18/12/2009 10:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δωράκια πολιτικής αυτοϋπονόμευσης δεν γίνονται



Ο τίτλος αυτός συνόδευε δημοσίευμα μας της 3ης Δεκεμβρίου 2009, για τις πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν εκείνη την ημέρα στα ΝΕΑ και ανέφεραν: «… έντονο πολιτικό φλερτ ανάμεσα στον Αντώνη Σαμαρά και τον Κυριάκο Μητσοτάκη εκτυλίσσεται από προχθές, προκαλώντας τριγμούς στο στρατόπεδο της Ντόρας Μπακογιάννη. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, ο νέος πρόεδρος της ΝΔ βρίσκεται τα τελευταία 24ωρα σε «ανοιχτή γραμμή» με τον βουλευτή της Β’ Αθήνας και φέρεται αποφασισμένος να τον αξιοποιήσει σε διακριτό ρόλο στο νέο οργανόγραμμα του κόμματος» (http://www.antinews.gr/?p=26268)

Τελικά οι πληροφορίες εκείνες επιβεβαιώθηκαν σήμερα (Νέοι Τομεάρχες της ΝΔ με Κυριάκο και Κεφαλογιάννη).

 Ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς ανέθεσε καθήκοντα τομεάρχη Περιβαλλοντικής Πολιτικής στον Κυριάκο Μητσοτάκη, την ίδια στιγμή που το ΠΑΣΟΚ προχωρούσε στη Βουλή στη σύσταση Εξεταστικών Επιτροπών για ομόλογα, Siemens και Χρηματιστήριο

 Ως γνωστόν ο Κυριάκος Μητσοτάκης εμπλέκεται στην υπόθεση της Ζήμενς μέσω των γνωστών τιμολογίων, πέραν των άλλων ενδείξεων για εμπλοκή της οικογενείας του (Όποια πέτρα κι αν σηκώσεις στην Ζήμενς θα βρεις την Αγία Οικογένεια)

Δεν γνωρίζουμε ακόμα τους λόγους για τους οποίους ο κ. Σαμαράς προχώρησε στη σημερινή επιλογή του. Και δυσκολευόμεθα είναι αλήθεια να τους αντιληφθούμε.

Σε κάθε περίπτωση υπενθυμίζουμε αυτό που έχουμε πει πολλές φορές από εδώ μέσα και στον Κώστα Καραμανλή με αφορμή τις επιλογές του για την κ. Μπακογιάννη:

Δωράκια αυτοϋπονόμευσης στους πολιτικούς αντιπάλους δεν γίνονται.

Αν ο κ. Σαμαράς ήθελε να κάνει οπωσδήποτε μια κίνηση αβρότητος προς τον Κυριάκο Μητσοτάκη μπορούσε να του αγοράσει μια καλή γραβάτα.

Ή να τον ορίσει εισηγητή εκ μέρους της ΝΔ στην επικείμενη συζήτηση στην Βουλή για την σύσταση εξεταστικής επιτροπής για το θέμα της Ζήμενς

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Lavazza avatar
    Lavazza 18/12/2009 10:50:06

    Τελικά δεν μπορεί να κάνει "γκουκ" ο Σαμαράς μέσα στο Κόμμα γιατί θα πέσει την επόμενη ώρα όχι μέρα...

  2. spm avatar
    spm 18/12/2009 10:56:01

    Προτείνω, Φακτορα, να σου κάνει δώρο κάποιος από τους φίλους σου, οποιος θέλει, το βιβλίο "Ο Ηγεμών" του Μακιαβέλλι, καθώς επίσης και το "Η Τέχνη του Πολέμου" του Σουν Τζου.
    Θα βρεις πολλές απαντήσεις σ΄αυτά τα δύο βιβλία.

    • Pyros avatar
      Pyros @ spm 18/12/2009 11:09:22

      Αν θέλαμε τακτικιστή βρίσκαμε και καλλίτερους στη ΝΔ. Δε χρειαζόταν να βγάλουμε αρχηγό το Σαμαρά. Για άλλες αρετές τον ψηφίσαμε.

    • Factorx avatar
      Factorx @ spm 18/12/2009 15:05:48

      Δηλαδή προτείνεις τον Μακιαβελισμό αντί του Ηθικού Πλεονεκτήματος;

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Factorx 18/12/2009 15:12:37

        συγνώμη που παρεμβαίνω, αλλά λέει ο Μακιαβέλι ότι "δεν υπάρχει ηθική στην πολιτκή" και "βάρα τον τον εχθρό, βάρα τον τελειωτικά, και όσο το καθυστερείς δυναμώνει". Δεν είναι ακριβώς έτσι τα λόγια, αλλά αυτό είναι το νόημα

        Βέβαια αν είσαι ηθικό στοιχείο (και ο ΑΣ είναι) και αυτές ακόμα οι επιταγές είναι δύσκολες...

      • man8os avatar
        man8os @ Factorx 18/12/2009 17:15:47

        Το ηθηκο πλεονεκτημα το εχει αυτοσ που εχει το καλυτερο image . Και αυτο κρινετε αποκλειστικα απο τον λαο. Ενας εξυπνος ηγετης , τα εχει καλα με το λαο και με τα οποια μεσα μαζικης επικοινωνιας γινονται ευμενως αποδεκτα απο τον λαο. Δηλαδη βγαζει ενα προφιλ φιλικο προς τον λαο. Απεναντι στους πολιτικους του αντιπαλους ομως,μετρανε αλλα πραματα. Σε αυτα τα πραματα το βιβλιο ο Ηγεμον μπορει και απανταει.Ειναι ενας οδηγος για το τι πρεπει να κανει ο πολιτικος αφου κερδισει τις εκλογες. Πως θα αντιμετπισει την αντιπολιτευση, ποιοι ειναι οι βασικοι αξονες που πρεπει να προσεξει. Αν και κατα τη γνωμη μου, μια καλη βιογραφια του Βισμαρκ βοηθαει επισης, καθως η πολιτικη του σταδιοδρομια ειχε απο ολα οσα πρεπει να γνωριζει ενας πολιτικος.

        • man8os avatar
          man8os @ man8os 18/12/2009 17:17:58

          Βεβαια το διαβασμα ενος τετιου βιβλιου πρεπει να γινει με συνεση,επειδη πλεον δε ζουμεε στην απολυταρχικη Ευρωπη του 1600. Πρεπει οποιος ενδιαφερετε να το διαβασει με προσοχη, κριτικα σκεπτομενος και προσαρμοζοντας τις ιδεες αυτες,οσες μπορει, στο σημερα.

