06/11/2008 21:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

ΖEITGEIST 2 – Addendum, «Το Πνεύμα των Καιρών»

[google -5147789611339628217&hl=en]

_____________________________________________________________________________ 

Τελικά, ο «Ξένος Δάκτυλος» και οι άλλοι φίλοι που το πρότειναν είχαν δίκιο. Η συζήτηση που γίνεται στην ανάρτησή μας για το ZEITGEIST είναι και μεγάλη και ενδιαφέρουσα και δίνει άλλες διαστάσεις στον προβληματισμό όλων μας.

ZEITGEIST προφέρεται "τσάϊτ-γκάϊστ» και σημαίνει «Το Πνεύμα των Καιρών».

Όπως γράφει και το Macedonia-Greece «είναι καιρός ν' ανοίξουμε τα μάτια μας. Είναι καιρός να καταλάβουμε ότι κανένας δεν δουλεύει για μας, κανένας δεν μας σέβεται στοιχειωδώς, κανένας δεν μας λέει την αλήθεια. Η παγκόσμια θεατρική παράσταση πολιτικών, δημοσιογράφων, τραπεζικών κι επιχειρηματιών που γλεντούν με το αίμα, τον ιδρώτα και τη ζωή των απλών ανθρώπων».

Πρόταση: Ποιος από τους φίλους αναγνώστες θα αναλάβει να κάνει μια σύντομη παρουσίαση και των δύο; Συμμετοχική δημοκρατία δεν μου θέλετε; Δουλειά.....

ΣΣ. Τα έχουμε αναρτήσει και στην κατηγορία ο κόσμος των ιδεών για να τα βρίσκετε εύκολα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. miaouth avatar
    miaouth 06/11/2008 22:03:35

    Ζητώ συγγνώμη που αισθάνομαι την ανάγκη να επαναλαμβάνομαι(τόσο πολύ, ώστε να μεταφέρω και το σχόλιο αυτό εδώ από το αρχικό post, αλλά εκεί "έφυγε" και λίγο ανακατεμένο).
    Όμως φίλοι, μου φαίνεται απίστευτο:
    Την ώρα που οι Αμερικάνοι εγκαταλείπουν την ψευδομεταφυσική, το ρίχνουν στην ψευδομεταφυσική οι Νεοέλληνες. Ήξερα ότι είμαστε η τελευταία χώρα του υπαρκτού “σοσιαλισμού”, φαίνεται ότι είμαστε και τα τελευταία “αμερικανάκια”.
    Ά ρε σε τι δρόμους οδηγεί η ψύχωση με τα “εθνικά”.
    Σήμερα, τα πραγματικά εθνικά προβλήματα είναι το πρόβλημα της κοινωνικής αλληλεγγύης και συνοχής και ακόμα περισσότερο, το πρόβλημα της οικολογίας.
    Δεν έχουμε πάρει χαμπάρι ότι τη χώρα μας την Ελλάδα σιγά σιγά ΕΜΕΙΣ την κάνουμε έρημο; Ή γουστάρουμε τόσο πολύ τη Μέση Ανατολή, όσο και οι φίλοι μας που ζούν εκεί;
    Υ.Γ. Όσοι αγαπούμε τη συμμετοχική δημοκρατία (κι εγώ μέσα), καλό είναι πρώτα να ασκηθούμε επαρκώς στην κοινή, κοινότατη αντιπροσωπευτική: Με πιό αντικειμενικό και ορθολογικό πνεύμα.

  2. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 06/11/2008 22:04:46

    Θελει τομο ολοκληρο...

  3. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 06/11/2008 22:08:33

    Βλεπετε κατρακυλα σημερα στην Wall Street? Σε μενα ηχει σαν προειδοποιηση...Αραπακο κατσε στ αυγα σου,αλλοιως δεν θα τα παμε/πας καλα!

  4. Factorx avatar
    Factorx 06/11/2008 22:11:34

    @miaouth.

    1. Καταρχήν νομιζω οτι πρέπει να είμαστε ενήμεροι για όλα. Συμφωνούμε δεν συμφωνούμε μαζί τους. Και δεν μπορούμε να αγνοούμε ένα θέμα που έχει απασχολήσει εκατομμύρια ανθρώπους σε όλον τον κόσμο. Σε αυτό είμαστε ξακάθαροι.

    2. Τι σημαίνει άραγε "ορθολογισμός"; Για κάντο μας πιο λιανά.

