#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/11/2011 16:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ευέλπιδες, προβοκάτορες και ...αδέξιοι δεξιοί



Ενώ το "Έθνος" και άλλοι θεράποντες της δημοκρατίας και των δημοσίων έργων κινδυνολογούν ασυστόλως επαναφέροντας στο προσκήνιο τα ..."σταγονίδια του Ιωαννίδη", σαράντα σχεδόν χρόνια από την πτώση της χούντας, και ενώ οι Τούρκοι βλέπουν κι αυτοί "ελληνική - Βαριοπούλα" (συμπτωματικά ασφαλώς) έρχεται στο φως η αλήθεια για όσα συνέβησαν στην Σχολή Ευελπίδων και όσα θα συμβούν ...στη ΝΔ, επειδή αυτή είναι ο στόχος αν δεν το έχουν καταλάβει ακόμα στην Συγγρού.

Σύμφωνα λοιπόν με όσα έχουν γίνει γνωστά, μετά την εκδήλωση για τον εορτασμό της επετείου του Πολυτεχνείου στη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων όπου διαβάστηκε η ημερήσια διαταγή του κ. Αβραμόπουλου και προβλήθηκε βίντεο, ο τεταρτοετής φοιτητής που είναι αρχηγός της τάξης του και άρα επικεφαλής των υποψηφίων αξιωματικών, ζήτησε να κλείσουν οι πόρτες στο αμφιθέατρο της ΣΣΕ. Τότε -σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά- χαρακτήρισε "μπούρδα" το Πολυτεχνείο και παρότρυνε πέντε πρωτοετείς σπουδαστές να τραγουδήσουν ελαφρώς παραφρασμένο τον ύμνο της 21ης Απριλίου των πραξικοπηματιών. 

Η υπόθεση όμως δεν ξεκινά από αυτό το επεισόδιο, ούτε σταματά σε αυτό.

 Ήδη όλοι γνωρίζουν ότι ο σπουδαστής "που ύμνησε τη χούντα" ήταν αυτός που παρακίνησε τους υπολοίπους ευέλπιδες να κάνουν βήμα τραγουδώντας την "Μακεδονία ξακουστή" στις 28 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη, παρά το γεγονός ότι είχε εκδοθεί διαταγή για ακύρωση της παρέλασης.

Το γεγονός εκείνο το είχε χειροκροτήσει όλη η Ελλάδα: Οι Ευέλπιδες αρνούνται να φύγουν από την παρέλαση

Πρώτος (διαφαινόμενος) στόχος λοιπόν να διαστρεβλωθεί το μήνυμα της λαϊκής εξέγερσης της 28ης Οκτωβρίου και να κτυπηθεί το πατριωτικό κίνημα που αναπτύσσεται εναντίον του Μνημονίου και των Δανειστών, όπως επισημάναμε ήδη: Ψάχνουν να βρουν “σταγονίδια” για να πλήξουν τον πατριωτισμό των Ελλήνων

Γι αυτό και έχουν καίρια σημασία όσα έχουμε γράψει επανειλημμένως για την πατριωτική δεξιά , την ενοχική δεξιά και την ηλίθια δεξιά.

Ο νεαρός εύελπις έπρεπε να ξέρει ότι θα ήταν στόχος και να μην σπεύσει να δώσει αφορμές. Ή μήπως χρησιμοποιήθηκε για να στηθεί μια προβοκάτσια ολκής; Όλα είναι ανοικτά και αργά ή γρήγορα θα μάθουμε.

Μέχρι τότε ερώτημα (προσωρινό) 1: γιατί δεν έγινε ΕΔΕ μετά την παρέλαση; Για να μην προκαλέσουν, ή επειδή υπήρχε άλλος σχεδιασμός;

Αλλά ούτε από την 28η Οκτωβρίου ( και τον τρόμο του συστήματος από τον λαϊκό ξεσηκωμό) ξεκινούν όλα.

Πάνε αρκετά πιο πίσω, τότε που ο Σαμαράς απευθύνθηκε στους αξιωματικούς και τους τίμησε σε μια στιγμή που η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ τους απαξίωνε συστηματικά: Θέσεις της ΝΔ για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Η κίνηση εκείνη του αρχηγού της ΝΔ αντιμετωπίσθηκε ευνοϊκότατα από την συντριπτική πλειοψηφία των αξιωματικών των ενόπλων δυνάμεων οι οποίοι είδαν στον Α. Σαμαρά τον πατριώτη πολιτικό που αντιλαμβάνεται τις αγωνίες τους και ανταποκρίνεται στα αιτήματά τους.

Από τότε το ΠΑΣΟΚ άρχισε να χάνει το παιχνίδι στις Ένοπλες Δυνάμεις, όπως άλλωστε έχει χάσει το γενικότερο πολιτικό παιχνίδι. Η κύρια στρατηγική του δεν είναι πλέον να αντιστρέψει την πολιτική φθορά του και να ανακάμψει στις δημοσκοπήσεις και στην κάλπη. Ξέρουν ότι αυτό δεν γίνεται. Το 20% ή και το 15% δεν θα γίνει ποτέ ξανά 35% και 40%. Ο κύριος στόχος του είναι λοιπόν να υπονομεύουν και να φθείρουν συστηματικά και συνεχώς τη ΝΔ για να μην πάρει αυτοδυναμία.

Κορυφαία απόδειξη οι τελευταίες κρίσεις.  Μετά την «εισβολή» αποστράτων στο Υπουργείο Άμυνας (και άλλη "σύμπτωση") ακολούθησαν οι ασυναρτησίες περί πραξικοπήματος από τον Παπανδρέου και το Μπεγλίτη και οι  ξαφνικές κρίσεις στις Ένοπλες Δυνάμεις. Ο κ. Μπεγλίτης καρατόμησε εν ψυχρώ την ηγεσία των ΕΔ για να τις στελεχώσει με πρόσωπα της απολύτου εμπιστοσύνης του ΠΑΣΟΚ. Με σκοπό η νέα ηγεσία των ΕΔ να δρα σε υπονομευμένο περιβάλλον.

Και να πως συνεχίζεται σήμερα η προβοκάτσια. Γράφει η ίδια εφημερίδα που αποκάλυψε το ...πραξικόπημα στην σχολή Ευελπίδων: Άλλη μία περίεργη συζήτηση που διεξάγεται αφορά στη σύνδεση που ορισμένοι κάνουν μεταξύ του περιστατικού στη Σχολή Ευελπίδων με τον πρώην Α/ΓΕΣ Φρ. Φράγκο. Ως γνωστόν, ο πρώην Αρχηγός έχει δικό του δίκτυο στον Στρατό Ξηράς και απολαμβάνει υψηλής δημοφιλίας. Δεν λείπουν όμως και εκείνοι που πιστεύουν ότι αποτελούσε, καθ' όλη τη διάρκεια της θητείας του, ανασταλτικό παράγοντα στη μεταρρύθμιση του Στρατού και ότι προσπαθούσε με κάθε τρόπο να περιορίσει τη δημοσιότητα οποιουδήποτε περιστατικού θα έπληττε την εικόνα του Στρατού και κατ' επέκταση τη δική του. Ορισμένες πηγές μάλιστα διατείνονται ότι αυτό γινόταν καθώς ο πρώην Α/ΓΕΣ δεν κρύβει τις πολιτικές του φιλοδοξίες..."

Καταληκτικό ερώτημα: Έχουν αντιληφθεί τα επιτελεία της Συγγρού τι παίζεται; Έχουν κατανοήσει ότι η αντίσταση του "συστήματος ΠΑΣΟΚ" θα είναι και απελπισμένη και μανιασμένη και ότι η πορεία της ΝΔ προς την κυβέρνηση δεν περνά μόνο από τις δημόσιες σχέσεις με τα ΜΜΕ;

Ε.Σ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Aris. A avatar
    Aris. A 28/11/2011 16:14:53

    Ερώτηση αφελούς γιατί δεν ζητήθηκε άμεσα η επιστροφή των προηγούμενων αρχηγών που παύθηκαν λανθασμένα και η αποκατάσταση της τάξης.

    Στους 22 χρονους επιτρέπεται να κάνουν και λάθη.

    • factorx avatar
      factorx @ Aris. A 28/11/2011 16:17:56

      Πρώτη προτεραιότητα η αποκατάσταση της ομαλότητας στις Ένοπλες Δυνάμεις
      http://www.antinews.gr/2011/11/16/133956/

      • Γιώργος 33 avatar
        Γιώργος 33 @ factorx 28/11/2011 19:05:32

        Και ποιά είναι αυτή αγαπητέ;
        Χωρίς αποκατάσταση των πραξικοπηματικά αποστρατευθέντων με την ρετσινιά Μπεγλίτη δεν υπάρχει ομαλότητα κύριοι.
        Τώρα η ΝΔ δεν λέει κουβέντα για τους αρχηγούς.
        Να τους χαίρετε λοιπόν.
        Αυτοί είναι σταγονίδια του πραξικοπήματος Μπεγλίτη.Ή έχω λάθος;;

    • anonymous avatar
      anonymous @ Aris. A 28/11/2011 22:06:04

      Υπάρχει θέμα με την Τρόικα. Δεν επιτρέπει επιστροφή αποστράτων. Το μόνο που μένει είναι η γρήγορη αποστράτευση των από το Μπεγλίτη πραξικοπηματικά επιβληθέντων αρχηγών.

      • Ραβινος avatar
        Ραβινος @ anonymous 28/11/2011 23:29:20

        RESPECT !!!

  2. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 28/11/2011 16:19:05

    Μήνυμα προς κύριο Σαμαρά:

    Αν θέλετε να μην δημιουργούνται σκιές στην αδέκαστη πολιτική σας στάση θα πρέπει τους συγκεκριμένους εκδότες (Μπόμπολας - Ψυχάρης) και τις διασυνδεδεμένες (διαπλεκόμενες δηλαδή) εργολαβικές εταιρείες τους (ΕΛΑΚΤΩΡ και ΤΕΡΝΑ) να μην τους αφήνουμε να αποκτούν άλλοθι στη ΝΔ. Δεν πρέπει να έχουμε σχέσεις με αυτούς. Μπορεί να μην είναι εφικτή η επαναφορά από την μελλοντική κυβέρνηση Σαμαρά ενός νομοθετήματος σαν το βασικό μέτοχο, αλλά μπορούν να μπούν πολλές νομικές προϋποθέσεις που θα εγγυώνται την ελάχιστη δυνατή διαπλοκή και όχι το ρεζιλίκι που βιώνουμε σήμερα με την Χούντα της ενημέρωσης. Και για να γίνω συγκεκριμένος, τί δουλειά έχει ο Ανδρέας Ψυχάρης υιός του Σταύρου Ψυχάρη ως σύμβουλος του Αρχηγού και μελλοντικός υποψήφιος βουλευτής ΝΔ στην Α Αθηνών, αν αληθεύει η χθεσινή αποκάλυψη στην εφημερίδα ΤΟ ΠΑΡΟΝ; Δεν με ενδιαφέρει αν είναι πρέσβης ή αν έχει καλές σπουδές. Είμαστε μικρή χώρα και μετράει από που κρατάει η σκούφια καθενός. Δεν μπορώ να δεχτώ κανένα συγγενή του Ψυχάρη ή του Μπόμπολα να έχει έστω και διακοσμητικό ρόλο μέσα στη ΝΔ. Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός τώρα που είναι νωρίς και όλα είναι ακόμα σε επίπεδο φήμης.

    • factorx avatar
      factorx @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 28/11/2011 16:47:32

      Μανώλη, το θέμα εδώ είναι άλλο. Και δεν θα αναρτήσουμε εδώ τι λένε τα Ντοράκια και άλλοι. Όποιος έχει απορίες μπορεί να απευθυνθεί στην Συγγρού

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ factorx 28/11/2011 18:07:51

        Σωστό. Καλό είναι να προλαβαίνουμε καταστάσεις

    • chrisss avatar
      chrisss @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 28/11/2011 17:23:48

      Καλός και άγιος ο Σαμαράς, αλλά τις βλακείες του Καραμανλή που είχε βάλει τον λύκο(ΣΟΥΦΛΙΑΣ-ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ) μέσα στο μαντρί και κοιμόταν ήσυχος, ο Σαμαράς δεν πρέπει να τα κάνει..οφείλει εξηγήσεις στον κόσμο της ΝΔ για την τοποθέτηση του γιού του Λαμπρακοπασόκου εκδότη..δεν θέλουμε το βημα να γράφει καλά πράγματα για σένα ρε Αντώνη, δεν το καταλαβαίνεις?όλος ο κόσμος της ΝΔ θέλει μια νέα εφημερίδα που να τον εκφράζει και όχι να προσεταιριζόμαστε τα παλιά καλά λαμόγια. Όταν το βήμα γράφει καλά λόγια αισθάνομαι ότι κάτι δεν πάει καλά

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 28/11/2011 17:37:47

      Αγαπητέ Μανώλη, τα αισθήματα μου και οι θέσεις μου έναντι των συγκροτημάτων γνωστά με τα επωνύμως δημοσιευμένα άρθρα μου.
      Θα πω όμως κάτι απλό: δεν υπάρχει οικογενειακή ευθύνη.
      Τον συγκεκριμένο άνθρωπο, που είναι επιλογή του Αντώνη Σαμαρά, εδώ είμαστε και θα τον κρίνουμε για το τι θα προσφέρει αλλά θα τον κρίνουμε για τις δικές του πράξεις και την δημόσια παρουσία του κι όχι για τις πράξεις και απόψεις του πατέρα του, του παππού ή όποιου άλλου συγγενή του.

      • chrisss avatar
        chrisss @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 28/11/2011 17:53:20

        Φαήλο ήδη το βλέπεις σε όλα τα blog ότι όπου λένε κάτι για τον Ψυχάρη, κοτσάρουν και τ' ότι ο υιός είναι σύμβουλος του Αντώνη..δεν ξέρω τι έχει να προσφέρει ο συγκεκριμένος, αλλά δυστυχώς η Ελλάδα είναι πολύ μικρή..και το ερώτημα όλων είναι ένα...ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ?η οικογενειακή ευθύνη υπάρχει στην Ελλάδα ή μήπως θα μπορούσε κανείς να φανταστεί πως ο υιός θα αντιστρατευτεί τα συμφέροντα του πατέρα..

      • Σουφλιτσα avatar
        Σουφλιτσα @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 28/11/2011 17:55:55

        Αγαπητέ Φαηλε φοβάμαι πως θα τα χαλάσουμε εδώ.Δηλαδή εννοείς πως ότι έγινε αυτός ο άνθρωπος έγινε με τις δικές του δυνάμεις και δεν βοηθήθηκε απο πουθενά

        Φαηλε το ξέρεις το ανέκδοτο που τελειώνει Τώρα συντροφεύουν τα γατακια τα άνοιξαν τα ματακια
        Τους
        Αν όχι πες να σου το πουν αξίζει τον κόπο......

