Είστε σίγουροι ότι θα υπάρξει συμφωνία;
07/07/2015 06:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Είστε σίγουροι ότι θα υπάρξει συμφωνία;

Μήπως ο Τσίπρας ακολουθεί πιστά ένα σχέδιο που θα βγάλει την Ελλάδα από το ευρώ και θα βγούμε και στους δρόμους να πανηγυρίζουμε για τον μεγάλο ηγέτη αντί να τον κυνηγάμε;

Μάντεις κακών δεν είμαστε, και προσπαθούμε να είμαστε αισιόδοξοι. Να κρατάμε την ελπίδα ζωντανή, όση ελπίδα μας άφησε η κυβέρνηση. Κι όχι αυτή την ψεύτικη ελπίδα για την οποία ψήφισαν όχι εκατομμύρια Έλληνες.

Και οι οποίοι μετά τα πανηγύρια αναρωτιούνται: «Τι ψηφίσαμε; Μήπως το όχι είναι τελικά ναι»; Γιατί αυτό θα είναι το ερώτημα που θα κάνουν αν έρθει ο Τσίπρας με συμφωνία στο πλαίσιο του πακέτου Γιούνκερ. Σκληρά μέτρα με ολίγον από ανάπτυξη και διευθέτηση χρέους. Δεν θα πάει στο 23% ο ΦΠΑ στα ξενοδοχεία, αλλά θα πάει η εστίαση και δεν θα καταργηθεί το ΕΚΑΣ αλλά θα υπάρξουν ιδιωτικοποιήσεις και βεβαίως κατάργηση πρόωρων συντάξεων.

Αυτό πάνω κάτω είναι το πακέτο μαζί φυσικά με ΕΝΦΙΑ, έκτακτες εισφορές κ.λπ.

Ωστόσο, το τι θα σκεφτούν οι πολίτες του «όχι» είναι το λιγότερο. Μια συμφωνία να υπάρξει εδώ που φτάσαμε και ας είναι ότι να είναι. Από την απόλυτη χρεοκοπία και το χάος καλύτερα είναι να πονέσουμε δια χειρός... Τσίπρα.

Η απόφαση της ΕΚΤ για κούρεμα στα ενέχυρα των ελληνικών τραπεζών ήταν το πρώτο μήνυμα για το τι θα συμβεί αν σήμερα δεν έρθει η συμφωνία. Ο Ντράγκι τράβηξε το πιστόλι, το έχει απασφαλίσει και την Τετάρτη «μπάι – μπάι» αν δεν υπάρξει συμβιβασμός.

Έτσι τα ερμηνεύουν όλα αυτά οι ευρωπαϊστές, οι νουνεχείς άνθρωποι που βλέπουν ότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος παρά μόνο το ευρώ. Τι κάνει το λόμπι της δραχμής; Τι κάνουν οι ανίκανοι του ΣΥΡΙΖΑ; Είναι ερωτήματα που τίθενται και κυρίως ποια στάση θα κρατήσει ο Τσίπρας;

Κάποιοι είπαν ότι η σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών είναι δείγμα της στροφής του ΣΥΡΙΖΑ στο να αποφασίσει και να πει «όχι» στη ρήξη, «ναι» στο ευρώ. Κάποιοι άλλοι ίσως πίστεψαν ότι η απομάκρυνση Βαρουφάκη ήταν μια κίνηση καλής θέλησης στους δανειστές που δεν ήθελαν ούτε ζωγραφιστό να βλέπουν το παιδί «ουάου». Μήπως όμως όλα αυτά είναι μέρη του σχεδίου που έχει ο κ. Τσίπρας και η παρέα του για ρήξη και έξοδο από το ευρώ; Μήπως δηλαδή ισχύει εκείνο που γράφαμε προ ημερών ότι πρόκειται για ένα κόμμα μπολσεβίκων που τα κάνει όλα μεθοδευμένα και έχει καθορίσει εξ' αρχής τους ρόλους;

Ελπίζουμε να είμαστε υπερβολικοί και οι άνθρωποι απλώς να είναι ανίκανοι αλλά τυχεροί, προς το παρόν. Ή να έχουν άγνοια κινδύνου και να ζουν στο δικό τους υπέροχο κόσμο. Όμως κάποια πράγματα μας ανησυχούν και οφείλουμε να προειδοποιήσουμε για να μη βρεθεί κανείς προ εκπλήξεως. Και να θυμίσουμε ότι δεν έχει εντολή η κυβέρνηση για έξοδο από το ευρώ. Αν τολμήσει να το κάνει καλύτερα να εξαφανιστεί από την Ελλάδα.

Ωστόσο, δεν θα μπορούσε να είναι μεθοδευμένη όλη η πεντάμηνη δημιουργική ασάφεια με την «λεβέντικη» διαπραγμάτευση ώστε να φτάσει η Ελλάδα στην κόλαση;

Μήπως να έγιναν όλα αυτά ώστε να σιχαθεί ο κόσμος τους «κακούς» δανειστές και να ξεκινήσει νέος ανένδοτος κατά των... δυνάμεων κατοχής; Με πολύ λαϊκισμό και πολύ ιδεολογικό μασάζ στον λαό εύκολα εύκολα περνά η εντύπωση ότι η κυβέρνηση αγωνίζεται και αντιστέκεται;

Μήπως η απομάκρυνση Βαρουφάκη, το δημοψήφισμα, η Σύνοδος πολιτικών αρχηγών ήταν στημένα ώστε σε μια ενδεχόμενη σημερινή αποτυχία στις διαπραγματεύσεις έρθει ο Τσίπρας και με διάγγελμα πει: «Έλληνες, εγώ έκανα τα πάντα, θυσίασα τα πάντα, ακόμη και τον... νομπελίστα Γιάνη, αλλά είναι αδιάλλακτοι οι ξένοι. Και αυτοί μας οδηγούν στη δραχμή;»

Με τον τρόπο αυτό θα μπορούσε να φανατίσει τους πολίτες, να ρίξει το φταίξιμο στους ξένους και να «αποδαιμονοποιήσει» το Grexit. Η δημιουργία «στρατού» μέσα στον ελληνικό λαό που θα μιλά για υπερηφάνεια, ακόμη κι αν έχουν καταστραφεί τα πάντα, είναι κλασικό σχέδιο απολυταρχικών καθεστώτων στο Ιράκ, τη Συρία, την Αίγυπτο ή τις χώρες που έσπευσαν να συγχαρούν τον Τσίπρα, δηλαδή την Κούβα, τη Βολιβία, τη Βενεζουέλα. Ο κόσμος μπορεί να μην έχει χαρτί τουαλέτας να σκουπιστεί αλλά έχει... αξιοπρέπεια. Μπορεί να τρώει ζωοτροφές αλλά έχει διώξει τους κακούς Αμερικανούς.

Άραγε λοιπόν μήπως ο Τσίπρας ακολουθεί πιστά ένα σχέδιο που θα βγάλει την Ελλάδα από το ευρώ και θα βγούμε και στους δρόμους να πανηγυρίζουμε για τον μεγάλο ηγέτη αντί να τον κυνηγάμε;

Διότι όπως είναι γνωστό, η κατασυκοφάντηση του ευρώ, οι ύβρεις σε βάρος των δανειστών και η φανατίλα του λαού που χορεύει στους δρόμους για ένα «όχι» που είναι «ναι» είναι δείγματα δημιουργίας ενός στημένου σκηνικού που θα φέρει ολοκληρωτικό καθεστώς. Κι όποιος μιλά για ευρώ σε λίγο καιρό θα εξορίζεται στη Μακρόνησο.

Και το ερώτημα είναι: «Μόνος του τα κάνει όλα αυτά ο Αλέξης;» Ή μήπως ο υπερατλαντικός σύμμαχος θέλει να αρπάξει ένα μέλος της ΕΕ από τα νύχια των Ευρωπαίων και των Ρώσων και γι' αυτό σπρώχνει την Ελλάδα εκτός ευρώ; Διότι απ' ότι μαθαίνουμε στην Ουάσιγκτον χάρηκαν πολύ με το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος.

Ο Τσίπρας όμως θα πρέπει να γνωρίζει ότι ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού είναι υπέρ του ευρώ και της ευρωπαϊκής ταυτότητας. Αν κάνει το λάθος θα δημιουργήσει σκηνικό εμφυλίου.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Διογένης avatar
    Διογένης 07/07/2015 06:11:48

    Δεν νομίζω ότι ο Τσίπρας είχε σχέδιο δραχμής. Αυτός που είχε σχέδιο δραχμής ήταν ο Βαρουφάκης. Ξεκάθαρα. Δυναμίτισε τα πάντα προσχεδιασμένα. Εάν ο Τσίπρας είχε τέτοιο σχέδιο, τότε γιατί να διώξει τον Βαρουφάκη και να μην τον κρατήσει μέχρι να το υλοποιήσει; Νομίζω ότι αυτό που έγινε ήταν ο Τσίπρας καταλάβαινε πολύ καλά πού το πάει ο Βαρουφάκης και όσοι είναι πίσω από αυτόν, στους οποίους άφηνε να εννοηθεί, πριν γίνει κυβέρνηση, ότι θα τους κάνει τα χατήρια (αυτό το άφηνε να εννοηθεί σε όλους, βέβαια), και τελικά έπαιξε μαζί τους προκειμένου να εκβιάσει την Ευρώπη. Βέβαια, η Ευρώπη δεν εκβιάστηκε. Όταν τελικά κατάλαβε ότι δεν είχε τίποτε να κερδίσει από αυτούς, παρά μόνον να χάσει, τότε πήγε να γυρίσει πορεία, όμως ήταν πια αργά, διότι ο Βαρουφάκης τον κρατούσε όμηρο. Τώρα απηλλάγη μεν από τον Βαρουφάκη, αλλά μάλλον είναι πολύ αργά για να κάνει συμφωνία, καθώς οι απαιτήσεις των δανειστών δεν υπάρχει περίπτωση να ικανοποιηθούν, θα είναι πολύ σκληρότερες τώρα πια. Παρόλο που δεν ήταν σχέδιο του Τσίπρα η δραχμή, όλη αυτή η καταστροφή που έγινε από τον Βαρουφάκη είναι μετά βεβαιότητος αυτό που λένε στα νομικά "ενδεχόμενος δόλος", δηλαδή όταν γνωρίζεις κάτι κακό ως ενδεχόμενο από τις ενέργειές σου, αλλά το αποδέχεσαι. Οπότε, στο Ειδικό Δικαστήριο ο Τσίπρας θα καθήσει μαζί με τον Βαρουφάκη. Δεν τη γλιτώνει, και ας μην ήταν δικό του το σχέδιο. Όσο για τη συμφωνία, ας κλάψουμε από τώρα. Τετέλεσται, όπως έγραψε πριν λίγες ημέρες το antinews...

