#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/12/2010 17:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων…»



Η κ. Μπενάκη, Πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων, επί κυβερνήσεως Κώστα Καραμανλή, προσφωνεί από χειρογράφου εκ μέρους της βουλής των Ελλήνων, τον Κάρολο Παπούλια για την εκλογή του στο ύπατο αξίωμα της χώρας, του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας, στις 12/12/2004  και μεταξύ άλλων αναφέρει: « … Τα Εθνικά σύνορα και ένα μέρος της Εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν, χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη…»

Είναι γνωστό πως η πολιτική είναι πρόβλεψη!!

Άρα η κ. Μπενάκη, ως πρόεδρος της Ελληνικής βουλής, είχε τόσο υψηλή διορατικότητα έξι χρόνια πριν, που μπόρεσε να προβλέψει όλα αυτά που συμβαίνουν σήμερα και πλέον μας τρομάζουν;

Στο άκουσμα όλων αυτών δεν τρόμαξε ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας;

Γιατί δεν αντέδρασε ΤΟΤΕ;

Από τον Μάιο του 2010 η κυβέρνηση του ΠΑ.ΣΟ.Κ. υπέγραψε την δανειακή διεθνή σύμβαση με το ΔΝΤ, μια ανυπόστατη σύμβαση που είναι αντίθετη στην διεθνή, Ευρωπαϊκή και Ελληνική νομιμότητα που παραβιάζει κατάφορα το Ελληνικό Σύνταγμα.

Μία σύμβαση που εμπεριέχει πλήθος καταχρηστικών όρων και που για πρώτη φορά διεθνής σύμβαση κάνει αναφορά σε κυριαρχικά Εθνικά δικαιώματα κράτους. Μία σύμβαση που παραβιάζει θεμελιώδεις αρχές δικαίου.

Ο Γιώργος Παπανδρέου και το ΠΑ.ΣΟ.Κ. υπογράφοντας αυτή την σύμβαση υποθήκευσε το μέλλον της Ελλάδος και των πολιτών της. Υποθήκευσαν τα κυριαρχικά δικαιώματα της πατρίδος μας.

Εκποιούν της τηλεπικοινωνίες, εκχωρούν τα λιμάνια και τα αεροδρόμια, πωλούν τις αερομεταφορές, χρονομισθώνουν τις Εθνικές οδούς.

Μέσα σ’ αυτό το κλίμα, συζητήθηκε προ ημερών στην Βουλή των Ελλήνων, ο προϋπολογισμός της οικονομίας μας για το 2011.

Σημειώνω από την πρόσφατη ομιλία του Αντώνη Σαμαρά στην Βουλή: «Ο προϋπολογισμός του 2011 είναι ο πρώτος υπό καθεστώς περιορισμένης εθνικής κυριαρχίας...». Και απο την ομιλία της βουλευτού του ΚΚΕ στην Α΄ Αθηνών, Λιάνας Κανέλλη:  «… σας καλώ να απολογηθείτε για την συνειδητή απεμπόληση κυριαρχικών δικαιωμάτων…»

Αξίζει να προσθέσουμε την επίσημη αντίδραση του δικηγορικού  συλλόγου Αθηνών που υπογράφει ο Πρόεδρός του, κ. Δημ. Παξινός και μεταξύ άλλων αναφέρει: «Με το άρθρο 14 παρ. 5 της σύμβασης, η Ελλάδα παραιτείται ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ από τις ασυλίες προστασίας της Εθνικής κυριαρχίας. Τέτοιος πρωτόγνωρος όρος δεν συναντάται ούτε σε αποικιοκρατικές συμβάσεις…»

«… χωρίς κάποιο προηγούμενο παραδώσαμε με μόνη μία υπογραφή την Εθνική μας κυριαρχία, ολόκληρη την δημόσια περιουσία μας».

Ας καταγράψουμε επίσης την ανοιχτή σύγκρουση της εκκλησίας μας, που εκφράζεται μέσω της επίσημης θέσης που έλαβε με την απόφαση της Ιεράς συνόδου, κατά της οικονομικής πολιτικής της κυβέρνησης του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και αναφέρονται μεταξύ πολλών και τα κάτωθι: «… η χώρα μας φαίνεται να μην είναι πλέον ελεύθερη, αλλά να διοικείται από τους δανειστές της…δηλώνουμε ότι, είμαστε μία χώρα υπό κατοχή και εκτελούμε εντολές των κυρίαρχων δανειστών μας».

Όλα τα παραπάνω καταδεικνύουν, πέραν της εξαθλίωσης του Ελληνικού λαού από τα οικονομικά μέτρα της κυβέρνησης που οδηγούν την χώρα σε εργασιακό μεσαίωνα, πως συνειδητά η κυβέρνηση απεμπολεί κυριαρχικά Εθνικά δικαιώματα και θέτει την χώρα υπό κατοχή των τοκογλύφων και δανειστών της.

Αξιότιμε κε Πρόεδρε της Ελληνικής Δημοκρατίας, τότε με όσα είπε η κα Μπενάκη, δεν αντιδράσατε!!!

ΣΗΜΕΡΑ όμως, γιατί δεν αντιδράτε!!!

Μήπως λοιπόν δεν πρέπει να περιμένουμε τον ιστορικό του μέλλοντος που θα καταλογίσει στον Πρωθυπουργό της χώρας και την κυβέρνησή του, την διάπραξη του πλέον ατιμωτικού αδικήματος της «ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ» κατά της χώρας και του λαού της;

Μήπως πρέπει ο λαός μας να ενεργοποιήσει το άρθρο 120 παρ. 4 του Συντάγματος που αναφέρει: « Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στο πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία».

Παναγιώτης Αποστόλου

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Gia avatar
    Gia 29/12/2010 17:45:51

    Μπράβο, μπράβο χίλιες φορές μπράβο.
    Ειδικά η τελευταία παράγραφο, που να σαι καλά δεν την γνώριζα είναι η μοναδική αληθινή διέξοδο που μας μένει. Να σαι καλά και να δούμε πόσο γκιαούριδες και ραγιάδες είμαστε τελικά ή όχι.

    • Δ.Φ. avatar
      Δ.Φ. @ Gia 30/12/2010 10:28:27

      Η τηρηση του συνταγματος επαφιεται στον πατριωτισμο των ελληνων...κλπ ερωτω ? ποιων ελληνων ,των κλεφτων φοροφυγαδων,λαμογιων , απαταιωνων,προδοτων,κομπιναδορων,φιλοτομαριστων...κλπσυμπληρωνεις οτι θες ισχυει μονο μην αρχισεται να μου εκθιαζεται τους προγονους μας κ τι εκαναν για μας,γιατι θα ρωτησω τι καναμε εμεις για τα παιδια μας...μονο οι ευδαιμονες κ οι εχοντες εισοδημα κατω των 600ε διαμαρτυρονται αυτη την ωρα κ δικαιως αυτοι,αλλα οι ευδαιμονες ειναι υποπτοι,αλλοι γιατι χασανε την κουταλα κ αλλοι γιατι φορολογουνται...δεστε ποιοι φορολογοντουσαν συνηθως κ θα καταλαβετε...οι παχιες αγγελαδες στερφεψαν,ελληνες πατριωτες καταλαβαιτετω...καλη σας χρονια...

  2. Kostas D avatar
    Kostas D 29/12/2010 17:46:45

    Συμφωνω με το αρθρο!
    Βεβαια η εκφωνηση αυτου του λογου και το περιεχομενο " Τα Εθνικά σύνορα και ένα μέρος της Εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν, χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη…»"....
    Πριν απο αυτο ελεγε πως ολα αυτα θα γινουν κατα τη διαρκεια της προεδριας του....
    Μαλιστα αυτα θα συνεβαιναν τοτε... ηδη στην πρωτη προεδρια του παπουλια..
    Πραγμα που ΕΥΤΥΧΩΣ μεχρι τωρα δε συνεβησε..!!
    Αλλα με οσα γινονται τωρα επι παπανδρεου, ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΑ να ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ!!!!!!! Ωστε να μη συμβουνε....

    Εδω θα παραθεσω παλι ενα σχολιο που εβαλα σε προηγουμενη αναρτηση

    Αυτη τη στιγμη ΗΔΗ γινεται συνδιαχειριση “business” στο Αιγαιο…
    και καθομαστε κι “αναλυουμε” το ποια πολιτικη θελουμε, κι οχι το πως ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΜΕ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ο παπανδρεου και η τροικα….
    Τι να την κανουμε την πολιτικη?? ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΧΩΡΑ, για να εφαρμοστει η πολιτικη που συζηταμε…
    (Αν λεω ΑΝ χαθει η Ελλαδα….τοτε και η οποιαδηποτε “πολιτικη” παει περιπατο.. ΑΡΑ ΠΡΟΕΧΕΙ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΔΑΦΙΚΑ…, χασαμε ΕΘΝΙΚΑ….μη χασουμε κι ΕΔΑΦΙΚΑ θα ειναι πολυ αργα….)
    Αν χασουμε και εδαφη τοτε τι…?? Θα συζηταμε “αναλυωντας” τι πολιτικη πρεπει να εφαρμοστει.. η ποιος μας κανει η δε μας κανει??
    ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ?????
    Σε περιοδο πολεμου ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ,( ΧΩΡΙΣ ΤΙΣ ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ και καιρου ειρηνης) ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΗΓΕΤΗ, ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!!!!!

    ΝΑ ΑΝΑΛΥΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΩΡΑ!!

    • nestor avatar
      nestor @ Kostas D 29/12/2010 18:12:59

      "Πριν απο αυτο ελεγε πως ολα αυτα θα γινουν κατα τη διαρκεια της προεδριας του….
      Μαλιστα αυτα θα συνεβαιναν τοτε… ηδη στην πρωτη προεδρια του παπουλια.."
      Mα δεν συνέβησαν γιατί η νίκη της Ν.Δ. το 2007 ήταν εκτός προγράμματος, τους ξέφυγε και το πρόγραμμα πήγε 2 χρόνια πίσω.
      Ολοι θυμόμαστε ότι ο ΚΚ δεν κυβέρνησε αυτή την διετία.
      Όλοι στους δρόμους ήταν.

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ nestor 29/12/2010 18:43:07

        Συμφωνω απολυτα....οτι οντως το "προγραμμα πηγε πισω.." Εκαναν τα παντα με τις 170 πυρκαγιες σ'ενα μηνα μεσα για να φθαρει στα ματια της κοινης γνωμης....(ΑΛΛΑ ξανακερδισε τις εκλογες, ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΒΕΤΟ ΣΤΟ ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ) κι απο τοτε ....οπως λες ολα τα πιονια ξεχυθηκαν στους δρομους....

        ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΤΩΡΑ, ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ για ΝΑ ΜΗ ΣΥΜΒΕΙ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ..

        ΝΑΙ πιστευω συμφωνα με τον Αρθρογραφο, οτι ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 120 παραγραφος 4, του ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
        ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!!!!!

