#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/04/2013 16:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εντάξει, το πρόγραμμα της τρόϊκας είναι ανέφικτο, εμείς τι κάνουμε;



Του Κώστα Ροδινού

Αναμένουμε πάλι την τρόϊκα και βλέπουμε  μια μονότονη επανάληψη των σεναρίων που ζούμε τα τελευταία χρόνια. Το έργο έχει καταντήσει κουραστικό. Η πορεία είναι προδιαγεγραμμένη.  Και αδιέξοδη. Δεν νομίζω να υπάρχει εχέφρων άνθρωπος που να ελπίζει ότι μ’  αυτή την πολιτική υπάρχει ελπίδα. Δεν  υπάρχει. Να είμαστε ειλικρινείς.

Πολύ φοβούμαι ότι  όλα μετατίθενται  για μετά τις γερμανικές εκλογές. Όμως, τα πράγματα δεν είναι πλέον ίδια.

Η καταστροφική λύση της Κύπρου άλλαξε, εκ βάθρων, τα δεδομένα. Δεν έχει τόσο σημασία τί λέει ο «λαγός» του Σόϊμπλε, αυτός ο ανεκδιήγητος Νταϊσελμπλούμ (η χώρα του οποίου νομιμοποίησε τους παιδόφιλους), όσο ότι η άποψη περί bail-in  αρχίζει και παγιώνεται στην Ευρωζώνη.

Αυτό δεν προκαλεί ρίγη μόνο στον Νότο, αλλά ενισχύει την ανασφάλεια σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Και τις συνέπειες θα τις υποστούν ακόμα και οι θεματοφύλακες της λιτότητας.

Η δεύτερη, εστία  κινδύνου είναι η Ιταλία. Η παρατεταμένη ακυβερνησία συσσωρεύει  εκρηκτικό μάγμα.

Η Ιταλία είναι πολύ μεγάλη για να …σωθεί ή να εγκαταληφθεί στην τύχη της γιατί μπορεί να παρασύρει το σύνολον της ευρωζώνης. Και στην Ιταλία δύσκολα το δίδυμο Μέρκελ-Σόϊμπλε θα εφαρμόσει τις γνωστές πρακτικές. Χώρια που και ο Ντράγκι, είναι Ιταλός. Άρα, η «μητέρα όλων των μαχών» εκεί θα δοθεί. Και το μέλλον της ευρωζώνης εκεί θα κριθεί. Όλα τ’ άλλα αποτελούσαν προεόρτια.

Το τρίτο είναι ότι αυτή η παρατεταμένη λιτότητα έχει προκαλέσει έκρηξη ανεργίας στην Ευρώπη, η οποία κατά τη γνώμη των περισσοτέρων δεν είναι πλέον διαχειρίσιμη. Για να βελτιωθεί μάλιστα, έστω και ελαφρώς η κατάσταση, θα απαιτηθούν ρυθμοί ανάπτυξης, που αυτή τη στιγμή φαίνονται εξωπραγματικοί. Με τέτοια ανεργία δεν ενισχύονται μόνον τα άκρα, αλλά διαλύεται ο κοινωνικός ιστός με αποτέλεσμα οι κοινωνικές συγκρούσεις να θεωρούνται περίπου αναπόφευκτες. Με άλλα λόγια, η Ευρώπη επιστρέφει δεκαετίες πίσω, χωρίς ορατό σχέδιο εξόδου.

Επειδή, σχεδόν, οι  περισσότεροι  συμφωνούμε να γράφουμε και να μιλάμε εναντίον της τρόϊκας,  θα ήθελα να μεταφέρω τη συζήτηση σ’ ένα άλλο επίπεδο.

Εντάξει, το πρόγραμμα  της τρόϊκας είναι ανεδαφικό, όμως:

-Φταίει η τρόϊκα, που εδώ και ένα χρόνο ο αρμόδιος υπουργός δεν μπορεί να καταρτίσει ένα  σοβαρό σχέδιο για το δημόσιο;

-Φταίει η τρόϊκα, που δεν μπορούμε να διώξουμε τους επίορκους δημοσίους υπαλλήλους;

-Φταίει η τρόϊκα που το σχέδιο «Αθηνά», για την αναδιοργάνωση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, καταποντίζεται από τα  μικροκομματικά και συντεχνιακά αιτήματα;

Φταίει η τρόϊκα, που το Υπουργείο Ανάπτυξης δεν κάνει τίποτα άλλο παρά  μεγαλόστομες  εξαγγελίες;

Φταίει η τρόϊκα που το Υπουργείο Οικονομικών εξαντλεί την δραστηριότητά του αναζητώντας έσοδα από τα γνωστά «υποζύγια», που πληρώνουν πάντα;

Φταίει η τρόϊκα, που ενώ συζητάμε συρρίκνωση του δημοσίου, κάποιοι αναγγέλλουν ανασύσταση γραμματείας, που είχε ήδη καταργηθεί;

Φταίει η τρόϊκα, που οι αποκρατικοποιήσεις εξαντλούνται σε περιφερειακά θέματα επειδή κανένας δεν τολμάει να αγγίζει τον βασικό πυρήνα;

Φταίει η τρόϊκα που ο μεν Βενιζέλος δεν μπορεί να καταστείλει το άγχος του για  μεγαλύτερη  συμμετοχή  στην εξουσία, ο δε Κουβέλης να υπερβεί τις αγκυλώσεις του κόμματος του;

Φταίει η τρόϊκα που, μια ολόκληρη χώρα, δείχνει ανίκανη  να αναθέσει σε 10 σοβαρούς ανθρώπους την  επεξεργασία μιας αξιόπιστης εναλλακτικής πρότασης, που δεν θα μπορεί να αρνηθεί κανένας και την οποία, στη συνέχεια, θα υιοθετήσουμε ως εθνική στρατηγική;

Μετά τα τελευταία γεγονότα στην Κύπρο, δεν καταρρακώθηκε μόνο κάθε έννοια αλληλεγγύης, αλλά κυρίως απομυθοποιήθηκαν …μύθοι που κάποιοι επιμελώς καλλιεργούσαν για να λαϊκίζουν ασύστολα.

Βρισκόμαστε σε κρίσιμο σταυροδρόμι.  Ο κόσμος έχει, προ πολλού, ξεπεράσει τα όρια και της αντοχής και της υπομονής του. Ας μην το υποτιμούμε αυτό.

Δεν μπορεί, πλέον,  να ανεχθεί την κοροϊδία από κανέναν. Αυτό δεν ισχύει μόνο για την κυβέρνηση και την αντιπολίτευση, αλλά  για το σύνολον των παραγόντων του δημοσίου βίου της χώρας.

Επειδή, λοιπόν, σηκώνεται μεγάλος κουρνιαχτός  και η χώρα έχει πολλά ανοιχτά μέτωπα, δεν μπορούμε να πορευόμαστε είτε αναμένοντας κάποιον ….από μηχανής θεό ή «…προσμένοντας κάποιο θαύμα» ή τέλος εκλιπαρώντας για την μεγαλοθυμία των ….εταίρων μας.

Πρέπει να μαζέψουμε τις δυνάμεις μας. Τη λύση οφείλουμε να τη βρούμε εμείς.  Μην την περιμένουμε από την  τρόϊκα….Δεν είμαι βέβαιος αν θέλει, ούτε αν έχει λύση…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αγγελική Μέρκελου avatar
    Αγγελική Μέρκελου 03/04/2013 17:05:04

    Μια στο καρφί και μια στο πέταλο κύριε Ροδινέ...

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Αγγελική Μέρκελου 03/04/2013 18:48:48

      :-) Ωραίο όνομα!

    • Ρύκιος avatar
      Ρύκιος @ Αγγελική Μέρκελου 03/04/2013 20:55:25

      Μέτρησα 9 στο πέταλο
      ...και καμία στο καρφί

  2. Βούλα Ελευθεριάδου avatar
    Βούλα Ελευθεριάδου 03/04/2013 17:07:51

    άψογος αλλά ποιός ακούει πλέον τη φωνή της λογικής, και της δράσης,
    όσο έχουμε ακόμα δυνάμεις

  3. akenaton avatar
    akenaton 03/04/2013 17:14:05

    Επιτέλους κ. Ροδινέ, ένα άρθρο αντάξιο των ικανοτήτων σας ως αναλυτής και των προσδοκιών μας από εσάς. Ας αφήσουμε τις αδιέξοδες κατηγόριες προς τρίτους και ας ανασκουμπωθούμε να κάνουμε αυτά που είναι απαραίτητα για την σωτηρία της χώρας μας με ίδιες δυνάμεις.

