#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/02/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εκλογές τον Φεβρουάριο

Το ίνδαλμα της διαπλοκής ξεφούσκωσε



Οι αναγνώστες του antinews θα θυμούνται από την πρώτη στιγμή πήραμε θέση κατά της κατάπτυστης συμφωνίας της ΕΕ της 26ης Οκτωβρίου. Το γεγονός και μόνο ότι ο τότε πρωθυπουργός Παπανδρέου πανηγύριζε ακόμα μια σωτηρία της χώρας, ήταν από μόνο του λόγος απόρριψης.  Ωστόσο η Γερμανική πατέντα είχε και άλλες ατυχείς προεκτάσεις.

Γραμμένη στο γόνατο, η συμφωνία αυτή που κράτησε τη χώρα μας όμηρο επί τρείς μήνες, , δεν έλαβε υπόψη σοβαρές παραμέτρους, με αποτέλεσμα να προκύψουν ανυπέρβλητα προβλήματα.

Το Antinews είχε προειδοποιήσει ότι:

Κάτι παίζεται με το δίκαιο των ομολόγων
Τα στοιχεία που έδωσε ο κ. Βενιζέλος για να εκβιάσει τη συμφωνία ήταν εκτός πραγματικότητας. ( Άλλοι βλέπουν το ποτήρι μισοάδειο, άλλοι μισογεμάτο και ο φέρελπις πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, ξέχειλο)
Ο εθελοντικός χαρακτήρας αμφισβητήθηκε από τους οίκους αξιολόγησης
Η προσπάθεια να μην ενεργοποιηθούν τα CDS κινδύνευε να ακυρώσει τη χρησιμότητά τους και να τινάξει στον αέρα όλο το υπάρχον σύστημα των κρατικών ομολόγων
Η μόχλευση του EFSF είχε παταγωδώς αποτύχει, συνεπώς τα 130δις της συμφωνίας ήταν από την αρχή στον αέρα, λόγω έλλειψης ρευστού, αλλά και απροθυμίας των εταίρων μας για περεταίρω βοήθεια.

Στη συνέχεια στηλιτεύσαμε τις διαπραγματεύσεις και γίναμε κουραστικοί να υπενθυμίζουμε ότι το PSI πάει πακέτο με τη δανειακή σύμβαση, η οποία έμοιαζε να εκκρεμεί για ένα σωρό λόγους.

Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν πιστέψαμε, ούτε στη χρησιμότητα, ούτε στην δυνατότητα της συμφωνίας αυτής να γίνει πραγματικότητα.

Και αφού πέρασαν τρείς κολασμένοι μήνες, φαίνεται να είμαστε πάλι πίσω στο σημείο εκκίνησης:

Η τοκογλυφική διεθνής ανακοινώνει ότι δεν υπάρχει πρόοδος στις διαπραγματεύσεις, καθώς εκκρεμεί η σύμβαση (αυτό που λέγαμε από τον Οκτώβριο)
Η Fitch προβλέπει χρεοκοπία εντός του ευρώ, καθώς η ώρα για τη διάλυση της ευρωζώνης δεν ήρθε ακόμα
Διάφοροι καλοθελητές συντηρούν ακόμα τα δραχμικά σενάρια, ως μόνη λύση ανάταξης της οικονομίας, λέγοντας μάλιστα ότι η επιστροφή θα γίνει συντεταγμένα και σε πλήρη αρμονία με την Ε.Ε.

Μπροστά στα δεδομένα αυτά η πολιτική κατάσταση έχει εκτραχυνθεί:

Ο κ. Παπαδήμος μοιάζει ολοένα και περισσότερο με το πράσινο παπάκι που συνοδεύει τις φωτογραφίες του ΓΑΠ.  Το ίνδαλμα της διαπλοκής ξεφούσκωσε νωρίς και μας ντρόπιασε στις ‘’διαπραγματεύσεις’’, κάνοντας τον κ. Πετσάλνικο να μοιάζει ηγέτης
Στο ΠΑΣΟΚ έχουν παραιτηθεί από κάθε ευθύνη για το χάλι ή για διάθεση επίλυσης της κρίσης και έχουν επιδοθεί στο αγαπημένο τους άθλημα, το κυνήγι του δελφίνου
Η αριστερά βρίσκεται σε φάση πλήρους άρνησης, σαν ένα άλογο που σταμάτησε μπροστά στο εμπόδιο.  Όχι σε όλα και βλέπουμε
Ο κ. Καρατζαφέρης μάλλον ανήκει στην κατηγορία αυτών που δε διάβασαν το μνημόνιο πριν το ψηφίσουν, διάβασε όμως σίγουρα τις τελευταίες δημοσκοπήσεις και ετοιμάζεται να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα από όλους
Τα ορφανά του νεοφιλελευθερισμού διαλέγονται και προσπαθούν να φτιάξουν καινούριο μαντρί
Η κατάσταση στον πραγματικό κόσμο έχει φτάσει στο απροχώρητο

Ο παραλογισμός των τελευταίων ημερών, με τους δανειστές να θέλουν να μας χορηγήσουν ακόμα μεγαλύτερη δόση από το δηλητήριο που μας οδήγησε στην οικτρή κατάσταση που βιώνουμε, φανερώνει μια κατάσταση πανικού εντός και εκτός συνόρων.

Είναι εμφανές ότι η Γερμανία συνειδητοποιεί πως τα νούμερα δεν βγαίνουν, πως δεν υπάρχουν διαθέσιμα τα κεφάλαια που νόμιζαν τον Οκτώβριο ότι θα εξασφάλιζαν από τις αγορές και πως η όποια περεταίρω εμπλοκή στο ελληνικό οικονομικό Στάλινγκραντ δεν θα ωφελήσει σε τίποτα, παρά μόνο θα προσθέσει μια νέα ύφεση και έναν νέο πονοκέφαλο στην ήδη διαταραγμένη ευρωζώνη.

Είναι εμφανές ότι η Γερμανία επιχειρεί μια υποχώρηση, πλην όμως αρνείται να παραδεχθεί τις ευθύνες της και προσπαθεί να εμφανίσει ως υπαίτιους τους Έλληνες, που δε συμμορφώνονται προς τας υποδείξεις.

Τώρα, θα πρέπει κάποιος να ανακοινώσει το μοιραίο, ότι δηλαδή μετά από χρόνιες, επίπονες αλλά μάταιες προσπάθειες, μια χώρα της ευρωζώνης οδεύει προς μια αδυναμία πληρωμής των υποχρεώσεών της.

Δεν είναι και το τέλος του κόσμου.

Θα υπάρξουν αναταράξεις και απώλειες, αλλά υπάρχουν οι δυνάμεις και οι δυνατότητες να ξεκινήσει η αντεπίθεση.

Είναι πολύ σημαντικό το ότι επιτέλους θα σημάνει το τέλος της αβεβαιότητας.  Και η αβεβαιότητα είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της οικονομίας.

Είναι επίσης πολύ σημαντικό το γεγονός ότι η Γερμανία, όχι μόνο δεν θα μας πιέσει για έξοδο από το ευρώ, αλλά πιθανότατα θα δημιουργήσει ένα πλέγμα προστασίας, καθώς η ελληνική χρεοκοπία, δεν θα είναι η μοναδική στην ευρωζώνη και είναι στρατηγικής σημασίας το ευρώ να παραμείνει ως έχει και να διορθώσει τα λάθη του στην πορεία.

Καθώς οι μάσκες πέφτουν και οι ρόλοι αποκαλύπτονται, θα πρέπει και η δοτή κυβέρνηση να παραιτηθεί και να προκηρυχθούν εκλογές.

Είναι και άκομψο και ανώφελο να παριστάνει ο κ. Παπαδήμος ότι διαπραγματεύεται, όταν όλοι γνωρίζουν ότι το χάος θα το παραλάβει ο κ. Σαμαράς.

Θα ήταν καλό και για τη δημοκρατία και για το συμφέρον της χώρας, να αναλάβει τη δύσκολη διαπραγμάτευση ένας νόμιμα εκλεγμένος ηγέτης.  Οι εκλογές δεν μπορούν να περιμένουν ούτε μία ώρα παραπάνω.

Κακοφωνίξ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Διογένης avatar
    Διογένης 02/02/2012 07:30:26

    Για μια ακόμη φορά υπάρχει παρεξήγηση του ρόλου και των προθέσεων της Γερμανίας. Η Γερμανία ενδιαφέρεται για την Ελλάδα πολύ λιγότερο από όσο δείχνει. Όλο το στοίχημα της Γερμανίας είναι να υποφέρουν οι Έλληνες, που τόλμησαν να τους εκμαιεύσουν δανεικά με το σχεδιασμό της Ουάσινγκτον, για να έχουν αντικίνητρα όλοι οι υπόλοιποι. Το πρόβλημά τους είναι ότι δεν μπορούν να το πούν αυτό ανοικτά, διότι έχουν κι αυτοί τις εξαρτήσεις τους.

    Η Γερμανία έχει προετοιμαστεί απέναντι σε μια ελληνική χρεωκοπία και αυτή τη στιγμή πηγαίνει καλά οικονομικά, ώστε να πιστεύει ότι το 2012 (που θα λήξει η κρίση) θα τη βρει νικήτρια της κρίσης. Νικήτρια της κρίσης θα σημαίνει ότι δεν θα γίνει ευρωομόλογο και δεν θα τυπώσει χρήμα η ΕΚΤ. Τα άλλα είναι οι λεπτομέρειες της υπόθεσης.

    Και η κρίση θα τελειώσει το 2012, διότι ένα σωρό funds με τεράστια διαθέσιμα έχουν θέσει ως καταληκτική ημερομηνία το 2012 για να προχωρήσουν σε επιθετικές εξαγορές στη αδύναμη, τώρα πια, ευρωζώνη. Μόλις αρχίσουν αυτές οι εξαγορές θα αρχίσει η άνοδος στα χρηματιστήρια και η κρίση θα λήξει την άλλη στιγμή. Δεν μπορούν να περιμένουν άλλο, διότι αν δεν κινηθεί ο ένας, θα κινηθεί ο άλλος και θέλει ο καθένας τους να αρπάξει τις ευκαιρίες που θα βρει. Στις "αγορές" γίνεται συνήθως αυτό που περιμένουν οι πολλοί. Και οι "πολλοί" περιμένουν να ανοίξει ο χορός των επιθετικών εξαγορών μέσα στο 2012.

    Γι' αυτό, ας έχουμε λίγη υπομονή να δούμε αν θα αντέξει ακόμη λίγο η Γερμανία, ώστε να ξέρουμε και τον νικητή της κρίσης. Αν αντέξει η Γερμανία, το τέλος του δολαρίου ως παγκόσμιου αποθεματικού νομίσματος είναι προ των πυλών. Σε μια τέτοια περίπτωση, το μόνο που θα μπορεί να γλιτώσει το δολάριο θα είναι ένας "καλός" πόλεμος. Μην απορήσετε λοιπόν, εάν το τέλος της κρίσης συνοδευτεί από πολεμικό όλεθρο. Δεν θα είναι σύμπτωση, θα είναι η επόμενη φάση του σχεδίου υπεράσπισης του δολαρίου - μαζί και η εξάντληση της τελευταίας του εναλλακτικής.

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Διογένης 02/02/2012 20:31:32

      Ας μην λέμε αστεία. Το δολάριο, τουλάχιστο στο ορατό μέλλον, θα συνεχίσει να παραμένει το παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα. Μήπως όλες οι κεντρικές τράπεζες της ευρωζώνης, δεν διαθέτουν αποθεματικά σε δολάρια; Το πλέον πιθανό, είναι να καταρρεύσει το ευρώ. Πρώτο επειδή δεν είναι νόμισμα, αλλά ένα δομημένο παράγωγο και δεύτερο λόγω της σκληροπυρηνικής και ανελαστικής στάσης της Γερμανίας.

    • mx avatar
      mx @ Διογένης 03/02/2012 04:33:10

      Το Γερμανικό Ινστιτούτο Διεθνών Υποθέσεων προβλέπει αλλαγή συνόρων στα Σκόπια
      02-02-2012 11:57:54

      25

      Στον ορίζοντα διαφαίνεται ένας νέος γύρος αλλαγών των συνόρων στα Βαλκάνια, αναφέρει το Γερμανικό Ινστιτούτο Διεθνών Υποθέσεων και Ασφάλειας στο Βερολίνο, σε ανάλυση που υπογράφεται από τον Σέρβο αναλυτή, Ντούσαν Ρέλγιτς.Σύμφωνα με τον ίδιο, η FYROM, το Κοσσυφοπέδιο και η Βοσνία–Ερζεγοβίνη, αποτελούνται από εύθραυστες κοινωνίες που απειλούν πάλι με εθνοτικές-πολιτικές συγκρούσεις, και ως τέτοιες επιβάλλουν την αλλαγή των συνόρων και δεν μπορεί σε μια τέτοια αναθεώρηση των κρατικών ορίων να αποφευχθεί η βία.Αν και αυτή η μαύρη εξέλιξη, η οποία προβλέπεται για την περιοχή και τα Σκόπια, φαίνεται να είναι εμπνευσμένη από τις απαιτήσεις της Σερβίας για διχοτόμηση του Κοσσυφοπεδίου, ωστόσο ισχυρός συναγερμό αποτελούν οι τρέχουσες εξελίξεις στην Στρούγκα και της κονιορτοποιημένης ψευδαίσθησης ότι οι χρόνοι των εσωτερικών συγκρούσεων αφέθηκαν στο παρελθόν.

      Το τρίγωνο της αλλαγής των συνόρων

      Σύμφωνα με την ανάλυση, ο χάρτης θα μπορούσε να αλλάξει στο τρίγωνο μεταξύ Κοσσυφοπεδίου, Αλβανίας και της δυτικής περιοχής των Σκοπίων, με το δεδομένο ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Αλβανών που ζουν εδώ, επιθυμεί να ενωθεί με μία από τις πλησιέστερες περιοχές, το Κοσσυφοπέδιο ή την Αλβανία.

      Όπως έχει τονιστεί παλαιότερα, ο πρέσβης των ΗΠΑ στα Τίρανα, το 2009, είχε προτρέψει τον Σαλί Μπερίσα να σταματήσει τις δημόσιες πρωτοβουλίες για να ενώσει τους Αλβανούς, αλλά τώρα, παρουσιάζεται μια τρίτη αναπτυσσόμενη δύναμη που είναι το κόμμα του Κοσσυφοπεδίου, ‘Αυτοδιάθεση’, το οποίο έχει ως κύριο άξονα τις πολιτικές απαιτήσεις των Αλβανών, σε συνδυασμό με την άρνηση των Σέρβων στο βόρειο Κοσσυφοπέδιο να αποδεχθούν ότι είναι μειοψηφία σε ένα νέο κράτος, και αυτό εγείρει μια πιθανή νέα κρίση.

      Τα Σκόπια έχουν ευαίσθητες ισορροπίες

      Σε αντίθεση με την κοινή πεποίθηση, ότι η μοίρα της Βοσνίας/Ερζεγοβίνης είναι πολύ πιο αβέβαιη από αυτήν των Σκοπίων, η ανάλυση υποστηρίζει, ακριβώς, το αντίθετο.

      Σε αντίθεση με την Β-Ε, όπου –σύμφωνα με την ανάλυση- οι τρεις πολιτικοί φορείς της χώρας αυτής, ομιλούν την ίδια γλώσσα και κάνουν μεικτούς εθνοτικά γάμους, στα Σκόπια και το Κοσσυφοπέδιο οι κοινότητες που ζουν μαζί είναι εντελώς διαφορετικές.

      Η ανάλυση επισημαίνει ότι η διαίρεση του Κοσσυφοπεδίου θα μπορούσε να προκαλέσει ενίσχυση των αλβανικών αποσχιστικών τάσεων στα Σκόπια, και η ιδέα της διαίρεσης μεταξύ των εθνοτήτων μπορεί να φέρει μια καλύτερη προοπτική από τη συνεχή ένταση με την αλβανική κοινότητα και αυτό θα μπορούσε να βρεί υποστηρικτές μεταξύ των Σλάβων στη χώρα.

      Η «αρχαία ψευδεπίγραφη ταυτότητα των Σκοπίων»

      «Ο εθνικο-συντηρητικός πρωθυπουργός Νίκολα Γκρούεφσκι εργάζεται με συνέπεια για τη δημιουργία «μιας αρχαίας μακεδονικής ταυτότητας» του κράτους, μια πολιτική που μπορεί να επιδεινώσει την αυξανόμενη αποξένωση μεταξύ Αλβανών και Σλάβων», γράφει η ανάλυση και εκτιμά ότι μια τέτοια πορεία δεν προσφέρει καμία ευκαιρία στους Αλβανούς για να ταυτιστούν με αυτήν.
      Μάλιστα, για να απαντήσουν οι Αλβανοί, ανεγείρουν μνημεία με εθνικούς ήρωες, οι οποίοι αποτελούν αντίγραφα αυτών των Τιράνων, έτσι, η διαφοροποίησή τους αυξάνεται περαιτέρω και μπορεί να φθάσει στα άκρα για το κράτος των Σκοπίων.

      Παραχωρήσεις και αλλαγή συνόρων

      Η λύση που προσφέρεται, έτσι, είναι ανησυχητική, διότι δείχνει ότι θα ήταν καλύτερα να αναθεωρηθούν τα σύνορα- γιατί το πολιτικό τίμημα για τη διατήρησή τους, μπορεί να αποδειχθεί πολύ ακριβότερο.

