτικές. Συμφωνώ ότι ο Σαμαράς έχει προσωπική ατζέντα, και ότι με πολύ προσωπικό αγώνα έχει κατορθώσει πολλά.
        Όμως χρειάζεται προσοχή καθώς πιστεύω ο συναγελασμός με πολλά από αυτά τα φαιδρά πρόσωπα -που όλοι γνωρίζουμε- ίσως και καθώς απομακρυνόμαστε από την ημερομηνία εκλογής του αναιρέσει την δυναμική αυτής ακριβώς της εκλογής.

        • αχ κουλα!! avatar
          αχ κουλα!! @ ΤΙΜΑΙΟΣ 05/03/2011 21:05:55

          Θα πρεπει να παραδεχτουμε οτι ο Α. Σαμαρας παρελαβε ενα τελειως διαλυμμενο μορφωμα. Ολοι ειχαν προσωπικες αντζεντες και πολλοι απο αυτους συνεχιζουν να εχουν. Καποιοι ανερματιστοι, μπουζοκοβιοι, αποτυχωντες απ'οπου και αν περασαν, χαρακτηριζουν παραπολιτικα εαυτους δελφινους. Αυτοι βεβαιως και προσπαθουν να αναιρεσουν την δυναμικη μιας κινηματικης εκλογης, λογω προσωπικης ιδιοτελειας. Ειναι στο χερι του αρχηγου του κομματος να τους τελειωσει. Στη συνειδηση οχι μονο της βασης του κομματος αλλα και του κοσμου γενικοτερα ειναι απαξιωμενοι ετσι και αλλιως.

      • juliet avatar
        juliet @ αχ κουλα!! 05/03/2011 19:38:44

        Αχ,Κούλα,γεια, δε μπορώ να καταλάβω γιατι το βράδυ των εκλογών για την ανάδειξη του αρχηγού κάποιοι στράβωσαν.Ξέρετε δεν είναι ανάγκη να σας πω τι γινόταν .
        Δε συμφώνησαν οτι ο λαός θα αποφασίσει για τον αρχηγό;
        Είπατε οτι όλοι ανήκουμε στην ίδια παράταξη,σωστά ,γιατί δε θέλουν να το καταλάβουν μερικοί;
        Αν θέλουν να πάρουν συντάξη ,ας πάνε στο καλό.Ας αφήσουν νέους να δουλέψουν.Ουδείς αναντικαταστάτος.Δεν θα χάσουμε και τις διάνοιες!!
        Διάβασα κάπου οτι ο πρώην δήμαρχος Αθηνών διαδίδει οτι θα κατέβει -οχι τη σκάλα-στη Α΄Αθηνών.
        Σκεφτήτε λοιπόν,να ξαναδούμε ανθρώπους που οδήγησαν το κόμμα ...εκεί που το οδήγησαν.Λίγη αυτογνωσία δε βλάπτει.

        • thanasis avatar
          thanasis @ juliet 06/03/2011 12:22:24

          το βραδυ των εκλογων ο ΚΚ μας αφησε γυμνους
          λεγοντας οτι παραιτειται και αφησε την παρεα
          των προθυμων να αλωση το κρατος και να
          υποδουλωσει το κρατος στοΔΝΤ-ΤΡΟΙΚΑ

