#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/11/2011 12:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δωράκια αυτοϋπονόμευσης σε πολιτικούς αντιπάλους δεν δίνονται ποτέ



Αυτό που οι παπαγάλοι δεξιά και αριστερά θέλουν να αποκαλούν ‘’ραγδαίες ιστορικές εξελίξεις’’, ίσως να μην είναι τόσο ‘’ραγδαίες’’ και ίσως να μην είναι καν ‘’εξελίξεις’’.  Για ιστορικές ούτε λόγος.  Ο μόνη περίπτωση να ασχοληθεί ο ιστορικός του μέλλοντος με την περίοδο αυτή, θα είναι για να στιγματίζει το πώς η παρακμή της μεταπολιτευτικής δημοκρατίας οδήγησε σε ηλίθιες κυβερνήσεις μέσω της οικογενειοκρατείας.

Ο κ. Παπανδρέου κατάφερε μέσα σε λίγες μόνο ώρες και ενώ είχε επιστρέψει ‘’θριαμβευτής’’ από τη συμφωνία της 26ης, να δυναμιτίσει τη συνοχή της ευρωζώνης, να διαλύσει την κυβέρνησή του, να φέρει την Ελλάδα μισό βήμα πριν την έξοδο από το ευρώ, ακόμα και να σπείρει τον πανικό στις αγορές όλου του πλανήτη και να ασχολείται η παγκόσμια πολιτική ηγεσία με το πώς κοιμήθηκε, πως ξύπνησε, σε το διάθεση βρίσκεται και ποια θα είναι η επόμενη γκάφα του.  Αυτός δεν είναι ηγέτης, είναι ο Mr. Bean σε νέες περιπέτειες!

Μέσα σε αυτό το ιδιαίτερα δυσμενές κλίμα ήταν λογικό να επικρατήσει ο πανικός σε κάθε επίπεδο.  Πανικός στην κυβέρνηση, στην κοινοβουλευτική ομάδα, στην αντιπολίτευση, ακόμα και στον Περισσό, δεν μπορούσαν να καταλάβουν τι ακριβώς γίνεται, τι θέλει να πει ο ποιητής.  Στον διεθνή τύπο, που δεν πολυκαταλαβαίνουν τις εσωτερικές μας ‘’ιδιαιτερότητες’’, ακούστηκαν και γράφτηκαν τρομακτικά πράγματα, από δάκτυλους αμερικανικών μυστικών υπηρεσιών, μέχρι απόπειρες πραξικοπήματος.

Η αντίδραση της αξιωματικής αντιπολίτευσης υπήρξε ακαριαία και ενδεχομένως αμφίσημη.  Πριν όμως ο καθένας μας βιαστεί να κρίνει και να κατακρίνει οφείλει να αφουγκραστεί τους κινδύνους που επικρέμονται πάνω από τα κεφάλια μας, καθώς και τα περιθώρια αντίδρασης που υπήρχαν απέναντι σε ένα γερμανικό blitzkrieg που έριχνε τη χώρα μας στο καναβάτσο, ταπεινώνοντας με τον πιο άκομψο τρόπο την εθνική μας αξιοπρέπεια και εξαπολύοντας το ένα τελεσίγραφο μετά το άλλο.  Η στιγμιαία αδράνεια της αντιπολίτευσης, θα  μπορούσε να είχε στείλει τη χώρα στα τάρταρα, καθώς η εικόνα της Ελλάδας προς τα έξω ξεπερνούσε την απλή ακυβερνησία και άγγιζε τα όρια της γελοιότητος:

1. Ο πρωθυπουργός της χώρας απειλούσε να τινάξει την ευρωζώνη στον αέρα, παρά το ότι λίγες ώρες πριν είχε δεσμεύσει τη χώρα σε μια ‘’επιτυχή’’ συμφωνία

2. Ο αντιπρόεδρος εμφανιζόταν ως Ιζνογκούντ, συντάσσονταν με τον υποτιθέμενο ‘’εχθρό’’ (Μέρκελ), διαφωνούσε δημοσίως και απειλούσε με παρατεταμένη ακυβερνησία

3. Η πλειοψηφία της Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ χειροκροτούσε αμήχανα τις κωλοτούμπες του Πρωθυπουργού ενώ μια ισχυρή μειοψηφία φλέρταρε με την αποστασία και την επικείμενη αβεβαιότητα.

4. Κανείς στην Ευρώπη δεν ήξερε ποια είναι η επίσημη θέση της χώρας, αν η συμφωνία είναι επιθυμητή ή όχι και ποιος εκπροσωπεί και δεσμεύει τελικά την κυβέρνηση

5.Η αξιοπιστία του πρωθυπουργού ήταν σε τόσο χαμηλό επίπεδο, ώστε κανένας να μην πιστεύει λέξη από τις επίσημες ομιλίες και ανακοινώσεις του πρωθυπουργού

Με δεδομένα όλα αυτά ο κ. Σαμαράς έπρεπε να επιλέξει όχι με γνώμονα τις επιθυμίες του ή τις επιδιώξεις και τακτικές, που δικαιούται να έχει ως θεσμικός φορέας. Όφειλε να δώσει ένα τέλος στην κατρακύλα της αξιοπιστίας της χώρας και να δώσει ένα σαφές μήνυμα στην Ευρώπη, ότι εδώ υπάρχει συνομιλητής, ότι οι Έλληνες θα συνεννοηθούν, ότι η χώρα δεν θα αφεθεί αβοήθητη σε μια καταστροφική χρεοκοπία που απειλεί να γκρεμίσει το ευρωπαϊκό κεκτημένο.

Έτσι δεν προέταξε το πάγιο αίτημα του για εκλογές και προκειμένου να διευκολύνει την παραίτηση Παπανδρέου και να βγάλει την χώρα από το αδιέξοδο πρότεινε να σχηματιστεί μεταβατική κυβέρνηση με περιορισμένη διάρκεια ζωής και συγκεκριμένη αποστολή να υπογράψει την δανειακή σύμβαση να εξασφαλίσει την έκτη δόση και να κάνει εκλογές.

Ο κ. Παπανδρέου όμως  είναι ... Παπανδρέου. Σε μια επίδειξη πολιτικής αθλιότητας πήρε πίσω το δημοψήφισμα, υπαναχώρησε και από την παραίτησή του και υποστήριξε ότι οδήγησε την χώρα στον γκρεμό προκειμένου να συναινέσει ο Σαμαράς, τον οποίο μάλιστα ...ευχαρίστησε δημοσίως για την στάση του.

Δεν μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε με την εθνικά υπεύθυνη στάση του Αντώνη Σαμαρά. Πρέπει πρώτα να πατήσουμε στα πόδια μας, με όποιο κόστος.  Να ηρεμήσουν τα πνεύματα στην Ευρώπη και να οδηγηθούμε συντεταγμένα σε μια έντιμη διαπραγμάτευση. Αυτό ήταν που κατόρθωσε ο κ. Σαμαράς, χωρίς να είναι ούτε πρωθυπουργός, ούτε υπουργός, χωρίς ούτε καν να έχει απαιτήσει ανταλλάγματα.  Τα δύσκολα είναι μπροστά και καθώς είμαστε βέβαιοι ότι το βάρος θα πέσει στους ώμους του μοναδικού αξιόπιστου προσώπου που διαθέτει η χώρα μας, του Αντώνη Σαμαρά.

Όμως στον Παπανδρέου, το ΠΑΣΟΚ το εκδοτικό κατεστημένο και δυστυχώς σε ορισμένους που το παίζουν ... σαμαρικότεροι του Σαμαρά πρέπει να δείχνει εμπιστοσύνη όσο και σε μια κόμπρα στο μαξιλάρι του.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Nik avatar
    Nik 04/11/2011 12:14:27

    Από χθες το μέγκα έχει ξεφτιλίσει γαπ και προβατοβουλευτές του μπατσοκ. Όπως έριξαν τον καραμανλή ρίχνουν και τον γαπ τώρα. Αναρωτιέμαι πότε οι χαζοπολίτες θα κατανοήσουν πώς παιρνουν γραμμές τα κανάλια και σταματήσουν να τα παρακολουθούν. Έμπαινε ρε Σαμαρά πιο δυναμικά και τέλειωσέ τους.

    • ΚΔ avatar
      ΚΔ @ Nik 04/11/2011 12:40:34

      Πολύ σωστά Nik ....

  2. Φαέθων avatar
    Φαέθων 04/11/2011 12:22:54

    Προσυπογράφω πλήρως τό άρθρο ! Ο Σαμαράς είναι πραγματικός Ηγέτης καί statesman !

  3. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 04/11/2011 12:24:09

    Έτσι ακριβώς είναι. Εγώ θέλω να βλέπω το κόμμα μου και τον αρχηγό του να προσφέρει στην πατρίδα και όχι να μετράω τους πόντους που (βραχυπρόθεσμα) κερδίζει ή χάνει έναντι του αντιπάλου του σαν να παίζουμε μποξ. Δε θα πατήσουμε επί του πτώματος της Ελλάδας για να γίνουμε εξουσία.

    • noldor avatar
      noldor @ Kώστας Θ. 04/11/2011 12:57:00

      Δεν θα χρειαστεί θα έχουν πατήσει άλλοι. Όταν λοιπόν δείτε κάποιον να πνίγεται στα σκατά μην τον βοηθήσετε έτσι θα έχετε την ικανοποίηση ότι εσείς δεν λερώσατε τα χέρια σας.

