#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/03/2010 13:57
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Είναι βαθειά νυχτωμένοι κάποιοι στην Ρηγίλλης



Θα το πω όπως το αισθάνομαι:

Πολύ φοβάμαι ότι κάποιοι στην Ρηγίλλης εξάντλησαν όλοι τους την ενέργεια στην εκλογή του Σαμαρά και τώρα νομίζουν ότι έβαλαν τα πράγματα στον αυτόματο πιλότο και θα έρθει η σειρά τους να κυβερνήσουν! Για αυτό και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να διατηρήσουν τις καρέκλες που κατέλαβαν!

Ας τους φωνάξει κάποιος ότι είναι βαθιά νυχτωμένοι! Και να τους σκουντήσει,  μήπως και ξυπνήσουν!

Τι θέλω να πω;

Μετά το τραγικό περιστατικό με τη δολοφονία του νεαρού παιδιού στα Πατήσια, ο  Αντώνης Σαμαράς επισκέφθηκε (και καλά έκανε) το αστυνομικό τμήμα της περιοχής.

Η επίσκεψη ήταν εντελώς ανοργάνωτη. Πήραν απλώς τον Σαμαρά και τον πήγαν στο Αστυνομικό Τμήμα. Χωρίς καμιά προετοιμασία, χωρίς να το προαναγγείλουν, χωρίς να ενημερώσουν τον κόσμο – λες και ήταν υπουργός και έκανε αιφνιδιασμό στα όργανα.

Πάμε παρακάτω: Πως χειρίζονται σήμερα τα «αντισαμαρικά» (θα το δεχθώ κι αυτό) ΜΜΕ το θέμα; Σε αντιπαράθεση με την επίσκεψη της Ντόρας στο νοσοκομείο, στην μητέρα και  την τραυματισμένη κόρη της που νοσηλεύονται.

Καλά δεν βρέθηκε ένας Χριστιανός να πει στον Σαμαρά ότι έπρεπε να πάει και στο Νοσοκομείο; Και εκτός από το Τμήμα να περιοδεύσει και στην περιοχή να μιλήσει με τους κατοίκους – τα μόνιμα θύματα της εγκληματικότητας;

Η διαχείριση της νίκης είναι απείρως δυσκολότερη από την κατάκτησή της.  Και όλοι γνωρίζαμε ότι ο δρόμος του Αντώνη Σαμαρά  θα ήταν ανηφορικός και τα εμπόδια πολλά.  Η εκλογή του,  με τον τρόπο που έγινε, αιφνιδίασε  το πολιτικό κατεστημένο της χώρας.  Η Ν.Δ. , που από της ιδρύσεως, ήταν κόμμα  προσώπων και βαρονιών, έγινε ξαφνικά  παράταξη  «λαϊκής βάσης», με μαζική συμμετοχή. Οι βαρόνοι είδαν την επιρροή τους να εξανεμίζεται. Τα ΜΜΕ, που  διαμόρφωναν  τις εξελίξεις και προωθούσαν  τους εκλεκτούς τους, υπέστησαν πανωλεθρία. Η εκλεκτή τους, έχασε κατά κράτος. 

Τώρα όμως, μετά την πρώτη ταραχή, η Ντόρα και οι αντίπαλοι του Σαμαρά ανασυντάσσονται. Και το βλέπει κανείς αυτό παντού, από τα ΜΜΕ και τα μπλογκς μέχρι τις τοπικές οργανώσεις και την βάση.

Γνωρίζουν  άραγε στην Ρηγίλλης ότι η κ. Μπακογιάννη, κινείται ήδη δραστήρια εν όψει Συνεδρίου; Ότι βλέπει κόσμο, αναδιοργανώνεται και ετοιμάζει την  επάνοδό της;  Και ότι υπάρχει κόσμος δυσαρεστημένος εκεί έξω.

Δεν ξέρω πόσοι το πήραν χαμπάρι, αλλά κυκλοφορούν και κάτι «δημοσκοπήσεις» που δείχνουν ότι ο ελληνικός λαός εμπιστεύεται περισσότερο ένα «κεντρώο σχήμα Βενιζέλου –Μπακογιάννη για να βγάλει τη χώρα από την κρίση»!  (Εντελώς τυχαία,  λέω εγώ, τίθεται το ερώτημα!)

Είναι πολλά αυτά που μπορεί να πει κανείς για τους τρόπους υπέρβασης της βασικής αντίθεσης της σημερινής ΝΔ: Ένας πανίσχυρος αρχηγός μεγάλης εμβέλειας και αποτελεσματικότητας  από την μια  και ένας ανύπαρκτος  μηχανισμός από την άλλη.

Εγώ θα πω λίγα λόγια και σταράτα. 

1. Πορεία του Σαμαρά προς τη βάση  με αφορμή το Συνέδριο. Ο ψηφοφόρος θέλει να βλέπει, απτά,  τι μπορεί να περιμένει από τον πολιτικό αρχηγό όταν θα γίνει πρωθυπουργός

2.Στις προσυνεδριακές να μιλάει ο κόσμος και όχι τα στελέχη που εκπροσωπούν μόνο τον εαυτό τους.

3. Το Συνέδριο της ΝΔ να γίνει υπόθεση των τοπικών κοινωνιών και όχι των χρεοκοπημένων στην συνείδηση του κόσμου Νομαρχιακών.

4. Στην πορεία του Συνεδρίου να αναδειχθεί το επιτελείο του Σαμαρά. Εκείνοι που θα κυβερνήσουν μαζί του. Τα 10 άτομα που θα τον πλαισιώνουν από δω και πέρα.

  Καλή Ανάσταση

 Ένας οργισμένος Σαμαρικός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. vladimir avatar
    vladimir 31/03/2010 14:05:43

    Πολυ σωστος φιλε μου!Συμφωνω απολυτα!

    • moriarty avatar
      moriarty @ vladimir 31/03/2010 20:00:03

      Πολύ εύστοχο το σχόλιο. Η ΝΔ πρέπει να αποκτήσει ένα σοβαρό επιτελείο με σοβαρά πρόσωπα, όχι τον θίασο που κυβέρνησε την τελευταία πενταετία. Το επιτελείο αυτό πρέπει να πλαισιώσει τον Σαμαρά και να καταρτίσει ένα λεπτομερές και ριζοσπαστικό πρόγραμμα για την Ελλάδα του 21ου αιώνα.

      Το Έθνος αντιμετωπίζει ολέθριες προκλήσεις: στα δημόσια οικονομικά, στην οικονομία, στον διεφθαρμένο και αναποτελεσματικό κρατικό μηχανισμό, στην ανύπαρκτη εκπαίδευση, στην υγεία, στην ανύπακρτη καινοτομία, κοκ.