  17. Φιλελεύθερος avatar
    Φιλελεύθερος 05/03/2011 17:27:35

    Το να αυτοπροσδιορίζεται ο καθένας είναι αναφαίρετο δικαίωμα του, το να απαιτεί την αποδοχή του αυτοπροσδιορισμού του απο τους υπόλοιπους είναι αντίληψη βαθιά φασιστική. Το να βάζεις ταμπέλες και περιχαρακώσεις σε θέματα πατριωτικής στάσης απλά και μόνο επειδή διαφωνείς με τους υπόλοιπους είναι στάση που δεν σε τιμά(προς τον συντάκτη). Επειδή εγώ είμαι φιλελεύθερος δεν σημαίνει οτι είμαι λιγότερο πατριώτης απο εσένα ή απο ένα αριστερό, όπως και το εάν κάποιος στις εσωκομματικές ψήφισε Μπακογιάννη δεν σημαίνει ότι είναι πλανεμένος ή διεφθαρμένος. Επειδή και εγώ λοιπόν ξέρω καλά αυτό το χώρο (Ν.Δ) έχω να σου πω αρκετά ονόματα λαμόγιων, ανύπαρκτων και αρχικλεφταράδων, οι οποίοι ήταν Σαμαρικότεροι του Σαμαρά, όπως έχω να σου πώ και παραδείγματα πασόκων και αριστερών οι οποίοι πονάν αυτόν τον τόπο και τα κίνητρα τους είναι ανιδιοτελή. Το ότι οι απόψεις μας μπορεί να μη συμπίπτουν σημαίνει διαφορα οπτικής, ιδεολογίας κλπ,δεν σημαίνει διαφορά πατριωτικών κινήτρων. Φιλικά ένας λιγότερο ....παλιός

  18. ενας παλιός avatar
    ενας παλιός 05/03/2011 17:49:46

    Αγαπητε φιλελευθερε,
    δεν μίλησα σε καμία περίπτωση για τον κόσμο που ψήφισε Μπακογιάννη,
    τα μεγαλοστελέχια όμως ξέραν για ποιόν τρέχανε.
    Γιακουμάτοι, Γιαννόπουλοι ακόμη κι ο πολύς Πάνος Καμένος ξέραν τον πολιτικό πολιτισμό με τον οποίο ταυτίζονταν.
    Αν πίστευαν (και προφανώς πιστεύεις κι εσύ) ότι έτσι θα πάει μπροστά η πατρίδα.
    Με συγχωρείς διαφωνούμε(κι αυτό βέβαια είναι θεμιτό).
    Αν όμως το ίδιο πιστεύει κι ο Αρχηγός, τότε μάλλον κι αυτός θα πάει μαζί με το σύστημα.
    Γιατί αγαπημένοι μου φίλοι το σύστημα ξεψύχησε με την εκλογή του, η δε αναγγελία θανάτου του έγινε την ημέρα ψήφισης του μνημονίου.

    • Λάμπρος avatar
      Λάμπρος @ ενας παλιός 05/03/2011 23:09:37

      Ο κόσμος που απλά ψήφισε Μπακογιάννη και ο «κόσμος» που την στηρίζει στο διαδίκτυο εν έτει 2011 και με ψευδώνυμο «Φιλελεύθερος» (όπα, ρε μεγάλε), είναι τελείως άλλο πράγμα...

      • thanasis avatar
        thanasis @ Λάμπρος 06/03/2011 12:26:05

        ας μας μιληση η ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ για τα στελεχη της κραταιας
        ΟΝΝΕΔ γιατι τα διεγραψε αφου ειναι τοσο φιλευθερη
        και θελει ολες τις αποψεις.ακομα ας μας πη γιατι εφυγε
        ομως να μην κρυφτη πισω απο οτι την απαξιωσαν
        και τετοιες μπαρουφες

  19. Misha avatar
    Misha 05/03/2011 17:51:34

    H Nτόρα θα αργήσει περισσότερο, οπότε μάλλον έχω περισσότερες πιθανότητες από εσένα ... :)

    • Φιλελεύθερος avatar
      Φιλελεύθερος @ Misha 05/03/2011 18:03:41

      Άλλαξε η εποχή...Υδροχόος is coming JESUS IS MISSING

      • Misha avatar
        Misha @ Φιλελεύθερος 05/03/2011 18:09:24

        Ντυθηκε Υδροχόος ο αρχηγός σου μετά το κράξιμο που έφαγε προχτές;

        • Φιλελεύθερος avatar
          Φιλελεύθερος @ Misha 05/03/2011 20:26:01

          ΟΥΤΕ ΚΑΝ... άσε που το έθιμο είναι παγανιστικό, οπώτε θεός φυλάξει
          Σοβαρά τώρα αν είσαι νέος σε ηλικία πρέπει να το κοιτάξεις αυτό με τον JESUS γιατί είναι κριμα....