    3. Μήπως πρέπει να δούμε την κοινωνική και ιστορική εξέλιξη εντελώς διαφορετικά; Επειδή, για παράδειγμα, πλευρά του ορθολογισμού στον οποίο αναφέρεσαι είναι και η πάλη των ταξεων κι εγω δεν νομίζω οτι η Ιστορία εξελίχθηκε μόνο έτσι

    4. Τι θα έλεγες για τις συγκρούσεις των πολιτισμών;

  5. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 06/11/2008 22:34:49

    Πολύ φοβάμαι όμως πως αν στο πρώτο μέρος αναλωθήκαμε γύρω από το πρώτο κομμάτι του σχετικά με τις θρησκείες, εδώ θα κολλήσει μαζικά η βελόνα στο δεύτερο κομμάτι του δεύτερου μέρους για το αμφιλεγόμενο της πρότασης του “project venus” και θα χαθεί η ουσία πάλι.

  6. miaouth avatar
    miaouth 06/11/2008 22:40:13

    Factorx, συμφωνώ (στο 1 και στο 2). Κι εγω δεν νομίζω οτι η Ιστορία εξελίχθηκε μόνο με την πάλη των τάξεων. Νομίζω όμως ότι εξελίχθηκε (και εξελίσσεται) κυρίως έτσι.
    Απο κεί και πέρα, να εξηγήσουμε ΕΔΩ τι είναι ορθολογισμός, ευνόητο είναι, θα είναι ...απέλπιδα προσπάθεια. Θα πώ μόνο, ότι προτιμώ να μη μιλώ για πράγματα, στα οποία δεν μπορεί κανείς να επιχειρηματολογήσει με λογικό τρόπο.
    Όσο για τις συγκρούσεις των πολιτισμών, θα έλεγα αφενός, ότι κι αυτές πάλη των τάξεων είναι (σε τελευταία ανάλυση, και στο βαθμό που είναι πραγματικές και όχι ιδεολογήματα). Αφετέρου, ότι τελευταία τις έχουν μυθοποιήσει σε τερατώδη βαθμό. Όχι μόνον ο Χάντιγκτον, αλλά εξίσου και οι αντιδυτικοί (ή και "αντιδυτικοί") καουμπόυδες. Στη χώρα μας, λόγω διανοητικής πενίας, οι τελευταίοι είναι ακόμα της μόδας.
    Άρχισα μαρξιστικά, θα καταλήξω όμως πάλι κλασσικά και χριστιανικά: Το αληθές και το αγαθόν είναι οικουμενικές αρετές. Πέρα από πολιτιστικές συγκρούσεις, και εδώ βρίσκεται η καρδιά του ορθολογισμού. Που μπορεί να κρίνει τον εαυτό του και να αυτο-βελτιώνεται.
    Να πώ κάτι "προκλητικό" (που δεν θα πρεπε να είναι τέτοιο): Οι Αμερικανοί, με όλα τα στραβά τους, με όλο τον "πολιτικό πρωτογονισμό" τους, έβγαλαν πρόεδρο έναν πρώην παρία (και αυτό είναι έμπρακτος, πολιτικός ορθολογισμός). Εμείς μπορούμε;

  7. miaouth avatar
    miaouth 06/11/2008 22:43:32

    Υ.Γ. Εννοούσα φυσικά, ότι συμφωνώ στο 1 και στο 3.

  8. Νικ avatar
    Νικ 06/11/2008 23:30:13

    Σωστος ο Miaouth. Πια παλη πολιτισμων; Οι πολιτισμικες διαφορες ( οι θρησκευτικες ειναι ενα υποσυνολο τους) δεν ηταν παντα το αλλοθι υποκινησης των λαων για συγκρουσεις που αφορουσαν μεγενθυση εξουσιας και κατακτηση πλουτου;

  9. Factorx avatar
    Factorx 07/11/2008 00:00:06

    @Νικ: γιατί εγω τι είπα προηγουμένως; Τέλος πάντων συμφωνώ μαζί σου.

    @miaouth: Ανοίγεις μια τεράστια κουβέντα και συνειδητοποιώ για μια ακόμα φορά οτι το staff εδώ που λένε και οι Αμερικανοί πρέπει να αυξηθεί για να ξεμπλοκάρουμε και να μποουμε να ....σκεφτούμε. Διαφωνώ οτι "το αληθές και το αγαθόν είναι οικουμενικές αρετές". Είναι υποκειμενικές και η ερμηνεία τους συνεπάγεται πολιτισμικές διαφορές που μας φέρνουν στο προηγούμενο.

  10. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 07/11/2008 01:13:32

    Δεν θυμάμαι να επισημαίνεται στο βίντεο, αλλά εξ’ ίσου εντυπωσιακή είναι η πλάνη που δημιουργείται στο αμερικανικό κοινό, όταν βλέπει το κτίριο της ιδιωτικής επιχείρησης FED, να στεγάζεται ακριβώς δίπλα από το κογκρέσο και το παρακείμενο εθνικό μνημείο, δίνοντας την εντύπωση οτι πρόκειται για κυβερνητικό οργανισμό. Ακόμα και η ίδια αρχιτεκτονική του τεχνοτροπία, αποπροσανατολίζει. Είναι τραγικό το μέγεθος του δουλέματος που έχει πέσει και με πολύ μεγάλη μαεστρία.

