#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/03/2011 07:59
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Επιλογή των υποψηφίων βουλευτών της ΝΔ από την βάση!


Επειδή, παρά τα περί του αντιθέτου λεγόμενα, θέμα πρόωρης προσφυγής στις κάλπες υπάρχει και αν δεν υπάρχει μπορεί αιφνιδίως να προκύψει, η Ν.Δ. πρέπει να αρχίσει να σκέφτεται τα πρόσωπα που θα συμμετάσχουν στους εκλογικούς της συνδυασμούς.

Επειδή ήδη βλέπουμε σχεδόν καθημερινά διάφοροι εκλεκτοί των ΜΜΕ να αυτοπροτείνονται και να αυτοπροβάλλονται  ως υποψήφιοι, πριν ακόμα ξεκινήσει επισήμως η διαδικασία.

Επειδή, οι πολίτες απογοητευμένοι συνολικά από το πολιτικό σύστημα της χώρας γυρίζουν τις πλάτες τους στα κόμματα και αναζητούν φρέσκα πρόσωπα με νέες ιδέες.

Χρήσιμο είναι να θυμηθούμε τι προβλέπει το άρθρο 21 του Καταστατικού της ΝΔ που ψηφίστηκε στο τελευταίο Συνέδριο:
Επιλογή των υποψηφίων Βουλευτών


Η επιλογή υποψηφίων βουλευτών, ευρωβουλευτών και βουλευτών επικρατείας γίνεται ως εξής:

1. Οι υποψήφιοι βουλευτές επικρατείας επιλέγονται απ΄ ευθείας από τον Πρόεδρο του Κόμματος. Κατά τον ίδιο τρόπο επιλέγονται και οι υποψήφιοι Ευρωβουλευτές

2. Τα μέλη του κόμματος σε επίπεδο Νομού συμμετέχουν στην διαδικασία επιλογής των υποψηφίων βουλευτών . Σχηματίζεται κατάλογος υποψηφίων βουλευτών και με ψηφοφορία η οργανωμένη βάση σε επίπεδο Νομού προτείνει στον Πρόεδρο:

Ένα [1] υποψήφιο βουλευτή όταν το ψηφοδέλτιο έχει μία έως έξι (1-6) θέσεις

Δύο [2] υποψήφιους βουλευτές όταν το ψηφοδέλτιο έχει από επτά έως δώδεκα(7-12) θέσεις

Το ένα πέμπτο των υποψηφίων βουλευτών όταν το ψηφοδέλτιο έχει περισσότερες από δώδεκα (12) θέσεις

Οι λεπτομέρειες για την εφαρμογή της παρούσης διάταξης καθορίζονται με ειδική εγκύκλιο του προέδρου κλπ κλπ

 

Η αλλαγή αυτή στο προηγούμενο καταστατικό του κόμματος, η οποία σημειωτέον έγινε ύστερα από πρόταση του Αντώνη Σαμαρά είναι καινοτόμος. Θεμελιώνει στοιχεία άμεσης δημοκρατίας στις διαδικασίες του κόμματος. Για πρώτη φορά η βάση θα προτείνει μετά από εκλογική διαδικασία ,υποψηφίους βουλευτές, οι οποίοι  θα συμπεριλαμβάνονται στα ψηφοδέλτια των επερχόμενων εθνικών εκλογών.

Η επιλογή των υποψηφίων βουλευτών δεν μπορεί να είναι πλέον έργο μιας κλειστής κάστας στελεχών πίσω από πόρτες ερμητικά κλειστές, αλλά το αποτέλεσμα της βούλησης των τοπικών κοινωνιών, οι οποίες με σύνεση και ωριμότητα θα εκλέξουν τους εκπροσώπους τους.

Το ζήτημα αποτελεί τεράστια  πρόκληση και για την ηγεσία της ΝΔ.

Ίσως είναι καιρός ο Αντώνης Σαμαράς να υπενθυμίσει σε όλους, ότι εκτός από Πρόεδρος της ΝΔ είναι, πριν και πάνω από όλα, αρχηγός ενός κινήματος πολιτών

Η πρόκληση, αλλά και η εντολή της βάσης στον  Αντώνη Σαμαρά είναι να τα αλλάξει όλα αυτά.

Και για να τα αλλάξει, υπάρχει μόνον ένας τρόπος!

Η βάση να υποδείξει τους υποψήφιους που αυτή νομίζει ότι την εκπροσωπούν καλύτερα

Ο  Αντώνης Σαμαράς εξελέγη  αρχηγός σε μια πρωτόγνωρη διαδικασία από τη βάση του κόμματος. Πάνω από 800.000 φίλοι και οπαδοί της Ν.Δ. , αν και δικαιολογημένα  απογοητευμένοι από την συντριπτική ήττα του 2009, στήθηκαν σε ατέλειωτες ουρές για να ψηφίσουν.

Εκείνη η εκλογή άλλαξε για πάντα τη Νέα Δημοκρατία.

Τώρα πρέπει να γίνει και το επόμενο μεγάλο βήμα

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. DIANE avatar
    DIANE 03/03/2011 08:29:59

    Για να υποδείξη τους ενδεδειγμένους υποψηφίους η Βάση, θα πρέπει να γίνουν διεργασίες ενημέρωσης και αξιολόγησης των υποψηφίων ή των φερόμενων ως υποψηφίων (αυτοπροτεινόμενοι κλπ.)
    Σήμερα, οι τοπικές οργανώσεις καθεύδουν, οι άνθρωποι "παλαιάς κοπής" παραμένουν, όσοι τους στηρίζουν έχουν πάντα τη δυνατότητα, μέσω αυτών, να επηρεάσουν τους οπαδούς και τα μέλη υπέρ τούτου ή του άλλου υποψηφίου.
    Δηλαδή υπέρ εκείνων που τους "ωφέλησαν" μέχρι σήμερα.
    Προτείνω καλόπιστα να ανοίξουν οι Τοπικές και μια φορά την εβδομάδα να συζητούνται θέματα της επικαιρότητας (Μνημόνιο, Κάρτα του Πολίτη, ενδεχόμενη πτώχευση, τι σημαίνει η αλληλουχία εξεγέρσεων στον Αραβικό κόσμο κλπ.)
    Εισηγητές ας είναι οι υποψήφιοι οι οποίοι, μ΄αυτό τον τρόπο, θάρθουν σε άμεση επαφή με τους ψηφοφόρους της Βάσης και θ΄αποδείξουν, συγχρόνως ,τις δυνατότητες και ικανότητές τους να εκπροσωπήσουν το ιστορικό Κόμμα της ΝΔ ή ΕΡΕ κλπ,, παλιότερα.

