Ενδεχόμενη συγκυβέρνηση θα είναι η ταφόπλακα της ΝΔ
31/05/2015 06:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ενδεχόμενη συγκυβέρνηση θα είναι η ταφόπλακα της ΝΔ

Δεν μπορεί να βάλουν πλάτη οι δεξιοί για να γίνει ο Τσίπρας κυρίαρχος της πολιτικής σκηνής για τα επόμενα 10 χρόνια

Όπως όλοι ξέρουμε, και οι Μαρξιστές καλύτερα, η ιστορία επαναλαμβάνεται την πρώτη φορά σαν τραγωδία και τη δεύτερη σαν φάρσα. Κι όπως λέει και ο σοφός λαός τα μαθήματα γίνονται παθήματα ή τουλάχιστον έτσι πρέπει να είναι.

Αλλά και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι έλεγαν για το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού.

Τα γράφουμε αυτά κυρίως για να θυμίσουμε στη Νέα Δημοκρατία την περιπέτεια της συγκυβέρνησης με το ΠΑΣΟΚ η οποία βεβαίως ήταν αναπόφευκτη αφού έτσι αποφάσισε ο λαός. Ωστόσο, μετά από τη συγκυβέρνηση αυτή η ΝΔ είναι δεύτερο κόμμα με χαμηλά ποσοστά ενώ το ΠΑΣΟΚ είναι απλά… ανύπαρκτο κόμμα. Κι επειδή λοιπόν τέτοιες συγκυβερνήσεις στην Ελλάδα δεν είναι τίποτε άλλο παρά… τραβεστί πολιτικές λύσεις, καλό είναι να βλέπουν στη Συγγρού πώς κατάντησε το κόμμα του Ανδρέα έτσι ώστε να μην κάνουν τα ίδια λάθη και διαλυθεί το κόμμα του Καραμανλή του μεγάλου εννοείται.

Τις τελευταίες ημέρες πολύ κινητικότητα, πολλές κραυγές και αρκετοί ψίθυροι ακούγονται για μεγάλους συνασπισμούς, κυβερνήσεις εθνικής ενότητας ή εθνικής σωτηρίας με τη ΝΔ στήριγμα ενός παραπαίοντας ΣΥΡΙΖΑ που το μόνο που έχει να επιδείξει είναι ο… Τσίπρας. Αν δεν ήταν αυτός που εμπιστεύονται οι πολίτες (καλώς ή κακώς) τότε θα ήταν στο 3%.

Διάφοροι κύκλοι διαρρέουν ότι θα πρέπει να υπάρξει εθνική συνεννόηση προκειμένου να σωθεί η χώρα. Κι εμείς μαζί τους. Η σωτηρία της πατρίδας είναι πάνω απ’ όλους κι από όλα. Πάνω από καριέρες ή υστεροφημίες. Αλλά πώς θα υπάρξει η εθνική συνεννόηση μπορούμε κι εμείς να μάθουμε; Θα μαζευτεί ο ΣΥΡΙΖΑ με τη ΝΔ, θα τα μιλήσουνε, θα τα συμφωνήσουνε και θα συγκυβερνήσουν για να σώσουν την Ελλάδα; Θα είναι δηλαδή υπεράνω Ειδικών Δικαστηρίων, ύβρεων από την πλευρά της Αριστεράς στον Σαμαρά; Ξεχνάει κανείς ότι οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ζητούσανε κρεμάλες; Ξεχνά κανείς τις τεράστιες ιδεολογικοπολιτικές διαφορές; Πώς θα ξεπεραστούν αυτές για να πάμε στον μεγάλο συνασπισμό; Ή μήπως είναι μόνο η οικονομία το βασικό θέμα;

Πώς π.χ. θα αντιμετωπίσει μια… ερμαφρόδιτη κυβέρνηση με αριστερούς και δεξιούς (και λίγους κεντρώους ενδεχομένως) το μεταναστευτικό; Την ασφάλεια και την δημόσια τάξη; Το Μακεδονικό κι εσχάτως το Αλβανικό;

Αλλά ας πάμε και στην οικονομία. Θα συγκυβερνήσουν ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ λέγοντας στον κόσμο ότι μόνο έτσι έπρεπε να γίνει διότι μόνο έτσι θα σωθεί η χώρα από την καταστροφή; Δηλαδή θα βάλει ο Σαμαράς την υπογραφή του σε ένα Μνημόνιο που δεν τολμά να υπογράψει ο Τσίπρας; Θα συναινέσει η ΝΔ στην συγκάλυψη του τετράμηνου εγκλήματος που μας έφερε μέχρι εδώ; Θα γίνει η Συγγρού το νέο… ΠΑΣΟΚ σε μια κυβέρνηση η οποία θα έχει προφανώς «αριστερό» πρωθυπουργό και τον Τσίπρα να βγαίνει ωραίος και «καθαρός» φτιάχνοντας το πολιτικό του μέλλον, όντας και 40άρης;

Κι αυτοί που το προτείνουν και το προωθούν μήπως να μας πουν αν η ΝΔ και ο ΣΥΡΙΖΑ συγκυβερνήσουν ποιος θα είναι αξιωματική αντιπολίτευση; Η Χρυσή Αυγή; Θα κάνουν δηλαδή τους εγκληματίες πρώτους μάγκες μέσα στη Βουλή; Αυτό κι αν είναι επίτευγμα ιστορικό.

Δεν αμφισβητεί κανείς ότι ο Σαμαράς είναι πατριώτης και όποτε κλήθηκε από το πολιτικό σύστημα να υπηρετήσει την Ελλάδα το έκανε. Δεν αμφισβητείται επίσης το γεγονός ότι αυτός και λίγοι μέσα στη ΝΔ εργάστηκαν πολύ σκληρά προκειμένου να διασώσουν τη χώρα από τη χρεοκοπία το 2012. Χάρη στα λάθη που έγιναν αργότερα η ΝΔ πλήρωσε το βαρύ τίμημα των εκλογών του Ιανουαρίου. Εκεί που ο ελληνικός λαός είπε στον Σαμαρά να… κάτσει στον πάγκο κι έδωσε εν λευκώ στον Τσίπρα τη διακυβέρνηση της χώρας. Τώρα λοιπόν που δείχνουν να αποτυγχάνουν και να καταστρέφουν την Ελλάδα θα βρουν αποκούμπι στον Σαμαρά;

Μια συγκυβέρνηση ΝΔ με ΣΥΡΙΖΑ θα είναι μια κακή κυβέρνηση και ο λόγος δεν είναι οι ενδεχομένως καλές προθέσεις που υπάρχουν για τη σωτηρία της χώρας. Θα είναι κακή γιατί η Νέα Δημοκρατία θα μετατραπεί αυτόματα σε «απολογητή» και «παρακολούθημα» του Τσίπρα. Η μεγάλη παράταξη της Κεντροδεξιάς, η όποια αστική τάξη και κουλτούρα έμεινε στη χώρα αυτή δεν μπορεί να αντέξει να χαριεντίζεται για χάρη της εξουσίας με τους αριστερούς ολετήρες της Ελλάδας. Δεν μπορεί να βάλουν πλάτη οι δεξιοί για να γίνει ο Τσίπρας κυρίαρχος της πολιτικής σκηνής για τα επόμενα 10 χρόνια.

