#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/11/2011 07:02
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εκλογές ... αορίστου χρόνου;

Οι κίνδυνοι της …συγκυβέρνησης




του Κώστα Ροδινού

Ας κάνουμε μια υπόθεση εργασίας. Θα στήριζε ποτέ ο κ. Παπανδρέου μια Κυβέρνηση της Ν.Δ., αν αυτή είχε υποστεί τη φθορά που υπέστη η δική του Κυβέρνηση; Η απάντηση είναι όχι.  Απλώς να θυμηθούμε πως απαντούσε ο κ. Παπανδρέου στις εκκλήσεις του Κώστα Καραμανλή.

Ο  κ. Σαμαράς, με μια κίνηση που χαρακτηρίζεται από σπάνια υπευθυνότητα και υψηλό αίσθημα ευθύνης,  συμφώνησε στην Κυβέρνηση Παπαδήμου, λόγω των τραγικών οικονομικών αδιεξόδων με τα οποία βρισκόταν αντιμέτωπη η χώρα.

Επισημαίναμε τότε, ότι  ο βίος αυτής της κυβέρνησης δεν μπορούσε παρά είναι χρονικά περιορισμένος και το έργο που αναλάμβανε  συγκεκριμένο. Ο κ. Παπαδήμος, ηγείται μιας μεταβατικής κυβέρνησης  για  να εκταμιεύσει την 6η δόση, να υπογράψει τη νέα δανειακή και να ολοκληρώσει το "κούρεμα" (PSI). Θεωρήθηκε ότι όλα αυτά μπορούσαν να γίνουν μέχρι τέλους Ιανουαρίου και η χώρα να οδηγηθεί σε εκλογές στις 19 Φεβρουαρίου για να μιλήσει ο λαός.

Λέγαμε, επίσης, ότι το ΠΑΣΟΚ έχει κάθε λόγο να επιθυμεί παράταση του βίου της κυβέρνησης Παπαδήμου. Αφ’ ενός μέν καθιστά συνυπεύθυνη και τη Ν.Δ. για ό,τι γίνεται  εφεξής, αφ΄ ετέρου, με το πέρασμα του χρόνου, ξεθωριάζουν οι μνήμες από τη δική του διακυβέρνηση. Τέλος, εμπεδώνεται στην κοινή γνώμη η αντίληψη ότι «και ο Σαμαράς να κερδίσει, την ίδια πολιτική θα ακολουθήσει».

Μεθοδεύεται η παράταση

Ήδη διαπιστώνουμε κάποια ...ανησυχητικά σημάδια:

1. Κατ’ αρχήν ο ίδιος ο κ. Παπαδήμος, από τις Βρυξέλλες, χαρακτήρισε την 19η Φεβρουαρίου ως ενδεικτική ημερομηνία εκλογών. Αυτό σημαίνει, ό,τι την ημερομηνία αυτή πρέπει να την ξεχάσουμε!

2. Περί ενδεικτικής ημερομηνίας έκανε λόγο και ο επί των  Οικονομικών Αντιπρόεδρος  και άλλα επιφανή στελέχη του ΠΑΣΟΚ.

3. Όμως, και εντός της Ν.Δ. τώρα τελευταία ανακαλύπτω αρκετούς πρόθυμους. Επίσης, ουδόλως μ’ ενθουσιάζει η εικόνα των εκ της Ν.Δ. προερχομένων υπουργών να συνωστίζονται  στην πρώτη σειρά των υπουργικών εδράνων. Η διακριτικότητα δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. Ποιος ο λόγος να μπαίνουν  στο κάδρο με τους υπουργούς του κ. Παπανδρέου τους οποίους έως λίαν προσφάτως κατηγορούσαν ως αποτυχημένους; Δεν το αντιλαμβάνονται ότι ο κόσμος θα τους ταυτίσει μαζί τους; Εκτός και άν επενδύουν σε  άλλα σενάρια, για την επομένη ημέρα.

4. Από το χθεσινό υπουργικό συμβούλιο, επίσης, πληροφορηθήκαμε ό,τι:

α) οι διαπραγματεύσεις με την Τρόϊκα για το νέο οικονομικό πρόγραμμα θα ξεκινήσουν περί τα μέσα Δεκεμβρίου

β) η ψήφιση της δανειακής σύμβασης μετατίθεται για τα τέλη Ιανουαρίου

γ) η ολοκλήρωση της ανταλλαγής ομολόγων (PSI+)  αναμένεται  να ολοκληρωθεί  περί τα τέλη Φεβρουαρίου.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό αυτό, που λέγεται ότι είναι συμφωνία  με τις Βρυξέλλες, εκλογές δεν μπορεί να γίνουν μέχρι το τέλος Μαρτίου.

Ερώτημα: Αυτά είναι μεθοδεύσεις του κ. Βενιζέλου υπαγορευμένες  από την τρόϊκα; Και ο κ. Παπαδήμος τι λέει; Συμφωνεί; Θα επιτρέψει να τον χρησιμοποιήσουν;

Την πάνε για αορίστου χρόνου!

Όμως, έχουμε και νεότερα! Αν όλα αυτά εξελιχθούν ομαλώς, που δεν είναι βέβαιον ότι θα εξελιχθούν, (να υπενθυμίσω ό,τι η 6η δόση ήταν να εκταμιευτεί τον Σεπτέμβριο) τον Μάρτιο είναι προγραμματισμένη η εκταμίευση της δόσης μαμούθ (όπως θα έλεγε ο τέως πρωθυπουργός) των 80  δις!

Πιστεύει κανένας, ότι τη δόση αυτή θα την διαπραγματευτεί μια προεκλογική κυβέρνηση; Και ότι αυτή η δόση θα δοθεί άνευ όρων και προϋποθέσεων;

Οι Βρυξέλλες θα προτιμήσουν να την διαπραγματευθούν με τον νέο πρωθυπουργό, αντί με τον εκλεκτό τους;

Αυτό σημαίνει ότι εκλογές δεν προβλέπονται ούτε για τον Μάρτιο, ούτε για τον Απρίλιο! Ήδη φτάσαμε στην Άνοιξη!

Η Ν.Δ. θα βρεθεί αντιμέτωπη με το εξής δίλημμα:



Αν, ο κ. Παπαδήμος τα καταφέρνει, θα δυσκολευτεί και θα αναλάβει μεγάλο βάρος, αν  αποσύρει την εμπιστοσύνη της από την Κυβέρνησή του.

Αν, ο κ. Παπαδήμος, αποτυγχάνει, τότε η Ν.Δ. θα υφίσταται το κόστος της αποτυχίας τους, ως στηρίζουσα την κυβέρνησή του. Άρα, και στις δυο περιπτώσεις η Ν.Δ. βγαίνει χαμένη!!!

Εκλογές όπως συμφωνήθηκε, αλλιώς;

Η  19η Φεβρουαρίου ορίστηκε  μετά από συζήτηση του  κ. Βενιζέλου, ο οποίος υποτίθεται ότι ήξερε τα χρονοδιαγράμματα, με την αντιπροσωπεία της Ν.Δ. και συμφωνήθηκε από τους πολιτικούς αρχηγούς στη σύσκεψη υπό τον ΠτΔ.

Κατ’ αρχήν εγείρεται ένα ζήτημα αξιοπιστίας για τον κ. Βενιζέλο: ή εξαπάτησε την αντιπροσωπεία της Ν.Δ. ή εκ των υστέρων συμφώνησε με τους εταίρους κάτι διαφορετικό από τα αρχικώς συμφωνηθέντα. Και στις δυο περιπτώσεις είναι εκτεθειμένος και οφείλει εξηγήσεις. Εκ των πραγμάτων τίθεται και ζήτημα εμπιστοσύνης για το πρόσωπό του.

Παράλληλα, ανακύπτει και ένα μείζον θέμα για τη συμφωνία των πολιτικών αρχηγών υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατία. Δεν μπορεί  να ακυρώνεται μετά από δεκαπέντε μέρες!

Δεύτερον, υποτίθεται ότι όλοι βιάζονταν για την άμεση εκταμίευση της 6ης δόσης, την εσπευσμένη υπογραφή της δανειακής και την ταχύτατη ολοκλήρωση του PSI.  Για να εκλείψει η αβεβαιότητα. Όμως, εδώ και μερικές μέρες πολύ ...χαλαρούς τους βλέπω; Μεσολάβησε κάτι που δεν γνωρίζουμε και πρέπει να μάθουμε;

Τρίτον, η κυβέρνηση Παπαδήμου αποτελεί μια Συνταγματική ανορθογραφία.Γ ια να εκφραστώ ήπια. Ακόμα και η Βουλή που την στηρίζει, βρίσκεται σε αναντιστοιχία με τη λαϊκή βούληση.

Τέταρτον, η πολιτική που εφαρμόζεται ουδέποτε έτυχε της εγκρίσεως του ελληνικού λαού. Και η πολιτική αυτή δεσμεύει τη χώρα πέραν του  κοινοβουλευτικού βίου της παρούσας Βουλής. Άρα, επιβάλλεται να ερωτηθεί και να αποφασίσει ο λαός για την επόμενη κυβέρνησή του. Και αν ο κ. Παπαδήμος, φιλοδοξεί να ηγηθεί ο ίδιος, δεν έχει παρά να δοκιμάσει!

Η Ελλάδα έχει ακόμα δημοκρατία

Όλα αυτά είναι σοβαρά ζητήματα και δεν μπορούμε να τα προσπερνάμε, επειδή οι έξωθεν πιέσεις είναι αφόρητες και ο κ. Παπαδήμος είναι ο εκλεκτός. Η Ελλάδα είναι μια δημοκρατική χώρα. Έφτασε στο σημείο να μας δίνει  μαθήματα δημοκρατίας ο κ. Μπαγίς!

Η  Κυβέρνηση  οφείλει  να ολοκληρώσει το έργο της όπως συμφωνήθηκε. Είναι ζήτημα προσωπικής αξιοπιστίας του ιδίου του πρωθυπουργού.

Μάλιστα ο κ. Παπαδήμος έχει μια λαμπρή ευκαιρία να αιφνιδιάσει ευχάριστα τις αγορές και να προχωρήσει τα ζητήματα που εκκρεμούν ταχύτερα από τα χρονοδιαγράμματα! Να βγούμε μια φορά μπροστά! Ακόμα και αν ο κ. Βενιζέλος, ιδιοτελώς κωλυσιεργεί!

Αυτή θα είναι πραγματικά μια  υπηρεσία του κ. Παπαδήμου στη χώρα! Και στην προσπάθειά του αυτή θα έχει την στήριξη όλων!

Γιατί διαφορετικά, αυτός που στην πρώτη του δήλωση ξεκαθάρισε ότι δεν είναι πολιτικός, θα αρχίσει να πολιτικολογεί...

Αν, παρ’ όλα αυτά:

α) ο κ. Παπαδήμος αποδειχθεί κατώτερος των περιστάσεων και δεν φέρει σε πέρας το έργο του  εντός των αρχικών ημερομηνιών και ζητήσει επ’ αόριστον  παράταση.

β) ο κ. Παπαδήμος  μεθοδεύσει  την ....επιμήκυνση  της πρωθυπουργικής του θητείας, σε συνεννόηση με τους εταίρους μας, αλλά  ερήμην του ελληνικού λαού.