  2. spiros avatar
    spiros 03/03/2011 08:40:25

    Συμφωνώ απόλυτα. Νομίζω ότι επιβάλλεται η βάση να δώσει και ένα μύνημα επιπλέον. Ας αντιληφθούς οι "ντιντήδες" των ΜΜΕ πολιτική δεν γίνεται με διαρροές αλλά με πραγματικό αγώνα . Ας καταλάβουμε ότι η συμμετοχή και εκλογή των υποψηφίων βουλευτών πρέπει να γίνει από την βάση.

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ spiros 03/03/2011 15:32:07

      Μα τόση δημοκρατικότητα πιά ?? Τι να πώ ??
      Πόσο "δημοκρατικό" είναι η πρόταση ενός από τους εξι ή το 20% να "προτείνονται" από τη βάση και τους υπόλοιπους πέντα από τους έξι ή το 80% να επιλέγονται από τον αρχηγό ??
      Ας αφήσιουμε τις αηδίες. Σιγά τη "δημοκρατική" τροποποίηση του καταστατικού. Μια μικρή παραχώρηση ήταν από τον αρχηγό και τον κύκλο του προς τη βάση.

  3. αχ κουλα!! avatar
    αχ κουλα!! 03/03/2011 08:44:48

    Δεν ειμαι καθολου σιγουρος οτι η κινηματικη διαδικασια εκλογης του Αντωνη Σαμαρα εχει πληρως κατανοηθει απο το κομμα της ΝΔς. Τον τελευταιο εναμιση χρονο βλεπουμε μια διασταση αναμεσα σε αυτα που ανεμενε ο κοσμος σε επιπεδο στελεχων.
    Αν παρακολουθησει καποιος τα σχολια του εγκριτου site σας θα διαπιστωσει οτι ολα επικεντρωνονται στο ελλειματικο στελεχιακο δυναμικο. Ενω ο Α. Σαμαρας προχωρησε μπροστα οργανωνοντας το κομμα χωρις αποκλεισμους, τα ηδη βεβαρημενα στελεχη φαινονται ανημπορα να ακολουθησουν. Ισως τελικα οι "κουρασμενοι" να ηταν πολλοι σ'αυτο το κομμα.
    Επιπλεον διαπιστωνουμε τον τελευταιο καιρο μια ανευ προηγουμενου "ελαφρομυαλια" και "χαζοχαρουμενια" wannabe βουλευτων.
    Με αναιδεια περισση και αυθαδεια υπερμετρη, αφενος προς τον Προεδρο (προσπαθουν να προκαταλαβουν αποφασεις) και αφετερου προς τον κοσμο (προσπαθουν να δημιουργησουν κλιμα), παρατηρουμε ανακοινωσεις συνοδευομενες απο υπερμεγεθεις φωτογραφιες του τυπου, θα κατεβω στην Α' η στη Β' (οπως τους συμφερει καθε φορα) Κωλοπετινιτσα. Λες και τους ρωτησε κανεις. Πως και δεν αρχισαν να μοιραζουν και υπουργεια!!! Μπορει και να το εχουν ηδη κανει...
    Αν και συμφωνα με το καταστατικο τον τελευταιο λογο εχει ο Προεδρος του κομματος, ειναι απολυτως αδικο να τα φορτωνουμε ολα σ' αυτον. Αυτος να τρεξει για τα εθνικα, αυτος να διαχειριστει ενα θανατηφορο χρεος με τα γερακια της εσπεριας, αυτος και να παρακολουθει τις "εκβιαστικες" δηλωσεις της ταδε δηθεν υποψηφιας η υποψηφιου. Νομιζω οτι υπαρχει και Γραμματεας στο κομμα. Εχει και αυτος νομιζω καποιες αρμοδιοτητες!! Μηπως θα επρεπε να δωσει ενα χερακι βοηθειας???
    Δεν θα του υπαγορευσουμε τι κανει αλλα θα μπορουσε καθε wannabe βουλευτη αυτοματα να τον αποκλειει απο "μελλοντικες" λιστες. Κατι σαν ξαφνικο θανατο στο ποδοσφαιρο. Μπορει η UEFA να τον κατηργησε, μηπως θα πρεπει να τον εισαγει η ΝΔ???
    Τι λες Μικρε Οδυσσεα?

  4. Ο Μέγας Αλέξανδρος avatar
    Ο Μέγας Αλέξανδρος 03/03/2011 09:09:08

    Ενας τρόπος υπάρχει για ανανέωση της Βουλής. Η μη επανεκλογή όλων των βουλευτών που έχουν εκλεγεί πάνω από δύο φορές. Ητοι βουλευτές που εξελέγησαν το 2009 και το 2007. Οι πρόεδροι των κομμάτων η και τα κόμματα(βάση η ότι άλλο μπορεί να γίνει) τους αποκλείοθν από τη λίστα των υποψηφίων βουλευτών. Μόνο έτσι θα επιστρέψει ο λαός στίς κάλπες να ψηφίσει νέα πρόσωπα και ανανέωση της πολιτικής της χώρας. Όσο παραμένουν παλλιά και φθαρμένα πολιτικά πρόσωπα ο λαός θα πηγαίνει στις παραλίες και στον καναπέ αντί να πάει να ψηφίσει. Αλλά και τα ΜΜΕ φταίνε για το ότι οι παλιοί βουλευτές καλούντα στα παράθυρα. Τα ΜΜΕ προστατεύουν το παλαιό και διερφαμένο πολιτικό σύστημα(Μητσοτάκης, Μάνος, Ευθυμίου Φάκελοι-ΣΚΥ, Παναγιοτόπουλος, Παπαδημούλης εκπομπή Χαντξινικολάου ΑΛΤΕΡ κλπ κλπ
    στα πρωινές εκπομπές, Πρεπεντέρη...... Χάθηκαν νέοι πολιτικοί να ανανεώσουν τη ζωή μας, Ετσι όμως δεν υπάρχει ελπίδα για τη χώρα. Ευτυχώς που θια μας σάσουν τα νέα κόμματα Δημοκρατική Αριστερά και Δημοκρατική Συμμαχία με τα νέα και άφταρτα πολιτικά πρόσωπα να γελάσουμε
    Με εκτίμηση
    Ο Μεγας Αλέξανδρος

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Ο Μέγας Αλέξανδρος 03/03/2011 13:50:39

      Σωστα, χρειαζεται να γινει ολικη ανανεωση της βουλης και τα φθαρμενα προσωπα που εμφανιζονται σε τηλεορασεις και ο κοσμος τα βαρεθηκε,
      να μην ειναι υποψηφιοι ΕΣΤΩ σε αυτες τις εκλογες δοκιμαστικα εν αναγκη
      1)Για να ερθει κοσμος στις καλπες
      2)Να δουμε και τις αντιδρασεις των ψηφοφορων στην πραξη, γιατι τωρα μιλωντας ολα ειναι θεωρητικα..
      Επιτελους να δουμε και που βρισκομαστε μεχρι τωρα, σαν ενα τεσταρισμα

  5. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 03/03/2011 09:34:42

    Πιστευω οτι το καταστατικο πρεπει να αλλαξει περισσοτερο και ολοι οι υποψηφιοι βουλευτες να επιλεγονται με μια διαδικασια παρομοια με αυτη των προκριματικων εκλογων των αμερικανικων κομματων.

