φωτο ΑΡΔΗΝ-ΡΗΞΗ
φωτο ΑΡΔΗΝ-ΡΗΞΗ
23/04/2014 20:24
του Γιώργου Καραμπελιά
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ: η επιτομή του εθνομηδενισμού

Το σκανδαλώδες «κόψιμο» της Σαμπιχά Σουλεϊμάν από τα ευρωψηφοδέλτια του Σύριζα σηματοδοτεί και μία ρεβάνς των απροκάλυπτα εθνομηδενιστικών κύκλων στο εσωτερικό του κόμματος.

Το σκανδαλώδες «κόψιμο» της Σαμπιχά Σουλεϊμάν από τα ευρωψηφοδέλτια του Σύριζα δεν αποτελεί παρά την τελική πινελιά στην ολοκλήρωση ενός ψηφοδελτίου, το οποίο σηματοδοτεί και μία ρεβάνς –ή αποκάλυψη;– των απροκάλυπτα εθνομηδενιστικών κύκλων στο εσωτερικό του κόμματος.

Διότι το ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ ήταν ήδη σκανδαλώδες –και απολύτως μονομερές ως προς την κύρια κατεύθυνσή του, τόσο ως άνοιγμα προς το εκσυγχρονιστικό ΠΑ.ΣΟ.Κ. όσο και ιδιαίτερα βεβαρυμμένο σε μια απολύτως εθνομηδενιστική κατεύθυνση. Οι παρουσίες ανθρώπων όπως ο Δημήτρης Χριστόπουλος, διαβόητο μέλος του ΚΕΜΟ (Κέντρου Ερεύνης Μειονοτικών Ομάδων) και απροκάλυπτου υποστηρικτή των Σκοπίων και των νατοϊκών επεμβάσεων στη Γιουγκοσλαβία˙ η παρουσία της πασίγνωστης ανανικής Σίας Αναγνωστοπούλου· η υποψηφιότητα του Σημιτογιωργακικού Στέλιου Κούλογλου, θα ήταν ήδη αρκετές, με το ειδικό βάρος τους και την κατεύθυνση την οποία σηματοδοτούν, για να σφραγίσουν αυτό το ψηφοδέλτιο. Όμως δεν έμειναν μόνον εκεί οι φωστήρες της πλειοψηφίας του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά ενέταξαν στο ψηφοδέλτιο και το αγαπημένο παιδί του ΓΑΠ, Κρίτωνα Αρσένη, που, όπως δηλώνει στο βιογραφικό του, υπήρξε «ο μόνος μη Τούρκος εργαζόμενος στο υπουργείο Οικονομικών της Τουρκίας» (σημειωτέον αυτή η επαγγελματική του δραστηριότητα δεν περιλαμβάνεται στο σημερινό του βιογραφικό το οποίο έχει αλλοιώσει) και ο Αντώνης Κανάκης, υπαρχηγός της Λούκας Κατσέλη, σημιτικός και υποψήφιος ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ, το 2004. Αυτοί ήρθαν να προστεθούν σε πολλούς άλλους γνωστούς και μη εξαιρετέους «αντιεθνικιστές», όπως ο Γιάννης Μηλιός, ο Δημήτρης Παπαδημούλης, και άλλοι ών ουκ έστιν αριθμός.

Διότι το ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ ήταν ήδη σκανδαλώδες –και απολύτως μονομερές ως προς την κύρια κατεύθυνσή του, τόσο ως άνοιγμα προς το εκσυγχρονιστικό ΠΑ.ΣΟ.Κ. όσο και ιδιαίτερα βεβαρυμμένο σε μια απολύτως εθνομηδενιστική κατεύθυνση.