  4. Απορία avatar
    Απορία 04/11/2011 12:24:30

    Σε όποιον τελικά καταφέρει και πάρει την κυβέρνηση, μέσα από αυτό το μπάχαλο, ο ελληνικός λαός δίνει την γραμμή που θα πρέπει να ακολουθήσει στους επόμενους μήνες... (από την WSJ)

    Leaving the Euro? A Few Things a Government Would Have to Do

    1. Prepare for a run on banks through bank holidays, limits to deposit withdrawals.
    2. Prepare for capital flight by introducing temporary capital controls, travel curbs.
    3. Change the law to re-denominate wages, incomes in new national currency.
    4. Re-denominate mortgages and other debts in new currency.
    5. Prepare plan to recapitalize banks.
    6. Plan to balance budget because government would lose ability to borrow.
    7. Set fiscal and monetary framework to rebuild policy credibility.
    8. Prepare new notes and coins for distribution.
    9. Reprogram computers, change vending and payment machines.

    και να προσθέσουμε εμείς:
    10. Δημιουργία συναλλαγματικού αποθέματος για όσους μήνες μπορέσει.
    11. Δημιουργία προμηθειών σε τρόφιμα, καύσιμα, φάρμακα, ανταλλακτικά και εφόδια για το στρατό.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Απορία 04/11/2011 12:40:48

      Δηλαδή οδηγίες για το πώς να μετατρέψεις τη χώρα σου στην Αλβανία του Εμβέρ Χότζα...

      • Απορία avatar
        Απορία @ ΣΤΕΛΙΟΣ 04/11/2011 13:01:32

        Σε ένα χρόνο ξέρεις ποιο θα είναι το ρητό της μόδας στην Ελλάδα, Στέλιο; "Ο ευρών ευρώ αμοιφθήσεται"...
        Για ευρώ θα ακούμε, αλλά ευρώ στην τσέπη δεν θα έχουμε ούτε για δείγμα.

        Μερικοί ονειρευεστε, δεν ξέρετε τι μας περιμένει τις επόμενες δεκαετίες εαν σπάσει ο διάολος το πόδι του και εξακολουθήσει να υπάρχει η ΟΝΕ.

        Αυτά που ήξερες Στέλιο ξέχασέ τα.
        500 ευρώ το μήνα θα καθαρίζουμε στην καλύτερη και δεν θα μας μένουν ούτε ψιλά για οδοντόκρεμα.

        Όσο για τα εύκολα δανεικά που μάθαμε και άλλαζαμε τις κούρσες, τα γκάτζετ και τα κινητά κάθε εξάμηνο κι αυτά στο όνειρό μας θα τα βλέπουμε.

        Σε εθνικό νόμισμα θα ζοριστούμε ένα-δυο χρόνια αλλά μετά θα ανακάμψουμε. Παραμονή στο ευρώ σημαίνει ύφεση για δεκαετίες χωρίς καμμία ελπίδα στο βάθος του τούνελ.

        Ξυπνάτε πατριώτες.

        • Q-Nihilism avatar
          Q-Nihilism @ Απορία 04/11/2011 13:29:29

          1-2 χρόνια; Καλό, το άλλο με τον Τοτό;

          • Απορία avatar
            Απορία @ Q-Nihilism 04/11/2011 13:57:42

            Όχι το άλλο με το ευρώ και τον έλληνα.

          • Χρήστος avatar
            Χρήστος @ Απορία 04/11/2011 14:00:56

            Μπα, με τον Τοτό είναι καλύτερο.
            Αλλά ρε Απορία, κάντο λίγο πιο ρεαλιστικό πες πχ. 5 χρόνια, αφού 1 χρόνο περίπου θα διαρκέσει η έξοδος μόνο...

            Αλλά τότε δεν είναι τόσο ελκυστικό ε;

          • Απορία avatar
            Απορία @ Απορία 04/11/2011 14:08:58

            Με το ευρώ πότε περιμένεις να έχεις ανάπτυξη, για πές μου;
            Πες και το ελκυστικό σενάριο μην πεις το ρεαλιστικό...

          • Απορία avatar
            Απορία @ Q-Nihilism 04/11/2011 13:59:29

            Σημείωσέ το.
            Του χρόνου τέτοια εποχή το 80% θα είναι κατά του ευρώ.

          • Q-Nihilism avatar
            Q-Nihilism @ Απορία 04/11/2011 14:03:36

            Ε και λοιπόν; Αυτό σημαίνει ότι έχεις δίκιο για τα 1-2 χρόνια και μετά ευημερία;

          • Απορία avatar
            Απορία @ Απορία 04/11/2011 14:19:34

            Όχι θα έχω δίκιο γιατί θα πάψει να υπάρχει κοινωνική συνοχή εξαιτίας της ανέχειας.

            Οι ξένοι ενδιαφέρονται για την πάρτη τους.
            Αφόυ μέσω της φορολογίας θα έχουν φέρει το 80% της ελληνικής κοινωνίας ταπί και αφού θα έχουν αρπάξει όλες τις υποδομές, την κρατική και ιδιωτική περιουσία κοψοχρονιά θα φτάσει η γενιά των 600 ευρώ να θεωρείται υψηλή κοινωνία.

            Αλλά τι λέμε τώρα έχετε τις καταθεσούλες σας σε "ευρώ", τα σπιτάκια σας, ε;... Θα ξαναρχίσουν και τα δάνεια οι τράπεζες, ε; Ποιος μας πιάνει... ζήτω το ευρώ.

            Θα τα πούμε σε ένα χρόνο...

        • Χρήστος avatar
          Χρήστος @ Απορία 04/11/2011 14:14:15

          Ανάπτυξη θα έχω όταν θα έχω μία κυβέρνηση που θα το επιδιώξει. Η συγκεκριμένη έχει κάνει τόση ζημιά στην Ελλάδα και στους Έλληνες και είναι προφανές ότι δεν την ενδιαφέρει κάτι τέτοιο ανεξάρτητα από το νόμισμα.

          Περιμένω από την επόμενη κάτι καλύτερο.

          • Απορία avatar
            Απορία @ Χρήστος 04/11/2011 14:30:51

            Χρήστο αυτή τη στιγμή η Ελλάδα είναι προτεκτοράτο, κανονική αποικία. Εαν δεν πάψει να ισχυει αυτό άσπρη μέρα δεν θα δούμε. Γκαραντί.

            Χωρίς ανεξάρτητη οικονομική πολιτική και εθνικό νόμισμα ΠΟΤΕ δεν θα δούμε ανάκαμψη.

            Δες άλλωστε την συμπεριφορά των ευρωπαίων απέναντί μας σήμερα. Και που να δεις αύριο όταν θα έχουν ξεφορτώσει πλήρως από ελληνικό χρέος και λοιπούς κινδύνους τι θα γίνει. Σαν τα σκυλιά θα μας φέρονται.

          • Χρήστος avatar
            Χρήστος @ Απορία 04/11/2011 14:36:15

            Εγώ πάλι βλέπω ο εχθρός της ανάπτυξης είναι εσωτερικός και έχει ονοματεπώνυμα. Και η όλη συζήτηση περί δραχμής όλως τυχαίως τους ταιριάζει γάντι.

            Στο δια ταύτα, το πρόβλημα της χώρας δεν είναι το νόμισμα. Θα μπορούσαμε να κάνουμε αυτή τη συζήτηση υπό καλύτερες συνθήκες. Η Ελλάδα έχει εσωτερικό πολιτικό πρόβλημα που δεν την αφήνει να αναπτυχθεί. Έχουμε μοντέλο κρατικοδίαιτου καπιταλισμού. Ε δεν γίνεται έτσι που να μας χαρίσουν τα χρέη 100 φορές.

          • Απορία avatar
            Απορία @ Απορία 04/11/2011 15:00:02

            Μην φοβάσαι και για το πολιτικό πρόβλημα μας έχουν λύση οι γερμαναράδες και λέγεται ...Ράιχενμπαχ.

        • Q-Nihilism avatar
          Q-Nihilism @ Απορία 04/11/2011 14:27:16

          Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε είσαι Απορία. Γεγονός είναι ότι είσαι ελλειματικός είτε είσαι σε ευρώ είτε σε δραχμές. Υπάρχουν πολύ τρόποι να κάνεις πολιτική. Δεν φταίει το Ευρώ που ο Αη Βασίλης-ΓΑΠ επέλεξε να διαλύσει την Ελλάδα.

          Επίσης σε ρώτησα από που έβγαλες το συμπέρασμα ότι σε 1-2 χρόνια θα πάμε σε ανάκαμψη, μία χρεωκοπημένη χώρα, με ελλειματικό προϋπολογισμό, αρνητικό ισοζύγιο, εισαγωγές που θα μας σκοτώνουν (εκτός αν πιστεύεις ότι τα πετρέλαια της Ελλάδας θα μας κάνουν Κατάρ σε 1 χρόνο)
          και βεβαίως χωρίς ΕΣΠΑ και πηγές δανεισμού.

          Η τελευταία παράγραφος δεν χρειάζεται σχολιασμό.