Αν δε μπορεί ο ΣΥΡΙΖΑ να ψηφίσει μια συμφωνία, αν δε μπορεί να φτάσει καν σε συμβιβασμό με τους δανειστές αυτό το οφείλει στην ανικανότητά του. Ας πάει σε εκλογές λοιπόν κι ας κρίνει ο λαός τι θέλει για τη ζωή του. Ή πάλι ο ΣΥΡΙΖΑ αν θέλει μπορεί να παρακαλέσει τον Θεοδωράκη του Ποταμιού και ίσως και το ολίγον ΠΑΣΟΚ που έμεινε να κάνουν κυβέρνηση. Αλλά πρέπει να υπάρχει και αντιπολίτευση αλλιώς πρόκειται για ξεκάθαρα «ακύρωση» της Δημοκρατίας. Η ΝΔ, εφόσον ο λαός την ήθελε στην αντιπολίτευση πρέπει να αποδεχθεί το ρόλο της. Να μην δώσει σανίδα σωτηρίας στην κυβέρνηση και να καταγγείλει τις γκάφες, τις παλινωδίες, τα φριχτά λάθη που έκανε και κάνει ο Τσίπρας.

Η ΝΔ και ο Σαμαράς πρέπει να αποκρούσουν τις μύχιες σκέψεις κάποιων και να θέσουν τους πάντες προ των ευθυνών τους. Ας ζητήσουν σύγκληση των πολιτικών αρχηγών. Ας δώσουν μάχες μέσα κι έξω από τη Βουλή. Ας πουν στον ελληνικό λαό την πραγματική αλήθεια για το που βρίσκεται η χώρα σήμερα.

Αυτό που δεν κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ δηλαδή. Με όλα αυτά και με συγκεκριμένες προτάσεις για την επόμενη ημέρα της Ελλάδας μπορούν να προσφέρουν πολυτιμότερες υπηρεσίες από το να πάρουν 2-3 υπουργεία σε μια συγκυβέρνηση. Ας μην κάνουν το λάθος του ΠΑΣΟΚ και αν δε γίνεται τίποτε, ας μιλήσει ο λαός.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Διογένης avatar
    Διογένης 31/05/2015 08:01:53

    Σε ενδεχόμενη συγκυβέρνηση τα πράγματα δεν θα είναι ακριβώς όπως στη συγκυβέρνηση ΝΔ-Βενιζέλου, αλλά και πάλι θα υπάρχουν πολλά και διάφορα ζητήματα. Καταρχάς, εκεί θα δίνει τεχνογνωσία για την οικονομική σωτηρία της χώρας ο Σαμαράς για να την επωφελείται ο Τσίπρας. Αντιθέτως, στην προηγούμενη συγκυβέρνηση έδιδε πολιτική τεχνογνωσία το ΠΑΣΟΚ για να κάνει οικονομική δουλειά ο Σαμαράς. Χωρίς όμως να κάνει πολιτική δουλειά. Και έτσι πολιτικά δεν πριμοδοτήθηκε πολύ. Τώρα η οικονομική πριμοδότηση ενδέχεται να πιστωθεί πολιτικά στον Τσίπρα, επειδή δεν θα (μπορεί να) κάνει πολιτική δουλειά η ΝΔ. Και να τον κάνει πρώτο μάγκα. Αν η ΝΔ γνώριζε να κάνει πολιτική δουλειά, υπάρχει και το σενάριο της οικουμενικής Ζολώτα 1989-1990. Εκεί στην ουσία ο Μητσοτάκης "χάρισε" πολιτική άφεση αμαρτιών στον Ανδρέα Παπανδρέου, νομιμοποιώντας τον πολιτικά εκ νέου μέσω της κυβέρνησης Ζολώτα. Αυτό θα συμβεί εν μέρει και με συγκυβέρνηση Τσίπρα-Σαμαρά, αλλά για να συμβεί ή έστω για να συμβεί σωστά, πρέπει να ξέρει και να μπορεί να το αξιοποιήσει η ΝΔ. Υπάρχει μια ένδειξη, έστω μία, που να μας λέει ότι η ΝΔ ξέρει σήμερα να παίξει πολιτική μπάλα; Εγώ δεν βλέπω καμία. Άρα, ναι, συμφωνώ με το συμπέρασμα του άρθρου, έστω και από διαφορετική οδό. Το καλό για τη ΝΔ είναι ότι πρέπει να λύσει πρώτα ο ΣΥΡΙΖΑ τα δικά του προβλήματα, προτού να χρειαστεί να λύσει η ΝΔ τα δικά της. Και ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα τα λύσει εύκολα, στην ουσία το μόνο που κάνει είναι να κερδίζει χρόνο τρώγοντας τις σάρκες της χώρας. Το κακό είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Τσίπρας προσωπικά την έχουν για πρωινό τη ΝΔ και την παροιμιώδη επικοινωνιακή και πολιτική της ανικανότητα. Δεν ξέρουμε τι θα γίνει ακριβώς, αλλά για τη χώρα το ζητούμενο είναι να φύγει όχι μόνον ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και η νοοτροπία ΣΥΡΙΖΑ. Αυτό πρέπει να είναι το πολιτικό μοτίβο στο οποίο θα κινηθεί η ΝΔ. Είναι όμως βέβαιο ότι η ΝΔ δεν εμφορείται καθόλου από τη νοοτροπία ΣΥΡΙΖΑ; Άρα, πρέπει πρώτα η ΝΔ να κατανοήσει σε βάθος ποιο είναι το δικό της πρόβλημα. Και μετά να δει πώς θα κινηθεί. Δεν υπάρχει ούριος άνεμος αν δεν ξέρεις προς τα πού πηγαίνεις.

