#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/03/2011 15:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Είναι καιρός ο Α. Σαμαράς να διαβεί τον Ρουβίκωνα

[caption id="attachment_89936" align="alignnone" width="600" caption="Στον Δήμο Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης"][/caption]

Του Οδυσσέα Αρβανίτη

Θολό και συγκεχυμένο είναι το μήνυμα που εκπέμπει η ΝΔ το τελευταίο διάστημα και ενώ το πολιτικό σύστημα στο σύνολό του πορεύεται ασθμαίνοντας υπό το βάρος του μνημονίου που φόρτωσε το ΠΑΣΟΚ στις πλάτες της κοινωνίας.

Παράλληλα γίνεται σαφές ότι η φθορά της κυβέρνησης δεν μεταφράζεται αυτομάτως σε αντίστοιχο όφελος για τη ΝΔ η οποία παραμένει δημοσκοπικά καθηλωμένη και σταθερά δεύτερη με χαμηλά ποσοστά. Ενδεικτική της αμηχανίας στην οποία έχει περιέλθει το ηγετικό επιτελείο της λεωφόρου Συγγρού είναι οι χειρισμοί των τελευταίων ημερών. Την Κυριακή και μετά την συμμετοχή του κ. Σαμαρά στην Σύνοδο Κορυφής του Λαικού Κόμματος ο εκπρόσωπος κ. Γιάννης Μιχελάκης εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία ανέφερε ότι «η χώρα χρειάζεται επανεκκίνηση» στην οικονομία και σε όλους του άλλους τομείς. Προφανώς η ηγεσία της ΝΔ δεν θεωρεί ότι η επανεκκίνηση μπορεί να γίνει με την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ. Είναι η πρώτη φορά που η ΝΔ έστω εμμέσως πλην σαφώς μιλά για την ανάγκη αλλαγής κυβέρνησης. Την ίδια ημέρα ο κ. Σαμαράς στην συνέντευξή του στο Βήμα μιλά καθαρά για ανάγκη επαναδιαπραγμάτευσης του μνημονίου την  οποία βέβαια δεν αναγνωρίζει η κυβέρνηση.

Και ενώ δημιουργείται η εντύπωση ότι η ηγεσία της ΝΔ αποφάσισε να ακολουθήσει επιθετική τακτική απέναντι σε ένα ΠΑΣΟΚ που αποσυντίθεται όπως δείχνουν οι καθημερινές αντιπαραθέσεις κορυφαίων υπουργών του, την Δευτέρα το βράδυ η ΝΔ εξέδωσε μία ανακοίνωση για την υποβάθμιση της Ελληνικής Οικονομίας από τον Οίκο Moody’ s την οποία θα μπορούσε κάλλιστα να έχει εκδώσει και η κυβέρνηση. Γιατί αν η Moody’s δεν έχει δίκιο τότε η πορεία της ελληνικής οικονομίας δεν είναι κακή όπως υποστηρίζει η ΝΔ. Αν πάλι η πορεία είναι κακή όπως λέει η λεωφόρος Συγγρού τότε η Moody’s έχει δίκιο. Αν όμως έχει δίκιο τότε σε ποια στιγμή θα ανακοινώσει την αξιολόγησή της είναι δευτερεύον. Αν το δάχτυλο δείχνει το φεγγάρι δεν μπορεί η ΝΔ να καταγγέλλει το δάχτυλο.

Η ΝΔ μετά τις δύο δηλώσεις που υπονοούσαν την ανάγκη αλλαγής κυβέρνησης υπαναχώρησε επικοινωνιακά και άφησε χθες και σήμερα τα ΜΜΕ να οργιάζουν σε βάρος της καλλιεργώντας κλίμα συναίνεσης και υποχωρησης απέναντι στους εκβιασμούς του κ. Παπανδρέου, ο  οποίος αποφάσισε να παίξει πάλι το χαρτί του εθνικού ηγέτη που δίνει μάχες προς όφελος της χώρας με τους κακούς ξένους.

Τα προβλήματα άρχισαν από χθες το πρωί. Η συνάντηση του Γ. Παπανδρέου με τον Α. Σαμαρά άρχισε στις 10πμ και τέλειωσε στις 11πμ, αλλά η επίσημη ΝΔ άρχισε να αντιδρά μετά τις 13.30 με την τηλεοπτική δήλωση Σαμαρά και κάποιες διαρροές. Από τις 11 έως τις 13.30 τα παπαγαλάκια του ΠΑΣΟK αλώνιζαν σε κανάλια και ραδιόφωνα καλλιεργώντας συναινετικό κλίμα και εμφανίζοντας τον μεν Παπανδρέου κυρίαρχο του πολιτικού παιχνιδιού τον δε Σαμαρά να αγωνιά μόνο μην τυχόν και ο ΓΑΠ πάει για εκλογές.

Αντί να βγει ο Σαμαράς, ή κάποιος εκπρόσωπός του αμέσως μετά τη συνάντηση και να θέσουν την ατζέντα, άφησαν το ΠΑΣΟΚ να την θέσει αυτό. Για το μόνο που φάνηκε να ενοχλείτε η ΝΔ ήταν οι διαρροές για το ΕΛΚ. Το ίδιο κλίμα συνεχίζεται και σήμερα.

Δεν έχει όμως κανένα νόημα η ΝΔ να στηρίζει τον κ. Παπανδρέου στις διεθνείς διαπραγματεύσεις του από την στιγμή που τον καταγγέλλει ότι κινείται σε λάθος κατεύθυνση.  Είναι δε σαφές ότι το παιχνίδι της συναίνεσης παίζεται στο φόντο των ενδεχόμενων πρόωρων εκλογών. Η συναίνεση, ή η άρνησή της, από την αξιωματική αντιπολίτευση στην ουσία αποτελεί το blame game της ενδεχόμενης προσφυγής σε πρόωρες εκλογές τα σενάρια για τις οποίες τις τοποθετούν σήμερα στις 17 Απριλίου (!!!). Ο κ. Παπανδρέου παίζει το γνωστό εκβιαστικό του παιχνίδι: ή με στηρίζετε και κατεβάζετε τους  τόνους της κριτικής, ή σας καταγγέλλω και πηγαίνω στις εκλογές χρεώνοντάς σας την ευθύνη. Το πρόβλημα όμως του κ. Παπανδρέου δεν είναι ότι δεν του δίνει συναίνεση ο κ. Σαμαράς, αλλά ότι η πολιτική του μνημονίου είναι αναποτελεσματική και δεν έχει νομιμοποίηση στον ελληνικό λαό.

Η ΝΔ όμως  ή είναι κόμμα εξουσίας με αίσθηση εθνικής αποστολής οπότε οφείλει να βγει στην επίθεση ακόμη κι αν αυτό σημαίνει πλήρη ρήξη και εκλογές για να σώσει ότι ακόμη σώζεται από μία χώρα που καταρρέει.

Οι επικοινωνιακές καντρίλιες ενδεχομένως να αρέσουν σε κάποιους στο ηγετικό επιτελείο αλλά όπως δείχνουν οι δημοσκοπήσεις, δεν δείχνουν αυτοπεποίθηση κόμματος εξουσίας και δεν ξεγελούν την κοινωνία όπως φαίνεται και από τις δημοσκοπήσεις. Το θέμα δεν είναι αν η ΝΔ έχει μηδενίσει την διαφορά, ή είναι μία μονάδα μπροστά και δεν το δείχνουν αυτό οι εταιρίες που λειτουργούν σαν τμήμα του συστήματος που στηρίζει την κυβέρνηση και το μνημόνιο. Όπως κι αν διαβάσει κανείς τις δημοσκοπήσεις είναι σαφές ότι η ΝΔ δεν έχει δημιουργήσει ρεύμα στην κοινωνία και αυτό είναι που επιτρέπει στον κ. Παπανδρέου να κάνει παιχνίδια από θέση ισχύος εκβιάζοντας την συναίνεση του κ. Σαμαρά.