      Θα έπρεπε ήδη η ΝΔ να έχει 1-2 μεγάλα 'κεφάλια' σε κάθε ένα από αυτά τα θέματα - κάθε κεφάλι να συντονίζει μικρές ομάδες εργασίας και να βγαίνουν προς τα έξω σιγά-σιγά προτάσεις ριζοσπαστικές. Ποιός είναι ο 'εγκέφαλος' της ΝΔ για τα οικονομικά; Ποιές είναι οι περγαμηνές του; Ποιός είναι ο ιθύνων νούς για μια νέα δημόσια διοίκηση; Ο Πάκης; Πώς θα ανορθωθεί η εκπαίδευση; Πώς θα αλλάξει το παραγωγικό μοντέλο της χώρας; Ποιός θα δώσει σοβαρές προτάσεις; Μόνος του ο Σαμαράς;

  2. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 31/03/2010 14:08:43

    Αυτά πρέπει να τ' αντιλαμβάνεται μόνος του ο Σαμαράς. Αν δεν θέλει να τα παρακολουθεί συνέχεια από κοντά επειδή έχει άλλη επείγουσα δουλειά πρέπει να βάλει έμπειρο κι ικανό δημοσιογράφο να του κάνει προτάσεις για τρεξίματα όλη μέρα. Ο παναγιωτόπουλος θα μπορούσε επίσης να βάλει τέτοιο δημοσιογράφο. Ικανό είπαμε, να μπορεί να καλύψει τα πάντα στο ιδιότυπο αυτό ρεπορτάζ...
    Αλλά μάλλον δεν υπάρχει πολιτική βούληση να εμφανιστεί δυναμική αντιπολίτευση από τη ΝΔ...

  3. ν γεωργιοπουλος avatar
    ν γεωργιοπουλος 31/03/2010 14:09:08

    Το βασικο προβλημα του Σαμαρα ειναι οι εμφυτες δυσκολιες του εγχειρηματος (απο αναγκαιους συμβιβασμους μεχρι και ανοιγματα σε αλλους χωρους) σε αντιδιαστολη με τις προσδοκιες της λαικης δεξιας που τον ανεδειξε. Οι δευτεροι ελπιζουν σε μια παλινορθωση ενος μεγαλου ΛΑΟΣ (ελαχιστα πιο σοφιστικε, αλλα εξισου λαικιστικου), την στιγμη που ο Σαμαρας θα πρεπει να ανοιχτει σε ευρυτερα κοινωνικα στρωματα. Καλος ο εθνολαικισμος για να αναδειξει τον Σαμαρα στην προεδρια, αλλα μεχρι στιγμης τον περιχαρακωνει στον σκληρο πυρηνα των δεξιων που ειναι μειοψηφια στην Ελλαδα.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ ν γεωργιοπουλος 31/03/2010 14:44:54

      Ποιές απόψεις του τον περιχαρακώνουν; Οι απόψεις του για το μεταναστευτικό; Για την οικονομία; Για την εγκληματικότητα, θέμα που προέκυψε προσφάτως;
      Δηλαδή, η πλειοψηφία συμφωνεί, ας πούμε, με το νόμο για την ιθαγένεια;
      Που ακριβώς είναι λαικιστής ο Σαμαράς; Προσωπικά, θεωρώ πως τα πηγαίνει πολύ καλά μέχρι τώρα.
      Οι εσωτερικές αμφισβητήσεις από την άλλη, δεν αντιμετωπίζονται,παρά μόνο με άνοιγμα του παιχνιδιού στη βάση, εκεί που οι κομματάρχες-αμφσβητίες δεν έχουν έρεισμα.

      • ν γεωργιοπουλος avatar
        ν γεωργιοπουλος @ Γιώργος 31/03/2010 14:55:10

        Δεν αναφερομαι στο μεταναστευτικο (ισα ισα εκει θα μπορουσε να ηταν δυναμικοτερος ως τακτικη και οχι ως προταση μετρων) και στην εγκληματικοτητα. Επι της ουσιας δεν εχω ακουσει και πολλες θεσεις απο τον ιδιο τον Σαμαρα. Ομως ακουω πολλες απο τις αποψεις των οπαδων του, οπου θυμιζουν δεκαετια του 50. Μια ματια στα ποστς για τα συνθηματα των ΟΥΚ καθως και στο κειμενο του Χαριτοπουλου νομιζω οτι ειναι αρκετη.

  4. donaE avatar
    donaE 31/03/2010 14:53:09

    Οργισμενε Σαμαρικε,αυτο ειναι η ΝΔ.Τι νομιζες αληθεια;

  5. Wolf avatar
    Wolf 31/03/2010 14:55:49

    Φίλε οργισμενε Σαμαρικε, θέλω να συμφωνήσω με κάθε λεξη που έχει το άρθρο σου και να πω επίσης ότι ο Σαμαρας πρέπει να αναδείξει τη νέα ηγετική του ομάδα καθώς επισης και τους στενούς του συνεργάτες, τους συνεργάτες εκείνους που τον νοιάζονται και δεν τον βλέπουν ως όχημα για την προσωπική τους πολιτική σταδιοδρομία και επαγγελματική αποκατάσταση.
    Ο Προεδρος πρέπει να έχει κοντά του ανθρώπους που τον νοιάζονται, που έχουν ικανότητες αποδεδειγμένα και τέλος, δεν έχουν πολιτικές φιλοδοξίες, επιμένω σ αυτό όταν πρόκειται για τους στενούς συνεργάτες του, τους δικούς του ανθρώπους!!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Wolf 31/03/2010 15:48:21

      wolf,
      είναι η πολλοστή φορά που συμφωνώ με σχόλιό σου.
      Απλά να θυμίσω κάποιους στενούς συνεργάτες του πρώην πρωθυπουργού που χρησιμοποίησαν τις θέσεις τους για αποκτήσουν πτυχία από το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε!

  6. Orestios avatar
    Orestios 31/03/2010 14:57:34

    Είναι σίγουροι εκεί στη Ρηγίλλης ότι οι επικοινωνιολόγοι, που έχουν προσλάβει, είναι οι κατάλληλοι?

    Φάκτορα, τελικά η Ρηγίλλης διαβάζει το antinews? Επιμένω ότι δεν το διαβάζει. Όλοι οι φανατικοί υποστηρικτές-σχολιαστές του Σαμαρα λάκισαν μετά την εκλογή του από το σάιτ. Λάκισαν γενικώς μου φαίνεται. Μάλλον δεν τους ενδιαφέρει ο Σαμαράς.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Orestios 31/03/2010 15:18:25

      Ο μεγαλύτερος μύθος των τελευταίων χρόνων: Οι επικοινωνιολόγοι!
      Ορέστιε, θυμάσαι τον αείμνηστο Κωνσταντίνο Καραμανλή να είχε επικοινωνιολόγους;
      Ενα "πιστό σκυλί" είχε τον γίγαντα Πέτρο Μολυβιάτη, ένα ξύπνιο δημοσιογράφο τον αείμνηστο Τάκη Λαμπρία και πέντε έξη καλούς φίλους που του έλεγαν την αλήθεια καταπρόσωπο! (Τσάτσος, Χόρν, Χατζηδάκις κ.λ.π.)
      Οι επικοινωνιολόγοι είναι σήμερα το άλλοθι των αρχηγών!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 31/03/2010 15:34:17

      Συμφωνώ. Απορώ ποιός εισηγήθηκε την πρόσληψη επικοινωνιολόγων για να μην δουλεύει.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 31/03/2010 15:52:59