          • Misha avatar
            Misha @ Φιλελεύθερος 05/03/2011 20:59:48

            Εσεις οι «φιλελευθεροι» δεν έχετε προβλημα με ταμπου...
            Παντρευεστε και μεταξύ σας , σαν τον Βεστερβέλε ...

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ Φιλελεύθερος 05/03/2011 21:47:38

            Μίσα, μην τσιμπάς, προβοκάτορας είναι ο τυπάκος. Ο,τι πει ο κύριος.

          • Misha avatar
            Misha @ Φιλελεύθερος 05/03/2011 22:36:21

            ΒΙΣ

            Είναι κουκλιά τα ντοράκια ...Αυτοκαρφωνονται...
            Γι αυτό τον τσίγκλισα :)

  20. Panagiotis anagnostopoulos avatar
    Panagiotis anagnostopoulos 05/03/2011 18:07:32

    Μπράβο, εξαιρετικό άρθρο και πολύ σωστό. Τίποτα δεν αλλάζει μόνο και μόνο επειδή άλλαξε ο αρχηγός. Χρειάζονται νέα πρόσωπα, ικανά και σωστά. Οργανόγραμμα που να μπορεί να σκορπίσει αισιοδοξία. Διαφορετικά δεν ΄θα μπορέσουμε να αποφύγουμε την καταστροφή.

    "Όλα όσα αναφέρονται λοιπόν, σε σχέση με την επιμήκυνση των 110 δις €, με την επαναγορά χρέους κλπ, είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας (με εξαίρεση ίσως την άμεση διαγραφή 40-50% του χρέους). Το πρόβλημα της χώρας μας δεν είναι το τι θα συμβεί μετά το 2013, αλλά το πώς θα εξασφαλισθεί σήμερα ο βραχυπρόθεσμος δανεισμός των 22,54 δις € (Πίνακας ΙΙ), ή 1,88 δις € μηνιαία (με αρχή τον Ιανουάριο του 2011), έτσι ώστε να εξοφλούνται οι μηνιαίες υποχρεώσεις του κράτους μας (μισθοί, συντάξεις κλπ) - υποθέτοντας φυσικά ότι, με εντολή του ΔΝΤ προηγούνται οι δανειστές μας (28 δις € χρεολύσια, συν τους τόκους). " πηγή http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2300.aspx

  21. giorgos avatar
    giorgos 05/03/2011 18:10:20

    ΔΕΙΤΕ LIVE TO ΝΤΕΡΜΠΙ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΡΗΣ-ΗΡΑΚΛΗΣ ΣΤΟ MALESINABLOG

    • Makedonas Thessalonikios avatar
      Makedonas Thessalonikios @ giorgos 07/03/2011 18:12:17

      I pio sowari protasi pou exei grafei toulaxiston ta teleutaia 3 eikositetraora!
      Euxaristoume file Giorgo.

  22. ΤΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 05/03/2011 18:23:41

    Aυτοι που ταχθηκαν με την ΄Κα΄δεν μπορεσαν να αντιληφθουν ποιον θα ψηφισει ο κοσμος. Φαντασου ποσο μακρια βλεπουν. Αυτοι οι μπαρουφολογοι,αυτα τα ΄τερατα διανοιας , αυτοι οι γιγαντες πολιτικης σκεψης και αναλυσης,αυτοι οολοι ειναι συνειπευθυνοι για το χαλι της Πατριδας μας.Πρεπει αυτοι λοιπον να πεταχθουν κλοτσηδόν απο τις λιστες της ΝΔ.

