#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/10/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ε ρε Τσίπρας που σας χρειάζεται...



Αυτό που συμβαίνει με την κυβέρνηση και τα τρία κόμματα που την απαρτίζουν, χρήζει ψυχιατρικής εξέτασης. Διότι δε μπορεί όλα να δικαιολογούνται ως «απαιτήσεις» της τρόικας και όλα να στέλνονται στη Βουλή για να ψηφιστούν από τους δύσμοιρους βουλευτές που δεν ξέρουν τι να κάνουν.

Και η αποσάθρωση του πολιτικού σκηνικού είναι θέμα χρόνου, μέσα στο 2012 καθώς... φίλη η δόση αλλά φίλτατη και η ελληνική κοινωνία.

Αν κάνουμε μια «σούμα» με τα όσα ακούμε τον τελευταίο καιρό και τα όσα βλέπουμε τότε κάλλιστα μπορούμε να φωνάξουμε το γνωστό σύνθημα της διαφήμισης «Ε ρε Τσίπρας που σας χρειάζεται...» Και αυτό φυσικά δεν το λέμε για καλό.

Ανοίγει το εργασιακό και μάλιστα με τον πιο βίαιο τρόπο και αύριο οι πολιτικοί αρχηγοί καλούνται να δώσουν το πράσινο φως σε μέτρα που πιθανότατα να διαλύσουν κάθε έννοια εργασιακών δικαιωμάτων. Και φυσικά μπορεί στο Μαξίμου να είναι όλα ρόδινα, στο περιστύλιο της Βουλής όμως το καζάνι βράζει. Ακόμη κι αν περάσουν τα μέτρα από τη Βουλή (καθώς λέγεται ότι οι απώλειες μπορεί να φτάσουν συνολικά τις 7-10, δηλαδή να περάσουν τα μέτρα με 169-170 βουλευτές) κανείς δεν ξέρει πώς θα αντιδράσει η κοινωνία. Και δεν είναι μόνο τα εργασιακά που «πληγώνουν» αλλά είναι το πακέτο που συνδυάζει τρομακτικές περικοπές σε συνδυασμό με επώδυνες αλλαγές στον τρόπο ζωής όλων.

Εκεί που λέγαμε «Δόξα σοι ο Θεός, αρχίζουμε το «Βοήθα Παναγιά». Είναι το τελευταίο πικρό ποτήρι, λέει ο πρωθυπουργός, όμως, μήπως το ποτήρι αυτό μοιάζει με εκείνα με τα οποία πίνουν... μπύρα οι Γερμανοί στην Οκτόμπερφεστ; Δεν έχει τελειωμό.

Σκάει η βόμβα με τη φορολόγηση της ακίνητης περιουσίας η οποία αν ισχύσει θα «ματώσει» πάνω από 5 εκατ. ιδιοκτήτες. Διότι ακόμη και σήμερα με το χαράτσι, την είχαν γλιτώσει αρκετοί. Με τη φορολόγηση από το πρώτο τ.μ. θα πέσει πολύ... ξύλο. Άσε δε που ακόμη και ο κήπος στο χωριό θα επιβαρύνεται με φόρο.

Έρχεται ο Μ. Βορίδης και προκαλεί ταραχή με την άποψή του ότι πρέπει να ξεπαγώσουν οι πλειστηριασμοί ακινήτων την ώρα που τα κόκκινα δάνεια έχουν φτάσει το 20%. Κι ενώ προκαλείται τεράστια επικοινωνιακή ζημιά στην κυβέρνηση προσπαθεί ο Νότης Μηταράκης να πείσει ότι θα συνεχιστεί για τουλάχιστον ένα χρόνο η προστασία των ανθρώπων που δεν έχουν να πληρώσουν τα δάνειά τους. Όμως, η ζημιά έχει γίνει διότι ο κόσμος πιστεύει ότι η κυβέρνηση λειτουργεί ξεκάθαρα ως εντολοδόχος της τρόικας και αδιαφορεί για το χάλι του λαού.

Ακόμη μεγαλύτερη είναι η «γκάφα» με το πετρέλαιο θέρμανσης. Αυξάνεται η τιμή του κατά 40% τουλάχιστον προκειμένου να παταχθεί το λαθρεμπόριο και να εισπράξει περισσότερα το κράτος. Και μόλις γίνεται αυτό ο κόσμος γυρίζει την πλάτη στο πετρέλαιο, κλείνει τα καλοριφέρ και βάζει αιρ κοντίσιον. Αποτέλεσμα; Δραματική πτώση των παραγγελιών στα πρατήρια, επομένως δραματική πτώση και των εσόδων του κράτους. Να δείτε που θα βγει και χαμένο το υπουργείο Οικονομικών μόλις κάνει «ταμείο».

Κι από την άλλη, έχεις και τον Γ. Στουρνάρα σαν άλλος... Παπακωνσταντίνου να σου λέει ότι άμα δεν πάρουμε τη δόση θα πεινάσουμε. Μα και τώρα πεινάμε αλλά και με τη δόση πάλι θα πεινάσουμε κύριε υπουργέ; Πώς δηλαδή θα είναι καλύτερα κάποιος που δε θα έχει ούτε τους φόρους να πληρώσει αλλά ούτε και τα καθημερινά του έξοδα; Ή πώς αισθάνεται καλύτερα κάποιος από το 1.5 εκατ. ανέργων;

Όσο για το πολιτικό σκηνικό; Αυτό πια θυμίζει θέατρο; Ο ένας τσακώνεται με τον άλλο, βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ προσπαθούν να δείξουν πιο... αριστεροί και ευαίσθητοι από τους βουλευτές της ΝΔ. Ο δε ΣΥΡΙΖΑ ασχολείται περισσότερο με το ποιος δίνει περισσότερο ξύλο (ο διαδηλωτής ή ο αστυνομικός) παρά με τη δημιουργία ενός σχεδίου διακυβέρνησης της χώρας.

Δυστυχώς, λες και κάποιος από μηχανής... διάολος δουλεύει για τον Τσίπρα. Ακόμη και τίποτε να μην κάνει το τρελό παιδί Αλέξης, το πολιτικό κλίμα που δημιουργούν οι σχεδόν πάντα αποδεκτές απαιτήσεις της τρόικας, τον ευνοεί. Και μαζί ευνοεί και το άλλο άκρο, τη Χρυσή Αυγή. Ο κόσμος ξεχνά και τους μπαχαλάκηδες του ΣΥΡΙΖΑ και τους φασίστες του Μιχαλολιάκου και πάει προς τα εκεί διότι κανείς άλλος δεν του δίνει όραμα για το μέλλον.

Αν λοιπόν όλοι δουλεύουν για τον Τσίπρα γιατί δεν τον κάνουν από τώρα πρωθυπουργό;

Α.Ψ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 23/10/2012 07:35:18

    Καλημέρα,αὐτό μέ τό πετρέλαιο θέρμανσης δέν μπορεῖ νά τό χωνέψει κανείς!
    Καί οἱ καταναλωτές χάνουν καί τό κράτος δέ βγάζει τίποτα.Καλά,δέν τό βλέπουν ἐκεῖ στό Ὑπουργεῖο Οἰκονομικῶν ὅτι δέν βγαίνει;
    Ἀκριβῶς ὅπως μέ τά τέλη κυκλοφορίας τῶν αὐτοκινήτων,φτάσανε στό Θεό,καί οἱ πινακίδες στίς ἐφορίες κάνουν πάρτυ...
    Τελικά ὅλα γιά τή δόση.Νά δοῦμε,ὅταν θά ἔλθει ἡ ὥρα γιά τήν ἐπόμενη δόση,τί ἄλλο θά βροῦνε νά κόψουν...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 23/10/2012 09:50:01

      Πάμε ολοταχώς για καταστάσεις Ρουμανίας, όταν ο Τσαουσέσκου είχε βαλθεί να αποπληρώσει το "χρέος". Η θερμοκρασία στα διαμερίσματα έφτανε μέχρι τους 12 βαθμούς Κελσίου. Παραπάνω, κοβόταν η (κεντρική) θέρμανση...

  2. Νικος avatar
    Νικος 23/10/2012 07:39:14

    Ας υποθέσουμε, ότι ανήκω στους "συνετούς" που αντιλαμβάνονται την αναγκαιότητα λήψης των σκληρών μέτρων. Ακούγοντας χθές τον Άδωνη να ισχυρίζεται ότι η κυβέρνηση είναι απόλυτα συνεπείς με τις προεκλογικές της δεσμεύσεις, ξυπνάει το τέρας μέσα μου, η χρυσή αυγή, για μια στιγμή, λαμβάνει όψη προσκοπικής οργάνωσης στα μάτια μου και ας μου προκαλούν εσμό, τα όσα κάνουν και όσα λένε. Επιτέλους κύριοι της Ν.Δ, σταθείται αντάξιοι της εμπιστοσύνης μας και πάψτε να μας θεωρείται κρετίνους,ΒΛΑΚΕΝΤΙΟΙ.
    ΑΛΗΘΕΙΑ αξιόνουμε, τίποτα λιγοτερο και τίποτα περισσότερο

  3. Νίκος avatar
    Νίκος 23/10/2012 07:57:17

    Παρεμπιπτόντως, άψογος ο Κακλαμάνης, χθες!