Από την πλευρά του ο κ. Σαμαράς θα πρέπει να αρχίσει να προβληματίζεται γιατί οι θέσεις της ΝΔ δεν περνούν ακόμη στην κοινωνία ενώ έκανε τις κινήσεις εσωτερικής ανασυγκρότησης εδώ και δύο μήνες. Ολοκλήρωσε την εσωτερική αναδιάρθρωση, άλλαξε σήμα και λογότυπο του κόμματος, μετακόμισε σε νέο κτήριο, άλλαξε επικοινωνιακή ομάδα. Εξακολουθεί όμως η εικόνα της ΝΔ να μην είναι ελκυστική και η κοινωνία να μην τείνει ευήκοον ους παρότι έχει περάσει ενάμισης χρόνος με κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ και έχει καταρρεύσει η επιχειρηματολογία του κ. Παπανδρέου ο οποίος πλέον έχει απαξιωθεί ακόμη και από τους φίλους του όπως ο κ. Στρος Καν.

Η συνοχή και η αποτελεσματικότητα του ηγετικού επιτελείου της ΝΔ εξακολουθεί να είναι ζητούμενο. Είναι σαφές ότι η ηγετική ομάδα δεν είναι ομογενοποιημένη και ότι δεν κινείται προς την ίδια κατεύθυνση. Τα πρόσωπα που βγήκαν στα Μέσα Ενημέρωσης τις τελευταίες εβδομάδες κάθε άλλο παρά πολλαπλασιάζουν το αντιμνημονιακό μήνυμα του κ. Σαμαρά.. Αν ορισμένα πρόσωπα περί τον κ. Σαμαρά δεν συμφωνούν με την τακτική της σύγκρουσης που επιβάλλει η συγκυρία ας μείνουν στο περιθώριο, αντί να αποδυναμώνουν το μήνυμα του Σαμαρά με τις παρασκηνιακές τους συζητήσεις με δημοσιογράφους και παράγοντες του μηντιακού συστήματος.

Η διανομή κομματικών ρόλων δεν είναι αυτοσκοπός οφείλει να υπηρετεί την παραγωγή πολιτικής και την μεγιστοποίηση του επιδιωκόμενου αποτελέσματος. Είναι δε σαφές ότι η ΝΔ πάσχει στον τομέα παραγωγής πολιτικής. Δηλαδή ποιες είναι θέσεις της ΝΔ για την Υγεία, την Παιδεία, τον Τουρισμό κλπ στην παρούσα συγκυρία της οικονομικής ύφεσης. Τα πρόσωπα που ανέλαβαν τους σχετικούς ρόλους περιορίζονται σε έκδοση ανακοινώσεων, σαν να είναι σχολιαστές της επικαιρότητας. Είναι δε αμφίβολο αν ορισμένοι απο αυτούς μπορούν να κάνουν την επανεκκίνηση.

Εν κατακλείδι ο κ. Σαμαράς είναι καιρός να πάρει τις αποφάσεις του και να διαβεί τον Ρουβίκωνα…

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πελοπίδας avatar
    Πελοπίδας 09/03/2011 15:28:50

    Ο Πάκης θα ζητήσει δημόσια συγγνώμη για τις νομιμοποιήσεις αλλοδαπών που έκανε; Ο κ. τίποτα αβραμό θα παραμείνει; Πως θα εμπνεύσει η νέα Ν.Δ.;

  2. ganasta avatar
    ganasta 09/03/2011 15:42:00

    Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι οι καθυστερημένες δηλώσεις μετά την συνάντηση Σαμαρά με ΓΑΠ ήταν ένα επικοινωνιακό λάθος. Αν σε παρηγορεί αυτό επισημαίνω ότι είναι μόλις το πρώτο λάθος του Μιχελάκη. Φοβάμαι όμως – και εδώ συμφωνώ μαζί σου- ότι το πρόβλημα είναι ποιο σοβαρό. Η αίσθηση που μου δόθηκε ήταν ότι υπήρχε αμηχανία στο πως θα χειριστούν την πρωτοβουλία ΓΑΠ. Έτσι τελικά επέλεξαν τη δοκιμασμένη συνταγή και με το χωροφύλακα και με τον αστυφύλακα.
    Και φυσικά έκαναν λάθος!!

    • factorx avatar
      factorx @ ganasta 09/03/2011 15:43:07

      Δεν νομίζω ότι πρέπει να περιορίσουμε το προβλημα στον Μιχελάκη. Το κόμμα εκπροσωπεί, δεν κάνει προσωπικές δηλώσεις

  3. man8os avatar
    man8os 09/03/2011 15:43:25

    Κυριε Σαμαρα, θελετε να αναλαβετε στην πλατη σας το φορτιο να οδηγησετε την Ελλαδα εξω απο την κριση?
    Αν ναι, τοτε πρεπει να κανετε οτι περναει απο το χερι σας να πεσει η κυβερνηση.
    Εαν στις 25 Μαρτιου η κυβερνηση αποτυχει να παρει αυτα που υποσχεθηκε, και εσεις δεν κανετε τιποτα να επιδιωξετε εκλογες (δηλαδη να διωξετε μια αποτυχημενη κυβερνηση που ολοι πια βλεπουν οτι εχει χασει τον ελεγχο), τοτε σημαινει οτι κατι τρεχει...

    • thanasis avatar
      thanasis @ man8os 09/03/2011 17:56:17

      ο σαμαρας σαν υπευθυνος ηγετης ετοιμαζεται αλλα οη
      παρεα των προθυμων μαζυ με τα ελεγχομενα απο
      τη βαρωνια μεσα δεν αφηνουν να περασουν οι ιδεες
      σπερνουν μεσα στο κομμα ζιζανια και ετσι
      διημιουργουν εσωστρεφια .αυτη πρεπει να πολεμιση
      και περιμενεται να δειται το ζαπειο 2 απο οπου
      θα σαλπιση επιθεση

  4. TASSOS IA avatar
    TASSOS IA 09/03/2011 15:44:39

    Aγαπητέ Φάκτορα, ενδιαφέρον το δίχτυ προστασίας γύρω από τον Πρόεδρο.

    • factorx avatar
      factorx @ TASSOS IA 09/03/2011 16:02:08

      Πάντα θα υπάρχει κάποιος εμβόλιμος που θα πετάξει μια ανοησία για να δημιουργήσει εντυπώσεις.

  5. popolaros avatar
    popolaros 09/03/2011 15:45:57

    ...αυτοπεποίθηση κόμματος εξουσίας.
    Έχει κάποιο δίκιο ο ποιητής.

  6. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 09/03/2011 15:58:41

    Εξαιρετική ανάρτηση. Συμπυκνώνει το πρόβλημα στις πραγματικές του διαστάσεις. Το πρόβλημα της ΝΔ είναι τελικά και το πρόβλημα της Ελλάδας, διότι στην ουσία αυτή τη στιγμή πορεύεται χωρίς εναλλακτική. Και πορεύεται χωρίς εναλλακτική, διότι δεν της δίδει η ΝΔ, η αξιωματική αντιπολίτευση την εναλλακτική που τόσο χρειάζεται.

    Και δεν είναι το επικαιροποιημένο πρόγραμμα αυτό που θα δώσει την εναλλακτική. Η εναλλακτική είναι πρωτίστως ΠΟΛΙΤΙΚΗ και μετά οικονομική, μετά δηλαδή έρχονται οι τεχνικές λεπτομέρειες.

