#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/11/2011 12:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Επεισόδιο στη Σχολή Ευελπίδων: Απάντηση από τον γιό, αδελφό και θείο


Εδώ και πέντε ημέρες παρακολουθώ τα αναγραφόμενα σε διάφορες εφημερίδες και ιστοσελίδες, σχετικά με το θέμα της Σχολής Ευελπίδων, που έφερε στη δημοσιότητα το «Κυριακάτικο Βήμα» της 27/11/11, με την περισσή δημοκρατική του ευαισθησία.


Δεν θα αναφερθώ στο επεισόδιο, που έλαβε χώρα στις 17/11/11 καθ’ όσον με εντολή του κ. ΥΕΘΑ έχουν κινητοποιηθεί οι θεσμικές διαδικασίες για τον πειθαρχικό του έλεγχο. Ούτε είναι της παρούσης να αναλύσω γιατί δέχεται επίθεση η οικογένειά μου, ο πατέρας μου, ο αδελφός μου και τα δυο μου ανίψια. Ο κόσμος έχει καταλάβει τι πραγματικά συμβαίνει και τα εκατοντάδες τηλεφωνήματα συμπαράστασης, όπως και τα ευνοϊκά σχόλια της πλειοψηφίας αγνώστων σε μένα συμπατριωτών μας, αποδεικνύουν ότι ο λαός πλέον δεν πέφτει θύμα παραπληροφόρησης.


 Επειδή όμως κάποια βδελυρά δημοσιεύματα είδαν το φώς της δημοσιότητας αποφάσισα να πω μερικά πράγματα για την αποκατάσταση της αλήθειας. Αναφέρομαι στα τέσσερα άρθρα


«Σόι πάει το βασίλειο» (http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=425340&cid=4) ,


«Να τον χαίρεστε» (http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=425576&cid=4) και


«Η χούντα της ευελπίδων» (http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=426189&cid=4)


«Η απόρρητη έκθεση του Α2 για τα σταγονίδια στο στρατό»


 (http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=63571793)


 Θα μιλήσω πρώτα ως γιός του Χρίστου Φαραντάτου, αποστράτου αξιωματικού. Ο πατέρας μου είναι τάξεως 1955, 79 ετών και όταν έγινε το πραξικόπημα υπηρετούσε στην Κύπρο από το καλοκαίρι του 1966. Ουδεμία συμμετοχή είχε ποτέ στη χούντα. Απέχει από την ενεργό υπηρεσία από το Μάρτιο του 1983, όταν από τους τότε υπερδημοκράτες σοσιαλιστές καρατομήθηκε, ενώ ευρισκόταν σε εκπαιδευτικό ταξίδι με τη Σχολή Εθνικής Άμυνας, όπου υπηρετούσε ως σπουδαστής, αφού ήταν απαίτηση της τότε πολιτικής ηγεσίας, λόγω επεισοδίου που είχε λάβει χώρα στη Σχολή Ευελπίδων και είχε εμπλακεί το όνομα του τότε Αρχηγού Σχολής και αδελφού μου Παναγιώτη. Για όσους γνωρίζουν-γιατί οι δημοσιογράφοι του βήματος, έθνους, on-alert και zouglas δεν είναι ενημερωμένοι (είναι και παραείναι αλλά εκστασιάζονται με τη διαστρέβλωση των γεγονότων)- ο πατέρας μου έφυγε «τσιμπητός», όπως λέμε στη γλώσσα των κρίσεων. Το αν ήταν καλός αξιωματικός ας ρωτήσουν οι δημοσιογράφοι αυτοί, τους συμμαθητές του, τους εν ζωή προϊσταμένους του, αλλά κυρίως τους αξιωματικούς που είχε διοικήσει και πρωτίστως τους στρατιώτες του. Εγώ θα πω ότι είναι άριστος πατέρας, φίλος, συμπαραστάτης, ψυχούλα.


 Θα μιλήσω στη συνέχεια ως αδελφός του Παναγιώτη Φαραντάτου, που έχει την τιμή να διοικεί μια από τις ισχυρότερες ταξιαρχίες του Ελληνικού Στρατού, επί του ποτ. Έβρου (εκτιμώ ότι μόνο σε βιβλία γεωγραφίας την έχουν δει την περιοχή οι συγκεκριμένοι δημοσιογράφοι ή ίσως να την έχουν ακούσει σε κανένα τραγούδι τύπου «Διδυμότειχο μπλουζ»). Για ενημέρωσή τους λοιπόν τους λέγω ότι στο επεισόδιο του 1982, στο οποίο αναφέρθηκαν με τόση προκλητική λασπολογία, ακολούθησε πειθαρχικό συμβούλιο με το ερώτημα της αποπομπής του, στο οποίο ο παθών πρωτοετής εύελπις είχε καταθέσει ότι «ο Αρχηγός Εύελπις IV τάξεως δεν τον είχε αγγίξει ποτέ». Άρα αυτά που γράφονται περί χαστουκιού, μείωσης συναδέλφου, βασανιστών κλπ κλπ είναι ανοησίες κάποιων ευφάνταστων κουραμπιέδων. Και επειδή θα θεωρηθεί ότι μεροληπτώ δεν θα μιλήσω για τις ικανότητές του ως αξιωματικού. Ας ανατρέξουν στις επιδόσεις του στα διάφορα σχολεία του όπλου του, σχολές πολέμου, εθνικής άμυνας, σχολεία εξωτερικού κλπ. Ας ρωτήσουν και γι’ αυτόν τους συμμαθητές του, τους προϊσταμένους του, τους υφισταμένους του αξιωματικούς και φυσικά τους στρατιώτες που υπηρέτησαν υπό τις διαταγές του. Ως αδελφός όμως θα έδινα και τη ζωή μου γι’ αυτόν.


 Τέλος θα μιλήσω για τα ανίψια μου.


 Πρώτα να ξεκαθαρίσω ότι ασχέτως ακαδημαϊκής επίδοσης, όπου αναγκαστικά θα υπάρχουν πρώτοι, καλοί, χειρότεροι, μέτριοι, τελευταίοι, όλοι ανεξαιρέτως οι ευέλπιδες και ανεξαρτήτως σειράς είναι άριστοι, είναι στρατευμένοι στην ιδέα της πατρίδας και της φυλής, είναι αυτοί που θα δώσουν χωρίς δεύτερη σκέψη τη ζωή τους για την ελευθερία, όπως θα κάνουν πρόθυμα και όλοι οι Έλληνες πατριώτες. Είναι οι θεματοφύλακες των δημοκρατικών ελευθεριών μας από κάθε ξένο επιβουλέα.


Αναγκαστικά μέσα στη σχολή υπάρχει μια επετηρίδα. Δεν σημαίνει ότι ο πρώτος είναι καλύτερος από τον δεύτερο ή από τον εκατοστό τρίτο. Σημαίνει ότι απλά πέτυχε υψηλότερο σύνολο στην επίδοσή του που είναι συνισταμένη της ακαδημαϊκής επίδοσης, των αθλητικών και στρατιωτικών προσόντων κλπ. Οι ευέλπιδες από τον πρώτο έως τον τελευταίο είναι της ίδιας αξίας, είναι παραστάτες, είναι αδέλφια, είναι μια ψυχή.


 Ο ανιψιός μου λοιπόν ο Χρίστος πέρασε στη Σχολή Ευελπίδων το 2008 με πανελλήνιες με 19.360 μόρια και για όσους έχουν ελάχιστη γνώση αυτών των θεμάτων, αυτό σημαίνει ότι μπορούσε να μπει σε όποια σχολή ήθελε. Παρά τις παραινέσεις μου να ακολουθήσει άλλο κλάδο, λόγω των δυσχερειών του στρατιωτικού επαγγέλματος, αυτός ήταν ανένδοτος και ήθελε να ακολουθήσει τη στρατιωτική περιπέτεια με πίστη και αφοσίωση στη μεγάλη του λατρεία, που ήταν, είναι και θα είναι η πατρίδα και ο στρατός. Για την ποιότητά του και τις επιδόσεις του ας ερωτηθούν οι αξιωματικοί του αλλά κυρίως οι ευέλπιδες και οι συμμαθητές του. Το να λέει ένας  κομπλεξικός ότι «Ο νεαρός Εύελπις ήταν Αρχηγός της Σχολής, αν και υπήρχε καλύτερος σε επιδόσεις Εύελπις ο οποίος όμως δεν ήταν των Όπλων αλλά των Σωμάτων και σ’ αυτές τις περιπτώσεις επιλέγεται ο Αρχηγός από τα πρώτα» είναι τουλάχιστον βλακώδες διότι διαψεύδεται από τα γεγονότα, αφού ο περσινός αρχηγός ήταν των Σωμάτων. Τους προτρέπω λοιπόν να  ζητήσουν από κάποιο εύελπι τον προσωπικό κωδικό του (password) και ας ρίξουν μια ματιά στις βαθμολογίες όλων των ακαδημαϊκών περιόδων όλων των τελευταίων ετών, που δημοσιεύει, για λόγους διαφάνειας, η Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων στο moodle.sse.gr . Μπορούν αν θέλουν να ρωτήσουν και τους καθηγητές του στη ΣΣΕ, αν τολμούν φυσικά.


 Ο άλλος μου ανιψιός Κωνσταντίνος πέρασε φέτος στη Σχολή με 19.600 μόρια, γράφοντας πέντε ολοστρόγγυλα εικοσάρια στις πανελλήνιες. Είναι και αυτός σαν τον πατέρα του και τον αδελφό του, από ανοξείδωτο ατσάλι και μάλιστα προηγμένης τεχνολογίας.


 Για το ήθος και τον χαρακτήρα των δυο ανιψιών μου ευελπίδων, ας ρωτήσουν οι κύριοι κιτρινιστές τους καθηγητές και τους συμμαθητές τους στο 3ο Λύκειο Αγίας Παρασκευής. όπου ήταν και οι δυο σημαιοφόροι. Το είχαν κάνει και πριν 29 χρόνια κάποιοι άλλοι δημοσιογράφοι, που ρωτούσαν στο Ζ’ Αρρένων Παγκρατίου για μένα και τον αδελφό μου και έφαγαν «πόρτα» και μάλιστα περισσότερο από εκείνους τους καθηγητές μας, που ήταν αριστερών πεποιθήσεων. Και αυτό γιατί υπήρχε μεταξύ μας αγάπη και σεβασμός.


 Μάλλον θα φαντάζονται αυτοί οι καχεκτικοί δημοσιογράφοι ότι ίσως να πρόκειται για τίποτε πλαδαρούς σπασίκλες ή κακομαθημένους μαμμόθρεφτους. Τους συνιστώ να μην τους πλησιάσουν ποτέ γιατί ένα απλό φτέρνισμα τους είναι ικανό να τους στείλει στο νοσοκομείο με βαρείας μορφής πνευμονία.


Καλό λοιπόν είναι αυτοί οι δημοσιογράφοι, πριν δημοσιεύσουν τα γεμάτα μίσος δημοσιεύματά τους, να μη ρωτούν μόνο τους χαφιέδες τους, που εξυπηρετούν άλλες ανάγκες,  αλλά και άλλους και κυρίως τα παιδιά του λαού που υπηρέτησαν υπό τις διαταγές μας. Αυτοί είναι οι αδέκαστοι κριτές μας και οι αιώνιοι αδελφοί μας.


  Η αμεροληψία και αντικειμενικότητα των εν λόγω βεβαιωμένων ψευτών φαίνεται άλλωστε και από τα παρακάτω στοιχεία:


 1.  Γράφουν για τον μεν πρωτοετή εύελπι του επεισοδίου του 1982 ότι «Λόγω του συμβάντος ο κ. Παπαϊορδανίδης εγκατέλειψε το στρατό δίνοντας πρόωρο τέλος στην στρατιωτική του καριέρα» ενώ για τον νυν τεταρτοετή αρχηγό γράφουν «Ο 22χρονος Εύελπις έδωσε τη δική του εκδοχή των γεγονότων, τα οποία όπως και να παρουσιαστούν, όσο κι αν “στρογγυλέψουν” δεν τον απαλλάσσουν από τις ευθύνες του και το κόστος που καλείται να πληρώσει με την αποπομπή του από τη Σχολή Ευελπίδων». Δηλαδή προδικάζουν και προδιαθέτουν τους αναγνώστες ότι ο τεταρτοετής αριστούχος των 1100 ημερών φοίτησης πρέπει να αποπεμφθεί, ως να μην έχει μπροστά του καριέρα, ενώ ο τότε πρωτοετής των 40 ημερών έχασε άδικα τη στρατιωτική του καριέρα.


2.   Αν δείτε το δημοσίευμα της κυρίας ζούγκλας, αναφέρει ότι «Εξ αιτίας του επεισοδίου παρενέβη δυναμικά στην υπόθεση το στέλεχος του Κ.Κ.Ε. ο αείμνηστος Κώστας Κάππος,  απαιτώντας την παραδειγματική τιμωρία των δραστών». Όμως στο ηχητικό ντοκουμέντο/συνέντευξη του Παπαϊορδανίδη στην κυρία ζούγκλα θα ακούσετε ξεκάθαρα ότι ο ίδιος αρνείται κάτι τέτοιο λέγοντας μάλιστα ότι ο «πατέρας του που τον συνόδευσε στη σχολή έμοιαζε με τον βουλευτή του ΚΚΕ Κάππο και έτσι θεωρήθηκε ότι παρενέβη ο Κάππος»


(http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=425576&cid=4)


 Όσο για το άρθρο κάποιου δημοσιοπλάνου ότι ανήκαμε σε μυστικές οργανώσεις με οπλοστάσια κλπ, δεν θα πω κάτι, αφού αυτό πλέον είναι καθαρά θέμα της ψυχιατρικής επιστήμης, η οποία στην περίπτωσή του, εξ’ όσων έχω αντιληφθεί, έχει σηκώσει τα χέρια ψηλά. Ως εναλλακτική μέθοδο ψυχοθεραπείας οι γιτροί του έχουν συστήσει να ακολουθεί ειδική πρωτοποριακή αγωγή που περιλαμβάνει παρακολούθηση ταινιών δράσης και ίντριγκας. Είναι ένα κατάλοιπο της παιδικής του ηλικίας, που όταν τον ρωτούσαν «τι θα γίνεις αγοράκι μου όταν μεγαλώσεις;» εκείνος απαντούσε «θα γίνω εύελπις», αλλά τελικά κατέληξε να γίνει «κυνηγός χουντικών φαντασμάτων».


Τελειώνοντας απευθύνω σε όλους αυτούς τους μπούληδες δημοσιογράφους  ένα ερώτημα:


 Γιατί ασχολούνται τόσο πολύ οι συγκεκριμένοι δημοσιογράφοι με μια οικογένεια δυο συνταξιούχων, δυο σπουδαστών και ενός δημοσίου υπαλλήλου; Ίσως να διακατέχονται από μια μορφή λαγνείας προς το επώνυμό μας….ποιος ξέρει;


Προς τους λοιπούς αναγνώστες:


 Τι υποκρύπτεται πίσω από αυτή την ενορχηστρωμένη επίθεση; Ποιοι είναι οι πραγματικοί σκοποί που υπηρετούν τα συγκεκριμένα δημοσιεύματα;


 Αναστάσιος Φαραντάτος, Συνταγματάρχης εα


ΥΓ.  Ζητώ συγγνώμη από τους συγκεκριμένους δημοσιογράφους για τα κοσμητικά επίθετα «ευφάνταστοι κουραμπιέδες», «κομπλεξικοί», «λασπολόγοι», «κιτρινιστές», «καχεκτικοί», «δημοσιοπλάνοι», «μπούληδες», αλλά αν όντως ενοχλήθηκαν, τότε βεβαίως τα ανταλλάσσω με τον χαρακτηρισμό «χουντικός».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ignoramus avatar
    Ignoramus 30/11/2011 12:23:03

    ωραια ολα αυτα αλλα να μας πεις και αν εισαστε χουντοφρονες η οχι ετσι για να ξερουμε και εμεις οι αδαεις

    • ΕΛΛΗΝ avatar
      ΕΛΛΗΝ @ Ignoramus 30/11/2011 12:41:53

      Σώπα ρε μεγάλε .!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Για ποιούς χουντικούς - χουντόφρονες - φασίστες.................ψάχνεις?????

      Το ποιός είναι φασιστοειδές φαίνεται.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Απο τη στιγμή που εσύ ζητάς πιστοποιητικά πολιτικών φρονημάτων

      Ρίξε μια ματιά στον καθρέφτη .

      • Agni avatar
        Agni @ ΕΛΛΗΝ 30/11/2011 12:54:26

        Σε μια δημοκρατία ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει τι πιστεύει κάποιος εφόσον μπορεί να το τεκμηριώσει σοβαρά και όχι με επιχειρήματα τύπου "στη χούντα κοιμόμασταν με ανοιχτά παράθυρα",απο κει και πέρα οφείλει να αποδέχεται το δημοκρατικό πολίτευμα και το χώρο που του δίνει,να εκφράζει απόψεις που μπορεί να είναι ωφέλιμες για την κοινωνίας σε ζητήματα πχ πολιτισμού,εξωτερικής πολιτικής,στρατηγικής,ηθικής,ταυτότητας,ιστορίας, η κουλτούρας-σε καμμία περίπτωση ζητήματα διακυβέρνησης..Απο κει και περά με ενοχλεί αφάνταστα το φαι(δρ)ο υπεραυταρχικό κράτος πασόκ(που ούτε ένα στεφάνι δεν κατέθεσε στους πεσόντες της Χούντας την οποία εγώ προσωπικά απεχθάνομαι ως "τρόπο"-τα πολιτεύματα δεν έχουν σχέση με ιδεολογίες είναι τρόπικότητες,εργαλεία,το ίδιο είναι και το καλύτερο εξ αυτών-για το δυτικό κόσμο- η δημοκρατία ) να κυνηγάει φαντάσματα,μάγισσες,δράκους και νάνους του παρελθόντος ως απόδειξη δημοκρατικότητας-κατασταλτική ανοχή λέγεται αυτή η μέθοδος..

        • Ignoramus avatar
          Ignoramus @ Agni 30/11/2011 12:56:01

          ο εγκομιασμος της χουντας ειναιπαρανομος και οποιος διαφωνει να αλλαξει τον νομο.

          • Μάρκος avatar
            Μάρκος @ Ignoramus 30/11/2011 13:00:57

            Κι εσύ είσαι αγράμματος, αλλά τι να κάνουμε;

          • Ignoramus avatar
            Ignoramus @ Μάρκος 30/11/2011 13:03:34

            ετσι πως παη το πραμα σε λιγο καποιοι ανενγκεφαλοι θα ζητανε και τον βασιληά να ξαναγυρισει να μας σωσει.

          • Ανωνημος Ελληνας avatar
            Ανωνημος Ελληνας @ Μάρκος 30/11/2011 13:05:46

            πεστα ρε φιλε

          • Ετεός avatar
            Ετεός @ Μάρκος 30/11/2011 14:32:37

            @ignoramus Μα ο βασιλιάς διόρισε τον αρχηγό σου Καραμανλή πρωθυπουργό όταν πέθανε ο Αλ.Παπάγος !!! κοροϊδεύοντας μάλιστα τους αντιπροέδρους του Ελλην.Συναγερμού !!! Χούντα όμως είσαι εσυ που θέλεις να επιβάλλεις στους άλλους τα σύνδρομά σου... ο καθένας έχει δικαίωμα στην άποψη και αν εσύ δεν θές να ακούς ότι η εξαετία ήταν καλύτερη από την φαυλοκρατία που εσύ λες δημοκρατία και μας χρεοκόπησε , και εγώ δεν θέλω να μου λές για φαυλοκρατία !!! απλά ελληνικά είναι και ελπίζω να το κατάλαβες...