    • loretta avatar
      loretta @ ψυχραιμια 03/03/2011 14:29:11

      Σωστο αυτο ψυχραιμια....αλλα και παλι θα γκρινιαζει η βαση....!! ειναι συνηθες φαινομενο ελληνικο να απαιτουν συμμετοχη αλλα οταν ερθει η ωρα να συμμετασχουν στις διεργασιες....πανε για καφε...μπανιο ...βολτα....και αφου προκυψουν τα αποτελεσματα....τα βαζουν με τους εκλεγμενους και με αυτους που τους ψηφισαν.

  6. ANNITA avatar
    ANNITA 03/03/2011 09:52:56

    H DIANE έχει δίκιο ας ανοίξουν οι τοπικές για να βρεθούν νέα πρόσωπα που θα εκπροσωπούν πλέον ως βουλευτές τον πολίτη. Θα μπορούσε κάλλιστα ο αρχηγός να ψάξει αυτά τα πρόσωπα μέσω των Δήμων αξιολογώντας τα, διότι υπάρχουν αξιόλογοι άνθρωποι στους Δήμους που έχουν βοηθήσει το κόμμα της Ν.Δ. και απ όσα γνωρίζω έχουν βοηθήσει ανθρώπους. Αναφέρομαι σε δημοτικούς συμβούλους οι οποίοι έχουν δώσει δείγματα αξιοπιστίας και δυστυχώς έχουν παραμεριστεί από την Ν.Δ. μέχρι σήμερα. Πιστεύω οτι ο κ. Σαμαράς θα τους δώσει την ευκαιρία να στηρίξουν το κόμμα αλλά και τους πολίτες αυτής της ταλαίπωρης χώρας. Είναι χρήσιμοι τέτοιοι άνθρωποι και είναι άδικο που δεν αξιοποιούνται.

  7. eregoz80 avatar
    eregoz80 03/03/2011 09:54:54

    Καλά όλα αυτά αλλά ο Αντώνης δυστυχώς μεχρι τώρα έχει αποδείξει η οτι δεν μπορεί η οτι δεν τον αφήνουν οι εσωκομματικές βδέλλες τύπου αβραμόπουλου,σκορδά και ''καθηγητάκου''. Ας αλλάξει πορεία στο κόμμα τώρα πριν να είναι πολύ αργά και για αυτό και για την χώρα

    • thanasis avatar
      thanasis @ eregoz80 03/03/2011 17:52:09

      εμει η ανωνυμη βαση οδηγουμε στο ξεκαθαρισμα των
      καμματων με το να χρησιμοποιουμε την ψηφο μας
      βγαζοντας αυτους που κατα τη γνωμη μας θα κανουν
      το λιγοτερο κακο στην ελλαδα.και ο αντωνης
      σαμαρας πηρε το φραγγελιο και καθαριζει την
      παραταξη απο τα μιασματα του παρελθοντος

  8. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 03/03/2011 10:03:28

    Σωστό το μήνυμα της ανάρτησης, σωστά και τα σχόλια, αλλά το θέμα είναι πως θα περάσουμε από τις διαπιστώσεις στη πράξη. Αν κρίνουμε από τις τελευταίες αυτοδιοικητικές εκλογές, οι τοπικές δεν λειτουργούν ή αν λειτουργούν δεν υπάρχουν δημοκρατικές διαδικασίες, πόσο μάλλον άμεσης δημοκρατίας. Όποιος γνωρίζει κάποιο βουλευτή ή περιφερειάρχη κ.ο.κ. συνδιαλέγεται μαζί του, ενώ η βάση αντιμετωπίζεται μόνο ως δεξαμενή ψηφαλικίων.
    Κατά τη ταπεινή μου γνώμη δύο είναι τα καθοριστικά θέματα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΝΔ : η οργανωτική της δομή και λειτουργία που πρέπει να έχει στο επίκεντρο τον ίδιο το λαό - όλα ανεξαιρέτως τα μέλη - και η επαναφορά των αξιών που χαρακτήρισαν τον ελληνισμό εδώ και χιλιάδες χρόνια και που τείνουμε να λησμονήσουμε και να απεμπολήσουμε εντελώς τα τελευταία χρόνια για μια χούφτα ευρώπουλα.
    Πριν ένα περίπου χρόνο έστειλα στον αξιότιμο κ. Γκιουλέκα - που ήταν γραμματέας του πολιτικού σχεδιασμού της ΝΔ - επιστολή με προτάσεις που αφορούσαν την άμεση συμμετοχή των μελών μέσω του διαδικτύου με τη σύσταση μιας ειδικής γραμματείας ηλεκτρονικής επεξεργασίας θέσεων, όπως και με τη δυνατότητα ψηφοφορίας για σημαντικά θέματα ή επιλογής προσώπων από τη βάση απευθείας : μια πλήρης ρήξη δηλαδή με τη κομματοκρατία, τα τζάκια, τη διαπλοκή και όλα αυτά που έχουν μετατρέψει τη δημοκρατία σε οικονομική ολιγαρχία. Ο κ. Γκιουλέκας μου απάντησε και επειδή παρόμοιες προτάσεις έγιναν από πολλούς φάνηκε ότι κάτι προχωρούσε και τουλάχιστον άρχισε μία συζήτηση. Οι εκλογές όμως για την αυτοδιοίκηση δεν άφησαν τα περιθώρια για μια ριζική αλλαγή των δομών και της λειτουργίας της ΝΔ και μάλιστα αυτές οι εκλογές ανάδειξαν με το πιο παραστατικό τρόπο την αδυναμία, αλλά και το πόσο αναχρονιστική είναι η υπάρχουσα δομή.
    Ο κ. Γκιουλέκας κατέβηκε υποψήφιος δήμαρχος στη πόλη του και έχασε για πολύ λίγο - σε αυτό βοήθησαν πολύ όλοι αυτοί που παίρνουν γραμμή από την κα Μητσοτάκη και οι οποίοι ακόμα δεν αποδέχονται την ετυμηγορία της βάσης.

  9. farmakotriftis avatar
    farmakotriftis 03/03/2011 10:48:07

    ...τοπικες οργανωσεις ανυπαρκτες η στη καλυτερη περιπτωση τσιφλικια διαφορων ανυπαρκτων τυπων....πως λοιπον θα γινει η επιλογη των υποψηφιων βουλευτων με δεδομενο οτι ειναι πιθανο να παμε σε εκλογες συντομα?Εδω λοιπον ερχεται στην επιφανεια ξανα το γνωστο προβλημα της ΝΔ...η ελλειψη οργανωσης σε πανελληνιο επιπεδο.Η ολη διαδικασια θα μπορουσε ισως να γινει μεσω διαδικτυου με εκδηλωση ενδιαφεροντος απο οσους επιθυμουν να ειναι υποψηφιοι και ανοικτη διαδικτυακη ψηφοφορια απο τη βαση του κομματος με ταυτοχρονο αποκλεισμο οσων διατελεσαν βουλευτες για τρεις συνεχομενες περιοδους και εχουν υπερβη τα 60 ετη...

