#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/09/2009 17:34
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δωράκια αυτοϋπονόμευσης στους πολιτικούς αντιπάλους δεν δίδονται

 

Πως διαμορφώνεται σήμερα η κατάσταση; Στο  ΠΑΣΟΚ αισιοδοξούν ότι θα εξασφαλίσουν 153 έδρες, ο ΣΥΡΙΖΑ μπαίνει στην Βουλή, το ΚΚΕ κινείται σταθερά και οι Οικολόγοι το παλεύουν καλά.

Από την άλλη μεριά είναι γεγονός ότι οι γαλάζιοι οπαδοί συσπειρώνονται και ο ΛΑΟΣ συμπιέζεται  – δεν θα σας πούμε φυσικά ποσοστά, αλλά τα λένε στελέχη του αυτά και όχι εμείς. Και όπως έχουμε ξαναπεί,  δύσκολα όσοι κατοικούν στην δεξιά πλευρά της κεντροδεξιάς θα ψηφίσουν Καρατζαφέρη για να δούνε έναν Παπανδρέου πάλι στην κυβέρνηση. Και στο τέλος την διαφορά θα την κάνει η ψυχολογία του οπαδού της ΝΔ πάνω απο την κάλπη. Θυμηθείτε το.

Στη ΝΔ όλοι την βλέπουμε την κατάσταση και δεν νομίζω ότι χρειάζεται ιδιαίτερη περιγραφή. Μόνος του το παλεύει ο Καραμανλής. Πήρε μια προσωπική-μοναχική απόφαση, διεξάγει προσωπική προεκλογική εκστρατεία (μια ματιά στις αφίσες που κυριαρχεί το πορτραίτο του και κάπου στο κάτω μέρος της αναγράφεται η ονομασία του κόμματος της ΝΔ, δείχνει πολλά), με στόχο να μειώσει τη διαφορά, ώστε είτε να παραμείνει ενεργός στην πολιτική μετά τις εκλογές για να διαδραματίσει ρόλο όχι μόνο στα εσωτερικά του κόμματός του

 Τα μεγάλα ερωτήματα

 Ποιος όμως, θα παραχωρούσε την κυβέρνηση και θα προχωρούσε σε μια τυπική παράδοση της εξουσίας στο ΠΑΣΟΚ, όταν η αξιωματική αντιπολίτευση μέχρι πριν από λίγους μήνες ήταν ανίκανη να πείσει ότι θα είναι η συντόμως κυβέρνηση και ο Γιώργος Παπανδρέου ούτε κατά διάνοια μπορούσε να απειλήσει τον Κώστα  Καραμανλή;

 Μέσα σε μερικούς μήνες , ο Γ. Παπανδρέου όχι μόνο σταμάτησε να «μπουσουλάει», αλλά στάθηκε στα πόδια του και μάλιστα, αίφνης έγινε «ώριμος πολιτικός» έτοιμος να κυβερνήσει. Πως συνέβη αυτό το θαύμα;

 Είτε Καραμανλής και Παπανδρέου πηγαίνουν χεράκι-χεράκι, και –όσο είναι δυνατόν κάτι τέτοιο στην πολιτική- στηρίζουν ο ένας τον άλλον για να διασώσουν και κατόπιν να εδραιώσουν από κοινού το παραδοσιακό πολιτικό, δικομματικό «σύστημά» που θα φέρει όμως αποκλειστικά και μόνον την σφραγίδα των ονομάτων των δύο οικογενειών τους…

 Είτε κάτι άλλο πολύ πιο σοβαρό, άγνωστο και ασαφές, προς το παρόν, συμβαίνει.

 Βεβαίως, το ιδανικό σενάριο και για τους δύο λέει ότι ο 53χρονος σήμερα Κ. Καραμανλής καταφέρνει να μείνει στην ηγεσία της ΝΔ και ύστερα από μερικά χρόνια, ξαναγίνεται πρωθυπουργός. Νέος πολιτικός άλλωστε είναι και μπορεί να περιμένει λίγο. Το ίδιο και ο κ. Παπανδρέου στη συνέχεια. Στην πολιτική όμως, αν και υπάρχουν συχνά υπόγειες συνεννοήσεις, δεν υπάρχουν φιλίες. Η εξουσία είναι αδιαίρετη και ουδείς την παραδίδει στον αντίπαλό του δίχως σκληρή μάχη. Δωράκια αυτοϋπονόμευσης στους πολιτικούς αντιπάλους δεν δίδονται.

 Λέτε να συμβιβάστηκε η διαπλοκή με τον Γιώργο;

 Πάντως, παλαιοί πολιτικοί που παρακολουθούν τις εξελίξεις, εκφράζουν εντονότατες απορίες έτσι όπως διαμορφώνεται το σκηνικό. Διερωτώνται, για παράδειγμα, για τους λόγους που οδήγησαν τους μεγαλοεκδότες να στηρίζουν αποκλειστικά τον Γιώργο σε βάρος του Κώστα, όταν είναι γνωστό ότι ο Γιώργος Μπόμπολας σε συνάντηση που είχαν προ καιρού με τον κ. Παπανδρέου μόνον που δεν τον παράτησε να φύγει. Και όταν άπαντες γνωρίζουν ότι μόνον συμπάθεια δεν του έδειχνε το συγκρότημα Λαμπράκη και ιδιαίτερα το «Βήμα» του κ. Ψυχάρη. Πως έφτασαν λοιπόν  σήμερα άπαντες να τον προωθούν και να του δίδουν ισχυρό προεκλογικό βήμα; Άραγε, έχουν μεσολαβήσει κάποιες συμφωνίες του Γ. Παπανδρέου με την παραδοσιακή διαπλοκή; Από τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, κάτι τέτοιο δεν διασταυρώνεται, χωρίς βεβαίως, να αποκλείεται. Εδώ όμως, ακόμα και η Ελευθεροτυπία σύρεται κυριολεκτικά πίσω από το ΠΑΣΟΚ, είτε λόγω των οικονομικών προβλημάτων της, είτε εξαιτίας της πολιτικής θολούρας της.

Την ίδια στιγμή τα ψηφοδέλτια του ΠΑΣΟΚ, και κυρίως το Επικρατείας, είναι περισσότερο ψηφοδέλτια της οικογένειας Παπανδρέου παρά του κόμματος. Διότι, με εξαίρεση κάποια πρόσωπα που έχουν κάποια –έστω μικρή- πολιτική βαρύτητα, ερωτηματικά δημιουργούν επιλογές τύπου Μάγιας Τσόκλη, που, κατά τις φημολογίες ήταν «γραμμή Άντας» (συζύγου του κ. Παπανδρέου).

 Και τι έγινε ο Σημίτης; Που είναι ο Λαλιώτης; Που είναι οι άνθρωποι του Συγκροτήματος Λαμπράκη, όπως για παράδειγμα ο Πέτρος Ευθυμίου; Μήπως πιστεύει κανείς ότι ο Σημίτης θα υπέκυπτε, έτσι εύκολα στην οποιαδήποτε απαίτηση του καθενός πολιτικού αρχηγού να αποσυρθεί από τις εκλογές;

Ακόμα και γνωστά «αμερικανάκια» του κόμματός του, ο Γ. Παπανδρέου έχει να τα συναντήσει κατ’ ιδίαν εδώ και 7-8 μήνες, επιδεικνύοντας τόσο προς αυτούς όσο και σε πολλά άλλα στελέχη του κόμματος την εικόνα  στάση ενός πανίσχυρου πολιτικού άνδρα, Μια εικόνα όμως, που δεν ανταποκρίνεται όμως στην αντίστοιχη δημόσια.

Από πού αντλεί άραγε όλη αυτή την «άνεση» ο Γ. Παπανδρέου; Εφόσον βεβαίως, πρόκειται για «άνεση» και όχι για ατζαμοσύνη, την οποία, εφόσον είναι έτσι τα πράγματα, θα πληρώσει, αργά ή γρήγορα, πολύ ακριβά. Εκτός πιά, κι αν έχει ξαφνικά μεταλλαχθεί σε πραγματικό Παπανδρέου. Παρθενογενέσεις όμως, δύσκολα συμβαίνουν.

Και ο Καραμανλής, ο οποίος, αν μη τι άλλο φημίζεται για τις πολιτικές ίντριγκες και τακτικές του, γιατί αφήνει τον Παπανδρέου, με τα γνωστά προβλήματα που έχει ακόμα και στην εκφορά του λόγου του, να κάνει περίπατο; Υπάρχει κάτι που οδηγεί τον Καραμανλή στην έξοδο;  

 Στην πενταετία της ΝΔ πολλά και μεγάλα συνέβησαν. Το μέγα σκάνδαλο των υποκλοπών, οι μεγάλες ενεργειακές συμφωνίες Αθήνας-Μόσχας, το σκάνδαλο των ομολόγων, καθώς και το σκάνδαλο του Βατοπεδίου. Το τελευταίο, όμως προκάλεσε δυσανάλογα μεγαλύτερο θόρυβο, κυρίως χάρις στα αντιπολιτευόμενα ΜΜΕ, από την σπουδαιότητά του. Και ήταν σαφώς μικρότερο από το μείζον σκάνδαλο της Siemens.  

