Εγκλωβίστηκε ο Τσίπρας
05/02/2015 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εγκλωβίστηκε ο Τσίπρας

Η χώρα μπαίνει σε επικίνδυνες ατραπούς. Το είχαμε προβλέψει όταν γράφαμε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει το τραγικό λάθος να υπόσχεται τα πάντα θέλοντας να διαλύσει τα πάντα στην Ευρώπη.

Είναι φανερό ότι βρισκόμαστε πλέον μπροστά σε ένα σκληρό μπρα ντε φερ μεταξύ της Γερμανίας και της Ελλάδας. Από τη μια η γραμμή Μέρκελ, η σκληρή γραμμή της λιτότητας. Κι από την άλλη η αγωνιώδης προσπάθεια της νέας κυβέρνησης να αποδείξει ότι το μνημόνιο δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο σε μια χώρα που έχει πληγεί βάναυσα.

Η αλήθεια είναι ότι όλοι μας στην Ελλάδα και εκατομμύρια στην Ευρώπη θα επιθυμούσαν να σπάσει τα μούτρα της η Μέρκελ. Κάποτε αυτή η γερμανική Ευρώπη που έχει στηθεί θα πρέπει αναθεωρηθεί, θα πρέπει να αλλάξει γιατί σκοτώνει τους λαούς. Και μακάρι η Ελλάδα να ήταν η θρυαλλίδα που θα έβαζε τη φωτιά.

Αυτή ήταν άλλωστε και η επιδίωξη του Τσίπρα και με την υπόσχεση αυτή εξελέγη. Το ερώτημα που τίθεται είναι αν σε αυτή τη σκληρή μονομαχία στο... Ελ Πάσο, έχει η ελληνική πλευρά Plan B; Οι Γερμανοί δείχνουν να τα παίζουν όλα για όλα. Ζητούν να ξεχάσει η ελληνική κυβέρνηση όσα υποσχέθηκε και να πάει σε μια συμφωνία με τους όρους που θέτουν οι γραφειοκράτες του Βερολίνου και των Βρυξελλών. Οι Ευρωπαίοι λοιπόν έχουν τις αντοχές να έρθουν σε σύγκρουση με την κυβέρνηση Τσίπρα. Αυτή έχει τα κότσια να το κάνει; Οι πρώτοι δεν έχουν να χάσουν και πολλά, η ελληνική πλευρά έχει να χάσει τα πάντα. Και τότε πιο είναι το πλάνο τους; Μπορούμε να μάθουμε κι εμείς τι θα κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ αν ο Σόιμπλε στείλει στον αγύριστο τον Βαρουφάκη και μαζί όλη την κυβέρνηση;

Πώς θα έρθει στην Ελλάδα ο Τσίπρας αν οι ξένοι κλείσουν τις στρόφιγγες της χρηματοδότησης; Όχι τώρα, αλλά σε λίγες ημέρες; Τι θα κάνει όταν θα είναι απομονωμένος στη Σύνοδο Κορυφής; Τι θα συμβεί αν στο έκτακτο Γιούργκρουπ είναι τόσο ασφυκτικές οι πιέσεις που καταρρεύσουν οι τράπεζες;

Η προειδοποίηση δόθηκε ήδη από την ΕΚΤ, η οποία ανακοίνωσε ότι σταματά να δέχεται ως εγγύηση τα ελληνικά ομόλογα.

Άραγε το πλάνο του Τσίπρα είναι μια... ηρωϊκή έξοδος μέσω δημοψηφίσματος; Ή μήπως νέας προσφυγής στις κάλπες; Δηλαδή να βγει από το αδιέξοδο που ο ίδιος δημιούργησε βάζοντας τον ελληνικό λαό να αποφασίσει και παίζοντάς το ο ίδιος ως μεγάλος αντιστασιακός κατά των νέων... κατακτητών.

Δεν πρέπει καθόλου να περάσουν απαρατήρητες οι άμεσες και έμμεσες βολές κατά της Ελλάδας. Ακόμη και τη θέση της χώρας στο ΝΑΤΟ έθεσε σε αμφισβήτηση το Βερολίνο λόγω της προσέγγισης προς τη Ρωσία. Ακόμη και τη διακοπή της βοήθειας, ουσιαστικά τον στραγγαλισμό, έβαλε στο τραπέζι ο Σουλτς. Μέχρι και οι Αμερικανοί μας άδειασαν, καλώντας την κυβέρνηση να συνεργαστεί με τους Ευρωπαίους εταίρους της, καθώς και με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.

Είναι φανερό ότι η τακτική του Τσίπρα δεν αποδίδει, για να το πούμε με πιο κόσμιο τρόπο. Νόμισε ότι θα πάει αυτός να αλλάξει την Ευρώπη και έβλεπε φανταστικούς συμμάχους. Τον άδειασαν όλοι, ακόμη και οι φιλικά διακείμενοι στην Ελλάδα, όπως ο Γιούνκερ, ο Ρέντσι, ο Ολάντ. Ο Τσίπρας στην περιοδεία του είχε πολύ «τσάι και συμπάθεια» αλλά ως εκεί. Η σκληρή πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική και του την έδειξε η Μέρκελ. Δυστυχώς για την Ελλάδα η τακτική της σύγκρουσης δεν πιάνει και το μόνο που θα έχει ως αποτέλεσμα είναι μια εθνική καταστροφή τεραστίων διαστάσεων. Θα είναι ο Τσίπρας ο ολετήρας της πατρίδας;

Κανείς δε λέει ότι η σκληρή λιτότητα και τα μνημόνια έπρεπε να συνεχιστούν. Κανείς δε λέει ότι πρέπει να προσκυνούμε τους Γερμανούς. Όμως, για να έχεις ευκαιρία να αλλάξεις τη μοίρα σου κατ’ αρχάς δεν περιφέρεσαι σα θίασος ανά την Ευρώπη. Έχεις σχέδιο, προτάσεις, όχι μόνο γραβάτες και φουλάρια. Και κυρίως. Δεν θέτεις σε κίνδυνο μια ολόκληρη χώρα.

Όπως γράφαμε και πρόσφατα, ο Τσίπρας έπεσε στην παγίδα του Σόιμπλε και της παρέας του. Η αποκοτιά του, ερέθισε τους Γερμανούς γι’ αυτό και αντέδρασαν σαν πληγωμένα θηρία.

Το ερώτημα είναι αν οι Γερμανοί θέλουν να μας δώσουν απλά ένα γερό μάθημα ή αν θέλουν να μας διαλύσουν προς συμμόρφωση των άλλων που το παίζουν τζάμπα μάγκες στην Ευρώπη. Όλων των άλλων που έχουν φαεινές ιδέες όπως αυτές που κατέθεσε ο Βαρουφάκης με τα... αέναα ομόλογα.

Η χώρα μπαίνει σε επικίνδυνες ατραπούς. Το είχαμε προβλέψει όταν γράφαμε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει το τραγικό λάθος να υπόσχεται τα πάντα θέλοντας να διαλύσει τα πάντα στην Ευρώπη. Mεγάλη μερίδα του κόσμου που ψήφισε τον ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να πίστεψε ότι δεν θα κάνει αυτά που υποσχόταν, ότι θα κάνει κωλοτούμπες. Οι πρώτες μέρες έδειξαν ότι η κωλοτούμπα γίνεται ταχύτατα. Φαίνεται όμως ότι ο Τσίπρας δέχθηκε την ασφυκτική πίεση από το εσωτερικό της χώρας.

Και τώρα παίζει το τελευταίο του χαρτί. Ελπίζουμε να μην καεί μαζί του και η Ελλάδα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. JIM BEAM avatar
    JIM BEAM 05/02/2015 10:07:46

    Εαν η Γερμανοί υποχωρούσαν στον Τσίπρα, θα ήταν σαν να διέλυαν την Ε.Ε.. Όλοι οι λαοί θα ψήφιζαν αριστερούς εξτρεμιστές ή φασιστες για να απαλλαγούν απο τα χρέη τους . Η όλη προσπάθεια διαπραγμάτευσης ήταν ένας εκβιασμός που στηρίζεται στην απειλή του Grexit. Κατέπεσε για τον ίδιο λόγο. Το επιχείρημα έχω εντολή απο τον κυρίαρχο λαό, δεν υπάρχει σε ηγέτες δημοκρατικά εκλεγμένους απο πολλαπλάσιους ψηφοφόρους. Η ασέβεια και η περιφρόνηση στους θεσμούς της Ε.Ε. με τα πουκάμισα απέξω, χωρίς γραβάτες κλπ, μάλλον βάζει τους συνομιλητές απέναντι . Και το κερασάκι στην τούρτα ειναι η οικονομική πολιτικη του 60, όλα κρατικά, οχι στις ιδιοτηκοποιησεις, που ειναι αντίθετο απο το οικονομικό μοντέλο όλων των εταίρων. Με τραγικότερο ακόμα τον εκβιασμό που έγινε με το θέμα Ρωσίας -Ουκρανίας , την πρώτη μέρα της νέας κυβέρνησης, και το γεγονός ότι οι ΗΠΑ βρήκαν πάτημα για να πιέσουν τη Γερμανία ..... Και η παλαιό κομμουνιστική αντίληψη της πολιτικής ειναι λάθη που δεν συγχωρούνται ! Ο λαός τσίμπησε και ελπίζει να απαλλαγεί απο τα χρέη και την πίεση αλλά τελικά θα μπούμε σε χειρότερες συνθήκες και όλοι θα χάσουν περισσότερα. Ο κίνδυνος αποσταθεροποίησης της χώρας τόσο εντός με κοινωνικές αναταραχές οσο εκτός ειναι πλέον ορατές !!!! Ο Θεός να βάλει το χέρι του .....

  2. Tassos avatar
    Tassos 05/02/2015 10:55:41

    Βλέπω να στριμώχνονται στα ελικόπτερα και κάτι μεγαλοδημοσιογράφοι που αδερφίστικα βρίζαν τον Σαμαρά.

    • airman avatar
      airman @ Tassos 05/02/2015 13:02:45

      Λέτε να διαθέσει η Αγγελοπούλου, ο Μαρινάκης και οι λοιποί κατέχοντες ελικόπτερα; Ερώτημα πρώτο: Θα είναι αρκετά; Ερώτημα δεύτερο: Τα ελικόπτερα αυτά πρόκειται να επιβαρυνθούν με το Φόρο Επιδεικτικής Ζωής ή είναι "επαγγελματικά";

    • Jim Beam avatar
      Jim Beam @ Tassos 05/02/2015 16:45:27

      Μετά τον Τσίπρα ο ΓΑΠ θα φαινεται μεγας ηγέτης και πολιτικό κεφάλαιο !!!!

