#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/09/2011 16:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ζήτημα πολιτικής νομιμοποίησης της κυβέρνησης



Στα τέλη του περασμένου Ιουνίου, η Βουλή ψήφισε το Μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα, με το μαχαίρι στο λαιμό της κοινωνίας και των βουλευτών. Μ' αυτό πήγε η κυβέρνηση στις Βρυξέλλες και στις 21 Ιουλίου υπέγραψαν οι Ευρωπαίοι την... τεράστια επιτυχία όπως είχε χαρακτηριστεί. Τι για προγράμματα Μάρσαλ μας έλεγαν, τι για νέο δάνειο 109 δισ. με χαμηλό επιτόκιο, τι στήριξη του τραπεζικού συστήματος.

Δεν έχουν περάσει ούτε δύο μήνες και η κυβέρνηση διαπραγματεύεται την αλλαγή του Μεσοπρόθεσμου προγράμματος. Διότι η συμφωνία με την τρόικα είναι ουσιαστικά ένα νέο Μνημόνιο (Μνημόνιο 3 το λένε ήδη), ένα Μακροπρόθεσμο πρόγραμμα μέχρι το 2014 και βλέπουμε, γιατί στην πορεία κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να αλλάξει.

Εδώ και σχεδόν δυο χρόνια, εξάλλου,  κυβέρνηση του κ. Παπανδρέου εδώ εφαρμόζει ένα πρόγραμμα το οποίο καμιά σχέση δε έχει μ' εκείνο που παρουσίασε στον ελληνικό λαό, όταν κέρδισε τις εκλογές.

Το γεγονός αυτό,  από μόνο του, εγείρει ένα θέμα γιατί ουσιαστικά υφάρπαξε την ψήφο του εκλογικού σώματος.

Επιπροσθέτως, η ακολουθούμενη από την κυβέρνηση πολιτική, πέραν της παταγώδους αποτυχίας της,  συναντά την καθολική αντίδραση του ελληνικού λαού.

Αυτό το επιβεβαιώνουν όλες, μα όλες, οι δημοσκοπήσεις.

Είναι προφανές, επομένως, ότι έχουμε δυσαρμονία της Βουλής προς το εκλογικό σώμα.

Με άλλα λόγια, η παρούσα σύνθεση της Βουλής δεν εκφράζει τη λαϊκή βούληση.

Η δυσαρμονία αυτή δεν είναι "στιγμιαίο γεγονός" για να αναμένει η κυβέρνηση κάποια θεαματική αλλαγή.

Τουναντίον, τα σχεδιαζόμενα νέα (και επαχθέστερα μέτρα) αναμένεται να εντείνουν, ακόμα περισσότερο, τη λαϊκή δυσαρέσκεια.

Μια κυβέρνηση,  με δημοκρατικές ευαισθησίες,  θα οδηγούσε τη χώρα σε εκλογές προκειμένου να λάβει νωπή λαϊκή εντολή.

Αντί αυτού, ο Αντιπρόεδρος του Γ. Παπανδρέου, ο κ. Βενιζέλος, διαπραγματεύεται με την τρόϊκα μέτρα, που υπερβαίνουν τον συνταγματικό ορίζοντα αυτής της Βουλής.

Κατ' αυτόν τον τρόπο δεσμεύεται και η επομένη κυβέρνηση.

Σήμερα μάλιστα ο συνταγματολόγος Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης διατύπωσε και μια καινοφανή (θα μου επιτρέψετε να πω και μη δημοκρατική θεωρία) για τη χρησιμότητα των εκλογών, περιφρονώντας κατάφωρα το Άρθρο 1 παρ. 3 του Συντάγματος. Και όχι μόνο.

Κάποιος να τους επαναφέρει στην τάξη, διότι με τη λογική αυτή διολισθαίνουμε σε επικίνδυνους ατραπούς.

Συμπέρασμα: η κυβέρνηση δεν έχει τη νομιμοποίηση να δεσμεύει τη  χώρα, και μάλιστα με επαχθείς όρους, για διάστημα πέραν του κοινοβουλευτικού της βίου όταν μάλιστα στερείται λαϊκής στήριξης.

Αυτό σημαίνει εκλογές.

Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. popolaros avatar
    popolaros 21/09/2011 16:34:21

    Ο συνταγματάρχης Μπενουλλίνι έδειξε το δρόμο για την μετάβαση από τον σοσιαλισμό στον εθνικοσοσιαλισμό.

    Αντώνη, μήπως λέω μήπως, έχει έρθει η ώρα για μια Πρόταση Μομφής!

    • χρηστος α avatar
      χρηστος α @ popolaros 21/09/2011 18:15:55

      μακάρι να μιλάγαμε για τον ορθώς εννοούμενο εθνικοσοσσιαλισμό... αυτοί θέλουν να εφαρμόζουν τα ΝΑΖΙΣΤΙΚΑ τους σχέδια μέχρις εξόντωσης των ελλήνων.. ο εθνικοσοσιαλισμός είναι άλλο πράγμα.. και δεν μιλάμε για τον Χίτλερ κλπ, αυτός εκανε ότι και οι σημερινοί φασίστες... υφάρπαξε την λαική εντολή και μετά την αρχική ευφορία και ανάπτυξη, άλλαξε ρώτα και έμπλεξε την Γερμανία σε πόλεμο κλπ κλπ κλπ...

  2. καποιος avatar
    καποιος 21/09/2011 16:40:39

    και εμεις δεν εχουμε νομιμοποιηση να τους πληρωνουμε τους φορους. ειναι παρανομοι και οι φοροι και η κυβερνηση τους και οι αποφάσεις τους.

  3. kp8 avatar
    kp8 21/09/2011 16:42:04

    Και ποιος ακριβώς θα τους επαναφέρει στην τάξη κύριε Ροδινέ μου? Βλέπετε εσείς κανέναν να τους επαναφέρει στην τάξη ? Και με το συμπέρασμα στο άρθρο σας συμφωνώ απεριόριστα, μόνο που το ότι "αυτό σημαίνει εκλογές" ισχύει σε δημοκρατικά ευνομούμενες και συνταγματικά κατοχυρωμένες πολιτείες. Στη δική μας, το σύνταγμά μας κατελήθη από τον επιφανη συνταγματολόγο κ. υπουργό με μία φράση και μόνο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ kp8 21/09/2011 18:09:04

      το λέει το ακροτελεύτιο άρθρο του Συντάγματος.

      • kp8 avatar
        kp8 @ Κώστας Ροδινός 21/09/2011 18:45:02

        Μα συμφωνώ απόλυτα, το έχω σπουδάσει κιόλας. Μόνο που ο κ. Βενιζέλος με τα λόγια και τις πράξεις του ακυρώνει το ίδιο το Σύνταγμα. Αρα τι μας μένει η παρ. 4?

  4. spiros avatar
    spiros 21/09/2011 16:45:07

    Κ.Ρ.
    Άκουσα τον "συνταγματολόγο των εκτροπών" και άρχισα να διερωτώμαι:
    Υπάρχει Βασιλεύς ή απέθανε αλλά Παύλου και τον περιέφεραν νεκρό ανά τις οδούς των Αθηνών;
    Συνεχίζεται το περίφημο "ευχαριστούμε τους Αμερικανούς" ;
    Μας έβαλαν στο "γύψο" και δεν το αντιληφθήκαμε;
    Τέλος η κατρακύλα αυτού του αυτοκράτωρα δεν έχει σταματημό;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ spiros 21/09/2011 18:09:59

      Εγώ απορώ πως τον ακούνε και δεν μιλάνε τόσοι διακεκριμένοι επιστήμονες της Νομικής...

  5. Πάνος avatar
    Πάνος 21/09/2011 16:56:50

    Λοιπόν,

    Αυτό που πρέπει να γίνει άμεσα (μόλις ανακοινωθούν τα όποια μέτρα) είναι το εξής:

    Παρουσία όλων των υπαλλήλων (δημοσίων και ιδιωτικών αν "μπορούν") στις θέσεις εργασίας, αλλά μη προσφορά υπηρεσιών.

    Π.χ.: οι οδηγοί λεωφορείων θα εκτελούν το δρομολόγιό τους, αλλά δεν θα ανοίγουν τις πόρτες για να επιβιβάζονται άτομα. Το νέο θα διαρρεύσει άμεσα και οι υποψήφιοι επιβάτες που θα περιμένουν στις στάσεις θα χειροκροτούν αντί να αγανακτούν. Θα υπάρχει ένα χαρούμενο αίσθημα αγώνα και ένα άμεσο μήνυμα ότι η παρούσα κυβέρνηση πρέπει να φύγει.

    Αν γίνει κάτι τέτοιο, σε ελάχιστο χρόνο (μετρημένες μέρες) θα επιτευχθεί ένα θαυμάσιο αποτέλεσμα.

    Εμείς οι Έλληνες είμαστε δυνατοί. Στην ιστορία μας έχουμε αποδείξει ότι αντιστεκόμαστε στην ξένη κατοχή και επιτυγχάνουμε θαύματα!

    • popolaros avatar
      popolaros @ Πάνος 21/09/2011 17:05:32

      σωστός.
      Είμαστε όλοι φορτηγατζήδες,ταξιτζήδες,ΔΥ, κλπ μέχρι να πέσουν.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ popolaros 21/09/2011 18:15:29

        Απαπαπαπα, μην τα λες αυτά και σε ακούσουν οι κοινωνικοί αυτοματιστές. Αυτοί είναι... επιλεκτικά αντιστεκόμενοι: είναι "ταξιτζήδες", αλλά δεν είναι "ΔΥ"!

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 21/09/2011 19:59:03

          Ακούμε, αλλά σήμερα βαριέμαι να μαλώσουμε...είμαι κουρασμένος...