Ο χειρισμός όμως της υπόθεσης Siemens τους τελευταίους μήνες από την κυβέρνηση, προκαλεί εντύπωση. Ενώ είναι βέβαιον ότι διαθέτει στοιχεία σε βάρος του ΠΑΣΟΚ –διότι σε ποσοστό 70% αυτό αγγίζει το σκάνδαλο- δεν τα εκμεταλλεύεται. Άραγε, και αυτό εντάσσεται στο πλαίσιο της τακτικής της ήπιας «σύγκρουσης» στην πορεία προς τις εκλογές;

Όλα αυτά τα ερωτήματα σύντομα θα λάβουν απαντήσεις. Από την Δευτέρα κιόλας θα φανεί αν κάποιοι είναι πραγματικοί «παίκτες» και όχι φούσκες.

Το κακό είναι ότι η Αριστερά (ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ) που θα έπρεπε να παίζει σήμερα το ρόλο του «στενού κορσέ» των δύο και του επιταχυντή των εξελίξεων, είναι θεαματικά κατώτερη των προσδοκιών της στιγμής. Ο ΣΥΡΙΖΑ αγωνιά εάν θα μπει ή όχι στη Βουλή, ενώ το ΚΚΕ θεωρεί ότι μπορεί να επαναπαυτεί στις «δάφνες» του εάν ξαναπάρει ένα σημαντικό κομμάτι των δεκάδων χιλιάδων ψηφοφόρων που έχασε στις Ευρωεκλογές.

Πραγματική κατάντια δηλαδή, τη στιγμή που η γερμανική Αριστερά (πρώην κομμουνιστές και αριστεροί σοσιαλιστές του Λαφοντέν) «κτύπησαν» πάνω από 12% (πολύ καλά πήγαν και στην Πορτογαλία και οι Κομμουνιστές και η Ενωμένη Αριστερά).

Suhoi     

ΣΧΟΛΙΑ

  1. eleftheros avatar
    eleftheros 30/09/2009 18:17:44

    Δύσκολα βάζεις σήμερα, που να τα ξέρουμε αυτά εμείς οι απλοί άνθρωποι;
    Αυτό που ε΄γω προσωπικά, πάντως, μπορώ να πώ ότι, εάν η επόμενη κυβέρνηση δεν δείξει σκληρή, πολύ σκληρή δημοσιονομική πειθαρχία, θα μπου΄με υπό την εποπτεία του Αλμούνια το πολύ μέχρι το Μάρτιο.
    Η Μέρκελ δεν είναι Σρέντερ.
    Η Μέρκελ δεν αστειεύεται, να είσαι σίγουρος γι' αυτό.
    Δεν ξέρω τί δικαιολογίες θα ψάξει να βρεί ο Γιωργάκης αλλά θα είναι πολύ πιό βραχύβιος από τον Πρόντι.
    Ένα τελευταίο, επειδή μερικές φορές ουδέν κακόν αμιγές καλού.
    Τον περασμένο μήνα η Ε.Ε. υποχρέωσε τη Ρουμανία να μειώσει τους Δ.Υ. κατά 300.000 (σε σύνολο 1.100.000) έως το 2015.
    Άσχετο;
    Δεν νομίζω.

  2. palios psifoforos avatar
    palios psifoforos 30/09/2009 18:18:29

    Οι κάτοικοι των Πράσινων Βάλτων παρουσίασαν σήμερα υψηλό πυρετό γυρω στο 41,5 και υποστηρίζουν οτι θα παρουν 151 χαπάκια. Για τους αντιπαλους τους στα γαλάζια μαντριά λένε οτι είναι πιο ψυχρόαιμοι και πέφτουν στο 37. Το ένα είναι το κόμμα σου λαέ έχει σταθερή θερμοκρασια, 8.2. Ο εκχιονιστήρας που μπαίνει απο δεξιά στο γαλάζιο λιβαδι έχει πίεση λαδιου 4.8. Μια Σύριγκα 3.8. Και κατι πράσινοι παπαγάλοι μόνο 2.5 - εντελώς ψυχροαίματοι αυτοί.

    Αν όμως οι κάτοικοι των Πρασινων Βάλτων έχουν τωρα μόνο τοσο υψήλο ποσοστό, μέχρι το πανηγυρι της Κυριακής που οι γαλάζιοι θα ανεβάσουν θερμοκρασία, τι θα γίνει;

    Υγιαίνετε

  3. Le canard avatar
    Le canard 30/09/2009 18:21:20

    Η Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2009 είναι η τυπική τελετή παράδοσης-παραλαβής της κυβέρνησης.Τόσο κραυγαλέα περίπτωση παράδοσης-παραλαβής, μάλιστα, δύσκολα συναντάται στη νεώτερη ιστορία της Ελλάδας. Οφείλεται σε πιθανή κόπωση του Καραμανλή; Λειτουργεί άραγε, ως κλασσικός «Καραμανλής», όπως ο θείος του, που χαράσσει τακτικές με γνώμωνα το προσωπικό του πολιτικό μέλλον; Εχει ήδη πέσει η ΝΔ σαν «ώριμο φρούτο» και κατά συνέπεια δεν συντρέχει λόγος να δοθεί μια μεγάλη μάχη, που ούτως ή άλλως είναι χαμένη; Οπως όλα δείχνουν, ο Κ.Καραμανλής πήρε μια προσωπική-μοναχική απόφαση, διεξάγει εντελώς προσωποκεντρική προεκλογική εκστρατεία, ώστε να μειώσει τη διαφορά, και είτε να παραμείνει στην ηγεσία της Ρηγίλλης, είτε να είναι αυτός που θα καθορίσει τα της διαδοχής στο κόμμα του.

    Ο Καραμανλής αναμφισβήτητα έχει πρόβλημα. Ναι, αλλά και ο Παπανδρέου ουδόλως έχει πείσει -την ίδια την κοινή γνώμη- ότι έχει τα προσόντα για πρωθυπουργός. Πόσο μάλλον, μέχρι πριν από μερικούς μήνες άπαντες, και κυρίως η Διαπλοκή, τον απέρριπταν δημόσια (μην ξεχνούμε τα "παραιτηθείτε κύριε πρόεδρε του Βήματος στις εκλογές του 2007). Τι συνέβη ξαφνικά λοιπόν, και από ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ο Παπανδρέου, έγινε ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ; Τι έγινε και όλα τα ΜΜΕ της Διαπλοκής στήνουν στα τρία μέτρα τον Καραμανλή και κάνουν το μαύρο-άσπρο για τον Παπανδρέου (μέχρι και ότι ήταν καλλήτερος στο ντιμπέϊτ μας είπαν). Τι συνέβη και ο Καραμανλής εν πλήρη γνώσει του, αποφάσισε να του ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙ την κυβέρνηση.

    Το "ώριμο φρούτο" είναι μια εξήγηση, αλλά δεν καλύπτει όλα τα ερωτήματα. Η βαρεμάρα του Καραμανλή, επίσης. Αλλά και πάλι δεν εξηγεί τα πάντα. Και κυρίως δεν εξηγεί την ενδυνάμωση της εικόνας του Παπανδρέου. Ναι, από ανάγκη η Διαλοκή στηρίζει Παπανδρέου. Ναι, επειδή βλέπουν ότι ο Καραμανλής σιγά σιγά έφευγε. Αλλά ποιός παραχωρεί την εξουσία και δεν την κρατάει έστω και για μερικούς μήνες ακόμα; Που είναι άραγε οι υποψήφιοι υπουργοί του Συγκροτήματος Λαμπράκη; Πουθενά. Τελικά ο ΔΟΛ από κέντρο πολιτικής ίντριγκας που πλασσαριζόταν πάντα στα δύο κυρίαρχα κόμματα, έπεσε στο επίπεδο του ΣΥΡΙΖΑ (επικεφαλής ψηφοδελτίου Επικρατείας, Μουλόπουλος); Δεν νομίζετε ότι ο Παπανδρέου παραέχει επιβάλλει όρους σε ισχυρούς παράγοντες της Διαπλοκής; Από που αντλεί τη δύναμή του;

    Πως ο Παπανδρέου εξανάγκασε Σημίτη, Λαλιώτη και πολλούς άλλους του ΠΑΣΟΚ να "παραιτηθούν"; Ποιός στην πραγματικότητα τους έχει αναγκάσει να φύγουν; Ο Παπανδρέου -μάλλον δύσκολο- ή άλλα κέντρα; Κρατούν άραγε κάποιοι τον ίδιον τον Καραμανλή και γι'αυτό τον αναγκάζουν στην έξοδο, ακόμα κι αν η διάδοχη λύση, είναι αυτή της μετριότητας του Παπανδρέου; Κι'αν τον κρατούν, τι είναι αυτό;

    Να σημειωθεί ότι ο Παπανδρέου το μοναδικό θέμα, στο οποίο πήρε ανοιχτή και ξάστερη θέση, προεκλογικά, ήταν ο αγωγός Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολης. Οι αμερικάνοι, όπως φάνηκε από το άνοιγμα Ομπάμα προς Μόσχα, τα έχουν βρεί με το Κρεμλίνο. Δεν ξέρω αν στο πλαίσιο των ανταλλαγμάτων που έχουν δοθεί εκατέρωθεν, εντάσσεται και ο αγωγός και, άρα, ο Γιωργάκης δεν είναι εκτός "γραμμής". Αλλά και ο Καραμανλής τι αντιμερικανικό έκανε που θα τσάντιζε, ας υποθέσουμε, τους αμερικάνους; Οπως έκανε το άνοιγμα προς τους Ρώσους, έτσι έκανε και προς τους αμερικάνους και τούρκους (για τους αμερικάνικους αγωγούς);

    Κοντός ψαλμός αλληλούϊα. Λείαν συντόμως θα αποδειχθεί εάν ο Παπανδρέου είναι "παίκτης", εάν μπορεί να μετεξελιχθεί σε ηγέτης ή στην καλύτερη των περιπτώσεων κάνει για "Δήμαρχος στο Αμστερνταμ" (ποδηλατάκια) και όχι για πρωθυπουργός στην Ελλάδα.