          • Απορία avatar
            Απορία @ Q-Nihilism 04/11/2011 14:58:01

            Εννοείται αγαπητέ ότι όπως είμαστε τώρα δεν πάμε πουθενά.

            Αυτό που λέμε είναι ότι εαν διορθώσει κάποιος τα δημοσιονομικά του, αναδιαρθρώσει την δημόσια διοίκηση και μειώσει την διαφθορά, ανάπτυξη θα υπάρξει μόνον με εθνικό νόμισμα, με το ευρώ θα μας απομυζούν οι ξένοι για δεκαετίες.

            Για να δω δε τι μυαλά κουβαλάς.
            Το πρόγραμμα που σου έχουν συντάξει οι "φίλοι" σου οι γερμαναράδες για μέχρι το 2030 το έχεις δει καθόλου ή ονειρεύεσαι απλώς ευρώ, ipad και κούρσες;
            Το βλέπεις εντάξει, ωραίο, σύμφωνο με τα εθνικά μας συμφέροντα;...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΣΤΕΛΙΟΣ 04/11/2011 14:56:54

        Πριν από το 2002, που πολλά από τα ανωτέρω συνέβαιναν, αλλά κυρίως πριν από το 1994 που απελευθερώθηκε η κίνηση κεφαλαίων, εσύ αισθανόσουν ότι ζούσες στην Αλβανία του Χότζα;

        Τόσο πολύ μας έχει διαβρώσει ο ευρωλιγουρισμός;

        • Q-Nihilism avatar
          Q-Nihilism @ Αυριανιστής 04/11/2011 15:23:59

          Δηλαδή ρε μεγάλε, μας λες ότι για να φτιάξεις ένα σταθερό φορολογικό περιβάλλον και να διαχειριστείς σωστά το ΕΣΠΑ πρέπει να πας στη δραχμή;

          Ως δια μαγείας, γυρνώντας στη δραχμή η διαφθορά θα μειωθεί, δεν θα χρειάζεσαι γρηγορόσημο, δεν θα είσαι σπάταλος, δεν δεν δεν. Έλεος.

          Και για να τελειώνουμε. Δεν είμαι υπέρ του Ευρώ ούτε της δραχμής. Θα συζητούσα οτιδήποτε αλλά όχι υπό συνθήκες πίεσης. Αποφάσεις τέτοιου είδους δεδομένης της κατάστασης είναι αυτοκτονία.

          Στην δεδομένη φάση λύσεις τύπου Αη Βασίλη δεν υπάρχουν. Χωνέψτε το, μπας και βάλουμε μυαλό και αποκτήσουμε τη χαμένη μας αξιοπρέπεια.

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ Αυριανιστής 04/11/2011 15:29:31

          Κουραστική καταντάει αυτή η τριτοκοσμική συνομοσιολογία , με τους κακούς ξένους και τους σατανικούς Γερμανούς!

          Μήπως πρέπει να δούμε και το άλλο σενάριο?

          Μήπως όλη η «Εθνική μας περιουσία» που θα μας φάνε οι κακοί ξένοι είναι σταγόνα στον ωκεανό σε σχέση με τα δικά τους νούμερα , και εν πάσει περιπτώσει , η αξία της πολύ μικρότερη από τα αστρονομικά ποσά που έχουν καταβάλει από το 1980 για να βοηθήσουν την Ελλάδα?

          Μήπως κάποιοι θυμούνται τα Μεσογειακά Ολοκληρωμένα Προγράμματα ,τα πακέτα Ντελόρ, κλπ , που ήταν ΔΩΡΑ και όχι δανεικά? (αν εμείς τα φάγαμε με τις Βουλγάρες στα σκυλάδικα ,δε φταίνε αυτοί!)

          Βέβαια οι αθεράπευτοι χομπίστες της συνωμοσίας (μην ξεχάσουμε και τους αεροψεκασμούς με μυστηριώδη χημικά!) θα μας πουν πως όλη αυτή η βοήθεια ήταν ..το τυρί για να μπούμε στη φάκα!!!

          Λέω μήπως , δεν έχω παρακολουθήσει και τις μυστικές τους συσκέψεις! Αλλά σκέφτομαι μήπως τελικά, απλά, προσπαθούν τόσο καιρό να μας βοηθήσουν να στηθούμε στα πόδια μας , όχι από αγάπη ,αλλά για να πάψουν να μας πληρώνουν ,όπως κάνουν σα μα**κες 30 χρόνιας τώρα!

          Μήπως τα χρήματα που χάθηκαν μόνο χθες στις διεθνείς χρηματαγορές εξ'αιτίας της Ελληνικής ανευθυνότητας είναι περισσότερα από την αξία της…εθνικής μας περιουσίας (σε πραγματικά νούμερα ,όχι του Χαρδαβέλα) ?

        • Απορία avatar
          Απορία @ Αυριανιστής 04/11/2011 15:45:10

          Αγαπητέ αυριανιστή εαν σε κανέναν από αυτους τους ευρωλιγούρηδες του θίξεις, κατ'ελάχιστον, το σπίτι, το "στάτους" του ή το εγώ του, μπορεί να βγάλει δίκανο και να σε σκοτώσει επί τόπου.

          Εαν η πατρίδα του έχει γίνει μπανανία και χώρα της σφαλιάρας δεν τρέχει μία. Αρκεί να μην του το λένε ευθέως και να μην θίγονται τα μικροσυμφέροντά του σε ορίζοντα μερικών μηνών.

          Γι'αυτό καλά μας κάνει ο γερμανός, εκεί ρε, μόνο με τα χαστούκια και τις σφαλιάρες καταλαβαίνει ο έλληνας και του'ρχεται το φιλότιμο.

          • Q-Nihilism avatar
            Q-Nihilism @ Απορία 04/11/2011 15:51:25

            Τα σχόλια εμφανίζονται πολύ αργά!

            Ποιό φιλότιμο ρε συ Απορία; Όταν ο Έλληνας είχε να διαλέξει μεταξύ πραγματικότητας και Αη Βασίλη διάλεξε το δεύτερο. Όταν στράβωσαν όλα άρχισε να προτείνει λύσεις τύπου : Δεν χρωστάω -δεν πληρώνω, ο Πούτιν μας έδινε λεφτά, οι Κινέζοι, Ο θησαυρός του Αλή Πασά, του Αλή Πατσά, οι εξωγήινοι, οι Ελ ...

            Φιλότιμο σημαίνει, αναλαμβάνω τις ευθύνες μου, δουλεύω και κρατάω την αξιοπρέπεια μου από τον πρώτο μέχρι τον τελυεταίο πολίτη. Αλλά όταν έχεις βγάλει για πρωθυπουργό τον Αη Βασίλη...

      • Lampros avatar
        Lampros @ ΣΤΕΛΙΟΣ 04/11/2011 15:27:14

        Crisis Μanagement λεγεται αυτό που ανέβασε ο "Απορία". και, ναι ίσως για ενα διάστημα να εισαι Αλβανία του Χότζα

  5. Theo avatar
    Theo 04/11/2011 12:24:58

    ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΕ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ. ΥΠΟΓΡΑΦΩ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ.

    H προπαγάνδα έχει λάβει όρους Γκαιμπελισμού από το σύστημα που παραπαίει. Ο Σαμαράς ξεκαθάρισε ότι ΔΕΝ συμμετέχει σε συγκυβέρνηση που θα επιδιώξει το ΠΑΣΟΚ παρά μόνο με δικούς του όρους, δεν θα ψηφίσει τους όρους της δανειακής παρά μόνον εάν είναι στα πρότυπα της Ιρλανδίας ή του ανανεωμένου της Πορτογαλίας και το μόνο που προσυπογράφει είναι η προσήλωση στους στόχους της τελευταίας απόφασης και όχι στις μεθόδους της.
    Ο Σαμαράς δεν θα αναγνωρίσει τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει το ΠΑΣΟΚ και θα επαναδιαπραγματευθεί μνημόνιο και όρους δανειακής. Πράγμα που θα γίνει μόνο με πρόωρη προσφυγή στις κάλπες και αυτοδύναμη κυβέρνηση της ΝΔ (ή διακομματική με Σαμαρά πρωθυπουργό).

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Theo 04/11/2011 14:23:49

      Δυστυχως πεταξε το πουλακι πια ! Τωρα τρεχα γυρευε και Νικολο καρτερα!

  6. ΗΛΙΑΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ 04/11/2011 12:26:01

    Όμως στον Παπανδρέου, το ΠΑΣΟΚ το εκδοτικό κατεστημένο και δυστυχώς σε ορισμένους που το παίζουν … σαμαρικότεροι του Σαμαρά πρέπει να δείχνει εμπιστοσύνη όσο και σε μια κόμπρα στο μαξιλάρι του.
    ............... Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΣΑΜΑΡΑ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ. ΟΜΩΣ ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΝΟΡΜΑΛ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΨΥΧΟΠΑΘΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΘΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΥΡΩΔΙΑ ΠΟΥ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΕΙΟ.

  7. asterix avatar
    asterix 04/11/2011 12:35:17

    Μεταφέρω σχόλιό μου ως απάντηση στην λανθασμένη κατά τη γνώμη μου άποψή σου:

    Επειδή πολλά λέμε και λίγα μας οφελούν, καλό είναι να δούμε κατάματα την πραγματικότητα!

