#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/04/2012 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εκλογές απογαλακτισμού της ΝΔ από το .... πασοκικό παρελθόν της!



της effie B. 

Οι πρόωρες εκλογες της 6ης Μαιου θα σημαίνουν και το τέλος της Μεταπολίτευσης. Μιας εποχής που κράτησε τριαντοχτώ ολόκληρα χρόνια: ξεκίνησε με ελπίδα και όραμα για μια ενωμένη και νέα Ελλάδα, άρρηκτο κομμάτι μιας ανερχόμενης παγκόσμιας ηγέτιδας Ευρώπης και τελειώνει με έναν εφιάλτη: μια χρεοκοπημένη, κουρελιασμένη, ντροπιασμένη, εξαθλιωμένη χώρα λίγο πριν την έξοδο απο μια ένωση που γι’ άλλα σχεδιάστηκε και αλλού κατέληξε!

Κοντά τέσσερεις δεκαετίες που τη διακυβέρνηση της χώρας άσκησαν δύο κόμματα εξουσίας: το ΠΑΣΟΚ για τριάντα σχεδόν χρόνια και η ΝΔ για μόλις οχτώ!!

Το ΠΑΣΟΚ, τα τριάντα αυτά χρόνια δεν καθόρισε μόνο το στυλ διακυβέρνησης της χώρας. Επαναπροσδιόρισε την συμπεριφορά της! Πασοκοποίησε την ελληνική κοινωνία και σχεδίασε την Μεταπολίτευση αποκλειστικά με τους δικούς του όρους!

Εγκατέστησε ενα λαϊκίστικο σύστημα με αναφορά στο κόμμα που ενθάρρυνε την φαυλότητα, γενίκευσε τη διαφθορά και νομιμοποίησε τις μίζες. Σε όλη την έκφανση της κρατικής λειτουργίας και όχι μόνο! Εγκαθίδρυσε σκληροπυρηνικούς λειτουργούς του σε κάθε καίριο σημείο της κρατικής μηχανής πλήρως ελεγχόμενους. Κυρίως όμως εγκαθίδρυσε ορκισμένους “οπαδούς” που πιστεύουν μόνο στο χρώμα και το πρωτάθλημα και δεν εγκαταλείπουν την ομάδα ποτέ, όποιοι και αν είναι οι παίκτες, όποιος και αν είναι ο αρχηγός!

Το ΠΑΣΟΚ μετατράπηκε πολύ γρήγορα σε θρησκεία με το αζημίωτο φυσικά! Και η ελληνική κοινωνία σε ενα πασοκοποιημένο μπουλούκι που δεν ήξερε αλλιώς! Έμαθε να αποδέχεται τη διαφθορά, τις μίζες, τη διαπλοκή, τον χρηματισμό, τον παράνομο πλουτισμό, τα όποια “βίτσια” της εξουσίας. Έκανε βλέπετε και αυτή τη δουλειά της αφού έγλειφε τα κόκκαλα εξουσίας των “δυνατών”! Έτσι βγήκε και το "μαζί τα φάγαμε"! Αυτοί τα λουκούλεια γεύματα, ο λαός τα ψίχουλα! Και έτσι πορευτήκαμε για τριάντα ολόκληρα χρόνια!

Απο την άλλη μεριά στα λιγοστά οχτώ χρόνια ενδιάμεσης διακυβέρνησης της, η ΝΔ κακέκτυπα αντέγραψε το Πασοκ. Δεν γνωρίζω αν δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς ή απλά ποτέ δεν το ήθελε! Μπορεί και να νόμισε οτι έτσι είναι η εξουσία και έτσι θα πορευτεί η χώρα σωστά! Και επειδή κάθε αντιγραφή είναι αντιγραφή και όχι το «original» και αν πρόκειται και για κακή αντιγραφή πάει στα αζήτητα, προέκυψαν τα λιγοστά ενδιάμεσα διαλλείματα εξουσίας των οκτώ χρόνων!

Ήταν άλλωστε τόση η αλλαζονεία της εξουσίας ΠΑΣΟΚ, που μόλις η ΝΔ πλησίαζε στο κατώφλι της εξουσίας, όλοι άρχιζαν να μιλούν για ενδιάμεσο διάλλειμα, σαν ανάπαυλα και ξεκούραση ενα πράμα, απο τη λαμογιά και την κραιπάλη της συνεχόμενης εξουσίας. Μπορεί και να το σκεφτόντουσαν σαν απομάκρυνση και περισυλλογή για επανασχεδιασμό και επαναπροσδιορισμό μεθόδων αποτελεσματικότερης διαφθοράς και έξυπνων τεχνασμάτων εξουσίας!

Το κύριο όμως χαρακτηριστικό του ΠΑΣΟΚ, αυτό που καθόρισε εν πολλοίς και την μακρόχρονη παραμονή του στη εξουσία, ήταν η άρρηκτη ερωτική του σχέση μαζί της! Σαν να γεννήθηκε ο ένας για τον άλλο. Εξουσία σημαίνει ΠΑΣΟΚ και ΠΑΣΟΚ σημαίνει εξουσία. Πέρα απο πρόσωπα, οράματα, αξίες, ιδανικά! Κυρίως πέρα από πρόσωπα! Έτσι λοιπόν πέρασαν από τον ένα στον άλλον αρχηγό, και μετά στον επόμενο και τώρα στον τελευταίο χωρίς να ανοίξει μύτη!

Άσχετο αν η μετάβαση σήμαινε και άλλον ιδεολογικό προσανατολισμό!

Άσχετο αν κατέστρεψαν την χώρα και εξαθλίωσαν τους πολίτες.

Άσχετο αν κατέκλεψαν τον πλούτο του ελληνικού λαού και υποθήκευσαν το μέλλον του!

Το ΠΑΣΟΚ δεν θυμάται! Είναι εδώ ενωμένο δυνατό, διαχρονικά και ξετσίπωτα!!

Αφού απαλλάχτηκαν απο κάποια αποτελειωμένα στελέχη που έτσι και αλλιώς δεν επρόκειτο να εκλεγούν και έβαλαν χειροπέδες σ’ ενα αποδιοπομπαίο τράγο που δεν έχει να προσφέρει τίποτε πλέον, αφού φίμωσαν κάθε φωνή εσωκομματικής αντίδρασης και κάλυψαν θύτες και έσβησαν ευθύνες, αφού κατηύθηναν δημοσκοπήσεις και διαμόρφωσαν τάσεις, φλερτάρουν και πάλι αυθαδώς με την εξουσία! Απαιτούν και πάλι νομή στη διακυβέρνηση!

Απαιτούν εξουσία!!

Και στον αντίποδα, ας αναρωτηθούμε τελικά πόσο στη ΝΔ «γουστάρουμε» την εξουσία!

Αντί να δώσουν αέρα νίκης στον αρχηγό, στην οσμή της εξουσίας, τελειωμένα στελέχη από το παρελθόν συνωστίζονται για μία θέση. Γιοί, κόρες, ανεψιές, συγγενείς κουμπάροι, όλος ο συρφετός, πιέζουν και απαιτούν! Και μεις αποσβολώμενοι μπροστά στην αμετροέπεια των στιγμων, οργιζόμαστε!

Όμως η απογοήτευση, η δυσαρέσκεια και ο θυμός δεν είναι λύση. Η κατακερματισμένη ψήφος σε όμορα κόμματα διαμαρτυρίας, σε άκρα και σε αλλοπρόσαλλα σχήματα με ευκαιριακούς παίκτες μόνο άλλοθι στο ΠΑΣΟΚ παρέχουν!

Πέρα απο την σωστή αυτοκριτική για πρόσωπα, πράγματα και αλλαγές που δεν έγιναν, όσο διλημματικό και αν ακούγεται, η ψήφος μας θα καθορίσει προς τα που τελικά θα βαδίσει η χώρα τα επόμενα χρόνια!

Αν θα πετάξει από πάνω της την νοοτροπία και το «ύφος και ήθος» ΠΑΣΟΚ!

Αν θα περάσει απέναντι!

Έστω και με συνοδοιπόρους που δεν «πολυγουστάρουμε»!

Γιατί αν θέλουμε να αλλάξουμε την Ελλάδα πρέπει πρώτα να μάθουμε να «γουστάρουμε» την εξουσία!

Όλα τα παραπάνω ας αποτελέσουν τώρα στην αρχή μιας νέας εποχής για την χώρα διδακτικό μάθημα για κάθε έντιμο και οραματιστή ψηφοφόρο της ΝΔ. Και είμαστε πολλοί. Πάρα μα πάρα πολλοί... τόσοι όσοι για μιά ισχυρή αυτοδυναμία...

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 14/04/2012 07:49:52

    Δηλαδή η Κυρία Αγάτσα δε θα είναι υποψήφια ; ...

    • spiros avatar
      spiros @ ΠΙΛΟΤΟΣ 14/04/2012 08:50:56

      Κάνε μια σύγκριση μεταξύ ΑΝΕΛ και Αγάτσα. όλοι τους παιδιά της ΝΔ . Τί κάνουν; Πολεμούν την αυτοδυναμία της. Χειρότεροι προδότες . Ποιόν προδίδουν; Τον Λαό της ΝΔ που τους τίμησε. Την προδοσία την αγάπησαν πολλοί . Τον προδότη κανένας. Βρέθηκε κάποιος να φερθεί κατά της κ. Αγάτσα; Κατά του κ. Γιαννάκη πολλοί

    • Franklin S. avatar
      Franklin S. @ ΠΙΛΟΤΟΣ 14/04/2012 09:02:38

      @Πιλοτος
      "καλά αυτή δεν θα περάσει απέναντι..."
      άσε που είναι και από "αυτούς που δεν πολυγουστάρουμε!!!"

      • effie B. avatar
        effie B. @ Franklin S. 14/04/2012 11:10:08

        Καλή Ανάσταση σε όλους!

        Αυτή τη φορά ΠΡΕΠΕΙ να περάσουμε απέναντι!!

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ ΠΙΛΟΤΟΣ 14/04/2012 09:33:34

      Η Αγατσα θα ειναι Βουλευτης της ΝΔ στην νεα περιοδο στην θεση του νεροβραστου {ελεω ψηφων του Μπασιακου} Γιαννακη !Στην αλλη περιπτωση μη καθοδου της Αγατσα Βουλευτης θα ηταν ο Γιαννακης ως ασπαλαξ της ΝΔ που πηγε προ εκλογων με τον υπερπατριωτη Καυμμενο !Διαλεξε και παρε !

      • Μαιρη Παπαχ. avatar
        Μαιρη Παπαχ. @ Ραβινος 14/04/2012 14:27:52

        αν είναι να τελειώσουμε με το Πασοκ... να το πιούμε και αυτό το πικρό το ποτήρι

      • m avatar
        m @ Ραβινος 14/04/2012 15:23:40

        Όσοι πιστευούν ότι η ΝΔ μπορεί να τα καταφέρει είναι ευπρόσδεκτοι! Η ΝΔ εκπροσωπεί την σοβαρή και τεκμηριωμένη εναλλακτική πρόταση διακυβέρνησης. Όσοι λοιπόν βλέπουν το φως το αληθινόν είναι καλοδεχούμενοι.

        • voi8ate kaloi mou an8ropoi avatar
          voi8ate kaloi mou an8ropoi @ m 14/04/2012 16:33:31

          Το θέμα είναι πια Ν.Δ όμως .

