#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/12/2010 19:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εδώ καράβια χάνονται, γαλάζιες βαρκούλες αρμενίζουν



Έχει ενοχλήσει πάρα πολύ η κριτική για τους «ντιντήδες». Ενοχλεί άραγε αυτό, ή μήπως ενοχλεί η σκληρή κριτική που δέχεται το πολιτικό σύστημα για τις συμπεριφορές του οι οποίες μπορούν άλλωστε να συμπυκνωθούν στον όρο «ντιντήδες»;

Αυτά που γράφει το antinews τα λέει όλος ο κόσμος. Το πολιτικό σύστημα έχει καταστεί αναξιόπιστο. Οι συμπεριφορές των πολιτικών με τις ίντριγκες και τα πάθη μοιάζουν πλέον σαν επαναλαμβανόμενα επεισόδια κολομβιανής σαπουνόπερας. Κανένας δεν δίνει σημασία στους εσωκομματικούς διαγκωνισμούς στην Ν.Δ. Και περισσότερο οι ίδιοι οι νεοδημοκράτες που απογοητεύτηκαν και πληγώθηκαν από τη νέα ... διακυβέρνηση 2007-2009.

Η αλήθεια εντοπίζεται στην παροιμία «εδώ καράβια χάνονται, βαρκούλες αρμενίζουν». Δεν είναι η σύνθεση της ηγετικής ομάδας της Ν.Δ το θέμα μας. Το θέμα μας είναι η χώρα και πως θα βγει από τη μέγγενη του μνημονίου και της οικονομικής κρίσης. Το θέμα μας είναι η τύχη της Ελλάδας. Το ποιος θα είναι τομεάρχης, υποτομεάρχης ή ανθυποτομεάρχης μας αφήνει παγερά αδιάφορους. Το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι ότι όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα της κομματικής ανέλιξης δεν μας κάνει. Απλά.

Θέλουμε αγωνιστές. Πρωταθλητές της ζωής και της δουλειάς. Επαγγελματίες. Ανθρώπους με άποψη και με το θάρρος της γνώμης τους. Νέα στελέχη που δεν τους ενδιαφέρει το στενό προσωπικό τους συμφέρον, αλλά το καλό της πατρίδας. Γιατί αυτό μας ενδιαφέρει. Την πολιτική με τις δημόσιες σχέσεις, τα ρουσφέτια και το μοστράρισμα της ισχύος την γνωρίσαμε και τη μαυρίσαμε. Αν την ήθελε ο κόσμος της Ν.Δ πέρσι θα έβγαινε η Ντόρα και όχι «ο άλλος».

Ο κόσμος της Ν.Δ θέλει κόμμα. Κουράστηκε από τον συνάθροισμα βουλευτών και πονηρών πολιτευτών. Θέλει ανθρώπους ικανούς. Θέλει να έχει ιδεολογία. Να μιλάει για το έθνος, την κοινωνική δικαιοσύνη, την αξιοκρατία, την οικογένεια, το δικαίωμα στην ευμάρεια και την οικονομική επιτυχία. Θέλει ένα κόμμα που πραγματικά να εκπροσωπεί τη μεσαία τάξη, τις αγωνίες και τους προβληματισμούς της. Να εκπροσωπεί τα όνειρά της.

Τον Σαμαρά τον στηρίξαμε για όσα εκπροσωπεί. Επειδή είναι η προσωποποίηση του πολιτικού που διώχθηκε για τις ιδέες του από τον εσμό των «ντιντήδων» και της «γενιάς του Πολυτεχνείου». Αυτών που ελέγχουν ακόμη και σήμερα τα ΜΜΕ και τα κρίσιμα πόστα στην κοινωνία. Αυτών που μας οδήγησαν στην οικονομική κατάρρευση. Αυτών που θεοποίησαν τον ευρωλιγουρισμό. Αυτών που θέλησαν να πατάξουν την εθνική ταυτότητα των Ελλήνων. Αυτών που βόλευε ο «μεσαίος χώρος». Αυτών που θέλανε να είμαστε μια ροζ σούπα…

Κάσσανδρος ο Κυανός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 28/12/2010 20:20:21

    Για τους ντιντήδες, τα καράβια που χάνονται είναι οι βαρκούλες τους και δεν τους νοιάζει πολύ για τα υπόλοιπα. Ζουν στο δικό τους μικρόκοσμο και κατά βάθος ξέρουν ότι θα επιπλεύσουν σε οποιαδήποτε κατάσταση.

  2. effie B. avatar
    effie B. 28/12/2010 20:29:12

    Κάσσανδρε Κυανε,
    να ειστε ετοιμοι για ρηξεις, τοσο μεγαλες που θα ζαλισουν κοσμο....
    Επωνυμε, στο τσουναμι που ερχεται θα χαθουν καραβια, βαρκουλες, ντιντηδες.....

  3. Enzo avatar
    Enzo 28/12/2010 20:38:46

    αντε να δουμε γιατι βαρεθηκαμε να περιμενουμε.
    Τελευταια ευκαιρια στο κομμα και στον Σαμαρα.
    Εγω ηδη απο τον κυκλο μου μονος μου εμεινα, οι υπολοιποι αποχωρησαν εδω και καιρο.

  4. azxc avatar
    azxc 28/12/2010 20:46:00

    Πέστε τα, μπράβο φίλε...

  5. popolaros avatar
    popolaros 28/12/2010 20:54:05

    Άντε μπράβο μπας και πάρει μπρος η μηχανή γιατί ο Jeffrey έχει φτάσει στα θεμέλια.
    Αντώνη ακούει κανείςςς

  6. DELTA avatar
    DELTA 28/12/2010 20:54:44

    "Θέλουμε αγωνιστές. Πρωταθλητές της ζωής και της δουλειάς. Επαγγελματίες. Ανθρώπους με άποψη και με το θάρρος της γνώμης τους. Νέα στελέχη που δεν τους ενδιαφέρει το στενό προσωπικό τους συμφέρον, θέλουμε, θέλουμε, θέλουμε...."
    Ξέρετε τί θέλουμε? Έναν ηγέτη που να έχει τα κότσια (για να μην πώ τίποτα άλλο...) να υψώσει ανάστημα στους μεγαλοκαρχαρίες του πλάνητη και στα καταστροφικά - ανθελληνιστικά σχέδια που έχουν για την πατρίδα μας.
    Που είναι αυτός ο ηγέτης? Που είναι αυτοί οι πολιτικοί?
    Mέχρι στιγμής ένας Καραμανλής τόλμησε λίγο να κουνηθεί και τον "εκτελέσανε" στα δύο μέτρα. Έτσι για παραδειγματισμό, μη τυχόν και το τολμήσει άλλος.
    A! συγγνώμη και ένας Καμμένος που χτυπιέται ολομόναχος.

    Βλέπεται λοιπόν εσείς κανέναν να έχει αυτά τα προσόντα για τέτοιες κόντρες?

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ DELTA 28/12/2010 21:01:12

      Ο Γιακουμάτος μήπως;
      Χα χα χα....

      • DELTA avatar
        DELTA @ Strange Attractor 28/12/2010 21:07:28

        ή... ο Σπηλιωτόπουλος?

        • Μisha avatar
          Μisha @ DELTA 28/12/2010 21:18:44

          Στην πρυμνη αυτός.
          Στην πλώρη η Γιαννα να κάνει γιογκα.

          (τι εχουν δει τα ματια μας , Θεέ μου και τι θα δουν ακόμα...)

    • Kennan avatar
      Kennan @ DELTA 28/12/2010 21:25:57

      Δεν χαλαρώνουμε λίγο με τον Καμμένο; Επειδή βρέθηκαν μερικά αφελή μπλογκς και τον παίζουν μην τ0ν κάνουμε και ηγέτη. Και δεν μας εξηγεί πως απο κολητός του συστήματος βρέθηκε τάχα εχθρός; Τις ερωτήσεις - φροντιστήριο στον Κόκκαλη στην εξεταστική επιτροπή δεν τις είδατε;

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Kennan 28/12/2010 21:32:38

        Υπερβαλεις...
        Τον αδικεις, εχει ακουσει δει καποιον αλλον απο ΝΔ να μιλα τη γλωσσα της αληθειας?? κανεις δεν ειναι τελειος αλλα μην τα ισοπεδωσουμε ολα. προδοτης δεν ειναι. κλεφτης δεν ειναι. μαχητης ειναι. εξυπνος ειναι. δεν εχει κενεναν αναγκη. λεει αληθειες με σκληρη γλωσσα.
        Η Λιανα τα ιδια δε λεει? θα την κατηγορησουμε επειδη ειναι ΚΚΕ ? οχι.
        Η αληθεια δεν εχει χρωμα, και τα ευσημα και το σεβασμο μας σε οσους και οσες μιλουν τη γλωσσα της αληθειας.

        ΠΠ

  7. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 28/12/2010 21:04:50

    αντε παλι...
    θα τους μιλησει κανεις για το ρεξόνα??? Ρεξονα = "πολεμος"
    Δε θελω κατ επαγγελμα πολιτευτες. Θελω κατ επαγγελμα εντιμους και για 1 θητεια με ολα τα οικονομικα τους ανοιχτα στον κοσμο. Τα πριν και τα μετα.
    Θελω να βγει ΕΝΑΣ απο αυτους και να βαλει φυλακη τον Τσουκρατο τον κατ επαγγελμα σακουλοφορο με μαυροκουκουλακη. ΦΥΛΑΚΗ και ΜΟΝΟ. ΜΕΣΑ.

    Στο ζητημα του Τσουκρατου κρινεται η αξιοπιστια της ΝΔ, Οποιος διαφωνει μαζι μου, παρακαλω να επιχειρηματολογησει.