        • Σουφλιτσα avatar
          Σουφλιτσα @ Σουφλιτσα 28/11/2011 17:58:59

          Τώρα συντροφε άνοιξαν τα ματακια τους (ντα ντα παλιοπληκτρολογιο)

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Σουφλιτσα 28/11/2011 21:11:04

          Σουφλίτσα, δεν λέω αυτό που λες. Όπως ίσως έχεις διαπιστώσει, εννοώ αυτό ακριβώς που γράφω: δεν τον ταυτίζω με τον πατέρα του, περιμένω να τον κρίνω από την δική του δημόσια συμπεριφορά και τις απόψεις του, όταν τις μάθω. Πως μπορώ να εκφέρω άποψη για κάποιον που δεν τον ξέρω, δεν τον έχω δει, δεν τον έχω ακούσει, δεν τον έχω διαβάσει; Μόνο από το επίθετο; Εδώ είμαστε και θα δούμε.
          Θα θυμίσω ένα ακραίο παράδειγμα, δεν ταυτίζεται, μην παρεξηγηθούμε αλλά ακριβώς ως ακραίο δίνει με σαφήνεια την θέση μου: ο πατέρας του μακαρίτη Γεωργίου Ράλλη, ο κατοχικός πρωθυπουργός που ίδρυσε τα Τάγματα Ασφαλείας, πέθανε στη φυλακή καταδικασθείς ως δοσίλογος. Ο γιος του όμως ήταν γενναίο πολεμιστής της Αλβανίας, εκλέχτηκε πολλές φορές βουλευτής, διετέλεσε υπουργός, αρχηγός της ΝΔ και Πρωθυπουργός και κατά γενική ομολογία ήταν ένας τίμιος κι ευπρεπής άνθρωπος.
          Οπότε μόνο από ονόματα και φαμίλιες δεν βγάζω συμπεράσματα. Όταν οι γόνοι έχουν ήδη δική τους δημόσια αρνητική παρουσία ή έχουν ως μόνο εφόδιο τον νεποτισμό, τότε αυτό αρκεί για την απόρριψη τους, όχι όμως μόνη η καταγωγή. Ας δούμε λοιπόν ποιος είναι ο ίδιος και τι θα κάνει, θετικό ή αρνητικό, και μετά μιλάμε.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 28/11/2011 21:45:21

            Δεχομαι οτι ο γιος δεν εχει ευθυνη για τον πατερα.
            Επισημαινω ομως - επειδη μιλαμε για ενοχικη ή ηλιθια δεξια - οτι διαχρονικο προβλημα της παραταξης ειναι οι δηθεν καλες σχεσεις που προσπαθει να εχει με τον ΕΧΘΡΟ που ονομαζεται ΔΟΛ.
            Ειναι εχθρος απο τοτε που υπαρχει.
            ΠΟΤΕ δεν πηρε το μερος της παραταξης αλλα πρεπει δηθεν να υπαρχουν καλες σχεσεις γιατι ειναι αστικη εφημεριδα κλπ.
            Μπουρδες.Ο ΔΟΛ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ.
            Ενταξει λοιπον με το γιο αλλα ελπιζω να μην ψηφισει η ΝΔ καμμια οικονομικη διευκολυνση για τους τυπους αυτους.

          • Diamond Angel avatar
            Diamond Angel @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 28/11/2011 22:43:20

            Φαήλο, εκτός από τις σπουδές και τα προσόντα , το όνομα και τα πεπραγμένα του πατέρα μας ,μας ακολουθούν μέχρι το τέλος μας. Σκληρό, αλλά αλήθεια. Αν είναι ικανός, ορίστε, να δοκιμαστεί στα δύσκολα , στη βάση. Να δώσει το δείγμα γραφής του στο πεζοδρόμιο, όχι όλα έτοιμα. Η επιλογή του από τον Α.Σ., είναι λάθος. Και ακριβώς επειδή εμείς εδώ ,ούτε συμφέροντα έχουμε , ούτε ανταλλάγματα περιμένουμε, επειδή αγαπάμε τον Αντώνη, του λέμε ότι είναι λάθος.

          • skpt avatar
            skpt @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 28/11/2011 22:48:06

            timeo Danaos et dona ferentis !!

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 28/11/2011 23:33:00

            Αγαπητέ Φαήλο, δυστυχώς κυκλοφορούν διάφορα δημοσιεύματα περί του χαρακτήρα του αντρός και τις ενέργειές του στις ΗΠΑ και το Μόναχο ενάντια σε πατριωτικές δραστηριότητες. Προβοκάτσια? Μονομερής ανάλυση των γεγονότων εναντίον του? Δεν είναι ο ίδιος? Ελπίζω να διαψευστούν σε περίπτωση που ο Πρόεδρος όντως τον εμπιστεύεται. Και νομίζω όλοι οι σχολιαστές γνωρίζουν ότι δεν είμαι από τους ανθρώπους που "καταδικάζουν" έτσι εύκολα ακόμα και το αν φταρνιστεί ο Σαμαράς, τουναντίον, οπότε θέλω να πιστεύω πως αναγνωρίζεται το ειλικρινές της ανησυχίας μου, όχι φυσικά για "σύμπλευση" του Σαμαρά με ΔΟΛιες δυνάμεις, αλλά για καραμανλικού στυλ "μεγαλοσύνη" απέναντι στον "εχθρό".

          • Παντελής Σπύρου avatar
            Παντελής Σπύρου @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/11/2011 13:52:43

            Οσο και να προσπαθείς να χρυσώσεις το χάπι δεν θα τα καταφέρεις. Θα μπορούσε κάποιος να σου αναφέρει όχι ένα αλλα χιλιάδες παραδείγματα καιροσκόπων που πλησίασαν και έκαναν ζημιά στην παράταξη

          • sinemetu avatar
            sinemetu @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/12/2011 22:57:29

            Το κόμμα ¨Μάνα " είμαστε εμείς οι χιλιάδρες απλοί Έλληνες που έχουμε λοιδωρηθεί απο τα συγκεκριμένα εκδοτικά συμφέροντα.Μην το ξεχνά ο κ.Σαμαράς.Ονομα Ψυχάρης δεν πρέπει να υπάρχει ούτε κατα διάνοια στο κόμμα μας.Εμείς ψηφίζουμε δικό μας είναι το κόμμαΔεν τον θέλουμε.Τα υπόλοιπα τα ακούμε βερεσέ.
            Καί ένα ερώτημα.Δεν υπάρχουν ικανοί και καταξιωμένοι Διπλωμάτες που να προέρχονται απο την σάρκα μας;

      • Kώστας ΜΠ avatar
        Kώστας ΜΠ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 28/11/2011 18:03:36

        Φαήλε,
        πιο ορθό θα ήταν να πούμε: "Λάθος. Διαφωνούμε με την επιλογή γιατί σημειολογικά εκπέμπει λάθος μηνύματα".
        Τον Αντώνη ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΡΙΒΩΣ τον αγαπάμε, του λέμε "Λάθος". Η στάση "αλάνθαστος ο Σαμαράς" μόνο κακό κάνει.
        Η επιλογή Ψυχάρη είναι λάθος. Στέλνει λανθασμένα μηνύματα σε μια οργισμένη κοινωνία. Και ακριβώς την ώρα που ο ΔΟΛ καταποντίζεται κυκλοφοριακά, ενώ σε επίπεδο αξιοπιστίας κοντράρει στα ίσα τις κους-κους εκπομπές της μεσημεριανής ζώνης.
        Λάθος. Δεν υπήρχαν άλλοι;

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 28/11/2011 18:18:09

        Φάηλε, όντως δεν μπορεί να υπάρξει οικογενειακή ευθύνη. Θα ήθελα όμως πρώτα να κάνει μια δημόσια παρέμβαση, να γίνει ξακάθαρο τί καπνό φουμάρει , όπως π.χ. ο Χρύσανθος Λαζαρίδης και οι υπόλοιποι και μετά ας ανακοινωθει η όποια συνεργασία του με τη ΝΔ. Θα μου πεις, την άδεια θα μας ζητήσει ο Πρόεδρος για τις επιλογές του; Όχι, αλλα λόγω της κακής φήμης του ονόματος χρειάζονται να ληφθούν "πρόσθετα μέτρα" δηλαδή να εκτεθεί ολίγον τι πρώτα. Εσύ λ.χ. γιατί κάνεις γνωστές τις θέσεις σου δημόσια;

      • oneoff avatar
        oneoff @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 28/11/2011 18:37:28

        Η Ντόρα Μητσοτάκη δεν έχει ανάγκη την "οικογενειακή" ευθύνη. Τα έχει καταφέρει μια χαρά μόνη της.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 28/11/2011 21:00:56

        Η μανδάμ έχει δώσει ΠΟΛΛΑ δείγματα μόνη της και επί πολλά χρόνια, ήμουν νιος και γέρασα. Έχει όλα τα ελαττώματα του πατρός, χωρίς τις εγνωσμένες ικανότητες του.

        • skpt avatar
          skpt @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 28/11/2011 22:45:50

          Συμφωνώ απολύτως ! Κρίμα στους προσωπολάτρεις !!

    • Πτερέλαος avatar
      Πτερέλαος @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 28/11/2011 21:01:26

      Μανώλη καλησπέρα,

      Συμφωνώ! Η γυναίκα του Καίσαρα, ως γνωστόν, δεν πρέπει μόνο να είναι αλλά και να φαίνεται τίμια.

      Μπάι δε γουέι (που θά 'λεγε και η "...Άννα της Παιδείας...") σου λέει τίποτε η Θήβα του Μάρτη του 2001;ΚΕΠΒ; Αν ναι θα χαρώ πολύ να επικοινωνήσουμε ξανά....

  3. σίγουρος avatar
    σίγουρος 28/11/2011 16:19:56

    Θυμάστε το Σημίτη που κράδαινε τα εγχειρίδια της χούντας εντός του κοινοβουλίου πριν τις εκλογές του 2004 και τα επέδιδε στη Ν.Δ; Τότε ο Καραμανλής βγήκε με 46%...

  4. Greco21 avatar
    Greco21 28/11/2011 16:21:14

    Κοίτα να δεις που συμπτωματικά θα αποφυλακιστεί και ο Κορκωνέας μόλις αναλάβει ο Σαμαράς.

    Εδώ και καιρό πάντως, δεν έχει σκάσει ούτε γκαζάκι αφηρημένης γριάς...


    Ρε κάτι συμπτώσεις...

  5. Βολιώτης avatar
    Βολιώτης 28/11/2011 16:25:54

    Ω, ελάτε τώρα, αγαπητέ μου "Ε.Σ."!
    Βάζετε ΠΟΛΥ δύσκολες ασκήσεις στον αξιότιμο Αντιπρόεδρο της Ν.Δ. και τους εκλεκτούς αναλυτές του κτηρίου της Λεωφόρου Συγγρού...
    Και, μάλιστα, σε μια χρονική στιγμή που δεν πρόλαβε ο Υπουργός να καθήσει καλά-καλά στην καρέκλα του.
    Άλλωστε, έχει μπροστά του καιρό, πολύ καιρό ν' ασχοληθεί και με τέτοια "στριφνά" θεματάκια, που -ειρήσθω εν παρόδω- κάνουν κακό και στο προφίλ του.
    Η κυβέρνηση αυτή, μπορεί να είναι "ειδικού σκοπού", όμως κι ο "ειδικός σκοπός" μπορεί να παραταθεί και δυο-τρεις-πέντε-δέκα μήνες παραπάνω!
    Οπότε?
    Δεν θα έχει άφθονο χρόνο να καλοσκεφτεί και να αναλύσει διεξοδικά, το ποιος θέλει το κακό ποιου?
    Θα έχει...
    Το θέμα είναι ότι, με τα μυαλά που κουβαλάμε, σε πολύ λίγο δεν θα 'χουμε πια πατρίδα, τουλάχιστον όπως τη γνωρίσαμε εμείς οι παλιότεροι...

  6. sitting duck avatar
    sitting duck 28/11/2011 16:30:45

    Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το όλο σκηνικο έχει στηθεί από τον μηχανισμό προπαγάνδας Παπανδρέου και από τον άθλιο Μπεγλίτη που δεν μπόρεσε ποτέ να συγχωρέσει την άγρια γιούχα που υπέστη και την παρέλαση, την επόμενη μέρα, των πιτσιρικάδων της Ευελπίδων που έδειξαν στο πανελλήνιο τι θα πεί φρόνημα.
    Είναι αλήθεια ότι ο στρατηγός Φράγκος, απέφυγε να δώσει συνέχεια στο συμβάν με την παρέλαση, όχι επειδή αποφάσισε να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων, αλλά επειδή γνώριζε ότι οποιαδήποτε ποινή κατά του αρχηγού των τεταρτοετών θα ξεσήκωνε το πανελλήνιο. Προσωρινά λούφαρε κι ο Μπεγλίτης, που αποδείχτηκε όμως ότι την είχε στημένη. Μετά την καρατόμηση των στρατηγών, κι έχοντας ελέγξει πλήρως τον μηχανισμό στο στράτευμα, παγίδεψε και τον Αβραμόπουλο που έσπευσε να...πλειοδοτήσει σε δημοκρατική ευαισθησία, χωρίς να γνωρίζει με ακρίβεια τα γεγονότα. Αυτά συμβαίνουν όταν τα διαπλεκόμανα ΜΜΕ, αλλά και οι πολιτικοί μας εξακολουθούν να εμφορούνται από τον χρεοκοπημένο "προοδευτισμό" της μεταπολίτευσης, ενώ ολόκληρη η κοινωνία στέκεται απέναντι. Αν πράγματι ο συγκεκριμένος πιτσιρικάς έχει ως ινδάλματα τον Παττακό και τον Παπαδόπουλο, βρίσκεται σε λάθος δρόμο. Αλλά και η λοβοτομή που επιχειρούν να επιβάλλουν στον απλό κόσμο και στους ένστολους φρουρούς της πατρίδας, οι σημερινοί εντολοδόχοι του 4ου Ραιχ, είναι εξίσου αποκρουστική...

  7. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 28/11/2011 16:36:03

    Αβραμόπουλε Δημήτρη να ρωτάς πρώτα τον Σαμαρά πριν κάνεις δηλώσεις. Απλό

    • ΣΠΥΡΟΣ avatar
      ΣΠΥΡΟΣ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 28/11/2011 17:08:05

      Μόνο τον Σαμαρά ή και τον σύμβουλό του; Tον υιό του κυρίου Ψυχάρη.

