#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/07/2010 05:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εκτέλεσαν τον δημοσιογράφο Σωκράτη Γκιόλια



Θύμα δολοφονικής επίθεσης έπεσε έξω από το σπίτι του στην Ηλιούπολη, στις 5:20 το πρωί της Δευτέρας, ο δημοσιογράφος Σωκράτης Γκιόλιας.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει η αστυνομία, άγνωστος χτύπησε το κουδούνι του διαμερίσματος του δημοσιογράφου και του ζήτησε να βγει στην είσοδο γιατί, όπως είπε, του έκλεβαν το αυτοκίνητο. Μόλις βγήκε στην είσοδο της πολυκατοικίας, τον εκτέλεσαν εν ψυχρώ. Στο σημείο της δολοφονίας περισυνελέγησαν είκοσι κάλυκες από πυροβόλο όπλο των εννέα χιλιοστών. Σύμφωνα με άλλη μαρτυρία, τα όπλα που χρησιμοποιήθηκαν στη δολοφονία ήταν δύο.

Σε κατάσταση σοκ η σύζυγός του δεν ήταν σε θέση να δώσει ακριβείς πληροφορίες, εκτιμάται ωστόσο ότι δράστες είναι τρία άτομα που διέφυγαν με ΙΧ αυτοκίνητο.

Τις έρευνες για την υπόθεση ανέλαβε το Τμήμα Εγκλημάτων Κατά Ζωής της Ασφάλειας. Αδιευκρίνιστα παραμένουν τα κίνητρα της δολοφονίας.

Σύμφωνα με μία μαρτυρία που εξετάζουν οι αστυνομικοί, οι δράστες φορούσαν στολές πιθανόν εταιρείας σεκιούριτι ή δημοτικής αστυνομίας και ήταν τουλάχιστον τρεις.

Λίγο μετά τις 07:10 το πρωί η αστυνομία βρήκε μερικά χιλιόμετρα μακριά από το σημείο της δολοφονίας ένα καμμένο ΙΧ και από την αστυνομία εξετάζεται αν ήταν αυτό με το οποίο διέφυγαν οι δράστες. Σύμφωνα με την αστυνομία το αυτοκίνητο είχε κλαπεί από τον Αλιμο το Σάββατο και η κλοπή είχε δηλωθεί από τον ιδιοκτήτη του σε αστυνομικό τμήμα της περιοχής.

O Σωκράτης Γκιόλιας ήταν γενικός διευθυντής του ραδιοφωνικού σταθμού "Θέμα 9.89" . Eπίσης, υπήρξε για χρόνια στενός συνεργατής του δημοσιογράφου Μάκη Τριανταφυλλόπουλου.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 19/07/2010 06:00:49

    Οι αδίστακτοι δεν έχουν φραγμούς και όρια.
    Η δικτατορία είναι εδώ και δολοφονεί όποιον την ενοχλεί.
    Το μήνυμα στους Bloggers είναι ηχηρό και ξεκάθαρο.

    Συλληπητήρια στην οικογένειά του.

    • Στέλιος Χ. avatar
      Στέλιος Χ. @ Γιάννης Φαίλτωρ 20/07/2010 09:13:14

      1983 Δολοφονία εκδότη Νίκου Μομφεράτου της Απογευματινή. Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ , τυχαίο; Ίσως

      1983 Δολοφονία εκδότη Τζώρτζη Αθανασιάδη, της Βραδινής. Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, τυχαίο; Ίσως

      2010 Δολοφονία δ/ντου ραδιοφωνικού σταθμού και blogger Σωκράτη Γκιόλα. Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, τυχαίο; Ίσως;

  2. Factorx avatar
    Factorx 19/07/2010 06:08:39

    χαλάρωσε ρε φιλε που βρηκες μηνύματα αμέσως

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Factorx 19/07/2010 06:12:17

      ΟΚ Φάκτορα. Ισως η ένταση δεν είναι πάντα καλός σύμβουλος

    • Πολίτης της Μπανανίας avatar
      Πολίτης της Μπανανίας @ Factorx 20/07/2010 10:41:44

      Γιατί Φάκτορα αμφιβάλλεις οτι είναι μήνυμα; Δεν είπε κάτι παράλογο, προς τι αυτή η μυστήρια αντίδραση; Το Άντι σήμερα έχει θέματα με τίτλο "Ο ένας από τους στόχους (η τρομοκράτηση) επιτεύχθηκε" και "Ποιοι νομίζουν ότι θα τρομοκρατήσουν τα μπλογκς;"

      Μη παίζουμε με τις λέξεις.

  3. πρασινάλογα avatar
    πρασινάλογα 19/07/2010 06:10:53

    H CIA και το Δ.Ν.Τ. ήρθαν για να μείνουν.
    Τρόμος με ονοματεπώνυμο.

    • Άλκης Πατσαβούρας avatar
      Άλκης Πατσαβούρας @ πρασινάλογα 19/07/2010 06:28:34

      Επαγγελματική δουλειά άψογη... τι συγχέετε το Δ.Ν.Τ. με την δολοφονία του Reporter? απορία ψάλτου Μνημόνιο...

      • socrates avatar
        socrates @ Άλκης Πατσαβούρας 19/07/2010 06:46:15

        Ψάλτη Αλκη, είμαστε μία χώρα μειωμένης κυριαρχίας, δεν το έχεις καταλάβει ακόμα;
        Στα δικά τους μάτια χρειάζεται και το καρφί και το πέταλο σε χώρες σαν τη δικιά μας.

      • μας δουλεύουν avatar
        μας δουλεύουν @ Άλκης Πατσαβούρας 19/07/2010 06:50:22

        Υπάρχουν τρία είδη ανθρώπων.
        Αυτοί που κάνουν, αυτοί που παρατηρούν και αυτοί που αναρωτιούνται.
        Φίλε ψάλτη, μάλλον ανήκεις στην τρίτη κατηγορία.

  4. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 19/07/2010 06:11:20

    Δεν έχει σημασία ποια είναι τα πραγματικά κίνητρα, η ουσία είναι ότι όλοι εδώ μέσα το υπολαμβάνουμε ως "μήνυμα" προς όποιον πάει να τα βάλει με το "σύστημα". Αυτό από μόνο του αρκεί για να λειτουργήσει ως τρομοκρατική ενέργεια αυτή η πράξη. Ποτέ δεν θα πιστέψουμε 100% ότι ήταν άλλα τα κίνητρα.

    Εδώ δεν πρέπει να μας διαφεύγει και η μηδέποτε διαψευσθείσα σχέση του Γκιόλια με το Τρωκτικό, το πρώτο σε επισκεψιμότητα ενημερωτικό blog. Όταν ο κόσμος έλεγε blogs, καλώς ή κακώς το πρώτο στο οποίο πάει το μυαλό του είναι το τρωκτικό.

    Κανένας ποτέ δεν έχει διευκρινίσει στον πολύ κόσμο ποιος είναι "πίσω" από το τρωκτικό, αλλά οι φήμες ήθελαν να είναι ο Γκιόλιας αυτός.

    Ας μην ξεχνούμε ότι ο Γκιόλας ήταν και ο πρώην συνεργάτης του Ταρζάν και, συνεπώς, ήξερε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ, όλα αυτά που έφταναν στον Ταρζάν και δεν έβγαιναν και ακόμη περισσότερα.

    Ο Γκιόλιας βρέθηκε σε μια αρρωστημένη αντιπαράθεση με τον Ταρζάν και μπορούμε να υποθέσουμε ότι αυτή η αντιπαράθεση είχε και παμπολλες προεκτάσεις που δεν είδαν το φως της δημοσιότητας - και δεν ήταν λογικό να δουν το φως της δημοσιότητας.

    Τα ερωτήματα που υπάρχουν και ζητούν απάντηση για τον κόσμο των bloggers είναι τα εξής:

    1. Ήταν καθαρός ο Γκιόλιας και πόσο; Αν δεν ήταν, τότε το πράγμα είναι σαφώς πιο απλό. Αν ήταν, τότε μόνον πρόκειται για καθαρή τρομοκρακτική ενέργεια των "κακών" αυτής εδώ της χώρας. Να το πούμε πιο συγκεκριμένα δηλαδή, αν ο Γκιόλιας έκαμνε εκβιασμούς, τότε το πιο πιθανό είναι να πρόκειται για κάποιον που ήθελε να γλιτώσει από τον εκβιασμό του. Αν δεν έκαμνε εκβιασμούς, τότε το πράγμα είναι σαφώς πιο σύνθετο.

    2. Αν ήταν καθαρός, γίνεται φανερό ότι οι αδίστακτοι αυτοί που δεν διστάζουν να χρησιμοποιήσουν τη δολοφονική βία για να προστατέψουν την εξουσία τους επί της χώρας, δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν ανθρωπίνως, παρά με ανάπτυξη αντίστοιχης άμυνας. Πρέπει οι "καλοί" να μπορούν να αμυνθούν απέναντι στους κακούς. Πολύ απλά.

    Πώς θα γίνει αυτό, δεν ξέρω, πάντως πρέπει να γίνει.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Επώνυμος 19/07/2010 06:43:50

      Τα δύο ερωτήματα που περιγράφεις, είναι τα κύρια σημεία που πρέπει να αναλογιστεί ο καθένας πριν σπεύσει να ρίξει τον λίθο του αναθέματος.

    • μμ avatar
      μμ @ Επώνυμος 19/07/2010 06:51:09

      η μηδέποτε διαψευσθείσα σχέση του Γκιόλια με το Τρωκτικό

      Η σχέση ούτε διαψεύστηκε αλλά, εκτός και αν κάνω λάθος, ούτε επιβεβαιώθηκε ποτέ. Ήταν περισσότερο μία φήμη ή ίσως ένα (εύλογο?) συμπέρασμα και ειλικρινά δεν θυμάμαι να υπήρξε ένα οριστικό "ναι" ή "οχι" για το αν σχετίζονταν Γκιόλιας και 'τρωκτικό'.

      Επίσης, ας καταργήσουμε αυτό το εκτέλεσε για τις ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ. Αυτοί που σκοτώνουν, όποοι και αν είναι, δεν απονέμουν δικαιοσύνη παρά μόνο στο άρρωστο μυαλό τους.

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ μμ 19/07/2010 08:10:03

        Συμφωνώ κι εγώ, το "εκτέλεσαν" χτυπάει άσχημα. Πρόκειται περί δολοφόνων.

    • μμ avatar
      μμ @ Επώνυμος 19/07/2010 06:58:08

      Και επίσης, για την ώρα, το τρωκτικό παίζει το θέμα το λιγότερο που μπορείς να πεις κάπως υποβαθμισμένα!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ μμ 19/07/2010 07:22:44

        Αυτό από μόνο του δεν σημαίνει τίποτα. Μπορεί απλώς να έχουν χεστεί απάνω τους.

        Σωστά λες ότι ούτε διαψεύστηκε, αλλά ούτε και επιβεβαιώθηκε. Αφέθηκε να υπάρχει αυτή η "δημιουργική ασάφεια". Τώρα, είχε δεν είχε, όταν υπάρχει καπνός όλο και κάποια φωτίτσα θα καίει. Οπότε σου λένε οι άλλοι, μήπως κινδυνεύουμε κι εμείς;

        Το θέμα δεν είναι αν ο Γκιόλας πράγματι τα έβαλε με το σύστημα. Εγώ δεν θα πω "είναι μέρος του συστήματος", αλλά θα πω ότι τον έκοβα περισσότερο ότι "ήθελε γίνει ο ίδιος το σύστημα". Άσχετα από αυτό πάντως, στον πολύ κόσμο που έβλεπε το τρωκτικό σαν μια "ελπίδα" κόντρα στα κατεστημένα ΜΜΕ, η δολοφονία του μοιάζει σαν να δολοφονείται αυτή η ελπίδα.

        Μοιάζει δηλαδή σαν χτύπημα κατά του "ελεύθερου blogging".

        Έχουμε πει όμως πολλές φορές εδώ μέσα ότι, αν το τρώκτικο ήθελε να είναι πραγματικά αυτό που δείχνει, τότε θα είχε ανοιχτά τα σχόλια για να γράφει ο καθένας την άποψή του για αυτά που λέει. Συνεπώς, αν μη τι άλλο, το τρωκτικό ήταν κάτι λιγότερο από αυτό που ήθελε να δείχνει. Πόσο λιγότερο, δεν μας νοιάζει και τόσο.

        Σε τελική ανάλυση, υπάρχουν δύο πράγματα πάντοτε. Ή μάλλον τρία: α) Αυτό που πραγματικά συμβαίνει. β) Αυτό που νομίζουμε εμείς ότι συμβαίνει. γ) Αυτό που νομίζουν οι άλλοι ότι συμβαίνει. Στόχος είναι να είμαστε σε γνώση του α, αλλά πολλές φορές αυτό που τελικά έχει σημασία είναι κυρίως το γ. Εμείς βέβαια παραμένουμε συνήθως προσκολλημένοι στο β.

        Δεν θα πρέπει πάντως στη συγκεκριμένη υπόθεση να ξεχνούμε ότι ο Ταρζάν, μετά τις αποκαλύψεις για το παραδικαστικό το 2005, είχε γίνει η ελπίδα του απλού Έλληνα. Όλοι τότε, ΟΛΟΙ όσοι είχαν κάποια μικρή η μεγάλη υπόθεση όπου κάποιος επώνυμος τους αδίκησε κλπ., όλοι την πήγαιναν στον Ταρζάν. Χιλιάδες υποθέσεις έφτασαν στα αυτιά του και στα χέρια του, κάποιες κατέληξαν σε εκβιασμούς, κάποιες απλώς τις αγνόησε, ελάχιστες, μηδαμινό ποσοστό έβγαλε στον αέρα. Ήταν φανερό ότι προτιμούσε να βγάζει το Βασίλη Καρρά (ή όποιον άλλον τραγουδιστή, ενδεικτικά λέω για Καρρά, δεν θυμάμαι αν ήταν ποτέ ο συγκεκριμένος στον Ταρζάν), παρά να βγάζει σκάνδαλα.

        Η πραγματικότητα είναι βέβαια ότι και το παραδικαστικό το είχε βγάλει γιατί είχε κινδυνεύσει να τη φάει και ο ίδιος από αυτό, δεν το έκανε από γενναιότητα.

        Όμως ο κόσμος το είχε δει ως πολύ σημαντική ενέργεια. Δεν ήταν τυχαία η ΑΜΕΣΗ και τεράστια επιτυχία του Πρώτου Θέματος. Καθαρά χάρη στην τεράστια φήμη που είχε αποκτήσει εκείνον τον καιρό. Στην πορεία βέβαια, αυτονομήθηκε, αλλά το έναυσμα είχε δοθεί. Τώρα αντιθέτως, που τον πήραν χαμπάρι, η VETO, το νέο του εγχείρημα, δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 30.000 φυλλα.

        Τότε λοιπον που είχε δεχτεί ένα σωρό καταγγελίες, ο Γκιόλας τα ήξερε όλα αυτά. Πώς τα χρησιμοποίησε; Με πόσους κράτησε επαφή; Ο Ταρζάν ήταν εμφανώς αρκετά προσεκτικός ώστε να μην παίζει με τη φωτιά παραπάνω από όσο τον παίρνει. Ήταν φανερό ότι εκεί που δεν τον έπαιρνε, σταματούσε.

        Άραγε ο Γκιόλιας ήταν το ίδιο προσεκτικός; Ή μπλέχτηκε με μεγαλύτερα πράγματα από όσο τον έπαιρνε;

        Δεν μπορούμε να πούμε τίποτε αυτή τη στιγμή που να προδικάζει το τι ακριβώς συνέβη. Το πιθανότερο, όπως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι να μην το μάθουμε ποτέ.

        Το καθήκον το δικό μας είναι να συνειδητοποιήσουμε ότι ΔΕΝ πρόκειται απαραίτητα για χτύπημα "κατά του ελεύθερου και αδέσμευτου blogging" γιατί, αν οι "κακοί" είχαν τόση δύναμη, δεν υπήρχε περιπτωση το "ελεύθερο και αδέσμευτο blogging" να μην είχε φιμωθεί εξαρχής.

        Είπαμε: η συνωμοσία υπάρχει, αλλά δεν είναι ανίκητη. Και το τι είναι και τι δεν είναι μέρος της συνωμοσίας, κρίνεται κάθε φορά κατά περίπτωση.

