#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/09/2011 11:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εξαπτέρυγα της συγκυβέρνησης στη Νέα Δημοκρατία

Η πληροφορία κυκλοφορεί ήδη στα δημοσιογραφικά γραφεία και θα σας είναι πιθανώς γνωστή: Μια μικρή παρέα βουλευτών της ΝΔ πλησίασε τις προηγούμενες ημέρες γνωστό υπουργό του ΠΑΣΟΚ και του ζήτησαν να πείσει τον Γ. Παπανδρέου να πάει στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και να του ζητήσει να συγκαλέσει το συμβούλιο πολιτικών αρχηγών, με θέμα την συγκρότηση "κυβέρνησης εθνικής ενότητας", την συγκυβέρνηση δηλαδή ΝΔ-ΠΑΣΟΚ.

Τα έντυπα που δημοσιεύουν την πληροφορία δεν αποκαλύπτουν φυσικά τα ονόματα της παρέας των "γαλάζιων βουλευτών", προφανώς για να οργιάζει η φαντασία των αναγνωστών και να διερωτώνται "τι συμβαίνει στη ΝΔ". Το Antinews  όμως γνωρίζει όλο το παρασκήνιο και έτσι σήμερα μπορείτε να μάθετε ότι  πρόκειται για τους βουλευτές κ. Χατζηγάκη, Δένδια, Χατζηδάκη και Μπεκίρη.

Όπως επίσης είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε εις εξ αυτών έριξε την περασμένη εβδομάδα και την ιδέα να στείλουν στον πρόεδρο της ΝΔ, Αντώνη Σαμαρά, επιστολή στην οποία θα του εκθέτουν τις διαφωνίες τους  για την "σκληρή" αντιπολιτευτική τακτική που ακολουθεί και θα τάσσονται υπέρ της συγκυβέρνησης με το ΠΑΣΟΚ. Το "μυστικό" έχει ήδη διαρρεύσει και θα διαβάσετε στις φιλοκυβερνητικές εφημερίδες ότι "αναμένεται πρωτοβουλία που θα προέρχεται από το εσωτερικό της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ".

Ο πανικός του ΠΑΣΟΚ από τις τελευταίες δημοσκοπήσεις που δείχνουν ότι χάνει και τον στενό του πυρήνα, εξηγεί ενδεχομένως πομπώδεις εκφράσεις σαν και την προηγούμενη. Επειδή, στην πραγματικότητα, όλα τα δημοσιογραφικά γραφεία γνωρίζουν ότι τις τελευταίες ημέρες η "πρωτοβουλία" εξαντλείται στους κόλπους της ... Αγίας Οικογένειας.

Δεν αποτελεί, για παράδειγμα, μυστικό ότι ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης μαζί με τον Σωτήρη Χατζηγάκη τηλεφωνούν αυτόν τον καιρό καθημερινά στην "Καθημερινή", το "Έθνος" και τα "Νέα", διηγούμενοι λεπτομέρειες και άλλες φανταστικές πληροφορίες για την προαναφερθείσα "πρωτοβουλία".



Στην όλη προσπάθεια ρόλο "συντονιστή" λέγεται επίσης ότι έχει αναλάβει ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Την ίδια στιγμή εντείνονται οι πιέσεις προς στελέχη της ΝΔ και συνεργάτες του Σαμαρά, επειδή δεν μπορούν να ακουμπήσουν τον ίδιο. Έτσι βλέπουμε τις τελευταίες ημέρες να στοχοποιούνται από τον φιλοκυβερνητικό Τύπο και το διαδίκτυο στελέχη της ΝΔ όπως ο γραμματέας της ΚΟ Κώστας Τασούλας, ο γραμματέας του κόμματος Ανδρέας  Λυκουρέντζος, ο γραμματέας πολιτικού σχεδιασμού Μάξιμος Χαρακόπουλος, ή συνεργάτες του προέδρου της ΝΔ όπως ο Χρύσανθος Λαζαρίδης, ο Δημήτρης Σταμάτης και ο Γιώργος Μουρούτης.

Περιττό να επισημανθεί ότι όλα αυτά γίνονται την ώρα που έρχεται το τέλος της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ και οι Παπανδρέου και Βενιζέλος παλεύουν μόνο για την προσωπική διάσωσή τους

Φυσικά ο Αντώνης Σαμαράς παραμένει αμετακίνητος στις θέσεις του. Επειδή οι προτροπές για συγκυβέρνηση δεν υπακούουν σε καμία πολιτική λογική και ηθική. Και μόνο μια σκοπιμότητα εξυπηρετούν, να διασωθούν εκείνοι που κατέστρεψαν την Ελλάδα.

 ΥΓ: Ανάμεσα στις φανταστικές πληροφορίες που γράφαμε προηγουμένως είναι και μια που δημοσιεύεται σήμερα, στο "Έθνος της Κυριακής", αν δεν κάνω λάθος, σύμφωνα με την οποία η ΝΔ ετοιμάζει τηλεοπτικά σποτ εναντίον της Ντόρας και του Καρατζαφέρη.. Η πληροφορία είναι τελείως ανυπόστατη. Και σιγά μην νοιάζονταν στην Συγγρού για τον αρχηγό - λαγό και τη Ντόρα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. 3η Σεπτέμβρη avatar
    3η Σεπτέμβρη 25/09/2011 11:15:58

    Αυτοί που τους ψήφισαν πρέπει να είναι πολύ υπερήφανοι...

    • ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. @ 3η Σεπτέμβρη 25/09/2011 11:48:49

      Προφανώς δεν έχουν ιδέα οι άνθρωποι (οι τοπικοί ψηφοφόροι τους εννοώ). Οι τοπικές οργανώσεις της ΝΔ στις περιφέρειές τους ας τους παραλάβουν και ας τους κάνουν ό,τι νομίζουν..

      • 3η Σεπτέμβρη avatar
        3η Σεπτέμβρη @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 25/09/2011 12:18:20

        +1000

  2. Aris. A avatar
    Aris. A 25/09/2011 11:19:37

    Πρέπει να αναζητηθούν από δημοσιογράφους να ερωτηθούν εάν αληθεύουν τέτοια σενάρια και αν είναι αλήθεια επειδή οι ενέργειες τους έρχονται σε αντίθεση με την πλειοψηφία των οπαδών και την πολιτική της ΝΔ να διαγραφούν ώστε πλέον απελευθερωμένοι να μπορούν να προσφέρουν στην κυβέρνηση του Γεωργίου Παπανδρέου και του Ευάγγελου Βενιζέλου.

  3. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 25/09/2011 11:23:35

    Το έχω γράψει και παλιά, και θα το ξαναγράψω. Όσο ο Σαμαράς εξακολουθεί να αντιστέκεται στα κελεύσματα των ναζί της τρόικας, πρέπει να μην παραμελεί να διατηρεί ισχυρά τα μέτρα φρούρησής του. Τα κτήνη του νεοφιλελευθερισμού είναι αδίστακτα, κι από "παράφρονες" που θα μπορούσαν να τους φορτώσουν τα πάντα, βρωμάει ο τόπος...

    • Dark Angel avatar
      Dark Angel @ Αυριανιστής 25/09/2011 11:32:40

      Δεν είναι θέμα προστασίας πια.
      Είναι θέμα εξάλειψης της απειλής...Extreme prejudice...

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Αυριανιστής 25/09/2011 22:19:10

      Αριστα 10 !

  4. Dark Angel avatar
    Dark Angel 25/09/2011 11:24:27

    Tην στιγμή που θα ανακοινωθεί τέτοια πρωτοβουλία, επώνυμα, την ίδια στιγμή θα πρέπει να διαγραφούν...Σε χρόνο dt...Ταχύτητα νετρίνος...Κανονικά θα πρέπει να είναι ήδη έτοιμο το κείμενο της διαγραφής...

    • blue nile avatar
      blue nile @ Dark Angel 25/09/2011 11:27:41

      Συμφωνώ απόλυτα.
      Το ντοροφίδι εκδιώχθηκε, τα αυγά του φιδιού είναι ακόμα εδώ, μόνο εμπόδια θα φέρουν...

      • Dark Angel avatar
        Dark Angel @ blue nile 25/09/2011 11:43:13

        Zήτουλες δημοσιότητας είναι...
        Τίποτε άλλο.
        Εμπόδια συνεχίζουν να φέρνουν κάθε φορά που ανοίγουν το στόμα τους για να πουν τις ανοησίες τους.Μηδενικό πολιτικό κεφάλαιο.
        Όχι απλώς βαρίδια, αμόνια...

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ Dark Angel 25/09/2011 14:49:48

          Και η συγκυβέρνηση, μοναδική ευκαιρία κατοχής πολιτικού πόστου γι΄αυτούς..

      • Bloody_Ophelia avatar
        Bloody_Ophelia @ blue nile 25/09/2011 19:47:20

        Ρε παιδιά, μισό λεπτό. Εγώ Ν.Δ δεν είμαι και σκασίλα μου τα εσωκομματικά σας, αλλά αυτή τη λογική "πονάει κεφάλι κόβει κεφάλι" που την βρήκατε; Άλλο βγαινουν στα παράθυρα τα θεία βρέφη και ζητούν δια των ΜΜΕ από τον αρχηγό τους να αλλάξει θέσεις ( εκεί δικαίως να φάνε σουτ) κι 'αλλο να εκδιωχθούν επειδή θα στείλουν επιστολή στον αρχηγό τους! μη χειρότερα.
        Για δικό σας κακό και αυτά τα μπουμπούκια Ν.Δ ήταν και είναι. Άμα ο Σαμαράς ήθελε άλλο κόμμα με άλλους βουλευτές τί πήρε τη σφραγίδα της Ν.Δ; Ας έφτιαχνε ένα "καθαρόαιμο" δικό του!