    • eyuymaxos avatar
      eyuymaxos @ Διογένης 07/07/2015 07:22:07

      μαγος εισαι?

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Διογένης 07/07/2015 09:11:11

      Αν υπαρχει ορισμος του πολιτικου παραλογισμου θα οριζεται απο την Ελληνικη πλεον περιπτωση .Οπως λενε αρχαιο Ελληνικο δραμα θα λενε τωρα 'η Ελληνικη περιπτωση' .Το ο,τι συνεβει αποτελει παρελθον οπως παρελθον αποτελουν τα Ελληνικα δραματα του 1897,1920,1974 που θα ακολουθουνται πλεον απο το 2015.Η συμφωνια που θα ερθει -ειμαι βεβαιος οτι θα ερθει-θα ειναι τοσο ανηλεης ως προς τις μεταρρυθμισες -μετρα που η δημιουργικη ασαφεια για να περασουν απο την Βουλη θα παρουν την μορφη χρησμων για να μην αμφισβητουνται απο κανεναν ειδικα τωρα αφου ο Τσιπρας πηρε και την συναινεση των ''πολιτικων ''αρχηγων υπο την σκεπη του Πακη .Θου Θεε φυλακη τω στοματι μου .Ειρηστω εν παροδω πολυ καλα εκανε ο Σαμαρας που παραιτηθηκε προκειμενου να μην εχει την υπογραφη του ενα κειμενο κουρελοχαρτο .Ιδωμεν.

    • iconology2009 avatar
      iconology2009 @ Διογένης 07/07/2015 09:11:29

      Αυτό που περιγράφει το σχόλιο και που σε μεγάλο βαθμό είναι η φριχτή αλήθεια, είναι ότι ο Τσίπρας είναι τόσο ανεπαρκής σαν προσωπικότητα ώστε να μπορεί να άγεται και να φέρεται σε τόσο κομβικής σημασίας θέμα-εδώ βρίσκεται ολόκληρο το οικοδόμημα που τον έφερε στην εξουσία!-από έναν υπουργό του και μάλιστα υπουργό που ούτε καν ερασιτέχνης της πολιτικής δεν έχει υπάρξει, αφού για πρώτη φορά στη ζωή του βρέθηκε στην ανάγκη να διαπραγματευτεί-και σκεφθείτε με ποιο θηριώδους σημασίας αντικείμενο, ε;-με την υπουργοποίηση του. Τι συνιστά αυτή η διαπίστωση για τον Τσίπρα; ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΗΓΕΤΙΚΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ. Αδυναμία να είναι αυτός που χαράζει τη στρατηγική. Εξάρτηση της όποιας σκέψης του από τρίτους ακόμη και στα πιο εμβληματικά σημαντικά.

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ Διογένης 07/07/2015 12:45:34

      Διογενη το πραμα φαινοταν εδω και πολυ καιρο. αλλα αυτος τον κρατουσε. Οχι ο τσιπρας ηξερε πολυκαλα που παει το πραμα. εδιωξε τον βαρουφακη μολις αρχισε να σπειρετε στη κοινωνια το ζιζανιο της υποψιας για δραχμη. κανοντας το προσπαθει να αποκτησει ξανα την εξωθεν καλη μαρτυρια. στην πραξη ομως ολα βαινουν καλως.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Παρατηρητής 08/07/2015 19:17:12

        Συμφωνώ. Το δημοψήφισμα ήταν η απόδειξη ότι θέλει χρεοκοπία και ο Τσίπρας. Και τώρα που πήρε λευκή επιταγή θα του είναι πιο εύκολο. Είμαστε πολύ αφελείς ως λαός να δώσουμε τέτοια δύναμη στον πιο ψεύτη πρωθυπουργό που πέρασε στο ψέμα και τον ΓΑΠ...

    • dikastisdredd avatar
      dikastisdredd @ Διογένης 07/07/2015 17:10:24

      Καθε 2η εβδομαδα απο το τέλος Γεναρη ακούω: ".....ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ" Κάθε φορά το budget της συμφωνίας ανέβαινε απο το 900εκ. στο 2 τρις, στα 4 τρις, κ.ο.κ. Καθε φορά ΕΨΑΧΝΑ στη συμφωνια "ΜΕ ΤΟ ΦΑΚΟ" ΝΑ ΒΡΩ "ΜΕΙΩΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ - ΚΡΑΤΟΥΣ" & "ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ" Κάθε φορά άκουγα για Ευρωπαίους Τοκογλύφους, Δυνάστες,Τρομοκράτες, Νεοφιλελευθερους κλπ. Καθε φορά άκουγα συστηματικές συκοφαντίες για τους δημοσιογράφους που εντόπιζαν και αποκάλυπταν τη προπαγάνδα των επαγγελματιών του διεφθαρμένου συνδικαλισμού. Καθε φορά άκουγα τη συστηματική λαϊκίστικη καπηλεία για τον παππού, τη γιαγιά, τον φτωχό, τον ανεργο, τον αυτόχειρα. ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΑΝ ΤΟΝ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ Ως ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ !!!! ΟΜΩΣ: ΑΠΟΚΤΗΣΑΜΕ Εθνικές οδούς - ΠΑΘΕ, σήραγγες, γέφυρες, λιμάνια, πανεπιστήμια, νοσοκομεία, σχολεία, δημόσια κτίρια, υπηρεσίες, σεμινάρια κλπ... ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ (ΜΟΠ, ΚΠΣ 1, 2, 3, ΕΣΠΑ, ΣΕΣ). Δεν φαίνεται να μετράει. Συμπερασματικά, εκτιμώ ότι οι πιθανότητες για συμφωνία είναι μικρές. Ενώ οι πιθανότητες για μια άδηλη μετάβαση στον υπαρκτό κρετινισμό μεγάλες.

  2. ΜΑΥΡΗ ΧΕΙΡΑ avatar
    ΜΑΥΡΗ ΧΕΙΡΑ 07/07/2015 06:35:35

    ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΟΥ ΚΕΝΤΡΩΟΥ ΣΟΣΙΑΛ-ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ
    (το παρόν κείμενο γράφτηκε στις 26 Ιανουαρίου 2015...ελάχιστες αλλαγές έγιναν μετά το δημοψήφισμα)

    Όποιος αντιλαμβάνεται τις παγκόσμιες αλλαγές που έχουν ξεκινήσει να συμβαίνουν τα τελευταία 15 χρόνια, και επιταχύνθηκαν από το 2010 δεν μπορεί παρά να μην εκπλήσσεται από την αλλαγή που συνέβη και στη χώρα μας στις 25 Ιανουαρίου 2015.
    Μία αλλαγή η οποία μπορεί ίσως να υποστηρίξει κάποιος χωρίς να βρίσκεται μακριά από την αλήθεια πως έχει τα χαρακτηριστικά ΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ και όχι απλής κυβερνητικής αλλαγής. Ενός καθεστώτος 80 ετών...θυμίζω: η μία εκ των τριών οικογενειών που ρύθμιζε τα πολιτικά πράγματα της χώρας μας βρίσκεται εκτός παιγνίου μετά από πολλές δεκαετίες...
    Όποιος πιστεύει πως αυτή η αλλαγή θα έχει χαρακτηριστικά "παρένθεσης" και θα λήξει μέσα σε δύο-έξι μήνες πλανάται.

    Θα εξηγήσω γιατί.

    Αν θέλει κάποιος πραγματικά να βρει τη γεννεσιουργό αιτία του οικονομικού προβλήματος της χώρας ας μη ψάχνει στα χρηματοοικονομικά. Ας ψάξει στη διαφθορά και στο πελατειακό πολιτικό σύστημα. Αυτά τα δύο, όταν συνυπάρχουν, και συνδυασθούν με αδύναμους θεσμούς (πχ. δικαιοσύνη) τότε αποτελούν τους βασικότερους παράγοντες για να εξελιχθεί μία χώρα σε «αποτυχημένη χώρα» (failed sate). Όλα τα παραπάνω αποτελούν μόνιμες συζητήσεις και ανησυχίες για το μέλλον σχεδόν σε όλες τις χώρες του κόσμου, συμπεριλαμβανομένου του ΟΗΕ...Αυτά ακριβώς μας ζητούν άλλωστε και οι πιστωτές μας: πάταξη της διαφθοράς-φοροδιαφυγής και του πελατειακού πολιτικού συστήματος.
    Η οικονομική κρίση στη χώρα μας είναι απόρροια-αποτέλεσμα αυτής της προϊούσας κοινωνικής κρίσης-σήψης: κλείναμε τα μάτια στη διαφθορά και τη σήψη και λικνιζόμαστε στα μπουζούκια. Τα μπουζούκια τέλος.

    Αποτελούν όλα τα παραπάνω προνομιούχο χώρο της αριστεράς;
    Απαντώ: δυστυχώς, ναι!

    Αυτή την περίοδο, φαίνεται πως οι αριστεροί είναι οι μόνοι που τα έχουν κατανοήσει. Είναι πχ. η (πρώην) Τρόϊκα αριστερή/μαρξιστική/κομμουνιστική όταν ζητά να ελεγχθούν φορολογηθούν επιτέλους οι «βρώμικα” πλούσιοι Έλληνες πολίτες ("filthy rich");
    Έγινε ξαφνικά το ΔΝΤ κομμουνιστικό/αντικαπιταλιστικό όταν γνωρίζει πως υπάρχουν 100 και πλέον χιλιάδες offshore Ελληνικού ενδιαφέροντος και απαιτεί να ελεγχθούν (μέσω διάφορων λιστών που έχουν δοθεί στις Ελληνικές κυβερνήσεις) ώστε να συλλεχθούν οι απαραίτητοι φόροι;

    Όλα αυτά ο ΣΥΡΙΖΑ τα είχε κατανοήσει. Και γι’αυτό ακριβώς το λόγο διαπιστώσαμε τη σαρωτική ανασύσταση του κεντροαριστερού χώρου που συνέβη στις 25 Ιανουαρίου 2015. Και γι'αυτό διαπιστώσαμε το 61% του ΟΧΙ στο δημοψήφισμα...Και γι’αυτό ακριβώς το λόγο ο ΣΥΡΙΖΑ, έχοντας στα χέρια του τη λίστα με τα ονόματα Ελλήνων πολιτών που έχουν φοροδιαφύγει/ξεπλύνει μαύρο χρήμα μέσω offshore θα κάνει το αυτονόητο: θα τους φορολογήσει.