          • Ανωνημος Ελληνας avatar
            Ανωνημος Ελληνας @ Ignoramus 30/11/2011 13:04:26

            κι για να αλλαξεις το νομο ;; κι ποιος εβαλε το νομο;; Η Δημοκρατια δεν χρειαζεται τετοιους νομους ! Κι αμφιβαλη κανεις οτι εχουμε Δημοκρατια τωρα;;;; ε;;;; χε χε χε

          • Δικερως avatar
            Δικερως @ Ανωνημος Ελληνας 30/11/2011 21:40:15

            Τι προβλημα εχεις με το ητα ρε μεγαλε?Δεν το λυπασαι?Ενα απλο φωνηεν ειναι.

          • Agni avatar
            Agni @ Ignoramus 30/11/2011 13:38:25

            το Θέμα είναι οτι στην Παρούσα συγκυρία κανείς βασιλικός δεν πρόκειται να σε πετάξει σε ένα μπουντρούμι και να σε βασανίζει,απλώς και μόνο για τις ιδέες σου,πιθανότερο μάλιστα είναι να βρεθεί και δίπλα σου ενώ αγωνίζεσαι για απο κατάσταση της δημοκρατίας..Ενώ Πασόκος το κάνεί πολύ ευχαρίστως και διαρκώς,ψάχνεις φαντάσματα και κάνει μπανιστήρι στη ζωή σου ανεξέλεγκτη η πράσινη διαστροφή.ο αριθμός των συλλήψεων ακόμα και επειδή κάποιος μπορεί να μασάει στραβά τσίχλα,έχει χαθεί(βρε μήπως λεφτά υπάρχουν για να μπουζουριάσουν όλους όσους δεν ψηφιζουν πασόκ για να ξαναβγούν?).Το θέμα είναι σε ενοχλεί?Σε χτυπάει? σε εξευτελίζει?σε συλλαμβάνει?σε προσαγάγει?Σε φακελώνει?Σε παρακολουθει?Δεν σε αφήνει να φοράς οτι θες?και να ακούς ότι μουσική γουστάρεις?Άρα τι σε νοιάζει αν είναι βασιλικός η αν πιστεύει στον Κόναν τον βαρβαρο?Δικό του θέμα είναι αν θέλει το λήγει και προχωράει αν θέλει ντυνεται και σταχτοπούτα και περιμένει τον πρίγκηπα του παραμυθιού..Με κατι τέτοιες βλακείες αναλώθηκε ειδικά η αριστερά και δεν είδε "τις ζωές των άλλων" που λαμβάνουν χώρα και στην πατρίδα μας τα τελευταία δυο χρόνια..

          • ΠΗΛΕΑΣ avatar
            ΠΗΛΕΑΣ @ Ignoramus 30/11/2011 23:42:07

            Περίεργο δεν είναι; Όταν, μάλιστα, την ίδια ώρα, το να εγκωμιάζεις το ΚΚΕ είναι επιτρεπτό, έως και ζητούμενο, αν και αποδείχθηκε πιό καταστροφικό για τη χώρα μας. Η αλήθεια, όμως, είναι ότι, αυτό είναι μέρος του συστήματος, εκ των χρησίμων...

          • Ανώνυμος avatar
            Ανώνυμος @ ΠΗΛΕΑΣ 01/12/2011 17:59:55

            @ignoramus

            Σε μία δημοκρατία, για την οποία τόσο πολύ κόπτεσαι, η μειοψηφία (βασιλόφρονες) μπορεί να εκφράζει τις απόψεις της. Υπάρχει κανένας νόμος που να μου απαγορεύει να είμαι βασιλόφρων; Το ότι εσύ αποκαλείς την μειοψηφία " ανεγκέφαλους", δείχνει το ήθος των δημοκρατικών (my ass) πεποιθήσεών σου και ασφαλώς το μέγεθος και βάρος του δικού σου εγκεφάλου.

          • Γιωργης avatar
            Γιωργης @ Ignoramus 05/12/2011 21:31:03

            Ποιους πεσόντες της χούντας.Αν αναφερεσε στην Κύπρο τότε θα πρέπει να ξέρεις ότι οι ηγήτορες της χούντας ήταν ριψασπιδες

    • Μάρκος avatar
      Μάρκος @ Ignoramus 30/11/2011 13:00:14

      Θέλεις δήλωση νομιμοφροσύνης ρε δημοκράταρε;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ignoramus 30/11/2011 13:20:52

      Οι θαυμαστές και υμνητές του σταλινισμού, του μαοϊσμού, των γκουλάγκ, των ψυχιατρείων μπορούν να συγκριθούν μόνο με τους θαυμαστές και υμνητές του Άουσβιτς και του Νταχάου. Και δεν έχετε βγει να πείτε μία, έστω, κουβέντα μεταμέλειας. Αντ' αυτού, έχετε αυτοαναγορευθεί σε τιμητές των πάντων και κριτές της οικουμένης. Βουλώστε το, επιτέλους, γιατί υπάρχουν πολλά, πάρα πολλά ράμματα για τη γούνα σας.
      Και για να έρθουμε στα καθ' ημάς, όσα εγκλήματα διέπραξαν οι γονείς, παππούδες και ομοϊδεάτες σας και στην Κατοχή και στον Εμφύλιο, στο όνομα της "λαοκρατίας", κάποια στιγμή θα πρέπει να σας τα τρίψει στη μούρη ο ελληνικός λαός.
      Και κάνει πολύ άσχημα η Εκκλησία της Ελλάδος που κλείνει τα μάτια και δεν ανακηρύσσει μάρτυρες της πίστης όσους κληρικούς σφαγιάστηκαν από τους ψυχανώμαλους κομμουνιστές την περίοδο αυτή, με πρώτο τον π. Γεώργιο Σκρέκα από τα Τρίκαλα που τον σταύρωσαν ανήμερα τη Μεγάλη Παρασκευή!
      Προσωπικά, έχω κατά νου να στείλω επιστολή στον επόμενο μητροπολίτη Τρίκκης (ο τωρινός είναι ανθρωπάκι...) και να τον καλέσω να κινήσει τις διαδικασίες αγιοκατάταξης του μακαριστού π. Γεωργίου.
      Ο,τι έκαναν οι Ρώσοι ομόδοξοι αδελφοί μας πρέπει να το κάνουμε και εμείς. Αρκετά με την κομμουνιστική παράνοια στην Ελλάδα εδώ και έναν αιώνα.

      • TIR DRIVER avatar
        TIR DRIVER @ ΒΙΣ 30/11/2011 20:16:33

        +100000000000....ΚΑΙ ΒΑΛΕ........

    • Δημήτρουλας avatar
      Δημήτρουλας @ Ignoramus 30/11/2011 14:13:38

      Ignoramus μαλλον ΔΕΝ καταλαβες στο τελος το ΥΓ. Πιθανολογω οτι δεν εχεις την δυνατοτητα. Κριμα ! εισαι οντως αδαης.

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Ignoramus 30/11/2011 14:20:47

      Ελα ντε...διάβασα ολόκληρο το άρθρο, αλλά μία απορία μου μένει... Γιατί το παιδί τραγούδησε το ύμνο της χούντας; Θα μας απαντήσει;

      • lampros avatar
        lampros @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 30/11/2011 20:29:59

        Γιατί έτσι γούσταρε, εμάς τι μας νοιάζει; Μπορεί να είναι από καραδεξιά οικογένεια, μπορεί να γουστάρει και καλά να το παίζει "αντικομμουνιστής καραχουντικός" όπως άλλοι στην ηλικία του το παίζουν χέβυ μεταλάδες, ανάρχες, κλπ. Και στη σχολή ευελπίδων είναι, δεν είναι στα κεντρικά γραφεία του ΚΚΕ, να πείς ότι δεν περιμένεις κάτι τέτοιο.

        Αυτός είναι το προβλημά μας, ένας άσχετος στην ευελπίδων, ή η ΚΑΡΑΧΟΥΝΤΑ που έχουμε πάνω απ' τα κεφάλια μας, με μη εκλεγεμένο πρωθυπουργό, μνημόνια και δεν συμμαζεύεται;

        Απλά επειδή την πέσανε στην παρέλαση κάποιοι στον Παπούλια, προσπαθούν να τους περάσουν τώρα όλους για χουντικούς, ότι και καλά δηλαδή ο απλός κόσμος δεν έχει πρόβλημα με τα μνημόνια και την κυβερνηση, μονο οι ακροδεξιοί και οι ακροαριστεροί...

        Και ποιός,ο Ψυχάρης του ΒΗΜΑΤΟΣ και του Λαμπρακέικου...

        Ρε άντε από δω ρε σείς...

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 30/11/2011 23:44:33

        Αμα τραγούδαγε την pantiera rossa θα ήταν απλώς "ατακτούλης". Έ;

    • BlueSky avatar
      BlueSky @ Ignoramus 30/11/2011 14:39:29

      @Ignoramus: Αναγνώστη, πρώτα πρέπει να διαβάσεις καλά το κείμενο του Συνταγματάρχου (για τον οποίο, όπως και ο Ταξίαρχος αδερφός του, όταν υπηρετούσε στο Στράτευμα, η φήμη του ήταν τουλάχιστον εξαιρετική, σχετικά με την πορεία του, τις γνώσεις, το εξαιρετικό του χαρακτήρα του και όλα αυτά από μαρτυρίες απλών στρατιωτών και όχι από συναδέλφους του), να το εμπεδώσεις, να καταλάβεις το νοημά του και μετά να βγάλεις συμπεράσματα. Έτσι, τουλάχιστον, εάν δε το κάνεις, δηλ να το καταλάβεις, θα κερδίσεις επάξια τον τίτλο του αδαούς, όπως φαίνεσαι να λες. Συμπερασματικά, εάν δεν μπορέσεις μετά από όλα τα παραπάνω να μεταλλαχθείς σε μη αδαή, μη γίνεσαι τουλάχιστον κομπλεξικό αριστεροφασιστικό υπόθεμα....... Και ο νοών νοείτο......................

    • Ίων και Ελευθέριος avatar
      Ίων και Ελευθέριος @ Ignoramus 30/11/2011 15:05:03

      Εσύ Ignoramus θα μας πεις τι είσαι; Έχεις να μας δώσεις κανένα επικυρωμένο πιστοποιητικό δημοκρατικών φρονημάτων; (με πορτοκαλοπιπεροπράσινη στρογγυλή σφραγίδα εννοείται, μόνο αυτή πιάνει)

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Ignoramus 30/11/2011 22:47:15

      Έχεις χολη ρε φίλε...

  2. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 30/11/2011 12:28:36

    Μπάβο σας κύριε Αναστάσιε Φαραντάτο.

  3. Enzo avatar
    Enzo 30/11/2011 12:29:44

    Aντε τωρα να συγκρινεις αυτη την Καθαροαιμη Ελληνικη Οικογενεια με τους σημερινους κατσαπλιαδες και τα τζακια που μας κυβερνουν.
    Μερα με την νυχτα.

  4. manos avatar
    manos 30/11/2011 12:30:37

    Καλά όλα αυτά που λες. Αλλά δεν μας λες για το ψητό.
    Τελικά το "επεισόδιο" εκείνο έχει βάση? Εγινε πραγματικά κάτι όπως αυτό που διέρευσε στα ΜΜΕ?
    Γιατί φίλε μου αν πραγματικά η σχολή έγινε φασιστική καμεράτα, τότε είμαστε για κλάματα.
    Εχει ξεφτιλιστεί το στράτευμα και το πολίτευμα.
    Για τον βίο της οικογένειάς σας δεν έχω καμμία αμφιβολία και μπράβο σας. Αλλά αρκεί μια ατυχής στιγμή για να στιγματίσει μια ολόκληρη ζωή.

    • juliet avatar
      juliet @ manos 30/11/2011 14:58:53

      Μάνο,χαιρετώ αρχικά τον ρωτάς αν η ''σχολή έγινε φασιστική καμεράτα'',ναι; Εδώ η Πατρίδα οδηγείται σε πλήρη ισοπέδωση ,ξεπεσμό και υποδούλωση .Οι καταστάσεις αυτές να ξέρει ότι όδηγούν κάποιους σε κάποια άλλα ακραία γεγονότα.Είναι η φύση του ανθρώπου να αμύνεται και αν θεωρήσει ότι ο πόλεμος είναι η λύση θα το πράξει.Αλλά ,φίλε μου,αυτό γίνεται απ΄ανθρώπους που έχουνε ιδανικά και μάλιστα η ΤΙΜΗ της ΠΑΤΡΙΔΑΣ είναι ΘΡΗΣΚΕΙΑ. Οσο για τις ατυχείς στιγμές ,είναι και αυτό .....ένα δείγμα ότι δεν μπορούμε να είμαστε το πετροβολούμε στη πρώτη ευκαιρία ,ενώ δεχόμαστε πολλά άλλα . Μάνο,συγγνώμη, αλλά αυτές οι στιγμές είναι κρίσιμες και αυτοί που δίνουν τη ψυχή τους για την τιμή της Ελλάδας μας ,πρέπει να μην απολογούνται!

      • manos avatar
        manos @ juliet 30/11/2011 15:30:41

        Juliet, Θέλω πρώτα να μάθω τι πραγματικά έγινε εκεί μέσα. Μπορεί άλλα να λεν οι δημοσιοκάφροι και άλλα η οικογένεια. Για την τιμή της πατρίδας το δέχομαι και ειδικά από τη στιγμή που ζούμε αυτό το θέατρο του παραλόγου. Αλλά για μένα δεν είναι τιμή να τραγουδάς ένα ύμνο, έχοντας διώξει τους αλλοδαπούς, και κάνοντας καψόνι σε 18χρονα. Τιμή για μένα θα ήταν αυτός ο νέος να πάει ένστολος και να μοιράσει τροφή στους άστεγους. Να έρθει μαζί μας και να πλακωθεί με τους μπάτσους σε πορεία. Να αντισταθεί στην χούντα των πασόκων. Τιμή τέλος θα ήταν, να τραγουδήσει τον όποιο ύμνο, μπροστά σε όλη την σχολή χωρίς να νοιάζεται περί αλλοδαπών, αλλόθρησκων ή Κυπρίων φοιτητών. Κλείνοντας θέλω να πω ότι τιμή αξιζει σε όλους εμάς που κάθε μέρα αντιστεκόμαστε στην χούντα των πασόκων και των νεοταξιτών. Σ'ευχαριστώ για το σχόλιό σου. Δεν είναι δεδομένο ότι πρέπει να συμφωνούμε σε όλα. Με όλη μου την εκτίμηση.

        • Γιώργος avatar
          Γιώργος @ manos 30/11/2011 22:51:28

          Λοιπόν επειδή δεν έχει ιδέα τι σημαίνει σχολή στρατιωτική και ίσως νομίζεις ότι είναι σαν τα πανεπιστήμια όπου ο καθένας κάνει ότο του κατέβει θα σου πω ότι δεν έγινε.

    • προβοκατορας avatar
      προβοκατορας @ manos 30/11/2011 20:17:06

      ε δεν καταλαβες κι εσυ? ειχε τοση βαση οσο το σκανδαλο του Βατοπεδιου

  5. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 30/11/2011 12:31:05

    Τάσσο,''Ου δύναται πόλις κρυβήναι επάνω όρους κειμένη"!Βάλλεται όμως κακοηθώς διότι σόι πάει η Αξία!Κουράγιο στον νεαρό,άρχισε δύσκολα και δεν ξέρω αν άξιζε τον κόπο!!!

  6. Jack TR avatar
    Jack TR 30/11/2011 12:38:27

    Ignoramus : πες εσύ πρώτα τι είσαι ??? και τι θα πεί "χουντόφρονας" ?? πέρασαν 37 ετη, αυτοί πέθαναν (στη φυλακή.......)

    Πολύ σωστή ενέργεια η απάντηση, δίνει την σωστή διάσταση του θέματος και κυρίως δείχνει την ποιότητα των παιδιών (19.600 μόρια στις Πανελλαδικές !!!!)

    • ΕΛΛΗΝ avatar
      ΕΛΛΗΝ @ Jack TR 30/11/2011 13:05:29

      .....................''αυτοί πέθαναν (στη φυλακή…….)............''

      Και ΠΑΜΠΤΩΧΟΙ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Τη στιγμή που μπορούσαν να πάρουν όλο τον χρυσό και να την κάνουν κατα Λατινική μεριά.

      Ο ποιό πλούσιος ο Πατακός με μια γκαρσονιέρα 40 τ.μ ζωή νάχει...........

      Της Δέσποινας το ενοίκιο το πλήρωνε ο Βότσης (δημοσιογράφος Ελευθεροτυπίας) κατα δήλωσή του.

      • juliet avatar
        juliet @ ΕΛΛΗΝ 30/11/2011 15:09:09

        Πριν από ένα χρόνο είχε ένα οικόπεδο, ο Παττακός ,σ΄ένα συνεταιρισμό και πήγε να το πουλήσει 20000 για να ζήσει.Η συνοικία που διέμενε Κυψέλη!Τα βόρεια ανακαλύφτηκαν από τους σοσιαλιστές ,γιατί και εδώ παλιά βόσκανε πρόβατα,έτσι για να μην ξεχνάμε ..... Από την πολιτεία θεωρείται νεκρός και η γυναίκα του παίρνει σύνταξη χηρείας!ενώ οι ''σοσιαλιστές'' σωτήρες ,ένα δωράκι δεν είναι και σπουδαίο....και μέτα στο ευρωπαΐκό δικαστήριο για καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.Τώρα κάποιοι'' δημοκράτες'' μπορεί να με πούνε και χουντικιά,ξέρετε η στάμπα είναι εύκολη .

      • τομ avatar
        τομ @ ΕΛΛΗΝ 05/12/2011 16:11:04

        Μηπως ξέρεις που τη βρήκε τη βίλλα στο Λαγονήσι ο Παπ; Η τι έγινε με τα αμερικανικά κουτιά με όπλα πού ανοιγαν στην επιστρατευση καί είχαν μέσα πέτρες γιατι τα είχαν πουλήσει στη αφρική;

        • Λιοφάγος avatar
          Λιοφάγος @ τομ 07/12/2011 02:41:04

          Η βίλα στο Λαγονήσι ήταν του Ωνάση. Ο "παπ" τυπικά την νοίκιαζε.

  7. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 30/11/2011 12:41:47

    Δυστυχώς χίλια σωστά μπορεί να έχει κάποιος στη ζωή του και για ένα λάθος να παει μέχρι και μέσα.

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 30/11/2011 16:26:24

      Ενώ για χίλια λάθη και ένα σωστό "παίζεις" την κυβέρνηση.

