Είναι πολύ εύκολο να ξαναγίνουμε Τιτανικός
15/12/2014 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Είναι πολύ εύκολο να ξαναγίνουμε Τιτανικός

Να μην επιτρέψουμε στους καπετάνιους της κακιάς ώρας να πάρουν στα χέρια τους το τιμόνι.

Η Ελλάδα είναι μια χώρα που έχει βαθιά και τεράστια προβλήματα. Είναι μια χώρα στην οποία ουδέποτε έλλειψε η διαφθορά. Είναι επίσης μια χώρα που το πολιτικό της προσωπικό δεν είναι στη συντριπτική του πλειοψηφία ικανό να σταθεί όρθιο σε ιστορικές στιγμές.

Επίσης, εδώ και 40 χρόνια τουλάχιστον κάνουν κουμάντο φεουδάρχες που πλουτίζουν , βγάζουν τα λεφτά τους στο εξωτερικό και ταυτόχρονα παίζουν παιχνίδια εξουσίας. Στήνουν κόμματα, επιλέγουν αρχηγούς, κάνουν κολπάκια με τα media, βγάζουν χρήμα μέσα από τα ερείπια της πατρίδας.

Για να μη μιλήσουμε για την επί 30 χρόνια δραστηριοποίηση μιας ομάδας ημίτρελων τρομοκρατών που έχουν σπείρει τον πανικό στη χώρα. Με διαφορετικά πρόσωπα αλλά με την ίδια στόχευση, η εγχώρια τρομοκρατία ζει και βασιλεύει στην Ελλάδα.

Και βεβαίως υπάρχει η κομματοκρατία, η αναξιοκρατία και το μπάχαλο στο δημόσιο τομέα, η ακινησία στον τομέα των μεταρρυθμίσεων που έπρεπε να έχουν γίνει εδώ και χρόνια.

Τέλος, μια βασική παθογένεια της Ελλάδας είναι αφενός η κυριαρχία της Αριστερής ιδεολογίας, την ίδια στιγμή που κυβερνούν κεντρώοι ή δεξιοί. Άλλοι στο γκουβέρνο κι άλλοι πράγματι κυβερνάνε δηλαδή.

Ήρθε και το σπάσιμο της μεταπολιτευτικής φούσκας να δώσει τη χαριστική βολή σε μια χώρα που ορισμένες φορές αναρωτιέσαι αν υπάρχει από καθαρή τύχη.

Από την άλλη όμως, μια μικρούλα χώρα όπως η Ελλάδα έχει πετύχει πολλά. Κατ’ αρχάς ανήκει σε ένα κλειστό κλαμπ χωρών στην ΕΕ και στη ζώνη του ευρώ. Ανήκει στο ΝΑΤΟ, είναι κομμάτι μια ευρύτερης οικογένειας χωρών με δυτική νοοτροπία και τρόπο ζωής. Σε καμιά περίπτωση δεν είναι βαλκανική χώρα, κι όποιος έχει πάει Βουλγαρία, Αλβανία, Ρουμανία καταλαβαίνει τι λέμε.

Υπάρχουν κι άλλα. Όπως ότι είμαστε μέσα στις 40-50 πιο πλούσιες χώρες του πλανήτη σε ότι αφορά το ΑΕΠ, ακόμη κι αν αυτό έχει ψαλιδιστεί. Παράλληλα, έχουμε σε ορισμένες κατηγορίες υψηλότερους μισθούς ή συντάξεις και από άλλα μέλη της ΕΕ.

Με λίγα λόγια δεν βγάλαμε κατσαρόλες να τις χτυπάμε στο Σύνταγμα όπως στην Αργεντινή. Δεν πεθάναμε της πείνας όπως στην Κούβα του Τσίπρα και δεν είμαστε καθόλου τριτοκοσμικοί. Δείτε μόνο πόσα smartphones κυκλοφοράνε ή πόσα μπαράκια ή εστιατόρια είναι γεμάτα μέχρι τα ξημερώματα και θα καταλάβετε τι λέμε.

Η Ελλάδα της κρίσης περνά δύσκολα, έχει υποστεί πολλά, έχει πάθει πατατράκ περισσότερο, πιέζεται από τους γραφειοκράτες και τους ανάλγητους του εξωτερικού αλλά και πάλι δεν είναι μια χώρα που βρίσκεται ένα βήμα πριν από το να γίνουμε Αργεντινή. Κι όμως, πάμε να χύσουμε την καρδάρα με το γάλα που γεμίσαμε με τόσους κόπους. Λες και μια τάση αυτοκαταστροφής μας κατατρύχει. Λες και θέλουμε να πυροβολήσουμε τα πόδια μας.

Κανείς δε λέει ότι αυτή η κυβέρνηση δεν έκανε λάθη και δεν παρέλειψε σοβαρά γεγονότα. Έγιναν πολλά αυτά τα τρία χρόνια, όμως η χώρα στάθηκε όρθια. Ούτε ATM χωρίς χρήματα είδαμε, ούτε κούρεμα καταθέσεων όπως στην Κύπρο, ούτε κατσαρολικά όπως Αργεντινή. Υπάρχει πίεση, υπάρχει αδικία, υπάρχει αγωνία για το πότε θα τελειώσουν τα βάσανά μας. Αλλά δεν υπάρχει πλήρης και ολοκληρωτική καταστροφή. Αυτό πρέπει να χρεωθεί στα συν της κυβέρνησης αυτής.

Τώρα, λοιπόν που μπαίνουμε σε μια κρίσιμη εβδομάδα, με την πρώτη ψηφοφορία για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας να είναι σε 2 ημέρες και με τις επόμενες 15 πιο «καυτές» από ποτέ ας αναλογιστούμε ποια είναι η θέση της Ελλάδας στο παγκόσμιο στερέωμα, τι πέτυχε, σε τι απέτυχε και αν υπάρχουν και χειρότερα. Γερμανία δεν θα γίνουμε, Άραβες με κελεμπίες δεν θα μεταμορφωθούμε. Όμως, μπορούμε να παραμείνουμε μια δυτική χώρα, με δυτικό τρόπο ζωής, με ένα υποφερτό επίπεδο διαβίωσης. Κι όταν θα αλλάξουμε το παραγωγικό μοντέλο μας, όταν δεν θα είμαστε μόνο σερβιτόροι των τουριστών ή θα ονειρευόμαστε πώς θα μπούμε στο δημόσιο ή πώς θα ανοίξουμε καφετέρια και μαγαζί με ρούχα, τότε μπορούμε να ελπίζουμε σε κάτι καλύτερο.

Ως τότε ας μην επιτρέψουμε στους καπετάνιους της κακιάς ώρας να πάρουν στα χέρια τους το τιμόνι. Είναι πολύ εύκολο να ξαναγίνουμε Τιτανικός.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. JIM BEAM avatar
    JIM BEAM 15/12/2014 09:07:52

    Πολύ φοβάμαι ότι υπάρχει μεγάλο ποσοστό πολιτών που βλέπουν σαν λύση, το ναυάγιο. Σαν λύτρωση .... ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ !!!! Πόσοι ειναι αυτοί ειναι το ερώτημα, 25 - 35% .... Οι υπόλοιποι προσπαθούν να μην χάσουν τα κεκτημένα ..... Πιστεύουν ότι το ποτάμι του εστιάτορα ή τα γαυγίσματα του ψεκασμένου θα σώσουν την ΕΛΛΑΔΑ ???? Η σύγχυση ειναι ξεκάθαρη στο 60% του πληθυσμού, το υπόλοιπο ψηφίζει ΝΔ και ΚΚΕ !!!!

    • Βουστροφηδόν avatar
      Βουστροφηδόν @ JIM BEAM 15/12/2014 10:50:11

      ''Οι υπόλοιποι προσπαθούν να μην χάσουν τα κεκτημένα'' Αυτό είναι και το πρόβλημα. Πόσοι διαθέτουν πια σήμερα αξιοσημείωτα και αξιοζήλευτα ''κεκτημένα''; Μην κοιτάζετε στον καθρέφτη, στο ''σπίτι'' σας και πιθανά στον στενό κοινωνικό σας περίγυρο, κοιτάξτε λίγο παραπέρα.