        Οσο περναει ο χρονος και αναλωνομαστε σε "αναλυσεις"
        για τον Α η Β πολιτικο κτλ αυτοι συνεχιζουν την καταστροφη της χωρας..
        Διοτι και ο "Τελειος" να βρεθει σε εργαστηριακες συνθηκες, δεν υπαρχει πουθενα στον κοσμο..
        Αλλα κι αν βρεθει, ΣΚΟΠΟΣ ειναι να εχει μεινει και η Ελλαδα ΑΡΤΙΑ ΕΔΑΦΙΚΑ για να την κυβερνησει....
        ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΩΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ!! Μετα θα ειναι πολυ αργα..
        ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΤΩΡΑ!!

        • Kostas D avatar
          Kostas D @ Kostas D 29/12/2010 18:55:12

          Παντα υπαρχει τροπος να κανουμε ΕΜΕΙΣ οι ΕΛΛΗΝΕΣ το προγραμμα τους να πεσει εξω, να ξεφυγει....
          ΟΛΟΙ ξερουμε πως η ΕΛΛΑΔΑ ειναι το "Οικοπεδο" με τη μεγαλυτερη αξια και ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΧΑΡΤΗ....
          Αρα γι αυτο παντα καποιοι θα προσπαθουν να κανουν τα μυρια οσα εναντιον ΟΛΩΝ εμας που κατοικουμε σε αυτη τη χωρα..

          ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΑΚΥΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ και να πανε πισω.....!!!!!

          • Gia avatar
            Gia @ Kostas D 29/12/2010 21:14:09

            Πως? Πως? Πως?
            Υπάρχει πολύς, ,μα πολύς κόσμος που περιμένει διέξοδο. Ο λαος ψάχνει για ελπίδα, πραγματική.

          • Kostas D avatar
            Kostas D @ Gia 29/12/2010 23:34:24

            1) Κατ αρχας να προσθεσω οτι υπαρχουν σχεδια εναντια στην Ελλαδα, ηδη απο το Μακεδονικο αγωνα, και απο το 1940 κτλ κι ομως ετσι και τοτε ΕΠΕΣΑΝ ΕΞΩ ΟΛΑ!!!!
            2) Ελπιδα εχει δωσει η Νεα Δημοκρατια που ειναι ο μονος μεγαλος ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ, και η λυση λεγεται ΑΝΑΠΤΥΞΗ που θα γινει σταδιακα φυσικα..
            3) Ο κοσμος λογω της ΚΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΚΙ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ, ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ απο τον Προεδρο της Δημοκρατιας και να στηριξει τον Αντωνη Σαμαρα, ( οχι με κριτηρια κομματικα πια, αυτες οι ιδεοληψιες του παρελθοντος δε μετρανε στις στιγμες πολεμου..απεναντι μας εχουμε μια προδοτικη κυβερνηση/ τροικας που ΠΡΟΕΧΕΙ να φυγει για να επικρατησει καλυτερο κλιμα ψυχολογικα κυριως..!!!!)
            Να φερει το Σαμαρα στην εξουσια, διοτι τωρα ,ειναι ο ΜΟΝΟΣ ΗΓΕΤΗΣ μεγαλης παραταξης/ ομαδας ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ..
            Και μπορει να ΑΚΥΡΩΣΕΙ το μνημονιο, οπως εγινε με το Βικτωρ Ορμπαν στην Ουγγαρια
            (αλλωστε και ο ιδιος εχει πει οτι σεβομαστε τα χρηματα των δανειστων, θα τα επιστρεψουμε, οπως ολες οι χωρες, ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΜΠΑΜΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ, οπως εχει τονισει χιλιαδες φορες, ασχετως του πως το διαστρεβλωνουν τα μμε του πασοκ..)
            4) Ο Σαμαρας εκφραζει εδω και χρονια ΑΛΗΘΙΝΑ πατριωτικες θεσεις και ειναι ο ΜΟΝΟΣ που μπορει να υπερασπιστει την Ελλαδα αυτη τη στιγμη στη διεθνη σκηνη!!

    • Λαμόγια, φέρτε πίσω τα λεφτά που κλέψατε avatar
      Λαμόγια, φέρτε πίσω τα λεφτά που κλέψατε @ Kostas D 30/12/2010 01:45:57

      αυτό που λείπει από τους Έλληνες είναι ο μπροστάρης καινούργιος να μην τον έχουμε ξαναδεί - οι 300 είναι για πέταμα

    • Δ.Φ. avatar
      Δ.Φ. @ Kostas D 30/12/2010 16:54:20

      για να σωθει η πατριδα εθνικα κ πολιτικα πρεπει ολοι οι ευδαιμωνες να βαλουν το χερι στην τσεπη,αλλα δυστυχως αυτοι αφου τα φαγανε τωρα μας μιλουν αντιμνημονιακα λες κ ειναι κανεις με το μνημονιο...ποιοι ειναι οι ευδαιμονες θα με ρωτησης...απαντω,γνωστοτατοι,ολοι οι ελευθεροι επαγγελματιες,βοιμηχανοι,εμποροι,βιοτεχνες,εισοδηματιες,ορισμενοι αγροτες,οι οποιοι τοσα χρονια δηλωνουν εισοδηματα κατω των 12000ε...μονο οι μισθωτοι κ συνταξιουχοι σε αυτη τη χωρα ειναι οι πιο πλουσιοι κ δηλωνουν 16000ε κ πανω...επισης οι αφρωνες πολιτικοι με τα ρουσφετια τους κ την εξαρτηση τους απο ντοπιους κ ξενους προστατες...καλη χρονια...

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ Δ.Φ. 30/12/2010 22:39:56

        Δ.Φ.
        Γενικολογα και αναρθρες κραυγες ΔΕ ΒΟΗΘΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ... Αυτα που λες , ακουγονται απο πασοκικα στοματα και μμε που εχουν στοχο την αποβλακωση...

        Λαμόγια, φέρτε πίσω τα λεφτά που κλέψατε
        ---"αυτό που λείπει από τους Έλληνες είναι ο μπροστάρης καινούργιος να μην τον έχουμε ξαναδεί – οι 300 είναι για πέταμα--"

        Αλλη γενικολογια και ασχετη..
        1) πουθενα στον κοσμο δεν υπηρξε και δεν υπαρχει τελειος..
        2) Παλευεις με οτι εχεις τωρα μπροστα σου!!.... γιατι αν βλακωδως περιμενεις να εμφανιστει ο "τελειος" (εχεις την υπομονη να μεινει κι αλλα χρονια το πασοκ/τροικα στη χωρα??) , μεχρι τοτε αγαπητε μου, θα εχει διαλυθει η χωρα και ο "τελειος" που λες ΔΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΕ ΤΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ, αν εχουν χαθει και εδαφη.. καληνυχτα..

        ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΡΔΑ..!! που παπαγαλιζουν πολλοι επηρρεασμενοι απο πασοκικη προπαγανδα που παει να μπερδεψει υπουλα τον κοσμακη..

        Χασαμε την Εθνικη κυριαρχια, ΤΩΡΑ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΔΑΦΙΚΗ....!!!!
        ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ..!!

  3. Νίκος avatar
    Νίκος 29/12/2010 17:50:17

    Κ. Αποστόλου, ακριβώς επειδή αφέθηκε στον (ανύπαρκτο) πατριωτισμό της κυβερνώσας ελιτ γι' αυτό φτάσαμε εδώ που είμαστε με την Πατρίδα και το μέλλον της υποθηκευμένα. ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΘΝΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΥΤΑ. Και φυσικά δεν μπορούμε να τις περιμένουμε απο αλλοτριωμένα, εξαγορασμένα και συνάμα φοβισμένα ανθρωπάκια.

  4. ανωνυμ avatar
    ανωνυμ 29/12/2010 18:21:53

    ΄Ολοι το άκουσαν αλλά κανένας μα κανένας "δημοσιογράφος" - "πολιτικός" - "πατριώτης" , δεν τόλμησε να ρωτήση την κυρία αυτή για το αυτονόητο .
    πόθεν έσχες κυρία μου για τα λεγόμενα σας ?

  5. Enzo avatar
    Enzo 29/12/2010 18:23:42

    o Σαμαρας τι λεει ?

    • Λαμόγια, φέρτε πίσω τα λεφτά που κλέψατε avatar
      Λαμόγια, φέρτε πίσω τα λεφτά που κλέψατε @ Enzo 30/12/2010 01:38:43

      άκρα ησυχία από ΝΔ, δεν παρακολουθούν το ΚΟΝΤΡΑ CHANNEL εκεί παρακολουθούν μόνο τους Ντιντίδες. Όσο για τον Καρατζαφέρη, όσο περνάει ο καιρός και αποκαλύπτονται τα καμώματα του ΔΝΤ, τόσο σε χειρότερη κατάσταση μπαίνει αυτός και ο Βορίδης που υπέγραψαν το μνημόνιο.
      κ. Βορίδη η μαμά σας παίρνει την σύνταξή της; εμάς μας υποθηκεύσατε την χώρα μας; εσείς και η φιλενάδα σας η Ντόρα που σας χειροκροτούσε; τα ίδια μυαλά κουβαλάτε

  6. st.takis avatar
    st.takis 29/12/2010 18:25:10

    ΕΞΑΘΛΊΩΣΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕ 18 ΜΗΝΕΣ.

  7. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 29/12/2010 18:26:48

    Δεν είναι τυχαίος και καθόλου προφητικός ο διάλογος αυτός, που μου σηκώθηκε η τρίχα όταν τον είχα ακούσει τότε... Βγήκαν τόσα πολλά στην φόρα, σε διάφορα blogs κυρίως, για πολλούς και μεταξύ των πολλών και για τους ανωτέρω αναφερομένους, που μου έχει γίνει πεποίθηση πλέον ότι... κάποιοι ηξεραν... Και αν ήξεραν τότε ξέρουν και τώρα... Η ιστορία γράφεται κάθε μέρα με διαγεγραμμένη πορεία. Τίποτα... μα τίποτα δεν γίνεται τυχαία, ίσως λάθος εκτιμήσεις από τους εκτελεστές του σχεδίου που απλώς καθυστερούν την εκτέλεση. Και φυσικά μέσα στο σχέδιο είναι και όλα όσα συμβαίνουν στην παιδεία, για να ξεφτιλιστεί η λέξη ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ. Δεν γνωρίζουν όμως ότι αυτή η λέξη θα μας κάνει να ξυπνήσουμε και θα μας σώση τελικά... Λέει ο ποιητής... ίσως ο Παναγούλης...
    Είσαι Έλληνας, είσαι Έλληνας
    πίνεις την προδοσία με το γάλα,
    πίνεις την προδοσία με το κρασί,
    ο εξευτελισμός σου να γίνει τέλειος
    πρέπει να δείς, πρέπει να γίνεις.
    Αυτό που ησουν κάποτε θα γίνεις ξανά!
    (Τραγούδια από τις φυλακές του Αβέρωφ και της μπουμπουλίνας).