  5. παρατηρητης avatar
    παρατηρητης 19/07/2010 06:16:14

    Ε οχι και να ταυτισουμε την πραγματικη δημοσιογραφία και την μπλογκόσφαιρα με τον Γκιόλια, το τρωκτικό και τον ταρζάν !!!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ παρατηρητης 19/07/2010 06:41:56

      Αυτό που λέει ο Επώνυμος είναι ότι, μας αρέσει ή όχι, καλώς ή κακώς -κακώς κατά τη δική μου γνώμη-, στη συνείδηση του "μέσου αναγνώστη", του μη-υποψιασμένου, που ασχολείται μόνο ακροθιγώς με το διαδίκτυο, το εν Ελλάδι blogging έχει ταυτιστεί με το troktiko. Μην κρίνεις από όσους συχνάζουμε εδώ και αγαπούμε το antinews για συγκεκριμένους λόγους και χαρακτηριστικά του, δυστυχώς δεν αποτελούμε αντιπροσωπευτικό δείγμα. Δεν είναι τυχαίο που το troktiko ήταν το μόνο (προς το παρόν) blog για το οποίο έχει κυκλοφορήσει ειδική εφαρμογή (app) για γνωστό τύπο κινητού τηλεφώνου.

      • ΑΡΚΑΣ avatar
        ΑΡΚΑΣ @ Αυριανιστής 19/07/2010 10:09:20

        Συμφωνώ με τον Φάκτορα.

  6. Σαος avatar
    Σαος 19/07/2010 06:35:53

    "Μυρίζει" πράσινο παρακράτος...Τα είχε βάλει και με πολλούς, εκτός του "ζούγκλα". Μέχρι και στον Σάλλα τα έχωνε για την πράσινη κομπίνα για εξαγορά της ΑΤΕ και του ΤΤ. Όταν τα βάζεις με τόσο αδίστακτους εξουσιομανείς, δεν αργείς να μπεις στο στόχαστρο. Τα συλλυπητήρια μου στους δικούς του ανθρώπους.

  7. xehasiarhs avatar
    xehasiarhs 19/07/2010 06:58:52

    ο μακαρίτης τα είχε βάλει με το σύστημα; Λυπάμαι, αλλά όσο και αν απεχθάνομαι κάθε μορφής βίας-πόσο μάλλον την δολοφονία- εμένα μέρος του συστήματος μου έμοιαζε.

  8. Άλκης Πατσαβούρας avatar
    Άλκης Πατσαβούρας 19/07/2010 07:02:03

    Μας δουλεύουν χαχαχα Ωραίος τιτλος ! εσύ μάλλον θα είσαι στην κατηγορία του μνημονίου δηλαδή σε αυτούς που πληρώνουν το Δ. Ν. Τ. χαχαχα χαίρομε γιατί εγώ δεν είμαι χάχαχαχα...καλα κρασια .

    • μας δουλεύουν avatar
      μας δουλεύουν @ Άλκης Πατσαβούρας 19/07/2010 07:41:04

      Πάει λάλησε αυτός . . .

  9. Factorx avatar
    Factorx 19/07/2010 07:02:27

    Ασχετα με το τι ειναι και τι δεν είναι το τρωκτικό, κάνεις λάθος για το antinews

  10. Factorx avatar
    Factorx 19/07/2010 07:03:20

    και η Μαφία στην Ιταλία "εκτελεί"

  11. tiramola avatar
    tiramola 19/07/2010 07:03:33

    Το πιο πιθανόν κατά την γνώμη μου είναι να είχε στοιχεία για ανθρώπους της νύκτας, μαφιόζους δολοφόνους που τον εκτέλεσαν προκειμένου να μην τα δημοσιοποιήσει.

  12. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 19/07/2010 07:05:48

    τελικά σε κάτι που θα συμφωνήσω με τον Τράγκα, Κολομβία του βαλκανικού νότου, άλλωστε τι Δανία την Κολομβία και τα δύο σε -ία τελειώνουν...

    Α να παραιτηθεί ο Ραφηνάτος και ο Βύρων, αίσχος.

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ Σοσιαληστής 19/07/2010 07:07:23

      10 μήνες σοσιαλισμού το καταφέραμε και αυτό...

  13. lpap avatar
    lpap 19/07/2010 07:05:58

    Πολύ ενδιαφέρον!! Ποτέ μου δε συμπάθησα το συγκεκριμένο τύπο και τον τρόπο του αλλά και το μπλόγκ που λέγανε πως το είχε αυτός. Υπήρχε κάτι που δεν με έπειθε. Και πιστεύω πως δεν είναι μήνυμα αλλά ποιος ξέρει τι γινόταν στο παρασκήνιο!! Προσωπικά εκεί αποδίδω τη στυγνή δολοφονία του. Κρίμα πάντως νέος άνθρωπος. Και μην ξεχνάμε πως εργαζόμενος και κινούμενος στη σύγχρονη ζούγκλα μπορεί από το παρελθόν να χε προηγούμενα με διάφορους.Κρίμα, κρίμα..

  14. nina avatar
    nina 19/07/2010 07:12:40

    δεν μου αρέσουν οι δολοφονίες απ όπου κι άν προέρχονται και εναντίον οποιουδήποτε γίνονται.ελπίζω να βρεθούν οι ένοχοι και να τιμωρηθούν παραδειγματικά

  15. dimosiologos avatar
    dimosiologos 19/07/2010 07:13:21

    Αν τα στατιστικά της επισκεψιμότητας που δίνονταν ήταν πραγματικά, προκύπτει κάποια άλλη πλευρά (μεταξύ άλλων). Από προσωπικές εμπειρίες είμαι πεπεισμένος πως είχε πολύ μεγάλη δυναμική στο καθημερινό δικτυακό κοινό. αυτό που κινείται από το απολιτίκ, τη δεξιά, το κέντρο ως την αριστερά (πλην σύριζα). το τροκτικο ήταν για πολλούς επικίνδυνο, απρόβλεπτο, ανεξέλεγκτο. και για τη χειραγώγηση ποσοστού ψηφοφόρων και για τη θέση που είχε πιάσει στο χώρο των νέων μέσων. τεράστιες επενδύσεις των κλασσικών εκδοτών στο ίντερνετ δεν είχαν πιάσει. ποιος γνωρίζει π.χ. το ειδησεογραφικό site - portal του έθνους, των νέων... της καθημερινής... του φλας...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ dimosiologos 19/07/2010 07:39:40

      Aφ' ενός δεν μπορούμε να είμαστε βέβαιοι για τα ποσοστά που εμφάνιζε το εν λόγω blog. Αφ' ετέρου, έγραψες και μόνος σου ότι "το απολιτίκ κοινό" ήταν εκείνο που πρωτίστως έδινε στο troktiko τη δυναμική την οποία πλασσάρει προς τα έξω. Αυτό, κατά την άποψή μου, δεν είναι και τόσο κολακευτικό. Και όσο η μέγκενη της κατοχής από το ΔΝΤ θα σφίγγει -δείτε, όσοι δεν το παρατηρήσατε, τι έγραψε ο φάκτορας πριν από μερικές αναρτήσεις για τον οικονομικό στραγγαλισμό της Ουγγαρίας-, τόσο ο κόσμος θα ανακαλύπτει το πραγματικό blogging, την πραγματική αρθρογραφία, που δεν είναι απολιτίκ και που παίρνει ξεκάθαρες θέσεις. Light καταστάσεις, τύπου troktiko, δε νομίζω ότι θα έχουν για πολύ ακόμα θέση ψηλά στις προτιμήσεις όταν ο καθένας μας έρχεται αντιμέτωπος ολοένα και περισσότερο με την ίδια τη λεηλασία της ζωής του. Να θυμίσω κάτι που κατ' επανάληψη έχει γράψει ο Προφήτης εδώ μέσα: "Όποιος δεν παίρνει θέση στη ζωή, θα καεί στα χειρότερα καζάνια της κόλασης".

      • dimosiologos avatar
        dimosiologos @ Αυριανιστής 19/07/2010 08:52:10

        δεν το έβαλα το θέμα έτσι - ούτε μπαίνει. τα "βαριά" βιβλία δε διαβάζονται από πολλούς, αν αυτό σε ικανοποιεί.

        το γεγονός είναι ότι είχε τεράστια επισκεψιμότητα-αναγνωσιμότητα, στο καθημερινό κοινό.

        αυτό δίνει τεράστια δύναμη στους ιδιοκτήτες του. ζήτημα χρόνου η εξαργύρωσή του είτε με πολιτικά αργύρια, είτε με επιχειρηματική προσπάθεια (εύκολη προσπάθεια... η συνταγή ήταν έτοιμη)

    • tiramola avatar
      tiramola @ dimosiologos 19/07/2010 07:41:00

      Λογικά πρέπει να είχε μεγάλη επισκεψιμότητα.Ακούω ερασπορ και σπορfm στο αμάξι και πολλούς ακροατές να επικαλούνται πληροφορίες για μεταγραφές ή άλλα αθλητικά θέματα από το τρωκτικό με τους δημοσιογράφους να επιβεβαιώνουν ότι το διάβασαν και οι ίδιοι στην συγκεκριμένη ιστοσελίδα.

  16. παρατηρητης avatar
    παρατηρητης 19/07/2010 07:20:45

    ANAΓΝΩΣΤΗΣ στο Τρωκτικό: "Σωκράτη, δε θα πεθάνεις ποτέ . Θα είσαι πάντα κοντά μας και θα μας εμπνέεις με το λαμπρό σου παράδειγμα για πολλές γενιές ακόμα."

    Δηλαδη να ειμαστε υπαλληλοι του Ταρζαν, να του παίρνουμε το αρχείο φευγοντας και να το πάμε στον χονρό αντιπαλό του, να εργαζόμαστε για τον υποκινητή τιυ Βατοπεδιου επιειρηματια που εκαψε κοσμο και κοσμακη με τις ασφάλειες κλπ κλπ

    Κατακαημενη Ελλάδα....

  17. ευτυχια avatar
    ευτυχια 19/07/2010 07:24:48

    Συλλυπητήρια στην οικογένειά του και σε όλους εμάς! Μέχρι πρόσφατα η Ελλάδα ήταν μία Χώρα που τα μαφιόζικα χτυπήματα αφορούσε στους ανθρώπους της νύχτας και όχι τους δημοσιογράφους. Η δημοσιότητα σε προστάτευε γιατί κρατιόταν τα προσχήματα. Στην σημερινή Ελλάδα του ΔΝΤ οι συνθήκες έχουν αλλάξει τελείως. Οι μαφιόζοι αλωνίζουν χωρίς επιφυλάξεις, οι λαθρομετανάστες σε ληστεύουν και αφού σε σπάσουν το ξύλο, βγαίνουν στην τηλεόραση να διαμαρτυρηθούν για τον ρατσισμό σαν εκπρόσωποι μεταναστών, ο Πρωθυπουργός σου λέει ψέμματα κατάμουτρα και οι Τούρκοι αλωνίζουν. Αυτά.

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ ευτυχια 19/07/2010 10:19:09

      ...και πού είσαι ακόμα.

  18. popolaros avatar
    popolaros 19/07/2010 07:52:27

    Γιατί όλων το μυαλό πάει στο troktiko?
    Καλώς ή κακώς φέρεται να ήταν πίσω από το Νούμερο 1(αυτή την περίοδο) σε επισκεψιμότητα blog.
    Η εκτέλεση έγινε από έμπειρη και εκπαιδευμένη ΟΜΑΔΑ.
    Άριστα σχεδιασμένη.
    ΟΜΑΔΑ ξαναλέω και όχι μοναχικό αυτοαπασχολούμενο hitman.

    Έχουμε και λέμε.
    1. Ο Νούμερο 1 εχθρός του συστήματος,ντόπιου και ξένου, είναι το blogging στο διαδίκτυο.
    2. Εκτελέστηκε ο troktikos οργανωμένα από ΟΜΑΔΑ .

    To μυαλό πάει μόνο του, φίλοι και φίλες.
    The system strikes back...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ popolaros 19/07/2010 07:57:37

      Να το δούμε όμως λίγο πιο αποστασιοποιημένα: πόσο "αντισυστημικό" είναι κατά τη γνώμη σου το συγκεκριμένο blog; Πόσο "πολιτικοποιημένο", ώστε να αποτελεί σοβαρό εχθρό του συστήματος; Και κατά πόσον εκπροσωπεί το ουσιαστικό blogging (πέρα από ό,τι νομίζει ο πολύς κόσμος);

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Αυριανιστής 19/07/2010 08:11:43

        @Αυριανιστή:

        Rumble Fish

        Μου έδινε την εντύπωση ότι δεν ήταν παιδί του συστήματος, χωμένος στο σύστημα μέχρι το λαιμό μεν και ταυτόχρονα ένας outsider, το σύστημα δεν θα τον έκανε ποτέ πλήρες μέλος του, και πρέπει να το γνώριζε αυτό βαθιά μέσα του.

        Αυτό το καταλαβαίνεις διαβάζοντας το τρωκτικό, που είναι ένα φιλικό στο μέσο αναγνώστη σχετικά light site, όμως δε δίσταζε να πάρει θέση σε όλα τα μεγάλα κοινωνικά και πολιτικά ζητήματα που μας απασχόλησαν τα τελευταία δυο χρόνια.

      • Γιωργος Χ avatar
        Γιωργος Χ @ Αυριανιστής 19/07/2010 08:19:00

        Για το τρωκτικό και την αξιοπιστία του δεν χρειάζεται να χαραμίζουμε σάλιο, ότι έστελνες το ανεβάζαν ανεξέλεγκτα, από "βόμβα στα Πατήσα", μέχρι " η πεθερά μου ήταν πεζονάυτης".
        Δες και το μπλογκ les-malakies που τους έκραζε αβέρτα...
        Το χτύπημα δεν ήταν προς αυτός, την αξιοπιστία του ...τρωκτικού (αρκετοι το χαρακτήριζαν τρωκτικό με Π), η το ελληνικό (λέγε με vrypan) bloggin
        Έναν άνθρωπο σκότωσαν, και κάποιοι μπήκαν σε κόπο να το κάνουν
        Και δεν είναι οι τρομοκράτες τη ςπλάκας "Φράξια Λάμπρος Φούντας, πίνω καφε στο Ντα Κάπο"
        Είναι οργανωμένοι επαγγελματίες..
        Αρα δεν έχει σχέση με ρο μπλογκ του, αλλά αυτόν απκλειστικά
        Το ερώτημα είναι, ποιον τσάτισε...

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Αυριανιστής 19/07/2010 08:21:46

        Το συγκεκριμένο μπ΄λογκ, τώρα τελευταία είχε "βάλει νερό στο κρασί του" όσον αφορά στον ΓΑΠ και στο Μνημόνιο. Παρακολουθούσα ότι ασχολείτο με καθημερινές σαχλαμάρες του τύπου η τάδε εταιρεία καταγγέλλεται από τον ένα η άλλη από τον άλλο, τηλεκουτσομπολιά, διεθνή για τραγουδιστές κ.λ.π.
        Αιωνία η μνήμη του νέου...

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Αυριανιστής 19/07/2010 10:05:28

        Tι σημασία έχει πόσο αντισυστημικό ήταν; Η δολοφονία ήταν ένα μήνυμα στους μπλόγκερς, "καθήστε καλά, τώρα που η δημοτικότητα της κυβέρνήσης πέφτει, μη λέτε και πολλά".

    • popolaros avatar
      popolaros @ popolaros 19/07/2010 08:27:03

      To blogging είναι ο εχθρός.
      Ανεβάζει και κατεβάζει κυβερνήσεις πλεον.
      Το troktiko ήταν το μέσο για να περάσει το μήνυμα ευρύτερα και να σφίξουν οι κ...

      Βέβαια το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω.
      Ένα κεφάλι κόβεις..10 πετάγονται.
      Το παιχνίδι το έχουν χαμένο και το ξέρουν.

      • Κοντη Λιζα avatar
        Κοντη Λιζα @ popolaros 19/07/2010 11:21:41

        Cut something!