  8. Δρομολογητής avatar
    Δρομολογητής 28/11/2011 16:41:22

    Καταπληκτική ανάλυση. Το Antinews καθημερινά μας δείχνει ότι και πληροφόρηση έχει και διαθέτει ανθρώπους με στρατηγική σκέψη. Προφανώς και στόχος δεν αποτελεί ο αριστούχος Εύελπις αλλά όλες αυτές τις ενέργειες έχουν σκοπό την αποδόμηση της εμπιστοσύνης των στρατιωτικών με τον Πρόεδρο της ΝΔ. Η προσέγγιση του Αντώνη Σαμαρά με το στράτευμα δημιούργησε δεσμούς εμπιστοσύνης που από την φύση τους οι στρατιωτικοί δύσκολα θα μπορούσαν να πεισθούν να τους καταλύσουν. Μια πρώτη ανεπιτυχής προσπάθεια αποδόμησης αυτής της εμπιστοσύνης είναι η δημιουργία του κόμματος των στρατιωτικών. Αφού αυτή η προσπάθεια δεν τελεσφόρησε έπρεπε να βρεθεί κάτι άλλο. Και δυστυχώς βρέθηκε. Η βεβιασμένη τιμωρία και διασυρμός χωρίς απολογία δημιούργησε τριγμούς σε αυτή την εμπιστοσύνη. Αυτό που ήθελε το ΠΑΣΟΚ το πέτυχε. Το πέτυχε γιατί έχει ανθρώπους που μπορούν να σχεδιάζουν έστω και αν σχεδιάζουν στα σκοτεινά. Και κοιτάξτε την δήλωση του Καρατζαφέρη να δείτε ότι αυτός δεν την πάτησε.

  9. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 28/11/2011 17:03:29

    Συγχαρητήρια στον Εύελπι. Το "Πολυτεχνείο" δεν ήταν αυτό που μας παρουσιάζουν. Και το να επιχειρεί ο Αντιπρόεδρος της Κυβερνήσεως να αποκοιμίσει τους αυριανούς στρατηγούς μας με το κακοστημένο παραμύθι του Κοινοβουλευτισμού είναι, τουλάχιστον ατυχές και κακόγουστο. Τι να εορτάσουν οι στρατιωτικοί από το "Πολυτεχνείο"; Το πως την πάτησε ο Ιωαννίδης με τα ταξίματα του Κίσσιγκερ και έστησε το "Πολυτεχνείο" για να ρίξει, χωρίς αντίδραση των λοιπών στρατιωτικών, τον Παπαδόπουλο, που είχε μπει σαν καρφί στο μάτι των Αμερικανών και του Ισραήλ δυό μήνες πριν, στον πόλεμο του Γιόμ Κιπούρ, οδηγώντας στην θλιβερή κατάληξη του Κυπριακού;

    • ΣΠΥΡΟΣ avatar
      ΣΠΥΡΟΣ @ ΠΗΛΕΑΣ 28/11/2011 17:10:57

      Σωστός και λίγα λες.Πες και τα υπόλοιπα για τις γενιές του 1.1.4. και του Πολυτεχνείου.

    • Δήμος avatar
      Δήμος @ ΠΗΛΕΑΣ 28/11/2011 17:33:11

      Το αν το Πολυτεχνείο δεν είναι αυτό που παρουσιάζεται, είναι διαφορετικό ζήτημα με το αν κάποιος τραγούδησε τον ύμνο ενός καθεστώτος που ταλαιπώρησε ή θανάτωσε αθώους ανθρώπους ΕΞΩ από το Πολυτεχνείο. Επίσης, το αν πρέπει να τιμωρηθεί ή όχι κάποιος ή κάποιοι που νοσταλγούν αυτό το καθεστώς, είναι διαφορετικό ζήτημα από το αν υπάρχει διαπλοκή στο χώρο των ΜΜΕ, η οποία παίζει πολιτικά παιχνίδια πάνω σε αυτό το συμβάν. Μην τα μπλέκουμε όλα, γιατί καταλήγουμε σε ύβρεις, με την πρωταρχική έννοια. Και μη μου πει κάποιος Χούντα τότε, Χούντα τώρα. Σε αυτόν τον τόπο γεννήθηκε ο Αριστοτέλης, μη βιάζουμε τη Λογική.

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ Δήμος 28/11/2011 23:51:02

        Προσπαθώ να μην είμαι προκατηλλειμένος έναντι κανενός. Και δεν μου διαφεύγει ότι διευρύνεται, εδώ στην επαρχία τουλάχιστον, το ρεύμα των νοσταλγών της Χούντας, θες γιατί συγχώρεσαν τις καταστροφικές γκάφες του Ιωαννίδη και του Παπαδόπουλου (αφού, μάλιστα, αποδεδειγμένα "δεν τα'φαγαν μαζί μας") θες γιατί το πρόσωπο της Χούντας ήταν πολύ πιό ήπιο στην επαρχία, απ'ότι στην Αθήνα, θες γιατί το χάρισμα των αγροτικών δανείων δεν ξεχάστηκε ακόμα. Εγώ δεν πιστεύω ότι πραγματικά αποζητούν μια χούντα, αλλά ότι επισημαίνουν πως η παρακμή ξεπέρασε και τα όρια αποδοχής μιας χούντας. Last call για τους πολιτικούς μας είναι και αυτοί, πλαδαροί και παμπόνηροι, προσπαθούν να ξυπνήσουν συνειρμούς, που οι ίδιοι με δεκαετίες εγκεφαλοπλυσίματος μας εμφύτευσαν και να κρυφτούν πίσω τους. Βάλε τώρα και την ηλικία. Θυμάμαι τον εαυτό μου να τραγουδάει pantiera rossa και Cara al sol εκ περιτροπής, ανάλογα με την αγανάκτηση της στιγμής. Και δεν αυτοπροσδιοριζόμουν ούτε σαν κομμουνιστής, ούτε σαν φασίστας. Σκέφτομαι: πόσο θέλει ενας 22αχρονος για να γίνει "προκλητικός" στα μάτια της γενιάς μου, της "γενιάς του Πολυτεχνείου"; Και πόση αγανάκτηση αισθάνεται στην σκέψη της γενιάς μου, ΠΟΥ ΠΟΥΛΗΣΕ ΚΑΘΕ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ ΠΟΡΟ ΤΟΥ ΛΑνουΟΥ ΜΑΣ, ένας 22άχρονος, που μαθαίνει καθημερινά (και το αριστείο του το επιβεβαιώνει) ότι πρέπει ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ για να διαφυλάξει όσα εμείς χαρωπά συμφωνήσαμε να ξεπουλήσουμε στα επόμενα χρόνια; Βάλε και ότι αυτά τα υποκριτικά, κροκοδείλια και προσβλητικά για το Σώμα του τα άκουσε από το στόμα ενός άκαπνου κομψευόμενου κοσμοπολίτη, εκπροσώπου αυτής της υπόλογης γενιάς, που ορίστηκε από το κονκλάβιο της πολιτικής ως ΥΕΘΑ, χωρίς από πουθενά να προκύπτουν ηθικά η γνωστικά προσόντα γι'αυτόν τον ρόλο. Και ΑΠΑΛΛΑΞΤΕ ΤΟΝ ΕΥΕΛΠΙ από την, υποτιμητική, εν τέλει, κατηγορία ότι, είναι "χουντικό σταγονίδιο". Χρεώστε τα στον ειλικρινή νεανικό θυμό του για το γελοίο πολιτικό και κοινωνικό μας γίγνεσθαι, αυτό στο οποίο ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΚΡΥΖΕΙ. Προς τιμήν του. Γιατί το ιδιοτελές συμφέρον του θα ήταν να "συμμορφώνεται προς τας υποδείξεις". Όπως οι πολιτικοί μας αρχηγοί, καλή ώρα.

  10. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 28/11/2011 17:16:52

    Όλοι αυτοί που αναφέρεις είναι εργαζόμενοι. Ο κύριος Σταύρος όμως και ο υιός του δεν είναι ΑΠΛΆ ΕΡΓΑΖΌΜΕΝΟΙ.

  11. Οδυσσεύς Πάτσης avatar
    Οδυσσεύς Πάτσης 28/11/2011 17:18:27

    Κατ' αρχήν θέλω να καταθέσω, μετά λόγου γνώσεως, ότι με την μεταπολίτευση όλοι οι φανατικοί «χουντικοί» (δεν θεωρώ σωστόν τον όρο) προσκολλήθηκαν στο ΠΑΣΟΚ όπου βρήκαν και ιδεολογία και ανοικτή αγκαλιά λόγω της κακής αντιμετώπισης των στελεχών των ΕΔ από τους αειμνήστους Αβέρωφ, Κατσαδήμα και γενικά της παράταξης που πάντα τηρεί μια ενοχική στάση σε όλα τα θέματα. Στην συνέχεια θέλω να σταθώ στην όλη δική σας στάση (τόσο σ' αυτό το κείμενο, όσο και σε όσα έχετε αναρτήσει επί του θέματος) που την θεωρώ αμυντική προσπαθώντας να πείσετε, άραγε ποιους, ότι η ΝΔ δεν έχει καμία σχέση με το θέμα. Και φυσικά δεν έχει! Γιατί τσιμπάτε και παίζετε το παιχνίδι αυτών που ξέρουν την τέχνη να «βγάζουν κι από την μύγα ξύγγι»; Κατάφεραν να σας κλείσουν στην περιοχή σας και αμύνεσθε για κάτι που δεν έχει την βαρύτητα και το βάθος που εσείς του δίνετε. Σκοπεύετε να το συνεχίσετε πολύ ακόμη; Μήπως πρέπει να ασχοληθείτε και με τον Ψυχάρη; Μήπως το απλό αυτό γεγονός με τον εύελπι, που κανονικά θα έληγε με μια αυστηρά φυλάκιση 30-40 ημερών, και παίρνει διαστάσεις εξ αιτίας σας θα μας κάνει ποιο ανεκτικούς στην φημολογούμενη ένταξη του υιού Ψυχάρη και μάλιστα στην Μεσσηνία (διαπλοκή); Μήπως μας αποπροσανατολίζει από τα σοβαρότερα θέματα που πρέπει να μας απασχολούν; Για το «Ήπειρος η πατρίδα μας» Οδυσσεύς.

  12. Γιώργος avatar
    Γιώργος 28/11/2011 17:20:55

    To ΠΑΣΟΚ με κάθε τρόπο θα ξύσει πληγές προκειμένου να προκαλέσει εθνικό διχασμό. Είναι γνωστά αυτά, το θέμα είναι η ΝΔούλα τι κάνει με την Παπαδημολαγνεία της. Ποιός θα φαντάζόταν ότι η ΝΔ θα στήριζε ως πρωθυπουργό το δεξί χέρι του αρχιερέα της διαπλοκής.

  13. Νίκος Καραβαζάκης avatar
    Νίκος Καραβαζάκης 28/11/2011 17:33:14

    Αν "στρατηγικός" στόχος είναι η ΝΔ-που δεν το πολυπιστεύω διότι δεν βλέπω στρατηγική ανταγωνιστική με του ΠΑΣΟΚ- τακτικός κι άμεσος στόχος σίγουρα είναι το ηλικίας μόλις μιας εβδομάδας κόμμα, "Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας" που ιδρύθηκε με πρωτοβουλία αποστράτων αξιωματικών.

  14. Θύμιος avatar
    Θύμιος 28/11/2011 18:03:14

    Μακεδονία ξακουστή,
    διβάσατε την "Δημοκρατία";
    μην πέφτετε θύματα "ρόλου"

  15. Θύμιος avatar
    Θύμιος 28/11/2011 18:13:35

    "Καταληκτικό ερώτημα: Έχουν αντιληφθεί τα επιτελεία της Συγγρού τι παίζεται; Έχουν κατανοήσει ότι η αντίσταση του “συστήματος ΠΑΣΟΚ” θα είναι και απελπισμένη και μανιασμένη και ότι η πορεία της ΝΔ προς την κυβέρνηση δεν περνά μόνο από τις δημόσιες σχέσεις με τα ΜΜΕ;"
    δεν είναι μόνον η ΠαΣοΚοκρατία, αλλά και η Καραμανλική μεταπολίτευση/παλινόρθωση, και εκεί πρέπει κάτι να διορθωθεί.

  16. Μυκηναίος avatar
    Μυκηναίος 28/11/2011 18:20:08

    Μην τσιμπάτε με τα "σταγονίδια" χουντικών που σερβίρουν τα συγκροτήματα.
    Αντιθέτως, αναζητείστε τα "σταγονίδια" δημοκρατίας στη χούντα Παπαδήμου.
    Όσο και αν ψάξετε δε θα τα βρείτε.

  17. Θύμιος avatar
    Θύμιος 28/11/2011 18:23:47

    Μόνο τον Σαμαρά ή και τον σύμβουλό του; Tον υιό του κυρίου Ψυχάρη.

    Για την Ντόρα όμως υπάρχει ε; Δύο μέτρα και δύο σταθμά, όπως μας βολεύουν φυσικά (δεν την πολυσυμπονάω).

    Όλοι αυτοί που αναφέρεις είναι εργαζόμενοι. Ο κύριος Σταύρος όμως και ο υιός του δεν είναι ΑΠΛΆ ΕΡΓΑΖΌΜΕΝΟΙ. Όπως και οι Πατήρ και υιός Διώτιδες

  18. ktisias avatar
    ktisias 28/11/2011 18:32:11

    H ΝΔ αντιγράφει μεθόδους ΠΑΣΟΚ ? Αν το ξέχασε να της θυμίσουμε ότι συγκυβερνά και από τα λεγόμενα ορισμένων φαίνεται ότι κάνει εντατικά μαθήματα στην διαστρέβλωση της αλήθειας .

  19. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 28/11/2011 19:09:28

    Για μερικους εδω μεσα ,ουτε 114,ουτε πολυτεχνειο,ουτε 21η/4/67ολα γαια και πυρι μειχθητω και σεις ρε καλοπαιδα πως γινατε ,πως αποκτησατε πολιτικη συνειδηση?τα διαβασατε ε?ουτε που σας νοιαζει η γνωμη αυτων που τα εζησαν,εσας σας ηρθε η επιφοιτηση του Α.Πνευματος.
    Για ρωτηστε και λιγο κι αυτους που τα εζησαν να τ ακουσετε απο πρωτο χερι και μαλιστα σε μια εποχη δυσκολη χωρις ειρωνιες και εξυπνακισμους.