    Χαρίλαος

    • Misha avatar
      Misha @ Χαρίλαος 29/12/2010 18:45:00

      Αυτό είναι του Μικη
      Του Παναγούλη είναι αυτό:

      Ζωντάνεψα τους τοίχους
      φωνή τους έδωσα
      πιο φιλική να γίνουν συντροφιά
      Κι οι δεσμοφύλακες ζητούσαν
      να μάθουνε που βρήκα τή μπογιά

      Οι τοίχοι του κελιού
      το μυστικό το κράτησαν
      κι οι μισθοφόροι ψάξανε παντού
      Όμως μπογιά δε βρήκαν

      Γιατί στιγμή δέ σκέφτηκαν
      στις φλέβες μου να ψάξουν.

      • kiki avatar
        kiki @ Misha 29/12/2010 19:10:50

        @ Μισα,
        Ετσι ηταν με το αιμα του εγρψε τα ποιηματα.
        υπεροχος ανθρωπος, αν ζουσε τωρα τιποτα απο αυτα πο βλεπουμε δεν θα γινοταν.
        Και αυτος εφυγε νωρις, και μειναν οι ολιγοι ,οι ολιγιστοι.

        • Misha avatar
          Misha @ kiki 29/12/2010 19:32:34

          @kiki

          Έγραψα πριν μηνες σε κάποιον «αριστερό» ιστοχώρο πως μας χρειάζεται ΕΝΑΣ Παναγούλης σήμερα , και αμέσως διεγράφην.
          Ακόμη και η θυμηση του ενοχλεί.

      • Χαρίλαος avatar
        Χαρίλαος @ Misha 29/12/2010 19:33:47

        Έχεις δίκιο αλλά η ουσία είναι στα λόγια και στου Μίκη και στου Παναγούλη την ποίηση!

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Χαρίλαος 29/12/2010 18:49:29

      ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ, ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟ ΛΑΟ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ!!
      ΝΑ μην τους αφησουμε λοιπον να "βρουνε για να κανουν"....
      ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΜΕ ΕΓΚΑΙΡΑ!! (Εστω ωστε τα σχεδια τους να πεσουν εξω, για αλλα 10 χρονια, εστω κι ετσι αν το θετεις.. επειδη επεσαν εξω 2 χρονια, τωρα ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΕΞΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ)

      Ηδη τετοιες θεωριες/σχεδια υπαρχουν πολλα απο εποχης Κισιγκερ....κι ομως τα σχεδια τους ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ για τον Α η Β λογο ΕΠΕΦΤΑΝ ΕΞΩ!!!!!
      ΑΡΑ ΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΠΑΛΙ!!!!!!!!

      ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΩΡΑ!!!!!!!!

  8. Kostas D avatar
    Kostas D 29/12/2010 18:50:34

    Η απαντηση μου ειναι για τον Χαριλαο
    σχετικα με το "ίσως λάθος εκτιμήσεις από τους εκτελεστές του σχεδίου που απλώς καθυστερούν την εκτέλεση.."

    • Χαρίλαος avatar
      Χαρίλαος @ Kostas D 29/12/2010 19:26:36

      @Kostas D. Ποιόν λαό φίλε μου? Τον παρα-παρα-πληροφορημένο? Διάβασε τον 2ο και τρίτο στίχο και προσπάθησε να καταλάβεις την έννοια... Και να σου πω... ούτε ο ΓΑΠ σε τελική ανάλυση μου φταίει... Είμαι κοντά στα 67 και θυμάμαι πολύ καλά τα λεγόμενα καθώς και τίς πραγματικές πράξεις του παππού του... καθώς και του πατέρα του... που τον ψήφισα και 2 φορές. Φυσικά δεν διεκδικώ το αλάθητο των συλλογισμών μου, αλλά δεν είναι αυτοί το θέμα. Απλά εκτελεστικά όργανα είναι. Το σχέδιο έχει πολλά πλοκάμια και καλύπτει όλο το πολιτικό ΚΑΙ κοινωνικό φάσμα. Και οι προδότες, λόγω ταπεινών συμφερόντων όλοι τους, υπαρχουν από πάνω μέχρι κάτω... Όσο για την προτροπή σου ας προσπαθήσουμε πάλι, διαφονώ με το πάλι διότι ποτέ δεν προσπαθήσαμε ΟΛΟΙ μαζί. Το είπα και προχθές... 3 εκατομύρια κόσμος χωρίς πλαστικές σημαιούλες πασοκ-νδ-κτλ. Το σύστημα μέχρι στιγμής αυτο έχει καταφέρει... να μας έχει διηρημένους.
      ΑΣ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ και τότε θα πετύχουμε για να συμφωνήσω 100% μαζί σου!

  9. Panagiotis anagnostopoulos avatar
    Panagiotis anagnostopoulos 29/12/2010 18:55:18

    Αυτό που χρειάζεται είναι ηρεμία, ψυχραιμία, λογική και συλλογική αντιμετώπιση των κινδύνων που απειλούν την Ελλάδα. Αργότερα, όταν θα έχουμε το χρόνο, τιμωρούμε όσους έφταιξαν.

    Εάν το ΔΝΤ δεν εγκαταλείψει τη χώρα μας, το αργότερο εντός του πρώτου εξαμήνου του 2011, δεν πρόκειται να υπάρξει μέλλον - ενώ η κατάσταση θα γίνει εκρηκτική, όχι μόνο για την Ελλάδα, αλλά για ολόκληρη την Ευρωζώνη (πηγή http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2251.aspx ).

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Panagiotis anagnostopoulos 30/12/2010 22:32:09

      Ετσι ακριβως, ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΕ..!!
      ΠΡΟΕΧΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ Η ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΕΣΟ, Η ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ/ ΤΡΟΙΚΑΣ....
      ΟΛΗ αυτη η ηττοπαθεια που διαβασα σε αρκετους πιο πανω ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΓΚΡΕΜΟΤΣΑΚΙΣΤΕΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ..!! Μετα σε κλιμα πιο ΗΡΕΜΟ ΨΥΧΙΚΑ θα μπορουμε να σκεφτουμε ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΑ και να διορθωσουμε τα πραγματα..

  10. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 29/12/2010 19:06:48

    «ΝΑΤΟ: Από το 1995 ζήτημα κυριαρχίας στο Αιγαίο»

    Προσφάτως η Ελλάδα αποχώρησε από τη ΝΑΤΟϊκή άσκηση αεράμυνας Noble Αspect 2010 επειδή το ΝΑΤΟ απέρριψε τη θέση της Ελλάδας και δεν συμπεριέλαβε στην άσκηση τα νησιά του Αν. Αιγαίου και κυρίως τις αεροπορικές δυνάμεις (αεροδρόμιο-ραντάρ) της Λήμνου. Κατ’ αυτόν τον τρόπο το ΝΑΤΟ εφάρμοσε κατά γράμμα τη διαταγή του 2006 (που απαγορεύει στα ελληνικά αεροσκάφη για σκοπούς ΝΑΤΟ να προσεγγίζουν εγγύτερα των 6 ν.μ. από τα νησιά του Αν. Αιγαίου, να πετάνε πάνω από αυτά και να προσγειώνονται σ’ αυτά) και δεν συμπεριέλαβε τα 7 F16 τα οποία εδρεύουν στο αεροδρόμιο της Λήμνου να προσγειώνονται και να απογειώνονται από το αεροδρόμιο αυτό για να συμμετάσχουν στην άσκηση. Το ίδιο έπραξε το ΝΑΤΟ και για το στρατιωτικό ραντάρ της Λήμνου και δεν το συμπεριέλαβε στην άσκηση.

    Η ελληνική αποχώρηση από τη ΝΑΤΟϊκή άσκηση δεν αποτελεί λύση, απλώς καταγράφει την πολιτική αδυναμία διαχείρισης της ανάκλησης της απαράδεκτης διαταγής του ΝΑΤΟ, η οποία ευθέως θέτει θέμα ακεραιότητας της ελληνικής κυριαρχίας για όλα τα νησιά του Αν. Αιγαίου.

    Το θέμα της διαταγής του ΝΑΤΟ (AEGEAN POLICY 26/8/2006) η οποία δημιουργεί καθεστώς γκρίζας ζώνης για τα νησιά του Αν. Αιγαίου και θέτει σε ευθεία αμφισβήτηση την ελληνική κυριαρχία για την υφαλοκρηπίδα, την ΑΟΖ, τη ζώνη αλιείας, την περιοχή έρευνας και διάσωσης και τα χωρικά ύστατα, έχει αφετηρία το 1995.

    Τη χρονιά εκείνη, λόγω αδράνειας και αδυναμίας τής τότε κυβέρνησης, η Τουρκία πέτυχε ώστε το ΝΑΤΟ να αποδεχθεί ότι τα νησιά του Αν. Αιγαίου τελούν υπό καθεστώς αποστρατιωτικοποίησης, όπως φαίνεται στο έγγραφο (1) που παρουσιάζει η «Ε». Στο έγγραφο αυτό, που αποτελεί οδηγία του ανώτατου διοικητή των Ευρωπαϊκών Δυνάμεων του ΝΑΤΟ, αναφέρονται ονομαστικά τα νησιά του Αν. Αιγαίου ως αποστρατιωτικοποιημένα.

    Αυτή ήταν η αφετηρία για να φτάσουμε στη διαταγή του AEGEAN POLICY 26/8/2006.

    Εκτοτε η Τουρκία ουδέποτε έκανε πίσω από τη «σταθερή τουρκική θέση» σύμφωνα με την οποία δεν δέχεται την άμεση ή έμμεση συμπερίληψη στα έγγραφα του ΝΑΤΟ στρατιωτικών μέσων που εδρεύουν παρανόμως σε αποστρατιωτικοποιημένες περιοχές σύμφωνα με διεθνείς συνθήκες…».

    Τον Νοέμβριο του 1998 ο τότε πρέσβης της Τουρκίας στο ΝΑΤΟ Ονούρ Οϊμέν (έγγραφο 2) σε συνδιάσκεψη του ΝΑΤΟ υπό τον τότε γ. γραμματέα του ΝΑΤΟ Χαβιέ Σολάνα και με τη συμμετοχή τού τότε πρέσβη της Ελλάδας Γ. Σαββαΐδη κατέθεσε τις θέσεις της τουρκικής κυβέρνησης, σε τρισέλιδο υπόμνημα, που υποστήριζε ότι τα νησιά του Αν. Αιγαίου για διάφορους λόγους, π.χ. από ελληνική… εισβολή μέχρι καταπάτηση διεθνών συνθηκών, είναι όλα αποστρατιωτικοποιημένα.

    Οι ελληνικές αντιρρήσεις υπήρξαν τα επόμενα έτη ήπιες και δεν ανέτρεψαν τις οδηγίες του SACEUR. Οπως φαίνεται και στο ελληνικό έγγραφο της 5ης Νοεμβρίου 1998 (έγγραφο 3), η ελληνική κυβέρνηση εξέφρασε για ακόμη μία φορά τη δυσαρέσκειά της για την τροπή των πραγμάτων και την άρνησή της να δεχθεί τις αποφάσεις, εστιάζοντας τις αντιρρήσεις της μόνο στην περίπτωση της Λήμνου.

    Ωστόσο ανάλογες ενέργειες η Τουρκία έκανε το 1996 και προς το EURO CONTROL και τον ICAO, με αποτέλεσμα να αποδεχθεί ο τελευταίος ότι η Λήμνος τελεί υπό καθεστώς αποστρατιωτικοποίησης και να απαγορεύει τη χρήση του στρατιωτικού ελικόπτερου που εδρεύει στο νησί για επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης.