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Jim Beam 05/02/2015 17:36:30

        Γιατί; Ακριβώς τα ίδια έλεγε και με ψέμα και λαϊκισμό πήρε την εξουσία δουλεύοντας συμφωνίες με ΔΝΤ κάτω από το τραπέζι όπως ο Βαρουφάκης που ανεπίσημα συνάντησε τον Τόμσεν στο Παρίσι και το μάθαμε 3 μέρες μετά...

        • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
          ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Γεώργιος Τ. 05/02/2015 18:58:17

          Nαι αλλά ο Μητροπολίτης Αμβρόσιος Καλαβρύτων, λεβέντη ανεβάζει τον Τσίπρα, παλληκάρι τον κατεβάζει που τα έβαλε με την Μέρκελ και τους λοιπούς.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 05/02/2015 19:24:27

            Ο Αμβρόσιος τη μιά το παίζει χρυσαυγίτης και την άλλη Τσιπριζαίος. Ούτε ο ίδιος δε ξέρει τί του γίνεται. Αφού δε σκέφτεται ότι έτσι διχάζει το ποίμνιο που έχει υπό την ποιμαντική του ευθύνη,θα πρέπει η Σύνοδος κάπως να τον μαζέψει...

  3. blue nile avatar
    blue nile 05/02/2015 11:13:25

    Περιμένετε το πράγμα έχει συνέχεια.
    Η αλήθεια παραμένει μία: δεν μπορεί να διαλυθεί η Ελλάδα και να μείνει η ευρωζώνη ζωντανή.

    Οπότε καλοί οι εκβιασμοί αλλά θα το δείτε ότι θα έχουν ένα όριο. Το μεγάλο θέμα είναι το αν μπορεί ο Τσίπρας να αντέξει τους ίδιους εκβιασμούς που έγιναν στην Ιρλανδία το 2009 και στην Κύπρο το 2012. Αν αυτοί οι εκβιασμοί πάνε να γίνουν πράξη (ακόμα οι τράπεζες εξασφαλίζουν ρευστότητα μέσω του ELΑ) τότε υπάρχει μόνο μία απάντηση του Τσίπρα: Βέτο σε κάθε απόφαση της ΕΕ. Ουσιαστικό της μπλοκάρισμα δηλαδή .
    Είναι έτοιμοι να αντέξουν κάτι τέτοιο οι εταίροι;

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ blue nile 05/02/2015 12:28:37

      Και μετά ξύπνησες! Ε ρε με τέτοιο λαό, πού πάμε ρε παιδιά να παίξουμε στο παγκόσμιο γήπεδο! Ιδού, αγαπητοί, ο τρόπος σκέψης των Ελλήνων σήμερα! Να γιατί βγήκε ο ΣΥΡΙΖΑ κυβέρνηση! Έχουμε την κυβέρνηση που μας αξίζει, τελεία! Για να μην σου μείνει απορία, η Ε.Ε. μπορεί να σε πετάξει έξω με πλειοψηφία τεσσάρων πέμπτων. Δεν θα είναι δύσκολο να βρεθεί, πίστεψέ με. Ούτε το δωδεκάρι της Κύπρου δεν μας σώζει σε μια τέτοια περίπτωση. Δεν έχουμε καταλάβει την έκταση των μηχανισμών ελέγχου επί των μικροτέρων (και μεγαλυτέρων...) κρατών, ούτε την καταλυτική μείωση της ισχύος των κυβερνήσεων απέναντι στο χρήμα. Τα σημερινά κράτη είναι κατ' όνομα μόνον ανεξάρτητα απέναντι στην παγκόσμια ολιγαρχία του χρήματος. Πολύ απλά. Κινούμαστε μόνον στο βαθμό που επιτρέπει βαθμούς ελευθερίας αυτή καταδυνάστευση από την αυτοκρατορία του χρήματος. Όλα τα άλλα είναι mind games και wishful thinking. Δεν είμαι στον 17ο αιώνα που κουμάντο έκανε ο βασιλιάς στο κράτος. Σήμερα τυπικά έχουμε δημοκρατία ενώ στην πραγματικότητα όλες οι κυβερνήσεις ελέγχονται από αφανή κέντρα. Όταν το καταλάβουμε αυτό, θα καταλάβουμε πολλά για την παγκόσμια ιστορία, για την διεθνή πολιτική, αλλά και για το πώς πρέπει να κινούμαστε σήμερα. Μόνον ο Σαμαράς είχε καταφέρει να εξασφαλίσει καλό βαθμό ελευθερίας, διότι γνώριζε πώς έπρεπε να παίξει με αυτό το διεθνές σύστημα. Εσύ τώρα, κάτσε και ονειρέψου ότι θα κάνουμε "ντα" όλη την Ε.Ε...

      • airman avatar
        airman @ Διογένης 05/02/2015 13:16:02

        "... mind games και wishful thinking." Και από fruitful talks and discussions τίποτα; Σαν να λέμε δηλαδή "όλο λάδι-λάδι κι από τηγανίτα τίποτα"!

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Διογένης 05/02/2015 17:37:18

        Σωστός!

  4. Geros avatar
    Geros 05/02/2015 11:19:27

    Σε πολλούς συμπολίτες μας δημιουργήθηκε η εντύπωση πως για πρώτη φορα η Ελλάδα διαπραγματεύται σοβαρά και ότι για πρώτη φορα έχουμε ελπίδες επιτυχίας μιας ελάφρυνσης. Εγώ πιστεύω ακριβώς το αντίθετο, η αλήθεια είναι ότι η κυβέρνηση πήγε χωρίς κανένα επιχείρημα στην διαπραγμάτευση, ή μάλλον πήγε με δήθεν επιχειρήματα που κατέπεσαν πριν διατυπωθούν, ας τα πάρουμε με την σειρά. 1. Έχουμε νωπή και συγκεκριμένη λαϊκή εντολή. E και? Αυτοί λαϊκή εντολή δεν έχουν? Σε τελική ανάλυση αν η λαϊκή εντολή δημιουργεί λύσεις ας ψηφίσουμε ένα κόμμα με πρόγραμμα την καταπολέμηση του καρκίνου και ας τους στείλουμε με αυτή την λαϊκή εντολή να διαπραγματευτούν με τους γιατρούς ..... 2. Ένα Grexit είναι ασύμφορο και για τους ίδιους. Μερικοί το λέμε από το 2012, δεν υπάρχει ντόμινο σε περίπτωση εξόδου της Ελλάδας από το ευρώ, υπάρχει ντόμινο μονο στην περίπτωση παραμονής της με τους δικούς της όρους. Το Grexit έχει κόστος αλλά η παραμονή της με κάθε κόστος είναι δεκάδες φορές πιο ακριβή. 3. Μπορούμε να κάνουμε μεταρρυθμίσεις σε αντίθεση με την προηγουμενη κυβέρνηση. Αυτό θα ήταν επιχείρημα αν η Ελληνική πλευρά εννοούσε με την λέξη μεταρρυθμίσεις το ίδιο πράγμα που εννοούν οι εταίροι μας. Είναι σαφές ότι κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει, δεν είναι ηλίθιοι για να μην καταλάβουν πως εσύ με την λέξη μεταρρύθμιση εννοείς κρατικοποίηση την στιγμή που αυτός εννοεί ιδιωτικοποίηση! 4. Δεν θέλουμε να συνεχίσουμε ένα πρόγραμμα που δεν βγαίνει. Το πρόγραμμα που δήθεν δεν έβγαινε είχε περάσει την χωρα στην ανάπτυξη, στα πλεονάσματα, σε θετικό εμπορικό ισοζύγιο και σε έξοδο της χώρας στις αγορές. Άλλο δεν το αντέχει άλλο ο λαός, άλλο δεν βγαίνει. 5. Υπάρχουν τρόποι να ελαφρυνθεί το χρέος χωρίς να μετακυληθεί το κόστος στους Ευρωπαίους φορολογουμένους. Σε αντίθεση με αυτά που πιστεύουν πολλοί Έλληνες, δεν υπάρχει χρήμα από τον αέρα, το χρήμα πάντα το πληρώνει κάποιος. Το ότι επίσημα Έλληνας υπουργός εξέφρασε τέτοια θέση έχει εκληφθεί από μερικούς ως απίστευτου μεγέθους ασχετοσύνη και από άλλους ως χοντρό δούλεμα. Και στην μια και στην άλλη περίπτωση κανεις δεν κάθεται καν να συζητήσει σοβαρά τέτοιες αρλούμπες. Η Ελλάδα πάει στην διαπραγματεύσεις γυμνή από επιχειρήματα, σε δύσκολη οικονομική θέση, με άπειρους ως γελοίους διαπραγματευτές και με την αντίπαλη πλευρά να έχει χάσει την υπομονή της πριν ακόμα αυτοί που πάνε τώρα να διαπραγματευτούν αναλάβουν την εξουσία. Βλέπετε σε αυτή την χωρα από την στιγμή που άρχισε η κρίση δεν κάνουμε τίποτα άλλο από το να διαπραγματευόμαστε αλλά ποτέ να μην υλοποιούμε μέτρα! Το αποτέλεσμα προβλέπεται τραγικό για την Ελλάδα μιας και η πιθανότητα μιας συντομοτάτης κρίσης τύπου Κύπρου απομακρύνεται. Ο λόγος είναι ότι στην Κύπρο έγινε η κρίση όταν βγήκαν στην εξουσία αυτοί που μπορούσαν να υλοποιήσουν πρόγραμμα, στην Ελλάδα μόλις εξελέγησαν αυτοί που δεν μπορούν, και δεν αρκούν μόνο μερικές μέρες με κλειστά ATM για να αλλάξει η πρόσφατα διατυπωμένη λαϊκή βούληση .....

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Geros 05/02/2015 12:00:55

      Ακριβέστατο και εξαιρετικό σχόλιο! Μακάρι να μπορούσε να διαβαστεί ευρύτερα!

      • blackunder avatar
        blackunder @ Διογένης 05/02/2015 13:29:41

        Έλεος ρε παιδιά...ακόμα και έτσι να είναι. Στον πόλεμο τον οικονομικό που είμαστε ειναι δυνατόν να ευχευστε να νικήσει ο αντίπαλος?