      «Μπορεί να αποδειχθεί ότι η πολιτική θα κοστίσει περισσότερο και θα είναι αντιπαραγωγική για τη Δύση, να συνεχίσει να παρέχει αυτόχθονα κινήματα αντίστασης στα Δυτικά Βαλκάνια. Μπορεί να αποδειχθεί πιο λογική η χρήση των δυνατοτήτων για μια πολιτική συμφωνία μεταξύ των Αλβανών και των Σέρβων στο Κοσσυφοπέδιο μέσω της διακριτικής διπλωματίας.

      Η πολιτική, ωστόσο, διαχείρισης των συνόρων θα κοστίσει σίγουρα λιγότερες ζωές, λιγότερους πρόσφυγες και λιγότερη στρατιωτική παρουσία, παρά η άρνηση στην δυνατότητα αυτή», επισημαίνεται στην ανάλυση, με κυρίαρχο στόχο να στραφεί η διεθνής κοινότητα προς το Κοσσυφοπέδιο που αναμφίβολα (αναπόφευκτα) θα υπάρχουν επιπτώσεις και στην FYROM.

      Συμπερασματικά, σημειώνει η ανάλυση, η επίτευξη διαρκούς πολιτικής σταθερότητας στην περιοχή «πρέπει» να συνίσταται στην επέκταση των παραχωρήσεων και μερικής αλλαγής των συνόρων στην περιοχή.

  2. ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ 02/02/2012 07:37:34

    Καλημέρα σας κ. Κακοφωνίξ μου. Συμφωνώ απόλυτα με τα γραφόμενά σας, όπως και η πλειοψηφία πλέον των συμπολιτών μας. Με το να τα λέμε μεταξύ μας τα αυτονόητα όμως, ξανά και ξανά, απλά χάνουμε πολύτιμο χρόνο, με βηματάκια σημειωτόν.
    Ο μόνος που μπορεί να προκαλέσει την ανατροπή του άθλιου αυτού σκηνικού, είναι ο κ. Αντώνης Σαμαράς, ο οποίος σήμερα-αύριο θα καθίσει στο τραπέζι στου Μαξίμου, με την αλεπού-πρωθυπουργό, τον τρελό του χωριού με το κασκόλ και τον απερίγραπτο αστείο σαλτιμπάγκο !!!! Αυτό από μόνο του, καταλαβαίνω πως αποτελεί φοβερά επώδυνη δοκιμασία και συμπάσχω μαζί του, ειλικρινά...
    Γι αυτό, επειδή τα νεύρα όλων μας πια έχουν γίνει τσατάλια, παρακαλώ να δώσει ένα τέλος στο βασανιστήριο στο οποίο υποβαλλόμαστε κάθε τρεις και λίγο, να πρέπει να παρακολουθούμε αυτό το θέατρο σκιών και μετά σαν να μη φτάνει αυτή η υποτίμηση της διανοητικής μας ικανότητας, να υφιστάμεθα και τις βαθυστόχαστες φιλοσοφημένες δηλώσεις του ύψιστου διανοητή Καρατζαφέρη, έτσι, σαν χαριστική βολή.
    Λοιπόν. Βαρεθήκαμε. Καλύτερα να πεινάσουμε από μόνοι μας. Δεν πειράζει, θα τον βρούμε ξανά τον δρόμο μας, όπως χιλιάδες χρόνια τώρα. Τέλος στην ανοχή και την ενοχή. ΑΣ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΜΑΣ.
    ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ!!!!

    • Αληκτώ avatar
      Αληκτώ @ ΟΔΥΣΣΕΑΣ 02/02/2012 11:19:56

      Οδυσσέα εκφράζεις τις απόψεις της πλειοψηφίας των πραγματικών Ελλήνων. Αλλά πότε επιτέλους θα ακουστεί η φωνή μας?
      Ας τολμήσει επιτέλους ο Σαμαράς να ρίξει την εγκάθετη κυβέρνηση Παπαδήμου και θα δει για πότε εκτοξεύονται στα ύψη τα ποσοστά της ΝΔ.
      ΑΛΛΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥς ΙΔΙΟΥς ΦΕΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΦΑΙΔΡΟΥΣ.

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ Αληκτώ 02/02/2012 20:37:30

        Τη φωνή μας δεν την ακούει κανένας. Μην ελπίζεις

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ ΟΔΥΣΣΕΑΣ 02/02/2012 20:36:20

      Ο Παπαδήμος μπορεί να παραιτηθεί, μόνο αν καταψηφιστούν στη βουλή τα νέα μέτρα λιτότητας, το μνημόνιο και η δανειακή σύμβαση. Να ρίξει το Παπαδήμο ο Σαμαράς, το βλέπω πολύ απίθανο. Ο Σαμαράς θα τηρήσει μέχρι τέλους το λόγο του και ασφαλώς θα αναλάβει και το κόστος.

  3. Μεσσήνιος avatar
    Μεσσήνιος 02/02/2012 08:07:36

    Συμφωνώ απόλυτα δεν χρειάζεται η κυβέρνηση Παπαδήμου. Πρέπει να γίνουν εκλογές.
    Το ότι φταίει η Γερμανία, οι ΗΠΑ ενώ οι Έλληνες είναι τα αθώα θύματα, που τηρούν τους νόμους, δεν φοροδιαφεύγουν, δεν βλέπουν το κράτος ως λάφυρο, δεν ψηφίζουν συστηματικά τους χειρότερους για να κάνουν την δουλειά τους, ε αυτό πια μου θυμίζει το μακρόσυρτο λόγο των οπαδών του παλαιού εορτολογίου.

    • ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
      ΟΔΥΣΣΕΑΣ @ Μεσσήνιος 02/02/2012 11:37:17

      Όσα από τα παραπάνω που αναφέρετε κι αν μπορεί να είναι αλήθεια, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι, ακόμα και το να αποφασίζεις ο ίδιος (εσύ ο ανώριμος, ο βολεμένος, ο συμφεροντολόγος, ο συνένοχος κ.λ.π., κ.λ.π.), για το ποιός ακριβώς προτιμάς να είναι ο...θύτης σου. Το ΄΄καλό μας΄΄ ή και το κακό μας βεβαίως, είναι δικαίωμά μας να το επιλέξουμε και να πληρώσουμε και το τίμημα, με ολόδική μας ευθύνη. Φυτεμένους σωτήρες, δεν χρειαζόμαστε....
      Είναι φασιστικό να σου επιβάλλουν οι...φωστήρες το ΄΄καλό σου΄΄, δε νομίζετε;

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ ΟΔΥΣΣΕΑΣ 02/02/2012 20:39:47

        Δυστυχώς, οι επίδοξοι σωτήρες, ποτέ δεν έλειψαν από το τόπο αυτό.

  4. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 02/02/2012 08:34:08

    Αλλα λενε οι ειδησεις.Λενε οτι η συμφωνια για το PSI εχει κλεισει και το μονο που μενει ειναι η δανειακη συμβαση για να πανε πακετο.
    Φυσικα αυτος ηταν και ο λογος της κυβερνησης Παπαδημου και αυτος ηταν ο λογος που τη στηριξε η ΝΔ.
    Οι Γερμανοι δεν εχουν προβλημα να πεταξουν την Ελλαδα εξω απο την ευρωζωνη και να θωρακισουν την υπολοιπη.
    Οσο για τις εκλογες εχουν αποφασισθει για μετα την ψηφιση ολων αυτων.Ειναι η ρητη συμφωνια των πολιτικων αρχηγων.Φυσικα η ΝΔ ή και ο ΛΑΟΣ μπορουν να αποχωρησουν αλλα θα ειναι τοτε αυτοι που υπαναχωρησαν και το ΠΑΣΟΚ εχει ακομη 153 βουλευτες.Σε μια παρομοια περιπτωση μπορει να δηλωσει οτι μετα την υπαναχωρηση των αλλων θα ψηφισει μονο του τη συμφωνια και θα παει για εκλογες το 2013.

    • kakofonix avatar
      kakofonix @ ψυχραιμια 02/02/2012 15:58:01

      Αγαπητέ, οι συγκεκριμένες ειδήσεις λέγανε τα ίδια για τη συμφωνία της 21ης Ιουλίου, λέγανε επίσης ότι η Alpha συγχωνεύθηκε με τη Eurobank και ότι το 2012 θα βγούμε στις αγορές.

      Αλλά αν εσείς όντως πιστεύετε όλα αυτά, γιατί επιμένετε antinews και δεν αρκείστε στην αξιοπιστία της Καθημερινής και του Mega;

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ ψυχραιμια 02/02/2012 18:08:39

      Σαν μπορεί , ασ το κάνει !

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ ψυχραιμια 02/02/2012 20:44:18

      Η Ευρωζώνη δεν θωρακίζεται με τίποτα. Οι Γερμανοί έχουν χάσει τη μπάλα. Είναι ανελαστικοί και πάντοτε παρέμεναν σε προωθημένες θέσεις. Δεν έχουν διδαχθεί τίποτε από την ιστορία τους. Εδώ είμαστε για να δούμε

    • franc avatar
      franc @ ψυχραιμια 03/02/2012 09:52:13

      "Οι Γερμανοι δεν εχουν προβλημα να πεταξουν την Ελλαδα εξω απο την ευρωζωνη και να θωρακισουν την υπολοιπη."
      Αγαπητέ ψυχραιμία νομίζω κάνεις λάθος. Αν οι Γερμανοί μπορούν και κυρίως ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ να θωρακίσουν όχι ολόκληρη την υπόλοιπη Ευρώπη, αλλά έστω ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ και το κάνουν, τότε η Ελλάδα θα σωθεί σε 5 λεπτά...

  5. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 02/02/2012 08:34:08

    Φταίμε κι εμείς αυτό είναι σίγουρο. Αλλά και η Γερμανία έχει τις ευθύνες της. Τα δικά της πλεονάσματα είναι του ευρωπαϊκού Νότου τα ελλείμματα. Ας μην τρώμε κουτόχορτο. Η έκδοση ευρωομολόγου, η μετατροποπή της ΕΚΤ σε αληθινή τράπεζα που μπορεί να δανείσει τα κράτη μέλη ανεξάρτητα από το τι θέλουν οι "αγορές" δηλαδή τα αμερικανικά κυρίως funds και η μη συμμετοχή της Ευρώπης σε πολεμικά σχέδια στήριξης του δολαρίου είναι μονόδρομος για την επιβίωσή μας. Υπάρχει και η δυνατότητα σύνδεσης EE και Ρωσίας επιπρόσθετα αν θέλουμε και άλλους τρόπους να φοβηθεί ο Αμερικάνος

  6. ΜΑΚΗΣ Π avatar
    ΜΑΚΗΣ Π 02/02/2012 08:57:27

    Καλημερα κακοφωνίξ . Ετσι ακριβώς.
    Εκλογές εδώ και τώρα.
    Αυτό που συμβαίνει σήμερα στην Ελλάδα είναι παγκόσμιο γεγονός.
    Το κόμμα που έχει την πλειοψηφία στην Βουλή και σαράντα Υπουργούς να κυμαίνεται δημοσκοπικά μεταξύ 9 - 13%. Είναι Δημοκρατία αυτό το πράγμα?
    Μας κοροιδεύουν όλους.

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ ΜΑΚΗΣ Π 02/02/2012 20:54:03

      Τα 3 κόμματα που στηρίζουν τον Παπαδήμο, λαμβάνουν σε όλες τις δημοσκοπήσεις, συνολικά 35% περίπου. Αυτό δίνεται σε πρόθεση ψήφου. Το εκλογικό σώμα χαρακτηρίζεται από μεγάλη ρευστότητα και ως εκ τούτου οι αναγωγές, προς το παρόν δεν έχουν ιδιαίτερη αξία.
      Με αυτό το 35%, θέλουν να ψηφίσουν τη σφαγή του λαού και να ψηφίσουν τη δανειακή. Αν την ψηφίσουν. Πιστεύω ότι πρέπει να ελπίζουμε. Δεν μπορώ να δεχθώ ότι Έλληνες βουλευτές θα ψηφίσουν την υποδούλωση και τη καταστροφή της χώρας και του λαού.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αρματιστής 03/02/2012 09:26:30

        Μήπως είσαι λίγο ρομαντικός, Αρματιστή, ως προς αυτό που "δεν μπορείς να δεχτείς";

        Δύο χρόνια τώρα, "Έλληνες βουλευτές" αυτό ακριβώς ψηφίζουν, σε δόσεις! Και είδες και τι έκαναν στο άρθρο για την κατάργηση των δώρων των συνταξιούχων: "ναι σε όλα" ομοθυμαδόν! Μόνο στα... φαρμακεία βρήκαν να ορθώσουν το νανικό "ανάστημά" τους.

  7. ΜΠ avatar
    ΜΠ 02/02/2012 09:24:03

    PSI+,δανειακή και μνημόνιο2.
    Είναι δυνατόν να ορισθούν από μεταβατική κυβέρνηση που στην πλειοψηφία της αποτελείται από το ΠΑΣΟΚ ;;;
    Η μεταβατική ως ρόλο έπρεπε να έχει την διεξαγωγή των εκλογών και ως εκεί.
    Ο Παπαδήμος απέτυχε πάρτε το χαμπάρι.
    Διαπραγματευτής δεν είναι, αγγελιοφόρος των έξω είναι και αυτό δεν αλλάζει. Και μην μιλάει για Έθνος γιατί αργά το θυμήθηκε ότι υπάρχει. Το θυμήθηκε στην έξοδό του από το τραπέζι της διαπραγμάτευσης, σε ένα άλλο τραπέζι, αυτό των ΜΜΕ όταν κάλεσε τους βουλευτές να θυμηθούν και αυτοί το Έθνος. Υποκριτές.
    ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΏΡΑ και όλη η αλήθεια στο λαό, όλο το πλάνο από τον Α.Σ για την έξοδό μας από τον εφιάλτη. Και όταν θα τα λέει αυτά στο διάγγελμά του να είναι έτοιμος να απαντήσει στην καίρια ερώτηση που θα τεθεί στη συνέντευξη τύπου :
    "και πού θα βρούμε χρήματα για το ομόλογο του Μαρτίου, και για τους μισθούς και τις συντάξεις"; Εάν απαντήσει στο ερώτημα σταράτα τότε θα έχει κερδίσει τη μισή μάχη ήδη. Η απάντηση αυτή θα αποστομώσει όλους όσους θέτουν εκβιαστικά δειλήματα για να υφαρπάξουν την υπογραφή για το μνημόνιο2 και την υποδούλωσή μας.

  8. Κ avatar
    Κ 02/02/2012 10:13:51

    ΕΚΛΟΓΕΣ , ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ , ΚΟΥΡΕΜΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 80% ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΤ. ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΕΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ. ΑΛΛΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΣΧΕΤΟ . ΘΥΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΓΑΝΕ ΟΤΙ ΑΝ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΟΥΜΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΓΑΛΑ ΟΥΤΕ ΚΡΕΑΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΙΣΑΓΟΥΜΕ? ΧΘΕΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΣΕΓΕΣ ΤΟ ΔΙΕΨΕΥΣΕ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΑΡΚΕΙΣ ( ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΕΙΞΩ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΧΟΝΔΡΟΕΙΔΗ ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ).

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Κ 02/02/2012 10:20:11

      Αυτό περί αυτάρκειας το διάβασα κι εγώ. Κατά 94% είμαστε διατροφικά αυτάρκεις. Η μαύρη προπαγάνδα των τρομολάγνων της ευρωσυμμορίας πρέπει να αποκρουστεί!

    • Geros avatar
      Geros @ Κ 02/02/2012 11:28:02

      Επάρκεια τροφίμων η Ελλάδα δεν έχει , αν διαβάσεις αυτά που λέει η ΠΑΣΕΓΕΣ θα το δεις. Εσύ πως διάβασες ότι εισαγάγουμε το 70% του βοδινού που καταναλώνουμε και κατάλαβες ότι είμαστε αυτάρκεις μονο ο Θεός το ξέρει.
      Η κατάσταση φυσικά είναι πολύ χειρότερη από αυτά που λέει η ΠΑΣΕΓΕΣ , τα στοιχεια για το γάλα και το αιγοπρόβειο κρέας είναι για γέλια . Στο κρέας υπολογίζει για Ελληνικά τα βαφτισμένα Ελληνικά από Βουλγαρία , Αλβανία και Σκόπια .
      Στα γαλακτοκομικά βγάζει μέσο όρο για να υπολογίσει ... συνολική επάρκεια 80% , με δυο λόγια θα δίνεις στο παιδί σου φέτα αντί για γάλα αλλά και πάλι δεν θα υπάρχει για όλους. Επειδή έχουμε υπερεπάρκεια στα πορτοκαλια θα τρώμε αντί για φακές ... πορτοκαλάδα.
      Σιτάρι αυτάρκεια 32% , όσπρια 39% και κρέας (με βαφτισμένα μέσα) 56% . Μπορεί να είναι πικρή η αλήθεια αλλά με το να εθελοτυφλούμε και να βγάζουμε το μαύρο άσπρο δεν πάμε πουθενά , κοιτάξτε την αλήθεια στα μάτια.

