#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/04/2010 16:23
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εκτός ελέγχου η οικονομία



Οι σημερινές εξελίξεις  δείχνουν ότι τα πράγματα στην οικονομία είναι εκτός ελέγχου και η Κυβέρνηση μάλλον έχει χάσει κάθε επαφή με τις αγορές. Αλλιώς δεν εξηγείται αυτός ο αιφνιδιασμός.

Τη στιγμή που ο Πρωθυπουργός  ετοιμαζόταν  να ανακοινώσει τις από καιρό αναμενόμενες διαρθρωτικές αλλαγές, που θα άλλαζαν το κλίμα.

Τη στιγμή που ο ΟΔΔΗΧ μελετά να προσφύγει σε δανεισμό με ρήτρα δολαρίου.

Τη στιγμή που  αναμένεται το Κλιμάκιο του ΔΝΤ.

Τα spreads σκαρφαλώνουν στις 400 μονάδες (Ξεπέρασε τις 400 μονάδες το spread (!!!)

 Από την άλλη το κλιμάκιο της Eurostat διαπιστώνει …λάθη στο έλλειμμα και τον  ρυθμό ύφεσης (Παρακαλάνε την Eurostat να μειώσει το … έλλειμμα)

 Δηλαδή το  έλλειμμα με βάση το οποίο η κυβέρνηση κατάρτισε το   ΠΣΑ δεν είναι 12.7% του ΑΕΠ όπως ενημέρωσε ο κ. Παπακωνσταντίνου, αλλά ανέρχεται στο 14,2 έως 14,3% του ΑΕΠ.
Αυτό σημαίνει ότι ο κ. Παπακωνσταντίνου πρέπει να πείσει για την ακρίβεια των στοιχείων που έδωσε. Αν δεν πείσει, τότε το ΠΣΑ πάει στον κάλαθο των αχρήστων. Ξεκινάμε πάλι από την αρχή και η κυβέρνηση πρέπει όχι  μόνο να αναθεωρήσει το υποβληθέν πρόγραμμα αλλά  θα υποχρεωθεί στη λήψη  νέων μέτρων προκειμένου να καλυφθεί μέσω φόρων και περικοπών το έλλειμμα.
Όμως δεν είναι μόνο αυτό το σημείο διαφοράς μεταξύ κυβέρνησης και Eurostat.

Η Κυβέρνηση κατάρτισε ΠΣΑ και Προϋπολογισμό με την αισιόδοξη εκτίμηση ότι η ύφεση στη χώρα θα περιοριστεί  στο  -0,3%

Όμως η Eurostat εκτιμά ότι η ύφεση θα ανέλθει στο -2,5%

Αν συμβεί αυτό, που είναι και το πιθανότερο σενάριο, τότε οι δημοσιονομικοί  στόχοι της φετινής χρονιάς είναι ….εκτός στόχων!

Είναι προφανές ότι έχουν μπερδευτεί από το πολύ μαγείρεμα! Εμείς απλώς να υπενθυμίσουμε για πολλοστή φορά ότι ο απελθών Γραμματέας της Στατιστικής Υπηρεσίας  κατηγόρησε τον κ. Παπακωνσταντίνου ότι του είχε ζητήσει να φουσκώσει το έλλειμμα στο 14%

Οι δραματικές εξελίξεις με τη νέα εκτόξευση των επιτοκίων δανεισμού του ελληνικού δημοσίου έρχονται να επιβεβαιώσουν το πλήρες ναυάγιο της κυβερνητικής πολιτικής αλλά και το «φιάσκο» των αποφάσεων της Συνόδου Κορυφής της ΕΕ σχετικά με την υποτιθέμενη «στήριξη» της ελληνικής οικονομίας.

 Είναι πιθανό, ότι έκανε μέχρι σήμερα η κυβέρνηση να πάνε όλα στο βρόντο και να αρχίσουμε από την αρχή!

 Έξη μήνες χαμένοι!

Υ.Γ. Και ένα κουΐζ: Μήπως θυμάστε  που βρίσκονταν τα spreads τον Οκτώβριο του 2009;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 06/04/2010 16:34:38

    Μην μου ανησυχείτε.Οσο θα παραμένει Τσάρος το κυκλάμινο,δεν έχετε να φοβάστε τίποτα.Εχει τις λύσεις στο κρεμαστό σακίδιο.Οέο;;;;;;;;;

    • hooligan avatar
      hooligan @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 06/04/2010 18:24:01

      Να φωναξει τον Αλογοσκουφη

      • άστεγος avatar
        άστεγος @ hooligan 06/04/2010 20:18:27

        Τον Οκτώβριο του 2008, την ώρα του χειρότερου πανικού της παγκόσμιας κρίσης (ενάμισυ μήνα μετά το σκάσιμο της Lehman και 2 εβδομάδες μετά τη σωτηρία της AIG), την ώρα που ο Dow είχε πέσει 3500 μονάδες και όλες οι χώρες του κόσμου παρακαλούσαν τον Ομπάμα και τον Πόλσον να σώσουν το παγκόσμιο χρηματοικονομικό σύστημα, τα ελληνικά σπρέντς ήταν μόλις 72 μονάδες βάσης πάνω τα γερμανικά.
        Έχεις την εντύπωση ότι πχ. ο Αλογοσκούφης ήταν τόσο έξυπνος που κορόϊδευε τη Goldman Sachs, ειδικά τώρα που αποδείχθηκε ότι ήξεραν από το 2001 τα πάντα για την Ελληνική οικονομία οι αμερικανοί;
        Μην αυταπατάσαι φίλε μου και μην παρασύρεσαι από τη φτηνή προπαγάνδα.
        Η παρούσα κρίση είναι 95% ευθύνη του Γιώργου Παπανδρέου.

  2. Γ Καισαριος avatar
    Γ Καισαριος 06/04/2010 16:34:40

    Αυτοί δεν έχουν ακόμα καταλάβει περί τίνος πρόκειται. Θέλουν να παρακάμψουν το ΔΝΤ, όταν αυτό είναι ίσως το μοναδικό που μπορεί να μας βοηθήσει!!

    Για ποιο λόγο δεν έπεσαν (και δεν θα πέσουν) τα spreads

    http://www.market-talk.net/index.php/id/8458

    http://www.market-talk.net/index.php/id/8491

  3. Orestios avatar
    Orestios 06/04/2010 16:39:12

    Το αλαλούμ της κυβέρνησης GAP δεν έχει προηγούμενο.

  4. GreenHorses avatar
    GreenHorses 06/04/2010 16:39:50

    Κρύψτε το πιστόλι πάνω από το τραπέζι δεν είναι πράγματα αυτά για το Γιωργάκη.

  5. κατερινα avatar
    κατερινα 06/04/2010 16:40:08

    Γύρω στις 130-135 μονάδες

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ κατερινα 06/04/2010 17:09:49

      Σωστή.

  6. kalathos avatar
    kalathos 06/04/2010 16:43:25

    νΑ ΒΓΆΛΕΙ τωρα ΤΟΥς ΆΧΡΗΣΤΟΥΣ
    ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΨΕΙΣ π.χ.Ο ΠΑΜΠΟΥΚΗΣ;

    ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ (π.χ. ΠΑΝΑΡΙΤΗ)

  7. periandros avatar
    periandros 06/04/2010 16:46:36

    ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
    ΤΟΝ ΑΛΑΖΟΝΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΠΟΥ ΣΕΡΓΙΑΝΙΖΕ ΑΜΕΡΙΜΝΟΣ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΤΟΣ ΣΤΗ ΣΙΦΝΟ
    ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΝ ΠΑΜΠΟΥΚΗ (ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ ΕΚΕΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΙΖΝΕΣ ΑΥΤΟ...)
    ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟΝ Κ. ΘΕΟ! (ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΝΟΜΙΖΩ)

    ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ
    ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ ΑΦΘΑΡΤΟΥΣ (Β. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟ, ΕΛ. ΠΑΝΑΡΙΤΗ Κ.Λ.Π.)

    ΕΛΕΟΣ!!!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ periandros 06/04/2010 17:07:18

      Το καλύτερο θα ήταν να βγάλει τον εαυτό του από την κυβέρνηση. Τουλάχιστον, ας σκεφτεί ότι αν παραδώσει (πολύ σύντομα) στο διάδοχό του μια χώρα χρεωκοπημένη, πώς θα μπορέσει να κάνει τη διεθνή καριέρα που ονειρεύεται να του δώσει μια μέρα το διεθνές παρακράτος;

      Αλλά αυτό θα είναι το τελευταίο που θα καταλάβει. Εδώ η χώρα έζησε οικονομική Μεγάλη Παρασκευή σήμερα και αυτός πριν από δυο μέρες το μυαλό του είχε στο... κανό!

      • KWSTAS avatar
        KWSTAS @ Επώνυμος 06/04/2010 17:20:03

        Προφανώς ο ΓΑΠ επιλέγει το επιτελείο του, όχι με βάση τις ανάγκες της χώρας, αλλά με κριτήριο το ποιοί τον βοήθησαν να βγει πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ το 2007. Ετσι εξηγείται η εμμονή σε Γερουλάνους, Παμπούκηδες, Παπακωνσταντίνου κ.λ.π. δυνάμεις

    • kinisi-a avatar
      kinisi-a @ periandros 06/04/2010 19:15:29

      Σιγά μην αφήσουν οι μηχανισμοί της κυρίαρχης παρέας του Μαξίμου, να μπει στην Κυβέρνηση ο Παπαχρήστος και η Παναρίτη. Εστω κι αν αυτούς εισηγούνται διεθνείς προσψπικότητες που εκλήθησαν για συμβουλές.
      Κι αν πετύχουν; Τι θα κάνει η παρέα;

  8. donaE avatar
    donaE 06/04/2010 16:50:02

    Καλα με ολον αυτο τον πανικο βρηκε ο ΓΠ ορεξη να κανει κωπηλασια;Με μπαντανα για τον ηλιο.Δεν ειναι κουτσομπολιο ειναι απλη σημειολογια.

  9. nasos avatar
    nasos 06/04/2010 16:57:04

    Έτσι έκανε και ο Τζώρτζ Μπους προ της 11ης Σεπτεμβρίου,περνούσε το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου του κάνοντας διακοπές,παίζοντας γκολφ,ασχολούνταν με το ράντσο του στο Τέξας και όλοι αναρωτιούνταν που το πάει αυτός ο κόπανος.
    Μετά συνέβη η καταστροφή και ο Μπους ανέλαβε τον ρόλο του προστάτη του Έθνους.
    Γιάυτό λέω,μήπως τα κάνει όλα αυτά ο ΓΑΠ επειδή το πραγματικό show δεν έχει ξεκινήσει ακόμη,μήπως περιμένει την επικείμενη καταστροφή για να παίξει έπειτα τον ρόλο του,αυτόν του Σωτήρα του Έθνους και της Οικονομίας.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ nasos 06/04/2010 17:14:52

      Ευτυχώς νομίζω ότι δεν πρέπει να είναι έτσι. Ο Κοντοπυράκης που ήταν πολύ κοντά τους τις πρώτες ημέρες, μας διαβεβαιώνει ότι δεν περίμεναν την αντίδραση των αγορών. Θα μπορούσε να είναι το τέλειο σχέδιο ενός διεστραμμένου εγκεφάλου για την καταστροφή μας, αλλά φαίνεται ότι οφείλεται σε αυτό που έλεγε ο Μολυβιάτης "αγνή και άδολη ανοησία".

      Αυτό φαίνεται και από την επιμονή του, μέχρι και τον Ιανουάριο, στην "εφαρμογή του προεκλογικού του προγράμματος".

      Το μόνο κακό σχέδιο που πράγματι υπήρξε ήταν η "εκχώρηση της εθνικής κυριαρχίας", ως μέσον για να περάσει στα "μαλακά" τα σκληρά μέτρα, όμως όταν κατάλαβε τη σημαίνει αυτό, αφού του την έσκασε η Μέρκελ και του γύρισε τη Μεγάλη Μπλόφα του ΔΝΤ, το άφησε κι αυτό μέσα σε μερικές μόνον ώρες, σαν καλός ΓΑΠ που είναι (θα αρχίσει να είναι χαρακτηρισμός από μόνο του, αυτό το ΓΑΠ). Γενικώς, δεν ξέρει τι κάνει. Εκτός των άλλων, αυτό το απέδειξε και η επίσκεψη στους Ρώσους, όταν είδε ότι δεν έχει να περιμένει πολλά από τους Αμερικανούς (για την ακρίβεια, τίποτα), μαζί με την διαφαινόμενη επανενεργοποίηση του Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη.

      Θα δούμε, δεν μας αφήνει να βαρεθούμε ο ΓΑΠ, κάθε μέρα κι ένα καινούργιο επεισόδιο στο σήριαλ της Ελλάδας.