  20. ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΛΟΝΙΚΑ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΛΟΝΙΚΑ 28/11/2011 19:26:50

    Ο ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙ ΛΙΓΟ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΧΕΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ.
    ΜΗΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΟΥΛΗ Ο ΚΙΡΕΛΕ ΥΠΟΥΡΓΟΣ.

  21. sam530 avatar
    sam530 28/11/2011 19:30:45

    οι διάφοροι ηρακλειδείς του Α.Σ θα έπρεπε αντί να βρίσκεται σωστό ότι κάνει
    να του λέτε μόνο την αλήθεια. και ή αλήθεια είναι οτι ο υιός δεν περνά στη βάση
    της Ν.Δ.

  22. epi avatar
    epi 28/11/2011 19:37:23

    Μα καλά οι Ευέλπιδες το Πολυτεχνείο το γιορτάζουν στις 27; Εκτός και αν εκεί στο Βήμα ξεθάβουν-θάβουν κόβουν και ράβουν!

  23. TARAMAS avatar
    TARAMAS 28/11/2011 20:28:09

    Να εννοούν οι κάποιοι Έλληνες τον καλό στρατιώτη: να απειθαρχούν σε διαταγές (αρκεί αυτό να βολεύει τις πολιτικές τους απόψεις). Και μιλάνε για το τι Χούντα έχουμε ...

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ TARAMAS 28/11/2011 20:28:49

      Να πώς εννοούν... εννοούσα.

  24. Apatsi avatar
    Apatsi 28/11/2011 20:34:04

    Να προσθέσω στα παραπάνω, ότι κινήσεις τιμωρίας του Ευέλπιδος του χρόνου στην επόμενη ανάγνωση Ημ. Διαταγής για το πολυτεχνείο, θα έχει σαν αποτέλεσμα γελάκια και βρισιές.
    Νομίζουν ότι κάτι κάνουν. Γελιούντε, διότι οτιδήποτε επιβαλόμενο σε μιά νέα γενιά και το οποίο βασίζεται πανω σε ένα ψέμα, με μιά αφορμή παίρνει απρόβλεπτες πορείες και διαστάσεις.
    Καλό θα είναι να μείνει η ΝΔ έξω από αυτά, διότι δεν την αφορούν.

  25. ΤΙΜΩΡΟΣ avatar
    ΤΙΜΩΡΟΣ 28/11/2011 20:48:46

    ΤΟ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ.
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ ΔΟΥΛΕΜΕΝΟ.
    ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑΣ 22ΧΡΟΝΟΣ ΕΥΕΛΠΙΣ ΝΑ ΜΕΝΕΙ
    ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ
    ΟΤΑΝ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΗΡΕ ΠΑΡΑΜΑΣΧΑΛΑ ΤΗΝ
    ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΛΑΓΟΣ.
    ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΟΠΟΤΕ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΦΕΥΡΕΘΕΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ
    Ο ΝΕΑΡΟΣ ΕΥΕΛΠΙΣ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΑΠΟΧΩΡΕΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ ΟΛΟΙ.
    Υ.Γ
    ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΕ ΠΡΟΣΕΞΕ ΠΩΣ ΘΑ ΧΕΙΡΙΣΤΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΓΚΑ ΤΟΝ ΠΑΓΚΑΛΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ.

    • ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ @ ΤΙΜΩΡΟΣ 28/11/2011 22:24:41

      Οταν λες Προεδρος της Δημοκρατιας, εννοεις...τον δανειστη;Αληθεια αν εκεινη την μερα ειχε παρελασει ο Στρατος μας, μπορεις να φανταστεις, τι θα ειχε συμβει;Κριμα!Γιατι ειμασταν τοσο κοντα!

  26. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 28/11/2011 21:11:56

    Ἐπειδὴ κάποιοι νομίζουν ὅτι τὰ περὶ ἐπιχειρούμενου πλήγματος στὴ ΝΔ εἶναι "συνωμοσιολογίες", παραθέτω κάποια ἀπὸ τὰ ψιττακίσματα ποὺ κυκλοφοροῦν:

    στὴν πασοκοπρεπῆ ΚΑΙΝΗ (βρὲ καιρὸς γιὰ νὰ ἀρχίσεις νέα ἐπιχείρηση...) ἱστοσελίδα politicsgr.net:

    “Δημοκρατία” εναντίον Δημοκρατίας; Γιατί η ΝΔ αφήνει τα παπαγαλάκια της να φτάνουν στα άκρα;

    Η εφημερίδα “Δημοκρατία” κυκλοφορεί σήμερα με τεράστιο τίτλο στο εξώφυλλο “Ποιοι φοβούνται τους νεαρούς ευέλπιδες;”

    Να θυμίσουμε ότι η εφημερίδα “Δημοκρατία” (πολύ πετυχημένος ο τίτλος παιδιά!) δεν είναι το κομματικό όργανο του ΛΑΟΣ. Δεν είναι καν η εφημερίδα του Μιχαλολιάκου ή της Χρυσής Αυγής, δεν είναι η Ελεύθερη Ώρα. Είναι η εφημερίδα ενός κοινοβουλευτικού κόμματος, για την ακρίβεια του κόμματος που συγκυβερνά (όσο και αν δεν το παραδέχεται) αυτή τη στιγμή τη χώρα. Είναι η εφημερίδα του κόμματος που σε όλες τις δημοσκοπήσεις βγαίνει πρώτο κόμμα. Είναι η εφημερίδα της Νέας Δημοκρατίας! Χωρίς να αποτελεί επίσημο όργανο της δεν παύει ωστόσο να είναι χρεωμένη στο κόμμα, να εκφράζει τις θέσεις του κόμματος και να διαβάζεται από τους ψηφοφόρους του κόμματος.

    Και φυσικά δεν μπορούμε να μην συνδέσουμε το σημερινό κύριο άρθρο της εφημερίδας με το δημοσίευμα του γνωστού antinews. Άλλωστε δημοσιογραφικές πηγές θέλουν το ίδιο πρόσωπο να κρύβεται πίσω και από τα δύο. Σήμερα λοιπόν η ιστοσελίδα ανέβασε κείμενο με τίτλο “Ψάχνουν να βρουν “σταγονίδια” για να πλήξουν τον πατριωτισμό των Ελλήνων” απαντώντας σε χθεσινό δημοσίευμα του Βήματος με τίτλο “Χουντο-σταγονίδια στην Ευελπίδων”.

    Υιοθετώντας λογικές της άκρας αριστεράς και θεωρείες συνομωσίας ότι η τρομοκρατία και ο φόβος του λαού έρχονται να νομιμοποιήσουν πραγματικά πραξικοπήματα αναφέρει: “Τους βόλευε τότε να δημιουργήσουν ένα κλίμα φοβίας στον κόσμο ότι έρχονται οι… Συνταγματάρχες έτσι ώστε να στρωθεί καλύτερα το χαλί του τεχνοκράτη Παπαδήμου για την πρωθυπουργία” ενώ παρακάτω υπογραμμίζει ότι “Κάποιο λάκκο έχει η φάβα λοιπόν και κάποιοι θέλουν να αποπροσανατολίσουν την κοινή γνώμη“.

    Απορούμε πραγματικά πως ανέχονται όλα αυτά τα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας που αποζητούν τη λογική και στηρίζουν την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας, τις μεταρρυθμίσεις και την μετριοπαθή πολιτική. Απορούμε πραγματικά πως ακόμα δεν έχουν φτάσει σε σημείο οριστικής σύγκρουσης τα δύο στρατόπεδα του κόμματος. Απορούμε επίσης αν διακρίνει η ηγεσία της ΝΔ τα όρια της δημοκρατίας και τα όρια των εχθρών της. Και δεν μπορούμε να μην απορούμε πόσο διαφορετική θα ήταν η ΝΔ αν είχε περάσει στα χέρια της Ντόρας Μπακογιάννη και όχι του Αντώνη Σαμαρά. Και φυσικά της παρέας του – ανθρώπων χωρίς καμία κομματική ή κοινοβουλευτική νομιμοποίηση που ξαφνικά τελευταία αγάπησαν και τα μίντια και μας προβάλουν με κάθε ευκαιρία.

    Κατάλαβες; Ἡ γκρίνια μας εἶναι... νομιμοποίηση πραξικοπήματος! Βρίσκουν ἀφτιὰ-θύματα ἀνηκέστου βλάβης ὅμως.


    Σὲ βίο παράλληλο, κάποιος ποὺ ξέμεινε ἀπὸ τοὺς "ἐκσυγχρονιστὲς" προσφέρει ὑψηλὴ πολιτικὴ ἀνάλυση στὰ διαδικτυακὰ μετερίζια:
    Παρά ταύτα, οι εξελίξεις στο ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να μας αφήνουν αδιάφορους. Γιατί ο χώρος του ΠΑΣΟΚ είναι η βασική δύναμη της κεντροαριστεράς στην Ελλάδα -και στο χώρο αυτό υπάρχει ο κύριος όγκος των μεταρρυθμιστικών δυνάμεων. Και η ισχυρή παρουσία του είναι σήμερα ζωτικής σημασίας, εν όψει της λαίλαπας Σαμαρά που μας απειλεί.

    Ο άνθρωπος αυτός είναι ο πιο ανεύθυνος και καταστροφικός πολιτικός από την μεταπολίτευση. Ήδη πριν γίνει πρωθυπουργός, έχει θέσει με τη στάση του την χώρα σε κίνδυνο χρεοκοπίας και εξόδου από το ευρώ. Φαντασθείτε τι θα γίνει αν γίνει πρωθυπουργός της χώρας! Ο κ. Σαμαράς και η μικρή ομάδα που τον περιβάλει είναι η πραγματική ακροδεξιά στη χώρα. Τα χαρακτηριστικά τους ο ακραίος εθνικισμός, ο ρατσισμός, οι οπισθοδρομικές θέσεις και η πολιτισμική καθυστέρηση.


    Σχόλιο τοῦ εἰλικρινῶς ὑμετέρου:
    Μερικοὶ δὲν ἔχουν καταλάβει ὅτι τὸ "ὅλον ΠΑΣΟΚ" θὰ κάνει ΤΑ ΠΑΝΤΑ γιὰ νὰ σπιλώσει τὸν Σαμαρᾶ μὲ τὰ ὡς ἄνω bold, γιὰ τὸν ἁπλούστατο λόγο ὅτι εἶναι τὸ τελευταῖο χαρτὶ τοῦ καθεστῶτος. "ΠΑΣΟΚ ἢ τάνκς". Καὶ χρεώνουν οἱ μερικοὶ καχυποψία στὸ Antinews. Κακῶς! Κάκιστα!

    • factorx avatar
      factorx @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 28/11/2011 21:15:17

      Πες σε αυτούς τους ανόητους ότι δεν είμαι εγώ που γράφω και το άρθρο της Δημοκρατίας. Ετσι που μας τα λένε ποιος είμαι; Που προλαβαινω να γραφω αυτά που μου αποδίδουν;

      • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
        Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ factorx 28/11/2011 22:10:00

        Φάκτορα, οἱ ἄνθρωποι εἶναι εἰλικρινεῖς. "Άλλωστε δημοσιογραφικές πηγές θέλουν το ίδιο πρόσωπο να κρύβεται πίσω και από τα δύο." Δὲν λένε ὅτι κρύβεσαι πίσω ἀπὸ τὴ Δημοκρατία. Λένε ὅτι τὸ θέλουν, θὰ τὸ ἤθελαν πολύ, ὅτι θὰ τοὺς βόλευε, πῶς τὸ λέμε ρὲ παιδί μου. Ὅλα κι ὅλα, οἱ ἄνθρωποι εἶναι σαφεῖς καὶ ἐντάξει. {Βέβαια, ἂν κατάλαβα ἀπὸ τὰ συμφραζόμενά τους, πιστεύουν πὼς ἐσὺ... δὲν εἶσαι ἐσύ. Ἐσύ, εἶσαι ὁ... ἄλλος. (Τὰ λεξοτανίλ μου γρήγορα).} Καὶ εἴμαστε μόλις στὴν ἀρχή.

  27. Aris. A avatar
    Aris. A 28/11/2011 21:13:07

    110.000 χιλιάδες φύλλα για το Βήμα πολύ χαμηλά για να μάθουν επιτέλους ότι είναι καιρός να σταματήσουν με το εμπόριο δημοκρατικοφροσύνης με το οποίο πλούτισε ο ΔΟΛ και συνεργάτες.

    Για τον Αβραμόπουλο τα είπαμε. Βιάστηκε με τις δηλώσεις του να στείλει μήνυμα νομιμοφροσύνης στο μεγάλο εκδοτικό συγκρότημα.
    Δεν περίμενα τίποτα άλλο είναι οπαδός των συμβιβασμών ειδικά με τους ισχυρούς δεν μπορεί να διανοηθεί τι σημαίνει ρήξη.

    Για τον αρχηγό της ΣΣΕ μόνο συμπάθεια.
    Επεσε θύμα αυταρέσκειας και αλαζονείας.
    Προφανώς διάβασε τα θετικά σχόλια για την παρουσία του στην Θεσσαλονίκη και πήραν τα μυαλά του αέρα.

    Ντροπή όσοι ζητούνε την αποπομπή ενός ανθρώπου που επί 4 χρόνια παλαύει σκληρά για την πρώτη θέση.
    Είναι αστείο σε μια χώρα που υπουργός εθνικής άμυνας αποδεδειγμένα πιάστηκε να τα παίρνει να θέλουν να τιμωρήσουν τόσον σκληρά ένα παιδί.

    Μπράβο στο ΚΚΕ που δεν διάβασα κάποια ανακοινωσή του για το θέμα τοποθετώντας το στις σωστές του διαστάσεις.

    Για την τοποθέτηση του υιού Ψυχάρη στο επιτελείο Σαμαρά διαφωνώ προς το παρόν.

    Αν είναι τόσο άξιος όσο γράφεται ας ξεκινήσει από τον πρώτο όροφο γιατί κατευθείαν στο ρετιρέ/

    Ας μην γελιόμαστε η εξελιξή του είναι τόσο αξιοκρατική όσο του Βαρβιτσιώτη του Αλευρά του Μητσοτάκη και τόσον άλλων.

    Δεν είμαι υπέρ της οικογενειακής ευθύνης αλλά από την οικογενειά μας δεν μπορούμε να κληρονομούμε μόνο αυτά που μας συμφέρουν.

    Δηλαδή το όνομα για να μου ανοίγει πόρτες τις γνωριμίες και να αρνούμαι και την αρνητική φόρτιση που έχει το όνομα μου.

    Ο ρόλος Ψυχάρη και κατ επέκταση Δολ είναι γνωστός στο σημερινό μας χάλι.

    Αν το παιδί αξίζει τόσο πολύ είναι και Νεοδημοκράτης να μην το αδικήσουμε.