  8. BLUE BLACK avatar
    BLUE BLACK 30/11/2011 12:42:17

    ΦΙΛΕ manos ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΕΡΑΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΣΟΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΩΝ ΤΟΥΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΣΤΙΓΜΑΤΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΤΙΤΛΟΣ ΤΙΜΗΣ.

    • manos avatar
      manos @ BLUE BLACK 30/11/2011 12:57:57

      Blue Black,

      Το ξέρω ότι οι πασόκοι αποτελούν το χειρότερο είδος φασισμού. Δεν χρειάζεται όμως κάποιοι άνθρωποι όπως ο αρθρογράφος και η οικογένειά του, να δίνουν τροφή για σχολιασμούς σε αυτά τα κοράκια.

  9. Ignoramus avatar
    Ignoramus 30/11/2011 12:44:50

    ποιος ειναι πιο γενναιος; αυτος που σε εποχη διμοκρατιας δηλωνει χουντικος χωρις καμια συνεπεια η αυτος που σε χουντα διλωνει κομουνιστης με ολες τις συνεπιες;

    • Jack TR avatar
      Jack TR @ Ignoramus 30/11/2011 12:57:13

      Κανείς δεν δήλωσε "χουντικός" !!! προβάλλεις φόβους που υπάρχουν στη φαντασία σου !!!
      Κάθε ολοκληρωτικό σύστημα ειναι κακό : ειτε το δικό σου (?) κομμουνισμός, είτε άλλα (φασισμός).....
      Ερωτώ : στην Ελλάδα σήμερα τι έχουμε ?????? δημοκρατία ???? ή ολοκληρωτικό καθεστώς πρωθυπουργικής μοναρχίας, με διορισμένο πρωθυπουργό και τα ΜΜΕ εργαλεία πρόκλησης ΦΟΒΟΥ, ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑΣ στο λαό ???

    • Tassos avatar
      Tassos @ Ignoramus 30/11/2011 12:59:01

      Ιδια φάρα είναι. Χειρότερα βέβαια τράβηξαν οι αντιφρονούντες στην Σ. Ενωση. Πνιγμένος στο αίμα είναι ο κάθε ολοκληρωτισμός.

    • Κώστας Σταματάκης avatar
      Κώστας Σταματάκης @ Ignoramus 30/11/2011 13:10:35

      Πολύ ωραία ερώτηση και κρίνεται εκ του αποτελέσματος, μερικά παραδείγματα:

      -Μαρία Δαμανάκη, Χημικός Μηχανικός ΕΜΠ , ασκεί ένα πολύ προσοδοφόρο επάγγελμα, του επαγγελματία πολιτικού, έμπορου ελπίδων και οραμάτων με πολύ μεγάλο μισθό με άνετη και καλή ζωή. Συνάδελφοι της και συμμαθητές της, πολλοί λόγο της κρίσης έχουν χάσει και τις δουλειές τους, ποτέ δεν απέκτησαν τα πλούτη και τις ανέσεις της, στον επαγγελματικό τους βίο.

      -Χρήστος Παπουτσής, παρομοίως.

      -Νίκος Χριστοδουλάκης, παρομοίως.

      -Στέφανος Τζουμάκας, παρομοίως.

      -Κώστας Λαλιώτης,

      _Μπίτσης, Ανδρουλάκης κλπ κλπ

    • Ίων και Ελευθέριος avatar
      Ίων και Ελευθέριος @ Ignoramus 30/11/2011 15:19:11

      Καταρχήν γενναίος είναι αυτός που σε καιρούς μεσαιωνικού σκοταδισμού, έκανε τον κόπο να μάθει σωστά ελληνικά (το οποίο το καταντήσατε ποινική πράξη). Κατά τα άλλα, άλλο κομμουνιστής και άλλο κομπλεξικός και ασπόνδυλος άπατρις . Υπάρχει διαφορά. Κι αν δεν είσαι σε θέση να αξιολογήσεις και να ιεραρχήσεις τις αξίες της κοινότητας στην οποία ζεις, οι οποίες είναι άμεση συνάρτηση των εθνικών χαρακτηριστικών της, δεν είσαι σε θέση να μιλάς και για κοινοτισμό (κομμουνισμό ή σοσιαλισμό). Άρα ούτε αυτό είσαι, για να μην τρέφεις ψευδαισθήσεις στο λέω, με όλο τον σεβασμό..

    • προβοκατορας avatar
      προβοκατορας @ Ignoramus 30/11/2011 20:28:43

      εννοειται αυτος που σε εποχη ''δημοκρατιας'' δηλωνει χουντικος, γιατι στη ''δημοκρατια'' μπορει α)να σε κιτρινισουν φυλλαδες και καναλια με αποτελεσμα να χασεις δουλεια(εισοδημα) και να πεθανεις β)μπορει να σε αναγνωρισουν ''δημοκρατες'' στο δρομο και να σε ανοιξουν το κεφαλι με αποτελεσμα να μην προλαβεις να πας νοσοκομειο λογω απεργειας του Ε.Σ.Υ. και να πεθανεις γ)μπορει να σε στοχοποιησουν ''δημοκρατικα'' καναλια και να σου κανει επισκεψει η σεχτα ή τα παιδια με τις κατσαρολες και να πεθανεις.
      Αντιθετα αν δηλωσεις δημοκρατης σε περιοδο χουντας στη χειροτερη θα βρεθεις σε καποιο ξερονησι με συντροφους σου(εναλλακτικος τουρισμος που τοσο πολυ αγαπας) εχοντας εξασφαλισμενο φαγητο και νερο και θα ανακαλυψεις αλλες πτυχες του εαυτου σου(ζωγραφικη, ποιηση) με αποτελεσμα να γινεις γνωστος και διασημος οταν η χουντα φυγει και στην καλυτερη, αν το φυσας το χρημα, να βρεθεις στο εξωτερικο(ευρωοη, αμερικη) και να κανεις αντισταση απο εκει. θα σου περνουν συνεντευξεις οι εκει συντροφοι σου και που ξερεις , οταν η χουντα πεσει μπορει να γινεις και πρωθυπουργος

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Ignoramus 30/11/2011 21:47:01

      Τον βρηκα τον κλεφτη μαγκες!
      Ρε Ignoramus,γιατι πηρες τα γιωτα του "Ανωνημος Ελληνας"
      και τα αλλαξες με τα ητα σου?Σε καταγγελω βρε αθεοφοβε,
      στην interpol της ορθογραφιας.Τα καημενα τα φωνηεντα!

  10. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 30/11/2011 12:56:04

    Πιο γενναίος είναι αυτός που σε εποχή χούντας και απόλυτης σήψης, θυμίζει ότι υπεράνω όλων η πατρίδα και η πίστη : ειδικά σε εποχή που κυριαρχούν οι άθεοι υλιστές και οι διεφθαρμένοι μέχρι το μεδούλι πισωγλέντηδες που το παίζουν και αριστεροί του κ...ου ή δεξιοί του Κολονακίου...

  11. Μάρκος avatar
    Μάρκος 30/11/2011 13:02:37

    Ας ρωτήσουν τον Απόστολο Κακλαμάνη, που ως νεολαίος της ΕΔΗΝ, συνδιαλεγόταν με τη Χούντα, να τους πει ποιοι είναι οι Χουντικοί και ποιοι δεν είναι. Άντε επιτέλους με την παραμύθα σας...

  12. Lampros avatar
    Lampros 30/11/2011 13:04:18

    εγω προσωπικά δεν πρόκεται να καταδικάσω το παιδί αυτό στην συνειδησή μου, μόνο απο όσα θέλουν να μου παρουσιάσουν τα -αποδεδειγμενα- χουντικά στην νοοτροπία ΜΜΕ.
    Η ποιότητα των ανθρώπων φαινεται, και επίσεις φαινεται το απύθμενο μίσος των Δημοσιοκάφρων να βάλουν χερι στον χωρο του Στρατού. Ξέρουν φαινεται καλύτερα απο εμάς ιστορία, και πως ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΑΝΤΑΡΟΣ ή Αξιωματικός ειναι η τελευταια αλλα πιο σκληρη γραμμή αμυνας για την Ελλάδα. πανω απο αυτους πρέπει να περάσουν τελικά για να πάρουν αυτά που πραγματικά θέλουν.

    • Ignoramus avatar
      Ignoramus @ Lampros 30/11/2011 13:05:36

      οπως τοτε με την κυπρο;

      • yt36 avatar
        yt36 @ Ignoramus 30/11/2011 13:07:50

        Όχι, όπως τότε με την Μακεδονία, κάποτε την δεκαετία του '40...

        Ή όπως σήμερα με την Ελλάδα...Ολόκληρη...

      • Lampros avatar
        Lampros @ Ignoramus 30/11/2011 13:18:27

        ναι, κάπως έτσι. Ρωτα να μαθεις για τον ρόλο των φανταρων στο Νησί, και των αξιωματικών τους, όπως και των πιλοτων των Phantoms. Ίσως και να καταλάβεις τι εννοώ.

      • Ανωνημος Ελληνας avatar
        Ανωνημος Ελληνας @ Ignoramus 30/11/2011 13:23:37

        Μην μιλας για πραγματα που δεν γνωριζεις Δεν καταλαβαινω κανενας εδω δεν ειναι υπερ της τοτε χουντας Κι κανενας ομως δεν ειναι διτεθυμενος να καταδικαση τον γραφωντα με μονο στοιχιο αυτα που γραψαν οι δημοσιογραφοι ... Συμβουλη σε περιοδους σαν κι αυτη που ζουμε με "ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΕΣ" δημοκρατιες (;;;;) κανεις πρεπει να ειναι ποοοοολυ προσεκτικος, αν πραγματικα ειναι Δημοκρατης Πατριωτης κι οχι γιαλιατζη κρυφοοο..δεν ξερω τι

  13. yt36 avatar
    yt36 30/11/2011 13:06:20

    Εμ φυσικά.. Έπρεπε να υποστηρίζει τον βελουχιώτη και τον εαμ, για να πούνε μπράβο το παιδί που εκφράζει τα πιστεύω του (αυτά που αρέσουν στην αδαή κοινωνία βεβαίως βεβαίως)... Να μην πω ότι αύριο μεθαύριο θα γινόταν και πολιτικός.

    Τώρα έβαλε στο στόμα του τον "ακατανόμαστο", τον υπεύθυνο για όλα τα δεινά της χώρας, τον δολοφόνο χιλιάδων ελλήνων...(κάτσε,αυτό δεν έγινε το '45..χμ μπερδεύομαι).

    Το μόνο κακό στην όλη υπόθεση είναι ότι δόθηκε πάτημα στα φασιστοειδή ΜΜΕ και στο..ΚΚΕ; Σε ποιο; Στο ΚΚΕ... Που εδώ ταιριάζει απόλυτα το "είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα"...

    Άντε να καταστραφούμε, μπας και από τις στάχτες μας προκύψει μια κοινωνία με περισσότερο μυαλό και πάνω απ'όλα "δίκαιη".

  14. Ignoramus avatar
    Ignoramus 30/11/2011 13:21:02

    οι φανταροι δεν εκαναν τα 2 πραξικοπηματα φιλαρακο. καποιοι προην ευελπιδες τα εκαναν και χασαμε την κυπρο.

    • Lampros avatar
      Lampros @ Ignoramus 30/11/2011 13:42:39

      Τα υπεραπλουστεύεις και το ξέρεις.

    • lambros avatar
      lambros @ Ignoramus 30/11/2011 17:56:03

      Eisai entelos anistoritos alla tha elega kai elafros kolimenos, dystyxos gia sena...

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Ignoramus 30/11/2011 22:55:33

      Να διαβάσεις κανά βιβλίο να δεις πως χάσαμε την Κύπρο κύριε άσχετε και πολυλογά!

  15. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 30/11/2011 13:23:24

    To KKE κανονικά, με αυτά που υποστηρίζει, θα έπρεπε σε μία δημοκρατική κοινωνία να είχε τεθεί ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ.
    Εδώ τους επιτρέπουν να έχουν λόγο, να κλείνουν δρόμους, η σπιθαμιαία ξινή ηγέτις του να αναγορεύεται σε παράγοντα της πολιτικής ζωής και να πουλάνε κουπόνια χωρίς αποδείξεις έξω από το μετρό, φοροδιαφεύγοντας ξεδιάντροπα.

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ ΒΙΣ 30/11/2011 13:33:26

      ΒΙΣ μεταξύ κατεργαρέων ειλικρίνεια, και όπου κατεργάρης βάλε κόμματα. Γιατί και τα μεγάλα κόμματα δεν έχουν καθαρή τη φωλιά τους, έτσι;

    • Bodinus1576 avatar
      Bodinus1576 @ ΒΙΣ 30/11/2011 13:48:19

      Βις,
      μην το ψάχνεις. Εσύ ξεκινάς με το δεδομένο να κάνεις διάλογο, ενώ αυτοί θέλουν να διατηρήσουν τα κεκτημένα τους, δηλ. να δουλεύουμε εμείς, για να σιτίζονται οι "αγωνιστές τουΠολυτεχνείου". Για το διδακτορικό του Δρούτσα γιατί δεν ζητάνε ξεκάθαρη δήλωση αν το έκανε ή όχι (πρόκειται για ΥπΕξ. μην το ξεχνάμε); Για τη μυστική διπλωματία ΓΑΠ με Στρος-Καν και Ερντογάν γιατί δεν ζητάνε ξεκάθαρη τοποθέτηση; Του Παπακωσταντίνου γιατί δεν του ζητάνε να κάνει ξεκάθαρη δήλωση ότι είναι αποτυχημένος, αφού πήρε νέα μέτρα; Αλλά όταν κάθεσαι (όχι εσύ, αλλά μια ολόκληρη παράταξη) να απολογείσαι στον κάθε διεστραμένο κηφήνα, που δεν θεωρεί ότι είναι πρόβλημα να σε σφάζουνε έξω από το σπίτι σου για μία φωτογραφική μηχανή, αλλά είναι πρόβλημα να μην γουστάρεις το Πολυτεχνείο καλά μας κάνουνε.

      Και κάτι τελευταίο προς τους ιδεολόγους της γενιάς του Πολυτεχνείου: Αφού καταδέχονται να τους εκπροσωπούνε η Δαμανάκη με τον Παπουτσή δεν τους φταίει κανείς που στα μάτια πολλών η ιδεολογία τους είναι από ξεφτισμένη έως διεφθαρμένη

  16. apis22 avatar
    apis22 30/11/2011 13:33:55

    Τα συγχαρητήρια μου στην οικογένεια Φαραντάτου. Καλή συνέχεια στον Εύελπι Φαραντάτο που μας έκανε περήφανους στην πρόσφατη παρέλαση στη Θεσαλονίκης. Παρεπιπτόντως ο "Επώνυμος" πού χάθηκε;

  17. Νικος avatar
    Νικος 30/11/2011 13:35:22

    Μπράβο στην οικογένεια! ΝΜ έφεδρος λοχαγός κ οχι ριψασπης όπως τα φρούτα δημοσιογράφοι

  18. ΙΩΝΑΣ2 avatar
    ΙΩΝΑΣ2 30/11/2011 13:37:31

    Αγαπητε κυριε Καλα κανετε και υπερασπιζεστε την οικογενεια σας αλλα...τιμιωτερον και σεμνοτερον εστι η πατρις. Το παιδι αυτο σαν μελλοντα αξιωματικο επρεπε να τον νουθετισεται οτι πρωταρχικο του καθηκον ειναι η υπερασπιση της εδαφικης ακεραιοτητας της Χωρας και η τηρηση του Συνταγματος των Ελληνων και οχι του Συνταγματος των Ευελπιδων. Αν εισαι πολιτης εχεις δικαιωμα δημοσια 'η ιδιωτικα να καταφερνεσαι ακομα και εναντιον του Συνταγματος. Σαν στρατιωτικος εχεις υποχρεωση συμφωνεις 'η οχι με το Συνταγμα της Χωρας να το υπερασπιστεις ακομα και με την ζωη σου. Αν λοιπον υμνεις -εστω και για πλακα- αυτους που κατελυσαν το Συνταγμα της Χωρας και εσσωρευσαν τοσα δεινα τραγουδωντας τον υμνο της Χουντας τοτε επιεικως δεν εχεις αντιληφθει τον ρολο σου σαν μελλοντα Αξιωματικο 'η δεν σου εδωσαν να τον καταλαβεις η οικογενεια σου και το περιβαλλον της Σχολης που φοιτας. Αν απ' την αλλη μερια το παιζεις τσαμπουκας και εκδηλωνεις τα χουντικα σου συναισθηματα δημοσιως τοτε μην ζητας καμια επιεικια και δεξου τις αποφασειςτου αρμοδιου Πειθαρχικου Συμβουλιου.

    • nomikos avatar
      nomikos @ ΙΩΝΑΣ2 01/12/2011 01:36:45

      To σύνταγμα που ὐπερασπίζεσαι, κύριε Ιωνα 2 , σε σχέση με την πράξη του ευέλπιδος, λέει πουθενά ότι ο πρόεδρος της δημοκρατίας διορίζει, όταν παραιτείται ο πρωθυπουργός του πλειοψηφήσαντος κόμματος, μη εκλεγμένο πρωθυπουργό που δεν έχει καμμιά σχέση με τη βουλή, με τα πολιτικά κόμματα ή... με την πολιτική; Λέει το σύνταγμα ότι μπορεί να του δώσει εντολή να σχηματίσει κυβέρνηση η οποία μάλιστα να κυβερνά για αόριστο χρόνο, ΧΩΡΙΣ να είναι μεταβατική και χωρίς να δεσμεύεται ως προς το χρόνο ενέργειας νέων εκλογών; Λέει το σύνταγμα πουθενά ότι μια τέτοιαδιορισμένη απότον πρόεδρο της Δημοκρατία κυβέρνηση Παπαδήμου, έστω κι αν απολαμβάνει της εμπιστοσύνης της παρούσης βουλής (που εξελέγη όμως με άλλη λαϊκή εντολή) μπορεί να υπογράφει εκχωρητικές της λαϊκής κυριαρχίας διεθνείς συνθήκες που δεσμεύουν τη χώρα τουλάχιστον για μια δεκαετία υπέρ ξένων δανείων δυνάμεων, να επιβάλει βαρειά φοροεισπραχτικά μέτρα και προϋπολογισμούς σε βάρος του λαού για το επόμενο έτος (!), να ασκεί ουσιώδη οικονομική και εθνική πολιτική, να υποχωρεί στο όνομα των Σκοπίων, να έρχεται σε διαπραγματεύσεις με τους Τούρκους για τη μειονότητα στη Θράκη για τα πετρέλαια ή την ΑΟΖ στο Αιγαίο; λέει τέτοια πράγματα το Σύντταγμα, για να υποχρεούται να τηρήσει και ο συγκεκριμένος εύελπις; Aς τητήσουν πρώτοι το ελληνικό Σύνταγμα οι πολιτικοί που υπερασπίζεσαι και η Βουλή τους που το έχουν ευτελίσει, και μετά να ζητάς την εφαρμογή του από τον εύελπι, που στο κάτω-κάτω απλώς τους ειρωνεύτηκε με ένα τραγουδάκι....