  10. trellokamperos avatar
    trellokamperos 06/04/2010 17:00:09

    τα spreads στις 29/10/2009 ήταν 140
    http://athenstock.blogspot.com/2009/10/moodys.html

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ trellokamperos 06/04/2010 17:12:09

      Με την παροχολογία την καθυστέρηση και τις παλινωδίες να παρθούν μέτρα τα βουλιάζουμε, χρεωκοπία, τιτανικός και πάλι καλά να λέμε.

  11. Enalios avatar
    Enalios 06/04/2010 17:02:56

    Μπορεί πάντα να κάνει ανασχηματισμό, σαρωτικό και ν' αλλάξει και τον προθυπουργό.

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ Enalios 06/04/2010 17:11:23

      Σαδιστή !!! Πάς να μου στερήσεις ότι πολυτιμότερο μούχει απομείνει.Την διασκέδασή μου.

  12. KWSTAS avatar
    KWSTAS 06/04/2010 17:13:43

    Δεν μπορεί να λειτουργήσει αυτό το κυβερνητικό σχήμα.
    Είναι τελειωμένο.
    Ταυτίστηκε με τον όλεθρο.
    Δεν τους σώζει τίποτα, όσο κι αν πασχίζουν τα ΜΜΕ της διαπλοκής.
    Το πρόβλημα είναι ότι θα την πληρώσουμε όλοι
    ΠΡΑΓΜΑΤΙ η κατάσταση είναι εκτός ελέγχου
    Συμφωνώ με Periandro για την ανάγκη αλλαγών στο οικονομικό επιτελείο και με τα ονόματα που προτείνει
    Είνα προφανές εκ του αποτελέσματος, ότι εκτός του ότι είναι αναποτελεσματικοί, μάλλον είναι και ανυπόληπτοι διεθνώς...

    • manos avatar
      manos @ KWSTAS 06/04/2010 22:32:43

      ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΟΛΗΠΤΟΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

      ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΔΕΝ ΘΥΜΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΓΕΛΟΥΝ!!!
      ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ
      ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΗΓΕ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟ SPREAD
      ΟΣΟΙ ΕΙΔΑΝ ΣΤΟ ΜΕΓΚΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΔΥΟ ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ ΜΥΑΛΟ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ, ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΙΔΙΑ Η ΣΥΜΦΟΡΑ!...

      ΑΝΕΠΑΡΚΕΣΤΑΤΟΣ, ΑΝΤΙΠΑΘΕΣΤΑΤΟΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΙΘΕΙ ΣΤΙΣ ΣΥΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΝ ΠΑΝΑΣΧΕΤΟ ΠΑΜΠΟΥΚΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΝΟΙΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΥ ΤΙΤΑΝΙΚΟΥ

  13. nasos avatar
    nasos 06/04/2010 17:25:46

    Πάντως τα σημάδια δείχνουν πως το μεγάλο μπαμ είναι κοντά,η Τζούλια επιβεβαίωσε την ύπαρξη δύτερου dvd:
    http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=121376&cid=11

  14. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 06/04/2010 17:33:39

    ύπουλα, πρόστυχα και άθλια διαχέουν από τα Μέσα Μαζικής Επιβολής πως οι αποκρατικοποιήσεις θα μας σώσουν και μέσα στον κατάλογο των αποκρατικοποιήσεων συμπεριλαμβάνουν(!) το σύνολο της κρατικής ακίνητης περιουσίας που αποτιμάται στα 300 δις, ποσό που και η ογδονταετής μάνα μου έμαθε πως είναι το δημόσιο χρέος μας -μέχρι και τον δείκτη του χρηματιστηρίου της υποβάλλαν οι αλήτες να παρακολουθεί!-ώστε να γίνεται άμεσα ο συνειρμός και ο σημερινός καφρέλληνας να σκέφτεται ας πουλήσουν την ακίνητη περιουσία να ξεχρεωθούμε, χωρίς να είναι σε θέση ο καμμένος εγκέφαλος του να αντιληφθεί πως αυτοί που θα την αγοράσουν θα είναι δυνάστες της ζωής και της επιβίωσής του, ξένοι αλήτες που πάντα μας βλέπαν ως προτεκτοράτο τους. Δεν υπάρχει αίσθημα εθνικής ανεξαρτησίας, υπάρχει μόνον το "να περνάς καλά" που κινδυνεύει, αυτό καθορίζει και το ξεπούλημα. οι τίτλοι του τέλους πέφτουν ήδη στην ελληνική επαρχία...

    • donaE avatar
      donaE @ Β.Κ.Σ. 06/04/2010 18:25:44

      Καταλαβαινω.Αλλα ξερεις αν χρωστας δεν προλαβαινεις να πουλησεις.Στα παιρνουν οι πιστωτες.

  15. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 06/04/2010 18:08:45

    Ας το βάλουν καλά στο μυαλό τους. Ο βερεσές απέθανε κι ο γιός του δεν κερνάει.

    Η εποχή των κυβερνήσεων των δανεικών όπου μερικές παρέες τεμπέληδων κομματανθρώπων και οικογενειοκρατών κορόιδευαν τους αφελείς και λάδωναν τους πιο πονηρούς και επιτήδιους επέρασε ανεπιστρεπτί.

    Η σημερινή εποχή απαιτεί πολιτικούς που πρέπει να πάρουν σοβαρές αποφάσεις.

    Πολιτικούς πραγματικά μορφωμένους.

    Πολιτικούς που έχουν δουλεψει και έχουν ζήσει τις οικογένειες τους από τις δουλειές τους.

    Πολιτικούς που δεν έχουν προκύψει ούτε από παρθενογενέσεις, ούτε από κομματικές νεολαίες και μηχανισμούς.

    Πολιτικούς που έχουν ειρμό σκέψης και εμπιστοσύνη στην κρίση τους.

    Πολιτικούς που μπαίνουν στην πολιτική επειδή θέλουν να βοηθήσουν τον τόπο τους και όχι την τσέπη τους.

    Πολιτικούς που θα ασχολούνται μερικά χρόνια με τα κοινά και δεν θα απαιτούν από την ελληνική κοινωνία να φορτωθεί στο σβέρκο αυτούς και τους απογόνους τους για δεκαετίες.

    Πολιτικούς που θα τους ενδιαφέρει πραγματικά το τι θα γράψει στο τέλος η ιστορία για αυτούς και δεν θα κάθονται να γράφουν την ιστορία στα μέτρα τους ενόσω ζουν, κοροϊδεύοντας όμως εαυτούς και αλλήλους.

    Τελικά το μοναδικό καλό που θα αφήσει πίσω της αυτή κρίση θα είναι ο ερχομός αυτής της πολιτικής.

    Και ο καιρός γαρ εγγύς.

  16. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 06/04/2010 18:10:15

    Εντωμεταξύ, τα λαμόγια της "ενημέρωσης", δηλαδή της πλήρους απο- και παρα- πληροφόρησης, προσπαθούν να μας πείσουν ότι ποτέ μα ποτέ η καλή μας κυβέρνηση δεν είχε πρόθεση να αποβάλει το "καλό" ΔΝΤ από το μηχανισμό στήριξης.

    Μα τότε ωρε αληταράδες, τι έγραφε η Ελευθεροτυπία πρωτοσέλιδο, ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ δίστηλο παρακαλώ, τη Μεγάλη Παρασκευή, 2 Απριλίου;

    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=147957

    Νέο μηχανισμό στήριξης χωρίς ΔΝΤ ζητεί τώρα ο Γιώργος από τον Ρόμπαϊ

    Δεν έχει κλείσει για την κυβέρνηση το θέμα του μηχανισμού της Ευρωπαϊκής Ενωσης για τη δανειακή στήριξη της χώρας μας ή όσων χωρών έχουν ανάγκη, παρά την απόφαση που έλαβε η σύνοδος κορυφής με τη σύμφωνη γνώμη του πρωθυπουργού πριν από οχτώ μέρες στις Βρυξέλλες.

    Μπορεί ο Γ. Παπανδρέου να έχει χαρακτηρίσει, λόγω ανάγκης, τη συμφωνία σημαντική για τη χώρα, όμως όπως όλα δείχνουν, ψάχνει να βρει τον καταλληλότερο χρόνο και τρόπο να επαναφέρει το θέμα με νέο σχέδιο, προκειμένου ο μηχανισμός να βελτιωθεί ή να αλλάξει.

    Το πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση θα το κάνει, όπως ο ίδιος έχει πει, όταν θα συνεδριάσει η ομάδα εργασίας που θα συστήσει για το θέμα ο πρόεδρος της Ε.Ε. βαν Ρόμπαϊ.

    Πρόβλημα, η διαμάχη

    Στην κυβέρνηση δεν κρύβουν πλέον ότι η συμφωνία δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες της χώρας και ότι η διαμάχη που έχει ξεσπάσει μεταξύ Ε.Ε. και ΔΝΤ για το ποιος θα έχει το πάνω χέρι, κάνει κακό παρά καλό. Εκτιμούν βεβαίως ότι ο μηχανισμός θα αποδώσει από το καλοκαίρι και μετά. Ομως κι αυτό είναι αμφίβολο, γιατί όσο οι αγορές ξέρουν πως η χώρα μας τα επόμενα δύο χρόνια θα αναγκαστεί να δανειστεί πάνω από 150.000.000 ευρώ, δεν έχουν λόγο να ρίξουν τα επιτόκια. Επιπλέον οι αυστηροί όροι εφαρμογής της συμφωνίας των Βρυξελλών δίνουν στις αγορές τεράστια περιθώρια αντίστασης. Επ' αυτού την περασμένη Τρίτη ο υπουργός Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου, μιλώντας σε δημοσιογράφους, είπε ότι οι αγορές έχουν τη δική τους λογική και δεν υπακούουν στον μηχανισμό επειδή βλέπουν ότι το κείμενο της απόφασης έχει πολλές ασάφειες.

    Μέχρι στιγμής αυτές οι δεύτερες σκέψεις της κυβέρνησης έχουν εκφρασθεί τόσο από τον ίδιο τον πρωθυπουργό όσο και από κορυφαία κυβερνητικά στελέχη, όπως ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Θ. Πάγκαλος, που δήλωσε προχθές ότι δεν είναι ικανοποιημένος.

    Ο Γ. Παπανδρέου, όπως έγραψε την Τετάρτη η «Ε», κράτησε για πρώτη φορά στο υπουργικό συμβούλιο της περασμένης Τρίτης σαφείς αποστάσεις από τη συμφωνία, λέγοντας: «Στο τραπέζι υπάρχουν και οι δικές μας προτάσεις, όπως και οι προτάσεις των σοσιαλιστών για έναν μηχανισμό στήριξης πιο αποτελεσματικό, πιο πρακτικό και πιο γρήγορο για τις δανειακές ανάγκες των χωρών. Η συζήτηση θα ανοίξει με την ομάδα εργασίας που προτάθηκε και υιοθέτησε ο πρόεδρος της Ε.Ε. βαν Ρόμπαϊ. Εκεί θα συμμετάσχουμε για να μπορέσουμε να προωθήσουμε μια πιο αποτελεσματική πρόταση».

    Μια μέρα μετά, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Θ. Πάγκαλος, μιλώντας στην εκπομπή Press της ΝΕΤ, είπε: «Δεν είμαι ικανοποιημένος από τη συμφωνία στις Βρυξέλλες. Η Ε.Ε. δεν έχει συνειδητοποιήσει ακόμα ότι χρειάζεται ισχυρή άμυνα εναντίον των κερδοσκόπων. Δεν είμαι ικανοποιημένος και πρέπει να κάνουμε προσπάθειες όλοι όσοι συνειδητοποιούμε την ανάγκη ισχυροποίησης του ευρώ για την ευρωπαϊκή ενοποίηση». Επίσης ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γ. Πεταλωτής μιλώντας την Τετάρτη στο Αλτερ είπε ότι η κυβέρνηση αποδέχθηκε τη συμφωνία των Βρυξελλών γιατί δεν είχε άλλη επιλογή.

    Η νέα πρόταση

    Τα βασικά χαρακτηριστικά τής «πιο αποτελεσματικής πρότασης», για την οποία μιλάει ο κ. Παπανδρέου αλλά και οι Ευρωπαίοι σοσιαλιστές, είναι τα εξής:

    **Ο μηχανισμός να είναι μόνο ευρωπαϊκός χωρίς τη συμμετοχή του ΔΝΤ, που έχει δικούς του κανόνες και θέλει να τους επιβάλλει όπου κι όσο εμπλέκεται.

    **Να είναι πιο γρήγορος, που σημαίνει ότι η ενεργοποίησή του να γίνεται με απόφαση της Κομισιόν μόλις το αιτηθεί η χώρα που τον έχει ανάγκη και να μην απαιτούνται: πρώτον, ομόφωνη απόφαση της συνόδου κορυφής και δεύτερον, η χώρα που χρειάζεται στήριξη να έχει φθάσει σε σημείο που να μην μπορεί πλέον να δανειστεί από τις αγορές.