        • φωνη avatar
          φωνη @ Bloody_Ophelia 25/09/2011 20:03:10

          Να σου πω κάτι δεν το βλέπεις πολύ ορθά το ζήτημα. Δεδομένου του τίτλου του άρθρου:"Εξαπτέρυγα της συγκυβέρνησης στη Νέα Δημοκρατία" τι έχει συμβεί εδώ. Ο Πρόεδρος της ΝΔ, ο εκλεγμένος από τη βάση, άρα ο αντικατοπτρισμός της βάσης, έχει κάνει μια επιλογή να μη συγκυβερνήσει. Την επιλογή αυτήν την έχει κάνει εδώ και καιρό και η βάση τον επιβραβεύει και αυτό αποτυπώνεται και δημοσκοπικά. Και έρχονται κάποιοι να πάνε κόντρα στον Πρόεδρο, να πάνε κόντρα στη βάση και να πάνε και κόντρα σε μια στάση που ο κόσμος επιβραβεύει. (για μένα πηγαίνουν κόντρα και σε μια στάση που κάνει καλό στη χώρα). Ποιός σου φαίνεται τώρα να είναι αποκομμένος από το κόμμα και από τη βάση; Και γω μπορώ να σου πω ότι εάν αυτοί ήθελαν να εκπροωπούν μια άλλη βάση, γιατί επιμένουν να εκπροσωπούν τη βάση της ΝΔ;

          • Bloody_Ophelia avatar
            Bloody_Ophelia @ φωνη 25/09/2011 20:12:47

            Σωστή η αναστροφή του ερωτήματος αλλά κατά την ταπεινή μου γνώμη ο Σαμαράς μετράει κουκιά και δεν τους διώχνει, το χουν πάρει πρέφα και τον χορεύουν στο ταψι.
            Ας τους συναντούσε, να τους ακούσει, να τον ακούσουν, να δώσει τελεσίγραφο καινα το τηρήσει! όχι μέσω διαρροών να τους τραβάει το αυτί κ καλά και όταν τον δίνουν στεγνά στα ΜΜΕ, να κάνει κοκοκοκο γιατί σκέφτεται τα ψηφαλάκια.
            Προσωπικά, μου φαίνεται γελοίο.

          • φωνη avatar
            φωνη @ Bloody_Ophelia 25/09/2011 20:43:13

            Κοίτα ο Σαμαράς όταν ο ίδιος αποφασίζει να διαγράψει κάποιον τον διαγράφει και δε μετράει.... κουκιά. Σου υπενθυμίζω με πόση ευκολία διέγραψε μεγάλο στέλεχος των κυβερνήσεων Καραμανλή και υποψήφια πρόεδρο της ΝΔ, την κ.Μπακογιάννη....τα κουκιά της οποίας ούτε τα μέτρησε και τελικά δεν του έλειψαν κιόλας.
            Οπότε η θεωρία περί κουκιών μετρημένων που δήθεν εγκλωβίζουν τον Σαμαρά, δεν τη βλέπω να επιβεβαιώνεται τουλάχιστον από τα πεπραγμένα.

          • Bloody_Ophelia avatar
            Bloody_Ophelia @ Bloody_Ophelia 25/09/2011 20:56:15

            Αυτό κι αν ειναι απορίας άξιο: Αφού είδε πόσο εύκολα ξεφλούδισε τη Ντορίτα, είναι δυνατόν να μασάει σε Αρούληδες, Δένδιες και το ραμολί Χατζηγάκη;
            Εκτός αν ξέρει κάτι που εμείς αγνοούμε.
            πχ αν αληθεύει η πληροφορία ότι ο Άρης έρχεται πρώτος στη Β' Αθήνας, και ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής Χατζηδάκης, τότε προφανώς μετράει κουκιά.

      • http://chomatery.blogspot.com avatar
        http://chomatery.blogspot.com @ blue nile 25/09/2011 20:21:29

        το καλύτερο θα ήταν να απομονωθούν από τους ψηφοφόρους τέτοιοι πολιτικοί και να αναγκασθούν από μόνοι τους σε αποχώρηση αφού θα έχουν τεθεί απ' την λαϊκή ψήφο εκτός της επόμενης κοινοβουλευτικής κυβερνητικής ομάδας της ΝΔ. Αυτήν την στιγμή δεν υπάρχει περιθώριο για ένα ακόμη μάτωμα της Παράταξης. Τα αποστήματα καλύτερα να πέφτουν μαραμένα από μόνα τους παρά με χειρουργική επέμβαση που μπορεί να προκαλέσει άλλες περιπλοκές.!

        • Bloody_Ophelia avatar
          Bloody_Ophelia @ http://chomatery.blogspot.com 25/09/2011 20:25:17

          Είναι κι αυτή μια στρατηγική σεβαστή. Αλλά στο μεσοδιάστημα τουλάχιστον ας κόψει τους ψευτοτσαμπούκάδες μέσω διαρροών ο Σαμαράς γιατί αυτός εκτίθεται στο τέλος κι αυτοί επιστρέφουν ενισχυμένοι. Απλά πράγματα.

  5. Krax avatar
    Krax 25/09/2011 11:28:51

    Πρακτικοί άνθρωποι!!!
    Συγκυβέρνησε και συ μαζί τους...Μπορείς.
    Με κάθε προσπάθεια συγκυβέρνησης...Δώρο ένα κανό.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. @ Krax 25/09/2011 11:36:50

      Άραγε αν ο Σαμαράς πάρει αυτοδυναμία θα δώσει θέσεις σε αυτά τα υποκείμενα στην κυβέρνησή του?

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 25/09/2011 11:43:44

        Αν θεσμοθετείται ως κυβερνητική η θέση αυτού που γεμίζει τα ποτήρια στο υπουργικό συμβούλιο με νερό...

  6. φωνη avatar
    φωνη 25/09/2011 11:31:17

    Άριστα πράττετε και δίνετε τα ονόματά τους. Έτσι, κατεβάστε τις κουκούλες να δει όλος ο κόσμος ποιοι είναι οι δοσίλογοι.
    Για το Σαμαρά δε φοβάμαι τίποτα, δεν μπορούν να τον αγγίξουν αυτοί.

  7. kakofonix avatar
    kakofonix 25/09/2011 11:33:48

    Τεράστιε,
    Όταν είναι να δημοσιεύεις τέτοιου είδους ονόματα και φωτογραφίες, να βάζεις προειδοποιητική ένδειξη. Υπάρχουν και προληπτικοί εδώ μέσα. Φτου κακκά, πρωινιάτικα να βλέπεις τη φάτσα του ακατονόμαστου...

    • SERTIS avatar
      SERTIS @ kakofonix 25/09/2011 13:11:21

      ΣΥΜΦΩΝΩ......ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΞΥΠΝΑΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ......ΑΝ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ......

  8. ορτικι ορτικαδ avatar
    ορτικι ορτικαδ 25/09/2011 11:35:48

    ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ 65 ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟΡΠΙΛΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΜΑΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΤΑ ΞΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΑΠ,ΝΤΟΡΑ,ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ(ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΠΡΟΘΥΜΩΝ)
    ΟΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΙ Ο ΛΑΟΣ

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ορτικι ορτικαδ 25/09/2011 17:32:52

      Αν τολμήσουν οι προαναφερθέντες βουλευτές να μιλήσουν δημόσια για το θέμα αυτό, άμεση διαγραφή. Απλά και σίγουρα

  9. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 25/09/2011 11:35:53

    Ας αναπαραχθεί το άρθρο σε sites και blogs από Κέρκυρα (Δένδιας), Αχαία (Μπεκίρης), Τρίκαλα (Χατζηγάκης), Β Αθήνας (Κυριάκος, Χατζηδάκης). Δεν θα τολμούν να βγουν από τα σπίτια τους οι εκκολαπτόμενοι αποστάτες.

  10. SERTIS avatar
    SERTIS 25/09/2011 11:38:59

    ΛΟΙΠΟΝ.......ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΟΤΙ Η 4ΑΔΑ(Ο ΑΡΗΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΣΤΑΣΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ) ΔΕ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΝΔ....ΤΟΥΣ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ, ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΔ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ......ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ-Η ΘΛΙΒΕΡΗ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΩΝ(2% ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, 3% ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ) ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΝΔ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.....ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥΣ.....ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΟ ΚΑΔΡΟ ΤΗΣ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΟΥΝ ''ΦΤΑΙΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ''..........ΛΟΙΠΟΝ Η ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΝΔ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΛΠΑ....ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΑΝ ΤΑ ΜΑΘΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΝΑ........

    • ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. @ SERTIS 25/09/2011 11:46:22

      Μια διόρθωση. Είναι νεο-φιλελεύθεροι. Έχει μεγάλη διαφορά από σκέτο φιλελεύθεροι. Στο κάτω κάτω φιλελεύθεροι είμαστε όλοι με την έννοια πως δεν πιστεύουμε σε παλαιοσοσιαλιστικά και κομμουνιστικά καθεστώτα αλλά στην ελεύθεση αγορά. Το ζήτημα είναι πως η συγκεκριμένη κάστα των νεο-φιλελεύθερων τύπου Μάνος, Ξαφά και η εν λόγω τετράδα δεν πιστεύουν καθόλου στον παρεμβατικό ρόλο του κράτους για να διορθώνει τις στρεβλώσεις του φιλελευθερισμού. Πιστεύουν στην ασύδοτη θεοποίηση των αγορών. Είναι καταδικασμένοι στη συνείδηση του κόσμου της παράταξης και μπράβο στο antinews πιυ ξεσκεπάζει με ονόματα τους διασπαστές. Θέλουμε να υπάρξει και συνέχεια..

