#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/08/2012 15:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εκκολάπτετε τον επόμενο Μπρέϊβικ



Δυσανεξία : η έντονη αντίδραση του οργανισμού σε ουσίες που δεν μπορεί να αφομοιώσει και να μεταβολίσει φυσιολογικά

(Λεξικό Μπαμπινιώτη)

Εννιά εκατομμύρια Έλληνες, οργανισμός ήδη δηλητηριασμένος από ενάμισι εκατομμύριο Αλβανούς, Γεωργιανούς και λοιπούς, δεν μπορεί να αφομοιώσει δυο εκατομμύρια αφροασιάτες.

Κανένας δεν μπόρεσε να βάλει πάλι μέσα τα δεινά, αφότου η Πανδώρα άνοιξε το κουτί.

Αλλά αυτό που έμαθαν οι επόμενοι θνητοί, είναι να τα τιθασεύουν.

Βλέποντας, διαβλέποντας και προβλέποντας.

Η Αυτοκρατορική Αμερική και η καταρρεύσασα Σοβιετία.

Οι απορρυθμισμένες αγορές.

Οι  πολυεθνικές που θέλουν «ελεύθερη κίνηση ανθρώπων-αγαθών-κεφαλαίων».

Η υστερία για πτώση με κάθε μέσο του παραγωγικού κόστους.

Οι τρομακτικές εισοδηματικές ανισότητες.

Όλα, άνοιξαν τον πίθο.

Η ραγδαία ανάπτυξη των επικοινωνιών έκανε γνωστό σε κάθε γωνιά του Πλανήτη ότι κάποιοι έχουν περισσότερα υλικά αγαθά - και γυναίκες που δεν σκεπάζονται από τα μαλλιά μέχρι τα νύχια.

Και έφερε απύθμενο φθόνο, προκαλώντας τεράστια μεταναστευτικά ρεύματα.

Χιλιάδες ρυπαροί μεσάζοντες βρεθήκαν να αρματώσουν δουλεμπορικά.

Χιλιάδες «ομιλούσες κεφαλές» βρέθηκαν να πείσουν, με το αζημίωτο, τον ιθαγενή πληθυσμό να πιεί το δηλητήριο.

Ή να τον φοβερίσουν, αν δεν το έπινε : «Ρατσιστή»!

Οι αλμπάνηδες έφεραν τη «γιατρειά» για την έντονη λαθροτοξίκωση της κοινωνίας, πέρα από τον Ατλαντικό : tolerance.

Η πιο βρώμικη λέξη.

Κάποτε σήμαινε ανεκτικότητα.

Σήμερα σημαίνει φασισμός.

Παρά τη βαρύτατη δόση του δηλητηρίου, που δεν επεδίωκε μιθριδατικό εθισμό αλλά εξόντωση μια κι έξω, ο οργανισμός-έθνος αντέχει ακόμα.

Αλλά τα συμπτώματα της δυσανεξίας αφανίζουν το κορμί του.

Εσείς, οι ανεπαρκείς ταγοί που φέρατε το κακό μέχρι εδώ.

Εσείς, οι ρακένδυτοι έμποροι συμπόνιας μόνο για μελαψούς εγκληματίες.

Εσείς, οι επιτήδειοι του χαμηλού κόστους εργασίας.

Εσείς, οι τρωγλοδύτες ναρκωτικών κονδυλίων της Εσπερίας για «ένταξη» και «αφομοίωση».

Εσείς, οι μη κυβερνητικοί κυβερνώντες.

Υπάρχει ακόμα ευκαιρία να αλλάξετε ρότα, για το καλό όλων μας.

Να διακόψετε το δηλητήριο. Αλλιώς ο οργανισμός θα αντιδράσει, για να σωθεί. Χωρίς να σάς ρωτήσει.

Έχετε υπόψη : εκατομμύρια εκεί έξω ζητωκραυγάζουν όταν ενεργούν αυτοί που εσείς βαφτίζετε «άκρα».

Προσέξτε.

Με την αβελτηρία σας εκκολάπτετε τον επόμενο Μπρέϊβικ.

Προφήτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/08/2012 15:47:00

    Προφήτη, με όλο τον σεβασμό, όποιος δεν θέλει να μιλήσει για το σιδερένιο κλουβί του καπιταλισμού, μιλά για τις αλλεργίες που προκαλούν τα πούπουλα των έγκλειστων μαύρων φραγκοορνίθων, στο ευαίσθητο αναπνευστικό σύστημα των εξίσου έγκλειστων λευκών περιστεριών.
    Όπως έγραψε ο Μάξ Βέμπερ, "το κλουβί άν είναι καλά, τα έγκλειστα πουλιά θα μαλλιοτραβηχτούν, θα μαδηθούν, θα σκοτωθούν, αλλά τελικά θα το ρίξουν στο κανναβούρι και θα ηρεμήσουν".

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Ο Θείος 09/08/2012 10:50:57

      Θείε, τον ξάδερφό μου που πήγε μετανάστης στην Αμερική "το σιδερένιο κλουβί του καπιταλισμού" δεν τον έβαλε να κοπανήσει το κεφάλι μιας κοπελίτσας στα βράχια και να τη βιάσει.

      Ούτε εσύ φαντάζομαι έκανες κάτι παρόμοιο σε κάποιο ξανθόμαλλο μέντχεν, στην όμορφη Βάδη-Βυρτεμβέργη.

  2. Γρυνη avatar
    Γρυνη 08/08/2012 15:49:07

    σπαει κοκκαλα το αρθρο σου Προφητη!!!!!

  3. Apostolos avatar
    Apostolos 08/08/2012 15:52:40

    Den tha mporouse na ginei pio eystoxi analysi.

  4. Heaven avatar
    Heaven 08/08/2012 15:59:29

    με όλο το σεβασμό Θείε, πόσο σίγουροι είμαστε οτι ο Βέμπερ αναφερόταν σε πουλιά εντελώς διαφορετικών ακραίων ειδών;
    γιατί αν βάλεις γεράκια και σπουργίτια στο ίδιο κλουβί, η αετούς και μπεκάτσες, κάποιος δεν θα τρώει μόνο κανναβούρι...
    (ο ως άνω συσχετισμός με φυλές, είδη και ράτσες είναι υποθετική και ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα!)

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Heaven 08/08/2012 16:14:40

      Ο Βέμπερ καταλήγει σε συμπέρασμα μόνον για το "τέλος": Οταν όλα τα "ειδη" θα έχουν ανακατευτεί και θα έχει προκύψει ο "Τελευταίος άνθρωπος": "Αυτό το τίποτε, θα νομίζει μάλιστα ότι αντιπροσωπεύει το ανώτερο στάδιο της ανθρώπινης εξέλιξης".
      Τα ενδιάμεσα στάδια που θα μας οδηγήσουν εκεί, δυστυχώς δεν τα πραγματεύεται.
      Το καταναλωτικό (πραγμάτων και εικόνων) "κανναβούρι" κάνει πάντως θαύματα, είναι πιά φως φανάρι.
      Πρατηρώντας το "παγκόσμιο χωριό¨και κυρίως την ομογενοποιημένη οικονομική και πολιτική συμπεριφορά στις "συνοικίες" τους, δεν είμαι πιά καθόλου βέβαιος ότι είμαστε μακριά από αυτό το "τέλος".

      • Heaven avatar
        Heaven @ Ο Θείος 08/08/2012 16:55:33

        Αυτοί οι "letzten Menschen" του Βέμπερ όμως, που "θεωρούν εαυτόν ακροτελεύτιο του πολιτισμού", ... χωρίς πνεύμα και χωρίς αισθήματα..."* δεν προέρχονται απο εγκλεισμό μαύρων φραγκοορνίθων και λευκών περιστεριών.
        Γιατί όσο καλό και να είναι το κλουβί, στο τέλος ακόμη και αν δεν φαγωθούν μεταξύ τους, θα προκύψουν ...γκρι είδη! Και ο Βέμπερ πόνταρε μόνο στο λευκό!!!

        (*The Protestant Ethic and the Spirit of Capitalism by Max Weber)

  5. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/08/2012 16:05:52

    Για τον Μπρέιβικ και την Νορβηγία, πραγματολογικά στοιχεία:
    Η Σκανδιναβική αυτή χώρα δεν έχει σημαντική εισροή μεταναστών, νόμιμη ή παράνομη. Οι κάτοικοι Νορβηγικής καταγωγής ήταν το 2011 το 86 %. Από τους λοιπούς, ο μεγαλύτερος αριθμός μεταναστών κατάγεται από Ευρωπαικές χώρες και κυρίως από τις γειτονικές Σουηδία (1,6 %), Δανία (1 %), Πολωνία (1,3 %) και Γερμανία (0,8 %).
    Οι Ασιάτες, συμπεριλαμβανομένων Τούρκων, Πακιστανών και Ιρακινών, είναι συνολικά 4,3% του πληθυσμού. Οι Αφρικανοί 1,5 %.
    Η πράξη του Μπρέιβικ, στο βαθμό που δεν ανήκει στην αρμοδιότητα των ψυχιάτρων των εξειδικευμένων για ακρότατες ανωμαλίες, δεν αφορά μίσος που προέκυψε από βιώματά του, από την βιωμένη κοινωνική πραγματικότητα. Είναι αποτέλεσμα καθαρά ιδεολογικού μίσους, ιδεολογίας - δηλαδή ψευδούς συνείδησης - pur. Πρόκειται για πουρίστα και ψυχρό ιδεολόγο (εξ ού και η γειτνίαση με την τρέλα), όχι για "αγανακτισμένο".
    Ξεκλήρησε άλλωστε αποκλειστικά λευκούς και γηγενείς Νορβηγούς. Το κριτήριο πάλι ιδεολογικό: Ήταν μέλη του Σοσιαλιστικού κόμματος ή σχετικοί με αυτό.
    Η πολλή ιδεολογία τρελαίνει, η πολλή απόλυτη ιδεολογία τρελαίνει απόλυτα.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Ο Θείος 09/08/2012 10:59:51

      @"Η πράξη του Μπρέιβικ ... Είναι αποτέλεσμα καθαρά ιδεολογικού μίσους, ιδεολογίας – δηλαδή ψευδούς συνείδησης – pur"

      Το ίδιο, καθαρά ιδεολογικό μίσος, ιδεολογία – δηλαδή ψευδής συνείδηση, είναι το μίσος της Αριστεράς για το Ελληνικό Έθνος σε κάθε έκφρασή του.

