#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/06/2010 12:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Ε, λοιπόν δεν είμαστε ίδιοι»



«Για μας, το να είσαι ιδεαλιστής είναι αρετή»,

Αντώνης Σαμαράς, Κάραβελ, 6-6-2010.

Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Λοιπόν, χθες πήγα στην ομιλία του Αντώνη. Ο κόσμος ξεχείλιζε ως έξω.

Όσο οι άλλοι, οι παραγιοί κι οι ψυχοκόρες του ΔΝΤ,  κάνουν κουτοπονηριές και προσπαθούν να ξεμπλέξουν τους πολιτικούς μηρούς τους, εκείνος μπαίνει όλο και πιο δυνατά στο «πνεύμα της μάχης». Η κύρια μάχη είναι δε πάντα η Μάχη των Ιδεών.

Σε μια εποχή όπου η «πολιτική επικοινωνία» είναι πλέον παρενδυτική λαμογιά, τραβεστί καρικατούρα πολιτικαντισμού, η Ιδεολογική Μάχη είναι σαν κρυστάλλινο νεράκι που ξεπλένει τα καθεστωτικά σκουπίδια και καθαρίζει τις ψυχές και την λογική των πολλών, καλών, ανθρώπων και αποκαλύπτει το αποκρουστικό πρόσωπο της καθεστωτικής καμαρίλας. Μπείτε και διαβάστε την ομιλία. Θα καταλάβετε τι εννοώ.

Βασικό όπλο της χρεωκοπημένης πολιτικής τάξης είναι η βρώμικη αλληλεγγύη του σιναφιού. Κράτα με να σε κρατώ. Συναντήθηκαν κατ’ επανάληψη στους προθαλάμους των παρασιτικών επιχειρηματιών, στις θαλαμηγούς και στα πληρωμένα ταξίδια, στα ελβετικά υπόγεια με τις θυρίδες και στις σουίτες του “Four Seasons”.

Οι επίγονοι των μαυραγοριτών και των δοσίλογων, τα σαπρόφυτα του δημοσίου  προϋπολογισμού, οι παλιοί πράκτορες της Ανατολής, αγκαλιά με τις μανταμίτσες, τους «εκσυγχρονιστές», την βαριά «αριστεροφροσύνη» και τους αστράτευτους «υπερπατριώτες» της «Κομανέτσι της καθεστωτικής δοκού». Για του Χριστού την Πίστη την Αγία και τον λογαριασμό όψεως στην Εσπερία.

Όσο προχωράει το πράγμα, όσο βαθαίνει το αδιέξοδο κι όσο ο Αντώνης θα εντείνει τα χτυπήματα του στην καρδιά του Κτήνους, όσο θα φέρνει τα ζαλισμένα καθεστωτικά κοτόπουλα στο πεδίο της ιδεολογικής σύγκρουσης, τόσο θα ξεβρακώνονται και τόσο πιο βρώμικα θα παίζουν. Ότι κατεβάσει η στραβοχυμένη γκλάβα τους, θα του το πουν. Δεν θα διστάσουν να ξεράσουν τα πιο εξωφρενικά ψεύδη, τις πιο απίθανες τερατολογίες.  Στο τέλος, όταν δεν θα έχουν πια τίποτα άλλο να του πουν, μπορεί να του πουν ότι είναι και … «κρυπτομητσοτακικός» !

Κι όταν θα ‘χουν τελειώσει όλα, θα ‘χουν εξαντλήσει όλη την λάσπη και την πουστιά, τότε, όσοι δεν θα ‘χουν φύγει νύχτα, όσες δεν θα ‘ναι φυλακή ή στο τρελάδικο, θα πουν ότι πάντα μαζί του ήταν, πάντα το ‘λεγαν και πάντα τον αγαπούσαν. Θα προσκυνήσουν.

Σας το ‘χα πει. Τους πονάει ότι βρεθήκανε όλοι μαζί κι αυτός απέναντι τους. Τρελαίνονται. Προσπαθούν πάση θυσία να του κολλήσουν μια έστω τόση δα ρετσινιά κι ύστερα να χοροπηδήξουν γύρω του και να λένε «να, να, κι αυτός είναι σαν κι εμάς» και να μας δείχνουν τις κολοβές ουρές τους. Πρόθυμος αρωγός, η οπισθοφυλακή της φαμίλιας,  ο «αρκουδιάρης» και ο αστράτευτος θίασος ποικιλιών του, που οδεύουν δρομαίως προς την πολιτική αφάνεια, αφού θα περάσουν πρώτα μια βόλτα από την εξεταστική.

Τίποτα όμως δεν κολλάει, γιατί δυστυχώς, το είπαμε κι άλλοτε: η πουτάνα η πραγματικότητα δυστυχώς υπάρχει και δεν την αλλάζουν «ντουλαπάδες» και «μπατζανάκια».

Ο Λαός πια ξέρει με ποιους ξημεροβραδιαζότανε ο κυρ Μιχάλης ο χουβαρντάς, ποιοι ήταν σαν αδερφάκια του, από άλλη μάνα κι άλλο πατέρα, ποιανών πλήρωνε τα τιμολόγια και ποιοι παίρνανε μπικικίνια, τηλεφωνικά κέντρα, αυγοκόφτες, ψυγεία, λεμονοστίφτες και άδολες χορηγίες.

Ο Λαός ξέρει ποιοι έδωσαν με την υπογραφή τους και σε ποιόν  1.000.000 ψηφιακές γραμμές κι έχουν τώρα θράσος και μιλάνε ή υπονοούν ότι τους «έριξε», αυτός τον οποίο ευεργέτησαν, πάντα ανιδιοτελώς. Άλλωστε τι είναι 350 συναντήσεις; Ούτε καν 400.

Όπως επίσης ο Λαός ξέρει ποιος ήταν ενσυνείδητα εκτός Κλεπτοκρατίας, γιατί και ποιοι τον πολέμησαν με τόσο μίσος.

Είμαι πάντως πολύ πικραμένος, αδέρφια. Πάρα πολύ. Όταν πριν πολλά χρόνια ξεκινούσα τη δουλειά, έκανα μια σούμα κι είδα ότι θα χρειαζόμουν για τα 24 τετραγωνικά του γραφείου μου καμιά πεντακοσαριά χιλιάδες παλιές καλές δραχμούλες. Ξέρετε, εγγύηση, τρέχον ενοίκιο, γραφείο, καρέκλα, υπολογιστής, εκτυπωτής, καναπές, βιβλιοθήκη, τηλεφωνητής-τηλεομοιότυπο και κάποια βασικά νομικά βιβλία. Μπήκα λοιπόν σε μια τράπεζα και ρώτησα για δάνειο. Ε, μου ‘παν ότι για να μου δώσουν 500.000 δραχμές έπρεπε να είχα ήδη 700.000 δραχμές, δυο εγγυητές, ακίνητο για προσημείωση, καλό εκκαθαριστικό, και να χαλαρώσω να το απολαύσω.

Τους ρώτησα αν έχουν καιρό να πάνε στην Πάρνηθα, είπαν ναι και τους είπα να ξαναπάνε για να πάρουν φόρα και να, τέλος πάντων... Αλήθεια, το ‘πα! Από τότε όταν έχω αντιδικία με τράπεζα, το φχαριστιέμαι. Τελικά μάζεψα κάτι λίγα μερικούς μήνες, έδωσα την εγγύηση και το πρώτο νοίκι, πήγα στον Αρμένη κολλητό μου τον Κασπάρ κι αγόρασα υπολογιστή και εκτυπωτή με πίστωση δια χειραψίας και του ΄δινα 30.000 δραχμές το μήνα. Το γραφείο και η πολυθρόνα, της πλάκας, από την Ερμού, τα τσοντάραμε ρεφενέ με τον πατέρα μου και τον τηλεφωνητή - τηλεομοιότυπο με τον αδερφό μου. Η μάνα μου συμμετείχε κι αυτή στην χορηγία: μου ‘δωσε την ευχή της. Πήρα και δυο καρέκλες επισκέπτη, κι ύστερα άλλες δύο. Την επόμενη αμοιβή μου από υπόθεση την έδωσα στον πατέρα μου, πήρε νοβοπάν και καπλαμά και μου ‘φτιαξε βιβλιοθήκη και ντουλάπι. Χλιδή.

Δέκα χρονάκια με βγάλανε όλα αυτά. Και μάζευα δέκα ολόκληρα χρόνια για να πάω σε μεγαλύτερο γραφείο, να μην είναι οι δικογραφίες σαν οδόφραγμα στο τραπέζι μου. Ενοίκιο πάλι, αλλά το ‘φτιαξα όπως ήθελα και τα τιμολόγια τα πλήρωσα όλα μόνος μου, αυτή τη φορά χωρίς τη χορηγία των γονιών μου και του αδερφού μου. Ε, εντάξει, την ευχή της μάνας μου την ξανακονόμησα αλλά αυτή και τζάμπα είναι και πιάνει πάντα.

Πώς λοιπόν να μην είμαι πικραμένος; Δεν έστειλα σε κανέναν τα τιμολόγια μου να μου τα πληρώσει. Κι εγώ είχα συμμαθητή Μιχάλη, αλλά τον Μιχάλη τον Λώνα, τον φούρναρη στον Κορυδαλλό. Αλλά δεν διανοήθηκα να του παίρνω τράκα τυρόπιτες και φραντζόλες, πόσο μάλλον να μου πληρώσει τον εξοπλισμό του γραφείου μου ή την οικοσκευή μου, να με στείλει ταξίδια ή να μου καταθέσει 200.000 Ευρώ χωρίς να το ξέρω.

Αυτοί οι τύποι όμως δεν έχουν τέτοια προβλήματα. Κοιτάνε κατάματα την κάμερα με γουρλωμένο μάτι ή με το μπαταρισμένο χαμόγελο και χωρίς ίχνος ερυθήματος στο μάγουλο λένε «αφήστε τα αυτά»!

Απορώ όμως; Όλα αυτά γίνονταν ανιδιοτελώς, χωρίς αντάλλαγμα, ε; Ε, φαίνεται έτσι είναι εκεί στα μετακατοχικά «αρχοντόσογα». Είναι κιμπάρηδες και μερακλήδες μεταξύ τους.

Αδέρφια για κοιτάξτε γύρω σας στο σπίτι σας, στο γραφείο σας, στο μαγαζί ή την επιχείρηση σας. Είχατε εσείς κανά χορηγό; Σας τα πλήρωσε κανένας πούστης,  ή ματώσατε και πολλοί πληρώνετε ακόμη επιταγές, κάρτες, καταναλωτικά;

Ποιοί και τι είναι αυτοί που χωρίς να παίξουν βλέφαρο μας λένε για τις «κοινωνικές» σχέσεις τους που δεν πρέπει να ποινικοποιούνται κι οι οποίες μεταφράζονται σε μια ζωή τζάμπα, όλα κερασμένα;

Δεν ξέρω εάν και ποιοι έχουν τεκμηριωμένη ποινική εμπλοκή. Η ηθική εμπλοκή μου αρκεί για τον πολιτικό εξοστρακισμό τους. Ρε, άιντε «χορηγηθείτε», που θα μας λύσετε εσείς τα προβλήματα! Άιντε δουλέψτε λίγο, να δείτε τι εστί βερύκοκο, που μας μιλάτε και για τις «κοινωνικές ανάγκες», για «θυσίες» κλπ. Πληρώστε τον καφέ σας, έστω, με τον ιδρώτα σας και θ’ ανεχθούμε να αναπνέετε τον ίδιο αέρα με μας.

Εδώ λοιπόν, στη Μάχη των Ιδεών πρώτα. Να ξαναμιλήσουμε γι’ αληθινή πολιτική και να βρούμε πάλι την πυξίδα που μας δίνει την πορεία, τις Ιδέες, ιδέες που ξεκίνησαν από δω, από την Ελλάδα, θριάμβευσαν παντού και περιθωριοποιήθηκαν στην ίδια τους την Πατρίδα. Γιατί για να επικρατήσουν οι κλέφτες, οι προδότες, οι ημιμαθείς απάτριδες, οι λαδωμένοι ποντικοί, τα σόγια των δοσιλόγων, οι άρπαγες του εθνικού πλούτου, οι υποκριτές, θέλανε και έφτιαξαν ένα πολιτικό, κοινωνικό, εκπαιδευτικό περιβάλλον σαν τα μούτρα τους. Θα το κατεδαφίσουν οι Ελληνικές Ιδέες.

Ο Αντώνης λοιπόν μίλησε δυνατά για Ιδεολογική, Πνευματική, Ηθική  Αναγέννηση, ως προϋπόθεση της Πολιτικής Αναγέννησης. Ακούσατε. Θα δείτε.

Εδώ λοιπόν, στα Μαρμαρένια Αλώνια της αληθινής πολιτικής, θα λογαριαστούμε κι άιντε, βρε καλομαθημένα γιουσουφάκια, σας κερνάμε τις Ιδέες. Τζάμπα, όπως έχετε μάθει.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ιωάννης Κωτούλας avatar
    Ιωάννης Κωτούλας 07/06/2010 12:28:49

    Ο δρόμος για την ιδεολογική και πολιτική αναγέννηση της Παράταξης έχει ανοίξει.
    Χρειαζόμαστε την ιδεολογική κυριαρχία της Κεντροδεξιάς στην κοινωνία, έναν ενεργητικό δυναμικό γκραμσισμό, χωρίς υποχωρήσεις στον ακραίο νεοφιλελευθερισμό και στην εθνομηδενιστική άκρα Αριστερά.
    Όλοι με τον ηγέτη Αντώνη Σαμαρά!

  2. Προφήτης avatar
    Προφήτης 07/06/2010 12:38:30

    Μερικοί καλής προθέσεως αποδίδουν την αντίθεση στο ΠΑΣΟΚ σε ιδεοληπτικό αντι-πασοκισμό.
    Δεν μπορούν να αντιληφθούν ότι είναι βαθύτατα πολιτισμική και πολιτική αντίθεση.
    Αυτά τα ρετάλια έκαναν σχεδόν αδύνατο το να μπορείς να ισχυρισθείς ότι "ζω απ' αυτά που βγάζω/έχω και δεν θέλω ούτε περισσότερα ούτε να χρωστάω".