      • Jim Beam avatar
        Jim Beam @ Βουστροφηδόν 15/12/2014 12:47:53

        Ο κοινωνικός μου περιγυρος ειναι ανεργοι και πτωχευμενοι του Ιδιωτικου Τομέα, παραπερα βλέπω δημοσιους υπαλληλους με 2000 μισθο, υπερωριες κλπ. Αυτοί ειναι το βαρυδι της οικονομίας και το ξερουν

        • Ιδιώτης avatar
          Ιδιώτης @ Jim Beam 15/12/2014 13:19:42

          Μόνο 2000? Βάλε 3-4 να είσαι πιο ρεαλιστικός

        • Βουστροφηδόν avatar
          Βουστροφηδόν @ Jim Beam 15/12/2014 13:30:45

          Ποιοί και πόσοι είναι πια αυτοί οι Δ.Υ των ....2.000 € μηνιαίως; Γιατί δεν προσαρμόζεται ο μισθός τους αυτόματα στα νέα δεδομένα, αναλόγως και με τα επίπεδα των μισθών του Ιδ.Τομέα; Ποιόν περιμένουμε να το επιβάλει; Τον Υπεράνθρωπο; Δεν είναι όμως οι Δ.Υ, οι υπερασπιστές των μίζερων κεκτημένων, το μεγαλύτερο πρόβλημά μας. Άλλοι είναι. Για κοιτάξτε λίγο πιο προσεκτικά.

          • Jim Beam avatar
            Jim Beam @ Βουστροφηδόν 15/12/2014 14:14:08

            ποιός ειναι αυτός που θα επιβάλει μισθοδοσία αυτόματα σε επίπεδα ιδιωτικού τομέα ???? Οι Δ.Υ. φίλε μου με τα έκτακτα, επιδόματα, υπερωρίες κλπ, υπερβαίνουν τα 2000, και ειναι οι μοναδικοί που δεν ακούμπησε πραγματικά η κρίση. Ούτε τα συνδικάτα θελουν να χασουν την εξουσία και το παραγοντηλίκη ....

          • foros1 avatar
            foros1 @ Βουστροφηδόν 15/12/2014 17:09:28

            αυτό το άδικο μένος μερικών (ακόμη και νυν και πρώην υπουργών), συλλήβδην εναντίον των εναπομείναντων 500 χιλ. ΔΥ (από 1 εκατ, πριν 5 χρόνια), με την συντριπτική πλειοψηφία τους με καθαρούς μισθούς μικρότερους των 1.000 ευρώ, αναγκάζει αυτούς και τις οικογένειές τους να φοβούνται να "ταχθούν" υπέρ της ΝΔ. ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ;;;

          • JIM BEAM avatar
            JIM BEAM @ foros1 15/12/2014 20:49:06

            πρεπει κάποια στιγμή να τελειώνουμε με τις κάστες - συντεχνιες και το κράτος να εκφράζεται απο τα επίσημα όργανα του. Υπουργούς, Γ γραμματείς κλπ, πρέπει επίσης να υπάρξει κάποια στιγμή ένα σχέδιο επανασχεδιασμου του κρατικού μηχανισμού και να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη του πολίτη προς το κράτος. Πρέπει να επικτατησει το ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΛΟ και οχι των συντεχνιών

          • JIM BEAM avatar
            JIM BEAM @ foros1 15/12/2014 20:49:33

            πρεπει κάποια στιγμή να τελειώνουμε με τις κάστες - συντεχνιες και το κράτος να εκφράζεται απο τα επίσημα όργανα του. Υπουργούς, Γ γραμματείς κλπ, πρέπει επίσης να υπάρξει κάποια στιγμή ένα σχέδιο επανασχεδιασμου του κρατικού μηχανισμού και να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη του πολίτη προς το κράτος. Πρέπει να επικτατησει το ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΛΟ και οχι των συντεχνιών

          • JIM BEAM avatar
            JIM BEAM @ foros1 15/12/2014 20:49:56

            πρεπει κάποια στιγμή να τελειώνουμε με τις κάστες - συντεχνιες και το κράτος να εκφράζεται απο τα επίσημα όργανα του. Υπουργούς, Γ γραμματείς κλπ, πρέπει επίσης να υπάρξει κάποια στιγμή ένα σχέδιο επανασχεδιασμου του κρατικού μηχανισμού και να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη του πολίτη προς το κράτος. Πρέπει να επικτατησει το ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΛΟ και οχι των συντεχνιών

          • JIM BEAM avatar
            JIM BEAM @ foros1 15/12/2014 20:50:31

            πρεπει κάποια στιγμή να τελειώνουμε με τις κάστες - συντεχνιες και το κράτος να εκφράζεται απο τα επίσημα όργανα του. Υπουργούς, Γ γραμματείς κλπ, πρέπει επίσης να υπάρξει κάποια στιγμή ένα σχέδιο επανασχεδιασμου του κρατικού μηχανισμού και να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη του πολίτη προς το κράτος. Πρέπει να επικτατησει το ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΛΟ και οχι των συντεχνιών

          • JIM BEAM avatar
            JIM BEAM @ foros1 15/12/2014 20:51:13

            πρεπει κάποια στιγμή να τελειώνουμε με τις κάστες - συντεχνιες και το κράτος να εκφράζεται απο τα επίσημα όργανα του. Υπουργούς, Γ γραμματείς κλπ, πρέπει επίσης να υπάρξει κάποια στιγμή ένα σχέδιο επανασχεδιασμου του κρατικού μηχανισμού και να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη του πολίτη προς το κράτος. Πρέπει να επικτατησει το ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΛΟ και οχι των συντεχνιών

          • JIM BEAM avatar
            JIM BEAM @ foros1 15/12/2014 20:51:37

            πρεπει κάποια στιγμή να τελειώνουμε με τις κάστες - συντεχνιες και το κράτος να εκφράζεται απο τα επίσημα όργανα του. Υπουργούς, Γ γραμματείς κλπ, πρέπει επίσης να υπάρξει κάποια στιγμή ένα σχέδιο επανασχεδιασμου του κρατικού μηχανισμού και να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη του πολίτη προς το κράτος. Πρέπει να επικτατησει το ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΛΟ και οχι των συντεχνιών

          • JIM BEAM avatar
            JIM BEAM @ foros1 15/12/2014 20:51:54

            πρεπει κάποια στιγμή να τελειώνουμε με τις κάστες - συντεχνιες και το κράτος να εκφράζεται απο τα επίσημα όργανα του. Υπουργούς, Γ γραμματείς κλπ, πρέπει επίσης να υπάρξει κάποια στιγμή ένα σχέδιο επανασχεδιασμου του κρατικού μηχανισμού και να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη του πολίτη προς το κράτος. Πρέπει να επικτατησει το ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΛΟ και οχι των συντεχνιών

          • JIM BEAM avatar
            JIM BEAM @ foros1 15/12/2014 20:52:12

            πρεπει κάποια στιγμή να τελειώνουμε με τις κάστες - συντεχνιες και το κράτος να εκφράζεται απο τα επίσημα όργανα του. Υπουργούς, Γ γραμματείς κλπ, πρέπει επίσης να υπάρξει κάποια στιγμή ένα σχέδιο επανασχεδιασμου του κρατικού μηχανισμού και να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη του πολίτη προς το κράτος. Πρέπει να επικτατησει το ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΛΟ και οχι των συντεχνιών

  2. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 15/12/2014 10:07:30

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΝΤΑΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ ΘΑ ΧΟΡΕΥΟΥΝ.
    "Οι επιθετικές πωλήσεις της Capital ενδέχεται να ξεκίνησαν πριν από την ανακοίνωση της επίσπευσης της διαδικασίας για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας, κλιμακώθηκαν όμως σίγουρα μετά από αυτήν.
    Υπενθυμίζεται ότι ο ξένος επενδυτικός οίκος θορυβήθηκε από το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ όπως παρουσιάστηκε στο Λονδίνο και το ανεπίσημο σχόλιο στελέχους του, μέσω e-mail, προκάλεσε πολιτικό θέμα στην Αθήνα, λόγω των σκληρών διατυπώσεων για τις θέσεις της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
    Υ.Γ. ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ, Ξ Υ Π Ν Η Σ Τ Ε...