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Διογένης 31/05/2015 09:30:58

      Ας μην ξεχναμε οτι βιωνουμε τον αποηχο μιας ηχηρης νικης του ΣΥΡΙΖΑ και αντιστοιχης ηττας της ΝΔ εδω και 4 μηνες και αυτο δεν ειναι αμελητεο στην πολιτικη και επικοινωνιακη υπεροχη της κυβερνητικης προπαγανδας .Οταν οι εκπροσωποι των καθε ειδους μεσων μαζικης επικοινωνιας κινουνται στην σφαιρα της κυβερνητικης τρομοκρατιας σταλινικης κοπης & νοοτροπιας πχ θα ελεγχξουμε τα δανεια των ΜΜΕ ,θα δωσουμε 3 αδειες τηλεοπτικης πανελλαδικης εμβελειας,θα κοψουμε την διασυνδεση των ΜΜΕ με την αντιπολιτευση,λειτουργει 5η φαλαγγα εντος Ελλαδας ,εχουμε να κανουμε με την τροικα εσωτερικου ,εκει κατω προς το Φαλληρο λειτουργει αντικυβερνητικος μηχανισμος ,θα μπει ΦΠΑ στην ηλεκτρονικη ειδησεογραφια και ολα αυτα με περισσο θρασος και αλλαζονεια να λεγονται απο λιλλιπουτειους κυβερνοσυριζαιους στον τυπο και στην Βουλη -και να μην εχουν σηκωθει και οι πετρες ακομη απο την αντιπολιτευση -καταλαβαινει κανεις οτι πρεπει να κυλησει πολυ νερο στον μυλο της νοητικης αντιληψης του εξυπνοτερου λαου του κοσμου για το τι συμβαινει για να εξισσοροπηθουν επικοινωνικακα τα πραγματα.Εξ αλλου προχθες ο Σαμαρας επι του προκειμενου απο το Ηρακλειο ειπε ναι στην συγκυβερνηση με αλλαγη πολιτικης εννοωντας φανταζομαι την εφαρμογη περικοπων των δαπανων διατροφης της ιερης αγελαδας του δημοσιου {μειωση ΔΥ,καταργηση οργανισμων ,καταργηση πλασματικων υπερωριων ,αξιοποιηση περιουσιας με ΣΔΙΤ ,περιορισμος μετακινησεων κυβερνητικων στελεχων με μειωση δαπανων,καταργηση των προωρων συνταξιοδοτησεων κλπ}.Οπως και να το κανουμε μονος του ο Τσιπρας δεν μπορει να κανει τιποτα γα να φτιαξει τα οικονομικα και λογω γνωσεων αλλα και λογω κολεκτιβικης νοοτροπιας του τσουρμου που κυβερνα.Η ΝΔ δεν εχει καμια δουλεια να στηριξει τον Τσιπρα για την εγκαθιδρυση του νεοκομμουνιστικου καθεστωτος που οραματιζονται οι διαφοροι Λαφαζανηδες ,Λαπαβιστες ,Χρυσογονοι , Φλαμπουριαρηδες κλπ. Ευχομαι στην ΝΔ μακρυα απο τετοιες κακοτοπιες συγκυβερνησης για ν'αμαστε αγαπημενοι .

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 31/05/2015 08:18:17

    Γιατί όμως την "έχει για πρωινό" τη ΝΔ ο σύριζα;Διότι δεν έχει συγκεκριμένη ιδεολογία επί του πραγματικού και όχι επί γενικόλογου πατριωτισμού και όλοι μαζί οι Έλληνες προχωράμε και άλλα αόριστα γλυκερά. Και η μόνη συγκεκριμένη ιδεολογία επί της πραγματικής οικονομίας και κοινωνίας που ΔΕΝ αντέχει η αριστερά είναι ο φιλελευθερισμός.Μόλις έλθει η ώρα των ισοδύναμων για να αφαιρεθεί π.χ. ο ΕΝΦΙΑ ή κάποιοι φόροι κόβουμε δαπάνες.Απολύονται υπάλληλοι ή κόβονται μισθοί για να κοπούν φόροι ή γίνονται ιδιωτικοποιήσεις.Δύο και δύο κάνουν τέσσερα.Αυτός είναι ο τρόπος για να συντριβεί η ταξική πολιτική της αριστεράς.Θέλετε συγκυβέρνηση;Καμμιά αντίρρηση.Ας δούμε τι δαπάνες θα κόψουμε για να κόψουμε φόρους. Ένα πραγματικά φιλελεύθερο κόμμα δεν το έχει κανένας για πρωινό.Ένα κόμμα που δεν έχει οικονομική ιδεολογία αλλά απλώς θέλει να μη καταργηθούν οι παρελάσεις και να θυμόμαστε την άλωση της Πόλης βεβαίως δεν έχει να απαντήσει κάτι.

    • ουδέτερος avatar
      ουδέτερος @ ψυχραιμια 31/05/2015 08:36:00

      τι φιλελευθερισμό εννοείς; στο να έχουμε εκλογίκευση των κρατικών δαπάνων, συμφωνώ. Στον ακραίο νεοφιλελευθερισμό που δεν εχει τίποτε να προσφέρει στη μεσαία και λαική τάξη, σαφώς και είμαι αντίθετος. Επίσης οι απόψεις ορισμένων "φιλελεύθερων" για θέματα όπως πχ τα ναρκωτικά, είναι άκρως επικίνδυνες για τα θεμέλια της κοινωνίας.

    • Φιλελεύθερος avatar
      Φιλελεύθερος @ ψυχραιμια 31/05/2015 08:57:39

      Φιλελεύθερη πολιτική με συμβούλους πρώην Κνίτες και ρηγάδες??? Πάντα η παράταξη ήταν ενοχική απέναντι στα αποβράσματα της αριστερής ξάπλας και αρπαχτής.....Το μόνο ελαφρυντικό που δίνω στον Α. Σαμαρά είναι ότι του έτυχε να συγκυβερνά με τα....κλεφτρόνια της Ελληνικής κοινωνίας τούς πασόκους που έχουν μετοικίσει πιο αριστερά....Θα περάσουν πολλά χρόνια μέχρι να ξεβρωμίσει ο τόπος από τούς κρατιστές κλέφτες του Ελληνικού Λαού.