    Μια θέση στα ψηφοδέλτια αφού περάσει από το καμίνι της βάσης για να μετρηθεί και αν βγει βλέπουμε.

    Τι σημαίνει κατευθείαν σύμβουλος.

    Ειδικά σε ένα κόμμα που το έτοιμα της ανανέωσης παραμένει κολοβό και ανεκπλήρωτο.

  28. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 28/11/2011 21:51:09

    Υπηρχαν δεξιοι το 74, που στο ερωτημα Καραμανλης ή Τανς απαντουσαν :γιατι και τα 2 μαζι δεν γινεται; Απο τετοια στοιχεια πρεπει να αδειασει η Ν.Δ

  29. skpt avatar
    skpt 28/11/2011 22:34:28

    Όσα γράφονται στα ..bold για τον Σαμαρά, απλούστατα πρέπει να ανοίξουν τα μάτια κάποιων Ντοράκηδων, μπας και κατανοήσουν κάποτε ποιό ευπρόσδεκτο για τα ΠΑΣΟΚΟ --ΛΑ ρόλο παίζουν !

  30. skpt avatar
    skpt 28/11/2011 22:40:30

    Όσον αφορά δε τον υιό Ψυχάρη, θα συμφωνήσω με αυτούς που εκπέμπουν το μύνημα : "ερέτην χρεί πρώτον γεννέσθαι, πριν πηδαλίοις επιχειρείν " !!!!!

  31. Αριστοκλής avatar
    Αριστοκλής 28/11/2011 22:53:18

    Αν όντως έγινε το περιστατικό όπως παρουσιάζεται, τότε ο εύελπις αυτός όχι για αρχηγός δεν κάνει αλλά ούτε καν για να φυλάξει σκοπιά γιατί είναι επικίνδυνος. Αδυνατώ να πιστέψω ότι ήταν αρχηγός τάξης και μάλιστα τεταρτοετής και να μη μπορεί να προβλέψει τις συνέπειες της πράξης του. Πίστευε αλήθεια ότι ήταν δυνατόν να μη διαρρεύσει το γεγονός και τι εκμετάλλευση θα γίνονταν από διάφορους κύκλους. Αν πάλι το έκανε αν και διέβλεπε τα επακόλουθα τότε δεν είναι αμέτοχος στην προβοκάτσια. Η όλη ενέργεια ειδικά τη συγκεκριμένη περίοδο είναι τουλάχιστον περίεργη.

    Όσο για τις κρίσεις του Μπεγλίτη η αντίδραση της Ν.Δ. ήταν και είναι από χλιαρή έως απαράδεκτη, παρόλο που το γεγονός είχε κατακριθεί από όλα τα κόμματα, ακόμη και της αριστεράς. Αν αυτό είχε γίνει αντίστροφα το πασόκ θα είχε χαλάσει τον κόσμο. Η Ν.Δ (αν φυσικά διαφωνούσε) έπρεπε να δηλώσει από την πρώτη στιγμή ότι δεν αναγνωρίζει την απόφαση του ΚΥΣΕΑ στις συγκεκριμένες συνθήκες που ελήφθη και ότι θα επαναφέρει την προτέρα των πραγμάτων κατάσταση. Να πιέσει ακόμα και κατά τον σχηματισμό της παρούσας κυβέρνησης για να επιτευχθεί αυτό την στιγμή μάλιστα που επικεφαλής στο υπουργείο τοποθετήθηκε στέλεχός της που δεν έχει κάνει καμία δήλωση ούτε ενέργεια για το θέμα. Όλα τα άλλα είναι "προφάσεις εν αμαρτίαις". Ο δε αρμόδιος τομεάρχης άμυνας ήταν εξαφανισμένος. Δεν είδα ούτε δηλώσεις ούτε διαμαρτυρίες. Και όλα αυτά τη στιγμή που λέγονται και γράφονται τόσα για την αλλαγή της δομής του στρατού.

    Λυπάμαι για τις απαντήσεις του Φαήλου που προσπαθεί να δικαιολογήσει το διορισμό του γιου του εκδότη ως συμβούλου του Σαμαρά. Με αυτά που λέει αυτοαναιρείται κυρίως μετά τις πρόσφατες δηλώσεις που τις θαύμασαν όλοι. Τούτο μόνο έχω να του πω "Η γυναίκα του Καίσαρος δεν πρέπει μόνο να είναι τίμια αλλά και να φαίνεται τοιαύτη".

  32. stamoschios avatar
    stamoschios 28/11/2011 22:55:44

    Φίλτατοι έχω την αμιδρά εντύπωση ότι έχουμε πατήσει αρκούντως την μπανανόφλουδα των πρασινοφρουρών, Αίφνης ανέκυψε θέμα από το πουθενά λες και ο νεαρός εθνικιστής αποτελεί την εσχάτη μορφή απειλής της αστικής αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας. Αιδώς Αργείοι. Τα πάσης φύσεως συνομήλικα του "αναρχοκούμουνα" θεωρούνται από τους θολοκουλτουριαρέους ως νεαροί που έχουν το δικαίωμα να πολεμούν το σύστημα και την καθεστηκυία τάξη, οι νεαροί εθνικιστές δεν έχουν αυτό το δικαίωμα.
    Υ.Γ. Για τον φίλο που ομιλεί περί Αριστοτέλους ας αναγνώσει τα "Πολιτικά" του εν λόγω φιλοσόφου ή την Πλάτωνος "Πολιτεία" και αν βρει ύμνους υπέρ του πολιτεύματος της δημοκρατίας ας μου τηλεγραφήσει. Το αυτό ισχύει για και για το σύνολο της αρχαίας γραμματείας, άπαντες οι πεφωτισμένοι ταγοί της εποχής αποστρέφονταν το πολυδιαφημισμένο πολίτευμα της αρχαιοελληνικής (Αθηναϊκής) δημοκρατίας ως κατουσίαν οχλοκρατίας. Άλλωστε και οι Λάκωνες Έλληνες ήταν.Υ.Γ2 ήμουν νεογέννητο την επταετία αλλά από τους γονείς ουδέποτε άκουσα κάτι ιδιαίτερα άσχημο για την εν λόγω περίοδο και δεν ήταν χουντικοί. Καραμανλικοί μέχρι το κόκαλο ήταν (του κανονικού βεβαίως και όχι του ευτραφούς κακεκτύπου). Άλλωστε και η κυβέρνηση του τραπεζίτη του κινέζου αποτελεί σαφώς δημοκρατική εκτροπή. 'Οσο για την Κύπρο ας ανοίξει ο φάκελος και τα λέμε ποιός ευθύνεται περισσότερο, άλλωστε ο Αττίλας δύο έγινε με κυβέρνηση εθνικής ενότητας και όχι με Ιωαννίδη-Γκιζίκη.
    Ας αφήσουμε τις ανούσιες συζυτήσει λοιπόν και ας στηρίξουμε δεόντως τον Αντώνη Σαμαρά την εσχάτη ελπίδα του έθνους, τον άνθρωπο που έβαλε τέλος στην βαρονεία των τριών οικογενειών-σαρκοφάγων του ελληνισμού.

  33. Pluto avatar
    Pluto 28/11/2011 22:56:20

    Γιά τον Ανδρέα Ψυχάρη,γνωστό σ` όλο το ΥΠΕΞ με τα κατορθώματά του καί την συμπεριφορά του , μόνο πικρά χαμόγελα βγάζουν οι ατάκες "να μην τον κρίνουμε πριν τον δούμε" κλπ. Οχι ότι ο Φαήλος καί οι άλλοι έχουν επί της αρχής άδικο! Αντιθέτως! Οντως, δεν υπάρχει ζήτημα οικογενειακής ,συλλογικής ευθύνης.Οντως, να περιμένουν πρώτα οι καλοί σχολιαστές να δούν καί βεβαίως μετά να κρίνουν. Αλλά ο Ανδρέας έχει γράψει στην σκιά του Σταύρου την δική του μικρή ιστορία ,έχει δώσει αδιάψευστα δείγματα γραφής!Πού λοιπόν θα πάνε να κρυφτούν αυτοί που (μολονότι είχαν αναλυτικά προειδοποιηθεί,άσε που πολύ καλά γνώριζαν) δίνουν στον Ανδρέα Ψυχάρη του Σταύρου την λαμπρή ευκαιρία να επαναλάβει τις επιδόσεις του στην πλάτη του Αντώνη Σαμαρά;; Κακά τα ψέματα,δεν έχει καμιά αρετή ο Ανδρέας ,μόνο τραγικά ελαττώματα με πρώτα την άγνοια,την ανεπάρκεια καί την ιταμότητα. Αν δεν ήταν υιός του Σταύρου ούτε θα τον είχαν φορτικά προτείνει στον Αντώνη,ούτε αυτός θα τον είχε δεχθεί....Ομως τα λάθη πληρώνονται! Πάντοτε!Mακάρι να έχω άδικο αλλά δεν έχω...

  34. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 29/11/2011 00:01:24

    ξυπνήσαμε αδέρφια ... δεν περνάει το παραμύθι όπως διαβάζω καθημερινά με μεγάλη ευχαρίστηση !!! ούτε οι φιλο-κρυπτο-χουντικές κορώνες αντέχουν πλέον ούτε οι αλλεπάλληλες πολιτικές "αναδιπλώσεις" αδερφέ Φαήλο μην εκτίθεσαι χωρίς λόγο

  35. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 29/11/2011 00:11:37

    Με όλο τον σεβασμό, πιστεύω ότι εδώ είναι ολοφάνερο πως πρόκειται για κόκκινη γραμμή εκ μέρους μιας μεγάλης πλειοψηφίας (θα το δείτε στο μέλλον).Με το ίδιο σκεπτικό θα μπορούσαμε να έχουμε σύμβουλο και τον υιό Χριστοφοράκου (αν έχει δεν το γνωρίζω).Δεν υπάρχουν άλλες εναλλακτικές επιλογές δηλαδή? Έστω και αν ο κύριος Ανδρέας Ψυχάρης έχει τις καλύτερες προθέσεις.

  36. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 29/11/2011 00:25:02

    Θέμα εκ του μη όντος...
    Και αν έγινε ή και αν όχι σχεδόν δεν έχει καμία αξία...

    Ειδικά, αν και στην Ευελπίδων, ο αρχηγός αρχιλοχίας (όπως λέγαμε εμείς τον "αρχηγό" στη σχολή των Εφέδρων Αξιωματικών) είναι αντίστοιχο "παλικάρι"...πρόλαβα 2 αρχηγούς, και οι δύο βουτυρομπεμπέδες βύσματα, που ήθελαν το αρχηγιλίκι για να μη κάνουν υπηρεσίες...

    Φοβερό σχολείο ο Ελληνικός Στρατός...με διδάγματα για τη δομή και την λειτουργία της κοινωνίας...

  37. a.p. avatar
    a.p. 29/11/2011 01:21:44

    Για μια ακομη φορα βλεπουμε το τυρι αλλα την φακα δεν την βλεπουμε.......... Ας ειναι καλα τα ΜΜΕ και ο εναγκαλιασμος τους με το ΠΑΣΟΚ ...........

  38. Γιαννης Ν. avatar
    Γιαννης Ν. 29/11/2011 01:30:55

    δυστυχώς οι προσωπικές επιλογές του Αντώνη δεν είναι το δυνατό του σημείο. Όχι σήμερα αλλά από παλιά 1993 ! Για την ακρίβεια κάποιες από τις προσωπικές επιλογές τον έφαγαν. Ουδείς αλάνθαστος πόσο μάλλον και ένας άνθρωπος που παίρνει τόσες αποφάσεις καθημερινά.
    Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι να μην κάνεις λάθος . το πρόβλημα είναι να μην το βλέπεις και να μην το παραδέχεσαι αλλά το κυριότερο να μην το διορθώνεις!

  39. GIANNHS9 avatar
    GIANNHS9 29/11/2011 01:31:00

    Κύριε Κρανιδιώτη,
    οπωσδήποτε ναι, «δεν υπάρχει οικογενειακή ευθύνη», όπως και κανείς όμως νομίζω δεν την απέδωσε στον γιό της οικογένειας Ψυχάρη. Άλλωστε για ποίο λόγο θα έπρεπε να του αποδοθούν ευθύνες για την οικογένειά του; Όχι βέβαια, γιατί στις επαγγελματικές δραστηριότητες της τελευταίας υφίσταται και ένα εκδοτικό – δημοσιογραφικό συγκρότημα.
    Εκείνο που αμφισβητείται και σχολιάζεται είναι η ορθότητα, σκοπιμότητα ή όπως διαφορετικά μπορεί να χαρακτηρισθεί, της επιλογής του ως συμβούλου του προέδρου της Ν.Δ., η οποία από τον κόσμο συνδέεται ή από ό,τι φαίνεται τουλάχιστον, αποδίδεται, στην εκ του επωνύμου του, αναγνωσιμότητά του. Κάτι βέβαια που δημιουργεί τα σχόλια, αφού παραδοσιακά το συγκρότημα δεν διάκειται όχι φιλικά, αλλά ούτε καν «αντικειμενικά» προς την Ν.Δ.
    Η αξιοσύνη του εξυπακούεται ότι θα αξιολογηθεί από τις πράξεις του (εφόσον βέβαια υπάρξουν), εκείνος όμως που τον επέλεξε δεν θα κριθεί μόνο για τις ενέργειες του «συμβούλου», αλλά και για τις παραλείψεις του τελευταίου. Τι θα μπορούσε να κάνει, δηλαδή και δεν έκανε. Με την έννοια αυτή το βάρος πέφτει στον κ. Σαμαρά, αυτό όμως δεν μπορεί να ικανοποιήσει τον κόσμο που νοιώθει ότι οι όποιες επιλογές προσώπων ή πολιτικής, αυτούς βαρύνει (τον κόσμο - την κοινωνία).
    Χάθηκε λοιπόν η επιλογή κάποιου άλλου ως συμβούλου;

  40. Γιαννης Ν. avatar
    Γιαννης Ν. 29/11/2011 01:55:47

    Κάτω τα χέρια από την ευελπίδων.
    Άχρηστοι κάτω τα χέρια από τον Εύελπι. Υπάρχουν αξιωματικοί , διοικητής σχολής για να επιληφθούν σε όποιο γεγονός έγινε ή δεν έγινε.
    Ο Αβραμόπουλος τι ανακατεύεται; Θα παίζει και το ρόλο της στατονομίας;
    Αν αύριο σε σχολή δοκίμων ο αρχηγός τραγουδήσει τον ύμνο του ΕΛΑΣ τι θα κάνετε κ. Αβραμόπουλε; Θα βγάλετε ανακοίνωση ή θα περιμένετε το Βήμα να σας πει αν ενοχλήθηκε;
    ΝΤΡΟΠΗ !