    • GO avatar
      GO @ Νίκος 23/10/2012 09:37:01

      Μη λες τέτοια, μη λες τέτοια.

  4. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 23/10/2012 09:17:36

    Γιατί δεν δίνουν την πρωθυπουργία στον Τσίπρα?
    Φιλοσοφικό ερώτημα.
    Καταρχάς δεν την θέλει.
    Κατά δεύτερον αν γίνει καμιά στραβή και την πάρει θα πρέπει να γίνει αντώνης ή να παραιτηθεί πριν αναλάβει και να αναλάβουν οι δραχμαζάνηδες.
    Καλές είναι οι ηρωικές κουβέντες για τον δράκο και τα λιοντάρια που θα τα διαλύσεις αλλά οταν χρειαστεί να το κάνεις τότε πρέπει να ομολογήσεις ότι όλα αυτά δεν πρέπει και να τα λαμβάνει στα σοβαρά ο λαός.
    Το ότι παρόλα τα φριχτά μέτρα το κύμα της κοινωνίας είναι οργή και φόβος δεν είναι περίεργο.
    Μπορεί να μην δίνουν ελπίδα αυτοί που κυβερνούν , όμως οι της αντιπολίτευσης δίνουν έναν εφιάλτη ακυβερνησίας και χάους σαν προοπτική.
    Να μη γελιόμαστε.
    Οποιος μπορούσε να δώσει προοπτική πέραν του καφενειακού τύπου στην κοινωνία θα το είχαν ανεβάσει την ίδια μέρα στο Μαξίμου ακόμη και οι υπουργίσκοι της κυβέρνησης.
    Οι της κυβέρνησης μπορούν να πουλήσουν ελπίδα αν δοθεί λύση στο πρόβλημα της ευρωπης, οι της αντιπολίτευσης δεν μπορούν εύκολα να διώξουν τον εφιάλτη της ακυβερνησίας και αυτό είναι το τραγικό της υπόθεσης.
    Εξ άλλου στην ελλάδα γεννήθηκε η τραγωδία αλλά και η κωμωδία, να μην ξεχνάμε...
    Εντάξει αν θέλαμε να δείρουμε κάποιον που δεν χωνεύουμε , η να διώξουμε κανένα τεμπέλη υπάλληλο απο το μαγαζί, κανένα δύστροπο πελάτη κλπ θα φωνάζαμε τον καιάδα στα σίγουρα, όμως είναι σίγουρο ότι δεν θα του αναθέταμε και την διεύθυνση του μαγαζιού.
    Ούτε θα το δίναμε στον δραχμαζάνη για να πουλάει πάγο στην αλάσκα με την σύγχρονες κοσμοθεωρίες του.
    Είμαστε αναγκασμένοι να βάλουμε και πάλι στη διεύθυνση τους προηγούμενους που το είχαν βάλει μέσα ,γιατί μας υπόσχονται ότι αυτή την φορά έμαθαν, και κυρίως τα μεγάλα αφεντικά τους έχουν αρπαγμένους απο το αυτί.
    Μπορεί να τα καταφέρουν, τουλάχιστον ελπίζουμε ότι θα μπορέσουν γιατί μετά θα πρέπει να το δωσουμε ή στον καιάδα που θα τα κάνει λαμπόγυαλο όλα ή στον δραχμαζάνη που θα μαθαίνει μαγαζικήν.
    Τραγικό δίλημμα.
    Το μόνο βέβαιο είναι ότι ο απο μηχανής θεός είναι γερμανός αυτή την φορά.
    Το τέλος θα φανεί στην πορεία της τραγωδίας, μόνο απο μηχανής ΄θεός ξέρει τι γίνεται γιατί έχει ετοιμάσει την είσοδο απο τα παρασκήνια όταν έρθει η ώρα της λύσης.
    Κάποια κάθαρση θα γίνει,στους ατάλαντους υποκριτές και στον χορό του λαού, ο απο μηχανής θεός είναι σκληρός και αυτή την φορά απαιτεί αληθινά σφάγια της θυσίας και όχι όπως οι δικοί μας που ο πονηρός Προμηθέας τους ξεγέλασε με τα λίπη και τα κόκκαλα.
    Δαιμόνιοι και Πολυμήχανοι Ελληνες εναντίον του απο μηχανής θεού της τραγωδίας..
    Πάντα την λύση όμως την δίνει ο απομηχανής θεός στο αδιέξοδο της τραγωδίας.

    • Προκόπιος avatar
      Προκόπιος @ ορεσείβιος 23/10/2012 21:48:23

      Ορεισίβειος=καθαρό μυαλό. Στον κάμπο ο ήλιος βαράει! Στα βουνά αναζωογονεί. Πέστα μπας και καταλάβουν!

  5. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 23/10/2012 09:25:34

    Να μπει και φορος εισοδηματος απο το πρωτο ευρω . Καθε μορφη κοινωνικου κρατους να διαλυθει . Προεχουν τα αψυχα (ευρω) απο τα εμψυχα(πολιτες).

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 23/10/2012 09:45:48

      Γιατί, νομίζεις ότι δεν έχει μπει ήδη; Τα τεκμήρια στους ανέργους, τι είναι; Το flat tax 28% στους ΕΕ, τι θα είναι;

    • o deksios avatar
      o deksios @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 23/10/2012 10:34:00

      και πως θα εχεις εμψυχα χωρις αψυχα??
      στυλ βορειου κορεας??
      ναι εκει δεν ειχαν αψυχα, αλλα δεν πολυνοιαζονταν για τους 100.000 εμψυχους που πεθαιναν καθημερινα στην εργασια

  6. Jim Bim avatar
    Jim Bim 23/10/2012 09:32:34

    Τότε θα καταλάβουν όλοι ότι ο Α Σαμαράς είναι ο ιδανικός Πρωθυπουργός για την χώρα και μάλιστα τώρα που οι ισοροπιες είναι σύνθετες ....

    Μόνο που ο Τσίπρας δεν θα έρθει μόνος του αλλά μαζί με την Χρυσή Αυγή !!!

    Καλημέρα σε όλους σας !!!!!!

    • avax avatar
      avax @ Jim Bim 23/10/2012 09:51:18

      Αγαπητέ Jim Bim, δεν φοβούμαστε καθόλου την Χρυσή Αυγή κι ας σκίζει γυναικεία καλσόν ο Κασιδιάρης. Για μας θα είναι αυτό που λέει το όνομά του και τίποτε παραπάνω.

  7. αιρετικός avatar
    αιρετικός 23/10/2012 09:36:22

    Αντί να σκέφτονται πολύ και να μιλάν λίγο (όπως ο Σαμαράς) οι υπουργοί και οι "μαϊδανοί" μιλάν ακατάσχετα (κάνοντας τα σαλάτα) και πράττουν ελάχιστα. Μετά αναρωτιούνται αν ο γιαλός είναι στραβός! Δεν χρειαζόμαστε ενημέρωση αν έβηξε ο Τόμσεν και αν ύψωσε την φωνή του ο Μαζούχ, καθήστε στο κ.... σας και σκεφτείτε, διαπραγματευτείτε και αξιοποιήστε ιδέες κλπ. Τις δικές σας αδυναμίες πληρώνει η χώρα....Είμαι σίγουρος ότι ο κάθε Ευρωγραφειοκράτης βλέποντας ορισμένα "σούργελα" πολιτικούς μας σκέφτεται ότι χρειαζόμαστε πολλές σφαλιάρες....

  8. avax avatar
    avax 23/10/2012 09:48:08

    Aγαπητέ Α.Ψ. πολύ σωστά τα συμπεράσματά σου. Εγώ είχα καταλήξει σ΄αυτα απο πέρυσι κι έτσι μετά την ψήφιση του Σαμαρά ως αρχηγού που έδιωξε τη Ντόρα, όταν την ξαναέφερε και υπέγραψε και το μνημόνιο, αναγκάστηκα να ψηφίσω τον Τσίπρα και τώρα ετοιμάζομαι να τον ξαναψηφίσω, εκτός αν ο Σαμαράς την τελευταία στιγμή δηλώσει οτι δεν θα εφαρμόσει αυτά τα μέτρα.
    @αγαπητέ ορεσείβιε τόριξες πολύ στα αρχαία θεατρικά και στους εξορκισμούς τώρα τελευταία και αυτό επιβεβαιώνει και εμένα και τον Α.Ψ. Εδώ παραπάνω.
    Αν δεν έρθει ο απο μηχανής θεός σου, Δραχμαζάνης και ξερό ψωμί θα πούμε όλοι
    κι εσύ θα αναρωτιέσαι ακόμα αν σε συμφέρει να έχεις Ευρώ ή δραχμές...