  4. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 03/04/2013 17:19:26

    Γιά τό μεγάλο κόλπο τών Ολυμπιακών τού 2004 δέν μάς είπατε τίποτα.
    Προτείνω "Ολα πάν'καλά μέ άρπα-κόλα".

  5. Διογένης avatar
    Διογένης 03/04/2013 17:31:23

    Μια στιγμή, γιατί δεν βγαινει το πρόγραμμα; Έβγαλε ή όχι η Ελλάδα 72 εκ. κανονικό πλέονασμα στο πρώτο δίμηνο του 2013; Είναι η όχι η επίδοση πολύ καλύτερη από τις προσδοκίες;

    Άρα, στο δημοσιονομικό σκέλος "βγαίνει" και πάρα πολύ μάλιστα το πρόγραμμα. Αιματηρά, αλλά βγαίνει.

    • Μ.Γ avatar
      Μ.Γ @ Διογένης 03/04/2013 20:23:19

      Kι εγω εαν παψω να πληρωνω το νοικι μου και τους λογαριασμους μετα απο ενα διαστημα θα εχω πλεονασμα.

  6. *Mara* avatar
    *Mara* 03/04/2013 17:49:27

    Αγαπητέ μου Κώστα, ξεκάθαρε και προφητικέ...., η πραγματική λύση είναι μία.
    Την ξέρουμε όλοι. Την έγραψε χθές ο Κόμης.

    ".....Γι’αυτό πρέπει να καθίσουν όλοι κάτω και να διαβάσουν ΚΑΛΑ το ΜΑΘΗΜΑ που τους δίδαξε η ΝΕΑ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ. Και ποιο είναι αυτό; ΚΥΡΙΟ ΜΕΛΗΜΑ ΟΛΩΝ των κομματικών ηγεσιών πρέπει να είναι ΠΩΣ θα βγούμε από το ΑΔΙΕΞΟΔΟ,προς ΟΦΕΛΟΣ των πολιτών και ΟΧΙ των ξένων δανειστών. Η πολιτική του ‘’βλέποντας και κάνοντας,σιγά-σιγά,αναβολές επί αναβολών,σκέψεις επί σκέψεων,να περάσουν οι γερμανικές εκλογές και θα δούμε’’ και όλα αυτά ΠΟΥ οδηγούν; Σε ΣΚΟΠΙΜΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΠΕΓΚΛΩΒΙΣΜΟΥ της χώρας από το ΤΡΑΓΙΚΟΤΑΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ στ’οποίο έχει περιέλθει. Εδώ χρειάζονται ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ!! Τι θέλουμε; Να μείνουμε για πάντα όπως τώρα (μη ξεγελιόμαστε σβήνει η πατρίδα-τα έχω ξαναγράψει στο παρελθόν) ή να κοιτάξουμε ΝΑ ΑΠΕΜΠΛΑΚΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ;

    Το μήνυμα-SOS που εκπέμπεται από την ελληνική κοινωνία είναι το εξής ΑΠΛΟ: ΚΑΘΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΤΡΑΠΕΖΙ και μη σηκωθείτε εάν δεν βρείτε ΛΥΣΗ ΑΔΙΕΞΟΔΟΥ της χώρας. Τρία χρόνια η χώρα αργοπεθαίνει,οι πολίτες έχουν εξοντωθεί,ο Ελληνισμός ΜΑΧΑΙΡΩΝΕΤΑΙ ΠΙΣΩΠΛΑΤΑ….Ίσως θεωρηθώ ρομαντικός,αιθεροβάμων ή οτιδήποτε άλλο.Αλλά πλέον,ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ…."

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ *Mara* 03/04/2013 20:52:57

      Tί ἐμποδίζει mara τόν κ.Σαμαρᾶ νά τό πράξει αὐτό;

  7. αναξιμανδρος avatar
    αναξιμανδρος 03/04/2013 17:50:11

    πολυ καλα τα λες ,αλλα ποιος ακουει ειναι το θεμα.

  8. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 03/04/2013 18:15:02

    Είμαι βέβαιος Κώστα Ροδινέ πως η τρόικα έχει τη λύση αλλά δε θέλει να την εφαρμόσει στη χώρα γιατί θα χάσουν η Γερμανία και η Ουάσιγκτον την επικυριαρχία μέσω οικονομικής εξάρτησης.

  9. Λουκάς Βάρσος avatar
    Λουκάς Βάρσος 03/04/2013 18:16:02

    Αγαπητέ κύριε Ροδινέ,

    άψογη η τοποθέτησή σας . Το πρόγραμμα της Τρόικα δεν είναι ουτε καν ανέφικτο. Ανέφικτο κάνουμε εμείς οποιοδήποτε πρόγραμμα με τη νοοτροπία που έχει καλλιεργηθεί εδώ και 40 χρόνια...

    Αυτό φαίνεται άλλωστε σε όλη την Ευρώπη.
    Οι βόρειες χώρες με συγκεκριμένες νοοτροπίες, υψηλό αίσθημα πειθαρχίας, υψηλό αίσθημα φορολογικής συνείδησης, υψηλό αίσθημα σεβασμού στους νόμους και στην έννομο τάξη κτλ. δεν αντιμετωπίζουνε προβλήματα.
    Τουναντίον οι νότιες χώρες, όπου η φορολογική συνείδηση είναι στο μηδέν, ο δημόσιος βίος διέπεται από σκάνδαλα χρηματισμού, το ρουσφέτι, το φακελάκι, το λάδωμα ζούνε και βασιλεύουνε σε όλες τις βαθμίδες και σε όλα τα κοινωνικά στρώματα, έχουνε τα γνωστά προβλήματα...
    Πέραν τούτου έχουνε όλες υπέρογκο δημόσιο, συνταξιοδοτικά συστήματα "πολυτελείας" ιδιαίτερα η Ελλάδα κτλ.
    Η Ιταλία πληρώνει ένα εκατομμύριο συντάξεις σε ανάπηρους μαϊμού οι οποίοι επιδίδονται σε μαύρη εργασία (εν μέρει και άσπρη)...

    Πάνε λοιπόν τώρα οι νοτιοευρωπαϊκές χώρες στις νοικοκυρεμένς βορειοευρωπαϊκές χώρες και "απαιτούνε" πακτωλούς χρημάτων όχι για να φτιάξουνε τις χώρες τους αλλά για να συνεχίσουνε να συντηρούνε την ζοφερή κατάσταση που επικρατεί!!!!!!!!!!!
    "Δώστε μας 100 δις αλλιώς θα βγούμε από το Ευρώ και θα καταστραφείτε κι εσείς μαζί"...
    "Δώστε μας 100 δις γιατί θα σταματήσουμε να σας επιστρέφουμε τα 5 δις εισάγοντας προϊόντα σας (τα άλλα 95 πάνε στην εγχώρια κατανάλωση)"...
    Αυτά είναι δυστυχώς τα επιχειρήματα των νοτιευρωπαϊκών χωρών...

    Πού σωστά λέει ο κύριος Ροδινός οτι πρέπει πρώτα να νοικοκυρέψουμε εμείς το σπίτι μας, να καθαρίσουμε την κόπρο, να αλλάξουμε νοοτροπία όλοι ανεξαιρέτως και μετά θα έχουμε ΜΟΥΤΡΑ να πάμε να απαιτήσουμε και να διαπραγματευτούμε...

    Με αυτή την εικόνα που παρουσιάζουμε σαν κράτος (κυριολεκτικά και μεταφορικά) δεν έχουμε καμία διαπραγματευτική ισχύ ούτε πρόκειται να μας πάρει κανείς στα σοβαρά...

  10. regeneration avatar
    regeneration 03/04/2013 18:18:45

    Πολύ σωστά όλα. Απόλυτα σωστά.
    Ποιος τα ακούει;
    Υπάρχει ελπίδα;

  11. antones avatar
    antones 03/04/2013 18:30:24

    μα τι άλλο; το ακολουθούμε πιστά! ....... κουραστήκατε; ποιός σας είπε ότι θα σωθούμε ανώδυνα; .........

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ antones 03/04/2013 18:40:15

      Μάλλον θα χαθούμε ..επώδυνα !

  12. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 03/04/2013 18:33:55

    ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ ΜΕ ΤΟ ΣΤΙΨΙΜΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΟΛΑ ΤΑ ΣΦΑΖΩ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΧΑΙΡΩΝΩ ΤΟΤΕ ΔΙΑΦΩΝΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΡΟΔΙΝΟΥ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ........ΠΑΙΖΕΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΛΕΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ..........ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΝΑΛΩΝΩΜΑΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜ. ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ Κ.Λ.Π. ΣΤΟΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΚΥΡΙΟ ΜΑΝΙΤΑΚΗ, ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ(ΑΝ ΘΑ ΜΠΕΙ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ!!!!) ΚΑΙ Η ΧΩΡΑ ΒΥΘΙΖΕΤΑΙ, Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΤΑΡΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΣΥΝΘΛΙΒΕΤΑΙ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΣΑΝ ΧΩΡΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΧΑΡΤΟΓΙΑΚΑΣ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑ.