    **Ο μηχανισμός να δίνει τη δυνατότητα στην Κομισιόν να δανείζεται αυτή για λογαριασμό της χώρας που έχει ανάγκη και με την εγγύηση των χωρών-μελών και στη συνέχεια να αποδίδει τα χρήματα.

    Είναι αμφίβολο μέχρι τη σύνοδο κορυφής του Ιουνίου να υπάρξει κάποια εξέλιξη. Ολα βέβαια εξαρτώνται από τη Γερμανία, τις πολιτικές εξελίξεις στη χώρα αυτή και την καγκελάριο Μέρκελ, που μέχρι τότε θα έχει ξεπεράσει τον κάβο των εκλογών στη Βεστφαλία, που ήταν το μεγάλο της πρόβλημα μέχρι τώρα. *



    Και πάνε τώρα να τα ρίξουν στον "ανώνυμο αξιωματούχο", που "θα τον βρουν ποιος είναι", μας λένε στο Μέγκα!

    Κρεμάλες, ωρεεεεεεεε, κρεμάλες! Μας δουλεύουνε!

  17. KWSTAS avatar
    KWSTAS 06/04/2010 18:31:49

    O Παπακωνσταντίνου παίζει και πάλι απόψε στο ΜΕΓΚΑ!
    Αν δούλευε τις μισές ώρες από αυτές που αναλώνει στισ τηλεοπτικές του εμφανίσεις, ίσως τα πράγματα να ήταν καλύτερα

    • άστεγος avatar
      άστεγος @ KWSTAS 06/04/2010 20:23:18

      Έπαιξε όμως πολύ μακριά από τον παλιό καλό εαυτό του.
      Αγχωμένος, ιδρωμένος, γερασμένος, κα΄ποια στιγμή μου φάνηκε μάλιστα πως κεκέδιζε.
      Μάλον έχει αντιληφθεί ότι το πολιτικό του τέλος είναι πια πολύ κοντά.

  18. Orestios avatar
    Orestios 06/04/2010 18:38:49

    Ποιός είναι ο "ανώνυμος αξιωματούχος" ΟΕΟ?

  19. ωχαδελφέ avatar
    ωχαδελφέ 06/04/2010 18:39:29

    αν δεν παίξει στο μέγκα που θα παίξει;

  20. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 06/04/2010 18:43:42

    Δεν μπορει να ειναι παλι λαθος.Δε γινεται.Καποιο σχεδιο περιεργο υπαρχει που μας διαφευγει.
    Εκανα μηνες για να καταλαβω το αρχικο σχεδιο που ηταν η ανατροπη της Συνθηκης του Μααστριχτ με τη βοηθεια των ΗΠΑ και της Γαλλιας.
    Τωρα κατι καινουργιο εχει μπει σε εφαρμογη.Ισως απειλουν με αυτοχρεωκοπια που θα αναστατωσει την ευρωζωνη για να αναγκασθουν οι Γερμανοι να πληρωσουν.
    To δημοσιευμα βασικα καιει τη Μερκελ αν ηθελε να υπαναχωρησει παρασκηνιακα μετα τις εκλογες.

  21. Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
    Πλούταρχος Λευκαδίτης 06/04/2010 18:45:42

    H "ψύχραιμη δύναμη" του "μεγάλου έλληνα στοχαστή" (ορισμός κατά Time), του αυτοπροσδιοριζόμενου και ως Γιώργου και Πρωθυπουργού συνάμα, αποδεικνύεται "ένα πουκάμισο αδειανό", όπως θα έλεγε και ο ποιητής. Αδειανό και συνάμα επικίνδυνο, θα προσθέσω εγώ ο ταπεινός! Τα Μέσα Μαζικής Αποβλάκωσης μας έπεισαν, ανήμερα την 25η Μαρτίου, ότι ο νέος πολέμαρχος του έθνους είναι ο Yorgo poli kalo. Για ακόμα μια φορά ψέμματα, για ακόμαα μια φορά απάτη!
    Κατά τη γνώμη μου η λύση είναι απλή: Πάρτε όλους αυτούς τους αλητήριους που καταδυναστεύουν τη ζωή μας με τις σάπιες ντομάτες (θα έλεγα με τα γιαούρτια, αλλά είναι ακριβά), με πρώτους τους παπαγάλους δημοσιοκάφρους και εν συνεχεία τους πολιτικούς! Αλήθεια ο κυρ Καρατζαφέρης που "στηρίζει την Ελλάδα και όχι το ΠΑΣΟΚ", τί έχει να πει για όλα αυτά;

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 06/04/2010 19:37:57

      Εχω κουρασθεί να το γράφω.Διακωμώδηση όλων των'διαβαστών'ειδήσεων(η έννοια δημοσιογράφος και η ιστορία που κουβαλάει, είναι πολύ μεγάλη γιά να τους χαρισθεί).Ούτε τα γιαούρτια δεν χαλαλίζουμε γιατί είανι ακριβά, αλλά ούτε όμως και τις σάπιες ντομάτες,γιατί κι αυτές καταναλίσκονται από τα πουλερικά και τους χοίρους.Διακωμώδηση και χλευασμός,όπου βρεθείτε κι όπου σταθείτε.Στη στάση του λεωφορείου,στην ταβέρνα,στο γραφείο,στο εργοστάσιο,στους αγρούς,στή Σχολή,στις παρέες,στους γάμους ,στις κηδείες και στα βαφτίσια.Παντού και συνεχώς.Φαίνεται πως καμπόσοι από δαύτους,το πήρανε χαμπάρι.Ενας δε,συνεντευξιαζόμενος σε Κυριακάτικη εφημερίδα,απεφάνθη πως 'κάτι πρέπει να γίνει με τα blogs'.Τι να εννοεί άραγε 'το ποιητή';;;;;Αναφέρει δε ως επιχείρημα την ανωνυμία των σχολιογράφων !!!!!Εμ,έτσι είναι.Οταν έχεις καβαλήσει το καλαμάκι,θεωρείς πως μονά-ζυγά ,δικά σου είναι.Οτι αποφασίζεις και διατάζεις.Δεν σου πέρασε μικρό μου απ'το τσερβέλο,πως και να καταφέρεις να μας φιμώσεις(όπως πασιφανώς συνάγεται απ'τα λεγόμενά σου),την κριτική δεν την γλυτώνεις;;;Πότε θ'αντιληφθείς καλό μου, ότι οι εποχές της αχαλίνωτης και χυδαίας παραπληροφόρησης,παρήλθαν;;; Τώρα,όπως έστρωσες θα κοιμηθείς.Εσύ και οι όμοιοί σου.Είσαι σίγουρο καημενάκι μου,ότι τα χαμόγελα που συναντάς στο δρόμο είναι απ'την αναγνωρισιμότητά σου; Αν διάβαζες τα χαμόγελα του κόσμου,τόσο καλά όσο και τις προκάτ παρλαπίπες που εξεμείς από το γυαλί,τότε δεν θ'άξερες που να τρυπώσεις.Σύνελθε και σοβαρέψου και μακρυά από χαβιεδιλίκια.Αυτά γιά την ώρα!!!!

  22. Κρης avatar
    Κρης 06/04/2010 18:47:51

    Κρυφή ρήτρα διαφυγής των κρατών-μελών του ευρώ,
    από τη διάσωση της Ελλάδας,
    εντοπίζεται στην ανακοίνωση του Eurogroup

    http://bit.ly/bCrIaf
    ή εδω http://www.reporter.gr/Ειδήσεις/Οικονομία

    @#@#

  23. Orestios avatar
    Orestios 06/04/2010 19:04:48

    Η κυβέρνηση βρίσκεται σε ΠΑΝΙΚΟ!

    http://www.zerohedge.com/article/greece-observes-plunge-bonds-panics-backtracks-demand-remove-imf-bailout-group-issues-statem

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ Orestios 06/04/2010 19:14:14

      "The insane asylum has issued a statement."

      Έτσι αναφέρονται κάτι κωλοπαίδια, τζογαδόροι για την Ελληνική κυβέρνηση.

      Εκεί καταντήσαμε ως κράτος εν έτει 2010. Εαν δεν είναι αυτό κατάντια, τι είναι.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Αγανάκτηση 06/04/2010 20:07:10

        Διεθνώς ρεντίκολα έχουν γίνει με τίς παλινωδίες και την ανικανότητά τους. Δικαίως χρησιμοποιούν τέτοιους χαρακτηρισμούς όταν βλέπουν ότι έχουην να κάνουν με επαγγελματίες της άρπα-κόλα.
        Αντιθέτως στην Ελλάδα χρησιμοποιούμε τον όρο "παιδική χαρά" γιατί δεν είμαστε δημοκρατία. Η δημοκρατία δεν φοβάται την άμεσότητα στον λόγο. Η δημοκρατία πρέπει να φοβάται την υποκρισία των ανίκανων κυβερνώντων.

  24. Χρήστος avatar
    Χρήστος 06/04/2010 19:08:01

    βρέθηκε ο "υψηλόβαθμος αξιωματούχος" που είπε την κοτσάνα που εκτόξευσε τα sprend...
    ποιος είναι; μα ποιος άλλος ρε παιδιά; ο άβερελ, ο forest gump, ελληνιστή ο ΓΑΠ!!!

    ΘΑΥΜΆΣΤΕ
    http://troktiko.blogspot.com/2010/04/spreads_06.html

  25. KWSTAS avatar
    KWSTAS 06/04/2010 19:09:58

    H Κυβέρνηση Παπανδρέου - Καρατζαφέρη δεν περνάει και τις καλύτερε στιγμές της.
    Ο Κυβερνήτης έκανε κανό κινητοποιώντας όλο το Λιμενικό
    Ο Τσάρος πήγε στη Σίφνο με τους νεόπλουτους από τη Μ. Πάμπτη το μεσημέρι!
    Ο συγκυβερνήτης μάλωνε τον βουλευτή του Βορίδη τηλεφωνικώς γιατί φοβάταται ότι θα πάει με τον Σαμαρά
    Ο Χάρης αντ' αυτού, έδινε συνέντευξη στο πασχαλιάτικο Βήμα, λέγοντας ότι ξέρει να κρατάει μυστικά! Το ξέρουμε Χάρη... Γι αυτό είσαι εκεί που είσαι και κανονίζεις ποιοί θα δούνε και ποιοί δεν θα δούνε τον κωπηλάτη.
    Και όλοι έμεινα άναυδοι όταν τα ομόλογα του ελληνικού δημοσίου οδηγούνταν στον Τάφο μόνο μια μέρα μετά την Ανάσταση.
    Κλεισμένοι στον αυτάρεσκο και ψεύτικο μικρόκοσμό τους, όπως όλοι οι αυταπατώμενοι αλαζόνες της εξουσίας, αγνοούν ότι στο εξωτερικό τους έχουν για φτύσιμο
    Μοιραίοι, άβουλοι, τσαρλατάνοι της εξουσίας, μόνο για τη χώρα δεν νοιάζονται. Λασπολογούν εναντίον στελεχών που μπορούν και ξέρουν να βοηθήσουν, προτιμούν να βουλιάξει η χώρα και ο λαός της, προκειμένου να μην χάσουν πιθαμή από τις καρέκλες τους.
    Κάποια μέρα θα μαθευτούν πολλά γι αυτήν την περίοδο και κάποιοι θα κλάψουν πικρά

    • manos avatar
      manos @ KWSTAS 06/04/2010 22:34:13

      Δεν γίνεται, αυτά να μαθευτούν από τώρα, μήπως και γλιτώσουμε κάτι;

  26. neotera avatar
    neotera 06/04/2010 19:15:04

    Το αδιέξοδο είναι πρωτίστως πολιτικό. Δεν έχουμε πολιτικούς να αντικαταστήσουμε τα προδοτικά λαμόγια με ηγέτες που νοιάζονται για τα κοινά, με φροντίδα για την Ελλάδα και τους κατοίκους της. Υπάρχει όμως και κάτι βαθύτερο. Δεν έχουμε καν άρχουσα τάξη που να ενδιαφέρεται να αναπτύξει τη χώρα, ή και τον εαυτό της με αλλο τρόπο πέρα απ' το διαγούμισμα δημόσιων πόρων. Εχουμε την ΑΛΗΤ και τους "νταβάδες" και πλέον ού ! Θα έπρεπε ίσως να τεθούν ριζικότεροι τρόποι αντιμετώπισης του προβλήματός μας καθώς όσο μπαχαλοποιείται η Ελλάς πλησιάζουν εξωτερικές συγκρούσεις...

  27. Στέργιος avatar
    Στέργιος 06/04/2010 19:21:19

    Αφού το ΠΑΣΟΚ κάνει όλα τα χατήρια των χρηματαγορών, γιατί αυτές να σταματήσουν να πιέζουν κι άλλο;

  28. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 06/04/2010 19:24:38

    Εκτός ελέγχου μόνο η οικονομία;...

    http://www.adesmeytos.gr/news.php?aid=10318

  29. fatfat avatar
    fatfat 06/04/2010 19:33:46

    1) δεν καταλαβαίνω γιατί μερικοί πανηγυρίζουν......η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ μπορεί πιθανόν να έκανε λάθος στην μέτρηση του ελλείμματος....αλλά δεν δημιούργησε αυτή το έλλειμμα........αυτό το δημιούργησε η κυβέρνηση της ΝΔ.