    Υπάρχει πιθανότητα κάποιοι από αυτούς να είναι πολιτικά πρόσωπα και ειδικά πρόσωπα της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ;
    ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ.
    Δυστυχώς, η άρνηση για την αξιοποίηση αυτών των λιστών από τη ΝΔ και το εξαϋλωμένο ΠΑΣΟΚ καταδεικνύει φόβο...(θυμίζω πως η λίστα Λαγκάρντ αφορούσε μόνο ένα υποκατάστημα, μίας συγκεκριμένης τράπεζας, σε μία χώρα).

    Ο ΣΥΡΙΖΑ αυτά τα ονόματα προφανώς τα γνωρίζει.

    Το ίδιο και οι δανειστές μας. Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, κατ’αντιστοιχία με τα παραπάνω, είναι δύο «αποτυχημένα» κόμματα («failed parties»): είναι βαθιά διεφθαρμένα και έχουν πελατειακό χαρακτήρα.

    Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει δύο εναλλακτικές: είτε να αποκαλύψει στον Ελληνικό λαό αυτά τα πολιτικά ονόματα ή να τα κρατήσει ως εργαλεία πολιτικού «εκβιασμού»: κάθε φορά που κάποιος από αυτά τα πολιτικά πρόσωπα σηκώνει κεφάλι, ο ΣΥΡΙΖΑ θα βγάζει από το «μπαούλο» του αυτές τις λίστες.
    Και στις δύο περιπτώσεις, αντιλαμβανόμαστε πως η ΝΔ είναι «ξοφλημένο» κόμμα.

    Για το «Ποτάμι» τα πράγματα είναι πιο απλά: όταν τα εκδοτικά συγκροτήματα που το κατασκεύασαν έλθουν αντιμέτωπα με τα θαλασσοδάνειά τους τότε θα διαπιστώσουμε πως το «Ποτάμι» θα μετατραπεί σε ρυάκι και τελικά θα ξεραθεί...

    Και πάλι, όμως ο ΣΥΡΙΖΑ θα κρατά το μαχαίρι (εξουσία) και το καρπούζι (λίστες με ονόματα και ανεξόφλητα θαλασσοδάνεια των ολιγαρχών) και θα έχει, όπως και προηγουμένως τις ίδιες δύο εναλλακτικές...

    Όπως αντιλαμβάνεστε, αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει κάποιος σοβαρός πολιτικός σχηματισμός ο οποίος να εκπροσωπεί-καλύπτει ξεκάθαρα το χώρο του σοσιαλ-φιλελεύθερου κέντρου.

    Με λίγα λόγια, οι κεντρώοι-φιλελεύθεροι-δημοκράτες ψηφοφόροι βρίσκονται εγκλωβισμένοι στην «αποτυχημένη» και βαθιά διεφθαρμένη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ. Λίγο-πολύ αρκετοί τα ζήσαμε αυτά στις εκλογές όταν συζητούσαμε μεταξύ πως «είναι η πρώτη φορά που πραγματικά δεν ξέρω τί να ψηφίσω».
    Φαίνεται διατεθειμένο το σάπιο-διεφθαρμένο-οικογενειοκρατικό κόμμα της ΝΔ να αλλάξει;
    Απαντώ: όχι!
    Η ίδια οικογενειοκρατία συνεχίζεται λες και δεν έχει συμβεί τίποτε. Αντίθετα, στο χώρο της κεντροαριστεράς επείλθε ξεκαθάρισμα: η μία ιστορική οικογένεια βρίσκεται ήδη εκτός παίγνιου.
    Σε κάθε περίπτωση, για τους λόγους που εξήγησα παραπάνω, η ουσία είναι πως ΤΩΡΑ είναι το σωστό timing να ξεκινήσουν οι ζυμώσεις για τη δημιουργία νέου ΚΕΝΤΡΩΟΥ κόμματος με σοσιαλ-φιλελεύθερη-δημοκρατική κατεύθυνση ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΠΑΛΑΙΑ ΟΝΟΜΑΤΑ.

    ΧΡΟΝΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ. Καθώς ο ΣΥΡΙΖΑ, αν και εφόσον προβεί στο σαρωτικό ξεκαθάρισμα της διαφθοράς όπως αναμένουν όλοι αμέσως μετά το κλείσιμο της συμφωνίας με τους πιστωτές και σίγουρα μέχρι το Σεπτέμβριο, θα αποκαλύψει αρκετά...όχι όλα, αλλά αρκετά για να καθηλώσει και τη ΝΔ σε ποσοστά πολύ χαμηλότερα από τα σημερινά και να καταρριφθούν τα σενάρια περί «παρένθεσης».
    ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΩ: η ΝΔ, με τις αποκαλύψεις που θα έρθουν, θα πέσει πολύ κάτω από το 10%. Θα εξαϋλωθεί όπως το ΠΑΣΟΚ...

    Ως κεντρώοι, φιλελεύθεροι, δημοκράτες δεν γίνεται να παραμείνουμε θεατές και θύματα εκβιασμού του παρασιτικού, πελατειακού και διεφθαρμένου πολιτικού προσωπικού της ΝΔ που σήμερα ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ «εκπροσωπεί» αυτό το χώρο.
    Η χώρα θα κινδυνεύσει να πέσει στα χέρια ενός και μόνο κόμματος (ΣΥΡΙΖΑ) και το πολίτευμά μας να αποκτήσει χαρακτηριστικά ολοκληρωτισμού...

    Οφείλουμε και εμείς να «καθαρίσουμε» το χώρο μας από το «παλιό».

    Μη μείνουμε ουραγοί των παγκόσμιων εξελίξεων...

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ ΜΑΥΡΗ ΧΕΙΡΑ 07/07/2015 20:28:33

      Καί ἀφοῦ ὑπάρχουν off shore accounts πού θά φορολογηθοῦν καί θά ἔλυναν τό οἰκονομικό πρόβλημα γιατί ζητᾶ νέες ΜΝΗΜΟΝΙΑΡΕΣ;;;

      • ΜΑΥΡΗ ΧΕΙΡΑ avatar
        ΜΑΥΡΗ ΧΕΙΡΑ @ Φωτεινή 08/07/2015 06:26:21

        Δεν ξέρω, ρώτα αυτούς που δεν το έκαναν...

  3. Jim Beam avatar
    Jim Beam 07/07/2015 07:28:43

    Ο Τσιπρας πίστευε ότι θα απαλλαγεί απο το βάρος της πρωθυπουργίας με το δημοψήφισμα, αλλά ο ελληνικός λαός δεν τον άφησε να φύγει ! Του έδωσε εκ νέου εντολή να εφαρμόσει το πρόγραμμα του και να υλοποιήσει τις υποσχέσεις του ... Που όλοι ξέρουν ότι δεν ειναι εφικτά. Απλά για να του ανταποδώσουν το δούλεμα.
    Και ξεκινάει ο Τσιπρας με το κείμενο Γιούγκερ, το οποίο εχει απορρίψει ο λαός με το δημοψήφισμα και τη συνάντηση των πολιτικών αρχηγών για να βάλει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων την εντολή του ελληνικού λαού ... Που ειναι να μην πληρώσουμε τα δανεικά και να διοριστούν όλοι στο δημόσιο με 2000 μισθό ! Δεν νομιζω ότι οι θεσμοί θα αλλάξουν γνώμη και γραμμή ... Απλά ο Τσιπρας σπαταλά και τα τελευταία χρήματα του κράτους και χάνει χρόνο, μεγαλώνει το πρόβλημα μέχρι να τον πλακώσει !!!

  4. airman avatar
    airman 07/07/2015 08:02:34

    Ο Βαρουφάκης κινήθηκε βάσει συγκεκριμένου σχεδίου, που ενδεχομένως να μην το γνώριζε εξ αρχής ο Τσίπρας, στην πορεία όμως φάνηκε να το διαπιστώνει. Εάν διαφωνούσε έπρεπε να τον αποπέμψει και όχι απλά να τον αδρανοποιήσει. Εκτός κι αν δεν τον άφηναν να τον αποπέμψει πριν οδηγηθεί η οικονομία σε αδιέξοδο. Και το αδιέξοδο τελικά επήλθε αφενός με την εξάντληση του χρόνου και δευτερευόντος με το κάλπικο δημοψήφισμα. Ένα δημοψήφισμα που λειτούργησε ως κολυμβήθρα του Σιλωάμ για τον Τσίπρα, καθώς εάν πλειοψηφούσε το ΝΑΙ παραιτούμενος θα απαλλάσσονταν κάθε ευθύνης για την τελική αποτυχία του σχεδίου. Με την επικράτηση του ΟΧΙ η αντικατάσταση του Βαρουφάκη, δεδομένης της δέσμευσής του ότι δεν θα υπογράψει συμφωνία που μακροοικονομικά δεν θα βγαίνει, δίνει την εντύπωση ότι ο Τσίπρας επιχειρεί ένα τελευταίο ελιγμό στο πνεύμα της προσέγγισης των εταίρων/δανειστών/"τοκογλύφων". Έναν ελιγμό που σε συνδυασμό με την σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών επιχειρεί να παρουσιαστεί ως η ίστατη προσπάθεια προς την κατεύθυνση σύναψης συμφωνίας. Όμως τα πραγματικά προαπαιτούμενα για σύναψη συμφωνίας, λαμβάνοντας υπόψη την καταράκωση της οικονομίας και δεδομένου ότι η Ελλάδα είναι εδώ και μια βδομάδα ουσιαστικά χρεοκοπημένη εκτός προγράμματος, οδηγούν σε ένα τρίτο - δύσκολο - μνημόνιο ως μοναδική διέξοδο για σταδιακή αποκατάσταση της σημερινής οικονομικής ανωμαλίας και επανάκαμψη σε βάθος χρόνου. Ένα μνημόνιο που με πρόταγμα το ΟΧΙ ο Τσίπρας μπορεί πλέον να το αρνηθεί. Τούτων δοθέντων φαίνεται να βρισκόμαστε πιο κοντά από ποτέ σε μια οδυνηρή ρήξη που θα σημάνει και την ολοκλήρωση του αρχικού σχεδίου.