Αν, λοιπόν, συμβούν αυτά, ο κ. Σαμαράς δεν έχει κανένα λόγο να συνεχίσει να στηρίζει  έναν Πρωθυπουργό που θα αποδειχθεί, είτε ανεπαρκής, είτε αναξιόπιστος.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 25/11/2011 07:58:53

    Αν δεν γίνουν εκλογές στις 19 - 2 - 2012, άντε το αργότερο μέχρι μέσα Μαρτίου το λάθος της ΝΔ να .....συγκυβερνήσει με το Πασόκ θα ΓΙΝΕΙ ΤΡΑΓΙΚΟ και για την Παράταξη και για τη χωρα!!! Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΞΑΝΤΛΗΣΕΙ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΔΟΞΑ, ΟΛΟ ΤΟ....ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΜΙΑΣ ΟΡΘΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΕΝΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΤΟΥ ΔΥΟ ΧΡΟΝΩΝ!! Αυτοδυναμία τέλος, και η ΝΔ θα μπεί στο...κάδρο των φιλομνημονιακών δυνάμεων!!! ΤΕΤΟΙΟ ..ΕΦΙΑΛΤΗ, ελπίζομε να ΜΗ ΖΗΣΟΜΕ!! ΤΟΤΕ Η ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ : ΛΑΙΚΗ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΡΙΖΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ!!! ΑΣΦΑΛΩΣ Ε Κ Ε Ι ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΟΝΤΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Kostas avatar
      Kostas @ ΓΙΩΡΓΟΣ 25/11/2011 13:29:24

      Εκλογές Καλό Καλοκαίρι !!! Λίγο πριν τα μπάνια του λαού!!!

      Ας ελπίσουμε τουλάχιστον ότι μέχρι τότε η Ευρώπη θα έχει βρει το δρόμο της και δεν θα έχει διαλυθεί, ότι θα έχουμε πάρει όλη τη χρηματοδότηση (δηλ. 80 δισ. +) και ότι σιγά σιγά θα αρχίσει να σταθεροποιείται τόσο το Τραπεζικό Σύστημα όσο και δειλά δειλά η πραγματική οικονομία.

  2. michael avatar
    michael 25/11/2011 08:01:59

    ΔΥΣΤΗΧΟΣ Ο ΤΟΥΡΚΑΛΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΚΙΟ. ΑΥΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ. ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΝΑ ΦΥΓΕΙ.
    ΟΜΩΣ ΘΛΙΒΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΗ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΛΗ ΠΛΕΥΡΑ.
    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΤΗΝ ΣΑΒΟΥΡΑ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΥΠΟΝΟΜΕΥΟΥΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΩΡΕΣ.
    ΜΟΛΙΣ ΕΚΤΑΜΙΕΥΤΕΙ Η 6Η ΔΟΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΕΣΕΙ ΓΙΑ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ.
    ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΝΕ ΤΑ ΕΤΟΙΜΑ; ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΠΕΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ.

  3. Θ.Α. avatar
    Θ.Α. 25/11/2011 08:15:58

    Όλα αυτά είναι η μόνη ελπίδα του Γιώργου να επιβιώσει, κατά τους σχεδιασμούς του τουλάχιστον. Θα πέσει άραγε ο Αντώνης στη παγίδα ??? Θα δούμε.

  4. τσωφλι πασατεμπου avatar
    τσωφλι πασατεμπου 25/11/2011 08:23:43

    Φιλε Κωστα, την πιθανοτητα να συμφερει και στην ιδια την ΝΔ η παραταση της ζωης και του εργου της κυβερνησης Παπαδημου, την παραβλεπουμε ;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ τσωφλι πασατεμπου 25/11/2011 12:12:01

      τσώφλι,
      θα ήθελα, με ενδιαφέρον, να διαβάσω την επιχειρηματολογία σου.

      • Theo avatar
        Theo @ Κώστας Ροδινός 25/11/2011 13:53:23

        και γω το ιδιο πιστευω.
        Η παραταση των εκλογων συμφερει εξισου την ΝΔ.
        1. Το ευρωπαικο τοπιο ειναι αβεβαιο και εγκυμονει μεγιστους κινδυνους διαλυσης του ευρω με οτι αυτο σημαινει για τον ελληνα διαχειριστη που θα βρισκεται στο τιμονι της χωρας.
        2. Δημοσκοπικα η ΝΔ θα παρουσιασει κοντοπροθεσμα καμψη λογω συγκυβερνησης με Πασοκ και Λαος (αυτο το τελευταιο καιει) με αποτελεσμα η αυτοδυναμια να ειναι απιαστο ονειρο
        3. Υπαρχουν θεματα στη συμφωνια που καλυτερα ειναι να επιμεριστουν γιατι καινε και τσουρουφλιζουν οπως η επιβολη επιπλεον φορων και μετρων. Στην "μεταβατικη" κυβερνηση δινεται επιπλεον η δυνατοτητα για συστημικο κλεφτοπολεμο, ναι στηριζω για την πατριδα αλλα δεν συμφωνω, ψηφιστε τωρα να τελειωνουμε να μην τα βρω μπροστα μου...
        4. αυτη την στιγμη η ΝΔ στερειται αντιπολιτευτικου λογου. Γιατι αυτη και οχι οπως ειναι τα πραγματα. Τι αλλο δηλαδη θα κανει; Οι τεχνικες λεπτομερειες της δανειακης συμβασης δεν αφορουν κανενα. Εκεινο που τους αφορα ειναι αν θα καταργηθει το χαρατσι της ΔΕΗ, αν θα μειωθει η ανεργια, κλπ. Με μια κρατικη μηχανη υπο διαλυση ποιος θελει να αναλαβει τωρα να βγαλει φιδια απο την τρυπα;
        5. Ολοι επιθυμουν οι εκλογες να γινουν σε σταθερο περιβαλλον, μετα την μεγαλη μπορα και λιγο πριν την εμφανιση ηλιαχτιδας φωτος στο βαθος του τουνελ. Λιγο δηλαδη πριν την εμφανιση πλεονασματων. Δηλαδη το 2013.
        Σας παω και στοιχημα...

        και κατι τελευταιο που δεν αφορα ομως την ΝΔ. Οι Γερμανια εριξε (σωστο λαθος δεν ειναι της παρουσης) τον πρωθυπουργο της χωρας με το ετσι θελω, απαγορευσε τις εκλογες και επεβαλλε την κυβερνηση της αρεσκειας της. Νομιζεται οτι με μια αριστερα κοντα στο 30% και δυο κομματα εξουσιας να παραπαιουν, θα διακινδυνευε εκλογες τωρα σε φορτισμενο και αβεβαιο τοπιο;
        Ακομη και αν εβγαινε πρωτο κομμα η ΝΔ με ποιον θα εκανε κυβερνηση; Μαλλον με το Πασοκ. Αυτο δεν κανει και τωρα; Γιατι να παμε σε εκλογες και να μπερδευουμε τα πραματα;

        • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
          ΓΙΑΝΝΗΣ @ Theo 25/11/2011 17:28:03

          Αν τώρα η Αριστερά συνολικά είναι γυρω στο 25%, αν συνεχίσουμε έτσι μέχρι το Πάσχα θα ειναι στο 35%!! Όσο αργουν οι εκλογές είναι αέρας στα πανιά τους.

          • Joao avatar
            Joao @ ΓΙΑΝΝΗΣ 25/11/2011 20:10:41

            ααα να εξαθλιωθουμε κ αλλο επειδη συμφερει τη νδ..

          • stanley@gr avatar
            stanley@gr @ Joao 25/11/2011 21:09:26

            δεν νομιζω να υπονοησα αυτο!
            απλα αναλυση κανω απο την ωφελιμιστικη σκοπια ενος κομματος που στοχευει στην εξουσια.
            το αν τα συμφεροντα του κομματος συμπιπτουν με αυτα του ελληνικου λαου ειναι αλλου παπα ευαγγελιο. εξαλλου ποτε συνεπιπταν τα συμφεροντα των κομματων με τα συμφεροντα του ελληνικου λαου;

          • factorx avatar
            factorx @ stanley@gr 25/11/2011 21:19:13

            ΟΚ το είδα κι εγώ το διόρθωσα

  5. drider avatar
    drider 25/11/2011 08:41:36

    Τώρα φαίνονται τα τραγικά λάθη της στρατηγικής Σαμαρά όσον αφορά τη συγκυβέρνηση. Εφόσον τελικά αποφασίστηκε η συμμετοχή της ΝΔ σε αυτή την κυβέρνηση, θα έπρεπε να επιδιώξει να βάλει και δικό της υπουργό στο Υπ.Οικ.

    Προς το παρόν το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να ζητήσει την αποπομπή του Βενιζέλου από την κυβέρνηση... Προς τούτο η ΝΔ μπορεί να επικαλεσθεί θέματα ηθικής, θέματα ανεπάρκειας ή και τα δύο μαζί. Τί περιμένει;

  6. Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
    Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 25/11/2011 08:54:44

    Ο Βενιζέλος κωλυσιεργεί και είναι πλήρως αναξιόπιστος.

    Είτε για τον ένα λόγο είτε για τον άλλο (7η δόση κλπ) θα προσπαθούν να αναβάλλουν τις εκλογές.

    Αν το παραμύθι φύγει μετά το Μάρτιο,ο κόσμος θα αρχίσει να απογοητεύεται και από τη Νέα Δημοκρατία.

    Πρέπει εκλογές να γίνουν οπωσδήποτε στις προκαθορισμένες και συμπεφωνημένες ημερομηνίες και να καταγγελθούν οι κωλυσιεργίες Βενιζέλου.

    • μχ avatar
      μχ @ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 25/11/2011 12:20:24

      όταν γίνουν εκλογές ( που θα αργήσουν) δεν θα αφορούν κανένα.
      Ο "κανένας" καταλληλότερος θα έχει ήδη κυβερνήσει και οι φρούδες ελπίδες διαψευστεί. Μετά την θεραπεία του shock για την οποία επιλέχτηκε ο κανένας καταλληλότερος ο κόσμος δεν θα θυμάται ούτε θα ελπίζει...

  7. Aggelos avatar
    Aggelos 25/11/2011 09:09:13

    εδω για το χαρατσι,,τι λεει η νδ?

    ο μιχελακης τα ψιλομασαει,,εστω και λιγη επιρροη εχουν,,δεν μπορυν να κανουν κατι?

  8. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 25/11/2011 09:17:10

    Βρε μανία με την αποτυχία τι απαισιοδοξία είναι αυτή πρωι πρωι ούτε τον καφέ δεν ηπιαμε

  9. blue nile avatar
    blue nile 25/11/2011 09:36:46

    Kαλημέρα.
    Είναι δεδομένο ότι η 19-2-2011 ήταν μια ενδεικτική ημερομηνία εξαρχής και ότι οι γνωστοί άγνωστοι θα έδιναν αγώνα για την επιμήκυνση της θητείας. Ο μόνος που θέλει εκλογές εκείνη την ημερομηνία ή νωρίτερα είναι ο Σαμαράς και οι υποστηρικτές του που όπως ξέρουμε δεν είναι πολλοί στην κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ.
    Η παγίδα της συγκυβέρνησης μπορεί να εξελιχτεί σε πραγματικό βάλτο από το οποίο δεν θα μπορέσει αν απεγκλωβιστεί ο Σαμαράς.
    Δεν είναι δυνατό να επαφίουμε ελπίδες στον Παπαδήμο. Ψυχρός τραπεζίτης , άνθρωπος του συστήματος θα κάτσει όσο μπορεί περισσότερο στην καρέκλα για να εξυπηρετήσει τα πρώην αφεντικά και τους κολλητούς του.
    Όταν ο Σαμαράς συναίνεσε, έστω και με τον τρόπο που το έκανε δεν έδειξε να υπολογίζει πολύ τα εχθρικά διακείμενα προς αυτόν ΜΜΕ, τα οποία μέχρι τότε μπορούσε να τα αντιμετωπίζει επιτυχώς λόγω της ξεκάθαρης αντιμνημονιακής του στάσης. Στον κόσμο έμενε το όχι του ή η γενναία στάση του απέναντι στους ευρωπαίους ηγέτες. Τώρα όμως ότι και να κάνει μπήκε στο κάδρο και εύκολα πλήγεται από τη δημοσιογραφική συμπαιγνία που όσο και να μην το θέλουμε διαμορφώνει συνειδήσεις.
    Τι πρέπει να γίνει τώρα;
    Καταγγελία όσων δείχνουν να μην πολυνοιάζονται για την εκταμίευση της 6ης δόσης.
    Καμπάνες σε όσα στελέχη της ΝΔ μιλούν για παράταση του κυβερνητικού βίου αυτής της κυβέρνησης.
    'Αρση της εμπιστοσύνης στον Ππαδήμο με το που πάει να ξαναμιλήσει για παράταση. Με άμεση απόσυρση των λίγων υπουργών της ΝΔ από το μεταβατικό αυτό φιάσκο.
    Καταγγελία σε όλους τους τόνους και προς όλες τις κατευθύνσεις της υφισταμένης αντισυνταγματικότητας.
    Είναι χρέος και πιστεύω επιθυμία του Σαμαρά να βοηθήσει τη χώρα. Όμως θα κάνει ελάχιστα αν δεν καταφέρει να εκλεγεί αυτοδύναμα.
    Η πρώτη ιεραρχημένη προτεραιότητα τώρα είναι η προσφυγή σε εκλογές. Η αμέσως επόμενη είναι να έχει τότε η ΝΔ όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αυτοδυναμία.
    Καλή μας τύχη.

