#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/01/2013 16:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Είναι αδιανόητη μια οικονομική εισβολή των Τούρκων επί κυβέρνησης Σαμαρά



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Ο Τίτος Φλάβιος Βεσπασιανός ήταν ο ιδρυτής της δυναστείας των Φλαβίων το 69 μ.Χ. Ανάμεσα στα διάφορα που έκανε, ήταν να φορολογήσει την χρήση των δημόσιων τουαλετών. Περπατούσε λοιπόν με κάποιον, που του εξέφρασε την απέχθεια του στην ιδέα το κράτος να μαζεύει χρήματα από τα ούρα και τα κόπρανα. Ο Βεσπασιανός έβγαλε μια χούφτα νομίσματα από την τσέπη του και τα έχωσε κάτω από την μύτη του συνομιλητή του. «Είδες», του είπε, «δεν μυρίζουν».

Ο κ. Στουρνάρας δήλωσε, πως δεν πιστεύει στην «παγκοσμιοποίηση αλά καρτ», πως θέλει «παγκοσμιοποίηση χωρίς όρια» και πως αν οι Τούρκοι θέλουν να αγοράσουν οποιοδήποτε από τα ιμάτια μας, καλοδεχούμενοι, διότι προφανώς το χρήμα δεν μυρίζει. Στο ίδιο μήκος κύματος, μαθαίνω κι ακούω, είναι κι άλλοι υπουργοί και βουλευτές.

Κυρίως όμως μερικοί παχιοί – παχιοί τραπεζίτες μας. Πληροφορίες μας λένε, πως ετοιμάζουν κάτι μεγάλο, μια τουρκοελληνική σύμπραξη στην Θράκη, που θα εξομαλύνει τις σχέσεις κλπ. Κάποιοι φτιάχνουν κλίμα με αδηφάγο βλέμμα…

Το να φορολογήσεις τους βόθρους είναι γκροτέσκο αλλά σίγουρα δεν κινδυνεύει από αυτό η Πατρίδα. Το πολύ – πολύ να σε πάρουν στο μεζέ οι πολίτες. Το ν’ ανοίξεις διάπλατα τις πόρτες για να βάλουν πόδι τουρκικά κεφάλαια στην Θράκη, στις μαρίνες ή οπουδήποτε αλλού, είναι όμως άλλο ζήτημα.

Όταν τα συμφέροντα σου το επιβάλλουν, η παγκοσμιοποίηση είναι και αλά καρτ και ότι άλλο επιβάλλει η εθνική στρατηγική σου, αν έχεις. Κι υπάρχουν κι αφανείς τρόποι να ελέγξεις το παιχνίδι. Οι επιχειρησιακές βάσεις της ΜΙΤ, που ακολουθούν, πχ τα υποκαταστήματα συγκεκριμένων τουρκικών τραπεζών κι εταιρειών στο εξωτερικό, εκφεύγουν της «ελευθέρας διακίνησης κεφαλαίων, αγαθών κι υπηρεσιών».

Το πρόβλημα μας με την Τουρκία, με την ισλαμοφασιστική συμμορία που την κυβερνά, δεν είναι πως δεν έχουμε αρκετά οικονομικά νταραβέρια, πως μας λείπει η ώσμωση, πως δεν έχουν μπλέξει αρκετά τους μηρούς τους τα χλιδάτα κοχίμπα μας με τα δικά τους. Το 1955 οι Έλληνες κυριαρχούσαν στην οικονομική ζωή της Πόλης κι είχαν ακόμη σημαντική επιρροή σε όλη την τουρκική οικονομία. Αυτό δεν εμπόδισε να χαθούν όλα εν μια νυκτί στα Σεπτεμβριανά.

Δίπλα μας είναι ένα κράτος που ταυτίζεται με το παρακράτος και τις εγκληματικές οργανώσεις, με στενές πια σχέσεις με την ισλαμική τρομοκρατία, ένα κράτος δουλέμπορος, που τα κονομάει από κάθε δύστυχο κατσαπλιά, που θέλει να περάσει στην Ευρώπη. Υπονομεύουν τον κοινωνικό μας ιστό και παράλληλα βγάζουν μερικά χιλιάρικα από κάθε λαθρομετανάστη. Για το χάλι με την λαθρομετανάστευση, που προσπαθεί φιλότιμα να διορθώσει η κυβέρνηση, είναι τεράστια η δόλια ευθύνη της Άγκυρας. Είναι όπλο και ο Ερντογάν το χρησιμοποιεί ως όπλο. Είναι πόλεμος.

Η Τουρκία δεν είναι Βέλγιο ή Λουξεμβούργο. Δεν είναι Γαλλία ή Γερμανία. Είναι απειλή. Είναι ο πρωταθλητής των παραβιάσεων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Είναι ο γενοκτόνος Ελλήνων, Αρμενίων και Κούρδων και δηλώνει περήφανη γι’ αυτό, προσβάλλοντας με ελεεινά ψεύδη την μνήμη των εκατομμυρίων θυμάτων της βαρβαρότητας της. Είναι μια χιτλερική Γερμανία που δεν ηττήθηκε στρατιωτικά. Ακόμη. Δεν είναι απλά ένας επενδυτής, είναι ο σφαγέας και καταπατητής της Κύπρου, ο φονιάς του Νίκου Σιαλμά και του Κώστα Ηλιάκη, αυτουργός αλληλουχίας εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας, από φόνους, βιασμούς και δημιουργία αγνοουμένων, ως την λεηλασία της πολιτιστικής κληρονομίας άλλων λαών. Δεν είναι απλά επιχειρηματίες κι επενδυτές, έχουν πίσω τους αυτούς που χρόνια τώρα, με άντρο το Προξενείο στην Κομοτηνή κι ένα δίκτυο πρακτόρων και μπράβων, απεργάζονται την αποσταθεροποίηση κι αρπαγή της Θράκης. Τα λένε, τα γράφουν, τα διαλαλούν με λέξεις και ιταμές πράξεις. Με πολιτικές, όπλα αλλά και χρήμα.

Στις μεγάλες οικονομικές συναλλαγές κι επενδύσεις τα κριτήρια δεν μπορούν να είναι μόνον οικονομικά. Δεν πουλιούνται όλα ούτε σε οποιονδήποτε. Ποτέ και πουθενά δεν συμβαίνει αυτό. Κι ακόμη κι αν συνέβαινε, εδώ δεν πρέπει να συμβεί. Οι νεοφιλελεύθεροι, οι αριστεροί εθνομηδενιστές κι οι αλαζόνες γιάπηδες του Κολωνακίου, ας διαβάσουν λίγο Ιστορία κι ας δουν τον χάρτη.

Βέβαια δεν απαιτώ πατριωτισμό κι εθνικό σχέδιο από τους μπατιρημένους τραπεζίτες της διαπλοκής. Ποιος τα ‘χασε για να τα βρουν; Αυτοί που δεκαετίες παίρνανε τα χρήματα του κόσμου για ψίχουλα και τα δανείζανε με τοκογλυφικό τόκο, αυτοί που ήταν κολλητοί με τους νταβαντζήδες, βασικά εξαρτήματα του μηχανισμού λεηλασίας και παρακμής της χώρας, δεν έχω την ψευδαίσθηση πως θα τους πιάσει ο πόνος για το Έθνος και την ασφάλεια του. Υποψιάζομαι πως την τάξη θα την φέρουν οι ξένοι. Παραδόξως στο ζήτημα της διαπλοκής και των ελληνικών τραπεζών, θα ταυτιστούν τα συμφέροντα των δανειστών και του ελληνικού λαού! Αυτοί δεν θέλουν να δίνουν λεφτά σε πορτοφολάδες με κουστούμια κι ο λαός θα απαλλαγεί από τριτοκοσμικούς νταραβεριτζήδες. Θα καθαρίσουν για μας!

Η ανακεφαλαιοποίηση των μαγαζιών τους, αναγκαίων σε μια δυτική ελεύθερη οικονομία, θα γίνει με το αίμα του ελληνικού λαού, με χρήμα που ο λαός δανείζεται και που θα εγγραφεί στο δημόσιο χρέος. Άρα, το ξαναείπαμε, οι τράπεζες τους πρέπει να περάσουν στον έλεγχο του Έθνους. Δεν μπορούν να είναι τα κέρδη δικά τους κι οι ζημιές δικές μας.

Αυτό όμως που σίγουρα δεν μπορεί να γίνει, είναι να μας τα παίρνουν, για να κάνουν κολλεγιές σε βάρος των εθνικών συμφερόντων με δυνάμεις που απειλούν την Πατρίδα.

Και φυσικά από μεγαλοσαράφηδες απάτριδες και δη σχεδόν άφραγκους, δεν έχουμε και πολλές απαιτήσεις. Έχουμε όμως από την κυβέρνηση, που έχει κορμό την ΝΔ, την απαίτηση να μαζέψει τα λουριά σε τραπεζίτες και πολιτικά στελέχη και να κάνει επιλογές στις μεγάλες επενδύσεις, που δεν θα μας κοστίσουν αργότερα ο κούκος αηδόνι.

Είπαμε, τα λάθη μας, η μη αυτοδυναμία, μας ρίξανε στην ανάγκη των Βενιζέλων και λοιπών συγγενών, όχι όμως να χάσουμε και την ψυχή μας και να φτύσουμε τα ίδια μας τα μούτρα, τις ίδιες μας τις ιδέες, το ηθικό DNA του λαού μας, να υπονομεύσουμε την εθνική μας ασφάλεια, πουλώντας την σε νεοφιλελεύθερο τούρκικο παζάρι.

Δεν είναι δυνατόν, με πρωθυπουργό τον Αντώνη Σαμαρά, να ζήσουμε οικονομική εισβολή των Τούρκων στην Ελλάδα. Διότι εν προκειμένω, το χρήμα, δεν μυρίζει απλώς. Βρωμάει αίμα…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Storm1a avatar
    Storm1a 21/01/2013 12:52:32

    Καλά....
    "Υπάρχει κρίση", αγαπητέ....
    "Λείπει ρευστότητα από την αγορά..."
    Βρωμάει ,ξεβρωμάει, έτσι είναι...
    Σε λίγουλάκι θα "καλωσορίζουν" και επενδύσεις Κοσσοβάρων εμπόρων χασισιού και Σκοπιανών εμπόρων κόκας...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Storm1a 21/01/2013 18:31:55

      Και το καρτέλ του Μεντελίν έχει μεγάλα πλεονάσματα για επενδύσεις.

  2. GILLAN avatar
    GILLAN 21/01/2013 12:56:19

    Γεια στο στόμα σου !!!

  3. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 21/01/2013 13:05:27

    Αγαπητέ Φαήλο, με ....διαολιζεις.....
    Ας τα πούμε, λοιπόν, τα πράγματα με το όνομά τους.
    Οταν αναλαμβάνει την οικονομία ένα εκλεκτό τέκνο του σημιτικού καθεστώτος, λάτρης της παγκοσμιοποίησης, στόχος του οποίου είναι να απολαμβάνει της εκτιμήσεως των δανειστών, τι άλλο μπορείς να περιμένεις;

    Οταν το ΤΑΙΠΕΔ συμπεριφέρεται ως ...ημιαυτόνομο κρατίδιο και προχωρεί σε ιδιωτικοποιήσεις με λογική συνδίκου πτωχεύσεως, τι μπορείς να διασώσεις;

    Οταν η Αγροτική Τράπεζα και το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο "εκτελούνται¨ως ...μη βιώσιμες, ενώ ....σώζονται άλλες (επίσης μη βιώσιμες τράπεζες επειδή έτσι αποφάσισε η ..τρόϊκα), τότε με ποιο τραπεζικό σύστημα να ασκήσει πολιτική η κυβέρνηση; Αναλαμβάνει το ρόλο η ... Ziraat στη Θράκη.

    Να συνεχίσω;
    Προσυπογράφω, λοιπόν, το τελευταίο σου ερώτημα.....και διατελώ εν αναμονή....

    • Σόφο avatar
      Σόφο @ Κώστας Ροδινός 21/01/2013 14:37:18

      Άμα έχει αγανακτήσει και ο Ροδινός, παίδες, φανταστείτε τι γίνεται!
      Μόνο ο Βενιζέλος, που θέλει να περισώσει εαυτόν και ΠΑΣΟΚ, και ο καπετάν- Ψαριανός Φεράρης της ΔΗΜΑΡ, που θέλει να βγάλει Πρόεδρο Δημοκρατίας τον Κουβέλη, συμφωνούν, πλέον, με τον Αντώνη, τον Άδωνι και τον Μαυρουδή!!!

      ΞΥΠΝΑΤΕ, ρε, σεις, εκεί στη ΝΔ. Το ΠΑΣΟΚ, ο μεγάλος αντίπαλος παραμένει εν ζωή, λόγω της θαλπωρής στην νεοδημοκρατική Μονάδα Εντατικής, κατά απαίτησιν τρόικας.
      Το δε νυν αντίπαλον δέος, ο ΣΥΡΙΖΑ, δεν ξεπερνάει ούτε θα ξεπεράσει, λόγω λαθρολαγνείας και FYROMεναγκαλισμού σφιχτού, το 10-15%.

      ΤΙ ΦΟΒΑΣΤΕ, λοιπόν;

      ΕΠΙΘΕΣΗ, ρε, γ@μώτο! ΕΠΙΘΕΣΗ, Αντώωωωνη!

    • TasosC avatar
      TasosC @ Κώστας Ροδινός 21/01/2013 17:37:02

      Δεν φτάνει η λεκτική εκτόνωση κύριε Κώστα.
      Σας το είπα και προχθές 2ος τέτοιος χειμώνας δεν βγαίνει.
      Ότι κι αν γράψετε εσείς και ο κ. Κρανιδιώτης και αν δεν βγουν Ελληνικές προτάσεις στον αέρα για την διαφυγή από την κρίση, αλλά περιμένουμε κάθε τρίμηνο ποιους θα πάρει μπάλα ο Τροϊκανός Μολώχ για να έρθει η επόμενη δόση, τότε αυτό που θα γίνει στην Ελλάδα τον επόμενο χειμώνα δεν περιγράφεται.
      Κάτι σαν τον ξεσηκωμό των (πρώην) νοικοκυραίων το φαντάζομαι.
      Και ξέρετε ότι δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από τον απελπισμένο οικογενειάρχη που πάντα πίστευε στη νομιμότητα, στη δουλειά και στη συνέπεια.
      Αν ανατραπούν όλα αυτά, τότε μετατρέπεται σε αλαφιασμένο γενίτσαρο που δρα χωρίς καμιά λογική, παρά μόνο με οργή και εκδίκηση.
      Τα νεοφιλελεύθερα διεθνιστικά κοράκια δεν θα βρίσκουν τρύπα για να κρυφτούν.

