#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/07/2011 07:04
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ευτυχώς που οι ΗΠΑ δεν είναι Ελλάδα και ούτε θα γίνουν ποτέ!

[caption id="attachment_112904" align="alignnone" width="600" caption="Indepedence Day"][/caption]

Δεν είμαστε Ελλάδα…» Μ’ αυτή τη φράση ο κ. Ομπάμα επιχείρησε να διασκεδάσει την αγωνία των Αμερικανών για την πορεία της οικονομίας.

O παραλληλισμός είναι  απαξιωτικός για τη χώρα μας.

Ευτυχώς που  οι ΗΠΑ δεν είναι Ελλάδα και ούτε  θα μπορέσουν ποτέ να γίνουν!

Είναι  δυνατόν ένα …μειράκιο της παγκόσμιας ιστορίας με μια διαδρομή που ξεκινάει το 1776, να συγκριθεί με έναν πνευματικό τιτάνα  που προσφέρει πολιτισμό εδώ και 3,500 (τουλάχιστον) χρόνια;

Aν από τη γλώσσα που ομιλεί ο κ. Ομπάμα, κατά ένα μαγικό τρόπο,  αφαιρέσουμε τις ελληνικές λέξεις  τότε δεν θα μπορούσε να συνεννοηθεί  ούτε με τα ..παιδιά του!

Θα κατέρρεε η γλώσσα του.

Και εμένα «τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική στις αμμουδιές του Ομήρου…»

Θα έπρεπε να επινοήσει καινούργιες λέξεις για να νοηματοδοτήσει  την πολιτική, την οικονομία, τη φιλοσοφία, την ιστορία, το θέατρο, την ανθρωπολογία, την αστρονομία, τη λογική, τη γεωμετρία, τη γεωγραφία, τη φυσική και …..ών ούκ έστιν αριθμός…

Ο ανιστόρητος, ξεχνάει   ό,τι  ακόμα και το κόμμα του έχει ελληνικό όνομα!

Οι ΗΠΑ δεν είναι Ελλάδα και για πολλούς άλλους λόγους, που δεν είναι της παρούσης να τους αναφέρουμε.

Η αναφορά του κ. Ομπάμα ήταν άκρως προσβλητική για τη χώρα μας.

Ελπίζω, οι Ομογενείς μας που ζούν στις ΗΠΑ,  να το θυμηθούν στις ερχόμενες προεδρικές εκλογές και να μην ξεγελαστούν πάλι από τα γνωστά ψεύτικα λόγια που ακούνε δεκαετίες τώρα.

Να θυμηθούν επίσης, ποια χώρα επισκέφθηκε πρώτη,  εδώ στην περιοχή…

Τέλος, έχω την βεβαιότητα πλέον ότι κάτι πρέπει να κάνουμε ως χώρα για να αποκαταστήσουμε την αξιοπρέπειά μας.

Δεν είναι δυνατόν, μακαρίως, να αποδεχόμαστε τον κάθε πολιτικάντη, που για να δικαιολογήσει την αποτυχία του, διασύρει τη χώρα μας λές και είμαστε οι λεπροί της οικουμένης….

Κώστας Ροδινός

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 16/07/2011 07:57:18

    ανιστόρητος... δεν φταίει που είναι ανιστόρητος. Η ιστορία αυτού του είδους που αναφέρεσαι κληροδοτείται και "φέρεται" με το αντίστοιχο DNA!

    Αυτός που να τη βρει την ιστορία να την κληρονομήσει;
    Στο χωριό του;!;!

    • Asxetow avatar
      Asxetow @ αλλενάκι 16/07/2011 14:50:33

      Exeis apolyto dikio. Kalo einai na kleisoyn ta sxolia kai ta panepistimia giati einai entelos asxeta. O politismos kai i gnosi den einai proin moxthoy, oyte ergasias, oyte peitharxias. Einai klironomiko. Meso DNA. Otan dyo ellhnes enononte gia na dimioyrghsoyn enan neo ellhna klirodotoyn meso DNA ta mathimatika, thn logotexnia, to filosofia, ti mhxaniki. Den exoyme anagki vivlia. Meso DNA kata vathos eimaste oloi oi ellhnes astrofysikoi kai kseroyme oti oi amerikanoi den pathsan pote to podi toys sto feggari. Kai pragmatika filoi moy aporo pos grafw aftes tis grammes edv mesw internet, dioti internet den yparxei aploystata giati oi apolitistoi amerikanoi den tha mporoysan pote (pote na prolavoyn apo to 1776) na to ftiaxoyn. Einai ANIKANOI kai HLITHIOI. Edo emeis me 3.500 (kai vale) klironomimenoy politismoy den mporoyme na antimetopisoyme tis synomosies kati apolitiston kai mas kratoyn xreomenoys kai dixasmenoys.

      Alithia me oroys rymotomias, eletheroy xoroy, poleodomikoy sxediasmoy (dialdi me oroys politismoy) poia poly moiazei perissotero stis arxaies ellinikes pollis. H simerini Athina i i Nea Yorkh.
      Ektos kai an edw exei ginei mia amerikanosioniki synomosia kai mas psekasane me aeria kai xtisame thn Athina me tropo poy moiazei me Cairo, Amman k.a. kai katholoy me eyrvpaiki polh.
      Zhto o politismo loipon.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Asxetow 16/07/2011 15:12:43

        "αν πληρώναμε 10 ευρώ στους Έλληνες κάθε φορά που
        χρησιμοποιούμε τη φράση "επομένως" και "άρα" οι Έλληνες δεν θα αναγκάζονταν να βγάζουν στο σφυρί τη χώρα τους" (Ζαν Λυκ Γκοντάρ)

        Ο Ζαν-Λυκ Γκοντάρ ευγνωμονεί την Ελλάδα
        Σε συνέντευξή του ο «πατέρας της νουβέλ βαγκ» τεκμηρίωσε με ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΟ τρόπο το πόσα ΧΡΩΣΤΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ Η ΓΗ
        ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14/05/2010, 06:52
        Ο Ζαν-Λυκ Γκοντάρ ευγνωμονεί την Ελλάδα
        «Η Δύση οφείλει πολλά στην Ελλάδα, τη χώρα της φιλοσοφίας, της δημοκρατίας, της αρχαίας τραγωδίας» είπε ο Ζαν-Λυκ Γκοντάρ με αφορμή την οικονομική κρίση (RΕUΤΕRS/VΙΝCΕΝΤ ΚΕSSΙΕR)

        «Θα έπρεπε να ευχαριστούμε την Ελλάδα » είπε χθες ο πατέρας της γαλλικής νουβέλ βαγκ ΖανΛυκ Γκοντάρ απαντώντας σε ερώτηση που του έκανε το περιοδικό «Les Ιnrockuptibles» με αφορμή την αναφορά στην οικονομική κρίση της χώρας μας που γίνεται στην τελευταία ταινία του «Film Socialism».