      @"Ξεκλήρησε άλλωστε αποκλειστικά λευκούς και γηγενείς Νορβηγούς"

      Και το ΚΚΕ στην εξέγερση 1946-49 ξεκλήρισε καθαρά Έλληνες, "λευκούς", νοικοκυραίους.

      @"Η πολλή ιδεολογία τρελαίνει, η πολλή απόλυτη ιδεολογία τρελαίνει απόλυτα"

      Και η εγκληματική ιδεολογία δολοφονεί.

  6. Economist avatar
    Economist 08/08/2012 16:06:45

    Εάν γίνει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα θα είναι προβοκάτσια. Μήπως κάποιοι ετοιμάζουν κάτι ανάλογο στην Ελλάδα; Το άρθρο με προβλημάτισε. Ας προσέξουν οι Έλληνες. Τα συμφέροντα που παίζονται στην περιοχή είναι τεράστια.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Economist 08/08/2012 16:24:43

      Στην Νορβηγια πάντως, δεν έμοιαζε με προβοκάτσια - έγραψα τη γνώμη μου παραπάνω.
      Εάν - ό μη γένοιτο - συνέβαινε ποτέ κάτι τέτοιο στην Ελλάδα, θα μπορούσε ίσως να είναι προβοκάτσια. Θα μπορούσε κάλλιστα όμως να είναι και "πράξη ιδεολογική" (είτε "ψυχρή" όπως εκ των πραγμάτων στη Νορβηγία, αλλά είτε και λίγο ή πολύ "θερμή", επειδή στην Ελλάδα οι συνθήκες δεν μοιάζουν με της Νορβηγίας).
      Για ν' αποφύγεις προβοκάτσια χρειάζεσαι προπάντων καλή περιφρούρηση.
      Δυστυχώς, για ν' αποφύγεις "πράξη ιδεολογική" ("ψυχρή" ή "θερμή"), η περιφρούρηση δεν αρκεί. Είναι πιό δύσκολο, χρειάζεσαι πρόληψη.

  7. Lichnee avatar
    Lichnee 08/08/2012 16:22:32

    Πάντα στο νόημα Προφήτη!Εύγε.

  8. έλεος avatar
    έλεος 08/08/2012 16:36:08

    μα προβοκατσιες γινονται σε καθημερινη βαση , τα ξενα ΜΜΕ δεν παιρνουν ρεπορταζ απο τα "ανεξαρτητα" δικα μας ΜΜΕ ? τι τους λενε ? οτι οι ελληνες ειμαστε ρατσιστες , οτι κυνηγαμε λαθρομεταναστες , οτι η κυβερνηση κανει πογκρομ , οτι δεν δινουμε ασυλο ... και ολα αυτα βαζωντας κατω απο το χαλι τα προβληματα που εχει προκαλεσει η λαθρομεταναστευση , οι "κουλτουριαρηδες" δηθεν προοδευτικοι συνεχιζουν το εργο τους να διαβαλουν με καθε τροπο την Ελλαδα δημιουργωντας συνεχως ενοχικα συνδρομα στον κοσμο οπως κανανε εδω και δεκαετιες , φυσικα και δεν τους απασχολουν οι λαθρομεταναστες αλλα η διαιωνιση της κυριαρχιας τους πανω στην σκεψη και συνειδηση του ελληνα

    • έλεος avatar
      έλεος @ έλεος 08/08/2012 16:48:17

      αν σε πεισουν οτι κατα βαθος εισαι φασιστας και ρατσιστης τοτε ειναι ευκολο να σε ελεγχουν μεσω της ενοχης που σε κανουν να νοιωθεις , και οσο πιο ενοχο σε κανουν να νοιωθεις τοσο πιο ευκολο ειναι για αυτους

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ έλεος 08/08/2012 18:56:45

        Πολύ σωστά !

  9. η Dimi avatar
    η Dimi 08/08/2012 16:42:18

    Ρεπουμπλικάνος βουλευτής (San Diego, California), Brian Bilbray:
    “ΟΧΙ Αμνηστία για τους λαθρομετανάστες” http://bit.ly/P54YYI

  10. Aris. A avatar
    Aris. A 08/08/2012 17:25:28

    Προσωπικά δηλώνω εντυπωσιασμένος από την οργάνωση τον επιτελικό σχεδιασμό του κυκλώματος της λαθρεμπορίας ανθρώπων.

    Ας φανταστούμε τι σημαίνει κάποιος να ξεκινήσει από το Αφγανιστάν ή το Πακιστάν να περάσει μια ντουζίνα κράτη όπου με υποδειγματικό συντονισμό και λεπτομέρεια τον υποδέχονται και τον προωθούν στον επόμενο σταθμό κάποιοι.

    Πρέπει να είναι η ποιο καλοκουρδισμένη επιχείρηση αφού με μοναδική ακρίβεια μπορούν και συντονίζονται δεκάδες μεσάζοντες σε δεκάδες κράτη.

    Πρώτο πρακτικό ερώτημα ποιος μπορεί να συντονίζει με τέτοιο μαγικό τρόπο όλη αυτή την πολύπλοκη και πολυδαίδαλη επιχείρηση;;

    Δεύτερο ερώτημα. Είναι δυνατόν μυστικές υπηρεσίες κρατών αστυνομίες που προσπαθούν να πατάξουν το φαινόμενο να μην έχουν πετύχει επί δύο δεκαετίες τουλάχιστον να ανακαλύψουν εγκεφάλους και ηγετικά στελέχη αυτών των κυκλωμάτων;;

    Παρατηρώ τους ξένους στα φανάρια μιλούν με τις ώρες στο κινητό.

    Υπάρχουν πολλοί πεινασμένοι που μιλάνε επί ώρες;;

    Η μόνη εξήγηση που μπορώ να δώσω από το μέγεθος της οργάνωσης του κυκλώματος αλλά και από την μη αποκάλυψη όσων εμπλέκονται είναι ότι όλα γίνονται υπό την κάλυψη ακόμα και του επίσημου ελληνικού κράτους ή την κάλυψη ανώτατων αξιουματούχων που πλουτίζουν από το λαθρεμπόριο ανθρώπων.

    Διαβάζω αυτές τις ημέρες για τα γεγονότα της Κύπρου και τον προδοτικό ρόλο της ελληνικής πολιτικής ηγεσίας (που είναι βέβαια διαχρονικός στα εθνικά θέματα).

    Αναρωτιέμαι αν μπορούν να μας προστατέψουν από τους βαρβατωμένους λάθρο όσοι δεν δίστασαν να ξεπουλήσουν εθνική γη.

    Παιδιά μην φάτε έχουμε γλάρο.

    Πιστεύει κανείς ότι το πολιτικό σύστημα που διορίζει όπως ο Πολύδωρας με τέτοιο ανήθικο τρόπο τα παιδιά του ενδιαφέρεται για την κόρη την γυναίκα ή τον γυιό σας;;

    Οσα γίνονται είναι επειδή τσίμπησε 7% η Χρυσή Αυγή.

    Αν θέλει η κυβέρνηση να χτυπήσει τους λάθρο ας αφήσει τις επιχειρήσεις σκούπα και ας πιάσει τις κεφαλές τους στην Ελλάαδα.

    Και αν η Τουρκία καλύπτει τις εκεί κεφαλές ας στείλει μυστικούς να τους φέρουν αλυσοδεμένους.

    Οποιος έχει καρύδια δεν βγαίνει στις τηλεοράσεις και μυξοκλαίει αλλά σχεδιάζει και συντονίζει αποφασιστικά πλήγματα στο κύκλωμα.

    • έλεος avatar
      έλεος @ Aris. A 08/08/2012 17:42:27

      φιλε το να ερθει μεσω τουρκιας καποιος απο το πακισταν και το αφγανισταν ειναι λογικο , μια ευθεια ειναι ... ειναι λογικο ομως να ερονται μεσω κεν/πολης λαθρομεταναστες απο μπουρκινα φασο ? η απο κενυα ? η απο ακτη ελεφαντοστου ? δηλ περνανε ολην αφρικη την μεση ανατολη και ερχονται στην τουρκια για να περασουν το Εβρο αντι να πανε ευθεια πανω να περασουν ισπανια η ιταλια .... αρα πρωτον ολοι ξερουν οτι εδω ειναι παιδικη χαρα , δευτερον συμμετεχουν τα ιδια τα κρατη τους , τσαμπα χρημα που στελνεται εκει και ξεφορτωνονται και τα λουμπεν περιθωριακα στοιχεια που ειναι προβλημα και εκει , τριτον η τουρκια λειτουργει σαν γεφυρα προς Ελλαδα και βγαζει πολυ χρημα , 5 δις δολλαρια για το 2011 λενε , τεταρτον μην αμφιβαλλεις καθολου οτι το συστημα το λειτουργουν μαφιες οπως η τουρκικη η η νιγηριανη καθως και μυστικες υπηρεσιες οπως η ΜΙΤ , ετσι και αλλιως μαφια και ΜΙΤ ειναι ενα και το αυτο , δεν ειναι θεμα οργανωσης αλλα σχεδιου απο το οποιο επωφελειται η τουρκια η οποια σε λιγο καιρο θα δεις οτι μαζι με την σαουδ. αραβια θα αναδειχθουν οι φυλακες των μουσουλμανων εδω , η αρχη απο το νεο τζαμι που το δωσαμε στους σαουδαραβες ουαχαμπιτες το πιο ακραιο κομματι του ισλαμ

