#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/10/2010 15:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δώστε τους στο χέρι το εισιτήριο της αναχώρησης





Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Έβλεπα το MEGA προχθές το πρωΐ, αδέρφια. Ήταν εκεί ο Πρετεντέρης, ο Τσίμας, η Όλγα, ένας εκπρόσωπος της Μαύρης Κομπανίας του Μνημονίου που κάνει την κυβέρνηση κι ο Χρήστος ο Σταϊκούρας στη γωνία περικυκλωμένος από ζοχαδιακά «παράθυρα».

Μιλάμε για βαριά αντικειμενική δημοσιογραφία. Παίζανε «επιστροφή Καραμανλή», ερήμην φυσικά και κόντρα στην ξεκάθαρη δήλωση του Καραμανλή, «αναταράξεις στη ΝΔ» κλπ, ξέρετε, τώρα. Στα πλαίσια της αποστολής. Πώς είναι οι ειδήσεις στο BBC; Καμμία σχέση. Να και η, βολική και στημένη, «αναθεώρηση» του ελλείμματος. Ο Χρήστος τους τα ‘χωσε ωραία και ήρεμα και τους χάλαγε τη σούπα κι εκεί έβλεπες το αγλάϊσμα της αντικειμενικότητας. Κάνανε όλοι  - πλην της Όλγας, που δεν δύναται δι’ ευνοήτους λόγους-  κάτι ψιλογκριμάτσες. Ξέρετε, μιλάει ο προσκεκλημένος κι εσύ τον λοιδορείς με μουτσούνες, τον διακόπτεις με καμμιά ειρωνεία και κανα δήθεν τσαμπουκαλίδικο σχόλιο. Εντάξει, τώρα, θα μου πείτε ότι ο «τσαμπουκάς» του Πρετεντέρη είναι «βαράτε μας με άνιθο» αλλά ότι έχει κανείς. Ο δε Τσίμας υπομειδιούσε. Στην αρχή νόμισα ότι αφαιρέθηκε και νοσταλγούσε την Επανάσταση ή τα ταξιδάκια για το Γκραν Πρι με τον κολλητό του, τον συμμαθητή της Ντόρας, τον κυρ Μιχάλη τον Γαλαντόμο, αλλά όχι, ο Παύλος ο Καραπροοδευτικός ήταν εκεί και επιτελούσε στο ακέραιο το λειτούργημα του. Μας κάνουν και χάρη που δεν φτύνουν όταν λένε το όνομα του Αντώνη. Απλώς αναφέρονται σε αυτόν σηκώνοντας το φρύδι – είπαμε, όχι η Όλγα – στραβώνοντας μισό χαμόγελο και κουνώντας λίγο το κεφάλι μπρος πίσω.

Όσο βέβαια περνούσε η ώρα ένοιωθα κι εγώ ένα παράξενο συναίσθημα νοσταλγίας. Μετά κατάλαβα γιατί και μου ‘ ρθαν δάκρυα.

Τελικά, ρε σεις, το MEGA είναι η ΥΕΝΕΔ του Μνημονίου. Μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια, τότε που παίζαμε μπάλα στα 88 στρέμματα δίπλα από τις Φυλακές και τρέχαμε το απόγευμα να δούμε τον Λόυν Ρέϊντζερ να καλπάζει πάνω στον Σίλβερ, «Μάχη» με τον Βικ Μόρροου, «Μπονάντσα» και Ταρζάν με το Τζώνυ Βαϊσμίλλερ κι  «Άγνωστο Πόλεμο». Έτσι είναι. Από την Τσίτα, τον Συνταγματάρχη Βαρτάνη, τον Ψάχο και το «Γεια σας κυρία μου» στην «Ανατροπή». Είχε δική του εκπομπή ο Στρατός, άλλη το Ναυτικό, άλλη η Αεροπορία, η Χωροφυλακή, η Αστυνομία Πόλεων και η Πολιτική Άμυνα, που έδειχνε κάτι αμερικάνικα φιλμάκια του ’50. Τώρα έχει δελτίο η Όλγα, εκπομπή ο Γιάννης κλπ. Είναι μία παράδοσις. Σε λίγο θα βγει κι ο Πάγκαλος με μυστρί.

Λοιπόν το παιχνίδι χοντραίνει. Τον Γιώργο τον πήγανε μια βόλτα από το χέρι στην Λεωφόρο υπό τας Φιλύρας και του δώσανε και …βραβείο για τις πετυχεσιές του!

Από επαγγελματική διαστροφή προσέχω πάντα τις λεπτομέρειες. Ακούσατε το ωραίο που απάντησε, όταν του είπε ο Αντώνης «Γιατί, ρε φίλε, κωλοβάραγες τόσο καιρό και δεν δανείστηκες τότε που το επιτόκιο ήταν πολύ χαμηλότερο;». Ο βραβευθείς είπε, ότι δεν τα πήραμε λέει τότε τα φράγκα, γιατί μετά θα μαθαίνανε οι αγνοί, άδολοι κι έντιμοι τραπεζίτες ότι η κατάσταση μας ήταν χειρότερη και θα θεωρούσαν ότι τους εξαπατήσαμε! Ο Γιώργος, ρε ρεμάλια, που ντερλικώσατε μαζί με τον Πάγκαλο τόσα δις και τρις, για ένα κούτελο ζει. Εκεί στην Μινεσότα σκοτώνουν για το ονόρε. Εμείς δανειζόμαστε ακριβά ρε, για την υπόληψη μας. Ως γνωστόν ο αληθινός άντρας ξεχωρίζει από το επιτόκιο που δανείζεται. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο κιμπάρης και καραμπουζουκλής είναι.

Ακούσατε και το προσχέδιο του προϋπολογισμού. Όταν ο Αντώνης τους τα έκανε λιανοτάρια με τα δικά τους νούμερα, ότι ξεκάθαρα φαίνονται τα νέα πετσοκόμματα μισθών και συντάξεων και τα φορομπηχτικά μέτρα, που αποκαλύπτουν την υστέρηση των εσόδων, που θέλουν να καλύψουν, εκεί στην ΥΕΝΕΔ στην αρχή ρετάρανε και μετά άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε αλλά το Μνημόνιο 2, όσο κι αν το κρύβουν, φαίνεται η παχιά και μακριά ουρά του.

Όταν ο Αντώνης μίλησε για μηδενισμό του κυκλικού ελλείμματος (καλά το λέω;) μέσα στο 2011, στο μνημονιακό σύστημα τρελλαθήκανε, γυάλισε το μάτι τους, άρχισαν επιθέσεις, ειρωνείες, χωρίς κανείς να συζητά το πως λέει ότι θα το κάνει. Κι ο Αντώνης, πολύ ωραία, απλά κι εύστοχα, τον ρωτάει το Γιώργο κι όλα τα παπαγαλάκια του: «Εσείς με αυτά που κάνετε, πότε θα το μηδενίσετε;». Εεε, τι, ποιος ήρθε; Μούγκα κι ύστερα υστερία. Ξέρετε γιατί; Γιατί με αυτά που κάνουν δεν θα το μηδενίσουν ποτέ και το ξέρουν. Ποτέ. Στον αιώνα τον άπαντα να πληρώνουμε, το λιθάρι του Σίσυφου θα κατρακυλάει πιο κάτω κι άειντε ξανά, είλωτες, να το σπρώξετε στην ανηφόρα. Όλες οι θυσίες του Λαού πάνε σε πηγάδι χωρίς πάτο. Στο τέλος της φαιοπράσινης παρένθεσης και των μνημονιακών εξαπτέρυγων της το έλλειμμα θα είναι μεγαλύτερο, θα χρωστάμε πολύ περισσότερα και θα μας δανείζουν ακόμη ακριβότερα, η ύφεση αβυσσαλέα, οι ρυθμοί ανάπτυξης επιπέδου Γουινέα Μπισάο. Απλώς οι νεοπασόκοι με την αβάντα της μαντάμ και της «Κομανέτσι» θα ‘χουν ρημάξει την κοινωνία και την οικονομία, θα ‘χουν αφαιρέσει κάθε στοιχείο Ελληνικής Ιστορίας από την εκπαίδευση, θα ‘χουν πνίξει την χώρα στους λαθρομετανάστες, θα ‘χουν επιτρέψει την ολική αποσταθεροποίηση στη Θράκη.

Ακούστε τώρα κι ένα άλλο κολπάκι που κάνουν. Παίρνουν μαζικά πίσω Ταυτότητες Ομογενούς από τους  Βορειοηπειρώτες. Γιατί; Για να μην ψηφίσουν στις αυτοδιοικητικές εκλογές. Διότι η ηγετική ομάδα του Γιώργου θυμάται το πανό που σήκωναν τ’ αδέρφια μας σε όλες τις συγκεντρώσεις του κινήματος του Αντώνη Σαμαρά για την προεδρία της Ν.Δ.: «Η Βόρειος Ήπειρος δεν ξεχνά και ψηφίζει Σαμαρά». Πίνουν νερό στ’ όνομα του και το καθεστώς το ξέρει. Η πράξη αυτή, αδέρφια, δεν αγγίζει, σφιχταγκαλιάζει την προδοσία. Η ιδεοληπτική προοδευτικάντζα που δίνει ιθαγένεια κι εκλογικά δικαιώματα σε μουσουλμάνους από τη Λαχώρη και την Ισλαμαμπάντ, αφαιρεί ταυτότητες ομογενούς από τους αγωνιστές του Ελληνισμού, από τ’ αδέρφια μας από την Απειρωτάν Χειμάρα, την Χειμάρα των Ηπειρωτών και τ’ άλλα κάστρα του Ελληνισμού στην Βόρειο Ήπειρο.

Κακομοίρηδες, τον ελληνισμό τους ο Αριστοτέλης Γκούμας κι οι συμπατριώτες του τον έχουν στην καρδιά, στα μάτια των παιδιών τους, στους τάφους των πατέρων τους, στο αίμα που πότισε τη γη τους για τη Μάνα κι όχι στα χαρτάκια που τους παίρνετε πίσω. Ο εμπνευστής αυτής της πολιτικής βρωμιάς, σαράφης του μικροκομματισμού, γνωστός και μη εξαιρετέος, νομίζει ίσως ότι θα τη βγάλει καθαρή, ότι την πράξη του θα την σκεπάσει η λήθη του χρόνου. Πλανάται πλάνη οικτράν. Όλους θα σας πληρώσουμε όπως πρέπει.

Αδέρφια, στις εκλογές του Νοεμβρίου ψηφίστε σαν να πυροβολείτε. Συντρίψτε τους υποψηφίους του Μνημονίου και των εξαπτέρυγων. Αφήστε τις μεμψιμοιρίες και τις γκρίνιες, βάλτε στην άκρη τις ενστάσεις σας για πρόσωπα. Ειδικά στις Περιφέρειες και τους μεγάλους Δήμους η ψήφος σας είναι κατεξοχήν πολιτική.

Αν τον Νοέμβριο επιβραβεύσετε το ΠΑΣΟΚ και τα εξαπτέρυγα του με αποχή, ψηφίζοντας χαβαλέδες ή ακόμη χειρότερα δίνοντας θετική ψήφο σε τύπους σαν τον Τατούλη, τον Σγουρό, τον Μπουτάρη, τον Καμίνη κλπ, μετά, όταν θα σας ξεσκίσουν τις σάρκες με το Μνημόνιο 2, μην παραπονεθείτε. Θα είστε συνένοχοι στον δικό σας βιασμό και σε αυτόν των παιδιών σας. Εάν αφού φάγατε την πολιτική απάτη του «Λεφτά υπάρχουν!», της καθόδου του Γιώργου σε πορείες για το ασφαλιστικό, τους μύδρους του για το νέκρωμα της αγοράς από την αύξηση του ΦΠΑ, την καταγγελία της συμφωνίας με την COSCO ως αποικιοκρατικής κι ύστερα είδατε τον ενσυνείδητο διεθνή διασυρμό της χώρας, την αβελτηρία κι ανικανότητα μηνών, το γλείψιμο στους κινέζους και την εφαρμογή πολύ σκληρότερης εισοδηματικής, ασφαλιστικής και φορολογικής πολιτικής από αυτήν που κατήγγειλε λαύρος ως αντιπολίτευση, το χτύπημα κάθε στοιχείου εθνικής ταυτότητας και πατριωτικής πολιτικής, το διάπλατο άνοιγμα των πυλών της χώρας σε κάθε καρυδιάς «πολυπολιτισμικό» καρύδι, εάν παρ’ όλα αυτά τους ψηφίσετε, τότε μην κλαίτε γι’ αυτά που θα ‘ρθουν. Εάν παρά το ξέσκισμα του εισοδήματος σας και την προσπάθεια του Πάγκαλου να σας καταστήσει «συνενόχους» με το «μαζί τα φάγαμε», τους ψηφίσετε, τότε είστε άξιοι της μοίρας σας.

Λοιπόν, χωρίς περιστροφές και ναι μεν αλλά:  Μαύρο στη Μαύρη Κομπανία. Ψηφίστε μαζικά Βασίλη Κικίλια στην Αττική, Δράκο στο Μωριά, Βασίλη Μιχαλολιάκο στον Πειραιά, Ψωμιάδη στη Μακεδονία, Κώστα Γκιουλέκα στην Θεσσαλονίκη. Ψηφίστε τον σεμνό πολεμιστή της Κύπρου, τον Καταδρομέα Αντιστράτηγο (ε.α.)  Ανδρέα Παπασπύρου στην ακριτική Κόνιτσα, στηρίξτε παντού απ’ άκρου εις άκρη τους υποψηφίους του Αντώνη Σαμαρά και της Ν.Δ.

Ξέρω τι θα μου πείτε, ξέρω τις ενστάσεις σας μία προς μία σε μερικές περιπτώσεις. Μ’ έκανε κι εμένα Τούρκο η επιλογή ψινάκηδων. Έχετε δίκιο, γι’ αυτό βάλτε σταυρό σε άλλους Δημοτικούς ή Περιφερειακούς Συμβούλους αλλά μην κάτσετε σπίτι σας, μην χαζοψηφίσετε, μην τους συγχωρήσετε: κάντε τον χάρτη γαλάζιο. Δώστε τους στο χέρι το εισιτήριο της αναχώρησης.

Μαύρο στη Μαύρη Κομπανία του Μνημονίου. Φτύστε τους την ψήφο σας στα μούτρα τους. Αλλιώς θα πουν ότι σας αρέσει κι από πάνω αυτό που σας κάνουν. Σας αρέσει;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 10/10/2010 15:22:46

    Ενα κανό και πολύ τους είναι.

    • netakias.wordpress.com avatar
      netakias.wordpress.com @ Σοσιαληστής 10/10/2010 18:14:36

      Ναι! Ναι! Γιατί το ποδήλατο το έχει κρεμάσει πια!

      Ο Ωκεανός με τα σκυλόψαρα, είναι πιο ασφαλής από μια βόλτα στην Σταδίου!

      Με 1εκ. ανέργους, όλο και κάποιον μπορεί να πετύχεις....

    • προβοκατορας avatar
      προβοκατορας @ Σοσιαληστής 11/10/2010 09:59:53

      ποια κανο? το θεμα ειναι να πεσοuν στα χερια μας και να μη γλιτωσει κανεις τοuς.

  2. perifanos deksios avatar
    perifanos deksios 10/10/2010 15:28:04

    Απλά respect για το άρθρο..ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ ΑΔΕΡΦΙΑ..ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΑ..

    • netakias.wordpress.com avatar
      netakias.wordpress.com @ perifanos deksios 10/10/2010 18:19:26

      Εχω ανεβάσει εδώ κι ένα Μήνα στο βλογκ μου,

      ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΥΡΙΣΟΥΜΕ!

      Για να μην σας γεμίσω τη σελίδα με τα ονόματα μπορείτε να τους βρήτε εδώ. http://wp.me/p9GCU-hJ

      Δημοτικές Εκλογές : Εκλογική Λίστα ΠΑΣΟΚ. ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ!

      http://wp.me/p9GCU-hJ

      Φαήλο, ανέβασε το κι εσύ άμα θες

  3. loretta avatar
    loretta 10/10/2010 15:38:25

    ...βρε συ Φαηλο ....δεν παιζεσαι....μακαρι και οι αλλοι...οι οθονατοι να ειχαν τον λογο σου και τα επιχειρηματα σου...αλλα ξερω...αυτοι κοβονται...και στο ραδιο και στην οθονη...

