#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/01/2014 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εμείς τα γράψαμε νωρίς...



Χίλιες φορές το έχουμε επισημάνει: Οι δημοσκοπήσεις είναι φωτογραφία της στιγμής και έχουν σημασία μόνο σε ότι αφορά τα «καμπανάκια» που πρέπει να χτυπάνε για όλα τα κόμματα. Έτερον ουδέν. Διότι καμιά δημοσκόπηση δε δίνει τον νικητή των εκλογών που θα γίνουν ύστερα από 5 μήνες ή των εθνικών που είναι άγνωστο πότε θα αποφασιστούν.

Αλίμονο να λειτουργούσε κάθε κυβέρνηση με το αν είναι πρώτη ή δεύτερη ή τρίτη σε κάποια δημοσκόπηση η οποία για να λέμε και την αλήθεια, μπορεί να ερμηνεύεται με πολλούς, διαφορετικούς τρόπους. Άλλωστε, είναι γνωστό ότι οι «γκαλοπατζήδες» στήνουν τις ερωτήσεις που κάνουν ανάλογα με το ποιος τους πληρώνει. Αν είναι π.χ. η ΝΔ κάνουν διαφορετικά την ερώτηση σε σχέση με το αν είναι ο ΣΥΡΙΖΑ και πάει λέγοντας.

Επίσης, έχουμε επισημάνει πως αν μια κυβέρνηση στηρίζεται στους δημοσκόπους και δημοκόπους που συνωστίζονται στο Μαξίμου «πουλώντας» τους γνώσεις, πάει καταστράφηκε. Έχει γίνει πλειστάκις φορές στο παρελθόν, ας ελπίσουμε ότι αυτή η κυβέρνηση είναι πιο έξυπνη ώστε να μην παρασύρεται από διάφορες απόψεις και τακτικές.

Εν πάση περιπτώσει, τις τελευταίες ημέρες όλες οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι ο ΣΥΡΙΖΑ προηγείται της ΝΔ. Άλλος λέει 2%, άλλος 3% άλλος περισσότερο. Κι έχουμε επισημάνει εδώ στο antinews ότι το κλίμα είναι βαρύ στο Μαξίμου διότι παγιώνεται αυτή η πρωτιά του κ. Τσίπρα κι ότι η παράσταση νίκης έχει ξεπεράσει το 50%, δηλαδή οι μισοί ερωτηθέντες λένε ότι τις εκλογές θα τις κερδίσει ο ΣΥΡΙΖΑ.

Μόνο μια δημοσκόπηση, η οποία δεν είναι σε εθνικό επίπεδο αλλά αφορά την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, δείχνει τη ΝΔ να προηγείται, αλλά μάλλον αυτό το στοιχείο πρέπει να εκληφθεί ως ανέκδοτο διότι σε καμιά περίπτωση δεν δείχνει την τάση που επικρατεί σε όλη την Ελλάδα.

Επίσης, επειδή από την αρχή λέμε ότι δεν πρέπει τα γκάλοπ να τους δίνουμε μεγαλύτερη σημασία απ' ότι έχουν, είναι ακατανόητη η ανακοίνωση της ΝΔ που αμφισβητεί τα αποτελέσματα δημοσκόπησης της Public Issue που δίνει διαφορά 3,5% με πρώτο τον ΣΥΡΙΖΑ. Μοιάζει περισσότερο με κίνηση απόγνωσης παρά ως μια πολιτική παρέμβασης ουσίας, διότι δεν μπορούμε να σκεφτούμε ότι θα έκανε ανάλογη κίνηση η Γραμματεία Στρατηγικού Σχεδιασμού & Επικοινωνίας της Συγγρού αν προηγούνταν η ΝΔ.

Και να τονίσουμε επίσης ότι δημοσκόπηση που θα δημοσιευτεί σήμερα Πέμπτη στο Ποντίκι, από την εταιρεία Pulse δείχνει διαφορά 3% του ΣΥΡΙΖΑ έναντι της ΝΔ, αλλά κι αυτή δεν πρέπει να μας απασχολεί περισσότερο.

Ωστόσο, μπορεί τα γκάλοπ να είναι φωτογραφίες της στιγμής, οι πραγματικές δημοσκοπήσεις είναι στην κοινωνία, εκεί που κάποιοι στην κυβέρνηση δεν έχουν... πρόσβαση. Ή καλύτερα για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, κάποιοι δεν έχουν ιδέα ότι η κοινωνία βράζει διότι έχουν κλειστεί στα γραφεία τους.

Δυστυχώς εμείς είμαστε στη δυσάρεστη θέση να τους πούμε ότι «εμείς σας τα λέγαμε και σας τα γράφαμε». Πόσες φορές με άρθρα αλλά και με σχόλια αναγνωστών, Νεοδημοκρατών που στήριξαν με νύχια και με δόντια τον Σαμαρά, δεν τονίζαμε το λάθος δρόμο που έχει πάρει η κυβέρνηση; Πώς έχουν άραγε την απαίτηση να προηγούνται στις δημοσκοπήσεις όταν έχουν ακυρώσει όλη την στρατηγική με την οποία η ΝΔ έγινε κυβέρνηση;

Δεν τους λέγαμε για την απομόνωσή τους από την κοινωνία; Δεν τους προειδοποιούσαμε ότι τα συνεχόμενα και άδικα μέτρα θα οδηγήσουν τον κόσμο στην αγκαλιά των άκρων; Δεν τους τονίζαμε ότι η ατιμωρησία, η ανοχή στο πρόσωπο του Βενιζέλου και στο αμαρτωλό ΠΑΣΟΚ και η παντελής απουσία πολιτικής βούλησης για να χτυπηθεί το «βρόμικο» παρελθόν θα τους κόστιζε;

Και δεν αναφέραμε ότι αντί να δώσεις στον κόσμο όραμα κι ελπίδα δίνεις πίκρα και μέτρα. Κι αυτό θα προκαλέσει αντίδραση και θα οδηγήσει τους ψηφοφόρους στο να πάρουν «ληγμένα χάπια» και να ψηφίσουν Χρυσή Αυγή ή Τσίπρα;

Εμείς οι "κακοί" τους τα λέγαμε και τώρα τα βλέπουν. Όχι στην πρόθεση ψήφου αλλά στις ποιοτικές μετρήσεις που δείχνουν ότι ο κόσμος θεωρεί ότι είναι έτσι κι αλλιώς κατεστραμμένος, επομένως δεν έχει τίποτε να χάσει ακόμη κι αν ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ.

Θα συνεχίσουμε να τους τα λέμε μπας και ξυπνήσουν αφού ποτέ δεν είναι αργά. Μέχρι την κάλπη, όποτε αυτή στηθεί, έχουν την ευκαιρία να αλλάξουν ρότα, να ακούσουν τον κόσμο και να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων. Αν δεν το κάνουν απλά... θα φύγουν νύχτα.

Antinews

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νεύτων avatar
    Νεύτων 23/01/2014 07:47:27

    Φάκτορα, συμπήλωσες σε ένα κείμενο, όλο το πνεύμα των άρθρων και των σχολίων που γράφαμε όλοι μας, εδώ.
    Αν και το "εγώ σου τά´λεγα" δε μου αρέσει καθόλου όταν το λέω, εν προκειμένω ισχύει 100% και μου αρέσει που το λες!
    Μακάρι να διαβάσουν το άρθρο σου και να το αξιολογήσουν αντιδραστικά αλλά με δράσεις! Δράσεις εμποτισμένες με Όραμα, Ελπίδα κι επιτέλους πράξεις για την Ανάπτυξη. Όσο για το ΠΑΣΟΚ και τα απομεινάρια του... τους βγάζω το καπέλο που μπορούν και έχουν λόγο, κάνουν κουμάντο και τη λένε κιόλας και στην κυβέρνηση, άνετοι, χαλαροί, υπουργεύοντας ή ακόμη καλύτερα, ουσιαστικά ελέγχοντας ακόμη σε μεγάλο ποσοστό τον κρατικό μηχανισμό.

    Game over. Τόσο απλά...

  2. Θόδωρος 17.06.2014 avatar
    Θόδωρος 17.06.2014 23/01/2014 07:55:46

    Ναι αλλά μόλις παίρνει 2-3% πάνω ο Σύριζας, τσααακ ο Σταθάκης: "..μόνο 5% του χρέους απεχθές..", χλααατς ο Μηλιός: "..δεν ξέρω ποιοι είναι πλούσιοι και φτωχοί, θα φορολογηθούν όλοι.." Χαα, χα, χα!

    "Έλα να κυβερνήσεις με το πρόγραμμα σου"
    "Ζε σέλω!"
    "Έλα, είναι η ευκαιρία σου!"
    "Ζε σέλωω!"
    "Έλα, να μας βγάλεις απ' τα μνημόνια, να τρώμε με χρυσά κουτάλια, έλα τώρα!"
    "Ζε σέεελωωω, άσε με ήσυχο!"

    ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ!


    Υ.Γ. Πρόεδρε, κοίτα μη σε φάει το σκοτάδι και σένα, άχρηστοι είναι και οι περισσότεροι δικοί σου, κάθονται στ' αυγά τους και τα κλωσσάνε..

    • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
      Θόδωρος 17.06.2014 @ Θόδωρος 17.06.2014 23/01/2014 09:03:01

      ...και να συμπληρώσω και το άλλο:
      Τώρα που λήγουν κάτι μεγάλα ομόλογα, Μάρτιο νομίζω, κάτι ~10bn €, τώρα είναι "ευκαιρία" να μην τα πληρώσουμε και να πάμε σε στάση πληρωμών. Για να δω τσαμπουκά τώρα..
      Να πούμε στον ΑΣ: "Κοίτα να δεις, άσε μην τα πληρώνεις, να τους εκβιάσουμε, να ανέβουν ξανά τα spread στο Θεό, να ξαναπάμε σε χρεοκοπία, να πάρουμε μαζί μας στον πάτο και Ισπανία, Πορτογαλία, Ιρλανδία, Ιταλία και να γίνει της "εταίρας το κιγκλίδωμα"!

      Άντε ντε! Ποιος είναι μάγκας? Βγείτε και πείτε το, θα ζούμε μόνο με το πλεόνασμα και παντεσπάνι και ό,τι γίνει! Ας το προτείνει ένας να τον παραδεχτώ και να τον ψηφίσω κιόλας!

      • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
        Θόδωρος 17.06.2014 @ Θόδωρος 17.06.2014 23/01/2014 10:58:44

        ...αντιλαμβάνεστε το πνεύμα παραπάνω, βέβαια..

    • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
      Θόδωρος 17.06.2014 @ Θόδωρος 17.06.2014 23/01/2014 11:07:26

      Αν δεν με πιστεύετε, δείτε που παν τα spreads χθες-σήμερα. Άρχισε ήδη το pressing... Για ποιο λόγο όμως? Τι άλλαξε τελευταίες ημέρες ή βδομάδες?

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ Θόδωρος 17.06.2014 23/01/2014 16:27:41

        Μας "απαγόρευσε" η Γερμανία να βγούμε στις αγορές και εκεί που οι αμερικανικές υπερτράπεζες χειραγωγούσαν τα spreads προς τα κάτω με την ελπίδα να βγάλουν ένα σωρό λεφτά μετά την επιτυχή έξοδο, τώρα τα ξαναανεβάζουν, ώστε να βγάλουν αυτήν την "καλή μπάζα" αργότερα, όταν η Ελλάδα τελικά βγει στις αγορές.

        Δεν νομίζω να ανεβούν πάρα πολύ, το έχουμε ξαναδει το έργο κάμποσες φορές μέσα στο 2013. Αν κάτι γίνει και ξαναπλησιάσει η Ελλάδα στο να βγει στις αγορές (που τώρα πια, έαν η κυβέρνηση δεν τολμά ή δεν μπορεί να τα βάλει με την Γερμανία, λίγο δύσκολο το βλέπω πια να γίνει αυτό το κάτι), τότε πάλι θα αρχίσουν να πέφτουν "ως δια μαγείας", αλλά καθόλου μαγείας...

        • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
          Θόδωρος 17.06.2014 @ Διογένης 23/01/2014 18:45:43

          Ναι, αγαπητέ Διογένη, ίσως να το κάναν τα αμερικάνικα funds και η Γερμανία αυτά που λες, δεν το ξέρω αλλά τέτοιες ενέργειες δεν ακούγονται απίθανες απ' αυτούς που επικαλείσαι. Θέλουν να μας κόψουν την φόρα, που είπαμε ότι ίσως βγούμε δεύτερο εξάμηνο στις αγορές και διαολοστείλουμε την τρόϊκα.

          Εγώ όμως μιλάω για τους 153 βουλευτές της κυβέρνησης που ίσως δεν φτάνουν πια..

  3. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 23/01/2014 08:25:06

    Eσεις που τα λεγατε προτεινατε μηπως την χρεωκοπια και την επανοδο της δραχμης;Εαν οχι οτι λεγατε ησαν ανεδαφικα γιατι πολυ απλα στην κατασταση που ηταν η ελληνικη οικονομια το 2012 δεν υπηρχε άλλη λυση.
    Ουτε υπηρχε καμμια στρατηγικη που ακυρωθηκε.Εκεινο που υπηρχε ηταν υποσχεσεις ως αντιπολιτευση που δεν ηταν δυνατον να πραγματοποιηθουν ως κυβερνηση.Αλλωστε ο ιδιος ο Σαμαρας οταν ανελαβε ειπε οτι ξερει οτι δεν θα ειναι ο πρωθυπουργος της ευημεριας αλλά θα δουλεψει για τους επομενους.
    Ουτε υπηρχε αλλη λυση εκτος απο τη συγκυβερνηση με το ΠΑΣΟΚ καθως κανεις αλλος πλην του ΠΑΣΟΚ που ειχε ηδη βραχει απο το μνημονιο δεν δεχοταν να εκτεθει.
    Ολα αυτα ειναι απλα και κατανοητα.Το μονο που δεν εξηγειται ειναι εαν ο Τσιπρας ειναι τοσο επικινδυνος γιατι δεν ψηφιζεται η απλη αναλογικη για να ληξει ο κινδυνος.

    • ΑΡΗΣ avatar
      ΑΡΗΣ @ ψυχραιμια 23/01/2014 09:00:02

      Γιατί απλά αν προταθεί τώρα που η ΝΔ χάνει, δεν θα την ψηφίσουν ο Σύριζα οι ΑΝΕΛ και η ΧΑ γι' αυτές τις εκλογές. Δεν είναι υποχρεωμένοι.Θα την ψηφίσουν για τις εκλογές του 2018.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ΑΡΗΣ 23/01/2014 12:35:31

        Λαθος.Τα μικρα κομματα θα την ψηφισουν γιατι τους συμφερει.Απαιτουνται 200 ψηφοι για να ισχυσει απο τις επομενες.Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορει να την μπλοκαρει και εχει εκτεθει απο παλια υπερ.
        Ο μονος λογος που δεν γινεται ειναι επειδη η ΝΔ θελει παλι να βαλει διλημμα.

        • δραχμοτρομος avatar
          δραχμοτρομος @ ψυχραιμια 23/01/2014 17:08:02

          "Τα μικρα κομματα θα την ψηφισουν γιατι τους συμφερει."

          Μια χαρα τους βολευει τους μικρους και ο υπαρχων νομος.
          Γεγονος:Οποιος αλλαζει τον εκλογικο νομο σκαβει ο ιδιος το λακκο του.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ ΑΡΗΣ 23/01/2014 13:25:49

        Σιγά, μήν τρέχεις!

        "῞Οταν παίρνω φόρα, φόρα κατηφόρα κι᾿ ὁ Θεός ὁ ἴδιος δέν μέ σταματᾶ." ᾿Αφιερωμένο στόν ἀλέξη καί στήν ἡγετική του ὁμάδα. :lol:

    • Γιάννης Κιαπέκος avatar
      Γιάννης Κιαπέκος @ ψυχραιμια 23/01/2014 10:35:58

      ...την χρεωκοπια και την επανοδο της δραχμης.
      Τα δυο δεν είναι αλληλένδετα. Απόδειξη ότι τώρα έχουμε χρεοκοπήσει έχοντας ευρώ ενώ μπορεί να είχαμε δραχμή και να είχε αναταχθεί η οικονομία.
      ... δεν υπηρχε άλλη λυση..
      Λύση με ανεργία 30% και ύφεση 25% απλά δεν είναι λύση είναι σχήμα οξύμωρο (contradictions in terms) και μάλιστα σε μεγάλο σε μεγάλο βαθμό μη αναστρέψιμη εκτός ....
      ...δεν θα ειναι ο πρωθυπουργος της ευημεριας αλλά θα δουλεψει για τους επομενους
      Με το "success story" και το ότι το Σεπτέμβριο (2013) "απογειωνόμαστε" αυτό εννούσε ο Πρωθυπουργός ; άσε που αυτό είναι αποκύημα της φαντασίας σου και ουδέποτε ο Σαμαράς έκανε τέτοια δήλωση , τουλάχιστον δημόσια.
      ... γιατι δεν ψηφιζεται η απλη αναλογικη για να ληξει ο κινδυνος..
      Εχω καλλίτερη λύση : "γιατί δε βγάζουν τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α εκτός νόμου" ... δημοκρατικότατο σε βρίσκω ! Άσε που στη πρότασή σου διακρίνω ένα πανικό για τη περίπτωση αυτοδυναμίας του Τσίπρα. Λες να !!! έρε γέλια !

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Γιάννης Κιαπέκος 23/01/2014 12:38:50

        Δεν εχουμε χρεωκοπησει.Αλλο μειωση εισοδηματων,αλλο αναδιαρθρωση και αλλο χρεωκοπια.
        Η δηλωση εγινε με το που ανελαβε.Το success story ειναι επισης success story με την εννοια οτι απετραπη η χρεωκοπια,μειναμε στο ευρω και ισορροπησε ο προυπολογισμος.Εαν καποιοι περιμεναν οτι θα επανερχομαστε στο 2009 ζουν σε αλλο κοσμο.
        Τελος εγω δεν φοβαμαι κανενα ΣΥΡΙΖΑ.Τα γραφω για αυτους που λενε οτι ειναι μεγας κινδυνος.Εαν νομιζουν οτι ειναι μεγας κινδυνος ξερουν τη λυση.

        • δραχμοτρομος avatar
          δραχμοτρομος @ ψυχραιμια 23/01/2014 17:11:28

          ψυχραιμια είπε:"Δεν εχουμε χρεωκοπησει."

          Ο κ.Άδωνις Γεωργιάδης το ξέρει;

    • Yiannis avatar
      Yiannis @ ψυχραιμια 23/01/2014 12:11:29

      Άλλοι χαρακτηρίστηκαν σαν εκτσογλανισμένοι, άλλοι είναι.
      Τι απλά και κατανοητά που είναι τα πράγματα;!
      Δεν ακυρώθηκε καμιά στρατηγική.
      Υποσχέσεις που ήταν ανεδαφικές.
      Συγκυβέρνηση με ΠΑΣΟΚ.
      Χτύπα και μια απλή και άδολη, για επιδόρπιο.
      Πιο ψυχραιμία, χωρίς κυμάνσεις το γράφημα!

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Yiannis 23/01/2014 12:43:35

        Λυπουμαι εαν σε δυσαρεστω.Ειναι η πραγματικοτητα δυσαρεστη.Απο τη στιγμη που εκλεισαν οι αγορες για την Ελλαδα με το πρωτο μνημονιο υπηρχαν δυο επιλογες.
        1) Εφαρμογη του μνημονιου
        2) Ατακτη χρεωκοπια και εξοδος απο την ευρωζωνη.

        "Αντιμνημονιακη" επιλογη και παραμονη στην ευρωζωνη δεν υπηρχε.

        • Μωρίας εγκώμιον avatar
          Μωρίας εγκώμιον @ ψυχραιμια 23/01/2014 15:19:30

          Οχι φίλε δεν τα λες καλά, υπήρχε και άλλη λύση πριν πάμε στα μνημόνια, να αδειάσουμε το δημόσιο κατά 200.000 άτομα συν τις περικοπές σε μισθούς και συντάξεις που ενδεχομένως να μην είχαν το ύψος το σημερινό, να μαζεύαμε και κανένα φράγκο από τους ημέτερους ταλαντούχους φοροφυγάδες και να μην καταστρέφαμε την οικονομία και τους μικρομεσαίους. Επελέγη να κρατηθεί το δημοσιο-υπαλληλικό clientele στην θέση του και οι καραγκιόζηδες φοροφυγάδες να μην αγγιχθούν.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Μωρίας εγκώμιον 23/01/2014 17:27:06

            Kαι αυτό υπηρχε.Δεν εχω αντιρρηση.Θα ηταν ένα εναλλακτικο μνημονιο.Αλλά δεν εχω δει κανενα αντιμνημονιακο να το προτεινει.Αυτοι που δηλωνουν αντιμνημονιακοι εννοουν να μη γινοταν καμμια θυσια.

          • George Ν avatar
            George Ν @ ψυχραιμια 23/01/2014 23:22:48

            Εναλλακτικό? Δεν υπήρχε/υπάρχει τίποτα εναλλακτικό. Είναι σαν να πρέπει να βγει το δόντι και οι μεν να λένε ότι θα γίνει καλά μόνο του και οι δε ότι πρέπει να πάμε σε ψυχίατρο. Χωριστήκανε σε ψυχιατρικούς και αντιψυχιατρικούς και παίζουνε μπουνίδι για το ποιος έχει δίκιο. Στο μεταξύ το δόντι.... :-)

          • Yiannis avatar
            Yiannis @ Μωρίας εγκώμιον 24/01/2014 09:59:37

            1.- Από απόρρητα έγγραφα του ΔΝΤ, που έφερε στο φως ο Μ. Ιγνατίου, προκύπτει η οργή τού τότε επικεφαλής, Ντομινίκ Στρος Καν, όταν ο Γιώργος Παπανδρέου αρνήθηκε την πρόταση για κούρεμα στο ελληνικό χρέος, που ζητούσε επίμονα το ΔΝΤ ως και τον Οκτώβριο του 2010. Η απόφαση του ΓΑΠ κόστισε επιπλέον 110 δισ. ευρώ στον ελληνικό λαό, ενώ πολύ απλά θα είχαμε πάρει ένα δάνειο μόλις 30 δισ. ευρώ.

            2.- Την εδραιωμένη άποψη πως το ελληνικό δημόσιο είναι υπερμέγεθες αμφισβητούν τα στοιχεία έρευνας του ΟΟΣΑ, στα οποία, ωστόσο, καταγράφεται το γεγονός ότι οι υπάλληλοι που απασχολούνται δεν κατανέμονται με το σωστό τρόπο με αποτέλεσμα να παρατηρούνται προβλήματα στη λειτουργία τομέων και φορέων.
            Το βρετανικό περιοδικό Economist επικαλείται αυτή την έρευνα, βασισμένη σε στοιχεία του 2011, σε κείμενό του με αντικείμενο τις αντίστοιχες αποκλίσεις από χώρα σε χώρα.

          • Μωρίας εγκώμιον avatar
            Μωρίας εγκώμιον @ Yiannis 24/01/2014 10:53:22

            Τώρα πιά δεν είναι υπερμεγέθες το δημόσιο διότι πρόλαβαν και πήδηξαν και από τα παράθυρα όσοι ήταν να βγούν στην σύνταξη για να μην χάσουν τα εφάπαξ. Το 2009 όμως ήταν ένας γίγαντας και κανένας αν θυμάσαι δεν γνώριζε το τελικό νούμερο, αν δε προσθέσουμε και όλους όσους απασχολούσαν με τα stage....

          • Yiannis avatar
            Yiannis @ Μωρίας εγκώμιον 24/01/2014 12:47:23

            Όχι του τώρα, του 2011 είναι τα στοιχεία της μελέτης.