    • Φιλελεύθερος avatar
      Φιλελεύθερος @ ΤΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 05/03/2011 20:21:17

      Πρέπει όντως να καθαρίσει ιδεολογικά η ΝΔ, πρέπει να μείνουν μόνο θρησκόληπτοι, στρατιωτικοί και "ανοιξιάτικοι " παράγοντες.

  23. blechtrommel avatar
    blechtrommel 05/03/2011 18:32:30

    απορία:
    το αρχηγός, γιατί το γράφετε με α κεφαλαίo;

    • Φιλελεύθερος avatar
      Φιλελεύθερος @ blechtrommel 05/03/2011 20:19:15

      γιατί είναι μεγάλος

      • αχ κουλα!! avatar
        αχ κουλα!! @ Φιλελεύθερος 05/03/2011 21:07:36

        λαθος, γιατι ειναι ψηλος!!!!

  24. ενας παλιός avatar
    ενας παλιός 05/03/2011 19:10:02

    to γραφω με κεφαλαία γιατι έτσι γουστάρω.

    • blechtrommel avatar
      blechtrommel @ ενας παλιός 05/03/2011 19:12:45

      οκ,συνεχίστε την προσπάθειά σας.

      • Yiantheman avatar
        Yiantheman @ blechtrommel 05/03/2011 21:15:55

        Κι εσείς τη δική σας (είναι πασιφανέστατη!!!).

      • thanasis avatar
        thanasis @ blechtrommel 06/03/2011 12:28:34

        ολοι μαζυ συνεχιζουμε την προσπαθεια για αυτη την πατριωτικη
        παραταξη

        • Makedonas Thessalonikios avatar
          Makedonas Thessalonikios @ thanasis 07/03/2011 18:07:09

          Filoi mou me syginisate!
          Mou teleiosan kai ta xartomantila!

  25. Εnzo avatar
    Εnzo 05/03/2011 20:54:34

    Ένα πουλάκι κάθεται σε κάρβουνα αναμμένα
    κι οι μάγκες που το γούσταραν ολημερίς το παίζαν.

    Κάποια μέρα ένα πρωί θα πετάξει το πουλί
    και οι μάγκες θα το παίζουν λούφα και παραλλαγή
    και οι μάγκες θα το παίζουν λούφα και παραλλαγή

    Ένα πουλάκι κλώσαγε πανώ σ’ ενά φαντάρο
    κι απ’ το πολύ το φούμαρο ντουμάνιασε ο μαύρος.

    Κάποια μέρα ένα πρωί θα πετάξει το πουλί
    και οι μάγκες θα το παίζουν λούφα και παραλλαγή


    οπααααααααα
    ααααααααλλα της!
    λευτερια αδερφια απο τους homus prasinofrourus! ερχεται!




    και οι μάγκες θα το παίζουν λούφα και παραλλαγή

  26. kouklos avatar
    kouklos 05/03/2011 21:06:15

    Ισότητα, ισοπολιτεία, ΑΟΖ και αντιμνημονιακός. ΑΥΤΑ; ; Με αυτά θα εκλεγεί πρωθυπουργός;; Βλέπω πάλι γιωργάκη και μετά θα φταίει ο φονιάς. Ρε σεις θα πάει κανείς μέσα;;; Θα φέρει κανείς πίσω τα κλεμένα;;; Ρε σεις πόσα είναι τα κλεμένα;; τι λέει γι΄ αυτά δεν τον βολεύει; δεν αποδείχθηκε;; Όποιος και να βγει μισθούς θα συνεχίσει να κόβει και θα έχει δικαιολογία ότι έχει πρόσφατη λαϊκή εντολή καλά ""τρία πουλάκια κάθονταν ........."