    οπως παντα εξαιρετικος νασαι καλα.

  4. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 10/10/2010 15:40:31

    λιανοτάρια... τσκ τσκ τσκ, τι εκφράσεις !

  5. Kasut avatar
    Kasut 10/10/2010 15:40:49

    Δεν εχω καμια εκτιμηση στο ΠΑΣΟΚ, αλλα η εναλλακτικη των Μιχαλολιακου, Ψωμιαδη, Γκιουλεκα τι να πω. Μου παραξυνιζει. Μαλλον θα απεχω.

    • Κωνσταντίνος avatar
      Κωνσταντίνος @ Kasut 10/10/2010 16:19:22

      σιγουρα δεν εισαι ΠΑΣΟΚ. Φαίνεται. Ουτε ψωμιζεσαι απο αυτο.

    • peripeton avatar
      peripeton @ Kasut 10/10/2010 21:27:36

      Το να απέχεις είναι βούτυρο στο ψωμί τους. Ψάξε και δες τι άλλες επιλογές υπάρχουν.

      • MatrixRevolutionEra avatar
        MatrixRevolutionEra @ peripeton 12/10/2010 14:50:17

        Συμφωνώ..ΚΚΕ φέτος

  6. johnnythespecs avatar
    johnnythespecs 10/10/2010 15:41:44

    Εξαιρετικός, ευθύς και επίκαιρος όπως πάντα με βόλι ευστοχότατο που βρίσκει ακρβώς εκεί που πονάει (..."εάν παρά το ξέσκισμα του εισοδήματος σας και την προσπάθεια του Πάγκαλου να σας καταστήσει «συνενόχους» με το «μαζί τα φάγαμε», τους ψηφίσετε, τότε είστε άξιοι της μοίρας σας...").

    Αγαπητέ, μαζί σου και σίγουρα Κατάμαυρο στη Μαύρη Κομπανία του Μνημονίου!!!

  7. danaos avatar
    danaos 10/10/2010 15:43:05

    Χαίρε Φαήλε!!Κανόνας της φυσικής επιστήμης εμπειρικός:Για να δεις το Ουράνιο Τόξο (που είναι η ελπίδα) πρέπει να γυρίσεις την πλάτη στον ήλιο..Τώρα στο ξεθωριασμένο πράσινο ήλιο!!!

  8. TASSOS avatar
    TASSOS 10/10/2010 16:06:31

    Kasut, με την αποχή την δικιά σου και δεκάδων χιλιάδων άλλων πολιτών οι γερμανοτσολιάδες του Μνημονίου θα ξεσκίσουν ότι απέμεινε από τις σάρκες αυτής της χώρας και θα ταίσουν τα ILLUMINATI αφεντικά τους. Σκέψου καλά τις συνέπειες των επιλογών σου όταν διακυβεύονται τόσα πολλά για τόσους πολλούς.

    • Kasut avatar
      Kasut @ TASSOS 10/10/2010 16:18:19

      Νομιζεις οτι ειναι ευκολο να απεχει καποιος συνειδητα απο το 2004 και εντευθεν?

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Kasut 10/10/2010 16:30:50

        Πολύ εύκολο. Το δύσκολο είναι να επιλέξεις.

      • Kasut avatar
        Kasut @ Kasut 10/10/2010 16:38:38

        Κοψοχεριαστηκα μια φορα Επωνυμε το 2004 οταν μετα της επανιδρυσης ειδαμε τον Ριρη, τον Μειμαρ Πασα και ολα τα καλοπαιδα των σκυλαδικων και της ΟΝΝΕΔ. Λυπαμαι αλλα ψηφο που να επιβραβευει ανθρωπους της νυχτας που τρωνε βομβες και τις χαρακτηριζουν βομβες της 17Ν, δεν θα ριξω. Ουτε τους Ζορο.

      • Kasut avatar
        Kasut @ Kasut 10/10/2010 16:45:13

        Ακου και κατι ακομα, στις ευρωεκλογες του 2009 οταν μας παρακαλουσαν να ριξουμε παλι ΝΔ τους ελεγα ποιους να στειλουμε στην ευρωβουλη? Την Μαριεττα που μας εφτυσε ολους εμας τους συνωστισμενους με το βιβλιο της Ρεπουση. Να στειλουμε τον φλουφλη τον Παπανικολαου τον ανεπαγγελτο προεδρο της ΟΝΝΕΔ? Τον Πουπακη?
        Μας ειπαν ψηφο τακτικης για να μην ερθει το ΠΑΣΟΚ. Και ποια η διαφορα της Μαριεττας απο την Διαμαντοπουλου? Απο την πολλη τακτικη γιναμε στρατηγοι Δεκαβαλες χωρις στρατο.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Kasut 10/10/2010 18:21:45

        Α, ναι; Τώρα δηλαδή είναι το ίδιο; Δεν πας καλά μου φαίνεται...

        Γι' αυτο σου λέω, το δύσκολο είναι να διαλέξεις. Το να τα ισοπεδώσεις όλα είναι το εύκολο.

      • Kasut avatar
        Kasut @ Kasut 10/10/2010 23:01:08

        Ειναι πλατφορμα βρε παιδια το μνημονιο, αφου η ΝΔ εχει υποσχεθει πως θα τηρησει τις υποχρεωσεις που εχει αναλαβει το κρατος σημερα αν γινει κυβερνηση. Αλλωστε κανεις δεν μου βγαζει απο το μυαλο οτι η μειωση του χρεους ειναι οδυνηρη διαδικασια. Να το πουμε αλλιως? Τα ηπια μετρα Καραμανλη θα ηταν ηπια?

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 10/10/2010 16:11:56

    Η αποχή είναι ψήφος για το Πασόκ. ΟΙ Πασόκοι, ντρέπονται να πουν "είμαι Πασόκ" και "θα απέχουν"

  10. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 10/10/2010 16:19:50

    Δηλαδή, η απάντηση στο "Ψωμιάδης" είναι : "Μνημόνιο" ;


    Έχουμε 40 χρόνια που αποφοιτήσαμε απ'το Δημοτικό...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ τσώφλι πασατέμπου 10/10/2010 19:43:11

      Δεν είσαι χαζός/ή και καταλαβαίνεις πολύ καλά τι λέω κμι εννοώ.

  11. petros avatar
    petros 10/10/2010 16:22:24

    Στον χθεσινό Κόσμο του Επενδυτή, σελίδα 7,αναφέρονται τα εξής αποκαλυπτικά :

    "Το ποσοστό της (μεσοσταθμικής ) αύξησης των αντικειμενικών αξιών θα οριστεί ΜΕΤΑ τις περιφερειακές εκλογές.Και θα είναι, όπως λένε ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ, ευθέως ανάλογο του ποσοστού που θα λάβει το ΠΑΣΟΚ στις περιφερειακές εκλογές.Όσο μεγαλύτερο το ποσοστό του κυβερνώντος κόμματος- με αφετηρία το 35% έναντι του 44% του ποσοστού των βουλευτικών εκλογών-,τόσο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ( με αφετηρία το 15% )Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ"

    Το άρθρο του Κόσμου του Επενδυτή αποκαλύπτει αυτό που κρύβουν επιμελώς τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ και οι μεγαλοδημοσιογράφοι. Περιμένουν να αρπάξουν ψήφους ( ευελπιστώντας και στην αποχή, στο άκυρο, στο λευκό ), να φανεί ότι δεν έπεσαν ( ποσοστιαία ), ότι εξέλεξαν αρκετούς δημάρχους ή περιφερειάρχες, ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΨΗΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥΣ, ΘΑ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ( μαζί τους και τα δημοτικά τέλη και άλλοι 15 φόροι ), θα αυξηθούν πιο πολύ ο ΦΠΑ, οι φόροι στα καύσιμα, θα καθοριστεί η μείωση μισθών και συντάξεων και θα καταρριφθούν και άλλα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα.Και φυσικά, όλα θα τα δικαιολογήσουν με την τεχνητή διόγκωση των προηγούμενων ελλειμμάτων. Τώρα ο καθένας ας αναλάβει τις ευθύνες του...

    • panagos avatar
      panagos @ petros 10/10/2010 17:29:19

      Ωραία !Υπάρχει, όμως, περίπτωση να ξυπνήσει ο μέσος ψηφοφόρος ; Υπάρχει περίπτωση να δει την παγίδα που μας ετοιμάζουν ;

      Ποιος θα ενημερώσει το κόσμο, που έχει ριχθεί στα τσοντοριάλιτυ ;
      Ποιος θα ενημερώσει το κόσμο, που έχει αποχαυνωθεί από τα ΜΜΕ ;
      Το φοβερό είναι το παραδέχονται και οι ίδιοι, κατ' ιδίαν με τους δημοσιογράφους ! Και πάλι,όμως, θα μετρήσει ο οπαδισμός.Σου λέει,καλύτερα να με ξεσκίσουν στους φόρους και τις μειώσεις, παρά να ψηφίσω κάτι άλλο. Δυστυχώς,πάμε για φούντο,αν ο λαός δεν στείλει εκκωφαντικό μήνυμα.Και εγώ θα ψηφίσω με μισή καρδιά κάποιους υποψηφίους, επειδή δεν με εκφράζουν πολιτικά, αλλά θα το κάνω για το μέλλον των παιδιών μου και της Ελλάδας.

  12. η Dimi avatar
    η Dimi 10/10/2010 16:22:40

    «Τι κοινότατον; Ελπίς! Και γαρ οις άλλο μηδέν, αύτη παρέστη»
    ~Θαλής ο Μιλήσιος (643-548 π.Χ.)

    Τι είναι το πιο συνηθισμένο; Η Ελπίδα!
    Ακόμα και αν όλα έχουν χαθεί, αυτή μένει.

    • A.M. avatar
      A.M. @ η Dimi 10/10/2010 18:03:28

      Μένει αλλά μέχρι πότε;
      Η ελπίδα έχει νόημα όταν ο άνθρωπος έχει έναν συγκεκριμένο στόχο και οδεύει προς τα εκεί.
      Έρχονται δυσκολίες, έρχονται ανυπέρβλημα εμπόδια, έρχονται καταιγίδες αλλά η ελπίδα μένει.
      Μένει επειδή βλέπει ακόμα τον στόχο, τον σκοπό, τον λόγο για να μένει και να υπομένει.

      ΤΟ ερώτημα:
      Ποιός είναι ΣΗΜΕΡΑ ο στόχος της Ελλάδας και των Ελλήνων;
      Έχουν κάποιον ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ στόχο;
      Τον γνωρίζουν;
      Φρόντισε κάποιος να τους ενημερώσει;
      Ενδιαφέρθηκαν οι ίδιοι οι Έλληνες, εμείς δλδ, να μάθουμε κατά που οδεύουμε, που θέλουμε να πάμε, σε ποιό τέρμα επιθυμούμε να φτάσουμε;

      Για να συνεχίσουμε να ελπίζουμε θέλουμε ΟΡΑΜΑ!
      Για να συνεχίσουμε να ελπίζουμε θέλουμε ΣΚΟΠΟ!

      Ξεκάθαρο όραμα, ξεκάθαρο σκοπό!

      Όχι θολούρες, ημίμετρα, γκρί ζώνες, μισοάδεια και μισογεμάτα ποτήρια.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ A.M. 10/10/2010 18:43:23

        A.M.

        Το κρυστάλλινο Μήνυμά μας, ο Στόχος μας,

        Γιά τη "Μαύρη" Συμμορία των Δολοφόνων Bilderbergs, ένα ομαδικό Εισητήριο γιά την Κόλαση (αυτοί θα το πληρώσουν), XΩΡΙΣ Επιστροφή.

        Και Dημεύσεις κινητών και ακινήτων περιουσιών ΤΟΥΣ, γιά την αποπληρωμή των Χολερικών Χρεών ΤΟΥΣ.

        H Ελλάδα σήμερα, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, χρειάζεται ΕΛΛΗΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ!!!

        Tο μήνυμά μας, πιό Κρυστάλλινο, ΔΕΝ Γίνεται.
        Το δικό σaς;;;
        η Dimi

      • A.M. avatar
        A.M. @ A.M. 11/10/2010 15:35:33

        @Dimi

        Το «δικό σas» θέλω να πιστεύω πως δεν απευθύνεται σε μένα ούτε κάν ως ενδεχόμενο.
        Είναι αλήθεια πως έχω κάνει σφάλματα στην ζωή μου, έως και τραγικά σφάλματα.
        Ένα σφάλμα όμως ΠΟΤΕ δεν το διέπραξα στην ζωή μου:
        Να ψηφίσω πασοκ!
        Και έχω ψηφίσει σε εκλογικές αναμετρήσεις όχι μόνο μιάς δεκαετίας.

        Οπότε το «σas» αν αναφέρονταν σε μένα αποτελεί λάθος διατύπωση.
        Και προσβολή.

      • A.M. avatar
        A.M. @ A.M. 11/10/2010 16:33:15

        @Enzo
        Συμφωνώ ότι άτομα σαν τον Κοσκωτά δεν τα βάζεις φυλακή αλλά στο υπουργείο Οικονομικών υπουργούς.
        Και άσε τους Ευρωπαίους μετά να ψάχνονται «ποιός μας έφαγε τα φράγκα;».

    • A.M. avatar
      A.M. @ η Dimi 11/10/2010 15:51:26

      @Dimi
      Και στο δια ταύτα...

      Το να φύγει το ΔΝΤ και όλοι οι παρατρεχάμενοι ΔΕΝ αποτελεί όραμα για την Ελλάδα.
      Όραμα είναι το να γνωρίζουμε ΠΩΣ θέλουμε να είναι η Ελλάδα ΑΝ και ΟΤΑΝ θα έχει φύγει το ΔΝΤ, το ΠΑΣΟΚ και ολοι οι μνημονιακοί και η εξουσία θα ανήκει σε εμάς.

      Ξέρουμε;

      Άλλο πράγμα είναι το να γνωρίζω πως ΔΕΝ θέλω να είναι η Ελλάδα - πράγμα που είναι σαφές και όλοι το γνωρίζουμε - και εντελώς άλλο πράγμα το να γνωρίζουν οι Έλληνες ΠΩΣ θέλουν να είναι η Ελκλάδα ΑΝ και ΟΤΑΝ η Ελλάδα θα έχει γίνει κατά τα γούστα τους (μας).

      Κάνε έναν κόπο και ρώτα πρώτα τον εαυτό σου και μετά και πέντε ανθρώπους γύρω σου που διαμαρτύρονται για την σημερινή κατάσταση

      «πως θα ήθελαν να είναι η Ελλάδα;»

      και θα διαπιστώσεις μια τεράστια δυσκολία αν όχι παντελή αδυναμία να σου απαντήσουν.

      Και αυτό είναι και το πρόβλημά μας, το κυρίως πρόβλημά μας ως Έλληνες και ως Ελλάδα.

      Δεν ξέρουμε τι θέλουμε, σχεδόν ποτέ δεν ξέραμε τι θέλουμε για την χώρα μας, για την Ελλάδα, εκτός - εννοείται - απ το άμεσο προσωπικό μας συμφέρον που πάντα το γνωρίζουμε πολύ καλά: μια θέση στο δημόσιο, να περνάμε καλά, να βγάζουμε αρκετά και κυρίως να μην κουραζόμαστε.

      • Enzo avatar
        Enzo @ A.M. 11/10/2010 15:59:14

        παιδια νησακι ειναι η Ελλαδα, νησακι!Διοδια να πληρωναν ολοι για να μπουνε μεσα κοσκωτακια θα ημασταν ολοι μας σημερα.
        και καταρχας ατομα σαν τον κοσκωτα δεν τους βαζεις στην φυλακη. τους φερνεις εδω να μαθουν στους σημερινους οικονομικους μας φωστηρες πως δουλευει μια οικονομια.
        ο ανθρωπος εφτιαχνε με μηδεν κεφαλαιο τραπεζα.