  13. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 03/04/2013 18:38:25

    Τα ΤροϊκανοΜνημόνια ευθύνονται γιατί είναι αδιέξοδα, γιατί καταρτίζονται από φαύλους, υποκριτές και υστερόβουλους καιροσκόπους, που στόχο τους έχουν την υπερχρέωση, το βούλιαγμα στην ύφεση και την υποτέλεια των λαών. Δεν έχουν σκοπό τον ....εκσυγχρονισμό, τη ....μεταρρύθμιση και τη στροφή μας στην ανάπτυξη. Την πλήρη εξαθλίωση που οδηγεί στον απόλυτο έλεγχο επιθυμούν, οι υπάλληλοι των διεθνών Τραπεζοτοκογλύφων. Οι δικοί μας οι έξυπνοι ασκούντες την εξουσία τώρα, ευθύνονται για την κοντόφθαλμη μικροπολιτική τους αντίληψη, για έλλειψη ειλικρίνειας, αποφασιστικότητας, τόλμης και διάθεσης να προκαλέσουν τις απαιτούμενες συγκρούσεις και ρήξεις με τα κάθε είδους κατεστημένα.
    Αν πρέπει να αποδώσουμε λοιπόν ευθύνες, σίγουρα ''οι δικοί μας'' κυρίως είναι οι ένοχοι. Οι λύκοι, τη δουλειά τους κάνουν. Τι τους κοιτάζουμε λοιπόν παθητικά και τους μεν και τους δε; Όσο και να γκρινιάζουμε, μήπως αυτό τελικά μας αξίζει;

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Queen For The Black Side 03/04/2013 19:16:33

      Συμφωνώ ότι το πρόγραμμα της τρόικας καταρτίστηκε επίτηδες έτσι, ώστε να μην "βγαίνει".

      Ωστόσο, για λόγους ανεξάρτητους από την θέληση της τρόικας, το πρόγραμμα "βγαίνει". Ίσως λόγω της παραοικονομίας, ίσως λόγω της αγωνιστικότητας και του ατομισμού του Έλληνα, που κοιτά να σώσει το τομάρι του και έτσι καταφέρνει κουτσά-στραβά να πληρώνει τους υπέρογκους φόρους.

      Τώρα λοιπόν που το πρόγραμμα αποδεδειγμένα "βγαίνει", έρχεται η τρόικα και αναδεικνύει κάθε επιμέρους πτυχή που πηγαίνει στραβά (π.χ. μείωση σε επιμέρους κονδύλια εσόδων, ζητήματα σχετικά με τον ΟΑΕΕ, φόρος επί των ακινήτων που δεν κάνει να καθυστερήσει ούτε ένα λεπτό παραπάνω, όψιμα ζητήματα για τον πυρήνα του τραπεζικού συστήματος που δημιουργία η υπερσυγχώνευση Εθνικής-Eurobank κλπ.) και επιχειρεί να δυναμιτίσει εκ νέου το κλίμα. Συνεπικουρούμενοι και από την μεγάλη πλειονότητα των Ελλήνων, που δικαιολογημένα έχουν εθιστεί σε κλίμα απαισιοδοξίας και είναι πεπεισμένοι ότι το πρόγραμμα "δεν βγαίνει".

      Το χειρότερο είναι όμως ότι, ενώ το πρόγραμμα "βγαίνει", το μεταχειρίζονται ωσάν να μην βγαίνει και κάνουν τα πάντα για να μην "βγει".

      Πράγμα που αποδεικνύει και τον δόλο που εξαρχής είχαν σχετικά με την Ελλάδα.

      Η κυβέρνηση χρειάζεται απεγνωσμένα μερικούς μήνες χρόνο, μέχρι να φανεί πού πάει το πράγμα με την δημοσιονομική σταθεροποίηση. Θα της επιτρέψουν άραγε οι εταίροι της να τον έχει ή ο Μανιτάκης θα αποδειχθεί το ρέκβιεμ μιας κατά τα άλλα σχεδόν βέβαιης εξόδου από το τούνελ;

      • πετρος avatar
        πετρος @ Διογένης 06/04/2013 18:23:09

        ο,τι πιο πετυχημενο διαβασα εδω και καιρο

  14. δημης avatar
    δημης 03/04/2013 18:47:55

    -ΦΤΑΙΕΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ (ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΕΞΟΥΣΙΩΝ)....
    -ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΕΞΟΥΣΙΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΟΥΣ...
    -ΦΤΑΙΕΙ Η ΜΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΓΗΓΟΥΝΤΑΙ....
    -ΦΤΑΙΕΙ Η ΜΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ 30 ΠΕΡΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΚΛΕΜΕΝΩΝ....
    -ΦΤΑΙΕΙ Η ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΤΟΥ "ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ" ΟΧΙ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ....ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΖΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ...ΨΗΦΙΖΕΙ ΝΟΜΟΥΣ (ΚΟΥΤΣΟΓΙΩΡΓΑ) ΠΛΕΝΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΚΜΑΥΛΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ..ΠΟΥ ΕΧΕΙ ,ΑΥΤΟΣ ,...ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ...
    ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΧΕΙΡΑΓΩΓΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ...ΤΟΥ ΜΗΔΕΠΟΤΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ...(ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΑΛΛΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΤΟΝ..ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ)...
    ++++ ....++++
    ΤΩΡΑ ...ΤΟ ΝΑ ΑΘΩΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΪΚΑ ...ΤΟΥΣ" ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ"
    ...ΤΕΤΟΙΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΜΠΑΜΠΑΣ...GAP-GAP;;;;
    -ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΛΣΤΑΤ;;;;;
    -ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΓΑΙΝΕΙ....ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΑΝ ΟΤΙ ΜΕΤΡΗΣΑΝ ΛΑΘΟΣ ;;;;;
    -ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΚΜΑΥΛΙΖΑΝ ΠΡΟ ΚΡΙΣΗΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΤΟΥΣ;;;
    -ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΚΟΥΚΟΥΛΩΣΑΝ ...ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ "ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΑΝ".... ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΟΘΙΟΙ;;;
    -ΑΥΤΟΙ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΑΔΙΑΦΟΡΑ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ SIEMENS ΤΑ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΠΟΥ ΓΕΡΝΟΥΝ ...ΤΑ TORM1 ΚΛΠ;;;;;;;

  15. roadrunner avatar
    roadrunner 03/04/2013 18:55:04

    Mπορούμε ίσως για αρχή να αλλάξουμε κάποια πρόσωπα στην κορυφή του ελληνικού τραπεζικού συστήματος (και όχι μόνο), δείχνοντας ότι διαφεντεύουμε τον τόπο μας.
    Στην Κύπρο άρχισαν αυτόματα να πέφτουν κεφάλια.

  16. Αγγελική Μέρκελου avatar
    Αγγελική Μέρκελου 03/04/2013 19:30:57

    -Φταίει η τρόϊκα, που εδώ και ένα χρόνο ο αρμόδιος υπουργός δεν μπορεί να καταρτίσει ένα σοβαρό σχέδιο για το δημόσιο;

    -Φταίει η τρόϊκα, που δεν μπορούμε να διώξουμε τους επίορκους δημοσίους υπαλλήλους;

    -Φταίει η τρόϊκα που το σχέδιο «Αθηνά», για την αναδιοργάνωση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, καταποντίζεται από τα μικροκομματικά και συντεχνιακά αιτήματα;

    Φταίει η τρόϊκα, που το Υπουργείο Ανάπτυξης δεν κάνει τίποτα άλλο παρά μεγαλόστομες εξαγγελίες;

    Φταίει η τρόϊκα που το Υπουργείο Οικονομικών εξαντλεί την δραστηριότητά του αναζητώντας έσοδα από τα γνωστά «υποζύγια», που πληρώνουν πάντα;

    Φταίει η τρόϊκα, που ενώ συζητάμε συρρίκνωση του δημοσίου, κάποιοι αναγγέλλουν ανασύσταση γραμματείας, που είχε ήδη καταργηθεί;

    Φταίει η τρόϊκα, που οι αποκρατικοποιήσεις εξαντλούνται σε περιφερειακά θέματα επειδή κανένας δεν τολμάει να αγγίζει τον βασικό πυρήνα;

