#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/10/2013 12:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Είμαστε ένα απέραντο φρενοκομείο



Τελικά είχε δίκιο ο αείμνηστος Κ. Καραμανλής όταν έλεγε ότι ζούμε σ΄ ένα απέραντο φρενοκομείο. Πως αλλιώς να εξηγήσεις τα σχόλια που αναρτήθηκαν από μερίδα δεξιών ψηφοφόρων για τις συλλήψεις των χρυσαυγιτών  στα social media και ευρύτερα στο διαδίκτυο.  Σχόλια που διαβάσαμε και στο δικό μας ιστολόγιο και ακούσαμε σε κατ' ιδίαν συνομιλίες.

Δυσαρεστήθηκαν λοιπόν ορισμένοι δεξιοί, επειδή θεωρούν ότι ο Σαμαράς «διώκει» μόνο τους «δεξιούς» και αφήνει τους αριστερούς  και τους πασόκους στο απυρόβλητο.

Φυσικά μόνο γέλιο μπορούν να προκαλέσουν τέτοιες απόψεις. Διότι δεν μιλάμε για διώξεις πολιτικών φρονημάτων, μιλάμε για παραπομπή από την δικαιοσύνη   εγκληματιών του κοινού ποινικού δικαίου.

Αν οι ιδεολόγοι αντί να φτιάχναν πολιτικά κινήματα φτιάχναν τάγματα εφόδου σαν τους φυρερίσκους ακολουθώντας την θεωρία του κοινωνικού δαρβινισμού, τότε να είστε σίγουροι ότι σήμερα δεν θα μπορούσαμε ούτε καν να διαφωνήσουμε μεταξύ μας.

Μιλάμε για άτομα που στο μυαλό είχαν μία και μοναδική «πολιτική ιδεολογία». Το αίμα. Εξ ου και το σύνθημά τους «Αίμα - Τιμή – Χρυσή Αυγή». Άσχετα αν μπροστά στον φόβο της δικαιοσύνης έντρομοι το άλλαξαν σε «Πατρίδα - Τιμή – Χρυσή Αυγή».

Άτομα που δεν δίστασαν να σφάξουν έναν άνθρωπο επειδή διαφωνούσε μαζί τους.

Άτομα που οργάνωναν στρατό για να καταλύσουν την δημοκρατία.

Αλήθεια αυτοί είναι οι δεξιοί; Οι πραγματικοί δεξιοί είναι σοβαροί ιδεολόγοι πατριώτες που και μόνο στο άκουσμα ανατροπής και κατάλυσης της Δημοκρατίας θα κάναν τα πάντα για να μην συμβεί. Ακόμα πληρώνοντας και με το ίδιο τους το αίμα.

Και όσο κι αν δεν αρέσει σε μερικούς, οι πραγματικοί ιδεολόγοι δεξιοί απεχθάνονται ό,τι έχει σχέση με χούντα και ολοκληρωτικά καθεστώτα, για έναν ακόμα λόγο: Επειδή η δεξιά παράταξη ακόμα πληρώνει τους θερμοκέφαλους του πραξικοπήματος και ο νοών νοείτω.

Τώρα αν θέλουμε να συνεχίσουμε να βλέπουμε το δέντρο και όχι το δάσος, είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

Ωστόσο, οι τιμητές της δεξιάς ξεχνούν ότι ο Σαμαράς έχει κατεβάσει ήδη τις κουκούλες μπαχαλάκηδων που κινούνται στον ακροαριστερό χώρο.

Ξεχνούν το άσυλο και τη Βίλα Αμαλία, όπου εφαρμόστηκε ο νομός και αποκαταστάθηκε η τάξη.

Ξεχνούν ακόμα τις καταδίκες των ληστών του Βελβεντού Κοζάνης. Ληστών και τρομοκρατών που και αυτοί είχαν σχέσεις με τον ακροαριστερό και αντιεξουσιαστικό χώρο.

Όμως και σε εκείνη την περίπτωση δεν διώχθηκαν τα πολιτικά φρονήματα αλλά οι εγκληματικές πράξεις.

Αυτή είναι η θεωρία των άκρων για όσους δεν το έχουν καταλάβει. Το τσάκισμα εγκληματικών πράξεων και νοοτροπιών είτε προέρχονται από την δεξιά ή την αριστερά.

Δυστυχώς δεν υπάρχουν καλοί και κακοί ιδεολόγοι εγκληματίες. Μόνο εγκληματίες.

Όσον αφορά το ΠΑΣΟΚ, η απάντηση είναι απλή: Ο Άκης πήγε μέσα και ακολουθούν και άλλοι.

Όμως, αν δίνατε στον Σαμαρά την απαραίτητη δύναμη, δεν θα ήταν αναγκασμένος να συγκυβερνήσει μαζί του.

Είπε όχι στο μνημόνιο και δεν τον πιστέψατε, αναγκάστηκε  να θυσιάσει εαυτόν και να επωμιστεί τις αμαρτίες του ΓΑΠ για να βγάλει την χώρα από το αδιέξοδο  και πάλι δεν τον πιστέψατε. Αποκατέστησε την χαμένη αξιοπιστία της χώρας, την σταθεροποίησε την στιγμή που μας είχαν όλοι τελειωμένοι, έθεσε τις απαραίτητες βάσεις για να αναδειχθεί η χώρα μέσω της  γεωστρατηγικής της ισχύος και των πλούσιων κοιτασμάτων της, και πάλι δεν τον πιστεύετε.

Είμαστε μια ανάσα για να απεμπλακούμε από τα μνημόνια μέσω της δημοσιονομικής σταθερότητας που πέτυχε και συνεχίζετε να ακούτε τις φωνές των εκμεταλλευτών του πόνου της πατρίδας και της παράταξης.

Προτιμήσατε τον φυρερίσκο και τον πραξικοπηματία της παράταξης, παρά την αλήθεια και το συμφέρον της πατρίδας.