  11. kinezos avatar
    kinezos 07/11/2008 03:44:23

    καλα ρε παιδια, με συγχωρειτε, τα πιστευετε ολα αυτα?

    εγω θα σας ρωτησω κατι πολυ απλο και αν θελετε μας διαφωτιζετε: εφοσον εξυφαινεται μια παγκοσμια συνομωσια, για λογους που εγω τουλαχιστον δεν καταλαβαινω, ειναι ποτε δυνατον να αφεθει να διαρρευσει εστω και το παραμικρο ψυγμα αληθειας προς τα εξω? λοιπον ο δημιουργος των zeitgeist series πως τα εμαθε ολα αυτα, πως του ηρθε η εμπνευση και προσπαθει να μας κανει κοινωνους του μηνυματος? και στη συνεχεια, ας μας εξηγησει ποιος ειναι ο στοχος ολων αυτων, αφου εχει inside information. Γιατι καποιοι να θελουν μια παγκοσμια κυβερνηση? Να πετυχουν τι? απ΄οτι καταλαβαινω μεχρι στιγμης τα καταφερνουν μια χαρα.

    Παραμυθια της χαλιμας και καθεται ο κοσμος και τα τρωει. Οτι σκιωδεις δυναμεις εξουσιας κυβερνουσαν, κυβερνουν και θα κυβερνουν ειναι οτι πιο λογικο. Αλλα αυτη η παραμυθολογια που πουλαει ο τυπος ειναι εκ των ουκ ανευ. Μου θυμιζει κατι τυπακια που υποτιθεται προσπαθουν να ξεσκεπασουν τα μυστικα των ελευθεροτεκτονων, των μιλντεμπεργκ, κλπ ισχυριζομενοι οτι ηταν μελη ή ξερουν καποια μελη τα οποια μιλησαν...ειναι ποτε δυνατον?????

    Πρωτα απ'ολα, το ντοκυμαντερ εχει τρομερες ανακριβειες σε ολα τα επιπεδα και ειναι προφανες οτι στηριζεται στις εικασιες του δημιουργου του, τις οποιες επ ουδενι δεν μπορει πειστικα να αποδειξει. Στηριζεται δε, σε αποφθεγματα τα οποια ενδεχομενως τη δεδομενη στιγμη να ειχαν αλλο στοχο και αλλη ουσια και τα παντρευει ολα μαζι στο σεναριο συνομωσιας του.

  12. Νίκος avatar
    Νίκος 07/11/2008 06:17:53

    Δεν ξερω αν οντως προκειται για συνωμοσια αλλα σας πληροφορω οτι Αμερικη, Καναδας και Μεξικο προωθουν την συνδεση τους, οπως η ΕΕ, με κοινο νομισμα το Αμερο, κατα το ευρω σχετικα μυστικα ως τα τωρα. Αποκαλυφθηξε απο τον Λου Ντομπς του CNN. Η ΝΑΦΤΑ ηταν το προοιμιο. Η κυρια αποδειξη; Σπανια πια διωχνουν τους λαθρομετανστες και ολο και τους "προσκαλουν"εμμεσα.
    Αν πιστευει κανεις οτι η Ελλαδικη αλιτ δεν κανει το ιδιο, τοτε πλαναται πλανην οικτραν.
    Η λαθρομεταναστευση θα διαλυσει την ελλαδικη κοινωνια και την ελλαδα. Να ειστε σιγουροι.

    ΠαραγονταΧ: "Διαφωνώ οτι “το αληθές και το αγαθόν είναι οικουμενικές αρετές”. Είναι υποκειμενικές και η ερμηνεία τους συνεπάγεται πολιτισμικές διαφορές που μας φέρνουν στο προηγούμενο".

    ΣΩΣΤΟΣ. Μονο στην ελλαδα κατι ψευτοαριστεροι μεταπρατες της διανοησης και της πολιτικης χαυτουν τα ιδεολογικα σκυββαλα των αμερικανων για "προοδευτικοτητα".