    • ΟΔΥΣΣΕΑΣ Κ. avatar
      ΟΔΥΣΣΕΑΣ Κ. @ airman 07/07/2015 08:16:51

      Πολύ λογική ανάλυση. Επομένως οι Ευρωκράτες μπορούν άνετα πλέον να αποτρέψουν τα τυχόν σχέδια του λόμπυ της δραχμής και να αποδεχτουν την κοινή πρόταση συμφωνίας των Ελλήνων πολιτικών αρχηγών που είναι αναμφισβήτητα επωφελής και για τις δύο πλευρές, αποτρέποντας μια για πάντα το grexit. Άν δεν το κάνουν, τότε όλοι μαζί οι Έλληνες θα πάμε σύσσωμοι στη Δραχμή και στην Ευρασιατική Ένωση, διότι και να θέλουμε να μείνουμε στο Ευρώ δεν θα μπορούμε, αν οι "εταίροι" μας δηλώσουν κατηγορηματικά οτι δεν μας θέλουν.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ΟΔΥΣΣΕΑΣ Κ. 07/07/2015 09:37:14

        Όχι γιατί αυτό θα σήμαινε ότι άλλοι λαοί θα πληρώσουν το επί πλέον κόστος του σώου Τσίπρα με το κλείσιμο τραπεζών και το δημοψήφισμα.Η ευρωπαική λογική λέει ότι η Ελλάδα τα προκάλεσε αυτά και η Ελλάδα πρέπει να τα πληρώσει. http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.politiki&id=41958

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ΟΔΥΣΣΕΑΣ Κ. 07/07/2015 09:38:32

        Και δεν θα πας σε καμμιά Ευρασιατική Ένωση.Για να πας εκεί πρέπει να φύγεις από το ΝΑΤΟ και εάν φύγεις από το ΝΑΤΟ η Τουρκία θα επέμβει. Θα γίνεις οικονομικός και πολιτικός δορυφόρος της Τουρκίας.

        • ΟΔΥΣΣΕΑΣ Κ. avatar
          ΟΔΥΣΣΕΑΣ Κ. @ ψυχραιμια 07/07/2015 13:28:54

          Η Τουρκία θα επέμβει εναντίον της Ρωσίας, όταν εμείς θα ανήκουμε στην Ευρασιατική Ένωση? Δεν νομίζω...Θα είχε επέμβει και στην Οσετία ή την Κριμαία αν ήταν έτσι

          • λαέρτης avatar
            λαέρτης @ ΟΔΥΣΣΕΑΣ Κ. 08/07/2015 08:32:34

            μπράβο !!!!!καλά τα λες!!!!!! Αν ενταχθούμε στην ευρασιατική ζώνη (κάτι που και εύκολο είναι , και οι αμερικάνοι θα μας αφήσουν και Ουκρανία δε θα γίνουμε και λεφτά για επιδοτήσεις υπάρχουν) τότε θα στρώσουν όλα !!!! Να φύγεις από την καρδιά της ευρωζώνης για να μπεις στην ευρασιατική ένωση!!!!!!! Τελικά εκεί στο σύριζα υπάρχουν πολύ μεγάλα μυαλά!!!!!!

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ ΟΔΥΣΣΕΑΣ Κ. 07/07/2015 09:44:35

        Αλλάξτε κασέτα οι Συριζαίοι και μελετήστε τα δεδομένα. Και για να πας στη δραχμή, πρέπει να σου δώσει άδεια ο Σόιμπλε. Δεν θα σου δώσει, παρά μόνον με αυστηρούς όρους. Να βγεις μόνος σου, μπορείς σε δύο χρόνια από τότε που το δηλώνεις. Ως τότε θα έχεις σαπίσει στο ευρώ. Με φεσωμένο το ΔΝΤ και μάλιστα για πολλά δις, όχι η ευρασιατική Ένωση, ούτε η Κεντροαφρικανική ένωση δεν σε κάνει δεκτό. Έτσι για να ξέρετε τι καταστροφή φέρατε, μήπως το καταλάβετε ποτέ. Αν και εσείς ειδικά θα το καταλάβετε όταν θα είναι να κοπεί το μηνιάτικο.

  5. Άλυτη Εξίσωση avatar
    Άλυτη Εξίσωση 07/07/2015 08:33:32

    ''Συμφωνία'' διαρκείας πόσων μηνών; Με αναδιάρθρωση χρέους ή χωρίς; Το 3ο large μνημόνιο έρχεται, ή λέτε πως θα το ...γλιτώσουμε; Στην Ευρωζώνη και μες στον ...σκληρό πυρήνα του Ευρώ, χωρίς επαναστατικές και γενναίες υποβοηθητικές επεμβάσεις, λυπάμαι, αλλά ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΖΩΗ.

    • airman avatar
      airman @ Άλυτη Εξίσωση 07/07/2015 10:11:54

      "Στην Ευρωζώνη ... ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΖΩΗ." Το αρχικό σχέδιο βαίνει προς υλοποίηση! Μπράβο Αλέξη, ο αναγκαίος Πάνος βοήθησε καταλυτικά! Το Express του μεσονυκτίου αναχωρεί!

      • Μανια avatar
        Μανια @ airman 07/07/2015 10:32:08

        Δεν τον ειδατε με το ογκωδες πανακριβο Hammer προχθες;; Δωρακι προφανως για τις υποηρεσιες του ....ουτε τα προσχηματα δεν κραταει

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ Μανια 07/07/2015 10:54:30

          ᾿Ανάλογο μέ τό "βάρος" του, Μάνια, χαχαχα.

      • Το τζίνι avatar
        Το τζίνι @ airman 07/07/2015 13:23:26

        Το 60% του Ελληνικού λαού πρόσφατα έκρινε, οτι με ακραία και απάνθρωπα μνημόνια λιτότητας, δεν έχει πια καμία ελπίδα. Σημειωτέον οτι το 80% των πολιτών, θα ήθελε να παραμείνει (ζωντανό όμως), εντός Ευρώ. Οι διαστρεβλώσεις που επιχειρείς, δεν βλέπεις πόσο είναι αστείες;

        • λαέρτης avatar
          λαέρτης @ Το τζίνι 08/07/2015 08:38:47

          ενώ με άτακτη χρεωκοπία θα είναι εξασφαλισμένο!!!!!! Όταν δεν θα δέχεται ο μαυραγορίτης ούτε τα IOU ούτε τα UOM και θα ζητάει το μονόπετρο !!!!! Είστε μεγάλες μορφές εκεί στο 60%!!!!!!!! (Δε μου λες υπάρχει περίπτωση να έχετε και τίποτα ακραία καλόπαιδα αναμεσά σας ή μόνο προοδευτικοί φωστήρες είστε;;;;;;;)

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ λαέρτης 08/07/2015 19:21:31

            Και λίγα λες. Όταν είπε ο Πύρρος ότι φοβάται για τα παιδιά του βουρκωμένος, οι συριζανέλ κομμουνιστο-πατριωτάρες τον έβριζαν σκαιότατα. Αυτόν που τα είχε ζήσει, αυτοί που δεν πείνασαν ΠΟΤΕ!

      • Άλυτη Εξίσωση avatar
        Άλυτη Εξίσωση @ airman 07/07/2015 15:34:59

        @ airman Χωρίς μετατροπή σε βιώσιμου του μη βιώσιμου τερατώδους μας χρέους, δεν έχουμε ζωή στην Ευρωζώνη. Όχι όλοι, αλλά οι περισσότεροι. Και κυρίως, καταστρέφουμε τη χώρα καθώς και κάθε προοπτική για τους νεότερους Έλληνες να παραμείνουν εδώ και να αναστήσουνε με την προσπάθειά τους την πατρίδα μας. Δείτε το δάσος λοιπόν κάποια στιγμή κι αφήστε κατά μέρος τους ...Καμμένους.

        • victoria (true) avatar
          victoria (true) @ Άλυτη Εξίσωση 07/07/2015 16:25:51

          Οι νεότεροι Έλληνες και Ελληνίδες διαβάζουμε τα σχόλιά σου και βρίσκουμε τους λόγους για τους οποίους πρέπει να φύγουμε. Αν επικρατήσετε. ΥΓ> Συγγνώμη κιόλας αλλά δεν θα κάνω διάλογο μαζί σας, πήξαμε στη δημοκρατικότητά σας άλλωστε κυρία που βλέπετε τα δάση, ενώ εμείς μόνο τη ζωή μας - που καταρρέει! Μεγάλωσα με αξίες και παιδεία και αλληλεγγύη, ακριβώς για αυτό δε, αν θυσιαστώ, θα θυσιαστώ για ιδέες που αξίζουν, όχι την τρέλα του καθενός που θέλει να ξαναζήσει το σφυροδρέπανο. Έχουμε αντανακλαστικά. Δεν θα μας τρελάνετε όλους.

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ victoria (true) 08/07/2015 01:26:58

            ᾿Εγώ προτείνω, Victoria, νά σχολιάζωμε καί νά καταθέτωμε τίς πολιτικές ἀπόψεις μας στό left.gr. Θά δείξουν παρόμοια εὐαισθησία στήν διαφορετικότητα; Θά ἀνεβάσουν δημοκρατικά τά σχόλια μας;

          • victoria (true) avatar
            victoria (true) @ Φωτεινή 08/07/2015 08:56:40

            Φωτεινή, είσαι πολύ γενναία. Δεν τους αντέχω. Άλλωστε τη στράτευση δεν μπορείς όχι να τη μεταπείσεις, ούτε καν σε ακούει.

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ victoria (true) 08/07/2015 19:25:23

            Victoria, ῾Υποθετική ἡ πρόταση. ᾿Εγώ νά δῆς πῶς τούς ἀντέχω. Νομίζουν ὅτι θά σιωπάσωμε ἐπειδή ἔστησαν κομματικό κόκκινο κράτος μέ ΕΡΤ καί κόκκινους σταθμούς.

