19/03/2009 12:51
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εσείς τις πιστεύετε ότι πρέπει να γίνει;


__________________________________________________________________________________________________
Αναφερόμενος στα μέτρα που λαμβάνει η κυβέρνηση, που έχουν προκαλέσει κύμα αντίδρασης από κοινωνικούς και πολιτικούς φορείς, ο κ. Μαρκογιαννάκης τόνισε σήμερα από το βήμα της Βουλής ότι σε καμία περίπτωση δεν είναι στις προθέσεις της κυβέρνησης η μείωση των ατομικών δικαιωμάτων ή της Δημοκρατίας. «Η αγωνία μας και προσπάθειά μας να υπάρξει ένα κλίμα ασφάλειας πάνω από ολόκληρη την ελληνική κοινωνία μάς οδηγεί να παίρνουμε μέτρα, που δεν τα παίρνουμε με επιπόλαιο τρόπο, αλλά μετά από συσκέψεις και μελέτες, και εκτιμούμε ότι σιγά-σιγά θα μπορέσουμε να χτίσουμε συνθήκες που θα οδηγήσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα» είπε μεταξύ άλλων και συνέχισε

«Δεν είμαστε δογματικοί, δεν έχουμε το αλάθητο. Ακόμα και προτάσεις από άλλους, στα πλαίσια διαλόγου, είμαστε διατεθειμένοι να υιοθετήσουμε, προκειμένου να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα».

Αφού λοιπόν η κυβέρνηση τάσσεται υπέρ του διαλόγου περιμένουμε οι αναγνώστες του http://www.antinews.gr/ να συμβάλλουν στην αντιμετώπιση του προβλήματος με δικές τους εποικοδομητικές προτάσεις. Εμείς αναλαμβάνουμε να τις προβάλουμε με τον καλύτερο τρόπο, όταν ολοκληρωθεί η συζήτηση.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/03/2009 12:57:34

    κάτω η χούντα

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/03/2009 13:09:13

    φασισμός επειδή δεν μπορούν να πιάσουν 50 προβοκάτορες

    κομμουνιστής και αριστερός δεν είμαι αλλά

    Τ' αρχινισμένο σύνθημα πάντα μου μένει
    όποτε ακούω από τότε ακορντεόν
    κι έχει σαν στάμπα τη ζωή μου σημαδέψει
    δε θα περάσει ο φασισμός

  3. stelios avatar
    stelios 19/03/2009 13:20:25

    Εχω και γω μια προταση,να τον ξεβρακωσουν και να τον αφησουν μια βδομαδα φιλοξενουμενο της οικογενειας του παιδιου που εσφαξε για ενα σαντουιτς ο συντεκνος του ο εγκληματιας.

  4. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 19/03/2009 13:20:40

    Το λινκ του tvxs τι πρότεινε ?

  5. Factorx avatar
    Factorx 19/03/2009 13:21:20

    @Anonymous το θέμα δεν είναι μόνο ο Μαρκογιαννάκης.

  6. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 19/03/2009 13:25:14

    Καλα,μην τα δραματοποιειτε ρε σεις.Θα δουμε εξ αλλου,εν τη εφαρμογη.
    Δεν ειναι χουντα να μη φορας κουκουλα.
    Και στο φιναλε,θα σου πω μια μικρη ιστορια,που ελαβε χωρα στην Γαλλικη Βουλη,καπου μεσα στο 19ον αιωνα.
    Γινοταν συζητηση για την καταργηση της θανατικης ποινης,και βρισκοταν στο βημα ενας βουλευτης της συμπολιτευσεως.
    Εχοντας ακουσει τους υπεμαχους της καταργησης της θανατικης ποινης,απαντησε τα εξης.
    Συμφωνουμε κι μεις να καταργηθει η θανατικη ποινη,αλλα ας κανουν την αρχη,οι κυριοι δολοφονοι.
    (Γιατι οι δολοφονοι,ηταν αυτοι,που δικαζοντουσαν εις θανατον).
    Κατ αναλογιαν,ας παψουν να καινε και να καταστρεφουν και λεηλατουν,οι κυριοι καταστροφεις.

  7. ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
    ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ 19/03/2009 13:27:10

    1) Οι νόμοι να ισχύουν για όλους.
    2) Όλοι οι Έλληνες είναι ίσοι απέναντι στο νόμο.
    3) Οι δικαστές δικάζουν.
    4) Οι δημοσιογράφοι ΔΕΝ δικάζουν.
    5) Αν δεν μας αρέσει ένας νόμος ψηφίζουμε αυτόν που θα τον αλλάξει προς το συμφέρον μας.
    6) Αυτός που παίρνει τους πιο πολλούς ψήφους ΚΥΒΕΡΝΑ.


    Σκέφτηκα να προτείνω αυτές τις ριζοσπαστικές ιδέες.

  8. tiramola avatar
    tiramola 19/03/2009 13:27:29

    Αν υπήρχε κοινωνική δικαιοσύνη , αν υπήρχε κράτος δικαίου , αν οι νόμοι εφαρμόζονταν για όλους , αν οι δικαστές δεν τα έπαιρναν απο τους Λυκουρέζους , αν υπήρχε πραγματική δωρεάν παιδεία και υγεία , αν οι πολίτες οργανωμένοι ασκούσαν κοινωνικό έλεγχο στην εξουσία και αν υπήρχε ένα ισχυρό κοινωνικό κράτος που θα εξασφάλιζε σε όποιον πολίτη έχει πραγματικά ανάγκη τις βιοτικές ανάγκες και την αξιοπρέπεια του ο Μαρκογιαννάκης δεν θα ζούσε στην Ελλάδα και οι κουκουλοφόροι δεν θα υπήρχαν...

  9. theo1611 avatar
    theo1611 19/03/2009 13:38:28

    Να πάρουν μία ξένη αστυνομία ή ένα ξένο Υπουργείο Εσωτερικών να τους αξιολογήσει από την κορφή μέχρι τα νύχια και μετά να τους προτείνει πολυετές σχέδιο δράσης για να επανακάμψουν!!!

    ΥΓ: Να τους προδιαγράψει και τα προσόντα και δεξιότητες που πρέπει να πληρούν οι προϊστάμενοί τους από την κορφή μέχρι τα νύχια για να μπορέσουν να υλοποιήσουν το σχέδιο δράσης

  10. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/03/2009 13:52:23

    Κάντε υπομονή ... μέχρι το 2010 ...

    @3: αναφέρεσαι σε μέλλοντα χρόνο, όμως αυτό που θέλεις να αποτρέψεις είναι ήδη εδώ, με άσπιλη νομικά και ηθικά κουκούλα ...

  11. Hellenic avatar
    Hellenic 19/03/2009 14:08:06

    Το θεμα δεν ειναι μονο οι ανικανοι που επιπλεουν σαν φελλοι σε ενα κρατος αναξιοκρατιας και διαφθορας,αλλα η αντιληψη οτι ολοι μπορουν να βολευτουν,για ολους υπαρχει ενα φεουδο διαθεσιμο. Ολοι αυτοι αντιμετωπιζουν την εκαστοτε κυβερνηση σαν απλο διαχειριστη. Τι θα κανουν ομως με μια κυβερνηση αποφασισμενη να δειξει οτι αυτη εχει την εξουσια, την αντλει απο το λαο, και εργαζεται για αυτον? Παλι θα τρεξουν να τα βρουν, αλλα θα ξερουν τη θεση τους και αυτη ειναι κατω και οχι επανω.

  12. ο βουνισιος avatar
    ο βουνισιος 19/03/2009 14:08:53

    Αυτό που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί είναι το δημόσιο δίκαιο, το οποίο είναι ένα σύνολο κανόνων που συνιστούν τον αυτοπεριορισμό της κρατικής εξουσίας σε σχέση με τους πολίτες της, όταν ο κυβερνήτης βλέπει τον εδαφικό χώρο ως κτήμα και τους κατοίκους ως υπηκόους, τότε υπάρχει πρόβλημα και οι κοινωνικές σχέσεις απολιθώνονται. Εδώ και αρκετό καιρό η πολιτική λογική σε ορισμένους τομείς έχει οδηγήσει σε μείωση των ατομικών δικαιωμάτων, θα μπορούσαμε να πούμε ότι επικρατεί μια περίπλοκη λογική που σε αρκετές περιπτώσεις αναιρεί τον ίδιο της τον εαυτό, κάποιοι προσπαθούν να μας πείσουν ότι είναι οι «κακοί» τι στιγμή που στην κοινωνία υπάρχει, εξαιτίας των χρόνιων κοινωνικών προβλημάτων απόθεμα οργής και οι επιχειρούμενες θεσμικές αλλαγές δεν καλύπτουν την κοινωνία.
    Η όποια συζήτηση ή τα όποια μέτρα δεν θα φέρουν κανένα αποτέλεσμα, επειδή σε όλα τα επίπεδα της δημόσιας ζωής και σχεδόν σε όλες τις πλευρές του πολιτικού φάσματος υπάρχει ορατή στασιμότητα σκέψης- πράξης, το σύστημα υπολειτουργεί και φαίνεται. Παράλληλα, ελάχιστοι είναι σήμερα και εκείνοι οι πολίτες που θεωρούν ότι εκπροσωπούνται επαρκώς. Υπό αυτό το πρίσμα και επειδή βρισκόμαστε εν μέσω βαθιάς πολτικοοικονομικοκοινωνικής κρίσης, όσο θα στενεύουν, για όλους, τα περιθώρια θα λιγοστεύουν και οι επιλογές, ακόμη και οι επιφανειακές αλλαγές στο άμεσο μέλλον θα είναι δύσκολες επειδή τις λύσεις δεν μπορούν να τις φέρουν όσοι δημιούργησαν τα προβλήματα… .
    Επομένως, όσο πιο γρήγορα γίνουν εκλογές, με ταυτόχρονη ουσιαστική και σε βάθος ανανέωση του πολιτικού προσωπικού τόσο πιο γρήγορα θα μπορέσει, στη χώρα, να αποκατασταθεί η νομιμότητα.

  13. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 19/03/2009 14:11:23

    Από το μπλογκ του Herr K., μερικά αποσπάσματα από τα Πολιτικά του Αριστοτέλη:

    "Πρέπει να κάνουν το παν ώστε οι πολίτες να μην γνωρίζει ο ένας τον άλλον (διότι η γνώση του άλλου οδηγεί σε αμοιβαία εμπιστοσύνη)"


    "Πρέπει να γνωρίζουν τις παραμικρές κινήσεις των πολιτών (έτσι θα ξέρουν πάντα τι κάνουν οι πολίτες και θα τους εθίζουν στη δουλικότητα)."


    "Πρέπει επίσης να μην τους ξεφεύγει τίποτα απ’ όσα λένε ή κάνουν οι πολίτες – και να χρησιμοποιούν χαφιέδες (όταν ο άλλος φοβάται μην τον ακούσει κανένας χαφιές μιλάει λιγότερο ελεύθερα)."

    "Τρία πράγματα επιδιώκει ένα τυραννικό πολίτευμα:

    Πρώτον, την αποθάρρυνση των υπηκόων (οι δουλικοί άνθρωποι δεν επαναστατούν)

    Δεύτερον, τη δυσπιστία μεταξύ των πολιτών (το καθεστώς δεν ανατρέπεται από ανθρώπους χωρίς αυτοπεποίθηση· γι’ αυτό και οι δίκαιοι θεωρούνται επικίνδυνοι για την εξουσία - όχι μόνο επειδή δεν ανέχονται την αυθαιρεσία αλλά και επειδή έχουν αυτοπεποίθηση και εμπιστεύονται τους άλλους και δεν προδίδουν ούτε τον εαυτό τους ούτε τους άλλους).

    Τρίτον, την αποδυνάμωση τους."

  14. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/03/2009 14:27:20

    Μην ξεχνάτε και τον θ.τενέζο, και τους λόγους της απεργίας του. Μάλλον έχουν αρχίσει να αντιδρούν και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι της επιτρ.ανταγ. για τη συμπεριφορά της διοίκησης της επιτρ. προς τον απεργό πείνας - όλα αυτά μετά από την προβολή που πήρε το θέμα μέσω του μπι μπι σι.