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ Geros 02/02/2012 12:10:44

        Μάλλον εσύ παρερμηνεύεις αυτά που διάβασες. Το 94% είναι η συνολική διατροφική επάρκεια. Σε άλλα τρόφιμα είμαστε πλεονασματικοί, σε άλλα ελλειμματικοί. Κάποια τα εξάγουμε, κάποια τα εισάγουμε. Αν παράγουμε λίγο περισσότερο (που μπορούμε), θα πιάσουμε το 100% και θα το ξεπεράσουμε.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Διογένης 02/02/2012 12:14:50

          Και, εν πάση περιπτώσει, Διογένη, δε νομίζω ότι θα πάθει τίποτε ο ελληνικός λαός συνολικά, αν οι ευρωλιγούρηδες δεν φάνε μάνγκο ή τυρί καμαμπέρ που είχαν συνηθίσει τόσα χρόνια.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Geros 02/02/2012 12:13:20

        Η αλήθεια που αναφέρεις, εντός ή εκτός εισαγωγικών, δεν αντιμετωπίζεται με κατέβασμα των παντελονιών απέναντι στους ευρωναζί, γιατί οι απαιτήσεις τους είναι τέτοιες που ακόμα κι αυτή τη "μερική" (κατά τη γνώμη σου) αυτάρκεια θα τη συντρίψουν ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ. Πάρε ως παράδειγμα τη φορολόγηση στις αγροτικές γαίες που ετοιμάζει, κατ' εντολή των τροϊκανών κατακτητών, ο Βενιζέλος.

        Η λύση είναι η άμεση, έστω και με κόστος στην αρχή, απεξάρτηση από τις δόσεις τους, και η ΕΝΙΣΧΥΣΗ, με οποιοδήποτε κίνητρο, ακόμα και με αναγκαστικό δασμολογικό προστατευτισμό, της ΕΓΧΩΡΙΑΣ αγροτικής παραγωγής.

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ Κ 02/02/2012 21:02:15

      1. Ο ΓΑΠ ζήτησε κοινές μετοχές και οι αποκάτω συμφώνησαν (βεβαίως μπορούν να κάνουν κωλοτούμπα). Αν όμως παραμείνουν στη παραπάνω θέση, το ΠΑΣΟΚ διαθέτει 153. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί το δημόσιο να δώσει 35 δις για την επανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών και δεν πρέπει να αναλάβει και τον έλεγχο;
      2. Κατά τα άλλα συμφωνώ. 90% κούρεμα. Με τη ψιλή. Τώρα.
      3. Εγώ τρέφομαι μόνο με Ελληνικά τρόφιμα. Έχω μια αμφιβολία για το μοσχάρι. Αλλά μια φορά τη βδομάδα που το έχω στο πιάτο μου, μπορώ να το στερηθώ. Στην ανάγκη όλοι μπορούν να συμβιβαστούν με τα ντόπια.

  9. franc avatar
    franc 02/02/2012 10:15:46

    Aγαπητέ Διογένη,
    Ειναι προφανές οτι γνωρίζεις τα πράγματα...
    Εκείνο που δεν γνωρίζεις όπως λες κι ο ίδιος, είναι ποιός θα είναι ο νικητής μετά την κρίση. Το Δολλάριο ή το Ευρωμάρκο. Υπάρχει όμως και η τρίτη λύση, δηλαδή ισοπαλία. Και επειδή συνήθως αυτά τα παιχνίδια είναι στημένα απο πολύ νωρίτερα, εγώ θεωρώ αυτήν σαν την πιθανώτερη απ' όλες.
    Λές χαρακτηριστικά :
    "Μην απορήσετε λοιπόν, εάν το τέλος της κρίσης συνοδευτεί από πολεμικό όλεθρο. Δεν θα είναι σύμπτωση, θα είναι η επόμενη φάση του σχεδίου υπεράσπισης του δολαρίου – μαζί και η εξάντληση της τελευταίας του εναλλακτικής."
    Δυστυχώς δεν θα είναι η τελευταία του εναλλακτική.
    Δοκιμάστηκε 4-5 φορές μέσα στα τελευταία 20 χρόνια και απέτυχε πλήρως με αποτέλεσμα ο Μέγας Paulson να παρακαλάει γονατιστός τον αράπη για να τα φορτώσει τελικά στους φορολογούμενους όπως και έγινε.
    Γι αυτό προσωπικά πιστεύω ότι η Αυτοκρατορία δέχτηκε να παραδώση ενα κομμάτι απο την πίττα του Δολλαρίου στη Γερμανία με αντάλλαγμα να τους παραδώσει στο πιάτο τα PIIGS και τη Γαλλία ίσως.(Το άν θα τηρήσει τη συμφωνία μέχρι τέλους είναι ενα άλλο ερώτημα). Το ΔΝΤ στην Ευρώπη το έβαλε η Γερμανία-Μέρκελ όχι ο Γιωργάκης. Αυτός ήταν απλώς ο κράχτης.
    Το νέο Νόμισμα θα είναι το Ευρωδολλάριο. Δεν ξέρω αν θα έχει και ολίγην απο Ρούβλι και Γιουάν. Πάντως δεν θα είναι καθαρό δολλάριο πλέον. Το σημαντικό είναι οτι η Αυτοκρατορία πάλι θα το ελέγχει. Η Αυτοκρατορία σε γενικές γραμμές περιγράφεται στο ακόλουθο site: http://english.pravda.ru/business/finance/18-10-2011/119355-The_Large_Families_that_rule_the_world-0/

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ franc 02/02/2012 12:23:18

      Τα προβλήματα του δολαρίου ήταν πολύ πιο απλά και πρακτικά. Δεν ξέρω κατά πόσο έχουν βάση τα σχέδια που αναφέρεις. Αλλά μετά την κατάρρευση της Lehman Brothers και το τύπωμα 1,4 τρις δολαρίων επιπλέον από την κανονική κυκλοφορία του νομίσματος, Κινέζοι και Άραβες (πετρελαιάδες) άρχισαν να έχουν σοβαρούς φόβους για την αξιοπιοστία του δολαρίου και άρχισαν να εξετάζουν εναλλακτικές. Η Κίνα είχε ζητήσει και επισήμως από το ΔΝΤ να γίνει νέο παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα τα SDR, τα Special Drawing Rights, που είναι το "νόμισμα" του ΔΝΤ. Αυτό ήταν ευθεία πρόκληση στην κυριαρχία του δολαρίου. Και οι Άραβες γλυκοκοίταζαν εναλλακτικές, οπότε η Αμερική έπρεπε κάτι να κάνει.

      Το έκανε μέσω του ΓΑΠ. Αν θυμάστε, τον καιρό του δημοψηφίσματος, ο μόνος που στήριξε τον ΓΑΠ ήταν ο εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου. Δεν είναι τυχαίο.

      Από κει και πέρα, υπήρξαν πολλά επιμέρους μικρο- και μεγαλο-συμφέροντα που οδήγησαν στη μεθόδευση της ελληνικής κρίσης μέχρι σήμερα. Αυτό που θέλω εγώ να υπογραμμίσω είναι ότι πρέπει να ερμηνεύουμε τη γερμανική αντίδραση ως αντίδραση ενός κομπλεξικού εφήβου που του φλερτάρουν την αγαπημένη του. Νιώθει δυνατός, αλλά και αδύναμος ταυτόχρονα και δεν ξέρει πώς να αντιδράσει. Βαράει εδώ κι εκεί αδιακρίτως για να μην του πάρουν την αγαπημένη του (εδώ: τη νομισματική σταθερότητα). Και με αυτά που κάνει καταφέρνει τελικά να είναι αμφίβολη η πίστη της αγαπημένης του. Κάπως έτσι την πατάει η Γερμανία. Ωστόσο, πρέπει να αναγνωρίσουμε στη Μέρκελ ότι με την ψευτοδιάσωση της Ελλάδας αγόρασε αρκετό χρόνο, ώστε να φτάσει κοντύτερο στο αναπόφευκτο τέλος της κρίσης.

      Από κει και πέρα, ο πόλεμος είναι "λύση" για το δολάριο, διότι παραδοσιακά, σε περιόδους πολεμικών αναμετρήσεων, όλοι πηγαίνουν στο νόμισμα της ισχυρότερης στρατιωτικά χώρας. Σήμερα, η χώρα αυτή είναι χωρίς συναγωνισμό οι ΗΠΑ. Αν δεν βρουν άλλο τρόπο να επιβιώσει η ισχύς του δολαρίου, θα αιματοκυλίσουν τον πλανήτη όπου βρουν. Υγεία να έχουμε, να δούμε αν επαληθευτεί αυτό που σας λέω τώρα. Εύχομαι να είμαι εγώ λάθος.

      • Ραβινος avatar
        Ραβινος @ Διογένης 02/02/2012 15:04:11

        Respect!!

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ Διογένης 02/02/2012 16:47:36

        !!!
        Σωστός!!!
        πες μου όμως τον ισχυρό και το ισχυρό "δολλάριο", τώρα που μπαίνει στο παιχνίδι του "πολέμου"μετά την Ρωσία, η Κίνα!
        Έλα μου ντε???!!!

        • franc avatar
          franc @ Σταύρος 02/02/2012 18:50:34

          Aγαπητέ Σταύρο δεν ξέρω αν με διάβασες παραπάνω αυτό ακριβώς λεω και εγώ:
          "Το νέο Νόμισμα θα είναι το Ευρωδολλάριο. Δεν ξέρω αν θα έχει και ολίγην απο Ρούβλι και Γιουάν. Πάντως δεν θα είναι καθαρό δολλάριο πλέον."

          • Σταύρος avatar
            Σταύρος @ franc 02/02/2012 20:52:30

            Απαντούσα στον Διογένη δια το ότι σε περίπτωση πολέμου όλοι συντάσσονται με το νόμισμα του ισχυρού.
            Έλα όμως που αυτοί που μπαίνουν αντίθετα στον "πόλεμο", είναι ισχυροί κι έχουν ίσως την δυνατότητα να έχουν ισχυρό νόμισμα!
            Μήπως αυτά θα είναι τελικά τα στρατόπεδα του πολέμου;!
            Ευρώ/Δολάριο vs Ρούβλι/Γουάν
            Είναι σίγουρο franc όπως το λες, ότι θα γίνει ανακατάταξη. Για καλό ή για κακό και ποιά θα είναι η θέση μας ως Ελλάδα, όπερ έδει δείξαι!

          • franc avatar
            franc @ Σταύρος 03/02/2012 10:10:22

            Aν δεν υπάρξει συμβιβασμός ανάμεσα στα δύο στρατόπεδα που αναφέρεις και μοίρασμα της πίττας, τότε θα γίνει αυτό που προβλέπει ο Διογένης:
            " Αν δεν βρουν άλλο τρόπο να επιβιώσει η ισχύς του δολαρίου, θα αιματοκυλίσουν τον πλανήτη όπου βρουν." Δεν διαφαίνεται καθαρή νίκη αν υπάρξει τέτοια σύγκρουση. Αν πάλι η σύγκρουση μείνει σε καθαρά νομισματικό επίπεδο, που δεν βλέπω με ποιό τρόπο, τότε η θέση μας ,τουλάχιστο μαζί με ΟΛΟΥΣ τους Νότιους της Ευρώπης, είναι κοινή με το Ρούβλι/Γουάν

  10. Ναυαγός avatar
    Ναυαγός 02/02/2012 10:58:42

    Πραγματικά ! Μπουχτίσαμε πλέον με τις επικοινωνιακές συνεντεύξεις, διασκέψεις και τα μπλα μπλα της δοτής Κυβέρνησης....
    Ήλθε ο καιρός για Εκλογές για να εκφράσει ο λαός την ετυμηγορία του....
    Αρκετά πια και μέχρις εδώ, δεν πάει άλλο !!!

  11. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 02/02/2012 11:11:15

    Απο οτι διαπιστωνω, αν ολα πανε καλα, το δανειο που θα αντλουμε κατα δοσεις αρκει μονο για την πληρωμη των τοκοχρεωλυσιων μας!! Με απλα λογια, στην Ελλαδα δεν θα εισερχεται κανενα ποσο, ο,τι υποτιθεται οτι θα μας δινουν θα παραμενει στις τσεπες των δανειστων μας εναντι του οφειλουμενου χρεους.
    Και με ακομα πιο απλα λογια,θα συμβει αυτο που μας απειλουν οτι θα παθουμε αν δεν υποκειψουμε στις πιεσεις (ορεξεις) της τροικας, δηλαδη σταση των εσωτερικων πληρωμων, ητοι σταση πληρωμων και συνταξεων, εισαγωγες αναγκαιων προιοντων κλπ. Και η μεν Τροικα θα λαμβανει κανονικα τα τοκογλυφικα χρεωστουμενα και σε μας θα συμβει σταση πληρωμων!!! Μηπως ειναι προτιμοτερο να κανουμε μονοι μας γενικη σταση πληρωμων; Ισως αυτο να αποτελεσει και ενα σοβαροτατο διαπραγματευτικο οπλο μας!!

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ ΝΤΙΝΟΣ 02/02/2012 21:08:43

      Πολύ σωστά είπες. Αυτά έγραφε το κωλόχαρτο που κυκλοφόρησαν οι Γερμανοί. Ζητούν απόλυτη προτεραιότητα στην εξόφληση των δανείων και ότι μείνει να πάει στις πρωτογενείς δαπάνες του δημοσίου. Δηλαδή το δημόσιο θα σταματήσει να πληρώνει τους πολίτες. Για αυτό το λόγο ζήτησαν και την επιτροπεία. Έκαναν λίγο πίσω στον επίτροπο, αλλά θα επιμείνουν στην προτεραιότητα. Είπαμε, οι Γερμανοί είναι σκληροπυρηνικοί και ανελαστικοί. Μένουν πάντα σε προωθημένες θέσεις.

  12. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 02/02/2012 11:14:46

    O Κακοφωνίξ δεμένος στο κορμό του δένδρου τραγουδάει πικρές αλήθειες ενώ από κάτω στο μόνιμα στρωμμένο τραπέζι του δημοσίου αλισβερισίου ο Παγκαλίξ, ο Μπενιζελίξ, ο Καρατζαφερίξ, τρώνε το ένα γουρουνόπουλο μετά το άλλο.

    Η 25η Μαρτίου πλησιάζει και το μαγικό ζουμί του σοσιαλισμού σας και του νεοφιλελευθερισμού σας δεν πιάνει πια : ο λαός ζητάει πρώτα από όλα Ελευθερία, ελευθερία από όλους εσάς που τον καταντήσατε ζήτουλα, διεφθαρμένο και ονειροπαρμένο. Οι προετοιμασίες σας στο Σύνταγμα θα πάνε άκλαφτες γιατί όταν ξεσπάσει ο κόσμος δεν θα το κάνει σε μία πλατεία αλλά παντού. Και πρώτα από όλα θα κλείσει τους δρόμους προς τα αεροδρόμια και τα λιμάνια. Και αμέσως μετά θα πάει προς τα στούντιο και τους σταθμούς της διαπλοκής για να κάνει αυτό που δεν μπόρεσε ο Κωστάκης. Ίσα ίσα προλαβαίνει ο Αντώνης να προλάβει τη σπίθα που θα ανάψει τη φωτιά :
    ο κόσμος έφτασε στο απροχώρητο και πέστε στο Γιούνγκερ that the party is over.

  13. spiros avatar
    spiros 02/02/2012 11:17:05

    Ο αργός θάνατος είναι χειρότερος από τον ακαριαίο. Αντί λοιπόν να μας "πεθένουν" με τον τρόπο που εποθυμούς εκείνοι ας επιλέξουμε μόνοι μας πως θέλουμε να πεθάνουμε. Πιστεύω ότι θα σεβαστούν την επιθυμία του μελοθάνατου. Καλύτερα μιας ώρας ανεξαρτησίας και πτώχευση παρά είκοσι χρόνια με κεφάλι σκυμένο στους δανειστές.

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ spiros 02/02/2012 21:11:45

      Χρεοκοπημένος, πεινασμένος, άνεργος, σφαλιαρισμένος, ντροπιασμένος και σκλάβος.

      Εγώ προτιμώ, φτωχός και ελεύθερος.

  14. JOHN avatar
    JOHN 02/02/2012 11:41:01

    Οι εκλογες ειναι μονοδρομος.Εδω και τωρα πρεπει ν αποφασισει ο λαος για τη μοιρα του.Διορισμενοι προθυπουργοι και μαλιστα ξενοφερτοι εντολοδοχοι του στυλ Παπαδημου ζημια κανουν,διασυροντας και στελνοντας στα ταρταρα και τους υποστηριχτες του!

  15. miden_agan avatar
    miden_agan 02/02/2012 12:02:19

    Δεν μπορώ να καταλάβω μερικές φορές την γκρίνια μας για την κυβέρνηση Παπαδήμου και εξηγούμαι. Από τη στιγμή που δέχθηκε η ΝΔ και ο ΑΣ την ύπαρξη μιας τέτοιας - μεταβατικής κυβέρνησης γιατί:

    1. Δεν πρότεινε αυτός έναν πρωθυπουργό καταλληλότερο από τον Παπαδήμο.
    2. Δεν πρότεινε ριζικό ανασχηματισμό της κυβέρνησης με μη πολιτικά πρόσωπα ώστε να αποφύγουμε φαινόμενα τύπου Παπαϊωάνου ή Λοβέρδου - Βενιζέλου να ανακοινώνουν τα πασοκικά τους από τα υπουργία τους.
    3. Δεν πρότεινε την υπογραφή ενός κειμένου από τους πολιτικούς αρχηγούς και τον πρ. της Δημοκρατίας επί του σκοπού, των στόχων και της διάρκειας της μεταβατικής κυβέρνησης ώστε να μη βγαίνει ο καθένας να λέει μετά το δικό του.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ miden_agan 02/02/2012 12:08:25

      Το (1) και το (2) θα ήσαν περιττά, αν είχε συμβεί το (3)...