Λουστείτε τώρα το ΠΑΣΟΚ.

Εν κατακλείδι…

Μέσω του τσακίσματος του φασισμού και της ακροδεξιάς, για πρώτη φορά η παράταξη της Νέας Δημοκρατίας έχει την πρωτοβουλία των κινήσεων.

Είναι η πρώτη φορά μετά την μεταπολίτευση που η  δεξιά δεν πρέπει να απολογείται για τις πράξεις της.

Ταυτόχρονα,  έχουμε μια παρωχημένη αριστερά που κάνει τα αδύνατα δυνατά για να εκμεταλλευτεί την δυσαρέσκεια και την οργή του λαού, αλλά δεν μπορεί.

Το κράτος αναδιαρθρώνεται και η Ελλάδα είναι πλέον σε θέση να απαλλαγεί από τα επαχθή μνημόνια.

Και για πρώτη φορά μπορούμε να αναγεννηθούμε αφήνοντας στην άκρη την διχαστική λογική που μας κατατρώει τα σωθικά.

Για να φτιάξουμε μια Ελλάδα χωρίς ακροαριστερά και ακροδεξιά  άκρα, παρά μόνο Έλληνες!

Τι επιλέγετε;

Πάνος Ζήσης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Wolf avatar
    Wolf 01/10/2013 12:51:25

    Εξαιρετικό Πάνο Ζήση.
    Πικρές αλήθειες, αλλά αλήθειες.
    Εύγε!!!

  2. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 01/10/2013 13:30:34

    Αγαπητέ Πάνο, είμαι από τους πρώτους που θα συμφωνήσουν με την βασική ιδέα. Πρέπει όμως να πω, εμφατικά, πως η γλώσσα που χρησιμοποιήθηκε ήταν η ίδια διχαστική διότι, μαγικώ το τρόπω, μεταμόρφωσε σε κομματική αντιμαχία την διαφορετική οπτική με την οποία βλέπουν τα 2 μεγάλα κόμματα την κατάσταση: Όχι πως δεν έχει ακραία στοιχεία με την ίδια ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ λογική της ΧΑ τα οποία στοιχεία υιοθετούν την τυφλή βια ως πολιτικό όπλο (να μην αναφέρω παραδείγματα, θα τα δούμε σε άλλο άρθρο), αλλά όταν ΟΛΑ μα ΟΛΑ ντύνονται με το πεπλο της κομματικής αντιπαράθεσης, το μύνημα δεν περνάει αυτούσιο πως η καταστολή (του κράτους δικαίου) είναι νόμιμη άμυνα της κοινωνίας των Ελλήνων εναντίον ακραίων μελών της, ασχε΄των αν είναι Ναζί ή ακροαριστεροί που ντύνουν τα εγκλήματά τους με ταξικό γλωσσολόγιο.

    • Γρηγορος avatar
      Γρηγορος @ Νίκος Αργεάδης 02/10/2013 00:30:17

      Μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι και πως γινεται ο Εθνικο..Σοσιαλισμος να ειναι ακρα Δεξια..!!

      • akenaton avatar
        akenaton @ Γρηγορος 02/10/2013 13:56:18

        Φυσικά και ΔΕΝ είναι! Αλλά τί να λέμε τώρα; Η δύναμη της συνήθειας βλεπετε ...

  3. unfair avatar
    unfair 01/10/2013 13:36:46

    Ο νόμος περί ευθύνης υπουργών [κ μάλιστα με αναδρομική ισχύ] μπορεί να καταργηθεί;
    Τα ΝΠΔΔ που δεν έχουν πια αντικείμενο, μπορούν να καταργηθούν; [επιτέλους!!!?]
    Σταθερότητα στο φορολογικό μπορεί να γίνει;
    Σταθερότητα στα θέματα παιδεία μπορεί να υπάρξει;
    Το ξεπούλημα κ η απαξίωση της δημόσιας περιουσίας [κ έμμεσα της ιδιωτικής], μπορεί να σταματήσει;
    Κράτος Δικαίου θα 'χουμε; [ή μόνον δικαιοσύνη κατά "παραγγελία";]
    Σχεδιασμός ανάπτυξης με πρόγραμμα μακροπρόθεσμο, θα 'χουμε;
    ...αλλά βέβαια ..."εμείς" φταίμε ...κ όχι "το ψάρι από το κεφάλι μυρίζει!".

  4. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 01/10/2013 13:49:24

    Το άν δίνατε την δύναμη έχει διττή ανάγνωση:
    1) δεν μας έπεισες ή δεν μας πείσατε συνολικά απλά δεν μπορείς να την αποσπάσεις με την πειθώ
    2) δεν είμαστε διατεθειμένοι να ξαναγευτούμε καθεστώς αυτοδυναμίας απο κανένα κόμμα

    Κατά συνέπεια απαιτείται ωριμότητα, μεστότητα, μεθοδική σκέψη συστηματική δράση για να μην βρεθεί η ηγετική ομάδα της Ν.Δ. εκ νέου στην ίδια κατάσταση.Ποιά κατάσταση; Ατολμία απο πλευράς της Ν.Δ., Παλινωδίες, Σπασμωδικές κινήσεις. Ακόμα και ο Κος Δένδιας μέχρι λίγες μέρες πρίν μιλούσε με φοβικό σύνδρομο για τις σχέσεις Χ.Α. και Αστυνομίας. Το ξαναγράφω αποτελεί πράξη ιδιαίτερου πολιτικού ρίσκου, κατά συνέπεια πρέπει σε κάθε θέμα που η κοινωνία θεωρεί σοβαρό να υπάρξει αντίδραση με τον ίδιο τρόπο στον ίδιο βαθμό.