    Ο Σαμαράς χθες, την ώρα που η χώρα ζούσε και συνεχίζει να ζει στιγμές ακυβερνησίας και κατάρρευσης, όρθωσε το πολιτικό του ανάστημα και έκανε αυτό που έπρεπε. Πήρε την πρωτοβουλία, ανέλαβε την ευθύνη για την τύχη της χώρας χωρίς υπεκφυγές και φοβίες!

    Στο σημείο που έφεραν τη χώρα οι ασυναρτησίες και ο ασύλληπτος τυχοδιωκτισμός του ΓΑΠ, κάποιος έπρεπε να δείξει ότι διαθέτει τα “προσόντα” να αναλάβει τις ευθύνες της χώρας και να μην την αφήσει να οδηγηθεί στην καταστροφή. Στο ΠΑΣΟΚ, όπως αποδείχθηκε περίτρανα και χθες, θυσιάζονται όλα (αλλά όλα) στο βωμό της εξουσίας. Εδώ και μέρες, πέραν του εξευτελισμού και των αδιεξόδων που οδηγηθήκαμε, δεν λειτουργεί ΤΙΠΟΤΑ στη χώρα. Τα υπουργικά συμβούλια γίνονται για εσωκομματικές εξελίξεις, οι Υπουργοί δειπνούν και διαδρομίζουν για την εξασφάλιση της καρέκλας και της διαδοχής, οι βουλευτές επιλέγουν φράξιες και πάει λέγοντας. Όπως καταλαβαίνουμε αυτή τη στιγμή, ό,τι και να γίνει, δεν θα πιάσουμε κανένα δημοσιονομικό στόχο, αφού τίποτα δεν λειτουργεί.
    Και όσο αυτοί πλακώνονται και μικροπρεπίζουν, ο Σαμαράς βγήκε να δείξει ότι η χώρα έχει άλλες λύσεις, έχει ανθρώπους έτοιμους να αναλάβουν δράση ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ! Άλλωστε ο ίδιος το είχε δηλώσει στις 28/10 λέγοντας ότι πρέπει να πάμε σε εκλογές “πάση θυσία”. Και η θυσία για όσους δεν το γνωρίζουν αφορά πρωτίστως τη θυσία του εαυτού μας, δεν σημαίνει θυσία του άλλου. Δεν ερμηνεύεται με αναποτελεσματικές παραιτήσεις βουλευτών κ.ά.
    Και τί θυσίασε χθες ο Σαμαράς: Μόνο μια μικρή υποχώρηση. Είπε, όπως άλλωστε είχε δηλώσει και στις 27/10, ότι η δανειακή σύμβαση εδώ που μας οδήγησε ο ΓΑΠ, είναι ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΗ! Στις 27/10 δεν υπήρχε θέμα ψήφισης του δανείου, καθώς διαχρονικά οι δανειακές συμβάσεις δεν ψηφίζονται από τη βουλή, αλλά επικυρώνονται (αυτό γινόταν πάντα). Αυτό που είπε στις 27/10 και επανέλαβε ξεκάθαρα και χθες, είναι ότι διαφωνεί με τα μέτρα (τον τρόπο) που συνοδεύουν τη σύμβαση. Και αφού ο ΓΑΠ με τις αθλιότητές του οδήγησε στο να συνδεθεί η δανειακή σύμβαση όχι μόνο με την 6η δόση (που μέχρι προχθές ήταν σίγουρη), αλλά και με ψήφιση από τη βουλή, ανέλαβε την ευθύνη να αποδεχθεί τη διαδικασία ψήφισή της από τη βουλή προκειμένου πια (εδώ που φτάσαμε) να μην ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕΙ ΑΤΑΚΤΩΣ η χώρα και οδηγηθεί εκτός ευρώ σε μια αδιανόητη ΦΤΩΧΕΙΑ!
    Και πολλοί από εμάς μπορεί να μιλάμε εκ του ασφαλούς, αναρωτιέμαι όμως αν θα είχαμε τα κότσια την κρίσιμη στιγμή, την ώρα (που ασχέτως πώς) η χώρα θα σταματούσε να υπάρχει όπως την ξέρουμε και οι πολίτες θα οδηγούνταν σε άγνωστα και δύσκολα μονοπάτια, ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΜΕ????
    Αυτό είναι το ανάστημα του πολιτικού ανδρός που προτάσσει το συμφέρον της χώρας πάνω από ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ άλλο.

    Και επιπλέον δεν υποχώρησε σε τίποτα. Ζητά άμεσα ΕΚΛΟΓΕΣ, δεν συζητά συναινετική κυβέρνηση, παρά μόνο ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ χωρίς στελέχη κομματικά (κι αυτό σημαίνει ούτε βουλευτές που άρχισαν να ράβονται, ούτε Σημίτηδες και λοιπούς προθύμους) και βεβαίως το κυριότερο:
    ΑΛΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ο οποίος θα μας οδηγήσει στην έξοδο από αυτόν τον ΦΑΥΛΟ (από πολλές οπτικές όχι μόνο οικονομικό) κύκλο.

    Αν στήριζα μια φορά πριν τον Σαμαρά, τώρα είμαι πλήρως αφοσιωμένη!

  8. Ακης avatar
    Ακης 04/11/2011 12:36:21

    Καλή ,αν και αργά, η προσπάθεια επισκευής - αποκατάστασης της ζημιάς -λάθους για την χθεσινή δήλωση του Σαμαρά .
    Οσον αφορά τη τελευταία παράγραφο του άρθρου, συμφωνώ 100% και ουσιαστικά επιβεβαιώνει τα παραπάνω.

  9. Γιώργος avatar
    Γιώργος 04/11/2011 12:37:49

    Eίσαι υπερβολικός στους χαρακτηρισμούς σου, κι αυτό για έναν απλούστατο λόγο. Η παρτίδα δεν έχει ακόμη τελειώσει. Βιάστηκες να βγάλεις νικητή τον ΓΑΠ.

  10. δημητρης avatar
    δημητρης 04/11/2011 12:41:03

    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ (ΚΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ-ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ-ΑΡΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ) ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ.

    • Theoprovlitos avatar
      Theoprovlitos @ δημητρης 04/11/2011 15:33:27

      Οικολογους και Δημοκρατικη Αριστερα? Ειμαστε με τα καλα μας?

      Ο μεν Κουβελης ειναι θυγατρικη της Μπακογιαννη και του Στεφανου Μανου (βλεπε συνεγρασια Καμινη και Μπουταρη και τον αυταρχισμο που επιδεικνυουν) οι δε οικολογοι ειναι θυγατρικη του παρακρατους και του Soros με αναμοχλευση Μακεδονικων μειονοτητων κλπ.

      ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΓΙΑ ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΤΗΤΕΣ.

      • ad kan avatar
        ad kan @ Theoprovlitos 04/11/2011 16:07:10

        Ποιοί οικολόγοι καλοί μου άνθρωποι;
        Για όσους γνωρίζουν πρόκειται για υπαλλήλους εταιριών αιολικών συμφερόντων και πρώην ΕΚΚΕτζήδες και λοιπούς Μαοϊκούς. Μπορώ να αναφέρω και ονόματα αν θέλετε αν επιτρέπεται από τον διαχειριστή.

  11. vasilis avatar
    vasilis 04/11/2011 12:41:50

    επρεπε να γινει η κινηση απ τον κ.ΣΑΜΑΡΑ για να υπαρξει αποσυμπιεση της οργης του κοσμου,απλα επρεπε να γινει με αλλη διατυπωση(μην ακουει και πολυ κατι κ.ΜΗΤΑΡΑΚΗΔΕΣ)

  12. Κάποιος avatar
    Κάποιος 04/11/2011 12:42:10

    Έτοιμοι να «ξεπαγώσουν» την πρωτοβουλία που πήραν χθες, Πέμπτη, είναι οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, είπε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Ντίνος Βρεττός, αναφερόμενος στην περίπτωση να μην προχωρήσει η προσπάθεια για συγκρότηση κυβέρνησης εθνικής ενότητας. Υπενθυμίζεται, ότι, χθες, μια ομάδα βουλευτών της ΝΔ, συνέταξαν ένα non paper, το οποίο αργότερα υπέγραψαν και 18 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, με το οποίο καλούσαν τις ηγεσίες των δύο κομμάτων να προχωρήσουν στη συγκρότηση κυβέρνησης εθνικής ενότητας. Ο κ. Βρεττός, ήταν ένας από τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που υπέγραψαν το κείμενο… Το κείμενο για την ανάγκη συγκρότησης κυβέρνησης εθνικής συνεννόησης συζητήθηκε το πρωί της Πέμπτης από την Βάσω Παπανδρέου και τον Ντίνο Βρεττό εκ μέρους του ΠΑΣΟΚ και από τους Ευ. Αντώναρο, Άρη Σπηλιωτόπουλο, Κυρ. Μητσοτάκη, Κ. Χατζηδάκη και Μ. Βαρβιτσιώτη εκ μέρους της ΝΔ.

    Ολόκληρη η είδηση εδώ:
    h**p://www.inews.gr/178/nt-vrettos-an-chreiastei-tha-xepagosoume-to-non-paper-gia-kyvernisi-enotitas.htm

  13. mx avatar
    mx 04/11/2011 12:44:25

    ....oti einai na ginei tha ginei.....