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ miden_agan 02/02/2012 12:08:56

      Ο Σαμαράς προσπάθησε να κρατηθεί όσο γίνεται έξω από το κάδρο της φθοράς και να κρατήσει και ουσιαστικά (όχι μόνον τυπικά) το ρόλο της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Κράτησε τα οικονομικώς σχετικά "ακίνδυνα" υπουργεία Εξωτερικών και Άμυνας και προσπάθησε να αφήσει όλη τη φθορά στο ΠΑΣΟΚ. Δεδομένης της συμμετοχής στην κυβέρνηση Παπαδήμου, η τακτική αυτή εξακολουθεί να είναι η γνωστή, από την έναρξη της κρίσης, τακτική "πατάω σε δύο βάρκες". Νομίζω ότι καλά έκανε, μια που διαφύλαξε ένα ελάχιστο πολιτικό κεφάλαιο για όταν (αμήν!) αποχωρήσει από την κυβέρνηση Παπαδήμου.

      Και κάτι πολύ σημαντικό που δεν έχουμε σκεφθεί: Παίρνοντας το ΥΠΕΞ έκλεισε στον ΓΑΠ την κάνουλα των μυστικών κονδυλίων. Όλοι υποψιαζόμαστε πώς χρησιμοποιήθηκαν τα παραφουσκωμένα μυστικά κονδύλια τον προηγούμενο καιρό και ποιανού το διεθνές (και όχι μόνον...) προφίλ φιλοτεχνούσαν. Αυτό είναι προφανές ότι τελείωσε τώρα. Γι' αυτό και αρχίζουν να χτυπάνε τώρα πολλοί τον ΓΑΠ, σε Ελλάδα και εξωτερικό, που τελείωσε το "τάισμα" με τα μυστικά κονδύλια για τους "εθνικούς σκοπούς".

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Διογένης 02/02/2012 12:23:59

        Το να εξακολουθούμε να θεωρούμε μέγα επίτευγμα το ότι αποτελειώσαμε ένα πολιτικό πτώμα (τον ΓΑΠ) στερώντας τα κονδύλια που διετίθεντο για την "αγιογράφησή" του, τη στιγμή που ο οικονομικός δολοφόνος Τόμσεν έχει "λοκάρει" στο στόχαστρό του τον ελληνικό λαό και ετοιμάζεται να πατήσει τη σκανδάλη, θυμίζει λίγο την ορχήστρα του "Τιτανικού" που συνέχιζε να παίζει την ώρα της βύθισης.

        • Διογένης avatar
          Διογένης @ Αυριανιστής 02/02/2012 12:26:47

          Έχεις δίκιο, απλώς προσπαθώ να εντοπίσω τα στοιχεία της σαμαρικής τακτικής. Δεν αξιολογουσα αν έγινε καλώς ή κακώς έτσι, αλλά είναι μια σημαντική παράμετρος τακτικής και αυτή. Αυτό που αξιολογούσα θετικά είναι ότι τουλάχιστον κρατήθηκε έξω από το κάδρο της άμεσης πολιτικής φθοράς που θα επέφερε η άμεση συμμετοχή του στην οικονομική διαχείριση. Αρκετή φθορά του δίνει ήδη η συμμετοχή στην κυβέρνηση Παπαδήμου.

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ Διογένης 02/02/2012 21:19:34

        Ο Σαμαράς αποδεχόμενος τη στήριξη της κυβέρνησης Παπαδήμου, υπέστη μεγάλη πολιτική φθορά, εκτός αν θέλουμε να μη βλέπουμε και να μην ακούμε.

        Δεν ξέρω αν εσύ έχεις πατήσει σε δύο βάρκες, αλλά εγώ σου λέω ότι αυτό λέγεται ασταθής ισορροπία. Πάτησα και βρέθηκα στη λάσπη του "Δέλτα" το Έβρου. Και δεν μπορούσα να ξεκολλήσω.

        Τώρα μη μου τη πέσει κανένας "Ίλαρχος" μη καραβανάς, γιατί θα πάθω

  16. hdgr avatar
    hdgr 02/02/2012 12:06:54

    Κακοφωνίξ

    η δοτή κυβέρνηση έχει πάρει ψήφο εμπιστοσύνης.
    Ο Παπαδήμος έχει "έργο" να κάνει γιατί να παραιτηθεί;
    Η πολιτική βούληση που θα τον παραιτήσει υπάρχει;

  17. Νικόλαος avatar
    Νικόλαος 02/02/2012 12:18:54

    Έφτασε η κρίσιμη ώρα Αντώνη Σαμαρά. Αδυνατώ να πιστέψω ότι αύριο ή μεθαύριο , θα βγει μια ανακοίνωση που θα λέει ότι οι 3 αρχηγοί διατράνωσαν την εμπιστοσύνη τους στον Πρωθυπουργό και δέχτηκαν όλα τα νέα μέτρα πλην ελαχίστων. Θα είναι το πολιτικό σου τέλος και η απόλυτη παράδοση της Πατρίδας στην Αριστερά ή όπου αλλού ο καθείς καταλαβαίνει μετά!
    Το δίλημμα είναι ανύπαρκτο. Η επιλογή ΜΟΝΟ ΜΙΑ. ΤΕΛΟΣ στην Τρόικα, ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ και ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ. Ελπίδα, χαμόγελο ξανά, αισιοδοξία και .....το όνομά σου με χρυσά γράμματα στην Ελληνική Ιστορία. ΔΙΑΛΕΞΕ!!!

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ Νικόλαος 02/02/2012 15:21:49

      Έφτασε η κρίσιμη ώρα Αντώνη Σαμαρά. Αδυνατώ να πιστέψω ότι αύριο ή μεθαύριο , θα βγει μια ανακοίνωση που θα λέει ότι οι 3 αρχηγοί διατράνωσαν την εμπιστοσύνη τους στον Πρωθυπουργό και δέχτηκαν όλα τα νέα μέτρα πλην ελαχίστων. Θα είναι το πολιτικό σου τέλος και η απόλυτη παράδοση της Πατρίδας στην Αριστερά ή όπου αλλού ο καθείς καταλαβαίνει μετά!

      Αυτό που γράφεις να το διαβάσουμε καλά για να το εμπεδώσουμε!
      Θα είναι το τέλος!

  18. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 02/02/2012 12:27:41

    Κακοφωνίξ,
    η παρακάτω (ΥΓ) συνέντευξη του έλληνα τραπεζίτη στη Ζυρίχη κ. Φραγγουλίδη σε επιβεβαιώνει πλήρως.
    Συνοπτικά: Δηλώνει απερίφραστα ότι η Ελλάδα είναι χρωκοπημένη κι όλοι το γνωρίζουν. Εντός Ευρώ βέβαια. Κι ότι θα πάρει το δάνειο (το έχουν συμφωνήσει λέει) διότι έτσι εξυπηρετούνται κι όλοι οι άλλοι ενδιαφερόμενοι. Απλά αναζητείται η νομική φόρμα έκφρασης του γεγονότος. Το τελευταίο είναι το σημείο που ενδιαφέρει. Κι επειδή εδώ πρέπει να γίνει διαπραγμάτευση, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΝΩΠΗ ΚΙ ΙΣΧΥΡΗ ΛΑΪΚΗ ΕΝΤΟΛΗ.

    ΥΓ:
    http://derstandard.at/1326504215576/EU-zahlt-Athen-bibbert-Leise-Possen-aus-Athen

  19. miden_agan avatar
    miden_agan 02/02/2012 12:34:26

    Αντιληπτό, αλλά δεν ξέρω αν τελικά λειτουργεί. Νομίζω ότι επαναλαμβάνονται τα αρχικά "λάθη" όπου η ορθότατη στάση κατά του μνημονίου και υπέρ της ανάπτυξης ήταν "κολοβή". Γιατί η ανάπτυξη απαιτεί χρηματοδότηση και εφόσον οι γύρω (τράπεζες - ΔΝΤ - Ευρώπη) σου είτε δεν μπορούν είτε δεν θέλουν (το δεύτερο πιο πιθανό) να σε χρηματοδοτήσουν πώς θα μειώσεις φορολογία και θα περιορίσεις τη λιτότητα; Για αυτό και από πολλούς καλόπιστους οι ανακοινώσεις του Ζαππείου θεωρήθηκαν άλλη μορφή του "λεφτά υπάρχουν". Επομένως, λεφτά θα μπορούσαν να βρεθούν μόνο αν έλεγε φανερά ότι θα προχωρήσει σε "ρύθμιση¨ του χρέους (κάτι που γίνεται πλέον).

  20. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 02/02/2012 12:36:19

    Είναι αυταπάτη να νομίζουμε ότι μη συμμετέχοντας "στην άμεση οικονομική διαχείριση" βγαίνουμε κι από το κάδρο.

    Για το αν έχει βγει από το κάδρο ή όχι, μπορείς π.χ. να ρωτήσεις τη γνώμη των συνταξιούχων για την πρόσφατη ψήφιση, από σύσσωμη την ΚΟ της ΝΔ, του άρθρου για το πετσόκομμα των δώρων τους (στην περιβόητη ψηφοφορία που απορρίφθηκε το άρθρο για τα φαρμακεία).

  21. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 02/02/2012 12:39:59

    Για την τελευταία σου πρόταση: όσο μπορούσε να σταθεί αυτή η "πλειοψηφία" των 153 πριν την αποφράδα 10η Νοεμβρίου, άλλο τόσο θα μπορέσει να σταθεί και τώρα. Οπότε, η μοιρολατρία που ύπουλα προσπαθούν κάποιοι να ενσταλάξουν στον κόσμο της ΝΔ, δεν περνάει.

  22. dimitris karditsa avatar
    dimitris karditsa 02/02/2012 13:00:19

    ξεχνατε ενα δυο πραγματακια . θα σας τα θυμησω εγω.
    ξερετε με ποιους ψηφους περασε το πολυνομοσχεδιο στη βουλη?
    με τις ψηφους των βουλευτων της νου δου παρακαλω. και μαλιστα εγινε και κινητοποιηση για να παραστουν στη βουλη για να ψηφισουν. την ωρα που οι πασοκοι βουλευτες καταψηφιζαν. αρα ποιος στη ουσια στηριζει την κυβερνηση παπαδημου? μα η νου δου φυσικα. η κυβερνηση παπαδημου θα ειχε ηδη πεσει ηδη αν δεν ψηφιζαν οι βουλευτες της νου δου.
    και μην προσπαθησει κανεις να τα αμφισβητησει γιατι ειναι καταγεγραμμενα γεγονοτα. αντε και καλο χιονοπολεμο.

  23. akenaton avatar
    akenaton 02/02/2012 13:04:44

    Πλεονασματικοί είμαστε στα φρούτα, τα λαχανικά, το λάδι το κρασί. Από κει και πέρα είμαστε ελλειματικοί (κατά πολύ) στο κρέας, τα γαλακτοκομικά, το στάρι (άρα και το αλεύρι), το ρύζι, όσπρια , ζωοτροφές, κ.α. Όπως καταλαβαίνετε, άλλο τα στατιστικά νούμερα κι άλλο η πραγματικότητα. Η αλήθεια είναι πως χρειαζόμαστε δισεκατομμυρια ευρώ σε συνάλλαγμα για την εισαγωγή των απαραίτητων τροφίμων (περισσότερο ίσως από τα καύσιμα!).

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ akenaton 02/02/2012 13:48:16

      Μήπως λοιπόν ήρθε η ώρα να παραβιάσουμε τις ποσοστώσεις της λεγόμενης "Κοινής Αγροτικής Πολιτικής" που στραγγάλισαν την όποια εναπομείνασα παραγωγική δυνατότητα της χώρας μας σε αγροτικά προϊόντα και μας μετέτρεψαν, από χώρα με πλήρη αυτάρκεια το 1981 σε χώρα-επαίτη επιδοτήσεων;

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 02/02/2012 13:49:26

        (Έτσι κι αλλιώς, επιδοτήσεις γιοκ από του χρόνου. Οπότε, τραβάμε μια μονομερή καταγγελία της ΚΑΠ και προχωράμε σε ανεμπόδιστη παραγωγή και εξαγωγές.)

        • akenaton avatar
          akenaton @ Αυριανιστής 02/02/2012 13:56:43

          Οι επιδοτήσεις αυτές αγαπητέ είναι εξασφαλισμένες μέχρι και το 2013, άρα οι εν λόγω γεωργοί - κτηνοτρόφοι έχουν εξασφαλισμένο εισόδημα και για το 2014! Επίσης, συζητείται στην Ε.Ε. η νέα ΚΑΠ που πιθανότατα θα προβλέπει νέες επιδοτήσεις μέχρι και το 2020. Φαντάζεστε την αναταραχή που θα προκύψει εντός της χώρας με τυχούσα βίαιη διακοπή αυτών των απευθείας εισρροών; Για να μη μιλήσω για την επίπτωση της έλλειψης αυτού του "ζεστού" χρήματος από την αγορά εν γένει. Συμπέρασμα: θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί, ιδίως με προτάσεις που άπτονται της ίδιας της επιβίωσης τόσων εκατοντάδων χιλιάδων συμπολιτών μας. Συγκριτικά, η απόλυση από το Δημόσιο 150.000 υπαλλήλων μοιάζει με πτάισμα!

      • akenaton avatar
        akenaton @ Αυριανιστής 02/02/2012 13:51:54

        Απλώς σας υπενθυμίζω πως για να το κάνουμε πρέπει πρώτα να εξέλθουμε της Ε.Ε. και να αποποιηθούμε τις απευθείαν επιδοτήσεις της ΚΑΠ έως το 2013. Συνέπεια; να βγουν στους δρόμους άλλοι 1.000.000 αγρότες - κτηνοτρόφοι που σιτίζονται από αυτές τις επιδοτήσεις. Και "γαία πυρί μειχθήτω" .....

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ akenaton 02/02/2012 14:08:07

          Αν το δεις με στρατηγική στόχευση για το μέλλον μας (και όχι με συγκυριακό βόλεμα), χίλιες φορές να αποποιηθούμε τις επιδοτήσεις που -όπως λες- θα επεκταθούν ως το 2020 μάλιστα (και θα μας κρατάνε δέσμιους) και να ξαναγυρίσουμε στην ΠΑΡΑΓΩΓΗ, παρά να τις πάρουμε και να καταντήσουν κι αυτές αιθυλική αλκοόλη στα κ*λόμπαρα με τις "προσεχώς σαράντα Βουλγάρες".

        • silence.t avatar
          silence.t @ akenaton 02/02/2012 14:13:38

          Τώρα να σου πω τι κάναμε για τρίτη φορά .... Περιττό !!

      • akenaton avatar
        akenaton @ Αυριανιστής 02/02/2012 13:59:43

        Υ.Γ. ΠΟΤΕ δεν είχαμε πλήρη επάρκεια σε (απαραίτητα) τρόφιμα εκτός των εποχών της εθνικής μας πείνας .....

        • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
          ΑΓΡΟΤΗΣ @ akenaton 02/02/2012 20:11:05

          Δεν είναι έτσι .....για θυμήσου τα χρόνια πριν γεμίσουν οι γειτονιές με κάθε λόγής βασιλόπουλους , σκλαβενίτες ,ατλαντικ και λίντλ , που ο κόσμος προμηθευόταν μια χαρά φρέσκα και ελληνικά τρόφιμα από τα μπακάλικα , μανάβικα και λαικές αγορές.

    • kostis avatar
      kostis @ akenaton 04/02/2012 23:55:30

      Τα καυσιμα !! 30 CENT το λιτρο κοστιζει τρανζιτ. Ας οψεται εκεινο το καλο παιδι ο Ανδριανοπουλος που ξεκινησε την τρελα των αυξησεων στα καυσιμα !!
      ΤΕΛΟΣ !!!! Δεν με νοιαζει πως ,αλλα θελω πισω την χαμενη μου ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ .
      Θελω να χαμογελασω και παλι ,θελω να χαρω τα 3 παιδιά μου . Ναι θελω !! με κουρασε η μιζερια του Σοσιαλισμου !! ΘΕΛΩ ΑΛΛΑΓΗ !!!!!

  24. elpiniki avatar
    elpiniki 02/02/2012 13:05:50

    ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ..........ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ

  25. franc avatar
    franc 02/02/2012 13:23:00

    Aγαπητέ Διογένη, σου βγάζω το καπέλλο.
    Θα ήταν τιμή μου να με θεωρείς φίλο..
    Την δική μου υπόθεση την κάνω ακριβώς γι αυτό που λες: " ότι πρέπει να ερμηνεύουμε τη γερμανική αντίδραση ως αντίδραση ενός κομπλεξικού εφήβου που του φλερτάρουν την αγαπημένη του." Mου φαίνεται αδιανόητο για τη Γερμανία ή μήπως τους υπερεκτιμώ?
    Συμφωνώ επίσης απόλυτα ο πόλεμος είναι “λύση” για το δολάριο, διότι παραδοσιακά, σε περιόδους πολεμικών αναμετρήσεων, όλοι πηγαίνουν στο νόμισμα της ισχυρότερης στρατιωτικά χώρας αλλα έχω την διαίσθηση οτι μετά το σκάσιμο της lehman θα κατάλαβαν οτι και ο πόλεμος δεν είναι πλέον λύση μακράς διαρκείας γιατί η ανάκαμψη που προσφέρει κάθε φορά στο Δολλάριο γίνεται όλο και πιό βραχύχρονη. Αν πάλι είναι τόσο απελπισμένοι ώστε να τινάξουν όλο τον πλανήτη στον αέρα,
    τότε δεν έχει νόημα να κουβεντιάζουμε αφου δεν θα επιζήσουμε για να δούμε αν επαληθευτήκαμε ή όχι...