  6. amt avatar
    amt 21/09/2011 17:00:15

    Η κατάσταση είναι τραγική, οριακή για την κοινωνία. Επιπλέον έχει σε μεγάλο βαθμό αποκαλυφθεί ότι η περιβόητη διάσωση είναι αυτό που όλοι φανταζόμασταν: "διάσωση των τραπεζών και των επενδυτικών σχημάτων που έχουν στα χέρια τους το ελληνικό χρέος. Η Ευρώπη και το ΔΝΤ δεν παρέχουν φρέσκια ρευστότητα στην Ελλάδα αλλά, πάνω από όλα, δημιουργούν μία ασπίδα προστασίας του ευρωπαϊκού χρηματιστηριακού συστήματος" . Όλα αυτά δεν τα λέω εγώ αλλά μια έρευνα που παρουσιάστηκε από το Κέντρο Οικονομικών και Πολιτικών Ερευνών της Ουάσιγκτον (CERP) πέρυσι τον Ιούλη. Περισσότερες πληροφορίες εδώ: http://www.analitis.com/index.php?option=com_content&task=view&id=13016;
    Πράγμα που σημαίνει πως όποιες θυσίες κι αν κάνουμε, όσους φόρους κι αν πληρώσουμε ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΠΙΔΕΣ ν' ανακάμψουμε.
    Μ' αυτά ως δεδομένα αναρωτιέμαι, η αξιωματική αντίπολιτευση στις ΚΡΙΣΙΜΕΣ στιγμές που περνάει η κοινωνία θ' αποφασίσει να σταθεί ουσιαστικά ΔΙΠΛΑ της ή θα περιμένει λίγο ακόμα να...ωριμάσει το φρούτο για να πέσει. Γιατί μέχρι να πέσει το φρούτο (που δεν το βλέπω) θα 'χουν πέσει κορμιά απ' την πείνα κι απ' το κρυό. Δεν είναι υπερβολές. Όσοι μένουμε σε λαϊκες ή υποβαθμισμένες συνοικίες παίρνουμε ανησυχητικά μηνύματα για τον χειμώνα που έρχεται.

    Ο Σαμαράς αν θέλει να είναι ή να γίνει ηγέτης, αν θέλει να αποδείξει ότι που αγαπά τον πολίτη και συμμερίζεται τον πόνο και την αγωνία για την επιβίωσή του, όχι στα λόγια αλλά με πράξεις, αν θέλει να αποδείξει ότι είναι πράγματι ο έντιμος ευπατρίδης ηγέτης που έχει ανάγκη αυτή τη στιγμή το έθνος, πρέπει να δράσει ΑΜΕΣΑ και ΔΡΑΣΤΙΚΑ. Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ περιθώριο αναμονής ή και υπομονής. Σε διαφορετική περίπτωση, κινδυνεύει να χάσει το ραντεβού του με την ιστορία. ΤΩΡΑ είναι η ώρα του. Όχι "σε λίγο" , όχι "άστο να δούμε που το πάνε". ΤΩΡΑ. Μπορεί εκ του θεσμικού και πολιτειακού του ρόλου να δρομολογήσει εξελίξεις. Ας το κάνει πριν είναι αργά και για την κοινωνία και για τον ίδιο.


    ---Ένας αριστερός που αγωνίστηκε λυσσαλέα για την εκλογή του Σαμαρά

    • tpe avatar
      tpe @ amt 21/09/2011 19:04:42

      Εύλογη απορία:
      Πως αφού είσαι αριστερός, αγωνίστηκες για την εκλογή Σαμαρά;

      • amt avatar
        amt @ tpe 21/09/2011 20:23:18

        Όχι μόνο τον στήριξα λυσσαλέα αλλά πανηγύριζα την βραδιά που "βγήκε" προξενώντας απορημένα βλέμματα στο σπίτι. Κι αυτό για δύο λόγους:
        1ον γιατί δεν ήθελα το (καταστροφικό) δίδυμο Ντόρας - ΓΑΠ Το θεωρούσα καταστροφικό για την πατρίδα μας. Επιπλέον ήθελα να δώ το (πάσης φύσεως) κατεστημένο που στήριζε την Ντόρα να συντρίβεται.
        2ον γιατί είχα την ελπίδα ότι ο Σαμαράς κάτι έχει να δώσει.
        Απ' τα σημεία της ομιλίας του που θα παραθέσω πιο κάτω φαίνεται ότι είχα δίκιο. Αλλά δεν αρκούν μόνο αυτά. Χρειάζονται ΑΜΕΣΑ κι όσα έγραψε στο παλιότερο σχόλιο. Ελπίζω να σε κάλυψα.

        ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ


        Στρατηγική Θέση Ελλάδος - Ανακήρυξη ΑΟΖ - Ενέργεια

        Δεν είναι μόνο η φύση της Ελλάδας…
        Είναι και η θέση της: Στο μεταίχμιο θαλασσών και ηπείρων.
        Μαζί με την Κύπρο, μοναδική «γέφυρα» Ευρώπης-Μέσης Ανατολής.
        Και μοναδική «πύλη» και της Κεντρικής Ευρώπης και της Ρωσίας προς νότο.
        Κρίσιμο πέρασμα χερσαίων και θαλάσσιων ενεργειακών αγωγών,
        σημερινών και μελλοντικών.
         
        Πόσο έχουμε εκμεταλλευτεί αυτή τη θέση μας;
        Ελάχιστα!
        Τεράστιες οι ευθύνες της κυβέρνησης Παπανδρέου και σε αυτό:
        – Πρώτον, γι’ αυτά που έκανε: Προσπάθησε να ακυρώσει
        την πολιτική των αγωγών που ξεκίνησε
        η προηγούμενη κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας.
        – Δεύτερον, γι’ αυτά που δεν έκανε: Δεν ανακήρυξε την ΑΟΖ, την Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη της Ελλάδας. Ώστε να προχωρήσει μετά σε οριοθέτησή της με άλλες χώρες, να κατοχυρώσει τα θαλάσσια συμφέροντά της και να αρχίζει να τα εκμεταλλεύεται.
        Η Κύπρος – η μικρή Κύπρος – τα έκανε όλα αυτά,  φίλες και φίλοι.
        Εδώ και χρόνια!
        Κι απ’ αυτό κέρδισε συμμάχους και στήριξη.
        Η Ελλάδα δεν το έκανε ακόμα.
        Εγώ θα το κάνω! Όχι χωρίς την απαραίτητη προεργασία, γιατί όλα τα μετράμε κι όλα τα υπολογίζουμε. Αλλά θα το κάνω! Και γρήγορα.
        Έχουμε δικαιώματα που μπορούν να μετατραπούν
        σε πλούτο για το λαό μας. Και ρόλο, και κύρος και ισχύ για τη χώρα…
        Ε λοιπόν, είναι δικά μας κυριαρχικά δικαιώματα,
        Όπως είναι και δική μας υποχρέωση να τα αξιοποιήσουμε!
        Οι Έλληνες μπορούμε!
         
        Ρωτήστε, επίσης όποιον γεωλόγο θέλετε.
        Ανατρέξτε σε όποια επίσημη ερευνητική πηγή θέλετε.
        Όλοι και όλα βεβαιώνουν ότι η Ελλάδα
        είναι χώρα με πολύ πλούσιο υπέδαφος.
        Περιέργως, όμως, έχει ελάχιστη εξορυκτική και μεταλλευτική δραστηριότητα.
        Ελάχιστη και φθίνουσα! Γιατί;
        Είμαστε η μόνη χώρα που το βεβαιωμένο ορυκτό της πλούτο
        δεν τον εκμεταλλεύεται. Γιατί;
        Και σε αυτή την αδράνεια, πρέπει να μπει  – και θα μπει – ένα τέλος!

        Παδεία ελληνοκεντρική - Ελληνικότητα

        Σχεδιάζουμε πολλές ακόμα μεταρρυθμιστικές τομές:
        Αναφέρω ενδεικτικά από το χώρο της Εκπαίδευσης.
        Το νομοσχέδιο για τα Πανεπιστήμια που έφερε η Κυβέρνηση στη Βουλή δεν προέβλεπε πλήρη κατάργηση του ασύλου.
        Με τη δική μας επιμονή αναγκάστηκαν και το δέχθηκαν.
        Μέχρι πριν λίγους μήνες, βουλευτές του ΠΑΣΟΚ καυτηρίαζαν την κατάργηση του ασύλου ως«ακραία άποψη»…
        Τώρα ψήφισαν και πανηγυρίζουν,
        αυτό που στιγμάτιζαν ως «ακραία άποψη» μέχρι πριν λίγο.
        Αλλά χρειάζονται πολλά ακόμα…
        Εμείς καταργήσαμε το άσυλο, εμείς θα αναβαθμίσουμε το δημόσιο Πανεπιστήμιο, εμείς θα φέρουμε και τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια στην Ελλάδα, μέσα από την επόμενη συνταγματική αναθεώρηση.
        Το Ελληνικό δημόσιο Πανεπιστήμιο, εφ’ όσον αναβαθμιστεί,
        δεν έχει τίποτε να φοβηθεί από τον ανταγωνισμό του με τα ιδιωτικά.
         
        Φέτος έγινε τεράστιος θόρυβος για την αδυναμία του υπουργείου να έχει έτοιμα τα σχολικά βιβλία με την έναρξη της σχολικής χρονιάς.
        Απίστευτη προχειρότητα, που δεν δικαιολογείται, από τις οικονομικές περικοπές σε συνθήκες κρίσης.
        Όμως, το κύριο πρόβλημα με τα σχολικά βιβλία δεν είναι πότε δίνονται, αλλά το τι γράφουν. Ή τιπαραλείπουν πολλές φορές…
        Η Ιστορία διδάσκεται στα παιδιά μας, χωρίς να καλλιεργεί ούτε την υπερηφάνεια για την Πατρίδα τους, ούτε την κριτική σκέψη.
        Σαν να διδάσκεται, όχι σε Ελληνόπουλα, αλλά σε… «μαθητευόμενους διεθνιστές» άλλων καιρών και άλλων καθεστώτων!
        Ακόμα, εξαφανίστηκαν ή υποβαθμίστηκαν από τα σχολικά βιβλία
        Έλληνες στοχαστές: Όπως ο Παπαδιαμάντης, ο Κωστής Παλαμάς,
        ο Βιζυινός, ο Παπαντωνίου, ο Θεοτοκάς, ολόκληρη η γενιά του τριάντα…
        Σαν ένα αόρατο χέρι να έσβησε κάθε αναφορά στην εθνική ίδιο-προσωπεία, στην εθνική παράδοση του τόπου αυτού.
        Σαν να μη θέλουμε τα παιδιά μας να νιώσουν την Ελληνικότητα
        και να γίνουν μέτοχοι της Πολιτιστικής μας παράδοσης.
        Τη στιγμή μάλιστα που όλοι οι άλλοι λαοί προχωρούν αντίστροφα:
        τη στιγμή που οι Βρετανοί ανακαλύπτουν τη «Βρετανικότητα»
        και οι Ισπανοί την «Ισπανικότητα»…
        Για να μη μιλήσουμε για Γερμανούς, Αυστριακούς, Δανούς, Σουηδούς και Ολλανδούς. Πάμε ανάποδα απ’ όλους τους άλλους…
        Αυτό θα το τελειώσω!
        Και το περιεχόμενο των διδακτικών βιβλίων – όλων των βιβλίων –
        θα αναθεωρηθεί από επιτροπές
        που θα λειτουργήσουν υπό την εποπτεία Ακαδημίας Αθηνών.