  19. ΜΑΝΗ avatar
    ΜΑΝΗ 30/11/2011 13:46:50

    ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ ΑΣΧΕΤΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΦΡΟΝΗΜΑΤΩΝ. ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ Ο ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ? ΤΙ ΠΙΟ ΦΥΣΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ, ΦΥΓΟΣΤΡΑΤΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ, ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΤΡΕΛΛΟΧΑΡΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟ, ΝΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝ ΤΗ ΡΑΧΟΚΟΚΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΤΗΝ Σ.Σ.Ε.? ΠΩΣ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ ΟΙ ΘΑΜΩΝΕΣ ΤΩΝ ΚΑΦΕ ΣΤΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΥΣΟΥΝ ΤΟ ΑΠΥΘΜΕΝΟ ΚΟΜΠΛΕΞ ΤΟΥΣ? ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΣΥΡΡΑΞΗ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΡΑΒΕΣΤΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΜΕ ΠΑΜΠΕΡΣ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ "ΧΟΥΝΤΑ" ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΛΑΜΟΓΙΑ, Ή ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ ΣΤΑ "ΘΥΜΑΤΑ" ΤΗΣ . ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΑ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΗ ΤΟΥ ΕΚΧΥΔΑΙΣΜΕΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΕ...ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!

  20. Νικος avatar
    Νικος 30/11/2011 13:47:32

    Το ΔΝΤ στην πατρίδα μας το έφερε σοσιαλιστής πασοκος ο GAP μη το ξεχνάτε!!!!!

  21. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 30/11/2011 13:55:37

    Το γεγονός και μόνο ότι , η ιστορία ξεκίνησε από τον ΔΟΛιο οργανισμό , πρέπει και τον πιο αθώο να τον κάνει πολύ καχύποπτο. Η ουσία βρίσκεται στην προσπάθεια να πληγεί στο στράτευμα και να απαξιωθούν όσοι υπηρετούν την Πατρίδα . Τώρα να μιλάνε για χούντα αυτοί που στηρίζουν τη μη εκλεγμένη κυβέρνηση με συμμετοχή ακροδεξιών , που ερμηνεύουν το σύνταγμα όπως τους συμφέρει , που στήριζαν την πιο άθλια, αυταρχική και δόλια κυβέρνηση ΓΑΠ που οδήγησε στο διασυρμό και στη φτώχεια τους πολίτες, που υπέγραψε συμφωνίες των οποίων το περιεχόμενο δεν γνωρίζουμε, πάει πολύ . Ακόμα και οι δικοί τους ανόητοι λιγόστεψαν , κάτι έπρεπε να παρουσιαστεί τώρα που το κόμμα καταρρέει και χρειάζεται κάτι για να ανασυνταχθεί. Και έσπευσε και ο Αβραμόπουλος να πλειοδοτήσει , πέφτοντας τόσο εύκολα στη παγίδα , μη τυχόν και δεν είναι αρεστός στον Ψυχάρη....Οσο για το συμβάν , ήδη πήρε το δρόμο της έρευνας και θα μάθουμε τι πραγματικά έγινε. Εγώ από τα γραφόμενα του κυρίου Συνταγματάρχη, αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι τόσο αυτός , όσο και η οικογένειά του , πάνω απ΄όλα , είναι Ελληνες με πίστη και αφοσίωση στη χώρα τους.

  22. Κ. Γιάννης avatar
    Κ. Γιάννης 30/11/2011 14:08:35

    Καλά όλα, αλλά τα πραγματικά γεγονότα δεν βλέπω να διαψεύδονται. Τραγούδησαν τον ύμνο της χούντας, ναι ή όχι; Έβγαλε ο εύελπις λόγο για τα γεγονότα του Πολυτεχνείου αμφισβητώντας την ιστορική πραγματικότητα, ναι ή όχι; Αν συνέβησαν αυτά, είναι επί της ουσίας αμφισβήτηση της ίδιας της δημοκρατίας μας, ναι ή όχι;;; 'Αλλη είναι η αποστολή του στρατού και όχι να παρεμβαίνει στα εσωτερικά τεκταινόμενα. Αυτό είναι δική μας (των πολιτών εννοώ) υπόθεση. Ας το καταλάβουν μια και καλή και ας αφιερωθούν στην υπεράσπιση της χώρας μας από εξωτερικές απειλές (όποιες και από όπου προέρχονται).

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ Κ. Γιάννης 01/12/2011 00:31:05

      Αμφισβήτησε την ιστορική πραγματικότητα έ; Ποιά, αυτή των βιβλίων του γυμνασίου, που γράφτηκε από πληρωμένους μυθιστοριογράφους του συστήματος, που μας έφερε εδώ, που είμαστε;
      Για, να δοκιμάσω την "ιστορική σου πραγματικότητα":

      1. Γιατί, αφού το κτίριο των Μηχανολόγων, όπου και η Δαμανάκη με τον σταθμό της των 30 βάττ, είναι σχεδόν κολλητά με το κτίριο της ΚΥΠ, όπου και οι πομποί παρεμβολών των μεγα-σταθμών του Παραπετάσματος, δεν "έσβησε" ο Ιωαννίδης τον σταθμό της από την πρώτη στιγμή;

      2. Γιατί δεν διακόπηκαν νερό και ηλεκτρικό στο ΕΜΠ;

      3. Γιατί δεν συνέλαβαν τους καταληψίες από την πρώτη νύχτα (είχαν μείνει το πολύ 100), όταν το είχαν κάνει επανηλλειμένως μέχρι τότε με πολύ περισσότερους (θυμάμαι τουλάχιστον 1000 άτομα τον Φεβ.1973).

      4. Και για τους βαθείς γνώστες: Γιατί ο Κυβερνητικός Επίτροπος του ΕΜΠ επέτρεψε, εκείνη την Τρίτη, 4 Συνελεύσεις σε ισάριθμες σχολές του, ενώ ρητά μέχρι τότε απαγόρευε άνω της μιάς;

      Η απάντηση, νυχτωμένε φίλε μου, βρίσκεται δυό μήνες πριν, στον "πόλεμο του Γιόμ Κιπούρ" μεταξύ Ισραήλ και Αιγύπτου και στους "Κανταφικούς" λοχαγούς της λέσχης της ΑΣΔΕΝ.
      Αλλά ΑΥΤΑ δεν περιμένεις να τα γράψουν τα σχολικά βιβλία, έ;

      ΥΓ: Να τον βάλουμε να τραγουδήσει τον ύμνο του Βελουχιώτη για να ανακουφιστείς; Εναλλακτικά: Δεν περνάς από κανένα καφενείο, της επαρχίας ειδικότερα, να δεις πόσες φορές θα ακούσεις το "μια χούντα τους χρειάζεται" για τους πολιτικούς μας; Νομίζεις, όσοι το λένε είναι χουντικοί;

  23. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 30/11/2011 14:13:53

    θολούρα... Δέν είναι "παιδί" ο κύριος, άντρας είναι και οι άντρες παίρνουν την ευθύνη των πράξεών τους, δέν κρύβονται πίσω απο θείους και γονείς. Το άν είναι απο ευγενές μεταλλο ή άν είναι αριστούχος και καλό παληκάρι, είναι πράγματα που ΔΕΝ λέμε στους άλλους, ιδίως δημόσια - ακόμα και σε γκομενίτσα να τα πείς θα σε ειρωνευτεί, πόσο μάλλον να τα μοστράρεις έξω σάν προίκα νυφιάτικη ! Στείλτε τον στο σπιτάκι του, δέν κάνει για τη δουλειά που του ανάθεσε η Πατρίδα του και - κυρίως - δέν έχει κάποιους γύρω του να τον συμβουλέψουν σωστά, να τον προσγειώσουν, να του διδάξουν σεμνότητα, σεβασμό. Πού ακούστηκε Εύελπις να βγάζει λόγους...

    • Δ.Χ. avatar
      Δ.Χ. @ τσώφλι πασατέμπου 30/11/2011 23:55:18

      Μάλλον.... γι αυτό είσαι "τσωφλι πασατεμπου" !!!

  24. TopGunZ avatar
    TopGunZ 30/11/2011 14:30:17

    Φαντάζομαι αστειεύεστε?

  25. kprotop avatar
    kprotop 30/11/2011 14:45:04

    Για εσένα μάλλον όλοι οι στρατιωτικοί είναι χουντικοί και φασίστες...

    • juliet avatar
      juliet @ kprotop 30/11/2011 15:13:52

      Μάλλον είναι πολίτης του κόσμου ...σοσιαλιστής .

  26. BlueSky avatar
    BlueSky 30/11/2011 14:46:30

    Συγχαρητήρια Αναστάσιε Φαραντάτε σε 'σένα, στον ΑΚΡΙΤΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ αδερφό σου και στους επίγονούς σας.

  27. giorgos avatar
    giorgos 30/11/2011 14:47:45

    Πρέπει να μάθουμε να σεβόμαστε τον άλλον και τις ιδέες του. Η ελευθερία είναι το ύψιστο αγαθό και μάνα της δημοκρατίας είσαι φασίστας αν απαγορεύεις σε κάποιον κάτι, αυτό γίνεται τώρα . Δικό του δικαίωμα να λεει οτι ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ

  28. ΤΖΙΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ avatar
    ΤΖΙΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 30/11/2011 15:12:18

    ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΦΑΡΑΝΤΑΤΟΥ: ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΕΧΩ ΣΟΚΑΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΩ ΠΡΩΤΑ, ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΤΙ ΑΠΛΟ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΣ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΚΑΤ'ΑΡΧΗΝ. Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΣΣΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΛΩΣ 'Η ΚΑΚΩΣ, ΛΟΓΩ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΓΡΑΦΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΘΕ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΤΑΞΗ ΔΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΗΣ -ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ- ΥΠΟΣΧΟΤΑΝ, ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΙΣ ΥΨΙΣΤΕΣ ΤΙΜΕΣ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΣΥΓΚΕΚΕΡΙΜΕΝΟ: ΔΚΤΕΣ ΜΟΝΑΔΩΝ, ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ, ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑΡΧΕΣ, ΔΚΤΕΣ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΩΝ-ΜΕΙΖΟΝΩΝ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΩΝ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΟΥ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥ ΕΝ ΣΤΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ. ΕΝΑΣ ΜΟΝΟ, Ο ΕΠΩΝΟΜΑΖΟΜΕΝΟΣ "ΘΕΟΣ" ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΝΕΜΟΝΤΩΝ ΚΛΕΙΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΣΤΟΥΝ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ ΤΟΥ. ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΣΤΡΑΤΗΓΟΣ Ε.Ε. ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΑΞΕΩΣ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ ΔΙΑΤΕΛΕΣΑΝΤΕΣ Α/ΓΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΑΡΧΗΓΟΙ ΤΑΞΕΩΝ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΘΑ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΑΝΤΙΣΤΡΑΤΗΓΟΥΣ ΤΑΞΕΩΣ ΣΣΕ 1979 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ, ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ. ΟΙ ΔΕ ΕΠΙΛΟΧΙΕΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΙΣΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΝΑ ΚΡΑΤΑΣ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΣΣΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ, ΑΛΛΑ ΜΕ "ΔΟΤΗ" ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΙΟ. ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ΟΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΑ ΝΟΜΙΚΑ. ΑΑΕIV ΤΖΙΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (ΣΣΕ 1975-1979)

    • me avatar
      me @ ΤΖΙΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 01/12/2011 17:03:25

      Εύγε! Υποκλίνομαι στρατηγέ μου.
      Εϊχα την τιμή να είμαι παραστάτης και αδερφικός φίλος του αρχηγού της τάξης μου στην ΣΕΑΠ (οκ, καμιά σχέση με ΣΣΕ) αλλά ανατρίχιασα διαβάζοντας το άρθρο σας!
      Τα σέβη μου στην οικογένεια Φαραντάτου.

  29. Αλέξανδρος avatar
    Αλέξανδρος 30/11/2011 15:32:25

    Δεν έχω παρακολουθήσει λεπτομερώς την υπόθεση… Γνωρίζω πολύ καλά όμως τον γράφοντα καθώς υπηρέτησα μαζί του ως έφεδρος αξιωματικός στη Ρόδο την περίοδο μετά την κρίση του 87. Κατά την διάρκεια της 27μηνης εμπειρίας μου στο στράτευμα γνώρισα πολλούς αξιωματικούς. Σαν τον ΦΑΡΑΝΤΑΤΟ όμως κανέναν. Μακάρι ο Ελληνικός Στρατός να είχε κι άλλους σαν κι αυτόν. Υ.Γ. Αυτά περί σταγονιδίων είναι αηδίες…

  30. NONOS avatar
    NONOS 30/11/2011 15:38:07

    Το οτι επεσε σε εφαλμα ο μικρός ειναι ερευνητεο και θα το δουμε ,το να κυκλοφορει ομως ελευθερος πρωην ΥΕΘΑ αποδεδειγμενα κλεφτης και λαμόγιο-ομως πλερια δημοκρατικός πουλεγαν καποτε οιΚΚΕδες-αυτο δεν ειναι χουντα ειναι δημοκρατία,ρε δε πατε να πνιγητε ορισμενοι φωστηρες του κ@@λου εδω μεσα που θα μας κανετε να ξεχασουμε και την καταγωγή μας,χτυπουν τη ΣΣΕ γιατι ειναι το μονο εναπομειναν εκπαιδευτικο ιδρυμα που παραγει σωστούς και αξιους του μισθού τους ανδρες,40 χρόνια τωρα οι δημοκρατες διελυσαν τα παντα ,παιδεία,νεολαια,θεσμούς,οικογενεια,γιναμε η χωρα της αρπαχτης και της αναξιοκρατίας ολα στο βωμό της δηθεν δημοκρατίας και τωρα η χουντα του ΠΑΣΟΚ σου κοβει το ρευμα για 40 ευρω στο κοβει ομως δημοκρατικα ρε δε πατε να πνιγητε καλυτερα ...

    • dimitris avatar
      dimitris @ NONOS 01/12/2011 00:29:20

      + 1 000000000000

  31. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΛΗΑΤΣΟΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΛΗΑΤΣΟΣ 30/11/2011 15:59:52

    ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΑΣΤΡΑΤΕΥΤΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ. ΒΡΗΚΑΤΕ ΕΥΚΟΛΟ ΣΤΟΧΟ ΕΝΑ ΕΥΕΛΠΙ, ΕΝΑ ΝΕΑΡΟ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΚΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΟΥΤΙΣΟΥΝ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΤΟΥ. ΝΟΥΘΕΤΙΣΤΕ ΤΟΝ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΑΙΤΕ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΑΡΙΣΤΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΗΓΕΤΕΣ. ΕΣΕΙΣ ΣΚΥΜΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΦΑΝΤΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΣΣΕ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ? ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΔΕΙΛΟΙ ΚΑΙ ΑΦΑΝΤΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΑΤΕ? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΤΙΜΩΡΗΣΑΤΕ ΣΚΛΗΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΦΥΛΑΞΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΝΟΥΘΕΤΗΣΕΤΕ? ΕΣΥ ΣΤΡΑΤΗΓΕ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΗΣ ΣΣΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΗ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ? ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΟΛΟΙ ΔΕΙΛΟΙ. ΚΤΥΦΤΗΚΑΤΕ ΤΟΣΑ ΓΑΛΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΓΑΛΟΝΙΑ ΕΝΟΣ ΕΥΕΛΠΙ. ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ , ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΣΟΥ ?

  32. Ίων και Ελευθέριος avatar
    Ίων και Ελευθέριος 30/11/2011 16:14:47

    Εφόσον σου η οικογένεια σου φαίνεται...ψιλοϋποπτη, να πας να τους καταδώσεις στην τοπική πορτοκαλοπιπεροπράσινη κλαδική. Φασίστα Κάφρε ολκής.

    • Ίων και Ελευθέριος avatar
      Ίων και Ελευθέριος @ Ίων και Ελευθέριος 30/11/2011 21:16:43

      Το σχόλιό μου απευθυνόταν σε κάποιον Tasso που αποκάλεσε την οικογένεια ‘ψιλουποπτη’. Δεν αρέσκομαι στους δηκτικούς χαρακτηρισμούς, ωστόσο έχουμε πλέον μπουχτίσει με τον κοινωνικό φασισμό των απάτριδων βολεμένων. Και από ότι βλέπω απέσυρε το σχόλιό του, γιατί θεώρησε ότι αυτό είναι πιο αντρίκειο από το να ζητήσει συγγνώμη ή τουλάχιστον να εξηγήσει τι ακριβώς εννοούσε με το ‘ψιλοϋποπτη’. Αυτοί είστε όμως. Ούτε στην ανωνυμία δεν μπορείτε να συμπεριφερθείτε με αξιοπρέπεια.

    • Tassos avatar
      Tassos @ Ίων και Ελευθέριος 01/12/2011 09:37:38

      Σαμαρά και κάποιες φορές ΝΔ ψήφισα μόνο (αν ενδιαφέρεσαι).

      • Ίων και Ελευθέριος avatar
        Ίων και Ελευθέριος @ Tassos 01/12/2011 16:08:14

        Μα δεν είναι αυτό που με ενδιαφέρει. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να ψηφίζει ό,τι νομίζει. Όχι όμως και να στοχοποιούνται άτομα ως ¨ύποπτοι¨ και μάλιστα με βάση φήμες που διαδίδουν γνωστής ποιότητας φυλλάδες και ιστοσελίδες. Εν πάσει περιπτώσει παίρνω πίσω τους χαρακτηρισμούς και αυτό όχι γιατί έχεις ψηφίσει ΝΔ ή Σαμαρά.
        Πάντως λέγε λέγε, 40 χρόνια πράσινη προπαγάνδα, όλο και κάτι μένει

  33. Γιαννης avatar
    Γιαννης 30/11/2011 16:27:04

    Έχω μια απορία.! Απο ποτέ το Μακεδονία ξακουστή του Αλαξαδρου η χώρα έγινε χουντικο; Και δεν κατάλαβα απο ποτέ μας απαγορεψαν κάποιοι να θεωρούμε την Μακεδονία ελληνική;

  34. tsaklidk avatar
    tsaklidk 30/11/2011 16:42:43

    Τασο, συγχαρητηρια για οσα γραφεις. Σαυτη τη χωρα τα αυτονοητα εχουν γινει ζητουμενα και ο πατριωτισμος καπηλευεται απο τους ημετερους. Σε "....φυλλαδες" οπως ΒΗΜΑ και ΕΘΝΟΣ και καναλια οπως το MEGA δεν περιμενουμε τιποτε λιγοτερο απο τετοιου ειδους "ειδησεις". Φτανει πια, με το ΘΑΣΟΚ και τους υποστηρικτες του. Μας εχουν κουρασει και μας εχουν καταστρεψει. Να φυγουν. Δεν κινδυνευει η Δημοκρατια απο 2 Ευελπιδες. Κινδυνευει απο ολους αυτους τους πατριδοικαπηλους, ολους αυτους που μας ρουφανε το αιμα με το καλαμακι και τρωνε το ψωμι του κοσμακι, στο ονομα της Δημοκρατιας, του σοσιαλισμου της προοδου και της αναπτυξης (πρασινης και μη) !!! Κωστας (JCSE)

  35. barman avatar
    barman 30/11/2011 16:55:50

    Συγχαρητήρια στην οικογένεια Φαραντάτου.
    Αυτή η οικογένεια είναι πατριώτες και υπηρετούν την πατρίδα όπως πρέπει και όχι οι άλλες ''άγιες'' οικογένειες που την έφεραν στο χείλος της καταστροφής.

