#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/08/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Είμαι αριστερός σημαίνει...



Είμαι αριστερός σημαίνει ότι κάνω τα πάντα για να μην κλέβω το κράτος, παρ’ ότι αυτό με κλέβει κάθε μέρα.

Ότι αγαπώ την πατρίδα μου, όχι περισσότερο από τους άλλους και δεν το διαλαλώ όπου βρεθώ κι όπου σταθώ.

Ότι  ζητάω αποδείξεις απ’ όλους τους ελεύθερους επαγγελματίες και δεν υποκύπτω στο δέλεαρ της χαμηλότερης τιμής. Γιατί έτσι πιστεύω ότι θα κάνω καλό στη χώρα μου. Τουλάχιστον έτσι πιστεύω.

Ότι δεν ανέχομαι να μετατρέπονται τα πανεπιστήμια σε μαγαζάκια του κάθε ψευτοκουλτουριάτη πρεζάκια ή του κάθε ψευτοεπαναστάτη που τρώει στα 40 του από το τάπερ της μαμάς. Και ότι δεν θέλω να στείλω το παιδί μου σε κάποιο πανεπιστήμιο που θα δει περισσότερες μολότοφ απ’ ότι συγγράμματα.

Ότι καλά κάνει η κυβέρνηση αν στέλνει την αστυνομία να καθαρίσει το Πολυτεχνείο. Και που δεν ρωτά η αστυνομία τον κ. Λαφαζάνη πότε να κλείσει ραντεβού για να κάνει τη δουλειά της.

Ότι θέλω να μείνω στην Ευρώπη, γιατί εκεί είναι το μέλλον της χώρας μου. Και που πρέπει να αγωνιστώ για να αλλάξει αυτή η απάνθρωπη Ευρωπαϊκή Ένωση, όπως την κατάντησαν οι Γερμανοί και οι άλλοι καλβινιστές.

Ότι αντιδρώ σε όψιμους αριστερούς τύπου Τσίπρα που τους αγώνες για μια καλύτερη Ελλάδα τους γνώρισαν μόνο μέσα από τα βιβλία του ΚΚΕ, κι όχι από την πραγματική ιστορία.

Ότι δεν ανέχομαι να έχει καταντήσει η χώρα μου βασίλειο της λαμογιάς όπου οικογένειες δηλώνουν τα παιδιά των γειτόνων ως δικά τους για να παίρνουν επιδόματα.

'Οτι δεν μπορώ άλλο να βλέπω χιλιάδες παιδιά να είναι άνεργα, αλλά την ίδια στιγμή να έχουν αράξει στις καφετέριες αντί να προσπαθούν να γίνουν καλύτεροι, να γίνουν αναγκαίοι, να μάθουν περισσότερα και να διεκδικήσουν κάτι καλύτερο από τη ζωή τους.

Είμαι αριστερός γιατί ξέρω ότι ο πατέρας μου και οι πατεράδες πολλών άλλων μετά τον Εμφύλιο δεν κάθισαν να κλάψουν στα συντρίμμια της χώρας, αλλά δούλεψαν σκληρά για να ζήσουν οι ίδιοι και οι οικογένειές τους, αλλά και για να οικοδομήσουν μια καλύτερη Ελλάδα.

Είμαι από εκείνους που αριστερά δε σημαίνει συνεχής άρνηση, κακομοιριά, τζάμπα επανάσταση, δήθεν αξιοκρατία, τάχαμου προστασία στον αδύναμο, αλλά μόλις βρεις την ευκαιρία να «πιάνεις την καλή».

Είμαι από εκείνους που δεν βλέπουν μόνο καταστροφές, αλλά βλέπουν και ελπίδα.

Που θέλουν μια πατρίδα υπερήφανη, καλύτερη και πολίτες αξιοπρεπείς, όχι υπόδουλους στις ιδεοληψίες μιας άλλης εποχής.

Τελικά, μπορεί να μην είμαι και τόσο… αριστερός, αλλά σίγουρα είμαι πιο αριστερός από τους επαγγελματίες της Αριστεράς που βγαίνουν και πουλάνε αριστεροσύνη και προοδευτισμό.

Τ’ ακούς κύριε Τσίπρα που βγαίνεις στα μπαλκόνια και κηρύττεις ανένδοτους στους «προδότες» μνημονιακούς. Και που δεν έχεις καταθέσει ούτε μια σοβαρή… αριστερή πρόταση για την Ελλάδα;

Τ’ ακούτε λοιποί ηγέτες της Αριστεράς που ο κόσμος βαρέθηκε την αριστερή σας φρασεολογία αλλά που επιβιώνετε επειδή είστε απλά ένα ακόμη σύμπτωμα του μεταπολιτευτικού μπάχαλου;

Αριστερός Ψάλτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Heaven avatar
    Heaven 25/08/2013 07:48:19

    εγώ τα έχω όλα αυτά και είμαι δεξιός!!!
    πειράζει???

    • Κεραμυδόγατος avatar
      Κεραμυδόγατος @ Heaven 25/08/2013 13:46:56

      Από το στόμα μου το πήρες!

      • airman avatar
        airman @ Κεραμυδόγατος 25/08/2013 14:34:25

        Εγώ είμαι δεξιός προλετάριος!!!

        • Heaven avatar
          Heaven @ airman 25/08/2013 17:47:40

          ακόμη καλύτερα!!!

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ Heaven 25/08/2013 21:54:55

            Είδατε; Λίγο ψάξιμο...και θα βρούμε την ταυτότητά μας!

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Φελίζα 25/08/2013 23:54:40

            Τή χάσαμε ἐντελῶς,μᾶλλον...

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ Κυθήριος 26/08/2013 07:07:50

            Παραμένουμε, κατ εξακολούθηση...δοκιμαζόμενοι Έλληνες πολίτες!
            Καλή σου μέρα Κυθήριε!

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 25/08/2013 08:00:10

    Στην Ευρωπη εισαι γεωγραφικα.Η Ευρωπαικη Ενωση δεν αλλαζει.Αυτη ειναι και αυτη θα παραμεινει.Και εφ οσον δεν μας αρεσει οχι μονο στους αριστερους αλλά και στους δεξιους πρεπει να φυγουμε.
    Η αριστερα εχει τελειωσει παντου.Στην Ελλαδα ομως εχει ακομη μια ευκαιρια.Της την εδωσαν οι ηλιθιοι που ξεχνωντας τους πολεμους θεωρησαν οτι το καλυτερο που εχουν να κανουν ειναι να βαλουν τη χωρα σε μια οργανωση υπο τον ελεγχο της Γερμανιας.Επειδη οι Γερμανοι δεν αλλαζουν θα την εχει την ευκαιρια.Οι Γερμανοι ειναι ο λογος που εγινε το ΕΑΜ με 300.000 νεκρους απο πεινα προκαλεσαν και οι Γερμανοι θα φερουν το ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσια με τα μνημονια.Εκει θα δουμε τι θα κανει.

    • εγω avatar
      εγω @ ψυχραιμια 12/09/2013 15:38:11

      εσυ εισαι;!

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 25/08/2013 08:17:20

    Υπερτιμάς τον Τσίπρα όταν λες ότι γνώρισε τους αγώνες κλπ μέσα από τα βιβλία του ΚΚΕ.
    Αλήθεια, τον θεωρείς ικανό να έχει ποτέ διαβάσει βιβλίο χωρίς ζωγραφιές και εικόνες;

    • Πέτρος avatar
      Πέτρος @ Strange Attractor 25/08/2013 10:08:41

      Μπα, αποκλείεται. Εξάλλου Πολιτικός Μηχανικός, μόνο διαβάζοντας Τιραμόλα μπορείς να γίνεις. Όλοι το ξέρουν αυτό.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Πέτρος 25/08/2013 13:03:20

        Σε Ελληνικό πανεπιστήμιο με φουλ αριστερή συνδικαλιστική δράση νομίζετε ότι είναι δύσκολο να παρεις κουτσά στραβά το χαρτί? Είμαι σίγουρος πως η μόνη επαφή που έχει με το μπετό είναι πριν τη λέξη -βλάκας.

        • Πέτρος avatar
          Πέτρος @ TopGunZ 25/08/2013 13:13:16

          Όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια. Στο Μετσόβιο δεν έμπαινες ποτέ αν ήσουν αμαθής και δεν έβγαινες ποτέ, αν ήσουν απλά ...απατεώνας. Χαλαρώστε πάντως έτσι κι αλλιώς, γιατί τόσοι πάνσοφοι δεν έχουν λόγο να φοβούνται έναν βλάκα...

          • Σχετικά Ασχετος avatar
            Σχετικά Ασχετος @ Πέτρος 25/08/2013 16:54:41

            Aληθεύει ότι έκανε τη μελέτη για τον πύργο της.....ΒΑΒΕΛ;

          • Πέτρος avatar
            Πέτρος @ Σχετικά Ασχετος 25/08/2013 21:36:02

            Όχι. Δεν έκανε αυτός τη μελέτη ούτε και την κατασκευή της Ελληνικής Βαβέλ. Άλλοι φωστήρες τα ανέλαβαν. Αυτός το 1974 γεννήθηκε. Όταν οι άλλοι δηλαδή, ήδη ...δημιουργούσαν.