          • Μαιρη Παπαχ. avatar
            Μαιρη Παπαχ. @ voi8ate kaloi mou an8ropoi 14/04/2012 17:31:33

            εδώ πάει το σκάσε και κολύμπα!!!! (χωρίς πλάκα!)

  2. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 14/04/2012 08:13:02

    Στην ΝΔ, θα έρθει η εκλογική νίκη και μάλιστα με αυτοδυναμία, αλλά αυτό θα είναι αποτέλεσμα που θα οφείλεται στον Α. Σαμαρά και στην σχέση του με τον απλό ψηφοφόρο που όπως τον εμπιστεύτηκε και τον εξέλεξε αρχηγό, έτσι και τώρα θα τον εμπιστευτεί και θα τον εκλέξει πρωθυπουργό.
    Δυστυχώς σ΄αυτόν τον αγώνα, ο Α. Σαμαράς θα τα κάνει όλα μόνος του, με ελάχιστες εξαιρέσεις στελεχών που βρίσκονται στον πυρήνα της πολιτικής σκέψης Σαμαρά.
    Παρόλα αυτά, δίνεται μια σπουδαία ευκαιρία, σ΄αυτές τις εκλογές, η ΝΔ ν΄ανανεώσει το πολιτικό της προσωπικό και να βάλει μιας δια παντός στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, ανθρώπους και συμπεριφορές που δεν μπορούν να υπηρετήσουν πια τους νέους σκοπούς, το νέο όραμα, γιατί είτε δεν αντιλαμβάνονται τα νέα δεδομένα, είτε είναι κομματάνθρωποι της παλιομοδίτικης νοοτροπίας.

    • Κατερινα avatar
      Κατερινα @ Απλή σκέψη 14/04/2012 09:05:49

      "Παρόλα αυτά, δίνεται μια σπουδαία ευκαιρία, σ΄αυτές τις εκλογές, η ΝΔ ν΄ανανεώσει το πολιτικό της προσωπικό και να βάλει μιας δια παντός στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, ανθρώπους και συμπεριφορές που δεν μπορούν να υπηρετήσουν πια τους νέους σκοπούς, το νέο όραμα, ....."

      Πότε θα καταλάβουμε επιτέλους οτι αυτό δεν θα το κάνει καμμια αρχη (για τουσ δικους της λόγους) παρά μόνο ο απλός ψηφοφόρος της ΝΔ!!!!!!!!!

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ Κατερινα 14/04/2012 09:58:54

        Συμφωνούμε. Φυσικά η ανανέωση είναι υπόθεση των ψηφοφόρων.

  3. 0030salvador avatar
    0030salvador 14/04/2012 08:19:28

    Aπο το κείμενο που διάβασες αυτό σου ήρθε να ρωτήσεις;
    η Αγάτσα θα υποστεί την βάσανο της υποψηφιότητας της και θα κριθεί απο τους ψηφοφόρους της εκλογικής της περιφέρειας,και 10 πασόκους να φέρει κερδος θα είναι.
    Καλή Ανάσταση!

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ 0030salvador 14/04/2012 11:01:17

      τα είπες όλα 0030salvador!!
      "Γιατί αν θέλουμε να αλλάξουμε την Ελλάδα πρέπει πρώτα να μάθουμε να «γουστάρουμε» την εξουσία!"
      και εξουσία σημαίνει οι 10 πασόκοι κέρδος!!!!

  4. juliet avatar
    juliet 14/04/2012 08:23:06

    Καλημέρα,
    μη γκρινιάζεις .....μπορεί να σου βγει καλύτερη από κάποιους που το παιζουν ''δεξιοί''.Σε τελική ανάλυση ξέρεις τι ήτανε.Εξυπνάδα είναι να αφομιώσεις όχι να αφομιωθείς.Ποιός είναι ο στόχος; Στη Βοιωτία τι πολιτικές συνθήκες υπάρχουν;
    Τέρμα η μιζέρια .Πάμε για ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ!!!

    • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
      ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ juliet 16/04/2012 19:00:18

      Στην Βοιωτια υπαρχει ΜΟΝΟ ο Ακριβακης και οι ψηφοφοροι του! Και η κυρια Αγατσα , που ουτε εγω την συμπαθω, ειναι ανηψια του. Λιγοι μας πεφτουν οι ψηφοι τους; Ο καλος μου φιλος Μ.Γιαννακης προτιμησε βλεπεις την εκλογη στο Επικρατειας του Πανουλη ,παιζοντας το 10 της παρεας !!!

      • Μικρασιατης avatar
        Μικρασιατης @ ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ 23/04/2012 18:52:42

        Τωρα ειδα το σχολιο αυτο, ενω εκανα ''ζαπινγκ''... οποτε ας κανω ενα ετεροχρονισμενο σχολιο.
        1) νομιζα οτι προσπαθουμε να αφησουμε πισω τα δικα μας ανηψια, κι οχι να φορτωθουμε και τα ανηψια του ΠΑΣΟΚ.
        2)Αν τελικα η Αρια παρει λιγους σταυρους , τοτε θα εχουμε γινει (...) για το τιποτα.
        3) Επειδη και πχ στο Λασιθι υπαρχει μονο Καχριμακης, οποτε με αυτο το σκεπτικο, να του κανουμε μια προσφορα, ισως δεχτει...
        4) Η ΝΔ δεν ειναι μαγαζι, να βαζουμε στη βιτρινα οτι πουλαει περισσοτερο. Ελεος, παραταξη ειναι με ιδεολογια, και αξιες.

    • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
      ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ juliet 16/04/2012 19:00:55

      Τέρμα η μιζέρια .Πάμε για ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ!!!!!!!!!!!!!

  5. Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος avatar
    Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος 14/04/2012 08:36:12

    Το πολιτικό σύστημα στην Ελλάδα, το σύστημα της άκρατης κομματικοκρατίας είναι το μόνο υπέυθυνο για την αρνητική πορεία της χώρας. Το δυναστικό ή τυραννικό ελληνικό κράτος δεν εργάζεται με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον αλλά τον εαυτό του. Είναι κατά τι χειρότερο από τα πάλαι ποτέ σοβιετικού τύπου μονοκομματικά καθεστώτα. Προνόμια επί προνομίων προκαλούν την κοινή νουμοσύνη, τον μέσο Έλληνα. Δυο και τρεις συντάξεις, παχυλές βουλευτικές αποζημιώσεις, ρουσφέτια σε γιους, κόρες ανιψιούς, θείους, κουμπάρους, φίλους, κομματικά μέλη. Μοιάζει με τον Κρόνο που έτρωγε τα παιδιά του η παντελής έλλειψη αξιοκρατίας που επικρατεί. Δεν επιδιορθώνεται, μόνο αναδομείται εκ βάθρων. Την κύρια ευθύνη βέβαια για το σημερινό κατάντημα έχουν τα κόμματα εξουσίας.

    • effie B. avatar
      effie B. @ Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος 14/04/2012 11:14:18

      ΣΥΜΦΩΝΏ ΑΠΌΛΥΤΑ!
      Δεν επιδιορθώνεται, μόνο αποδομείται εκ βάθρων και ξαναχτίζεται με ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ υλικά!!
      εμείς επιλέγουμε!!
      είναι στο χέρι μας!!!

      Καλή μας Ανάσταση!

  6. S.P. avatar
    S.P. 14/04/2012 09:15:27

    Πολύ ωραίο και χρήσιμο άρθρο!!! Η ΝΔ λειτούργησε όχι ως αστικό κόμμα ,αλλά ως γαλάζιο ΠΑΣΟΚ. Στην διοίκηση, στα συνδικάτα, στα πανεπιστήμια, παντού μα παντού. Αυτό ήθελαν (και νομίζω θέλουν) οι Σπηλιωτόπουλος, Χατζηδάκης, Βαρβιτσιώτης...
    Οι οπαδοί της ντρέπονταν να υποστηρίξουν αστικές αξίες (όχι δογματικά αλλά επιστημονικά, αφού μάλιστα η ιστορία και εξέλιξη των πραγμάτων - πτώση του ανατολικού μπλοκ κ.α. τους προσέφερε ιδεολογικό προβάδισμα) και για να κάνουν την δουλειά τους (ποσοστώσεις για τις θέσεις μεταξύ των παρατάξεων) έκαναν το κορόιδο μπροστά στην επέλαση των κομμουνιστών. Οι συνδικαλιστές της το ίδιο κάνουν και τώρα.
    Κα ένα παράδειγμα: όπως οι "προοδευτικές δυνάμεις" είχαν άσυλο το Πάντειο, έτσι και η ΝΔ προσπάθησε να κάνει δικό της το νεοϊδρυθέν πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Ο κ. Αδριανός όταν πήγε στον Καραμανλή είχε ένα πτυχίο και όταν έφυγε είχε διδακτορικό και μία θέση (αν δεν απατώμαι πάνω από λέκτορας) στο Π. Πελοποννήσου. Πότε πρόλαβε στον πυρετό της πολιτικής κάνει έρευνα και δημοσιεύσεις;

    • Χριστινα Μελ. avatar
      Χριστινα Μελ. @ S.P. 14/04/2012 14:12:14

      πόσο δίκαιο έχεις γι΄αυτά που γράφεις για το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου!
      Για να δούμε θα τολμήσουν να το κλείσουν στα πλαίσια συμμαζέματος του χάους που λέγεται Ελληνικό Πανεπιστήμιο;

  7. ΑΝΑΧΑΡΣΙΣ avatar
    ΑΝΑΧΑΡΣΙΣ 14/04/2012 09:15:30

    " Κοντά τέσσερεις δεκαετίες που τη διακυβέρνηση της χώρας άσκησαν δύο κόμματα εξουσίας: το ΠΑΣΟΚ για τριάντα σχεδόν χρόνια και η ΝΔ για μόλις οχτώ!! "

    Γιατί μόλις οχτώ (8) χρόνια???

    • man8os avatar
      man8os @ ΑΝΑΧΑΡΣΙΣ 14/04/2012 12:38:46

      Θα συμφωνισω μαζι σου, δεν υπολογιζει τα πρωτα 7 χρονια.
      Θα διαφωνισω και δευτερη φορα μαζι σου Εφη γιατι τα χρονια 2004-2009 δεν μπορεσε πραγματικα να κυβερνησει ο Καραμανλης.

      • Franklin S. avatar
        Franklin S. @ man8os 14/04/2012 12:46:55

        όταν Μάνθο θα δεις καθαρά τα πράγματα θα καταλάβεις γιατί φτάσαμε εδώ που φτάσαμε!

    • effie B. avatar
      effie B. @ ΑΝΑΧΑΡΣΙΣ 14/04/2012 12:55:34

      τα πρώτα επτά χρόνια διακυβέρνησης της ΝΔ υπό τον Κ. Καραμανλή τον πρεσβύτερο αφιερώθηκαν κυρίως στην εθνική συμφιλίωση. Λειτούργησαν ενωτικά και σταθεροποιητικά για την χώρα!
      το μεγάλο "φαγοπότι" και ουσιαστικά αυτό που σήμερα ονομάζουμε μεταπολίτευση, με την απαξιωτική έννοια του όρου, ξεκίνησε με την μεγάλη "αλλαγή"!
      αλλαγή κυρίως στα "ήθη" μας!!!

      Καλή μας Ανάσταση!!

      • τάσος avatar
        τάσος @ effie B. 14/04/2012 15:31:13

        7 χρόνια καραμανλής + 3.5 χρόνια μητσοτάκης + 5.5 χρόνια καραμανλής = 16 χρόνια νέα δημοκρατία και 21.5 χρόνια χάος. μάθετε να μετράτε.