        Δικαιοσύνη - Πόθεν έσχες πολιτικών

        Και μια και ο λόγος για Δικαιοσύνη, κάτι τελευταίο, αλλά πολύ σημαντικό:
        Θα αποκαταστήσουμε δύο πράγματα ταυτόχρονα:
        Το αίσθημα δικαίου του πολίτη. Και την τιμή των πολιτικών.
        Θα ελέγξουμε αναδρομικά την περιουσιακή κατάσταση
        όσων κατέλαβαν δημόσιες θέσεις, υπουργικούς θώκους κλπ.,
        από τη Μεταπολίτευση μέχρι σήμερα.
        Το έχω υποσχεθεί και θα το κάνω!
        Για να έλθουν στην επιφάνεια όλες οι περιπτώσεις «περίεργου» πλουτισμού.
        Και θα θεσπίσουμε μέτρα για να μην επαναληφθεί ποτέ πια.
        Αυτός ο νόμος της σιωπής, αυτή η «ομερτά»
        για το «πολιτικό χρήμα», θα σπάσει!

        Εγκληματικότητα - Λαθρομετανάστευση - Νόμος Ραγκούση

        Ακόμα η μεγάλη μεταρρύθμιση για την αντιμετώπιση της Εγκληματικότητας.
        Η λαθρομετανάστευση, ασφαλώς, έχει επιβαρύνει την ασφάλεια των πολιτών. Αλλά δεν είναι μόνο η λαθρο-μετανάστευση…
        Σε ότι αφορά στην λαθρομετανάστευση,
        θα καταργήσω αμέσως τον Νόμο Ραγκούση για την ιθαγένεια,
        το νόμο που καθιστά  την Ελλάδα «μαγνήτη» για την είσοδο
        παράνομων μεταναστών, σε μια χώρα με αφύλακτα σύνορα.
        Και θα φέρω νόμο παρόμοιο με ό,τι ισχύει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες
        που έχουν προβλήματα αντίστοιχα με τα δικά μας.
        Ακόμα θα διαπραγματευθώ με τους εταίρους μας
        κοινή ευρωπαϊκή πρωτοβουλία για το μαζικό επαναπατρισμό
        των λαθρομεταναστών που ήδη ζουν εδώ σε άθλιες συνθήκες.
        Η Συμφωνία Δουβλίνο-ΙΙ τους παγιδεύει στην Ελλάδα!
        Και η υπόλοιπη Ευρώπη, που υπέγραψε το Δουβλίνο-ΙΙ,
        -       για να γλιτώσει η ίδια από τα κύματα των λαθρομεταναστών -
        οφείλει να βοηθήσει την Ελλάδα,
        να τους επιστρέψει στις χώρες προέλευσής τους.
         
        Η ασφάλεια είναι το πρώτιστο ανθρώπινο δικαίωμα,
        γιατί είναι προϋπόθεση για όλα τα άλλα.
        Η ασφάλεια δεν είναι αντίπαλος της Ελευθερίας.
        Είναι προϋπόθεση Ελευθερίας!
        Μιλώντας πάντα για την ασφάλεια του πολίτη,
        ό,τι ισχύει σε άλλες δημοκρατικές χώρες,
        για τις δικονομικές προϋποθέσεις καταδίκης,
        θα ισχύσει και στην Ελλάδα.
        Δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε τον τροχό.
        Ας ξεκινήσουμε μεταφέροντας και στην Ελλάδα
        ό,τι υπάρχει και δουλεύει παντού στον κόσμο.

        Ναρκωτικά - Αστυνόμευση - Ηθικό στίγμα

        Θα αλλάξω ακόμα όλη την αντιμετώπιση για τα ναρκωτικά.
        Οι μικροί χρήστες είναι, πράγματι, «άρρωστοι».
        Και η κοινωνία οφείλει, πράγματι, να τους θεραπεύσει.
        Αλλά οι χρήστες είναι συχνά και έμποροι και «βαποράκια»…
        Πως θα αντιμετωπίζεται πλέον ο χρήστης όταν,
        νόμιμα πια, θα μεταφέρει μικρές ποσότητες έξω από τα σχολεία
        και θα τα πλασάρει σε εφήβους, για να βγάλει ο ίδιος τη «δόση» του;
        Τα ναρκωτικά δεν είναι μόνο βλαβερά γι’ αυτόν που τα χρησιμοποιεί.
        Δημιουργούν και μια ολόκληρη κουλτούρα που διαχέεται στην κοινωνία.
        Ας το πούμε καθαρά: Όχι, το Άμστερνταμ δεν είναι πρότυπό μας!
        Δεν θέλουμε να γίνουμε Άμστερνταμ.
        Πολύ περισσότερο που αυτό που ισχύει στο Άμστερνταμ
        δεν ισχύει καν στην υπόλοιπη Ολλανδία.
        Πολύ περισσότερο που ακόμα και στο Άμστερνταμ
        τώρα αναθεωρούν την ελεύθερη λειτουργία μαγαζιών
        που σερβίρουν ελεύθερα ναρκωτικά.
        Και τώρα που το αναθεωρούν οι Ολλανδοί
        θα το φέρουμε εμείς σε ολόκληρη την Ελλάδα;

        Παραεμπόριο
        –Τέλος, δεν εμποδίζει η Τρόικα το χτύπημα του παραεμπορίου που τσακίζει το νόμιμο εμπόριο. Δεν μπορεί μπροστά από τα μαγαζιά, μαζί με την πραμάτεια των παρανόμων, να ξεδιπλώνεται και η φοροδιαφυγή και η εισφοροδιαφυγή, το λαθρεμπόριο των προϊόντων-μαϊμού και κάθε μορφή αθέμιτου ανταγωνισμού.
        Αυτή τη μεγάλη πληγή θα τη σταματήσουμε.
        Και δεν έχει λόγο να μας σταματήσει καμία Τρόϊκα…
        Ο «Πόλεμος στο παραεμπόριο» είναι δέσμευσή μου.

        Εθνικά Θέματα

        Κι όσοι μιλούν για «συναίνεση» και εννοούν συγκυβέρνηση εδώ και τώρα,
        να θυμούνται: τέτοιες συγκυβερνήσεις είναι αδύναμες και εύθραυστες!
        Λύση σήμερα είναι οι εκλογές,
        όπου ο λαός θα δώσει ισχυρή εντολή για καθαρές λύσεις.
         
        Πολύ περισσότερο, που αυτή τη στιγμή
        δεν βρίσκεται μόνο η Οικονομία μας σε κρίσιμη κατάσταση.
        Υπάρχουν και εντάσεις στα εθνικά θέματα. Δεν πολυμιλάει η κυβέρνηση γι’ αυτά. Ας γνωρίζει ο κ. Παπανδρέου ότι τα παρακολουθώ κάθε μέρα.
        Και την αντιδράσεις της Τουρκίας για τα πετρέλαια
        και τις αυξανόμενες προκλήσεις των Σκοπιανών,
        αλλά και τις νέες ευκαιρίες που ανοίγονται γεωπολιτικά για την Ελλάδα…
        Όλα αυτά, κατά μείζονα λόγο απαιτούν ισχυρές κυβερνήσεις.
         
        Κυρίες και κύριοι,
         
        Στις προηγούμενες εκλογές ο λαός ξεγελάστηκε με ψεύτικες υποσχέσεις.
        Το «λεφτά υπάρχουν» θα μείνει στην Ιστορία
        ως η τελευταία μεγάλη απάτη του μεταπολιτευτικού λαϊκισμού.

        Εθνικό όραμα

        Φίλες και φίλοι.,
        Ήμασταν πάντα ένας υπερήφανος λαός.
        Αυτή την υπερηφάνεια κανείς δεν μπορεί να την προσβάλει.
        Θα ξαναπάρουμε τη χώρα μας στα χέρια μας.
        Θα ξαναστήσουμε την Ελλάδα, όρθια, ανταγωνιστική, ισχυρή και υπερήφανη.
        Όλα όσα σας είπα πριν, συνοψίζονται σε αυτό:
        Να  ξαναπάρουμε τη χώρα μας στα χέρια μας!
        Άλλωστε, ο ίδιος ο πατέρας της Πολιτικής Ενοποίησης της Ευρώπης,
        ο Ζάκ Ντελόρ, έδωσε την πιο ξεκάθαρη απάντηση
        σε όποιους σήμερα ζητούν να σβήσουν την ταυτότητά μας:
        Είπε λοιπόν ο Ντελόρ:
        «μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση το κάθε εθνικό κράτος
        είναι αναντικατάστατο και αδιαπραγμάτευτο!
         
        Τώρα, λοιπόν, προέχει να ανακαλύψουμε ξανά το δημόσιο συμφέρον,
        το εθνικό μας συμφέρον, την ευρωπαϊκή μας προοπτική.
        Γιατί όλα αυτά κανείς δεν μπορεί να μας τα αφαιρέσει,
        αν εμείς τα κρατήσουμε γερά και τα ξαναστήσουμε στα πόδια τους.
        Και αυτό θα κάνουμε. Όλοι μαζί!
        Πέρα από τους διαχωρισμούς του παρελθόντος…
        Οι Έλληνες μπορούμε!
         
        Απευθύνομαι σε όλους σας, ό,τι κι αν ψηφίζατε στο παρελθόν.
        Ξέρω ότι με όλη την οργή που έχετε μέσα σας,
        με όλη την απογοήτευση που νιώθετε, αυτό θέλετε πραγματικά:
        Να ξαναπάρουμε την Ελλάδα στα χέρια μας!
        Να γίνουμε οικονομία ανταγωνιστική, εξωστρεφής και παραγωγική.
        Να γίνουμε κοινωνία, δίκαιη, δημιουργική, ανοικτή,
        αλλά και με στέρεες αρχές και αξίες.
        Αυτό σας υπόσχομαι.
        Γι’ αυτά παλεύω. Αυτά μπορώ να σας υποσχεθώ.
        Τώρα που γκρεμίστηκαν οι ψευδαισθήσεις
        μιας κάλπικης ευημερίας με δανεικά,
        αυτό θέλει όλος ο Ελληνικός λαός.
        Κι αυτό θα καταφέρουμε όλοι μαζί!
        Οι Έλληνες μπορούμε!
         
        Και κάτι ακόμα:
        Θα τα καταφέρουμε με τη βοήθεια του Θεού!
        Γιατί βρισκόμαστε όλοι σήμερα σε Πόλεμο επιβίωσης.
        Κι όπως ξέρετε, στα χαρακώματα δεν υπάρχουν άθεοι.
        Όλοι προσεύχονται!
         