      • έλεος avatar
        έλεος @ έλεος 08/08/2012 17:49:22

        ποσος καιρος πιστευει καποιος οτι θα περασει μεχρι να εχουμε εξεγερσεις καθοδηγουμενες απο ακραια στοιχεια που κανεις δεν ελεγχει ? η φτωχια η πεινα και η αδυναμια να βρουν καλυτερη ζωη αφου τους περιοριζουμε εντος της χωρας δημιουργει οργη και πολυ φοβαμαι οτι εχουμε μεσα στην χωρα ενα καζανι που θα εκραγει πολυ συντομα και τοτε οι κουβεντες για ναζι φασιστες και ακραιους καθε πλευρας θα μοιαζουν ανεκδοτα , ειμαστε περιχαρακωμενοι στον μικροπολιτικο μικροκοσμο μας και δεν αντιλαμβανομαστε οτι οντως μιλαμε για την υπαρξη της Ελλαδας στο αμεσο μελλον

    • man8os avatar
      man8os @ Aris. A 08/08/2012 17:48:22

      Συμφωνω

  11. man8os avatar
    man8os 08/08/2012 17:52:31

    Προφητη σωστο αρθρο, αν δεν κανει το σωστο ο Σαμαρας τωρα, κι ας τον πουν φαισιστα, θα ανεβει η ΧΑ στο 20% σε 2 χρονια

  12. Γιώργος1 avatar
    Γιώργος1 08/08/2012 17:59:25

    Εδώ δυο αλλοδαποί από την Παπούα Νέα Γουινέα πλάκωσαν στο ξύλο έναν νεαρό στην Θερμησία Αργολίδας, με τον πατέρα του νεαρού να καταζητείται γιατί βγήκε με καραμπίνα στην αυλή του σπιτιού του και τους πυροβόλησε στα πόδια για να σώσει τη ζωή του γιου του! Από την Νέα Γουινέα!!! Και που είναι η Νέα Γουινέα; Δίπλα στην Αυστραλία!!! Θεέ μου... Πόσες χώρες πέρασαν για να φτάσουν στην Θερμησία Αργολίδας;

    • Master avatar
      Master @ Γιώργος1 09/08/2012 14:07:20

      Καμία, ήρθαν αεροπορικώς και πρώτη θέση...

  13. nik avatar
    nik 08/08/2012 18:03:12

    Το έγκλημα όσο πάει θα αγριεύει. Ο προφήτης γράφει τους λόγους. Η κατάσταση με τις ανθρωποκτονίες για λίγα ευρώ θα γίνει μάστιγα. Είναι απαραίτητη η επαναφορά της θανατικής ποινής ΣΗΜΕΡΑ για να προληφθούν πολύ περισσότερα εγκλήματα τύπου Αφρικής και λατινικής Αμερικής

    • θανασης avatar
      θανασης @ nik 08/08/2012 19:25:51

      Το διποδο στην Παρο φιλε μου δεν ΛΙΑΝΙΣΕ το κεφαλακι της μικρης ουτε καν για λιγα ευρω.Ηθελε να την σκοτωσει ετσι απλα.Και εμεις εδω αμπελοφιλοσοφουμε και ψαχνουμε τους νεους Μπρειβικ και αηδιες.Ελληνες γρηγορειτε!!!

  14. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 08/08/2012 18:17:42

    Σωστός για άλλη μια φορά, φίλε Προφήτη.

    Άλλωστε, η κατάσταση ήδη είναι οριακή. Αρκεί κανείς να μελετήσει τις πωλήσεις όπλων και πυρομαχικών τα τελευταία δύο χρόνια. Οι εισαγωγικές εταιρίες όπλων και τα οπλοπωλεία, είναι σίγουρα ένας κλάδος επιχειρήσεων που γνωρίζουν μεγάλη ακμή την περίοδο αυτή.

    Γιατί;

    Γιατί προ του βασανιστικού αισθήματος ανασφάλειας, προ της δεδομένης έλλειψης υποδομών του επισήμου κράτους να αντιμετωπίσει το φαινόμενο, προ της σκανδαλώδους, μερικές φορές, πολιτικής υποστήριξης που λαμβάνουν τα κάθε λογής αποβράσματα που κατά τα λοιπά δηλώνουν πολιτικοί ή οικονομικοί πρόσφυγες, ο μόνος τρόπος που μένει σε κάποιον να προστατευτεί στοιχειωδώς αυτός, η οικογένειά του και η περιουσία του, είναι μέσω της νόμιμης – και πλέον και εντατικά , της παράνομης - οπλοκατοχής.

    Σύντομα, που και το τελευταίο ψήγμα αστυνομικής προστασίας θα αποσαρθρωθεί λόγω Μνημονίων και περικοπών στις δαπάνες των Σωμάτων Ασφαλείας, θα περάσουμε σταδιακά από την οπλοκατοχή, στην οπλοχρησία.

    Στις χώρες που διαλύεται το κράτος δικαίου και απουσιάζει ο Νόμος, μιλούν τα όπλα.

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ Ιεροφάντης 08/08/2012 19:54:19

      Ιεροφάντη,

      εγώ έχω προσπαθήσει αρκετές φορές να πάρω άδεια οπλοφορίας για το Κέντρο αλλά δεν μπόρεσα. Έπρεπε λέει να ήμουν χρυσοχόος κτλ. Δεν έχουνε πάρει χαμπάρι οτι σε σκοτώνουνε για ένα κινητό.
      Ούτε καν για το νυχτοφύλακα στον Ασπρόπυργο δεν μπόρεσα να πάρω άδεια.
      Όταν μετά έγιναν τα δίδυμα, πήρα παράνομα.

      Όταν κυκλοφορούνε Αλβανοί με καλασνικοφ, Γεωργιανοί με βαρέου τύπου όπλα που ρίχνουνε κατα ριπάς και όλοι οι Πακιστανοί με χατζάρες όπως είχε ο Στρατός του Ιμπραήμ, εγώ τί να κάνω αγαπητέ;;;

      Παλιά ακούγαμε για ληστεία σε Τράπεζα και λέγαμε "τι λες ρε παιδάκι μου, πού εγινε αυτό κτλ."...

      Τώρα μπαίνει κάποιος στο μαγαζί και λέμε 50-50 να είναι ληστής ή όχι...

      Ειδικά εμείς στο Κέντρο είμαστε για κλάμματα.
      Και δεν μιλώ μόνο για την εγκληματικότητα.
      Βλέπεις ρε παιδάκι μου μαγαζιά να έχουνε προσφορές παντελόνια 20 Ευρώ και βλέπεις απέξω οι μαύροι με παντελόνια 5 Ευρώ.
      Εμείς πληρώνουμε ενοίκια, εφορίες, προσωπικό κι αυτοί δεν πληρώνουνε τίποτε...
      Θα μου πεις οτι, "κι αυτηνών κάποιοι Έλληνες τους τα δίνουνε να τα πουλάνε" (αν και περισσότερο Αλβανοί) αλλά εάν δεν ήτανε αυτοί δεν θα υπήρχε αυτό το παραεμπόριο εκεί έξω στο πεζοδρόμιο όσο και να το θέλανε κάποιοι Έλληνες...

      Ακούω μερικούς προοδευτικούς να αντιπαρέρχοντε τους φόβους που έχουμε εμείς για την αυξημένη εγκληματικότητα από λαθρομετανάστες, με την ύπαρξη Ελλήνων γκαγκστερ κτλ.
      Ναι βρε παιδιά αλλά εγώ δεν κινδυνεύω στο Κέντρο από τις συμμορίες νονών της νύχτας ούτε νταβαντζήδων με τα πορνεία.

      Ποσώς με ενδιαφέρει και δεν κινδυνεύω από τους μπράβους του κάθε αληταρά νονού που πάνε και παίρνουνε προστασία από τα νυχτερινά κέντρα (καλά κουμάσια είναι και οι ιδιοκτήτες)...

      Εγώ κινδυνεύω στο Κέντρο από τους ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ!!!
      Ο κόσμος φοβάται να κυκλοφορήσει στο δρόμο από τους λαθρομετανάστες όχι από τους Έλληνες μπράβους νυχτερινών κέντρων.

      Δεν βλέπω Έλληνες να ληστεύουνε τσάντες, αυτοκίνητα, μηχανάκια είτε να σκοτώνουνε για ένα κινητό.
      Ούτε είναι Έλληνες αυτοί που φιμώνουνε, βιάζουνε και σκοτώνουνε γιαγιούλες μέσα στα διαμερίσματα.
      Πώς να το κάνουμε τώρα όσο κι αν στεναχωρεθεί ο ΣΥΡΙΖΑ...

      Η αύξηση της εγκληματικότητας στην Ελλάδα δεν ήρθε με εξαθλίωση κτλ.
      Η μεγάλη αύξηση παρατηρήθηκε μετά το 1991 με την είσοδο Αλβανών και άλλων από ανατολικό μπλογκ (Ρουμάνοι, Βούλγαροι, καυκασικές δημοκρατίες). Εκεί αυξήθηκε περισσότερο το οργανωμένο έγκλημa (organized crime) και είδαμε οργανωμένες συμμορίες (gang criminality) σε ληστείες τραπεζών κτλ.
      Μετά το 2004 με την είσοδο των Ασιατών και Αφρικανών αυξήθηκε κατακόρυφα το street criminality.
      Κλοπές και σκοτωμοί στο δρόμο για μικροποσά.

      Προσωπική μου εκτίμηση είναι οτι μόνο με μαζική απέλαση με συνοπτικές διαδικασίες μπορεί να λυθεί το πρόβλημα.

      Απομένει να δούμε πώς θα προσεγγίσει το θέμα ο Πρωθυπουργός.
      Θα το δει το θέμα "ρεαλιστικά", θα το δει "ανθρωπιστικά", θα το δει "προοδευτικά", θα το δει "πακιστικά", θα το δει όπως επιβάλλει ο ΣΥΡΙΖΑ, πώς θα το δει;;;
      Αν το δει ανθρωπιστικά τότε θα πρέπει να καταλάβει οτι έχουμε κι εμείς ανθρώπινα δικαιώματα όχι μόνο οι Λαθρομετανάστες.
      Είναι ανθρώπινο δικαίωμα να θέλω να περπατήσω στο δρόμο χωρίς να φοβάμαι...