  36. peter k avatar
    peter k 30/11/2011 17:23:33

    Μπραβο σας για την οικογενεια σας κυριε Φαραντατε.Κρατατε γερα.Εδω και 30 χρονια διελυσαν τη χωρα τα προοδευτικα κ(α)λοπαιδα και βρηκαν θεμα παλι να αποπροσανατολησουν.Ποσοι αραγε απο αυτους εδωσαν ετσω μια μερα απο τη ζωη τους στο στρατευμα?Μηπως μπορη να μας απαντηση ο μαγαλοσχημων δημοσιο(τσατος) μακης?

  37. christof avatar
    christof 30/11/2011 17:33:21

    Υπηρετησα το 1967-1969 και δε μας εμαθε κανεις τον υμνο της χουντας. Αν τον γνωριζει κανεις να μας τον γραψει.

    • Νομικός avatar
      Νομικός @ christof 01/12/2011 01:54:15

      Για ύμνο δεν ξέρω άλλον, εκτός από το "Μέσ του Απριλη τη γιορτή...". Πάρε όμως το μοναδικό δημοτικό τραγούδι που γράφηκε ποτέ για συγκεκριμένο Ελληνα αξιωματικό και τραγουδήθηκε όσο κανένα άλλο από το λαό, σε πασχαλιές και γλέντια ( ασχέτως του ότι και αυτός έκανε μεγάλα λάθη, όπως η απόσυρση της μεραρχίας από την Κύπρο και το ότι ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΕ να μαντρώσει σε ένα πλοίο τους διεφθαρμένους παλαιοπολιτικούς και τα διαπλεκόμενα λαμόγια της χώρας και να τους φουντάρει στη μέση του Αιγαίου μια ασέληνη νύχτα.... αυτούς δηλαδή που μας ξανακυβερνάνε σήμερα! http://www.youtube.com/watch?v=WZbe-W8Q6i4

      • Ανώνυμος Έλληνας avatar
        Ανώνυμος Έλληνας @ Νομικός 01/12/2011 14:55:33

        Ασχετα με το επεισοδιο ...Το οτι εχουμε μια πιο Εξελιγμενη χουντα σημερα δεν συμαινει οτι πρεπει να αναπολουμε την τοτε χουντα...

  38. Ραβινος avatar
    Ραβινος 30/11/2011 17:43:08

    Τasso τα ληγμενα που παιρνεις κανουν κακο στον εγκεφαλο !Κοψτα !

  39. Eleni Paraskeuopoulou-Tampouraki avatar
    Eleni Paraskeuopoulou-Tampouraki 30/11/2011 17:43:18

    ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙ Ο ΕΥΕΛΠΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΘΕΝ ΧΟΥΝΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΣ ΤΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΟΙ ΑΣΤΡΑΤΕΥΤΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΦΙΔΙΑ ΜΕ ΠΛΑΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΜΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΟ ΔΝΤ ΚΑΙ ΑΣ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ ΤΟΣΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΧΕΔΟΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΓΙΑΤΡΟ ΟΥΤΕ ΦΑΡΜΑΚΑ ΑΥΤΟ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΧΟΙΥΝΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΧΡΥΣΕ ΜΟΥ ΕΥΕΛΠΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ !

  40. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 30/11/2011 17:45:24

    Το όλον θέμα το βλέπω απλό.
    Οι ένθερμοι υποστηρικτές του συστήματος παπαδήμου, το οποίον φυσικά είναι εξέλιξη του συστήματος πασοκ, ψάχνουν εναγωνίως να βρουν αιτίες και τρόπους για να παρασύρουν την προσοχή του λαού από τα προδοτικά (που όμως βολεύουν τους ίδιους) κακώς συμβαίνοντα, και να τα αναγάγουν σε θέματα υψίστης σημασίας. Και θέματα όπως το συμβάν γεγονός, που δεν γνωρίζω τις λεπτομέρειες, που σε περιόδους νορμάλ καταστάσεων θα περνούσε στην καλύτερη περίπτωση στα ψιλά των εφημερίδων με κανένα μονόστηλο, έχει γίνει οκτάστηλο πρωτοσέλιδο από τους... άγρυπνους φύλακες της δημοκρατίας, πού μονίμως την βιάζουν...
    Ας αφήσουμε λοιπόν τις εμβριθείς αναλύσεις και ας ασχοληθούμε με αυτά που καίνε τα κατώτερα στρώματα του Ελληνικού λαού.
    Την ανεργία, τα χαράτσια, και την (επερχόμενη) πείνα.
    Πεδίον δόξης λαμπρόν!

  41. ΞΙΚ avatar
    ΞΙΚ 30/11/2011 17:46:23

    Συγχαρητήρια στον Εύλεπι (και στην οικογένειά του) που είχε το θάρρος να αψηφίσει την αριστεροθολοκουλτουριάρικη προπαγάνδα του σιχαμένου παρακράτους που μας κυβερνάει χρόνια τώρα και να διατρανώσει το "όχι στο μύθο του Πολυτεχνείου". Από που και ως που εορτάζεται στη ΣΣΕ αυτό το πανηγυράκι της πλάκας ? Ποιους τιμούμε ακριβώς? Τους ανύπαρκτους νεκρούς?
    Ο Εύελπις είπε και έκανε το αυτονόητο και πολύ καλά έκανε!!! Παράσημο να του δώσουν!!

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ ΞΙΚ 30/11/2011 20:07:28

      Aν οι κατεξοχήν ΥΠΗΡΕΤΕΣ του έθνους (δηλαδή οι αξιωματικοί των Ε.Δ.)

      επιλέγουν ΜΟΝΟΙ

      σε ποιούς νόμους θα συμμορφώνονται
      σε ποιές εθνικές επετείους θα συμμετέχουν
      ποιες εκδηλώσεις θα λαμβάνουν χώρα

      τότε να το κλείσουμε το "μαγαζί" ...

      αν εσύ φίλε ΞΙΚ δεν έχεις ακόμα καταλάβει "Ποιους τιμούμε ακριβώς" την 17η Νοεμβρίου ... είναι δικαιωμά σου ως ιδιώτης να μην συμμετέχεις

      ΑΝ ΟΜΩΣ ... ενσυνείδητα αποφασήσεις να υπηρετήσεις τη χώρα (ως ένστολος αξιωματικός ) ΔΕΝ είναι διακαιωμά σου πλ'εον ...

      αν ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ με τα όσα το επίσημο κράτος έχει ορίσει ως Εθνικούς νόμους και κατ επέκταση ως επέτειους , μέρες εορτασμού κλπ

      παραιτείσαι και μετά ως ιδιώτης ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΘΕΣ ...

      τόσο απλό είναι ...

      ξεφτυλίσαμε και την έννοια του αξιωματικού ... ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ να διοργανώνει "ιδιωτικές" γιορτές ένας Ευέλπις εντός του χώρου της Σχολής !!! ... ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ???

  42. Ραβινος avatar
    Ραβινος 30/11/2011 17:49:27

    Ο ΔΟΛιος οργανισμος δεν μπορεσε να χωνεψει το χουνερι που επαθαν οι κυβερνωντες ΠΑΣΟΚΟΙ μαζι με τον εθνικο δανειστη Παπουλια την 28η Οκτωβριου στις εκδηλωσεις στην Θεσσαλονικη με τους Ευελπιδες να εχουν συγκεντρωσει τον κοσμο στην παραλια και να τραγουδουν παρελαυνωντας το ''Μακεδονια ξακουστη ..''και το '' Εχω μια αδελφη την λενε Βορειο Ηπειρο την αγαπω πολυ ..'' και βρηκαν θεμα να παιξουν !Η διαφορα ομως ειναι οτι ''Το Βημα'' κατρακυλαει κυκλοφοριακα και ο λαος εχει ξεφυγει απο τα στερεοτυπα χουντικος κλπ και οσα παει καταλαβαινει ποιος ειναι χουντικος ο πατριωτης η ο ΓΑΠ με τα αναλγητα πολιτικα ,κοινωνικα ,οικονομικα μετρα και τα ΜΑΤ στην ασκηση βιας !Αιδως Αργειοι !

  43. cormoran avatar
    cormoran 30/11/2011 17:51:17

    Εγω δεν ειδα πουθενα στο κειμενο αυτο υμνητες της χουντας, ουτε διαπιστωσα καποια απειλη για τη Δημοκρατια. Αντιθετα "βλεπω" μια οικογενεια γεματη αγαπη για την πατριδα της, που προσφερει τρεις γεννεες τωρα. Να λοιπον αφησουν ησυχο το παιδι να ολοκληρωσει τις σπουδες του, γιατι εχει πολλα να προσφερει σ΄αυτο το τοπο. Τον χρειαζομαστε πραγματικα!

  44. Τασος avatar
    Τασος 30/11/2011 17:53:42

    Καλησπέρα σας, αν είναι έτσι όπως τα λένε, για το περιστατικό, υπαρχή ένα ζήτημα. Άλλα δεν μπορώ να καταλάβω το κόμμα της Δημοκρατίας και ποιας δημοκρατίας της Νέας να συζητά αυτό το θέμα! Είμαι και θα είμαι δημοκράτης.

  45. JOHN avatar
    JOHN 30/11/2011 18:10:43

    Αλλο δημοκρατια και αλλο πελατειακη δημοκατουρια που ακολουθησε τη μεταπολιτευση.Πολιτικη χουντα ηταν του Παπαδοπουλου γιατι αυτο απαιτουσε η τοτε διεθνης συγκυρια,οικονομικη σημερα με τους γνωστους πρωταγωνιστες κατ απαιτηση των νεων διεθνων ανταγωνισμων!Θυμα και στις δυο περιπτωσεις η δισμοιρη χωρα και ο ταλαιπορος λαος της.Διωξεις τοτε απο την ΕΑΤ-ΕΣΑ,διωξεις απο τη ΣΔΟΕ και ισοπεδοση απο τα χαρατσια σημερα.Καταπατηση του συνταγματος τοτε τα ιδια και χειροτερα σημερα.Δολοφωνιες τοτε,αυτοκτονιες σημερα,και παει λεγοντας.Θυμα τοτε η Κυπρος,μια πληγη που αιμοραγει μεχρι τις μερες μας.Μηπως θυμα των σημερινων δημοκρατικα καμουφλαρισμενων εντολοδοχων θα ειμαστε ολοι εμεις που ζουμε σ αυτη τη χωρα;Η ιστορια θα δειξει,γιατι πολλα μαυρα συννεφα μαζευτικαν στον οριζοντα κι απο πουθενα δεν φυσαει καποιος αερας αισιοδοξιας να τα διαλυσει!

  46. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 30/11/2011 18:25:30

    Τιμή στις Ελληνίδες Μάνες της Οικογένειας Φαραντάτου που αναθρέφουν και παραδίδουν στην Πατρίδα μας γενιές Παληκαριών που εκφράζουν ευθεως το Φρόνημά τους μπροστά σε όλη την Ελλάδα.

    Μη δίνετε σημασία σε σκουλήκια ΣΥΝΟΜΩΤΕΣ ΑΡΝΗΣΙΠΑΤΡΙΔΕΣ ΡΙΨΑΣΠΙΔΕΣ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΙΚΟΥΣ που ΣΕΡΝΟΝΤΑΙ ΧΑΜΕΡΠΩΣ στα στρατολογικά γραφεία και λένε ένα σωρό ψέμματα στο στρατολόγο και παριστάνουν τον ψυχοπαθή ή ακόμα χειρότερα τον ομοφυλόφιλο για ένα χαρτί απαλλαγής Ι 5, για να αποφύγουν να υπηρετήσουν την Πατρίδα τους και οπλοφορούν και κυκλοφορούν κρυπτόμενοι και φυλασσόμενοι από 10 μπράβους συνομωτώντας μέσα στη νύχτα με άλλους συν0μώτες και δολοφόνους των σκοταδιών.

    Να θυμήσω εδώ στους Έλληνες Πατριώτες ότι την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου συζητείται στην Ολομέλεια του ΣτΕ η Αίτηση Ακυρώσεως του νομοσχεδίου μαζικής παροχής ιθαγένειας σε αλλοδαπούς και συμμετοχής αλλοδαπών στις δημοτικές εκλογές, και χρειάζεται η παρουσία μας στην αίθουσα.

    Από την ως τώρα ακροαματική διαδικασία στο ΣτΕ που συνάντησε πολλά προσκόμματα και αναβολές, αποδείχθηκε ότι:

    Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΙΟ ΧΑΛΑΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ !!!, κοινώς το κάθε αλλοδαπό κατακάθι και εγκληματίας μπορεί να πάρει την Ελληνική Ιθαγένεια.

    Αυτό που διακυβεύεται την Παρασκευή στο ΣτΕ αν ΔΕΝ ΚΡΙΘΕΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ, είναι αν η Ελλάδα θα παραμείνει ΘΕΣΜΙΚΑ στις χώρες του Πρώτου Κόσμου ή αν θα υποβιβασθεί βίαια και επίσημα σε χώρα του Τρίτου.
    Οι αντίδικοι δεν μπόρεσαν να βρουν ΟΥΤΕ ΜΙΑ χώρα στον κόσμο που να έχει αυτή την ελευθεριότητα παροχής ιθαγένειας, χωρίς ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΛΕΙΔΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, μόνο με τη γέννηση του ξένου εδώ.

    Επίσης 10 Δεκεμβρίου δικάζονται ΞΑΝΑ !!! οι ΟΥΚάδες μετά από μήνυση αλβανέζας και σκοπιανού μέσα στην ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ!!!

  47. Ταραχή avatar
    Ταραχή 30/11/2011 18:51:14

    Βρέ αδέρφια ο κόσμος χάνεται γύρω μας και σεις τσιμπάτε σε αντιπερισπασμούς;;;;Ήμαρτον πια αφήστε τους να λένε να γράφουν ότι θέλουν συγκεντρωθείτε στα προβλήματα μας και πως θα τα λύσουμε απαλλασσόμενοι από αυτούς που μας τα δημιούργησαν.Ο στρατός είναι και θα είναι εκεί πάντα.Έχει τα όργανα του που αν συνέβει κάτι επιλήψιμο θα επιβάλουν τις κυρώσεις που πρέπει.Αναγνώρισαν το λάθος τους εκείνης της εποχής και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα πια.

  48. ΝΙΨΟΝΑΝΟΜΗΜΑΤΑΜΗΜΟΝΑΝΟΨΙΝ avatar
    ΝΙΨΟΝΑΝΟΜΗΜΑΤΑΜΗΜΟΝΑΝΟΨΙΝ 30/11/2011 20:37:50

    Οι αστράτευτοι τεμπελχανάδες του ΠΑΣΟΚΟ-συστήματος των τελευταίων 10ετιών που κονόμησαν στην πλάτη του λαού, γίναν τώρα ΤΙΜΗΤΕΣ και του στρατού. Κάντε ένα πείραμα με τον Εύελπι να δούμε τι θα γίνει σε λίγο καιρό που θα ανοίξουν οι κάλπες. Ο λαός έχει ξυπνήσει, ΒΛΕΠΕΙ τους ΠΑΝΤΕΣ και ΑΝΑΜΕΝΕΙ. Αβραμόπουλε, πρόσεχε τα ΠΑΣΟΚια και τους λοιπούς (ΛΑ.Ο.Σ)στον περίγυρο που κινείσαι.

  49. Αλλος Γιάννης avatar
    Αλλος Γιάννης 30/11/2011 20:39:28

    Πόσο ζηλεύω που δεν είμαι Πατέρας του...!!!

  50. ήγγικεν avatar
    ήγγικεν 30/11/2011 20:41:53

    Παντρεύτηκε...

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ ήγγικεν 01/12/2011 01:08:11

      Ενημερωμένος είσαι βλέπω. «Πετάει»ο Επώνυμος!

  51. maximos avatar
    maximos 30/11/2011 20:42:39

    Ο νεαρός Εύελπις με θάρρος και αυταπάρνηση αποφάσισε να πάψει να είναι σκυφτός.

    Με την πράξη του ξεβράκωσε το οικοδόμημα που χτίστηκε πάνω στην μπούρδα του Πολυτεχνείου Η δημοκρατία 74 έχει πάψει προ πολλού να είναι πολίτευμα έχει γίνει ιδεολόγημα και η Βουλή τσαντίρι. Η γενιά του Πολυτεχνείου συμμετείχε αλλά δεν την διοργάνωσε Έπρεπε ο Παπαδόπουλος να πληρώσει πολύ ακριβά την άρνηση του να προσγειωθούν τα αμερικάνικα αεροπλάνα στην Ελλάδα για ανεφοδιασμό του Ισραήλ στο πόλεμο του Yom Kipur, 1973. (Επιστολή πρέσβη Α.Ι Κοραντή, Το Βήμα 3/7/2011). Μήπως το ΚΚΕ ήξερε κάτι και έβγαλε την προκήρυξη 8 της Πανσπουδαστικής που μιλούσε για προβοκάτορες; Αλλωστε οι θέσεις των εκπροσώπων της γενιάς στο σχέδιο Ανάν, η στάσης τους στον βομβαρδισμό της Σερβίας, στο θέμα των Σκοπίων, στην χρηματοδότηση των βιβλίων της ελληνικής ιστορίας από το ΝΑΤΟ (Παρασκευή+13 15/4/2011), αφήνουν πολλές υποψίες για εκλεκτικές συγγένειες.

    Η γενιά αυτή αφού έπαιξε το παιχνίδι που της είχαν αναθέσει συγκροτήθηκε σε Ανώνυμη Εταιρεία και διαγούμισε την Ελλάδα. Ανώνυμη Εταιρεία που πήρε μία Ελλάδα πλούσια και υπερήφανη και την παραδίδει στην επόμενη γενιά φτωχή και εξευτελισμένη, περίγελο του κάθε ενός.

  52. τηλέμαχος αναγνώστου avatar
    τηλέμαχος αναγνώστου 30/11/2011 21:00:29

    Γιατί κοπιάζεις; Αφού βλέπεις ότι αντιμάχονται ένα ιδεατό μέτωπο στο οποίο βάζουν το Δρούτσα και την Παπαρήγα μαζί. Περιμένεις να καταλάβουν τη διαφορά του Παπαχρήστου και του Μανιού με τον Παπουτσή και τη Δαμανάκη;
    Κατά τα άλλα εγώ θα συμπλήρωνα ότι είναι αισθητικά ανατριχιαστικό να τραγουδάει κανείς σήμερα τον ύμνο της 21ης Απριλίου (είναι αυτό που βάζει η ελληνοφρένεια που λέει με εργάτη, αγρότη, φοιτητή και πρώτο το στρατιώτη;)

    • Prometheus avatar
      Prometheus @ τηλέμαχος αναγνώστου 30/11/2011 21:32:27

      Και όποιος δεν είναι με την Παπαρήγα και τον Δρούτσα είναι με τη χούντα ε;Πάντως τον ύμνο της χούντας εσείς τον ξέρετε, εγώ πρ'ωτηξ φορά τον διαβάζω

    • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
      τηλέμαχος αναγνώστου @ τηλέμαχος αναγνώστου 30/11/2011 22:36:04

      Και για του λόγου το αληθές δες και τον Προμηθέα από κάτω. Το να είναι κανείς εναντίον του Δρούτσα (έχοντας λιώσει σόλες διαδηλώνοντας εναντίον της μνημονιακής κυβέρνησης γαπ-δρούτσα) και ταυτόχρονα εναντίον της χούντας δεν μπορεί να το συλλάβει.