  19. Sceptic avatar
    Sceptic 19/07/2010 08:00:41

    Ορίστε να καλωσορίσουμε και τα χτυπήματα της "μαφίας" των συμφερόντων στην Ελλάδα μας...ώρε τι άλλο έχουν να δουν τα ματάκια μας....
    Σαφώς και είναι ένα μήνυμα σε όλους ότι όποιος "ενοχλεί" ας προσέξει...
    Μάλλον τελικά γίναμε Ρωσία σε αυτό το ζήτημα....

  20. ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
    ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 19/07/2010 08:02:10

    Δύο στυγερές όσο και ύποπτες δολοφονίες έγιναν στη χώρα μας το τελευταίο διάστημα. Αρχικά η δολοφονία των υπαλλήλων της Μαρφίν και τώρα η δολοφονία του δημοσιογράφου. Μήπως ο ηθικός αυτουργός αυτών των δολοφονιών είναι ο ίδιος? και όταν λέω ο ίδιος μιλάω για φυσικό πρόσωπο και όχι γενικά και αόριστα για το " σύστημα "

    • popolaros avatar
      popolaros @ ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 19/07/2010 08:31:33

      Σαφώς και το σύστημα το κάνουν άνθρωποι.
      Φυσικά πρόσωπα με agenda και σχεδιασμούς.
      Εντός και εκτός συνόρων.
      Τα λεφτά είναι πολλά.

      Και στα 2 περιστατικά ας αναρωτηθούμε.
      1. Que Bono?
      2. Tι σκοπό εξυπηρέτησε/εξυπηρετεί?

      • dimosiologos avatar
        dimosiologos @ popolaros 19/07/2010 08:55:42

        >Tι σκοπό εξυπηρέτησε/εξυπηρετεί?

        Σταματά (προσωρινά) το αποκαλυπτικό blogging.
        Μέχρι να ξεκινήσει κάτι άλλο, ίδιο ή παρεμφερές, αλλά με καλά κρυμμένη τη σύνθεσή του.

  21. Dimi avatar
    Dimi 19/07/2010 08:09:12

    Eρώτηση, επειδή είμαι άσχετη με το θέμα: αυτό το τρωκτικό είναι ελληνικό, ή οff shore εταιρεία που δίνει αριθμό τηλεφώνου και διεύθυνση στη Μονρόβια της Λιβερίας;;

    • Σαος avatar
      Σαος @ Dimi 19/07/2010 08:43:53

      Το τηλέφωνο που δίνουν είναι από νομικούς εκπρόσωπους, δηλαδή αν κάποιος είχε κάποιο νομικό πρόβλημα με το μπλόγκ, θα μπορούσε να επικοινωνήσει μέσω αυτού του αντιπροσώπου.

      • Dimi avatar
        Dimi @ Σαος 19/07/2010 10:01:16

        @ Σαος

        Ευχαριστώ γιά την απάντηση. Δηλαδή, αντί να χειριστούν απ'ευθείας Ελληνες νομικοί, στην Ελλάδα, τα όποια νομικά προβλήματα τυχόν θα είχε αυτό το μπλογκ, έχει ορισθεί αντιπρόσωπός τους, στην Αφρικανική Λιβερία. Στη χώρα της ανομίας, των εμφυλίων, της σημαίας "ευκαιρίας".

        Στη Λιβερία, τη χώρα όπου ισχύουν οι άγραφοι νόμοι των αυτοχθόνων, των οποίων ο εθνικός ύμνος λέει: "All heil Liberia heil!"

        Τρέχα γύρευε δικαιοσύνη, όπως ψύλλους σ'άχυρα δηλαδή..

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ Σαος 19/07/2010 11:48:13

        Dimi , οι εκπρόσωποι νομικοί είναι Έλληνες (νομίζω είναι ένας παραθυράτος δικηγόρος).Η εταιρία που εκπροσωπούν οι δικηγόροι είναι Λιβεριανή offshore συμφερόντων των διαχειριστών του τροκτικού.

        Πολύ καλό το συστηματάκι που φτιάξανε.
        Αν δεν έχεις άκρες στη Λιβερία να τους κάνει άρση στο ιδιωτικό συμφωνητικό της offshore για να βρουν τη μετοχική σύνθεση (που σιγά μη δεν είχαν βάλει άχυρο frontman) δεν τους βρίσκεις με τίποτα.

  22. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 19/07/2010 08:19:43

    Για το τρωκτικό και την αξιοπιστία του δεν χρειάζεται να χαραμίζουμε σάλιο, ότι έστελνες το ανεβάζαν ανεξέλεγκτα, από “βόμβα στα Πατήσα”, μέχρι ” η πεθερά μου ήταν πεζονάυτης”.

    Το χτύπημα δεν ήταν προς αυτός, την αξιοπιστία του …τρωκτικού (αρκετοι το χαρακτήριζαν τρωκτικό με Π), η το ελληνικό (λέγε με vrypan) bloggin
    Έναν άνθρωπο σκότωσαν, και κάποιοι μπήκαν σε κόπο να το κάνουν
    Και δεν είναι οι τρομοκράτες τη πλάκας “Φράξια Λάμπρος Φούντας, πίνω καφε στο Ντα Κάπο”
    Είναι οργανωμένοι επαγγελματίες..
    Αρα δεν έχει σχέση με ρο μπλογκ του, αλλά αυτόν απκλειστικά
    Το ερώτημα είναι, ποιον τσάτισε…

  23. thanos avatar
    thanos 19/07/2010 08:20:52

    Το γεγονός της δολοφονίας ενός δημοσιογράφου από "επαγγελματίες" όπως δείχνει ο τρόπος εκτέλεσης του, συγκλονίζει κάθε άνθρωπο.
    Δύσκολα θα μπορούσα εγώ, ένας απλός αναγνώστης, να σκεφτώ ότι έγινε για λόγους του κοινού ποινικού δικαιου. Ήταν τοκογλύφος ή εκβιαστής? Δε νομίζω, αλλά δεν ξέρω κιόλας.
    Μάλλον μου φαίνεται ότι πρόκειται για μήνυμα. Μήνυμα προς τον ίδιο και όσους ασχολούνται με το μπλόγκινγκ?
    Πάντως πολλοί έγραψαν αρνητικά για το παρελθόν του, για τις επαγγελματικές του σχέσεις με τον Τριανταφυλλόπουλο (ότι χειρότερο κυκλοφορεί) και το Πρώτο Θέμα, κανείς όμως δεν έγραψε ότι στην εφημερίδα αυτή είχε τη στήλη ΑΓΓΙΓΜΑΤΑ ΨΥΧΗΣ από την οποία κάθε Κυριακή παρουσίαζε θέματα για την Ορθοδοξία και τις αιρέσεις, με ότι αυτό σημαίνει.
    Τώρα, εσείς οι επαγγελματίες μπλόγκερς καλό θα ήταν να συνεισφέρετε με έρευνα για τα αίτια της δολοφονίας του.

  24. Misha avatar
    Misha 19/07/2010 08:22:09

    Ρε γμτ, 37 χρονών παλληκάρι με ένα μωρό παιδάκι κι ένα ακόμα στην κοιλιά της χήρας γυναίκας του απ΄ότι λένε.
    Συλλυπητήρια στη γυναίκα του, την οικογένεια , τους γονείς, τ΄αδέρφια του...
    Για τους υπεύθυνους, μου φαίνεται πως δεν είναι άσχετοι με τις συμπάθειες-αντιπάθειες που είχε δημιουργήσει με τη δουλειά του ο εκλιπών, αλλά είναι πολύ νωρίς για ασφαλή συμπεράσματα.Θα τους δούμε εν καιρώ μέσω της απάντησης στο ερώτημα :«ποιος θα ωφεληθεί;» .
    Σωκράτη, καλό κατευόδιο- καλή αντάμωση.

  25. co avatar
    co 19/07/2010 08:22:44

    "Από προσωπικές εμπειρίες είμαι πεπεισμένος πως είχε πολύ μεγάλη δυναμική στο καθημερινό δικτυακό κοινό. αυτό που κινείται από το απολιτίκ, τη δεξιά, το κέντρο ως την αριστερά (πλην σύριζα). το τροκτικο ήταν για πολλούς επικίνδυνο, απρόβλεπτο, ανεξέλεγκτο. "

    ακριβώς, το troktiko μπορει να είναι πολλά αλλά δεν είναι μέρος της συνομοσίας των ΜΜΕ, ο κάθε λογικος ανθρωπος αν παρακολουθουσε τα δελτία ειδησεως αυτής της εβδομαδας με την μηδενική αναφορά στο υποτιμημενο ακομα και στη τρεχουσα αξία της ΑΤΕ, καταλαβαίνει ότι δεν μιλαμε πλεον απλά για συμφεροντα αλλα για ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ.
    και το τρωκτικό είχε πραγματι πολύ δύναμη.

  26. Mak avatar
    Mak 19/07/2010 08:31:56

    Συλλυπητήρια στην οικογένεια του.

    Η δημοσιογραφία τύπου ζούγκλας ή τρωκτικού είναι έκτρωμα, αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα της διαπλοκής αυτά τα ψήγματα δημοσιογραφίας που ασκούν κάποιον υποτυπώδη έλεγχο στην εξουσία είναι το μόνο που μας έχει μείνει. Ακόμα και αν το κίνητρο των αποκαλύψεων είναι το χρήμα, η εξουσία, η δημοσιότητα...

    Από ποιον να περιμένεις φως; Από τους πολιτικούς, τους δικαστές, τους πνευματικούς ανθρώπους αυτής της χώρας;;;;

    Με το νόμο Χατζηγάκη για τα βίντεο και τις ηχογραφήσεις με κρυφές κάμερες κοριούς κλπ χάθηκε κάθε άλλη δυνατότητα να ασκηθεί έλεγχος στην εξουσία, να αποκαλυφθεί η διαφθορά.

    Στην Ιταλία που πάει να περάσει ένα πιο "ελαφρύ" ανάλογο νόμο ο Μπερλουσκόνι, έχει επαναστατήσει όλος ο δημοσιογραφικός κόσμος! Στην Ελλάδα ίσα ίσα επιχειρηματολογούσαν υπέρ του νόμου. Μόνο ο Ζούγκλας αντέδρασε που θα έχανε το μεροκάματο. Στην Ιταλία ξέρουν ότι χωρίς αυτά δε μπορούν να καταπολεμήσουν τη διαφθορά στην πολιτική και τη μαφία.

    Σίγουρα η δολοφονία του ήταν μήνυμα προς τους υπόλοιπους που θεωρούν ότι μέσω του ίντερνετ μπορούν να κάνουν αποκαλύψεις ή "αποκαλύψεις" πιο εύκολα, ανώνυμα. Μπορεί να μην είναι η βασική αιτία, να υπήρχαν και άλλες πιο συγκεκριμένες-προσωπικές αυτού-ων που πλήρωσε-αν να τον δολοφονήσουν, αλλά σίγουρα ήξεραν τι συνέπειες θα είχε αυτή η κίνηση τους.

    Η ύπαρξη ομάδας εκτελεστών δείχνει ότι δόθηκαν αρκετά λεφτά για να μην πάει κάτι στραβά.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Mak 19/07/2010 09:00:31

      Το να λειτουργούν αυτά τα "ψήγματα που ασκούν υποτυπώδη έλεγχο" ως άλλοθι, το έχουμε εξετάσει;

    • dimosiologos avatar
      dimosiologos @ Mak 19/07/2010 09:04:05

      Πάντως σε θέματα σε εφημερίδες της Κυριακής, δημοσιεύτηκαν κάποια ρεπορταζ, για κέντρα, παραλίες και πολιτικά πρόσωπα κλπ που ξέφευγαν από τις συνηθισμένες πολιτικές αντιμαχίες.

      Χωρίς να διαβάσω αναλυτικά τα άρθρα, πέρα από την ανάγνωση των ξύλινων τίτλων και τη γρήγορη παρτήρηση των φωτογραφιών, τρόμαξα με τη σκέψη πως μπορεί να είναι αληθινά.

      Και φάνηκε πως υπάρχουν δυο αντίπαλοι... που ο καθένας είχε σαν "υποστηρικτή του" το ένα απο τα δυο αμφιλεγόμενα πρόσωπα της δημοσιογραφίας την τελευταία 5ετία.

      Αν τα κατάλαβα καλά.
      ??

  27. μμ avatar
    μμ 19/07/2010 08:47:05

    Θυμίζω κάτι άλλο που δεν αναφέρθηκε: η σχέση του Γκιόλια με αθλητικούς παράγοντες (ήταν και αθλητικός ρεπόρτερ) και η εμπλοκή(?) στην υπόθεση Κεντέρη-θάνου. Να υπήρχαν άραγε προηγούμενα και με αυτό το χώρο?

    Ακόμη νομίζω ότι αν δεν είχε έστω και φημολογούμενη σχέση με το μπλογκινγκ η αντιμετώπιση θα ήταν περισσότερο κάτι σαν "λαμόγια δημοσιογράφοι, ήρθε και η ώρα σας". Σκεφτείτε το.

  28. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/07/2010 08:56:00

    Το ενοχλητικο της υποθεσης είναι ότι τα μισθαρνα παπαγαλάκια που έχουν αναλάβει τη μεγαλοεργολαβια αποδαιμονοποίησης του ΔΝΤ θα αρχισουν να κρωζουν οτι ειναι οι ιερές αγελάδες της ενημέρωσης.
    Θα επιχειρήσουν να "αγιοποιηθούν" χρησιμοποιώντας το δολοφονημένο.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ αλλενάκι 19/07/2010 09:03:21

      Αυτό είναι όντως ένα θέμα, αλλενάκι. Γι' αυτό απάντησα παραπάνω ότι τα "ψήγματα ελέγχου" που εγκαταβιούν σε τέτοια blog όπως το troktiko λειτουργούν στην πραγματικότητα ως άλλοθι.

      Και, βέβαια, ως ανώδυνη βαλβίδα εκτόνωσης της οργής και της δυσαρέσκειας.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Αυριανιστής 19/07/2010 09:06:41

        διάβασε και την προσωπική μου άποψη για τον άνθρωπο, απάντηση στο σχόλιο σου πιο πάνω

  29. popolaros avatar
    popolaros 19/07/2010 08:58:48

    Αυτή τη στιγμή, σχεδόν όλο το τροκτικό είναι δημοσιεύματα Γκιόλας.

  30. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 19/07/2010 09:02:10

    Νεοραγιάδες ησυχία! Σους! Μην μιλάτε, μην σκέφτεστε, μην συλλογιέστε, μην σπαταλάτε το χρόνο σας στα blogs, δουλεύετε , δουλεύετε , δουλεύετε... Τα χρέη τρέχουν και δεν υπάρχει χώρος και χρόνος για αντίδραση. Κι άμα τολμήσετε να αντιδράσετε 20 - 30 σφαίρες σας περιμένουν στη γωνία. Αλλά όχι σιγά στην Ελλάδα μην συμβαίνουν αυτά. Ήταν απλά ξεκαθάρισμα λόγαριασμών ρε. Ο αόριστος και γενικός υπόκοσμος. Κάτι σαν τις γενικές και αόριστες αγορές μου θυμίζει. Αλλά ναι! Και στον Χρυσοχοίδη (ο κύριος "Γίναμε Καμπούλ") ο υπόκοσμος ήταν. Α πα πα πα. Μα τι κακός αυτός ο υπόκοσμος που Ιούλιο μήνα δεν παει διακοπές...

  31. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/07/2010 09:05:36

    Η δολοφονία αυτή εχει το δυναμικό να αποπροσανατολίσει το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης μέχρι τις αρχές του Σεπτέμβρη...

    • tiramola avatar
      tiramola @ αλλενάκι 19/07/2010 09:37:09

      Μην χαρακτηρίζεις συλληβδην αποπροσανατολιστικά οτιδήποτε συμβαίνει και έχει να κάνει με λόγους που μόνο για αυτό δεν γίνονται.
      Πόσο ασχοληθήκαμε με την βόμβα-δώρο που εστάλει στον προπο?
      2 μέρες, 3 μέρες?
      Πόσες θεωρίες αποπροσανατολισμού γράφτηκαν τότε?
      Εγώ ας πουμε ή εσύ που δεν αποπροσανατολιζόμαστε είμαστε πιό έξυπνοι από τους άλλους?
      Να μιλήσω για την περιοχή μου...
      Με γεμάτες τις παραλίες, τις ταβέρνες και τα μπαρ που πατάει ο ένας πάνω στον άλλο χρείαζεται να σκοτωθεί ένας νέος άνθρωπος για να αποπροσανατολιστούμε?