  4. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/01/2013 13:11:51

    Γιατί, εγώ που διαφωνώ με τις επισημάνσεις σου, φίλε Κώστα;

    • tak avatar
      tak @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/01/2013 16:35:17

      "πού", για να βγαίνει νόημα...

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ tak 21/01/2013 19:06:15

        Καλά, μεγάλε, η ταχύτης...

  5. *partyman avatar
    *partyman 21/01/2013 13:21:15

    όταν η εθνική (ελληνική κρατική τράπεζα) -σε άλλες εποχές- εξαγόραζε και έκανε επενδύσεις στην "γείτονα φίλη χώρα" όλα ήταν καλά?

    θυμάστε μήπως 4-5 χρόνια τους έλληνες υπ.εξ. και άλλους παρατρεχάμενους της κυβέρνησης, του ελληνοτουρκικού επιμελητηρίου κλπ που παρότρυναν τους έλληνες βιομηχάνους και επιχειρηματίες με το σκεπτικό ότι "η Τουρκία με τους 80εκ καταναλωτές πρέπει να αποτελέσει πόλο έλξης"..

    δεν πάνε μονόπλευτα αυτά..

    • helios avatar
      helios @ *partyman 21/01/2013 13:35:19

      Όσον αφορά την εξαγορά της τουρκικής τράπεζας από την εθνική τράπεζα ξέχασες να μας υπενθυμίσεις ( είμαι σίγουρος ότι το έκανες επίτηδες) ότι το αντάλλαγμα ήταν η εγκατάσταση της Ziraat Bank στη Θράκη, η οποία θέλει να επεκταθεί και σε κάποια νησιά του Αιγαίου (αν δεν το έχει κάνει ήδη)όπου θεωρούν οι τούρκοι ότι υπάρχουν "τουρκικές"μειονότητες (φυσικά και προσβλέπουν να έχουν ως πελάτες και τους λαθρομετανάστες μουσουλμάνους). Αν δεν κάνω λάθος έχουν ανοίξει ήδη υποκαταστήματα και σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ήδη στη Θράκη με βοήθεια της συγκεκριμένης τράπεζας εξαγοράζουν τα πάντα.
      Πραγματικά αν υπήρχε ένας πατριώτης ηγέτης θα επέτρεπε ποτέ την εγκατάσταση τουρκικής τράπεζας στην Θράκη; Είμαστε άξιοι της τύχης μας και βγάζουμε μόνοι μας τα μάτια με το που επιτρέψαμε να εγκατασταθεί τουρκική τράπεζα στη Θράκη, είναι σαν να αποδεχόμαστε ότι στη Θράκη κατοικούν τούρκοι. Η κερκόπορτα πλέον έχει ανοίξει για τα καλά. Αλλά αυτά αγαπητέ δεν φαίνεται να σε πολύ απασχολούν .

      Οι τούρκοι γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι στρατιωτικά πολύ δύσκολα θα ξανά καταλάβουν ελληνικά εδάφη, γι' αυτό και αναπροσαρμόζουν τον στρατηγικό τους στόχο (που δεν είναι τίποτα άλλο από τον έλεγχο της Ελλάδας) είτε με την απόκτηση ελληνικής γης είτε με την οικονομική δραστηριοποίηση στην Ελλάδα.
      Η κυριαρχία ενός κράτους αποδυναμώνεται σήμερα (όταν δεν μπορούν να επέμβουν στρατιωτικά) είτε με την αλλαγή της πληθυσμιακής σύνθεσης είτε με τον οικονομικό έλεγχο του κράτους. Αυτό ακριβώς επιδιώκει η Τουρκία, πρώτα στη Θράκη και τα νησιά του Αιγαίου και αργότερα σε όλη την Ελλάδα (το οθωμανικό όνειρο).

      Πώς να διαλύσεις ένα έθνος - κράτος και να το μετατρέψεις σε δορυφόρο σου.

      Βήμα πρώτον, αλλοιώνεις την πληθυσμιακή του σύνθεση μέσω των λαθρομεταναστών που προωθεί τα τελευταία χρόνια η Τουρκία.
      Βήμα δεύτερον, εγκατάσταση τουρκικής τράπεζας αρχικά στη Θράκη, η οποία σταδιακά επεκτείνεται και θα επεκταθεί και σε άλλα μέρη της επικράτειας της Ελλάδας.
      Βήμα τρίτο, τουρκική ''πολιτιστική'' εισβολή μέσω του τουρισμού και των τουρκικών τηλεοπτικών σειρών.
      Βήμα τέταρτον, εξαγορά ελληνικών επιχειρήσεων, εγκαταστάσεων και υποδομών και εγκατάσταση τουρκικών επιχειρήσεων σε όλη την επικράτεια της Ελλάδας

      Βήμα πέμπτον, μόνιμη εγκατάσταση τουρκικού πληθυσμού στην Ελλάδα, η αρχή θα γίνει με την αγορά εξοχικών κατοικιών.

      έχει και συνέχεια …

      • *partyman avatar
        *partyman @ helios 21/01/2013 14:04:41

        θα σου απαντήσω απλά λέγοντας ότι τα έσοδα της εθνικής (μιας και απο εκει ξεκίνησα) το 2012 από την τουρκία και μόνο είναι περισσότερα από το σύνολο των εσόδων του ομίλου της εθνικής σε ελλάδα και βαλκάνια..

        μετά, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι σου φταίει ο τούρκος επενδυτής-επιχειρηματίας-τραπεζίτης αν εσύ είσαι ανίκανος να διαφυλάξεις την εσωτερική ασφάλεια και να κοντρολάρεις την παράνομη παραμονή των παράνομων λαθρομεταναστών..

        και εν τέλη, για πές μου.. ο αμερικάνος ή ο κινέζος επενδυτής που σε εξαγοράζει για δύο ξεροκόμματα για πιο λόγο είναι καλύτερος από ενα τούρκο?

        για εμένα το πρόβλημα δεν είναι ο τούρκος επενδυτής, είναι η διαχρονική -δυστυχώς- ανικανότητα των κυβερνούντων για ενιαία αμυντική, εξωτερική και αναπτυξιακή πολιτική..
        κάθε δύο-τρία χρόνιαο καθένας το κοντό του και το μακρύ του.. το μόνο που ήταν σταθερή αξία, ήταν η υποτέλεια και η υποχωρητικότητα

        όταν όλα τα χρόνια χόρευες ζειμπέκικο και έκανες κουμπαριές με τους τούρκους, όταν έβαζες στα ψηφοδέλτια σου στην θράκη υποψήφιους που δήλωναν τούρκοι και άφηνες τις κορβέτες να κόβουν βόλτες στην μύκονο και στο σούνιο, δεν σου φταίνει οι τούρκοι επενδυτές..

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ *partyman 21/01/2013 14:16:00

          Πόσα πια είναι αυτά τα έσοδα της «Εθνικής Τράπεζας» (κομμένο από Φινανσμπανκ και εντεύθεν το «της Ελλάδος»); Για να ξέρω άν πουλήσαν τη Θράκη φτηνά ή ακριβά ρωτάω.
          Και όταν περιέλθει σε ξένα συμφέροντα (στρατηγικό επενδυτή) η «Εθνική» (ενδεχομένως και Τούρκο, σύμφωνα με τη λογική σου), τότε τί θα λες;

          Όσο για τα άλλα, ότι «δεν μας φταίει ο τούρκος επενδυτής αλλά η ανικανότητα των κυβερνώντων κλπ», το τυράκι της Φινάνσμπανκ είναι κλασική περίπτωση μυωπίας και ανικανότητας της πολιτικής ηγεσίας (λέγε με Σημίτη), άν δεν υπάρχει κιόλας και δόλος. Όπως και να'χει όμως, πρέπει να λαμβάνονται όλα υπόψιν: με δεδομένες τις μέχρι κακές επιδόσεις του κράτους στο να περιορίσει την δραση του τουρκικού προξενείου κλπ, οφείλουμε να φυσάμε και το γιαούρτι - όχι να λέμε «μα το κράτος ώφειλε κλπ» και να δίνουμε στον τούρκο αυτό που θέλει.

          Ούτε κουμπαριές ούτε Ζιράατ μπανκ λοιπόν. Ότι (καλώς ή κακώς - κακώς λέω εγώ!) συνέβη το ένα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να αποδεχτούμε και το άλλο.

        • Ενας τριτος avatar
          Ενας τριτος @ *partyman 21/01/2013 18:43:26

          Partyman
          Δεν ηξερα οτι η Θρακη μας συνορευει με το Αρκανσας και με το Guangdong...

          • *partyman avatar
            *partyman @ Ενας τριτος 22/01/2013 01:09:35

            στην γεωγραφία είσαι δυνατός.. αλλά για πές μου, μήπως ψήφιζες εδώ και κανά δυό τρείς δεκαετίες κόμματα που είχανε τούρκους -κατά δήλωση τους- υποψηφίους...?

            μήπως έπινες τον φραπόγαλο σου αραχτός στην super paradise και νόμιζες ότι το πλοίο με την κόκκινη σημαία που περνάει μπροστά σου, είναι κάποιος σκαφάτος ολυμπιακάρας?

  6. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 21/01/2013 13:21:38

    Αψογος χίλια χρόνια να ζήσεις φαηλο κ´ να τα λες πάντα έτσι τα σέβη μου.

  7. Προφήτης avatar
    Προφήτης 21/01/2013 13:36:40

    Φίλε Φαήλο
    παλεύεις, παλεύω, παλεύει (ο Φ.), παλεύουμε, παλεύετε, παλεύουν.

    Αλλά οι άνθρωποι "δεν παλεύονται".

    Κάπου εκεί κοντά στα πατρογονικά σου λένε :
    "εδώ βλέπουμε το λύκο - τον τορό ψάχνουμε..."

  8. Nikos X. avatar
    Nikos X. 21/01/2013 13:45:43

    Oταν τελικά Φαήλος Κρανιδιώτης και Κώστας Ροδινός καταλήγουν επι τέλους στο κοινό συμπέρασμα οτι "το χάσαμε το κορμί πατριώτ'", τι να προσθέσουμε πλέον εμείς οι φτωχοί?...

  9. ΧΑΡΗΣ avatar
    ΧΑΡΗΣ 21/01/2013 13:48:43

    Αγαπητέ Φαήλο εκφράζεις τη συνείδηση του μέσου ΕΛΛΗΝΑ αλλά δυστυχώς δεν ακούγεσαι... γιατί άραγε.

    Η χαχολίαση της κοινωνίας τόσα χρόνια θα μου πείς , εντάξει, θα αργήσει να γιάννει αλλά ο Σαμαράς μου κάνει εντύπωση η στάση του γενικά...άλλα περιμέναμε τελικά, και σιγά σιγά αρχίζουμε να κρυώνουμε ....
    Ελπίζω να μη σε χρησιμοποιούν για βαλβίδα ανακούφισης ....

  10. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 21/01/2013 13:49:19

    Πολλοί αγνοούν τον τρόπο που εργάζεται η Τουρκία και δυστυχώς άλλοι αρνούνται να το δούν.Η Φωνή της Τουρκίας -το επίσημο όργανο προπαγάνδας του Τουρκικού κράτους - αναφέρει σε δημοσίευμα της μια είδηση που προκαλεί θλίψη. Ο υπουργός Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και επικεφαλής των ενταξιακών διαβουλεύσεων Μπαγίς (το οποίο πολλοί τον θεωρούν Ελληνες γραφικό) παρευρέθηκε σε συνεδρίαση των ΜΚΟ με θέμα «Κονδύλια της ΕΕ και Ευκαιρίες για την Κωνσταντινούπολη» που διοργανώθηκε σε Συνεδριακό Κέντρο στην Κων/πολη και ξεκίνησε με την προβολή της διαφημιστικής ταινίας για την Κωνσταντινούπολη που ετοιμάστηκε από το Υπουργείο Ευρωπαϊκής Ένωσης και η οποία θα προβληθεί στις ευρωπαϊκές τηλεοράσεις
    Κατά τον Μπαγίς οι μη κυβερνητικές οργανώσεις είναι οι σημαντικότεροι σύμμαχοι τους στην εξάλειψη των προκαταλήψεων κατά της Τουρκίας
    «πιστεύουμε ότι οι ΜΚΟ είναι οι σημαντικότεροι σύμμαχοι μας, συνεργάτες μας στην προσπάθεια μας να προβάλλουμε σωστά τη χώρα μας στην Ευρώπη και την Ευρώπη στην Τουρκία».Παράλληλα έκανε λόγο για την Ισλαμοφοβία που αυξάνεται στην Ευρώπη., και ουσιαστικά προέβαλε την Κων/πολη και έμμεσα την Τουρκία ως πόλη πρότυπο της ειρηνικής συνύπαρξης όλων των Θρησκειών

    Αυτό το κλίμα που το είδατε στην Ελλάδα και δεν είναι μόνο θέμα Κυβέρνησης είναι Ζήτημα Εθνικό.Σε ποιό Εθνικό ζήτημα είδατε Εθνική στρατηγική που να ορίζει το Εθνικώς απαράβατο και απαραβίαστο; Δείτε της θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ που είναι η εν δυνάμει κυβέρνηση και θα καταλάβετε τι εννοώ

    Σε οτι αφορά το παρελθόν της Τουρκίας -πλούσιο σε γενοκτονίες- πολλοί διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο στο να εξαγνιστεί και ιδιαίτερα χώρες οι οποίες διάκεινται με ιδίαιτερα φιλικές διαθέσεις προς την Ελλάδα τα τελευταία χρόνια
    Δεν είναι εύκολο λοιπόν εν μια νυκτί να αλλαχτεί κλίμα που έχει εμπεδωθεί στην Ελληνική κοινωνία εδω και δεκαετίες απο διεθνιστές και εθνιστές οι οποίοι αποτέλεσαν βραχίονες άσκησης ξένων πολιτικών.