  4. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 25/08/2013 09:59:16

    Επιχειρείται έντεχνα μέσα από μια σειρά παραδειγμάτων να καταγραφεί το σαθρό αξιακό υπόβαθρο της Ελληνικής Κοινωνίας και το αντιπαραγωγικό μοντέλο ανάπτυξης της Ελληνικής Οικονομίας.Παράλληλα με το να προσδιορίζονται τα χαρακτηριστικά που πρέπει να φέρει ο όποιος πολίτης διάκεινται φιλικά προς την Αριστερά , με το να προσδιορίζεται η τάση της ενίσχυσης του Ναζιστικού μορφώματος της Χ.Α. ως πράξη διαμαρτυρίας κατά των όσων παρήγαγε η μεταπολίτευση επιδιώκεται να ενδυθεί η Ν.Δ. με τον μανδύα του φέρων το Ηθικό πλεονέκτημα και ως τον μόνο χώρο που δύναται να ασκήσει Ηγεμονία επι της Ελληνικής Κοινωνίας.

    Επιστέγασμα δε του όλου σχεδιασμού θα αποτελέσει το κείμενο της προγραμματικής συμφωνίας ΠΑΣΟΚ-Ν.Δ. το οποίο και ουσιαστικά παγιώνει την διακομματική συνεργασία τους στην βάση ενός εθνικού σχεδίου ανασυγκρότησης .Αυτό θα σημάνει αυτόματα και πολιτική ισχυροποίηση της Κυβέρνησης, αναγκαία παράμετρος ενόψει των σημαντικών εξελίξεων οι όποιες απορρέουν απο την προσπάθεια της Ελλάδας να ξαναβγεί στις αγορές χρήματος. Θα αποτελούσε εύκολο δρόμο το να αναλωθεί ο οιοσδήποτε σε μια κριτική της όλης αυτής πολιτικής συλλογιστικής.Στο ποιές δυσκολίες θα αντιμετωπίσει,στο ποιές αντιφάσεις θα πρέπει να υπερκεράσει,στο ποιά ποιοτικά χαρακτηριστικά πρέπει να διαθέτει για όλο αυτό το εγχείρημα, στο ποιές πιθανότητες υπάρχουν να επιδράσει στην καθημερινότητα του Έλληνα Πολίτη της Μνημονιακής Ελλάδας.

    Μήν υποκύπτοντας στον πειρασμό αυτό το μόνο που πρέπει να καταγραφεί είναι πως η πραγμάτωση του Εθνικού σχεδίου υποκρύπτει μια θεμελιακή αντίφαση.Απο την μία το πολιτικό εγχείρημα να θεωρηθεί φιλικό παράγωγο απο τις διεθνείς χρηματαγορές, απο την άλλη να στοχεύσει στην εκ θεμελίων αναδιάρθρωση των δομών της Ελλάδας σε όλα τα επίπεδα, παράλληλα δε να αποτελέσει πηγή ελπίδας για την Ελληνική κοινωνία και τέλος να εκτιμηθεί με θετικό τρόπο απο την Γερμανική διπλωματία και τον Αμερικανικό παράγοντα.

    Σε μια χώρα που έχει απωλέσει σημαντικό μέρος της Εθνικής της Ανεξαρτησίας, που είναι υπο οικονομική κατοχή η ελπίδα δεν μπορεί να γεννηθεί μέσα απο τον τρόμο και την ενοχή. Η δαιμονοποίηση, η κατηγοριοποίηση, οι παρωχημένες διαχωριστικές γραμμές, η εμφυλιοπολεμική διάθεση,η περιθωριοποίηση και ο εξοβελισμός κάθε αντίθετης πολιτικής άποψης, η οξύτητα ως στοιχεία δράσης και πολιτικής συμπεριφοράς προσφέρουν βραχυπρόθεσμα οφέλη σε όποιον τα καταστήσει ιδεολογικά του όπλα όμως μακροπρόθεσμα αποκόπτουν την κάθε επαφή και επικοινωνία με το υπόλοιπο 50% της Ελληνικής Κοινωνίας.Αναγκαία λοιπόν η ύπαρξη συνοχής στον πολιτικό και ιδεολογικό χώρο που στηρίζει το πολιτικό εγχείρημα της δικομματικής συνεργασίας εξίσου αναγκαία όμως και η πειθώ ως μέσο απόσπασης της συνοχής ευρύτερων κοινωνικών ομάδων.Η πειθώ έχει οριστεί ως η μεγάλη και πολύπλευρη δύναμη του ανθρώπινου λόγου.Αυτή προέρχεται όμως μόνο μέσα απο την λογική, την κριτική σκέψη, την σύνθεση, την πολύπλευρη ενημέρωση, τον δημοκρατικό πατριωτισμό, την δημοκρατικότητα σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής.

    Αυτό σημαίνει Είμαι Αριστερός-Δημοκράτης Ελληνας Πολίτης

    • ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ @ Δρόλαπας 26/08/2013 12:01:50

      Εσείς, προσωπικά, θα αυτοπροσδιοριζόσασταν ως αριστερός..?? Ή, παίρνοντας το διαφορετικά, σας ελκύει ιδεολογικά η αριστερά?? Πιστεύετε (με την έννοια ελπίζετε) σε αυτήν, ή την θεωρείτε παρωχημένη??

  5. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 25/08/2013 10:09:25

    Αριστερός...έννοια κι αυτή σήμερα σαν συντρίμμι στων Ψαρών την ολόμαυρη ράχη.
    Στα συντρίμμια του παπανδρεϊσμού, στη φαιδρότητα καραγκιόζιδων όπως το μελινάκι του που το κάνανε αγία με ανθοδέσμη στα υπόγεια του Μετρό, στα θολωμένα γυαλάκια του στρούκτορα, στο αποστολικό μίσος των συμβόλων νεκρές πλέον οι συνειδήσεις.
    Το μόνο πια ο εγωισμός των λέξεων, τα λεκτικά σπαθιά σαν σε σπαρακτική αυτοικανοποίηση ενός αδιάφορου για Εσένα καρναβαλιού.

    Αριστερός. Για να βλέπω τον διπλανό μου αξιοπρεπή και ευτυχισμένο. Να θαυμάζω την πανέμορφη κι ερωτική γυναίκα του χωρίς την αίσθηση του χυδαίου.

    Αριστερός. Εκείνο μονάχα: Κοινωνίες που δεν αναπαραγάγουν τις υλικές συνθήκες υπάρξεως των καταρρέουν. Στο τζάκι του χειμώνα το λεκτικό μίσος των ιεροεξεταστικών φυλλάδων που καρκινώνουν την σκέψη.

    Αριστερός. Γιατί ο Νυμφίος δεν έρχεται. Ο Μεσσίας είναι οφθαλμαπάτη της Ιστορίας.
    Υλιστικά αληθινό μόνον το παραγωγικό Κοινωνικό Ολον.

    Αλλά, τι σημασία νάχει πλέον. Κράτα κάπου στη διαύγεια του ηλίου την λέξη «Αριστερός» έτσι όπως κρατάει τη δική του ο ηλιοκαμένος που ψυθυρίζει: «Δεξιός είμαι. Και τι; Πολέμησα για το Κράτος των μαυραγοριτών».

    • Σαρακατσανος avatar
      Σαρακατσανος @ Μανιάτης 25/08/2013 18:53:58

      ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΑΝΙΑΤΗ.......ΚΑΙ Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ.......

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ Σαρακατσανος 26/08/2013 13:44:54

        Καλή εβδομάδα, Σαρακατσανε!

  6. Αλέξανδρος avatar
    Αλέξανδρος 25/08/2013 10:22:28

    Μην τον αδικείς φίλε Attractor, σιγά σιγά. Τώρα είναι στο στάδιο που παίζει στην άμμο και φτιάχνει τον πύργο του. Αργότερα θα προχωρήσει στα εικονογραφημένα Αγγλικά. Μην το κουράζεις το παιδί.