  3. Got avatar
    Got 31/05/2015 08:39:30

    "Ενα πραγματικά φιλελεύθερο κομμα, δεν το εχει κανένας για πρωινό..." Ετσι ειναι!!! Μόνο που ενα πραγματικά φιλελεύθερο κομμα ειναι στελεχομένο με πραγματικά φιλελεύθερους πολιτικούς και οχι μουσαντένιους! Οι πραγματικά φιλελεύθεροι πολιτικοι στην τραγική περίπτωσή μας, δεν θα παγιδεύονταν σε μια συζήτηση για το ποσά βήματα θα κάνουμε πίσω σε μια συμφωνία με τους δανειστές, αλλα για το πόσα βήματα θα κάνουμε μπρος, για να απεγκλωβιστούμε απο τη δρακα της οπισθοδρόμησης και της φαυλότητας που έχουμε πιαστεί δεκαετίες τώρα και που ειναι η μια και μοναδική αιτία της κατάντιας μας!

  4. ουδέτερος avatar
    ουδέτερος 31/05/2015 08:44:03

    H ΝΔ πρέπει να ανακατασκευαστεί και να αλλάξει τη πλειοψηφία των βουλευτών. Η ΚΟ βρίθει από οικογενειοκρατία, ευτυχώς που μπήκαν και κάποιοι νέοι με σημαντική επαγγελματική πορεία όπως ο Αντρέας Κατσανιώτης...Η ΝΔ δεν θα πρέπει να αντιπολιτεύεται τον ευατό της σε λίγους μήνες. Ακούω οργισμένες φωνές εξαπατημένων έξω... Διαβάζω για αφορολόγητο 20 με 30 χιλιάδες ευρώ στα ακίνητα.. Η εξαγρίωση των πολιτών είναι δεδομένη. Η ΝΔ πρέπει να μη συγκυβερνήσει και να στραφεί μια ατζέντα τάξης και ασφαλείας. Όσοι στηρίξουν το ΣΥΡΙΖΑ θα τα πάνε τόσο καλά όσο η ...ΔΗΣΥ!!

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ ουδέτερος 31/05/2015 13:15:50

      πιθανη οικουμενικη κυβερνηση προυποθετει προγραμματικη συμφωνια. πιθανη οικουμενικη κυβερνηση σημαινει χασιμο δεδηλωμενης. πιθανη οικουμενικη κυβερνηση σημαινει αλλαζη η συμφωνια η παμε σε εκλογες με κλειστα ατμ. ειμαστε εγκλωβισμενοι . η ακυβερνησια που ελεγε ο σαμαρας. ειναι απιστευτα δυσκολα τα πραματα.

    • Δημήτρης Τραπεζιώτης avatar
      Δημήτρης Τραπεζιώτης @ ουδέτερος 31/05/2015 18:40:47

      Το πρόβλημα της ΝΔ είναι ότι αυτή την κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ κάποιοι την εκλέξανε στις εκλογές δυστυχώς λείπει από την εκλογική βάση της ΝΔ τα τμ΄ηματα ψηφοφόρων που θα μπορούσαν να φέρουν την ανανέωση στην ΝΔ

  5. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 31/05/2015 09:07:38

    Εννοώ το πολύ απλό : μετά από "σκληρές διαπραγματεύσεις" ας πούμε ότι συμφωνήσαμε με την τρόικα ότι για να καλυφθεί το δημοσιονομικό κενό χρειάζονται μέτρα 3 δις και συγκυβερνούμε ΝΔ - σύριζα. Λοιπόν τα 3 δις ΔΕΝ θα είναι φόροι,θα είναι περικοπές δαπανών.Ποιών δαπανών να το συζητήσουμε.Αλλά όχι φόροι αλλά κάποιων δαπανών.Αυτή είναι η αρχή που αν ακολουθείς δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να σε βάλει στο τσεπάκι της καμμιά αριστερά σε περίπτωση συγκυβέρνησης.

  6. Than avatar
    Than 31/05/2015 10:44:14

    Με τη λάσπη Νικολοπουλου, οτι δήθεν διαμαρτύρεται στο Γιούνκερ γιατί βοηθάει τον Τσίπρα ο βρώμικος πόλεμος εναντίον του Σαμάρα εχει αρχίσει. Ουσιαστικά προσπαθούν να τον παγιδεύσουν ώστε αν δεν υπερψηφίσει το νέο μνημόνιο που πιθανόν έρχεται, να τον αποκαλούν προδότη της πατρίδας που δεν ήθελε συμφωνία επειδή δεν την πέτυχε ο ίδιος.Και φυσικά σε μια τέτοια περίπτωση δεν αποκλείεται η κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ να διασπαστεί και κάποιοι να ψηφίσουν υπέρ και κάποιοι κατα.Αυτό θα είναι ακόμα χειρότερο.Η ΝΔ χρειάζεται επειγόντως ισχυρότερο στίγμα επικοινωνίας, διαφορετικά κινδυνεύει να βρεθεί σε ποσοστά ΠΑΣΟΚ...Και πρέπει επιτέλους να απαντήσει στις αθλιότητες Νικολοπουλου που έχουν γίνει viral στα social media.

    • Tassos avatar
      Tassos @ Than 31/05/2015 10:48:16

      Θα του πλάσουν μια μάντρα μύδια του Σαμαρά. Το θέμα είναι ότι η ΝΔ έχει απέναντί της όλον τον δημοσιογραφικό υπόκοσμο.

      • Than avatar
        Than @ Tassos 31/05/2015 14:04:44

        Μακάρι να ειναι έτσι όπως τα λες αγαπητέ Tassos.Αλλά τέτοια λάσπη δεν πρεπει να μένει αναπάντητη γιατί δυστυχώς δημιουργεί κλίμα, το οποίο θα θέλει 10πλασια προσπάθεια αργότερα να ανατραπεί.

  7. XD avatar
    XD 31/05/2015 10:49:12

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΝΑ ΔΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ.ΜΙΑ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΑΘΑΣΜΕΝΕΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ.ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΑΛΛΑ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ (ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΑ) ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΩΡΙΜΑΣΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ.ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΑΡΘΕΝΟΓΕΝΝΕΣΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΩΡΙΜΟΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΜΙΑ ΖΩΗ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΠΑΧΑΛΟ.ΕΞΑΛΛΟΥ,ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΑΝΩΡΙΜΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.