        • Factorx avatar
          Factorx @ τάσος 14/04/2012 16:11:00

          Δεν μετράς καλά. Ο Μητσοτάκης ΝΔ ήταν; Η μόνη καθαρά Καραμανλική οκταετία ήταν η πρώτη. Έχει δίκαιο η έφη

          • τάσος avatar
            τάσος @ Factorx 14/04/2012 18:24:25

            φυσικά και ήταν νέα δημοκρατία ο μητσοτάκης, και ο κώστας ο καραμανλής νέα δημοκρατία ήτανε. τί σε κάνει να νομίζεις το αντίθετο;

          • Factorx avatar
            Factorx @ τάσος 14/04/2012 20:34:31

            Τάσο, καλή ανάσταση. Αυριο πρέπει να σφάξουμε και τον κομματικό πατριωτισμό του μαντριού

          • τάσος avatar
            τάσος @ Factorx 14/04/2012 20:43:14

            καλή ανάσταση, καλό κουράγιο στην προσπάθειά σας. δεν γίνεται να απαξιωθούνε όλα. είχε γίνει μεγάλος αγώνας τότε, από αγνούς γνήσιους νεοδημοκράτες. αγώνας μέχρις εσχάτων.

        • KA avatar
          KA @ τάσος 14/04/2012 22:08:54

          Δεν έχει και μεγάλη σημασία - κατά τη γνώμη μου - η ακριβής αναλογία των διαστημάτων διακυβέρνησης ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Αλλά, μιάς και ξεκίνησε η συζήτηση, θεωρώ πως κάνεις λάθος να προσμετράς την 7ετία του πρεσβύτερου Καραμανλή (1974-81) στην υπό συζήτησιν περίοδο.

          Τυπικά, η 7ετία αυτή ανήκει (προφανώς!) στη μεταπολίτευση. Και υπήρξε φορτισμένη συναισθηματικά και πολιτικά, πλήρης γεγονότων και εξελίξεων. Με κορυφαίο γεγονός, την ένταξη στην ΕΟΚ, περί το τέλος αυτής της περιόδου
          (εν παρόδω, να διευκρινίσω πως απέχω πολύ από του να είμαι λάτρης του Κ. Καραμανλή, ιδιαίτερα σε σχέση με όσα έκανε - ή παρέλειψε να κάνει - για την Κύπρο σε όλη του τη σταδιοδρομία. Υποπτεύομαι - μαζί με πολλούς άλλους - πως το τίμημα της ένταξης στην ΕΟΚ υπήρξε "πικρό" - για τότε εννοώ. Ωστόσο, η ένταξη στην ΕΟΚ ήταν κορυφαίο γεγονός, μείζων στρατηγική επιλογή, που άνοιγε δρόμους ... άσχετα πώς τους περπατήσαμε στη δεκαετία του '80 ...)

          Ο πολιτικός κατήφορος όμως, ξεκίνησε με τον πρώτο εναγκαλισμό του ΠΑΣΟΚ με την εξουσία. Τότε άρχισε να εξελίσσεται μία μείζονος σημασίας πολιτική και κοινωνική μετάλλαξη, της οποίας τα αποτελέσματα βιώνουμε τώρα. Από το '81 μέχρι τώρα, η ΝΔ κυβέρνησε μονο στη θλιβερή 3ετία Μητσοτάκη, με τα απόνερα της περιόδου "Κοσκωτά" και στα 5.5 χρόνια Καραμανλή. Είναι σαφές πως έκτοτε, το ΠΑΣΟΚ έχει χρισθεί προνομιακός μνηστήρ της εξουσίας, επιβήτοράς της για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, και δυστυχώς - ταυτόχρονα - επιβήτορας της κοινωνίας και του μέλλοντός μας.

          Οπότε, φίλε Τάσο, στο "μάθετε να μετράτε", τυπικά μόνο έχεις δίκιο. Ουσιαστικά δεν έχεις.

          Χρόνια ΠΟλλά!

  8. Nikos avatar
    Nikos 14/04/2012 09:35:57

    Συμφωνώ με την Κατερίνα, είναι κουτό να νομίζουμε ότι όλοι αυτοί οι επαγγελματίες πολιτικοί ( πολλοί από αυτούς με δυσκολία θα βιοπορούσαν σε ένα αξιοκρατικό περιβάλλον) θα διαλέξουν από μόνοι τους να απομακρυνθούν από την εξουσία.
    Το κακό είναι ότι στηρίζοντας τον Σαμαρά αναγκαστικά στηρίζει και αυτούς και αυτό γιατί ο Αντώνης δεν έχει δείξει στα δύο τελευταία χρόνια σημάδια ότι θα τους πετάξει έξω.

    Μακάρι να το κάνει τώρα ! Να ανακοινώσει για πρώτη φορά στη Ιστορία της Ελλάδος με ποιους θα κυβερνήσει πριν τις εκλογές. Να πει τα ονόματα των σημαντικών υπουργείων από τώρα. Και να μην φοβηθεί ότι δήθεν οι δυσαρεστημένοι δεν θα δουλέψουν για την νίκη. Την νίκη δεν θα την δώσουν αυτοί που δεν τολμούν να βγουν στο κόσμο. Την λύση θα την δώσει ο λαός αν πεισθεί ότι με τον Σαμαρά και την κυβέρνηση του μπορεί να ελπίζει . Αλλιώς, αν συνεχίσουμε όπως τώρα, πάμε για πλήρη ακυβερνησία. Τελεία και παύλα

    • Κατερινα avatar
      Κατερινα @ Nikos 14/04/2012 09:48:26

      αγαπητε Νικο,
      συμφωνώ και γω μαζί σου. Αλλά, ας το καταλάβουμε επιτέλους οτι τα πράγματα πρέπει να γίνουν όπως στις εσωκομματικες εκλογες. Χωρις μηχανισμους και επηρεασμους ο κόσμος θα πρέπει να ψηφίσει με τέτοιο τρόπο που να ξεκαθαρίσει μια και καλή τους άχρηστους

  9. juliet avatar
    juliet 14/04/2012 10:16:35

    Καλημέρα,
    παιδιά παίζουμε με τις λέξεις.Αντε και ανακοίνωσε με ποιούς θα κυβερνήσει,φαντάζεστε τι εχει να γίνει;Πριν αρχίσει ο αγώνας θα έχει ήδη τελειώσει.Εδώ χούφταλα και θέλουνε να άρχουν και να επιβάλλουν γνώμες χωρίς να έχουν το γνώθι σαυτόν.Μετά ,πιστεύω,έχουνε γνώση οι φύλακες.Αλλο είναι το θέμα,αλλάζουμε τη νοοτροπία .Η νοοτροπία περιμένω να βγει το κόμμα μου και να τακτοποιηθώ πρέπει να τελειώσει.Αυτή ήτανε δική τους νοοτροπία και την συνέχισαν και οι άλλοι.Μη μου πείτε ότι ο Μητσο ,έφερε ανάπτυξη ,φόρους για τους οποίους το πασοκ εφώναζε για ν΄έλθει και να τους συνεχίσει.
    Αν αρχίσει η ελεύθερη αγορά και λειτουργεί ,σωστά ,ομαλά τότε θα υπάρχει ψωμί γι΄όλους.Θα υπάρχει ανάπτυξη ,θα υπάρχει δημιουργία.Αλλά θα πρέπει να γίνουν κάποιες μικροπαρεμβάσεις ..π.χ απόδοση δικαιοσύνης για τα εγκλήματα που έγιναν ,όποιος και αν τα διέπραξε .Και μετά θα δεις τι όμορφα θα αρχίσουν να λειτουργούν σιγά-σιγά όλα.

    • tak avatar
      tak @ juliet 14/04/2012 10:21:47

      καλημέρα γλυκιά μου και χρόνια πολλά! Ο κ. Σαμαράς είπε να του έχουμε εμπιστοσύνη και να τον κρίνουμε σε τρεις μήνες... Ο άνθρωπος είναι πολύ σοβαρός και δεν λέει κουβέντες στον αέρα. Άλλωστε από την πρώτη στιγμή είχε δηλώσει: "Εγώ δεν είμαι Παπανδρέου". Ας κάνουν λοιπόν λίγη υπομονή οι φίλοι μας και ας περιμένουμε τρεις μήνες. Τόσα χρόνια περιμέναμε και δεν έκανε κανένας κιχ! Θα πας στην Πάτρα;

  10. Mara avatar
    Mara 14/04/2012 10:42:48

    Καλημέρα Χρόνια Πολλά και Καλή Ανάσταση σε όλους!!!

    Έφη μου, περιγράφεις άριστα με το άρθρο σου την κοινωνικοπολιτική κατάσταση των τελευταίων 30 ετών στην Ελλάδα.
    Μία ένσταση μόνο...
    Δεν αναφέρθηκες καθόλου, στον βρώμικο ρόλο που έπαιξε η οικογένεια Μητσοτάκη, σε όλο αυτό το ελεεινό πολιτικό τοπίο που διαμορφώθηκε.
    Άν το Πασόκ με μαφιόζικο τρόπο έλεγχε πλήρως τον κρατικό μηχανισμό, ο Μητσοτάκης παράλληλα, είχε στήσει το δικό του "μαγαζί" με τον παρακρατικό μηχανισμό.
    Τα δύο αυτά "μαγαζιά" πάντα συνεργάζονταν και από κοινού... καθόριζαν τις εξελίξεις....
    Αυτή η γάγγραινα..., αυτό το "παράσιτο" της δεξιάς, φέρει την αποκλειστική ευθύνη για την κακή αντιγραφή πασοκικής συμπεριφοράς από στελέχη της Ν.Δ.
    Ήταν ο "μέγας διδάσκαλος....".
    Την συμπεριφορά αυτών των Μητσοτακοπροσκυνημένων στελεχών, χρεωνόταν η Ν.Δ. και κυρίως η ηγεσία της.

    Όλα όμως έχουν ένα τέλος.... και ανάλογο πάντα με τα "πεπραγμένα" του καθενός...
    Το 2009, ο κόσμος της δεξιάς τους έδειξε με τον πιό σκληρό και απαξιωτικό τρόπο, ότι τόσα χρόνια... ήξερε..., με υπομονή περίμενε....και όταν δόθηκε η κατάλληλη ευκαιρία... την άδραξε και τους γκρεμοτσάκισε.....
    Το αλαζονικό Μητσοτακέϊκο, ηττήθηκε από την μιά στιγμή στην άλλη και αποκαλύφθηκε.....

    Τώρα λοιπόν, ο τέως μεγαλοσχεδιαστής... της πολιτικής ζωής, αυτός που έκοβε, έραβε και ετοίμαζε το εκάστοτε πολιτικό "κοστούμι" που θα φορέσουμε...., έχει καταντήσει μιά συνοικιακή μοδιστρούλα.... που με τα ρετάλια... τύπου Καμμένου και Καρατζαφέρη προσπαθεί να φτιάξει "αντιμνημονιακές μαϊμούδες" και να τις πουλήσει για ορίτζιναλ....

    Οι δεξιοί ψηφοφόροι βρίσκονται ακριβώς στην θέση που βρίσκονταν και το 2009...
    Τότε σώσανε την παράταξη από την λαομίσητη Ντόρα.
    Τώρα καλούνται να σώσουν την ΠΑΤΡΙΔΑ!
    Χρέος όλων μας, να μην χαθεί αυτή η μοναδική ευκαιρία....
    Η ΛΙΠΟΤΑΞΙΑ τώρα θα είναι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ και ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΗ....