  27. Foxy T. avatar
    Foxy T. 05/03/2011 21:10:00

    Σε ομόνυμο σάιτ παραπολιτικών διάβασα πριν λίγο ονόματα που θα είναι στα ψηφοδέλτια της Ν.Δ. όποτε γίνουν εκλογές... Δυστυχώς μια απ τα ίδια! Ανανέωση με αυτά τα ονόματα δεν γίνεται.
    Απορώ δηλαδη... οι ίδιοι και τα παιδιά τους θα κάνουν την αλλαγή στην πορεία του κόμματος και της χώρας;
    Επαγγελματίες πολιτικοί, τέκνα και ανίψια...
    Περιμένω διάψευση με πράξεις πάντως!

    • anonymous avatar
      anonymous @ Foxy T. 05/03/2011 21:14:47

      Οσο κανουν ότι δεν καταλαβαίνουν ότι ο κόσμος έχει γυρίσει την πλάτη σε ΟΛΑ τα κόμματα θα γνωρίζουν ήττες. Δεν θέλουμε πια αυτό το πολιτικό προσωπικό.

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ Foxy T. 06/03/2011 07:23:49

      Μονοι τους τα δινουν, μονοι τους τα γραφουν.
      Σε πληροφορω οτι δεν ισχυει απολυτως τιποτα!!!!!!!!!!!

  28. Foxy T. avatar
    Foxy T. 05/03/2011 21:44:57

    O Σαμ δεν έχει καταλάβει ακόμη ότι τον προτιμήσαμε από τη Ψηλή γιατί θέλαμε για αρχηγό αυτόν που μπορούσε να καθαρίσει πρώτα το κόμμα από τις οικογένειες, τους κουμπάρους, τους κολλητούς, τους βαρώνους, τους λοχαγούς και τους Λοχίες;
    Οι μισοί Ν.Δκράτες δεν πάνε να ψηφίσουν εδώ και 2 χρόνια. Και οι υπόλοιποι που πάνε το κάνουν βρίζοντας τα συγκεκριμένα 50-100 ονόματα που βρίσκονται μονίμως στα ψηφοδέλτια. Τι άλλο να κάνει ο μέσος Ν.Δκράτης για να δείξει στον Αρχηγό ότι καλώς έφυγε η Ψηλή... αλλά δε φτάνει αυτό μόνο.
    Τι πάει να πει εκλεγμένος βουλευτής μπαίνει κατευθείαν στο ψηφοδέλτιο; Εκλέχτηκες κύριε 2 φορές με τη σημαία μας... τέλος. Σε ευχαριστούμε πολύ για τη προσφορά σου, αλλά το κόμμα δεν είναι ιδιοκτησία κανενός. Η κοινωνία προχωράει, χρειάζομαστε νέες ιδέες και νέες προσπάθειες.
    Ήρθε η ώρα να φύγουν και οι υπόλοιποι της προηγούμενης 10 ετίας, είται Ντορικοί, Καραμανλικοί, Σαμαρικοί... Αυτό είναι Ανανέωση, αυτό θα λέγεται Νέα Μεταπολίτευση. Όλα τα άλλα είναι λόγια!
    Όσο για τα τέκνα και τα ανήψια... όταν για παράδειγμα ο Πρόεδρος αποφασίσει να κόψει ένα Γόνο με επίθετο και στη θέση του βάλει μια προσωπικότητα της περιοχής, θα χάσει από τους παραδοσιακούς οπαδούς της ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ, αλλά θα κερδίσει τις δεκαπλάσιες ψήφους από πραγματικούς ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ, οι οποίοι θα επιστρέψουν στην κάλπη όταν συμβει αυτό.
    Αν δεν γίνει αυτό, πάνω από 28-30% η ΝΔ δεν θα πάρει. Και πολύ λέω!

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Foxy T. 05/03/2011 22:06:19

      Έχει μια βάση η κριτική σου ειδικά σε ότι αφορά τις μονοεδρικές περιφέρειες, που ο κόσμος δεν έχει επιλογές.