  3. Τί να λέμε avatar
    Τί να λέμε 15/12/2014 10:37:44

    Όλα παίζονται για το έλλειμα ενός δισ ευρώ... 1 δισ. ευρώ/180 ψήφοι που χρειάζονται για εκλογή Προέδρου=5.5 εκατ. ευρώ ανά ψήφο βουλρυτή. Μια χαρά... Για να δούμε και τη γενιά του Πολυτεχνείου = Γ' Ελληνική Δημοκρατία = σημερινοί 60+
    15 εκλογές από το 1974 μέχρι σήμερα = 15 Χ 300 βουλευτές = 4,500 βουλευτές.
    Ελληνικό χρέος = 265 δισ. ευρώ, δηλαδή κάθε εκλεγέντας βουλευτής από το 1974 και εντεύθεν αύξησε κατά 59 εκατ. ευρώ το χρέος μας.
    Ο Πλάτων είχε πει πως η Δημοκρατία είναι το ευτελέστερο πολίτευμα. Μέγα λάθος. Η Δημοκρατία είναι το ακριβότερο πολίτευμα. Και ειδικά οι Έλληνες βουλευτές από τους πλέον πανάκριβους.

    • Hellas avatar
      Hellas @ Τί να λέμε 15/12/2014 18:43:04

      Να σας συμπληρώσω, αν γνωρίζει κάποιος τι μισθό έχει ο Άγγλος βουλευτής, ο Γερμανός βουλευτής? Αν μάθετε θα εκπλαγείτε.....

    • Naruto avatar
      Naruto @ Τί να λέμε 15/12/2014 18:50:06

      Μετα βεβαιότητος αν σήμερα φέρναμε στην ζωή τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη σε καμία περίπτωση δεν θα αποκαλούσαν το ισχύον πολίτευμα δημοκρατία . Στην Αθηναϊκή δημοκρατία πχ δεν ψήφιζαν ουτε οι δούλοι ουτε οι άποροι ουτε οι γυναίκες παρά μόνο μια αριστοκρατική ελίτ . Κατα τον Αριστοτέλη πάλι στην εκλογή των αρχόντων μεσολαβούσε και κλήρωση . Η δημοκρατία δεν ειναι το τέλειο πολίτευμα αλλά είναι οτι καλύτερο διαθέτουμε .

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ Naruto 16/12/2014 00:14:39

        Τώρα, ΕΣΥ νομίζεις ότι εκλέγεις ΕΣΥ Κυβέρνηση, ιδεολογίες, προγράμματα, έ; Προϋπόθεση της Δημοκρατίας (σύμφωνα με τους δημιουργούς της) ήταν η επάρκεια του Πολίτη σε προσόντα (ποιοτικά, ποσοτικά, καταγωγής κλπ). Και ουδείς εστερείτο βήματος, άμεσα ή έμμεσα. Βλέπεις καμμιά ομοιότητα με τον Ελληνικό Κοινοβουλευτισμό; Σ'αυτά ή σε άλλα;

  4. Naruto avatar
    Naruto 15/12/2014 10:51:48

    Σωστό το άρθρο εξάλλου τα έχουμε διαβάσει και σχολιάσει επανειλημμένα εδω στο anti . Δεν βλέπουμε όμως καμία πρόταση για αλλαγή της κατάστασης απο αρθρογράφους ή και σχολιαστες ακόμα . Η απαλλαγή απο τα κακά που μας ταλανίζουν θα έρθει μόνο αν εμείς οι απλοί πολίτες πιέσουμε τους πολιτικούς με το να μην ψηφίζουμε με γνώμονα το στενό προσωπικό συμφέρον . Μακρυά λοιπόν απο ψυχοπαθείς τρομολάγνους αριστεριστές που επιζητούν την ρεβάνς για τον εμφύλιο ,αλλά και απο ακροδεξιούς νοσταλγούς της ναζιστικής φρίκης .

  5. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 15/12/2014 12:57:07

    Πολύ σωστό το άρθρο. Φοβάμαι ότι ο κίνδυνος να γίνουμε τιτανικός,εκτός από ορατός στο εσωτερικό της χώρας, ενισχύεται και από κέντρα στο εξωτερικό.Συγκεκριμμένα όλο και περισσότερο τελευταία,βλέπουμε δημοσιεύματα σε μεγάλα διεθνή ΜΜΕ,όπως οι F.T. χθές,να λένε ότι ένα ενδεχόμενο grexit δεν αποτελεί κίνδυνο πιά για το ευρώ και για το μέλλον της ευρωζώνης γενικότερα... Υπηρετούν κι αυτά κάποιο σχέδιο,ή διαβλέπουν τις πιθανότητες;...

    • Hunter avatar
      Hunter @ Κυθήριος 15/12/2014 13:15:53

      Κυθήριε, διάβασα σήμερα ότι δυστυχώς ξεπουλά και φεύγει η Capital Group. Αναμένουμε να αρχίσει να βαρά τα νταούλια ο Αλέξης με τη Γιάννα, για να γυρίσουν πίσω... Υ.Γ.: κοίτα τι γράφει ένας συριζαίος για το γεγονός της φυγής της capital group: Δεν χρειαζομαστε καπιταλιστες να πινουν το αιμα του εργαζομενου λαου.ο λαος θα παρει τον πλουτο μαζι με την εξουσια στα χερια του.Κουμαντο με κυβερνηση της αριστερας δεν θα κανουν οι τραπεζιτες και οι βιομηχανοι οι οποιοι θα εχουν εξαφανιστει αφου θα τους απαλοτριωθει ο πλουτος απο τα εργατικα συμβουλια, αλλα ο λαος μεσα απο τις εργατικες συνελευσεις θα διανειμει και θα οργανωνει την παραγωγή. Αυτά ονειρεύονται φίλτατε Κυθήριε...

      • Geros avatar
        Geros @ Hunter 15/12/2014 13:35:47

        Οι άνθρωποι είναι για γέλια πραγματικά! Λες και υπάρχει βιομηχανία στην Ελλάδα για να απαλλοτριώσεις ... Στο 90% των βιομηχάνων που υπάρχουν σήμερα στην Ελλάδα, αν τους πάρεις την βιομηχανία χάρη τους κάνεις!

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Hunter 15/12/2014 14:05:23

        Τα πράγματα είναι τραγικά φίλε Hunter. Οι Ευρωπαίοι μας έχουν πάρει ήδη πρέφα,και γράφουν ότι με τον ΣΥΡΙΖΑ η Ελλάδα θα γίνει η Βενεζουέλα της Ευρώπης! Προ ημερών ο ΣΥΡΙΖΑ Καβάλας,κάλεσε τον πρεσβευτή της ΒΝΖΛΣ στην πόλη τους,να μιλήσει για την μέθοδο Τσάβες για την εξόρυξη πετρελαίων... Μπαίνουμε δηλαδή κι επίσημα στο κλάμπ των αριστερών καθεστώτων της κεντρικής Αμερικής και της Βόρειας Κορέας...

      • Naruto avatar
        Naruto @ Hunter 15/12/2014 14:07:59

        Υποψιάζομαι οτι όταν λένε << λαός>> εννοούν την συριζαίικη κλίκα των γνωστών αγνώστων αριστεριστών κουκουλοφόρων κλπ . Θα βγεί ο συριζα και τότε θα είμαστε ολοι ευτυχισμένοι μέσα στον κομμουνιστικιό παράδεισο . Το μόνο ερώτημα είναι γιατί οι λαοί της ανατολικής ευρώπης μαζί και της Ρωσίας σκοτώθηκαν προκειμένου να φύγουν απο τον παράδεισο ?

        • Hunter avatar
          Hunter @ Naruto 15/12/2014 14:53:27

          Naruto και Κυθήριε, ακούστε και το καλύτερο: Βγαίνει ο Τσίπρας πριν λίγο και λέει ότι όποιος βγάλει κεφάλαια από τις τράπεζες θα λογοδοτήσει!!! Δηλαδή όποιος βγάλει από την τράπεζα το όποιο νόμιμο κεφάλαιό του, θα λογοδοτήσει πού;;;;;; Στον Τσίπρα;;;;; Γιατί;;;;;; Επειδή δεν θα τα βρει ο Τσίπρας για να τα κατασχέσει, να τα μοιράσει στους φίλους του και να κάνει πολιτική;;;;;; Ευτυχώς που αποκαλύπτονται μόνοι τους σιγά-σιγά...