    Δηλαδή το έλλειμμα με βάση το οποίο η νέα κυβέρνηση κατάρτισε το ΠΣΑ είναι το έλλειμμα του έτους 2009, και σας υπενθυμίζω ότι τότε στην εξουσία ήταν η κυβέρνηση της ΝΔ (γιατί μερικοί το ξεχνούν σκόπιμα).
    Οπότε και το έλλειμμα είναι δικό της - άσε που εκείνη η κυβέρνηση άλλαζε το 2009 συνέχεια την πρόβλεψη για το έλλειμμα.

    Και αν όντως το έλλειμμα του 2009 είναι περίπου 14,2% του ΑΕΠ και όχι 12.7% του ΑΕΠ όπως τελικά ανακοίνωσε η κυβέρνηση, τότε οι ευθύνες της κυβέρνησης Καραμανλή είναι πολύ περισσότερες....και μου αρέσει που τόσες μέρες, αρκετοί σχολιαστές πάσχιζαν να αποδείξουν ότι το πραγματικό έλλειμμα για το έτος 2009 ήταν το πολύ 6-8% και ότι η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ "φούσκωσε" επίτηδες το έλλειμμα του 2009.

    2) Πάντως πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το δημόσιο χρέος, που την διετία 2008-2009 εκτοξεύτηκε στην στρατόσφαιρα!!!!!!!
    Άραγε ποιος ευθύνεται για τον υπέρμετρο δανεισμό 59 περίπου δις ευρώ εκείνη την διετία?

    http://www.mof-glk.gr/en/sdds/data-xreos.pdf

    Υ.Γ : Aν όντως το έλλειμμα είναι τελικά περίπου 14% του ΑΕΠ, τότε και η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έκανε λάθος στην μέτρηση του ελλείμματος
    Όπως στην μέτρηση του ελλείμματος έκανε λάθος και η κυβέρνηση της ΝΔ, με αποτέλεσμα να αλλάζει συνέχεια το 2009 τα στοιχεία.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ fatfat 06/04/2010 19:47:06

      Tο τελευταιο τριμηνο του 2009 ηταν κυβερνηση το ΠΑΣΟΚ.Το ελλειμμα οσο και αν ειναι αναφερεται σε ολο το ετος.

    • άστεγος avatar
      άστεγος @ fatfat 06/04/2010 20:29:07

      Αφού έχεις τόσο βαθειές αναζητήσεις πολλαπλασίασε τα 5,5 χρόνια του Καραμανλή επί τα 11 δισ. το χρόνο τόκους των 192 δισ. ευρώ που κληρονόμησε από το Σημίτη (σύν τα γνωστά 4,5 ΟΤΑ, 4 νοσοκομεία και 4-5 κρυφές αμυντικές δαπάνες) και θα δείς "που πήγαν τα λεφτά".
      Άσε μας καημένε, βαρεθήκαμε τα ίδια και τα ίδια.
      Παίξε και καμιά άλλη κασέτα.

  30. nbechr avatar
    nbechr 06/04/2010 19:40:01

    Ερωτήματα:
    1. Ποιός έκανε τίς δηλώσεις σήμερα το μεσημέρι ;
    2. Πώς είναι δυνατόν ο Παπακωνσταντίνου να λέει δεν ξέρω ποιός και να κλείνει εκεί το θέμα από πλευράς MEGA;
    3. Τί ακριβώς είπε ο Πάγκαλος για τήν συμφωνία ;
    4. Πώς είναι δυνατόν να συμβαίνουν όλα αυτά και ο Σαμαράς να μιλάει για την παρακράτηση φόρου ;
    5. Γιατί άρχισε ο Παπαχελάς από το SKY να μιλάει " για ευρύτερες Κυβερνήσεις ";
    Απλά ρωτάω ........

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ nbechr 07/04/2010 10:17:05

      Γιατί υποψιάζομαι ότι ξέρεις και τις απαντήσεις;

  31. Νίκος avatar
    Νίκος 06/04/2010 19:42:09

    Χρονια Πολλα σε ολους.

    Εγω ξερω το ανωτερο κυβερνητικο "αηδονι" που λαλησε αλλα δεν θα πω τιποτα. αλλωστε η ηλιθιοτητα δεν θεραπευεται.
    Μας ειχα προειδοποιησει. ειναι κρετ...οι. Προκειται για την πιο ανικανη, αντεθνικη, ιδιοτελη και αφασικη κυβερνητικη παρεα που "κυβερνησε" τον ερμο αυτο τοπο.

    Παραπλευρη απωλεια: το ΝΑΤΟ επισημως πλεον "γριζαρισε" ΟΛΟ το Αιγαιο. Σ' αυτο το "ανδραγαθημα" συνεισεφερε τα μεγιστα η κυβερνωσα ελλαδικη ξενηλατη αλητ.

  32. Ατσαλάκωτος avatar
    Ατσαλάκωτος 06/04/2010 19:44:58

    Δεν νομίζω να συμβεί κάτι δυσάρεστο για την Χώρα μας.
    Οι απλοί πολίτες δείχνουν ψύχραιμοι και ίσως αυτοί να διαισθάνονται σωστά.
    Προσωπικά έχω εμπιστοσύνη στο κοινό αισθητήριο.
    Αυτά που συμβαίνουν σήμερα είναι αξιοπερίεργα (για να μην πω ύποπτα) και θα διευκρινιστούν προϊόντος του χρόνου.

    • kkonstan avatar
      kkonstan @ Ατσαλάκωτος 07/04/2010 02:06:13

      Και στην Αργεντινή χαρούμενοι ήταν μέχρι τελευταίας στιγμής.

  33. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 06/04/2010 20:10:41

    Τα δεδομένα αυτά φανερώνουν ότι υπάρχει οργανωμένο σχέδιο,
    η οικονομική κρίση και η αναποτελεσματικότητα της οικονομικής πολιτικής με τις επιβλαβείς επιπτώσεις που προξενεί τόσο στο κράτος όσο και στους πολίτες χρησιμοποιούνται για πολιτικούς λόγους με στόχο τη δημιουργία των κατάλληλων συνθηκών για τη λήψη επιπλέον αντικοινωνικών μέτρων , στόχος επίσης φαίνεται να είναι και ο απόλυτος ελέγχος της δημόσιας διοίκησης

  34. fatfat avatar
    fatfat 06/04/2010 20:36:34

    εδώ έχουμε το παράδοξο, κάποιοι να ασχολούνται μόνο με το αν μετρήθηκε λάθος το έλλειμμα του 2009 και από ποιον.....και δεν ασχολούνται καθόλου, έχουν πλήρως λησμονήσει ποιος το ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ του 2009!!!!

    Και να σας υπενθυμίσω ότι αρκετές φορές και η κυβέρνηση της ΝΔ είχε αναθεωρήσει το έλλειμμα για έτος 2009!!!!!!!

    • nick avatar
      nick @ fatfat 06/04/2010 21:48:50

      Ρε φιλε εισαι τοσο αφελης η τοσο φανατικος πρασινος? Γιατι δεν ασχολεισαι με το ποιος ΠΡΩΤΟΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ το μεγαλο ελλειμμα για την Ελλαδα? Μηπως θελεις να ξεχνας ποιος το 1981 πηρε ελλειμμα 28% και το εδωσε 113% το 1989?Ποιος κατεστρεψε την παραγωγικη βαση(οποια υπηρχε) της Ελλαδας? Ποιος τερατωσε το Δημοσιο,διοριζοντας στρατους
      δικων του? Και ολα αυτα επειδη ευρισκε να δανειζεται και να φωρτωνει στις επομενες γενεες το τιμημα της απατης του..Και ειχε μετα το θρασος να μας καλει να "σκοτωσουμε το χρεος ( που αυτος δημιουργησε) για να μην σκοτωσει αυτο την χωρα" !!!
      Αυτα τα ξεχασες και κολλησες στο 2009 ? Και εν πασει περιπτωσει ο
      μεγας Γ.Α.Π.τι προτασεις διατυπωνε το 2008-9 για να μειωσει το χρεος που του απερριπταν οι αλλοι?
      Ασε μας λοιπον και σοβαρεψου.... Αυτα....

  35. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 06/04/2010 20:37:43

    Η παθογένεια της χώρας ξεκινά από μας τους ίδιους! Έχουμε τους πολιτικούς και τις κυβερνήσεις που μας αξίζουν, γιατί σκεφτόμαστε λίγο, βολευόμαστε πολύ, ξεχνάμε εύκολα και ενημερωνόμαστε αποκλειστικά από τους παπαγάλους των «εργολάβων» χωρίς να το ψάχνουμε περισσότερο!
    Υπήρξαν «ευκολόπιστοι» Έλληνες, που πίστεψαν ότι ο Γ. Παπανδρέου μπορεί και να καταφέρει να κυβερνήσει! Αφού είναι υιός και εγγονός πρωθυπουργών, υπολόγισαν πως κάτι θα έχει μάθει!
    Υπήρξαν «τιμωροί» Έλληνες, που θέλησαν να τιμωρήσουν παραδειγματικά τον Καραμανλή για πολλούς και διάφορους λόγους, κυρίως όμως για τα φαινόμενα διαφθοράς που δυστυχώς διαπιστώθηκαν και κατά τη δική του διακυβέρνηση! Αναθάρρεψαν τότε με την περίφημη δήλωση στου Μπαϊρακτάρη, αλλά μετά είδαν τη «σιγή των όπλων» και σκέφθηκαν την παροιμία « τί είχες Γιάννη…»!
    Υπήρξαν «παραπλανημένοι» Έλληνες, που νόμισαν ότι το έλλειμμα το έφτιαξαν μόνον οι κυβερνήσεις Καραμανλή, μέσα στα πεντέμισι χρόνια ! Πού να φταίνε οι πολίτες-ψηφοφόροι, αφού αυτό τους σέρβιραν τα «αντικειμενικότατα» ελληνικά ΜΜΕ και η εκπληκτική γκεμπελικού τύπου προπαγάνδα του ΠΑΣΟΚ;
    Υπήρξαν «ξεχασιάρηδες» Έλληνες, που δεν θυμήθηκαν καθόλου ότι την οικονομική καταστροφή της χώρας την ξεκίνησε και την καθιέρωσε πρώτο το ΠΑΣΟΚ από το 1981! Οι συνεχιστές κυβερνήτες δεν θέλησαν να το παλέψουν, γιατί υπάρχει το «ρημάδι» πολιτικό κόστος και είχαν και αυτοί τα δικά τους τρωκτικά! Δεν θέλησαν καθόλου να πάνε το μυαλό τους λίγα χρόνια πιο πίσω και ούτε θέλησαν ποτέ να μάθουν το πώς ανά έτος διαμορφωνόταν το έλλειμμα!
    Υπήρξαν «βολεμένοι» Έλληνες, που βολεύτηκαν γιατί γέμισε το Δημόσιο, οι Δημόσιοι Οργανισμοί και Επιχειρήσεις, όπως η κρατική Ολυμπιακή, με υπαλλήλους που δεν είχαν καρέκλα να κάτσουν και που δεν κάλυπταν ούτε πάγιες ούτε διαρκείς ανάγκες, αλλά ήταν όμως τα δικά τους παιδιά!
    Υπήρξαν «συνταξιούχοι» Έλληνες, που κατάφεραν και πήραν συντάξεις «πολλών ειδών και ποιοτήτων», χωρίς ασφαλώς να τις δικαιούνται και εις βάρος των ασφαλιστικών ταμείων και άλλοι τόσοι που γνώριζαν τέτοια περιστατικά και δεν διαμαρτυρήθηκαν ποτέ! Ε, δεν γίνεσαι και "καρφί" για μια συνταξούλα!
    Υπήρξαν Έλληνες αγρότες, που φάγανε τον αγλέουρα από τις επιδοτήσεις της Ε.Ε., δηλώνοντας τα συνολικά στρέμματα του χωριού τους ως ατομική τους περιουσία και τη συνολική παραγωγή του χωριού σε λάδι ή άλλα προϊόντα ως ατομική τους παραγωγή! Υπήρξαν και κτηνοτρόφοι που δήλωναν τον συνολικό αριθμό ζώων της περιοχής τους, ως ατομικό τους κοπάδι! Υπήρξαν όμως ποτέ σοβαροί κρατικοί ελεγκτικοί μηχανισμοί, για να μην επιτρέψουν αυτήν την καραμπινάτη κλοπή; Ή μήπως το «λάδι» έρρεε «άφθονο»;
    Υπήρξαν «αφελείς» Έλληνες, που δεν τους ένοιαξαν ποτέ οι υπερκοστολογήσεις των δημοσίων έργων και των πάσης φύσεως προμηθειών, λες και δεν καταλάβαιναν ότι τις τεράστιες διαφορές και τις «μίζες» τις πληρώνουν μόνον εκείνοι ως φορολογούμενοι πολίτες!
    Τέλος υπήρξαν και Έλληνες που δεν θεώρησαν σημαντικό ότι ο Γ. Παπανδρέου είχε συγκεκριμένες «θέσεις» σε Εθνικά μας ζητήματα! Θα αναφερθώ π.χ. στο Σχέδιο Ανάν που αφορούσε στον Ελληνισμό της Μεγαλονήσου, που γλύτωσε στο παρά 5’, γιατί το πάλεψε πατριωτικά ο μακαρίτης Τάσσος Παπαδόπουλος με εκείνο το ιστορικό δημοψήφισμα. Δεν αξιολόγησαν επίσης , ότι ο Γιώργος υπήρξε και επί οκτώ συναπτά έτη υπουργός των κυβερνήσεων του Σημίτη, χωρίς να διαχωρίσει ποτέ τη θέση του για μείζονα θέματα που μας θύμωσαν και μας ντρόπιασαν κιόλας! Ίμια, Συνθήκη Μαδρίτης και παράδοση Οτσαλάν.
    Τώρα λοιπόν μετά τις 4 Οκτωβρίου, είναι λογικό να μας πουν πως «μετά την απομάκρυνση εκ της κάλπης, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται»!
    Και τώρα ξέρουμε τουλάχιστον οι περισσότεροι, πως θα πληρώσουν το μάρμαρο αυτοί που το πλήρωναν πάντα, πως δεν πρόκειται να τιμωρηθεί κανείς που έκλεψε και ντρόπιασε, πως θα μας χορεύουν στο ταψί οι «φίλες» χώρες και θα μας πουλάνε ό, τι θέλουν, πως θα μας ζητούν με περίσσιο θράσος μέχρι και νησιά μας και εμείς χωρίς φως από πουθενά, θα μπαίνουμε όλο και βαθύτερα στην κινούμενη άμμο.
    Τώρα επίσης ξέρουμε, πως με το νόμο για την απόδοση ιθαγένειας, θα έχουμε αλλοίωση αρχικά του εκλογικού σώματος αλλά στην ουσία αλλοίωση της εθνικής μας συνοχής. Πως με την επιλογή της Δραγώνα στο πρώην ΥΠ.Ε.Π.Θ., βάλλεται ευθέως το Ελληνικό Εκπαιδευτικό σύστημα. Πως με την κατάργηση των συμβολικών υπουργείων Μακεδονίας και Αιγαίου ρίχνουμε στα ζάρια την εδαφική μας ακεραιότητα και κυριαρχία! Πως η αφαίρεση του προσδιορισμού «Εθνική», από τα σημαντικότατα υπουργεία Παιδείας και Άμυνας, μας προειδοποιεί πως «κινδυνεύει η Ελλάς» !
    Ο Ύψιστος να βάλει το χέρι Του και μέρες που είναι γιορτάζοντας την Ανάσταση του Χριστού μας, να προσευχόμαστε και για την Ανάσταση της Πατρίδας!