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ tiramola 19/07/2010 09:43:34

        γράφω: έχει το δυναμικό να αποπροσανατολίσει, δεν είπα ότι σχεδιάστηκε και εκτελεστηκε ΓΙΑ να αποπροσανατολίσει.

        Ταυτοχρονα όμως, βόμβα τη βόμβα, συμβάν το συμβάν, ο καιρος κυλαει και η κυβερνηση προχωραει.

        Μην εισαι όμως και τοσο σιγουρος οτι στις παραλιες δεν συζητειται το μνημονιο και το ΔΝΤ.

        Εγώ άλλα ακούω.

      • tiramola avatar
        tiramola @ tiramola 19/07/2010 09:54:25

        Αυτά είναι θεωρίες ελληνικής προέλευσης.
        Τα προβλήματα δεν κρύβονται ούτε καλύπτονται επικοινωνιακά πλέον γιατί είναι δεδομένα.
        Διαβάζω ότι στην Αμερική δίνονται υποχρεωτικά 3 μέρες άδεια άνευ αποδοχών κάθε μήνα στους δημοσίους υπαλλήλους και αποφυλακίζονται κρατούμενοι για να μειωθούν τα κόστη του κράτους.
        Στην Αγγλία ανακοινώνονται περικοπές μέχρι και 40% στις δαπάνες των υπουργείων
        Αντιλαμβάνεσαι τι θα είχε συμβεί στην χώρα μας με τέτοιου τύπου μέτρα?

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ tiramola 19/07/2010 09:56:29

        Tiramolino, όσο και να κρύβεις το κεφάλι στις παραλίες που αναφέρεις, (γιατί μόνο έτσι δικαιολογείται να μην γνωρίζεις ότι ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ μονίμως αναφέρονται και συζητούν το επαίσχυντο, κατάπτυστο, υποδουλωτικό κλπ γκάπειο ιδεολογικό έκτρωμα) μάθε ότι ο κόσμος είναι στα όρια. Σύντομα θα τα σπάσει. Σύντομα οι μπρελόκ πολιτικάντηδες θα αναγκαστούν να παρατήσουν ξεβράκωτο το κρετινοειδές γιατί η μαυρίλα θα είναι πολύ ...μαύρη.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ tiramola 19/07/2010 10:04:01

        Σας πειράζει πολύ Τιραμόλα, σας πειράζει πολύ η στάση κατά του ΔΝΤ που εκφράζεται στη μπλογκόσφαιρα.

        Συγκρίνεις την Αμερική και την Αγγλία ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΤΥΠΩΝΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΣΜΑ με το ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ που υποβιβάσατε σε ΑΝΘΥΠΟΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ και κατεξευτελίσατε στο διεθνή τύπο ως συλλήβδην λαμόγια.
        Ντροπή! έχεις και δύο γιους στο Πολυτεχνείο, ντροπή, αυτό μόνο σου λέω...

        Συγκρίνεις τις απολαβές των δημοσίων λειτουργών της Αγγλίας με τις Ελληνικές.

        Οι φυλακές εχουν πληρότητα κατά 70% με αλλοδαπούς.
        Αποφυλακίστε όσους Ελληνες είναι μέσα για 700 ευρώ στο ΤΕΒΕ λοιπόν.

      • tiramola avatar
        tiramola @ tiramola 19/07/2010 10:24:27

        Θανάση άλλα λέει η θειά μου, άλλα ακούν τ`αυτιά μου...

      • tiramola avatar
        tiramola @ tiramola 19/07/2010 10:34:46

        Ξέρεις γιατί μου τη δίνει?
        Επέμβαση ΣΔΟΕ σε Τροκαντερό, Καλαμάκι, Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Ελέγχονται Ελληνες κροίσοι με 8.200 πολυτελή γιοτ, εθνικά ή μέσω off shore, και φοροδιαφυγή άνω των 10 δισ. ευρώ.
        Που ήταν οι "πατριώτες" ρε συ αλλενάκι που κυβερνούσαν τόσα χρόνια και τώρα κάνουν λόγο για θηλιά ΔΝΤ?

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ tiramola 19/07/2010 10:39:58

        Τιραμόλα, αν δεν τον έχεις καταλάβει, αυτά όλα είναι για να συνχίσεις εσύ ο πασόκος να τους στηρίζεις. Να δίνουν ηθικό άλλοθι σε κάτι κορόιδα σαν και του λόγου σου. Να μπορείς να πείθεσαι μέσα σου ότι "να, οι δικοί μας είναι καλύτεροι από τη δεξιά".

        Κατά βάθος όμως είναι πολύ χειρότεροι, γιατί τουλάχιστον οι δεξιοί μόνον τρώνε, ενώ αυτοί εδώ και τρώνε και εξαπατούνε ότι δεν τρώνε.

        Όταν καταλάβεις τι πραγματικά συμβαίνει, ίσως και να δέσεις πέτρα στο λαιμό σου και να πηδήξεις στο Φάληρο.

        Ίσως πάλι κατά βάθος να το ξέρεις, και γι' αυτό προσπαθείς με κάθε τρόπο να πείσεις τον εαυτό σου ότι δεν είναι έτσι.

        Είναι σαν την απατημένη σύζυγο που κατά βάθος ξέρει πολύ καλά τι ακριβώς κάνει ο άντρας της, αλλά φτιάχνει ένα παραμύθι και το τρώνει μόνη της, απλώς και μόνον γιατί το έχει ανάγκη να μην πιστέψει ότι είναι έτσι.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ tiramola 19/07/2010 10:43:49

        δε νομίζω οι 8.200 Έλληνες κροίσοι με τα υπερπολυτελή γιωτ να ειναι ως κάστα κατά του ΔΝΤ, αυτοί στηρίζουν ΔΝΤ και Πασοκ με τα χίλια

        μάλλον πρέπει να είσαι ο τελευταίος αριστερός στο Πασόκ που θα κλείσει και την πόρτα

      • tiramola avatar
        tiramola @ tiramola 19/07/2010 11:06:40

        Δεν μου λες ρε συ Επώνυμε, χαμένα τα έχεις?
        Αναφέρομαι επί πραγματικών περιστατικών ναι ή όχι?
        Η "Ε" τα γράφει, τι αρλούμπες είναι αυτές περί "ηθικού άλλοθι" για κορόιδα?
        Η εποχή της αερολογίας έχει περάσει.
        Έχουν μείνει κάτι γραφικοί ακόμα που "μοιρίζονται" πράσινο παρακράτος και αποπροσανατολισμούς της κοινής γνώμης ακόμα και πίσω από μαφιόζικες δολοφονίες...

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ tiramola 19/07/2010 11:11:43

        Αναφέρεσαι επί κυβερνητικών ανακοινώσεων και όχι επί πραγματικών περιστατικών.

        Αν αυτή εδώ η κυβέρνηση λογάριαζε σοβαρά να καταπολεμήσει τη φοροδιαφυγή, δεν θα έκοβε τους μισθούς και τις συντάξεις.

        Η περικοπή μισθών και συντάξεων είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ. Το άλλο είναι κυβερνητική ανακοίνωση και απευθύνεται σε απατημένες συζύγους σαν και του λόγου σου.

        Συμβούλιο είχα όλο το βράδυ αγάπη μου και μετά μας έκανε και το τραπέζι ο διευθυντής, δεν μπορούσα να πω όχι.

  32. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 19/07/2010 09:07:01

    Λοιπόν, βλέπουμε εδώ μέσα μόνον, σε αναγνωστικό κοινό δηλαδή ενός "ψαγμένου" σάιτ όπως των αντινέων, πόσο μεγάλο ποσοστό πιστεύει ότι πρόκειται για "χτύπημα κατά του blogging".

    Παιδιά, δεν αποκλείεται να υπάρχει και αυτή η εκδοχή, αλλά δεν αποκλείεται να ΜΗΝ είναι έτσι. Ας μην κάνουμε αυτο-εκπληρούμενη προφητεία τους ενδόμυχους φόβους του καθενός μας. Αν δεν είναι έτσι και μόνοι σας τρομοκρατείστε επειδή πιστεύετε ή φαντάζεστε ότι "τα πραγματικά αφεντικά της χώρας και του πλανήτη" καθάρισαν έναν αγνό και άδολο blogger, τότε αυτό που δεν προσπάθησαν να πετύχουν (να τρομοκρατήσουν δηλαδή το blogging), πετυχαίνει από μόνο του!

    Πολύ προσοχή στη φαντασία μας και ΑΠΟΛΥΤΟ προσανατολισμό στα facts. Αν δεν υπάρχουν τουλάχιστον ενδείξεις για κάτι, τότε ας μην φουσκώνουμε μόνοι μας τα πανιά του μυαλού μας.

    Και το λέω αυτό εγώ, που μου αρέσουν πολύ τα ταξίδια του μυαλού. Αλλά πάντοτε πρέπει να βλέπει στεριά το μυαλό. Να έχει δηλαδή στοιχειώδη επαφή με την πραγματικότητα.

    Στον Αντέννα έλεγαν πριν ότι ο δολοφονηθείς είχε να βγάλει στοιχεία για "ανώτερους αξιωματικούς της αστυνομίας". Αν αυτό ευσταθεί, τότε το σενάριο του εκβιασμού ενισχύεται, έτσι δεν είναι;

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Επώνυμος 19/07/2010 09:15:09

      Επώνυμε,
      Πίσω από την πρώτη, βιαστική ομολογουμένως, αντίδραση περί "μηνύματος" κατά των ιστολογίων στην οποία υπέπεσα πρώτος και ο ίδιος, ίσως να υποκρύπτεται η αγωνία για ενδεχόμενη προσπάθεια φίμωσης κάθε ελεύθερης φωνής.
      Για τα υπόλοιπα, ας περιμένουμε.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Επώνυμος 19/07/2010 09:18:32

      στην ολυμπια αλλα διαβαζω σχετικα με το τελευταιο που λες

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 19/07/2010 09:19:16

        για τον Επώνυμο

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ αλλενάκι 19/07/2010 09:20:09

        Κατανοητό αλλενάκι

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ αλλενάκι 19/07/2010 10:01:22

        Ποιος να ξέρει, αλλενάκι, ποιος να ξέρει. Η υπόθεση αυτή είναι από αυτές που συνήθως δεν μαθαίνεις ποτέ την αλήθεια. Γι' αυτό και προτιμώ να έχω απλώς υπόψη μου όλα τα δεδομένα και, κυρίως, να μην κάθομαι να ηττώμαι ψυχικά ως "blogger" από κάτι που μπορεί να μην έχει καμία σχέση με το blogging.

        Η ουσία είναι ότι ο Γκιόλιας ήταν διευθυντής ραδιοφώνου φιλικού προς την κυβέρνησης (Θέμα 9.89). Αφηνόταν "σαφώς να εννοηθεί" ότι είχε και σχέση με το, επιφανειακά τουλάχιστον, "αντισυστημικό" τρωκτικό, οπότε ήταν και μέσα και έξω από το σύστημα.

        Να ασχολούνταν κι αυτός με το "ευγενές σπορ" του εκβιασμού, όπως τόσοι και τόσοι συνάδελφοί του; Μπορείς να το αποκλείσεις; Μπορείς πάλι να έχεις για σίγουρο ότι κάτι τέτοιο έγινε; Από πού κι ως πού;

        Όσο περνάει η ώρα, τόσο πιο πολύ αισθάνομαι ότι αυτή η ιστορία ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να είναι μια ιστορία που μας αφορά. Άλλοι δουλειά κάνουμε εμείς, οι ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ, πραγματικά αδέσμευτοι bloggers, και άλλο ένας ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ δημοσιογράφος, ο οποίος έχει ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ επανειλημμένα τις στενές του σχέσεις με το "σύστημα". Απόδειξη, και μόνον ότι ήταν διευθυντής ενός ραδιοφωνικού σταθού απόλυτα φιλικού προς τη σημερινή κυβέρνηση.

        Θέλω να πω δηλαδή, ότι μπορεί όντως ο συγκεκριμένος να ήταν πολύ καλύτερος από άλλους του χώρου του (μπορεί και όχι), αλλά και έτσι να είναι, εμάς τους υπόλοιπους που είμαστε αποδεδειγμένα "εκτός συστήματος", δεν μας αφορά και τόσο.

        Κι αυτό γιατί, αν είσαι εκτός συστήματος, το προκαλείς και λιγότερο. Μπορεί να το πολεμάς, αλλά σε σέβεται ταυτόχρονα, γιατί είσαι με ειλικρίνεια απέναντί του. Ενώ αν θέλεις να γίνεις "σύστημα στη θέση του συστήματος", τότε αυτό είναι πιο προκλητικό για το σύστημα και σε σέβεται λιγότερο από όσο σέβεται τους εκτός συστήματος.

        Δεν είναι τυχαίο π.χ. ότι στη διαμάχη Χίτλερ-Στάλιν, η Δύση σαφώς επέλεξε να συμμαχήσει με τον "εκτός συστήματος" Στάλιν και όχι με το Χίτλερ που ήθελε να γίνει σύστημα στη θέση του συστήματος και να ηγεμονεύσει στον καπιταλιστικό κόσμο.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 19/07/2010 10:14:59

        αν πρόσεξες Επώνυμε δεν υιοθέτησα την άποψη για χτύπημα στη μπλογκόσφαιρα, παρόλα αυτά όμως η υπόθεση αυτή συγκεντρώνει προϋποθέσεις να αποδειχθεί κομβική για την ανεξαρτησία της μπλογκόσφαιρας από δω και πέρα, κάτι σαν μάνα εξ ουρανού αν με καταλαβαίνεις...

        ηδη ο υπουργος διεταξε να του φερουν ολες τις αναρτησεις και ήρθη το απόρρητο των email

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 19/07/2010 10:20:04

        Επώνυμε έγραψα επί λέξη: "χωμένος στο σύστημα μέχρι το λαιμό μεν και ταυτόχρονα outsider, το σύστημα δεν θα τον έκανε ποτέ πλήρες μέλος του, και πρέπει να το γνώριζε αυτό"

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ αλλενάκι 19/07/2010 10:21:35

        Ακριβώς. Πέρα από το τι κάνει η κυβέρνηση (που αυτά που λες είναι εντυπωσιακά), το μεγαλύτερο πρόβλημα, όμως, για μένα, είναι να ψαρώσουμε και να φοβηθούμε όλοι, τη στιγμή μάλιστα που δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι αυτός ήταν ο στόχος. Και αν μεν ήταν αυτός ο στόχος, πάει κι έρχεται, ας φοβηθούμε (που λέει ο λόγος). Αλλά σκέφτεσαι να μην ήταν και εμείς να φοβηθούμε έτσι κι αλλιώς και να αρχίσουμε να αυτολογοκρινόμαστε από έναν αόριστο και μη πραγματικό φόβο;

        Αυτό για μένα είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος. Οπότε, εγώ έρχομαι και λέω, πάρε τη χειρότερη περίπτωση, ότι ήταν "μήνυμα". Τι κάνεις, πώς αντιδράς; Αυτολογκρίνεσαι ή παίρνεις τα μέτρα σου για να μην είσαι "ο επόμενος";

        Προσωπικά προτιμώ το δεύτερο. Έτσι, και ελέγχεις τον όποιο φόβο πάει να σου δημιουργηθεί (και αποτυγχάνει ο στόχος, αν υποθέσουμε ότι υπήρξε), και μπορείς να αποφύγεις τη στραβή, αν υποθέσουμε ότι κάποιος βάζει εμάς, τις χιλιάδες των μπλόγκερς μαζικά στο μάτι.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 19/07/2010 10:27:59

        Συμφωνώ, γι αυτό εξάλλου συσπειρωνόμαστε γύρω από το ΑΝΤΙNEWS, αλλά το γεγονός είναι ένα: η όποια ΑΦΕΛΕΙΑ ειχε εναπομείνει σε αφελείς και αγαθούς τελείωσε σήμερα.