          • MoonWalk avatar
            MoonWalk @ victoria (true) 08/07/2015 10:20:57

            Ένα πολύ μικρό μέρος των νεότερων ανθρώπων συμμερίζονται την άποψή σου victoria(true). Το ξέρουμε όλοι μας πια. Oι περισσότεροι νέοι άνθρωποι στην Ελλάδα, βλέπουν τη ζωή των γονιών τους επί 5 χρόνια τώρα να ισοπεδώνεται βάναυσα και το δικό τους μέλλον να είναι ή η εντός Ελλάδος δουλοπαροικία, ή ο εξαναγκαστικός εκπατρισμός. Δηλαδή, βλέπουν οτι έχουνε χρέος να παλέψουν με κάθε τρόπο για να αλλάξουν τις απάνθρωπες και καταστροφικές συνθήκες, που δημιούργησαν οι επί 40 χρόνια κάκιστοι διαχειριστές της εξουσίας. Όχι οι κακοί ...κομμουνιστές, αλλά οι ανίκανοι, εγκληματικοί δεξιοσοσιαληστάδες υποκριτές. Δεν μας τρελαίνετε λοιπόν ό,τι κι αν λέτε. Δεν ερμηνεύεται κατά το δοκούν η Ιστορία. Ξέρουμε πια.

    • το θέμα είναι avatar
      το θέμα είναι @ Άλυτη Εξίσωση 07/07/2015 18:30:41

      ο πρωθυπουργός είχε δεσμευτεί προεκλογικά για την παραμονή στην Ευρωζώνη. Το ότι κόσμος βαρέθηκε δεν πάει να πει ότι κάνω ότι γουστάρω. Κάντε τη πατάτα. Και θα δεις πως σε χρόνο dt αλλάζει η διάθεση της μάζας. Δεν θα τη βρείτε από την αντιπολίτευση αλλά από αυτούς που σας εμπιστεύτηκαν.

  6. Παράξενος avatar
    Παράξενος 07/07/2015 08:59:23

    Καθόλου απίθανο να δοκιμάσει να επιβάλει καθεστώς τύπου λατινικής αμερικής. Μετά ίσως έρθει και μια επίθεση από την Τουρκία εν μέσω οικονομικής κατάρρευσης και αληθινής ανθρωπιστικής κρίσης και η συσπείρωση γύρω από το πρόσωπό του θα φτάσει το 100%. Ήδη όσοι ψήφισαν όχι αποδίδουν το κλείσιμο των τραπεζών στην αντιπολίτευση και την ΕΕ και δε δέχονται να ακούσουν ότι την προκάλεσαν αυτοί που την αποφάσισαν. Φοβάμαι ότι είμαστε στη φάση που έλεγε ο Αριστοτέλης, ότι η δημοκρατία κάποια στιγμή εκφυλίζεται σε οχλοκρατία και αυτή καταλήγει σε τυραννία. Νομίζω ότι η κοινωνία, που έχει μετατραπεί σε άβουλη και χωρίς ταυτότητα μάζα, έχοντας καταλάβει ότι η κατανάλωση και οι λοιπές ηδονές της μεταπολίτευσης τέλειωσαν για τους πολλούς (όποιος πρόλαβε πρόλαβε) έχει εξοργιστεί (δεν το ομολογεί βέβαια αλλά φαίνεται από την επιθετικότητα και τις έμμεσες απειλές που ξεστομίζονται όλο και πιο ανοιχτά) και ψάχνει για εξιλαστήρια θύματα. Προσέξτε πόσο γρήγορα στρέφονται ενάντια στα ΜΜΕ. Η αποδόμησή τους είναι αστραπιαία. Όχι ότι τα ΜΜΕ ήταν καλά, το αντίθετο. Όμως ο κόσμος ετοιμάζεται να τα ρίξει στον καιάδα όχι για χάρη μιας σωστής ενημέρωσης (άλλωστε τα ΜΜΕ τα έχουν υποκαταστήσει σε μεγάλο βαθμό τα εκατοντάδες ή χιλιάδες τρολ που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο με εκπληκτικό συντονισμό-πού είναι το κέντρο τους άραγε;) για να απεμπολήσει τις προσωπικές ευθύνες του, με τον ίδιο τρόπο π.χ. που κανείς σήμερα δεν παραδέχεται ότι είχε ψηφίσει γιωργάκη το 2009. Δεν πρόκειται δηλαδή για μια υγιή αντίδραση. Το γεγονός ότι ξαφνικά οι εθνομηδενιστές θυμήθηκαν τους αρχαίους έλληνες και το ...Σούλι ενώ μας έλεγαν τόσες δεκαετίες ότι οι έλληνες δημουργήθηκαν το 19ο αιώνα από το κράτος και το διαφωτισμό, δείχνει το μέγεθος της υποκρισίας, τρέλας και σκοπιμότητας. Τιμητές της Ελλάδας με το όχι έγιναν κυρίως οι χρυσαυγίτες, οι εθνικιστές της πλάκας του καμένου, οι εμπρηστές των εξαρχείων και οι φαν του "λεφτά υπάρχουν". Αυτοί οι άνθρωποι απορρίπτουν τη λιτότητα για χάρη της ...χρεοκοπίας και δηλώνουν έτοιμοι για όλα. Νομίζω ότι μετά από δεκαετίες πολιτισμικής, κοινωνικής και πολιτικής παρακμής φτάσαμε πια στην παράνοια και τα πρώτα βήματα προς τον κανιβαλισμό. Το όχι του 1940 επαναλήφθηκε ως φάρσα αλλά η συνέχεια θα είναι δραματική γιατί η πραγματικότητα υπάρχει και σε πιέζει όσο και να την αρνείσαι. Γνώμη μου: α) όσοι μπορείτε να φύγετε στο εξωτερικό κάντε το. Το μέλλον εδώ προδιαγράφεται ζοφερό. β) η ΝΔ πρέπει να γίνει κόμμα του ιδιωτικού τομέα, αλλάζοντας ριζικά. Evolve or die, που λένε και οι Αμερικανοί.

    • Naruto avatar
      Naruto @ Παράξενος 07/07/2015 12:22:59

      Είναι αλήθεια οτι η δημοκρατία έχει κάποιες αδυναμίες που την κάνουν δίκοπο μαχαίρι . Ενας λαϊκιστής ηγέτης μπορεί να εκφυλίσει την δημοκρατία στο χειρότερο είδος πολιτεύματος που μπορεί κανείς να φανταστεί . Ακολουθούν ο εκφυλισμός της κοινωνίας και των θεσμών . Το κράτος γίνεται ενας διεφθαρμένος οργανισμός οπου επικρατεί η αναξιοκρατία και η ευνοιοκρατία , την συνέχεια την γνωρίζουμε και την ζούμε όλοι . Δεν συμφωνώ με την άποψή σου για φυγή απο την πατρίδα . Συμφωνώ οτι η Ν.Δ πρέπει να γίνει κόμμα του ιδ. τομέα ,το μεγαλύτερο και παραγωγικότερο τμήμα του λαού δεν εκπροσωπείται απο κανέναν . Η σαφής ταυτότητα θα συσπειρώσει τους Ν.Δημοκράτες .

    • pikeman avatar
      pikeman @ Παράξενος 07/07/2015 19:55:31

      Να φύγουμε; Απ τη Γραμμή; Δε γίνεται να υποχωρήσουμε όσοι τουλάχιστο δεν έχουμε οικογένεια. Και ποιοί θα μείνουν; Οι όψιμοι πατριώτες που έμαθαν για τις Θερμοπύλες από τον Μίλλερ;

  7. Naruto avatar
    Naruto 07/07/2015 09:17:34

    Σχέδιο ρήξης και επιστροφης στην δραχμή υπάρχει στον ΣΥΡΙΖΑ και το προωθούν εκτός απο τον Βαρουφάκη ο Λαφαζάνης και ο Λαπαβίτσας . Ο Τσίπρας μπορεί απλώς να πείσθηκε για την επιτυχία του εγχειρήματος και να εγκλωβίστηκε στην ιδέα απο τα στελέχη του . Οταν όμως κατάλαβε οτι το παιχνίδι δεν βγαίνει έκανε στροφή στον ρεαλισμό . Αυτό το σενάριο θα επιβεβαιωθεί αν υπογράψει συμφωνία το ταχύτερο δυνατόν . Κατα πόσο η ρήξη είναι ιδέα του Βαρουφάκη ή κρύβονται πίσω του μεγάλα συμφέροντα δεν το γνωρίζω . Η χαρά ομως των Αμερικάνων που δεν μπορούν να την κρύψουν και κάποια παλαιότερα γεγονότα και δηλώσεις δείχνουν οτι κάτι υπάρχει . Το 2011 είχαν εμφανιστεί δημοσιεύματα , απο δημοσιογράφους που διατηρούν στενες σχέσεις με το υπερατλαντικό κατεστημένο , για εγκατάληψη του euro απο την Ελλάδα και υιοθέτηση του δολλαρίου . Στον ΣΥΡΙΖΑ όμως υπάρχουν και οι θιασώτες του euro Μάρδας , Σταθάκης κλπ που δεν θα ακολουθήσουν τον Τσίπρα στην δραχμή . Φαίνεται οτι ο Αλεξης πρέπει να ισοροπήσει σε τεντωμένο σχοινί .

  8. YPSIPYLH avatar
    YPSIPYLH 07/07/2015 09:39:03

    ΚΑΜΜΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΕ ΔΗΜΑΓΩΓΟΥΣ ΚΑΙ ΛΑΙΚΙΣΤΕΣ...

  9. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/07/2015 09:49:40

    Μόνη ένσταση μου η πεποίθηση που έχω ότι στις ΗΠΑ συμφέρει το ισχυρό ευρώ και άρα ισχυρή ευρωζώνη. Από και και πέρα θα πρέπει να ψάξουμε καλά τις διασυνδέσεις Μπαρουφάκη- Τζορτζ Σόρος

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Strange Attractor 08/07/2015 19:23:33

      Οι ΗΠΑ με το Δούρειο Ίππο τους στην ΕΕ (Αγγλία) προσπαθεί πάντα να διχάζει. Τώρα βρήκαν εδώ τον χρήσιμο ηλίθιο νο2 μετά τον ΓΑΠ να ολοκληρώσει το έργο του τελευταίου. Δυστυχώς, μάλλον τα κατάφεραν...