  14. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 04/11/2011 12:45:45

    ΑΝΤΩΝΗ ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ: Περιμένουμε μία καινούρια κυβέρνηση για να ανασάνουμε. Η δήλωση του Σαμαρά για την υπερψήφιση της δανειακής σύμβασης μας προβλημάτισε. Διαχώρησε τα οικονομικά της σύμβασης από τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν. Περιμένουμε να γίνει πιο συγκεκριμμένος και να μας πει ποιά θα είναι τα μέτρα που θα πάρει η δική του κυβέρνηση για να βοηθήσει τον λαό και τι θα γίνει με το θέμα της επιτροπείας. Αν ο Σαμαράς γίνει πρωθυπουργός τότε θα είναι σίγουρα καλλίτερος από τον Γιωργάκη. Αυτό όμως δεν είναι και κανένα σπουδαίο κατόρθωμα αφού δεν υπάρχει χειρότερος από τον Γιωργάκη. Για να πετύχει ο Σαμαράς θα πρέπει να δώσει ανάσες στον λαό, να αποκαταστήσει τις αδικίες που έγιναν σε βάρος του λαού και να τιμωρήσει τους ενόχους. Αλλιώς δεν έχει και κανένα νόημα να τον ψηφίσουμε.

    • ad kan avatar
      ad kan @ Χρήστος Δημάρης 04/11/2011 16:14:14

      Γνήσια κάθαρση και πολιτειακές αλλαγές. Συντακτική συνελευση με σύνταγμα κυρωμένο από τον λαό με δημοψήφισμα. Πλήρης διαχωρισμός νομοθετικής και εκτελεστικής εξουσίας. Συνταγματικό δικαστήριο. Διεύρυνση των δημοκρατικών θεσμών.

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ ad kan 04/11/2011 17:17:18

        Καλά όλα αυτά αλλά ο κόσμος δεν έχει δουλειά και φαί να φάει.

  15. Quid avatar
    Quid 04/11/2011 12:46:07

    Εντωμεταξύ, ο κος. Βρεττός δηλώνει ότι "αν χρειαστεί" θα ξεπαγώσει η πρωτοβουλία ενεργοποιηθεί το κείμενο που έχουν υπογράψει πέντε βουλευτές της ΝΔ και 18 του ΠΑΣΟΚ.

    Κύριε Σαμαρά, μην ενδώσετε στον εκβιασμό! Ας φύγουν όσοι θέλουν! Αφήστε τους να αυτοκτονήσουν πολιτικά. Μην διστάσετε να διαγράψετε και τον κο. Καραμανλή ακόμη, εάν χρειαστεί.

    Κρατήστε την παράταξη με όσους θέλουν να πορευτούν τον δρόμο της αντίστασης στις εσωτερικές και εξωτερικές μεθοδεύσεις. Όσοι σας υπονομεύουν δεν θα καταφέρουν τίποτε περισσότερο, από το να ξεπουλήσουν τη χώρα και να τη βάλουν σε αδιέξοδο. Αν εσείς τώρα μείνετε εκτός, θα αναλάβετε σύντομα τη διακυβέρνηση της χώρας, με όλο το παλαιό πολιτικό σκηνικό εξοβελισμένο από την πολιτική σκηνή.

    Μην διστάσετε και ο κόσμος θα υποστηρίξει εσάς!

    Μείνετε στο αντιμνημονιακό μέτωπο, μην αυτοκτονήσετε πηγαίνοντας στο μνημονιακό μέσω εκβιασμών!

    Ούτως ή άλλως θα σας συκοφαντήσουν! Καλύτερα να σας συκοφαντήσουν ψευδώς!

    Αν παραδοθείτε στα χέρια τους, τελειώνει κάθε ελπίδα αντίστασής μας μέσα από τις πολιτειακές δομές και αρχίζει άλλου είδους αγώνας, που κανένας δεν θέλει να σκέφτεται πόσο σοβαρές συνέπειες θα έχει για όλους μας και για τη χώρα.

    • Γιαννης 3 avatar
      Γιαννης 3 @ Quid 04/11/2011 13:09:52

      Σε διαβασα και σε αλλο σχολιο σου το οποιο στηριχθηκε σε 'σχολιο' του protothema.gr εαν δεν κανω λαθος,σταματα σε παρακαλω να παπαγαλιζεις ανακριβειες των δημοσιοκαφρων που λοιδορισαν και πολεμησαν την παραταξη μας μεχρις εσχατων,εαν γινει αυτο που θελεις(που ο Προεδρος δεν το εχει σκεφτει ποτε) τοτε δεν θα υπαρχει πλεον ΝΔ(και το ξερει αυτο).Οσο για αυτους που υπεγραψαν την επιστολη, 'τον πουλο'.

  16. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 04/11/2011 12:47:36

    Σε ορισμένα έχεις δίκαιο και σε άλλα άδικο. Ακόμα όμως και αν όλα είναι σωστά αφορούν ένα παιχνίδι πόκερ και όχι την κατάσταση μιας χώρας χρεωκοπημένης και εξευτελισμένης όπου ένας ηγέτης οφείλει να συμβάλλει στη διάσωση της πατρίδας του.
    Ετσι μακιαβελικά λειτουργούσαν και λειτουργούν οι Παπανδρέου , γι’αυτό φτάσαμε σε αυτό το χάλι.

  17. Ανωνημος Ελληνας avatar
    Ανωνημος Ελληνας 04/11/2011 12:53:41

    Κι η Ελλαδα ? τι θα γινει? κι με την Αξιοπρεπεια του Ελληνα? Εεε? Ετσι που εχουν τα πραγματα Μια ειναι η λυση κι συναμα Μεγαλη προκληση κι ευκαρια .. Η αμεση απαιτηση των Γερμανικων δανειων κι πολεμικων αποζημιωσεων κι η αμεση εκδοση των Χριστοφορακου κι σια της Σιμενς .....
    Η μετωπικη Αντιμετωπιση / Σταση της Ελλαδας θα προκαλεση Συσπείρωση των Απανταχου Υπεριφανων οχι μονο Ελληνων αλλα κι αλλων λαων... Εκτος κι αν πραγματι δεν ειμαστε Ελληνες αλλα ολα αυτα που μας προσάπτουν

    • Q-Nihilism avatar
      Q-Nihilism @ Ανωνημος Ελληνας 04/11/2011 12:55:53

      Αν είναι αυτή είναι η λύση...

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ Ανωνημος Ελληνας 04/11/2011 13:24:09

      ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΚΑΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ: Πολύ σωστή η παρατήρηση σου για το κατοχικό δάνειο και τις αποζημιώσεις. Γιατί δεν υπάρχει συναίνεση για αυτά τα θέματα; Γιατί δεν μας δίνουν εξηγήσεις τα πατριωτικά κόμματα της χώρας μας;

      • Q-Nihilism avatar
        Q-Nihilism @ Χρήστος Δημάρης 04/11/2011 13:43:27

        Θα σου πω εγώ Χρήστο. Γιατί κάθε σοβαρός άνθρωπος θέτει τέτοια θέματα όταν τα πράγματα πηγαίνουν καλά. Όχι όταν πας κατά διαόλου και ψάχνεις να βρεις έναν Αη Βασίλη, γιατί ας μη γελιόμαστε αυτό ψάχνουμε απεγνωσμένα.

        Το είπαμε επίσης 1000000000000000 φορές και όλα τα χρέη να μας χαρίσουν, σε λιγότερο από 10 χρόνια πάλι εδώ θα είμαστε.

        • Χρήστος Δημάρης avatar
          Χρήστος Δημάρης @ Q-Nihilism 04/11/2011 16:17:12

          ΔΑΝΕΙΚΑ ΚΑΙ ΑΓΥΡΙΣΤΑ; Δεν συμφωνώ με αυτά που γράφεις. Αν δικαιούμαστε χρήματα όποια στιγμή και να τα ζητήσουμε πρέπει να μας τα δώσουν. Αν για παράδειγμα εσύ ζητούσες τα δανεικά σου την στιγμή που τα είχες ανάγκη θα ήταν ντροπή; Και ντροπή να είναι, ΜΙΣΗ ΝΤΡΟΠΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΣΗ ΝΤΡΟΠΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ

          • Q-Nihilism avatar
            Q-Nihilism @ Χρήστος Δημάρης 04/11/2011 16:23:21

            Συμφωνώ, το θέμα είναι ότι ο κόσμος βλέπει τις πολεμικές αποζημειώσεις σαν έναν ακόμη Αη Βασίλη και όχι σαν ένα εργαλείο το οποίο με πολύ και σκληρή δουλειά θα μας βοηθήσει.

            Εκεί είναι η διαφωνία μου, στη νοοτροπία.