  8. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 31/05/2015 11:10:35

    H μόνη απάντηση που ταιριάζει στον Νικολόπουλο είναι η εξής : ευτυχώς που έφυγε και γλύτωσε η ΝΔ από ένα βλάκα.Τίποτε άλλο.Βλάκα.

  9. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 31/05/2015 11:49:39

    Ταφόπλακα για όλους θα είναι ,αλλα γρήγορα το κενό θα καλυφθεί .Θα υπάρξουν άλλοι δελφίνοι ή άλλοι πολιτικοί συνδυασμοί που θα αντιληφθούν ευκαιρία πολιτικής καριέρας.Αν υπάρχει κάποιο κέρδος είναι οτι θα σταματήσει η εκμετάλευση της αντιμνημονιακής ταυτότητας.Θα καταλάβουν όλοι οτι πρόκειται για μονόδρομο.Δύσκολο και ανηφορικό αλλά μονόδρομο που μέσα σε αυτόν θα υπάρχουν οι πολιτικές διαφοροποιήσεις των κομμάτων

  10. proaristos avatar
    proaristos 31/05/2015 12:13:25

    Ο συριζα έχει τα χαρακτηριστικά μιας λοιμώδους μεταδιδόμενης νόσου. Τη νοιώθουμε σε κάθε τομέα της καθημερινότητας. Στα συλλογικά όργανα του συνδικαλισμού του δημοσίου, στο πεζοδρόμιο, στο δρόμο, στον πεζόδρομο, στην εξοχή, στη θάλασσα..… ακόμη και μέσα σε ιδιωτικούς χώρους….. έχει μπουκάρει και κει με τις freak-συνιστώσες. Πως φτιάχτηκε όμως αυτή η ευκαιριακή εκλογική συμμαχία πασοκοθρεμένων / πασοκοευνοημένων, μικροαστών - στη καταγωγή και στις αρχές-, κρατικοδίαιτων, αργόμισθων, αναξιοκρατικά διορισμένων αλλά και κατα-ταλαιπωρημένων μισθωτών κ.α. του ιδιωτικού τομέα που βλήθηκαν ανεπανόρθωτα από την απίστευτη ανοησία και ατολμία των προηγούμενων κυβερνήσεων (2009-14) να πλήξουν αποτελεσματικά το παχύσαρκο δημόσιο, τις παρανοϊκές δημόσιες δαπάνες & επενδύσεις, τους κρατικοδίαιτους ψευτο-επιχειρηματίες, τις ερμητικά κλειστές επαγγελματικές και συνδικαλιστικές συντεχνίες, το μονοπώλιο της πανάκριβης δεη (και λοιπών δεκο) με το πανάρχαιο flat-rateτιμολόγιο, την απουσία ηλεκτρονικών μετρητών (…πως θα βγάζουν το χαρτζηλίκι τους τα παιδιά των εργαζόμενων διαβάζοντας τις καταναλώσεις απο τους παλιούς μετρητές), τη βρώμικη παραγωγή ρεύματος, τη σκανδαλώδη τιμή αγοράς ενέργειας από φωτοβολταϊκά (50centη kWh), τις τεράστιες συντάξεις / εφάπαξ /μισθούς κλπ…κλπ…κλπ…κλπ…. Αυτό το ανωτέρω ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ κυριαρχεί επειδή υποστηρίχτηκε αποτελεσματικά από την λαϊκή δεξιά της τελευταίας 20ετίας η οποία ΔΕΝ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑ !! …..διότι λειτουργεί με δεξιό κρατισμό, προωθώντας δικούς της ανθρώπους αναξιοκρατικά και στηρίζοντας επιλεγμένους και πολύ λίγους επιχειρηματίες. Στη χώρα ο ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ των «ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΣΤΡΟΦΑΡΟΥΝ» δηλ. μικρομεσαίων (μμε) επαγγελματιών, βιοτεχνών, καλλιεργητών & κτηνοτρόφων, παραγωγικών επιχειρηματιών με χειροπιαστά εξαγώγιμα προϊόντα (ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ !! ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ εφημεριδοπώλες, περιοδικοπώλες, σκυλάδικα ή όψιμους κατασκευαστές με 2 παλιο-φορτηγά και 2 εκσκαφείς) σε όλες του τις εκφάνσεις ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ. Υποτίθεται ότι εκπροσωπείται υποτυπωδώς από κάποιους συντηρητικούς - επιφανειακά φιλελεύθερους αλλά οικογενειακώς και ουσιαστικά κρατικοδίαιτους - όπως και από κρατικοδίαιτους πασοκογενείς που δεν έχουν σοβαρή επαγγελματική σταδιοδρομία. Όλους αυτούς δεν τους έχει τσουρουφλίσει το καθημερινό άγχος της επιβίωσης. Πέφτει βρέξει-χιονίσει ο Κρατικός Μισθός χωρις αξιολόγηση ικανοτήτων και παραγωγικότητας. ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ: Δεν υπάρχουν LIBERALS στη χώρα. Έστω και αν λειτούργησαν αποτελεσματικά με τον Ε. Βενιζέλο πολλά χρόνια πριν, σήμερα ΔΥΣΦΗΜΟΥΝΤΑΙ & ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝΤΑΙ ακόμα και από τους συντηρητικούς με το χαρακτηρισμό – ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ που σημαίνει κατι πολύ διαφορετικό. Εδώ η ασφαλίτικη και προπαγανδιστική μεθοδολογία των κομμουνιστογενών έχει κάνει θαύματα. Στη χώρα ευνοείται ο καταγγελτικός λογος, η δυσφήμηση και η συνομωσιολογία. Έτσι ο επαρχιωτισμός και η αμορφωσιά του κάθε βαρεμένου (ο οποίος μπορεί να έχει και διδακτορικό… ή να ήρθε και από το εξωτερικό απ’ όπου πέρασε αλλά δεν ακούμπησε) βρίσκει διέξοδο στην κατάκριση, τον ψόγο και το κράξιμο. Σε όποιο πόστο και αν βρεθεί ο παραπάνω τύπος μπλοκάρει τον ορθολογισμό. Βιώνουμε μια ολοκληρωτική καθημερινή «καταδίκη εις θάνατο» της λογικής αλλά και της μπέσας. Δαιμονοποιούνται εννοιες (πχ μνημόνιο, αριστεία), αντικείμενα (πχ. κάλπη, κάμερα) όπως και αρχές (πχ. μπέσα). Μικρόνοες, αργόσχολοι, μικροαστοί, συμφεροντολόγοι, εμπαθείς, πυροβολημένοι (αυτό θυμίζει πρόσκληση για σύσταση συμμορίας- βλέπε κέλσος) έχουν συνασπιστεί με συγκολλητική ουσία τη μετριότητα και τον υλισμό. Όμως είναι και θα παραμείνουν μειοψηφία. Απλά φωνάζουν δυνατά, φροντίζουν να φαίνονται συνεχώς, συνδικαλίζονται, κατεβαίνουν υποψήφιοι…. γεμίζουν τα κενά τους. Στις τελευταίες εκλογές υπήρξε ένα 36% αποχή, όσο πήρε ο σύριζα. Αυτά τα 2,5 εκατομμύρια έλληνες δεν γούσταραν να ξαναπάνε να ψηφίσουν με αυτό τον εκβιαστικό τρόπο, καταχείμωνα !! Νομίζεις ότι αυτοί θα παραμείνουν αδρανείς ?