    Σε ότι αφορά την οικονομική διείσδυση της Τουρκίας τα πράγματα είναι πολύ πιο πολύπλοκα.Αναπτύσσεται ιδιαίτερα σε ακριτικές περιοχές οι οποίες κια αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα εξαιτίας της ελλειψης υποδομων.Δεν μπορείς να πείσεις τοπικές κοινωνίες που μαστίζονται απο την φτώχεια να μην επιώξουν την επίβιωση τους με κάθε τρόπο.Χαρακτηριστική δήλωση συνδικαλιστή της ΣΕΚΑΠ δεν με νοιάζει αν πέσει σε τουρκικά χέρια με νοιάζει να έχουν τα παιδιά μου να φάνε.Χωρίς να είναι άμοιρες ευθυνών οι τοπικές κοινωνίες, το μοντέλο ανάπτυξης του αθηνοκεντρικού κράτους -μοντέλο που εφαρμόστηκε απ οτο 1947 στα παλαίσια συγκεκριμένων ιδεολογικών θεωρήσεων- επέφερε την υστέρηση της Ελληνικής επαρχίας .

    Η μη ύπαρξη Εθνικής Συνείδησης της Ελληνικής αστικής τάξης και επιχειρηματικής Ελίτ αποτέλεσε διαχρονικά την κερκοπόρτα για το να καταστεί η Ελλάδα προτεκτοράτο

    Λανθασμένα τίθεται λοιπόν το θέμα στο τρίπτυχο Κυβέρνηση Σαμαρά-Τραπεζικό κεφάλαιο-Τοπική Κοινωνία πρέπει να τεθεί στο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής ολάκερου του Εθνους συνδετικός κρίκςο του οποίου αποτελεί η ιδέα της εθνικής ταυτότητας

    Τα νεο-οθωμανικά όνειρα της Τουρκίας προωθούνται πλέον υπο τον μανδύα του ήπιου ισλάμ .Οσοι δε μπήκαν στον κόπο να δούν με άλλη ματιά την επίσκεψη Ερντογάν στο Βερολίνο θα είδαν πως η Τουρκία θεωρείται απο την Γερμανία σήμερα ως ο μεγαλύτερος εμπορικός εταίρος της και ισότιμος Η δε Γερμανία είναι επίσης ο ηγέτης των ξένων επενδύσεων στην Τουρκία Το γεγονός δε ότι η Τουρκία κατατάσσεται ως η 15η μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο, έχει σοβαρό αντίκτυπο στην Γερμανία η οποία πλέον την θεωρεί ως ισότιμο οικονομικό εταίρο.Η νέα εξωτερική πολιτική της Τουρκίας για πολλούς αναλυτές είανι άριστα συνδεδεμένη με την οικονομική της άνθηση και πρόσεξτε " ο στόχος της Άγκυρας για τη δημιουργία κοινών οικονομικών ζωνών στις γειτονικές περιοχές προκάλεσε τον θαυμασμό των Γερμανών αξιωματούχων.

    Να γιατί αποκτά ιδιαίτερο νόημα το να εκφραστεί σε επίπεδο Κυβέρνησης η μεγαλύτερη δυνατή κοινωνική συναίνεση , η μεγαλύτερη δυνατή κοινωνική συνοχή, η αναπτυξη και εξέλιξη της Εθνικής Συνείδησης και η αναγκαιότητα το σύνολο της Τουρκικής Πολιτικής να εξετασθεί και να αναλυθεί υπο το πρίσμα των Εθνικών θεμάτων.Η Τουρκική απειλή υπαρκτή αποτελεί την έκφραση της Συνολικής Πολίτικής της και μην ψάξει ο Ελληνισμός για στήριξη, κάθε Εθνος κάθε χώρα ασκεί την διπλωματία της προς τα συμφέροντα της ΕΜΕΙΣ;

    • τις avatar
      τις @ Δρόλαπας 21/01/2013 17:02:50

      Να προστεθή πως στην Γερμανία ψηφίζουν και εκατ. τουρκογενείς πολίτες...
      Μία "γερμανική" ευρώπη, χωρίς αγγλοσαξωνικά ή άλλα αντίρροπα, σημαίνει μία διαφορετική Ελλάδα... όχι μόνο στις οικονομικές δομές.

  11. αργατεία avatar
    αργατεία 21/01/2013 14:00:23

    μπορεί κάποιος που γνωρίζει με ειλικρινεια να μας πει γιατί τον έβαλε ο Σαμαράς τον στουρνάρα σε αυτό το υπουργείο? η ΝΔ δεν ειχε καλούς οικομολόγους ας πούμε? τι συμβαινει? τελικά το άτομο δεν παει καθολου καλα (στουρνάρας) και είχα αρχικά σχηματίσει κάπως θετική εικόνα σε σχέση με τα νούμερα που κυκλοφορούν...

    • Fëanor avatar
      Fëanor @ αργατεία 21/01/2013 14:08:34

      Προφανώς η ΝΔ δεν έχει καλούς οικονομολόγους, για πες εσύ κανέναν. Και για τη δουλειά που πρέπει να κάνει ένας ΥπΟικ μια χαρά τα πάει. Τώρα κάτι δηλώσεις για παγκοσμιοποήση χωρίς όρια, σημιτόπουλο είναι, τι περιμένεις.

      • Tabula Rasa avatar
        Tabula Rasa @ Fëanor 21/01/2013 16:25:03

        H NΔ έχει τον Αντώνη Σαμαρά. Από εκεί και πέρα, μετριότητες. Ελλείψει λοιπόν ικανών, κατέφυγε εξ ανάγκης ο Α.Σ στη ''λύση'' του Σημιτοδοξολογούντα Στουρνάρα.

        • Διογενης (ο αλλος) avatar
          Διογενης (ο αλλος) @ Tabula Rasa 21/01/2013 17:00:47

          εκπληκτικη επιλογη. ευγε...!!!

          • foofootos avatar
            foofootos @ Διογενης (ο αλλος) 21/01/2013 17:55:05

            Από την στιγμή που έχουμε ΣΑΜ, όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα. Βρισκόμαστε, ευτυχώς, στον δρόμο της σωτηρίας!

          • Tabula Rasa avatar
            Tabula Rasa @ foofootos 21/01/2013 21:07:47

            Εγώ απλά λέω οτι ο κ. Α.Σ είναι μόνος εν μέσω αχρήστων. Εσύ σαρκάζεις.
            Η αλήθεια είναι οτι η απόλυτη γύμνια των στελεχών της ΝΔ, με αφορμή την υπερπροσπάθεια του κ. Α.Σ, (ακόμα κι αν κανείς διαφωνεί με τις επιλογές τη διάθεση την αναγνωρίζει), είναι κραυγαλέα. Άδικο γι αυτόν και για εμάς. Ο Στουρνάρας είναι απλά ο εαυτός του. Υπηρέτης. Ποτέ δεν ήταν κάτοι περισσότερο.

      • Μπούμστος avatar
        Μπούμστος @ Fëanor 21/01/2013 19:54:02

        Το κριτήριο μάλλον δεν τίθεται στο "καλοί" αλλά στο "πρόθυμοι" να διεκπεραιώσουν τις εντολές.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ αργατεία 21/01/2013 15:49:22

      Γιατι ειναι καλυτερος απο τον Αλογοσκουφη και τον Παπαθανασιου.

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ αργατεία 21/01/2013 15:49:27

      Οικονομολόγος ήταν,τώρα είναι δεδομενη η πολιτική του καριέρα.Με ποιον θα κατέβει μη ρωτάς ακόμη..

  12. Σόφο avatar
    Σόφο 21/01/2013 14:09:36

    @Είναι ο γενοκτόνος Ελλήνων, Αρμενίων και Κούρδων

    Κύριε Κρανιδιώτη,
    κάποιο λάθος κάνετε και παρασύρετε σε λάθος απόψεις και συμπεράσματα τους πολυπληθείς αναγνώστες σας, απλά, και, απλώς, γιατί τα δικά σας, προσωπικά/ατομικά/επαγγελματικά/πολιτικά συμφέροντα είναι με τους Κούρδους, λόγω του Οτσαλάν, που ενώπιον των Ειδικών Δυνάμεων των Τουρκο_μογγόλων βάρβαρων έκανε σαν... κοριτσάκι. Τι δουλειά έχουν Αρμένιοι και Έλληνες, που, ΟΝΤΩΣ, είναι αδελφοί ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΙ λαοί, όπως διδάσκει η Ιστορία, με τους Κούρδους "ΙΣΛΑΜΟΦΑΣΙΣΤΕΣ" (: δικός σας ο χαρακτηρισμός για τους Μουσουλμάνους που δεν κάνετε κέφι).

    ΛΟΙΠΟΝ, οι Κούρδοι είναι εχθροί των Ελλήνων για τα παρακάτω και θα πρέπει να ζητήσουν ΣΥΓΝΩΜΗ:

    «Βρισκόμουν ακόμη στην Ιταλία, όταν έλαβα από την Αθήνα, από τον Υπουργό της Κοινωνικής Προνοίας, τηλεγράφημα αν δέχουμαι ν’ αναλάβω τη Γενική Διεύθυνση του Υπουργείου με ειδική εντολή να πάω στον Καύκασο όπου κιντύνευαν πάνω από εκατό χιλιάδες Έλληνες και να προσπαθήσω να βρω τρόπο να μετακομιστούν στην Ελλάδα σώοι .. Έφυγα απο την Ιταλία, πέρασα από την Αθήνα, πήρα μαζί μου μια δεκαριά διαλεχτούς συνεργάτες, τους περισσότερους Κρητικούς, κι έφυγα για τον Καύκασο, να δω από κοντά πώς θα μπορέσουν να σωθούν οι χιλιάδες αυτές ψυχές.

    Από το νότο οι Κούρδοι ΠΕΤΑΛΩΝΑΝ όσους Έλληνες έπιαναν, κι από το βορρά οι μπολσεβίκοι κατέβαιναν με φωτιά και με τσεκούρι. και στη μέση οι Έλληνες του Μπατούμ, του Σοχούμ, της Τιφλίδας, του Καρς, κι όλο στένευε γύρα από το λαιμό τους η θελιά, και περίμεναν, γυμνοί, πεινασμένοι, άρρωστοι, το θάνατο ..

    Περάσαμε τη Γεωργία, μπήκαμε στην Αρμενία, απόξω από το Καρς, τις μέρες εκείνες, είχαν πάλι πιάσει οι Κούρδοι τρεις Έλληνες και τους είχαν ΠΕΤΑΛΩΣΕΙ σα μουλάρια…»,

    ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ, «Αναφορά στον Γκρέκο», κεφ. ΚΖ΄.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Σόφο 21/01/2013 14:55:37

      Έτσι είμαι εγώ, εκμαυλίζω κοριτσάκια κι αναγνώστες.
      Έχουμε 2013, δεν ξέρω αν το ξέρεις.
      Στο διάστημα που μεσολάβησε, οι συνεχείς σφαγές των Κούρδων από το τουρκικό καθεστώς, μας έφεραν στο ίδιο, περίπου, στρατόπεδο.
      Είσαι τόσο άσχετος με το θέμα. Πάρε το βιβλίο του Καραγιλάν "Ανατομία του πολέμου στο Κουρδιστάν", να μάθεις πέντε βασικά πράγματα.
      ΥΓ. Μήπως σε λένε Κώστα, είσαι σπιθαμιαίος μ' ελιές και κατάγεσαι από το Κατάκωλο;

      • 13 avatar
        13 @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/01/2013 17:30:03

        χαχαχα..... :P

    • Tabula Rasa avatar
      Tabula Rasa @ Σόφο 21/01/2013 16:21:17

      '' O Οτσαλάν, που ενώπιον των Ειδικών Δυνάμεων των Τουρκο_μογγόλων βάρβαρων έκανε σαν… κοριτσάκι.''
      Nτροπή σας να μιλάτε έτσι. Είναι γνωστό οτι από τη στιγμή που οι αισχροί ΣημιτοΠαγκαλοσάλιαγκες παρέδωσαν τον Οτσαλάν στους Τούρκους, αυτοί τον είχαν συνεχώς υπό την επήρρεια φαρμάκων. Γελούσε ''ευτυχισμένος'' αν θυμάστε, ακόμα και στις φωτογραφίες εντός του αεροπλάνου κατά τη μεταφορά του προς Τουρκία.
      Οι αγριότητες των Κούρδων κατά των Ελλήνων βαθειά πίσω στο χρόνο και η αναφορά σας στη μεγαλοσύνη του Νίκου Καζαντζάκη, δεν σας δικαιολογούν όταν επιδεικνύετε μικροψυχία και εμπάθεια.
      Ο εχθρός του εχθρού μου ξέρετε, μπορεί να γίνει υπό συνθήκες φίλος μου. Όταν το κοινό συμφέρον μας ενώνει. Έτσι συμβαίνει με τους λαούς που πλήττονται από ένα κράτος εγκληματία σαν την Τουρκία.

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Σόφο 21/01/2013 17:46:51

      Οι τσέτες, που έκαναν την σφαγή της Σμύρνης, ήσαν Κούρδοι στην πλειονότητά τους.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Επισκέπτης 21/01/2013 19:04:37

        Μύθος εν μέρει. Αλλά κι αλήθεια να ήταν, εδώ και δεκαετίες είναι εχθροί του νεοοθωμανισμού. Άρα ξέρεις τι θα έλεγε ο Θουκυδίδης κι όποιος έχει νιονιό.

        • Νίκος Αργεάδης avatar
          Νίκος Αργεάδης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/01/2013 20:06:50

          Πέστα Φαήλε, δεν καταλαβαίνουν πως στις διακρατικές σχέσεις δεν χωρούν συναισθηματισμοί αλλά μόνο συμφέροντα.

        • diman avatar
          diman @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/01/2013 20:19:56

          ΄Οποιος έχει νιονιό ξέρει επίσης, τι θα έλεγε και ο Κολοκοτρώνης σήμερα. ''Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους"

          • Arkas avatar
            Arkas @ diman 23/01/2013 13:48:58

            +10000000000000!!!!!!!!

