#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/10/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Επιτέλους, λίγη σοβαρότητα!



Του Κώστα Ροδινού

Πριν από καιρό μου είχαν στείλει μια φωτογραφία που έδειχνε έναν εργαζόμενο να σκάβει, για ν’ ανοίξει μια τρύπα στο δρόμο,  και 6-7 άτομα (αν θυμάμαι καλά), με βαρύγδουπους τίτλους, να παριστάνουν τους προϊσταμένους!

Κάπως έτσι μου φαίνεται πως είναι και το πρόγραμμα ....σωτηρίας (περί εξοντώσεως πρόκειται για να είμαστε ακριβείς) της Ελλάδος,  που μας έχει επιβάλλει η τρόϊκα. Ο Ελληνικός λαός βρίσκεται στη θέση του εργαζόμενου που σκάβει (για να βυθίζεται περισσότερο) και οι ...προϊστάμενοι, είναι όλοι αυτοί οι σχετικοί και άσχετοι, που παριστάνουν τους ειδήμονες και μας δίνουν συμβουλές για τη ....σωτηρία μας.

Η όλη υπόθεση, αν δεν είχε οδηγήσει μια Χώρα στην κατάρρευση και έναν ολόκληρο λαό σε απόγνωση, θα έμοιαζε με τραγέλαφο.

Σχεδόν κάθε μέρα, όποιος γουστάρει (για να το πω απλά) πετάει μια πομφόλυγα για την Ελλάδα και αρχίζει στη συνέχεια μια απίστευτη σπέκουλα για το μέλλον της Χώρας. Εν τω μεταξύ επειδή οι περισσότερες από τις ειδήσεις αυτές έχουν ....οικονομικό ενδιαφέρον, όλο και κάποιοι «λύκοι» βολεύονται μες την «αναμπουμπούλα».

Το γαϊτανάκι των διαψεύσεων

Τις τελευταίες ημέρες είδαμε πάλι (έχω χάσει πια το μέτρημα) ένα ακόμα  θέατρο του παραλόγου, με επίκεντρο τη Χώρα μας.

Βγαίνει το ΔΝΤ και λέει ότι θεωρεί αναγκαίο  ένα νέο  «κούρεμα» του χρέους. Παράλληλα φαίνεται να απαιτεί  και νέα, οριζόντια μέτρα, περίπου  6.4 δις ευρώ για την επόμενη διετία!

Η Κομισιόν, για να μην ...υστερήσει σε ανοησίες,  διαρρέει ότι υπάρχουν σκέψεις για αύξηση της φορολογίας στα καύσιμα.

Η Λουφτχάνσα, από την άλλη, διοχετεύει στον τύπο σχέδιο για το κλείσιμο 22 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας. Μερικά από τα οποία είναι σε ακριτικές περιοχές (Αλεξανδρούπολη, Καστελόριζο)

Λογικό και αναμενόμενο να προκληθεί νέα σύγχυση.

Ύστερα, αφού έγινε η ζημιά, βγήκαν η κα. Λαγκάρντ, ο κ. Ρέν, και οι παρατρεχάμενοί τους, να ανασκευάσουν, να διευκρινίσουν, να διαψεύσουν, να επανορθώσουν.  Η ...δουλειά, όμως, είχε γίνει. Οι σπόροι της αμφιβολίας ρίχτηκαν, τα «άλλοθι»  δημιουργήθηκαν!

Ώρες-ώρες έχω την εντύπωση (με όλη αυτή την πανσπερμία δηλώσεων) ότι στην Ελλάδα δοκιμάζεται το γνωστό  «Πείραμα του Milgram».

Οικεία βέλη

Όμως, για να είμαστε δίκαιοι και εμείς από την πλευρά μας, ως Χώρα εννοώ, δεν πάμε πίσω! Κάνουμε ότι μπορούμε για να καλλιεργήσουμε την αβεβαιότητα!

Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Χ. Σταϊκούρας ανακοίνωσε ότι στον Προϋπολογισμό του 2014 θα υπάρξει πλεόνασμα 2.6 δις. Ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης προέβλεψε έξοδο από τη ύφεση. Ο Υπουργός Οικονομικών κάτι ψέλλισε περί ανάπτυξης. Και βέβαια ο Πρωθυπουργός επιδίδεται σ΄έναν προσωπικό μαραθώνιο για να προσελκύσει επενδύσεις. Δηλαδή, η κυβέρνηση προσπαθεί να δημιουργήσει ένα κλίμα ότι ξεφεύγουμε από τον «πάτο».

Έρχεται, όμως, ο Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος και μιλάει για σενάρια ύφεσης μέχρι και το 2016!!!

Το γραφείο Προϋπολογισμού της Βουλής, προεξοφλεί «δημοσιονομικό κενό» για το δεύτερο εξάμηνο του 2014 και προτείνει νέο «κούρεμα» του χρέους!!!

Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα. Δεν μπορούν  να ...συνεννοηθούν μεταξύ τους; Να κινούνται στην ίδια γραμμή και να μην αναιρεί ο ένας τον άλλον;

Εθνικό σχέδιο

Τέλος, το έχω πει πολλές φορές, αλλά με  κάθε ευκαιρία θα το επαναλαμβάνω. Όλα αυτά τα τραγελαφικά συμβαίνουν επειδή εδώ και τέσσερα χρόνια  η Χώρα μας δεν έπραξε το αυτονόητο: να καταρτίσει, δηλαδή,  ένα σοβαρό, αξιόπιστο και κυρίως υλοποιήσιμο πρόγραμμα σωτηρίας της Πατρίδας. Που να λαμβάνει υπόψιν του τις δυνατότητες, αλλά και τις αδυναμίες της. Ένα Εθνικό Σχέδιο Σωτηρίας, με άλλα λόγια. Όπως θα έκανε κάθε σοβαρή Χώρα που σέβεται τους πολίτες της και τιμά την Ιστορία της. Και το σχέδιο αυτό να αποτελέσει τη βάση για διαπραγματεύσεις με τους δανειστές μας.