        Φίλες και φίλοι,
         
        Με ρώτησαν χθες δύο νέα παιδιά:
        – Πρόεδρε, το δικό σου όνειρο για μας ποιο είναι;
        Τους απαντώ απόψε:
        Το όνειρό μου έχει να κάνει με την Ελευθερία μας.
        Σε δέκα χρόνια, θα μας πάει ο χρόνος στο 2021.
        Και τότε θα γιορτάζουμε τα 200 χρόνια της Ελευθερίας μας.
        Τα 200 χρόνια από το δικό μας ’21,
        το 1821 του Έθνους και της καρδιάς μας.
        Το ’21 που τότε ύψωσε τη μικρή Ελλάδα
        σε άπιαστα επίπεδα δόξας και παγκόσμιου θαυμασμού.
         
        Με ρωτάτε, λοιπόν, για το όνειρό μου. Απαντώ:
        Θα επιτρέψουμε ποτέ εμείς, οι πολίτες της ίδιας αυτής Πατρίδας,
        θα επιτρέψουμε ποτέ εμείς, αυτόν τον τόπο που άφησαν κληρονομιά
        οι γονείς μας και οι δικοί τους γονείς,
        θα επιτρέψουμε να γιορτάσει τα 200 χρόνια της Λευτεριάς της η Ελλάδα, οικονομικά δέσμια, κοινωνικά διαλυμένη και ψυχολογικά εξουθενωμένη;
        Σας κοιτώ στα μάτια και σας απαντώ: Ποτέ!

  7. Απορία avatar
    Απορία 21/09/2011 17:05:59

    Πείτε το αυτό και στον "απυρόβλητο" πρόεδρο της "δημοκρατίας".

    • James Winona avatar
      James Winona @ Απορία 21/09/2011 18:00:59

      Twra einai pou tha gelasei kai to pardalo katsiki !!!
      Mh tous kyklous tou Proedrou taratte !!!

    • NIK THE GR avatar
      NIK THE GR @ Απορία 21/09/2011 18:35:11

      Εκτελεστικη εξουσια=τρικυμια εν κρανιω.
      Δικαστικη εξουσια=πολυχρωμη ατραξιον.
      Νομοθετικη εξουσια=χειροτερη απο χουντα.
      4η εξουσια=χειραγωγημενη και αντιλαϊκη.
      Λαος-κρατος=τετελεσται εκτος αν........ΣΑΜΑΡΑΣ.

  8. avanti avatar
    avanti 21/09/2011 17:14:23

    Νομίζω ότι εάν κατέβει 1 - 1,5 εκατ. κόσμος ή ακόμη περισσότερος από όλες τις πολιτικές παρατάξεις ( ΔΥ, ΙΥ, επαγγελματίες, επιστήμονες, αγρότες, κλπ.) στο Σύνταγμα και κατασκηνώσει για καμία εβδομάδα, χωρίς να μένει άδειο το κέντρο ούτε την νύχτα και με μοναδικά δύο αιτήματα προς την Βουλή & τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας: Αμεσες εκλογές & επαναδιαπραγμάτευση με την ΕΕ & ΔΝΤ σε νέα βάση από όλες τις πολιτικές παρατάξεις που θα εκπροσωπούν τη νέα βουλή. Εδώ που φτάσαμε μόνο η δύναμη του λαού μπορεί να στείλει στον αγύριστο τους ΣΥΝΔΙΚΟΥΣ του Διαβόλου.

    • Πάνος avatar
      Πάνος @ avanti 21/09/2011 17:22:44

      Σωστός, μαζική κινητοποίηση και τίποτα δε μας πιάνει!!!

      Φωνή λαού, οργή Θεού!

  9. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 21/09/2011 17:19:57

    "Μια κυβέρνηση, με δημοκρατικές ευαισθησίες"
    Δυο πολύ θολές έννοιες για την "μνημονιακή" κυβέρνηση αγαπητέ κύριε Ροδινέ.

  10. Aggelos avatar
    Aggelos 21/09/2011 17:22:52

    "Νομίζω ότι εάν κατέβει 1 – 1,5 εκατ. κόσμος ή ακόμη περισσότερος από όλες τις πολιτικές παρατάξεις ( ΔΥ, ΙΥ, επαγγελματίες, επιστήμονες, αγρότες, κλπ.) στο "


    ναι,,αυτη ειναι η λυση,,

  11. Tem avatar
    Tem 21/09/2011 17:33:35

    Ετσι. Η Χούντα του ΠΑΣΟΚ αντιμετωπίζεται μόνο με νέες μορφές αγώνα. Ηρθε η ώρα.

  12. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 21/09/2011 17:39:48

    Κώστα, καλησπερα. Νομίζω έχουν υπερβεί πλέον το όριο της νομιμότητας και αγγίζουν αυτό της προδοσιας. Αν όντως ήθελαν να αλλάξουν τα πράγματα προς το καλύτερο δεν χρειαζοταν το ΔΝΤ και η Τριάδα. ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ μόνο χρειαζοταν, κάτι που όπως και η (εθνική) αξιοπρεπεια είναι απούσες. Επομένως, το ερώτημα γιατί εφεραν την κατοχή πρέπει να απαντηθει (και) με δικαστικά μέσα. Το σημερινό παραλήρημα του Βενιζέλου απλά υπογραμμίζει πόσο επικίνδυνοι είναι.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Νίκος Αργεάδης 21/09/2011 18:11:34

      Νίκο,
      αυτά που είπε σήμερα ο Βενιζέλος, θα τον στοιχειώνουν μια ζωή.

      • restless in koukaki avatar
        restless in koukaki @ Κώστας Ροδινός 21/09/2011 20:01:31

        Με το συμπάθειο κύριε Ροδινέ αλλά...
        πολύ που χ***** ο κύριος Βενιζέλος και ο κάθε Έλληνας πολιτικός. Δεν έχουν ιδέα τί σημαίνει να μετράς τα cent για να πληρώσεις λογαριασμούς. Δεν έχουν ιδέα τί σημαίνει να σπουδάζεις με ιδρώτα, να ονειρεύεσαι το μέλλον σου και στο τέλος να είσαι άνεργος και να ζείς στο σκοτάδι για να πληρώσεις τους φόρους που σου επιβάλλουν γιατί αυτοί τόσα χρόνια έτρωγαν απ' όπου έβρισκαν. Αυτοί έχουν εξασφαλίσει μέχρι και τα τρισέγγονά τους!

  13. Σταύρος avatar
    Σταύρος 21/09/2011 17:59:37

    και όλα τα εις ...τζήδες εκτός από ΜΑΤατζήδες!
    μην μας βγει και τ' όνομα!
    για ένα κούτελο ζούμε στην κενωνία!!!

  14. Ψηφοκράτης avatar
    Ψηφοκράτης 21/09/2011 18:02:43

    Και της πραγματικής εικόνας θα συμπλήρωνα στον τίτλο!
    http://totallycoolpix.com/wp-content/uploads/2011/19092011_shades_of_green/green_033.jpg

  15. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 21/09/2011 18:10:33

    συμφωνώ απολύτως

  16. letta avatar
    letta 21/09/2011 18:11:20

    ΚΥΡΙΕ ΡΟΔΙΝΕ, ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΝΔ. ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΤΑΞΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ. ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΓΡΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΓΙΑΤΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΜΑΧΗ; ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΕΓΚΛΩΒΙΣΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΥΓΓΡΟΥ. ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥς ΤΟΥΣ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΡΧΗΓΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ. ΑΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΞΕΙ ΕΞΩ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΙΧΑΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΗΚΕ.

  17. λαλακης avatar
    λαλακης 21/09/2011 18:16:14

    Η κυβερνηση θα ολοκληρωσει τη τετραετια και θα χασει τις εκλογες κανονικα
    το 2013 .
    Εκλογες δεν κανει αφου θα τις χασει σιγουρα οποτε θα χαθει και η μασα.
    Αυτη ειναι και η τελευταια τετραετια του πασοκ...

  18. antanistimi avatar
    antanistimi 21/09/2011 18:23:56

    Παντως διαβαστε πως ακομη προσπαθουν πλεον απροκαλυπτα να διαμορφωσουν και να κοπαδοποιησουν:

    Δανικας απο το ΒΗΜΑ:
    Για την κατοικία λοιπόν. Το τούβλο. Για μια περιουσία που σύμφωνα με την Τράπεζα της Ελλάδος και με τιμές του 2009 κοστολογήθηκε ένα τρισεκατομμύριο euros. Τόσο αξίζει ολόκληρη η ιδιωτική κατοικία εν Ελλάδι. Τουτέστιν πανευρωπαϊκό ρεκόρ. Διιότι, περίπου, εννιά στους δέκα νοικοκυραίους κατέχουν τουλάχιστον ένα διαμέρισμα. Οι περισσότεροι δύο. Ισως και τρία. Μικρά; Μικρά. Αρκετοί, κυρίως οι παπούδες, οι γιαγιάδες και οι πατεράδες, το απέκτησαν με σττερήσεις και θυσίες. Το μικροαστικό όνειρο της μεταπολεμικής Ελλάδας. Μπόλικοι όμως με την φοροδιαφυγή, την παρακράτηση του ΦΠΑ και με το μαύρο χρήμα. Μην κοροϊδευόμαστε: Ηλεκτρολόγοι. Υδραυλικοί, Μπογιατζήδες. Κομμώτριες. Μηχανικοί. Γιατροί. Δικηγόροι. Ολοι εκείνοι που αγνοούν την ύπαρξη αποδείξεων και εφορίας. Ολοι αυτοί οι λεγόμενοι ελεύθεροι επαγγγελματίες που δηλώνουν εισόδημα μέχρι και δώδεκα χιλιάρικα ετησίως. Που κατακλέβουν το κράτος. Ολοι αυτοί που σε βάρος των υποταγμένων και σκληρά εργαζόμενων μισθοσυντήρητων έχουν αποταμιεύσει ένα σκασμό περιουσία. Παράδειγμα; Προχθές, Κυριακή το μεσημέρι μου τηλεφώνησε φίλος από cafe στην πλατεία Βαρυπόμπης- το όνομά του στην διάθεση των Αρχών-για να μου καταγγείλει ότι ο ιδιοκτήτης δεν έχει κόψει καμία απόδειξη σε κανένα τραπέζι. Και ήταν πληρέστατος από πελατεία. Και όταν τον ρώτησε «μα γιατί» εκείνος, σαν γνήσιος Ελληνάρας απάντησε «επειδή διαφωνώ με τα μέτρα του Βενιζέλου»... Κλέφτης, ρεμπεσκές, κοπρίτης και αντιπατριώτης. Ετσι ακριβώς. Και ταυτοχρόνως βλάκας με πατέντα. Διότι, όπως είπε ο Βενιζέλος-από τις ελάχιστες φορές που συμφωνώ μαζί του-αν η χώρα χρεοκοπήσει τότε η αξία κάθε κατοικίας θα γκρεμιστεί στα τάρταρα. Σήμερα, ας πούμε, αξίζει εκατό χιλιάρικα, αύριο ούτε το μισό. Με απλά λόγια. Οι περισσότεροι, που έγιναν ιδιοκτήτες ληστεύοντας τον κράτος, όχι μόνο δεν δικαιούνται να διαμαρτύρονται αλλά να κάνουν και το σταυρό τους από πάνω. Γιατί το αντίτιμο που καλούνται να πληρώσουν είναι πενταροδεκάρες συγκρινόμενο με την κατά συρροή φοροκλοπή στην οποία επιδόθηκαν όλα αυτά τα χρόνια, αγαπητοί μου. Και δεν εννοώ τους ρακένδυτους και τους νόμιμους. Πληρώστε και βγάλτε το σκασμό. Γιατί στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για το σχοινί!

