#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/05/2011 13:04
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Επανεκκίνηση με δημιουργικό σοκ



Οι έκτακτες συνθήκες που ζει η χώρα απαιτούν έκτακτες αποφάσεις, τόνισε ο πρόεδρος της Ν.Δ. Αντώνης Σαμαράς παρουσιάζοντας σήμερα στο Ζάππειο τις προτάσεις του κόμματός του για την επανεκκίνηση της ελληνικής οικονομίας.

«Προτεραιότητά μας είναι να σωθεί η χώρα», επεσήμανε η αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης και αυτό που χρειάζεται η Ελλάδα, είναι ένα «δημιουργικό σοκ» με την εφαρμογή των επτά βασικών αξόνων του οικονομικού προγράμματος που παρουσίασε (λεπτομέρειες εδώ)

Ο λαός μας απαιτεί να δούμε την Ελλάδα από την αρχή. Απαιτεί τομές ριζοσπαστικές. Με νέο Σύνταγμα και νέους θεσμούς. Με νέο πολιτικό και δημόσιο ήθος. Απαιτεί να ξεκολλήσουμε, επιτέλους, απ’ αυτήν την εικόνα μιας τραυματισμένης Ελλάδας, μιας Ελλάδας της ανασφάλειας και του πανικού τόνισε στην αρχή της ομιλίας του ο κ. Σαμαράς και ζήτησε μηδενική ανοχή σε αποτρόπαια φαινόμενα, όπως η προχθεσινή δολοφονία στο κέντρο της Αθήνας.

Σας καλώ όλους, συνέχισε ο Α. Σαμαράς, να κατεδαφίσουμε μαζί τα φαντάσματα που επί δεκαετίες μας στοιχειώνουν: τα φαντάσματα του λαϊκισμού, του κρατισμού, της μοιρολατρίας, της ηττοπάθειας, της φαυλότητας, της μισαλλοδοξίας και της εύκολης… «τακτοποίησης» των εθνικών μας προβλημάτων. Άλλωστε, εκεί που μας έφτασε το ΠΑΣΟΚ, εύκολες λύσεις δεν υπάρχουν πια. Γι’ αυτό κι εμείς σήμερα προτείνουμε, όχι απλώς έναν άλλο δρόμο για την Οικονομία. Αλλά μια άλλη λογική για τη χώρα. Μια λογική που, αν την ασπασθούμε όλοι, θα απελευθερώσει τη δύναμη του Ελληνικού λαού. Που ζητάει από μας ένα Συμβόλαιο Αυτοπεποίθησης και Αξιοπρέπειας.



Για να τα πετύχουμε όλα αυτά, πρέπει να αλλάξουμε τους όρους του Μνημονίου, τόνισε στη συνέχεια. Αλλαγή των όρων του Μνημονίου, για να αποκτήσουμε ευελιξία, ώστε να υπάρξει Επανεκκίνηση της Ελληνικής Οικονομίας, για να βγούμε από το Μνημόνιο μιαν ώρα αρχύτερα. Γι’ αυτό και δημιουργήσαμε, όχι ένα, αλλά δύο «μαξιλάρια ασφαλείας» για το πρόγραμμα που προτείνουμε. Γιατί θέλουμε να μείνουμε μέσα στο σχεδιασμό εξυγίανσης, αλλά και να αλλάξουμε το σημερινό δρόμο του Μνημονίου που δεν οδηγεί πουθενά.

Θα διαπραγματευθώ άλλο Πρόγραμμα κι άλλα ενδιάμεσα βήματα. Με πιο φιλόδοξους στόχους. Αλλά και με πιο ρεαλιστικούς τρόπους.



Θα διαπραγματευθώ τη διευκόλυνση εξόφλησης των ληξιπρόθεσμων οφειλών του Δημοσίου μέσα στην Ελλάδα. Ώστε να υπάρξει η Επανεκκίνηση άμεσα.

Θα διαπραγματευθώ, ακόμα, να υπάρξει επέκταση των εγγυήσεων ρευστότητας προς τις ελληνικές τράπεζες ως και το 2012, ώστε να μπορέσει να διαχυθεί μέρος της ρευστότητας αυτής προς την πραγματική Οικονομία. Θα επιμείνω στο ζήτημα αυτό. Γιατί με τη σημερινή ασφυξία ρευστότητας δεν θα μείνει τίποτε όρθιο.

Θα διαπραγματευθώ κάθε πρόταση και κάθε ιδέα που θα δίνει ανακούφιση στη διαχείριση του χρέους μας.

Όμως υπάρχουν και πράγματα που μπορεί να κάνει η Ευρώπη για να ξεπεράσει η ίδια την κρίση της:

Όπως το ευρωομόλογο, που ήδη συζητιέται, αν και προς το παρόν υπάρχουν δυνάμεις που το μπλοκάρουν.

Όπως η δυνατότητα επαναγοράς του χρέους μας και από τη δευτερογενή αγορά. Που μπορεί να μειώσει και το συνολικό του μέγεθος, αλλά και το κόστος εξυπηρέτησής του κάθε χρόνο. Ή όπως η ιδέα για Ευρωπαϊκό Ταμείο Ανάκαμψης. Που, αν δημιουργηθεί, μαζί με την πρόταση Μπαρόζο για ομόλογα μεγάλων διευρωπαϊκών έργων, θα ενίσχυε τις οικονομίες της Ένωσης συνολικά, όχι μόνο τις πιο «προβληματικές». Αλλά και θα σφυρηλατούσε την ευρωπαϊκή αλληλεγγύη.



Πολλοί σχεδιάζουν ή και προτείνουν «βελούδινους ανασχεδιασμούς» του χρέους μας. Όμως, για να μας ωφελήσει κάτι τέτοιο, θα πρέπει να έχει μεσολαβήσει η Επανεκκίνηση. Χωρίς αυτήν, κάθε τι άλλο είναι απλά μια πρόσκαιρη ανακούφιση.



Αλλά και μια επιμήκυνση, για παράδειγμα, μη νομίζετε ότι είναι πάντα ανώδυνη. Γιατί σήμερα υπάρχουν πολλοί ιδιώτες μέσα στην Ελλάδα που το κράτος τους πληρώνει με ομόλογα. Και οι οποίοι κινδυνεύουν να καταστραφούν, αν υπάρξει επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής. Ας έχουμε τα μάτια ανοιχτά…



Τέτοιες δυνατότητες διαπραγμάτευσης η κυβέρνηση Παπανδρέου πια δεν έχει.

Ιδιαίτερα μέσα σε κυβερνητικές κακοφωνίες, διαφωνίες, διαιρέσεις, καθημερινές φήμες ανασχηματισμού και «υπουργο-καβγάδες». Και δεν έχει καν καταλάβει αυτή η κυβέρνηση, ότι η επιμήκυνση και τα νέα Μνημόνια συζητιούνται σήμερα, ακριβώς επειδή απέτυχαν όλες οι προβλέψεις «σωτηρίας» της Οικονομίας μας που υπέγραψε πέρσι.

Δεν συναινώ σε αυτό που διαλύει την χώρα μου

Πήρα το ρίσκο και αντιστάθηκα στη λογική του Μνημονίου, όταν πολλοί πίστευαν και οι περισσότεροι διακήρυσσαν ότι αυτό ήταν ο μόνος «δρόμος σωτηρίας».

Πήρα το ρίσκο και πρότεινα διαφορετικό δρόμο διεξόδου.

Διατύπωσα απερίφραστα τις επιφυλάξεις μας και στο εξωτερικό.

Η κριτική μας αποδείχθηκε σωστή. Και οι προτάσεις μας επίσης.

Ξέρω που πατάω. Ξέρω που πηγαίνω. Ξέρω τι χρειάζεται η χώρα.

Σήμερα σας προτείνω την Πολιτική της Επανεκκίνησης. Που είναι απαραίτητος στόχος, ολοκληρωμένο σχέδιο και ρεαλιστική προοπτική.

Εμείς δεν είπαμε «λεφτά υπάρχουν. Εμείς δεν τάξαμε λαγούς με πετραχήλια. Εμείς δεν διασύραμε τη χώρα σαν «Τιτανικό».

Δεν είπαμε «τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα».

Αλλά ό,τι είπαμε επαληθεύθηκε.

Συγκρίνετε, αυτά που πρότεινα σήμερα με την τότε ανεύθυνη και καταστροφική Αντιπολίτευση του αθεράπευτου λαϊκισμού. Αλλά και την ανεύθυνη διαπόμπευση της ίδιας της χώρας μας.

Ακούμε σήμερα και διάφορα περίεργα σε βάρος της Νέας Δημοκρατίας.

Ζητάνε «συναίνεση»! Να συναινέσω σε τι; Σε αυτό που διαφωνώ; Σε αυτό που διαλύει τη χώρα μου; Σε αυτό που μας προκάλεσε τη μεγαλύτερη ύφεση από το Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο μέχρι σήμερα; Σε αυτό που ήδη απέτυχε και το ομολογούν οι πάντες; Σε αυτό ζητάνε συναίνεση;

Συναίνεση σε τι; Στο λάθος, όπως λέει τώρα όλος ο ξένος τύπος;

Είναι έγκλημα!

Συναίνεση στο νεφελώδες, όπως λένε οι υπουργοί τους;

Είναι επιπολαιότητα!

Και, εν πάση περιπτώσει, που το βρήκαν ότι έχω υποχρέωση προσχώρησης στο λάθος; Αυτοί έχουν υποχρέωση να διορθώσουν το λάθος τους!

Και τους ρωτώ: η έλλειψη συναίνεσης τους εμποδίζει να κυβερνήσουν;

Και τι θα κέρδιζε η Ελλάδα και η Ελληνικός λαός αν εμείς συναινούσαμε σε μια αδιέξοδη πορεία στο γκρεμό;



Η οικονομική πολιτική της κυβέρνησης απέτυχε.

Φοβάμαι ότι δεν θα έχει το θάρρος να το παραδεχθεί.

Θα την αφήσουν, άραγε, οι ιδεολογικές της αγκυλώσεις και οι κομματικές της δουλείες, να συναινέσει σε ένα τέτοιο Πρόγραμμα όπως το συγκεκριμένο που σας παρουσίασα σήμερα;

Εμείς πάντως διατυπώσαμε μια συνολική πρόταση.

Που μόνον ολόκληρη αποδίδει.

Είναι Σχέδιο, δεν είναι προτάσεις-κουρελού.

Για μένα, αυτή είναι η βάση εθνικής ενότητας!