        « Η Δύση οφείλει πολλά στην Ελλάδα, τη χώρα της φιλοσοφίας, της δημοκρατίας, της αρχαίας τραγωδίας. Ξεχνάμε πάντα τους δεσμούς ανάμεσα στην τραγωδία και στη δημοκρατία. Χωρίς τον Σοφοκλή δεν θα υπήρχε ο Περικλής. Χωρίς τον Περικλή δεν θα υπήρχε ο Σοφοκλής. Ο κόσμος της τεχνολογίας μέσα στον οποίο ζούμε χρωστά τα πάντα στην Ελλάδα » συνέχισε. Μάλιστα ο ευφυής Γκοντάρ, του οποίου η ταινία θα προβληθεί την ερχόμενη εβδομάδα στο τμήμα «Ενα Κάποιο Βλέμμα» του Φεστιβάλ των Καννών, χρησιμοποιεί την αριστοτέλεια λογική προκειμένου να τεκμηριώσει το πόσα ο πλανήτης Γη χρωστά στην Ελλάδα: « Ποιος εφηύρε τη λογική; Ο Αριστοτέλης. Ο Α ισχυρίζεται το Β. Ο Α διαθέτει θετικό χαρακτηριστικό. Αρα ο ισχυρισμός Β είναι αληθινός. Αφού το είπε ο Αριστοτέλης έτσι θα είναι. Λογική. Είναι αυτό που οι κυρίαρχες δυνάμεις ολημερίς φροντίζουν ώστε να μην υπάρχει καμία αντίδραση, ώστε να λειτουργούμε κάτω από μια ίδια λογική ».

        Εν συνεχεία, ο Ζαν-Λυκ Γκοντάρ μάς ραντίζει ακόμη περισ σότερο με το δηλητήριο του σαρκασμού του: « Σωστά είχε πει η γερμανοεβραία συγγραφέας ΧΑΝΑ ΆΡΕΝΤ ότι η λογική παροτρύνει τον ολοκληρωτισμό. Επομένως όλος ο κόσμος χρωστά χρήματα στην Ελλάδα. Αυτή Η ΧΩΡΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΩΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ . Και θα ήταν απολύτως λογικό να της δοθούν. ΑΜΕΣΩΣ. Οι Ελληνες επίσηςκατηγορούνται ως ψεύτες. Αυτό μου θυμίζει έναν παλιό συλλογισμό που μαθαίναμε στο σχολείο:ο Επαμεινώνδας είναι ψεύτης και εφόσον όλοι οι Ελληνες είναι ψεύτες, άρα ο Επαμεινώνδας είναι Ελληνας. Δεν έχουμε προχωρήσει και πολύ από τότε »
        _______________________________________________
        Δεν έχετε αϊνοέτικς από κει που γράφεις; Πάρε νάχετε...
        h**p://services.innoetics.com/greeklish/
        Έχεις απόλυτο δίκιο. Καλο είναι να κλείσουν τα σχόλια και τα πανεπιστήμια γιατί είναι εντελώς άσχετα. Ο πολιτισμός και η γνώση δεν είναι πρώην μόχθου, ούτε εργασίας, ούτε πειθαρχίας. Είναι κληρονομικό. Μέσο ΔΙΑ. Όταν δυο έλληνες ενώνονται για να δημιουργήσουν έναν νέο έλληνα κληροδοτούν μέσο ΔΙΑ τα μαθηματικά, την λογοτεχνία, το φιλοσοφία, τι μηχανική. Δεν έχουμε ανάγκη βιβλία. Μέσο ΔΙΑ κατά βάθος είμαστε όλοι οι έλληνες αστροφυσικοί και ξέρουμε ότι οι αμερικανοι δεν πάτησαν ποτε το πόδι τους στο φεγγάρι. Και πραγματικά φίλοι μου απορώ πως γράφω αυτές τις γραμμές εδώ μέσω internet, διότι internet δεν υπάρχει απλούστατα γιατί οι απολίτιστοι αμερικανοι δεν θα μπορούσαν ποτε (ποτε να προλάβουν από το 1776) να το φτιάξουν. Είναι ΑΝΙΚΑΝΟΙ και ΗΛΙΘΙΟΙ. Εδώ εμείς με 3.500 (και βάλε) κληρονομημένου πολιτισμού δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τις συνωμοσίες κάτι απολίτιστων και μας κρατούν χρεωμένους και διχασμένους.
        Αλήθεια με ορους ρυμοτομίας, "ελεθερου" χορού, πολεοδομικού σχεδιασμού ("διαλδι" με ορους πολιτισμού) ποια πολύ μοιάζει περισσότερο στις αρχαίες ελληνικές πολλοίς. Η σημερινή Αθηνα η η Νέα Υόρκη.
        Εκτος και αν εδώ έχει γίνει μια "αμερικανοσιονικι" συνωμοσία και μας ψεκάσανε με αέρια και χτίσαμε την Αθηνα με τρόπο που μοιάζει με Cairo, Amman k.a. και καθόλου με ευρωπαϊκή πόλη.
        Ζητω ο πολιτισμό λοιπόν
        _______________________________________________

        ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΗ ΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ.
        ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΣΑΣ.

    • Δήμος avatar
      Δήμος @ αλλενάκι 16/07/2011 17:06:35

      Κώστα, αλλενάκι και λοιποί, διαβάστε όλη τη διατύπωση του Ομπάμα, γιατί βγαίνουν λάθος συμπεράσματα αποσπασματικά.

      Είπε, με αφορμή το πρόβλημα του ορίου χρέους στις ΗΠΑ και την άρνηση των Ρεπουμπλικάνων:

      “We don’t have to do anything radical to solve this problem,” he said. “Contrary to what some folks say, we’re not Greece. We’re not Portugal.”

      Δηλαδή, λέει πως για να λύσουμε το πρόβλημα του ορίου χρέους, δεν χρειάζονται ριζοσπαστικές κινήσεις. Σε αντίθεση με όσα υποστηρίζουν κάποιοι (πάντα για το ίδιο πρόβλημα), δεν είμαστε Ελλάδα, ούτε Πορτογαλία.

      Λέει κάτι πολύ απλό, πως οι συγκρίσεις που κάνουν ορισμένοι, δεν έχουν βάση γιατί μιλάμε για διαφορετικά ζητήματα. Άλλα τα προβλήματα της Ελλάδας και άλλα των ΗΠΑ.

      Αυτό που λέει είναι πολύ λογικό, η Ελλάδα είναι αποκλεισμένη από τις αγορές, οι ΗΠΑ όχι.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Δήμος 16/07/2011 21:01:25

        αγαπητέ Δήμο,
        η ουσία της δήλωσης Ομπάμα, είναι οτι χρησιμοποιεί την Ελλάδα ως παράδειγμα προς αποφυγή, ως κακό μοντέλο.
        Αυτό, εγώ προσωπικώς, το θεωρώ απαξιωτικό για την πατρίδα μου και επ' αυτού διαμαρτύρομαι.
        Ψάξε να δείς πως έπαιξε παντού: "Δεν είμαστε Ελλάδα"...
        Και το λέω αυτό γιατί η Ελλάδα είναι έννοια ευρύτερη και διαχρονικότερη της οικονομία.
        Δεν μπορείς με αφορμή τα οικονομικά προβλήματα μιας χώρας, να αποδοκιμάζεις συλλήβδην τη χώρα.