  13. Σαος avatar
    Σαος 07/11/2008 08:29:39

    Θα συμφωνήσω με τον Φάκτορα πως το "αληθές και αγαθό" είναι τελείως υποκειμενική και κάπως θολή έννοια. Πχ για έναν μουσουλμάνο το αληθές είναι πως όλοι οι άνθρωποι θα γίνουν μουσουλμάνοι έστω και δια της βίας, όπως και για έναν ορθόδοξο εβραίο πως η φυλή του είναι η εκλεκτή του θεού ενώ όλοι οι άλλοι είναι γκογίμ και κατώτεροι και από ζώα. Αυτό θα το δούμε βέβαια και σαν διαφορές ανάμεσα πχ σε έναν θετικό επιστήμονα και έναν θρησκευτικό ή ακόμα και μεταξύ διαφορετικών ανθρώπων, οπότε πάλι επιστρέφουμε σε πολιτισμικές, φυλετικές, ατομικές διαφορετικές "αλήθειες". Καλό θα ήταν όλοι οι πολιτισμοί να μπορούσαν να σεβαστούν ο ένας τον άλλον, αλλά οι περισσότεροι εξ αυτών για να προστατευθούν και να επιβιώσουν, δημιούργησαν τέτοιου είδους μίση και πάθη. Και άντε τώρα πχ να πείσεις τον μουλά πως δεν είναι κακό που είσαι χριστιανός ή άθεος και πως δεν πρέπει να σου κόψει το κεφάλι επειδή αυτό δεν είναι "αληθές και αγαθό".

  14. Σαος avatar
    Σαος 07/11/2008 08:32:59

    @kinezos

    Γιατί, έχεις εσύ αποδείξεις πως είναι αδύνατον να συμβαίνουν αυτά ή απλά αφορίζεις εκ των ουκ άνευ;

    Γιατί να μην διαρρεύσει κάτι;

  15. Καπσουλης avatar
    Καπσουλης 07/11/2008 08:38:15

    Στη χωρα του Ομηρου και Ησιοδου του Πλατωνα και του Σωκρατη ειναι καταντια να ασχολουμαστε με Zeitgeist και με Χαρυ Ποτερ.Οι ελληνες κλασικοι τα ειπαν ΟΛΑ.
    Αναρωτηθητε γιατι μας τα κρυβουν εντεχνως με το μαγειρεμα στα σχολικα προγραμματα.
    Τι δουλεια κανανε (Αριστοτελης) οι μετρονομοι και οι αγορανομοι.Ο σημερινος φουρναρης μεσα απο μια Ελληνικη παιδεια τουλαχιστον θα γνωριζε οτι ο ελλιποβαρης αρτος ηταν κακουργημα στους αρχαιους.Βεβαια σημερα στη χωρα του "Rokko και τα αδελφια του" ειναι modus vivendi.
    Την εκπληκτικη προικα που εχουμε μας την κρυβουν δολιως για να μας περιφερουν στα διαφορα πανηγυρια στα πλαισια μιας παγκοσμιοποιημενης ομογενοποιημενης παπαροκουλτουρας.
    Ποσο επικαιρος ειναι ο Μιχαλης Κατσαρος ορθιος στις επαλξεις να κραυγαζει "ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ"

  16. Eirini avatar
    Eirini 07/11/2008 09:10:42

    Mα είναι δυνατόν, στη χώρα του Σωκράτη και του Πλάτωνα, να μην ακούγεται κανένα επιχείρημα παρά μόνο αφορισμοί;
    Επι της ουσίας:
    1. Υπάρχει όντως και χαρακτηρίζεται από τα συγκεκριμένα στοιχεία η αιγυπτιακή θεότητα;
    2. Τα αστρονομικά στοιχεία που επικαλείται ισχύουν;
    3. Οι πολιτικοί μηχανικοί τι λένε για τον τρόπο πτώσης των δίδυμων πύργων;
    4. Συμπίπτουν τα ιστορικά στοιχεία για το κραχ με αυτά που παρουσιάζει;

  17. Σαος avatar
    Σαος 07/11/2008 09:27:06

    @Καπσουλης

    Το θέμα ανοίχτηκε για να συζητήσουμε για το Zeitgeist και όχι για να πουν κάποιοι πως δεν πρέπει να συζητάμε για αυτό.

  18. ntinos avatar
    ntinos 07/11/2008 10:35:22

    Ιδιωτική η FED? Πάτε καλά; Και από έκδοση της FED δεν είναι τα αποσπάσματα του πρώτου κομματιού του ντοκυμαντέρ (money mechanics); Αποκαλύπτουν την ίδια τους τη συνομωσία;

  19. kinezos avatar
    kinezos 07/11/2008 10:41:35

    @Σαος

    Οχι δεν εχω κανενα στοιχειο ουτε οτι συμβαινουν ουτε οτι δεν συμβαινουν ολα αυτα. Σε ολους αρεσουν οι ιστοριες συνομωσιας γιατι νομιζουμε οτι μεσα απ'αυτες καποιος καποτε θα κατορθωσει να πει μερικες κρυμμενες αληθειες. Και η λογικη λεει οτι υπαρχουν αρκετες. Αλλα μου φαινεται εξαιρετικα προχειρη η δουλεια του τυπου και ψιλο-"Χαρδαβελικη" η προσεγγιση και πουθενα αποδειξεις. Στοιχεια που κανεις τουλαχιστον δεν τους δινει μια σοβαροφανεια με τη αξιοπιστη μαρτυρια του.