    Τα αποτελέσματα της οικονομικής δυσπραγίας δεν θα ανατραπούν εύκολα, αν δεν υπάρξει αυτό το καθεστώς διαφάνειας και καμιάς ανοχής απέναντι σε καταστάσεις που βάλλουν ευθεία κατά του πολιτικού συστήματος και κατά του δημοκρατικού πολιτεύματος τότε μέν η Ν.Δ. μπορεί να μην κινδύνευσει απ οτην πρωτιά της , όμως κυβερνητικό εταίρο δεν θα βρεί για να συνεργαστεί αρμονικά

  5. Γιώργος Καλύτερος avatar
    Γιώργος Καλύτερος 01/10/2013 13:57:30

    Ακριβώς αυτό! Εκείνο που απεχθάνεται ο δεξιός (όχι ο υπερ-καραδεξιός, ακροδεξιός κλπ) είναι η βία από τον δικό του χώρο και της αριστεράς. Ακόμα και στην εθνομηδενιστική πτέρυγα της αριστεράς, αναγνωρίζει το δικαίωμα να λέει αυτά που πιστεύει και να κρίνεται στην κάλπη από τον λαό για τις θέσεις της. Η δεξιά δεν διώκει ιδέες ούτε θα επιθυμούσε την φίμωσή τους, όσο αντιπαθείς κι αν της είναι αυτές. Τούτο θα αποτελούσε νοοτροπία μόνο της άκρας δεξιάς. Αυτό πάντως που δεν θα ανεχτεί είναι έκνομη δραστηριότητα από κάθε άκρο, την οποία και θα αντιμετωπίσει με τον συμμετρική αντίδραση ως προς τη βαρύτητα κάθε περίπτωσης χωριστά. Αλλά η βία και οι τσαμπουκάδες θα παταχθούν όπως κι αν είναι.

  6. Καβαλιώτης avatar
    Καβαλιώτης 01/10/2013 14:33:08

    "Είπε όχι στο μνημόνιο και δεν τον πιστέψατε, αναγκάστηκε να θυσιάσει εαυτόν ... για να βγάλει την χώρα από το αδιέξοδο ..."

    1. Είναι ορθό ότι, μέχρι την κυβέρνηση Παπαδήμου, η αντιμνημονιακή ΝΔ είχε μεν προβάδισμα, όχι όμως και κανένα μεγάλο ρεύμα (βέβαια, ήταν σχετικά "νωρίς", υπό την έννοια ότι υπήρχε ακόμη σημαντικό μέρος του κόσμου που επηρεαζόταν από την ξεσαλωμένη μνημονιακή προπαγάνδα και έτρεφε ακόμη ελπίδες).
    Από την άλλη, όμως, είναι μάλλον κοινή αίσθηση και εκτίμηση (για να μην πω πεποίθηση) ότι, αν εκείνο το κρίσιμο διάστημα ο ΑΣ δεν συναινούσε και πηγαίναμε σε εκλογές (που δεν μπορούσαν μεν να επιβληθούν, αλλά αντικειμενικά δεν ήταν δυνατόν και να αργήσουν), η ΝΔ (δηλ. ο ΑΣ προσωπικά) θα σάρωνε (το έχει πει πρώτος ο ίδιος, το ξαναέγραψε πρόσφατα και ο κ. Κρανιδιώτης). Στο χρονικό εκείνο σημείο είχαν ωριμάσει οι συνθήκες για την εκλογική εκτίναξη του ΑΣ.
    Επομένως, από αυτήν την άποψη, το "είπε όχι στο μνημόνιο και δεν τον πιστέψατε" δεν είναι απολύτως αληθές. Μάλλον το αντίθετο.

    2. Αν δεχόμαστε ότι η χώρα βρισκόταν σε ένα "αδιέξοδο", από το οποίο επιχείρησε να την βγάλει με την μνημονιακή στροφή ("θυσιαζόμενος"), τότε, κατά την ταπεινή μου γνώμη, προκύπτουν μερικά δύσκολα ερωτήματα:
    α) Πότε ακριβώς περιήλθε η χώρα σε "αδιέξοδο", π.χ. με την εξαγγελία ΓΑΠ περί δημοψηφίσματος στις 31.10.2011?
    Δεν υπάρχει αντίφαση μεταξύ του τί υποστήριζε ο ΑΣ (μετά μεν τη διαπίστωση του "αδιεξόδου", αλλά πάντως) πριν την κυβέρνηση Παπαδήμου (11.11.2011) και του τί (σταδιακά) άρχιζε να υποστηρίζει μετά?
    β) Η (κυβέρνηση Παπαδήμου και η) μνημονιακή στροφή ήταν (η μοναδική) διέξοδος? Δεν αποτελούσαν διέξοδο οι εκλογές και η ανάδειξη μιας ισχυρής αυτοδύναμης κυβέρνησης Σαμαρά, συνεπούς με την μέχρι τότε πολιτική της NΔ?

    Το ξέρω ότι αυτά έχουν χιλιοσυζητηθεί και ζητώ συγνώμη αν κουράζω, αλλά είναι θέματα που δεν έχουν πάψει να απασχολούν όσους υποστηρίζαμε τον ΑΣ από πολλά χρόνια -και αφορμή μου έδωσαν οι παραπάνω νύξεις.

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 01/10/2013 14:34:10

    Ζητουμε στον επερχομενο αντιρατσιστικο νομο να μπει διαταξη που να ποινικοποιει και την προπαγανδα βιας της αριστερας.
    Εχω ηδη προτεινει τον ορο ταξικο μισος μαζι με το εθνικο,φυλετικο,θρησκευτικο κτλ μισος.Εαν δεν αρεσει μπορει και να ονομασθει πολιτικο μισος ή κοινωνικο μισος.Δεν εχει σημασια.
    Το ζητημα ειναι οτι εαν μεινει οπως θελουν οι δημαροπασοκοι μονο εθνικο,φυλετικο ,θρησκευτικο ποινικοποιειται μονο η προπαγανδα μισους της ακρας δεξιας.Οι 3 υπαλληλοι της Μαρφιν δεν καηκαν για λογους εθνικου ή φυλετικου ή θρησκευτικου μισους.Καηκαν επειδη ησαν απεργοσπαστες.
    Περιμενουμε και θα δουμε.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ ψυχραιμια 01/10/2013 15:42:33

      Το μωρό μην ξεχνάς. Τέσσερις φόνοι και όχι τρεις...