Είναι ανήκουστο ένας ολόκληρος λαός να ριχτεί, ως πειραματόζωο, στα νύχια τριών γραφειοκρατών της συμφοράς.  Τέσσερα χρόνια  τώρα πορευόμαστε με αποσπασματικά μέτρα και  συνταγές μαθητευομένων μάγων (που εκ των υστέρων απεδείχθησαν λαθεμένες).  Τα αποτελέσματα είναι γνωστά. Παρέλκει να τα απαριθμήσουμε και πάλι. Όποιος ζει μέσα στην κοινωνία (και δεν είναι αιθεροβάμων) γνωρίζει την κατάσταση από πρώτο χέρι.

ΥΓ. Οι πρόσφατες αποκαλύψεις της WSJ  φέρουν εκ νέου στο προσκήνιο εκείνη τη δέσμευση για την Εξεταστική Επιτροπή που θα διερευνήσει το πώς και το γιατί η Χώρα οδηγήθηκε στο πρώτο Μνημόνιο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νικόλαος Μπεχράκης avatar
    Νικόλαος Μπεχράκης 11/10/2013 08:04:27

    Εξαιρετικό !!!!!!!
    "Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα. Δεν μπορούν να …συνεννοηθούν μεταξύ τους; Να κινούνται στην ίδια γραμμή και να μην αναιρεί ο ένας τον άλλον;".....
    ................................................................................................................................
    "Είναι ανήκουστο ένας ολόκληρος λαός να ριχτεί, ως πειραματόζωο, στα νύχια τριών γραφειοκρατών της συμφοράς. Τέσσερα χρόνια τώρα πορευόμαστε με αποσπασματικά μέτρα και συνταγές μαθητευομένων μάγων (που εκ των υστέρων απεδείχθησαν λαθεμένες). "
    Ενα μόνο σχόλιο : Ο χρόνος πού απομένει είναι λίγος ...πολύ λίγος......τελειώνει και ο Οκτώβριος.

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/10/2013 08:12:05

    Και τι εγινε που τελειωνει;

    • Δύο συν Δύω, ίσον... avatar
      Δύο συν Δύω, ίσον... @ ψυχραιμια 11/10/2013 09:29:35

      Αν είσαι γάτα εφτάψυχη και σε ...πατήσει αυτοκίνητο, δεν έγινε και τίποτε. Συμφωνώ. Έχεις ακόμη έξι ζωές και γι αυτό, απεριόριστη ...άνεση με το χρόνο!

      • Νικόλαος Μπεχράκης avatar
        Νικόλαος Μπεχράκης @ Δύο συν Δύω, ίσον... 11/10/2013 13:22:43

        Επιτρέψτε μου να διαφωνώ . Εχω την εντύπωση πως πρέπει να υπάρξουν εντονες προσπάθειες για ανακούφιση τού πολίτη και παράλληλα βελτίωση τού συντονισμού της Κυβερνητικής δράσης. Επί αυτών και μόνο μίλαγα .

  3. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 11/10/2013 08:16:42

    Πώς οδηγηθήκαμε στο πρώτο μνημόνιο; 30 χρόνια δημόσιου υπερδανεισμού και εσωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας που αύξαναν διαρκώς τα ελλείμματα του προϋπολογισμού και της ανταγωνιστικότητας. Είναι πολύ απλό! 30 χρόνια που άλλαξε ο κόσμος γύρω μας (παγκοσμιοποίηση), εμείς ούτε τις δομές του κράτους μας αλλάξαμε ούτε της οικονομίας μας για να προσελκύσουμε ιδ. επενδύσεις και να αυξήσουμε την εξωστρέφεια της οικονομίας μας άρα να μειώσουμε την εξάρτηση της χώρας από το δανεισμό. Όταν χρειάζονταν δύσκολες αποφάσεις εμείς κάναμε...επανάσταση για να μην απελευθερωθεί ούτε μια αγορά προϊόντος/υπηρεσιών ή να μη γίνει η παραμικρή αλλάγη στο κράτος, στο ασφαλιστικό σύστημα (βλ. αντιδράσεις στο νόμο Γιαννίτση) κ.α.
    Η μοναδική εξεταστική που θα είχε ενδιαφέρον είναι πως δεν είχαμε μπει σε μνημόνιο και διεθνή οικονομικό έλεγχο καμιά 15αριά χρόνια πριν. Άλλωστε η αστεία/ψεκασμένη θεωρία ότι μπήκαμε στο μνημόνιο για να μας πάρουν την κρατική περιουσία αποδεικνύεται από την πραγματικότητα απλά ως ανοησία, αφού κανένα ενδιαφέρον δεν εκδηλώνεται στις αποκρατικοποιήσεις. Και ούτε θα εκδηλωθεί. Άρα μια εξεταστική για το πως δεν οδηγηθήκαμε πιο πριν σε μνημόνια και πως ακόμα και τώρα πολλοί ψηφοφόροι μέσω σύριζα, ανέλ κλπ θέλουν να επιστρέψουμε στο κρατικίστικο μοντέλο της διαρκούς δημόσιας τροφοδοτούμενης επέκτασης της ζήτησης (με τι λεφτά άραγε;) που αύξανε τα εμπορικά ελλείμματα της χώρας θα είχε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον!