      Περιμένουμε πώς θα το δει για να το "δούμε" κι εμείς μετά το θέμα...

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Ιεροφάντης 09/08/2012 11:02:36

      Και θα φυλακίζεσαι κιόλας επειδή υπερασπίστηκες εαυτό, οικογένεια, περιουσία, φίλε Ιεροφάντη.
      Αυτοδικία και παράνομη οπλοκατοχή και οπλοχρησία.

  15. Kst avatar
    Kst 08/08/2012 18:31:26

    Εχω αρχισει εδω και καιρο να σκεφτομαι πως μας εξωθουν εκτος ευρώ, για να μας επιβαλλουν χουντα (αλλωστε το εχουν ξανακανει και στο παρελθον και γνωριζουν τον τροπο). Διαβασα καποιες πολυ ενδιαφερουσες γεωπολιτικες αναλύσεις για τα πετρελαια κατω απο την Κυπρο και στο Ιονιο και νοτιο Αιγαιο, που δελεαζουν πολυ Αμερικανους και Ρωσους (ψυχρος πολεμος για την Μεσογειο;;;;). Ισως όλο αυτο μπορει να γινεται για αλλαγη κηδεμονιας (αν και εξακολουθω να πιστευω οτι τα νηματα της Γερμανιας τα κινουν οι ΗΠΑ). Η ανοδος της ΧΑ ειναι ενδεικτική του αναβρασμού που υπαρχει στην κοινωνια.

  16. Iωάννης34 avatar
    Iωάννης34 08/08/2012 18:57:01

    Σωστός Προφήτη.Το να βάζεις ταμπέλες είναι η καλύτερη πρακτική αφοπλισμού.Και μετά απο λίγο καιρό το ίδιο το άτομο αρχίζει να το νιώθει φυσιολογικό και έχει μάθει να μην αντιδρά στην σήψη,ακόμα και αν αφορά την ίδια του την κοινωνία.
    Σύγχρονος τρόπος νάρκωσης της κοινωνίας και αποτελεσματικός

  17. popolaros avatar
    popolaros 08/08/2012 19:48:02

    Πακιστάν πληθυσμός 177.100.100 απογραφή 2011
    Ινδία πληθυσμός 1,210,193,422 απογραφή 2011
    πηγή wikipedia
    ---------------
    Εάν προβληματιστώ γιατί η Ελλάδα είναι δημοφιλής προορισμός των πάκι φίλων μας και όχι των Ινδών, που είναι και 1 δισεκατομμύριο παραπάνω, θα είμαι αφελής;

    Μήπως η νέα εποικιστική Κάθοδος στη χερσόνησο του Αίμου πρέπει να είναι από αποίκους συγκεκριμένης θρησκευτικής ιδεολογίας Τουρανικής προέλευσης.

    Πέρσι εδώ στο antinews είχα κάνει σχόλιο μια υπόθεση εργασίας.
    Χτύπα ξύλο, γίνεται μια σύρραξη με την μουσουλμανική Τουρκία.
    Ο Ελληνικός αρσενικός πληθυσμός φεύγει για τα μέτωπα.

    Ποιοι μένουν πίσω ;
    Οι γυναίκες μας, τα παιδιά μας και....ένας μάχιμος αντρικός μουσουλμανικός πληθυσμός δυο και παραπάνω εκατομμυρίων.
    Τι μπορούμε να περιμένουμε;

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ popolaros 08/08/2012 19:56:15

      popolare,
      Πραγματικά εύλογη η απορία σου. Καλά που το επισημαίνεις!

      Δεν υπάρχει περισσότερο επικίνδυνος μετανάστης από τον μουσουλμάνο. Λένε οι δικοί μας μαλα@@@@ς περί ανεκτικότητας αλλά τους μουσουλμάνους τους ρώτησαν αν θα είναι ανεκτικοί απέναντί μας μέσα στην ίδια μας την χώρα αν πληθύνουν κι άλλο;

    • Ιεροφάντης avatar
      Ιεροφάντης @ popolaros 08/08/2012 20:22:57

      Πάρε μια καραμπίνα, και μάθε στη σύζυγο ή στην κόρη να τη χρησιμοποιούν. Να μάθουν να τη γεμίζουν, να την αδειάζουν, να τη συντηρούν και βεβαίως να ρίχνουν με αυτήν.

      Σε τέτοιο ενδεχόμενο, όπως αυτό που περιγράφεις, η Ελληνίδα έχει την μοναδική δυνατότητα να μετατρέπεται αυτομάτως, από γαλύφισσα γατούλα, σε μοχθηρή σκύλα.

      Και μάλιστα χωρίς αισθήματα οίκτου, για όποιον παραβιάζει το άσυλό της ...

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ popolaros 08/08/2012 20:31:07

      Σωστή υπόθεση εργασίας!

    • popolaros avatar
      popolaros @ popolaros 08/08/2012 22:21:46

      Το παράδειγμα Ινδίας-Πακιστάν δεν ήταν τυχαίο.
      Και οι 2 χώρες μέχρι το 1947 ήταν ενωμένες και ανήκαν στη Βρετανία.
      Παρά τις προσπάθειες του Γκάντι και μετά από πολλά έκτροπα και μετακινήσεις προσφύγων, χωρίστηκαν θρησκευτικά.

  18. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 08/08/2012 19:52:51

    Προφήτη,
    Κανένα άρθρο των αντινέων δεν με έχει βρει περισσότερο σύμφωνο απότι αυτό.

  19. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 08/08/2012 20:27:15

    Βάλε και το Μπαγκλαντές με έκταση όσο περίπου η Ελλάδα και 162.οοο.000! Σουνίτες. Και τη Νιγηρία με 154.000.000. Σουνίτες οι περισσότεροι μουσουλμάνοι

  20. Δαναός avatar
    Δαναός 08/08/2012 20:30:20

    Προφήτη, πάντα η γραφή σου με εντυπωσίαζε!

  21. Μεμος avatar
    Μεμος 08/08/2012 20:44:45

    H κ. Afro Al Salech γενική γραμματέας υπουργείου επί πολιτείας του «προοδευτικού και δημοκρατικού» κ. Βούγια, αναφερόμενη στην πλειάδα των βιασμών των Ελληνίδων από λαθρομετανάστες είπε: «Φταίνε οι Έλληνιδες γιατί ντύνονται προκλητικά». Η σημερινή κατάσταση δεν είναι αποτέλεσμα παρθενογένεσης. O ανθελληνισμός της ρατσιστικής «αριστεράς» , δηλώσεις όπως η ανωτέρω, η αμετροέπεια του σταλινικού συστήματος που επέβαλλαν οι ηττημένοι του συμμοριτοπολέμου, η ασέβεια στον Έλληνα πολίτη, οι «συνωστισμοί», θα πληρωθούν ακριβά....

  22. Kimon avatar
    Kimon 08/08/2012 20:51:56

    Η αριστερά στην Ελλάδα οργάνωσε την αποδόμιση του Έθνους-κράτους που οικοδομήθηκε τα τελευταία 200 χρόνια με πολύ αίμα και στοίχισε εκατομμύρια νεκρούς, επιτρέποντας εκ νέου τον εποικισμό της Ελλάδος με μουσουλμάνους.
    Στις 27/3/2009 στη Εφημερίδα Αυγή δημοσιεύθηκε το άρθρο του Ν. ΘΕΟΔΩΡΙΔΗ
    «Αιρετικές σκέψεις για την εθνική ιδεολογία του σχολείου» .