          • George Ν avatar
            George Ν @ Yiannis 24/01/2014 13:25:34

            To 2013 μόνο οι πρωτογενείς δαπάνες του Δημοσίου είναι 80 δις, πριν από μεταβιβάσεις και τόκους δλδ σε ένα ΑΕΠ 180 δις. Πιό πάνω χρεoκοπείς ή μπαίνεις στην COMECON :-)

        • Yiannis avatar
          Yiannis @ ψυχραιμια 23/01/2014 21:46:28

          Εγώ ισχυρίζομαι ότι υπήρχε και ο μεν Σμάγκι ευθέως, η δε Μέρκελ με μισόλογα, το έχουν παραδεχτεί.
          Το εντυπωσιακό όμως είναι η καινοφανής θεωρία σου, "μην λαμβάνετε υπόψη κανέναν προεκλογικό λόγο, είναι όλοι ψεύτες". Ε, αυτό δεν είναι πολιτική.

  4. elmatador39 avatar
    elmatador39 23/01/2014 08:34:36

    Ότι και να γράφεται εδώ,(από αρθρογράφυς και σχολιαστές)φαίνεται ό,τι είτε δεν τα διαβάζουν,οι περί του Μαξίμου διάγοντες τον πολιτικό τους βίο-που έπρεπε-είτε τα προσπερνούν, -που δεν θα έπρεπε-και τα βάζουν με τις δημοσκοπήσεις,όταν φυσικά δεν τους συμφέρει το αποτέλεσμα.Το άρθρο πολύ σωστά, για ακόμη μια φορά τα επισημαίνει,αλλά πιστεύω ότι τώρα είναι too late "to cry for me Argentina"

  5. Βούλα Ελευθεριάδου avatar
    Βούλα Ελευθεριάδου 23/01/2014 08:57:50

    η αρρώστια της εξουσίας, παρατάς όσους σε στήριξαν στα δύσκολα και αγκαλιάζεις όσους σε πολεμούσαν και τώρα θέλουν να σε εκμεταλλευτούν,,, και μετά πέφτεις,,

  6. Mάϊκ avatar
    Mάϊκ 23/01/2014 09:04:16

    Δεν είναι σύμπτωση που οι τελευταίες δημοσκοπήσεις δίνουν πρωτιά στο ΣΥΡΙΖΑ. Μέχρι και ο τελευταίος οπαδός της ΝΔ έχει χάσει πλέον την υπομονή του. Τους βρίζει , τους μουτζώνει , τους κατηγορεί για τα παραμύθια που τους πούλησαν στο Ζάππειο 1,2,3,4,5.....Τα χαράτσια , οι φόροι , η ανεργία , οι πειραματισμοί του βιβλιοπώλη στη υγεία τον κούρασαν κλπ τον τσάκισαν. Τον κάνουν να κοιτάξει αλλού και άλλες λύσεις . Υπάρχει αβεβαιότητα για το μέλλον των παιδιών μας , για εμάς τους ίδιους, για τα μαύρα γηρατειά που έρχονται. Πολλοί έχουν φύγει από το μαντρί, άλλοι είναι στο δρόμο. Το ΠΑΣΟΚ τελείωσε, η ΝΔ χαροπαλεύει...οι επαΐοντες της δίνουν ζωή μερικούς μήνες ακόμα.

    • daresome avatar
      daresome @ Mάϊκ 23/01/2014 13:42:39

      Συμφωνώ.
      Τι θα πληρώσουμε το 2014 το έχει δει κανείς ? Άνθρωποι με πενιχρά ή και καθόλου εισοδήματα, θα κληθούν να πληρώσουν υπέρογκα ποσά, 4 και 5 χιλιάρικα είτε λόγω τεκμηρίων είτε λόγω των νέων τρόπων φορολόγησης. Κι έτσι θα μας έχουν όλους χρεωμένους. Και περιμένουν να το ανεχτούμε. Και να καθόμαστε να τους κοιτάμε να ζουν πλουσιοπάροχα και να διορίζουν τους δικούς τους σε "ακριβές" θέσεις. Και να γράφουν συνεχώς "καθυστέρηση" εκεί που πρέπει πράγματι να πάρουν λεφτά. Ε, κάνουν λάθος ...

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Mάϊκ 23/01/2014 14:32:58

      Πολύ σωστά Μάϊκ.
      Ὁ κόσμος τῶρα πιά δέ θυμᾶται Ζάππεια καί ἱστορίες,βλέπει τά χαστούκια ἀπανωτά καί εἶναι θυμωμένος μέ ὅλους...

  7. νικος π. avatar
    νικος π. 23/01/2014 09:11:36

    ο μεγαλυτερος αντιπαλος διαχρονικα της παραταξης ειναι ο ιδιος της ο εαυτος ,παντα παλευε με τις εσωτερικες ισορροπιες τις φοβιες και ταενοχικα συνδρομα,παντα σε θεση αμυνας φοβικη,ετσι δεν πας μπροστα σερνεσαι,αν δεν βγαλεις απο πανω του τις βδελες και δεν πατησεις τα ερπετα θα βραζεις στο ζουμι σου μια ζωη ,η λαος θελει ηγεσιες που εμπνεουν δινουν οραμα και τραβανε μπροστα οχι ανθρωπακια που σερνονται πισω απο τις καταστασεις.

  8. ΑΡΗΣ avatar
    ΑΡΗΣ 23/01/2014 09:13:29

    Πολύ σωστά και συνετά τα λες αγαπητέ Φάκτορα. Και ναι μεν οι σφυγμομετρήσεις είναι "φωτογραφίες της στιγμής" αλλά αν ήδη ο Σύριζα προηγείται με πάνω απο 3 μονάδες, καταλαβαίνεις πως το Μάιο και μόνο που οι λογιστές θα έχουν ενημερώσει την "ραχοκοκαλιά" της Ελληνικής οικονομίας οτι θα πρέπει να επιστρέψουν το μισό εισόδημά τους του 2013 σε φόρους (από το πρώτο ευρώ ) που δεν το έχουν πλέον, αφού τους το έφαγαν τα χαράτσια του 2012, η αυτονομία για τον Σύριζα θα είναι πλέον εφικτή. Οι δε απαιτήσεις του κόσμου ελάχιστες. Το μόνο που θα ζητάει θα είναι: "Mη μας παίρνετε άλλα"...

  9. Tassos avatar
    Tassos 23/01/2014 09:23:11

    Η ΝΔ έχει να αντιμετωπίσει και εχθρούς ύπουλους για προσωπικούς λόγους. Ενα παράδειγμα είναι ο Οικονόμου του ΣΚΑΙ που από τότε που διέκοψαν την παχυλή σύμβαση της γυναίκας του στο κανάλι της Βουλής, ξεσπάθωσε εναντίον της ΝΔ. Μέχρι και η μειλίχια Βούλτεψη εξαγριώθηκε από τον άθλιο τρόπο που μιλούσε.

  10. anarcholiberal avatar
    anarcholiberal 23/01/2014 09:36:04

    Για καθήστε ρε παιδιά: δηλαδή πώς θα ήτο ανθρωπίνως δυνατόν να κυνηγήσει ο Σαμαράς το ΠΑΣΟΚ, με το οποίο συγκυβερνάει;;; Κι εγω θα ηθελα να μπουνε όλοι μέσα αυτοί. ΟΛΟΙ!! Διότι πράγματι πρόκειται πέρί εγκληματικότατης συμμορίας συσταθείσης επί σκοπώ απάτης, κλοπής και ληστείας! Όμως, τα φερε έτσι η καταραμένη Τυχη που συγκυβερνάμε! Ε πώς θα το ξεπεράσει αυτό ο Αντώνης;;; Μη λέμε και χαζομάρες ρε παιδιά. Όσο για τα άλλα, τα όντως σοβαρά, η Κυβέρνηση έχει κάνει πραγματι σοβαρότατα λάθη, σοβαρότατα. Τα λέμε τα γράφουμε και καλά κάνουμε. Αλλά. Αλλά για σκεφτείτε την εναλλακτική ρε παιδιά. Ο Μηλιος, ο Παπαδημούλης κι ο Στρατούλης. Αυτη είναι ! Ε Λ Ε Ο Σ

  11. Greek Justice avatar
    Greek Justice 23/01/2014 09:48:31

    ENФA is the Key.

    • Φελίζα avatar
      Φελίζα @ Greek Justice 23/01/2014 15:17:01

      The key is .... τα πρόστιμα του ΚΦΑΣ και οι εκκαθαρίσεις των φετινών δηλώσεων φόρου εισοδήματος.

      • Greek Justice avatar
        Greek Justice @ Φελίζα 23/01/2014 17:35:09

        En Plus!

  12. Ο Λούμπεν avatar
    Ο Λούμπεν 23/01/2014 09:50:04

    "Μέχρι την κάλπη, όποτε αυτή στηθεί, έχουν την ευκαιρία να αλλάξουν ρότα."

    Δεν καταλαβαίνω το πνεύμα αυτής της αντίληψης.
    Δηλαδή πώς θα αλλάξει ρότα η Ν.Δ. "μέχρι" να στηθεί η κάλπη; Φθάνει δηλαδή να συνεχίσουν έτσι μέχρι να στηθεί η κάλπη και μία μέρα πριν τις εκλογές να δηλώσουν ότι "έγιναν λάθη αλλά τώρα βάλαμε μυαλό"; Το τρένο έχει φύγει και μάλλον τα "ληγμένα χάπια" δεν τα πέρνουν όσοι έφυγαν από την Ν.Δ. και πήγαν στον Λαϊκό Σύνδεσμο, αλλά όσοι δεν έχουν φύγει ακόμα!

    • Σωτηρης avatar
      Σωτηρης @ Ο Λούμπεν 23/01/2014 16:53:27

      Τρομαρα σου κακια οι εθνικιστες θα καταστρεψουν τελειως την δεξια παραταξη. ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟ ΚΟΜΜΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Κ Α Ν Ε Ι Σ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟ, 90% ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ, ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ ΜΑΧΑΙΡΟΒΓΑΛΤΕΣ.

      ΕΙΤΕ ΛΕΥΚΟ ΕΙΤΕ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ...
      ΑΠΛΑ ΘΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΑΝ ΧΑΖΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΘΕΑΤΡΑ THAT'S IT, ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΩΡΑ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ; Τ Ι Π Ο Τ Α...

      • Ο Λούμπεν avatar
        Ο Λούμπεν @ Σωτηρης 23/01/2014 20:35:51

        "ΕΙΤΕ ΛΕΥΚΟ ΕΙΤΕ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ…"

        ενώ ψηφίζοντας την Ν.Δ. κάμεις την διαφορά...

  13. Y. avatar
    Y. 23/01/2014 10:05:57

    Ηγέτες με όραμα και ικανότητες να το υλοποιήσουν (..το όραμα), είδος εν ανεπαρκεία στην σύγχρονη Ευρώπη των Λαών και στην Ελλάδα του Παγκόσμιου Πνεύματος. Η ταύτιση του πολιτικού σκέπτεσθαι και πράττειν ως μια εξαπλουστευμένη εργασιακή λειτουργία/συμπεριφορά δημοσιοϋπαλληλικού επιπέδου, η κυρίαρχη μενταλιτέ

  14. kostis avatar
    kostis 23/01/2014 10:08:48

    Σημασια δεν εχει να πει καποιος κατι μια να πει... αλλα και τι λεει.. Εγω, για παραδειγμα εχω γραψει αρκετες φορες στο φιλοξενο ΑΝΤΙΝΕWS πως η κυβερνηση πρεπει να επιταχυνει στην κατευθυνση της φιλελευθεροποιησης, των συντομων και αποφασιστικων λυσεων τυπου ΕΡΤ, το χτυπημα του υδροκεφαλισμου του δημοσιου, και της κρατικης αντιληψης. Μπορω να πω πως τα ακουσα απο αρκετους.. Εξακολουθω να λεω πως κανενα παιχνιδι δεν εχει χαθει.. Αντιθετως, αυτο το καμπανακι μπορει να ξυπνησει μερικους και να γινει αφορμη για ενα νεο ξεκινημα. Χρειαζεται μια κινηση ΣΟΚ απο πλευρας Σαμαρα με αντικατασταση προσωπων και ξεκαθαρισμα πολιτικης, αλλα και σχεσεων με το ΠΑΣΟΚ. Εαν οι αντιστασεις του πολιτικοοικονομικου διεφθαρμενου συστηματος ειναι ανυπερβλητες, τοτε η διεξοδος ειναι ΜΙΑ.. Εκλογες τον Μαιο, με συνθημα ΚΑΘΑΡΣΗ και ΑΝΑΝΕΩΣΗ. Η Ν.Δ. εχει αναγκη απο "ταλιμπαν φονταμελιστες φιλευθερους", αποφασισμενους για ολα και οχι απο ηττοπαθεις κρατιστες που τα ρουχα τους μυριζουν ναφθαλινη και το στομα τους σαπιλα..