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Προφήτης 07/06/2010 21:56:14

      Η πλειοψηφία της βάσης του ΠΑΣΟΚ ρίναι α;πλοί άνθρωποι που ζουν από τη δουλειά τους, είναι πατριώτες, όπως η συντριπτική πλειοψηφία όλων των Ελλήνων και πιστεύουν στην μικτή οικονομία και το ισχυρό κοινωνικό κράτος. Ανάμεσα τους θα βρεις ανθρώπους από εαμογενείς οικογένειες, παλιούς αριστερούς ή αριστεριστές που "σοβάρεψαν" αλλά θα βρεις κι ένα κομμάτι από "πελάτες", φιορισμένα ρουσφέτια, εξαρτημένους από την ποικίλη κομματική γραφειοκρατία. Πιστεύω ότι οι 3 στους 4 ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ είναι εν δυνάμει ψηφοφόροι του Αντώβνη και της νέας Νέας Δημοκρατίας. Αυτό διότι ο Αντώνης σαφέστατα εκφράζει τον διακομματικό πατριωτικό χώρο, την αντίληψη του Εθνικού Κράτους, της ισχυρής εθνικής ταυτότητας και ταυτόχρονα μιλάει και πράττει με κοινωνική συνείδηση. Ο Αντώνης είναι ανθρωποκεντρικός στην προσέγγιση του στα πράγματα κι ελληνοπρεπής Έτσι είναι ο μέσος καλός Έλληνας.
      Αντίθετα τους ίδιους ανθρώπους η κυνική νεοφιλελεύθερη μανταμίτσα δεν θα τους έβλεπε ούτε με το κυάλι. Υπάρχει νομίζω διακομματική πολιτική απέχθεια στο πρόσωπο της κι ότι αντιπροσωπεύει.
      Ο Αντώνης είναι αυτή τη στιγμή ο μόνος που μπορεί να συνενώσει έναν ευρύ, τεράστιο χώρο, συντριπτικά πλειοψηφικό, γιατί εκφράζει ιδέες και μια αντίληψη που είναι στο βαθύτερο είναι του Έλληνα, αυτά που μας ενώνουν στ' αλήθεια.

      • koreatis avatar
        koreatis @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/06/2010 07:27:19

        Συμφωνω, αλλα μην ξεχνας οτι "πελατες" υπαρχουν σε ολο το πολιτικο φασμα. Ολοι αυτοι πρεπει να πανε στην ακρη. Γιατι στην ουσια κανεις απ'αυτους δεν εχει ιδεολογικη πιστη.

        Βεβαια για να λεμε και τα πραγματα με το ονομα τους, τα τελευταια χρονια, ενθεν και ενθεν, υπηρξε μια προσπαθεια ιδεολογικης αλλοιωσης..ενα μανιφεστο πουρες. Ο κοσμακης μπερδευτηκε. Αναθεμα αν ξεραν κι ιδιοι, τι πιστευουν.

        Ελπιζουμε σε μια αλλαγη, οπως την λες

  3. spm avatar
    spm 07/06/2010 12:42:59

    Φαήλο ερώτηση:
    Τα ασπόνδυλα, έχουν αίσθηση ή αντίληψη για τι πράγμα μιλάς?
    Αντιλαμβάνονται τι σημαίνει μάχη ιδεών, αξίες, αξιοπρέπεια?
    Αλήθεια, δεν περιμένω απάντηση, ούτε εγώ ούτε κανένας άλλος εδω μέσα.

    Αλλά ας αναρωτηθούν όλοι εκείνοι που μας βλέπουν να βγάζουμε τα σωθικά μας, εδω μέσα -που μας φιλοξενεί ο Φάκτορας- και αυτοί γελάνε, χαρακτηριζοντάς μας ανθρωπάκια:
    αν σ αυτούς όλους, η μάνα που τους γέννησε θα τους έδινε ποτέ, έστω και μια ευχή?
    Χλωμό το βλέπω.
    Εκτός κι αν η μανα τους ...διπλώνει καλά ...ντολμαδάκια!!!

  4. socrates avatar
    socrates 07/06/2010 12:43:11

    Ενδεχομένως η Νέα Δημοκρατία να γράφει ιστορικές στιγμές.
    Μετά το 1985 επανέρχεται στις ρίζες της και ξαναγίνεται ένα κόμμα αρχών που παίρνει δύναμη από τον απλό πολίτη.
    Ένα πραγματικά λαϊκό κόμμα.
    Η νέα Νέα Δημοκρατία πρέπει να σπάσει όλους τους δεσμούς με το Κολονάκι, τη Μύκονο και την Εκάλη.
    Ας τα χαρίσουμε στον Παπανδρέου, έτσι και αλλιώς εκεί προσκυνάνε εδώ ακι πολλά χρόνια.
    Εάν ο Αντώνης Σαμαράς καταλάβει ότι μόνο ένα Λαϊκό κόμμα μπορεί να αλλάξει την Ελλάδα είμαστε σε καλό δρόμο.

  5. loretta avatar
    loretta 07/06/2010 12:45:31

    .....ειπαμε Φαηλο....γαμ....κε η πουτ....α και απο την χαρα της δεν κρυβεται!!

    αυτο σε ολους τους -ακηδες και ψιρακιδες που υπαρχουν στην ελληνικη κοινωνια.

    ναι λοιπον δεν ειμαστε ολοι ιδιοι ευτηχως..

    νασαι καλα .

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ loretta 07/06/2010 15:22:45

      Η παροιμία είναι "θέλει η πουτάνα να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει".
      Αντεύχομαι!

  6. rage avatar
    rage 07/06/2010 12:46:13

    Θα σε παρακαλούσα σε καμια πενταετία το πολύ όταν γράφεις κάτι που θα μπορούσε να έχει οποιαδήποτε σχέση με αυτό εδω το κείμενο, να βάζεις το σύνδεσμο να δούμε τί λές τωρα και τι θα λες τότε.

    Σε ποιόν θα ρίχνεις το φταίξιμο της αποτυχίας.

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ rage 07/06/2010 12:57:16

      Παρακαλώ εξηγησέ μου τι εννοείς αποτυχία.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ rage 07/06/2010 13:12:34

      Αγαπητή Οργή,
      Εάν υπάρξει αποτυχία θα την ρίχνω σε αυτούς που πρέπει, συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου, εάν δεν κάνω κι εγώ το καθήκον μου.
      Αλλά βρε αδερφέ, ακόμη δεν πολεμήσαμε και συ μιλάς για τα ύστερα της ήττας...;!;! Να το κοιτάξεις αυτό, τώρα που είναι νωρίς.

      • rage avatar
        rage @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 07/06/2010 20:37:06

        η αποτυχία, είναι δεδομένη.
        στ' αλήθεια πιστεύεις ότι ο σαμαράς είναι εδω για να μας σώσει; στ' αλήθεια πιστεύεις ότι ο κάθε σαμαράς είναι εκεί που είναι για να σώσει εμάς, τους πληβείους; στ' αλήθεια πιστεύεις ότι όσα έχει δείξει μέχρι τώρα είναι σημάδια ότι θα "νοικοκυρέψει" τον τόπο;

        αλήθεια; για δες εδώ:
        καραμανλής, ράλλης, παπανδρέου, τζανετάκης, μητσοτάκης, παπανδρέου, σημίτης, καραμανλής, παπανδρέου ...

        όλοι μαντάρα τα έκαναν. αυτό βλέπω εγω μετά από 40 χρόνια.
        και μπορώ κάλλιστα με το νόμο των πιθανοτήτων να βάλω και τον σαμαρά μέσα. καθώς επίσης και να θεωρώ αφελή (τουλάχιστον) όποιον υποστηρίζει κάτι διαφορετικό.

      • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
        ΓΙΩΡΓΟΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 07/06/2010 21:09:45

        Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΥΡΙΑΝΟΣ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ ΗΓΕΤΗΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑΣ. ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕ ΕΝΤΟΝΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΣΤΙΓΜΑ. ΜΕ ΑΞΟΝΕΣ ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 07/06/2010 22:00:23

        Έχεις καταπιεί αμάσητο το "όλοι ίδιοι είναι", ενώ το διαψεύδουν όχι απλώς οι ιδέες και τα λόγια του Αντώνη αλλά και η ίδια η Ιστορία, τα γεγονότα. Γιατί νομίζεις τόσο μένος εναντίον του από όλη την παλαιοκομματική καμαρίλα.
        Αγαπητέ, αν διαψευσθούμε, η οργή σου δικαιολογημένη και πάνω στα κεφάλια μας.
        Αν όμως διαψευσθείς, να το πεις από δω. Και νομίζω θα το χαρείς.
        Φιλικά

  7. doniga avatar
    doniga 07/06/2010 13:01:40

    ...Για του Χριστού την Πίστη την Αγία και τον λογαριασμό όψεως στην Εσπερία.
    Φαήλε, σε θαύμαζα ανέκαθεν, αλλά σήμερα έφτιαξες πραγματικά τη μέρα μου.
    Νασαι καλά, πάντα δυνατός και ..δημιουργικός!!

  8. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 07/06/2010 13:08:05

    Φαήλε

    Είναι για το Αναγνωστικό της Τετάρτης Δημοτικού.

    Δεν αστειεύομαι.

    Είναι ανάγνωσμα για διαπαιδαγώγηση παιδιών.Αν έλλειπε η ...επιτρεπτή και

    αναντικατάστατη για το ύφος του αθυροστομία.

    Είναι σαν τα "λόγια της πλώρης"..."το γιούσουρι του Βόλου" για την

    ακρίβεια, λόγω της νοσταλγίας των αξιών που εμπνέει το κείμενο και δυστυχώς

    έχουμε αποχαιρετήσει από καιρό.

    Κάποτε η γενιά μου ένα τέτοιο αναγνωστικό είχε στην Τετάρτη Δημοτικού,

    που κάθε ανάγνωσμά του μας γέμιζε ιδανικά και αξίες,μας πήγαινε στα ουράνια

    και μας έκανε υπερήφανους για την Ιστορία μας...ένα καφέ αναγνωστικό με μια

    περικεφαλαία νομίζω στο εξώφυλλο.

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για τον πόλεμό σου.

    Καλό βόλι.

    • αναρχοδεξιός avatar
      αναρχοδεξιός @ ΣΟΝ ΠΕΝ 08/06/2010 14:59:37

      και παρ'όλες τις αξίες και τα ιδανικά που διδαχθήκατε να πώς καταντήσατε σήμερα την ελλάδα χαχαχα

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ αναρχοδεξιός 09/06/2010 00:57:28

        Όχι λεβέντη μου, την κατάντησαν οι ισοπεδωτές κι αποδομητές, η "αριστερά" του Κολωνακίου, οι "διεθνιστές" του κώλου και της τσέπης τους, αυτοί που κατεδάφισαν τις αξίες στις οποίες αναφέρεται ο Σων Πεν, οι ενοχικοί "δεξιοί" κι οι "αριστεροί" με το βρώμικο μάτι και τα μακριά χέρια.

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ αναρχοδεξιός 09/06/2010 05:27:43

        αγαπητέ κ.Φαήλε σας σέβομαι και σας εκτιμώ αρκετά. έχετε γράψει πολύ ενδιαφέροντα πράγματα για το κυπριακό και γενικά ό,τι γράφετε μου αρέσει να το διαβάζω. είχα συγκινηθεί και με ένα εξαιρετικό κείμενό σας για τον Αείμνηστο Ηλιάκη. επιτρέψτε μου να διαφωνήσω εδώ. πιστεύω ότι οι αξίες και τα ιδανικά με τα οποία γαλουχήθηκαν οι παλιότερες γενιές είναι τελείως του κώλου, γι αυτό άλλωστε και ισοπεδώθηκαν έτσι εύκολα και τελικά αυτά μας οδήγησαν εδώ. ζούμε στο σκοτάδι 2500 χρόνια τώρα από την εποχή του σαλτιμπάγκου σωκράτη και του κομπλεξικού μισογύνη πλάτωνα. από την κλασσική αθήνα ξεκίνησε η παρακμή ολόκληρης της ανθρωπότητας. οι χριστιανοί, οι αριστεροί, οι διεθνιστές κι όλοι αυτοί οι μακρυχέρηδες παρτάκηδες είναι απλά πλατωνιστές. ένα απλό παράδειγμα του τί θέλω να πω: ο Αλκιβιάδης, πολλά επίπεδα ανώτερος του Αλέξανδρου, είχε την ατυχία να ζει στην σαπισμένη κλασική αθήνα. ο Αλέξανδρος είχε την τύχη να ζει σε διαφορετική κοινωνία πιο κοντά στις πραγματικές αξίες και ιδανικά να είναι γιος βασιλιά και να εχει δάσκαλο τον Αριστοτέλη. ο Αλκιβιάδης μπορούσε και είχε τις ικανότητες να αλλάξει εντελώς την ιστορία του κόσμου αλλά τον θυμόμαστε σαν μια κακιασμένη αλαζονικιά αδερφή. αντίθετα, ο Αλέξανδρος δεν έκανε ουσιαστικά τίποτα, πολέμησε ενάντια σε στρατούς της πλάκας, ήταν αλαζών, ξεροκέφαλος και φονιάς αυτού που του έσωσε τη ζωή (μπορεί και του ίδιου του πατέρα του), αλλά τον διδασκόμαστε και τον διδάχθηκαν οι "αγνές" παλιότερες γενιές σαν Μέγα.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ αναρχοδεξιός 09/06/2010 07:05:19

        Αναρχοδεξιέ

        Οι αξίες που ανέφερες, έχουν καταξιωθεί στη διάρκεια αιώνων.

        Αποτέλεσαν για την Ελλάδα Εθνική Κιβωτό.

        Η εποχή μας χαρακτηρίζεται από την αμφισβήτησή τους,

        θεωρώντας τις αιτία αναχρονισμού.

        Οσο το νέο μοντέλο δούλευε ζούσαμε το νιρβάνα μας και όσοι

        αντιστεκόμαστε προπηλακιζόμαστε με το γνωστό μότο,"πού ζεις

        καημένε?ακόμη εκεί είσαι?"

        Η αποτυχία που επισημαίνεις δε χρεώνεται σ'αυτές τις αξίες

        αλλά στη σύγχυση που έφερε το γρέμισμά τους.

        Σ'αυτό βέβαια βοήθησε η καπηλεία τους από ολιγόφρονες και

        ολιγόνοες.

        Φαίνεται ότι μελετάς Ιστορία.

        Καλό είναι να μην καταπίνουμε αμάσητα ότι διαβάζουμε.

        Ομως οι απόψεις που καταθέτεις για Σωκράτη,Πλάτωνα,

        Μ.Αλέξανδρο δεν αντέχουν.

        Ελεγξε τις πηγές σου.

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ αναρχοδεξιός 10/06/2010 10:03:28

        εντάξει δεν θα παραδώσω μαθήματα ιστορίας. απλά αιτιολογώ το σχόλιό μου.

  9. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/06/2010 13:10:00

    Για να υπαρξει η πενταετια πρεπει πρωτα να υπαρξει η εξουσια.Και για να ειναι η εξουσια αποτελεσματικη πρεπει να υπαρξει η ΑΛΗΘΕΙΑ πριν απο την εξουσια.
    Ανεφερα πριν στο ποστ για τον Τσοχατζοπουλο οτι το ΠΑΣΟΚ ηταν εξ αρχης διεφθαρμενο γιατι απο την αρχη κτισθηκε στο ψεμα.ΟΙ διακηρυξεις του δεν ηταν δυνατον να πραγματοποιηθουν και σταδιακα οι ρητορικα διεφθαρμενοι λογω ψεματων εγιναν και υλικα.
    Περιμενουμε λοιπον την αληθεια δηλαδη ενα πραγματικο ρεαλιστικο οικονομικο προγραμμα αν μπορει να υπαρξει.Εαν γινει προσπαθεια να αποκρυβουν τα δυσκολα θα ειναι πολυ μεγαλο λαθος και θα καταληξουμε μια απο τα ιδια.