    • juliet avatar
      juliet @ Mara 14/04/2012 11:10:48

      Και δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ποτέ ''το δεν βαριέσαι εμείς να περάσουμε καλά ''μας έφερε εδώ.Γιατί λαός που σκέφτεται που έχει αξιοπρέπεια ούτε τον Μητσοτάκη θα έκανε πρωθυπουργό και ούτε τον Ανδρέα θα είχε επανεκλέξει.Αλλά κρίθηκε τότε το ''μοναδικό αντίπαλο δέος'' του άλλου των ''μονομάχων''.
      Καλό είναι να βλέπουμε μπροστά και να μην επαναλαμβάνουμε τα λάθη.
      Αυτή τη χρονική στιγμή πάμε για ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΜΕΝΟΙ.

  11. Ευθύμιος Περίσσιος - Χαλάνδρας avatar
    Ευθύμιος Περίσσιος - Χαλάνδρας 14/04/2012 10:51:11

    Ο Σαμαράς, σαμποτάρετε, από Καραμανλικούς & Dωράκιδες, στοιχειώδης αστική ευγένεια & κοινή λογική επιβάλει να υποστηριχτεί για να σωθεί η χώρα. Η εθνική αστική τάξη & το υγιώς σκεπτόμενο & δρών μέρος του ΠαΣοΚ, οφείλουν να τον υποστηρίξουν, ακλουθώντας το παράδειγμα των Βορίδη & Γεωργιάδη & της Άριας Αγάτσα.









    προς τις Υπηρεσίες,

    Τεχνική & Νομική,

    του Δήμου Λαμιέων,

    υπ’ όψιν κ. Δημάρχου

    Αριθμ. Πρωτ.: 27820

    Εισήχθη τη 12η-4ου-2012





    Κοινοποίηση

    προς

    i. επιτροπές: Ποιότητας Ζωής



    και Διαβούλευσης

    και ii. το α΄. Δημοτικό Συμβούλιο,

    και την β΄. Δ/νση Πολεοδομίας

    Αρκαδίου 8 τ.κ. 35 100 Λαμία





    Καθ’ όσον αφορά το “τμήμα Πανούτσου” της “Παράκαμψης Λαμίας (ΤΕΛ - ΚΑΛΥΒΙΑ)”, η κατασκευή του έργου έχει ολοκληρωθεί*[1]. Επειδή δε, είχε παραμείνει επί εικοσιπενταετία ημιτελές, οι ιδιοκτησίες μας (101,103,104,- 105, 107,108), υφίσταντο -για το αυτό διάστημα χρόνου, και διαρκώς- απομύωση της αξίας τους*[2]. Δεν είναι επομένως αναγκαία η πληρωμή των “οφειλομένων υποχρεώσεων” μας, για την κατασκευή του έργου “Παράκαμψης Λαμίας (ΤΕΛ - ΚΑΛΥΒΙΑ)”, αλλά προτιθέμαστε -παρ’ όλα αυτά- να αναλάβουμε το κόστος προκειμένου να ολοκληρωθούν οι απαλλοτριώσεις. Ζητούμε, όμως, την επανεξέταση των τοπογραφικών υποβάθρων*[3], και με βάση τις ερμηνείες αεροφωτογραφιών τις οποίες θα συνυποβάλουμε.

    Ευθυμίου Περίσσιου Χαλάνδρα κληρονόμου αρχικής δικαιοπαρόχου Παρασκευής Χαλάνδρα

    κατοίκου Λαμίας

    Τυμφρηστού 82

    τ.κ. :35 100

    τηλ.:2231 0 29491

    6946300983

    mail: evsoimyht@in.gr / 7soimyht@.otenet.gr



    --------------------------------------------------------------------------------


    *[1] . Δεν είναι επομένως αναγκαία η πληρωμή των “οφειλομένων υποχρεώσεων” μας, για την κατασκευή του έργου “Παράκαμψης Λαμίας (ΤΕΛ - ΚΑΛΥΒΙΑ)”.


    *[2] τα εναπομένοντα τμήματα των ιδιοκτησίες μας (101,103,104,- 105, 107,108), υφίστανται απομείωση της αξίας τους, και εξ αιτίας των πρανών και των πρανών εκ μπαζών του έργου. (παρότι οικοδομήσιμα, εντός ζώνης, κατά παρέκκλιση).


    *[3] δεν υπάρχει ιδιοκτησία (δημόσια)150 -που να συνορεύει με τις δικές μας-, παρά ιδιωτικές ιδιοκτησίες που, όμως, δεν δόθηκε η ευκαιρία να δηλωθούν, ή κρίθηκε ότι δηλώθηκαν εκπρόθεσμα.









    εγώ πληρώνω, αλλά εσείς, είστε σαμποταριστές. τον σεπτεμβριο του 2011,ή πάλι μετά τις εκλογές επρεπε να σταλούν τα χαρτιά αυτά με τα νέα χαράτσια.

  12. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 14/04/2012 10:55:38

    Kαλημερα σε όλες κ´ όλους απο τι γη του αλαριχου κ´ των βησιγοτθων,καλή ανάσταση κ´ ας μας φωτίσει ο Χριστός να πράξουμε το σωστό στις εκλογές

    • ΧΟΡΧΕ avatar
      ΧΟΡΧΕ @ Διηνεκης 14/04/2012 11:05:01

      που τρέχεις παιδί μου τετοιες μέρες;

    • juliet avatar
      juliet @ Διηνεκης 14/04/2012 11:13:05

      Διηνέκη,
      Καλημέρα από τη Πατρίδα του Ηλιου και της .... ''φουρτούνας''.:)

      • ΧΟΡΧΕ avatar
        ΧΟΡΧΕ @ juliet 14/04/2012 11:16:01

        όλο γρίφους μου είστε Μ. Σάββατο πρωί...

        από την ένδοξη γη των Μακεδόνων...

        • juliet avatar
          juliet @ ΧΟΡΧΕ 14/04/2012 11:30:02

          Μιλάμε συνθηματικά ......χιχιχι.Θα στέλναμε σήματα καπνού αλλά φυσάει .

          • Διηνεκης avatar
            Διηνεκης @ juliet 14/04/2012 12:08:49

            Καλημέρα JULIET καλή ανάσταση

          • juliet avatar
            juliet @ Διηνεκης 14/04/2012 12:41:37

            Καλή Ανάσταση !από την παράξενη και όμορφη πατρίδα.

    • Θ avatar
      Θ @ Διηνεκης 14/04/2012 18:47:22

      Απ’ τους “Βησιγότθους” κατάγονται Οι “Ουγενότοι” & Οι “Σεφαραδίτες”
      & ίσως και Οι “Καθαροί”

  13. μακεδων avatar
    μακεδων 14/04/2012 11:17:56

    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
    ΦΩΤΙΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΑΠΟΓΑΛΑΚΤΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΣΟΚΙΣΜΟ ΤΟΥ 1981 ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΡΩΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΛΑΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΜΕΝΟΥΣ , ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ , ΑΕΡΟΛΟΓΟΥΣ ,ΚΟΥΒΕΛΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΚΟΜΜΑΤΑ

  14. Ένας avatar
    Ένας 14/04/2012 11:18:50

    Όπως όλοι οι πολίτες τής ΕΣΣΔ είναι οντολογικά κομμουνιστές, ακόμη και οι αντιφρονούντες, έτσι και όλοι οι πολίτες τής Ελλάδας καταντήσαμε οντολογικά ΠΑΣΟΚτσήδες, κι ας σιχαινόμαστε το ΠΑΣΟΚ σαν τα άντεμηνπώ μας.

    Όταν η ΝΔ απο-ΠΑΣΟΚοποιηθεί και σταματήσει να συμπεριφέρεται σαν κακέκτυπο τής πράσινης μαφίας όπως έκανε επί Καραμανλή Β', θα την ξαναψηφίσω.

  15. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 14/04/2012 11:19:33

    Έφη, καλημέρα και Χρόνια Πολλά!
    Η ανάλυσή σου διατρέχεται από αισιοδοξία και από πίστη. Συμφωνώ μαζί σου. Η στρατηγική του Α. Σαμαρά θα αποδώσει μακροπρόθεσμα, κάτι στο οποίο ο μέσος Έλληνας δεν είναι "εθισμένος" ειδικά μετά από 30+ χρόνια "ευκολίας" και ισοπέδωσης σε όλα.
    Καλή Ανάσταση!

    • effie B. avatar
      effie B. @ Νίκος Αργεάδης 14/04/2012 11:56:15

      Καλή Ανάσταση Νίκο!
      Και αισιοδοξία, και δύναμη και πίστη!
      Γιατί δεν μπορεί, το δίκαιο πάντα "δικαιώνεται"!

  16. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 14/04/2012 11:20:10

    Πολύ καλή ανάλυση και έντιμη.
    Στην πολιτική ανάλυση υπάρχει και η έννοια της "αιχμαλωσίας".
    Η ελληνική κοινωνία τελεί υπό καθεστώς αιχμαλωσίας στο διεστραμμένο ιδεολόγημα του πασοκισμού.
    Ζει ο Ηρακλής;

    • ΧΟΡΧΕ avatar
      ΧΟΡΧΕ @ Μανιάτης 14/04/2012 11:24:28

      δεν ξέρω αν ζει ο Ηρακλής
      αλλά ο Βασιλιάς Αλέξανδρος ΖΕΙ και βασιλεύει
      και μας εμπνέει πάντα και για πάντα!!
      Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ!
      Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ!

      (από την ένδοξη γη των Μακεδόνων…)

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ ΧΟΡΧΕ 14/04/2012 11:32:27

        Οι πράξεις θα το δείξουν!
        Ο Λεωνίδας πάντως είναι άψυχο άγαλμα!

    • effie B. avatar
      effie B. @ Μανιάτης 14/04/2012 11:34:23

      "Η ελληνική κοινωνία τελεί υπό καθεστώς αιχμαλωσίας στο διεστραμμένο ιδεολόγημα του πασοκισμού."
      Έτσι ακριβώς!!

      Καλή μας Ανάσταση, Μανιάτη!

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ effie B. 14/04/2012 11:42:15

        Ευχαριστώ. Επίσης.
        Καλή Ανάσταση στο Έθνος.

  17. Αλμωπιευς avatar
    Αλμωπιευς 14/04/2012 11:30:37

    Καλημερα σε ολους.Το Πασοκ δεν διαλυεται και εινε αηττητο οπως εξ αλλου και η βλακεια . Για να επικρατησει ιδεολογικα η παραταξη πρεπει να υπερβη αριθμητικα τους αντιπαλους της . Με αλλα λογια. Κεντροδεξια 40%- 45% κεντροαριστερα 55% -60%. Και 8 χρονια που κυβερνησε η Ν Δ πολυ ητανε .Πρεπει να γινουμε περισσοτεροι .Αφηστε τα πληκτρολογια και τεκνοποιεισατε. Ας γινουμε υπερπολυτεκνοι.Σε εικοσι χρονια θα κερδιζουμε τις εκλογες για αλλα πενηντα χρονια. Μεχρι τοτε Υπομονη .