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ blackunder 05/02/2015 17:39:50

          Είσαι στον κόσμο σου. Μπορούμε να ζήσουμε με λιγότερα από το να αυτοκτονήσουμε όπως θέλουν τα σχέδια των ΗΠΑ και υλοποιεί ο Βαρουφάκης. Ο Σαμαράς είχε φέρει το καράβι στα ίσια και ξαναμπαίνουμε στη χειρότερη φουρτούνα σε χρόνο μηδέν χωρίς να έχει επισκευαστεί πλήρως. Τούτη τη φορά δε θα αντέξει...

        • Geros avatar
          Geros @ blackunder 05/02/2015 17:46:46

          Φίλε μου δεν βρισκόμαστε σε κανέναν πόλεμο, ξεκολλήστε από το 1821, τους Τούρκους, την Γερμανική κατοχή, το αντάρτικο ..... Αν κάποιος από την Γερμανία προτείνει μέτρα που κατά την γνώμη μου είναι προς όφελος της χώρας μου θα πω ότι έχει δίκιο, τόσο απλά. Δυστυχώς η αριστερά έπεισε τον κόσμο ότι όποιος δεν στηρίζει τις ανεδαφικές ηλιθιότητες που πρεσβεύει, είναι προδότης. Προδότες θα είναι αυτοί που θα χρεοκοπήσουν την χωρα, όχι αυτοί που την κράτησαν στην Ευρώπη και στο ευρώ όταν όλοι προεξοφλούσαν την έξοδο.

        • Διογένης avatar
          Διογένης @ blackunder 05/02/2015 17:48:39

          Ποιος "εύχεται" να νικήσει ο αντίπαλος; Ό,τι θέλετε διαβάζετε ρε ζώα για να έχετε να πείτε κάτι; Προβλέπουμε τι θα συμβεί, δεν το ευχόμαστε. Είναι εξίσου εύκολο να το προβλέψεις τώρα, όσο ακριβώς ήταν και πριν τις εκλογές. Αλλά αντί να στραφείτε κατά του Αλέξη τώρα που εμφανώς σας φλόμωσε στο ψέμα ότι "δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο" να του πει όχι η Μέρκελ και τώρα του είπε "όχι" όχι μόνο η Μέρκελ, αλλά και αυτοί ακόμη που ο Σαμαράς τους είχε πάρει στο πλευρό της Ελλάδας, τσαντίζεστε με εμάς που σας το λέμε και όχι με τον Αλέξη που σας κορόιδεψε! Τελικά θα το αξίζουμε ό,τι πάθουμε. Είμαστε άξιοι της μοίρας μας!

          • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
            ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Διογένης 05/02/2015 19:15:02

            Κι απο κοντά τα μμε να διαφημίζουν και να πανηγυρίζουν την πρόσκληση Πούτιν (που κατά τους αμερικάνους έχει σύνδρομο Ασμπεργκερ (!) στον Τσίπρα. Δηλ. κάτι σαν την ανάλογη πρόσκληση που έκαναν οι Ρώσοι πριν από δυο χρόνια στον Κύπριο πρόεδρο και τον αφήσαν στα κρύα του λουτρού με την παλάμη αδειανή. Κάτι σαν την ομόφωνη απόφαση της κυπριακής βουλής - ΟΧΙ προς τους ευρωπαίους εταίρους σχετικά με την οικονομικά την ίδια εποχή- για να το διορθώσουν οι βουλευτές της αμέσως μετά με το ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ. Ξυπνήστε. Είμεθα ωραίοι ως Ελληνες αλλά παραμυθιαζόμαστε πανεύκολα, ιδιαιτέρως από τους πολιτικάντηδες.

          • blackunder avatar
            blackunder @ Διογένης 06/02/2015 03:00:44

            Γιατί βιάζεσαι τόσο να αποτύχει? Η λύση Σαμαρά-Σόιμπλε δοκιμάστηκε και αξιολογήθηκε αρνητικά, από την ίδια την τρόικα. Η λύση Τσίπρα-Βαρουφάκη ακόμα δεν διατυπώθηκε. Περίμενε και αν αποτύχει, μετά πανηγύριζε όσο θες.

        • Σωκράτης avatar
          Σωκράτης @ blackunder 05/02/2015 18:52:31

          Αγαπητέ blackunder Κανείς Έλληνας δεν ΕΥΧΕΤΑΙ να νικήσει ο αντίπαλος Ο πρωθυπουργός κ Τσίπρας και ο υπουργός οικονομικών κ Βαρουφάκης ΚΑΝΟΥΝ ότι περνάει από το χέρι τους να νικήσει ο αντίπαλος

        • extra_medium avatar
          extra_medium @ blackunder 05/02/2015 21:36:42

          Ποιος είναι ο αντίπαλος;

          • Σωκράτης avatar
            Σωκράτης @ extra_medium 05/02/2015 23:44:09

            Αγαπητέ Extra_medium Αναφέρομαι στον Αντίπαλο που υπαινίσεται ο blackunder στο σχόλιο-απάντησή του ποιό πανω Ρωτήστε τον Προσωπικά δεν έχω κανέναν αντίπαλο

    • ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ avatar
      ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ @ Geros 05/02/2015 13:11:42

      1. Oλοι έχουν λαική εντολή Γέρο. Αλλά υπέρ του μνημονίου. Ο Σύριζα είναι η πρώτη κυβέρνηση της Ε.Ζ. που έχει ΑΝΤΙΘΕΤΗ εντολή απο την κυβέρνηση π.χ. του Ραχόι. Και όπως ξέρεις στην ΕΕ ισύει η ΑΡΧΗ της ΟΜΟΦΩΝΙΑΣ και όχι της πλειοψηφίας. Που σημαίνει έστω και μία χώρα να διαφωνεί, μπλοκάρει την εφαρμογή των μνημονίων γενικώς, ή αναγκάζει την ηγεσία της ΕΕ να παραβεί την ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΑΡΧΗ της. 2.Κάποιοι ειδικοί υποστηρίζουν οτι τώρα το Grexit θα είναι μια Leehman Brothers εις το τετράγωνο. Αν θέλουν οι Γερμανοί, μπορούν να το δοκιμάσουν...Προσωπικά πιστεύω οτι αυτοί θα χάσουν πάρα πολύ περισσότερα απο εμάς, αν το τολμήσουν. 3.Οι μεταρυθμίσεις επιτρέπονται μόνο αν ωφελούν το λαό και όχι αν τον ζημιώνουν και επ' αυτού αποφασίζει ο λαός και όχι εγώ ή εσύ. 4. Το αν ένα πρόγραμμα είναι επιτυχές πάλι το αποφασίζει αυτός για τον οποίο γίνεται το πρόγραμμα, που δεν είναι ηλίθιος να μην καταλαβαίνει για να του λέμε εμείς που μας ωφελεί ή έστω δεν μας ζημιώνει, ότι ξέρεις επειδή εμείς ωφελούμαστε, πρέπει να σου αρέσει και σενα το πρόγραμμα . Ο Ελληνικός λαός στην μεγάλη του πλειοψηφία ήταν, είναι και θα είναι βέβαιος οτι αυτό το πρόγραμμα τον καταστρέφει. 5. Υπάρχουν τρόποι να ελαφρυνθεί το χρέος χωρίς να μετακυληθεί το κόστος στους Ευρωπαίους φορολογουμένους. Είναι π.χ. αυτοί που πρότεινε ο Βαρουφάκης. Οι πολλοί Ελληνες που πιστεύουν οτι υπάρχει χρήμα απο τον αέρα, έχουν απόλυτο δίκιο. Το μεγαλύτερο μέρος του χρήματος που κυκλοφορεί στον Καζινοκαπιταλισμό, είναι "εικονικό"=αέρας. Το καλύτερο παράδειγμα που μας αποκαλύφθηκε πρόσφατα, είναι η πλουσιώτερη σε ΑΕΠ χώρα του κόσμου, η χώρα που ζεί αποκλειστικά απο την καλλιέργεια των "Ευρώδεντρων" το Λουξεμβούργο. Δεν με πείθεις όπως τα λες αγπητέ γέρο οτι στενοχωριέσαι που το αποτέλεσμα προβλέπεται τραγικό για την Ελλάδα. Στη χειρότερη, το αποτέλεσμα πλέον για την Ελλάδα θα είναι ΗΡΩΙΚΟ όπως της αρμόζει και καθόλου τραγικό. Μην ξεχνάς την Ισλανδία...Ομως ως γέρος δεν αρμόζει να βιάζεσαι.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ 05/02/2015 17:42:20

        Τραγική ηλιθιότητα θα είναι όχι ηρωϊκή πράξη όσα θα δούμε. Από Βενεζουέλα έχεις εικόνα; Σου μοιάζουν καλύτεροι από εμάς μέχρι τώρα; Γιατί να καταντήσω έτσι λοιπόν με άλυτα τα προβλήματα χρηματοδότησης της χώρας και με ελλείψεις σε τρόφιμα και καύσιμα; Μόνο τρελός...