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ proaristos 31/05/2015 12:47:04

      Πιστευω πως ναι θα μεινουν αδρανεις γιατι αυτα που πιστευεις εχουν ηδη δαιμονοποιηθει στη συνειδηση του λαου που ψαχνει τη χρυση τομη. Δεν θα τη βρει και τοτε οι αδρανεις θα δραστηριοποιηθουν αλλα στους δρομους. Επισης πιστευω οτι για τους περισσοτερους ισχυει το γνωστο "η βλακεια ειναι ανικητη" αλλα πεστο αυτο στον "εξυπνοτερο λαο του κοσμου"....Το διαρκες χαϊδολογημα ειναι πιο προσοδοφορο.

      • proaristos avatar
        proaristos @ Ρηνα 31/05/2015 13:07:44

        ημισυμφωνια ή ημιδιαφωνία ? τη χρυσή τομή τη ψάχνει ο ευφυής.....δαιμονοποιεί ο ανίκητος βλάκας...στους δρόμους βγαίνει ο επαγγελματίας διαδηλωτής.... Γενικεύεις... δεν υπάρχει ενιαίος λαός...υπάρχει μια πολύπλοκη διαστρωματωση... και πολίτες με κοινωνική/συλλογική συνείδηση ή όχι.... κάποιοι πρέπει να κυριαρχήσουν στο τέλος.... αλλοίμονο αν...οι δεύτεροι !

    • akenaton avatar
      akenaton @ proaristos 31/05/2015 12:47:46

      Φίλε μου, τα είπατε σχεδόν όλα! Καιρό είχα να διαβάσω ένα τόσο μεστό σχόλιο. Να είστε καλά!

    • GLAD avatar
      GLAD @ proaristos 31/05/2015 12:51:44

      Συμψωνώ σχεδόν απόλυτα με ότι λες , αλλά κυρίως με το πως το λες.

    • blackunder avatar
      blackunder @ proaristos 31/05/2015 14:31:30

      Σωστά τα λες... Δυστυχώς δεν υπάρχει φιλελεύθερο κόμμα στην Ελλάδα

  11. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 31/05/2015 12:28:20

    εκλογες δεν μπορουν να γινουν. η τροικα θα επιμεινει μεχρι τελους σε ολα. αρα τι; το θεμα ειναι οτι αν μεινει ο τσιπρας αλλους 6 μηνες εμμεσα η αμεσα στην εξουσια θα διαλυσουν τα παντα.(η ΝΔ εξω απο ολα ) σε μια οικουμενικη ομως χωρις πρωθυπουργο τον τσιπρα και με τον συριζα χωρισμενο σε 2 κομματα ουσιαστικα οι 149 βουλευτες γινονται 100. μπορει και λιγοτερο. αν φυγουν οι πρωτοι 10 θα φυγουν και οι υπολοιποι διοτι απλα ο μοναδικος μοχλος πιεσης κρατηματος της εξουσιας χανετε. θα φυγουν πολυ περισσοτεροι απο οσο μπορουμε τωρα να υπολογισουμε. αρα σε μια τετοια πιθανη περιπτωση η πλειοψηφια στη βουλη ανηκει στη Ν.Δ.-ΠΑΣΟΚ αρα σε πιθανη οικουμενικη η πτερυγα πασοκ - νδ ουσιαστικα θα επιβαλει τη πολιτικη τους. που ταυτιζεται εν πολλοις με τις τροικας που δεν κανει πισω. την ιδια ωρα δεν μπορουν να γινουν εκλογες. αρα δυστυχως μενουμε εγκλωβισμενοι. οταν μιλουσε για ακυβερνησια ο σαμαρας αυτα εννοουσε . τι νομιζετε; η οικουμενικη χωρις πρωθυπουργο τον Τσιπροσυριζα και με τους βουλευτες του συριζα στα καγκελλα ειναι η μονη λυση αν οντως η τροικα επιμεινει και οι εκλογες γινουν με κλειστα atm. Η χ.α που επισυετε σαν μπαμπουλας θα υπαρχει ακομα και αν σε πιθανες εκλογες η νδ παρει αυτοδυναμια. με τα πρωτα μετρα αν καποιοι θελουν να στραφουν σε αυτους θα στραφουν ΟΤΙ και να γινει. αν μετα απο ολα αυτα που εγιναν τις τελευταιες εβδομαδες ο ελληνας στραφει στο ακροδεξιο συριζα τοτε απλα θελει να φυγει απο το ευρω. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΜΙΑ ΝΔ να το ανατρεψει αυτο.

  12. GLAD avatar
    GLAD 31/05/2015 12:29:43

    Εγώ το ξαναλέω. Αποδόμηση της Αριστεράς τώρα. Πλήρης και απόλυτη σε όλους τους τομείς. Είναι χρυσή ευκαιρία , τώρα που φάνηκε ότι δεν "μετράνε" , μη έχοντας ούτε άλλη άποψη ούτε στελέχη. Θα είναι η μέγιστη προσφορά ενός κόμματος στην χώρα. Μη τους σώσουν. Άρα καμία συνεργασία . Αλλά βέβαια απαιτείται ισχυρός πραγματικά προοδευτικός πυρήνας μέσα στην Ν.Δ. με διακηρυγμένες θέσεις γιά όλα τα θέματα της χώρας και της ζωής και κυρίως η ανάληψη της πρωτοβουλίας των κινήσεων. Είναι απαράδεκτο να ορίζουν την αντζέντα τα "νούμερα" της Αριστεράς. Ο Σαμαράς μπορεί και δεν δικαιολογείται πλέον να περιμένει τις εξελίξεις. Οι "λοιποί" της ΝΔ θα προσαρμοσθούν , διότι απλά δεν έχουν άλλη άποψη κι ας λένε ...