    Η προσωπική μου άποψη είναι ότι ο Σαμαράς δεν θέλει να τα βάλει ανοικτά με την εγχώρια οικονομική ολιγαρχία (παρόλο που κατά βάθος τους έχει γραμμένους). Καλά κάνει και δεν θέλει να τα βάλει, δεν του είπε κανένας να γίνει Δον Κιχώτης. Το ζητούμενο είναι άλλο: Και η εγχώρια οικονομική ολιγαρχία ακόμη (το "σύστημα") αυτή τη στιγμή βρίσκεται μέσα στη γενική παραζάλη και δεν έχει από πού να πιαστεί. Και αυτοί λοιπόν έχουν ανάγκη από τον ηγέτη που θα κατευθύνει τα πράγματα, και ο ηγέτης αυτός υπό τις παρούσες συνθήκες δεν μπορεί να είναι άλλος παρά ο Σαμαράς.

    Σε τελική ανάλυση, το πρόβλημα είναι αυτό που διαπιστώνει και ο Ποπολάρος: Είναι πρόβλημα αυτοπεποίθησης. Εκεί είναι προφανές ότι έχει ένα θέμα ο Αντώνης μας. Καλά θα κάνει να το λύσει εγκαίρως, όσο ακόμη σώζεται η κατάσταση για τη χώρα.

    • man8os avatar
      man8os @ Επώνυμος 09/03/2011 16:02:10

      Που χαθηκες επωνυμε?

    • factorx avatar
      factorx @ Επώνυμος 09/03/2011 16:02:41

      Μεγάλε καλωσόρισες; Όλα καλά;

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Επώνυμος 09/03/2011 16:06:42

      Γειά σου Επώνυμε. Μας έλειψες.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Επώνυμος 09/03/2011 16:20:44

      Γεια σας παιδιά. Ένα-δυο σχόλια είπα να γράψω, μια που μου άρεσε η ανάρτηση.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 09/03/2011 16:22:34

        Τι έγινε τώρα Επώνυμε;
        Ελεύθερος σκοπευτής;
        Κτυπάς και εξαφανίζεσαι και μετά σε ψάχνουμε;

    • neotera avatar
      neotera @ Επώνυμος 09/03/2011 17:17:34

      Συμφωνούμε αλλά για ποιά "εναλλακτική" (ΑΛΤΕΡΝΑΤΙΒ) μιλάς ? Εναλλακτική ΛΥΣΗ είναι στα ελληνικά. Βεβαίως δεν παρουσιάζει καμμία τέτοια η ΝΔ στον ελληνικό λαό για να μην εχει ελπίδες, εύκολα να υποτάσεται στο καθεστώς ΔΝΤ και να προετοιμάζεται να αποδεχθεί τετοια ψευτολύση όταν η Παγκόσμια παρακυβέρνηση κρίνει ότι ήρθε η ώρα να παίξουν στο κοινό των εξαθλιωμένων την παράσταση "εναλλακτική" λύση.

    • skeptomenos avatar
      skeptomenos @ Επώνυμος 09/03/2011 17:19:23

      Και η εγχώρια οικονομική ολιγαρχία ακόμη (το “σύστημα”) αυτή τη στιγμή βρίσκεται μέσα στη γενική παραζάλη και δεν έχει από πού να πιαστεί

      Εδώ είναι το μυστικό, το “σύστημα” είναι άλλο, και άλλο η υγιής επιχειρηματικότητα.
      Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι η μη ύπαρξη υγιούς ανταγωνισμού.
      Ίδιοι κανόνες για όλους γνωστοί εκ των πρότερων.
      Με αυτόν τον τρόπο θα επιχειρήσουν όσοι νοιώθουν ισχυροί.
      Μόνο τότε θα υπάρξει ανάπτυξη.
      Όσο το παιχνίδι είναι στημένο, αυτοί θά περιμένουν τον ηγέτη που θα βάλει τάξη. Αυτό που κάνουν τώρα δηλαδή. Αναμονή...
      Στο “σύστημα” ΔΕΝ αρέσει αυτό, και για αυτό πολεμά τον Σαμαρά, με τα μέσα που διαθέτει.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Επώνυμος 09/03/2011 22:00:06

      Καλώς τον!
      Γεια σου Επώνυμε

  7. factorx avatar
    factorx 09/03/2011 16:06:51

    Δείτε πως παίζουν σήμερα τα ΜΜΕ τη ΝΔ χωρίς καμία αντίδραση

    «Η πολυκατοικία είπε «ναι» στη συνολική λύση» είναι ο πρωτοσέλιδος τίτλος της «ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΊΑΣ» σύμφωνα με την οποία «πεδίο συναίνεσης μεταξύ κυβέρνησης και τριών κομμάτων της αντιπολίτευσης (Ν.Δ., ΛΑΟΣ και Δημοκρατική Συμμαχία) διαμορφώθηκε κατά τις χθεσινές συναντήσεις του πρωθυπουργού με τους πολιτικούς αρχηγούς”

    ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: «Συναίνεση στα αυτονόητα, δηλαδή στην επίτευξη του στόχου της επιμήκυνσης και της μείωσης του επιτοκίου του δανείου των 110 δισ. ευρώ, αλλά και σταθερά διαφορετικές προσεγγίσεις έναντι του Μνημονίου και των πολιτικών εξόδου από την κρίση, ήταν το αποτέλεσμα της χθεσινής συνάντησης του κ. Γ. Παπανδρέου με τον κ. Αντ. Σαμαρά».

    ΤΑ ΝΕΑ: «Με ζητούµενο την«εθνική συναίνεση» και σε ένα πολιτικό περιβάλλον που παραπέµπει ακόµη και σε έκτακτες πολιτικές εξελίξεις πραγµατοποιήθηκαν οι συναντήσεις του Πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου µε τους πολιτικούς αρχηγούς και στο τέλος της ηµέρας φάνηκαν τα πρώτα αχνά χαµόγελα.».

    To Βήμα:Η ενόχληση της Ν.Δ. : "Το καλό κλίμα της συνάντησης των δυο πολιτικών αρχηγών, πήγε να διαταράξει προς στιγμήν, η διαρροή από την κυβέρνηση ότι στο κείμενο συμπερασμάτων της Συνόδου κορυφής του ΕΛΚ στο Ελσίνκι υπάρχει μια ουδέτερη αναφορά στην Ελλάδα και δεν υπάρχει πουθενά αναφορά ούτε στην επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής του δανείου, ούτε στη μείωση των επιτοκίων, ούτε σε μελλοντική επαναγορά ομολόγων για τη μείωση του χρέους. Η Ν.Δ.ενοχλήθηκε σφόδρα από την κίνηση, την οποία χαρακτήρισαν ανεξήγητη.. .».

    Γ. Τράγκας, : Όλες οι συναντήσεις που έγιναν στο Μαξίμου έγιναν για τα μάτια του κόσμου. Η περίφημη πολυκατοικία της κεντροδεξιάς, όπως απέγινε, στηρίζει τον Γιώργο μας, του λέει «Γιωργάρα πήγαινε εκεί να διεκδικήσεις το πακέτο σου και μην πεις ότι κέρδισες πολλά γιατί και εμείς θα πούμε ότι σε στηρίξαμε.

    Ε. Τριανταφύλλου, ΣΚΥ, σήμερα: Δεν ήταν η συνάντηση όπως παλιά, είναι φανερό πως έχουν διαρραγεί οι σχέσεις. Είναι «απέναντι» ο ένας από τον άλλο. Ο κ. Σαμαράς ναι μεν στηρίζει την εθνική προσπάθεια για τους τρεις όρους που θεωρεί αναγκαίους, αλλά μέχρι εκεί. Από την άλλη έβαλε χθες, βγαίνοντας από το Μαξίμου, τον όρο να μην υπάρξουν άλλα μέτρα, ο οποίος δεν είναι ρεαλιστικό να πραγματοποιηθεί. Θα περιμένουμε και το επικαιροποιημένο πρόγραμμα για να δούμε.