      • Agni avatar
        Agni @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 25/09/2011 12:37:53

        +10000000

  11. stanley@gr avatar
    stanley@gr 25/09/2011 11:54:53

    Ξεσκεπαστε τους εκκολαπτομενους αποστατες!!

    Χατζηγάκης, Δένδιας, Χατζηδάκης, Μπεκίρης, Μητσοτακης

  12. Theo avatar
    Theo 25/09/2011 11:58:32

    πάτε στοίχημα ότι αύριο το πρωί θα συνωστιστούν έξω από το γραφείο του Σαμαρά παρακαλώντας και ικετεύοντας: απεταξάμην, απεταξάμην...

    • Theo avatar
      Theo @ Theo 26/09/2011 13:42:46

      τι σας ελεγα χθες? προυνο-προυνο πηρε στασιδι στα μεσα ο ολιγιστος Δενδιας για να απολογηθει για τα τερτιπια του!!
      Διαβαστε:

      Ο κ. Δενδιας τάχθηκε κατά της κυβέρνησης συνεργασίας χαρακτηρίζοντας ένα τέτοιο σενάριο καταστροφικό, ενώ υποστήριξε την πρόωρη προσφυγή στις κάλπες. (το πρωι στο ραδιοφωνο!!!)

  13. ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 25/09/2011 12:01:33

    Δέστε τους έναν προς έναν: τι προσέφεραν ενόσω κατείχαν υπεύθυνα πόστα και θα καταλάβετε.Πολλοί από αυτούς έχουν ήδη εξαντλήσει τον πολιτικό τους βίο. Ας μας αφήσουν επιτέλους στην ησυχία μας, νισάφι πιά.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 25/09/2011 17:34:43

      Για να είμαστε δίκαιοι ο Χατζηδάκης είναι ο μόνος που έχει να πει ότι επέδειξε κάποιο έργο και έφαγε και ξύλο αδίκως

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 25/09/2011 17:35:10

        Αλλά αν επιμείνει δημοσίως στην συγκυβέρνηση να πάρει τα μπογαλάκια του και να πάει αλλού

        • stanley@gr avatar
          stanley@gr @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 25/09/2011 18:21:19

          συμφωνω απολυτως για το εργο! διελυσε τον ερευνητικο ιστο της Ελλαδας! δημιουργησε τοσα ερευνητικα ινστιτουτα χωρις λογο που σημερα ειναι υπο κλεισιμο!
          οσο για το ξυλο...

      • Arianos avatar
        Arianos @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 25/09/2011 21:34:15

        Ως υπουργός ανάπτυξης διέλυσε την έρευνα στην Ελλάδα -χωρίς να τον λυντσάρουν τότε

  14. Νησιώτης avatar
    Νησιώτης 25/09/2011 12:06:12

    Εχθές ετοίμασα ένα σχόλιο στο οποίο έλεγα ότι δεν μου άρεσε η διατύπωση ενός της ΝΔ σ'ένα κανάλι που είπε ότι αλλάξτε λίγο την πολιτική σας για να συμφωνήσουμε,αλλά μετάνοιωσα και δεν το έστειλα.Και σήμερα διαβάζω τ'ανωτέρω.Καλά θα κάνουν οι της ΝΔ να μην παραμυθιάζονται από τις σειρήνες γιατί τώρα την πρωτοβουλία θα την έχει το πασοκ,ενώ μετα από εκλογές,έστω κι αν δεν έχει απόλυτη πλειοψηφία,την πρωτοβουλία θα την έχει ο ΑΣ.

    • SERTIS avatar
      SERTIS @ Νησιώτης 25/09/2011 13:13:32

      ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ....ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ......ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, ΝΥΧΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΑΙ

  15. ikaros avatar
    ikaros 25/09/2011 12:06:55

    και εγώ ρωτώ αν όλα αυτά ισχύουν και με μια εντυπωσιακή κίνηση ο κ. Σαμαράς τους θέσει εκτός Κ.Ο ΝΔ τι θα γίνει? Απλώς θα ανέβουν τα ποσοστά του κόμματος. Δε νομίζω να υπάρχει σοβαρός άνθρωπος που να πιστεύει πως θα υπάρξει ζημιά για τη ΝΔ με μια τέτοια κίνηση... Θα ενισχυθεί η αντιμνημονιακή γραμμή του κόμματος και θα προσελκύσει και ψηφοφόρους που είναι έξω από την πόρτας της ΝΔ

    • Dark Angel avatar
      Dark Angel @ ikaros 25/09/2011 12:11:13

      Πρώτα θα εκτεθούν ζητώντας συγκυβέρνηση ή συνεργασία, όπως ζητάει ο κωλοτούμπας και η κόρη του ακατανόμαστου και μετά να διαγραφούν...
      Δεν "διαγράφεις" από πληροφορίες...Είναι αντιδεοντολογικό....

      • ikaros avatar
        ikaros @ Dark Angel 25/09/2011 12:49:03

        Αγαπητέ Dark αυτός είναι ο ένας τρόπος σκέψης. Σκέψου όμως τι σήμα στέλνεις στα διεθνή κέντρα, στο λαό και στην εσωτερική πολιτική σκηνή διαγράφοντας από... πληροφορίες.

        • Dark Angel avatar
          Dark Angel @ ikaros 25/09/2011 13:06:16

          O επόμενος Πρωθυπουργός της Ελληνικής Δημοκρατίας, δεν μπορεί να βασίζεται σε πληροφορίες και απλές υποψίες.
          Θα πρέπει να είναι αμείλικτος σε αποδεδειγμένους εχθρούς, όχι σε πιθανούς...Δεν κάνεις πολιτική με πληροφορίες, αλλά με δεδομένα. Δεν θα πρέπει να δοθεί κανενός είδους "πάτημα" για πιθανες αδικίες...Θα φαινόταν σαν να κυνηγάει φαντάσματα.Απαράδεκτο για σοβαρό ηγέτη.Γνώμη μου, αγαπητέ.

  16. vaggelis avatar
    vaggelis 25/09/2011 12:20:30

    ας δωσουν την απαντηση τους οι ψηφοφοροι στις επομενες εκλογες οπως βγαλαμε το ΣΑΜΑΡΑ ετσι θα καθαρισουμε και τη Ν Δ

  17. Orestios avatar
    Orestios 25/09/2011 12:22:31

    Θα παρομοίαζα την διαδικασία που ξεκίνησε το κίνημα της 29ης του Νοέμβρη σαν την διαδικασία πλύσης σε ένα πλυντήριο.
    Μετά από μια περίοδο αναδεύσεων με το απορυπαντικό, ακολουθεί φυγοκέντρηση ώστε να φύγουν τα βρωμόνερα και μαζι τους οι ρύποι. Αυτό επαναλαμβάνεται μέχρι να φύγει και ο τελευταίος κόκκος ρύπου.
    Το πρόγραμμα πλύσης το επέλεξε η βάση.
    Μετά την πρωτη περίοδο, όπου έφυγαν οι μεγάλοι ρύποι (δες Ντόρα), ακολουθησε νέα περίοδος αναδεύσεων και είμαστε πριν την απόρριψη των μεσαίας κατηγορίας ρύπων στον βόθρο του Σοσιαλισμού.
    Καμία ενοχή δεν νοιώθουμε όταν θέλουμε να είμαστε καθαροί και όμορφοι.

    Το μήνυμα το στείλαμε τον Νοέμβρη του 2009. Όποιος δεν το άκουσε τότε έκανε πολύ άσχημα.

    • φωνη avatar
      φωνη @ Orestios 25/09/2011 12:30:59

      Orestios,
      συμφωνώ απόλυτα ότι ξεκίνησε από τότε η κάθαραση από τη βάση. Και ξέρεις τι δεν μπορούν να καταλάβουν αυτά τα σκουπίδια; Δεν καταλαβαίνουν ότι τη δύναμη του Σαμαρά δεν την έχει κανένας πολιτικός αρχηγός, γιατί κανένας δεν αναδείχτηκε από τη βάση. Εμείς είμαστε φύλακες αυτής της πολιτικής, γιατί εμείς την επιλέξαμε και πρέπει να περάσουν "πάνω από το πτώμα μας" για να την ακυρώσουν.
      Ο Σαμαράς έχει με το μέρος του όλον τον κόσμο, αυτά τα ανδρίκελα δεν τα στηρίζει κανείς. Τώρα τα ξεμπρόστιασε και γνώμη μου είναι ότι όταν ο Σαμαράς δείχνει στη βάση ποιόν πρέπει να τελειώσει πολιτικά η βάση θα τον τελειώσει. Αυτό θα πει να είσαι αρχηγός εκλεγμένος από τον κόσμο.

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ φωνη 25/09/2011 14:44:13

        Φωνή, !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Orestios 25/09/2011 13:53:57

      Ορεστιος
      +1000

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Orestios 25/09/2011 14:58:56

      Η πρώτη πετάχτηκε στην πρόπλυση, οι υπόλοιποι στην κύρια πλύση! φοβερή παρομοίωση..

    • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
      ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ Orestios 25/09/2011 21:10:39

      !!!!!!!!!

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Orestios 25/09/2011 21:16:32

      χεχεχε... άψογη η παρομοίωση

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Orestios 25/09/2011 22:22:27

      Ωραίος ο Ορέστιος!