        Όπως κι εσύ έχεις και δεύτερη δουλειά, έτσι και οι περισσότεροι.
        Ξέρεις όμως τί λένε οι ξύπνοι που "πάνε" τον Σαμαρά? "Ελάτε, το κόμμα είναι ανοιχτό. Μιλήστε στα προσυνέδρια". Ε, λοιπόν, κανείς δεν μπορεί να μιλήσει στα προσυνέδρια εκτός από αυτούς που "δεν πάνε" τον Σαμαρά. Αυτοί προβάλονται κάθε φορά. Και όλα αυτά γιατί μάλλον τρέφονται από το σύστημα που δεν πάει τον Σαμαρά.
        Το έχω πεί πως στη Ρηγίλλης έχουν από καιρό φυτρώσει ζιζάνια του συστήματος αυτού και κανείς δεν τα ξεριζώνει.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Orestios 31/03/2010 15:57:32

        Oρέστη,
        Αν όντως συμβαίνει κάτι τέτοιο στα προσυνέδρια (συγγνώμη αλλά μου είναι δύσκολο να το πιστέψω) τότε, άστα να πάνε...
        Ελπίζω να είσαι λάθος.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 31/03/2010 16:25:50

        Αν και το σχόλιο απευθυνόταν στην effie Β. από παραδρομή βρέθηκε εδώ.
        Απάντώ σε σένα Κώστα Ροδινέ. Έτσι λένε οι φανατικοί "υποστηρικτές" του. Έλάτε, να μιλήσετε. Και τί μαθαίνεις από την όλη διαδικασία? Τίποτα. Γιατί τίποτα ουσιαστικό δεν λέγεται παρά παρέλαση των γνωστών ζιζανίων.

    • effie B. avatar
      effie B. @ Orestios 31/03/2010 15:46:58

      Αγαπητε Ορεστη,
      οχι δεν λακισαμε (μιλω για τον εαυτο μου) ειμαστε το ιδιο φανατισμενοι- αφιονισμενοι με τον Σαμαρα, αλλα κουραστηκαμε να λεμε οτι το καραβι στραβα αρμενιζει. Κουραστηκαμε να λεμε οτι ο ιδιος ο Σαμαρας πρεπει να αναζητησει με ποιους θα προχωρησει και απο ποιους θα απαλλαγει!! Ειτε τον στηριξαν ειτε οχι. (Ξερει ο Φακτορας)!
      Γιατι οι καιροσκοποι που τον στηριξαν, για οποιους λογους, αλωνιζουν στη Ρηγιλλης πολυ περισσοτερο τωρα απο ποτε, και ηδη μοιραζουν ρολους.
      Και κατι τελευταιο:
      Ολοι εμεις που με ανοθευτη προθεση τον στηριξαμε ΕΧΟΥΜΕ και δουλειες να κανουμε. Καθε μερα πρωι-πρωι με την αυγουλα παμε στην δουλεια μας να βγαλουμε τον επιουσιο. Δεν ειμαστε προιντα του κομματικου βρωμικου σωληνα και μαθαμε να κερδιζουμε με σκληρη ΔΟΥΛΕΙΑ τα χρηματα μας. Οταν χρειαζεται βγαινουμε μπροστα και αυτο θα ξανακανουμε γιατι πραγματικα πιστευουμε στον Αντωνη. Προς το παρον ας αρκεστουνε εκει στη Ρηγιλλης με αποτυχημενους πρωην βουλευτες που αναζητουν ρολους και γραφεια, με κομματικα στελεχη που οζουν μουχλα, με, με....
      Εμεις ειμαστε παντα εδω να τον στηριζουμε στα δυσκολα.........

      • effie B. avatar
        effie B. @ effie B. 31/03/2010 16:09:41

        Κωστα Ροδινε,
        Δεν κανουμε πισω! Ο Ιουνης ειναι κοντα. Λιγη βοηθεια απο τον Προεδρο μονο θελουμε να καθαρισει μερικους, και ειλικρινα δεν εννοω αυτους που ηταν απεναντι. Τα καιροσκοπικα υποκειμενα που παρασιτουν διπλα του ως συμπαραστατες εννοω...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ effie B. 31/03/2010 16:21:09

        EFFIE,
        Η μόνη μου διαμαρτυρία που αρχίζει να γίνεται μονότονη και κουραστική, είναι ότι σ' αυτό το site , ενώ διατυπώνονται καινούργια πράγματα από ανθρώπους που το κάνουν, έτσι για το κέφι τους, δεν είδα ούτε μια φορά, το επαναλαμβάνω, ούτε μια φορά, μια απάντηση από τη Ρηγίλλης. Και επειδή είμαι αρκτετά ...παλιός, έτσι ήταν πάντα. Μόνο που σήμερα,λόγω του διαδικτύου, η επικοινωνία είναι περισσότερη εύκολη.
        Μια και ανοίξαμε αυτή τη συζήτηση θα σου πω και το εξής: Ο Ομπάμα, λίγα λεπτά πριν την τελευταία προεκλογική του ομιλία έστειλε το εξής μήνυμα σε 22 εκατομμύρια ανθρώπους που τον ακολουθούσαν: "Σε λίγα λεπτά θα βγώ να μιλήσω και μου έχουν κοπεί τα πόδια!" Φαντάζεσαι τι έγινε στην αίθουσα ότι οι οπαδοί του πήραν το μήνυμα;

      • effie B. avatar
        effie B. @ effie B. 31/03/2010 16:30:22

        Κωστα Ροδινε,

        επειδη σκεφτομαστε το ιδιο μαζι με πολλους αλλους νομιζω (το ξερω απο πρωτο χερι) οτι το επικοινωνιακο κομματι του Προεδρου ΠΑΣΧΕΙ οικτρα.

      • Factorx avatar
        Factorx @ effie B. 31/03/2010 20:40:16

        Μπράβο ρε Effie B.

      • Αφροδίτη avatar
        Αφροδίτη @ effie B. 01/04/2010 09:33:30

        Αγαπητή Effie B., όλοι εμείς που με "ανόθευτη πρόθεση" τον στηρίξαμε, πάνω από όλα έχουμε Αξιοπρέπεια, που δεν μας αφήνει να καταντήσουμε σαν εκείνους που περιγράφονται ωραιότατα από πολλούς φίλους, σε αυτήν τη συζήτηση. Χρειάζεται και η φωνή μας και η άγρυπνη προσοχή μας στις εσωκομματικές διαδικασίες, γιατί η ποιότητα των ΔΗΜ.Τ.Ο., των ΝΟΔΕ και κατ' επέκταση των συνέδρων, θα καθορίσει και το μέλλον του Αντώνη. Διαρκής επαγρύπνηση λοιπόν και αποτελεσματική παρέμβαση, με όποιον τρόπο επιλέξει ο καθένας μας!

  7. pikras avatar
    pikras 31/03/2010 15:16:56

    ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΝΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΕΣ! ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ!ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ
    ΒΑΖΕΙ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΛΑΝΟ! ΚΑΛΑ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ???

  8. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 31/03/2010 15:51:56

    Εffie B,
    Αν σταματήσουμε να φωνάζουμε, αυτοί που περιγράφεις, θα νομίσουν ότι το πήραμε απόφαση. Και τότε ποιός τους πιάνει...