  4. Γιάννης Κιαπέκος avatar
    Γιάννης Κιαπέκος 11/10/2013 09:13:54

    Δε θα μπω στο κόπο να σχολιάσω τις αιτιάσεις σου , για πιο λόγο μπήκαμε στα μνημόνια, μιας και είναι υπεραπλουστευτικές και μικρή σχέση έχουν με την πραγματικότητα. Το μόνο που θα σου εξηγήσω είναι τους δυο βασικούς λόγους για τους οποίους έχουμε πρόβλημα με το ασφαλιστικό σύστημα οι οποίοι είναι :
    1) Διαχρονική λεηλασία των αποθεματικών τους ήτοι η άτοκη εκμετάλλευσή τους από το ταμείο παρακαταθηκών και δανείων , τα διαβόητα δομημένα ομόλογα και εσχάτως η χαριστική βολή το κούρεμά τους με το PSI.
    2) Η ανασφάλιστη (μαύρη) εργασία
    Όσο για το νόμο "Γιαννίτση" αν εφαρμοζόταν αυτή τη στιγμή θα είχαμε συντάξεις των 200 € και εισφορές από τις υψηλότερες στην ευροζώνη (έτσι και εγώ "διασώζω" το ασφαλιστικό)
    Τα λοιπά όπως για την εξωστρέφεια της οικονομίας και του ανοίγματος του "τιμημένου" επαγγέλματος του κομμωτή, ισχύουν αλλά λίγη σχέση έχουν με τα σημερινά μας χάλια.

    • Γιάννης Κιαπέκος avatar
      Γιάννης Κιαπέκος @ Γιάννης Κιαπέκος 11/10/2013 10:53:15

      "για πoιο λόγο ..."

    • yianna avatar
      yianna @ Γιάννης Κιαπέκος 11/10/2013 12:54:19

      Απαντήστε επί της ουσίας και εξηγείστε μας τι κατά τη γνώμη σας φταίει για τα χάλια μας.
      Και σε τελευταία ανάλυση δεν πρόκειται για υπεραπλουστεύσεις πρόκειται για τη σκληρή πραγματικότητα που οι συμπολίτες μας από όλο το πολιτικό φάσμα - της ΝΔ συμπεριλαμβανομένης - δεν θέλησε ποτέ και ούτε θέλει να αντιμετωπίσει. Παραδείγματα άπειρα, αλλά μεταξύ αυτών σας γράφω μερικά ευτράπελα.
      Ξεπουλάμε, λένε κάποιοι, τη δημόσια περιουσία. Μέγας μύθος, πρώτον γιατί δεν ξέρουμε ποιά είναι και τι έσοδα έχουμε από αυτήν, και δεύτερον γιατί δεν την θέλει ουδείς.
      Ασφαλιστικό, ξεχνάτε βέβαια να αναφερθείτε στα χιλιάδες ταμεία των κυρίων και επικουρικών συντάξεων, μοναδικό φαινόμενο παγκοσμίως.
      Μικρομεσαίες επιχειρήσεις και βιοτεχνίες, ο κορμός της ελληνικής οικονομίας. Μέγας μύθος, αφού τα έσοδα του Δημοσίου από αυτές ήταν διαχρονικά μηδαμινά.
      Όταν λοιπόν καταρρεύσουν οι μύθοι στην Ελλάδα, μπορούν τα παιδιά μας να ζήσουν καλύτερα.

      • Γιάννης Κιαπέκος avatar
        Γιάννης Κιαπέκος @ yianna 11/10/2013 13:22:02

        Απαντήστε επί της ουσίας και εξηγείστε μας τι κατά τη γνώμη σας φταίει για τα χάλια μας.
        Η ανικανότητα και η ενδοτικότητα της πολιτικής τάξης της χώρας και ειδικότερα των κυβερνήσεων της τελευταίας τριετίας.
        Ασφαλιστικό, ξεχνάτε βέβαια να αναφερθείτε στα χιλιάδες ταμεία των κυρίων και επικουρικών συντάξεων, μοναδικό φαινόμενο παγκοσμίως.
        Και εσείς παραβλέπετε το γεγονός ότι όλα αυτά είναι χρήματα που προέρχονται από τις εισφορές των εργαζομένων.
        Μικρομεσαίες επιχειρήσεις και βιοτεχνίες, ο κορμός της ελληνικής οικονομίας. Μέγας μύθος, αφού τα έσοδα του Δημοσίου από αυτές ήταν διαχρονικά μηδαμινά.
        Δηλαδή από που νομίζετε ότι προερχόντουσαν τα έσοδα του Δημοσίου από τις μεγάλες ή οι πολυεθνικές εταιρείες (οι μεγαλύτεροι νομότυποι φοροφυγάδες) ή την πατριωτική τάξη των εφοπλιστών ; (οι μεγαλύτεροι τζαμπατζίδες με την ανοχή των κυβερνώντων)

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ Γιάννης Κιαπέκος 12/10/2013 04:34:17

      Ασφαλιστικό πρόβλημα έχουν όλες οι χώρες της ΕΕ εξαιτίας του δημογραφικού προβλήματος και της αύξησης του κόστους παραγωγής που συνεπάγεται η σύντηρηση του παλιού μοντέλου Βίσμαρκ όπως λέγεται. Μόνη λύση είναι η μετατροπή του μοντέλου σε κεφαλαιοποιητικό γι να είναι βιώσιμο στο μέλλον. Όσο για το αν αυτά που έγραψα είναι υπεραπλουστεύσεις, περιμένω τις δικές σου απόψεις, τις μη υπεραπλουστευμένες...

  5. ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ avatar
    ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ 11/10/2013 09:19:41

    Μήπως μπορεί κάποιος να μου πει , μετά το πρωτογενές πλεόνασμα ποιο είναι το ποσό των τόκων που πρέπει να πληρώνουμε ετησίως ?,

    • Hawk avatar
      Hawk @ ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ 11/10/2013 11:01:33

      Το πρωτογενές ή δευτερογενές πλεόνασμα ή όπως θέλουν ας το πουν το χρειαζόμαστε σε ετήσια βάση για να πληρώνουμε τόκους και χρεωλύσια που δεν θέλεις να ξέρεις πόσα είναι.