  7. A.M avatar
    A.M 25/08/2013 11:01:00

    Αριστερός σημαίνει συνέπεια και σεβασμός σε μία προσωπική ηθική η οποία δεν μου επιτρέπει να εξευτελίζομαι και να αφομοιώνομαι από το κλίμα της διάχυτης παρακμής που επικρατεί στη χώρα μου σήμερα.
    Αριστερός σημαίνει απαιτώ πράξεις και δεν εφησυχάζω μηρυκάζοντας μάταιες ελπίδες, ανεδαφικές υποσχέσεις κι οράματα. Δρω λοιπόν και δεν αρκούμαι να κατακρίνω τους άλλους.
    Αριστερός σημαίνει επιλέγω την ευθεία, την ειλικρίνεια, το δύσκολο δρόμο και είμαι διατεθειμένος να πληρώσω το τίμημα των συνεπειών της επιλογής μου.
    Αριστερός σημαίνει δεν θεωρώ την εργασία πολυτέλεια, χάρη και τύχη, ούτε καν το έπαθλο μιας πολύχρονης υπερπροσπάθειας στην οποία επενδύθηκε άφθονο χρήμα. Η εργασία είναι υποχρέωση του πολίτη και η πολιτεία έχει αποτύχει οικτρά όταν αδυνατεί να την εξασφαλίσει σε όλα τα μέλη της. Πόσο μάλλον όταν είναι ανίκανη να αντιμετωπίσει αυτή την αποτυχία της έστω παθητικά, χορηγώντας επιδόματα ανεργίας έως ότου φτάσουν οι …επενδύσεις.
    Αριστερός σημαίνει έχω πλήρη επίγνωση της Ιστορικής διαδρομής του λαού μου, δεν ερμηνεύω τα γεγονότα και τις πρακτικές των Διοικούντων (παρελθόντων και πρόσφατων) κατά τις επιθυμίες μου και έχω βαθύτατη επίγνωση των αντικειμενικών αιτίων που μας οδήγησαν δέσμιους, υπόδουλους και καταχρεωμένους. Οι ένοχοι γνωστοί.
    Αριστερός σημαίνει απαιτώ αξιοπρεπή ζωή, εργασία και αμοιβή για τους πολίτες της χώρας μου και δεν πασπαλίζω με ζάχαρη άχνη τα πεντακόσια ευρώ-χαρτζιλίκι που προσπαθούν να επιβάλλουν ως θείο δώρο οι ‘’ειδικοί’’.
    Αριστερός σημαίνει αγωνίζομαι, κερδίζω κάθε μέρα μερικά μέτρα χώρο για την πραγματοποίηση των ονείρων και των επιδιώξεών μου. Δεν συμβιβάζομαι, δεν αυτομαστιγώνομαι, δεν σπαταλώ τις δυνάμεις μου.
    Αριστερός επίσης σημαίνει ρεαλισμός. Η ζωή δεν διαθέτει τηλεκοντρόλ ώστε να πατήσουμε την ΄΄παύση’’, να παγώσει η καθημερινότητα των αναξιοπαθούντων και όταν όλα διορθωθούν να τους επαναφέρουμε σε πλήρη λειτουργία! Η ζωή μας παίζεται σε απ΄ευθείας …σύνδεση και κάθε λάθος, παράλειψη, ψέμα, κάποιους καταστρέφει.
    Αριστερός επίσης σημαίνει ελεύθερο πνεύμα και ελεύθερη ψυχή. Η αριστερά δεν πιστεύει σε ‘’πάνσοφους’’ και αναντικατάστατους ηγέτες. Είναι ένα άρμα που καλπάζει προς το φως. Θα φτάσει, όποιος κι αν παραστήσει -πρόσκαιρα- τον Ηνίοχο. Είτε αυτός το αξίζει, είτε όχι……

    • ΓΡΑΜΜΟΣ - ΒΙΤΣΙ avatar
      ΓΡΑΜΜΟΣ - ΒΙΤΣΙ @ A.M 25/08/2013 13:38:25

      για την πατριδα ουτε λεξη;

      • A.M avatar
        A.M @ ΓΡΑΜΜΟΣ - ΒΙΤΣΙ 25/08/2013 13:56:14

        Η πατρίδα-Ελλάδα είναι αυτονόητα ιερή και προστατεύεται όσο προστατεύεται η ζωή και η συνέχεια των Ελλήνων. Ελλάδα με Έλληνες εξοντωμένους όμως, δεν υπάρχει.

      • A.M avatar
        A.M @ ΓΡΑΜΜΟΣ - ΒΙΤΣΙ 25/08/2013 14:03:11

        Η πατρίδα-Ελλάδα είναι αυτονόητα ιερή και προστατεύεται όσο προστατεύεται η ζωή και η συνέχεια των Ελλήνων. Αλλά Ελλάδα μ΄ Έλληνες εξοντωμένους, δεν υπάρχει.

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ A.M 25/08/2013 20:58:57

      @Α.Μ
      "αριστερός σημαίνει έχω πλήρη επίγνωση της Ιστορικής διαδρομής του λαού μου".
      Ποιά η θέση και ο ρόλος της αριστεράς α)στον απελευθερωτικό αγώνα της Κύπρου β)στο Μακεδονικό πρόβλημα γ)στη Μικρασιατική εκστρατεία και καταστροφή;

      • Σχετικά Ασχετος avatar
        Σχετικά Ασχετος @ Σχετικά Ασχετος 27/08/2013 08:43:25

        Ήμουν σίγουρος ότι δεν θα έπαιρνα απάντηση.Ούτε όμως ένα μπινελίκι;Ούτε ένας υποτιμητικός χαρακτηρισμός που θα αποδεικνύει την ανωτερώτητα του αριστερού πνεύματος;

        • Σχετικά Ασχετος avatar
          Σχετικά Ασχετος @ Σχετικά Ασχετος 27/08/2013 08:47:00

          Εις το ορθόν "ανωτερότητα"

          • A.M avatar
            A.M @ Σχετικά Ασχετος 27/08/2013 16:09:57

            Υπάρχει και η απόλυτος ...εγγραφή καλέ μου άνθρωπε..... Ότι χρειάζεται κανείς κάθε φορά.

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ A.M 25/08/2013 21:21:17

      Όμορφος κόσμος, ηθικός, αγγελικά πλασμένος.

    • Ατσαλάκωτος avatar
      Ατσαλάκωτος @ A.M 25/08/2013 23:51:39

      Αξιοθαύμαστο και περιεκτικό το σχόλιο σου A.M.
      Σπαθάτες και καρπερές λέξεις, καθαρές, διαυγείς και άνετα κατανοητές.
      Συμπληρώνω μόνο ότι στο κείμενο σου, απουσιάζει η αναφορά στην πνευματική και πολιτισμική κληρονομιά που αφήνει η Αριστερά για τους τωρινούς και επερχόμενους έλληνες όλων των πολιτικών τάσεων (πλην της επάρατης Χ.Α) .

  8. τοξο avatar
    τοξο 25/08/2013 12:11:39

    @ Α.Μ Η Αριστερά δεν πιστεύει σε "πάνσοφους" και αναντικατάστατους ηγέτες. Οι: ΛΕΝΙΝ,ΣΤΑΛΙΝ, ΜΑΟ,ΧΟ ΤΣΙ ΜΙΝΧ ,ΚΑΣΤΡΟ κλπ ήταν ηγέτες Δεξιών;

    • A.M avatar
      A.M @ τοξο 25/08/2013 12:38:36

      Άλλο η φασιστοκομμουνιστική διαχείριση που εκμεταλλεύεται το λαό και άλλο η Αριστερά που δεν πάει βήμα αν δεν την εμπιστεύεται και δεν τη στηρίζει ο λαός. Η ''σύγχυση'' των δύο, υπήρξε πάντοτε σκόπιμη.