    ΠΠ

    • Μisha avatar
      Μisha @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 28/12/2010 21:21:00

      ΠΠ

      και αν ο Τσουγκρανος έχει στο χερι καναν Κούλη , θα πάει και το βλαστάρι της Χαλέπας στο μπαλαούρο;
      Το αντέχει η ψυχή σου;

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Μisha 28/12/2010 21:27:55

        αντεχω... εχω κανει Ειδ Δυναμεις!! χαχαχα
        Τα νευρα μου αντεχουν επισης.
        Θυμασαι εεκεινο το παλιο κομικ το MAD.. εε λοιπον η φατσα αυτη μου θυμιζει το ΓΑΠ.. και δεν αντεχω αλλο τον Τσουκρατο εκτος φυλακης. ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΣΟΥΚΡΑΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ. Ας παρει οποιον θλει μαζι του, μποτλντοζα να καθαρισει η κοπρος....

        ΠΠ

  8. megalos podilatis avatar
    megalos podilatis 28/12/2010 21:10:24

    Πολυ σωστα μπαινουν τα θεματα. Πρεπει λοιπον να ξεκινησουμε. Η κατασταση εφτασε στο απροχωρητο. Θυμιζει γεματο λεωφορειο που ο εισπρακτορας φωναζει να παμε πιο μπροστα. Για να παμε πιο μπροστα χρειαζονται ανθρωποι που "ξερουν τι σημαινει παω μπροστα". Νεες ιδεες σοβαροι και γνωση του τι γινεται στον τοπο. Τουτος ο τοπος πληρωσε και πληρωνει τους μαθητευομενους μαγους. Ανθρωποι που μεγαλωσαν στα κομματικα γραφεια και ποτε δεν επιασαν ουτε ενα στυλο να γραψουν κατι δεν κανουν. Ανθρωποι της δουλειας θα δωσουν λυσεις. Μπορει να μην εχουν πτυχια και να μην μπορουν να ανεβουν στις κομματικες ιεραρχιες αλλα πιστεψτε με ζουν την "αγορα" καθημερινα. Εχουν πλουτο ιδεων και προπαντως ειναι τιμιοι. Αν πραγματικα ζηταμε κατι νεο πρεπει να μαζεψουμε ιδεες να αξιολογηθουν και να παμε παρακατω. Ειμαι μελος της ΝΔ υποστηριζω τον Σαμαρα αλλα νοιωθω οτι πολλοι γυρω του σκαβουν λακκο για να πεσει μεσα. Ειμαι αποφοιτος λυκειου δεν ζητω θεσεις πουθενα μεγαλωσα στον ιδιωτικο τομεα εχω ιδεες για το επαγγελμα που κανω να γινει καλλυτερο αλλα που θα τα πω? Περναει ο καιρος και νοιωθω μια μεγαλη ομιχλη να μην με αφηνει να ζησω αξιοπρεπως. Πρεπει να μπουμε μπροστα να τελειωσει αυτο το μαρτριο που μας επιβαλλουν οι κληρονομοι βουλευτικων εδρανων και κομματων. Πιστευω οτι συντομα ο χαρτης της χωρας θα αλλαξει και με θελουν απαθη. Να μην μπορω να αντιδρασω γιατι δεν θα εχω να φαω. Φτανει τελειωσε ζητηστε και απο εμας την αποψη μας. Απλα . Ας αρχισει πλεον κατι να υπαρξει λιγο φως .Τερμα στους ηλιθιους κομματαρχες.

  9. A.M. avatar
    A.M. 28/12/2010 21:16:18

    @DELTA έγραψε:
    «Mέχρι στιγμής ένας Καραμανλής τόλμησε λίγο να κουνηθεί και τον “εκτελέσανε” στα δύο μέτρα. Έτσι για παραδειγματισμό, μη τυχόν και το τολμήσει άλλος.
    A! συγγνώμη και ένας Καμμένος που χτυπιέται ολομόναχος.»

    Συμφωνώ.
    Τον Καραμανλή τον εκτέλεσαν εν ψυχρώ για τον αγωγό.
    Ο Καμμένος ωρύεται αλλά ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη.

    Αυτό το αδερφάτο των ντιντήδων για να νικηθεί θέλει μεθόδους σαν αυτές που εφαρμόζει το ίδιο.
    Με έντιμο τρόπο ΔΕΝ μπορείς να τους πετάξεις απ τα πράγματα.
    Θα ξανακάψουν την Αθήνα, θα ξαναρχίσουν να πυροβολούν αστυνομικά τμήματα, θα ξανακάψουν όλη την Ελλάδα, θα οργιάσουν οι ΔΟΛ, Μπόμπολες και λοιποί παρατρεχάμενοι και τελικά πάλι τους ίδιους θα τρώμε στην μάπα.

    Εδώ χρειάζεται το «οφθαλμόν αντί οφθαλμού».
    Για νάμαστε σίγουροι καλύτερα το «οφθαλμΟΎΣ αντί οφθαλμού».

    Κάποιοι στην ΝΔ πρέπει να αρχίσουν να σκέφτονται «βρώμικα» και εκδικητικά.
    Την «ήπια προσαρμόγή» και τον «πολιτισμένο τρόπο» του Καραμανλή και τον είδαμε και που οδήγησε είδαμε.

    Άρα;

    Η ΝΔ χρειάζεται «πασοκικές» μεθόδους για να γίνει κυβέρνηση και για να εδραιωθεί εκεί.
    Και αφού θρονιαστεί ΚΑΛΆ τότε εφαρμόζει αυτά που ζητάει η κοινωνία και που αναφέρθηκαν παραπάνω.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ A.M. 28/12/2010 21:50:20

      Εναλλακτικά, ίσως απλώς χρειάζεται απάθεια μπροστά στον ολοένα και πιο ηχηρό επιθανάτιο ρόγχο των ντιντήδων - τζιτζιφιόγκων που πνίγονται σταδιακά μέσα στο σύστημα που τόσο υπηρέτησαν και τους υπηρέτησε...
      Αντώνη, μην τους δώσεις την ελπίδα της διάσωσης... Μην τους δώσεις αφορμή, το τελευταίο δηλητήριο που έχουν κρατημένο για την ύστατή τους ώρα, να στο ρίξουν...
      Άστους να "πεθάνουν" μόνοι τους, deserted, όπως λέν και στο χωριό μου.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ A.M. 28/12/2010 22:24:55

      Πως ακριβως τον εκτελεσαν τον Καραμανλη και τι εκανε αυτος για να μη γινει και πως θα αποφυγουμε την επαναληψη οσων εγιναν.
      Γιατι δεν διεταξε τους αστυνομικους να ανταποδιδουν τα πυρα σε οσους πυροβολουσαν αστυνομικα τμηματα;Γιατι δε χτυπησε αυτους που εκαψαν την Αθηνα;
      Τα ερωτηματα δινουν και τις απαντησεις.Να προσχωρησω και εγω στους μη - ντιντηδες ή αντι - ντιντηδες ή αλλως λαικοδεξιους υπο εναν ορο : οτι αυτοι ως αγωνιστες που ειναι δεν θα διστασουν να τσακισουν τους αναρχικους και τους αριστεριστες αν επιχειρησουν παρομοια με το 2008.Αλλιως τι αγωνιστες ειναι;
      Γραφονται πολλα εδω για τον εθνομηδενισμο.Οι ομαδες κρουσης ομως του εθνομηδενισμου ειναι οι αναρχικοι.Οι μη ντιντηδες ειναι ετοιμοι για πολεμο με την ακρα αριστερα;
      Γιατι φυσικα θα κανουν τα ιδια.

      • DELTA avatar
        DELTA @ ψυχραιμια 28/12/2010 22:36:18

        Ψυχραιμία,

        Να ανταποδώσει τα πυρά?
        Γιατί? Για να κάνει ένα αίμα όλη την Αθήνα?
        Για να κάνει αυτό που ακριβώς θέλανε?
        Ένα μακελειό?(Γιατί κατά εκεί... το πηγαίνανε)
        Λές να μην το σκέφθηκε? Λές να μην το ζύγισε?
        Λές να μην ήξερε τις συνέπειες ενός αιματοκυλίσματος?
        Δεν είναι τόσο απλά πράγματα αυτά αγαπητέ μου.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ DELTA 29/12/2010 01:18:43

          Τοτε να μην γινοταν πρωθυπουργος.Και αυτο ισχυει και για τους επομενους.Οποιος δεν μπορει να διαφυλαξει την ταξη στη πρωτευουσα του δεν μπορει να κυβερνησει.
          Ισχυριζεσαι οτι σε μια δημοκρατια μπορουν καποιοι να πυροβολουν αστυνομικα τμηματα και η κυβερνηση δεν μπορει να εξηγησει στο λαο οτι ενοπλος εχθρος μονο με οπλα μπορει να αντιμετωπισθει;
          Φυσικα και θα υπαρξει αιμα σε ενοπλες συγκρουσεις αλλα την ευθυνη την εχουν αυτοι που ξεκινουν την επιθεση κατα της νομιμης κυβερνησης.
          Ο Αβερωφ που εχει ως προτυπο ο Σαμαρας τι θα εκανε;

          • DELTA avatar
            DELTA @ ψυχραιμια 29/12/2010 09:48:25

            Aν ήθελε να γίνει πρωθυπουργός σαν τον Γιωργάκη, θα κυβερνούσε μέχρι τώρα, χωρίς να ανοίξει ρουθούνι.
            Και όποιος άλλος πρόθυμος να γίνει Γιωργάκης, ούδεν πρόβλημα.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ ψυχραιμια 28/12/2010 22:42:07

        Μετά από τόσα επεισόδια, τόσες προσαγωγές, τόσες φωτογραφίες, τόσους ασφαλίτες, λες να μην ξέρουν ποιοι είναι οι αναρχικοί;

    • DELTA avatar
      DELTA @ A.M. 28/12/2010 22:29:16

      Όχι αγαπητέ μου δεν μας λείπουν οι μέθοδοι. Απλώς τα πλανητικά αφεντικά γουστάρουν πιό πολύ την πασοκολέρα, ακριβώς γιατί είναι λέρα. Και είναι λέρα, γιατί οι ίδιοι την φτιάξανε για συγκεκριμένες δουλειές-αποστολές...
      Είναι άριστα εκπαιδευμένοι στην προδοσία-ξεπούλημα και δεν κουνιέται φύλλο. Η ΝΔ είναι για τα διαλείμματα. Να ξαποστάσει λίγο η λέρα και ξανά πρός την "δόξα" να τραβήξει.
      Ξέρουν πολύ καλά τι κάνουνε και ο Σαμαράς ξέρει πολύ καλά γιατί κάθεται ήσυχα.
      Λυπάμαι για τον Αντώνη, άλλα περίμεναμε αλλά δυστυχώς άνθρακες ο θησαυρός.
      Προσωπικά πλέον περιμένω το απρόβλεπτο, μπάς και δεί η πατρίδα μας άσπρη μέρα.