  53. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 30/11/2011 21:09:29

    Το «πραξικόπημα» της λογικής από τον Σπηλιόπουλο!


    Nέα επίθεση από το «σύστημα ΠΑΣΟΚ» του τέως υπουργού Εθνικής Αμυνας Πάνου Μπεγλίτη, που κατοικοεδρεύει -ελέω της κυβέρνησης Λουκά Παπαδήμου- ακόμη στο Πεντάγωνο, από τον υφυπουργό Κώστα Σπηλιόπουλο, δέχτηκαν χθες οι Ένοπλες Δυνάμεις.

    Ο κ. Σπηλιόπουλος, ο οποίος τον Ιούνιο τη μια ημέρα απειλούσε ότι δεν θα ψηφίσει το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα και την άλλη έγινε υφυπουργός Εθνικής Άμυνας, χθες μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό ΒΗΜΑ FM έγινε ο πρώτος πολιτικός μετά το 1974 που ούτε λίγο ούτε πολύ κατηγόρησε δημοσίως ανώτατο αξιωματικό ο οποίος διοικεί μονάδα των συνόρων ως... χουντικό πραξικοπηματία!

    «Είναι και η ιστορία και η καταγωγή του ευέλπιδος. Δεν είναι ένας οποιοσδήποτε εύελπις. Είναι ο συγκεκριμένος, ο οποίος έχει μια συγκεκριμένη καταγωγή, η οποία έχει καταγραφεί. Γι’ αυτό μας ανησυχεί πολύ περισσότερο» τόνισε δείχνοντας με τον τρόπο αυτόν τον ενεργεία ταξίαρχο πατέρα του εύελπι, έναν ικανότατο αξιωματικό, ο οποίος υπηρετεί σε κρίσιμη μονάδα του Εβρου.

    Τα ερωτήματα που τίθενται φυσικά είναι τι ακριβώς τον ανησυχεί. Μήπως κατέβει με τα τανκς ο πατέρας του ευέλπιδος από τη Θράκη; Για να κάνει τι; «Να τον δέσει»; Είναι φανερό ότι ο συγκεκριμένος παροξυσμός που έχει καταβάλει συγκεκριμένους πολιτικούς είναι γεμάτος υποκρισία και σίγουρα προβληματίζει για τους στόχους που εξυπηρετούν.

    Επιπλέον ο κ. Σπηλιόπουλος σε άλλη γραμμή από αυτήν του υπουργού Εθνικής Αμυνας Δημήτρη Αβραμόπουλου, που λέει ότι «περιμένουμε να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες για να ληφθούν αποφάσεις», έδωσε άλλη διάσταση στο ζήτημα λέγοντας ότι «όλα αυτά δημιουργούν συνειρμούς ενδεχομένως πιο προχωρημένους και μας φέρνουν και στο παρελθόν».


    Την ίδια στιγμή, πάντως, το στράτευμα συνεχίζει να βράζει, καθώς οι πληροφορίες που φτάνουν από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου είναι ότι πολύ δύσκολα ο εύελπις θα γλιτώσει την απομάκρυνσή του από τη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων.

    (από την Δημοκρατία)

  54. Peri p. avatar
    Peri p. 30/11/2011 21:34:46

    Συγχαρητήρια σ' όλη την οικογένεια, παλλικάρια, πατριώτες και όχι ....κότες. Ζήτω η Σχολή Ευελπίδων.

  55. Σίχαμα avatar
    Σίχαμα 30/11/2011 21:56:12

    Δυστυχώς η πλειοψηφία των σχολίων αποδεικνύει ότι η κρίση ευνοεί την επιστροφή των βρυκολάκων. Παντού αναρθρες κραυγές υπέρ χουντικών, βασιλικών και λοιπών προδοτών. Κρίμα για την Ελλάδα μας. Άλλα 50 χρόνια τα κεφάλια μέσα.

  56. μαρια δωματια avatar
    μαρια δωματια 01/12/2011 00:10:21

    μπραβο στο ΠΑΛΙΚΑΡΙ!!! τουλαχιστον αυτος ΤΙΜΗΣΕ την ελληνικη σημαια! δεν τη ποδοπατησε οπως καποιοι ....αλλοι τις ημερες του πολυτεχνιου! του χρεωνουν ευθυνες ποιοι? αυτοι που προσπαθησαν να σβησουν καθε ιχνος ελλαδας? που η μονη τους ευθυνη ηταν η ανευθυνοτητα τους?

  57. Ηρακλής ο έχων ποντιακή καταγωγή avatar
    Ηρακλής ο έχων ποντιακή καταγωγή 01/12/2011 00:28:26

    Βρέ δεν ασχολούμαστε με τόσα σοβαρότερα πράγματα που συμβαίνουν κάθε μέρα εις βάρος μας και υποθηκεύουν και ξεπουλάνε την Ελλάδα μας, ασχολούμαστε με μιά γκάφα που έκανε ένας νεαρός 21 ετών, η χώρα δεν κινδυνεύει από νεαρούς αυτού του είδους αλλά από δημαγωγούς πολιτικούς και δημοσιογράφους της συμφοράς που οργανωμένα και απολύτως συντονισμένα πλέον ( στέλνουν την μπάλλα στην κερκίδα ) και διοργανώνουν το αέναο φαγοπότι στέλνοντας τον λογαριασμό της πληρωμής σε εμάς. Ευγενικά θα τους πώ ένα μεγάλο " ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ " και για όσους δεν καταλαβαίνουν μετά από το τόσο φροντιστήριο της τουρκικής γλώσσας στα μεγαλοκολοκάναλα ANTENA - MEGA κ.λ.π. θα το μεταφράσω στα Ελληνικά " άντε γαμηθήτε "

  58. αρκας avatar
    αρκας 01/12/2011 00:33:28

    Kαλά είμαστε σοβαροί διώκουν το παληκάρι επείδη είπε τα αυτονόητα!
    Δηλαδη τι θέλουν? η ευελπίδων να παράγει απάτριδες άχρηστους άθεους χαραμοφάιδες του δημοσίου δίχως ίχνος πατριωτισμού?
    Συνέλθετε κύριοι δεν ήμαστε Βέλγιο ο στρατος μας είναι αναγκάιος, πρέπει να είναι πρόθυμος, και να πιστεύει σε ιδανικά, αλλιώς να πάνε τα παιδάκια του σύριζα να φυλάξουν τον Εβρο.
    Και να μιλάνε οι άνθρωποι που κατέστρεψαν την χώρα τριάντα χρόνια για χούντα είναι αστείο επί χούντας υπήρχε κράτος και η Ελλάδας ήταν σεβαστή τώρα τα χάλια τα γελάνε ακόμη και οι Αλβανοί!
    Και μας φαίει ο εύελπις όχι η κατάντια μας που έκανε νέο, πανέξυπνο παιδι να νοσταλγεί την χούντα?
    Οι πολιτικοί μας έπρεπε να απολογηθούν στο παλήκάρι και σε όλους μας που μας έκαναν τον Παπαδόπουλο να φαίνεται Καπόδίστριας και μας διέψευσαν όχι το αντίθετο!

    • Γιαγκούλας avatar
      Γιαγκούλας @ αρκας 01/12/2011 21:56:41

      Και ποιός σου είπε, κ. Αρκά, ότι οι άθεοι, άθρησκοι και μη Χριστιανοί Ελληνες (δωδεκαθεϊστές και άλλοι) είναι λιγότερο πατριώτες από τους ασπαζομένους την Ορθοδοξία; Μήπως βρισκόμαστε στη Σαουδική Αραβία (στην απόλυτη θρησκευτική "μαυρίλα") και δεν το γνωρίζουμε;
      Εάν ο νεαρός επέβαλε να τραγουδηθεί το άσμα το σχετικό με "βάστα τα κλειδιά, βάστα τα γερά ..." (ύμνος της απριλιανής χούντας), υπέπεσε όντως σε σοβαρό παράπτωμα, λόγω της ιδιότητάς του, και πρέπει να τιμωρηθεί, ασχέτως λοιπών στοιχείων ή προτέρου εντίμου βίου. Να τελειώνουμε με το θέμα. Δεν αμφισβητείται η φιλοπατρία του, αλλά, όντως ύμνησε ούτως τη χούντα εκείνη, η πίστη του στα δημοκρατικά ιδανικά (και αυτά ασχέτως του τί πράττουν οι κοινοβουλετικοί).
      Και να παύσει κάποια στιγμή η λογική κάποιων ανθρώπων που στελεχώνουν βασικές κρατικές δομές (στρατιωτικοί, αστυνομικοί, δικαστικοί κλπ.) να θεωρούν εαυτόν κάτι ανώτερο από τους λοιπούς, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται εξαίρετοι άνθρωποι και επιστήμονες (όχι ότι δεν υπάρχουν και στις κατηγορίες αυτές, αλίμονο, εξαίρετες περιπτώσεις). Η πατρίδα τους ζητά απλά να κάνουν σωστά και ευσυνείδητα τη δουλιά τους, όχι να παίξουν τους "σωτήρες". Γενικώς, δεν θέλουμε "σωτήρες". "Χορτάσαμε από δαύτους. Λίγη σύνεση δεν βλάπτει.
      Υπάρχουν όμως σήμερα πολύ σοβαρότερα πράγματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος.
      Οποιος διαθέτει τη στοιχειώδη νοημοσύνη και ευαισθησία δεν μπορεί να αποδέχεται την οποιαδήποτε μορφή χούντας.
      Οι κυριαρχήσαντες πολιτικώς επί 37 και πλέον συναπτά έτη τα έκαναν κυριολεκτικά "μαντάρα" και ψάχνουν αφορμές για ξεκάρφωμα, για να το παίξουν υπερασπιστές των δημοκρατικών αρχών, ενώ τώρα ουσιαστικά τις καταλύουν οι ίδιοι. Και καλό είναι να μην τους δίνονται. Το πόσο κακό είναι να υπάρχει έλλειψη δημοκρατίας και ελευθεριών το γνωρίζουν τα ανά τη γη θύματα κάθε βάρβαρης εξουσίας. Ούτε το ζητούμενο, βεβαίως, είναι η ψευδεπίγραφη δημοκρατία.
      Χρειάζονται, όντως, να καλλιεργηθούν οι αρετές στην πράξη, για τις οποίες τόσα πολλά έχουν πει οι αρχαίοι μας πρόγονοι. Και πρώτες δημόσιες αρετές είναι η έμπρακτη αγάπη και προσήλωση στην πατρίδα, στη δημοκρατία, στις ελευθερίες και στα δικαιώματα του ανθρώπου, του πολίτη.
      Εάν αυτά υπήρχαν εν επαρκεία στη νεώτερη Ελλάδα, δεν θα είχαμε ένα σωρό εκτροπές και εθνικές και κοινωνικές ταπεινώσεις. Ούτε θα δίναμε το δικαίωμα στον κάθε ξένο ισχυρό να κανονίζει τα πάντα στη ζωή μας.
      Διότι ο Ελλην θέλει και το ζην (βιοτικό επίπεδο) και το ευ ζην (ζωή με δημοκρατικές και πατριωτικές αξίες). Τα δε κριτήρια για το καθετί και τον καθέναν δεν μπορεί παρά να ενιαία έναντι παντός.

  59. Nομικός avatar
    Nομικός 01/12/2011 01:17:05

    Δεκάδες εν ενεργεία στρατιωτικοί, κυρίως γλοιώδεις Ανώτατοι του Πενταγώνου εκδηλώνονται ΔΗΜΟΣΙΑ, με προπαγάνδες τους προς συναδέλφους, υπέρ της παραμονής των λαθρομεταναστών, υπέρ της πολυπολιτισμικότητας, υπέρ των δάνειων ξένων δυνάμεων,υπέρ του ΝΑΤΟ (!) και υπέρ της "λογικής"της επικυριαρχίας τους επί της Ελλάδας, άλλοι -μικρότεροι στο βαθμό- εκδηλώνονται εμφανώς υπέρ κομμάτων, όπως του ΚΚΕ! Δεν ενοχλούν αυτά, και μόνο το ποιηματάκι του ευέλπιδος ενόχλησε; Πότε για τέτοιες ανεπιτρεπτες συμπεριφορές που στρέφονται εναντίον των ελληνικών δικαίων και πάγιων εθνικών συμφερόντων έκαναν οι πολιτικάντηδες.... ΕΔΕ κατά των παραπάνω ανωτάτων; Δεν ντρέπονται 40 χρόνια μετά την μεταπολίτευση να ξαναπαίζουν το άθλιο αυτό παιχνίδι του παπανδρεοκαραμανλισμού του 74 και του 81 κατά των Ενόπλωνμας Δυνάμεων; Κάτω τα χέρια ρε αλήτες απότις Ενοπλες Δυνάμεις του Εθνους! Οι Ενοπλες Δυνάμεις ανήκουν στο Εθνος και στο Λαό, όχι σε εσάς τα αποβράσματα και τους κλέφτες του κοινοβουλίου

  60. Αλέξανδρος avatar
    Αλέξανδρος 01/12/2011 03:20:32

    Απόγονοι του Χιτλερ (και του Στάλιν αφού το ίδιο πράγμα είστε) σας έχω ένα νέο. Δεν έχετε καμία σχέση ούτε με την Ελλάδα ούτε με κάθε τι ελληνικό. Είμαι 20 χρονών και έχω σιχαθεί να βλέπω χουντοειδή που στο διεστραμένο μυαλό τους θεωρούν την καταπάτηση της δημοκρατίας (=Χούντα) κάτι που οφέλησε την Έλλαδα! ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ Θ ΠΕΙ ΑΥΤΟ! Η Ελλάδα γέννησε την δημοκρατία και το μόνο που έκαναν οι φοιτητές του Πολυτεχνείου ήταν το καθήκον τους, ΝΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝ! Κάτι που απ ο,τι καταλαβαίνω δεν θ το έκανε ο συνομίληκος μου Ευελπις αφού αν γινόταν άλλη μια φορά πραξικόπημα θ τραγουδούσε περιχαρής τον υμνο της Χουντας οπως και έκανε! Η Σχολή Ευελπίδων είναι ένα από τα ανώτατα όργανα υπεράσπισης της πατρίδας και του έθνους και δεν θ έπρεπε να έχει στους κόλπους του ανθρώπους σαν αυτόν ή σαν και εσάς! Μόνο πατριώτες δεν είστε!

  61. Γιαννης Ν. avatar
    Γιαννης Ν. 01/12/2011 03:26:01

    κ. Φαραντάτο θα ήθελα να μπορούσα να σας γλιτώσω από τά νύχια των πληρωμένων συκοφαντών "δημοσιογράφων" αλλά δυστυχώς δεν μπορώ.
    Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σας εκφράσω την αμέριστη συμπαράστασή μου στη δοκιμασία αυτή.
    Ο πόλεμος που δέχεστε είναι ασυμμετρος μια και από την οικογένεια σας που βάλλεται μόνο εσείς μπορείτε να μιλήσετε λόγω απόστρατείας.
    Χτυπούν ,οι κανίβαλοι , αξιωματικούς και ευέλπιδες που ξέρουν ότι δεν μπορούν να απαντήσουν . Είναι ανήθικο.

    ΥΓ΄για όσους ανησυχούν για τα πραγματικά γεγονότα (προφανώς για να δικάσουν) θα τους συνιστούσα ψυχραιμία .Το όλο θέμα είναι τεχνητό αλλά παρόλα αυτά έχει επιληφθεί και η ιεραρχία όπως άλλωστε προβλέπεται.

  62. βασιλης avatar
    βασιλης 01/12/2011 03:38:58

    τελικα αρκετοι ελληνες ισον βλακες χλευαζουμαι αυτους που αυριο μπορει να πολεμησουν για να σωσουν βλακες , δεν πηγαν να σπουδασουν την αρπαχτη θα ηταν και φωστηρες αφου εγραφαν 19500 μορια, ουτε η χουντα μου αρεσει ουτε εχω τρελα με το στρατο αγαπω την ελλαδα . μην καταδικαζουμαι ανθρωπους που θα εδιναν και τη ζωη τους για την πατριδα εστω και αν εγινε ενα λαθος,εδω ολοι αυτοι δημοσιογραφοι πολιτικοι κτλ κερδιζουν σε ενα χρονο οσα θα κερδισει ο στρατιωτικος σε δυο ζωες και για να κοιμουνται ησυχοι θα εχουν προστασια απο αυτους,που βλεπουν τη χουντα στον υπνο τους μαλλον

  63. Ηλιας avatar
    Ηλιας 01/12/2011 05:35:55

    Αμαν βρε παιδια! Διαβασα σχεδον ολα τα μηνυματα που στειλατε και καταλαβα απο την αρχη του συμβαντος οτι τελικα πολυ κακο για το τιποτε.Δηλαδη ενας εφηβος,ακομη κι αν ειναι ο αρχηγος Σχολης,σαν παιδι μεσα στην τρελλα της εφηβειας εκανε ενα χαζοχαρουμενο αστειο κι εμεις ολοι οι φωστηρες επειδη το [επαιξαν] τα καναλια,θα το κανουμε θεμα; Ημαρτον! Μεσα σε τετοιες Σχολες γινονταν,γινονται και θα γινονται χοντραδες,ενστολα παιδια ειναι,δεν θα στησουμε και λαικο δικαστηριο για αυτα...Αμαν!!

    • Ignoramus avatar
      Ignoramus @ Ηλιας 02/12/2011 11:51:55

      Και το πραξικοπημα μια τρελα πρωην ευελπιδων ηταν. γυψος!

  64. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 01/12/2011 08:15:46

    Δεν υπάρχει έτσι γούσταρε. Στην Ευελπίδων είναι. Εύελπις, αξιωματικός του Ελληνικού Στρατού. Ξεκολλήστε το μυαλό σας.

    (Για τα άλλα που λες , δεν διαφωνώ, αλλά ειναι άσχετα με το γελοίο παιδάκι)

    • Ανώνυμος Έλληνας avatar
      Ανώνυμος Έλληνας @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 01/12/2011 14:17:42

      Ασχετα;;; Α καλα καταλαβα!

  65. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 01/12/2011 08:15:57

    To συνταγμα λεει οτι παραιτηθεντος του πρωθυπουργου ο προεδρος διοριζει ΟΠΟΙΟΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ η κοινοβουλευτικη ομαδα του πλειοψηφουντος κομματος.
    Προτεινε Παπαδημο και τελος.
    Παψτε να αμφισβητειτε κυβερνηση που στηριζεται απο τα 5/6 της Βουλης.