  10. Ραβινος avatar
    Ραβινος 25/11/2011 09:50:17

    ''Αν, λοιπόν, συμβούν αυτά, ο κ. Σαμαράς δεν έχει κανένα λόγο να συνεχίσει να στηρίζει έναν Πρωθυπουργό που θα αποδειχθεί, είτε ανεπαρκής, είτε αναξιόπιστος.''Μεχρι να γινει αυτο χρειαζεται η αναπτυξη ενος σχεδιου εξυπνης αντιπολιτευσης και μαλιστα τωρα που το λαλιστατο ΛΑγΟΣ σιωπησε για να απολαυσει τα καλα της εξουσιας ετσι ωστε να γινει βιωμα στον κοσμο οτι δεν ειμαστε ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ και ιδιως ο Σαμαρας !Οταν ομως βλεπουμε φαινομενα κωλοτουμπας τυπου Αλεβιζατου για τις ιχθυοκαλλιεργειες της γυναικας του Γερουλανου που την μια λεει και προσυπογραφει την αποσυρση του νομου σκανδαλο και την αλλη οτι εννοουσε να μην ισχυσει για την εκλογικη του περιφερεια την Κεφαλονια και την Ιθακη τοτε οι καιροι ου μενετοι για την ΝΔ και τον Σαμαρα !Ο Σαμαρας πρεπει να διαφυλαξει το προσωπικο του κεφαλαιο παντι τροπω και να εχει τον νου του σ'αυτον τον πανυβλακα τον ΓΑΠ για το τι κανει στο εξωτερικο με τον Ποπαυ και τους αλλους αχυρανθρωπους της ΕΕ Ρεν ,Γιουνκερ κλπ !

  11. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 25/11/2011 09:52:39

    "Κατ’ αρχήν εγείρεται ένα ζήτημα αξιοπιστίας για τον κ. Βενιζέλο: ή εξαπάτησε την αντιπροσωπεία της Ν.Δ ή..."
    Μήπως η αντιπροσωπία την πάτησε ? Ειμαστε βέβαιοι για το αντίθετο ? Εγώ πάντως βλέπω και σε άλλα θέματα μεγάλη ελλειματικότητα...
    Μακάρι να κάνω λάθος, αλλά πολύ φοβάμαι, με τα μέχρι στιγμής γενικώς πεπραγμένα, ότι δεν κάνω...
    Η ελπίδα μας για σωτηρία μας τυφλώνει ?

  12. Bloody_Ophelia avatar
    Bloody_Ophelia 25/11/2011 09:52:53

    Το ότι ο Μπένι θα κωλυσιεργούσε ιδιοτελώς, ας το πρόσεχε η Ν.Δ όταν ιδιοτελώς (;) δεν έβαλε εμπάργκο να φύγει από το ΥΠΠΟΙΟ. Στηριζει μια κυβέρνηση στης οποίας την οικονομική πολιτική προίσταται ο άνθρωπος που η Ν.Δ αποκαλούσε "αποτυχημένο, ψεύτη, επικίνδυνο" κλπ. α και ήταν και προσωπικός υβριστής του Σαμαρά. Συγχαρητήρια.

  13. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 25/11/2011 09:53:44

    Eγώ νομίζω ότι η 19/2 τέθηκε από τη ΝΔ έτσι ώστε να υπάρχει απλώς ένα κάποιο σημείο αναφοράς και πίεσης για εκλογές όσο το δυνατόν συντομότερα. Δε χάθηκε ο κόσμος να γίνουν οι εκλογές κανά μήνα αργότερα αν πρέπει να ολοκληρωθούν πράματα όπως το PSI. Mην μεγαλοποιούμε καταστάσεις. Αρκετό ζόρι τραβάμε.

  14. Διογένης avatar
    Διογένης 25/11/2011 10:05:02

    Καλά τα λέτε, κύριε Ροδινέ, όμως υπάρχει πρόβλημα μεγαλύτερο από όσο φαίνεται. Καταρχάς η "λαϊκή δεξιά" αρχίζει να στοχοποιείται από το σύστημα. Ακούσατε χθες τις δηλώσεις του γίγαντα Μ. Βαρβιτσιώτη; Όλοι πλέον παρακολουθούν το antinews για να πάρουν "γραμμή" τι θα χτυπήσουν και τι θα υπονομεύσουν. Έχουν καταλάβει τον κεντρικό ιδεολογικό ρόλο αυτής της ιστοσελίδας και προσπαθούν να τη στοχοποιήσουν όλο και περισσότερο - μαζί και τη "λαϊκή δεξιά" και ό,τι αυτό συνεπάγεται. Ο δε Μ. Βαρβιτσιώτης δήλωσε ξεδιάντροπα ότι η αντιμνημονιακή πολιτική δεν μπορεί να φέρει αυτοδυναμία! Ενώ στην πραγματικότητα αυτό που δεν φέρνει αυτοδυναμία είναι η ΝΟΘΕΥΣΗ της αντιμνημονιακής γραμμής, που αν ήταν καθαρή, θα είχε φέρει ήδη τρελά ποσοστά στον Σαμαρά.

    Ο Μ. Βαρβιτσιώτης δήλωσε επίσης ότι "δεν χάλασε ο κόσμος" αν είναι και στις 26 Φεβρουαρίου οι εκλογές! Όμως αν φύγουμε από τις 19 Φεβρουαρίου, ΑΝ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙ Η ΑΡΧΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ, τότε οι εκλογές θα γίνουν τον Οκτώβριο του 2013!

    Υπάρχει λοιπόν το χέρι που κινεί όλη αυτή τη συνωμοσία κατά του Σαμαρά, υπάρχει το χέρι που κινεί όλη την παγίδευση της ΝΔ, υπάρχει το χέρι και ο νους που κινεί την ακύρωση της αντιμνημονιακής πολιτικής, της "λαϊκής δεξιάς", της ιστοσελίδας αυτής - και αυτό πρέπει να το προσέξουν πολύ και οι υπεύθυνοι εδώ της ιστοσελίδας, χωρίς ούτε να υπερεκτιμήσουν, αλλά ούτε και να υποεκτιμήσουν το ρόλο τους.

    Τι θα κάνει ο Σαμαράς απέναντι σε όλα αυτά; Πολύ σωστά ειπώθηκε σε κάποιο άλλο άρθρο ότι, από τη στιγμή που ανέδειξε σε "εθνικό στόχο" την εκταμίευση κάποιας δόσης δανείου, έχει ήδη πέσει σε χοντρή ιδεολογική παγίδα και δεν μπορεί να κάνει και πολλά.

    Συμφωνώντας λοιπόν με το άρθρο σας, κύριε Ροδινέ, νομίζω ότι το κεντρικό πρόβλημα για τον Σαμαρά είναι ότι ανέδειξε και αυτός σε εθνικό στόχο την εκταμίευση κάποιας δόσης δανείου. Με άλλα λόγια, Καρατζαφεροποιήθηκε.

    Και ο εκβιασμός της χώρας, της ΝΔ και του Σαμαρά έτσι δεν θα τελειώσει έτσι ποτέ.

    Ή θα αναγνωρίσει γενναία το λάθος του, ή θα μας αφήσει πολιτικούς χρόνους.

    Και κάτι ακόμα: Το μεγαλύτερο πολιτικό λάθος του μέχρι σήμερα ήταν η ίδρυση της Πολιτικής Άνοιξης. Τον βλέπεις να καμαρώνει και να λέει "έμεινα 10 χρόνια στην έρημο για να μην αλλάξω άποψη". Όμως την έρημο θα μπορούσε να την αποφύγει αν είχε μείνει τότε στη ΝΔ - θα ήταν ο αναμφισβήτητος επόμενος αρχηγός, μετά τον Μητσοτάκη. Το δεύτερο μεγαλύτερο πολιτικό λάθος του είναι η συμμετοχή του σε αυτή την κυβέρνηση. Επίσης θα μπορούσε να το αποφύγει. Άραγε, όμως, καμαρώνει τώρα για την "υπευθυνότητά" του, όπως καμαρώνει για την ίδρυση της ΠολΑν; Αν ναι, ζήτω που καήκαμε!

    • Τσέ avatar
      Τσέ @ Διογένης 25/11/2011 14:26:28

      Το μεγαλύτερο λάθος του ήταν που γύρισε στη ΝΔ. Αν περίμενε λίγα χρόνια ακόμα η άνοδος του θα είχε φανεί το 2006-7 μετά το φιάσκο των υποκλοπών, τις 'ασσύμετρες απειλές' και των 'απονενοημένων διαβημάτων'. Στις εκλογές του '07 θα είχαν προσχωρήσει στο κόμμα του καμια δεκαριά άξια στελέχη και θα είχε μαζέψει ενα καλό ποσοστό. Στις εκλογές '09 (μπορει να να τις είχαμε αποφύγει) θα έλενχε πλεόν καταστάσεις και θα είμασταν σίγουρα καλύτερα απο την τωρινή απελπιστική κατάσταση.

      Τώρα δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις...το ερώτημα είναι αν θα απασφαλίσει η όχι. Μεσσολόγγι η κατάσταση δηλαδή...για να αποδείξει οτι δεν είναι ίδιος με το κατεστημένο. Απο εκεί που άρχισε δηλαδή...και έχει και τα κομματικά βαρίδια. Τα τελευταία θα πρεπει να γνωρίζουν οτι ο κόσμος πρώτα ψήφισε Σαμαρά στο συνέδριο και μετά - πολυ μετά ΝΔ.

      Το σκηνικό ενός ηγέτη ειναι απο καιρό φτιαγμένο, τωρα περιμένουμε να δούμε ποσο πραγματικά το θέλει το είναι του. Ρίξη με κομματικές αντιλήψεις και σύνθεση ιδεών απο όσο το δυνατο μεγαλύτερο πολιτικό φάσμα. Και πάνω απο όλα ενα λαό ενωμένο και συνειδητοποιημένο έοιμα να δουλέψει σκληρά για την 'ευημερία' των ιδεών, απο όπου και αν προέρχονται.

  15. Τσε avatar
    Τσε 25/11/2011 10:07:42

    Η Ν.Δ αισθανομενη ως ιδεολογικος θεματοφυλακας της αστικης δημοκρατιας συνεβαλε στο θανατο της πιστευωντας οτι την εσωζε. Ενα λαθος που οσο περναει ο καιρος θα ειναι δυσκολοτερο να διορθωθει.Η δημοκρατιες παλια επεφταν απο τα τανκς, σημερα πεφτουν απο τα spreads.

  16. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 25/11/2011 10:20:57

    Ολη η προσπάθεια του συστήματος εξάρτησης- διαπλοκής δύο χρόνια τώρα είναι να κυριαρχεί το
    ''ολοι ιδιοι είναι''
    Στόχος η μη αυτοδυναμία του ΑΣ.
    Σήμερα σημειολογικά το έργο τους είναι πιο εύκολο από ποτέ.