    • Δ.Φ. avatar
      Δ.Φ. @ A.M. 29/12/2010 10:24:16

      ωραιος εισαι φιλε μου να εδραιωθει η νδ σε ενδιαφερει μονο κ μετα κοιταζουμε κ λιγο τα αλλα...σου λεω, να πας σε γιατρο κ η νδ δεν θελει τετοιους ψηφοφορους γιατι αυτοι την φερανε στον πατο...καλη χρονια με λιγο αυτοκριτικη...

  10. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 28/12/2010 21:17:08

    Κοντεύει ἡ ὥρα τοῦ ἀνασχηματισμοῦ, ἐλπίζω νὰ μὴ μᾶς κεράσουν ἀπογοήτευση... Ὄχι ἄλλες ἐσωκομματικές ἰσορροπίες, βοήθεια!

    • factorx avatar
      factorx @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 28/12/2010 21:43:12

      Τι θα γίνει Αστυάνακτα; Δεν με λυπάσαι να διορθώνω;

  11. stoxastis avatar
    stoxastis 28/12/2010 21:24:42

    Οταν και αν ο Σαμαράς αφήσει στη Ρηγίλης τα καθε λογής τρωκτικά, ερπετά και παράσιτα θα μπορούμε να ελπίζουμε!!
    Επίσης στην Συγγρού δεν θα πρέπει να μπούν και κάποια γνωστά λαμόγια που πουλανε "υποχρεωσεις".
    Περα από οποια κομματική αναννεωση ο Πρόεδρος πρέπει να αποτινάξει από πάνω του την αριστερο-μακιαβελική υποταγή "τους φίλους κοντά τούς εχθρούς κοντίτερα".
    Ελπίζω η νεα χρονιά να είναι η χρονιά του, να νοιώσει ελεύθερος, να νοιώσει οτι δέν εχει κάποιους που τους χρωστάει.
    Ελπίζω να είναι η χρονιά ολων όσων ανυπομονούν να δούν την χωρα μας να την "τρέχουν" αξιοι και αριστοι.

    • stoxastis avatar
      stoxastis @ stoxastis 28/12/2010 22:05:31

      ...και μάλλον θα δοθεί η δυνατότητα να αποδείξει ο Σαμαράς οτι πήρε το μηνυμα από κάποια " ληγμενα" που εριξε στις Πριφερειακές εκλογές. Ας κρατήσουμε την 3η Απριλίου στο μυαλό μας

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ stoxastis 28/12/2010 22:08:58

        Ωραία ημερομηνία, πλησίον της Πρωταπριλιάς. Αν έχουν χιούμορ και φαντασία εκεί στη Ρηγίλης ή Συγγρού, θα πρέπει να ετοιμάσουν βιντεάκια - μπόμπες με τις αλήθειες του μεγάλου διανοητή ΓΑΠ.

        • Enzo avatar
          Enzo @ ierofantis 28/12/2010 22:11:01

          παμε εκλογες?

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Enzo 28/12/2010 22:15:03

            stoxastis έφα. Εγώ απλά τον σιγοντάρω...

          • Enzo avatar
            Enzo @ ierofantis 28/12/2010 22:34:13

            γιατι φακτορα αδικο εχω? αφου θα χασουμε παλι με τετοια αντιπολιτευση που κανουμε.
            αυριο αμα θελαμε τους ριχναμε.
            και τα ερωτηματα τι θα γινει και τι θα κανουμε μετα δεν μας ενδιαφερουν. θα ειμαστε ελευθεροι τουλαχιστον να καναμε μονοι μας μια καινουρια αρχη .
            ξεκινα αυριο κιολας ευρωπαικη επανασταση.

      • ApoTel avatar
        ApoTel @ stoxastis 28/12/2010 23:56:09

        Εκλογές 3 Απριλίου σημαίνει ότι ο ΓΑΠ θα κάνει την προεκλογική συγκέντρωση στην Αθήνα την Παρασκευή 1Απριλίου. Γουσταρω!!!!!!!!

  12. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 28/12/2010 21:33:55

    Μαζί σου Κάσσανδρε Κυανέ

  13. Κώστας avatar
    Κώστας 28/12/2010 21:41:10

    Iδανικό πρόσωπο για Τομεάρχης στη Νέα Δημοκρατία;
    Μόνο με τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
    1.Αγνωστος μέχρι τώρα στη δημόσια ζωή. Γνωστός όμως στο περιβάλλον του,εργαζόμενος και πολιτικό ον.
    2. Δεν θεωρεί μέγιστο στόχο της ζωής του την πρόσκληση σε τηλεοπτική πολιτική εκπομπή. Αντιθέτως, πιστεύει πως μία τέτοια διαδικασία με το συγκεκριμένο αναξιόπιστο δημοσιογραφικό προσωπικό είναι πολιτισμική δοκιμασία, την οποία θα περάσει λόγω της αφοσίωσης στις ιδέες του. Στην προ πολιτικής ζωή του έβλεπε Πρετεντέρη, Τρέμη,Τσίμα κλπ και του προκαλούσαν αισθήματα οίκτου και οργής. Τους περιφρονεί βαθύτατα, γιατί είναι πολύ μικροί. Αν κάνουν το λάθος να τον καλέσουν στη θέση του λατρεμένου τους κ.Παυλόπουλου θα τους σαρώσει. Δεν είναι και τίποτα δύσκολο δα. Τόσο αναξιόπιστοι και δικολαβίζοντες δημοσιογράφοι δεν υπάρχουν πουθενά στην Δ.Ευρώπη. Μία σχετική αυτοπεποίθηση στις ιδέες του αν έχει και η κ. Τρέμη θα παίρνει πάλι οδηγίες, όπως τότε που εξευτελίσθηκε οριστικά και αμετάκλητα με τις υπαγορευμένες από το κοντρόλ ερωτήσεις: http://www.youtube.com/watch?v=Vu2eiYv0VqA
    3. Δεν θα αρθογραφήσει ως Τομεάρχης στο Βήμα και την Καθημερινή. Διότι τους αρθογράφους των εν λόγω εφημερίδων τους έχει για πρωινό. Στα τεμπελοκαφενεία του Κολωνακίου τους βλέπει ξαπλωμένους και χρειάζεται επειγόντως αντιεμετικά φάρμακα.
    4. Εχει διαβάσει το Μνημόνιο (όχι όπως Μπακογιάννη,ΛΑΟΣ και λοιποί αχθοφόροι) και ξέρει πως πριν και πάνω από όλα είναι ένα κείμενο ύμνος στην Αποτυχία. Δεν βγαίνει. Εξαθλιώνει , φτωχοποιεί και αποτέλεσμα μηδέν. Δεν ανήκει στην κατηγορία:"Μου αρέσει, αλλά ντρέπομαι να τω πω, δεν το έχω διαβάσει, αλλά για να λέει ο κ.Παπαχελάς πως το Μνημόνιο είναι καλό έτσι θα 'ναι...Που να διαβάζεις τώρα... "
    5. Θα δηλώσει τώρα την οικονομική του κατάσταση και θα δεσμευτεί πως θα παραμείνει στην καλύτερη γι'αυτόν περίπτωση αμετάβλητη κατά τη νέα του (πολιτική) σταδιοδρομία. Για όσο διάστημα ασχολείται με την πολιτική απαγορεύεται η ενασχόληση με το Χρηματιστήριο και η μεταβολή της ακίνητης περιουσίας.
    6. Θεωρεί τον όρο "μεσαίος χώρος" μνημείο υποκρισίας και τιποτολογίας. Δηλώνει Δεξιός ή Κεντροδεξιός ή Κεντρώος, ανάλογα με τις πολιτικές και ιστορικές αναφορές του, αλλά γελά και θλίβεται με την μετατροπή της Πολιτικής σε ουραγό διαφημιστών που ανακαλύπτουν αστείους όρους όπως το "μεσαίος" και μετά με θράσος γνήσιου ημιμαθούς αποπειρώνται να δώσουν στη νεόκοπη ορολογία τους πολιτικό περιεχόμενο. Αποτυγχάνουν βέβαια γιατί άλλο η Πολιτική και άλλο το απορρυπαντικό...

  14. thanos avatar
    thanos 28/12/2010 21:42:09

    Αν τυχόν στο επικείμενο ξαναμοίρασμα της εσωκομματικής πίτας σε .. σκιώδεις υπουργούς παρατηρήσω σκιές θα βρω αλλού ΗΛΙΟ.

    • ΛίγκαΤουΒορρά avatar
      ΛίγκαΤουΒορρά @ thanos 29/12/2010 16:19:55

      Το κακό είναι ότι στο μικρόκοσμό μας, ο ήλιος είναι ένας... Που βρίσκεις άραγε άλλον και με αυστηρές προυποθέσεις;

      Πάντως όλα δείχνουν πως βλέπουν «Δεξιά» και τρέχουν... Τόση λύσσα πια; Ωστόσο, το απολαμβάνω, το χαίρομαι και με πεισμώνει ακόμη περισσότερο.