    Στο ίδιο κλίμα κινούνται όλα τα ΜΜΕ που διαμορφώνουν την κοινή γνώμη. Η μόνη που επιχειρεί να περιγράψει την αλήθεια είναι η κ. Τριανταφύλλου απ΄ όσα διαβάσαμε μέχρι στιγμής.

    Με όλον αυτόν τον ορυμαγδό παραπληροφόρησης και συστηματικές διαστρέβλωσης των θέσεων του Σαμαρά εξηγούνται επίσης οι αντιδράσεις αρκετών από τους σχολιαστές μας που επηρεασμένοι από το γενικότερο κλίμα διερωτώνται ποια είναι η αλήθεια.

    Και θα πούμε και κάτι άλλο: Αισθανόμεθα μεγάλη μοναξιά, όταν ορισμένοι στη ΝΔ ενδιαφέρονται μόνο για τις σχέσεις τους με τα κατεστημένα ΜΜΕ και τα παραπολιτικά που θα τους γράψουν.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ factorx 09/03/2011 16:19:28

      Φταίνε όσο φταίνε και οι Τούρκοι που κατέλαβαν τη μισή Κύπρο χωρίς να πολεμήσουμε. Εννοώ, δεν φταίνε οι οχτροί , αυτοί τη δουλειά τους κάνουν. Φταίει αυτός που κάθεται και τις τρώει και δεν αντιδρά.

      Και, Φάκτορα, δεν ήθελα να το γράψω την προηγούμενη ανάρτηση, αλλά, όσο και εάν στην πράξη οι προτάσεις Σαμαρά μπορούν (ΜΠΟΡΟΥΝ, δεν το κάνουν αυτόματα) να ακυρώσουν το Μνημόνιο στην πράξη, η ουσία είναι ότι ΠΟΛΙΤΙΚΑ υπολαμβάνουν το Μνημόνιο ως δεδομένη αναγκαιότητα. Και, για αυτό το λόγο, η ΝΔ δεν μπορεί να εμφανιστεί πειστικά ως αντιμνημονιακή δύναμη.

      Όσο ο Σαμαράς μιλάει για αναδιαπραγμάτευση όρων, για επιμήκυνση, για επαναγορά ομολόγων, για όλα αυτά που αποτελούν την καθοριζόμενη από το σύστημα ΓΑΠ-ΔΝΤ επικαιρότητα και δεν θέτει τη δική του ατζέντα, τόσο θα αδυνατεί να εμφανιστεί πειστικά ως αντιμνημονιακή δύναμη.

      Και η δική του ατζέντα δεν μπορεί παρά να είναι:
      - η συνεχής και με στοιχεία, εκλαϊκευμένη καταγγελία της υπονόμευσης της πιστοληπτικής ικανότητας χώρας από τον ΓΑΠ με σκοπό την ένταξή μας στο Μνημόνιο,
      - η συνεχής και με στοιχεία απόδειξη του πόσο εφικτή είναι η ανόρθωση της χώρας με απλούς τρόπους,
      - η στόχευση από τη ΝΔ, ως πρώτιστου στόχου για τη χώρα, της ανόρθωσης της πιστοληπτικής ικανότητας της χώρας,
      - με λίγα λόγια, το να σταθεί η χώρα και ο λαός της ξανά στα πόδια της.

      Όσο δεν περνάει αυτό το μήνυμα και μιλάει για τα ίδια που μιλούν και αυτοί, τόσο δεν θα πείθει τον κόσμο για την (υπαρκτή) αντιμνημονιακή του ειλικρίνεια και τόσο θα δίνει χώρο στους εχθρούς του να τον εμφανίζουν ότι τάχατες "συναινεί". Αφού υιοθετεί την πολιτική ουσία της ρητορικής τους, πώς να μην τον εμφανίζουν μετά εύκολα ότι συναινεί;

      • victoria avatar
        victoria @ Επώνυμος 09/03/2011 17:04:22

        Επώνυμε καλησπέρα, long time no hear που λένε στα χωριά μας.
        Συμφωνώ με αυτά που λες και έλεγα προς τον κ. Ροδινό το πρωί πως ο Σαμαράς το παίζει τόσο έντεχνα, που κάτι πρέπει να αποφύγει εντέχνως…
        Όμως αναρωτιόμουν: δεν είναι πιο μεγάλος ο κίνδυνος να ρισκάρεις να ακουστείς μεσοβέζικος ενώ δεν είσαι (και ΔΕΝ είναι) και να σε ταυτίζουν με τον ανίκανο ΓΑΠ (βλ. μμε), παρά να ακουστείς πιο τι…, πιο αποφασιστικός, πιο παπαρήγα, πιο ταλιμπάν;

      • popolaros avatar
        popolaros @ Επώνυμος 09/03/2011 17:13:58

        Επί ημερών ΓΑΠ μας έριξαν 9 βαθμίδες πιστοληπτικά.
        Καλύπτει τα κριτήρια για καταγραφή στα ρεκόρ γκίνες.
        Κάποιος να κάνει την αίτηση από το Υπ.οικ.

      • saltcity avatar
        saltcity @ Επώνυμος 09/03/2011 17:18:18

        +++++1000

      • Misha avatar
        Misha @ Επώνυμος 10/03/2011 13:22:45

        Γεια σου Επώνυμε,
        καλά τα λες , η ΝΔ συνεχίζει την demi αντιμνημονιακή ρητορεία , ενώ το ζητούμενο είναι η καταγγελία της ΑΚΥΡΟΤΗΤΑΣ τού κατοχικού μνημονίου .
        ΔΥΣΤΥΧΩΣ οι δεξιοί ευρωπαίοι ασκούν τεράστιες πιέσεις στον Σαμαρά, κατά τα πρότυπα της προπαγάνδας υπέρ του σχεδίου Ανάν, γι΄αυτό και το «η χωρα θα τηρησει τις υποχρεωσεις προς τους δανειστές της», γι αυτό και το πρόβλημα αυτοπεποίθησης που λές παραπάνω, γι αυτό και το 20% στις δημοσκοπήσεις το οποίο δεν απέχει πολύ από αυτό που η κοινωνία πιστεύει για τη ΝΔ.

        Δεν ξέρω ποιο είναι το ζητούμενο του Α.Σαμαρά. Αν θέλει να κυβερνήσει για να ικανοποιήσει προσωπικές φιλοδοξίες ίσως να είναι στο σωστό δρόμο.
        Αν όμως θέλει να καταγραφεί ως εθνικός ηγέτης και να τον θυμούνται οι επόμενες γενιές με ευγνωμοσύνη, επειδή έδιωξε το ΔΝΤ από τη χωρα χρειάζεται να κοιτάξει λίγο προς τον Πουτιν και τον Ερντογάν και τον Κορήα του Ισημερινού , και να αποφασίσει να τους μιμηθεί.

        ΥΓ. Μη χάνεσαι, η σκέψη σου λείπει από το ΑΝΤΙ

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ factorx 09/03/2011 16:59:52

      Στα έλεγα χθες φάκτορα στο άρθρο του Ροδινού και εσύ μου απαντούσες τα δικά σου.
      Οι απαιτήσεις του κόσμου από τους πολιτικούς είναι πλέον τεράστιες.Για να πείσει κάποιος τους ψηφοφόρους και να πάρει την ψήφο τους πρέπει να φτύσει αίμα.
      Και το ξαναλέω:
      Ξεκάθαρες λύσεις και δεσμεύσεις σε όλα τα θέματα.
      Ξεκάθαρη στάση στο θέμα των εκλογών με απαίτηση τους.
      Καταγγελτικός λόγος από όλα τα στελέχη σε όλα τα ζητήματα στα πρότυπα του Μιχελάκη.