  13. Δεξιός avatar
    Δεξιός 10/10/2010 16:23:59

    Και κάτι επιπλέον. Μην πιστεύετε στις "Ανεξάρτητες" υποψηφιότητες. Είναι το μαξιλαράκι του ΠΑΣΟΚ για να πέσει στα μαλακά. Ξεσκίστε κάθε υποψηφιότητα που έστω και μυρίζει ΠΑΣΟΚ, ΛΑΟΣ, ΣΥΝ, Δημοκρατική (τρομάρα της) Αριστερά ή Ντόρα. Μόνο ΝΔ. Μόνο Σαμαρά. Χωρίς δεύτερες σκέψεις. Ρίξτε τώρα το ανάθεμα στο Μνημόνιο και μετά βλέπουμε για διορθωτικές κινήσεις. Εκείνο που προέχει είναι να βουβαθεί ο GAP και το τσιράκι του ο Παπακωνσταντίνου που έχει το θάρρος - θράσος να λέει ότι περίμενε αντιδράσεις αλλά οι Έλληνες τον δεχτήκανε αυτόν και τα μέτρα του σχεδόν με καλοσώρισμα! ΞΕΣΚΙΣΤΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΟΛΗ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΧΩΡΙΟ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΥΝΟΙΚΙΑ

  14. Y. avatar
    Y. 10/10/2010 16:28:00

    Να προσθέσω στο εξαιρετικό άρθρο του Φαήλου με σχόλιο που είχε γίνει πριν καιρό, “….η πεμπτουσία του Μνημονίου δεν είναι η πληρωμή του χρέους (το χρέος είναι η αιτιολογία), αλλά η δέσμευση και υποχρέωσή μας τώρα και μέχρι το επέκεινα, να ακολουθούμε οτιδήποτε επιτάσσεται από το σύστημα της παγκοσμιοποίησης και πως οραματίζονται τις παγκόσμιες ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ εξελίξεις …”

    Στις 7 του Νοέμβρη, καμιά ψήφος σε μνημονιακούς υποψήφιους. Το Μνημόνιο είναι αντιδημοκρατικό και ανθελληνικό

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Y. 10/10/2010 19:43:47

      Σωστά!

  15. kiki avatar
    kiki 10/10/2010 16:33:41

    Φλογερη πενα ,επαναστατικη πνοη ανασα σε ενα κοσμο,καθισμενο και απολιθωμενο,σαν το δασος ειμαστε,κοκκαλο.
    Πρεπει να γραφεις καθε μερα παντου για να ξυπνησουμε,και παντα με νεανικη ορμη και χωρις κακη προθεση ,εφηβικη διαθεση σαν φρεσκο αερακι.
    Αλλα θελει πολυ δρομο,παληκαρι μου,και εξαιρετικα δυσκολη ανηφορα.
    Νασαι καλα .

  16. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 10/10/2010 16:44:38

    ΦΑΗΛΟ γειά σου ,μου έδωσες και μου δίνεις ελπίδα με τα άρθρα σου ,σε αυτά που πιστεύω διαβαζοντάς σε καταλαβαίνω ότι δεν είμαι μόνος μου ,έχω αποκτήση αυτοπεποίθηση πλέον δεν ντρέπομε να λέω ότι θα ψηφίσω ΣΑΜΑΡΑ ,αντιθέτως φίλοι μου ντρέπονται να λένε ότι είναι ΠΑΣΟΚ και όλα αυτά ένα χρόνο μετά από την ήττα ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ και την άκρατη ενοχοποίηση της Ν.Δ. Έτοιμοι είμασταν να πιστεύσουμε ότι η κυβέρνηση ΓΑΠ προήλθε από ΠΑΡΘΕΝΟΓΈΝΗΣΗ και για όλα τα κακά έφταιγε η Ν΄Δ.
    ΦΑΗΛΟ συνέχισε να μας εμψυχώνεις και δεν θα χάσεις, όταν έρθει η ώρα θα ανταμοιφθείς αναγνωρίζοντας τον αγώνα που κάνεις.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΓΙΩΡΓΟΣ 10/10/2010 19:49:29

      Γιώργο,
      ευχαριστώ πολύ. Όσον αφορά την ανταμοιβή είμαι ήδη ριγμένος. Το μούτρο ο Φάκτορας μου 'χε τάξει τσίπουρα και λουκάνικα από το χωριό του, γιατί συμφωνήσαμε σε είδος, έχει πάει κι΄έρθει 10 φορές στη Θεσσαλία κι ούτε σταγόνα. Απλήρωτο μ' έχει.
      Αδερφέ, ας γίνει ο Αντώνης Πρωθυπουργός και να ΄ρθουν ξανά ελληνικές ιδέες στην εξουσία και δεν πειράζει, ας είμαι θεατής.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/10/2010 19:54:33

        Φαήλε, αν θες ανταμοιβή κόπιασε κατά πάνω, έχουμε τη κόβα (κάβα) της Θεσσαλονίκης με μπόλικα μέλη, άφθονη γράπα, και είμαστε και (κατά Τσιλιβίθρα) ντρινκ θινκ τανκ. Ο Ροδινός φοβάται λέει τις καυτερές πιπεριές, και για αυτό δεν περνάει το χαντάκι. Ο Οδυσσεύς φοβάται τους μπαοκτζήδες, ο Φαίλτωρ διαβάζει για να δώσει φορτηγατζής. Μόνο εσύ έμεινες.

      • Wolf avatar
        Wolf @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/10/2010 20:06:09

        Ασε, δεν εισαι ο μονος που περιμενει τριπουρα απο το Φακτορα!!!

      • Wolf avatar
        Wolf @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/10/2010 20:06:47

        Ασε, δεν εισαι ο μονος που περιμενει τσιπουρα απο το Φακτορα!!!

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/10/2010 20:07:46

        Εγώ τρελαίνομαι για καυτερές. Πάντως μια φορά στη θρυλική "Δόμνα", στα Κάστρα, έφαγα μια με διπλό τούρμπο. Νόμιζα πως μου 'πιασαν το σβέρκο με μέγγενη, μούδιασε το στόμα μου. Θάνατος! Αλλά έτσι είναι το vivere pericolozamente!
        Ροδινέ, μην φοβάσαι, θα δοκιμάζω εγώ και μετά θα τρως.
        Strange, μην ξεχνάς, του Αριστοτέλειου είμαι!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/10/2010 20:15:28

        Τον Ροδινό θα του δίνουμε τις τζούφιες. Κοπιάστε εσείς και θα τη βρούμε τη λύση. Δόμνα ε; ΑΠΘ, ε; Άρα τα ξέρεις όλα αυτά.

      • Y. avatar
        Y. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/10/2010 20:24:40

        ...για να συνεννοηθούμε...Δόμνα προ, κατά τη διάρκεια, ή μετά χούντας...?
        Φαήλος σίγουρα μετά.... Ατράκτορας...?

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/10/2010 20:26:10

        Εγώ πήγαινα στη Δόμνα όταν ήμουν ακόμη στην ΟΠΛΑ.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/10/2010 20:26:36

        Μας τα λένε τώρα και οι χαμουτζήδες για τις καυτερές που δεν έχουν δει τσούτσκα στη ζωή τους!
        Τα προβοκατόρικα του Strange τα προσπερνώ.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/10/2010 20:31:00

        Ροδινέ, έβγαλα έναν χειμώνα μόνο με τσούσκες, όταν παρακολουθούσα μαθήματα μαρξιστικής μεθοδολογίας στο πανεπιστήμιο Πατρίς Λουμούμπα στην ΕΣΣΔ.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/10/2010 20:32:34

        Για να συνετιστείς ή για να αντέχεις το κρύο;

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/10/2010 20:34:08

        Εγώ μπήκα στη Νομική το '83. Ροδινέ, πρέπει να σου φιλάω το χέρι.
        ΟΠΛΑ ο Παράξενος; Εθνική Ενότητα είμαστε ρε εδώ μέσα!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/10/2010 20:38:46

        Το 83;
        Ε,ο Strange μόλις είχε βφεί στη σύνταξη μετά απο 50 ευδόκιμα χρόνια!
        Και ακόμα είναι βάρος στο ΙΚΑ ο άτιμος!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/10/2010 20:41:38

        Ποιο ΙΚΑ; Ας μην είχα συντάξιμα μάχιμα ένσημα από την αποστολή μου στην Αγκόλα (με τον Τσε),και τώρα θα πεινούσα. Νάναι καλά ο κομαντάντε. Με πρόσεχε ως ο μόνος γκριέκο που ήμουν εκεί.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/10/2010 20:46:04

        Strange,

        Εκείνη τη σύνταξη σου, του αγωνιστή εθνικής αντίστασης από την Επανάσταση του 1821 την καταργήσανε και την αναπλήρωσε η Διεθνής;

      • Y. avatar
        Y. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/10/2010 20:46:31

        Πάει η Δόμνα. Τώρα παίζει μπάλα η Ολύμπου, με όλη τη σύγχρονη ιντελιντεντζία ..!!..??
        Μόνο που δεν έχει τις παλιές τσούσκες από Λαγκαδιανά ζαρζαβάτια. Η Ιεράπετρα αποδεικνύεται πιό παραγωγική, αλλά δε καίνε ..μώτο μου.
        ...Φαήλε δε συμπέσαμε
        ...Ατράκτορα, το Πάνο το Σαββόπουλο, τον θυμάσαι κάπου εκεί στη ΧΑΝΘ?

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/10/2010 20:49:11

        Την Σελήνη λες;

      • Y. avatar
        Y. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/10/2010 20:58:13

        Υποκλίνομαι στη μνήμη σου!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/10/2010 21:00:39

        Ήμουν 17άρης στα εγκαίνια!!! Έφτιαχνε και σάντουιτς με αγγούρι! Και ακούγαμε Κλάπτον. Και πίναμε Μεταξά με παγάκια...

      • Y. avatar
        Y. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/10/2010 21:06:31

        Άρα πέτυχες και πάρτυ με βερμούτ. Χύμα από το ΡΑΞ..

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/10/2010 21:09:12

        Το ΡΑΞ δεν το θυμάμαι, αλλά τα ροξ στα περίπτερα τα πρόλαβα και τα τσάκιζα. Βερμούτ πίνει ο Θράξ, ως μεγαλύτερος. Βερμούτ με καλαμαράκια!

      • Y. avatar
        Y. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/10/2010 21:18:27

        Χρ. Σμύρνης. Ακόμη είναι, ανακαινισμένο βέβαια και με όλα τα αλλοδαπά αλκοόλια πλέον. Τότε είχε για χρηστικό ντεκόρ δρύϊνα βαρέλια με άνευ χημικών περιεχόμενο
        ...με καλαμαράκια όχι, αλλά το ‘χουμε πιεί με ρέγκα ψημένη σε εφημερίδα, σε Δευτεριάτικη κοπάνα στο Αττικόν!!

  17. kiki avatar
    kiki 10/10/2010 16:46:08

    @ Φαηλο,
    μην λες για το κοριτσι και τις ρυτιδες .Αυτες ολες σε λιγο θα μοιαζουν ,Σταη,Τρεμη,η πρεσβειρα,ραχυτικες και απο την σιλικονη μια μεγαλη κεφαλα.
    Οργανωστε μια μεγαλη συγκεντρωση ολοι μαζι και θα σας πω την ηλικια της.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ kiki 10/10/2010 19:50:47

      Είσαι κακιά. Τις ξέρω ολωνών τις ηλικίες αλλά, όπως λένε και στην Μινεσότα: Who gives a flying fuck?

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/10/2010 20:17:13

        Well said. Very well said.

  18. nina avatar
    nina 10/10/2010 16:57:06

    δηλαδή Φαήλο όποιος είναι κατά του μνημονίου πρέπει να ψηφίσει ΝΔ? εμένα οι επιλογές του Αντώνη δεν με καλύπτουν και άν θέλει να ξέρει ποιός είναι μαζί του να μας κατεβάσει στο δρόμο κατά του μνημονίου.Αυτά τα μεσοβέζικα τα έχουμε μάθει και την πατήσαμε άσχημα με την καλύτερη ελλάδα. άν θέλει ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα και δεν υπάρχει δεξιός που δεν θα τον ακολουθήσει. διαφορετικά ο καναπές μου είναι θαυμάσιος και έχουμε και μιά σύναξη στο σπίτι για τσιπουράκια και κουβεντούλα όμορφη και δημοκρατική.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ nina 10/10/2010 19:53:04

      Γιατί αυτό που κάνει τι είναι; Δεν είναι μαχητική κινητοποίηση; Νίνα, πιέστε μερικά τσίπουρα και μόλις ξελαμπικάρεις θα δεις ότι είναι ο μόνος που αντιστέκεται αληθινά, με σχέδιο, όχι με "κορώνες". Ένα και για μένα, έτσι;
      Φιλικά

  19. τηλέμαχος αναγνώστου avatar
    τηλέμαχος αναγνώστου 10/10/2010 16:59:32

    Επειδή όντως μας ξεπάτωσε το πασόκ καλό θα ήταν οι επίδοξοι κυβερνήτες της χώρας όταν ζητάνε την ψήφο του λαού να απαντήσουν συγκεκριμένα:
    α) Θα μειωθεί ο ΦΠΑ στα είδη (έστω μόνο σε αυτά που είναι πλατιάς κατανάλωσης)στα οποία τον αύξησε το πασόκ;
    β) θα επανέλθει ο βασικός μισθός για όσους μειώθηκε) στα 740 από τα 592 ευρώ που τον πήγε το πασόκ;
    γ) θα αυξηθεί η αποζημίωση απόλυσης και το όριο απολύσεων εκεί από όπου τα κατέβασε το πασόκ;
    δ) θα αυξηθούν οι μισθοί των ΔΥ κατά 25% όσο δηλαδή τους μείωσε το πασόκ;
    ε)θα καταργηθεί ο ΛΑΦΚΑ που επανέφερε το πασόκ;
    στ) θα επανισχύσουν οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας που στην πράξη κατήργησε το πασόκ;
    ζ)θα αποφευχθεί η εξίσωση της τιμής πετρελαίου θέρμανσης και κίνησης που θα επιβάλλει το πασόκ;
    η)θα επανέλθουν δεκατη τρίτη και δεκατη τέταρτη σύνταξη για όλους που έκοψε το πασόκ;
    θ)θα καταγγελθούν οι προηγούμενες κυβερνήσεις που μπούκωναν γαλλικές και γερμανικές εταιρείες με λεφτά του δημοσίου όπως μας πέταξε στη μούρη ο γιούνγκερ; Θα καταγγελθεί το χρέος ή "θα τιμήσουμε την υπογραφή μας" και θα έχουμε μια από τα ίδια επειδή για ένα κούτελο ζούμε;

  20. Αλεξόπουλος Κωνσταντίνος avatar
    Αλεξόπουλος Κωνσταντίνος 10/10/2010 17:02:30

    Υπό το πρίσμα της καταστάσεως, φίλε Φαήλο, συμφωνώ μαζί σου, ότι πρέπει να κάνουμε ότι προτείνεις στις επερχόμενες εκλογές.

    Επίσης, αγωνιώ για το αν οι Ελληνες έχουν πια τόσο μειωμένα αντανακλαστικά, ώστε να ψηφίσουν υποψηφίους προδότες, κάτω από την κάλυψη των τοπικών εκλογών, τους οποίους επί χρονια εμπιστεύονταν στους δήμους τους, γιατί ''ήταν καλοί''. Και αν ήταν, ποιός μπορεί να τους λοιδωρήσει αν είναι παιδιά του Jeffry και λοιπών δοσιλόγων?

    Με καίει πολύ ακόμα Φίλε Φαήλο τι μέλλει γεννέσθαι με την δεύτερη σε πέντε μήνες επίσκεψη του Τουρκαλά. Ερχεται, λέει, να προτείνει την παραίτηση τής Ελλάδας από τα νόμιμα της επέκτασης χωρικών υδάτων στα 12 μίλλια, την παραίτηση από υφαλοκρηπίδα και Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη, με αντάλλαγμα την άρση απειλής πολέμου έαν πράξουμε το δίκαιο, δικαιούμενο και αυτονόητο, όπως τα υπόλοιπα 197 κράτη της υφηλίου, πλην ενός, Τουρκίας.

    Οχι, δεν αλλάζω θέμα φίλε Φαήλο. σκέπτομαι ότιόσα προτείνεις, αν και όταν γίνουν αποτέλεσμα το βράδυ των εκλογών, ίσως επηρεάσουν τη λήψη αποφάσεων σε βάρος της πατρίδας από τους πιό προδότες μεταξύ προηγουμένων, και τη γλιτώσουμε, έστω και προσωρινά.