    Από το 2002 η Τουρκία πέτυχε μέσω των ΝΑΤΟ, EURO CONTROL, ICAO να καταστήσει το Αν. Αιγαίο στην πραγματικότητα μια «γκρίζα ζώνη» με αποκορύφωμα τη ΝΑΤΟϊκή οδηγία του 2006, σύμφωνα με την οποία απαγορεύεται στα ελληνικά μαχητικά να πετάνε πάνω από τα νησιά του Αν. Αιγαίου και στην περίπτωση που πετάξουν, τότε το στρατηγείο της Σμύρνης να τα αναχαιτίζει με τουρκικά, με το αιτιολογικό ότι έχουν παραβιάσει την απαγορευτική διαταγή του ΝΑΤΟ AEGEAN POLICY 2006.

    Προσφάτως η ελληνική κυβέρνηση διά του ΥΕΘΑ δήλωσε ότι έχουν δρομολογηθεί ενέργειες για την ανάκληση της διαταγής του 2006 σχετικά με τα νησιά του Αν. Αιγαίου, κάτι που μοιάζει ιδιαίτερα δύσκολο διότι η πρακτική που έχει αναπτυχθεί δύσκολα ανατρέπεται.

    Και όμως η ανατροπή και η ανάκληση της διαταγής του 2006 θα μπορούσαν να έχουν γίνει αν η κυβέρνηση, οι υπουργοί Εξωτερικών και Αμυνας, αλλά και ο πρωθυπουργός ασκούσαν βέτο στο νέο δόγμα του ΝΑΤΟ στην πρόσφατη σύνοδο κορυφής του, χάνοντας έτσι μια μοναδική ευκαιρία.

    Kύρα Αδάμ / Ελευθεροτυπία

    Σχετικό δημοσίευμα: h-p://www.strategyreport.gr/?p=6044

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Αρματιστής 29/12/2010 19:11:46

      ο Σολανα ειναι ανθρωπος των αμερικανων επισης..

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ Αρματιστής 29/12/2010 21:29:11

      Αρματιστή, πως να ασκήσουν αρνησηκυρία ανθρωπάκια και ξενοπληρωμένοι επαίτες που τους λείπει η εθνικήπρέπεια; Τι είδους πολιτική να ασκήσουν τα γιουσουφάκια της παγκοσμιοποίησης και του νεοοθωμανισμού;

  11. ierofantis avatar
    ierofantis 29/12/2010 19:13:43

    Λαός εξεγειρόμενος, που βάλλει κατά δικαίων και αδίκων, χωρίς στιβαρή και με όραμα, εθνική ηγεσία, που να μετουσιώσει τους πόθους του σε πράξη και τα οράματά του σε εφαρμόσιμες πολιτικές, καταντά μαινόμενος όχλος και νομοτελειακά αυτοακυρώνει το εγχείρημά του.
    ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΗΓΕΤΗ. ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ. ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗ ΣΠΙΘΑ.
    Αν ο ηγέτης αυτός υπάρχει σήμερα, πρέπει να κάνει αισθητή την παρουσία του για να αναγνωρίσουμε τα σημάδια του. Αλλιώς μας βλέπω να γυρνοβολάμε στους δρόμους σαν αλαλιασμένα κοτόπουλα, χωρίς αρχή και τέλος.

    • Gia avatar
      Gia @ ierofantis 29/12/2010 21:22:30

      Ούτε Χίτλερ ούτε Μέγα Αλέξανδρο χρειαζόμαστε, χρειαζόμαστε ΗΓΕΤΕΣ, γεννημένους μέσα από ν εργασία και την δημοκρατική διαδικασία. Έχουμε πολλούς ήδη. Να τους δώσουμε την ευκαιρία, ξεχνώντας σκουριασμένους κομματικούς μηχανισμούς.

    • Apollonios avatar
      Apollonios @ ierofantis 29/12/2010 22:19:15

      Σπίθα θέλεις Ιεροφάντη? ΟΡΙΣΤΕ:
      http://www.spitha-kinima.org/
      Εκεί και Ηγέτης με αποδεδειγμένο πατριωτισμό και ανιδιοτέλεια, που μπορεί να μας ενώσει όλους ανεξάρτητα από κόμματα...

    • Apollonios avatar
      Apollonios @ ierofantis 29/12/2010 22:20:36

      Σπίθα θέλεις Ιεροφάντη? ΟΡΙΣΤΕ:
      h--p://www.spitha-kinima.org/
      Εκεί και Ηγέτης με αποδεδειγμένο πατριωτισμό και ανιδιοτέλεια, που μπορεί να μας ενώσει όλους ανεξάρτητα από κόμματα…

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Apollonios 29/12/2010 23:32:07

        Έχω γνώση Απολλώνιε...

  12. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 29/12/2010 19:13:51

    Το ΠΑΣΟΚ είναι πάντοτε πίσω από κάθε "μεγάλη" συμφωνία.
    **************************************************
    «Συμφωνία της Μαδρίτης» Ιούλιος 1997.

    Στις 8 Ιούλη 1997, λοιπόν, άρχισε η Σύνοδος Κορυφής του ΝΑΤΟ στη Μαδρίτη. Στο περιθώριο της Συνόδου και με την επίβλεψη της υπουργού Εξωτερικών των ΗΠΑ, Μαντλίν Ολμπράιτ, ο πρωθυπουργός της Ελλάδας, Κ. Σημίτης και ο Πρόεδρος της Τουρκίας Σ. Ντεμιρέλ, περιστοιχιζόμενοι από τους υπουργούς Εξωτερικών Πάγκαλο και Τζεμ, υπογράφουν συμφωνία με σκοπό «τη μείωση της έντασης στο Αιγαίο και την απομάκρυνση του κινδύνου σύρραξης ανάμεσα στις δύο χώρες». Η συμφωνία έμεινε στην ιστορία ως «Συμφωνία της Μαδρίτης».

    Στη συμφωνία αναφέρεται ότι:

    «Και οι δύο χώρες θα αναλάβουν προσπάθεια να προωθήσουν διμερείς σχέσεις, που θα βασίζονται σε:
    Αμοιβαία δέσμευση για την ειρήνη, την ασφάλεια και τη συνεχή ανάπτυξη σχέσεων καλής γειτονίας.

    * Σεβασμό της κυριαρχίας της κάθε χώρας.

    * Σεβασμό των Αρχών του Διεθνούς Δικαίου και των Διεθνών Συνθηκών.

    * Σεβασμό στα νόμιμα, ζωτικά συμφέροντα και ενδιαφέροντα της κάθε χώρας στο Αιγαίο, τα οποία έχουν μεγάλη σημασία για την ασφάλεια και την εθνική κυριαρχία τους.

    * Δέσμευση αποφυγής μονομερών ενεργειών στη βάση του αμοιβαίου σεβασμού και της επιθυμίας, ώστε να αποτραπούν συγκρούσεις οφειλόμενες σε παρεξήγηση, και

    * δέσμευση διευθέτησης των διαφορών τους με ειρηνικά μέσα, στη βάση αμοιβαίας συναίνεσης και χωρίς τη χρήση βίας ή την απειλή βίας».

    Είναι ακριβώς η τρίτη παράγραφος εκείνης της συμφωνίας, την οποία επικαλείται σήμερα η Τουρκία, για να «νομιμοποιήσει» τις διεκδικήσεις της στο Αιγαίο...

    ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
    *Η Λήθη είναι Αρετή η Μνήμη Χρέος
    h-p://infognomonpolitics.blogspot.com/2009/09/1997.html

  13. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 29/12/2010 19:29:31

    Η πορεία της χώρας, τα τελευταία σαράντα χρόνια, προς την εθνική απαξίωση την ταπείνωση και την παράδοση, έχει συνέχεια και συνέπεια. Από τα κομβικά γεγονότα, συμφωνίες κυρίων και μυστικά πρωτόκολλα, μέχρι τις επιμέρους και μικρότερου βεληνεκούς πράξεις ή παραλείψεις, όπως τη παράδοση του Οτσαλάν, τους S-300, το Α/Φ με τα σύμβολα της δήθεν «Μακεδονίας» που προσγειώθηκε στην Κέρκυρα, το βιβλίο της Ρεπούσης, τις δηλώσεις της Ψαρούδα κλπ. Και όλα έχουν ονοματεπώνυμο.
    1ο ΠΑΣΟΚ
    2ο ΝΔ

    Ο Σαμαράς που δεν βαρύνεται με ευθύνες, αν θέλει να διαφοροποιηθεί και να χαράξει μια άλλη πορεία, ας εκδώσει μια Λευκή Βίβλο με όλα όσα βαρύνουν τα δύο μεγάλα κόμματα, αναφορικά με τις εξελίξεις των εθνικών ζητημάτων. Δύσκολο μεν, ωφέλιμο δε.

    • Misha avatar
      Misha @ Αρματιστής 29/12/2010 19:34:33

      Αρματιστη καλησπέρα.

      Τι ζητάς τώρα...Εδω πανε να καθαρίσουν στεγνά τον Φαήλο....

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Misha 29/12/2010 19:36:27

        Κάτι μου λεει ότι θα δυσκολευτούν όμως...
        Υπάρχουν αρκετοί Φαήλοι εν υπνώσει σε αυτή την παράταξη...

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Αρματιστής 29/12/2010 19:35:06

      Αντί λευκής βίβλου φίλε αρματιστή, αρκούμαι με την αποστρατεία στελεχών του κόμματος της ΝΔ, με εμφανείς επιδόσεις στην οσφυοκαμψία...
      Για το ΠΑΣΟΚ, δεν περιμένω τίποτα. Τα έργα και οι ημέρες τους, μιλάνε από μόνα τους.

  14. Enzo avatar
    Enzo 29/12/2010 19:36:48

    Με το άρθρο 14 παρ. 5 της σύμβασης, η Ελλάδα παραιτείται ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ από τις ασυλίες προστασίας της Εθνικής κυριαρχίας.

    εδω ειναι ολο το ζουμι. μονο και μονο απο αυτο θα επρεπε να ειχε ριξει την κυβερνηση η Νου Δου! τελικα εγινε ΝουΝου γαλα εβαπορε.

    • Κεραυνός avatar
      Κεραυνός @ Enzo 29/12/2010 19:56:56

      Συμφωνώ απόλυτα, όμως έστω ότι την είχε ρίξει και γινόντουσαν εκλογές, πάλι το πασόκ θα έβγαινε στην εξουσία διότι ο κόσμος δεν έχει ξυπνήσει ακόμα! Πρέπει επειγόντως η ΝΔ να ενημερώσει τους πολίτες για τα εθνικά θέματα.

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Enzo 30/12/2010 22:51:31

      Κατ αρχας αυτα ειναι ΞΕΡΑ ΧΑΡΤΙΑ....ΔΕΝ μας εχουν φερει στρατο με οπλα... ΑΡΑ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ!!!!!!
      1) Υπογραφηκαν απο ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, εκανε τα αντιθετα απ οσα ελεγε προεκλογικα..
      2) Υπογραφηκε το μνημονιο και Εν αγνοια του Ελληνικου λαου

      ΑΡΑ ΔΙΠΛΑ ΑΚΥΡΟ!!!!!!!