    "Για να μην διαρρευσει κατι?" Ειλικρινα μακαρι να ημουνα μελος αυτων των ελιτ που περιγραφονται. Οικονομημενος θα ημουνα και ουχι ξενιτεμενος. Πολυ θα ηθελα να μαθω την αληθεια για πολλες ιστοριες του ειδους που κυκλοφορουν (μασονοι, μπιλντεμπεργκ, illuminati, κλπ) αλλα δεν πιστευω οτι θα βγει κανεις να μιλησει ποτε. Και δεν πιστευω οτι κανεις γραφικος σαν τον δημιουργο του βιντεο ξερει πραγματικα την αληθεια. Αν ηξερε και μπορουσε να το αποδειξει πιστευεις οτι θα μιλαγε? Θα τον αφηναν να μιλησει? Σιγα ρε φιλε μην τυχον και ερθει κανεις να σου πει την αληθεια σε τοσο ευρεια κλιμακα. Μαλλον σιγα μην τον αφησουν να ερθει. Δεν νομιζω οτι εκει μεσα, σ'αυτες τις κλικες, στρατολογουνται ασταθεις και γραφικοι τυποι οι οποιοι ενα ωραιο πρωι μπορει να κοπιαρουν ολο το αρχειο της στοας (π.χ.) και να το δωσουν στη δημοσιοτητα (αν προλαβουν). και αν προλαβουν, δεν νομιζω οτι υπαρχουν πολλα μεσα που θα το δημοσιευαν..Βλεπεις λοιπον? Απο τη μια μιλαμε για τη σκιωδη παντοδυναμια τους και απο την αλλη ενας (αλλα λυκος) τα εβγαλε ολα στη φορα χωρις να τον ακουμπησει κανεις....δεν κολλαει.

    Απλα στην καλυτερη, ντορο κανει. Στη χειροτερη, με την προχειροτητα που τα παρουσιαζει, απλα μεγαλωνει την αμφιβολια μας και μας απομακρυνει απο την αληθεια.

  20. popolaros avatar
    popolaros 07/11/2008 11:29:55

    Λυπάμαι, αλλά και το 'κίνημα' ZEITGEIST, είναι στήμενο.
    Αν και σε πολλά, δεν μπορείς να διαφωνήσεις, διότι είναι λογικά.

    Είπα και εγώ, γιατί ασχολούνται μόνο με τον χριστιανισμό.
    Δεν υπάρχουν και άλλες θρησκείες?

    Από ότι φαίνεται, οι θεοσοφιστές είναι από πίσω.
    Και εγώ, χθες τα έμαθα τα νέα.

    Περισσότερα στοιχεία εδώ,
    http://andromedios.blogspot.com/2008/10/zeitgeist.html

  21. guapospiro avatar
    guapospiro 07/11/2008 12:29:27

    Aσχολουνται με τον χριστιανισμο γιατι ειναι ενα απο τα κατεστημενα του υποτιθεται συγχρονου δυτικου κοσμου μας..ενταξει δεν σας αρεσε ο τυπος που αφηγειται,ο γερακος που υποστηριζει οτι υπαρχει αρκετη γνωση και τεχνολογια πλεον για να απεξαρτηθουμε απο ορυκτα καυσιμα δεν σας αρεσε?
    Τι αρχισατε παλι με τον Ηροδοτο και τον Ομηρο ρε κολλημενοι Ελληναραδες?
    Πιστευετε δηλαδη οτι ειμαστε τοσο ανεξαρτητοι ή απεξαρτημενοι απο τα στενα Αμερικανικα συμφεροντα που πλεον κινουν ολο τον πλανητη?Αμεεε φανηκε και απο την τελευταια κριση..Φταρνιζονται οι τραπεζες στην Αμερικη φαλυριζουν καμια δεκαρια χωρες και περνουν δανειακια απο το Διεθνες νομισματικο Ταμειο..Σας φαινονται τοσο εξοφρενικα αυτα που λεει?Ε βεβαια,τα πραγματα στη χωρα μας ειναι τοσο ειδυλιακα που λογικο ειναι να τα παιρνετε..συνεχιστε να ψηφιζετε αυτους που ψηφιζετε μια ζωη και να πετατε την ανακυκλωση στα σκουπιδια,να πηγαινετε με το αμαξι στο περιπτερο,να καπνιζετε σαν γνησιοι Ελληναραδες και να καιτε οσο το δυνατον περισσοτερο πετρελαιο και βενζινη μπορειτε....και εχει ο θεος και η ορθοδοξια μας..βλεπε Εφραιμ και Θεοδωρο

  22. popolaros avatar
    popolaros 07/11/2008 13:18:50

    απορίες ποπολάρου.

    Γιατί, αφού το ZEITGEIST είναι Αμερικανική παραγωγή και 'ενορχήστρωση', έχει Γερμανικό τίτλο ?