  4. Le canard avatar
    Le canard 30/09/2009 18:27:48

    Μήπως πιστεύει κανείς ότι ο Σημίτης θα υπέκυπτε, έτσι εύκολα στην οποιαδήποτε απαίτηση του κάθενός πολιτικού αρχηγού να αποσυρθεί από τις εκλογές;
    Eίναι ίσως η μοναδική περίοδος στην Ελλάδα που κανείς δεν γνωρίζει ποιοι θα πάρουν, εφόσον εκλεγεί το ΠΑΣΟΚ, τους υπουργικούς θώκους τη Δευτέρα. Από πού αντλεί άραγε όλη αυτή την «άνεση» ο Γ.Παπανδρέου; Εφόσον βεβαίως, πρόκειται για «άνεση» και όχι για ατζαμοσύνη, όπως ορθώς αναφέρει το Antinews.

  5. donaE avatar
    donaE 30/09/2009 18:35:32

    Μου φαινεται πως η ΝΔ καταφερε να συσπειρωθει στο τελος,και γλυτωσε και απο τον προυπολογισμο.
    Απο την αλλη,ολοι αυτοι στο Πασοκ θα μεινουν πισω για χαρη της Μαγιας Τσοκλη;
    Μαλλον αφηνουν τον ΓΠ να καει και οτι 'προλαβουμε και αρπαξουμε'.

    • Athinaios avatar
      Athinaios @ donaE 30/09/2009 18:48:27

      Ναι υπερβολικά έξυπνη η τακτική του καταλληλότερου να χάσει με μόνο 6 μονάδες

      Το χειρότερο είναι ότι σε λίγες μέρες θα πάψουμε να αμπελοφιλοσοφούμε

  6. Tηλέμαχος avatar
    Tηλέμαχος 30/09/2009 18:42:02

    Τα ελληνικά του Γιωργάκη

    http://www.youtube.com/watch?v=Kh4YvMaFzvY

  7. grleo avatar
    grleo 30/09/2009 18:43:10

    Καλή προσπάθεια για την ανάλυση μιας πραγματικότητας που κοντεύει να μας τρελάνει όλους.
    Μέσα σε μια προεκλογική εκστρατεία που κυριαρχεί ο ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΣ των ΜΜΕ και των ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ , σίγουρα αναρωτιέται κανένας τι άλλο θέλουν ακόμη.
    Από τον Καραμανλή πήρανε σχεδόν τα πάντα.
    Ο πόλεμος που του γίνεται πράγματι δεν εξηγείται ούτε και με αυτά τα κριτήρια της διαπλοκής .
    Επομένως περιμένουν κάτι περισσότερο κάτι μεγαλύτερο.
    Ασφαλώς και η διαπλοκή δεν συμβιβάστηκε με τον ΓΑΠ τον οποίο εάν ήθελε θα τον είχε τελειώσει το πολύ μέσα σε δέκα ημέρες και θα τον είχε στείλει εκ νέου να συναγωνίζεται τον ΄΄κανένα΄΄.
    Ο ΓΑΠ είναι εκείνος που συμβιβάστηκε πλήρως με την διαπλοκή και φυσικά όχι με δική του πρωτοβουλία, αλλά με την πρωτοβουλία εκείνων που τον θέλουν ‘’πάση θεού’’ πρωθυπουργό για να λύσουν ΟΡΙΣΤΙΚΑ προβλήματα που έχουν να κάνουν καθαρά με τα Εθνικά μας θέματα.
    Εάν υποψήφιος πρωθυπουργός στην Ελλάδα είχε δηλώσει πως θα φέρει ξένους ειδικούς χωροτάκτες για να μας οργανώσουν τις πόλεις, τους κάμπους και τα χωριά θα είχε ξεσηκωθεί τέτοια θύελλα την άλλη ημέρα που δεν θα μπορούσε να σταθεί πουθενά.
    Μην αναρωτιέστε γιατί δεν υπήρξε καμία αντίδραση από τους Έλληνες χωροτάκτες, απλά ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΙ.
    Εάν υποψήφιος πρωθυπουργός στην Ελλάδα είχε δηλώσει πως θα φέρει ξένους ειδικούς οικονομολόγους για να σώσουν την οικονομία, την άλλη ημέρα θα τον χλεύαζαν και οι πέτρες γιατί αυτόματα θα είχε αναγάγει την ίδια του την χώρα σε ‘’μπανανία’’.
    Εάν υποψήφιος πρωθυπουργός στην Ελλάδα είχε δηλώσει αυτά που κατακλύζουν το Διαδίκτυο και δεν έχουν μέχρι σήμερα διαψευστεί επίσημα, για τα ‘’λιγότερα στρέμματα….’’, όχι σαν ΓΑΠ αλλά σαν υπουργός των Εξωτερικών της Ελλάδας,
    Απλά δεν θα ήτανε ούτε καν υποψήφιος πρωθυπουργός
    Παρ όλα αυτά και με την πλήρη προστασία της διαπλοκής βαδίζει προς το Μέγαρο Μαξίμου.
    Και εδώ τρελαινόμαστε όλοι .

  8. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 30/09/2009 18:52:20

    Η ανεση του ΓΑΠ αντλειται απο το γεγονος οτι τα κομματα που θα μπορουσαν να του παρουν ψηφους,δηλαδη η ΝΔ και ο ΣΥΝ δουλεψαν γιαυτον.
    Οι Καραμανλης - Αλαβανος εκαναν οτι μπορουσαν για να βγαλουν το ΓΑΠ.Το γιατι εγινε αυτο θα μαθευτει αργοτερα.
    Παντως οι εκλογες βαρυνονται με υποψια στησιματος απο το 2000 οταν η ΝΔ δεν αντεδρασε στους ξενους που μεταφερθηκαν αεροπορικως.Το 2004 και το 2007 το ΠΑΣΟΚ επισης εκανε οτι μπορουσε για να χασει (προσληψη Μανου-Ανδριανοπουλου,υποθεση Παχτα-περιπτωσεις Πατουλιδου,Γεννηματα).
    Εαν οι Καραμανλης - Παπανδρεου ειναι συνεννοημενοι τοτε την πληρωνουν αυτοι που νομιζουν οτι γινεται πραγματικη αντιπαραθεση πχ. Βενιζελος-Ντορα,ακομη και εκδοτες).Αν ο ΓΑΠ εκανε επιτηδες το βλακα για να κερδιζει ο Καραμανλης εκτεθηκαν αυτοι που πονταραν στη υποτιθεμενη βλακεια του (Βενιζελος) και μετα ξαφνικα αρχισε ο Καραμανλης να κανει τον αχρηστο για να βγει ο ΓΑΠ.Σε περιπτωση που ισχυει αυτο το σχημα οι τριτοι αδειαζονται καθως δεν ξερουν το προγραμμα των δυο,ποτε θα κυβερνα ο καθενας.
    Αυτη τη θεωρια διακινει εσχατως ο Καρατζαφερης.Ακροδεξια συνωμοσιολογια θα πει κανεις.Ισως αλλα ας μη ξεχναμε πως εγινε ο ΛΑΟΣ.Ο Καρατζαφερης απαιτησε το 2000 απο τον Καραμανλη να καταγγειλει τους αερομεταφερομενους ψηφοφορους και αυτος αρνηθηκε και θεωρησε ολη την υποθεση σικε.Το ενδιαφερον στην υποθεση του 2000 ειναι αλλο.Η Κυπρος εκυβερνατο απο τον Κληριδη και το υποτιθεμενο αδελφο κυπριακο δεξιο κομμα ΔΗΣΥ.Λοιπον οι σχεσεις ΝΔ - ΔΗΣΥ δεν διαταραχθηκαν ουδ επι ελαχιστον για τη διευκολυνση ξενων ψηφοφορων που μεταφερθηκαν απο Κυπρο για να δωσουν τη νικη στο ΠΑΣΟΚ.
    Eιμαστε σε περιοδο που ισχυει η ρηση του Καραμανλη Α΄οτι στην πολιτικη γινονται πραγματα που δε λεγονται και λεγονται πραγματα που δε γινονται.