    • Κωστας avatar
      Κωστας @ kostis 23/01/2014 11:01:33

      Αν ολες οι κινησεις ειναι σαν της ερτ καταλαβα τι πετυχημενο κρατος θα εχουμε.Τι ακριβως κερδισες απο την ερτ θα μας πεις ?

      • kostis avatar
        kostis @ Κωστας 23/01/2014 11:34:25

        λιγα πραγματα. Απλα εσπασε ενα αποστημα. Το θεμα ειναι πως τα περισσοτερα τα πηραν πισω με αποτελεσμα να εκφυλιστει και να γυρισει μπουμεργκ. Σε αυτες τις περιπτωσειςπρεπει να δειξεις αποφασιστικοτητα και να υπερασπιστεις την πολιτικη σου αποφαση..

    • παππούλης avatar
      παππούλης @ kostis 23/01/2014 11:02:03

      Και μόλις γίνουν αυτά (λύσεις τύπου ΕΡΤ κλπ.), θα ψάχνουμε την νδ στην 4η-5η θέση στις δημοσκοπήσεις, κάπου μεταξύ καμμένου και δημαρ...
      Τουλάχιστον τώρα είναι 2η...

      • kostis avatar
        kostis @ παππούλης 23/01/2014 12:21:20

        συγνωμη, αλλα δεν εχετε επαφη με τον κοσμο.. Αλλες 2-3 κινησεις τυπου ΕΡΤ αν εκανε η κυβερνηση και δεν τα μαζευε δια της μεθοδου του σαλαμιου, τωρα θα ηταν 5 μοναδες μπροστα. Οπως και αν απελυε 30.000 αχρειαστους δημ. υπαλληλους. Με αυτα και μερικα αλλα το χαρατσι των ακινητων θα ηταν στο μισο και δεν θα μιλουσε κανενας. Αυτες ειναι ριζοσπαστικες λυσεις και οχι τα μερεμετια του σαπιου συστηματος. Ο Σαμαρας τα βαζει με τα λιονταρια (δανειστες, αγορες, διαπλοκη..) και θα τον φανε τα σκουλικια (συντεχνιες, πελατειακο κρατος, ευθυνοφοβια υπουργων, λαικισμος μεριδας βουλευτων και διεφθαρμενο ΠΑΣΟΚ)..

        • θηραία avatar
          θηραία @ kostis 23/01/2014 12:53:03

          ..γιατί ο Αντώνης, που ξέρει να αφουγκράζεται τον κόσμο, επιτρέπει σε κάποια "σκουλίκια" όπως τους λές, να επιβάλουν την δική τους ατζέντα και να περιφρονούν υποδειγματικά την κοινωνία;

        • Μικρασιάτης avatar
          Μικρασιάτης @ kostis 24/01/2014 00:55:05

          Πεστα ρε Κωστη...! Ετσι είναι.

    • George Ν avatar
      George Ν @ kostis 23/01/2014 12:15:01

      Έτσι είναι αλλά υπάρχει η δύναμη της αδράνειας. Επί 40 χρόνια σκαφτόντουσαν να ικανοποιήσουν τα "δίκαια" αιτήματα του τάδε και του δείνα και μετρούσαν κουκιά. Λειτουργούσε και επομένως στο μυαλό τους απέκτησε τα χαρακτηριστικά ενός φυσικού νόμου. Ίσχυε, ισχύει, θα ισχύει. Αν κάποιος ήταν υποψιασμένος θα έβλεπε ότι το παιχνίδι άλλαξε. Θα το παρατηρούσε από μια σειρά ενδείξεων όπως ότι το ΠΑΣΟΚ, ο μάγος αυτής της λογικής, εξαϋλώθηκε. Εκεί έπρεπε να ηχήσουν τα πρώτα καμπανάκια. Λόγω γήρατος του στελεχικού δυναμικού όμως ουδέν. Στην συνέχεια είχαμε την άνοδο της ΧΑ. Η υπόσχεση περί πετροφαγίας από μέρους τους θα έπρεπε επίσης να τους αφυπνίσει. Σύμφωνα με τον νόμο τους κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται . Θα έπρεπε να παίρνουν κάτι γύρω στο 0% και όχι διψήφιο ποσοστό. Πάλι όμως ο ύπνος ήταν γλυκός. Τώρα αρχίζουν να ακούνε τα πρώτα ξυπνητήρια. Κάποια στιγμή ίσως και να το καταλάβουν. It was the economy stupid.

    • Gn avatar
      Gn @ kostis 23/01/2014 13:16:57

      @kostis
      “ταλιμπαν φονταμελιστες φιλευθερους”, αποφασισμενους για ολα...


      Ακριβως!!! τα ειπες ολα φιλε...

  15. αλ avatar
    αλ 23/01/2014 10:09:23

    ΟΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΣΤΕΛΕΧΩΝΑΜΕ ΑΠΟ ΜΑΚΙ ΜΕΧΡΙ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΡΩΣΕΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ,ΤΟΤΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΑΝ ΤΟ 2009 ΜΕ ΤΣΙΠΡΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΑΠ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΗ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΤΙ? ΤΙ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ ΣΕ 5-10 ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ.ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑΞΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ? ΑΣ ΨΑΞΕΙ ΣΩΣΤΑ ΜΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΠΩΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ, ΕΟΤ (ΠΟΛΥ ΛΑΔΙ ΕΚΕΙ),ΑΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΑ ΤΟΝ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΘΕΙΧΑΡΗ( ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ-ΚΑΛΩΣ Η ΚΑΚΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ),ΑΣ ΚΛΕΙΣΙΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ, ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΩΞΗ ΣΕ ΚΑΜΙΑ Μ.Κ.Ο. ΚΑΙ ΑΣ ΜΙΛΗΣΕΙ ΣΤΟ ΛΑΟ ΓΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ,ΣΤΟΧΟ ΚΑΙ ΠΡΟΚΟΠΗ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.......

  16. Δημοκράτης avatar
    Δημοκράτης 23/01/2014 10:23:38

    Αρχισαν να δίνουν όραμα και ελπίδα...........

    ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ;
    Συλλήψεις και απο Τροχαία για χρέη στο Δημόσιο
    22/01/14 - 08:26

    Θα μας συλλαμβάνει και η Τροχαία για χρέη στο Δημόσιο. Απίστευτο τι σκαρφίστηκαν στην κυβέρνηση. Να μετατρέψουν τους Αστυνομικούς σε «οικονομικούς ελεγκτές».

    Στην περίπτωση του ΦΠΑ η οφειλή είναι αδίκημα από το πρώτο ευρώ. Σε ό,τι αφορά γενικά τα χρέη προς το δημόσιο σύλληψη επιφέρουν τα χρέη που ξεπερνούν τις 5.000 ευρώ.

    Τι θα συμβαίνει; Όπως αναφέρει η εφημερίδα Δημοκρατία, είτε εάν υπάρχει κάποια τροχαία παράβαση (π.χ. παραβίαση ορίου ταχύτητας) είτε γίνεται τυπικός έλεγχος τα περιπολικά θα έχουν τη δυνατότητα online σύνδεσης με το taxis ώστε να γίνεται και οικονομικός έλεγχος του πολίτη.

    Σε περίπτωση που φανεί είτε πως έχει οφειλή ΦΠΑ είτε άλλη οφειλή άνω των 5.000 ευρώ τότε οι αστυνομικοί θα οδηγούν στο τμήμα τον πολίτη και από 'κει στο αυτόφωρο.

    • Μωρίας εγκώμιον avatar
      Μωρίας εγκώμιον @ Δημοκράτης 23/01/2014 12:04:43

      Γιατί δεν το βλέπεις από την θετική του πλευρά .... οι αστυνομικοί θα εξοικιωθούν με το taxis και θα αποκτήσουν οικονομικές γνώσεις με τον καιρό... ύστερα μπορεί να φανούν χρήσιμοι και αλλού!?!!!

  17. Tonia G. avatar
    Tonia G. 23/01/2014 10:24:22

    Εύγε! Φάκτορα το κείμενο αυτό είναι εξαίρετο και θυμίζει την παλιά καλή εποχή. Τεκμηριώνει δε ακριβώς αυτό που λες: ¨Πόσες φορές με άρθρα αλλά και με σχόλια αναγνωστών, Νεοδημοκρατών που στήριξαν με νύχια και με δόντια τον Σαμαρά, δεν τονίζαμε το λάθος δρόμο που έχει πάρει η κυβέρνηση; Πώς έχουν άραγε την απαίτηση να προηγούνται στις δημοσκοπήσεις όταν έχουν ακυρώσει όλη την στρατηγική με την οποία η ΝΔ έγινε κυβέρνηση;"

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Tonia G. 23/01/2014 11:15:34

      Eαν η στρατηγικη ηταν απατη ακυρωνεται αυτοματως απο τη στιγμη που ερχεσαι στην κυβερνηση.Ο μονος τυχερος θα ειναι αυτος που εχουν δουλεψει ολοι οι αλλοι για λογαριασμο του και ελπιζει να ειναι ο Τσιπρας που θα εχει καρπωθει ολη τη δουλεια αλλά και παλι μπορει οχι.
      Δυο πηγες υπαρχουν για δανεισμο : οι αγορες και η τροικα.Απο τη στιγμη που εκλεισαν οι αγορες το 2010 ή συμμορφωνεσαι με την τροικα μεχρι να σε ξαναδεχθουν οι αγορες ή χρεωκοπεις.Τα υπολοιπα ειναι κολοσσιαια απατη που ονομαζεται "αντιμνημονιο".Η απατη αποκαλυπεται οταν εισαι υποχρεωμενος να παρεις αποφασεις γιατι εφθασες στην κυβερνηση.Γιαυτο καλο ειναι να μη λες ψεματα εκ των προτερων.Βεβαια ετσι ειναι πολυ πιθανον να μη γινεις ποτε κυβερνηση και να γινει καποιος αλλος που πολυ γρηγορα θα αποκαλυφθει και αυτος.

  18. SR avatar
    SR 23/01/2014 10:41:07

    Βγαλτε ενα προγραμμα 100.000 θεσεων εργασιας απο τον οαεδ για ενα εξαμηνο,καντε μια εκστρατεια για να μειωσετε τις τιμες στα βασικα ειδη,απολύστε επιτέλους επίορκους και κλείστε άχρηστους οργανισμούς με διπλοθεσίτες,πιέστε του τραπεζίτες να ρίξουν κεφάλαια στην αγορά και τρέξτε το ΕΣΠΑ με 1000 κάντε κάτι επιτέλους..