  9. Φανούριος Αττάρδ avatar
    Φανούριος Αττάρδ 25/08/2013 12:19:31

    Παραθέτω μόνον αυτό μέσα από το άρθρο : "Οτι δεν μπορώ άλλο να βλέπω χιλιάδες παιδιά να είναι άνεργα, αλλά την ίδια στιγμή να έχουν αράξει στις καφετέριες αντί να προσπαθούν να γίνουν καλύτεροι, να γίνουν αναγκαίοι, να μάθουν περισσότερα και να διεκδικήσουν κάτι καλύτερο από τη ζωή τους."
    Δεν είμαι σίγουρος όμως ότι πρόκειται μόνον για ... "παιδιά" !!
    ΔΕΝ ήμουν ποτέ αριστερός αλλά...ευτυχώς έχω τη δική μου ανεξάρτητη άποψη σε ότι αφορά στην ανεργία των νέων (παιδιών και μη παιδιών.......).
    Λέμε λοιπόν να γίνουν καλύτεροι οι νέοι και αναγκαίοι και να μάθουν περισσότερα και να διεκδικήσουν κλπ κλπ
    Για να δούμε ... τι θα δούμε στη συνέχεια...διότι , πολύ φοβάμαι ότι αρκετοί νέοιο κινήθηκαν προς αυτήν την κατεύθυνση....αλλά....
    Θα πρέπει κατ' αρχήν να συμφωνήσουμε ότι, οι μετανάστες ήρθαν με τις ευλογίες της "αθώας" Ευρώπης στη Χώρα μας υπό την πλήρη ανοχή της Πολιτείας. Ήρθαν και παρέμειναν εδώ, ενώ αυξήθηκε υπερβολικά ο αριθμός τους, μόνον για έναν λόγο : ΕΠΕΙΔΗ ΒΡΗΚΑΝ ΔΟΥΛΕΙΕΣ. Υπήρχαν "δουλειές" για όλους....
    Ως αποτέλεσμα, η ανεξέλεγκτη αγορά εργασίας κατελήφθη σταδιακά από ανασφάλιστους μετανάστες χαμηλού κόστους. Η Πολιτεία έβλεπε, ή δεν έβλεπε ; Διότι είναι σίγουρο ότι, η διαπλοκή, τους ήθελε εδώ όλους τους μετανάστες (νόμιμους και παράνομους) !
    Ενώπιον αυτής της κατάστασης, η πλειοψηφία των νεοελλήνων στράφηκε στην ιδιωτική εκπαίδευση για απόκτηση κάποιας εξειδίκευσης με την ελπίδα... να γίνουν καλύτεροι, να γίνουν αναγκαίοι, να μάθουν περισσότερα και να διεκδικήσουν κάτι καλύτερο από τη ζωή τους.... όπως ας πούμε την πρόσληψη για κάποια εργασία σίγουρα ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ από εκείνη που έκανε ο πανταχού παρόν και τα πάντα πληρών ανειδίκευτος μετανάστης.
    (Εξ’ άλλου οι άρρενες νεολαίοι μας είχαν και το κίνητρο της αναβολή στράτευσης με αιτιολογία τις σπουδές σε ιδιωτικό ίδρυμα – αλίμονο, οι ελκυστικές διαφημίσεις έδιναν κι έπαιρναν όπως για τα …διακοποδάνεια).
    Ο (σκόπιμα;) μη ενήμερος νεοέλληνας επέλεγε ελεύθερα όποια εξειδίκευση του άρεσε, καταβάλλοντας τα ανάλογα δίδακτρα (βεβαίως-βεβαίως....), χωρίς όμως να διανοείται την πραγματικότητα στην αγορά εργασίας. Προφανώς, κάποιους τους βόλευε αυτό…..αλλά, δεν θυμάμαι να έβλεπα επί τόσα χρόνια ενημερωτικά άρθρα επί του θέματος..... (Εδώ γελάνε ή κλαίνε...εσείς να μου πείτε..)
    Η επίσης ανεξέλεγκτη(;) ιδιωτική παιδεία , χωρίς ποτέ να έχει συνδεθεί ουσιαστικά με την αγορά εργασίας, παρήγαγε (εν γνώσει της ;) εκατοντάδες χιλιάδες ΚΟΡΕΣΜΕΝΕΣ ειδικότητες, δηλαδή ΆΝΕΡΓΟΥΣ.
    Σήμερα, ίσως έχουμε παράγει περισσότερους τεχνικούς ηλεκτρονικών υπολογιστών από αυτούς της ΚΙΝΑΣ (!) ενώ ... όλες τις αναγκαίες γνώσεις , δεξιότητες και εμπειρίες πολλών και διαφόρων χειρωνακτικών εργασιών τις μεταλαμπαδεύσαμε αποκλειστικά σε μετανάστες...
    Σήμερα, ο νέος κάθεται στην καφετέρια ... το βλέπω αλλά, επίσης βλέπω ότι, κάποιοι φταίνε για αυτό..κάποιοι εγκλημάτισαν εις βάρος του !!!
    Αυτά....

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Φανούριος Αττάρδ 25/08/2013 13:08:59

      Ε, στην τελική, ας πάνε να μάθουν ΚΑΙ τη χειρωνακτική δουλειά αφού αλλιώς γκα-φρά δεν παίζουν. Αυτό με τη νεολαία μας την καημένη που μας έμαθαν οι προηγούμενοι να καθόμαστε δεν το κατάλαβα ποτέ. Επανάσταση ξέρουμε να κάνουμε μόνο με μολότωφ, με πανέρια λουλούδια και στα γήπεδα? Αντί να κάτσει στην καφετέρια, ας πάει μαθητευόμενος σε κάνα μάστορα. Και λεφτά να μην παίρνει, θα μάθει, θα "σφίξει" και θα γλυτώσει και τα λεφτά από το καθισιό (από τα ΠΙΟ κοστοβόρα αθλήματα). Αυτό δε με την παιδεία και την ενημέρωση... ας χρησιμοποιήσει το ίντερνετ και για κάτι άλλο εκτός από το να μαθαίνει αποδόσεις στο στοίχημα και να κοινοποιεί κλαψοτράγουδα σε "τοίχους" γκομενακίων.

      • Πέτρος avatar
        Πέτρος @ TopGunZ 25/08/2013 13:20:15

        ...Ως γνωστόν οι ...μαστόροι σήμερα, που έχουνε πεθάνει στην υπερεργασία, ψάχνουν απελπισμένα για μαθητές-βοηθούς! Θα μάθει ο νέος απ΄τον παλιό και από πρώτο χέρι, πως η απροκάλυπτη φοροδιαφυγή, αποτελεί μέσο επιβίωσης μα και πανέμορφο άλλοθι για κάθε έναν που αντιστέκεται σθεναρά στο ανάλγητο κράτος! Χρήματα μπορεί να μην πάρει, ποιός νοιάζεται όμως; Σημασία έχει η γνώση κι η ...εμπειρία.

      • Φανούριος Αττάρδ avatar
        Φανούριος Αττάρδ @ TopGunZ 26/08/2013 10:45:02

        Στο μάστορα έχει πάει ο μετανάστης μαθητευόμενος....

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Φανούριος Αττάρδ 26/08/2013 00:05:39

      Σταματήστε να συκοφαντείτε τους νέους.
      Λιώνουν παντελόνια σπουδάζοντας για δύο πτυχία, τρία μεταπτυχιακά και πέντε γλώσσες, και μετά θα βγουν στην αγορά εργασίας με 60% ανεργία επειδή εσύ ψήφιζες Αντρέα και Κώστα και Σημίτη και Κωστάκη.

  10. IOKLOS ZARAS avatar
    IOKLOS ZARAS 25/08/2013 13:02:39

    To τι ειναι αριστερος δειχνει καθαροτατα
    - το οτι υπαρχει (ακομα λογικα) αναμεσα μας συνταξιουχος "αγωνιστρια" που ουσα 3 ετων στην 1η γερμανικη κατοχη μετεφερε στο εσωρουχο της κρυμμενες προκηρυξεις (του εαμ βεβαιως). Ας θυμηθουμε και ποσοι αλλοι κατσαπλιαδες συνταξιοδοτηθηκαν για πραγματικη ή και φανταστικη πολεμικη δραση στις ταξεις των εαμοβουλγαρων γονατιζοντας τα ταμεια. Για την Ιστορια το 1962 το κρατος θελησε να δωσει συνταξεις σε οσους Κυπριους ειχαν πολεμησει ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ στους Βαλκανικους. ΟΥΔΕΙΣ εδεχθη (απο μια Κυπρο παμπτωχη τοτε - ηταν μονο 3 χρονια ελευθερη ) ειποντες οτι πολεμησαν για τη Μανα και οχι για τα λεφτα
    - η σελιδα 163 του βιβλιου "ΔΣΕ" του γνωστου αριστερου Μαραντζιδη, οπου σαφως δεικνυεται η αντιληψη των κομμουνιστων για τη διαχειρηση των οικονομικων πορων. Για να μην κουραζεστε σας λεω οτι ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ η ιδια με εκεινη του πασοκ που μας εφτασε εδω
    - οι αποφασεις της 5ης ολομελιας (πλατειας βεβαιως-βεβαιως) της 30-01-1949 που εδινε τη Μακεδονια στους σλαυους και λογω της οποιας και δυναμει το Γ΄ψηφισματος πολλοι "αγωνιστες" περασαν στα βιβλια ιστοριας του κκε που ΔΕΝ εχει διαβασει ο αλεξης
    - το οτι ΟΛΕΣ οι εταιρειες δημοκοπησεων ανηκουν σε πρωην κνιτες, οπως κνιτες ειναι και οι μεγαλοσχημοι διαμορφωτες της κοινης γνωμης (αν και εσχατως η μονη γνωμη που διαμορφωνουν ειναι εκεινη ατομων μειωμενου καταλογισμοου και μονον)
    - η ιστορια αποβιομηχανισης της Χωρας. Και επειδη λιγοι πια τη θυμουνται σας καλω να δειτε τη σταση των αριστερων στη ναυπηγοεπισκευαστικη προσφατως
    - η σταση των αριστερων στο θεμα της ΕΡΤ (ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ CASE STUDY παροιμιωδους ανικανοτητας σε ολα τα εγειριδια περι QA & management)
    - πολλα αλλα ακομα
    ΥΓ1. στον πελοπονησσιακο πολεμο (που ηταν ο τελευταιος εμφυλιος) δεν υπηρχε αριστερα. Οι κλεωνες σιγουρα δεν ηταν αριστεροι οσο σιγουρα ηταν αλητες
    ΥΓ2. αυτο το "Η αριστερά δεν πιστεύει σε ‘’πάνσοφους’’ και αναντικατάστατους ηγέτες" το πηρατε απο τα παραδειγματα τυπου μαο, σταλιν, ζαχαριαδη, τσαουσεσκου, χονεκερ, πωλ ποτ και καστρο να υποθεσουμε;
    ΥΓ3. η εμμονικη προσηλωση στο κατακαθι του " μεσαιου χωρου" και το "εφυες" της αποψεως "αφηστε αυτους ειναι δικοι μας - Δεξιοι- κοιταξτε τους αριστερους για να μας ψηφισουν" ΔΕΝ απεδωσε στη ΝΔ. Δεν τους λετε α δοκιμασουν καμμια σκληρη δεξια ρητορικη; Πριν ομως η ΧΑ φτασει στο 40%
    ΥΓ4. το περι Πατριδος και αριστερας ειναι πολυ καο. Ως ανεκδοτο

    • A.M avatar
      A.M @ IOKLOS ZARAS 25/08/2013 14:32:10

      ''Υπάρχουν άνθρωποι ηλίθιοι από φανατισμό και άλλοι φανατικοί από ηλιθιότητα'' - Πανσέληνος Α.