      • Geros avatar
        Geros @ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ 05/02/2015 18:40:11

        1. Αν είναι έτσι όπως τα λες θα πρέπει να τα μαζέψουμε και να φύγουμε από την E.E. , εκτός αν νομίζεις ότι η Γερμανία, η Γαλλία και άλλα διακόσια εκατομμύρια ευρωπαίοι θα κάνουν ότι θέλει η Ελλάδα γιατί υπάρχει η αρχή της ομοφωνίας. Στην πράξη η ομοφωνία είναι ένας όρος που οδηγεί σε συμβιβασμούς όταν υπάρχουν μεγάλες διαφωνίες μεταξύ των μελών. Όταν είναι οι εικοσιέξι από την μια και ο εικοστός έβδομος από την άλλη δεν υπάρχει συμβιβασμός, ή ακολουθείς την γραμμή της συντριπτικής πλειοψηφίας ή πας σπίτι σου. 2. Κάποιοι ειδικοί λένε το ένα και κάποιοι το άλλο. Εγώ συμφωνώ με αυτούς που θεωρούν απόλυτα διαχειρίσιμη την έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ, ενώ απόλυτα μη διαχειρίσιμη μια διατήρηση της στο ευρώ υποκύπτοντας στους όρους που θέτει. Εσύ είσαι τόσο σίγουρος ότι οι δικοί σου ειδικοί έχουν δίκιο και είσαι διατεθειμένος να παίξεις μια τέτοια ζαριά? 3. Δεν ήταν αυτό το επιχείρημα μου, φυσικά και κάθε χωρα έχει δικαίωμα να κάνει όποιες μεταρρυθμίσεις θέλει αυτή. Αυτό που είπα ήταν πως αυτό που λέμε εμείς και αυτό που λένε αυτοί είναι διαφορετικά πράγματα. Εννοείται όμως ότι όπως εμείς έχουμε δικαίωμα να κάνουμε όποιου είδους μεταρρυθμίσεις θέλουμε έτσι και οι εταίροι μας έχουν δικαίωμα να στηρίζουν αυτούς που κάνουν τις μεταρρυθμίσεις που τους αρέσουν και να μην στηρίζουν αυτούς που κάνουν μεταρρυθμίσεις με τις οποίες διαφωνούν, σωστά? 4. Ακριβώς αυτό είπα, το πρόγραμμα δεν ήταν ανεκτό πια από τον Ελληνικό λαό, αλλά άλλο αυτό και άλλο το αν βγαίνει, το πρόγραμμα έβγαινε και παραέβγαινε. Ο Ελληνικός λαός είναι κυρίαρχος της μοίρας του και αν πιστεύει ότι τον καταστρέφει μπορεί να ακολουθήσει έναν άλλο δρόμο, δεν μπορεί όμως να αναγκάσει κανέναν να τον στηρίξει σε αυτόν τον δρόμο. 5. Καζινοκαπιταλισμός, εικονικό χρήμα .... δεν αντέχω άλλο. Ποιός τα λέει αυτά? Έλεος! Δωρεάν χρήμα δεν υπάρχει, τέλος. Σταματα να ενημερώνεσαι από Άρλεκιν συνωμοσιολογίας και διάβασε τίποτα σοβαρό για αλλαγή! Γιατί δεν σε πειθώ ότι θα με στεναχωρούσε να δω την χωρα μου στα γόνατα? Μήπως εσύ και οι όμοιοι σου δίνετε πιστοποιητικά πατριωτισμού? Επέτρεψε μου να μην βλέπω τίποτα το ηρωικό στην καταστροφή λόγω έλλειψης κοινής λογικής, στο να γίνουμε Κούγκι και απέξω να μην είναι κανένας εχθρός, μόνο οι εμμονές μας .... Έχω ακούσει για πολλών ειδών ηρωισμούς, αλλά για ηρωική βλακεία πρώτη φορα ....

      • Κεντροδεξιός avatar
        Κεντροδεξιός @ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ 05/02/2015 22:21:19

        Συμφωνώ μαζί σου ότι οι γερμανοί θα χάσουν πολλά και εγώ λέω να καταστραφούν Δεν καταλαβαίνω το «από μας» μπορεί να μας πεις τι θα χάσουμε εμείς!! (ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ)

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ Geros 05/02/2015 14:48:34

      Κοίτα ρε που θα συμφωνήσω για πρώτη φορά με τον παλιόγερο...

    • Hunter avatar
      Hunter @ Geros 05/02/2015 15:44:06

      Γέρο, εύστοχος! Ήρθε η Τρόικα, μας έδωσε πακτωλό δανεικών και μας είπε ότι προκειμένου να τα επιστρέψουμε και να λύσουμε οριστικά τα προβλήματά μας πρέπει να κάνουμε τα εξής: 1.) Να απολυθούν εκατοντάδες χιλιάδες από το Δημόσιο που δεν έχουν αντικείμενο και η πρόσληψή τους οφείλονταν καθαρά σε "πώληση ψήφου σε κόμμα ή συγκεκριμένο βουλευτή" 2.) Πάταξη της φοροδιαφυγής που κυμαίνεται σε πρωτάκουστα ποσοστά (60%) για χώρα άνωθεν της Σαχάρας 3.) Ιδιωτικοποίηση των ζημιογόνων ΔΕΚΟ ώστε να εξυγιανθούν και να λειτουργήσουν επιτέλους σε όφελος των πολιτών και όχι των συνδικάτων 4.) Άνοιγμα των "κλειστών" επαγγελμάτων 5.) Πάταξη της γραφειοκρατίας 6.) Άνοιγμα του ασφαλιστικού και του συνταξιοδοτικού με διόρθωση κραυγαλέων ανισοτήτων και αδικιών 7.) Αλλαγή στο σύστημα υγείας (να φύγει η πρωτοβάθμια περίθαλψη από τα νοσοκομεία) και διάφορες άλλες μεταρρυθμίσεις. Είδες εσύ να γίνεται έστω και ένα από όλα αυτά σε τέσσερα χρόνια;;;;;; Επειδή δεν γινόταν τίποτε από όλα αυτά, αναγκαστήκαμε να πάρουμε επιπρόσθετα (εισπρακτικά) μέτρα. Εάν γινόταν αυτά σιγά-σιγά, δεν χρειαζότανε ούτε ΕΝΦΙΑ ούτε άλλοι φόροι. Σε όλες τις χώρες που πήγε το ΔΝΤ να δώσει χρήματα, έβαλε ένα πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων όχι βέβαια από συμπόνοια αλλά για να του επιστραφούν τα χρήματα συν τόκο. Όλες οι χώρες που έκαναν τις μεταρρυθμίσεις (Ρουμανία, Λετονία, Ουκρανία, Τουρκία, Λευκορωσία, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Πορτογαλία, Κύπρος, Βραζιλία, Ισλανδία) αποπλήρωσαν/αποπληρώνουν το ΔΝΤ και μάλιστα μια ώρα γρηγορότερα και προχώρησαν μπροστά. Οι χώρες που δεν έκαναν τις (αναγκαίες) μεταρρυθμίσεις (Αϊτή, Γουινέα Μπισάου, Αργεντινή, Πακιστάν) φαληρίσαν ολοκληρωτικά και έκτοτε "δέρνονται" από (ημι)στρατιωτικές κυβερνήσεις... Πάμε να δούμε, ποιο ήταν το πρώτο πράγμα που έκαναν οι χώρες προκειμένου να αποπληρώσουν το ΔΝΤ και να μπούνε σε μια οικονομική σειρά: Απέλυσαν τουλάχιστον 30% των δημοσίων υπαλλήλων τους, ο υπέρογκος αριθμός των οποίων ήταν είτε κομμουνιστικό κατάλοιπο (Λετονία, Λευκορωσία, Ουγγαρία, Ρουμανία κ.λ.), είτε αποτέλεσμα πελατειακών σχέσεων του πληθυσμού με τα κόμματα!!! Όλες οι χώρες που πήραν βοήθεια από το ΔΝΤ, έκαναν αυτό το πράγμα πρώτο-πρώτο! Η Ρουμανία εισέπραξε 12,9 Δις το 2009 και σε 4-5 μήνες (!!!) μίκρυνε αισθητά τη γραφειοκρατία κι απέλυσε 137.000 από το Δημόσιο (!!!), οι οποίοι κατείχαν "θέσεις" από τον Τσαουσέσκου ακόμη και δεν είχαν ουσιαστικά εργασιακό αντικείμενο!!! Ουκρανία, Λετονία απέλυσαν το 25%-30% για τους ίδιους λόγους! Πάμε να δούμε τώρα, οι χώρες που δεν έκαναν τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις, γιατί δεν τις έκαναν: Διότι κάθε μεταρρύθμιση προσέκρουε στα (οργανωμένα) συμφέροντα συγκεκριμένων μειοψηφιών (ντόπιων "οπλαρχηγών", συνδικάτα ντόπιων βολεμένων στο Δημόσιο, ντόπιων επιχειρηματιών/προμηθευτών, ντόπιων βιομηχάνων, καναλαρχών, ντόπιων μεγαλογιατρών, φαρμακευτικών εταιρειών κ.λ.) και το κράτος δίστασε να συγκρουσθεί μαζί τους! Τυχαίο;;;;;;;;;;;;;

      • panos avatar
        panos @ Hunter 05/02/2015 16:46:22

        Δεν το νομίζω...

      • Geros avatar
        Geros @ Hunter 05/02/2015 17:08:26

        Όσο και να πληγώνει η σύγκριση με χώρες όπως η Γουινέα Μπισάου, νομίζω πως μονο με τέτοιες κραυγαλέες περιπτώσεις failed state μπορούμε να συγκριθούμε. Αυτά που ανέφερες είναι σωστά αλλα αν τα πεις στον δρόμο θα σε περάσουν για τρελό. Όλοι οι Ελληνες πιστεύουν πως όπου πήγε το Δ.Ν.Τ. κατέστρεψε τις χώρες και εσύ ανέφερες πολλές επιτυχημένες επεμβάσεις του, τρελός είσαι? Είπες ότι μέσα στα μέτρα ήταν και οι απολύσεις, μα αφού όλοι οι Έλληνες ξέρουν πως όσο περισσότεροι δημόσιοι υπάλληλοι τόσο περισσότεροι μισθοί πέφτουν στην αγορά και αυτό είναι καλο πράγμα, τρελός είσαι? Νομίζω πως μόνο φύλαρχος στο βάθος της Αφρικανικής ηπείρου θα μπορούσε να βγάλει τον λόγο που εκφώνησε σήμερα ο Τσίπρας στην κοινοβουλευτική του ομάδα και να εισπράξει χειροκροτήματα. Συναισθηματικά επιχειρήματα, απομονωτισμός και μεγαλοστομίες για κατανάλωση στους ιθαγενείς. Κατάντημα .....

        • cockpit2 avatar
          cockpit2 @ Geros 05/02/2015 22:07:45

          Μόνο καθρεφτάκια και χάντρες δεν μοίρασε ο μικροφύλαρχος.