  9. ΑΡΗΣ Θ avatar
    ΑΡΗΣ Θ 31/03/2010 16:07:05

    Πολύ φοβάμαι ότι μερικοί νομίζουν ότι ο Σαμαράς έγινε αρχηγός σε ένα καινούργιο κόμμα που μάλιστα ίδρυσε αυτός. Πλην όμως ο Σαμαράς έχινε αρχηγός στη ΝΔ που υπάρχει εδώ και 36 χρόνια. Αν κάποιοι θεωρούν πως η ΝΔ ήταν "από της ιδρύσεως της γέννηση της κόμμα προσώπων και βαρονιών" και δεν καταφέρνουν να διακρίνουν τις ιδέες που εκπροσώπησε και (άλλες φορές με περισσότερη επιτυχία και άλλες με λιγότερη) υπερασπίστηκε, δικαιολογημένα έχουν πρόβλημα.
    Αν επίσης κάποιοι φαντασιώνονται ότι η ΝΔ έγινε κόμμα "λαικής βάσης" με μαζική συμμετοχή απλώς και μόνο επειδή 800.000 Νεοδημοκράτες ψήφισαν για τον αρχηγό τους επίσης δικαιολογημένα έχουν πρόβλημα. Γιατί όσο αξιοθαύμαστο κι αν είναι ότι μετά από μια τέτοια ήττα 800.000 πολίτες στήθηκαν στις ουρές για να ψηφίσουν, η αλήθεια είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι ούτε τα αραχνιασμένα Τοπικά Γραφεία πλημμύρισαν,ούτε τα σωματεία και τους συλλόγους.Κάποιοι από αυτούς (μη νομίζετε ότι είναι και πολλοί) περιμένουν ένα καινούργιο ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ πλαίσιο για να δραστηριοποιηθούν, οι περισσότεροι εγκλωβισμένοι στη νοοτροπία του κλασσικού κεντροδεξιού πολίτη θεωρούν ότι έκαναν το καθήκον τους και απλώς... περιμένουν.
    Επίσης προβληματικό είναι ότι κάποιοι εφευρίσκουν ανύπαρκτους εχθρούς του Σαμαρά και μεγενθύνουν τις ασυμφωνίες και τις δυνατότητες αυτών που δεν συντάχθηκαν μαζί του στις 29.11. Ας το καταλάβουμε: η ΝΔ έχει αρχηγό, έχει πολιτικούς αντιπάλους τα υπόλοιπα κόμματα και έχει και πολύ δουλειά να κάνει.
    Το βασικό πρόβλημα που έχει να αντιμετωπίσει ο Σαμαράς και για το οποίο δεν ευθύνεται ατομικά ο ίδιος είναι οι συγκεκριμένες πολιτικές συνθήκες, μέσα στις οποίες δεν νομίζω ότι κάποιος άλλος αρχηγός θα μπορούσε να κινηθεί διαφορετικά.
    Σχετικά με τις 4 προτροπές του "οργισμένου Σαμαρικού": Για να γίνουν αυτά χρειάζεται ένα οργανωμένο και λειτουργικό πλαίσιο ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Πριν τα Προσυνέδρια και τα Συνέδρια χρειαζόταν μικρότερες συγκεντρώσεις σε τοπικές,Νομαρχιακές για να συζητηθούν πράγματα,να πέσουν προτάσεις ,να γίνει η περίφημη ζύμωση. Ε, αυτά υπάρχουν μόνο στις επιθυμίες μας.
    Λες " Στην πορεια του Συνεδρίου να αναδειχθεί το επιτελείο του Σαμαρά" Αλλοίμονο αν κάποιος που διεκδικεί την αρχηγία της ΝΔ -και άρα φιλοδοξεί να κυβερνήσει την Ελλάδα - δεν έχει ήδη το επιτελείο του! Αντε , να το εμπλουτίσει λίγο στη συνέχεια!
    Το πρόβλημα που επισημαίνει ο "ν γεωργιόπουλος" είναι υπαρκτό. Πολοί από τους υποστηρικτές του Σαμαρά (μιλώ γι αυτούς που τον στηρίζουν σαν πρόσωπο και όχι σαν αρχηγό της ΝΔ) δεν φαίνεται να αντιλαμβάνονται ότι ο Σαμαράς δεν έχει σχέση με τις φαντασιώσεις τους. Φιλελεύθερος είναι,κεντροδεξιός είναι, κανονικός Νεοδημοκράτης και έχει πλήρη συναίσθηση ότι οι (εν στενή εννοία) υποστηρικτές του είναι πολύ λίγοι για να κυβερνήσει την Ελλάδα.Και μακάρι κάποια στιγμή να κερδίσει την πλειοψηφία τραβώντας το δρόμο που υπέδειξε από την αρχή: Οχι καμουφλάροντας ή αλλοιώνοντας τις ιδέες της ΝΔ , αλλά κάνοντας τις σημαία.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΑΡΗΣ Θ 31/03/2010 17:00:13

      Συμφωνω απολυτως.Αν και δεν ψηφισα το Σαμαρα μεχρι στιγμης ολες οι ανακοινωσεις του,ολες οι δηλωσεις του με βρισκουν συμφωνο.
      Ειναι μεσα στην ιδεολογια της ΝΔ.Ωστοσο ΔΕΝ ειναι μεσα στην ιδεολογια πολλων σαμαρικων που θελουν ενα μεγαλυτερο ΛΑΟΣ.
      Δυο χαρακτηριστικα παραδειγματα : η ΝΔ αποδοκιμασε τις κραυγες των ΟΥΚ ως υπευθυνο κομμα και στο μεταναστευτικο δηλωσε οτι ο ελληνισμος ειναι κοινοτητα πολιτισμου και οχι αιματος.

      • paratiritis2000 avatar
        paratiritis2000 @ ψυχραιμια 31/03/2010 19:12:47

        Ειναι τραγικο να συμβαινει αυτο. Ποσους σπορους πια θα μπορουνε να ριχνουνε στα κεφαλια τους οταν θα βγαινουν για να κανουν εκλογικο αγωνα. Ο κοσμος θα απηυδήσει και θα ζητα ακριβη ωρα και μερα που θα παρουμε τη Πολη.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ψυχραιμια 31/03/2010 19:46:43

        Aπαιτειεται ξεκαθαρη οριοθετηση της ιδεολογιας της ΝΔ προς ολες τις κατευθυνσεις και την ακροδεξια.Δεν υπαρχει λογος να βριζομαστε με αλλα κομματα παρα μονο να πουμε τις θεσεις μας.Ελπιζω να γινει στο συνεδριο.
        Παραδειγματα :
        1) Ευρωπη : Η ΝΔ ηταν και παραμενει το φιλοευρωπαικο κομμα της Ελλαδος.Ετσι μονο η ΝΔ ταχθηκε ξεκαθαρα κατα του ΔΝΤ οταν το ΛΑΟΣ επαιζε με αυτο.
        2) Μεταναστευτικο : Τα ειπαμε.Περα απο τα λογια βασικο ηταν οτι η ΝΔ ψαχνοντας να βρει θεσεις εψαξε τους νομους αλλων ευρωπαικων χωρων και αλλων κεντροδεξιων κομματων.
        3) Οικονομια : Χρειαζεται εξειδικευση του κοινωνικου φιλελευθερισμου.
        4) Εξωτερικη πολιτικη : Δυσκολο σημειο καθως η νεα ηγεσια εχει απο πολλους προεξοφληθει οτι θα εχει παραλογες τασεις.Χρειαζεται νηφαλιοτητα.