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Γιώργος 01/10/2013 17:37:16

        Έτσι!

  8. Κριτική Σκέψη avatar
    Κριτική Σκέψη 01/10/2013 14:47:39

    Κοινή λογική:
    Αν κόψεις τα άκρα τα εναπομείντα θα γίνουν αυτομάτως άκρα!!!
    Συνεχίζεις και κόβεις εκατέρωθεν τα άκρα.... Που φτάνεις σε ένα σημείο (Μαθηματικώς)!!!!!!!!!!!!!!
    Άρα τι προκύπτει????
    ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ (Όχι ΔΙΚΤΑΚΤΟΡΙΑ)
    Μακριά απο εμάς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. Κριτική Σκέψη avatar
    Κριτική Σκέψη 01/10/2013 15:09:54

    Αν ο κ. Σαμαράς επέμεινε στις αρχικές του θέσεις τώρα θα ήταν "ΕΘΝΑΡΧΗΣ"!!!!!!!!!! Ποιά Χρυσά Αβγά και ποιές Χρυσές Ομελέτες!!!!!!!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Κριτική Σκέψη 01/10/2013 17:40:44

      Εθνάρχης σε ένα διαλυμμένο έθνος που θα πήγαινε και σε εμφύλιο μετά από λίγο επειδή τα άκρα θα γιγαντώνονταν επί 10 στην πείνα που θα έπεφτε με τη χρεοκοπία. Και μετά φυσικώ το τρόπω θα είχαμε χούντα επειδή θα την προτιμούσαν τα 9/10 από το απόλυτο χάος. Και ΤΟΤΕ θα είχαν πετύχει οι εχθροί το κομμάτιασμα της χώρας. Επειδή οι χούντες στον τόπο μας είναι ξενόφερτες. Ο Σαμαράς είναι Έλληνας με τα όλα του. Και όποιος διαφωνεί στα οικονομικά άποψή του και θα δούμε όπου ναναι αν έχει δίκιο, αλλά στα εθνικά θέματα δεν υπάρχει πιο τρελός υπέρ των εθνικών συμφερόντων.

      • Δαγκωμένο μήλο avatar
        Δαγκωμένο μήλο @ Γεώργιος Τ. 01/10/2013 19:57:06

        Είσαστε Μάντης ΚΑΙ εσείς; κανείς δεν ξέρει τι θα είχε γίνει ΑΝ..... Η επιπολαιότητα με την οποία συνεχώς ...διαβεβαιώνετε τον εαυτό σας για όσα δεν είστε σε θέση να γνωρίζετε, είναι χαρακτηριστική σε όλα σας τα σχόλια.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Κριτική Σκέψη 01/10/2013 18:01:41

      Αν εννοείται το άλμα στο κενό που του συνιστούσαν μερικοί το Νοέμβριο του 2011, πολύ πιθανόν να ήταν Εθνάρχης άνευ Έθνους.

      • Κριτική Σκέψη avatar
        Κριτική Σκέψη @ TopGunZ 01/10/2013 19:34:46

        Ενώ τώρα εεεε?

    • Greg avatar
      Greg @ Κριτική Σκέψη 01/10/2013 23:41:57

      1.000.000 likes

  10. Σιγά μη φοβηθώ avatar
    Σιγά μη φοβηθώ 01/10/2013 15:15:38

    '' Όμως, αν δίνατε στον Σαμαρά την απαραίτητη δύναμη, δεν θα ήταν αναγκασμένος να συγκυβερνήσει μαζί του.''
    ''Ο μεσαιωνικός θρύλος μάλιστα θέλει τον Ριχάρδο τον Λεοντόκαρδο να επιχειρεί να πείσει τον Σαλαντίν για το ανώφελο της αντίστασης κόβοντας με ένα χτύπημα του σπαθιού του ένα σιδερένιο δοκάρι. Ο Σαλαντίν, ατάραχος, πέταξε απλά στον αέρα ένα μεταξωτό μαντίλι και το άφησε να πέσει στο ακίνητο σπαθί του: κόπηκε μονομιάς σε λωρίδες διαλύοντας τις αυταπάτες του Ριχάρδου.''
    Συμπέρασμα : Με το σπαθί πάντα θα λύνονται όλα τα τραγικά διλήμματα.
    Μα το σπαθί ποτέ, κανείς δεν το ''χαρίζει'' σε κανέναν.....

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Σιγά μη φοβηθώ 01/10/2013 17:42:11

      Δανεική είναι η ψήφος. Μετά από 4 χρόνια (συχνότερα στην Ελλάδα στατιστικά) επιστρέφει. Και κάποιοι τη δάνεισαν σε φονιάδες. Ο Σαμαράς είναι άγιος μπροστά τους...