Η προσπάθεια μιας φαινομενικής εξισορρόπησης αυτής της κυρίαρχης επιλογής, με την παρουσία και κάποιων διαφορετικών φωνών, όπως του Νίκου Ξυδάκη, της Πέπης Ρηγοπούλου ή της Σοφίας Σακοράφα, αποτελούσε τη στάχτη στα μάτια των αφελών. Ωστόσο, το έσχατο επιχείρημα όλων εκείνων των φίλων μας, που είτε συμμετέχουν, είτε ερωτοτροπούν με τον ΣΥΡΙΖΑ, ήταν η παρουσία –όντως εμβληματική– της Σαμπιχά Σουλεϊμάν, μιας Ρομά μουσουλμάνας που αντιστρατευόταν την πολιτική ενσωμάτωσης της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης στην Τουρκία, διακηρύσσοντας πως είναι Ελληνίδα και όχι Τουρκάλα μουσουλμάνα. Αυτή η υποψηφιότητα αποτελούσε την πέτρα του σκανδάλου για όλους τους υποταγμένους στην τουρκική πολιτική και τους κήνσορες του αντιεθνικισμού. Γι’ αυτό και έκαναν ό,τι μπορούσαν για να την εκδιώξουν από το ψηφοδέλτιο. Και το πέτυχαν. Διότι, όπως δήλωσε ο Δημήτρης Χριστόπουλος, που φαίνεται πως είναι αυτός που καθορίζει την πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ και όχι ο Τσίπρας, αυτός δεν μπορούσε να είναι συνυποψήφιος με μια υποψήφια που αρνείται ότι «η μειονότητα είναι ένα ενιαίο συμπαγές τούρκικο πράμα», και «δούλεψε» για να διωχθεί! Εξάλλου, προχθές μόλις, ο Κούλογλου επιτέθηκε στον φίλο του Σταύρο Θεοδωράκη, γιατί δεν υπερασπίστηκε όπως όφειλε τον Νίκο Δήμου, υποχωρώντας στον «λαϊκισμό», σε μια χώρα που ο Κούλογλου χαρακτήρισε σαν το «Ιράν της Ευρώπης»!

Έτσι, ολοκληρώθηκε μια πορεία αποκάλυψης του βαθειά ριζωμένου, στην ηγετική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ, εθνομηδενισμού, που δεν μπορεί να θεραπευτεί με την συχνή επανάληψη της λέξης «πατρίδα» από τον Τσίπρα. Εξάλλου, και ένας γνωστός προδότης –που κυβέρνησε, για κακή μας τύχη, και τη χώρα – μιλούσε συχνά-πυκνά για την «πατρίδα». Χρειάζεται ρήξη με τα κυκλώματα του εκσυγχρονισμού και του εθνομηδενισμού, τα οποία ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για την σημερινή κατάντια της χώρας και τα οποία αποδεικνύεται ότι είναι κυρίαρχα σε αυτό το κόμμα, γι’ αυτό και το εμποδίζουν να μεταβληθεί σε ηγεμονική πολιτική δύναμη.

Διότι, στην Ελλάδα της κρίσης, της πείνας των μνημονίων και του τσαλαπατήματος της αξιοπρέπειάς μας, από Δύση και Ανατολή, δεν μπορεί να υπάρξει αυθεντική αντιμνημονιακή δύναμη αν δεν είναι ταυτόχρονα πατριωτική. Και ακριβώς γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ αποπνέει αυτό το ισχυρό «άρωμα» του εθνομηδενισμού, δεν κατορθώνει να μεταβληθεί σε πραγματικά πλειοψηφική πολιτική δύναμη. Γι’ αυτό και δεν μπορεί να ξεκολλήσει από τα χαμηλά δημοσκοπικά ποσοστά, γι’ αυτό και είναι συνυπεύθυνος, όπως όλοι οι εθνομηδενιστές, για την γιγάντωση της Χρυσής Αυγής, διότι εγκαταλείπει τον πατριωτισμό και τα εθνικά συμφέροντα στη ρητορική των φασιστών.

Αν στην Ελλάδα υπήρχε σήμερα μια αντιμνημονιακή πατριωτική δύναμη, θα μπορούσε να συσπειρώσει την πλειοψηφία του λαού. Και αυτή η δύναμη δεν είναι ούτε μπορεί να γίνει ο ΣΥΡΙΖΑ. Και, πάντως, σε καμία περίπτωση δεν είναι το ευρωψηφοδέλτιό του.