    «Δυστυχώς, το ελληνικό σχολείο είναι ακόμα παγιδευμένο στην εθνικιστική προπαγάνδα του 19ου αιώνα, δηλαδή σε εθνικούς μύθους που κατ’ ουσία νομιμοποιούν τη θυσία πολύτιμων ζωών χάριν άψυχων εδαφών και που δικαιολογούν ηθικά πολέμους σαν αυτούς που διεξήγε συστηματικά ο ελληνικός στρατός στις αρχές του εικοστού αιώνα αιματοκυλίζοντας τα Βαλκάνια σε περιοχές όπου το ελληνικό στοιχείο αποτελούσε ισχνή μειοψηφία. Η παραχαραγμένη ιστορία που μας διδάσκουν ονομάζει απελευθερωτικούς όλους τους πολέμους του ελληνικού κράτους και άρα εμφανίζει στρεβλά ως αμυντική την επεκτατική των κρατικών συνόρων εθνική πολιτική. Διαιρεί τον κόσμο σε «εμάς» τους Έλληνες και τους «άλλους» λαούς, αποδίδοντας σε «εμάς» τους Έλληνες μόνο δίκαια, ενώ στους «άλλους» δολοπλοκίες και «συμφέροντα».Αν όλα αυτά δεν είχαν πολιτικές επιπτώσεις στη διαμόρφωση αντιλήψεων περί εξωτερικής πολιτικής, θα μπορούσαμε να παραπέμψουμε το θέμα αποκλειστικά στους αρμόδιους επιστήμονες. Από τη στιγμή όμως που μια τέτοια πλύση εγκεφάλου έχει ορατές παρενέργειες που συνίστανται π.χ. στη δημιουργία «εδραίας πεποίθησης» των πολιτών ότι είναι τάχα αυτονόητο κυριαρχικό «δικαίωμα» η επέκταση στα 12 μίλια (λες και το Αιγαίο δεν είναι κλειστή θάλασσα) ή ότι υφιστάμεθα «ταπεινωτικές» παραβιάσεις του εναέριου χώρου (όταν η Ελλάδα είναι εκείνη που έχει παρανόμως επεκτείνει στον αέρα τα 6 μίλια σε 10) ή ότι είναι προσβλητική για τους Έλληνες η απολύτως θεμιτή αξίωση της Δημοκρατίας της Μακεδονίας να ονοματίζει τον εαυτό της όπως εκείνη επιθυμεί (και όχι όπως επιτάσσουν οι κήνσορες της ελληνικής εθνικοφροσύνης), τότε η ριζοσπαστική Αριστερά δεν μπορεί να παραμένει απαθής χωρίς να λαμβάνει πολιτικές πρωτοβουλίες που θα ταράξουν τα νερά.Και ακριβώς επειδή το σχολείο διδάσκει εθνική ιδεολογία (δηλαδή μυθολογία αντί για ιστορία) έχει σφιχταγκαλιάσει και τον μιλιταριστικό θεσμό των παρελάσεων. Ο Ιωάννης Μεταξάς ασφαλώς θα είχε πεθάνει ήσυχος, αν μπορούσε να φανταστεί ότι μετά τον θάνατό του οι πολυαγαπημένες του μαθητικές παρελάσεις, το «έργο της καρδιάς του», θα συνέχιζαν να θεωρούνται αναπόσπαστο στοιχείο της εθνοκεντρικής εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ο σωβινισμός έχει ριζώσει τόσο βαθιά στα εκπαιδευτικά μας πράγματα ώστε ουδείς μοιάζει να αναρωτιέται για το νόημα της επετειακής μεταμφίεσης των μαθητών σε κουρδιστά στρατιωτάκια, κατά την οποία τα παιδιά καλούνται να... συμπορευτούν με τον στρατό και τα σώματα ασφαλείας. Μέσα από τις παρελάσεις, είτε τις στρατιωτικές είτε τις μαθητικές, το έθνος που έγινε κράτος προβάλλει την ύπαρξη εξωτερικής «απειλής από τους εχθρούς μας», για να κρύψει τα συμφέροντα της κοινωνικής, οικονομικής και πολιτικής ηγεμονίας της κυρίαρχης τάξης.Αναμφίβολα μπορεί να διαγνώσει κανείς μέσα στην ιστορία του ανθρώπινου βίου πολλά πραγματικά είδη συμφερόντων (π.χ. ατομικό, ταξικό, κλαδικό,), αλλά θα ήταν ανορθολογικό να υποστηριχτεί ότι υφίσταται αυτοτελής «έννοια εθνικού συμφέροντος»…..Σε αντίθεση με τα όσα λέει η χονδροκομμένη σχολική προπαγάνδα, τα «έθνη» (και άρα και το ελληνικό) δεν είναι προαιώνια και αναλλοίωτα, αλλά δημιουργήθηκαν από τα κράτη για λόγους πρακτικούς, διοικητικούς και οικονομικούς, όπως π.χ. η διευκόλυνση στην εξάπλωση του εμπορίου και η δυνατότητα άσκησης στρατολογικής πολιτικής εκ μέρους του κράτους. Άρα, η αποδόμηση της εθνικής ιδεολογίας αποτελεί πρώτιστο καθήκον μιας αντι-συστημικής αριστεράς».Το ερώτημα που καλούμεθα να αντιμετωπίσουμε ως Έθνος και κοινωνία είναι για πόσο ακόμα θα τους επιτρέπουμε να συνεχίσουν την αποδόμηση όχι μόνο της χώρας αλλά και της ζωής του κάθε ενός από εμάς ατομικά ;

    Ο κύριος Ν.Θεοδωρίδης είναι ο πρόεδρος ΜΚΟ για την αποδόμηση του Εθνους-Κράτους χρηματοδοτούμενος από την Ευρωπαική Ένωση.

    • έλεος avatar
      έλεος @ Kimon 08/08/2012 21:14:16

      πολυ διδακτικο το κειμενο , το πρωτο σκελος του σχεδιου ηταν η αποδομηση του εθνους σε ολες τις βαθμιδες της εκπαιδευσης , το δευτερο η αλλοιωση-αντικατασταση του πληθυσμου απο καθε λογης "μεταναστες" , το πρωτο δεν το πετυχαν τελειως , ευτυχως , για το δευτερο χρειαζονται δραστικα μετρα και κυριως να παψουν να λαμβανουν υποψη οι κυβερνωντες την ψευτοαριστερα και να προστατεψουν τους ελληνες με καθε τροπο ... παντως ειναι τραγικο να βλεπεις τα παπαγαλακια των συστημικων ΜΜΕ να χαιρονται επειδη λεει οι μεταναστες κανουν παιδια και ετσι χτυπιεται το δημογραφικο , οχι να δινονται κινητρα στον ελληνα να κανει παιδια αλλα μας "κανουν χαρη" οι μεταναστες που κανουν αυτοι .... βασικα δεν πρεπει να μας ξενιζει , η πλουτοκρατια δεν εχει πατριδα και σιγουρα δεν την ενδιαφερει το χρωμα του δουλου .... σε καθε αλλη περιπτωση θα ισχυε το αντιθετο αλλα στην συγκεκριμενη οσα περισσοτερα ΜΜΕ κλεινουν τοσο καλυτερα για την δημοκρατια

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Kimon 09/08/2012 00:21:16

      Γι' αυτό καί επαναλαμβάνεται κατά κόρον η φράση ότι τό πρόβλημα δημιουργείται λόγω έλλειψης «μεταναστευτικής πολιτικής».

      Θράσος απερίγραπτον.

      Η υπεραπλούστευση τής φράσης «πρέπει» νά μεταφράζεται από τούς λοβοτομημένους έλληνες ώς η «λύση» τού προβλήματος (καί άστους νά σκοτώνονται γιά τόν τρόπο εφαρμογής μιάς τέτοιας πολιτικής), χωρίς νά μπαίνει κανείς στήν ουσία τής υπόθεσης.
      Πρέπει λοιπόν νά σφηνωθεί στόν εγκέφαλο τών λοβοτομημένων πολιτών, ότι τό μόνο υπαρκτό πρόβλημα είναι η έλλειψη «μεταναστευτικής πολιτικής». Μιάς μεταναστευτικής πολιτικής, ώπου ο καθείς αντιλαμβάνεται κατά τό δοκούν ότι διαστρεβλωμένα τού σερβίρεται, αντιπαραβάλλοντας μάλιστα τό ελληνικό μεταναστευτικό κύμα πρός τίς - πάλαι ποτέ- νέες χώρες ή καί μέ τήν ηθελημένη καί ελεγχόμενη μετανάστευση στίς ανεπτυγμένες βιομηχανικά χώρες τής δύσης μέ τήν σημερινή εισβολή στήν χώρα ανθρώπινων ομάδων, πού τείνει νά ξεπεράσει σέ ένταση καί αναλογικότητα τίς σλαβικές επιδρομές καί εγκαταστάσεις τού 6ου αιώνα.

      Στήν πραγματικότητα πρόκειται γιά μιά εχθρική εισβολή ανθρώπινων ομάδων, πολιτιστικά καί ανθρωπολογικά ξένες πρός τόν ελληνικό πληθυσμό καί ότι η συνεχιζόμενη εισβολή τους θά αλλοιώσει πλήρως τό ανθρωπολογικό καί πολιτιστικό δυναμικό τής χώρας σέ μιά ή δύο γενιές.

      Μεταναστευτική πολιτική έχουν τά κράτη πού αποτελούνται κύρια από γόνους μεταναστών καί νέους μετανάστες καί φυλάσσουν ζηλότυπα τά σύνορά τους από ανεπιθύμητους λαθρομετανάστες (δές ΗΠΑ, Αυστραλία, Καναδάς, κ.λ.π.), ώπου η έννοια tolerance δέν υφίσταται, αλλά υφίσταται η έννοια zero tolerance.

      Τό πρώτιστο πού πρέπει νά αντιμετωπίσουμε είναι αυτή καθ'εαυτή η εισβολή, καθαρά εχθρική πράξη έναντι τού εθνικού μας κράτους καί τού πληθυσμού του καί νά μήν πέσουμε στήν παγίδα τών πολυπληθών εφιαλτών, όλου τού πολιτικού φάσματος, ότι τό όλο πρόβλημα εντοπίζεται καί ελαχιστοποιείται μόνο στήν διαχείριση τού αποτελέσματος αυτής τής εισβολής.

      • Master avatar
        Master @ Ιαπετός 09/08/2012 14:21:24

        Όλα αυτά έγιναν διότι ο συμμοριτοπόλεμος δεν έδωσε τελική λύση για τη χώρα μας. Ας ελπίσουμε ότι ο επόμενος θα μας απαλλάξει οριστικά.

  23. Kimon avatar
    Kimon 08/08/2012 21:59:04

    @ έλεος
    Ο Ελληνικός λαός έχει απεναντί του μία ανθελληνική ρατσιστική αριστερα (αποτέλεσμα της ήττας του εμφυλίου), και μία διεθνιστική μεγαλοαστική τάξη χωρίς παράδοση, «πατίνα», Ελληνική συνείδηση και παιδεία, που επανδρώθηκε τα τελευταία 40 χρόνια από τις φυλές των Πασόκων, Συριζιτών κλπ. Ο εποικισμός της Ελλάδος με μουσουλμάνους , μέσω της κοινής συμμαχίας αριστεράς και κεφαλαίου, δημιουργεί φυγόκεντρες και αντίρροπες δυνάμεις στην Ελληνική κοινωνία, με αποτέλεσμα την υπονόμευση κάθε μελλοντικής πνευματικής και οικονομικής ανάπτυξης.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Kimon 09/08/2012 09:50:12

      +1000

  24. GeorgeK avatar
    GeorgeK 08/08/2012 22:08:44

    Συγκλονιστικό...

  25. Nik avatar
    Nik 08/08/2012 23:47:59

    Εξαθλιωμένοι που βρίσκουν 15000 δολλάρια για το κόστος μεταφοράς από την Αφρική και Ασία στην Ευρώπη. Αυτό ακριβώς το μυστήριο λύνει ραδιοφωνικό ντοκυμανταίρ του BBC, με ρεπόρτερ Αφρικανό που ταξίδεψε με τα καραβάνια από Γκάνα σε Ισπανία.

    Ενδιαφέρουσα συνέντευξη αυτή με κοινοτάρχη Γκαναϊκού χωριού που δηλώνει ότι αυτοί που φεύγουν δεν είναι ούτε φτωχοί ούτε καταπιεσμένοι. Απληστοι είναι που θέλουν να δουλέψουν έξη μήνες πουλώντας CD για να επενδύσουν σε ακίνητα. Μάλλον κάτι παραπάνω από τους δικούς μας "διανοούμενους" ξέρει ο κοινοτάρχης στη Γκάνα.