        Και όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

    • Misha avatar
      Misha @ Επώνυμος 19/07/2010 09:29:05

      Eπώνυμε, παρακολουθώ το Τρωκτικό από την αρχή του.
      Δεν είναι εκτός των παιχνιδιών εξουσίας.
      Χοντρό παράδειγμα το Βατοπέδι και η αλλαγή στάσης, όταν ο Γκιόλιας έγινε συμβουλος του Κοντομηνά και πήγε στο Πρώτο Θέμα.
      Μέχρι και προχτές στο επιχειρούμενο ξεπουλημα των δυο κρατικών τραπεζών στον Σάλλα η σταση του ήταν φιλοκυβερνητική , εφόσον ο Σάλλας δανειοδοτεί και το Θέμα και αλλα ΜΜΕ.
      Το μήνυμα εναντίον των μπλόγκς δόθηκε νωρίτερα με τις αλλεπάλληλες έρευνες στο σπίτι του εκλιπόντος, την προσαγωγή του στην Ασφάλεια, τις μηνυσεις και αγωγές του κουμπάρου του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου.

      Τα κουμπούρια όμως είναι κάτι παραπέρα, πολύ παραπέρα...

  33. Άπιστος Θωμάς avatar
    Άπιστος Θωμάς 19/07/2010 09:08:11

    Ένα δημόσιο πρόσωπο, καθ' ότι δημοσιογράφος, δολοφονήθηκε. Το αν εργαζόταν "επικινδύνως" ή όχι, είναι δευτερεύον ζήτημα.
    Το πρωτρεύον είναι ότι, οι δομές του συστήματος, υποχρεώνουν τέτοια δημόσια πρόσωπα, προκειμένου να επιζήσουν στο συγκεκριμένο επάγγελμα, να εμπλέκονται στα γρανάζια του.
    Η δημοσιογραφία της κρυφής κάμερας και των παράνομων υποκλοπών, είναι σαφέστατη ένδειξη σήψης και της δημοσιογραφίας και του πολιτικού συστήματος.
    Προσωπικά θεωρώ ότι, τόσο ο Ταρζάν όσο και το Τρωκτικό, λειτουργούσαν ως βαλβίδες ασφαλείας του συστήματος, προκειμένου να εκτονώνεται η οργή της κοινωνίας έναντι του συστήματος και τίποτα περισσότερο.
    Καθαρή διαπλοκή πολιτικής και δημοσιογραφίας.
    Ίσως με αφορμή αυτήν την δολοφονία, αποκαλυφθή ένα μέρος αυτής της διαπλοκής, αν και, το ίδιο το διαπλεκόμενο σύστημα, θα εμποδίση κάτι τέτοιο.

  34. TARAMAS avatar
    TARAMAS 19/07/2010 09:14:48

    μπλα μπλα μπλα...

  35. denkserotipota avatar
    denkserotipota 19/07/2010 09:22:13

    Μην ανησυχείτε, θα βρεθούν οι δολοφόνοι, όπως έχουν βρεθεί και οι της Μαρφίν και του αστυνομικού, που ήταν στο γραφείο του Υπουργού ΠροΠό.
    Τώρα για το ΠΟΙΟΣ οργάνωσε αυτην τη δολοφονία, όλοι σενάρια κάνουμε.
    Κανείς δεν μπορεί, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΎΝ οι δολοφόνοι, να είναι σίγουρος για τα κίνητρα!


    Συλλυπητήρια στην οικογένειά του. Κρίμα για το παιδί που θα μεγαλώσει χωρίς πατέρα.

  36. nov11 avatar
    nov11 19/07/2010 09:25:03

    Όταν δεν μπορείς να ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΕΙΣ μέσα στο ' ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ 'ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΟΥ ΕΣΤΗΣΕΣ τότε ΕΝΤΑΣΣΕΙΣ σ' αυτο με τον ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ........

    Για πρωϊνούς καφέδες με MEGALES-ΦΟΥΣΚΕΣ

    Το πολύ το τα-κη τα-κη
    φτιάχνει μυαλό κουρκουτάκι
    άνθρωπο δουλάκι
    με βαμμένο μαλλάκι.

  37. Wolf avatar
    Wolf 19/07/2010 09:33:15

    Η γνωμη μου είναι οτι, εδω λειτουργησε η λαϊκή ρήση: με ενα σμπαρο δυο τρυγόνια.
    Και εξηγουμαι: νομίζω οτι ο Γκιόλιας δολοφονήθηκε για κάποιο συγκεκριμένο λόγο απο κάποιους που ενοχλήθηκαν με την ερευνα του.
    Οι δολοφόνοι σκέφτηκαν: εσενα σε φαγαμε τελειώσαμε -το πρώτο μήνυμα-, οι υπόλοιποι απο το χώρο της διαδυκτιακής δημοσιογραφίας και του blogging, πάρτε το μήνυμα και ηρεμήστε, γιατί δεν ξερετε τι τύχη θα έχετε -το δευτερο μηνυμα-.
    Ειναι σαφές, ότι είχε πολλούς αποδέκτες η δολοφονία αυτή, κατά τη γνώμη μου.

    Οπως και να έχει όμως, χάθηκε ένας άνθρωπος, έκλεισε ένα σπίτι, δυο μωρά δεν θα γνωρίσουν πατέρα. Συλληπητηρια στην οικογένεια του Σωκράτη.

  38. Προφήτης avatar
    Προφήτης 19/07/2010 09:52:01

    Η επιστολή "αποχαιρετισμού" του Τριαναταφ.

    1) τον φωτογραφίζει εκβιαστή :
    "...πέρασε σε αντίπαλα στρατόπεδα, διαφορετικής φιλοσοφίας και πρακτικής. Χωρίς υπογραφή και πρόσωπο. Το τελευταίο είναι το σημείο στο οποίο οφείλουν να σταθούν όσοι επιθυμούν να μάθουν την αλήθεια για ό,τι κρύβεται πίσω από τη δολοφονία..."

    2) Τον λέει "ασήμαντο τιποτένιο" :
    "...Κανένας από όσους σήμερα ολοφύρονται δεν θα θυμούνται μετά από λίγες ημέρες την εικόνα του..."

    Έφαγα χωρίς αποτέλεσμα τον τόπο να βρω και να ανεβάσω επιστολή Γκόλια για τις συνθήκες συνεργασίας με τον Τριανταφ.
    Εν συντομία έλεγε ότι όλη η δουλειά γινόταν από αυτόν, σαν κακοπληρωμένος σκλάβος, και ο Τρ. ερχόταν μισή ώρα πριν την εκπομπή, ενώ στην εφημερίδα δεν πάταγε ποτέ.
    Βαρέθηκε και πήγε να βγάλει λεφτά αλλού αφού ο Τριαντ. τον εκμεταλλευόταν άγρια.

    • Σαος avatar
      Σαος @ Προφήτης 19/07/2010 09:59:44

      Αλήθεια, τι δουλειά έκανε ο πατέρας του Τρ.; Μήπως ήταν της ΚΥΠ ή της Ασφάλειας επί εποχή Χούντας; Μήπως επίσης είχε και καταγωγή από μουσουλμάνους;

    • Misha avatar
      Misha @ Προφήτης 19/07/2010 10:05:24

      h--p://www.greekmoney.gr/index.php/permalink/27523.html

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Προφήτης 19/07/2010 10:06:34

      Ο αναρχογκλάμουρας τα ίδια έκανε και με άλλους συνεργάτες, λένε. Διαφθορέας συνειδήσεων και τυπικό "αριστερό" αφεντικό - εργολαβίες κάνει ο άνθρωπος.

    • Άπιστος Θωμάς avatar
      Άπιστος Θωμάς @ Προφήτης 19/07/2010 10:07:03

      "...Χωρίς υπογραφή και πρόσωπο. Το τελευταίο είναι το σημείο στο οποίο οφείλουν να σταθούν όσοι επιθυμούν να μάθουν την αλήθεια για ό,τι κρύβεται πίσω από τη δολοφονία..."

      Και γώ, θα "μεταφράσω" αυτό που λές, ως εξής, "αγαπητέ" Μάκη : Όσοι επιθυμούν να μάθουν την αλήθεια γιά ό,τι κρύβεται πίσω απο την δολοφονία, οφείλουν να σταθούν στο γεγονός ότι, η μπλογκόσφαιρα, είχε αρχίση να ξηλώνη το σφιχτό πουλόβερ, της πολιτικοδημοσιογραφικής διαπλοκής.
      Ε, τι λές; Δεν είναι σαφέστερη η δική μου μετάφραση;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Προφήτης 19/07/2010 10:08:12

      Το ύφος και του ήθος της επιστολής πάντως, επιβεβαιώνει πλήρως το εξώφυλλο-σκίτσο "Στη μπανιέρα δυο-δυο", που είχε φιλοτεχνήσει η "Ελευθεροτυπία" κατά την εποχή του ξεκατινιάσματος των δύο πρωταγωνιστών του θεμομακισμού.

  39. Factorx avatar
    Factorx 19/07/2010 10:08:29

    Η μεταμφίεση των δραστών και το "γαζωμα" (μάλλον με ΜΡ5) οδηγεί αστυνομικές πηγές σε φόβους για ενδεχόμενο τρομοκρατικής ενεργειας.

    Ομως το καψιμο του αυτοκινήτου (οπως σε απαγωγη Παπανγόπουλου;) παραπέμπει σε εγκλημτική ενεργεια

    Ιδωμεν

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Factorx 19/07/2010 10:16:00

      Φάκτορα, αμφιβάλλω σφόδρα για το αν ποτέ "ιδεολογικοί τρομοκράτες" -καθ' υπέρβασιν χρησιμοποιώ τον όρο, δεν τον υιοθετώ- θα αξίωναν να ασχοληθούν με δημοσιογράφους όπως ο μακαρίτης. Αν υπάρξει "ανάληψη ευθύνης", αυτή ίσως να είναι σικέ όπως ήταν κάποιες "προκηρύξεις" που είδαν το φως της δημοσιότητας μετά από χτυπήματα κατά την περίοδο τέλος '88 - αρχές '89. Γελούσε και το παρδαλό κατσίκι μ' αυτές.

      • Σαος avatar
        Σαος @ Αυριανιστής 19/07/2010 10:52:23

        Όλοι οι τρομοκράτες στην Ελλάδα δεν είναι τίποτε άλλο από ποινικούς που πασαλείβουν με λίγη ψευτο-ιδεολογία τις όποιες πράξεις τους, ενώ εξυπηρετούν αλλότρια συμφέροντα έχοντας και την ανάλογη ασυλία από την ΚΥΠ και τα μεγαλογαμόγια πολιτικούς. Παράδειγμα:

        Η Ελλάδα αποφασίζει να δει την δυνατότητα να αγοράσει τεθωρακισμένα από το Ηνωμένο Βασίλειο. Η 17Ν "επεμβαίνει" και σκοτώνει τον Σόντερς. Μετά από αυτό έρχονται τα Γερμανικά Leopard 2-HEL με τα χαλασμένα κανόνια και τα ραγίσματα που τα καθιστούν άχρηστα παιχνιδάκια.

        Ο Περατικός έχει κερδήσει τον διαγωνισμό για το Μετρό και τον Προαστιακό. Ο Σημίτης κάνει ότι μπορεί για να ακυρώσει τον διαγωνισμό. Ξανά "επεμβαίνει" η 17Ν και "καθαρίζει" τον ενοχλητικό Περατικό. Τελικά την δουλειά παίρνει η Γερμανική SIEMENS.

        Βλέπει κανείς το μοτίβο πίσω από αυτό;;;;;;;

      • tiramola avatar
        tiramola @ Αυριανιστής 19/07/2010 11:22:10

        @Σάος
        Μην ξεχάσεις να με ειδοποιήσεις όταν θα τελειώσεις το νέο σου βιβλίο επιστημονικής φαντασίας...
        Ποιό μοτίβο και πράσιναλογα?
        30 φορές ισόβια έφαγαν ο καθένας!
        ...
        Τι άλλο θα διαβάσουμε...

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Αυριανιστής 19/07/2010 11:24:56

        Οι εκτελεστές τιραμόλα μ', οι εκτελεστές έφαγαν κάποια ισόβια και ήδη σήμερα οι περισσότεροι είναι έξω.

        Η 17Ν ποτέ δεν εξαρθρώθηκε, δεν το άκουσες να το λένε;

      • Σαος avatar
        Σαος @ Αυριανιστής 19/07/2010 11:28:21

        @tiramola

        Γεια σου ρε Τιραμόλα είρωνα. Προφανώς είσαι το τυπικό μέσο σιπτάριον με το μυαλό άνωθεν του κρανίου, όπως ο Πάγκαλος...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Αυριανιστής 19/07/2010 11:29:45

        Συνεληφθησαν μερικα ατομα της 17Ν επειδη δεν μπορουσαν να μη συλληφθουν αφου ειχαν σκοτωθει Αμερικανοι.
        Στις φυλακες δεν υπαρχουν τρομοκρατες απο ολες τις αλλες τρομοκρατικες οργανωσεις που σκοτωσαν μονο Ελληνες και αρα το ενδιαφερον των ξενων γιαυτους ειναι περιορισμενο.

    • Σαος avatar
      Σαος @ Factorx 19/07/2010 12:26:19

      Φάκτορα, δεν μπορώ να καταλάβω πως δεν μπορούν να βρουν ποιοι κρύβονται πίσω από όλους αυτούς όταν το πιθανότερο είναι αυτά τα MP5 να είναι εγχώριας κατασκευής, των Ελληνικών Αμυντικών Συστημάτων. Πως μπορούν να πωληθούν όπλα από τα ΕΑΣ χωρίς να μπορεί να βρεθεί ποιος εν συνεχεία τα διοχετεύει στους πάσης φύσεως εγκληματίες και πορτοκαλί "επαναστάτες";;;;

  40. Greco avatar
    Greco 19/07/2010 10:16:14

    καλο θα ταν να μη βγαινουν γρηγορα συμπερασματα

    το troktiko και ο γκολιας--ακομα και αν δε συμμετειχε στο blog αμεσα,ειναι οφθαλμοφανες οτι ειχε σχεση-- μονο αθωα ενημερωση δεν ηταν και εμπλεκονται ξεκαθαρα σε πολιτικες πιεσεις και επιχειρηματικα παιχνιδια.Εκφραζει απολυτα τον μπομπολα,τον αναστασιαδη και τις εκαστοτε πιεσεις που θελουν να πετυχουν,παντα κινουμενοι ομως στο πασοκικο χωρο--το δντ ειναι σαν να μην ηρθε στην ελλαδα για το τροκτικο--

    άποψη μου ειναι,αν και ειναι νωρις ακομα,οτι η δολοφονια μαλλον σχετιζεται με επιχειρηματικα συμφεροντα

  41. Eastrader avatar
    Eastrader 19/07/2010 11:07:37

    Ειναι-κατα την ταπεινη μου αποψη- ενα μηνυμα.Δεν ειναι ομως αυτο που θελουμε να πιστευουμε περι ελευθεριας του διαδικτυου,αδεσμευτης δημοσιογραφιας κτλ.Ειναι ενα μηνυμα που απευθυνεται στους "αποπανω" του μακαριτη Γκιολια.Η κριση και το ΔΝΤ αγαπητοι φιλοι δεν εφερε στενοτητα και δυσπραγια μονο για εμας,αλλα εφερε και για τους λυκους του συστηματος.Για ολους αυτους που πισω απο κλειστες πορτες κανονιζαν δουλειες και επαιρναν πολλα χρονια τωρα το μεγαλο μερος του εθνικου πλουτου.Οπως λοιπον μειωθηκαν οι μεριδες και οι ευκαιριες για ολους μας ετσι μειωθηκαν και για αυτους.Δειτε με λιγη προσοχη τα οικονομικα στοιχεια ολων αυτων που βρισκονται στην επιφανεια και δειτε τα ανοιγματα και την γυμνια τους.Δειτε ποσο ευθραυστοι ειναι.Η πλειοψηφια ολων αυτων που εμεις τους βλεπουμε σαν μικρους θεους στην πραγματικοτητα ειναι εκτεθειμενη απεναντι σε ξενους τραπεζιτες και δανειστες.Δειτε με τι τροπο προσπαθησαν να αρπαξουν μια υγιη,με αρκετο ρευστο,τραπεζα.Οπως λοιπον στην ζουγκλα οταν ερχεται η ξηρασια,και τα θηραματα ειναι ελαχιστα,ξεκιναει ενας αγριος καβγας μεταξυ των αρπακτικων,ετσι και εδω στην μικρη,ξηρασμενη αγορα μας τα αρπακτικα δινουν τον υπερπαντων αγωνα επιβιωσης.Να πανε σε διπλανη πιο ευφορη κοιλαδα δεν μπορουν.Ειναι πολλα και μεγαλυτερα τα θηρια εκει,και οι δικοι μας "μικροι θεοι" δεν ειναι ικανοι με το ονομα τους να κλεισουν ουτε ενα τραπεζι σε καλο εστιατοριο,Σαββατο βραδυ.Τους εχουν στο φτυσιμο και στην αδιαφορια παραεξω.Το μονο που τους μενει ειναι να μεινουν εδω στην δικη μας μικρη κοιλαδα και να μας ξεκληρισουν ολους,η να φαγωθουν μεταξυ τους εαν προκειται να επιβιωσουν αυτοι.Εχουμε δει πολλα και θα δουμε ακομα περισσοτερα.Ειδαμε "μεγαλα" συγκροτηματα τυπου να παρακαλανε για δανεια,ειδαμε"στεγνους" τραπεζιτες να μπαινουν μπροστα για χαρη των μετοχων τους,να αρπαξουν το υγιες διπλα μαγαζι(ρευστοτητα γαρ),και ειμαι σιγουρος οτι θα δουμε πολλα ακομα.Η σημερινη δολοφονια λοιπον ισως να ειναι η εξουδετερωση ενος κρισιμου πιονιου,ισως η τιμωρια για καποια ορια που ξεπεραστηκαν.Οτι και να ειναι δεν νομιζω πως θα μαθουμε ποτε την αληθεια.Η omerta μεταξυ τους δεν θα μας επιτρεψει να γνωρισουμε τις αιτιες. Για ενα πραγμα παντως ειμαι σιγουρος.Οσο θα διαρκει η ξηρασια στην μικρη μας κοιλαδα,τοσο περισσοτερο τα αρπακτικα θα ανταγωνιζονται μεταξυ τους,αλλα και τοσο περισσοτερο θα φαινετε η γυμνια τους.
    Ο Θεος να αναπαυσει την ψυχη του Σωκρατη Γκιολια και να δινει κουραγιο στην οικογενεια του.