  18. Πελασγός avatar
    Πελασγός 04/11/2011 13:05:42

    "Όλα εξαρτώνται από τη σχέση των δυο αντιπάλων", απεφάνθη ο Clausevitz, ένας από τους δασκάλους της στρατηγικής.
    Η Πολιτική είναι η επιστήμη των επιστημών, διετράνωσε ο δικός μας Αριστοτέλης,
    και η θεωρία των παιγνίων ξεχώρισε μια περίπτωση του μή συνεργατικού παιγνίου, όπου οι δυο παίκτες δεν γνωρίζουν τις αποφάσεις ενός εκάστου.
    Ο μεν έχει την τέλεια πληροφόρηση, ο άλλος έχει ατελή πληροφόρηση.
    Ο μεν υπακούει στα outputs της ομάδας του , ο άλλος ακούει τον άνθρωπο, που έμαθε στο Λονδίνο να πουλάει πουκάμισα.
    Ο μέν, η εικόνα του κάτι σαν ένα κοκτέιλ Μακιαβέλι και Forest GAP, με πλήρη καθοδήγηση, κι ο άλλος νταντεύει την παιδική χαρά της Λεωφόρου που οδηγεί στο Σαρωνικό.
    Ο ένας κλεισμένος επί 7 ώρες on line με το Greek desk των "έξω από δώ", περιμένοντας την κουστωδία περί του παμέγιστου Αντώναρου να διαπράξει τη πρώτη πολιτική κουταμάρα, μαζεύοντας υπογραφές για την ...Κυβέρνηση της ακυβερνησίας, ο άλλος παίκτης κατέστρωνε την στρατηγική του, επί των flick- flock ερμηνειών των πληρωμένων παπαγάλων της διαπλοκής.
    ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
    Ζήτημα 1. Μετά από πόσα ολισθήματα, κλείνει η παιδική χαρά κ. Σαμαρά;
    Ζήτημα 2. Έχεις εντοπίσει τα ερωτήματα, που πρέπει να απαντήσεις ο ίδιος, στο που χωλαίνει η στρατηγική σου στη συγκυρία;
    Ζήτημα 3. Έχεις ξεκαθαρίσει ποιός ο εχθρός και ποιές οι φίλιες δυνάμεις;
    Ζήτημα 4. Έχεις οριοθετήσει τα επόμενα βήματα;
    Έχεις περιθώριο μόνο μια βδομάδα να λύσεις το γρίφο.

    Αν δε μπορέσεις, εδώ είμαστε...

    Υ.Γ Ας υποθέσουμε ότι οι δυο σου αντίπαλοι είναι:
    α. Μέγαρο Μαξίμου
    β. Μέγαρο Ηρώδου Αττικού

    ο ελάχιστος Πελασγός

  19. victoria (true) avatar
    victoria (true) 04/11/2011 13:05:45

    Εκτίθεσαι.

    Απαντήσεις:
    1) Υπολογίζει το λαό όποιος ζητά ...δημοψήφισμα (ξαφνική μόδα 2011) και όχι εκλογές. Κάνε μας τη χάρη.
    2) Γολγοθάς του ΓΑΠ? Σου είπα, εκτίθεσαι.
    2) Ο Σαμαράς δεν προσχώρησε πουθενά: δεν είναι και δεν θα μπει στο κάδρο της εθνικής σωτηρίας α λα πασοκ.

    Και κοίτα φίλε, αν ο λαός αυτός βάζει τον ΓΑΠ που μας έφερε εδώ και μας ξεπουλάει και το ξέρει ο κάθε Έλληνας, στα ίδια με τον Σαμαρά, που 2 χρόνια φωνάζει για άλλη πολιτική με κόστος και επιχειρήματα, ΟΚ, κακό του κεφαλιού του και αλίμονο σε όσους βλέπουν.
    Αλλά δεν το νομίζω. Έτσι θα το ήθελες.

    • Ευμένης avatar
      Ευμένης @ victoria (true) 04/11/2011 14:48:35

      Πολύ φοβάμαι ότι το σχόλιο για το πρόσφατο τακτικό και στρατηγικό λάθος της ΝΔ είναι σε γενικές γραμμές σωστό.
      Από τη λαική σοφία (παλαιότερη και σύγχρονη):
      α. Μην γδέρνεις την αρκούδα πριν την σκοτώσεις και
      β. Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού (θυμηθείτε τι έγινε το καλοκαίρι με την δήθεν παραίτηση του Παπανδρέου. Θα έπρεπε να γίνει μάθημα αυτό)
      Και επειδή, δυστυχώς, μόνο τα παθήματα γίνονται μαθήματα, ας αφήσουμε τους εξωραισμούς.
      Όπως αποδείχτηκε, ο Παπανδρέου μπορεί να είναι άσχετος, ανίκανος και επικίνδυνος, είναι όμως και ψεύτης/αρχομανής/ηθοποιός παγκοσμίου κλάσης. Κληρονομικά χαρίσματα βλέπεις..

  20. netakias avatar
    netakias 04/11/2011 13:31:55

    Συμφωνώ με την Φάκτωρα,

    Εχει γίνει όμως ζημιά και θέλει κόπο να ξαναφτιαχτεί.

    Το μόνο που εύχομαι να γλιτώσουμε από τον ΓΑΠ όσο γίνεται πιο γρήρορα...

  21. ΚΟΤΡΩΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ avatar
    ΚΟΤΡΩΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ 04/11/2011 13:33:41

    Μπραβο στον Αντωνη. Αυτος ειναι ο ηγετης που ξερουμε απο παλια.Ελληνας και πατριωτης.Πανω η πατριδα και κατω το προσκαιρο μικροκομματικο οφελος. Στην ωρα που η πατριδα χανεται δεν χωρανε τακτικισμοι. Ας μου πει εστω και ενας ποιο θα ηταν το αποτελεσμα της σημερινης ψηφοοφριας αν ο Σαμαρας ελεγε οχι σε ολα. Υπερψηφιση Παπανδρεου απο την μαφια του ΠΑΣΟΚ ,για να μην χαθει η χωρα, με το προσχημα οτι δεν υπαρχει συναινεση. Και μην ξεχναται ο Προεδρος ειπε στο τελος της ομιλιας του την αληθεια. Η πρωτοβουλια ανηκει στους βουλευτες του ΠΑΣΟΚ.Αν υπαρχουν πατριωτες θα φανει(το βλεπω χλωμο).Και επιδη λογω δουλειας μιλω με πολυ κοσμο ολοι καταλαβανε τι εγινε χθες παρα την προσπαθεια των παπαγαλων. Πληροφοριακα υπαρχει ελλειψη στην αγορα απο καρεκλοκολα γιατι εχει σταλει ολη στο μαξιμου και στο ΠΑΣΟΚ.

  22. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 04/11/2011 13:36:53

    Ο Σ. πρέπει το ταχύτερο να εξηγήσει τι εννοεί "ψηφίζω τη δανειακή σύμβαση αλλά δεν συμφωνώ με την πολιτική του γαπ".
    Εάν δεν το κάνει με πειστικό τρόπο, δηλαδή με συγκεκριμένες αναφορές σε αλλαγές που σκοπεύει να κάνει, πάτησε για τα καλά την πεπονόφλουδα.
    Αν μπορέσει να πείσει, κερδίζει και πάλι το πολιτικό πλεονέκτημα που είχε μέχρι χθες.
    Ιδού η Ρόδος...

  23. istrilatis avatar
    istrilatis 04/11/2011 13:45:06

    Μα δεν μας ενδιαφέρει τίποτε άλλα παρα το να ερμηνεύσουμε / ατιο-δικαιλογήσουμε / κρίνουμε τις κινήσεις Σαμαρά. Μα έιμαστε τυφλοί, και δεν βλέπουμε τι γίνεται γύρω μας.....το σχόλιό μου



    Στον καταιγιστικό ορυμαγδό των τελευταίων ημερών , όπου τα τηλεοπτικά κανάλια αλλά και οι στήλες του τύπου, είχαν γεμίσει με τίτλους ειδήσεων αλλά και δηλώσεις διαφόρων πολιτικών , βουλευτών, δημοσιολόγων, οι οποίες μάλιστα άλλαζαν κάθε λεπτό, «ξεχάστηκε» τελείως ή τουλάχιστον πέρασε στα τριτεύοντα, το βασικότερο γεγονός / επεισόδιο των τελευταίων ημερών. ΤΟ ΙΤΑΜΟ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΚΤΙΚΟ ΥΦΟΣ της Μέρκελ και του Σαρκοζί (και στην συνέχεια και της ευρωπαϊκής ορντινατσαρίας) στην συνέντευξη τύπου στις Κάνες.

    «Ξεχάστηκε» πως για ΠΡΩΤΗ φορά ευθέως και χωρίς διπλωματικές καντρίλιες κλπ.,, διατυπώνεται από ανώτατους εκπροσώπους ξένης χώρας, το τι πρέπει να συμβεί και θα συμβεί σε μια άλλη (αυτή είναι η κατ άλλους ευρωπαϊκή ολοκλήρωση που στην ουσία είναι ευρωπαϊκός ολοκληρωτισμός).



    Αυτό που εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα συζητιόταν και διαμορφώνονταν στους διαδρόμους των υπουργείων και των διάφορων ινστιτούτων κύρια στο Βερολίνο και στο Παρίσι και δευτερευόντως στις Βρυξέλλες, και επισήμα για πρώτη φορά, είχε εκφραστεί από τους Γιούνκερ και Ρεν ( οι ορντινάτσες) στις 17 Μαΐου αυτού του χρόνου , εκφράστηκε πλέον από τα πιο επίσημα χείλη, και από προειδοποιητική προτροπή και απειλή, έγινε απόφαση και διαταγή,


    Εμείς, ασχολούμαστε για το εάν θα πέσει ο ΓΑΠ, ή τι θα κάνει ο Σαμαρά, ο Καρατζαφέρης, Παπαρήγα, Τσίπρας κλπ. Για το τι λέει ο ένας η ο άλλος βουλευτής και στέλεχος κύρια του ΠΑΣΟΚ, και δεν ασχολούμαστε καθόλου με το ουσιαστικό. Με τα γεγονός πως για πρώτη φορά οι πολιτικές εξελίξεις καθορίστηκαν και μάλιστα ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΑΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΠΛΕΟΝ ΕΞΩΘΕΣΜΙΚΑ.