  15. tiramola avatar
    tiramola 19/03/2009 14:36:26

    Να συλλάβουν πρώτα τους κουκουλοφόρους φοροφυγάδες προμηθευτές του δημοσίου.
    Να συλλάβουν πρώτα τους κουκουλοφόρους τραπεζίτες.
    Να συλλάβουν πρώτα τους κουκουλοφόρους λαθρέμπορους καυσίμων , όπλων και ναρκωτικών.
    Να συλλάβουν πρώτα τους κουκουλοφόρους που κερδοσκόπησαν με τα αποθεματικά των ασφαλιστικών ταμείων.
    Μετά ας συλλάβει και τους 50 κουκουλοφόρους των εξαρχείων , αν συνεχίζουν να υπάρχουν...

  16. tiramola avatar
    tiramola 19/03/2009 14:37:36

    Στο τέλος ας συλλάβουν και τον Ορέστιο...

  17. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 19/03/2009 14:41:50

    αλλενάκι επιμένεις καιρό τώρα και το επισημαίνεις διαρκώς για τον Τενέζο .

    Μπράβο σου που μας το υπενθυμίζεις διαρκώς .

  18. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/03/2009 14:47:58

    @23 Μάλλον προσανατολίζονται να τον σηκώσουν από εκεί με επέμβαση (διαφωνώ πάντως ριζικά με την έσχατη μορφή αυτή διαμαρτυρίας που χαρίζει τη ζωή ενός ανθρώπου στα γραφειοκρατικά καθάρματα).

  19. ataktos avatar
    ataktos 19/03/2009 14:59:56

    Tiramola-σήμερα βλέπω είσαι στα πάνω σου .Συγχαρητήρια …

  20. tony avatar
    tony 19/03/2009 15:07:15

    Τί μπορεί να γίνει τώρα που το σύστημα έφαγε τις σάρκες του?
    Τίποτα.
    Με τους μισθούς που θα μειωθούν και την ακρίβεια να καλπάζει,με την οικονομία εντελώς κατεστραμένη η διαφθορά θα φτάσει σε απίστευτα σημεία.
    Ηδη στις υπηρεσίες και στις τράπεζες οι υπάλληλοι τρώνε με μανία ότι μπορούν.Στα αστ. τμηματα γυρνάνε πορνο και το διαφημίζουν στο internet youporn.com greececops.Στις εφορίες κάνουν τα πάντα και σε καλή τιμή,σε πολεοδομίες και άλλες υπηρεσίες δεν το συζητώ δεν ξέρω αλλά φαντάζομαι.
    Οι λαθρομετανάστες στο μεταξύ κατέλαβαν το Νησί της Πάτμου,το Αγαθονήσι τη Σύμη και την Κάλυμνο.
    Η οικονομία είναι αδύνατον να παράγει οτιδήποτε, επειδή λόγω του χρέους και της υψηλής φορολογίας το κόστος παραγωγής στην χώρα αυτή είναι πενταπλάσιο από την Γερμανία.
    Μέ βάση αυτά κάνω μια τρελή σκέψη για την οποία κατηγορήθηκα,σε άλλες αναρτήσεις,αλλά είναι μια λύση.Το κλείνουμε το μαγαζί,και ανοίγουμε άλλο με άλλο όνομα άλλη πρωτεύουσα,ολοκαίνουριο και ξεχρεωμένο.
    Οσο και αν σήμερα ακούγεται παράλογο,όσα λογικά επιχειρήματα και αν ακουστούν εναντίων της ιδέας μου,όσο και αν ακούγεται προδοτικό κλέφτικο και λαμογιάρικο,είναι μια λύση για τά προβλήματα μας.
    Ειναι η χειρότερη και ευχομε να μην αναγκαστούμε να την επιλέξουμε, η μέχρι τώρα πορεία μας όμως μόνο για εκεί μας πάει.
    Ελπίζω και ευχομαι να κάνω λάθος.

  21. αλέκτωρ avatar
    αλέκτωρ 19/03/2009 15:08:01

    Κάποιος πρέπει να πείσει τον Τενέζο ότι δεν αξίξει να χάσει την ζωή του κι ότι οι μόνοι που θα κλάψουν θα είναι οι δικοί του και τα παιδιά του, δεν μπορεί θα υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να διαμαρτυρηθεί.
    Κρίμα!

  22. Μάρκος avatar
    Μάρκος 19/03/2009 15:10:28

    Τελικά, ένα τόσο απλό θέμα, μόλις το θέσατε σε "ψηφοφορία", εκφυλίστηκε κι αυτό. Ακόμη και τα αυτονόητα σε αυτό τον τόπο κάποιοι δεν έχετε τα "μπαλάκια" να τα πείτε.
    Φυσικά και όποιος πηγαίνει σε "διαδήλωση", κι έχει σκεπασμένο το πρόσωπό του, πάει για να κάνει επεισόδια. Όπως επίσης, όταν πάει σε "διαδήλωση" και το πλακάτ ή η σημαία που κρατάει, αντί για συνηθισμένο κοντάρι, έχει έναν υποκόπανο σαν ρόπαλο. Φτάνει πια η υποκρισία σας...

  23. anegefalos avatar
    anegefalos 19/03/2009 15:17:46

    πωπωπω..
    πηξαμε στις προτασεις
    ολοι οι φωστηρες του εθνους εδω γραφουν..
    μαγκες
    ηρεμηστε,υπαρχει μια απλη λυση,ψηφιστε πασοκ,
    και θα τους αποσυρουμε,

  24. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/03/2009 15:21:15

    Μόλις μίλησα με τον απεργό πείνας στο τηλέφωνο (άλλες μέρες δεν το σήκωνε κανείς) και μας ζητάει να διευρυνθεί αν γίνεται η απεργία πείνας με ένα δύο άτομα ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ έστω για μία ημέρα, εκείνη τη στιγμή περνούσε ο κος Παπαθεμελής από εκεί για συμπαράσταση άκουσα καθαρά τη φωνή του μέσα από το κινητό. Μιλούσαν για αρκετή ώρα. Επικοινωνεί με το διαδίκτυο.

    Κοντά του είναι η οικογένειά του πάντα, έτσι είπε.

  25. Robin Hood avatar
    Robin Hood 19/03/2009 15:27:01

    Ποτείνω διάλογο με την κυβέρνηση για συναινετικές διαδικασίες απεμπλοκής της: Από την κυβερνητική αγγαρεία.
    Ωχ, μετά έρχονται οι Πάσοκες, θα μου πείτε. Σωστό κι αυτό, αλλά με τη σειρά τα πράγματα. Έχουμε αποθέματα "βελών" και για τους επόμενους.
    Τώρα με την κρίση δεν είναι εποχή για ταβέρνες και delivery, εποχή για home made food είναι: Βραστούς, βραστούς θα φάμε τους αστούς.

  26. Aurora avatar
    Aurora 19/03/2009 15:41:43

    Νομους να ψηφισετε για επανακτηση του απωλεσθεντος ηθους της πολιτικης σας κουλτουρας, που υποβοσκει μεσα στο τελμα μιας απογνωσης κι αθρωπινης απαξιωσης.
    Στη συνεχεια θα εχετε το χρονο να ξεκουκουλιασετε τα παιδια σας και να μιλησετε μαζι τους για τα προβληματα, που τα ωθησαν στους δρομους.

  27. stelios avatar
    stelios 19/03/2009 15:44:43

    27@
    Tony,εχεις δικιο σε ολα εκτος απο το τελευταιο,το μονο μαγαζι που δεν εμπιπτει στο Πτωχευτικο Δικαιο ειναι το Κρατος,θα χρωστα στους πιστωτες εστω και αν ονομαστει Ατλαντιδα.
    Οταν διαδεχθηκε το ελληνικο Κρατος την πρωην αντιστοιχη οθωμανικη επικρατεια,οι ευρωπαιοι πιστωτες φροντισαν και για τη μεταβιβαση των οθωμανικων χρεων.Αντιστοιχα η Σερβια κληρονομησε τα χρεη της Γιουγκοσλαυιας.

  28. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 19/03/2009 15:46:01

    Το πρόβλημα είναι βαθύτερο και είναι ότι το κράτος μας είναι αρκούντως ανέντιμο, ώστε να θεωρούμε ότι θα φερθεί έντιμα σε περιπτώσεις στις οποίες χρειάζεται αυξημένα μέτρα καταστολής. Χαρακτηριστικά είναι αυτά που αναφέρει ο ανώνυμος 2 για το Μαρκογιαννάκη. Και έτσι ακριβώς να μην είναι, σημασία έχει ότι μια τέτοια περιρρέουσα ατμόσφαιρα υπάρχει ευρύτερα εις βάρος των ιθυνόντων. Και δεν υπάρχει τελείως αδικαιολόγητα, αν και μερικές φορές υπάρχει και η υπερβολή ή η διαστρέβλωση.

    Η λύση το προβλήματος λοιπόν έγκειται στο να αποκτήσουμε κράτος που θα πείθει ότι είναι έντιμο. Αν γίνει αυτό, τότε όλα θα είναι πιο εύκολα. Και η κατασταλτική δράση της αστυνομίας ευκολότερη, και η λήψη ειδικών μέτρων εναντίον των κουκουλοφόρων αποδεκτή, και ο φόβος στην κοινωνία για τις συνέπειες των μέτρων μικρότερος έως ανύπαρκτος, και η εμπιστοσύνη του πολίτη θα αποκατασταθεί.

  29. Keep Talking avatar
    Keep Talking 19/03/2009 15:46:40

    Εκτος απο δυο τρεις προτασεις τα υπολοιπα ειναι ... τι αλλο, σχολια ! Εμ ετσι ειναι πως θα παμε μπροστα οταν παιζουν μπαλλα οι υπουργοι και οι πολιτες απλα σχολιαζουν;
    Υπαρχουν εποικοδομιτικες προτασεις σε αυτα τα μετρα η οχι; Μπορουμε καλλιστα να καθομαστε στους καφενεδες με τις φραπεδιες και να μπλαμπλαδιαζουμε ολη μερα. Ετσι μας θελουν εξ αλλου!

  30. PATRA avatar
    PATRA 19/03/2009 15:47:35

    Με αυτους τους τυπους δεν θα πληξουμε ποτε.

    Μπουρας (υφυπουργος Οικονομιας και Οικονομικων),
    " Οπως όλοι γνωρίζετε βρίσκεται στην Ελλάδα η νομπελίστρια κα Κρούγκμαν και ο υπουργός την συνοδεύει στην επίσκεψή της στον πρωθυπουργό!..."

    ... απλα ΘΕΟΣ.

  31. Μετανοήσας Αγελαδοτρόφος avatar
    Μετανοήσας Αγελαδοτρόφος 19/03/2009 15:53:54

    @ 39
    Not this time.
    Αυτή τη φορά θα "θυσιάσουμε" (επί της κάλπης) τον μόσχον τον σιτευτόν. Τον "Δάμαλον", δια να εννοούμαστε.

  32. Keep Talking avatar
    Keep Talking 19/03/2009 15:55:54

    38. ΠΑΤΡΑ

    Μπορει να του σφυριξαν "Πανελιστρια" και να μη καταλαβε...

  33. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 15:59:18

    Η τελευταία ευκαιρία που είχε η χώρα μας για να συνέλθει από την βυθιότητα ήταν τα Ίμια αλλά την κλώτσησε ο Σημίτης οπότε και συνεχίζουμε την τεχνητή ευμάρειά μας κάτω απ`την οποία όμως υπάρχει μια χάνουσα και κακοφορμισμένη πληγή. Ζούμε μια ψεύτικη ζωή σε μια ψευδεπίγραφη δημοκρατία σε ένα ψευδοκράτος...
    (Μη ξεχνάμε ότι 2 εκλογικές αναμετρήσεις κρίθηκαν από Τσετσένους και Γεωργιανούς "ψηφοφόρους" που κατέφθαναν με τσάρτερ απ`την Κύπρο.)
    Ένα θερμό επεισόδιο 2-3 ημερών είναι ότι πρέπει για να ξυπνήσουν οι κοιμώμενοι και να καταλάβαουμε επιτέλους ότι δεν έχουμε μόνο δικαιώματα και προνόμια αλλά κυρίως υποχρεώσεις.
    Σκληρή λύση αλλά απαραίτητη αν θέλουμε νάχουμε προοπτική.
    Και αναπόφευκτη θα συμπλήρωνα.