  26. Geros avatar
    Geros 02/02/2012 13:24:17

    Εκτός του ότι το μάνγκο και το camembert μου αρέσουν νομίζω το πρόβλημα είναι λίγο πιο βαθύ από αυτό. Όταν είσαι ελλειμματικός σε Δημητριακά , όσπρια , γαλακτοκομικά και κρέας ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΥΤΑΡΚΗΣ . Ακόμα και η ΠΑΣΕΓΕΣ που έκανε ανακοίνωση για να κρύψει την αλήθεια στο τέλος την παραδέχεται , οι συμψηφισμοί πλεονασματικών και ελλειμματικών προϊόντων για να βγει ένα 94% αυτάρκειας είναι για γέλια , το ψωμί δεν αντικαθίσταται με ακτινίδια , θέλει πολύ μυαλό για να το καταλάβεις αυτό?
    Η αλήθεια είναι απλή , τόσο απλή που δεν κρύβεται με συμψηφισμούς , μαγειρέματα και αλχημείες της ΠΑΣΕΓΕΣ , το 2011 με την αγορά εισαγομένων πολυτελών προϊόντων στο μηδέν λόγο κρίσης (μια και υπήρχε ο μύθος ότι το έλλειμμα στο εμπορικό ισοζύγιο έχει δημιουργηθεί από αγορά ακριβών αμαξιών και ... camembert) το έλλειμμα έτρεχε με 2 δισεκατομμύρια τον μηνα περίπου , αποδεικνύοντας ότι εισαγάγουμε είδη πρώτης ανάγκης απαραίτητα για τον απλό πολίτη. Αν νομίζεις ότι μια χρεοκοπία θα στερήσει από εμενα το camembert κανεις λάθος , εγώ θα πάω Γαλλία και θα το φάω (και θα νιώσω και καλύτερα μάλιστα μια και μέχρι χτες το έτρωγε και ο κάθε μπατίρης ενώ τώρα μονο εγώ) , θα στερήσει από τον απλό άνθρωπο καθημερινά προϊόντα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Geros 02/02/2012 14:13:21

      Δεν ξέρω πού το βλέπεις εσύ τον "μηδενισμό πολυτελών εισαγόμενων προϊόντων" -εγώ πάντως, στο ψυγείο τυριών του σούπερ μάρκετ εξακολουθώ να βλέπω κατά 75% ξένα τυριά πολυτελείας και κατά 25% ελληνικά (που όμως θα ήταν υπερεπαρκή σε ποσότητα να καλύψουν τις πραγματικές μας ανάγκες αν τα προτιμούσαμε).

      • Geros avatar
        Geros @ Αυριανιστής 02/02/2012 15:54:20

        Σου προτείνω να δημιουργήσεις μια αστυνομία τυριών και να φυλακίζεις όποιον τρώει , πουλάει και εισαγάγει τυριά που εσύ δεν εγκρίνεις.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Geros 03/02/2012 09:29:32

          "Γεια σου Γιάννη -Κουκιά σπέρνω"...

          Να το εξηγήσω αν δεν το κατάλαβες: το σχόλιό μου αφορά στη δική σου "διαπίστωση" περί δήθεν "μηδενισμού της αγοράς πολυτελών εισαγόμενων προϊόντων".

  27. βασιλης avatar
    βασιλης 02/02/2012 13:25:19

    Οσοι πιστεύουν ότι ο κος Σαμαράς θα πεί το μεγάλο ΟΧΙ απλώς εθελοτυφλούν.
    Αύριο το μεσημέρι θα ανακοινώσει ότι συμφώνησε με τις απαιτήσεις των δανειστών προκειμένω να μην χρεωκοπήσει η χώρα. Το έργο είναι γνωστό χιλιοπαιγμένο και στημένο. Δυστυχώς ο κος Σαμαράς με τη συμμετοχή του στην κυβέρνηση Παπαδήμιου αφενός μεν θα βοηθήσει να περάσουν όλα τα μέτρα χρωκοπίας του ελληνικού λαού και παράδοσης της εθνικής ανεξαρτησίας και του εθνικού πλούτου στους ξένους τοκογλύφους αφετέρου δε θα αθωώσει τους αρχιδοσίλογους ΓΑΠ ,Παπακωνσταντίνου,Βενιζέλο και Σία αφού εάν ψηφίσει ,που θα ψηφισει το δεύτερο μνημόνιο καθώς και την δανειακή σύμβαση που το συνοδεύει με την υπαγωγή των ομολόγων στο Βρετανικό Δίκαιο , όχι μόνο νομιμοποιεί την υπογραφή του πρώτου μνημονίου αλλά γίνεται και συννένοχος μαζί με το κόμμα της ΝΔ στην μεγαλύτερη προδοσία που έχει συντελεστεί από συστάσεως του Ελληνικού Κράτους.
    Οσο για τις εκλογές από Σεπτέμβριο και βλέπουμε.

  28. silence.t avatar
    silence.t 02/02/2012 13:32:33

    Αν περιμένω από στοιχεία της ΠΑΣΕΓΕΣ , του υπουργείου αγροτικής ανάπτυξης και των κρατικών κατευθυνόμενων φορέων να μου πουν αν και για πόσο καιρό υπάρχει επάρκεια τροφίμων …..έσωσα !!
    Προσωπικά χέστηκ@ για το αν μου φτάνει το φαγητό για μια εβδομάδα , ένα μήνα , ένα χρόνο !
    Θέλω όμως πίσω την ελευθερία μου , την ανεξαρτησία μου , την ζωή μου .
    Να μην ξαναδώ τον Παπαδήμο , τον Βενιζέλο , τον Τόμασεν .
    Να μην ξανακούσω το ‘’κρίσιμη εβδομάδα’’ , ‘’σε τεντωμένο σκοινί το ευρώ’’ , ‘’απαιτούν οι δανειστές’’ , ‘’θα μας κάψουν το βίντεο’’ .

    Και τα ανταλλάσω όλα αυτά με την όποια αβεβαιότητα μου ξημερώνει , το ρισκάρω , παίζω τα ρέστα μου πως το λένε .

    Και ευτυχώς από ότι βλέπω από τους συγγράφοντες , την ίδια αγανάκτηση , βαρεμάρα , αηδία νοιώθουν πλέον οι περισσότεροι !

    Τώρα εσύ αν θέλεις πάνε κάνε ελεημοσύνη στο ΔΝΤ να σου δώσει κάνα ψίχουλο ….τα αντάλλαγμα όμως να το πληρώσεις μόνος σου !!

    • The Saint avatar
      The Saint @ silence.t 02/02/2012 15:27:35

      +100000000000000000000000000000

    • Geros avatar
      Geros @ silence.t 02/02/2012 15:51:08

      Αν είσαι διατεθειμένος να ανταλλάξεις την αβεβαιότητα με βέβαια φτώχεια πρόβλημα σου , εγώ δεν είμαι έτοιμος και από τους 100 ανθρώπους που συναναστρέφομαι οι 90 δεν είναι έτοιμοι. Δεν είναι ο κόσμος όλος οι σχολιαστές του antinews ξέρεις.

      • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
        ΑΓΡΟΤΗΣ @ Geros 02/02/2012 20:18:16

        Μα τι λέτε? " Αν είσαι διατεθειμένος να ανταλλάξεις την αβεβαιότητα με βέβαια φτώχεια " Τι άλλο περιμένετε να γίνει για να πειστείτε ότι εκεί ακριβώς οδηγούμαστε με την τακτική της κυβέρνησης?

        • Geros avatar
          Geros @ ΑΓΡΟΤΗΣ 03/02/2012 09:35:12

          Επιτρέψτε μου να διαφωνήσω , δεν βλέπω να έρχεται ένα κύμα εξαθλίωσης με την τρόικα , το πρόγραμμα της E.E. έχει στόχο την εξυγίανση της οικονομίας , θα έχει συνέπεια την μείωση του βιοτικού επιπεδου αλλα όχι τραγικά. Η τραγική μείωση έρχεται με αποχώρηση από το πρόγραμμα και από την άτακτη χρεοκοπία.
          Ακόμα θα δούμε αν παρατηρήσουμε καλύτερα ότι οι θιγμένοι και αυτοί που σήκωσαν φωνή ως τα ουρανια δεν είναι οι φτωχοί αλλα οι βολεμένοι. Δημόσιοι , γιατροί, φαρμακοποιοί , ιδιοκτητες φορτηγών , ταξί και φαρμακείων (όχι εργαζόμενοι , αυτοί ήταν και στις τρεις περιπτώσεις υπέρ), δικηγόροι , συμβολαιογράφοι ... τεράστια η λίστα αλλά ταμίες supermarket που παίρνουν πραγματικά τρεις και εξήντα δεν έχει μέσα. Διαμαρτύρονται αυτοί που χάνουν επικουρικές και εφάπαξ όχι από δικες τους εισφορές όπως λένε τα κανάλια αλλα από δικά μας λεφτά. Όλο αυτό το κλίμα της επικείμενης καταστροφής το δημιουργεί η μεσαία τάξη που βλέπει τα προνόμια της να χάνονται .Καλά να πάθει ,κατά την γνώμη μου η μεσαία τάξη στην Ελλάδα ήταν ο μεγάλος δυνάστης των φτωχών , τους είχε πουλήσει το παραμύθι μέσω της "Αριστεράς , της λαμόγιας και του βολέματος" ότι μάχεται για αυτούς ενώ τους ξεζούμιζε κανονικότατα.

      • Silence t. avatar
        Silence t. @ Geros 02/02/2012 21:00:19

        Περαστικά σας !
        Η βέβαια φτώχεια δεν είναι επιλογή μου , είναι νομοτέλεια .
        Επιλογή μου είναι η αξιοπρέπεια !

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Geros 03/02/2012 09:34:29

        Πράγματι, ακόμα είναι υψηλό το ποσοστό του ευρωλιγουρισμού, γιατί ακόμα πολλοί νομίζουν ότι η εξαθλίωση που επιτάσσουν οι ευρωναζί θα αφορά "τους άλλους" και όχι τους ίδιους. Σου εγγυώμαι όμως ότι πολύ σύντομα θα τρίβεις τα μάτια σου με τη ραγδαία μεταστροφή που έχει ήδη αρχίσει να συντελείται στην ελληνική κοινωνία. Βλέπεις, τώρα που ήρθε η ώρα των μηδενικών ή και αρνητικών εκκαθαριστικών μισθοδοσίας, τώρα που ήρθε η ώρα της οιονεί δήμευσης περιουσιών, θαμπώνει εκ των πραγμάτων η "λάμψη" του νομισματικού μορφώματος που σας πάσαραν το 2002.

  29. ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ 02/02/2012 13:40:49

    ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΤΗ ΒΑΘΥΤΑΤΗ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΣΩ Κ.ΠΡΟΕΔΡΕ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΗΣΗ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ...
    MΕΝΕΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ... ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ (ΤΗΝ....ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΗ).

    ΜΕ ΑΓΑΠΗ :

    Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα
    που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Οχι
    να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
    έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα

    πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του.
    Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Αν ρωτιούνταν πάλι,
    όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει
    εκείνο το όχι -- το σωστό -- εις όλην την ζωή του.

    Κωνσταντίνος Π. Καβάφης (1901)

    ΛΕΤΕ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ, Ο ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΡΑΦΩΝ, ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΝΑ...ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΩ;;;;

  30. ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ 02/02/2012 13:49:24

    Γράψτε κατι για τη σκανδαλώση υπερπροβολή της Μητσοτάκαινας στα κανάλια μέρα νύχτα! όποια εκπομπή και να ανοίξεις κάποια στιγμή μέσα στη βδομάδα..τσουκ μπροστά σου η κόρη του Δράκουλα να μας δίνει μαθήματα πώς θα βγούμε από την κρίση και πως σε εκείνη οφείλεται η επιτυχία Καραμανλή στο Βουκουρέστι!! Αλλά αφού δεν αντιδράει και ο Καραμανλής, καλά του κάνει!!Η ΝΔ γιατί την έχει στο απυρόβλητο?

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ 02/02/2012 21:23:26

      Αυτή και αν δεν πει ναι σε όλα... Γιατί λοιπόν να μη την προβάλλουν. Το ότι όλες οι δημοσκοπήσεις της δίνουν 1,5-2%, δεν έχει σημασία. Τους ψήφους των βουλευτών της θέλουν. Η κάθε ψήφος για το ναι στη δανειακή, είναι πολύτιμη.

  31. silence.t avatar
    silence.t 02/02/2012 13:51:58

    Αυτό που βλέπω είναι ότι ακόμα υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό τρομαγμένων - πανικόβλητων συμπατριωτών μας οι οποίοι προκειμένου να μην αντιμετωπίσουν την πραγματικότητα προτιμούν να εθελοτυφλούν.

    Συνεχίζουν να πιστεύουν σε δανειστές που ξημεροβραδιάζονται με την μόνιμη έννοια πως θα ‘’σώσουν’’ αυτόν τον καημένο λαό .
    Και σε πολιτικούς που ψάχνουν να βρουν που θα επενδύσουν τα χρήματα !! που ΘΑ μας δώσουν !! προκειμένου να ζήσει αυτός ο κοσμάκης , με όλα τα καλά του θεού , αξιοπρέπεια , ανεξαρτησία .

    Αυτό που έχω να πως σε αυτούς τους αθεράπευτα χέστδ@ς και όποιος θέλει βάζει τον εαυτό του μέσα σε αυτό το target group είναι ότι :

    Ξύπνα πουλάκι μου τέλειωσαν τα ψέματα , βγες εκεί έξω , πάρε την ζωή στα χέρια σου , δώσε τις μάχες σου , κάνε τους αγώνες σου , πάλεψε για την ζωή σου , για τα παιδιά σου , τον φίλο και τον άγνωστο σου , ΕΣΥ κανένας άλλος , τέρμα οι εκπρόσωποι της ζωής σου , που θα νοιαστούν για σένα χωρίς εσένα !
    Βγες έξω στο κρύο , στην βροχή , στη φτώχεια και στη πείνα , στην μοναξιά και στην απονιά , στην σκληρή πραγματικότητα , θυμήσου για μια στιγμή τους προγόνους και την καταγωγή σου , ζήσε η πέθανε .

    Αλλά κάνε το με αξιοπρέπεια !!!!

    Και μην μας τα πρήζεις άλλο με την κλάψα και την ανασφάλεια σου !!!

    Συγνώμη για το ‘’ανασφάλεια ‘’αλλά συγχύστηκα

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ silence.t 02/02/2012 14:03:39

      Το είχα γράψει και σε άλλο σχόλιο: δυστυχώς, έχω ακούσει από αρκετούς γνωστούς και φίλους μου ότι δεν τους νοιάζει να τα δώσουμε όλα σε εθνικό επίπεδο προκειμένου "να μη βγούμε από το ευρώ και χαθούν οι οικονομίες μας".

      Γερο-Λαδάδες κανονικότατοι...

      • silence.t avatar
        silence.t @ Αυριανιστής 02/02/2012 14:16:31

        Είδα τον.....επαναστάτη τον akenaton πιο πάνω !
        Τον Κολοκοτρώνη !!!!!!!!!!!

        • akenaton avatar
          akenaton @ silence.t 02/02/2012 14:44:11

          Κολοκοτρώνης δε δήλωσα ποτέ αγαπητέ. Εσύ όμως που δηλώνεις, θα πρέπει να μας πεις και με ποιούς θα πολεμήσουμε. Επειδή εγώ τη μόνη πιθανότητα που βλέπω αν αυτή τη στιγμή (χωρίς σχέδιο, πρόβλεψη και εναλλακτικές λύσεις) προτιμήσουμε την ανεξέλεγκτη χρεοκοπία, είναι να πολεμήσουμε ο ένας με τον άλλον και να φάμε τελικά τις σάρκες μας!

          • The Saint avatar
            The Saint @ akenaton 02/02/2012 15:37:26

            Aκόμη και αυτό, -που δεν πιστευω ότι πρόκειται να συμβεί, το προτιμώ, απο το να παραδώσουμε αμαχητί, ψυχη και πνεύμα στους γερμαναράδες!!!
            Ακόμη και αυτό!

          • μχ avatar
            μχ @ The Saint 03/02/2012 04:54:50

            ..... καλύτερα να σκεφτείς μήπως σε πάνε οι "γερμαναραδες" σε αυτο το ενδεχόμενο.....