          • ΠΗΛΕΑΣ avatar
            ΠΗΛΕΑΣ @ Hunter 16/12/2014 00:20:46

            Ναι, αλλά ρώτησες την θειά σου (ψηφίζει κι αυτή, ξέρεις) μήπως ΑΥΤΟ θέλει να ακούσει; ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ: Άκουσες τίποτα για διώξεις σε όσους (ξέρουμε ότι) έβγαλαν λεφτά έξω (λίστες κλπ); ΑΥΤΟ περίμενε να ακούσει, μέχρι τώρα. Τώρα, και να το ακούσει, είναι αργά...

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Hunter 15/12/2014 15:03:30

        δυστυχώς, υπάρχουν παράφρονες σ' αυτό το κόμμα. Δεν μαθαίνουν ούτε από την ξένη ιστορική εμπειρία ούτε από την πρόσφατη ιστορία μας.

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ Hunter 15/12/2014 15:58:19

        Καλησπέρα, θέλεις να πεις ότι υπάρχει συριζέικο σάιτ που επιτρέπει σχόλια ; Αν επιτρέπεται μπορείς να μου πεις ποιο είναι ; Γιατί αυτά που ξέρω από την πολλή αριστερή/προοδευτική/λαϊκή δημοκρατικότητα, έχουν τα πάντα όλα κλειδωμένα.

      • George N avatar
        George N @ Hunter 15/12/2014 16:18:41

        Η Ελλάδα είναι η απόδειξη ότι η πιο κάτω θεωρία είναι σωστή μια και εκεί το βέλος του χρόνου πάει αντίθετα! http://www.antinews.gr/ANTIMAGAZINE/pos-to-big-bang-dimiourgise-ena-sumpan-kathrefti/

        • Naruto avatar
          Naruto @ George N 15/12/2014 17:29:24

          Geroge με ολα αυτά που ακούμε μου φαίνεται πράγματι πως είμαστε στην λάθος πλευρά του σύμπαντος .

      • παπαδοπουλος ηλίας avatar
        παπαδοπουλος ηλίας @ Hunter 15/12/2014 18:47:03

        Πόσα..... εργοστάσια έχει η capital? Τι παράγουν? πόσους εργαζόμενους απασχολούν?

  6. Giorgis avatar
    Giorgis 15/12/2014 13:12:26

    Κάνετε όλοι ένα λάθος ... Το επίπεδο ζωής στην Ελλάδα δεν ταιθριάζει στην παραγωγικότιτά της. Απλά ταιριάξετε την Ελλάδα με μια χώρα με ανάλογη παραγωγικότιτα για να δείτε σε πιό επίπεδο ταιριάζει. Κάντε μια σοβαρή διόρθωση λόγο της διαφθοράς και τα βρήκαμε. Δεν φταίνε οι πολιτικοί. Εμείς τους βάλαμε εκεί. Πάντα γκρινιάζουμε, πάντα φταίνε άλλοι και πάντα τρωγόμαστε μεταξύ μας. Καιρός λοιπόν να βγει ένας Τσίπρας να καταλάβουμε τι θα πει μαγκιά γιατί πολύ το έχουμε πάρει επάνω μας ενώ πολύς κόσμος πεινάει. Συρά μας τώρα ... καιρός ήταν.

    • Hunter avatar
      Hunter @ Giorgis 15/12/2014 13:36:31

      Έχεις δίκιο Γιώργη. Όταν οι δομές και η οργάνωση της δημόσιας διοίκησης ήταν επιπέδου Νιγηρίας, όταν η διαφθορά ήταν επιπέδου Σιέρρας Λεόνε, όταν η φοροδιαφυγή ήταν επιπέδου Γουινέας Μπισσάου κτλ., οι μισθοί και οι συντάξεις (πρωτίστως στο Δημόσιο) ήταν "Ελβετίας" και το συνταξιοδοτικό σύστημα "Λίχτενστάιν"... Η πλαστή ευημερία και μάλιστα με δανεικά, τέλος. Δεν γίνεται η μισή Ελλάδα να παρέχει "υπηρεσίες" στην άλλη μισή και η αληθινή παραγωγή να είναι στο ΜΗΔΕΝ...

      • Νικόλας Α. avatar
        Νικόλας Α. @ Hunter 15/12/2014 14:57:15

        . Σε ακούνε οι μεγαλοαστοί και ο Γιουνκέρ φίλε Hunter και γελάνε και τα μουστάκια τους... "H πλαστή ευημερία της Ψωροκώσταινας, με μισθούς και συντάξεις Ελβετίας"... Χαχαχαχαχαχα!!!

      • karenin avatar
        karenin @ Hunter 15/12/2014 17:10:32

        Επειδή έχεις ειδικευθεί στις ανακρίβειες και στις μπούρδες και έχεις πάρει φόρα και δεν σταματάς πουθενά, τίποτα απο οσα γράφεις δεν ισχύει. Και βέβαια η Χώρα στα αρνητικά της δεν εχει σχέση με τις Αφρικανικές που αναφέρεις. Και φυσικά οι συντάξεις υπολείπονται του Λουξεμβούργου και της Ελβετίας. Ολα αυτά είναι στο μυαλό σου. Επίσης πρέπει να μάθεις μια και καλή πως όλες οι ευρωπαικές χώρες εχουν περίπου δημόσιους υπαλλήλους το 8 - 12% του πληθυσμού τους Η χώρα μας πρέπει να είναι κοντά στο μικρότερο ποσοστό. Επίσης σε περιόδους υφεσης, όπως τωρα, συνθίζεται αύξηση των δημόσιων δαπανών για να βοηθήσει στην ανάπτυξη αλλά κυρια στην απασχόληση. ΥΓ απορώ πως ασχολείσαι με ζητήματα ασφαλείας, ενω ξεκινάς πάντα με λάθος δεδομένα και μαλιστα εις γνώση σου....

        • George N avatar
          George N @ karenin 15/12/2014 17:32:14

          Η αύξηση των δημοσίων δαπανών σε ύφεση συνηθίζεται karenin όταν δεν έχει υπάρξει αλόγιστη αύξηση δημοσίων δαπανών και χρέους τον καιρό της ανάπτυξης. Αλλιώς συνηθίζεται η....χρεοκοπία! Το πρόβλημα με τους ΔΥ είναι ότι παράγουν πολύ λίγα και πολλές φορές σταματάνε τους άλλους από το να παράγουν. Ακόμα χειρότερα υπάρχουν κάποιοι που τρέχουν και κάποιοι που τους κοιτάνε. Εγώ δεν μπορώ να κατανοήσω πως το ανέχονται αλλά και πως συμβιβάζονται με οριζόντιους μισθούς. Νομίζω εκεί χάνουν το δίκιο τους. Κακώς εννοούμενη συναδελφική αλληλεγγύη.

  7. karenin avatar
    karenin 15/12/2014 13:35:59

    Σχετικά με τον μύθο της επικράτησης της αριστερής ιδεολογίας τα τελευταία χρόνια, αρκεί να να ρίξουμε μια ματιά στα βιβλια που διαβάστηκαν στις μουσικές που ακούστηκαν στα περιοδικά που λατρεύτηκαν, τους εκδότες τους δημιουργούς όλο αυτό το απολιτικ λαιφ σταιλ, που μας εφθασε χωρις να καταλάβουμε τιποτα ως εδώ.

  8. Τί να λέμε avatar
    Τί να λέμε 15/12/2014 14:06:16

    Από ό,τι καταλαβαίνω υπάρχει μία συντονισμένη και καλά μεθοδευμένη προσπάθεια διάφορων κέντρων όλων των αποχρώσεων (μαζί και οι αριστεροί) για τον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης και των καταναλωτών σχετικά με την πτώση του πετρελαίου και γιατί δεν πέφτουν οι τιμές πώλησης της βενζίνης (τουλάχιστον σε επίπεδα ανάλογα όπως και της πτώσης του πετρελαίου, αλλά και των υπόλιπων καταναλωτικών προϊόντων.) Και προφανώς είναι συντονισμένη καθώς τα συμφέροντά τους τέμνονται...
    Εξηγώ: η άποψη του Ινστιτούτου Ενέργειας Νότιας Ευρώπης: http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26523&subid=2&pubid=113410051
    Σύμφωνα με το ΙΕΝΕ για όλα φταίει η φορολογία!
    (τα μέλη του ΙΕΝΕ προφανώς και έχουν κάθε λόγο να ΜΗ πεσουν οι τιμές: χαζοί είναι;;; Τώρα βγάζουν super profits !!!!)