  34. Aurora avatar
    Aurora 19/03/2009 16:02:16

    35. Φτηνοτερη ειναι σημερα και η Ελβετια με τις υψηλες και πολυαστερες παροχες υπηρεσιων.

  35. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 16:08:02

    Άλλη λύση;
    Τόσο στην επανάσταση της Γαλλίας το 1789 όσο και σ`αυτή των Μπολσεβίκων το 1917 η γκιλοτίνα δούλευε 24 ώρες το 24ωρο. Γιατί το αναφέρω; Διότι αν οι εκλογές άλλαζαν την κατάσταση τότε θα ήταν παράνομες.
    Συνεπώς;
    Μάλλον συνεχίζομεν ως έχομεν καθότι έχουμε και χρέη οπότε ποιός τρέχει τώρα στους δρόμους; Πονάει και η μέση μας και έχει και Χαρδαβέλλα το βράδυ....

  36. Robin Hood avatar
    Robin Hood 19/03/2009 16:09:00

    @ 42
    Απόγονος του Καρυωτάκη είσαι;

  37. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 19/03/2009 16:09:23

    Το ερώτημα είναι απλό :

    Είστε διατεθειμένοι να ρίξετε το βιωτικό σας επίπεδο για ένα δικαιότερο πολιτικό και κοινωνικό σύστημα ?

    Αν ναι , τότε υπάρχει ελπίδα ακόμα και αντικατάστασης του άθλιου πολιτικού κόσμου που μας διοικεί .

    Αν , όχι σκάστε .

  38. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 16:12:25

    @45 "Όλα θολά και απαίσια πιο άθλια και από πριν...."
    Ήταν μπροστά ο ποιητής, πως να το κάνουμε;

  39. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 19/03/2009 16:15:41

    **ένα δικαιότερο πολιτικό και κοινωνικό σύστημα στα πλαίσια της δημοκρατικής αντιπροσώπευσης για να μην παρεξηγούμαστε .

  40. ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
    ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ 19/03/2009 16:19:17

    Εγώ το ρίχνω ευχαρίστως το βιοτικό μου επίπεδο για ένα δικαιότερο πολιτικό και κοινωνικό σύστημα.Δέχομαι να υποστώ μέχρι και την κατάντια του Γερμανού,Γάλλου,Δανού,Σουηδού κλπ πολίτη.Γιατί ως γνωστόν αυτοί ΕΧΟΥΝ ένα δικαιότερο πολιτικό και κοινωνικό σύστημα.

  41. Robin Hood avatar
    Robin Hood 19/03/2009 16:19:41

    @ 47
    Σωστό, πολύ μπροστά ήταν! Βιάστηκε όμως για το απονενοημένο διάβημα. Το συνδυασμό που πιάνει πάτο τώρα τον βρήκαμε, ο Μεταξάς ήταν μέν πολύ δεξιός αλλά όχι τελείως βλάκας!

  42. Κανείς avatar
    Κανείς 19/03/2009 16:21:40

    Μα να ειστε τοσο μπερδεμενοι στην Ελλαδα για απλα πραγματα ποινικου δικαιου!!! Ειναι να τρελαινεται κανεις με σας. Γι'αυτο ειστε για τα σκουπιδια.

    ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΙ, ΕΙΤΕ ΜΕ ΚΟΥΚΟΥΛΑ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΠΡΕΠΕΙ....

  43. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 16:23:29

    @51 Κανείς: πρέπει να; να πολιτευτεί;

  44. Κανείς avatar
    Κανείς 19/03/2009 16:24:20

    Ανωνυμε #39, αν κυβερνουσαν οι βοσκοι ή οι αγροτες θα ηταν καλυτερα γιατι πονουν τον τοπο που τους τρεφει. Εχουν ριζες, σε αντιθεση με τον Αθηναικο βοθρο.
    Ενω η κλεπτοκρατια που εμφανιζεται ποτε με το ονομα ΠΑΣΟΚ ποτε με ΝΔ, ενιοτε και αλλιως, ειναι τσιρακια ξενων συμφεροντων...και οι νοωντες νοησωσιν...

  45. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 16:24:28

    This is THE Greece my friend, this no Disneyland ... που έλεγαν και τα καμάκια.

  46. Κανείς avatar
    Κανείς 19/03/2009 16:28:58

    Παραξενε ελκυστη (#52), αφηνουν οι ψευτοπροοδευτικαριοι την αστυνομια να κανει τη δουλεια της; ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΜΕ. ΠΟΥΘΕΝΑ!
    Ακομη και εδω μεσα μερικοι μιλουσαν για "κοινωνικο κινημα". Συγχωρεμενοι, καθ'οτι νεοι και συγχεουν την αναμπουμπουλα με τον επαναστατισμο περιεχομενου. Βλεπεις η θητεια στα κομματικα χαμαιτυπεια που λεγονται πανεπιστημια τους εμαθε λαθος μαθηματα.
    Ειπαμε, πρεπει να επανεφευρουμε τον τροχο -της λογικης- στην ελλαδα. Γι'αυτο και θα χαθουμε ως κρατος.

  47. theo1611 avatar
    theo1611 19/03/2009 16:29:42

    Διακρίνω μία δόση απαισιοδοξίας:

    Ότι δηλαδή δεν γίνεται και δεν μπορεί να γίνει τίποτα.

    Τα πράγματα είναι απλά αγαπητοί, ο καθένας στο χώρο του και στο περιβάλλον του να κάνει κάτι, ο,τιδήποτε.

    Τα λοιπά θα τα συνθέσει η ζωή!!!

    ΥΓ: Η δύναμη της αποκεντρωμένης δράσης, ή του small is beautiful.

  48. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 16:30:19

    Έλληνες πάρτε τ`άρματα, ανοίξτε τα μπαούλα
    γιατί θολώνουν οι ουρανοί πλακώνει αναμπουμπούλα
    και πάνω σ`άλογο λευκό ντυμένος βοσκοπούλα
    ο Δένδιας κάνει πόλεμο ενάντια στην κουκούλα!!!!

  49. theo1611 avatar
    theo1611 19/03/2009 16:33:01

    Δεν τον ξέρω τον άνθρωπο Δένδια, αλλά μια η φυσιογνωμία του μια οι πρωτοβουλίες του, μου δίνουν την εντύπωση δήμιου της γκιλοτίνας

  50. Κανείς avatar
    Κανείς 19/03/2009 16:33:07

    "Εσείς τις πιστεύετε ότι πρέπει να γίνει;"

    Σημασια δεν εχει τι πιστευουμε εμεις φιλοι. Σημασια εχει τι ετοιμαζουν τα ξενα συμφεροντα που εχουν κρατη σοβαρα και δεν πνιγονται σε μια κουταλια απλων λογικων θεματων που τα ελυσαν προ πολλου. Αυτος ειναι ο πραγματικος και πραγματιστικος προοδευτιμος, οχι οι κραυγες των Αλαβανοτσιπριδων. Οταν δεν μπορουμε να συννενοηθουμε για απλα πραγματα πως θα συννενοηθουμε για πολυπλοκα που επηρρεαζουν την βιωσιμοτητα του χωρου που αυτο αποκαλειται (συμφωνα με την Ρεπουσια λογικη) Ελλαδα;

  51. osaperas avatar
    osaperas 19/03/2009 16:34:53

    Επειδή έχω μείνει λίγο πίσω (λογω δουλειας) μπορεί κάποιος να μου πει η έρευνα του προβοκάτωρα για το καρούμπαλο του Δένδια τι κατάληξη είχε;

  52. Κανείς avatar
    Κανείς 19/03/2009 16:35:04

    "...την εντύπωση δήμιου της γκιλοτίνας..."

    οι οποιοι, by the way, που λενε οι "ανωτεροι" ημων δυτικοι, φορουσαν κουκουλα, αν δεν κανω λαθος.

  53. Robin Hood avatar
    Robin Hood 19/03/2009 16:36:20

    Ο Χάνς Μάγκους Εντσενσμπέργκερ είχε γράψει μιά ιστορία για έναν τύπο που κουβαλούσε ένα κουβά γεμάτο κόλλα, που κόλλησε η άκρη του στα ρούχα. Προσπαθώντας να τον ξεφορτωθεί, στριφογύριζε και στριφογύριζε και όλο κολλούσε πιό πολύ με την κόλλα ώσπου κοκκάλωσε και παραδόθηκε στον ... κουβά.
    Η ΝΔ είναι ο κολλο-κουβαλητής, ο κουβάς θα είναι η εξουσία. Ο κουβάς αυτός θα την καταστρέψει.

  54. tony avatar
    tony 19/03/2009 16:36:35

    Δηλαδή δεν έχουμε ούτε και τη χειρότερη επιλογή?
    Ας αλλάξουμε το παγκόσμιο πτωχευτικό δίκιο.
    Αυτό μπορει και να το καταφέρουμε.
    Το να πληρώσουμε το χρέος μας?
    Πως?

  55. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 16:36:44

    Το όλο θέμα της κουκούλας απλά αποδεικνύει πόσο λίγοι είναι οι εκάστοτε κυβερνώντες μας και κυρίως οι στρατιές των ακριβοπληρωμένων επικοινωνιολόγων που οι πολιτικοί πληρώνουν αδρά. Ένας χριστιανός δεν βρέθηκε να του πει ότι θα γελοιοποιηθεί άν τα βάλει με τις κουκούλες αντί για τους κουκουλοφόρους; Ένας;

  56. Factorx avatar
    Factorx 19/03/2009 16:36:53

    @tiramola: σε αυτούς που θέλεις για κρέμασμα συμπεριλαμβάνονται κι εκείνοι του μυστικού δείπνου;

  57. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 16:41:29

    Αυτό με τον τύπο που παραδόθηκε στον κουβά ήταν πολύ καλό. Μπράβο Ρομπέν για την μεταφορά του.

  58. theo1611 avatar
    theo1611 19/03/2009 16:48:45

    Γεια στο στόμα σου, ναι οι δήμιοι φορούσαν κουκούλα

    ΥΓ: Οι "ανώτεροι ημών δυτικοί"... όχι ανώτεροι, οι ανακαλύψαντες τον τροχό της σημερινής εποχής πριν από μας, για να συνεννοούμαστε!!!

  59. tony avatar
    tony 19/03/2009 17:01:43

    @33
    Θα αλλάξει αυτο υποχρεωτικά επειδή στη νέα ρύθμιση του παγκόσμιου πτωχευτικού δικαίου θα συμμετέχουν οι ΗΠΑ η Βρετανία,η ΕΕ,η Ρωσία και όλη η Αφρική.
    Βέβαια μετά από μια τέτοια εξέλιξη, την παγκόσμια πτώχευση, θα ξαναγυρνούσαμε στις σπηλιές,αλλά τουλάχιστον θα είμασταν ζωντανοί.

  60. anegefalos avatar
    anegefalos 19/03/2009 17:03:11

    πωπωπω
    ξεκουκουλωμα...των καραγκιοζηδων..
    παιδια οχι αλλες προτασεις,δεν αντεχω θα φορεσω
    κουκουλα.