    • Τί να λέμε; avatar
      Τί να λέμε; @ avax 23/10/2012 11:57:03

      Όλο και πλησιάζει ο καιρός όπου θα διαπιστώσουμε όλοι τη σημασία πιθανής ύπαρξης κοιτασμάτων φυσικού αερίου και πετρελαίου στα νότια της Κρήτης...
      Η Μέρκελ δεν ήρθε για την πλάκα της...τα ταξίδια ήταν πάντα στοχευμένα και συσχετισμένα με τα ενεργειακά...οπότε ευρώ ή δραχμή έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία από τα καθαρά οικονομικά...καθώς το νόμισμα δεν είανι τίποτε άλλο από το μέσο ανταλλαγής προϊότνων...το νόμισμα ΔΕΝ παράγει πλούτο...αντίθετα: η ενέργεια παράγει πλούτο...
      Οπότε: ευρώ σημαίνει πως η Ελλάδα ως χώρα μέλος της ΕΕ θα εξάγει το φυσικό αέριο στη Γερμανία άνευ δασμών κλπ...αντίθετα: μία Ελλάδα εκτός ευρώ σημαίνει πως η Γερμανία θα εισάγει το φυσικό αέριο με δασμούς κλπ...δεδομένου του γεγονότος πως τα πετρέλαια της Σκωτίας (η Σκωτία ζητά ανεξαρτητοποίηση) και της Νορβηγίας βρίσκονται στο υψηλότερο σημείο παραγωγής (peak)...τότε όντως καταλαβαίνουμε πως η Μέρκελ ενδιαφέρεται ΜΟΝΟ για τη Ν. Κρήτη...
      Οι Κρητικοί το έχουν καταλάβει;

      • tan avatar
        tan @ Τί να λέμε; 23/10/2012 14:00:54

        Δεν έχει σχέση το ευρώ με τους δασμούς.
        Το ένα αναφέρεται στην Ευροζώνη των 17 και το δεύτερο στην ΕΕ των 27.
        Κάλλιστα πας δραχμή και πουλάς στην ΕΕ χωρίς δασμούς και μάλιστα φθηνότερα.

        • Εύμηλος avatar
          Εύμηλος @ tan 23/10/2012 17:09:18

          Μόνο που πρέπει να έχεις παραγωγή για να πουλήσεις στην ΕΕ!
          Όταν δεν είσαι σε θέση να καλύψεις ούτε καν τις ανάγκες σίτισης του λαού σου ... άστο καλύτερα.
          Σωστά το επισήμανε ο "ορεσείβιος" παραπάνω. Ο γερμανός "από μηχανής θεός" θα λύσει το δράμα.

      • Μικρασιάτης avatar
        Μικρασιάτης @ Τί να λέμε; 23/10/2012 15:33:00

        Οι Κρητικοι το εχουμε καταλαβει. Το Ελληνικο Κρατος που επι δεκαετιες αντιμετωπιζει τη Κρητη, ΟΧΙ σαν το κορυφαιο μαγαζι γωνια που διαθετει, αλλα σαν χωματερη, το εχει καταλαβει?? Αν οχι , βλεπω να του το υπενθυμιζουν καποιες ακραιες φωνες λιαν συντομως...

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ avax 23/10/2012 17:31:25

      Κάνεις μεγάλο λάθος για τον δραχμαζανη.
      Αν δεν τα καταφέρει ο απο μηχανής θεός, το τέλος της τραγωδίας δεν έχει λύση ούτε κάθαρση και σωτηρία.
      Οι δραχαζάνηδες θα κρεμαστούν στο σύνταγμα ,όχι οι τωρινοί...
      Αυτοί θα φέρουν την δραχμή, αυτοί δεν θα μπορούν να δώσουν πετρέλαιο στον κόσμο ,πληρώνοντας με χαρτοπετσέτες .
      Φάρμακα,λεμόνια, αλεύρια, γάλατα, αυγά...
      ΕΙΣΑΓΩΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ όσα καταναλώνουμε ΓΙΑ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟ, όχι να μπορέσουμε να πλουτίσουμε.
      Ούτε μια βδομάδα δεν ζούμε χωρίς εισαγωγές, και αν σήμερα δεν μπορούμε να εισάγουμε με το ευρώ ,ποιός μπορεί να ελπίζει ότι μόλις ζωγραφίσουμε στα σκατόχαρτα δραχμές θα τρέξουν όλοι να μας πλημυρίσουν με τα αγαθά του κόσμου απο καλωσύνη ή βλακεία, γιατι θα τους ξεγελάσουμε με τα κουρελόχαρτα μας .
      Προσωπικά δεν έχω καμιά αμφιβολία για την τυχη μας σαν ελλάδα αν αποτύχει ο απο μηχανής θεός.
      Αν δεν έχουμε ευρώ, ούτε δραχμή θα έχουμε αδέρφια...ο καθένας για την πάρτη του και το νόμισμα του.ελπίζω να έγινα σαφής και κατανοητός.
      Το τι θα γράφουν επάνω τα νομίσματα είναι το ζητούμενο. Δημοκρατια μπορεί να γράφουν μερικά, ελληνική δεν ξέρω.
      .
      Να είσαι σίγουρος ότι και ο αλέξης το βράδυ πριν κοιμηθει, προσεύχεται σε όποιο θεό πιστεύει , να τα καταφέρει ο απο μηχανής θεός γιατί αλλιώς θα τον φωνάξουν να κρεμαστεί μετά βαίων και κλάδων.
      Εχει το γνώθι σαυτόν και αλλήλων της δραχμής απο ότι φαίνεται.
      Το παραμύθι όμως θα το πουλάει, έτσι παίζεται το παιχνίδι.

      Κατά τα άλλα μερικοί ψιλοί βγήκαν απο την παράταξη για να δοκιμάσουν τους απέναντι και μόλις έκαναν το πρώτο βήμα χτυπήθηκαν απο τους τοξότες...Η φάλαγγα ακόμη δεν κινήθηκε..Οι ψιλοί κρύφτηκαν πίσω απο τις ασπίδες και το στράτευμα της δραχμής αναδιοργανωνεται.

      Και δεν είναι μεγαλέξανδρος αυτός ο σταυρογιάννης..Ούτε καν αστραπόγιαννος.
      Η θυσία των ψιλών δεν αλλάζει την μάχη.

      • Μαρκ avatar
        Μαρκ @ ορεσείβιος 23/10/2012 20:42:16

        εχεις δικιο πριν 10!!χρονια ζουσαμε σε σπηλιες τρωγαμε ο ενας τον αλλο και χρωσταγαμε παντου!!!ευτυχως με το ευρω σωθηκαμε...πραγματικα βαθυστοχαστη η σκεψη σοθ

    • Προκόπιος avatar
      Προκόπιος @ avax 23/10/2012 21:55:43

      Κρατικοταϊζόμενοι και καλοβολεμένοι όλου του συστήματος μην ..ενώνεστε.¨Εχετε χάσει το παιχνίδι. θέλετε δραχμές να τις ξοδεύεται κατά το δοκούν και με αραλίκι.Η παράσταση για εσάς έλαβε τέλος.

      • Μαρκ avatar
        Μαρκ @ Προκόπιος 24/10/2012 14:30:18

        ειμε 30 και δουλευω ως Ελ επ. απο τα 18 μου αν δεν μπορεις να καταλεβεις κατι απλα μην ασχολεισαι

  9. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 23/10/2012 09:53:45

    Αυτό το τελευταίο, πες το ξανά. Το δήθεν "80% των Ελλήνων υπέρ του ευρώ" έχει ήδη πάθει... εξάχνωση, άμα τη ανακοινώσει των μέτρων της απόλυτης εξαθλίωσης. Ας τολμήσουν ΤΩΡΑ το δημοψήφισμα. Ιδού η Ρόδος!

  10. o deksios avatar
    o deksios 23/10/2012 10:38:12

    μωρε να δειτε κοινωνικο κρατος μολις αναλαβει ο τσιπρας...
    θα εχετε αψογη εξυπηρετηση στα νοσοκομεια παρεα με 3-4 εκ. λαθρομεταναστες, οι οποιοι ξαφνικα, αποκτωντας και δικαιωμα ψηφου, θα εξασφαλισουν μονιμα την κυβερνηση τσιπρα..
    και αντε μετα μαζευε τους νεοελληνες απ' τις καφετεριες και τους φραπεδες να διωξουν ατομα που θα εχουν επιβαλλει τζιχαντ στην αθηνα..
    μην γελατε...
    πριν απο 100 χρονια ομοιως παραλογο ηταν η αλβανια να ειναι ανεξαρτητο κρατος και να αποκτησει και εδαφος της σερβιας (κοσυφοπεδιο), τα σκοπια να θεωρουνται μακεδονια, κ.α..

    • noldor avatar
      noldor @ o deksios 23/10/2012 14:59:24

      Έχεις πάει σε νοσοκομείο τελεταία; Και ποιος κυβερνάει την χώρα τα τελευταία 40 χρόνια, α ναι ο ΣΥΡΙΖΑ και ειδικά ο Τσίπρας.