      Υ.Γ. Να μαζέψουν αυτόν τον Παυλόπουλο και να του απαγορέψουν να ξαναβγεί σε κανάλι αλλιώς ας τον διαγράψει να τελειώνουμε.

  8. Kennan avatar
    Kennan 09/03/2011 16:08:19

    Ο κίνδυνος είναι μεγάλος: Εάν ο ΝΔ συνεχίσει να κινείται στους ρυθμούς της αμυντικής επικοινωνιακής πολιτικής και της «υπεύθυνης πολιτικής στάσης», ενδέχεται να εγκλωβιστεί και ο κόσμος να αρχίσει να πιστεύει ότι από τη στιγμή που ο Σαμαράς συναινεί σε κάποιες πολιτικές με την κυβέρνηση, όπως λένε τα παπαγαλακια, τότε όταν θα πάρει το τιμόνι της διακυβέρνησης της χώρας θα εφαρμόσει την ίδια πολιτική. Άρα Παπανδρέου - Σαμαράς είναι το ίδιο.
    Πράγμα που σημαίνει ότι θα χάσει το αβαντάζ της καταψήφισης του μνημονίου, της αντιμνημονιακής πολιτικής του και το βασικότερο, θα χάσει την κινηματική δυναμική που δημιουργήθηκε τον Νοέμβριο του 2009.
    Διότι κακά τα ψέματα, από εκεί που έγινε το ανέλπιστο στη ΝΔ με την εκλογή Σαμαρά από τη βάση, βλέπουμε μία ΝΔ να πορεύεται με αργά βήματα, λες και ζούμε σε μία ήπια πολιτική κατάσταση.
    Το τελευταίο διάστημα η ΝΔ βγαίνει και «πανηγυρίζει» ότι το ΠΑΣΟΚ υιοθετεί τις θέσεις της. Δηλαδή αυτό ήταν το ζητούμενο;

  9. mandalakia avatar
    mandalakia 09/03/2011 16:12:56

    'Οταν υποστηρίζεις ότι ο υπουργός οικονομικών είναι ακατάλληλος και πρέπει να απομακρυνθεί, δεν μας φταίει ο οίκος Moody's, ούτε είναι "εθνική" προσπάθεια αυτό που συμβαίνει.

  10. juliet avatar
    juliet 09/03/2011 16:13:20

    Αν τους κόψει θα πάνε στο ΔΗ.ΣΥ ,η Ντόρα θα κάνει κόμμα και τότε έχετε σκέφτει τι θα γίνει;Δεν σεβάστηκαν τη απόφαση του κόσμου της ΝΔ οταν αποφασίστηκαν εκλογές για την ανάδειξη αρχηγού από τη βάση.Δεν έπρεπε να μείνουν αμέτοχοι και να αποφασίσει ο λαός ποιόν ήθελε;Οχι να δίνουν τα πάντα γι α να εκλέξουν τη Ντόρα.
    Εχει στήσει πλάτες κάποιος απ΄αυτούς για κανέναν;Εδώ ο ΚΑΚ τους έκανε κάποιους και του σκάβανε το λάκκο; Στις λυκοφιλίες πρώτοι και με τους Πασοκους φιλαράκια.Αυτά πληρώσαμε.Νομίζεται οτι εύκολο για τον Σαμαρά
    με όλο αυτό το σινάφι;
    Ο Σαμαράς ανέλαβε τον οικονομικό τομέα και δίνει τη μάχη εκεί.
    Τι ανακοίνωση ήτανε για τη συνάντηση του Τούρκου με τον κ.Αβραμο,ούτε τις θέσεις της ΝΔ δεν μπορούσαν να ανακοινώσουν,παίζονται εθνικά θέματα, η τόλμη και η γνώση κάνει τη διαφορά!!!!

  11. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 09/03/2011 16:16:44

    Το ζητούμενο για τη Ν.Δ. είναι να τολμήσει να κάνει το αυτονόητο: να ζητήσει εκλογές!
    Δεν έχει σημασία τι θα απαντήσει ο Παπανδρέου.
    Τις εκλογές ούτως ή αλλως η κυβέρνηση τις αποφασίζει.
    Πρέπει όμως να δείξει οτι θέλει και μπορεί!
    Να επαναλάβω για πολλοστή φορά οτι το ΠΑΣΟΚ είχε υποβάλλει πρόταση μομφής σε βάρος της κυβέρνησης Καραμανλή τον Μάρτιο του 2008, δηλαδή μόλις 6 μήνες μετά τις εκλογές!
    Και σήμερα η Ν.Δ. δεν υποβάλλει πρόταση για να μη ....συσπειρώσει την Κυβέρνηση.
    Θα ρωτήσετε: λύνεται το πρόβλημα, αν ζητήσει εκλογές;
    Δεν ξέρω!
    Ξέρω, όμως, οτι ο κόσμος τώρα λέει οτι η Ν.Δ. φοβάται να κυβερνήσει και ότι αν έρθει στην εξουσία θα κάνει τα ίδια πράγματα.
    Να γιατί τα ποσοστά παραμένουν καθηλωμένα.

    Και χθές έχασαν μια σημαντική ευκαιρία να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 09/03/2011 16:38:03

      Ακριβώς.

    • SXOLIASTHS avatar
      SXOLIASTHS @ Κώστας Ροδινός 09/03/2011 17:01:08

      Θα γράψω για μία ακομγη φορά ότι τις εκλογές ΔΕΝ τις αποφασίζει ΜΟΝΟ η κυβέρνηση. Τις αποφασίζει και η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ αν εννοεί να είναι αντιπολίτευση και όχι δεκανίκι...Με δύο τουλάχιστον τρόπους.

      1. Καλεί εμφανώς τον λαό σε γενική διαδήλωση ή γνωστοποιεί στην κυβέρνηση ότι θα το πράξει άν δεν παραιτηθεί.
      2. ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ από την βουλή.

      Όλα αυτά φυσικά δεν γίνονται για "ψύλλου πήδημα" ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ όμως όταν όλοι οι εχέφρονες κατονομάζουν την κυβέρνηση ως κυβέρνηση ΞΕΝΩΝ συμφερόντων και ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ. Διαφορετικά..... "Το σιωπάν εστί συναινείν ...και συνεργείν."

    • juliet avatar
      juliet @ Κώστας Ροδινός 09/03/2011 19:46:35

      κ. Ροδινέ,απ΄ότι φαίνεται τους είχανε πέσει πολλά......... ήτανε και απασχολημένοι με τη συντάξη της ανακοίνωσης του 9,84 και τους διέφυγε η ουσία......κρίμα,ένα βήμα μπροστά -πεντε πίσω.

      • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
        ΓΙΩΡΓΟΣ @ juliet 09/03/2011 22:30:19

        Η ΝΔ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ. ΣΑΝ ΝΑ ΦΟΒΑΤΑΙ ΝΑ...ΒΓΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ! ΛΑΘΟΣ. ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ. Ο ΛΑΟΣ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ. ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΗ. ΘΕΛΕΙ ΟΡΑΜΑ. ΖΗΤΑΕΙ ΟΡΑΜΑΤΙΚΟ ΗΓΕΤΗ. ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙ ! ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΦΡΑΣΘΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ : ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ, ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ! ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΙΤΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ. Ο ΛΑΟΣ ΖΗΤΑΕΙ ΕΛΠΙΔΑ : ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗ ΔΩΣΕΙΣ!