  9. Paris avatar
    Paris 30/09/2009 19:07:01

    Απλούστατα είναι τα πράγματα.
    Και οι νταβατζήδες έχουν το νταβατζή τους .
    Κι αυτός δεν είναι κανα παιδάκι.Τραβάει μάγκνουμ σαν τον Κάλαχαν και καθαρίζει.

    Είσαστε σίγουροι οτι Αλαφούζος ήθελε τον Παπαχελά στη Καθημερινή και δεν του τον φυτέψανε?

    Είχε καμμιά όρεξη ο μονοπύθμενος να οργανωνει δεντροφυτεύσεις και να μιλα για το εξασθενες χρώμιο των Οινοφύτων (υφίσταται στα Οινόφυτα από το 1983) ,αφ ότου υπεγράφη ο αγωγός Μπουργκας -Αλεξανδρούπολης?

    Δεν ήθελαν τον Τζέφρυ οι νταβατζήδες επειδή είναι ανίκανος αλλά τους τον επέβαλε Το Μεγάλο Αφεντικό. Κι όπως είπαμε κι ο νταβατζής έχει τον νταβτζή του.

  10. Hot Bird avatar
    Hot Bird 30/09/2009 19:09:35

    Πολυ νωρις αρχισαν τα μνημοσυνα..Ψυχραιμια παιδια!

  11. αχαβαχ avatar
    αχαβαχ 30/09/2009 19:32:22

    Δεν υπάρχει τίποτα περίεργο στην εναλλαγή των κομμάτων στην εξουσία. Το ίδιο ακριβώς συνέβη το 81, το 89, το 93, το 2004. Κανένας πρωθυπουργός δεν έμεινε παραπάνω από δύο τετραετίες. Και μιλάμε για πολιτικούς περιωπής, όχι τις σημερινές μετριότητες. Η άνεση του ΓΑΠ είναι ευθέως ανάλογη της αποτυχίας του ΚΑΚ, αποτυχία που συχνά εδώ περιγράφεται ως ατολμία, λάθη, ραθυμία και άλλα τέτοια ευφημιστικά, όταν δεν αποδίδεται σε ad hoc δαιδαλώδεις μηχανορραφίες της διαπλοκής, ύποπτες μυστικές συμφωνίες κάτω απ' το τραπέζι, ολοκληρωτικούς πολέμους των ΜΜΕ και άλλα τινά. Δεν υπάρχει καμμιά αμφιβολία ότι υπάρχουν κι αυτά, αλλά τίποτα δεν θα μπορούσε να κουνήσει τον ΚΑΚ απ'την καρέκλα του αν είχε αφήσει κάτι αξιοσημείωτο πίσω του, είχε βάλει κάτι στο αυλάκι. Πόσο μάλλον όταν είναι να τον αντικαταστήσει ο ΓΑΠ! Το πολιτικό βάρος του ΓΑΠ είναι αντίστοιχο του ΚΑΚ, πρόκειται δηλαδή για ετερόφωτη μετριότητα, χωρίς την επικοινωνιακή δεινότητα του δεύτερου. Ζόρικα τα πράγματα για τη χώρα. Το μοναδικό πλεονέκτημα του ΓΑΠ είναι οι πολύ χαμηλές προσδοκίες που έχει ο κόσμος από δαύτον. Συγκαταβατικά ακούει τους λαγούς με πετραχείλια που τάζει, του αρκεί να στρώσει λίγο την κατάσταση που παραστράβωσε. Και η πραγματικότητα είναι ότι όσο ελάχιστες είναι οι πιθανότητες να καταφέρει κάτι, είναι σίγουρα περισσότερες από του ΚΑΚ. Γκαραντί μετά από έξι χρόνια.

    • NS avatar
      NS @ αχαβαχ 30/09/2009 20:34:51

      "Και η πραγματικότητα είναι ότι όσο ελάχιστες είναι οι πιθανότητες να καταφέρει κάτι, είναι σίγουρα περισσότερες από του ΚΑΚ."
      Αυτό τώρα από που προκύπτει? από το μεγαλειώδες έργο του ΓΑΠ στις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ επί δεκαετίες ή από τη μεγαλειώδη προπαγάνδα των ΜΜΕ? Δεν λέω συμφωνώ ότι δεν άφησε κάτι άμεσα χειροπιαστό και μεγαλειώδες ο ΚΑΚ αλλά μην το χ.... το πράγμα κιόλας και"Γκαραντί μετά από έξι χρόνια."... Έλεος!!!

      • αχαβαχ avatar
        αχαβαχ @ NS 30/09/2009 21:17:10

        Μπορεί να μην το πιστεύεις αλλά ο πολύς ο κόσμος δεν περιμένει τίποτα περισσότερο από τον ΚΑΚ. Βαρέθηκε να περιμένει έξι χρόνια. Δεν είναι αρκετά;

  12. DIKAIOS avatar
    DIKAIOS 30/09/2009 19:47:57

    Ωραίες θεωρίες του Καρατζαφέρη για να μας πείσει πως το παιχνίδι είναι σικέ, βγαίνει σίγουρα ο Τξεφρυ, άρα μην ψηφίσετε ΝΔ αλλά ΛΑΟΣ αφου η ΝΔ χάνει σίγουρα...δε μας λεζ ρε Γιωργάκη χερι-χερι...η μάνα σου έχει κι άλλο έξυπνο παιδί όσο εσένα;

  13. palios psifoforos avatar
    palios psifoforos 30/09/2009 20:25:53

    Ο ΓΑΠ αποκάλυψε τις πραγματικές προθέσεις του για τον τρόπο λειτουργίας του Κράτους σε περίπτωση που εκλεγεί πρωθυπουργός. Δήλωσε ότι θα φέρει ξένους οικονομολόγους, «προσωπικές μου γνωριμίες», να διαχειριστούν τα οικονομικά της χώρας, την περιουσία των δημόσιων ταμείων. Είπε μάλιστα ότι θα δημιουργήσει αυτόνομο υπουργείο Οικονομικών το οποίο θα εποπτεύει ο ίδιος προσωπικά παρέα με τους «οικονομολόγους του εξωτερικού» για το ποιόν και την προέλευση των οποίων δεν ανέφερε το παραμικρό.

    Να μας πουν αμέσως οι πασόκοι: Αμερικανοί θα είναι;

  14. palios psifoforos avatar
    palios psifoforos 30/09/2009 20:29:26

    Η Άννα Νταλάρα στο Μέγαρο Μουσικής!
    (ως καλλιτεχνική σύμβουλος σε μιούζικαλ)

    Από το http://liberopoulos.gr/

    έτσι για να ξέρουμε τι γίνεται

  15. ΠΑΛΙΟΣ avatar
    ΠΑΛΙΟΣ 30/09/2009 20:36:34

    καλα η ΝΤΑΛΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΤΑΙΣΜΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ GOLDEN BOYS ΕΙΣΑΓΩΓΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΜΑΘΟΥΝ CALCULUS ΤΙ ΓΕΛΙΟ ΘΑΧΟΥΝ!

    Α ΡΕ ΚΑΤΑΚΑΗΜΕΝΟΙ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ?>?????

    ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ...

    Ο ΛΕΥΚΟΣ ΟΜΠΑΜΙΑΣ ΧΑΧΑΧΑΧ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΡΑΤΗΘΗΚΑ!!!!

  16. sirmar avatar
    sirmar 30/09/2009 21:35:18

    Φιλάρες με αύτα που γινονται λεμε Αγαντα Ρομελ.
    εφ΄ όσον και οι συντροφοι και οι συντρόφυσσες γίναν Αμερικανάκια
    καλα να παθουν.
    Εγώ λεω τα πασοκακια θα αναστηθουν και το ωραιο ειναι οτι θα το παιζουν ολοι πασοκοι.
    Μαγκες η πλακα θα ειναι να παρη ο ΓΑΠ μια μοναδα πισω απο τον ΚΚ και να δης τη θα γίνει Ολα τα Λαμογια θα γλυφουν.
    Αλλα ειναι Κοροϊδιο οι ΝΔ που δινουν Χρηματα δια διαφημησεις στα Λαμογια