      Είμαι «Φαηλικός» πλέον και με τη βούλα. Συν τοις άλλοις, μ΄αρέσει που τους ενοχλεί.

  15. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 28/12/2010 21:49:46

    Οπότε έχουμε από τη μια πλευρά τον Σαμαρά και το μεγαλύτερο, ελπίζω, μέρος του κόσμου της ΝΔ κι από την άλλη το μεγαλύτερο, φοβάμαι, μέρος του μηχανισμού της ΝΔ, που δε διαφέρει ουσιωδώς σε τίποτα από το ΠΑΣΟΚ. Αν το δει ο Σαμαράς έτσι απλά, νομίζω ότι θα του είναι σαφές τι πρέπει να κάνει. Οτιδήποτε άλλο πέρα από ένα μεγάλο ξεκαθάρισμα της σαβούρας και την προσέλκυση ριζικά διαφορετικών ανθρώπων θα σημάνει το τέλος όχι μόνο του ίδιου του Σαμαρά αλλά και των ελπίδων των Ελλήνων για διάσωση της χώρας τους. Αυτή τη στιγμή μόνο μια πλήρως αναμορφωμένη ΝΔ μπορεί να σταματήσει ή έστω να καθυστερήσει τη συνειδητή καταστροφή της Ελλάδας από το ΠΑΣΟΚ και τον ιδιωτικό του στρατό στα ΜΜΕ, τους εκδοτικούς οίκους και όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

  16. ierofantis avatar
    ierofantis 28/12/2010 22:54:29

    Υπομονή DELTA, υπομονή...
    Υπομονή και όπλο παρά πόδα, ή, για να μην το στρατιωτικοποιήσω, ψήφο παρά χείρα.
    Σύντομα. Το ανέκδοτο δεν θα κρατήσει για πολύ.

    • tiramola avatar
      tiramola @ ierofantis 28/12/2010 23:16:31

      Φαντάζομαι το έχεις ακούσει, αν η ψήφος άλλαζε τα πράγματα θα ήταν παράνομη.
      Επί της ουσίας όμως.
      Του ζητάς να κάνει υπομονή και με όπλο την ψήφο του να επιλέξει έναν καλύτερο οικονομικό διαχειριστή για να πέσουν τα επιτόκια και να μπορείς να συνεχίζεις να δανείζεσαι από τους ίδιους τοκογλύφους που τώρα υποτίθεται ότι ο ΓΑΠ πουλάει τη χώρα?
      Έλα τώρα...
      Δεν πρόκειται για ανέκδοτο αλλά για την στυγνή πραγματικότητα.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ tiramola 28/12/2010 23:22:30

        Ότι πεις αρχηγέ...

  17. Ιέραξ avatar
    Ιέραξ 28/12/2010 23:15:45

    Οι επιλογές προσώπων σε διαφόρους τομείς ήταν η πρώτη απογοήτευση που πήραμε όλοι εμείς που πέρυσι στηρίξαμε Σαμαρά. Ο πολιτικός σχεδιασμός παραπέμπει σε κράτημα ισορροπιών παρά σε σοβαρό προβληματισμό και γόνιμη παραγωγή πολιτικής. Όμως έτσι απογοητεύεται ο αγνός ψηφοφόρος της ΝΔ που νομοτελειακά θα γυρίσει την πλάτη. Και περιμένουν λαοπλάνοι και δημαγωγοί στη γωνία.

  18. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 28/12/2010 23:48:33

    Το παιχνίδι παίζεται στο γήπεδο κι όχι στ’ αποδυτήρια.
    Αυτός θα μπορούσε να είναι ο εναλλακτικός τίτλος του άρθρου μου, όπου γράφω για τις δυο σχολές: την σχολή της πολιτικής και της “παραπολιτικής”.
    Δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος τίμιος, σε όποιο κόμμα κι αν ανήκει που να μην συμφωνεί με τις διαπιστώσεις μου, που αφορούν την πολιτική ζωή μας εδώ και χρόνια κα μεγάλο μέρος της πολιτικής τάξης.
    Το ζητούμενο μου είναι η επιστροφή στην αληθινή πολιτική, στις ιδέες και κυρίως στις “πράξεις που ηχούν πάντα δυνατότερα από τα λόγια”.
    Όμως θέλω να πω μερικά πράγματα σε φίλους σχολιαστές που με αφορμή το άρθρο μου, τις αναρτήσεις και τα σχόλια που προκάλεσε, προχωράνε σε κρίσεις, μερικοί ακόμη και στο γνωστό ελληνικό παιχνίδι “άμα ήμουνα Σαμαράς θα…”.
    Αδέρφια του antinews και ρέμπελοι του διαδικτύου, από την μακρά πολιτική και αδερφική σχέση μου με τον Αντώνη, 17 χρόνια αδιάκοπα κι αδιατάρακτα, και στις πιο δύσκολες ακόμη στιγμές, αντλώ ΕΝΑ και μόνο “δικαίωμα”: να γνωρίζω, να είμαι απόλυτα σίγουρος για την ειλικρίνεια της πρόθεσης του, την αγάπη του για τον Πατρίδα και τον Λαό, αγάπη που είναι πολύ μεγαλύτερη από την φιλοδοξία του. Αντλώ το “δικαίωμα” να τον ξέρω καλά, όπως έναν αδερφό, έναν φίλο που έχεις μοιραστεί μαζί του τα δύσκολα. Γιατί να ξέρετε, κι εδώ θα θυμηθώ την πολιτικά “συγχωρεμένη¨αντίπαλο του, η διαφορά του Αντώνη από αυτήν, είναι ότι αυτή είχε “πελάτες”, βαφτιστήρια, “πολιτικούς “οφειλέτες”, ο Αντώνης έχει φίλους.
    Αν αύριο έλεγε “Πάω να πεθάνω πολεμώντας στις Θερμοπύλες, πόιός θα ‘ρθει μαζί μου;”, θα μαζεύονταν κάποιες χιλιάδες. Οι Σέρβοι, το ξανάγραψα, λένε “πλούσιος δεν είναι αυτός που έχει λεφτά, είναι αυτός που έχει φίλους”. Από αυτή την άποψη ο Αντώνης είναι μεγιστάνας.
    Παίδες, συγγνώμη. Εγώ μια πέτρα πέταξα στη λίμνη κι έγινε χαμός. Θα σας πω όμως συμπληρωματικά τα εξής, γιατί πολλοί παίρνουν φόρα.
    Ο Αντώνης ποτέ και για τίποτα δεν θα πουλούσε τις αρχές του, τις πατριωτικές θέσεις του και τους φίλους του. Ποτέ. Ποτέ.
    Αντιλαμβάνομαι ότι μερικοί, καμμένοι στο χυλό φυσάτε και το Σαμαρά. Είσαστε καχύποπτοι ότι μπορεί συγκεκριμένες επιλογές προσώπων να σηματοδοτήσουν “εκπτώσεις”, να είναι σημάδια φρονηματισμού, υποταγής.
    Λοιπόν άδικα ανησυχείτε. Δεν περίμενε “φρόνιμος” την σειρά του, συγκρούστηκε με τα συγκροτήματα και τα συμφέροντα κατ’ επανάληψη. Ήταν και είναι στον πυρήνα του πολιτικά “μη ορθός”. Ανέπλευσε το ποτάμι κόντρα στο ρεύμα. Χρόνια τώρα. Και τους γάμησε τη μάνα! Κόντρα στις “δημοσκοπήσεις”, στα συγκροτήματα και την διαπλοκή, ήρθε από την έρημο και τους ξέσκισε! Ναι, όσοι τον αγαπάμε δώσαμε τα ρέστα μας αλλά, παίδες, αν ο ίδιος δεν ήταν αυτό που είναι δεν θα φτάναμε στην 29/11. Το ξανάγραψα, ο πιο σαμαρικός απ’ όλους είναι ο ίδιος ο Σαμαράς.
    Μην φοβάστε λοιπόν ότι η επιλογή του χ ή ψ τομεάρχη, γραμματέα ή ότι άλλο θα νερώσει το κρασί του.
    Ακούστε, π.χ. οι τομεάρχες πρέπει υποχρεωτικά να είναι Βουλευτές. Υποχρεωτικά, απ’ το Καταστατικό.
    Η Κοινοβουλευτική Ομάδα αυτή είναι, πάει και τελείωσε. Ως τις επόμενες εκλογές αυτοί είναι οι Βουλευτές του. Δεν θα φυτρώσουν άλλοι στα λάχανα, ούτε θα γεννήσει άλλους.
    Πρέπει λοιπόν να τους ενώσει, για να γίνει Πρωθυπουργός, πρέπει να ενώσει τον Στρατό του. Αυτό δεν γίνεται με αποκλεισμούς. Κανείς δεν πρέπει να έχει το άλλοθι ότι ήθελε αλλά δεν του ‘δωσαν όπλο και ρόλο.
    Όποιον λοιπόν κι αν επιλέξει για οποιονδήποτε ρόλο, αυτός θα κληθεί να υπηρετήσει τις θέσεις του Αντώνη και της ΝΔ κατά του Μνημονίου, για την Ανάπτυξη, για την προστασία του Λαού, της Ελευθερίας και της Ευημερίας του΄, την προστασία της εδαφικής ακεραιότητας της χώρας και της κοινωνικής συνοχής. Δεν θα κληθεί για να παίξει την προσωπική του ατζέντα, τον μεσαίο χώρο ή τον μακρύτερο ή τα κωλοτριψίματα με τους ισλαμοφασίστες του Ερντογάν ή να πλασάρει άνευ όρων “συναίνεση” στο ΠΑΣΟΚ και να μεταφέρει πολιτική γραμμή από τους μπετατζήδες και τους προμηθευτές. Μην φοβάστε λοιπόν ότι θα τον φέρουν στα νερά τους οποιοιδήποτε.
    Όταν θα έρθει η ώρα, όταν θα ανεβαίνει τα σκαλιά του Μαξίμου, τότε αρχίζουν όλα.
    Ως τότε, πρώτο χρέος μου απέναντι σε κείνον κι εσάς θεωρώ πως είναι να του λέω την αλήθεια, αυτά που εγώ βλέπω κι αντιλαμβάνομαι, να επισημαίνουμε αυτά που πρέπει ν΄αλλάξουν όταν έρθει η ώρα κι η ώρα θα ΄ρθει…

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/12/2010 00:01:29

      Με ηθικό ατσάλι, ο Φαήλος. Σφυρί και αμόνι ο λόγος σου, ρε μπαγάσα.