      • Σιγά μη φοβηθώ avatar
        Σιγά μη φοβηθώ @ Γεώργιος Τ. 01/10/2013 20:16:30

        Η ψήφος είναι δικαίωμα και υποχρέωση κάθε ελεύθερου ενήλικα πολίτη. Δεν είναι κανείς ....εξουσιοδοτημένος ούτε σοφός, ώστε να υποτιμά τον απέναντί του λέγοντας οτι ψήφισε ''φονιάδες'', γιατί τότε κανείς δε σέβεται την ελεύθερη βούληση του άλλου και ο καθένας δύναται να κατηγορήσει την αντίθετη από την ποθητή του ψήφο ως χαρισμένη σε προδότες, σε κλέφτες, σε πουλημένους κ.λ.π. , κ.λ.π. Καταλαβαίνετε φαντάζομαι οτι χωρίς σεβασμό, είναι όλα μάταια. Τα τέσσερα χρόνια τελικά είναι πάρα πολλά, αν λάβουμε υπ΄όψη μας τη δεδομένη ασυνέπεια μεταξύ εξαγγελθέντων προγραμμάτων-δεσμεύσεων και των μετέπειτα έργων, που δυστυχώς χαρακτηρίζει όλους τους ασκούντες την εξουσία. Στους 6 μήνες, έχουμε ήδη καταλάβει αν μας εμπαίζουν.....

        • Αγρότης avatar
          Αγρότης @ Σιγά μη φοβηθώ 01/10/2013 23:10:42

          Στους 6 μήνες, έχουμε ήδη καταλάβει αν μας εμπαίζουν…..

          Το ζητούμενο είναι να το καταλάβουμε πριν...τους δώσουμε την ευκαιρία.

  11. Jim Bim avatar
    Jim Bim 01/10/2013 15:17:51

    Είναι φανερό και στον πλέον αδαή ότι η Χρυσή Αυγή είναι εγκληματική οργάνωση με προκάλυψη το κόμμα. Είναι σαφές ότι δεν πιστεύουν στη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
    Και τώρα που άρχισαν τα δύσκολα γίνεται φανερό ότι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ, είναι μια συμμορία !!
    Λίγο χουντικοί, λίγο φασιστες, λιγο εθνικιστές, δωδεκαθειστες και πολυ ψευτοτσαμουκαδες.

    Ο λόγος που δεν αντιδρούν οι υπόλοιποι είναι γιατί δεν έχουν πίστη σε μια ιδεολογία σε ένα ιδανικό , σε αντίθεση με τους αριστερούς .....
    Και ποιος να τους εμπνεύσει ο Παναγιωταρος και ο Κασιδιαρης ?????

  12. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 01/10/2013 15:34:29

    Φρενοκομείο με πολλούς τρελογιατρούς που θέλουν να μας χειρουργήσουν πάνω από τα ρούχα...

    • Καλ Ελ avatar
      Καλ Ελ @ Αιρετικός 01/10/2013 16:25:23

      Χαχαχα! Αθάνατη ατάκα αυτή!

    • ΓόρδιοςΔεσμός avatar
      ΓόρδιοςΔεσμός @ Αιρετικός 01/10/2013 20:02:36

      ''...μετά θα σου ράψω την τομή, θα σου ράψω και τα ρούχα και θα΄σαι έτοιμος!'' Τελειότητα λέμε.

  13. Σ Μ avatar
    Σ Μ 01/10/2013 16:49:58

    «Προτιμήσατε τον φυρερίσκο και τον πραξικοπηματία της παράταξης, παρά την αλήθεια και το συμφέρον της πατρίδας.
    Λουστείτε τώρα το ΠΑΣΟΚ.»

    Μόλις σημειώθηκε σὲ ἄλλο θέμα ἀλλὰ βρίσκει ἀπόλυτη ἐφαρμογὴ κι ἐδῶ: ὁ «ἐλέφαντας στὸ δωμάτιο» εἶναι τὸ στελεχιακὸ ζήτημα. Μὲ αὐτὰ τὰ στελέχη κομματικῆς χαρτοκοπτικῆς, ἡ ΝΔ -ΔΕΝ- ἔχει τὰ φόντα γιὰ νὰ λειτουργήσει πραγματικὰ ὡς τὸ μεγάλο κόμμα στὸν εὐρύτερο χῶρο δεξιώτερα τοῦ κέντρου. Ἁπλῶς ΔΕΝ τὰ ἔχει. Κάνει τὰ πάντα γιὰ νὰ ἔχει τὸν ἀνθρωποδιώχτη, καὶ κάνει πολὺ καλὴ δουλειὰ σὲ αὐτὸν τὸν τομέα, μὲ ἐντυπωσιακὲς ἐπιδόσεις.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Σ Μ 01/10/2013 19:03:19

      Αλλά αν το γράψεις αυτό, θεωρείσαι από μερικά κομματικά "σκυλάκια κανίς¨ σχεδόν "βασιλοχουντικό σταγονίδιο". Και όμως, αυτή είναι η αλήθεια. Η αλλιώς, αυτή η στάνη, αυτό το γάλα βγάζει....

    • Ανδρομέδα avatar
      Ανδρομέδα @ Σ Μ 01/10/2013 19:47:06

      Ποιο κόμμα θεωρείς ότι έχει αξιόλογα στελέχη;

      • Σ Μ avatar
        Σ Μ @ Ανδρομέδα 01/10/2013 23:17:36

        Πρῶτον, ἂν ἀπαντοῦσα «κανένα» αὐτὸ δὲν θὰ ἦταν λόγος γιὰ νὰ σκεφτεῖ κάποιος «χα! Ἄρα δὲν πειράζει ποὺ οὔτε ἐμεῖς ἔχουμε!»