  19. antanistimi avatar
    antanistimi 21/09/2011 18:25:48

    Σκαστε!!!!!Σκαστε και πληρωστε κλεφτες,τσιμουδια γιατι μπορει να βγουν και τα τανκς οπως ελεγε τον Ιουνιο και ο αλλος σεντερ-μπακ.......

  20. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 21/09/2011 18:28:27

    ο σαμαρας κινδυνευει να παθει αυτο που επαθε ο καραμανλης απο τον περιγυρο του οταν κυβερνουσε. τον κλεισανε μεσα σε μια γυαλα,ειχε τυφλη επιστοσυνη στους συνεργατες του οπου αυτοι οι ιδιοι τον πουλησαν.
    γιατι δε πηγε σημερα στη βουλη ο σαμαρας?. μηπως ηταν εκτος χωρας και δε το ξερουμε?,μηπως ειχε ανηλημενες υποχρεωσεις?. αν ειανι ετσι ενταξει.σε δια φορετικη περιπτωση ειναι φαουλ.

    • factorx avatar
      factorx @ mhtsos karditsa 21/09/2011 18:47:41

      σιγά ρε Μήτσο, χαλάρωσε. Γιατ να παει στην ΒΟυλή;

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ mhtsos karditsa 21/09/2011 22:14:33

      Γιατί να πάει? Για να ''νομιμοποιήσει'' με την παρουσία του την πρωθυπουργική(!) εμφάνιση του Βενιζέλου? Το ΠΑΣΟΚ με την απουσία επί μονίμου βάσεως αυτού που κάνει τον πρωθυπουργό από την Βουλή, έχει ευτελίσει κάθε κοινοβουλευτικό θεσμό. Να παρίσταται ο ...πρωθυπουργός, για να παραστεί κι ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Προς το παρόν, κι ο Κεφαλλογιάννης, πολύς τους πέφτει...

  21. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 21/09/2011 18:41:40

    Κύριε Ροδινέ , πολύ φοβούμαι ότι πολύ απλά - και επί μακρόν - τόσο σεις (αρθογράφοι) όσο και ημείς (σχολιαστές) ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ. Τα "νομίζω" και "πιστεύω¨ έχουν προ πολλού τελειώσει. Αλλωστε αυτό λεν και όσοι -λίγοι- νομικοί έχουν θάρρος και τόλμη. Πολλοί στηρίξαμε τις ελπίδες μας στην παρουσία του κ.Σαμαρά και απογοητευτήκαμε. Άνθρωποι έντιμοι , μακριά από μικροσυμφέροντα και εξουσία καλούνται και πάλι να πληρώσουν, υπονομεύοντας την επιβίωσή τους. Οι πολιτικοί μας , οι μεν πράσινοι επιτελούν το σκοπό των αποίκων οι δε μπλε στρουθοκαμηλίζουν και οι λοιποί έγιναν γραφικοί. Έχετε κάτι να προτείνετε για να "βγεί" η καθημερινότητα?

    • Thimm avatar
      Thimm @ ΑΓΡΟΤΗΣ 21/09/2011 19:13:51

      Εύγε σου !!

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ ΑΓΡΟΤΗΣ 21/09/2011 22:16:34

      Ναι! Να αναλάβει αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας η κυρία Ντόρα Μπακογιάννη...

  22. spiros avatar
    spiros 21/09/2011 18:54:02

    Υπάρχουν πολλοί οι οποίοι λένε περίπου τα ίδια πράγματα: Στον SKAI σήμερα λογιστή βγάζει συνταγματική την φορολόγηση του φόρου και ο Χρυσόγελος έλεγε αντισυνταγματικό. Ενδεθκτική κατάσταση και αντιμετώπισης από ΜΜΕ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ spiros 21/09/2011 19:37:47

      Mήπως εννοείς τον Καθηγητή του ΑΠΘ Χρυσόγονο;

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 21/09/2011 19:44:09

        Αυτός ο Χρυσόγονος είναι δίδυμο με τον Μανιτάκη. Οι συνταγματολόγοι του Μνημονίου...

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 21/09/2011 19:47:16

          Γιάννη,
          Μάλλον κάνεις λάθος.
          Ο Χρυσόγονος έγραψε ολόκληρη μελέτη εναντίον του Μνημονίου την οποία και δημοσιεύσαμε εδώ

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 21/09/2011 19:54:10

          ΟΚ, για το Χρυσόγονο το παίρνω πίσω. Mea culpa. Ουδείς...άσφαλτος.

  23. Πρετεντέρης avatar
    Πρετεντέρης 21/09/2011 18:56:56

    Αν είχα την πρακτική δυνατότητα, θα απευθυνόμουν σε κάθε βουλευτή και σε κάθε στέλεχος του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ χωριστά για να τους θέσω μια πολύ απλή ερώτηση:
    Με το χέρι στην καρδιά, πιστεύουν ότι η μια ή η άλλη παράταξη μπορεί από μόνη της να βγάλει τη χώρα από τη σημερινή κρίση; Οτι είτε το ΠΑΣΟΚ, είτε η ΝΔ, διαθέτουν τις πολιτικές αντοχές και τις διαχειριστικές ικανότητες να φέρουν σε πέρας την ανόρθωση του τόπου και τις αλλαγές που απαιτούνται για να το καταφέρουν; Κι ότι είναι απλώς θέμα μικρής, μεσαίας ή μεγάλης αυτοδυναμίας για να το επιτύχουν;
    Δεν νομίζω ότι θα βρω πολλούς να απαντήσουν καταφατικά.
    Η κυβέρνηση το έχει ομολογήσει σχεδόν επισήμως. Η αξιωματική αντιπολίτευση υποδύεται προς το παρόν τον παλικαρά αλλά μόνο μια ματιά στο ακροατήριο του Σαμαρά στη ΔΕΘ αρκεί για να προκαλέσει ανατριχίλες - από τους ναυαγούς του 2009 πώς θα ξεπηδήσουν οι σωτήρες του 2011;
    Το γεγονός είναι ότι, σήμερα που μιλάμε και με την κρίση στο πιο οξύ σημείο της, οι αντοχές της κυβερνητικής παράταξης έχουν εξαντληθεί προ πολλού και οι αντοχές της αξιωματικής αντιπολίτευσης ούτε που έχουν εμφανιστεί στον ορίζοντα.
    Ολοι αντιλαμβανόμαστε, λοιπόν, ότι το σχέδιο που έχει μπροστά του ο τόπος ξεπερνάει κατά πολύ το μπόι και τις προδιαγραφές των δυο παρατάξεων που θέλουν να τον κυβερνούν. Καλώς ή κακώς.
    Υπό αυτήν την έννοια, η συνεργασία τους δεν είναι ζητούμενο. Είναι μονόδρομος.
    Μόνο που μια τέτοια συνεργασία δεν μπορεί να γίνει χωρίς εκλογές. Για λόγους που έχουμε ήδη εξηγήσει:
    n Διότι πρέπει να αποδοθούν οι ευθύνες για το διάστημα 2009-2011 και να μηδενιστεί το κοντέρ.
    n Για να υπάρξει νωπή λαϊκή εντολή και να εκτονωθεί η κοινωνική ένταση.
    n Για να αποτυπωθούν οι νέοι πολιτικοί συσχετισμοί που θα αναλάβουν να διαμορφώσουν και να εφαρμόσουν αυτήν τη συμφωνία.
    Αν, τώρα, μια νέα διακομματική ισχυρή κυβέρνηση κατορθώσει να ξανακουβεντιάσει και μερικά πράγματα με τους εταίρους, ακόμη καλύτερα. Θα είναι το μπόνους για να ξεκινήσουν με το δεξί.
    Ευλόγως, λοιπόν, στις κυβερνητικές διαβουλεύσεις και στα Υπουργικά Συμβούλια τίθεται ανοιχτά πλέον θέμα εκλογών. Ευλόγως ψάχνουν για διέξοδο.
    Οι εκλογές, βεβαίως, δεν μπορούν να γίνουν αύριο. Αλλά αν ευοδωθούν οι διαπραγματεύσεις με την τρόικα, πάρουμε την έκτη δόση και ψηφιστεί ο προϋπολογισμός στα τέλη Οκτωβρίου, τίποτα δεν τους εμποδίζει να προχωρήσουν.
    Ολα, όμως, τους υποχρεώνουν να βιαστούν. Διότι ο χρόνος εξαντλείται με απίστευτη ταχύτητα.

    • restless in koukaki avatar
      restless in koukaki @ Πρετεντέρης 21/09/2011 19:39:47

      Α/ Εσύ θα έλεγες να σου πουν με το χέρι στην καρδιά...
      Αυτοί θα σου απαντούσαν με το χέρι στην τσέπη...
      Β/ Συν- εργασία... το πρόβλημα με τους πολιτικούς μας είναι πως δεν έχουν μάθει να εργάζονται, παρά μόνο να αγορεύουν. Μόνο "εμείς" και "εσείς", τίποτα παραπάνω από λόγια. Δεν γνωρίζουν τί θα πεί δουλειά, δεν ξέρουν πώς να το διαχειριστούν. Κανείς τους -οποιουδήποτε χρώματος- δεν ξέρει τί τους γίνεται.
      Γιατί έτσι είναι η Ελλάδα και πρέπει να το χωνέψουμε για να το αλλάξουμε: ένας τόπος που άγεται από ανίδεους, άσχετους, απαίδευτους. Γι'αυτό και ότι καλό γεννιέται σε αυτόν τον τόπο φεύγει μακρυά, δε χωράει στην Ελλάδα και για να μεγαλουργήσει αναγκάζεται να πάει στο εξωτερικό. Και ότι σάπιο, διεφθαρμένο και εγωκεντρικό μας εμπαίζει από τα έδρανα της Βουλής.
      Τα μεγαλύτερα επιτεύγματά μας έγιναν πρίν από χιλιάδες χρόνια και επί χιλιάδες χρόνια κοκορευόμαστε γι'αυτά. Επαναπαυτήκαμε και δεν δημιουργήσαμε τίποτα δικό μας, σύγχρονο επίτευγμα ελληνικό. Εδώ γεννήθηκε η ιατρική... δείτε τα νοσοκομεία μας. Εδώ γεννήθηκαν οι επιστήμες... δείτε την παιδεία μας. Και το χειρότερο, εδώ γεννήθηκε η δημοκρατία.... δείτε τα χάλια μας!