      • Μαρκ avatar
        Μαρκ @ noldor 23/10/2012 20:43:19

        και η παπαρηγα

  11. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 23/10/2012 10:38:17

    Πιστεύει κανείς ότι και με τα μέτρα αυτά, θα εξυπηρετηθεί το δημόσιο χρέος;
    Νομίζω ότι ούτε στην κυβέρνηση το πιστεύουν. Και τελικά, για πόσο διάστημα δεν μπορεί να υπάρχει ούτε προοπτική, ούτε μία σταθερότητα στην οικονομική πολιτική; Πώς μπορεί να γίνει στοιχειώδης προγραμματισμός όταν κάθε μήνα αλλάζει το φορολογικό καθεστώς και εξαγγέλλονται νέοι φόροι ή τροποποιούνται οι παλαιότεροι;
    Βέβαια, έχει δίκαιο ο ορεσείβιος (ορίστε που θα συμφωνήσω μια φορά μαζί του!): Δεν νομίζω και εγώ ότι ο Τσίπρας, στη συγκυρία αυτή, θέλει να γίνει πρωθυπουργός. Εκτός και αν θέλει να καεί σε 1-2 χρόνια (μάξιμουμ).

    • chrisss avatar
      chrisss @ ΒΙΣ 23/10/2012 15:34:18

      Τι σχέση έχουν τα μέτρα με το χρέος; τι νομίζεις, πως θα πληρώνουμε το χρέος μας από τα ταμειακά μας πλεονάσματα; τα μέτρα τα παίρνουμε για να σταματήσουν τα ελλείμματα και να μην παράγονται νέα χρέη, για να κάνουμε το θεμελιώδες stop losses που λέμε στα οικονομικά..σταματήστε να λέτε άσχετα πράγματα...το χρέος θα μειωθεί όταν τα 50 δις θα πάνε στον ΕSM και άλλα 50 από κούρεμα τόκων στα δάνεια της ΕΚΤ και των κρατών..100 δις κούρεμα minimum χρειαζόμαστε και αυτό θα πάρουμε. Από κει και πέρα θεωρητικά με ένα βιώσιμο χρέος και με πρωτογενή πλεονάσματα, θα μπορούμε να βγούμε μόνοι μας στις αγορές και να ξαναπάρουμε φθηνά( ακριβότερα από παλαιότερα χρόνια βέβαια) δανεικά έτσι ώστε να αποπληρώσουμε τα χρέη μας. Ταυτόχρονα, θα έχει ξεκινήσει η διαδικασία αποκρατικοποιήσεων που εκτός από ταμειακά οφέλη( τα οποία θα πηγαίνουν κατ' ευθείαν στο λογαριασμό αποπληρωμής του χρέους, οπότε λιγότερα δανεικά) θα έχει και ανπτυξιακό χαρκτήρα λόγω των επενδύσεων που θα κάνουν οι ιδιώτες στις πρώην- τότε- δημόσιες υπηρεσίες...τέλος είναι ο χρυσός και ο ορυκτός πλούτος...ΤΙΠΟΤΑ ΜΑ ΤΙΠΟΤΑ δεν έχει τελειώσει..απλούστατα θέλει λίγη υπομονή , μέχρι το τέλος του έτους θα έχουν γίνει πολλά από αυτά..οι κρίσεις επιταχύνουν τις πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές εξελίξεις..μέχρι τότε κοιτάξτε να παραμείνουμε ενωμένοι σαν λαός, με τις διαφωνίες μας βέβαια, και να μην φαγωθούμε σαν σκυλιά και σκοτωνόμαστε στους δρόμους..ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ

      • Εθνικιστης avatar
        Εθνικιστης @ chrisss 23/10/2012 23:39:26

        Θα παρουμε νεα δανεικα απο τις αγορες για να αποπληρωσουμε τα δανεικα μας προς τροϊκα; Αυτο ειναι το σχεδιο; Και τα νεα δανεικα δεν θα αυξησουν ακομη περισσοτερα τα εξοδα εξυπηρετησης χρεους αρα ελλειμμα αρα κι αλλοι φοροι, αρα, αρα, αρα;

  12. Γιώργος Π. avatar
    Γιώργος Π. 23/10/2012 10:42:00

    Απορώ τι άλλο θα χρειαστεί για να καταλάβουν Πασόκοι ΚΑΙ Νεοδημοκράτες, πως οι πολιτικές αυτών των δύο κομμάτων (ιδίως μετά το 89) ελάχιστα διαφοροποιούνταν. Κύρια συνιστώσα αυτών των πολιτικών ήταν η εξυπηρέτηση των συμφερόντων μια ολιγαρχίας εκδοτών-τραπεζίτων-εφοπλιστών.
    Αυτή η ολιγαρχία δεν έχει χτίσει ακόμα τη δικτύωση που θέλει μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ (αν κ φαίνεται να προχωράει μια χαρά προς τα κει, ιδίως μετά τις τελευταίες εκλογές). Μέχρι (και αν) χτιστεί αυτή τη δικτύωση μοναδική τους ελπίδα είναι η συγκυβέρνηση από στελέχη της παλιάς τους δικτύωσης (ΝΔ+Πασοκ). Αυτούς φαίνεται να πιέζουν τώρα για τη δημιουργία μια καινούριας "βιτρίνας" καθώς στα παλιά μαγαζιά δεν πατάει πλέον κόσμος.
    Ο Σαμαράς δυστυχώς απέδειξε περίτρανα για 2η φορά (μετά τον Παπαδήμο) ότι δεν ήθελε κάτι διαφορετικό. Συνεχίζει τις ίδιες πολιτικές, αθετώντας για πολλοστή φορά τα προηγούμενα λεγόμενά του.

    Απογοήτευση... Η μόνη λύση φαίνεται να'ναι πλέον σοβαρές, θεσμικές, ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΕΣ αλλαγές, που θα υποκινηθούν από τους ίδιους τους πολίτες.

    Αλλαγές προς την ανεξαρτητοποίηση των εξουσιών, την δυνατότητα ανάκλησης των αιρετών όταν αποκλίνουν από τις υποσχέσεις τους, δημοψηφίσματα για τις σοβαρές στρατηγικές επιλογές, έλεγχος της διαπλοκής στα ΜΜΕ (βασικός μέτοχος) κτλ.

  13. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 23/10/2012 11:01:52

    Αγαπητοί "λαικο"δεξιοί, παρακαλώ μην εκβιάζετε τον κ. Τσίπρα να αναλάβει πρόωρα την κυβέρνηση. Μην βιάζεστε. Δεν είναι ακόμη έτοιμος, πρέπει πρώτα να "καθαρίσει" με τους δραχμαζάνηδες μέσα.
    Λίγη υπομονή, είδατε τι τραβάει τώρα με σας ο κ. Σαμαράς που βιαζόταν για εκλογές και να γίνει πρωθυπουργός...

  14. Α avatar
    Α 23/10/2012 11:10:09

    Υπάρχουν μέτρα λανθασμένα και υπάρχουν μέτρα σωστά. Η κυβέρνηση πρέπει να προσέξει πάρα πολύ, γιατί πέρα απ΄όλα και πάνω απ΄όλα υπάρχει η Ελληνική κοινωνία που δυσκολεύεται, που φτάνει στα όριά της.
    Είναι λάθος από την πλευρά της κυβέρνησης π.χ. το ακριβό πετρέλαιο θέρμανσης επειδή δεν μπορεί να πιάσει τα λαθρο - καύσιμα.
    Ας ξεκινήσει σοβαρούς ελέγχους και να επιτρέψει στον κόσμο να θερμανθεί.
    Είναι λάθος η υπερφορολόγηση των Ελ. Επαγγελματιών και των ακινήτων.
    Σε περίοδο ύφεσης, θα έπρεπε οι φόροι να μειώνονται και να προσαρμόζονται στη φοροδοτική ικανότητα των φορολογουμένων.
    Αυτό που είναι σωστό και πρέπει να κάνει είναι η μείωση του κράτους , η μείωση της σπατάλης του κράτους και οι διαρθρωτικές αλλαγές. Επίσης πρέπει να είναι το ίδιο το κράτος αξιόπιστο ως προς τις υποχρεώσεις του για ν΄απαιτεί και από τους φορολογούμενους να είναι κι΄αυτοί συνεπείς.
    Αυτά ως προς το σκέλος των δαπανών.
    Ως προς το σκέλος της αντιμετώπισης της ύφεσης και της ανεργίας πρέπει να δώσει προοπτική και λύση συγχρόνως με τα όποια μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα.
    Ως προς το σκέλος της ανάκαμψης - ανάπτυξης πρέπει να εξηγήσει πως θα επιτύχει την ανάπτυξη και πότε, με ποια εργαλεία, αλλά όχι με αοριστολογίες.
    Συγχρόνως λοιπόν με την ψήφιση των σκληρών μέτρων, πρέπει να πάρει και τ΄άλλα μέτρα τα αναπτυξιακά. Αλλιώς το χάπι δεν καταπίνεται εύκολα.
    Το πολιτικό σύστημα θα δώσει τις τελευταίες εξετάσεις του και ή θ΄αποδείξει και θα πείσει ότι στέκεται σωστά απέναντι στον ρόλο του ή θα χάσει μιας δια παντός με ανυπολόγιστες συνέπειες για την κοινωνία, την οικονομία την δημοκρατία.
    Η περίοδος που ζούμε είναι μεταβατική, δηλ. θα περάσουμε από τις απαραχαιωμένες δομές σε σύγχρονες και από σοβιετικού τύπου κράτος θα γίνουμε δυτικού τύπου. Αυτή η μετάβαση δεν είναι εύκολη, ξεβολεύει πολλούς μεγάλων μικρών και μεσαίων συμφερόντων και επιφέρει κραδασμούς πρώτα απ΄όλα στο πολιτικό σύστημα και μετά στην κοινωνική συνοχή.
    Το διακύβευμα είναι πολύ σοβαρό και ο πολιτικός κόσμος πρέπει να προσέξει ιδιαίτερα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Α 23/10/2012 11:14:14