  13. Διογενης (ο αλλος) avatar
    Διογενης (ο αλλος) 21/01/2013 14:22:52

    αστα ρε φαηλο, ο,τι κ να συζηταμε η αληθεια ειναι μια. εχουν βαλει την κοινωνια στον τοιχο και πυροβολουν. ακομα κ οσον αφορα τις τελευταιες δηλωσεις αυτου του ανεκδιηγητου "στρουρνου" (που ελεω σαμαρα βρισκεται εκει, να μη ξεχνιωμαστε-εκτος κ αν....) στο cnn, περι αυτου ακριβως προκειται. στριμωχνουν τον κοσμο απ' ολες τις μπαντες για να τον φερουν σε απογνωση. νομοθετουν οπως νομοθετουν λες κ δεν ξερουν οτι δεν εχει ο κοσμος να πληρωσει! αρα καπου αλλου αποσκοπουν. αρπαγη της ιδιωτικης περιουσιας (η δημοσια εχει ηδη ξεπουληθει), δημιουργια συγχρονων σκλαβων, ερημωση των χωριων, νησιων κ ακριτικων περιοχων. δεν εχει να κανει με συνομοσιολογια, πρεπει να εισαι τυφλος για να μην τα βλεπεις. και ολα αυτα, θα τα σφραγισει τελικα η νεα δημοκρατια! απογοητευση, αγανακτιση, οργη!
    τα υπολοιπα ειναι αλλα λογια να αγαπιομαστε.....
    υγ. εχεις χαιρετισματα απο τον προεδρο της λεσχης καταδρομεων κ ιερολοχιτων αθηνων

  14. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/01/2013 14:56:31

    Μιλήσαμε...
    Σας αναμένω.

  15. Άργουεν avatar
    Άργουεν 21/01/2013 14:56:42

    Απέναντι από τον τάφο του Καραίσκάκη,θα κυματίζει το μογγόλικο πανί...λίγη τσίπα μωρέ !!!!

  16. καπτεν avatar
    καπτεν 21/01/2013 15:23:14

    Η Ζιρατ ηρθε το 2007 για να "αγορασει" τη θρακικη γη. Ποσα στρεμματα επι του συνολου εχουν αλλάξει χερια (απο χριστιανους σε μωαμεθανους;). Ελαχιστο ποσοστο. Ο Ερντογαν ηρθε το 2010 με 100 επιχειητματιες για να μας ...εξαγορασει. Μονο ΜΕΛ, ΣΕΚΑΠ (πιθανο), και το 50% 2-3 μαρινών εχουν "εξαγοραστει" (Η Ζεα μονο κατα το 13%). Οι Τουρκοι ειναι επιχειρηματικα πολυ δυνατοι. Ακομη και το 2008 λιγο πριν την κριση, Τουρκος σχεδιαζε να "κτισει" στην Βουλιαγμενη Λοφτ (ΝΥκεζικα υπερπολυτελη διαμερισματα, -υπαρχουν πολλα σε ουρανοξυστες στην Κωνσταντινουπολη ). Κανεις Ελλην μεγαλοσκατασκευαστης δεν ειχε διαννοηθει να συλλαβει τετοιο φιλοδοξο προτζεκτ ( ..πολυ προχωρημενο προτζεκτ για την Ελλαδα). Νομιζω, οτι καποιες τουρκικες επενδυσεις ωφελούν παρα βλαπτουν. ΥΓ Εαν αγορασουν ολο το Ελληνικο ή το Θριασιο Εμπορευματικο κεντρο ή τα 3 ναυπηγεια κοκ , τοτε υπαρχει θεμα, οχι οικονομικο, αλλά "εθνικης υπερηφανειας".

  17. panos2 avatar
    panos2 21/01/2013 15:32:45

    το ΔΝΤ και ο Τομσεν ειπε οτι και να πουληθουν οσα πρεπει(τι σε Τουρκους,Ρωσους κτλπ) θα παρθουν νεα μετρα δηλαδη περικοπες σε μισθους,συνταξεις εως το καλοκαιρι...
    μυριζομαι εκλογες πολυ συντομα...οταν σε κρεμανε και οι ιδιοι σου οι "φιλοι"

  18. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 21/01/2013 15:45:29

    Tην αντλει απο το γεγονος οτι οι Αλογοσκουφης και Παπαθανασιου τα εκαναν θαλασσα.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ ψυχραιμια 21/01/2013 18:52:07

      ᾿Αποστομωτικό τό σχόλιο σου! ῎Αλλοι δέν ὑπῆρχαν/ὑπάρχουν;;; Πόσα ῾Ελληνικά "τετραγωνικά" μυαλά ἐξάγομε πού διαπρέπουν στήν ἀλλοδαπή;;;;

      • kodiak avatar
        kodiak @ Φωτεινή 22/01/2013 20:24:58

        εγώ πάντως κάποιους εξαίρετους και πραγματιστές οικονομολόγους που ανέλυαν τη κατάσταση πριν από 6-12 μήνες τους βλέπω να έχουν πλέον σωπάσει... Γιατί άραγε; απογοήτευση ή θάψιμο από τα ΜΜΕ;

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ ψυχραιμια 21/01/2013 19:58:27

      Χα, χα, χα! Μερικοί δεν μαθαίνουμε. Μιλάτε σαν να μην περασε η λαίλαπα του ΠΑΣΟΚ, και το λέω δίχως κομματική διάθεση, τουναντίον. Έχεις ακούσει ψυχραιμία για τον Παπακ και τα λοιπά φυτά ; Λές και 4-5 χ΄ρονια διακυβέρνησης μπορούσαν να αντιστ΄ρεψουν εγκληματικές πολιτικές και την κλεψιά 30+ χρόνων. Ντροπή σας.

    • Βαγγέλης avatar
      Βαγγέλης @ ψυχραιμια 22/01/2013 16:30:45

      Γι΄αυτό ο μεγάλος ηγέτης ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ έβαλε τον Στουρνάρα.Μήπως θυμάσε τι γινότανε επι Αλογοσκούφη-Παπαθανασίου απο τους ΠΑΣΟΚΟΥΣ κλπ δημοκράτες;

  19. dim avatar
    dim 21/01/2013 15:48:18

    Δε νομίζω ότι θα αρέσει σε κανέναν να πάρει μια εταιρεία τούρικικων συμφερόντων κάποιο σημαντικό λιμάνι, μαρίνα, αεροδρόμιο ή πόσο μάλλον κάποιον σημαντικό οργανισμό … (το αν θα πάρει κτίρια προς αξιοποίηση κλπ, μου είναι σχετικά αδιάφορο όμως)…. Αλλά όταν οι κανόνες μιας αποκρατικοποίησης είναι δεδομένοι, κάνεις δημόσιο διαγωνισμό, βάζεις τους όρους και τις προϋποθέσεις, και έρχεται μια εταιρεία που πληρεί όλες τις προϋποθέσεις και πλειοδοτεί, πως μπορείς μετά να της αρνηθείς την πώληση? Τι τους λες δηλαδή? Εσένα σε εξαιρώ επειδή ο βασικός μέτοχος της εταιρείας είναι Τούρκος? Αν υπάρχει λύση επι αυτών των θεμάτων, πραγματικά θα είναι χαρά να ακουστούν οι όποιες απόψεις, πως ξεπερνιέται ένα τέτοιο ζήτημα... Αλλά ο αποκλεισμός στη λογική, "δε το δίνω σε εσένα, ή δε σε κάνω καν δεκτό στο διαγωνισμό, γιατί είσαι Τούρκος" δε στέκει νομίζω...

    Μακάρι να υπάρχει φόρμουλα για την αντιμετώπιση, νομίζω ότι ο Σαμαράς έχει άριστους συμβούλους επί αυτών των θεμάτων, και αν υπάρχει λύση θα την βρει, αν όχι, δε μπορούμε να τον κατηγορούμε όμως μετά για κάτι που δεν εξαρτάται από αυτόν αλλά είναι αναπόφευκτο από τους κανόνες των δημοσίων διαγωνισμών.... Εκτός αν θέλουμε να εξετάζουμε τις προσφορές, και μετά να πηγαίνουμε σε απευθείας ανάθεση, ώστε να προσπερνάμε τον πιθανό Τούρκο πλειοδότη, αλλά μετά θα αρχίσουν όλοι να λένε ότι υπάρχει διαπλοκή, και ότι η κυβέρνηση τα δίνει σε αυτούς που θέλει και δεν διαλέγει τη καλύτερη προσφορά κλπ κλπ κλπ….

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ dim 21/01/2013 20:21:43

      Εάν ως Δημόσιο κάνεις το συμβόλαιο με τον Λάτση για την εκμετάλλευση της μαρίνας και του θέσεις ως όρο την διατήρηση καθεστώτος εκμετάλλευσης από ελληνικέσ εταιρειες για λόγους εθνικού συμφέροντος, να δούμε εάν ο Λάτσης θα έχει το θράσσος να τον παρακάμψει αυτόν τον όρο... Το ερώτημα είναι ποιός νομικός σύμβουλος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτουσ συνέταξε το συμβόλαιο
      ;
      (μήπως να ρωτήσω και πόση σύνταξη τον πληρώνουμε εμείς οι ένα διακόσια είλωτες του ιδιωτικού τομέα;)

  20. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 21/01/2013 15:53:47

    Είναι λίγο οξύμωρο σε άλλες αναρτήσεις να λέμε για τον αναγκαστικό συμβιβασμό Σαμαρά λόγω της +κυβερνησης και σε άλλες να λέμε ''εδώ βέτο''.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μεγάλες στιγμές 21/01/2013 19:03:04

      Δηλαδή να χαλαρώσουμε για να το απολαύσουμε, ε;

  21. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 21/01/2013 16:01:56

    Προσυπογράφω όλο το άρθρο σου και προσφέρω και μερικές σκέψεις προς επίρρωση:
    Εάν δεχτούμε ότι η παγκοσμιοποίηση είναι αναγκαία επιλογή (είναι;) η λογική της αποδοχής των Τούρκων επενδυτών είναι ότι, όπως και κάθε άλλος επενδυτής, προσπαθώντας να κάνουν επικερδή την επένδυσή τους, θα προσφέρουν δουλειά σε Έλληνες πολίτες και φορολογικά έσοδα στο Ελληνικό Κράτος. Ξεχνάμε όμως ότι, οι Τούρκοι είναι γείτονες, δηλαδή ότι οι επενδύσεις τους στην Ελλάδα ενδέχεται να ανταγωνίζονται τις επενδύσεις τους στην Τουρκία. Υπό το πρίσμα αυτό είναι πολύ πιθανόν, το συμφέρον τους να βρίσκεται στο να αγοράσουν (κοψοχρονιά, άλλωστε...) για να υπονομεύσουν τις αντίστοιχες Ελληνικές.
    Έστω μαρίνα στην Κώ, που την αγοράζει, πλειοδοτώντας "έντιμα" η Τουρκική εταιρεία, που εκμεταλλεύεται την μαρίνα στο Μποντρούμ (απόσταση 3 Ν.Μ.). Αν βάλει το ημερήσιο τέλος ελλιμενισμού ενός συγκεκριμένου μήκους στις 100 μονάδες για την Κώ και τις 80 για το Μποντρούμ, όπου, όμως, το ημερήσιο κόστος είναι 30 μονάδες, έναντι 60 για την Κώ (λόγω σχέσεως μισθών, κόστους γηπέδων, τραπεζικά κ.λ.π.), τότε ο πελάτης ωθείται στο Μποντρούμ και η εταιρεία κερδίζει πολλαπλά: Και από το κέρδος (+10 μονάδες) και από την φορολογία του (10%*50=5 μονάδες). Και "μπόνους" η προώθηση των Τουρκικών βλέψεων! ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΤΟΥΡΚΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΕΩΣ ΘΑ ΕΠΙΔΟΤΟΥΣΑ (ανεπίσημα, βεβαίως) ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ!
    Κοντολογίς, είναι μάλλον σίγουρο ότι, η δική μας ανευθυνότητα, αφέλεια και απροκαταληψία θα οδηγήσει στον περαιτέρω στραγγαλισμό της οικονομίας μας και της εθνικής μας ασφαλείας, προς όφελος των "επενδυτών" Τούρκων και της Τουρκικής επεκτατικότητας.
    Θέλω επίσης, να διευρύνω την αλήθεια κάποιας αποστρόφου του Κ.Ροδινού, στο σχόλιό του εδώ: Ο κος Στουρνάρας και όλο του το επιτελείο, αλλά και σχεδόν κάθε σύγχρονος ταγός μας, δεν έχει καμμία πρόθεση να συγχρωτισθεί μαζί μας, να μας βάλει στην παρέα του, έστω και να ενδιαφερθεί για εμάς, τους απλούς πολίτες, αν και το καμώνεται, για να υφαρπάξει την ψήφο μας. Αντίθετα, ελπίζει και επιδιώκει την ένταξη στην παρέα της διεθνούς ηγουμένης μειοψηφίας, μιας, δηλαδή, νομενκλατούρας λούμπεν επαϊόντων, που έχει σφετερισθεί θεσμικούς τίτλους, σε παγκόσμιο επίπεδο και τους διατηρεί, εναλλάσσοντας ρόλους, για την ίδια και τα παιδιά της, αντλώντας το κύρος από την ίδιο τον τίτλο. Την στηρίζει και στηρίζεται σ'αυτήν, στα πλαίσια της απαραίτητης για την επιβίωσή της παγκοσμιοποίησης. Σ'αυτά τα μυαλά, "εθνικές" σκέψεις προκαλούν ειρωνική θυμηδία. Αλλοίμονο στα κορόϊδα, που με την ψήφο τους στηρίζουν τους επιβήτορες-σωτήρες τους.