    • ΝΑΥΤΗΣ avatar
      ΝΑΥΤΗΣ @ ψυχραιμια 07/06/2010 19:08:29

      ΣΥΜΦΩΝΩ. Γρήγορα μία προταση ειλικρινή,ρεαλιστική, τίμια.Μόνο έτσι θα αποδειχθεί ότι δεν είμαστε όλοι το ίδιο...

  10. Greco avatar
    Greco 07/06/2010 13:11:08

    avanti αντωνη!
    τσακισε το πρασινοχλεχλεδισταν!

    • mitsosms avatar
      mitsosms @ Greco 07/06/2010 14:02:35

      Προς το παρόν ο Αντώνης έχει τσακιστεί στις δημοσκοπήσεις.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ mitsosms 07/06/2010 14:34:33

        mitsosms

        Aν ήθελε να σαρώνει στις δημοσκοπήσεις και να...ευχαριστήσει κι εσένα,την ήξερε τη συνταγή.
        Μη ξεχνάς επίσης ότι ο λαός αυτή τη στιγμή-με ψυχολογικούς όρους-πενθεί.
        Πενθεί ύστερα από την απώλεια των τεχνητών παραδείσων του.
        Πενθεί για τη χαμένη του αθωώτητα(αν προτιμάς...μαλακία)
        που τον οδήγησε στο να πιστέψει πως μια χώρα που δεν παράγει μπορεί να ζει εσαεί με δανεικά.
        Θα κάνει κάποια στιγμή...ταμείο και θα συναντηθεί με τον Αντώνη.
        Και θα το χαρείς και εσύ όσο σε...στεναχωρούν τώρα οι δημμοσκοπήσεις.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ mitsosms 07/06/2010 15:24:16

        Ναι, σύμφωνα με τιςε οποίες στις 29/11 κέρδισε η κόρη του ντάντυ της.... Τί δεν κέρδισε; Λένε οι δημοσκόποι ψέματα; Ντροπή τους!

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ mitsosms 07/06/2010 16:23:31

        @ΣΟΝ ΠΕΝ
        Δηλαδή δεν θέλει να σαρώνει στις δημοσκοπήσεις; Άσε μας τώρα. Απλά ο κόσμος δεν γουστάρει την ΝΔ που τα έκανε σκατά την προηγούμενη πενταετία. Τι και αν άλλαξε αρχηγό; Τα υλικά είναι τα ίδια. Μεθεπόμενες εκλογές και αν υπάρχει μέχρι τότε.

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ mitsosms 07/06/2010 16:25:22

        Πες, πες θα το πιστέψετε και οι ίδιοι. Κλασσικό...

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ mitsosms 07/06/2010 16:28:22

        Κρανιδιώτη, ξέρεις καλά ότι το δείγμα στις εσωκομματικές της ΝΔ ήταν πολύ επισφαλές και το είχαν παραδεχθεί και οι εταιρίες δημοσκοπήσεων. Δεν είναι το ίδιο με τις βουλευτικές.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ mitsosms 07/06/2010 20:32:20

        Ναι, παληκάρι μου, ότι πεις. Τώρα σας φταίει το δείγμα. Το αποτέλεσμα πάντως της 29/11 δεν είναι επισφαλές. Γκέγκε; Άντε καλή χώνεψη.

  11. donaE avatar
    donaE 07/06/2010 13:14:06

    Ιδιοι δεν ειμαστε αλλα στο εξης μοιαζουμε:
    Εχουμε κοινους εχθρους πλεον.Για να δουμε τα ανακλαστικα που θα ενεργοποιηθουν...

  12. tiramola avatar
    tiramola 07/06/2010 13:16:04

    δεν πιάνουμε ούτε 15%
    αβάντι μαέστρο ένα καλαματιανό...

  13. sawas avatar
    sawas 07/06/2010 13:24:09

    Φαηλε απο το μουσειο περασες ?

    μου θυμιζει λιγακι την περιπτωση της Τζακρη!!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=wtaa4m001rr9j4

    Μακαρι να ειναι ετσι οπως τα λες, αλλα κραταω μικρο καλαθι. Καηκα βλεπεις στο χυλο και φυσαω τωρα το γιαουρτι.

    Πλεον δεν ειμαι ικανοποιημενος με τιποτα που δεν αγγιζει το 100%.

    Αν λοιπον θελει ο Αντωνης να δειξει το κατι διαφορετικο ας ξεκινησει με τα του οικου του. Ειναι μακρυς ο δρομος και ανηφορικος ο δρομος του....

    Περιμενω.....

    Οσο για τα "αγιογραφηματα" μου θυμισες το:

    لا يوجد سوى إله واحد الله ومحمد رسول الله*

    *τα ονοματα αντικαθιστανται αναλογα

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ sawas 07/06/2010 16:11:22

      Ε, μην ανησυχείς θα τον δεις Πρωθυπουργό και θα σου λύνονται όλες οι απορίες για πολλά χρόνια.

      • Aporos avatar
        Aporos @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 07/06/2010 17:22:54

        Φίλε, ο κόσμος δεν εχει απορίες, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΧΕΙ! Και μάλιστα σοβαρά. Αυτό που εννοεί ο Sawas είναι αν θα υπάρξει αξιοκρατία. Όλοι τους μπίζνες κάνουν στις πλάτες μας. Το μόνο που μας επιτρέπουν έτσι όπως έχουν φτιάξει τους νόμους είναι να αλλάζουμε νταβατζή.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 07/06/2010 20:42:13

        Όλοι έχουμε προβλήματα, αγαπητέ. Οι απορίες που λέω είναι το τι θα κάνει ο Αντώνης, όταν έρθει η ώρα. Διάβασες το κείμενο μου; Ε, τι λες λοιπόν, αυτό που λέω είναι ότι ο Αντώνης θα κάνει την ιδεολογική και ηθική αναγέννηση με ... αναξιοκρατία;
        Το τι λέει δε ο κάθε αστράτευτος Μάκης, Λάκης το γράφω στα παλιά μου τα παπούτσια (το τελευταίο για το λινκ στον εθνικό "τιμητή"). Ο σκύλος μου έχει πιο πολύ αξιοπιστία.

  14. DARK-BLUE avatar
    DARK-BLUE 07/06/2010 13:29:00

    George Pantakis : Και το όνομα αυτού....." ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ".... όποιος βρει τι είναι αυτό, κερδίζει ένα λουκουμάκι , από την Κρήτη.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ DARK-BLUE 07/06/2010 16:15:10

      Σαν φυλλάδα τάσης του Σύρριζα ακούγεται. Τί, πάει η Νέα Γελάδα;

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ DARK-BLUE 07/06/2010 16:27:01

      Εγώ προτείνω: Μπροστά με το ΧΑΜΟΓΕΛΟ!

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΒΡΑΧΟΣ 07/06/2010 22:04:14

        Τώρα που το ξανασκέπτομαι, ίσως θα ήταν καλύτερο ένας όνομα εις την γερμανικήν. Θα 'ταν πιο "βαρύ" και πιασάρικο.

      • loretta avatar
        loretta @ ΒΡΑΧΟΣ 07/06/2010 23:15:49

        και το γερμανικο θαναι DORA UBER ALLES???

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΒΡΑΧΟΣ 08/06/2010 13:35:42

        Έγραψες!

  15. victoria avatar
    victoria 07/06/2010 13:39:30

    Τσεκουράτα όπως πάντα Φαήλο.

    Εγώ ανησυχώ και για μια μερίδα νέων τωρινών 20-άρηδων, ίσως και 30-άρηδων συνομηλίκων μου, που γονείς/κοινωνία, όπως θέλετε πείτε το, τους έμαθαν να είναι λαμόγια (έπεφτε γέλιο στη φράση "σεβασμός στο νόμο"), τους έδωσαν τα χειρότερα πρότυπα εύκολου κέρδους και δεν έχουν δουλέψει στιγμή στη ζωή τους, αλλά νομίζουν ότι τους ανήκουν όλα..
    Όσο για τα τωρινά, λένε ότι για όλα φταίνε οι πολιτικοί, εύκολο.

    Τι θα γίνει με αυτά τα παιδιά? πώς θα προσγειωθούν, πόση αλλαγή χρειάζεται στο μυαλό για να καταλάβουν αυτά που λες?
    Όταν έχεις γαλουχηθεί με τη λαμογιά για μαγκιά, πώς θα καταλάβεις ένα Σαμαρά? Αγχώνομαι.
    Και το λέω για τους νέους, που ίσως δεν είναι καμμένα χαρτιά σαν τις παρέες των μεγάλων που αναφέρεις, γιατί αν είναι και αυτοί τότε ποιος θα είναι το αύριο?(ή ποιος θα μείνει και να δουλεύει, που λέγαμε και πριν)

  16. Julia avatar
    Julia 07/06/2010 13:47:13

    Ιδιοι δεν ειμασταν ποτε και δεν θα γινουμε ποτε σαν τα μουτρα τους.Γιατι βλεπαμε στην ακρη του σκοτεινου τουνελ- τοσων χρονων- ΕΝΑ απο εμας με το βλεμμα το πραγματικο,το αληθινο να μας δειχνει το καθαρο δρομο,το δρομο της ελπιδας.το δρομο της αξιοπρεπειας,τη καθαρη αληθεια...


    Προχωρα Αντωνηηηηηηηηηηηη...................

  17. socrates avatar
    socrates 07/06/2010 13:58:21

    Επειδή αυτές τις ημέρες ακούγονται πολλά, καλά θα κάνουν να την ξεχάσουν τη συγκυβέρνηση οι κύριοι του πασόκ.
    Ούτε στον ύπνο τους ούτε στον ξύπνιο τους να μην τους περνάει από το μυαλό.
    Προεκλογικά ο Παπανδρέου είπε πάρα πολλά ψέματα και σαν πρωθυπουργός τα έκανε σκατά.
    Μας έφερε το βεληγκέκα το Δ.Ν.Τ., υπογράφοντας ένα χαρτί που εκχωρεί εθνική γή, κρατικές επιχειρήσεις και δημόσια περιουσία στους ξένους, έναντι πινακίου φακής.
    Δεν υπήρχε λόγος να γίνει κάτι τέτοιο.
    Μόνος του (για την ακρίβεια μαζί με τη Θοδώρα και τον Καρατζαφέρη) ψήφισε το επαίσχυντο μνημόνιο και μόνος του θα φύγει νύχτα.
    Ο Αντώνης Σαμαράς δεν πρόκειται να συμμετάσχει σε παιγνίδια σε βάρος του λαού.

  18. mitsosms avatar
    mitsosms 07/06/2010 14:04:37

    Και ενώ σε όλες τις άλλες χώρες που πήγε το ΔΝΤ ευνοήθηκε η αντιπολίτευση, στην Ελλάδα δεν θέλουν να την βλέπουν ούτε ζωγραφιστή. Μήπως αυτό λέει κάτι; Λίγο ρεαλισμός δεν βλάπτει.

  19. Γιάννης Χριστόπουλος avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος 07/06/2010 14:14:05

    Συγχαρητήρια Φαήλε.

  20. anetos avatar
    anetos 07/06/2010 14:25:31

    Μακάρι να κάνω λάθος ρε παιδιά αλλά μάλλον δεν τραβάει ο Αντώνης...μπλα μπλα είναι , με ποιους θα τα κάνει όλα αυτά που λετε ? με τον Αβραμο η τον Πάνο .....

  21. NTINOS avatar
    NTINOS 07/06/2010 14:40:33

    ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΗΛΟ...! Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΑΝ ΚΟΜΜΑ ΠΝΕΕΙ ΤΑ ΛΟΙΣΘΙΑ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ.
    ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ Η ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ Η ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΘΑ ΑΝΚΟΙΝΩΣΕΙ ΝΕΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΙ;;;
    ΜΕ ΛΕΒΕΝΤΙΕΣ ΚΑΙ ΚΡΟΥΣΤΑΛΕΝΙΑ ΥΔΑΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΦΑΗΛΟ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝΑΝ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΜΕ ΤΑ ΛΟΥΚΑΝΙΚΑ ΑΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΗ ΜΕΙΡΑΚΙΟΝ....

    • μας δουλεύουν avatar
      μας δουλεύουν @ NTINOS 07/06/2010 14:53:27

      Πάντως σίγουρα χωρίς τον Κιλτίδη, το Γιακουμάτο, τη Βούλτεψη, το Σκυλακάκη, το Μαγγίνα και το Ντινόπουλο, όλους αυτούς τους πολιτικούς "ογκόλιθους" που έχει μαζέψει η Αγία Οικογένεια.
      Λές να μην βρεθούν 300-500 άνθρωποι της προκοπής ρε Ντίνο;
      Σου αρέσει να αυταπατάσαι σαν τους πασόκους;
      Τί να σου πώ ;
      Πάντως το ειρωνικό σχόλιο περί μειρακίου δείχνει από αμηχανία μέχρι δηλητηριασμένη ψυχή.
      Grow up.

    • TORA avatar
      TORA @ NTINOS 07/06/2010 14:57:03

      NTINO, σήμερα που τελείωσαν τα λουκάνικα και λυθήκαν τα σκυλιά κάποιοι μπορούν να μιλούν για νεοταξίτες (απ΄όλο το πολιτικό φάσμα), χωρίς να τους θεωρούν κολλημένους ή γραφικούς, το αντίθετο.
      Όσο για την έμπνευση και τα οράματα τα έχουμε ανάγκη, τίποτα δεν γίνεται υπολογιστικά και με λογική (μόνο). Για τα υπόλοιπα, αν ο Αντώνης μπορεί, εγώ (θέλω να) πιστεύω ότι μπορεί!
      Αλλά πρέπει να βρεί τρόπο να ανοιχτεί στον κόσμο και έξω από το κόμμα του. Τα κόμματα και αυτό που εκπροσωπούν έχει σιχαθεί ο κόσμος, όχι τα οράματα ούτε τις ιδέες ούτε τις ιδεολογίες

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ NTINOS 07/06/2010 15:31:47

      Ντίνο

      Αφού δε γίνετε κόμμα με λεβεντιές και κρουσταλένια ύδατα φτιάξτε εσείς το δικό σας με σκατά(έχετε αρκετά,θα σας στείλουμε κι άλλα σε λίγο)και μετά κάνουμε λογαριασμό.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ NTINOS 07/06/2010 15:36:10

      Ντίνο, έλα να σε κεράσω ένα τσίπουρο ρε αδερφέ. Στα 45 μου μειράκιον; Να 'σαι καλά. Ε, έχουμε καλά γονίδια στην οικογένεια. Η μάνα μου στα 73, ούτε 50 άσπρες τρίχες.
      Διάσπαση; Ποιά διάσπαση; Προσωπικά αδιέξοδα είναι αυτά αλλά τι να πω; Δικηγόρος είμαι, όχι ψυχολόγος. Όμως είναι τελικά ΄ζήτημα επαγγελματικού προσανατολισμού: άμα είσαι γεννημένη για πρόεδρος, πρέπει να γίνεις πρόεδρος. Οπωσδήποτε. Να, εγώ σήμερα από δω δίνω Εικοσιεννέα (29) Ευρώ και Έντεκα (11) λεπτά για το νέο κόμμα, εις ανάμνησιν της 29/11.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 07/06/2010 16:32:39

        Καλή η ιδεολογία αλλά οι αριθμοί δεν αλλάζουν όσο κοινωνικό φιλευλευθερισμό κι αν ταϊσεις το πόπολο.