  10. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 07/07/2015 10:52:01

    ῞Οταν ὁ ἀλέξης ἔχριζε ΥΟΙΚ τόν σύμβουλο τοῦ γαπ. . .καί τήν κατσέλη τοῦ "λεφτά ὑπάρχουν, καί πρώτου μνημονίου" προέδρο ῾Ελληνικῶν τραπεζῶν, περιττές οἱ ἀναλύσεις. Τό σχέδιο περί δραχμῆς στήν τελική του φάση. Οι ὑπεραντλατικοί σύμμαχοι τρίβουν τά χερια τους ἀπό χαρά. Θέλει ἡ π. . να νά κρυφτῆ.

    • foros1 avatar
      foros1 @ Φωτεινή 07/07/2015 11:56:19

      η ΜΟΝΑΔΙΚΗ περίπτωση που οι Έλληνες θα μπορούσαν να αφήσουν το ευρώ, θα ήταν η αντικατάστασή του με το δολάριο! όλα τα άλλα ξεχάστε τα...

      • Naruto avatar
        Naruto @ foros1 07/07/2015 14:11:07

        Πραγματικά δεν έχουμε πρόβλημα με το δολάριο , μονο με την τουρκική λίρα υπάρχει θέμα .

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ foros1 08/07/2015 19:25:13

        Και ο Καμμένος αυτές τις ηλιθιότητες είχε προτείνει στο προεκλογικό του πρόγραμμα το 2012. Και κατά σύμπτωση και η Αργεντινή όταν χρεοκόπησε το 2000 με το δολάριο είχε διασύνδεση το πέσος. Διάβασε τι είπαν την προηγούμενη εβδομάδα οι αξιωματούχοι (πρώην και νυν) της Αργεντινής και ξανασκέψου.

    • Το τζίνι avatar
      Το τζίνι @ Φωτεινή 07/07/2015 12:52:36

      Ευτυχώς που έχουμε στην Κεντρική Τράπεζα τον Τιτάνα Στουρνάρα, που αντιστέκεται! Διαφορετικά, ήδη θα την είχανε κόψει αυτοί οι αλητήριοι τη νέα μνα... Χο Χο. ** Η μνα είναι μονάδα μέτρησης της μάζας (υποδιαίρεση του ταλάντου) που χρησιμοποιήθηκε στην αρχαιότητα. Κέρματα από πολύτιμα μέταλλα που ζύγιζαν μία μνα, χρησιμοποιούνταν επίσης ως νομίσματα.

  11. blue nile avatar
    blue nile 07/07/2015 11:11:44

    Πως ισχύουν όλα αυτά όταν η κυβέρνηση πρότεινε (με μεγάλη καθυστέρηση βέβαια) καραμπινάτο μνημόνιο με μέτρα ύψους 7,9 δις; Και οι ευρωκράτες δεν το αποδέχτηκαν !!! Δηλαδή ο Τσίπρας υποχώρησε κατά 80% από τις αρχικές του θέσεις αποδεχόμενος έναν ετεροβαρή συμβιβασμό (είναι πολύ αμφίβολο να περνούσαν αυτά στο κοινοβούλιο χωρίς δεκανίκι από Ποτάμι) απορρίπτοντας μόνο κάποια μέτρα μεγάλης ύφεσης. Ζητούσε και μια δέσμευση για την απομείωση του χρέους που μας έχει υποσχεθεί η ηγεσία της ευρωζώνης από το 2012. Εκεί φάνηκε καθαρά ότι ο στόχος των δανειστών δεν ήταν το να βρεθεί μια λύση. Ήταν το να εξουδετερώσουν μια νεοεκλεγμένη κυβέρνηση η οποία τόλμησε να αντιπαρατεθεί στην κυριαρχούσα άποψη περί λιτότητας. Υπογράφοντας την σκληρότατη οικονομική πρόταση των δανειστών ο Τσίπρας θα είχε αυτοακυρωθεί και θα ήταν παρελθόν σε λιγότερο από ένα χρόνο. Χώρια που θα σταματούσε αυτή η κυβέρνηση να αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση σε αντισυστημικούς συνασπισμούς σε όλη την Ευρώπη που θέλουν την άρση της λιτότητας. Το δημοψήφισμα ήταν η μόνη διέξοδος του Τσίπρα και κερδίζοντας το σαρωτικά κατάφερε δύο πράγματα.

    1. Απέναντι στο ευρωιερατείο δεν είναι μια νεόκοπη κυβέρνηση αλλά ένας λαός. 2. Ακόμα και ο πιο αδαής οικονομολόγος καταλαβαίνει ότι δεν μπορεί σε μια χώρα να εφαρμοστεί κανένα οικονομικό σχέδιο αν οι πολίτες το αρνούνται. Τώρα η Ευρώπη θα δείξει τι θέλει. Αν συνεχίσει την υπερβολική πίεση είναι σίγουρο ότι δεν θα έρθει συμφωνία και τότε ο Τσακαλώτος λόγω των ανύπαρκτων αποθεματικών θα αναγκαστεί να εισάγει κάποιου είδος παράλληλο νόμισμα για να αντέξουμε όσο περισσότερο μπορούμε την πολιορκία. Εντός ευρωζώνης. Όμως σε εκείνη την περίπτωση η καμπάνα θα αρχίσει να χτυπάει για το ευρώ. Γιατί με το που μπει το δεύτερο νόμισμα οι αγορές θα θεωρήσουν ένα grexit πιο πιθανό από ποτέ. Τότε θα αρχίσουν τα όργανα... Ίδωμεν...

    • ΟΔΥΣΣΕΑΣ Κ. avatar
      ΟΔΥΣΣΕΑΣ Κ. @ blue nile 07/07/2015 12:12:20

      ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΕΣΤΕΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ πολύ αγαπητέ blue Nile!!! Πάντως αν δεν κάνουν τώρα τη βλακεία της διάλυσης της "δήθεν" Ε.Ε. (των Banksters και των Γερμανών) σίγουρα θα την κάνουν είτε το φθινόπωρο μετά τον προδιαγραφόμενο θρίαμβο "αλλά Τσίπρα" και των Podemos, είτε με το Brexit το 2016, είτε τελικά με τη βέβαια νίκη της Μαρίν Λεπέν τον Ιανουάριο του 2017, αν ο Ολλάντ τωρα τα κάνει σκ@τά και με την Ελλάδα αδυνατώντας να πεί στόπ στον Βάιντμαν. Αν βρεθούμε εκτός Ευρώ, είναι πλέον βέβαιο οτι δεν θα είμαστε για πολλούς μήνες οι μόνοι...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ΟΔΥΣΣΕΑΣ Κ. 07/07/2015 12:49:39

        Οι Ποντέμος δεν θα κερδίσουν. Οι Βρεταννοί έτσι και αλλιώς δεν εχουν ευρώ. Ουτε η Λεπεν θα κερδίσει. Θα φυγεις μόνος σου.

        • blue nile avatar
          blue nile @ ψυχραιμια 07/07/2015 19:41:29

          Ψυχραιμία για φαντάσου τι έχει να γίνει αν οι ευρωκράτες πνίξουν την Ελλάδα; Πόσο θα πάρουν οι Ποντέμος στην Ισπανία, πάνω από 50% νομίζω... Γιατί μόλις η ευρωζώνη δείξει τόσο αποκρουστικό πρόσωπο κανείς δεν θα θέλει να είναι μέλος της...
          Όσο για τη Λεπαίν μην είσαι σίγουρος. Το Γαλλικό εκλογικό σύστημα είναι πάρα πολύ σύνθετο και με πολλές παγίδες. Όμως αν οι επόμενες Γαλλικές εκλογές κινηθούν ανάλογα με τις προηγούμενες τότε η Λεπαίν προβάρει προεδρικό κοστούμι. Απλά έχουμε πολλούς μήνες μπροστά μας εκεί. Στην Ιταλία που οι εκλογές είναι κοντύτερα το 70% του εκλογικού σώματος έχει εκφραστεί κατά του ευρώ. Θέλει δηλαδή επιστροφή στη λιρέτα. Όπως καταλαβαίνεις κάπου θα κάτσει η μπίλια...

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ blue nile 08/07/2015 01:33:05

            Κατάντια, νά πανηγυρίζετε γιά τυχόν νίκη τῆς λεπέν. Δέν θά ἐκλπαγοῦμε νά δοῦμε συγκυβέρνηση συριζα-χα. ῎Ε ρέ γλέντια.

          • Λαέρτης avatar
            Λαέρτης @ Φωτεινή 08/07/2015 02:02:36

            Εδώ πανηγυρίζουν για το ( με την συμμετοχή της last year εγκληματικής χρυσής αυγής) 60% !!!! Δε θα πανηγυρίσουν για την Λεπέν, οι ...μετριοπαθείς;;;;;

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ blue nile 08/07/2015 19:28:47

            Οι Ποντέμος θα βουλιάξουν όταν οι Ισπανοί δουν τι παθαίνει όποιος κάνει ότι γουστάρει. Τόσο απλά. Και αυτός είναι ο σκοπός του Σόιμπλε από το 2011. Να μας τιμωρήσει παραδειγματικά. Και ενώ ο Σαμαράς του είχε βουλώσει το στόμα επιτυγχάνοντας και ξεπερνώντας τους στόχους, ήρθε ο Τσίπρας ως συνεχιστής του ΓΑΠ να του ξαναδώσει την αφορμή με την αλαζονεία του Βαρουφάκη και με το ΟΧΙ στο δημοψήφισμα θα μας αφήσει χωρίς ευρώ να φύγουμε μόνοι μας διαλυμένοι και πεινασμένοι. Εκεί να δεις αξιοπρέπεια. Την πατήσαμε και μυαλό δε βάζουμε.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ blue nile 07/07/2015 13:05:15