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ Κώστας Ροδινός 10/03/2011 00:47:46

      Χαιρετίζω τις, από το πρωί μεχρι το απόγευμα, αλλαγές στις εκφραζόμενες θέσεις.
      Φανερός ο προβληματισμός.

    • zagor avatar
      zagor @ Κώστας Ροδινός 10/03/2011 01:44:07

      Κώστα Ροδινέ έχεις απόλυτο δίκιο. Η ΝΔ με την ακατανόητη στάση της κινδυνεύει να κάψει αν δεν έχει γίνει ήδη αυτό το αντιμνημονιακό της χαρτί θέση για την οποία δικαιώθηκε απόλυτα από την εξέλιξη των πραγμάτων, δλδ τι θα είχε γίνει σήμερα αν το μνημόνιο αποδεικνύοταν αποτελεσματικό? Θα είμασταν στο 10% ? Δυστυχώς ο κόσμος έχει πιστέψει ότι η ΝΔ δεν έχει εναλλακτική πρόταση ουσίας και ότι κατά βάση δεν θέλει να κυβερνήσει.

  12. dimitrisag avatar
    dimitrisag 09/03/2011 16:20:50

    Φίλοι μου
    Οσο και να θέλω να μην σας δυσαρεστήσω,
    το παιχνιδι μεταξυ Πασοκ και ΝΔ είναι σικέ!
    Ειναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος!
    Αργά ή γρήγορα, όποιος θέλει τώρα να το βλέπει
    διαφορετικά, θα το δει κατάματα και αληθινά!
    Το ίδιο έγινε και γίνεται στην Ιρλανδία.
    Και τα δύο κόμματα είναι δέσμια της διαπλοκής
    και των συμφερόντων.

    • factorx avatar
      factorx @ dimitrisag 09/03/2011 17:08:38

      εδώ κάνεις λάθος. η ΝΔ του παρελθόντος ήταν διαπλεκόμενη. ο Σαμαράς είναι καθαρός και αδιάβλητος, είναι όμως υποχρεωμένος να ανεχθεί ακόμα διάφορα βαρίδια, μέχρι τις εκλογές

      • SPYROS T. avatar
        SPYROS T. @ factorx 09/03/2011 19:47:57

        Τί θα πει "είναι υποχρεωμένος να ανεχθεί"...;;;;;;;;

        Ποιός τον υποχρεώνει;;;;;;;;;

        Ποιανού έταξε τί;;;;;;;;;;;;

        Σε ποιόν ξεπληρώνει γραμμάτια και τους ανέχεται;;;;;;;;;;

        Δεν βλέπεις οτι με αυτά τα βαρίδια δεν θα γίνει ποτέ κυβέρνηση;;;;;;;;;

      • Νίκος Α avatar
        Νίκος Α @ factorx 10/03/2011 00:49:01

        Καραμανλής ο διαπλεκόμενος!!!!

  13. TASSOS IA avatar
    TASSOS IA 09/03/2011 16:25:48

    Αγαπητέ Φάκτορα αν νομίζεις ότι η σχέση ιστορικών συνθηκών και ηγετών είναι επικοινωνιακές εμβολές λυπάμαι αλλά φανταζόμουνα ότι το επίπεδο δεν ήταν εκεί που το στελνεις.

    • factorx avatar
      factorx @ TASSOS IA 09/03/2011 17:07:04

      Ο καθένας ο,τι αντιλαμβάνεται αγαπητέ

  14. Tonia G avatar
    Tonia G 09/03/2011 16:43:41

    Η εικόνα του κόσμου για τη Ν.Δ. δυστυχώς δεν είναι καλή. Περαιτέρω υπάρχει απογοήτευση για το δειλό χειρισμό θεμάτων. Τα ίδια τα μεγαλοστελέχη-τομεάρχες πλην 2-3 δεν δείχνουν ξεκάθαρη θέληση να διακυβερνήσουν και ότι είναι έτοιμοι να λύσουν τα σημερινά μεγάλα προβλήματα της κοινωνίας και του συστήματος...
    Ο Σαμαράς οφείλει στη βάση που τον στήριξε να "καθαρίσει" κόσμο. Να αφήσει το "σφουγγάρι" και να πάρει "σφουγγαρίστρα". Το νέο κόμμα δεν γίνεται ούτε με λογότυπα, ούτε με σλογκαν, ούτε με παιδιά βαρόνων, ούτε με ανίψια εφοπλιστών, ούτε με δεινόσαυρους 3-4 θητειών στη βουλή, ούτε με εισοδηματίες υποψηφίους... Και όλοι αυτοί ας πάνε στη Ντόρα... που ταιριάζει και σε αυτό το μοντέλο.
    Αν γίνει αυτό η Ντόρα ναι θα πάει στο 5-6%, αλλά η Ν.Δ. θα ξεκολλήσει από το 22-23% και θα πάει στο 35%. Εγγυημένα, διότι σε συνδυασμό με την αντίστοιχη στελέχωση με νέους εργαζόμενους μέσα από την κοινωνία και την εθελοντική έρευνα των δικών πεπραγμένων και ανεύρεση των ένοχων στελεχών της, θα ξεμπλοκάρει εκατοντάδες χιλιάδες Νεοδημοκρατών που απέχουν συνειδητά, αηδιασμένοι από τη βρώμια και το ξεπούλημα που έγινε εναντίον τους, εναντίον των πιστεύω και της αξιοπρέπειας τους.
    Αυτό περιμένει ο λαός της Ν.Δ., και ήδη καθυστερεί απελπιστικά, καθώς η εικόνα που βγαίνει είναι μάλλον αντιπολίτευση εκ του ασφαλούς και ας περιμένουμε (χωρίς να αλλάξουμε διόλου) να σαπίσει ο ΓΑΠ, αφού έχει κάνει και μερικές βρωμοδουλειές...

  15. Αιμιλια Σ. avatar
    Αιμιλια Σ. 09/03/2011 17:29:55

    Δεν ειμαι σιγουρη οτι ο Αντωνης Σαμαρας εχει πληρως αποκωδικοποιησει το μηνυμα της εκλογης του στην αρχηγια της ΝΔ: την εντολη της βασης, δηλαδη του απλου κοσμου, που απαλλαγμενος απο συναλλαγες και διαπλοκες, εκανε την πιο συνειδητη και ανεπηρεαστη επιλογη που ειδαμε μεταπολιτευτικα!! Το γεγονος οτι μετα μεγαλο της κομματι στεκεται κριτικα απεναντι ειναι προς προβληματισμο!!

    Το προβλημα της Ελλαδας σημερα δεν ειναι οικονομικο: ειναι κυριως ΠΟΛΙΤΙΚΟ!! (νομιζω αναφερθηκε ηδη)
    Το προβλημα του χρεους και των τραπεζων ειναι κυριως προβλημα συγκρουσης με την οικονομικη ελιτ της χωρας. Ακομη και ολο το χρεος αν διαγραφοταν μονομιας, σε τρια χρονια θα βρισκομασταν παλι στην ιδια θεση. Ο ΚΚ το ειχε καταλαβει αλλα, η ιστορια θα αποκαλυψει ενδεχομενως γιατι, δεν τολμησε.
    Οπως σωστα επισημαινεται, αντιμετωπιση του χρεους και των τραπεζων δεν γινεται με ελλειματικο στελεχιακο δυναμικο, οπου ο καθενας εχει προσωπικες ατζεντες και σε καθε ευκαιρια "δινει" ο ενας τον αλλο με το ματι στην επομενη μερα!
    Συμβολαιο με το λαο, ξεκαθαρες λυσεις με κοστος για την οικονομια αλλα με φως στο βαθος του τουνελ, καθαροι και πιστοι συνεργατες, προγραμμα σε ολους τους τομεις!
    Καπως ετσι περνας απεναντι!!
    Η Ιστορια, θα συμφωνησουμε, εχει βαλει σε καλυτερη θεση τον Αβερωφ και τον Εβερτ, απ' οτι τον Κωστα Καραμανλη που οταν του δοθηκε η ευκαιρια δεν διαβηκε τον Ρουβικωνα!!!