        Sorry αλλά από έσοδα πως πάμε ?

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 07/06/2010 16:33:37

        Κακώς βγήκε εδώ , για κάτω κάτω το πήγαινα.

  22. Aggelos avatar
    Aggelos 07/06/2010 15:04:08

    " Σας το ‘χα πει. Τους πονάει ότι βρεθήκανε όλοι μαζί κι αυτός απέναντι τους. Τρελαίνονται. Προσπαθούν πάση θυσία να του κολλήσουν μια έστω τόση δα ρετσινιά κι ύστερα να χοροπηδήξουν "

    το πρωι δημοσιογραφος γνωστος ελεγε στη τσπανιδου οτι ηταν μεγαλα στελεχη του συστηματος οι αρχηγοι των 2 μεγαλων κοματων..

    και αυτη δεν ειπε τιποτα..
    ο γαπ αιωνιος υπουργος απο 85 και μετα και ο σαμαρας εξοσριστος ουσιαστικα απο 93 μεχρι το 2000 και μετα απλος βουλευτης..

  23. Γιάννης avatar
    Γιάννης 07/06/2010 15:07:59

    Έκανε δηλώσεις η γνωστή κυρία:
    Πηγή: h**p://www.tanea.gr

    Με δηλώσεις της, η κυρία Μπακογιάννη ανέφερε πως «ο κ. Σαμαράς με τη χθεσινή του ομιλία έκανε ένα ακόμη βήμα στην πορεία συρρίκνωσης της Νέας Δημοκρατίας από μεγάλη φιλελεύθερη δημοκρατική παράταξη σε απόκομμα τύπου Πολιτικής Άνοιξης.

    » Αφού έχει πρώτα επιλέξει να επενδύσει με τη στάση του στη χρεοκοπία της πατρίδας, τώρα αποκηρύσσει στην πράξη και το εύρος της ιδεολογίας της παράταξης.

    » Και τις μεν ύβρεις του για τη δική μου υπεύθυνη στάση τις αντιπαρέρχομαι, οφείλω όμως να επισημάνω την καταστρεπτική για την παράταξη πολιτική του που έχει ήδη οδηγήσει τους νεοδημοκράτες να εγκαταλείπουν μαζικά το κόμμα, όπως δείχνουν όλες ανεξαιρέτως οι έρευνες.

    »Πιστεύω όμως ότι οι φιλελεύθερες δημοκρατικές δυνάμεις της Ελλάδας, σ’ αυτή την κρίσιμη για την σωτηρία της χώρας στιγμή, απαιτούν να έχουν ρόλο και λόγο. Δεν πρόκειται να παρακολουθήσουν απαθείς και αδρανείς αυτή την καταστρεπτική πορεία.»

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Γιάννης 07/06/2010 15:11:30

      να παρει τον Κουλη και τα τιμολογια και τον Μπαμπα και ν ανοιξουν αλλο μαγαζι να τελειωνουμε. Εχουν και εξεταστικες... ;)

      ΠΠ

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιάννης 07/06/2010 15:37:59

      Περιμένω και τις δηλώσεις του χαλκέντερου Βασίλη Λεβέντη, της Ένωσης Κεντρώων και θα σχολιάσω.

      • Γιάννης avatar
        Γιάννης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 07/06/2010 18:05:44

        Ένωση Κεντρώων Το κόμμα των Ηρώων!

        Αξέχαστες στιγμές στη μεγαλειώδη συγκέντρωση της οδού Χαλκοκονδύλη την οποία τιμήσαμε ως φοιτητές του ΕΜΠ το 91(αν δεν κάνω λάθος).

    • loretta avatar
      loretta @ Γιάννης 07/06/2010 23:14:18

      Γιαννη

      ΑΓΝΟΕΙΣΤΕ ΤΗΝ...οσο αναρεφερστε σαυτη την εγωκεντρικη υπαρξη...τοσο αξια της δινετε.

      ......αυτη η γυναικα ετσι πως φαιροταν και συναλλασσόταν ειχε παντα τα κολυβα δεμενα στο ζωναρι της..

      ελεος πια.

  24. armageddon avatar
    armageddon 07/06/2010 15:15:19

    Kaλά τα Λέει ο Σαμαράς .Τώρα τι κάνουμαι θα περιμαίνουμαι
    τήν πτώχευση που θα μαW ρήξουν τα Λαμόγια ,Μιζαδόροι,Απατεόνες
    του ΠΑΣΟΚ ,Καταληστέψανε την Ε Λ Λ Α Δ Α , πλουτίσανε .Δεν πρέπει
    να τους αφήσουνε να χαρούνε τις βίλες .Είναι Κρατικό χρήμα .

  25. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/06/2010 15:21:12

    ο ΓΑΠ ειχε τη μαμα.. του ελεγε. γιε μου, ο μπαμπας ηρθε απ την εξορια μ ενα ζιβαγκο και πεθανε μ ενα σωβρακο. εσυ θα πηγαινεις σε ολα τα Υπ Συμβουλια και θα κανεις τον κινεζο. Ολοι γυρω σου θα τα περνουν αλλα εσυ μην τολμησεις.. εχει αφησει ο μπαμπας για εμας.. πηρα κ εγω αποζημιωση για το διαζυγιο... Μια μερα θα γινεις αρχηγος του κομματος του μπαμπα μας, χωρις να εχεις βουτηξει το χερι στο μελι ο ιδιος, ή εστω λιγο σε σχεση με τους αλλους, και μια μερα μερα θα γινεις πρωθυπουργαρα μας. Γαργαρα μας τα παντα ολα γραμμενα στο χιονι.. ολα οσα εκανα ο μπαμπας μας και οι φιλοι του, εσυ αγνος και αμολυντος σαν το απαπητο το χιονι θα μας κυβερνησεις σε καλυτερες πιο πρασινες μερες. Μη μασας, το εχει το ονομα.

    Παπα Παπα.. μην το πεις ουτε του Παπα.

    ΠΠ

  26. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 07/06/2010 15:39:11

    ΦΑΗΛΟ ο ΑΝΤΩΝΗΣ με την διακυρηξή του ,έδωσε ελπίδα σε μας τους ονειροπόλους ,τους αυτοδημιούργητους χωρίς χορηγίες ,άντε με κάνα τσοντάρισμα από δικούς μας ανθρώπους .Τον πόλεμο που δέχετε και θα δεχθεί μπορεί να τον αντέξει;, όμως μιλάμε για πυρηνικό πόλεμο ,θα πέσει όλο το σύστημα επάνω του να τον φάει και είναι ικανό παναθεμάτο.
    Για άλλη μια φορά με συγκίνησες με το άρθρο σου ,οι γονείς σου πρέπει να είναι πολύ περήφανοι για σένα .

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΓΙΩΡΓΟΣ 07/06/2010 15:54:47

      Φίλε Γιώργο, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
      Ναι θα είναι πόλεμος αλλά ο Αντώνης δεν υπέκυψε όταν είχε γύρω του λίγους και νομίζουν ότι θα υποκύψει τώρα που έχει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ και σε λίγο την ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ;
      Απέδειξε, όχι μόνο ότι είναι δυσκολοφάγωτος αλλά κι ότι ένα - ένα τρώει τα ψωραλέα "θηρία" της παρακμής. Το μπαταρισμένο σύστημα τους διαλύεται, φθίνει. ΣΕ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΟΥΝ ΣΤΟΠ ΔΡΟΜΟ.

  27. Ιωάννης Κωτούλας avatar
    Ιωάννης Κωτούλας 07/06/2010 15:48:41

    Μη ρωτάς αν θα χάσουμε. Μη ρωτάς αν θα νικήσουμε. Πολέμα!

  28. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 07/06/2010 15:49:00

    Μπράβο Φαήλο.
    Μία ένσταση όμως:Γράφεις ότι ο λαός ξέρει...
    Να με συγχωρείς που θα διαφωνήσω, αλλά ο λαός την τύφλα του ξέρει, χωρίς να θέλω και να σε απογοητεύσω. Την τύφλα του την μαύρη.
    Αν ήξερε τι του έχουνε φάει και τι έχει ξοδεψει και συνεχίσει να ξοδεύει για τις υπηρεσίες που του παρέχονται, θα είχε βγει με καραμπίνες στους δρόμους. Ο πόλύς λαός, ξέρει μόνο ότι του λένε και υποψιάζεται, πολλά, αλλά γνωρίζει ελάχιστα.Μην κάνετε για μία στιγμή το λάθος να νομίσετε, ότι ο λαός, γνωρίζει όσα γνωρίζετε εσείς. Μπορεί να βρισκόμαστε στην εποχή της πληροφορίας, αλλά μην ξεχνάτε ότι οι πληροφορίες είναι απολύτως ελεγχόμενες.Και όχι από εκείνους που επιζητούν την αλήθεια, αλλά από εκείνους που την θάβουν.Συστηματικά. Γιατί αν ψήγματα αλήθειας βγουν στο φως, επαναλαμβάνω ψήγματα, θα ζήσουμε "όμορφες" καταστάσεις...Αν πάλι βγει στο φως, ολόκληρη, θα ζήσουμε δυσάρεστες,πολύ δυσάρεστες...
    Και εδώ είναι η ένσταση και προς εσένα και προς όλους τους γνωρίζοντες. Φαήλο, αδελφέ, η αλήθεια είναι πολύ δύσκολο πράγμα.Λεπίδα κοφτερή.
    Αλλά ,επιτέλους, πρέπει κάποιοι να κοπούν...Πρέπει κάποιοι να ματώσουν...
    Δεν θα σας πω εγώ τι να κάνετε.Μπορώ μόνο, αν χρειαστεί, να βοηθήσω, όπως μπορώ.Δεν έχω αυταπάτες, δεν μπορώ πολλά.Αλλά θέλω πολλά.
    Εσύ είσαι καλό παιδί και πικραμένος. Εγώ είμαι παλαβό παιδί και εξοργισμένος. Όχι για τις ταλαιπωρίες.Ούτε για τις δυσκολίες.Άλλωστε τα πάντα είναι πόλεμος.Με μάθανε από μικρό να μην στεναχωριέμαι όταν πέφτω, αλλά να στεναχωριεμαι όταν δεν μπορώ να σηκωθώ.Μερικοί έχουμε γαϊδουρινή υπομονή. Αλλά, πολλοί, δεν έχουν.Πολλοί δεν έχουν ούτε την ευχή της μάνας.
    Παλεύουν με το σύστημα μόνοι.Χωρίς βοήθεια και ,δυστυχώς μερικές φορές, χωρίς ελπίδα.Άλλη "δύσκολη" λέξη...
    Ζόφος...
    Θα το ξαναγράψω:Παραφράζοντας τον Καζαντζάκη, με κίνδυνο να διαπράξω ύβρι:
    Δεν φοβάμαι τίποτα.Ελπίζω πάντα. Είμαι λεύτερος.
    Αλήθεια και ελπίδα.Δεν υπάρχει τίποτε άλλο.
    Για να τα καταφέρεις μαζί, θες "μεγάλο" στομάχι.Πρέπει, όχι να πικραίνεσαι, αλλά να πεισμώνεις. Να μην διαμαρτύρεσαι, αλλά να πονάς. Να μην υποκύπτεις, αλλά να παλεύεις.Μεγάλωσα με το "ΑΝ" ΤΟΥ Κίπλινγκ.
    Αυτό είναι:
    Αν μπορείς να κρατάς τα λογικά σου όταν όλοι γύρω σου χάνουν
    τα δικά τους και ρίχνουν το φταίξιμο σε σένα.
    Αν μπορείς να εμπιστευθείς τον εαυτό σου όταν όλοι αμφιβάλλουν για σένα,
    αλλά συγχωρείς και την αμφιβολία τους.
    Αν μπορείς να περιμένεις και να μην σε κουράζει η αναμονή, ή όταν λένε
    ψέματα για σένα να ην ανακατεύεσαι με τα ψέματα, ή όταν σε μισούν
    μην αφήνεις να περάσει το μίσος και μ’ όλα αυτά, να μην δείχνεις
    υπερβολικά καλός ούτε τον έξυπνο να κάνεις.
    Αν μπορείς να ονειρεύεσαι και να μην κάνεις αφέντη σου τα όνειρα.
    Αν μπορείς να σκέφτεσαι και να μην κάνεις στόχους τις σκέψεις σου.
    Αν συναντήσεις το Θρίαμβο και την Καταστροφή και μπορέσεις
    να φερθείς στους δύο απατεώνες με τον ίδιο τρόπο.
    Αν μπορείς ν’ αντέξεις την αλήθεια των λόγων σου διαστρεβλωμένη
    από απατεώνες για να κάνουν παγίδα για χαζούς,
    ή να βλέπεις σε όσα έδωσες τη ζωή σου σπασμένα,
    και να σκύψεις να τα ξαναχτίσεις με φθαρμένα εργαλεία.
    Αν μπορείς να κάνεις ένα σωρό απ’ όλα σου τα κέρδη και να τα ρισκάρεις
    μ’ ένα «κορόνα-γράμματα» και χάσεις και να ξαναρχίσεις πάλι απ’ την αρχή
    και να μην πεις ούτε αυτά που έχασες.
    Αν μπορείς να επιβάλλεις στη καρδιά, το θάρρος και τα νεύρα σου
    να σε υπηρετούν πολύ μετά, αφότου έχουν φύγει, και έτσι να κρατιούνται,
    όταν δεν υπάρχει τίποτε άλλο μέσα σου εκτός από τη θέλησή σου
    που τους λέει: «ΚΡΑΤΗΘΕΙΤΕ».
    Αν μπορείς να μιλάς με το πλήθος και να κρατάς την αρετή σου η να περπατάς
    με βασιλιάδες χωρίς να χάνεις την ταπεινή επαφή σου.
    Αν ούτε οι εχθροί ούτε οι αγαπητοί φίλοι σου μπορούν να σε πονέσουν.
    Αν όλοι μετράνε για σένα, αλλά κανένας πιο πολύ απ’ όσο πρέπει,
    Αν μπορείς να γεμίσεις το άτεγκτο λεπτό με τρέξιμο αξίας
    εξήντα δευτερόλεπτων.
    Δικιά σου είναι η Γη και ότι έχει επάνω της.
    Και – το σημαντικότερο – θα γίνεις άντρας γιε μου.