Του Γιώργου Καραμπελιά στο ΑΡΔΗΝ ΡΗΞΗ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. dimitrios avatar
    dimitrios 24/04/2014 10:39:11

    Αυτούς τους Χριστόπουλους ρε παιδιά ποιος τους τοποθετεί καθηγητές στα πανεπιστήμια; Δεν αξιολογούνται πριν κατά πόσο μπορούν να προσφέρουν στην εθνική παιδεία; Δηλαδή έλεος με τον κάθε ανθέλληνα

    • Κράντωρ avatar
      Κράντωρ @ dimitrios 24/04/2014 20:24:29

      Τα ΑΕΙ βάσει του Συντάγματος έχουν την μορφή του ΝΠΔΔ και αυτοδιοικούνται. Η εκλογή καθηγητών γίνεται από επιτροπή καθηγητών και δεν λαμβάνονται υπ' όψιν κριτήρια όπως ο πατριωτισμός και η αφοσίωσις στο Έθνος. Με την Μεταπολίτευση ακολούθησε η « αποχουντοποίηση». Δεκάδες πατριώτες καθηγηταί απομακρύνθησαν αντικαθιστάμενοι κατά το πλείστον από μαρξιστάς. Εκεί ευρίσκεται η ρίζα του κακού. Προφανώς αγνοείτε την ατμόσφαιρα στα «ελληνικά» ΑΕΙ. Σαν τον Χριστόπουλο υπάρχουν εκατοντάδες. Ο υποψήφιος δήμαρχος του ΣΥΡΙΖΑ Σακελλαρίδης έχει στο ψηφοδέλτιο τον καθηγητή του Παντείου Νίκο Θεοτοκά και τον καθηγητή πολιτικής επιστήμης στο Παν.Κρήτης Γράβαρη Διονύση. Δεν γνωρίζω το έργο τους αλλά μπορώ να σας πω μετά βεβαιότητος ότι εμφορούνται ακριβώς με τις αυτές εθνομηδενιστικές αντιλήψεις με τον Χριστὀπουλο.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ dimitrios 28/04/2014 08:07:46

      Δεν πρέπει να υπάρχει στην Ελλάδα κανένας Τροτσκιστής- μέλος Συριζα, απόφοιτος ανώτατης σχολής, που να μην ανήκει σε κάποια βαθμίδα ΔΕΠ.

  2. Καβαλιώτης avatar
    Καβαλιώτης 24/04/2014 11:44:41

    Έξοχος Καραμπελιάς! Ορθοτομεί τον λόγον της αληθείας. Πόσο μόνος θα πρέπει να αισθάνεται αυτός ο αριστερός πατριώτης ...

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Καβαλιώτης 24/04/2014 12:19:17

      Σωστά, εξαιρετικό άρθρο. Αλλά, δυστυχώς, η αυτοαποκαλούμενη ως αριστερά, αρχηγική ομάδα γύρω και (ειδικά) πίσω από τον Τσίπρα, προτιμά να αγνοεί τους αριστερούς πατριώτες, για χάρη τουρκολάγνων, επαγγελματιών που βιοπορίστηκαν και έχτισαν καριέρες, επί μακρώ, με κεντρικό άξονα τον μισελληνισμό τους (συνομοταξίας Χριστόπουλου).

      • ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ avatar
        ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ @ roadrunner 24/04/2014 13:00:06

        Δηλαδή υπάρχουν και Αριστεροί Πατριώτες φίλε roadrunner? Σαν να λέμε και Χριστιανοί κομμουνιστές? Διότι η πλειοψηφία των σχολιαστών, τους θεωρεί Εθνομηδενιστές, έτσι, γενικά. Οπως λέμε Παοκτσήδες=Εαμοβούλγαροι. Τώρα εσύ μας βάζεις σε σκέψεις...

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 24/04/2014 14:27:18

          Ναι, όπως το έγραψα παραπάνω. Υπάρχουν αριστεροί πατριώτες. Μάλιστα ορισμένοι που εκτίθενται σε περιφερειακά ψηφοδέλτια, τώρα σίγουρα, στριμώχνονται άσχημα με τους πρωτοφανείς ανθελληνικούς χειρισμούς της ηγεσίας του Σύριζα, σε σχέση με τις υποψηφιότητες στη Θράκη..