        Ἀπὸ 'κεῖ καὶ πέρα, δύο κοινοβουλευτικὰ κόμματα ἔχουν ἔξοχα στελέχη ἀναλογικὰ μὲ τοὺς στόχους τοῦ ἑκάστοτε κόμματος:

        -Τὸ ΚΚΕ, ποὺ φυσικὰ δὲν θὰ ψήφιζα ὁ κόσμος νὰ χαλάσει. Ὅλα τὰ στελέχη του εἶναι ἰδεολογικῶς κατηρτισμένα καὶ μποροῦν νὰ σταθοῦν (τηρουμένων τῶν ἀναλογιῶν) ἔξοχα σὲ μιὰ πολιτικὴ συζήτηση, παίζοντας φυσικὰ τὴν «κασσέτα». Τὶς περισσότερες φορές, ὄχι πάντα, (α) πιστεύουν πραγματικὰ καὶ βαθύτατα αὐτὰ ποὺ διατείνονται ὅτι πιστεύουν, (β) ἔχουν πραγματικὲς δουλειὲς στὸν πραγματικὸ κόσμο καὶ σπάνια κομματικῶς μισθοδοτούμενη ἀεργία ἢ σπανιώτερα θέση ἐργασίας-φάντασμα ἐλέῳ κομματάρχη στὴν Κορώνη, (γ) ἀσχολοῦνται μὲ τὸ κόμμα τους ἐπειδὴ πιστεύουν στοὺς σκοποὺς καὶ στὰ προτάγματά του, πολὺ λιγότερο ἐπειδὴ θέλουν νὰ ἐπωφεληθοῦν ἀπὸ αὐτὸ ἢ νὰ κάνουν καριέρα ἀνεβαίνοντας τὴν ἱεραρχία του.

        Ἂν πάρουμε ἀπόφαση ὅτι τὸ ΠΑΣΟΚ δὲν εἶναι ἀκριβῶς πολιτικὸ κόμμα ἀλλὰ κλεπτοκρατικὴ ὀργάνωση μὲ σκοπὸ τὴν ἅλωση τοῦ κρατικοῦ προϋπολογισμοῦ, τότε καὶ τὸ ΠΑΣΟΚ ἔχει ἔξοχα στελέχη. Σὲ κάθε μὰ κάθε φάση του -τὴν σοσιαλιστική, τὴν ὕστερη ἀνδρεϊκή, τὴν σημιτική, τὴν ΓΑΠική, τὴν μπενυζελική- τὰ στελέχη του μεταλλάσσονται μὲ μαεστρία σὲ ὅποιον ρόλο ἀπαιτεῖται γιὰ νὰ πραγματοποιηθεῖ πληρέστερα ὁ δόλιος καὶ χυδαῖος σκοπὸς τοῦ κόμματος. Ἀπὸ τὰ ζιβάγκο μέχρι τὸν ἐκσυγχρονισμὸ καὶ μέχρι τοὺς θεματοφύλακες τῶν θεσμῶν καὶ τῆς Εὐρώπης, ἡ ἱκανότητα τῶν πασοκικῶν στελεχῶν νὰ ἀνταποκρίνονται στὶς ἀπαιτήσεις ποὺ ἔχει ἀπὸ αὐτοὺς ἡ ἐγκληματικὴ ὀργάνωση εἶναι πραγματικὰ ἐκπληκτικές.

        Τὸ πρόβλημα εἶναι ὅτι τὰ στελέχη τῆς ΝΔ μοιάζουν περισσότερο μὲ κακέκτυπα τῆς δεύτερης περίπτωσης καὶ πολὺ λιγώτερο μὲ κακέκτυπα τῆς πρώτης.

        • αντιρεαλιστής avatar
          αντιρεαλιστής @ Σ Μ 02/10/2013 17:57:37

          ...για ακόμα μια φορά σύμφωνος...δες στα πανεπιστήμια πως ο τελευταίος εακκίτης και κνίτης μπορεί να ταπώσει τον κάθε τύπου Βαρβιτσιώτη δαπίτη που άντε να πει κανένα και ααα και ουυυυ

    • αντιρεαλιστής avatar
      αντιρεαλιστής @ Σ Μ 02/10/2013 17:55:15

      Τελευταία συμφωνώ συχνά μαζί σου...

  14. Σώκρατης avatar
    Σώκρατης 01/10/2013 17:23:18

    Επιλέγω να λυθεί το μεταναστευτικό με μηδενική ανοχή στους εισβολείς και άμεση απέλαση τους και θα μου είναι αδιάφοροι και η Χ.Α. και τα άσυλα με τις βίλες Αμαλίας..

  15. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 01/10/2013 17:42:45

    Συμφωνώ.

  16. Jim Bim avatar
    Jim Bim 01/10/2013 18:59:47

    Τελικά είσαι κρυφο Χρυσαυγιτης !!!!! ΝΑ ΤΟ λες ΜΗΝ ντρέπεστε !!!!

  17. christof avatar
    christof 01/10/2013 20:46:55

    Η Χρυση Αυγη ειναι σοσιαλιστικο κομμα αφου ειναι ναζιστικο και ειναι το ιδιο με τα υπολοιπα σοσιαλιστικα κομματα Μαυρα κοκκινα πρασινα ολα τα ιδια.Αλλα διεθνιστικα και αλλα εθνικιστικα. Τι σχεση μπορει να εχουν με τη παραταξη που πιστευει στην ιδιωτικη πρωτοβουλια στην ελευθερη οικονομια, στη ιδιοκτησια και το κρατος να ειναι μονο ο διαιτητης του παιγνιδιου?Εκτος και αν η ΝΔ ειναι γαλαζιο σοσιαλιστικο κομμα

    • Νικηφορος Φωκας avatar
      Νικηφορος Φωκας @ christof 02/10/2013 17:51:12

      Εδω θα πρεπει να εξηγησουμε σε πολλους οτι ΝΑΖΙ σημαινει ΕΘΝΙΚΟ-ΣΟΣΙΑΛΗΣΤΕΣ απο το γερμανικο (NA)tionalso(ZI)alismus των γερμανων (Χιτλερικων) εθνικοσοσιαληστων (η αγγλιστι Nazism)... γιατι πολλοι δεν το λενε μηνθιξουνε την αγια λεξη 'σοσιαλισμος'...

    • αντιρεαλιστής avatar
      αντιρεαλιστής @ christof 02/10/2013 18:00:19

      μάθε λίγο περί κορπορατισμού κτλ και μετά έλα για θεωρίες...