  3. Pyros avatar
    Pyros 18/12/2009 11:03:29

    ΣΦΟΥΓΓΑΡΙ. Για να μην ξαναγράψουμε πάλι τις αντιδράσεις μας και τα επιχειρήματα ότι τέτοια κίνηση βρωμάει απ΄όπου και να την πιάσεις να πούμε απλά= Ντροπή και απογοήτευση στον κόσμο που εμπιστεύθηκε το Σαμαρά στις 29 Νοεμβρίου για να απαλλάξει τη ΝΔ από τη σήψη και την παρακμή αλλά και την οικογενεοκρατία όπως δεσμεύτηκε και αυτός και ο Αβραμόπουλος. Δεν είχε άλλα στελέχη η πλευρά της Ντόρας να χρησιμοποιήσει; Για τον Κυριάκο να μην ξαναπούμε για το ποιόν του. Για την Όλγα ρώτησε ο Σαμαράς πως βγήκε βουλευτής στην Κρήτη; Αντωνάκη, για μένα τουλάχιστον έσβησες. ΣΦΟΥΓΓΑΡΙ

  4. Καππαδόκης avatar
    Καππαδόκης 18/12/2009 11:27:11

    Οταν στην Εξεταστική για τη Siemens που το ΠΑΣΟΚ φέρνει ση Βουλή ακουστούν τα ηλεκτρονικά του Κυριάκου να δω πως θα αντιδράσει ο Αντώνης.
    Εκτός και παραείναι ξύπνιος και ψάχνει μια επίσημη αφορμή για να τους "σφουγγαρίσει" δια παντός.

    Το της Ολγας όμως απαράδεκτο και για τον τρόπο που βγήκε βουλευτής και γιατί ο πατέρας της έχει καταδικαστεί με τη βούλασαν προστάτης χασισοκαλλιεργητών.
    Αλλά για το Ελλαδιστάν αυτά είναι ψιλά γράμματα...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Καππαδόκης 18/12/2009 11:40:35

      Αν δεν κανω λαθος η εξεταστικη θα εξετασει προμηθειες υλικων για λογαριασμο του Δημοσιου και επισης ο Κυριακος δεν ηταν υπουργος και αρα δεν εχει υπογραψει τιποτα.Αν νομιζεις οτι μπορει να στοιχειοθετηθει κατηγορια για παροχη κομπιουτερ σε ενα βουλευτη μη-υπουργο θα το δουμε.

      • Lavazza avatar
        Lavazza @ ψυχραιμια 18/12/2009 12:05:47

        Αφενός μεν δεν πήρε μόνο αυτός κομπιουτερ (αλλά περίπου τα 2/3 των Βουλευτών) κι αφετέρου εδώ μιλάμε για Βαλίτσες (ταξιδιωτικές μάλιστα όχι γραφείου) με cash...

        Κι αν νομίζει κάποιος οτι ο Χριστοφοράκος, ο Μαυρίδης και όλοι αυτοί, πήγαιναν το 1996 εως το 2007 τις Βαλίτσες στον Κυριάκο που δεν είχε απολύτως κανένα πόστο πουθενά και ήταν τελευταία τρύπα του ζουρνά, είναι βαθειά νυχτωμένος...

  5. NM avatar
    NM 18/12/2009 11:43:36

    αντίστροφη μέτρηση... έβερτ number 2.

  6. koinos_nous avatar
    koinos_nous 18/12/2009 12:00:13

    Τομεαρχης περιβαλλοντικης πολιτικης τσ! τσ! φοβερο ποστο, ζηλευω θελω και εγω.

  7. socrates avatar
    socrates 18/12/2009 12:01:57

    Χρησιμοποιώντας τον τίτλο του επίτιμου ο Μητσοτάκης συνεχίζει να κάνει κακό στη Νέα Δημοκρατία.
    Όταν ένας επίτιμος κριτικάρει δημόσια και κακοπροαίρετα τον Κώστα Καραμανλή που μας οδήγησε δύο φόρες σε εκλογική νίκη, τότε ο Μητσοτάκης δεν λειτουργεί για το καλό του κόμματος παρά για το καλό της οικογένειάς του.
    Επίσης φοβάμαι ότι δίνοντας κομματικά πόστα σε σκληροπυρηνικούς μητσοτακικούς ο Αντώνης Σαμαράς έχει αρχίσει να παίρνει τη λανθασμένη ρότα του Κώστα Καραμανλή.
    Εάν, μετά την τόσο πρόσφατη και δυναμική του νίκη απέναντι στο Μητσοτακέϊκο, ο Αντώνης ακόμα τους φοβάται, αυτό εμένα προσωπικά δεν μου κάθεται καθόλου καλά.
    Άλλα περίμενα από ένα πραγματικό ηγέτη.
    Κρίμα Αντώνη Σαμαρά, ελπίζω να ξέρεις τί κάνεις.

  8. man8os avatar
    man8os 18/12/2009 12:04:37

    Εκανε καλα...Δεν θελενι να εχει αντιπαλες τις φατριες του κομματος. Και ο Κυριακος ειναι αναλωσιμος... Αν του κανει. Δεν χρειαζετε να εξαγριωσει την Αγια οικογενεια. Ο στοχος ειναι ενας. Να μη γινει Εβερτ νο2.

    • Lavazza avatar
      Lavazza @ man8os 18/12/2009 12:10:39

      Μανθο,

      αλλιώς μας τα λέγατε το βράδυ της 29.11...

      Λέγατε "δεν έχουμε ανάγκη κανέναν", "επιτέλους τώρα κυβερνάει η Βάση του κόμματος" κτλ.

      • man8os avatar
        man8os @ Lavazza 18/12/2009 12:17:14

        Εκεινη την περιοδο απλα σας διαβαζα φιλε Lavazza.
        Αυτα τα ελεγε η ενθουσιωδεις Λορετα αν δε κανω λαθος.
        Και ναι η βαση του κομματος εξελεξε αρχηγο. Και τον εξελεξε για να γινει προθυπουργος και να σωσει την χωρα και οχι για να αναλωθει σε εσωκομματικες αντιδικιες.

        • loretta avatar
          loretta @ man8os 18/12/2009 15:52:40

          και συνεχιζω να λεω δεν εχουμε αναγκη κανενα!!

          μην βιαζεσται ...σε 3 μηνες θα εχουμς ολες τις απαντησεις κυριοι!!

          οσο για δωρακια αυτουπονομευσης παντα γινοταν και θα συνεχισουν να γινονται...!! κανεις δεν ειναι αφελης και ποσο μαλλον ο Σαμαρας.

          λετε εσεις και εγω να ξερουμε περισσοτερα απο αυτον η αυτους ?και μην αρχισεις παλι LAVAZZA οτι ξερεις...γιατι αν ξερεις τοτε πεσ τα να δουμε ποσο ενδιαφερον εχουν και κατα ποσο ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα.!!


          πολυ βιασυνη διακρινω σε ολους και μην το παρερμηνευσετε η κριτικη ειναι απαραιτητη και η σκληρη κριτικη ακομα περισοτερο. .

        • man8os avatar
          man8os @ man8os 18/12/2009 16:53:40

          Ο Σαμαρας ξερει πολυ καλα τι κανει. Αφου επιβιωσε 11 χρονια εξοριας σιγουρα θα τα καταφερει.

      • yangoolas avatar
        yangoolas @ Lavazza 18/12/2009 13:36:29

        troll...