      • Anastasis avatar
        Anastasis @ Hunter 06/02/2015 00:16:30

        Και κάτι ακόμη . Μέσα στιε μεταρυθμίσεςι βάλανε και τις απολύσεις αυτών που έχουν πτυχία "μαϊμού' Με τον τυροκέφαλο τον Νταισελμπλουμ τι κάνανε; Τον αποπέμψανε; Χαχαχα

    • dim avatar
      dim @ Geros 05/02/2015 18:01:49

      Πιστεύω ότι το μόνο που μπορεί να ταρακουνήσει τον Έλληνα είναι "η τσέπη του"... Μόλις 3.000.000 Έλληνες (συνταξιούχοι, μισθωτοί δημοσίου, επιδόματα ανεργίας κλπ), πάνε στη τράπεζα στις 28 Φλεβάρη να πάρουν τα 1000 ευρώ μέσο όρο που πληρώνεται μηνιαίως ο κάθε ένας από αυτούς, και οι τράπεζες θα είναι κλειστές, και τα ΑΤΜ θα γράφουν απέξω: "αναλήψεις μόνο 30 ευρώ ημερησίως, και αυτά μέχρι εξαντλήσεως των χρηματικών διαθεσίμων".... έλα μετά να μου πεις αν "θα αλλάξει η προσφάτως διατυπωμένη λαϊκή βούληση, όταν θα κλείσουν για λίγες μέρες τα ΑΤΜ".... Ο λαός δεν ψήφισε για να το πάμε μέχρι τέλους... Ο λαός ψήφισε: το 25% να το πάμε μέχρι τέλους (τόσο παίρνει η άποψη "δράχμη", και στην ουσία είναι το 11% του ΚΚΕ - ΧΑ, και ένα 15% που ψήφισε Συριζα - Ανελ). Το υπόλοιπο 75% ψήφιζει ευρώ πάση θυσία, και είναι το 50% των ΝΔ-ΠΟΤΑΜΙ-ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΗΜΑ, Τελείες, Λεβέντηδες κλπ, καθώς και το 25% που ψήφισαν Σύριζα – Ανέλ, που τους ψήφισαν για να τιμωρήσουν τους άλλους, αλλά με την πεποίθηση οτι θα διαπραγματευτούν μπας και πάρουν και κάτι καλύτερο, αλλά στο τέλος θα κάνουν τη κωλοτούμπα!

      • cockpit2 avatar
        cockpit2 @ dim 05/02/2015 22:09:07

        Απόλυτα σωστός!!!!!

    • CosMic avatar
      CosMic @ Geros 05/02/2015 20:12:37

      Απλή και εύστοχη ανάλυση! Τόσο διαζύγιο από την πραγματικότητα που να μη βλέπουν τα αυτονόητα καταντάει ύποπτη!

    • Anastasis avatar
      Anastasis @ Geros 06/02/2015 00:00:18

      Έχω μια παρα΄τηρησ σε όλα αυτά. Στην ερώτηση δημ/φου προς τον Κ. Σόιμπλε για τη διαφθορά και για τη Siemens είδατε εσείς καμμιά απάντηση; Στο σπίτι του κρεμασμένου , λέει ο λαός μας, δεν μλάνε για σχοινί. Και η έξοδος από το ευρώ έχει κοστολογηθεί από τους ίδους πολλαπλάσια από ότι αν μείνουμε

  5. Saint George avatar
    Saint George 05/02/2015 11:21:53

    Το μεγάλο ζητούμενο είναι το που οδηγείται η ΕΕ σήμερα με την καθοδήγηση της Γερμανίας. Η Ελλάδα στραγγαλίζεται πέντε χρόνια τώρα και της ζητάνε να συνεχίσει στον ίδιο δρόμο χωρίς να δέχονται να της δώσουν λίγο χώρο και χρόνο για να επουλώσει τις πληγές της πενταετίας και να συνεχίσει σε ένα πιό χαλαρό δρόμο εξυγίανσης της οικονομίας της. Εστω κι αν συνεχίσει έτσι η Ελλάδα με μνημόνια και θηλιές ή έστω εάν χρεοκοπήσει, πόσο σημαντική είναι για το σύνολο της Ευρώπης? Πιστεύω καθόλου. Ούτε και ζήτημα θεσμών και ευρωπαϊκών νόμων είναι, γιατί πάντα οι νόμοι υπάρχουν είτε για να αλλάζουν ή να μπαίνουν αστερίσκοι κάτω από τις εκάστοτε συνθήκες. Οι Γερμανοί θέτουν σε κίνδυνο το ευρωπαϊκό οικοδόμημα και δυναμιτίζουν παράλληλα την παγκόσμια οικονομία είναι απολύτως σαφές. Το μόνο που τελικά θα καταφέρουν είναι η διάλυση της ΕΕ και τα σημάδια είναι πλέον ορατά, η Λεπέν στην Γαλλία είναι ante portas και στην Ελλάδα αν αποτύχει η κυβέρνηση του σύριζα υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι η Χρυσή Αυγή θα είναι πρώτο κόμμα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Saint George 05/02/2015 12:04:02

      Δεν νομίζω ότι έχει τέτοιες δυνατότητες πια η Χρυσή Αυγή. Έχει ξεφουσκώσει και την τρίτη θέση την πήρε από κεκτημένη ταχύτητα και μόνον. Και να αποφυλακιστούν οι βουλευτές, που θα γίνει σύντομα αναγκαστικώς λόγω 18μήνου, δεν έχει καμία σχέση η δυναμική της με αυτή που είχε δύο χρόνια πριν, τέτοιον καιρό. Άλλωστε, και ο ΣΥΡΙΖΑ μέχρι στιγμής δεν δείχνει να υλοποιεί κάποια ατζέντα τόσο ριζοσπαστική, ώστε να ωθήσει τον κόσμο στο άλλο άκρο. Έχει και αυτό τη σημασία του.

    • Hunter avatar
      Hunter @ Saint George 05/02/2015 14:00:50

      Το "ευρωπαϊκό οικοδόμημα" ήταν και είναι μια χαρά. Η Ε.Ε δίνει χρήματα στις 2-3 χώρες (πλέον μείναμε μόνοι μας) που έχουν εσωτερικά προβλήματα, αλλά για να τα διορθώσουν, όχι για να τα κρύψουν... Η Ελλάδα μάλιστα θέλει να τα κρύβει όχι να τα κρύψει (έχει σημασία το ρήμα σε εξακολουθητικό χρόνο και όχι σε συνοπτικό)... Η Ελλάδα ΔΕΝ στραγγαλίζεται (πέντε χρόνια όπως γράφετε), από τους Ευρωπαίους, αλλά από τους άνω των 850.000 δημοσίων μισθών, από το 60% φοροδιαφυγής, από τις υπέρογκες συντάξεις σε ανθρώπους με μηδαμινή εισφορά, από τα "εφάπαξ", από την διαφθορά και τις πελατειακές σχέσεις, από τους νταβατζήδες προμηθευτές με τα υπερτιμημένα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους κτλ. κτλ... Από αυτά και αυτούς στραγγαλίζεται! Αυτά είναι τα προβλήματα. Για να τα λύσουμε, πρέπει πρώτα να τα αντιληφθούμε και να τα αναγνωρίσουμε. Όποιοι (Έλληνες) ψάχνουν τα προβλήματα στο ευρωπαϊκό οικοδόμημα, στη Γερμανία, στο Ευρώ και στους ευρωπαϊκούς θεσμούς, είναι βαθειά και μακριά νυχτωμένοι... Το λυπηρό είναι ότι ανήκει και η νέα κυβέρνηση σε αυτούς...

      • Vassilis avatar
        Vassilis @ Hunter 05/02/2015 17:05:40

        Ακριβως ετσι ειναι. Η Ελλάδα ΔΕΝ στραγγαλίζεται (πέντε χρόνια όπως γράφετε), από τους Ευρωπαίους, αλλά από τους άνω των 850.000 δημοσίων μισθών, από το 60% φοροδιαφυγής, από τις υπέρογκες συντάξεις σε ανθρώπους με μηδαμινή εισφορά, από τα "εφάπαξ", από την διαφθορά και τις πελατειακές σχέσεις, από τους νταβατζήδες προμηθευτές με τα υπερτιμημένα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους κτλ. κτλ... Από αυτά και αυτούς στραγγαλίζεται! Αυτά είναι τα προβλήματα.

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ Vassilis 05/02/2015 17:13:24

          Σωστά. Και τι έκαναν οι 2-3 κυβερνήσεις που ήταν στα πράγματα αυτη την πενταετία ? Απλά τα έβλεπαν να περνούν.

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Βούρδουλας 05/02/2015 17:28:33

            Ξεχασατε τις απεργιες, τους Φωτοπουλους, τις προτασεις μομφης στην Κυβερνηση, τις καθαριστριες , την Δουρου , την αρνηση για αξιολογησεις των ΔΥ , τα Πανεπιστημια, τις Βιλλες Αμαλια, την απαιτηση για εκλογες απο την πρωτη εβδομαδα σχημτισμου της π. Κυβερνησης?

          • Βούρδουλας avatar
            Βούρδουλας @ Ρεαλιστης 05/02/2015 17:39:48

            Οχι, αλλά αυτά είναι πραγματικά πταίσματα μπροστά σε όσα αναφέρει ο Βασίλης. Εκεί ήταν το ζουμί και σιγά μην το τολμήσουν. Ειλικρινά, από αυτούς εδώ τώρα, αν υπάρχει κάτι που ελπίζω ότι μπορεί να κάνουν δουλειά, γιατί υποθέτω πως τόσα χρόνια δεν ήταν μπλεγμένοι όσο οι προηγούμενοι σε ρουσφέτια/μίζες και "δουλειές", είναι στην πάταξη της διαφθοράς. Σήμερα η ερώτηση που έκανε ο βαλασσόπουλος για τον χριστοφοράκο στον σόιμπλε πιστεύω πως ήταν στημένη (και πολύ καλά έκαναν) από το σύριζα. Δεν τον είδα τον σόιμπλε να του αρέσει πολύ που του το ρώτησαν, αντίθετα είδα τον μπαρουφάκη να παίρνει όμορφα την πάσα και να τον καρφώνει. Θέλω να πιστεύω (και πιστεύω πως όσοι είναι καλοπροαίρετοι το θέλουν επίσης) ότι αυτοί μπορούν να καθαρίσουν -έστω κάπως- την αυλή μας, που είπε κι ο Βόλφγκαν. Από τους προηγούμενους δεν περίμενα τίποτα. Ούτε λίστες, ούτε χριστοφοράκους, ούτε τίποτα. Και τους δικαιολογώ απόλυτα. Χέρι χέρι ήταν, ανθρώπινο είναι να μην θέλουν να τους πειράξουν.

          • Vassilis avatar
            Vassilis @ Βούρδουλας 05/02/2015 18:28:19

            Ρωτας για το προβλημα η για τα αιτια του προβληματος?? Δεν θα σου αρεσουν οι απαντησεις, γιατι εχουν ονοματεπωνυμο.