    • man8os avatar
      man8os @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/12/2010 00:19:07

      Φαηλε,
      εσυ εισαι εξαιρετος.
      Εχω μια απορια. Γιατι απο τα μικρομεσσαια στελεχη λειπει το ηθικο και η διαθεση για αναληψη πρωτοβουλιας?

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/12/2010 00:39:06

      Γράψε κάποια στιγμή ρε φίλε αν γνωρίζεις ένα άρθρο πως έγινε σε αυτή την χώρα το 10% των ανέντιμων των κλικαδόρων των ντιντήδων όπως σωστά τους αποκάλεσες που υπάρχουν σε όλους τους χώρους και όλα τα κόμματα να μας έχουν κάτσει στο σβέρκο να λύνουν και να δένουν.

      Πότε και πως θα καθαρίσουμε την χώρα από αυτή την πανώλη.

    • Κάσσανδρος ο Κυανός avatar
      Κάσσανδρος ο Κυανός @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/12/2010 00:40:10

      Φαήλο, οι "ντιντήδες" είναι μια πραγματικότητα στη Ν.Δ που με πληγώνει. Το άρθρο για τον λεπρό και τον κρετίνο με καλύπτει απόλυτα.
      Αλλά μη μου ζητάς να μην είμαι καχύποπτος με τις επιλογές συνεργατών.
      Ο καλύτερος γιατρός είναι άλλωστε ο καχύποπτος.

    • DELTA avatar
      DELTA @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/12/2010 01:04:33

      Κύριε Κρανιδιώτη, νομίζω ότι είναι ιδιαίτερα υπερβολικοί οι χαρακτηρισμοί σας για τον κ. Σαμαρά.
      Τίποτα από αυτά που περιγράφεται δεν έχει φανεί έως τώρα να διαθέτει.
      (ελπίζαμε όλοι ότι μπορεί να είναι έτσι, αλλά...).
      Aντιθέτως το μόνο που βλέπουμε ένα χρόνο τώρα είναι μία χλιαρή και άτονη αντιπολίτευση, επιλογές σε όλα τα επίπεδα λανθασμένες έως και εξαιρετικά ύποπτες και κατά συνέπεια διερωτάται ο κόσμος τί ακριβώς περιμένει? Nα ολοκληρωθεί η απόλυτη καταστροφή και πάνω στα συντρίμμια της χώρας να πατήσει για να ανέβει το επιθυμητό σκαλί της εξουσίας? Είναι άκρως ανησυχητικά όλα αυτά κ. Κρανιδιώτη. Τακτικές και δηλώσεις του τύπου, θα σεβαστούμε την υπογραφή μας στο μνημόνιο, κ. Παπανδρέου ακολουθείται λάθος πολιτική, δεν πείθουν καθόλου για τον ηγέτη που θέλετε να παρουσιάσεται.
      Εδώ μιλάμε για μία κυβέρνηση που πρέπει να δικαστεί για εσχάτη προδοσία, μία κυβέρνηση που δολοφονεί συστηματικά έναν ολοκληρο λαό, μία κυβέρνηση που ξεπουλάει μπιρ παρά τα πάντα και ο κ. Σαμαράς μιλάει για ελπίδα... ανάπτυξη... και σεβασμό όταν έρθει στην εξουσία την υπογραφή μας στο αντισυνταγματικό μνημόνιο.
      Μήπως κ. Κρανιδιώτη είστε αθεράπευτα ρομαντικός?

    • leste avatar
      leste @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/12/2010 01:37:01

      Εσύ τον κρίνεις φιλικά εγώ θα τον κρίνω πολιτικά ,εσύ τον κρίνεις σαν έναν άνθρωπο που γνωρίζεις καλά και για αυτό τον εμπιστεύεσαι και καλά κάνεις ,εγώ όμως τον κρίνω σαν αρχηγό της ΝΔ και μελλοντικό πρωθυπουργό από αυτά που λέει και από αυτά που κάνει. Δεν είναι δυνατόν σ' όλες τις περιπτώσεις,σε όλα τα καίρια θέματα ,σε όσα συμβαίνουν καθημερινά να σε προλαβαίνει το ΚΚΕ,ο ΣΥΝ για να μην πω ακόμη και κάποιοι απ΄το ΠΑΣΟΚ. Θα πρέπει ήδη να είχε ξεχωρίσει τους ανθρώπους που θα είναι μαζί του και αυτούς που θα αφήσει πίσω,δεν βλέπει ότι στις επόμενες εκλογές κινδυνεύει να μείνει με τους ίδιους άχρηστους,άχρηστος -αυτός που δεν χρησιμεύει σε τίποτα και δεν χρησιμεύουν σε τίποτα άνθρωποι που αποδεδειγμένα έχουν αποτύχει στους τομείς τους. Γιατί τους αφήνει να προβάλλονται ; γιατί δεν βγάζει τους δικούς του μπροστά; Δεν θέλω να τους ενώσει , τα χλωρά και τα ξερά δεν τα ενώνεις αλλιώς κινδυνεύουν να καούν μαζί, θέλω να τους βάλει στην άκρη. Ας φτιάξει δύο ομάδες μια με τεχνοκράτες,πχ Μηταράκης ,Σταϊκούρας που θα σχεδιάζουν το πρόγραμμα με το οποίο θα κυβερνήσει και που θα κριθούν μετέπειτα και σε μία ομάδα Πυρός,που θα κριθεί πολύ πιο γρήγορα, μια ομάδα ΑΕΡΑ που θα βγαίνει καθημερινά μπροστά θα προβάλλει τα κακώς κείμενα και θα απαντάει στις προκλήσεις ΠΑΣΟΚ ,και είναι τόσες πολλές, άμεσα και δυναμικά χωρίς σου ξου μου ξου και ήξεις αφίξεις. Μόνο έτσι θα πιστέψει ο κόσμος ότι η ΝΔ δεν αντιδρά δήθεν αλλά είναι μαζί του ,ότι είναι απ'την δική του πλευρά.

    • Κώστας Σταματάκης avatar
      Κώστας Σταματάκης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/12/2010 10:02:02

      Βάστα γερά Φαήλο. Έχουν αρχίσει και σε φοβούνται. Αυτό σημαίνει ότι πάς καλά.

    • γ.κ. avatar
      γ.κ. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/12/2010 12:07:00

      Δεν αντέχω πια κ. Κρανιδιώτη:
      1.- Είπαμε, όχι στην ξύλινη πολιτική γλώσσα, αλλά λέμε όχι και στη χυδαία, (...γ.....σε τη μάνα...κ.λ.π.), για να δείξουμε "μαγκιά"! ή για να πάρουμε μαζί μας και τους "απλούς, καθημερινούς" πολίτες;
      2.- Το πρόβλημά μας είναι κ. Κρανιδιώτη το να "βγει" η ΝΔ πρώτο κόμμα ή το να ΖΗΣΕΙ η Ελλάδα μας; Η Ελλάδα πεθαίνει και σεις ασχολείστε με τις ψήφους; Η Ελλάδα πουλήθηκε κι εσείς ασχολείστε με τους παναγιωτόπουλους, τους σπηλιωτόπουλους, τους γιακουμάτους, τους φαυλόπουλους και όλες τις κατίνες της Κηφησιάς και των Β. Προαστείων;
      3.- Συνέλθετε κ. Κρανιδιώτη! Πρώτα σβήνουμε τη φωτιά και μετά ξαναχτίζουμε.
      4. Όσα λέτε για τον κ. Σαμαρά μπορεί να είναι σωστά. Ένα όμως ΔΕΝ το λέτε: Είναι ικανός για ηγέτης;
      γ.κ.

  19. Panagiotis anagnostopoulos avatar
    Panagiotis anagnostopoulos 29/12/2010 00:11:31

    "προδοτης δεν ειναι. κλεφτης δεν ειναι. μαχητης ειναι. εξυπνος ειναι. δεν εχει κενεναν αναγκη. λεει αληθειες με σκληρη γλωσσα"

    'Ολα αυτά είναι πολύ σωστά, όταν όμως δεν ξέρεις να επιλέγεις συνεργάτες, τότε δεν σε οδηγούν πουθενά.

    Δεν είναι το ίδιο το ταξίδι αυτό που μετράει στην Πολιτική, όπως λέει ο ποιητής, αλλά ο τελικός προορισμός....το αποτέλεσμα.

  20. η Dimi avatar
    η Dimi 29/12/2010 00:12:19

    "πολιτικά “συγχωρεμένη¨αντίπαλο του" Eγραψες Φαήλο!

    Αny day above ground is a good day..