    Καλή υπομονή και καλη δύναμη.
    Φιλικά
    ΒΡΑΧΟΣ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΒΡΑΧΟΣ 07/06/2010 16:06:22

      Βράχε,
      Σ' ευχαριστώ γι' άλλη μια φορά για το σημαντικό σχόλιο σου.
      Ναι ζούμε στην εποχή της υπερπληροφόρησης, όπου συχνά το σημαντικό χάνεται μες το ασήμαντο, όμως υπάρχουν πράγματα που κανείς δεν μπορεί να κρύψει.
      Η κρίση θα ξεγυμνώσει τους πάντες. Οι άνθρωποι βλέπουν ποιος συνάντησε τον κυρ Μιχάλη 350 φορές, βλέπει ημερολόγια, συσκευές, τιμολόγια, πολύ συνάφεια, βρε αδερφέ και βγάζει τα συμπεράσςματα του και για τα υπόλοιπα. Όπως επίσης οι άνθρωποι ξέρουν ποιος δεν σιτιζόταν στο Πρυτανείο των νταβαντζήδων, ποιός ήταν ΑΠΕΝΑΝΤΙ.
      Έχεις δίκιο όμως ότι χρειάζεται εμείς να λέμε συνεχώς τα πράγματα με τ' όνομα τους, γιατί το θράσσος τους όταν απολογούνται είναι παροιμιώδες.
      Κι όχι, δεν είμαι πικραμένος,είμαι κι εγώ εξοργισμένος, ούτε τόσο "καλό" παιδί είμαι. Με τους φίλους μου και την οικογένεια μου, ναι, αλλά με αυτό τον παρακμιακό συρφετό, με "τρώει" το χέρι μου κι είναι, πίστεψε με, πολύ βαρύ.
      Φιλικά

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 07/06/2010 16:11:21

        Έχεις περάσει και από καλή εκπαίδευση.
        Ελπίζω να μην μας χρειαστεί.
        Να'σαι καλά.Εγώ ευχαριστώ.

  29. zackii avatar
    zackii 07/06/2010 15:56:22

    Κύριε Κρανιδιώτη άκουσα και εγώ τον Σαμαρά. Συμφωνώ σε όλα, αλλά...
    Σας το έχω ξαναγράψει. Εδώ που είμαστε θέλουμε απτά πράγματα, και όχι τα νεφελλώδη του ΠΑΣΟΚ. Τι θα κάνει για την οικονομία? Τι θα κάνει για ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΛΕΨΕ Ο ΣΕ ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ? Μήπως θα βγει κι αυτός και ως συνήθως θα μας πει (η μάλλον δεν θα μας πει ) ότι αυτά τα θέσπισε η προηγούμενη κυβέρνηση και δεν μπορώ να κάνω τίποτα? Εδώ όλοι θυμούνται ότι το κράτος έχει συνέχεια όταν πρόκειται για εξοντωτικά για τον πολίτη μέτρα.
    Δεν θα βαρεθώ να το γράφω. Η μόνη ελπίδα να γίνει ο Σαμαράς πρωθυπουργός είναι να πει ακριβώς τι θα κάνει με τα μέτρα του ΓΑΠΕΚΤΔΝΤ. Αλλιώς γιατί να τον ψηφίσουν? Αν έχει σχέδιο ιδού η Ρόδος
    Ο μόνιμα αλλά πιστεύω όχι άδικα επιφυλακτικός
    zackii

    • sintonistis avatar
      sintonistis @ zackii 07/06/2010 19:56:01

      συμφωνω φιλε μαζι σου. Η ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΔΝΤ-ΕΚΤ και οχι μονο Ε?μην ξεχναμε και τα υπολοιπα!!.ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ.. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ .. ΣΚΟΠΙΑ... ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ κ.λ.π

  30. πολίτης avatar
    πολίτης 07/06/2010 16:01:21

    Θυμάστε, όταν στη Βουλή ψηφίστηκε η παροχή εξουσιοδότησης στον υπουργό οικονομικών για τη σύναψη όλων των συμφωνιών για τα δάνεια της υποτέλειας, με τον όρο να τα φέρει στη βουλή για ΚΥΡΩΣΗ;
    Θυμάστε που την επομένη κιόλας μέρα ο υπουργός Οικονομικών κατέθεσε αιφνιδίως μια τροποποίηση στο νομοσχέδιο που είχε ψηφιστεί, με την οποία του δίνεται το δικαίωμα να εκπροσωπεί το ελληνικό Δημόσιο και να υπογράφει κάθε συμφωνία προκειμένου να εφαρμοστεί το πρόγραμμα του μηχανισμού στήριξης και με την οποία
    Η ΛΕΞΗ ΚΥΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΙ ΕΤΣΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΝΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ;
    Σχετική η ανάρτηση http://www.antinews.gr/?p=44419
    Ιδού λοιπόν και στην παρούσα σύμβαση που υπεβλήθη στη βουλή για «κύρωση», στο άρθρο δεύτερο, σελ 228:
    Παρέχεται στον υπουργό οικονομικών η εξουσιοδότηση να εκπροσωπεί το ελληνικό δημόσιο στην ευρωπαϊκή διευκόλυνση χρηματοπιστωτικής σταθερότητας (ή ευρωπαϊκός μηχανισμός στήριξης) και να υπογράφει κάθε μνημόνιο συνεργασίας, συμφωνία ή σύμβαση δανεισμού, διμερή ή πολυμερή, με την ευρωπαϊκή επιτροπή, τα κράτη μέλη της ΕΕ και την ΕΚΤ και να προβαίνει σε κάθε αναγκαία ενέργεια για τη συμμετοχή του ελληνικού δημοσίου σε νπ και φορείς που συστήνονται για την εφαρμογή του ευρωπαϊκού μηχανισμού στήριξης.
    ΟΥΤΕ ΚΥΡΩΣΗ, ΟΥΤΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ, ΟΥΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΛΕΟΝ!!!!!!!!!
    Και άρθρο τρίτο
    Η ισχύς των συμβάσεων του άρθρου πρώτου αρχίζει ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥΣ
    Η ισχύς των διατάξεων του άρθρου δεύτερου αρχίζει απί την ημερομηνία κατάθεσης του σχεδίου νόμου στη βουλή

    Συνεπώς: η προδοτική σύμβαση ισχύει από την υπογραφή της, άρα μας έχουν ήδη ξεπουλήσει.
    Ο,τιδήποτε υπογράφεται από δω και πέρα ούτε θα κυρώνεται, ούτε θα γνωστοποιείται στη βουλή κατά το άρθρο δεύτερο της σύμβασης.
    Μπορείτε να τα βρείτε αυτά, μαζί με τους όρους υποδούλωσης της χώρας μας στην ιστοσελίδα της Βουλής.
    Ο Σαμαράς τα ξέρει; Τι θα κάνει; Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που υποτίθεται ότι τώρα ξύπνησαν;
    Θα αφήσετε τον Παπακωνσταντίνου να ξεπουλάει χωρίς καν να αναφέρει σε οποιονδήποτε;

    • Μαρίνα avatar
      Μαρίνα @ πολίτης 08/06/2010 17:52:14

      Συμφωνώ

  31. magistros avatar
    magistros 07/06/2010 16:09:12

    ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!!ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ!!!!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ magistros 07/06/2010 16:16:49

      Με τα μαγιό και τις σαγιονάρες; Θα γελάνε και τα ΜΑΤ ρε συ.

  32. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 07/06/2010 16:14:46

    Φαήλο,ιδεολογική και πολιτική αναγέννηση! 4 λέξεις που τα λένε όλα και πολύ ξεκάθαρα. Και που προκαλούν μεγάλη θλίψη, αλλά και πανικό.

  33. denkserotipota avatar
    denkserotipota 07/06/2010 16:24:37

    Αν δεν πίστευε στην Ευρώπη κλπ κλπ, θα τον πίστευα και γω, όχι σήμερα, χτες.

    Δεν μπορούμε να "αναγεννηθούμε", με κάτι που πεθαίνει.

    Οταν καταλάβει και αρχίσει να πρεσβεύει αυτό που πραγματικά πιστεύει, και το κοινωνήσει σε όλους, ελπίζω να μην είναι αργά.

    Πέρα από αυτά το ότι είναι σήμερα αρχηγός της Αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι μία απόδειξη αυτού που έλεγα προχτές. "Αλλαι βουλαί ανθρώπων......"

    • denkserotipota avatar
      denkserotipota @ denkserotipota 07/06/2010 16:39:49

      Οσοι αναφέρεστε στις δημοσκοπήσεις μάλλον δεν έχετε καταλάβει τι ρόλο και παιχνίδι παίζουν, από τότε που "έφτασαν" στη χώρα μας.

      Στη χώρα του κανένα , γιατί έτσι παρουσίαζαν το σημερινό πρωθυπουργό, 2 χρόνια και κάτι πριν από σήμερα, όλα είναι πολύ πιθανά και ευμετάβλητα, από την εποχή του σιδήρου. Πόσω μάλλον τώρα που είμαστε σε "πόλεμο".


      Κλείνοντας........
      Εχουμε μπει σε μια από τις πιο ενδιαφέρουσες περίοδους της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ. Νιώθω τον εαυτό μου ΤΥΧΕΡΟ που ζω σήμερα , γιατί απλά ξέρω, βλέπω , νιώθω αυτό που έρχεται. Ελπίζω ο Θεός να μου δώσει, όσα χρόνια δίνει στο μέσο άνθρωπο για να το ζήσω μέχρι τέλος.

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ denkserotipota 07/06/2010 16:44:43

        Φαντάσου λοιπόν πόσο άχρηστη ήταν η ΝΔ για να βγει ο κανένας πρωθυπουργός. Οι εταιρίες δημοσκοπήσεων προσπαθούν να είναι αντικειμενικές γιατί δεν είναι μία ή δύο αλλά καμιά 20αριά και υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ τους.

      • denkserotipota avatar
        denkserotipota @ denkserotipota 07/06/2010 16:49:24

        Kαι τα ΜΜΕ πολλά είναι, αλλά ΟΛΑ το ίδιο βιολί βαράνε
        και στον ίδιο ρυθμό μάλιστα
        :)

        ""Κανένα"" εννοούσα αυτόν που η βάση του κόμματος του, τον έλεγε άχρηστο κλπ κλπ (χρησιμοποίησα τον πιο "αγαθό" προσδιορισμό).

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ denkserotipota 07/06/2010 16:55:22

        Το κατάλαβα. Γι' αυτό σου είπα ότι η ΝΔ ήταν εντελώς άχρηστη. Γι' αυτό βγήκε ο κανένας. Αν άξιζε η ΝΔ λες να έβγαινε; Μάλλον όχι. Άρα ο Σαμαράς με αυτή την ΝΔ δεν μπορεί να κάνει και πολλά πράγματα.

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ denkserotipota 07/06/2010 17:01:20

        Αδερφέ να προσέχεις τι εύχεσαι.
        Και να λες να μην ανέβει πολύ ο μέσος όρος ηλικίας γιατί θα δουλευουμε μέχρι τα 90...

      • denkserotipota avatar
        denkserotipota @ denkserotipota 07/06/2010 17:04:49

        Μπα, δε θα χρειάζεται να "δουλεύεις", με την έννοια που γνωρίζουμε σήμερα
        :)
        Το να δουλεύεις σε λίγο καιρό δε θα σου προσφέρει κάτι, με βάση το σχέδιο που επιβάλλεται. Η μήπως δεν είναι έτσι?

        Ποια 90? 75 μου φτάνουν και περισσεύουν.

  34. Mind the GAP avatar
    Mind the GAP 07/06/2010 16:24:42

    Φαήλο, εύστοχος ως συνήθως. Είμαι και εγώ από αυτούς που πιστεύουν, ότι ΤΩΡΑ είναι η ΩΡΑ, γιατί αύριο θα είναι αργά. Σε κάθε περίπτωση, ότι καλό δημιουργήθηκε σε αυτό τον τόπο, οφείλεται σε πατριώτες που έβαλαν το συμφέρον της χώρας και του έθνους πάνω από ιδεολογίες και στενά ατομικά οφέλη.

  35. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 07/06/2010 16:27:40

    http://www.greekpayback.com/

    Exairetiko

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΑΡΚΑΣ 07/06/2010 22:34:29

      Χαχαχαχαχα! Αρκά, έγραψες! Το ρεκόρ μου ήταν 1825 βαθμοί.

  36. Greco avatar
    Greco 07/06/2010 16:29:16

    κανεις δεν ειπε οτι το εργο που καλειται να παιξει ο σαμαρας ειναι ευκολο
    Αντιθετως ειναι τιτανιο
    Και ας ειναι ακομα χαμηλα στις δημοσκοπησεις.Και αλλοι απο χαμηλα ξεκινησαν

    Ο ρολος που καλειται να παιξει ειναι ισαξιος του Ηρακλη.Να κοβει τα κεφαλια της πρασινης λερναιας υδρας που ομως ξεπεταγονται δυο-δυο

    σαυτο το εργο πρεπει να εμπνευσει ενα μαζικο κινημα λαικο και πατριωτικο ωστε να βαλει φωτια στην αθλιοτητα,οπως μας διδασκει η μυθολογια,η οποια ειναι συμβολικη κ διδακτικη

  37. Κώστας Μανίκας avatar
    Κώστας Μανίκας 07/06/2010 16:37:16

    Ο γλαφηρός λόγος του Φαήλου, σκιαγραφεί τη μεγάλη αλήθεια της εποχής μας. Η περίοδος της ανακύκλωσης ενός σαθρού συστήματος ανακύκλωσης της διαπλεκόμενης πολιτικής οικογενειοκρατίας και όσων σαπρόφυτων επιβίωναν οσφυοκάμπτοντας σε αυτή, έχει κλείσει οριστικά και αμετάκλητα. Ο Σαμαράς εκπροσωπεί ένα αξιακό σύστημα ξένο προς αυτούς, τόσο οικείο όμως στο απλό συμπολίτη μας. Όσο οι ιδέες του ξετυλίγονται και το πολτικό προσωπικό ανανεώνεται ώστε να αντιπροσωπεύει τις υγιείς, δημιουργικές κοινωνικές δυνάμεις, τόσο οι επιθέσεςι θα εντείνονται. Ήρθε η ώρα που το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω και θα παρασύρει στο διάβα του, κούτσουρα και ακαθαρσίες του παρελθόντος.

  38. Nancy avatar
    Nancy 07/06/2010 17:09:48

    Προσοχή στην προπαγάνδα: όλοι ίδιοι είναι. ΄Εχει διαβρώσει τα κύτταρά μας και η αποδοκιμασία πέφτει επι δικαίων και αδίκων.

  39. τάρας μπούλμπα avatar
    τάρας μπούλμπα 07/06/2010 17:13:52

    Φαήλε, προσπάθησε να γράφεις πιο συχνά

  40. danaos avatar
    danaos 07/06/2010 18:00:39

    Φαήλε από τότε που μου έδειξαν το ANTINEWS και άρχισα να διαβάζω το Faktora εσένα το Ροδινό και όλους τους άλλους -αλήθεια που χάθηκε ο Σπάρτακος;Ελπίζω να είναι καλά- ήρθε ξανά η ελπίδα που είχε χαθεί...Με συγκίνησες πάλι σήμερα βρε Μειράκιον!!Και μεις απ'την περιφέρεια γεμίζουμε την ιδεολογική μας φαρέτρα και ετοιμαζόμαστε!Ξέρεις πως θα φεύγει ο φαύλος αμοραλιστικός θίασος;Ακριβώς όπως το έλεγε η γιαγιά μου:"Πλαλάτε ποδαράκια μ'να μη σας χέσει ο κώλος!!"