    Τελικά, πως γίνεται όλες οι 'Νέες' ιδεολογίες, να γεννιούνται στην χώρα του hollywood.

  23. KaryID avatar
    KaryID 07/11/2008 13:43:33

    @popolare: είναι ο λαγός για το σήριαλ που πρόκειται να γυριστεί στο Χόλιγουντ οσονούπω, λίγο από 24 ώρες και λίγο από τα μυστήρια του Ανεξήγητου ... και μια αύρα αισθητικής από Twin Peaks ...

    @Antinews: το Antinews να κατοχυρώσει δικαιώματα διανομής και προβολής, τι κάθεται ..., προσφορές από μεταφραστικά γραφεία γίνονται δεκτές;

  24. miaouth avatar
    miaouth 07/11/2008 14:39:38

    Είπα, πρίν ασχοληθούμε με την συμμετοχική δημοκρατία, καλό είναι να ασκηθούμε επαρκώς στην κοινή, κοινότατη αντιπροσωπευτική δημοκρατία. Ένα ακόμα παράδειγμα (εκτός από το μάθημα Ομπάμα):
    Όταν έχεις ένα πολιτικό που είναι τεμπέλης, παρεόπληκτος και χλεχλές, και εκτός από αυτά, προκηρύσσει ΠΡΟΩΡΕΣ εκλογές ακριβώς τη στιγμή που η μισή χώρα καίγεται (στην κυριολεξία), τότε τί λές (με την ψήφο σου); Πότε άν όχι τότε, έχεις εσύ στα χέρια μαχαίρι και πεπόνι; Ποιός, άν όχι εσύ; Τον απολύεις λοιπόν πάραυτα (με την ψήφο) ή όχι;
    Έ λοιπόν φίλοι, στο πρόσφατο τέστ αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας και κοινής λογικής, ως κυρίαρχος λαός αποτύχαμε. Παταγωδώς.
    Με αυτό το δεδομένο, τα υπόλοιπα που συζητάμε, μπλά μπλά περί δημοκρατίας, σε συνδυασμό με θρησκειολογία και φιλοσοφία για την άτιμη ζωή, πολύ φοβάμαι ότι είναι πίπ....

  25. miaouth avatar
    miaouth 07/11/2008 14:50:44

    Ά ξέχασα, τότε ήταν τα μπλα-μπλά περί "ασύμμετρης απειλής" (βλέπεις, ο Αίολος και ο Ήφαιστος δεν αστειεύονται) και ίσως ένα κρίσιμο μέγεθος τσίμπησε και φαρμακώθηκε.
    Μυστήρια και ψευδομεταφυσικές. Και θεωρίες συνωμοσίας - έτσι την πατάει όποιος βλέπει ολόγυρα εχθρούς. Και ύστερα μας φταίει ο Χριστιανισμός. Πέρασαν οι καιροί που καθάριζε ο Πάπας, το "όπιο του λαού" το σερβίρουν τώρα στις γωνίες κάθε είδους οθόνης.

  26. Νίκος avatar
    Νίκος 07/11/2008 16:05:07

    Ειδες τι εκανες Καπσουλη;
    Επεσαν πανω μας τα αριστεροδεξια κεμαλοαμερικανοτσολιαδοδιεθνικια και θα μας φανε. Ειπαμε, εμεις δεν εχουμε δικαιωμα κατ'αυτους τους νεοταξιτες ναζιδες της συνςιδησης να ειμαστε περηφανοι που ειμαστε Ελληνες, οι αλλοι ομως....ε;
    Το ιερατιο βγαζει σπυρια με τετοιους "ἑθνικισμους".

  27. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 07/11/2008 16:32:09

    Κάτι έγινε και το σχόλιό μου δεν ανέβηκε, προσπαθώ πάλι:

    Η άποψη πως το αληθές και ενάρετο είναι υποκειμενικό ζήτημα, ισχύει μέχρι συγκεκριμένου σημείου. Όταν σε μια χώρα πετροβολούν ομοφυλόφιλους ή κάνουν κλειτοριδεκτομές ή σφάζουν δελφίνια στα χωρικά τους ύδατα σε ετήσιο φεστιβάλ, είναι κάτι που αφορά όλο τον πλανήτη. Ακραία παραδείγματα, μα υπάρχουν και πολλά άλλα σε μεγάλη γκάμα αποχρώσεων. Το να επεμβαίνεις βέβαια με τραμπουκισμό ως δύση για να επιβάλλεις στρατιωτικά δήθεν το «καλό και ενάρετο» και να «φέρεις το φώς» είναι ακριβώς αυτό που δεν πρέπει να κάνεις. Ούτε με άλλα υπόγεια μέσα. Το οτι κάτι πρέπει να κάνεις όμως, θεωρώ οτι ισχύει. Ο πολίτης της χώρας σου, είναι πρώτα συνάνθρωπος όλων των ανθρώπων του πλανήτη και ύστερα πολίτης στη χώρα του. Ανεξάρτητα του πως έχει γαλουχήσει ενα κράτος τους πολίτες του να ζούν (στο ακραίο παράδειγμα των κλειτοριδεκτομών φέρ’ ειπείν, τα κοριτσάκια το ζητούν από μόνα τους αλλιώς νιώθουν «βρώμικα»), κάποια πράγματα πρέπει να είναι ή να τεθούν οικουμενικώς αποδεκτά ή απαράδεκτα.