  41. mayrh_trypa avatar
    mayrh_trypa 29/11/2011 05:22:06

    Μπορεί το Πολυτεχνείο να μην ήταν αυτό που δηλώνεται σε σχέση με εκείνους που εξαργύρωσαν τις κάλπικες δάφνες τους στην περίοδο της μεταπολίτευσης. Μπορεί να χρησιμοποιήθηκε σαν προβοκάτσια στην πρόθεση του δικτάτορα Παπαδόπουλου για κάποια εξομάλυνση του καθεστώτος με λίγο περισσότερο πολιτικό χρώμα και λίγο λιγότερο χακί, λίγο παραπάνω κοινοβουλευτισμό και λίγο λιγότερο στρατοκρατία. Μπορεί να μην είχε τους νεκρούς που με τόση βουλιμία ήθελε η μεταπολίτευση να του προσθέσει... ΟΜΩΣ, το νόημα του πολυτεχνείου δεν είναι αυτό που μας βάζουν τα πολιτικά κόμματα να κοιτάμε μέσα από τους παραμορφωτικούς φακούς τους, εκείνους που θέλουν να δείχνουν ότι ξεπήδησαν μέσα από λαϊκούς αγώνες και την κολυμβήθρα του Σιλωάμ, της αθλιότητας τους στους τρόπους και την δράση και την ηθική τους στα προ της δικτατορίας χρόνια.. είτε αριστερά είτε δεξιά είτε κέντρο.
    Το νόημα του Πολυτεχνείου είναι δίπλα σε αυτό των τυραννοκτόνων Δάμωνα και Φιντία και βρίσκεται στο αναφέρετο δικαίωμα των λαών να εξεγείρονται ενάντια στην πολιτική καταπίεση και ενάντια σε κάθε δικτατορία, είτε στρατιωτική είτε κοινοβουλευτική είτε κάθε άλλης μορφής και κάθε χρώματος!
    Το νόημα του πολυτεχνείου είναι στον ξεσηκωμό της νεολαίας και του λαού της Αθήνας που αψήφησε τις κάννες των όπλων και των τεθωρακισμένων, το γκλομπ του χωροφύλακα και το μπλοκάκι αναφοράς του χαφιέ και του μυστικού άνδρα της ασφάλειας, τον φόβο του ΕΑΤ ΕΣΑ και ελεύθερα μέσα σε μαύρους χρόνους περπάτησε, τραγούδησε, απαίτησε, ζήτησε, πάλεψε, διαδήλωσε!!!!!
    Αυτό το νόημα του πολυτεχνείου δεν ανήκει πουθενά αλλού μέσα στην ιστορική μας μνήμη παρά μόνο στον ίδιο τον Ελληνικό λαό. Σε καμιά κομματική γραφειοκρατεία και σε κανένα πολιτικό κόμμα.
    Έχω γράψει κάποιες φορές πως η κακομαθημένη μεσαία τάξη, σε αυτήν που ανήκω και εγώ, έχει το μόνιμο πρόβλημα του σωστού baby sitter όσο της αρέσει να κάθεται στον καναπέ του σπιτιού της και με το τηλεκοντρόλ στο ένα χέρι και την πίτσα στο άλλο περνάει τις όμορφες οικογενειακές της μέρες.
    Όταν οι baby sitters της, κοινοβουλευτικοί της εκπρόσωποι ιδιοποιούνται την πολιτική εξουσία για την πάρτη της κάστας τους και των οικονομικών τζακιών που εκφράζουν τότε η μεσαία τάξη αναπολεί τους τιμωρούς στο χακί, τους τιμωρούς με τις στολές που θα δώσουν το σωστό μάθημα του γύψου στους σαπιοκοιλαράδες της πολιτικής.
    Αυτή είναι κατα κύριο λόγο η ιστορική αδυναμία της μεσαίας τάξης που κινείται ανάμεσα στον κοινοβουλευτισμό και τις μαυροκόκκινες άκρες του με μοναδική ευκολία για να σας θυμίσω τον Χίτλερ τον Μουσολίνι τον Πινοσέτ. Η μεσαία τάξη που αποζητά την ησυχία της στην δουλίτσα της, στο σπιτάκι της, στην συνταξούλα της.
    Πεθαίνει προδομένη στην Καταλονία του Ισπανικού εμφύλιου αφού εξανδραποδίστηκε στα Γκούλακ της Σοβιετίας και τσαλαπατήθηκε στο οικονομικό κραχ του 29.
    Πήρε το όπλο στην περίοδο της κατοχής για να ματώσει σε έναν προδοτικό εμφύλιο που επέβαλαν οι πουλημένες ηγεσίες της και από τα αριστερά και από τα δεξιά και να συνθλιβεί πολιτικά οικονομικά και κοινωνικά στις μαύρες δεκαετίες πριν την Χούντα.
    Απόδειξη το σήμερα που αποζητά με λύσσα να διατηρήσει ένα κοινωνικό μοντέλο αφασίας μέσα στο οποίο καλόμαθε 20 χρόνια τώρα και που θα εθελοτυφλίσει στην παράδοση της πατρίδας της και σε κάθε υπογραφή υποτέλειας, για να αναλάβει ο νέος baby sitters της το κρίμα που η ίδια δεν έχει το κουράγιο να φορτωθεί πάνω στην πλάτη της.
    θα ριζοσπαστικοποιηθεί και πάλι όταν σαν κοινή εκδιδόμενη θα την πετάξουν από το αναπαυτικό σπίτι της με τα κόκκινα φανάρια μέχρι να βολευτεί κάπου, σε κάποιο νέο δρόμο σε νέα γειτονιά με νέο όνομα και ξανά μανά.
    Το πρόβλημα είναι δομικό και όχι απλά θέμα παιδείας μόρφωσης και αγωγής, όσο δομικό είναι οι περιοδικές κρίσεις του καπιταλισμού.

    ένας μελλοντικός μετανάστης

    Υ.Γ όλες οι καλές αστικές οικογένειες έχουν από ένα παιδί η συγγενή σε κάθε πολιτικό κόμμα.. με τις υγιές σας!

  42. Pluto avatar
    Pluto 29/11/2011 05:26:31

    Να σου πω Γιάννη Ν , αν τραγουδεούσε " Εμπρός ΕΛΑΣ γιά την Ελλάδα το δίκιο καί τη λευτεριά....",διόλου κακό δεν θα ήταν!Γιατί ο ΕΛΑΣ με αξιωματικούς κομμουνιστές μέχρι βασιλόφρονες τους Γερμανούς πολέμησε, με αυτοθυσία καί την διάλυσή του πέτυχαν οι Αγγλοι,επωφελούμενοι της μυωπίας του ΚΚΕ.Ηταν ένας ωραίος ,αδικοχαμένος αγώνας....
    Ομως ο Εύελπις από οργή δικαιολογημένη κατά του ΓΑΠ πήγε στον "πατριώτη" Παπαδόπουλο καί στον "πατριώτη"Ιωαννίδη! Στα τάγματα ασφαλείας ήταν καί οι δυό μαζί με τον Ντερτιλή,γερμανοντυμένοι. Δεν φταίει ο Εύελπις αν τόσο ιστορία ξέρει καί τόσο καταλαβαίνει.Η Σχολή Ευελπίδων ,έτσι όπως την έχουν φτιάξει καί το ΠΑΣΟΚ αλλά καί η ενοχική καί η ηλίθια Δεξιά ,να τί πρωτίστως φταίει Αν είναι κατά τα λοιπά επαρκής για αξιωματικός ο Εύελπις χρειάζεται συζήτηση,ν` ανοίξουν τα μάτια του! Οχι αποκεφαλισμό,22 χρονών έχει κάθε περιθώριο να καταλάβει, να γίνει αξιωματικός με πολιτική κρίση καί όχι με κομματικές (=Χρυσή Αυγή/ΛΑΟΣ)παρωπίδες.Αλλά ν` αποτάξουμε (ή όχι) τον συγκεκριμένο καί να μείνει αλώβητο --όπως ζητάς-- το σύστημα που τον έφτιαξε με τόση άγνοια καί ακρισία καί τον έβαλε καί αρχηγό της Σχολής,αυτό είναι το πιό επικίνδυνο για το Εθνος!

  43. Φρίξος Γιαννιός avatar
    Φρίξος Γιαννιός 29/11/2011 07:59:00

    Δεν γνωρίζω εάν ο γιός του Ψυχάρη είναι σύμβουλος και υποψήφιος στη Ν.Δ. για την Α’ Αθηνών αλλά η γενεαλογική προέλευση κάθε ανθρώπου δεν πρέπει να καθορίζει αρνητικά ή θετικά την αξιολόγησή του για την περεταίρω πρόοδό του εντός ενός αξιολογικού συστήματος. Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι αυτό το αξιολογικό σύστημα δυστυχώς δεν υπάρχει και σίγουρα δεν είναι αξιολογικό για το λόγο αυτό έχουμε φτάσει σε ένα σημείο να λένε όλοι « καλά αυτοί θα μας διοικήσουν που δεν έχουν διαχειριστεί ούτε ένα περίπτερο» γιατί συμβαίνει αυτό? Διότι η προώθηση των νέων στελεχών στην πολιτική ιεραρχία υποστηρίζεται ή καταπολεμάται μετά βδελυγμίας από τα γνωστά κέντρα της οικογενειοκρατίας ή / και των ΜΜΕ το αποτέλεσμα είναι γνωστό δηλαδή η ένδεια που παρατηρείται στο πολιτικό προσωπικό της χώρας. Για τους παραπάνω λόγους θα συμφωνήσω πρακτικά ( και όχι θεωρητικά) με την άποψή σου ότι προωθούμενα άτομα από τα γνωστά κέντρα θα πρέπει να μην έχουν πρόσβαση σε ένα κόμμα που θέλει να αλλάξει την Ελλάδα.

  44. Φρίξος Γιαννιός avatar
    Φρίξος Γιαννιός 29/11/2011 08:05:07

    Αγαπητέ Φαήλο,

    Θα σε παραπέμψω στην παρακάτω τοποθέτησή μου, όταν θέλουμε να αλλάξουμε την πατρίδα θα πρέπει να είμαστε πολύ σκληροί απέναντι στο κατεστημένο που θέλουμε να καταπολεμήσουμε.

  45. Πτερέλαος avatar
    Πτερέλαος 29/11/2011 08:17:29

    1. Το γνωστό απόφθεγμα με τη γυναίκα του Καίσαρα. Και σήμερα δεν πείθετε κ. Κρανιδιώτη, ιδιαίτερα όταν μιλάτε για μελλοντικές κρίσεις.
    2. Η παλιά Ελληνική παροιμία για το μήλο και τη μηλιά
    3. Τέρμα τα δίφραγκα. Αρχίζει να αναφαίνεται καινούρια φούσκα καί μέσα έχει, δυστυχώς λόγω των επιλεγέντων συμβούλων του (και δεν είναι μόνο ο περί ου ο λόγος) και τον κ. Σαμαρά

  46. antonis1 avatar
    antonis1 29/11/2011 10:20:36

    Και τα περί πειθαρχίας κλπ δεν ισχύουν στο στράτευμα?
    Αν διετάχθη ο εύελπις να αποσυρθεί απο την παρέλαση απο τον αρχηγό του, όφειλε να το κάνει...Ακόμη και αν διαφωνούσε, να κατέθετε την διαφωνία του και μετά να υπάκουε..
    Διαφορετικά δεν έχουμε στρατό αλλά ρεμπέτ ασκέρ, παλληκάρια.
    Κάπου ξεχάσατε τα βασικά λεβέντες...
    Ειδικά οι διάφοροι απόστρατοι και "στρατηγοί" που ονειρεύονταν επαναστάσεις και λοιπά.
    Απο την στιγμή που παραβίασε ρητή εντολή των ανωτέρων του έπρεπε να τιμωρηθεί...
    Αν οι ανώτεροι του τον κάλυψαν, μάλλον δεν κατάλαβαν ούτε οι ίδιοι τον ρόλο τους .Μήπως τελικά γιαυτό τους έφυγε ο μπεγλίτης?
    Και αν ο μικρός πήρε αέρα και θεώρησε μετά την Θεσσαλονίκη ότι πλέον είναι ο νέος πάγκαλος, πρέπει να μπεί στην θέση του.
    Ο κύριος τίποτα, είναι αρχηγός του στρατού, αρέσει δεν αρέσει στους αξιωματικούς.Οφείλουν να υπακούν, αν διαφωνούν μπορούν να παραιτηθούν, αν παρακούσουν εντολές είναι προφανές ότι δεν μπορεί να παραμείνουν στις θέσεις τους.
    Στοιχειώδεις κανόνες και λογική του στρατού.
    Αν θέλουν να επιβάλουν την θέση τους οι στρατηγοί και οι επίδοξοι στρατηγίσκοι, ή θα κάνουν πραξικόπημα, επανάσταση,στάση όπως θέλουμε το λέμε, ή θα παραιτηθούν και θα ιδρύσουν πολιτική κίνηση να τους ακολουθήσει ο λαός ή αλλιώς θα κάνουν τουμπεκί ψιλοκομμένο και θα υπακούσουν τας άνωθεν εντολάς ,όπως γινεται καθημερινά.
    Αρκετά με το καλαμπούρι αυτό.
    Και ιδίως η νδ και ο φίλος Φαήλος που παρεξηγείται μερικές φορές ...
    Τι τα ήθελε αυτά τα εφόπλου λόγχη?
    Ερχεται ο καιρός κλπ.
    Ο Παπαδήμος ήρθε αντί της επανάστασης Φαήλο, και μερικοί μικροί νόμισαν ότι ήρθε η ώρα τους να γράψουν ιστορία.

    Παλληκάρια, κάποιον πρέπει να αφήσουμε στην ζωή αυτή.Δεν μπορούμε να είμαστε και με τα στρατά και με τους πολιτικούς και με εκλογές και με επαναστάσεις, και με τον ψυχάρη και με τον λαό που στενάζει.
    Και κυβέρνηση και αντιπολίτευση, και στα υπουργεία και στις διαδηλώσεις.

  47. Παντελής Σπύρου avatar
    Παντελής Σπύρου 29/11/2011 10:34:16

    Tα ίδια ακριβώς έλεγε για τα συγκροτήματα ο Αντώνης το 96 για κοίτα φίλε μου κάτι συμπτώσεις . Επειδή αρχίζουν να κόβονται σχόλια, απόψεις και γίνεστε χειρότεροι απο τα πασοκικά ηλεκτρονικά έντυπα ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ δεν βρίζω κανένα.