  10. eregoz80 avatar
    eregoz80 03/03/2011 11:05:00

    Το θέμα των τοπικών και των ΝΟΔΕ είναι πολύ μεγάλο.Μεγαλύτερο πρόβλημα απο όλα είναι το οικονομικό (πρόβλημα που ποτέ δεν αντιμετώπισε το άλλο 'μαγαζί') και κάτι το οποίο εάν δεν το έχεις δει δεν το καταλαβαίνεις.Η τοπική διαπλοκή.Τοπικές που ελέγχονται απο τύπους που η γυναίκα τους προεδρεύει στην τοπική του πασοκ,ΝΟΔΕγιουσουφάκια σε βουλευτές και άλλα παρόμεια.Υποτίθεται ότι οι ανοιχτές διαδικασίες θα έλυναν τα παραπάνω αλλά δυστηχώς νομιμοποίησαν με την ψήφο τα κατα τόπους κακά κείμενα.Όποια πρόταση και αν κάνουμε εμείς απο εδώ η στις κατα τόπους κομματικές οργανώσεις δεν βγαίνει πουθενά.Δυστηχώς και ευτυχώς ο Πρόεδρος έχει και το καρπούζι και το μαχαίρι. Ας αφήσει λοιπόν την διαχείριση και ας ασκήσει την εξουσία που όλοι μας τον εξουσιοδοτήσαμε να ασκήσει.

  11. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 03/03/2011 11:35:50

    Oι Τοπικές είναι ανύπαρκτες. Δεν κάνουν απολύτως τίποτα εκτός από κανένα χορό για να βγει κανένα νοικι. Οι επικεφαλής τους απλώς καλλιεργουν προσωπικές σχέσεις. Οι 800.000 δεν κινητοποιήθηκαν ποτέ. Υπό αυτές τις προυποθέσεις το να αναθέσεις σε ΑΥΤΗ τη "βάση" που λειτουργεί ΕΤΣΙ την ανάδειξη υποψηφίων βουλευτών και μάλιστα πιθανώς για μονοεδρικές περιφέρειες δεν θα οδηγούσε πουθενά. Αν δεν γνωρίζεις υποψηφίους (πέρα απο το επίπεδο "χτυπήματος πλάτης") αν δεν ξέρεις τις θέσεις τους (και θεσμοθετημένες διαδικασίες για να τις μάθεις δεν υπάρχουν) πως μπορείς να παίρνεις αποφάσεις?
    Στις παρούσες συνθήκες μια ολιγομελής επιτροπή με επικεφαλής τον Πρόεδρο που θα έκανε "φύλλο και φτερό" τις υποψηφιότητες (με αναζήτηση πληροφορι'ων, συνεντεύξεις κλπ για τους καινούργιους) είναι η καλύτερη λύση.

    • thanasis avatar
      thanasis @ firiki2010.wordpress.com 03/03/2011 17:55:59

      καιρος να της ανανεωσουμε πατοντας ποδι και διωχνοντας
      τους ανικανους προεδρος καιρος να γινουν μπλε
      επαναστασεις και να γινουν οι τοπικες
      μπλε τζαχιμαριες

      • firiki2010.wordpress.com avatar
        firiki2010.wordpress.com @ thanasis 03/03/2011 18:44:38

        Πως ακριβώς? Εκλεγμένοι είναι στο κάτω-κάτω. Κι αν αύριο ξαναγίνουν εκλογές θα ξαναβγούν. Κι αν τυχόν θελήσεις να βάλεις υποψηφιότητα ούτε τον κατάλογο των μελών (ή "μελών") δεν θα πάρεις.

  12. ενας παλιός avatar
    ενας παλιός 03/03/2011 11:36:15

    Και μπασμένος στη πιάτσα είναι και έξυπνος και μάγκας,
    ας δει ο ίδιος 1-1 όλους τους υποψήφιους κι ας διαλέξει.
    Αν το αφήσει σε Τ.Ο. και απεσταλμένους εξ Αθηνών, καλύτερα με Γιακουμάτο και
    Γιαννόπουλο κ.α δημοκρατικές δυνάμεις.
    Γι αυτή τη διαδικασία χρειάζονται 250 ώρες, νομίζω ότι αξίζει τον κόπο.

  13. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 03/03/2011 11:59:50

    Ποια είναι η πολιτική παιδεία των μελών των κομμάτων σήμερα;
    Πόσα χρόνια έχουν να πάρουν μέρος τα μέλη των κομμάτων σε συνελεύσεις και πολιτικές συγκρούσεις μέσα στις κομματικές οργανώσεις;
    Τι πολιτική παιδεία να έχουν έτσι;
    Και τι προτάσεις να κάνουν;
    Τι ποιότητα θα έχουν οι πολιτικές προτάσεις που θα κάνει μια κομματική βάση, όχι μόνο της ΝΔ, όλων των κομμάτων, που έχει χρόνια να πάρει μέρος σε πολιτικές διαδικασίες;


    Αλλά και να τις κάνουν τις προτάσεις, τι σημασία έχει;
    Εχει καμμιά σημασία τι θα προτείνουν οι πολλοί όταν πάλι την τελική απόφαση θα την πάρει η ηγεσία;
    Αυτό θεωρείται "στοιχεί" άμεσης δημοκρατίας;

    Η συσχέτιση της άμεσης δημοκρατίας με διαδικασίες λήψης αποφάσεων, όπου την τελική απόφαση την παίρνει ΕΝΑΣ, είναι το λιγώτερο άκομψη.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Makedonas Thessalonikios avatar
      Makedonas Thessalonikios @ Θραξ Αναρμόδιος 04/03/2011 13:45:56