    • Tassos avatar
      Tassos @ Eastrader 19/07/2010 13:28:11

      Ενδιαφέρουσα (και μάλλον σωστή) η ανάλυσή σου.

  42. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/07/2010 11:09:20

    Αναμένεται γραπτή δήλωση του πρωθυπουργού για το θέμα σύμφωνα με το νονιους

    • Άλκης Πατσαβούρας avatar
      Άλκης Πατσαβούρας @ αλλενάκι 19/07/2010 11:30:18

      Η οποία θα είναι ως έξης... λόγου τής εθνικής μας δυσαρμονίας σε σχέση με τους υπολοίπους πολιτισμένους Ευρωπαίους εκφράζω την συμπάθειά μου διότι το μνημόνιο και η βαλλιστική έρευνά με 16 σερραις sorry σφαιρες θα δείξει την αποφασιστικότητά τής κυβέρνησις μας στους οικείους του τα θερμά μου συλλαλητήρια sorry συλλυπητήρια.

  43. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/07/2010 11:11:12

    O Χρυσοχοιδης που θα απετρεπε τη μετατροπη της Αθηνας σε Καμπουλ προισταται της μετατροπης της στη πολη των ονειρων πολλων Ελληνων,τη Μοσχα.
    Εκει δολοφονουνται γνωστοι δημοσιογραφοι και οι ενοχοι δε συλλαμβανονται ποτε ενω υπαρχει ενας "αερας" οτι οι δολοφονοι ειναι μαφιοζοι συνδεμενοι ομως με καποιους ισχυρους που καλυτερα να μην τα βαζεις μαζι τους.
    Εκει η επιχειρηματικη δραση,η μαφια,η πολιτικη αλλα και η ιδιοκτησια ποδοσφαιρικων συλλογων θεωρουνται συγκοινωνουντα δοχεια στα οποια συμμετεχουν οι κατεχοντες.
    Ο γκαγκστερισμος ως τελικη φαση του σοσιαλισμου.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 19/07/2010 11:15:20

      Ούτε κι εκεί είναι ξεκάθαρο τι συμβαίνει.

      Οι δολοφονίες "αντικαθεστωτικών" στη Ρωσία (πραγματικών ή ψεύτικων) δεν αποκλείεται να είναι και προβοκάτσια του αγγλοσαξωνικού κόσμου, για να συκοφαντήσουν τη ρωσική ηγεσία που τελευταία δεν τους κάνει τα χατήρια.

      Αν η Πολιτόφσκαγια δεν είχε δολοφονηθεί, δεν θα την ήξερε και πολύς κόσμος.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Επώνυμος 19/07/2010 11:19:34

        άσχετο, αλλά η Μόσχα Ψυχραιμία είναι μια πανέμορφη πόλη σήμερα με αβανγκαρντ ουρανοξύστες και κτιρια, πρασινο παντου, τεράστια πάρκα και λεωφορους, εξαιρετικά μέσα συγκοινωνίας, καμία σχέση με τη χρυσοχοιδική Καμπουλ που

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Επώνυμος 19/07/2010 11:31:17

        Δεν αμφιβαλλω.Δεν αναφερομαι σε θεματα ρυμοτομιας αλλα πολιτικοοικονομικης εξουσιας και τους τροπους που "καθαριζει" τα εμποδια.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Επώνυμος 19/07/2010 11:37:03

        Λάθος Επωνυμε, οι Αγγλοσάξωνες είναι good boys: Οι Γερμανοί μάλλον φταίνε και για την Πολιτκόφσκαγια, σάν ξεκαθάρισμα λογαριασμών μεσα στη Gazprom μου φαίνεται, εκείνος ο σοσιαλιστής φαταούλας μάνατζερ, πρώην καγκελλάριος με το κορακίσιο μάυρο μαλλί στα 70 τόσα το σκηνοθέτησε.

      • Σαος avatar
        Σαος @ Επώνυμος 19/07/2010 11:37:21

        Γιατί ρε Αλλενάκι, στην Ελλάδα δεν είναι ωραία; Που θα συναντήσεις αλλού τόσες διαφορετικές φυλές ισλαμιστών; Ούτε στην Μέκκα...

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ Επώνυμος 19/07/2010 11:40:12

        Ναι ωραία είναι η Μόσχα αλλά κι εκεί οι πολίτες , όσο αβάνγκαρντ κι αν είναι οι ουρανοξύστες της , πεινάνε και φοβούνται.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 19/07/2010 11:41:12

        Stgm, καμιά αντίρρηση σε άλλες εκδοχές, δεν το έχω ψάξει και πάρα πολύ το θέμα.

      • Άλκης Πατσαβούρας avatar
        Άλκης Πατσαβούρας @ Επώνυμος 19/07/2010 11:43:29

        Συμφωνώ με την κυρία αλλενάκι....! η Αθηνα είναι Μία από τις Πρώτες σιχαμερές και βρώμικες πόλεις στον πλανήτη ξεπερνά και την παλε ποτέ κατασυκοφαντημένη Καλκούτα εάν δε δεις και την εγκληματικότητα ξεπερνά πολλές πόλεις τής Νοτίας Αμερικής να την χαιρόσαστε χάχα

  44. Νίκος avatar
    Νίκος 19/07/2010 11:16:25

    "Η μεταμφίεση των δραστών και το “γαζωμα” (μάλλον με ΜΡ5) οδηγεί αστυνομικές πηγές σε φόβους για ενδεχόμενο τρομοκρατικής ενεργειας.

    Ομως το καψιμο του αυτοκινήτου (οπως σε απαγωγη Παπανγόπουλου;) παραπέμπει σε εγκληματική ενεργεια..."

    Δεν αλληλοαποκλείονται, αγαπητέ ΠαραγονταΧ.

  45. Νίκος avatar
    Νίκος 19/07/2010 11:17:15

    Και πως ξέρεις ότι ειναι ΜΡ5;

  46. ΔΙΟΓΕΝΗΣ avatar
    ΔΙΟΓΕΝΗΣ 19/07/2010 11:29:02

    Η ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΓΚΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.
    Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΤΩΝ ΠΙΣΤΟΛΕΡΟΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΩΝ ΟΛΙΓΑΡΧΩΝ.

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟ ΤΗΣ ΚΟΛΟΜΒΙΑΣ.
    ΣΕ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΕΔΩ ΜΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

    ΑΝ ΔΕΝ ΔΟΘΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΓΚΙΟΛΙΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΔΕΣΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΧΕΙΡΟΠΟΔΑΡΑ 50 ΟΠΛΙΣΜΕΝΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ

  47. Rory avatar
    Rory 19/07/2010 11:41:18

    1ον. > Στολές, > Τρόπος (χτύπημα κουδουνιού στις 5.20 το πρωί, για να μετριάσουν την πιθανότητα απρόβλεπτων παρουσιών και μαρτύρων), > 15-16 σφαίρες στο σώμα (καμμία στο πρόσωπο), > 9-άρια
    ===> Επαγγελματικό κτύπημα, πολύ καλά προετοιμασμένο (ίσως και πάνω από μήνα)._

    2ον. Περιμένουμε ανακοινώσεις για το αυτοκίνητο. Ηταν αυτό που κλάπηκε την προηγούμενη μέρα; Ηταν αυτό που βρέθηκε καμμένο; Δεν έχει διευκρινιστεί.

    3ον. Επαγγελματικό κτύπημα στο Σωκράτη, δε νοείται. Αρκούσε μια απειλή για την οικογένειά του (καθώς δεν κυκλοφορούσε με μπράβους).
    Μήνυμα προς την μπλογκόσφαιρα πάλι δε νοείται. Αρκούσε μια δικαστική επίθεση προς το troktiko ===> Μάλλον ήταν μήνυμα προς επιχειρηματία/ες που στήριζε ο Σωκράτης. Γιατί επελέγη αυτός; Εύκολος στόχος και το μυαλό όλων μας θα πάει είτε προς το troktiko, είτε προς εκβιασμούς που έκανε ο Σωκράτης προς επιχειρηματίες. Πολύ σωστά ο Προφήτης επισήμανε την παράγραφο από την ανακοίνωση του Τριανταφυλόπουλου.

  48. nsd avatar
    nsd 19/07/2010 11:44:47

    Καλά ορισμένοι έχουν χάσει το μέτρο εδώ μέσα...προσπαθούν πάντα να γίνουν οι συνήγοροι του διαβόλου.Μην ξεχνάτε ό,τι και αυτό υπονομεύει τη δημοκρατία...

  49. Τίποτα avatar
    Τίποτα 19/07/2010 11:45:20

    Όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα τον τρώνε οι κότες.

  50. μαγκας avatar
    μαγκας 19/07/2010 11:48:50

    Γελαω με οσους γραφουν πως τον εφαγε το ΔΝΤ!μα ρε μαγκες το τρωκτικο καθημερινα γλυφει ασυστολα το ΔΝΤ και το πασοκ

  51. Προφήτης avatar
    Προφήτης 19/07/2010 11:49:35

    Διακρίνω μια δόση «παγωνιάς».
    Τέλος της όποιας αφέλειας για αγαθούς, λέει η αλλενάκι.
    Πριν λίγο καιρό ο Χρήστος Μόρφος, αν και το συνηθίζει, έβαλε αιφνίδια τέλος στις «Θεαμαπάτες», με τη νύξη ότι είναι πονηροί οι καιροί για τους ξεσκούφωτους-μη κουκουλοφόρους.

    Προσωπικά κρίνω ότι
    1) από την παρατεταμένη δυσανεξία του «συστήματος» για την «άναρχη» ελευθερία στο Διαδίκτυο
    2) από την ανάπτυξη, με την κατάχρηση αυτής της ελευθερίας από μερικούς παραβατικούς, εγκληματικών πρακτικών όπως εκβιασμοί και συκοφαντίες, σε επίρρωση των ισχυρισμών των «συστημικών»
    3) από τον συνδυασμό των παράνομων διαδικτυακών δραστηριοτήτων με τη διολίσθηση της χώρας σε «αμερικανικού τύπου» κοινωνία με τη συμπτωματολογία της
    4) από την διαρκώς επιδεινούμενη οικονομική κρίση και την «πτώχευση» της κοινωνίας που προκαλεί
    5) από την ισχυρότατη πλέον ανάγκη και συνήθεια μεγάλου μέρους του πληθυσμού να εκφράζεται και να επικοινωνεί διαδικτυακά, γεγονός που δεν νομίζω ότι μπορεί να αναστραφεί με αστυνομικά μέτρα
    οδεύουμε σε μια αναδιάταξη του σκηνικού στη διαδικτυακή δημοσιογραφία, ενημέρωση και έκφραση.

    Δεν σημαίνει απαραίτητα χειρότερη ή δυσμενέστερη.

    Εκτός αν η δολοφονία Γκόλια επιδιώκεται –και πετύχει- να παίξει για την ελεύθερη έκφραση στο Διαδίκτυο το ρόλο που έπαιξαν οι δολοφονίες στη Μαρφιν για την ανάσχεση των κινητοποιήσεων και την κατάπνιξη της οργής.

    Τα έντιμα και ποιοτικά μέσα μετάδοσης ειδήσεων/γνώσης/γνώμης, είτε ατομικές είτε επιχειρηματικές προσπάθειες, δεν νομίζω ότι θα επηρεαστούν.

    Τι να πάθει το antinews;
    Ο Φάκτορας δήλωσε από την αρχή ποιος είναι.
    (Το πολύ να γκρινιάζει όταν γράφω τον Άκη αρπάχτρα).
    Μάλλον ανοίγεται πεδίο για μεγαλύτερη αναγνώριση.

    Η μυστηριώδης ανωνυμία των τρωκτικών, χωρίς εισαγωγικά, η μετά βδελυγμίας αλλά επαμφοτερίζουσα άρνηση του μακαρίτη ότι συμμετέχει, η με ροή πολυβόλου προβολή αποβλακωτικών ειδησαρίων είχαν προβληματίσει και ξενίσει όσους διερευνούσαν νέα έξω απ’ τον υπόνομο.

    Κρίνω την περίσταση μια αφορμή για να ξεχωρίσει η ήρα απ’ το σιτάρι.

    Στο Διαδίκτυο έχουν μαζευτεί καραβιές σκουπίδια. Δεν υπονοώ ότι η δολοφονία θα τα εξαφανίσει, αντιστοιχούν στη χυδαιότητα που συναντάται και στην πραγματική ζωή.
    Αλλά ελπίζω ότι η τραγική εξέλιξη θα συνειδητοποιήσει αρκετούς για το τι αξίζει και τι όχι.
    Δεν είμαστε/είναι όλοι/όλα το ίδιο.


    Κυνικά, η ζωή προχωρά. Και θυμίζει, συντριπτικά, ότι κάθε εξέλιξη σφραγίζεται με αίμα. Η ευκολία της τελευταίας 30ετίας μάς έκανε να το λησμονήσουμε.

  52. ελενα avatar
    ελενα 19/07/2010 11:56:46

    τώρα που θα απευθύνεται ο κάθε καμμένος, πικραμένος και τελειωμένος; που θα κλέγεται για το γεγονός ότι η μύγα έκανε κύκλους γύρω από το κουλούρι στο φούρνο αντί να κάνει κύκλους γύρω από το καρβέλι; και που θα στέλνει απαντητική επιστολή συγνώμης ο φούρναρης με τη σαφή δέσμευση ότι θα χρηματοδοτήσει ειδικά σεμινάρια εκπαίδευσης μυγών?

    • Άλκης Πατσαβούρας avatar
      Άλκης Πατσαβούρας @ ελενα 19/07/2010 12:50:52

      Είσαι φοβερή γέλασα με την καρδια μου ο θεός να μου κόβει μέρες και να σου τις δινει ακόμη γελάω και σε λίγο θα οδηγήσω αεροπλάνο ειμαι πιλότος στην Lufthansa στην Αγια Πετρούπολη (Saint Petersburg) από Γερμανία (Φρανκφουρτη) γεια σου χαχαχα

      • ελενα avatar
        ελενα @ Άλκης Πατσαβούρας 19/07/2010 14:08:27

        !!!!!

      • ελενα avatar
        ελενα @ Άλκης Πατσαβούρας 19/07/2010 14:08:34

        !!!!!