        • StarPowerNone avatar
          StarPowerNone @ Κώστας Ροδινός 16/07/2011 22:17:44

          Πάντως πάλι καλά που δεν σχολιάσαμε τις πρόσφατες δηλώσεις Ερτογάν για την Ελλάδα. (Ίσως χρειαζόταν να τους κηρύξουμε πόλεμο.) Και κάτι παλιό που μου ήρθε ώς email:
          Στην εφημερίδα «Ακρόπολις» το 1896 δημοσιεύθηκε το δοκίμιο «Οιωνός» του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη(4/3/1851 - 3/1/1911). Εκεί, ο σοφός Σκιαθίτης έγραφε τα ακόλουθα για τα πολιτικά και εθνικά δεινά του καιρού του:

          «Εις οιωνός άριστος, αμύνεσθαι περί πάτρης. Αλλά τις έβαλεν εις πράξιν την συμβουλήν του θειοτάτου αρχαίου ποιητού (Ομήρου);
          Εκ της παρούσης ημών γενεάς τις ημύνθη περί πάτρης; Ημύνθησαν περί πάτρης οι άστοργοι πολιτικοί, οι εκ περιτροπής μητρυιοί του ταλαιπώρου ωρφανισμένου γένους, του στειρεύοντος πριν, και ητεκνωμένου δεινώς σήμερον;
          Άμυνα περί πάτρης δεν είναι αι σπασμωδικαί, κακομελέτητοι και κακοσύντακτοι πολιτικαί και επιστρατείαι, ουδέ τα σκωριασμένης επιδεικτικότητος θωρηκτά.
          Άμυνα περί πάτρης θα ήτο η ευσυνείδητος λειτουργία των θεσμών, η εθνική αγωγή των νέων, η χρηστή διοίκησις, η καταπολέμησις του ξένου υλισμού και του πιθηκισμού, του διαφθείροντος το φρόνημα και εκφυλίσαντος σήμερον το έθνος και η πρόληψις της χρεοκοπίας.
          Τις ημύνθη περί πάτρης; Και τι πταίει η γλαυξ, η θρηνώσα επί ερειπίων;
          Πταίουν οι πλάσαντες τα ερείπια.
          Και τα ερείπια τα έπλασαν οι ανίκανοι κυβερνήται της Ελλάδος».

          • StarPowerNone avatar
            StarPowerNone @ StarPowerNone 16/07/2011 22:43:11

            Επιμένετε, Κύριε Ροδινέ!
            Ταπεινή μου γνώμη ότι το ανωτέρω απόσπασμα από το άρθρο του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, σας καλύπτει.
            Από την οπτική σας γωνία, με τον δικό σας τρόπο… «αμύνεσθαι περί πάτρης»
            Εύγε!

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ StarPowerNone 16/07/2011 23:22:38

            Φοβερό το απόσπασμα του κοσμοκαλόγερου!
            thanks.
            όπως και η απαγγελία του Κατράκη.
            Συνεισφέρεις στο διάλογο με μικρούς και μεγάλους θησαυρούς

        • Δήμος avatar
          Δήμος @ Κώστας Ροδινός 17/07/2011 16:27:05

          Το πως παίζει μια δήλωση δεν πρέπει να μας απασχολεί. Στην Ελλάδα παίζονται και δηλώσεις Ερντογάν από μια συνάντηση που δεν έγινε. Εφόσον υπάρχει το αυθεντικό κείμενο, ας παίζουν ό,τι θέλουν κάποιοι.

          Σχετικά με το παράδειγμα, επαναλαμβάνω πως μιλάει για κάτι συγκεκριμένο, με αφορμή το δικό τους πρόβλημα. Επειδή κάποιοι επενδύουν στην τρομοκρατία (όλως τυχαίως, οι ίδιοι που θησαυρίζουν ή επιχειρούν να θησαυρίσουν από την Ελλάδα), τους λέει πως οι ΗΠΑ δεν είναι αποκλεισμένες από τις αγορές. Αυτό εννοεί με το δεν είμαστε Ελλάδα ή Πορτογαλία, με επιτόκια 17% και 13% αντίστοιχα. Οι ΗΠΑ έχουν 3%, γι' αυτό προειδοποιεί πως πρέπει να αντιμετωπίσουν το θέμα με το όριο.

          Η Ελλάδα δεν είναι αρνητικό παράδειγμα λόγω χώρας ή κατοίκων, γίνεται αρνητικό παράδειγμα λόγω της αποτυχημένης διαχείρισης της κατάστασης από τον Παπανδρέου και τον Παπακωνσταντίνου.

  2. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 16/07/2011 07:59:20

    Θα παρακαλούσα για τη μετάφρασή του εξαιρετικού κειμένου στα αγγλικά για να το ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΑΙΤ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΚ ενόψει της επίσκεψης της κυρίας Αμερικανίδας Υπουργού Εξωτερικών.

    Κάθετη εφόρμηση των ΗΠΑ επί των πετρελαίων μας. Η Ελλάδα διαμοιράζεται ερήμην της με κρυφά τελεσίγραφα. Πετρέλαια, φ/α για τις ΗΠΑ, αν ναι… τότε τα λοιπά φιλέτα (ενέργεια αιολικά, χρηματοπιστωτικά) ας τα πάρουν οι Γερμανοί. Θα απαντήσουν οι Πλατείες αύριο;

    Τα πολιτικά ψωμιά του, τελειώνουν πάντως, κάλεσε τους ρεπουμπλικάνους εντός 24 ωρών - 36 ωρών να έχουν υποβάλλει προτάσεις όσον το δυνατόν συναινετικές! για να λύσουν το πρόβλημα τους.
    Διαφορετικά χρεοκοπία!

    • manos avatar
      manos @ αλλενάκι 16/07/2011 09:08:41

      Καλημέρα,

      Θα γίνουμε ένα απέραντο εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας για τους Σάξονες και τους νορμανδούς.
      Ηδη εδώ στην Κρήτη έχουν αρχίσει να γεμίζουν φωτοβολταικά τους αγρούς και καλιεργήσιμες εκτάσεις.
      Φαντάσου να έρθουν και οι Γερμανούχτεν με τη βούλα του κράτους, τι θα γίνει. Θα ψάχνεις με το φανάρι να βρεις χωράφι για καλλιέργεια.
      Λες να είναι αυτή η ανάπτυξη του πασοκ?

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ manos 16/07/2011 15:16:23

        η Αγκέλα κάνει μουτράκια στον GAP γιατί ζηλεύει που αυτός έκλεισε ραντεβου στην άλλη κυρία πρώτα
        αυτός ήταν ο λόγος της μετάθεσης της σύσκεψης του Eurogroup την άλλη εβδομάδα

  3. STATHIS avatar
    STATHIS 16/07/2011 08:00:14

    Κανείς δε μπορεί ν' αμφισβητήσει , όμως , την ΕΜΜΟΝΗ του ΓΑΠ και των συν αυτώ , ΝΑ ΜΑΣ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΝ ΣΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ και μάλιστα με ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ χωρίς καν έλεγχο "αντοχής" της εφαρμογής τους , ΑΠ' ΟΠΟΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ !!

    *-Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΩΣ ............ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ - ΑΠΟΣΤΑΣΙΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΣΚΕΨΗ καθώς και ως ΜΑΚΡΟΠΝΟΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ .....!!
    *-Κάποιος πρέπει να τους πληροφορήσει ότι το αύριο ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΑΠ' ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ (και δεν έχει καμία σχέση μ' αυτό που φαντάστηκαν) (.)(-)

    *ex mea sententia .

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ STATHIS 16/07/2011 08:17:28

      αυτός βλαστημάει την ώρα και τη στιγμή που γεννήθηκε στον τόπο αυτό, είναι niggerized λευκός, μισεί την καταγωγή του και το λαό αυτό και επειδή αν δεν ήταν ΡΜ θα δούλευε σε γκέτο μαύρων -όπως έχει ο ίδιος δηλώσει- ακριβώς όπως και ο Ο. όταν ήταν φοιτητής, είπε να φέρει το Χάρλεμ και το Μπρονξ εδώ και να δολοφονείται 1 Έλληνας τη μέρα από αφρικανούς

  4. juliet avatar
    juliet 16/07/2011 08:17:59

    Ζωρζ Κλεμανσώ:''Η Αμερική είναι το μοναδικό έθνος στην ιστορία του κατά κάποιον θαυμαστό τρόπο πέρασε απευθείας απο τη βαρβαρότητα στον εκφυλισμό,χωρις να περάσει απο το συνηθισμένο ενδιάμεσο στάδιο του πολιτισμού.''
    Καλημέρα.