  9. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 18/12/2009 12:09:03

    Διαφωνώ κι εγώ με την τοποθέτηση Κυριάκου, αλλά ας σκεφτούμε το εξής: Αν ο Μητσοτάκης κάνει τεμενάδες για να κάνει τον Κυριάκο τομεάρχη περιβαλλοντικής πολιτικής και αν εμείς όλοι αντιδρούμε τόσο πολύ σε αυτή την τοποθέτηση, πιστεύω ότι οι Μητσοτάκηδες είναι έτσι κι αλλιώς τελειωμένοι. Απλώς ο Σαμαράς κάνει κάποιες εύλογες κινήσεις αβροφροσύνης. Δεν θα πάνε μακριά οι Μητσοτάκηδες και ούτως ή άλλως στην Οικογένεια υπάρχει εμφύλιος.

  10. Σπίθας Δημήτριος avatar
    Σπίθας Δημήτριος 18/12/2009 12:19:20

    Και εβραία στο τομέα παιδείας; γιατί;

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Σπίθας Δημήτριος 18/12/2009 15:55:44

      μήπως μπορεί κάποιος να με πληροφορήσει ποιά κακή προϊστορία έχουν οι Εβραίοι σε σχέση με την Παιδεία στην Ελλάδα, για να καταλάβω ?

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ δρόμος 18/12/2009 16:28:35

        Μόλις είδα ότι ο Giorgos_T έδωσε εκτενή απάντηση στο θέμα αυτό σε σχόλιό του στην ανάρτηση για τους νέους τομεάρχες της ΝΔ. Τον ευχαριστώ, και παραπέμπω εκεί και όσους άλλους έχουν απορίες αντίστοιχες αυτής του Δ. Σπίθα.

        • koinos_nous avatar
          koinos_nous @ δρόμος 18/12/2009 16:32:37

          Και εσυ ζοριζεσαι μαλλον ε?

        • δρόμος avatar
          δρόμος @ δρόμος 18/12/2009 16:48:27

          Κοινότατε νου, δεν ζορίζομαι καθόλου, μα και δεν ανέχομαι την αλήτικης μορφής ειρωνία στη μέση μιας συζήτησης. Αν θέλεις να πεις κάτι, πες το καθαρά, και τεκμηρίωσέ το, για να το κουβεντιάσουμε. Αλλιώς ρίξε τα πετραδάκια σου αλλού, εδώ δεν πιάνουν.

        • Giorgos_T avatar
          Giorgos_T @ δρόμος 18/12/2009 16:57:13

          @ δρόμος

          Σε ευχαριστώ κι εγώ

          Η εθνική μας αυτοπεποίθηση μας επιτρέπει να αγκαλιάζουμε κάθε πολίτη αυτής της χώρας.

          Ακόμα και εαν η κ.Βόζεμπεργκ ΕΙΝΑΙ Εβραία, η θρησκεία της δεν την εμποδίζει να είναι εξαίρετη Υπουργός Εθνικής Παιδείας.

          Αντίθετα, ίσως είναι και μια ευκαιρία, να ξεκόψουμε από τον αντισημιτισμό.

          Ποιός ξέρει ότι ένας από τους μεγαλύτερους χρηματοδότες του αγώνα των Κυπρίων στον ΟΗΕ για Ένωση, ήταν Εβραίος της Αμερικής;

          Όταν εδώ, κάποιοι άλλοι, "Ελληνάρες"...

          και αντισημίτες, πάντα,

          Ετοίμαζαν το καλοκαίρι εκείνο του 74...

          Να σαι καλά

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Σπίθας Δημήτριος 18/12/2009 16:52:55

      Η κα Βόζενμπεργκ είναι δικηγόρος και πιθανόν να έχει ασχοληθεί με θέματα εκπαίδευσης στην πολιτική της καριέρα -δεν γνωρίζω εάν έχει ακαδημαϊκή έδρα. ΄Εχει δώσει δημοσίως δείγματα γραφής και του πολιτικού της ήθους και της αξιοπρέπειας του πολιτικού της λόγου και δεν έχει δώσει το ελάχιστο δικαίωμα πως ως πολίτης είναι εμπαθής και φανατισμένος (όπως έδωσε η κα Δραγώνα σε δημόσιες ομιλίες της). Θεωρώ την κα Δραγώνα σιωνίστρια ως πολιτικό ον και την κα Βόζενμπεργκ δεν μπορώ να την δω ως Εβραία, δεν έχει κάνει ποτέ σχετική δήλωση και δεν το έχει χρησιμοποιήσει πολιτικά (όπως έχω διαβάσει σε πρακτικά που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο πως το έχει κάνει η Δαμανάκη πριν πολλά χρόνια, όταν ήταν με το ΚΚΕ ακόμα, στη Βουλή). Να επισημάνω επίσης πως όλα τα παιδιά των Ελλήνων Εβραίων μετέχουν της ελληνικής παιδείας, που περιλαμβάνει και το μάθημα των θρησκευτικών φυσικά, στρατεύονται και έχουν πολεμήσει για την πατρίδα όποτε χρειάστηκε. Να θυμίσω πως υπάρχουν πολλοί Έλληνες που ζητούν απαλλαγή για το μάθημα των θρησκευτικών λόγω φανατισμού τους και δεν υπηρετούν την πατρίδα (μάρτυρες του Ιεχωβά). Εάν ήταν κάτι τέτοιο σαφώς και θα υπήρχε θέμα για την κα Βόζενμπεργκ. Απλώς αναρωτιέμαι μήπως θα έπρεπε να αξιοποιηθεί σε άλλον τομέα που έχει περισσότερη εμπειρία και για τον συγκεκριμένο τομέα να αναλάμβανε κάποιος βουλευτής που έχει βίωμα των εκπαιδευτικών πραγμάτων στον τόπο και δη της τριτοβάθμιας που είναι και το ακανθώδες (καίτοι η πρωτοβάθμια πρέπει να είναι η πρώτιστη προτεραιότητα για την ΝΔ)

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ B.K.Σ. 18/12/2009 17:11:59

        Β.Κ.Σ., ευχαριστώ κι εσένα που συνέβαλες στο θέμα που πρωτοέβαλε ο Lavazza σε γειτονική ανάρτηση, και που θεωρώ εξ ίσου πως είναι άσχετο με την κουβέντα μας.
        Και επίσης να σου πω ότι, σαν γονιός παιδιού της πιο αδικημένης εκπαιδευτικά γενιάς του τόπου μας (γεννήθηκε το 1980) και έχοντας χρηματίσει και μέλος Δ.Σ. συλλόγου γονέων με ιδιαίτερη δράση ως προς τα εκπαιδευτικά θέματα της συγκεκριμένης περιόδου, με πόνο πραγματικό για την Παιδεία των ελληνοπαίδων, συμφωνώ απόλυτα μαζίσου πως τα προβλήματα αρχίζουν από τη βάση, και από εκεί πρέπει να αρχίσουν να αντιμετωπίζονται.
        Και κάτι άλλο: κατά τη σύντομη διάρκεια της θητείας μου, τα θέματα που είχε να αντιμετωπίσει ο σύλλογος κατέληξε να μην επιλύονται αλλιώς παρά με δικαστική παρέμβαση. Ίσως λοιπόν να μην είναι άκαιρη η τοποθέτηση δικηγόρου στον τομέα. Πολλώ μάλλον που, ακόμη και στην ακραία μορφή των προβλημάτων της νεολαίας, πάλι σε δικηγόρους καταλήγουμε...