      Opos panta sostos

  14. bab1 avatar
    bab1 03/03/2011 12:02:45

    Οι τοπικές οργανώσεις είναι κλειστές. Θα ανοίξουν πάλι μόλις έχωμε εκλογές για να υποδεχτούν τους υποψήφιους βουλευτές ( τους παλιούς- εν ενεργεία, όχι τους νέους και άγνωστους ). Το ίδιο θα γίνει και στις προκριμματικές διαδικασίες ( εάν γίνουν) για την ανάδειξη υποψηφίων. Οι παλιοί θα τις ελέγξουν μέσω των μηχανισμών τους και τελικά οι 1-2 θέσεις που υποτίθεται ότι θα προτείνει η Βάση του κόμματος, θα είναι και αυτά πρόσωπα όπως το υπόλοιπο ψηφοδέλτιο, δηλαδή αυτοί που βολεύουν τους παλιούς για να μη κινδυνεύει η επανεκλογή τους. Το έχωμε δεί πολλές φορές το ίδιο έργο.
    Κακά τα ψέμματα. Η ΝΔ δεν είχε ποτέ κατορθώσει (προσπαθήσει) να οργανώσει τη Βάση της με πραγματική συμμετοχή των μελών, ώστε να γίνεται ουσιαστικός διάλογος, να παρεμβαίνει στα τοπικά θέματα, να παράγει πολιτική, να αναδεικνύει νέα πρόσωπα. Το περιμέναμε απο τον Κ.Καραμανλή, στην αρχή που εκλέχτηκε και ήταν παντοδύναμος, θα μπορούσε να το κάνει όσο ήταν στην αντιπολίτευση, που ήταν 7 ολόκληρα χρόνια. Και δυστυχώς δεν το έκανε.
    Το θέμα είναι και σήμερα το ίδιο επίκαιρο και ακόμη πιο επείγον. Με μιά διαφορά : ο κόσμος δεν φαίνεται να μπορεί να περιμένει για πολύ, ούτε ο Σαμαράς προσωπικά θα έχει τόσο πολύ χρονικό περιθώριο.

    • loretta avatar
      loretta @ bab1 03/03/2011 14:32:05

      παντως στην θεσσαλονικη οι τοπικες δεν ειναι κλειστες αγαπητε...και μαλιστα συγκεντρωνουν τα μελη λεφτα ακομα και σαυτες τις δυσκολες μερες και πληρωνουν ενοικια τηλ κτλ κτλ...

      να μην λεμε οτι ναναι..η να διευκρινιζουμε για ποιες τοπικες και ποιες πολεις μιλαμε.

      • Makedonas Thessalonikios avatar
        Makedonas Thessalonikios @ loretta 04/03/2011 13:49:44

        Poies einai autes oi topikes pou anafereis Ioretta,gia na gnorizoume kai
        emeis oi Thessalonikeis.Dieukrinise to se parakalo,ki epeita pame gia
        kafe!

    • thanasis avatar
      thanasis @ bab1 03/03/2011 17:57:37

      το κινημα που εβγαλε τον σαμαρα ζητα να παρει το φραγγελιο
      και να πεταξει εξω ολους τους ασπαλακες και οσφυοκαμπτες

  15. Αλέξανδρος Αρβανιτάκης avatar
    Αλέξανδρος Αρβανιτάκης 03/03/2011 12:07:26

    Μια τέτοια διαδικασία θα ήταν εξαιρετικά ευεργητική, ακριβώς γιατί θα αποτελούσε το έναυσμα για το άνοιγμα στην κοινωνία και την επαναπροσέγγιση των εκατοντάδων χιλιάδων μελών της ΝΔ, που δικαίως σήμερα νιώθουν παραγκωνισμένοι.
    Το ενδεχόμενο βέβαια πρόωρων εκλογών ενδεχομένως να ακυρώσει τη διαδικασία αυτή...
    Πάντως είναι απαραίτητο να υπάρξει μεγάλη δόση ανανέωσης στα ψηφοδέλτια της Νέας Δημοκρατίας, ιδίως με πρόσωπα που αντιλαμβάνονται την ανάγκη ιδεολογικοποίησης της πολιτικής σύγκρουσης, την ύπαρξη "γωνίων" στον πολιτικό λόγο, την αντίθεση με τα στερεότυπα και τα τοτέμ της μεταπολιτευτικής περιόδου.

    • Oliver avatar
      Oliver @ Αλέξανδρος Αρβανιτάκης 03/03/2011 16:17:47

      Και να προτιμώνται όσοι ήδη έχουν κατέλθει υποψήφιοι αλλά με άλλα κόμματα

  16. ANNITA avatar
    ANNITA 03/03/2011 12:17:02

    Ας ενδιαφερθεί ο κ.Σαμαράς να βάλει νέο αίμα υποψηφίων βουλευτών από τον Δήμο Δυτικής και υπόλοιπο Νομού Αττικής μην περιφρονούμε τελείως αυτό το κομμάτι, υπάρχουν νέοι άνθρωποι δραστήριοι που έχουν πολιτικό λόγο και μπορούν να κάνουν πολλά πράγματα πράξη. ΄Ανθρωπ0ι με σπουδές στην πολιτική και με αγώνες χρόνων για την ανάπτυξη του τόπου μας αλλά και την στήριξη της Ν.Δ.

  17. Φιλελεύθερος avatar
    Φιλελεύθερος 03/03/2011 12:49:00

    120.000.000 ευρώ χρωστά η Ν.Δ σε δάνεια, περίπου τα διπλάσια χρωστάει το ΠΑΣΟΚ όμως δεν είδα το anti να κάνει καμία νύξη πάνω στο θέμα...μούγκα στη στρούγκα.

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ Φιλελεύθερος 03/03/2011 12:58:18

      καθολου μουγκα στη στρουγκα κε. Φιλελευθερε. Να ειμαστε δικαιοι!!!
      Απο χτες βγηκε στα κεραμιδια για το Μεγαρο!!!!

      • juliet avatar
        juliet @ αχ κουλα!! 03/03/2011 13:20:20

        η γάτα;

        • αχ κουλα!! avatar
          αχ κουλα!! @ juliet 03/03/2011 13:59:11

          πεστο και ετσι!!!

    • loretta avatar
      loretta @ Φιλελεύθερος 03/03/2011 14:57:04

      να σου πω εγω θα ηθελα μια λιστα που να μας δειχνει απο που χρηματοδοτουνται το ΛΑΟΣ....το ΔΗΣΥ(Η δυση)...και η Δημ.Αριστερα διοτι το πασοκ και η νδ δειχνουν χρεη σε τραπεζες τουλαχιστον...οι υπολοιποι με αερα επιβιωνουν??

      • Makedonas Thessalonikios avatar
        Makedonas Thessalonikios @ loretta 04/03/2011 13:51:44

        Me mpougatses,kourou,patsades,kai koulouria. !
        A,kai malamatines!

        • juliet avatar
          juliet @ Makedonas Thessalonikios 04/03/2011 16:50:36

          Makedona Thessolonikie,γειά, ασε τις μπουζάτσες και τα κουλούρια στη δική μου πατρίδα έχουμε λουλούμια και καρναβάλια....