    Συμφωνώ με τον κύριο Ροδινό.
    Εσείς συμφωνείτε μαζί μου;

  17. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 03/04/2013 19:34:50

    Σωστές επισημάνσεις.
    Επιτέλους,ας ξεκινήσει πια η κυβέρνηση να κινείται με τους ρυθμούς που απαιτούν οι περιστάσεις.
    Μια παρατήρηση μόνο.
    Δεν θέλουμε να διώξουμε τους επίορκους και να φτιάξουμε ένα σοβαρό σχέδιο για το δημόσιο, και όχι δεν μπορούμε...Τρία χρόνια τώρα προσπαθούμε τάχα..Το δεν μπορούμε δεν μπορεί να σταθεί..ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ.
    Ολα τα στραβά που αναφέρεις και αναφέρουμε πολλοί εδώ μέσα ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ,ως ελληνικό σύστημα, να τα διορθώσουμε κατά βάθος γιατι μας βολεύουν.
    Οπως και πολύ βολική είναι η δικαιολογία ότι φταίνε για όλα κάποιοι άλλοι.
    Και ακόμη βολικότερη η πεποίθηση ότι θα πρέπει να μας σώσουν κάποιοι άλλοι και εμείς δεν χρειάζεται να κάνουμε τίποτε .

    • Αμφιβολία avatar
      Αμφιβολία @ ορεσείβιος 03/04/2013 21:47:55

      @Οπως και πολύ βολική είναι η δικαιολογία ότι φταίνε για όλα κάποιοι άλλοι.

      +111111111......

  18. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 03/04/2013 19:47:45

    "Πρέπει να μαζέψουμε τις δυνάμεις μας. Τη λύση οφείλουμε να τη βρούμε εμείς. Μην την περιμένουμε από την τρόϊκα"

    Δική μας λύση μόνο με δραχμή και αθέτηση χρέους μπορεί να δοθεί αλλιώς οφείλουμε να υπακούμε δουλικά την τροικά όσο παράλογες απαιτήσεις κι αν έχει.

    Και μπορεί να μην φταίει η τρόικα για πολλά, αλλά και σωστά να κάνουμε αυτά για τα οποία η τρόικα δεν φταίει, δεν σωζόμαστε πλέον.

    Γιατί η τρόικα φταίει για το πιο βασικό: πνιγόμασταν και μας πέταξε πέτρα για να πάμε στον πάτο αντί για σωσίβιο ή αλλιώς είχαμε αναπνευστικό πρόβλημα και μας μείωσε το οξυγόνο για να συνηθίσουμε με λιγότερο! Αυτό είναι το κύριο πρόβλημα.

    • mara avatar
      mara @ Γιώργος Αχαιός 03/04/2013 22:36:06

      Το καλύτερο σχόλιο μακράν. Με λίγα λόγια τα είπατε όλα.

  19. Νεοδημοκράτης συνδρομητής avatar
    Νεοδημοκράτης συνδρομητής 03/04/2013 19:48:25

    και ας πούμε ότι όλα αυτά που επισημαίνετε διορθώνονται.
    έ και; θα ξεχρεώσουμε;
    προ ημερών διάβασα κάπου πως δικαιώθηκαν 50 πρώην δημοτικοί υπάλληλοι τους οποίους απέλυσε ο τότε δήμαρχος Ταμήλος επειδή ήταν Πασόκοι και τους επιδικάστηκε αποζημίωση 10 εκατομμυρίων. Πόσους επίορκους πρέπει να κατασκευάσει η κυβέρνηση και να τους απολύσει για να βρεθούν τα 10 εκατομμύρια;
    οι πρώην δήμαρχοι Μυκόνου Βερώνης και Κουσαθανάς παραπέμπονται για άλλα 10 εκατομμύρια; Σωστά; αυτά πως θα τα ρεφάρουμε; και όλοι ΝΔ, μην ξεχνιόμαστε.

  20. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 03/04/2013 20:07:42

    Τώρα πλάκα με κάνεις Άνγκελα;

  21. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 03/04/2013 20:09:40

    ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΦΤΑΙΕΙ Η ΤΡΟΙΚΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΑΤΑΥΛΙΣΜΟΣ ΤΣΙΓΓΑΝΩΝ!!!!!

  22. Αγγελική Μέρκελου avatar
    Αγγελική Μέρκελου 03/04/2013 20:13:14

    Αγγελική, παρακαλώ.

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ Αγγελική Μέρκελου 03/04/2013 20:17:12

      :)

  23. Τάσος avatar
    Τάσος 03/04/2013 20:32:57

    Δηλαδή αυτοί στη κυβέρνηση τι περιμένουν να αλλάξει μετά τις γερμανικές εκλογές;

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Τάσος 03/04/2013 20:57:30

      Ὁ Μανωλιός...

  24. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 03/04/2013 20:37:45

    κ. Ροδινέ δεν περίμενα να συμφωνήσω ποτέ με άρθρο σας σε σχέση με τη γενικότερη οικονομική κατάσταση της χώρας. Το πρόβλημα της χώρας, είτε σε ευρώ είτε σε δραχμή είναι μόνο ένα, η έλλειψη μεταρρυθμιστικής αντίληψης της πολιτικής τάξης και της κοινωνίας. Δυστυχώς είναι και το μόνο που δε συζητάμε εδώ και 3 χρόνια ή καλύτερα εδώ και 30 χρόνια...

  25. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 03/04/2013 21:05:18

    ποιό είναι το ...καρφί και ...ποιό το πέταλο;

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ Κώστας Ροδινός 03/04/2013 23:28:36

      Γιατί τη ρωτάς φίλε μου; Δεν βλέπεις το κωδικό της όνομα; Έχει πολλά καρφιά στο δισάκι της!

  26. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 03/04/2013 21:05:57

    θέλετε να πείτε ο,τι μέχρι τώρα έγραφα ανοησίες;

    • akenaton avatar
      akenaton @ Κώστας Ροδινός 03/04/2013 21:13:49

      Υπερβάλλετε. Τελευταίως πάντα είσασταν πολύ καταγγελτικός και διαπιστωτικός. Άρα όχι όσο χρήσιμος θα μπορούσατε να είστε.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ akenaton 03/04/2013 21:18:27

        δηλαδή ήμουν...άχρηστος;
        Σε ποιούς;

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ Κώστας Ροδινός 04/04/2013 10:05:42

          @ Kώστας Ροδινός : Όποιος δεν υποστηρίζει με πάθος το δίκαιο, το αλάνθαστο και μονοδρομημένο των νεοφιλελεύθερων επιταγών, το κάνει απλά γιατί αδυνατεί να ...εννοήσει ο πτωχός. Όταν εννοήσει μετανοεί και όταν μετανοήσει τον χειροκροτούν και τον αναγνωρίζουν ως πρώην παραπλανημένον και νυν φωτισμένον ανανήψαντα! Η διαφωνία, η διαφορετική άποψη και η άρνηση συμβιβασμού με τα κακώς κείμενα, δεν είναι επιτρεπτά και αποδεκτά από τους ΓερμανοΤροϊκανοΜνημονιολάγνους. Τώρα που σας επιβραβεύουν λοιπόν, ψάξτε καλά, που βρίσκεται το ...λάθος {σας} :-).

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ akenaton 03/04/2013 23:48:22

        ...οι διαπιστώσεις (τι εχει συμβεί) καθορίζουν την αξιοπιστία σε μεγαλυτερο βαθμο απο`τι τα συμπέρασματα (δια ταύτα) στα οποια καταληγει καποιος ...
        ως γνωστόν και τα χαλασμένα ρολόγια δειχνουν σωστα την ώρα 2 φορές το 24ωρο.. πλην όμως στην περιπτωσή μας ειναι πιο σημαντικό να συμφωνούμε πρωτα στο αν ειναι μέρα ή νύχτα ..και κατόπιν για τα περαιτέρω...

  27. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 03/04/2013 21:08:44

    Όσο στην Ελλάδα υπάρχει ατιμωρησία, κανένα πρόγραμμα δεν πρόκειται να βγει.
    Ο Θεός ο ίδιος να κατέβει να κυβερνήσει.
    Δυο-τρείς πολιτικά νεκροί, ένας Τσοχατζόπουλος κι ένας Παπαγεωργόπουλος, είναι ένα τίποτα. Μακράν από οποιαδήποτε έννοια παραδειγματισμού καν.
    Φαγώθηκαν προϋπολογισμοί ολόκληροι. Και οι πολίτες τώρα πια το γνωρίζουν.
    Ρωτάς Κώστα τι να κάνουμε εμείς? Αυτό να κάνουμε, απ αυτό να ξεκινήσουμε. Κάθαρση.