    • Factorx avatar
      Factorx @ Αλμωπιευς 14/04/2012 11:57:38

      ΠΑΣΟΚ δεν είσαι με τίποτα όπως βλέπω. Οπότε μάλλον ανήκεις στην άλλη αήττητη κατηγορία. Καλή Ανάσταση

  18. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 14/04/2012 11:42:25

    Καλημέρα Έφη και καλή Ανάσταση.
    Ο Πασοκισμός αποτέλεσε, ίσως, την "επιστημονική" οργάνωση της νεο-ελληνικής φαυλοκρατίας. Χρησιμοποίησε στοιχεία της λενινιστικής αντίληψης για τη δομή του κόμματο, όχι φυσικά για την επανάσταση, αλλά για την πλήρη κατοχή και νομή του κράτους. Εδραιώθηκε πάνω στο διχασμό που προκάλεσε ο εμφύλιος και στη φυσική ανάγκη των ηττημένων να πάρουν τη ρεβάνς. Απέκτησε σταδιακά την ιδεολογική ηγεμονία - κατά Γκράμσι -σε όλες τις πτυχές της κοινωνικής ζωής, καθόρισε μέσω της παιδείας το χαρακτήρα δύο γενεών και μοιράζοντας λεφτά στους πιστούς του κατέστη ένα πανίσχυρο καθεστώς σε μια αμφίδρομη σχέση λαού και κόμματος. Όπως πολύ σωστά λες, η υποστήριξη του ΠΑΣΟΚ έλαβε εν τέλει χαρακτηριστικά πίστεως ενός δόγματος. Όταν η πολιτική μετατρέπεται σε θεολογία, μάλιστα σε ένα κράτος που από την απελευθέρωσή του σπανίως λειτούργησε ως κοινωνία πολιτών, δεν είναι εύκολη υπόθεση ο ξεριζωμός του δόγματος αυτού. Και όπως είναι φυσικό σε μια κοινωνία που λατρεύει την εικόνα και το γρήγορη απόκτηση πλούτου πολλά στελέχη της δεξιάς παράταξης ενέδωσαν στο τραγούδι των σειρήνων. Με τα γνωστά αποτελέσματα.
    Οι συνθήκες βέβαια είναι πια οριακές καθώς το θησαυροφυλάκιο των "προνομίων" έχει πια στερέψει.
    Για να είμαστε δίκαιοι, η μετεμφυλιακή κυριαρχία της παλαιοδεξιάς παράταξης, παρά την τιτάνια προσπάθεια ανοικοδόμησης της χώρας, κατέληξαν στην κυριαρχία της ακροδεξιάς και στην Κυπριακή τραγωδία. Η μεταπολιτευτική κυριαρχία της "σοσιαλδημοκρατικής αριστεράς" , κατέληξε στην παράδοση της εθνικής κυριαρχίας της χώρας στους δανειστές της. Το ελληνικό πολιτικό εκκρεμές, τόσο πολύ φορτισμένο από την εμφύλια σύρραξη, πήγε από τη μια μεριά στην άλλη και στο τέλος έσπασε.
    Ελπίζω να γίνουμε όλοι σοφότεροι από τις δύσκολες στιγμές που περνάμε. Η Ανάσταση που αναμένουμε απόψε το βράδυ πρέπει πρώτα να γίνει μέσα μας. Και πριν την Ανάσταση προέχει η Μετάνοια.

    • Ιασων Γιαννιός avatar
      Ιασων Γιαννιός @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/04/2012 14:17:00

      Η συνεχής διάκριση μεταξύ της παραδοσιακής δεξιάς και του καθεστώτος ΠΑΣΟΚ πιστεύω ότι είναι άστοχη και δεν έχει ιδεολογικά καμία σημασία για την ελληνική πραγματικότητα. Η ιδεολογική διάκριση πάνω σε αρχές που τεκμηριώνουν συστημικές διαφορές και στοχευόμενες πολιτικές μεταξύ φιλελεύθερων και σοσιαλιστικών συστημάτων εκλείπει από την ελληνική πραγματικότητα. Η παραδοσιακή δεξιά μετά τον πόλεμο, προσπάθησε να αναδομήσει το ελληνικό κράτος αλλά χωρίς να προφυλάξει τους θεσμούς και να εγκαθιδρύσει ένα κράτος δικαίου και μία ελεύθερη οικονομία με αποκλειστικό σκοπό την εξασφάλιση ίσων ευκαιριών για όλους τους έλληνες φορολογούμενους. Αυτή λοιπόν η ανισορροπία που διασφάλιζε τις ευνοϊκότερες προσβάσεις στις πηγές πλούτου σε ορισμένους έναντι των πολλών, μέσα από κρατικές παρεμβάσεις ή και νομοθετικές ρυθμίσεις ενέτεινε τις αντιδράσεις και τις αντιπαλότητες στον ελληνικό λαό. Παράλληλα οι οποιεσδήποτε επενδύσεις είχαν επιτυχή εξέλιξη μέχρι και το 81 δεν μπόρεσαν να συνεχίσουν την πορεία τους διότι αφενός τορπιλίσθηκαν από την επερχόμενη λαίλαπα των εργατικών συνδικάτων που εξέθρεψε το ΠΑΣΟΚ και η αριστερά, αφετέρου δεν είχαν εξωστρεφή στόχευση. Το καθεστώς ΠΑΣΟΚ δεν έκανε απολύτως τίποτε παραπάνω από το να διασφαλίσει ευνοϊκότερες προσβάσεις στις πηγές πλούτου σε μία πλατιά πλέον μάζα πολιτών με κρατικές παρεμβάσεις και νομοθετικές ρυθμίσεις. Η χρηματοδότηση όμως αυτής της διευρυμένης και αλόγιστης σπατάλης μπορούσε να εξασφαλισθεί μόνο με την ενίσχυση του δανεισμού. Η παρεμβατικότητα λοιπόν στην οικονομία μέσω της κρατικής εξουσίας εξέθρεψε τους έλληνες διαχρονικά τουλάχιστον μετά τον 2 Παγκόσμιο Πόλεμο. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ( αναφέρομαι για να αποδείξω αυτό το οποίο τεκμηριώνω παραπάνω) ότι πριν τις εκλογές του 2004 οι περισσότεροι δεξιοί ψηφοφόροι επιζητούσαν με επιμονή την πρόσληψη των παιδιών τους στο δημόσιο!!! Και αυτές ήταν και οι υποσχέσεις των περισσοτέρων βουλευτών του κόμματος προς τους ψηφοφόρους τους. Η συνεχής αρνητική στόχευση της δεξιάς στην Ελλάδα από τα αριστερά κόμματα και το ΠΑΣΟΚ δεν επικεντρώνεται στις συστημικές αδυναμίες της φιλελεύθερης οικονομίας αλλά στις παρεμβατικές κρατικίστικες ενέργειες της παλαιοκομματικής δεξιάς, μάλιστα πολλές φορές ακούω για τα δολοφονικά κτυπήματα που έχει δεχθεί παλαιότερα η αριστερά από το δεξιό παρακράτος χωρίς κανείς από τους εκπροσώπους της δεξιάς παράταξης να κατακεραυνώνει αυτούς τους λήσμονες αριστερούς πως η μοναδική δολοφονική συμμορία στην σύγχρονη Ελλάδα προήρχετο από την Αριστερά με στενές σχέσης στο ΠΑΣΟΚ και δολοφόνησε ικανότατα και ακέραια άτομα από τη Δεξιά.
      Οι τρέχουσες εξελίξεις ευνοούν στο έπακρον τη δημιουργία και τη συγκρότηση της φιλελεύθερης παράταξης που πρέπει να οδεύσει την χώρα στη σύγχρονη εποχή. Η παράταξη αυτή θα πρέπει να αναλογισθεί τις ευκαιρίες που αναδύονται μέσα από τον περιορισμό και την αποκάλυψη των δυνών που προκάλεσαν οι καταστροφικές πολιτικές τόσο του ΠΑΣΟΚ όσο και η εκβιαστική πολιτική των παρεμβάσεων που ασκείται από τα αριστερά κόμματα. Ο φιλελευθερισμός απαιτεί ίσες ευκαιρίες σε όλους τους φορολογούμενους πολίτες αυτής της χώρα. Και επαναλαμβάνω σε όλους τους φορολογούμενους όχι σε όλους τους αετονύχηδες απαλλασσόμενους, παρατρεχάμενους κ.λπ. Προώθηση των άριστων με γνώμονα η αριστεία είναι σύνθεση της ικανότητας και της ανθρωπιάς.

  19. axis avatar
    axis 14/04/2012 11:48:04

    Οποιαδήποτε εσωτερική αλλαγή στη νοοτροπία της ΝΔ και των ψηφοφόρων της δεν θα αλλάξει οτιδήποτε ούτε στον τρόπο διακυβέρνησης της χώρας από το κόμμα ούτε στην αποτελεσματικότητα της κυβέρνησης της ΝΔ. Όπως έχω πολλές φορές επισημάνει, το ελληνικό κράτος ελέγχεται απολύτως από το ΠΑΣΟΚ. Αν ο Σαμαράς δεν "αποπασοκοποιήσει" αμέσως μετά τη νίκη του την κρατική μηχανή δεν έχει καμιά ελπίδα. Θα τον φάνε από μέσα πολύ γρήγορα. Δεν είναι τυχαίος ο τεράστιος αγώνας που κάνουν κάποιοι τέως νεοδημοκράτες και τάχα δεξιοί πατριώτες να ανακόψουν την αυτοδυναμία του Σαμαρά μπας και παραμείνουν στις θέσεις τους οι πασόκοι που διοικούν τη χώρα τα τελευταία 30 χρόνια.

  20. effie B. avatar
    effie B. 14/04/2012 11:50:41

    Γιάννη, καλή μας Ανάσταση!
    και επειδή Πάσχα σημαίνει πέρασμα, Καλό πέρασμα απέναντι!

    πάντα με εκτίμηση για τη σκέψη σου και τα σχόλια σου!

  21. effie B. avatar
    effie B. 14/04/2012 11:53:32

    έχετε απόλυτο δίκαιο!
    όμως ότι γράφετε "ας αποτελέσουν τώρα στην αρχή μιας νέας εποχής για την χώρα, διδακτικό μάθημα για κάθε έντιμο και οραματιστή ψηφοφόρο της ΝΔ. Και είμαστε πολλοί. Πάρα μα πάρα πολλοί… τόσοι όσοι για μιά ισχυρή αυτοδυναμία…"

    Καλή μας δύναμη, και καλή μας Ανάσταση!

    • axis avatar
      axis @ effie B. 14/04/2012 11:56:37

      Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!!!

  22. Παύλος avatar
    Παύλος 14/04/2012 11:54:58

    Καλημέρα σε όλους.
    Πολύ καλό το άρθρο Έφη και συμφωνώ σχεδόν* σε όλα.
    Προπάντων συγχαριτήρια για το γαλήνιο και ψύχραιμο ύφος.
    Θέλω, δηλαδή, να τονίσω και πάλι ότι τούτες τις ώρες είναι προτιμότερη η πραότητα και επιοίκεια προς τις πλευρές, από όπου ελπίζουμε να ...."επεναπατρίσουμε" ψηφοφόρους.