      • μεταρρυθμιστής avatar
        μεταρρυθμιστής @ Hawk 12/10/2013 04:36:34

        τα οποία δημιουργήθηκαν φυσικά επειδή τόσα χρόνια είχαμε τεράστια πρωτογενή ελλείμματα εφαρμόζοντας ιδιότυπους φιλολαϊκούς κεϋνσιανισμούς...

  6. Οι Απέναντι avatar
    Οι Απέναντι 11/10/2013 09:22:23

    ''Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα. Δεν μπορούν να …συνεννοηθούν μεταξύ τους; Να κινούνται στην ίδια γραμμή και να μην αναιρεί ο ένας τον άλλον;''
    Το ερώτημα αγαπητέ, δεν είναι γιατί δεν ....συνεννοούνται μεταξύ τους ώστε να μας λένε με διαφορετικούς τρόπους το ίδιο...ψέμα. Το ζήτημα είναι γιατί δεν μας λένε καθαρά όλη την αλήθεια και γιατί πρέπει να ψάχνουμε πίσω από τα υπεραισιόδοξα ανεδαφικά και ...νικητήρια ανακοινωθέντα ή μέσα στα καταστροφολογικά, μηδενιστικά και απειλητικά σενάρια, για να φανταστούμε και να ...μαντέψουμε τι ακριβώς πρόκειται να μας συμβεί. Δεν υπάρχουν πολλές αλήθειες σχετικά με την οικονομική κατάσταση. Υπάρχουν μόνο διαφορετικοί τρόποι να ''σερβιριστεί'' η πραγματικότητα. Η ...παρουσίαση αλλάζει. Η γεύση όχι. Όσο για το ...Εθνικό μας Σχέδιο, ποιός έχει χρόνο εδώ κι ένα χρόνο ν΄ ασχοληθεί με αυτό; Ποιός να το καταρτίσει, ποιός να το υποστηρίξει, ποιός να το εξηγήσει για να εμπνεύσει τον κόσμο και ποιός να το ...επιβάλλει στους κατακτητές; Αυτοί έχουνε τα δικά τους σχέδια καθώς και την πυγμή να τα επιβάλλουν σε όσους δεν αντιστέκονται και δεν απαιτούν. Το καράβι το πάει ο άνεμος στην τύχη, όταν δεν είναι σαφής ο προορισμός και σταθερό το τιμόνι.....

  7. anarcholiberal avatar
    anarcholiberal 11/10/2013 09:47:45

    Να ρωτήσω κάτι, επ ευκαιρία: ολες αυτές οι ομολογίες των διαφόρων ΔΝΤ, ΕΚΤ, ΕΕ κλπ περί λάθους στην περίπτωση της Ελλάδος, δεν παρέχουν ικανοποιητικές ενδείξεις περί εγκληματικών οργανώσεων που είχαν σκοπό τον πλουτισμό;; Λεω γω τωρα....

  8. Βούλα Ελευθεριάδου avatar
    Βούλα Ελευθεριάδου 11/10/2013 10:04:16

    ποιός θα μας προστατεύσει από τους προστάτες..

  9. Ρηνα avatar
    Ρηνα 11/10/2013 10:35:59

    Απλα τραβαει εις μακρος η δυστυχια και καποιοι θα σπασουν, καποια φραγματα θα ραϊσουν και η πλημμυρα που θα ακολουθησει θα παρασυρει πολλους....
    Πολυς κοσμος ειπε ας υπομεινουμε, αλλοι ειπαν ας ζησουμε εμεις τα παιδια μας για λιγα χρονια μεχρι να στεθεροποιηθει η κατασταση και να βρουν δουλεια, αλλοι αναγκαστηκαν να ζουν εκτος απο την οικογενεια τους και τους γονεις τους και τελος κανεις δεν κανει οικογενεια να επωμισθει και αλλα βαρη...
    Αυτη η κατασταση εξωθει τον κοσμο στα ακρα και θολωνει τη σκεψη του. Εχουμε μπροστα μας εναν βαρυ-κατα τα λεγομενα- χειμωνα. Πως θα ζεσταθει ο κοσμος; καιγοντας βαμμενα ντουλαπια και συρταρια απ τις χωματερες; διαφωνωντας ο Στουρναρας με τον Σταϊκουρα και εμεις να παρακολουθουμε;
    Χτυπιεται αλυπητα η ιδιοκτησια. Αν ο κοσμος χασει και το κεραμιδι πανω απο το κεφαλι του, νομιζει κανεις πως θα κατσει να κλαιει τη μοιρα του; η οτι θα μετακομισει ησυχα στα παγκακια;
    Το τοξο αμα το τεντωνεις συνεχεια και δεν χαλαρωνεις τη χορδη, θα σπασει και σπαζοντας ματωνει αυτον που το κραταει....

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Ρηνα 11/10/2013 11:43:51

      Πολύ σωστή Ρήνα!

  10. Hawk avatar
    Hawk 11/10/2013 11:09:56

    Οι Ελληνες είναι αυτοί που σκάβουν τον λάκο τους όλο και πιό βαθειά και στο επάνω μέρος του λάκου κάθονται οι χαρτογιακάδες και γελάνε βλέποντάς μας να αργοπεθαίνουμε.
    Σε πιά χώρα του κόσμου μειώθηκε εν καιρώ ειρήνης το 25% του ΑΕΠ της, έχει ανεργία περί το 30%, μείωσε το έλλειμμά της δέκα ποσοστιαίες μονάδες μέσα σε 3 χρόνια, δεν έχουν φιλότιμο , ας μην κοροϊδευόμαστε, γιατί αν είχαν μιά στάλα φιλότιμο και αλληλεγγύη δεν θα ζητούσαν να μπει φραγή στους Ελληνες που ψάχνουν για εργασία στην Ευρώπη τους. Δεν υπάρχει ενωμένη ευρώπη, υπάρχουν μόνο το ενωμένα μεγαλοσυμφέροντά τους.