      • IOKLOS ZARAS avatar
        IOKLOS ZARAS @ A.M 25/08/2013 16:00:39

        AN εννοειτε τον Ασημακη Πανσεληνο, η γνωμη ενος τυπου που ηταν μελος της ΕΛΔ (κομμα σφραγιδα, τσιρακι του εαμ για να στραβωνει τους χαζους), αρθρογραφος σε εφημεριδες του ΔΟΛ και σε σε εντυπα που εξεδιδαν οι γλυνος και τσιριμωκος και βουλευτης της αριστερας (με την ΕΛΔ παντα βεβαιως βεβαιως) μου ειναι αδιαφορη οσο και η τυχη του πασοκ.
        Επειδη δε ο καιρος του λογου της πομφολυγας περασε (που η αριστερα εκανε επιστημη) υπαρχει καποια τεκμηριωμενη αποψη για να αντικρουσει τη δικη μου;

        • Α.Μ avatar
          Α.Μ @ IOKLOS ZARAS 25/08/2013 16:57:25

          '' Σ' ένα αληθινά δημοκρατικό κράτος, το κράτος με τους πολίτες πρέπει να έχουν αμοιβαίο αίσθημα ενοχής. Αλλά το πρώτο αίσθημα ενοχής το οφείλει το κράτος απέναντι στους πολίτες.'' - Πανσέληνος Α.
          Τελικά, μάλλον τον προτιμώ από εσάς και από την....'' τεκμηριωμένη'' σας άποψη.

          • IOKLOS ZARAS avatar
            IOKLOS ZARAS @ Α.Μ 25/08/2013 20:08:32

            Κομμουνιστικη εμμονή. Συνηθες οσον και αδιαφορον

          • LM avatar
            LM @ IOKLOS ZARAS 26/08/2013 22:24:45

            Καλύτερα να ασχολείστε με τα ρούχα και τα καταστημάτά σας κ. Ζάρα μου. Τι τις θέλετε τις αναλύσεις για πράγματα που δε νιώθετε;

          • IOKLOS ZARAS avatar
            IOKLOS ZARAS @ LM 27/08/2013 11:01:37

            TO ZARAS ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΡΩΪΚΟ ΥΠΟΛΟΧΑΓΟ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΤΙΣ ΕΑΜΟΒΟΥΛΓΑΡΙΚΕΣ ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ. ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΑΣ ΜΟΝΟ Ο ΖΑΡΑΣ Ο ΜΟΔΙΣΤΡΟΣ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΟΣ ΑΛΛΑ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕ. ΤΩΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΟΥ ΖΑΡΑ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΧΑΓΟΥ

          • LM avatar
            LM @ IOKLOS ZARAS 27/08/2013 16:13:45

            Συγνώμη κύριε, αλλά εσείς, με τη φρασεολογία, και το πεζοδρομιακό ήθος που μας καταθέτετε, μόνο με το μόδιστρο μπορείτε να έχετε ...διανοητική και ψυχική συγκένεια!! Που να φανταστεί κανείς κάτι άλλο...

    • stamoschios avatar
      stamoschios @ IOKLOS ZARAS 26/08/2013 00:47:31

      Σωστός O IOKLOS ZARAS σωστότατος

  11. Pantso avatar
    Pantso 25/08/2013 13:13:13

    Με λίγα λόγια αριστερός σημαίνει ότι αγαπάω το κράτος και το αφήνω να με κλέβει ξεδιάντροπα ενώ εγώ κόβω αποδείξεις και είμαι τυπικός περιμένωντας το 3 μνημόνιο.
    Είμαι αριστερός σημαίνει ότι επικροτώ τις επεμβάσεις της αστυνομίας(όπου το 80% ψηφίζει ΧΑ) στα πανεπιστήμια και όπου αλλού βλέπει εχθρούς του κράτους. Είμαι αριστερός σημαίνει ότι δεν ανέχομαι να βλέπω άνεργα παιδιά να πίνουν καφέ αντί να εργάζονται 12ωρα για 20 ευρώ.
    Είμαι αριστερός σημαίνει ότι θέλω μια πατρίδα υπερήφανη, καλύτερη και πολίτες αξιοπρεπείς, όχι υπόδουλους στις ιδεοληψίες μιας άλλης εποχής αλλά υπόδουλος στους τροικανούς και έλληνες συνεργάτες του. Ετσι είναι οι σωστοί αριστεροί ε αριστερέ ψάλτη?

  12. πολίτης avatar
    πολίτης 25/08/2013 13:19:49

    H προσπάθεια υποτίμησης είτε του Τσίπρα είτε στελεχών της αριστεράς, ίσως φέρνει μια ψυχική ικανοποίηση σε κάποιους αλλά σίγουρα δεν είναι η λύση στο πρόβλημα των Ελλήνων.
    Κάνει δε ιδιαίτερα εμφανή τον σκοπό του άρθρου σας, γιατί δεν φαντάζομαι ότι έχετε καμιά πρεμούρα να κάνετε το ψυχογράφημα των αριστερών.
    Θα σταθώ στην ανεργία που αναφέρατε.
    Η ανεργία εστιάζεται στους νέους και σωστά, δεν πρέπει όμως να παραβλέπουμε και την ανεργία απολυμένων εργαζομένων άνω των 45 π.χ. που δεν υπάρχει περίπτωση στις σημερινές συνθήκες να ξαναβρούν δουλειά.
    Και είναι αυτοί που έχουν ήδη δημιουργήσει οικογένεια και υποχρεώσεις.
    Αρκετά από τα σημεία που περιγράψατε είναι σωστά κατά τη γνώμη μου πάντα.
    Εγκαταλείψαμε τους παραγωγικούς τομείς της οικονομίας μας.
    Καμιά αντίρηση, και πρέπει να δουλέψουμε σε δουλειές που πριν δεν ήταν επιλογή. Με μια διαφορά όμως. Ως αριστεροί δεν ανεχόμαστε δουλεύουμε με ψίχουλα και εργασιακές σχέσεις γαλέρας. Αυτός που θα δεχτεί την εκμετάλευση δεν είναι φιλόπατρις, είναι σκλάβος.
    Θα μου πείτε, αυτό δε γίνεται σήμερα; Γίνεται, γιατί καθένας μόνος του δεν κάνει τίποτα. Η συλλογικότητα είναι χαρακτηριστικό των αριστερών, σε αντίθεση με το θατσερικό δόγμα περί ατόμου.
    Σαν άτομο είσαι εσύ και ο εργοδότης σου. Έχει κανείς απορία για το αποτέλεσμα της διαπραγμάτευσης;
    Ενώ αν είναι ο εργοδότης και το συνδικάτο σου, οι πιθανότητες αυξάνουν.
    Και μην ακούσω για υπερβολικές απαιτήσεις....την υπεραξία πάντα στην παίρνουν.
    Το να μη φοιτήσει κάποιος στα ΑΕΙ ή να προσανατολιστεί επαγγελματικά σε άλλους τομείς, είναι και κατανοητό και ωφέλιμο.
    Αρκεί να μην είναι ταξική επιλογή του συστήματος. Και με τις αλλαγές που προωθούνται στην Παιδεία, αυτό ακριβώς επιδιώκεται.
    Να μειωθεί ο πληθυσμός στο Λύκειο, με μια ατέλειωτη διαδικασία εξετάσεων και ενίσχυσης της παραπαιδείας που ήδη ανθεί, οι έχοντες να μπορούν να συνεχίσουν ή αν δεν μπορούν υπάρχουν και τα κολλέγια πλέον,οι μικρομεσαίοι οικονομικά γίνονται καταρτισμένοι εργάτες και οι υπόλοιποι ό,τι περισσέψει.
    Μορφωμένους προλετάριους δεν επιθυμούμε, είναι επικίνδυνοι αφού δεν έχουμε αρκετές θέσεις να τους απορροφήσουμε.
    Και επειδή η αγορά δε θέλει να στερηθεί τα μυαλά που μπορεί να υπάρχουν και στα μπατιράκια, έχουμε τα λεγόμενα σχολεία αριστείας.
    Αριστερός σημαίνει ευκαιρίες για όλους.