  21. nick avatar
    nick 29/12/2010 00:43:56

    Στηρίζουμε Αντώνη Σαμαρά, στηρίζουμε Φαήλο Κρανιδιώτη, στηρίζουμε antinews.gr
    Μακράν το καλύτερο και εγκυρότερο site στην Ελλάδα. Κι αυτό τους ενοχλεί. Βλέπουν τη δύναμη του διαδικτύου να διογκώνεται, τα παραδοσιακά ΜΜΕξαπάτησης να παραπαίουν και προσπαθούν να προλάβουν καταστάσεις. Συνεχίστε τον αγώνα σας. Έντιμα, καθαρά και πατριωτικά.
    Αυτό που πραγματικά τους ενοχλεί είναι ότι οι ιδέες του Φαήλου, οι ιδέες του Αντώνη, σε λίγο θα είναι ιδέες της πλειοψηφίας του λαού και επίσημη κρατική πολιτική. Αυτό τους καίει. Θα τους περάσει... Τα πρώτα 10 χρόνια είναι δύσκολα...

  22. Kennan avatar
    Kennan 29/12/2010 00:44:01

    Με αφορμή την "κριτική" του Φαήλου Κρανιδιώτη

    Γράφει ο Χάρρυ Κλυνν

    Λοιπόν, φίλοι αγαπητοί,

    δε γνωρίζω αν ο κύριος Φαήλος Κρανιδιώτης έρχεται, όπως λέτε, πρώτος ή δεύτερος με την κριτική που ασκεί προς τους «ντιντήδες» της ΝΔ και την «ήπια» στάση της αξιωματικής αντιπολίτευσης απέναντι στην κυβέρνηση Παπανδρέου, που παραδίδει την Ελλάδα και τους Έλληνες , ως πρόβατα επί σφαγή, στις ορέξεις του αδηφάγου τοκογλυφικού κεφαλαίου.

    Πέραν τούτου ο κύριος Κρανιδιώτης είναι δεδηλωμένος νεοδημοκράτης και παρ’ ολίγους ψήφους..
    μέλος της Κεντρικής Επιτροπής της ΝΔ. Προσωπικά, ως ανένταχτος αριστερός, καμία ιδεολογική συγγένεια δεν έχω με το κόμμα της Νέα Δημοκρατίας. Το μόνο, ίσως, «συγγενές στοιχείο» με το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, αν μπορεί να θεωρηθεί «συγγενές στοιχείο», είναι η 2Οχρονη προσωπική μου φιλία με τον Αντώνη Σαμαρά, του οποίου την πολιτική αξία και τον πατριωτισμό σέβομαι και εκτιμώ.

    Σε εποχές σκοτεινές και κρίσιμες και γι αυτήν ακόμα την «ύπαρξη του ελληνικού έθνους» αγωνιώ με τον ίδιο τρόπο που αγωνιά η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού και προσβλέπω στις δυνάμεις εκείνες που θα ανατρέψουν το εφιαλτικό σκηνικό της Παπανδρεϊκής μειοδοσίας και θα αποπλύνουν την Ελλάδα από την ατίμωση.

    Και από τις δυνάμεις αυτές δε θα μπορούσα, σε καμιά περίπτωση, να αποκλείσω τον Αντώνη Σαμαρά και το κόμμα του οποίου ηγείται.

    Δικαιωματικά λοιπόν, από το μετερίζι της κοινωνικής και πολιτικής κριτικής που υπηρετώ με όση συνέπεια διαθέτω, άσκησα επώνυμα την κριτική μου προς τις «αντιπολιτευτικές τακτικές» της ΝΔ, απευθυνόμενος προσωπικά προς τον Αντώνη Σαμαρά, μέσα από το πλέον δημοφιλές blog της Μακεδονίας «taxalia” στις 19 Δεκεμβρίου 2010.
    http://taxalia.blogspot.com/2010/12/blog-post_6563.html

    Αντώνη Σαμαρά,

    αν περιμένετε να «πέσει» το ΠΑΣΟΚ για να βγάλετε την κυβερνητική φωτογραφία στο περιστύλιο της Βουλής, πλανάστε «πλάνην οικτράν…»


    Στην εποχή της αιματοχυσίας δεν έχει κανένας το δικαίωμα να κυκλοφορεί ατσαλάκωτος «προτρέποντας» την κατοχική κυβέρνηση των δωσίλογων απλώς «να αλλάξει πολιτική!»
    Αν δεν αλλάξει, δηλαδή, πολιτική τι θα κάνετε, απεργία πείνας;
    Δεν άκουσες τι είπε ο συμμαθητής σου; «Έχουμε πόλεμο»
    Και στον πόλεμο δεν πας με γραβάτα και μανικετόκουμπα, σηκώνεις τη σημαία της εξέγερσης, αν είσαι αρχηγός, και οδηγείς το λαό στα πεπρωμένα του ή «κρύβεσαι» πίσω από κομματικά γραφειοκρατικά τερτίπια, αδόκιμες πολιτικές προτροπές, παρακλήσεις προς «ναυτιλλόμενους», ανακοινώσεις επί ανακοινώσεων εκπροσώπου και ανούσια ταξιδάκια στη έδρα των τοκογλύφων…

    Τι περιμένεις Αντώνη Σαμαρά;

    Σε λίγο η καταστροφή θα είναι ολοκληρωτική κι ούτε ο χρόνος θα σου επιτρέψει την πολυτέλεια των πρωτοβουλιών, αλλά ούτε και η ιστορία…

    Ελάχιστη λοιπόν σημασία έχει ποιος «επεσήμανε» πρώτος και ποιος δεύτερος…

    Σημασία έχει και μάλιστα επιτακτική να απαλλαγούμε, όσο το δυνατόν γρηγορότερα, από τον νεοταξικό θίασο των αμερικανοτσολιάδων που «παρέδωσε» τη χώρα και βύθισε τους Έλληνες στην εξαθλίωση…


    Βασίλης Ν. Τριανταφυλλίδης
    (Χάρρυ Κλυν)
    http://taxalia.blogspot.com/2010/12/blog-post_29.html

    • DELTA avatar
      DELTA @ Kennan 29/12/2010 01:20:17

      Περιγράφει την απόλυτη πραγματικότητα, όσο και αν πονάει.
      Ατσαλάκωτος ... Αντώνη? Γίνεται? Δεν γίνεται.

  23. Apollonios avatar
    Apollonios 29/12/2010 00:53:19

    Μήπως ξεχνάμε ότι η Ν.Δ διαθέτει μόνο σχολή "Ντιντήδων" ?? Εδώ και τουλάχιστο 15 χρόνια ΟΝΝΕΔ και ΔΑΠ αποτελούν τη "Μεγάλη των Ντιντήδων Σχολή". Ανώτατα μαθήματα ντιντηδισμού, λαμογιάς, ρουφιανιάς, γλυψίματος και κάθε είδους ιδιοτελούς συμπεριφοράς... Έτσι "διαπαιδαγωγούνται" τα νέα στελέχη του κόμματος. Όσοι δεν προέρχονται από αυτή τη σχολή, τους τρώει το μαύρο κομματικό σκοτάδι και οι ντιντήδες για κολατσιό.

    • Κεραυνός avatar
      Κεραυνός @ Apollonios 29/12/2010 01:33:50

      Θέωρώ ότι ο Αντώνης πρέπει να δώσει ιδιαίτερη έμφαση στον ιδεολογικό εξοπλισμό τών νέων στην ΔΑΠ. Πρέπει σύντομα να υψώσουμε ψηλά την σημαία των ιδεών και των πιστεύω μας και να μην δεχόμαστε με σκυμμένο το κεφάλι τον τραμπουκισμό κάποιων αριστερών ομάδων. Νομίζω ότι πρέπει να δοθεί εντολή να αρχίσουμε σιγά σιγά να κρατάμε πιο σκληροπυρηνική στάση και να δοθεί έμφαση στην διεξαγωγή πολιτιστικών και ιδεολογικοπολιτικών εκδηλώσεων υπενθυμίζοντας στους νεους Έλληνες τις ρίζες και την ιστορία τους.

  24. Ιέραξ avatar
    Ιέραξ 29/12/2010 00:54:37

    Θετικό δείγμα που όλη η σαπίλα της ενημέρωσης ασχολήθηκε με το θέμα. Άλλοι για να σπιλώσουν και να συκοφαντήσουν χαιρέκακα, άλλοι με υστεροβουλία και άλλοι με κακεντρέχεια. Και άλλοι δήθεν ενδιαφερόμενοι για το καλό της παράταξης, αδίστακτοι στην κυριολεξία να εκμεταλλευτούν καταστάσεις. Μιλώ για τους χρυσοκάνθαρους που το μόνο που ξέρουν είναι να επιπλέουν σαν τους φελλούς και είναι οφα δηλαδή όπου φυσάει ο άνεμος. Θα τους εμπνεύσει αυτούς ο Αντώνης, θα τους ενώσει ή θα λειτουργήσει η πέμπτη φάλαγγα; Να το στοίχημα.

  25. Zio avatar
    Zio 29/12/2010 02:19:02

    Κύριε Φαήλο,
    μου φαίνεται ότι ζητάμε πολλά, όλοι ζητάνε πολλά, από όλους και ο Έλληνας στη μέση παγωμένος, σοκαρισμένος, οργισμένος ακόμα παρακολουθεί. όχι για πολύ ακόμα..
    Το παιχνίδι παίζεται στο γήπεδο, μαζί σας. Αλλά το γήπεδο θα πρέπει να είναι γεμάτο από κόσμο, να εμψυχώνει, παροτρύνει, επιβραβεύει την "ομάδα".
    Το γήπεδο όμως εξακολουθεί να είναι μισοάδειο, όχι μισογεμάτο.
    Ο κόσμος, που θα δώσει την τελική ώθηση στην "ομάδα" να σαρώσει τον αντίπαλο, παραμένει παρατηρητικός.