    • Ατσαλάκωτος avatar
      Ατσαλάκωτος @ Αφροδίτη 07/04/2010 06:56:53

      Θα συμφωνούσα και θα έλεγα "ναι σε όλα" Αφροδίτη, αν τα 9 χρόνια (3 1/2 Μητσοτάκης και 5 1/2 Καραμανλής) διακυβέρνησης από την Ν.Δ, είχαμε έστω ενδείξεις υποτυπώδους ανάσχεσης του εξωτερικού δημόσιου χρέους.
      Τουναντίον είχαμε υπεραύξηση. Όπως υπεραύξηση προσωπικού (κομματική πελατεία για να ακριβολογούμε), είχαμε και στη Δημόσια Διοίκηση.
      Όσο για το σχέδιο Ανάν επί πρωθυπουργίας Σημίτη, ο μακαρίτης ο Τάσσος (ήθελε να γράφεται το όνομα του με δύο "σίγμα"), όχι μόνο δεν το πολέμησε αλλά το επιδίωξε. Για να έλθει μετά και να το "εξορκίσει".
      Ω ποία υποκρισία!!!
      Τώρα παλεύουν για όρους (έστω ίδιους) με το Σχέδιο Ανάν ο Χριστόφιας και ο Ταλάτ, αλλά φοβάμαι πως οι καιροί άλλαξαν και οι συσχετισμοί ανατράπηκαν.
      Τι να πω;
      Λίγα μόνο λείπουν από το σχόλιο σας έτσι για να εμφανιστεί πλήρες ευπροσήγορο και αντικειμενικό.

      • Αφροδίτη avatar
        Αφροδίτη @ Ατσαλάκωτος 07/04/2010 11:29:12

        Ατσαλάκωτε, σ’ ευχαριστώ για τον σχολιασμό και πιο πολύ ειλικρινά, για τις παρατηρήσεις σου! Ασφαλώς και δεν είμαι όσο αντικειμενική θα έπρεπε όμως πίστεψέ με, το προσπαθώ!
        Για την πρώτη σχετικά με τον μακαρίτη Παπαδόπουλο, τα δύο σίγμα τα έβαλα, γιατί το όνομά του έτσι γραφόταν παντού. Το αν ήταν δική του παραξενιά δεν το εξετάζω και αφού έχει αναχωρήσει από την ζωή, τουλάχιστον θέλω να τον σεβαστώ. Αναρωτιέμαι όμως εύλογα, γιατί αν είχε αρχικά συνηγορήσει σε ένα σχέδιο παρόμοιο με του Ανάν, αυτό ομολογώ πως δεν το γνωρίζω, θα έπρεπε να ασπαστεί και το τελικό που κατατέθηκε; Ήταν άραγε το ίδιο; Είχε τους ίδιους όρους; Μήπως στο τελικό, είχαν προστεθεί και όροι απαράδεκτοι για τον Ελληνισμό της Κύπρου; Και εν τέλει, πώς και δεν τον ξεμπρόστιασαν οι φανατικοί υποστηρικτές του σχεδίου για την μεταβολή του αυτή; Τώρα, το ότι ο Χριστόφιας και ο Ταλάτ συμφωνούν σε κάτι παρόμοιο, δεν με εκπλήσσει καθόλου! Ήταν και είναι γνωστές οι θέσεις του νυν προέδρου! Λέγεται μάλιστα ότι ο ίδιος δεν αναφέρεται ποτέ στη λέξη «κατοχή», για το βόρειο κομμάτι το πασίγνωστο και ως «κατεχόμενα»!
        Για την δεύτερη σχετικά με τα πεπραγμένα του Μητσοτάκη και του Καραμανλή, με αδικείς. Είδες πουθενά να επικαλούμαι ότι στα εννέα τους χρόνια, προσπάθησαν να μειώσουν καθόλου το έλλειμμα; Ασφαλώς και το αύξησαν! Αντίθετα και σε αυτούς και στον Σημίτη, χρέωσα και αβουλία και ιδιοτέλεια λόγω πολιτικού κόστους και διασπάθιση δημοσίου χρήματος και «τρωκτικά». Σ’ εμένα όμως κάτι μου λέει και Siemens και εξοπλιστικά και ομόλογα και χρηματιστήριο και κτηματολόγιο και C4i και πολλά άλλα!
        Για την τρίτη σχετικά με τον κορεσμό του δημοσίου τομέα από υπεράριθμους υπαλλήλους, μην μου πεις ότι τον δημιούργησε μόνον η Ν.Δ., γιατί θα με αναγκάσεις να υποψιαστώ ότι φοράς και εσύ- έστω και ελαφρά- κομματικά γυαλιά και δεν το θέλω καθόλου. Προσωπικά θεωρώ, ότι δεν υπάρχει και καμιά σύγκριση μεταξύ των δύο κομμάτων στους διορισμούς! Τα αποτελέσματα των συνδικαλιστικών εκλογών στους διάφορους κλάδους και το τί ποσοστό παίρνει η ΠΑΣΚ, δεν επιδέχονται καμιάς αμφισβήτησης.
        Αν όμως εννοείς το άρθρο 164 του Παυλόπουλου, που το 2004 έκανε τους συμβασιούχους του ΠΑΣΟΚ μόνιμους, ως Αορίστου χρόνου, έχεις δίκαιο γιατί ήταν όντως κυβέρνηση η Ν.Δ. αλλά φρόντισε να τακτοποιήσει τους «ομήρους» του ΠΑΣΟΚ!
        Σ’ ευχαριστώ και πάλι που μου έδωσες την αφορμή να απαντήσω στις παρατηρήσεις σου.

  36. fatfat avatar
    fatfat 06/04/2010 20:39:39

    και βέβαια η οικονομία είναι εκτός ελέγχου αφού το δημόσιο χρέος εκτοξεύτηκε στα ουράνια την διετία 2008-2009.... και αυτό είναι ο καθοριστικός παράγοντας για την εκτίξευση των spread και την πιθανότητα ενδεχόμενης πτώχευσης της Ελλάδας..........

    http://www.mof-glk.gr/en/sdds/data-xreos.pdf

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ fatfat 06/04/2010 21:38:43

      ...για αυτό ήταν στην χειρότερη περίπτωση στο μισό από ότι είναι σήμερα...μάλιστα...

  37. neotera avatar
    neotera 06/04/2010 21:27:20

    "Η παθογένεια της χώρας ξεκινά από μας τους ίδιους!" Σωστά ! Αρα και το μεγαλείο της Ελλάδας, στην πρόσφατη΄, ή στην παλαιότερη ιστορία μας, πάλι απ' τους έλληνες ξεκινά. Ομως ούτε στην παθογένεια, όπως ούτε στο μεγαλείο δεν μοιραζόμαστε όλοι οι ρωμιοί εξίσου την ευθύνη... Η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού είναι ανυποψίαστη για τηςν έκταση και τον κινδύνο από την έλευση στο κουμάντο της προδοτικής συμμορίας των γυφτοπασόκων. Δεν το βάζει το μυαλό του ανθρώπου πως τα πορωμένα αυτά καθάρματα γονατίζουν επί τούτου μιά ολόκληρη χώρα, την υποβαθμίζουν μαζύ με τον λαό της, την υπονομεύουν-αποδομούν συνεχώς με σύστημα σε όλες τις εκφάνσεις της, προκειμένου να φτάσουν σε συνεργασία με τους αγγλοαμερικάνους εντολείς τους στο συνολικό ξεπούλημα και στην παραχώρηση εθνικής κυριαρχίας. Οπότε τι ευθύνη να έχει ο κοσμάκης που προσπαθεί να τα βγάλει πέρα με τη ζωούλα του, τα πάθη του, τη βιοπάλη κλπ ??

  38. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 06/04/2010 21:58:26

    ο Συνήγορος του Πολίτη Γ. Kαμίνης στην ημηρεσια δηλώνει πως:

    «Tο σύνταγμα μιλάει για ισοβιότητα των δικαστών και για μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων.
    Aν καταργηθούν θέσεις, μπορείς με κάποια διαδικασία να επιλέξεις κάποιους που θα απολύσεις. H μονιμότητα δεν σημαίνει απαραίτητα ότι κάποιος μένει στο δημόσιο εφ όρου ζωής και δεν εμποδίζει τις απολύσεις.

    Eίναι στη δυνατότητα του νομοθέτη, της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας,

    να το αποφασίσει. Nα διώξεις όμως αυτόν που έχεις αξιολογήσει πριν και δεν αποδίδει. Aν είναι να διώχνεις αυτόν που δεν σου αρέσει τι να το κάνεις; Προτού αποφασίσεις ποιους θα διώξεις, να τους αξιολογήσεις. ».


    τι να πεις; ο Συνήγορος του Πολίτη δηλώνει ότι η τροποποίηση του συντάγματος είναι στη διακριτική ευχέρεια της κοινοβουλευτικής- κυβερνητικής πλειοψηφίας ;;;

    το ζήτημα είναι ότι τα παραπάνω δεν τα σχολίασε κανένας;;;;

    • anonymous avatar
      anonymous @ o βουνίσιος 06/04/2010 23:23:25

      Πολύ σωστά τα λέει μέχρι την προτελευταία τελεία ο Καμίνης. Η τελευταία πρόταση είναι πολιτική θέση. Επί της ουσίας λέει ναι στις απολύσεις στο Δημόσιο αλλά με αξιολόγηση. Να φεύγει όποιος δε δουλεύει. Το θέμα είναι ότι οι περισσότεροι δε δουλεύουν.

  39. fatfat avatar
    fatfat 06/04/2010 22:04:51

    @ nick....το δημόσιο χρέος όντως πολλαπλασιάστηκε από το 1981 και μετά...και για αυτό έχουν βαρύτατες ευθύνες όλες οι κυβερνήσεις - και κυρίως του ΠΑΣΟΚ. Αλλά και η τελευταία κυβέρνηση της ΝΔ δεν κατάφερε να μειώσει το έλλειμμα - αντιθέτως την διετία 2008-2009 της ξέφυγε τελείως!!!!