  19. George Ν avatar
    George Ν 23/01/2014 10:51:16

    Ότι θα υπήρχαν σκληρά μέτρα και λιτότητα ήταν αναπόφευκτο. Όπως και ότι η Ελλάδα θα έπρεπε να φτάσει μέσα σε 3 χρόνια σε πρωτογενές ή να χρεοκοπήσει γιατί καλώς ή κακώς μόνο για τόσο ήταν διατεθειμένη να καλύψει η διεθνής κοινότητα το χόμπι μας να χαλάμε πιο πολλά από όσα βγάζουμε ως δημόσιο, πριν την πληρωμή χρεολυσίων και τόκων που την ανέλαβαν εξολοκλήρου άλλωστε με νέο δανεισμό. Η κριτική στην κυβέρνηση δεν μπορεί να γίνεται εκεί γιατί πραγματικά δεν μπορούσε να κάνει κάτι άλλο. Η κυβέρνηση απέτυχε στο να φτιάξει ένα μικρότερο δημόσιο που να λειτουργεί και να κοστίζει πολύ λιγότερο, να αποκρατικοποιήσει, στο να έχουμε πολύ πιο γρήγορη απονομή δικαιοσύνης, απλοποίηση διαδικασιών, ανταγωνισμό, παιδεία και ένα σωρό άλλα. Το αποτέλεσμα είναι να μην μπορεί να σηκωθεί η χώρα, να μην υπάρχουν ελπίδες και αυτό φυσικά θα το πληρώσουν τα κόμματα που την στηρίζουν. Δικαίως, είναι η μοίρα των τεμπέληδων παλαιόθεν

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ George Ν 23/01/2014 13:19:28

      "Η κυβέρνηση απέτυχε στο να φτιάξει ένα μικρότερο δημόσιο. . ."

      Σωστός. Καί γιά ἀρχή, μειωμένος κατά τό ἥμισυ ὁ ἀριθμός ὑπουργῶν/ὑφυπουργῶν.

  20. warrior avatar
    warrior 23/01/2014 10:54:32

    Είμαι δικηγόρος και θα παραθέσω το παρακάτω παράδειγμα: Πριν από έναν μήνα παραστάθηκα σε ανάκριση για κακούργημα ενώπιον του ανακριτή του Πρωτοδικείου.
    Εξέδωσα απόδειξη παροχής υπηρεσιών ποσού 638,88€. Επί αυτού του ποσού ο Υπουργός, μου παίρνει άμεσα:
    α. ΦΠΑ 23% ίσο με 127,88€,
    β. παρακράτηση για υπέρ διαφόρων τρίτων 20% επί του ποσού χωρίς τον ΦΠΑ ίσο με 111,20€,
    γ. παρακράτηση φόρου 15% επί του ποσού χωρίς το ΦΠΑ ίσο με 83,40€ τα οποία δεν θα υπολογίσω γιατί θα συμψηφιστούν με τον φόρο εισοδήματος,
    δ. φόρος εισοδήματος 26% επί του ποσού χωρίς τον ΦΠΑ ίσο με 144,56€
    ε. για ένσημα παράστασης 34€
    και συνολικά για τα παραπάνω από την αμοιβή μου – γελάει ο κόσμος – των 638,88€ ο κύριος, με τα πόδια στο τραπέζι, μου πήρε αρχικά το ποσό των 501,04€, ήτοι ποσοστό 78,42% επί της απόδειξης και μου άφησε 137,84€.
    Για να είμαι δίκαιος, διάφορα έξοδά μου θα συμψηφιστούν με τον ΦΠΑ που πλήρωσα και θα προσμετρηθούν στα έξοδά μου σε ποσοστό περίπου 8% επί της απόδειξης χωρίς τον ΦΠΑ.
    Έτσι, το ποσό που θα μου πάρει ο συνεργάτης μου ο Γιάννης Στουρνάρας διαμορφώνεται σε 377,16€, ήτοι ποσοστό επί της απόδειξης 59%.
    Θα μου αφήσει 261,72€ να πληρώσω ενοίκιο, βιβλία, Ταμείο Ασφάλισης, Ταμείο Υγείας (πάλι ο Στουρνάρας θέλει τα λεφτά μου), ρεύμα, κοινόχρηστα και όλα τα άλλα έξοδα του γραφείου και μετά να μου μείνουν χρήματα για το ενοίκιο του σπιτιού, το φαγητό μου, το ρεύμα, το νερό, τα τηλέφωνα και ό,τι άλλο μπορεί να χρειάζεται ένας άνθρωπος, όπως άκουσον-άκουσον να βγάλει την κοπέλα του ένα βράδυ, γιατί γυναίκα του και μάνα των παιδιών του δεν προβλέπεται να γίνει όσο έχει ο άλλος τα πόδια στο γραφείο.
    Θα ήθελα λοιπόν να μου βρείτε ένα λόγο:
    α) να μη φοροδιαφύγω,
    β) να ξαναψηφίσω αυτά τα ζώα (γιατί ήδη μια φορά τα ψήφισα).
    Ευχαριστώ.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ warrior 23/01/2014 13:37:25

      Θά σοῦ ἔδινα καί γώ ὄνομα δικηγόρου ἐπαρχίας πού δέν ἔχει ποτέ τυπώσει μπλόκ ἀποδείξεων. Καί δέν εἶναι ὁ μοναδικός δικηγόρος. Προσωπική πεῖρα μέ δύο δικηγόρους, ὁ ἕνας μοῦ ἔδωσε ἀπόδειξη μετά ἀπό κυνήγι μηνῶν, ὁ ἄλλος ἄφησε τήν ὑπόθεση στήν μέση τῆς ἐξέλιξης τῆς ὑποθέσεως γατί δέν ἤθελε νά μᾶς δώση ἀπόδειξη!!

      • warrior avatar
        warrior @ Φωτεινή 23/01/2014 16:31:44

        Και τι σχέση έχει αυτό; Να τους βρει η εφορία (το μόνο εύκολο) και να τους τσακίσει. Τέτοιοι ανεγκέφαλοι υπάρχουν παντού. Θα την πληρώσουν όλοι οι υπόλοιποι; Ή αποτελεί αυτό δικαιολογία για την εξόντωση των ελεύθερων επαγγελματιών;

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ warrior 23/01/2014 18:13:22

          "Και τι σχέση έχει αυτό;"

          Ζῶα ὑπάρχουν παντοῦ. . .

    • Φελίζα avatar
      Φελίζα @ warrior 23/01/2014 15:12:28

      Λάθος σκεπτικό χρησιμοποιείτε, γιατί όταν κόβετε μια απόδειξη για 683,88 ευρώ (και όχι 638,88) η αμοιβή σας είναι 556 ευρώ. Γίνεται κράτηση υπερ τρίτων 12% στο ποσό του γραμματίου που εκ δίδετε σεις οι δικηγόροι και όχι στο σύνολο της αμοιβής. Η κράτηση 15% (στο ποσό του γραμματίου) συμψηφίζεται με το δικό σας φόρο εισοδήματος όπως και το 20% του υπολοίπου ποσού της αμοιβής σας , και γίνεται μόνο όταν ο πελάτης σας είναι επαγγελματίας.
      Το ΦΠΑ είναι βεβαίως του συνεργάτη σας κ. Στουρνάρα.... πάντα έτσι ήταν.

      • warrior avatar
        warrior @ Φελίζα 23/01/2014 16:34:44

        Δεν τα ξέρετε πολύ καλά για την κράτηση 15% και για το 20% του υπολοίπου ποσού. Για ρωτήστε κανέναν ενημερωμένο λογιστή.

        • Φελίζα avatar
          Φελίζα @ warrior 23/01/2014 18:04:29

          15% και 20% είναι η παρακράτηση από εσάς και αφορά τον φόρο εισοδήματος ΣΑΣ, ποσά που αφαιρεθούν από το συνολικό σας φόρο εισοδήματος.
          Όσον αφορά τους ενημερωμένους λογιστές...αυτό το καιρό εργάζονται αμισθί για το υπ.οικ.
          Η διαμαρτυρία σας θα ευσταθούσε αν αναφερόσασταν στο συντελεστή φορολόγησης των εισοδημάτων σας.

          • tak avatar
            tak @ Φελίζα 23/01/2014 21:14:33

            Είστε πολύ ενημερωμένη κυρία μου... Οικονομολόγος, λογίστρια;
            Εφοριακός αποκλείεται πάντως να είστε, αυτοί δεν ξέρουν!
            Κρίμα που είμαστε μάλλον μακριά για να ζητάω τις συμβουλές σας...
            Και λέω το μακριά, επειδή τυχαίνει να ξέρω το μύθο της Φελίζας, ακόμα και τον πύργο της...

    • δραχμοτρομος avatar
      δραχμοτρομος @ warrior 23/01/2014 17:26:01

      warrior είπε:
      23/01/2014 στις 10:54 am
      "Είμαι δικηγόρος και θα παραθέσω το παρακάτω παράδειγμα:
      Εξέδωσα απόδειξη παροχής υπηρεσιών ποσού 638,88€. Επί αυτού του ποσού ο Υπουργός, μου παίρνει άμεσα:
      α. ΦΠΑ 23% ίσο με 127,88€"
      Το ΦΠΑ τον πήρες ΕΣΥ από τον πελάτη σου για να τον αποδώσεις στο κράτος...
      Δε περιγράφω άλλο...

  21. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 23/01/2014 11:01:07

    Τα λέγατε Factor, αλλά δεν τα λέγατε όλα !
    Με κομματικές παρωπίδες, χωρίς αξιοκρατία, με ατολμία στις μεταρρυθμίσεις, με παλαιοκομματικούς υπολογισμούς, με τους δικούς μας και άλλα τέτοια "παλιά κόλπα", στην σημερινή συγκυρία δεν αντιμετωπίζονται τα προβλήματα.
    Και βέβαια με επικοινωνιακή πολιτική εκτός ουσίας (άθεία,τρομολαγνεία κλπ)
    δεν περνας στην κοινωνία που βασανίζεται και διερωτάται που πάμε, μήνυμα αποφασιστικότητας.
    Νομίζω ότι το πρόβλημα όμως είναι πραγματικο. Δεν υπάρχουν ικανοί και άξιοι συνεργάτες , δεν υπάρχει πολιτική βούληση, φοβάμαι πιά ούτε στον Α.Σ.
    Θα σας πω τι αποκομίζω βλέποντας τα περισσότερα στελέχη της ΝΔ να μιλούν στα ΜΜΕ. Ασχετοσύνη, προχειρότητα και βλακεία.
    Σας έχω ξαναγράψει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ τα έχει πει όλα για όλους, και ναι και όχι, και έτσι κι αλλιώς, και άσπρα και μαύρα, και € και δρχ. Ετσι όταν, και αν, κάνει κυβέρνηση, θα μας πει :εμεις σας τα είπαμε και ο λαός μας έδωσε εντολή!
    Αυτό γιατί δεν το αντιμετωπίζει η ΝΔ ?

  22. anonymous avatar
    anonymous 23/01/2014 11:07:54

    Εγώ δε θα τους ψηφίσω γιατί δε γουστάρω τους εκβιασμούς και τους τσαμπουκάδες. Εξηγούμαι:
    1) Πήγα να πληρώσω το ΦΠΑ, είχε αλλάξει ο Θεοχάρης τα συστήματα, δεν ενημέρωσε κανένα και ενώ πλήρωσα δεν ξέρω αν έχουν πάρει τα λεφτά. Αγανάκτησα δε να κάνω την πληρωμή. Τι του χρωστάω εγώ του κάθε ηλιθίου;
    2) Χρωστάω κάποια χρήματα στο δημόσιο. Έχω εγκαινιάσει μια συνεργασία και κάνει να παίρνω κάποια χρήματα, τα οποία τα έχω τιμολογήσει κι έχω πληρώσει το ΦΠΑ από την τσέπη μου. Η συνεργασία προϋποθέτει ρευστότητα 3.000-5.000 Ευρώ η οποία δεν υπάρχει και οι τράπεζες δε δίνουν ούτε με εκχώρηση των τιμολογίων.
    Κατάφερα να βρω μερικά χρήματα για να ξεκινήσω, αλλά φοβάμαι ότι θα μπουκάρουν στο λογαριασμό και θα μου πάρουν τις πρώτες πληρωμές μόλις γίνουν, οπότε εγώ μένω άνεργος. Λυπάμαι αλλά με αυτούς τους όρους που δε με αφήνουν να ξεκινήσω κάτι και να πάρουν τα λεφτά τους αργότερα, μέχρι το καλοκαίρι εγώ στις εκλογές δε θα τους ψηφίσω.
    Ήδη έπαθε έμφραγμα συμπολίτης μας που βρήκε άδειο τον τραπεζικό του λογαριασμό από κατάσχεση της εφορίας.