  10. mara avatar
    mara 31/03/2010 16:07:49

    Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο. Μάλλον πρέπει να πάρει την κατάσταση όλη επάνω του, τουλάχιστον τώρα που είναι αρχή, γιατί από ότι φαίνεται το επιτελείο του πάσχει.... πολύ.
    Ίσως αυτή η ξαφνική ανατροπή που έγινε και ο κόσμος τον εξέλεξε αρχηγό της Ν.Δ. κόντρα σε όλα τα προγνωστικά, ήταν αιφνιδιαστική για τον ίδιο και δεν έχει βρεί ακόμα τον βηματισμό του. Πρέπει όμως να συνέλθει γρήγορα. Να "απελευθερωθεί", να δείξει τις ικανότητες του (που πραγματικά είναι μεγάλες) και να σταματήσει να δείχνει κουμπωμένος σαν να φοβάται... Ο κόσμος περίμενε και περιμένει πολλά από αυτόν. Αλλά για πόσο....??? Εδώ ο κόσμος χάνεται...., είμαστε καθημερινά μάρτυρες απίστευτων και επικίνδυνων καταστάσεων για την χώρα σε οικονομικό και κυρίως σε εθνικό επίπεδο.
    Η εικόνα που έχουμε σαν πολίτες, είναι ενός εθνικά επικίνδυνου πρωθυπουργού που εξαπάτησε κυριολεκτικά τους πάντες με τα προεκλογικά ασύστολα ψεύδη του, που όμως "αλωνίζει" ανενόχλητος, ενός αρχηγού κόμματος (βλ. Καρατζαφέρη) που επίσης εξαπάτησε ενα σημαντικό κομμάτι του ελληνικού λαού και συγκυβερνά με τον πρώτο κανονικότατα και έναν αρχηγό αξιωματικής αντιπολίτευσης, ολίγον φοβισμένο, που μέχρι στιγμής αδυνατεί να βγεί δυναμικά μπροστά και να τους κάνει να μην ξέρουνε που να κρυφτούνε... με αυτά που κάνουνε.
    Αφού ρε γαμώτο "ΤΟ΄ΧΕΙ" τί στο καλό περιμένει???

  11. Γιώργος avatar
    Γιώργος 31/03/2010 16:52:15

    Φάκτορα, τι γίνεται με το συνέδριο, με τα προσυνέδρια κτλ.;Μήπως θα έπρεπε να ενημερώνεις για τις εξελίξεις και εμας, τα νέα μέλη, που δεν έχουμε μεγαλη σχέση με τα κομματικά;

  12. george avatar
    george 31/03/2010 16:53:46

    Εμένα επιτρέψτε μου να διαφωνήσω σε ορισμένα. Η επίσκεψη σε αστυνομικό τμήμα δεν μπορεί να είναι μέρος απλά μιας επικοινωνιακής κίνησης, αλλά ουσίας. Ο Σαμαράς και ο κάθε πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης δεν είναι σταρ για να προετοιμάζεται ειδική φιέστα. Κατά τη δική μου άποψη καλά έκανε και πήγε χωρίς κουστωδία δημοσιογράφων. Έπρεπε όμως να δείξει ότι είναι ενημερωμένος για τα προβλήματα της αστυνομίας και να παρέμβει με συγκεκριμένες προτάσεις και κρίσεις για τα προβλήματα. Έτσι ανακτάται η αξιοπιστία.
    Όσον αφορά την αντιμετώπιση της Ντόρας σχετικά με την χθεσινή της κίνηση, νομίζω ότι η αντιμετώπιση της ήταν ικανοποιητική. Ο Παναγιωτόπουλος την έθεσε σε επίπεδο κίνησης ανθρωπιάς και της αποστέρησε τα ειδικά πολιτικά χαρακτηριστικά. Άλλωστε άλλο οι κινήσεις του Προέδρου και άλλο οι κινήσεις των υπόλοιπων βουλευτών, και μάλιστα των μη τομεαρχών.

  13. nbechr avatar
    nbechr 31/03/2010 17:10:47

    Συμφωνώ οτι κάποιοι στην Ρηγίλλης εξάντλησαν τήν ενέργειά τους στην εκλογή Σαμαρά. Εδώ και αρκετό καιρό ισχυρίζομαι οτι δεν εχει ο Σαμαράς εσωτερικό αντίπαλο παρά μόνο αυτούς τούς γνωστούς πού τον βοήθησαν και τον στήριξαν ( ναι αυτούς τούς γνωστούς ). Είναι οι γνωστοί κύριοι πού προσκαλούν μόνο αυτούς πού πάντα προσκαλούσαν , πού τηλεφωνούν στό ιδιο κλειστό και στεγανό τμήμα των οργανωμένων φίλων της Ν.Δ. , πού κλείσανε τίς τοπικές , πού στέρησαν την επαφή της Ν.Δ. με την βάση με τον απλό πολίτη . Φυσικά πάντα προβάλλουν την απειλή της Ντόρας και των Αμερικάνων ενώ επειλή είναι ΟΙ ΙΔΙΟΙ .
    Απειλή για τον οποιοδήποτε Αρχηγό . Αυτούς πρέπει να διώξει Ο Σαμαράς.
    Αν αντέχει την ρήξη .

  14. καλαματιανός avatar
    καλαματιανός 31/03/2010 17:23:15

    όποιος είδε το δελτίο ειδήσεων του MEGA χθες το βράδυ στις 8 θα συμφωνήσει σε πολλά με το σχόλιο του οργισμένου Σαμαρικού.
    Προβολή ομιλίας της Ντόρας στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής στη συζήτηση για το φορολογικό νομοσχέδιο!
    Δεν έχει συμβεί ποτέ για βουλευτή αυτή η προβολή,ούτε ίσως και για υπουργό.Βέβαια δεν απέδωσε τα αναμενόμενα,δεν ήταν καλή η παρέμβασή της και το ΄΄παιχνίδι΄΄το πήρε ο Παπακωνσταντίνου.
    Έδειξε όμως πως η Ντόρα είχε στόχευση,να υπερασπιστεί τους ιδιοκτήτες κατοικίων,σε σχέση με το φορολογικό νομοσχέδιο και αυτό έίχε προβολή μεγαλύτερη από την επίσκεψη του Σαμαρά στο αστυνομικό τμήμα.
    Παίζουν βέβαια και τα πλάνα από της επίσκεψή της στο νοσοκομείο.
    Στο μέσο του δελτίου ειδήσεων έγινε η συζήτηση της Ντόρας με τους παρουσιαστές για τη τρομοκρατία για αρκετά λεπτά.
    Ήταν προφανής η επισκίαση της επίσκεψης Σαμαρά από την υπερπροβολή της
    Ντόρας.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ καλαματιανός 31/03/2010 17:47:24

      Το είδα το δελτίο και είναι όπως τα λέτε

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ καλαματιανός 31/03/2010 17:53:30

      Nαι αλλα πρεπει να ξερετε οτι υπαρχει μια συνηθεια οι αρχηγοι των μεγαλων κομματων να μην εμφανιζονται συχνα στην τηλεοραση.
      Αν θυμαστε ο Καραμανλης ακομη και στην αντιπολιτευση δεν εδινε συχνα συνεντευξεις.Στα καναλια συνηθως καλουνται στελεχη.Αρα ειναι φυσιολογικο με βαση τη συνηθεια αυτη η Ντορα να δινει περισσοτερες συνεντευξεις απο το Σαμαρα.Το προβλημα ξεκινα απο το οτι μερικοι θελουν να την εξαφανισουν τελειως και για την ακριβεια να εξαφανισουν ολη την παλια ΝΔ.Αυτο ομως δε γινεται.