Όχι η διαιώνιση του λάθους…

Κανένας δεν αμφισβητεί το δικαίωμα της Κυβέρνησης να κυβερνά και να κάνει λάθη. Αλλά και κανένας δεν αμφισβητεί το δικαίωμα της Αντιπολίτευσης να έχει διαφορετική γνώμη και να την εκφράζει.

Αυτά δεν τα συζητάμε. Αν αρχίσουμε να τα συζητάμε, τότε δεν έχουμε κρίση Οικονομίας μόνο. Έχουμε κρίση Δημοκρατίας.

Ενότητα για το σωστό επιβάλλεται.

Ενότητα στο λάθος απαγορεύεται. Δεν θα ήταν ενότητα, θα ήταν συνενοχή.

Ακούω και κάτι μικροπολιτικούς εκβιασμούς, για πρόωρες εκλογές:

Καλοδεχούμενες αν τις κάνουν.

Είναι όμως σίγουροι στο ΠΑΣΟΚ ότι τις θέλουν;

Γιατί, όπως λένε στο χωριό μου, πρώτη φορά βλέπω αρνί να βιάζεται να ’ρθει το Πάσχα!

Όμως, ο Ελληνικός λαός έχει κρίση.

Με ακούει σήμερα. Ας διαλέξει ποιόν και γιατί θα εμπιστευτεί.

Δεν με ενδιαφέρει να μοιράσω ψεύτικες υποσχέσεις.

Δεν υποστηρίζω ότι θα βγούμε από την κρίση χωρίς να βραχούμε. Σας υπόσχομαι, όμως ότι θα βγούμε. Θα περάσουμε απέναντι. Και θα γίνουμε καλύτεροι…

Με ενδιαφέρει να δώσω ρεαλιστική προοπτική σε ένα λαό που στέκεται στα πόδια του.

Ελπίδα σε ένα λαό που νιώθει προδομένος.

Αυτοπεποίθηση σε ένα λαό που προσπαθούν να του επιβληθούν με το φόβο.

Κι ένα Συμβόλαιο Αξιοπρέπειας σε ένα λαό που τον ξεγέλασαν, τον πίκραναν και τον προσέβαλαν. Που όμως, δεν γονατίζει και δεν το βάζει κάτω…

Εμείς στοιχηματίζουμε ακριβώς σ’ αυτό: ότι ο ελληνικός λαός δεν το βάζει κάτω.

Και το στοίχημα θα το κερδίσουμε.

Να θυμάστε, μπορούμε καλύτερα.

Να ξέρετε, αξίζουμε καλύτερα.

Να είστε σίγουροι - και να μου έχετε εμπιστοσύνη!

Είμαστε Έλληνες! Είμαστε ο σπόρος που δεν πεθαίνει!

Μπορούμε!

Και θα τα καταφέρουμε!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Kostas D avatar
    Kostas D 12/05/2011 13:10:44

    "Ακούω και κάτι μικροπολιτικούς εκβιασμούς, για πρόωρες εκλογές:
    Καλοδεχούμενες αν τις κάνουν.
    Είναι όμως σίγουροι στο ΠΑΣΟΚ ότι τις θέλουν; "

    Μαλιστα.....οκ

    • Roulis avatar
      Roulis @ Kostas D 12/05/2011 21:40:01

      Συμφωνα με δημοσκοπηση της public issue για την Καθημερινη,η διαφορα μειωνεται στις 3%.Η ΝΔ απο 27% για τον Μαρτιο ειναι στο 29% και το ΠΑΣΟΚ απο το 33,5% στο 32%.Μαλιστα για πρωτη φορα καταγραφεται απευθειας μετακινηση ψηφοφορων απο το ΠΑΣΟΚ στη ΝΔ κ το ΛΑΟΣ επισης εμφανιζεται μειωμενο και με την δημοτικοτητα του Καρατζαφερη να μειωνεται 8%!!!!

      • Roulis avatar
        Roulis @ Roulis 12/05/2011 21:41:15

        Η δε ατυχησασα απο 2,5% που ηταν το Μαρτιο επεσε στο 1,5%!!!

  2. nick avatar
    nick 12/05/2011 13:14:07

    Ηγετική εμφάνιση. Έχουν ήδη προκαλέσει αίσθηση αυτά που είπε.

  3. Γερασιμος avatar
    Γερασιμος 12/05/2011 13:24:20

    Αρκετά προσγειωμένος ο Σαμαράς . Μεγάλος μάγκας .

  4. Αλέξανδρος Καριώτης avatar
    Αλέξανδρος Καριώτης 12/05/2011 13:38:19

    Μια συνολική τοποθέτηση προς τη σωστή κατεύθυνση μηπως και ζωντανέψει η οικονομία και βγεί από την κατάθλιψη η λοινωνία. Όμως πόσοι πως να γίνει πιστευτός κάποιος όταν προηγήθηκε η "επανίδρυση του Κράτους" που είχε επαγγελθεί το άλλο φαινόμενο της ανεπάρκειας, ο Κωστας Καραμανλής, και το "υπάρχουν τα λεφτά" που διαβεβαίωνε προχθές ο σημερινός πρωθυπουργός, που με τίποτα δεν εννοεί να καταλάβει την ανεπάρκεια του Παπακωνσταντίνου. Πως να γίνουν πιστευτοί οι πολιτικοί όταν για παράδειγμα σήμερα βρίσκουν μπροστά τους τους διάφορους Φωτόπουλους, ενώ πριν τρία χρόνια στην κατάληψη του γραφείου του Διοικητή της ΔΕΗ μαζί μρ το Φωτόπουλο πρωτοστατούσε ο σημερινός Παπακωνσταντίνου!!!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Αλέξανδρος Καριώτης 12/05/2011 18:44:24

      Δίνεις απάντηση και μόνος σου: ποιός πολιτικός μέχρι τώρα τόλμησε να επιτεθεί τόσο απροκάλυπτα στις συνδικαλιστικές πρακτικές, και μάλιστα σε ομιλία προγραμματικών δηλώσεων ?

  5. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 12/05/2011 13:39:07

    Ο Σιούφας και ο Τραγάκης τί δουλειά είχαν στην πρώτη σειρά? Δεν θέλω να χαλάσω το ελπιδοφόρο κλίμα μετά την ομιλία του Προέδρου μας, όμως είναι ανάγκη να γίνει ανανέωση στα πρόσωπα και να φύγουν από το προσκήνιο φάτσες που θυμίζουν το φθαρμένο χθες.

    • juliet avatar
      juliet @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 12/05/2011 14:34:08

      οταν λείπει το ''γνώθι σ' αυτόν'' τι να πεις !!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 12/05/2011 18:47:21

      καλά, να ξαναεκλεγούν και να ανακατεύωνται δεν θέλουμε, δεν είπαμε και να τους ρίξουμε στο πυρ το εξώτερον ... ούτε ν'ακούν δεν τους αφήνεις?

      • ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. @ δρόμος 13/05/2011 02:38:40

        Καλύτερα να βλέπουμε στην πρώτη σειρά νέα παιδιά από την ΟΝΝΕΔ που είναι άγνωστα, παρά τα φθαρμένα υλικά του χθες που απωθούν τον κόσμο. Ειδικά εκείνος ο Σιούφας με τα ρετιρέ στο Κολωνάκι...

    • gewrgalas avatar
      gewrgalas @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 12/05/2011 19:26:20

      Γιάννη Παπ.,
      Έχεις δίκιο για τα πρώτα καθίσματα. Μόνο που οι συνεργάτες Σαμαρά είναι για την πρώτη γραμμή. Της μάχης. Όχι των καθισμάτων. Λίγη υπομονή...

      • THOMAS avatar
        THOMAS @ gewrgalas 12/05/2011 22:13:36

        Εχεις απόλυτο δίκιο .Αυτοί που αγαπούν και πιστεύουν στον ηγέτη που είδαμε σήμερα είναι για την πρώτη γραμμή της μάχης και της λεζάντας και έτσι θα συνεχίσουν γιατί πάνω από όλλα μαζί με τον Αντώνη αγαπούν και την ΕΛΛΑΔΑ , και όχι το εαυτούλη τους .

  6. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 12/05/2011 13:43:38

    Δεν θέλω να χαλάσω την ατμόσφαιρα, αλλά γενικότερα, η εικόνα που βγάζει, δλδη το μήνυμα που στέλνει η πρόταση λέει ότι δεν υπάρχει ενιαία φιλοσοφία και ως γνωστό «όπου λαλούν πολλοί κοκόροι αργεί να ξημερώσει»
    Ειδικότερα τα σταθώ σε 2-3 σημεία:
    - Σε ότι αφορά την κατάργηση του «πόθεν έσχες» κατοικίας, από πού προκύπτει ότι δεν τιμωρεί αυτούς που ΔΕΝ έβγαλαν χρήματα με αθέμιτους τρόπους;
    – Κατάργηση του «πόθεν έσχες», ώστε να επιστρέψουν κεφάλαια, ξέπλυμα «μαύρου χρήματος» για ένα χρόνο και μετά όλα καλά; με βιτρίνα τους πολιτικούς που δεν τιμωρούνται;
    -Γιατί νομιμοποίηση των αυθαιρέτων κτισμάτων, να γκρεμιστούν όλα!
    - Για ποιο λογο να παγώσουν οι προσλήψεις στο δημόσιο για 3 χρόνια; και μετά 1/5 δλδη, να διαλυθεί το δημόσιο για χάριν μιας λιτής επιδοματικής πολιτικής! αυτό δεν είναι συναίνεση σε κάτι που διαλύει την χώρα _

    • kpapa avatar
      kpapa @ o βουνίσιος 12/05/2011 14:10:46

      Καλώ η κάκώς (κακώς) υπάρχουν σε καταθέσεις στο εξωτερικό ποσά όσο τρεις φορές το Ελληνικό ΑΕΠ. Το ένα τρίτο να ξαναέλθει στη χώρα λύθηκε το προβλημά μας. Το έκανε και ο Μπερλουσκόνι στην Ιταλία και τη γλύτωσε γιατί είχε εισροή 200 δις.
      Να γκρεμιστούν τα αυθαίρετα και μετά να δημιουργήσεις μεγαλύτερο κοινωνικό πρόβλημα από αυτό που πας να λύσεις.
      Ξέρεις σε τρία χρόνια πόσοι θα υπάρχουν στο Δημόσιο; Έχεις υπολογίσει πόσοι θα φύγουν με συντάξεις; Πρέπει να δούμε πόσοι θα μέινουν και μετά να κάνουμε αναλόγως.
      Πιστέυω όμως ότι για να πάμε μπροστά χρειάζεται μια κόκκινη γραμμή. Άμα αναλωθούμε σε ζητήματα "που τα βρήκαν αυτοί τα δις και τα κατάθεσαν στο εξωτερικό", "γιατί έχτισαν αυθαίρετα οι άλλοι" κλπ. Αυτά πρέπει να τα λάβουμε ως δεδομένα έγιναν και τελέιωσε. Όποιος έιναι πραγματιστής πρέπει να οργανώσει τη δομή του κράτους ώστε να μην ξαναγίνουν