    • Sotiris avatar
      Sotiris @ Hawk 11/10/2013 12:47:12

      Εννοεις οτι η ΕΕ ειναι λυκοσυμμαχια; ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΙΠΕ ΠΡΩΤΟΣ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΛΕΕΙ;

      • Hawk avatar
        Hawk @ Sotiris 11/10/2013 14:10:30

        Θάλεγα τι συμμαχία είναι αλλά θα κοπεί το σχόλιο, πάντως θεωρώ ότι όταν ο Καραμανλής ο Α' μας έβαζε στην ΕΟΚ ήξερε περί τίνος επρόκειτο, απλά δεδομένων των συσχετισμών τότε, και τώρα μη νομίζεις, δεν είχαμε την πολυτέλεια να μείνουμε απέξω. Γενικά μπρός γκρεμός και πίσω το μεγάλο διεθνές κεφάλαιο να ρουφάει τις μικρές και αδύναμες χώρες.

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ Hawk 12/10/2013 04:45:26

      Γιατί σε ποιά χώρα του κόσμου το έλλειμμα είχε φτάσει στο 15,4%, το έλλειμμα του ισοζυγίου τρεχουσών συναλλαγών στο 15% και το χρέος στο 129% και παράλληλα είχαμε ύφεση και στις εκλογές ψήφισαν οι πάνσοφοι πολίτες: α) τον πρωθυπουργό και το κόμμα που τα παρέδωσε αυτά β) τον υποψήφιο πρωθυπουργό που έταζε "λεφτά υπάρχουν" γ) τον αρχηγό ενός κόμματος που είχε πρόγραμμα 100.000 προσλήψεις για να ξεπεραστεί η κρίση... Ο τελευταίος μάλιστα προβάλλεται ως...σωτήρας και ψηφίζεται από αυτούς που ψήφισαν το 2009 τα "λεφτά υπάρχουν". Με τέτοιο λαό σαν τον ελληνικό απορώ πώς δεν είχαμε μπει στο μνημόνιο εδώ και 20 χρόνια!

      • Valter avatar
        Valter @ μεταρρυθμιστής 12/10/2013 10:13:54

        Τι?
        Δεν φταίει η Lagarde και ο πολλαπλασιαστής της?
        Η συνωμοσία των αγορών που είχαν το θράσος να σταματήσουν να δανείζουν τους χρεοκοπημένους?
        Η Merkel που δεν μας δανείζει και άλλα λεφτά για να .... μειώσουμε το χρέος μας?
        Η τρόικα που τόλμησε να πει ότι πρέπει να κόψουμε τις δαπάνες για τις οποίες δεν υπάρχουν κονδύλια? Αφού ο μέσος όρος των χωρών της Ευρώπης έχει αυτές τις δαπάνες , εμάς γιατί δεν μας τις επιτρέπουν? Λόγω της ασήμαντης λεπτομέρειας ότι δεν έχουμε να τις πληρώσουμε? Χαρτογιακάδες! Κολλάνε σε λεπτομέρειες!

        Και λέτε ότι φταίει ο λαός?
        Μα αυτός είναι κυρίαρχος , σοφός , δεν εγκλωβίζεται σε αδιέξοδα , είναι προοδευτικός!
        Να φανταστείς πόσο προοδευτικός είναι , εδώ και 20 χρόνια στέλνει στην βουλή ένα κόμμα που θέλει να εφαρμόσουμε ένα σύστημα που εν το μεταξύ έπαψε να υπάρχει! Για τόση πρωτοπορία μιλάμε!

      • Hawk avatar
        Hawk @ μεταρρυθμιστής 14/10/2013 12:54:29

        Εχεις απόλυτο δίκιο έτσι έχουν τα πράγματα και ακόμη χειρότερα, το περίεργο έως και ύποπτο της υποθέσεως είναι ότι ενώ όλοι γνώριζαν τον μαύρο μας το χάλι συνέχιζαν να μας δανειοδοτούν και ξαφνικά ω του θαύματος μιά ωραία ημέρα ξύπνησε μέσα τους ο φόβος περί των οικονομικών μας και μέσα σε μιά νύχτα μας άδειασαν κανονικά. Αυτό πραγματικά με ξενίζει. Διότι θα έπρεπε να έχουν υπάρξει όχι καμπανάκια αλλά κουδούνες από την ΕΕ, την ΕΚΤ , τους οίκους αξιολόγησης κλπ. Δεν φέρεσαι σε μιά χώρα όπως φέρεται ένας τραπεζίτης σε μιά εταιρεία, ένα ωραίο πρωί του λες δεν σε δανείζω πιά, πήγαινε και χρεοκόπησε. Εχουν ευθύνες και αυτοί εκτός από τις δικές μας που είναι τεράστιες.