  28. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 07/11/2008 16:34:19

    Σχετικά με το ζήτημα του Amero και της Βορειοατλαντικής Συμμαχίας, υπάρχει παρεμφερές με το zeitgeist βίντεο που λέει αρκετά πράγματα για το θέμα, συνδέοντάς το με την λέσχη Bilderberg, κι αυτό με Ελληνικούς υπότιτλους. Είναι εδώ: http://video.google.com/videoplay?docid=-387184764550286718&ei=TzkQSef6NZbC2gKMz6ntBQ&q=greek+subtitles

  29. miaouth avatar
    miaouth 07/11/2008 19:26:24

    @ guapospiro (21)
    Τον Όμηρο, τον Ηρόδοτο, κι ακόμα περισσότερο τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη, όσοι Αμερικανοί και λοιποί Δυτικοί έχουν να πούν στον κόσμο σημαντικά πράγματα (και είναι πολλοί), τους εκτιμούν απεριόριστα, τους μελετούν και επηρεάζονται πολύ από αυτούς.
    Και το δυνατό επιχείρημα όσων υποστηρίζουν ότι υπάρχουν αγαθά και αλήθειες καθολικής ισχύος και οικουμενικής εφαρμογής είναι ακριβώς αυτό: Ότι καλό έχει ο Δυτικός πολιτισμός (που έχει μέσα του πολλά καλά και πολλά κακά), από κεί ξεκινά τη διαδρομή του, από την κλασική Ελληνική (και Λατινική) σκέψη. Παντού και πάντα: Από τον σοφό Άραβα του Μεσαίωνα που μελετούσε και αντέγραφε τον Αριστοτέλη, ως τον Αναγεννησιακό καλλιτέχνη στη Φλωρεντία και τον Πλατωνιστή φιλόσοφο στο Καίημπριτζ του 1500. Και μέχρι τον σημερινό Αμερικανό κοινωνιολόγο, που είτε είναι κοινοτιστής, είτε φιλελεύθερος, είτε μαρξιστής, οι μισές παραπομπές σε κάθε βιβλίο του είναι Πλάτωνας, Αριστοτέλης ή άλλοι Έλληνες κλασικοί.
    Δυστυχώς, εμείς οι κληρονόμοι, παραιτούμενοι από την καθολική, ουμανιστική αξία αυτής της σκέψης, παραιτούμαστε και από όλη την κληρονομιά.
    Το αποτέλεσμα είναι να δυσκολευόμαστε να κατανοήσουμε τον εαυτό μας, την κοινωνία μας και το "παγκόσμιο χωριό": Αυτό το Όλον, που πότε είναι γεμάτο ασχήμια, ψεύδος και κακοήθεια, και την επόμενη στιγμή μπορεί να εκπέμπει ακτίνες ομορφιάς, αλήθειας και ανθρώπινου καλού.

  30. KaryID avatar
    KaryID 08/11/2008 11:23:14

    Μεταφυσικά στοιχεία στο λόγο του Ομπάμα βρίσκει μια ενδιαφέρουσα ανταπόκριση - άρθρο από τη Ν. Υόρκη που δημοσιεύεται στην σημερινή εφημερίδα ΑΞΙΑ, μιλά για ένα λαό - μάζα (τους πολίτες της Αμερικής) που αναζητά τον ηγέτη που θα τον σύρει έξω από τη Μαύρη Θάλασσα, για συμβολισμούς και κώδικες όσον αφορά στις χώρες όπου επέλεξε να πραγματοποιήσει τις προεκλογικές εκστρατείες και άλλα πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία ... συντονισμένα με το πνεύμα της εποχής

  31. Μάνος avatar
    Μάνος 11/11/2008 10:29:15

    Άντε να δούμε αν θα ξεστραβωθούμε τελικά ή θα παραμείνουμε πρόβατα προς σφαγήν.