      Η υπερφορολόγηση των πάντων, δεν είναι "σοβιετικού τύπου"; Οι εξυπνάδες τύπου "Αριάδνης", όπου για να πεθάνεις πρέπει να πας σε... συμβολαιογράφο, δεν είναι "σοβιετικού τύπου"; Αυτή η χώρα εφαρμόζει τα δύο ταυτόσημα, ως προς το αποτέλεσμά τους, άκρα: το σοβιετικό ολοκληρωτισμό και τη νεοφιλελεύθερη κτηνωδία.

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Αυριανιστής 23/10/2012 11:58:47

        Ἐμένα ξέρεις τί μέ ἀνησυχεῖ;
        Ὅταν φύγει μέ τό καλό (ἤ μέ τό κακό) ἡ τρόϊκα,αὐτή ἡ ὑπερφορολόγηση ''σοβιετικοῦ τύπου'' θά συνεχίσει νά ὑπάρχει καί νά ἐξαθλιώνει;

        • avax avatar
          avax @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 23/10/2012 20:23:27

          Oπως καλά κατάλαβες αγαπητέ Κυθήριε αυτό που υποψιάζεσαι είναι μαθηματικά βέβαιο. Ξέρεις καμμιά χώρα μετα την κατάρρευση του υπαρκτου σοσιαλισμού το 1989 και την ασύδοτη επικράτηση του βάρβαρου νεοφιλελευθερισμού του Αρχιψεύταρου Φρήντμαν, στην οποία να επανακτήθηκε κάποιο απ' τα απωλεσθέντα χρ'ηματα των φτωχών? Είδες πουθενά οι φτωχοί να γίνονται πλουσιώτεροι και οι πλούσιοι φτωχότεροι? Σου κάνει κανένας πλούσιος δώρο αν δεν σε φοβάται? Θα χρειαστεί πάλι απο την αρχή μια πρώτη Μαίου στο Σικάγο με πολύ αίμα στους δρόμους για να δει πάλι ο φτωχός διακιώματα...

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ avax 23/10/2012 21:23:44

            Ἔχεις δίκιο ἀγαπητέ avax,συμφωνῶ μαζί σου,βέβαια δέν ἔχω τήν οὐτοπική ἐλπίδα ὅτι θά ἐπανέλθουν τά πράγματα στήν πρό κρίσης ἐποχή μισθολογικά.Ἀπλά ἀναρωτιέμαι,ὑπάρχει ποτέ περίπτωση κάποιες ἀδικίες ὅπως ἡ κατάργηση τοῦ ἀφορολογήτου γιά τά παιδιά,ἤ ἡ ὑπεσχημένη ἀπό τόν Σαμαρᾶ ἀποκατάσταση τῶν πολυτεκνικῶν ἐπιδομάτων,ἀντί αὐτοῦ δέ,ἡ κατάργησή τους μερική ἤ ὁλική,θά ἀποκατασταθοῦν ποτέ;
            Χλωμό πολύ;Δέν ξέρω,τί νά πῶ...

  15. Storm avatar
    Storm 23/10/2012 11:16:53

    "Αν λοιπόν όλοι δουλεύουν για τον Τσίπρα γιατί δεν τον κάνουν από τώρα πρωθυπουργό;"
    Σιγά...
    Χαζός τελείως δεν είναι.
    Πως θα λέει μετά ότι παρέλαβε καμμένη γη;
    Το κακό στην περίπτωσή μας είναι ότι πιθανότατα θα έχει και δίκιο...
    Όχι καμμένη απλώς.
    Καμμένη ΚΑΙ χρεωμένη, μέχρι Δευτέρας Παρούσιας, Θεέ μου σχώρα με.

  16. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 23/10/2012 12:07:16

    Ψηφιστε οτι θελετε.Η εποχη που τα κομματα συναγωνιζονταν στο ποιος θα δωσει τα περισσοτερα και ο νικητης χρεωνε τελειωσε.
    Απο εδω και περα υπαρχει γερμανικη ταξη και πειθαρχια για οσους θελουν ευρω.
    Αν δεν το θελετε κοψτε δικο σας νομισμα και δρομο.

    • noldor avatar
      noldor @ ψυχραιμια 23/10/2012 15:02:38

      Γιατί δεν πας εσύ στην Γερμανία να σωθείς να μας αφήσεις εμάς στο νόμισμά μας και στην καταστροφή μας

  17. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 23/10/2012 12:12:55

    κριτικη, κριτικη απο τον καναπε και στην ουσια τιποτα. Πετρελαιο !! Και ομως αν ειχαν βρεθει καποιοι πατριωτες να καταγγειλουν ολο το παρτυ της λαθρεμποριας το πετρελαιου σημερα η δεν θα μιλαγαμε γιαυτο η θα μιλαγαμε για μικρες αυξησεις. Αλλα ποτε δεν ειδαμε σαν Ελληνες το γενικο καλο. Το μονο που μας ενδιεφερε και μας ενδιαφερει ειναι το ατομο μας και μονο αυτο.

  18. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 23/10/2012 12:19:18

    Προτείνω να κάνουμε …εκλογές για να αποτυπωθεί η επιθυμία του λαού να κυβερνηθεί από τον Τσίπρα, τον Καμμένο, τους ΧΑτες και τους αντιρρησίες "συνείδησης" !
    Τώρα όμως , πριν πάρουμε την "δόση" μας, όχι αργότερα όταν θα έχουμε φάει τα μέτρα, και θα έρθουν οι λεβέντες να μας πουν sorry, οι άλλοι τα έκαναν !
    Εδώ και τώρα ΕΚΛΟΓΕΣ !
    Αυτό δεν ζητάνε (οι δημοσκοπήσεις?) ?

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ ΝΑΥΤΗΣ 23/10/2012 15:47:31

      Υπάρχει δημοσκόπηση που να δείχνει ότι ο κόσμος θέλει εκλογές;;;; Για πες μου ποια από περιέργεια!

      • ΝΑΥΤΗΣ avatar
        ΝΑΥΤΗΣ @ firiki2010 24/10/2012 00:27:13

        Μάλλον δεν κατάλαβες...

  19. H pena tis logikhs avatar
    H pena tis logikhs 23/10/2012 12:37:30

    Έχω την επιθυμία να κάνω μια απλοϊκή ερώτηση .
    Πες ότι λέμε στους Τροικανούς κύριοι ως εδώ ,απευθείας χάνουμε την δόση των 31.5 δις η οποία πάει σχεδόν όλη στις τράπεζες .
    Θέλουμε κάποια χρήματα όμως για εξόφληση παλαιότερων δανείων και για την λειτουργία του όποιου κράτους μας έχει απομείνει .
    Τι ποσό μπορεί να είναι αυτό ; 10-15-20 δις ; Πόσο ;Ξέρει κανείς και σε πιο χρονικό διάστημα μας χρειάζεται ;
    Αν επιχειρήσουμε να δανειστούμε μόνοι μας (όπως Ισπανοί-Ιταλοί κ.α) ποιος μας λέει πως δεν θα καταφέρουμε να βρούμε τα χρήματα με επιτόκιο ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΟ από αυτό που μας δανείζει η Τρόικα ;
    Γιατί την αποκλείουμε αυτή την προοπτική ; Επειδή φρόντισε να το επιβάλει η Τρόικα και ο ΓΑΠ μέσω του πρώτου μνημονίου ;
    Θα μου πείτε και οι τράπεζες κύριε; Ποιος θα πληρώσει τις λάθος επιλογές τους ;
    Αυτές οι ίδιες είναι η απάντηση ,όπως κάθε ιδιωτική επιχείρηση ,γιατί πρέπει να ιδιωτικοποιούν τα κέρδη τους και να κοινωνικοποιούν τις ζημιές τους ; Ποιος θα τους το υπενθυμίσει και θα τους το επιβάλει ;

    • ....της λογικής; avatar
      ....της λογικής; @ H pena tis logikhs 23/10/2012 14:18:45

      Η τρόικα μας δανείζει με 2,5%, η Ισπανία και η Ιταλία δανείζονται με 7%. Και εμείς θα βγούμε μόνοι, με το χρέος και το έλλειμμά μας, με το μόνο που ζητάμε να είναι "διαγραφή του χρέους" και θα μας δανείσει κάποιος με παραπλήσιο του 2,5%;

      • Μαρκ avatar
        Μαρκ @ ....της λογικής; 23/10/2012 20:49:42

        η τροικα μας δανειζει με 6% το 4% ειναι για τις τραπεζες...επισης μας δανειζουν για να εξασφαλισουν την αποπληρωμη τους..ποσο ειπαμε ειναι το ελλειμα?8-9%?ισοσκελισμος του προοιπολογισμου τοτε εξαλλου η υφεση ειναι 5-8% το χρονο

  20. Βασίλης Γκιώνης avatar
    Βασίλης Γκιώνης 23/10/2012 14:17:36

    Αυτό που με εκπλήσσει είναι οτι τα μέτρα που ισχύουνε σε όλες τις πολιτισμένς και ευημερούσες ευρωπαϊκές χώρες, στην Ελλάδα θα προκαλέσουν μέγιστη αναταραχή, κλυδωνισμούς και αποσάθρωση του κοινωνικού ιστού...