  17. petrak avatar
    petrak 30/09/2009 22:10:13

    Υπάρχουν αρκετοί αστάθμητοι παράγοντες μέχρι την Κυριακή που ΚΑΝΕΝΑΣ δεν υπολογίζει :
    1) Υπάρχει περίπτωση ένα μέρος του κόσμου να κρύβεται στις τηλεφωνικές δημοσκοπήσεις ή να κάνει πλάκα. Αυτό θα εκφραστεί μέσα στη κάλπη, με άγνωστες συνέπειες.
    2)Το "εκσυχρονιστικό" και "πατριωτικό" ΠΑΣΟΚ, αυτά τα δύο ρεύματα βολεύονται καλύτερα με αυτοδυναμία = παντοδυναμία κ. Παπανδρέου ή με κυβέρνηση συνεργασίας με άλλον πρωθυπουργό ; Αυτό θα φανεί στη κάλπη. Άλλος ένας αστάθμητος παράγοντας, αφού ξέρουν τι τους περιμένει ( και αυτούς ) μετά τις εκλογές.
    3)Υπάρχει ένας κόσμος που έχει σιχαθεί τα ΜΜΕ και τους μεγαλοδημοσιογράφους και το ανηλεές "γλύψιμο" στον κ. Παπανδρέου.Αυτός ο κόσμος μπορεί να εκφραστεί στη κάλπη ψηφίζοντας αντίθετα από ότι του υποδεικνύουν τα διαπλεκόμενα.
    4) Υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων που σκέφτονται ένα νέο τριήμερο-τετραήμερο άδειας σε περίπτωση νέων εκλογών ( πχ μαθητές, φοιτητές, εκπαιδευτικοί, δημόσιοι υπάλληλοι κλπ )και μπορεί στη κάλπη να λειτουργήσουν περίεργα ... Μπορεί, βέβαια, αυτά να λέγονται μεταξύ σοβαρού και αστείου, αλλά ποτέ δεν ξέρεις...
    5) Υπάρχει ένας κόσμος που μπορεί να θελήσει να ρίξει στον "κουβά" δημοσκόπους και εταιρείες στοιχημάτων, κάνοντας την πλάκα του !
    6) Υπάρχει ένας κόσμος, με σοβαρή και μετρημένη σκέψη, που σκέφτεται να δοκιμάσει τις κυβερνήσεις συνεργασίας,μετά τις αλλεπάλληλες αποτυχίες του μονοκομματικού μοντέλου, ενισχύοντας 2 πιθανούς εταίρους του ΠΑΣΟΚ, τον ΣΥΡΙΖΑ και τους Οικολόγους-Πράσινους ( ιδίως οι κεντροαριστεροί και αριστεροί ψηφοφόροι )

    Υ.Γ Να σημειώσω το πρωτοφανές περιστατικό ( μια βδομάδα πριν τις εκλογές και παρά τις μεγάλες προσφορές ) τα μεγάλα φιλοπαπανδρεϊκά κυριακάτικα φύλλα είχαν πτώση. Δηλαδή, εάν δεν είχαν τις προσφορές που θα πήγαιναν ; Συνήθως τα οπαδικά φύλλα πριν και μετά από "νίκες" κάνουν τρελές πωλήσεις ! Τι συμβαίνει ; Αηδίασε ο κόσμος ; Πέφτουν και τα ποσοστά τηλεθέασης των πρωινάδικων ... Μήπως γιατί βαρέθηκε ο κόσμος των λαϊκισμό τους, τη δημαγωγία τους, το γλύψιμο στον "εξαφανισμένο" ;

    Προσωπικά, θα γουστάρουμε πολύ να πέσουν έξω όλα τα προγνωστικά και ο λαός να μαυρίσει τον εκλεκτό των ΜΜΕ, και να ξεφτιλίσει μεγαλοδημοσιογράφους, δημοσκόπους, μπουκμέηκερς κλπ ...Κυρίως, γιατί όλοι μας ξέρουμε ότι δεν μπορεί να εφαρμόσει στη πράξη όσα υπόσχεται, με την ευγενική κάλυψη των χορηγών του, εντός και ΕΚΤΟΣ Ελλάδος. Και να σκεφτεί κανείς ότι κάποτε κάποιος άλλος ρωτούσε : ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ; Εμείς θα είμαστε "πρόβατα" ή άνθρωποι με προσωπικότητα και κρίση ; Όχι στο λευκό, όχι στο άκυρο, όχι στην αποχή, όχι στα πολύ μικρά κόμματα. Ψήφο σε ένα από τα 5 κόμματα ( ΝΔ, ΚΚΕ, ΛΑΟΣ, ΣΥΡΙΖΑ, Οικολόγους-Πράσινους) για να προστατεύσουμε την αληθινή ( ΜΗ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ) Δημοκρατία.

    • fvasileiou avatar
      fvasileiou @ petrak 30/09/2009 22:38:09

      Το σχόλιό σου έχει ενδιαφέρον. Αν μη τι άλλο έχουμε το προηγούμενο των ευρωεκλογών, που τα exit-polls βρήκαν ότι το Πασόκ είναι πρώτο κόμμα, αλλά έπεσαν εντελώς έξω στη διαφορά των 2 κομμάτων. Ήταν τέτοια η πανωλεθρία, που οι εταιρίες συνασπίζονται τώρα.
      Το ερώτημα είναι: Γιατί εκείνα τα exit-poll έπεσαν έξω;
      Αν έπεσαν έξω γιατί οι ψηφοφόροι έδωσαν παραπλανητικά στοιχεία ή γιατί το εκλογικό σώμα έχει διαφοροποιηθεί και οι χαρτογιακάδες των δημοσκοπήσεων δεν το πήραν χαμπάρι για να αλλάξουν τα δείγματα, δεν αποκλείεται να έχουμε εκπλήξεις την Κυριακή.

      Μόνο σε ένα διαφωνώ μαζί σου: Οι Οικολόγοι-Πράσινοι είναι η μαγκούρα με την οποία στηρίζει το σύστημα τον ΓΑΠ. Το δεξί ποδάρι του ΓΑΠ είναι το Λάος...

  18. george avatar
    george 30/09/2009 23:13:53

    Κοντά στο τέλος της προεκλογικής περιόδου, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ο ΚΚ άφησε την εξουσία βασικά για την υστεροφημία του. Ξέρει ότι τα δύο επόμενα χρόνια θα είναι δύσκολα. Ξέρει ότι είναι στο τέλος της δεύτερης κυβερνητικής του θητείας. Ξέρει ότι δεν μπορεί να κυβερνήσει όπως θέλει με 151 και με αυτή την κοινοβουλευτική σύνθεση. Ξέρει ότι είναι πολύ πιθανό να τον ρίξουν (είτε εσωτερικά είτε σε συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ). Τι του μένει? Να ρίξει την κυβέρνηση του από μόνος του. Να φύγει όρθιος. Και νομίζω ότι αυτό προσπαθεί.
    Το πρόβλημα όμως δεν είναι ο ΚΚ. Αυτός μπορεί να αποτελεί μια εφεδρεία. Το θέμα είναι ο ΓΑΠ. Εξαιρετικά νωθρός, υποτονικός και κυρίως με υψηλή δόση μυστηρίου. Είναι από τις λίγες φορές που δεν γνωρίζουμε το είδος της κυβέρνησης την επομένη των εκλογών. Θα είναι κυβέρνηση των συμβούλων? Θα είναι κυβέρνηση των προβεβλημένων στελεχών (Πάγκαλος, Βενιζέλος κλπ)? Θα είναι κυβέρνηση της νέας γενιάς στελεχών? Ποιοί θα είναι οι βασικοί υπουργοί?? Αυτή η αδυναμία σαφούς απάντησης προκαλεί σε άλλους ανασφάλεια σε άλλους υψηλές προσδοκίες, σίγουρα όμως σε όλους ισχυρά ερωτηματικά.

    • qaz avatar
      qaz @ george 30/09/2009 23:21:34

      πολύ απλά..

  19. apostolos34s avatar
    apostolos34s 01/10/2009 01:36:43

    Απλό είναι. Όποιος έχει στα χέρια του την πληροφόρηση και την τεχνολογία κυριαρχεί. Οι ΗΠΑ έχουν και τα δύο γι' αυτό και είναι η μοναδική υπερδύναμη. Τον ΓΑΠ τον "ετοιμάζουν" από την ώρα που γεννήθηκε, τα γερόντια (με το ένα πόδι στον τάφο) Λαμπράκη, Ψυχάρη, Μπόμπολα, Αλαφούζο, ή οι νέοκοποι (Sokrates) και παλιοί (Don Bardino) "υπάλληλοι" της Πρεσβείας θα τους εμπόδιζαν. Κι ύστερα τι είναι η Ελλάδα γι' αυτούς; Πιο εύκολο project από τον ποιον θες να βγάλεις κυβερνήτη στην Μινεσότα.....

    • ambrosiac avatar
      ambrosiac @ apostolos34s 01/10/2009 03:27:18

      Αρκετα ειρωνικα, το 1998 ο ανεξαρτητος (και πρωην παλαιστης) Jesse "The Body" Ventura ηλθε απο το πουθενα και βγηκε Κυβερνητης της Μινεσοτα.