    *Επί της -πράγματι θαυμαστής- ουσίας του άρθρου:
    ΑΣ μην ξεχνάμε ότι πάντα η Ν.Δ. νοικοκύρευε και ερχόταν το ΠΑΣΟΚ και τα εύρισκε έτοιμα , για να τα ξαναρριμάξει.
    Πάντα η Ν.Δ. ψήφιζε νόμους, που ερχόταν το ΠΑΣΟΚ να τους ...."απολαύσει" με ισχυρές πλειοψηφίες, ενώ η ίδια έτρωγε στη μάπα τους δικούς του και με 47% έβγαζε πολύ λιγότερους βουλευτές.
    Και προ παντός αυτό που κατά την γνώμη μου είναι και το σημαντικότερο και έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην αποτυχία των κυβερνήσεων της Ν.Δ. να δράσει καλύτερα και αποτελεσματικότερα : Το γεγονός ότι ο κρατικός μηχανισμός και τα ΜΜΕ ήταν αλωμένα από τα πράσινα τέρατα και τους σατανικούς μηχανισμούς των. ( π.χ. καθ ' όλη την διακυβέρνηση Καραμανλή η Ν.Δ. δεν ξεπέρασε το 6,5% στις εκλογές των εργαζομένων στα κρατικά κανάλια)
    Γενάται λοιπόν το ερώτημα:
    Τί έπρεπε να κάνει ο Καραμανλής ;; Να ξεμπήξει τους πάντες και να εγκαταστήσει δικό του Σύστημα;; Μα τότε είναι , που θα ξεσηκόνονταν ακι οι πράσινες πέτρες ! Και νά ο φασίστας και νά ο παλαιοκομματισμός και να ο Μεσαίωνας της Δεξιάς και να και να και να !
    Συμπέρασμα: Όταν κρίνουμε την Ν.Δ. για αποτυχημένη διακυβέρνηση, ας μην ξεχνάμε ότι οι συνθήκες ήταν τερατωδώς διαφορετικές και καθόλου εύκολο να αλλάξουν αναιμάκτως !!!

    • effie B. avatar
      effie B. @ Παύλος 14/04/2012 12:43:58

      Καλή μας Ανάσταση!
      Ο στόχος μας είναι η αποπασοκοποίηση της ελληνικής κοινωνίας!

      • Mara avatar
        Mara @ effie B. 14/04/2012 13:13:43

        Έφη μου, η αποπασοκοποίηση της κοινωνίας έγινε, μόλις αδειάσανε.... οι τσέπες.
        Όσο το Πασόκ τις γέμιζε... ο κόσμος χαμπάρι..., αδιαφορία για τα πάντα...
        Αυτό άν το σκεφθείς, είναι τραγικό...., αλλά έστω και έτσι βίαια, ξύπνσησε από το πράσινο κώμα... των τελευταίων 30 ετών.

  23. john avatar
    john 14/04/2012 11:58:04

    ΔΕΝ ΓΛΥΤΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ!

    • android.K. avatar
      android.K. @ john 14/04/2012 12:03:08

      στο χερι μας ειναι...

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ john 14/04/2012 12:47:29

      Ανάσταση στη σκέψη...!

  24. Rinat Dasayev avatar
    Rinat Dasayev 14/04/2012 12:11:08

    Κωνσταντίνος Καραμανλής, Ράλλης, Αβέρωφ, Μητσοτάκης, Έβερτ, Κώστας Καραμανλής, Σαμαράς.
    Πλην του Εθνάρχη, οι υπόλοιποι εξελέγησαν μετά από εκλογικές ήττες, αφού οι προκάτοχοι τους έδωσαν την μάχη & ανέλαβαν στωϊκώς την ευθύνη !
    (Βεβαίως υπάρχουν & οι μωροφιλόδοξοι διασπαστές, Στεφανόπουλος & Μητσοτάκη, οι οποίοι αφού απέτυχαν παταγωδώς στις εσωκομματικές εκλογές για την προεδρία, δημιούργησαν εφήμερα κόμματα & απέτυχαν πλήρως.)
    Ανδρέας Παπανδρέου, Σημίτης, Γιώργος Παπανδρέου, Βενιζέλος.
    Πλην του πρώτου, οι υπόλοιποι υπό το βάρος των συντριπτικώς αρνητικών δημοσκοπήσεων, παρέδωσαν ολίγον χρόνο πριν τις εκλογές, ώστε να αποφύγουν την επικείμενη ήττα & την κατακραυγή, για να αποχωρήσουν ως ανανεωτές της πολιτικής !
    Δεν υπάρχει ούτε ένας αξιοπρεπής σε αυτό το κόμμα να αναλάβει τις ευθύνες του μέσω της ήττας των εθνικών εκλογών ; Τόσο πολύ φοβούνται την κρίση & την καταδίκη του Ελληνικού λαού ; Ούτε ένας θα τολμήσει να καταπιεί το κώνειο ;
    Τόση δειλία !!

    • Αιμιλια Σ. avatar
      Αιμιλια Σ. @ Rinat Dasayev 14/04/2012 12:21:22

      ούτε ένας...
      αλλά αυτό είναι το Πασοκ!
      άλλωστε απο το κεφάλι βρωμάει, λένε στον τόπο μου!!!

  25. Αλμωπιευς avatar
    Αλμωπιευς 14/04/2012 12:18:07

    Οσο υπαρχει δεξια η Πατριδα θα υπαρχει .Ανηκω φακτορα στους παντα ηττημενους αλλα δεν παραδιδομαι . Οχι δεν ειμαι . Εκφαζομαι απο τη λαικη πατριωτικη παραταξη του 4ο%. που πρεπει να γινει 60% δια της τεκνοποιειας και της Φιλοτεκνιας . Ισχυρη Ελλαδα σημαινει πολυτεκνη Ελλαδα .

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ Αλμωπιευς 14/04/2012 12:39:19

      σωστό και αυτό αλλά παίρνει χρόνο ρε φίλε!
      Οι εκλογές είναι στις 6 Μάη!
      δεν προλαβαίνουμε!
      πρέπει να το πάρουμε αλλιώς!!!

  26. man8os avatar
    man8os 14/04/2012 12:48:52

    Χωρις να θελω να φανω ηττοπαθης πιστευω οτι η νικη και η καθαρση θα γινει σε 2 σταδια.
    Πρωτο σταδιο εκλογες Μαιου η ΝΔ πρωτο κομμα χωρις αυτοδυναμια, ζηταει να συνεργαστει με ολους εκτος ΠΑΣΟΚ κανεις δε δεχεται ξανα εκλογες η ΝΔ αυτοδυναμη ετοιμη για να κανει τις τομες που χρειαζονται.

    Φυσικα ελπιζω στη νικη με τις εκλογες του Μαιου, πρεπει να καναουμε οτι ειναι δυνατο για να γινει αυτο το σεναριο πραγματικοτητα ομως εχοντας υποψη τις δυσκολιες εχω καταληξει στο δευτερο.

  27. ΑΡΙΜΑΝΙΟΣ avatar
    ΑΡΙΜΑΝΙΟΣ 14/04/2012 13:06:37

    Τα παρακάτω τα είχα γράψει πριν λίγο καιρό σε μια ανάρτηση του κυρίου Ροδινού...Νομίζω ότι χωράνε και στην πολύ καλή ανάρτηση της effie B...
    Το ότι η πλειοψηφία του λαού είναι κεντροαριστερά στυλ πασοκ συριζα τα ακούω βερεσέ...απλά η μεγάλη μάζα έφτασε να υποστηρίζει τα κόμματα όπως υποστηρίζουν τις ομάδες ποδοσφαίρου δεν τους ενδιαφέρει η ιδεολογία...Θα αλλάξει κανείς ομάδα αν ο πρόεδρος π.χ.στήνει αγώνες?
    Αυτή η νοοτροπία διαμορφώθηκε από τα πασοκικά Μ.Μ.Ε.
    Τα σάπια Μ.Μ.Ε τα θεωρώ ΚΥΡΙΑ αιτία της παρακμής και της διαμόρφωσης νοοτροπίας στο λαό..έγραφα λοιπόν...
    Όσο υπάρχει αυτή η κατάσταση στα Μ.Μ.Ε δεν θα δει η χώρα άσπρη μέρα.Δυστυχώς με απλή αναφορά δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα.Το λέμε το ξαναλέμε,αλλά μάταια.Τις καλύτερες προθέσεις να έχει ο Σαμαράς,τα καλύτερα να κάνει,όσο υπάρχουν αυτά τα πασοκοσυστημικά μ.μ.ε,ως ασπίδες της δήθεν κεντροαριστεράς(ουσιαστικά ασπίδες του κατεστημένου της διαφθοράς και του συστήματος πασόκ) δεν υπάρχει ελπίδα.Και αυτοδύναμος να βγει ο Σαμαράς σε λίγο καιρό θα τον φάνε.ΜΕ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΛΥΣΣΑ...ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ΣΑΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΕΞΟΜΟΙΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΙΣΩ ΤΑ - ΧΑΜΕΝΑ -...
    Η ευθύνη βέβαια ξεκινάει από την ίδια την Ν.Δ.
    Έχετε δει καταρχήν τους δημοσιογράφους που κάνουν ρεπορτάζ Ν.Δ. χρόνια τώρα?Από καμπουράκηδες,σπυράκη και το κακό συναπάντημα?Η ίδια η Ν.Δ.ανέχεται τέτοιους προπαγανδιστές του πασόκ να κάνουν το ρεπορτάζ της!!Έχετε ακούσει ποτέ πασόκο ρεπόρτερ πως μιλάει για το κόμμα του.Με την ίδια ευλάβεια που μιλάνε οι Ταλιμπάν για τον Μουλά Ομάρ!
    Οι δικοί - μας- αντίθετα ψάχνουν την ευκαιρία να σπείρουν την διχόνοια να μεγαλοποιήσουν τα καθετί για να κάνουν ζημιά.
    Έχετε δει κανένα κεντροαριστερό Τράγκα σε κανάλι?Νομίζετε ότι δεν υπάρχουν?Πολλοί μα πάρα πολλοί…αυτούς όμως δεν πρόκειται να τους βγάλουν στον πασοκοχουντοκρατούμενο αέρα ποτέ.
    Ακόμα και κεντροδεξιοί δημοσιογράφοι (οι ελάχιστοι που έχουν μείνει) όταν μιλάνε ή κάνουν εκπομπές προσπαθούν με κόπο να δείξουν ότι είναι υπεραντικειμενικοί μην τυχόν τους μπει καμιά σταμπα δεξιού…
    Η απόλυτη παράνοια…
    Η Ν.Δ. όμως τι έκανε ή τι κάνει ?Κατάφερε να κλέισει μέχρι και ο Ε.Τ. όταν ήταν κυβέρνηση…Η απόλυτη απάθεια,ώρες ώρες νομίζεις ότι είναι εσκεμμένη..
    Τι θα πρότεινα?
    Με το μικρό μου το μυαλό ή θα έστελνα δικούς μου ρεπόρτερ σε όλα τα κανάλια ή θα έλεγα σε όλους τους ήδη υπάρχοντες: ή περνάς την γραμμή που θέλω πραγματικά ή άντε γεια..
    Στους μεγαλοκαναλάρχες :πόσα λεφτά(Φ.Π.Α.,εισφορές κ.λ.π.)χρωστάς κύριε μπόμπολα,λαμπράκη,κυριακού κ.λ.π? ΄Η θα με προβάλλεις όσο πρέπει και όπως πρέπει και με τα στελέχη που θέλω εγώ όχι εσυ ή δώστα τώρα..
    5 κεντροαριστεροί(και ούτε πραγματικοί) σε κάθε πάνελ και μισός κεντροδεξιός και περιμένετε όλοι εσείς να αλλάξει ποτέ τίποτα,ειδικά στη νοοτροπία του λαού?
    Ανάταση του δεξιού τύπου …Δεν γίνεται πια… ΝΕΑ,ΕΘΝΟΣ,ΒΗΜΑ,ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ αυτά μόνο ακούμε πάντα με το σχόλιο έγκυρα και έγκριτα,λες και δεν υπάρχουν άλλες εφημερίδες..
    Όσο ο Κάστρο θα αναφέρεται σαν επαναστάτης και ο Πινοσέτ σαν δικτάτορας…(που για μένα είναι το ίδιο)..
    Όσο θα ακούμε μόνο Βελουχιώτη και καθόλου Ζέρβα…
    Όσο ακούμε για το φιλοαριστερό πασόκ εντέχνως κρύβοντας π.χ. ότι και τις 2 φορές που απαγορεύτηκε το Κ.Κ. οι πρόδρομοι (έτσι το δηλώνουν οι ίδιοι) του πασόκ το απαγόρεψαν(βενιζέλος -Γ.Παπανδρεου)…
    Όσο ακούμε για την χούντα του Παπαδόπουλου αλλά ποτέ για την χούντα του παππού Πάγκαλου(μην τυχόν και γίνουν εύλογοι συνειρμοί)…
    Όσο ακούμε για γαλάζια παιδιά με 70% πασόκ δημόσιο τομέα…
    Όσο υπάρχει εμπάργκο των πραγματικών αντιλήψεων της κεντροδεξιάς και παράλληλα στρέβλωση τους….
    Όσο υπάρχει αυτό το σαμποτάρισμα της πραγματικής πατριωτικής αριστεράς και του πατριωτικού κέντρου..
    μεγάλη μάζα του κόσμου θα στρέφεται προς αυτούς γιατί υποσυνείδητα μεγαλώσανε 2 γενεές με ψευτοκεντροαριστερά πρότυπα….
    Υπάρχουν άπειρα όσο….
    ΌΣΟ όμως διατηρείται αυτή η παράνοια, σαν Έλληνες, δεν πρόκειται να ορθοποδήσουμε…Η μεγάλη μάζα ακούει ότι της σερβίρεται..Το πασόκ θα είναι πάντα εδώ ενωμένο δυνατό και ο λαός ποτέ δε θα ξεχνά τι σημαίνει δεξιά…
    Η Ν.Δ θα κάνει τίποτα για αυτό?Υπάρχει σχέδιο?Γιατί αν είναι να γίνει -πάλι – Ν.Δ.ΣΟΚ στη θέση του ΠΑ.ΣΟΚ όπως πριν λίγα χρόνια καληνύχτα….