    Όσο από την εξισωση και τους σχεδιασμούς της Συγγρού λείπει η παράμετρος λαός τόσο πιο εύκολο γίνεται.
    Η ημερομηνία εκλογων την 19/2 με συν /πλην 2-3 εβδομ'αδες το πολύ πρέπει να είναι η ύστατη κοκκινη γραμμή και μέθοδος απεμπλοκής ταυτόχρονα.
    Αλλιώς....

  17. Bohemian avatar
    Bohemian 25/11/2011 10:24:36

    Ας μη ξεχνάμε ότι δόθηκε στον Παπαδήμο από τον Παπούλια εντολή σχηματισμού κυβέρνησης εκτός συνταγματικού πλαισίου, το Σύνταγμα καταστρατηγήθηκε βάναυσα και αυτό δεν πρέπει να το παραβλέπουμε.
    Από την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου πέρασαν 5 εβδομάδες, από τότε δεν παρήχθη καθόλου πολιτική, ούτε βέβαια ήρθε η περιβόητη έκτη δόση. Χρόνος για εκλογές υπήρχε, πολιτική βούληση δεν υπήρχε. Γιατί τόσος φόβος για τον ελληνικό λαό;
    Τα Νέα σήμερα γράφουν τα εξής:Ως εκ τούτου, κυβερνητικά στελέχη υποστήριζαν χθες, μετά τη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου, ότι οι εκλογές είναι αρκετά πιθανό να πραγματοποιηθούν την πρώτη εβδομάδα του Μαΐου (στις 6 συγκεκριμένα), καθώς μεσολαβούν οι γιορτές του Πάσχα.
    http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4675765

  18. juliet avatar
    juliet 25/11/2011 10:25:25

    Καλημέρα κ.Ροδινέ
    πιστεύεις πραγματικά ότι οι κινήσεις τους είναι αφελείς;Η μέθοδος της παράτασης την έχουνε κάνει έξη στους Ελληνες.Παράταση υποβολής -παράταση πληρωμών άρα σιγά-σιγά η λέξη δεν αποκτά κανένα νόημα παρά της λούφας και της τελευταίας στιγμής.Γιατί λοιπόν να μην κάνουν και οι ίδιοι την ίδια χρήση;προκειμένου να κερδίσουν χρόνο ,να παραδώσουν έτοιμα συμβόλαια και ανθρώπους τελειωμένους και αδιάφορους;
    Ο Σαμαράς θα πρέπει να λειτουργέι μόνο βάσει της καταλυτικής ημερομηνίας της 19-2-2011,αν δει παρατάσεις φεύγει και αφήνει τα συντρόφια Πασόκια και Λαόκια να συνκυβερνούν και να κάνουν αντιπολίτευση ο ένας στον άλλο για τα ψηφουλάκια .Θα μου πεις η Πατρίδα,μερικές φορές είναι προτιμότερο να παραλάβεις συντρίμια πάρα τίποτε και αυτοί μας οδηγούν στο απόλυτο τίποτε.
    Χθες κάποιος κύριος μου έλεγε ,και να μη μου δώσουνε τη σύνταξη θα το δεχτώ ,θα δεχτώ ότι χρειαστεί για να γλυτώσουμε ,αλλά θα πρέπει και αυτοί να δώσουν το παράδειγμα .Αν ο Σαμαράς υπογράψει δεν ξαναψηφίζω και εγώ του απάντησα με απόλυτη βεβαιότητα ότι θα κάνει ότι συμφέρει την Ελλάδα.
    Σκέψου,κ.Ροδινέ ,δεν περιμένει ο κόσμος πλούτη και ευημερία ,ελευθερία θέλει και όχι μπότα κατακτητή .Θέλει κυβερνήτη που θα τον κοιτάει στα μάτια και να λέει το κάνω για την αξιοπρέπεια ,για την τιμή του Ελληνα και όχι για να πλουτήσουν τα λαμόγια και οι τυχοδιώκτες .
    Αυτό το καιρό ,ακούω ,βλέπω και λυπάμαι ....Λυπάμαι, γιατί τα παιδιά δεν έχουνε να φάνε,υπάρχουν άνεργοι,υπάρχουν άνθρωποι που τρώνε από τα σκουπίδια.Βλέπω, την έπαρση κάποιων ,που προσπαθούν να κάνουν τους μεγάλους που όλα γι΄αυτούς, έτσι έπρεπε να γίνουν.Ακούω ,τους ανθρώπους να λένε ότι περιμένουν την τιμωρία αυτών που ξεπούλησαν και ξεπουλάνε την τιμή της Πατρίδας.Και είμαι και εγώ από αυτούς που αγωνίζονται να επιβιώσουν,να δώσουνε ότι έχουνε από το υστέρημά τους ,είμαι απο αυτούς που δεν θα πουν δεν έχω αλλα θα περάσουνε με τα πολύ λίγα για να μοιραστούνε.
    Συγγνώμη......αλλά βλέπω πολλά και ξέρω ότι το μεγαλύτερο θηρίο είναι ο ανθρωπος και δη ο σοσιαλιστής....Χρόνια Πολλά στις Κατερίνες.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ juliet 25/11/2011 11:26:49

      Καλημέρα Juliet,
      προφανώς και δεν είναι αφελείς!

  19. Γιάννης avatar
    Γιάννης 25/11/2011 10:32:27

    Πάει το πουλάκι πέταξε εκλογές θα γίνουν όταν το αποφασίσουν οι ξένοι να το παρουμε χαμπάρι έρχεται νέο χαστούκι νέα εντολή υποταγής . Με λίγα συν και πλην και και αλλά δεν αλλάζει η εικόνα για τους συμμετέχοντες στην κυβέρνηση παπαδημου

  20. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 25/11/2011 10:32:36

    Το μεγαλύτερο λάθος του κύριου Σαμαρά και γενικότερα της Ν.Δ. είναι ότι διέσωσε το ΠΑΣΟΚ και κυρίως τους επιχειρηματίες ΑΦΕΝΤΙΚΆ ΤΟΥ . Το ΠΑΣΟΚ με αυτό το όνομα ή άλλο σε 4-5 χρόνια το πολύ θα είναι πάλι κυβέρνηση.Γιατί; Μα απλά όποιος έχει το κράτος στα χέρια του έχει και την εξουσία.Αυτή την στιγμή η αναλογία των υπαλλήλων στο δημόσιο και Δ.Ε.Κ.Ο. ΕΊΝΑΙ 70/30 υπέρ του ΠΑΣΟΚ. Ήταν λοιπόν μια χρυσή ευκαιρία διάλυσης αυτού του ΑΝΏΜΑΛΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΆΣΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΛΈΓΕΤΑΙ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΉΔΩΝ ΤΟΥ. Δημοκρατία με αυτούς δεν έρχεται και το βλέπουμε καθημερινά.Πως είπατε εκλογές στις 19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ;

  21. Mara avatar
    Mara 25/11/2011 10:41:43

    Kαλημέρα σε όλους!

    Ο στόχος του συστήματος ήταν πασιφανής με τον Παπαδήμο. Το γράφαμε... το ξαναγράφαμε... αλλά....
    Όταν όμως συμφωνούσε ο Σαμαράς στην κυβέρνηση Παπαδήμου, δεν τα γνώριζε αυτά...???
    Τον Φεβρουάριο θα έχουμε νέους εκβιασμούς και τότε πάλι τι θα λέμε..???
    "Εδώ... που φθάσανε τα πράγματα...., πρέπει να επιδείξουμε υψηλό αίσθημα ευθύνης...???"
    Δυστυχώς εγκλωβίστηκε σε μία κατάσταση ΜητσοτακοΠαπανδρεϊκής εμπνεύσεως...., εξαιρετικά επικίνδυνη όχι μόνο για τον ίδιο, αλλά και για την χώρα.
    Μοναδικός τους σκοπός, να "χαμηλώσει" πολιτικά. Και δυστυχώς φαίνεται μέχρι στιγμής.... αυτό να επιτυγχάνεται.
    Αγαπητέ Κώστα, το πράγμα δεν πάει καλά....
    Άν δεν απεγκλωβιστεί άμεσα από αυτήν την παγίδα που έχει πέσει, τ΄χασε το τραίνο.....

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Mara 25/11/2011 11:27:39

      Αγαπητή Μara,
      εμείς τα ερωτήματα θέτουμε.
      Οι απαντήσεις από τους αρμοδίους

  22. STEFANOS GRAGAS avatar
    STEFANOS GRAGAS 25/11/2011 10:42:03

    Για να καταλαβαινουμε καποια πραγματα και οχι να τρωμε κουτοχορτο, διαβαστε ενα ρεπορταζ των ΝΕΩΝ του "εκλεκτου" Παπαχρηστου σχετικα με τις δηθεν εκλογες...και βεβαια διαβαστε δηλωσεις στελεχων της ΝΔ...ηδη αρχισε το παραμυθι περι προσπαθειων για PSI κλπ..

    "Δεν φαίνεται πιθανό να πραγματοποιηθούν οι εκλογές στις 19 Φεβρουαρίου. Αντίθετα είναι πολύ πιθανό να μετατεθούν για αρκετά αργότερα, ίσως και μετά το Πάσχα! Οπως εξήγησε χθες στο Υπουργικό Συμβούλιο ο υπουργός Οικονομικών Βαγγέλης...
    Βενιζέλος, όλα θα εξαρτηθούν από το πόσο πιστά θα τηρηθούν οι προθεσμίες για μια σειρά ζητήματα που αφορούν τις δεσμεύσεις της χώρας έναντι των δανειστών, αλλά και των αποφάσεων που έχουν ληφθεί και την αφορούν άμεσα.

    Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που ανέλυσε στους συναδέλφους του:
    * Η έναρξη των διαπραγματεύσεων για την κατάρτιση της νέας δανειακής σύμβασης προσδιορίζεται για αμέσως μετά την εκταμίευση της 6ης δόσης, η οποία θα γίνει γύρω στις 15 Δεκεμβρίου. Καλώς εχόντων των πραγμάτων η ολοκλήρωση της σύμβασης θα γίνει περί τις 10 με 15 Ιανουαρίου.

    * Αμέσως μετά, θα ξεκινήσει η διαπραγμάτευση με τους ιδιώτες για την ανταλλαγή των ελληνικών ομολόγων (το λεγόμενο PSI) η οποία όπως είπε ο Βαγγέλης Βενιζέλος θα διαρκέσει 50 με 60 ημέρες – πράγμα που σημαίνει ότι, αν και πάλι όλα εξελιχθούν ομαλά, η ολοκλήρωση της διαδικασίας θα γίνει περί τα μέσα Μαρτίου.

    Δεδομένου ότι και ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς με χθεσινές του δηλώσεις υποστήριξε ότι δεν τον ενδιαφέρει τόσο η ημερομηνία των εκλογών όσο η ολοκλήρωση του PSI, γίνεται φανερό ότι δεν πρόκειται να απαιτήσει εκλογές πριν από την ολοκλήρωση της ανταλλαγής ομολόγων.

    Παράλληλα και η Νέα Δημοκρατία αφήνει ανοιχτό ενδεχόμενο για σιωπηρή παράταση στις εκλογές έως ότου ολοκληρωθούν οι δεσμεύσεις που ανέλαβαν οι τρεις πολιτικοί αρχηγοί έναντι του Προέδρου της Δημοκρατίας ώστε να ολοκληρωθούν όλες οι δεσμεύσεις που έχει αναλάβει η χώρα μας έναντι των ευρωπαίων εταίρων και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.

    Οπως τονίζεται από τη Συγγρού, η ΝΔ εμμένει μεν στη θέση της για εκλογές στις 19 του Φεβρουαρίου, ωστόσο «η ημερομηνία δεν είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου» αφού αυτό που προέχει είναι να σταθεροποιηθεί η κατάσταση όσον αφορά τις συμφωνίες της χώρας.