  53. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 19/07/2010 12:47:04

    Τις τελευταίες ώρες, είναι εμφανής η αγωνία όσων διαχειρίζονται το "τρωκτικό" να διαψεύσουν τις φήμες (;) ότι ο τεθνεώς ήταν εξέχον μέλος της συντακτικής του ομάδας.

    Δείτε τίτλο: "Παιδιά επειδή έχουμε αρχίσει και μπερδευόμαστε κι εμείς!"

    Δείτε υπότιτλο: "ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ!" (σ.σ. κραυγαλέα η αγωνία, "φωνάζει" για να μη διαφύγει της προσοχής των αναγνωστών)

    Δείτε κείμενο: "ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχει το troktiko με τον ΣΩΚΡΑΤΗ ΓΚΙΟΛΙΑ!Επειδή κοντεύουμε να τα χάσουμε κι εμείς κι επειδή βάζουμε τα κείμενα που πάνω κάτω λένε τέτοιο πράγμα,εξηγούμαστε και ας το ακούσει ο κύριος Τάκης, ότι ο Σωκράτης δεν είχε καμία σχέση με εμάς!Ναι πράγματι μας ήξερε και τον ξέραμε και ναι ήταν φίλος.Μέχρι εκεί όμως ρε παιδιά..." (σ.σ. εμφανώς πάσχει σε σύνταξη, γραμμένο στο πόδι, με μάλλον περιορισμένο εύρος λεξιλογίου, αποπνέει την αγωνία να "μη μας κολλήσει η ρετσινιά"...)

    Από την άποψη, λοιπόν, της επίτευξης και των ευρύτερων στόχων (δηλ. να το βουλώσουν όσοι απέμειναν στο ιστολόγιο), η αποστολή εξετελέσθη.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αυριανιστής 19/07/2010 12:50:19

      Ο "κύριος Τάκης" που αναφέρει η ανάρτηση, είναι ο γνωστός δημοσιογράφος Δημ. Τάκης. Σύμφωνα με προηγούμενη ανάρτηση του "τρωκτικού", ο δημοσιογράφος είχε πει από το Mega ότι "ο Γκιόλιας στοχοποίησε κόσμο και καλά θα κάνουμε να προσέχουμε τι γράφουμε...
      και να μην κατηγορούμε κόσμο".

      • lpap avatar
        lpap @ Αυριανιστής 19/07/2010 12:59:10

        και κλεινοντας ειπε: να βουταμε τη γλωσσα στο μυαλο πριν μιλησουμε..

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 19/07/2010 13:03:45

        Μην ξεχνάμε ότι πολλοί εκ των κοινοβουλευτικών συντακτών, τη γλώσσα τη χρησιμοποιούν και για "σπατουλάρισμα" των βο(υ)λευτών των οποίων το έργο -υποτίθεται ότι- παρακολουθούν και ελέγχουν. Υπό αυτό το πρίσμα λοιπόν, ουδόλως με ξενίζουν οι "παραινέσεις" του κυρίου.

  54. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 19/07/2010 12:52:25

    Στο "τρωκτικό" μόλις τώρα αναρτήθηκε το παρακάτω κείμενο, ενώ αφαιρέθηκε και η οικογενειακή φωτο πάνω δεξιά. "ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχει το troktiko με τον ΣΩΚΡΑΤΗ ΓΚΙΟΛΙΑ!Επειδή κοντεύουμε να τα χάσουμε κι εμείς κι επειδή βάζουμε τα κείμενα που πάνω κάτω λένε τέτοιο πράγμα,εξηγούμαστε και ας το ακούσει ο κύριος Τάκης, ότι ο Σωκράτης δεν είχε καμία σχέση με εμάς!Ναι πράγματι μας ήξερε και τον ξέραμε και ναι ήταν φίλος.Μέχρι εκεί όμως ρε παιδιά...
    το να είμαι φίλος με τον πρωθυπουργό δε σημαίνει ότι έγινα αυτόματα και πρωθυπουργός!Μακάρι να ήταν σε μας και να ζούσε !Αυτό μόνο.-"

  55. Απόστολος avatar
    Απόστολος 19/07/2010 13:05:45

    Δυστυχώς δημιουργήθηκε ένα νέο είδος δημοσιογραφίας στην Ελλάδα. Οι δημοσιογράφοι αντί να δημοσιοποιούν το γεγονός ή να το αναλύουν και να αφήνουν τον αναγνώστη, ακροατή ή τηλεθεατή να διαμορφώσει άποψη μπήκαν στο επίκεντρο διαχειριζόμενοι τα γεγονότα ανάλογα με τις σκοπιμότητες των αφεντικών και της τσέπης των ιδίων. Η είδηση έγινε μέσο πλουτισμού διαπλεκόμενοι οι δημοσιογράφοι με επιχειρηματίες , εμπόρους όπλων , προμηθευτές του δημοσίου και εργολάβους. Κάποιοι (τους βλέπουμε κάθε βράδυ) μη έχοντας σπουδάσει τίποτα έγιναν ζάπλουτοι όταν εμφανώς πρόκειται για άτομα μειωμένων ικανοτήτων (ούτε μιλάνε ελληνικά , πόσο μάλλον να γράψουν).
    Κάποιοι νέοι έχοντας αυτούς ινδάλματα έφτασαν σε ακρότητες.
    Μόνο η χρεοκοπία θα μας σώσει.

    • ελενα avatar
      ελενα @ Απόστολος 19/07/2010 14:11:07

      δεν ξέρω για την χρεοκοπία, αλλά για όλο το υπόλοιπο κείμενο συμφωνώ 100%.

      υ.γ: τωρα κλαινε ολα τα αλανια που θα μεινουνε χαρμανια..Σεχτα ειναι αυτη δεν ειναι παιξε γελασε.

  56. Factorx avatar
    Factorx 19/07/2010 13:11:30

    @Προφήτης: είπα ο έρμος να κανω διακοπές αλλά με γλωσόφαγε ο Στρειντζ που είπε οτι θα την βγαλω με το λαπτοπ στην ξαπλώστρα - και εν τη απουσια μου όμως η ομάδα σκίζει.

    Επι της ουσίας τώρα επειδη γραφονται διάφορα για θέματα που ηταν να βγουν κλπ: Οταν εχεις ενα μεγαλο θεμα και θες να διαφυλαξεις και την ακεραιρότητά σου και εκεινον που κάθεσαι το βγαζεις - η αν δεν εχεις τα στοιχεια το ψαχνεις με ακρα μυστικότητα - δεν βγαίνεις να το κανεις βουκινο. Στοιχειωδεις καινονες και δεν αναφερομαι σε κανεναν. Μαθημα για τους νεότερους κανω όπως μου έκαναν και εμενα παλαιότερα

  57. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 19/07/2010 13:15:23

    Aπορία:
    1.
    Γιατί δεν πήρε τηλέφωνο το 100 να τους πει ότι του κλέβουν το αυτοκίνητο,
    λογικά ήταν η πρώτη κίνηση που έπρεπε να κάνει.
    2.
    πως οι δράστες ήταν τόσο σίγουροι ότι θα κατέβει να τους κυνηγήσει επειδή του κλέβουν το αυτοκίνητο, δεν φοβήθηκαν μήπως έχει και αυτός πιστόλι ή πάρει τηλ την αστυνομία,

  58. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 19/07/2010 13:19:37

    Αρχίζουν σιγά-σιγά και "κελαηδάνε" οι εναπομείναντες, διαψεύδοντας επί της ουσίας όσα έγραφαν μισή ώρα νωρίτερα. Δείτε:

    "ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΑΝ BLOG σας αναφέρουμε ότι ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ Η ΙΔΕΑ του troktiko.blogspot.com ήταν του Σωκράτη Γκιόλια!ΝΑΙ η ιδέα και το όραμα αυτού του blog άνηκε στον Σωκράτη Γκιόλια και όλοι εμείς πορευτήκαμε με τούτη την ιδέα,ενός ανεξάρτητου blog που θα μπορούσε να είναι η φωνή όλων σας.Αυτό που ήθελε ο Σωκράτης Γκιόλιας είναι να υπάρχει ένα ανεξάρτητο μέσο στο οποίο όποιος αισθάνεται αδικημένος, να μπορεί να εκφράσει το παράπονο του,την καταγγελία του χωρίς δόλο και σκοπιμότητες!Και βάση αυτού πορευτήκαμε όλοι εμείς χωρίς καλά καλά να γνωριζόμαστε μεταξύ μας αφού άλλωστε ...
    είμαστε χιλιάδες! Η ανιδιοτέλεια ήταν πάντα ο οδηγός μας για να βάζουμε το οποιοδήποτε κείμενο!Αυτό πλήρωσε ο Σωκράτης Γκιόλιας.Για όλους εμάς ουσιαστικά πλήρωσε..
    όσο για το κείμενο που μπήκε νωρίτερα,συγχωρέστε μας υπάρχουν και νέα παιδιά που όντως δεν γνώριζαν το Σωκράτη μας και το ΟΡΑΜΑ του για το οποίο και πλήρωσε.Το όραμα του Σωκράτη ήταν να μην ανήκει σε κανέναν,,,Οι τίτλοι ιδιοκτησίας ανήκουν σε ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΕΣΑΣ!"

    Κάτι σαν "ρέκβιεμ αναδίπλωσης" μου φαίνεται, και οι "τίτλοι ιδιοκτησίας" μάλλον σε... τίτλους τέλους μού φέρνουν. Τα κεφάλια μέσα, δεν είναι ώρα για άλλες αποκοτιές τώρα...

    • undercover gpr avatar
      undercover gpr @ Αυριανιστής 19/07/2010 13:23:49

      Η περιγραφή δεν πρέπει να είναι πολύ μακριά από την πραγματικότητα.
      Μάλλον ορισμένοι από τους ασκούμενους τώρα αρχίζουν να καταλαβαίνουν που έμπλεξαν.

  59. undercover gpr avatar
    undercover gpr 19/07/2010 13:19:54

    Στο τροκτικό τα έχουν χαμένα , κάποιος πρέπει να τους ηρεμήσει γιατί άρχισαν και τις αχρείαστες εκμυστηρεύσεις.

    h--p://troktiko.blogspot.com/2010/07/blog-post_1859.html

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ undercover gpr 19/07/2010 13:25:23

      Ακριβώς αυτό που έγραψα και παραπάνω δηλαδή. Πανικόβλητοι "κελαηδάνε" και μάλλον προαναγγέλουν την αναδίπλωσή τους, εκλιπαρώντας (ουσιαστικά) για οίκτο.

      Για να εκφυλιστεί το press-gr άρκεσε μία κατ' οίκον έρευνα της αστυνομίας, εκπορευόμενη από μεγαλοδημοσιογράφο του Συγκροτήματος. Για να εκφυλιστεί το troktiko, μάλλον απαιτήθηκε μοντέλο... γεφυριού της Άρτας. ("Αν δε στοιχειώσετ' άνθρωπο, γεφύρι δε στεριώνει...")

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ Αυριανιστής 19/07/2010 13:32:19

        Δε νομίζω ότι είναι ίδια περίπτωση , στο πρες οι γραφιάδες ήταν οι ίδιοι "ιδεολογικοί πατρόνες".

        Στο τροκτικό το μοντέλο ήταν πιο ευρυγωνικό.Κλειστός κύκλος για τα πολιτικοοικονομικά (οι πατρόνες) και ένας τεράαααααστιος κύκλος γραφιάδων από τους οποίους ένα μικρό ποσοστό είχε πρόσβαση στους πατρόνες κι όλοι οι υπόλοιποι (δεν αποκλείεται να) ήταν στο μαύρο σκοτάδι (εξου και η αίσθηση τρομοκρατίας που έχει κυριεύσει τις αναρτήσεις του)

  60. Φυγόκεντρος avatar
    Φυγόκεντρος 19/07/2010 13:28:23

    Τα τρωκτικά εγκαταλείπουν το πλοίο?

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Φυγόκεντρος 19/07/2010 13:32:32

      Προφανώς. Αυτά συμβαίνουν όταν έχεις... ρηχό βάθος πεδίου (όπως λένε και στη Φωτογραφία). Μη επιτρέποντας το σχολιασμό, και άρα μη βασιζόμενο (και) στη δύναμη των σχολιαστών του, καταρρέει σαν πύργος από τραπουλόχαρτα εντός ωρών. Ούτε καν "στις εννιά του μακαρίτη", που λέει και το τραγούδι...

  61. Factorx avatar
    Factorx 19/07/2010 13:37:36

    επειδη πολλοί διφλωνησαν με τον τιτλο, μόλις τωρα κυκλοφόρησε οτι ηταν η Σέχτα

  62. Προφήτης avatar
    Προφήτης 19/07/2010 13:38:07

    "Σέχτα Επαναστατών", παιδιά. Λέει.
    Να δούμε αιτιολογία και προκήρυξη.
    Μεγάλη επανάσταση, αν αυτοί "έφαγαν" τον Γκιόλια.
    Κάτι κανάλια χωρίς άδεια μακροημερεύουν.
    Ποιοι είναι "αυτοί", θα σας γελάσω.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Προφήτης 19/07/2010 13:43:16

      Προφήτη, θυμάσαι μια ηχογραφημένη "προκήρυξη" που εστάλη σε ραδιοσταθμούς το Γενάρη του '89, αμέσως μετά το χτύπημα στον εισαγγελέα Ανδρουλιδάκη, και η οποία "προκήρυξη" αποδείχτηκε σύντομα τι ήταν;

      Ε, κάπως έτσι και αυτή η "Σέχτα". Μόνο που -δύο χρόνια τώρα- αυτό δεν έχει ακόμα αποκαλυφθεί.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Αυριανιστής 19/07/2010 13:45:11

        Τι ήταν;

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 19/07/2010 13:47:24

        Κακοστημένη προσπάθεια της ΕΥΠ/Ασφάλειας, αγαπητέ. Εν μέσω σκανδάλου Κοσκωτά και τελευταίων μηνών της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ. Γελούσε το πανελλήνιο όταν αποκαλύφθηκε η πραγματική οργάνωση που είχε εκτελέσει τον εισαγγελέα.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Αυριανιστής 19/07/2010 13:51:54

        Δεν το θυμάμαι ότι είχε αποκαλυφθεί αυτό, κι όμως με είχε εντυπωσιάσει πολύ εκείνο το χτύπημα, γιατί ήταν νομίζω το τρίτο στη σειρά εις βάρος εισαγγελέα εκείνον τον καιρό.

        Να σου πω την αλήθεια, Αυριανιστή, είμαι λίγο δύσπιστος με αυτό που μου λες. Πότε και πώς τεκμηριώθηκε ότι είναι έτσι για το χτύπημα κατά Ανδρουλιδάκη.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 19/07/2010 14:01:36

        Επώνυμε, δεν είπα ότι το χτύπημα καθαυτό ήταν ΚΥΠατζήδικη ενέργεια, αλλά η αρχική "ανάληψη ευθύνης" με ηχογραφημένη "προκήρυξη". Η πραγματική ανάληψη ήρθε μετά το θάνατο του εισαγγελέα, ο οποίος είχε νοσηλευθεί στην εντατική επί 15θήμερο και τελικά πέθανε από γάγγραινα. Στο μεταξύ, η δήθεν "προκήρυξη" είχε ως στόχο να συσπειρώσει το κοινό γύρω από την κυβέρνηση, που παρέπαιε ανάμεσα σε σκάνδαλα και σε τρομοκρατικά χτυπήματα. Όταν βέβαια αποκαλύφθηκε η προσπάθεια, είχε γελάσει και το παρδαλό κατσίκι.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Αυριανιστής 19/07/2010 14:07:16

        Α, τώρα κατάλαβα, εντάξει. Δεν το ήξερα πάντως αυτό το περαιστικό. Τι λες ρε παιδί μου, πολύ γέλιο. Τέτοιες φαιδρές μεθοδεύσεις;

        Κάτι σαν κι αυτό δηλαδή που πήγε να κάνει ο Αθνάρ μια βδομάδα πριν τις εκλογές που απέδωσε το χτύπημα στη Μαδρίτη τάχα σε Βάσκους και όταν αποδείχτηκε ότι ήταν στημένο έριξε στα τάρταρα την υποψηφιότητα Ροχάι και έκανε πρωθυπουργό τον Θαπατέρο.