      • o βουνίσιος avatar
        o βουνίσιος @ kpapa 12/05/2011 22:43:41

        Εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα δεν μπορεί να γίνονται εκπτώσεις,
        όσο για τις προσλήψεις, αν τα επόμενα 3 χρονιά δεν γίνουν προσλήψεις, για παράδειγμα στην εκπαίδευση, με το ρυθμό των συνταξιοδοτήσεων σε 3 χρόνια θα λείπουν από τα σχολεία πάνω από 30.000 εκπαιδευτικοί.
        Πως θα αναπληρωθούν τόσα κενά;
        δεν θα διαλυθεί το εκπαιδευτικό σύστημα;
        Μια χρονιά εφάρμοσε η κυβέρνηση το 1/ 5 και τα σχολεία βρίσκονται ένα βήμα πριν τη διάλυση καθώς σε πολλές ειδικότητες τα κενά δεν καλύφθηκαν ή καλύφθηκαν με εκπαιδευτικούς που εργάζονται για 4 ώρες την εβδομάδα.

    • Εnzo avatar
      Εnzo @ o βουνίσιος 12/05/2011 15:10:02

      επαναφορα κεφαλαιων με καταργηση του ποθεν εσχες εκανε και ο υπουργος οικονομικων του Σιλβιο ο Τρεμοντι και ξεσκιστικε η Ιταλια στο ευρω και γλυτωσε την υφεση, Σημερα δε, ανακαμπτει η Ιταλικη οικονομια.
      Με ιταλους φιλους μου που μιλαω καθημερινα βριζουν τον Γαπ απο το πρωι μεχρι το βραδυ, με λιγα λογια τον εχει παρει πρεφα ολη η Ευρωπη τον γαπ τι ρολο βαραει.
      Εδω ο κοσμος χανεται και σημερα εφυγε για Οσλο παλι.

      • kpapa avatar
        kpapa @ Εnzo 12/05/2011 16:20:03

        πέστα χρυσόστομε. Μας χαρίζουνε γάϊδαρο και τον κοιτάμε στα δόντια. Βέβαια είναι τόση η ασχετοσύνη του Έλληνα και οι μηδενιστικές τάσεις του αρκέι κάποιος να δια βάσει τα σχόλια των αναγνωστων στη Ναυτεμπορική. Δεν θέλει κανείς να δεχτεί ότι μπορεί να υπάρξει έστω και μια χαραμάδα ελπίδας. Απίστευτο μου φαίνεται....

  7. anagnostopoulos panagiotis avatar
    anagnostopoulos panagiotis 12/05/2011 13:44:47

    Αυτά που είπε ο Σαμαράς είναι πάρα πολύ καλά και είμαι σίγουρος ότι θα τα εφαρμόσει στην πράξη. Αρκεί να μην υποκείψει στις απαιτήσεις που προβλέπονται για συνυπογραφή του μνημονιου, όπως στην Πορτογαλία.

    Προσοχή θέλει ειδικά η Γερμανία, αφού πρόθεση της είναι η ηγεσία της ένωσης, με τη χρήση των οικονομικών όπλων της εσωτερικής υποτίμησης και της υπερχρέωσης των εταίρων της (πηγή http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2346.aspx ).

  8. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 12/05/2011 13:46:46

    Το κείμενο της νεοελληνικής γλώσσας στο οποίο εξετάσθηκαν σήμερα τα παιδιά στις πανελλήνιες εξετάσεις είναι του γμωστού και μή εξεραιτέου "δημοσιογράφου" Πάσχου Μανδραβέλη (από την "Καθημερινή" προφανώς). Βρέστε το και διαβάστε το. Τί ακριβώς θέλει να μας 'πεί (να 'πεί στα παιδιά) ο κ. Μανδραβέλης μ' αυτό κείμενο; Και τί σηματοδοτούν ιδεολογικώς όσοι (το Υπουργείο Παιδείας) που το επέλεξαν;

    • Αίθρα avatar
      Αίθρα @ Ανώνυμος 12/05/2011 14:14:49

      Όταν έδωσα εξετάσεις, πριν από κάποια χρόνια το κείμενο ήταν τουλάχιστον του Σεφέρη. Τώρα βάζουν του... Μανδραβέλη. Ό, τι να 'ναι....

      • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
        Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Αίθρα 12/05/2011 14:32:22

        ξεφτίλα πραγματικά...

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Αίθρα 12/05/2011 15:19:57

        Πάντως το συγκεκριμένο θέμα των εξετάσεων του που αφορά το διαδίκτυο κλείνει ως εξής: "Το παλιό δεν έχει πεθάνει και το καινούριο δεν έχει γεννηθεί". Σημαδιακιά κουβέντα
        Που να το φανταζόταν όμως ο Πάσχος ότι θα έρχονταν?...
        Και του χρόνου Καμπύλη παιδιά!..

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αίθρα 12/05/2011 15:25:21

        "Εκεί όπου κρεμούσαν οι καπεταναίοι τ' άρματα..."

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ανώνυμος 12/05/2011 15:08:51

      Πλάκα κάνεις! Άντε και του χρόνου να τους βάλουν κείμενο της Τζούλιας.

      • Αίθρα avatar
        Αίθρα @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/05/2011 15:12:52

        :) Στο τέλος αυτό θα γίνει. Θα ψάξω να το βρω το κείμενο πάντως, να δω τι είναι αυτό που λέει ο Ανώνυμος.

        • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
          Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Αίθρα 12/05/2011 15:26:23

          Αίθρα και Φαήλε:

          το original κείμενο:
          http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_27/09/2009_330989

          και εδώ το .... παραποιημένο (ενδιαφέρον έχει το ότι αφαιρέθηκαν, εκτός από ολόκληρα κομμάτια, και μεμονωμένες λέξεις όπως "ταξικό" και η αναφορά στον πιτσιρίκο..)

          http://sarantakos.wordpress.com/2011/05/12/panellinies/

  9. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 12/05/2011 13:49:09

    Αρχηγικό σοκ χρειάζεται να αστράψει!

    :)

    Να κοπεί ο Γόρδιος Δεσμός με το Ξίφος του Μεγαλέξαντρου!

  10. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 12/05/2011 13:49:40

    Είναι κοστολογημένα , εφαρμόσιμα και απόλυτα συγκεκριμένα τα μέτρα που πρότεινε σήμερα ο Σαμαράς. Περιμένουμε άμεσα το πρόγραμμα της ΝΔ και για παιδεία, υγεία, δημόσια διοίκηση, κλπ. Επίσης για τους λαθρομετανάστες ΑΜΕΣΑ. Ο κόσμος στο κέντρο της Αθήνας ΒΡΑΖΕΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ.. Θυμωμένοι νοικοκυραίοι στρέφονται στα άκρα και δηλώνουν πως θα ψηφίσουν Χρυσή αυγή επειδή οι μέχρι σήμερα κυβερνήσεις δεν έχουν καταφέρει να επιβάλουν την τάξη στο κ'εντρο. Ειδικά ο κόσμος της κεντροδεξιάς έχει εξαγριωθεί. Η ΝΔ να ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα. Μέχρι τώρα, καιροσκόποι τύπου Καρατζαφέρη επωφελούνται από την άσχημη κατάσταση της Αθήνας.

  11. thanos avatar
    thanos 12/05/2011 13:55:49

    Προσπαθειες να αναστηθει ο ελληνικος μικροκαπιταλισμος σε μια
    βαση ασιατικης κοινωνικης θεωρησης χωρις να καλυπτει σε καμια
    περιπτωση τις συνολικες αναγκες - προκλησεις εθνικης αναγεννησης.
    Χαθηκε μια λεξη για τη νεολαια .. ... μονο τα μικρομαγαζα μας
    ενδιαφερουν

  12. kalesanos Ant avatar
    kalesanos Ant 12/05/2011 14:09:16

    ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΙΠΕ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ,ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥΣ, ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΣΕ ΛΕΥΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ,ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ.

  13. Νίκος avatar
    Νίκος 12/05/2011 14:11:06

    Ο Α. Σαμαράς είναι ΕΥΠΑΤΡΙΔΗΣ μία έννοια που έχει εκλείψει στον νεοελληνικό πολιτικό βίο. Είναι ίσως ο μοναδικός μέσα στον ωκεανό της ραγιαδικης αλητείας που, στον μπερντε του Καραγκιόζη που είναι η Ελληνική πολιτική σκηνή, εμφανίζονται σαν Χατζηαβάτικες σκιές.

  14. sp_athens avatar
    sp_athens 12/05/2011 14:13:13

    "Ο Φινλανδός Επίτροπος (Όλι Ρεν) τόνισε επίσης ότι θα πρέπει κατεπειγόντως να τεθεί τέλος στις εσωτερικές πολιτικές διαμάχες στην Ελλάδα και να αντιληφθούν όλες οι πολιτικές δυνάμεις της χώρας ότι «δεν υπάρχει άλλη λύση» από αυτή του μνημονίου.
    Είναι θέμα αξιοπιστίας της κυβέρνησης, είναι θέμα αξιοπιστίας της αντιπολίτευσης, είναι θέμα αξιοπιστίας του ελληνικού λαού, ανέφερε χαρακτηριστικά ο Επίτροπος, ο οποίος υπενθύμισε ότι στην περίπτωση της Πορτογαλίας κυβέρνηση και αντιπολίτευση συμφώνησαν στην εφαρμογή του μνημονίου. Κάτι που άλλωστε έθεσε ως όρο η τρόϊκα στη Λισαβόνα για να εγκρίνει τα δάνεια."