      Κατά τα λοιπά, στις πολυεδρικές, έχεις τη δυνατότητα να στείλεις τα "μούτρα" που δεν σου ταιτιάζουν στην αποστρατεία, όπως ορθά υπονοείς.

    • Λάμπρος avatar
      Λάμπρος @ Foxy T. 05/03/2011 23:13:48

      Το τι θα γίνει αν επιχειρούσε το «μεγάλο ξεκαθάρισμα» με τη μια το έχεις σκεφτεί;

      Λίγο θα θέλανε οι δεκάδες σκάρτοι (αλλά με πλούτο, διασυνδέσεις και προσβάσεις στα ΜΜΕ) να εξαφανίζανε το κόμμα, ή να τον έστελαν από εκεί που ήρθε;

      Ή νομίζεις ότι θα πέρναγε ό,τι ήθελε επειδή τον ψήφισε πανηγυρικά ο λαός πρόπερσυ;

  29. Ζαχος avatar
    Ζαχος 05/03/2011 21:55:17

    Ελπίζω μόνο η Νέα Μεταπολίτευση να μην προκύψει μέσα από μια νέα εθνική τραγωδία. Δυστυχώς η ελληνική ιστορία μας έχει συνηθίσει σε κάτι τέτοια...

  30. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 05/03/2011 22:44:42

    Αν δεν είμαι λάθος, σήμερα παρήλθε το χρονικό περιθώριο του ενός μήνα που χρειάζεται για την προκύρηξη πρόωρων εκλογών. Ισχύει αυτό;!
    Αν ισχύει, οι επόμενες εκλογές δε θα γίνουν με λίστα αλλά με σταυρό προτίμησης.
    Ακόμη κι αν ο Σαμαράς βάλει στο ψηφοδέλτιο στελέχη που δε θέλει η βάση, δεν υπάρχει κανένας λόγος να λάβουν τις αναγκαίες για την εκλογή τους ψήφους.
    Οι ψηφοφόροι μπορούν να καθορίσουν ποιούς θα στείλουν στη Βουλή. Τώρα αν "κολλήσουμε" πάλι στα "βαρειά" ονόματα....κακό της κεφαλής μας....

  31. Panos avatar
    Panos 05/03/2011 22:48:51

    Πρέπει:
    1) Να αναγνωριστούν μόνο τα χρέη που δεν προέρχονται από κομπίνες.
    2) πολλοί πολιτικοί να πάνε φυλακή και να κατασχεθούν οι περιουσίες τους.
    3) Να αλλάξουν οι νόμοι περι ασυλίας πολιτικών.
    4) Να δωθούν περισσότερες εξουσίες στο λαό, δηλαδή τα δημοψηφίσματα να γίνονται κατα εντολή του λαού και όχι των κυβερνήσεων.
    5) Να μην πουληθεί τίποτα! εν ονόματι μνημονίου.
    6) Να απαιτηθούν άμεσα οι Γερμανικές αποζημιώσεις, καθώς μόλις γίνει αυτό η Γερμάνια θα βρεθεί αυτομάτως με ελλειματική, ενώ εμείς με πλέονασμα!
    Οπότε τότε άλλοι θα τρέχουν να δινουν εξηγήσεις.
    6) Να στηριχθεί η ελληνική βιομηχανία.
    7) Να φύγουν οι μετανάστες.
    8) Συνεργασίες με Ισραηλ, Κινα, Ρωσία.

  32. Panos avatar
    Panos 05/03/2011 22:51:36

    Ξέχασα επίσης κάτι σημαντικό...

    9) Να κατηγορηθούν ευθέως οι εταιρίες/όμιλοι που μας τα παίρνουν.
    Ας γίνει ένας πολιτικός, ηθικός και νομικός πόλεμος εναντίων τους.
    βλέπε Goldman Sachs, Siemens κλπ κλπ.