  18. drider avatar
    drider 25/09/2011 12:23:42

    Εγώ νόμιζα ότι η ΝΔ ήθελε να εκπέμψει ένα μήνυμα σιγουριάς, αισιοδοξίας για το μέλλον κτλ. Η συνεχής επίκληση παράκεντρων, τα οποία απεργάζονται το καπέλωμα των επίσημων θέσεων/σχεδιασμών της ΝΔ κινείται στην αντίθετη κατεύθυνση.

    Αντί να γράφονται άρθρα επί άρθρων θα μπορούσαν απλώς να γίνουν οι απαραίτητες διαγραφές. Αλλιώτικα αφήνεται να πλανάται η αίσθηση ότι αυτοί οι βουλευτές δεν κινούνται μεμονωμένα (διερευνούν κάποιου είδους plan B)...

  19. knight rider avatar
    knight rider 25/09/2011 12:37:03

    Αντώνη Σαμαρά για να σε πιστέψει ο Ελληνικός λαός και να σε κάνει αυτοδύναμο προθυπουργό πρέπει να πετάξεις μα τις κλωτσιές απο την Ν.Δ. όλους τους Δοσίλογους ρουφιάνους, γλύφτες, ξενόδουλους και απάτριδες. Αλλιώς θα πάθεις ότι και ο Καραμανλής που έφυγε νύκτα χωρίς να το καταλάβει από τις σωστές συμβουλές που του έδεινε το ντοροσκυλέικο. Πάρτους τώρα τα κεφάλια και στην επόμενη δημοσκόπηση θα είσαι 15 μονάδες μπροστά! ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΤΩΡΑ!!!!!!!

  20. papadopoulos takis avatar
    papadopoulos takis 25/09/2011 12:37:11

    ΠΙΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ

  21. tak avatar
    tak 25/09/2011 12:41:14

    ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ. Η "ΑΠΑΝΤΑΧΟΥΣΑ" ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ, ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ... ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΤΟ (ΚΑΙ ΣΤΟ ...) ΠΑΣΟΚ, ΤΟΥΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ "ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΟΔΟΧΗ"... ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟΥΣ ... ΜΠΟΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ...ΒΡΟΥΤΟΥΣ!

  22. φωνη avatar
    φωνη 25/09/2011 12:46:46

    Υπήρχαν λόγω της παλιάς ΝΔ. Ποιά είναι η νέα ΝΔ; Είναι όλος αυτός ο κόσμος και διάβασε τι γράφει εδώ μέσα και τόσοι άλλοι που συμφωνούν με αυτά και τόσοι άλλοι που μας τα λένε στις προσωπικές μας συζητήσεις. Αυτός ο κόσμος είναι η ΝΔ και αυτός τους τελείωσε ήδη στη συνείδησή του και θα τους τελειώσει και πολιτικά. Τολμούν να αμφισβητούν τον Πρόεδρο, άρα τολμούν να αμφιβητούν την ψήφο σου και την ψήφο μου και την ψήφο τόσων ανθρώπων. Αυτό δε συγχωρείται.

    • Orestios avatar
      Orestios @ φωνη 25/09/2011 12:49:53

      +10000

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ φωνη 25/09/2011 14:57:16

      Κι άλλα 1000!

  23. popolaros avatar
    popolaros 25/09/2011 12:48:05

    ούξω από το μαντρί.
    Αντώνη να τους στείλεις εκεί που ανήκουν.
    Στο μπλοκ των νεοφιλελεύθερων με πατριάρχη των Μητσοτάκη.
    Τζέφρις,Καρατζαφερ,Μπακογιάνη κλπ.

  24. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 25/09/2011 12:55:10

    Ας πούμε πως ο Σαμαράς παίρνει αυτοδυναμία με 154 έδρες. Θα στηρίζετε στις έδρες του Μπεκίρη, του Χατζηγάκη και του Κυριάκου? Θα τον εκβιάζουν πως ανα πάσα στιγμή πως θα τον ρίξουν! Έτσι δεν πάμε μπροστα. Καλύτερα να γίνουν με λίστα οι εκλογές και να επιλέξει ο ίδιος ο Σαμαράς τη νέα κοινοβουλευτική του ομάδα. Δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στη βάση του κόμματος. Είναι η ίδια βάση που επί 34 χρόνια(!) στα Τρίκαλα σταυρώνει τον Σωτήρη Χατζηγάκη (αναντικατάστατος ο τύπος), και το 2009 έβγαλε πρώτο βουλευτή Αθήνας τον Αρούλη! Είναι η ίδια βάση που αποχαυνώνεται όλη μέρα στην tv με τα Τούρκικα σίριαλ και μετά πάει και σταυρώνει τον βουλευτάκο που της έκανε τα χαζορουσφατάκια που ζήτησε...

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 25/09/2011 17:44:15

      Σωστό, αλλά τώρα με την καταστροφή που έφερε το Πασοκ του Παπανδρέου, για ποιά ρουσφέτια και για ποιές εξυπηρετήσεις να μιλήσουμε; Πάνε, τελειώσανε αυτά. Το πολύ πολύ να μεσολαβήσει βουλευτής απλώς για να καταθέσει κάποιος μια αίτηση υποψηφίου για μια και μοναδικής θέση οδοκαθαριστή ορισμένου χρόνου (3μηνών το πολύ) σε περιφερειακό Δήμο έτσι για να κοροϊδέψει τον ψηφοφόρο αφού και σε αυτή την περίπτωση χρειάζεται να περάσει από ΑΣΕΠ. Εκτός και αν μιλάμε για τις ιδιωτικές προσλήψεις μέσω ΜΚΟ που και αυτές δεν έχουν μέλλον μετά και τις πρόσφατες αποκαλύψεις για τα "μαγαζάκια" που πήγαν να ανοίξουν βουλευτάδες του Πασοκ

    • Bloody_Ophelia avatar
      Bloody_Ophelia @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 25/09/2011 19:50:35

      Ξεχνάς και μια λεπτομέρεια.. είναι η ΙΔΙΑ βάση που έβγαλε το Σαμαρά Πρόεδρο.

  25. ΤΡΙΚΑΛΑ - 07 avatar
    ΤΡΙΚΑΛΑ - 07 25/09/2011 13:00:18

    ΣΩΤΗΡΗΣ ΧΑΤΖΗΓΑΚΗΣ : Ο υπεύθυνος για τα καραγκιοζιλίκια της Αγρoγής με το οποίο 1. εξέθεσε την παράταξη δίνοντας επιχειρήματα για δήθεν στρατιές διορισμών. 2. Απέδειξε βλακώδη ανικανότητα μιας και ούτε ένα διαγωνισμό δεν μπόρεσε να "στήσει". 3. Στους διορισμούς αυτούς δεν υπήρχαν κομματικά στελέχη αλλά άνθρωποι προσκείμενοι σ' αυτόν , κάθε πολιτικής απόχρωσης. Κατά τα άλλα μέγας προδότης της πολιτικής κουλτούρας (μετά θάνατον) του ΕΥΕΡΓΕΤΗ και συγγενή του Ε. Αβέρωφ.

  26. Alexios avatar
    Alexios 25/09/2011 13:05:03

    Αν η ΝΔ αποκτήσει αυτοδυναμία με ισχνή πλειοψηφεία και ένας μικρός αριθμός των εξαπτερύγων εκλεγούν τότε πώς θα κυβερνήσει ο Α. Σαμαράς;;;
    αι υπάρχουν και τα παλιά βαρίδια από την Κυβέρνηση Καραμανλή που δεν πιστεύουν στον Σαμαρά και δυστυχώς θα ψηφισθούν από τον Ελληνικό Λαό.
    Γι'αυτό ξεχάστε την ανάκαμψη της Χώρας από τη ΝΔ και τον Σαμαρά!!!
    Καλυνήχτα σας και καλά όνειρα
    ΑΛΕΧΙΟΣ

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Alexios 25/09/2011 17:46:48

      Φρόντισε εσύ να μην τους ψηφίσεις και άσε και τους άλλους ψηφοφόρους να κάνουν το ίδιο στις περιφέρειές τους. Επειδή το παράδειγμα της αλλαγής που σηματοδοτεί ο αρχηγός της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς είναι ισχυρό, αυτοί οι κύριοι δεν θα επανεκλεγούν ή θα μειωθεί κατά πολύ η εκλογική τους δύναμη οπότε θα λουφάξουν στην τρύπα τους

  27. Panagiotis avatar
    Panagiotis 25/09/2011 13:27:55

    ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗ Ν.Δ.

  28. Πέτρος. Μ avatar
    Πέτρος. Μ 25/09/2011 13:36:24

    Αν ο ΑΣ θέλει να αυτοκτονήσει πολιτικά θα πάει στις εκλογές με ''αυτοδίκαια'' υποψήφιους όλους τους νυν βουλευτές , ελπίζοντας ότι την ανανέωση θα την κάνει η υπαρκτή βάση της παράταξης....