  48. anonymous avatar
    anonymous 29/11/2011 11:28:36

    Μ όποιον δάσκαλο θα κάτσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις. Εν προκειμένω δάσκαλος είναι ο πατήρ. Επίσης δε σας έμαθαν εκεί έξω ότι η οικογένεια παίζει τεράστιο ρόλο; Σόρρυ αλλά πάτε από το κακό στο χειρότερο.

  49. ΧΕΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΧΕΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ 29/11/2011 11:59:39

    μπειτε στην ηλεκτρονικη σελιδα των νεων στις γελιογραφιες και καντε την αναγωγη της φωτογραφιας που εχει με αυτη που ανεβασατε εσεις στο παρον post σημερα!!!!!!!the devil behind the details

  50. Θύμιος avatar
    Θύμιος 29/11/2011 12:38:22

    "Πήρε το όπλο στην περίοδο της κατοχής για να ματώσει σε έναν προδοτικό εμφύλιο που επέβαλαν οι πουλημένες ηγεσίες της και από τα αριστερά και από τα δεξιά"
    μην τα βρίζουμε όλα, νικήσαμε τότε τον ολοκληρωτισμό μετά μας είπαν να ντρεπόμαστε...

    "Ομως ο Εύελπις από οργή δικαιολογημένη κατά του ΓΑΠ πήγε στον “πατριώτη” Παπαδόπουλο καί στον “πατριώτη”Ιωαννίδη! Στα τάγματα ασφαλείας ήταν καί οι δυό μαζί με τον Ντερτιλή,γερμανοντυμένοι (της Γαλλίας του Βισύ, με Πλαστίρα Πάγγαλο και τα ρέστα)."
    μαζί με τον Β. Γιαννόπουλο

    • mayrh_trypa avatar
      mayrh_trypa @ Θύμιος 29/11/2011 17:43:36

      Αυτή η τυφλή ανάγνωση της ιστορίας που τελικά δεν είναι η ιστορία της Ελλάδος αλλά των παρατάξεων σε εμποδίζει να έχεις ορθή κρίση φίλε..

  51. alex avatar
    alex 29/11/2011 13:35:21

    Κράτα τους φίλους σου κοντά και τους εχθρούς σου κοντύτερα...
    αυτη ειναι η σκεψη μου για τον κ.Ανδρέα Ψυχάρη...

    ετσι και μαθαινεις απο πρωτο χερι τι σκεφτεται ο απεναντι, και εχεις και ενα διαυλο επικοινωνιας για να λυσεις προβληματα που θα δημιουργησουν τριτοι αναμεσα σας, για δικο τους σκοπο...και αν ειναι και καλος στην δουλεια του, αυτο ειναι ενα ευχαριστο συν...

  52. alex avatar
    alex 29/11/2011 13:40:33

    οσο για το ενοχικη δεξια,
    να θυμισω οτι εχει περασει σχεδον αδιαμαρτηρητα, η σταθερη και σε βαθος χρονου προπαγανδα περι 'δημοκρατικης παραταξης', του πασοκ, που υποσυνειδητα βαζει ολους τους αλλους σε ενα γκριζο τοπιο δημοκρατικης νομιμοτητας...

    για να παραφρασω μια εκφραση, οταν στην κεντροδεξια επικοινωνια ανακαλυπταν τον τροχο, στο πασοκ γυρναγαν απο το πρωτο ταξιδι στο διαστημα..

  53. spiros avatar
    spiros 29/11/2011 16:44:15

    Δεν είμαι ο συντάκτης των παρακάτω. Θέλω απλά να παραθέσω τα σχόλια αυτά, που είδα σε άλλα ιστολόγια:

    Γιατί επιτίθενται στην Σχολή Ευελπίδων;

    Με τον βαρύ τίτλο «Χουντοσταγονίδια στη Σχολή Ευελπίδων», το συγκρότημα Ψυχάρη επιτίθεται ανοιχτά πλέον κατά του Ελληνικού Στρατού. Αφού απέτυχε το «πραξικόπημα» των Μπεγλίτη – Παπανδρέου -για το οποίο ο κύριος Ψυχάρης έχει καταπιεί το πληκτρολόγιό του ή έχει πάθει γεροντική άνοια- αποφασίσθηκε η επίθεση (πολλαπλών οφελών) προς την Σχολή Ευελπίδων και η αναγέννηση της «χούντας» των στρατιωτικών, ενώ το «Βήμα» καταπίνει –κυριολεκτικά- την χούντα του Παπαδήμου και των πολιτικών…
    Ας πάρουμε τα πράγματα, όμως, από την αρχή.
    Ισχύουν αυτά που γράφονται στο σχετικό «ρεπορτάζ»; Οι δικές μας πληροφορίες λένε πως όχι μόνο δεν ισχύουν, αλλά είναι αποτέλεσμα «πηγών» που δεν επιθυμούν την εύρυθμη λειτουργία της Σχολής Ευελπίδων και ιδιαίτερα, του καλύτερου Εύελπι που την 28η Οκτωβρίου επέμενε να παρελάσει για να τιμήσει την Ελληνική ιστορία, την ίδια στιγμή που ο Κάρολος Παπούλιας (είναι ακόμη πρόεδρος της δημοκρατίας) αποχωρούσε από την εξέδρα επισήμων «προσβεβλημένος» (από τι και από ποιόν άραγε; Μήπως από τους Θεσσαλονικείς που «κατέβηκαν από το πεζοδρόμιο;).

    Στο πρόσωπο του άριστου Εύελπι που τους αψήφησε, λοιπόν, γίνεται μία πολλαπλή επίθεση τόσο στην Σχολή Ευελπίδων, όσο και στο στράτευμα. Επιχειρώντας να «τσακίσουν» τον Εύελπι, στέλνουν ένα σαφές μήνυμα σε όλους τους αξιωματικούς (πρώην, νυν και μελλοντικούς):
    Μπορούμε να σας καταστρέψουμε την καριέρα οποτεδήποτε θελήσουμε, μπορούμε να σας στείλουμε στην ανεργία οποτεδήποτε θελήσουμε, μπορούμε να σας σπιλώσουμε οποτεδήποτε το αποφασίσουμε, μπορούμε να σας εξαφανίσουμε κυριολεκτικά, μέσω φημών… μέσω «πηγών», μέσω πολιτικών που μισούν το στράτευμα, που θέλουν την αποδόμησή του, που θέλουν να μειώσουν την ικανότητα αντίδρασης, αντίστασης και άμυνας της χώρας…


    Αυτό το μήνυμα στέλνει ο Ψυχάρης στον Ελληνικό Στρατό. Δυστυχώς, τραγικότερος των τραγικών, ο κύριος Αβραμόπουλος, ο οποίος αποδέχθηκε τις «κατηγορίες» που στήθηκαν επί υπουργίας Μπεγλίτη…
    Η επιχείρηση κατά της Σχολής Ευελπίδων, όμως, κατορθώνει να έχει και πολλαπλούς πολιτικούς στόχους, αφού η εμφάνιση της στρατιωτικής σχολής ως «κυψέλης χουντικών», δικαιολογεί την μετατροπή της σε κανονική πανεπιστημιακή σχολή… (οι γνωρίζοντες, αντιλαμβάνονται το ύψος της επικινδυνότητας ενός τέτοιου εγχειρήματος που είχε δρομολογηθεί από την κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου). Η μεταβολή του ύφους (και του τρόπου) λειτουργίας της συγκεκριμένης σχολής, ουσιαστικά δίνει πρόσβαση σε πολυποίκιλες υποβαθμίσεις ουσιαστικής αποδοτικότητας σε στρατιωτικό επίπεδο, ενώ η λειτουργία της χωρίς στρατιωτική δομή και κανόνες, υποσκάπτει τον σημαντικότερο παράγοντα που ισχύει στο στράτευμα, δηλαδή την πειθαρχία…

    Δυστυχώς, όμως, υπάρχουν και άλλοι λόγοι που το «συγκρότημα» προχώρησε στην άθλια επίθεσή του, πέρα από την Σχολή Ευελπίδων. Συγκεκριμένα, λειτουργεί ως κλασικός αποπροσανατολισμός από την σκληρή καθημερινότητα, ενώ «επιστρέφει» ανύπαρκτους κινδύνους, που ίσως (κατά τον Ψυχάρη) θα πρέπει να αντιμετωπισθούν με μία μεταβολή του κέντρου βάρους της ασφάλειας της χώρας από τον Στρατό στην… Αστυνομία. Ναι, ο κύριος Ψυχάρης, του γνωστού συγκροτήματος ΔΟΛ, ακολουθεί και σήμερα τις χουντικές μεθοδεύσεις του συγκροτήματος που κορυφώθηκαν με το πραξικόπημα εις βάρος του Μακαρίου. Φυσικά, γνωρίζει πως ο πολιτικός κόσμος είτε είναι ανιστόρητος είτε είναι εγκλωβισμένος στην ανάγκη του να διαφύγει από τα «βέλη του Τύπου»…

    Ο Ψυχάρης, προσπαθεί να τρομοκρατήσει με κάτι ανύπαρκτο και φυσικά εκ του ασφαλούς, αφού χτυπάει έναν Εύελπι, χτυπάει τον Ελληνικό Στρατό και γνωρίζει πως δεν πρόκειται να έχει καμία απολύτως νομική κύρωση γι αυτό του το δημοσίευμα. Για τον Ψυχάρη του ΔΟΛ, είναι προτιμότερο να ασχοληθούμε με κάτι ανυπόστατο, παρά να ασχοληθούμε με την κυβέρνηση του τραπεζίτη Παπαδήμου και φυσικά με όλα αυτά που το στέλεχος της Goldman Sachs θα υπογράψει εις βάρος της χώρας και των πολιτών της το επόμενο χρονικό διάστημα.

    Εμείς, επειδή γνωρίζουμε, απαιτούμε από το συγκρότημα ΔΟΛ, να αποκαλύψει τις περίφημες πηγές του (με ονοματεπώνυμο). Αν δεν το κάνει, και επικαλεστεί δημοσιογραφικές πληροφορίες, τότε θα δικαιούται ο κάθε Έλληνας αξιωματικός να κινηθεί νομικά εναντίον του με αγωγή εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ… Και ίσως είναι κάτι που πρέπει να γίνει άμεσα, για να σταματήσουν, επιτέλους, οι κάθε είδους Ψυχάρηδες να επιχειρούν κατά της Άμυνας και της Ασφάλειας της χώρας, υπηρετώντας το «δίκαιο» και την «αλήθεια»…

    Όλοι οι Έλληνες πολίτες πρέπει να απαντήσουν στον Ψυχάρη, παύοντας την πληροφόρησή τους από τα έντυπα που το ΔΟΛ εκδίδει. Ταυτόχρονα, όλοι οι Έλληνες πολιτικοί θα πρέπει να καταδικάσουν έμπρακτα το δημοσίευμα και να σταματήσουν κάθε είδους επαφή με το συγκρότημα που με τακτικές ψυχολογικού πολέμου επιτίθεται κατά της ψυχολογίας του Ελληνικού Στρατού, αλλά και κατά της ικανότητας της Ελληνικής Δημοκρατίας να παραμείνει Δημοκρατία. Εκτός και εάν... ο Ψυχάρης επιθυμεί την μεταλλαγή του πολιτεύματος και μέσω του συγκεκριμένου δημοσιεύματος επιχειρεί να εμφανίσει την πολιτική - οικονομική χούντα του σήμερα (βλ. κυβέρνηση Λουκά Παπαδήμου) ως το καλύτερο δυνατό, σε σύγκριση με μία (ανύπαρκτη) στρατιωτική χούντα. Προφανώς, τόσο το συγκρότημα ΔΟΛ όσο και ο Ψυχάρης αγνοεί πως οι Έλληνες αξιωματικοί είναι δημοκράτες και σέβονται την πατρίδα και τους Έλληνες πολίτες πολύ περισσότερο από ξόανα της δημοσιογραφίας που έπαιξαν περίεργους ρόλους στο παρελθόν (βλ. εισβολή στην Κύπρο)...

    Κωνσταντίνος




    Διαβάστε και μία ακόμη ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ανάρτηση που αποκαλύπτει ότι :

    Οργή και στην βάση της Νέας Δημοκρατίας τα σενάρια που θέλουν τον υιό Ψυχάρη όχι μόνο να αναλαμβάνει θέση δίπλα στον Σαμαρά αλλά ακόμα και να πολιτεύεται στο επικρατείας, στην Α’ Αθήνας ή την Μεσσηνία!! …
    απόσπασμα από το εξαιρετικό Ιστολόγιο ΟΛΥΜΠΙΑ





    και μια απάντηση που δημοσιεύθηκε σε ανάρτηση άλλου ιστολογίου:


    Σύμφωνα με τις δικές μου έγκυρες πληροφορίες μέσα από τη Σχολή Ευελπίδων και μάλιστα από ευέλπιδες που ήταν παρόντες στη συγκεκριμένη εκδήλωση, τα πράγματα δεν έγιναν όπως τα περιγράφει το «Βήμα» και όπως παρουσιάστηκαν από τα κανάλια ALPHA και MEGA το βράδυ του Σαββάτου 26/11/11.

    Συγκεκριμένα μετά την τελετή της 17 Νοεμβρίου κάποιοι ευέλπιδες είχαν την ιδέα να τραγουδήσουν ένα τραγούδι, που ήταν αυτό που χρησιμοποίησε και η χούντα ως ύμνο της για προπαγανδιστικούς λόγους εκείνης της εποχής.

    Ένας εκ των ευελπίδων, μου είπε τους στίχους του τραγουδιού που είναι οι παρακάτω:
    «Μεσ’ στου Νοέμβρη τη γιορτή, το μέλλον χτίζει η νιότη
    με εργάτη αγρότη φοιτητή και πρώτο το στρατιώτη
    αδελφωμένοι δυνατοί για μια Ελλάδα πρώτη»

    Όποιος διαβάσει τους στίχους αυτούς πουθενά δεν θα διαπιστώσει ούτε ανατρεπτική διάθεση, ούτε χουντικά συνθήματα ούτε κάποια αιχμή κατά της δημοκρατίας. Αντίθετα εμείς βλέπουμε ένα ενωτικό χαρακτήρα του τραγουδιού τη στιγμή μάλιστα που ούτε αναφέρεται στον Απρίλη όπως ήταν το τραγούδι της χούντας αλλά στο Νοέμβρη.

    Δεν καταλαβαίνουμε λοιπόν γιατί γίνεται προσπάθεια παραπληροφόρησης της κοινής γνώμης, διανθίζοντας μάλιστα ένα ασήμαντο περιστατικό με ψευδή γεγονότα, τα οποία σύμφωνα με τις έγκυρες και από μέσα πληροφορίες μας ουδέποτε έλαβαν χώρα.