    Και έχει δίκιο ο FactorX για τους "μη κυβερνητικούς κυβερνώντες". ΜΚΟ που βρίσκουν κενό πολιτικής, συν χρηματοδότηση από τον φορολογούμενο για να γίνουν κάτι ιστορικά πρωτοφανές: επιδοτούμενοι λομπίστες. Ομως για να υπάρχουν αυτοί πρέπει να υπάρχει και το υπόβαθρο: πολιτικοί που δεν είναι ικανοί να παράγουν πολιτική, παραχωρούν τον ρόλο τους στις ΜΚΟ.

    Η περιβαλλοντική, μεταναστευτική, συγκοινωνιακή πολιτική έχουν ήδη παραχωρηθεί. Σιγά σιγά θα πάμε και στην εξωτερική πολιτική μέσω ΜΚΟ.

  26. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 09/08/2012 00:00:23

    Ήταν στην Υπατία ο Πακιστανός της Πάρου;

    Μια πληροφορία είναι, προς το παρόν και ανεπιβεβαίωτη που όμως μας την μετέφερε αξιόπιστη πηγή και αν επαληθευθεί θα γελάσει κάθε
    πικραμένος: Ο Πακιστανός της Πάρου, που λήστεψε, κακοποίησε σεξουαλικά κι έστειλε στην εντατική το δεκαπεντάχρονο κοριτσάκι, ήταν από τους κατσαπλιάδες της Υπατίας; Ήταν από αυτούς που εξευτελίσαν το ελληνικό κράτος και κάθε έννοια νομιμότητας με όλο εκείνο το πανηγύρι της ντροπής, με την κάλυψη Συριζαίων, της κυβέρνησης του ποδηλάτη και άλλων "προοδευτικών" δυνάμεων;

    Επαναλαμβάνω, η πληροφορία δεν έχει επιβεβαιωθεί και ως εκ τούτου αποτελεί ακόμα μια φήμη. Δίνει όμως μια πολύ ενδιαφέρουσα εξήγηση για την στάση της αστυνομίας που έκανε τα πάντα για να μην φωτογραφηθεί ο δράστης κατά την μεταγωγή του. Λέτε να φοβήθηκαν μην γίνει σύγκριση των φωτογραφιών;

    Αργά 'η γρήγορα η φάτσα του θα βγει στα ΜΜΕ. Αν η φήμη είναι "ράδιο αρβύλα", παραμένει απλά ένα απεχθές έγκλημα. Αν όμως η μούρη του ανιχνευτεί στο πλούσιο φωτογραφικό υλικό της Υπατίας και των "αλληλεγγυων", τότε πρόκειται για μέγιστο πολιτικό ζήτημα, που θα σκάσει στα μούτρα της καθεστηκυίας ανακυκλωμένης αριστεραντζας. Αναμένουμε με ενδιαφερον...

    • Nietzsche avatar
      Nietzsche @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 09/08/2012 06:15:28

      @της κυβέρνησης του ποδηλάτη και άλλων “προοδευτικών” δυνάμεων

      Συγνώμη, αλλά με αυτούς είμαστε συγκυβέρνηση. Μην τους βρίζεις! Με αυτούς είμαστε εταίροι. Αγκάλιασέ τους!! Με αυτούς συνεργαζόμαστε. Υποστήριξέ τους!!!

      Χα! Οπότε; Μήπως αδιέξοδο; μήπως τοίχος; Μήπως μαγαρίστηκε, τελεσίδικα, και η Δεξιά μας, εν Ελλάδι; ή είναι τα πιθήκια της ΧΑ δεξιοί, πλέον;

      Εδώ που έχουμε φτάσει, πλέον, κ. Κρανιδιώτη, δεν χωράει χάιδεμα, αλλά πρέπει σκληρά κάθετη γλώσσα.

      και μια και λέμε για τον μπαγλαμά αυτόν, το αιμοβόρο κοπρόσκυλο, το ΑΦΕΝΤΙΚΟ του, που τον είχε ανασφάλιστο και τον πλήρωνε με μαύρα, έπαθε τίποτα;;; Όλοι οι Παριανοί εκεί πέρα, που τον έκρυβαν δυο βδομάδες και παραπλανούσαν την Αστυνομία για ...ΑΤΥΧΗΜΑ, έπαθαν τίποτα; ή δεν έχουν αυτοί λαθρο- υπαλλήλους στη "μαύρη" δούλεψή τους; ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ήταν ο Αφγανός και οι 5-6 φίλοι του στη Πάρο. "Φωκά" τον φώναζαν!

      Τι θα λέγατε, φερ' ειπείν, αν ψηφιζόταν νόμος να δημεύονται οι επιχειρήσεις που απασχολούν λάθρο;

      Ο άλλος, δηλώνει στο Βημα ότι από την ΠΡΩΤΗ μέρα ήξερε ότι αυτός ήταν ο δράστης και δεν είπε τίποτα!!! Και δεν έπαθε τίποτα. Δεν το πιστεύεις, ε; "Η μαρτυρία προς το «ΒΗΜΑ» ενός 37χρονου Ελληνα φίλου του 21χρονου Πακιστανού: «Μου είχε πει ότι πάει για προσευχή σε γειτονικό σπίτι ενός φίλου του. Λίγη ώρα μετά το περιστατικό τον είδα να περνά μπροστά μου αμίλητος, με μία θολή ματιά. Τον ρώτησα τι έχει και δεν μου απάντησε. Συνήθως ήταν πρόσχαρος και ευγενικός και αυτό με παραξένεψε. Ομως μετά από λίγο τον είδα να βγαίνει από το μικρό υπόγειο δωμάτιό του και να πλένει γρήγορα γρήγορα τα ρούχα του. ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ότι ίσως ήταν ΑΥΤΟΣ που είχε κτυπήσει το κορίτσι…». ρε, τι γίνεται

      Μόνο οι Συριζαίοι και οι ΚΚΕδες φταίνε; Εμείς, οι καραδεξιοί, δε φταίμε;
      ΑΣΥΔΟΣΙΑ υπάρχει. Οριζόντια, κάθετη και διαγώνια ΑΣΥΔΟΣΙΑ. Τα μαϊμου επιδόματα συριζέικα είναι όλα; Οι μαϊμού συντάξεις ΚΚΕδικες είναι ή ΔΗΜΑΡέικες και πασοκικές όλες; Πολιτιστικό, ΗΘΙΚΟ, είναι το πρόβλημα.

      Α! Ο Πολύδωρας, επειδή δεν είναι ...Υπατικός, δικαιούται να προσλαμβάνει τη κόρη του; Μάλλον ναι, ε; Ο Αντώνης, ο δίκαιος των μνημονιακών καναλιών, (δηλαδή, ...όλων!), που επεμβαίνει παντού, από Ανιάτων για το φως, μέχρι πολύτεκνους σεκιουριτάδες για την Εφορία, μόνο στην Παπαχρήστου και στον Πολύδωρα δεν επεμβαίνει;

      ΥΓ. Σόρυ για την ένταση, αλλά έχω φορτώσει με όλους. Παίρνω, 59 χρονών άνθρωπος, μακροχρόνια άνεργος από ελεύθερος επαγγελματίας, από 350 - 500 μάξιμουμ ευρώ το μήνα, χωρίς δώρα και τέτοια (τηλεφωνητής, παραγγελίες). Και μου ήρθε να πληρώσω Εφορία 256 ευρώ! Και χαράτσι = ΕΝΟΙΚΙο, για το σπίτι μας!!! Ο Γέρος μου, με σύνταξη ~800 ευρώ, 1400 Εφορία! Ο γιος μου με 1400 μισθό, 1500, και άλλα τόσα η νύφη μου.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Nietzsche 09/08/2012 13:15:40

        Έτσι, επιτέλους δυό καθαρές κουβέντες για τα "δικά μας" ...
        Καμμιά σχέση με τον τρελό ιδεολόγο φονιά Μπρέιβικ. Εδώ έχουμε να κάνουμε με φραγκοφονιάδες.
        Φυσικά, με τόση εμμονή των κοπρόσκυλων στο "μαύρο" χρήμα, τι περιμένετε να απασχολούν στην τουριστική (ή οικοδομική, ή, ή, ή ....) "βιομηχανία" μας ; Ερυθρόδερμους;

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Nietzsche 09/08/2012 13:19:32

        ..."μάνα θα πάω στα καράβια..."
        Εκεί να δείτε "μαύρους" και "μελαψούς", οι θαυμαστοί εφοπλιστές μας !!!
        Δυστυχώς, οι "μαύροι" δεν τρώνε τα αφεντικά τους - εφοπλιστές, εργολάβους ή φοροφυγάδες τουριστο"βιομήχανους".
        Κοριτσάκια τρώνε. Τα αφεντικά έχουν πάντοτε ανοσία.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Ο Θείος 09/08/2012 13:23:03

          και φυσικά, τα αφεντικά ψηφίζουν πάντοτε Πασόκ και Σύριζα!
          Αυτήν ακριβώς την "γνώση" της πραγματικότητας φέρνει η πολλή, μονόπλευρη και κραυγαλέα ιδεολογία: Την ψευδή συνείδηση.

  27. Γιώργος1 avatar
    Γιώργος1 09/08/2012 01:22:48

    Πάντως κάποια μπουμπούκια από αυτά τα 300 συνελήφθησαν για κλοπές και ένοπλες ληστείες μετά τα γεγονότα της Υπατίας... Ρε που έχουμε μπλέξει...

  28. Εύα avatar
    Εύα 09/08/2012 01:46:32

    Εξαιρετικό άρθρο, εξαιρετικά σχόλια..συμφωνώ με όλους και με τον καθένα/καθεμία χωριστά...