  16. Κοινὸς νοῦς avatar
    Κοινὸς νοῦς 09/03/2011 17:30:20

    Πῶς νὰ ἐλκύσει σκεπτομένους ἀνθρώπους ἡ ΝΔ ὅταν κάθε φορὰ ποὺ ἀνοίγει τὸ στόμα του βουλευτής της τοὺς ἀπωθεῖ;
    Χθὲς στὴν Βουλὴ ὁ κ. Βλάχος (βουλευτής ΝΔ) ἐπιχειρηματολογοῦσε ἐναντίον τῆς κ. Μπιρμπίλη, ἰσχυριζόμενος ὅτι ἡ Ἀττικὴ ἔχει οἰκιστικὸ πρόβλημα καὶ ἄρα χρειάζεται ἐπειγόντως ἐκτὸς σχεδίου δόμηση! Κοινῶς ἐπιχειρηματολογία τῆς δεκαετίας τοῦ '60, ἐντελῶς ἐκτὸς σύγχρονης ἐπιστήμης, δεδομένων καὶ πολιτικῶν.
    Τὸ ὅτι ὁ κ. Βλάχος εἶναι βουλευτὴς ὑπολοίπου Ἀττικῆς καὶ ἄρα, προσπαθεῖ νὰ διασφαλίσει κάποια ἀπὸ τὰ ψηφαλάκια του, ἐλάχιστα ἐνδιαφέρει. Ἐνδιαφέρει ὅμως τὸ ὅτι ἐν ἔτει 2011, ὡς βουλευτὴς ἑνὸς κόμματος ποὺ εὐαγγελίζεται τὸ διαφορετικὸ μᾶς πηγαίνει πίσω πενῆντα χρόνια.

  17. Aris. A avatar
    Aris. A 09/03/2011 17:52:16

    H οικονομία είναι υπό κατάρρευση.

    Μπορεί υπό τέτοιες άθλιες οικονομικές συνθήκες παραμονή μιας κρίσιμης σύναξης της Ευρωπαικής Ενωσης ο Σαμαράς να τραβήξει το σχοινί.

    Νομίζω πως όχι. Και καλά έκανε.

    Από πλευράς όμως συμβολισμών το προηγούμενο διάστημα η ΝΔ θα πρέπει να είχε κάνει πολλά για να δείξει ότι βλέπει με άλλο τρόπο τα πράγματα:

    a) Να εγκαλέσει το Πασόκ γιατί συνεχίζονται οι σπατάλες στο δημόσιο και να απαιτήσει επιτέλους εξυγίανση των Δέκο όπως ζητάει η πλειοψηφία των πολιτών.
    Ενάμιση χρόνο μετά ο ΟΣΕ μας βάζει μέσα ο Φωτόπουλος λύνει και δένει στην ΔΕΗ κοκ.

    β) Να απαιτήσει την εφαρμογή του νόμου για φορολογία 20% των διαφημίσεων των ΜΜΕ.

    γ) Να απαιτήσει διαφάνεια στην χρηματοδότηση των ΜΜΕ από κρατικές τράπεζες.

    δ) Να απαιτήσει για να ψηφίσει για την αποπληρωμή των δανείων του μεγάρου μουσικής επιτέλους να μπει τάξη στα οικονομικά του και όχι να ψηφίζει χωρίς καμία ένσταση.

    ε) Να φέρει νόμο για την πραγματική τιμωρία όσων εργάζονται στο δημόσιο και συμμετέχουν σε υποθέσεος διαφθοράς.

    Πριν πάει στην υψηλή πολιτική ας κάνει μικρές κινήσεις που δίνουν το στίγμα της.

    Το σίγουρο είναι ότι με την πολιτική που εφαρμόζει δεν ικανοποιεί ούτε όσους θέλουν μια άλλη πολιτική ούτε όσους θέλουν άπειρη συναίνεση στην κυβέρνηση.

  18. Tem avatar
    Tem 09/03/2011 17:54:43

    Απογοητεύομαι ειλικρινά όταν βλέπω τη ΝΔ να κινείται δειλά. Και όμως είναι το μόνο μεγάλο κόμμα που ψήφισε κατά του μνημονίου. Ο χρόνος που πέρασε την δικαίωσε απόλυτα. Οφείλει να μην συνεχίσει να κινείται στη σκιά του ΓΑΠ. Για το καλό της Ελλάδας.

    • thanasis avatar
      thanasis @ Tem 09/03/2011 17:59:32

      μονο δειλα δεν κινειται η νεα νεα δημοκρατια
      περιμενεται το επικαιροποιημενο οικ
      προγραμμα και τοτε ολοι θα βαλουμε
      τον ευρωπαιο σαμαρα εκει που του
      αρμοζει

  19. GENERAL avatar
    GENERAL 09/03/2011 17:55:43

    Τonia G συμφωνω απολυτα μαζι σου. Και θελει πολυ δουλεια με τους απλους ψηφοφορους, ο κοσμος θελει αμεση επαφη καθημερινα. Θελει αγωνα πορτα - πορτα . Και στο πιο απομακρυσμενο χωριο και στο τελευταιο υπογειο....

  20. miden_agan avatar
    miden_agan 09/03/2011 18:08:58

    Νομίζω ότι θα πρέπει να ξαναδούμε ορισμένα πράγματα:

    1. Μία διαφορά 11 μονάδων, υπό "κανονικές συνθήκες", απαιτεί τουλάχιστον 2 τετραετίες για να καλυφθεί.

    2. Για να γίνει πρωθυπουργός ο Σαμαράς και κυβέρνηση η ΝΔ, ΔΕΝ αρκούν να πάνε στις κάλπες όσοι πήραν μέρος στις εσωκομματικές του 2009. Μην το ξεχνάμε αυτό.

    3. Είναι δυνατόν ένα διαλυμένο κόμμα όπως η ΝΔ να είναι σε θέση να κυβερνήσει μέσα σε ένα χρόνο; Έχουν αναδειχθεί τα νέα στελέχη και η νέα ηγετική ομάδα; Και πάλι καλά να λέμε που στον έναν χρόνο είδαμε και πέντε νέα πρόσωπα. Επί ΚΚΙΙ σε δέκα- τόσα χρόνια ποιο νέο πρόσωπο είδαμε;

    4. Η θέση της ΝΔ απέναντι στο μνημόνιο είναι εγγενώς και αναγκαστικά προβληματική γιατί ενώ επί της αρχής (και ορθά) διαφωνεί και θεωρεί ότι δεν μπορεί να αποδόσει, ΔΕΝ μπορεί να αντιταχθεί σε επιμέρους μνείες του εφόσον συννάδουν με το πρόγραμμά της. Για παράδειγμα επειδή το μνημόνιο λέει για περιορισμό των κρατικών δαπανών η ΝΔ θα βγει και θα πει ΟΧΙ - ΔΙΑΦΩΝΩ;

  21. anonymos avatar
    anonymos 09/03/2011 18:19:44

    Μου αρέσει που βγαίνουν όα τα εξαπτέρυγα (Καρατζαφυρερ, Κουβέλης) και λένε ότι δεν πρόκριτασι να γίνουν εκλογές. Πάμε στοίχημα?