    Σύμφωνα με στέλεχος που συνομιλεί συχνά με τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, για τη ΝΔ «είναι κρίσιμο να γίνουν εκλογές το συντομότερο δυνατό και η ημερομηνία έχει αποτυπωθεί ήδη μετά τη συμφωνία των πολιτικών αρχηγών που στηρίζουν την κυβέρνηση. Ομως εάν για παράδειγμα χρειαστεί να μετακινηθεί ο χρόνος σε μια λογική παράταση προκειμένου να τελειώσει με επιτυχία το PSI, ασφαλώς και θα το δούμε. Το PSI δεν είναι μόνο κομμάτι της συμφωνίας με τους δανειστές αλλά και η ευκαιρία να γλιτώσουμε από μερικά δισεκατομμύρια τόκους που μπορεί να δοθούν για την ελάφρυνση των χαμηλοσυνταξιούχων».

    Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου, μετά τη συνάντηση που είχε χθες το απόγευμα στις Βρυξέλλες με τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Ενωσης Χέρμαν βαν Ρόμπαϊ, δήλωσε σε συνεργάτες του ότι εκλογές μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο αφού θα έχουν ολοκληρωθεί τόσο η νέα δανειακή σύμβαση όσο και το PSI, που είναι το κυριότερο έργο της κυβέρνησης Παπαδήμου, και πρόσθεσε ότι είναι λογικό η προεκλογική περίοδος να είναι μετά, εκτός του έργου της κυβέρνησης, για να μην προκαλέσει προσκόμματα στη λειτουργία της.

    Ως εκ τούτου, κυβερνητικά στελέχη υποστήριζαν χθες, μετά τη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου, ότι οι εκλογές είναι αρκετά πιθανό να πραγματοποιηθούν την πρώτη εβδομάδα του Μαΐου (στις 6 συγκεκριμένα), καθώς μεσολαβούν οι γιορτές του Πάσχα.

    Η ΝΔ

    Χαρακτηριστικές του κλίματος στη ΝΔ σε ό,τι αφορά τον χρόνο των εκλογών είναι οι χθεσινές δηλώσεις του αναπληρωτή τομεάρχη Οικονομικών Χρήστου Σταϊκούρα ο οποίος έκανε μπαράζ εμφανίσεων σε ραδιοφωνικούς σταθμούς (ΝΕΤ, Real, Φλας). Ο κ. Σταϊκούρας, ο οποίος συνέδεσε το χρονοδιάγραμμα των εκλογών με την πορεία του PSI (το κούρεμα του ελληνικού χρέους κατά 50% από ιδιώτες), δήλωσε (ΝΕΤ) ότι «εάν η διαδικασία καθυστερήσει – διότι έχουμε και ραγδαίες εξελίξεις στο εξωτερικό, που μπορεί να επιδράσει στο πώς θα υλοποιηθεί το περίφημο PSI αρχές Ιανουαρίου –, τότε το χρονοδιάγραμμα για την υλοποίηση του PSI είναι κάτι που θα πρέπει να αξιολογήσουμε. Η πρώτη στόχευση της αξιωματικής αντιπολίτευσης, της ΝΔ, είναι να πετύχει η απόφαση της 26ης-27ης Οκτωβρίου, η οποία ήταν αναπόφευκτη».

    Στο θέμα των εκλογών αναφέρθηκαν χθες και άλλα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας όπως η επικεφαλής των ευρωβουλευτών Μαριέττα Γιαννάκου και ο γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού Μάξιμος Χαρακόπουλος. Οπως είπε χαρακτηριστικά η κ. Γιαννάκου (9,84) «δηλαδή, αν χρειαστεί μια εβδομάδα παραπάνω, θα πει κανείς όχι;». Και πρόσθεσε: «Πάντως στο άμεσο μέλλον πρέπει να γίνουν εκλογές, γιατί οι αλλαγές αυτές που έγιναν χρειάζονται πολιτική νομιμοποίηση».

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ STEFANOS GRAGAS 25/11/2011 12:18:41

      Στέφανε,
      ζήτημα δεν είναι μια ή δυο εβδομάδες παράταση.
      Δεν αλλάζουν πολλά πράγματα.
      Εδώ μεθοδεύεται παράταση ....μηνών!

  23. dimitrisag avatar
    dimitrisag 25/11/2011 10:44:39

    Ελληνικό ανέκδοτο: Δημοκρατία στην Ελλάδα.....

  24. yianna avatar
    yianna 25/11/2011 10:46:00

    Το ιδανικό θα ήταν να πάμε σε εκλογές με πρωθυπουργό τον τελειωμένο και απαξιωμένο ΓΑΠ και με κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ. Τώρα το πλεονέκτημα αυτό χάθηκε. Αν μάλιστα πάμε σε εκλογές και χωρίς ΓΑΠ στην προεδρία του ΠΑΣΟΚ χάνεται ένα ακόμη συν. Σε πέντε μήνες από σήμερα κανείς δε θα θυμάται την πρωθυπουργία Παπανδρέου και η καραμέλα της συγκυβέρνησης και συνευθύνης θα αναμασάται καθημερινά από τα κόμματα της αριστεράς και άλλους. Η ζημιά είναι ανεπανόρθωτη και δε διορθώνεται πλέον.
    Ήδη από τώρα προωθείται και θα κορυφωθεί αργότερα από ΜΜΕ και σχολιαστές η ιδέα της συνέχισης της κυβέρνησης Παπαδήμου ως του ιδανικού άφθαρτου πρωθυπουργού, έξω από τα φαυλοκρατικά κόμματα που μας οδήγησαν εδώ, και που πρέπει να κυβερνήσει τη χώρα με κυβερνήσεις συνεργασίας για τα επόμενα δέκα χρόνια.

  25. Χριστόφορος Μίχου avatar
    Χριστόφορος Μίχου 25/11/2011 10:46:55

    Από πότε κάποιος πολιτικός που δεν κοιτά την προσωπική του ανέλιξη στην ηγεσία ενός κόμματος εξουσίας, αλλά λειτουργεί σύμφωνα με την Ελληνικότατη συνείδηση του, διαπράττει σοβαρό πολιτικό σφάλμα κύριε Διογένη?

  26. ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ avatar
    ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ 25/11/2011 10:54:51

    Ο στόχος της trilateral είναι σαφής : η παγκόσμια κυβέρνηση. Στα σχέδιά τους δεν χωρούν ούτε η δημοκρατία, ούτε οι εκλογές. Ο Ροκφέλερ και ο Μπρεζίνσκι έχουν ξεκάθαρα πει απο την δεκαετία του 70 πως φαντάζονται τον κόσμο στο μέλλον. Τους ενδιαφέρει ο απόλυτος έλεγχος πάνω στη μάζα και στο κάθε άτομο ξεχωριστά. Θεωρούν ότι η αυτοδιάθεση των λαών και η δημοκρατία δεν ταιριάζει με την ευημερία των επιχειρήσεων. Μιλούν ξεκάθαρα για μια δικτατορία της διανοητικής ελίτ σε συνεργασία με κάποιες υπερτράπεζες.
    Ο Παπαδήμος, μέλος της τριμερούς, που στηρίχτηκε απο τον αθώο Σαμαρά δεν τα ξέρει όλα αυτά? Μήπως πρέπει να αισθανόμαστε και ευτυχείς που έχουμε διορισμένο από την Τριμερή Πρωθυπουργό, γιατί όπως λέει κι ο κωλοτούμπας " τον δικό τους άνθρωπο θα τον προσέξουν" ? Το μόνο που μπορεί να κάνει ο Σαμαράς μήπως και εξιλεωθεί από τον Ελληνικό λαό είναι να αποσύρει ΤΩΡΑ την στήριξή του στην χουντική κυβέρνηση. ΄Ισως κάποιοι να τον συγχωρήσουν τότε. Αλλιώς είναι καμμένο χαρτί κι αυτός...

  27. Διογένης avatar
    Διογένης 25/11/2011 11:03:26

    Η "Ελληνικότατη συνείδηση" είναι η εκταμίευση μιας δόσης δανείου και η έμμεση αναγνώρισης της "δημοκρατίας των δανειστών" (νόμος είναι το δίκιο του δανειστή κλπ.); Η συνυπογραφή μιας δανειακής σύμβασης που επιτάσσει την εκχώρηση της εθνικής κυριαρχίας; Η συγκυβέρνηση (ή όπως αλλιώς τη λένε) με αυτούς που κατέστρεψαν και ξεπούλησαν την Ελλάδα είναι κι αυτό μέρος της ελληνικότατής του συνείδησης;

    Όταν σε μια μάχη εκθέτεις τον εαυτό σου και όσους σε ακολουθούν σε κίνδυνο, έστω και από αίσθημα ευθύνης, τότε δεν λειτουργείς με τον τρόπο που πρέπει. Οι Ρώσοι στην εκστρατεία του Ναπολέοντα δεν είχαν κανένα πρόβλημα να κάψουν όλη τη χώρα τους προκειμένου να μην βρει τίποτα για να ταϊσει το στρατό του. Και στο τέλος νίκησαν. Δεν είχαν "ρωσική συνείδηση" όταν έκαιγαν τη χώρα τους;

    Πολύ απλά, παγιδεύτηκε από τους εχθρούς του και έχασε μια σοβαρή μάχη.

    • ΣΠΥΡΟΣ avatar
      ΣΠΥΡΟΣ @ Διογένης 25/11/2011 11:10:26

      Απειλήθηκε όπως ο Καραμανλής και ακόμη χειρότερα.

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ ΣΠΥΡΟΣ 25/11/2011 13:40:40

        Να υποθέσουμε λοιπόν ότι θα ενδώσει και στο μέλλον; Η λογική του "ενδίδω στον εκβιασμό" δεν έχει τέλος.

        Προτιμώ την εκδοχή του λάθους. Την βρίσκω και πειστικότερη, ως προς την αλήθεια της. Και το λάθος ήταν όταν εξαρχής πρότεινε μεταβατική κυβέρνηση για να αποφευχθεί το δημοψήφισμα.

    • Mara avatar
      Mara @ Διογένης 25/11/2011 11:11:03

      Άς ελπίσουμε ότι δεν θα χάσει και τον πόλεμο.
      Μπορεί να το σώσει... άν απεγλωβιστεί άμεσα.
      ΑΜΕΣΑ ΟΜΩΣ...

  28. Panos avatar
    Panos 25/11/2011 11:13:06

    Αυτοι που εφεραν την Ελλαδα εδω που ειναι, ειναι οι ιδιοι που πανε να την σωσουν!!! Η αιτια του κακου ( το πολιτικο συστημα) συνεπως πρεπει να απομονωθει και διορθωθει. Πως ομως?

    Με την ευκαιρια, γιατι αλλαξαν την ηγεσια των ενοπλων δυναμεων προσφατα? Για ποιο λογο? Επισης, δεν γινεται καμμια κουβεντα για 17η Νοεμβρη, επαναστατικος αγωνας, κλπ, κλπ...!

  29. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 25/11/2011 11:25:19

    Από που προκύπτει ότι η κυβέρνηση θα είναι 100 ημερών; Είμαστε σίγουροι ότι το θέλουν όλοι; Νομίζω ότι κανείς δεν θέλει να φαίνεται ότι κυβερνά, και επι τοις ουσίας να καρπούνται τα αγαθά της εξουσίας.
    Ο Σαμαράς δυστυχώς έχει μεσάνυχτα από διαπραγμάτευση. Μου θυμίζει Βενιζέλο (που έδιωξε το κλιμάκιο της Τρόικας). Δεν παίρνεις ρίσκο, αν δεν μπορείς να το αντέξεις Αντώνη.

  30. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 25/11/2011 12:02:22

    Καλημερα σ ολους
    Χρονια πολλα στις Κατερινες και σ οσους εχουν Κατερινες
    Ο εξαναγκασμος της ΝΔ για συγκηβερνηση ηταν η ληψη της 6ης δοσης,αφου λοιπον γινει αυτο ο Σαμαρας να αρει την στηρηξη της κυβερνησης Παπαδημου και να παμε αμεσα σε εκλογες.Αν δεν γινει αυτο αυτη η κυβερνηση μαριονετα θα σερνεται μεχρι το τελος του2013.