  23. blue nile avatar
    blue nile 23/01/2014 11:26:50

    Έτσι είναι...

  24. Μωρίας εγκώμιον avatar
    Μωρίας εγκώμιον 23/01/2014 11:32:29

    Σωστά, τίποτα δεν έχει χαθεί και υπάρχει αρκετός χρόνος. Το θέμα είναι εάν υπάρχει η βούληση για αλλαγή πλεύσις. Είδομεν.

  25. Κόνδωρας avatar
    Κόνδωρας 23/01/2014 11:37:58

    Αγαπητέ Αντώνη,

    Σε πίστεψα το 2012, σε πιστεύω και τώρα. Το '12 ήξερα ότι τα Ζάπεια με τα "ισοδύναμα" δεν θα είχαν τύχη σε τροϊκανά αυτιά. Πίστεψα όμως αυτό που είχες πει: "θα οργώσω όλο τον κόσμο για να φέρω επενδύσεις", για "άλλο μίγμα πολιτικής", με βάση την ανάπτυξη. 18 μήνες μετά, το Κράτος ζει και βασιλεύει, οι φόροι γονατίζουν τους τελευταίους ηρωικούς μικρομεσαίους επιχειρηματίες, και "το όργωμα του κόσμου όλου" δεν έγινε.

    Θα μου πεις, περίμενα από τους κατά τα άλλα αξιοσέβαστους Χατζηδάκη/Μηταράκη να φέρουν ανάπτυξη; Δυστυχώς ο "ιδρυματισμός" (στην περίπτωσή τους: χρόνιος "εγκλεισμός" σε γυάλινα γραφεία) αποστερεί φαντασία, τσαγανό, επιχειρηματικό πνεύμα. Όχι. Μόνο από ΕΣΕΝΑ περιμένω, αγαπητέ Αντώνη, να "φορτωθείς στην πλάτη σου" 1000 ελληνικές επιχειρήσεις-διαμάντια (δηλ. με ανταγωνιστικό προϊόν), να μειώσεις σήμερα τους εταιρικούς φόρους, και να τους ανοίξεις αγορές σε όλη την οικουμένη. Μόνο από εξαγωγές θα έρθει νέο/υγιές χρήμα στην Πατρίδα, όχι από Καταριανούς.

    Αν το είχες κάνει αυτό τον Ιούλιο '12, αντί να αναλωθείς σε προδιαγεγραμμένα παζάρια με την Τρόϊκα για τα δημοσιονομικά, σήμερα θα είχες αληθινά αναπτυξιακά αποτελέσματα. Και κρατικά έσοδα. Δυστυχώς έπαιξες μόνο το χαρτί των δημοσιονομικών, όχι της ανάπτυξης. Και έχασες 18 πολύτιμους μήνες. Ίσως δεν γνώριζες ότι ο υγιής/εξωστρεφής επιχειρηματίας δεν θέλει επιδοτήσεις. Θέλει μόνο να τον βοηθήσεις να εξάγει και να μην τον γονατίζεις στους φόρους, ώστε να κάνει αυτό που ξέρει καλά: δημιουργία πλούτου.

    ΔΕΝ πιστεύω ότι είναι αργά. Ξεκίνα εθνική επιχειρηματική ΠΑΝΣΤΡΑΤΙΑ. Φτιάξε ένα "αναπτυξιακό dream-team" με αποφασισμένους ανθρώπους της αγοράς, βγες μαζί τους έξω από τα σύνορα, και βοήθησέ τους να φέρουν νέους τζίρους. Γίνε εσύ ο μπροστάρης και η σημαία, όχι οι Χατζηδακο-μηταράκηδες.

    Ακόμα προλαβαίνεις...

    • Μωρίας εγκώμιον avatar
      Μωρίας εγκώμιον @ Κόνδωρας 23/01/2014 16:09:47

      Ετσι, να λέγονται οι αλήθειες χωρίς περιστροφές και κορδέλλες.

  26. Ήμερος Αγριόλυκος avatar
    Ήμερος Αγριόλυκος 23/01/2014 11:50:58

    Στων κουφών την πόρτα, όσο θέλεις βρόντα. Στο τέλος θα σε ...καταγγείλουνε και για διατάραξη της κοινής ησυχίας...

    • Ήμερος Αγριόλυκος avatar
      Ήμερος Αγριόλυκος @ Ήμερος Αγριόλυκος 23/01/2014 11:53:41

      Οι μέρες που δικάζουν -Οδυσσέας Ιωάννου
      ''Έρχονται πια οι μέρες, που δικάζουν, θα μετρηθούν τα ποσοστά μας
      και θα τα βρούμε όλα μπροστά μας.
      Δεν το φοβάμαι, ούτε το θέλω, μα δεν υπάρχουνε λαγοί μες στο καπέλο,
      τώρα θα δούμε, τα λεφτά μας τι αγοράζουν.
      Κι αν όλα βγουν αληθινά,δε θα χαρώ, ούτε θα κλάψω
      και δε θα πω, στο είχα πει,δεν ξέρω πως, ούτε γιατί,
      χωρίς μια λέξη το τσιγάρο σου θ' ανάψω.''

  27. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 23/01/2014 12:49:16

    Για να τελειωνουμε.Ο Σαμαρας ειναι ο μονος πετυχημενος πρωθυπουργος της ΝΔ μετα τον Καραμανλη Α΄. Αυτη ειναι η πραγματικοτητα.Επιτυχια ειναι οχι τα παχια λογια αλλά η εκτελεση του προυπολογισμου συμφωνα με τα προγραμματισμενα.Και οι προυπολογισμοι Μητσοτακη και αυτοι Καραμανλη Β΄επεσαν εξω και πολυ.Αντιθετα οι δυο του Σαμαρα πηγαν καλυτερα απο το προγραμματισμενο.
    Εννοειται οτι πολλοι δεν ηθελαν να βγουν και να πληρωσουν τοσους φορους αλλά τα ψεματα τελειωσαν.Οσοι ζητουν να ξαναρχισουν ελλειμματα (γιατι αυτο σημαινει το οχι μετρα) δεν εχουν καταλαβει οτι δεν υπαρχουν περιθωρια.
    Και εαν βγει ο Τσιπρας ή ο οποιοσδηποτε Τσιπρας θα βρει το ιδιο πλαισιο - ή το αποδεχεται η γυριζει στα Βαλκανια.

    • Μαύρος Καβαλάρης avatar
      Μαύρος Καβαλάρης @ ψυχραιμια 23/01/2014 16:33:30

      Αν κατάλαβα καλά τον συλλογισμό σας τα θετικά τα πιστώνουμε στον Σαμαρά, τα αρνητικά τα χρεώνουμε στον Στουρνάρα.

    • κρεωλός avatar
      κρεωλός @ ψυχραιμια 23/01/2014 17:04:02

      Ωραία. Εγώ το αποδέχομαι.
      Θα ανάψω το μαγκάλι μου σημερα ευχαριστώντας τον θεό που είμαι στην ευρώπη και όχι στα Βαλκάνια.
      Η συνεχεια σε 4 μήνες στην κάλπη

      • Μικρασιάτης avatar
        Μικρασιάτης @ κρεωλός 24/01/2014 00:58:57

        Και καποτε το πετρέλαιο θερμανσης κοστιζε 0,60 και ο κοσμος φωναζε...

    • Αποστολης avatar
      Αποστολης @ ψυχραιμια 23/01/2014 20:16:26

      "Εννοειται οτι πολλοι δεν ηθελαν να βγουν και να πληρωσουν τοσους φορους αλλά τα ψεματα τελειωσαν.Οσοι ζητουν να ξαναρχισουν ελλειμματα (γιατι αυτο σημαινει το οχι μετρα) δεν εχουν καταλαβει οτι δεν υπαρχουν περιθωρια."

      Συμπερασμα : Ας τελειωνουμε επιτελους με την υποφορολογηση των Ελληνων, ας αρχισουμε να τους φορολογουμε πραγματικα δηλ.
      95% φορο εισοδηματος στα γνωστα υποζυγια.
      Να προσληφθει ο ψυχραιμιας στο γραφειο τυπου του κ. Σοιμπλε αμεσα!
      Επιτελους να μπουν ολοι οι οφειλετες φυλακη απ το πρωτο ευρω κιολας.
      Στο μεταξυ οι τραπεζες να παρουν αλλα 50 δις για να αρθοποδησουν βρε αδερφε.
      Τωρα αν ο πληθυσμος της Ελλαδας παει στο μισο... παραπλευρη απωλεια, this is life η μαλλον this is Balkania.

  28. Λούκιος avatar
    Λούκιος 23/01/2014 12:55:54

    Τα γράψατε νωρίς αλλά μισά.Επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά ότι όπως και
    ένα νήπιο ακόμη μπορεί να αντιληφθεί συγκρίνοντας τις διαρροές προς ΣΥΡΙΖΑ
    και ΧΑ το πρόβλημα εντοπίζεται,σχεδόν αποκλειστικά ,στα δεξιά και-παρά την
    δεδομένη οικονομική εξαθλίωση-οφείλεται στην αθέτηση των προεκλογικών
    κονωνικοπατριωτικών δεσμεύσεων.Ενώ όμως μέχρι τις προφυλακίσεις των
    βουλευτών της ΧΑ το φούσκωμα των ποσοστών της ήταν κυρίως δημοσκοπικό
    και με μαθηματική σχεδόν βεβαιότητα οι απογοητευμένοι δεξιοί με την προκήρυξη
    των εκλογών θα επέστρεφαν στο πατρικό υπό την απειλή του ΣΥΡΙΖΑ, τα δεδομένα έκτοτε άλλαξαν δραματικά.Οι ακατανόητοι ,εσπευσμένοι και υπό το
    κράτος ενός αδικαιολόγητου πανικού χειρισμοί ,κυρίως όμως η έκθεση ως
    ενοχοποιητικών στοιχείων υλικού ...επιθεωρήσεως, εξαγρίωσαν τους ιδιαίτερα
    ευαίσθητους σε θέματα ηθικής τάξεως συγκεκριμένους ψηφοφόρους που μετέβαλαν το δημοσκοπικό φούσκωμα της ΧΑ σε εκλογική μεγένθυση.Λύση δεν φαίνεται στον ορίζοντα εκτός εάν το προωθούμενο νομοσχέδιο για τις
    προφυλακίσεις αναδειχθεί σε ''από μηχανής θεόν''και ο νοών νοείτω.Βέβαια
    μιλάμε για ανακοπή της διαρροής και όχι επαναπατρισμό.Όσον αφορά το
    επιεικώς αστείο οικονομικό προγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ ένας στοιχειωδώς σοβαρός
    εκπρόσωπος της ΝΔ σε σχετικό debate θα χρειαζόταν λίγα λεπτά για να κάνει
    τον αντίστοιχο του ΣΥΡΙΖΑ να ψάχνει την έξοδο του stoudio.