      • loretta avatar
        loretta @ B.K.Σ. 18/12/2009 20:48:17

        η ελιζα μια εφυιης γυναικα με πτυχια χρονια δικηγορος επαγγελματιας και βουλευτης.


        Η ΝΤΟΡΑ???

        • tiramola avatar
          tiramola @ loretta 18/12/2009 20:52:16

          η Ελίζα?

    • Αρράκις الراقص avatar
      Αρράκις الراقص @ Σπίθας Δημήτριος 18/12/2009 18:16:19

      Από πού κι ως πού το Βόζεμπεργκ είναι εβραϊκό; Μάλλον προς Βαυαρικό μου ακούγεται (από τους Βαυαρούς που ήρθαν στην Ελλάδα επί Όθωνα, όπως τα Έβερτ, Κόλμερ)

      • Μάρκο Τ avatar
        Μάρκο Τ @ Αρράκις الراقص 18/12/2009 18:24:06

        Την Ελίζα Βόζεμπεργκ την ειρωνεύτηκε τις προάλλες ο Στέφανος Κασιμάτης (Φαληρεύς) της "Καθημερινής" γιατί ανεβαίνοντας, λέει, στο βήμα της Βουλής έκανε τον σταυρό της και το έδειξε η κάμερα.
        Πώς είναι λοιπόν Εβραία (αν υποτεθεί ότι έχει σημασία η θρησκευτική της προέλευση);

        • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
          ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Μάρκο Τ 18/12/2009 19:06:16

          Η ίδια νομίζω ότι δεν λέγεται Βόζενμπεργκ....Για ψάξτε το παρακαλώ

  11. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 18/12/2009 12:19:54

    Κυριάκος,Χατζηδάκης... Ελπίζω να ξέρει τί κάνει. Προφανώς ξέρει καλύτερα από μας και του έχω εμπιστοσύνη.

    • tiramola avatar
      tiramola @ ΙΩΝΑΣ 18/12/2009 12:28:04

      Ίωνα εσύ είσαι που παίρνεις τηλέφωνα στον sport-fm το βράδυ μετα τις 12?

      • ΙΩΝΑΣ avatar
        ΙΩΝΑΣ @ tiramola 18/12/2009 16:09:55

        Όχι,δεν είμαι εγώ.Είμαι από Θεσ/νίκη.

  12. donaE avatar
    donaE 18/12/2009 13:26:55

    Δεν υπαρχει απορια:ριστερη με δεξια σκεψη δεν μπορει να συνυπαρξει.Χασιμο χρονου.

    • antiathlitikos avatar
      antiathlitikos @ donaE 18/12/2009 14:38:18

      Από χθες σε ταλανίζει, φίλη μου το θέμα. Και στο "αριστερό καλσόν" και στους "τομεάρχες" κι εδώ ... Κακά τα ψέμματα όμως: η μεγάλη ελευθερία που μας παρέχει απλόχερα η ανωνυμία, το διαδίκτυο κι ο Φάκτορας επιτρέπει να ξεφυτρώνουν όλα τα άνθη: ακροδεξιά, αντισημιτικά, φανατικά, απελπισμένα, εγώ, εσύ ...

      Χάνω χρόνο λες, ε; Να την κάνω, λες,ε;

      • donaE avatar
        donaE @ antiathlitikos 18/12/2009 15:04:59

        Ναι εχεις δικιο με ταλανιζει.Ναι,ισως δεν μιλαω ανοιχτα γιατι δεν εχω στοιχεια παρα μονον μνημες.
        Δεν γνωριζω απο ποια οχθη μιλας για να σου πω αν πρεπει να την κανεις.
        Προσωπικα δεν πιστευω σε ερωτες χωρις ανταποκριση μονο για το βολεμα.

  13. isnogood avatar
    isnogood 18/12/2009 13:40:16

    Χαλαρά...
    Είπε παραπάνω συμφορουμιστής κάτι για Σουν Τζου...
    'τον φίλο σου να τον έχεις κοντά και τον εχθρό σου ακόμα πιο κοντά'
    Κάτι ξέρει ο Αντώνης...
    Πάρτε για παράδειγμα την τοποθέτηση του Λοβέρδου στην ηλεκτρική καρέκλα του υπουργού Εργασίας απο τον Γιώργο.
    Αλλά επαναλαμβάνω και πάλι, το μεγάλο ΘΕΜΑ που πρέπει να μας απασχολεί λέγεται ΝΙΚΗΤΑΣ...

    • Hase avatar
      Hase @ isnogood 18/12/2009 14:51:20

      Τι προβλημα μπορει να δημιουργησει ο Νικητας φιλε;; Επειδη μονος του εκρινε πως θα πρεπει να βαλει ξανα υποψηφιοτητα στον δημο ερημην του αρχηγου του;. Εγω παντως τον γραφω στα παλια μου τα παπουτσια γιατι αν τον γραψω καπου αλλου ισως και να το χαιροταν.

      • ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
        ΔΗΜΗΤΡΗΣ @ Hase 18/12/2009 16:17:17

        Και πολύ μάλιστα!!

    • Factorx avatar
      Factorx @ isnogood 18/12/2009 15:08:04

      Ο Σοιυν τσου λεέι επίσης στον Αυτοκράτορα να μην εμπιστευεται τις παλακίδες

  14. blue nile avatar
    blue nile 18/12/2009 14:10:50

    Eίτε η κίνηση Σαμαρά αποσκοπεί στην ισσοροπία ανάμεσα στις τάσεις του κόμματος, είτε είναι μια σρατηγική ταχτική μερικού εξευμενισμού των ηττημένων έχουμε το πρώτο πολύ σοβαρό φάουλ του Αντώνη. Ο ίδιος διακύρηξε ότι όσοι δεν είναι ακέραιοι δεν έχουν θέση σε κομματικές θέσεις. Δηλαδή θεωρεί τον Κυριάκο ακέραιο παρά τα τιμολόγια της Siemens.
    Ελπίζω να μην συνεχίσει έτσι αλλά ήδη νομίζω η ζημιά έχει γίνει αν αναλογιστούμε ότι η αρχή είναι το ήμισυ του παντός

    • man8os avatar
      man8os @ blue nile 18/12/2009 17:01:59

      Την αποδιδεις ορθοτερα,νομιζω,αν την περιγραψης ως κινηση ακινητοποιησης των δυσαρεστημενων.Πλεον δεν εχουν το επειχηρημα οτι ο Σαμαρας εβαλε μονο τους δικους του.