    Γνωρίζω τον πατριωτισμό σου, όμως, σε παρακαλώ, αν αδειάζεις, γράψε και κάτι για εκείνον τον άμοιρο ελληνισμό στη Θράκη, που μέχρι σύλλογο Ελλήνων Πομάκων έφτιαξαν, μέχρι επιστολή στο ψηλό παιδι ότι δεν θέλουν να διδάσκονται τουρκικά έστειλαν, και ακόμα μια κυβέρνηση ελληνική δεν έβαλε στα Πομακοχώρια μια κεραία να βλέπουν ελληνική τηλεόραση, μόνο τούρκικη, γράψε κάτι, μέχρι και οι Βούλγαροι άρχισαν να διεκδικούν τους ανθρώπους αυτούς με ελληνική συνείδηση.....

  21. NONOS avatar
    NONOS 10/10/2010 17:14:41

    Συγχαρητηρια ρε Φαήλο για τα γραφομενα αλλα για να σε καταλαβουν οι διαφοροι πρεπει να ειναι ΕΛΛΗΝΕΣ πετσι και κοκκαλο και δυστυχως το ειδος εξελοιπεν τελευταίως.
    Και παλι μπραβο σου συνεχισε να δινεις κουραγιο στον κασμακη

  22. kiki avatar
    kiki 10/10/2010 17:17:54

    Ο Γιαννικος ειναι ο ιδιοκτητης του Κοσμου του Επενδυτη,και συνεταιρος του Κουρη στον Αλτερ,επισης ο Φελεκης ειναι παντρεμενος με την Κοππα,η οποια ανηκει στον στενο πυρινα του Γιωργακη και χρησιμοποιειται και σε μυστικες αποστολες στα Βαλκανια.Τωρα γραφουν εναντιον,μολις ληξει το θεμα με τις επιταγες,θα τα γυρισουν παλι.
    Το κακο ειναι οτι θελουμε πληροφορηση και δεν υπαρχει φως .

  23. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 10/10/2010 17:21:26

    Να είσαι καλά ρε Φαήλο! Περιμένουμε κάθε Κυριακή βράδυ, Δευτέρα πρωί να σε διαβάσουμε στο antinews, να ανοίξει η ψυχή μας.

    Αδέλφια υπάρχουν ακόμη Έλληνες σ’ αυτή τη χώρα, δεν χάθηκαν όλα!

    Φαήλο όταν με το καλό αναλάβει ο Σαμαράς την διακυβέρνηση της χώρας, πρέπει να αναλάβεις το υπουργείο παιδείας, να ξανακάνεις τα Ελληνόπουλα να αγαπήσουν την Ελλάδα και την ιστορία της, αυτό είναι απαίτηση και την καταγράφουμε από τώρα.

    Κώστας Σταματάκης

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κώστας Σταματάκης 10/10/2010 19:58:31

      Έχω ήδη από άλλους σχολιαστές άλλες δυο προτάσεις για το Άμυνας και το Δημοσίας Τάξεως. Σε λίγο θα κάνω κυβέρνηση ...μόνος μου.
      Αγαπητέ Κώστα, σε ευχαριστώ για τα (υπερβολικά) καλά λόγια. Ας γίνει αυτό που λες, να αναλάβει, κι έχει ανθρώπους η Πατρίδα, εδώ και στη Διασπορά να διαλέξει ο Αντώνης.

  24. Παύλος avatar
    Παύλος 10/10/2010 17:34:30

    έχω και εγώ την εντύπωση ότι οι δημοσιογράφοι είναι χειρότεροι ακόμη και από τους πολιτικούς. όμως, το θέμα είμαστε εμείς, τα προβλήματα μας και οι πιθανές λύσεις τους (μία κάποια στο http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2205.aspx 0. καλό βράδυ.

  25. ΑΙΟΛΙΚΟΣ avatar
    ΑΙΟΛΙΚΟΣ 10/10/2010 17:37:04

    Φαηλο, πολυ ευχαριστως να τους δωσουμε την κλωτσια της αναχωρησης. Για εισητηριο να την κοπανησουν δεν πληρωνω. Κλωτσιες ομως οσες θελουν γιατι οπως λεει και το ανεκδοτο, παιδια να οργανωθουμε, εχουμε φαει 10 και δεν ριξαμε καμια.

  26. Ιωάννης Ένατος avatar
    Ιωάννης Ένατος 10/10/2010 17:50:13

    Φαήλο το κείμενο πρέπει να γίνει επιστολή φέιγ βολάν σύνθημα στους τοίχους μονόλογος σε θέατρο. Άψογο!!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ιωάννης Ένατος 10/10/2010 17:59:41

      Σωστά! Να το τυπώσει η ΝΔ και να το μοιράσει παντού.

  27. Κώστας avatar
    Κώστας 10/10/2010 17:59:25

    Oχι ΥΕΝΕΔ, Φαήλο, σκέτο "σταθμός Ενόπλων Δυνάμεων" κατάντησε το ΜΕGA.Και καλά ο Πρετεντέρης. Μηδενική αξιοπρέπεια, υπό το μηδέν αξιοπιστία, γνωστός...
    Εχω την ειλικρινή απορία. Οι υπόλοιποι δεν ντρέπονται; Τσίμας, Τρέμη, Στραβελάκης,Χατζηνικολάου κλπ δεν έχουν φίλους-γνωστούς με ανάστημα να τους πουν πως κάθε σοβαρός άνθρωπος γελάει με το να βλέπει φαιούς προπαγανδιστές να παριστάνουν τους έγκυρους δημοσιογράφους..;
    Το έχω ξαναγράψει και δέχομαι πως είναι ακραίο: Μόνο όταν οι φουσκωτοί της "δημοσιογραφίας" φοβούνται να κυκλοφορήσουν στο δρόμο από τον φόβο της γιούχας(δεν χρειάζεται βία,ένα "καλά δεν ντρέπεστε;" δημοσίως αρκεί) θα δούμε άσπρη μέρα. Προσωπικά επειδή ζω στο κέντρο όπου τα "αστέρια" της δημοσιογραφίας ξαπλώνουν με ύφος χιλίων καρδιναλίων στα τεμπελοκαφενεία το έχω εφαρμόσει.
    Δεν τολμάει να πάει στο χωριό του ο κάθε πολιτικάντης, που βαρύνεται με πταίσματα και κυκλοφορούν χωρίς να αποδοκιμάζονται οι πραιτωριανοί των 8 που έχουν εγκληματίσει εναντίον της χώρας με τις προβοκάτσιες, την παραπληροφόρηση,τα ψέμματα και τις στημένες ειδήσεις τους....

  28. GAETANO avatar
    GAETANO 10/10/2010 18:08:48

    ΦΑΗΛΟ
    Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ GAETANO 10/10/2010 19:40:25

      Είναι επιλογη του Φάκτορα αλλά επικοινωνούμε "τηλεπαθητικώς".

    • Εν Κρυπτώ avatar
      Εν Κρυπτώ @ GAETANO 10/10/2010 19:44:39

      Εκκένωση της αμερικανικης πρεσβείας της Σαιγκον το 75'..καλά θα κάνουν να εξαιρέσουν τα ανταλακτικά της ΑΣ απο τις κυοφορούμενες νεες περικοπές

      όλο και κάπου θα χρειαστούν τα ελικόπτερα..

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Εν Κρυπτώ 10/10/2010 19:59:13

        Έγραψες!

  29. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 10/10/2010 18:15:08

    Υπάρχουν πιό σοβαροί λόγοι από την οικονομία για τους οποίους πρέπει να φύγουν, όπως μία καλοσχεδιασμένη υπονόμευση της Εθνικής Αμυνας (ή μήπως είναι ΄αμυνας΄ σκέτο;).
    Την 25η Μαρτίου 2010 ταξίδεψα χιλιάδες μίλια για να επισκεφθώ την Ελλάδα για το Πάσχα και για να παρακολουθήσω την
    παρέλαση στον Αγνωστο Στρατιώτη. Εμεινα εκπληκτος από την έλειψη στρατιωτικών τμημάτων, άρμάτων μάχης και υπερπτήσεων. Ουσιαστικά αφόπλισαν τις Ενοπλες δυνάμεις μέσα στον χρόνο ρεκόρ των 5 μηνών.

    Σύντομα έρχεται η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου. Θα συνεχίσουν οι Ενοπλες Δυνάμεις να παρελαύνουν αφοπλισμένες; Εγώ δέν μπορώ να είμαι παρών αλλά θα ήθελα να παροτρύνω όλους τους πατριώτες ανεξαρτήτου ιδεολογίας να παρευρεθούν στις επιμέρους παρελάσεις. Αυτό θα στείλει ένα μύνμα, κυρίως σε εμάς, ότι δεν είμαστε μόνοι απλες φωνές, βοώντες εν τη ερήμω.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ανώνυμος 10/10/2010 20:01:19

      Είχα γράψει γι' αυτό. Αθλιότητα και κακομοιριά. Αλλά ποιος την έχασε την τσίπα για να τη βρουν αυτοί;
      Το 'χουμε ξαναπεί. Χαιρέκακα, ύπουλα κι άναδρα, εκμεταλλεύονται την κρίσηξ για να προωθούν τις ιδεοληπτικές ψευτοαριστερές μπούρδες που κανοναρχούσανε απ' το περιθώριο. ΌΛα θα αποκατασταθούν.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Ανώνυμος 10/10/2010 20:06:40

      Παρελάυνουν αφοπλισμένες διότι φοβούνται τη περίπτωση Σαντάτ. Εκτός και αν βάλουν αλεξίσφαιρο γιλεκάκι στον ΓΑΠ.

  30. ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ Κ.Χ. avatar
    ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ Κ.Χ. 10/10/2010 18:32:02

    Φαήλο σου έχω ένα δύσκολο παζλ!

    Στην Περιφέρεια ψηφίζουμε Κικίλια.

    Στο Δήμο όμως έχουμε Ντέρμπυ μεταξύ ένος ανεξαρτήτου ΠΑΣΟΚ και του ΚΚΕ. Επίσης υπάρχει κι επίσημος ΠΑΣΟΚ και την ΝΔ τον βλέπω χλωμό. Τι κάνουμε;

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ Κ.Χ. 10/10/2010 18:43:38

      Απλά στο δεύτερο γύρο σε όλη την Ελλάδα ψηφίζουμε εναντίον του ΠΑΣΟΚ (αυθεντικού και ανταρτών)
      Πρέπει να κατανοήσουμε όλοι το ΝΑΙ στο μνημόνιο είναι επιβράβευση όσων έχουν κάνει και άδεια να κάνουν και άλλα.
      Μαύρο παντού.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Ο Ιθαγενής 10/10/2010 18:58:01

        Ιθαγενής, Σαρωτική η Νίκη, από ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΓΥΡΟ!!!

        Αισιόδοξα Πάντα,
        η Dimi

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ Κ.Χ. 10/10/2010 20:02:14

      Αυγερινέ, μπερδεύτηκα. Για ποιον Δήμο λες;

      • ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ Κ.Χ. avatar
        ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ Κ.Χ. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/10/2010 08:17:05

        Αντε να το πάρει το ποτάμι...την Νίκαια - Ρέντη.

        Αντι να ενώσουν τους δύο μικρούς δήμους Κορυδαλλό(ΠΑΣΟΚ) και Ρέντη (ΠΑΣΟΚ) για να κάνουν έναν μεγάλο, γιγάντωσαν κι άλλα την ήδη μεγάλη Νίκαια (ΚΚΕ) με τον Ρεντή (ΠΑΣΟΚ) με οφθαλμοφανή πλεονεκτίματα στο ΠΑΣΟΚ.

        Ο μέν "ανεξαρτητος" Λογοθέτης, μοιράζει υποσχέσεις του τύπου "Λεφτά Υπάρχουν" και πολλά φυλλάδια, έχουμε τον επίσημο του ΠΑΣΟΚ Γ.Ιωακειμίδη κι έχουμε και άλλον έναν "ανεξαρτητο" που στο πρώτο φυλλάδιο που είχε ρίξει το Καλοκαίρι είχε φώτο με τον ΓΑΠ η οποία στο νέο φυλλάδιο "εξαφανίστηκε" ! ! !

        Ο μόνος που μπορεί να κάνει κάτι είναι ο Μπενετάτος, ο νυν δημαρχος Νίκαιας του ΚΚΕ (κοκκινιά είναι αυτή) του ετοιμάζουν κιόλας κι απεργίες κοντά στις εκλογές, πολύ δύσκολο παζλ. Αν βγεί τρίτο το ΚΚΕ στο Δεύτερο Γύρο θα έχουμε κόντρα ΠΑΣΟΚ-ΠΑΣΟΚ.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/10/2010 11:13:11

        Ομολογώ ότι δεν έχω ασχοληθεί καθόλου, με πιάνεις αδιάβαστο. Στα του Κορυδαλλού, λόγω εντοπιότητος, κάτι ξέρω, κατά τα λοιπά δεν...

  31. nick avatar
    nick 10/10/2010 19:00:38

    Φαήλο, έγραψες για άλλη μια φορά...
    Ούτε μια ψήφος χαμένη. Ούτε μια. Στηρίζουμε δυνατά τις επιλογές Σαμαρά σε όλη τη χώρα με στόχο να γίνει ο χάρτης το βράδυ των εκλογών όσο πιο μπλε γίνεται.
    Αλλά ακόμα και σε γνωστούς, σε φίλους, σε δυσαρεστημένους ΠΑΣΟΚους που δε θέλουν να ψηφίσουν πιστεύοντας πως η αποχή είναι μήνυμα, πείτε τους ότι η αποχή τους ευνοεί. Για την ακρίβεια επειδή βλέπουν την οργή του κόσμου, την επιθυμούν την αποχή. Θα δείτε πως σε λίγες μέρες οι νταβάδες από τα κανάλια τους θα σπρώχνουν τους πολίτες να απέχουν. Εκεί ελπίζουν, γιατί η αποχή θα προκαλέσει φαινομενική αύξηση των ποσοστών τους. Ας ψηφίσουν κάτι άλλο, όχι άκυρο/λευκό, όχι τους εκπροσώπους του ΔΝΤ, όχι τους εκπροσώπους της διάλυσης του τόπου.
    Αγωνιστείτε. Μην πιστεύετε σε "δημοσκοπήσεις" της πλάκας. Η οργή του κόσμου είναι τεράστια και τρέμουν στην ιδέα της κατάρρευσης το βράδυ των περιφερειακών εκλογών. Το αποτέλεσμα της 7ης Νοεμβρίου πρέπει να είναι ηχηρό, σοκαριστικό...

  32. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 10/10/2010 19:15:59

    Φαήλο, για άλλη μια φορά μιλάς στην καρδιά του Έλληνα, που έχει τη μούρλια να μην θέλει να ενημερώνεται από την ΥΕΝΕΔ του μνημονίου και τα άλλα φιλοπασοκοντορικά κανάλια, βρίσκοντας το καθαρό οξυγόνο του στο διαδίκτυο.
    Το αστείο είναι πως αυτοί που πάντρεψαν από τις αρχές της 10ετίας του 80, κάθε υγιή υπερκομματική προσπάθεια, όπως ήταν ο Συνδικαλισμός και η Αυτοδιοίκηση και τις αλυσόδεσαν διά "παθολογικής εξαρτήσεως" με τα κόμματα, έρχονται σήμερα έντρομοι και ζητούν «αυτοδιοικητικά» δήθεν κριτήρια, για τις επικείμενες εκλογές!
    Τους έχει κοπεί η χολή και φαίνεται.
    Δεν έχω λοιπόν παρά να συμφωνήσω μαζί σου ότι, τον άλλο μήνα θα διεξαχθούν τέτοιες εκλογές που το πρωτεύον χαρακτηριστικό τους είναι βαθύτατα πολιτικό, και έχει απόλυτη σχέση με την επιβίωση της Πατρίδας.
    Εγώ λέω να τους δώσουμε τα παπούτσια στο χέρι, ως πιο ευγενική χειρονομία απο αυτήν που έκανε ο γιατρός στη Θεσσαλονίκη.

  33. Γιώργος Γκ. avatar
    Γιώργος Γκ. 10/10/2010 19:16:52

    ΜΠΡΑΒΟ ΦΑΗΛΟ

  34. panagos avatar
    panagos 10/10/2010 19:30:17

    Ναι, αλλά την άλλη μέρα θα έρθουν τα σκληρά μέτρα.