    • Αμφιβολία avatar
      Αμφιβολία @ Ρύκιος 03/04/2013 21:55:42

      Εμ; έτσι είναι!

      Γι αυτό τα Χρυσαύγουλα είναι τρίτο κόμμα.
      Ρε, τι ναζιστές, τι ρατσιστές, τι γκάου, μάου, φαόυ τους λένε, εκεί αυτοί! Διπλάσιο ποσοστό από τος γυφτοπασόκους.

      κανένα κανάλι, ράδιο, εφημερίδα δεν τους παίζει, αλλά αυτοί ανεβαίνουν;
      ΓΙΑΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      Μα επειδή κατουράνε το Μέγα και λένε ΟΧΙ στην χρηματοδότηση των κομμάτων από φόρους και να μπουν ΦΥΛΑΚΗ οι κλέφτες!!!

  28. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 03/04/2013 21:16:56

    Αγαπητέ μου φίλε Κυθήριε,
    Ο ...μανωλιός αλλάζει διαρκώς και δεν τον προλαβαίνει κανένας!

  29. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 03/04/2013 21:19:16

    Ἀναφέρεστε κ.Ροδινέ στήν Ἰταλία,λέγοντας ὅτι εἶναι ἡ δεύτερη ἐστία κινδύνου,ὅμως τόσες μέρες πού δέν ὑπάρχει κυβέρνηση δέν ἀκούγεται κάτι ἄσχημο γιά τήν οἰκονομία της,οὔτε τά spread της ἀνεβαίνουν,οὔτε κινδυνολογίες γιά τήν ἀκεραιότητά της ἐκ μέρους τοῦ Eurogroup ἀκούγονται...
    Βέβαια,ἔπρεπε νά τελειώσουμε μέ τήν Κύπρο πρῶτα,ἡ ὁποία μάλιστα δέν ἔχει Γκρίλλο...

  30. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 03/04/2013 21:19:46

    αυτό τώρα για καλό μου το λέτε ή για κακό;

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Κώστας Ροδινός 03/04/2013 22:02:48

      Θα φανεί στα επόμενα άρθρα σας! Εγώ θα σας προέτρεπα να γυρίσετε στα παλιά, είναι καλύτερα για όλους μας...

  31. akenaton avatar
    akenaton 03/04/2013 21:21:45

    Πάλι υπερβάλλετε! Απλώς δεν είσασταν όσο χρήσιμος μπορείτε να είστε. Στο σημερινό σας άρθρο πάντως είστε ακριβώς στο ύψος σας και ελπίζω να διαβαστεί επιτέλους από αυτούς που πρέπει.

  32. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 03/04/2013 21:23:25

    Συμφωνῶ φίλε Κώστα!
    Τά ρούχα πού ἐτοιμάζει νά δεῖς.
    Ὄχι γιά τόν ἴδιο,γιά ἐμᾶς...

  33. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 03/04/2013 21:24:28

    Πολλές μεταρρυθμίσεις θα στείλουν κι άλλο κόσμο στον αγκαλιά του Αλέξη.
    Συν τοις άλλοις οι παλαιές συνήθειες δύσκολα κόβονται. Προσφάτως, βουλευτής από νήσον γνωστή δια την γενναιότητά της μεγάλου, μήκους και μικρού πλάτους, καθάρισε εν μια νυκτί διευθυντή υπηρεσίας δια να τοποθετήσει ειδικόν του φύλαρχο στη θέση αυτή. Τι τα θες, τι τα γυρεύεις. Είναι βαριά η μπότα του κατακτητή

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Γιάννης Φαίλτωρ 03/04/2013 21:28:21

      Ἔ,ἄμα ἦταν εἰδικός θά 'χε τούς λόγους του..

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Κυθήριος Τ. 03/04/2013 22:01:42

        Συγγνώμη για το τυπογραφικόν λάθος... ιδικόν του...ειδικόν

        • Φελίζα avatar
          Φελίζα @ Γιάννης Φαίλτωρ 04/04/2013 10:36:37

          Είναι προτιμότερο να εξακολουθήσουν οι... φελλοί να επιπλέουν και οι.... τοπάρχες να συνεχίσουν το φαγοπότι παρά να γίνουν μεταρρυθμίσεις;

  34. sceptic avatar
    sceptic 03/04/2013 21:35:22

    "Εμείς" κάνουμε ότι λέει η Τρόικα εδώ και τρία χρόνια εάν δεν το έχεις καταλάβει...

  35. Αμφιβολία avatar
    Αμφιβολία 03/04/2013 21:42:14

    Έλα, ντε!!!

    Μάλλον, ο... κυρ- Φώτης του Ψαριανού και ο Μπένυ της Πασοκάρας!!!

  36. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 03/04/2013 22:20:38

    Συμφωνώ, το έχω πει με άλλα λόγια, πχ δομικές αλλαγες και αναδιάρθρωση του κράτους με βάση τις πραγματικές του ανάγκες, όχι τις κομματικές.

  37. mara avatar
    mara 03/04/2013 22:42:40

    Μην μπερδεύετε τις Μάρες. Αν και συμφωνώ με το παραπάνω σχόλιο είμαστε δύο. #Μara# & mara. Απλή διευκρίνηση.

  38. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 03/04/2013 22:48:01

    :-)

  39. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 03/04/2013 22:54:29

    Ναί mara,γνωρίζω ὅτι ἀπευθύνομαι στή γνωστή *Mara*.

    • mara avatar
      mara @ Κυθήριος Τ. 03/04/2013 23:15:51

      Απλά έκανα τη διευκρίνηση γιατί στο ερώτημα που θέσατε οι απόψεις μας είναι εκ διαμέτρου αντίθετες.
      Ευχαριστώ

      • Κυθήριος Τ. avatar
        Κυθήριος Τ. @ mara 03/04/2013 23:28:26

        Ok,κι ἐγῶ εὐχαριστῶ.

  40. Albert avatar
    Albert 03/04/2013 22:55:11

    Η Ιταλία έχει γραφειοκρατία, δηλαδή κρατικό μηχανισμό που δουλεύει μόνος του πάνω στην υφιστάμενη νομοθεσία χωρίς την ύπαρξη κυβέρνησης. Το αυτό ισχύει για όλα τα δυτικοευρωπαϊκά κράτη, και αυτό ακριβώς πρέπει να επιτευχθεί στη χώρα μας. Εξ ου και οι απροθυμία και το κρυφτούλι της τρικομματικής.

    • MCA avatar
      MCA @ Albert 03/04/2013 23:05:39

      ++++++

  41. *Mara* avatar
    *Mara* 03/04/2013 23:11:16

    Κυθήριε δεν νομίζω να είναι μόνο στο δικό του χέρι.
    Και όταν λέμε ότι επιβάλλεται να καθήσουν στο τραπέζι όλοι για να βρούνε λύση, εννοούμε ΟΛΟΙ...

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ *Mara* 03/04/2013 23:37:11

      Ἐννοεῖται ὅτι δέν θά κάτσει μόνος του στό τραπέζι,τί νά κάνει,ἀφοῦ ὑπάρχουν κι οἱ ἄλλοι δύο.
      Νά τούς καθίσει λέω γιά νά δοῦνε τί θά κάνουν!
      Ἀλλιῶς ἄς πάει σέ ἐκλογές.

  42. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 03/04/2013 23:22:52

    Τώρα εγώ μάλλον είμαι εκτός τόπου και χρόνου! Επειδή πιστεύω ακράδαντα πως ζούμε στους καιρούς μας μια παγκόσμια δικτατορία των τραπεζιτών – τοκογλύφων, με ενεργούμενα τους πολιτικούς των λεγόμενων «ισχυρών» χωρών! Χώρες που τις θεωρούμε "σωτήρες" οι οποίες χρωστάνε βεβαίως στα χαρτιά τα μαλλιά της κεφαλής τους, αλλά μπορούν και παριστάνουν παράλληλα τους αξιόπιστους δανειστές! Το πού χρωστάνε, αυτά τα αμύθητα ποσά, είναι ένα άλλο μεγάλο ερώτημα.
    Το αντάλλαγμα γι αυτό το νταβατζηλίκι μεγάλο! Αυτοί θα διατηρήσουν τη μεσαία τους τάξη και πιο αξιοπρεπείς συνθήκες διαβίωσης, ενώ στις μικρές χώρες κυρίως του ευρωπαϊκού νότου, αυτά δεν θα υφίστανται σε πολύ λίγο καιρό.