      Μιας και η συμφωνια ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ..!!

      ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΜΕ ΚΛΩΤΣΙΕΣ..... ΑΝ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ το "μνημονιο" τους και τους πουμε να το κανουν μασουρι και να καθισουν επανω του οι "τροικανοι" ..... ΕΤΣΙ ΕΠΙ ΛΕΞΗ..... Θα μας δαγωσουν....
      ΣΤΟ ΦΟΒΟ ΕΠΕΝΔΥΟΥΝ!!!!!

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ Kostas D 30/12/2010 22:52:39

        Τι πια θα "μας κανουν" ...????
        Ελεος πια με τις φοβικες συμπεριφορες!!

  15. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/12/2010 19:36:49

    Οι Γερμανοί είνα πατριώτες. Οι Γάλλοι είναι πατριώτες. Οι Ρώσοι είναι πατριώτες. Οι Αμερικάνοι είναι πατριώτες. Οι Κινέζοι είναι πατριώτες.

    Εμείς, γιατί ντρεπόμαστε;

    • Enzo avatar
      Enzo @ archaeopteryx 29/12/2010 19:38:09

      υπαρχει κομπλεξ και ραγιαδισμος απο τους πολιτικους.

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ Enzo 30/12/2010 22:56:57

        Enzo
        Δυστυχως υπαρχουν πολιτικοι, που ΨΗΦΙΣΤΗΚΑΝ απο κρετινους επειδη εκριναν οτι με το να μην εκφραζουν ΠΑΤΡΙΤΙΣΜΟ....."δεν ειναι....λαικιστες.." ειναι πιο Σικ..
        η πιο "προοδευτικοι"....

        • Kostas D avatar
          Kostas D @ Kostas D 30/12/2010 22:57:20

          ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ

    • Misha avatar
      Misha @ archaeopteryx 29/12/2010 19:40:37

      Εμείς πρέπει να νοιωθουμε pigs αρχαιε.
      Ειδες τον δεκάλογο του Τσομσκυ που έβαλα παραπάνω;

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ archaeopteryx 29/12/2010 19:41:17

      Γιατί εκπαιδευτήκαμε να ντρεπόμαστε. Εκπαιδυετήκαμε ότι high και in θα είμαστε αν γίνουμε ροζ χυλός. Παιδεία αρχαίε μου είναι το μυστικό, από εκεί ξεκινάνε όλα. Παιδεία και κώδικας τιμής. Άγνωστες έννοιες για τους νεοέλληνες και κυρίως τους ελληνόπαιδες.

      • Misha avatar
        Misha @ ierofantis 29/12/2010 19:51:38

        h--p://www.antinews.gr/?p=77928#comment-598543

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Misha 29/12/2010 20:00:09

          Επειδή δεν το κατέχω καλά το ηλεκτρονικό περιβάλλον επικοινωνίας και ζητώ συγνώμη για αυτό και επειδή αδυνατώ να βρώ την παραπομπή σου, εικάζω ότι αφορά κάτι που επί της ουσίας συμφωνεί με το σχόλιό μου. Σε αντίθετη περίπτωση διαφώτισέ με.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ Misha 29/12/2010 20:31:59

          χα! Καλό. Σοσιαλιστής ολκής ο τύπος αλλά (ΔΕΝ) κρύβεται πίσω από την διανόησή του.

    • oxi ki etsi avatar
      oxi ki etsi @ archaeopteryx 29/12/2010 19:57:27

      Γιατί είμαστε η τελευταία κομμουνιστική χώρα στην Ευρώπη!

      Κουμάντο κάνει η (ακρο)αριστερή αφρόκρεμα του ακαδημαϊκού και καλλιτεχνικού κόσμου πλαισιωμένη από λεγεώνες αναρχοαυτόνομων...

      • oxi ki etsi avatar
        oxi ki etsi @ oxi ki etsi 29/12/2010 19:57:56

        Η απάντηση πάει στον Αρχαίο

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ archaeopteryx 29/12/2010 21:31:23

      Αρχαίε, κάνεις λάθος, δεν ντρεπόμαστε ΕΜΕΙΣ. Η αλήτ ντρέπεται.

    • Gia avatar
      Gia @ archaeopteryx 29/12/2010 21:44:53

      Γιατί μπερδέψαμε τον πατριωτισμό με τον φασισμό. Γιατί οι αριστεροί της κουλτούρας και της tv μετακόμισαν στα βόρεια και στα νότια προάστια, γιατί οι απέξω από το πολυτεχνείο αισθάνονται ότι πολέμησαν και αυτοί και άρα διαλύουν τα πάντα από της διευθυντικές θέσεις τους και τις αριστερές διαφημιστικές και επιχειρήσεις τους. Γιατί ακόμα πιστεύουν ότι έριξαν τη χούντα από τον καναπέ και από τα πάρτι που άκουγαν Rolling Stones γιατί οι επόμενες γενιές τους ακούνε να καυχούνται για τους τζάμπα αγώνες τους, γιατί οι παππούδες μας κατασκοτωθήκανε και τους δώνανε λεφτά με το τσουβάλι . Γιατί αν αγαπάς το σπίτι σου είσαι φασίστας , αν όμως ζεις στη Εκάλη και στο κεφαλάρι και έχεις 150 αστυνομικούς για προστασία είσαι διεθνιστής και αριστερός.

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ archaeopteryx 30/12/2010 22:55:08

      ΠΕΣ ΤΑ ΡΕ archaeopteryx!!!!!!!!
      ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ!!!!!
      Ετσι θελουν οι διαφοροι εχθροι μας να ειμαστε "απατρηδες" και να μην μαθουμε/ δουμε ποτε την ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΞΙΑ του "οικοπεδου" που λεγεται Ελλαδα στον παγκοσμιο χαρτη....!!

  16. st.takis avatar
    st.takis 29/12/2010 19:50:11

    ΒΛΕΠΕ ΜΟΝΟΤΟΝΙΚΟ.

  17. ΚΕΡΤ avatar
    ΚΕΡΤ 29/12/2010 19:59:47

    Ειναι διαπλεκόμενοι και διεφθαρμένοι βρωμάνε μούχλα και σαπίλα.

  18. O Chazos tou Choriou avatar
    O Chazos tou Choriou 29/12/2010 20:24:27

    Στο διαμαντι δεν κολλαει λασπη το ειπε ο Ανδρεας ο Λεντακης για τον Αντωνη Σαμαρα....

    Ετσι ελπιζω !!!

  19. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/12/2010 20:45:31

    Τον πετριωτισμο Ποιων Ελλήνων??
    Εχετε καταλαβει οτι οι ΠΑΣΟΚΟΙ ψηφισαν προυπολογισμο του ΔΝΤ ?
    Εχετε καταλαβει οτι αυτος ειναι προυπολογισμος τριμηνου???? ΤΡΙΜΗΝΟΥ και βλεπουμε. Μας τσεκαρουν οι τοκογλυφοι και μας πανε παρακατω εαν θελουν τα νουμερά ΤΟΥΣ.

    Δεν χωρανε κομψοτητες. Εχουμε κατοχη και Πρασινο Γυψο.

    ΠΠ

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 30/12/2010 23:02:01

      Σου παραθετω το σχολιο μου που εκανα πιο πανω..
      "Κατ αρχας αυτα ειναι ΞΕΡΑ ΧΑΡΤΙΑ….ΔΕΝ μας εχουν φερει στρατο με οπλα… ΑΡΑ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ!!!!!!
      1) Υπογραφηκαν απο ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, εκανε τα αντιθετα απ οσα ελεγε προεκλογικα..
      2) Υπογραφηκε το μνημονιο και Εν αγνοια του Ελληνικου λαου

      ΑΡΑ ΔΙΠΛΑ ΑΚΥΡΟ!!!!!!!

      Μιας και η συμφωνια ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ..!!

      ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΜΕ ΚΛΩΤΣΙΕΣ….. ΑΝ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ το “μνημονιο” τους και τους πουμε να το κανουν μασουρι και να καθισουν επανω του οι “τροικανοι” ….. ΕΤΣΙ ΕΠΙ ΛΕΞΗ….. Θα μας δαγκωσουν….??
      ΣΤΟ ΦΟΒΟ ΕΠΕΝΔΥΟΥΝ!!!!!

  20. Ιων avatar
    Ιων 29/12/2010 20:51:12

    H παράγραφος αναφέρεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων και όχι στον ωχαδελφιμό των νεο-Ελλήνων...άρα μάλλον δεν υπάρχει μέλλον...

  21. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 29/12/2010 21:02:03

    Δεν υπάρχει πατριωτισμός.
    Υπάρχει μια κοινωνία είτε βολεμένη είτε τρομοκρατημένη που δεν έχει αρχίσει καν να βράζει ακόμα.
    Πατριωτισμό έχουν οι Ισλανδοί (Η Ισλανδία γελά, η Ιρλανδία κλαίει του Δελαστικ, ας το διαβάσει κάποιος).
    Εμείς έχουμε παιδιά που είτε μας έβαλαν στο μνημόνιο είτε δεσμεύονται ότι θα τηρήσουν τις υποχρεώσεις του.
    Εδώ και καιρό μερικοί το φωνάζουμε: ας κάνει η χώρα στάση πληρωμών ας γυρίσει στη δραχμή; Τι θα γίνει; θα κλείσουν ορισμένα "μαγαζιά" (τράπεζες και ΜΜΕ) αλλά σε 3 - 4 χρόνια θα ορθοποδήσουμε.
    Εμείς επιλέξαμε να ανακυκλώνουμε το χρέος μας για τα επόμενα 15 χρόνια.
    Μόνο ηλίθιοι πιστεύουν ότι η χώρα μπορεί να βγει στις αγορές με 12% επιτόκιο.
    Μόνο διάνοιες μπορούν να ψηφίζουν αναξιόπιστους προϋπολογισμούς για λόγους πειθαρχίας ή να δέχονται τις υποχρεώσεις που απορρέουν από το ενυπόθηκο χρήμα του μνημονίου με το Αγγλικό δίκαιο να το διέπει.
    (μέχρι και ο ΔΣΑ έχει βγάλει ανακοίνωση...)
    Πατριωτισμός; Ποιος πατριωτισμός;
    Εδώ η χώρα ασχολείται με υποβρύχια με παιδικές ασθένειες ή με ποιος είναι ντιντής ή όχι, σε ποια καρέκλα θα τοποθετήσει την επώνυμη έδρα του η κάθε προσωπικότητα.
    Δεν γίνεται πατριωτισμός με ξένους λουφέδες. Δεν είσαι πατριώτης αλλά μισθοφόρος

    Πατριώτης πχ είναι όποιος από τους 300 πει:

    -άμεση απεμπλοκή από το μνημόνιο και τις υποχρεώσεις του
    -μήνυση στη Γερμανία για τα κατοχικά δάνεια
    -μήνυση στη SIEMENS

    ...τα έχουμε πει πολλές φορές και μόνο όταν αρχίσουν να πέφτουν σφαλιάρες και γιαούρτια ίσως για κάποιους η ανάγκη της επιβίωσης (πολιτικής και των κεκτημένων) τους κάνει πατριώτες

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Ο Ιθαγενής 29/12/2010 21:14:34

      μαζι σου !