      Εσείς πιστεύετε τις καλές προθέσεις του κ. Τσίπρα, επειδή έφερε την πρόταση του, στο παρά πέντε. Ξεχνάτε ότι άφησε πέντε μήνες να περάσουν για να βάλει την πρότασή του. Και δεν συνυπολογίζετε την καθυστέρηση αυτή για να ερμηνεύσετε τις πολιτικές προθέσεις. Τί συνέβη ακριβώς; Επί 5 μήνες δεν ήθελε συμφωνία ο Τσίπρας και μετά θέλησε συμφωνία στο τέλος του Ιουλίου; Λογικά όχι. Ο κ. Τσίπρας δεν ήθελε συμφωνία ως τον Ιούλιο. Την χρονική στιγμή που επέλεξε να υποβάλει πρόταση (πριν το δημοψήφισμα) ήξερε και ο ίδιος, όπως φυσικά και οι Ευρωπαίοι, ότι έληγε το πρόγραμμα, άρα θα έβαζε την Ελληνική οικονομία σε ρίσκο οικονομικού κραχ. (Αυτή η πολιτική κίνηση επισείει τρομερές ευθύνες πολιτικές και όχι μόνο. Για τις μεν πολιτικές, πήρε απαλλαγή μέσω δημοψηφίσματος. Για τις υπόλοιπες,ο χρόνος θα δείξει...) Όσο καιρό διαρκεί το ρίσκο του Ελληνικού οικονομικού κραχ δοκιμάζονται οι αντοχές των υπόλοιπων ευρωπαϊκών τραπεζών και από ότι φαίνεται με επιτυχία. Τώρα πια, μετά την πολυήμερη δοκιμή, ένα grexit φαίνεται βιώσιμο για τους υπόλοιπους. Τόσο οικονομικά, όσο και ηθικά από την Ευρωπαϊκή κοινή γνώμη. Μια που τα καμώματα της σημερινής κυβέρνησης χαρακτηρίζονται πλέον δικαιολογημένα, ως "τσίρκο" μέσα στο ευρωκοινοβούλιο, από τον Γιούνκερ, χωρίς κανείς να αντιδρά....Για την Ελλάδα επίσης: κατά δήλωση δόκτωρα Λαπαβίτσα "συνηθίζει ο κόσμο τις ουρές της εξαθλίωσης". Ο στόχος του Τσίπρα είναι να απομονώσει την Ελλάδα από τους φυσικούς συμμάχους της, αφού πρώτα αποκοπεί σταδιακά και νομισματικά.

      • blue nile avatar
        blue nile @ roadrunner 07/07/2015 19:32:10

        Η επιλογή της ημερομηνίας του δημοψηφίσματος ήταν ένα τεράστιο λάθος της κυβέρνησης. Το δημοψήφισμα έπρεπε να είχε γίνει ένα μήνα πριν όταν θα μπορούσαν οι τράπεζες να είναι ανοικτές για αρκετές εργάσιμες μέρες.

        • Άλυτη Εξίσωση avatar
          Άλυτη Εξίσωση @ blue nile 08/07/2015 10:48:22

          Tους ''έπαιξαν'' οι έμπειροι τοκογλύφοι, τους παραπλάνησαν πως τάχα επίκειται όπου να΄ναι συμφωνία και τους ωθήσανε βήμα το βήμα στα ...σχοινιά. Μεγάλο λάθος τελικά η αφελής, ευπιστία! Εγκληματικό!

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Άλυτη Εξίσωση 08/07/2015 19:30:10

            Εννοείς την δική σου ευπιστία στους συριζανέλ; Εννοείται. Αν το καταλάβεις ποτέ τι θέατρο σας έπαιξαν οι Τσιπροκαμμένοι 4 χρόνια τώρα...

    • George N avatar
      George N @ blue nile 07/07/2015 22:29:40

      "απορρίπτοντας μόνο κάποια μέτρα μεγάλης ύφεσης" Οι κλειστές τράπεζες είναι άραγε αναπτυξιακό μέτρο? Όλα τα μέτρα που έχει πάρει μέχρι τώρα η Ελλάδα συν τα 8 δις του Τσίπρα οδηγούν σε πρωτογενές πλεόνασμα 1% του ΑΕΠ. Δηλαδή ουσιαστικά σε ισοσκελισμένο προυπολογισμό. Το να μην πάρει αυτά τα μέτρα (με δεδομένες τις δαπάνες) θα σήμαινε ουσιαστικά αίτημα κάλυψης πρωτογενών δαπανών από την ΕΖ. Μια κι αυτό είναι άτοπο η μόνη επιλογή του είναι η λιτότητα προς χάριν των δαπανών του κράτους. Μια και πήγε σε κλειστές τράπεζες (ζαριά που δεν του βγήκε) και άρα σε μικρότερο ΑΕΠ (πάλι με δεδομένες τις δαπάνες) τα μέτρα που θα πρέπει να πάρει τώρα για το 2015 θα είναι 50% μεγαλύτερα. Το να κατηγορεί τους δανειστές ότι του επιβάλλουν ισοσκελισμένο προυπολογισμό αγγίζει την φαιδρότητα.

  12. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 07/07/2015 11:42:11

    Κατ'αναλογία του ...υπερήφανου δικού μας ΟΧΙ, ένα άλλο υπερήφανο ΟΧΙ ήταν εκείνο του άλλου παράφρονα Μιλόσεβιτς που έλεγε ΟΧΙ μέχρι και 10 λεπτά πριν τον βομβαρδισμό της χώρας του. Τον θεωρούσε μπλόφα και περίμενε τη στήριξη της Ρωσίας. Σήμερα οι Σέρβοι βιώνουν ακόμη μετά από 20 χρόνια την καταστροφή, εκλιπαρούν την ΕΕ να τους δεχθεί και ΚΑΝΕΙΣ δεν αισθάνεται υπερήφανος για το ...ηρωϊκό του παρελθόν. Τα υπολοίματα του καθεστώτος Μιλοσεβιτς αποτελούν γραφική ατραξιόν της Σερβίας. Οποιαδήποτε σύγκριση με μας είναι απολύτως ...συμπτωματική.

  13. George N avatar
    George N 07/07/2015 12:43:21

    Φαντάζει παράξενη η ιδέα ότι ο Τσίπρας είχε τέτοιο σχέδιο....ή μάλλον οποιοδήποτε σχέδιο!

  14. Δήμητρα Μ. avatar
    Δήμητρα Μ. 07/07/2015 13:18:11

    Προειδοποιητική Βολή ΕΚΤ: Αμετάβλητη στα 89 δις ευρώ η Βοήθεια για την Έκτακτης Ανάγκης Ρευστότητα (ELA), ενώ "Κουρεύεται" η Διασφάλιση Πιστοδοτήσεων (Collaterals), των Ελληνικών Τραπεζών. Σε απλά Ελληνικά: "Ο Έλληνας Ασθενής", πνέει τα λοίσθια στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, ΜΕ ΤΕΧΝΗΤΗ ΑΝΑΠΝΟΗ, ζώντας με χρόνο δανεικό, και με τον ΤΡΟΜΟ, ανά πάσα στιγμή "οι ειδήμονες", να διακόψουν την ΚΟΣΤΟΒΟΡΟ ΑΝΑΠΝΟΗ ΤΟΥ, τραβώντας του το καλώδιο από τη πρίζα.. Έχει καμία σχέση το ηχηρό 61,31% του Όχι, με την ανωτέρω Προειδοποιητική Βολή της ΕΚΤ; κάθετα, οριζόντια, εγκάρσια και περιμετρικά, ΌΧΙ, ουδεμία σχέση έχει. Και τότε, προς Τί; όλη αυτή η πρεμούρα για το Δημοψήφισμα; Και Τί είδους Συμφωνία; θα είναι αυτή που μπορεί να γίνει αποδεκτή από το υπερήφανο 61,31% του Όχι και των 600,000+ ανέργων του κυρίου Βαρουφάκη -οι οποίοι προστίθενται στο ήδη υπάρχον 1,500,000 των Ελλήνων ανέργων;- Τί είδους Συμφωνία; και με Τί Όρους; θα υποβάλει στο Ελληνικό Κοινοβούλιο προς έγκριση, ο επί 5μηνο πολυταξιδεμένος μας πρωθυπουργός, κ. Αλέξης Τσίπρας; Όπου υπάρχουν Στοχοποίηση και Βολές, υπάρχει και το Υπόβαθρο.. Ας αφυπνιστούμε, επιτέλους, οι εθελοτυφλούντες Έλληνες.

  15. greg avatar
    greg 07/07/2015 13:44:54

    Γιά νά κατανοήσεις, λένε, τή συμπεριφορά κάποιου πρέπει νά "μπείς" στό μυαλό του, νά σκεφτείς μέ τόν τρόπο του. Πχ. τό ακατανόητο καί καταστροφικό γιά κάποιους κλείσιμο τών τραπεζών, κάποιοι άλλοι τό είδαν, μέ όχι καί τόσο συγκαλυμένη χαρά, σάν μιά πρώτη νίκη κατά τού καπιταλισμού. Οί ουρές τής ξεφτίλας γιά τά 60 ευρώ, είναι τό τίμημα τού λαού γιά νά κερδίσει τή χαμένη του αξιοπρέπεια. Τό ίδιο καί τά επερχόμενα δελτία τροφίμων καί καυσίμων.
    Μέ κλειστές τράπεζες λοιπόν καί προαναγγελθέντα τά δελτία, ο κόσμος, σχεδόν απαθής, εκφράστηκε όπως εκφράστηκε. Ολο τό σκηνικό είναι άριστα μελετημένο, στημένο καί, ήδη αποδεικνύεται καί αποτελεσματικό. Καί, άν καί τούς έχω ιδιαίτερα ικανούς στήν επικοινωνία καί τήν μεταξύ τους προπαγάνδα, η χαλιναγώγηση μεγάλης μάζας τού πληθυσμού (άν καί μέ τήν υπάρχουσα Παιδεία δέν είναι καί ακατόρθωτο), μυρίζει τεχνογνωσία εισαγώμενη. Guess where. Καί τό νά ξαναλλάξουμε νταβατζή είναι ένα σενάριο, αποκρουστικό αλλά όχι καταστροφικό, άλλωστε έχουμε συνηθίσει 2 αιώνες τώρα. Η άλλη εξέλιξη, η τελείως κακή, θά είναι σάν αποφάγια πού θά είμαστε (μέ δική μας επιλογή), νά γίνουμε φτηνή καί ανταποδοτική τροφή γιά γυροφέρνοντα νηστικά σκυλιά. Η Ιστορία έδειξε ότι μπροστά στήν επιβολή τής ιδεολογίας τά πάντα ωχριούν. Καί φυσικά καί η Πατρίδα μέ τή μορφή καί τά σύνορα πού ξέρουμε. Γιά τούς διαφωνούντες, πού όσο πάνε καί λιγοστεύουν, αναπτύσσονται μέθοδοι καταστολής γνώμης, ήδη ορατοί. Οί πολλοί αδιαφορούν καί οί ιδρυτικοί συμφωνούν. Αλλωστε τά σύνορα δέν είναι γρατζουνιές στό σώμα τής γής; Καί μέχρι τή Μελούνα λοιπόν, αρκεί νά κυριαρχεί η ιδεολογία.