  41. Μπαμπης avatar
    Μπαμπης 07/06/2010 18:42:53

    Φαηλο οπως ολοι οι Ελληνες χορτασαμε απο λογια τοσα χρονια και υποσχεσεις.
    Το θεμα μας δεν ειναι μονο η διαχειρηση των στομαχικων αναγκων.
    Με τα νομοσχεδια που εργολαβικα ανελαβε και ψηφησε ο ΤΖΕΦΡΥ ΤΣΑΝΤ ΘΑ μας απαντηση ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΞΑΣΤΕΡΑ τι θα κανη? ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΡΓΟΛΑΒΙΑ θα την ανατρεψη? θα τη στργγυλεψη? Τι θα κανη ? Οι κλεφτες θα τιμωριθουν? Τα κλεμενα θα επιστραφουν? ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΕΣ ΘΑ ΥΠΑΡΞΗ? Και μην ακουω για αναμοχλευσεις παθων,παραγραφες,η δημοκρατια δεν τα επιτρεπει και διαφορες τετοιες μπουρδες.Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ δεν ειναι κοστουμι στα μετρα καποιων .ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥ ΑΔΙΕΞΟΔΑ. Ο λαος πιστευει οτι ΒΟΥΛΗΣΗ δεν υπαρχει.Ελπιζω να κανω λαθος εκτιμηση οτι τελικα ο Αντωνης θα ειναι το αντικραδασμικο του συστηματος και εργο του να οδηγηση το αλαφιασμενο κοπαδι στο μαντρι(για το επομενο αρμεγμα) με κεντρικο συνθημα το ανηθηκο ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΕΓΙΝΕ . ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΔΑ ΡΕ ΓΑΜ....Και θα ζησουν αυτοι καλα και η ΛΕΣΧΗ καλυτερα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μπαμπης 07/06/2010 20:49:20

      Ο Αντώνης είπε ξεκάθαρα στην Βουλή ότι θα καταργήσει το νομοσχέδιο για τους μετανάστες. Στην συνάντηση υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ζήτησε από τον Γιώργο εδώ και τώρα να καταργήσει το τερατούργημα και να σταματήσει τον άφραγκο Καλλικράτη.
      Για τα λοιπά υπάρχουν τρόποι χωρίς παράνομη και αντισυνταγματική αναδρομική ισχύ νόμων. Είμαι νομικός και πρέπει να ξέρουμε τα όρια. Υπάρχουν όμως άλλοι τρόποι, πόθεν έσχες, διαπίστωση φοροδιαφυγής,καταλογισμός, πολιτικός και ηθικός εξοστρακισμός.

  42. Νιόνιος-διονύσης avatar
    Νιόνιος-διονύσης 07/06/2010 18:48:16

    δεν θελω να με χαρακτηρισεται κακοπροαιρετο,αλλα κατι τετοια ελεγε και ο καραμανλης και τον πιστεψα(και γιατι οχι?).οποτε τωρα ειμαι λιγο δυσπιστως, βλεπε εξεταστικη που μονο οι δικοι μας δεν φταινε η φταινε λιγο,και ο αβραμοπουλος ρε σεις τι τον εχει διπλα του!!(θα ειναι με το μονο που θα συμφωνισω με τον παγκαλο που τον ειπε Κ τιποτα για την θητεια στο Υ υγειας) by the way μακαρι και ευχομαι να βγει σε περας

  43. man8os avatar
    man8os 07/06/2010 19:20:10

    Και τι να κανουμε? Ποια ιδεολογια πρεπει να εχουμε? Αυτη η λαικιστικη νοοτροπια του ΠΑΣΟΚ δεν κατεστρεψε την Ελλαδα?

    • Κ.Τ. avatar
      Κ.Τ. @ man8os 08/06/2010 02:16:47

      κε Κρανιδιωτη,
      Ο λαικισμος ειναι το σισσυτιο για ραγιαδες. Με μηνυσεις κατα των υπευθυνων και αγωγες επρεπε ηδη να εχη ξεκινησει η ανασχεση στην κατρακυλα μας απο ατομα σαν και σας, θυμαστε την περιπτωσι Λυκουρεζου και χουντικων. Ακομα και σημερα τα τρωκτικα στο συστημα υγιειας δρουν ανενοχλητα γιατι ο πολιτης δεν περιμενει να επιληφθη κανεις απο την καταγγελια του, εστω σε αυτο το μπλοκ για το περιστατικο στο ταδε ιδρυμα, διχως δημοσιευμενο το ονομα των υπευθυνων. Αλλα και οπουδηποτε αλλου υπαρχει σπαταλη και διαφθορα.
      Οι ιδεες μας περισσευουν. Πατριωτες και νοικοκυρεμενη λογιστικη χρειαζεται ο τοπος. Ο εσμος των πολιτηκαντηδων χρειαζεται εκκενωσι με τροπο απο την Βουλη και την διακυβερνησι και αυστηρη δικαστικη διωξη. Ο λαος θα συσπειρωθη γυρω απο τον Σαμαρα οταν καθημερινα θα αποκαλυπτωνται τα παληα και τα τωρινα σκανδαλα και τελεσηδικησουν ως κατεπειγοντα, με φυλακισεις και κατασχεσεις ακομη και επιορκων δικαστων, τραπεζιτων, δημαρχων, εμπορων οπλων, εργοληπτων και κλεπταποδοχων-πολιτων με συνταξεις τεθνεοτων, πολυθεσιτων, μαιμου πτυχιων κλπ.
      Περιμενει ο κοσμος σωτηρια απο την χρεοκοπια και απο την αφρονη πολιτικη του φατε για να φαμε των πολιτικων που εξαχρειωσε τους υπολοιπους.
      Το γενικο ποθεν εσχες 20ετιας θα ηταν το μετρο που θαπρεπε να εφαρμοσθη αμεσα εκτακτως γιατι η χωρα ειναι σε εμπολεμη καταστασι και πρεπει να συμπεριλαβη και καθε αλλοδαπο απαιτωντας ελεγχο πριν οποιαδηποτε ρευστοποιησι κινητων και ακινητων αξιων.

  44. sintonistis avatar
    sintonistis 07/06/2010 19:44:32

    Φαηλε ειπες(εγραψες): "Ο Λαός πια ξέρει με ποιους ξημεροβραδιαζότανε ο κυρ Μιχάλης ο χουβαρντάς, ποιοι ήταν σαν αδερφάκια του, από άλλη μάνα κι άλλο πατέρα, ποιανών πλήρωνε τα τιμολόγια και ποιοι παίρνανε μπικικίνια, τηλεφωνικά κέντρα, αυγοκόφτες, ψυγεία, λεμονοστίφτες και άδολες χορηγίες.
    Ο Λαός ξέρει ποιοι έδωσαν με την υπογραφή τους και σε ποιόν 1.000.000 ψηφιακές γραμμές κι έχουν τώρα θράσος και μιλάνε ή υπονοούν ότι τους «έριξε», αυτός τον οποίο ευεργέτησαν, πάντα ανιδιοτελώς. Άλλωστε τι είναι 350 συναντήσεις; Ούτε καν 400.
    Όπως επίσης ο Λαός ξέρει ποιος ήταν ενσυνείδητα εκτός Κλεπτοκρατίας, γιατί και ποιοι τον πολέμησαν με τόσο μίσος.""................. ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ! Ο ΚΟΣΜΟΣ (ο πολυς κοσμος) ΔΕΝ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΥΤΑ!! ΚΑΙ ΟΣΟ ΔΕΝ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ
    ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ... λυπαμαι που το λεω, αλλα αυτη ειναι η πραγματικοτητα

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ sintonistis 07/06/2010 20:50:13

      Τότε ΝΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΑ! ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ!

      • sintonistis avatar
        sintonistis @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 07/06/2010 21:02:56

        σωστα... αλλα πρεπει να βοηθησει και η Ν.Δ. ... μεχρι στιγμης δεν το κανει... ελπιζω μετα απο το συνεδριο να αλλαξουν καποια πραγματα.....
        Υ.Σ. τον πιστευω (οσο και αν ακουγεται γραφικο αυτο) τον Σαμαρα... μακαρι να μην κανω λαθος

  45. Nikos avatar
    Nikos 07/06/2010 19:57:16

    Κομάντο είσαι φοβερός !! Όσον αφορά τις δημοσκοπήσεις δυστυχώς στην Ελλάδα ξέρουμε ποιος τις ελέγχει και ποιοι είναι τα αφεντικά... αλλά η Ελλάδα κατάλαβαν όλοι στις εσωκομματικές δεν είναι ούτε οι λίγοι μεγαλοεκδότες-καναλάρχες τις Αθήνας ούτε η παρέα τους... στο κολονάνι. Ο κόσμος ξύπνησε!! και ο Σαμαράς το είδε αυτό σε όλη την Ελλάδα. Υπάρχουν ακόμη άγρυπνοι πατριώτες που περιμένουν την κατάλληλη στιγμή…έτσι Σάββα;

  46. ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΝΕΛΛΗ avatar
    ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΝΕΛΛΗ 07/06/2010 20:26:06

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ κ.ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ.ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΙΝΑΙ.ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΤΟΣΤΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΤΣΙ ΠΑΛΕΨΕ ΚΑΙ ΠΑΛΕΥΕΙ ΧΩΡΙΣ ΣΠΟΝΣΟΡΕΣ.ΧΩΡΙΣ ΜΑΙΚΗΝΕΣ.ΧΩΡΙΣ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΧΑΡΙΣΤΙΚΑ.ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ.ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΧΘΟΥΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΕΡΙΖΙ ΤΟΥ ΕΝΤΙΜΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ.ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ.ΑΠΕΔΕΙΞΕ Η ΕΚΛΟΓΗ ΣΑΜΑΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΨΑΝΕ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΕΝΤΙΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΤΟΥΣ.ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΣΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΠΑΛΕΨΑΤΕ ΚΑΙ ΝΙΚΗΣΑΤΕ ΜΟΝΟΣ ΧΩΡΙΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ.ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ; ΠΑΝΤΟΤΕ ΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ κ.ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΖΗΤΑΝΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥΣ.ΤΗΝ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΗΣ ΧΟΡΗΓΙΑΣ.ΟΣΟ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΚΑΘΕΚΤΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΟΛΟΥΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΝΕΛΛΗ 07/06/2010 20:51:30

      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας. Η συντριπτική πλειοψηφία αγωνίζεται για να ζήσει κι έχει άλλες αξίες από την διεφθαρμένη απερχόμενη πολιτική τάξη.

    • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
      ΓΙΩΡΓΟΣ @ ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΝΕΛΛΗ 07/06/2010 21:14:53

      κ.ΤΣΟΥΚΑΛΑ δεν σου λείπει η μόρφωση ,γράψε σε παρακαλώ χωρίς κεφαλαία και με τόνους για να σε διαβάζουμε ποιό εύκολα

      • Nancy avatar
        Nancy @ ΓΙΩΡΓΟΣ 07/06/2010 21:16:49

        Είστε ο Γιώργος που γράφετε παρακάτω???

  47. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 07/06/2010 20:39:15

    Ἑλληνική ἰδεολογία man8o,αὐτήν πρέπει νά ἔχουμε.

  48. Ψυλλιασμένος avatar
    Ψυλλιασμένος 07/06/2010 20:58:34

    Η σάπια ελληνική νοοτροπία θέλει πάρα πολυ δουλειά να αλλάξει. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η περιφρόνηση του νόμου. Η κακή τάση προϋπήρχε, αλλά το ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα έκανε τη φωτιά να εξαπλωθεί παντού. Αν δεν αλλάξει αυτή η νοοτροπία, ακόμα και οι καλύτερες ιδέες θα παραμείνουν διακοσμητικες.

    • Nancy avatar
      Nancy @ Ψυλλιασμένος 07/06/2010 21:19:17

      Το ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα είναι οι πολιτικοί μας ψυλλιασμένε.

  49. ευτυχια avatar
    ευτυχια 07/06/2010 21:03:04

    Τι μας΄λές, Φαήλο? Εσύ δεν μάζεψες κανα εκατομμυριο με τόσα χρόνια δουλειάς για να πάρεις κανένα νεοκλασσικό? Τσ τσ τσ!
    Σοβαρα: πράγματι η μεγάλη Μάχη της Πατρίδας σήμερα είναι η μάχη των Ιδεών:ευτυχώς δεν είμαστε όλοι ίδιοι.
    Αλλά οι Ιδιοι είναι πολλοί-πάρα πολλοί: φαρμακοποιοί στέναξαν τα Ταμεία με 7 εκ τζιρους, γιατροί φοροφυγάδες και φακελάκηδες, να μη μιλήσω για τους δικαστές, τους καθηγητές Πανεπιστημίου που ρήμαξαν τα ερευνητικά προγράμματα χωρίς να κάνουν έρευνα κλπ.Δεν μπορούμε ασφαλώς να ακυρώσουμε ολόκληρους κλάδους.Οπως κάθε Μιχάλης δεν είναι ούτε χουβαρντάς ούτε λαμόγιο.Το ΠΑΣΟΚ του 81 έκανε ακόμα και τους Ακηδες, υπουργούς.Αρα το όνειρο ήταν κοντά για όλους.
    Ετσι έγιναν συνένοχοι της ληστείας πάρα πολλοί Ελληνες. Και φοβάμαι οτι πολλοί απο μάς είμαστε ένοχοι ανεξάρτητα απο το αν κλέψαμε ή όχι. Πολλοί φθονούμε αυτούς που ελίχθηκαν, προσαρμόστηκαν και μπόρεσαν να βουτήξουν το Ταμείο. Και κυρίως είμαστε ένοχοι που μεγαλώνουμε παιδιά που μας οικτίρουν γιατί δεν κλέψαμε- βέβαιοι οτι δεν τολμήσαμε ή δεν είμαστε αρκετά ικανοί.Ακουγα το μεσημέρι 20χρονους πιτσιρικάδες να χαρακτηρίζουν “μάγκα” τον Ακη με τηνβεβαιότητα οτι θα μείνει ατιμώρητος.Λες και κει είναι το πρόβλημα.λες και δεν ήξερε ΟΛΗ η Θεσσαλονίκη της δραστηριότητές του και παρόλα αυτά τον έγλυφε για να πάρει κανένα κοκκαλάκι.
    Στην μάχη των Ιδεών προσβλέπουμε κι ελπίζω να μην είναι εκ των προτερων χαμένη.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ευτυχια 07/06/2010 22:40:40

      Μπα, Ευτυχία μου, μόνο γονική παροχή το πατρικό μου στον Κορυδαλλό και τον "αέρα" του. Το μόνο κρατικό χρήμα που πήρα ποτέ ήταν ο μισθός του ΔΕΑ και μετά του Ανθυπολοχαγού στις Καταδρομές, γύρω στις 65.000 δραχμές το μήνα, συν το επίδομα Αλεξιπτωτιστή (τότε γύρω στις 120.000 δρχ το εξάμηνο. Χλιδή!