    • μαρια avatar
      μαρια @ ψυχραιμια 01/12/2011 15:33:50

      έχεις διαβάσει καλά τα άρθρα 37 και 38 του Συντάγματος? αν είχε παραιτηθεί μόνο ο Παπανδρέου θα ίσχυε αυτό που λες, μόνο που παραιτήθηκε πρώτα η κυβέρνηση και ΜΕΤΑ ΚΑΙ ο Παπανδρέου! πράγμα που σημαίνει ότι ισχύουν αυτά που γράφει ο νομικός παραπάνω!!
      και το ότι στηρίζεται από τα 5/6 της βουλής δεν σημαίνει τίποτε, ούτε της δίνει νομιμοποίηση από εκεί που δεν υπάρχει! έλεος πια, θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε?!

  66. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 01/12/2011 08:16:22

    Το ίδιο βλάκας θα ήταν. Ξεκολλήστε το μυαλό σας λέμε

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 01/12/2011 23:19:05

      Το ίδιο βλάκας, ναι. Αλλά θα κινδύνευε με αποπομπή από την ΣΣΕ;

  67. aristotelis avatar
    aristotelis 01/12/2011 08:49:32

    Είμαι 38 ετών...και κάθε χρόνο από μικρός πήγαινα στην εορτή του Πολυτεχνείου...Σπούδασα μηχανικός στο Ε.Μ.Π και η οικογένεια μου μόνο δεξιά δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. Μικρέ εικοσαετή φίλε μου πρέπει να αντιληφθείς γρήγορα ότι η δική σου απόλυτη σκέψη είναι πολύ πιο επικίνδυνη από εκείνη των συνομήλικων σου Ευέλπιδων που κάθε λεπτό της ημέρας κοπιάζουν σωματικά και πνευματικά με απίστευτη ένταση και ότι προσεγγίζει εύκολα χουντικές αντιλήψεις και νοοτροπίες. Μάθε, σκέψου, γνώρισε τι έγινε και ύστερα ξανασκέψου και μόνο τότε κρίνε....Αλλά και εσύ ακόμα είσαι πολύ μικρός οπότε ακόμα δικαιολογείσαι...

    • Αλέξανδρος avatar
      Αλέξανδρος @ aristotelis 01/12/2011 10:07:56

      Δεν ξέρω αν είμαι απόλυτος ή ειρωνικός όπως εσείς, το μόνο που ξέρω είναι ότι είμαι εξοργισμένος. Εκτός και αν τα πράγματα δεν έγιναν έτσι...... Για αυτό εσείς που μάθατε, σκεφτήκατε και γνωρίσατε τι έγινε σας παρακαλώ απαντήστε μου. Ακούστηκε ή δεν ακούστηκε εντος της Ευελπίδων ο ύμνος της Χούντας????

      • Αλέξανδρος avatar
        Αλέξανδρος @ Αλέξανδρος 01/12/2011 10:18:20

        Και όσο για το αν οι απόψεις μου προσεγγίζουν χουντικές αντιλήψεις και νοοτροπίες σας διαβεβαιώ οτι εγώ δεν θ έψελνα ποτέ τον ύμνο της Χούντας όπως θα έκαναν πολλοί από εδώ μέσα με χαμόγελο στα χείλη, και δεν θ υπερασπιστώ ποτέ στη ζωή μου σφετεριστές της δημοκρατίας! Ούτε θα δικαιολογήσω ποτέ συνομίληκους μου που δεν σέβονται τίποτα και προσβάλουν και τα τελευταία τιμημένα σύμβολα που μας έχουν απομείνει, όπως την στολή της Ευελπίδων!

  68. Tassos avatar
    Tassos 01/12/2011 09:49:36

    Να το επαναδιατυπώσω αλλιώς μπας και περάσει: Είστε σε μια δημόσια υπηρεσία και ο προϊστάμενος ένα πρωί λέει: "Σήμερα θα τραγουδήσετε την Διεθνή (ή τον ύμνο της χούντας, το ίδιο είναι ) αλλιώς θα σας κάνω και θα σας ράνω". Εσείς ρε αλάνια τί θα κάνετε? Εγώ 2 λύσεις βλέπω: ή τον κάνεις γκάϊντα επί τόπου ή φωνάζεις το 166 και λες "έχω ένα οξύ περιστατικό, ελάτε να τον πάρετε". Και φυσικά τον ξηλώνεις από την θέση του. Κάνω κάπου λάθος?

  69. Tassos avatar
    Tassos 01/12/2011 09:55:14

    Και κάτι άλλο να απαντήσουν σε αυτούς που με σκυλοβρίζουν: Εχω μια απορία: Τί ψηφίζουν αυτοί οι Φαραντάτοι? Ξέρει κανείς? Είναι κρίσιμο νομίζω το ερώτημα και η απάντησή του φαντάζομαι θα είναι κρίσιμη :-)

    • Ίων και Ελευθέριος avatar
      Ίων και Ελευθέριος @ Tassos 01/12/2011 16:52:53

      Έχω και εγώ να σου κάνω κάποιες κρίσιμες ερωτήσεις:
      1. ΠΟΙΟΣ είναι ο "ύμνος της χούντας'' (ελπίζω να μην απαντήσεις ότι είναι το Μακεδονία ελληνική)
      2. ΤΙ ψηφίζουν αυτοί που έβαλε ο Μπεγλίτης στη θέση των πραξικοπηματικά καρατομηθέντων; (φαντάζομαι τον...Μπεγλίτη)
      3. Προσωπικά πιστεύω ότι το Πολυτεχνείο είναι υπερτιμημένο και η όλη παραφιλολογία γύρω από αυτό έχει καθαρά μυθολογικό χαρακτήρα. Θεωρείς ότι πρέπει να με κατατάξεις στους χουντικούς?
      4. Η παρουσία του ΧΟΥΝΤΙΚΟΥ (με περικεφαλαία) Βορίδη στην ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ σε ενοχλεί καθόλου?
      5. Επιπλέον αισθάνθηκες καθόλου ότι υποτιμάται η νοημοσύνη σου όταν ο ταγός της Δημοκρατίας κ Αβραμόπουλος μίλησε για ''συμπεριφορές παρέκκλισης από τις αρχές της Δημοκρατίας, των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και της Ελευθερίας'' στην Ευελπίδων, χωρίς να μας εξηγήσει τι ακριβώς εννοεί, την ίδια στιγμή που συγκυβερνά με άτομα τύπου Βορίδη (Βενιζέλου, Πάγκαλου, Διαμαντοπούλου κλπ)?

      Ας σταματήσει η υποκρισία επιτέλους.

    • Ίων και Ελευθέριος avatar
      Ίων και Ελευθέριος @ Tassos 01/12/2011 17:18:07

      Εννοείται ότι οι ερωτήσεις απευθύνονται και σε όποιον άλλον Υπερδημοκράτη - που με κυβέρνηση διορισμένη από Μέρκελ και ΔΝΤ, έτοιμη να υποθηκεύσει την εθνική κυριαρχία της χώρας και να χαρίσει το χρέος μας στο αγγλικό νομικό δίκαιο, αγωνιά για τον κίνδυνο που διατρέχει η δημοκρατία μας από κάποια οικογένεια τάδε - θέλει να δώσει συγκεκριμένη απάντηση

  70. tasos avatar
    tasos 01/12/2011 14:26:14

    ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΒΥΘΙΖΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΥΚΑΔΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΣΥΝΕΧΙΖΑΤΕ ΝΑ ΕΠΤΙΘΕΣΤΕ ΣΤΟΝ ΕΥΕΛΠΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΑΥΤΟΣ ΣΗΚΩΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΑΛΛΟΙ ΤΗΝ ΕΚΑΨΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΕΝΩ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΘΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΝ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΠΕΤΕΙΩΝ 28 ΚΑΙ 25 ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΣΕ ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΞΑΝΘΗΚΑΙ ΡΟΔΟ.
    ΕΞΑΠΛΩΝΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΧΟΛΕΡΑ ΞΥΠΝΑ ΡΑΓΙΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΕ ΜΗΠΩΣ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ . ΕΑΝ ΣΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ
    ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΣΤΑΘΕΙ ΣΤΟΥ ΕΥΕΛΠΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ 166 ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.

  71. Σωκράτης avatar
    Σωκράτης 01/12/2011 15:26:47

    Μετά την αντιπολίτευση, οι χουντικοί δραστηριοποιήθηκαν πολιτικά μέσω της ΕΠΕΝ του Δημητριάδη κ.α. λαμβάνοντας το 7% στις εκλογές(αν θυμάμαι καλά το ποσοστό).Μετά μερικά χρόνια , απορροφήθηκαν από την Ν.Δ.
    Όλα αυτά τα χρόνια που πέρασαν από τότε και βλέποντας τις αλλαγές που επέφερε στο πολιτικό σύστημα η ψήφος του Ελληνικού λαού, αναρωτιόμουν που πήγαν οι χουντικοί.Οι χουντικοί όλα αυτά τα χρόνια, απλώς άλλαζαν χρώμα (όπως και πάρα πολλοί άλλοι).Πότε πράσινο , πότε μπλέ.Πάντα υπήρχαν ανάμεσά μας κι αυτό φαινόταν όχι απ΄την ιδεολογία τους , αλλά από τον χαρακτήρα τους λόγω της ιδεολογίας τους.
    Σήμερα διαβάζοντας όλα τα σχόλια εδώ, βλέπω ότι τελικά είναι πάρα πολλοί, οι οποίοι κρυμμένοι τόσα χρόνια, αλλάζοντας χρώματα σαν χαμαιλέοντες , αφού πρώτα οι περισσότεροι απ΄αυτούς φορώντας ψευδεπίγραφα τη ρομφαία της δημοκρατίας, βαπτίστηκαν κομματικά στελέχη ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, έφαγαν ρήμαξαν,τώρα θυμούνται το αλήστου μνήμης Πατρίς Θρησκεία Οικογένεια, εκστομίζοντας κορώνες κατά της δημοκρατίας (της όποιας δημοκρατίας είχαμε αυτά τα χρόνια) ξεχνώντας ότι αυτή η ρημάδα δημοκρατία τους αμνήστευσε.Γιατί αυτοί που πλήρωσαν δεν ήταν ούτε το ένα εκατομμυριοστό όσων συμμετείχαν σε βασανισμούς και άλλες θεάρεστες πράξεις, οι οποίες είναι το μόνο πιστεύω τους. Μαζί με το ξεπούλημα της πατρίδας την οποία πάντα επικαλούνται.

    • Γιαννης Ν. avatar
      Γιαννης Ν. @ Σωκράτης 02/12/2011 00:35:26

      Καλό θα είναι να μαθαίνουμε ιστορία μέσα από βιβλία και έρευνα και όχι από συνθήματα και ιδεοληψίες και φυσικά όχι από εγχειρίδια που γράφτηκαν σε κομματικά γραφεία. Η άρνηση της ιστορίας οδηγεί σε διαστρέβλωση και λανθασμένη ερμηνεία .
      Δυστυχώς η πρόσφατη ιστορία έχει παραμορφωθεί και η ανάλυση είναι επιπέδου παιδικού σταθμού. Έτσι διάφοροι περίοδοι της ιστορίας και διάφορες ιστορικές προσωπικότητες έχουν διαγραφεί και διάφορα ιστορικά γεγονότα έχουν παρερμηνευθεί ή αποσιωπηθεί .
      Βασιλείς , δικτάτορες που θέλουμε δεν θέλουμε κυβέρνησαν , αξιωματικά δεν μπορεί να παρήγαγαν έργο θετικό αλλά υποχρεωτικά και μόνο αρνητικό και επίσης σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να είχαν απόδοχή
      Αντίθετα «δημοκράτες» ακόμα και αν διέπραξαν εγκλήματα έχουν «ιστορικά δικαιωθεί».
      Τα παραπάνω εκτός από αντιεπιστημονικά φανερώνουν βαθύ πολιτικό κόμπλεξ και ιδιοτελή προσπάθεια διαστρέβλωσης της ιστορίας στα μέτρα των πολιτικών μας επιλογών. Επίσης η προσπάθεια ποινικοποίησης απόψεων σε μια δημοκρατία δείχνει λανθάνοντα φασισμό .
      Αγαπητέ Σωκράτη τους φασίστες ψάξτε τους στον καθρέφτη: γιατί η δημοκρατία κινδυνεύει κυρίως από αυτούς που προσπαθούν να τη σώσουν και αυτούς που την επικαλούνται ως υπερδημοκράτες.

  72. Ίων και Ελευθέριος avatar
    Ίων και Ελευθέριος 01/12/2011 17:28:19

    Μάλιστα....
    Έπρεπε να μπούμε στο antinews για να καταλάβουμε πόσο διαβρωμένη από τους πρώην ΕΠΕΝίτες είναι η ελληνική κοινωνία...Και τους ψάχναμε όλα αυτά τα χρόνια...
    Μα αυτή τη στιγμή που μιλάμε ΕΧΕΙΣ υπουργό πρώην πρόεδρο της νεολαίας της ΕΠΕΝ.
    Μας λέει κάτι αυτό άραγε?

  73. tsapari avatar
    tsapari 01/12/2011 18:08:14

    πες την αλήθεια ρε φίλε αλλά δυστυχώς λίγοι την αποδέχονται

  74. knight rider avatar
    knight rider 01/12/2011 19:22:50

    - ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΕΠΙΔΙΩΞΙΣ Η ΗΔΟΝΗ
    - ΤΩΝ ΕΚΛΕΚΤΩΝ Η ΔΟΞΑ
    - ΤΩΝ ΔΙ' ΕΠΙΛΕΚΤΩΝ Η ΑΡΕΤΗ

  75. Ε. Μεταξάς avatar
    Ε. Μεταξάς 01/12/2011 19:50:39

    Έξυπνοι και θαρραλέοι στρατιωτικοί είναι αξιοθαύμαστοι με την προϋπόθεση ότι αγαπούν την πατρίδα τους. ΑΡΑ κανείς έξυπνος και ικανός στρατιωτικός ή πολίτης δεν μπορεί να ταυτίζεται ή να ανέχεται τους χουντικούς της 21ης Απριλίου γιατί αυτοί σε συνεννόηση με τους Αμερικανούς πρόδωσαν την Ελλάδα και την Κύπρο και έπρεπε να είχαν εκτελεστεί μαζί με όλους όσοι τους ανέχθηκαν ή εργάστηκαν μαζί τους. Οι νέοι στρατιωτικοί δεν πρέπει να το ξεχνούν αυτό. Όσο για τους επώνυμους δημοσιογράφους είναι σχεδόν όλοι της κακιάς της ώρας, ανήθικοι και αγράμματοι.

  76. stamoschios avatar
    stamoschios 01/12/2011 21:44:21

    Οικογένειες όπως την εν λόγω μας δίδουν την ελπίδα ότι το έθνος έχει ακόμη μέλλον και πιθανότητες να διασωθεί και να αναγεννηθεί από τις τέφρες του.
    Όσοι πιστεύουν ότι η κυβέρνηση του παρατρεχάμενου του ΔΝΤ τραπεζίτη δεν αποτελεί εκτροπή,αναζητώντας φαντάσματα στο πρόσωπο του νεαρού πατριώτη, καθεύδουν και δεν το έχουν αντιληφθεί.

  77. stamoschios avatar
    stamoschios 01/12/2011 22:13:54

    Όσοι αναφέρουν την προδοσία της Κύπρου γιατί δεν μας αναφέρουν ποιός ήταν πρωθυπουργός στον Αττίλα 2; Όταν καταλήφθηκε το 30% της κυπριακής επικρατείας;

    • Αλέξανδρος avatar
      Αλέξανδρος @ stamoschios 02/12/2011 02:26:12

      Πιστεύεις πραγματικά ότι αν δεν είχαν αποσυρθεί τα ελληνικά στρατεύματα με εντολή της Χούντας θα υπήρχε Αττίλας 2?

      • Γιαννης Ν. avatar
        Γιαννης Ν. @ Αλέξανδρος 02/12/2011 03:02:54

        Ενδεχομένως να μην υπήρχε ούτε Αττίλας 1.
        άλλο όμως έίναι το θέμα:
        1. Από τον Αττίλα 1 μέχρι το 2 μεσολαβούν 20 ημέρες. Τι έγινε τότε;
        2. και σοβαρότερο . κατά τη διάρκεια του Ατίλλα 1 οι εντολές για δράση του στρατού δεν εκτελέστηκαν (εντολές που δίδονταν και μετά τις έπερναν πίσω) κάτι το οποίο φαντάζομαι ότι το έχεις ακούσει. ΠΟΙΟΣ δεν εκτέλεσε εντολές; Γιατί οι αρχηγοί δεν δικάστηκαν ποτέ; Γιατί κατηγορήθηκε μόνο ο Ιωαννίδης για την μη επέμβαση του στρατού και όχι οι καθ' ύλην αρμόδιοι αρχηγοί του στρατού; τι είπαν οι αρχηγοί με τον Αμερικάνο πρέσβη τρεις μέρες πριν τον Ατίλλα;
        3. Γιατί 25 χρονια τώρα δεν ανοίγουν το φάκελο της Κύπρου να μάθουμε και εμείς ;
        για να σε βοηθήσω: Μήπως την μεταπολίτευση την "κερδίσαμε" δίνοντας τη μισή Κύπρο;;;;;;;;;;;;

  78. Enjoy Capitalism avatar
    Enjoy Capitalism 01/12/2011 23:11:01

    Πολλά καντάρια .....ούμπαλα η οικογένεια Φαραντάτου !
    Εύγε και πάλι εύγε σε τέτοιους αξιωματικούς !

  79. ΚΨΜτζης avatar
    ΚΨΜτζης 02/12/2011 03:21:45

    Ο 20χρονος νεαρός αριστούχος εύελπις έκανε λάθος. Και οι κανονισμοί της Σχολής επαρκούν για να καθορίσουν την ποινή του, αφού νωρίτερα ολοκληρωθεί η έρευνα. Και καμμιά σφαλιάρα από τον πατέρα του, θα βοηθούσε. Σε κάθε περίπτωση, οφείλει να εξεταστεί στο πραγματικό τηςπλαίσιο και όχι σε αυτό της υπερβολής.

    Στα ελληνικά ανώτατα ιδρύματα έχουν διαδραματιστεί σκηρότερες ακρότητες. Αρκεί να βρεθείτε σε οιοδήποτε αμφιθέατρο των φοιτητικών εκλογών, την ώρα της καταμέτρησης των ψήφων.Τα εμφυλιακά συνθήματα αναβιώνουν και η ποδοσφαιρική εξέδρα εκατοντάδων φοιτητών υπόσχεται 'θάνατο με κονσερβοκούτι' ή 'τάφο στο Μελιγαλά' ενώ για ώρες, τα σκληρά τραγούδια/συνθήματα του θανάτου και της πρόκλησης συνοδεύουν τη διαδικασία [κινδυνεύει η δημοκρατία ; ]. Μαζί, και αρκετές σφαλιάρες μεταξυ των παρατάξεων. Και αρκετοί, με κουκούλα, να καίνε λίγο μετά αφιονισμένοι με τις μολοτωφ στο χέρι, ό,τι βρουν. Η εικόνα του βομβαρδισμένου αμφιθεάτρου, της καμμένης Σόλωνος και μερικών φοιτητών στο νοσοκομείο είναι ο συνήθης μετριοπαθής απολογισμός. Όσοι έζησαν τα αμφιθέατρα του 80, 90 αλλά και του 2000, τα ξέρουν.