  15. kanis avatar
    kanis 18/12/2009 14:16:29

    O Kυριάκος ανέλαβε τον τομέα Περιβάλλοντος, για να πείσει τον οικογενειακό φίλο Μαυρίκη, να αποκαλύψει ποιοί είναι οι διεκδικητές των καμμένων εκτάσεων του Υμμητού, τους οποίους και εκπροσωπεί στα δικαστήρια;

  16. ελεύθερος avatar
    ελεύθερος 18/12/2009 14:18:44

    Βόζεμπεργκ (η εκλεκτή του Καψαμπέλη), Κυριάκος (της γνωστής οικογενείας), Ολγίτσα (επίσης της γνωστής οικογενείας).
    Λυπάμαι πρόεδρε αλλά ο αγνός λαός σε ψήφισε γιατί πιστέψαμε ότι θα φέρεις ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΟΧΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
    Σε ψηφίσαμε για να στηριχθείς στα αγνά παιδιά που έχουν αίσθηση και θέληση ανιδιοτελούς προσφοράς στη Νέα Δημοκρατία, όχι να μας ξαναφέρεις τα παλιά τζάκια.
    ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΦΟΒΑΣΑΙ ΔΙΩΞΤΟΥΣ, ΕΑΝ ΤΟΥΣ ΦΟΒΑΣΑΙ ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ.
    Κύριε Πρόεδρε, υποψιάζομαι πως δεν το έπιασες πραγματικά το μήνυμα του νεοδημοκρατικού λαού.
    Λένε ότι η αρχή είναι το ήμισυ του παντός και Πρόεδρε δεν άρχισες καθόλου καλά.
    Για την ακρίβεια άρχισες σκατά.
    Όταν θάχεις καιρό πάρε με τηλέφωνο να σου κάνω σεμινάριο για το πώς γίνονται οι ειρηνικές επαναστάσεις χωρίς να ανοίξει μύτη (με συγκεκριμένα πρακτικά παραδείγματα όχι αμπελοφιλοσοφίες).
    Καλή τύχη, σας χαιρετώ και πάω να ασχοληθώ με πιό σοβαρά πράγματα από τη Νέα Δημοκρατία.
    Με τα μυαλά που κουβαλάτε θα σας ξεσκίζει το πασόκ για πολλά χρόνια και χαλαράααααα !!

    • tiramola avatar
      tiramola @ ελεύθερος 18/12/2009 14:25:27

      Δεν θέλω να σε ερεθίσω περισσότερο αλλά ξέχασες τον Κουκοδήμο...

      • kanis avatar
        kanis @ tiramola 18/12/2009 14:36:19

        ...ναι αλλά ίσως θυμάται τον Τσουκάτο!

        • tiramola avatar
          tiramola @ kanis 18/12/2009 14:40:15

          Ή σφουγγαρίζουμε ή κοροιδευόμαστε...

        • kanis avatar
          kanis @ kanis 18/12/2009 14:46:12

          ...ή αξιοποιούμε τον λεμονοστίφτη, δηλαδή!

        • man8os avatar
          man8os @ kanis 18/12/2009 17:04:36

          Οταν σφουγγαριζουμε σφουγγαριζουμε. Αμα μεινουν λεκεδες σημαινει οτι δε σφουγγαρισαμε καλα. Το σφουγγαρισμα ως προς τις προεκλογικες δηλωσεις οχι ως προς τους λεμονοστιφτες...

        • loretta avatar
          loretta @ kanis 18/12/2009 20:53:27

          Man8os το καλο σφουγγαρισμα σε ενα πολυ βρωμικο πατωμα θελει πολλα περασματα με το σφουγγαρι και καθε φορα ....φαινεται καθαροτερο...μεχρι να λαμπει!! φαντασου ποσους κουβαδες βρωμικο εχει να πεταξει...!! αυτο αν σκεφτεις και μονο θα καταλαβεις γιατι γινονται μερικες κινησεις ετσι!!

  17. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 18/12/2009 14:49:13

    'Όλα αλλάζουν κι όλα ίδια μένουν.'

  18. antiathlitikos avatar
    antiathlitikos 18/12/2009 14:56:37

    Κάποιος ρώτησε τον Χρύσανθο στο «αριστερό καλσόν» ποια είναι η θέση του για τον Κυριάκο. Η φίλη donaE ευχήθηκε στο post για τους «τομεάρχες» να υπάρξει ανένταχτη «αριστερή βοήθεια». Δε ξέρω αν μου πέφτει λόγος, αλλά νομίζω ότι η (ακόμη κι ανιδιοτελής) αφέλεια να πιστεύει κανείς σε καθαρά κόμματα , καρατομήσεις καθώς και η άγνοια εννοιών όπως συμμαχίες, συμβιβασμοί κι ισορροπίες, δείχνουν τουλάχιστον άγνοια του τι σημαίνει (πολυσυλλεκτικό) κόμμα.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ antiathlitikos 18/12/2009 15:18:04

      Το ζητούμενο είναι αν οι συμμαχίες, οι συμβιβασμοί και οι ισορροπίες ωφελούν τους πολίτες ή διαιωνίζουν καταστάσεις που τους βλάπτουν. Η κατάσταση της χώρας μας, που θα χειροτερέψει, δίνει μια απάντηση.

  19. ΑΡΗΣ Θ avatar
    ΑΡΗΣ Θ 18/12/2009 15:11:23

    Πριν από τις 29/11 είχα γράψει ότι κάποιοι θα απογοητευθούν εάν εκλεγεί ο Σαμαράς. Απογοητεύονται σήμερα διότι περίμεναν από αυτόν λάθος πράγματα, πράγματα που ήταν έξω από την λογική του και που δεν είχαν πολλή σχέση με πολιτικό ρεαλισμό.
    Σχετικά με τις επιλογές των Τομεαρχών να επισημάνω απλώς ότι η ΝΔ έχει αυτή τη στιγμή συγκεκριμένο στελεχιακό και κοινοβουλευτικό δυναμικό και με αυτό θα πορευθεί και από αυτό θα κάνει τις επιλογές του αναγκαστικά ο Σαμαράς μέχρι να αναδειχθεί άλλο (μέσα από διαδικασίες όχι εύκολες, αρκετά χρονοβόρες που πάντως δεν βλέπω ακόμα να δρομολογούνται-ίσως γιατί υπαρχουν άλλες προτεραιότητες)
    Σχετικά με την επιλογή Κυριάκου Μητσοτάκη: εάν ο Σαμαράς θεωρούσε ότι υπάρχει θέμα ηθικής ή και νομικής τάξεως (SIEMENS) δεν θα τον "προωθούσε" απλώς για να τα έχει καλά με κάποιους. Αρα θεωρεί ότι δεν υπάρχει θέμα. Καλώς?Κακώς? Θα δείξει.
    Και κάτι τελευταίο: Λίγη υπομονή για την κριτική μας προς τον Σαμαρα!
    20 ημερών Πρόεδρος είναι!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΑΡΗΣ Θ 18/12/2009 16:06:36

      Συμφωνώ απολύτως μαζί σου, και, αν μου επιτρέπεις, να προσθέσω και ότι είναι λίγο επιπόλαιο να εκφράζουμε καταληγμένη άποψη χωρίς να έχουμε ακούσει τα επιχειρήματα όλων. Αν υπήρχαν εσωκομματικές διαδικασίες, εκεί θα μπορούσε να τοποθετηθεί ο καθένας (και ο Α.Σ.)και να βρεθεί συνισταμένη.Τουλάχιστον ας του αναγνωρίσουμε το δικαίωμα, μέχρι να συγκροτηθεί το κόμμα ώστε να συμμετέχει και η βάση στις διαδικασίες, να παίρνει αποφάσεις ΚΑΙ για λογαριασμό μας.