    Και η άποψη του Παπαδημούλη (ΣΥΡΙΖΑ!): http://www.energypress.gr/news/kaysima/Papadhmoylhs:-Giati-den-akoloythoyn-th-diethnh-ptwtikh-tash-oi-times-kaysimwn-sthn-Ellada
    Για όλα φταίει η φορολογία...μόνο που ο Παπαδημούλης το παράκανε-για να το παίξει καλό παιδί των Ολιγαρχών(;)- στηρίζοντας τις εγχώριες πετρελαϊκές επιχειρήσεις (ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΝΗΚΟΥΝ) και υπερφούσκωσε τα πράγματα...από τον ενθουσιαμσό του να στηρίξει την Ολιγαρχία έκανε λάθος στις πράξεις:
    "...με την τιμή της να... διαμορφώνεται στα 1.546 ευρώ το λίτρο, από τα οποία το 62.75% είναι φόροι, το 30.03% η τιμή διυλιστηρίου και το 7.22% το κόστος διανομή..."
    Αν κάνετε τις πράξεις, το άθροισμα βγαίνει 100% !!! Κέρδος = 0%

    Δηλαδή οι βενζινοπώλες δουλεύουν για την ψυχή της μάνας τους! ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!

    Καταλαβαίνετε λοιπόν πως παίζεται ένα χοντρό παινγίδι από πελυράς της Ολιγαρχιής ελίτ, των συντεχνιών, των διάφορων "ινστιτούτων" και των κατά τα άλλα ευαίσθητων αριστερούληδων...

    Όλα αυτά που λέει το ΙΕΝΕ (ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!) και ο Παπαδημούλης (μη βιάζεσαι βρε Παπαδημούλη: θα τους ξεπληρώσεις τη στήριξη που σου δείχνουν οι Ολιγάρχες!) δεν ίσχυαν το 2008 (Κυβέρνηση ΝΔ-Καραμανλής) όταν η αύξηση της τιμής του πετρελαίου οδήγησε σε ραγδαία αύξηση τιμής της βενζίνης εδώ στην Ελλάδα και του καλαθιού της νοικοκυράς μεταξύ 10-30%;;;; http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=234253

    Όλοι μαζί: ολιγαρχία, συντεχνίες-έμποροι, γελοία ινστιτούτα και πολιτικάντηδες ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΙ κλέβουν τον Ελληνικό λαό.

    Το επιχείρημα πως οι τιμές δεν πέφτουν εξαιτίας της υψηλής φορολογίας ΔΕΝ ισχύει ολοκληρωτικά...μη το "αγοράζετε". Πιέστε τους σε κάθε μέρος: στη γειτονιά, τους εμπόρους όλους. Αυτή η πτώση τιμής του πετρελαίου καταδεικνύει ποιοί πραγματικά ήταν οι μαυραγορίτες-μαυροκουκουλάκηδες στην κατοχή...

    • Κόστος διανομής avatar
      Κόστος διανομής @ Τί να λέμε 15/12/2014 15:13:28

      Νομίζετε ότι απαιτείται το 7.22% της αξίας για τη διανομή από τα διυλιστήρια στα πρατήρια; Είναι προφανές ότι στο ποσοστό αυτό συμπεριλαμβάνεται και το κέρδος των πρατηριούχων

    • Hunter avatar
      Hunter @ Τί να λέμε 15/12/2014 15:31:38

      Η τιμή των καυσίμων είναι όντως πάρα πολύ σπουδαίο θέμα! Το πρωί είδα στο Άμστερνταμ στην έξοδο για το αεροδρόμιο στο μεγάλο Esso, την αμόλυβδη στο 1,599. Σε Αυστρία, Γερμανία, Βέλγιο, Γαλλία έχει μάλιστα μεταξύ 1,30 και 1,45... Μιλάμε για χώρες με κατώτερους μισθούς στα 9-10 κατοστάρικα καθαρά, για ανειδίκευτο εργάτη...

      • Naruto avatar
        Naruto @ Hunter 15/12/2014 15:58:18

        Εγώ έβαλα βενζίνη πριν απο μια ώρα με 1,41 πρωτη φορά το γέμισα με 75 euro δεν ειναι και άσχημα .

        • ΠΗΛΕΑΣ avatar
          ΠΗΛΕΑΣ @ Naruto 16/12/2014 00:31:21

          Εγώ, νεαρέ (προφανώς -και δεν το λέω υποτιμητικά) πρώτη φορά γέμισα όταν είχε πρωτοεισαχθεί το "λίτρο", με 6,20 ΔΡΑΧΜΕΣ (δύο λεπτά του ευρώ σου). Και η Ελλάδα ανέβαινε, ανέβαινε, ανέβαινε... Τώρα, με όλα τα "πρωτογενή", κατεβαίνει, κατεβαίνει, κατεβαίνει...

  9. MCA avatar
    MCA 15/12/2014 15:24:00

    Το να γκρεμίζεις είναι εύκολο. Το δύσκολο είναι να χτίζεις. Έχουμε γεμίσει, από αριστεροδεξιούς, μεταρυθμιστές και επαναστάτες που κυρήτουν την ανάγκη για ΄΄ριζικές αλλαγές΄΄ χωρίς να αναλογίζονται τι σημαίνει ο ξαφνικός θάνατος.

    • MCA avatar
      MCA @ MCA 15/12/2014 15:35:37

      Διόρθωση:Ξαφνικός θάνατος σκέτο, χωρίς το ο μπροστά. Όσο καλό και εάν είναι ένα φάρμακο εάν δοθεί σε μεγάλες δόσεις μπορεί να αποδειχθεί θανατηφόρο.

      • Hunter avatar
        Hunter @ MCA 15/12/2014 15:42:39

        MCA, όταν έχεις έναν έρμον τοξικομανή, προκειμένου να του απαλύνεις τον πόνο, προσπαθείς να του κόψεις τα ναρκωτικά ή προσπαθείς να τον βοηθήσεις να βρει χρήματα για να συνεχίσει να αγοράζει;;;

        • MCA avatar
          MCA @ Hunter 15/12/2014 15:59:22

          Προσπαθείς να του κόψεις τα ναρκωτικά, αλλά με συστηματοποιημένες επιστημονικές μεθόδους και όχι μαχαίρι γιατί μπορεί να τον κάνεις χειρότερα από ότι ήταν πριν. Το ποσοστό της ανεργίας δεν σας λέει τίποτα; Για να αναφερθώ και στην άλλη πλευρά που λέει π.χ. ότι θέλει να επανασυστήσει κρατικό αερομεταφορέα δηλαδή να μας ξεκάνει μια και καλή από τα χρέη.

  10. Άλφα του Κενταύρου avatar
    Άλφα του Κενταύρου 15/12/2014 15:26:38

    Ένας μήνας κλείνει σήμερα, από τη μέρα που έφυγε - χωρίς ποτέ να φύγει - απ΄την παρέα μας, ο FactorX..... Άραγε μοιάζει με την Ελλάδα χωρίς τ΄αγκάθια της, ο επουράνιος Παράδεισος τελικά;

  11. Ηλίας Κ. avatar
    Ηλίας Κ. 15/12/2014 15:33:19

    Ας "μορφωθούν" πρώτα επικοινωνιακά οι δικοί μας εγ-κέφαλοι, αρχίζοντας απ' τα απλά της Άλφα Βλήτας. Ας τους πει κάποιος: - Χρησιμοποιούμε, παιδάκια μου αγαπημένα στις τηλεοράσεις, αντί για το ακαταλαβίστικο GREXIT ένα κατανοητό απ' το κόσμο "θα μας πετάξουν έξω από την Ευρώπη, μωρέ, και θα πληρώνεστε τη σύνταξή σας με κατοχικά λεφτά σαν φέρετε το Λαφαζάνη" ...κι έπειτα προχωράμε στο δεύτερο μάθημα με τα πιο δύσκολα νοήματα για "δημοσιονομικό πλεόνασμα, κτατικά ομόλογα, WSJ, Ecomomist, Ny Times, FT, spreads και άλλες παχιές ακακίες).