  20. Περαστική αναγνώστρια avatar
    Περαστική αναγνώστρια 01/10/2009 04:06:53

    O Γιώργος ποσώς ενδιαφέρεται να κυβερνήσει την Ελλάδα. Μεγάλες θέσεις ονειρεὺεται σε διεθνείς οργανισμούς. ΟΗΕ, ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑ και τέτοια.
    Και επειδή αυτού του είδους τα πόστα είναι θέμα δημοσίων σχέσεων, βλεπε γλυψίματος σε διάφορους και προπαντώς στους Αμερικάνους που έχουν το επάνω χέρι, χρησιμοποιεί το πέρασμα του απο τη προθυπουργεία για ν΄ασιμώσει διάφορους παράγοντες, με χρήματα του ελληνικού κράτους εννοείται, ως ειδικούς συμβούλους, και αυτοί αργότερα θα μιλήσουν την κατάλληλη στιγμή γι΄αυτόν και να τον προωθήσουν. Ετσι γίνονται αυτές οι δουλειές σ΄αυτούς τους κύκλους. Μία σου και μία μου. Αν νομίζατε ότι το βλαχορουσφέτι και η εξυπηρἐτισούλα είναι ρωμαίκα κόλπα είσαστε αφελέστατοι.
    Εδώ στο Αμέρικα τα έχουν ραφινάρει αγάπες μου αυτά τα πράγματα.
    Μπορεί κανένας να μου εξηγήσει το βιογραφικό του ΓΑΠ? Τι είδους έρευνα έκανε δύο χρόνια στη Σουηδία undergraduete student? Τα καρτελάκια στα συρταράκια της βιβλοθήκης αντέγραφε? δαιφορετικά δεν βλέπω τι άλλη δουλειιά μπορεί να έκανε δευτεροετής φοιτητής. Και εκίνο το PhD στο Χαρβαρντ το πήρε μέσα σε δύο χρόνια?
    Αν και δύο χρόνια αντιστοιχούν με τις πρώτες εξετάσεις που αν δεν τις περάσεις φεύγεις απο το Πανεπιστήμιο.
    Αν είχε πολιτικός τολμήσει να κυκλοφορήσει τέτοια βιογραφικά εδώ που ζώ θα είχε υπογράψει το τέλος της πολιτικής του καρριέρας. Οχι πως είναι σαϊνια. Το αντίθετο. Αλλά φύκια για μεταξωτές κορδέλλες και αρλούμπες σε τέτοια θέματα δεν σηκώνει. Και δεν είναι ο μόνος Ελληνας πολιτικός με περίεργο βιογραφικό που βλέπω . Πολλοι άλλοι με δήθεν λαμπρές μεταπτυχιακές σπουδές στο εξωτερικό που εχουν παρακολουθήσει σεμινάρια κλπ. κλπ. κλπ....
    οι Ελληνες δημοσιγράφοι, μανούλες στις θεωρείες τη συνομωσίας και
    στα σκανδάλα κάτι τέτοια δεν τα βλέπουν. Διυλιζουν τον κώνοπα και καταπίνουν τη κάμηλον.

  21. panos 09 avatar
    panos 09 01/10/2009 09:25:40

    ΤΕΛΙΚΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ
    ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ 378
    ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 406
    ΔΥΝΑΜΟ ΜΟΣΧΑΣ 7Ο
    ΔΥΝΑΜΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙΟΥ 410
    ΝΙΜΠΕΛΟΥΓΚΕΝ 460
    ΠΡΑΣΙΝΑΔΕΣ 300
    ΔΙΑΦΟΡΟΙ 29Ο

    • Tηλέμαχος avatar
      Tηλέμαχος @ panos 09 01/10/2009 14:08:30

      Ολυμπιακός 417
      Παναθηναικός 380
      Δυναμό Μόσχας 73
      Νιμπελούγκεν 57
      Δυναμό Βελιγραδίου 40
      Πρασινάδες 20
      Διάφοροι 13

      • qwert avatar
        qwert @ Tηλέμαχος 01/10/2009 14:22:16

        να δώσω κι εγώ, αλλά δεν είναι η τελική
        41
        37,5
        7,5
        5
        4
        2,5
        2,5
        ΄Ένα αντεστραμμένο 2007 γενικώς φαίνεται πιο ρεαλιστικό.

  22. kwstas avatar
    kwstas 01/10/2009 09:27:26

    καλη η αναλυση αλλα ρε γμτ λειπει ο λαος μεσα απο ολα αυτα.δεν ειναι σοφος ο λαος τελικα?ο λαος δεν ψηφιζει?τα πραγματα ειναι ποιο απλα οποιοσ και να ητανε αρχηγος του πασοκ σημερα θα κερδιζε....το 93 κερδισε το πασοκ με εναν ανδρεα ετοιμοθανατο ε...και στο κατω κατω εγω χαιρομαι που αντεχει ενα σοσιαλδημοκρατικο κομα....αλλοι λυπουνται....

  23. ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ 01/10/2009 09:55:37

    Εδω και περιπου δυο ημερες το σκηνικο μοιαζει να αλλαζει. Η συσπείρωση της Ν.Δ έχει αυξηθεί κατακόρυφα, οι οικολόγοι μοιάζουν όλο και περισσότερο ικανοί να μπούν στη βουλή και το ΛΑΟΣ πιέζεται πολύ καθώς πολλοί ψηφοφόροι του φυλλοροούν προς την Ν.Δ. Το σκηνικό χρωματίζεται απο την πιο μικρή ψαλίδα και απο το στένεμα της αυτοδυναμίας(;). Κάθε μέρα που περνάει είναι υπέρ του καραμανλή, ένας παπανδρέου κρυπτόμενος δεν μπορεί να επικοινωνήσει κανένα μύνημα προς τη βάση του.

  24. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 01/10/2009 09:56:35

    Χωρίς την έγκριση της Κομισιόν και άνευ κοινοτικών κονδυλίων λειτουργούν στον δημόσιο τομέα τα προγράμματα Stage, όπως αποκαλύπτει έγγραφο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που εστάλη στον ΟΑΕΔ τον περασμένο Ιούλιο.
    Στην απάντηση του προϊσταμένου της αρμόδιας Γενικής Διεύθυνσης Απασχόλησης και Κοινωνικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Αουρέλιο Σεσίλιο, απορρίπτεται το σχέδιο για την υλοποίηση του προγράμματος και ως εκ τούτου και η κάλυψη μέρους αυτού από χρήματα της ΕΕ.
    Στην απάντηση της Κομισιόν υπογραμμίζεται χαρακτηριστικά: «Διατηρούμε κάποιες επιφυλάξεις, οι οποίες αφορούν τη συνάφεια του προγράμματος με τους στόχους που περιγράφονται στο επιχειρησιακό πρόγραμμα για την προώθηση των νέων στην απασχόληση». Παράλληλα, καλείται ο ΟΑΕΔ να υποβάλει νέο σχέδιο προκήρυξης βάσει συγκεκριμένων επισημάνσεων.
    Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν έπειτα από αίτημα του προέδρου της ΓΣΕΕ Γιάννη Παναγόπουλου προς την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος, στο οποίο υπάγονται τα Stage και από την οποία ζήτησε τη σχετική αλληλογραφία με την Κομισιόν.
    Εξάλλου ο προϊστάμενος της αρμόδιας Διεύθυνσης της Κομισιόν αφήνει αιχμές και ως προς την εμμονή της ελληνικής κυβέρνησης για υλοποίηση τέτοιων προγραμμάτων σε φορείς του δημόσιου και όχι του ιδιωτικού τομέα.
    «Κρίνεται σκόπιμο το πρόγραμμα να προκηρυχτεί στη συνέχεια ή συγχρόνως με άλλα προγράμματα πρακτικής εξάσκησης στον ιδιωτικό τομέα» συστήνεται, ενώ υπάρχουν ενστάσεις και για τη διάρκεια του προγράμματος αλλά και το ύψος της αποζημίωσης.

    (Από τα "Νέα")

    Ουδέν σχόλιον δια ταύτα, ως είθισται τελευταίως;

    • axa!! avatar
      axa!! @ Sic transit gloria mundi 01/10/2009 10:12:52

      Δηλαδή, να μείνουν τα παιδιά χωρίς δουλειά;

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ axa!! 01/10/2009 10:16:34

        Τό 'πιασες αμέσως το υπονοούμενο, βλέπω!
        It 's the economy, stupids, και δή η εξοικονόμηση στο Δημόσιο!

  25. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 01/10/2009 10:07:07

    Ιδού κι ένα ποντάρισμα ευγενούς φίλου που δεν έχει δικαίωμα ψήφου στην Ελλάδα, για "ρωμαικό" πολυσθενές στοίχημα - σε Ιταλικό ευαγές ίδρυμα τζόγου - (δεν είναι δημοσκόπηση, άρα κοινοποιήσιμο, νομίζω)!
    (41,5-42), (35,5-36), (8), (6-6,5), (3,5-4), (2,5-3) (+λοιποί).
    Άν το πιάσει τι κερδίζει; Ξέρετε καμμία καλή πιτσαρία που προσφέρει ως δώρο ισόβια δωρεάν "συνδρομή";
    Να προσέξουμε τα άνω και κάτω όρια.