  13. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 25/08/2013 13:30:09

    Καλημέρα. Καλό, πολύ καλό. Μόνο που δεν υπάρχουν αριστεροί ή δεξιοί αλλά μόνο συμφεροντολογοι που εξυπηρετούν το ίδιον με φαινομενικά διαφορετικούς τρόπους.
    Προτείνω να διαβάσουμε τον Λεβιάθαν, του Ηομπς. Οι Αγγλοσάξωνες το "πιάσαν" το νόημα αρκετά πιο πριν γι' αυτό και είναι σχετικά κυρίαρχοι ενώ όλοι οι άλλοι ακόμα παλεύουμε με ιδεοληπτικούς ανεμόμυλους.
    Συμπερασματικά: ΜΕΤΡΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, όλα τα άλλα είναι μπλά, μπλά...

  14. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 25/08/2013 13:38:28

    "Ότι θέλω να μείνω στην Ευρώπη, γιατί εκεί είναι το μέλλον της χώρας μου. "

    ΑΨ, μ'ολη την εκτίμηση που σου έχω αυτό το πιο πάνω, και με συγχωρείς που "θα βρέξω στην παρε΄λασή σου" αλλά είναι ηττοπαθές, παθητικό και εν τέλει ατυχές.
    Το μέλλον της χώρας μας και ημών όλων το φτιάχνουμε ΕΜΕΙΣ ως Έλληνες και βρίσκεται εκεί όπου τα συμφεροντά μας είναι θωρακισμένα, δεν είναι απλά ένας μόνο γεωγραφιος τόπος.
    Δεν είναι μονο στην Στενώπη, Θα μπορούσε να είναι και στην καθ' ημάς Ανατολή.
    Το μέλλον μας είναι η Ελλάδα αλλά όχι με τέτοιους ανθρώπους. Γι'αυτό και θα μας αντικαταστήσουν οι επήλυδες που κατακλύζουν την χώρα-μάλλον τον χώρο που λέγεται Ελλάδα.
    Το μέλλον είμαστε εμείς και οι πράξεις μας. Και μέχρι τώρα είμαστε δειλοί, μοιραίοι και άξιοι όσων υποφέρουμε, Λαός και κυρίως -ο Θεός να την κάνει- "ηγεσία" φοβόμαστε και το ίσκιο μας.
    Ντρεπόμαστε που λεγόμαστε Έλληνες, γι' αυτό και Αγγλίζουμε κάθε τρεις και λίγο μπας και στηριχθούμε ψυχολογικά.
    Γι' αυτό και μόνιμα κοιτάμε προς τα έξω, ενώ η σωτηρία είμαστε εμείς.
    Σαν ανώριμοι έφηβοι που θέλουν επιβεβαίωση σε κάθε τι ξένο, λοιδωρώντας κάθε τι δικό τους.

  15. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 25/08/2013 14:43:40

    Για να δηλώνει κάποιος αριστερός ανήκει σε μια από τις τρεις παρακάτω κατηγορίες:
    1) Είναι ψεύτης. Προσπαθεί να πείσει ότι αυτός έχει κοινωνική ευαισθησία ενώ οι πολιτικοί αντίπαλοι (δεξιά) όχι.
    2) Είναι κλέφτης. Επιδιώκει να υπάρχει κοινό πιάτο (κρατισμός) για να τρώει χωρίς να πληρώνει.
    3) Είναι αμόρφωτος. Αγνοεί βασικές γνώσεις οικονομικών και λογικής με αποτέλεσμα να πιστεύει στον κομπογιαννιτισμό.
    Υ.Γ: Αριστερέ Ψάλτη, είμαι βέβαιος ότι δεν ανήκεις σε καμία από τις προαναφερθείσες κατηγορίες. Μήπως θα έπρεπε να το ξανασκεφτείς;

    • Ορέστης Α. avatar
      Ορέστης Α. @ MantisKalhas 25/08/2013 22:55:52

      Τίγκα στις παρενέργειες των γενοσήμων σύντροφε Κάλχα. Περαστικά εύχομαι, κι ας μην το πιστεύω. Για άνοσον την κόβω την εμμονή.

  16. Samurai avatar
    Samurai 25/08/2013 15:14:18

    Αγαπητέ Νίκο
    Είχα πριν από λίγο καιρό μία συζήτηση με τον αδερφό μου, ο οποίος είναι πάρα πολύ θρήσκιος,σχετικά ευκατάστατος, με πέντε παιδιά (το μικρότερο 5 μηνών ).
    Τον ρώτησα να μου πει ένα λόγο που κρατάει αυτόν και την οικογένειά του στην Ελλάδα.
    Μου είπε ότι έχει κοντά το μοναστήρι όπου πηγαίνει και εκκλησιάζεται, ότι παίρνει βοήθεια από τον πνευματικό του, όπως μου είπε ότι εάν φύγει θα ρημάξουν τα σπίτια του (αλλά αυτός δεν είναι σοβαρός λόγος,συμπλήρωσε).
    Ωραία του είπα.
    Πες μου τώρα για τα παιδιά σου.
    Έχουν αυτά έστω και ένα σοβαρό λόγο να μείνουν στη χώρα;
    Και μη μου αρχίσεις τις θεωρίες περί πατρίδας και τα τοιαύτα,δεν πιάνει.
    Πες μου έστω και ένα λόγο αδερφέ μου.
    Φίλε Νίκο, πρώτη φορά στη ζωή μου είδα τον αδερφό μου το λεβέντη εκτός εκκλησίας, να σκύβει το κεφάλι.
    Καλή εβδομάδα σου εύχομαι.

    • Α.Μ avatar
      Α.Μ @ Samurai 25/08/2013 15:32:28

      Έχουν έναν πολύ σοβαρό λόγο να μείνουν οι νέοι στην Ελλάδα. Να υπερασπιστούν και διεκδικήσουν την πατρίδα τους. Αν όμως δεν τους το εμπνεύσει αυτό η οικογένειά τους, αν δεν πιστέψουν οτι αξίζει ν΄αγωνίζονται για κάτι ανώτερο από ένα ικανοποιητικό μεροκάματο, τότε θα φύγουν και θα τη χαρίσουν στα όρνια. Ζωή χωρίς ιδανικά, καταντάει να είναι αυτό που θέλουν να μας επιβάλλουν. Άγριος αγώνας επιβίωσης, στην άγρια ζούγκλα του υλισμού και της αποκτήνωσης.

  17. Σωτηρης avatar
    Σωτηρης 25/08/2013 16:57:12

    Μηπως ολα αυτα τα 'Αριστερος' 'Δεξιος' τα λετε για να προετοιμασετε μια πιθανη συνεργασια με τον ΣΥΡΙΖΑ στο μελλον;
    Λεω ας πουμε ενα σεναριο η ΝΔ χανει εκλογες και παιρνει τις λιγοτερες ψηφους που εχει παρει ποτε. Αυτο σημαινει τελος του Σαμαρα και με νεο προσωπο ισως και νεο ονομα η ΝΔ 'αναγκαστικα' για να υπαρξει ευρωπαικη κυβερνηση συνεργαζεται με τον ΣΥΡΙΖΑ γιατι ουτε αυτος δεν εχει αυτοδυναμια και πρεπει να υπαρχει ισχυρη κυβερνηση που θα μετραει η υπογραφη της στα ματια των δανειστων. Λέω τώρα ενα σεναριο...

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Σωτηρης 26/08/2013 14:04:24

      Αυτό το σενάριο θα είναι η σωτηρία της Ελλάδος!
      Οι Γερμανοί προσαρμόσανε τη χώρα τους στις προκλήσεις της παγκοσμιοποιημένης οικονομίας με τη συγκυβέρνηση Χριστιανοδημοκρατών και Σοσιαλδημοκρατών.
      Πέρα των ιδεολογικών και κοινωνικοοικονομικών πολιτικών ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ πολλά θέματα έχουν κοινό παρανομαστή. Αν όντως η ΝΔ δεν αποβλέπει κύρια στην εξυπηρέτηση ιδίων συμφερόντων, που ως τέτοια δεν ανταποκρίνονται στο γενικό συμφέρον και τους κανόνες της ελεύθερης οικονομίας, των δικών της μεγαλοπελατών, η συνεργασία με το σημερινό ΣΥΡΖΑ είναι εύκολη.
      Η κοινωνία, οι πολίτες περιμένουν λύσεις άμεσου στρατηγικού σχεδίου.