  29. ΣΑΚΗΣ avatar
    ΣΑΚΗΣ 25/09/2011 13:36:41

    ΔΕΝ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑ ΓΙΑ ΑΡΓΗΓΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΑΜΑΡΑ ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΨΗΦΙΣΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΠΟΤΕ.ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΔΕΘ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΚΛΕΙΣΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΣΕ Ο ΠΡΟΕΡΟΣ ΤΩΝ ΦΑΡΜΑΚΟΠΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΠΑΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΟΠΩ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΙΑ.ΑΣΥΣΤΟΛΟ ΨΕΥΔΟΣ.ΞΕΧΑΣΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΟΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΣΗ ΠΟΣΟ ΠΑΝ ΣΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΑΓΟΡΑ ΟΙ ΑΔΕΙΕΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΑΠΟ 2ΟΟΟΟΟ ΕΩΣ 400000 ΕΥΡΩ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ.ΦΥΣΙΚΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΥΠΕΡΑΠΙΣΘΗΚΕ ΤΗΝ ΙΣΧΥΡΗ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ ΤΩΝ ΦΑΡΜΑΚΟΠΕΙΩΝ ΓΙΑ ΑΓΡΑ ΨΗΦΩΝ ΑΔΙΑΦΟΡΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΚΑΝΤΟΝΤΑΔΕΣ ΝΕΟΙ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑ ΕΞΑΣΚΗΣΟΥΝ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥΣ
    ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΟΠΩΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΤΩΝ ΑΔΕΙΩΝ ΣΕ ΓΙΟΥΣ ΚΑΙ ΚΟΡΕΣ.ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΤΑΜΑΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ,ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ,ΣΕ ΄ΒΟΗΘΗΣΑ ΣΕ ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΕΙΣ,ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΤΟΝ ΨΑΧΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΠΑΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ.

    • SERTIS avatar
      SERTIS @ ΣΑΚΗΣ 25/09/2011 14:07:41

      ΜΑΛΙΣΤΑ.....ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ......ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ.........ΤΑ ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΑ ΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΤΑ;ΜΑΘΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ.......ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΓΑΘΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ....ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟ.....ΓΙΑΤΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΑΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΚΤΗΡΙΩΝ......

      • of8almos avatar
        of8almos @ SERTIS 26/09/2011 04:26:37

        Ανοιγμα σε ολα τα επαγγελματα. Τα λαμόγια να παλέψουν για το ψωμί τους και οχι να τους το χαρίζουν. Σε όλο τον κόσμο το κέρδος πάει με την αξία αγοράς του φαρμάκου και όχι γενικά 50% και πάνω όπως εδώ. Βουλιάψαν τα ταμεία και οι συντάξεις για να βγάζετε ενα δυο και να μην πουλάτε ασπιρίνες γιατί έχουν 65 λεπτά.
        Αν είναι άξιοι να φάνε αλλιώς να πάνε στο χωριό τους. Όλοι οι φλούφλιδες έχουν γίνει φαρμακοποιοι, συμβολαιογραφοι, δικηγοροι, μηχανικοι.
        ρε ουστ ρημαξατε την Ελλαδα και μιλάτε

  30. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 25/09/2011 13:39:33

    Για να δούμε θα το διαψεύσουν? Θα ήταν πιο τίμιο εκ μέρους τους να οδεύσουν στην ομοιδεάτισά τους την Ντορολίζα! Αραγε πόσους κρυφομνημονιακούς να έχει η ΝΔ?

  31. Κώστας avatar
    Κώστας 25/09/2011 13:57:41

    Ξεκάθαρα πράγματα. Το Antinews είναι ειδησεογραφικό site με υψηλή αναγνωσιμότητα. Δημοσιεύει σήμερα κάποιες πληροφορίες με ονόματα. Η το ρεπορτάζ στέκει ή όχι. Όπως και να 'χει οι κκ. Δένδιας και Μπεκίρης( με τον Χατζηγάκη δεν έχει νόημα να ασχολείται κανείς) οφείλουν να βγουν και να διαψεύσουν τις πληροφορίες, μια που αν είναι αληθείς τους εκθέτουν ως δούρειους ίππους της αισχρής, αποτυχημένης και λαομίσητης κυβέρνησης.
    Ή λοιπόν διαψεύδουν το ρεπορτάζ ( και εμείς μετά ως αναγνώστες ζητάμε εξηγήσεις από τον Φάκτορα)
    Ή ποιούν την νήσσα- επιβεβαιώνουν δια της σιωπής- όποτε χρειάζεται γερό ξεκαθάρισμα, γιατί με πεμπτοφαλαγγίτες δεν πας πουθενά, Αντώνη.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Κώστας 25/09/2011 14:06:38

      Χωρίς να σ' έχω διαβάσει χρησιμοποιήσαμε τον ίδιο όρο : πεμπτοφαλαγγίτες.
      Υπάρχει διάχυτο κοινό αίσθημα.
      Ανανέωση με σύνεση αλλά και αποφασιστικότητα.

  32. Προφήτης avatar
    Προφήτης 25/09/2011 14:03:51

    Μεγάλη επιτυχία το στριπτήζ των "πρόθυμων".

    Για το Μητσοτακέικο είχαμε γράψει ότι ο ΑΣ μπορεί να τους έχει τόση εμπιστοσύνη όση σε κροταλία.

    Οι υπόλοιποι είναι απλά νεοφιλελεύθεροι.
    ΘΕΛΟΥΝ εταιρειοκρατία και ιδιωτικοποίηση της δημόσια περιουσίας, δηλαδή αυτής που ανήκει σε κάθε Έλληνα λόγω καταγωγής και φορολογίας.
    Είναι κήρυκες υπέρ των ιδιωτικών συμφερόντων που θέλουν να την αρπάξουν.

    Είπαμε, μισή ανανέωση ο αρχηγός μισή ο ψηφοφόρος.
    ΑΛΛΑ, για κάποιους αμφιλεγόμενους όχι τους κραγμένους.
    Ο ψηφοφόρος καλό είναι να μην ξαναβρεί στο ψηφοδέλτιο τους 5φαλαγγίτες.

  33. trooper avatar
    trooper 25/09/2011 14:17:59

    o Iωσήφ, πριν ξεκινήσει ο ΒΠΠ,καθάρισε τους στρατηγούς του...ο Αδόλφος..όχι...μαντέψτε ποιος κέρδισε....

  34. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 25/09/2011 14:24:36

    Έχουν ειπωθεί αυτά πολύ νωρίς και έγκαιρα. Περί Χατζηδάκη.
    (για τα περί Μητσοτάκη είναι προφανές και στον τελευταίο βλάκα ότι έχει μείνει εκεί βαρίδι επίτηδες)
    Ο Κερκυραίος κος Δένδιας ήταν ΘΕΤΙΚΟΣ εισηγητής του νομοσχεδίου ΑΡΣΗΣ των περιορισμών αγορών περιουσίας από ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ, ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΚΡΙΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ, ΑΚΡΙΤΙΚΑ ΝΗΣΙΑ, ΕΒΡΟ κλπ.
    Το έχω ξαναγράψει, ζήτησα να με διαψεύσουν, τίποτα.

    αλλενάκι είπε:
    23/01/2011 στις 1:52 pm
    (για Χατζηδάκη)

    Τα λέμε από εδώ, τα ξαναλέμε, μαζέψτε τον αυτόν!
    Και όλους τους ομοίους του, “oρθοπρεπείς και ατσαλάκωτους πολιτικά ορθούς νεο-φιλελεύθερους”!

    Τρεις πιθανότητες υπάρχουν:
    ή είναι Δούρειος Ίππος
    ή είναι Βλάκας
    ή ο νεοφιλελευθερισμός κυλάει στο αίμα του και δεν μπορεί να κάνει αλλιώς!

    Κι αν δεν μπορείτε να τους μαζέψετε γιατί είναι πολλοί και γιατί τα βρυκολακιασμένα προτάγματα της σχολής του Σικάγο έγιναν δεύτερη φύση τους, συγκαλέστε Κ.Ο. ή δεν ξέρω γω τι άλλο και κάντε τους σεμινάρια πολιτικής επικοινωνίας.

    Αντιλαμβάνονται στη ΝΔ τη ζημιά που προκαλείται;
    Απορώ δε, διότι ΔΕΝ φαίνεται να εκμεταλλεύονται τη ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ που προσφέρει η ΔΗ.ΣΥ., για να τους διοχετεύσει όμορφα και ωραία εκεί και να ΑΠΑΛΛΑΓΕΙ!

    Για ΚΑΘΕ ΕΝΑ 1 [ΕΝΑ] ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ που θα την κάνει για το ΔΗ.ΣΥ, η ΝΔ θα ΚΕΡΔΙΖΕΙ 10 [ΔΕΚΑ] ανενεργούς προς το παρόν, και επιφυλακτικούς πολίτες, από ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ φάσμα.

    Η ΝΔ ή θα γίνει μια πραγματική λαϊκή πατριωτική δεξιά ή δεν θα “ΓΙΝΕΙ” ΚΑΘΟΛΟΥ.

    Κάθε φορά όμως που εμφανίζεται (ο Χατζηδάκης) στα ε-μμέ- ΑΚΥΡΩΝΕΙ συστηματικά και κάθε θετική Εθνική και αντιμνημονιακή δήλωση ή θέση του προέδρου της ΝΔ.

    Οι πιθανές αιτίες είναι οι τρεις που προανέφερα.

    (μόνιμα στο μότο της "Εθνικής ομοψυχίας" "είναι καλό πράγμα η συναίνεση" και γι' αυτό είναι μονιμος θαμώνας των παράθυρων.

    Είναι και άλλοι βέβαια που ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΝ τα λόγια τους και δεν ξέρεις αν το κάνουν ΕΠΙΤΗΔΕΣ ή αν ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΕΣ.