    Η σημερινή πρόταση, απαντά επ' αυτού; Διότι αν κατάλαβα σωστά, πορευόμαστε με Μνημόνιο (δανεικά δηλ.) αλλά δεν το ψηφίζουμε;

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ sp_athens 12/05/2011 14:49:36

      H διαφωνία με το μνημόνιο δεν είναι ότι σε αυτή τη φάση δεν είναι απαραίτητη η οικονομική στήριξη από αυτό. Η διαφωνία είναι ότι επειδή είναι λάθος συνταγή στραγγαλίζει την οικονομία και το μεγαλύτερο μέρος των ωφελειών που προκύπτουν τα τρώει η ύφεση που το ίδιο το μνημόνιο προκαλεί.

      • sp_athens avatar
        sp_athens @ firiki2010 12/05/2011 14:55:59

        Αυτό το αντιλαμβάνομαι πλήρως. Και θεωρώ απόλυτα λογικό και επιβεβλημένο το ζήτημα της επαναδιαπραγμάτευσης των όρων του Μνημονίου, δηλ. τις αλλαγές σε βασικούς τομείς της οικονομικής πολιτικής. Προς αυτή την κατεύθυνση, είναι θετικές οι προτάσεις.
        Στο ζουμί όμως της ιστορίας κι επειδή η χρηματοδότηση είναι άμεση και επιτακτική ανάγκη, τί λέμε στους Ευρωπαίους και το ΔΝΤ; Δώστε εσείς τα λεφτά τώρα που τα έχω ανάγκη αλλά θα υπογράψω αφού κάνετε δεκτούς (εσείς οι δανειστές) τους όρους μου;
        Ομολογώ, δεν μου ακούγεται πολύ λογικό και εφαρμόσιμο.

        • Orestios avatar
          Orestios @ sp_athens 12/05/2011 15:41:31

          Άδωνι?

        • firiki2010 avatar
          firiki2010 @ sp_athens 12/05/2011 16:03:59

          Με τους Ευρωπαίους εταίρους/ δανειστές είσαι ως χώρα σε μια διαρκή διαπραγμάτευση Ετσι μας προέκυψε και η επιμήκυνση και η μείωση επιτοκίου. Την διαπραγμάτευση την κάνει η κυβέρνηση της χώρας και την ωθεί όσο μπορεί στην κατεύθυνση που εκείνη θέλει. Αν λοιπόν η κυβέρνηση έχει καλώς ή κακώς άλλες προτεραιότητες από αυτές της ΝΔ η διαπραγμάτευση θα καταλήξει σε άλλα αποτελέσματα. Δεν βλέπω για ποιο λόγο η ΝΔ να συμφωνήσει σε κάτι που δεν συμφωνεί και δεν το διαπραγματεύεται η ίδια.
          Προφανώς κανείς δεν μπορεί να πει: "Δώστε εσείς τα λεφτά τώρα που τα έχω ανάγκη αλλά θα υπογράψω αφού κάνετε δεκτούς (εσείς οι δανειστές) τους όρους μου;" αλλά το "δώστε" και το "θα υπογράψω" δεν καλείται να τα πει σήμερα ο Σαμαράς.

  15. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 12/05/2011 14:21:47

    Θα σχολιάσω εφ' όλης της ύλης, στο τέλος. Προς το παρόν, αναγκαστικά αποσπασματικά και μόνο επί των συγκεκριμένων:
    1. Εξαιρετικά θετική η ευρωπαική διάσταση των ειπωθέντων: Ευρωομόλογο, επαναγορά του χρέους και από τη δευτερογενή αγορά, και κυρίως τα λιγότερο συζητημένα Ευρωπαϊκό Ταμείο Ανάκαμψης. πρόταση Μπαρόζο για ομόλογα μεγάλων διευρωπαϊκών έργων. Σωστή και η επιφύλαξη για την (γενική) επιμήκυνση αποπληρωμής.
    2. Η μείωση συντελεστών ΦΠΑ και κυρίως η επαναφορά των απολεσθέντων σε χαμηλοσυνταξιούχους (π.χ. κάτω των 1200 Ευρώ) άκρως θετική και απαραίτητη.
    3. Για τη φορολόγηση εταιριών φιλική προς τις επενδύσεις, 0 % συντελεστή για τα επενδυόμενα κέρδη, τα δε διανεμόμενα δεν φορολογούνται αυτοτελώς αλλά με την προσωπική φορολογική κλίμακα του μετόχου.
    4. Μια ακόμα νομιμοποίηση αυθαιρέτων είναι καταστροφικό σήμα επιστροφής στο φαύλο παρελθόν - δεδομένου του ειδικού βάρους που έχει το θέμα στη νεολελληνική παθογένεια.
    5. Γενικώς η κατάργηση του "πόθεν έσχες" είναι στην πράξη τιμωρία των έντιμων - για τον ίδιο λόγο διαφωνώ πάντοτε με τις "περαιώσεις". Υπάρχουν άλλοι τρόποι επιστροφής των "εξαχθέντων", με συνδυασμό μαστίγιου και καρότου προς τους έχοντες και κατέχοντες: Η χρήση της Ευρωπαικής νομοθεσίας επιτρέπει τουλάχιστον μερική λύση στα πλαίσια της ΕΕ - με επίκληση φοροδιαφυγής. Επίσης μια διακρατική συμφωνία με την Ελβετία θα ήταν μάλλον εφικτή - με μεσολάβηση της ΕΕ. Αλλά εδώ υπάρχει το πρόβλημα εκπροσώπησης - σοβαρότατη σύγκρουση των 2 μεγάλων κομμάτων με κρίσιμα "κοινωνικά στηρίγματά" τους. Πολύ ακανθώδες θέμα για να λυθεί χωρίς "έξωθεν εξαναγκασμό".
    6. Ως (προσωρινή) κατακλείδα: Χωρίς ρευστοποίηση και επιστροφή στην κυκλοφορία, ενός μέρους του τεράστιου ιδιωτικά υπεξαιρεθέντος και ιδιωτικά συσσωρευμένου Δημόσιου πλούτου - που παραμένει ανεπένδυτος και "εκτός κυκλοφορίας", η έξοδος από την κρίση είναι αδύνατη. Για το λόγο αυτό, ο συνδυασμός μαστίγιου και καρότου προς τους "έχοντες και κατέχοντες" είναι μονόδρομος: Χαιδεύοντάς τους, θα μας πάρουν και τα σώβρακα.
    Από την άλλη πλευρά, για να μιλάμε ρεαλιστικά: Ο μόνος σήμερα, που μπορεί να χρησιμοποιήσει μαστίγιο προς τους "έχοντες και κατέχοντες" είναι η ΕΕ. Φυσικά αυτό δεν έγινε μέχρι τώρα, γιατί κανείς δεν τους πίεσε να το κάνουν - ούτε κάν το συνδικαλιστικό κίνημα ή η λεγόμενη αριστερά - εργαλείο της "εργατικής αριστοκρατίας". Να περιμένω να το κάνει η ΝΔ ή το ΠΑΣΟΚ είναι βέβαια ελπίδα μάλλον απατηλή.
    Αλλά σε κάθε περίπτωση, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.

    • Delta Lamda avatar
      Delta Lamda @ Ο Θείος 12/05/2011 15:42:33

      @ Ο Θείος
      Αδελφέ ολη η ουσία ειναι αυτη που περιγράφεις απο το 5 και μετά (χωρις να υποτιμώ ολα τα προηγούμενα). Αν δέν γινουν τα 5 και 6 για να υπάρξει σοβαρό και μετρήσιμο όφελος, ικανό να ξαποστείλουμε το ΔΝΤ (η συμμετοχή του στα 53 δισεκ. στην μέχρι σήμερα χρηματοδότηση απο την τροικα, είναι 14,3 δισεκ.) και συγχρόνως να κόψει τον τσαμπουκά και την υποψία νέας φοροδιαφυγής, ολα τα υπόλοιπα θα τραβήξουν χρόνο για να αποδώσουν. Και δυστυχώς τέτοιος δεν υπάρχει σήμερα.

    • drider avatar
      drider @ Ο Θείος 12/05/2011 15:56:28

      Τη φράση κλειδί την έχει πει η Μέρκελ: "Συμμετοχή των ιδιωτών".
      Αναφερόταν βέβαια στο χρέος αλλά γιατί να μην χρησιμοποιηθεί πολιτικά σε ευρωπαϊκό επίπεδο για να αντιστραφούν τα σημεία 5 και 6;

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ drider 12/05/2011 16:37:54

        Για να ακριβολογούμε:
        Η λεγόμενη συμμετοχή των ιδιωτών κατά την "Μερκελικήν" λογικήν, είναι στην πραγματικότητα επιμερισμός ενός τμήματος του κόστους του δημοσιονομικού εκτροχιασμού χωρών, με τη μορφή χασούρας, σε παλαιούς δανειστές. Μεταξύ των οποίων τράπεζες, ασφαλιστικά ταμεία αλλά και πραγματικοί ιδιώτες (hedge funds, επανδυτικά σχήματα κτλ).
        Αλλά στην πραγματικότητα, όταν μιλάμε σήμερα για δανείστριες τράπεζες, Ελληνικές ή Ευρωπαικές (και ιδίως για ασφαλιστικά ταμεία), εκεί μέσα κρύβονται όχι μόνον ιδιωτικά κεφάλαια αλλά και "κοινωνικός πλούτος" από τον οποίο πληρώνονται μισθοί, συντάξεις κτλ.
        Και το χειρότερο: Άν λόγω της Μερκελικού τύπου "συμμετοχής των ιδιωτών" (έτσι γενικά) στο κόστος, ανοίξουν "τρύπες επάρκειας" στα κεφάλαια τραπεζών ή ασφαλιστικών ταμείων, είναι παραπάνω από σίγουρο ότι οι απλοί φορολογούμενοι, Έλληνες και λοιποί Ευρωπαίοι, θα κληθούν να "συμπληρώσουν" το κενό. Αλλά - και εδώ κρύβεται το "μη ηθικόν αλλά νόμιμον" - όχι μόνον τα κενά του "κοινωνικού πλούτου", ασφαλώς και τα κενά γνησίως ιδιωτικού πλούτου.
        Η Μερκελικού τύπου "συμμετοχή των ιδιωτών" είναι υποκριτική. Μια κοντόφθαλμη πολιτική κερδοσκοπία (αυτό έλεγε και ο Habermas στο άρθρο πού είχα επισημάνει). Και οι Γερμανοί πολίτες το κατάλαβαν, είναι φανερό από εκλογικά αποτελέσματα και δημοσκοπήσεις.
        Αντίθετα, η κατάργηση των στεγανών μεταξύ Δημόσιου χρέους και ιδιωτικά απαλλοτριωθέντος Δημόσιου πλούτου, στην οποία αναφέρθηκα, μπορεί να αποτελέσει επανόρθωση λογική, ηθική και οικονομικά αναγκαία: Αντί ν' αναζητά κανείς αναστολή πόθεν έσχες ή νομιμοποίηση παρανομιών, άς αναζητά εργαλεία για τη διασυνοριακή καταδίωξη της εγχώριας φοροδιαφυγής και του βρώμικου χρήματος. Σε εποχές έκτακτες χρειάζονται έκτακτα μέτρα.