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ roadrunner 24/04/2014 21:35:35

            Να παραιτηθούν roadrunner αν αισθάνονται πραγματικά πατριώτες.

        • Μικρασιάτης.. avatar
          Μικρασιάτης.. @ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 24/04/2014 14:30:50

          Αυτές τις (υποκριτικες) αναφορες στο ΠΑΟΚ, να τις πεις αλλου. Βρίσκεις αφορμή απ τις βλακιες που φωναζουν στα γήπεδα μερικοι οπαδοι, οι οποιοι είναι ένα μικρο ποσοστο του Ελληνικου πληθυσμου (κι εχουν καταναλωσει ουσιες πριν πανε γηπεδο) για να πεις την αηδια σου. Δλδ κι εμας τους ΑΕΚτζηδες μας θεωρουν ΤΟΥΡΚΟΥΣ, ολοι οι υπολοιποι Ελληνες ??? Προφανως όχι, οποτε αστα αυτά, γιατι απ οτι φαινεται εκει στο ΣΥΡΙΖΑ εχετε καψει λαδια....

          • Χρηστος avatar
            Χρηστος @ Μικρασιάτης.. 24/04/2014 16:45:32

            Μικρασιατη Δεξιος τα λεει αυτα για παοκ,

      • Καβαλιώτης avatar
        Καβαλιώτης @ roadrunner 24/04/2014 13:07:46

        Γι' αυτό και θα εισπράξει τα ανάλογα ...

    • βαγόνι avatar
      βαγόνι @ Καβαλιώτης 24/04/2014 12:44:17

      "μόνος"..; όχι βέβαια...απλά,υπο τις παρούσες συνθήκες, οι "όμαιμοι" είναι άστεγοι κομματικά...δεν πειράζει, καλύτερα, απολαμβάνουν την αυτονομία τους!

      • Καβαλιώτης avatar
        Καβαλιώτης @ βαγόνι 24/04/2014 17:51:09

        Μακάρι ...

        • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
          Θόδωρος 17.06.2014 @ Καβαλιώτης 24/04/2014 21:49:58

          Όχι μακάρι. Έτσι είναι! Ο ΑΣ έδωσε ελπίδα σε πολύ κόσμο με συνείδηση, αριστερούς και δεξιούς. Μακάρι να μην τους διεψεύσει..

  3. Μικρασιάτης.. avatar
    Μικρασιάτης.. 24/04/2014 12:09:28

    Σε ολο το φασμα της Ελληνικης παιδείας αρχίζουν και κυριαρχουν αυτοι που ΔΕΝ εχουν και πολύ μεγαλη ....''συμπάθεια'' στο Ελληνικο Εθνος. Αν μάλιστα γινει ο ΣΥΡΙΖΑ κυβερνηση, τα πράγματα θα γίνουν πολυ χειρότερα.... Ολη αυτή η κατασταση (με το ΣΥΡΙΖΑ να πηγαινει απ το 4% στο 24%) εχει προκυψει επειδή ένα πολυ μεγαλο μερος των διαχρονικων ψηφοφορων του ΠΑΣΟΚ, νομιζουν πως αν γινει Κυβερνηση ο ΣΥΡΙΖΑ θα εχουν ξανα της αποδοχες που ειχαν το 2009 και πριν. Πρεπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ καποιος να τους εξηγησει πειστικά ότι ΔΕΝ υπαρχει τετοιο ενδεχομενο. Από εκει και πέρα, για το ποσο ΑνθΕλληνες είναι οι περισσοτεροι υποψήφιοι του ΣΥΡΙΖΑ, δεν χρειαζεται να το συζητάμε. Είναι ξεκάθαρο σε όποιον εχει τη στοιχειώδη κρίση....