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ ΑΡΗΣ Θ 18/12/2009 16:12:39

      Σωστός

  20. ETHEROVAMON avatar
    ETHEROVAMON 18/12/2009 15:17:31

    Μάλλον ο Αντώνης δεν έχει κατανοήσει τοω πρόβλημα που λέγεται"ΑΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ"

  21. kanis avatar
    kanis 18/12/2009 15:32:18

    Η επανάληψη της ιστορίας δύναται, να εκλειφθεί ως δράμα...!
    Την τρίτη φορά όμως, εκλαμβάνεται ως φάρσα!

  22. TNT avatar
    TNT 18/12/2009 16:10:52

    Καλά κάνει ο Σαμαράς.Είναι έξυπνος.Μπερδεύει και σπέρνει διχόνοια στο Μητσοτακέικο.Οταν όμως βγουν τα αποτελέσματα της εξεταστικής και εκτεθεί ο Κυριάκος τότε ο Αντώνης θα τον αποπέμψει έχοντας σοβαρό λόγο και κανείς δεν θα μπορεί να του πει τίποτα.Αντιθετως αν τους πέταγε έξω με την μία τότε όλο το κατεστημένο του Μητσοτακέικου ( ΜΜΕ , Βουλευτές κτλ ) θα μιλούσαν για εμπάθεια και ρεβανσισμό.

    • Κεραυνός avatar
      Κεραυνός @ TNT 18/12/2009 16:41:19

      Στην Siemens είναι μπλεγμένοι όμως και πολλοί Καραμανλικοί εκτός απο τον Κυριάκο ο Λιάπης, ο θείος Αχιλλέας άσε που γίνεται και εξεταστική για το Βατοπέδι.

  23. κοψοχέρης avatar
    κοψοχέρης 18/12/2009 17:17:11

    Οι πασόκοι κλαίνε γενικώς, γιατί ο Γιωργάκης τους δούλεψε ψιλό γαζί.
    Οι νεοδημοκράτες κλαίνε τα δίευρα, γιατί ο Αντώνης επανέφερε τους Μητσοτάκηδες στη Ν.Δ.
    Κάτι μου λέει ότι όλοι ξέρουμε ποιό κόμμα θα κερδίσει τις επόμενες εκλογές, χωρίς κάν να βάλει υποψηφιότητα.
    Αποχάρα ολέ!

    • Κεραυνός avatar
      Κεραυνός @ κοψοχέρης 18/12/2009 17:29:31

      Mε την κατάσταση που βρήκε ο Γιωργάκης όταν ήρθε κανένας δέν μπορεί να κατηγορήσει. Οτι τα έκανε όλα μπάχαλο ο Καραμανλής δέν χρειάζεται κανένα ΠΑΣΟΚ να το επιβεβαιώσει ο ίδιος ο επίτιμος πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας το είπε.

      • κοψοχέρης avatar
        κοψοχέρης @ Κεραυνός 18/12/2009 17:34:35

        Έλα στο κλάμπ μας αλλά πρώτα ενημερώσου για να μην λές παρλαπίπες.
        έλλειμμα σαν ποσοστό του ΑΕΠ
        1974 22,5% του ΑΕΠ
        1981 31,2% του ΑΕΠ
        1987 56,1% του ΑΕΠ
        1990 80,7% του ΑΕΠ
        1993 111,6% του ΑΕΠ
        2004 108,5% του ΑΕΠ
        ΣΕΠ 2008 92,2% του ΑΕΠ
        2008 97,16% του ΑΕΠ
        Take it easy my man.

        • Κεραυνός avatar
          Κεραυνός @ κοψοχέρης 18/12/2009 17:46:24

          Το έλλειμα σε αριθμούς αναγνωρίζω μόνο.

        • ελεύθερος avatar
          ελεύθερος @ κοψοχέρης 18/12/2009 19:24:36

          Τότε έχεις τόση σχέση με τα οικονομικά όση έχω εγώ με το κοφτό βελονάκι.

  24. man8os avatar
    man8os 18/12/2009 18:29:43

    Κανονικα δε πρεπει να ενδιαφερει κανεναν μας αν ειναι η αν δεν ειναι. Αυτο που πρεπει να εχει σημασια ειναι να φερει εις περας την αποστολη της και να κανει σωστη αντιπολιτευση,με εποικοδομητικο τροπο.

  25. aris lalidis avatar
    aris lalidis 18/12/2009 19:00:43

    Ενθυμουμενος ο κυριος Νεοκλης Σαρρης τα της εκλογης του κυριου Κ.Στεφανοπουλου (λεγε με:"Σε ποια εθνικα θεματα αναφερεστε;H Ελλαδα ειναι δημιουργημα των ξενων(sic).Ο,τι πουν εκεινοι γινεται.Δεν υπαρχει περιθωριο αποτελεσματικων αντιδρασεων".)στο υπατο αξιωμα κατοπιν της προτασης του Αντωνη Σαμαρα,καταληγει:
    " ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΟΙ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΝ ΔΙΔΟΝΤΑΙ ΕΝ ΛΕΥΚΩ,ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΒΛΗΘΟΥΝ"
    Εφημεριδα ΤΟ ΠΑΡΟΝ 13/12/2009

  26. Ένας Τυχαίος avatar
    Ένας Τυχαίος 18/12/2009 19:37:45

    Προσωπικά μου είναι αδιάφορη η σκιώδης κυβέρνηση σε μη σημαντικούς τομείς ευθύνης! Θεωρώ ότι ο Αντώνης κάνει σφυγμομέτρηση του κόμματος και βέβαια ξεχνάμε μάλλον όλοι κάτι πάρα πολύ σημαντικό!

    ΤΙ ΠΟΣΟΣΤΑ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ Η ΝΔ ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ;
    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ Η ΝΔ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ 15% ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ;

    Αν ο Κυριάκος δε λεγόταν Μητσοτάκης και δεν είχε καμία σχέση με την οικογένεια, πως θα σας φαινόταν ως πολιτικός;

  27. Ηλίας avatar
    Ηλίας 18/12/2009 20:11:44

    Ενώ αρχικά με ξένισε η κίνηση του Σαμαρά με τον Κ.Μητσοτάκη όταν το σκέφτομαι καλύτερα νομίζω πως είναι μια ιδιαίτερα έξυπνη κίνηση. Και εξηγούμαι:
    Μετά τις πρώτες αρνήσεις του στρατοπέδου Ντόρας, ο Σαμαράς είχε δύο επιλογές: 1. Να προκαλέσει και τρίτη άρνηση της Ντόρας και ταυτόχρονα την οριστική ρήξη και πιθανώς διάσπαση του κόμματος, την ευθύνη της οποίας όμως θα χρεωνόταν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ στο μισό. [Δικαίως πολλοί θα τον κατηγορούσαν ότι την εξώθησε σε αποχώρηση].
    2. Να κάνει τολμηρό άνοιγμα [φαινομενικά βεβαίως] με τον πιο απρόσμενο τρόπο, [Βλέπε Κυριάκος Μητσοτάκης] στην απέναντι πλευρά, έστω κι αν αυτό σημαίνει [στην ουσία το επιδιώκει] ότι θα εκτεθεί σε περίπτωση "αποκαλύψεων" [βλέπε Siemens]. Με αυτόν τον τρόπο χρεώνεται[χωρίς μεγάλο πολιτικό κόστος για τον ίδιο και ιδιαίτερα νωρίς στην θητεία του ως πρόεδρος του κόμματος] τις παλιές αμαρτίες του Κυριάκου Μητσοτάκη και αν αποδειχθεί σοβαρή εμπλοκή του τελευταίου στο εν λόγω σκάνδαλο τον καθαρίζει στεγνά προς παραδειγματισμό και παράλληλα θα έχει διατηρήσει την έξωθεν καλή μαρτυρία στο αντίπαλο εσωκομματικό στρατόπεδο.["Τον εμπιστεύτηκα αλλά ήταν μπλεγμένος..who's to blame???]