  61. Τηλέμαχος avatar
    Τηλέμαχος 19/03/2009 17:09:11

    Η κατάσταση

    1. η ελληνική κοινωνία γίνεται σταδιακά όλο και πιο βίαια. Το ζούμε στην καθημερινότητά μας
    2. η βιαιότητα της κοινωνίας επεκτείνεται και στους ανθρώπους της εξουσίας, πχ αστυνομικούς
    3. οι αστυνομικοί βγάζουν απωθημένα ασκώντας βία εντελώς άσκοπα και απερίσκεπτα
    4. τα μεμονωμένα (αλλά υπαρκτά) αυτά περιστατικά διογκώνονται από έναν αριστερόστροφο τύπο και την κυρίαρχη ιδεολογία
    5. καταγγέλεται το "αστυνομικό κράτος" και μεταφέρεται υπέρογκη πολιτική πίεση στην εκάστοτε κυβέρνηση η οποία χρεώνεται τα φαινόμενα
    6. από φόβο πολιτικού κόστους, δίνεται η εντολή άμυνας ή αποφυγής σύγκρουσης με ταραξίες
    7. η άμυνα εκλαμβάνεται ως αδυναμία επιβολής ασφάλειας και τάξης και τα φαινόμενα διευρύνονται
    8. καταλήγουμε στο χάος και τη συνειδηοποίηση των προηγουμένων και οδηγούμαστε σε σκληρότερες και αποφασιστικότερες τακτικές


    Τι μπορεί να γίνει

    1. αυτο-έλεγχος, αυτο-οργάνωση και αυτο-περιφρούρηση των ίδιων των αστυνομικών κατά φαινομένων βίας των συναδέλφων τους. Αυστηρές προδιαγραφές για τις μάχιμες θέσεις.
    2. αποφυγή κορώνων περί έλλειψη ασφάλειας από τα ΜΜΕ και την εκάστοτε αντιπολίτευση. Κανέναν δεν συμφέρει η διάλυση της χώρας, ούτε και το μήνυμα ότι το κράτος δεν μπορεί να διασφαλίσει την ασφάλεια των πολιτών. Δεν θα βελτιωθεί αυτό αν αλλάξει η κυβέρνηση
    3. αποφασιστικότητα της αστυνομίας, περισσότερες συλλήψεις και καταδίκες χωρίς φόβο να παρελάσσουν ως συνήγοροι υπεράσπισης πολιτικοί και δημοσιογράφοι συγκεκριμένου ρεύματος που χαιδεύουν τα αυτιά των ταραξιών εδώ και τουλάχιστον 20 χρόνια.
    4. χρήση μοντέρνων μεθόδων διάλυσης συγκεντρώσεων (νερό, πλαστικές σφαίρες) που χρησιμοποιούνται κατά κόρον στο εξωτερικό με απόλυτη επιτυχία. Τα δακρυγόνα δεν αρκούν.

  62. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 19/03/2009 17:26:27

    Το έχουν σκεφτεί καλά για την ποινικοποίηση της κουκούλας?
    Μήπως,χωρίς κουκούλες, οι αστυνομία θα αρχίσει να βλέπει άτομα τα οποία δεν θα θέλει να τα βλέπει?

  63. BLACK avatar
    BLACK 19/03/2009 17:27:11

    να τι πρέπει να γίνει:

    όσοι έχουν πρόβλημα με τις κουκούλες, να μας αποδείξουν ότι όντως νοιάζονται για τη χώρα. να βγούνε οι ίδιοι στους δρόμους χωρίς κουκούλες και να διεκδικήσουνε! να βγούνε οι ίδοι χωρίς κουκούλες και να δείξουν με τον τρόπο τους ότι αρνούνται πια να ζούνε ως τηλεθεατές. η δημοκρατία που τόσο αγαπάτε και φοβάστε ότι κινδυνεύει από την αναρχοαυτονομία, είναι στο χέρι σας. βγείτε στο δρόμο και λειτουργήστε ως ΠΟΛΙΤΕΣ. αλλιώς η κριτική σας στους κουκουλοφόρους είναι από του πονηρού. δεν θέλετε να λειτουργήσουν ως πολίτες. θέλετε να λειτουργήσουν ως τηλεθεατές.

    εννοείτAI ότι προσφέρομαι να βγω στο δρόμο χωρίς την κουκούλα μου, αν έρθουν και μερικοί από εσάς!
    να κάνουμε τι στο δρόμο; να δηλώσουμε οτι αρνούμαστε πλέον να ζήσουμε ως τηλεθεατές. να πάμε κι εμείς πατησίων 70 και να μη ξαναφάμε τίποτα. να κάνουμε όλοι μαζί απεργία πείνας. κανονικότατα. όχι κουκουλοφόροι και θολοκουλτουριάρηδες και ενεργούμενα, όπως θεωρείτε κάποιον σαν εμένα. οχι
    να βγούνε έξω οι γιατροί, οι κομμώτριες, κι εγώ μαζί.

    αν τη νύχτα που σκοτώθηκε ο αλέξης βγαίνανε στον δρόμο οι κανονικοί πολίτες, για μια παλαική διαμαρτυρία, τίποτα από όλα τα άλλα δεν θα είχε βρει χώρο να φυτρώσει.

    οι κανονικοί πολίτες όμως πήγανε στα μπουζούκια. τη νύχτα που το κράτος από εγκληματική αδιαφορία στη δομή του σκότωσε ένα αθώο παιδάκι που έτρωγε κρουασάν σε ένα παγκάκι. εκείνη τη νύχτα η περίφημη... ελληνίδα μάνα έπεσε και κοιμήθηκε ήσυχη, αφού το δικό της παιδί ήταν μια χαρά... σε αντίστοιχη περίπτωση δεκάδες χιλιάδες ψυχρές ελβετίδες μάνες είχανε ξενυχτήσει στο δρόμο, στους μείον 4 βαθμούς.

    βγήκανε στο δρόμο τα παιδιά, γιατι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ μανάδες και πατεράδες να νοιάζονται έστω και λίγο για ΟΛΑ τα παιδιά.
    βγήκανε στο δρόμο οι μπαχαλάκηδες, γιατί ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ πολίτες που να νοιάζονται έστω και λίγο για όλους τους πολίτες.

    αν νομίζετε ότι κάνω πλάκα, θα θέσω αμέσως στη διάθεση του διαχειριστή την διεύθυνση και το τηλέφωνό μου. είμαι διατεθιμένος να κάνω ότι έκανα τόσα χρόνια με κουκούλα, να το κάνω τώρα χωρίς κουκούλα. είμαι διατεθιμένος να κάνω απεργία πείνας μέχρι όλα τα ΜΜΕ του πλανήτη να έρθουνε Πατησίων 70. όμως όχι μόνος μου. εγώ απλά βγαίνω στο δρόμο να αγωνιστώ. αν έρθουν οι μπαχαλάκηδες, θα αγωνιστώ μαζί τους. αν έρθουν γιατροί και κομμώτριες, εννοείται μαζί τους.
    έρχεται όμως κανείς. υπάρχει ένας γιατρός η δικηγόρος ή δημοσιογράφος με φαντασία και αρχίδια εδώ μέσα; να βγούμε μαζί και να δείξουμε ότι υπάρχουν άνθρωποι που είναι οι τυχεροί του συστήματος, οι οποίοι αληθινά επιθυμούνε μια καλύτερη χώρα και κοινωνία;
    υπάρχει ένας χορτάτος να έρθει να πεινάσουμε μαζί;

    ΝΑ τι πρέπει να γίνει...

  64. Κανείς avatar
    Κανείς 19/03/2009 17:42:16

    Theo (#67). "Ανωτερους" τους βλεπουν οι ημετεροι φωταδιστες, οχι εμεις οι ιθαγενεις.
    Ομως, κυριολεκτικα εχεις δικιο.
    Γι'αυτο λεω, ο πραγματικος/πραγματιστικος προοδευτισμος ειναι αυτος που φερνει λυσεις -οχι ετοιματζιδικες- αλλα ουσιαστικες. Οι ενταυθα φωταδιστες βλεπουν μονο την (γιαλιστερη) επιφανεια των δυτικων. Π.χ. μιλουν για χωρισμο Εκκλησιας-κρατους αλλα στηριζουν τον κεμαλοφασιμο που με την εισοδο στην ΕΕ θα γινει αρνακι. Μεγαλο θεμα και δεν μπορω να επεκταθω εδω.
    Ειπαμε, οι νεοελλαδικη βλακεια δεν εχει ορια...

  65. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 19/03/2009 17:45:05

    BLACK μαζί σου !

    καταλάβατε κύριοι γιατί ο Δεκέμβρης δεν ήταν απλά κωλόπαιδα που τα σπάνε ??

  66. αν-αρχικως avatar
    αν-αρχικως 19/03/2009 17:46:37

    Strange Attractor

    αδυνατώ να πιστέψω οτι εισαι απλώς "πολίτης" και να ζητάς στημένα "θερμά επεισόδια" για να πάψουμε να ΄διεκδικούμε μια ελλάδα απαλλαγμένη απο τη μαφια και τους δωσίλογους.

    δεν είσαι εσύ απλός πολίτης.Μάλλον για παρα-πολίτη σε κάνω. Το τέλειο για τους εκδότες και τους εμπόρους όπλων

  67. Factorx avatar
    Factorx 19/03/2009 17:46:44

    @black says: "...αν τη νύχτα που σκοτώθηκε ο αλέξης βγαίνανε στον δρόμο οι κανονικοί πολίτες, για μια παλαική διαμαρτυρία, τίποτα από όλα τα άλλα δεν θα είχε βρει χώρο να φυτρώσει... οι κανονικοί πολίτες όμως πήγανε στα μπουζούκια. τη νύχτα που το κράτος από εγκληματική αδιαφορία στη δομή του σκότωσε ένα αθώο παιδάκι που έτρωγε κρουασάν σε ένα παγκάκι. εκείνη τη νύχτα η περίφημη… ελληνίδα μάνα έπεσε και κοιμήθηκε ήσυχη, αφού το δικό της παιδί ήταν μια χαρά… σε αντίστοιχη περίπτωση δεκάδες χιλιάδες ψυχρές ελβετίδες μάνες είχανε ξενυχτήσει στο δρόμο, στους μείον 4 βαθμούς"

    Αυτα είναι φτηνός λαικισμός αντάξιος αυτων που μας κυβερνούν και δείχνει το πολύ μεγάλο προβλημα του χωρου. Ενοχοποιώντας τους φιλήσυχους πολίτες, ταυτίζοντάς τους με την κοινωνική συντηρηση, τους παραδίδεις στα χερια της. Ο κόσμος δεν διαδηλωσε επειδή φοβήθηκε τους μπαχαλάκηδες που έσπευσαν να κυριαρχήσουν στις διαδηλώσεις. Κι αυτοί είναι που απο-μαζικοποιούν τις διαδηλώσεις.Γι αυτούς όμως δεν βλέπω να λες τίποτα. Και σιγά με τ΄ α..... θα τρομάξουμε

  68. Κανείς avatar
    Κανείς 19/03/2009 17:49:32

    Φιλτατε ΜΑυρε, οσοι νοιαζονται, οταν κανουν τα δεοντα λοιδωρουνται ως φασιστες, αντιδημοκρατες κλπ απο το αριστερο ολοκληρωτικο και ιδεολογικα ξενηλατο κατεστημενο (ΜΜΕ και κομματα τυπου ΤΣΥΡΙΖΑ κ.α.).

    Να τι πρεπει να γινει σε πρωτo σταδιο(απο τον Politi.gr)

    Τον τελευταίο χρόνο καταβάλλονταν προσπάθειες επικοινωνιακής απάτης από τον ΣΥΡΙΖΑ. Δυο ήταν τα μηνύματα που εκπορεύονταν με στόχο την ελληνική κοινωνία.

    Το πρώτο παρουσιαζόταν ευθέως από τον κ. Αλαβάνο που εμφάνιζε το κόμμα του ως εν δυνάμει εκπορθητή του δικομματισμού.
    Τα αποτελέσματα προς στιγμήν ήταν θετικά, συσσωρεύοντας στην ...«δημοκοπική του δεξαμενή» δυσαρεστημένους από όλους τους χώρους. Από άλλους λιγότερους, από άλλους περισσότερους.

    Όμως το ... «δημοσκοπικό του άλμα» ήταν άλμα στο κενό και σ` αυτό την βασική ευθύνη έχουν οι άνθρωποι της Κουμουνδούρου , λόγω των ακραίων θέσεων που υιοθέτησαν σε μια σειρά ζητημάτων.

    Αυτές οι ακραίες θέσεις «έκαψαν» και το χαρτί της δεύτερης επικοινωνιακής απάτης που επιχείρησαν. Σύμφωνα με αυτή (διοχετεύοντας έμμεσα στα ΜΜΕ)εμφάνιζαν τον ΣΥΡΙΖΑ να έχει ως δήθεν «μοντέλο» του το ΑΚΕΛ υπό την ηγεσία του κ. Χριστόφια.