  29. Nietzsche avatar
    Nietzsche 09/08/2012 06:23:25

    ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΗ ΑΥΤΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΛΟΓΩ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

    "ΕΜΕΙΣ οι κάτοικοι του Κέντρου της Αθήνας, ακομμάτιστοι, αλλά ενεργοί πολίτες..."

    «Μετά από την απροκάλυπτη συμπαράσταση στην παρανομία που μαστίζει την πόλη, που εκφράζεται μέσα από ανακοινώσεις του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ, εμείς οι κάτοικοι του Κέντρου της Αθήνας, ακομμάτιστοι, αλλά ενεργοί πολίτες, αισθανόμαστε βαθιά θιγόμενοι και για τον λόγο αυτό χρωστάμε επιτέλους μία απάντηση σε όλους αυτούς που χρόνια τώρα δουλεύουν για την καταστροφή της πόλης και της χώρας κρυμμένοι πίσω από ένα δήθεν «αριστερό» προσωπείο «ανθρωπισμού» και «αλληλεγγύης».

    Η Αριστερά κατάφερε να γίνει το καλύτερο δεκανίκι του καπιταλισμού και της παγκοσμιοποίησης κάνοντας έναν λυσσαλέο αγώνα και οργανώνοντας άπειρες προβοκάτσιες προκειμένου να εγκαταστήσει στην χώρα τους δουλέμπορους και τα πλήθη που αυτοί μετέφεραν.

    Δεν μπορείς να ισχυρίζεσαι από την μία πως είσαι κατά του καπιταλισμού και της παγκοσμιοποίησης και από την άλλη να υποστηρίζεις βασικές τους αρχές, όπως είναι η μαζική μετακίνηση πληθυσμών προς εύρεση εργασίας σε άλλες χώρες, γνωστή ως «κινητικότητα» (mobility) και η δημιουργία πολυπολιτισμικών κοινωνιών.

    Τόσα χρόνια η «Αριστερά» δεν έχει πει ούτε μία λέξη για τις θέσεις εργασίας Ελλήνων και νόμιμων μεταναστών που κατέλαβαν οι μεταφερόμενοι από τα πέρατα της γης, λέξη για την εγκληματικότητα, λέξη για τα δις που στοιχίζει στον Έλληνα φορολογούμενο όλη αυτή η ιστορία. Κατά τα άλλα κόπτεται για τους εργαζόμενους και την κοινωνία. Ούτε μία ανακοίνωση δεν έχει βγάλει για τα θύματα των «μεταναστών», που κακοποιούνται μέχρι θανάτου.

    Αντιθέτως έχυσε τόνους μελανιού κατηγορώντας άπαντες τους διαμαρτυρόμενους για το χάλι της πόλης και διωκόμενους από τα σπίτια τους ως φασίστες. Η δε συμπόνοια για όλους αυτούς που έχουν εισβάλλει στην χώρα παράνομα περίσσευε στα κείμενα επιπέδου Βίπερ Νόρα, που είδαν το φως της δημοσιότητας.

    Οι ανακοινώσεις της «Αριστεράς» για τις προσπάθειες της Πολιτείας να λύσει το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης, εκτός από τραγικές και ανιστόρητες, είναι και προκλητικές απέναντι στους χιλιάδες Αθηναίους που εγκατέλειψαν τα σπίτια τους, άφησαν τα μαγαζιά τους και τα γραφεία τους για να γλυτώσουν από την εγκληματικότητα, την βρώμα και την υποβάθμιση της ζωής τους.

    Όλα αυτά ήταν αποτελέσματα του εποικισμού που υφιστάμεθα χρόνια τώρα και που επαγγελματίες αλληλέγγυοι έχουν βαφτίσει μετανάστευση

    Μόνο εάν είσαι τυφλός δεν βλέπεις την κατάντια της πόλης. Μόνο εάν είσαι κουφός δεν ακούς τις κραυγές των ανθρώπων που κινδυνεύουν και αναγκάζονται να ζουν σαν τα ζώα, μέσα σε πρώην αστικές γειτονιές και νυν φαβέλες. Μόνο εάν είσαι ηλίθιος δεν καταλαβαίνεις τι πραγματικά συμβαίνει. Ως φαίνεται η σημερινή «Αριστερά» είναι και τα τρία.

    Εάν συνεχιστούν όλες αυτές οι δηλώσεις προτείνουμε στην Χρυσή Αυγή να κάνει τον κ. Τσίπρα και την κ. Παπαρήγα επίτιμους προέδρους της, αφού ως φαίνεται συμβάλλουν τα μάλα στην άνοδο της.

    Οι κάτοικοι του κέντρου στηρίζουμε τις προσπάθειες της Πολιτείας και καταγγέλουμε τις ανακοινώσεις αυτές ως γελοίες, τις πολιτικές που εκφράζονται στα ρηχά αυτά κείμενα ως επιφανειακές και επικίνδυνες, ενώ είναι πλέον πασιφανές πως όσοι ενστερνίζονται αυτές τις ιδέες πάσχουν από επιλεκτική τύφλωση και κώφωση.

    Τους ευχόμαστε περαστικά, αν και η θεραπεία για την βλακεία δεν έχει βρεθεί ακόμη!

    Υ.Γ. Προς τον κ. Τσουκαλά που προσβλήθηκε από το θέαμα των φοβισμένων θα θέλαμε να ξέραμε τι θα έλεγε εάν το παιδί του ήταν στην θέση του άτυχου κοριτσιού στην Πάρο και εάν η μάνα του είχε ξυλοκοπηθεί μέχρι θανάτου από αλλοδαπούς εγκληματίες. Κανείς μας δεν πρόλαβε να δει τον φόβο τους που σίγουρα καμία σχέση δεν είχε με αυτόν που πιθανόν να νιώθει κάποιος που του ελέγχουν τα χαρτιά.

    Εν προκειμένω να επισημάνουμε πως στις πολλές επιχειρήσεις που είδαμε στην περιοχή μας δεν είδαμε κανένα αλλοδαπό γονατιστό, αντιθέτως ήταν καθισμένοι σε πεζούλια στον ίσκιο, δεν διαπιστώσαμε κανένα φόβο, αντιθέτως είδαμε σε περιπτώσεις περίσσιο θράσος, που οι αστυνομικοί αντιμετώπισαν με πολλή ευγένεια.

    Όσο για τους «έκπληκτους περαστικούς» προφανώς ο κ. Τσουκαλάς θα εννοεί τον εαυτό του. Είναι λογικό να είναι κάποιος που δεν πατάει ποτέ στα γκέτο έκπληκτος μπροστά στο θέαμα τόσων αλλοδαπών. Δεν ξέρουμε πόσους είδε ο κ. Τσουκαλάς να διαμαρτύρονται. Εμείς πάντως δεν είδαμε κανένα. Αντιθέτως είδαμε κόσμο να δίνει συγχαρητήρια στην Αστυνομία για το έργο της, το οποίο και ελπίζουμε να συνεχίσει.

    Όσο για τους «Έλληνες που έχουν περάσει κατοχή, προσφυγιά και μετανάστευση » και ως εκ τούτου προσβάλλονται από τα γεγονότα αυτά έχουμε να πούμε τα εξής στον κ. Τσουκαλά. Οι Έλληνες έχουν ματώσει για αυτή την χώρα, για να μπορούν να ζήσουν αξιοπρεπώς και όχι για να χορεύουν στον ρυθμό που βαράει ο κάθε αλλοδαπός μαφιόζος από τα πέρατα της οικουμένης, που έχει εποικίσει τις γειτονιές τους. Η κάθε σύγκριση τριτοκοσμικών λαθρομεταναστών με τους Έλληνες που αναφέρει εκτός από ατυχής είναι και ανιστόρητη. Αυτό που μας προσβάλλει κ. Τσουκαλά είναι η ελαφρότητα με την οποία γίνονται τέτοιοι συνειρμοί και οι συνθήκες στις οποίες έχουμε αναγκαστεί να ζούμε, λόγω όλων αυτών που υπερασπίζεστε.

    Στο εξής κάθε ατυχής ανακοίνωση θα τυγχάνει και απάντησης από τους κατοίκους και τους επαγγελματίες. Η εσκεμμένη προπαγάνδα υπέρ της λαθρομετανάστευσης και της δήθεν καταπάτησης ανύπαρκτων ανθρώπινων δικαιωμάτων (π.χ. δικαίωμα παραμονής στην χώρα χωρίς νόμιμα έγγραφα, δικαίωμα μη ελέγχου από τα αρμόδια όργανα κτλ) τελείωσε.

    Κάτοικοι και Επαγγελματίες 6ου Δημοτικού Διαμερίσματος».
    (Πρωτο Θεμα)

    • Αλέξης avatar
      Αλέξης @ Nietzsche 10/08/2012 14:35:28

      Ωραίαααα!

  30. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 09/08/2012 09:08:10

    ΜΟΓΓΟΛΟΤΣΟΛΙΑ Θείε αν σου αρέσει εσένα να αναμιγνύεσαι φίρδην μίγδην με όλες τις φυλές είναι πρόβλημά σου.

    Και αν δεν σου αρέσει εσένα και των άλλων αριστερών η μονοεθνική Ελλάδα να πάρετε πακιστανική και ΤΟΥΡΚΙΚΗ υπηκοότητα και ΕΞΩ ΑΠΟ ΔΩ!

    Μαθημένοι ήσαστε άλλωστε... παλιά γίνατε εαμοβούλγαροι... και πήγαιναν στον παράδεισο του Σιδηρού... τώρα γίνατε κάτι απεχθέστερο... ταλιμπανοσφαγείς.

    ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ.

    Η ΠΟΡΤΑ ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΔΕΜΕΝΑ!

    Η ψυχρότητα του μογγολοειδούς σκουληκιού και η άρνησή του να ζητήσει ελαφρυντικά παραπέμπουν σε ισλαμιστή ορκισμένο να εξοντώνει άπιστους και άπιστες.