  32. apostolos34s avatar
    apostolos34s 18/11/2008 03:36:22

    ΕΥΡΩΠΑΪΚΌ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ 5 Ιουνίου 1998

    ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ υποβολή: Lucio Manisco (GUE/NGL) προς την Επιτροπή

    Ένα έγγραφο του STOA του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου καθώς και ευρωπαϊκές δημοσιογραφικές πηγές κατήγγειλαν την ύπαρξη ενός τηλεματικού δικτύου βιομηχανικής κατασκοπείας υπό την επωνυμία ECHELON, στο οποίο μετέχουν οι Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο, ο Καναδάς, η Νέα Ζηλανδία και η Αυστραλία.
    άσει του ανωτέρω εγγράφου, "το σύστημα Echelon, διακρίνεται από τα άλλα συστήματα ηλεκτρονικής κατασκοπείας του δικτύου UKUSA, διότι κατευθύνεται κυρίως κατά πολιτικών στόχων κυβερνήσεων, οργανώσεων και επιχειρήσεων της κάθε χώρας".

    1. Δεν θεωρεί η Επιτροπή ότι η δράση του προγράμματος Echelon, ένα από τα βασικά κράτη μέλη του οποίου (η Μεγάλη Βρετανία στην οποία υπάρχουν δύο από τις έξι βάσεις στο Mentmith Hill και το Morwanataow), αποτελεί κατάφωρη παραβίαση της αλληλεγγύης μεταξύ των κρατών μελών της Ένωσης;

    2. Δεν θεωρεί η Επιτροπή ότι η δράση βιομηχανικής κατασκοπείας είναι αντίθετη προς τις συνθήκες και αποσκοπεί στην φαλκίδευση του ανταγωνισμού;

    3. Δεν θεωρεί η Επιτροπή ότι η ανωτέρω περιγραφόμενη δραστηριότητα παραβιάζει το άρθρο 51 του Χάρτη του ΟΗΕ;

    4. Σε ποιές ενέργειες σκοπεύει να προβεί άμεσα η Επιτροπή προκειμένου να σταματήσει αυτού του είδους η βιομηχανική κατασκοπεία;

    5. Ποιά επείγοντα μέτρα σκοπεύει να λάβει η Επιτροπή κατά του Ηνωμένου Βασιλείου, των Ηνωμένων Πολιτειών και των άλλων κρατών που συμμετέχουν στο κατασκοπευτικό σύστημα της βιομηχανίας Echelon;

    Σ.Σ. Δεν βλέπω παντού φαντάσματα, αλλά δεν μας κάνει εντύπωση πως μόνο χώρες αγγλοσαξονικές μετέχουν στο Echelon;

  33. ian avatar
    ian 24/11/2008 23:59:47

    Δεν άκουσα κανένα να αναφέρει τα τσιπ που θα γίνουν πραγματικότητα και τότε θα είμαστε κανονικότατα πρόβατα. Αυτό με τρομάζει πιο πολύ απ' όλα γιατί δεν θα ξέρουμε από που να φύγουμε.
    Ακούω να λένε παραπάνω πως όλα είναι υποκειμενικά, αλλά όταν καταλάβουμε πως εμείς οι ίδιοι, ατομικά ή μαζικά, τα κάνουμε υποκειμενικά και ότι την αλήθεια επιβάλεται εμείς να την πλησιάσουμε αντί να την προσαρμόζουμε στα μέτρα μας και στις ανάγκες μας, είτε αυτές είναι πολιτισμικές, είτε θρησκευτικές, είτε προσωπικές, τότε θα συνηδειτοποιήσουμε πως η αλήθεια έχει τεράστια διαφορά από την πραγματικότητα, όπως έχει η ποίηση από την ιστορία. Γιατί η αλήθεια είναι γεμάτη πνεύμα. Οι θρησκείες έχουν θεό, η φιλοσοφία τον αναζητά μέσα της. Οι ιδρυτές των θρησκειών δεν ζήτησαν να τους προσκυνούμε αλλά να γίνουμε σαν κι αυτούς. Το Zeitgeist μπορεί να τονίζει κάποιες αλήθειες για το πως λειτουργεί το σύστημα, αλλά δεν χρειαζόταν να το δούμε για να καταλάβουμε τι συμβαίνει... Για να καταλάβουμε πραγματικά τι συμβαίνει οφείλουμε να εξυψωσουμε το πνεύμα μας, γιατί αυτή είναι πραγματική επανάσταση και τότε τα πρωτεύοντα θα γίνουν δευτερεύοντα και το μποικοτάζ στον τρόπο ζωής που μας πλασάρουνε, ένστικτο.

  34. colomvos avatar
    colomvos 15/03/2009 23:30:08

    καλό το zeitgeist το έχω δει 3-4 φορές το καθένα...
    Λέγονται αλήθειες, είναι μια πραγματικότητα... Αλλά αν έρθεις σπίτι μου σε κάθε 5 λεπτά θα σου γράφω και μια ερώτηση που δε θα μπορέσεις να απαντήσεις, αυτό με φόβισε και το αποκαλώ κι εγώ "στημένο".

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.