    Τα δύο μηνύματα συνδέονταν μεταξύ τους και επιδίωκαν να πείσουν πως ο ΣΥΡΙΖΑ διαθέτει ισχυρή δυναμική «τύπου ΑΚΕΛ». Φυσικά δεν υπάρχει καμία απολύτως συγγένεια μεταξύ ΑΚΕΛ και ΣΥΡΙΖΑ. Τα δύο αυτά αριστερά κόμματα ακολουθούν διαφορετικές και καθόλου παρεμφερείς στρατηγικές σε πολλούς τομείς.

    Το παρακάτω παράδειγμα που παραθέτω αποδεικνύει του λόγου το αληθές και ας το μελετήσουν πολύ καλά τόσο στην Κουμουνδούρου , όσο και στον Περισσό.

    Μια δυσάρεστη έκπληξη ανέμενε χθες το πρωί τους μαζεμένους αλλοδαπούς που κατοικούν σε υποστατικά εντός των τειχών της Λευκωσίας. Κυριολεκτικά, η εν λόγω περιοχή έμοιαζε για περίπου τρεις ώρες χθες με αστυνομικοκρατούμενη πολιτεία, με δεδομένο ότι οι αλλοδαποί που κατοικούν κυρίως στις οδούς Ομήρου, Λήδρας, Ονασαγόρου, στην περιοχή Φανερωμένης και αλλού βρέθηκαν περικυκλωμένοι από αστυνομικές δυνάμεις.

    Οι αστυνομικοί είχαν στα χέρια τους εντάλματα έρευνας διάφορων υποστατικών που είχαν μπει στη «μαύρη λίστα» και στις 3.30 την αυγή άρχισαν τη διαδικασία των ερευνών.

    Οι αστυνομικοί βρέθηκαν συνολικά σε 25 υποστατικά, στα οποία προέβησαν σε ενδελεχείς έρευνες με συνέπεια τον έλεγχο 200 αλλοδαπών που διέμεναν στις εν λόγω κατοικίες.
    Μετά από τρεις περίπου ώρες ερευνών και αφού οι αστυνομικοί έκαναν στην κυριολεξία φύλλο και φτερό τα υποστατικά, οι αστυνομικοί οδήγησαν με χειροπέδες στα αστυνομικά κρατητήρια όλους τους υπό έλεγχο αλλοδαπούς.
    Κατά τη διάρκεια των ερευνών βρέθηκαν στην κατοχή των αλλοδαπών διάφορα αντικείμενα και έγγραφα, τα οποία αξιολογούνται.

    Η επιχείρηση-«σκούπα» της Αστυνομίας είχε σκοπό να προκαλέσει γερό πλήγμα στην γκετοποίηση της παλιάς Λευκωσίας και όπως δήλωσαν κυβερνητικοί και αστυνομικοί παράγοντες δεν είναι διατεθειμένοι να επιτρέψουν κάτι τέτοιο. . Κουμουνδούρου κατά πρώτον, Περισσός κατά δεύτερον.... ακούει κανείς;

    Παραδειγματίζεται κανείς από την μόνη Αριστερή κυβέρνηση στην Ευρώπη; Αφουγκράζονται και αναλύουν οι υπόλοιποι πολιτικοί σχηματισμοί ότι το δεύτερο κατά σειρά πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας, μετά το οικονομικό, είναι αυτό της λαθρομετανάστευσης και των προβλημάτων που συνακόλουθα επιφέρει;

    Όποιος από τους πολιτικούς χώρους δεν το αντιλαμβάνεται, προσκρούοντας σε διάφορες ιδεολογικές ακαμψίες και τυφλώσεις, μικροπολιτικές σκοπιμότητες και επικίνδυνους «νεωτερισμούς» ή φοβικά σύνδρομα και ατολμίες , έχω την εντύπωση ότι θα βρεθεί προ ...εκλογικών εκπλήξεων.

  69. αν-αρχικως avatar
    αν-αρχικως 19/03/2009 17:49:42

    BLACK σύντροφε στον αγώνα, σύnτροφε στα όνειρα για μια αληθινή δημοκρατία και δικαιοσύνη, απόλυτα μαζί σου. το email μου: sifakism@gmail.com

  70. Κανείς avatar
    Κανείς 19/03/2009 17:52:32

    Οταν λοιπον αποφασιστε να σοβερεψτε το μαγαζι που αυτοονομαζεται Ελλαδα, η αλλοιως το "μπατε ξενοι/ντοπιοι σκυλοι, αλεστε και αλεστικα μη δινετε", τοτε θα γινει καποια αρχη.
    Αλλοιως ΘΑ ΣΑΣ ΞΑΝΑΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ ΞΕΝΟΙ, ΜΑΛΛΟΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΞΑΝΑ. και οσοι πιστευετε οτι ειναι υπερβολες αυτα δεν εχετε παρα να δειτε προς τα που πανε τα (Αιγαιακα) γεγονοτα.

  71. αν-αρχικως avatar
    αν-αρχικως 19/03/2009 17:56:24

    Κανείς

    αυτό είνια το π΄ροβλημα που εντοπίζεις στην ελλάδα? οι...μετανάστες είναι υπάιτιοι για την τυραννοποίηση του καθεστώτος; Αυτές είναι οι προτεραιότητες μας; Οι μαφιόζοι στην κυβέρνησοι και οι μετανάστες να μαχαιρώνονται απο...δημοσιογράφους (των πει ρολ)? αυτό εννοείς ως...κάνουν τα δέοντα; δέοντ ακατα ποιόν; κατα τον πλέυρη?
    Αυτή την άποψη σου καταπιέζει ο...πρετεντέρης; η μήπως τις...υπαγορεύει?

    οι μετανάστες είναι οι τελευταίοι που φταίνε.

  72. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 19/03/2009 17:58:32

    Δεν έχω ακούσει για την περίπτωση των Ελβετίδων μαμάδων FactorX αλλά αν είναι αλήθεια τότε που είναι ο λαϊκισμός σε αυτά που λέει ο BLACK ??

    Φοβόντουσαν και την Τετάρτη ? και την Πέμπτη ? και την Παρασκευή ? που κατέβαιναν τα πιτσιρίκια μόνα τους στους δρόμους ?

    Είπαμε αντί σε όλα αλλά όχι και να χαϊδεύουμε τα αφτιά των "τηλεθεατών" . Κι αν έχει κανείς αμφιβολία ότι περί τηλεθεατών πρόκειται δεν έχει παρά να κοιτάξει γύρω του .

  73. αν-αρχικως avatar
    αν-αρχικως 19/03/2009 17:59:26

    οι "ξένοι" μας έχουν επιβάλλει τον μητσοτάκη που μας επέβαλε τον μαρκογιαννάκη και τον καρατζαφέρη που μας επέβαλε τον πλέυρη. Ξεκάθαρα. τον τενέζο μόνο το bbc τον προβαλλε. κανένα "ΜΜΕ" κανενός φίλου του καρατζαφέρη όπως το ΜΕΓΚΑ.

  74. Le canard avatar
    Le canard 19/03/2009 18:05:22

    @greekpoliticalreview 81

    Και τα παιδιά κατέβηκαν μόνα τους και τη συμπαράσταση (έμμεση πάντως, χωρίς να κατεβούν μαζικά στους δρόμους) είχαν από τους μεγαλύτερους. Πολλοί μεγάλοι κατέβηκαν και στο δρόμο. Οι μπαχαλάκηδες όμως, αντικειμενικά να το δούμε, έπαιξαν ρόλο απομαζικοποίησης οποιασδήποτε προσπάθειας για κάθοδο στους δρόμους. Αυτό, σε συνδυασμό με την υπαρκτή εδώ και χρόνια αδυναμία των μαζικών φορέων και των κομμάτων να κατεβάσουν κόσμο στο δρόμο, αλλά την αντίληψη που έχιε περάσει στον κόσμο να μην κατεβαίνει στο δρόμο -παρά με εξαιρέσεις, π.χ. εισβολή στο Ιράκ, 2003- οδήγησε για μια ακόμη φορά τον κοσμο, όχι στον καναπέ, αλλά μεταξύ καναπέ και πεζοδρομίου. Κι'όμως, οι συνθήκες για να κατεβεί αυθόρμητα και απο μόνος του κόσμος στο δρόμο ήταν ιδανικές. Ποιός θα το έκανε αυτό όμως σε καθημερινή βάση επί μια εβδομάδα, όταν καιγόταν η Αθήνα; Να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη. Είναι έτσι κι αλλοιώς δύσκολο να κατεβεί κάποιος στο δρόμο. Πόσω μάλλον όταν οι δρόμοι τότε ήταν βασίλειο των μπαχαλάκηδων, στους οποίους στη συνέχεια προσχώρησαν και διάφοροι άλλοκ βαλτοί και μη.

  75. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/03/2009 18:13:46

    Αφου ζητατε προτασεις :
    1) Αναθεση ερευνας απο τον εισαγγελεα του Αρειου Παγου σε ομαδα εισαγγελεων για να διακριβωθει ποιοι επεχειρησαν τον εμπρησμο των Αθηνων το Δεκεμβριο,ποιοι τους υποστηριξαν και τους χρηματοδοτησαν και αν αναμιχθηκαν ξενες δυναμεις.
    2) Δημιουργια ειδικης πανεπιστημιακης αστυνομιας που αναλαμαβει την τηρηση της ταξης σε ολα τα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χωρας.
    3) Εφαρμογη του νομου και επεμβαση της αστυνομιας όπου επιχειρειται καταληψη.
    4) Εγκατασταση καμερων CCTV σε ολα τα κεντρικα σημεια των Αθηνων και της Θεσσαλονικης.
    5) Ψηφιση νομου περι βανδαλισμου με τον οποιο όποιος καταστρεφει ξενη περιουσια φυλακιζεται απο 2 ως 5 χρονια.Φοιτητες που καταστρεφουν περιουσια των σχολων τους διαγραφονται.
    6) Προμηθεια αντλιων εκτοξευτηρων χρωματος και νερου για την αντιμετωπιση των ταραχων.
    7) Επιθεσεις με γκαζακια θεωρουνται τρομοκρατια χαμηλης εντασης και τιμωρουνται αναλογως.

  76. αδέξιος δεξιός avatar
    αδέξιος δεξιός 19/03/2009 18:15:39

    Το αν «η ποινικοποίηση της κουκούλας θα αφορά και τα όργανα της Τάξης;» είναι η μοναδική..."απορία" του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Γρηγόρη Ψαριανού, όπως εκφράζεται σε ερώτησή του προς τον υπουργό Δικαιοσύνης, Νικόλαο Δένδια, για την αυστηροποίηση των ποινών σε βάρος όσων διαπράττουν αδικήματα με καλυμμένα τα πρόσωπά τους ή φορώντας κουκούλα.

  77. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 19/03/2009 18:16:04

    @ Le canard ,

    Τη μέρα που κατέβηκαν κάποιοι λίγοι μεγάλοι μαζί με τα πιτσιρίκια κατέβηκαν γιατί είχε προκυρήξει η ΓΣΣΕ πανελλαδική απεργία .

    Και αν δεν είναι λαικισμός το "όταν οι δρόμοι τότε ήταν βασίλειο των μπαχαλάκηδων" από τη στιγμή που όλοι θυμόμαστε ότι βασίλειο ήταν τις τρεις πρώτες μέρες ενώ τις υπόλοιπες ήταν όπως κάθε πορεία της μεταπολίτευσης τότε τι είναι .

    Συμπαράσταση ??? Ξέρεις πολύ καλά τι σημαίνει αυτό δεν χρειάζεσαι εμένα . εγώ θα το αποτυπώσω απλά μαθηματικοποιημένα : 0 + 0 = 0

    Έχεις δίκιο ότι οι μπαχαλάκηδες έπαιξαν ρόλο αλλά τον ίδιο ρόλο που παίζουν από το 70 . Γνωστός και στους μεγαλύτερους .

    Άσε φίλε Le canard γιατί εγώ αν γέμισα με οργή από κάτι στα Δεκεμβριανά ήταν η απάθεια και η αποχαύνωση της ηλικιακά "παραγωγικής" τάξης της Ελλάδας .

    Σας παρακαλώ μην δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα για να υπερασπίσουμε την μετριότητά μας .


    (δηλαδή οι ελβετίδες είναι κάτι σαν εξωγήινοι για εμάς τους πολιτισμένους?)