  11. Ωρίων avatar
    Ωρίων 11/10/2013 11:18:21

    Αγαπητέ Κώστα Ροδινέ, εύλογες και σωστές οι παρατηρήσεις σου. Ομως δεν έχεις πάλι δίκιο να γκρινιάζεις, όπως όλοι, τους Ελληνες, επειδή : "η Χώρα μας δεν έπραξε το αυτονόητο: να καταρτίσει, δηλαδή, ένα σοβαρό, αξιόπιστο και κυρίως υλοποιήσιμο πρόγραμμα σωτηρίας της Πατρίδας. Που να λαμβάνει υπόψιν του τις δυνατότητες, αλλά και τις αδυναμίες της. Ένα Εθνικό Σχέδιο Σωτηρίας".
    Αυτό δυστυχώς στην παρούσα κρίση εδώ και 5 ολόκληρα χρόνια δεν το έπραξαν πολύ σημαντικώτερες οικονομικά χώρες απο τη δική μας , με πρώτη και καλύτερη την Ιταλία και ακολουθούν Ισπανία, Ιρλανδία, Πορτογαλία, Κύπρος κ.ο.κ.
    Kι αυτό για τον απλούστατο λόγο διότι ο κοινός εχθρός είναι η πανίσχυρη Αυτοκρατορία του χρήματος των Παγκόσμιων τραπεζών που εξουσιάζουν απόλυτα τους σημερινούς πολιτικούς ηγέτες της Ευρώπης. Είναι οι "αρχικοί δανειστές" χάριν των οποίων μέσω των "οίκων" τους οι αδύναμες χώρες μπαίνουν σε μνημόνια-εσωτερικής υποτίμησης και το πραγματικό τους χρήμα ρέει πρωτίστως στα ταμεία τους.
    Αν καταρτίσεις Εθνικό σχέδιο για την αντιμετώπισή τους θα γελάνε και τα μουστάκια τους. Εχεις την εντύπωση οτι δεν θα το είχε κάνει αμέσως ο Σαμαράς αν είχε την παραμικρή ελπίδα να μας βγάλει με αυτό απο την κρίση?
    Εδώ πάλεψε απεγνωσμένα για πάνω απο ενα εξάμηνο για τονΦΠΑ στο σουβλάκι και τελικά δεν τα κατάφερε.
    Τι Εθνικό σχέδιο να καταρτίσεις οταν έχεις υπογράψει συνθηκολόγηση και είσαι υπο οικονομική κατοχή σε ξένο εχθρό χειρότερη μάλιστα κι απ' την περίοδο της πολεμικής κατοχής?
    Τους μόνους που φοβούνται οι Υπερτραπεζίτες είναι οι "μη λογικοί" ηγέτες τύπου προέδρου Ισλανδίας ή Ραφαέλ Κορέα του Ισημερινού που μόλις τους πούνε ΟΧΙ, απλά στρίβουν "Γαλλικά" και πάνε να ρημάξουν την επόμενη χρεωμένη (πάλι σ' αυτούς χώρα)...

  12. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 11/10/2013 12:59:58

    Κώστα, πάντα τα άρθρα σου είναι εμπεριστατωμένα και η καλύτερη τροφη για την σκέψη. Όσο για το εθνικό σχέδιο που ανέφερες, δεν πρόκειται να γίνει γιατί δεν υπάρχει εθνική συνισταμένη -οι διαφορές δεν θάπρεπε να είναι εμπόδιο αλλά λίπασμα για το καλύτερο δυνατό. >εδώ οι μισοί κατηγορούν τους άλλους μισούς ως άκρο. Αποτελούμαστε από πολλές παράλλληλες κοινωνίες, δυστυχώς, και φαίνεται από τις επάλληλες αλλάη αλληλοκατανοητές γλώσσες που χρησιμοποιούν τα κόμματα, οι κομματάρχες και όλοι σχεδόν. Ο διχασμός είναι βαθύς και η οικονομική δυτσπραγία απλά φέρνει στην επιφάνεια όλες τις αρχαίες παθογένειες που μας χαρακτηρίζουν. Προς τέρψιν τωνν ξένων φυσικά. Ξέρουν -οι ξένοι- πως αν σπείρουν μία διαδοση οι Ελλαδίτες θα κάνουν το σχοινί σχοινιά και θα κρεμαστούν από μόνοι τους. Ξέρουν βαθιά την ψυχοσύ νθεσή μας και ειδικά της εξαρτημένης και ιδιοτελούς ελίτ. Και ένας κούκος (Σαμαράς) δεν φέρνει την άνοιξη.

  13. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 11/10/2013 13:11:50

    αλλά μη αλληλοκατανοητές γλώσσες... αντί για
    "αλλάη αλληλοκατανοητές γλώσσες "
    Αυτά τα ασύρματα πληκτρολόγια γίνβονται πληκτρο(παρα)λόγια με την βιασύνη.

  14. PAPADIMITRIOU avatar
    PAPADIMITRIOU 11/10/2013 13:38:33

    Δεν έχει τέλος αυτη η ιστορία αγαπητοί μου. Η μάλλον, έχει: ΑΙΜΑ! Μην φτάσουμε εκει ρε Αντώνη. Καλές κ αγαθές οι προθέσεις και οι πράξεις σου μέχρι τωρα. Το αναγνωρίζω. Όμως η μάνα μου θέλει δυο (2) γυναίκες πρωι βράδι κι ο πατέρας μου, συνταξιουχος δάσκαλος ρε Αντώνη, δεν μπορεί πια. Δεν μπορεί κυριε Πρωθυπουργέ μου να πληρώνει 3 ΦΑΠ μαζεμένα, φόρους, γυναικες για την μανα μου κ.ο.κ για να έχει το δικαίωμα να κατοικεί σ ενα τριάρι στα Κατω Πατησια! Δεν γίνεται παιδι μου αυτό... Το να "ταίζεις" τους γονείς μου με τις νίκες της Δημοκρατίας επι του ναζισμού, είναι απλώς πολυτέλεια την ωρα αυτη, μην πω τίποτε άλλο και παρεξηγηθούμε... Το ρολοι μετράει αντίστροφα Αντώνη.... Αντίστροφα!!

  15. Agrofylakas avatar
    Agrofylakas 11/10/2013 13:41:05

    Καλα εσυ Κωστα με ποιον εισαι? Με εμας η με τον Τσιπρα?