    Πειραματίστηκαν λοιπόν με την Ελλάδα μας, αφού βρέθηκε ο κατάλληλος για τη βρώμικη δουλειά ΓΑΠ και τους έκατσε καλύτερο πειραματόζωο η Κύπρος, με τον ανεκδιήγητο πρώην πρόεδρό της! Κομμουνιστής μεν, αλλά «συνεργάσιμος» δε…

    Κι εδώ κοιμόμαστε κανονικά! Τρέμουμε το θυμό τους, πιστεύουμε ενδεχομένως τα ταξίματα της Μέρκελ λες και η αξιοπιστία της είναι καρατσεκαρισμένη, υποκύπτουμε στους εκβιασμούς τους, μας χορεύουν στο ταψί οι συνδικαλιστικές συντεχνίες και τα υπηρεσιακά συμβούλια που υπερασπίζονται με σθένος τα άδικα κεκτημένα τους ακόμα και τους επίορκους, έχουμε υπουργό οικονομικών άνθρωπο της αλήστου μνήμης σημιτείου περιόδου και υποκύπτουμε και στους εκβιασμούς του Βαγγέλη και του Φώτη, που θέλουν και την πίττα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο.

    Η εθνική μας περηφάνια στο μηδέν, όπως στο μηδέν οδηγείται και η ζωή μας. Δεν ξέρω τί μπορούμε να κάνουμε! Με τον Αλέξη στην αξιωματική αντιπολίτευση, το καλύτερο εκκρεμές όλων των εποχών, μειώνονται δραματικά οι δυνατότητες του «εμείς» και εννοώ του «εμείς» του Μακρυγιάννη. Και το «εμείς» απέναντι στη λαίλαπα που μας χτύπησε είναι, κατά την ταπεινή μου άποψη, η συνεννόηση όλου του ευρωπαϊκού νότου, συμπεριλαμβανομένης και της Γαλλίας, για την υπεράσπιση της ζωής μας, απέναντι στο 4ο ράιχ που είναι ήδη εδώ. Ας διαλέξουμε εδώ και τώρα με ποιούς θα πάμε και ποιούς θα αφήσουμε. Τίποτα άλλο δεν βλέπω!

  43. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 03/04/2013 23:40:11

    Αρχίζουν και με ζώνουν τα φίδια, την ίδια μέρα συμφώνησα σε κάτι και με τον κ.Ροδινό και τον κ. Αργεάδη! Μάλλον ο φούρνος της γειτονιάς μου σίγουρα θα έχει γκρεμιστεί...

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Συριζαλβανία του Χότζα 04/04/2013 09:44:49

      Όχι αγαπητέ φίλε, μην ανησυχείς. Είμαι αντικειμεντικός όσο γίνεται. Άλλο πράγμα τα (καταστροφικά για εμάς) αποτελέσματα της Γερμανικής ηγεμονίας (που τα συζητήσαμε στο προηγούμενο άρθρο μου), άλλο πράγμα τι πρέπει να κάνουμε εμείς ως Ελλάδα (που το παραθέτει εδώ με ευγλωττία ο κος. Ροδινός), άλλο πράγμα το τι (δεν) έκαναν τα τελευταία 30+ χρόνια εδώ για να εκμεταλλευτούν τα θετικά της συμμετοχής στην ΕΕ και στο ευρώ (που έχει αναλυθεί και επισημανθεί πάμπολλες φορές ε΄δω και αλλού).

      Ναι! είχε και πολλά θετικά, πχ χαμηλά επιτόκια δανεισμού από τις αγορές, πακέτα επί πακέτων -που τα μασούσαν οι Τσοχαντζαραίοι του έρμου τόπου, την αντίληψη της κοινής μοίρας και των "ευρωπαϊκών συνόρων" που επιδρούσε θετικά στην καταπτοημένη ψυχολογία της ελίτ έναντι των επιθετικών Τούρκων, κλπ, κλπ). 30 χρόνια μετά το κράτος όχι μόνο δεν μεταρρυθμίστηκε επί τα βελτίω αλλά και πισωδρόμησε:
      Η κομματική καφρίλα που έπεσε σαν ακρίδες στο σώμα της δημόσιας διοίκησης (δήμοι, ΑΕΙ κοινότητες κλπ) συνεχίζεται με (κωμικο)τραγικά αποτελέσματα.
      Πχ. σε κανένα ΣΟΒΑΡΟ κράτος δεν επεμβαίνει ο ποωθυπουργός για να εφαρμοστεί!!! ο νόμος και να διωχθούν ποινικά οι επίορκοι ΔΥ, οι εγκληματίες κλπ.
      Σε κανένα σοβαρό κράτος η αξιωματική αντιπολίτευση δεν αντιπολιτεύεται από 100% αντιπολιτευτική διαθεση:
      Αυτό γιατί στα σοβαρά κράτη τα κομματικά τα κρατούν ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ από τα κρατικά και της διοίκησης του κράτους.
      το είδαμε με τον ΚΚ τον β' όταν καλούσε σε συστράτευση και ο ΓΚΑΠ και οι συν αυτώ χοροστατούσαν σε κινητοποιήσεις στο έργο κατάκτησης της εξουσίας και της κουτάλας.

      Αν δεν διαχωριστούν τα κομματικά από τα διοικητικά, προκοπή δεν θα δούεμ και η διαφθορά θα υπάρχει πάντα φανερή και κρυφή.
      Οι ανώτατοι και ανώτεροι τουλαχιστον δικαστές πρέπει αν εκλέγονται ΟΧΙ από κόμματα που τους "πρτείνουν" αλλά από το Λαό, για να είναι ανεξάρτητοι.
      Και πολλά άλλα.

      "η έλλειψη μεταρρυθμιστικής αντίληψης της πολιτικής τάξης και της κοινωνίας. Δυστυχώς είναι και το μόνο που δε συζητάμε εδώ και 3 χρόνια ή καλύτερα εδώ και 30 χρόνια...".

      Έτσι ακριβώς!

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ Νίκος Αργεάδης 04/04/2013 19:11:25

        1) Ελλάδα 24 δις πρωτογενές έλλειμμα το 2009. Αν γύρναγε στη δραχμή θα τα έκοβε σε 1 νύχτα και μαζί με την τεράστια υποτίμηση θα έχανε σε 1 μήνα ο Έλληνας το 60% των εισοδημάτων του. Στο ευρώ οι αγορές δε μας δάνειζαν για να κλείσει το έλλειμμα. Μόνη λύση ο μηχανισμός στήριξης για χρηματοδότηση με στόχο τη σταδιακή μείωση των ελλειμμάτων.Εσύ ως Καγκελάριος τι θα έκανες; Θα χρηματοδοτούσες παραπάνω τα ελλείμματα της Ελλάδας για να έχει ανάπτυξη, τότε όλοι οι υπόλοιποι της ευρωζώνης θα έκαναν ελλείμματα αφού θα τα χρηματοσοτούσε η Μέρκελ...
        2) Κυπριακό τραπεζικό πρόβλημα. Τι θα έκανες; Θα ανακεφαλοποιούσες απευθείας τις τράπεζες από τον ESM και χωρίς να περάσει στο κυπριακό δημόσιο χρέος; Τότε όλοι οι τραπεζίτες θα ακολουθούσαν ακόμα πιο επικίνδυνες/ρισκαδόρικες πολιτικές αύξησης κερδοφορίας αφού θα είχαν τον ESM να τις φορτώσουν αν βάραγαν κανόνι...
        Υ.Γ.1 Μεταρρυθμιστής και αντιμνημονιακός δε πάνε μαζί. Αντιμεταρρυθμιστής και μνημονιακός γίνεται,π.χ.κυβέρνηση ΓΑΠ, άλλα όσοι θεωρούμε ότι το μνημόνιο είναι νομοτέλεια ένα δρόμο έχουμε τις μεταρρυθμίσεις που δε γίνονται όχι λόγω μνημονίου και ευρώ αλλά λόγω έλλειψης μεταρρυθμιστικής θέλησης της πολιτικής τάξης και της κοινωνίας.
        Υ.Γ.2 Αν θες να απαντήσεις για Μέρκελ μη με πας μέσω Άουσβιτς,Νταχάου,Καλαβρύτων αλλά να μιλήσεις για το σήμερα

  44. MCA avatar
    MCA 04/04/2013 00:22:37

    .....΄΄μία ολόκληρη χώρα, δείχνει ανίκανη να αναθέσει σε 10 σοβαρούς ανθρώπους την επεξεργασία μιας αξιόπιστης εναλλακτικής πρότασης, που δεν θα μπορεί να αρνηθεί κανένας και την οποία, στη συνέχεια, θα υιοθετήσουμε ως εθνική στρατηγική΄΄....Η επεξεργασία εναλλακτικών προτάσεων μπορεί να γίνει μέσα στους μηχανισμούς του κάθε κόμματος. Δεν χρειάζονται αναθέσεις, ούτε να συμφωνήσουν όλοι οι πολιτικοί φορείς σε ενιαίο σχέδιο. Επίσης μπορούν να γίνουν μελέτες από τον κρατικό μηχανισμό.