    Υ.Γ : Όποιος αναζητά την αλήθεια, χρησιμοποιεί επίσημα στοιχεία και επιρρίπτει τις ευθύνες τους ανήκουν δεν σημαίνει ότι είναι φαντατικός πασόκος.....αφελής είναι όποιος πιστεύει ότι επί ΝΔ η κατάσταση ήταν μια χαρά και το πρόβλημα δημιουργήθηκε από τις 05/10/2009........και νομίζει ότι είμαστε και εμείς αφελείς.....βγάλτε επιτέλους τις κομματικές παρωπίδες και κοιτάξτε την αλήθεια κατάματα......

  40. fatfat avatar
    fatfat 06/04/2010 22:12:23

    βγάλτε όλοι τις κομματικές παρωπίδες για το καλό της χώρας.....αλλά δυστυχώς φαίνεται ότι κάποιοι θα είναι μια ζωή κλακαδόροι και θα επιδεικνύουν συμπεριφορές και νοοτροπίες "Γκρούεζα".......μάλιστα ορισμένοι της ΝΔ είναι ακόμα αμετανόητοι και εθελοτυφλούν......πιστεύουν ότι επί ΝΔ, όλα ήταν καλά, ότι η χώρα δεν είχε κανένα πρόβλημα και ότι έχασαν από την προπαγάνδα του ΠΑΣΟΚ.... μην εκπλαγούν αν ο κόσμος συνεχίσει να τους γυρίζει την πλάτη,αν βέβαια αυτοί οι κύριοι δεν αλλάξουν σύντολα νοοτροπίες και πολιτικές......

    • Orestios avatar
      Orestios @ fatfat 07/04/2010 00:08:42

      Όλο λάθος επιλογές είσαι φατ εις το τετράγωνο.
      Τη μια Ντόρα, τώρα ΠΑΣΟΚ του GAP. Τόση συνάφεια πια?

  41. fatfat avatar
    fatfat 06/04/2010 22:58:37

    @ άστεγος....να μάθεις να ακούς την αλήθεια....στην διετία 2008-2009 σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που παρέθεσα παραπάνω το δημόσιο χρέος αυξήθηκε κατά περίπου 59 δις ευρώ....αν το προσπερνάς σφυρίζοντας αδιάφορα, γιατί δεν συμφέρει το κόμμα σου, δεν σε τιμά καθόλου αυτή η ενέργεια ως πολίτη αυτής της χώρας.....η κυβέρνηση Καραμανλή, όπως και όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις(και κυρίως του ΠΑΣΟΚ) ΑΠΕΤΥΧΑΝ να ΤΙΘΑΣΣΕΥΣΟΥΝ το δημόσιο χρέος και κατά των θητεία όλων αυτών των κυβερνήσεων το Δημόσιο Χρέος ΑΥΞΗΘΗΚΕ ΥΠΕΡΜΕΤΡΑ. Και εξαιτίας τους βρισκόμαστε σε αυτή την δεινή θέση.
    Αλλά την μεγαλύτερη ευθύνη έχει όποιος κυβερνούσε τα τελευταία 5 χρόνια (2004-2009).....που όφειλε να μειώσει το δημόσιο χρέος.....

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ fatfat 06/04/2010 23:59:49

      "Αλλά την μεγαλύτερη ευθύνη έχει όποιος κυβερνούσε τα τελευταία 5 χρόνια (2004-2009)…..που όφειλε να μειώσει το δημόσιο χρέος…"

      Ενώ αυτός που διόριζε (1981-2004) μιλιούνια αγράμματους με μισθούς στρατηγού στο δημόσιο και στις δεκο δημιουργώντας αυτό που λεμε κράτος του πασοκ και χτίζωντας τα θεμέλια του σημερινού χρέους δεν φταίει σε τίποτα; Ή δεν έχεις ακούσει τίποτα γι'αυτο;

  42. fatfat avatar
    fatfat 07/04/2010 01:17:30

    @ Orestios.....αν νομίζεις ότι υπερασπίζομαι την κυβέρνηση του κυρίου Παπανδρέου κάνεις λάθος....απλώς είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου και δεν μπορώ να φορτώσω στην νέα κυβέρνηση λάθη και παραλείψεις δεκαετίων....ούτε να κάνω τα "στραβά μάτια" για τις μεγάλες ευθύνες της προηγούμενης κυβέρνησης.

    Και βέβαια στην νέα κυβέρνηση δίνω καλοπροαίρετα πίστωση χρόνου (όπως έδωσα απλόχερα και στις κυβερνήσεις Καραμανλή) για να δω και να κρίνω συνολικά το έργο της...διότι απεχθάνομαι την στείρα αντιπολίτευση, την αντιπολίτευση μόνο και μόνο για μικροκομματικούς λόγους.

    Και να είσαι σίγουρος ότι αν ακολουθήσει και αυτή η κυβέρνηση την πορεία που ακολούθησαν στα οικονομικά και οι προηγούμενες κυβερνήσεις, θα σταθώ κριτικά απέναντί της...δεν έχω κανένα πρόβλημα να καταγγείλω ή να κριτικάρω οποιονδήποτε θεωρήσω ότι κάνει λάθος ή παίρνει λάθος μέτρα....όπως δεν έχω πρόβλημα να επικροτήσω δημόσια όποιον θεωρήσω ότι πράττει σωστά ή παίρνει σωστά μέτρα....διότι εγώ δεν έχω κομματικές αγκυλώσεις,δεν εξαρτώμαι από κανένα κόμμα, δεν είμαι κλακαδόρος ή παρατρεχάμενος κανενός πολιτικού, δεν είμαι καρεκλοκένταυρος, δεν είμαι Ο.Φ.Α, δεν συχνάζω σε γραφεία κανενός κόμματος,δεν είμαι στην μισθοδοσία κανενός κόμματος ή πολιτικού...και βάζω την χώρα μου πάνω από τα κόμματα (και από όλα)....και η χώρα μου τώρα έχει ένα τεράστιο πρόβλημα και πρέπει να είμαστε όλοι ενωμένοι για να το ξεπεράσουμε.

    θέλω - και εύχομαι - η χώρα μου να προοδεύσει και να βελτιωθεί το βιοτικό επίπεδο των πολιτών της και αδιαφορώ για τα ονόματα του πρωθυπουργού και των μελών της κυβέρνησης.

    Έχω ακόμα δηλώσει ότι αυτοπροσδιορίζομαι κεντροδεξιός - που ανήκει μάλιστα στην φιλελεύθερη πτέρυγα - και ότι δεν έχω ψηφίσει ποτέ ΠΑΣΟΚ...δεν με ενδιαφέρει αν δεν με πιστεύει κανείς....με ενδιαφέρει που λέω την αλήθεια και έχω την συνείδησή μου ήσυχη.

    Πάντως παρόλο που δίνω πίστωση στην νέα κυβέρνηση, έχει αργήσει αδικαιολόγητα η νέα κυβέρνηση να πάρει κάποια σημαντικά μέτρα (π.χ φορολογικό νομοσχέδιο,μέτρα για την τόνωση της οικονομίας,αναπτυξιακά μέτρα)...όπως άργησε να τοποθετήσει διοικήσεις σε κρίσιμους τομείς (π.χ γενικούς γραμματείς και διοικήσεις νοσοκομείων)....ή προτείνει μέτρα που μετά τα τροποποιεί ή τα αποσύρει.
    Και η διαβούλεση έπρεπε να γίνει όταν το ΠΑΣΟΚ ήταν αξιωματική αντιπολίτευση - όχι τώρα.
    Όταν γίνεσαι κυβέρνηση εφαρμόζεις το πρόγραμμά σου αμέσως, δεν κάνεις πρώτα 3-4 μήνες διαβούλευση.
    Μέχρι το τέλος του 2009 έπρεπε να είχε κατατεθεί το φορολογικό νομοσχέδιο και να είχαν ληφθεί όλα τα σοβαρά μέτρα, που θα έδειχναν στις αγορές την αποφασιστικότητά και την ισχυρή θέληση της νέας κυβέρνησης.
    Η νέα κυβέρνηση δηλαδή δεν επέδειξε από την αρχή πυγμή και γρήγορα αντανακλαστικά.

    Υ.Γ 1 : Την κυρία Μπακογιάννη την υποστήριξα με πολιτικούς όρους και για αυτό δέχτηκα την χλεύη και την ειρωνεία πολλών....ως και "πουλημένο-πληρωμένο ντοράκι" με είπαν....δεν μετανοιώνω...γενικά δεν μετανοιώνω για τις αρχές μου και τις πολιτικές μου απόψεις....θα διατηρώ την ανεξαρτησία της σκέψης μου και των απόψεών μου μέχρι να πεθάνω...άλλοι εξαρτώνται και δεν καταλαβαίνουν ότι οι αγκυλώσεις και ο κομματισμός δεν οδηγούν πουθενά
    - όχι εγώ.

    Υ.Γ 2 : Ελπίζω και εύχομαι ο κύριος Σαμαράς να ασκήσει γόνιμη και εποικοδομητική αντιπολίτευση.

  43. fatfat avatar
    fatfat 07/04/2010 01:28:36

    @ Αγανάκτηση....αν διαβάσεις προσεκτικά τα σχόλιά μου, θα διαπιστώσεις ότι και εγώ λέω (και συμφωνώ μαζί σας) ότι ένα μεγάλο μερίδιο της ευθύνης για την σημερινή κατάσταση,έχουν οι προηγούμενες κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ.

    Πιο συγκεκριμένα έχω γράψει σε προηγούμενο σχόλιό μου:

    "Βέβαια κατά μεγάλο ποσοστό στην σημερινή τραγική οικονομική κατάσταση ευθύνονται και οι προηγούμενες κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ από το 1981 και μετά.
    Μόνο από τις κοινοτικές εισροές και επιδοτήσεις τα 30 περίπου τελευταία χρόνια, θα μπορούσαμε να γίνουμε, όχι η “Δανία”, αλλά η “Ελβετία” του Νότου.
    Επί προηγούμενων κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ διογκώθηκε υπέρμετρα το δημόσιο, δεν
    έγιναν σημαντικά βήματα για την πάταξη της φοροδιαφυγής και της γραφειοκρατίας στο Δημόσιο (δύο τεράστιες πληγές ακόμα και σήμερα) και αυξήθηκε υπέρμετρα το δημόσιο χρέος.
    Από την ηλικία των 13 ετών (είμαι σήμερα 38 ετών) ακούω για λιτότητα, σταθεροποιητικά προγράμματα, θυσίες από τον ελληνικό λαό,διαρθρωτικές αλλαγές στην οικονομία...."

    Αλλά ταυτόχρονα να μην ξεχνάμε ότι η κυβέρνηση ΝΔ :

    - για την γραφειοκρατία και την φοροδιαφυγή έκανε ελάχιστα πράγματα τα τελευταία 5 ολόκληρα χρόνια.
    - δεν προχώρησε στις αναγκαίες διαρθρωτικές αλλαγές, επειδή φοβήθηκε λόγω πολιτικού κόστους
    - όχι μόνο δεν μείωσε το δημόσιο χρέος (όπως είχε προεκλογικά δεσμευτεί και ήταν καθήκον της) αλλά αυτό επί των ημερών της εκτροχιάστηκε κανονικά και εκτοξεύτηκε σε δυσθεώρητα ύψη (και τώρα πληρώνουμε κάθε χρόνο δυσβάστακτα τοκοχρεολύσια).

    Θα μου πείτε τώρα, “μεσολάβησε και η πρόσφατη παγκόσμια οικονομική κρίση”….έπαιξε και αυτή αναμφίβολα τον ρόλο της…..αλλά πάλι, δεν ήταν και ο καθοριστικός παράγοντας που δανείζεται ετησίως η Ελλάδα τα τελευταία 2-3 χρόνια πάνω από 45-50 δισεκατομμύρια ευρώ για να καλύψει τις ετήσιες ανάγκες της.

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ fatfat 07/04/2010 07:34:43

      Το δημόσιο χρέος ήταν στο 108% το 2004...και το 2009 ήταν 112%...τόσο το "διόγκωσε" η ΝΔ...απ το 8 στο 12...η διόγκωση απ το 21% στο 108% είναι έργο ΠΑΣΟΚ...
      Για να μην ξεχνιόμαστε έτσι...

  44. fatfat avatar
    fatfat 07/04/2010 01:35:42

    @ Orestios.....H κυβέρνηση Παπανδρέου έκανε και έναν ακόμα άστοχο και άκαιρο – κατά την γνώμη μου – χειρισμό.
    Την σύσταση εξεταστικής επιτροπής για την οικονομία.
    Την στιγμή που πρέπει να είναι αρραγές το εσωτερικό πολιτικό μέτωπο και να υπάρχει σύμπνοια πολιτικών δυνάμεων για να αντιμετωπιστεί η οικονομική κρίση, δεν είναι λογικό να προσπαθείς να προσάψεις πολιτικές ευθύνες για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί ΜΟΝΟ στην αντιπολίτευση.