  16. nick avatar
    nick 12/05/2011 14:26:02

    Κάποια στιγμή, εκεί που ο Αντώνης μιλάει για τους συνδικαλιστές που εξέθρεψε το ΠΑΣΟΚ και συμπεριφέρονται ως μεγαλοτσιφλικάδες, κάνει η κάμερα κοντινό στον Παναγόπουλο και τον Παπασπύρο που καθόταν δίπλα-δίπλα. Αν το δείτε προσέξτε με τι μίσος τον κοιτούσανε... Όλα τα λεφτά το κοντινό πλάνο σας λέω

  17. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 12/05/2011 14:31:14

    Οι προσλήψεις στο Δημόσιο ασφαλώς να παγώσουν - με εξαίρεση συμπλήρωση απαραίτητων κενών - και η επιδοματική πολιτική όπως την ξέραμε είναι περσινά ξινά σταφύλια: Αξιολόγηση στο Δημόσιο χρειάζεται και επιβράβευση με αξιοκρατικά κριτήρια.
    Αμυντικές δαπάνες: Κάνει τζίζ, αλλά είναι πολλά τα λεφτά, άς είμαστε ρεαλιστές, χρειάζεται cut!
    ΔΕΚΟ - ΟΤΑ: Αναμένονται ακόμη οι προτάσεις εξορθολογισμού. Δεν "περπατάει" με τίποτε το ισχύον μοντέλο: Κυρίως κοινωνικά (προσφέρουν χαμηλότατης ποιότητας εξυπηρέτηση της κοινωνίας με δυσανάλογη κοστολογική επιβάρυνση του συνήθους, όχι "προνομιούχου" πολίτη), αλλά και δημοσιοοικονομικά (μεγάλο κόστος - μικρή προστιθέμενη αξία).

    • drider avatar
      drider @ Ο Θείος 12/05/2011 15:59:30

      Ειδικά για τα εξοπλιστικά θα υπάρξουν πολλές αντιδράσεις.
      "Επιστολή 7 Α/ΓΕΝ προς Γ.Παπανδρέου"
      h**p://www.antinews.gr/2011/04/23/97911/

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ drider 12/05/2011 16:15:47

        Όπου πολλές οι μίζες, πολλές και οι αντιδράσεις.
        Αλλά άν δεν σπάσεις αυγά, δεν τρώς ομελέτα.

    • what avatar
      what @ Ο Θείος 12/05/2011 17:55:00

      "Αμυντικές δαπάνες: Κάνει τζίζ, αλλά είναι πολλά τα λεφτά, άς είμαστε ρεαλιστές, χρειάζεται cut!"

      Πλάκα κάνεις ε;

      Άλλο αμυντικές δαπάνες και άλλο εξοπλιστικές.

      Λοιπόν, στις εξοπλιστικές κάποιο διάστημα οι ΜΚΟ είχαν παραπάνω χρηματοδότηση.

  18. dimos avatar
    dimos 12/05/2011 14:33:07

    Πολυ καλή και μεστή εμφάνιση , αναθερμαίνει τις ελπίδες του κόσμου για κάτι καλύτερο. Δεδομένο ειναι η σύγκρουση με τους λωποδυτες συνδικαλιστές και η σταδιακή συρρίκνωση του δημόσιου τομέα. Αποκρατικοποιήσεις , πωλήσεις ακινήτων μέσα στο πρόγραμμα. Πάμε γερά....

  19. kaτσεβρεστος avatar
    kaτσεβρεστος 12/05/2011 14:37:21

    "παντοδύναμο Απόδημο Ελληνισμό"κομματι απο την ομηλια Σαμαρα.
    η γνωμη μου ειναι οτι οταν ξεβρωμιση την Ελλαδα απο τους"συνιθως
    υποπτους"
    οι ομογενεις απο ολο τον κοσμο,που ολοι αγαπουν την πατριδα τους
    και πραγματικα λυπουνται για τα σημερινα χαλια
    οταν τους καλεση ο αντωνης θα βρεθουν στην πρωτη γραμμη
    οικονομικα και ηθικα.

  20. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 12/05/2011 14:39:49

    Αποκρατικοποιήσεις και πολύπλευρη αξιοποίηση (ακόμη και με πωλήσεις) ακινήτων Δημοσίου, χρειάζονται οπωσδήποτε. Επειγόντως. Με ορθολογικό τρόπο και μελέτη όμως. Τα οικονομοτεχνικά εργαλεία (συμπράξεις, μετοχοποίηση κτλ) υπάρχουν.
    Αλλά θα θιγούν συμφέροντα: Αυτοί που λυμαίνονται επί πολλές δεακετίες ΔΕΚΟ και αναξιοποίητα ακίνητα Δημοσίου για ένα κομμάτι ψωμί. Οι εκφοβιστικές κραυγές για "ξεπούλημα" (από ΜΜΕ κτλ), και από αυτά τα συμφέροντα εκπηγάζουν.

  21. zerjo avatar
    zerjo 12/05/2011 14:44:31

    Όσον αφορά το χρέος αυτό καθε αυτό κουβέντα. Δηλαδή ΟΛΟ το χρέος το αναγνωρίζουμε και το μόνο που προτείνουμε είναι να αναδιαπραγματευτούμε τους όρους αποπληρωμής; ; Όταν υποχρεωνόμαστε να πουλήσουμε δημόσια περιουσία για να αποπληρώσουμε κρατικό χρέος, γιατί δεν επικαλούμεστε την απόφαση του ΟΗΕ τον Μάρτη του 2010, που χαρακτηρίζει ένα κρατικό χρέος επαχθές, όταν για την αποπληρωμή του εκποιείται δημόσια περιουσία. Το πρόβλημα του Ελληνικού λαού δεν είναι, ο ηπιώτερος τρόπος ξεζουμίματος. Αγαπητέ πρόεδρε Σαμαρά δυστυχώς δεν μπόρεσες να ξεπεράσεις τα βαρίδια του παρελθόντος.

  22. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 12/05/2011 14:48:22

    Χρόνια έχει να μιλήσει Έλληνας πολιτικός με τόσο δημιουργικό νεύρο.
    Ο Σαμαράς έχει πολιτικά BALLS.

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 12/05/2011 15:49:14

      Και όχι μόνο.
      Ήταν καταπλικτική η ομιλία του σήμερα.

      • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
        ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ Orestios 12/05/2011 18:26:33

        "Είμαστε Έλληνες! Είμαστε ο σπόρος που δεν πεθαίνει!"
        Τα είπε όλα με μια φράση.

  23. firiki2010 avatar
    firiki2010 12/05/2011 15:00:27

    Μάλλον τα έχεις μπερδέψει λίγο. Το "θα σεβαστώ την υπογραφή της Ελλάδος" καθόλου δεν αποκλείει το να διαπραγματευθείς όρους του ή το να πιέσεις προς κατευθύνσεις με τις οποίες δεν ασχολείται η παρούσα κυβέρνηση ή πολύ περισσότερο να εφαρμόσεις αποτελεσματικότερα μέτρα με τα οποία συμφωνείς ή να πετύχεις με άλλο τρόπο "μνημονιακούς" (και καθόλου απαραίτητα λάθος ) στόχους .

    • zerjo avatar
      zerjo @ firiki2010 12/05/2011 15:08:59

      Όντως το μνημόνιο είναι οι οδηγίες εφαρμογής της ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ. Αυτή τη σύμβαση ο Σαμαράς θα την σεβαστεί!!!!!

      • Orestios avatar
        Orestios @ zerjo 12/05/2011 15:48:32

        Μπορεί να μην υπάρχει Ευρωπαϊκή Ένωση σε λίγο καιρό.
        Οπότε συμβάσεις καπούτ.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Orestios 12/05/2011 16:04:53

          .....και Ελλάδα καπούτ.
          Άχ, Orestios, πήγαμε να βρούμε επι μέρους προσεγγίσεις, μη το χαλάμε πάλι, ως συνήθως:
          Κόψτε τους "λαικούς" αγώνες υπέρ δολλαρίου και (νεοφιλελεύθερης) πίστεως. Και και μην ονειρεύεστε Τζαμαχιρίες και Μπάαθ (όπως ο "άλλος" παλιά) - είναι μή ρεαλιστικό, είναι και "εκτός γραμμής", προφανώς.

          • Orestios avatar
            Orestios @ Ο Θείος 12/05/2011 16:48:57

            ΕΕ και ΗΠΑ τύπωσαν αβέρτα χαρτί.
            Και οι δύο θα έχουν την ίδια τύχη.
            Τα κράτη θα επιβιώσουν.
            Ενώσεις κρατών όχι.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Orestios 12/05/2011 16:05:57

          Εδώ πάει το από κάτω - ούτε 7 Σαμαράδες δεν σας βάζουν μυαλό, μάλλον!

  24. Στρυμών avatar
    Στρυμών 12/05/2011 15:04:59

    Ας ανοίξει τα μάτια , τα αφτιά και το μυαλό του ο ελληνικός λαός.Ποτέ στην πολιτική ιστορία του τόπου δεν υπήρξε αντιπολίτευση με τόσες προτάσεις , συγκεκριμένες μάλιστα.Προτάσεις που δεν λαϊκίζουν καθόλου το αντίθετο μάλιστα .Φτάνει πια η προπαγάνδα : "όλοι ίδιοι είναι"

  25. Eagle avatar
    Eagle 12/05/2011 15:07:17

    ΑΧ ΣΟΥΛΑ !!!!!!!

    • Eagle avatar
      Eagle @ Eagle 12/05/2011 20:56:20

      Αυτό το post έχασε το δρόμο του. Απευθυνόταν στη "Σούλα την κομμώτρια".

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Eagle 12/05/2011 22:19:30

        κ εσυ μπηκες για μιζανπλι ?

        ΠΠ

        • Eagle avatar
          Eagle @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/05/2011 23:32:33

          Οχι, για μεζ - εδάκι

  26. Y. avatar
    Y. 12/05/2011 15:17:10

    Κάτι τρέχει στο Μέγκα
    Αρχή δελτίου στις 2, ξεκινά με θέμα τα χθεσινά, είναι να μεταδόσει σχετική δήλωση Πεταλωτή, και αντ’ αυτού παίζει δήλωση του πασοκικού Γκαίμπελς επί του Ζαππείου 2
    Προβοκάτσια, προπαγάνδα, ή ανθρώπινο λάθος?