  24. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 21/09/2011 19:08:59

    Το κεντρικό άρθρο είναι εύστοχο και συμφωνώ απόλυτα.

  25. factorx avatar
    factorx 21/09/2011 19:12:01

    Καλά που ζείς εσύ;

    • amt avatar
      amt @ factorx 21/09/2011 20:28:26

      Υπονοείς κάτι Βασίλη; Αν ναι πες το ευθέως.

  26. GSV avatar
    GSV 21/09/2011 19:29:21

    Η ελληνικη κυβερνηση ως πιστος υπηρετης των διεθνων τοκογλυφων και αγνοει παντελως τις προσταγες του ελληνικου λαου και απλα ηπακουει.

    Πλεον τιθεται θεμα μεταβολης του χαρακτηρα του πολιτευματος, αφου στοχος της κυβερνησης ειναι να λαβει τα ευσημα του ΔΝΤ και της ΕΕ αγνοωντας πληρως τη κραυγη απογνωσης του ελληνα πολιτη. Τεινει προς τον ορισμο της κατοχικης κυβερνησης αυτο που βιωνουμε. Εφαρμοζοντας συνεχιζομενα ψευτοδειληματα τυπου ασπρο η μαυρο εχουν καταφερει να πετυχουν το εξης οξυμωρο.

    Ενω εχουν απολεσει την εμπιστοσυνη του λαου, η πλειοψηφια των πολιτων θεωρει λαθος τις προωρες εκλογες. Ο γκεμπελισμος σε ολο του το μεγαλειο. Εχουν εμφυτευσει τοσο φοβο στον Ελληνα πολιτη που του εχουν δημιουργησει την εσφαλμενη εντυπωση οτι θα ηταν καταστροφικο να οδγηθει η χωρα σε εκλογες.

    Το να ζητανε τα κομματα της αντιπολιτευσης εκλογες απο το βημα πλεον δεν εχει καμια σημασια. Σκοπος ειναι να τις επιδιωξουν, να καταθεσουν προταση μομφης. Να αποδειξουν οτι το ψευτοδημιουργημα του ΠΑΣΟΚ στηριζεται σε πηλινα ποδια. Εχουμε οδηγηθει σε μια αυτονομιμοποιηση της κυβερνησης μεσω στρατιωτικων διαγγελματων. Προσπαθουν να μας πεισουν οτι ειναι το ΑΝΑΓΚΑΙΟ κακο της μοιρας μας. Σαφως και το ξερουν οτι καλο δεν ειναι αλλα τουλαχιστον παλευουν να μας πεισουν οτι ειναι αναγκαιοι.

    Το αποστημα για να φυγει το σπας δεν το χαιδευεις.

    Δηλαδη τι αλλο περιμενει ο ελληνας για να καταλαβει οτι οι εκλογες ειναι αναγκαιο καλο για τη χωρα? Οτι ειναι μονοδρομος προς την ελπιδα? Μας εφτασαν σε 99% πιθανοτητα χρεοκοπιας και ακομα θεωρουμε οτι θα ηταν καταστροφικο για τη χωρα οι εκλογες? Μα τι εχει απομεινει ορθιο για να καταστραφει απο τις εκλογες? Αφου προλαβαν και τα ισοπεδωσαν ολα!

  27. theo1611 avatar
    theo1611 21/09/2011 19:54:50

    Αγαπητοί φίλοι,

    Σε ανύποπτο χρόνο έχω πεί ότι αν δεν υπήρχε κάποιος από τα εν δυνάμει κόμματα εξουσίας να πεί όχι στο μνημόνιο, όπως ο Αντώνης Σαμαράς (δεν υπήρχε και άλλος), θα έπρεπε να τον εφεύρουμε. Γιατί? Γιατί αυτή η αντίθετη άποψη, ανεξάρτητα πόσο τεκμηριωμένη κι αν είναι, ενισχύει defacto τη διαπραγματευτική θέση της χώρας.

    Όμως τα όποια πλεονεκτήματα είναι συνάρτηση του χρόνου, των συνθηκών του εξωτερικού περιβάλλοντος αλλά και των εσωτερικών επιδόσεων, ιδιαίτερα αν αυτές έχουν συμφωνηθεί (η πορεία είναι πάντοτε διαπραγματεύσιμη αν δίνει αποτελέσματα προς τη σωστή ή, ακριβέστερα, τη συμφωνημένη κατεύθυνση).

    Με τις θέσεις που πήρε μέχρι τώρα η ΝΔ κατάφερε μια τελειωμένη και ταπεινωμένη (όχι χωρίς λόγο και αιτία) παράταξη τον Οκτώβριο του 2009 να την επαναφέρει σε τροχιά κυβερνητικού κόμματος.


    Τα κουμπιά όμως της Αλέξαινας, δεν είναι η άνοδος, αλλά η διατήρηση στην κορυφή, το συγκριτικό πλεονέκτημα και κυρίως η εδραίωση πεποίθησης για την "κορυφή".

    Μπορεί η ΝΔ στην παρούσα φάση να υποχρεώσει την Κυβέρνηση να κάνει αυτά που θα έκανε και κείνη αν αύριο ήταν κυβέρνηση και να υπάρξουν θετικά αποτελέσματα? Αυτός είναι ο πήχυς για τη ΝΔ, στην παρούσα συγκυρία, κατά τη γνώμη μου, και εκεί θα κριθεί στις επόμενες εκλογές, όποτε κι αν γίνουν.

    Το κριτήριο δηλαδή πλέον δεν είναι τι είπες για να βγούμε από την κρίση, αλλά και τι απτό έκανες γι' αυτό.

  28. JOHN avatar
    JOHN 21/09/2011 20:02:09

    Αυτη τη στιγμη με αυτο το θλιβερο θιασο που μας κυβερνα η δημοκρατια βρησκεται στο αποσπασμα και το πολιτευμα εχει εκφυλιστει με οτι αυτο συνεπαγεται.Ποτε η λαικη βουληση δεν βρισκονταν σε τοση δυσαρμονια με μια υποτιθεται δημοκρατικα εκλεγμενη κυβερνηση.Σιγα σιγα τα χανουμε ολα.Οτι με θυσιες και αιμα αποκτηθηκε.Ο κοσμος ειναι αγανακτησμενος και θυμομενος και κυριως εχει ανασφαλεια.Το κινημα του ομως ειναι ακομη ακεφαλο.Λειπει ο ηγετης που θα ξεσηκωσει τις λαικες μαζες και θα σκουπισει μια για παντα αυτους που τον καταδυναστευουν τον ξεπουλουν και τον εξαθλιωνουν!

    • Penelope avatar
      Penelope @ JOHN 21/09/2011 21:08:07

      Είναι απόλυτα σίγουρο ότι το μόνο που κάνουν είναι να μας οδηγούν σε απόλυτη εξαθλίωση - μόνο με κάθε τόσο και σκληρότερα μέτρα, που ΒΕΒΑΙΑ δεν πρόκειται να αποδώσουν..
      Πρέπει λοιπόν να αντιδράσουμε, να φύγει η προδοτική κυβέρνηση - ακόμα κι αν αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει ενας μεγάλος ηγέτης, ας επιλέξει ο καθένας μας κάποια ομάδα από αυτές που ήδη ξεκίνησαν να αντιδρούν, ή και κόμμα της αντιπολίτευσης που αντιδρά δυναμικά, μήπως και μπορέσουμε να κάνουμε κάτι πρακτικό - αλλιώς είμαστε χαμένοι!!

  29. Γιωργος Π. avatar
    Γιωργος Π. 21/09/2011 21:57:48

    Καταρχην μια παρατηρηση<> και επιτελους αυτο το κομμα με αυτους τους πολιτικους και αυτη η οικογενεια δεν προκειται να επανεκλεγουν οσο υπαρχει Ελλαδα.

  30. Γιαγκ avatar
    Γιαγκ 21/09/2011 22:22:05

    Πρόβλημα λαϊκής νομιμοποίησης υπήρχε εξ αρχής. Ας πούμε από το Καστελλόριζο. Η αντιπολίτευση μπορούσε και πέρυσι και φέτος να ανατρέψει τα πράγματα εάν πραγματικά ήθελε (τουλάχιστον όσοι εξ αυτών δεν δήλωναν ευθέως [ΛΑΟΣ, ΔΗΣΥ] ή πλαγίως και κεκρυμμένως [ΔΗΜΑΡ] πρόθυμοι).
    Τόσο η ΝΔ όσο και το ΚΚΕ δεν έπραξαν τα αναγκαία, ο δε ΣΥΡΙΖΑ ήταν σχετικά άτολμος, αν και ο πλέον δραστήριος αντιμνημονιακός φορέας.
    Με την κοινή λογική και τη σχετική εμπειρία που διαθέτει κανείς μπορεί άνετα να το διαπιστώσει. Η μεν ΝΔ όταν ήρθε το πρώτο μνημόνιο δεν επέμεινε (ως όφειλε από τη θεσμική της θέση) στο θέμα της υπερψήφισης από 180 τουλάχιστον βουλευτές, αλλά, αντίθετα, στη συνέχεια, υπερψήφισε μνημονιακές ρυθμίσεις, το δε ΚΚΕ δεν συμπαρατάχθηκε με τους "αγανακτισμένους", επειδή δεν τους έλεγχε.
    Για τις ηγεσίες τους μάλλον είναι καλύτερο να κάνει πρώτα άλλος τη "βρώμικη" δουλιά, ώστε να αυτοί να έχουν τα πολιτικά οφέλη που επιδιώκουν.
    Αν πραγματικά δεν ήθελαν το σημερινό ορυμαγδό της πατρίδας μας, για τον οποίο πολλά δηλώνουν, θα μπορούσαν να έχουν ανατρέψει ήδη από πέρυσι (ή τουλάχιστον, έστω, το φετεινό Ιούνιο) πολιτικά την κυβέρνηση του ΓΑΠ. Είχαν τα πολιτικά και θεσμικά εργαλεία, αλλά δεν έκαναν χρήση τους, τη στιγμή που η Ελλάς δηούται.