    Ποιος δήμαρχος και περιφερειάρχης, βρε παιδιά ; Δεν ξέρετε ότι από το 2011 μειώνονται τα κονδύλια στους δήμους κατά 50% ; Ποιος θα μπορεί να κάνει κάτι ,αφού υπάρχει το μνημόνιο ; Το πρόβλημα είναι στο ...μνημόνιο και όχι στα πρόσωπα. Και τον πιο άριστο να εκλέξουμε, δεν θα μπορεί να κάνει τίποτα, εκτός από το να αυξήσει τα δημοτικά τέλη, πέραν των αυξήσεων λόγω αντικειμενικών αξιών που θα ανέβουν πάνω από 30%. Επιπλέον, 5000 οικισμοί σε Κρήτη, Κυκλάδες, Πελοπόννησο, Αττική εντάσσονται στο σύστημα αντικειμενικών αξιών και αρχίζουν να πληρώνουν φόρους δεκάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες ακινήτων στις περιοχές. Δεν θα προλαβαίνουμε να πληρώνουμε φόρους, ΦΠΑ, ΔΕΗ,αν δεν καταψηφιστεί και δεν φοβηθεί η κυβέρνηση.Χώρια οι νέες περικοπές Μισθών και συντάξεων. Ο κόσμος θα σταματήσει να αγοράζει ακόμα περισσότερο. Οι επιχειρήσεις θα στενάξουν ή θα κλείνουν. Η ανεργία θα εκτοξευθεί στα ύψη. Ποιος θα πάει διακοπές ; Ποιος θα αγοράσει αυτοκίνητο ή ακίνητο ; Μόνο τα βασικά. Θα κοπούν έξοδοι και λοιπά. Ποιος θα πληρώσει τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα ; Τι θα γίνει με τα τεκμήρια που είναι φωτιά για τα μεσαία και τα κατώτερα στρώματα ; Μετά τις εκλογές δεν θα δικαιούμαστε να μιλάμε,αν έχουν ψηφιστεί. Τις συνέπειες αυτές δεν πρέπει να τις σκεφτούμε ;

  35. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 10/10/2010 19:34:48

    Φαήλε έχεις απόλυτο δίκιο. Τα αντίθετα είναι πονηριές ή ανοησίες που εξυπηρετούν το Πα.Σο.Κ. και την υπονόμευση του Αντώνη.
    Ελλάς Ελλάς Αντώνης ΣΑΜΑΡΑΣ να βροντοφωνάξουμε όλοι στις 7 Νοεμβρίου!

  36. Αγροφυλακας avatar
    Αγροφυλακας 10/10/2010 20:24:29

    Και πάλι εξαιρετικό, και πάλι συγχαρητήρια, και πάλι ευχαριστώ. Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν περίμενα να δω τι θα πουν και οι άλλοι για να πω την γνώμη μου, η καθυστέρηση οφείλεται στην διαφορά ώρας. Όλοι στην μάχη. Ο Φαηλος καλά κάνει την δουλειά του. Εμείς όμως τι κάνουμε; απλώς διαβάζουμε, σχολιάζουμε, γυρνάμε σελίδα; Ο καθένας ξέρει μόνος του τι μπορεί/πρέπει να κάνει. Πολλές φορές έχω αναρωτηθεί: Δεδομένου ότι σχεδόν όλοι είναι δυσαρεστημένοι (στο ελάχιστο) με τα κανάλια, γιατί δεν έχει γίνει ποτέ μια διαδήλωση διαμαρτυρίας έξω από ένα κανάλι (ας πούμε το «Μεγαλύτερο»). Γιατί οι φοιτητές κάνουν καταλήψεις των πανεπιστημίων και όχι των μπουρνέλων της δημοσιογραφίας

  37. γιωργος avatar
    γιωργος 10/10/2010 20:34:58

    Ενα απο τα πιο δυνατα κειμενα που εχουν ανεβει στο αντι τωρα τελευαταια.
    Ρισπεκτ στον αρθρογραφο.

  38. Ratca avatar
    Ratca 10/10/2010 20:52:27

    Φαήλο οπως πάντα Θεός

  39. Μαρια avatar
    Μαρια 10/10/2010 21:13:22

    Φαηλε με συγκινησες οχι μονο για το υπεροχο κειμενο αλλα γιατι διαβασα τη λεξη ΒΟΡΕΙΟΣ ΗΠΕΙΡΟΣ και οχι το αθλιο κ προδοτικο νοτιος Αλβανια που τοσο προωθουν.Απο καρδιας συγχαρητηρια αν και δε περιμενα κατι αλλο απο σενα,ουτε απο τον Αντωνη φυσικα!!!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μαρια 11/10/2010 11:18:29

      Έτσι έμαθα να την τραγουδώ και το θυμάμαι όλο απέξω. Η Νότιος Αλβανία είναι από το Γενούσο ποταμό κι απάνω. Καμμιά φορά την λέω και κατεχόμενη Ήπειρο.

  40. antiochos avatar
    antiochos 10/10/2010 21:25:08

    Aπ την ενεδρα του Νοεμβριου δεν πρεπει να γλυτωσει κανεις απο τους SS του Μνημονιου και της Παγκοσμιοποιησης.
    Φαηλε καλη συνεχεια.
    Συγχαρητηρια.

  41. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 10/10/2010 21:38:42

    Φαήλο
    Δυνατό το άρθρο σου όπως πάντα .
    Σε παρακολουθώ απο την περίοδο Οτσαλάν και απο ΤΟΤΕ μ΄ έπεισες οτι τα αξίζεις τα παντελόνια που φοράς.

    ΑΛΛΑ ΤΟ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΛΟΓΑΜΕ ΤΑ ΓΕΝΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ !!!!

    Δέν λέω οτι κάνει κακό.
    Αλλά πιστεύω οτι θα είχαμε μεγαλύτερο κέρδος αν είχαμε ξεχυθεί σε όλα τα blogs και διαδίδαμε όλες αυτές τις σκέψεις μας.

    Για ακόμη μια φορά συγχαρητήρια για το άρθρο σου......

  42. agioritis avatar
    agioritis 10/10/2010 22:09:12

    ΟΧΙ στο ηλεκτρονικό φακέλωμα. Αρκετά μας καπέλωσαν. Τι θέλουν άλλο;
    Αποστολέαςathos στις Πέμπτη, Σεπτέμβριος 09 @ 16:07:31 CDT
    Συντελέστηκε Από athos

    Γιατί η παραλαβή του αριθμού του Αντιχρίστου, μέσω της ηλεκτρονικής κάρτας του πολίτη σημαίνει άρνηση του Χριστού και σύνταξη με τον διάβολο

    Ένα πολύ επικίνδυνο παιχνίδι φαίνεται πως είναι σε εξέλιξη και έχει την Ελλάδα ως βασικό στόχο συγκεκριμένων κύκλων ανομίας, οι οποίοι επιχειρούν να ελέγξουν τις τύχες ολάκερου του πλανήτη αρχής γενομένης εκ της χώρας μας. Οι οικονομικές πιέσεις και τα δυσβάσταχτα για τον Έλληνα πολίτη φορολογικά μέτρα, που δήθεν αποβλέπουν στην καλυτέρευση της οικονομίας, κρατούν τον πάλαι ποτέ λογιζόμενο ως απείθαρχο Έλληνα (βλ. δηλώσεις Κίσσινγκερ, υπουργού Εξωτερικών των ΗΠΑ και βασικό μέλος της λέσχης Μπίλντεμπερκ) σε καθεστώς ομηρίας. Στην ουσία η ιδιότυπη αυτή ομηρία αποτελεί μέρος ενός δολίου σχεδίου που αποσκοπεί στην επιβολή μίας θανατηφόρας, καταστρεπτικής κατάστασης, ενός πλήρους ελεγχόμενου συστήματος ηλεκτρονικού φακελώματος, που σχετίζεται με την λεγόμενη νέα ταυτότητα η έξυπνη ηλεκτρονική κάρτα του πολίτη!

    Οι λόγοι αναγκαστικής –υποχρεωτικής επιβολής της, σε κάθε Έλληνα πολίτη, έχουν να κάνουν με την υφαρπαγή του δώρου της ελευθερίας που έδωσε ο τριαδικός Θεός και καθιστά τον άνθρωπο ως ξεχωριστό πρόσωπο. Ουσιαστικά λοιπόν η κάρτα του πολίτη η νέα ταυτότητα αποσκοπεί στην κατάργηση του αυτεξούσιου και στην μετατροπή του ανθρώπου σε μια αριθμητική μονάδα... που θα εξυπηρετεί κατά το δοκούν τα κέντρα ανομίας. Πρόκειται για το προοίμιο του αριθμού του αντιχρίστου, το φοβερό γνωστό τσιπάκι... που έχει την ιδιότητα να λειτουργεί ως πομπός και δέκτης και έχει φοβερές συνέπειες στην υγεία αυτού που θα το άποδεχθεί.

    Από τον ευλογημένο τόπο, που εκπορεύτηκε λοιπόν η ελευθερία και η δημοκρατία, οι αρχές του σεβασμού και θεμελιώθηκε η χριστιανική ηθική θέλουν οι ανεγκέφαλοι σκοτεινοί αυτοί κύκλοι να ξεκινήσει και το λεγόμενο ηλεκτρονικό σφράγισμα ανάλογο μ’ αυτό των αδέσποτων σκύλων!!!. Έτσι, η οικονομική κρίση, όπως διαπιστώνεται ημέρα με την ημέρα αποτελεί μέρος του μεγάλου αυτού πειράματος που στόχο έχει να αφαιρέσει από τον Έλληνα κεκτημένα που αποκτήθηκαν με ποτάμια αίματος και μεγάλες θυσίες. Εκμεταλλεύονται λοιπόν την πλήρη άγνοια, την παντελή έλλειψη πληροφόρησης, την ημιμάθεια, την αγραμματοσύνη καθώς και την βλακεία των κατευθυνόμενων και πλήρως ελεγχόμενων αρχόντων του τόπου μας. Λογαριάζουν όμως, οι δυστυχείς χωρίς τον ξενοδόχο! Και ξενοδόχος αυτής της χώρας είναι ο τριαδικός Θεός, ο Οποίος δεν θα επιτρέψει τελικά και θα το δείτε πολύ σύντομα στους ανόμους αυτούς κύκλους να αλωνίζουν ανεξέλεγκτα.

    Μέσα λοιπόν στο πλαίσιο μίας πρώτης αντίδρασης τα Ορθόδοξα μοναστήρια και οι Ιεροί ναοί μας μετατρέπονται, όπως το 1821, σε κρυφά μετερίζια πληροφόρησης και ενημέρωσης. Στα μετερίζια αυτά εκκολάπτεται ήδη ο άνεμος που θα σαρώσει τις στοές της ανομίας και θα καταστρέψει τα βδελυρά σχέδια τους. Αυτόν τον άνεμο της ελευθερίας φοβούνται οι ελεγχόμενοι άρχοντες και επιδεικνύουν οι ανόητοι μία τρομερή βιασύνη για την επίτευξη των στόχων τους. Φοβούνται πως για τους ίδιους θα μετατραπεί σε θύελλα που θα τους ξεριζώσει οριστικά και αμετάκλητα από τις εξουσίες που αγκιστρώθηκαν σαν τους κισσούς και θα τους διαλύσει σαν τη σκόνη.

    Ήδη, σε ρυθμούς αποτροπής των μιαρών σχεδίων του Σατάν κινείται το Άγιο Όρος, κινούνται πολλά μοναστήρια και ιεροί ναοί σε ολάκερη την Ελλάδα αλλά και πολλοί ανησυχούντες ιερείς. Μία ομάδα εξ αυτών με επικεφαλής τον π. Σαράντη Σαράντο απέστειλε επιστολή προς τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και του ζητά ευθέως ως ποιμενάρχης να θέσει το θέμα στην Ιεραρχία για να ληφθούν συγκεκριμένες αποφάσεις. Σύμφωνα με πληροφορίες ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος φαίνεται να εγκαταλείπει σιγά-σιγά τον περίεργο εφησυχασμό που προκαλεί η ανίερη συνεργασία με τους κρατούντες. Λέγεται λοιπόν πως ανέθεσε σε καθηγητή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης να ερευνήσει το όλο θέμα και να αποστείλει τη μελέτη του στην Ιεραρχία που συνεδριάζει μέσα στον Οκτώβριο. Λόγω της σοβαρότητας του θέματος οφείλει κάθε αναγνώστης μας να καταστεί πόλος ενημέρωσης, ώστε το σχέδιο μεθόδευσης του σφραγίσματος –ηλεκτρονικού φακελώματος που επιδιώκει η κυβέρνηση για λογαριασμό των γνωστών σε όλους μας κύκλων της ανομίας να καταστεί ανεκπλήρωτο. Για το λόγο αυτό κρίνουμε σκόπιμο να δημοσιεύσουμε μεγάλα αποσπάσματα της επιστολής του π. Σαράντη Σαράντου προς ενημέρωσή σας.

    Να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων οι Ιεράρχες μας

    1. Ισχυρίζεται ο Πρωθυπουργός, ότι στην Κάρτα του πολίτη, με την οποία θα διασυνδέονται ηλεκτρονικά όλες οι υπηρεσίες του Δημοσίου, θα ενσωματωθούν ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, εκλογικός αριθμός, διαβατήριο, δίπλωμα οδήγησης, κάρτα διέλευσης διοδίων, κάρτα δημότη, αλλά και δεδομένα που έχουν σχέση με την υγεία (ηλεκτρονικός ιατρικός φάκελλος), ώστε ο πολίτης να εξυπηρετείται παντού και χωρίς γραφειοκρατία.

    2 Ο κύκλος της αποπεράτωσης της ηλεκτρονικής φυλακής, τα θεμέλια της οποίας ετέθησαν ήδη από τη συνθήκη Σένγκεν εδώ και χρόνια, όπως δείχνουν τα πράγματα κλείνει εντός ολίγου.

    3 Κανείς Χριστιανός, που αναγνωρίζει και σέβεται την μαρτυρία του αγίου Ιωάννου του Ευαγγελιστού στην Αποκάλυψη, δεν μπορεί να παραλάβει ταυτότητα που να έχει τον συμβολισμό του Αντιχρίστου.

    Η επιστολή

    Επειδή ο λαός μας μας ερωτά, ταπεινώς φρονώ, ότι πρέπει να ασχοληθούμε σοβαρά με το θέμα, που ήδη άρχισε με τον ΑΜΚΑ και συνεχίζεται με τις διαδικασίες θέσπισης της Κάρτας του Πολίτη.
    Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος ισχυρίσθηκε κατά το πρόσφατο παρελθόν, (23-10-2009 τρίτη συνεδρία ΔΙΣ για το μήνα Οκτώβριο) ότι ασχολήθηκε με το θέμα του ΑΜΚΑ. Εξέδωσε ολιγόλογη ανακοίνωση, ότι ο ΑΜΚΑ είναι ένας απλός χρηστικός αριθμός και δεν κινδυνεύει η σωτηρία μας με τη λήψη και τη χρήση του αριθμού αυτού.
    Λίγο νωρίτερα, στις 17 Ιουλίου 2009, είχαμε γράψει απευθυνόμενοι προς την Υμετέρα Μακαριότητα, ότι ο ΑΜΚΑ καθιερούμενος δια του Νόμου 3655/2008 άρθρο 153, συμφωνεί προς τη νοοτροπία της Συνθήκης Σένγκεν, μας υποχρεώνει να λάβουμε την Κάρτα Υγείας, ενώ ταυτόχρονα μας απειλεί με αποκλεισμό από όλη τη ζωή και τις δραστηριότητές της, αν δεν την πάρουμε. Παράλληλα είχαμε αναλύσει τον τρόπο δημιουργίας του ΑΜΚΑ ο οποίος παραμερίζει το βαπτιστικό μας, δια Μυστηρίου δεδομένο όνομα και μας αριθμοποιεί, αφού η Νέα Εποχή δεν μας αναγνωρίζει ως πρόσωπα - που να το ξέρει αυτό - αλλά ως αριθμητικές απρόσωπες μονάδες.
    Τώρα πια, όσοι δεν έχουμε λάβει και δεν χρησιμοποιούμε τον ΑΜΚΑ – και δεν είμαστε ελάχιστοι- αναγκαζόμαστε να πληρώνουμε τα φάρμακά μας, αποκλειόμενοι σταδιακά απ’ όλες τις δυνατότητες ασφάλισης, για την οποία έχουμε πληρώσει άφθονα χρήματα επί σαράντα ολόκληρα χρόνια.