    • ΑΡΗΣ avatar
      ΑΡΗΣ @ Λούκιος 23/01/2014 16:34:13

      Δηλαδή αν ένα 5% της Χ.Α. επιστρέψει στη ΝΔ, ο Σύριζα θα σταματήσει να καλπάζει? Αισιόδοξο σε βλέπω. Οσον αφορά τα προεκλογικά οικονομικά προγράμματα ΟΛΩΝ των κομμάτων και ιδιαίτερα της ΝΔ, ξέρεις να απόσβεσαν ποτέ σε ψήφους το χαρτί που τυπώθηκαν?. Εσύ πιστεύεις στο οικονομικό πρόγραμμα της ΝΔ? Το ξέρεις? Εγώ όχι. Κάτι Ζάππεια μου τράβηξαν λίγο την προσοχή διότι ξέφευγαν απο τα συνήθη, κάτι για σοβαρή επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου, αλλα δεν τα πίστεψα διότι προεκλογικά ΟΛΑ τα κόμματα ΛΕΝΕ ΚΥΡΙΩΣ ΨΕΜΜΑΤΑ και όχι μόνο στην Ελλάδα. "Αρχή ανδρα δείκνυσι" έλεγαν οι παππούδς μας που τα ήξεραν όλα. Οι Ελληνες ψηφίζουμε με βάση τα πεπραγμένα και τιμωρούμε τον απερχόμενο, γι αυτά που δεν έκανε και γι αυτά που παρέλειψε να κάνει. Δεν ψηφίσαμε τον ΓΑΠ επειδή είπε λεφτά υπάρχουν επειδή κανείς σχεδόν δεν τον πίστεψε . Καταψηφίσαμε τον Καραμανλή γιατί τα παράτησε όλα κι έφυγε. Το 1989 δεν ψηφίσαμε το Μητσοτάκη. Καταψηφίσαμε τον Αντρέα για το σκάνδαλο Κοσκωτά.

  29. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 23/01/2014 13:02:31

    Επειδή δεν ξέρω αν έφτασε το ξαναστέλνω:

    Εμένα με κατηγορούν διαρκώς εδώ μέσα πως παίρνω "ληγμένα χάπια".
    Δεν πειράζει...δεν μασάω και δεν χαμπαριάζω...
    Αντί μεταρρυθμίσεων η Κυβέρνηση προτίμησε να ξεσκίσει οικονομικά τον Έλληνα. Για να επιβιώσει το σάπιο 80ετές σύστημα...και οι διορισμένοι πραιτωριανοί του...
    Και να έρθει ο ΣΥΡΙΖΑ ή η ΧΑ τί θα κάνουν;
    Μια τρύπα στο νερό...
    Του ίδιου συστήματος είναι και αυτοί...
    _______________________________________________________
    Έχουμε δρόμο ακόμη μπροστά μας και αρκετές εκλογές...θα περάσουν αρκετοί ακόμη πρωθυπουργοί μέχρι να ισορροπήσει το σύστημα...όρεξη να' χουμε...
    Δεν είναι και λίγο αυτό που συμβαίνει:
    Καταρρέει αργά-αργά και σταδιακά η τελευταία ολιγαρχική Σοβιετικού τύπου σάπια νομενκλατούρα-οικονομία της ΕΕ...(περιμένετε να δείτε τί έχει να γίνει στην Κίνα με την εκεί ολιγαρχική ελίτ και τις offshores...της Τιένανμεν το κάγκελο: ο κόσμος θα ξεσηκωθεί...)
    Αυτό φυσικά συμπαρασύρει και την 80ετή ελίτ...επαναλαμβάνω: 80ετή ολιγαρχική ελίτ...
    Μαζί συμπαρασύρονται και όλες οι παλιές νοοτροπίες, οι αντιλήψεις, τα πιστεύω, οι ηθικοί φραγμοί και αρκετοί μύθοι που αφορούν πρόσωπα και θεσμούς (π.χ. οι στρατιωτικοί κλπ.) που προσεκτικά δημιούργησε η συγκεκριμένη ολιγαρχική ελίτ για να κυβερνά τη χώρα 80 συνεχόμενα έτη...Ουδείς απυρόβλητος.
    ____________________________________________________
    Όποιος έπαιξε το παίγνιο της ελίτ είναι ξοφλημένος...Δεν θα μείνει όρθιο κολυμπηθρόξυλο.
    Θα μείνουν ΟΛΟΙ χωρίς προστάτες...για να ξεκαθαρίσει το σύστημα...
    Σημερινά και παλαιά ονόματα θα εξαφανιστούν και άλλα θα έρθουν.
    Κάποιοι από τους μύθους που αφορούν ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ηγέτες από το 1923 και εντεύθεν θα απομυθοποιηθούν ΤΕΛΕΙΩΣ.
    Αυτό ξεκίνησε το 2012. Είχα προειδοποιήσει σχετικά από το 2006...ίσως ξεκίνησε και πιο νωρίς...που να ξέρεις;
    Οι πιο πολλοί από τους σημερινούς πολιτικούς είναι καμένοι. Το ξέρουν και γι'αυτό ψάχνονται...αλλά δεν σφάξαν...πάθαμε και μάθαμε.
    Το πολιτικό εκκρεμές ακόμη αιωρείται...κοινώς: αστάθεια για μερικά χρόνια ακόμη.
    ______________________________________________________

    Όσοι έβγαλαν τα 300 δισ έξω, ας δουν τί έχει πάθει η Κινεζική ελίτ...τί νομίζετε πως συμβαίνει; Τυχαίο; Δεν υπάρχουν πια τραπεζικά απόρρητα...Η ολιγαρχική ελίτε, εδώ και αλλού θα κυνηγηθεί ανηλεώς.
    Καθώς η ολιγαρχική ελίτ, και εδώ, είναι επικίνδυνη για την Εθνική Ασφάλεια κρατών...αυτή η αντίληψη επισημοποιήθηκε σε διεθνές συνέδριο της δικαιοσύνης το 2010..Καθώς η ολιγαρχική ελίτ θα μπορούσε, και το κάνει ήδη (;), να χρησιμοποιήσει τα χρήματά της για να χρηοατοδοτήσει τρομοκρατικές ενέργειες σε βάρος κρατών υπό την προκάλυψη οποιασδήποτε ιδεολογίας (αριστερής ή δεξιάς)...σε συνεργασία με κοινούς ποινικούς εγκληματίες...
    ______________________________________________________
    Εμείς οι Έλληνες πολίτες ξέρουμε πως κάποιοι "άλλοι" ξέρουν τα ονόματα αυτών των Ελλήνων που έβγαλαν τα λεφτά έξω σε offshores...εδώ οι Κινέζοι δεν τη γλύτωσαν, νομίζουν πως θα γλυτώσουν οι Έλληνες ολιγάρχες;;;;;
    ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!
    Αργά και σταθερά θα λιώνουν οι σάπιοι...υπομονή...
    _________________________________________________________
    Τώρα που είστε να μου πείτε πως παίρνω "ληγμένα" ή πως "στρατιωτικός μου έφαγε τη γκόμενα" και άλλες αηδίες...;
    ΒΑΛΤΕ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΝ...
    Τα έχουν βρει σκούρα μαζί μου;
    Και ξέρω πως αρκετοί μάλλον "παρακολουθούν" τα σχόλιά μου...χαίρομαι...δημιουργώ κλίμα...

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Τί να λέμε; 23/01/2014 14:51:24

      Ἀγαπητέ φίλε,μή παραπονιέσαι πού σοῦ τή πέφτουν.
      Ὅταν λές ὅτι ἱστορικοί ἠγέτες ἀπό τό 1923 (...;) θά ἀπομυθοποιηθοῦν...
      Ἔπειτα,ἄν ἔβγαζαν οἱ Ἕλληνες 300 δίς ἔξω,ἐδῶ δέ θά εἶχαν μεῖνει ὄχι τράπεζες,ἀλλά οὔτε ἐνεχυροδανειστήρια...

      • Τί να λέμε; avatar
        Τί να λέμε; @ Κυθήριος 23/01/2014 19:02:58

        Εννοούσα 1926: πρωτοδιορίστηκε νομάρχης Λέσβου ο Γεώργιος Παπανδρέου...καλύτερα τώρα;
        Θα σε παραπέμψω επίσης στη δήλωση δικαστικού πως θα πάρει σύνταξη και δεν θα μάθει πόσες ήταν οι μίζες γενικά...
        Έχεις υπολογίσει πόσα λαμόγια από το 1981 τα αρπάζουν;
        πολλαπλασίασε τα...

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Τί να λέμε; 23/01/2014 19:22:57

          Γιά τόν Γ.Παπανδρέου,δέν ὑπάρχει θέμα ἀπομυθοποίησης,ὅταν γιά κάποιους εἶναι ἤδη ἀπομυθοποιημένος.
          Γιά τό πόσοι τά ἀρπάζουν ἀπό τό 1981 ἔχεις δίκιο,ἐγῶ κατάλαβα ὅτι ἐννοοῦσες πως ἔβγαλαν 300δις ἔξω τῶρα,μόλις ξέσπασε ἡ κρίση.

  30. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 23/01/2014 14:21:05

    @ ΑΡΗΣ, τὸ σχὸλιο μου.

  31. Μάρξανδρος avatar
    Μάρξανδρος 23/01/2014 14:37:55

    Λυπάμαι πολύ αλλά καθόλου νωρίς δεν τα λέγατε. Το αντίθετο, πολύ αργά αναγνωρίσατε τα σφάλματα.

    Υπενθυμίζω ότι για πολύ καιρό στοχοποιήθηκαν άτομα άσχετα με τις κυβερνητικές πολιτικές (Μπακογιάννη, Μητσοτάκης κ.ο.κ.) ενώ τα 3-4 βασικά στελέχη παρά τω πρωθυπουργώ έμεναν ασχολίαστα ή/και ετύγχαναν ευμενή "μεταχείριση" όταν επινοούσαν ή/και υλοποιούσαν το ένα φιάσκο μετά το άλλο (ΕΡΤ, ΧΑ, φόροι, χαράτσια κ.ο.κ.).

    Επιπρόσθετα, λοιροδήθηκε ο οποιοσδήποτε βουλευτής της ΝΔ που τολμούσε να ψελίσει αμφιβολίες ακόμα και για μικρής σημασίας κυβερνητικές επιλογές, ενώ η επιλογή για προστασία του Βενιζέλου στη Βουλή έτυχε της ουσιαστικής σας πολιτικής στήριξης.

    Τέλος, υπήρξατε σταθεροί αναμεταδότες διαφόρων λανθασμένων εμμονών τύπου "ο ΣΥΡΙΖΑ είναι άθεοι, εθνοπροδότες, πούστηδες, λαθρολάγνοι κλπ".

    • γιωργος avatar
      γιωργος @ Μάρξανδρος 24/01/2014 21:06:48

      +100000000

  32. kritwn avatar
    kritwn 23/01/2014 14:44:35

    Προσωπικά την κάλυψη στον Βενιζέλο μπορώ να την καταπιώ στα πλαίσια μιας αναγκαστικής συμμαχίας. Αυτό που δεν μπορώ με τίποτα να χωνέψω είναι η ασυνέπεια λόγων και πράξεων στα φορολογικά.

  33. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 23/01/2014 15:10:48

    Κακά τά ψέματα φάκτορα.Πιστεύω ὅτι ἡ ἀναποτελεσματικότητα στήν πάταξη τῆς ἐγκληματικότητας,τά πολλά εἰσπραχτικά μέτρα καί ἡ ἀναλγησία στήν ἐπιβολή καί δικαιολόγησή τους,εἶναι πού ἔφεραν τήν κυβέρνηση καί τό Σαμαρᾶ σέ αὐτή τή θέση ἔναντι τοῦ κόσμου. Γιατί τελικά αὐτή ἡ κοροϊδία μέ τό ΦΠΑ στήν ἐστίαση,μέ τίς θερμαινόμενες πισίνες,μέ τίς λευκές ἐβδομάδες καί τά πράσινα μουλάρια μαζί μέ τά χαράτσια,εἶναι πού πορώνει τόσο τόν κόσμο.
    Δέ φτάνει πού δέν τόν φτάνουν τά φράγκα νά πληρώνει συνέχεια,πού τοῦ κατασχέτουν καταθέσεις καί σπίτια,τοῦ τή λένε κι ἀπό πάνω.
    Καί κάτσε νά δεῖς μεθαύριο τό Μάϊο πού θά ἔρχονται τά καινούργια ραβασάκια τῆς ἐφορίας,μέ τή φορολόγηση ἀπό τό πρῶτο εὐρώ,καί θά δεῖς τί κράξιμο ἔχει νά φάει ἀκόμη ὁ Σαμαρᾶς..
    Λέω μόνο ὁ Σαμαρᾶς,γιατί λίγο μ' ἐνδιαφέρει πιά ἄν τόν στηρίζει ὁ Βενιζέλος ἤ ὁ Βαλλιανᾶτος...