  31. Περιπτερας avatar
    Περιπτερας 25/11/2011 12:10:54

    «Όποιος ανακατεύετε με τα πίτουρα τον τρώνε οι κότες»

    • juliet avatar
      juliet @ Περιπτερας 25/11/2011 12:26:34

      Περιπτερά
      να σου κάνω μια ερώτηση; τις κότες ποιός τις τρώει; εκτός αν είναι σοσιαλίστριες και οι κότες .

      • Περιπτερας avatar
        Περιπτερας @ juliet 25/11/2011 12:42:00

        Ευχαρίστως! Τις κότες τις τρώμε εσύ και εγώ …οι κότες είναι αλανιάρες που όσο και να τις βράζεις δεν γίνονται!!!! Με απλά λόγια Juliet μου μπλέξαμε!

        • juliet avatar
          juliet @ Περιπτερας 25/11/2011 13:09:15

          Περιπτερά,
          Είδες τι πάθαμε που και κότες να δούμε λέμε άστες δεν τρώγονται . Λες κάνουνε και τις εκλογές ....κότες που θα τις κυνηγάμε και άπιαστες θα είναι!

  32. Πολίτης avatar
    Πολίτης 25/11/2011 12:37:11

    Μήπως μπορούμε να έχουμε μια δόση ανευθυνότητας από την ΝΔ, μήπως και δει άσπρη μέρα ο τόπος, μήπως κι ανακουφισθούν οι πολίτες;
    Όλα αυτά τα περί σοβαρότητας και υπευθυνότητας είναι λόγια κι επιχειρήματα, που επιστράτευσε και το ΠΑΣΟΚ, για να δικαιολογήσει την επί διετία καταστροφική πολιτική του... Αρκετά πια - δύσκολα γίνονται πιστευτά.

    • H.A avatar
      H.A @ Πολίτης 25/11/2011 15:55:22

      Η αλήθεια ειναι ότι όλα αυτά τα επιχειρήματα περί υπευθυνότητας κλπ έχουν κουράσει. Τα ακούμε επι 2 συναπτά έτη, δεν πείθουν πλέον. Τα ζητούμενα έχουν αλλάξει και η στρατηγική μας οφείλει να αναπροσαρμοσθεί.

      • daughter of mercy avatar
        daughter of mercy @ H.A 26/11/2011 03:36:30

        +1000 Εκ των πραγμάτων οι μόνοι που κερδίζουνε είναι οι τραπεζίτες. Τυχαίο, δεν νομίζω! Έτσι όπως πάμε θα γίνουμε αναγκαστικά αναρχικοί. Κάτω οι πάνω! Όσο πιο πολύ μας σώζουνε τόσο πιο πολύ βουλιάζουμε. Δημοκρατία υπάρχει. Το πρόβλημα είναι ότι υποτιμούν την νοημοσύνη μας και αυτό είναι ανυπόφορο

  33. μητσος καρδιτσα avatar
    μητσος καρδιτσα 25/11/2011 12:39:16

    που ειναι ο παπανδρεου? οεο που ειναι? δεν ασχολειται κανενας μαζι του. λες και δε κυβερνησε δυο χρονια διαλυοντας τη χωρα. βγαινει σιγα σιγα απο το καδρο. και μπαινει ο σαμαρας. και παιρνει και το πολιτικο κοστος στηριζοντας αυτη την κυβερνηση και τα μετρα τα οποια παιρνει και θα παρει.
    υπαρχει κανενας σοβαρος ανθρωπος που να πιστευει οτι θα γινουν εκλογες στις 19/2 ? . μετα νην ξεχναμε οτι εχουμε και την 7η δοση των 80 δισ. μετα θα μας εκβιαζουν για την 7η δοση. τι εκλογες και κουραφεξαλα. θα μας πανε καροτσακι μεχρι το 2013. θα ξεχαστουν τα πασοκοκα εγκληματα της διετιας , το πασοκ θα αλλαξει αρχηγο , οι δεξιοι εχουν ηδη ξενερωσει με τις κινησεις σαμαρα. το μονο που σωζει τον σαμαρα τωρα ειναι αμμεσως μετα την εκταμιευση της 6ης δοσης να αρει την εμπιστοσυνη του στην κυβερνηση, να παρει τους βουλευτες του πισω και να αφησει τον κωλοτουμπα με το πασοκ να συγκυβερνανε.
    μπας και σωσει κατι απο την χαμενη τιμη της παραταξης.

  34. blue nile avatar
    blue nile 25/11/2011 12:45:44

    Τέτοια διαβάζω και αγχώνομαι:

    http://www.prionokordela.gr/politikh/ekloges-stis-19-flevari-htan-kai-pane/

    Εκλογές στις 19 Φλεβάρη ήταν και πάνε…

    Χαιρετίσματα λοιπόν στις εκλογές στις 19 Φεβρουαρίου. Όπως προέκυψε και εχθές κατά τη διάρκεια του υπουργικού συμβουλίου, οι χρόνοι δεν βγαίνουν. Ούτε με το PSI, ούτε με τις υπόλοιπες υποχρεώσεις που έχει αναλάβει η κυβέρνηση. Ωστόσο είναι χαρακτηριστικό πως όταν ειπώθηκαν όλα αυτά από τον Ευάγγελο Βενιζέλο δεν υπήρξε καμία αντίδραση από το «ακροατήριο», κάτι που φανερώνει πως μάλλον ήταν για όλους αναμενόμενη εξέλιξη. Όπως και να έχει από τη στιγμή που μπήκαν στο χορό, θα χορέψουν, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει πως πάνε πίσω τα σχέδια όλων για τις εκλογές…

  35. Δαίμων avatar
    Δαίμων 25/11/2011 12:46:30

    "...η κυβέρνηση Παπαδήμου αποτελεί μια Συνταγματική ανορθογραφία" Εκφράζεστε πολύ κομψά. Πρόκειται στο μεγαλύτερο μέρος, για την παλιά κυβέρνηση, με τους συνεργαζόμενους μαζί της (στο παρασκήνιο μέχρι πρότινος, από τώρα και στο προσκήνιο -ΛΑΟΣ ), καθώς και με λίγα στελέχη της Ν.Δ., να περιφέρουν την αυταρέσκειά τους , σε καίρια πόστα. Ο ίδιος ο Παπαδήμος είναι δοτός. Δεν δίνει λογαριασμό στο λαό, και ο λαός δεν δικαιούται να του ζητήσει. Το ποσοστό αποδοχής του 80% (κατά το Βήμα ), είναι αντίστοιχο άλλων "δοτών" πρωθυπουργών, άλλων εποχών και καθεστώτων. Για την Ν.Δ. προσωπικά πιστεύω, ότι ένα μέρος της (μικρό αλλά διόλου ευκαταφρόνητο), είναι ο πολιτικός εκφραστής μαζί με το ΠΑΣΟΚ της "παρασιτικής και άπληστης" άρχουσας τάξης, πιστός υπηρέτης των συμφερόντων του ευρωπαικού κατεστημένου, με το οποίο έχει συνδεθεί άρρηκτα, και τρέμει την ιδέα ότι κάποια στιγμή θα του είναι αχρηστο. Αν ποτέ γίνουν εκλογές και εκφραστεί η θέληση του λαού, τα κόμματα της βουλής που στήριξαν αυτή την κυβέρνηση, κινδυνεύουν να συντριβούν. Το βαριά άρρωστο ΠΑΣΟΚ καταγράφηκε στην συνείδηση του κόσμου σαν φορέας καταστροφής της ελλ.κοινωνίας, η οποία "λυγίζει " απ'το βάρος της δεύτερης διάσωσης , με την Ν.Δ. συνυπεύθυνη γι'αυτό. Μόνοι απόλυτα κερδισμένοι οι του ΛΑΟΣ , οι οποίοι είδαν την εξουσία να πέφτει στά χέρια τους, και μάλιστα σε κρίσιμους τομείς,:στη ναυτιλία και στα δημόσια έργα...

  36. factorx avatar
    factorx 25/11/2011 12:48:59

    Το ΒΗΜΑ, σήμερα:

    Ολο και πιο πίσω από την 19η Φεβρουαρίου, την ημερομηνία προσφυγής στις κάλπες που συμφώνησαν το ΠαΣοΚ και η ΝΔ προκειμένου να σχηματιστεί η κυβέρνηση συνεργασίας, μετατίθεται η ημερομηνία των εκλογών- ενδεχομένως να φτάσει ως τον Μάιο. Στο υπουργικό συμβούλιο της Πέμπτης ο κ. Λ. Παπαδήμος ενημέρωσε τους υπουργούς για τις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες και στο Λουξεμβούργο. Σημείωσε ότι το κλίμα που συνάντησε ήταν καλό και μετέδωσε την εκτίμηση του ότι κλείνει το θέμα της έκτης δόσης.
    Ωστόσο, επισήμανε ότι η εφαρμογή της συμφωνίας της 26ης - 27ης Οκτωβρίου και κυρίως η ψήφιση της από τα ευρωπαϊκά Κοινοβούλια δεν θα έχει ολοκληρωθεί πριν από τα τέλη Ιανουαρίου. Το PSI -το πρόγραμμα ανταλλαγής ομολόγων- θα πάει ακόμα πιο μακριά. Ο κ. Ευ. Βενιζέλος, ο οποίος πήρε το λόγο για να αναπτύξει θέματα που αφορούν τον προϋπολογισμό του 2012, συμφώνησε με όσα είπε ο Πρωθυπουργός και συμπλήρωσε ότι πράγματι «χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο για να διασφαλιστεί η συμφωνία».

    Οι υπουργοί της ΝΔ, οι οποίοι παρίσταντο στο υπουργικό συμβούλιο (κ.κ. Στ. Δήμας, Δ. Αβραμόπουλος, Κ. Αρβανιτόπουλος, Ι. Μουρμούρας), δεν μίλησαν καθόλου ούτε αντέδρασαν στο ενδεχόμενο παράτασης της διάρκειας της κυβέρνησης.

    • danaos avatar
      danaos @ factorx 25/11/2011 13:17:46

      Γιατί να μιλήσουν; Μια χαρά βολεύτηκαν!

      • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
        Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ danaos 25/11/2011 14:29:22

        Να αρχίσουμε να ενημερώνουμε τους γιαουρτοπαραγωγούς λέω εγώ,να μη μας βρουν απροετοίμαστους .
        Κι ότι περίσσευμα υπάρχει από τις λαικές αγορές, καλό είναι να φυλάσσεται με επιμέλεια.

  37. andreas gr avatar
    andreas gr 25/11/2011 12:49:14

    Καλα τον οτι δεν θα γινουν εκλογες το Φλεβαρη αλλα στο τελος τις τετραετιας ειναι πασιγνωστο οπως πασιγνωτο ειναι οτι συνεχιζουν να μας κοροιδευουν.Αλλου ομως θελω να σταθω,στο οτι η ΝΔ συνεχιζει να αναγγελει κατα την γνωμη μου βλακειες.Και μια τετοια ειναι να παραμεινει το καθεστως του χαμηλου ΦΠΑ στα νησια οταν η φοροδιαφυγη σε αυτα αγγιζει το 90% μετα τους τελευταιους ελεγχους που γιναν.Ειναι γνωστο σε καθε Ελληνα οτι οι νησιωτες και γενικα οι επαρχιωτες κατεχουν το χρημα που εχουν εισπραξει μεσα απο επιδοτησεις (τις δικαιουνταν δεν τις δικαιουνταν) και παμε και τους αφηνουμε και μεις τα καλοκαιρια τα δικα μας χρηματα και ερχεται ενα μετρο που ηταν σωστο για ενιαιο ΦΠΑ σε ολη την χωρα η ΝΔ να το αντικρουσει.Και την ρωταω εγω την κυρια ΝΔ εμεις οι υπολοιποι Ελληνες που σηκωνουμε τοσα βαρη στο πηγαδι κατ........?