  15. καλαματιανός avatar
    καλαματιανός 31/03/2010 17:57:49

    Nα τονίσω και πάλι πως η παρέμβαση της Ντόρας ήταν στην Επιτροπή,όχι στην Ολομέλεια και πως είναι παρέμβαση βουλευτή( και μάλιστα αντιπολίτευσης)και όχι υπουργού.
    Σε κεντρικό δελτίο ειδήσεων παρακαλώ!
    Αυτά δε γίνονται,παίρνουν τα μηνύματα στη Ρηγγίλης;

  16. paratiritis2000 avatar
    paratiritis2000 31/03/2010 19:02:18

    FACTORX: εκτός θέματος

  17. Jimmy L avatar
    Jimmy L 31/03/2010 20:23:35

    Κατι θα εχει πληροφορηθει ο συντακτης του παρα πανω σχολιου για το σχημα Βενιζελου- Μπακογιαννη..Ειναι πραγματι αληθες οτι ειναι υπαρκτο το σεναριο..Για να συμπληρωσω οτι ειναι εν γνωσει του Σαμαρα..Το σεναριο το εχουν αναλαβει ο Μπακατσελος που ειναι πεθερος του Βενιζελου και ο πατηρ και επιστηθιος φιλος του..Αυτα ειναι και σε γνωση του Μαξιμου!!Βοηθουν και ορισμενα ελεγχομενα ΜΜΕ προς πραγματοποιηση αυτου σεναριου( Βλεπε Ψυχαρη, Μπομπολα κτλ)Ειναι αραγε τυχαιο οτι δεν εχει πραγματοποιηθει η συναντηση που εχουν ζητησει οι εκδοτες απο τον Παπαδρεου ???Τους εχει κοπει και η κρατικη διαφημιση , ηταν το σπουδαιοτερο εσοδο τους και απο τον λογο αυτοοι εκδοτικες τους επιχειρησεις θα ενφανισουν ζημιες και εχουν αφηνιασει!!

  18. ΑΡΗΣ Θ avatar
    ΑΡΗΣ Θ 31/03/2010 20:57:24

    @ ψυχραιμία
    Θίγεις ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα. Μιλάς για οριοθέτηση της ιδεολογίας της ΝΔ.Θεωρώντας όμως πως η ιδεολογία της ΝΔ είναι δεδομένη (και δικαιωμένη εν πολλοίς) φαντάζομαι ότι εννοείς ξεκαθάρισμα και δημοσιοποίηση θέσεων σε πολύ συγκεκριμένα θέματα (πολύ πιο συγκεκριμένα απ΄ότι τα αναφέρεις). Και πρέπει να το κάνει γρήγορα. Γιατί όσο το ΛΑΟΣ "σοβαρεύεται" και όσο το ΠΑΣΟΚ εξ ανάγκης κινείται πιο φιλελεύθερα, εαν συνεχίσει την διακριτική της παρουσία η ΝΔ κινδυνεύει να παρουσιάζεται περίπου σαν "ουρά" τους

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΑΡΗΣ Θ 31/03/2010 21:20:38

      Ακριβως.Το μονο οπλο της ΝΔ μετα απο τοσες αποτυχιες ειναι οτι η ιδεολογια της ειναι κυριαρχη στην Ευρωπη.
      Αλλα ο χρονος περναει.Βεβαια οι δυο που απειλουν να την κανουν σαντουιτς (ΠΑΣΟΚ - ΛΑΟΣ) εχουν τα δικα τους προβληματα.Το ΠΑΣΟΚ δεν μπορει ευκολα και στα λογια να εγκαταλειψει το σοσιαλισμο ασχετα αν στη πραξη τον εχει αφησει.Απο την αλλη μερια ο ΛΑΟΣ αντιμετωπιζει σε μεγαλυτερο βαθμο τη παραδοσιακη δυσπιστια της Ελλαδος προς τη δεξια.
      Ο χρονος ομως δεν ειναι απεριοριστος.Στο συνεδριο πρεπει να βγουν αποφασεις για ολα.