          • Vassilis avatar
            Vassilis @ Βούρδουλας 05/02/2015 18:31:04

            @ Βουρδουλας Ρωτας για το προβλημα η για τα αιτια του προβληματος?? Δεν θα σου αρεσουν οι απαντησεις, γιατι εχουν ονοματεπωνυμο. ( Συγνωμη για το διπλο ποστ. κανει τρελα με Ι.Ε. η σελιδα με Firefox all ok)

          • cockpit2 avatar
            cockpit2 @ Βούρδουλας 05/02/2015 22:20:45

            Γιατί ρωτάς τι έκαναν οι κυβερνήσεις και δεν ρωτάς τι έκαναν Πιπεριάδες,Ρίζοι,Κολάδες, Σταμούλοι,Φωτόπουλοι and so on? Κυβερνούσαν οι κυβερνήσεις; Επί πλέον ποιός πασόκαρος δημοσιογράφος έγινε διοικητής της ΕΥΠ; Σου θυμίζω ότι πάλι οι βρυκόλακες εκείνου του <<σε θέλει όλη η χώρα>>κυβερνούν ξανά,τι συριζα και χαζομάρες,3-45% είναι......

      • cockpit2 avatar
        cockpit2 @ Hunter 05/02/2015 22:13:32

        Σαν να μου θυμίζεις κάποιον Αντρέα από το παρελθόν που τον <<ήθελε όλη η χώρα>> και που θεμελίωσε το σημερινό οικοδόμημα .....

    • Tassos avatar
      Tassos @ Saint George 05/02/2015 15:46:12

      "Kαι στην Ελλάδα αν αποτύχει η κυβέρνηση του σύριζα υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι η Χρυσή Αυγή θα είναι πρώτο κόμμα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα." Δεν μας τις λες και μας τις σοβαρές ενδείξεις? Γιατί μόνο στις γυναικείες φυλακές Κορυδαλλού τους βλέπω πρώτο κόμμα

      • Saint George avatar
        Saint George @ Tassos 05/02/2015 17:36:51

        Το γεγονός ότι η ΧΑ έχασε ελάχιστες από τις δυνάμεις της σε σχέση με το 2012 και ενώ βρίσκεται η ηγεσία και οι περισσότεροι βουλευτές της στην φυλακή ουδόλως σας προκαλεί να σκεφτείτε λίγο περισσότερο. Δυστυχώς αυτού του είδους οι εκτιμήσεις και αναλύσεις επικρατούν και έτσι έχουν την ευκαιρία να βρίσκονται κόμματα του 3% στην εξουσία όπως καλή ώρα ο σύριζα.

    • agrotis avatar
      agrotis @ Saint George 05/02/2015 15:51:34

      Δεν μπορείς να ζητάς χρόνο να αναπνεύσεις και παράλληλα να προσλαμβάνεις τις καθαρίστριες, τους πρώην της ΕΡΤ, να σταματάς τις ιδιωτικοποιήσεις και να θέλεις να κρατικοποιήσεις, να αυξάνεις μισθούς και συντάξεις. Το χειρότερο είναι ότι αφέρεσε στην νωπή εντολή του Ελληνικού λαού που στο κάτω- κάτω 60% δεν σε ψήφισαν.

      • Άλυτη Εξίσωση avatar
        Άλυτη Εξίσωση @ agrotis 05/02/2015 17:43:57

        1) Ελληνικές βουλευτικές εκλογές της 17ης Ιουνίου 2012 : Ν.Δ 29,66% + Πασόκ 12,28% = 41,94% 100 - 41,94 = 58,06 % Δεν τους ψήφισε, παρόλα αυτά κυβέρνησαν ανενόχλητοι επί 2,5 χρόνια. 2) Ελληνικές βουλευτικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 : Σύριζα 36,34 % + ΑΝ.ΕΛΛ 4,75% = 41,09 % 100 - 41,09 = 58,91% Δεν τους ψήφισε 58,91 - 58,06 = 0.85% !!!! Σύμφωνα με τα ...ανώτερα μαθηματικά σας δηλαδή, αυτό το 0,85% είναι που κάνει τη ...διαφορά και απονομιμοποιεί πλήρως την παρούσα κυβέρνηση. Δίκιο έχετε. Έτσι είναι. :-) Πάνω απ΄όλα η λογική.

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ Άλυτη Εξίσωση 05/02/2015 18:14:17

          Μήπως να προσθέσετε και τη ΔΗΜΑΡ στο (1) ;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Saint George 05/02/2015 17:44:46

      Αυτά για τη ΧΑ είναι ευσεβείς πόθοι. Έρχεται η δίκη...

  6. Ραβινος avatar
    Ραβινος 05/02/2015 11:22:55

    O μοναχικος αγωνας του ΑΣ για υπευθυνοτητα και εγγυηση του τι λεει η ΝΔ στις εκλογες ΤΩΡΑ δικαιωνεται.Ας μην μας ξεγελουν τα πεσμενα φτερα των συριζοτσιπραιων ειναι φιδια κολοβα και υβριστες του χειριστου ειδους .Προσωπικα οσο αυτος ο σαλιαρης μειρακας Τσιπρας δεν παιρνει πισω αυτο το ''..την Κυριακη θα γινει το πηδημα '' που ειπε στην ομιλια του στην Ροδο αναφερομενος στους ψηφοφορους της ΝΔ και των αλλων κομματων που δεν θα ψηφιζαν συριζα τοσο θα ειμαι κοντρα σε ολα οσα θα προσπαθει να κανει ως κυβερνηση σε σημειο ακομη και του ''.. γαια πυρι μιχθητω ''.Θα πηγαινω τους συριζαιους σουρνωντας οπου τους συναντω και τους βρισκω .Ειναι πορωμενοι ,στερημενοι ,ανεγκεφαλοι και η αντιμετωπιση τους ειναι μια και μονη οπως και στα φιδια με ''κοψιμο το κεφαλι'' .Τελεια και παυλα .

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Ραβινος 05/02/2015 19:23:35

      Αυτά να τα πεις στη ΝΔ, η οποία όταν θα έρθει ξανά στα πράγματα θα κάνει αντιπολίτευση του σαλονιού. Προσωπικά αυτό είναι που αποστρέφομαι.

    • cockpit2 avatar
      cockpit2 @ Ραβινος 05/02/2015 22:24:40

      Μαζί σου Ραβίνε!!!!!!

    • cockpit2 avatar
      cockpit2 @ Ραβινος 05/02/2015 22:31:10

      Αισθάνομαι αυτήν την χώρα να με διώχνει,δεν ανέχομαι τον σαλιάρη μείρακα τσίπρα να πρωθυπουργεύει,αν ήταν καλύτερα τα οικονομικά μου θα είχα φύγει έως ότου εξαφανιστή αυτή η μετριότητα.......

  7. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 05/02/2015 12:32:37

    Το να σχολιάζουμε και να εκτιμούμε στα καφενεία την παγκόσμια κατάσταση είναι εύκολο. Ρίχνεις κυβερνήσεις, κηρύττεις επαναστάσεις, φτιάχνεις αυτοκρατορίες... Η πραγματική ζωή και τα ισχυρά διλήμματα που έχουν στα χέρια τους όσοι αποφασίζουν να κυβερνήσουν και με τις αποφάσεις τους να καθορίσουν την ζωή των πολιτών τους είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Ούτε οι κυβερνώντες μπορούν να γίνουν καφενεία, ούτε τα καφενεία κυβερνήσεις. Οποιος δοκίμασε να το αλλάξει αυτό έχασα και μαζί μ' αυτόν και τα καφενεία και η χώρα. Η κάθε κυβέρνηση ,σίγουρα όχι όλοι, αλλά όσοι είναι στην μικρή ομάδα που αποφασίζει΄, έχουν στα χέρια τους ανοιχτά όλα τα χαρτιά. Και τα δικά τους και των υπολοίπων. Ξέρουν και βλέπουν ότι οι άλλοι έχουν 5 άσσους ούτε καν 4 , και εμείς πάμε για 3 εφτάρια το πολύ. Με ανοιχτά χαρτιά είμαστε όλοι. Θα επιχειρήσουμε μπλόφα τραβώντας ένα χαρτί? Θα παίξουμε τα ρέστα μας ,που δεν έχουμε για να τους φοβήσουμε? Θα παρατήσουμε τα χαρτιά και θα φύγουμε από το παιχνίδι? Οι θεατές μας λένε να σκεφτούμε καλά την κίνηση, μας χτυπούν την πλάτη και εμείς νομίζουμε ότι θα γίνει θαύμα. Δεν υπάρχουν θαύματα στην κανονική ζώη, ιδίως στο πόκερ με ανοιχτά χαρτιά που θέλησαν να παίξουν μερικά καφενεία νομίζοντας ότι μπορούν να γίνουν κυβερνήσεις αλλά να μην χάσουν το καφενείο και την ωραία πλάκα που σπάζαμε αναμορφώνοντας τις τύχες του κόσμου. Μήπως είχε καμιά επίπτωση μέχρι τώρα? Εκλεινε το καφενείο και μετά πάλι από τη αρχή παίζαμε επανάσταση και παγκόσμια κυριαρχία. Δυστυχώς για την Ελλάδα, δεν υπάρχει χρόνος και πολλές δυνατότητες. Η κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη να υπογράψει μια σκληρή συμφωνία αλλιως ας υπογράψει στρατιωτικό νόμο και ας στείλει το στρατό να φυλάει τις τράπεζες. Αν τον βρεί ... Οσοι νομίζουν ότι η χρεοκοπία μιας χώρας είναι μια ιστορία τραλαλά τραλαλό που όλοι θα βγούμε στους δρόμους να πανηγυρίζουμε είναι βαθιά ψεκαμμένοι. Οι αγανακτισμένοι στο σύνταγμα θα μοιάζει με προαύλιο κατηχητικού. Και την κυβέρνηση θα κυνηγούν όλοι αυτοί και όποιον ψεκαμμένο δοκιμάσει να τους πεί τις αερολογίες του. Θα το ζήσουμε? Μπορεί...Πάντως ο μπαρούφ δεν θα είναι εδώ να μας το αναγγείλει. Η λογική λέει ότι δεν φτάσουμε εκεί, γιατί η κυβέρνηση στο τέλος θα διαλέξει την μικρότερη καταστροφή, όπως έγινε μέχρι σήμερα. Ας ελπίσουμε να ισχύσει.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ορεσείβιος 05/02/2015 20:34:39

      Σωστός ορεσείβιε!

  8. Eva avatar
    Eva 05/02/2015 12:34:04

    Το... "σας τα λέγαμε εμείς" δεν έχει νόημα.