  45. kosvag avatar
    kosvag 04/04/2013 00:59:44

    Εγώ ξέρω οτι αν δώσουμε τον αγώνα με όλες μας τις δυνάμεις πιθανότατα θα τον κερδίσουμε και τουλάχιστον θα τα έχουμε καλά με τον εαυτό μας στο τέρμα του δρόμου.
    Αλλά ποιοί εμείς? δεν είναι σαφές αν είμαστε ένα.

  46. Μ.Ο. avatar
    Μ.Ο. 04/04/2013 01:02:55

    Ιδιαίτερα εύστοχες παρατηρήσεις Κώστα. Τα σέβη μου...

  47. νεφέλη avatar
    νεφέλη 04/04/2013 01:12:24

    Ας σταματήσει κάποτε η υποκρισία εκείνων των πολιτικών,
    που πρωτοστατούν ζητώντας απολύσεις στο δημόσιο,
    ενώ οι ίδιοι έχουν διορίσει μιλλιούνια σε ένα βράδυ!

    Ας αποκτήσουν αίσθημα δικαιοσύνης οι υπουργοί εκείνοι,
    που ζητάνε πάντα από τις ίδιες κοινωνικές ομάδες,
    να πληρώνουν τις λαδιές των επιτηδείων!

    Ας φροντίσουν κάποτε οι τραπεζίτες, πέρα από τους χρυσούς μισθούς των στελεχών τους, να μετακυλήσουν την ρευστότητα των πολλαπλών ενισχύσεων που έλαβαν, όχι μόνο στους μετόχους τους, αλλά και στους κοινούς θνητούς.
    Ειναι ντροπή εν τέλει, να βγαίνουν ωφελημένοι οι κάτοχοι των κόκκινων δανείων που απαλάσσονται κι όχι οι βλάκες συνεπείς!

    Ας αποκτήσουν πιά φορολογική συνείδηση όλοι,
    κι ας σκεφτούν ιδίως οι φοροφυγάδες, τι κάνουν οι ίδιοι για την χώρα τους,
    πριν τολμήσουν ξανά να ψελλίσουν την παραμικρή λεξούλα για απολύσεις,
    μειώσεις μισθών και συντάξεων, φόρους σε καύσιμα, χαράτσια σε τούβλα με αίμα κτισμένα,........!

  48. blue nile avatar
    blue nile 04/04/2013 02:01:51

    Kε Κώστα για μια ακόμα φορά εύστοχος.
    Όλα οσα γράφετε ισχύουν.
    Το μόνο που πραγματικά φοβάμαι είναι το ότι ακόμα και αν κάνουμε κάποια από αυτά που σκιαγραφείτε ή αποφύγουμε κάποια άλλα, θα μπορέσουμε σημειώσουμε κάποια πρόοδο. Γιατί όπως γράφετε και εσείς : ... Η πορεία είναι προδιαγεγραμμένη. Και αδιέξοδη. Δεν νομίζω να υπάρχει εχέφρων άνθρωπος που να ελπίζει ότι μ’ αυτή την πολιτική υπάρχει ελπίδα. Δεν υπάρχει. Να είμαστε ειλικρινείς...
    Όσο για την Ιταλία . Μπορεί να δοθεί εκεί η η «μητέρα όλων των μαχών»
    Ή απλά μια μάχη ...γιατί ακολουθεί η ισπανική μάχη που ακόμα και αν μετατραπεί σε ισπανική υποχώρηση πάντα θα ελπίζουμε στην Γαλλία..
    Ελπίζοντας πως η γραμμή Μαζινό αυτή τη φορά να αντέξει...

  49. ΚΥΠΡΟΣ avatar
    ΚΥΠΡΟΣ 04/04/2013 02:10:58

    Στην Κύπρο το παιχνίδι είναι ολοφάνερα στημένο. Η δικαιοσύνη όμως λειτουργεί πολύ πιο αποτελεσματικά από την Ελλάδα. Από την Κύπρο θα ξεκαθαρίσει ο ρόλος της Τράπεζας της Ελλάδας, της ΕΚΤ, της Κυπριακής Κεντρικής, Τραπεζιτών και εγχώριων και ξένων Δούρειων Ίππων που συνέβαλαν στην άλωση της Κύπρου.
    Η Κύπρος ήταν η πιο ισχυρή οικονομία της Νότιας Ευρώπης. Μπήκε στην Ευρωζώνη με ισχυρή οικονομία και είναι χορηγός από τον πρώτο χρόνο εισόδου της. Δεν άξιζε τέτοια ιταμή επίθεση. Ο δήθεν μεγάλος τραπεζιτικός τομέας και το ξέπλυμα μαύρου χρήματος ήταν προφάσεις. Αν όντως ήταν προβλήματα θα μπορούσαν να επιλυθούν με ήπιο τρόπο. Η Γερμανία κτύπησε την Κύπρο στοχεύοντας κέρδη σε πολλαπλά μέτωπα. Ανάμεσα στους στόχους ήταν η Κύπρος, η Ελλάδα, η Ρωσία και το ΣΙΤΥ του ΛΟΝΔΙΝΟΥ.
    Το ΟΧΙ της Κύπρου όμως αφαίρεσε από τους ανέλπιστα από τους Κύπριους την ευθύνη για το κούρεμα και το φόρτωσε στη Ε.Ε. Πιο άλλο κοινοβούλιο άλλωστε τόλμησε πατέ να πει ΟΧΙ στην παράγκα του Σόιμπλε. Τώρα που καταθέσεις πολλών δις φεύγουν από Τράπεζες της Ευρωζώνης τρέχουν να πείσουν ξένους και Ευρωπαίους ότι οι καταθέσεις στην Ευρωζώνη είναι εγγυημένες. ΠΙΟΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΠΛΕΟΝ; Χάνοντας την αξιοπιστία το Ευρώ πραγματικά κινδυνεύει, ενώ η Ρωσία και το ΣΙΤΥ στο Λονδίνο μαζεύει το χρήμα.
    ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ- Το πρόβλημα της Κύπρου δημιουργήθηκε από τα 10 δις του ΕΛΑ της Λαϊκής και τα 4,8 δις του PSI. Αλήθεια πως η ΕΚΤ έδωσε 10 δις σε μια χρεοκοπημένη τράπεζα; Πώς η Κυπριακή Κ.Τ. άφησε την Λαϊκή να πάρει 10 δις?
    Για να καταλάβει κανείς πόσο ισχυρή οικονομικά ήταν η Κύπρος πρέπει να γνωρίζει ότι ο Χριστόφιας παρέλαβε από τον Τάσσο Παπαδόπουλο πλεόνασμα 0.5 δις. Επί 5 χρόνια ο Τάσσος είχε πλεονασματικούς προϋπολογισμούς. Η δυναστεία όμως του Χριστόφια με το ιδιωτικό προεδρικό αεροσκάφος, είχε μόνο ελλειμματικούς προϋπολογισμούς και τέτοια οικονομική πολιτική που οι πάντες εργάζονταν ανεξέλεγκτα όπως απεδείχθη εκ των υστέρων.
    Η Κύπρος άντεξε απώλειες 8 δις στο σκάνδαλο του χρηματιστηρίου, 2 δις ζημιές στο Μαρί, 4,8 δις Ελληνικό PSI και θα άντεχε και πολλά άλλα. Το μόνο που δεν θα άντεχε η Κύπρος ήταν η κατάρρευση μιας συστημικής τράπεζας συνοδευόμενης με κούρεμα καταθέσεων και τρομοκράτηση καταθετών που συνεπάγεται αθρόες εκροές συναλλάγματος. Και αυτό εγένετο. Διαβολικό σχέδιο/σενάριο Τυχαίο ή στημένο θα ξέρουμε σύντομα, αν και το δεύτερο είναι πιο πιθανόν
    Το πώς και ποιοί έδρασαν ως Δούρειοι Ίπποι θα το μάθουμε σύντομα από τις Κυπριακή δικαιοσύνη που πιστεύω θα ολοκληρώσει το έργο της αποτελεσματικά. Τα τεκταινόμενα στην Κύπρο θα επηρεάσουν την Ελληνική σκηνή καθότι θα κληθούν να καταθέσουν εξ’ Ελλάδος τραπεζίτες και παράγοντες. Για την ώρα η Κύπρος θα μετρά τις πληγές της που δεν μπορούν να κλείσουν με μνημόνια ύφεσης που θα τις επιδεινώνουν περισσότερο. Ο Κυπριακός λαός όμως θα ξεπεράσει τα προβλήματα γιατί είναι οργανωμένος και το κράτος του πιο δομημένο από το Ελληνικό. Φυσικά ο πόνος και το τίμημα θα είναι βαριά όταν αναγκάζεσαι να διαγράψεις 21 δις καταθέσεις , να αφαιρέσεις 36% των τραπεζών σου, και να διαλύσεις χιλιάδες επιχειρήσεις σε μια νύκτα ΓΙΑ ΝΑ ΔΑΝΕΙΣΤΕΙΣ 10 ΔΙΣ! Και αυτό γιατί η ΕΚΤ εκβιάζει την ρευστότητα. Η ρευστότητα της ΕΚΤ είναι το πιστόλι στο κεφάλι των Κύπριων. Στην περίπτωση της Κύπρου η Ε.Ε. έδρασε ως συμμορία και λησταρχείο. Οι καταθέσεις έπαψαν να είναι ιερές, η Αγία Τράπεζα του καπιταλισμού κατέρρευσε. Ο χαμένος θα είναι η Ευρώπη συνολικά. εν ριπή οφθαλμού. ΤΟ ΣΙΤΥ παραμένει πιο ασφαλές από την παράγκα του Σόιμπλε. Το 70% των Κυπρίων θέλει έξοδο από την ευρωζώνη. Ακόμα και το Κυπριακό Ευρωπαϊκό Κόμμα θέλει να αλλάξει όνομα. Το χειρότερο, δεν υπάρχει δασκάλα στην Κύπρο που να τολμά να πει στους μαθητές της ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι μια οικογένεια. Το παραμύθι τέλειωσε. Υπαίτιος, η παράγκα του Σόιμπλε.