  19. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 31/03/2010 21:36:41

    Φίλε οργισμένε Σαμαρικέ, Καλή Ανάσταση! Καλώς προσπαθείς να αφυπνίσεις, γιατί καμιά φορά πρέπει να λέγονται και οι σκληρές αλήθειες! Δεν αγαπάς στην ουσία κάποιον όταν του χαϊδεύεις τα αυτιά, γιατί νομίζεις ότι έτσι κερδίζεις την εύνοιά του! Αυτοί είναι οι αιώνιοι αυλοκόλακες και τέτοιοι βρίσκονται πάντα δίπλα στους εκάστοτε αρχηγούς κομμάτων και ειδικά σε εκείνων που διεκδικούν την εξουσία! Και η πιο πικρή αλήθεια είναι, πως όλοι οι αρχηγοί έχουν ανάγκη ή επιζητούν να ακούν τα καλά, ίσως για λόγους ενθάρρυνσης! Το σωστό όμως θα ήταν να επιζητούν την αλήθεια όποια και να είναι, γιατί με αυτήν "προλαμβάνουν" και δεν "θεραπεύουν" επιτυγχάνοντας έτσι και τη βελτίωσή τους και την προστασίας τους!
    Για τον νέο αρχηγό της Ν.Δ. τα πράγματα είναι ακόμα πιο περιπεπλεγμένα. Η Ρηγίλλης είναι παραπάνω από βέβαιον, ότι είναι πλήρως στελεχωμένη από τις προηγούμενες καταστάσεις. Αν σκεφθεί κανείς ότι επισήμως το όνειρο της Ντόρας για την αρχηγία ξεκίνησε το 1997, γιατί ανεπισήμως ήταν αρκετά νωρίτερα, τότε γίνεται αντιληπτό, το πόσοι θα βρίσκονται εκεί της απολύτου εμπιστοσύνης της και επιρροής της.
    Έχω την αίσθηση λοιπόν, πως ο Αντώνης μπήκε σε ένα καθόλου φιλικό περιβάλλον, για να μην πω εχθρικό και αυτό αποτελεί μία σοβαρότατη παράμετρο για το μέλλον του. Και το μέλλον του θα καθοριστεί τόσο από το επικείμενο συνέδριο, όσο και από τις Αυτοδιοικητικές εκλογές του Νοεμβρίου.
    Είναι σχεδόν βέβαιο, ότι θα τον έχουν ήδη προσεγγίσει και κάποια άτομα, που δεν πίνουν δα και νερό στο όνομά του, αλλά που υποχρεώθηκαν να κάνουν το πικρό γλυκό, για να επιβιώσουν στη νέα κατάσταση. Είναι αυτοί που δεν έχουν δουλέψει σχεδόν ποτέ στη ζωή τους, πουλάνε παραγοντισμό και πιστεύουν ότι είναι σεφ στη «μαγειρική» του κόμματος. Είναι οι λεγόμενοι κομματικοί, που είτε με αποκλειστική απασχόληση στο κόμμα είτε μέσω αποσπάσεων από διάφορες υπηρεσίες, δηλώνουν πίστη στον εκάστοτε αρχηγό, χωρίς να είναι ικανοί να βάλουν σχεδόν κανένα θετικό πρόσημο στην προσπάθειά του. Φροντίζουν μάλιστα από πολύ νωρίς, να προσκολληθούν και στο άρμα κάποιου γνωστού βουλευτή, για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο, αν θελήσει κανείς να τους κουνήσει από την ζεστή τους θεσούλα! Αφήνω για το τέλος τις βαρονίες με τους μηχανισμούς τους, σαν ξεχωριστή και πολύ δυνατή ομάδα, που «ρύθμιζε» τουλάχιστον ως τώρα τα πάντα! Αυτό θαρρώ πως είναι το κυρίως περιβάλλον που βρήκε ο Αντώνης!
    Μια άλλη παράμετρος, αφορά σ’ εκείνους που χρόνια βολεύονται δίπλα του, του είναι «πιστοί» και γιατί να φύγουν άλλωστε, τώρα που πέρασαν τα δύσκολα! Και είναι παραπάνω από βέβαιον, ότι και κάποιοι που θα τον είχαν αποχαιρετίσει στα πολύ δύσκολα, τώρα μάλλον εκεί θα βρίσκονται ως «οι άνθρωποι του προέδρου»! Αυτοί για μένα είναι και οι πιο επικίνδυνοι, γιατί έχουν αποδείξει πως τους ενδιαφέρει η βόλεψή τους και μόνον αυτή! Άρα είναι μονίμως επιρρεπείς στους "αποχαιρετισμούς" άμα δεν τους κάτσει η μπίλια.
    Μια άλλη κατηγορία αφορά σε γνήσιους φίλους του, που άλλοι τον στήριξαν από τα πρώτα του βήματα στην πολιτική, άλλοι τον ανακάλυψαν στις πολιτικές εξελίξεις, τον ακολούθησαν σε όλα του τα εγχειρήματα και έμειναν μαζί του για πάντα "καλοκαίρια και χειμώνες".
    Η βάση της Ν.Δ. κρύβει ανθρώπους σημαντικούς με ειδικό βάρος στον περίγυρό τους και στην τοπική τους κοινωνία, με αξιοπρέπεια όμως που δεν τους επιτρέπει να προσκυνήσουν τον όποιον παραγοντίσκο σήμερα πουλάει μούρη. Ξέρει ο Αντώνης αν θέλει, πού μπορεί να τους βρει. Ελπίζω δε, να διαβάζει ο ίδιος το antinews και ορισμένα άλλα blog σοβαρού πολιτικού προβληματισμού και να μην περιμένει να τον ενημερώνουν κάποιοι σαν αυτούς που περιέγραψα πιο πάνω!
    Σαν επίλογο θα επαναλάβω,το σημαντικότερο που γράφεις: "η διαχείριση της νίκης είναι απείρως δυσκολότερη από την κατάκτησή της"! Καλή Ανάσταση!

  20. Απόστολος avatar
    Απόστολος 31/03/2010 21:38:06

    Διορισμοί, Ρουσφέτια , Διαμεσολαβήσεις και αρπαχτές .
    Η κινητήρια δύναμη του Ελληνικού πολιτικού συστήματος. Το σύνολο των παρατρεχάμενων και των πολιτευομένων έχει σχέση με κάτι από τα προηγούμενα. Βλέπεις γελοίες φάτσες να τρέχουν πίσω και δίπλα σε αρχηγούς κομμάτων και βουλευτές περιφέροντας ένα ΤΙΠΟΤΑ.

    Αν το ΠΑΣΟΚ κάνει κάποια βήματα (Εξετάσεις για διορισμούς στο Δημόσιο , μοριοδότηση για κατάληψη θέσεων και μεταθέσεις-αποσπάσεις , στοιχειώδεις κανόνες στην κατανομή της διαφημιστικής δαπάνης (άχρηστη στο σύνολό της) στα λαθρόβια έντυπα και κανάλια , κόψιμο του ομφάλιου λώρου της συναλλαγής (σταυρός προτίμησης) όλοι οι παρατρεχάμενοι που αναλύουν με χίλιους τρόπους την λιγούρα τους για κονόμα (αναλύσεις του κώλου) δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης.

    Είμαστε στο χείλος της χρεοκοπίας και το χρεοκοπημένο πολιτικό μοντέλο πρέπει να καταργηθεί , ΤΩΡΑ.

  21. DrNo avatar
    DrNo 01/04/2010 00:45:08

    Είναι αδιανόητο με Κυβέρνηση τσίρκο του ΓΑΠ που σε 6 μήνες δείχνει ανίκανη , να μην μπορεί να σηκώσει κεφάλι η ΝΔ.

  22. oxoxo avatar
    oxoxo 01/04/2010 21:56:43

    "Η βάση της Ν.Δ. κρύβει ανθρώπους σημαντικούς με ειδικό βάρος στον περίγυρό τους και στην τοπική τους κοινωνία, με αξιοπρέπεια όμως που δεν τους επιτρέπει να προσκυνήσουν τον όποιον παραγοντίσκο σήμερα πουλάει μούρη."!!!
    Εύστοχη επισήμανση. Ιδιαίτερα σε ότι αφορά στο δεύτερο σκέλος!!!

  23. zoi avatar
    zoi 02/04/2010 07:52:05

    ευστοχοτατο το σχ'ολιο, απόλυτα δικαιολογημένη η οργή σου!!!Μακάρι να το διάβαζαν στη Ρηγίλλης και μακάρι ο νέος πρόεδρος να μην απομονωθει απο τη βάση!!Μακάρι να μπουν γυρω του ανθρωποι , που όποως σωστά επισήμανα και πιο πάνω, δεν θα χρησιμοποιουν τη θέση τους για προσωπικό όφελος και θα παίζουν για τη.....φανέλλα!!
    Καλή Ανάσταση σε όλους μας