          • Makedonas Thessalonikios avatar
            Makedonas Thessalonikios @ juliet 08/03/2011 01:54:18

            Apo pou eisai esy kale;
            Apo tin Xanthi;

  18. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 03/03/2011 13:08:48

    Aν η βάση, δηλαδή ο λαός, δεν έχει πολιτική παιδεία δεν ευθύνεται η ίδια για αυτό αλλά οι πολιτικές ηγεσίες που τη θέλουν άβουλη και κοιμισμένη. Και στο κάτω κάτω περισσότερη εμπιστοσύνη έχω στη σοφία των αγράμματων που βλέπουν τα πράγματα με τη ψυχή και όχι μόνο με το μυαλό και το προσωπικό συμφέρον.
    Βεβαίως, το πρώτο και τελευταίο λόγο τον έχει ο Πρόεδρος, αλλά σε θέματα τοπικά, θέματα διαφάνειας κ.α. πρέπει να δωθούν δικαιώματα συμμετοχής σε όλα τα μέλη, όπως και υποχρεώσεις : γιατί μόνο με συλλογική δουλειά και αλληλεγγύη θα μπορέσουμε να βγούμε από αυτό το τούνελ.

    • juliet avatar
      juliet @ παρατηρητής 03/03/2011 13:36:11

      Παρατηρητή , αφιερώνω και σένα και σ΄ολους τους αγράμματους που δώσανε τη ψυχή τους σ΄ αυτό το κόμμα αγνά ,ένα στίχο του Καβάφη:
      Σ΄οτι δουλειά με βάλουν θα πασχίσω
      να είμαι στην χώρα ωφέλιμος.Αυτή ειν΄η πρόθεσίς μου.
      Αν πάλι μ΄εμποδίσουνε με τα συστήματά τους-
      τους ξέρουμε τους προκομένους :να τα λέμε τώρα;
      αν μ΄εμποδίσουνε, τι φταίω εγώ.
      Οταν έδινα αρχείο σωματείων γυναικών αλλοδαπών σε κάποια μπιμπο ,τη έκφραση τη δανείστηκα ,ακόμη τη περιμένω να τα πάρει.
      Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!!!!

      • αχ κουλα!! avatar
        αχ κουλα!! @ juliet 03/03/2011 15:08:08

        γιατι να το κρυψουμε, juliet μου, γεματο μπιμμπο ειναι αυτο το κομμα! Και οι wannabe η μπιμμπο ειναι απο γεννησημιου τους η γινονται σε χρονο ρεκορ!! Κατι σαν αρρωστια δηλαδη!!!

        • juliet avatar
          juliet @ αχ κουλα!! 03/03/2011 15:45:47

          αχ, Κούλα, τι να σου πω οτι ελεγε, υπαρχουν ωραίες γυναίκες στη Βουλή και θα πρέπει να εισηγηθεί να γίνουν καλλιστεία και τα έσοδα να πάνε για φιλανθρωπικούς σκοπούς!!!
          Είμαι απο τα άτομα που τον έξυπνο και τον ειλικρινή το σέβομαι.
          Αλλα αμα μου τύχει κάποιος φέλλος το διασκεδάζω.

      • Makedonas Thessalonikios avatar
        Makedonas Thessalonikios @ juliet 04/03/2011 13:53:12

        Autoafierosi kaneis e;
        Poniri....

        • juliet avatar
          juliet @ Makedonas Thessalonikios 04/03/2011 16:52:55

          χαχα....

  19. ANNITA avatar
    ANNITA 03/03/2011 13:52:23

    Ο Σαμαράς παιδιά είναι πατριώτης, αγαπά την χώρα του πιστεύει στις εθνικές μας αξίες και έχει πολιτικό λόγο για τα έθνικά μας συμφέροντα. Θα πρέπει να κινηθεί διπλωματικά στο θέμα της πολιτικής της Γερμανίας όπως αναφέρω και στο " O Σαμαράς επισκέπτεται το Ελσίνκι" ότι η πολιτική της Γερμανίας απέναντί μας δηλώνει φόβο και αδυναμία, ξέρει τι πρέπει να κάνει. ΄Οπως ξέρει πολύ καλά ότι η Ανάπτυξη της Ελλάδας θα βοηθηθεί πολύ από κάθε μορφή ενέργειας και ορυκτού πλούτου και φυσικά με τις καταλληλες και πιο πρόσοδοφόρε διπλωματικές επαφές με κράτη που μπορούμε να συνεργαστούμε απαιτώντας τα κόμιστρα μας από αυτές τις κινήσεις να είναι μισά-μισά. Κάτι ανάλογο που έπραξαν οι κύπριοι με το θέμα της ενέργειας. Χρειαζόμαστε τις κατάλληλες συμμαχίες και φυσικά δεν προέρχονται από την Ε.Ε.

  20. Φιλελεύθερος avatar
    Φιλελεύθερος 03/03/2011 14:00:52

    Ναι ο πατριώτης που έφερε τους Αλβανούς στην Ελλάδα (υπ.εξωτερικών). Υπερπατριώτης θα έλεγα....όμως και οι Αλβανοί τον τίμησαν με τις ψήφους τους στις εσωκομματικες...κύριοι

    • loretta avatar
      loretta @ Φιλελεύθερος 03/03/2011 14:43:33

      ...δεν πειραζει και συ χρησιμος εισαι...απλα ελαφρως ανενημέρωτος..!!

      • juliet avatar
        juliet @ loretta 03/03/2011 14:45:06

        Λορέττα , με πρόλαβες,καλο μεσημέρι.

      • Makedonas Thessalonikios avatar
        Makedonas Thessalonikios @ loretta 04/03/2011 13:59:23

        Kai esy xrisimotati eisai,mazi me tis files sou.Alitheia autin tin kainourgia
        pote tha ti gnoriso;
        Ti Tzoulia nte....

    • juliet avatar
      juliet @ Φιλελεύθερος 03/03/2011 14:43:43

      Είσαι έξυπνος πιστεύω και δε θα έπρεπε να το λες αυτό.
      Ο Σαμαράς εννοούσε τους Βοριηπειρώτες οχι τους Αλβανούς.
      Θα πρέπει να είσαι πολύ πατριώτης για να πονάς ανθρώπους που ζουν σε χώρα σαν του Χότζα και να νοιώθει Ελληνας και να μη τολμάς να πεις τη λέξη Ελλάδα.
      Πιστεύω οτι υπήρξε ένας αφέλης Πατριώτης που τον εκμεταλεύτηκαν .Εκμεταλεύτηκαν ίσως την απειρία τοτε για να τον βγάλουν απο το πολιτικό παρασκήνιο για δικά τους οφέλη.
      Δέχομαι οτι έχεις δίκιο ,το ΠΑΣΟΚ τι έκανε για να σταματήσει την είσοδό τους,η φοβήθηκε τον Σαμαρά;
      Ο Μητσοτάκης τι έκανε;
      Αυτή ειναι καραμέλα για να περνά η ώρα,να γυρίζουμε πίσω,να κατηγορούμε.
      Ο Σαμαράς φταίει για τα κατάντια της Ελλάδας με τις τόσες χιλιάδες αλλο.;
      Να είσαι δίκαιος ,να σκέφτεσαι ,τώρα παρά ποτέ η Ελλάδα θέλει ομόνοια.
      Αρα θα είσαι και υπερ του Μνημονίου;

      • loretta avatar
        loretta @ juliet 03/03/2011 14:45:32

        Julliet ..