  26. Παλιός Οννεδίτης avatar
    Παλιός Οννεδίτης 01/10/2009 10:20:51

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_194_01/10/2009_331439
    χωρίς σχόλιο

  27. Ατσαλάκωτος avatar
    Ατσαλάκωτος 01/10/2009 10:25:04

    Ανήκω στην κατηγορία των αναποφάσιστων, όχι δηλαδή πως είμαι αφελής ή ευκατάστατος, αλλά γιατί το πολιτικό κλίμα για την δική μου διαίσθηση είναι ακόμη αδιευκρίνιστο.
    Για το μόνο που μπορεί να μιλήσει κανείς με κάποια σχετική βεβαιότητα, είναι ότι το ΠΑΣΟΚ μπορεί να εκλεγεί πρώτο κόμμα.
    Η αυτοδυναμία όμως είναι όμως το ζητούμενο.
    Εγώ θα πειστώ και θα αποφασίσω ας πούμε να ψηφίσω Ν.Δ, αν ακούσω στις προσεχείς ώρες, έστω και δύο συγνώμες. Μια για τα "ομόλογα", τα "βατοπέδια" και τα "τοιαύτα" και μια συγνώμη έστω, για την φτώχεια, την ανεργία και την ακρίβεια, στην οποία εγκατέλειψε η παρούσα κυβέρνηση τους περισσότερους Έλληνες πολίτες.
    Όχι δικαιολογίες για την διεθνή ύφεση και τα γνωστά φούμαρα.
    Να ζητήσει συγνώμη γιατί δεν τα κατάφερε και πιστεύω ο κόσμος αυτό θα το εκτιμήσει.
    Διαφορετικά θα ψηφίσω το ΠΑΣΟΚ.
    Στην τελική ας δοκιμαστεί και ο Γιώργος!!!
    Τι είχαμε και τι θα χάσουμε...

    • eleftheros avatar
      eleftheros @ Ατσαλάκωτος 01/10/2009 10:53:22

      Ατσαλάκωτε, συγνώμη αλλά η προσέγγισή σου στην πολιτική είναι εξαιρετικά επιδερμική.
      Οι τελευταίες σου δύο προτάσεις δείχνουν ότι δεν συνειδητοποιείς το σταυροδρόμι που βρισκόμαστε.
      Συγνώμη που στο λέω χοντρά, δεμ υπάρχει πρόθεση να σε υποτιμήσω αλλά η οικονομική διαχείριση είναι ένα παιγνίδι που δεν έχει άσπρο - μαύρο.
      Έχει ενδιάμεσα πολλές πολλές αποχρώσεις του γκρί.
      Απότο καλό υπάρχει τοκαλύτερο και από το κακό υπάρχει το χειρότερο.
      Το θέμα είναι να μη γίνει μη αναστρέψιμη η κατάσταση (μέσα στο ευρώ τουλάχιστον).

  28. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 01/10/2009 10:30:53

    Σωστό γενικά ως προς τα όρια και τη διακύμανση, δείτε όμως και πρόσφατο στο Forbes (που έχει έντονη διασύνδεση όχι μόνο με αναλυτές αγορών, αλλά και με εταιρίες στοιχημάτων):
    http://www.forbes.com/feeds/afx/2009/09/25/afx6931494.html
    Ακραίο μεν (σε σχέση μ' αυτά που έδωσα), δείχνει όμως μια οριακή τάση προς τα άνω. για τη διαμόρφωση της διαφοράς μεταξύ των 2 πρώτων.
    Ίδωμεν, Κυριακή κοντή γιορτή.

  29. Γιώργος Μάριος avatar
    Γιώργος Μάριος 01/10/2009 10:39:04

    Ο Παπανδρέου ως υπουργός που δοκιμάστηκε πέτυχε πολλά, ιδίως στην εξωτερική πολιτική...Ο Καραμανλής από φοιτητής και παιχνίδια με το play station ξαφνικά τον κάναμε πρωθυπουργό..Είναι λογικό να είμαστε σε πολιτικό και οικονομικό αδιέξοδο!

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Γιώργος Μάριος 01/10/2009 11:13:46

      Πριν γίνει αρχηγός της ΝΔ, δυστυχώς δεν είχε διοικήσει ούτε κονικλοτροφείο.
      Και θα τά 'βγαζε πέρα με έναν κούνελο του Βατοπαιδίου, με ένα σπάρο των σαμουράι (της αγγαρείας), με γαλακτοφόρους "κουμπάρους" και με έναν κουνελοπνίχτη των DVD;
      Ούτε ο Μπάτμαν να ήταν!
      Άς πρόσεχαν το βιογραφικό πρίν τον ψηφίσουνε!

    • Tηλέμαχος avatar
      Tηλέμαχος @ Γιώργος Μάριος 01/10/2009 11:54:10

      Δηλαδή τι πέτυχε ρε φίλε ο Παπανδρέου στην εξωτερική πολιτική; για πες μας κι εμάς να μάθουμε.

      Επί υπουργείας του δεν υπεγράφη το Ελσίνκι τον Δεκέμβριο του 1999; Τότε δεν ήταν που βρισκόμασταν στα χάι της ελληνοτουρκικής φιλίας και της "διπλωματίας των σεισμών" (θυμίζω, ανέλαβε τον Φεβρουάριο του 1999 μετά την αποπομπή Πάγκαλου λόγω Οτσαλάν και θυμίζω τους δίδυμους σεισμούς το καλοκαίρι του 1999).

      Στο Ελσίνκι δεν ήταν που η Ελλάδα αναγνώρισε ΣΥΝΟΡΙΑΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ με την Τουρκία.

      Ρωτώ: ποιες είναι οι ΣΥΝΟΡΙΑΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ; (territorial disputes, λέει το κείμενο)

      Διότι η υφαλοκρηπίδα ΔΕΝ είναι "συνοριακή" διαφορά. Συνοριακή διαφορά είναι τα χωρικά ύδατα ναι, είναι η κυριαρχία μας σε κατοικημένα νησιά (σου θυμίζει κάτι;) ναι, είναι η κυριαρχία στη Θράκη ναι. Αλλά η υφαλοκρηπίδα δεν άπτεται των συνόρων (χερσέων ή θαλασσίων).

      Ποιες διάολο είναι αυτές οι territorial διαφορές που έχουμε σήμερα, ή που είχαμε το 1999; Για λέγε να μάθουμε.

      Σου θυμίζω απόσπασμα των Νέων 19 Οκτωβρίου 1999 γιατί ξέχασες το κλίμα της εποχής. Ψάξε βρες το.

      "Αναφερόμενος στον υπουργό Εξωτερικών, ο Θόδωρος Πάγκαλος είπε ότι είναι «σοβαρή έλλειψη φρόνησης να λέει κάποιος, όπως ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας, ότι χρειάζονται υποχωρήσεις από Ελλάδα και Τουρκία για να τα βρούμε και ότι άλλαξε το κλίμα». Αυτά είναι αμερικάνικα και επίσημη ανθελληνική προπαγάνδα των Αμερικανών, είπε ο κ. Πάγκαλος ­ σύμφωνα με το δελτίο Τύπου του τηλεοπτικού σταθμού ­ και δεν πρέπει να την υιοθετούμε και να την κάνουμε δική μας θέση. Χαρακτήρισε μάλιστα την τακτική του Γιώργου Παπανδρέου απαράδεκτη, ότι κάνει ζημιά στην εξωτερική πολιτική της χώρας και δεν σχετίζεται με την αντικειμενική πραγματικότητα. Σε αντίθεση με τον ίδιο, είπε, ο Γιώργος Παπανδρέου ασκεί πολιτική ίσων αποστάσεων, μια τακτική που είναι αδιέξοδη και που δεν οδηγεί πουθενά στις σχέσεις μας με την Τουρκία."

      • (Α)θανάσης avatar
        (Α)θανάσης @ Tηλέμαχος 01/10/2009 12:04:00

        Συ είπας: πέτυχε πολλά.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Tηλέμαχος 01/10/2009 12:10:10

        Περσινά ξινά σταφύλια τα του 1999 του Πάγκαλου. Μετά συμμάχησαν με τον Παπανδρέου εναντίον του Βενιζέλου.
        Ποιός είχε δίκιο; Άν μπορούσε και δούλευε το μυαλό του μέσου πολίτη, η ερώτηση θα είχε νόημα
        Άχ, αυτή η πολιτική στην εποχή της τηλεοπτικής (και διαδικτυακής) δημοκρατίας ...

  30. βαγγελης avatar
    βαγγελης 01/10/2009 12:44:52

    πολιτικος χωρις ενσημα εργασιας 10-15 ετων δεν νοειται. Και θεωρω πως αρκετοι (ακομα και πρωθυπουργοι) δεν ειχαν καμια εμπειρια σε εργασια. Δυστυχως οση θεωρια και να μαθεις και οσα βιβλια και να διαβασεις η εμπειρια ειναι κατι που δεν αποκταται με... επιμορφωση. Επισης, η ρητορια δεν ειναι προσον της πρακτικης πολιτικης, ειναι προσον για να κερδιζεις εντυπωσεις. Ωστοσο μετα απο 6 χρονια οι εντυπωσεις που μετρανε ειναι αυτες της διακυβερνησης εκτος αν εισαι εκτος χωρας και δεν βιωνεις την πραγματικοτητα. Επιπλεον, κανενας της αντιπολιτευσης ΠΟΤΕ δεν παρουσιασε σαφες προγραμμα και με λεπτομερειες ... δεν ειναι τυχαιο πως και τωρα ισχυει αυτο. Ωστοσο το 2004 ο ΚΚ αλλα ελεγε και αλλα φωναζε (ενω δεν ειχε κ προγραμμα) ενω τωρα αλλα λεει και αλλα ζηταει ....
    Οικονομικα ο ΚΚ απετυχε απο το 2006 ως τωρα... ουτε καν προυπολογισμο δεν μπορει να βγαλει... Και δε μιλαμε για το ποσο εχει χαντακωσει ΚΑΙ αυτος την Ελλαδα. Αρα πως θα μας σωσει ενας αποτυχημενος ηδη;

    Κοινως, οκ το πασοκ εχει κανει πολλα καλα... αλλα η ΝΔ απετυχε παταγοδως, οποτε μην προσπαθειτε καποιοι να την εμφανισετε ως λυση ... αυτη τη στιγμη ειναι μερος του προβληματος. Επαναλαμβανω, οχι πως το πασοκ ΕΙΝΑΙ η λυση... αλλα τουλαχιστον δεν ξερουμε πως θα κυβερνησει ο ΓΑΠ αν βγει...