  22. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 21/01/2013 16:02:26

    '' .... όχι όμως να χάσουμε και την ψυχή μας και να φτύσουμε τα ίδια μας τα μούτρα, τις ίδιες μας τις ιδέες, το ηθικό DNA του λαού μας, να υπονομεύσουμε την εθνική μας ασφάλεια, πουλώντας την σε νεοφιλελεύθερο τούρκικο παζάρι.
    Δεν είναι δυνατόν, με πρωθυπουργό τον Αντώνη Σαμαρά, να ζήσουμε οικονομική εισβολή των Τούρκων στην Ελλάδα. Διότι εν προκειμένω, το χρήμα, δεν μυρίζει απλώς. Βρωμάει αίμα…''
    '' Το ν’ ανοίξεις διάπλατα τις πόρτες για να βάλουν πόδι τουρκικά κεφάλαια στην Θράκη, στις μαρίνες ή οπουδήποτε αλλού, είναι όμως άλλο ζήτημα.''
    Να το πω εγώ αν εσείς δυσκολεύεστε εκ των συνθηκών.
    Αυτό που περιγράφετε αγαπητέ, ονομάζεται και αν γίνει θα είναι,
    ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ εν καιρώ ....ειρήνης.
    Δε θέλω να διανοηθώ καν οτι μπορεί με οποιανδήποτε δικαιολογία και στο όνομα οποιωνδήποτε πιέσεων κι εκβιασμών, ο κ. Αντώνης Σαμαράς να αποδεχτεί την ταύτιση της διακυβέρνησής του με την αναίμακτη ''εκχώρηση'' της πατρίδας μας στους Τούρκους, ούτε όμως και σε καμιάς άλλης εθνικότητας οικονομικούς ''κατακτητές''. Οι αποκρατικοποιήσεις-εκχωρήσεις-αξιοποιήσεις, θα πρέπει να γίνονται με απόλυτη διαφάνεια και με πρωτεύοντα γνώμονα ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ , που ΠΑΝΤΑ οφείλει να προηγείται του οικονομικού κέρδους. Το αντίθετο, ας το επιλέξει ο κ. Στουρνάρας και οι σκεπτόμενοι με την Στουρνάριο λογική, κατά την αξιοποίηση της προσωπικής τους περιουσίας και μόνον, μιάς και δικαιοδοσία από τον Ελληνικό λαό, ΔΕΝ έχουν να διαχειριστούν εν λευκώ, απολύτως τίποτε. Ούτε την περιουσία του, ούτε (πόσο μάλλον),την Εθνική του ανεξαρτησία.
    Καιρός να επαναστατήσει ο κ. Αντώνης Σαμαράς ενάντια στις νεοταξίτικες λογικές των ύποπτων, πειθήνιων και ....συμβιβαστικών υπηρετών που αυθαιρετούν και να κινηθεί αποφασιστικά παρακάμπτοντάς τους, σε απόλυτη αρμονία με το καθήκον και το χρέος του, σύμφωνα με όσα ο ηγετικός του ρόλος, απαιτεί.
    Οι Σημιτογραικύλικες επιλογές και οι ανεύθυνες ,αντεθνικές ‘’σκοπιμότητες’’, είναι για τους πολιτικούς νάνους και τα γιουσουφάκια τους.
    Η ώρα της κρίσεως είναι ήδη εδώ.
    Δικαιολογίες, διστακτικότητα, συμβιβασμοί, καθόλου δεν ταιριάζουν σ΄εκείνους που στοχεύουν ψηλά.

    • nikias avatar
      nikias @ BLACKQUEEN 22/01/2013 01:06:22

      Πολύ ορθά !!!

    • nikias avatar
      nikias @ BLACKQUEEN 22/01/2013 01:06:23

      Πολύ ορθά !!!

  23. fitsoulas avatar
    fitsoulas 21/01/2013 16:18:22

    "Το να φορολογήσεις τους βόθρους είναι γκροτέσκο αλλά σίγουρα δεν κινδυνεύει από αυτό η Πατρίδα. Το πολύ – πολύ να σε πάρουν στο μεζέ οι πολίτες. Το ν’ ανοίξεις διάπλατα τις πόρτες για να βάλουν πόδι τουρκικά κεφάλαια στην Θράκη, στις μαρίνες ή οπουδήποτε αλλού, είναι όμως άλλο ζήτημα."

    Και η φορολόγηση των βόθρων και του πετρελαίου, οι συντάξεις των χαμηλοσυνταξιούχων, οι μισθοί των χαμηλόμισθων και άλλα πολλά ήταν "άλλο ζήτημα" για τον Σαμαρά και τη Νέα Δημοκρατία της Ζαππείου περιόδου. Αλλά σε αυτή τη χώρα, μέχρι και ένας Φάηλος Κρανιδιώτης έχει δικαίωμα να κάνει πως πέφτει από τα σύννεφα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ fitsoulas 21/01/2013 18:27:34

      Κανείς όμορφα πως δεν καταλαβαίνεις.
      Μην ανησυχείς, σαν αλεξιπτωτιστής ξέρω να προσγειώνομαι.

  24. Karenin avatar
    Karenin 21/01/2013 16:21:44

    Μπαλωθιές στον αέρα. Λες και η δουλεια δεν μπορεί να γίνει με οφσόρ της Κύπρου που ίδρυσε ανάλογη του Λιχτεστάιν με κουμπαρο απο τα νησιά τάδε κλπ, κλπ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Karenin 21/01/2013 22:28:03

      Δεν μπορεί. Πάνε αυτά.

      • nikos X. avatar
        nikos X. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/01/2013 19:01:13

        Nαι βέβαια ...Πάνε οι offshore. Tις κλείσανε όλες μόλις αγρίεψε ο Δένδιας και τρέχουν να κάνουν ουρά στις εφορίες για να πληρώσουν τους κλεμμένους φόρους...

  25. ΑΝΤΙ-λαϊκιστής avatar
    ΑΝΤΙ-λαϊκιστής 21/01/2013 16:27:29

    Μου προκαλεί απορία, πώς είναι δυνατό να μπερδευόμαστε με τους Κούρδους, Οτσαλάνιδες και όλους αυτούς.
    Ο συντάκτης έχει πλήρη άγνοια του φαινομένου της παγκοσμιοποίησης και της οικονομίας.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΑΝΤΙ-λαϊκιστής 21/01/2013 18:29:35

      Δεν πειράζει. Θα μας φωτίσεις εσύ. Θέλω όμως λεπτομέρειες για την παγκοσμιοποίηση αλά τούρκα.

  26. ΄Αγραφος Νόμος avatar
    ΄Αγραφος Νόμος 21/01/2013 16:36:42

    Στη Θράκη θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί. Η κατάσταση είναι στα όρια και το παραμικρό λάθος μπορεί να μας οδηγήσει σε τετελεσμένα. Κανείς δε δικαιούται να προσποιηθεί τον ειρηνιστή ούτε τον αφελή

  27. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 21/01/2013 16:47:15

    Γιατί ''κόπηκε'' το σχόλιό μου; Λόγω της ''εσχάτης προδοσίας'';;
    Μα εγώ έτσι την αισθάνομαι. Ωστόσο, κατανοώ οτι ίσως δημιουργώ πρόβλημα,
    γι αυτό την αφαιρώ και το ξαναστέλνω.

  28. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 21/01/2013 16:48:36

    '' Το ν’ ανοίξεις διάπλατα τις πόρτες για να βάλουν πόδι τουρκικά κεφάλαια στην Θράκη, στις μαρίνες ή οπουδήποτε αλλού, είναι όμως άλλο ζήτημα.''
    Nαι. Πραγματικά είναι τελείως …άλλο ζήτημα και ας μην το χαρακτηρίσουμε με τη βαριά λέξη που το εκφράζει…..
    Δε θέλω να διανοηθώ καν οτι μπορεί με οποιανδήποτε δικαιολογία και στο όνομα οποιωνδήποτε πιέσεων κι εκβιασμών, ο κ. Αντώνης Σαμαράς να αποδεχτεί την ταύτιση της διακυβέρνησής του με την αναίμακτη ''εκχώρηση'' της πατρίδας μας στους Τούρκους, ούτε όμως και σε καμιάς άλλης εθνικότητας οικονομικούς ''κατακτητές''. Οι αποκρατικοποιήσεις-εκχωρήσεις-αξιοποιήσεις, θα πρέπει να γίνονται με απόλυτη διαφάνεια και με πρωτεύοντα γνώμονα ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ , που ΠΑΝΤΑ οφείλει να προηγείται του οικονομικού κέρδους. Το αντίθετο, ας το επιλέξει ο κ. Στουρνάρας και οι σκεπτόμενοι με την Στουρνάριο λογική, κατά την αξιοποίηση της προσωπικής τους περιουσίας και μόνον, μιάς και δικαιοδοσία από τον Ελληνικό λαό, ΔΕΝ έχουν να διαχειριστούν εν λευκώ, απολύτως τίποτε. Ούτε την περιουσία του, ούτε (πόσο μάλλον),την Εθνική του ανεξαρτησία.
    Καιρός να επαναστατήσει ο κ. Αντώνης Σαμαράς ενάντια στις νεοταξίτικες λογικές των ύποπτων, πειθήνιων και ....συμβιβαστικών υπηρετών που αυθαιρετούν και να κινηθεί αποφασιστικά παρακάμπτοντάς τους, σε απόλυτη αρμονία με το καθήκον και το χρέος του, σύμφωνα με όσα ο ηγετικός του ρόλος, απαιτεί.
    Οι Σημιτογραικύλικες επιλογές και οι ανεύθυνες ,αντεθνικές ‘’σκοπιμότητες’’, είναι για τους πολιτικούς νάνους και τα γιουσουφάκια τους.
    Η ώρα της κρίσεως είναι ήδη εδώ.
    Δικαιολογίες, διστακτικότητα, συμβιβασμοί, καθόλου δεν ταιριάζουν σ΄εκείνους που στοχεύουν ψηλά.

    • JE NE REGRETTE RIEN avatar
      JE NE REGRETTE RIEN @ BLACKQUEEN 23/01/2013 00:04:39

      Φίλτατή μου Blackqueen,πόσο μα πόσο σωστά και ωραία τα λές,γιά άλλη μιά φορά...
      Θα διαφωνήσω μόνον σε ένα: το ότι ακόμη ελπίζεις να "επαναστατήσει" ο Σαμαράς...
      Η περίοδος χάριτος έληξε.
      Προσωπικά είμαι πολύ απογοητευμένη.
      (αλλά πιστεύω ότι κατά βάθος και εσύ τό ίδιο...)

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ JE NE REGRETTE RIEN 25/01/2013 13:13:09

        Αγαπητή JE NE REGRETTE RIEN, δεν ελπίζω να επαναστατήσει ο κ. Α.Σαμαράς. Του το εύχομαι και το επιθυμώ, γιατί αδυνατεί η ψυχή μου (και όχι το μυαλό μου) να αποδεχτεί και να εξηγήσει πώς κάποιος που του έτυχε τόσο μεγάλη πρόκληση, που γενναιόδωρα του προσφέρθηκαν και πανοπλία και ξίφος και δύναμη εκ φύσεως, θα μπορούσε ποτέ ν΄αφεθεί, να καταλήξει θύμα τραγικό της ατολμίας του.
        Από εδώ και πέρα δεν πρόκειται πια για ....περίοδο χάριτος, αλλά για μάχη ενάντια στον εαυτό του και μόνον.
        Η ήττα που θα υποστεί αν δεν τολμήσει, δε θα΄ναι διαχειρίσιμη ψυχικά.

        • JE NE REGRETTE RIEN avatar
          JE NE REGRETTE RIEN @ BLACKQUEEN 27/01/2013 21:22:29

          Μόλις είδα την απάντησή σου Μεγαλειοτάτη. Ευχαριστώ.
          Αρα,σωστά σε είχα ψυχολογήσει...
          Τώρα,κάτι άσχετο : Είναι αδιακρισία να σε ρωτήσω δημόσια (δεν μπορώ αλλιώς) τι σπουδές έχεις κάνει και με τι ασχολείσαι; Εννοείται, εάν δεν επιθυμείς να απαντήσεις, θα το καταλάβω.
          Είμαι εντυπωσιασμένη με τον τρόπο σκέψης σου, διατύπωσης αυτής, αλλά και με τα τέλεια Ελληνικά σου...Επίσης και με πολλά άλλα πού δεν τολμώ να πώ μην με ...κατηγορήσουν ότι κολακεύω την Βασίλισσα !!!

  29. Kimon avatar
    Kimon 21/01/2013 17:07:34

    Το 2005 περίπου ο κ. Κυριακού αγόρασε το Βουλγαρικό κανάλι NOVA έναντι ενός μεγάλου ποσού 5 εκ. Ευρώ, το οποίο πούλησε αργότερα έναντι ενός πολλαπλασίου τιμήματος. Οι κακές γλώσσες ισχυρίζονται ότι ουσιαστικά πουλήθηκε μέρος του ΑΝΤΕΝΑ σε Τούρκους επιχειρηματίες και μέρος της συμφωνίας αυτής υπήρξε ο μη μεταγλωττισμένος Σουλεϊμάν. Την ίδια περίοδο ο δημοσιογράφος Πάνος Λιάκος, στην πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή του ΑΝΤΕΝΑ «οι αδιάφθοροι» ανέφερε για την επίσκεψη και τις δραστηριότητες του Τούρκου αντιπροέδρου στην Θράκη και απολύθηκε από τον ΑΝΤΕΝΑ την άλλη μέρα. Δυστυχώς είναι πολύ αργά. Ο Δούρειος Ιππος ευρίσκεται ήδη εντός των τειχών.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Kimon 21/01/2013 17:36:06

      Εννοείται φίλτατε πως τα κανάλια της ιδιωτικής τηλεόρασης είναι πλέον τουρκοκάναλα ουσιαστικά (και τυπικά ίσως...). Το θέμα είναι όταν θα δωθούν με διαγωνισμό οι άδειες εκπομπής να βρεθούν τα νομικά κολλήματα και να κλείσουν για πάντα. Ας έχουμε λιγότερη τηλεόραση. Είδαμε και την υποτιθέμενη πολυφωνία πόσο πρόσφερε στους Έλληνες και τι παιδεία πρόσφερε στις νέες γενιές...

    • Tabula Rasa avatar
      Tabula Rasa @ Kimon 21/01/2013 21:11:26

      Δεν χρειαζόμαστε τα φερέφωνα των νταβατζήδων. Δεν προσφέρουν ενημέρωση αλλά φτηνή προπαγάνδα. Να κλείσουνε. Δε θα μας λείψει η γλίτσα τους.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Kimon 21/01/2013 22:27:34

      Ένας ωραίος πλειοδοτικός διαγωνισμός για άδειες και συχνότητες, από μηδενική βάση, θα ήταν μπερκέτι...