  5. sofia avatar
    sofia 16/07/2011 08:18:59

    ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΣ? ΤΟΥΣ ΡΕΠΟΥΜΠΛΙΚΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΟΜΙΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΡΤΕΛ, ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΝ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΜΙΣΘΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΑΓΡΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ? ΜΠΡΟΣ ΓΚΡΕΜΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΡΕΜΑ!

    • ZXSpectrum avatar
      ZXSpectrum @ sofia 16/07/2011 10:32:14

      Σοφία, νομίζεις έχει διαφορά; Το τραπεζικό λόμπι γύρω από τον Bush
      το κληρονόμησε ο obamias. Για τα μάτια του κόσμου είναι οι ψευτο-αλλαγές

  6. Χαμενος avatar
    Χαμενος 16/07/2011 08:35:41

    Πάντως ο Μπάμας μόνο παρορμητικός δεν είναι. Για να το λέει παραμονή της επίσκεψης Χίλαρι κάποιο σκοπό έχει. Μάλλον πρέπει να αναμένουμε και την συνέχεια.

  7. exomatiakaivlepo avatar
    exomatiakaivlepo 16/07/2011 09:34:51

    Obama: We are not Greece -Δεν είμαστε Ελλάδα !!!
    Δείτε το βίντεο
    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2011/07/blog-post_6705.html

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ exomatiakaivlepo 16/07/2011 12:39:47

      We are not Greece or Portugal...
      Μάτια έχεις, δεν αμφιβάλλω.
      Πιθανότατα όμως, έχεις ακουστικό πρόβλημα.

  8. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 16/07/2011 10:14:23

    Ο Ομπάμα μουσουλμάνος δεν είναι; ε φυσικά και δε θα γίνουμε σαν κι αυτούς

    • juliet avatar
      juliet @ ΕΥΑ 16/07/2011 10:23:18

      Χαχα,επειδή να γίνουμε μαύροι είναι αδύνατο ,σκέφτηκαν να μας μαυρίσουνε οικονομικά.

  9. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 16/07/2011 10:15:35

    Μόνο που δεν αναφερόταν ούτε στην γλώσσα μας, ούτε στην ιστορία μας (αλήθεια πόση σχέση έχει ο σημερινός κατεργάρης Έλληνας με τον λαμπρό αρχαίο πρόγονο--πόση σχέση έχει ο Γιώργος Παπανδρέου με τον Περικλή;)
    Μήπως ο Ομπάμα αναφερόταν απλά και μόνο στην σημερινή κατάντια μας;
    Δεν επιδιώκω να επαινέσω την «βάρβαρη» Αμερική. Την αυτογνωσία μας χρειάζεται να ενδυναμώσουμε. Που είμαστε ΣΗΜΕΡΑ; Τι κάνουμε;
    Θα μας βγάλουν από την στενωπό οι 58 χιλιάδες υπέροχες, εύηχες, γεμάτες νόημα, λέξεις που συνεισφέραμε στην Αγγλική γλώσσα; (Δυο μόνο παραδείγματα: thalposis= θαλπωρή, ή, πως να συγκρίνει κανείς το nostalgia με το homesickness.)
    Χθες φίλος του ANTINEWS μας θύμισε τους στίχους του ποιήματος του Κώστα Βάρναλη «Οι Μοιραίοι» που καταλήγει:
    "δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα,
    προσμένουμε ίσως, κάποιο θάμα "
    Σας αφιερώνω, κ. Ροδινέ, την απαγγελία του Μάνου Κατράκη:
    http://www.youtube.com/watch?v=X2_ylSXTWSE&feature=related

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ StarPowerNone 16/07/2011 14:28:09

      SPN
      Προφανώς και αναφερόταν στην οικονομία, αλλά όταν λες δεν "είμαστε Ελλάδα", η Ελλάδα δεν είναι μόνο η οικονομία.
      Για τους αμερικανούς η οικονομία μας είναι και δικαίως ένα ασήμαντο οικονομικό μέγεθος.
      Είναι όμως πολύ σημαντική για πολλά άλλα.
      Εχω σπουδάσει στην Αμερική, έχω ζήσει 15 χρόνια εκεί. Κάτι ξέρω.
      Επομένως, η φράση δεν "είμαστε Ελλάδα" είναι έντονα απαξιωτική και αυτό επισημαίνω.
      Τίποτα λογότερο, τίποτα περισσότερο.

      • StarPowerNone avatar
        StarPowerNone @ Κώστας Ροδινός 16/07/2011 15:01:54

        Κύριε Ροδινέ,
        Ελπίζω να μην πήρατε το σχόλιό μου προσωπικά. Εκτιμώ ιδιαίτερα τις αναλύσεις σας και σέβομαι την άποψή σας στο συγκεκριμένο θέμα. Επιτρέψτε μου, όμως, να ερμηνεύσω διαφορετικά την αναφορά του Μπαράκ Ομπάμα στην Ελλάδα. Είναι καλλιεργημένος και έμπειρος πολιτικός και δεν νομίζω ότι θα προσέβαλε αναίτια μια ομάδα ψηφοφόρων του ένα χρόνο πριν τις επόμενες εκλογές. Κάτι λίγα ξέρω και εγώ, έχοντας σπουδάσει και εργαστεί εκεί για περίπου 30 χρόνια. (Μπορεί και να έχουμε γνωριστεί.)
        Η ουσία βρίσκεται όμως στο τι κάνουμε εμείς για μας και όχι τι λένε για μας οι άλλοι, είτε μας απαξιώνουν, είτε μας επαινούν.
        ΜΦΧ,
        SPN

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ StarPowerNone 16/07/2011 15:39:28

          Aγαπητέ,
          δεν προσωποποιώ τις διαφωνίες μου με κανένα.
          Αλλωστε το οξυγόνο του διαλόγου είναι η διαφωνία, αλλιώς δεν προχωράει η συζήτηση.
          Δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα.
          Εχω μάθει να σέβομαι όλες τις απόψεις. Και, όπως έλεγε και ο μέγας Κωνσταντίνος Τσάτσος, έχω μεγαλώσει πια αρκετά "δεν πιστεύω σε κανένα πλεονέκτημά μου!!!"

          • Φακ Κωστας avatar
            Φακ Κωστας @ Κώστας Ροδινός 16/07/2011 23:00:11

            Αυτό το λέτε συνέχεια κ. Ροδινέ...Πόσο είστε δηλαδή? μεγαλύτερος και από τον Μητσοτάκη?

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Φακ Κωστας 16/07/2011 23:20:17

            E, όχι και μεγαλύτερος από τον Μητσοτάκη!
            Ούτε καν μεγαλύτερος από τη Θεοδώρα!

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ StarPowerNone 16/07/2011 14:41:07

      Ελληνες και ελληνοφωνοι εχουν αναμιχθεί
      οταν ακουω 'σημερινό κατεργάρη Έλληνα' - σκεφτομαι ελληνόφωνος

      • StarPowerNone avatar
        StarPowerNone @ rally monkey 16/07/2011 15:18:29

        Ορθή η διόρθωση, ευχαριστώ.
        Υπάρχουν και σήμερα πάρα πολλοί αυθεντικοί Έλληνες και Ελληνίδες. Αυτές και αυτοί μας κρατούν ακόμη όρθιους. Δυστυχώς δεν είναι οι κρατούντες.