  35. dimitris avatar
    dimitris 25/09/2011 14:27:06

    ΔΕΝ ΧΩΡΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΟΤΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΕΝΟΙ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΥΓΙΕΣ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΕΚΤΟΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΣΤΕ ΟΤΑΝ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΟΤΑΝ ΕΚΛΕΓΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΔΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΝΑΣΟΚΟΜΕΙΩΝ,ΓΕΝΙΚΟΥΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ,ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ,ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝ ΕΠΙ ΚΚ.ΚΑΙ ΙΣΩΣ Η ΕΥΘΥΝΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΤΕΡΗ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΓΝΩΣΤΟΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΣΤΟΧΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΕΚΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΥΝ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΘΕ ΗΓΕΤΗ ΣΕ ΕΦΙΑΛΤΗ

  36. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 25/09/2011 14:29:18

    Είναι στο DNA αυτής της παράταξης κάθε φορά που παίρνει τα πάνω της σε δημοσκοπήσεις να εμφανίζονται οι Δούρειοι Ίπποι και να χαλάνε το κλίμα. Σε προηγούμενο σχόλιό μου παρέθεσα τα τηλέφωνα των πολιτικών γραφείων των εν λόγω κυρίων. Δεν πρόκειται για προσωπικά δεδομένα. Μπορείτε να τα βρείτε στα sites τους (αυτά τους μάραναν). Εμένα με έφαγε η λογοκρισία.

  37. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 25/09/2011 14:35:27

    Κατ'αρχήν , κάνετε πολύ καλά και τους αποκαλύπτετε να ξέρουμε ποιοί είναι. Αυτοί έχουν ήδη μπει στο δρόμο χωρίς επιστροφή. Μόνο που ως άνθρωποι μειωμένων δυνατοτήτων και αντίληψης ,δεν έχουν καταλάβει ότι ο Α.Σ. τους ξέρει και τους αφήνει να εκτίθενται στα μάτια και στη συνείδηση του κόσμου . Επίσης ως θρασύδειλοι, δεν τολμάνε να πλησιάζουν τον Πρόεδρο και πάνε δια της πλαγίας οδού , πράγμα το οποίο επίσης το γνωρίζει. Που να καταλάβουν τα μηνύματα των καιρών......Αν είχαν τόσο μυαλό , άλλη θα ήταν και η πορεία τους......Και αυτό είναι το πρόβλημά τους. Επειδή όμως η βλακεία και τα απωθημένα οδηγούν τους ανθρώπους , αυτοί θα συνεχίσουν την ίδια τακτική τους. Τελειωμένοι είναι και τη ληξιαρχική πράξη του πολιτικού θανάτου τους, θα την υπογράψουμε εμείς , μαυρίζοντάς τους!

  38. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 25/09/2011 14:56:39

    Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΧΑΤΖΗΓΔΑΚΗΔΩΝ: Οι Χατζηγδάκηδες της Ελλάδος θέλουν να πληρώσει τα σπασμένα αυτός που δεν έχει λεφτά. Δηλαδή ο απλός κοσμάκης. Γι αυτό ο κόσμος φοβάται να ψηφίσει ΝΔ. Τι νόημα έχει να ψηφίζεις Σαμαρά και μετά να κάνουν το παιχνίδι τους οι Χατζηγδάκηδες; Γι αυτό το σωστό είναι ο Σαμαράς να διαγράψει αυτούς τους τέσσερις και να ξεκαθαρίσει με ποιά συμφέροντα συντάσεται το κόμμα του.

  39. η Dimi avatar
    η Dimi 25/09/2011 18:43:22

    Η εκπληκτική μπαλάντα της Δανάης Παναγιωτοπούλου – «Συναίνεση»
    http://bit.ly/ri1A1j

  40. A.M. avatar
    A.M. 25/09/2011 19:13:11

    Χωρίς να θέλω να σας απογοητεύσω..
    Εάν ο Σαμαράς αρχίσει να πετάει κόσμο έξω απ την παράταξη ΠΡΊΝ η ΝΔ γίνει κυβέρνηση και ο ίδιος πρωθυπουργός αυτό θα είναι η μεγαλύτερη ΒΛΑΚΕΊΑ του.
    Όλοι αυτοί τους οποίους θέλετε να διώξει απ το κόμμα .. χτές - και ΔΕΝ είναι λίγοι, είναι και άλλοι εκτός των παραπάνω - αν δεν το έχετε συνειδητοποιήσει είναι ΤΟ ΜΈΣΟΝ δια του οποίου η ΝΔ θα γίνει κυβέρνηση επειδή αυτοί ΦΈΡΝΟΥΝ ΨΉΦΟΥΣ!
    Πιστεύετε αλήθεια ότι έχει τόσο μεγάλο «πάγκο» η ΝΔ ώστε να πετάξει έξω πριν τις εκλογές τους προαναφερθέντες μαζί με όλους τους άλλους (Κυριάκο, Άρη κλπ) που κατά καιρούς σεντράρετε πολλοί εδώ στο antinews?

    Δεν το νομίζω!

    Καλά τα ωραία λόγια και οι αφορισμοί αλλά με λόγια και αφορισμούς ΔΕΝ γίνεσαι κυβέρνηση!
    Χρειάζεται μέτρο και ρεαλιστική σκέψη.

    Και όταν η ΝΔ γίνει κυβέρνηση τότε από θέση ισχύος μπορεί να γίνει η κατάλληλη «διαχείριση προσωπικού» απ τον Αντώνη.

    Μέχρι τότε καλό είναι να μαζεύουμε ψήφους και όχι να πετάμε.
    Καλό είναι να συγκεντρώνουμε στελέχη και όχι να τα στέλνουμε για τσάι.

    • φωνη avatar
      φωνη @ A.M. 25/09/2011 19:23:24

      Εσύ θα τους ψήφιζες; Εσύ συμφωνείς με τη στάση τους;

      • A.M. avatar
        A.M. @ φωνη 25/09/2011 19:31:48

        Εγώ δεν θα τους ψήφιζα και ούτε συμφωνώ με την στάση τους.
        Όμως εγώ είμαι ένας μόνο ψηφοφόρος.
        Γνωρίζεις πολύ καλά και σύ όπως και όλοι οι υπόλοιποι πως υπάρχουν πολλοί που ψηφίζουν ΝΔ και συμφωνούν με τις απόψεις τους.
        Και όπως και να το κάνουμε είτε μας αρέσει είτε όχι πολλοί ψηφοφόροι στην Ελλάδα δεν ψηφίζουν με βάση την γραμμή του κόμματος αλλά ψηφίζουν πρόσωπα και η ψήφος τους πάει στο κόμμα που ανήκει το πρόσωπο.
        Και - κατά την γνώμη μου πάντα - δεν υπάρχει η πολυτέλεια να χάνονται αυτές οι ψήφοι απ την ΝΔ.

        • φωνη avatar
          φωνη @ A.M. 25/09/2011 19:41:52

          Πάντως σήμερα δεν είδα, ούτε άκουσα κανέναν ΝΔκράτη που να είπε "μπράβο ρε παιδί μου τα παλικάρια, θα τα ψηφίσω". Και ξέρεις γιατί δεν θα το πει κανένας ψηφοφόρος; Γιατί οι Έλληνες δε θέλουν πολιτικούς που οργανώνουν συγκυβερνήσεις προσωπικών συμφερόντων, θέλουν μια ισχυρή και ομόψυχη κυβέρνηση που θα επαναδιαπραγματευτεί για το καλό της χώρας και των πολιτών.Και εσύ είδες τι είπες; Δε θα τους ψηφίσεις και δε συμφωνείς.
          Μήπως τελικά τους...... υπερεκτιμάς;

          • A.M. avatar
            A.M. @ φωνη 25/09/2011 21:04:01

            @φωνή έγραψε:
            «Γιατί οι Έλληνες δε θέλουν πολιτικούς που οργανώνουν συγκυβερνήσεις προσωπικών συμφερόντων, »

            ΜΗΝ είσαι και τόσο σίγουρος..
            Κάποιοι Έλληνες πράγματι δεν θέλουν πολιτικούς που οργανώνουν συγκυβερνήσεις προσωπικών συμφερόντων.
            Κάποιοι άλλοι Έλληνες όμως και όχι λίγοι δυστυχώς αποβλέπουν αποκλειστικά και μόνον στο προσωπικό τους συμφέρον.

            Όσο για το να τους υπερεκτιμώ..
            Αυτό που έγραψα το επαναλαμβάνω:
            πολλοί Έλληνες ψηφίζουν πρόσωπα και πολλές φορές επειδή αποβλέπουν και σε προσωπικό όφελος.

          • φωνη avatar
            φωνη @ A.M. 25/09/2011 21:14:15

            Βρε Α.Μ. από τη συγκυβέρνηση δε θα εξυπηρετηθούν προσωπικά συμφέροντα μιας μάζας ψηφοφόρων, θα εξυπηρετηθούν συμφέροντα πολιτικών και προσώπων πολύ συγκεκριμένων που τους ψηφοφόρους μη σου πω που τους έχουν γραμμένους.

            Και μην υποτιμάς τόσο τους συμπατριώτες σου, μπορεί και να σου αποδείξουν ότι δεν είναι τόσο μικροπρεπείς.

            Τέτοιες συμπεριφορές δεν μπορούν να σχετιστούν με συμφέροντα ψηφοφόρων. Αλλού προσβλέπουν και βλάπτουν τα πραγματικά συμφέροντα των πολλών πολιτών. Το τελειώνω εδώ.

  41. η Dimi avatar
    η Dimi 25/09/2011 19:14:50

    Η εκπληκτική μπαλάντα της Δανάης Παναγιωτοπούλου :
    «Συναίνεση» http://bit.ly/ri1A1j

    "Ο πιο αξιοθρήνητος ανάμεσα στους ανθρώπους,
    είναι εκείνος που μετατρέπει τα όνειρά του
    σε χρυσό κι ασήμι." ~Xαλίλ Γκιμπράν "

  42. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 25/09/2011 20:11:14

    καμια διαγραφη , αν τους διαγραψεις τους δινεις αξια. ενω ειναι ενα τιποτα.
    σαν ερθει ωρα τον εκλογων ο κοσμος της ν.δ ξερει τι θα κανει. θα τους στειλει ολους σπιτι τους.