    • akenaton avatar
      akenaton @ GLAD 31/05/2015 12:50:12

      Σωστός για ακόμη μια φορά φίλε μου!

    • akenaton avatar
      akenaton @ GLAD 31/05/2015 15:29:54

      Πολύ σωστά τα λέτε αγαπητέ!

  13. deltaplus avatar
    deltaplus 31/05/2015 14:06:35

    Απολυτως σωστο το σκεπτικο του αρθογραφου.

  14. UncleStgm avatar
    UncleStgm 31/05/2015 14:53:14

    Έχω υποστηρίξει πολλες φορές στο Antinews τη βασική αρχή: Καλό είναι ό,τι βοηθά την κοινωνία και καταστρέφει το ελληνικό βαθύ κράτος και το κομματικό του σύστημα ως όλον. Κακό είναι ό,τι καταστρέφει την κοινωνία και στηρίζει το βαθύ κράτος. Κρίνω ότι μια (υποθετική και απίθανη) συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ, ασφαλώς θα κατέστρεφε ακόμη πιο πολύ το βαθύ κράτος και τα 2 αυτά κόμματα και (ενδεχομένως) θα βοηθούσε την κοινωνία. Από τη σκοπιά αυτή, η υποθετική και απίθανη συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ θα ήταν, ενδεχομένως, καλό πράγμα. Δεν θα υπάρξει, μάλλον, τέτοιο πράγμα. Ωστόσο, δεν θα πάυσω να επαναλαμβάνω ότι το ελληνικό βαθύ κράτος (μεταπολιτευτικό και μετεμφυλιακό) και το κομματικό του σύστημα ως όλον πρέπει να καταστραφούν. Και θ' αγιάσουν τα χέρια που θα το καταστρέψουν. ¨Οπως έλεγε ο Κάτωνας ο Τιμητής, "Carthago delenda est".

  15. ΜΑΡΤΙΟΣ avatar
    ΜΑΡΤΙΟΣ 31/05/2015 14:58:03

    Εάν αποφασίσουν οι ''εταίροι'' συγκυβέρνηση η ΝΔ Θα μετάσχει με ή χωρίς Σαμαρά, τόσο απλά.

  16. roadrunner avatar
    roadrunner 31/05/2015 15:32:40

    Στην ουσία ο Σύριζα δεν είναι ΕΝΑ κόμμα. Στην ουσία ο Σύριζα είναι δεκαέξι κόμματα που παρουσιάστηκαν σαν ένα, στα πανελλήνιας εμβέλειας ψηφοδέλτια. Αυτή τη στιγμή αυτό δεν φαίνεται ξεκάθαρα γιατί ο Τσίπρας αποφεύγει να βάλει την κοινοβουλευτική του ομάδα στη δοκιμασία να ψηφίσει κρίσιμα νομοσχέδια (όπως τη συμφωνία του Φλεβάρη) και έτσι κρύβει το πρόβλημα της πολυδιάσπασής της, από τον Ελληνικό λαό. Ενόψει της συμφωνίας που φέρνει και των φορομπηχτικών οριζόντιων μέτρων του, ο Τσίπρας δεν εκφράζει πλέον τη λαϊκή βούληση και έχει κοινοβουλευτική δύναμη αναντίστοιχη με το ποσοστό που πήρε στις εκλογές του Γενάρη.
    Αυτό κατά βέλτιστο τρόπο για τη δημοκρατία, διορθώνεται μόνο με εκλογές. Αν οι εκλογές θέτουν σε κίνδυνο την χώρα, τότε η ελάχιστη προϋπόθεση για να αλλάξει το κυβερνητικό σχήμα με συμμετοχή της ΝΔ θα είναι οπωσδήποτε ο Τσίπρας να ξεκαθαρίσει τις αντιευρωπαϊκές συνιστώσες του και να παρουσιάσει την αληθινή πολιτική του δύναμη, που δεν είναι σήμερα αυτή που πήρε τον Γενάρη. Με την προϋπόθεση επιπλέον, ότι η οικονομική κατάσταση που έχουν διαμορφώσει αυτό το τρίμηνο είναι αναστρέψιμη. Αλλιώς και πάλι, η αλήθεια να ειπωθεί στο λαό και ο σύριζα να χρεωθεί, όπως του αξίζει, το πολιτικό κόστος για την ακυβερνησία Φεβρουαρίου-Μαρτίου-Απριλίου με εκλογές.

    • Fotini avatar
      Fotini @ roadrunner 31/05/2015 16:42:38

      ῎Εσπειραν ἀνέμους, νά θερίσουν θύελλες λοιπόν. Τό πικρό ποτῆρι πρέπει νά τό πιοῦν μέχρι τελευταῖας γουλιᾶς. ῎Αν ΝΔς ἀπογοητεύτηκαν ἀπό τήν συγκυβέρνηση μέ τό πασοκ, ὅσο καί νά γνωρίζουν τόν λόγο, ἄν ὁ ΑΣ συγκυβερνήση μέ τόν καταληψία, τότε θά φύγουν ἀπό τήν ΝΔ καί θά ρίξουν πέτρα πίσω τους. Γιατί νά βγάλη ΠΑΛΙ τά κάστανα ἀπό τήν φωτιά ὁ ΑΣ καί νά τά τρώη γιά τετραετίες ὁ ἀλέξης;; Οἱ προεκλογικές ἐξαγγελίες τοῦ τσίπρα ἦταν τό ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΨΕΜΜΑ στήν μεταπολίτευση, τό ἤξερε καί ὅμως ἐξαπάτησε τόν ῾Ελληνικό λαό γιά νά γευθῆ τήν πρώτη φορά ἀριστερά ἐξουσία (UNFINISHED BUSINESS). . . ῎Εβαλε τίς συνιστῶσες καί τό συνοθήλευμα συριζα κόμμα του πάνω ἀπό τήν Πατρῖδα! ᾿Αλλά τί γράφω ἀφοῦ εἶναι ἄπατρις καί ἄθεος. Αὐτός ὁ "πρωθυπουργός" ἀντιπροσωπεύει τήν ῾Ελλάδα τῶν ἡρώων μας πού ἔδωσαν τήν ζωή τους ὑπέρ ΠΙΣΤΕΩΣ καὶ ΠΑΤΡΙΔΟΣ;; ῞Οσο πιό γρήγορα ξεκουμπισθεῖ ἀπό τό Μαξίμου, τόσο καλλίτερα γιά τόν ῾Ελληνικό λαό. Ξυπνεῖστε καί βουλῶστε τ᾿ αὐτιά σας στήν προπαγάνδα τους καί στά παπαγαλάκια τους. Θέλουν νά παραδώση τήν ἀρχηγία ὁ ΑΣ γιά νά ἐπέλθη "οἰκουμενική κυβέρνηση" μὲ τούς ἐπίδοξους ἀρχηγούς, τρομάρα τους.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Fotini 31/05/2015 17:14:01