  50. Akis avatar
    Akis 07/06/2010 21:04:28

    Χαίρε Φαήλο.
    Λέγοντας "Αντώνης" μου έφερες στο μυαλό (που ποτε βέβαια δεν εφυγε), έναν άλλο Αντώνη που του συμπαρασταθήκαμε με αγωνία στο δικό του Αγώνα.
    Νάσαι καλά απ όποιο μετερίζι κι αν πολεμάς.
    Ένας Άκης από την Πάτρα αν θυμάσαι.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Akis 07/06/2010 22:46:58

      Φίλε Άκη, κι αν ζούσε πιστεύω ότι θα ήταν μαζί μας. Για μένα, ο Αντώνης Τρίτσης, ήταν από τους πιο γνήσιους αληθινά προοδευτικούς και πατριώτες Έλληνες.
      Έχω κάνει μαζί του μια συζήτηση καττ' ιδίαν για το Κυπριακό που ήταν συγκλονιστική. Οι απόψεις του για την Παιδεία (ένθερμος υποστηρικτής της επαναφοράς της διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών σε όλες τις τάξεις), για την αποτροπή του τουρκικού επεκτατισμού, για την Αθήνα και το περιβάλλον, ήταν αυθεντικά πρωτοπόρες, πατριωτικές και σύγχρονες. Από τους πιο ωραίους Έλληνες που πέρασαν στην ψυχή, τις ιδέες, την ελληνοπρέπεια και το ελεύθερο πνεύμα.
      Να 'σαι καλά.

  51. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 07/06/2010 21:15:24

    ΜΠΡΒΟ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ. ΠΙΣΤΕΥΩΚΙΑ ΕΓΩ ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ ΟΤΙ Η Μ Ο Ν Η ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ (ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ Η ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ) ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΝΤΟΝΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΣΤΙΓΜΑ. ΜΕ ΑΞΟΝΕΣ ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ. ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΛΑΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΔΕΞΙΑ (ΜΗ.... ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΝΕ ΛΕΜΕ ΤΗ ΛΕΞΗ). ΗΓΕΤΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ. Ο ΙΔΕΟΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΑΠΡΟΣΚΥΝΗΤΟΣ ΗΓΕΤΗΣ. ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΑΚΟΜΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΑΜΕ.ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΑΚΟΥΜΠΑ ΠΑΝΡΩ ΤΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΟΛΗ.

  52. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 07/06/2010 21:49:13

    Φαήλο,
    Κατάφερες για άλλη μια φορά με την γλαφυρή γραφή σου, να στηρίξεις την πίστη πολλών αναγνωστών σου προς τον Αντώνη, πράγμα που φαίνεται από τα πολλά σχόλια στις αναρτήσεις των άρθρων σου!
    Θα ξέρεις όμως καλύτερα από μένα, ότι η αθλία οικογένεια συνεπικουρούμενη από το πολιτικό της τέκνο Καρατζαφέρη και από την πλειονότητα των ΜΜΕ των νταβάδων, θα κάνουν τα πάντα να τον πλήξουν, εν όψει του επικείμενου συνεδρίου! Η δημοσιοποίηση του ηλεκτρονικού μηνύματος του σύγαμπρου, ήταν μια πρώτη βολή! Ανεξάρτητα αν κατέδειξε ότι ο Αντώνης δεν γνώριζε ούτε το τηλέφωνο του Χριστοφοράκου! Φαντάσου πόσα τέτοιας αξίας «πολεμοφόδια» θα έχουν συγκεντρώσει, έτοιμα για πυροδότηση! Και μόνο που τολμάει ο επίτιμος να ζητεί μετ’ επιτάσεως την κλήτευσή του στην εξεταστική, γίνεται φανερή η ποσότητα της λάσπης που θα εκσφενδονιστεί κατά του Αντώνη.
    Προσωπικά ανήκω σ’ εκείνους, που θα ήθελα να του δοθεί οπωσδήποτε η «ευκαιρία» να καταθέσει ότι η Μίζενς «χρηματοδότησε» την πτώση του το 93’! Για να μας εξηγήσει ασφαλώς στη συνέχεια και το γιατί είχε διατηρήσει τόσες πολλές «κοινωνικές» σχέσεις μαζί της! Εκτός και αν επικαλεστεί ότι η «μετάνοιά» της ήταν τόσο ειλικρινής, που η συγχώρηση εκ μέρους του απαιτούσε 356 «συνεδρίες» με τον άνθρωπό της και αφεντικό στην Ελλάδα!
    Φαήλο, για να αναστηλωθούν αυτές οι καταπατημένες Ιδέες, απαιτείται υπομονή, σκληρή δουλειά και επίθεση κατά μέτωπο σε όλους όσους υποθήκευσαν τη ζωή μας και των εκείνην των παιδιών μας!
    Θαρρώ κι εγώ πως τον μπροστάρη τον έχουμε, μένει να φτιαχτεί το ποτάμι τόσο ορμητικό, για να πνίξει όλους τους καταπατητές!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Αφροδίτη 07/06/2010 22:55:37

      Αφροδίτη μου, φαντάζεσαι να τον επαινούσαν αυτοί που λες; Όσο του επιτίθενται σημαίνει ότι πορεύεται καλώς.
      Αυτό που μου αρέσει πια είναι το ΠΟΣΟ ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ!
      Αν κάνει ο καθένας μας το καθήκον του μπορούμε να αλλάξουμε τα πάντα στην Πατρίδα.

  53. katerina avatar
    katerina 07/06/2010 22:44:19

    Μας πήραν είδηση και οι ξένοι μόνο εμείς δεν το βλέπουμε, την τύχη μου μέσα «εσείς οι Έλληνες κάθεστε πάνω σε ένα θησαυρό, κάθε φορά που βλέπω πως «μιλάει» η Ελλάδα με τους ξένους, δείχνει να μην έχει καταλάβει πόσο πολύτιμη είναι. Η χώρα του Αριστοτέλη, το λίκνο του πολιτισμού κλπ κλπ από τους σημερινούς «Φακέλους» (μή βρίσετε). όλοι όσοι μίλησαν (για την εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό)έδειξαν να μην κατανοούν γιατί συμπεριφερόμαστε έτσι, γιατί δεν κάνουμε κάτι για την εικόνα της χώρας, κλπ κλπ.
    Να τους πώ! Γιατί tout simplement δεν πιστεύουμε σε μας, δεν έχουμε ηγέτη να εμπνεύσει να συσπειρώσει και να ξέρει τη λέξη φιλότιμο χωρίς μετάφραση.

  54. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/06/2010 22:57:28

    Ο man8os ρωτάει μια σοβαρή ερώτηση: "Ποιά ιδεολογία πρέπει να έχουμε". Δεν είναι ο μόνος με αυτή την απορία. Οι εχθροί του Σαμαρά τον κατηγορούν για πολεμοχαρή, ελληνοκάπηλο, ελιτιστή κλπ. Οι φίλοι του περιμένουν. Η περισσότερη ΝΔ κοιμάται. Οι πασόκοι βασίζονται στο ότι είναι ευπρεπής και εδραιώνουν το νεοπασοκικό τους καθεστώς (και δεν θα είναι καθόλου ευχάριστο αν αγαπάς την ελευθερία).

    Όσοι είναι κοντά στον Σαμαρά, πρέπει να το σκεφτούν αυτό το ιδεολογικό. Ο κοινωνικός φιλελευθερισμός δεν φτάνει. Δεν το πιάνει ο ανασφαλής φουκαράς που έχει φάει 8 χρόνια Τσοχατζόπουλους, αλλα τόσα Μαντεληδες, ένα διάλλειμμα Μητσοτάκη και τα περίεργα χρόνια του ΚΚ. Όσοι από εσάς σκεφτεστε πολίτικά, ξυπνάτε.

    Τέρμα το δεξιο-αριστερό. Οι πασόκοι είναι η Διεθνής Αντίδραση με γλειώδη πρασινο μανδύα και φιλολογία ΜΚΟ. Η ΝΔ την έχει αρπάξει την νόσο. Ο Αβραμόπουλος τριβόταν με τους ίδους ΜΚΟ που πλασάρει ο Αντρίκος. Ο ίδιος ο Σαμαράς μίλησε για Αειφορίες. Αν δεν νευρίαζα, θα χαχάνιζα, αλλά νευρίασα. Αν δεν καταλάβει η κορυφή το πρόβλημα, και αν δεν βάλει 3-4 προτεραιότητες να απαντήσει, όχι σε μένα, αλλά στον man8o που ρώτησε το πιο ειλικρινές ερώτημα της βραδιάς, θα ξαναειδωθούμε μετά τον ...Γ' ΠΠ!

    • s54elas avatar
      s54elas @ archaeopteryx 10/06/2010 01:26:41

      η Ν.Δ. του Σαμαρα .. το κομμα του ανασφαλη φουκαρα ..
      α ρε τι μας κανει .. αυτος ο ανασφαλης φουκαρας .. ο ατιμος, μα τι μπουμπουνας ειναι .. μας χαλαει την σουπα .. την ιδεολογικη ..

      "Όσοι είναι κοντά στον Σαμαρά, πρέπει να το σκεφτούν αυτό το ιδεολογικό. Ο κοινωνικός φιλελευθερισμός δεν φτάνει. Δεν το πιάνει ο ανασφαλής φουκαράς που .. "
      τιμη σου .. ομως .. και τιμη αυτων που παροτρυνεις να το σκεφτουν .. γιατι νοιαζεσαι για τον ανασφαλη φουκαρα ..

      αναρωτιεμαι ομως .. εκλαμβανεις και τον εαυτο σου .. σαν ανασφαλη φουκαρα .. για οχι .. η μηπως .. η αναφορα στον ανασφαλη φουκαρα .. ειναι σε ποιο σημειο .. αυτη η ιδεολογια .. (που με το συμπαθειο, τσαμπουνας συνεχεια) θα πρεπει να φθασει .. τι επιπεδα ξεπεσμου θα πρεπει να αγγιξει .. ουτως ωστε να μην αφησει εξω κανενα μα κανενα .. ελληνα φουκαρα .. για αυτην πολυποθητη αυτοδυναμια .. τον σκοπο που αγιαζει τα μεσα .. και υστερα, μια κλωτσια σε αυτον τον ατιμο τον φουκαρα .. αρκετα μας μπηκε στο ρουθουνι ..

      αλλα αντι να καθεσται να αγχωνεσται .. για ιδεολογιες, υπαρχει λυση .. ακολουθηστε τα χναρια των προκατοχων σας .. τι ιδεολογιες και πρασινα αλογα ..
      μια ειναι ιδεολογια που ανασφαλεις φουκουκαραδες ανταποκρινονται .. την ιδεολογια του ειδους .. 'θα σας προικισουμε και τις κορες .. μα δεν εχουμε κορες .. θα σας κανουμε και κορες' ..

  55. CRAZY DOCTOR avatar
    CRAZY DOCTOR 08/06/2010 07:19:14

    απολαυστικό φιλοσαμαρικό παραλήρημα....χα χα χα..μου φτιαξατε τη μερα..και εχω πονοκέφαλο απο τους SCORPIONS χθες

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ CRAZY DOCTOR 08/06/2010 18:04:30

      Βάλε λίγο Αντονίν Ντβόρζακ, τη συμφωνία του Νέου Κόσμου και πιες τρία ποτήρια νερό. Προφανώς έχεις πολιτική αφυδάτωση.

  56. pikis avatar
    pikis 08/06/2010 10:43:23

    Οι στρατοί των κομμάτων είναι γεμάτοι από αρπακτικά. Ούτε ο ΓΑΠ αλλά ούτε και ο Σαμαράς μπορούν να τους ξεφορτωθούν. Με Αβραμόπουλο, Λυκουρέντζο, Παπουτσή, Πάγκαλο κ.λ.π δεν μπορεί να πάει η χώρα μπροστά. Γεμίσαμε λακέδες της πολιτικής με φυτώρια νέων πολιτικάντηδων/άχρηστων. Όταν ο Καραμανλής έγινε πρόεδρος της ΝΔ τα ΜΜΕ τον πλασάρανε ως μεσσία. Το ίδιο με τον ΓΑΠ και σε 1-2 χρόνια το ίδιο θα γίνει με τον Σαμαρά. Η Ελλάδα έχει ξοφλήσει σαν χώρα. Οι πολιτικοί, οι συνδικαλιστές, οι μαϊμού επιχειρηματίες και τα πάσης φύσεως λαμόγια ρήμαξαν τον τόπο. Θεοποιήθηκε ο "μάγκας", τα αρχαία, τα αλάνια, ο Ζορμπάς, ο μουσακάς, ο μπαγλαμάς,...
    Είπε ποτέ κάποιος για ανάπτυξη της βιομηχανίας; Για την ανάπτυξη της έρευνας και της εκμετάλευσης της; Γεμίσαμε με εταιρείες δημοσκοπήσεων, εφημερίδες, επικοινωνιολόγους, διαφημιστές, χρηματιστές, αναλυτές, σοσιαλιστές, καπιταλιστές, καταπατητές και ένα σωρό χαρτογιακάδες. Αποτέλεσμα; ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ. Όχι μόνο στην τσέπη αλλά σε όλα.

  57. aurora3363 avatar
    aurora3363 08/06/2010 13:58:46

    Για να σοβαρευτουμε τωρα!!Εχετε καμμια καλυτερη προταση ολοι εσεις που ειστε "επιφυλακτικοι" με τον Αντωνη,ή προτιματε καμμια οικουμενικη με μια απ' τα ιδια????? η κατι ακομα χειροτερο! Εγω προσωπικα Ο Χ Ι..

  58. ευτυχια avatar
    ευτυχια 08/06/2010 14:15:39

    crazydoctor@
    πηγες στους scorpions για ν αποκτήσεις πονοκέφαλο? Αφού σε ζαλίζει το ροκ, γιατί το συνεχίζεις? Χα χα χα

  59. aurora3363 avatar
    aurora3363 08/06/2010 14:18:10

    ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΥΡΑΣΤΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ,ΕΚΕΙ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ..ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΓΙΑΛΑΝΤΖΗ ΤΟΥ 1981.
    ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ..ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ!!!ΟΣΟ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΦΤΑΙΝΕ ΚΑΙ ΟΙ 300 ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ, ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ..ΑΠΛΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ 10.000.000 ΕΙΜΑΣΤΕ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥΣ 300!! ΑΛΛΑ ΚΟΜΑΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΤΛΠ..ΚΑΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟ ΠΑΕΙ. ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΙΣ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΑΦΕΛΕΙΣ ΤΟΥ 1981. ΑΕΡΑ ΩΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΘΑΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΩΡΙΑ ΑΝ ΖΟΥΣΕ!!!

  60. Panos Lagopoulos avatar
    Panos Lagopoulos 08/06/2010 17:35:12

    Να ΄σαι πάντα γερός και ακμαίος. :-)

  61. ΣΒΕΤΛΑΝΑ avatar
    ΣΒΕΤΛΑΝΑ 08/06/2010 23:06:24

    Ο Μάκης κάνει "ρεπορτάζ" για τους εργαζόμενους στο Μουσείο της Ακρόπολης...
    Δεν κάνει και ένα "ρεπορτάζ" για όταν ανέλαβε το Υπουργείο Πολιτισμού ο Αντώνης τιέκανε με τους μισθούς των Διευθυντών των Οργανισμών... Αν θυμάμαι καλά τους μείωσε όλους... Γύρισε πίσω τις εγγυητικές επιστολές για τα εγκαίνια του Μουσείου που είχε επιλέξει ο Λιάπης και έκανε εγκαίνια πραγματικά όπως άρμοζε στο Σπίτι του Λίκνου του Πολιτισμού, χωρίς φανφάρες, τυμπανοκρουσίες και σπατάλες... Γιατί δεν τα λέτε αυτά? Γιατί δεν τονίζετε παντού το ΗΘΟΣ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ... αλλά αφήνετε τη προπαγάνδα των Πουλημένων ΜΜΕ να αφήνει σκιές για μπατζανάκιδες κτλ κτλ κτλ...