  31. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 21/09/2011 22:41:48

    Το χαράτσι στα ακίνητα και το μαγείρεμα της Στατιστικής Υπηρεσίας για το έλλειμα του 2009 αρκούν και παρααρκούν για πρόταση μομφής κατά της κυβέρνησης, η οποία όπως πολύ σωστά επισημαίνει ο Τσίπρας έχει χάσει κάθε κοινοβουλευτική νομιμότητα. Η αναβολή των εκλογών σημαίνει κοινοβουλευτικό πραξικόπημα και ό,σο επιδεινώνονται οι δείκτες της οικονομίας, η ανεργία και τα αντιλαϊκά μέτρα τόσο θα φουντώνει η οργή κατά των μνημονιακών δυνάμεων.
    Αντώνη Σαμαρά, δεν φθάνει πια να ζητάς εκλογές. Πρέπει να τις προκαλέσεις.

  32. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 21/09/2011 22:55:35

    Ο αρθγράφος έγραψε "διολισθαίνουμε σε επικίνδυνους ατραπούς".

    Το σωστό είναι "σε επικίνδυνες ατραπούς".

    Η ατραπός είναι ουσιαστικό θηλυκού γένους.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Φωτεινή 21/09/2011 23:04:04

      oλόσωστη!

  33. ierofantis avatar
    ierofantis 21/09/2011 23:21:00

    Πατριώτες, υπομονή...

    Το καθεστώς δείχνει το πιο αποκρουστικό προσωπείο του. Οι δοσίλογοι πλεόν μας το λένε στα μούτρα. Η Τρόϊκα είναι ευλογία. Ευτυχώς που υπάρχει η Τρόϊκα.

    Εκτελούν εντολές και σκοτώνουν τη χώρα και το λαό μας. Το πειραματόζωο δέχεται όλα τα βασανιστήρια για να παραδειγματίζονται οι άλλοι κοπρίτες του συστήματος.

    Η ώρα τους έχει φτάσει.

    Στα κρεματόρια που θα στηθούν, ο Σαμαράς δεν νομίζω ότι έχει πια την επιλογή της ευγενικής, στυλιζαρισμένης και λογιστικοποιημένης αντιπολίτευσης, στη βάση προγραμμάτων και μακροοικονομικών στοιχείων και υπολογισμών.

    Αντιθέτως νομίζω έχει μια επιλογή και συνάμα πρώτιστο εθνικό καθήκον και υποχρέωση.

    Ανένδοτο αγώνα να ρίξει την Κυβέρνηση, με έμφαση στην κινηματικού χαρακτήρα ανατροπή της και με σαφή εθνικοκοινωνικά μηνύματα συσπείρωσης του λαού και πανενθικού χαρακτήρα αντίστασης.

    Να απειλήσει ρητά και δημοσίως τον Πρωθυπουργό και το ΠΑΣΟΚ ότι αν δεν προκυρήξει εκλογές θα κατεβάσει τον κόσμο στους δρόμους.

    Να απειλήσει ρητά και δημοσίως όλους τους Κυβερνητικούς, με ευθεία παραπομπή σε Ειδικό Δικαστήριο, για εσχάτη προδοσία και παράδοση εθνικής κυριαρχίας.

    Να απειλήσει ρητά και δημοσίως την Τρόϊκα και τους δανειστές ότι αν δεν χαλαρώσει το πρόγραμμα και δεν δοθούν ανάσες ανάπτυξης και μείωσης φορολογικών βαρών, η Ελλάς θα κηρύξει γενικευμένη και μη ελεγχόμενη χρεοκοπία προς τους πιστωτές της, τραβώντας στο θάνατο όλους τους.

    Να απευθύνει διάγγελμα στο λαό, και να προβεί σε παλλαϊκή συγκέντρωση στο Σύνταγμα, όπου ο ίδιος με την αυτοπρόσωπη παρουσία του θα καλέσει τον λαό σε υπεράσπιση της εθνικής κυριαρχίας, εφαρμόζοντας την ακροτελεύτεια διάταξη του Συντάγματος.

    Μετά από αυτά, η κυβέρνηση θα έχει πέσει σε δύο ώρες...

    Μη με ρωτήσετε για το μετά.

    Δεν ξέρω τι θα συμβεί.

    Το μόνο που ξέρω είναι ότι θα μου έχει φύγει η κατάθλιψη και η ταπείνωση.

    Ελεύθερος, θα αναπνέω καθαρό αέρα. Και μα το Θεό, θα έχω δύναμη να βάλω πλάτη να χτίσω ξανά τη χώρα μου...

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ ierofantis 21/09/2011 23:27:42

      Ιεροφάντη,φοβερός ο σχολιασμός σου.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Komis Montechristo 21/09/2011 23:40:05

        Στενοχωριέμαι ρε Κόμη και οργίζομαι συνάμα...

        • Komis Montechristo avatar
          Komis Montechristo @ ierofantis 21/09/2011 23:46:48

          Έχεις δίκιο.Να δεις πόσο έχω φορτώσει με όλα αυτά που μας συμβαίνουν....

  34. danaos avatar
    danaos 21/09/2011 23:50:44

    ierofanti,να ήξερες πόσοι μα πόσοι συμπατριώτες μας σκέφτονται αυτά που γράφεις, αλλά παραμένουν βουβοί και φοβισμένοι!Ωρε και να είχαν όλοι τη δυνατότητα, να διαβάζουν τέτοια κείμενα!!!

  35. ierofantis avatar
    ierofantis 21/09/2011 23:59:30

    Τι κάνουμε όλοι μωρέ Δαναέ από αυτό το μετερίζι, ε;

    Το φόβο δεν πολεμάμε;

    Δεν είναι τα δημοσιονομικά της Ελλάδος το πρόβλημα της Ευρώπης, δεν το κατανοούμε; Πως μια ελαχιστότατη οικονομία του μόλις 2,5% του ΑΕΠ της Ευρώπης είναι σε θέση να κλονίσει όλο το σύστημα;

    Μας δουλεύουν κανονικά.

    Το θέμα δεν είναι η δημοσιονομική προσαρμογή.

    Το θέμα είναι ότι το ελληνικό έθνος οδηγείται σε σταδιακή υπαρξιακή απαξίωση, ιστορική λήθη, οικονομικό στραγγαλισμό και τελικά σε πολιτιστική, πνευματική και κοινωνική λοβοτομή και αφομοίωση.

    Θα το επιτρέψουμε αυτό Έλληνες;

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ ierofantis 22/09/2011 00:01:45

      Όχι! +1000 για το σχόλιο!

    • danaos avatar
      danaos @ ierofantis 22/09/2011 00:22:07

      Κίσινγκερ 1974 παρ' όλο που αναγκάστηκε να το διαψεύσει αργότερα:«Ο ελληνικός λαός είναι δυσκολοκυβέρνητος και γι' αυτό πρέπει να τον πλήξουμε βαθιά στις πολιτισμικές του ρίζες. Τότε ίσως συνετισθεί. Εννοώ, δηλαδή, να πλήξουμε τη γλώσσα, τη θρησκεία, τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε κάθε δυνατότητά του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει, για να μη μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια, να μη μας παρενοχλεί στην Ανατολική Μεσόγειο, στη Μέση Ανατολή, σε όλη αυτή τη νευραλγική περιοχή μεγάλης στρατηγικής σημασίας για μας, για την πολιτική των ΗΠΑ».

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ danaos 22/09/2011 00:34:21

        Εκείνη την ημέρα,που έβγαλε την ομιλία σε θέρετρο της Ελβετίας,υπήρχε Έλληνας δημοσιογράφος που τον άκουσε να ξεστομίζει τα παραπάνω.Ο Κίσινγκερ,αμέσως μετά,τον βρήκε και προσπάθησε να τον πείσει πως δεν εννοούσε αυτά,με όλες τις γνωστές και φθηνές δικαιολογίες.Με άλλα λόγια,προσπάθησε να διαψεύσει τα ίδια τα λεγόμενά του,αλλά μάταια.Η φράση του είναι,ακριβώς,όπως αποδίδεται παραπάνω.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Komis Montechristo 22/09/2011 00:38:31

          Κόμη και Δαναέ, με την όρεξη θα μείνουν οι σατανάδες...

          Δεν έχουμε πει ακόμα την τελευταία κουβέντα μας...

          Ας μην το ξεχνούν.

          • Komis Montechristo avatar
            Komis Montechristo @ ierofantis 22/09/2011 00:41:19

            Δεν διαφωνώ.Εξάλλου,είμαστε ένα έθνος που ερχόμαστε από πολύ βαθιά και πάμε πολύ μακριά....

        • StarPowerNone avatar
          StarPowerNone @ Komis Montechristo 22/09/2011 00:42:48

          Έτσι, φίλε Ιεροφάντη,
          Πάντα αεικίνητος και γενναίος!

        • danaos avatar
          danaos @ Komis Montechristo 22/09/2011 00:45:48

          Να είσαι καλά Κόμη μου.Ο πατήρ Γ.Μεταλληνός είπε το 2003 σε εκπομπή:
          «Εσπούδαζα στην Γερμανία όταν ο Kissinger έδωσε αυτήν την ομιλία. Ητανε 1974 και άκουγα την ελληνική εκπομπή του μακαρίτη Παύλου Μπακογιάννη από το Μόναχο. Η ομιλία γινότανε στα αγγλικά που ακούγονταν στο βάθος και με ελληνική μεταγλώτισση. Μιλάω (πατήρ Μεταλληνός) αγγλικά και μπορώ να σας πώ με απόλυτη βεβαιότητα ότι ο Kissinger έκανε αυτές τις δηλώσεις γιατί τον άκουσα να τις κάνει».......

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Komis Montechristo 22/09/2011 00:57:56

          Ένα ακόμα πράγμα θα σας πω αγαπητοί μου φίλοι πριν σας χαιρετήσω για σήμερα.

          Ενότητα, Πίστη, Θάρρος, Επιμονή και Αγών.

          Με αυτά πορευτήκαμε τόσες χιλιάδες χρόνια.

          Με αυτά θα πορευτούμε αύριο.

          Με αυτά κερδίσαμε το θαυμασμό της Οικουμένης σε καιρούς πολύ πιο δύσκολους και σκοτεινούς από τους σημερινούς.

          Αυτά είναι γραμμένα στο γενετικό μας κώδικα...