  34. θηραία avatar
    θηραία 23/01/2014 15:37:26

    Ποιό είναι το bonus που θα λάβει ο κ θεοχάρος, αν πετύχει τους εισπρακτικούς στόχους του υπ οικ;
    Οπως δημοσιεύτηκε, το bonus περιλαμβάνεται στο "μεσοπρόθεσμο" .
    Οφειλουμε να γνωρίζουμε το ύψος του λοιπόν, για να καταλάβουμε μέχρι που θα φτάσει ο στραγγαλισμός μας!!!!

  35. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 23/01/2014 15:48:49

    Η δημοκρατία δεν έχει αδιέξοδα.
    Πάνω απο την πύλη της γράφει:
    "Σήμερα εγώ, αύριο εσύ, μεθαύριο ο γείτονας (ή ίσως πάλι εγώ - ή έσύ)".
    Και είναι πολίτευμα "παντός καιρού", και για τους εύκολους και για τους δύσκολους.
    Οι θεράποντές της πρέπει να διατηρούν τη διαφορετικότητά τους. Αλλά σ' αυτόν τον βασικό κανόνα του παιχνιδιού πρέπει να είναι απολύτως συντονισμένοι.

  36. warrior avatar
    warrior 23/01/2014 16:33:29

    Ποια κέρδη; Εδώ δεν συνυπολογίζονται τόκοι δανείων. Υπολογίζεται μόνο το 10% των ιατρικών δαπανών. Το μόνο που υπολογίζεται είναι ΟΤΕ, ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ (και νομίζω - αλλά δεν παίρνω όρκο - ούτε καν κοινόχρηστα). Δουλευόμαστε και μεταξύ μας;

  37. Κυνας avatar
    Κυνας 23/01/2014 17:06:18

    Ξεχασες οτι με την "αμαρτωλη" ΕΤ ειχαμε 3 καναλια ,ραδιοσταθμο και περιοδικο που ΔΟΥ-ΛΕΥ-ΑΝ με 50€ τον χρονο για τον μεσο πολιτη ενω τωρα με ΝΕΡΙΤ εχουμε ενα -και να καιει -καναλι με 36€ τον χρονο το οποιο ακομα ουτε δεν μπορει να ακολουθησει ενα προγραμμα.

    Κερδος 14€/χρονο για τον πολιτη θα σου πει ο αλλος....."Σωθηκαμε" αναφωνησε ο λαος !!!

    ΝΔ 2 χρονια επιτυχιες !!

    • kostis avatar
      kostis @ Κυνας 23/01/2014 18:00:56

      SYGNOMH, ALLA OUTE EGO THA SE KANO FILELEYTHERO, OYTE ESY EMENA KOYMOYNISTH. O KATHEIS EF' O ETAXTHEI

  38. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 23/01/2014 17:42:47

    Κι εγώ τα έλεγα από την αρχή (2010, για την ανάγκη άμεσης και εν μιά νυκτί εξόδου από την ευρωζώνη, ώστε να ανατάξουμε γοργά την οικονομία μας με το πρόσθετο εργαλείο-δραχμή και να ξαναμπούμε όταν είμαστε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ επαρκώς ισχυροί για το αναπόφευκτο bras-de-fer με τους λοιπούς), αλλά είμασταν κολλημένοι στο στερεότυπο του άκαμπτου ευρώ. Θυμίζω ότι, τότε συζητούσαμε, οι πιό απαισιοδοξοι, για υποτίμηση 30%, που θα μας επέτρεπε, τουλάχιστον, να μην θρηνήσουμε το 1 εκατομ. νέους ανέργους στον ΙΤ, ούτε τις μειώσεις (ονομαστικών) μισθών, αν και οι δημοσιονομικές μεταρρυθμίσεις θα έπρεπε και τότε να γίνουν.
    Και που βρισκόμαστε σήμερα; Στην αποδοχή του success story σαν χίμαιρα, "εσωτερική υποτίμηση" 30%, την ολόπλευρη αποδοχή ότι "δεν βγαίνει" με 175% και ανερχόμενο χρέος και το σενάριο της, οδυνηρότερης πλέον, εξόδου στην δραχμή εξίσου ισχυρό. Και τον Στουρνάρα να εναποθέτει, ξεκάθαρα, τις ελπίδες του ΜΟΝΟΝ σε νέο "κούρεμα".
    Φυσικά και θα μπορούσαμε να αποφύγουμε τη δραχμή. Αλλά θα απαιτούντο "ισοδύναμα" μέτρα "εσωτερικής υποτίμησης" και κοινωνικής αναμόρφωσης, τόσο πιό οδυνηρά από ότι με "κλασσική υποτίμηση", που καμμιά κοινοβουλευτική κυβέρνηση δεν θα τα κατάφερνε να σταθεί. Όπερ άτοπον.
    Τώρα οι προοπτικές είναι, ή νέο "κούρεμα" (με νέο μνημόνιο;), ή Τσίπρας και βίαιη απομυθοποίηση του κοινοβουλευτισμού και, από εκεί, custom made Ευρωπροτεκτορατοποίηση με ευρώ ή πολιτικο-στρατιωτικο-δικαστική "Χούντα Σωτηρίας" με δραχμή και σκηνές κοινωνικοοικονομικής θεομηνίας και Εθνικές καταστροφές σε όλες τις εκδοχές.
    Τα πιστόλια στο τραπέζι ήταν, πάντα, άδεια. Ακόμα και ο ΓΑΠ με το δημοψήφισμά του μπλοφάριζε, αφού ήξερε -όλοι μας ξέραμε- ότι, χωρίς ειδική ενημέρωση -και ποιός θα την έκανε;- ο λαός θα ψήφιζε υπέρ του Ευρώ. Αυτό του έπλυναν το κεφάλι να κάνει, επί 10 και πλέον χρόνια, με τα δανεικά -πλην όμως όχι αγύριστα.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ ΠΗΛΕΑΣ 25/01/2014 02:27:36

      ..στα έγραφα και τότε τα επαναλαμβάνω και τώρα
      βλέπω παραμένεις αμετακίνητος για το αν θα εξυπηρετουσε την Ελλάδα μια επιστροφή στη δραχμή.. αν και πολλοί που αρχικά το πιστευαν είδαν την παγίδα στην πορεία ..(τουλάχιστον όσοι δεν ειχαν vested interests)..

      η παγκοσμιοποίση αλλάξε άρδην τις οικονομίες απο τα 90s και μετά - και το μοναδικό επιχειρημα περί ανακτηση της χαμένης ανταγωνιστικότητας δεν εχει βάση στις νεες συνθήκες..
      εντος σύστηματος ευρώ σαν χώρα είχες κάποιες πιθανοτητες (μικρες αλλά υπαρκτές) να ορθοποδήσεις δοθεισης ευκαιρίας (πολιτική συγκυρία, ηγεσία, ευθυγράμιση πλανητών κλπ) και να ανακτησεις καποιο απο το χαμένο βιοτικό επίπεδο, ειναι περισσοτερο πολιτική και λιγότερο οικονομία..
      εκτος ευρώ απλά είχες τελειώσει για δεκαετιΕΣ
      για τον κόσμο ειναι ψυχολογικά δύσκολο/αδύνατο να δεχτεί, (ειδικά οταν τα πραγματα είναι ήδη τόσο σκ@ta λογω εσωτερικης υποτιμησης, ανεργιας κλπ) ο'τι θα μπορουσε να ήταν και πολύ χειρότερα..
      και αυτό, όπως λες, δεν μπορει να το διαχειριστεί καμμία κοινοβουλετική κυβέρνηση..
      ο λαός δεν είναι Οδυσσέας να τον δέσεις στο κατάρτι.. θελει να το ακούσει το τραγούδι..(πάλι).. και τότε θα δούμε όλοι Σειρήνα productions

  39. Κασσάνδρα avatar
    Κασσάνδρα 23/01/2014 17:47:46

    Ο πολύς κόσμος είναι πλέον "ανεξίθρησκος" πολιτικά: έχει βασανιστεί τόσο και από τους μέν και από τους δε -ενώ, δεν ξέρει τι τον περιμένει ακόμη-, ώστε η ιδεολογία είναι πια το τελευταίο. Είναι θλιβερό, ασφυκτικό σχεδόν, ότι όλοι, σε οποιοδήποτε περιβάλλον, μιλούν μόνο για "αυτό". Όσο χιούμορ και να διαθέτεις, σπάνια μπορείς ν' αλλάξεις τη συζήτηση ή να τους κάνεις να χαμογελάσουν.
    Θέλω επίσης να γράψω κάτι από καιρό, αλλά πάντα διστάζω: όταν, κάποια στιγμή, περάσουν όλα αυτά, ίσως θα έπρεπε να αφιερωθεί μία "ημέρα μνήμης" σε όλα τα θύματα της κρίσης: αυτόχειρες, παιδιά και ηλικιωμένους που πέθαναν προσπαθώντας να ζεσταθούν, πεινασμένους... Αν μάλιστα ήμουν συριζίτισσα και όχι μία καλή αστή που νοιώθει ότι την κοροϊδεύουν, καθώς δεν τα έφαγε ποτέ με κανέναν, θα χαλούσα τον κόσμο ώστε αυτή η ημέρα να "εορτάζεται" ήδη άπαξ της εβδομάδος, ώστε να θυμίζει στους κυβερνώντες τα "επιτεύγματά" τους.

  40. αλ avatar
    αλ 23/01/2014 18:15:51

    Σωστά! Πρέπει να περνάνε όλες οι αποδείξεις πο υπαίρνουμε.Οχι πριν τη δήλωση να λέει ο Θεοχάρης οι αποδείξεις από γιατρούς κλπ δεν θα περάσουν. Δηλαδή σε μία επίσκεψη σε γιατρό π.χ. 70 ευρώ πληρώνω ΦΠΑ 23% και με βάζεις ξανά να φορολογηθώ για τα 70 ευρώ τουλάχιστον με 26 % ως εισόδημα αφού δεν μου περνάς την απόδειξη.Τότε δεν φταίει ο γιατρός ,ο δικηγόρος ,ο υδραυλικός,αλλά εγώ ο ίδιος θα τον παρακαλέσω να του δώσω 50 ευρώ στο χέρι. Αλλά έρχεσαι μετά και βάζεις τεκμήρια διαβίωσης και δαπανών με δεδομένα 2007 (αντικειμενικές,ΙΧ διπλάσιααπό 2007) και με φορολογείς όπως και να έχει

  41. naruto avatar
    naruto 23/01/2014 20:43:45

    Eχεις δικαιο Αρη εχω ψηφισει δεκαδες φορες απο το 1975 και δεν θυμαμαι να ψηφισα ενα κομμα για το προγραμμα του. Παντοτε ψηφιζα ειτε για να τιμωρησω τους προηγουμενους ειτε γιατι φοβομουν τα χειροτερα. Οσο για προγραμματα εκει στη ΝΔ δεν εχουν ιδεα, τα Ζαππεια και οι υποσχεσεις ηταν για να κουκουλωθουν η ανικανοτητα και η ανευθυνοτητα και ακομα οι πραγματικοι στοχοι οπως η διατηρηση στο απυροβλητο της ελιτ και του κρατικιστικου μοντελου της μεταπολιτευσης.Τριτος δρομος εκτος απο τα μνημονια και την χρεοκοπια υπαρχει. Δραστικη μειωση του δημοσιου τομεα,φορολογηση της νομενκλατουρας και γεναια κινητρα για παραγωγη και εξαγωγη ποιοτικων προιοντων.Αυτα με δυο λογια.

  42. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 23/01/2014 23:28:12

    "Ξέχνα το Γιάννη".
    ...Και πού 'σαι; Μη μου κάνεις τον Άμλετ, because if you prefer "not to be", another boy will "be" and must deliver...
    Τελικά θα φορολογήσετε τους πλούσιους στην Γκρεκομαρκία;
    Ναι ή ού;
    Γιατί άν ού, μετ΄έχει ούουουουουου...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.