    Για να μας φύγει και εμάς η ρετσινιά, και από ζητιάνοι να γίνουμε ήρωες στα ματια του πλανήτη.

    • lyzard avatar
      lyzard @ Panos 06/03/2011 16:22:34

      διαφωνω στον τροπο που διατυπωνεις το 7.
      επισης απο την φυλακιση προτιμω την εκτελεση των πολιτικων που θα αποδειχθει οτι με τις πραξεις τους προδοσαν τη χωρα. με τιμα αυτο?

  33. Λάμπρος avatar
    Λάμπρος 05/03/2011 23:08:23

    Συλλογικής νοημοσύνης. Όλοι έχουν πάρει χαμπάρι τι κουμάσια είστε. Και πήρατε μεγαλόπρεπα και συλλογικά τα τρία μου στις εσοκομματικές εκλογές.

    Οπότε, μην ψάχνεστε...

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Λάμπρος 05/03/2011 23:39:11

      Ψάξε αλλού για κομματόσκυλα.
      Και τους φασιστικούς πληθυντικούς β΄προσώπου και τις γενικεύσεις να τους απευθύνεις σε τίποτα πρόβατα μπας και τσιμπήσουν και όχι σε νοήμονες ανθρώπους.

    • Makedonas Thessalonikios avatar
      Makedonas Thessalonikios @ Λάμπρος 07/03/2011 18:17:52

      Gia poies esokkomatikes ekloges milas file Lampro;

  34. Foxy T. avatar
    Foxy T. 06/03/2011 00:42:24

    Η "επιλογή" στα ψηφοδέλτια είναι τόσο ελέυθερη όσο και το επιχείρημα μερικών τηλε-μαϊντανών πως άμα δεν σου αρέσει το πρόγραμμα άλλαξε κανάλι!
    Θα έπρεπε να το ξέρετε αυτό. Τα ψηφοδέλτια "φτιάχνονται" και "μαγειρέυονται"... Αυτό πρέπει και οφείλει να αλλάξει ο Πρόεδρος. Το μαγέιρεμα των οικογενειών και των βουλευτών δεινοσαύρων...
    Δυστυχώς έτσι την κάνουν τη δουλειά παιδιά. Ο παλιός και ο γόνος μπαίνουν με έτοιμη λίστα ψηφοφόρων και μερίκα εκατομμύρια από ¨χορηγούς" και ο νέος με στήριγμα την εργασιακή του πορεία μπαίνει γυμνός με τις ιδέες του και μόνο. Δεν υπάρχει επιλογή πραγματικά όπως πιστεύετε στο σύστημα.