    Το «παίζουμε» δημοκρατικές διαδικασίες, δηλαδή ασχολούμαστε και μιλάμε για ψήφο εμπιστοσύνης, συγκλήσεις κοινοβουλευτικών ομάδων, οργάνων, μιλάμε για τον συνταγματικό ρόλο του πρ. της Δημοκρατίας, για την ‘δεδηλωμένη» αλλά και την προσφυγή στην κάλπη, και ΔΕΝ μιλάμε, πως όλα όσα αυτή την στιγμή συμβαίνουν και αποφασίστηκαν , δρομολογήθηκαν και διατάχτηκαν ΑΠ ΕΞΩ.

    Φωνάζουμε πως υπάρχουν προτροπές για συνταγματική εκτροπή, σχολιάζοντας τις εκκλήσεις μερικών προς τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, να μην δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης στον ΓΑΠ και την κυβέρνησή του, και δεν ΟΥΡΛΙΑΖΟΥΜΑΙ για την συνταγματική εκτροπή που θέλει να μας επιβάλει, κι από ότι φαίνεται επέβαλε η Ε.Ε. και το διευθυντήριο ΓΕΡΜΑΝΙΑ -ΓΑΛΛΙΑ.

    Υποκριτικά ντρεπόμαστε για την «εικόνα», που παρουσιάζουμε στο εξωτερικό και ΔΕΝ ΟΥΡΛΙΑΖΟΥΜΑΙ για το γεγονός πως, απειλώντας μας με διακοπή των δανείων** έμπρακτα, παρεμβαίνουν στα εσωτερικά μας προβλήματα και δικαιοδοσίες, φτάνοντας μάλιστα στο σημείο ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ το ερώτημα που θα έπρεπε να μπει στο ενδεχόμενο δημοψήφισμα (στο εάν αυτή η κίνηση του ΓΑΠ ήταν μπλόφα ή όχι παίρνω ξεκάθαρη θέση σε προηγούμενο άρθρο σχόλιο μου…)
    ΑΥΤΟ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ -



    ΔΕΝ ΟΥΡΛΙΑΖΟΥΜΑΙ στο ότι ΔΗΜΟΣΙΑ μας προτρέπουν σε αναγκαστικές πολιτικές . κομματικές συγκλήσεις και κυβερνήσεις ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ – ΣΩΤΗΡΙΑΣ

    ΑΥΤΟ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΗ ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΑΝΑΓΚΗΣ ΑΡΑ ΚΑΙ ΑΡΓΑ Η ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΙ’ ΑΝΑΛΟΓΩΝ ΜΕΤΡΩΝ.

    Κι εμείς όχι μόνο δεν ουρλιάζουμε, αλλά αντίθετα υποκριτικά ντρεπόμενοι!!!! για την εικόνα που παρουσιάζουμε , αποδεχόμαστε τις εντολές τους, τις οποίες μάλιστα κάνουμε και πολιτικό πρόγραμμα για την περαιτέρω λειτουργία της χώρας, με δηλώσεις του τύπου «η ΝΔ είναι κατ εξοχήν ευρωπαϊκό κόμμα» (δεν είμαι σίγουρος αν το αποδίδω σωστά, αλλά πάντως κάπως έτσι είναι)

    Και το υπόβαθρο όλων αυτών, κι όχι μόνον το πρόσχημα και κάλυμμα είναι ο «ευρωπαϊκός μονόδρομος»…που επαναλαμβάνω σημαίνει

    - αποδοχή περιορισμού της εθνικής κυριαρχίας, και των επιταγών για συγκυβερνήσεις και η δημιουργία κλίματος έκτακτης ανάγκης που θα επιφέρει και τον περιορισμός των δημοκρατικών ελευθερίων,
    - αποδοχή εγκατάστασης ξένων ελεγκτών πραιτοριανών και γκάουλαιτερ,
    δημιουργία «ελεύθερων οικονομικών ζωνών» όπου κατά παράφραση του στοίχου «μηδέ αργίες ούτε σχόλες», αλλά ούτε και νόμους θα ‘χει,

    Ε νισάφι πια

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ istrilatis 04/11/2011 14:23:31

      Ιεροφάντη όλοι έχουμε αυτήν την αγανάκτηση. Αυτό δεν είναι ο ευρωπαϊκός δρόμος ιεροφάντη, είναι η ευρωπαϊκή ντροπή.

      Το ξέρουν βαθιά μέσα τους, γιαυτό προσπαθούν να δεσμεύουν Σαμαρά στο άρμα. Γιατί μόνο από ευρωπαϊστή αλλά και πατριώτη, θα τα βρουν μπαστούνια. Από κάποιον που θα πει εύκολα το άντε να χαθείτε, μπορούν να οχυρωθούν μια χαρά. Σε βάρος μας.

      Άσε που ήταν τόσο χοντροκομμένη στάση που μπορεί να είναι στημένη, όπως πολλοί είπαν εδώ. Δεν ξέρω στημένη προς τα πού και από ποιους (ΓΑΠ μέσα εννοείται), αλλά σίγουρα παγίδα για εμάς.

    • factorx avatar
      factorx @ istrilatis 04/11/2011 19:45:40

      Ωραία τα γράφεις αγαπητέ, αλλά προ ολίγου ο εκπρόσωπος τη ΝΔ δήλωσε οτι δεν θα ψηφίσει κανένα Μνημόνιο

  24. mx avatar
    mx 04/11/2011 13:45:12

    «Η Ελλάδα θα αποκλειστεί από τη ζώνη του ευρώ, αλλά και από την Ευρωπαϊκή Ένωση αν δεν αποδεχτεί το σχέδιο για την επίλυση της κρίσης χρέους που αποφάσισαν οι ευρωπαϊκές χώρες στις 27 Οκτωβρίου», προειδοποίησε σήμερα ο Γάλλος υπουργός Ευρωπαϊκών Υποθέσεων Ζαν Λεονετί.


    peri diapragmateysis oute logos.....

  25. berbantis avatar
    berbantis 04/11/2011 13:47:29

    η ΝΔ και ο πρόεδρός της, πίστεψαν την μπλόφα και έτσι η μπλόφα αυτή της αναγγελίας εξυπηρέτησε και εμάς τον λαό μια και ανάγκασε τον πρόεδρο της ΝΔ να αποκαλυφθεί ως προς το τι θεωρεί πρώτη του προτεραιότητα. Μας έδειξε δηλαδή πως θεωρεί ως τέτοια προτεραιότητα την κύρωση της νέας δανειακής. Αυτό φυσικά φανερώνει πως η ηγεσία της ΝΔ καθόλου “αντι-μνημονιακή” δεν είναι και μάλιστα είναι υπέρ των συμφερόντων των διεθνών τοκογλύφων. Μια και η νέα δανειακή ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΝΤΑΧΘΕΙ ακόμη.

  26. mx avatar
    mx 04/11/2011 13:48:04

    Κοροϊδεύει την Κ.Ο., την κυβέρνηση, τον Α.Σαμαρά και ... επιβιώνει!
    04-11-2011 13:06:32




    Αν συμμετείχε στην κυβέρνηση και στην Κ.Ο. ο Ιονέσκο με το «Θέατρο του Παραλόγου» θα είχε «σκίσει το πτυχίο του»: Ένας πρωθυπουργός υπό παραίτηση, ζητεί ψήφο εμπιστοσύνης για να … παραιτηθεί μετά, αλλά όχι ... αμέσως μετά, αλλά αφού ψηφιστεί η δανειακή σύμβαση και αφού προετοιμαστεί η … διαδοχή στο ΠΑΣΟΚ. Και όλα αυτά τοποθετούνται για τον … Μάρτιο! Όπου βέβαια κανείς δεν τον δεσμεύει ούτε τότε να παραιτηθεί!

    Έχει αρχίσει και θυμίζει επικίνδυνα την οικογένεια των δικτατόρων της Αϊτής, με την πατέρα της οποίας μάλιστα έχει κατά το ήμισυ το ίδιο όνομα: Τον Papadoc! Αλλά πλέον μοιάζει πολύ και στον νυν πρόεδρο της Υεμένης, ο οποίος έχεια παραιτηθεί συνολικά … 16 (!) φορές τα τελευταία δύο χρόνια (μέχρι και το προεδρικό μέγαρο βομβάρδισε η αντιπολίτευση για να ξεκουμπιστεί), αλλά ακόμα παραμένει πρόεδρος!

    Στο Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ δεν έχουν καταλάβει ακόμα ότι οι Παπανδρέου θεωρούν το κόμμα ιδιοκτησία τους, ότι κανένας Παπανδρέου, ποτέ δεν παραιτήθηκε (θυμόμαστε και το Πεντελικό το 1990) και απέρχονται από την ζωή αυτή μόνο πρωθυπουργοί ή πρόεδροι! Η καθεστωτική αντίληψη είναι τρόπος ζωής. Απλά πράγματα.