    • tinton avatar
      tinton @ Agrofylakas 11/10/2013 15:29:49

      όσο το μυαλό σου δε μπορεί να ξεπεράσει τη λογική ΠΑΟ-ΟΣΦΠ, θα συνεχίζεις να είσαι υποτακτικούλης, χαζούλη

  16. Δαρβινος avatar
    Δαρβινος 11/10/2013 14:07:55

    Nα μην εχεις απλως την εντυπωση οτι στην Ελλαδα εφαρμοζεται το "πειραμα του του Milgram", να εισαι απολυτως βεβαιος οτι εχει ηδη εφαρμοστει και εχει φερει -προς το παρον- τα αναμενομενα αποτελεσματα ("διαιρει και βασιλευε =κοινωνικος αυτοματισμος" και "μας φταινε οι δημοσιοι υπαλληλοι, κλπ=να πεθανει η κατσικα του γειτονα"). Oσο γι αυτο που λες : "Είναι ανήκουστο ένας ολόκληρος λαός να ριχτεί, ως πειραματόζωο, στα νύχια τριών γραφειοκρατών της συμφοράς", να εισαι σιγουρος οτι δεν θα συνεβαινε εαν δεν υπηρχαν μεσα στη χωρα αυτα τα "προθυμα καθαρματα που ειναι ετοιμα να κανουν τη δουλεια μας" στα οποια αναφεροτανε ενας στενος συνεργατης του Χιτλερ. Ας ολοκληρωσω λοιπον με ενα ακομα ρητο που λεει οτι "χτυπαμε το σαμαρι αντι να χτυπαμε τον γαϊδαρο".

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Δαρβινος 12/10/2013 11:49:48

      Η Ελληνική κοινωνία ΗΤΑΝ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ στο πείραμα του Milgram σε όλη τη μεταπολίτευση. Στη θέση του "φοιτητή" με το χέρι στο κουμπί ήταν οι φοροφυγάδες, οι κρατικοδίαιτοι, οι μιζαδόροι, οι επίορκοι ΔΥ, οι συνδικαλΗστές κουλουπου κουλουπου, οι οποίοι μάλιστα τώρα που αποκαλύφτηκε το "πείραμα", αντί να έχουνε τύψεις, γκρινιάζουν που δεν έχουνε άλλο το χέρι στο κουμπί!

  17. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 11/10/2013 14:54:19

    Οἱ θεωρίες Καπιταλιμοῦ καί Κομμουνισμοῦ ἀπέτυχαν στήν ἐφαρμογή τους. Ζήτω ἡ θεωρία τῆς ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΛΙΤ!

    • Ωρίων avatar
      Ωρίων @ Φωτεινή 11/10/2013 18:19:40

      Μα η θεωρία της Παγκοσμίου Ελίτ αγαπητή Φωτεινή είναι η θεωρία του Καπιταλισμού με "αθώο" περιτύλιγμα όπως λέει και ο Τζών Κέννεθ Γκαλμπραίηθ που ήξερε...Ο Μάρξ την έλεγε άρχουσα τάξη.

    • Valter avatar
      Valter @ Φωτεινή 11/10/2013 19:10:51

      Το σχόλιο σας εμπεριέχει ένα σφάλμα.
      Αφήνει να εννοηθεί ότι ο καπιταλισμός και ο κομμουνισμός είναι η υλοποίηση δυο θεωριών.
      Αυτό είναι ψευδές , ο κομμουνισμός είναι μια θεωρία που η προσπάθεια να υλοποιηθεί κόστισε την ζωή σε δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπους μέχρι που εγκαταλείφθηκαν οι προσπάθειες (έμεινε η Βόρεια Κορέα φυσικά αλλά περισσότερο για να σπάμε πλάκα οι υπόλοιποι παρά ως σοβαρή προσπάθεια).
      Ο καπιταλισμός από την άλλη προϋπήρξε όλων των θεωρητικών του. Οι θεωρητικοί του καπιταλισμού ήρθαν να περιγράψουν και να ερμηνεύσουν αυτό που υπήρχε στην πράξη και όχι να το σχηματοποιήσουν και να του δώσουν μορφή. Κατέληξε δε με τις χιλιάδες μορφές του (που μπορεί να τις παίρνει γιατί δεν είναι δημιούργημα κανενός φιλοσόφου έτσι ώστε να κατηγορηθούν κάποιοι ως αιρετικοί) να κυριαρχεί παντού στον κόσμο.
      Το να μιλήσουμε για δυο χρεοκοπημένες θεωρίες λοιπόν είναι λανθασμένο.
      Το να βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι ένα σύστημα που υπάρχει μόνο σε μια μικρή Ασιατική χώρα που την διοικεί ένας τρελός δικτάτορας , γιος ενός τρελού δικτάτορα και εγγονός ενός άλλου τρελού δικτάτορα , με ένα σύστημα που υπάρχει και κυριαρχεί σε όλο τον κόσμο ,διαμορφώνοντας την πραγματικότητα μας με κάθε τρόπο κάθε μέρα .... είναι η ατυχής δήλωση του αιώνα.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Valter 11/10/2013 22:19:17

        I surely stirred the pot! Globalization has its own theory--doesn't endorse either theory.

        Δυστυχῶς αὐτό διαπιστώνω. Λαίκή Δεξιά ἀπό κούνια καί δέν βλέπω ἀκόμα φῶς. . .ἡ ἀντιπροσωπευτική καπιταλιστική government, the US GOVERNMENT has shut down for 11 days. . . waiting for instructions. . .