  30. roadrunner avatar
    roadrunner 21/01/2013 17:08:03

    Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς οι απλοί πολίτες, για να μην γίνουν όλα αυτά ;
    Ωραία τα λέμε, μπορεί και να τα διαδίδουμε σε φίλους μας, να τα συζητάμε, να τα διαβάζουμε από εσάς, που τα γράφετε και γλαφυρότατα... Όμως έτσι, πόσα πολλά μπορούμε να επιτύχουμε ; Υπάρχουν ώτα ευήκοα ; Κι αν δεν είναι ευήκοα, πως θα γίνουν ; Αυτό είναι το ζητούμενο.

  31. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 21/01/2013 17:10:40

    Βλέπω το Στουρνάρα να γίνεται Ζαρντίμ σύντομα. Μάλλον το επιδιώκει με τέτοιες δηλώσεις. Είναι προκλητικές και δε θα κρατηθεί άλλο ο Σαμαράς μου φαίνεται. Μάλλον κουράστηκε το "παιδί" και θέλει να φύγει χωρίς να φορτωθεί ότι εγκαταλείπει το πλοίο. Προσωπικά, μόνο που στο φόρο για το πετρέλαιο δεν αλλάζει τίποτα τη στιγμή που δε μειώνεται δραστικά η λαθρεμπορία καυσίμων είναι δείγμα ανάλγητου και αδιάφορου ατόμου που σε τέτοιες συνθήκες πρέπει να φύγει πάραυτα.

  32. victoria (true) avatar
    victoria (true) 21/01/2013 17:26:01

    Δεν μπορώ να πιστέψω πως δεν ξέρει, ξέρει.

  33. Ραβινος avatar
    Ραβινος 21/01/2013 17:31:31

    Τι τα θες τι τα γυρευεις μια ομοψυχια αναζητηθηκε για την αντιμετωπιση της οικονομικης τουρκιας και κινδυνευουμε λεκτικο ''εμφυλιο'' μεταξυ μας !Το εχει το DNA μας να μας ομονοουν οι ξενοι {πχ τροικα } σ'εποχες που πρεπει να ορθωσουμε τειχη εθνικης αντιστασης σε ο,τι παει να μας βλαψει!Ζητειται εθνικη συνειδηση απο τους Ελληνες και Ελληνιδες και αυτοι κονταροκτυπιουνται μεταξυ τους { ειδε σταση των συριζαυγητων στα Εθνικα θεματα Σκοπια ,Τουρκια ,Κυπρος ,ΑΟΖ κλπ}.Θελει δουλεια πολυ για να γυρισει ο ηλιος της διχονοιας και αλληλοσπαραγμου.Εξακολουθω να διατηρω ακαιρεες τις ελπιδες μου {παρα τα φαλτσα με την ελλειψη στελεχωσης στον κρατικο μηχανισμο κατι που εχει επιδραση στο ηθικο του λαου γιατι οι ολιγιστοι ασκουν λανθασμενη παραεξουσια } στον Αντωνη Σαμαρα .Ιδωμεν !

  34. Βαγγέλης avatar
    Βαγγέλης 21/01/2013 17:53:05

    Φαήλο πολύ καλά τα γράφεις.Ο Σαμαράς όμως ακούει;Μάλλον όχι.Το μόνο που τον νοιάζει είναι η καρέκλα του ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ και να χειροκροτεί τον συνέταιρό του Βενιζέλο.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Βαγγέλης 21/01/2013 20:24:43

      Είσαι και ψυχολόγος; Θα τα πούμε σε λίγο καιρό τι νοιάζει το Σαμαρά και εύχομαι να μην είναι αργά να παραδεχθούμε το λάθος μας στην κρίση εναντίον του όταν θα καταλάβουμε τι σκηνικό έχει στηθεί στην Ελλάδα και από ποιους...

      • Βαγγέλης avatar
        Βαγγέλης @ Γεώργιος Τ. 22/01/2013 12:56:00

        Το σκηνικό φίλτατε έχει στηθεί από το 2008.Όταν όλοι σαν κοράκια πέσανε και φάγανε σιγά σιγά τον Καραμανλή.Ο σημερινός αρχηγός μας και πρωθυπουργός δεν κατανοώ τον ρόλο που παίζει. Γιατί έκανε τις κολοτούμπες;Που πήγαν τα 18 σημεία,δεν θα συγκυβερνήσουμε με το ΠΑΣΟΚ και τα άλλα ωραία παχιά λόγια.Ξέρω θα μου μήπεις για να σώσει την χώρα κ.λ.π.Ποιά χώρα όμως θα σώσει;Ντρέπομαι ειλικρινά να βγαίνει ο Γιωργάκης και να λέει ότι την δική μας πολιτική την συνεχίζουν και άλλοι.Αυτά και να ξέρεται ότι η ΝΔ με αχηγό τον Σαμαρά στις επόμενες εκλογές (όποτε και να γίνουν) πάνω απο 6% δεν θα πάρει.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Βαγγέλης 22/01/2013 16:23:57

          Βιάζεσαι και θα πέσεις τραγικά έξω στις προβλέψεις σου. Έρχονται αποκρατικοποιήσεις με επενδυτές που θα χώσουν πολύ χρήμα και θα ξεκολλήσουν τη χώρα από το βάλτο για να αλλάξει η ψυχολογία. Μόνο που αυτό δε το θέλουν κάποιοι σύμμαχοι πέραν του ατλαντικού που εδώ στην Ελλάδα μας έχουν τα τσιράκια τους να φωνασκούν για παραχώρηση εθνικής κυριαρχίας μήπως πάρουν κάποιες ψήφους αγανακτισμένων. Το τι θα γίνει το υποψιάζομαι και η υποψία μου ενισχύεται από τα τελευταία γεγονότα. Θα δούμε πολλά. Πάντως το σχέδιο του πρωθυπουργού είναι σωστό. Άλλο αν υλοποιηθεί ή γίνουν διάφορα για να μην χάσουν τον έλεγχο κάποιοι...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Βαγγέλης 21/01/2013 22:26:18

      Δεν είναι έτσι αγαπητέ. Αν ήταν έτσι, θα 'χε κάτσει κότα από το 1993. Δεν έκατσε όμως.

  35. jimmys31 avatar
    jimmys31 21/01/2013 17:56:14

    Φαιλο χαιρομαι να διαβαζω παντα τα γραφομενα σου..ειμαι υπερ σε οτι εχεις γραψει μεχρι τωρα ..........τα ερωτηματα μου ειναι τα εξης .......
    Νομιζεις οτι δεν θα πουληθουμε στα τουρκικα κεφαλαια ???
    Νομιζεις οτι δεν θα την πεσουν στην Θρακη ?????
    Νομιζεις οτι με εξαθλιομενο στρατευμα θα μπορεσουμε να κανουμε τιποτα σαν Ελληνες??? Και μαλιστα οταν περιμενουν ΝΕΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ 90 ΕΚ/ΡΙΩΝ?
    Νομιζεις οτι η απαντηση Στουρναρα για την παγκοσμιοποιηση χωρις ορια ειναι εσφαλμενη ???????????
    Νομιζεις οτι θα σταματησει ο Ελληνας να πηγαινει ολο και προς τα πισο ????????????
    Ευχομε να βγω ψευτης αλλα αυτο που διαβασα καπου θα γινει αληθηνο ........
    ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΜΙΛΟΥΝ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ
    Η ΠΡΩΤΕΎΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ.....
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΒΓΑΛΑΜΕ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΑΣ

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ jimmys31 21/01/2013 20:26:35

      Δεν επιτρέπεται απαισιοδοξία στους Έλληνες αδελφέ! Και ειδικότερα τέτοιες μαύρες "προφητείες". Τούτος ο τόπος έζησε από θαύμα στα όσα πέρασε και έτσι θα συνεχίσει και στο μέλλον...

  36. Γιώργος Γκάγκαλης avatar
    Γιώργος Γκάγκαλης 21/01/2013 18:16:06

    Το αντανακλαστικό της πατρίδας για τον Ελληνα είναι πιο βαθύ και ενστικτώδες απο αυτό της πείνας. Ας μην μας αναγκάσουν να το αποδείξουμε τα διάφορα γατάκια της παγκοσμιοποίησης που έχει περιμαζεψει και ταϊζει ο Σαμαράς στην αυλή του. Ας επενδύσει στα πατριωτικά αντανακλαστικά του Ελληνα και δεν θα χάσει, αντιθέτως θα εκμηδενισει τους φασιστες οπορτουνιστές και θα δεν θα έχει πλέον ανάγκη των διαφόρων βαριδιων για να κυβερνήσει. Προσοχή γιατί η καρδάρα με το γάλα δεν θέλει πολυ για να αναποδογυρίσει....

  37. Νεοδημοκράτης συνδρομητής avatar
    Νεοδημοκράτης συνδρομητής 21/01/2013 18:18:53

    Έχουμε όμως από την κυβέρνηση, που έχει κορμό την ΝΔ, την απαίτηση να μαζέψει τα λουριά σε τραπεζίτες και πολιτικά στελέχη και να κάνει επιλογές στις μεγάλες επενδύσεις, που δεν θα μας κοστίσουν αργότερα ο κούκος αηδόνι.

    όπως με την ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ ας πούμε, που της χώνει 280 εκατ και μόνο μέχρι Πάτρα, επειδή οι εισπράξεις των διοδίων έπεσαν. εάν αυξάνονταν θα ρίχνανε και μια γέφυρα μέχρι την Κρήτη, ας ξαναπούμε.
    ας μη δουλευόμαστε και μεταξύ μας.

    • σκέπτομαι, άρα υπάρχω avatar
      σκέπτομαι, άρα υπάρχω @ Νεοδημοκράτης συνδρομητής 22/01/2013 14:16:41

      "Έχουμε όμως από την κυβέρνηση, που έχει κορμό την ΝΔ, την απαίτηση να μαζέψει τα λουριά σε τραπεζίτες" Αλήθεια, πώς μπορεί να γίνει αυτό όταν η ΝΔ (και τα ανάλογα κόμματα της δεξιάς παλιότερα) είναι διαχρονικά το κόμμα του κεφαλαίου και των τραπεζιτών; Δεν είναι δυνατόν όλα τα κόμματα του πολιτικού φάσματος να σκίζουν τα ρούχα τους ότι δουλεύουν για τον λαό και κανένα από αυτά να μην δουλεύει για τα συμφέροντα των τραπεζιτών, έτσι δεν είναι; Το ότι ντρέπονται να το πουν, δεν αλλάζει την πραγματικότητα.

  38. constantinos avatar
    constantinos 21/01/2013 18:25:12

    Διαφωνω. Και εγω ειμαι πατριωτηs, αλλα μην μπερδευουμε την οικονομια με τα εθνικα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ constantinos 21/01/2013 22:23:22

      Για κάντο ψιλά.

  39. rolling stone avatar
    rolling stone 21/01/2013 19:05:56

    Το αρθρο λεει τα αυτονητα, η απορια μου ειναι μεχρι ποιο σημειο μετα απο καθε διαπιστωση θα κανουμε και ενα βημα πισω, αποδεχομενοι αυτο που αρχικα μας εκανε αρνητικη εντυπωση.
    Για παραδειγμα ο Στουρναρας (που πριν 15 χρονια ηταν κοκκινο πανι για τον μεσο δεξιο) δε λεει, ουτε προφανως πιστευει κατι διαφορετικο απο ολο τον εκσυγχρονιστικο συρφετο ουτε καν σε σχεση με τον ΓΑΠ.
    Ομως αν λαβουμε σαν δεδομενο οτι το προβλημα της χωρας ειναι οικονομικο (αυτο ισχυριζονται τα πολιτικα κομματα) και Πολιτικη δεν υπαρχει στην ουσια της, μιας και οι δοσεις την εχουν εξοβελισει απο την Ελληνικη πραγματικοτητα, τοτε ειναι ''παραξενο'' το οτι ο συγκεκριμενος υπουργος εγκριθηκε και υποστηριζεται απο την ΝΔ και τον Α.Σ. σαν ουσιαστικα Νο.1 της Ελληνικης κυβερνησης.
    Πατριωτισμος μονο με λογια δεν υπαρχει.

  40. DebbyTant avatar
    DebbyTant 21/01/2013 19:09:21

    Εγω δε θελω
    κι εσεις δε μπορειτε

  41. Επισκέπτης avatar
    Επισκέπτης 21/01/2013 19:27:12

    Σήμερα είναι εχθροί του νεοοθωμανισμού. Αν αύριο "τακτοποιηθεί" η δουλειά τους με τους Τούρκους, ξέρετε πόσα "ευχαριστώ" θα εισπράξουμε; Όσα εισπράξαμε και από τους Παλαιστίνιους, που φάγαμε και ακόμη μερικώς τρώμε τα λυσσακά μας να υποστηρίζουμε.

    Κι αυτοί την δουλειά τους κάνουν. Ο Κεμάλ τους είχε τάξει ανεξάρτητο κράτος και τους πήρε μαζί του. Δεν είναι καθόλου μερικώς αλήθεια ότι εκτέλεσαν, συν τοις άλλοις, την σφαγή στην Σμύρνη. Του "έργου" παραιωθέντος, εισέπραξαν κι αυτοί τα επίχειρα από τον Κεμάλ.

  42. stamoschios avatar
    stamoschios 21/01/2013 19:59:37

    Η

  43. stamoschios avatar
    stamoschios 21/01/2013 20:03:01

    Η χώρα εκπορνεύεται συστηματικά. 'Οσο καλός και να είναι ο Σαμαράς κύριε Κρανηδιώτη δεν έχει το δέον προσωπικό για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις. Το μέλλον είναι μαύρο, εκτός εάν σπάσουμε τα δεσμά της προκατάληψης και τα μεταπολιτευτικά συμπλέγματα που μας ταλανίζουν.

  44. evan avatar
    evan 21/01/2013 20:08:58

    Καταρχήν τις επενδύσεις δεν της κανει ουτε η Τουρκία ουτε η ιστορία της Τουρκιας ουτε ο Αττατουρκ. Τις κανουν Τουρκοι επιχειρηματίες που κάνουν απλά επιχ. κινησεις με σκοπό το κερδος. Σιγα μην ασχολούνται αυτοί με εθνικοπατριωτισμους. Ας τους κάνουμε τοτε μήνυση για παραβιαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ισλαμοφασισμο και γενοκτονίες και για ολη τους την ιστορία. Αυτοί τα εκαναν?? Οι ανθρωποι κρινονται ξεχωριστα οχι μαζικα με το εθνος τους.