  16. kromanos avatar
    kromanos 07/07/2015 15:12:02

    απλά..αν υπάρξει δημοκρατία, δεν πρόκειται να υπάρξει συμφωνία..πολύ απλά.. http://wp.me/p5N5EW-bl

  17. Θόδωρος Hellados avatar
    Θόδωρος Hellados 07/07/2015 17:22:07

    Να, ο παλαβίτσας το είπε: "Να κρατικοποιηθούν οι τράπεζες!" Δλδ. να πάρουμε ότι έχει απομείνει μέσα από καταθέσεις ~130bn ευρώ και να περνάμε μ' αυτά. Μέχρι να φτιαχτεί η προλεταριακή βάση της εργασίας, θα τα παίρνουμε από τους πλούσιους να τα δίνουμε στους φτωχούς. Γι' αυτό δεν μας ψήφισε ο λαός? Παιδιά, είναι επικίνδυνοι πια. Δεν πρέπει να τους εμπιστευόμαστε. Ίσως το κάνουν για να ρίξουν στάχτη στα μάτια και την κατάλληλη στιγμή να γίνει το μεγάλο ΜΠΑΜ! Πρέπει να φύγουν το συντομότερο!

  18. Θόδωρος Hellados avatar
    Θόδωρος Hellados 07/07/2015 17:34:06

    Και να συμπληρώσω: Δεν είναι τυχαία αυτά που λέει ο Λαπαβίτσας. Κινούνται σχεδιασμένα.. Αυτός κάνει τον "λαγό" για να δει πόσο περνάνε στον κόσμο αυτά που λέει. Να δει μέχρι πόσο μπορεί να το "ξεχειλώσει", ποιες είναι οι ανοχές του κόσμου.. Αν δει ότι περνάει, περιμένει λίγο να το χωνέψει ο κόσμος και συνεχίζει και σε άλλα, ακόμη χειρότερα... Η τακτική της κομμουνιστικής προπαγάνδας ξεδιπλώνεται μπροστά στα μάτια μας. Είναι αριστοτέχνες! Κεντάνε, οφείλω να παραδεχτώ.. Τέτοιος μαζικός προσηλυτισμός δεν έχει ξαναγίνει.. Και η αντιπολίτευση ποιον έχει να αντιτάξει? ΚΑΝΕΝΑ! Γρηγορείτε! Είναι κρίμα να γίνει στα χρόνια μας...

    • Naruto avatar
      Naruto @ Θόδωρος Hellados 07/07/2015 23:36:54

      Ακριβώς έτσι είναι . Την τακτική αυτή των κομμουνιστών την είχε περιγράψει σε ενα βιβλίο κάποιος Γεωργαλάς στην διάρκεια της χούντας . Το θυμηθήκαμε σε μια συζήτηση που είχαμε με την παρέα μου πριν λίγες ημέρες . Η τακτική αυτή λέγεται δυο βήματα εμπρός και αν υπάρξει αντίσταση ενα βήμα πίσω . Είναι φανερό οτι ο Λαπαβίτσας παίζει τον ρόλο του λαγού στην περίπτωση .

  19. λαέρτης avatar
    λαέρτης 07/07/2015 17:36:45

    πότε επιτέλους θα αντιδράσουμε δημοκρατικά ζητώντας δημοψήφισμα για παραμονή ή όχι στο ευρώ ;;;;;;;; Δεν το βλέπετε ότι πραξικοπηματικά μας πάνε στη δραχμή υποκλέπτοντας την ψήφο μας με ασαφή ερωτήματα;;;;; Είναι συνένοχη η ηγεσία της ;;;;; Θα ακολουθήσουμε το όραμα του Λαπαβίτσα για Βενεζουέλα ;;;; τι ήταν αυτή η δήλωση του Ιερώνυμου;;;; Μετά από τόση σιωπή για εκκλησιαστικά θέματα, αυτό βρήκε να πει για να προετοιμάσει τον κόσμο;;;;; ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;;;;;;;;;;;;;;

    • Βαγγέλης avatar
      Βαγγέλης @ λαέρτης 07/07/2015 23:44:28

      Μακάρι να γινόταν αύριο δημοψήφισμα για ναι ή όχι στο ευρώ! Οι δημοσκοπήσεις για το ναι ή όχι στο ευρώ είναι της ίδιας αξιοπιστίας με τις δημοσκοπήσεις του ναι ή όχι που τέθηκε στο προχθεσινό δημοψήφισμα.

      • λαέρτης avatar
        λαέρτης @ Βαγγέλης 08/07/2015 01:56:35

        Αν γινόταν τέτοιο δημοψήφισμα η Ζωηρή θα είχε συλλάβει τον Στουρνάρα ως ύποπτο υποκινητή αντιλαϊκού - αντικαθεστωτικού πραξικοπήματος!

  20. Λάζαρος avatar
    Λάζαρος 07/07/2015 17:37:36

    Έχω την εξής απορία . Αν έχουν πρόθεση οι εταίροι να κάνουν μια συμφωνία με τον Τσίπρα γιατί σαμποτάρισαν τον Σαμαρά ;

    • Eva avatar
      Eva @ Λάζαρος 08/07/2015 13:15:49

      Μηπως γιατι θελανε περισσοτερα?

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Λάζαρος 08/07/2015 19:34:33

      Ο Σόιμπλε και ο Τόμσεν για δίκους του λόγους ο καθένας μας ήθελαν εκτός ευρώ. Με το Σαμαρά δε μπορούσαν μιας που ξεπερνούσε τους στόχους και έπρεπε να βοηθήσουν και στο χρέος. Με τον Τσίπρα ως ΓΑΠ Β' είναι πολύ εύκολο να βρεις αφορμές...

  21. Θάνος avatar
    Θάνος 07/07/2015 17:46:46

    Λες να γίνουμε το 51 αστέρι;

  22. Θόδωρος Hellados avatar
    Θόδωρος Hellados 07/07/2015 18:32:31

    Ακόμα και η τρελή του χωριού, η άλυτη που θέλει δέσιμο και που τριγυρνάει τόσα χρόνια στο antinews, τι ρόλο παίζει? Ξέρει κανείς?..

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Θόδωρος Hellados 08/07/2015 01:37:42

      Πολύ καλή ἐρώτηση, Θεόδωρε.

    • Black Pit avatar
      Black Pit @ Θόδωρος Hellados 08/07/2015 13:51:30

      Να σου πω εγώ αστείε, κακομοίρη συνωμοσιολόγε χαζοΘόδωρε. Παίζει μάλλον ρόλο πρωταγωνιστικό. Να μη σου πω πως έχω σοβαρές υπόνοιες οτι κατέστρωσε κι εκτέλεσε παρέα με τον Βαρουφάκη, το σχέδιο της με δημιουργική ασάφεια σταθερής πορείας μας προς την πτώχευση και τη δραχμή! Πες το σε παρακαλώ και στη Φωτεινή, την έταιρη ευφυέστατη, εκ μακρών προβληματισμένη και ανέξοδα ανησυχούσα γυνή. Χαχαχαχαχα. Μέσα στη γκρίζα κι απειλητική πραγματικότητα, είσαστε πράγματι εσείς οι δυό, μιά όαση αφελούς απλοϊκότητας, που προκαλεί το αβίαστο μειδίαμα. Να είσαστε καλά βρε παιδιά, να ελαφρύνετε πάντοτε το υπάρχον, βαρύτατο κλίμα.

      • Θόδωρος Hellados avatar
        Θόδωρος Hellados @ Black Pit 08/07/2015 16:14:08

        Χα, χα, χα! Ορίστε! Ποιος ρώτησε για διχασμό? Η απάντηση ολοφάνερη, στην (πολυ)διχασμένη προσωπικότητα (ο Θεός να την κάνει "προσωπικότητα") της λυμένης για δέσιμο χαζο-εξισούλας! Χα, χα, χα! Χρησιμοποιεί πολλά ονόματα για να μπορεί να σχολιάζει αλλού σοβαρά και να την υπολογίζουν! Έτσι νομίζει μέσα στον ραγισμένο λαβύρινθο που έχει το εύθραυστο μυαλουδάκι της! Χα, χα, χα! Μόνο τους ομοίους της μπορεί να κοροϊδέψει πια, αυτούς που τρώγαν ζωοτροφές από μικροί και κατάντησαν σαν κι αυτή όταν μεγάλωσαν! Χα, χα, χα! Που 'σαι! Το βράδυ που θα μαζευτούμε στην πλατεία κάνε μας μια κ@#λοτούμπα να γελάσουμε! Σαν κι αυτή που θα κάνει ο Αλεξάκος όταν θα υπογράψει σε λίγο το 3ο (...) Μνημόνιο!

  23. anestis4 avatar
    anestis4 08/07/2015 17:03:53

    Πιστεύω πως ο Τσίπρας εγκλωβισμένος αφενός στις προεκλογικές υποσχέσεις ( θα σκίσω τα μνημόνια , θα χορέψω τις αγορές ) και αφετέρου στην εσωκομματική αντιπολίτευση ( Λαφαζάνης , Λαπαβίτσας ) προσπάθησε να αποποιηθεί την ευθύνη της τραγωδίας που έρχεται. Δυστυχώς το κατάφερε με το ηχηρό ΟΧΙ του δημοψηφίσματος . Όταν σε λίγο καιρό θα κυνηγιόμαστε για ένα κομμάτι ψωμί κανείς δεν θα μπορεί να του επιρρίψει ευθύνη αφού ο " σοφός Ελληνικός λαός " έχει μιλήσει . Η επιλογή του δημοψηφίσματος και το κλείσιμο των τραπεζών στην συγκεκριμένη ημερομηνία κατέστρεψε και την τελευταία πηγή εσόδων για την χώρα το καλοκαίρι και τον τουρισμό . Έπαιξε την χώρα στα ζάρια για διασωθεί ο ίδιος ( επικίνδυνος , ερασιτέχνης , καιροσκόπος , εντολοδόχος , ιδεοληπτικός ; διαλέγετε και παίρνετε ) Ο Θεός να βάλει το χέρι του γιατί δεν θα γίνουμε Βουλγαρία θα γίνουμε Αλβανία

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.