    Όμως οι εξελίξεις είναι ραγδαίες.

    Ακούγοντας τον πρωθυπουργό να αναπτύσσει τις προγραμματικές του δηλώσεις, εκτός από την πρόσκληση των πολιτών για συμμετοχή στην προσπάθεια εξόδου από την κρίση και τις γενικές κατευθύνσεις της κυβέρνησης σε καίριους τομείς της δημόσιας ζωής, προσέξαμε την έμφαση που έδωσε στη χρήση της «ηλεκτρονικής Κάρτας Υγείας» ως βασικού «εργαλείου» στην επίτευξη της «ηλεκτρονικής διακυβέρνησης». Σε επόμενες συνεντεύξεις του μιλάει για την ηλεκτρονική Κάρτα Πολίτη. Ισχυρίζεται ο Πρωθυπουργός, ότι στην Κάρτα του πολίτη, με την οποία θα διασυνδέονται ηλεκτρονικά όλες οι υπηρεσίες του Δημοσίου, θα ενσωματωθούν ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, εκλογικός αριθμός, διαβατήριο, δίπλωμα οδήγησης, κάρτα διέλευσης διοδίων, κάρτα δημότη, αλλά και δεδομένα που έχουν σχέση με την υγεία (ηλεκτρονικός ιατρικός φάκελλος), ώστε ο πολίτης να εξυπηρετείται παντού και χωρίς γραφειοκρατία. Επίσης στο μέλλον σχεδιάζεται να ενταχθεί και η ηλεκτρονική «υπογραφή» των πολιτών. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, στόχος ήταν να ψηφιστεί μέσα στο καλοκαίρι και η «έξυπνη κάρτα» και να ενεργοποιηθεί το 2011, ενώ δεν αποκλείεται να εφαρμοσθεί νωρίτερα στους μετανάστες, καθώς υπάρχει σχετική ευρωπαϊκή οδηγία.

    Νέα Εποχή και ηλεκτρονική δικτατορία

    Έχουμε αναπτύξει πολλές φορές τη θέση μας, ότι δηλαδή το κύριο μέλημα της «Νέας Εποχής» είναι ακριβώς η ολοκλήρωση των υποδομών της «ηλεκτρονικής διακυβέρνησης». Φυσικά η ευρύτατη και παγκόσμια χρήση αυτού του όρου, αποτελεί έναν ευφημισμό και μία μάσκα αφού στην ουσία πρόκειται για ηλεκτρονική δικτατορία και παγκόσμια ηλεκτρονική τυραννία. Ο στόχος είναι η ελαχιστοποίηση των λαϊκών αντιδράσεων, το «νανούρισμα» των συνειδήσεων και η παιδαγωγία στην εκκοσμίκευση και τον υλισμό- ατομισμό. Ο ΑΜΚΑ και η Κάρτα Κοινωνικής Ασφάλισης που θεσμοθέτησε η προηγούμενη κυβέρνηση είναι τα απαραίτητα δομικά στοιχεία για την οργάνωση της παγκόσμιας «ηλεκτρονικής διακυβέρνησης», για χάρη της οποίας η σημερινή κυβέρνηση ίδρυσε και αντίστοιχο υπουργείο. Αυτό που διαφαίνεται εκ των προγραμματικών δηλώσεων του πρωθυπουργού είναι η πρόθεση για έκδοση μίας νέας κάρτας, η οποία, όπως ανέφερε, θα ονομάζεται «ηλεκτρονική κάρτα υγείας» και θα είναι αρκούντως εξοπλισμένη με τέτοια τεχνολογία, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιείται με «διαλειτουργικό» τρόπο στα πλαίσια της ολοκλήρωσης της «ηλεκτρονικής διακυβέρνησης». Είναι «ηλίου φαεινότερον» ότι θα είναι μία υπερκάρτα η οποία θα αντικαταστήσει όλες τις κάρτες, τα βιβλιάρια, τα διαβατήρια και τις αστυνομικές ταυτότητες λίαν συντόμως. Το τελικό όνομά της θα είναι «ηλεκτρονική κάρτα του πολίτη».

    Αυτή η κάρτα του πολίτη ασφαλώς και θα κυκλοφορήσει αντί των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων.

    Πρόταση του Σρέντερ

    Ο καγκελάριος της Γερμανίας Σρέντερ το 2000 είχε προτείνει τη θέσπιση Κάρτας ασφάλισης, εφόσον οι Έλληνες αντιδρούν στην έκδοση ηλεκτρονικών ταυτοτήτων. Αυτό όμως είναι σαφέστατη προσπάθεια εξαπάτησης του ορθοδόξου Ελληνικού λαού, ο οποίος για λόγους ευαίσθητης Ορθοδόξης συνείδησης δεν θέλει την έκδοση και παραλαβή των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων, καθώς επίσης καρτών ασφάλισης, αφού και αυτές υποκαθιστούν τις ηλεκτρονικές ταυτότητες. Ο κύκλος της αποπεράτωσης της ηλεκτρονικής φυλακής, τα θεμέλια της οποίας ετέθησαν ήδη από τη συνθήκη Σένγκεν εδώ και χρόνια, όπως δείχνουν τα πράγματα κλείνει εντός ολίγου. Ήδη η κυβέρνηση βιάζεται να μας εγκλωβίσει σ’ αυτήν την ηλεκτρονική διακυβέρνηση δίνοντάς μας πριν από την κάρτα του πολίτη μια ακόμη ηλεκτρονική κάρτα, που θα μας .... «διευκολύνει» όπως ισχυρίζεται, να μη συγκεντρώνουμε αποδείξεις από τις διάφορες αγορές που κάνουμε. Ένας νέος «μοναδικός κωδικός πελάτη», συνδυασμένος με το ψηφιακό σύστημα ΕΑΝ-13 θα στέλνει τα δεδομένα των αγορών μας ηλεκτρονικά στην εφορία μας, για να φορολογηθούμε, χωρίς να είμαστε αναγκασμένοι να ζητάμε και να κουβαλάμε αποδείξεις στην αρχή της οικονομικής χρονιάς καταθέτοντάς τις με τη φορολογική μας δήλωση. Όπως όμως έχει αποδειχθεί τόσον ο τύπος κωδικοποίησης UPC-A, στις ΗΠΑ και Καναδά, όσο και ο ΕΑΝ-13, στον υπόλοιπο κόσμο, περιέχουν το δυσώνυμο αριθμό 666. Αυτό άλλωστε έχει ομολογήσει και ο George Laurer κατασκευαστής του ήδη παλαιού συστήματος UPC-Α. Στην κατωτέρω απεικόνιση κωδικοποίησης ΕΑΝ-13 διακρίνονται εμφανώς και δια γυμνού οφθαλμού οι 3 μπάρες, αρχή-μέση-τέλος, που καταχωρούνται στον ηλεκτρονικό υπολογιστή ως 6-6-6. Υπάρχουν επιστημονικές μελέτες που αποδεικνύουν την με συμβολικό τρόπο παρουσία του αριθμού 666 στο πρότυπο ΕΑΝ-13 επί τη βάσει του οποίου θα εκδίδεται ο «μοναδικός κωδικός πελάτη». Παγκόσμιο ολοκληρωτικό σύστημα

    Κυριότερες απ’ αυτές είναι οι τρεις μελέτες της Ιεράς Μονής Γρηγορίου και ιδίως η τρίτη από αυτές που φέρει τον τίτλο «Ο γραμμικός κώδικας (BAR CODE) και ο αριθμός 666, Μελέτη Γ (23-6-97) Ιερά Μονή Οσίου Γρηγορίου 23 Ιουνίου 1997». Στη μελέτη αυτή συνεργάζονται ο ιερομόναχος Λουκάς και ο μοναχός Πρόδρομος, διπλωματούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός. Ο π. Πρόδρομος χρησιμοποιεί την τεχνογνωσία του και άφθονη βιβλιογραφία ξένων ερευνητών για να τεκμηριώσει τη θέση του. Αφού ολοκληρώνει εναργέστατα την απόδειξη της παρουσίας του 666 στο ΕΑΝ-13, καταλήγει συμπερασματικά και στα εξής λίαν ενδιαφέροντα: «Και μόνη η χρησιμοποίησις των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων είναι πολύ επικίνδυνη για την ελευθερία του ανθρωπίνου προσώπου, λόγω των τρομακτικών δυνατοτήτων της Πληροφορικής. Και στην περίπτωση ακόμη που δεν θα υπάρχει το 666 στις ταυτότητες, η παραλαβή τους σημαίνει την προσχώρησή μας σε ένα παγκόσμιο ολοκληρωτικό σύστημα, το οποίο δεν αντιμετωπίζει τον άνθρωπο ως Εικόνα Θεού, αλλά ως «υποκείμενο» των δεδομένων (Νόμος 2472/1997), που σύντομα μπορεί να καταστή αντικείμενο στα χέρια της οικονομικής ολιγαρχίας η και αυτού κατόπιν του Αντιχρίστου. Η χρησιμοποίησίς τους όμως θα είναι αποτρόπαια, εάν συσχετισθεί κατά τινα τρόπο και με τον αριθμό 666. Κανείς Χριστιανός, που αναγνωρίζει και σέβεται την μαρτυρία του αγίου Ιωάννου του Ευαγγελιστού στην Αποκάλυψη, δεν μπορεί να παραλάβει ταυτότητα που να έχει τον συμβολισμό του Αντιχρίστου. Πολλοί αρνούνται να συσχετίσουν, ακόμη και προφανείς συμβολισμούς του 666, όπως αυτούς που υποδεικνύει η παρούσα μελέτη, με τον αριθμό που σημειώνεται στην Αποκάλυψη, τον χξς . Δεν έχουν όμως δίκαιο. Διότι όχι η ύπαρξις αλλά και αυτή η υποψία ότι κάποιος συμβολισμός του χξς ἐνδέχεται να έχει εμφιλοχωρήσει σε κάποιο αντικείμενο καθοριστικό της ταυτότητος του προσώπου, είναι αρκετή να πείσει τους Χριστιανούς να αντιδράσουν αμέσως και δυναμικώς στην χρησιμοποίηση του αντικειμένου αυτού (πχ της ηλεκτρονικής ταυτότητος). Επιβάλλεται μία τέτοια δυναμική αντίδρασις διότι η παραλαβή του αριθμού του Αντιχρίστου σημαίνει άρνηση του Χριστού και σύνταξη με τον διάβολο. Αυτό φαίνεται από την διδασκαλία της Αποκαλύψεως (ιδ, 9-11), αλλά και από την πείρα της Εκκλησίας από τους χρόνους των Μαρτύρων. Οι άγιοι Μάρτυρες όχι μόνο δεν ηρνούντο τον Χριστό δια λόγου, αλλά δεν ηνείχοντο ούτε συμβολικώς να ενεργήσουν κάποια ειδωλολατρική πράξη, διότι τούτο εσήμαινε γι’ αυτούς άρνηση του Χριστού.
    Οικονομική ολιγαρχία

    Παρότι έχει δημοσίως λεχθεί ότι στις νέες ταυτότητες δεν θα χρησιμοποιηθεί ο γραμμικός κώδικας του τύπου ΕΑΝ-13 και UPC-Α, εν τούτοις τίποτε δεν μπορεί να θεωρηθεί βέβαιο. Εκτός τούτου και ο οικονομικός ολοκληρωτισμός που επιβάλλεται παγκοσμίως από την οικονομική ολιγαρχία σχετίζεται άμεσα με τον γραμμικό κώδικα, έτσι ώστε να είναι πολύ πιθανή η εκπλήρωσις του λόγου της Αποκαλύψεως περί αδυναμίας οικονομικής συναλλαγής από εκείνους που δεν θα έχουν την ηλεκτρονική πρόσβαση στο επιβαλλόμενο σύστημα συναλλαγής... Επομένως η έγκαιρη και υπεύθυνη ενημέρωσις του λαού αποτελεί προς το παρόν το πρώτο βήμα, ώστε να λάβει θέση υπεύθυνα και με επίγνωση των συνεπειών της απέναντι στο τόσο σοβαρό θέμα για την πίστη του και την προσωπική του ελευθερία» (σελ 26-27).

    Αντιδράσεις και στη Ρουμανία Η δική μας πνευματική ανησυχία εντείνεται, όταν πληροφορούμαστε, ότι στη γείτονα Ορθόδοξη Ρουμανία ο υπέργηρος άγιος γέροντας π. Ιουστίνος Πάρβου συμβουλεύει τους πιστούς Ρουμάνους να μη πάρουν την ηλεκτρονική ταυτότητα. Ας δούμε μία παράγραφο από το κείμενο που απηύθυνε στο λαό στις 14 Ιανουαρίου 2009: «Πιεζόμενοι από το νόμο και την κυβέρνηση οι Ρουμάνοι είναι αναγκασμένοι να μπουν σε ένα σχέδιο εντοπισμού και επιτήρησης, σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο. Σχέδιο που, στην πράξη, κλέβει την ελευθερία των ανθρώπων. Ζητούν από τους Ρουμάνους να βάλουν πάνω στα διαβατήρια και πάνω στα διπλώματα οδηγήσεως αυτό το βιομετρικό τσιπ, το οποίο περιέχει το ψηφιακό αποτύπωμα και τη φωτογραφία. Μάλλον για πολλούς ανάμεσά σας αυτό το τσιπ είναι κάτι ασήμαντο αλλά πίσω από αυτό το σύστημα που καταγράφει τους ανθρώπους και περιέχει όλα τα δεδομένα (πληροφορίες) κρύβεται μία ολόκληρη δικτατορία, ένα δαιμονικό σχέδιο, μέσω του οποίου δέχεσαι να πουλήσεις την ψυχή σου στο διάβολο. Η καταγραφή των ανθρώπων, όπως κάνουμε με τα ζώα, είναι το πρώτο βήμα από τα μέτρα που παίρνουν για να ελέγχουν απόλυτα τον άνθρωπο».
    (Anavaseis.blogspot.com)

    Ύστερα από αυτές τις σαφείς προτροπές του αγίου Γέροντος Ιουστίνου η Ι. Σύνοδος της Εκκλησίας της Ρουμανίας στη Συνεδρία της 25-2-2009 πήρε απόφαση απόλυτα σύμφωνη με τις υποδείξεις του Αγίου Γέροντος, θεωρώντας ότι για λόγους θρησκευτικής συνειδήσεως δεν είναι υποχρεωμένοι οι πιστοί να παραλάβουν τα βιομετρικά διαβατήρια.



    Μαρτυρίες πολιτικών

    Από το παρελθόν υπήρχαν πολλές μαρτυρίες, ότι ο δυσώνυμος αριθμός 666 θα υπάρχει στις ηλεκτρονικές ταυτότητες η σε αντίστοιχα υποκατάστατά τους. Ενδεικτικά καταγράφουμε μαρτυρίες υπευθύνων, που ομολογούν ότι θα υπάρχει ο κωδικός αριθμός 666 στις ηλεκτρονικές ταυτότητες, για να είναι αναγνώσιμες από τους on line υπολογιστές των διαφόρων κρατικών υπηρεσιών.

    Το περιοδικό «Ορθόδοξη Μαρτυρία» τ. 107 δημοσιεύει μερικές τέτοιες μαρτυρίες πολιτικών και δημοσιογράφων της πατρίδας μας:
    Λ. Παπαδήμας (Υφυπουργός Εσωτερικών): Ομολόγησε σαφέστατα τη χρήση του δυσώνυμου αριθμού για τις ανάγκες της μηχανοργάνωσης: [Antenna-«Η ώρα της αλήθειας» του κ. Πρετεντέρη (σε παράθυρο και ο Σεβασμιώτατος Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος) Μάρτιος 1997].

    Θεόδωρος Πάγκαλος ( π. Υπουργός Εξωτερικών) σε ερώτηση του δημοσιογράφου Ν. Χατζηνικολάου, γιατί δεν αλλάζουν το 666, εφ’ όσον αντιδρά η Εκκλησία και ο λαός, απήντησε: Δεν μπορούμε να τον αλλάξουμε, διότι αλοίμονο εάν εμείς περιέλθουμε στη λογική του να ακούμε μια χούφτα παράξενους ανθρώπους. [Mega - «Ενώπιος Ενωπίω» αμέσως μετά την επικύρωση της Συνθήκης Σένγκεν].