  18. Αριστομένης avatar
    Αριστομένης 25/08/2013 18:49:50

    Aυτοί που αυτοπροσδιορίζοναι αριστεροί ας μας απαντήσουν:
    1) Γιατί στις αγγλοσαξονικές χώρες δεν υπάρχει αυτός ο όρος στην πολιτική (ούτε κομμουνιστές) μήπως γιατί είναι απάτη;
    2)Τι σχέση έχει η αριστερά με την δημοκρατία;
    3) H τιμά σαν θεούς τους κομμουνιστές δικτάτορες
    4) Πότε η αριστερά καταδίκασε την προδοτική πολιτική απόσχισης της Μακεδονίας του ΚΚΕ
    5)Η αριστερά λέει ότι υπερασπίζεται τα διακαιώματα των εργατών, υπερασπιζόμενη όμως τα διακαιώματα των λαθρομεταναστών τους χαντακώνει οδηγώντας τους στην ανεργία (έχει τα ίδια συμφέροντα με το διεθνές κεφάλαιο)
    6) Η αριστερά κάνει συνειδητή δολιοφθορά (με λευκές και θερμές απεργίες, μίσος στην ιεραρχία, διάδοση οκνηρίας και διαφθοράς) στους θεσμούς της δημοκρατίας (παιδεία, υγεία, στρατό) και υποκρίνεται ότι υπερασπίζεται τον απλό πολίτη (ΔΕΝ υπάρχει χώρα χωρίς εθνική εκπαίδευση, στρατό και νοσοκομεία)
    7) Η ηθική της αριστεράς ΔΕΝ είναι ίδια με την ηθική του Ελληνικού λαού (ταξική λογική λέει το ευαγγέλιο τους)
    8) Με μίσος πολέμησαν και έκλεισαν τις Ελληνικές βιομηχανίες (υβρίζοντας τους ιδιοκτήτες σαν κλέφτες) με αποτέλεσμα η χώρα μας να μην παράγει τίποτα και να έχουμε τεράστια ανεργία.
    9) Η αριστερά σκότωσε την επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα (ΠΑΣΟΚ, ΝΔ παρακολουθούσαν με ανικανότητα) διαδίδοντας το όραμα του κράτους πατερούλη που θα τους προσλάβει όλους.
    10) Η αριστερά ευθύνεται για την ανταρσία και τον συμμοριτοπόλεμο 1944-49 και πλαστογράφησε και τα σχολικά βιβλία. Η Ελλάδα αν δεν είχαμε αυτήν την εγκληματική ενέργεια θα είχε περισσότερα οφέλη μιάς και βρισκόταν στην πλευρά των νικητών του Β΄ΠΠ.
    11) Τι προσέφερε η αριστερά στην Ελλάδα απο την εμφάνισή της μετά το Α΄ΠΠ μόνο προδοσία, ψέματα, πρακτοριλίκια, μίσος για την πατρίδα, σφετερισμό των ηρώων του 21 κατ'α την κατοχή για κομματικούς λόγους.
    12) Κακώς ο Καραμανλής νομιμοποίησε την κομμουνιστική αριστερά το 1974, για να γίνει ο κριτής των πάντων μετά την μεταπολίτευση και να μας διαλύσει σαν κράτος και να μας υπονομεύσει σαν έθνος.
    13) Αριστερά στην χώρα μας σημαίνει άρμεγμα του δημοσίου διαφθορά, μίσος στο έθνος μας, θαυμασμός ξένων δικτατόρων (κομμουνιστών, μουσουλμάνων και γενικά ολοκληρωτικών μέχρι και του φασίστα Κεμάλ)
    14) Αριστερά σημαίνει να πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος τις σπουδές και τα νοσήλια των ξένων και να τους δίνει και προνοιακά επιδόματα για να γεννούν πολλά παιδιά (να μας εξαφανίσουν σαν φυλή)
    15) Αριστερά σημαίνει να φοράς κουκούλα και να υβρίζεις το κράτος επιτιθέμενος στη αστυνομία (αλήθεια σε πιο κράτος του κόσμου όπου κυβερνά η ιδεοληψία τους συμβαίνει αυτό)
    16) Αριστερά σημαίνει να καταλαμβάνεις τα πανεπιστήμια και να μην επιτρέπεις στις αρχές της δημοκρατίας να επιβάλλουν τον νόμο στους χώρους αυτούς (επιβάλλοντας αντιδημοκρατική Μεσαιωνικής έμπνευσης ασυλία)
    17) Αριστερά σημαίνει να μην σε ενδιαφέρει αν διαλύσεις το κράτος σου και υποδουλωθείς σε γειτονικό κράτος
    18) Αριστερά σημαίνει να μισείς και να υβρίζεις απο συνήθεια τις ΗΠΑ και το Ισραήλ αγνοώντας τα κρατικά (εθνικά) σου συμφέροντα, μήπως αυτό θέλουν και κάποιοι κύκλοι στο εξωτερικό;
    19) Aριστερά σημαίνει να θέλεις να διαλύσει όχι μόνο το δημόσιο αλλά και τον στρατό με τον συνδικαλισμό (η κυριαρχία των συντεχνιών είναι γνώρισμα του Φασισμού)
    20) Αριστερά σημαίνει να πλαστογραφείς την σύγχρονη Ελληνική ιστορία και να κάνεις πλύση εγκεφάλου στους νέους περί δήθεν εθνικής αντίστασης αποσιωπώντας την αλήθεια
    21) Αριστερά σημαίνει την συνεργασία με τον εθνικό εχθρό μετά τον Β΄ΠΠ που είχε βλέψεις κατά της εθνικής μας κυριαρχίας

    • Q 1 avatar
      Q 1 @ Αριστομένης 25/08/2013 22:48:44

      Να απαντήσει καλύτερα μόνος του ο υποβάλλων τα ερωτήματα,
      1) Γιατί σίγουρα όλοι βαριόμαστε να διαβάσουμε τόσες πολλές και ανόητες ερωτήσεις
      2) Οπωσδήποτε ο διαθέτων το ερωτηματολόγιο είναι πάρα πολύ έξυπνος και έχει ήδη τις απαντήσεις
      .....
      21) Ποιός νοιάζεται να απολογηθεί και σε ποιόν τάχα αξίζει κάποιος να ...λογοδοτήσει;
      Τοτέστιν, μίλα, γράφε και ερωτοαπάντησε μόνος σου Αριστομένη!

    • stamoschios avatar
      stamoschios @ Αριστομένης 26/08/2013 00:44:04

      Φίλατε Αριστομένη συμφωνώ και επαυξάνω. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ

  19. Nik avatar
    Nik 25/08/2013 19:54:09

    Η ουσία είναι ότι Ελληνας αριστερός είναι ότι πιο συντηρητικό και οπισθοδρομικό έχει να δείξει αυτή η κοινωνία. Τέρμα.

    • ΒγάλτΕΡΤα πέρα μόνοι σας avatar
      ΒγάλτΕΡΤα πέρα μόνοι σας @ Nik 25/08/2013 19:59:28

      Ναι. Μονάχα οι 'Ελληνες δεξιοί είναι ανοιχτόμυαλοι, προοδευτικοί και πρωτοπόροι. Τέρμα.

  20. Στέργιος avatar
    Στέργιος 25/08/2013 22:52:06

    Καλώς ήρθατε στον 19ο αιώνα!
    Οι έννοιες "αριστερός" και "δεξιός" δεν σημαίνουν πια ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα, όπως δεν σημαίνουν πια απολύτως τίποτα οι πολιτικοί χαρακτηρισμοί "πράσινοι" και "βένετοι", "ιακωβίνοι" και "θερμιδόριοι", "μπολσεβίκοι" και "μενσεβίκοι".
    Το πολιτικό δίπολο για τον 21ο αιώνα είναι από τη μια οι υπέρμαχοι τής Νέας Τάξης Πραγμάτων (ΝΤΠ) και από την άλλη οι πολέμιοι τής ΝΤΠ.

  21. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 25/08/2013 22:59:09

    Το '74;
    Γνήσιο τέκνο της μεταπολίτευσης δηλαδή...

  22. Μεγαλες στιγμες avatar
    Μεγαλες στιγμες 25/08/2013 23:20:57

    Ειμαι αριστερος σημαινει οτι δεν ειμαι ηλιθιος.
    Παροτι δεν κυβερνησα ποτε διοριστηκα στο δημοσιο,ρουφηξα το μεδουλι του κρατους,γεμισα κομπλεξ και ενοχες τους δεξιους και τοποθετησα ομοιδεατες μου σε καθε ποστο της εκπαιδευτικης ''θερμοκοιτιδας''.Απο νηπιαγωγειο μεχρι μεταπτυχιακο μαθαιναν αυτα που εγω ηθελαν να μαθουν....!
    Τοσο απλο ειναι

  23. Αριστομένης avatar
    Αριστομένης 25/08/2013 23:40:30

    Δεν χρειαζόταν να γράψω πολλά ο MantisKALHAS έδωσε τον ορισμό όποιου αποκαλείται αριστερός, ψεύτης, κλέφτης, αγράμματος (και προσθέτω άθεος και άπατρις)

    • Ορέστης Α. avatar
      Ορέστης Α. @ Αριστομένης 26/08/2013 00:07:25

      Ο Θείος Μαρξ να μας φυλάει από τούς μπουρδολόγους. Από τους φαντασμένους Μάντηδες κι απ΄τους κουραστικούς Αριστομένηδες. Η έπαρση, η άγνοια και τα πολλά συμπλέγματα, δημιουργούν ενίοτε, περίπλοκα μπερδέματα. Εντέλει ο πρώτος προέκυψε γενοσημοπαθής κι ο άλλος υπερφίαλος, άφρων και εμπαθής. Περαστικά ευχόμαστε λοιπόν και για τους δύο, αν και ακούγεται η ευχή, σαν άνοστο αστείο.