  10. anagnostopoulos panagiotis avatar
    anagnostopoulos panagiotis 16/07/2011 10:27:13

    Από το http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2383.aspx
    Όταν «υποκλίνεται» κανείς, συνήθως χάνει ακόμη και τα ενδεχόμενα πλεονεκτήματα του. Η πρόσφατη ψήφιση του μεσοπρόθεσμου, ήταν ακριβώς αυτό που επιβεβαίωσε το μεγάλο κίνδυνο χρεοκοπίας μας στους δανειστές μας. Απλούστερα συμπέραναν ότι, εάν κάποιος είναι τόσο ανόητος, ώστε να νομίζει ότι έτσι θα σωθεί, τότε θα χρεοκοπήσει σίγουρα.

  11. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 16/07/2011 11:23:05

    Όσο για καλά λόγια από τους Αμερικανούς για τον πολιτισμό μας και την συνεισφορά μας στην Αμερικανική Δημοκρατία … τα ακούμε τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο με περισσή γενναιοδωρία. Δείτε την φετινή Διακήρυξη του Ομπάμα για την επέτειο της Ελληνικής Ανεξαρτησίας:
    http://www.whitehouse.gov/the-press-office/2011/03/24/presidential-proclamation-greek-independence-day-national-day-celebratio
    Και παρατηρείστε τον αυτοθαυμασμό, την ‘έκσταση’, την ‘αποχαύνωση’ των ‘προεστών’ της Ελληνικής Ομογένειας στον Λευκό Οίκο που άκουγαν τους επαίνους.
    http://www.youtube.com/watch?v=ovnWIIQ02uc
    Πόσο βοηθηθήκαμε από όλα αυτά; Πόσο άλλαξε η κατάστασή μας; Πόσο καλύτερο έγινε το μέλλον των παιδιών μας;
    Οι άλλοι, Αμερικανοί, Ευρωπαίοι, Γερμανοί, Γάλλοι … παπαγάλοι νοιάζονται μόνο για τα δικά τους. Εμείς πρέπει να πάρουμε πάνω μας την ‘σωτηρία’ μας. Η ευθύνη είναι πρώτα ατομική, αλλά πολύ περισσότερο συλλογική. Τι θετικό, πρακτικό μπορούν να κάνουν οι πέντε, δέκα, εκατό … συνδρομητές και συζητητές του ANTINEWS, ώστε να βελτιωθεί η κατάστασή μας; Η άγονη κριτική και η γκρίνια αποτελούν άστοχη κατανάλωση ενέργειας και δημιουργικότητας. Δυστυχώς.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ StarPowerNone 16/07/2011 20:37:17

      Δεν δίνουμε σημασία ούτε στα καλά, ούτε και στα κακά. Όλα είναι για κατανάλωση. Οι πράξεις μας ενδιαφέρουν, και οι πράξεις τους μας έχουν βλαψει ώς έθνος στο παρελθόν αλλά και στο παρόν. Ας μην απαριθμίσω τα έργα των "συμμάχων" εναντίον μας.

  12. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 16/07/2011 11:45:29

    Ευτυχώς που η Ελλάδα δεν είναι , ακόμα - ακριβώς , όπως : ¨Υβέτ- Αμερική¨ ...

    http://www.youtube.com/watch?v=zokApY1Rxfg

    Είδομεν τα παιδιά δουλεύουν αέναα...

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ ΝΤΑΝΤΟΝ 16/07/2011 14:44:04

      ..δε μπορεί, δεν συμβαινουν αυτα

  13. φωνη avatar
    φωνη 16/07/2011 11:55:12

    Αφού τα λέει ο Πρωθυπουργός μας αυτά και μας προσβάλει (διεφθαρμένη χώρα ) και μεις ακόμα τον έχουμε Πρωθυπουργό. Ο ίδιος ο Πρωθυπουργός μας δυσφημίζει και δεν τον απολύουμε....φαινόμαστε σα να μην έχουμε ίχνος αξιοπρέπειας καμία περηφάνια.

    Δίνουμε το δικαίωμα να μας προσβάλουν......δυστυχώς.

  14. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 16/07/2011 11:58:17

    Όταν δε σεβόμαστε εμείς τον εαυτό μας γιατί να μας σεβαστούν οι άλλοι.
    Όταν εμείς με τις καθημερινές μας πράξεις δείχνουμε ότι δεν αγαπάμε αυτόν τον τόπο, γιατί να μας αγαπούν.
    Αν οι Έλληνες ξέραμε την ιστορίας μας και τη μετουσιώναμε σε πραγματικό καθημερινό βίο, δε θα μας ενοχλούσαν τα λόγια κανενός.
    Αν δεν ήμασταν περήφανοι μόνο για το παρελθόν μας αλλά πασχίζαμε με τον ίδιο ζήλο και για το παρόν έχοντας κατά νου τη ρήση του Θεμιστοκλή "Ουκ εα με καθεύδειν το του Μιλτιάδου τρόπαιον" σκεφτείτε πως θα ήταν η σύγχρονη Ελλάδα.
    Αν προσπαθούσαμε να δημιουργήσουμε πρωτογενή σκέψη έχοντας καταυγαστή το Ελληνικό Φως και την Ελληνική Γραμμή και δε μηρυκάζαμε σαν μαιμούδες κάθε ξενόφερτη ιδέα, δε θα είχαμε φτάσει σήμερα σε αυτό το χάλι.
    Εμένα με ενοχλεί περισσότερο η καθημερινή συμπεριφορά μας έναντι της πατρίδας μας και πολύ λιγότερο τα λόγια του οποιουδήποτε ανιστόρητου ξένου ηγέτη. Ξέρω πολύ καλά ότι στις ΗΠΑ υπάρχουν άνθρωποι που γνωρίζουν ιστορία και αγαπούν την Ελλάδα πολύ περισσότερο από πολλούς σύγχρονους συνέλληνες.

    • Aris avatar
      Aris @ Γιάννης Φαίλτωρ 16/07/2011 13:25:19

      Αφού τους ξέρεις πάρτους τηλέφωνο για να ψηφίσουν ξανά μπάμια... Το τι κάνουμε εμείς στη χώρα μας, είναι δικό μας θέμα. Αυτοί ποιοι είναι που θα μας κρίνουν; Ενοχλήσαμε φίλε μου ποτέ κανέναν; Κατακτήσαμε τον κόσμο με τη γνώση και τον πολιτισμό μας και αυτοί τον κατακτούν με βόμβες και πυραύλους. Εμείς θα πρέπει να τους κρίνουμε και να τους κατακρίνουμε. Εάν εσύ θέλεις να ζητήσουμε και συγνώμη, ε, τότε λυπάμαι αλλά αμερικανίζεις... επικίνδυνα!

  15. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 16/07/2011 12:19:39

    ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΟΜΠΑΜΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΕΝΤΟΝΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΑΚΟΥΓΑ ΤΟΝ ΑΝΤΡΕΑ!
    ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΟΥΣ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟΣΤΟ 70-80% ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΤΙΣ ΨΑΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΩ... ΑΝ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ...
    ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟ-ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΕΞΗΓΗΣΑ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ '80 ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΥΧΗΘΗΚΑ ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ!!!

  16. EΛΛΗΝΑΣ avatar
    EΛΛΗΝΑΣ 16/07/2011 12:20:56

    H φράση του Ομπάμα ηχεί απαξιωτικά όταν έχει σημείο αναφοράς την οικονομία. Αλλά αν το πεδίο αναφοράς ήταν ο πολιτισμός και η τέχνη τότε είναι προφανές ότι η Αμερική βρίσκεται αρκετά πίσω. Διπλή ανάγνωση λοιπόν στα λεγόμενα του Μπάμια.