  28. NAMED avatar
    NAMED 18/12/2009 20:24:31

    Ειπαμε όλοι χρειάζονται. Ως τομεάρχες θα κριθούν. Όποιος δεν γουστάρει μπορεί να φύγει. Δεν τον βαστά κανείς με το ζόρι μέσα στη ΝΔ. Θα δείξει...

  29. Ηλίας avatar
    Ηλίας 18/12/2009 21:48:53

    Όσον αφορά την Όλγα Κεφαλογιάννη σκοπός του Σαμαρά είναι να αποκτήσει ερείσματα στο Κρητικό μπλοκ και παράλληλα να απομονώσει όσο γίνεται την Ντόρα από τους ανθρώπους που την στήριξαν πριν την 29/11. Σκεφτείτε το.
    Όλοι οι Κρητικοί λογικά πρέπει να είναι ευχαριστημένοι πλέον. Ο Κυριάκος και η Όλγα ευχαρίστως ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα για προσφορά. Ποιά ΜΟΝΟ αρνήθηκε;;; Ακριβώς...

  30. αμπλα ουμπλας avatar
    αμπλα ουμπλας 18/12/2009 22:39:52

    Αβαντάρει τη Θάλεια με Βόζεμπεργκ ο Σαμαράς!!!!!
    Τι γίνεται βρε Αντώνη ; Θα μας τρελλάνεις; Δίδυμο Θάλεια-Βόζεμπεργκ, στην «Εθνική Παιδεία»; Πλάκα μας κάνεις;

    Σε μια ακόμα επίδειξη ενωτικού πνεύματος σε μια στιγμή που η οικογένεια Μητσοτάκη κλιμακώνει τις επιθέσεις εναντίον του, ο πρόεδρος της ΝΔ ανέθεσε σήμερα καθήκοντα Τομεάρχη, Περιβαλλοντικής Πολιτικής στον κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, και Τομεάρχη, Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων τοποθέτησε την (περιούσια) κα Ελίζα Βόζεμπεργκ.
    Το ενωτικό πνεύμα πάντως κυριαρχεί στη Ρηγίλλης . (στο πνεύμα των Χριστουγέννων!)
    Σε συνέντευξή του ,στο «Κανάλι 1» του Πειραιά ο κ. Μαρκόπουλος (του κ. Σαμαρά) είπε , (στο πνεύμα των Χριστουγέννων!), αναφερόμενος στην πρόσφατη εμφάνιση του «Επιτίμου» στο Mega πως, «οι εμφανίσεις του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη δεν βοηθούν το πολιτικό σύστημα και τον τόπο, ούτε τη ΝΔ που τον αγκάλιασε και τον έκανε πρωθυπουργό. Δεν έχει κανένα δικαίωμα να μιλάει έτσι»

    Με χριστουγεννιάτικο πνεύμα, απάντησε ο διευθυντή, του γραφείου του κ. Μητσοτάκη, Γιάννης Πευκιανάκης: «Θεωρώ υποχρέωση να ζητήσω συγγνώμη για λογαριασμό του κ. Μητσοτάκη, διότι πράγματι διέπραξε το βαρύ ατόπημα να μιλήσει για την βαθειά κρίση που αντιμετωπίζει σήμερα η πατρίδα μας, χωρίς προηγουμένως να πάρει την άδεια του κ. Κ. Μαρκόπουλου. Κατά τα λοιπά, ο κ. Μαρκόπουλος ούτε καν πρωτοτύπησε. “Το δεν δικαιούσαι δια να ομιλείς” στον κ. Μητσοτάκη το έχει πει πολύ πριν απ αυτόν, ο αείμνηστος Αγαμέμνων Κουτσόγιωργας».

    ΔΕΛΤΙΟ 11.Εμεις θα θυμίσουμε στον κ. Πευκιανάκη το σύνθημα από την κηδεία του Πέτρουλα το 65.
    «Τούμπα δολοφόνε-Μητσοτάκη Αλ Καπόνε»

    ΥΓ. "Αν ο κ. Σαμαράς ήθελε να κάνει οπωσδήποτε μια κίνηση αβρότητος προς τον Κυριάκο Μητσοτάκη μπορούσε να του αγοράσει μια καλή γραβάτα"

  31. spm avatar
    spm 18/12/2009 22:46:44

    Να πειτε στο κο Σαμαρά να του παρει πουα γραβατα

  32. Aggelos avatar
    Aggelos 18/12/2009 22:48:17

    Τον κυριακο παντως τον συμπαθω περισσοτερο απο την ντορα..