  4. Aegean times avatar
    Aegean times 24/04/2014 13:48:37

    Πάει και ο Καραμπελιάς, από την μία η ηλικία από την άλλη η όλη κατάσταση αλλού πατά και αλλού βρίσκεται. Μα κύριε Καραμπελιά μου όποιος τολμήσει σήμερα να δηλώσει εθνικιστής το λιγότερο που έχει να πάθει είναι να έρθει face to face με το ΣΔΟΕ, στην χειρότερη δε να τραβήξει κατά Κορυδαλλό μεριά. Γιατί σας ενοχλεί άραγε ο εθνομηδενισμός του σύριζα, η όλη κατεύθυνση δεν είναι ότι είμαστε όλη η ΕΕ μιά απέραντη πλατεία, ένα μεγάλο χωριό όπου οι αποφάσεις λαμβάνονται ερήμην μας από το ιερατείο της ΕΕ? Την συνθήκη του Μάαστριχντ την αγνοείτε? Και θα τον ρώταγε κάποιος, καλά το εθνομηδενιστικό ευρωψηφοδέλτιο του σύριζα σας ενοχλεί, οι επανειλλημένες παραβιάσεις των ελληνικών χωρικών υδάτων και του εναέριου χώρου μας από τους Τούρκους δεν σας έχουν ενοχλήσει, δεν σας έχει ενοχλήσει η σιωπή όλων των τελευταίων ελληνικών κυβερνήσεων? Αλλά μάλλον δεν θα απαντήσει ποτέ γιατί και αυτός φαίνεται πως αισθάνεται ότι κατέχει μέρος του αλάθητου .....

    • ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ @ Aegean times 24/04/2014 20:27:57

      Kαι να σκεφτείς οτι ο Καραμπελιάς στη δεκαετία του '80 εξέδιδε περιοδικό με προμετωπίδα το γκράφιτι του Ρενέ Ριεζέλ: "Η ανθρωπότητα θα ευτυχήσει μόνον όταν ο τελευταίος γραφειοκράτης κρεμαστεί με τα έντερα του τελευταίου καπιταλιστή." Θα μου πείς εδώ ενας Τροτσκιστής ήταν Υπουργός του Καραμανλή (Πέτρος Τατούλης) και ένας Ρηγάς μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής του Πολυτεχνείου (Χρύσανθος Λαζαρίδης) είναι το δεξί χέρι του μεγαλοαστού Σαμαρά... Τα πάντα ρεί φίλε Aegean times, και κυρίως οι άνθρωποι...

      • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
        Θόδωρος 17.06.2014 @ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 24/04/2014 21:44:15

        Και σεις κε Δημήτριε, είστε σταθερός από νέος. ε? Δεν πείθεται. Οι τιμητές των πάντων ίσως είναι οι μεγαλύτεροι υποκριτές. Η μονολιθική ακαμψία εκφράζει την μεγαλύτερη συντήρηση πολλές φορές. Που είναι η πρόοδος, ε? Στην αντιδραστική συντήρηση της Κούβας και στην Β. Κορέα? Ο καιρός σας προσπερνά.. Θα ζήσουμε και μετά απ' αυτά. Υ.Γ. Δεν πιάνει η προπαγάνδα και πάλι. Ο Ελλ. λαός δεν θα στείλει "μήνυμα ανατροπής" κι αυτή τη φορά. Συνεχίστε την προσπάθεια, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.. Τίποτα δεν χάθηκε, μέχρι να χαθεί!.. Χα, χα!

        • xmmm avatar
          xmmm @ Θόδωρος 17.06.2014 25/04/2014 09:46:36

          Οσοι εχουν παρακολουθήσει τον καραμπελια θα ξερουν οτι δεν ειναι ουτε κατα διανοια εθνικιστης, οπως και οτι δεν εχει αλλαξει κατι απο τις ιδεες του και την αφοσιωση στην αριστερα. Κυκλοφορουν πολλα εξοχα εργα του που μπορεις να το βρεις. Απλα ειναι η αριστερα ταυτοχρονα του παρελθοντος (εαμ) αλλα και του μέλλοντος - οχι τα θολα νεοφιλελε αριστερα.