    • Misha avatar
      Misha @ Προφήτης 19/07/2010 13:44:47

      Τα γνωστά των παλιότερων προκηρύξεων :«αλήτες, ρουφιάνοι, δημοσιογράφοι», το Τρωκτικό που.... κλπ κλπ

    • Misha avatar
      Misha @ Προφήτης 19/07/2010 13:49:26

      Πάντως η σημειολογία της επιλογής του στόχου είναι καίρια: διευθυντής ραδιοφώνου-παραρτηματος της μεγαλύτερης εφημερίδας,και διαχειριστής του πρώτου σε επισκεψιμότητα ελληνικού ιστοχώρου.

      Στοιχηματίζω ότι την δολοφονία θα την χρησιμοποιήσουν οι παπαγάλοι του ΔΝΤ εναντίον των διαμαρτυριών: «εσείς τους στοχοποιείτε με τα συνθηματα τύπου «να καεί, να καεί-κουφάλες,κρεμάλες» κλπ»

  63. Jimmy Daras avatar
    Jimmy Daras 19/07/2010 13:48:46

    Epidi den tous einai dinaton na logokrinoun to Internet, vrikan ton tropo na kanoun ta kanarinia na mi tragoudoun. O ennoon noeitw !!!

  64. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 19/07/2010 13:51:22

    Koita xara o Aurianisths pou katarreei to troktiko...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ H pena tis orghs 19/07/2010 13:57:02

      Αν αυτό το συμπέρασμα βγάζεις, τότε μάλλον είχες εξιδανικεύσει ορισμένα πράγματα περισσότερο κι από όσο τα ίδια έδειχναν...

    • anonymous avatar
      anonymous @ H pena tis orghs 19/07/2010 14:00:18

      Εξαρτάται ποιος τους πληρώνει. Δε μπορεί να ανεβάζουν τόσες αναρτήσεις τη μέρα χωρίς χρηματοδότη. Αν συνεχίσει τις πληρωμές θα συνεχίσει και το blog. Αν όχι θα κλείσει. Μπορεί να κλείσει και να ανοίξει με άλλη διεύθυνση κι άλλο όνομα.

      Η λογική του ήταν απλή. Ανεβάζουμε πολλές αναρτήσεις της πλάκας για να μαζεύεται ο κόσμος και όποτε το κρίνουμε σκόπιμο κάνουμε παρέμβαση για όποιο θέμα γουστάρουμε εκμεταλλευόμενοι την επισκεψιμότητά μας.

  65. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 19/07/2010 13:57:02

    Σκόρπιες παρατηρήσεις :

    Α )

    Λαϊκή Παροιμία :

    ¨Όποιος μπλέκει με τα πίτουρα τον τρώνε και οι κότες ¨ ( όχι μόνο τα τρωκτικά).

    Β ) Δεν έκανε μόνο ¨πολιτικό¨ και ¨κοσμικό¨-αποκαλυπτικόό ρεπορτάζ , αλλά και ¨αθλητικό¨ . Και τα τρία αυτά ήδη ¨δημοσιογραφίας¨ είναι κάτι μεταξύ υγιούς ανταγωνισμού¨ και ευγενικής άμυλα μεταξύ Μαφίας και Καμόρας...

    Γ ) Στα πλαίσια της ¨ελεύθερης¨ και προπαντός ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ¨δημοσιογραφίας¨ το θύμα είχε περάσει από το σύστημα Κόκκαλης-Τριανταφυλλόπουλος στο σύστημα ¨Μπόμπολας - Θέμος - Θέμα ¨ ...

    Δ ) Από τους πρώτους που συλλυπήθηκαν ήταν οι πολιτικοί εκπρόσωποι ΤΗΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΣ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ( ΚΡΗΤΗΣ ) .

    Και στις δύο αυτές περιφέρειες της Ελλάδας ΑΝΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΚΟΣΜΟΥ ( ¨Ναυτιλία¨ - Λαθρεμπόριο όλων των ειδών ... ) , κυριαρχεί ο κόσμος με τα λευκά κολάρα , τα λευκά - λινά κουστούμια και τα δίχρωμα δερμάτινα παπούτσια...

    Από την Νάπολη , την Σικελία μέχρι τον Πειραιά , το Ηράκλειο Κρήτης και τα βόρεια προάστια των Αθηνών οι ¨αισθητικές - πολιτιστικές προτιμήσεις¨ , ο τρόπος ζωής και ¨επαγγελματικής δραστηριότητας¨ δεν διαφέρουν...

    Εμφανίσθηκαν λέει με στολή αστυνομικού στο σπίτι του για να τον καλέσουν να ¨βγει για λίγο έξω ¨... Στην συνέχεια τα ¨παιδιά με τα Τοκάρεφ¨ έβαλαν στο όχημα διαφυγής φωτιά για να εξαφανίσουν τα ίχνη τους...

    Ε ) Όλα αυτά τα έχουμε ξαναδεί στα ωραία ¨Φιλμ-Νουάρ¨ , όπου οι διάφορες Μαφίες που δρούσαν στον χώρο των ¨εργολάβων - κατασκευαστών¨ έριχναν τους ¨ανταγωνιστές-αντιπάλους¨ μέσα στην Τσιμινιέρα ( παραγωγής ¨σκυροδέματος¨ ) και στην συνέχεια τον ¨τσιμένταραν¨ σε κάποια κολώνα νεοανεγερθήσας πολυκατοικίας...

    Ζ) Μόλις τώρα ο ¨ANTENA¨ μετέδωσε την είδηση ότι οι Προστάτες του Πολίτη εκτιμούν την ¨Σέχτα-Επαναστατών¨ πίσω από την δολοφονική επίθεση...

    Μία ¨είδηση¨η οποία επιβεβαιώνει - δεν ανατρέπει τις παραπάνω σκόρπιες σκέψεις.

    Το έχω ξαναγράψει ο καπιταλισμός και οι παραφυάδες του δρα με ¨επαναστατικές μεθόδους¨ για να εδραιώσει την ΑΝΤΕ-ΠΑΝΑΣΤΑΣΗ και την κοινωνική σκλαβιά. Είναι ένα επαναστατικό σύστημα για την ¨βίαιη αλλαγή των κοινωνικών σχέσεων¨ και σύμφωνα με τις εκάστοτε ανάγκες του και ένα ¨τρομοκρατικό σύστημα¨.

    Επίλογος : Οι σχετικές λαϊκές παροιμίες.

  66. Orestios avatar
    Orestios 19/07/2010 14:08:27

    Όπως μας έλεγαν το Σάββατο, από τα ΜΜΕ, "η επιχείρηση ήταν καλά συντονισμένη"!

  67. ελευθεριαδου βουλα avatar
    ελευθεριαδου βουλα 19/07/2010 14:17:46

    οργανωμενο παρακρατος
    απυθμενη διαφθορα και διαπλοκη που ακρωτηριαζει καθετι υγειες
    χτυπηματα με πολλαπλους αποδεκτες συνεχωμενα στην ελληνικη κοινωνια
    ολο αυτο σε τιποτα δε θυμιζει Ελλαδα
    Να μας χαιρομαστε

  68. etsi_kai_allios avatar
    etsi_kai_allios 19/07/2010 14:30:12

    Ξέχασα να προσθέσω το κυριότερο: "ΚΑΜΠΟΥΛ" !!!!

  69. Ιωάννης Ένατος avatar
    Ιωάννης Ένατος 19/07/2010 14:34:52

    Δεν μας ενδιαφέρει τί είδους blog είναι το τροκτικό. Δεν μας ενδιαφέρει αν έβαλε νερό στο κρασί του ή αν είχε φιλοπασοκικές διαθέσεις ή αν είχε αντινεοδημοκρατικές καταβολές. Μας νοιάζει αν η δολοφονία του έχει σχέση με τη δουλειά του. Αν ο Γκιόλιας δολοφονήθηκε γιατί ήξερε κάτι και θα το αποκάλυπτε. Αν ο Γκιόλιας μπήκε στο μάτι κάποιων λόγω της τεράστιας απήχησης του ιστολογίου του και κάποιος έπρεπε να τον σταματήσει τότε αυτό είναι το θέμα. Δε μας νοιάζει αν συμφωνούσαμε με αυτά που έλεγε. Οι δολοφονία δημοσιογράφου έχει πάντοτε περισσότερα θύματα!
    Και αυτές οι μνησικακίες για το ποιόν του δολοφονημένου θα έπρεπε να λείπουν. Δεν ταιριάζουν σε Έλληνες....

    • http://neotera.wordpress.com avatar
      http://neotera.wordpress.com @ Ιωάννης Ένατος 19/07/2010 14:42:50

      Πολύ σωστά, αν θέμε να παραμείνουμε στο πολιτικό επίπεδο που μας καίει ΟΛΟΥΣ αυτή την εποχή...

  70. etsi_kai_allios avatar
    etsi_kai_allios 19/07/2010 15:04:35

    και άλλα περίεργα συνέβησαν αυτή τη περίεργη μέρα. πριν λίγο η zougla ανέβασε προκήρυξη με την οποία τρομοκρατική οργάνωση ανέλαβε την ευθύνη για τη φωτιά στη Μαρφίν με το όνομα "ΟΜΑΔΑ ΑΝΤΑΡΤΙΚΟΥ ΠΟΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΣΕΙΡΗΝΙΔΗΣ".

    σιγά σιγά μαζεύονται πολλές συμπτώσεις...

    • netizen avatar
      netizen @ etsi_kai_allios 20/07/2010 00:19:07

      “ΟΜΑΔΑ ΑΝΤΑΡΤΙΚΟΥ ΠΟΛΗΣ Κ. Σ”. όχι σειρηνάκης!

      από ότι θυμάμαι, ήταν ένας απότακτος ταγματάρχης, που συμμετείχε τότε δεκαετία80, σε όλες τις συγκεντρώσεις κνε φεστιβαλ οδηγητή, κίνηση ειρήνης κλπ

      δεν είχε αξ=κουστεί κάποια ιδιαίτερη αγωνιστική δράση του συγκεκριμένου.. γραφιάς ήταν μάλλον στην ιεραρχία

      • netizen avatar
        netizen @ netizen 20/07/2010 01:31:48

        h__p://www.epohi.gr/portal/themata/7390-2010-07-11-16-35-54

    • netizen avatar
      netizen @ etsi_kai_allios 20/07/2010 01:22:51

      >etsi_kai_allios says:
      μήπως παραπληροφορείς;

      Η ομάδα αυτή ανέλαβε την ευθύνη για μια φωτιά σε τράπεζα - υποκατάστημα της μαρφιν, κάπου στην ηλιούπολη, που έγινε το σάββατο 17 ιουλίου. ΔΕΝ ΕΝΝΟΕΙ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗ ΜΑΡΦΙΝ ΣΤΗ ΣΤΑΔΙΟΥ

      Κι ακόμα, είναι περίεργο.. η διαδρομή από πλατεία καλογήρων (Δάφνη) ως Άνω Γλυφάδα (πλατεία, εκεί που τερματίζει η Ελευθέρου Ανθρώπου) και κάποιες παραδιαδρομές - Άνω Γλυφάδα ως Πικροδάφνης... Αίαντος... έχει πολλές περιπτώσεις μικρών τρομοκρατικών ενεργειών τα τελευταία χρόνια. Δηλαδή γκαζάκια σε τράπεζες κλπ. Σα να είναι διαδρομή του ΟΑΣΑ! Σα να παίρνουν την αστική συγκοινωνία! Και δεν πιάσανε κανέναν;

  71. ευτυχια avatar
    ευτυχια 19/07/2010 15:29:40

    Ισως το παρακράτος στην Ελλάδα έχασε σε τέτοιο βαθμό την ψυχραιμία του που άρχισε να χρησιμοποιεί τα όπλα της Τρομοκρατίας στα μαφιόζικα χτυπήματα.Αρα σύντομα θα μάθουμε.Σε κάθε περίπτωση υπάρχει ο απρόβλεπτος παράγων και συχνά αυτός είναι το πάθος εναντίον κάποιου. Οσο για τον Γκιόλια ήταν φυσικά παιδί του Τριανταφυλλόπουλου, αφού πήγε παιδάκι 19 χρονών και μαθήτευσε πλάι του μέχρι να φύγει στα 35. Είναι συνηθισμένο οι μαθητές να την βγαίνουν στους δάσκαλους και να τους αποδομούν.Αυτό όμως δεν σημαίνει οτι μπορούμε να αποδεχτούμε την δολοφονία ενός δημοσιογράφου -ούτε και να τον ηρωοποιήσουμε, αν και η Κοινωνία ζητάει ήρωες αυτή την εποχή.Ούτε όμως και να φερόμαστε με μικροψυχία. Είναι κάποιος που χτυπήθηκε ΜΑΦΙΟΖΙΚΑ (οσο κι αν δεν συμφωνεί ο Μάκης με τον χαρακτηρισμό) εξαιτίας της δουλειάς του.Πρέπει να αντιδράσουμε για την δική μας αξιοπρέπεια. Δεν γίνεται να ζούμε έτσι.Επίσης μέσα στην οργάνωση του πράγματος δεν πρέπει να υποτιμηθεί και ο χρόνος κατά τον οποίο έγινε: όταν όλα τα κανάλια είναι διακοπές και παίζει η Β'Εθνική για να δοθεί η μικρότερη δυνατή δημοσιότητα.Εξάλλου ήταν άγνωστος στο κοινό της τηλεόρασης.

  72. ευτυχια avatar
    ευτυχια 19/07/2010 15:46:43

    popolaros@

    τι μεγαλοστομίες είναι αυτές, φίλε μου? Απο πού κι ως που το blogging ανεβάζει Κυβερνήσεις (η κατεβάζει?). Στο Συνέδριο της ΝΔ ούτε τις φίρμες δεν εκλέξαμε! Ο Γκόλιας δεν στοχοποιήθηκε λόγω blogging αλλά γιατί ήταν δημοσιογράφος.Οχι οτι δεν υπάρχουν bloggers που τα χωνουν άγρια και σίγουρα κινδυνεύουν απομ κάποιους μαφιόζους.Κι ελπίζω να μην φοβηθούν.

    • Misha avatar
      Misha @ ευτυχια 19/07/2010 16:31:33

      Aν ο Γκιόλιας δεν είχε το τρωκτικό θα ζούσε σήμερα.

  73. ευτυχια avatar
    ευτυχια 19/07/2010 16:21:06

    Ο Μάκης πάντως που χρόνια τώρα αποκαλύπτει σκάνδαλα και συνομωσίες, αύτή τη φορά είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να βρεί και να αποκαλύψει τους δολοφόνους μια που ο Γκιόλιας, ασχετα με την εξέλιξη της σχέσης τους, μεγάλωσε και εκπαιδεύτηκε πλάι του. Αλλιώς δεν θα πείθει κανέναν πιά για την δύναμη και την αποτελεσματικότητα της δημοσιογραφικής του μύτης.

  74. Misha avatar
    Misha 19/07/2010 21:02:08

    Δικηγόρος Γιάννης Μαρακάκης: σας διαβεβαιώ ότι ο Σωκράτης Γκιόλιας ήταν πάρα μα πάρα πολύ κοντά σε όλους τους διοικητές και γενικά όλη την αντιτρομοκρατική και δε χρειαζόταν τη δική μου παρέμβαση αν ήθελε να ζητήσει κάτι.

    Και λίγο αργότερα

    Δικηγόρος Γιάννης Μαρακάκης: ο Σωκράτης Γκιόλιας ήταν συνεργάτης της αντιτρομοκρατικής.

    Aυτά είπε ο δικηγόρος στο ΜΕΓΑ .Το πρώτο το άκουσα και είναι αυτές ακριβως οι φρασεις .Το δεύτερο δεν το βρηκα.


    Αν αληθεύουν τα οσα λέει ο Μαρακάκης, αλλάζει το σκηνικό.

  75. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 29/07/2010 08:47:09

    Joun, το είπες μία φορά, το είδαμε, το εμπεδώσαμε (αν και δε συμφωνούμε, γιατί αν ήταν έτσι ο πρώτος που θα έπρεπε να σβήνονται τα σχόλιά του θα ήταν ο τιραμόλα). Μπορείς σε παρακαλώ να μη γεμίζεις όλα τα θέματα με αυτό το πράγμα; Καταντάει εκνευριστικό.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.