  35. Amalia avatar
    Amalia 06/03/2011 02:20:50

    Καλά όλα αυτά, αλλά...
    1ον) Ο δεξιός πρωθυπουργός της Ουγγαρίας, αμέσως μετά την εκλογική του νίκη, πέταξε έξω από τη χώρα του το Δ.Ν.Τ. Δεν άκουσα να έπαθε τίποτα κακό η Ουγγαρία και οι Ούγγροι (πτώχευση, καταστροφή κ.τ.λ.). Ο Α. Σαμαράς μας είπε ότι αν θα γίνει πρωθυπουργός "θα τιμήσει την υπογραφή της Ελλάδας", δηλαδή του Jeffry. Τι συμπέρασμα βγάζει ο κόσμος απ' αυτή τη δήλωση; Ότι, δεν θα αλλάξει τίποτα αν ο Σαμαράς γίνει πρωθυπουργός, τι ΠΑΣΟΚ, τι ΝΔ, είναι μία από τα ίδια!
    2ον) Στην Ευρώπη, όλα τα κεντροδεξιά κόμματα -και όχι μόνον αυτά- έχουν πάρει σκληρές θέσεις για τη λαθρομετανάστευση. Εδώ ο κόσμος υποφέρει από τις συνέπειες της ανεξέλεγκτης λαθρομετανάστευσης, αλλά ο Α. Σαμαράς, μέχρι ώρας, δεν έχει πει κουβέντα για το τεράστιο αυτό θέμα. Και ούτε προβλέπω να λέει και στο μέλλον.
    3ον) Το ΠΑΣΟΚ προωθεί τώρα έναν νέο "αντιρατσιστικό" νόμο-έκτρωμα, με τον οποίο καταργείται ουσιαστικά η ελευθερία του λόγου και της άποψης. Ο Α. Σαμαράς σφυρίζει αδιάφορα. Την ίδια στάση τηρεί το κόμμα και σε μια σειρά από θέματα, στα οποία ο κόσμος αντιδρά, όπως η "κάρτα του πολίτη" κ.α.
    4ον) Τα "αποτελέσματα" που μας σερβίρουν οι εταιρείες δημοσκοπήσεων είναι τελείως αφύσικα σε σχέση με τις πραγματικές διαθέσεις της κοινωνίας και παίζουν παιχνίδια χειραγώγησης προς συγκεκριμένες κατευθύνσεις (συρρίκνωση των ποσοστών της ΝΔ με ταυτόχρονη διόγκωση ποσοστών των κομμάτων που συγκροτούν την περιβόητη "συμμαχία των προθύμων", με πιο κραυγαλέο παράδειγμα τα συνεχώς... ανεβασμένα ποσοστά του ΛΑΟΣ)!!! Και ο Α. Σαμαράς αντί να καταγγείλει αυτές τις δήθεν δημοσκοπήσεις και να τις απαξιώσει στα μάτια του λαού, σιωπά, ενώ τα στελέχη του κόμματος τις σχολιάζουν κιόλας στα κανάλια, νομιμοποιώντας τες!
    5ον) Οι αποκαλούμενοι από τον Κ. Καραμανλή "νταβατζήδες" (οι οποίοι πρωτοπορούν στα βρώμικα παιχνίδια χειραγώγησης του ελληνικού λαού) οργιάζουν κυριολεκτικά (π.χ. ο "εθνικός μας εργολάβος" με τα σκουπίδια στην Κερατέα κ.α.) και ο Α. Σαμαράς και σ' αυτή την περίπτωση σιωπά.
    Περιορίζομαι για την ώρα μόνο σ' αυτά. Μ' αυτά και μ' αυτά ενώ χάνει το ΠΑΣΟΚ, δεν κερδίζει η ΝΔ. Ποιος θα κερδίσει; Δείτε προσεκτικότερα τα πρόσφατα αποτελέσματα στον πρώτο δήμο της χώρας και θα καταλάβετε...

  36. kostas avatar
    kostas 06/03/2011 02:46:29

    ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΑΞΙΟΥΣ ΜΕ ΑΞΙΕΣ,ΑΦΘΑΡΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΖΑΚΙΑ, ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ,,ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 21 ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ,,ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ???Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΕΛΕΙ ΒΟΗΘΕΙΑ,,Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ,,,,,,

  37. thanasis avatar
    thanasis 06/03/2011 12:36:42

    καιρος ειναι ο αντωνης οσαμαρας να σαλπισει επιθεση στα θερινα
    ανακτορα ας ξεκινηση το κινημα που θα μας απαλλαξει απο
    την παρεα των προθυμων και οσφυοκαμπτων που στην
    προσπαθεια να κυβερνησουν υποθηκευσαν τα παντα
    και θα υποθηκευσουν για να παραμεινουν θα
    υποθηκευσουν ακομα την πολιτιστικη κληρονομια
    ας σαλπισει ο αντωνης σαν αλλος κολοκοτρωνης
    νικηταρας παπαφλεσσας την επιθεση και οι
    ελληνες ας πλαισιοσουν αυτη την νεα νεα αναγεννητικηκη
    επαναστση

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.