  62. 3
    3'nthecoocker 09/06/2010 03:02:00

    Φίλε Φαήλο
    (σε αποκαλώ φίλο γιατί τύχαινε να μοιραζόμαστε κάποτε κάτι από κοινού)
    όπως μας τα παρουσίαζεις ο σωτήρας βρέθηκε...
    Απορώ αν και πως αντώνης θα σώσει την χώρα?
    Δεν εχει δείξει δείγματα γραφής ο αντώνης?

    _Πως? Ως Finance Minister δεν έπραξε ΟΥΤΕ είπε κάτι ουσιαστικό να εμποδίσει την οικονομική αιμοραγία της πατρίδας. Αλήθεια για την φορολόγηση της μεγάλης περιουσίας της Εκκλησίας (για το καλό της ταλαίπωρης πατρίδας) είχε ή έχει θέση ο άντονυ?

    _Ο άντονυ μέσα στις γενικολογίες του πέρι κάθαρσης ακολουθεί την πεπατειμένη των παρείσακτων και αποφεύγει να καταγγείλει τα σκάνδαλα της γαλάζιας. Τα Βατοπέδια, τη μονή Τοπλού. Τα δομημένα ομόλογα, το παίξιμο και η απώλεια στο χρηματιστήριο ΤΩΝ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΩΝ των ταμείων. Οι αστρονομικοί εξοπλισμοί με τις πατριωτικές μίζες, η Ζήμενς, οι Ολυμπιακοί αγώνες, οι κουμπάροι, η φοροδιαφυγή, το λάδωμα, τα προκλητικά προνόμια, οι νόμιμες και ηθικές συμπεριφορές υπουργών, τα υπερκέρδη των Τραπεζών και επιχειρήσεων, η αφορολόγητη Εκκλησία Α.Ε., το ξεπούλημα κοψοχρονιά μάλιστα της δημόσιας περιουσίας και του κρατικού τομέα.



    _Ως υπουργός- Minister for Foreign Affairs- ουκ ολίγα δραχμομύρια ΜΑΣ (βλέπε μυστικά κονδύλια του υπουργείου του) πορεύτηκαν σε διάφορους δημοσιοκάφρους ώστε να μας πλασάρουν την εθνοντόπα του εθνικού κίνδύνου από την FYROM (http://tvxs.gr/node/47219 και http://www.iospress.gr/ios2009/ios20091213.htm).
    Ο άντονυ δεν μας έχει εξηγήσει γιατί κατέστρεψε τα παραστατικά από τα μυστικά κονδύλια όταν ήταν Υπ-Εξ, τα οποία αφορούν πολλά δις. Που πήγαν αυτά τα λεφτά; Αραγε θα μάθουμε στα πλαίσια της κάθαρσης,της καθαρότητας και της τιμιότητας της πολιτικής; ΕΤΣΙ Έτσι θα κυβερνήσει ο Σαμαράς; Χωρίς να δίνει λογαρισμό σε κανέναν; Άυτό θα πει σεβασμό στον πολίτη;


    _Ως υπουργός και βουλευτής της τραγελαφικής πενταετίας Καραμανλή του Μπούλη δεν γνώριζε τίποτα, ως δυο μηνών αρχηγός της ΝΔ δεν ήξερε επίσης τίποτα...
    Ο ''ατσαλάκωτος " λειτουργώντας ο τοπάρχης - στην γνωστή σου και κατακριτέα από μέρους σου λογική του κοτζαμπασισμού) διόρισε διάφορους μπουνταλάδες ως άσχετους από το βιλαέτι της Καλαμάτας στις διάφορες πρεσβείες ΜΑΣ ως υδραυλικούς... πραχτική που συνέχισε να ακουλουθεί ως υπουργός πολιτισμού βλέπε τους διορισμούς ουκ ολίγων καλαματιανών στο Μουσείο της Ακροπόλεως...
    (βλέπε Σαμαράς: Τέλος με βιλαέτια και τις βαρονίες, στο http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4566223&ct=1?
    και http://roides.wordpress.com/2010/03/19/19mar10/)

    _Με αυτή την ρότα θα γίνει κάθαρση του πολιτικού βίου που ευαγγελίζεται?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ 3'nthecoocker 10/06/2010 00:12:23

      Το μόνο κοινό που έχουμε μοιραστεί εσύ κι εγώ είναι μάλλον ο ατμοσφαιρικός αέρας.
      Για να επαναλαμβάνεις τις ανύπαρκτες βρωμιές περί "μυστικών κονδυλίων" και διάφορες άλλες τρίχες, με πηγές τους βάκιλλους, τους χλιδάτους λογοκλόπους και λοιπούς αστέρες της αλλοίθωρης "ενημέρωσης", αποκαλύπτεσαι.
      Καταλαβαίνω τον πόνο σας να τον ταυτίσετε με το συνάφι σας αλλά ΔΕΝ. Ματαιοπονείτε.
      Άντε λοιπόν, πάρε το κουβαδάκι με την λάσπη σου και τράβα στο σόϊ. Ξέρεις εσύ.

      • loretta avatar
        loretta @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/06/2010 00:24:15

        Φαηλο και λιγα του εριξες....

        παντως κυκλοφορουν πολλοι τετοιοι συμπλεμγατικοι τυποι τωρα τελευταια...βλεπεις δεν του καθεται οπως το θελουν και εχουν βγαλει στην γυρα κατι ξεχασμενους λοιμοκοντορους μπας και απο το πες πες μεινει τιποτα...

        λιγες ειναι οι μερες τους και εντος και εκτος.

      • 3
        3'nthecoocker @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 27/06/2010 21:58:01

        Θεωρώ ανούσιο το να επεκταθώ...
        οποτε...
        ...ετσι ειναι αν ετσι νομιζεις!

  63. Albatros avatar
    Albatros 09/06/2010 10:49:30

    Κακά τα ψέμματα. Ο κ. Σαμαράς δεν μπορεί να εμφανίζεται σαν κάποιου είδους άμεμπτος "Ζορό" της πολιτικής, που ήρθε για να καθαρίσει την κόπρο του πολιτικού Αυγείου και να επανακαθορίσει τα ιδεολογικοπολιτικά προστάγματα της ΝΔ. Ο κ. Σαμαράς (στο μερίδιο που του αναλογεί), και η ΝΔ, ήσαν μέρος του σάπιου και παρασιτικού πολιτικού κατεστημένου, που οδήγησε τη χώρα μας στην σημερινή της διάλυση. Ας μη γελιόμαστε, κανείς, χωρίς εξαιρέσεις, δεν είναι αθώος στην θαυμαστή χώρα των τσαμπατζήδων, πόσω μάλλον στο σεράι των πολιτικών πατρόνων.
    Ωστόσο, ο κ. Σαμαράς έχει μια ιστορική ευκαιρία, ανάλογη μ' εκείνη που είχε ο Κ. Καραμανλής το '74. Μπορεί, αντί της ανούσιας και απολιτικής ομφαλοσκόπησης, να δημιουργήσει μια κινηματική ΝΔ. Μπορεί να κάνει εκείνο που δεν τόλμησε ο κ. Παπανδρέου: να εμπιστευθεί τον ελληνικό λαό. Μπορεί ν' αφήσει τις πάντα δύσοσμες κομματικές παρασυναγωγές και να επιχειρήσει, σήμερα που ακόμη απολαμβάνει την εκτίμηση και την ενθουσιώδη αποδοχή της νεοδημοκρατικής βάσης, μια "φυγή προς τα εμπρός", αλλά όχι χαράζοντας "κόκκινες γραμμές" με το "σκοτεινό" παρελθόν, ούτε επιχειρώντας να εμβαπτίσει την αμαρτωλή "καραμανλική" ΝΔ, στην εξαγνιστική κολυμβήθρα της "σαμαρικής" ΝΔ.
    Ο κ. Σαμαρλας έχει μια ιστορική ευκαιρία να δημιουργήσει μια νέα, κινηματική ΝΔ, τολμώντας εκείνο που κανείς πολιτικός κόμματος εξουσίας δεν έχει τολμήσει έως σήμερα: να πει τις αλήθειες.
    Να πει τις αλήθειες που όλοι υποπτεύονται και ψιθυρίζουν, αλλά κανείς δεν τολμά να διακηρύξει.
    Να αποδεχθεί με παρρησία της προσωπικές του ευθύνες στην προηγούμενη διακυβέρνηση.
    Να κατονομάσει τα πρόσωπα, τα πράγματα, τις δομές, τις αλληλοσυνδέσεις και τις διαπλοκές των κέντρων της παραεξουσίας, που συνιστούν, εδώ και δεκαετίες, την κακοφορμισμένη βάση της ελληνικής παθογένειας.
    Να πει, ξεκάθαρα, ποιο είναι το μοντέλο του πολιτικού και οικονομικού φιλελευθερισμού, που πρεσβεύει ο ίδιος για τον τόπο μας και πώς αυτό διαφοροποιείται από τον στυγνό νεοφιλελευθερισμό των "φιλελεύθερων δυνάμεων" της κας Μπακογιάννη.,
    Να πείσει τον μέσο Έλληνα πολίτη, τον Έλληνα "νοικοκύρη", πως δεν στέκεται μόνος του απέναντι σ' αυτή την επελαύνουσα λαίλαπα του πειρατικού νεοφιλελευθερισμού. Πως υπάρχει μια φιλελεύθερη πολιτική δύναμη, η οποία στέκεται στο πλευρό του και σχεδιάζει το μέλλον με βάση τις ανάγκες της χώρας και του λαού της κι όχι με βάση τις επιταγές υπερεθνικών και εξωθεσμικών (παρα)κέντρων οικονομικοπολιτικής εξουσίας. Να πείσει τον μέσο Έλληνα πολίτη ότι ο φιλελευθερισμός της ΝΔ δεν έχει σχέση με τα νεοφιλελεύθερα, θατσερικά, πρότυπα του "κράτους νυχτοφύλακα" και της ασύδοτης αγοράς που ρυθμίζει το κράτος, αλλά μ' ένα σοβαρό αστικό κράτος, που ρυθμίζει μια ελεύθερη, αλλά όχι ασύδοτη και πειρατική, ελεύθερη αγορά.
    "Δεν είσαι μόνος σου!", αυτό πρέπει, κατά τη γνώμη μου, να είναι το κεντρικό πολιτικό μοτίβο της ΝΔ. Το οποίο θα έχει αξία, αν ο κ. Σαμαράς το εννοεί κι αν, κάποια στιγμή, καταφέρει να απαγκιστρωθεί απ' τα κομματικά αγκίστρια και δόκανα, ζυμωθεί με τη βάση της ελληνικής κοινωνίας και καταφέρει να κερδίσει, έντιμα κι όχι λαϊκίστικα και δημαγωγικά, την εμπιστοσύνη του ελληνικού λαού.

  64. georgios a avatar
    georgios a 10/06/2010 16:41:31

    Ο Σαμαρας μας εδειξε οτι υπαρχουν ακομη πολιτικοι παυ εχουν αξιες,οραμα,ιδεες και πιστη για ενα καλυτερο αυριο.Επιτελους καποιος επρεπε να βγει μπροστα και να καταδειξει στον Ελληνικο λαο οτι υπαρχει ενας πολιτικος σχηματισμος που εχει ξεκαρες θεσεις και ξεκαθαρη ιδεολογια για ολα τα προβληματα παυ αντιμετωπιζει η Ελληνικη κοινωνια εξ"αιτιας της πολιτικης που ασκησε επι σειρα ετων η πρασινη λαιλαπα των σκανδαλων, της μιζας ,και του ηθικης διαφθορας αυτου του τοπου στο ονομα του περηφανου ψευτοσοσιαλισμου!Ε ναι λοιπον δεν ειμαστε ολοι ιδιοι, ειμαστε διαφορετικοι!Χιλια μπραβο στον Αντωνη τον Σαμαρα που σας αυτες τις δυσκολες στιγμες για τον Ελληνικο λαο ορθωσε το πολιτικο του αναστημα και απεδειξε οτι υπαρχουν ακομη πραγματικοι ηγετες που τολμουν να πουν αληθειες και να δωσουν οραμα και ελπιδα.

  65. s54elas avatar
    s54elas 10/06/2010 22:59:55

    «όπου και να πας τον κώλο σου θα τον πάρεις μαζί σου». ...
    Ο λαός μας όμως λέει κάτι σοφότερο για όλους αυτούς τους σωτήρες και…φωστήρες. Ήθελε η κουκουβάγια να αλλάξει τη φωλιά της, «να μετακομίσει», γιατί γέμισε κουτσουλιές. Την βλέπει ένα άλλο πουλί και της λέει: «όπου και να πας τον κώλο σου θα τον πάρεις μαζί σου».

    απο το .. Ολοήμερες…. μεγαλοστομίες .. Submitted by antibaro on Wed, 09/06/2010 - 21:24 .. Παιδεία .. Δημήτρης Νατσιός

  66. Ανωνυμίδης avatar
    Ανωνυμίδης 04/07/2010 19:45:01

    Απρίλιος 2008: ενώ είναι μέλος του ΔΣ της «Κτηματολόγιο ΑΕ», προσλαμβάνεται ταυτόχρονα http://www.paraskhnio.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=209:---l-r&catid=4:politiki&Itemid=2 και ως υπάλληλος της ίδιας εταιρείας.
    Δεκέμβριος 2009: διορίζεται http://www.synigoros.gr/org_pz_head.htm Βοηθός Συνήγορος του Πολίτη, όμως διατηρεί προσωρινά τη θέση της στην «Κτηματολόγιο ΑΕ» http://www.gedd.gr/article_data/Linked_files/78/KthmatologioAE.pdf (σελίδα 19, υποσημείωση 4).
    Μάιος 2010: η πρόσληψή της στην «Κτηματολόγιο ΑΕ» συμπεριλαμβάνεται στον κατάλογο παράνομων προσλήψεων που εντοπίζει η έκθεση του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης http://www.gedd.gr/article_data/Linked_files/78/KthmatologioAE.pdf (σελίδα 32, αριθμός 61).
    Ιούνιος 2010: με ειδική φωτογραφική διάταξη στο άρθρο 284 παράγραφος 5 του νόμου «Καλλικράτης» http://www.ypes.gr/UserFiles/f0ff9297-f516-40ff-a70e-eca84e2ec9b9/aitiologiki_ekthesi_kallikratis.doc ορίζεται ότι μπορεί να διατηρήσει μόνιμα τη θέση της στην «Κτηματολόγιο ΑΕ»!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.