    Πρέπει φίλε μου, όλοι μας να ασκούμε κριτική – αλλά εποικοδομητική κριτική.
    Πρέπει να ελέγχουμε την εξουσία…αλλά χωρίς προκαταλήψεις και απωθημένα λόγω ιδεολογικών ή κομματικών τοποθετήσεων ή ταυτοτήτων.
    Να ασκούμε αντιπολίτευση – αλλά γόνιμη και εποικοδομητική αντιπολίτευση.

    Εύχομαι ολόψυχα στην κυβέρνηση Παπανδρέου να πετύχει – το ίδιο ευχόμουν και στην κυβέρνηση Καραμανλή -…γιατί αν πετύχει, θα είναι για το καλό της πατρίδας μας και την (μελλοντική) ευημερία των πολιτών.
    Και πρέπει να πετύχει...γιατί δεν έχουμε άλλα περιθώρια ως κράτος, ως κοινωνία....είναι ΟΝΤΩΣ πλέον η τελευταία ευκαιρία μας.

    Τέλος, πιστεύω ότι πρέπει όλοι οι πολίτες – ανεξαιρέτως κομματικής ή ιδεολογικής τοποθέτησης – να στηρίξουμε την κυβέρνηση Παπανδρέου στο δύσκολο έργο της – αν βέβαια ακολουθεί πιστά και απαρέγκλιτα τον δρόμο της δημοσιονομικής εξυγίανσης και πειθαρχίας και της περιστολής της κρατικής σπατάλης (δεν αναφέρομαι στα κομμένα επιδόματα ή Δώρα εορτών, αλλά στις υπερβολικές κρατικές σπατάλες).

    Υ.Γ : Ασφαλώς και τουλάχιστον ορισμένοι – για να μην πω πολλοί – θα διαφωνήσουν με τις απόψεις μου και την επιχειρηματολογία μου. Ας το τουλάχιστον κάνουν με ευπρέπεια και όχι με ύβρεις και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς. Εξάλλου, είναι θεμιτό και λογικό να μην έχουμε όλοι τις ίδιες απόψεις.
    Αν μη τι άλλο, δημοκρατία έχουμε.

  45. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 07/04/2010 06:30:38

    Εντάξει μας έπεισες...

  46. Smash Direct avatar
    Smash Direct 07/04/2010 08:03:49

    Οrestie εκτος των αλλων θα μας βγεις μαζι με τον Σπαρτακο και πολιτικος αναλυτης!Σε ολα μεσα εισαι , φθανω στο σημειο να πιστευω οτι σε λιγο θα ελεγχεις και το site αν δεν το κανεις ηδη!!!

  47. anetos avatar
    anetos 07/04/2010 08:15:59

    Και μετά μιλάμε για το χρέος !!!! ποιος το δημιούργησε ,ποιος το συνεχίζει ? ήμαρτον ποια

    "Με μοχλό πίεσης την απόφαση του Μισθοδικείου που τους επιδίκασε τεράστιες μισθολογικές αυξήσεις και μάλιστα αναδρομικά, οι δικαστικοί λειτουργοί κατόρθωσαν τελικά να εξασφαλίσουν μια γενναιόδωρη έκτακτη παροχή συνολικού ύψους 900 εκατ. ευρώ, η οποία θα καταβληθεί σε πέντε ετήσιες δόσεις.

    Η σχετική διάταξη περιλαμβάνεται σε νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομίας με την οποία ρυθμίζονται πλήθος άλλων συνταξιοδοτικών και ασφαλιστικών θεμάτων.

    Η ρύθμιση για τους δικαστικούς λειτουργούς προβλέπει ότι η έκτακτη παροχή προς τους δικαστικούς λειτουργούς, καθώς και τα μέλη του κύριου προσωπικού του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, εν ενεργεία και συνταξιούχους, όλων των βαθμίδων θα καταβληθεί τμηματικά σε μια πενταετία και θα υπολογιστεί με βάση το μηνιαίο βασικό μισθό των προέδρων των Ανωτάτων Δικαστηρίων ύψους 4.072 ευρώ για το πρώτο έτος και 3.994 ευρώ για τα υπόλοιπα τέσσερα και τους συντελεστές, τις προσαυξήσεις και τα χρονοεπιδόματα των μηνιαίων, ανά βαθμό. Το ύψος, ο χρόνος και ο τρόπος καταβολής θα καθοριστεί με κοινή απόφαση των υπουργών Οικονομίας και Δικαιοσύνης.

    Σύμφωνα με την έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου, το κόστος της ρύθμισης «δεν υπερβαίνει τα 900 εκατ. ευρώ, γεγονός που σημαίνει ότι ο κάθε ένας από τους 3.800 εν ενεργεία και 2.000 συνταξιούχους δικαστικούς θα πάρει κατά μέσο όρο 155.000 ευρώ περίπου».

    Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Νοέμβριο, το Μισθοδικείο είχε επιδικάσει μεγάλες αυξήσεις 50% έως 70% στους μισθούς των δικαστικών, κάνοντας δεκτή την προσφυγή δικαστή για την εξομοίωση του μισθού των Ανωτάτων Δικαστηρίων με τις αποδοχές του προέδρου της Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών. Το δικαστήριο, μάλιστα, αποφάσισε ότι οι αυξήσεις θα πρέπει να καταβληθούν αναδρομικά για την πενταετία 2000-2005.

    Υστερα από διαπραγματεύσεις, η κυβέρνηση ήρθε σε ένα συμβιβασμό με τους δικαστικούς που προβλέπει μικρότερες μισθολογικές αναπροσαρμογές στο μέλλον, αλλά και την έκτακτη παροχή-μαμούθ των 900 εκατ. ευρώ.

    "

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ anetos 07/04/2010 10:19:00

      Πολύ χρήσιμη υπενθύμιση.

  48. ΑΦΥΠΝΗΣΗ avatar
    ΑΦΥΠΝΗΣΗ 07/04/2010 08:17:33

    =ΑΤΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ >> ΕΚΤΑΚΤΗ ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΗΣ ΕΙΣΦΟΡΑ 10 ΕΚΑΤ. € !

  49. apis22 avatar
    apis22 07/04/2010 09:02:18

    Νομίζω ότι πάσχεις από μυωπία...

    Θα πρέπει να δεις και πιο πέρα από τη διετία 2008-2009 εάν θέλεις να διαμορφώσεις σωστή άποψη.

  50. Κοινὸς νοῦς avatar
    Κοινὸς νοῦς 07/04/2010 09:05:26

    Λάθος! Ἄνθρωποι στὴν χώρα ὑπάρχουν. Ἁπλῶς δὲν ἔχουν σχέση μὲ τὰ κυκλώματα τῆς ἐξουσίας, δηλ. μὲ τὴν βαθειά κομματική, μηντιακή καὶ παραοικονομικὴ παρεοκρατία.

  51. Astefan avatar
    Astefan 07/04/2010 09:09:40

    @ Fatfat
    Αγαπητέ φίλε επιχειρήματα υπάρχουν. Θέλεις να τα ακούσεις;
    1) στις 10 δεκεμβρίου 2009 έδωσε επίδομα 1,5 δις. Φυσικά το φόρτωσε στο χρέος του 2009. Θα μπορούσε να το δώσει 20 ημέρες αργότερα για να είναι στον προϋπολογισμό του 2010. Αλλά τότε θα το χρέωναν όλοι στο δικό του χρέος. Ενώ τώρα μπορούνε να το χρεώνουνε και καλόπιστοι, σαν εσένα, στον Καραμανλή.
    2) Την περίοδο 2008-2009 είχαμε την παγκόσμια οικονομική κρίση, η οποία για την Ελλάδα είχε ως αποτέλεσμα την κατάρρευση των φορολογικών εσόδων, ιδιαίτερα του ΦΠΑ. Ιδίως από τον Οκτώβριο του 2008. Δύο μήνες μετά η Ελλάδα καιγόταν από άκρη σε άκρη και κάποιοι δεν μπορούσαν να κρύψουν τη χαρά τους. Έβλεπαν και έγγραφαν για τη γνήσια επανάσταση των νέων και ένα σορό μπούρδες. Έφτασε μάλιστα ο Χρυσοχοϊδης να κάνει, τον Νοέμβριο του 2009, την εξής ξεδιάντροπη δήλωση "Καλά και κάνανε και βγήκανε στους δρόμους πέρσι, φέτος όμως δεν πρέπει να βγούνε".
    3. Μπορείς να ψάξεις λίγο και να βρεις για την περίοδο 2008-2009, ποια και πόσα παλαιότερα δάνεια είχαν λήξει και έπρεπε να αναχρηματοδοτηθούν; Γιατί η μισή αλήθεια είναι χειρότερη από το ψέμμα.
    Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη.

  52. δρόμος avatar
    δρόμος 07/04/2010 09:12:19

    οι απλοί πολίτες δεν θέλουν να ομολογήσουν στον εαυτό τους την πατάτα που κάνανε ψηφίζοντας τον ΓΑΠ που έφερνε την ελπίδα

  53. δρόμος avatar
    δρόμος 07/04/2010 09:26:59

    νεοφώτιστος είναι, πρώην ντοράκης.

    ή... προετοιμάζει το έδαφος για τη νέα συνεργασία

  54. δρόμος avatar
    δρόμος 07/04/2010 09:30:14

    μάλλον είναι πιο ενημερωμένος από εμάς στα σχεδιαζόμενα συνεργατικά, Ορέστιε / δες και Καρατζαφερικές τούμπες

  55. fatfat avatar
    fatfat 07/04/2010 13:20:48

    η αλήθεια είναι, ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα που απειλεί να τινάξει την ελληνική οικονομία στον αέρα, είναι το τεράστιο δημόσιο χρέος.

    Και θεωρώ ότι φταίνε συνολικά οι ελληνικές κυβερνήσεις από το 1981 και μετά.

    Από την κυβέρνηση Καραμανλή είχα μεγάλες προσδοκίες (όπως οι περισσότεροι πολίτες) και περίμενα -είχα απαίτηση - να πάρει σοβαρά μέτρα για την μείωση του δημόσιου χρέους και την βελτίωση των δημόσιων οικονομικών.
    Δυστυχώς όμως δεν πήρε κανένα σοβαρό μέτρο προς αυτή την κατεύθυνση.
    Ούτε κυνήγησε την φοροδιαφυγή - αντίθετα διαλύθηκαν οι ελεγκτικοί και εισπρακτικοί μηχανισμοί του κράτους
    Ούτε μείωσε την πολυδάπανη γραφειοκρατία που πνίγει όλους τους πολίτες
    Ούτε προχώρησε στις διαρθρωτικές αλλαγές στην οικονομία
    Ούτε συγκρούστηκε με εκείνα τα επιχειρηματικά-συντεχνιακά συμφέροντα που λυμαίνονται την υγεία και τα δημόσια έργα και γενικά το δημόσιο χρήμα.

    Στις 31/03/2004 το δημόσιο χρέος ήταν περίπου 184,5 δις ευρώ (λίγο πριν τις εκλογές του 2004).
    Στις 31/12/2007 το δημόσιο χρέος ήταν 239,66, δις ευρώ.
    Δηλαδή στα πρώτα 3,5 χρόνια διακυβέρνησης της κυβέρνησης Καραμανλή το δημόσιο χρέος αυξήθηκε περίπου κατά 55,14 δις ευρώ.
    Στις 30/09/2009 (λίγο πριν τις εκλογές) το δημόσιο χρέος ήταν 297,92 δις ευρώ.
    Δηλαδή στους επόμενους 21 μήνες της κυβέρνησης Καραμανλή, το δημόσιο χρέος αυξήθηκε περίπου κατά 58,26 δις ευρώ.

    http://www.mof-glk.gr/ekdoseis/dhmosio_xreos.htm

    Βέβαια,επαναλαμβάνω, μεγάλη ευθύνη έχουν και οι προηγούμενες κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ.

    Ας περιμένουμε λίγο να δούμε τι θα αποδώσουν οι προσπάθειες της νέας κυβέρνησης στο τομέα του δημόσιου χρέους....μην περιμένουμε θαύματα μέσα σε 100-200 μέρες, όταν οι προηγούμενες κυβερνήσεις δεν αντιμετώπισαν το επίμαχο θέμα ούτε σε 10 χρόνια.....

    Και επειδή θέλεις να πούμε ορισμένες αλήθειες, απάντησε στις 3 παρακάτω ερωτήσεις μου :

    - πόσο ήταν το 2004 το έλλειμμα του ΟΠΑΔ και πόσο το 2009?
    (ΟΠΑΔ = Οργανισμός Περίθαλψης Ασφαλισμένων Δημοσίου)
    Ποιος φταίει για αυτό?