    • effie B. avatar
      effie B. @ ΑΡΙΜΑΝΙΟΣ 14/04/2012 13:37:22

      τα είπατε όλα!!!!!!!!!

      Ελπίζουμε μόνο στην Ανάσταση!!
      Καλή μας Ανάσταση λοιπόν!!!!!!!

    • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
      ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ ΑΡΙΜΑΝΙΟΣ 14/04/2012 19:59:15

      +1000000000. Τα είπατε όλα! Χρόνια πολλά κ Καλή Ανάσταση προσωπική και εθνική!

  28. elli avatar
    elli 14/04/2012 13:09:51

    Αν η ΝΔ δεν ξεφορτωθεί τα μπλε με ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ ΚΟΚΚΟΥΣ στελέχη της που βρίσκονται στους κόλπους της ακόμη, οι original ψηφοφόροι της δύσκολα θα την ακολουθήσουν και πάλι! Και μάλιστα όταν οι υποστηρικτές της ΝΔ βλέπουν ότι σε αυτά τα 'πρασινίζοντα" στελέχη έχουν δοθεί και εξέχουσες αρμοδιότητες.

    • Κατερινα avatar
      Κατερινα @ elli 14/04/2012 13:20:07

      Ελλη, το έγραψα σε σχόλιο λίγο πιο πάνω! Βλέπουμε το δένδρο και χάνουμε την ουσία!
      ας ξεχάσουμε επιτέλους "τα μπλε με ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ ΚΟΚΚΟΥΣ στελέχη" που είναι στο χέρι μας να διώξουμε μια για πάντα!
      ας συγκεντρωθούμε στα πραγματικά και ουσιαστικά και ας δώσουμε δύναμη στον Αντώνη Σαμαρά σαν πρωθυπουργό να αλλάξει την χώρα!
      αν μας διαψεύσει, μην ξεχνάς οτι η δημοκρατία δεν έχει αδιέξοδα...
      μπορεί να μας κοστίσουν πολύ αλλά...
      προσωπικά έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στο πρόσωπο του Αντώνη Σαμαρά!
      και μην ξεχνούμε οτι αυτό που παρέλαβε και σάπιο ήταν, και βρώμικο και άρρωστο!
      (ας του δώσουμε την δύναμη λοιπόν να το αλλάξει και αυτό!!!)

  29. Patraso avatar
    Patraso 14/04/2012 13:32:51

    Να τι έγραψε ο Αβραάμ Λινκολν, το 1862:
    «Ο υπέρτατος στόχος είναι να σώσουμε την Ένωση, όχι να διατηρήσουμε ή να καταργήσουμε τη δουλεία. Εάν μπορούσα να σώσω την Ένωση χωρίς να ελευθερώσω κανένα δούλο, θα το έκανα. Εάν χρειαζόταν να τους ελευθερώσω όλους για να τη σώσω, θα το έκανα. Εάν έπρεπε να ελευθερώσω μερικούς, θα το έκανα».

    Παραφράστε το για το τι έκανε ο Αντώνης Σαμαράς!!!

  30. Aris. A avatar
    Aris. A 14/04/2012 14:11:00

    Καλή Ανάσταση και Χρόνια Πολλά σε όλους επισκέπτες και διαχειριστές της φιλόξενης ιστοσελίδας που ακουμπάμε τις ανησυχίες μας.

    Λυπάμαι που θα στεναχωρήσω πολλούς αλλά μαζί με το Πασόκ και η ΝΔ οδηγείται στην αποστρατεία για διαφορετικούς λόγους.

    Το Πασόκ δεν μπορεί να αλλάξει από αυτό που πραγματικά είναι μια μηχανή παραγωγής εξουσίας και χρήματος για τα μέλη του.

    Τώρα που το χρήμα δεν υπάρχει μένει από βενζίνη στην μέση του δρόμου.

    Η ΝΔ τελειώνει γιατί δεν μπορεί να μεταξελιχθεί σε ένα πραγματικό κόμμα από μια Ενωση Μεγάλων Πολιτικών Οικογενειών που είναι και που πάντα μέχρι σήμερα απλά εξυπηρετούσε η ΝΔ τα συμεφέροντα των οικογενειών που την δυνάστευαν και όχι τα συμφέροντα του κόσμου που την ψήφιζε.

    Τα χαμηλά ποσοστά που παίρνει οφείλονται στο ότι δεν μπορεί να πείσει ότι μπορεί να γίνει φορέας μεγάλων αλλαγών και ανατροπών.

    Το 89 το αίτημα της κάθαρσης θάφτηκε και το 2004 τι αίτημα της επανίδρυσης του κράτους έμεινε να το θυμούνται τα γκαρσόνια του Μπαιρακτάρη.

    Η κοινωνία αποστασιοποιείται σε πρώτη φάση από τα δύο μεγάλα κόμματα ως κίνηση τιμωρίας.

    Πιθανόν να κατευθυνθεί σε πρώτο στάδιο σε πολιτικούς σαράφηδες τύπου Καμμένου και Κουβέλη που έχουν απλώσει δόκανο και σαφώς είνει χειρότεροι από ΝΔ και Πασόκ.

    Ομως στις επόμενες εκλογές θα συνταξιοδοτηθούν υποχρεωτικά μέσα από τα χαμηλά ποσοστά που θα πάρουν όσοι δεν αντιλαμβάνονται ότι απότυχαν και πρέπει να αποχωρήσουν.

    Ειναι το πρώτο στάδιο αλλαγής της πολιτικής σκηνής με την οποία μεγαλώσαμε.

    Ασφαλώς και θα γίνει κυβέρνηση συνεργασίας ερμαφρόδιτη με όλα τα καλόπαιδα ΝΔ και Πασόκ και την ευλογία των ΜΜΕ και επιχειρηματικών ομίλων.

    Μόνο που αυτή η κυβέρνηση δεν θα μπορεί να κάνει τίποτα και θα παίρνει μέτρα πολύ χειρότερα από ότι παίρνονται σήμερα.

    Η κατάρρευση αυτής της κυβέρνησης θα ενταφιάσει οριστικά όλους τους επώνυμους δημοφιλείς κατά τις δημοσκοπήσεις πολιτικούς ΝΔ και Πασόκ όλα τα παιδιά της διαπλοκής.

    Το πως θα γίνει και πόσο χρόνο θα πάρει η ανάδειξη του νέου δεν ξέρω πως θα γίνει αλλά είναι τόσο σάπιο αυτό που βλέπουμε μπροστά μας που είναι σίγουρο ότι θα τελειώσει.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Aris. A 14/04/2012 15:01:19

      Χρόνια Πολλά Άρη, αλλά μερικές φορές νομίζω οτι είσαι ... άλλος. Τι γράφουμε τόσα χρόνια; Ότι η Νεα Μεταπολίτευση θα τα γκρεμίσει όλα; Και ΠΑΣΟΚ και ΝΔ; Και θα σου πως το λάθο που κάνουν νομίζω κι εσύ αλλά σίγουρα άλλοι . Δεν βλέπουν την κρίση σαν όχημα αλλαγής των πάντων. Αλλά τοποθετούνται απέναντί της μεταφυσικά και φτάνουν έτσι να υπερασπιζονται ουσιαστικά το παλιό (Καμμένος - Μανώλης, ή παλιά ΝΔ - συντεχνίες, Αριστερά - συνδικάτα ) κλπ

      • effie B. avatar
        effie B. @ Factorx 14/04/2012 15:09:51

        "Δεν βλέπουν την κρίση σαν όχημα αλλαγής των πάντων."

        με πρόλαβες! είμαι βλέπεις και πολύ μακριά....

  31. zame avatar
    zame 14/04/2012 14:24:21

    η ΕΞΟΥΣΙΑ θελει ΦΑΝΤΑΣΙΑ.

    Μακραν.. η καλυτερη αποτυπωση & διατυπωση ..
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στον συντάκτη του κειμένου.

    αυτη η καρα-κακεκτυπη αντιγραφη που πολυ ΟΡΘΟΤΑΤΑ διαπιστώσατε ..& η αντιγραφη οχι μονον δεν ξεπερνα σε καμια περιπτωση το «original»..τουναντιον λειτουργει & ως "χωματερη".. ξεφόρτωμα ενοχών..των .."original" που αυτη η ΑΥΘΑΔΙΑ εξακολουθει να ΕΞΟΡΓΙΖΕΙ
    Απο την αλλη δεν ξερω γιατι αυτη η Ν.Δ παρουσιαζει αυτην την ΑΝΕΠΑΡΚΗ εικόνα στην ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ & στην ΦΑΝΤΑΣΙΑ.
    ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ομως το timing δεν προσφέρεται για τέτοιες "πολυτέλειες"..
    η 2χρονη πορεια μας εριξε στον γκρεμο της αθλιοτητας...& απο οτι λιγα στειχειωδει που ξερω σε αυτες τις περιπτωσεις..του ΑΔΙΕΞΟΔΟΥ κανουμε ΠΙΣΩ παρα πολυ προσεχτικα & με τις οποιες απωλειες..μεχρι εκει που ειδαμε την ΑΛΛΗ ΠΙΝΑΚΙΔΑ..
    και ΟΛΟΙ μαζι... ( Έστω και με συνοδοιπόρους που δεν «πολυγουστάρουμε») ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ την ροτα αυτης της χωρας.
    ειμαστε ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να Διεκδικησουμε το ΑΛΜΑ την ΟΥΤΟΠΙΑ με
    (που οπως λεει και η TV AΛ ΚΑΙΝΤΑ του zougla.gr)
    Η πιο τρελή ουτοπία μου είναι ο σημαντικότερος ρεαλισμός.
    Καλη Ανασταση .