  78. BLACK avatar
    BLACK 19/03/2009 18:17:48

    οι έλληνες δεν κατέβηκαν στο δρόμο σε καμία περίπτωση.
    η διαδήλωση και η μαζική διαμαρτυρία είναι πλέον για τα ελληνικά ήθη κάτι σχεδον ψυχοπαθολογικό.

    όταν καίγεται η Πελοπόνησος φεύγουμε διακοπές, όταν σκοτώνονται παιδιά πάμε στα μπουζούκια...

    ο λαός ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ δημοκρατία.
    απλά θέλει να γίνει Λάτσης στην θέση του Λάτση
    Καραμανλής στη θέση του Καραμανλή
    Τσουκάτος στην θέση του Τσουκάτου

    Τη χώρα την κυβερνάει ο πιο ανελέητος καπιταλισμός διαμέσου της Μενεγάκη.

    Τις γυναίκες που αρνούνται να ζήσουν ως Μενεγάκηδες τις δολοφονούν (βλέπε Κούνεβα)

    Και φυσικά δεν είδα τη μέση ελληνίδα εργαζόμενη να διαδηλώσει έστω μια φορά μαζικά. Η Κούνεβα ήταν Βουλγάρα και είχε εντελώς μπανάλ μακιγιάζ...

  79. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 18:20:51

    Αν-αρχικους. Δεν μίλησα για στημένο θερμό επεισόδιο. Είπα ότι ένα θερμό επεισόδιο (που μπορεί ανα πάσα στιγμή να συμβεί) ίσως μας κάνει καλό διότι κάτι βουτυροανάρχες σαν και εσένα δεν γνωρίζουν τι εστί βερύκοκκο μέχρι να το δοκιμάσουν. Επίσης δεν μίλησα για δοσίλογους (με ο) και μαφίες. οπότε λάθος με αναφέρεις.
    Τέλος πρόσεξε λίγο το συντακτικό σου και την ορθογραφία σου διότι εκθέτεις τον χώρο που υποτίθεται πρεσβεύεις και ο οποίος αν μη τι άλλο ήταν και είναι καλλιεργημένος (όχι οι μπαχαλάκηδες).

  80. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/03/2009 18:47:57

    Ο Μπλακ έχει 100% δίκιο στο #87. Αποχαυνωμένοι τηλεθεατές. Θεωρείται γραφικός όποιος συμπαρίσταται στο κοινωνικά αυτονόητο.

    Θα συμπληρώσω κάτι: Κούνεβα - Τενέζος είναι απολύτως ομοειδείς περιπτώσεις, ας ανήκουν σε διαφορετικές τάξεις. Είναι θύματα παρακλαδιών της ίδιας μαφίας.

  81. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/03/2009 18:55:15

    Βασικα κατακρινουμε τη χουντα γιατι συνελαβε όλους τους αντιπαλους της,απαγορευσε καθε κριτικη και κυβερνησε χωρις εκλογες.
    Ολοι οσοι δοξολογουν την "εξεγερση" ξεχνουν οτι εκατομμυρια ανθρωποι ψηφισαν την παρουσα κυβερνηση και η προσπαθεια ανατροπης δια της βιας ηταν περιφρονηση στην ψηφο τους.

  82. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/03/2009 19:02:50

    Α, γι' αυτό ..., όχι για το Tank (ρεζερβουάρ ρίψης νερού και χρώματος). Μάλιστα.

  83. Robin Hood avatar
    Robin Hood 19/03/2009 19:17:34

    Το πήρα απόφαση και το κλέβω το σύνθημα: Υπάρχει καλύτεη Ελλάδα και τη θέλουμε!
    Ήταν καλό σύνθημα που αδικήθηκε από τη χρήση του.

  84. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/03/2009 19:19:19

    ή το άλλο του `91; Νέες Ιδέες για μια νέα Ελλάδα από την Νέα Δημοκρατία. Ακόμη γελάω μετά από τόσα χρόνια.
    By the way Robin HOOD, δεν φοβάσαι μη συλληφθείς από τον δαιμόνιο Δένδια;

  85. Κανείς avatar
    Κανείς 19/03/2009 19:23:20

    Φιλε "Αν-αρχικως" (#80) το προβλημα δεν ειναι οι μεταναστες ως α τομα, διοτι ειναι ανθρωποι σαν και εμας. Ενα απο τα προβληματα ειναι το πολιτικο ζητημα της αισθησης του ξεφραγου αμπελιου που διαλυει σιγα-σιγα τον κοινωνικο ιστο. Διοτι τι αλλο μπορει να ειναι η εισροη εκαντονταδων χιλιαδων λαθραιων απο τα συνορα...εκπληξη!! με την Τουρκια; Αν δεν μπορεις να το δεις αυτο, ειμαστε χαμενοι στο ελλαδισταν. Θα παραθεσω μονο κειμενο του Π. Ηφαιστου για το ζητημα. Ουτως ή αλλως το νεοταξικο ψευτοπροοδευταριο θα τον ανακηρυξει "Ελληναρα, φασιστα" ή ο,τι αλλο διαθετει στην ιδεολογικη βοθρικη του φαρετρα.

    27.2.2009. Μετανάστες, εθνικιστές έλληνες και πράσινα άλογα.

    Πρώτον, η μετανάστευση ήταν πάντοτε ένα από τα σημαντικότερα φαινόμενα του ιστορικού γίγνεσθαι. Είναι ένα πράγμα, όμως, η μετανάστευση και άλλο η μετανάστευση. Η μαζική λαθρομετανάστευση σε μαζική βάση (και μάλιστα η σκόπιμη!! ενθάρρυνσή της είναι ίσως ένα ειδεχθές πολιτικό έγκλημα (στην δική μας περίπτωση για ιδεολογικοσαδομαζοχιστικούς λόγους, όπως πολλοί υποψιαζόμαστε). Είναι κυριολεκτικά έγκλημα πολέμου με άλλο όνομα, πανομοιότυπο με αυτό των εποίκων που υπονομεύει την ανθρωπολογική συνοχή ενός έθνους και που η συνθήκη της Γενεύης απαγορεύει. Είτε λόγω αμέλειας είτε λόγω ιδεολογικομαζοχιστικών κινήτρων ενθάρρυνσης αποσταθεροποιεί οτιδήποτε διαθέτει μια κοινωνία και ο πολιτικός πολιτισμός των ανθρώπων: Ένα συνεκτικό ανθρωπολογικό σύστημα σμιλευμένο στον χρόνο (εθνικές προϋποθέσεις) ικανό να στηρίξει ένα σταθερό πολιτικό γεγονός.



    Δεύτερον, ο χώρος δεν προσφέρεται εδώ για να αναλύσω την τελευταία πτυχή. Εκτός από αυτά που επέρχονται από δικά μου χέρια (α. Το θολό ιδεολογικό και πολιτικό βασίλειο της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης, β. Αναζητώντας Κοσμοθεωρία … Στοχασμοί για την συγκρότηση και την συγκράτηση των κρατών και του κόσμου) σημειώνω μόνο ότι εσχάτως ο συνάδελφος Γιώργος Κοντογιώργης κάλυψε πολλούς από εμάς όταν στις εκτενέστατες και εμβριθέστατες ιστορικοπολιτικές θεμελιώσεις του περιέγραψε και μεθερμήνευσε τις εθνικές προϋποθέσεις (στο πλαίσιο μιας ανθρωποκεντρικής πορείας που αποτελεί σημαντικό στοιχείο στην πορεία κτισίματος των ανθρωπολογικών προϋποθέσεων). Σημειώνω μόνο ότι οι ανθρωπολογικές προϋποθέσεις είναι οντολογία. Είναι το σμίλευμα της συλλογικότητας που συγκροτεί την κοινωνική οντότητα χωροχρονικά. Είναι πολύ λεπτή υπόθεση αν όχι ιστορικοπολιτική σχοινοβασία, ιδιαίτερα αν κατανοήσουμε την πελώρια αναταραχή που προκάλεσε ο φασισμός της «νεοτερικής προόδου» που εφορμώντας και καταλαμβάνοντας τον πλανήτη ολόκληρο διατάραξε εκ βάθρων το εθνικό γίγνεσθαι δεκάδων ιστορικών εθνών. Λαοί όπως οι δικοί μας που κτίζουν τις εθνικές προϋποθέσεις επί χιλιετίες, δεν χρειάζονται μαθήματα από φασίστες. Ο φασισμός είναι κτισμένος στο μυαλό πολλών δυτικών που θέλουν να μας κάνουν τους δασκάλους (όχι μόνο στους έλληνες): Ευθύνονται για πελώρια εγκλήματα που διαιωνίζουν συνειδητά και σκόπιμα: 1) αφού εκλογίκευσε την διαιώνιση των μεσαιωνικών προνομίων («αστικό κράτος») 2) σύγχυσαν την Θεοκρατία με την έμφυτη μεταφυσική πίστη των περισσοτέρων ανθρώπων, 3) λογικότατα πλέον ερμήνευσαν το κοινωνικοπολιτικό γεγονός αμιγώς υλιστικά, 4) γέννησαν την δίδυμη ιδεολογική παράκρουση του υλιστικού μαρξισμού και του φιλελεύθερου υλισμού (με ενδιάμεσο εκφραστή τους τον ειλικρινέστερο Χίτλερ) 5) Κατάλαβαν τον πλανήτη «αλλάζοντας τα τύμπανά του» για να κτίσουν τα ένοχα προνόμιά τους, 6) σφάχτηκαν μεταξύ τους στην πορεία μιας εθνοσοβινιστικής νοηματοδότησης του έθνους (πως μπορεί να είναι διαφορετικά μια υλιστική αντίληψη): τέσσερεις αιώνες εθνοκαθάρσεις, εκτοπισμούς, καταναγκαστικές αφομοιώσεις, γενοκτονίες, πολλούς πολέμους και δύο παγκόσμιους πολέμους, 6) διωγμένοι οι εγκληματίες ηγεμόνες της νεοτερικότητας στο πλαίσιο του διαίρει και βασίλευε της αποικιοκρατίας («προστασία των … ανθρωπίνων δικαιωμάτων κατά ένα τουλάχιστον έλληνα … «προοδευτικό») άφησαν πίσω τους αναρίθμητα αίτια πολέμου που διευκολύνουν την επικυριαρχία τους και κατέληξαν εκεί που τους αξίζει: μηδενιστές, ηδονιστές, φιλοτομαριστές, ατομικιστές, φίλαυτοι και φιλοτομαριστές. Αυτός είναι ο μεταμοντερνισμός που όλως συμπτωματικά είναι η κυρίαρχη ιδεολογία των ελλήνων προοδευτικών (οι περισσότεροι είναι τόσο αγράμματοι!!! που δεν το γνωρίζουν!).

  86. Κανείς avatar
    Κανείς 19/03/2009 19:23:53

    Δευτερη δοση:

    Τρίτον, οι έλληνες δεν είναι φοβικοί. Τους φοβερίζουν και μερικοί από αυτούς αδύναμοι και ανήμποροι αντιδρούν σπασμωδικά (ακίνδυνα, όπως όλοι γνωρίζουμε, και περιορισμένα, συγκριτικά με άλλα ευρωπαϊκά κράτη). Στην Ελλάδα πρέπει να δούμε την αλήθεια κατάματα: Αφού δεχθήκαμε το κοινωνικό πλήγμα χιλιάδες εγκληματιών που αποφυλακίστηκαν σε κάποια γειτονική χώρα την δεκαετία του 1990 ακολούθησε μια ανερμήνευτη με λογικούς όρους γιγαντιαία!!! λαθρομετανάστευση!!! που αποτελεί σοβαρή περίπτωση αβλεψίας για όποιον δεν βλέπει τα προβλήματα που δημιούργησε. Όπως οι περισσότεροι έλληνες δεν συμφωνώ με τις υστερίες μιας μικρής ομάδας για το δικαίωμα κάποιου αλλοδαπού μαθητή που επαξίως (λόγω επιδόσεων) σηκώνει την Ελληνική σημαία. Δεν είμαι έτοιμος, όμως, όπως η σιωπηρή πλειοψηφία, υποθέτω, να επιτεθώ κατά όσων συμπολιτών μου κατατρομαγμένοι αντιδρούν σπασμωδικά κατά αυτών που τους απειλούν. Αυτά για όποιον γνωρίζει ιστορία είναι συνήθη φαινόμενα όταν γίνονται πολιτικά εγκλήματα και δεν πρέπει να επιτεθούμε κατά των θυμάτων αντί κατά των θυτών.