  18. Κώστας ,Πεύκη avatar
    Κώστας ,Πεύκη 01/10/2013 21:09:05

    Όσο άκρο είναι η Χρυσή Αυγή (που είναι) και η αριστερά ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ (που επίσης είναι) , τόσο άκρο είναι και η μνημονιακή συγκυβέρνηση της ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Άκρο γελοιότητας και κολοτούμπας είναι τα κόμματα των ΑΝΕΛ και του ΛΑΟΣ , άκρο οικολογική υπερβολής οι Πράσινοι Οικολόγοι, άκρο αντιπατριωτικής ρητορείας και φιλοευρωπαισμού η ΔΗΜΑΡ.

    Ας αφήσουμε λοιπόν τα άκρα αριστεράς, δεξιάς και κέντρου και ότι δήθεν υπάρχουν οι καλοί μεσαίοι που θα μας σώσουν.

    Ο λαός βλέπει και κρίνει , και ως τώρα το 30 % ανεργίας η ΑΠΟΤΥΧΙΑ του ΔΝΤ και της τρόικας που στηρίζουν ΣΑΜΑΡΑΣ-ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ και η ανικανότητα του ΣΥΡΙΖΑ να εκφράσει μια εναλλακτική πρόταση , αποδεικνύουν ότι μόνο το ΚΚΕ είχε προβλέψει την βαθιά ύφεση και μάλιστα στις μέρες των χρυσών πάρτι του ΧΑΑ, της εισόδου στην Ευρωζώνη και την Ολυμπιάδα.

    ΚΚΕ λοιπόν γιατί οι άλλοι είναι αναξιόπιστοι.Και ας έχει και αυτό τα κουσούρια του.

  19. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 01/10/2013 22:06:36

    Οσον αφορα το ΠΑΣΟΚ η απαντηση ειναι απλη......ο Ακης πηγε μεσα και ακολουθουν και αλλοι........ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΞΥΠΝΗΣΑΜΕ ΟΛΟΙ.

  20. νικος avatar
    νικος 01/10/2013 22:24:04

    περιμενω ζαπειο 1,2,3.περιμενω τα 18 σημεια του σαμαρα. περιμενω εξεταστικη επιτροπη για το πως φτασαμε στο μνημονιο. περιμενω διωξη παπανδρεου ,παπακων/νου. περιμενω λιστα λαγκαρντ. περιμενω ονοματα και συλληψεις φυσικων και ηθικων αυτουργων που εκαψαν τους ανθρωπους στην μαρφιν. περιμενω να αρχισει να αδειαζει η χωρα απο λαθρομεταναστες ουσιαστικα. περιμενω επαναδιαπραγματευση του μνημονιου(καλα οσο γιαυτο θα περιμενω πολυ). περιμενω ο σαμαρας να ζητησει συγνωμη που εκανε στροφη και εσωσε τον γαπ ,μπαινοντας στην κυβερνηση παπαδημου. περιμενω να καταργηθει ο νομος βενιζελου περι ευθυνης υπουργων. περιμενω ακομα να μαθω γιατι, ο αντιπροεδρος της κυβερνησης , υπουργος εξωτερικων και συγκυβερνων με τον αντωνη σαμαρα(ανατριχιασα θεε μου), ευαγγελος βενιζελος ειχε στο συρταρι του την λιστα λαγκαρντ για 2 χρονια. και το πιο βασικο,περιμενω να μαθω γιατι εγω που απο τα μαθητικα μου χρονια ημουνα στην ΜΑΚΙ και απο το 1981 ψηφιζα ΝΔ ,τωρα νοιωθω προδομενος και πεταμενος στην ακρη. οσο λοιπον εγω θα περιμενω,ΠΕΡΙΜΕΝΕ και εσυ αντωνη σαμαρα να σε ξαναψηφισω. και το χειροτερο δεν ειναι να ψηφισω χρυση αυγη θελοντας να σε τιμωρησω ,αλλα να μου περναει απο το μυαλο να ψηφισω μεχρι και συριζα.

    • Δημητρης avatar
      Δημητρης @ νικος 02/10/2013 00:28:41

      Δεν περιμενεις καλυτερα το τζοκερ και το λοττο μαζι ? ποιο πολλες πιθανοτητες εχεις απο το να δεις ολα αυτα που ζητας οσο ζεις

  21. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 02/10/2013 00:14:16

    Προφανώς ήταν έτοιμα όλα ως υποψήφια επιλογή απο καιρό. Τώρα πάρθηκε η απόφαση και "απασφαλίσθηκε" το οπλοστασιο της Δικαστικής εξουσίας, ίσως επειδή η επιρροή ισχύος της ΧΑ και των άμεσων ή έμμεσων υποστηρικτών της πλησίαζε σε "σημείο στροφής" ή και "μή επιστροφής".
    http://www.antinews.gr/2013/10/01/228971/#comment-1227326
    Δυστυχώς για τη χώρα, αυτή η αναμονή και η αναποφασιστικότητα, το "βλέπε και περίμενε", δημιούργησε σε μερίδα ορισμένων δεξιών, αυταπάτες και ανέφικτα όνειρα πολιτικών κατευθύνσεων ασύμβατων με τις πλειοψηφίες στη χώρα και με το διεθνοπολιτικό -οικονομικό περιβάλλον της.