    Είναι πολλές οι πληγές στη ψυχή του ΝεοΔημοκράτη και άλλες τόσες στη ψυχή του Έλληνα ΝεοΔημοκράτη.
    Το κεφάλαιο "εξαφάνισης" του καταλληλότερου δεν έχει κλείσει ακόμα. Με οποιονδήποτε τρόπο. Και αν δεν κλείσει, με οποιονδήποτε τρόπο, τότε δεν θα έχει αλλάξει η σελίδα, δεν θα έχει πάρει την σκυτάλη ο Αντώνης.

    Ο κόσμος δεν έχει καταλάβει ακόμα τι παίχτηκε το 2008-09 και απαιτεί να μάθει, αλλά ο κύριος υπεύθυνος, ο φέρων τότε τη νωπή λαϊκή εντολή προτιμάει τώρα τη σιωπή, η οποία τείνει να ερμηνευθεί πλέον ως απαξίωση, αδιαφορία.
    Να μας εξηγήσει πως ο πολέμιος των νταβατζήδων έγινε μπροστάτζα των ντιντήδων.

    Ο κόσμος της ΝΔ είδε το κόμμα πριν κάποια χρόνια να αιμορραγεί χάνοντας ένα 3% της βάσης του, φτάνοντας στο σήμερα που βλέπει να χάνει ακόμα ένα 2-3%!
    Ο κόσμος της ΝΔ βλέπει σήμερα τις δημοσκοπήσεις να είναι πίσω 4-5%, ακριβώς το ποσοστό το οποίο έχει ξεσκιστεί από τη σάρκα του τα τελευταία χρόνια.
    Σαν να του λένε ότι πάντα θα υπάρχει ένας εφιάλτης να καρπώνεται ένα μικρό ποσοστό, ικανό για τις προσωπικές του ματαιοδοξίες, αλλά και εξίσου ικανό ώστε το γήπεδο να παραμένει μισοάδειο, να στερεί από την ομάδα τον ενθουσιασμό και την ώθηση για να παιχτεί επιτέλους η μπάλα στο γήπεδο.

    Μέσα σε όλα αυτά, ο ψηφοφόρος της ΝΔ αναγκαστικά φέρνει στο μυαλό του και το παρελθόν του σημερινού αρχηγού, με τις όποιες ομοιότητες ή διαφορές.
    Μαζί με τα Ιστορικά χαμηλά των τελευταίων Βουλευτικών εκλογών, συνυπολογίζοντας και το ότι τα τελευταία 30 χρόνια έχει κυβερνήσει σκάρτα 9, ο ψηφοφόρος αναρωτιέται πλέον φωναχτά αν το κόμμα είναι όντως κόμμα εξουσίας ή κάτι άλλο.

    Επιπλέον των ανωτέρω, υπάρχει η λαίλαπα του ΓΑΠ η οποία επιτίθεται ανοιχτά στη χώρα, τη στιγμή που η ΝΔ δείχνει ότι δεν μπορεί να αντιδράσει ικανά, γιατί δεν έχει λύσει πρώτα τα δικά της θέματα, δεν έχει φέρει κόσμο στο γήπεδο για να παιχτεί η μπάλα.

    Ζητάμε πολλά από τον κόσμο αλλά και ο κόσμος ζητάει περισσότερα από το κόμμα.
    Αν δεν κλείσει το κεφάλαιο Καραμανλή με σπάσιμο της σιωπής του, αν δεν φτιαχτεί η καλύτερη 11άδα για να μπει στο γήπεδο για να παίξει και να φέρει κόσμο στην κερκίδα, για να σαρώσει στη συνέχεια τον αντίπαλο, ας μην ξεκινήσει ποτέ ένα χαμένο, εκ των προτέρων, παιχνίδι.

    Αυτή τη φορά η ΝΔ οφείλει στη χώρα πρώτα απ όλα να σαρώσει τους μειοδότες και να αναλάβει τη σωτηρία της χώρας όχι επειδή δεν θα έχει μείνει πλέον τίποτα όρθιο, αλλά επειδή ο κόσμος θα απαιτήσει ο ίδιος την ανατροπή όχι για την ίδια την ανατροπή, αλλά για μία καλύτερη πορεία για τη χώρα και τους πολίτες.

    Ζητάμε πολλά από τους ψηφοφόρους αλλά αυτοί ζητάνε ακόμα περισσότερα.

    ΑΝ... τότε θα είναι πρώτοι στη σειρά, από τα ξημερώματα, για ένα εισιτήριο...

  26. Chaid avatar
    Chaid 29/12/2010 02:38:49

    Μετράει κανείς πόσος καιρός πέρασε από την 29/11/09; Μετράει κανείς τις αποτυχημένες επιλογές προσώπων σχεδόν παντού όπου έγιναν, και την απογοήτευση που μας πότισαν; Μετράει κανείς την απελπισία από το τσάκισμα της ΕΛΠΙΔΑΣ να ορθοποδήσουμε πριν καταστραφούμε εντελώς;
    Όταν μέρα με τη μέρα εξαθλιώνεσαι, πέρα από την αδιαφορία για τον κομματικό μικρόκοσμο της ΝΔ και την επίγνωση της αδυναμίας της να φέρει αποτέλεσμα, έρχεται και ο θυμός γι'αυτά που ΩΦΕΙΛΑΝ να γίνουν και διαρκώς αναβάλλονται για ...όταν θα ανεβαίνει τα σκαλιά του Μαξίμου(!) ..., όπως λέει και ο Φαήλος Κρανιδιώτης.
    Αχ Φαήλο, αν μετρήσεις τον τελευταίο χρόνο που πέρασε νομίζω θα παραδεχτείς πως πέρασε αξιοθρήνητα αδειανός σε σχέση με τις προσδοκίες που είχαμε! Γι αυτά που γράφεις, δεν αμφισβητούνται οι προθέσεις, κρίνονται οι επιλογές! Οι ηγέτες καθοδηγούν, δεν σέρνονται, δεν συμμαχούν με αποτυχημένους πολιτικάντηδες του χθες, επιλογές των "συγχωρεμένων" αντιπάλων του !!!

  27. effie B. avatar
    effie B. 29/12/2010 03:33:44

    Αγαπητοι φιλοι,
    ο ηγετης ειναι αυτος που οριζει το παιχνιδι. Εχει χαραξει μια διαδρομη και την εκτελει μακρια απο τις φωνες και τις κραυγες του λαου του. Ο λαος απλα ακολουθει. Στις 29 Νοεμβρη ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΑ εκλεξαμε τον Αντωνη Σαμαρα για αρχηγο καθαρσης και ολικης ανασυγκροτησης. Απο τοτε κοντρα σε ολους εκανε ρηξεις που κανεις δεν πιστευε. Καθαρισε το κομμα απο αριστοτεχνες της υπονομευσης χωρις υπολογισιμες απωλειες. ΑΝΤΙΤΑΧΤΗΚΕ στο Μνημονιο και αναγκασε ολους να δουν την αδιεξοδη εφαρμογη του. Αναδειχτηκε σε απολυτο και αναμφισβητητο κυριαρχο στο κομμα του. Τωρα ειναι ετοιμος για την τελευταια μεγαλη ρηξη!! ΕΧΕΤΕ του εμπιστοσυνη.....

  28. sovokai avatar
    sovokai 29/12/2010 08:37:17

    ρε Φαιλε σε παραδέχομαι εσύ και τον Καραγκιόζη πρωθυπουργό θα τον εκανες. Το περίεργο είναι γιατί δεν γίνεσαι εσύ. Δεν είσαι από τζάκι;

  29. oxi ki etsi... avatar
    oxi ki etsi... 29/12/2010 08:51:54

    Τον Πρόεδρο τον ξέρουμε...

    Τον "δικό" μας τον Φαήλο τον ξέρουμε...

    Ο Πάνος ο Καμμένος κατά προσωπική μου εκτίμηση θα έπρεπε να είναι το Νο. 2 του Κόμματος...

    Δεν είναι γιατί βλέπετε δεν έχει "λομπυ"...

    Πέραν αυτών δεν βλέπω πολύ φως...

  30. Rotarmist avatar
    Rotarmist 29/12/2010 08:57:54

    Στα νειατα μου Ντιντη λεγαμε την αδελφη!!!!

  31. Enzo avatar
    Enzo 29/12/2010 09:21:51

    αυτα δεν λεμε και εμεις εδω μεσα? τα ιδια με το κ. Κλυν.
    ολοι ειναι ετοιμοι , ο λαος ειναι ετοιμος, η κοινωνια ειναι ετοιμοι, ολοι περιμενουν την εναρξη της επιθεσης, ολοι ειναι στην αναμονη ανυπομονοι να ορμηξουν μπροστα και να διωξουν την λερα, μονο το κομμα δεν ειναι ετοιμο.
    Καλημερα σε ολους!

  32. A.M. avatar
    A.M. 29/12/2010 09:28:32

    Ωραίος!!! - όπως πάντα - ο Χάρρυ Κλύνν.
    Εκτιμώ αφάνταστα τους ανθρώπους που αναγνωρίζουν ηθικά αναστήματα στο αντίπαλο στρατόπεδο και τολμούν να εκφράσουν δημόσια την εκτίμησή τους.
    Σε όποιον χώρο και αν ανήκουν.

    • Enzo avatar
      Enzo @ A.M. 29/12/2010 09:34:32

      ετσι και κανει "Ντου" ο Σαμαρας ολοι θα ακολουθησουν.
      αυτο δειχνει η επιστολη του κ. Κλυν.

  33. ΝΙΨΟΝΑΝΟΜΗΜΑΤΑΜΗΜΟΝΑΝΟΨΙΝ avatar
    ΝΙΨΟΝΑΝΟΜΗΜΑΤΑΜΗΜΟΝΑΝΟΨΙΝ 29/12/2010 10:08:49

    Αντώνη, υπάρχουν αδέλφια με προσφορά στον χώρο και την κοινωνία. Παράλληλα, έχουν όρεξη για δουλειά ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗ, γι αυτό και μένουν στην αφάνεια, ΑΜΟΛΥΝΤΟΙ. Βρες τους και ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕ τους. Είναι η μόνη ελπίδα για τον τόπο αλλά και για σένα. Ο ηγέτης φαίνεται από την επιλογή των συνεργατών του.