        πιθανολογω οτι ειναι του ΔΗΣΥ που βρισκεται ηδη στην ...Δυση του.!!!

      • Φιλελεύθερος avatar
        Φιλελεύθερος @ juliet 03/03/2011 16:00:47

        Η πραότητα σου και η αρμονία της σκέψης σου με κέρδισε. Δεν διαφωνώ, όλοι συντέλεσαν σε αυτό το χάλι, όμως με διαχωρισμούς τύπου πατριώτες/ανθέλληνες επειδή δεν συμπλέουν οι απόψεις μας δεν υπάρχει ομόνοια. Και ο Σαμαράς έκανε λάθη και κάνει ακόμη, ναι είμαι υπέρ του μνημονίου (δεν είμαι ΠΑΣΟΚ) γιατί πίστευα και πιστεύω ότι μόνο με βούρδουλα θα μπορούσε να αλλάξει ο νεοελληνικός παραλογισμός. Μα πάνω απο όλα έχω την πεποίθηση ότι για ότι μας συμβαίνει θα πρέπει να αναζητήσουμε τις αιτίες μέσα μας, όχι σε ξένα κέντρα εξουσίας, όχι στους πολιτικούς, όχι στα ΜΜΕ, αλλά στη δική μας πνευματική κατάπτωση, στον νεοελληνικό "σταρχιδισμό", στη μετάλλαξη μας σε παθητικούς (ή ενεργούς) συνενόχους σε αυτή τη χρεωκοπία.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ Φιλελεύθερος 03/03/2011 15:10:05

      Από την εγκυκλοπαίδεια Η Μεγάλη Ιστορία του 20ού αιώνα-τόμος 8, εκδ. Ελληνικά Γράμματα, 2002, σελ.252:
      'Τα Χριστούγεννα του 1989 ο υπουργός Εξωτερικών Αντώνης Σαμαράς επισκέφθηκε την Αλβανία και ευχήθηκε να εορτάσουν ελεύθερα τα επόμενα Χριστούγεννα και οι Βορειοηπειρώτες.'
      Και να το γιατί:
      'Το 1990 η κυβέρνηση του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη άσκησε πιέσεις για την αναγνώριση των δικαιωμάτων των Ελλήνων της Αλβανίας, που ήταν πλέον φανερό ότι αποτελούσαν αντικείμενο περιφρόνησης από την καταρρέουσα αλβανική κυβέρνηση'
      Δεν κάλεσε κανέναν Αλβανό στην Ελλάδα ο Σαμαράς.

      • boanerges avatar
        boanerges @ Δημήτρης 03/03/2011 16:00:28

        Μην ασχολείστε με παπαγαλάκια της κόρης του μπαμπά της

    • thanasis avatar
      thanasis @ Φιλελεύθερος 03/03/2011 18:00:10

      ναι εφερε τους αλβανους αλλα αυτι δεν ειναι
      επιτιμοι προσκεκλημενοι στα συνεδρια και μετα να
      καταλαμβανουν την νομικηκαι μετα να
      σιτιζονται με εξοδα του κρατους στη υπατια

  21. juliet avatar
    juliet 03/03/2011 14:51:36

    αβύσσος η ψυχή του ανθρώπου!!

    • loretta avatar
      loretta @ juliet 03/03/2011 14:54:48

      julliet

      ειπες τις λεξεις κλειδια που η μια δεν συνεπαγεται την αλλη....ψυχη και ανθρωπος!!

      αστα να πανε....

    • Makedonas Thessalonikios avatar
      Makedonas Thessalonikios @ juliet 04/03/2011 13:54:47

      Nai, Nai......

  22. ENG avatar
    ENG 03/03/2011 14:53:11

    Ας ανοιξει το κομμα στης τοπικες οργανωσεις να μπουν νεα προσωπα .
    Να φερουν νεες ιδεες και αποψης στην πολιτικη !!!
    Το οτι εγινε αυτοι η κινηση ειναι πολυ θετικο !!!!
    Θελουμε η Νεα Δημοκρατια να μην λαβει ψηφο απο αντιδραση στην τωρινη κυβερνητικη πολιτικη!!! Αλλα γιατι απεδειξε οτι εχει προτασεις και διλαεξε τα καταλληλα ατομε για να της υλοποιησουν !!!!
    Αν βεβαια μπορουσαν να συμετεχουν και να γινουν υποψηφιοι ακομα
    και ανθρωποι οι οποιοι δεν εχουν πορους να υποστηριξουν καμπανια θα ηταν το ιδανικο .
    Βεβαια πιστευω οτι ο Προεδρος εχει ειδη δωσει ενα στιγμα και δεν επιθυμει
    τησ προεκλογικεσ καμπανιεσ του παρελθωντος αλλα την αμεση επαφη με το λαο !!!!

    Ασ ελπισουμε οτι το ιδιο στιγμα θα περασει και στουσ τυχον υποψηφιους!!!!

    Να φυγουν η τα παλαια προσωπα που ειδη καρποθηκαν απο την εξουσια που ειχαν στο παρελθον αυτο ηταν το μηνυμα τι βασεισ κατα την εκλογη Α.ΣΑΜΑΡΑ .

    Τhanks ENG

  23. Orestios avatar
    Orestios 03/03/2011 14:55:49

    Πολύ σωστή πρόταση.
    Αμεσότητα στην εκλογή και επιλογή.

  24. NTINOS avatar
    NTINOS 03/03/2011 15:16:10

    . Τα μέλη του κόμματος σε επίπεδο Νομού συμμετέχουν στην διαδικασία επιλογής των υποψηφίων βουλευτών . Σχηματίζεται κατάλογος υποψηφίων βουλευτών και με ψηφοφορία η οργανωμένη βάση σε επίπεδο Νομού προτείνει στον Πρόεδρο:

    Ένα [1] υποψήφιο βουλευτή όταν το ψηφοδέλτιο έχει μία έως έξι (1-6) θέσεις

    ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 6 ΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΕΝΑΝ 1 ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ Η ΑΘΗΝΑ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΤΟΥΣ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΙΣΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΣΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΧΩΡΙΑ ΕΧΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ.
    ΤΟ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.

    Η ΕΠΑΡΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ....ΤΣΙΠΟΥΡΟ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΝΥΧΤΩΣΕΙ ΦΕΥΓΟΥΝ.