    Και ποιά είναι η άλλη εικόνα ; Πέντε ευέλπιδες, πριν πάνε για ύπνο, στον προβλεπόμενο μέχρι υπερβολής θάλαμό τους, τραγούδησαν ένα στιχάκι που υπολειπεται των πιο πάνω. Ούτε κονσερβοκούτια που ακούγαμε στη Φυσικομαθηματική, ούτε ο Μελιγαλάς που λέγανε στα αμφιθέατρα της Νομικής [φασίστες και οι δικηγόροι, ε;].

    Επειδή όμως ο Στρατός έχει κανονισμό,καλά κάνει και τους τιμωρεί για την ΄μη προβλεπόμενη ενέργεια'. Λίγο όμως μετά, θα τους στείλει σε μονάδες των συνόρων, θα τους αλώσει με το -γνωρίζετε όσοι υπηρετήσατε - δημοσιοϋπαλληλικό του καθεστώς όπου η λεβεντιά έχει πια χαθεί (πλην εξαιρέσεων και ειδικών μονάδων) και στα 55-60 θα τους αποστρατεύσει με παντόφλες. Πάπαλα. Κίνδυνος για τη δημοκρατία από αυτούς δεν υπάρχει. Και μη μου πείτε ότι όσοι υπηρετήσατε [όσοι, λέμε], βρήκατε κανένα Αντισυνταγματάρχη να σας κάνει κύρηγμα ανατροπής του πολιτευματος. Υπαλληλος του κράτους, με παντόφλες 'υπηρεσίας' όταν πάει σπίτι του. Τους έχετε δει με τις κοιλίτσες τους, στο 'θέρετρο' του Αγίου Ανδρέα, στην Αθήνα ; Ε, τέτοιο.

    Αλήθεια όμως, πόση υποκρισία υπάρχει να λεγεται ότι 'κινδυνεύει η δημοκρατία' από το χαζοτράγουδο και τη μαγκιά της στιγμής των πέντε ευέλπιδων και του πιτσιρίκου Αρχηγού τους όταν, κάθε χρόνο, στις φοιτητικές εκλογές αλλά και μετά, όλα τα ανώτατα ιδρύματα γίνονται ορμητήρια 'ανατροπής της δημοκρατίας' [συμφωνα με τα κριτήρια του ΔΟΛ και των άλλων προβοκατόρικων συγκροτημάτων], όταν καίγεται η Αθήνα από τους 'εν ασύλω φοιτητές'.

    Υποκρισία μάγκες μου. Να τιμωρηθεί μεν ο 20χρονος αλλά στο προβλεπόμενο και νηφάλιο πλαίσιο του κανονισμού της Σχολής [μακάρι να είχαν τέτοιο και τα λοιπά ιδρύματα]. Αλλά όχι να ξεσκίσουμε έναν αριστούχο για τη μαλακία της στιγμής και το χαζοτράγουδο. Και ας τον στείλουμε μετά, να φυλάει τις βραχονησίδες με καμμιά ομάδα καταδρομέων, όσο εμείς θα ψάχνουμε την 'επόμενη απειλή της δημοκρατίας', πίνοντας τα μπλαντι μερι με το καλαμάκι [το προτιμούν οι συντάκτες του ΒΗΜΑτος, εκεί, στα μπαράκια της Λαδα].

    Α, και κάτι ακόμα : Μετά ας πάρουν σειρά στα 4στηλα του ΒΗΜΑτος και τα λεβεντόπουλα που καταστρέφουν, καίνε, βανδαλίζουν τα πανεπιστημιακά ιδρύματα [αλλά και ονειρεύονται το ίδιο, για το μπουρδέλο τη Βουλή, ε; ] στο όνομα -πάντα- της δημοκρατίας [ναι, αυτής που κινδυνεύει]. Ή μήπως αυτό, παραείναι δημοκρατία για τους συντάκτες αυτούς που χαριεντίζονται και συναλλάσονται με την πολιτική εξουσία; Από αυτούς που γίνονται και κυβερνητικοί εκπρόσωποι ντε... Ξέρετε εσείς...

  80. Xenistis avatar
    Xenistis 02/12/2011 05:47:08

    Μήπως λέω εγώ τώρα έχει να κάνει όλη αυτή η ιστορία με την αναγγελία ίδρυσης νέου κόμματος από τους Απόστρατους και έμμεσα η άμεσα να τους καλωσορίσουν στον κόσμο της λασπολογιας και της αστικής δημοκρατίας ?
    ps συγχαρητήρια για το άρθρο
    ένας παλιός συμμαθητές του αδερφου σου από το έβδομο

  81. ΙΝ avatar
    ΙΝ 02/12/2011 11:28:02

    Σκέψεις ανατωμένες...
    1. Μια κι εσείς οι αξιωματικοί (ή ορισμένοι τουλάχιστον) έχετε μια αρχαιολατρεία, το ρητό "Κρείσσον εστίν το σιγάν του λαλείν" το έχετε ακούσει;
    2. Μπορεί για τον αδελφό σας και τον πατέρα σας να είναι άδικος ο χαρακτηρισμός "χουντικός", αλλά το ανηψάκι σας που πήγε και τραγούδησε τον ύμνο της 21ης Απριλίου, πώς δηλαδή θέλετε να το πούνε;
    3. Κι ο Παπαδόπουλος "άριστος αξιωματικός" ήτανε και αρχηγός της τάξης του! Τις προκοπές του τις είδαμε και ακόμα τις πληρώνουμε.
    4. Αν δεν τον πετάξουν έξω το νεαρό από τη σχολή (άλλωστε, τόσο έξυπνος που είναι, κατά τον θείο του, δεν θα έχει πρόβλημα να βρει κάπου αλλού δουλειά), ειλικρινά είναι όλοι τους για φτύσιμο. Όχι ο ΥΕΘΑ κ. Αβραμόπουλος (που ούτως ή άλλως είναι, αλλά αυτός θα ανοίξει απλώς την υπέρκομψη ομπρέλλα του και θα πει "για δες, βρέχει") αλλά οι υπόλοιποι στο εν λόγω υπουργείο (αναπληρωτής υπουργός, υφυπουργοί που πρέπει να είναι περίπου 50 κλπ.). Α, ναι, πρέπει να είναι και κάποιος του ΛΑΟΣ εκεί, ε, καλά, αυτός θα έχει αγαλλιάσει...
    5. Με τέτοια που γίνονται από τον "αρχηγό" (τρομάρα να τούρθει) της ΣΣΕ, αναρωτιέμαι: Σε τι ακριβώς χρησιμεύει η ΣΣΕ ; Από εκεί δε βγήκανε τα παλληκάρια που κυβερνήσανε την Ελλάδα 7 χρόνια και όταν έπρεπε να πολεμήσουνε σηκώσανε ψηλά τα χέρια και φώναξαν τους πολιτικούς; Μήπως, τώρα που είναι και της μόδας, να τη βάλουμε σε "εργασιακή εφεδρεία";
    ΥΓ: Δεν ξέρω αν ήμουν κουραμπιές, αλλά τον Έβρο τον ξέρω από κοντά επειδή υπηρέτησα σε μονάδα της.... 50 Ταξιαρχίας! (Μάχιμη; ΟΟΟυυυυ..... πολύ!). Ο τότε διοικητής μας ήταν ένα φασιστόμουτρο και μισό (τέως πλασιέ βιβλίων, σε ένα "διάλειμμα" από το στρατό). Ρε μπας και υπάρχει καμιά παράδοση;

  82. Ignoramus avatar
    Ignoramus 02/12/2011 11:42:19

    +100000

  83. αηνέρμος avatar
    αηνέρμος 02/12/2011 21:30:15

    θερμα συγχαρητήρια στην οικογένεια Φαραντάτου.΄Οσον αφορά το επεισόδιο αρμόδια είναι να αποφανθούν τα πειθαρχικά όργανα.΄Εχω όμως μια απορία αυτοί οι ΜΕΓΑΛΟδημοσιογράφοι δεν έχουν με κάτι άλλο να ασχοληθούν εδώ διαλύεται το σύμπαν,τρέμουν από το φόβο τους από ένα παιδί το οποίο όταν θα κληθεί να διοικήσει έναν σχηματισμό δεν θα υπάρχει τέτοιος διότι θα τα έχουν διαλύσει όλα οι σοσιαλιστές μας.Ο λαός δεν έχει λόγο να φοβάται και να μην ακούει αυτά που λέει ο ΓΑΠ, ότι αποστράτευσε τους αρχηγούς επειδή είχε πληροφορίες για ύποπτες κινήσεις,αλλά από αυτόν δεν πιστεύεις τίποτα πλέον.

  84. Κ.ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ avatar
    Κ.ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ 02/12/2011 23:25:31

    AΓΟΡΙ ΜΟΥ ΦΑΡΑΝΤΑΤΟ,ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΣΧΕΔΟΝ 60 ΕΤΩΝ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ
    ΤΙΜΗΣΕΣ ΤΟ ΑΞΙΩΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ .ΤΟ 1974 ΗΜΟΥΝ ΣΤΗ
    ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ[ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ].ΨΗΦΙΖΩ ΠΑΣΟΚ ΑΛΛΑ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΘΑΡΡΟΣ.ΜΗ ΣΚΥΒΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ.
    ΚΑΙ ΑΝ Ο ΒΟΤΣΗΣ ΠΛΗΡΩΝΕ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ ΤΗΣ ΔΕΣΠΟΙΝΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ,ΑΞΙΖΕΙ.ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΑΙΔΙΑ.
    Κ.Γ,ΑΘΗΝΑ

  85. ΙΩΑΝΝΑ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ avatar
    ΙΩΑΝΝΑ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ 02/12/2011 23:42:24

    Στο ΒΗΜΑ δεν υποστηρίχθηκε πως τα ανίψια σας δεν είναι καλοί μαθητές.

    Στο ΒΗΜΑ υποστηρίχθηκε πως τραγουδήσατε τον ύμνο της χούντας αφού πρώτα ζητήσατε να φύγουν από την αίθουσα οι αλλοδαποί και οι Κύπριοι σπουδαστές κατά τον εορτασμό της επετείου της 17ης Νοεμβρίου.

    Καταλαβαίνω πως δεν μπορείτε να ομολογήσετε πως το κάνατε γιατί τότε οι συνέπειες θα είναι συνακόλουθες της πράξης σας.

    Από την άλλη δεν μπορείτε να πείτε πως το κάνατε αλλά το έχετε μετανοιώσει γιατί προφανώς και δεν έχετε μετανοιώσει και η προσκόλλησή σας στα ιδεώδη της χούντας δεν σας επιτρέπει να την αποκηρύξετε.

    Ούτε όμως και το σενάριο να ισχυριστείτε δηλαδή πως δεν το πράξατε μπορείτε να το φέρετε εις πέρας.Στην περίπτωση αυτή το χουντοδεξιό συνάφι σας θα σας λοιδωρούσε.

    Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα, λοιπόν.

    Γι΄αυτό δε θέλετε να μιλήσετε για το συμβάν και όχι γιατί διενεργείται έλεγχος όπως ισχυρίζεστε.Είστε τόσο γενναίος όσο να κρύβεστε πίσω από το βιογραφικό του πατέρα σας, του αδελφού σας και των ανιψιών σας.

    Η δική σας πράξη είναι αυτή που πρέπει να αποσαφηνιστεί και όχι των συγγενών σας. Εκτός και αν και αυτοί ως εν αποστρατεία, εν ενεργεία ή υποψήφιοι στρατιωτικοί αντί "να φυλάττουν Θερμοπύλες" ευχαρίστως θα το ' λεγαν το τραγουδάκι της "παρεξηγημένης επανάστασης".

    Αλήθεια αυτό τελικά το είπατε την αποφράδα εκείνη ημέρα ή και γι αυτό διενεργείται εξέταση από τα αρμόδια όργανα;

    Υ.Γ Όσο για την αγάπη προς την πατρίδα μην την παίρνετε μονοπώλιο.
    Την πατρίδα πολλοί ισχυρίστηκαν πως την αγάπησαν.Ακόμη και αυτοί που την πρόδωσαν, την απαξίωσαν και της στέρησαν την αξιοπρέπειά της.
    Να υποθέσω πως καταλαβαίνετε τι εννοώ υποθέτω...

  86. παπαφλεσας avatar
    παπαφλεσας 04/12/2011 02:19:58

    Δεν πρόλαβα καν να διαβάσω τα σχόλια και τις απαντήσεις και τις απαντήσεις των απαντήσεων...
    Μια ολόκληρη Πατρίδα μου ασχολείται με ένα τραγούδι που είπε ΚΑΠΟΙΟΣ...
    Την ίδια στιγμή ΚΑΠΟΙΟΙ υπονομεύουν την ΑΜΥΝΑ του ΕΘΝΟΥΣ επειδή δεν έχουν τα...ΑΡΧΙΔΙΑ να ΔΕΙΞΟΥΝ τους πραγματικούς υπαίτιους για την κατάντια της άμυνας της Πατρίδας...
    Δεν φοράνε στολή (και τα παντελόνια είναι μόνο για φιγούρα)...σύμφωνα με τις...στυλίστικες επιλογές των συμβούλων τους...
    Και σύμφωνα με τις επιταγές των μεγαλοαφεντικών τους με βάση τις οποίες βλέπουμε ΤΟΥΡΚΙΚΑ σήριαλ...και ξεχνάμε παντελώς ΑΞΙΕΣ...ΗΘΗ... και ΑΡΧΕΣ... της ΥΠΑΡΞΗΣ μας....
    Εκτός κι αν κάποιος πιστεύει ότι φοράει ARMANI JEANS πίνει cafee frapee και οδηγά το καβουρδιστήρι του χάρις στον..."δημοσιογραφικό οργανισμό" λαμπράκη και σια...
    ΠΡΟΒΑΤΑ ΞΥΠΝΑΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ....

  87. !@#$%^&*() avatar
    !@#$%^&*() 04/12/2011 22:46:29

    Ας υποθέσουμε ότι ο εύελπις είναι χουντικών απόψεων. Ε ΚΑΙ???? Πρέπει να κατηγορηθεί γαι τα πολιτικά του φρονήματα???? Μήπως να ξεκινήσουμε και κανένα πογκρόμ για όσους δεν ψηφίζουν το κόμμα που μας αρέσει????Και τι φοβάται η σημερινή «δημοκρατία μας», Ελληνικής version!!!! Μήπως μετά 25-30 χρόνια κάνουν πραξικόπημα οι σημερινοί ευέλπιδες??? ΜΩΡΑΙΝΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΟΝ ΒΟΥΛΕΤΑΙ ΑΠΩΛΕΣΑΙ...... Ή μήπως η κατ’ επίφαση δημοκρατία μας χρησιμοποιεί γκαιμπελικές μεθόδους κομματοκρατορικής δημοκρατίας για κατάλληλη αξιοποίηση ανεπάγγελτων πολιτικών ???? ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ !!!!!

  88. basil avatar
    basil 05/12/2011 15:56:00

    Ωραια ολα αυτα, αλλά δεν απαντάει στο βασικό πρόβλημα καί τη βασική κατηγορία: Σαν φαντάρος επρεπε να υπακούω στις διαταγές των ανωτέρων, όχι γιατι ήταν εξυπνότεροι, δυνατότεροι, ικανότεροι η πιό όμορφοι, αλλά γιατί κατα τεκμήριο ήταν πιό ειδικοί στα στρατιωτικά θέματα καί στο κάτω κάτω έτσι είχα ορκιστεί. Αυτ΄δε σημαίνει ότι συμφωνούσα με όσα λέγαν η έκαναν, πολλά από τα οποία θεωρώ πεταμένο χρόνο καί χρήμα. Αν ο ευελπις δικαιούται να χαρακτηρίζει μπούρδες τα λεγόμενα του ανωτέρου του υπουργού, θα πρέπει καί ο φαντάρος να έχει το ίδιο δικαίωμα αύριο όταν ο ευελπις γίνει αξιωματικός να σηκωθεί στην αναφορά καί να πεί "δεν γυαλιζω τις αρβύλες μου γιατί είναι πεταμένα λεφτά τα βερνίκια καί δεν προσφέρουν τίποτε. Αρνούμαι να πάρω στολήεξόδου, γιατί αυτό είναι μιά μπούρδα καί πεταμένα λεφτά. Δεν θέλω να πάω στην παρέλαση γιατί καί αυτά είναι πεταμένα λεφτά.". Καί η διαφορά είναι ότι ο ευελπις εχει ΕΠΙΛΕΞΕΙ τη σχολή του καί αποδεχτεί την πειθαρχία, ενω ο φαντάρος δεν το εχει επιλέξει καί απλά υπακούει στους νόμους. Καί δσε κάθε περίπτωση το να υμνείς τους ΠΡΟΔΟΤΕΣ χουντικούς δεν συνάδει με τους όρκους πού παίρνουν φαντάροι , ευέλπιδες καί αξιωματικοί. Ετσι από τη μιά θα έπρεπε να προβληματιστούμε γιατί ένας κατά τεκμήριο ικανός νέος έλκεται από τα πιό δειλά, αθλια, προδοτικά υποκείμενα στην νεώτερη ιστορία μας -καί η απάντηση είναι ότι βλέπει επίσης αθλιους καί προδοτικούς πολιτικούς. Από την άλλη δεν μπορούμε να τον αφήσουμε να γίνει νέος Παπαδόπουλος. Είναι μιά δύκολη απόφαση. Δεν θαθελα ούτε να διώξω κάποιον ικανό, αλλά ούτε να αφήσω κάποιον με τέτοιες αντιλήψεις να εξελιχθεί στην κορθφή του στρατού. Εξαρτάται από το πόσο μπορεί να μας πείσει οτι έχει μετανιώσει, αν έχει μετανιώσει.

  89. Παντελής Σπύρου avatar
    Παντελής Σπύρου 07/12/2011 08:35:28

    Κατάλαβες Αντώνη τώρα τα παιχνίδια που θα παίζει το συγκρότημα και συ θα χορεύεις στους ρυθμούς του? Πάνω σε ποιό αντικείμενο είπαμε έπιασε δουλειά ο υιός ? Γιατί Αντώνη ακολούθησε αν το παρακολούθησες το έργο στόχοι τρομοκρατικών επιθέσεων πολιτικοί και οικονομικοί παράγοντες. Προφανώς επειδή η κοινωνία δεν μασά πλέον τις μ...... που γράφουν και τα θέματα δεν είχαν απήχηση, για να μην χύσουν τσάμπα το γάλα απο την καρδάρα, έπεσε μια ψιλοφυλακή αφού δεν είχαν τίποτα εναντίον του παλληκαριού και το άλλο ξεχάστηκε ......τρίτο θέμα δεν τους βγήκε ......ΑΥΤΑ.!

  90. Παντελής Σπύρου avatar
    Παντελής Σπύρου 07/12/2011 08:39:08

    Αντώνη δεν σε είδα να σε πιάνει τρέμουλο για τα φανταράκια τα οποία δεν τα ταίζουν το βράδυ, κοινώς λαικά τους έχει κοπεί το βραδυνό φαγητό, έτσι να πείς στο σιόρ Αβραμόπουλος, μιας και θίγεται εύκολα το παλληκάρι απο τα δημοσιεύματα του συγκροτήματος

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.