  34. view avatar
    view 29/12/2010 10:17:17

    kalhspera paidia

  35. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 29/12/2010 10:40:30

    Είδατε τί τους ενόχλησε?
    Και η πιθανότητα απλώς να αλλάξουν κατ'ελάχιστο τα πράγματα στη Ν.Δ τους θέττει σε συναγερμό.
    Τα πρόσωπα τους ενδιαφέρουν.
    Αυτά είναι το πρόβλημα, να μην αλλάξει η συνταγή και χάσουν επαφή.
    Δεκάδες άρθρα του Φαήλου που πυρπόλησαν το διαδίκτυο, τους άφησαν παγερώς αδιάφορους.
    Δεν τους απασχολούν οι ιδέες.
    Τα πρόσωπα τους τρομάζουν.
    Ξέρουν πολύ καλά τί πιστεύει η πλειοψηφία των ενεργών πολιτών.
    Για το μεταναστευτικό, την οικονομία, τα ΜΜΕ, τα Εθνικά θέματα αλλά δεν τους νοιάζει.
    Τους διαχειριστές θέλουν να ελέγχουν.
    Να έχουν έναν Παυλόπουλο στα "Δεκεμβριανά", έναν Πάγκαλο στην κρίση των "Ιμίων",και έναν Άρη στο Υπουργείο Παιδείας να μην αλλάξει τίποτα.
    Τέτοια ομοβροντία τα ΜΜΕ μόνο τυχαία δεν είναι.
    Όταν δεν ελέγχουν κάποιον σχεδιάζουν ή να τον κοντύνουν ή να τον συμμαζέψουν ή να τον φαιδροποιήσουν.
    Το ζήτημα είναι τί κάνουμε εμείς.
    Ας πάρει λοιπόν φωτιά το διαδίκτυο δίνοντάς τους το μήνυμα ότι δε μασάμε και ότι λίγα τα στερνά τους.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 29/12/2010 10:44:17

      Έχει κανένας αμιβολία ότι ο θόρυβος αυτός είναι για να αναβαθμισθεί το αγαπημένο παιδί των ΜΜΕ, το αγλάισμα της πολιτικής, η ελπίδα του μέλλοντός μας, η Α.Μ ο Άρης Σπηλιοτόπουλος?

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 29/12/2010 10:49:22

      Φαήλο

      Εγώ κατάλαβα ότι μιλούσες γενικά για καταστάσεις που ευδοκιμούν στα κόμματα και μάλιστα συντηρούν αποκλειστικά τις ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΕΣ στήλες.
      Όποιος δε ξερει πώς γράφονται αυτές οι στήλες τον διαβεβαιώνω ότι δεν αποτελούν προϊόν ρεπορτάζ, αλλά απλώς ξεκαθάρισμα λογαριασμών εσωκομματικών αντιπάλων και ισιώματος των επικίνδυνων για το Σύστημα.
      Όμως πώς να το κάνουμε ένας είναι ο Εθνικός μας ΝΤΙΝΤΗΣ.

      • Enzo avatar
        Enzo @ ΣΟΝ ΠΕΝ 29/12/2010 11:07:46

        χεχεχε, βρε τον ΣΟΝ ΠΕΝ τα χωνει! ετσι μεγαλε , δωσε δωσε.

    • ΛίγκαΤουΒορρά avatar
      ΛίγκαΤουΒορρά @ ΣΟΝ ΠΕΝ 29/12/2010 16:51:47

      Τα Μ.Μ.Ε.. χεχε! Τώρα θυμήθηκα τον Πρετεντέρη που με αφορμή το πως αποδοκίμασαν οι Ιρλανδοί δημοσιογράφοι το πολιτικό κατεστημένο, αναφώνησε: «έπρεπε να ήμουν δημοσιογράφος στην Ιρλανδία»!

      Απίστευτο κι όμως αληθινό; Μα να μη βρεθεί κάποιος να του πει πως τα μούτρα του ( και άλλων πολλών ) δεν κάνουν για την Ιρλανδία; Ότι εκεί θα τον αποδοκίμαζαν συνάμα με το πολιτικό κατεστημένο; Ότι τέτοιου είδους «δημοσιογράφους» ( να τους κάνει ο Θεός ) μόνο εδώ συναντάει κανείς;

      Απλά μου το θύμισες μια που λέμε για τα Μ.Μ.Ε, το ρόλο τους και πως αντιδρούν πάνω σε μια αλλαγή. Επακριβώς, μη χάσουν τις επαφές.

  36. Δ.Φ. avatar
    Δ.Φ. 29/12/2010 11:19:03

    ε οχι κ ετσι ρε φιλοι,υπαρχει κ η χωρα...τι κανετε εσεις που μονο το κομμα σας ενδιαφερει κ ποτε θα γινουν εκλογες για να καταλαβετε την εξουσια...μηπως εισθαι ευδαιμονες...ξεχαστετο, δεν θα βρειτε τιποτε αλλαξτε τακτικη κ βοηθειστε το κομμα να αποκτησει ιδεολογικο βηματισμο για να μπορεσει να ανακαμψει...με καμενο, γιακουματο,μανωλη, κλπ. δεν θα παει μπροστα η νδ,αυτα ειναι παλαια υλικα... το κομμα θελει νεες ιδεες με ικανους ανθρωπους που να μιλουν για κοινωνικη δικαιοσυνη, αξιοκρατια, οικογενεια και το δικαιωμα για ευμαρεια κ οικονομικη επιτυχια κ να εκπροσωπει τα ονειρα τους...εδω θα κριθει ο ΣΑΜ στα στελεχοι,ντιντιδες κ διαδρομιστες κλπ,υπηρχαν κ θα υπαρχουν...καλη χρονια...

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Δ.Φ. 29/12/2010 14:21:16

      Δ.Φ
      Αν δεν κατάλαβες, αυτό ακριβώς που λες κάνουμε.

  37. Enzo avatar
    Enzo 29/12/2010 11:28:09

    http://dexiextrem.blogspot.com/2010/12/blog-post_8931.html

    δεν βαζουμε κανα παπα σαν και αυτον μπροστα να κανει αντιπολιτευση?

  38. Censoras avatar
    Censoras 29/12/2010 11:46:44

    Γιατί αγαπητέ Φαήλο ένιωσαν και νιώθουν ότι τους τραβάνε το χαλί κάτω από τα πόδια οι "Ντιντήδες" και οι διάφορες "αυθεντίες" που τριγυρίζουν τον εκάστοτε Πρόεδρο.

  39. Νίκος avatar
    Νίκος 29/12/2010 12:35:00

    "Το ποιος θα είναι τομεάρχης, υποτομεάρχης ή ανθυποτομεάρχης μας αφήνει παγερά αδιάφορους".

    Διαφωνώ. Διότι, η τύχη της Ελλάδας εξαρτάται ΚΑΙ απο την ποιότητα και τον πατριωτισμό, τουτέστιν την παραμέρηση, όπως λέτε, των όποιων ατομικών ωφελειων για το καλό του συνόλου των Ελλήνων, απο τα άτομα αυτά. Επομένως, η "τύχη της Ελλάδας" έχει σχέση με ΟΛΟΥΣ αυτούς. Μάλλον θέλατε να πείτε ότι, ΩΣ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΎΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΑΝΙΚΑΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝΥΜΩΝ ΚΑΙ "ΕΛΛΗΝΩΦΟΝΩΝ" ΑΝΘΡΩΠΙΣΚΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΟΜΑΡΙ ΤΟΥΣ, οι εσωκομματικές μηχανορραφίες και ραδιουργίες (ίντριγκες το λενε οι πάλαι ποτέ παλαιοαριστεριστές -και τη βοηθεία ξένων επιδοτήσεων για αλληλοκατανόηση των λαών- νυν νεοφιλελεύθεροι "προοδευτικάριοι") μας αφήνουν παγερά αδιάφορους .

  40. Misha avatar
    Misha 29/12/2010 17:59:04

    Φαήλο, στην επίθεση που δέχεσαι από τους «ντιντήδες» και τους κρυφομνημονιακούς πουρκουάδες έχεις πολύ κόσμο στο πλευρό σου.

    Δεν είναι τυχαίο που σε αυτην την ιστορία σου επιτιθενται όλοι όσοι στηριξαν με νύχια και δόντια τον ΓΑΠ , οι κρυφοί και φανεροι προπαγανδιστες του μνημονίου σαν δηθεν την μοναδική θεραπεία της «πανδημίας της κρισης», η οποία είναι τοσο πραγματική όσο ήταν και η «πανδημία των χοιρων», για την οποία αυτοί οι ίδιοι αγορασαν 15εκ αχρειαστα εμβόλια.
    Οι Δραγωνορεπουσομαριέττες που σου τα έχουν φυλαγμένα από χρόνια.

    «Μαύρα κοράκια με νύχια γαμψά...»

    Δε θα μασήσεις, είναι βέβαιο...

    Αν και διαφωνούμε σε αρκετά, δεν διανοούμαι να σε δω με το κεφάλι σκυμμένο.

  41. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 29/12/2010 22:08:45

    Ο Φαήλος είπε αλήθειες και σχεδόν όλοι συμφωνούμε μαζί του... Τί κάνουμε όμως πέραν αυτού... πόσοι απο εμάς στείλαμε ένα σχόλιο στην ΝΔ ενα μύνημα που να λέμε τα ίδια πού γράφουμε εδώ επισήμως και επωνύμως??? Εγώ δυστυχώς και βλακωδώς οχι... Μήπως είμαστε άξιοι της τύχης μας???

    Χαρίλαος

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.