    • effie B. avatar
      effie B. @ zame 14/04/2012 14:31:24

      ευχαριστώ πολύ για τη η συμπληρωματικότητα στο κείμενο!!!!!

      καλή μας Ανάσταση και ανάταση!!!!!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ effie B. 14/04/2012 14:36:51

        Χρόνια Πολλά και καλά Έφη!

        • effie B. avatar
          effie B. @ Strange Attractor 14/04/2012 14:50:01

          και σε σένα και στην οικογένεια σου, Strange!

  32. juliet avatar
    juliet 14/04/2012 15:04:53

    effie B.
    Χρόνια Πολλά και Καλή Ανάσταση.
    Αυτός ο δρόμος είναι ανηφορικός ,αλλά αξίζει να τον ανεβούμε ....στο λέω από πείρα.Αλλοστε κατά Λαμαρτίνο''Οι ουτοπίες δεν είναι παρά πρόωρες αλήθειες''.

    • effie B. avatar
      effie B. @ juliet 14/04/2012 15:11:14

      χρόνια πολλά και σε σένα juliet!
      και καλή δύναμη!

  33. Δαναός avatar
    Δαναός 14/04/2012 15:45:21

    effie, Καλό Πάσχα Καλή Ανάσταση και θάψιμο του πασοκισμού!

    • effie B. avatar
      effie B. @ Δαναός 14/04/2012 15:53:29

      όπως ακριβώς τα λες!
      Καλή Ανάσταση και σε σένα Δαναέ, και πολλούς χαιρετισμούς στην πατρίδα μου, τη Μακεδονία!

  34. Δαναός avatar
    Δαναός 14/04/2012 15:57:29

    Η οποία Μακεδονία σε περιμένει,έτσι;

    • effie B. avatar
      effie B. @ Δαναός 14/04/2012 17:33:23

      δεν γυρνάμε πάντα στις ρίζες μας Δαναέ;

  35. Rinat Dasayev avatar
    Rinat Dasayev 14/04/2012 17:18:42

    & εγώ ήπια τσίπουρα με τον Καραμανλή, σ' ένα καφενέ, , κάτω από την πολυκατοικία όπου διέμενε (Αλεξανδρείας) & πίστεψα ότι θα επανίδρυε το κράτος (bordello), αλλά δεν συνέβη κάτι σημαντικό. Άφησε τους προϊστάμενους του ΠΑΣΟΚ να διευθύνουν ακόμη οκτώ !!!!!!!! μήνες & μετά προσπάθησε να τους αλλάξει. & μετά ήλθε το τέλ(ρ)μα !!

    • ΧΟΡΧΕ avatar
      ΧΟΡΧΕ @ Rinat Dasayev 14/04/2012 18:15:32

      σήμερα πάντως συνέχισε τα τσίπουρα!
      εγώ αυτό κάνω.
      Απο δευτέρα οι μηχανές στο φουλ!

  36. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 14/04/2012 17:55:38

    Η νοοτροπία , αυτή είναι το πρόβλημα. Η πασοκοποίηση της κοινωνίας και η θυμωμένη αντίδρασή της που έχει λάθος στόχο και που αντί να τιμωρεί τους υπαίτιους, τιμωρεί τον ίδιο της τον εαυτό . Και αυτό δεν έχει χρώμα , γιατί αν είχε, ούτε εσύ θα έγραφες τις αλήθειες , ούτε εμείς θα τσακωνόμαστε με τον περίγυρο για τα αυτονόητα , που όμως δυστυχώς, δεν είναι. Και αυτό που με θυμώνει είναι ,πως αν ξέραμε τη δύναμη που έχουμε , δεν θα τη σκορπίζαμε σε άχρηστους και δεν θ'αφήναμε τους διαπλεκόμενους ν'αποφασίζουν για εμάς ,με βάση το δικό τους συμφέρον. Πολύ καλό το άρθρο! Εφη, καλή Ανάσταση με υγεία για σένα και τους δικούς σου και καλό Πάσχα!

    • effie B. avatar
      effie B. @ Diamond Angel 14/04/2012 18:13:16

      καλή Ανάσταση και σε σένα Diamond Angel!

  37. Rinat Dasayev avatar
    Rinat Dasayev 14/04/2012 18:25:26

    Αφήστε τις φανταστικές αναστάσεις & καταπιαστείτε με τις πραγματικές !
    Χάνουμε μισθούς !! Χάνουν συντάξεις (0ι γονείς μας) !! Χάνουν το μέλλον (τα παιδιά μας) !!
    Πότε θα βγούμε στον δρόμο οι Δεξιοί ;

    • ΧΟΡΧΕ avatar
      ΧΟΡΧΕ @ Rinat Dasayev 14/04/2012 18:28:37

      Μην απελπίζεσαι και δεν θ΄αργήσει....
      εξαιρετικά αφιερωμένο για την ημέρα:
      http://www.youtube.com/watch?v=gdjVFa9eT7Q

  38. ΔΑΠ avatar
    ΔΑΠ 14/04/2012 18:58:36

    Αν το είχες γράψει το 2004 θα είχε αξία.
    Η ΝΔ όπως λες είναι ένα κακέκτυπο του ΠΑΣΟΚ.
    Το ΠΑΣΟΚ ήξερε να κλέβει για να περνάει καλά, και η ΝΔ απλά παίρναγε καλά στις κομματικές συνεστιάσεις στα μπουζούκια. Εδώ πάει αυτό που λες "γουστάρουμε". Δεν γούσταραν γιατί ήξεραν την ανεπάρκειά τους ακόμα και στο ΚΛΈΨΙΜΟ.
    Επί της ουσίας:
    Πότε η ΝΔ Ίδρυσε ιδιωτικά πανεπιστήμια;
    Πότε πούλησε ΔΕΚΟ;
    Πότε άνοιξε επαγγέλματα;
    Πότε απελευθέρωσε την αγορά;
    Πότε έφερε αξιοκρατία;
    Πότε πάταξε την φοροδιαφυγή;
    Πότε πάταξε την διαφθορά;
    Πότε πάταξε το λαθρεμπόριο;
    Πότε στήριξε φίλους και συμμάχους;
    Πότε στήριξε τους Κύπριους
    Πότε στήριξε τους Βορειοηπειρώτες;
    Πότε μίλησε και πότε έκανε ΑΟΖ;(από το 1980 το ήξερε ο Δήμας κ όλοι τους)
    Πότε πήρε τις πολεμικές αποζημιώσεις;
    Πότε ΕΦΕΡΕ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΤΗΣ ΠΙΝΔΟΥ;
    κλπ. κλπ κλπ
    Αυτά τα λέω για να δείτε ότι ποτέ δεν ήταν κεντροδεξιό κόμμα. (με τους παραδοσιακούς και άχρηστους για σήμερα όρους)
    Πάντα ήταν ένα αίολο κόμμα κακό αντίγραφο του ΠΑΣΟΚ.
    Με στελέχη που όταν καταλάβαιναν ότι δεν μπορούν να φάνε πέρναγαν στο ΠΑΣΟΚ, ή πήγαιναν για να πάρουν την αποζημίωση από τις υπηρεσίες που προσέφεραν. (Σουφλιάς Στεφανόπουλος Σαμαράς Αβραμόπουλος)
    Αλλα και οι :
    Μπόυτος Κοντογιαννόπουλος, Μάνος Ανδριαννόπουλος .

    Αν θέλετε τίμια και φιλελεύθερη παράταξη στην Ελλάδα, δεν θέλετε αυτή τη ΝΔ. Ιδικά αυτή τη ΝΔ.
    Μόνο έτσι θα φτιαχτεί φιλελεύθερο κόμμα στην Ελλάδα.
    Σας το λέει ένας φιλελεύθερος αλλά ΑΣΤΕΓΟΣ κομματικά.

    • Factorx avatar
      Factorx @ ΔΑΠ 14/04/2012 20:32:05

      Από τότε το ... γράφω αλλά φωνη βοώντος εν τη ερημω

  39. ap avatar
    ap 14/04/2012 20:00:49

    Eπιτέλους! Η ουσία των αυτών των εκλογών είναι αυτή η πρόταση! H αποΠΑΣΟΚΟΠΟΙΗΣΗ της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας!

  40. Παύλος avatar
    Παύλος 14/04/2012 21:07:44

    factorx και λοιποί σχολιαστές σας εύχομαι από καρδιάς :
    - Ανάσταση!
    -Καλό Πάσχα !

  41. τάσος avatar
    τάσος 15/04/2012 01:42:41

    δηλαδή ουσιαστικά δεν υπάρχει διακυβέρνηση από τη νέα δημοκρατία. δεν υπάρχει καν η νέα δημοκρατία, έτσι τσακάλια; άμα θέλετε να μιλήσετε σοβαρά δεν πρέπει να διαχωρίσετε όχι μόνο τις περιόδους που κυβέρνησε η νέα δημοκρατία μεταξύ τους, αλλά ούτε καν τη διακυβέρνηση της νέας δημοκρατίας από αυτήν του πασόκ, ευθύς εξαρχής. η επταετία του καραμανλή πρώτα και κύρια ήταν η προετοιμασία του κράτους για να κυβερνήσει το πασόκ, με βάση ένα μοντέλο που είχε στο νου του ο καραμανλής όπου ο ίδιος θα συγκυβερνούσε με τον παπανδρέου και το οποίο δε λειτούργησε. μοναδικός σκοπός του καραμανλή ήταν να ξηλωθεί το κράτος της δεξιάς, κάτι που ο παπανδρέου κλήθηκε να κάνει. όταν λέτε νέα δημοκρατία εσείς αυτό το κράτος εννοείτε, ενώ νέα δημοκρατία είναι το εντελώς αντίθετο. το κράτος της δεξιάς πήγε να φάει τον καραμανλή και τελικά ο ίδιος ήταν που το έφαγε. το ότι χρεώνεις στον καραμανλή αυτά για την κύπρο, δείχνει ότι κι εσύ νοσταλγός αυτού του κράτους είσαι. μετά τα πράγματα εκτροχιάστηκαν κι έγινε χαμός και ήρθε το χάος. το κράτος όμως που νοσταλγείτε δεν μπορεί να ξαναϋπάρξει. κάθε μεταβολή αυξάνει την εντροπία του συστήματος, ώσπου να το οδηγήσει στην πλήρη αποδιοργάνωση. εκεί δεν υπάρχει κράτος. το κακό ξεκίνησε όταν ο παπανδρέου έχασε τον έλεγχο του πασόκ και το άφησε να μαίνεται ανεξέλεγκτο. αυτό το πράγμα δε μαζεύεται ρε παιδιά, πως το λένε; θα είναι έτσι ή θα γίνει χειρότερο. δείτε τί έπαθαν ο μητσοτάκης κι ο καραμανλής. χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν προσπάθησαν.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.