    Όχι Τσίπρας που σας χρειάζεται το 2012 αλλά "ε ρε βούρδουλας που σας χρειαζόταν το από το 1981 και μετά"...

    Ο Βούρδουλας ποικιλοτρόπως ερμηνευόμενος με 10 εκατομμύρια αποδέκτες μηδενός εξαιρουμένου...

    • ΜΔ avatar
      ΜΔ @ Βασίλης Γκιώνης 23/10/2012 15:07:38

      Κε Γκιώνη,
      Υπόθεση εργσίας... Καθημερινά με τα γεύματά σας προσλαμβάνατε πάνω από 4.000 θερμίδες... Και κάποια στιγμή, έχοντας αποκτήσει πρόβλημα υγείας, πηγαίνετε σε διατροφολόγο και σας δίνει δίαιτα... 500 θερμίδων. Θα την αντεχάτε την δίαιτα ή θα επαναστατούσατε? Και αν τελοσπάντων την αντέχατε, απ' όσο γνωρίζετε, είναι η ενδεδειγμένη για τον οργανισμό? Θα είχε τελικά αποτέλεσμα?
      Χρόνο χρειαζόμασταν...Και σταδιακή προσαρμογή για να γίνουν όλα!! Τι δεν καταλαβαίνετε σε αυτό? Χρόνο, χρόνο, χρόνο...Αυτό που θα πετύχαινε η "επαναδιαπραγμάτευση"... Αλλά δυστυχώς μας τελείωσε αυτή πριν καν ξεκινήσει....
      Και επειδή μιλάτε για βούρδουλα και αυτομαστιγώματα...Δείτε και αυτόν τον πίνακα http://tinyurl.com/9ohfn3q που αν έχω καταλάβει καλά περιέχει τα πρωτογενή ελλείμματα όλων των χωρών. Προς τι όλη αυτή η πίεση για να ζούμε "χωρίς δανεικά" που επαναλαμβάνουν κάποιοι? Οι υπόλοιποι τι κάνουν?
      Φιλικά!

    • Εθνικιστης avatar
      Εθνικιστης @ Βασίλης Γκιώνης 23/10/2012 23:45:01

      Σε ποια μετρα που ισχυουν στις ευημερουσες ευρωπαϊκες χωρες και εδω θα φερουν καταστροφη αναφερεστε; Να φανταστω στην περιφημη ευελφαλεια της αγορας εργασιας; Ολλανδια, Δανια, κτλ; Ξερετε τι συστημα προνοιας υπαρχει απο πισω για να διατηρειτε ορθια αυτη η ευελφαλεια; Ξερετε οτι στην Ελλαδα, λογω λιτοτητας, θα εφαρμοσθει μονο η ευελιξια;

  21. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 23/10/2012 14:41:14

    Τώρα τελευταία όλο υποθέσεις ακούω, ας κάνω και εγώ μια υπόθεση.
    Η Τρόικα μας απειλεί , μας εκβιάζει , μας εκφοβίζει , μας λοιδορεί, να υποκύψουμε στις ..ορέξεις της για να πάρουμε τη δόση! Αν αρνηθούμε να υποκύψουμε, τι θα συμβεί;
    Απλούστατα η Τρόικα δεν θα πάρει τα λεφτά της και συνεπώς αυτή θα είναι που θα χάσει, γιατί τώρα από την μια τσέπη τα βγάζει και από την άλλη τα ξαναβάζει, αυγατίζοντας συνάμα και το χρέος μας με τους αναλογούντες φόρους.
    Μήπως έχει δίκιο ο Τσίπρας που λέει ότι και να μην τη θελήσουμε τη δόση θα μας την δώσουν με το ζόρι;!!!
    Χωρίς να θέλω να γίνω απολογητής του Τσίπρα, νομίζω ότι θα πρέπει να εξετασθεί το θέμα και με αυτό το πρίσμα.
    Γιατί από το ότι αντιλαμβανόμαστε , τουλάχιστον αρκετοί, η Ελλάδα αποτελεί για την Τρόικα μια καλή αγελάδα που θα την κρατάει ζωντανή όσο μπορεί να προσφέρει το γάλα της , ίσως και εσαεί. Πλην όμως η αγελάδα δεν θα έχει τίποτα να κερδίσει από την παραγωγή της . Η Τρόικα όμως και από το θάνατο της αγελάδας θα έχει να κερδίσει, πουλώντας το κρέας της!!!!

  22. Νίκος avatar
    Νίκος 23/10/2012 15:45:32

    Ο επιθεωρητής είπε, ο δάσκαλος είναι γαϊδούρι.
    Ο επιθεωρητής, είπε ο δάσκαλος, είναι γαϊδούρι.
    Συμπέρασμα 1)Πως τα κόμματα παρουσιάζουν γάιδαρο, πότε τον δάσκαλο και πότε τον επιθεωρητή
    2)Πως τα κόμματα χαλάνε τη "σύνταξη"

    • Προκόπιος avatar
      Προκόπιος @ Νίκος 23/10/2012 22:02:01

      Καλό !

  23. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 23/10/2012 15:51:47

    ---Απ οτι φαινεται η σημερινη ΝΔ, θα εχει ενα ρολο κυβερν Παπαδημου. Δηληδη παση θυσια να παραμεινουν, οσο ειναι δυνατον, τα προνομια καποιων κοινωνικων ομαδων, να στηριχθουν οι τραπεζες και μερικα επιχειρηματικα ''τζακια'', να διαλυθει τελειως η Ελληνικη μικρο-μεσαια & μεσαια ταξη (δλδ οι ανθρωποι με εισοδηματα κατω των 25.000 το χρονο) να τσακιστει η μικρη και μεσαια ιδιοκτησια και επιχειρηση.

    ---Χαρες και πανηγυρια για τους Εθνο-Μηδενιστες Συριζαιους και λοιπους που βλεπουν να τους παραδιδουν την Ελληνικη μεσαια ταξη στο πιατο. Χαρες και πανηγυρια & για τους λαθρο-μεταναστες , που ειναι σχεδον οι μονοι που θα επιβιωσουν απ αυτη τη κατασταση.

    ---Τι να πω, αν τα πραγματα γινουν ετσι, και ο κοσμος εξοντωθει φορολογικα, με τοσο σκληρους φορους σε εισοδημα και ακινητη περιουσια, και οι ισχυσουν και οι περικοπες στις συνταξεις των ηλικιωμενων μας απ το πρωτο ευρω, τοτε ... πολλα μπραβο. Καταφεραν να μας κοροιδεψουν μια χαρα...

  24. firiki2010 avatar
    firiki2010 23/10/2012 16:07:58

    Ατυχώς δεν γίνεται να δοκιμάσουμε ένα χρόνο κυβέρνηση Τσίπρα και μετά ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΣΤΕΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ να πούμε "Ευχαριστούμε πολύ, αλλά δεν μας άρεσε" και να γυρίσουμε στο .. σήμερα.
    Αυτό είναι το δράμα ! Οτι κανείς δεν μπορεί να αποδείξει ότι αποφεύγοντας τον Τσίπρα αποφεύγουμε μια καταστροφή πληρώνοντας βεβαίως το σχετικό τίμημα. Μια καταστροφή μπροστά στην οποία η σημερινή κατάσταση είναι ... ανοιξιάτικη βόλτα στην εξοχή.
    Είναι γενικώς δύσκολο να πείσεις ότι αποφεύγεις μια καταστροφή , αφού, αν πετύχεις, η καταστροφή δεν έρχεται ποτέ κι ο κάθε χλιμίτζουρας μπορεί να σου λέει ότι η καταστροφή ήταν ένας κίνδυνος που ποτέ δεν υπήρξε.
    Ας σκεφτούμε λίγο εκτός πολιτικής. Ας υποθέσουμε ότι ο καπετάνιος του Τιτανικού (του πραγματικού) άλλαζε την ρότα του απέφευγε το μοιραίο παγόβουνο και έφθανε στον προορισμό του με μερικές ώρες καθυστέρηση. ΚΑΝΕΙΣ δεν επρόκειτο να του πει μπραβο επειδή ο Τιτανικός ... δεν βυθίστηκε ! Το πθοθανότερο θα ήταν ο καπετάνιος να απολυθεί λόγω της .....καθυστερημένης άφιξης. Ο Τιτανικός δεν αφίχθη ποτέ! Δεν τον ζηλεύω καθόλου.