  12. ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ avatar
    ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ 15/12/2014 15:34:01

    Θέλω να ρωτήσω κάτι: Έχετε καταλάβει ότι συνεχίζοντας την ιστορία με το "ατύχημα" ΣΥΡΙΖΑ και ότι είναι καταστροφή να μην ψηφίσει κάποιος ΝΔ κατευθείαν εκνευρίζετε τους αναποφάσιστους; Ότι προσπαθώντας να υποδείξετε το σωστό και το λάθος καταφέρνετε το ανάποδο ακριβώς; Βγάζετε μια αλαζονεία και μια υπεροψία που εκλαμβάνεται αρνητικά. Το καταλαβαίνω ότι προσπαθείτε να φοβίσετε τον κόσμο απλά πλέον είναι πολύ λιγότεροι αυτοί που μπορούν να φοβηθούν.

    • Κώστας ΜΠ avatar
      Κώστας ΜΠ @ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ 15/12/2014 16:32:16

      Έχεις δίκιο,συγνώμη. Τσουκαλά ή Πάντζα να σταυρώσουμε;

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ 15/12/2014 21:33:33

      KANENAΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΤΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ.

  13. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 15/12/2014 15:36:22

    Εντάξει, δεν χωρεί αμφιβολία ότι στον ΣΥΡΙΖΑ υπαρχουν και παλαβοί με καμμία σχέση με την πραγματικότητα. Όμως υπάρχουν περισσότερες της μιας πραγματικότητες. Θα παίξω το συνήγορο του διαβόλου διότι οι πολίτες ρωτούν τα εξής απλά ερωτήματα: 1) Πως γίνεται εδώ και 2 χρόνια όλα να πηγαίνουν "ρολόϊ" και ξαφνικά να κινδυνεύουμε με χρεωκοπία; Ποιός ευθύνεται; Αφού είχαμε πρωτογενή πλεονάσματα, βγήκαμε στις αγορές (έστω με το αγγλικό δίκαιο που υποθηκεύει τα πάντα), τι συμβαίνει λοιπόν; 2) Πως γίνεται η επιβίωση της πατρίδας να εξαρτάται από την παραμονή στην εξουσία των ίδιων (με εξαίρεση τον Α. Σαμαρά που είναι ουσιαστικά παγιδευμένος έθεν κακείθεν από πασοκ του βενιζέλου και από την νομενκλατούρα του πασόκ) που μας έφεραν ως την χρεωκοπία και τώρα μας κουνάν ξανά το δάκτυλο -ως αν δεν τους ψηφίσουμε θα καταστραφούμε; Δλδ, τώρα τι βιώνουμε; την ανάπτυξη; 3) Ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί φταίει ο συριζα (διχως να θέλω να εξωραϊσω τις πρακτικές του που είναι, όπως και των άλλων, ακραία κομματικές και πολωτικές) για τον κίνδυνο χρεωκοπίας. 4) Γιατί βιαστήκαμε να δηλώσουμε ότι θα διώξουμε το ΔΝΤ κοκ; Τι διαφορετικό λέει ο τσίπρας; απλά το ντύνει με αριστερίστικη γλώσσα για τους ψήφους των πασόκων και αυτών που νομ΄ζιουν ότι το τάτους μπορεί να συνεχιστεί ως έχει.. 5) Εν τέλει, πως από τις ιστορίες επιτυχίας βρεθήκαμε ξαφνικά να κινδυνεύουμε; Δεν μπορεί η εκλογή προέδρου, γενικά οι εκλογές να είναι πεδίο τέτοιας κομματικής αντιπαράθεσης που τα διακυβεύει ΟΛΑ στο όνομα κατάληψης της εξουσίας. Γιατί οι πολίτες βλέπουν πως ό,τι γίνεται τώρα είναι απλά συνέχεια του αγώνα εξουσίας εξουσιομανών κομμάτων που ενώ μιλούν για την σωτηρία της Ελλάδας εν τούτοις παίζουν παιχνίδια με το μέλλον της απειλώντας οι μεν τους δε. Δεν ξέρω αν το έχουν καταλάβει στην ΝΔ αλλά οι πολίτες είναι αηδιασμένοι με αυτά τα κόμματα και τις τακρικές τους. Τα παντα γίνονται πεδίο συγκρούσεων και αντιπαραθέσεων που όμως βλάπτουν συνολικά την Ελλάδα

    • Άλυτη Εξίσωση avatar
      Άλυτη Εξίσωση @ Νίκος Αργεάδης 15/12/2014 18:23:03

      Θα συμφωνήσω μαζί σας στα γενικά, μόνο που εγώ θεωρώ την κίνηση του κ. Α. Σαμαρά να ξαποστείλει ...απαλά την Τρόϊκα και να μιλήσει για τέλος των μνημονίων, σαν μία έντιμη κίνηση, προς τη σωστή κατεύθυνση. Αυτοί που αθέτησαν τις υποσχέσεις τους ενώ από πλευράς μας έγιναν επ΄απειλή τα απίστευτα, είναι οι ''δανειστές'', που προσπαθούν να μας επιβάλλουν το ρόλο του Σίσυφου. Μόλις φτάνουμε στα πλεονάσματα, μόλις πλησιάζει η ώρα να διευθετήσουν το χρέος μας ώστε να μπορέσουμε απρόσκοπτα να απεγκλωβιστούμε και να δανειστούμε από τις αγορές, αρχίζουν τους εκβιασμούς, τις αρνητικές δηλώσεις, τις προτροπές για παραμονή στην επιτήρηση και τα λοιπά πανένοχα. Μόνοι τους τορπιλίζουνε το κλίμα, υπονομεύουν τις προσπάθειες, μετακινούν το νήμα τερματισμού του Γολγοθά μας. Το κλίμα αρρωσταίνει και διαταράσσεται σκοπίμως, από τις ύποπτες παρεμβολές των δανειστών. Τα άλλα τώρα που μας συμβαίνουν εσωτερικά, οι άγριες αντιπαραθέσεις, οι μετωπικές συγκρούσεις και το αλληλοφάγωμα, είναι αποτέλεσμα πολύ δυστυχώς, της ανωριμότητας και του άκρατου εγωϊσμού που σχεδόν πάντα μας τυφλώνει και μας καθιστά πανεύκολα διαχειρίσιμους, από τους ... δανειστές, ...εταίρους κι όπως αλλιώς αυτοί μπορεί να λέγονται, χαρακτηριζόμενοι από τις πρακτικές τους.....

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Άλυτη Εξίσωση 15/12/2014 18:49:48

        Αγαπητή Άλυτη Εξίσωση, οι δανειστές και οι αγορές διαβάζουν τα οικονομικά θεμελιώδη, (τα fundamentals, που λένε οι αγγλόφωνοι). Και τα φανταμένταλς της οικονομίας μας δεν είναι καθόλου μα καθόλου υγιή. Η βασική εικόνα που έχουν (που έχουμε) είναι μία οικονομία που βουλιάζει -με εξαίρεση τον κρατικοδίαιτο τομέα, ο ιδιωτικός τομέας έχει διαλυθεί- και ένα χρέος που αυξάνεται. Δες μόνο τι πρέπει να πληρώσουμε τα επόμενα χρόνια για να κατανοήσεις ότι δεν ΒΓΑΙΝΕΙ! Αυτή η εξίσωση δεν λύνεται ούτε με μιγαδικούς (δλδ, φανταστικούς) αριθμούς. Αυτλα βλέπουν οι αγορές και οι "εταίροι" μας. Γι' αυτό και με έπιανε πάντα αλλεργία όταν άκουγα-και ακούω- για διάσωση, για βοήθεια κοκ. Έχουν χάσει το νόημά τους και οι λέξεις με αυτούς εδώ.