    Η Ελλάδα πρέπει να επιλέξει αν θα παραμείνει στην παράγκα του Σόιμπλε ως ο μέγας χορηγός σε τοκογλυφικό χρήμα και ο τελευταίος τροχός της αμάξης στις αποφάσεις.

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ ΚΥΠΡΟΣ 04/04/2013 14:26:23

      Δεν έχετε δίκαιο πιστεύω ότι το πρόβλημα της Κύπρου δημιουργήθηκε από τα 10 δις του ΕΛΑ της Λαϊκής (αυτό ήταν αποτέλεσμα, όχι αίτιο) και τα 4,8 δις του PSI. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε κυρίως από τις μεγάλες επισφάλειες των δανείων που χορηγήθηκαν, και δευτερευόντως από την εν πολλοίς τζογαδόρικη (και ακόμη και παράτυπη) αγορά ελληνικών ομολόγων στη δευτερογενή αγορά, κυρίως από τις Γερμανικές Τράπεζες που τα ξεφορτώνονταν. Σε συνδυασμό με το μέγεθος του τραπεζικού τομέα, που έκανε τη διάσωσή του από το κράτος αδύνατη. Το κλειδί συνεπώς ήταν στον ελλιπή κεντρικό έλεγχο ενός τόσο στρατηγικά σημαντικού τομέα για την Κυπριακή οικονομία, όσο και ευαίσθητου σε αλλαγές στην πίστη και το κλίμα.
      Έχετε δίκιο για το εξωφρενικό της χρηματοδότησης από τον ELA μιας τράπεζας στα όρια της χρεοκοπίας επί 18 μήνες, κυρίως με την ευθύνη της κεντρικής τράπεζας της Κύπρου (αφού αυτή έκανε τη χρηματοδότηση) αλλά και δευτερευόντως της ΕΚΤ η οποία θα μπορούσε να παρέμβει αφού έβλεπε ότι η ΚΤΚ δεν έκανε τίποτα.

      • MAYRO XABIARI avatar
        MAYRO XABIARI @ MAYRO XABIARI 04/04/2013 17:06:14

        Πιστεύω ότι δεν έχετε δίκιο ... κλπ

    • Afroditi P. avatar
      Afroditi P. @ ΚΥΠΡΟΣ 04/04/2013 17:37:02

      +1000!

  50. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 04/04/2013 02:35:34

    Τι να κάνουμε αγαπητέ;Το εφαρμόζουμε κατά γράμμα μέχρι να μας πει η Μέρκελ να σταματήσουμε.Αφού για να μας παροτρύνει να το εφαρμόσουμε κάτι θα ξέρει...

  51. Delta Lamda avatar
    Delta Lamda 04/04/2013 15:10:54

    @ Κωστα,
    Υπερθεματίζω στους προβληματισμούς και τα ερωτήματα που θέτεις.
    Το δια ταυτα ομως ποιο ειναι?

  52. tpe avatar
    tpe 04/04/2013 22:37:33

    Κι εγώ, για ακόμα μία φορά, θα κάνω την "προβοκατόρικη ερώτηση: Και ποιος εμποδίζει τον Σαμαρά να τους στείλει στον αγύριστο;

  53. Δαίμων avatar
    Δαίμων 05/04/2013 08:32:49

    Μα δε θέλουν να ...καθήσουν ούτε στο τραπέζι ούτε στο πεζούλι οι άνθρωποι. Μερίδιο από τη ''χλίδα'' της εξουσίας θέλουν, να τακτοποιούν τους κολλητούς και να κλείνουν - προωθούν συμφωνίες με ημετέρους. Τα γνωστά. Ποιάχώρα, ποιοί πολίτες, ποιά αδιέξοδα! Σκοτίστηκαν.

  54. Παναγιώτης Κ. avatar
    Παναγιώτης Κ. 06/04/2013 14:11:10

    Μόνο το τελευταίο που γράψατε - δηλαδή η εκπόνηση ενός εθνικού σχεδίου - έχει σημασία...τόσο αυτό όμως όπως και όλα τα άλλα τορπιλίζονται από τους ίδιους τους κυβερνώντες και δεν θα γίνει ποτέ τίποτα...Επειδή ούτε αυτό θα γίνει όμως, τελικά, θα χρειαστεί να φτάσουμε ως την ΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ για να σοβαρευτούμε...

  55. hgemwn avatar
    hgemwn 07/04/2013 01:10:49

    Τι να κάνουμε κ. Ροδινέ, τρώμε τις σάρκες μας ως συνήθως.

  56. Zame avatar
    Zame 13/04/2013 16:55:28

    ΦΤΑΙΕΙ ο ΗΛΙΟΣ του ΝΟΤΟΥ που χαρίζεται ακόμα και δέκα ώρες για περισσότερες από τριακόσιες μέρες τον χρόνο.
    ΦΤΑΙΕΙ το ευρώ που είναι νόμισμα «σκληρό»
    & προϋποθέτει κρατικούς μηχανισμούς και συλλογικές συμπεριφορές με άκρα πειθάρχηση στον ορθολογικό ωφελιμισμό και στην παραγωγικότητα ως αυταξία.
    Kαι αυτά τα προαπαιτούμενα γεννώνται με ιστορικούς εθισμούς αιώνων.
    και ΟΧΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΔΩ & ΤΩΡΑ.
    ..ποσο μαλλον για δεκαετιες να " υπονομεύονται επιδοτουμενα" κιολας
    ΦΤΑΙΕΙ που ο νότος είναι σε «κρίση» αδυναμίας να κατορθώσει τις προϋποθέσεις της ευωχίας που για πολύ καιρό, με ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΑ γεύτηκε.
    ΦΤΑΙΕΙ η ΑΔΥΝΑΜΙΑ του Nότου που ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ συναρπαστικές για τον Bορρά ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΚΗΣ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΑΣ και παντοδαπής ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗΣ – ο Bορράς «αποφασίζει και διατάσσει» ποιος θα ζήσει, ποιος θα πεθάνει στον Nότο, ποιος θα λιμοκτονεί για δεκαετίες πληρώνοντας χρέη, ποιος θα κατευθύνει τις τύχες του κόσμου μέσω των «Aγορών».κλπ.

    αν μη τι αλλο..Eμπρακτη Επίγνωση Ελληνικότητας.. ?
    πριν την ΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
    (& το πειραμα απετυχε..& ο ασθενης απεβιωσε..& το αδιεξοδο ΕΛΑΜΨΕ & ηρθε κατακεφαλα προς πασα κατευθυνση)
    ειτε βγαινουν ειτε δεν βγαινουν τα οποια "προγραμματα"
    http://yannaras.gr/2013/04/χαμένα-όλα-ώρα-για-τόλμη

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.