  24. MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    MΑΝΩΛΗΣ Μ 02/04/2010 10:36:53

    Αυτό που κατά τη γνώμη μου χρειάζεται είναι μέσα από το Συνέδριο να εκλεγούν για τις διάφορες κομματικές θέσεις και ιδιότητες ΕΝΤΕΛΩΣ ΝΕΑ ΠΡΟΣΩΠΑ για να σηματοδοτηθεί η ανανέωση και αναγέννηση της παράταξης αυτής. Τα πρόσωπα που θα πλαισιώνουν τον πρόεδρο της ΝΔ μετά το Συνέδριο θα πρέπει να ΜΗΝ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ούτε στη φάτσα ή τουλάχιστον να είναι ΑΦΘΑΡΤΑ. Συγχρόνως να τεθεί θέμα κομματικής πειθαρχίας η αποδοχή της ακόλουθης αλήθειας και η τήρηση του παρακάτω σχεδίου αντιμετώπισης: Πρωτίστως τα κανάλια της τηλεόρασης (ακόμα και η ΝΕΤ) και δευτερευόντως οι Ρ/Σ χρησιμοποιούνται κατά 80-90% για τη χειραγώγηση των μαζών και την αγιοποίηση του συστήματος ΠΑΣΟΚ-εργολάβων-διαπλεκομένων-συνδικαλισμού-βολεμένων του δημόσιου τομέα. Αυτό πρέπει να γίνει αποδεκτό από τα μέλη και κυρίως τα στελέχη της ΝΔ και να μην επιτραπούν εξωραϊσμοί και κλεφτές ματιές προς τα ΜΜΕ όπως κάνει π.χ. η Μπακογιάννη. Να υπογραμμιστεί με έμφαση ότι όποιος ή όποια διαφωνεί, θα θέτει τον εαυτό του/της εκτός ΝΔ. Από εκεί και πέρα, μέχρι να έρθει μια κυβέρνηση που θα να ξεδοντιάσει το φαινόμενο των διεφθαρμένων-διαπλεκόμενων-χειραγωγών Μέσων Μαζικής Εξημέρωσης θα πρέπει η παράταξη της ΝΔ (και κάθε άλλη παράταξη που σέβεται τον εαυτό της το ίδιο θα έπρεπε να κάνει) αφού φιλοδοξεί να γίνει (επιτέλους) παράταξη λαϊκής βάσης, να στέλνει στα ΜΜΕ μόνο εκείνους και εκείνες που το ίδιο το κόμμα επιλέγει να στείλει.

    Τον λαό και κάθε πολίτη ξεχωριστά ενδιαφέρουν οι θέσεις της ΝΔ και όχι οι ατομικές απόψεις. Το καλύτερο θα ήταν να μην υπήρχε ανάγκη για ένα τέτοιο μέτρο όπως αυτό που αναφέρεται παραπάνω. Να υπήρχε δηλαδή ομοψυχία, κοινός λόγος, σύμπνοια κ.ο.κ. Όμως, δυστυχώς οφείλουμε να διαπιστώσουμε ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Και τούτο διότι η παράταξη της ΝΔ είχε πάλαι ποτέ κραταιές και νυν ηττημένες βαρωνίες που υπονομεύουν τη ομόνοια και τελικά την εκφορά ενιαίου και συμπαγούς πολιτικού λόγου προς τα έξω. Γι΄ αυτό ο όποιος εκπρόσωπος εμφανίζεται στα ΜΜΕ θα πρέπει να εκφράζει όλους, το μακριγιάννειο "εμείς" και όχι το "εγώ" του (ή το "εγώ" της) όπως συνήθως γίνεται. Για να είναι αποτελεσματικό και εφαρμόσιμο ένα τέτοιο σχέδιο αντιμετώπισης της σοβιετικού τύπου προπαγάνδας που κυριαρχεί στην Ελλάδα σήμερα, θα πρέπει να θεσπιστεί κάποιο κεντρικό και ευέλικτο κομματικό όργανο που θα εκπαιδεύει και θα ορίζει τους εκπροσώπους του κόμματος που θα εμφανίζονται στα μέσα ή θα δίνουν συνεντεύξεις κ.λπ. Να έχει διαθέσιμους 10 με 15 ανθρώπους στην Αθήνα όπου εδρεύουν τα πανελλήνιας εμβέλειας κανάλια και Ρ/Σ, δεν χρειάζονται περισσότεροι. Αυτοί θα εναλλάσσονται μεταξύ τους ώστε να μην μπουχτίζει ο κόσμος. Το ίδιο μπορεί να γίνει και στην περιφέρεια σε συνεργασία με τις κατά τόπους ΝΟΔΕ. Να μπει μια τελεία στα φαινόμενα τύπου Πρετεντέρη με τον Τσιτουρίδη για παράδειγμα να έχει περισσότερες εμφανίσεις στο ΜΕΓΚΑ από τον εκπρόσωπο τύπου του κόμματος ή τον οποιονδήποτε υπεύθυνο τομεάρχη (π.χ. τους Ζώη, Σταϊκούρα κ.λπ). Αν αυτό δεν γίνει σεβαστό από τα ΜΜΕ και τους Ρ/Σ τότε μπορεί να κλιμακωθεί η αντίδραση της ΝΔ με δημόσια καταγγελία της στάσης των ΜΜΕ. Ειδικά προς της ΕΡΤ που είναι και δημόσια, μπορεί να γίνει άμεσα μια καταγγελία από τη ΝΔ για την μεροληπτική παρουσίαση ειδήσεων, για τον αποκλεισμό στελεχών από τη δημοσιότητα, για τη συνδικαλιστική ασφυξία που εκεί επικρατεί (80% ΠΑΣΚΕ στην ΕΡΤ!).

    Υ.Γ. Φάκτορα, γράψε σε παρακαλώ κάτι ανάλογο για την αντιμετώπιση του προπαγανδιστικού φαινομένου ώστε να γίνει συζήτηση. Ευχαριστώ

  25. MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    MΑΝΩΛΗΣ Μ 02/04/2010 10:55:33

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

  26. ETHEROVAMON avatar
    ETHEROVAMON 02/04/2010 19:54:34

    ΕΙΠΑ ΕΧΘΕΣ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΕΜΑΙΛ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΡΠΟΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΚΑΙ ΕΚΛΕΙΣΑ ΤΟ Η/Υ.
    ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΕΔΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΩ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΕΧΘΕΣ.
    ΜΟΛΙΣ ΕΧΘΕΣ ΠΗΡΑ (1/4)ΕΠΙΣΤΛΗ ΑΠΟ ΡΙΓΓΙΛΗΣ ΜΕ 3 ΧΑΡΤΙΑ.ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ.ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΝΑ ΛΕΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΩ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΥΝΕΔΡΙΑΚΕΣ ΟΠΩΣ Η ΠΙΣΩ ΣΕΛΙΔΑ ΕΧΕΙ.ΓΥΡΝΑΩ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ ΕΓΕΝΟΝΤΟ 3 ΠΡΟΣΥΝΕΔΡΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑΣ 13/3 ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ-ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ.ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΧΑΛΚΙΔΑ ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ Η ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΑΠΑΓΟΗΤΕΥΤΗΚΑ ΚΑΙ ΝΕΥΡΙΑΣΑ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΛΘΕΙ.
    ΔΙΑΒΑΖΩ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Κ ΓΚΙΟΥΛΕΚΑΣ.
    ΜΠΡΑΒΟ ΚΥΡΙΕ !!!!ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΑΤΕ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΩΝ ΠΡΟΣΥΝΕΔΡΙΑΚΩΝ ΤΟΝ ΜΑΪΟ?????

    ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ

  27. Κυριάκος avatar
    Κυριάκος 04/04/2010 15:13:32

    Απόλυση των επικοινωνιολόγων της ΝΔ και πρόσληψη νέων. Λες και τώρα μπήκανε στην πολιτική και δεν ξέρουν τι και πως να προβάλλουν την κάθε τους ενέργεια, έλεος πια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.