    • Orestios avatar
      Orestios @ Y. 12/05/2011 15:49:53

      Ποιός ασχολείται με ένα κανάλι που θα κλείσει?

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Y. 12/05/2011 17:39:16

      A, ΦΙΛΕ ,ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ MEGΑ.
      ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ,ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΩΝ 14.00
      ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΑ ΦΟΡΕΣ .........ΕΓΚΑΘΕΤΩΤΕΡΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ
      ΔΕΛΤΙΩΝ . ΜΗΝ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ.

      • Eagle avatar
        Eagle @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 12/05/2011 23:35:11

        Βλέπεις η τωρινή σύζυγος (Λίνα) του Κίτσου είναι πιο πράσινη από την πρώην (Ολγα)

  27. Αίθρα avatar
    Αίθρα 12/05/2011 15:19:12

    Αν και φαντάζομαι βέβαια...

  28. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 12/05/2011 15:22:35

    "Είμαστε Έλληνες! Είμαστε ο σπόρος που δεν πεθαίνει! "

    Μπράβο Αντώνη!

  29. περήφανος δεξιός avatar
    περήφανος δεξιός 12/05/2011 15:26:28

    Eξαιρετική εμφάνιση..πραγματικά κάθε φορά που μιλάει ο Καλαματιανός με εκπλήσσει όλο και περισσότερο..

  30. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 12/05/2011 15:26:32

    Κακά τα ψέματα, το ζητούμενο δεν είναι η έλλειψη φορολογικής συνείδησης τόσο, όσο η ώθηση προς αυτή τη κατάσταση εξαιτίας των πολύ υψηλών φορολογικών συντελεστών -δεδομένων των δυνατοτήτων της ελληνικής οικονομίας-.
    Συνεπώς κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση η πρόταση που ανακοινώθηκε σήμερα και θα επιφέρει έσοδα στο ελληνικό κράτος, παράλληλα με την (διακιολογημένη) αυστηροποίηση της φορολογικής νομοθεσίας.
    Ο ιδωτικός τομέας τόσα χρόνια είχε δαιμονοποιηθεί όπως και οι επιχειρήσεις, δίχως κανείς να βλέπει τη συμβολή τους στο περιορισμό της υποαπασχόλησης, ενώ θα μπορούσε να γίνει μια αναπτυξιακή σύζευξη με τη καινοτομία, σε συνεργασία με τα παν/μιακά ιδρύματα και τις επιχειρήσεις, υπό τις κατευθύνσεις του κεντρικού κράτους.
    Σε γενικές γραμμές, ελπιδοφόρο το σχέδιο και πολύ ρεαλιστικό παράλληλα...
    Οψόμεθα εις Φιλίππους...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Γιώργος Μεσσηνία 12/05/2011 16:12:34

      ...έ, λείπει και κάμποση συνείδηση!
      Μη πουλάμε και συγχωροχάρτια, σαν εκείνον το μεσαιωνικό Πάπα!

      • Γιώργος Μεσσηνία avatar
        Γιώργος Μεσσηνία @ Ο Θείος 12/05/2011 16:52:14

        χαχαχαχα...
        Είναι και αυτό!
        Δεν έχεις άδικο θείε, απλά μην την εξωθούμε τη κατάσταση περισσότερο στη "θεσμοποίηση" της ασυνειδησίας.
        Σε λίγο θα επιβάλλουν 50% φάπα, αφού κανείς δεν τον καταβάλλει εξ ολοκλήρου, για να φανούμε σκληροί if you get my point!
        Δηλαδή, απόλυτος σουρεαλισμός στη δημόσια πολιτική...

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Γιώργος Μεσσηνία 12/05/2011 16:58:02

          Τη συνείδηση ή την έχεις ή δεν την έχεις.
          Με "κρατική παρέμβαση" ή μη παρέμβαση ούτε αποκτάται ούτε χάνεται.
          Εδώ μερικοί έκαναν καισαρικές σε άνδρες και τις χρέωναν στα Ταμεία ασφάλισης. Σκέψου να μην είχαν δώσει και τον "όρκο του Ιπποκράτους", τι θα μπορούσαν να κάνουν!

          • Γιώργος Μεσσηνία avatar
            Γιώργος Μεσσηνία @ Ο Θείος 12/05/2011 17:04:57

            Καλά, ειδικά το θέμα της συνταγογράφησης είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά!
            Το πλέον συνταγογραφημένο φάρμακο στην Ελλάδα ήταν αυτό της ψωρίασης, να φανταστείς, καθώς το κόστος του ανέρχεται στα 700 € αν δε κάνω λάθος (!!!)
            Πως να μην βουλιάξουν τα κρατικά έσοδα, μιλάμε για τον απόλυτο παραλογισμό.
            Θα πω το κλασικό και εικονογραφημένο πλέον...
            Είναι θέμα παιδείας του καθένα μας!
            Ωστόσο η ηλεκτρονική συνταγογράφηση λχ είναι μια λύση, αλλά αν ο άλλος είναι ασυνείδητος...

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Ο Θείος 12/05/2011 17:12:55

            Η καταστολή και τιμωρία είναι απαραίτητη σε τέτοιες περιπτώσεις. Και πρέπει να είναι πολύ σκληρή - κυρίως η οικονομική ποινή. Εννοώ δήμευση περιουσίας, διότι υπεξαιρέθηκαν Δημόσιοι πόροι σε μεγάλη έκταση (λόγω τριμερούς χρηματοδότησης, τα ασφαλιστικά ταμεία είναι στην ουσία Δημόσιο).
            Δυστυχώς η δικαιοσύνη δεν στέκεται στο ύψος της - πιθανώς υπάρχει και κάποιο νομικό κενό. Αλλά όταν κλέβεις και κοροιδεύεις ασύστολα 10 εκατομμύρια ανθρώπους και περνάει ντούκου, ο αδρανής δικαστικός μηχανισμός γίνεται συνένοχος στο έγκλημα.
            Αυτά.

  31. μουρίνιο avatar
    μουρίνιο 12/05/2011 15:27:43

    Το συντομότερο δυνατό πρέπει να διοργανωθεί αντίστοιχη εκδήλωση για τα εθνικά και τη λαθρομετανάστευση. Σ΄αυτούς τους τομείς θα κριθεί και εκεί μπορεί να κάνει τη διαφορά.

  32. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 12/05/2011 15:28:02

    Απόλυτα επιτυχημένη ομιλία!!
    Οι Ελληνες ας κάνουν τις συγκρίσεις τους και μετά να αποφασίσουν. Δικαιολογίες γιά τις εκλογικές αυτοχειρίες του ελληνικού λαού δεν υπήρχαν ποτέ. Πολλώ δε μάλλον δεν υπάρχουν τώρα.

  33. dimos avatar
    dimos 12/05/2011 15:30:15

    Είπα και πρίν ότι πήγε πολύ καλά σήμερα ο πρόεδρος. Ενα πρόβλημα υπάρχει ότι έιδαμε στις πρώτες καρέκλες του ζαππείου γνωστούς μαιδανούς καρεκλοκένταυρους οι οποίοι συμμετείχαν και στις κυβερνήσεις Καραμανλή και τα έκαναν μπάχαλο. Πρόεδρε εξάλειψε τα παράσιτα του κοντινού παρελθόντος και τα πράγματα θα ειναι πολυ πιο εύκολα...

  34. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 12/05/2011 15:39:09

    Αν δώσει ο Θεός και αναλάβει πρωθυπουργός ο Σαμαράς, το οποίο εύχομαι ολόψυχα, θα έχει πολύ βαρύ καθήκον μπροστά του. Δυστυχώς η έννοια της "επανίδρυσης του κράτους" απαξιώθηκε μέχρι σημείου γελοιοποίησης από την αδράνεια της προηγούμενης κυβέρνησης. Επιπλέον, στη μέγγαινη του μνημονίου οποιαδήποτε διαπραγμάτευση για αναθεώρηση των όρων θα είναι εξαιρετικά δυσχερής.
    Και να σημειώσουμε και κάτι ακόμα: Ο Σαμαράς, όταν ξεκινήσει τις μεταρρυθμίσεις, θα έχει να αντιμετωπίσει λυσσαλέα αντίδραση εκ μέρους του ΠΑΣΟΚ, όχι των απλών ψηφοφόρων, αλλά των κρατικοδίαιτων συνδικαλιστών, και εκ μέρους της Άκρας Αριστεράς, που δεν ορρωδεί προ ουδενός. Οι κακές νοοτροπίες έχουν εμπεδωθεί εδώ και δεκαετίες, σε όλο το φάσμα των ψηφοφόρων για να είμαι ειλικρινής, και αυτές δεν αλλάζουν εύκολα.
    Χρειάζεται πείσμα, διπλωματία και γερό στομάχι όποιος αναλάβει πρωθυπουργός μετά το τωρινό ανόητο ανθρωπάκι με το βλέμμα πτηνού (Χ. Γιανναράς για το τελευταίο).

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΒΙΣ 12/05/2011 19:11:49

      ένας λόγος παραπάνω για να πιέσουμε-ενισχύσουμε τον κύριο υπεύθυνο για την άλωση του δημόσιου τομέα, το ΠΑΣΟΚ, να υλοποιήσει την εξυγίανση του κράτους που απαιτούν οι τροϊκανοί. Αυτοί τα κάνανε, αυτοί να τα ξεκάνουν.

  35. Orestios avatar
    Orestios 12/05/2011 15:40:45

    Εξαιρετική παρουσία
    Μεστή ομιλία

  36. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 12/05/2011 16:13:10

    Factorx: Αλώβητε το κουράζεις και αδικείς κι εμάς και τον εαυτό σου. Δεν γίνεται να μην χάνονται σχόλια όταν ο σέρβερ υφίσταται βομβραδισμό σχολίων αυτήν την ώρα

  37. ΚΕΡΤ avatar
    ΚΕΡΤ 12/05/2011 16:16:35

    Στο δελτίο των 15.00 της ΝΕΤ .εκανε αναφορα στην ομιλία Σαμαρά μετα απο 25 λεπτά και αυτη για πολυ λίγο. Ελεος πια με τις σειρήνες της χονδρής προπαγάνδας του χυτήρου.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΚΕΡΤ 12/05/2011 19:15:33

      ναι, αλλά το χρονομέτρησα: κράτησε περισσότερο (δεν θυμάμαι ακριβώς, νομίζω 11 λ.) απ' ό,τι του ΜΕΓΚΑ στις 14.00 (έξι λεπτά με το ζόρι).