    Τέταρτον, το αίτιο είναι άλλο και οι ένοχοι της διατάραξης της ζωής μας είναι άλλοι. Είναι αυτοί που δεν κατανοούν ότι είναι ένα πράγμα, εν τέλει, η πολυπολιτισμική κοινωνία (που είναι όλες οι κοινωνίες) και άλλο το πολυπολιτισμικό κράτος που ποτέ δεν υπήρξε και που ποτέ δεν θα υπάρξει παρά μόνο ως διοικητική διαίρεση μιας κατακτημένης χώρας. Το τελευταίο είναι ρατσισμός: χαρακτηριστική περίπτωση το σχέδιο Αναν το οποίο διόλου τυχαία!! εκατοντάδες «προοδευτικοί»(sic) εκτέθηκαν ανεπανόρθωτα με το να υπογράψουν λίστες κατάργησης της δημοκρατίας, της ελευθερίας, της λαϊκής κυριαρχίας, της εθνικής ανεξαρτησίας, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ασφαλώς της ευρωπαϊκής νομιμότητας (βλ. http://www.ifestosedu.gr/32RuleofLaw.htm για όποιον θέλει να είναι σωστά πληροφορημένος για το πόσο εκτέθηκε η λεγόμενη ελληνική κοινότητα των δήθεν «κοινωνικών» και δήθεν «επιστημών» («κοινωνικών επιστημών).



    Πέμπτον, με ενδιαφέρουν, όπως και πολλούς άλλους, τα αίτια. Και τα αίτια βρίσκονται στο γεγονός ότι σε αυτή την χώρα ότι είναι πολιτικός πολιτισμός (οι εθνικές προϋποθέσεις) ενοχοποιούνται από ένα σύστημα ξένης εξάρτησης το οποίο ελέγχει τα μέσα επικοινωνίας και που δολοφονεί τον χαρακτήρα όποιου για τους σωστούς λόγους επισημάνει ότι πιάσαμε πάτο, ότι οι τούρκοι έφθασαν στο Σούνιο, ότι η Κύπρος εάλω και ότι για όσους δεν μπορούν να στείλουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικό σχολείο πάνε σε ένα μόνο κατ’ όνομα δημοτικό ή γυμνάσιο. Γιατί όταν μερικές φορές εννέα στους δέκα είναι ξενόγλωσσα παιδάκια (που σίγουρα σε τίποτα δεν έφταιξαν) η τάξη πάει με ταχύτητα 5 αντί 100.



    Ας ψάξουμε λοιπόν για τα αίτια, ας επικεντρωθούμε στην ουσία και όχι στα ανούσια, ας δούμε τα πρωτεύοντα και όχι τα δευτερεύοντα και ας δούμε ότι ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα πλέον είναι ότι η διανόησή μας κατακυριεύτηκε από την έσχατη κατάντια του ανθρώπου και του ανθρώπινου πνεύματος, δηλαδή τον μεταμοντερνισμό. Ο οποίος σήμερα αποτελεί το κύριο πρόβλημα στο επίπεδο της δήθεν «διανόησης» και των δήθεν πολιτικών ελίτ.

    Όσον αφορά τον κύριο τιμητή αντι-ελληναρά νομίζω αυτονόητα ο κ συντονιστής πρέπει να του κάνει την χάρη και να μας απαλλάξει από την παρουσία του.

  87. Κανείς avatar
    Κανείς 19/03/2009 19:29:07

    Φιλε "Αν-αρχικως" (Πολυ κακοηχο αυτο φιλε μου, πρωτη βλεπω ανθρωπο να αυτοπροσδιοριζεται με επιρρημα!!! Τοσο πια μπερδεμαρα εχτε εκει;) Λες να δουμε διαδηλωσεις (και με κουκουλοφορους) να ζητουν δικαιωματα επιρρηματικως;

    Τελος παντων, ξαναλεω δια στοματος Π. Ηφαιστου, "Είναι αυτοί που δεν κατανοούν ότι είναι ένα πράγμα, εν τέλει, η πολυπολιτισμική κοινωνία (που είναι όλες οι κοινωνίες) και άλλο το πολυπολιτισμικό κράτος που ποτέ δεν υπήρξε και που ποτέ δεν θα υπάρξει παρά μόνο ως διοικητική διαίρεση μιας κατακτημένης χώρας. Το τελευταίο είναι ρατσισμός: χαρακτηριστική περίπτωση το σχέδιο Αναν το οποίο διόλου τυχαία!! εκατοντάδες «προοδευτικοί»(sic) εκτέθηκαν ανεπανόρθωτα με το να υπογράψουν λίστες κατάργησης της δημοκρατίας, της ελευθερίας, της λαϊκής κυριαρχίας, της εθνικής ανεξαρτησίας, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ασφαλώς της ευρωπαϊκής νομιμότητας (βλ. http://www.ifestosedu.gr/32RuleofLaw.htm για όποιον θέλει να είναι σωστά πληροφορημένος για το πόσο εκτέθηκε η λεγόμενη ελληνική κοινότητα των δήθεν «κοινωνικών» και δήθεν «επιστημών» («κοινωνικών επιστημών).

    Καλο εγκεφαλικο ξεσυννεφιασμα.

  88. tiramola avatar
    tiramola 19/03/2009 19:31:31

    Είναι πολύ ενδιαφέροντα τα επιχειρήματα που ανταλλάσουν οι συνομιλητές δίνοντας την εικόνα που έχει ο καθένας για την Ελληνική κοινωνία.
    Για τους "αριστερούς" ο αγώνας για "ανατροπή του καπιταλισμού" περιορίζεται σε συζητήσεις περί "αυτονόητων" και κοινωνικής ευαισθησίας μετά απο κιλά παιδάκια και αρκετό κρασι στις ταβέρνες.
    Πέρυσι μετείχα σε ένα ωριαίο κλείσιμο της γέφυρας Ρίου-Αντριρίου για την μόλυνση του Κορινθιακού.
    Ναι πήρα τηλέφωνο τον Τενέζο και το προηγούμενο Σάββατο που ήμουν Αθήνα τον επισκεύθηκα για δέκα λεπτά.
    Και τί έγινε?
    Εγώ λοιπόν προτείνω επειδή έχουμε το πρόβλημα μπροστά μας.
    Επειδή δεν υπάρχουν περιθώρια χρόνου , να γίνει μια εκστρατία από το διαδύκτιο για μία συγκέντρωση διαμαρτυρίας και κλείσιμο της Πατησίων για συμπαράσταση στον Τενέζο.
    Αν μαζευτούμε πολλοί θα έρθουν τα κωλοκάναλα.
    Μπορεί να ταρακουνηθούν οι ηθοποιοί που μας κυβερνούν.Έχουν ανάγκη τώρα , είναι πίσω στις δημοσκοπήσεις.
    Πάμε να κάνουμε μία κίνηση να βοηθήσουμε τον άνθρωπο , να τους ταρακουσίσουμε , να δείξουμε ότι δεν είμαστε μόνο τηλεθεατές....
    Τι λες φάκτορ?

  89. Robin Hood avatar
    Robin Hood 19/03/2009 19:33:31

    @ 95 Strange,
    Δεν θα τολμήσει κανείς Δένδιας να πλησιάσει στο περίφημο δάσος του χωριού μου. Είναι πολύ πυκνό, και τα βέλη μας έχουν τεράστιο βεληνεκές, θα τον κρατήσουν μακριά. Έχουμε άλλωστε και το Γιαννάκη, αλλά και καλόγερο στην παρέα, πραγματικό, όχι σαν τον Εφραίμ, ρίχνει κάτι τρισάγια ακατανίκητα...
    Δεν βλέπω κανένα Δένδια να τολμά να τα βάλει με τη δική μου Hood.

  90. BLACK avatar
    BLACK 19/03/2009 21:10:18

    tiramola (and to whom may concern, για να εκφραστώ καπιταλιστικά)

    θα ήτανε ωραίο αφενός να πάει κόσμος στην Πατησίων, αφετέρου να είναι κόσμος καθόλα υπεράνω υποψίας

    επίσης θα ήτανε ωραίο κάπως να περάσει ένα μήνυμα σε απελπισμένους επιχειρηματίες, προς θεού να μην αυτοκτονούν... σαν να αρχίζει να γίνεται μόδα, και ακόμη είμαστε στην αρχή της κρίσης. τους επιχειρηματίες τους έχω χεσμένους, κάθε άνθρωπο όμως που φτάνει να γίνει αυτόχειρας τον συμπονώ και πραγματικά χρειάζονται κάποιο μύνημα από όλους μας.. όλα τα θύματα της κρίσης, φτωχά και νεόφτωχα...

    ας πηγαίνει ο κάθε χρεοκοπημένος να κάθεται κι αυτός Πατησίων 70.

    δεν είναι δυνατόν να αυτοκτονείς γιατί χρωστάς στον Λάτση. δεν είναι δυνατόν.

  91. tiramola avatar
    tiramola 19/03/2009 21:37:35

    Αυτός ο άνθρωπος είναι θύμα ενός ανύπαρκτου κράτους δικαίου.΄
    Ένα θύμα των καρτέλ στην "αυτορρυθμιζόμενη αγορά".
    Αν βγουν στους δρόμους 100-200 κουκουλοφόροι λόγω αυτής της υπόθεσης και αρχίζουν και σπάνε θα έχουν άδικο?
    Βλέπεις όμως τι γίνεται φίλε BLACK?
    Οι κουκουλοφόροι των Εξαρχείων είναι το πρόβλημα...
    Οι κουκουλοφόροι της επιτροπής ανταγωνισμού είναι ευηπόληπτοι πολίτες...
    Οι εκπρόσωποι του λαού στο κοινοβούλιο κάνουν το κορόιδο.
    Φοβούνται μην κάνουν καμιά πατάτα και εκτεθούν.
    "Μήπως είναι απλώς γραφικός?"
    Αλλά ακόμα και έτσι να είναι γαμώ τη τρέλλα μου δεν πρέπει καποιος να ασχοληθεί με την περίπτωσή του και να ενημερώσει τον κόσμο για το τι ακριβώς συμβαίνει?
    θα τον αφήσουν να πεθάνει?

  92. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 19/03/2009 22:49:33

    Οχι,να μη σπανε ρε φιλε επι δικαιων και αδικων.
    Ποις φταιει κατα τη γνωμη σου; Ο ταδε;Απανω του.
    Οχι να φταιει ο ενας,και να την πληρωνει ο αλλος.Δεν ειναι δικαιο.
    Αυτο που φωναζω τοσον καιρο,ειναι τοσο δυσκολο να το καταλαβετε;
    Και γιαουρτια.Αφθονα,και στραγγιστα,να κολλανε.
    Ο νομος,δε λεει τιποτα γι αυτα,και ο νομος 4.000,δεν ισχυει πια,εκτος και αν τον επαναφερουν.

  93. Robin Hood avatar
    Robin Hood 20/03/2009 01:04:52

    @ Factorx 76,
    αυτοί "οι κανονικοί πολίτες που πήγανε στα μπουζούκια" εκείνη τη φρικτή νύχτα - μαζί με κάποιους υπουργούς άν δεν απατώμαι,δεν είναι δυστυχώς απλά οι "φιλήσυχοι πολίτες", όπως λές. Στις πλάτες τους σηκώνουν τα αρπακτικά, έτσι χτίζονται ανέκαθεν πύργοι και παλάτια: Με αυτούς που γίνονται εθελόδουλοι.
    Και το πρόβλημα είναι ακριβώς αυτό, ότι όπως δεν αισθάνονται ιδιαίτερες ενοχές, έτσι ούτε και πολύ ένστικτο αυτοσυντήρησης διαθέτουν.
    Ενοχοποιώντας τους κάτι μπορεί να γίνει. Καλό και για τους ίδιους. Αφήνοντάς τους στην κατά φαντασίαν αθωότητά τους, και αυτοί χαμένοι βγαίνουν, και όλοι μαζί θα συνεχίσουμε αυτό που είμαστε ως κοινωνία: Μια ζούγκλα πολυτελείας για τα λίγα αρπακτικά, και με πολύ κρέας για τα σαγόνια τους.