    • Tasos avatar
      Tasos @ firiki2010 23/10/2012 16:26:44

      Το θέμα είναι ότι προφανώς έχεις άλλη θεώρηση για το τί είναι καταστροφή της χώρας. Μας λές ότι η κρατική χρεωκοπία να αποφευχθεί με κάθε κόστος. Από το ύφος των σχολίων υποψιάζομαι δε ότι δε πρέπει να έχεις προσωπικά καμία κόκκινη γραμμή πέρα από την οποία να πείς "ναι από δω και πέρα αυτό κι αυτό δεν αξίζει στο όνομα της σωτηρίας της χώρας". Δημιουργείς διαρκώς την εντύπωση πως όλα είναι αποδεκτά, όλα! Ό,τι κι αν προκαλέσουν η μόνιμη ατάκα "να σωθεί η χώρα".
      Στη δική μου θεώρηση όμως η επιτυχία του ΑΣ είναι αποφύγει αυτά που υποσχέθηκε. Και όχι, δε θα παίξουμε τη κολοκυθιά σαν τον Άδωνι να λέμε ότι κάνει αυτά που υποσχέθηκε ή ότι θα τα κάνει πιο μετά γιατί τώρα πρέπει να πάρει τη δόση. Επιτυχία είναι να αποφύγει το προσωπικό δράμα του κάθε πολίτη. Το ότι εσείς του νεοφιλελεύθερου χώρου ανακαλύπτετε πλειοψηφίες με λίπος που πρέπει να ματώσουν, ή μέτρα που χωρίς αυτά η χώρα θα πεθάνει, με αφήνει αδιάφορο όταν γυρω μου συγγενείς και φίλοι βλέπουν τα σπίτια τους καταρρέουν λίγο λίγο την ώρα που είστε απασχολημένοι σώζοντας την χώρα.
      Αρκετά! Υπάρχουν και όρια και σε ετούτα τα μέτρα τα όρια τα πέρασαν γιατί περιέχουν πράγματα που ΔΕΝ είναι ιδέες των δανειστών για το πώς θα σωθεί η χώρα, αλλά είναι αποτέλεσμα της αιώνια διαπλοκής που πάνω στην ανάγκη ζητάει και χάρες που της δίδονται απλόχερα και από τον ΑΣ.

      • Tasos avatar
        Tasos @ Tasos 23/10/2012 16:28:17

        Διόρθωση *η επιτυχία του ΑΣ είναι να πετύχει αυτά που υποσχέθηκε*

        • firiki2010 avatar
          firiki2010 @ Tasos 23/10/2012 21:58:01

          Σ΄ ένα πράγμα έχεις δίκιο. Το απόλυτο κριτήριο για μένα είναι η σωτηρία της χώρας! Αν έχεις την εντύπωση ότι το προσωπικό δράμα του πολίτη μπορεί να αποφευχθεί σε μια κατεστραμμένη χώρα μάλλον τα έχεις μπερδέψει και μάλιστα σοβαρά.
          Το "εδώ και τώρα" που απαιτείς από τον ΑΣ δείχνει ότι (ενώ το καταλαβαίνεις) δεν θέλεις να παραδεχτείς που βρισκόμαστε.

          Αυτά τα τρικάκια του στιλ "εσείς του νεοφιλελεύθερου χώρου" είναι πολύ παλιά . Κολλάμε σε κάποιον μια αντιδημοφιλή ταμπέλλα για να καταστήσουμε αναξιόπιστα αυτά που λέει. Τι είναι νεοφιλελεύθερο στο σχόλιο μου; (ή και σε άλλα σχόλια μου)

    • avax avatar
      avax @ firiki2010 23/10/2012 20:41:01

      Αυτό που δεν μπορείς να καταλάβεις αγαπητέ φιρίκι είναι οτι αυτοί που το μόνο όχημα τους είναι τα πόδια τους αντε και το ποδήλατό τους, τρώνε ληγμένα κι όταν δε βρίσκουν ψάχνουν και στα σκουπίδια, ή ζητάνε (χωρίς να παίρνουν τις περισσότερες φορές) δανεικά απο τον ξάδερφό τους που έχει σύνταξη 380 ευρώ όλη κι όλη και τετραμελή οικογένεια άνεργη, αν είναι και άρρωστοι, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΤΙΠΟΤΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ. Kαι το 'σύστημα' , ο Νεοφιλελεύθερος καπιταλισμός ή το σύστημα των Νταβατζήδων αν προτιμάς, θάβοντας το χρυσάφι του στα υπόγεια των Off Shore τραπεζών, τους έκανε ισχυρή και παθιασμένη πλειοψηφία. Ο Τσίπρας θα είναι ίσως το τελευταίο φράγμα πρίν απο την αιματηρή Επανάσταση και θα εύχεσαι να κρατήσει οσο το δυνατό περισσότερο...

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ avax 23/10/2012 21:40:08

        Aγαπητέ avax ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ. Απλώς για να το καταλάβουμε θα πρέπει να χάσουμε αυτό που έχουμε.
        Οι εξαθλιωμένοι που περιγράφεις δεν είναι σίγουρα η σημερινή πλειοψηφία (ευτυχώς) και ο Τσίπρας είναι ο τε3λευταίος που μπορεί να λύσει το πρόβλημα τους.
        Για ποια αιματηρή επανάσταση μιλάς;; Αφού αν αναλάβει ο Τσίπρας θα λύσει το πρόβλημα!!!!

        • Εθνικιστης avatar
          Εθνικιστης @ firiki2010 23/10/2012 23:57:04

          Τσιπρας και Μιχαλολιακος υποσχονται κατεργα και κρεμαλες αντιστοιχα στους υπαιτιους της τελευταιας 30ετιας. Σιγουρα αυτο δεν θα λυσει το προβλημα μας, δεν ειναι ομως η λυση των προβληματων η προτεραιοτητα για την ελληνικη κοινωνια πλεον. Για να ασχοληθει με τα προβληματα, πρεπει να ξεθυμανει πρωτα. Αλλωστε, εχει δημιουργηθει (πολυ ορθα) η εντυπωση οτι αυτο που συμβαινει δεν θα τελειωσει μεχρι η Ελλαδα να ζηλευει την Ονδουρα, το Κονγκο και την Ανγκολα. Εχει προεξοφληθει (πολυ ορθα) οτι με ή χωρις μνημονιο, θα περασουμε το ιδιο "καλα". Μιας και η μνημονιακη λυση, εκτος απο την μη τιμωρια των υπευθυνων, περιλαμβανει αυτους να σε κοροϊδευουν καθε μερα στα τηλεπαραθυρια οτι σε σωζουν, ο κοσμος θα επιλεξει την αντιμνημονιακη οδο. Αν δεν φανει αμεσα προοπτικη (που δεν θα φανει), λυπαμαι, αλλα δεν αξιζει κανεις να ακουει πλεον διλημματα.

  25. Victory avatar
    Victory 23/10/2012 16:54:42

    Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.

    Προσωπικά θεωρώ την τρικομματική συνέχεια των κυβερνήσεων ΓΑΠ και Παπαδήμου. Ασφαλώς και ψήφισα Σαμαρά και στις 2 τελευταίες εκλογές, αλλά στραβός δεν είμαι.

    Εκεί που δεν συμφωνώ είναι με την εξομοίωση Σύριζα και Χρυσής Αυγής.

    Οι μπαχαλάκηδες που ακολουθούσαν τον Σύριζα έχουν μετακομίσει οι πιο πολλοί στο μαγαζάκι της Ανταρσύα και οι υπόλοιποι είναι μια μικρή μειοψηφία πους τους έχει κάνει στην άκρη ο Τσίπρας.Αντιθέτως στην Χρυσή Αυγή οι ακραίοι είναι στην ηγεσία ενώ και τα περισσότερα μικρομεσαία στελέχη ασπάζονται ακραίες θέσεις.

    Όσο μεγαλώνει το ποσοστό του Σύριζα, τόσο το κόμμα απομακρύνεται από αριστερές θέσεις.

    Αν κάνει ποτέ ο Τσίπρας κυβέρνηση δεν βλέπω σημαντικές αλλαγές με σήμερα.Ούτε προς το καλύτερο ούτε προς το χειρότερο.

    Να ξέρει ο Σαμαράς πως δεν μπορεί να στηρίζετε συνέχεια σε μας όταν δεν κρατάει έστω μερικές υποσχέσεις του Και επειδή είμαι κατά της αποχής ,του λευκού κλπ ίσως πάλι να ψηφίσω Νδ όταν γίνουν εκλογές αλλά όχι για τον φόβο του Σύριζα.