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ δρόμος 12/05/2011 21:52:41

        η καλύτερη μετάδοση ήταν αυτή του ΑΝΤ1 (Χούκλη-Λιαρέλλης) στις 8.00 - πρώτη είδηση, διάρκεια με τον σχολιασμό γύρω στα 16 λ. και καλή προσπάθεια σφαιρικής παρουσίασης

  38. Γεώργιος Τ. Παλαιολόγος avatar
    Γεώργιος Τ. Παλαιολόγος 12/05/2011 16:59:54

    Το ξαναγράφω, γιατί μάλλον το κατάπιε ο δαίμων του ιντερνέτ... Ο Σαμαράς ήταν πολύ καλός και δημιούργησε σε κάποιο βαθμό αισιοδοξία. Όμως το πρόγραμμα που παρουσιάστηκε, δεν αφορά τους Έλληνες αλλά τους δείκτες της ΕΕ και τους κεφαλαιούχους.

    Αν περιμένει η ΝΔ να γίνει κυβέρνηση και να μας λύσει τα προβλήματα με στελεχιακό δυναμικό όπως ο Μεϊμαράκης και ο Σιούφας, και με guru επί των οικονομικών τον Σταϊκούρα και τον Μηταράκη, έχετε γεια βρυσούλες...

    Η Ελλάδα χρειάζεται λύσεις επί της μικροοικονομίας και της μικρο-χρηματοοικονομικής. Σαμαρά δυστυχώς όσο αγνοείς την φωνή του πολίτη και σκέφτεσαι μακροοικονομικά, δεν πρόκειται ποτέ να συμβάλεις στην επανεκκίνηση(so called).

    Επίσης αυτό που δεν αντιλήφθηκα είναι τι θέλεις να είναι η Ελλάδα. Βοσκότοπος, Χώρος περιβαλλοντικής αφήγησης, βιομηχανική, τουριστική; και πως θα γίνει αυτό. Δυστυχώς το πρόγραμμα ήταν επιπέδου Β΄ Δημοτικού...

    Ένας παλιός ΠΟΛΑΝίτης...(τότε υπήρχαν ο Γιαναράς, ο Καργάκος, ο Λεντάκης, ο Ελύτης κα - τώρα ο Μιχελάκης...). Η σύγκριση δική σας...

    • Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
      Δημήτριος Κοκκαλάκης @ Γεώργιος Τ. Παλαιολόγος 12/05/2011 19:59:17

      Η Ελλάδα μπορεί να είναι όλα αυτά - και περιβαλλοντικός χώρος και βιομηχανική και τουριστική και αγροτική - όπως είναι η Βαυαρία ας πόυμε, με ανάλογο πληθυσμό 10 εκ. περίπου. Απλά εκεί δεν έχουν ξενοκίνητο παπανδρεϊκό Πασοκ για να τα ισοπεδώσει όλα, και οι πολιτικοί τους αυξάνουν την αυτοπεποίθηση των πολιτών (όπως ο Σαμαράς σήμερα) δεν την καταρρακώνουν (όπως ο Παπανδρέου συνέχεια).

      • μουρίνιο avatar
        μουρίνιο @ Δημήτριος Κοκκαλάκης 12/05/2011 20:52:38

        Καλά τα λες, αλλά ξέχασες οτι η Βαυαρία κατοικείται από Βαυαρούς και η Ελλάδα από Έλληνες. Μας χωρίζουν αβυσσαλέες διαφορές.

  39. Aggelos avatar
    Aggelos 12/05/2011 17:56:20

    "Είμαστε Έλληνες! Είμαστε ο σπόρος που δεν πεθαίνει!"

    δεν το περιμενα,αλλα οταν το ακουσα στο ραδιο-γιατι ειχαμε διακοπη ρευματος-
    συγκινηθηκα..κατι ενιωσα..

    τετοο ελληνικο λογο δενεχουμε ποτέ ακουσει απο τον Γιωργακη..

  40. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 12/05/2011 18:10:08

    Οι προτάσεις Σαμαρά με κυβέρνηση Ν.Δ. είναι ανεφάρμοστες ,η χαρά Παπασπύρου Παναγόπουλου ,θα ξαναδούμε τα παλληκάρια ξανά στους δρόμους να αγωνίζονται για τον λαό .Επιτέλους θα χαρούν και οι πολιτευτές του ΠΑΣΟΚ που θα ανεβαίνουν στα κεραμίδια κάθε λίγο και για κάθε θέμα .
    Το προγραμμα Σαμαρά απέναντι στο μνημόνιο σίγουρα είναι μοναδική μας ελπίδα ,δεν είναι όμως ελπίδα του κρατικοδίαιτου κατεστημένου ,φανταστείτε να χάσουν οι μπετατζήδες της ενημέρωσης τα χρήματα του κρατικού κορβανά ούτε μήνα δεν θα σταθεί κυβέρνηση Σαμαρά .
    Δυστυχώς που το λέω ένα τέτοιο πρόγραμμα ο Σαμαράς πρέπει να το στηρίξει ζητώντας εκλογές εδώ και τώρα ,προτείνοντας ως κυβέρνηση προσωπικότητες εκτός του κοματός του ευγνωσμένης αξίας μαζί με άξια και άφθαρτα στελέχη του και τουλάχιστον ανοχή της αριστεράς για δυο χρόνια .

  41. sauraki avatar
    sauraki 12/05/2011 19:03:20

    Ο Σαμαράς είναι πραγματικά πολύ καλός πολιτικός. Φαίνεται πως θα είναι και ένας πολύ καλός πρωθυπουργός και πάντως Έλληνας... Αυτό που με προβληματίζει είναι αν θα τον αφήσει ο Σταθμός να κάνει τη δουλεία του απρόσκοπτα ή αν θα βάλει τα τσιράκια του να τον ξεκάνουν με κανένα χαζοσκάνδαλο τύπου Βατοπεδίου ξεγελώντας για άλλη μια φορά την Κοινή Γνώμη η οποία κακά τα ψέμματα φίλοι μου άγεται και φέρεται! Η ανακήρυξη της ΑΟΖ για παράδειγμα είναι μια πολύ σημαντική υπόθεση και δεν ξέρω τι έχει να πει το (ξοφλημένο) αφεντικό στην άλλη μεριά του Ατλαντικού. Αυτοί οι τύποι χτυπούν πάντα σε δεύτερο χρόνο.

  42. Λάμπρος Παπαγεωργίου avatar
    Λάμπρος Παπαγεωργίου 12/05/2011 19:15:55

    Σκοπός των χθεσινών επεισοδίων ήταν η επισκίαση του προγράμματος της Ν.Δ . Επισκιάζεται και όλο το Ζάππειο από την απουσία καταγγελίας της ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ όσο και από τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες.

  43. thanasis avatar
    thanasis 12/05/2011 20:16:36

    επιτέλους ακούσαμε κάποιες λύσεις, βαρέθηκε ο λαός
    να ακουει φηλαφλήματα και εκθέσεις ιδεων. ο κυβερνητ
    ικος εκπρώσοπος δεν εχει λογο. καιρος να μας αδειάσουν
    την δουλεια.απο το restart παμε στο reboot για πάρει
    μπρος η οικονομια. επιτέλους άρχισε η μαχη
    των ιδεών και ας σταματήση η συμμορία των
    προθύμων ας σταματηση να σαμπόταρη διοτι
    το ορμητικό ποτάμι θα τούς παρασυρη

  44. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/05/2011 20:19:54

    Βλεπετε ΜΕΓΚΑ ??? χαχαχααααα
    Μα τι πινουν?? Μπλε γκαζοζα? Στρουμφακια τα βλεπω !!
    Ολα πολυ θετικα !!
    Στοιχηματα...

    ΠΠ

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/05/2011 20:36:46

      Μέχρι Σεπτέμβρη εκλογές... και πολύ λέω...

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ierofantis 12/05/2011 20:53:35

        Καλησπερα..
        Οι ΠΑΣΟΚΟΙ τα περασαν... πολυ λαιτ!!
        Να προλαβουμε την υπογραφη Μνημονιου ΙΙ και νεας Δανειακης!!
        Οπως εχω γραψει θα θελουμε 60Δις και Χωρις τις ενεσεις Τραεπεζων !
        ξερεις οτι στο νομοσχεδιο που καταψηφησε ο Κουρουπλης.. εχουν διαταξη οπου η διαχειρηση των αποθεματικων του Κρατους περνα στον ΟΔΔΗΧ ??? !!! χαχαχα δινουμε στην Goldman Sachs τα ασημικα ! ( μελλος ΔΣ και Γεν Δντης ο Π. Χριστοδπουλου θυμιζω ! )

        "ειμαστε οτι τρωμε"

        ΠΠ

        Don't pay the ferryman!
        Don't even fix a price!
        Don't pay the ferryman
        Until he gets you to the other side.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/05/2011 21:08:40

          Γεια σου αδερφέ.

          Για το θέμα με τον ΟΔΔΗΧ το γνωρίζω...

          Μια παρέα είναι. Να μη μοιράσουν τα τελευταία ασημικά;

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/05/2011 21:16:25

      Καθήστε να δούμε τι θα πει κι ο Μπάμπης!..

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Γιάννης Φαίλτωρ 12/05/2011 21:20:29

        Εχω στηθει και περιμενω !!!
        Ο Προφητης χαθηκε !! περιμενει κ αυτος δηλωσεις Μπαμπη !! χαχαχαα

        ΠΠ

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 12/05/2011 21:23:30

        Έχει Μαυρή τώρα! Να δούμε τι θα βγάλει η μαρμίτα...Ζήτω η Μνημονιακή κυβέρνηση συνεργασίας. Ζήτω οι Λαγοί!

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Γιάννης Φαίλτωρ 12/05/2011 21:59:37

        τι το σκέπτεσθε, τα είπε όλα ο Δασκαλόπουλος το πρωί

  45. Γιωργος Ασημένιος avatar
    Γιωργος Ασημένιος 12/05/2011 20:27:49

    Δεν ήταν κακό το οικονομικό πρόγραμμα , όμως αποτελεί διαχείριση του μνημονίου και όχι αρχή για την ταχύτερη απεμπλοκή απο το μνημόνιο.