    Το σκουλήκι αυτό φαίνεται δεν είναι τυχαίο. Επιτελεί και άλλους ρόλους αν ισχύει η πληροφορία του Φαήλου.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ αλλενάκι 09/08/2012 11:16:30

      Αγαπητό αλλενάκι,
      Ευτυχώς δεν επέλεξα να είμαι εργοδότης και δεν χρειάζομαι να αντλώ υπεραξία από φίρδην μίγδην φτηνά μεροκάματα.
      Επομένως don' t put the blame on me.
      Αυτό ήθελε να πεί ο "ποιητής".
      Ειναι δικό ΤΟΥΣ πρόβλημα. Και του λόγου μου δεν ανήκω, ούτε θέλω να ανήκω στη φάρα των αστών (μεγαλο-, μεσαιο- ή μικρο-). Για αισθητικούς (προπάντων) λόγους.
      Αυτοί που αφήνετε στο απυρόβλητο είναι τόσο πολύ Έλληνες (της Ελληνικής παιδείας μετέχοντες), όσο ο κ. Πολύδωρας είναι αξιοκράτης και ο κ. Βενιζέλος νουνεχής.
      Αλλού αυτά, αγαπητή. Άν θέλετε να προβληματιστείτε για τα αποτελέσματα, πρέπει πρώτα να σκεφθείτε για τα αίτια. Έλληνας το έγραψε αυτό κάποτε, λεγόταν Αριστοτέλης, και δυστυχώς ελάχιστοι συνέλληνες θυμούνται πιά ότι έγραψε και περί Λογικής.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ αλλενάκι 09/08/2012 13:04:11

      Οι εργοδότες έχουν την χρείαν και δημιουργούν "ζήτηση", οι δουλέμποροι έχουν την "τεχνογνωσία" και δημιουργούν "προσφορά", οι τάχαμ' δήθεν κυβερνώντες ασκούν τον τάχαμ' δήθεν "έλεγχο" και "επίβλεψη", χε χε !
      Δεν είναι τόσο απλό να βγάζει αρκετό κέρδος ο Παριανός, ο Σαντορινιός, ο Μυκονιάτης ή ο Αθηναίος "γκάγκαρος" εργοδότης.
      Θυμάται άραγε κανείς τον νεαρό Καναδό που σκότωσαν πρόπερσι οι επιμελείς μπράβοι του καλού Μυκονιάτη εργοδότη;
      Ήταν άλλη μια "παράπλευρη απώλεια" στο βωμό ενός από τους ανίκητους κινητήρες του Ελληνικού "θαύματος": Της "βιομηχανίας" του καλοκαιριού.
      Κατά τα άλλα, βάλτε τα με το δάχτυλο, όταν δείχνει ποιός τσέλιγγας "αρμέγει" αυτά τα τρελαμένα γίδια και ποιοί βοσκοί φροντίζουν να τού 'ρχεται πάμφθηνο το "γάλα".

  31. Αθηνά-Μαρία avatar
    Αθηνά-Μαρία 10/08/2012 00:11:21

    Καλωσόρισες Φαήλο ! Ωστε εδώ εμφανίστηκες, πού σε αναζητούμε !!!
    Τί να προσθέσω άλλο σε όσες δραματικές αλήθειες γράφτηκαν πιό πάνω; Ισως κάτι πού έχω ξαναπεί παλιότερα : έχω ζήσει χρόνια σε δύο Ευρωπαικές χώρες . Τώρα , επαγγελματικά συναναστρέφομαι μόνον ξένους, δηλ. Γερμανούς, Γάλλους, Αμερικανούς κλπ. Ποτέ δεν παρατήρησα αυτό το σοκαριστικό φαινόμενο πού είναι ελληνική πατέντα δηλ. να υπάρχει εχθρική διάθεση γιά τούς ομοεθνείς ! Και διάθεση , να προασπισθούν με φανατισμό τα δικαιώματα ακόμη και αυτών πού δεν έχουν, αρκεί να είναι αλλοδαποί. Τι ψυχική διαταραχή είναι αυτή δεν ξέρω. Πάντως είναι άκρως λυπηρή και επικίνδυνη. Στην Ελλάδα "φοβάσαι" να πείς ότι αγαπάς την Ελλάδα. ΠΟΥΘΕΝΑ αλλού δεν συμβαίνει φίλοι μου. Φαήλο, μήπως πρέπει να ηγηθείς εσύ της επανελλήνισης των Ελλήνων;;;

  32. NN avatar
    NN 10/08/2012 04:11:54

    Το παραληρηματικό κείμενο του Προφήτη δείχνει καθαρά πού εκκολάπτονται οι Μπρέιβικ.
    Αν καταφέρουν και στην Ελλάδα να διακινούν όπλα, όπως ζητούσε ο Καρατζαφέρης, υπάρχει πρόσφορο έδαφος στο χώρο του ιδεολογικού αλαλούμ των ελληναράδων.
    Αν δεν υπήρχαν οι ψύχραιμες τοποθετήσεις του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ, θα είχαν ξεσαλώσει.
    Άρα μην ξεγιελιέστε, έχουν γνώσιν οι φύλακες!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ NN 10/08/2012 15:58:15

      "Αν δεν υπήρχαν οι ψύχραιμες τοποθετήσεις του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ..."

      ... που θέλουν να γεμίσουμε λαθρο για να δημιουργήσουν κομματικό ακροατήριο και οι ίδιοι να παριστάνουν τα μέλη του Πολιτμπυρο, με λεφτά των φορολογουμένων

  33. Αλέξης avatar
    Αλέξης 10/08/2012 14:33:57

    Πολύ ωραίο το άρθρο, συγχαρητήρια.

    Τα τελευταία 3-4 χρόνια παρατηρώ πως η επικοινωνιακή δύναμη της Αριστεράς έχει περιοριστεί αρκετά κι από άλλους παίκτες αν και παραμένει κυρίαρχη. Όμως έχει χάσει τον πατερναλισμό της δεκαετίας του '80 και πλέον παίζει κυρίως άμυνα. Σε τι οφείλεται αυτό δεν ξέρω πιθανόν στην άνοδο της ακροδεξιάς ή στην κατάρρευση του ΠΑΣΟΚ, στον ερχομό των ΕΛ κλπ.
    Επομένως η εκκόλαψη του (των) επόμενου (-ων) Μπρέιβικ δεν είναι πλέον στα χέρια της Αριστερής προπαγάνδας. Αν έρθει θα έρθει οργανωμένα από αγανακτισμένους στρατούς ροπαλοφόρων οικογενειαρχών που θα κυνηγάνε στο δρόμο τους λαθρομετανάστες μαζί με τους ιδεολογικούς προστάτες τους.
    Ήδη αυτό άρχισε να συμβαίνει με την σιωπηλή αποδοχή των περιστατικών εναντίον των λαθρομεταναστών από την μεγάλη μερίδα της λαϊκής τάξης που ως τώρα ήταν πεδίο δόξης λαμπρό των "αριστερών/προοδευτικών" δυνάμεων.
    Τώρα πιά η εξαθλίωση της λαϊκής τάξης έχει ως αποτέλεσμα όχι την στροφή της προς επαναστατικές πρακτικές που φάνταζαν ως μόνη διέξοδος από τους προοδευτικούς αλλά την στροφή προς ακροδεξιές δυνάμεις που "θα καθαρίσουν την πλατεία" (σεκιουριτάς προς Χρυσοχοϊδη αν θυμάστε)

    Τι να κάνουμε για άλλη μια φορά η Αριστερά έπαιξε και έχασε. Deal with it.

  34. Αθηνά-Μαρία avatar
    Αθηνά-Μαρία 11/08/2012 00:36:37

    George : ΟΥΣΤ...

  35. dimleo avatar
    dimleo 17/08/2012 13:16:33

    Πολύ ενδιαφέρον άρθρο.
    Ζούμε σε μία κοινωνία που έχει απωλέσει το αγαθό της κοινής λογικής. Προσωπικά δεν "τα έχω" με τον κάθε εξαθλιωμένο και πένητα που αναζήτησε μια καλύτερη ζωή. "Τα έχω" όμως με την Πολιτεία που επιτρέπει την ασυδοσία σε εγκληματικά στοιχεία. Με τρομάζει η ισλαμοποίηση της Αθήνας, όλοι άλλωστε γνωρίζουμε τι σημαίνει φονταμενταλισμός. Με θυμώνει η μονοπωλιακή διεκδίκηση του πατριωτισμού από την Χρυσή Αυγή, αλλά ας είναι καλά το αστικό πολιτικό σύστημα που εκώφευσε στις φωνές διαμαρτυρίας και αγωνίας των πολιτών του. Ειρήσθω εν παρόδω, έχω τη βαθιά πεποίθηση ότι η ιδεολογία και οι πρακτικές της Χ.Α. πόρω απέχουν από τις ελληνικές αρετές. Γιατί ναι, υπάρχουν τέτοιες. Με λυπεί το γεγονός ότι η Αριστερά αδυνατεί να βγει από τις ίδιες της τις αγκυλώσεις και αγνοεί -κοντόφθαλμα ή υστερόβουλα, δεν ξέρω- την ύπαρξη αυτού του μείζονος προβλήματος που ναρκοθετεί την κοινωνία μας.
    Δεν επιθυμώ πογκρόμ, δεν στηρίζω τη θανατική ποινή, δεν πιστεύω στην οπλοκατοχή. Απαιτώ όμως να κυκλοφορώ, εγώ και τα παιδιά μου στην πόλη μου χωρίς φόβο.
    Κύριοι της Αριστεράς (κι ας έχουμε κοινή ιδεολογική αφετηρία) , αφήστε τις ανιστόρητες δηλώσεις. Η έννοια του εθνικού κράτους, όπως δημιουργήθηκε στη Δυτική Ευρώπη και τον Αγγλοσαξωνικό κόσμο τον 19ο αιώνα για τους λόγους που αναφέρετε, δεν είναι ταυτόσημη με την έννοια του έθνους, η οποία σε αυτή τη γωνιά του κόσμου ήταν συνείδηση πολύ πριν. "Έλληνες έσμεν το έθνος"... Γιατί να μην μπορείς να ζεις, περήφανος και ασφαλής -και χωρίς μισαλλοδοξία- στην ίδια σου την πατρίδα;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.