    Παύλος Σαρλής (Ευρωβουλευτής Ν. Δημοκρατίας, υπέρμαχος της Συνθήκης Σένγκεν): «Το 666 θα εμπεριέχεται στις ηλεκτρονικές ταυτότητες… Είναι απλό για την οποιαδήποτε κυβέρνηση ν’ αλλάξει το ηλεκτρονικό σύστημα και να χρησιμοποιήσει ένα άλλο σύστημα, το οποίο δεν θα περιέχει τον αριθμό 666 εφόσον αυτός είναι ο λόγος της αντίδρασης που υπάρχει γενικότερα». [Απογευματινή 15-6-97 σελ. 24].

    Ηλίας Παπαδόπουλος (εισηγητής της Συνθήκης Σένγκεν του ΠΑΣΟΚ) απάντησε στον ισχυρισμό του ιερομονάχου Χριστοδούλου ότι στις ηλεκτρονικές ταυτότητες δια των οποίων θα δοθεί ο Ε.Κ.Α.Μ. θα εμπεριέχεται ο 666… : «Θέλω να παρατηρήσω ότι ο π. Χριστόδουλος είναι πάρα πολύ θετικός στην συζήτησή του, μου απέδωσε τα πραγματικά για ο,τι αφορά το 666… είμαστε όμως στην εποχή της πληροφορικής και δυνατός σαν κράτος είναι αυτός που έχει τις περισσότερες πληροφορίες, παρά εκείνος που έχει τους εξοπλισμούς. Είμαστε λοιπόν υποχρεωμένοι να μπούμε στο σύστημα, διότι πρέπει να δούμε και τι θα γινόταν, εάν δεν μπαίναμε». (

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ agioritis 10/10/2010 22:11:37

      Αγιορείτη, μου αρέσει που είσαι λακωνικός. Ιδέ: h**p://www.antinews.gr/?p=64420

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ agioritis 11/10/2010 05:59:46

      Αγιορείτη

      Δε σε χωράει η οθόνη μου.

      Περιμένω να δημοσιεύσεις μια περίληψη.

      Αναμένω on line.

      Eιλικρινώς πιστεύω ότι γράφεις ενδιαφέροντα πράγματα αλλά μόλις

      είδα τον όγκο των δεδομένων τα έκανα αρχείο για τις επόμενες

      διακοπές.

  43. mymoodgm avatar
    mymoodgm 10/10/2010 22:23:50

    Υποκλίνομαι!!!!
    Θα σταθώ σ αυτο:
    "Αδέρφια, στις εκλογές του Νοεμβρίου ψηφίστε σαν να πυροβολείτε. Συντρίψτε τους υποψηφίους του Μνημονίου και των εξαπτέρυγων. Αφήστε τις μεμψιμοιρίες και τις γκρίνιες, βάλτε στην άκρη τις ενστάσεις σας για πρόσωπα. Ειδικά στις Περιφέρειες και τους μεγάλους Δήμους η ψήφος σας είναι κατεξοχήν πολιτική."

  44. hope avatar
    hope 10/10/2010 22:34:06

    Καλό άρθρο αλλά εμένα με χαλάει ο Ψωμιάδης!!!!!

  45. Factorx avatar
    Factorx 10/10/2010 23:44:24

    Ρε Φαήλο τι θα γίνει με την περίπτωσή σου;
    Πολλά γυναικεία ψυεδώνυμα βλέπω να σε θαυμάζουν.
    Υπάρχουν και άλλοι αθροργράφοι εδώε μέσα (όπως και διεύθυνση)

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Factorx 11/10/2010 06:01:32

      Τόχουν οι Marines!!!

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΣΟΝ ΠΕΝ 11/10/2010 11:20:23

        Αλεξιπτωτιστές, ήμουν και Πεζοναύτης για 5 μήνες αλλά στην 2α ΜΑΛ 11 μήνες.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Factorx 11/10/2010 07:27:08

      Παρακαλώ πολύ όλες οι μεγαλοκοπέλες που απέκτησαν εκλογικά δικαιώματα μεταξύ του κινήματος του '35 και της εισόδου στην ΕΟΚ να στείλουν τηλέφωνο και βιογραφικό στον Φάκτορα.

      • stoxastis avatar
        stoxastis @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/10/2010 07:47:45

        συντροφε ΜΠΡΑΒΟ για το αρθρο!!
        τί κολλητάρι εχεις με τον Factorx και σε "παιζει" ετσι??

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/10/2010 11:38:57

        Όταν ήμουν μικρός μ' έπαιζε στα γόνατα του και μου διάβαζε το "Τί να κάνουμε" του Λένιν.

  46. Crocodile avatar
    Crocodile 11/10/2010 00:32:26

    Όταν κυβέρνησες δεν τους έδωσες άδειες γιατί μάλλον σε βόλευε να τους έχεις ομήρους και δεν ήθελες να τους κάνεις BBC.
    Όταν κυβέρνησες δεν τους κυνήγησες για τα εκατομμύρια που χρωστάνε στα ταμεία.
    Όταν κυβέρνησες συνέχισες να τους μπουκώνεις με κρατική διαφήμιση και δημόσια έργα.
    Μην το παίζεις τώρα αθώος. Κατεργάρης είσαι κι εσύ, απλώς σε ρίχνουν και προτιμούν να στηρίζουν τον άλλο. Γιατί δεν εχεις δικά σου media, επειδή είσαι αφελής και αθώος;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Crocodile 11/10/2010 07:33:02

      Επειδή τα 'χεις μπερδέψει λίγο, Πρόεδρος στη ΝΔ είναι πλέον ο Αντώνης Σαμαράς, ο οποίος σε ανύποπτο χρόνο την δεκαετία του 1990, σε προεκλογική ομιλία του στο Αιγάλεω (ήμουν εκεί) ονομαστικά κατήγγειλε μεταξύ άλλων τον Λαμπράκη. Ξέρεις πολλούς άλλους που να το 'καναν; Με το δε σύστημα τους συγκρούστηκε και ως ΥΠΕΞ, ουδέποτε τον "αγάπησαν" γιατί δεν τους προσκύνησε.
      Ο Αντώνης δεν κυβέρνησε ακόμη, όταν έρθει η ώρα, τα λέμε...
      ΔΕν έχει "δικά του" media γιατί δεν τον ελέγχουν. Τόσο απλά.
      Ούτε των αλλονών είναι "δικά τους". Απλώς οι άλλοι προσκυνάνε, ζουν με το κούτελο κολλημένο στα πλακάκια. Ο Αντώνης όχι. Έχει άκαμπτη πολιτική μέση.

  47. Asterix13 avatar
    Asterix13 11/10/2010 01:01:27

    Και κάτι ενδιαφέρον για τις φιλίες του Γιωργάκη....

    http://www.defencepoint.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=962:2010-10-10-20-43-04&catid=31:defence-greece&Itemid=54

  48. Costas avatar
    Costas 11/10/2010 03:11:08

    Ο Υιός του Κώστα Σταϊκούρα, γιά χρόνια διευθυντή της ΝΔ, γιατί ακριβώς έγινε βολευτής αφού στο ΜΕΓΑ δεν μπορούσε να αρθρώσει προχθές λέξη;

    Με τέτοια στελέχη ελπίζει η ΝΔ τα κατακτήσει πάλι την εξουσία. Λυπούμαι αλλά θα κάνουμε δεκαετίες να δούμε το ΜΑΧΙΜΟΥ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Costas 11/10/2010 07:24:49

      Τις απόψεις μου για την οικογενειοκρατία τις έχω γράψει και πολύ σκληρά κατ' επανάληψη.
      Απ' ότι γνωρίζεις, έγινε Βουλευτής γιατί τον σταυροδότησαν οι πολίτες περισσότερο από άλλους.
      Είμαι πάντα πολύ πιο καχύποπτος και αυστηρός με γιους και κόρες, όμως μην φτάσουμε και στην άλλη μπάντα, να αποκλείουμε ικανούς λόγω καταγωγής.
      Όσον αφορά για τη μέρα που γράφω, μια χαρά τους τα 'πε με στοιχεία του ίδιου του προσχεδίου του προϋπολογισμού και γυάλισε το μάτι τους εκεί στην ΥΕΝΕΔ. Επομένως είσαι άδικος.

  49. Max Stirner avatar
    Max Stirner 11/10/2010 05:10:38

    Μου έκανε εντύπωση κύριε Φαήλο που δεν μας προτρέψατε να ψηφίσουμε Κακλαμάνη στην Αθήνα, τον κυριότερο δήμο και πρωτεύουσα της χώρας.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Max Stirner 11/10/2010 07:19:30

      Ξαναδιάβασε το επίμαχο σημείο. Προέτρεψα να ψηφίσετε ΟΛΑ τα ψηφοδέλτια που στηρίζει ο Αντώνης και η ΝΔ, εννοείται και στην Αθήνα. Οι ονομαστικές αναφορές είναι ενδεικτικές.

      • Max Stirner avatar
        Max Stirner @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/10/2010 01:59:07

        Αν θυμάμαι καλά ο Κακλαμάνης είχε προαναγγείλει την εκ νέου υποψηφιότητά του από καιρό. Θα ήταν σίγουρα υποψήφιος ακόμη και αν ο Σαμαράς επέλεγε άλλο πρόσωπο να στηρίξει και αυτό κάτι σημαίνει.
        Αναγκάστηκε να τον στηρίξει γιατί σε διαφορετική περίπτωση θα έπαιρνε ποσοστό εφάμιλλο του ΣΥΡΙΖΑ στις κοινοβουλευτικές. Τυχαίο; Δεν νομίζω.
        Επίσης, πόσο ενδεικτικές είναι οι αναφορές σου όταν παραλείπεις τον υποψήφιο δήμαρχο της Αθήνας;
        Φιλικά.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/10/2010 13:56:16

        Ενδεικτικότατες. Αν μάλιστα το ξαναδιαβάσεις θα δεις ότι προτρέπω αυτούς που - δίκαια - τους έχουν ενοχλήσει οι επιλογές στην Αθήνα τύπου Ψινάκη να ψηφίσουν άλλους υποψηφίους του ψηφοδελτίου, αρκεί να κάνουν το χάρτη μπλε, άρα να ψηφίσουν Κακλαμάνη. Τι δεν κατάλαβες;
        Το τι θα έπαιρνε ποιος κανείς δε δεν το ξέρει. Αυτό είναι "ψευδοϊστορία", what if κλπ.
        Και μην το πολυζορίζεις, αγαπητέ, αρκετό πρόβλημα έχουμε να δικαιολογούμε τις "γκλαμουριάρικες" επιλογές του φίλου μου του Νικήτα. Θα βγει και με τα τσαρούχια, πιστεύω, θα καταπιεί αμάσητους τους Καμίνηδες αλλά μην ξύνεσαι στην γκλίτσα του τσομπάνη. Κι αυτά που λέω, τα λέω και στον ίδιο, ο οποίος θα πρέπει, αφού νικήσει, να κάνει "ταμείο", τον απολογισμό του για τα πεπραγμένα του Νοέμβρη και μετά. Εσύ, δεν ξέρω ποιος είσαι, εγώ είμαι φίλος του από δύσκολα χρόνια και του είπα και πρόσφατα, πως η θέση του είναι στην πρώτη γραμμή των ιδεών μας, πως έκανε λάθος επιλογές.

  50. kiki avatar
    kiki 11/10/2010 05:52:04

    @ Φαηλο,
    Εμεις ,η Ολγα και εγω ειμαστε της γαλλικης κουλτουρας, γιαυτο αλλωστε και την ξερω καλα,και αρκετους αλλους απο τους συμπαθεις συνοδοιπορους της, και με αλλη ιδιοτητα τους περισσοτερους απο αυτους.
    Μια παρακληση οταν βαζετε ονοματα να προσθετετε και τα βαφτιστικα τους,διοτι μπερδευομαστε εννιοτε με τις συνονυμιες και την πληρωνουμε,εμεις οικογενειακως,και γενικως ειμαστε μια χαρα ανθρωποι.
    Καλημερα σε ολους

  51. Δεξιός avatar
    Δεξιός 11/10/2010 07:33:04

    Θυμηθείτε έναν άλλο Νοέμβρη. Το '20 ο λαός αντέδρασε στη χειρότερη Δικτατορία που πέρασε από την Ελλάδα, αυτή του πνευματικού πατέρα (Βενιζέλου) του φυσικού παππού (Γ. Α. Παπανδρέου-Σταυρόπουλου) του σημερινού (GAP). Και μετά ήρθαν οι σύμμαχοι και "μας σφάζαν όλοι μαζί, Εγγλέζοι, Γάλλοι κι Αμερικανοί" που λέει και ο Καμπανέλης στο "Μεγάλο μας Τσίρκο" (ξεχνάει και τους Σοβιετικούς που πρώτοι - πρώτοι στήριξαν τον Κεμάλ. Μετά την καταστροφή η Χούντα των Πλαστήρα - παππού ΓΑΠ δολοφόνησε με συνοπτικές διαδικασίες τους Πολιτικούς της αντιπάλους (Γούναρη, Στράτο, Πρωτοπαπαδάκη, Θεοτόκη, Μπαλτατζή και Χατζανέστη) στου Γουδή. Αυτό το Νοέμβρη πρέπει να έρθει η τιμωρία και για τότε και για όλα όσα έκαναν τα άθλια παιδιά του Βενιζελισμού από τότε έως σήμερα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δεξιός 11/10/2010 11:36:16

      Και λίγους ντουφέκισε ο Μαύρος Καβαλάρης, φίλτατε "Δεξιέ".

      • Δίκωχο avatar
        Δίκωχο @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/10/2010 11:58:18

        Εκπλήσσομαι ευχάριστα μαζί σας κ.Κρανιδιώτη! Δεξιέ: 1006 έπρεπε να εκτελέσουν όχι 6. Τ'ακούς; 1006! Κάτι τέτοιοι σαν εσένα κάνουν την ΝΔ αποκρουστική. Ποια σχέση έχει βρε τενεκέ ξεγάνωτε ο Εθνάρχης Βενιζέλος με τον Παπανδρεισμό και ό,τι επαίσχυντο αυτός αντιπροσωπεύει; Ευχαρίστως να πλακωθούμε το βραδυ...

    • Αγροφυλακας avatar
      Αγροφυλακας @ Δεξιός 11/10/2010 14:37:33

      Αγαπητοί φίλοι,

      Οι υπερβολές και ο φανατισμός είναι πάντοτε κακοί σύμβουλοι. Είναι πράγματι προσβολή για τον Βενιζέλο να εξομοιώνεται με τον Γιωργάκη. Είναι όμως και και πράξη πολιτικής σκοπιμότητας να εξυμνείται ο Βενιζέλος σαν εθνικός ηρωας όταν υπήρχε συνύπευθος για την Μικρασιατική καταστροφή και τον μεγαλύτερο διχασμό που γνώρισε ο σύγχρονος Ελληνισμός. Και αν κάποιος δεν μπορεί να κατανοήσει γιατί χαρακτήρισα τον Βενιζέλο συνυπεύθυνο για την Μικρασιατική καταστροφή, ας δει το ποιο πρόσφατο παράδειγμα του Ανδρέα Παπαντρέου ο οποίος με τις πολιτικές του ακρότητες προκάλεσε την δικτατορία και κατ’επεκταση το δράμα της Κύπρου. Και αν αναρωτηθεί κανείς γιατί τον χαρακτήρισα συνυπεύθυνο για τον μεγάλο διχασμό ας του θυμίσω ότι: IT TAKES TWO TO HAVE A FIGHT (σε αυτή την περίπτωση: Βενιζέλος κόντρα στον Κωνσταντίνο). Και στις δυο περιπτώσεις (Βενιζέλος, Αντρέας) πληρώνουμε την πολιτική μας ανωριμότητα. Είναι χαρακτηριστικό των πολιτικά υπανάπτυκτων λαών να εναποθέτουν τις ελπίδες τους σε λαοπλάνους ‘χαρισματικούς’ ηγέτες οι οποίοι μετά από μια πρόσκαιρη αποθέωση οδηγούν τους λαούς τους στον όλεθρο. Γιαυτό συμφωνώ με τον Φαήλο (δες: «αν δεν το κάνει θα του ζητήσουμε ΜΑΖΙ τα ρέστα»), δεν δίνουμε λευκή επιταγή σε κανέναν, υποστηρίζουμε με πεποίθηση τον Σαμαρά γιατί έχει δείξει δείγματα γραφής εργατικότητας, ικανότητας, σταθερότητας ιδεών, αρχών, αξιών, και εθνικού φρονήματος, και γιατί, υπό τις παρούσες συνθήκες, εκπροσωπεί την ελπίδα για το μέλλον της Ελλάδος. Δεν πρέπει όμως να μένουμε στα λόγια, και μια αέναη αμφισβήτηση. Όταν παίρνουμε μια απόφαση πρέπει να την υποστηρίζουμε αποφασιστικά με έργα και συνέπεια

      ΥΓ. Μίλησα για την ‘πράξη πολιτικής σκοπιμότητας (από το ΠΑΣΟΚ εννοούσα) να εξυμνείται ο Βενιζέλος σαν εθνικός ηγέτης’ αλλά ξέχασα να αναφέρω το παράδειγμα της κυβέρνησης Σημίτη να ονομάσει το Αεροδρόμιο Αθηνών αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος όταν η πατρίδα μας διαθέτει ονόματα απαράμιλλου κάλλους και διεθνούς αναγνωσιμότητας όπως Σωκράτης, Λεωνίδας, Περικλής, Αριστοτέλης. Άσε που Athens Airport (η, Olympic Airport, με τη ευκαιρία των Ολυμπιακών Αγώνων) θα ήταν η λογική εκλογή ονόματος. Αν θέλετε να στραμπουληχθει η γλώσσα σας, ρωτήστε έναν από τα εκατομμύρια τουρίστες να προφέρει το πασοκικο όνομα του αεροδρομίου Αθηνών.