    • kostas avatar
      kostas @ NTINOS 04/03/2011 01:26:17

      ΠΕΣΤΑ ΝΤΙΝΟ,,ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ,,,,

  25. Karanus avatar
    Karanus 03/03/2011 16:27:04

    Ένα [1] υποψήφιο βουλευτή όταν το ψηφοδέλτιο έχει μία έως έξι (1-6) θέσεις

    Δύο [2] υποψήφιους βουλευτές όταν το ψηφοδέλτιο έχει από επτά έως δώδεκα(7-12) θέσεις

    Φτωχό πολύ φτωχό!!!! τουλάχιστον τις μισές θέσεις σε κάθε περίπτωση απ'ευθείας απο τη βάση.
    Ειδικά τώρα με τέτοια βάση δεδομένων.
    Και εκλογή και γκάλοπ μαζί.
    Τι άλλο θέλει;

  26. Panagiotis anagnostopoulos avatar
    Panagiotis anagnostopoulos 03/03/2011 17:49:19

    Η πρόταση βρίσκεται προς τη σωστή κατεύθυνση. Η εξυγίανση των οικονομικών του κόμματος και η απεξάρτηση του από τις τράπεζες που χρωστάει τεράστια ποσά θα έπρεπε επίσης να γίνει πράξη.

  27. ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 03/03/2011 18:15:49

    Όλοι οι υποψήφιοι βουλευτές, όπως και όλοι οι υποψήφιοι για τους ΟΤΑ, έπρεπε να εκλέγονται με προκριματικές εκλογές από την κομματική βάση.
    Όχι μισοβέζικες λύσεις.
    Είτε θα η ΝΔ θα γίνει κόμμα δημοκρατικό, είτε όχι.
    Δεν υπάρχει ολίγον δημοκρατικό..

  28. Γ.-Φοίβος Σαργέντης avatar
    Γ.-Φοίβος Σαργέντης 03/03/2011 21:19:35

    Μολονότι αυτό θα ήταν η μοναδική ελπίδα που θα καθιέρωνε επί της ουσίας το οποιοδήποτε κόμμα, δεν πιστεύω ότι ο κόσμος θα μπορέσει να αποκτήσει-ξαφνικά εξαρτημένα δημοκρατικά αντανακλαστικά όταν έχει μάθει-εκπαιδευτεί από την εξουσία σε άλλου-τύπου λειτουργίες (βλ. σχετικά το πως δημιουργούνται από τα ΜΜΕ και απ' το μηδέν τα διάφορα πρόσωπα του star system της πολιτικής).

    Συμπληρωματικά συμφωνώ με τον "προλαλήσαντα" Π. Χασάπη.

  29. kostas avatar
    kostas 04/03/2011 01:22:51

    ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ -ΙΕΣ, ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ,,ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ,,,,ΕΧΟΥΝ ΠΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΦΡΟΥΓΚΑΣΤΕΙ ΤΟΝ ΣΦΥΓΜΟ ΤΗΣ,,,ΖΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ ,,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΡΑΝΟΚΑΤΕΒΑΤΟΙ,,ΔΕΝ ΧΤΥΠΟΥΝ ΠΟΡΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ-ΙΕΣ, ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΟΡΘΙΟΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ-ΕΣ ΤΟΥΣ,,,ΕΙΝΑΙ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟΙ,,,ΕΜΠΡΟΣ Η ΒΑΣΗ ΝΑ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ-ΙΕΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ,,,ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΧΤΟΥΝ ΟΙ ΑΞΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΦΩΝΑΖΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ,,,,,,,

  30. ΚωνσταΝτίνος Διαμάντος avatar
    ΚωνσταΝτίνος Διαμάντος 04/03/2011 20:51:58

    Θεωρώ ότι, η ερμηνεία του νέου άρθρου να "προτείνει η βάση με άμεση ψηφοφορία" το 20% του ψηφοδελτίου είναι ΛΑΘΟΣ!
    Δηλαδή 2 από τη βάση και 10 από την "επιλογή".
    Οι "άνθρωποι της βάσης" και οι "άνθρωποι του Προέδρου" ή "των όποιων διαδρομών".
    Ήδη σήμερα, κάποιοι θεωρούν αυτονόητη την υποψηφιότητά τους, είτε επειδή ήταν υποψήφιοι στις προηγούμενες εκλογές, είτε επειδή είναι "αργόσχολοι" της πολιτικής, πρώην της Τοπικής αυτοδιοίκησης που αναζητούν "ρόλο, είτε επειδή "κληρονομούν" τη θέση ( για ποια κλειστά επαγγέλματα ψάχναν να καταργήσουν αλήθεια;;;) , είτε γιατί "το είπε και το βεβαίωσε ο Πρόεδρος!!".
    ΟΧΙ, θεωρώ ότι, η βάση πρέπει να "προκρίνει" τη στελέχωση του ψηφοδελτίου και ο Πρόεδρος ( αφιερώνοντας κάποιες ώρες να "σκανάρει" τα ονόματα και να δει πιθανόν και υποψηφίους) να στελεχώσει τα ψηφοδέλτια με την "ελάχιστη υποχρέωση τήρησης του 20% του προκρίματος της βάσης".
    Και ας έχει την τελική ευθύνη ο Πρόεδρος για την στελέχωση εξηγώντας αυτός και μόνο αυτός προς τη βάση για τις όποιες αποφάσεις του. Άλλωστε, οι υποψήφιοι βουλευτές είναι οι μελλοντικοί συνεργάτες του στη Βουλή και στην Κυβέρνηση.
    Στην προκριματική διαδικασία προφανώς ΠΡΕΠΕΙ να ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ, ανεξαιρέτως και οι υποψήφιοι των προηγούμενων εκλογών, και βέβαια, θα μπαίνουν και οι νυν βουλευτές εφόσον είναι πάνω από μία θητεία εκλεγμένοι ( αν είναι μία φορά αυτοδίκαια να μετέχουν του ψηφοδελτίου).
    Επιτέλους, ας κεφαλαιοποιήσουμε την μεγάλη κατάκτηση της άμεσης εκλογής του Προέδρου μας, μόλις 2 μήνες μετά την οδυνηρή ήττα του Οκτωβρίου του 2009. Ας βγούμε μπροστά επιτέλους πιο δυναμικά, με περισσότερο πολιτικό θάρρος.
    Ας δώσουμε στον κόσμο το δικαίωμα να κάνει αυτό που όλοι λέμε, αλλά, τολμούμε λίγο να κάνουμε, κοιτώντας περισσότερο τις όποιες ισορροπίες:
    ΑΝΑΝΕΩΣΗ
    Ας το πάρουμε χαμπάρι όσο πιο γρήγορα γίνεται, γιατί ο τόπος χρειάζεται να "απαλλαγεί από την ιδιότυπη σύγχρονη κατοχή" που μας "βουλιάζει" διαρκώς και από την "Εθνική αυτοκαταστροφή" όπου οδηγούμαστε με την "ανακύκλωση προσώπων και τακτικών του παρελθόντος".

    με εκτίμηση προς όλους τους "συνομιλητές"
    ΚωνσταΝτίνος Διαμάντος
    Πρόεδρος Τ.Ε.Ε. Κεντρ. & Δυτ. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
    (υποψ. Βουλευτής 20 ημερών, επιστρατευθείς στις 13/9/09 και προστρέξας να στηρίξει τον υπέρτατο αγώνα της παράταξης και του Κ. Καραμανλή )

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.