  17. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 16/07/2011 12:38:16

    “Δεν είμαστε Ελλάδα ούτε Πορτογαλία», είπε ο Ομπάμα. Θα σκεφτόταν ίσως να προσθέσει Ιρλανδία, Ιταλία κτλ, αλλά υπάρχει και η οικονομία του λόγου.
    Αλλά δεν το γράφετε όλο, φίλοι του antinews, για ευνόητους λόγους: Δεν σας συμφέρει η ακριβολογία.
    Σορτάρετε σορτάρετε, στο τέλος κάτι θα μείνει.
    Τελικά είστε ανυπόφοροι και αδιόρθωτοι: Φοβάμαι πιά μήπως η αρρώστεια σας δεν είναι μόνον κομματο-σκυλισμός αλλά κάτι ακόμα χειρότερο (υπάρχει και χειρότερο).
    Ως εδώ, και μη παρέκει.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ο Θείος 16/07/2011 14:37:41

      Θείε,
      ίσως είναι η πρώτη φορά που θεωρώ το σχόλιο σου, λία επιεικώς απαράδεκτο.
      Για να το πω αγγλιστί, you blow things out of proportion.
      Εξηγούμαι.
      Ξέρω ακριβώς τι είπε ο Ομπάμα, αλλά εγώ δεν μπορώ να γράψω για λογαριασμό της Πορτογαλίας.
      Αν θιγούν οι Πορτογάλοι, ας διαμαρτυρηθούν.
      Η Ελλάδα είναι το θέμα, αν θέλουμε να προσθέσουμε καμιά δεκαριά για ξεκάρφωμα μπορούμε να το κάνουμε.
      Και παντού επικοινωνιακά πέρασε το όνομα της Ελλάδος,
      Ο Ομπάμα δεν θα ανέφερε ποτέ την Ιρλανδία γιατί ένας από τους προγόνους έλκει απ΄εκεί την καταγωγή.
      Αν ήθελε, επομένως, να κάνει μια σύγκριση σε επίπεδο οικονομίας η λογική αναλογία θα ήταν η Ιταλία.
      Ομως, αυτή τη δεδομένη χρονική συγκυρία η Ελλάδα είναι το βολικό θύμα.
      Πουλάει η αρνητική δημοσιότητα.
      Και δαχτυλοδείχνεται ως το προς αποφυγή παράδειγμα.
      Θεωρώ, λοιπόν, την αναφορά του στην Ελλάδα προσβλητική.
      Ολα τα άλλα που αναφέρεις είναι εκ του περισσού και δεν υποννοώ τον γνωστό Περισσό.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Κώστας Ροδινός 16/07/2011 15:18:54

        "στέλνει τη μπάλα στην εξέδρα" ελληνιστί...
        πάγια τακτική του αποπροσανατολισμού...

    • B.Κ.Σ. avatar
      B.Κ.Σ. @ Ο Θείος 16/07/2011 15:30:10

      STGM, μη διανοηθείς να σταματήσεις να γράφεις στο Αντινέα....

  18. Αντρίκος avatar
    Αντρίκος 16/07/2011 12:53:04

    Σίγα ρε, δηλαδή μόνο οι Ελλήνες πρόσεφεραν στον πολιτισμό.Τόσοι άλλοι αρχαίοι λαοί θα ξεχαστούν.Δύστυχως η σκατό-δυτική κουλτούρα έχει κάποιες θεωρητικές βάσεις στους αρχαίους Έλληνες.Όμως η Αμερική επηρεάζει σήμερα τον παγκόσμιο πολιτισμό όσο καμιά άλλη χώρα.Αναρωτιέμαι πόσες αμερικάνικες λέξεις χρησιμοποιούμε, πόσα αμερικάνικα προιόντα καταναλώνουμε, τι ρούχα φοράμε και τι ταινίες βλέπουμε.

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ Αντρίκος 16/07/2011 16:22:55

      Δεν υπάρχουν αμερικάνικες λέξεις, υπάρχουν αγγλικές λέξεις... (οι οποίες προέρχονται από τα ελληνικά, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).

      • Αντρίκος avatar
        Αντρίκος @ Γιώργος1 16/07/2011 19:05:14

        Πρόσεχε φίλε, όλες οι αγγλικές λέξεις προέρχονται από τα ελληνικά(ε τότε δεν είναι γερμανογενείς γλώσσα είναι ελληνογενείς!)
        Απλά ακου πόσες αγγλικές λέξεις χρησιμοποεί ο νεοέλληνας.

  19. ΒΟΥΤΣΙΝΑΣ avatar
    ΒΟΥΤΣΙΝΑΣ 16/07/2011 12:53:21

    αγαπητέ σε ποιον πλανητη ζειτε ;
    εχετε δει η ακουσει τους απογονους των τιτανων της τρισχιλιετους σκεψεως να συνδιαλεγωνται ή να συπεριφέρωνται;

  20. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 16/07/2011 13:14:26

    Ο Ομπάμιας καλά θα κάνει να μην ασχολείται με την ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ. Η Πατρίδα μας , Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ είναι δική μας και θα την υπερασπιστούμε και θα την μεγαλώσουμε με κάθε ΘΥΣΙΑ όταν έρθει η ώρα.
    .....ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΡΑΝΙΔΟΣ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΜΟΥ......

  21. Aris avatar
    Aris 16/07/2011 13:20:08

    Αν η κυβέρνηση είχε @ρχι@δι@ θα έπρεπε να ακυρώσει την επίσκεψη της Χίλαρι. Να βγάλει ανακοίνωση και να απαιτήσει συγνώμη από τον μπάμια. Αλλά από τον υποτελή τζέφρι τι μπορεί να περιμένει κανείς... Θυμήθηκε ο αθεόφοβος να καλέσει τον Πούτιν μετά τις αποκαλύψεις του Σαββίδη! Τρικυμία εν κρανίο ή πανικός στο ίσωμα; Αναμφίβολα έχουμε την πιο επικίνδυνη κυβέρνηση των τελευταίων δεκαετιών... Έπρεπε να είχαν φύγει χθες.
    *Όσοι έχουν βάλει στο στόμα τους την Ελλάδα και έχουν αναφερθεί απαξιωτικά τους έχει φάει μαύρο φίδι... Το 'πιασες μαύρη μπάμια;

  22. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 16/07/2011 13:45:24

    Obama In Turkey "We Do Not Consider Ourselves A Christian Nation"
    http://www.youtube.com/watch?v=QIVd7YT0oWA

  23. tiramola avatar
    tiramola 16/07/2011 13:58:43

    Κώστα είναι εμφανές από την ομιλία του ότι όταν έκανε αναφορά στην Ελλάδα στο μυαλό του δεν είχε το ιστορικό της παρελθόν αλλά το χρεωκοπημένο οικονομικά παρόν της.
    Άποψή μου είναι, ότι αυτά τα "πατριωτικά" δεν βοηθάνε γιατί παρασύρουν το μυαλό σε σκέψεις ανούσιες απομακρύνοντάς το από την πραγματική διάσταση των πραγμάτων.
    Έχει καλές προθέσεις ο εγγονός του μπαρμπα Θωμά.
    Λάβε υπόψιν σου ότι το Tea Party παραμονεύει και πόσο άσχημη εξέλιξη για όλο τον πλανήτη θα ήταν να αναλάβουν την εξουσία της στρατιωτικής αυτής υπερδύναμης σε περίοδο οικονομικής κρίσης φανατικά θρησκευόμενοι εθνικιστές και φίλοι των πλουσίων.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ tiramola 16/07/2011 22:46:53

      tiramola,

      You are very wrong about the Tea Party!! It is comprised of ordinary citizens who have had it with Obama (does it ring a bell?)!! Personal experience talking. . .