    • Εν Κρυπτώ avatar
      Εν Κρυπτώ @ Δεξιός 11/10/2010 14:47:21

      "δολοφόνησε με συνοπτικές διαδικασίες τους Πολιτικούς της αντιπάλους (Γούναρη, Στράτο, Πρωτοπαπαδάκη, Θεοτόκη, Μπαλτατζή και Χατζανέστη) στου Γουδή"

      Δεξιέ, λόγω "πολιτικών διαφορών" εκτελέστηκαν ο Χατζηανέστης και οι συν αυτώ; τι άλλο θα ακούσουμε...

      μήπως έχεις ακουστά για την Μικρασιατική γενοκτονία και το οριστικό ξερίζωμα του Ελληνισμού της καθ'ημας Ανατολής;

      ξέρεις τι ψηφίζανε λίγους μήνες πριν την κατάρευση του μετώπου;
      http://www.enkripto.com/2010/01/blog-post_1515.html
      http://www.enkripto.com/2009/11/h.html

    • Εν Κρυπτώ avatar
      Εν Κρυπτώ @ Δεξιός 11/10/2010 14:51:23

      λόγω "πολιτικών διαφορών" εκτελέστηκαν ο Χατζηανέστης και οι συν αυτώ, δεξιέ;

      Για το ξερίζωμα του Ελληνισμού της καθ'ημας ανατολής δεν εχεις ακουστά;

      Γνωρίζεις τι ψηφίζανε λίγους μήνες πριν απο την καταρευση του μετώπου;
      http://www.enkripto.com/2010/01/blog-post_1515.html
      http://www.enkripto.com/2009/11/h.html

  52. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 11/10/2010 08:48:07

    Αγαπητέ Φαήλο,

    Απολαμβάνουμε να σε διαβάζουμε (ειδικά το άρθρο για την Κύπρο ήταν συγκλονιστικό)

    Αλλά υπάρχουν και άνθρωποι που το λιγότερο που μπορώ να πω είναι ότι νιώθουν προσβεβλημένοι και αηδιασμένοι από μια εικόνα του... πχ Ψωμιάδη να πανηγυρίζει σε μια νίκη στην τριτοκοσμική πλέον Θεσσαλονικη για την υπανάπτυξη της οποία έχει βάλει κι αυτός το χέρι του

    Όταν καθαρίσετε και από δάυτους, τότε θα πείσετε περισσότερο κόσμο. Αυτόν που δεν βλέπει Τρεμηδες, Πρετεντέρηδες, Αυτιάδες...Αυτόν τον κόσμο που αυτή την ώρεα είναι στα γραφεία του και λιώνει ξεκλέβοντας λίγο χρόνο να ενημερωθεί από το ιντερνετ.

    Δεν το έχετε κάνει στο βαθμό που το θέλει ο κόσμος αυτός.

    Κάποιοι θα βιαστουν να με χαρακτηρίσουν "κρυφοπασόκο" και τέτοια που το έχουν κάνει στο παρελθόν όταν εκφράζω απορίες σχετικά με την "νέα" πορεία της ΝΔ επί Σαμαρά. Το έκαναν σε παραπάνω σχολιαστές. Ας είναι. "οποιος δεν είναι μαζί τους είναι εναντίον τους" προφανώς (Δογμα Μπους).

    Ο, να διώξουμε το ΠΑΣΟΚ. Μαζί σας. Δεν γουστάρουμε όμως ρε φίλε ανεπάγγελτους Σπηλιωτόπουλους και Στυλιανίδηδες κλπ, τα ιερατεία της ΔΑΠ που στο βιογραφικό τους το μόνο που έχουν είναι θητέια σε... ΜΚΟ (ξέρετε για ποιους μιλάω).

    Ξέρουμε τον Χρύσανθο από τα βιβλία του, ξέρουμε εσένα. ΑΥΤΟΥΣ δεν θέλουμε (τους παραπάνω εννοώ). Αλλά δυστυχώς αυτοι μοστράρονται σαν.. "πρωτοκλασσάτα στελέχη" (μη χ***).

    Με ειλικρινή εκτίμηση

    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ

    • pikaia gracilens avatar
      pikaia gracilens @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 11/10/2010 11:27:16

      Απολυτο δικιο εχεις. Γιατι εκανε ο Σαμαρας ανοιγμα για να ερθουν στελεχοι και δεν το καταλαβα? Ας κανει προσκληση για βιογραφικα και να δει ποσους θα μαζεψει. Προσωπικα πιστευω παρα πολλους και αξιους. Αλλα ακομα και τωρα στηριζετε σε γνωστους και συγγενειες. Ετσι δεν γινετε κομμα αλλα μια καινουργια παιδικη χαρα

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 11/10/2010 11:33:13

      Αλώβητε,
      Το 'χω ξαναγράψει. Είμαστε ένας στρατός εν πορεία, κανείς δεν περισσεύει τώρα. Η μάχη θα ξεσκαρτάρει τους ικανούς από τους ανίκανους, ποιος αξίζει και ποιος έχει, ποιος μπορεί ν' ακολουθήσει το βήμα του Αρχηγού και ποιος σκοντάφτει.
      Το σημαντικότερο είναι να ΦΥΓΕΙ η Μαύρη Κομπανία του Μνημονίου και να γίνει ο Αντώνης Πρωθυπουργός, να αποκτήσει η ΄χώρα Εθνική Ηγεσία.
      Ενστάσεις για πρόσωπα μπορώ να σου αραδιάσω κι εγώ πολλές. Τώρα όμως είμαστε στην γραμμή εφόδου, δεν είναι τώρα ώρα για μεμψιμοιρίες. Όταν πολεμάς΄, πολεμάς, δεν λες ότι δεν σου αρέσει ο τάδε λοχαγός ή ο δείνα συμπολεμιστής σου. Στην πορεία θα αλλάξουν πολλά...
      Σκέψου πόσα έχει κάνει σε μερικούς μήνες. Ψήφισε Αντώνη, στήριξε τον και μετά, όταν θα είναι νικητής και ισχυρός για να κάνει όποιες αλλαγές θέλει και πρέπει, αν δεν το κάνει θα του ζητήσουμε ΜΑΖΙ τα ρέστα. Αλλά, αδερφέ, ΔΕΝ πρόκειται να σε απογοητεύσει. Η μόνη "κατάχρηση" που επιτρέπω στον εαυτό μου να κάνει στην αδερφική φιλία μου μαζί του, είναι το να πω αυτό που ξέρω από πρώτο χέρι: αυτά, που σε καίνε εσένα και μένα, τον καίνε στην ψυχή του και τον ίδιο. Ο Αντώνης δεν είναι διαχειριστής πολυκατοικίας, δεν είναι όργανο κανενός άλλου παρά μόνον της συνείδησης του, δεν έχει αυτοσκοπό την εξουσία. Θα τρίβετε τα μάτια σας...
      Φιλικά

      • A.M. avatar
        A.M. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/10/2010 14:55:20

        Μου αρέσει όπως τα γράφεις.
        Με ενθουσιάζει η πίστη σου στον Αντώνη.
        Και χωρίς να έχω καμμία προσωπική εμπειρία απ τον Αντώνη έχω μέσα μου την ίδια ακριβώς βεβαιότητα ότι «δεν είναι σαν τους άλλους!»

        Ελπίζω να καταλαβαίνεις όμως πως αν και ο Αντώνης με απογοητεύσει αυτή μου η απογοήτευση θα είνια πολύ μεγάλη.

        Επειδή άλλο πράγμα είναι να μην βλέπεις κάποια πράγματα που περιμένεις από έναν πρωθυπουργό που έτσι και αλλοιώς δεν τον έχεις και περί πολλού και άλλο είναι να σε απογοητεύει κάποιος απ τον οποίο περιμένεις πράγματι πολλά.

        Την ευκαιρία και βέβαια θα την δώσουμε στον Αντώνη και όχι για μία μόνο φορά εννοείται! αλλά για όσες χρειαστεί.

        Αρκεί να δούμε δείγματα γραφής και ΜΕΤΑ την ανάληψη της πρωθυπουργίας.
        Τα μέχρι σήμερα δείγματα γραφής του πάντως εμένα ΔΕΝ με έχουν απογοητεύσει αλλά τουναντίον με έχουν κάνει να πιστεύω περισσότερο ότι είναι πράγματι το «κάτι άλλο» που περιμένει η χώρα.

  53. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 11/10/2010 12:27:45

    Καλημέρα Φαήλο,
    Εκτός από τα κείμενά σου που φροντίζουν, να δημιουργούν αίσθημα ανάτασης, πλέον και τα πράγματα δείχνουν πιο αισιόδοξα. Χαίρομαι πραγματικά, που βλέπω τον Σαμαρά να μην ασχολείται με τα ΜΜΕ, τους τελάληδες της υποτέλειας, και με το αν τον καλούν και πόσο χρόνο του δίνουν σε αυτόν και τη ΝΔ, αλλά να έχει επιδοθεί σε σειρά απευθείας επαφών με τον κόσμο. Περιοδείες, ομιλίες, απευθείας επαφή με τον απλό, ανώνυμο κόσμο, εκθέτει το λόγο του στη δημόσια κριτική της κάθε τοπικής κοινωνίας και δείχνει τον τρόπο αντιμετώπισης της κάθε ΥΕΝΕΔ: Χωρίς δραγουμάνους απευθείας επαφή με τον κόσμο. Αν ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται θα αδιαφορήσει ή θα αποδοκιμάσει. Ο κόσμος την ζητάει την απευθείας επαφή, γι' αυτό και τα ΜΜΕ την υποβαθμίζουν. Καλή συνέχεια.

  54. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 11/10/2010 16:57:56

    ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΣΒΕΑ!!!! ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΑΚΟΜΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΟΥΝΗΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΦΑΛΙ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑΔΟΥΛΕΨΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ.

  55. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/10/2010 17:06:58

    Ψηλά - ψηλά!

  56. Costas avatar
    Costas 11/10/2010 17:07:04

    Αγροφύλακα, αυτό το

    "...υποστηρίζουμε με πεποίθηση τον Σαμαρά γιατί έχει δείξει δείγματα γραφής εργατικότητας, ικανότητας, σταθερότητας ιδεών, αρχών, αξιών, και εθνικού φρονήματος, και γιατί, υπό τις παρούσες συνθήκες, εκπροσωπεί την ελπίδα για το μέλλον της Ελλάδος...."

    Βγάζει μάτι! Ρώτησέ τον πιά είναι η θέση του στο Σκοπιανό και στη Θράκη....

    Βέβαια, κοντά σε αυτή την πχχχτα λες και σωστά πράγματα γιά τον ΤΡΕΙΣ ΚΙΝΗΜΑΤΙΑ ...δήθεν εθνάρχη Ε. Βενιζέλο, και γιά την κατάπτυστη απόφαση του Σημίτη να ονομάσει το αεροδρόμιο της Αθήνας γι αυτόν τον κινηματία.

    Φαήλε, αυτά που λες γιά τον γυιό Σταϊκούρα, απλά δείχνουν σε εμένα ότι βάζεις τον Κομματικό σου μανδύα εμπρός από την αληθινή αποτίμηση των πραγμάτων. Αυτό ισχύει γιά την εκλογή του στη Βουλή και γιά την επιδοσή του στη συγκεκρομένη εκπομπή!

    Αν δεν ήταν γυιός του Κώστα Σταϊκούρα ούτε βολευτήξς θα ήταν, ούτε ο Σαμαράς θα του έδινε αυτή τη θέση. Εκτός και δεν έχουμε κάποιον καλύτερο. Τότε αλοίμονο!!

    (Ελπίζω να μην διαγραφεί πάλι το σχόλιό μου, όπως σε άλλο ποστ).

  57. Αγροφυλακας avatar
    Αγροφυλακας 11/10/2010 20:24:26

    @Costas,
    Ευχαριστώ για τα σχόλια σου. Πολιτική συζήτηση κάνουμε δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε σε όλα. Επειδή δεν έχει λογο ο κοινός αναγνώστης να πιστεύει ότι κάθε πρωί πίνω καφέ με τον Σαμαρά για να του κάνω και ερωτήσεις, προσλαμβάνω το ερώτημα σου «Ρώτησε τον πια είναι η θέση του στο Σκοπιανό και στη Θράκη….» σαν ένα ρητορικό ερώτημα με δόση κριτικής. Τυχαίνει να έχω μακράν εμπειρία, και δράση, στα εθνικά θέματα στα οποία αναφέρθηκες και το σχετικό σχόλιο σου με προβλημάτισε. Προσωπικά με ικανοποιούν οι ‘κόκκινες γραμμές’ του Σαμαρά (και του Καραμανλη, αν θυμάσαι) στα εθνικά θέματα. Επίσης με ικανοποιεί ότι αρκετά από τα ΜΜΕ του εξωτερικού που χαρακτηρίζονται για την εμπάθεια τους προς τα Ελληνικά συμφέροντα, έχουν ενίοτε χαρακτηρίσει το Σαμαρά ‘εθνικιστή’. Δεν άκουσα ποτέ να γράψουν κάτι τέτοιο για τον ΓΑΠ. Δεν ξέρω που ακριβώς διαφωνείς και γιατί και συνεπώς δεν θα έπρεπε να πω περισσότερα. Θα ήταν καλό πάντως να γίνεις συγκεκριμένος στην κριτική σου (δηλ. κατηγορείς τον Σαμαρά για ανακολουθία, υποχωρητικότητα, δεν ξέρω τι άλλο), γιατί διαφορετικά, κινδυνεύεις να χαρακτηρισθείς λασπολόγος.

  58. Costas avatar
    Costas 12/10/2010 15:00:47

    Αγροφύλακα,

    Πριν αποκαλέσεις εμένα "λασπολόγο" κοιτάξου στον καθρέφτη.........

    Όσο γιά τον αρχηγό μας, τα είπε όλα του τα κουσούρια ο Μητσοτάκης, γιατί όπως λέει και ο λαός, "από μικρό και από τρελλό θα μάθεις την αληθεια".

    Που εμπίπτει ο Μητσοτάκης αποφασίζει ο καθένας χωριστά.

  59. Agrofylakas avatar
    Agrofylakas 12/10/2010 15:47:00

    Costas,

    Μην ανεβάζεις τους τόνους για να ξεφύγεις. Εγώ δεν σε αποκάλεσα λασπολόγο, μόνος σου κρεμάγεσαι όταν κατακρίνεις γενικώς και αορίστως. Κοιτάχθηκα στον καθρέπτη και πράγματι είχες δίκαιο, δεν είμαι 'όμορφος'! Καληνύχτα Costas!. Χαιρετίσματα στον Κώστα (δεν εννοώ τον Καραμανλη βέβαια).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.