    Φτάνω και εγώ στα όρια μου (στον οικονομικό τομέα τομέα τουλάχιστον ήδη το ταμείο είναι μείον και προσευχόμαστε ο Χειμώνας να είναι ήπιος)

  26. xp avatar
    xp 23/10/2012 17:02:32

    Aπορώ με την μυθολογία που πιάνει αρκετούς εδώ μέσα!!!
    Κάποτε την πίστευα και εγώ!!!!
    Επειδή αν και δεν είμαι της θεωρητικής κατεύθυνσης ,μου αρέσει η ιστορία.
    Γερμανία , Αυστρία , Ελλάδα , Ταϊβάν , Ν. Κορέα , Ιαπωνία μετά τον πόλεμο γνώρισαν ταχεία ανάπτυξη . Την Γερμανία και την Ιαπωνία θα μπορούσαν οι αμερικανοί να τις ισοπέδωναν .Τις βοήθησαν όμως για να σχηματίσουν έναν κύκλο γύρω από τον κομμουνιστικό κόσμο . Μια "βιτρίνα" που να δίνει την εντύπωση ότι ο καπιταλισμός είναι πετυχημένο σύστημα και ο κομμουνισμός αποτυχημένο .
    Ετσι,
    Η Ελλάδα μπρός στην Αλβανία , Βουλγαρία , Σερβία φαινόταν παράδεισος . Η Ταϊβάν με την Κίνα . Η Νότιος Κορέα με την Βόρειο Κορέα .

    Η αλήθεια είναι ότι η καπιταλιστική Μαδαγασκάρη , το Περού , η Κεντρική Αμερική δεν πλούτισαν!
    Γιατί ;
    ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΒΑΖΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΕΞΟΥΣΙΑ" ,το κοινωνικό και οικονομικό σύστημα .
    Το αντίθετο συμβαίνει !!!!!!
    Τοτε είχαν ανάγκη το όμορφο και πλούσιο πρόσωπο της Ελλάδος ,που πέρα βέβαια και τις προσπάθειες του λαού, ήταν το ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΒΥΣΜΑ της περιοχής.
    Αναπτυχθήκαμε ,πήγαμε μπροστά .
    Το 2010 ήθελαν ,ως ο ποιο αδυναμος κρίκος, να γίνουμε ένα πεδίο δοκιμής.
    Ειδικά οι Γερμανοί ήθελαν μέσω των χρεών ,τα οποία όλο και μεγαλώνουν,να προωθούν την ιδέα της Γερμανικής ευρώπης.
    Οι Αμερικάνοι ,μέσω της Ελλάδος,να τραβάνε το σκοινί ,όταν οι Αρειοι παρεκτρέπονται.
    Σε αυτό το περιβάλλον ΓΑΠ,Παπαδήμιος,ΑΣ περιμένουν στωικά τι θα αποφασίσουν για Ιταλία,Ισπανία κ.α.,και υπογράφουν ότι τους ....πανε.
    Δεν έχουμε πλέον βύσμα και μας κάνουνε καψόνια.
    Αυτή είναι η πραγματικότητα πιστεύω! Οχι οι ιδεολογικές διαμάχες!
    Ο εκάστοτε πρωθυπουργός ειναι το 2% ,ενα σχεδόν τίποτε,για αυτό καθεται στην γωνιά.

  27. Γραικός avatar
    Γραικός 23/10/2012 17:32:13

    Παπανδρέου δε μου θέλατε το 81; Γιωργάκη δε μου θέλατε το 2009;
    Τι θέτε τώρα όλοι και γκρινιάζετε σαν τις μυξοπαρθένες;
    Λουστείτε τα τώρα και σταματήστε την γκρίνια. Αμάν πια.
    Τι νομίζατε; Ότι οι μαλακίες στη ζωή δεν πληρώνονται;
    Κάνατε λάθος.

    Έτσι κι αλλιώς, πριν 3 μήνες είχαμε εκλογές. Τι ζητάτε τώρα; ΝΔ, Πασόκ και Δημάρ έλεγαν "Παραμονή στο ευρώ πάση θυσία". Και βγήκαν κυβέρνηση. Παλι εκλογες; Τέτοια ανωριμότητα ούτε από παιδιά του δημοτικού δεν την περιμενει κανεις.

    Τι να πω; Ίσως καταλάβετε το πόσο βαριά πληρώνονται οι μαλακίες σ' αυτή τη ζωή, αν την κάνουμε τη μαλακία και πουλήσουμε τσαμπουκά στην Ευρώπη και τη διεθνή κοινότητα έτσι αδύναμοι που είμαστε.

  28. ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ 23/10/2012 19:55:08

    Aφού φτάσαμε στο σημείο εμείς, που ματώσαμε για να γίνει ο Σαμαράς , Πρωθυπουργός, να αμυνόμαστε με αφορισμούς όπως "Ε , ΡΕ ΤΣΙΠΡΑΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ", τότε μας ταιριάζει εκείνο , το ΚΑΦΑΒΙΚΟ. που λέει δεν ...έχει πλοίο δεν έχει οδό.Απλά , σαν Έλληνες, που πονάει η ψυχή μας για την Έλλαδα,αυτή την χιλιοπροδωμένη Πατρίδα, θα συμβουλευαμε , πως ο Τσίπρας , το πολύ ναναι ένας καινουργιος ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ , ίσως και χειρότερος.

  29. Μ.Π avatar
    Μ.Π 23/10/2012 20:20:45

    Και συνεπώς τί σας ενοχλούν οι "μπαχαλάκηδες του ΣΥΡΙΖΑ" στη Χαλκιδική? Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν βρίσκονται εκατοντάδες χιλιάδες από δαύτους κάθε μέρα έξω,και κατά περίπτωση μέσα, στη βουλή. Από τη μια όλοι συμφωνείτε ότι ο ελληνικός λαός καταστρέφεται "επί τούτου", από την άλλη περνάει το θέσφατο της "ειρηνικής απεργίας"μια φορά το μήνα. Γιατί? Ενας λαός που καταστρέφεται δεν έχει δικαίωμα να τα κάνει λαμπόγυαλο για να υπερασπιστεί τον εαυτό του???

  30. Προκόπιος avatar
    Προκόπιος 23/10/2012 22:15:23

    Κάποτε διάβαζα το antinews και έβρισκα πολλές ενδιαφέρουσες απόψεις. Και σήμερα υπάρχουν ενδιαφέρουσες και κυρίως ποικίλες απόψεις.Μετά από την πρωθυπουργοποίηση Σαμαρά όμως βλέπω πολύ κλάψα.Πολύ γκρίνια.Σήμερα μάλιστα μας λέτε να φέρουμε τον Τσίπρα.Και αν έλθει ο Τσίπρας θα πάρετε τα ευρουλάκια σας όπως πριν το 2009. Παγάκια στο κεφάλι θα βάλετε; Μήπως κάποιο ηρεμιστικό.Κάντε κάτι.΄Ακου ο Σαμαράς δουλεύει για τον Τσίπρα ! ¨Εχει επώδυνα και άδικα μέτρα . Ναί. Μπαίνει μαχαίρι στα επιδόματα,παράλογες συντάξεις,ειδικά μισθολόγια (που δεν μπορούσε επ΄άπειρο η Ελλάδα να τα αντέξει ) να το βάλλουμε φωτιά το μαγαζί.Αποθανέτω η ψυχή μου,,,

  31. avax avatar
    avax 24/10/2012 09:01:19

    Mε τον Τσίπρα τουλάχιστο γι αυτά τα στοιχειώδη υπάρχει μια ελπίδα. Με τους άλλους θα κοπούν κι άλλα αν δεν συναντήσουν αντίσταση.Ομως ας κρατάμε πάλι μικρό καλάθι...

  32. avax avatar
    avax 24/10/2012 09:05:41

    Δεν είναι ακόμα πλειοψηφία. Είναι το 30% 'ομως...και προφανώς στις επόμενες εκλογές θα είναι πλειοψηφία.
    Αν συμφωνείς οτι θα κρατήσει το φράγμα, δηλαδή ο Τσίπρας, αυτό είπα και εγώ, αν πρόσεξες...Δεν θα υπάρξει σ' αυτή την περίπτωση αιματηρή επανάσταση...

  33. Χριστίνα avatar
    Χριστίνα 24/10/2012 09:50:28

    Οταν προσπαθούμε να λύσουμε ένα πρόβλημα έχοντας τα ίδια δεδομένα αλλά περιμένοντας διαφορετικό αποτέλεσμα κάθε φορά ,αυτό είναι η απαρχή της σχιζοφρένειας. Εμείς έχουμε αποφασίσει να αλλάζουμε ρούχα κάθε φορά στις ίδιες μαριονέτες νομίζοντας ότι θα βρουν την λύση που δημιούργησαν είτε με την ανοχή τους είτε με την ενοχή τους είτε με την σιωπή τους.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.