  9. Διογένης avatar
    Διογένης 05/02/2015 13:07:06

    Όποιος είδε τον Σακελλαρίδη το πρωί στο Μέγκα, κατάλαβε πολλά πράγματα. Οι άνθρωποι είναι ή τρελοί ή βαλτοί. Προσποιούνται ότι δεν τρέχει τίποτα και ότι είναι μια ασήμαντη κίνηση. Ναι, αλλά αυτό που δεν μας λένε είναι, γιατί έκανε η ΕΚΤ αυτή την κίνηση μετά που είδε ο Ντράγκι τον μέγα διαπραγματευτή Βαρουφάκη. Εδώ πρόκειται για τεράστια αποτυχία του υπερεκτιμημένου Βαρουφάκη, που δείχνει στην πραγματικότητα ότι οι δέκα προηγούμενες σπαταλήθηκαν σε φανφάρες που έβλαψαν και δεν ωφέλησαν τη χώρα. Και αυτό ο κόσμος έχει αρχίσει να το καταλαβαίνει. Ήταν φανερό ότι οι δημοσιογράφοι σήμερα δεν είχαν τη γλυκανάλατη στάση που είχαν έως χθες απέναντι στη νέα κυβέρνηση. Κοινώς, το παραμυθάκι της "σκληρής διαπραγμάτευσης" δέχθηκε το πρώτο ισχυρό χτύπημα, αν και δεν έχει ακόμη καταρρεύσει τελείως. Ωστόσο ο κόσμος άρχισε να φοβάται και να μην εμπιστεύεται πλήρως ότι θα πάνε καλά τα πράγματα. Ο Σακελλαρίδης το πρωί έλεγε "αποκλείεται να πάμε στο e-mail Χαρδούβελη". Έτσι όμως όπως πάνε τα πράγματα, μπορεί πολύ σύντομα το e-mail Χαρδούβελη να φαίνεται ειδυλλιακό σε σχέση με αυτό που έρχεται. Είτε κάνει είτε δεν κάνει την κωλοτούμπα ο ΣΥΡΙΖΑ... Η άθλια τακτική τους να προσποιούνται ότι δεν τρέχει τίποτε, ξαναφέρνει στην επιφάνεια το ερώτημα μήπως όλα είναι στημένα για να μας πάνε στη δραχμή. Πλήθος ξένων "αναλυτών" (με ή χωρίς εισαγωγικά) κάνει λόγο για τον "κίνδυνο bank run" και αυτό, όποιος λίγο γνωρίζει από τραπεζικά πράγματα, ξέρει ότι είναι κάτι που εν γένει απαγορεύεται να το πεις και να το προφέρεις δημόσια. Αν λοιπόν το λένε τόσο πολλοί, όλοι από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού και τόσο συντονισμένα, τόσο εν χορώ, αυτό σημαίνει ότι κάποιοι πίσω από τις κουρτίνες ωθούν να πάνε τα πράγματα προς αυτή την εξέλιξη, που θα σημαίνει τον θάνατο του τραπεζικού μας συστήματος μέσα σε λίγες ημέρες. Αν αυτό δεν έγινε ακόμη, είναι διότι ο ελληνικός λαός είναι εκστασιασμένος από τον μέγα διαπαγματευτή Βαρουφάκη και είναι περίπου πεπεισμένος ότι, δεν μπορεί, η Γερμανία θα υποχωρήσει κάπου "κι αυτή", λες και πρόκειται για "ισότιμη" διαπραγμάτευση. Και τότε οι εξελίξεις θα είναι ραγδαίες, πιο ραγδαίες από ό,τι είναι σήμερα. Είναι δυνατόν ο μέγας οικονομολόγος Βαρουφάκης να μην γνωρίζει τι συμβαίνει; Νομίζω πως όχι. Αυτό που συμβαίνει το καταλαβαίνουν και αρχάριοι περί τα οικονομικά. Αυτό ενισχύει την πεποίθησή μου ότι η ασφυξία στην οποία οδηγείται η ελληνική οικονομία είναι προσχεδιασμένη και αποσκοπεί στο να μας οδηγήσει στη δραχμή από τον πιο σύντομο δρόμο, χωρίς δημοψηφίσματα και ιστορίες που θα θέσουν σε "κίνδυνο" την όλη διαδικασία. Και πιθανόν μέσα στο κόλπο να είναι και η Γερμανία, η οποία γι' αυτό δεν αφήνει περιθώριο ούτε για τη μετονομασία της τρόικας...

    • Hunter avatar
      Hunter @ Διογένης 05/02/2015 13:29:30

      Το σχέδιο του ΣΥΡΙΖΑ ήταν εξαρχής να πάμε στη δραχμή. Απλώς θέλουν να το παρουσιάσουν στους ψηφοφόρους τους ως "αναγκαστική λύση" έπειτα από την "αδιαλλαξία" της Ευρώπης...

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Hunter 05/02/2015 17:51:37

        Ακριβώς έτσι!

    • Αστακιωτης avatar
      Αστακιωτης @ Διογένης 05/02/2015 16:39:27

      Σωστα και τεκμηριωμένα τα γραφομενά σου

    • Άλυτη Εξίσωση avatar
      Άλυτη Εξίσωση @ Διογένης 05/02/2015 17:26:42

      ‘'Και πιθανόν μέσα στο κόλπο να είναι και η Γερμανία..''. Α, σας παρακαλώ πολύ! Αυτό, με τίποτε δεν το πιστεύω! Οι Γερμανοί ήταν, είναι και θα είναι, θερμότατοι υποστηρικτές και αυτοθυσιαζόμενοι φίλοι μας. Αν λοιπόν ακόμα κι αυτοί συναινούν να πάμε στη δραχμή, στο ρούβλι ή ακόμα ακόμα και στην αρχαία τη μνα, τότε στα σίγουρα θα πρόκειται για το καλό μας..... Δεν χωρά καμιά αμφιβολία επ΄αυτού. Μετανοείτε άπιστοι! Η Θεία Μέρκελ ξέρει πολύ καλύτερα από εσάς, τι ακριβώς σας αξίζει :-) . Ταπείνωση, μεμψιμοιρία και υποταγή.

      • dim avatar
        dim @ Άλυτη Εξίσωση 05/02/2015 18:08:42

        Εσένα που δε σου αρέσει η υποταγή, φάει μνημόνιο τώρα για άλλα 4 χρόνια, με την υπογραφή Τσίπρα - Μπαρουφάκη... Ήδη ως τώρα τι έχουμε δια στόματος Μπαρουφάκη? "Διαγραφή γιόκ", "το 67% του μνημονίου είναι σωστό", "θα έχουμε πρωτογενή πλεονάσματα"... Δεν θέλατε λήξη του μνημονίου στις 28 Φλεβάρη, και πιο χαλαρή εποπτεία με την προληπτική γραμμη... Πάρτε τώρα σκληρότερο μνημόνιο για τέσσερα ακόμα χρόνια, α συγνώμη, "κοινωνικό ευρωπαϊκό συμβόλαιο" ξέχασα... Εκτός αν προτιμάτε δραχμή... Γιατί μόνο αυτές οι επιλογές είναι στο τραπέζι: νέο μνημόνιο, ή δραχμή...

    • cockpit2 avatar
      cockpit2 @ Διογένης 05/02/2015 22:35:43

      Είδα τον Σακελλαρίδη το πρωί στο MEGA τον άκουσα αλλά δεν κατάλαβα τίποτα απολύτως,εγώ Ελληνικά διδάχτηκα στο σχολείο!!!!!!

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Διογένης 05/02/2015 23:34:45

      όπως τα λες Διογένη. απλή διαχείρηση εντυπώσεων εκατέρωθεν

  10. Hunter avatar
    Hunter 05/02/2015 13:23:15

    Ο φουκαράς ο Τσίπρας, νόμισε ότι θα σχηματίσει (και θα ηγηθεί) μια συμμαχία του Νότου για να "επιτεθεί" στη Γερμανία, στην Ολλανδία, στο Βέλγιο και στους άλλους νοικοκυραίους της Ευρώπης... Έβγαλε ανακοίνωση η Ισπανία με την Πορτογαλία ότι "δεν ακολουθούμε την Ελλάδα σε ρήξη με την Ε.Ε, είμαστε ευρωπαϊκές χώρες", ήρθε και η συνάντηση με τον Ρέντσι (που πέραν φιλοφρονήσεων δε είχε τίποτε άλλο) και του κόπηκαν τα πόδια... Ακόμη και να γινόταν τέτοια συμμαχία, τι νόμιζε ο Τσίπρας, ότι η Ισπανία των 50 εκατομμυρίων και η Ιταλία των 60, θα τον άφηναν να "ηγείται";;;

  11. airman avatar
    airman 05/02/2015 13:24:56

    Δεν εγκλωβίστηκε ακόμα! Μόλις βγει ο V από το Δόκτωρα Σόιμπλε, τότε θα αρχίσει να νοιώθει τον κλοιό! Τώρα ο mister V ιδρωμένος θα βγει, "βρεγμένος" θα βγει, θα δείξει. Καλού-κακού λέω να κρύψω 500,00 ευρώ στον απορροφητήρα από αύριο! Πιστεύω προλαβαίνω!

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ airman 05/02/2015 13:52:06

      Ο Τσιπρας ηταν του πρακτικου, δεν πολυδιαβαζε Ιστορια. Αυτη ηταν για μαθητες του κλασικου......

    • Άλυτη Εξίσωση avatar
      Άλυτη Εξίσωση @ airman 05/02/2015 17:03:09

      ...Ομπρέλα κρατούσε, πετσέτα διέθετε, ούτε και σήμερα πάντως επαληθεύθηκαν οι κορακοχρησμοί.... Για να δούμε λοιπόν παρακάτω. Μας παίρνει να στεκόμαστε άραγε όρθιοι, ή μιας και μάθαμε στα τέσσερα (και μας βολεύει κι όλας μερικούς μερικούς ), να ξαναπέσουμε με το χέρι απλωμένο; :-) Έτσι κι αλλιώς, οποτεδήποτε το αποφασίσουμε, ευπρόσδεκτοι θα είμαστε μετά ...δανείων και ...μαύρου, στο club των υποταγμένων Ευρωκαρπαζοεισπρακτόρων! Ευτυχείτε!