  43. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 25/09/2011 20:42:16

    Δεν μου προξενεί καμιά εντύπωση η πληροφόρηση του παραπάνω άρθρου.Ως γνωστόν,ένα μεγάλο τμήμα της ΚΟ είχε ψηφίσει Μπακογιάννη στις 29 Νοεμβρίου 2009.Δυστυχώς,κάποιοι συνεχίζουν να επιδεικνύουν υπέρμετρο ''ζήλο'' σε τρικλοποδιές...Όμως εκτίθενται ανεπανόρθωτα και ο κόσμος της παράταξης παρακολουθεί και κρίνει.Ο Σαμαράς,σίγουρα,γνωρίζει όσα συμβαίνουν.Και κάτι τελευταίο.Επειδή οι εθνικές εκλογές πλησιάζουν,η επόμενη ΚΟ της ΝΔ θα είναι πολύ διαφορετική σε σχέση με αυτήν....

  44. juliet avatar
    juliet 25/09/2011 22:39:03

    Ο Μπεκίρης ο άχρηστος βουλευτής Αχαΐας ,κουμπάρος του Μητσοτακαίΐκου ,για να ενδιαφερθεί για την εξαθλίωση του νομού λίγο τον ενδιαφέρει ενώ η διαπλοκή...δεν ντρέπονται.Αλλά όταν έχεις να κάνει με πλήθος τι να πεις ,ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τον ψηφίζουνε,αλλά όταν έχεις να κάνεις με νεοδημοκράτες που για να κάνουνε τη δουλειά του πίσω αλλά και μπροστά αλλά, που να βασιστείς.
    Καλά θα κάνει ο Σαμαράς να τους αγνοήσει είναι τόσο χαμένοι που είναι ικανοί να ξεκινήσουνε ιερό πόλεμο λασπολογίας για τη καρεκλίτσα τους και το παντεσπάνι τους.

  45. TAKHS avatar
    TAKHS 25/09/2011 23:29:17

    Θα παρουν την απαντηση που τους πρεπει στις εκλογες.

  46. gatopard avatar
    gatopard 25/09/2011 23:52:39

    ΑΓΑΜΟΙ ΘΥΤΑΙ

  47. AB avatar
    AB 26/09/2011 04:02:13

    Οπως έγραψε λίγο πιο πάνω και ο mhtsos karditsa, καμία διαγραφή προς το παρόν τουλάχιστον, αν τους διαγράψεις τους δίνεις αξία, άλλωστε αυτό επιζητούν και οι ίδιοι ώστε να τους δοθεί η ευκαιρία να βλάψουν το κόμμα και να εξυπηρετήσουν τους στόχους της θυγατέρας.

    Οταν "με το καλό" έρθουν σε ανοιχτή πλέον κόντρα με τις θέσεις της ΝΔ, τότε ο Σαμαράς θα έχει και την ηθική νομιμοποίηση για διαγραφές, φυσικά αν αυτό γίνει πριν τις εκλογές, γιατί μετά δυσκολεύουν τα πράγματα αν η βάση της ΝΔ δεν κάνει το καθήκον της και τους εκλέξει, έστω και με μειωμένους σταυρούς.

    Από αυτούς τους κυρίους ο μόνος που έπρεπε να είχε διαγραφεί είναι ο υιός του ακατονόμαστου, έπρεπε να είχε γίνει ταυτόχρονα, τότε που έγινε και η διαγραφή της θυγατέρας, αν γινόταν τότε θα ήταν πολύ ανώδυνο για την ΝΔ.

    Κατά την γνώμη μου ήταν ένα λάθος του Σαμαρά που δεν προχώρησε τότε σε αυτή τη διαγραφή και ίσως επίσης άλλο ένα λάθος η στήριξη στο υιό της θυγατέρας.

  48. SOTPAP avatar
    SOTPAP 26/09/2011 11:50:50

    ο Νίκος Δένδιας ποτέ δεν υποστήριξε τη συγκυβέρνηση μεταξύ ΠΑΣΟΚ και Νέας Δημοκρατίας
    υπήρξε ανέκαθεν στρατιώτης της παράταξης ενώ ο Σαμαράς γνωρίζει καλά ότι μπορεί να στηρίζεται σε αυτόν, αφού σε σχέση με κάποιους άλλους που έχουν προσκολληθεί στην αυλή του, ο Δένδιας έχει ικανότητες.
    Αυτοί που προωθούν τέτοιου είδους ειδήσεις κι αναρτήσεις, εξυπηρετούν προσωπικές επιδιώξεις κι όχι το συμφέρον της παράταξης. Προσφέρουν πολύ κακές υπηρεσίες στον Πρόεδρο και τη ΝΔ.
    Ας καταλάβουν ότι αποτελούν κομμάτι ενός μηχανισμού κόμματος εξουσίας κι όχι μέλη μιας αριστερής γιάφκας. Ας αφήσουν πίσω το παρελθόν τους , αντιλαμβανόμενοι την ευθύνη της θέσης τους.
    Και επειδή είμαι από γεννησιμιού μου αγωνιστής της ΝΔ, ένα σας λέω, στη μάχη των εκλογών πρέπει να πάμε ενωμένοι, με οδηγό μας την αλήθεια και όχι με ψέμματα

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ SOTPAP 26/09/2011 13:45:40

      σου ειπε ο Δενδιας να τα γραψεις?
      αν ειναι ειλικρινης ας τολμησει προσωπικη παρεμβαση-διαψευση των οσων γραφτηκαν στον τυπο!!

      αει στο καλο με τα φερεφωνα των αποτυχημενων!!!

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ stanley@gr 26/09/2011 17:04:22

        ΤΟ ΥΦΟΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ.
        Ο ΔΕΝΔΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΑ ΕΙΠΕ
        ΝΑ ΤΑ ΠΩ. ΕΣΕΙΣ ΠΑΙΖΕΤΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ ΜΑΣ.

        • factorx avatar
          factorx @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 26/09/2011 17:16:32

          Δηλαδή "Αγιε Πειραιώτη" μας λες οτι είσαι ο ίδιος με τον "SOTPAP"; Και να τα αφήσεις αυτά που ξέρεις. Η αλήθεια δεν κρύβεται

        • TED avatar
          TED @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 26/09/2011 17:59:06

          Με πόσα ψευδώνυμα εμφανίζεσαι;

        • stanley@gr avatar
          stanley@gr @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 27/09/2011 10:31:32

          @ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ
          ουτε την ανωνυμια δεν σεβεστε! στα τσακιδια πληρωμενα φερεφωνα αποτυχημενων πολιτικαντηδων!
          στα τσακιδια. Μαζι τους!!!!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. @ SOTPAP 26/09/2011 23:28:52

      Η ΚΕΡΚΥΡΑ ΟΛΗ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΓΚΙΚΑ..Ο Δένδιας ο φίλος σου δεν θα βρει ούτε την ψήφο του αυτή τη φορά. Τον πήραμε είδηση πλέον..

  49. 321 avatar
    321 26/09/2011 11:52:14

    Είναι πολύ ενδιαφέρον ότι εστιάζονται αρκετά σχόλια στο ρόλο της αγίας οικογενείας. Και δικαιολογημένα.

    Κάποια στιγμή, όμως, και όταν θα έχει καταρρεύσει το υπάρχον πολιτικό σύστημα, θα έχει σημασία να εντοπίσουμε και τις μικρο-διαδρομές όλων αυτών των κυρίων που σε τίποτε δεν διαφέρει από άλλες, ανάλογες πορείες, σε ιστορίες πιο ηχηρές. Και κυρίως να δούμε ποιος λειτούργησε ως κοινός υποβολέας, τόσο στο ΠΑΣΟΚ, όσο και τη ΝΔ, ατύπως πάντοτε...

  50. kostas avatar
    kostas 26/09/2011 15:03:29

    Οποιος τολμησει ..........να προσπαθησει....!!!!! να σωσει τον ΓΑΠ και την παρεα του αυτοκτονησε πολιτικα !!!!!!!!

  51. SOTPAP avatar
    SOTPAP 26/09/2011 18:10:25

    καταρχήν δεν έχω καμία σχέση με τον Πειραιώτη
    φίλε FACTORX αν παρακολουθούσες τις συνεντεύξεις του Δένδια ( με πιο πρόσφατη μια που έδωσε στην ΗΜΕΡΗΣΙΑ στην Σπυράκη), θα έβλεπες ότι το μόνο που δεν προτείνει ο Δένδιας είναι συγκυβέρνηση, το αντίθετο.
    Άλλοι μεγαλόσχημοι της παράταξης έχουν καταπιεί τη γλώσσα τους και δεν την πεφτουν στο ΠΑΣΟΚ, αντίθετα ετοίμαζαν όπως γνωρίζεις κουστούμια όταν ο ΓΑΠ φαινόταν έτοιμος να παραδώσει την εξουσία στον Σαμαρά και σε μια οικουμενική κυβέρνηση. Εσύ ειδικά ξέρεις καλά ποιους εννοώ. Γνωρίζεις ποιοι μεγαλόσχημοι Νεοδημοκράτες μας έχουν "ξεκουφάνει' με την αφωνία τους.
    Δεν ξέρω τι είδους σκοπιμότητες εξυπηρετεί το να βάζεις στο ίδιο τσουβάλι διάφορα πολιτικά πρόσωπα που δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους, πάντως΄σίγουρα δεν εξυπηρετείς το συμφέρον της Νέας Δημοκρατίας και του Σαμαρά.
    όσον αφορά τον STANLEY, του λέω να πάει αυτός στο καλό, δεν χρειάζεται η παράταξη διασπαστικά στοιχεία σαν αυτόν. Στις εκλογές θα πάμε ενωμένοι και θα βγούμε νικητές και αυτοδύναμοι.