          • Silence t. avatar
            Silence t. @ akenaton 02/02/2012 17:43:15

            Το ότι δεν δήλωσες Κολοκοτρώνης είναι προφανές !
            Θα έπρεπε όμως (τουλάχιστον) να καταλάβεις ότι η ζωή δεν είναι ένα σύνολο αριθμός και ποσοστώσεων , ούτε μετριέται με μαθηματικούς τύπους , τρεις το λάδι τρεις το ξίδι .
            Προκειμένου να δικαιολογήσεις τα λεγόμενα σου πηδούσες από την ανεπάρκεια των αγαθών , στην ανεπάρκεια των επιχορηγήσεων που ΘΑ έπαιρναν αυτοί που θα έβγαζαν την παραγωγή !
            Ότι θα φαγωνόμασταν μεταξύ μας (δις) , δεν θα μείνει κολυμπηθρόξυλο κλπ.
            Θα πρέπει να σου πω (ξανά) εγωισταρά που το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι η πάρτη σου , ότι .
            Το ''όχι'' , το ''μονών λαβέ'' και το ''ελευθερία η θάνατος'' , δεν αποτελούν τίτλους από σουξέ της Βίσσυ , αλλά λέξεις - θέσεις που κάποιοι ήρωες , κάποτε , χωρίς να μετρήσουν τις αξίες με το κιλό , την λογική και την ασφάλεια τους , τις φωνάξανε για να μπορείς εσύ σήμερα , να υπάρχεις .
            Το λιγότερο που θα μπορούσες να κάνεις για αυτό , ήταν , αντί να σκέφτεσαι μόνο τον εαυτό σου χάρη στον οποίο νομίζεις ότι η γη γυρίζει , να σκεφτόσουν τις αυριανές γενιές των οποίων το μέλλον παίζεις κορόνα γράμματα γιατί δεν φτάνουν.... τα τρόφιμα !!
            Και ναι εννοείτε ότι προτιμώ να μην υπάρχω αύριο παρά να ξεπουληθώ

          • akenaton avatar
            akenaton @ Silence t. 02/02/2012 18:27:57

            Αν υπάρχει έστω και 1 (ένα) επιχείρημα μέσα σε αυτό τον συναισθηματικό χείμαρρο, ευχαρίστως να απαντήσω επ' αυτού. Το ότι είστε πιθανώς θυμωμένος, απογοητευμένος, ζορισμένος ή και απηυδισμένος με κάτι, με κάποιον, με όλα και όλους ίσως, δε σας δίνει πάντως και το δικαίωμα να βρίζετε όσους δε συμφωνούν μαζί σας.
            Υ.Γ. 1. Ακόμη και οι ήρωες του 21 και πρωτίστως ο Κολοκοτρώνης πάντως, εκτός από γενναιότητα επεδειξαν και σύνεση και στρατηγική και αποφασιστικότητα την ώρα της μάχης. Δεν ακολουθούσαν τυφλά το θυμικό τους όπως ίσως νομίζετε.
            2. Αν νομίζετε οτι είναι το ίδιο να φωνάζεις ελεθερία ή θάνατος και να ορμάς στους τούρκους με το να πεθαίνεις στα πεζοδρόμια της χώρας σου από την πείνα και την εξαθλίωση ηττημένος από τα δικά σου λάθη και παραλείψεις, τότε επιτρέψτε μου να σας πω οτι έχετε μια τουλάχιστον περίεργη άποψη περί ηρωϊσμού και ελευθερίας.

          • Silence t. avatar
            Silence t. @ akenaton 02/02/2012 20:57:31

            Θα πρέπει να σου πω για να τελειώνω κιόλας ότι , όχι δεν είμαι καθόλου ζορισμένος (οικονομικά) , έχω γράψει και αλλού ότι είμαι από τους καρά-κωλόφαρδους αυτού του τόπου που μπορώ να ζω καλά (ακόμα).
            Ωστόσο χαίρομαι μέσα από το anti να καταθέτω τις απόψεις μου σαν μια εξιλέωση αν θέλεις ότι δεν αδιαφορώ για αυτά που συμβαίνουν δίπλα μου και πιθανός αύριο θα συμβαίνουν πάνω μου .
            Θυμωμένος και απηυδισμένος βέβαια είμαι , όχι με όλους και με όλα , αλλά με τα συγκεκριμένα πρόσωπα που μπορείς να φανταστείς .
            Τώρα σχετικά με το θέμα περί ευρώ , psi , πτώχευσης η μη , απόψεις σαν τις δικές σου δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης και επιβράβευσης στον Παπαδήμο και την κυβέρνηση του για όσα (δεν) κάνει .
            Είμαστε απέναντι......

          • akenaton avatar
            akenaton @ Silence t. 02/02/2012 21:13:52

            Άλλος ένας κονομημένος με ηρωϊκή καρδιά! Αφερίμ. Το περίμενα. Τόση επανάσταση πια!
            Υ.Γ. Όσο για ψήφο εμπιστοσύνης στον Παπαδήμο, άλλοι την έδωσαν. Η άποψή μου ήταν εκλογές το Δεκέμβριο, αλλά ο ΑΣ δεν .... με άκουσε!

          • Αρματιστής avatar
            Αρματιστής @ akenaton 02/02/2012 21:31:33

            Και κατά τη γνώμη σου, τώρα δεν τρώμε τις σάρκες μας. Ότι ξύνουμε το πάτο του βαρελιού για να εξασφαλίσουμε τα αναγκαία, δεν σου λέει τίποτε; Οι άστεγοι και οι πεινασμένοι, τίποτε; Ότι τα σχολεία δεν έχουν πετρέλαιο για να ζεστάνουν τους μαθητές τίποτε; Ότι κλειδαμπαρώνουμε τις πόρτες για να μην εισβάλουν, πως το
            βλέπεις; Ότι οι ένοπλες δυνάμεις αντιμετωπίζουν προβλήματα;

            Σκέψου τώρα, να ψηφιστεί και η προτεραιότητα των δανειστών στον Π/Υ, τι έχει να γίνει.

          • Silence t. avatar
            Silence t. @ Αρματιστής 02/02/2012 21:58:28

            Προς akenaton
            Το να έχω τα προς το ζην (σχεδόν ντρέπομαι και για αυτό) απέχει πολύ από το κονομημένος .
            Ωστόσο θεωρώ σίγουρα πιο ηρωικό το να ρισκάρεις (για τις αξίες σου) όταν έχεις για να χάσεις , παρά όταν δεν έχεις .

  32. karenin avatar
    karenin 02/02/2012 13:56:04

    Πριν τις εκλογές ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ για ναι η όχι στην δανειακή σύμβαση, και τους όρους.
    Τι νόημα θα έχουν οι εκλογές όταν θα έχουν δοθεί αμετάκλητες δεσμεύσεις, και οι όροι θα έχουν επικυρωθεί με αυξημένη πλειοψηφεία στην βουλή. Αν είναι να εκλέξουμε αλυσοδεμένο και δεσμευμένο πρωθυπουργό, καλύτερα να αφήσουμε τους Γερμανούς να κάνουν την δουλειά τους.

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ karenin 02/02/2012 21:32:17

      Πολλά ζητά;

  33. firiki2010 avatar
    firiki2010 02/02/2012 14:04:49

    Nομίζω πως η μη ύπαρξη πολιτικής βούλησης από αυτούς που στηρίζουν την κυβέρνηση (ούτε φυσικά από τη ΝΔ) για αμεσες εκλογές κάτι σημαίνει. Πιθανώτατα ότι δεν υπάρχει καλύτερη " λύση" απο αυτήν την οποία διαπραγματευόμαστε. Και δεν βλέπω και καμμία διάθεση τα δυσάρεστα μέτρα που ούτως ή άλλως θα έρθουν να τα φορτωθεί κάποιος μόνος του.
    Ας υποθέσουμε ότι σταματάει η διαπραγμάτευση και πάμε για εκλογές. Εχει την εντύπωση κανείς ότι ακόμα και μια αυτοδύναμη ΝΔ θα μπορούσε να διαπραγματευθεί σε κάποια άλλη βάση από αυτή η οποία υπάρχει σήμερα ή ότι δεν θα είναι υποχρεωμένη να πάρει δυσάρεστα μέτρα;
    Ας τελειώσει λοιπόν αυτη η ιστορία με το κούρεμα και την δανειακή με ό,τι αυτά συνεπάγονται , ας γίνει ξεκάθαρο στον κόσμο ότι φτάσαμε εδώ που φτάσαμε - σε ένα κούρεμα και μια δανειακή που εξ ορισμού αποτελούν απόδειξη των αποτυχιών της προηγούμενης διετίας- λόγω της αφελούς και ανεπαρκέστατης ΠΑΣΟΚικής διαχείρισης κι απο κει και πέρα η όποια νέα κυβέρνηση ανάλογα και με τις επιτυχίες που θα έχει, θα έχει πολλές ευκαιρίες για τροποποιήσεις συγκεκριμένων μέτρων με άλλα αποτελεσματικότερα. Ο,τι και να υπογραφεί σήμερα μπορεί να αλλάξει Το είδαμε κατ επανάληψη ττους τελευταίους 28 μήνες.

    ΥΓ Ακόμα και αν έχουμε διατροφική επάρκεια (με το σημερινό επίπεδο κατανάλωσης δεν έχουμε) αυτό είναι το ζητούμενο; Να μην πεινάσουμε;

    • akenaton avatar
      akenaton @ firiki2010 02/02/2012 15:25:54

      Επιτέλους, μια νηφάλια και λογική τοποθέτηση! Συμφωνώ και συμπληρώνω πως καλά θα ήταν ο ΑΣ προεκλογικά να μας αποκαλύψει πλήρως τι σκέπτεται να κάνει και να μας παρουσιάσει ένα δικό του μνημόνιο με τις απαραίτητες διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις που θα πρετείνει άμεσα ώστε η χώρα να έχει πιθανότητες να ανακάμψει ΕΝΤΟΣ της ΕΕ και του ΕΥΡΩ. Ας παρουσιάσουμε πρώτα οικονομικές επιτυχίες και επίτευξη στόχων (δεν είναι αντίθετος με τους στόχους ο ΑΣ, αλλά με την πολιτική που εφαρμόστηκε) και τα λέμε μετά αν μπορούμε να επαναδιαπραγματευτούμε ή όχι. Στην κατάσταση που μας έφεραν οι μαθητευόμενοι μάγοι που μας κυβέρνησανμέχρι τώρα (κυρίως ο αλήστου μνήμης ΑΓΠ αλλά και ο υιός του) αντί να μεμψιμοιρούμε θα πρέπει να αναζητήσουμε την πρώτη ΕΠΙΤΥΧΙΑ που θα αντιστρέψει το κλίμα τόσο στην οικονομία (που πρωτίστως είναι θέμα ψυχολογίας και κλίματος) όσο και στους εταίρους μας στην Ε.Ε. και τη ζώνη του ΕΥΡΩ. Η επιστροφή στη δραχμή και η έξοδος από την ΕΕ ή το ΕΥΡΩ θα πρέπει να είναι η έσχατη των εσχάτων ως λύση και απορώ που αβασάνιστα την προκρίνουν τόσοι πολλοί οπαδοί (;) της Παράταξης που με τόση αποφασιστικότητα μας ενέταξε εκεί, σε πείσμα όλων των τότε "αντιευρωπαϊστών" της αριστερής θολοκουλτούρας που θάλλει στη χώρα μας από την Μεταπολίτευση και δώθε.

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ akenaton 02/02/2012 16:26:38

        Η επιστροφή στη δραχμή ούτως ή άλλως δεν αποτελεί λύση γιατί δεν βοηθάει στην αντιμετώπιση κανενός από τα δομικά προβλήματα της οικονομίας μας.
        Στο γιατί την προκρίνουν τόσοι οπαδοί της παράταξης οι απαντήσεις είναι δύο: 1. Το ερωτηματικό που πολύ σωστά έβαλες μετά το "οπαδοί" 2. Η ΝΔ δεν φρόντισε να ξεκαθαρίσει εγκαίρως και "επιθετικά" το είδος του "αντιμνημινισμο" της που φυσικά δεν έχει καμμία σχέση με αυτόν του ΚΚE και του ΣΥΡΙΖΑ

        • akenaton avatar
          akenaton @ firiki2010 02/02/2012 16:42:08

          Κι εδώ συμφωνώ απολύτως! Καλό σου απόγευμα.

        • karenin avatar
          karenin @ firiki2010 02/02/2012 17:59:59

          Αν κάποιος απο τους δύο έχει ιστορικό προηγούμενο χώρας που βγείκε απο την ύφεση, χωρίς υποτίμηση εθνικούνομίσματος να το αναφέρει. Και σαν αναπτυξιακό εργαλείο συμφέρει ευρώ, η εθνικό νόμισμα; Οι διαρθρωτικές αλλαγές απαραίτητες μεν, αλλά μην μπερδευετε την αποτελεσματικότητα, με την ανταγωνιστικότητα. Το ένα δεν εξασφαλίζει το άλλο αυτόματα, όταν λείπουν οι τιμές. Εκτός και αν μιλάμε μόνο για εργατικό κόστος. Εξηγείστε τότε στον κόσμο ότι θα έχουμε ανάπτυξη, αλλά εσείς θα παίρνετε τρείς και εξήντα.

          • akenaton avatar
            akenaton @ karenin 02/02/2012 18:37:04

            Προτιμώ τρεις κι εξήντα σε ευρώ παρά σε δραχμές για ευνόητους λόγους. Υποτίμηση σημαίνει ευθέως πληθωρισμός και δραματική μείωση της αγοραστικής δύναμης του εργαζομένου = εσωτερική υποτίμηση, δηλαδή ακριβώς αυτό που ξορκίζουν όλοι εδώ μέσα. Επιμένω πως εθελοντική έξοδος από τη ζώνη του ευρώ χωρίς μάχη, αποτελεί τον ορισμό της παράδοσης, της οπισθοχώρησης και σίγουρη συνταγή φτώχειας (αληθινής όχι ερζάτς) του λαού για πολλές δεκαετίες.

          • karenin avatar
            karenin @ akenaton 02/02/2012 19:15:55

            Μα έχει συμβεί η υποτίμηση. Και δεν έχει τέλος. Οσα θα τους λείπουνε θα τα αναζητούν στα χωράφια μας. Στην αγορά είσαι και ξέρεις ότι οι τράπεζες για δικούς τους λόγους, νάναι καλά και η Κατσέλη, κάνουν την πάπια. Οταν κινηθούν τα εκαθαριστικά θα είναι των δέκα ευρώ. Ελα να βγάλεις τον μήνα.
            Αδεια τσέπη απο ευρώ, η γεμάτη πλατανόφυλα είναι το δίλημα φίλε μου.

          • firiki2010 avatar
            firiki2010 @ karenin 02/02/2012 19:54:56

            Karenin,
            H περίπτωση μας ούτως ή άλλως δεν έχει ιστορικό προηγούμενο. (Χώρα της ΕΕ, με νόμισμα του οποίου δεν έχει την διαχείριση, που δέχεται μεγάλη χρηματοδοτική στήριξη)γι αυτό και υπάρχουν τεράστιες δυσκολίες.
            Γιατί θεωρείς- ιδίως στις σημερινές συνθήκες - μια υποτιμημένη και διολισθαίνουσα δραχμή αναπτυξιακό εργαλείο; Το απολύτως ανασφαλές οικονομικό περιβάλλον.Πολύ φοβάμαι ότι θα οδηγούσε σε ανάπτυξη του τύπου τρεις κι εξήντα που λες στο τέλος του σχολίου σου.
            Το ευρώ σου εξασφάλιζε το φθηνό χρήμα και την ασφάλεια για να κάνεις ανάπτυξη. Εμείς κάναμε άλλα πράγματα. Για να δούμε τώρα.......
            Οι διαρθρωτικές αλλαγές όπως λες είναι απαραίτητες.Προσθέτω ότι απαιτούν θυσίες , προσπάθειες (μεγαλύτερες σε καθεστώς δραχμής) και ... τρόπο.

    • George_Sporos avatar
      George_Sporos @ firiki2010 02/02/2012 16:04:26

      Σημαίνει ότι ίσως παρακολουθούν τις εξελίξεις σε σχέση με το χρέος.
      Η επόμενη κυβέρνηση δεν πρέπει να δεσμευτεί στην εφαρμογή του γνωστού προγράμματος λιτότητας. Οδηγεί σε αδιέξοδο.
      Θα μπορούσε η ΝΔ ως κυβέρνηση να διαπραγματευτεί καταρχάς, γιατί μέχρις στιγμής δεν έχουμε ζήσει αυτήν την εμπειρία. Αλλά αν σήμερα συμφωνήσει με τους φόρους του Τόμσεν, αύριο ως κυβέρνηση δε θα είναι εύκολο να τους μειώσει. Επίσης, βάζει σε κίνδυνο την προοπτική αυτοδυναμίας. Η αυτοδυναμία είναι σημαντικότατη και για τις διαπραγματεύσεις αλλά και για την εφαρμογή και αποτελεσματικότητα των μέτρων.