  38. Περιπτερας avatar
    Περιπτερας 25/11/2011 13:55:40

    Η διαφαινόμενη αλλά και προαποφασισμένη αναβολή των εκλογών θα είναι ένα ακόμα πλήγμα για την βάση της ΝΔ αλλά αυτό είναι το λιγότερο, η παραμονή στην εξουσία μιας τραβεστί κυβέρνησης είναι το μεγαλύτερο πλήγμα για την χώρα και την δημοκρατία με την όποια μορφή της. Ήταν σίγουρο ότι η 19/2 ήταν μια ούτως ή άλλως ουτοπική ημερομηνία … κοινώς «καλά κρασιά». Είναι πασιφανές ότι έχουμε μπει σε κατάσταση «safe mode» με ότι αυτό συνεπάγεται.

  39. hdgr avatar
    hdgr 25/11/2011 14:02:36

    Σε σχόλιο μου σε προηγούμενο άρθρο έγραφα.

    "Οι δανειστές δεν θέλουν μόνο να πάρουν πίσω τα χρήματα τους … με το αζημίωτο βέβαια.
    Θέλουν επιπλέον να ποδηγετήσουν την χώρα -οικονομικά και πολιτικά- ώστε και να απομυζήσουν τον όποιο πλούτο της χώρας και να την αξιοποιήσουν για την υλοποίηση των σχεδίων τους στην ευρύτερη περιοχή.

    Εφιάλτες πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν. Έτσι και σήμερα οι σύγχρονοι εφιάλτες
    , μεταξύ τους εξέχουσα θέση έχει εκείνος των υπέρβαρων φιλοδοξιών αλλά δεν είναι ο μόνος, δίνουν χέρι βοηθείας στους ” εταίρους” .

    Ο Αντώνης Σαμαράς έκανε μεγάλο λάθος δεχόμενος την απόφαση της 26ης Οκτωβρίου και κατ’ επέκταση την ”Πασοκική-μνημονιακή” κυβέρνηση Παπαδήμου υπό την δαμόκλειο σπάθη της 6ης δόσης.

    1. Εν δυνάμει αυτό σημαίνει αποδοχή του συνόλου του χρέους χωρίς να εξεταστεί αν κάποιο τμήμα του είναι και μπορεί να κηρυχθεί επαχθές. Αυτό σε συνάρτηση με το μέγα θέμα της υπαγωγής του στο Αγγλικό δίκαιο.

    2.Σημαίνει επίσης αποδοχή , στην ουσία, της μνημονιακής πολιτικής που συνοδεύει την δανειακή σύμβαση.

    Αυτά μάλιστα όταν εντείνεται η κρίση στην ευρωζώνη , κρίση που δεν οφείλεται στην Ελλάδα , είναι εγγενής και ενισχύεται από τις πολιτικές που εφαρμόζονται.

    3. Συμμετέχοντας η ΝΔ στην κυβέρνηση Παπαδήμου στην ουσία γίνεται συνένοχος
    όχι μόνο στα όποια μνημονιακά μέτρα ψηφιστούν από δω και πέρα αλλά και στις προηγηθείσες πολιτικές.
    Δεν μπορούμε να κλείνουμε τα μάτια ή να βαφτίζουμε το ψάρι κρέας.
    Η κυβέρνηση Παπαδήμου -εκτός από τα νέα μέτρα- θα υλοποιήσει και μέτρα της κυβέρνησης ΓΑΠ με τα οποία η ΝΔ είχε σφόδρα διαφωνήσει.

    Δεν αποτελεί επιχείρημα-δικαιολογία ούτε ” η συνέχεια του κράτους ” ούτε το “αναπόφευτο” της κατάστασης.

    Ό, τι θεωρείς λάθος δεν το συνεχίζεις αλλά το αλλάζεις . Διαφορετικά ή έλεγες ψέματα ή συνεχίζεις το ίδιο λάθος.

    Ό,τι θεωρείς βλαπτικό για την Πατρίδα και την Εθνική Κυριαρχία δεν μπορείς να το δέχεσαι ως μοιραίο , την μοίρα την αποδέχονται οι μοιραίοι , οι πατριώτες την διαμορφώνουν.

    4. Παράλληλα δόθηκε χρόνος (πόσος άραγε;)

    α. Στο Πασόκ να ανασυνταχθεί όπως και όσο μπορεί . Στην φαρέτρα του προστέθηκε (και να το θυμηθείτε) το βέλος της συνενοχής της ΝΔ,για το ΛΑΟΣ δεν χρειάζεται να αναφερθούμε.

    β. Στην εγχώρια διαπλοκή και στους ξένους εντολοδόχους τους να προετοιμάσουν
    -αν τους χρειαστει- διάδοχο σχήμα που θα χορεύει μνημονιακά.

    Για όλους τους παραπάνω λόγους -και όχι μόνο- ο Αντώνης Σαμαράς με τις τελευταίες επιλογές του αυτοπαγιδεύτηκε , αυτοακυρώθηκε.

    Σήμερα , πλέον αυτό είναι ολοφάνερο. Υπό την απειλή της 6ης δόσης ο Αντώνης Σαμαράς έγινε μέρος ενός παζλ που αν ολοκληρωθεί όπως θέλουν οι κατασκευαστές του -πέραν των άλλων και πιο σημαντικών για την Πατρίδα-ο ίδιος θα βρεθεί τσαλακωμένος και ταπεινωμένος ανεπανόρθωτα.

    Μπορεί ακόμα να σώσει την παρτίδα;

    Ναι , αν ακούσει τις πατριωτικές φωνές εντός και εκτός της ΝΔ.

    Ναι , αν σκεφθεί και πράξει τελικά ως ηγέτης μια χώρας και όχι ως ηγέτης μιας παράταξης που εκτός από πατριώτες (στην μεγάλη πλειοψηφία) κρύβει και εφιάλτες.

    Ίδωμεν. "


    Αν υποθέσουμε ότι , στο άμεσο ερχόμενο διάστημα , δεν θα έχουμε σημαντικές εξελίξεις στην ευρωζώνη - που θα επηρέαζαν την εσωτερική κατάσταση - πως φαίνεται ότι βαδίζουν τα πράγματα μέχρι να γίνουν οι εκλογές;

    1. Θα εφαρμόζεται η ίδια και χειρότερη ίσως μνημονιακή πολιτική , σε αυτό δεν χωράει καμιά αμφιβολία.
    Δεν είναι παράδοξο;

    Η ίδια αποτυχημένη πολιτική που οδήγησε ,μαζί και με τους χειρισμούς του ΓΑΠ,
    στο "αναπόφευκτο" της αποδοχής του Αντώνη Σαμαρά και της ΝΔ των αποφάσεων της 26ης Οκτωβρίου και της οικονομικής πολιτικής που συνδέεται με τις αποφάσεις αυτές.

    Οι πρώτες ενδείξεις (προϋπολογισμός ,φορολογικό , προαναγγελθέντα χαράτσια στα τιμολόγια της ΔΕΗ )μας λένε ότι η ΝΔ δεν φαίνεται να αντιδρά .

    2. Από επίσημα χείλη της ΝΔ έχει ακουστεί ότι δεν χάλασε ο κόσμος αν οι εκλογές μετατεθούν για τις αρχές του Μάρτη.

    3. Η δανειακή πάει για το τέλος του Γενάρη (τυχαία;) και οι διαδικασία του "κουρέματος" θα τραβήξει χρονικά ακόμα περισσότερο.
    Η χώρα ΣΑΦΩΣ ΘΑ ΕΚΒΙΑΖΕΤΑΙ ώστε και τα δύο να υλοποιηθούν με δυσμενείς όρους γι' αυτήν.

    Μέχρι τον Μάρτιο λοιπόν θα ακολουθείται πολιτική που πλέον θα χρεώνεται και στον Αντώνη Σαμαρά και την ΝΔ.

    Τον Μάρτιο θα μπει -κατά τα προβλεπόμενα- το θέμα της 7ης δόσης των 80 δις.

    Το οξύμωρο της υπόθεσης;

    Ο Αντώνης Σαμαράς ,χωρίς να έχει ευθύνη για την προηγούμενη ασκηθείσα πολιτική, αναγκάστηκε να αλλάξει στάση και να δεχθεί τις αποφάσεις της 26ης Οκτωβρίου , γιατί ακριβώς αυτή η πολιτική οδήγησε σε αδιέξοδα και έπρεπε να εκταμιευτεί η 6η δόση των 8 δις.

    Τώρα είτε το θέλει είτε όχι θα του χρεώνεται συν ευθύνη για μια ίδια πολιτική ,
    που επομένως θα φέρνει νέα αδιέξοδα, μέχρι να έρθει στο προσκήνιο η 7η δόση των 80 δις.

    Ποιος μας λέει ότι και τότε δεν θα καταστούν πολύ περισσότερο " αναπόφευκτα''
    και για το "καλό" της πατρίδας

    1. Η επ' αόριστον αναβολή των εκλογών
    2. Η επιβολή νέων μέτρων
    3. Η αποδοχή όρων που θα θίγουν την Εθνική Κυριαρχία στην δανειακή σύμβαση που πιθανόν δεν θα έχει κλείσει μέχρι τότε.

    Δυστυχώς μετά την αλλαγή στάσης του Αντώνη Σαμαρά πιστεύω-μακάρι να κάνω λάθος- πως οι όροι που διαμορφώνονται ευνοούν τους δανειστές και την εγχώρια διαπλοκή.

    Υπάρχει ακόμα καιρός για αλλαγή πλεύσης;

  40. apostolis - kastoria avatar
    apostolis - kastoria 25/11/2011 14:34:44

    Κοίτα βρε που φτάσαμε . Να ψάχνουμε δικαιολογίες και να αναλύουμε σενάρια και σκηνοθεσίες για το τι ακριβώς μέλλει να μας προκύψει στην επόμενη 7η δόση , τι θα μας ζητηθεί από τα "αφεντικά" να ποδοπατήσουμε και πως θα αναγκαστούμε να δικαιολογήσουμε τον Πρόεδρο που θα αναγκαστεί για άλλη μια φορά να αλλάξει απόψεις ....... "χωρίς να τις αλλάξει" και χωρίς να θιγεί η εθνική μας αξιοπρέπεια και υπερηφάνεια . Όταν γίνεται η αρχή , δύσκολα σταματάει το κακό . Όσο καλή διάθεση και αν διαθέτεις , όσο και αν αγαπάς τον "Αντώνη" και θέλεις να τον δικαιολογείς , αν έχεις αρχές και πιστεύεις σ΄ αυτές , σου έρχεται πάντα δύσκολο να καταπίνεις πράγματα και να βαπτίζεις ως "μη επιστολή" την επιστολή . Τι δικαιολογίες πρέπει να βρει ο Πρόεδρος λοιπόν και εμείς να τις "πιστέψουμε και να βρούμε και επιχειρήματα να τις υποστηρίξουμε" , για την επικείμενη οσονούπω αναβολή των εκλογών της "19ης Φεβρουαρίου" ? Τον χαρακτηρισμό του "κωλοτούμπα" τον έχει κατοχυρώσει ο Καρατζαφέρης και δεν θα ήθελα σε καμμιά περίπτωση να δω τον Σαμαρά (στον οποίο προσωπικά έχω πιστέψει και υποστηρίζω από την εποχή ακόμη της Πολιτικής Άνοιξης) , να γίνεται διεκδικητής και υποψήφιος (κωλοτούμπας) .
    Όσα πιο πάνω περιγράφω δεν έχουν καμιά ιδεολογική αφετηρία , παρά μόνο στηρίζονται στην άρνησή μου να αποδεχθώ μια ήδη ποδοπατηθείσα , κατατσαλακωθείσα και γενικώς βιοπραγηθείσα εθνική υπερηφάνεια και αξιοπρέπεια (οι πλείστοι όσοι των πολιτικών του τόπου αποδεχόμενοι την μπότα του κατακτητή , προσπαθούν να μας περάσουν κιόλας σαν πατριωτική πράξη , την αποδοχή και την υποταγή άνευ όρων στους δυνάστες . Ας το ξανασκεφτεί ο Πρόεδρος . Μέχρι τώρα κατάφερνε να μην τον κατατάσσουμε σε αυτήν την συνομοταξία πολιτικών και να ελπίζουμε σ΄ αυτόν . "Μην γίνει ένας απ΄ αυτούς" . Θα είναι κρίμα και για τον ίδιο και για τους έλληνες.)