  46. arslonga avatar
    arslonga 12/05/2011 20:42:42

    Διάβασα και ξαναδιάβασα το λόγο του και συνεχώς βρίσκω καινούργια θετικά στοιχεία. Θα λεχθούν και θα γραφούν ως συνήθως πάρα πολλά-συμφωνώντας η διαφωνώντας με την πρότασή του- , ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του, άλλα σωστά και άλλα λανθασμένα. Όλοι πάντως κατάλαβαν ότι αυτό που παρουσίασε ο Σαμαράς είναι ένα ρεαλιστικό, αποτελεσματικό, σύγχρονο σχέδιο που ανταποκρίνεται στις έκτακτες συνθήκες και που συμπληρώνει λειτουργικά το Ζάππειο Ι. Επιπλέον έχει βάθος και ανοίγει δρόμο για μια ολοκληρωμένη εθνική διαχείριση.

    Βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέροντα όσα διαφαίνονται πέραν των οικονομικών στόχων, π.χ την άποψή του για τη θέση της Ελλάδας στον ευρωπαϊκό χώρο και τον χώρο αυτόν καθαυτό, τη διεθνή συγκυρία, την εθνική αυτογνωσία (... για να γίνουμε ανταγωνιστικοί και εξωστρεφείς όπως αρμόζει στους έλληνες..., ... να κατεδαφίσουμε μαζί τα φαντάσματα που επί δεκαετίες μας στοιχειώνουν ... του λαϊκισμού, του κρατισμού, της μοιρολατρίας, της ηττοπάθειας, της φαυλότητας, της μισαλλοδοξίας και της εύκολης "τακτοποίησης" των εθνικών μας προβλημάτων..., ...η ασφάλεια του πολίτη προηγείται της οικονομίας..., να ανακτήσουμε τον έλεγχο στη χώρα μας...).

    Αντιλαμβάνομαι το οικονομικό του σχέδιο σαν πρώτο βήμα για την ανάπτυξη-επιτέλους- του εθνικού εποικοδομήματος μέσα στη διαχρονική πορεία του ελληνικού λαού και τη δημιουργία ελληνικής υπεραξίας, ισότιμα με τους άλλους λαούς, τουλάχιστον τους ευρωπαϊκούς, με καθυστέρηση τριάντα χρόνων. Τα κωδικοποιημένα μηνύματα του λόγου του (... είμαστε ο σπόρος που δεν πεθαίνει...) προσπαθούν αγωνιωδώς να προκάλεσαν τον απαραίτητο ερεθισμό του συλλογικού ψυχισμού, που έχει διαβρωθεί επικίνδυνα και συστηματικά από πολλά χρόνια.

    Αυτή τη στιγμή δεν ξέρουμε πως θα φυτρώσει αυτός ο σπόρος στο ταλαιπωρημένο και στρεβλωμένο ελληνικό μυαλό. Θέλω να πιστεύω ότι αναμόχλευσε τουλάχιστον κάτι βαθύ και ναρκωμένο που λέγεται κρίση και κοινός νους. Σίγουρα πάντως έκανε πολλούς να αισθανθούν ότι απειλούνται τα εγκληματικά προνόμιά τους, αν κρίνω από τη λυσσαλέα αντίδραση κομμάτων και κατεστημένου συστήματος .

    Εν πάση περιπτώσει, μέσα στον απόλυτο βάλτο που ζούμε ήταν ανέλπιστη ευτυχία να βρεθεί να μιλήσει δυνατά πολιτική φωνή τέτοιας ποιότητας.

  47. ΝΙΚΟΣ Λ. avatar
    ΝΙΚΟΣ Λ. 12/05/2011 20:44:40

    Πόθεν εσχες, αυθαίρετα...η λαμογιά δικαιώνεται για άλλη μια φορά.
    Απογοήτευση.

  48. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/05/2011 21:25:43

    Τα αγκληματα ΓΑΠ και ΠΑΠΑΚ θα πρεπει αν βρουν την τιμωρια τους.
    Δεν μιλω εκλογια... δεν μιλωα για τα ευκολα και αυτονοητα !
    Μιλω για Ποινικες Ευθυνες
    -δηλωσεις εν γνωσει της καταστασης !
    -υπογειες συμφωνιες
    -Τ3/Τ10
    -Πρανομες Υπογραφες MOU/debt facility
    -Αντισυνταγματικοτητα Ψηφισματων

    ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ !!!

    Συγχωρεσαν τον Δρακο ( χωρις να μας ρωτησουν ! ) το ΓΑΠ δε τη γλιτωνει !!!!!

    ΠΠ

  49. Y. avatar
    Y. 12/05/2011 21:33:44

    Επειδή βγήκε ήδη ο χαζοχαρούμενος και είπε θα τα εξετάσουμε, και νον-πέϊπερ του ΥπΟικ ότι κάποιες προτάσεις μπορούμε να τις υιοθετήσουμε, ίσως δεν έδωσαν τη πρέπουσα σημασία αυτού που τόνισε ο Σαμαράς
    “Οι προτάσεις είναι σχέδιο, δεν είναι κουρελού”!!!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Y. 12/05/2011 22:09:15

      το είχε ψιλοπεί και πριν από μέρες ο Παπακ., και ήταν βέβαια προφανές ότι αναβάλλανε την ανακοίνωση μέτρων για να πάρουνε ιδέες ... έλεγα κι εγώ πως έπρεπε να καθυστερήσει το Ζάππειο για να μην τους δωθεί αυτή η χαρά, αλλά τώρα που τους τάπωσε έτσι του βγάζω το καπέλλο! ... (γύφτους τους είπε χαχα )

  50. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/05/2011 22:22:09

    Συγγνωμη Ιεροφαντη.. που θα βαλω ΓΑΠ στο αψογο ποστ σου αλλα θελω να δουμε τη φιαφορα στην ΠΡΑΞΗ !!

    "Στο Όσλο βρίσκεται από σήμερα ο πρωθυπουργός, Γιώργος Α. Παπανδρέου, ο οποίος θα συμμετάσχει σε Διάσκεψη για την Προοδευτική Διακυβέρνηση, με θέμα: «Η ατζέντα μετά την κρίση για την κεντροαριστερά», η οποία οργανώνεται από το Δίκτυο Προοδευτικής Διακυβέρνησης σε συνεργασία με την Νορβηγική Συνομοσπονδία Εργατικών Συνδικάτων και με τη συμμετοχή του πρωθυπουργού της Νορβηγίας, Jens Stoltenberg.

    Σήμερα το βράδυ στις 20.00 ο Έλληνας πρωθυπουργός θα παρακαθίσει σε δείπνο εργασίας των συμμετεχόντων στην Διάσκεψη.

    Την Παρασκευή, 13 Μαΐου, ο κ. Παπανδρέου θα παρέμβει σε συζήτηση με θέμα: «Μελλοντικές θέσεις εργασίας και ανάπτυξη: πώς μπορούν οι κεντροαριστερές κυβερνήσεις να κάνουν τη διαφορά».

    χαχαχαχααχααααααααααααααααχαχχαχαχαχαχαχααααααααααααααααχχαχαχαααααχαχαχαααα

    ΠΠ

  51. δρόμος avatar
    δρόμος 12/05/2011 23:00:38

    Παρασκευή και 13? Ψωνίσανε από σβέρκο!

    Καλά, πότε περάσαμε από την Παγκόσμια Διακυβέρνηση στην Προοδευτική εκδοχή της, και δεν το πήρα είδηση?

  52. hello avatar
    hello 13/05/2011 01:35:32

    Μάνος: Σ' ένα μήνα θα 'χαμε χρεοκοπήσει με τις προτάσεις σου...
    ... και θα 'χαμε απαλλαγεί από τη Ν.Δ. και τις δημαγωγίες της...
    Μόνος και Μάνος. Φοβερός. Τον έστειλε τον Αντωνάκη. "Αν δεν κινδύνευε να πάθει ανήκεστο βλάβη η Ελλάδα, θα έπρεπε το ΠΑΣΟΚ να σου παραδώσει την εξουσία" . Γιατί; Για...

    να χρεοκοπήσουμε σ' ένα μήνα και ν' απαλλαγούμε από 'σενα, τη Ν.Δ. και τις δημαγωγίες της.
    Μιλάμε, για την καλύτερη δήλωση. Ιδού το περιεχόμενό της αναλυτικά:

    Οι προτάσεις του κ. Σαμαρά συνιστούν απροκάλυπτη προσπάθεια εξαπάτησης του Ελληνικού λαού. Αν δεν κινδύνευε να πάθει ανήκεστο βλάβη η Ελλάδα, θα έπρεπε το ΠΑΣΟΚ να παραδώσει την εξουσία στη Νέα Δημοκρατία και να την καλέσει να εφαρμόσει τις προτάσεις του αρχηγού της. Σε ένα μήνα θα είχαμε χρεοκοπήσει και απαλλαγεί οριστικώς από τη Νέα Δημοκρατία και τις δημαγωγίες της.

    Φθάσαμε να χρωστάμε το 150% του εθνικού μας προϊόντος επειδή το κράτος ξοδεύει περισσότερα από όσα εισπράττει. Στα τελευταία δύο χρόνια της Νέας Δημοκρατίας χάθηκε ο χαλινός. Καμιά από τις εύηχες φορολογικές προτάσεις του κ. Σαμαρά δεν θα γίνει εφικτή χωρίς προηγούμενη δραστική περικοπή των κρατικών δαπανών. Κατάπτυστη είναι η δέσμευση για μαζική νομιμοποίηση αυθαιρέτων, για κατάργηση του πόθεν έσχες και άλλα παρόμοια που θυμίζουν απομίμηση της νοοτροπίας που καλλιέργησε το ΠΑΣΟΚ της πρώτης περιόδου.

    Θετική ήταν η τοποθέτηση του κ. Σαμαρά σε ό,τι αφορά τις αποκρατικοποιήσεις, τα συνδικάτα των ΔΕΚΟ, και τα έργα με παραχώρηση. Από εδώ και πέρα δεν δικαιολογούνται οι εξοργιστικές κυβερνητικές καθυστερήσεις σε ό,τι αφορά αυτά τα ζητήματα μια και έχει εξασφαλιστεί η συναίνεση της αντιπολίτευσης.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ hello 13/05/2011 10:47:18

      πολλή χολή, τα νεοφιλελεύθερα ... τι γίνεται? καταποντίζεται ταυτοχρόνως η εκλεκτή τους και το κυβερνητικό επιτελείο τους? ξυδάκι !!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.