      • StarPowerNone avatar
        StarPowerNone @ danaos 22/09/2011 00:54:19

        Το είπε; Το διέψευσε; Έχει σημασία;
        Το θέμα είναι κάποιος/κάποιοι με βοήθεια των εγχώριων οργάνων τους, μάλλον, μας το κάνανε. Όχι απόλυτα βέβαια, κρατάει ακόμη ο Ιεροφάντης. Αλλά δες αυτό το περίεργο βίντεο... τι μαθήματα τους έκανε κάποιος που αυτομόλυσε από τα Σοβιέτ...
        hττp://www.youtube.com/watch?v=-IaMo1BtR0o&feature=player_embedded

      • φωνη avatar
        φωνη @ danaos 22/09/2011 01:34:55

        Και μάλλον "βρήκαν" τον πολιτικό φορέα που λέγεται ΠΑΣΟΚ να εφαρμόσει το δόγμα Κίσινγκερ στην Ελλάδα. Έχει προσπαθήσει και έχει πετύχει πλήγματα σε όλους τους τομείς. Μην πω κατασκεύασαν το ΠΑΣΟΚ ακριβώς γιαυτόν τον σκοπό.

  36. Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
    Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 22/09/2011 00:07:10

    Να αναλάβω εγώ;
    Σαν αυτόματος κοινωνικός τιμωρός;
    Τον Αυριανιστή δε θα τον πειράξω,διότι βρήκε τον τρόπο της αυτόματης τιμωρίας του.

  37. Dark Angel avatar
    Dark Angel 22/09/2011 00:07:53

    Προσυπογράφω το σχόλιο, Ιεροφάντη.
    Η υπομονή έχει τα όρια της...

  38. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 22/09/2011 00:20:39

    Μπορούν οι ηγεσίες της ΝΔ και του ΚΚΕ απλά να καλέσουν τον κόσμο τους να διαδηλώσει ταυτόχρονα σε όλη την Ελλάδα χωρίς τις κομματικές τους σημαίες, μαζί με όλους τους υπολοίπους με τα αιτήματα και τα συνθήματα του Μίκη; "Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα". Γιατί δεν το έπραξαν τόσο καιρό;

  39. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 22/09/2011 00:39:32

    Όχι, βέβαια αυτά που έκανε το 2008. Φτάνει, αρκετά καήκαμε. Ούτε να μας φέρνουν ταλαίπωρους μετανάστες. Κατ' αρχήν ο συριζα, δηλ., τα παιδιά του Τσαουσέσκου και οι λοιποί διεθνιστοθολούρες, πρέπει να γίνουν εθνικά υπεύθυνοι.

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ StarPowerNone 22/09/2011 02:38:52

      +1000

    • StarPowerNone avatar
      StarPowerNone @ StarPowerNone 22/09/2011 12:12:10

      Ο Στάλιν, ο Μάο, ο Τσαουσέσκου, σιγά-σιγά και ο Κάστρο τέλειωσαν. Τώρα μας οδηγεί ο 'γιαγκ?';

  40. Στέργιος avatar
    Στέργιος 22/09/2011 00:56:16

    ....αφού πρώτα θα στοιχειώσουμε εμείς. Έλεος, δεν αντέχουμε άλλο, βγάλτε μας στους δρόμους να ξεδώσουμε τουλάχιστον.

  41. nicvel avatar
    nicvel 22/09/2011 05:02:41

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΜΦΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ = ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ .
    ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΙΑ ΩΡΑ ΑΡΧΗΤΕΡΑ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΛΑΟΣ ΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΤΙ ΘΕΛΕΙ .
    ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΤΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΚΤΙΔΑ ΦΩΤΟΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΑ ΛΕΜΕ
    " ΣΦΑΞΕΜΕ ΑΓΑΜΟΥ ΝΑ ΑΓΙΑΣΟ "

  42. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 22/09/2011 08:42:47

    Πρέπει να είναι το ίδιο βίντεο, για το οποίο είχατε δώσει και κάποια άλλη φορά το link..φοβερή διδασκαλία..ίσως όμως θα μπορούσαμε να το εκλάβουμε και ως προειδοποίηση..

    • StarPowerNone avatar
      StarPowerNone @ ΕΥΑ 22/09/2011 09:00:18

      Δεν θυμάμαι. Sorrry, για την επανάληψη. Δεν μου αρέσουν τα συνωμοσιολογικά, αλλά αυτό μου φαίνεται πως κτυπάει στην καρδιά του προβλήματος.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ ΕΥΑ 22/09/2011 10:57:54

      Ακριβώς, δίνει όλες τις παραμέτρους!

  43. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 22/09/2011 08:44:02

    criminal minds, αλά πασοκικά..

  44. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 22/09/2011 08:56:54

    Η υλοποίηση άρχισε επί Σημίτη, με τον Χόλμπρουκ από την εκεί μεριά και το ΕΛΙΑΜΕΠ, Ροζάκη κλπ., στην Ελλάδα.
    Τώρα μ' όσα κάνει ο Ερτογάν, ίσως εκείνοι να το μετάνιωσαν λιγάκι, αν και είναι και αυτοί πνιγμένοι στην δική τους παράνοια.
    Πάντως οι εδώ συνεχίζουν ακάθεκτοι: βλέπε ΣΚΑΙ-1821 κλπ.

    • danaos avatar
      danaos @ StarPowerNone 22/09/2011 09:20:23

      Καλημέρα SPN και Εύα.Δε χωράει καμιά αμφισβήτηση ότι πρόκειται περί "σατανικού"σχεδίου,που άρχισε να εφαρμόζεται πολύ νωρίτερα!

    • StarPowerNone avatar
      StarPowerNone @ StarPowerNone 22/09/2011 11:04:54

      Καλημέρα Δαναέ,
      Να πάρει η ευχή... έχουμε πολύ δουλειά... Αλλά, μπορούμε!

  45. Νικολαος avatar
    Νικολαος 22/09/2011 11:56:56

    Γιατί είναι συνταγματικά επιβεβλημένη η προσφυγή στη λαϊκή βούληση
    (΄Αποψη σχετικά με τις αρμοδιότητες του Προέδρου της Δημοκρατίας)


    1. Από τις διατάξεις των άρθρων 1 παρ. 1 και 2, 30 παρ. 1, 49 παρ. 1 και 50 του Συντάγματος προκύπτει ότι στην αποκλειστική αρμοδιότητα του προέδρου της Δημοκρατίας ανήκει η ρύθμιση του ισχύοντος πολιτεύματος, της Προεδρευόμενης Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας και ότι θεμέλιο του πολιτεύματος αυτού είναι η λαϊκή κυριαρχία.
    2. Περαιτέρω, στην έννοια του όρου " ρύθμιση του πολιτεύματος" δεν περιλαμβάνονται μόνο οι πρωτοβουλίες και η συμμετοχή του Προέδρου της Δημοκρατίας στη διαδικασία σχηματισμού κυβερνήσεως μετά από παραίτηση ή εκλογές, αλλά περιλαμβάνεται επίσης κάθε αναγκαία ενέργειά του στις περιπτώσεις που διαπιστώνεται ότι τίθεται σε κίνδυνο η λειτουργία του.
    3. Στις παρούσες πρωτοφανείς για τη χώρα συνθήκες, που προσομοιάζουν με εκείνες της κατάστασης πολιορκίας, λαμβάνονται αποφάσεις εξαιρετικά κρίσιμες για το παρόν και το μέλλον του λαού της και την ίδια της την ύπαρξη, ερήμην αυτού του λαού και στο όνομά του. Οι εκλεγμένοι στις προηγούμενες βουλευτικές εκλογές αντιπρόσωποι του λαού δεν νομιμοποιούνται κατ' ουσία να στηρίζουν οποιδήποτε εκτελεστική εξουσία προκειμένου να λάβει τις ανωτέρω δραματικές και κρίσιμες για το λαό, αλλά και για το έθνος, αποφάσεις. Επομένως, η κυβέρνηση προωθώντας τις αποφάσεις αυτές αγνοεί την αναγκαιότητα προηγούμενης έκφρασης της λαϊκής βούλησης και κατά συνέπεια παραμερίζει το θεμέλιο του πολιτεύματος, που είναι η λαϊκή κυριαρχία, με αποτέλεσμα να τίθεται ζήτημα ρύθμισής του. ΄Ομως, το μόνο θεσμικό όργανο, που κατά το ισχύον Σύνταγμα έχει την αρμοδιότητα προς ρύθμισή του πολιτεύματος, είναι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο οποίος έχει υποχρέωση να την ασκήσει.
    4. Η αρμοδιότητα αυτή του προέδρου της Δημοκρατίας αφορά αυτή καθ' εαυτή τη ρύθμιση του πολιτεύματος και επομένως είναι διαφορετική εκείνης την οποία προέβλεπε το καταργηθέν άρθρο 41 του πρώτου μεταπολιτευτικού Συντάγματος (1975), που αφορούσε τη διάλυση της Βουλής στις περιπτώσεις δυσαρμονίας της προς το λαϊκό αίσθημα ή αντιμετώπισης εθνικού θέματος εξαιρετικής σημασίας. Είναι βέβαιο ότι το περιεχόμενο της ως άνω επιβαλλόμενης από την επείγουσα κατάσταση ρύθμισης δεν ορίζεται ρητώς στο Σύνταγμα και σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να περιλαμβάνει διάλυση της βουλής με πρωτοβουλία του Προέδρου της Δημοκρατίας. Μπορεί όμως να λάβει τη μορφή μιας δημόσιας παρέμβασής του προς τους πολιτικούς αρχηγούς για την ανάγκη προσφυγής στη λαϊκή βούληση.
    5. Η αναγκαιότητα της παρέμβασης αυτής, ανεξάρτητα από το ειδικό περιεχόμενο και τη μορφή που μπορεί να λάβει, δεν συνιστά υπέρβαση των συνταγματικών αρμοδιοτήτων του Προέδρου της Δημοκρατίας, αλλά, αντίθετα, ενόψει των συντρεχουσών συνθηκών, αποτελεί γι' αυτόν άσκηση δεσμίας αρμοδιότητας.
    6. Στην παρούσα για τη χώρα κατάσταση δεν πρόκειται απλώς για δυσαρμονία της παρούσας Βουλής προς το λαϊκό αίσθημα ή για αντιμετώπιση εθνικού θέματος εξαιρετικής σημασίας. Συντρέχουν συνθήκες που καθιστούν αδύνατη την περαιτέρω λειτουργία του πολιτεύματος στα ισχύοντα συνταγματικά πλαίσια, χωρίς προηγούμενη προσφυγή στη λαϊκή βούληση.
    7. Τέλος,πρέπει να επισημανθεί ότι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, κατά τεκμήριο αμάχητο γνωρίζει τις εκ του Συντάγματος υποχρεώσεις του και επομένως, εφόσον η ως άνω ανάλυση είναι ορθή, υπέχει τις εκ του άρθρου 50 του Συνταγματος αυτού ευθύνες, σε περίπτωση παράλειψης άσκησης της κατά τα ανωτέρω επιβαλλομένης αρμοδιότητας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.