      • firiki2010g avatar
        firiki2010g @ George_Sporos 02/02/2012 16:52:33

        Πολύ σωστά επισημαίνεις την αυτοδυναμία σαν προυπόθεση αποτελεσματικότητας. Πάω κι ένα βήμα παραπέρα. Πέρα από μια αναιμική αυτοδυναμία χρειάζεται να δημιουργήσει ένα ρεύμα υπέρ των απόψεων της ακόμα κι ανάμεσα σ΄ αυτούς που για συναισθηματικούς ή λόγους παράδοσης δεν θα την ψηφίσουν. (Κατά την άποψη μου πολύ δύσκολο πια αφού επι μήνες άφησε ανυπεράσπιστο το παρελθόν της)
        Το θέμα όμως είναι: Η προσπάθεια δημιουργίας ενός τέτοιου ρεύματος θα "πατήσει" στον ρεαλισμό, τον "ορθό λόγο" , την κατανόηση του "θυσίες κάναμε και θα κάνουμε" ή θα στηριχθεί στον συναισθηματισμό και στην καλλιέργεια προσδοκιών (που θα διαψευσθούν); Οφείλω να ομολογήσω ότι αυτοδυναμία ή έστω διακυβέρνηση , που θα στηριχθεί στο δεύτερο σκέλος του διλήμματος, μου είναι αδιάφορη γιατί πολύ σύντομα θα αποδειχθεί αναποτελεσματική και ευάλωτη.

        • George_Sporos avatar
          George_Sporos @ firiki2010g 02/02/2012 17:19:13

          Συμφωνώ. Πιστεύω στη ΝΔ τα αντιλαμβάνονται αυτά πριν από εμάς. Ο Σαμαράς απευθύνεται σε όλους τους Έλληνες όταν μιλάει και ζητάει στήριξη από όλους.
          Η προσπάθεια ενός τέτοιου ρεύματος θα πατήσει στην αλήθεια. Καλλιέργεια ψεύτικων προσδοκιών, όχι. Είναι απάτη και σύντομα σε εγκλωβίζει. Όραμα ναι.
          Και αυτά, όμως, νομίζω ότι η ΝΔ τα προσέχει τουλάχιστον η κορυφή της πυραμίδας. Δεν υπόσχεται και δεν τάζει. Ας προσέξει τους δημοσιογράφους μπορεί να την εμφανίζουν να τάζει, όπως την παρουσίαζαν 2 χρόνια να αρνείται τα πάντα σε σχέση με το μνημόνιο.

          • firiki2010 avatar
            firiki2010 @ George_Sporos 02/02/2012 18:30:26

            "....την εμφανίζουν να τάζει, όπως την παρουσίαζαν 2 χρόνια να αρνείται τα πάντα σε σχέση με το μνημόνιο." Ακριβώς έτσι!
            Και ξέρεις... δεν αρκεί να τα κατανοεί η κορυφή της πυραμίδας. Πρέπει να τα παίρνει χαμπάρι και η βάση!

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ firiki2010 02/02/2012 21:38:42

      Σε σένα που διαθέτεις νηφάλια φωνή, λένε κάτι τα παρακάτω;

      Βρετανικό δίκαιο;
      Παραίτηση από την ασυλία;
      Εμπράγματες εξασφαλίσεις;
      Προτεραιότητα των δανειστών στην εξόφληση;
      Απαγόρευση δανεισμού από άλλη πηγή;
      Απαγόρευση χρεοκοπίας;
      Για την επιτροπεία, δεν ξέρω... Διότι αν οι Γερμανοί επιμείνουν και η δοτή το αποδεχθεί προκειμένου "να σωθεί η πατρίδα", τότε θα υπάρχει λαϊκή κυριαρχία;

  34. georgios avatar
    georgios 02/02/2012 14:11:28

    Συμφωνώ απόλυτα με τον factorx, εδώ και τώρα εκλογές και παύση πληρωμών με δική μας ευθυνη.Είναι δυνατόν να ακούγεται οτι η συμφωνία για το νέο δάνειο προβλέπει πρώτα να πληρώνουμε τους τόκους και αν περισεύει κάτι θα πληρώνονται μισθοί και συντάξεις και με τα μέτρα που προτείνουν να μας ρίχνουν σε βαθύτερη ύφεση; Εάν κάνουμε παυση πληρωμών θα μπορέσουμε τους τόκους να τους διοχετεύσουμε στην πραγματική οικονομία και να σταματήσουμε τον φαύλο κύκλο της ύφεσης.Οποιοσδήποτε πολιτικός υπογράψει τέτοιο μνημόνι ή προμνημόνιο ή οπως αλλιώς θέλετε πείτε το δεν θα έχει κανένα μέλλον στην χώρα μας.

    • Αρματιστής avatar
      Αρματιστής @ georgios 02/02/2012 21:44:25

      Όχι μόνο τους τόκους, αλλά και τα χρεολύσια. Όπως ξέρεις δεν μας δανείζει κανένας και άλλος δανεισμός δεν υπάρχει. Αλλά και να υπήρχε, μπορούμε να εξοφλούμε το ομολογιακό χρέος με δάνεια στο ΔΝΤ και στις χώρες της ΕΕ; Αυτό είναι ότι χειρότερο. Γίνεσαι αυτομάτως υποτελής. Χρωστάγαμε στη γιαγιά μας και τώρα χρωστάμε τη καμόρα. (κάποιος άλλος το έγραψε. δεν θυμάμαι που)

  35. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 02/02/2012 14:34:08

    Εκλογές ναι ,αλλά γιατί? Για να αποκτήσουμε επιτέλους ΕΛΛΗΝΙΚΗ κυβέρνηση ,σωστά?

    Ο τελευταίες δημοσκοπήσεις όμως δείχνουν...δεκα-κομματική Βουλή! Και μη μου πείτε για κατευθυνόμενες δημοσκοπήσεις, και η γενική αίσθηση λίγο –πολύ αυτή είναι.

    Δηλαδή ένα απίστευτο τσίρκο όπου θα συμμετέχουν από Σκοπιανο-οικολόγοι μέχρι Χρυσή Αυγή!

    Εξηγήστε μου παρακαλώ πως αυτό θα ωφελήσει τη χώρα! Δε λέω να μη γίνουν εκλογές ,άλλωστε αυτό είναι δεδομένο. Αλλά φοβάμαι πως η παθητικότητα και η έλλειψη μαχητικών στελεχών της ΝΔ έκαναν τελικά τη ζημιά. Ενας Αντώνης (και ένας Φαήλος...) δεν αρκεί για να φέρει την άνοιξη.

    Ιδίως, αφού αφέθηκαν ακόμα και οι γραφικοί που έκαναν καριέρα σαν μαϊντανοί στις τηλεοπτικές Ζούγκλες να μας διδάσκουν πατριωτισμό…

    Τί να το κάνουμε πως η ΝΔ θα είναι πρώτο κόμμα ,άμα δεν μπορεί να κυβερνήσει?

    Μήπως στη Συγγρού μετράνε διαφορετικά τα κουκιά? Μακάρι! Ή απλά θέλουν κατά βάθος να αποφύγουν το πικρό ποτήριο?

    Ανθρώπινο θα ήταν. Ακόμα και ο Χριστός φοβήθηκε μπροστά στο Γολγοθά...

  36. avanti avatar
    avanti 02/02/2012 14:48:53

    Αυτός ο αποτυχημένος Πρόεδρος της Δημοκρατίας αλήθεια τι κάνει? Δεν βλέπει ότι η χώρα έχει διολισθείσει επικίνδυνα σε αντιδημοκρατικές πρακτικές? Δεν βλέπει ότι το λαϊκό αίσθημα είναι παντελώς αντίθετο με τις αποφάσεις της σημερινής κυβέρνησης? Δεν βλέπει ότι η σημερινή κυβέρνηση με τις αποφάσεις που πιθανόν θα λάβει για την νέα δανειακή σύμβαση και τα όσα αποφάσισαν οι εταίροι μας στο τέλος Ιανουαρίου οδηγούν στην κατάλυση της εθνικής μας κυριαρχίας? Ο Τσέχος πρωθυπουργός τόλμησε να τους τρίψει στην μούρη το δημοσιονομικό τους σύμφωνο βαρβαρότητας και εξαθλίωσης επικαλούμενος συνταγματικούς λόγους, εδώ τι κάνουμε? Εχουμε τα κλειδάκια έτοιμα για την φράου!

  37. Ραβινος avatar
    Ραβινος 02/02/2012 15:06:34

    ''Ο κ. Παπαδήμος μοιάζει ολοένα και περισσότερο με το πράσινο παπάκι που συνοδεύει τις φωτογραφίες του ΓΑΠ. '' Σωστο Κακοφωνιξ !

  38. unfair avatar
    unfair 02/02/2012 15:21:24

    Το να γίνουν εκλογές, είναι αυτονόητο, μιας κ δείχνει σεβασμό προς τον λαό, αφού πλέον, δεν υπάρχει συσχετισμός της λαϊκής βάσης με την βουλή.
    ...πάντως, έχω την αίσθηση, πως θα πέσει "ξύλο" την προεκλογική περίοδο, κ το αποτέλεσμα, είναι ρευστό ως προς αυτοδυναμίας κ σωστής διακυβέρνησης την επόμενη μέρα, για πολλούς λόγους.

  39. Δάσκαλος avatar
    Δάσκαλος 02/02/2012 16:23:58

    Πολλοί αναγνώστες συμφωνούμε με το άρθρο. Φαίνεται όμως πως δε συμφωνούν όσοι μπορούν να προκαλέσουν τις εκλογές και το τέλος της αβεβαιότητας. Αν υπάρχουν...

  40. BlueSky avatar
    BlueSky 02/02/2012 16:45:55

    Λοιπόν να αφήσετε τα ωραία λόγια και τις παραινέσεις που κάνετε κακοφωνίξ για να παραιτηθεί η κυβέρνηση. Ο Σαμαράς τι κάνει;
    Αβββααβάααα όπως λέμε στα γήπεδα!
    Ας παραιτήσει τους υπουργούς του, για να πέσει αυτό το κυβερνητικό πασοκικό έκτρωμα.
    Όμως τίποτα, δεν κουνιέται φύλλο, η εξαθλίωση συνεχίζεται, η ανεργία καλπάζει, ο ΦΠΑ θα ανέβει κι άλλο, τα χαράτσια πληρώνονται, οι φόροι αυξάνονται, η ΔΕΗ κόβει το ρεύμα, οι απλοί πολίτες παραδίδουν πινακίδες, οι νεόπτωχοι και νεοάστεγοι αυξάνονται και η ΝΔ με τον αρχηγό της ψηλά αρμενίζει.
    Ξέρετε κε κακοφωνίξ τι λένε στην πιάτσα;; Ότι και η ΝΔ είναι στο colpo grosso , οπότε ο λαουτζίκος τα ακούει, κρίνει και δεν θα δώσει παραπάνω ψηφαλάκια στη ΝΔ και στην ηγεσία της
    Εγώ έμαθα να τηρώ τις υποσχέσεις μου, να πιστεύω σε ανθρώπους με παντελόνια (ανεξαρτήτως φύλου) και όχι κωλοτούμπες(άλλωστε γιαυτό απεχθάνομαι καραπαίρνει και δρακουλίνα), επομένως σε 17 ημέρες θα έπρεπε να είχαμε εκλογές.
    Τεχνιέντως και ποικιλοτρόπως η ΝΔ γίνεται ο πινόκιο του βενιζέλου, το 'χουν καταλάβει εκεί στη ΝΔ;
    Μάλλον ναι και το βουλώνουν.
    Δεξιοί με πασοκική νοοτροπία, όπως λέμε κομμουνιστής με δεξιά τσέπη!!
    Όμως η δικιά μας τζέπα έγινε πλέον στάχτη και δεν κρατά τίποτα! Στο τέλος τα πασόκια πάλι θα επιβιώσουν γιατί είναι λαμόγια, τις φάπες όμως θα τις φάνε οι δεξιοί.
    Το ξύλο πέφτει πάντα σ' αυτούς , που βάζουν πλάτες στα εγκλήματα.

  41. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 02/02/2012 17:01:27

    Οταν εφευρίσκεται το ''αναπόφευκτον'' του βιασμού, ο ''εφευρέτης'' το μόνο που μπορεί πλέον να προσφέρει , είναι να μας καλεί να χαλαρώσουμε για να τον απολαύσουμε...
    Μακάρι να διαψευσθώ.
    Κοντός ψαλμός αλληλούια.

  42. ΜΠ avatar
    ΜΠ 02/02/2012 17:19:14

    Η ανελέητη επίθεση που δέχεται ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ LIVE ΣΤΗΝ ΝΕΤ, από τον ΓΑΠ που μιλάει στην Κ.Ο, ο Α.Σ και η Ν.Δ είναι πρωτοφανούς μεγέθους και θράσους. Η λέξη που επαναλαμβάνει συνεχώς είναι "Εμείς, εμείς, εμείς".
    Αυτή η ομιλία, του ΓΑΠ, είναι μαύρη σελίδα στην Ιστορία των ομιλιών του στην Κ.Ο του.
    Στη Συγγρού την παρακολουθούν την ομιλία του;;;;
    Αν είμαστε λιγάκοι σοβαροί πλέον θα πρέπει ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΡΑΣΥΤΑΤΗ - ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΥΤΗ.
    Α.Σ ΚΑΙ Ν.Δ ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΑΛΛΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΤΕΡΜΑ. ΑΡΚΕΤΑ. ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ.
    ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ. ΣΑΣ ΣΤΟΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΙΑΣΥΡΕΙ. ΔΙΑΣΥΡΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΜΑΣ ΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ. ΜΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
    ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΥΤΙΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ Ο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ.
    ΤΟΝ ΑΚΟΥΤΕ;;; ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΣΙΠΑ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΤΡΑΒΗΞΟΥΜΕ ΤΟ ΧΑΛΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ.

    • avanti avatar
      avanti @ ΜΠ 02/02/2012 17:32:35

      Αμήν και πότε, μόνο αν ο Σαμαράς αποσύρει την εμπιστοσύνη του από την σημερινή κυβέρνηση δοσιλόγων θα σωθεί η χώρα.
      Ετσι και αλλιώς τι φοβάται μην και χρεωκοπήσουμε? Ο Κρούγκμαν το δήλωσε σήμερα ευθαρσώς στην Μόσχα, η Ελλάδα θα χρεωκοπήσει , αν και έχει χρεωκοπήσει, και ίσως βγεί και από τη ζώνη του ευρώ. Ας κάνουμε λοιπόν το βήμα, έτσι κι αλλιώς χαμένοι είμαστε.

      • Silence t. avatar
        Silence t. @ avanti 02/02/2012 21:08:21

        Το χειρότερο είναι να παραιτηθεί πρώτος ο κωλοτούμπας (ψιλοαπίθανο) και να γίνει ήρωας !

  43. ΜΠ avatar
    ΜΠ 02/02/2012 17:34:07

    ΝΑ ΒΓΕΙ ΤΩΡΑ Ο Α.Σ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΚΛΗΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΜΩΤΙΚΑ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΛΙ ΦΤΑΙΕΙ ΑΥΤΟΣ - Ο ΓΑΠ - ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΔΙΕΣΥΡΕ ΩΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Ο ΑΛΗΤΗΣ. ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ Ο ΑΝΙΚΑΝΟ ΠΟΥ ΧΕΙΡΙΣΖΟΤΑΝ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ Ν.Δ. ΤΑ ΠΙΣΤΟΛΙΑ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΗΤΑΝ ΦΟΥΜΑΡΑ ΤΟΥ ΑΝΙΚΑΚΟΥ.
    ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΚΛΗΡΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ. ΑΠΛΑ - ΗΡΕΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ON CAMERA LIVE ΣΕ ΕΚΤΑΚΤΟ - ΓΙΑ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟΝ ΓΕΛΟΙΟ - ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΗΓΟΡΗΣΕΙΣ ΑΝΤΩΝΗ - ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΚΑΙ Ο ΓΑΠ ΜΕ ΘΕΑΤΡΙΝΙΣΜΟΥΣ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΓΚΑΛΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΣΥΣΠΕΙΡΩΝΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ. ΜΗΝ ΤΟΥ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΤΕΡΜΑ ΣΤΟ ΔΙΑΣΥΡΜΟ ΜΑΣ.