        • Άλυτη Εξίσωση avatar
          Άλυτη Εξίσωση @ Νίκος Αργεάδης 16/12/2014 09:42:39

          ''οι δανειστές και οι αγορές διαβάζουν τα οικονομικά θεμελιώδη...'' Πότε ακριβώς τα διαβάσανε όμως αγαπητέ και τάχα...τρόμαξαν; Πριν να μιλήσουμε για τέλος των μνημονίων γιατί μας επιβράβευαν, έψαλλαν διθυράμβους για τις εντυπωσιακές μας προσπάθειες κι έβρισκαν καταπληκτική την πρόοδό μας; Τι συνέβη και πρόσφατα ανακάλυψαν πως μιά χαρά.... βιώσιμο είναι το χρέος μας και δε χρειάζεται διευθέτηση, ενώ πριν τις Γερμανικές εκλογές απλά παρέπεμπαν την εξέταση του προβλήματος για λίγο μετά; Σήμερα ξαφνικά, μας εκβιάζουν κι όλας πως αν δεν υποκύψουμε στις καταστροφικές απαιτήσεις τους, θα ....συντριβούμε. Η συμπαιγνία και η υποτίμηση της νοημοσύνης μας, είναι απροκάλυπτη. Είναι εντελώς αδιανόητο πια, να μην αντισταθούμε ομόψυχα σαν Έθνος. Δε γίνεται ν΄αποδεχτούμε αδιαμαρτύρητα τον συστηματικό ακρωτηριασμό μας, ώς τη στιγμή που δε θα υπάρχει παραμικρή δυνατότητα κίνησης. ''Η βασική εικόνα που έχουν (που έχουμε) είναι μία οικονομία που βουλιάζει...'' Και ποιός τη βοήθησε αλήθεια τα τελευταία τέσσερα χρόνια, ν΄αποδιοργανωθεί εντελώς, να μείνει στάσιμη βυθισμένη στην ανακυκλούμενη ύφεση; Ποιός συστηματικά την υποχρεώνει στην ασφυξία και της στερεί τη δυνατότητα της ανάπτυξης; Ποιός εκτόξευσε την ανεργία στα ουράνια; Εκτός απ΄τα δικά μας ολέθρια λάθη, παραλείψεις και ατολμίες, δεν είναι απολύτως διακριτή η σκόπιμη και δόλια δράση των επιβεβλημένων εκβιαστικά μνημονίων τους;

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Άλυτη Εξίσωση 16/12/2014 14:07:42

            "έψαλλαν διθυράμβους για τις εντυπωσιακές μας προσπάθειες κι έβρισκαν καταπληκτική την πρόοδό μας; Έχουν ψυχολογήσει καλά την ελληνική πολιτική τάξη. Έλεγαν αυτά που ήθελε να ακούσει η πολιτική τάξη. Μήπως δεν ήξεραν ότι μεταρρυθμίσεις δεν έγιναν ΠΟΤΕ; Την δουλειά τους έκαναν και κάνουν, αν μπορούσαν θα τα άρπαζαν ΟΛΑ όσο γίνεται πιο γρήγορα. Σιγά μην νοιάζονται για την Ελλάδα, εδώ οι ίδιοι οι Έλληνες δεν νοιάζονται. Ο κόσμος, και η ΕΕ, είναι ζούγκλα αγαπητή Άλυτη εξίσωση. Ούτε εταίροι, ούτε τίποτα άλλο. Την δουλειά τους κάνουν όλοι. Ελληνικά τάξη (που εξαρταται 100% απ΄ 'εξω) και ευρωπαίοι.

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Νίκος Αργεάδης 16/12/2014 14:13:39

            Α κρι βώς έτσι. Γι αυτό όσο το γρηγορότερο απαλλαγούμε, τόσο καλύτερα. Υπογραμμίζω τη χυδαία υποκρισία τους, όχι βεβαίως γιατί με ...σοκάρει, αλλά για να μην συντηρεί ουδείς πια, βολικές αυταπάτες περί των προθέσεων και των στόχων τους. Σταθερά εναντίον των συμφερόντων μας, τα σχέδιά τους.

    • βαγγέλας avatar
      βαγγέλας @ Νίκος Αργεάδης 15/12/2014 19:18:47

      Όπως ξέρετε πολύ καλά, η οικονομία είναι προσδοκίες. Και στη Γερμανία, αν φαινόταν ότι αύριο θα κερδίσουν τις εκλογές... ισλαμιστές του ISIS π.χ., τα ομόλογά της θα καταβαραθρώνονταν ανεξάρτητα πόσο καλά πάει τώρα η οικονομία της. Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα της Ε.Ε που βασικές επιλογές που έχουν να κάνουν με τον προσανατολισμό της χώρας, είναι ακόμη υπό σοβαρή αμφισβήτηση. Για καμία άλλη Ευρωπαϊκή χώρα δεν κρίνεται το μέλλον της κορώνα-γράμματα στις εκλογές, διότι εκεί όλες σχεδόν οι πολιτικές δυνάμεις έχουν συμφωνήσει στα βασικά, δηλ. αν θα ανήκουν στην ευρωζώνη ή την ΕΕ. Στην Ελλάδα, πέρα από τους "ίδιους και τους ίδιους" που λέτε, ποιοι άλλοι υπάρχουν που να συμφωνούν με τον σημερινό προσανατολισμό και συμμαχίες της χώρας; Ο Καμένος, ο Κουτσούμπας, ο Τσίπρας, ο Μιχαλολιάκος; Πόσο % παίρνουν σε λοιπές ευρωπαϊκές χώρες, κόμματα που εκφράζουν παρόμοιες αναθεωρητικές διαθέσεις; Νομίζω τα παραπάνω απαντούν στα (1), (2) και (3). Για το (4) η ευθύνη είναι αποκλειστικά στην κυβέρνηση και στην πρεμούρα για success story λες κι αυτό είναι το βασικό ζητούμενο για τη χώρα. Όσο για το (5), είναι η επιτομή της αποτυχίας του πολιτικού προσωπικού αλλά και των ψηφοφόρων τους. Η απαίτηση του λαού για εθνική συνεννόηση στα βασικά, θα έπρεπε να ήταν συντριπτική για όσους ακολουθούν καιροσκοπικές συγκρουσιακές πολιτικές. Υπό τις παρούσες συνθήκες εθνικής κρίσης (και μιλώ για μετά το 2009), μια υγιής κοινωνία θα είχε φτύσει σαν άχρηστο κουκούτσι, κάθε έναν που θα υπονόμευε ένα μίνιμουμ συνεννόησης. Αντί γι αυτό οι πολιτικοί τρώγονται με τα ρούχα τους, κοιτούν τις καρέκλες και την εξουσία και μεις από κάτω συμπεριφερόμαστε σα χούλιγκαν στις εξέδρες...

    • George N avatar
      George N @ Νίκος Αργεάδης 15/12/2014 20:54:58

      "Πως γίνεται εδώ και 2 χρόνια όλα να πηγαίνουν "ρολόϊ" Είστε σίγουρος γι'αυτό? Το να έχεις κάνει ένα βήμα πίσω από τον γκρεμό δεν το λέμε έτσι πάντως. "Εν τέλει, πως από τις ιστορίες επιτυχίας βρεθήκαμε ξαφνικά να κινδυνεύουμε;" Σκεφτόμαστε να κάνουμε ένα βήμα εμπρός....δεν αντέχουμε να κάνουμε κι άλλο βήμα πίσω....κουραστήκαμε.

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ George N 15/12/2014 23:11:40

        "Πως γίνεται εδώ και 2 χρόνια όλα να πηγαίνουν "ρολόϊ..." Αυτό δεν το λέω εγώ. Το έλεγαν μέχρι χθές από την κυβέρνηση, στα ΜΜΕ, "οι θυσίες πιάνουν τόπο". "Έχουμε πλεόνασμα", "πάμε καλά" Και ξαφνικά, επειδή δεν έχουμε 180 ψήφους για ένα πρόεδρο που είναι ...διακοσμητικός! πρέπει να γίνουν εκλογές. Μόνο στην Ελλάδα γίνονται τέτοιες παράνοιες. Η συνεχής κομματογενής αντιπαράθεση τα ισοπεδώνει ΟΛΑ, και τω΄ρα ισοπεδώνει την Ελλάδα και τους Έλληνες. Γι' αυτό και διαβάζουμε πως δεν τους νοιάζει αν βγεί ο συριζα. Αυτή η συνταγματική παράνοια -δεν ξέρω αν μπορούν ακόμα και αυτοί που την δόμησαν έτσι- να εξηγήσουν γιατί η μη εκλογή προέδρου να οδηγεί ΑΥΤΟΜΑΤΑ σε εκλογές βουλευτικές. Αυτό είναι παράνοια. Συνχεώς προκύπτει θέμα κυβερνησιμότητας.