      ΠΠ

    • Misha avatar
      Misha @ Ο Ιθαγενής 29/12/2010 21:21:30

      προς το παρόν έκαναν επιδειξη δυναμης εναντίον του Φαήλου.

      Για να υπενθυμίσουν προς κάθε κατευθυνση «ποιος κυβερνά αυτο τον τόπο»

      Οι σφαλιάρες είναι η μόνη πρακτική λύση στο διαφαινόμενο αδιέξοδο

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Misha 29/12/2010 21:27:20

        Οι πατρίδες είναι πάνω από τα πρόσωπα τα κόμματα και τις παρέες.
        Δυστυχώς στα κόμματα κυριαρχούν τα κεκτημένα.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Misha 29/12/2010 22:01:10

        "Επίδειξη δύναμης"; Θα έλεγα, μάλλον επίδειξη πανικού. Αν ήταν πιο δυνατοί, δεν θα έσκουζαν έτσι όπως έσκουξαν.

        Πιο δυνατοί είμαστε εμείς, ο Φαήλος δεν είναι μόνος του και το δικό του πρόσωπο χτυπούν όλους εμάς, όλη τη γνήσια ανιδιοτελή έκφραση του λαού μέσα από την ελευθερία που (τουλάχιστον προς το παρόν...) μας δίνει το διαδίκτυο.

        • Misha avatar
          Misha @ Επώνυμος 29/12/2010 22:17:46

          Όχι αγαπητέ Επώνυμε.
          Επιδειξη δυναμης είναι.
          Σαν αυτη που εκαναν με τον βασικό μετοχο μόλις ο ΚΑΚ τόλμησε να μιλησει για «νταβατζήδες».
          Και τότε το έκαναν χρησιμοποιώντας δουρειους ίππους και πολιορκητικούς κριούς.
          Σημερα λύσσαξαν κυριολεκτικά :
          Τρεμη, Πρετεντέρης, Παπαγιάννης, Μακρή, Πυργιώτη, Αρουλης , Καλοχαιρετας και κάμποσοι ακόμα ...
          Σαν τις επιχειρήσεις κατεδάφισης οικισμών του σιωνιστικού στρατου ένα πράγμα, επιθεση από όλες τις μεριές...

      • sawas avatar
        sawas @ Misha 29/12/2010 22:39:23

        Misha

        όσοι είχαν την Μύγα Μυγιάστηκαν

        ευτυχώς δηλαδή για να ξέρουμε ποιοι θεωρούν πως τα γραπτά του Φαηλου (η του κάθε Φαηλου) τους αγγίζουν…..

        Να φανταστείς πόσο ανίκανοι είναι, ξεμπροστιάστηκαν μονοί τους…….οι ΑΝΙΚΑΝΟΙ!!!!!

        Τα πιο απλό δεν κατάλαβαν………ότι δεν σε αφόρα, δεν το κάνεις αναφορά…….

  22. allos avatar
    allos 29/12/2010 21:17:32

    λόγια, λόγια και πάλι λόγια... Είναι πολύ ενδιαφέρον να διαβάζει κανείς τις απόψεις των αγανακτισμένων νεο-ελλήνων που κρύβονται πίσω από την υποκριτική "επαναστατικότητά τους".
    Θέτω ένα και μοναδικό ερώτημα: που είσαστε; που κρυβόσαστε όταν ο (άλλος) κόσμος κινητοποιείται; θα επαναστατήσετε από το ιντερνετ;
    και ακολουθεί το εύλογο: θέλετε ηγέτες; ε, τότε είσαστε ήδη σκλάβοι!
    Ποιος ειλικρινά πιστεύει ότι ο Σαμαράς "θέλει" να αλλάξει κάτι; Αν ήθελε, θα το είχε κάνει ήδη. Εδώ αποδέχτηκε τα περισσότερα άρθρα από τον εργατο-νόμο!!!
    Αν ήθελε - και αυτό θα ήταν μια πράξη πραγματικής αλλαγής στη νοοτροπία μας - θα είχε κατεβάσει όλους τους Ελληνες στο δρόμο (και δεν θα φεύγανε μέχρι να ξεκουμπιστεί αυτή η άθλια κυβέρνηση), ούτε βία ούτε χαλασμός. Καθιστική διαμαρτυρία στο κέντρο των ελληνικών πόλεων. Θα έβρισκε και πολλούς συμμάχους.
    Πορτοκαλί επανάσταση στην Ουκρανία... γαλάζια ή οτιδήποτε άλλο θέλετε, επανάσταση στην Ελλάδα. Εκεί έξω θα κριθεί η μάχη και εκει θα δείξει αν είναι πραγματικά πατριώτης ή υποκατάστατο ανδρείκελων που μας κυβερνούσαν από το '21.
    Όμως είναι καιρός να το συνειδητοποιήσετε πλέον (αυτό που ξέρετε και είναι στο βάθος του μυαλού σας), τίποτε δεν θα κάνει!! Διότι δεν θα τολμήσει να εναντιωθεί στα ξένα αφεντικά και διότι είναι αρχηγός ενός διεφθαρμένου κόμματος (όχι του μοναδικού) που ούτε αυτό κατάφερε να ξεκαθαρίσει.
    Το τι μέλλει γενέσθαι θα το δείξει η συνέχεια...όχι βέβαια το ιντερνετ!!

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ allos 29/12/2010 21:34:13

      Εγώ είμαι στις πορείες και στις απεργίες.
      Εσύ γιατί απλά κρεμάς ταμπέλες;
      Θα επαναστατήσω και θα διαμαρτυρηθώ και από το διαδίκτυο και με την απεργία και με την πορεία.
      Για την πατρίδα μου και όχι για κάθε κομματική σκοπιμότητα των "άλλων" επαναστατών.
      Που στη τελευταία πορεία πχ κάναν πέρασμα από το Σύνταγμα και δεν έκατσαν, για να είναι η δύναμη της εικόνας δεκάδες χιλιάδες κόσμος μπροστά από τη Βουλή.

      • allos avatar
        allos @ Ο Ιθαγενής 29/12/2010 21:57:41

        κατ'αρχάς ούτε είχα προσέξει το άρθρο σου, επομένως δεν σχολιάζω και ούτε με ενδιαφέρουν οι απόψεις σου. Εχω να γράψω εδώ πάνω από 6 μήνες επειδή είδα ότι (όπως έλεγε και ο Ανατόλ Φράνς - δεν κάνω τον έξυπνο) κανείς δεν μπορεί να πετύχει στον αγώνα του αν δεν νικήσει, πρώτα, μέσα του τον Ιανταλμπαώθ (αυτόν που συμβολίζει το κακό). Οι κριτικές είναι μόνο για τους άλλους και κανείς δεν κάνει την αυτοκριτική του. Τώρα αν εσύ είδες πουθενά ταμπέλες, μάλλον είσαι προκατειλημένος. Την άποψή μου εξέφρασα και έθεσα κάποια ερωτήματα που γνωρίζω ότι δεν θα απαντηθούν. Αν αυτό σε ενοχλεί είναι άλλη ιστορία... Όσο για τους "άλλους" μην είσαι τόσο σίγουρος ότι όλοι είναι πιόνια και κομματόσκυλα γιατί ενδεχομένως να βρεθείς προ εκπλήξεων!

  23. Agrofylakas avatar
    Agrofylakas 29/12/2010 21:28:28

    Ηριμιστ ουλι'ς ψχιμ!

  24. vassilis avatar
    vassilis 29/12/2010 21:31:23

    Εγω θα προσθεσω τα ομολογα ,το βατοπεδι,τη ζημενς ..τα Ιμια ,τις μιζες των εξοπλιστικων προγραμματων,το υποταγμενο στο σουλτανο ιερατειο,τη διαφθορα στη δικαιοσυνη ,τους ανυπαρκτους θεσμους και τη δημοκρατια που ποτε δεν υπηρξε στη χωρα που την γεννησε!

  25. Gia avatar
    Gia 29/12/2010 21:34:07

    Είναι μεγάλο λάθος να προσωποποιούμε όλα τα άσχημα του τόπου στην κυβέρνηση αυτή, ας αναλογιστούμε τι έκαναν και οι προηγούμενες. Μην δαιμονοποιούμε τον αγγελιοφόρο, είναι απλά αγγελιοφόρος. Έχουμε σοβαρότερα θέματα να ασχοληθούμε. Απαιτείται εθνική συνοχή και ομοψυχία, και αυτό μπορεί να γίνει μόνο με δημοκρατία. Πού ήμασταν όλοι στις δημοτικές εκλογές??? Μόνο με εκλογές και δημοκρατία επιτυχαίνεται σύνεση και αλλαγή. Όλα τα άλλα έχουν αποτύχει.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Gia 29/12/2010 21:36:02

      ναι; λες και τα μέλη της κυβέρνησης αυτής δεν ήταν Υπουργοί διοικητές και συνδικαλιστές τα τελευταία 30 χρόνια.

  26. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 29/12/2010 22:04:05

    ...δεν αποκάλεσα εγώ κανένα σκλάβο ή κρυμμένο ή κομματόσκυλο ... δεν χαρακτήρισα κανένα.
    Οπως και εσύ τη γνώμη μου κατέθεσα χωρίς όμως χαρακτηρισμούς.

  27. Apollonios avatar
    Apollonios 29/12/2010 22:28:57

    Η Νέα Δημοκρατία δεν πρόκειται ποτέ να κατεβάσει τον κόσμο της στους δρόμους, όπως θα έπρεπε να έχει κάνει ήδη και προ πολλού... Οι Νεοδημοκράτες δεν πρόκειται ποτέ να κατέβουν στους δρόμους σε διοργανώσεις της αριστεράς...
    Μπορούν όμως να το κάνουν κάτω από την "ομπρέλα" ενός υπερκομματικού μεγάλου πατριώτη, του Μίκη.
    Ήδη στην πόλη μου ξεκίνησα την οργάνωση πυρήνα της ΣΠΙΘΑς, μένει να αποδειχθεί πόσοι είναι πραγματικοί πατριώτες, διατεθειμένοι ακόμη και για ΘΥΣΙΕΣ σε προσωπικό επίπεδο, και πόσοι ξέρουν μόνο να βρίζουν ανωνύμως τον ΓΑΠ στα blog για να εκτονώνονται...

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Apollonios 30/12/2010 23:03:37

      ΕΥΓΕ Apollonie!!!!!
      Κι εγω ΜΕΣΑ!!!!!!

  28. Θεόφραστος avatar
    Θεόφραστος 29/12/2010 22:45:26

    Ραμολί-κούνημα είναι αυτό.
    Άκου ηγέτης ο Μίκυ.

  29. A.M. avatar
    A.M. 30/12/2010 00:37:42

    « Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στο πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και ΥΠΟΧΡΕΟΎΝΤΑΙ να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία».