  5. GLAD avatar
    GLAD 24/04/2014 13:55:20

    Υπάρχουν δύο κατηγορίες αριστερών : Η πρώτη και πολυπληθής , αυτή που όμοια της δεν υπάρχει πουθενά στον υπόλοιπο κόσμο - ούτε στις γειτονικές μας χώρες - παρά μόνο στην Ελλάδα , που απαρτίζεται από "φελλούς" , ψυχοπαθείς , εξουσιομανείς κλπ. και για την οποία κάποια στιγμή θα πρέπει να εκπονηθεί μία μελέτη διεθνούς κύρους γιατί υπάρχει (και ταλαιπωρεί την χώρα). Η δεύτερη και σαφώς ολιγομελής , αυτή με την οποία μπορεί κάποιος να διαφωνεί σε πολλά θέματα , αλλά την σέβεσαι γιατί όντως έχει περιεχόμενο . Σε αυτή την δεύτερη κατηγορία νομίζω ότι ανήκει ο κύριος Καραμπελιάς. Πάντα έχει κάτι σοβαρό να πει και να "τοποθετηθεί". Δύο ερωτήματα τώρα : O ΣΥΡΙΖΑ ως γνωστόν συνιστά μία μετεξέλιξη του ΚΚΕ - Εσωτερικού . Στην ουσία μιλάμε για κομμουνιστές που τους ενοχλούσε να τους κατηγορούν ότι ακολουθούσαν "γραμμή" που εκπορεύονταν από την Σοβιετική Ένωση (αν και όπως γνωρίζουμε διατηρούσαν επιλεκτικές σχέσεις και εξαρτήσεις οικονομικού χαρακτήρα με καθεστώτα όπως π.χ. του Τσαουσέσκου) , εν σχέσει προς τους υπόλοιπους ομοιδεάτες του ΚΚΕ - Εξωτερικού που όχι μόνο δεν τους ενοχλούσε , αλλά ήταν και υπερήφανοι για αυτό (γνωστοί λάτρεις του θεού Αυνάν). Οι του "Εσωτερικού" δηλαδή εμφανίζονταν ως πιό πατριώτες και κοσμοπολίτες (στα πανεπιστήμια έκανε μπαμ η κοινωνική προέλευση των υποστηρικτών τους). Στον μακρύ κατάλογο των εθνικών συμφορών , η επίσημη Αριστερά από τότε που εμφανίστηκε , ήταν πάντα με τους απέναντι : Μικρασιατική Καταστροφή , Βουλγαρική Κατοχή στην Θράκη , Δημιουργία Μακεδονικού ζητήματος , Κυπριακό ... Σε αυτή την φάση που ζούμε τώρα , τι προσπαθούν λοιπόν οι ελιτίστες αριστεροί να κάνουν στην Θράκη ? Να μας θυμίσουν ότι η μήτρα ήταν ίδια ? Δυστυχώς αυτό δεν συνιστά εντυπωσιακό στοιχείο , διότι το γνωρίζουμε. Απλώς επιβεβαιώνεται ότι ανήκουν και αυτοί στην πρώτη και πολυπληθή εκ των προαναφερθέντων ομάδων της εν Ελλάδι Αριστεράς. Πρόκειται για εξουσιομανείς που με μόνο στόχο την κατάληψη με κάθε μέσον της εξουσίας στην χώρα , συμμαχούν πράγματι και με τον διάβολο και δεν τους νοιάζει τίποτα. Δεύτερο ερώτημα : Οι "πατριώτες" πρασινοφρουροί τέως μέλη της "μεγάλης δημοκρατικής παράταξης " (της πλάκας) και νυν υποστηρικτές του Συριζα , τι λένε γιά όλα αυτά ? Μήπως τώρα πιά δεν τους νοιάζει και πολύ η πατρίδα , αλλά τους έχει απορροφήσει ο "αγώνας για την επιβίωση" ? Πως θα τα δεχτούν αυτά και έτσι θα κάνουν τον Σύριζα από 4% σε 24% ?