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ George N 16/12/2014 00:45:15

        Αν ΤΩΡΑ "σκεφτόμαστε -ακόμα- να κάνουμε ένα βήμα...", αν σε επικείμενες εκλογές δεν μου υποσχεθεί κάποιος να πάνε οι 8 στους 10 από τους ηθοποιούς της Εξουσίας σπίτι τους, δεν πάω καν να ψηφίσω. Δεν αντέχω άλλον Γιακουμάτο στο ΥΠΑΝ. Κουράστηκα! Σκέφτομαι να κάνω ένα βήμα εμπρός... τι έχω να χάσω; Και να δεις, που στην παρέα μου έτσι σκέφτονται οι περισσότεροι!

        • George N avatar
          George N @ ΠΗΛΕΑΣ 16/12/2014 06:08:22

          Είστε άδικος. Σε κάθε κυβέρνηση, σε όλες τις χώρες, υπάρχει τουλάχιστον μία....εκκεντρική παρουσία! :-) Το θέμα είναι το σύνολο της κυβέρνησης να ακολουθεί μια βιώσιμη πολιτική και ως ομάδα να μπορεί να την εφαρμόσει. Εκεί, θα συμφωνήσω, ότι κούρασαν. Για το βήμα εμπρός και το τι μπορεί να χαθεί όμως διαφωνούμε. Αν υπάρχει πρόβλημα με μια κυβέρνηση που υποαποδίδει (προσπαθώ να είμαι ευγενής) ενώ ενοχλούν κάποιες εκκεντρικές παρουσίες, δυσκολεύομαι να καταλάβω γιατί η λύση βρίσκεται στον σουρεαλισμό.

          • ΠΗΛΕΑΣ avatar
            ΠΗΛΕΑΣ @ George N 17/12/2014 02:42:26

            Μα, γιατί δεν διαφαίνεται ΑΛΛΗ λύση!

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ Νίκος Αργεάδης 16/12/2014 00:34:49

      Μα, η απάντηση είναι η ίδια και προφανέστατη σε όλα τα ερωτήματά σου: " Έλα ντέ..."!

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Νίκος Αργεάδης 16/12/2014 10:06:13

      Πολύ λογικά ερωτήματα, Νίκο. Φαίνεται πλέον σαφέστερα πως η κυβέρνηση αγωνιά για το συμφέρον κάποιων και ιδίων κι όχι για το συμφέρον του Έθνους. Η άρνηση στα λόγια και την πράξη των κυβερνώντων να πάρουν πρωτοβουλίες για τη δημιουργία κλίματος εθνικής ομοψυχίας και άρθρωσης εθνικής στρατηγικής παίρνει πλέον διάσταση εθνικής μειοδoσίας. Την κύρια ευθύνη την έχει ο Σαμαράς. Υπό τις παρούσες συνθήκες η ΠΟΛΙΤΙΚΗ στην Ελλάδα δεν ΠΡΕΠΕΙ να καθορίζεται από ιδεολογικές και ταξικές συγκρούσεις. Είναι πλέον σεξουαλική διαστροφή συλλογικής εμβέλειας η εικονολατρία, ο μεσσιανισμός, ο ιδεολογισμός και η μικροπολιτική. Η διαδικασία εκλογής προέδρου, όπως και το ισχύον σύνταγμα είναι μέγγενη στη σάρκα του Έθνους.

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Μανιάτης 16/12/2014 14:21:28

        Σε όλες τις χώρες, εκτός της Ελλάδας, οι αντίπαλοι πολιτικοί σχηματισμοί και οι επι κεφαλής τους ΜΠΟΡΟΥΝ και συννενοούνται στοιχειωδώς. Εδώ αλληλοβρίζονται, δεν μιλούν μεταξύ τους, περιφρονούν την κοινοβουλευτική διαδικασία και χρησιμοποιούν τον Λαό απλά για την αναρρίχησή τους στην εξουσία. Το σκηνικό είναι θλιβερό και επικίνδυνο για την χώρα γιατί ΟΛΑ, μα ΟΛΑ περιστρέφονται πέριξ αυτής της αέναης και ανούσιας κομματογεννούς αντιπαράθεσης. Δεν έχεις παρά να δεις τις ειδήσεις. Νομίζει κανείς ότι μπήκε σε άσυλο παραφρόνων. Και επειδή μας αναφέρουν όλες τις μπούρδες όλων των κομμάτων πιστεύουν πως αυτό είναι η δημοκρατία. Γελοία πράγματα από γελοίους και ανίκανους ανθρωπίσκους. Τα δε ΜΜΕ εξαρτώνται από την εξουσία και τ' αναπαλιν, και αυτό ορίζει τι λένε και τι στηρίζουν. Ουδεμία εκπληξη εδώ. Ο ίδιος κομματικογενής καρκίνος επικρατέι και στα ΑΕΙ όπου εκ-παιδεύεται η μελλοντική κελπτοκρατία που θεωρεί το κράτος κομματική ιδιοκτησία και το δημόσιο βήμα δικό της προνόμιο και στίβο αντιπαράθεσης, με βραβείο την εξουσία και θύμα όλους εμάς και την Ελλάδα.

  14. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 15/12/2014 16:35:25

    Κάποιοι δεν εχουν καταλάβει οτι η ζωή τους ήταν μια φούσκα.Ανθρωποι που θεωρούσαν φυσιολογικό και "αστικό" να περνούν 15 Σαβ/κα στην Μύκονο και άλλα 15 να κατηφορίζουν τις λευκές πλαγιές,είναι έτοιμοι να πιστέψουν τον οποιονδήποτε και να επιβιβαστούν σε κάθε Τιτανικό.Εναν Τιτανικό που τους υπόσχεται "ολική επαναφορά" και που φυσικά τους μοιάζει αβύθιστος στην θάλασσα των αγορών

  15. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 15/12/2014 17:44:48

    Καλό είναι να μην επικαλούμαστε το παράδειγμα του τιτανικού, διότι: 1) υπενθυμίζω ότι, τον τιτανικό τον βύθισε ο καπετάνιος του, όχι το παγόβουνο. 2) γιατί δεν άλλαξε εγκαίρως πορεία αλλά επέμενε στην ίδια. 3) Επέμενε ο καπετάνιος του ότι είναι αβύθιστο (διάβαζε: είμαστε στον σκληρό πυρήνα, στο ευρώ και στην ΕΕ, άρα, άρα είμαστε εξασφαλισμένοι. Ναι! η νομενκλατούρα και τα συμμπαρομουρτούντα της, ο Λαός όχι).

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ Νίκος Αργεάδης 16/12/2014 00:49:31

      Αυτό δεν είναι σχόλιο: Είναι Πληρωμένη Απάντηση!

  16. toxo avatar
    toxo 15/12/2014 18:44:11

    Ποιός από τους παλαιότερους ξεχνά τους "Μαρουδισμούς";Σαν νόημα πόσο διαφέρουν από τις δηλώσεις και τα "ευφυολογήματα"του Τσίπρα τις τελευταίες δύο ημέρες;

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ toxo 16/12/2014 00:47:53

      Ιησούς Χριστός Νικά κι όλα τα κακά σκορπά!...

  17. karenin avatar
    karenin 16/12/2014 00:25:05

    Πανηγύρια στο πάνελ του Μεγα, γιατι η εκστρατεια τρομοκρατησης και φόβου επιασε αφού το ποσοστό οσων φοβούνται εξοδο απο Ε.Ε απο το 41% ανέβηκε στο 58%.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ karenin 16/12/2014 14:23:11

      Αλληλεξάρτηση, τι περίμενες;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.