    Κυρίες και κύριοι
    ΥΠΟΧΡΕΟΎΜΑΣΤΕ να αντισταθούμε με ΚΆΘΕ ΜΈΣΟΝ εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με την βία.
    Εάν δεν κάνουμε χρήση ΚΆΘΕ ΜΈΣΟΥ όπως είμαστε ΥΠΟΧΡΕΩΜΈΝΟΙ απ το ίδιο το Σύνταγμα τότε γινόμαστε εμείς αυτοί που καταλύουμε το Σύνταμα ως μή συμμορφούμενοι με την ΥΠΟΧΡΈΩΣΗ της υπεράσπισης του Συντάγματος έναντι των δικαιωμάτων και των ελευθεριών που αυτό μάς παρέχει.

    ΥΠΟΧΡΕΟΎΜΑΣΤΕ!!! να κάνουμε χρήση ΚΆΘΕ ΜΈΣΟΥ για να υπερασπίσουμε το Σύνταγμα.
    Δεν είναι προαιρετική επιλογή αν θέλουμε ή δεν θέλουμε να το υπερασπιστούμε, δεν μας δίνει το δικαίωμα αυτό το Σύνταγμα να αρνηθούμε δηλαδή την υπεράσπισή του.
    Μας ΥΠΟΧΡΕΏΝΕΙ! να το υπερασπιστούμε.

    Δεν νομίζετε πως οφείλούμε να σεβαστούμε τις επιταγές του Συντάγματος;

    Δεν γίνεται δηλ. απ την μια μεριά να κατηγορούμε όσους το καταλύουν και απ την άλλη να το καταλύουμε και εμείς μή συμμορφούμενοι με τις συνταγματικές επιταγές, γιατί τότε γινόμαστε ίδιοι με αυτούς που κατηγορούμε.

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ A.M. 30/12/2010 23:05:22

      ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ!!!!!!

      ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΡΑ!!!!!!

      ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!!!!!!!!

  30. παναγιωτης avatar
    παναγιωτης 30/12/2010 03:02:11

    στην ισλανδία η επανάσταση του κόσμου, του απλού κόσμου, ξεκινήσε απο το διαδίκτυο.φτιαχτηκε σελίδα στο facebook απο κάποιους και μπήκαν οι πολίτες της χώρας και ψήφισαν αν θέλουν να αναγνωρίσουν τα χρέη των τραπεζών τους σε τράπεζες του εξωτερικού, ως εθνικά χρέη και να τα πληρώσει ο λαός.από τις υπογραφές που μαζεύτηκαν απαιτήθηκε δημοψήφισμα με τα γνωστά σε όλους αποτελέσματα. έγινε εξεταστική επιτροπή γιατι οδηγήθηκε η χώρα έκει και μέχρι και ο τότε πρωθυπουργός της χώρας αντιμετώπιζει κατηγορίες που μπορούν να τον οδηγήσουν στην φυλακή.το τι γίνεται τώρα στην ισλανδία μπορείτε να το διαβάσετε όλοι στο άρθρο του δελαστίκ ¨η ισλανδία γελά η ιρλανδία κλαίει¨.
    τα γράφω τα παραπάνω για να υποστηρίξω ότι μερικές φορές πρέπει να ακολουθήσουμε και άλλους δρόμους εκτός απο τους κλασικούς των απεργιών των διαδηλώσεων κλπ, που απαιτούν τον ξεσηκωμό του κόσμου από κάποιον ηγέτη. που δεν υπάρχει αυτή την στιγμή στην ελληνική κοινωνία. ποιο πολύ μπορεί να ξεσηκώσει τον κόσμο η λιάνα κανέλλη παρά ο σαμαράς που είναι μέρος του συστληματος όσο και αν δεν θέλουν να το δεχτούν αυτό κάποιοι.στην ισλανδία αυτοί που δημιούργησαν την σελίδα στο facebook και μπήκε ο κ΄σομος και ψήφισε να γίνει δημοψήφισμα για τα χρέη δεν ήταν τίποτε φοβερές ηγετικές μορφές.όμως είχαν το δίκιο με το μέρος τους και έιχαν εθνική συνείδηση.και για αυτό κατάφεραν αυτά που κατάφεραν. ότι καλύτερο δηλαδή για την χώρα τους.
    καλό είναι να σταματήσουμε να περιμένουμε κάτι από αυτούς που κυβερνούσαν τόσα χρόνια είτε ήταν πασοκ είτε νεα δημοκρατία. όλοι είναι μέρος του συστήματος.αν δεν κα΄νουμε εμείς την επανάσταση για ΜΑΣ δεν πρόκειται να την κάνει κανείς.και θα καθόμαστε στα blogs να γράφουμε τι χάσαμε πότε θα καταστραφούμε κλπ...και ίσως τώρα να είναι όσο ποτέ ποιο επίκαιρο το σύνθημα του ΜΑΗ του 68.
    αν όχι ΕΜΕΙΣ ποιοι?
    αν όχι ΤΏΡΑ πότε?
    είναι η πρώτη φορά που γράφω εδώ αν και παρακολουθώ αρκετό καιρο τα γραφόμενα, χωρίς να συμφωνώ με όλα, και τους σχολιαστές. βλέπω ότι υπάρχουν πολλοί μορφωμένοι άνθρωποι, με παιδεία και γνώσεις του διαδικτύου. εσείς είστε οι ηγέτες. μην περιμένετε κανέναν άλλο.
    ευχαριστώ όσους κάνουν τον κόπο και διαβάζουν.


    ένας απλός πολίτης!

    • A.M. avatar
      A.M. @ παναγιωτης 30/12/2010 09:10:59

      @παναγιώτης έγραψε:
      «αν όχι ΕΜΕΙΣ ποιοι?
      αν όχι ΤΏΡΑ πότε?»

      Άν όχι εμείς ΚΑΝΈΝΑΣ!
      Άν όχι τώρα ΠΟΤΈ!

      Άν όχι εμείς και τώρα δεν θα υποφέρουν και θα μας βρίζουν μόνο τα παιδιά μας αλλά και τα εγγόνια μας.

  31. ΠΕΡΙΚΛΗΣ avatar
    ΠΕΡΙΚΛΗΣ 30/12/2010 04:26:54

    « … Τα Εθνικά σύνορα και ένα μέρος της Εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν, χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη…»???
    Οι Κοι Κοι Αρχηγοί Ενόπλων Δυνάμεων, Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας, τι ρόλο έπαιζαν και τι παίζουν σήμερα, γιά τα θέματα που αφορούν την Εθνική Κυριαρχία της Πατρίδος μας ? Τι όρκο έδωσαν ? Μήπως θα πρέπει να δώσουν εξηγήσεις στον Ελληνικό Λαό αν πράγματι έχουν παραδώσει την Εθνική μας Κυριαρχία και ανεξαρτησία αμαχητί ??????

    • A.M. avatar
      A.M. @ ΠΕΡΙΚΛΗΣ 30/12/2010 13:47:11

      Οι αρχηγοί των Ενόπλων Δυνάμεων δεν ασκούν εξωτερική πολιτική ούτε παίρνουν πολιτικές αποφάσεις.
      Εκτελούν τις εντολές της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας.
      Αναφέρομαι σε ένα δημοκρατικό πολίτευμα πάντα.
      Μην ψάχνουμε τώρα να ρίξουμε στους στρατιωτικούς τις ευθύνες της κυβέρνησης!

      Εκτός και αν για σένα είναι αποδεκτό όσοι έχουν τα όπλα στα χέρια τους να αρχίζουν - για μια ακόμη φορά μετά από 36 χρόνια - να παίρνουν «πρωτοβουλίες» κάνοντας χρήση των όπλων και στέλνοντας για διακοπές στο Παρίσι όλους τους πολιτικούς.

      Είναι και αυτό μια επιλογή, και δεν ξέρω αν είναι χειρότερη απ την τρέχουσα επιλογή.
      Τι λές; να πειραματιστούμε;

  32. dimitris avatar
    dimitris 30/12/2010 06:11:06

    "Εκποιούν της τηλεπικοινωνίες, εκχωρούν τα λιμάνια και τα αεροδρόμια, πωλούν τις αερομεταφορές, χρονομισθώνουν τις Εθνικές οδούς." Μα καλά ξεχνάμε ποιός εκποίησε την Ελλάδα; Οι γαλάζιοι με πρώτους διδάξαντες τους πράσινους, γιατί με το Τσοβόλα δώστα όλα και το σοδομισμό του Ελληνικού κράτους από την πράσινη λαίλαπα που όλοι οι αφισοκολλητές του ΠΑΣΟΚ άλωσαν επί 3 δεκαετίες το κράτος τι περιμένατε; Όχι μόνον ΔΝΤ αλλά και υποστολή της σημαίας μας.

    Γιατί ποτέ στην ιστορία του Ελληνικού Έθνους δεν υπήρξαν τόσο ανάξιοι άνδρες που ηγήθηκαν αυτόν τον τόπο. Όχι μόνον ανάξιοι αλλά οι πράξεις τους είναι ΠΡΟΔΟΤΙΚΕΣ.

    Οι κύριοι που τα "φάγανε" δεν έκλεψαν! ΠΡΟΔΩΣΑΝ!

    Προδώσατε τον όρκο που δώσατε προς την Πατρίδα που κάποιοι
    έδωσαν και τη ζωή τους για να μπορείτε εσείς να ζείτε ελεύθεροι. Και ποια η τιμωρία σας; Μόνον τα γιούχα και κάτι "ψιλές" όταν σας βρίσκουμε έξω; Η τιμωρία για τους προδότες είναι άλλη ...

    • Λαμόγια, φέρτε πίσω τα λεφτά που κλέψατε avatar
      Λαμόγια, φέρτε πίσω τα λεφτά που κλέψατε @ dimitris 30/12/2010 09:43:51

      dimitris : τις αερομεταφορές δεν τις εκποίησαν - εννοώ Ολυμπιακή αεροπορία- την νοίκιασαν για 25 χρόνια στον Βγενόπουλο. Ο Ωνάσης τους είχε παραχωρήσει την διαχείριση, τους είχε πάρει είδηση.
      Είδα ντοκυμαντερ στο 902 που το εξηγούσε. Όλοι οι άλλοι προπαγανδιστές έλεγαν ότι πουλήθηκε.

  33. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 30/12/2010 06:51:25

    Η ΠΡΟΣΦΩΝΗΣΗ ΤΗΣ ΜΠΕΝΑΚΗ ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΔΑΝΕΙΣΤΗ ΠΑΠΟΥΛΙΑ
    ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ,ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΓΝΩΣΤΗ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ,ΣΤΟ
    ΣΕΣΗΠΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ.

    ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ....

    ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ,ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ
    ΕΠΙΤΑΓΗ,ΟΜΩΣ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΣ,ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ
    ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΖΕΣ.

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΠΛΟ ΠΑΡΑ ΠΟΔΑΣ......

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ ΣΠΥΡΟΣ 30/12/2010 23:09:02

      Ο ΜΟΝΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ...!!
      Παλευεις ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΜΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΤΩΡΑ!!
      Ταυτοχρονα ψαχνεις και 2ο μπροσταρη...ΔΕΝ ΚΑΘΕΣΑΙ ΑΠΛΑ να περιμενεις την ωρα που οι πασοκοι/τροικανοι ΡΟΚΑΝΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ..
      Αν περιμενεις τον "μπροσταρη"... οπως τον φανταζεσαι, οταν θα βρεθει ΑΝ βρεθει, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ... ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΔΕ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΩΡΑ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ!!