  33. Penny Kondea avatar
    Penny Kondea 20/12/2009 03:03:22

    Συμφωνώ με όλους τους προλαλήσαντες που πιστεύουν ότι υπάρχει συγκεκριμένη σκοπιμότητα πίσω από την κίνηση ανάθεσης καθηκόντων τόσο στον Κυριάκο Μητσοτάκη όσο και στην Όλγα Κεφαλογιάννη. Ο Αντώνης προσπαθεί να ενώσει την παράταξη γιατί αυτό θέλει ο κόσμος και να την βάλει και πάλι σε τροχιά εξουσίας. Γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά ότι τα ψηφαλάκια είναι πολύτιμα παντού και ιδιαίτερα στην Κρήτη που υπάρχει σοβαρό πρόβλημα για την Νέα Δημοκρατία. Η κίνηση του αρχηγού ήταν ευφυέσταστη και τα αποτελέσματά της θα φανούν σιγά - σιγά. Μην βιάζεστε πολλοί από εσάς να τον πετροβολάτε χωρίς να εξετάσετε σε βάθος τις συγκυρίες κάτω από τις οποίες απεφάσισε αυτές τις αναθέσεις, όπως και την ιδιαίτερη σημασία και τις συνέπειες της κάθε μιας από αυτές. Προσωπική μου άποψη - και λυπάμαι αν δυσαρεστώ κάποιους - ότι όσο περισσότερο αναλύουμε και σχολιάζουμε τις επιλογές του αρχηγού, κάνουμε κακό ίσως και ακούσια, διότι δυναμητίζουμε την ενότητα της παράταξης και υπονομεύουμε την πολιτική και τις πρακτικές του Αντώνη, ενώ θα έπρεπε να τον στηρίζουμε σ' αυτές τις δύσκολες και κρίσιμες για την συνέχεια της παράταξης ώρες, ώστε να μπορέσουμε να διέλθουμε την στενωπό μέχρι το Συνέδριο και να φέρουμε την παράταξη εκεί που θέλουμε.....Ο νοών νοείτω....Κάθε περαιτέρω γκρίνια και αμφισβήτηση κάνει κακό στην παράταξη και δυχεραίνει το έργο του Προέδρου, που αυτή τη στιγμή έχει θέσει ως προτεραιότητές του την διασφάλιση της ενότητας, την ανασυγκρότηση του Κόμματος που θα επικυρωθεί μέσα από το επικείμενο Συνέδριο στο οποίο προσβλέπουμε προκειμένου να αναπροσδιορίσουμε το ιδεολογικό μας στίγμα. Μέχρι τότε λοιπόν, οφείλουμε νομίζω να σεβαστούμε απολύτως τις όποιες επιλογές του Αρχηγού - στο κάτω κάτω γι' αυτό τον εκλέξαμε -, να σταθούμε δίπλα του με κάθε τρόπο και να στηρίξουμε τα πρόσωπα και την πολιτική που θα επιλέξει και να απομονώσουμε φαινόμενα υπονόμευσης του Αρχηγού. Υπάρχει λόγος για τον οποίο γίνονται όλες οι επιλογές και φυσικά δεν είναι χρήσιμο ή σκόπιμο να μας αναλύσει ο Αντώνης κάθε επιλογή του ξεχωριστά. Οφείλουμε να τις σεβαστούμε και να παραμερίσουμε προσωπικά συμπλέγματα και απωθημένα από το "93, γιατί αλλιώς θα οδηγηθούμε σε αδιέξοδο. Στο κάτω - κάτω, τα τζάκια δεν τα δημιούργησε ο Αντώνης, ΤΑ ΒΡΗΚΕ μέσα στη Νέα Δημοκρατία. Τι θέλετε να κάνει τώρα, να ανοίξει την πόρτα και να τους πετάει έξω έναν - έναν?? Μα τότε θα τον κατηγορούσαν για ρεβανσισμό, εμπάθεια και διάλυση της παράταξης. Αυτός είναι ο στόχος μας, να αδειάσουμε από στελέχη?? Σιγά και τους πολλούς που έχουν μείνει δηλαδή, γιατί αν αφαιρέσουμε τα λαμόγια, αν εξαιρέσουμε και τους δοκιμασμένους και ανίκανους από το πρόσφατο παρελθόν της διακυβέρνησής μας, έ, τι μένει άμα πετάξεις και τους γόνους?? Με τα ρέστα δεν παίρνουμε την Πόλη και την Αγιά Σοφιά, που λέει ο λόγος.... Λοιπόν, για να σοβαρευτούμε, αναφορικά με τα τζάκια το μόνο που μπορεί να κάνει ο Αντώνης είναι να μην μπουν άλλα καινούργια μέλη τέτοιων οικογενειών. Είστε ευχαριστημένοι??? Αλλά να δω όταν έρθει η ώρα να ξαναμετράμε τις δυνάμεις μας στους Νομούς, ποιός από 'σας θα πει "ΟΧΙ" σε ενδεχόμενη υποψηφιότητα π.χ. του Κώστα του Μπακογιάννη στην Ευρυτανία!!! Εδώ θά 'μαι και εδώ θά ΄στε - πρώτα ο Θεός - και να δω ποιά θα είναι η γνώμη σας τότε!! Θα είστε σύμφωνοι να μην τον κατεβάσει η Νέα Δημοκρατία και να χαθεί η μονοεδρική στην Ευρυτανία?? Μαζί σας κι εγώ!! Αλλά θα δείτε ότι τότε θα τα θέλετε τα ψηφαλάκια και θα κάνετε το κορόϊδο, και θα συμφωνήσετε στην υποψηφιότητα προκειμένου να πάρουμε τον Νομό. Το ίδιο ισχύει και για την Κρήτη και αλλού. Μην λησμονείτε ότι δεν εξελέγη μόνη της η Όλγα η Κεφαλογιάννη, τ' αδέρφια μας οι Κρητικοί την επέλεξαν, και ούτε στο θέμα των χασισοφυτειών του πατερούλη της κόλλησαν, ούτε στο γεγονός ότι προήρχετο από "τζάκι". Τί θέλετε λοιπόν να κάνει ο Αντώνης??? Να την βάλει στο περιθώριο?? Όταν θα έρθει η ώρα να μαζέψει ψήφους από την Κρήτη, πώς θα τους μαζέψει??? (Με δεδομένο κιόλας τον πόλεμο της Ντόρας). Αυτούς ψηφίσαμε, μ' αυτούς κάνει παιχνίδι και μοιράζει τα χαρτιά του. Το φταίξιμο είναι δικό μας. Πρέπει σαν λαός να ωριμάσουμε περισσότερο και να ψηφίζουμε με άλλα κριτήρια και όχι όπως πράτταμε μέχρι τώρα. Δεν μπορούμε όμως να μέμφουμε τον Αντώνη γιατί ανέθεσε κάποια καθήκοντα σε ορισμένους γόνους. Είναι άδικο. Όσο για την κυρία Βόζενμπεργκ, εγώ κατ' επανάληψιν την έχω δει από κοντά και τον Σταυρό της να κάνει, και Σταυρό να φοράει στο λαιμό της. Δεν γνωρίζω αν είναι Εβραία, αλλά είδα και κάποιους δήθεν Χριστιανούς να αγωνίζονται να βγάλουν τα εικονίσματα από τις σχολικές αίθουσες ή να καταργήσουν το μάθημα των Θρησκευτικών, οπότε δεν μπορώ να εκφέρω αρνητική γνώμη για την κυρία, την στιγμή που ακόμη δεν έχω δει δείγματα του έργου της. Η προσωπική μου άποψη για την κυρία Βόζενμπεργκ είναι ότι πρόκειται για αξιοπρεπέστατη πολιτικό, με μετριοπαθή και άκρως συγκροτημένο πολιτικό λόγο, έντιμη και ηθική, μορφωμένη και επιτυχημένη επαγγελματικά, άτομο χαμηλού προφίλ, συμπαθέστατη που δεν βλέπω τον λόγο - μέχρι στιγμής τουλάχιστον - γιατί να μην αξιοποιηθεί. Αν μας δώσει στην πορεία αρνητικά δείγματα, εδώ θά 'μαστε να την κρίνουμε. Δεν μπορούμε όμως από τώρα να κατακρίνουμε την επιλογή του Αντώνη στο πρόσωπό της, επειδή ενδεχομένως είναι Εβραία!!! Αυτό είναι πολύ ρατσιστικό. Στο κάτω - κάτω ακόμα κι αν είναι Εβραία, εφόσον έχει λάβει Ελληνική Παιδεία, έχει όλα τα απαραίτητα προσόντα για να αναλάβει τη συγκεκριμένη θέση. Ας περιμένουμε λίγο να την δούμε στην πράξη και μετά κρίνουμε...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.