  24. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 26/08/2013 00:23:21

    Ἀγαπητέ Α.Ψ.,ἑάν ἀντιθέτως ἀπ'ὅ,τι λές,διαλαλῶ τήν ἀγάπη μου πρός τήν Πατρίδα,χωρίς νά προσβάλλω κανέναν,ἀλλά καί χωρίς νά δέχομαι προσβολές ἀπό κανέναν γι' αὐτήν,τί εἶμαι;
    Ὅταν διαμαρτύρομαι,ὅταν κάποιοι σφετερίζονται τό ὄνομα ἑνός κομματιοῦ τῆς Πατρίδας μου,ἤ ἐπιβουλεύονται ἐδάφη της καί διαδηλώνω γι' αὐτό,τί εἶμαι;
    Μήπως ὅταν πρόκειται γιά τήν Πατρίδα μας,πρέπει νά ξεφεύγουμε ἀπό τά ὄρια καί τά στενά πλαίσια τοῦ πολιτικοϊδεολογικοῦ φάσματος;

  25. roadrunner avatar
    roadrunner 26/08/2013 00:29:51

    "Ότι αγαπώ την πατρίδα μου, ..... και δεν το διαλαλώ όπου βρεθώ κι όπου σταθώ."
    Γιατί να μην το διαλαλείς ότι αγαπάς την πατρίδα σου ;
    Είναι ταμπού για εσένα Α.Ψ. ; Για ποιό λόγο ;

  26. στεντωρ avatar
    στεντωρ 26/08/2013 00:48:58

    Εχω μια απορια. Μερικοι σχολιαστες γραφουν την αριστερα και το αριστερος με κεφαλαιο ενω ολα τα υπολοιπα με μικρο π.χ δεξιος δεξια. Τι υποδηλωνει η γραφη αυτη, ιδεολογικη ανωτεροτητα, αυταρεσκεια, αυτοικανοποιηση ή ολα τα προηγουμενα. Επιτελους φτανει,ας σταματησουν να μιλανε και να γραφουν με κεφαλαιο τις ιδεοληψιες τους. Εχουν καταστρεψει τον τοπο δεν χρειαζονται αλλο.

    • fitsoulas avatar
      fitsoulas @ στεντωρ 26/08/2013 11:10:11

      Με άλφα κεφαλαίο γράφεται μόνο η Ανάπτυξη

    • A.M avatar
      A.M @ στεντωρ 26/08/2013 22:35:23

      Η Αριστερά γράφεται με Α κεφαλαίο πάντα, από σεβασμό στην Ιστορία της.
      Είναι πολύπλοκη έννοια όπως και η Αγάπη, η Αλήθεια, η Ανάσταση, η Άνοιξη, η Αμαρτία ......Επίσης η Αριστερά γράφεται με κεφαλαίο Α για να σας ...εμπνέει και να προκαλεί τα πολύχρωμα λαμπάκια του φανατισμού σας, ν΄ αναβοσβήνουν ρυθμικά, ωσάν του στολισμένου Χριστουγεννιάτικου δένδρου! Το λύσαμε....

      • στεντωρ avatar
        στεντωρ @ A.M 27/08/2013 07:30:06

        Και μετα ηρθε η αυτοικανοποιηση παρεα με τους Χμερ.

        • Α.Μ avatar
          Α.Μ @ στεντωρ 27/08/2013 08:24:47

          Αλήθεια; Τι να πω! Οι μέλισσες εγώ έχω ακούσει πως ήρθαν μετά... Αλλά ως πρωταθλητής του αθλήματος, σίγουρα εσύ θα γνωρίζεις καλύτερα.

          • στεντωρ avatar
            στεντωρ @ Α.Μ 27/08/2013 16:27:02

            Εκ των αρχικων εισαι απολυτως ......

          • Α.Μ avatar
            Α.Μ @ στεντωρ 27/08/2013 17:35:00

            'Αλλοι όμως έχουν τα ...αρχικά και άλλοι έχουν τη .... χάρη.
            Ποιός τη χάρη σας! :-)

  27. dim avatar
    dim 26/08/2013 03:11:43

    Η συγχρονη ανάλυση της τοποθέτησης του καθενός απέναντι στα πολιτικά δρώμενα γίνεται στη βάση τριών αξόνων:

    α) των οικονομικών θεμάτων, όπου ακροαριστερός σημαίνει πλήρης κρατισμός, και ακροδεξιός σημαίνει πλήρης απουσία του κράτους απο την οικονομική δραστηριότητα...

    β) των κοινωνικών θεμάτων, όπου ακροαριστερός σημαίνει πλήρης ελευθερία και ατομικισμός, και ακροδεξιός σημαίνει πλήρης συμμόρφωση των ατομικών επιθυμιών του καθενός στα προστάγματα του συνόλου...

    γ) των εθνικών θεμάτων, όπου ακροαριστερός σημαίνει (και σε συνέχεια του β, για αυτό και πολλές φορές ο κοινωνικο-εθνικός άξονας (το β. και το γ.) γίνεται ένας), πλήρης αποδόμηση της έννοιας του έθνους (εθνομηδενισμός), υπό το δόγμα "όπου γης πατρίς", και "δεν υπάρχουν σύνορα, όλοι οι άνθρωποι είναι αδέλφια μας" (μάλιστα αν το συνδυάσουμε με το α., πιο αδέλφια μας είναι οι ταξικά όμοιοι με εμάς, κι ας είναι πακιστανοί, παρά ενας Έλληνας που έχει φράγκα....), και ακροδεξιός σημαίνει τυφλή υπεράσπιση του Έθνους (υπερεθνικισμός), στη λογική ότι είμαστε ανώτερη φυλή, και πρέπει να υπάρχει καθαρότητα της φυλής μας και μεγιστοποίηση των εδαφικών μας ορίων...

    Ο καθένας ας τοποθετηθεί όπως επιθυμεί σε αυτούς τους άξονες... Με βάση αυτή την ανάλυση καθαρά (ακρο)αριστερά κόμματα είναι ο Σύριζα, το ΚΚΕ, και η Ανταρσία... (αριστερά και των τριών αξόνων ταυτόχρονα). Καθαρά (ακρο)δεξιό κόμμα δεν υπάρχει... (αφού η ΧΑ είναι μεν ακροδεξιά στα β και γ, αλλά είναι σοσιαλιστική – αριστερά στο (α)...

    Το μόνο καθαρό κεντροδεξιό κόμμα είναι η ΝΔ του Σαμαρά... Κεντροδεξιά στα οικονομικά (ούτε ακραία νεοφιλελεύθερη, ούτε σοσιαλιστική- κρατιστική), Κεντροδεξιά στα κοινωνικά (συντηρητική σε θεσμούς και παραδόσεις της κοινωνίας αλλά και με φιλελεύθερες απόψεις επί ισότητας και ανθρωπίνων δικαιωμάτων), και Κεντροδεξιά στα εθνικά (πατριωτική, αλλά όχι υπερεθνικιστικη – χωρίς δηλαδή μαξιμαλιστικές επιδιώξεις, και ρατσιστικές συμπεριφορές)...

    Και επειδή κι εγώ προσωπικά απεχθάνομαι κάθε τι ακραίο, και ταυτόχρονα έχω μια κλίση και στους τρείς άξονες από το κέντρο και προς τα δεξιά (φιλελεύθερος στα οικονομικά, συντηρητικός στα κοινωνικά, πατριώτης στα εθνικά), είμαι Κεντροδεξιός, και στηρίζω τη ΝΔ και τον Αντώνη Σαμαρά...

    Υ.Γ. Όλα αυτά που αναφέρεις στο άρθρο σου, είναι γνωρίσματα του «κεντροδεξιού» και στους τρείς άξονες... Μήπως να το ξαναψάξεις καλύτερα, και να αλλάξεις το nick σου σε «Κεντροδεξιός Ψάλτης» ???

  28. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 26/08/2013 07:29:27

    Δοκιμαζόμενοι,ἀλλά πόσο ἀπέχουμε ἀπό τό ''χειμαζόμενοι'';
    Καλημερίζω ἀγαπητή μου Φελίζα.

  29. Σ/ς avatar
    Σ/ς 26/08/2013 23:15:46

    Πολύ ωραία τα γράφεις. Να το στίλεις στους πρώην της Ρηγίλης που ντρέπονται ακόμη και σήμερα να πούν την λέξη δεξιός και φόρτωσαν το δημόσιο (βλέπε ΕΡΤ) με αριστερίζοντες. Τουλάχιστον ο Φαράκος, έστω προς το τέλος του ζήτησε και συγνώμη, αυτό τα λέει όλα. Θυμάμαι τον Ανδρέα όταν ρωτήθηκε το 1990 από δημοσιγράφο ποιά ήταν η καλύτερη επιτυχία της Ελλάδας στη δεκαετία του 80, είπε η ένταξή μας στην ΕΟΚ.Πριν τι έλεγε με αριστερό στόμφο; ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο.Το γράφω αυτό γιατί βλέπω αρκετούς του ΠΑΣΟΚ προς ΣΥΡΙΖΑ μεριά(συνδικαλιστές κ.λ.π.)........

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.