  41. karenin avatar
    karenin 25/11/2011 15:24:17

    Υπάρχουν κ. Ροδινέ καινούργια δεδομένα, που δεν μπορούμε να αγνοούμε.
    Πρώτον φαίνεται καθαρά η προσπάθεια για σωτηρία της Ελλάδος τελείωσε,
    με την εμφάνιση προβλημάτων σε μεγαλύτερες οικονομίες. Τώρα για την Ευρώπη προέχει η σωτηρία μεγαλύτερων οικονομιών. Στην ουσία η συμφωνία της 27 οκτώβρη είναι στον αέρα.
    Δέυτερο, η αναθεώρηση της συνθήκης που ακούσαμε εχθές, σημαίνει τα εισιτηρια στο ευρωπαικό τραίνο ξαναπουλιούνται. Οι πρώτες θέσεις ηδη
    πουλήθηκαν, έχουν μείνει κάτι λίγες για όρθιους.
    Σε αυτές τις συνθήκες κανένα πολιτικό κόμμα δεν μπορεί απο μόνο του να σηκώσει το βάρος του προβλήματος, γιατί απλά κανένας δεν έρχεται με την λύση στην τσέπη του. Επομένως η συζήτηση για εκλογές είναι άνευ ουσίας.
    Αντίθετα η ΝΔ πρέπει να συμμετάσχει πιο δυνατά, πιο ουσιαστικά στην παρούσα κυβέρνηση, αν έχει ιδέες και προτάσεις ας τις κάνει κυρίαρχες ,και να τις επιβάλει. Με αυτόν τον τρόπο θα κερδίσει την εκτίμηση του λαού καιμπορεί να ελπίζει σε αυτοδυναμία. Το να ΄καθεται αμέτοχη και να παρατηρεί τα γεγονότα, κλαψουρίζοντας μόνο για εκλογές, δεν κερδίζει απολύτως τίποτα. Αντίθετα συμβάλει τα μέγιστα, να κάνει τονΠαπαδήμο
    Πούτιν της χώρας. Πολιτικό αρχηγό χωρίς κόμμα.
    Ποιο ουσιαστικό και χρήσιμο είναι να ανοίξει επιτέλους η συζήτηση, για πλάνο Β, και Γ για την χώρα.

  42. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 25/11/2011 15:27:36

    Εκλογές στις 18 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ!

    Να πάρουμε μόνο την 6η δόση. Τα υπόλοιπα να είναι δουλειές που θα κάνει η νέα εκλεγμένη κυβέρνηση.

    • juliet avatar
      juliet @ Απλή σκέψη 25/11/2011 15:40:14

      Σωστός!!!!!!!!

  43. Γιώργος Π avatar
    Γιώργος Π 25/11/2011 15:29:05

    Οι εκλογές δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΟΡΙΣΤΟΥΥ ΧΡΟΝΟΥ.
    Είναι ξεκάθαρα ορισμένου.
    Και θα γίνουν τον Οκτώβριο του 2013!!
    Όπως ορίζει το σύνταγμα.
    Στα 4 χρόνια !!!!
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ.Την Αμερική ανακαλύψατε...

  44. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 25/11/2011 16:51:49

    Κάντε επιτέλους εκλογές, κοντεύουμε να κοιμηθούμε ....

  45. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 25/11/2011 17:18:04

    O χρόνος των εκλογών πιστεύω οτι έχει να κάνει με την αποπομπή μας από το ευρώ.
    Η κυβέρνηση αυτή είναι όντως μεταβατική, αφού θα μας περάσει από το ευρώ σε δραχμή.
    Επειδή αυτό θα ήταν καταστροφικό να γίνει από έναν κυβερνητικό φορέα ενός μόνο κόμματος (όπως πχ ΠΑΣΟΚ), εφευρέθη ο Παπαδήμος (που ως μή πολιτικό ον) δεν θα μπορούσε κανείς να κατηγορήσει, αλλά και που έχει την δυνατότητα ¨τεχνικά¨ν΄αναλάβει τα προβλήματα για τον πρώτο καιρό μετά την έξοδό μας από το ευρώ. Έτσι το Πασοκ δεν θα έφερε το βάρος αυτής της μεγάλης ήττας ή τουλάχιστον θα περνούσε αυτό το δράμα με τις λιγότερες δυνατές απώλειες.
    Αν αυτό είναι το σχέδιο, μη νομίσουν οι Πασόκοι οτι θα ξεχαστούν ή οτι δεν θα πληρώσουν βαριά αυτήν την τακτική της εξαπάτησης πολιτικών δυνάμεων και λαού.
    Ο λαός δεν πρόκειται να ξεχάσει τις εγκληματικές τους πράξεις εδώ και 2 χρόνια , που έφεραν την χώρα στην κατάρρευση.

    • Θοδωρής avatar
      Θοδωρής @ Απλή σκέψη 25/11/2011 19:52:00

      Είναι ακριβώς έτσι όπως τα γράφεις. Το θέμα είναι ό,τι δεν νομίζω ό,τι μετά από την χρεοκωπία μπορούν να συνεχίσουν να υπάρχουν τα παρόντα κόμματα.
      Προσωπική μου γνώμη είνα ό,τι δεν μπορούν. Όλα θα διαλυθούν και θα ξαναγενηθούν από την αρχή.

  46. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 25/11/2011 17:25:38

    Εκλογές στις 19 Φεβρουαρίου, όπως συμφωνήθηκε εξ αρχής! Και μην ακούω για δήθεν συμφέρον της ΝΔ να παραταθεί η διακυβέρνηση της χώρας από τον Παπαδήμο. Το θέμα δεν είναι το συμφέρον της ΝΔ και οποιουδήποτε κόμματος, αλλά το συμφέρον του ελληνικού λαού. Και μόνον οι εκλογές είναι προς όφελος τόσο του ελληνικού λαού όσο και της ίδιας της έννοιας της Δημοκρατίας - για την οποία, ειρήσθω εν παρόδω, κόπτονται ολοένα και λιγότεροι...

  47. Joao avatar
    Joao 25/11/2011 19:59:34

    19 Φεβρουάριου δεν ήταν κόκκινη γραμμή; Άντε να το μπουκώνουμε κ αυτό σιγά σιγά..

  48. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 25/11/2011 23:36:30

    Καλησπέρα κύριε Ροδινέ. Και στις δύο περιπτώσεις, είτε τα καταφέρνει ο Παπαδήμος είτε όχι, η ΝΔ έχει εγκλωβιστεί σε ένα μόρφωμα κυβέρνησης που της στοιχίζει και επί πλέον , στοιχίζει προσωπικά στον Α.Σ. Ηδη έχουμε να κάνουμε με μια μη εκλεγμένη κυβέρνηση , ορισμένου χρόνου και ορισμένου έργου . Στην πορεία, βλέπουμε μια προσπάθεια ν'ακυρωθεί αυτό ,εις βάρος του ίδιου του κόσμου που εξαπάτησαν και των θεσμών, που είναι και το πιο σοβαρό. Αυτό το χρεώνεται η ΝΔ. Συν τη συμμετοχή των ακραίων μη εκλεγμένων του ΛΑΟΣ με τις πρακτικές τους και την πολιτική τους , που επίσης και αυτό χρεώνεται η ΝΔ. Αν αυτό δεν είναι ένα πεδίο να πατήσει ο Α.Σ. για να απεμπλακεί , τότε τι; Δεν θέλω να μιλήσω περί επιστολής , υπογραφής κ.λ.π. ,κυρίως γιατί δεν έχω δεδομένα ,δεν ξέρω τι πιέσεις υπέστη ο Α.Σ. και ποιά είναι η κατάσταση ακριβώς. Το σοβαρό είναι, ότι αυτός έμπλεξε σε μια διαδικασία που θα του στοιχίσει . Ολο αυτό ξεκίνησε από εδώ. Τύπος διαπλεκόμενος, ΓΑΠ και μητστοτακέικο όλοι με κοινό σκοπό τη φθορά και τη χειραγώγιση του Σαμαρά ( κατ'αρχή). Ηδη Ο ΓΑΠ δεν φαίνεται, οι υπάλληλοι των καναλαρχών φροντίζουν να στρέφουν τα φώτα στον Σαμαρά , ώστε αυτός να φθείρεται ( το ζητούμενο) και ο κόσμος να ξεχάσει την άθλια κυβέρνηση των δύο ετών, έτσι ώστε να έχει το ΠΑΣΟΚ το χρόνο να ανασυνταχθεί. Τα πράγματα κάθε μέρα ,θα βαίνουν προς το χειρότερο όχι μόνο στο εσωτερικό , αλλά και στο εξωτερικό . Στις άρρωστες και ρευστές εποχές, οι αστάθμιτοι παράγοντες πολλοί και απρόβλεπτοι. Εναν απ'αυτούς να εκμεταλλευτεί ο Α.Σ. και να απεμπλακεί όσο το δυνατόν νωρίτερα! Η αίσθηση που έχω εγώ ,είναι μια ησυχία περίεργη στην ατμόσφαιρα, όπως αυτή που υπάρχει πριν την καταιγίδα.....Αντώνη, ο κόσμος δεν είναι τόσο σκληρός μ'αυτόν που τον πόνεσε, όσο μ'αυτόν που πίστεψε. Φύλαξε το κεφάλαιό σου γιατί σε χρειαζόμαστε και βγες από το κάδρο....

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ Diamond Angel 26/11/2011 00:03:48

      Διαμαντένιε Άγγελε,κατά τη προσωπική μου γνώμη,το γραπτό σου κείμενο διακρίνεται από ορθούς προβληματισμούς.Οι παρατηρήσεις σου είναι αρκετά εύστοχες.

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Diamond Angel 26/11/2011 04:00:12

      "ο κόσμος δεν είναι τόσο σκληρός μ’αυτόν που τον πόνεσε"
      ΕΥΣΤΟΧΟΣ

  49. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 26/11/2011 00:47:45

    Καλησπέρα Κόμη. Σήμερα όλο κολλάει ο υπολογιστής μου....Πες μου τη γνώμη σου και ελπίζω να μη με προδώσει ξανά το ποντίκι μου....

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ Diamond Angel 26/11/2011 10:11:56

      Η γνώμη μου δεν διαφέρει από τη δική σου.Χτυπάς ''κέντρο'' και περιγράφεις τη κατάσταση,κατά τη γνώμη μου,ορθά.Πάντως,και το διεθνές περιβάλλον γίνεται εκρηκτικό.Θα δούμε.

  50. a.p. avatar
    a.p. 26/11/2011 02:44:45

    Aμεσα εκλογες ! Yπαρχουν πολλα χρυσοψαρα στη χωρα!

  51. Βεντούζα avatar
    Βεντούζα 26/11/2011 08:56:20

    Mας την έφερε. Χρόνο αγοράζει, κι όσο πιό μακριά πάνε οι εκλογές στη χώρα των χρυσόψαρων, τόσο πιό αναβαπτισμένος θα επιστρέψει. Το κόμμα δε το αφήνει, ο Βενιζέλος φθείρεται, το ίδιο και η ΝΔ. Το μόνο που μένει είναι να αρχίσει κριτική ο γαπ και στην κυβέρνηση. Το βλέπω να συμβαίνει προσεχώς. Και τότε ο γαπ θα γελάει και εμείς θα κλαίμε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.