    • kapar13 avatar
      kapar13 @ GLAD 25/04/2014 20:50:14

      Την γερμανική κατοχή ξέχασες να συμπεριλάβεις στη λίστα με τις εθνικές συμφορές (ίσως γιατί η στάση μεγάλου μέρους της δεξιάς τότε ήταν προδοτική, αντίθετα με το μεγαλύτερο μέρος της τότε αριστεράς). Σου παραθέτω και δύο άρθρα των Μπογιόπουλου και Στάθη για να δεις ότι υπάρχουν και σοβαρές / πατριωτικές φωνές στην αριστερά: http://www.enikos.gr/mpogiopoulos/230224,8rakh:_Paidia_kommenh_h_%C2%ABplaka%C2%BB!__.html http://www.enikos.gr/stathis/229686,Skonh_apo_skoyria.html

  6. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 24/04/2014 16:49:42

    Δεν υπήρξαν ποτέ πατριώτες πρασινοφρουροί.Ο "πατριωτισμός" του Ανδρεα ηταν ψευδής και απατεωνίστικος,το ίδιο και οι οπαδοί του.Ηταν πατριωτισμός του πακετου Ντελορ,δηλαδη πατριωτισμός στρεφόμενος κατά των πλουσιων χωρων με σκοπο το άρμεγμα για να παρουμε λεφτα.Αυτο - νομιζουν - ότι θα κανει και ο Τσιπρας.

  7. ιεραξ avatar
    ιεραξ 24/04/2014 20:06:12

    Οικτρή μειονότητα στην αριστερά η πατριωτική και εμπεριστατωμένη πολιτική άποψη του Καραμπελιά. Θα τολμήσει η ταπεινότητά μου μιά πρόσκληση σ΄αυτή τη μερίδα της αριστεράς. ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕ ΤΙΣ ΨΥΧΩΣΕΙΣ ΣΑΣ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΑΣ ΧΩΡΑΕΙ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΕΝΤΑΚΗΣ ΕΙΧΕ ΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΘΕΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΗΓΗΘΕΙ

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ιεραξ 24/04/2014 20:44:49

      Έχουμε δυστυχώς πολύ δρόμο ακόμα, μέχρις ότου οι πατριώτες οι προερχόμενοι από την αριστερά (όπως ο Καραμπελιάς) να μπορέσουν να συνυπάρξουν σε μια παράταξη μαζί με εμάς τους δεξιούς πατριώτες. Εδώ, ακόμα και μες στη ΝΔ, οι πατριώτες είναι υποχρεωμένοι να ανέχονται άτομα που προωθούν την πολιτική ορθότητα και την ελευθεριακότητα. Προέχει λοιπόν πρώτα να εξυγιάνουμε τα του οίκου μας.

  8. Ο Λούμπεν avatar
    Ο Λούμπεν 24/04/2014 20:19:32

    Το πλέον εμετικό είναι η προσπάθεια της Ν.Δ. να μειώσει το ζήτημα σε διακομματικό, προεκλογικά διαχειρίσιμο, επίπεδο!

  9. Λεωνίδας avatar
    Λεωνίδας 24/04/2014 21:12:12

    Γειά σου κύριε Γιώργο Καραμπελιά. Να 'σαι πάντα καλά απο υγεία και να γράφεις πιο συχνά να σε διαβάζουμε.

  10. panas avatar
    panas 26/04/2014 00:04:23

    Τόσο ηλίθιοι δε μπορεί να είναι οι του Συριζα. Μάλλον δεν θέλουν και τόσο καλό αποτέλεσμα ανατροπής στις ευρωεκλογές. Ισως περιμένουν να τεθούν και τα υπόλοιπα θέματα μετά τις εκλογές και κυρίως το συνταξιοδοτικό με τις μαθηματικά σίγουρο επερχόμενες μειώσεις των συντάξεων, μπας και μαζέψουν και καμιά ψήφο από τους αγανακτισμένους γέροντες. Το "ψωμί" εδώ είναι και όχι στις Βρυξέλλες...

  11. FRESH (again) avatar
    FRESH (again) 30/04/2014 21:18:06

    έχω ψηφίσει 9 φορές σε εθνικές εκλογές - τις 7 ΝΔ. τρέφω απεριόριστο σεβασμό για το Γιώργο Καραμπελιά, και το έχω κάνω και σχόλιο εδώ μέσα. Αν και ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε πολιτικά απέναντι, δεν μπορεί κανείς να μη θαυμάζει την ορθότητα του λόγου και τη βαθυστόχαστη ανάλυση που πηγάζει από γνώση και καρδιά.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.