  22. nostos avatar
    nostos 09/03/2011 18:21:24

    Κριμα για μια ακομη φορα. Φανταστειτε την ΝΔ στην θεση του ΠΑΣΟΚ. Κυριε Σαμαρα δεν εχουμε αλλη υπομονη.

  23. Aggelos avatar
    Aggelos 09/03/2011 18:31:08

    "Η προσωπική μου άποψη είναι ότι ο Σαμαράς δεν θέλει να τα βάλει ανοικτά με την εγχώρια οικονομική ολιγαρχία"

    μα δεν πρεπει να τους εξωντοσει..
    να τους ελεγξχει πρεπει,,χαλιναρι χρειαζεται..

    που ισως λογω κρισης και στα μμε εργα κλπ,,να μπει..

    • Tassos avatar
      Tassos @ Aggelos 09/03/2011 19:09:52

      Φίλε, εδώ που έχει φτάσει το πράγμα είναι ή αυτοί ή εμείς. ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΦΕΡΑΝ ΣΤΗΝ ΠΤΩΧΕΥΣΗ. Με τα χρηματιστήρια, με τα αλόγιστα δάνεια, με τις μίζες, με τις ρεμούλες, με τους υπέρογκους μισθούς στα κομματόσκυλα, με τις υπερτιμολογήσεις, με τα άχρηστα έργα. Κατ'εμέ έπρεπε να έχουν όλοι οι μεγαλοδιαπλεκόμενοι και οι φαύλοι πολιτικοί το τέλος του Μουσολίνι και της Κλάρας Πετάτσι http://www.custermen.com/ItalyWW2/ILDUCE/Mussolini.htm
      Διέπραξαν εσχάτη προδοσία. Οδήγησαν στην εξαθλίωση έναν ολόκληρο λαό. Διεφθαρμένοι πολιτικοί και "επιχειρηματίες" βρυκόλακες. Επειδή όμως τα ήθη άλλαξαν θα συμβιβαζόμουν με κούρεμα και να τους γυρνάν με κάρο στις γειτονιές να τους φτύνει ο κόσμος.

  24. SPYROS T. avatar
    SPYROS T. 09/03/2011 18:34:33

    Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι οτι και ο Σαμαράς ο ίδιος ξέρει οτι θα χάσει τις εκλογές και για αυτό δεν τις ζητάει...

    Πέραν τούτου, εστιάζετε εδώ μέσα πέραν του δεόντος στο κατα πόσο πρέπει να ακολουθηθεί επιθετική πολιτική απέναντι στο ΠΑΣΟΚ...

    Δεν εχετε καταλάβει οτι με Παυλόπουλο, Χατζηδάκη, Στυλιανίδη, Νάκο, Σπηλιωτόπουλο, Γιακουμάτο κ.λ. ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να δει η ΝΔ κυβέρνηση...!!!

    Ο κόσμος δεν θα κρίνει από το πόσο επιθετική είναι η πολιτική της ΝΔ (η οποία φαντάζει φοβισμένη είναι αλήθεια)!
    Ούτως η άλλως η οποιαδήποτε πολιτική της ΝΔ θάβετε ή παρερμηνεύεται από τα ΜΜΕ των νταβατζήδων!

    Ο κόσμος κρίνει από αυτούς που βλέπει!

    Όπως σήμερα το πρωί που είδε τον Αβραμόπουλο να λέει για τη συνάντηση με τον Νταβούτογλου κι από πίσω ο κόκκινος Πάνος με το γνωστό χαζοαυστηρό ύφος...

  25. spiros avatar
    spiros 09/03/2011 18:41:50

    Σε πάρα πολλά συμφωνά αλλά αναλογίζομαι:
    1. Όταν κάποιος βουλευτής της ΝΔ βγεί στην TV του τονίζουν αμέσως το παρελθόν του και αμέσως απολογείται....
    2. Οι περισότεροι έχουν λάθος προσανατολισμό και λένε άλλα αντί άλλων . χάνουν την ψυχραιμία τους και τότε έχασαν το παιχνίδι.
    3. Σε περίπτωση που κάποιος έχει λόγο και είναι διαβασμένος τότε διακόπτεται για να εκνευριστεί.
    4.Όλα τα θέματα πλην οικονομίας θάβονται.
    5.Στην οικονομία ελάχιστοι στέκονται πολύ καλά και ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΝΕΟΙ .
    Άρα οι κινήσεις υπαγορεύονται από πολλούς παράγοντες. Επομένως υπομονή μέχρι να ξεκαθαρίσει ο ΛΑΟΣ την κατάσταση.

  26. Tem avatar
    Tem 09/03/2011 18:54:49

    το βέβαιο είναι ότι και το ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να κερδίσει πλέον εκλογές

  27. Καλά τώρα..... avatar
    Καλά τώρα..... 09/03/2011 18:59:45

    @Φακτορχ, σε απάντησή σου στο σημερινό σου 4.06, έγραφα εχθές:

    "08/03/2011 στις 2:05 pm
    Ο ηγέτης δε θα έπρεπε επ’ ουδενί να δώσει συναίνεση στους προδότες. Άντε τώρα να σταματήσεις πρώτον, τα νέα μέτρα και δεύτερον, την προπαγάνδα από τα πασοκικά παπαγαλάκια ότι “αφού και η ΝΔ συμφωνεί, η κυβέρνηση πορεύεται σε σωστό άξονα”…."


    Τώρα είναι αργά για δάκρυα. Έρχονται και τα νέα μέτρα. Τουλάχιστον να μην είναι αργά για δάκρυα την επόμενη των εκλογών...

  28. blue nile avatar
    blue nile 10/03/2011 02:04:30

    Λίγη υπομονή.

    Ο Σαμαράς έχει σηκώσει όλο το βάρος του αγώνα στις πλάτες του μαζί με 15-20 στελέχη. Είναι λογικό να παρουσιάσει κάποια σημάδια κόπωσης όμως δεν οφείλεται εκεί η διήμερη διαφαινόμενη ολιγωρία. Είτε το θέλουμε είτε όχι ο Σαμαράς αντιλαμβάνεται πολύ καλά την τραγικότητα της κατάστασης, ο ίδιος επουδενί δεν θέλει να κάνει κακό στην πατρίδα, δεν είναι επικοινωνιακή ταχτική αυτό είναι εσωτερική παρόρμηση. Μη συγχέουμε παρακαλώ τον συνεπή πασοκικό αμοραλισμό με τη πραγματική διάθεση προσφοράς.
    Είναι θέμα χρόνου να ζητήσει εκλογές οξύνοντας την αντιπολιτευτική του στάση όμως νομίζω δεν έχει έρθει ακόμα η ώρα. Το στιγμιαίο μούδιασμα θα περάσει και θα υπάρξει σύντομα καλύτερη και καταλληλότερη χρονική στιγμή για μαζική επίθεση...

  29. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 10/03/2011 03:31:56

    Καλώς τον

    Πάνω που βρήκα κάποιον με τις ίδιες απόψεις σε μεγάλο βαθμό νόμισα οτι σε χάσαμε.......

    Μήν σε ξαναχάσουμε

  30. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 10/03/2011 03:44:09

    Φίλε σωστές οι παρατηρήσεις σου

    Αλλά αφορούν normal περιόδους και όχι σαν την σημερινή.

    Εδώ εχουν γίνει πράγματα που δεν φανταζόταν ΚΑΝΕΙΣ !!!!!

    Εάν κυβερνούσε η ΝΔ θα είχαν ξηλωθεί και τα πεζοδρόμια....

  31. grigoris avatar
    grigoris 10/03/2011 09:57:53

    Κανένας συμβιβασμός
    Όπως έκαναν και αυτοί
    Ακούτε τη βάση!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.