    - Το υπουργείο Οικονομικών επί της κυβέρνησης της ΝΔ, διέταξε ποτέ φορολογικό έλεγχο για το λογιστήριο της Μονής Βατοπεδίου, όπως έδωσε σχετική εντολή ο προέδρος της Αρχής ενάντια στο ξέπλυμα του μαύρου χρήματος, κύριος Γκρόζος, τον Ιανουάριο 2009?
    Αν ναι, ποια τα αποτελέσματα αυτού του ελέγχου?
    Αν όχι, γιατί δεν έγινε φορολογικός έλεγχος, παρά την σχετική εντολή?
    Υπάρχει μάρτυρας που κατέθεσε στην σχετική εξεταστική επιτροπή ότι, όταν η Διεύθυνση Φορολογικών Ελέγχων αποφάσισε να απευθυνθεί στον υφυπουργό Οικονομικών, κύριο Μπέζα, για να του αιτηθεί την έγκριση συγκρότησης 2 ειδικών συνεργείων ελέγχου για τον επίμαχο φορολογικό έλεγχο, το συγκεκριμένο αίτημα παρέμεινε αναπάντητο για 5 μήνες εκ μέρους του υφυπουργού, για να επιστραφεί μάλιστα ανυπόγραφο το σχετικό έγγραφο του αιτήματος, στις 30 Σεπτεμβρίου 2009?
    - είναι αλήθεια ότι τα χρέη των νοσοκομείων σε 4 μόνο χρόνια (2005-2009), επί κυβέρνησης ΝΔ,εκτοξεύθηκαν στο αστρονομικό ποσό των 6,2 δις ευρώ?
    Είναι αλήθεια ότι τα τελευταία 4 χρόνια, επί κυβέρνησης ΝΔ, κάποιοι στα νοσοκομεία πλούτιζαν ανεξέλεγκτα, όπως προκύπτει και από μεγάλη έρευνα που πραγματοποίησε σε 26 νοσοκομεία της Αττικής το "Κέντρο Μελετών Υπηρεσιών Υγείας" της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, με επικεφαλής τον καθηγητή Γ. Τούντα?

    Διάβασε σχετικά

    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=138796

    Αφού λοιπόν θες να μιλήσουμε για αλήθειες, περιμένω τις απαντήσεις....

  56. fatfat avatar
    fatfat 07/04/2010 13:21:40

    όλα τα παραπάνω εσένα αφορούν Astefan....και από εσένα περιμένω απαντήσεις.....

  57. fatfat avatar
    fatfat 07/04/2010 14:28:01

    @ Αstefan....όσο για το 1,5 δις που λες ότι η κυβέρνηση το φόρτωσε στο χρέος του 2009 αντί να το βάλει στον προϋπολογισμό του 2010, σου απαντώ ότι τα ίδια ή αντίστοιχα λογιστικά τερτίπια (δημιουργική λογιστική) έκανε και η κυβέρνηση της ΝΔ....δυστυχώς όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις έκαναν "δημιουργική λογιστική"....για να μειώσουν τα έξοδα μιας χρονιάς, μετέφεραν κάποια από αυτά σε επόμενη χρονιά ή επόμενες χρονιές.....με ανάλογο τρόπο η κυβέρνηση της ΝΔ έδινε εντολή στις ΔΕΚΟ να δανείζονται, και το χρέος αυτό δεν εμφανιζόταν στον προϋπολογισμό(παρά μόνο στις εγγυήσεις που δεν προσμετρώνται στο δημόσιο χρέος)......με ανάλογο τρόπο οι υπουργοί της κυβέρνησης ΝΔ,με υπογραφές τους είχαν δικαίωμα να μοιράζουν κονδύλια ως ένα δισεκατομμύριο ευρώ κατά έτος (όλοι μαζί) χωρίς αυτά τα χρήματα να φαίνονται πουθενά.
    Οι πιστώσεις αυτές μάλιστα εμφανίζονταν στον προϋπολογισμό μετά από 18 μήνες!!!!!!!!!!!!!(Δηλαδή εμφανίζονταν στον μεθεπόμενο προυπολογισμό).

  58. Astefan avatar
    Astefan 07/04/2010 16:28:33

    @ faffat
    Αγαπητέ φίλε, εάν βάλεις 5% επιτόκιο για τα 184,5 Ευρώ που ήταν το χρέος το 2004 θα βρεις, για τα 5,5 χρόνια που κυβέρνησε η ΝΔ,ότι τα 50 δις νέο χρέος ήταν απλώς οι τόκοι του παλιού χρέους.
    Τώρα, σύμφωνα με αυτά που γράφεις, ο Καραμανλής δημιούργησε άλλα 50 δις νέο χρέος. Ναι φίλε μου δεν θα το ήθελα. Θα ήθελα να κάνει αιματηρές οικονομίες. Είμασταν όμως το 2004 έτοιμοι ως λαός για αιματηρές οικονομίες. Επίσης εάν θυμάσαι, ο Καραμανλής είχε απέναντί του όλο το κατεστημένο στην Ελλάδα. Εάν είχε το 30% της βοήθειας που προσφέρει σήμερα το ίδιο κατεστημένο στον Παπανδρέου (και καλώς την προσφέρει) ή τη βοήθεια που προσέφερε το ίδιο κατεστημένο στον Σημίτη, θα είχε καταφέρει πολύ περισσότερα. Θα σου θυμίσω μόνο τα εξής :
    1. Την περίοδο 1995-2004 τα δελτία ειδήσεων στην Ελλάδα δεν είχαν πολιτικές ειδήσεις. Δυο-τρία λεπτά, εκεί γύρω στις 9 παρά 20, επιγραμματικά. Μάλιστα ο Χατζηνικολάου με τον Παπαχελά το είχαν θεωρητικοποιήσει κιόλας, λέγοντας δημόσια ότι αυτό θέλουνε οι ακροατές (σύμφωνα με μηχανάκια της AGP) αυτό τους δίνουμε. Μήπως το θυμάσαι;
    Από το 2004 και μετά, κάθε βράδυ, παρακολουθούσαμε, σε ζωντανή σύνδεση, την καταστροφή της Ελλάδος. Τι τρεις μήνες λάφκα, τι τρεις μήνες με τις παρακολουθήσεις (δηλαδή ο Καραμανλής έπρεπε να βγει και να καταγγείλει τους αμερικάνους για τις παρακολουθήσεις), τι Ζαχόπουλος, τι Μαντούβαλος, τι, τι τι.....).

    Θα σου φέρω και ένα παράδειγμα :
    Όταν βγήκε η απόφαση από το ευρωπαϊκό δικαστήριο για την εξίσωση των ορίων ηλικίας, το μισό σύστημα έβριζε την κυβέρνηση για την απαράδεκτη απόφαση, το άλλο μισό σφύριζε αδιάφορα. Σήμερα οι ίδιοι άνθρωποι, εάν δεν το θεωρούν αυτονόητο ότι η απόφαση είναι απολύτως σωστή, επιχειρηματολογούν για το ότι πρέπει να εφαρμοστεί αμέσως.

    Φυσικά και υπήρξαν απαράδεκτα φαινόμενα κατά τη διάρκεια της διακυβέρνησης Καραμανλή. Πιστεύω όμως ότι το σύστημα τα παραφούσκωσε και αδίκισε τον ίδιο τον Καραμανλή, ο οποίος αγωνίζονταν, με 151 έδρες (οι κουτοπονιριές του ΠΑΣΟΚ) να επιφέρει αλλαγές.

    Δηλαδή τι σου έμεινε εσένα από την υπόθεση Ζαχόπουλου; Εντάξει ο τύπος ήταν απαράδεκτος, αλλά ποιο οικονομικό σκάνδαλο αποκαλύφθηκε μετά από τρεις μήνες που έπαιζαν τα κανάλια; Εκτός του ότι, ο άνθρωπος είχε και τσίπα και πήδηξε και από τον 6ο.
    Όσο για τον Μπαντούβαλο, όπως ίσως δεν θα ξέρεις, πριν από 15 ημέρες αθωώθηκε πανηγυρικά. Τρεις μήνες έπαιζαν μπαντούβαλο τα κανάλια. Το θυμάσαι; Η αθώωση έγινε μονόστιλο.
    Τέλος, δεν ξέρω να σου πω για αυτά που με ρωτάς. Μπορεί να έχεις δίκιο. Δεν λέω πως όλα ήταν καλά. Όμως είμαι σίγουρος ότι το ισοζύγιο της διακυβέρνησης Καραμανλή είναι θετικό (δεν ξεχνάω την ολυμπιακή, το Όχι στο Βουκουρέστι).
    Μάλιστα, λίγο πριν φύγει ο Καραμανλής έδωσε την καλύτερη πάσα στον Παπανδρέου, υιοθετώντας, εκείνος, προεκλογικά τα δύσκολα οικονομικά μέτρα που έπρεπε να παρθούν.
    Ο Παπανδρέου αντί να πάρει τα μέτρα και να τα χρεώσει στον Καραμανλή σφύριζε αδιάφορα για 5 μήνες. Τώρα τρέχει και δεν φτάνει.

    Αγαπητέ φίλε, την περίοδο 1974-1980 η υψηλή και αριστερή διανόηση της Ελλάδος μιλούσε απίστευτα απαξιωτικά για τον Καραμανλή τον πρεσβύτερο. Σήμερα δεν τα θυμάται κανείς. Ο Καραμανλής δικαιώθηκε αργότερα, όπως δικαιώθηκε και ο Μητσοτάκης, για τον οποίο η ίδια υψηλή διανόηση έλεγε πώς ηγήθηκε της χειρότερης κυβέρνησης της Μεταπολίτευσης.
    Σήμερα τον τίτλο αυτό τον παρέδωσε στον Κ. Καραμανλή. Θα δεις όμως που μετά από μερικά χρόνια πολλοί θα κάνουν γαργάρα τα λόγια που λένε σήμερα για τον Καραμανλή.

  59. parastiritis2000 avatar
    parastiritis2000 07/04/2010 22:44:39

    ΙΔΟΥ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ!!!!!!!!
    ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΟΙ!!!
    ΔΩΣΤΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ. ΜΠΟΥΚΟΤΑΖ ΤΩΡΑ!!!!

    peripatris.blogspot

    Τετάρτη, 07 Απριλίου 2010
    Μισθοί 336 ευρώ στα ξενοδοχεία!Αυτό θα πεί ...Κάνουμε την κρίση ευκαιρία.

    Προσλαμβάνουν αλλοδαπούς, δήθεν σπουδαστές, στη Χαλκιδική.
    Με τον μανδύα της “μαθητείας” τούς πληρώνουν λιγότερο από ένα ευρώ την ώρα για να δουλεύουν 10 ώρες την ημέρα, έξι ημέρες την εβδομάδα.


    Εμπόριο ανθρώπων χαρακτηρίζουν επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου την πρακτική ξενοδόχων της Χαλκιδικής να “εισάγουν” μέσω γραφείων ευρέσεως εργασίας στρατιές αλλοδαπών, οι οποίοι υποτίθεται ότι κάνουν μαθητεία. Η “Μ” έχει στη διάθεσή της έγγραφο, όπου φαίνεται ότι η επιθεώρηση εργασίας έχει εγκρίνει κατάσταση εργασίας προσωπικού ... μεγάλης ξενοδοχειακής μονάδας με δεκάδες αλλοδαπούς, που δηλώνεται ότι κάνουν πρακτική άσκηση. Οι μεικτές αποδοχές τους είναι 336 ευρώ το μήνα, ενώ δεν αναφέρονται καν οι ώρες εργασίας.

  60. rage avatar
    rage 08/04/2010 08:29:03

    χωνέψτε το:
    Η κρίση είναι παγκόσμια.
    Και αν σωθούμε σήμερα, σε δυο ή πέντε χρόνια πάλι τα ίδια και χειρότερα μας περιμένουν. Το αμφισβητεί κανείς;

    Μας πρήξατε με την ελλαδάρα σας. Δεν βλέπετε τι γίνεται παραέξω; Είστε καλα;
    Το σύστημα καταρρέει, ακόμα να το καταλάβετε; Ο καπιταλισμός πνέει τα λοίσθια, και για να σας προλάβω, ο κομμουνισμός έχει ήδη πεθάνει, δεν το συζητάμε.
    Αιντε, ξεκολλήστε, γεροξεκούτηδες. Κοιτάξτε μπροστά. Σε τι κόσμο θα ζήσουν τα παιδιά σας μωρέ; Τα χετε παίξει τελείως; Δε βλέπετε που βαδίζουμε;

    Απαιτήστε. Ξεσηκωθείτε.
    Οχι όμως για τα spread. Για την καταστροφή του περιβάλλοντος.
    Ουτε για τα επιτόκια. Για την εξαθλίωση ολόκληρων περιοχών.
    Αλλα ούτε και για τα δάνεια. Για τη λεηλασία του μέλλοντος μας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.