  24. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 16/07/2011 14:03:06

    Πάμπολλες φορές η κυβέρνηση των ΗΠΑ,μέσω των στελεχών της,έχει ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ τη χώρα μας...Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς....Από που ν'αρχίσει κάποιος και που να τελειώσει....Πάντως,η φράση Κίσινγκερ,που είχε λεχθεί στη Ελβετία το 1994,τα έλεγε ΟΛΑ....Ας την επαναλάβω:''Ο ελληνικός λαός είναι δυσκολοκυβέρνητος και γι'αυτό πρέπει να τον πλήξουμε βαθιά στις πολιτισμικές του ρίζες.Εννοώ να πλήξουμε τη θρησκεία,τη γλώσσα,τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα,ώστε να εξουδετερώσουμε κάθε δυνατότητά του ν'αναπτυχθεί,να διακριθεί,να επικρατήσει,για να μην μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια,στην Ανατολική Μεσόγειο,στη Μ.Ανατολή,σε όλη αυτή τη νευραλγική περιοχή για μας,για τη πολιτική των ΗΠΑ''.

    • StarPowerNone avatar
      StarPowerNone @ Komis Montechristo 16/07/2011 14:24:29

      Μήπως το έκαναν ήδη σε κάποιο βαθμό;
      Δείτε αυτό το τρομακτικό βίντεο:
      http://www.youtube.com/watch?v=-IaMo1BtR0o&feature=player_embedded

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ Komis Montechristo 16/07/2011 14:25:52

      Και συμπληρώνω με κάτι ακόμα.Η φράση Κίσινγκερ ελέχθη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ και,απ'ότι ενθυμούμαι,την ξεστόμισε σε συνέδριο.Βέβαια,προσπάθησε ο ίδιος να την διαψεύσει,μετά το τέλος της ομιλίας του,και καταβλήθηκε κάθε δυνατή προσπάθεια και από άλλους να την ανασκευάσουν,αλλά αυτό δεν κατέστη δυνατό....

  25. LamprosM avatar
    LamprosM 16/07/2011 14:18:13

    Ας του εξηγησει καποιος του Ο-μπαμια πως εδω που ειμαστε μας εφερε ενας μυστακιοφόρος καραφλας γεννηθεις εις Minnesota. Τελευταια φορα που κοιταξα η Minnesota δεν ηταν Ελλαδα

  26. Κυαίστωρ avatar
    Κυαίστωρ 16/07/2011 14:24:02

    Συγνώμη αν κάνω λάθος, αλλά απο πουθενά δεν τεκμαίρεται πως ο πρόεδρος των ΗΠΑ αναφέρθηκε στην Ιστορία της Ελλάδας, η αποστροφή του λόγου του ήταν καθαρά με γνώμονα το παρόν και την οικονομική κατάστασή μας.
    Και σε τελική ανάλυση μόνοι μας καταστρέψαμε την όποια εικόνα μας στο εξωτερικό, αλλά πάντοτε μας φταίνε οι "άλλοι".
    Διαβάζω για ενέργειες ακύρωσης της επίσκεψης Κλίντον, διαβήματα διαμαρτυρίας, ενέργειες των ομογενών, μαύρισμα του Ομπάμα στις επόμενες προεδρικές εκλογές και ούτω καθεξής.
    Αστεία πράγματα, μια ζωή με την παρόρμηση που διακρίνει τον Έλληνα.

    • MatrixRevolutionEra avatar
      MatrixRevolutionEra @ Κυαίστωρ 16/07/2011 15:06:03

      Φυσικά. Δικαίως οι κυβερνώντες μας θεωρούν πόπολα. Τους δώσαμε κάθε δικαίωμα. Καιρός να τους το αφαιρέσουμε. Μπορούμε;

  27. Κυαίστωρ avatar
    Κυαίστωρ 16/07/2011 14:37:21

    Όχι μόνο αυτός...

    Την έφερε κάποιος που είπε πως η Κύπρος "κείται μακράν"
    Την έφερε κάποιος που θα πετούσε έξω τις Βάσεις
    Την έφερε κάποιος που επέμενε πως το Μακεδονικό θα ξεχνιόταν σε 10 χρόνια
    Την έφερε καποιος που ευχαριστούσε τις ΗΠΑ
    Την έφερε ένας χοντρός κουρασμένος
    Και τέλος την πηγαίνει πιο βαθιά αυτός που ανέφερες...

    • MatrixRevolutionEra avatar
      MatrixRevolutionEra @ Κυαίστωρ 16/07/2011 15:02:55

      Κι αυτούς κάποιοι τους ψήφισαν.
      Γιατί απαιτείτε από τον Ομπάμα να ξέρει Ελληνική ιστορία; Εδώ εμείς δεν ξέρουμε. Γιατί απαιτείτε από τον Ομπάμα να μας σέβεται; Εδώ εμείς δεν σεβόμαστε τον εαυτό μας. Σαν τα ορφανά είμαστε που δεν ξέρουμε από που προερχόμαστε και επομένως αισθανόμαστε μειονεκτικά.
      Αν ξέραμε τι μας γίνεται τόσα χρόνια αυτοί που προανέφερες και άλλοι τόσοι ελληνόφωνοι στην καλυτερη θα καθαρίζαν τουαλέτες. Πως θα αλλάξει η Ελλάδα αν δεν αλλάξει ο Έλληνας;

      • Κυαίστωρ avatar
        Κυαίστωρ @ MatrixRevolutionEra 17/07/2011 01:26:05

        Συμφωνώ απόλυτα.

  28. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 16/07/2011 14:39:02

    Μόνοι μας λερώνουμε τη φωλιά μας, πάντοτε.
    Παράλογο πάθος, ασυγκράτητος κομματισμός, και η λογική σε μόνιμη ύπνωση...

  29. lornion avatar
    lornion 16/07/2011 15:16:48

    τι το ήθελε το παράδειγμα ο Πρόεδρος?

  30. athamas avatar
    athamas 16/07/2011 15:19:27

    Μάλλον πρέπει να μας απασχολεί το ότι γίναμε το κακό παράδειγμα και όχι το ότι μας χρησιμοποιούν ως τέτοιο .Το κατρακύλισμα το οφείλουμε αποκλειστικά σε τρεις οικογένειες που κυβέρνησαν την Ελλάδα τα τελευταία εξήντα χρόνια! Όταν ο πρόεδρος της ισχυρότερης χώρας αναφέρεται στην Ελλάδα, ξεκάθαρα εννοεί την σημερινή Ελλάδα, που χάρη σε όλους αυτούς και στην εκκλησία της που με δόλιες και εκβιαστικές ενέργειες οι οποίες κατά δήλωση του Μίκη, ανάγκασε όλους μας να φέρνουμε χριστιανικά ονόματα και όχι Ελληνικά, μας στέρησε το ιστορικό μας παρελθόν, στερώντας μας σήμερα ένα από τα βασικά και σε οικονομικό μέγεθος δικαίωμα, αυτό των πνευματικών δικαιωμάτων , , σε αντίθεση με τα πνευματικά δικαιώματα που πληρώνουμε αφειδώς όλοι μας σε εικόνα και ήχο, ακόμα και όταν πίνουμε τον καφέ μας σε ένα υπαίθριο καφενείο . Και έπεται συνέχεια ….

  31. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 16/07/2011 15:33:09

    (πολιτικοί) Βίοι παράλληλοι:

    "They’re going to cut back the bone and they’re going to keep the fat, basically. They’re going to try to panic the population into acquiescing in a Dem0cratic Ρarty sellout by cutting back payments to the people...while making sure that they pay the Ρentag0n, they pay the f0reign aid, they pay Wall Street." Michael Ηudsοn

  32. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 16/07/2011 16:39:44

    Καλησπέρα Κώστα. Κέντησες. Δωρικός και απόλυτα πειστικός...