  18. καπτεν avatar
    καπτεν 11/10/2013 15:09:37

    Η Μακενζι περσυ δημοσιευσε τη προμελετη της για τις αναπτυξιακες προοπτικες της Ελλαδος και τα αποτελεσματα εδειχναν μολις 5 υποκλαδους να εχουν ανταγ. πλεονεκτηματα και προοπτικη (απο τους 20) κι άλλους 5 ησσονες (ιατροτουρισμος κλπ που δε μπορουν - αρκούν για να '"τραβηξουν απο το τελμα" την εθν. οικονομια). Η Ελληνικη περιπτωση ειναι παγκοσμιο φαινομενο, μετα απο διαρθρωτικες αλλαγες να μην προβλεπεται ενα μπουμ, μια ακολουθια ρυθμου αναπτυξης τυπου 4%-6%-6%-3%-2,5% κοκ. (προβλεπεται μονο 1 μεχρι 2,5% μονιμα μεχρι το 2020). Οι Ελληνες πρεπει να ενωθουν. Και βεβαια δε πρεπει να διωκονται καταχρηστικα οι φορεις της ακρας δεξιας, της εθνικιστικης δεξιας, της πατριωτικης Δεξιας, της ασυμβιβαστης καθαροαιμης Δεξιας που εντελλονται απο ενα 20% του λαου (οσοι σκοτωσαν ή ειναι ηθικοι αυτουργοι να διωκονται-οχι υπερβολες και μακαρθισμοι). Με πολυδιχασμενο εθνος, η βυθιση στο βαλτο θα συνεχιζεται. Τα καθημαγμενα εθνη και οι χρεωκοπημενοι δεν σωζονται με τα "ψεμματα" αλλά μονο με υπερπροσπαθεια κι εθνικη ενοτητα. ΥΓ Σημερα ο Στουρναρας ειπε οτι ο βασικος πυλωνας της αναπτυξιακης διαδικασιας θα ειναι το ΕΣΠΑ. Δεν αρκει. Χρειαζεται ποιοτικη βελτιωση ολων των διοικητικων, πολιτικών και οικον. θεσμων. Μεσα απο ενοτητα. 30 χρονια ριγμενοι-εξοβελιταιοι ησαν οι οριτζιναλ δεξιοι (μεχρι 11ος 09) και οι φιλελευθεροι (1,5%)

  19. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 11/10/2013 15:15:36

    Με τον.....Τσίπρα!
    Χρειάζεται και ερώτημα;

  20. victoria (true) avatar
    victoria (true) 11/10/2013 15:17:34

    Αγαπητέ κ. Ροδινέ, μπορεί κάποιος να συνεννοηθεί με έναν άλλον μόνο εάν έχουν τον ίδιο στόχο...
    Ενδιαφέρον επίσης αυτό που λέτε για τη Λουφτχανσα, συμφέροντα έναντι εθνικού θέματος για εμάς (εδαφική συνοχή της χώρας μας). Μου θυμίζει λίγο και Αμβούργο -σύμβουλος ΤΑΙΠΕΔ για τον Πειραιά...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ victoria (true) 11/10/2013 15:40:05

      η συνεννόηση δεν προϋποθέτει κατ' ανάγκη συμφωνία.
      Είναι,όμως, παράδοξο το Διοικητής της ΤτΕ, το Γραφείο Προϋπολογισμού της Βουλής και η Κυβέρνηση να έχουν τόσο αντίθετες απόψεις.
      Δεν μπορεί να έχουν δίκιο και οι τρείς...

      • Ωρίων avatar
        Ωρίων @ Κώστας Ροδινός 11/10/2013 18:26:54

        Αγαπητέ Κώστα δεν έχουν δίκιο και οι τρείς απλούστατα διότι ο Διοικητής της ΤτΕ, και το Γραφείο Προϋπολογισμού της Βουλής δεν χρειάζεται να πουν ψέμματα για να επανεκλεγούν.
        Ενώ η κυβέρνηση αν δεν πεί ψέμματα, δεν θα επανεκλεγεί όπως ξέρεις.

  21. mikros fokion avatar
    mikros fokion 11/10/2013 15:23:14

    Κανουμε ενα λαθος, θεωρουμε οτι εχουμε αποτελεσματα λαθων, λαθος υπολογισμος, λαθος μετρα... οι τρεις υπαλληλοι δεν κανουν λαθος, ουτε η τροικα, ουτε η κυβερνηση του ΓΑΠ ουτε του Παπαδημου ουτε του Σαμαρα.
    Αν η πολιτικη αυτη ηταν αποτελεσμα λαθους (και ηθελαν πραγματι την σωτηρια της χωρας) θα το ειχαν διορθωσει. Αντι αυτου επεκτεινουν το "λαθος". Μην κοροϊδευομαστε αλλο. Προκειται για επιλογη και οχι για λαθος. Ας το αντιληφθούμε οσο ειμαστε ζωντανοι και ας αντιδρασουμε...
    (απλη αριθμητικη αν γνωριζε καποιος εβλεπε οτι τα νουμερα του πρωτου μνημονιου δεν εβγαιναν, οτι το psi δεν θα μειωνε ουσιαστικα το χρεος αλλα απλα θα κατεστρεφε τα ασφαλιστικα ταμεια, οτι τα νουμερα στο περσινο μνημονιο δεν βγαινουν... )
    Γιατι επελεξαν αυτην την καταστροφικη πολιτικη; Πιθανων για να εχουν την κυριαρχια της χωρας (που την εχουμε παραχωρησει) και την περιουσια της (μαζι και τα πετρελαια). Ταυτοχρονα εχουν φθηνο εργατικο δυναμικο χωρις αντιδρασεις. Και μια συμμετοχη σε μια παραλογη πανευρωπαϊκη λιτοτητα.

  22. Agrofylakas avatar
    Agrofylakas 12/10/2013 00:19:19

    Το επιασες το νοημα? Για αστειο το ειπα!.....Ι Tinton ομως τσιμπησε,.... το χαζουλι!.....

  23. je ne regrette rien avatar
    je ne regrette rien 13/10/2013 01:55:54

    Πόσο μού αρέσεις Κώστα Ροδινέ, πόσο μού αρέσεις !
    Ακόμη και όταν δεν συμφωνώ απόλυτα , λατρεύω το ύφος και τον τρόπο πού τα λές, την γλώσσα, ΟΛΑ !
    Ευφραίνεται η ψυχή διαβάζοντάς σε...
    Να είσαι καλά !

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.