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Άλυτη Εξίσωση 05/02/2015 17:57:08

        Είσαι σε παράλληλο σύμπαν! Από τη στιγμή που δεν αφήσαμε το Σαμαρά να μας κάνει χώρα που δε ζητάει δανεικά για να ζήσει ενώ παράλληλα θα είχε και περίσσευμα για να μειώσει φόρους και να ελαφρωθεί το βάρος στους αδύναμους, 2 δρόμοι έμειναν πολύ χειρότεροι. Είτε νέα δανεικά με νέο και πολύ επαχθέστερο μνημόνιο, είτε άτακτη χρεοκοπία, χάος, και εικόνες Βενεζουέλας (σκοτωμός μεταξύ συμπολιτών για γάλα και χαρτί υγείας με περιφρούρηση στρατού-εδώ δε θα έχουμε και βενζίνη-πετρέλαιο) με μεγάλο κίνδυνο από Τουρκία μεριά και τα χρέη να πλλαπλασιάζονται λόγω υποτίμησης. Πες μου ποια λύση (περήφανη πάντα...) προτιμάς να δω τι τρέλα κουβαλάς. Γιατί η λογική σε έχει αφήσει πια...

      • Fotini avatar
        Fotini @ Άλυτη Εξίσωση 05/02/2015 18:18:41

        ῎Εχετε δίκιο, ὄρθιοι καί μέ δραχμή. ῏Ηλθε ἡ ὥρα τῆς ἀριστερᾶς, ΕΥΤΥΧΕΙΤΕ!

  12. sender avatar
    sender 05/02/2015 13:57:02

    Ο Τσίπρας εγκλώβησε την Ελλάδα σε οικονομική(και κοινωνική)αναταραχή και ο Καμμένος φροντίζει να την παγιδεύσει,με το περίεργο φλερτ με την Ρωσία,σε γεωπολιτικές περιπέτειες.Εκεί στην ΝΔ,μαθαίνουν τα νέα;ή απόκτησαν μετατραυματικό πολιτικό αυτισμό;όλοι είμαστε πικαρισμένοι με τις πρόσφατες μοιραίες αποφάσεις των ψηφοφόρων,αλλά αν είναι να χαθεί η χώρα από τον χάρτη,να παραμεριστούν όλα και ακόμα μια φορά κ.Σαμαρά και όλοι οι πολιτικοί,λάβετε άμεσα πρωτοβουλίες.

    • Άλυτη Εξίσωση avatar
      Άλυτη Εξίσωση @ sender 05/02/2015 17:12:25

      ''όλοι είμαστε πικαρισμένοι με τις πρόσφατες μοιραίες αποφάσεις των ψηφοφόρων...'' Χαχαχαχα! Πολύ βαριά σαν να σας έπεσε εσάς αγαπητέ η Δημοκρατία και δεν κρατιέστε, προδίδεστε! Ψυχραιμίααααααα! Η παρτίδα μόλις ξεκίνησε. Αφήστε κάτω λοιπόν τα ζάρια και τη σημαδεμένη τράπουλα. ΓΙΑ ΣΚΑΚΙ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ. Παραμείνετε σεβαστικοί θεατές και κάντε λίγη ησυχία επί τέλους. Η υστερική και παραζαλισμένη κερκίδα εδώ, ούτε αποσυντονίζει, ούτε βοηθάει.

      • sender avatar
        sender @ Άλυτη Εξίσωση 05/02/2015 17:53:34

        Η νοσοαγνωσία είναι μια πολύ σοβαρή κατάσταση.Αφορά πολλούς αναιτίως υπεραισιόδοξους στη σημερινή ελληνική κοινωνία.

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Άλυτη Εξίσωση 05/02/2015 19:33:17

        Προσέξτε μη σας πέσει βαριά η ηττα στο σκάκι των κορυφαίων (!). Ακου εκεί κορυφαίοι. Και "σεβαστικοί" θεατές δεν θα μείνουμε.Ανοχή που δεν θα την κερδίσετε δεν θα την έχετε. Καληνύχτα σας.

      • sender avatar
        sender @ Άλυτη Εξίσωση 05/02/2015 20:17:01

        Αλυτη Εξίσωση,το nickname σας προσδιορίζει ακριβώς το αποτέλεσμα της πολιτικής της παρούσας κυβέρνησης.Σε σχόλιο μου,που δεν αναρτήθηκε(;),έγραψα για τον όρο''νοσοαγνωσία'',μια επικίνδυνη κατάσταση,που αφορά πολλούς αναιτίως υπεραισιόδοξους υποστηρικτές της κυβέρνησης.

      • Vassilis avatar
        Vassilis @ Άλυτη Εξίσωση 05/02/2015 23:11:39

        @Άλυτη Εξίσωση ...ΓΙΑ ΣΚΑΚΙ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ... Κασπαροφ -Καρποφ εγινε το 2009... εαν δεν το χεις παρει χαμπαρι εχουμε 2015.

  13. η Dimi avatar
    η Dimi 05/02/2015 14:32:28

    *Οι κινήσεις Τσίπρα-Βαρουφάκη θυμίζουν τα μοιραία σφάλματα Παπανδρέου-Παπακωνσταντίνου. Σαν αντιπολίτευση θα στηρίζουμε ό,τι είναι σωστό.* ~Αντώνης Σαμαράς ALERT newmoney|Φεβρουάριος 05, 2015

  14. η Dimi avatar
    η Dimi 05/02/2015 15:54:24

    "Παρέλαβα χάος παρέδωσα χώρα. Λάθος η αύξηση του κατώτατου μισθού. Αυτά τα χρόνια είχαμε να διαλέξουμε ανάμεσα στο δύσκολο που αποφασίσαμε και το πιό οδυνηρό, που αποφύγαμε. Κάποιοι χτυπούν εμένα όπως χτύπησαν προηγούμενους προέδρους της Ν.Δ και κάποιοι θέλουν τη Ν.Δ σε δίνη εσωτερικής αμφισβήτησης. Ξέρουν ότι η νέα κυβέρνηση θα περάσει δύσκολα και θέλουν απέναντι τους μία αδύναμη αντιπολίτευση. Είναι επιδίωξή τους η διάλυση του πολιτικού συστήματος, συνειδητή επιλογή.” ~Αντώνης Σαμαράς στη 1η Συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας (απόσπασμα ομιλίας) – Πέμπτη, 05 Φεβρουαρίου, 2015 http://on-msn.com/1BXbX9A

  15. Μοίρα avatar
    Μοίρα 05/02/2015 16:02:53

    μαύρη μαυρίλα πλάκωσε....

  16. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 05/02/2015 17:24:43

    Σημερα ο Τσιπρας στην ΚΟ του εβγαλε εναν λογο σαν να ειναι αντιπολιτευση. Ευχολογια και μουσικες για να χαιδευουν τα αυτια.Περιμενω να δω πως θα παταξει την φοροδιαφυγη των κατα κυριον λογο ψηφοφορων του. Πως θα παταξει την διαφθορα στο Δημοσιο που τον ψηφισε καθολικα. Στο τελος της ομιλιας του νομιζα οτι ακουγα Α. Παπανδρεου. Φοβερη μιμηση. Ο δε ψεκασμενος κυρηξε τον πολεμο στην Υπ. Αμυνας της Γερμανιας. Μα τοσο χαζος ειναι?

  17. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 05/02/2015 19:18:07

    Πράγματι,πολύ άσχημος ο εγκλωβισμός του Τσίπρα... Η κωλοτούμπα που θα επιχειρήσει κάποια στιγμή,θα πρέπει να έχει πολλές στροφές για να γίνει αισθητή. Σήμερα η Ν.Βαλαβάνη ειδοποίησε τη διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ να καθίσει στη θέση της μέχρι νεωτέρας.Αυτούς που την περασμένη βδομάδα μεγαλόστομα η κ.Υπουργός απέλυσε... Ο κ. Εθνικός Καραφλός Διαπραγματευτής μας,μας πληροφορεί μάλιστα σήμερα ότι,συμφωνεί με το 60-70% του μνημονίου. Δηλαδή τί θέλει,να χαλάσουμε τις καρδιές μας για το υπόλοιπο 30-40% ; Ας σοβαρευτούν επιτέλους,και οι κυβερνώντες και αυτοί που τους ψήφισαν. Κανείς από τους υπόλοιπους που δεν τους ψηφίσαμε,δεν θέλουμε λιτότητα,μνημόνια και περαιτέρω ταπείνωση. Όμως αφού δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να σωθούμε, να αφήσουμε τους τσαμπουκάδες γιατί δε μας παίρνει. Και ξέρετε κάτι; Είμαστε κι εμείς που περνάμε δύσκολα,αλλά δεν τα χάσαμε όλα για τρελαθούμε και να πάρουμε φόρα να κουτουλήσουμε τον τοίχο... Κι αυτοί που έχασαν πολλά και δεν τους νοιάζει να καταστραφούν όλα κάνοντας τσαμπουκάδες,ας σκεφτούν ότι τώρα ακόμη όπως είμαστε,εμείς οι υπόλοιποι,ο καθένας προσωπικά αλλά και το Κράτος,η Εκκλησία,θα βοηθάμε κι αυτούς όπως και όσο μπορούμε. Αν καταστραφούμε όλοι,τότε τα πράγματα θα είναι απείρως πιό εφιαλτικά και γι' αυτούς και για όλους μας και θα ισχύει ένας και μόνο νόμος,το: ''ο σώζων εαυτόν,σωθήτω''...

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Κυθήριος 05/02/2015 23:44:58

      Αυτό για το 60-70% ήταν πράγματι εντυπωσιακό. Πρώτη φορά ακούστηκε κάτι τέτοιο. Νομίζω πως έχει αρχίσει να στρίβει λίγο. Πάντως η απορία παραμένει. Αφού συμφωνούσατε στα περισσότερα, τότε τι τις θέλατε μετά μανίας τις εκλογές ; Εκτός αν αυτές είναι καθαρά δικές του προσεγγίσεις και δεν τις υιοθετεί κανείς άλλος. Λογικά θα του γίνουν ερωτήσεις εντός Ελλάδας από σήμερα που γύρισε και εκεί θα φανεί αν είναι μόνος σ αυτή την άποψη ή όχι.

  18. George N avatar
    George N 06/02/2015 01:38:32

    Αφού όλοι συμφωνούν ότι τα 2/3 του μνημονίου είναι σωστά γιατί δεν εφαρμόζουμε έστω ένα 50%? Αν είμαστε πνεύμα αντιδικίας να τους το πούμε να το γράψουν ανάποδα. Θα μπορούσαν πχ να γράψουν "Να μην παίρνει ο καθένας σύνταξη ανάλογα με τις εισφορές του αλλά ανάλογα με την δύναμη που έχει η ομάδα που ανήκει με το να κλέβει τις εισφορές των άλλων αλλά και να χρεώνει τα αγέννητα" μήπως και από αντίδραση κάνουμε το σωστό.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.