  44. Loud Area avatar
    Loud Area 02/02/2012 17:54:45

    Αν οι εκλογές άλλαζαν τη ζωή μας θα ήταν παράνομες, που λέγανε παλιά και κάτι παιδιά στα Εξάρχεια. Δυστυχώς φτάνοντας στα χειρότερα, πρέπει να πετύχεις τα καλύτερα. Μπορούν να υπάρξουν Άριστοι Έλληνες;
    Ο Μανώλης Γλέζος έκανε στη ζωή του κάτι σπουδαίο και ηρωικό, κάτω απο τη μπότα της φασιστικής βαρβαρότητας. Ο Μίκης Θεοδωράκης μέσα απο την τέχνη του έκανε κάτι εξίσου σπουδαίο. Έκανε έναν λαό να τραγουδάει τους μεγάλους ποιητές του μέσα στην καθημερινότητά του. Και τα δυο επιτεύγματα, δεν είχαν παγκόσμιο προηγούμενο. Γαι αυτό και οι δυο υπήρξαν Άριστοι Έλληνες.
    Αύριο το Υπουργείο Παιδείας διοργανώνει μια εκδήλωση στην οποία θα πάει και ο Πρωθυπουργός. Θα είναι αφιερωμένη στην Αριστεία και την Καινοτομία στην εκπαίδευση και στην έρευνα. Εκεί δηλαδή που άνθρωποι μοχθούν και πετυχαίνουν. Εκεί απ’ όπου θέλουμε να ελπίζουμε πως θα βγούν Άριστοι Έλληνες.
    Θα ήθελα, όλοι οι Άριστοι Έλληνες να είναι αύριο εκεί. Αλλά δεν θα είναι. Διότι κάθε Άριστος Έλληνας κάθεται πάνω σε ένα μαύρο ή άσπρο τετραγωνάκι και μάχεται εναντίον άλλων Άριστων Ελλήνων που κάθονται σε τετραγωνάκι διαφορετικού χρώματος. Αν όμως έβλεπαν τη μεγάλη εικόνα, αν έβλεπαν πέρα απο το τετραγωνάκι τους, τότε θα έβλεπαν τη σκακιέρα. Και θα ήταν όλοι εκεί. Για να μεταδώσουν ένα μήνυμα. Πως εμάς τους Έλληνες όταν μας “πουσάρουν” καταφέρνουμε να γίνουμε ‘Άριστοι. Ενίοτε και Άριστοι Στρατηγοί. Κι αυτό πρέπει να κάνουμε σήμερα, αν θέλουμε να επιβιώσουμε ως μια διακριτή εθνοπολιτισμική οντότητα, μέσα στον ιστό των υπερεθνικών δικτύων εξουσίας και χρήματος. Αν θέλουμε…

  45. franc avatar
    franc 02/02/2012 19:05:59

    Aγαπητέ Διογένη ας επανέλθουμε στο παρόν.
    Αυτή σου η παράγραφος τα λέει όλα: "Και η κρίση θα τελειώσει το 2012, διότι ένα σωρό funds με τεράστια διαθέσιμα έχουν θέσει ως καταληκτική ημερομηνία το 2012 για να προχωρήσουν σε επιθετικές εξαγορές στη αδύναμη, τώρα πια, ευρωζώνη. Μόλις αρχίσουν αυτές οι εξαγορές θα αρχίσει η άνοδος στα χρηματιστήρια και η κρίση θα λήξει την άλλη στιγμή. Δεν μπορούν να περιμένουν άλλο, διότι αν δεν κινηθεί ο ένας, θα κινηθεί ο άλλος και θέλει ο καθένας τους να αρπάξει τις ευκαιρίες που θα βρει. Στις “αγορές” γίνεται συνήθως αυτό που περιμένουν οι πολλοί. Και οι “πολλοί” περιμένουν να ανοίξει ο χορός των επιθετικών εξαγορών μέσα στο 2012."
    Αν τη συνδυάσουμε με την παρακάτω διαπίστωσή σου:
    "Ο Σαμαράς προσπάθησε να κρατηθεί όσο γίνεται έξω από το κάδρο της φθοράς και να κρατήσει και ουσιαστικά (όχι μόνον τυπικά) το ρόλο της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Κράτησε τα οικονομικώς σχετικά “ακίνδυνα” υπουργεία Εξωτερικών και Άμυνας και προσπάθησε να αφήσει όλη τη φθορά στο ΠΑΣΟΚ.",
    προκύπτει αβίαστα το συμπέρασμα οτι ο Σαμαράς είναι ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ.
    Κερδίζει χρόνο για να μπεί μπροστά όσο γίνεται πιό κοντά προς το τέλος της κρίσης . Με μιά κίνηση Ρουά-Ματ. Και δεν θα χρειστεί άλλα δανεικά αφού θα γίνεται αυτό που λές παραπάνω με τα χρηματιστήρια, μικρή πρόγευση των οποίων μας έδωσε η περασμένη εβδομάδα. Αν η Goldman Sachs μας έχει ξεγραμμένους γιατί αγόρασε με τη σεσουλα χαρτιά Alpha? Θα έρθει για ταπετσαρία?

  46. ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ 02/02/2012 19:25:30

    ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΜΕΤΩΠΟ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΗΡΟ, ΛΕΙΨΟ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ. ΔΗΛΑΔΗ ΗΤΤΑ.

    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ κ. ΠΡΟΕΔΡΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ. ΗΡΘΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΆΘΛΙΟΥΣ ΟΜΟΤΡΑΠΕΖΟΥΣ ΤΟΥ ΣΤΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ :

    Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα

    που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο Όχι

    να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει

    έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντας το πέρα

    πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησή του.

    Ο αρνηθείς δεν μετανιώνει. Αν ρωτιούνταν πάλι,

    όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει

    εκείνο το Όχι -το σωστό – εις όλην τη ζωή του.

    ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΝΑΙ ή ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΒΑΦΗΣ (1901)

  47. tak avatar
    tak 02/02/2012 20:35:20

    Κακοφωνίξ, εσύ θα ξέρεις, δε γίνεται να μη ξέρεις... Μετά τα Καλάβρυτα, το Δοξάτο, το Κομμένο και τα χιλιάδες Μνήματα στην Ήπειρο και σε όλη τη χώρα, πώς θα λέγεται το νέο μνημείο, για τα χιλιάδες παιδιά, που δε θα γεννηθούν, εξ αιτίας της γερμανικής εκδίκησης σε βάρος της χώρας μας, που θα είναι μια καταστροφική αναίμακτη ολοκληρωτική γενοκτονία;

  48. dimitris avatar
    dimitris 02/02/2012 20:40:19

    Αποχώρηση Σαμαρά σήμερα το βράδυ από την κυβέρνηση και προκήρυξη εκλογών για τις 26 Φεβρουαρίου. Όλα τα άλλα είναι απλά λόγια του αέρα

    • ΝΙΚΟΛΑΟΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΟΣ @ dimitris 02/02/2012 20:57:27

      Το εύχομαι με όλη μου την ψυχή ....αντ΄αυτού όμως είδα να σχολιάζουν ότι "συζητάει " η ΝΔ τη μείωση των επικουρικών....τη μείωση του κατώτατου μισθού....να συμφωνεί στην επιβολή πλαφόν 23 ευρώ το μήνα ανά ασφαλισμένο για φάρμακα και άλλα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!! Επιμένω σε κατι που έγραψα πιο πάνω....Αδυνατώ να πιστέψω πως θα βγει ο Σαμαράς από τη νέα σύσκεψη , έχοντας πει ΝΑΙ σε αυτά τα αίσχη.

  49. ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ 02/02/2012 21:18:42

    ...ΚΙ ΑΥΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΈΝΟ, ΓΙΑΤΙ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ :

    Μια φορά κι ένα καιρό-Μπλέ
    http://www.youtube.com/watch?v=nsRGKIursuA

  50. τάσος avatar
    τάσος 02/02/2012 21:19:42

    αν γίνουν εκλογές και βγει αυτοδύναμη η νέα δημοκρατία καταστραφήκαμε. είδα την αλήθεια και σας την περιγράφω. προκειμένου να επιβιώσουμε σαν άνθρωποι, πρέπει να εξαφανιστεί η νέα δημοκρατία και όλα τα κόμματα που ξεφύτρωσαν από αυτήν (κόμματα καρατζαφέρη, ντόρας και καμμένου). αν η νέα δημοκρατία κυβερνήσει, και γενικά εφ'όσον υπάρχουν "δεξιά" επονομαζόμενα κόμματα, οι πασοκσήδες, οι άρρωστοι αυτοί άνθρωποι, θα μπουν πάλι στη διαδικασία επανασυγκρότησης και σε τέσσερα χρόνια θα ξανασυγκεντρώσουν τα τρία εκατομμύρια ψήφους και θα ξαναπάρουν την εξουσία. και τότε να ξέρετε, προκειμένου να βρούνε λεφτά χοντρά να ρουφήξουνε, θα μας βγάλουνε σε καμιά πασαρέλα στη ρώμη, ή στο λονδίνο, ή στις βρυξέλες και θα πουλήσουνε δούλους ρε. για το λόγο αυτό πρέπει να εξαφανιστεί η νέα δημοκρατία και τα κατάλοιπά της, γιατί και μόνο η ύπαρξη αυτών αρκεί για να τους συσπειρώσει, με αποτέλεσμα η νέα δημοκρατία όταν παίρνει την εξουσία να λειτουργεί σαν μια μητέρα που κάθε φορά ξαναπαίρνει το πασόκ, το τέκνο, στα σπλάχνα της, το επανακυοφορεί και το ξαναγεννάει αυτοδύναμο. ψηφίστε αριστερά, ψηφίστε πασόκ, κκε, κουβέλη, συνασπισμό, ό,τι σκατά θέλετε. μην κάνει κανείς τη μαλακία και ψηφίσει νδ ή κάτι από νδ. ποτέ ξανά. για την επιβίωσή μας σαν άνθρωποι.

  51. franc avatar
    franc 02/02/2012 21:47:00

    Το πρόβλημα αγαπητέ Τάσσο αν πχ. ψηφίσουμε όλοι συνασπισμό ή Κουβέλη η ακόμα και ΚΚΕ, απλά θα μετατραπεί αυτό σε ΝΔ σαν μητέρα που κάθε φορά ξαναπαίρνει το πασόκ, το τέκνο, στα σπλάχνα της, το επανακυοφορεί και το ξαναγεννάει αυτοδύναμο το ΠΑΣΟΚ. Αν οι αριστεροί είναι εξ ίσου πατριώτες με τον Σαμαρά οφείλουν να συνεργαστούν μαζί του για την ΠΑΤΡΙΔΑ ΠΑΝΩ ΑΠ" ΟΛΑ.

  52. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 02/02/2012 21:52:42

    Γιατί όλο αυτό το κατεβατό μου θυμίζει το... λεφτά υπάρχουν? Και ο... άλλος σοσιαλιστής ήταν...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Χαρίλαος 04/02/2012 09:28:02

      Καλός-κακός μπάτσος τάχα μου απέναντι στο χρηματοπιστωτικό αφεντικό τους οι σοσιαλιστές για να τσιμπάνε οι αδαείς.

  53. Pluto avatar
    Pluto 02/02/2012 22:05:09

    Franc,o Σαμαράς θέλει να συνεργασθεί σε βάση πατριωτικής ενότητας με τους Αριστερούς;

    • franc avatar
      franc @ Pluto 03/02/2012 09:46:38

      Μπορεί να μην θέλει.Kανένας πολιτικός δεν θέλει να μοιράζεται την εξουσία. Προσωπικά πιστεύω οτι θα το κάνει άν και οταν βρεθεί στο δίλλημα: Να πουλήσει την πατρίδα όπως ο ΓΑΠ (που στο κάτω κάτω έχει κι άλλη μεγάλη πατρίδα και μάλιστα της γιαγιάς του)
      ή να αντισταθεί μαζί με κάθε Πατριώτη, όπως η δική του γιαγιά .
      Στην πολιτική οι συμμαχίες προκύπτουν εξ ανάγκης και όχι απο ελεύθερη επιλογή.

  54. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 02/02/2012 22:41:40

    Factorx: Επειδή είσαι παλαιότερος σχολιαστής από τον "Ιλαρχο" δέχομαι ότι η επίθεσή του εναντίον σου ήταν άδικη και την σβηνω. Αυτά όμως που γράφεις στην απάντησή που επίσης σβήνω επειδή είναι εξίσου ανόητα . Αν ξέρεις αγγλικά ένα σου λέω dont get high by gour own supply. Δηλαδή στα ελληνικά: χαλάρωσε

  55. rally monkey avatar
    rally monkey 03/02/2012 01:46:09

    δεν προκυπτει απο πουθενα ο΄τι ' η προσπαθεια να μην ενεργοποιηθουν τα CDS θα τιναξει στον αερα το υπαρχον συστημα κρατικών ομολογων'
    ..θα δημιουργήσει καποιες αμφιβολίες ως προς την χρησιμοτητα τους σε περιπτωσεις κρατών...το πολυ πολύ να σπευσουν ορισμενοι να κλεισουν θεσεις προστασίας (και τα ασφαλιστρα κινδύνου να πέσουν..αμφιβάλω..) ίσως πωλήθούν και θεσεις ομολόγων που θεωρουνταν καλυμένες..ε..και λοιπόν..;

    οσο για το αγγλικο δικαιο δεν τιθεται καν ως θεμα διαπραγματευσης, ειναι αυτονόητο, για να μην κοροιδευόμαστε, το φωναζω απο τον Νοεμβριο.

    η ουσια ειναι οτι με τις (καταδικασμενες να αποτυχουν) συζητησεις για το PSI κερδηθηκε χρονος ώστε να προετοιμαστει το συστημα και να μπορεσει να διαχειριστει χρεωκοπία της Ελλάδας εντος ζώνης ευρώ (500 δις σηκωσαν ή τραπεζες απο την ΕΚΤ για 3χρονια και ορισμενοι προβλεπουν ότι στις 29 ίσως σηκώσουν αλλο 1τρις.. )

    στο διαταυτα..το τελος της αβεβαιοτητας θα ερθει πριν τις εκλογές..
    το συστημα που υποστηριξε τον ΓΑΠ εξακολουθει να ελεγχει την χώρα ακομα και σήμερα..
    για τους στοχους τους μας ενημερωσε ο κ. Σόρος..
    ουδεμία προσπαθεια εγινε για να ανατραπει η κατασταση..
    αν ήταν ποτέ να το ξήλωσει αυτο το συστημα ο Σαμαράς φοβαμε πως άργησε..

    • franc avatar
      franc @ rally monkey 03/02/2012 12:57:44

      O Σόρος μας είπε φοβερό ανέκδοτο όντως.
      Θέλει λέει η κλίκα των Ντόπιων νταβατζήδων που έβγαλε τα λεφτά στην Ελβετία να πληρώνει τους φόρους της σε δραχμές που θα τους έρθει, λέει ο πολύς κ. Σόρος, 50-60% φτηνότερα λόγω υποτίμησης.
      Δηλαδή τώρα που πληρώνουν 0% σε ευρώ (δεν τους ξέρει καμμια εφορία αφου μέχρι και ο Ακης είναι οφ-σόρ ) στεναχωριούνται που κατέστρεψαν την πατρίδα? Μήπως άρχισε να ρετάρει?

  56. factorx avatar
    factorx 03/02/2012 03:49:51

    1. Ωραίες οι γενικολογίες και τα ηρωϊκά εμβατήρια, αλλά διαβάζοντας τα σχόλια δεν είδα πουθενά να επισημαίνεται οτι οι ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ που μπήκαν (ακόμα και η ΓΣΕΕ με τον ΣΕΒ συμπαρατάχθηκαν) δεν οφείλονται φυσικά στον ΓΑΠ ή τον Καρατζαφέρη και πολύ περισσότερο τον Παπαδήμο. Οφείλονται κυρίως στον Σαμαρά. Όπως και τόσα νομοσχέδια που δεν πέρασαν. Όπως και το αντιμνημονιακό μέτωπο. Αν δεν υπήρχε το 2010 το ΟΧΙ του Σαμαρά, τα πράγματα θα ήταν εντελώς διαφορετικά σήμερα.

    2. Ας πούμε οτι ο Σαμαράς ρίχνει την κυβέρνηση και δεν κανει το psi και την δανειακή. Και ότι όπως διατείνονται οι περισσότεροι ο λαός θα τον σηκώσει στα χέρια και θα τον πάει στο Μαξίμου. Την επόμενη εβδομάδα, μηνα, που θα χρεοκοπήσουμε τι θα κάνει ο ίδιος λαός που δεν θα έχει να φάει; Ποιόν θα χρεώσει;

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ factorx 04/02/2012 03:12:32

      συγκεκριμενα το 'τα σπαω με τους δανειστές' δεν το θεωρώ αυτοσκοπό, δεν τελειώνει εκει όμως..
      όσα psi και δανειακες και αν υπογραφούν αν δεν αντιμετωπίσει τον εχθρό που δρά ανενοχλητος εντος των τειχών δεν υπάρχει ελπίδα.
      ο Σαμαρας δεν ξεσκέπασε τους εσωτερικους υπονομευτές, ουσιαστικα παρειχε νομιμοποίηση στους μειδότες, και απεναντι στους δανειστες και απεναντι στους Ελληνες.
      Δεν εξηγησε στον κόσμο Γιατι και Ποιοι μας έφτασαν εδώ και γιατί οι θυσίες του πηγαν χαμένες χωρις να αποσωβηθεί η χρεωκοπία.
      Ο λαος δεν περιμενει την 'μία εξεταστική' για να μάθει..θελει να το ακουσει ..χθές...
      Οταν με το καλο..που ακριβώς θα στηριχτεί ο Σαμαράς για να επιχειρήσει επαναδιαπραγματευση όρων με την τροικα, να πεισει για την αξιοπιστια και την εφαρμοσιμότητα του προγραμματος του και την δικαιοσύνη των θυσιών που θα ζητησει απο τους Ελλήνες... Απεφυγε να μιλήσει και να χρησιμοποιήσει το τεραστιο ηθικό πλεονεκτημα που ειχε απεναντι στους ΓΑΠ, Παπακ. & Σια και αυτο παραμένει το λιγότερο μυστήριο...

  57. Αποστολης avatar
    Αποστολης 04/02/2012 12:29:32

    Αντωνη μην τους κανεις το χατηρι.
    Η θα εισαι ο ηγετης της χωρας για 2-3 τετραετίες με ανετη πλειοψηφια η θα σβησεις πριν την καλπη για χαρη των πασοκων!
    Πηγαινε σε εκλογες τωρα!!!
    Ο αγνος κοσμος της ΝΔ περιμενει απο σενα αντισταση.
    Μην τους διωξεις απο το κομμα.
    Μην συναινεις στο εγκλημα!!!

  58. a.p. avatar
    a.p. 05/02/2012 01:42:29

    Εκλογες ! Εκλογες! Εκλογες! Εαν εχουμε ακομα Δημοκρατια .......

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.