    Αν ο υπεύθυνος του επεισοδίου αυτού είναι ο αρχηγός και διέπραξε πειθαρχικό παράπτωμα τότε καλώς να τιμωρηθεί. Όμως η παραπομπή του σε πειθαρχικό συμβούλιο για αποπομπή από τη Σχολή είναι εντελώς άστοχη και υπερβολική για τους εξής λόγους:

    α. Όσον αφορά στο τραγούδι:

    1. Το να τραγουδάς ένα τραγούδι παραλλαγμένο, που γράφτηκε από τη χούντα δεν σημαίνει ότι είσαι χουντικός. Άλλωστε τη μουσική του αυθεντικού τραγουδιού, κατά μία εκδοχή την είχε γράψει ο συνθέτης Γιώργος Κατσαρός, ο οποίος επί σειρά ετών είναι ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Δήμου Αθηναίων. Είναι χουντικός;

    2. Κατά μία άλλη εκδοχή τη μουσική συνέθεσε ο αρχιμουσικός της στρατιωτικής μουσικής Αναστάσιος Ρεμούνδος, ο οποίος είχε συνθέσει σωρεία στρατιωτικών εμβατηρίων, πολλά από τα οποία τραγουδιούνται σήμερα στις ένοπλες δυνάμεις και ακούγονται στις παρελάσεις όπως «ο ναύτης του Αιγαίου», «το Πυροβολικό», «Περνούν στρατιώτες» κλπ. Κι αυτός χουντικός;

    3. Τους στίχους τους έγραψε ο γνωστός σε όλους θεατράνθωπος Γιώργος Οικονομίδης, ο οποίος είχε γράψει τον ύμνο του Παναθηναϊκού και το «Κορόϊδο Μουσολίνι» που εμψύχωνε τους Έλληνες στρατιώτες κατά τον ελληνοϊταλικό πόλεμο 1940-41 και τραγουδιέται σε όλες τις σχολικές γιορτές την 28η Οκτωβρίου. Δηλαδή τον διαγράφουμε ως χουντικό;

    4. Την Πέμπτη 13 Ιουλίου 1967 σε μια καλλιτεχνική βραδιά υπό την αιγίδα του Κεντρικού Ραδιοφωνικού Σταθμού Ενόπλων Δυνάμεων, στο κέντρο «Δειλινά» της Γλυφάδας, η Βίκυ Μοσχολιού και ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης τραγούδησαν, σε πρώτη εκτέλεση, τον Υμνο της δικτατορίας. Να τους καταδικάσουμε και αυτούς ως χουντικούς;

    β. Όσον αφορά στην πράξη:
    1. Όταν ομάδες φοιτητών καταλαμβάνουν ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα και καίνε και καταστρέφουν ή χτίζουν μέσα στο γραφείο του τον πρύτανη, ουδείς όχι μόνο τιμωρείται αλλά ούτε και το ευαίσθητο «Βήμα» ή τα κανάλια ALPHA και MEGA ποτέ αντιδρούν. Ούτε τις ανομίες αυτές καταδίκασαν ποτέ αλλά ούτε ζητούσαν να τιμωρηθεί κανείς. Συγκρίνονται οι δυο πράξεις;
    2. Όταν ελάχιστοι μαθητές με εξωσχολικούς αναρχικούς καταλάμβαναν σχολικά κτίρια και προέβαιναν σε απίστευτης βαρβαρότητας βανδαλισμούς δεν είδαμε ούτε το «ΒΗΜΑ» ούτε τα ALPHA και MEGA να χύνουν έστω και ένα δάκρυ ή λίγο μελάνι. Γιατί ένα τραγούδι προκαλεί μεγαλύτερη αντίδραση;
    3. Ακόμη περισσότερο όταν αλλοδαποί καταληψίες μπαίνουν σε εγκαταλελειμμένα δημόσια κτίρια και προκαλούν φθορές και καταπατούν τους νόμους όχι μόνο τα συγκεκριμένα ΜΜΕ δεν συγκινούνται αλλά τους υποστηρίζουν κι από πάνω. Για ένα όμως τραγούδι διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους από οργή και δημοκρατική ευαισθησία.

    γ. Όσον αφορά στον εύελπι αρχηγό που φέρεται ότι είναι ο υπεύθυνος:
    1. Είναι ο καλύτερος μαθητής της σχολής, μπήκε αριστούχος το 2008 και είναι αρχηγός της τάξης του για 4 συνεχή χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι ούτε αφελής ούτε τυχαίος. Αλλοίμονο αν ένας μελλοντικός αξιωματικός τέτοιας αξίας αποπέμπεται για ένα τραγούδι.
    2. Οι αξιωματικοί του, οι συμμαθητές του και οι μικρότεροι ευέλπιδες τον σέβονται και τον αγαπούν. Ο αρχηγός για τη Σχολή Ευελπίδων είναι σύμβολο ενότητας όλων των ευελπίδων και οποιαδήποτε εσφαλμένη ή ακραία εις βάρος του αντιμετώπιση έχει άμεσο αντίκτυπο στο ηθικό των ευελπίδων.
    3. Είναι ο αρχηγός του τμήματος παρελάσεως που κρατούσε τη σημαία της Σχολής Ευελπίδων στην παρέλαση της Θεσσαλονίκης της 28ης Οκτωβρίου, που με τη στάση του χειροκροτήθηκε από όλο το λαό της Θεσσαλονίκης.

    δ. Όσον αφορά στον κίνδυνο πραξικοπήματος:
    1. Πρόκειται περί ανοήτων φημών που εντέχνως είχαν διαδώσει οι υπεύθυνοι του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας της προηγούμενης αποτυχημένης κυβέρνησης, για να δικαιολογήσουν την πρωτοφανή καρατόμηση της στρατιωτικής ηγεσίας .
    2. Είναι ένα προφανές καλοσχεδιασμένο επικοινωνιακό κόλπο, προκειμένου να δικαιολογηθεί η αφελής ανακοίνωση του προηγούμενου πρωθυπουργού, περί διενεργείας δημοψηφίσματος, αφού ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων σε όλο τον πολιτικό κόσμο της Ευρώπης.
    3. Να θυμίσω στους παλαιότερους ότι όταν τον Ιούνιο του 1984 έγιναν οι ευρωεκλογές και οι τότε ευέλπιδες ψήφισαν στη Βάρη, παρουσιάστηκε μια τεράστια αύξηση στα αποτελέσματα υπέρ της ΕΠΕΝ. Αυτοί οι τότε ευέλπιδες ψηφοφόροι σήμερα πιθανότατα είναι αντισυνταγματάρχες ή συνταγματάρχες και ποτέ μέχρι σήμερα δεν επιχείρησαν κανένα πραξικόπημα. Είναι λοιπόν αστείο να μιλάμε και για υποψία διάθεσης για πραξικόπημα επειδή οι ευέλπιδες τραγούδησαν ένα τραγούδι που η χούντα το είχε ως ύμνο της.

    Η σημερινή ηγεσία του υπουργείου άμυνας, υπουργός, αναπληρωτές, αρχηγός ΓΕΕΘΑ και Α/ΓΕΣ είναι εμπειρότατοι καθώς και η κυβέρνηση αυτή, που χαρακτηρίζεται από πνεύμα εθνικής ενότητας, και έχει πολύ σοβαρότερα θέματα να ασχοληθεί κυρίως με το μείζον εθνικό ζήτημα της οικονομίας.
    Είναι λοιπόν επιβεβλημένο να θέσει το θέμα που δημιουργήθηκε στη Σχολή Ευελπίδων στην πραγματική του διάσταση, να το αντιμετωπίσει με σοβαρότητα και κυρίως να μην επιτρέψει σε εκείνους που καραδοκούν, να το εκμεταλλευθούν πολιτικά και εις βάρος των ενόπλων μας δυνάμεων.
    Είναι απαράδεκτο, σε μια κρίσιμη για τη χώρα περίοδο, η ηγεσία του υπουργείου εθνικής άμυνας να πέσει στην παγίδα των συγκεκριμένων ΜΜΕ, που βρήκαν την ευκαιρία, από ένα ασήμαντο γεγονός να υποστηρίξουν τον υποτιθέμενο κίνδυνο πραξικοπήματος ή ύπαρξης σκοτεινών δυνάμεων και δήθεν νοσταλγών της χούντας.

    Τέλος ας διαβάσει ο κάθε δύσπιστος τους στίχους αυτούς και ας πει με το χέρι στην καρδιά αν μιλάνε για χούντα, για ανατροπή ή για ενότητα των Ελλήνων και στήριξη της μεγάλης προσπάθειας, που κάνει ο ελληνικός λαός από το υστέρημά του για να βγει η χώρα μας από την οικονομική κρίση:
    «Μεσ’ στου Νοέμβρη τη γιορτή, το μέλλον χτίζει η νιότη
    με εργάτη αγρότη φοιτητή και πρώτο το στρατιώτη
    αδελφωμένοι δυνατοί για μια Ελλάδα πρώτη»
    Τελικά η ουσία είναι το τι λέει το κάθε τραγούδι και όχι πότε και ποιοί το τραγούδησαν. Είναι θέμα οπτικής γωνίας και οξυδέρκειας. Ας αφήσουμε στην άκρη αυτούς που διψάνε για αίμα και στρέφονται κατά της Σχολής Ευελπίδων.

    Κάτω λοιπόν τα χέρια από τους Ευέλπιδες!
    Σπύρος Σταματόπουλος
    Συνταγματάρχης ε.α.

    • mayrh_trypa avatar
      mayrh_trypa @ spiros 29/11/2011 17:57:42

      κύριε συνταγματάρχη,

      έχετε απόλυτο δίκιο και θα επισημάνω ότι οι σειρές αξιωματικών από τι παραγωγικές σχολές διαπαιδαγωγούνται με τις αξίες όχι μόνο της αγάπης της πατρίδας αλλά και της πίστης στην δημοκρατία και τον κοινοβουλευτισμό και αυτό το πατρόν στις μέρες μας είναι αταίριαστο με το πατρόν που ετοιμάζουν για την Ελλάδα και όπως θέλουνε να οριοθετήσουν την δικαστική εξουσία προς τις εντολές του Διεθνούς διευθυντηρίου και της Τρόϊκας και τον νομοθετημάτων που χρειάζονται και είναι και θα είναι κόντρα στους νόμους και κάθε έννοια δικαιοσύνης, έτσι έχει αρχίσει η επίθεση στον στρατό και τις παραγωγικές του σχολές για να αποτελέσει το άλλο αυστηρό σιδερένιο εργαλείο επιβολής της νέας μορφής δικτατορίας που ήδη αρχίσαμε να ζούμε και θα εξελιχθεί σε ακόμα πιο εξελιγμένα σχήματα και τρόπους.

  54. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 29/11/2011 23:25:33

    Ας μου επιτραπεί να θέσω το πρόβλημα και αλλιώς:
    Εν αρχή ήν η Πατρίς. Ένα εργαλείο για την ευημερία της είναι (;) και ο Κοινοβουλευτισμός, που είναι μέθοδος προσεγγίσεως της έννοιας της Δημοκρατίας και καταχρηστικά συγχέεται μαζί της. Και στην κλίμακα των ηθικών δεσμεύσεων ενός στρατιωτικού δεν μπορεί, παρά να είναι χαμηλότερα. ΑΥΤΟ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΘΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ. Άλλωστε, ιστορικά, δεν ήταν ο Κοινοβουλευτισμός, που μας οδήγησε στα πιό ένδοξα βήματά μας. Ακόμα και η "ιδανική" άμεση Αθηναϊκή Δημοκρατία, χαρακτηρίζεται για τον κολοφώνα της, την εποχή του Περικλέους, από τον ίδιο τον Θουκιδίδη ως "Δημοκρατία μεν τούνομα, αρχή δε του μόνου ανδρός".

    Στο μυαλό του κάθε ευέλπιδος όσα γίνονται σήμερα φαντάζουν (γιατί όντως είναι, αποτρόπαια). Η αγανάκτησή του, που ανέφερα σε προηγούμενο σχόλιό μου σ'αυτή την ανάρτηση τον οδηγεί (όπως και κάθε ζωντανό Έλληνα, που, όπως προτρέπει ο Καζατζάκης νοιώθει ότι ΑΥΤΟΣ πρέπει να σώσει την Ελλάδα) στο λογικό ερώτημα: Πως μπορεί να μεθοδευτεί μια λύση;

    Απαντήστε εσεις, στο νοερό ερώτημά του: Πώς θα γίνει μια αρχή, που να επιτρέπει ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ να πρυτανεύσει η εντιμότητα, η λογική, ο πατριωτισμός, η δικαιοσύνη; Με εκλογές, όπως πολλοί εδώ ζητούν; Μα, οι περισσότεροι Έλληνες δεν πιστεύουν καν στην ελπίδα ότι υπάρχει αυτός που θα οδηγήσει την χώρα προς τα εμπρός. Άντε, να δεχτούμε ότι κάμποσοι ευελπιστούμε στον Ξέρετε Ποιόν. ΟΛΟΙ όμως, αναγνωρίζουμε τα μυριάδες βαρίδια ΚΑΙ στα δικά του πόδια.

    Νομίζω, καταλαβαίνετε που το πάω: Ο 22χρονος έυελπις έχει κάθε δίκιο να ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ ότι θα γίνει ΑΥΤΟΣ Ο ΙΔΙΟΣ Σωτήρας της χώρας του, που πνέει τα λοίσθια! Ακόμα και μια αναφορά του σε Χούντα δεν θα ήταν παράλογη, όσο βρίσκεται στο επίπεδο της παράτολμης φαντασίας του. Χωρίς να τον γνωρίζω (πολύ μάλλον που δεν γνωρίζω και αν είναι αληθή όσα του αποδόθηκαν) εγώ τον έχω "συγχωρήσει".

    Και μια απορία: Στοχοποιήθηκε ο Ένας. Όμως, απ'ότι διάβασα, οι άλλοι πέντε τραγούδησαν. Μήπως, τελικά, ο ήρωας της 28ης είναι ο στόχος;

  55. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 30/11/2011 10:19:51

    Σταγονίδια και κύματα ανθρωπιάς στο στρατό.
    "η Σχολή Μόνιμων Υπαξιωματικών Τρικάλων! Με δική της πρωτοβουλία διανέμει κάθε μέρα 40 μερίδες σε άπορους δημότες"

    h__p://www.goodnews.gr/Articles/Bravo-H-SMY-Trikalon-organoni-syssitia_1048.html

    ΤΟ ΒΗΜΑ ασχολείται με τέτοια; Μπά...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.