        Κι εγώ το θέλω Φωτεινή να φύγει άμεσα αυτή η κυβέρνηση, αρκεί να οδηγεί σε εφικτή λύση. Κι όχι μόνο για αυτά που έγραψες. Και για άλλα τόσα, που κάποια είναι αυταπόδεικτα, κάποια άλλα δεν φαίνονται αμέσως. Ας πούμε ακόμη θυμάμαι, την αλαζονική τοποθέτηση του Σύριζα και των εκπροσώπων του απέναντι στην ΝΔ, τότε που μέσα στην ειρωνεία δήλωναν ότι δεν χρειάζονται την στήριξη του Σαμαρά και της ΝΔ και ότι ποτέ δεν τη ζήτησαν... Τελευταίως όμως τα γύρισαν και παρακαλούσαν για λευκές επιταγές..γιατί άραγε με τόση καθυστέρηση ; Μάλιστα άκουσα και τη θεωρία ότι έριξαν τη χώρα στο χάος της ακυβερνησίας επί τρίμηνο, μόνο και μόνο για να δώσουν χρόνο και αφορμές, για πολιτικές εξελίξεις και διάσπαση στην ΝΔ με επιθυμητή την αποχώρηση Σαμαρά. Η θεωρία λέει ότι αυτό το έκαναν για να εξαφανιστεί η ΝΔ με τον αρχηγό της, που είναι το τελευταίο ανάχωμα, το μόνο κόμμα εξουσίας με αποδεδειγμένη κυβερνησιμότητα, το οποίο το ανέτρεψαν για να σταματήσουν το θετικό έργο της εξόδου από την κρίση. Αν αυτή η θεωρία είναι αληθινή, τότε φοβάμαι ότι η πολιτική των Συριζανέλ δεν είναι απλά εξαπάτηση, αλλά είναι και εχθρική προς τα συμφέροντα της Πατρίδας μας. Ειλικρινά, θα ήθελα κάποιος από το Σύριζα να βγει και να μας εξηγήσει ποιος άλλος (εκτός από αυτόν που προανέφερα) μπορεί να ήταν ο λόγος, του "κυβερνητικού κενού" που δημιούργησαν μέχρι τον Μάιο... μόνο μην μας πουν ότι έκαναν διαπραγμάτευση, γιατί θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι....

  17. Φιλελεύθερος avatar
    Φιλελεύθερος 31/05/2015 16:25:26

    Συγχαρητήρια στο φίλο proaristo για το άρθρο του. Φίλε μου τα....υγιή μυαλά της αγοράς και της καθημερινότητας κανείς δεν τα θέλει στη βουλή. Αυτοί οι άνθρωποι τη δεδομένη στιγμή και από την κρίση και μετά τρέχουν και δεν φτάνουν για να σώσουν τις επιχειρήσεις τους, ισορροπώντας καθημερινά σε ένα τεντωμένο σκοινί ανήμποροι να κάνουν οτιδήποτε, γιατί σε αυτό το μπ@@@@@@ο που λέγεται Κράτος πάντα.......ευδοκιμούσαν τα κρατικοδίαιτα λαμόγια του δήθεν επιχειρείν στέλνοντας και τα τσιράκια τους στη βουλή.

  18. Δημήτρης Τραπεζιώτης avatar
    Δημήτρης Τραπεζιώτης 31/05/2015 18:46:40

    Υπάρχει ένα 36% που από το 2009 δεν μετείχε στις εκλογές και έχει συγκεκριμένη ιδεολογικοπολιτική προέλευση το οποίο εάν αφυπνιστεί και εάν πειστεί να σηκωθεί από τον καναπέ μπορεί να στείλει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας (που έλεγε και ο Ανδρέας Παπανδρέου) το υπ΄ρχων πολιτικό σύστημα

    • Βαγγέλης avatar
      Βαγγέλης @ Δημήτρης Τραπεζιώτης 31/05/2015 22:19:51

      Το πρώτο που πρέπει να στείλει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας είναι η νοοτροπία του "να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα για να πουλάω γάλα εγώ". Βλέπετε τι καλά που συνεργάζονται οι τράπεζες πχ? Συνασπίζονται υπό την ΕΚΤ, ενοποιούνται, αλληλοϋποστηρίζονται. Βάζουν τα κράτη να τις διασώζουν. Σε λίγο θα είναι μόνο μία στην Ευρώπη, σαν σταλινική επιχείρηση. Οι υπόλοιποι... "ανταγωνίζονται φιλελεύθερα να επικρατήσει ο καλύτερος", σφάζονται για 5€, έτσι τους είπαν να κάνουν. Για να δούμε, θα το αντιληφθούν αυτό οι "αφυπνισμένοι"?

  19. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΤΣΑΡΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΤΣΑΡΟΣ 01/06/2015 21:06:00

    ΜΑΖΙ ΣΟΥ. ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΨΗΦΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΕΚΛΟΓΕΣ.

  20. airman avatar
    airman 02/06/2015 09:12:55

    "... και αν δε γίνεται τίποτε, ας μιλήσει ο λαός." Ο λαός μίλησε πολύ πρόσφατα. Γι' αυτό ίσως τώρα σιωπά "εκωφαντικά" ακόμα ... Όσοι "ακούνε φωνές" καλό θα είναι να πάνε σε κανένα γιατρό να κοιταχτούν!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.