  45. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 21/01/2013 20:19:03

    ΑΥΤΟ που αναδυκνυεται σήμερα εδώ ,είναι το σοβαρό θέμα που θα απασχολήσει την Ελλάδα του μέλλοντος !!
    Η εισβολή έχει γίνει εδώ και δυο χρόνια με τα τούρκικα σήριαλ , απο τα" γνωστά " ΜΜΕ , ΧΤΊΖΟΥΝ ΤΟ Έδαφος
    Ακολουθούν ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ μέσα απο την Turkish Airlines και στήριξη του ευρωπαϊκού μπάσκετ (πρωταγωνιστούν στα final four πάντα ελληνικές ομάδες)
    ΟΙ ΕΞΑΓΟΡΕΣ έχουν προαποφασιστεί εδώ και χρόνια , τωρα γίνονται !!
    ΕΤΣΙ ειναι οι ΤΟΥΡΚΟΙ , δίνουν σεμινάρια εξωτερικής και οικονομικής πολιτικής .
    ΔΕΝ κάνουν τίποτα διαφορετικό απο αυτά που έκαναν τα ελληνικά κεφάλαια , έφυγαν εκτός χώρας , η μόνη διαφορά οτι τα τουρκικά κεφάλαια έχουν και σημαία κόκκινη με μισοφέγγαρο , αυτό που λείπει απο τα ελληνικά κεφάλαια .
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ η ελλαδα του ΒΑΡΒΑΚΗ , του ΜΠΟΔΟΣΑΚΗ και άλλων ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ - ΠΕΘΑΝΕ !!

  46. helios avatar
    helios 21/01/2013 20:37:44

    Είναι ξεκάθαρο ότι πρωταρχικός στόχος των τούρκων είναι να περάσουν τα νησιά του Αιγαίου και η Θράκη στην οικονομική τους επιρροή. Κάτι τέτοιο δεν πρέπει να επιτραπεί. Πάνω από το χρήμα υπάρχει και η αξιοπρέπεια. Ποτέ να μην ξανά πατήσει Τούρκος στην Ελλάδα, ούτε ως τουρίστας πόσο μάλλον ως επιχειρηματίες και επενδυτές.
    Μπορεί κάποιος να μας ενημερώσει αν η εθνική τράπεζα αποφασίσει να πωλήσει όλο το ποσοστό που κατέχει της finansbank (ακούγεται ότι θα πωληθεί σε τράπεζα του Κατάρ), τότε τι θα γίνει με την Ziraat Bank στην Ελλάδα; Δεν θα πρέπει αποτραβηχτεί εξ ολοκλήρου από την πατρίδα μας;

    Αντί να προσεγγίσουμε / προσελκύσουμε και να φέρουμε αυτούς τους ανθρώπους στην Ελλάδα προκειμένου να επενδύσουν στο θαλάσσιο μας τουρισμό, εμείς δίνουμε τις μαρίνες μας στους βρωμοτούρκους:
    http://www.gazzetta.gr/diethni/article/363513-ston-ploysiotero-ellina-tis-aystralias-mirage

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ helios 21/01/2013 22:21:46

      Αυτούς που είναι πατριώτες και θα' θελαν να επενδύσουν, τους διώχνει η διαφθορά, η γραφειοκρατία, η σιδερένια μέγγενη των εγχωρίων "νταβατζήδων". Για πολλούς άλλους όμως, καλύτερα να μην μιλάμε. Χοντρόπετσα μοσχάρια που αναχαράζουν. Αγοράζουν μόνο πίνακες και μαζεύουν άλλους φιόγκους για να τους δείξουν. Εκεί που κατούραγαν οι μεγάλοι ευεργέτες φύτρωσαν οι σημερινοί λούμπεν "αστοί", θαμώνες της Μυκόνου και των μεγαλοσκυλάδικων.

  47. ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 21/01/2013 20:53:28

    Φαήλο, σωστό το άρθρο σου, αλλά σου διαφεύγει το γεγονός ότι το "χρήμα" δεν έχει "ονοματεπώνυμο" ούτε "πατρίδα". Τα κεφάλαια πλέον διακινούνται "ιγκογνιτο". Μπορεί δηλ. να πουλήσεις δημόσια περιουσία σε π.χ. Καναδούς, που από πίσω τους να κρύβονται ισλαμοφασίστες. Το σίγουρο είναι ότι δεν θα έρθει στην Ελλάδα κανένας Ερτογάν, με μπλοκάκι επιταγών στο χέρι για να αγοράσει. Θάρθουν άλλοι που ούτε θα τους ξέρεις ούτε θα μπορέσεις να ελέγξεις την προέλευσή τους. Εδώ είναι ο κίνδυνος.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 21/01/2013 22:05:39

      Δεν μου διαφεύγει τίποτα. Δεν είναι τόσο απλό πια. Λόγω τρομοκρατίας κλπ, οι διαδρομές του χρήματος ελέγχονται πλέον. Κι αυτοί που θα σου έρθουν κι ήδη έρχονται στα μεγάλα έργα κι επενδύσεις είναι σχεδόν πάντα μεγάλες εταιρείες, όμιλοι, με προϊστορία, "ταυτότητα" κι η πιάτσα πια είναι γνωστή. Ουδέν κρυπτόν. Το ΄"έχω μια παναμέζικη offshore' με έδρα ταχυδρομική θυρίδα κι εκπρόσωπο δικηγόρο στο Τόγκο και κάνω προσφορά", δεν παίζει πια.

  48. Tabula Rasa avatar
    Tabula Rasa 21/01/2013 20:57:57

    Με τη διαφορά οτι οι ...Τούρκοι επιχειρηματίες, είναι συχνότατα πολιορκητικοί κριοί του Νεοοθωμανικού φασιστικού κράτους, πολλές φορές κρατικά χρηματοδοτούμενοι πράκτορες, υποκινούμενα πιόνια σε διατεταγμένη υπηρεσία και οπωσδήποτε όχι απάτριδες όπως οι ημεδαποί απατεώνες που όλοι έχουμε γνωρίσει.
    Η ασυγχώρητη αφέλεια, η τραγική αθωότητα και οι πρόχειρες καλόπιστες εξηγήσεις των στρατηγικών κινήσεων του εχθρού, είναι βέβαιο όσο και ο θάνατος οτι πολύ σύντομα θα μας κοστίσουν πανάκριβα. Όπως πάντα στο διάβα της Ελληνικής Ιστορίας.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Tabula Rasa 21/01/2013 22:22:34

      Με πρόλαβες...

    • evan avatar
      evan @ Tabula Rasa 22/01/2013 00:38:46

      Ε δεν μπορουμε να ξερουμε σιγουρα τι ειναι ο καθενας τους αν ειναι πρακτορας η υποκινουμενα πιονια κλπ.. Πιστευω στις περισσοτερες περιπτωσεις δεν ειναι και απλα σαν επιχειρηματιες κοιτανε το κέρδος τους περα απο τις πατριδες και καλα κανουν.
      Ουτος η άλλως τα νησιά δεν τα πουλά η Ελλαδα στην Τουρκια σαν κράτη, αλλα σε ιδιώτες οποτε παραμενουν ελληνικό εδαφος. Όπως και με οποιαδηποτε αλλη έκταση γης στην ηπ. ελλαδα. Μπορει ο στρατος ας πούμε να το επιταξει αν χρειαστεί.. Δηλαδη δεν πωλειτε καμια Ελλαδα όπως πιστεύουν πολλοί.

  49. Χρηστου Νίκος avatar
    Χρηστου Νίκος 21/01/2013 21:02:39

    Μόνο ένα ερώτημα στους προλαλήσαντες αλλά και σε όσους άντεξαν και φτάσανε έως εδώ κάτω διαβάζωντας αλλά κυρίως ψάχνωντας.
    Με αυτούς οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για την σημερινή και αυριανή κατάσταση στην Ελλάδα τι θα κάνουμε ;
    Τους ξεχάσαμε κιόλας ;
    Οταν διαγράφουμε τόσο απλά, τα υπεύθυνα πρόσωπα χωρίς να ζητούμε τιμωρία απλά είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
    Προσωπικά βαρέθηκα το μοιρολόγι και τον εξευτελισμό.
    Είμαι έτοιμος για σκληρό αγώνα ακόμα και αν ματώσω για την παραδειγματική τιμωρία των υπευθύνων.
    Πλέον η δίψα για εκδίκηση κάθε μέρα μεγαλώνει μέσα μου και δεν θα αργήσει η στιγμή...

  50. Σίμος avatar
    Σίμος 21/01/2013 21:13:06

    Η φώτο από την εισβολή του 1974??

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Σίμος 21/01/2013 22:01:37

      Πιθανώς. Σίγουρα όμως είναι παλιά, διότι ο πρώτος μεμέτης με τον ασύρματο ("μπουζούκι") κρατάει αυτόματο Τόμσον!

  51. Tabula Rasa avatar
    Tabula Rasa 21/01/2013 21:23:17

    Αν παίζονται παιχνίδια, να βγει να τα καταγγείλει ο κ.Αντώνης Σαμαρά και όλοι θα είμαστε μαζί του. Μόνο αποκαλύπτοντας ολόκληρη την αλήθεια θα έχει-έχουμε μέλλον. Διαφορετικά, σερνάμενοι ραγιάδες.

  52. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/01/2013 22:02:06

    Καλά, μην παίρνεις κι όρκο.

  53. kostas.k avatar
    kostas.k 21/01/2013 22:26:14

    αν η εισβολή είναι με προφυλακτικό...οκ...αλλιώς "σύμφωνο διαβίωσης" κύριε κρανιδιώτη...έχετε καλύτερη ιδέα?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ kostas.k 21/01/2013 22:31:33

      Σύμφωνο συμβίωσης το λένε. Δεν θα πάρω.

  54. Nik avatar
    Nik 21/01/2013 23:00:11

    θα μείνω στο στενό επιχειρηματικό πεδίο. Τυχαίνει λόγω δουλειάς να έχω κάνει λεπτομερή ανάλυση συγκεκριμένων βιομηχανικών προϊόντων των Τούρκων. Πρόκειται για προϊόντα βασισμένα σε παλιές ή κλεμμένες ξένες ευρεσιτεχνίες, με την μισή ποιότητα του προτύπου στο ένα τρίτο της τιμής.

    Η χαμηλή τιμή οφείλεται στις σκανδαλώδεις επιδοτήσεις, το ελάχιστο κόστος κοινωνικής ασφάλισης και έλλειψη περιβαλλοντικών όρων στ εργοστάσια τους. Και βέβαια στο κλεμμένο R&D.

    Στα παραπάνω δεν βλέπω καμία ιδιαίτερη επιχειρηματική ικανότητα. Ολοι μας γινόμαστε μπιζνεσμέν με αυτούς τους όρους. Αν ίσχυαν οι κανόνες της ΕΕ στην Τουρκία τίποτε από αυτά δεν γινόταν. Αν εφαρμοστούν οι κανόνες της ΕΕ εδώ δεν θα μπορέσουν να σταθούν οι Τούρκοι "επιχειρηματίες".

    Θα επιβάλει κανείς τους κανόνες; Αυτό είναι το ερώτημα.

  55. kostas.k avatar
    kostas.k 21/01/2013 23:29:18

    οκ..μην παίρνετε συμβίωση....πάρτε αντιβίωση...

  56. Σίμος avatar
    Σίμος 22/01/2013 00:15:10

    Συμφωνώ, οι παραλλαγές φαίνονται γνώριμες ... από τα ντοκιμαντέρ της εποχής.

    Καημένη Κύπρος, αποβίβαση κάνανε....

  57. Φίλος avatar
    Φίλος 22/01/2013 00:46:05

    Αύριο μεθαύριο που θα γίνει το παιχνίδι με τις ΔΕΠΑ-ΔΕΣΦΑ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ και θα μπούν γερά οι ρώσοι, θα συνεχίσει να είναι υπέρ της παγκοσμιοποίησης;
    Ή μήπως τότε θα το γυρίσει σε αλα κάρτ;

    Υ.Γ. Συγχαρητήρια για το άρθρο σου Φαήλε !

  58. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 22/01/2013 05:40:19

    Kάνετε τεράστιο λάθος. Οι Τούρκοι επιχειρηματίες είναι ΣΩΒΙΝΙΣΤΕΣ και κατά κανόνα λειτουργούν συνδυαστικά. Οικονομικό και εθνικό συμφέρον εκ παραλλήλου. Ίσως να είναι και το μόνο που θα μπορούσαμε να ....αντιγράψουμε απ΄αυτούς αλλά και να ζηλέψουμε.
    Γιατί Έλληνες πατριώτες-επιχειρηματίες, έχουμε να συναντήσουμε από τις εποχές των Εθνικών ευεργετών. Ούτε τώρα, στο έσχατο σημείο ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΕΝΑΣ ΤΟΥΣ, να προσφέρει στην πατρίδα κάτι, από αυτά που θησαύρισε τόσον καιρό. Όλοι να απαιτούν να φοροκλέβουν και να φυγαδεύουν τα υπερκέρδη στην Ελβετία γνωρίζουν μονάχα καλά.
    Μικρόψυχοι, φτηνιάρηδες, ανάξιοι. Μην κρίνετε λοιπόν απ΄τους δικούς μας και μην παρασύρεστε σε επιπόλαια συμπεράσματα. Σε ένα κράτος σοβαρό που κτίζει συστηματικά το μέλλον του, επιχειρηματίες και πολιτικοί, λειτουργούν από κοινού και σε απόλυτη συνεργασία, όταν πρόκειται να εξυπηρετηθεί το Εθνικό συμφέρον.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ BLACKQUEEN 22/01/2013 11:26:34

      Μπραβο Βασιλισσα, πιο καλα δεν μπορουσες να τα πεις.Η ιστορικη συνειδηση των κατοικων ενος κρατους διαμορφωνει και το μελλον του.Τωρα στη παρακμιακη περιοδο που ζουμε δεν φαινεται να ξεπεταγεται κανενας πατριωτης που να θελει να προσφερει. Ο Μαμμωνας εχει καταστει τα χρονια αυτα το ισχυροτερο κινητρο της ζωης.
      Οι Τουρκοι ονειρευονται Οθωμανικη αυτοκρατορια και εμεις δεν διδασκομαστε απο την τελικη Βυζαντινη παρακμη.Επειδη η ιστορια -δυστυχως- επαναλαμβανεται, για να διδασκει στο διηνεκες, τουλαχιστον οι νεοι ας την μελετουν.Τα διαχρονικα συμπερασματα της ας γινονται οδηγος και οχι η απαλειψη - παραποιηση των μαθηματων απο τα σχολεια. Οσο τροποποιουμε την ιστορια συμφωνα με τις κομματικες πεποιθησεις μας τοσο θα μεγαλωνουν γενιες απατριδες και αιχμαλωτες του πλουτου και εγωϊστικης αντιμετωπισης της πατριδας: δωσε μου για να σου δωσω....
      Αν σκεφτοντουσαν ετσι οι προγονοι μας εγω τωρα θα φοραγα....φερετζε και θα εβλεπα τον.... Σουλεϊμαν χωρις υποτιτλους.[δεν τον βλεπω σιχαινομαι και να το ακουσω].