  94. Factorx avatar
    Factorx 20/03/2009 01:25:39

    @Robin HOOD. Πόσοι πληγαν στα μπουζούκια έκείνη τη νύκτα σε όλη την Ελλάδα; 20001 3000; ¨

  95. thanos avatar
    thanos 20/03/2009 02:04:11

    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΔ. ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

    1. ΕΠΑΝΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
    2. ΔΟΘΗΚΕ ΤΟ 5% ΤΟΥ ΑΕΠ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
    3. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΑΜΟΓΙΑ
    4. ΠΑΤΑΧΘΗΚΕ Η ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ
    5. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΚΑΝΔΑΛΑ
    6. Ο ΟΣΦΠ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ
    ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ.
    7. Η ΖΩΉ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ
    8. ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ
    9. ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
    10. ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΟΥ ΠΑΝΕ ΠΡΟΣ ΤΟ
    ΚΑΛΥΤΕΡΟ
    11. ΕΧΩ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ
    ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΙΟ ΓΥΜΝΑΣΜΕΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ.
    12. ΕΧΩ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΥΠΟΥ.

  96. Caliban avatar
    Caliban 20/03/2009 02:14:34

    1) Μαρκογιαννάκη ευαίσθητή μου αγάπη,
    ξεκίνα από το payroll του μαγαζιού σου!

    www.youtube.com/watch?v=fvyvUrKRDRQ

    naftilos.blogspot.com/2009/02/blog-post_4741.html

    2) Ιστορική αναδρομή, πιθανόν επίκαιρη

    histologion-gr.blogspot.com/2009/01/blog-post_07.html

    3) εγώ λέω οτι απλά ετοιμάζονται για τα χειρότερα

    www.usnews.com/blogs/capital-commerce/2009/2/17/brzezinski-us-recession-could-lead-to-riots.html?s_cid=etRR-0218

    www.guardian.co.uk/uk/2009/feb/23/police-civil-unrest-recession

    socialistworker.org/2009/02/13/revolt-is-in-the-air

    και καλά θα κάνουμε να προετοιμαστούμε και εμείς.

  97. Μάριος avatar
    Μάριος 20/03/2009 08:47:41

    Χαίρομαι όταν τους ακούω γιατί με κάνουν να νιώθω ότι τελικά δεν είμαι τόσο αμόρφωτος όσο νόμιζα.
    Λυπάμαι όμως όταν συνέρχομαι απ την πολλή χαρά και διαπιστώνω ότι αυτοί είναι η κυβέρνηση της χώρας μου.
    Και μετά λέω ότι είναι άλλο ένα επισόδειο της σειράς '' Η Ζώνη του Λυκόφωτος'' και ξανά χάνομαι γλυκά

  98. Aurora avatar
    Aurora 20/03/2009 09:19:30

    Καποιος να μας πει ποιος ειναι ο ΝΔου επαρχιωτης βουλευτης, που χτιζει με λεφτα βολευτικα. καθ' οτι εκ γενετης μπατηρης/ βιλα σε 70 στρ. γης με 15 τουαλετες και αυτες τις μερες εισαγει ειδη υγιεινης απο την ΕΕ;
    Ακουστηκε σε μεσημεριανο του Αλφα η Αλτερ να λεγεται κα να σχολιαζεται ανωνυμα.

  99. batman avatar
    batman 20/03/2009 09:42:06

    “οι κανονικοί πολίτες όμως πήγανε στα μπουζούκια εκείνη τη νύχτα..”

    Ευτυχώς για σας που που πήγαν στα μπουζούκια, ή στο μέγαρο, ή όπου αλλού, και δεν βγήκαν στον δρόμο. Γιατί, αν έβγαιναν, θα σας πλακώνανε στις φάπες και θα ψάχνατε τα ΜΑΤ να σας σώσουν - όπως και έγινε στην Πάτρα και αλλού. Όσο για τις μανάδες που κοιμήθηκαν ήσυχες ενώ τα παιδιά τους ασχημονούσαν έξω, κακώς έπραξαν. Έπρεπε να πάνε να τα μαζέψουν από το δρόμο, ή αλλιώς να τα κλειδώσουν όξω απ' το σπίτι κι ας πήγαιναν να φτιάξουν την αντεξουσιαστική ουτοπία τους χωρίς χαρτζηλίκι και κινητά των 300 ευρώ.

    Όσο για την κοινωνία που "ονειρεύεστε", αυτή δεν είναι άλλη από την "δημοκρατία της φαβέλας", με πλιατσικολόγους, πρεζόνια, πρεζέμπορους, προαγωγούς, και βάλε. Ε, το 99% δεν τη γουστάρει, όσο και να χτυπιέστε. Πάρτε το απόφαση.

  100. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 20/03/2009 14:24:14

    ...Παρ’τε το χαμπάρι, είστε εδώ μέσα ένα πολύ μικρό ποσοστό για να αλλάξετε τα δρώμενα. Ο Έλληνας υποσυνείδητα γουστάρει αυτό που γίνεται σε αυτή τη χώρα. Δεν έχει δικαιοσύνη διότι δεν τη θέλει, δεν έχει αξιοκρατία διότι δεν το συμφέρει, δεν έχει αδιαφάνεια γιατί ονειρεύεται και αυτός να τα φάει μια μέρα. Όταν το 90% έχει αποφασίσει ότι θα ψηφίσει τα δύο μεγάλα κόμματα ξανά ενώ τόσα χρόνια δεν έχει δει κάτι καλό ο τόπος τι ελπίζετε;...
    Ετσι ακριβως ειναι φιλε μου,κι εγω τα λεω,χρονια τωρα,αλλα ου με πεισεις,καν με πεισεις.
    Ολοι θελουν να αλλαξει η κατασταση,αφου βολευτουν οι ιδιοι,ωστε να την πληρωσει ο διπλανος.

  101. αν-αρχικως avatar
    αν-αρχικως 20/03/2009 19:21:09

    λοιπόν, επείδή μαζεύτηκαν πολλοί εδώ μέσα που ειναι "εγκαφαλικώς εντάξει", λογικότατοι, και ξέρουν που παέι η χώρα και η κοινωνία (ας μη γράψω που, αφού έχετε "λογική", ξέρετε ).

    κατ αρχας, προβοκάτωρ, μάλλον πλάκα κάνεις όταν γράφεις 2 φο΄ρες το ίδιο σχόλιο για ν απαοδείξεις οτι είσαι "πλειοψηφία"

    ψυχραιμία, είναι γνωστές οι απόψεις σου περί "δημοκρατίας". οι "εκατομμύρια" που ψήφιασαν την κομματάρα σου είναι το 25% περίπου του εκλογικού σώματος. Αστα τα πλειοψηφικά της μασωνίας...αντε βάλε και την χρυσή αυγή με τον καρατζαφέρη και έχεις το πολυπόθητο 26.5 του εκλογικού σωματος....αυτοδυναμία δηλαδή....αλλά είσαι τόσο "εγκαφαλικώς εντάξει" που δεν κατάλαβες απόλύτως τίποτα από τις πολλές μικρές εξεγέρσεις που συντελούνται κάθε μέρα, και νομίζει οτι στρέφονται αποκλειστικά στην καραμανλάρα και το παρακτράτος της κρητης και των νταβατζηδων που τον συντηρεί.

    το ξέρω οτι θα μιλήσεις πάλι για τους κουκουλοφόρους, αλλά δεν πειράζει. όπως ο Πρετεντέρης, και η Κακλαμάνω αρνείσαι την πραγματικότητα. δικαίωμα σου.

    όσο για τον κανείς....άσχετα απο την αυταρέσκεια σου ως "εύηχου φιλόλογου" (προδίδεις χαρακτηριστικά ανθρώπων που θεωρούν οτι κατέχουν την απόλυτη και υπέρτατη αλήθεια - γνω΄ρισμα συγκεκεριμένων ιδεολογιών που απέφεραν εκατομμύρια νεκρούς) έχω να πώ οτι τα σεντόνια σου είναι μάλλον για απόδειξη παρθενίας. Πώς άλλως να εξηγήσω την άποψάρα οτι τα δεινά της ελλάδος τα έχουν δημιουργήσει οι μετανάστες...και οτι από εκέι πρέπει αναρχίσουμε...οι μετανάστες κατέστρεψαν τον κοινωνικό ιστό και όχι οι μαφιόζοι που έχουν κάνει τον εθνικό πλούτο....σεμεδάκια για τις "ευηπόληπτες" κορες και τους υιους; δεν λέω, να το κοιτάξουμε, με κοινωνικά και ανρωπιστικά κριτήρια, αλλά δεν θα αρχίσουμε απο αυτό. Χρειάζεται ΕΚ ΒΑΘΡΩΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥ, ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, αλλιώς, ακόμη και τους αρβανίτες να διώξεις, και τους πομάκους και τους κρητικούς και τους αστυπαλαιότες, η ελλάδα....καληνύχτα σας

    ανώνυμος 89

    τείνει πλέον στην τυραννία απλούστατα διότι ο νόμος δεν ισχύει για τους κρατούντες....αλλά με πρόσχημα τους "κουκουλοφόρους" - τους οποίους αποδεδειγμένα έχουν χρησιμοποιήσει, -θέλουν να περιορίσουν τους αντιτιθέμενους στο καθεστώς...προς τι η "περιύβριση αρχής";
    και τείνει προς την τυραννία διότι τα μέσα δημοσίου ελέγχου - ναι ναι, τα ΜΜΕ είναι αυτά- είναι στο πλευρό του καθεστώτος έχοντας δωροδοκηθεί από αυτό ή ανήκουν σε αυτό (Βαρδινογιάνης, Λαμπράκης, Μπόμπολας,Λάτσης, Κουρής, κ.α.)
    Χιλιάδες ειδήσεις αποκρύβονται ή διαστρεβλωνονται,πολύ σπάνια αναδεικνύονται πραγματικά σοβαρά θέματα (τενέζος, καταδίκη δημάρχου αμαρουσίου για το μολ λάτση, επίθεση στο στεκι μεταναστών,κ.α.)

  102. αν-αρχικως avatar
    αν-αρχικως 20/03/2009 19:46:20

    το “ευηχοε φιλόλογος” και για τον attractor. να τον πληροφορήσω επίσης οτι δεν ανήκω στον αναρχικό χώρο.πιθνανίον για αυτό κάνω και συντακτικά λάθη. οι αναρχικοί μιλούν καλυτερα ελληνικά και απο εμένα ακι από τον...καρατζαφέρη. αλλα επι της ουσίας, θέλεις πολεμικό επεισόδιο για να πάψουν οι διεκδικήσεις. στημένο η μη, μικρή σημασία έχει. Είναι σαν να μιλάει ο Ντιμ Τσεινι αυτοπροσώπος. Στη θέση σου θα ντρεπόμουν., αλλα μαλλον δεν είναι χαρακτηριστικό των εμπόρων όπλων αρχιμασώνων.

  103. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 20/03/2009 19:52:39

    Αν-αρχικους σύνελθε. Δεν θέλω θερμό επεισόδιο. Απλά πιστεύω πως αν συμβεί, τότε εσύ και οι ομοιδεάτες σου άκαπνοι λελέδες θα καταλάβετε τι εστί ζωή στα Βαλκάνια. Τίποτα άλλο.

  104. Ψηλά την Ιδέα σήμερα: Ελευθερία ή Θάνατος. Αυτεγερσία – έκσταση – Εθν avatar
    Ψηλά την Ιδέα σήμερα: Ελευθερία ή Θάνατος. Αυτεγερσία – έκσταση – Εθν 28/10/2009 09:32:29

    [...] αυτό φίλε Φάκτορα στο Ερώτημα σου η απάντηση ίσως να είναι τα λόγια του Παλαμά: “Μεθύστε [...]

  105. Αυτεγερσία – Έκσταση – Εθνεγερσία « www.olympia.gr avatar
    Αυτεγερσία – Έκσταση – Εθνεγερσία « www.olympia.gr 25/03/2010 07:47:39

    [...] αυτό φίλε Φάκτορα στο Ερώτημα σου η απάντηση ίσως να είναι τα λόγια του Παλαμά: “Μεθύστε [...]

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.