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ SOTPAP 27/09/2011 10:33:35

      χωρις τον Δενδια φιλε sotpap!
      αυτον τον εφαγε η ...συγκυβερνηση, χα, χα, χα!!!!!!!

      και παμε και στοιχημα αν θελεις!

  52. ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 26/09/2011 20:00:56

    ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΝΑ "ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ" ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΕΚΔΟΣΗ ΜΙΑΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΜΕ ΔΥΝΑΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΑ ΕΝΩ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΕΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΗΣ "ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ" ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ??? ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.....ΕΛΕΟΣ.....

    ΜΗΠΩΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΗ, Η ΝΑΥΑΡΧΙΔΑ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ?

  53. tak avatar
    tak 26/09/2011 20:13:52

    ΑΝΤΩΝΗ, ΤΙ ΩΡΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΤΡΕΝΟ;

  54. BLUE BLACK avatar
    BLUE BLACK 26/09/2011 23:22:33

    factora για πες μας γιατί έχουμε χάσει την μπάλα τι δουλειά είχε ο υβριστής του Σαμαρά και γνωστό ορφανό της ντορολίζας δήμαρχος Π.Φαλήρου Χατζηδάκης με το ψηφοδέλτιο της Ν.Δ. στην Π.Ε.Δ. Εμεις γιατί τους κάνουμε μάγκες και αύριο στις εκλογές στο Φάληρο θα ψαχνόμαστε?

  55. Σίμος avatar
    Σίμος 27/09/2011 12:56:34

    Αυτοί που μιλούν για συγκυβέρνηση συνεχίζουν να γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια το ελληνικό λαό. Εύχομαι ο ελληνικός λαός να τους γράψει στα αρ...........ια του στις επερχόμενες εκλογές. Δεν αντιλαμβάνονται τι γίνεται έξω στον κόσμο. Ακόμη και η Κούτσικου για συγκυβέρνηση μιλάει. Δεν της έγινε μάθημα το εκλογικό κάζο που έπαθε με τα βιβλία. Αλλά έτσι είναι όλοι όσοι περνούν από θέσεις της ΕΕ, του ΟΟΣΑ, του ΔΝΤ κλπ. Όλοι τους ξεχνούν την πατρίδα τους. Γι αυτό ο Σαμαράς δεν πρέπει να δώσει υπεύθυνη θέση σε κανένα από αυτους που πέρασαν από τέτοιες θέσεις πχ Δήμηδες, Παπαδήμηδες χ δάκηδες, τραπεζίτες, τεχνοκράτες κλπ. Αν πραγματικά ενστερνίζεται εθνικό κράτος και όχι προτεκτοράτο της ΕΕ αυτοί δεν έχουν θέση στην Νεα Ελλάδα και στην νεα μεταπολίτευση. Εκτός και αν δεν την εννοεί την μεταπολίτευση έτσι όπως την καταλάβαμε εμείς μετά την ομιλία στην Θεσσαλονίκη. ΝΕΑ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ με Μητσοτάκη και οτιδήποτε θυμίζει την παλιά ΝΔ δεν γίνεται (εκτός ίσως από τον Κώστα τον Καραμανλή ο οποίος όμως να σαμποτάρει τον Σαμαρά). Συνεργασία με προδότες ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Αν ο ελληνικός λαός ελπίζει κάπου και ότι αυτό που ζει σήμερα είναι ενας εφιάλτης που θα σβύσει όταν ξυπνήσει αυτό μπορεί να γίνει μόνο από τον Σαμαρά. Αν συμμαχίσει και αυτός τότε θα χαθεί και η τελευταία ελπίδα.

  56. SOTPAP avatar
    SOTPAP 27/09/2011 14:20:07

    φίλε Στανλει, εμένα με ενδιαφέρει η νίκη της ΝΔ, πάνω από πρόσωπα.
    όσο για το Δένδια, επειδή τον κατηγορείς άδικα, να είσαι σίγουρος ότι θα επανεκλεγεί και θα είναι και απο τα πρώτα βιολιά της Κυβέρνησης Σαμαρά.
    Γι αυτό δεν βάζω στοίχημα μαζί σου, είναι σαν να στοιχηματίζω ποιος θα βγει πρώτο κόμμα, όταν όλοι ξέρουμε οτι θα είναι η ΝΔ. Δεν κλέβω εκκλησίες και ομοιδεάτες!!!!
    Ο φίλος μου ο Γιαννης Παπ που φαντάζεται εκλογή Γκίκα, έχει πλάκα. Δεν βγήκε τον καλό καιρό, τώρα θα βγει;; άσε που έμαθα ότι τον έφαγαν και από τομεάρχη....

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ SOTPAP 27/09/2011 15:44:09

      "όσο για το Δένδια, ....θα είναι και απο τα πρώτα βιολιά της Κυβέρνησης Σαμαρά!"

      εγω εβαλα στοιχημα. κραταω το ψευδωνυμο σου (οπως στο καλο σε λενε sotpap, αγιο πειραιωτη η φερεφωνο του Δενδια) για να τα πουμε μετεκλογικα.
      μονο κακο του κανεις!! ξερεις αυτα που γραφεις για βιολια, πανηγυρια και κοστουμακια υπουργων (λεω εγω) τα διαβαζουν και στη Συγγρου!!

      • stanley@gr avatar
        stanley@gr @ stanley@gr 27/09/2011 15:46:42

        α, και κατι που ξεχασα. αν ηταν καθαρο το αφεντικο σου δεν θα επιανε στασιδι στα ραδιοφωνα για να απολογηθει για τις κρυφες επαφες του!
        ρομπα εγινε ο αμοιρος!!!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. @ SOTPAP 28/09/2011 02:12:56

      Έλα Κέρκυρα μια βόλτα και θα δεις πόσο λάθος κάνεις.Τελείωσε ο Δένδιας..

  57. filoktititis avatar
    filoktititis 27/09/2011 15:04:57

    Ελπιζω αγαπητε Φακτορα και φιλοι να καταλαβαινουμε κατι. Βαρεθηκαμε πιστευω τους τραβεστι πολιτικους, καλλυτερα να μιλησω σε πρωτο προσωπο για να βγαλω αυτο που πρεπει. Πολιτικοι υπαρχου τριων ειδων. Αυτοι που αλλα λενε και αλλα πραττουν και τους βλεπεις καθημερινα στο γιαλινο κουτι που ανοικουν σε ολα τα κομματα και ειναι ετοιμοι να τα πουλησουν ολα για την ηλιθια λεγομενη πολιτικη επιβιωση. Καθαρα κομματια του οποιουδηποτε συστηματος. μπορουν να πουλησουν και τα παιδια τους για λιγη εξουσια. Ας μου πει ομως καποιος τι τελικα μενει απο αυτους? Η καταρα του συνταξιουχου της μανας που δεν μπορει να ταισει τα παιδια της των παιδιων που τους πηρε το μελλον. τετοιοι ειναι κατα ομαδες και στα δυο κομματα ειναι αβουλα οντα χωρις προσωπικοτητα. Εκτος απο τους "ηγετες" τους. αυτοι ειναι αβουλα ζωα. Ποτε δεν καταλαβαν οτι ειναι αναλωσιμοι. Ποτε δεν καταλαβαν ουτε και θα καταλαβουν οτι ειναι δεμενοι απο το λουρακι που δενουμε τα σκυλακια η την χοντρη αλυσιδα που δενουμε τα ατιθασα ροτ βαιλερ με τον σκυλοπνιχτη. Ποτε δεν καταλαβαν ποια ειναι η μεγαλυτερη αξια του ανθρωπου. Δεν εχουν αξιες μεσα τους, γιατι ποτε δεν ειχαν ουτε πηραν κατι θετικο αν ειχε να τους δωσει η οικογενεια τους και βεβαια απο συνειδηση αστα να πανε. Τρεφονται με τσιτατα που αμολαει ο καθε αμορφωτος και ανωμαλος εξουσιαστης τους. Στο τελος δε ανακαλυπτουν οτι στην Ελλαδα δεν ψυχαλιζει ποτε τον Ιουλιο αλλα αυτο που νοιωθουν ειναι το φτυσιμο του κοσμου. ο κοσμος ομως τους ανεχεται γιατι ειναι και αυτος απο το ιδιο υλικο φτιαγμενος. Ελπιζει σε βοηθεια εξωγηινων και δεν φροντιζει μονος του να γινει καλλυτερος . Αυτοι οι πολιτικοι που αναφερθηκαν στο αρθρο τετοι ειναι. πολιτικοι του σαλονιου και της γνωριμιας. Ποτε δεν μπορουν να παραγουν εργο και να προσφερουν σε κανενα πολιτισμο της γης. Ειναι χαμενοι στις πιο ηλιθιες ιδεοληψιες που υπαρχουν. Ασχετο αν ειναι στο κομμα που υποστηριζουμε η σε καποιο αλλο πρεπει να τους ξεσκεπασουμε. Ειναι εναντια στα συμφεροντα μας, δεν θα μας αφησουν σε χλωρο κλαρια αν δεν μας κανουν 100% δουλους και εγω δουλος των "Μητσοτακηδων" δεν γινομαι. Θελουν ξεσκεπασμα και φτυσιμο. Δεν τους αξιζει καμμια τυχη. Τελικα να μαθουν οι Νεοδημοκρατες τι ψηφιζουν!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.