  34. LATIN AMERICA avatar
    LATIN AMERICA 30/12/2010 07:38:05

    ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΛΟΝ! ΚΑΛΟ ΧΡΟΝΟ 2011! ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ! ΣΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΟΠΟ!! ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ.... ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΗΣ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ

    • Enzo avatar
      Enzo @ LATIN AMERICA 30/12/2010 09:24:03

      ρε φιλε φερε κανα μοσχαρι αργεντινης τουλαχιστον να καλλιεργησουμε και εμεις εδω περα να βγαλουμε και κανενα φραγκο. εχετε καλα κρεατα εκει κατω.μπριτζολα argentina και 50 αρικο παει εδω.

  35. Λαμόγια, φέρτε πίσω τα λεφτά που κλέψατε avatar
    Λαμόγια, φέρτε πίσω τα λεφτά που κλέψατε 30/12/2010 09:07:45

    θα παρακαλούσα τον xfactor αν μπορεί να αφήσει ως πρώτο άρθρο αυτό του κ. Αποστόλου για να το διαβάσουν πολλοί ακόμα ειδικά τώρα το τριήμερο των διακοπών

  36. Διονύσης avatar
    Διονύσης 30/12/2010 10:10:54

    Αφού η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από το Σύνταγμα, επιτρέψτε μου μια μικρή ιστορική αναδρομή. Το Σύνταγμα της Ελλάδας ήταν έναν από τα πρώτα που δημιουργήθηκαν στην Ευρώπη (το 1844, αν θυμάμαι καλά), ενώ οι λόγοι της δημιουργίας του λίγο είχαν να κάνουν (εώς και καθόλου) με την Δημοκρατία. Έκτοτε στο Σύνταγμα έχουν συμπεριληφθεί διάφορα Άρθρα, τα οποία θα μπορούσαν να χαρακτηρισθούν ακόμα και...αντισυγματικά! (Κλασσικό παράδειγμα είναι το Άρθρο 77 παρ.1: "Η αυθεντική ερμηνεία των νόμων ανήκει στη νομοθετική λειτουργία". Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι ουδείς Έλληνας Δικαστής μπορεί να λειτουργήσει ανεξάρτητος. Επιπλέον, δεν μπορούμε να έχουμε Συνταγματικό Δικαστήριο, γιατί θα ήταν...αντισυνταγματικό!!! )Στο παρελθόν έχουν γίνει αρκετές προσπάθειες αναθεώρησης (έχουν κάνει copy+paste μέχρι και από Συντάγματα άλλων ευρωπαϊκών χωρών), αλλά όλες οι προσπάθειες έχουν αποβεί άκαρπες. Όσοι κυβερνώντες και να εναλλάσσονται στη εξουσία, από οποιονδήποτε πολιτικό χώρο κι αν προέρχονται, δεν μπορούν να κυβερνήσουν ουσιαστικά, μπορούν μονο να "διοικήσουν". Το πραγματικό πρόβλημα της Ελλάδας ΔΕΝ είναι οικονομικό, ήταν και είναι βαθιά πολιτικό. Όσο και να προσπαθούν να το "κουκουλώσουν", πάντα θα βγαίνει στην επιφάνεια. Αν αναρωτιέστε γιατί τα αναφέρω όλα αυτά, ο λόγος είναι απλός: έχουμε φτάσει σε πολιτικό αδιέξοδο και για να βγούμε από αυτό θα πρέπει το υπάρχον Σύνταγμα της Ελλάδας να καταργηθεί ΤΕΛΕΙΩΣ και να θεσπιστεί ένα καινούργιο, το οποίο να εναρμονίζεται με τα σύγχρονα ευρωπαϊκά δεδομένα. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι όλες οι ενέργειες της κυβέρνησης του ΓΑΠ δείχνουν να έχουν έναν σκοπό. Είναι όλες τόσο εξώφθαλμα εξωφρενικές και, παράλληλα, η Ευρώπη σφυρίζει αδιάφορα... Γιατί; Γιατί θέλουν όλοι να καταργηθεί το υπάρχον Σύνταγμα. Μόνο που για γίνει να αυτό, υπάρχουν συγκεκριμένοι τρόποι. Ο ένας από αυτούς είναι να γίνει κατάλυση του Συντάγματος από τον λαό. Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι, βέβαια, αν αυτή η συνταγή δεν πετύχει...
    Ίσως ο συλλογισμός μου να φανεί σε κάποιους παράλογος. Η αλήθεια είναι ότι ακόμα κι εγώ θα ήθελα να μην ισχύουν αυτά που έγραψα. Ο χρόνος θα δείξει...

  37. μακεδώνας avatar
    μακεδώνας 30/12/2010 11:27:10

    ΕΥΓΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΥΓΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
    ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η Ν.Δ.
    ΟΧΙ ΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΧΘΕΣ ΠΟΥ ΤΣΙΡΙΖΑΝ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΑΗΛΟ.
    ANTINEWS ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ , ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΑΚΟΜΗ

  38. προβληματισμένος avatar
    προβληματισμένος 30/12/2010 11:38:06

    Το άρθρο αυτό ξυπνάει και ενεργοποιεί τους συνΕλληνες.
    Μπράβο antinews
    Δεν είσαι τυχαία το πρώτο blog

  39. MAVROS PIT avatar
    MAVROS PIT 30/12/2010 14:39:47

    ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
    ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΓΝΗΣΙΟ ΓΙΑΝΝΙΩΤΗ , ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΤΙ ΦΑΙΔΡΟΙ ΤΥΠΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΝΟΙΑ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟΥ, ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΛΙΓΟ ΓΥΡΩ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟ ANTINEWS ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΛΗΣΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΦΘΑΡΤΑ ΚΑΙ ΥΓΙΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ(ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΔΟΣ)
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΥΑΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

  40. δεν παέι άλλο αδερφια avatar
    δεν παέι άλλο αδερφια 30/12/2010 14:45:12

    καλησπέρα σας και χρόνια πολλά. καταρχήν μπράβο στον εν λόγω κύριο που έγραψε το άρθρο αλλά εγώ έχω να πω το εξής. αυτή η χώρα δεν πρόκειται να πάει μπροστά γιατί όλοι μας είμαστε φελλοί. όλοι κοιτάμε την πάρτη μασ και όλους μας νοιάζει πως θα κερδίσουμε ότι μπορούμε χωρίς να κουραστούμε πολύ.
    λυπάμαι πολύ για την ελλάδα μασ, λυπάμαι για τα πρότυπα που έχουμε κάποιους φελλούς που δε δούλεψαν ποτέ που τα έχουν όλα έτοιμα και κάποιες κυρίες που δεν ξέρουν να μιλήσουν και προβάλλονται σαν κοσμικές. κάπου υπάρχουν κάποιοι από οικογένειες, από τζάκι...ασ βγούν μπροστά και ασ δώσουν επιτέλους πνοή και όραμα στους νέους.
    ΜΠΡΑΒΟ αποστόλου ΑΛΛΑ....φοβάμαι ότι η χώρα αυτή δεν θα παέι μπροστά με επιστολές μόνο... πρέπει να βγούμε μπροστά να μιλήσουμε και επιτέλους να κάνουμε περήφανους αυτούς τους προγόνους που όλο τους μνημονεύουμε σε στιγμές απόλυτης ξεφτίλας.

  41. Kostas D avatar
    Kostas D 30/12/2010 22:43:22

    Ο Μονοσ ΙΣΧΥΡΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ!!!!
    Αν ΔΕ σου αρεσει.... ασε την τροικα να κυβερνησει,
    κι οταν χασεις απο εδαφη μεχρι και το σωβρακο που φορας.....να μην κλαιγεσαι και πας με μιζερο υφος (του στυλ..... "οι κακοι κυβερνωντες εφταιγαν" ΕΣΥ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ, ΠΑΛΕΨΕΣ? )προσφυγας.... σαν κατι βαλκανιους απο διαλυμενα καθεστωτα του ανατολικου μπλοκ...

  42. megalos podilatis avatar
    megalos podilatis 30/12/2010 22:44:51

    Πρεπει να παρουμε την υποθεση πιο σοβαρα. Χανομαστε καθε μερα. Σε λιγο ισως ειναι πολυ αργα για ολους. Τελος στα λαμογια Ανατροπη του Επικινδυνου Τζεφρι. Συστρατευση ολων στο διαδικτυο . Ας φτιαξουμε ενα blog να ζηταμε να φυγει ο επικινδυνος Τζεφρι . Να μαζεψουμε υπογραφες. ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑ΅ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ !!! Εμπρος να τους δειξουμε ποσοι ειμαστε!

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ megalos podilatis 30/12/2010 23:13:12

      ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ!!!!!
      ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΩΡΑ!!
      Παλευουμε ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΗΓΕΤΗ ΕΧΟΥΜΕ ΤΩΡΑ!!
      ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ να εμφανιστει ο 'ηγετης" αναλογα με τα γουστα του καθενος... ΚΑΗΚΑΜΕ δε θα υπαρχει χωρα για να κυβερνησει μεχρι τοτε...!!!

      ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΩΡΑ!!!!

  43. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 31/12/2010 14:48:15

    http://www.youtube.com/watch?v=8X1JSfwUKlg&feature=player_embedded#

  44. Nikoletou Nina avatar
    Nikoletou Nina 31/12/2010 16:50:34

    Νομίζω ότι κάθε νοήμων Έλληνας, δεν μπορεί παρά να συμφωνήσει, ότι οι όροι του μνημονίου, είναι εθνική προδοσία.
    Αλλά πρέπει κανείς σήμερα να είναι εξαιρετικά προσεκτικός τόσο με αυτά που λέει όσο και με αυτά που ακούγονται.
    Η δική μου ερώτηση ως απλή Ελληνίδα πολίτης είναι : Τί γίνεται με αυτούς που μας οδήγησαν στον μνημόνιο, πώς φτάσαμε να έχουμε 400 εκατ. ευρώ έλλειμα ? Αυτά δεν είναι πράξεις ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ?
    Αρνούμαι να επικεντρωθώ στο αποτέλεσμα και μόνο, και να ξεχάσω τις αιτίες.
    Δηλ, τί ? είμαστε όλοι εντάξει με την δημιουργία τέτοιου χρέους, αρκεί να μας εξυπηρετήσουν οι τράπεζες, με τους όρους που θα ορίσουμε εμείς ?

    Εναντιώνομαι σήμερα στο γεγονός του ότι, ζούμε σε κράτος ανοχύρωτο άρα και έρμαιο.
    ΕΘΝΙΚΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΜΑΓΕΙΡΕΥΑΝ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΕ ΤΗΝ GOLDMAN S., ΕΘΝΙΚΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΟΣΟΙ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ SIEMENS, ΣΥΝΝΕΝΟΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΙΩΠΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΥΝ. ΕΘΝΙΚΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ "ΖΑΓΟΡΙΑΝΟΙ" ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.