  22. Ανδρομέδα avatar
    Ανδρομέδα 02/10/2013 00:58:48

    Αν η απάντηση είναι "κανένα κόμμα"ας μην την αποφύγουμε. Και φυσικά, για να μην κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας, δε σημαίνει"Χα! Δεν πειράζει που ούτε εμείς έχουμε". Σημαίνει ότι η έλλειψη προσώπων είναι ένα πρόβλημα που διατρέχει οριζόντια όλα τα κόμματα και όχι μόνο τη ΝΔ. Και προφανώς είναι πολύ σοβαρό και ουσιαστικό το ζήτημα. Κανένα κόμμα δεν πλεονεκτεί σημαντικά σε αυτό το πεδίο. Ούτε η ΝΔ έχει πολλά εξαιρετικά στελέχη, ούτε οι αντίπαλοί της. Δε βρίσκω παράξενο που επισημαίνεις το πρόβλημα. Βρίσκω προβληματικό να θέλεις να εξηγήσεις τη συμπεριφορά των δεξιών ψηφοφόρων, ειδικά στις τελευταίες εκλογές, με βάση το πρόβλημα των στελεχών όταν: Κανένα κόμμα δεν έχει ιδιαιτέρως αξιόλογα στελέχη. Και όταν οι δεξιοί απέρριψαν τη ΝΔ για να ψηφίσουν ΧΑ, τα στελέχη της οποίας δε θα χαρακτηρίσω καν και ΑΝΕΛ, οι οποίοι ήταν κυρίως παλιά πρόσωπα της ΝΔ και τα νέα ήταν ακόμη χειρότερα.
    Τα στελέχη του ΚΚΕ δεν ξέρω αν είναι καλά για τον κόσμο τους, αλλά επειδή ζουν στον κόσμο τους δεν πολύ- ασχολούμαι μαζί τους. Δε με ενδιαφέρουν πολιτικά πρόσωπα που βάζουν κασέτες άλλων εποχών και επιμένουν σε αποδεδειγμένα λάθη λόγω εμμονής.

    • Σ Μ avatar
      Σ Μ @ Ανδρομέδα 02/10/2013 01:04:49

      Ἰδανικὰ ὑποψήφια στελέχη ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ἀλλὰ κάποιοι ἀδιαφοροῦν ὁλοσχερῶς καὶ νοιάζονται μόνο γιὰ τὴ χυδαιότητα τῶν νεολαιῶν. Ἔχω δεκάδες ὀνόματα, τηλέφωνα καὶ διευθύνσεις ποὺ θὰ φτιάχνανε DREAM TEAM. Στελέχη ὐπάρχουν, ἁπλῶς εἶναι... ἐκτὸς κόμματος κατὰ συνειδητὴ ἐπιλογὴ τοῦ ΑΣ (διότι δὲν φταῖνε πάντα οἱ ἄλλοι).

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ανδρομέδα 02/10/2013 10:18:33

      Ψήφισαν ΑΝΕΛ ή ΧΑ, όχι επειδή είχαν "στελέχη" (φυσικά, υπό την ευρεία έννοια του όρου, και ο Καμμένος και ο Μιχαλολιάκος θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν "στελέχη"....), αλλά από νεύρα. Αλλά η ΝΔ είναι κόμμα που πρέπει να έχει κεντρικό ρόλο σε κυβερνητικό σχήμα. Είναι απαραίτητο να έχει σοβαρούς ανθρώπους με κατάρτιση και πατριωτισμό (σαν δημοκρατικό δεξιό κόμμα που είναι). Δεν μπορεί κανείς να έχει τις ίδιες απαιτήσεις από ένα κόμμα με κυβερνητικές αξιώσεις και από ένα γκρουπούσκουλο διαμαρτυρίας ή και μία παραστρατιωτική φασιστική οργάνωση...

      • Ανδρομέδα avatar
        Ανδρομέδα @ ΒΙΣ 02/10/2013 13:40:38

        Δεν καταλαβαίνω γιατί να απαιτώ άλλα από τη ΝΔ και άλλα από τους ΑΝΕΛ, τη ΧΑ, τον ΣΥΡΙΖΑ κλπ ενώ θα τους δώσω ακριβώς την ίδια δύναμη, δηλαδή τη δύναμη μιας ψήφου.
        Έτσι και αλλιώς η διάκριση κυβερνητικό κόμμα και κόμμα διαμαρτυρίας στο δικό μυαλό δεν υπάρχει όταν ψηφίζω, γιατί όποιον ψηφίζω τον ψηφίζω επειδή θεωρώ ότι είναι ο καταλληλότερος να κυβερνήσει.

  23. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 02/10/2013 14:06:03

    Θα σου απαντήσω λίγο κυνικά: Πιστεύεις σοβαρά ότι αν ο Καμμένος και ο Μιχαλολιάκος ήξεραν ότι υπήρχε μία, έστω μικρή, πιθανότητα να γίνονταν πρωθυπουργοί, θα συμμετείχαν με τα κόμματά τους στις εκλογές;
    Εγώ είμαι σίγουρος πως όχι. Κοινώς, κάνουν αυτά που κάνουν και λένε αυτά που λένε εκ του ασφαλούς. Τρέφουν τη μωροφιλοδοξία τους και κοροϊδεύουν κάποιους αφελείς, ούτε καν τους ψηφοφόρους τους στο σύνολό τους. Αλλά για τα σοβαρά αστικά κόμματα δεν πρέπει να ισχύει το ίδιο...

    • Ανδρομέδα avatar
      Ανδρομέδα @ ΒΙΣ 02/10/2013 14:41:36

      Για μένα η έννοια του κόμματος διαμαρτυρίας είναι απορριπτέα. Μικρά κόμματα σαφώς και θα υπάρχουν, αλλά κόμματα με ευθύνη. Γιατί ειδικά τώρα χρειαζόμαστε κόμματα που να μπορούν να παίζουν ρυθμιστικό ρόλο και να συμμετέχουν σε κυβερνήσεις. Αλλά και η αντιπολίτευση πρέπει να είναι σοβαρή. Η άποψη των λιγότερων απαιτήσεων προς τα μικρά κόμματα που δεν πιστεύουν ούτε οι αρχηγοί τους ότι θα κυβερνήσουν, ενισχύει την ανευθυνότητά τους και γενικά ενθαρρύνει την ιδέα του κόμματος διαμαρτυρίας. Όλα τα κόμματα πρέπει να είναι υπεύθυνα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.