    • evan avatar
      evan @ BLACKQUEEN 22/01/2013 14:46:17

      Αλλη δουλεια δεν ειχαν οι επιχειρηματιες παρα να εξυπηρετουν το εθνικο συμφερον. Το αν θα το κανουν η οχι η το αν ειναι πατριωτες η οχι ειναι απλα ενα πρωσωπικο θεμα του καθενος. Δεν μπορει να κριθει ουτε αρνητικα ουτε θετικα.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ evan 22/01/2013 14:58:33

        Γιατί δεν μπορεί να κριθεί αρνητικά; Το απαγορεύει κανας Λιμπεραλισμός ή θα παρεξηγηθεί η Ατομοκρατία; Μήπως συγχυστεί ο Τζήμερος;

        • evan avatar
          evan @ ΚΜ 22/01/2013 17:45:01

          θελω να πω οτι δεν υπαρχει σωστο η λαθος. Ειναι σχετικο, αναλογα πως το βλεπει ο καθενας.

          • evan avatar
            evan @ evan 22/01/2013 19:31:10

            Μα από τη στιγμή που δεν βλάπτεις κάποιον συνάνθρωπο σου δεν του πέφτει λόγος κανενός να σε κρίνει για ένα θέμα όπως ο πατριωτισμός. Δεν ενοχλείς κανέναν.

  59. ΑΠΟΨΗ avatar
    ΑΠΟΨΗ 22/01/2013 12:37:44

    Εγώ (απο τους 1,500.000 ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ), Ο άνεργος με ενδιαφέρει αν θα "μπουκάρουν" οι τούρκοι κρανιδιώτη ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ; Μήπως είσαι και εσύ βολεμένος κρατικός υπάλληλος;

  60. Θανάσης avatar
    Θανάσης 22/01/2013 12:59:15

    Καλά αυτά που γράφεις Φαήλε αλλά επί του πρακτέου δεν βλέπω καμία κίνηση εναντίων από πλευράς Σαμαρά. Αντ' αυτού οι Τραπεζίτες στους οποίους αναφέρεσαι και που ετοιμάζουν το deal, είναι στο απυλόβλητο και ουσιαστικά διαμορφώνουν πολιτική και μάλιστα εθνική. Από αυτό,το μόνο συμπέρασμα που μπορώ να εξάγω είναι είτε ότι υπαρχει καποιου είδους σχιζοφρένεια στην ΝΔ ή ότι κάποιοι επιβάλλουν αυτή την πολιτική οπότε τι ποιο τίμιο από το να βγεί ο πρωθυπουργός να το καταγγείλει και να έχει σύσσωμο το λαό μαζί του. Όλα τα άλλα είναι απλά για να έχουμε κάτι να λέμε. Κάποια στιγμή θα είναι αργά να αντιδράσουμε και τότε δεν θα υπάρχει κανένας να μας βοηθήσει. Μόνοι μας θα έχουμε υπονομεύσει το μέλλον μας. Όσο και να θέλει κάποιος να πιστέψει τις καλές προθέσεις Σαμαρά, τα γεγονότα καθημερινά τον διαψεύδουν και πολύ λοιπάμε για αυτό

  61. cp avatar
    cp 22/01/2013 15:57:08

    Συμφωνώ απόλυτα με τον Φαήλο.
    Αλλωστε του είχα κάνει την ερώτηση για τις μαρίνες σε ασχετο θέμα , προ μηνών, και μου απάντησε οπως στο άρθρο.
    Η παγκοσμιοποίηση είναι έννοια λάστιχο . Ποτε τεντώνει ,πότε μαζεύει.
    Σε καμιά σοβαρή χώρα δεν θα γινόταν αυτό . Μπορείς να ανοίξεις κάποιες μορφές επιχειρήσεων (εστιατόρια ,μαγαζιά ) αλλά όχι σε σημαντικούς τομείς ,αν δεν περάσεις από face control .
    Eπίσης δεν είναι νεοφιλελεύθερο.Εδώ υπάρχει πλήρης σύγχυση με την έννοια.
    Σύμφώνως με τον Χάγιεκ φιλελευθερισμός σημαίνει δημιουργική καταστροφή και ύπαρξη πολλών νομισμάτων εκδιδόμενα από εμπορικές τράπεζες.
    Με την δημιουργική καταστροφή δεν θα είχαμε χρέος και με την ύπαρξη πολλών νομισμάτων δεν θα είχαμε ευρώ .
    Αυτό που καλείται νεοφιλελευθερισμός είναι το "βοήθα με φτωχέ να μην σου μοιάσω" από μια ελίτ.

  62. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 22/01/2013 16:19:29

    Την απειλή των κυριαρχικών δικαιωμάτων της χώρας είχε επισημάνει με επερώτησή της τον Αύγουστο η βουλευτής του ΚΚΕ, Δ. Μανωλάκου:

    Προς τους Υπουργούς Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών, Δικτύων και Ναυτιλίας

    Με απόφαση της Διϋπουργικής Επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων μεταφέρεται στο Ταμείο Aξιοποίησης Iδιωτικής Περιουσίας Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) το δικαίωμα παραχώρησης σε τρίτους - μέσω συμβάσεων παραχώρησης - κάθε δικαιώματος χρήσης, διοίκησης, διαχείρισης και εκμετάλλευσης, 23 λιμένων και τουριστικών λιμένων. Πρόκειται για λιμένες και τουριστικούς λιμένες σε: Ζάκυνθο, Κατάκολο, Τούρλο Μυκόνου, Χίο, Πύλο Μεσσηνίας, Νέα Επίδαυρο, Γλυφάδα, Πόρο, Σκιάθο, Σκύρο, Αγ. Νικόλαο Κρήτης, Ιτέα Φωκίδος, Καλαμαριά (Αρετσού), Κω, Άλιμο, Ύδρα, Ρέθυμνο, Ρόδο (Ακαντιά και Μανδράκι), Σούδα και Αργοστόλι.

    Η άμεση ιδιωτικοποίηση των συγκεκριμένων λιμανιών και μαρίνων θα είναι έγκλημα, αφού αποτελούν πύλες εισόδου και εξόδου της χώρας, υλοποιούν συνδυασμένες οικονομικές δραστηριότητες(μεταφορές, ενέργεια, τουρισμό, αλιεία), είναι κρίκοι στρατηγικής και εθνικής σημασίας. Η παράδοση τους στους μονοπωλιακούς ομίλους θα έχει τραγικές συνέπειες σε βάρος των λαϊκών αναγκών και κυριαρχικών δικαιωμάτων της χώρας. Με κατακόρυφη άνοδο λιμενικών τελών και νέων δυσκολιών στη σύνδεση με το νησιώτικο σύμπλεγμα. Οι εισαγωγές - εξαγωγές θα είναι στον έλεγχο των μονοπωλίων, στα ιδιωτικοποιημένα λιμάνια θα επικρατήσει εργασιακός μεσαίωνας και γκετοποίηση, ενώ θα υπάρξει αποκλεισμός των παραλιμένιων δήμων από το θαλάσσιο μέτωπο.

    Ταυτόχρονα επιταχύνεται η ιδιωτικοποίηση όλων των λιμενικών υποδομών της χώρας, με επίκεντρο τα 12 μεγάλα, στρατηγικής σημασίας, λιμάνια αλλά και τα υπόλοιπα, πάνω από 800 μικρότερα, εμπορικά και τουριστικά λιμάνια. Η τρικομματική κυβέρνηση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΔΗΜΑΡ μάλιστα βιάζεται να φέρει νομοθετική ρύθμιση η οποία αναιρεί την υποχρέωση συμμετοχής του ελληνικού δημοσίου κατά 51% σε επιχειρήσεις σε στρατηγικούς τομείς και υποδομές, ώστε να «λυθούν τα χέρια» της και στην ιδιωτικοποίηση των δυο μεγάλων λιμανιών της χώρας, του ΟΛΠ και του ΟΛΘ. Για τον ΟΛΠ σημαίνει παραπέρα παραχωρήσεις (κρουαζιέρα, car terminal, σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη).

    Εξάλλου η παράδοση των μαρίνων στα μονοπωλιακά συμφέροντα σημαίνει μεγαλύτερου μήκους της ακτογραμμής με πανάκριβες υπηρεσίες και αποκλεισμό της πρόσβασης σε εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους προς την θάλασσα, σε συνδυασμό και με την ιδιωτικοποίηση μεγάλων παράκτιων εκτάσεων, όπως π.χ. του Ελληνικού. Τις συνέπειες της ιδιωτικοποίησης των λιμανιών ζουν στο πετσί τους οι λιμενεργάτες, με μειώσεις εισοδήματος στο 65% των μισθών του 2009, του προσωπικού και των δικαιώματά τους. Ταυτόχρονα στις ιδιωτικές μαρίνες, στην κρουαζιέρα, στα ιστιοπλοϊκά επικρατεί εργασιακός μεσαίωνας, οργιάζει η μαύρη ανασφάλιστη εργασία. Χαρακτηριστική περίπτωση η COSCO όπου έχει μετατρέψει ένα μέρος του λιμανιού του Πειραιά, το Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων - προβλήτα ΙΙ, σε εργασιακό κάτεργο, συμβάλλοντας στο να χαθούν χιλιάδες θέσεις εργασίας σε ναυτιλιακές εταιρείες που έκλεισαν, σε μικρές μεταφορικές εταιρείες, συσκευαστήρια κ.λπ., στην περιοχή του Θριασίου.

    Δεδομένης της αγανάκτησης και διαμαρτυριών για τις παραπάνω ιδιωτικοποιήσεις από φορείς, τοπικές κοινωνίες, Δήμους κ.ά.

    Ερωτάται ο κ. Υπουργός, αν σκοπεύει να αποσύρει την απόφαση της Διϋπουργικής Επιτροπής αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων και να διατηρήσει το δημόσιο χαρακτήρα των λιμένων και τουριστικών λιμένων, σε όφελος των κυριαρχικών δικαιωμάτων της χώρας και ικανοποιώντας τις λαϊκές ανάγκες.



    Η Βουλευτής

    Διαμάντω Μανωλάκου

  63. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 22/01/2013 16:38:10

    "Η ΕΤΑ ανέλαβε τη διαχείριση των μαρινών του ΕΟΤ το 2001. Για τη μαρίνα Φλοίσβου έχει υπογραφεί σύμβαση μακροχρόνιας εκμίσθωσης με τίμημα που κρίνεται πολύ χαμηλό. Στη μαρίνα Φλοίσβου η εταιρεία του ομίλου Λάτση Lamda Development ελέγχει το 61% της εταιρείας. Η Μαρίνα Φλοίσβου περιλαμβάνει 250 θέσεις ελλιμενισμού σκαφών αναψυχής και 3.000 τ.μ. εμπορικών και ψυχαγωγικών χώρων, οι οποίοι έχουν μισθωθεί σε ποσοστό 100%. Από τα εκατομμύρια που εισπράττει τον χρόνο ο όμιλος Λάτση, ελάχιστα μόνο μπαίνουν ως ενοίκιο στα ταμεία του δημοσίου"
    h**p://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=562255

    Το 2001 Διευθύνων Σύμβουλος του ΕΤΑ ήταν ο Τ. Χωμενίδης.
    h**p://www1.rizospastis.gr/storyPlain.do?id=1003772&action=print

    Καμμιά μήνυση στον κύριο και στον τότε πολιτικό του προϊστάμενο θα γίνει;

  64. ΚΜ avatar
    ΚΜ 22/01/2013 18:00:22

    Η αντίληψη που εκφράζεις λέγεται «ηθικός σχετικισμός» (moral relativism) καί είναι αιτία κατρακύλας στις κοινωνίες όπου επικρατεί.

  65. Nik avatar
    Nik 23/01/2013 07:51:34

    ΒΚΣ, πριν μπει ο Λάτσης στον Φλοίσβο ο Δήμος έχανε μερικά εκατομμύρια ετησίως στην μαρίνα. Μετά την ανάληψη από την εταιρεία ο Δήμος εισπράττει μερικά εκατομμύρια ετησίως, αυτά σύμφωνα με δηλώσεις του νυν δημάρχου.

  66. ANORFOGRAFOS avatar
    ANORFOGRAFOS 23/01/2013 13:53:11

    TO KEFALAIO DEN EXEI PATRIDA

  67. Vassilis Kletsas avatar
    Vassilis Kletsas 05/02/2013 22:21:47

    Κε Κρανηδιώτη, ποια ιδιωτικοποίηση στην Ελλάδα θα είναι τόσο μεγάλη που μπορεί να χαρακτηρισθεί "οικονομική εισβολή"; παρακαλώ να αναφερθείτε σε νούμερα. Επίσης θα ήθελα τα σχόλιά σας για την ήδη υπάρχουσα μεγάλη επένδυση των Κινέζων στο λιμάνι του Πειραιά. Μήπως οι Κινέζοι δεν είναι πρωταθλητές στην παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων; Τέλος, ποιες εθνικότητες θεωρείτε εσείς ως αποδεκτές για να επενδύσουν στην χώρα μας; Ευχαριστώ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.