  31. PELIAS avatar
    PELIAS 01/10/2009 12:48:41

    PELIAS says:
    Για μερικούς αναποφάσιστους που ακόμα ψάχνονται ...

    Kαλά αυτό το παιντί δέν παίζεται με τίποτε γιατί, τόσα καταλαβαίνει, τόσα ξέρει και τόσα λεει. Και άν δεν ήταν όντως σοβαρή η συνέχεια για την χώρα μας, θα μπορούσαμε να κάνουμε την πολιτεία του μία απο τίς καλύτερες θεατρικές μας επιθεωρήσεις. Ποιός θα χολόσκανε τότε.

    ‘Ελα όμως που το πρόβλημα δέν βρίσκεται εκεί αλλά στο γεγονός ότι, το νούμερο αυτό έχει και οπαδούς. Και δέν είμαι και νεοδημοκράτης. Αλλά πώς θα γίνει; Σήμερα διαβάσαμε ότι, παλιός γνωστός Αμερικανός λέει για τους συμπατριώτες του πόσο αφελείς και μπουνταλάδες είναι. Ποιός αμφιβάλλει για τον δικό μας λοιπόν; Ποιός αμφιβάλλει ότι, η επιλογή του απο τους υπερατλαντικούς του συμπατριώτες ήταν η ενδεδειγμένη για να εκτελεί όσα του λένε;

    Είναι απο χρόνια γνωστό ότι, στις κατα καιρούς εξετάσεις των αμερικανών διπλωματών που γίνονται στο State Department, όταν θέλουν κάποιον να τον εξωπετάξουν του βάζουν σαν θέμα το μακεδονικό ζήτημα και την πολιτική στα βαλκάνια.

    Σήμερα ο ΓΑΠ δίνει εξετάσεις στα θέματα αυτά όπου φυσικά συμπεριλαμβάνεται και η αμερικανική πολιτική στην Ελλάδα. Ο χρόνος θα δείξει μόνο, άν θα τον εξωπετάξουν αυτοί ή οι δικοί του οπαδοί, που ακόμα τον πιστεύουν.

    Σε ότι δε αφορά στα προγνωτικά, άς σκεφθούν οι επαϊοντες ότι, οι αδιάφοροι που έφθαναν τα 20 + % δέν μπορεί να προέρχονταν απο τον ΣΥN, ΠΑΣΟΚ, ΛΑΟΣ και ΚΚΕ΅. Πιστεύω ότι, τουλάχιστον το 15% απο αυτούς προέρχονταν (ήδη στον παρατατικό) απο την ΝΔ. Αυτοί που μπορούν να δώσουν την έκπληξη είναι και αυtοί που θα αναλογισθούν ότι, ψήφος στο ΠΑΣΟΚ σημαίνει ψήφος στον υπάλληλο του State Department.

    Kαι λόγω επικαιρότητος και αυτοί που θα σκεφθούν και την χαμένη ευκαιρία, αυτήν που δέν προλαβαίνει την φορά αυτή ο Βγενόπουλος για να αναλάβει την διακυβέρνηση της Ελλάδος, ο οποίος με την απόφασή του και την διεθνή επικύρωσή της κάνει και επιτυγχάνει όσα κανένας απο τους μέχρι σήμερα μεταπολιτευτικούς πολιτικούς μας δεν κατάφερε. Τις Μακεδονικές Αερογραμμές. Τις ελληνικές Μακεδονικές Αερογραμμές.

    Λιγάκι μυαλό και λογική και μετά μία κίνηση στην σκακιέρρα. Και το ματ έχει ήδη τελεσιδικήσει….

    ΠΕΛΙΑΣ

  32. N, KOFAS avatar
    N, KOFAS 01/10/2009 13:24:50

    Και GAP στο κεφάλι του Καραμανλή ο ΓΑΠ.

  33. DIKAIOS avatar
    DIKAIOS 01/10/2009 14:20:33

    Τα παπαγαλάκια του ΠΑΣΟΚ στο internet ξεσάλωσαν αλλά δεν ξέρουν καν πρόσθεση!!!

    Το γνωστό blog της Ιπποκράτους έδωσε σημερα ποσοστά για τις εκλογές με βάση την σημερινή κυλιόμενη έρευνα όπως γράφει. Δίνει λοιπόν διαφορά 6% με το ΠΑΣΟΚ στο 42,5% και με μόλις 2% αναποφάσιστους!!!

    Εκτός του ότι προφανώς στις 3 το μεσημέρι δεν τελειώνουν ποτέ κυλιόμενες έρευνες (τι μετράνε άραγε; μόνο τις νοικοκυρές και τους συνταξιούχους;;;) το απίστευτο είναι ότι το άθροισμα των ποσοστών όλων μαζί με τους αναποφάσιστους είναι 103,5%!!!!!!!!!

    Ούτε πρόσθεση δεν ξέρουν να κάνουν από τον πανικό τους να παπαγαλίσουν!!!! Και για να φαίνονται έγκυροι μας λένε και τις πηγές τους:

    "Σύμφωνα με πληροφορίες του *****tro, έξι μονάδες τελική διαφορά υπέρ του ΠΑΣΟΚ δίνει ως εκτίμηση και η Αμερικανική πρεσβεία"!!!!!

    Από το atithasos.blogspot.com

  34. ΠΑΛΙΟΣ avatar
    ΠΑΛΙΟΣ 01/10/2009 14:25:33

    τελικα απορω με τη βλακεια μερικων..!!! ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΩΝ ΟΚ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΧΕΙ ΓΥΡΙΣΕΙ ΑΝΑΠΟΔΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΠΑΝΙΚΟ ΤΟΥΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ???

    ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΛΕΥΚΟΥ ΟΜΠΑΜΙΑ ΓΚΑΠ ΤΗΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΣ ΤΣΑΝΤ ΤΟΤΕ ΠΡΟΣ ΤΙ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΥΣΤΕΡΙΑ ΝΑ ΠΟΥΝΕ ΝΟΥΜΕΡΑ???


    ΕΓΩ ΜΕ ΤΟ ΑΠΛΟΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΘΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.

    ΜΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΟΤΙ Η ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΘΡΙΛΕΡ ΤΟΥ 2000 Η ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΗΣ ΜΗ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑΣ.

    • ΠΑΛΙΟΣ avatar
      ΠΑΛΙΟΣ @ ΠΑΛΙΟΣ 01/10/2009 14:27:01

      και συμπληρωνω ....και δεν καταλαβα μας λενε τι λενε οι αμερικανοι και αλλοι? ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΓΑΝ ΣΤΗΝ ΓΛΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΕΓΚΟΛΕΝ ΡΟΥΑΓΙΑΛ ΚΑΙ ΕΙΔΑΤΕ ΜΕΤΑ ΤΑ ΓΚΑΛΟΠ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ!!!

  35. DIKAIOS avatar
    DIKAIOS 01/10/2009 14:33:42

    να την χέσω την Αμερικάνικη Πρεσβεία...

    Εγώ το έγραψα και ξεθύμανα...εσύ Φάκτορα σβήστο!

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ DIKAIOS 01/10/2009 16:04:48

      Καλύτερα με τον Ομπάμα αντάμα (black is beautiful), παρά με τηγανόψωμα και Πακιστανούς πεσκέσι στον vlax και στους λοιπούς Μπούς!
      Κατακαημένε Κώστα! Σ' έκαψε ένας σουβλατζής μπαιρακτάρης, ένας αλογομούρης, ένας κουνελοπνίχτης κι ένας ψευτοκαλόγερος.
      Μηδένα πρό του τέλους μακάριζε.

  36. apostolos34s avatar
    apostolos34s 01/10/2009 22:07:52

    @ ambrosiac

    Απο το "πουθενά" δεν έρχεται κανείς αγαπητέ. Φαντάζομαι να μην ειρωνεύεσαι εμένα.

    • ambrosiac avatar
      ambrosiac @ apostolos34s 01/10/2009 23:08:52

      Δεν ειρωνευομαι εσενα αποστολε. Για τα δυο μεγαλα αμερικανικα κομματα ενας παλαιστης του σκηνοθετημενου κατς που ερχεται και τα νικαει στις καλπες οντως ειναι "απο το πουθενα".

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.