  33. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 16/07/2011 17:08:17

    Το ψάρι βρωμάει απ' το κεφάλι λέει ο Λαός μας. Κι ο Μπάμιας αποδυκνείνει γιατί οι Αμερικάνοι εκτός από αγεωγράφητοι (κυρήξανε τον πόλεμο στο Αφγανιστάν ενώ στην ουσία δεν είχαν ιδέα που βρίσκεται στο χάρτη!) είναι κι ανιστόρητοι.

  34. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 16/07/2011 18:16:34

    Αγαπητέ Κώστα Ροδινέ, τους έδωσες την απάντηση που τους πρέπει και που θέλαμε να τους δώσουμε όλοι οι Έλληνες. Βέβαια δεν είναι καθόλου τυχαίο, το ότι αυτά τα ξεστόμισε τώρα που στέλνει τη Χίλαρυ ταξιδάκι στο φιλόξενο τόπο μας. Σε ένα άλλο άρθρο εδώ στο antinews, εκφράζεται η απορία του τί άραγε να κομίζει η αμερικανίδα, με την επίσκεψή της εδώ. Εικάζω πως πέραν των γνωστών απαιτήσεων του παγκοσμίου δυνάστη, θα κομίζει ασφαλώς και την επιβράβευσή τους προς τον ΓΑΠ και την κουστωδία του, για τις υπηρεσίες του και την προσήλωσή του στην παγκόσμια διακυβέρνηση!
    Το ζήτημα είναι το τί θα κομίζει στη ετέρα φιλενάδα τους και αρχηγό της ΔΗΣΥ, που παρ’ όλες τις υπηρεσίες που τους προσέφερε ως ΥΠ.ΕΞ και ως υπονομεύτρια του πρωθυπουργού της, οδεύει με ταχύτητα 1,5%, στη ΔΥΣΗ της! Θα είναι άραγε επίπληξη που δεν κατάφερε να καταστεί η εναλλακτική τους λύση, ή θα είναι μια νέα εκδήλωση συμπαράστασης προς τον απέλπιδα αγώνα που δίνει εναντίον του Αντώνη;
    Άμα θέλει ας έρθει να μας ρωτήσει, γιατί οι Έλληνες έχουμε μακραίωνη ιστορία ως Έθνος που δεν συγκρίνεται με τη δική τους. Αυτοί μπορεί να απέκτησαν κράτος, αλλά δεν θα γίνουν ποτέ έθνος! Μια πολυεθνική σε οικονομική ευρωστία και τίποτα παραπέρα!
    Το δικό μας δυστύχημα είναι πως δεν έχουμε ηγέτες να υπερασπιστούν τον πλούτο του τόπου μας και την ιστορία μας. Και επειδή εδώ και ενάμισυ χρόνο υπάρχει κάποιος που τους βγάζει γλώσσα, θα συντηρήσουν με νύχια και με δόντια τα δικά τους φερέφωνα.

  35. Γιάννης Κ. avatar
    Γιάννης Κ. 16/07/2011 18:49:49

    Η μεσαία δεσποινίς επιβεβαιώνει πλήρως τον ισχυρισμό του Ομπάμια Ντάλτον.

  36. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 16/07/2011 22:43:40

    Κ. Ροδινέ,

    Ὁ Ἀμερικανικός λαός ἀμφιβάλλει ἄν εἶναι citizen BY BIRTH!!
    www. patriotactionnetwork.com, a very interesting site with revealing videos. . .

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Φωτεινή 16/07/2011 23:27:35

      Αγαπητή Φωτεινή, χαίρε!
      Ειλικρινώς ουδόλως μ' ενδιαφέρει αυτό.
      Ομως, μετά τον junior, ο Ομπάμα είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει μια καινούργια Προεδρία.
      Πολύ φοβούμαι οτι το μεγαλύτερο επίτευγμά του θα είναι η διαμάχη του με τη Γερουσία για την αύξηση του ...χρέους.
      Αν είναι δυνατόν να απειλεί οτι δεν θα έχουν λεφτά για καταβολή μισθών.
      Η υπερδύναμη...

  37. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 17/07/2011 01:25:02

    ε σιγά τοτε...άλλοι σε αυτή την ηλικία παντρεύονται...

  38. yiannos avatar
    yiannos 17/07/2011 01:59:48

    Η απαρχή της δημιουργίας των ΗΠΑ ήταν πράγματι το 1776. Ο Ροδινός παραλείπει να επισημάνει ότι η απαρχή της Ελληνικής Δημοκρατίας ήταν το 1830. Και τα δυο κράτη (όπως και οι λαοί τους) βίωσαν συγκλονιστικές ιστορικές διαδρομές. Σήμερα βρίσκονται σε σαφώς διαφορετική κατάσταση και είναι γνωστό ποιοι είναι πίσω (σε όλα τα θέματα, ναι κύριε Ροδινέ, και στον πολιτισμό).

    Με προβληματίζει που ακόμα και σήμερα, άνθρωποι όπως τον κύριο Ροδινό εξακολουθούν να είναι όμηροι πεποιθήσεων βγαλμένων από τα πιο βολικά παραμύθια.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ yiannos 17/07/2011 08:30:52

      Για να είμαι ειλικρινής , προτιμώ να είμαι "όμηρος πεποιθήσεων βγαλμένων από τα πιο βολικά παραμύθια", τούτο γιατί αυτά τα "βολικά παραμύθια", παντού και πάντα ήταν συστατικά της συνείδησης των λαών.
      Εχοντας δε ζήσει πολλά χρόνια στις ΗΠΑ είμαι σε θέση να γνωρίζω τα δικά τους ...βολικά παραμύθια.
      Αλλά μάλλον δεν θα αντιληφθήκατε την ουσία της ανάρτησης, οπότε τα βάζουμε με τον αρθρογράφο!
      Είναι πάντοτε ο εύκολος δρόμος.
      Την ...θερμή μου καλημέρα...

  39. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 17/07/2011 09:00:11

    Οι Αμερικανοί θα μας καταστρέψουν με τους προδότες που μας κυβερνούν.

  40. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 17/07/2011 11:40:14

    Ο λαός Ελληνικός λαός λέει μια παριμοία που την άκουγα τακτικά από τον πατέρα μου
    Όλοι οι σκύλοι μια γενιά.

  41. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 17/07/2011 11:57:37

    Κ. Ροδινέ,

    Ἐάν ἀμφισβητοῦν τό νόμιμο τῆς ἐκλογῆς του στήν προεδρία πῶς εἶναι δυνατόν νά δίνουν βάση σέ ὅτι ἀνοησία δηλώνει; Πολύ ἀμφιβάλλω ἄν ἡ πλειοψηφία τοῦ Ἀμερικανικοῦ λαοῦ ἀσχολεῖται μέ τίς δηλώσεις τοῦ Ὀμπάμα συμπεριλαμβανομένης καί "Δέν εἴμαστε Ἑλλάδα." Μόνο ἡ οἰκονομική ἐλίτ ἀσολεῖται μέ παρόμοιες δηλώσεις. . .

    Ὁ Ὀμπάμα εἶναι ὁ γαπ τῶν ἨΠΑ, take my word for it!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Φωτεινή 17/07/2011 12:18:58

      Eπ' αυτού μάλλον θα συμφωνούσα!!!

  42. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 17/07/2011 11:58:47

    "ἀσχολεῖται¨

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.