    Είναι πραγματικά γελοίο να «τα γυρίζει» μεταξύ υπουργικού συμβουλίου και Κ.Ο. του κόμματός του, άλλα να λέει στην πρωτολογία του στην Βουλή και άλλα να λέει στην δευτερολογία του και να περιμένουν να τηρήσει τον λόγο του για τον ... Μάρτιο!

    Όπου είπε ότι «Δεν με ενδιαφέρει να επανεκλεγώ μ' ενδιαφέρει να σώσουμε την πατρίδα. Να το ξέρει ο κόσμος» με τα λόγια αυτά ο πρωθυπουργός μιλώντας στην ολομέλεια της Βουλής δήλωσε ξεκάθαρα ότι είναι πρόθυμος να συζητήσει με τον κ. Αντώνη Σαμαρά για συγκρότηση κυβέρνησης συνεργασίας, αρκεί όμως «να εγκριθεί η απόφαση της 26ης Οκτωβρίου και εκταμιευτεί η 6η δόση»!

    Και μάλιστα περιέγραψε την πρότασή του λέγοντας ότι «Εδώ δεν παίζουμε- να εξασφαλίσουμε δανειακή σύμβαση και μετά να πάμε σε εκλογές. Όμως αν έπεφτε σήμερα η κυβέρνηση θα είχαμε παρατεταμένη ακυβερνησία που θα έριχνε την χώρα στο κενό. Δεν μπορούμε σε αυτή την περίοδο να αφήσουμε κενό εξουσίας. Να το κάνουμε σωστά χωρίς κινδύνους για την χώρα».

    Και αυτόν υπάρχουν κάποιοι που τον θεωρούν αξιόπιστο και μάλιστα βουλευτές που χθες έλεγαν ότι δεν θα του δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης, όπως η ιέρεια του ΔΝΤ στην Ελλάδα η βουλευτής Έλενα Παναρίτη, σήμερα, λέει ότι θα τον … ψηφίσει αφού βέβαια απομακρύνθηκε ο κίνδυνος για το δημοψήφισμα.

    Σύμφωνα με πληροφορίες στη συνάντηση των βουλευτών που στηρίζουν τον Ευάγγελο Βενιζέλο διατυπώθηκε ένα διπλό αίτημα: προς τον πρωθυπουργό να παραιτηθεί εντός 7 ημερών και προς τον αντιπρόεδρο και υπουργό Οικονομικών να ξεκαθαρίσει τη θέση του. Συγκεκριμένα, βουλευτές όπως η Εύα Καϊλή, η Σούλα Μερεντίτη, η Τόνια Αντωνίου, ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, ο Κώστας Καρτάλης, ο Νάσος Αλευράς και ο Δημήτρης Λιντζέρης συμφώνησαν ότι θα δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση «αν» ο πρωθυπουργός δεσμευτεί πως θα ξεκινήσει άμεσα τις διαπραγματεύσεις για τη νέα κυβέρνηση και ότι θα τις ολοκληρώσει την ερχόμενη εβδομάδα. «Αλλιώς» θα αρχίσουν τις ανεξαρτητοποιήσεις.

    Σε ό,τι αφορά στη γραμμή του Ευάγγελου Βενιζέλου που ταπεινώθηκε χθες από τον Γιώργο Παπανδρέου δύο φορές, είναι καθαρή υπέρ Παπανδρέου θεωρώντας ότι σε τυχόν εκλογή από την Κ.Ο. θα πρέπει να τα έχει καλά με τους 100 βουλευτές που στηρίζουν τον Γ.Παπανδρέου. Έτσι λέει: «Δώστε ψήφο εμπιστοσύνης για να δυναμώσει η κυβέρνηση και να προχωρήσει στη … μεταβατική κυβέρνηση τον Μάρτιο»!


    Πρόβλεψη: Απόψε μόνο από ελεύθερους σκοπευτές θα κινδυνέψει η κυβέρνηση Παπανδρέου που για άλλη μια φορά θα επιβιώσει. Εν μέρει χάριν της σπουδής της αξιωματικής αντιπολίτευσης να αποδεχθεί χθες την δανειακή σύμβαση.

    Μια απόφαση του Α.Σαμαρά που σηκώνει πολύ κουβέντα, όχι πλέον γιατί βιάστηκε να το ανακοινώσει, αλλά γι’αυτό καθ’αυτό το περιεχόμενό της…

    Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr

  27. machupichu avatar
    machupichu 04/11/2011 13:52:12

    Το ΝΑΙ στην δανειακή είναι υπεύθυνη στάση;;;

    Πόθεν προκύπτει αυτό , με πολιτικούς , οικονομοτεχνικούς και πατριωτικούς όρους;;;
    Όλα τα στοιχεία -οικονομικά και πολιτικά- δείχνουν πως το «ναι» στη δανειακή είναι καθαρός τυχοδιωκτισμός και δεν δικαιολογείται με κανέναν απολύτως τρόπο για όποιον έχει διαβάσει την πρωτη δανειακή σύμβαση και έχει ακούσει τους όρους της δεύτερης από τον γερμανό υπουργό οικονομικών Σόιμπλε.

  28. mx avatar
    mx 04/11/2011 13:55:20

    «Η Ελλάδα θα αποκλειστεί από τη ζώνη του ευρώ, αλλά και από την Ευρωπαϊκή Ένωση αν δεν αποδεχτεί το σχέδιο για την επίλυση της κρίσης χρέους που αποφάσισαν οι ευρωπαϊκές χώρες στις 27 Οκτωβρίου», προειδοποίησε σήμερα ο Γάλλος υπουργός Ευρωπαϊκών Υποθέσεων Ζαν Λεονετί.



    peri diapragmateysis.....

    • machupichu avatar
      machupichu @ mx 04/11/2011 14:22:37

      Σκληρά μέτρα και μια πολύ πιο στενή εποπτεία θα πρέπει να αποδεχθεί η Ελλάδα σε αντάλλαγμα για τη βοήθεια τονίζει ο γερμανός υπουργός οικονομικών, Β. Σόιμπλε, σε σημερινή συνέντευξή του στο περιοδικό Spiegel.

      «Θα μπορούσε να πει κανείς ότι θα παραδώσει προσωρινά ένα μέρος της κυριαρχίας της. Δεν πιστεύω ότι άλλη χώρα θα ήθελε να υποστεί αυτά τα σκληρά μέτρα, εκτός κι αν είναι σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης».

      Παράλληλα, αναφερόμενος στο νέο πρόγραμμα ανταλλαγής ελληνικών ομολόγων, υπογράμμισε ότι μολονότι η Ευρώπη προτιμά ένα εθελοντικό «κούρεμα» του χρέους από τις τράπεζες, «δεν αποκλείεται να ακολουθηθεί και ένας λιγότερο συναινετικός δρόμος».

      "Η" Online 31/10 12:01

      περί «αναπόφευκτης» δανειακής σύμβασης.

    • Theoprovlitos avatar
      Theoprovlitos @ mx 04/11/2011 15:36:54

      Ωραια, θα πεταξουμε εξω όλα τα παρασιτα που διελυσαν την ελληνικη παραγωγη και οικονομια (Lidl, Media Markt κλπ) και θα ξαναρχισουμε χωρις τα βαμπιρ. Ας εξαγουμε στη Ρωσσια και την Κινα. Μερικα δις καταναλωτων μας αρκουν. Δεν εχουμε αναγκη το... Λουξεμβουργο.

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Theoprovlitos 04/11/2011 15:49:33

        Μήπως πρίν διαλύσουν την οικονομία μας τα ξένα βαμπίρ ,την είχαμε διαλύσει εμείς μόνοι μας?

        Πχ , σαμποτάροντας μόνοι μας τις Βιομηχανίες μας (Πειραίκη Πατραική ,Ναυπηγεία κλπ) για να τις πάρει το κράτος σαν προβληματικές και να την αράξουμε σαν Δημόσιοι Υπάληλοι?

        Μήπως στο Lidl το γάλα είναι πιό φτηνό απο το Ελληνικό, γιατί οι (Ελληνες) διακινητές, μεσάζοντες κλπ είναι πιό κλέφτες και απο τους ξένους, και το (Ελληνικό) κράτος πιό διαφθαρμένο και ανίκανο να τους ελέγξει?

        Ξέρω βέβαια πως για όλα φταίνε οι σατανικοί ξένοι ,και ποτέ εμείς οι τίμιοι και εργατικοί Ελληνες , αλλα. έτσι, λέω τώρα...

        • eco avatar
          eco @ ΣΤΕΛΙΟΣ 04/11/2011 16:00:09

          Οι Ελληνικές εταιρίες πουλουν πλέον στα μαρκετ κάτω του κόστους και οι προσφορές δεν φτάνουν ποτέ στο ράφι.
          Έλεγχος και μείωση του ΦΠΑ τώρα για να δει ο καταναλωτής διαφορέ στην τσέπη του και να λειτουργίσει η αγορά.

  29. Περιπτερας avatar
    Περιπτερας 04/11/2011 13:56:53

    Μερικές απορίες ψάχνουν απάντηση.

    1. Τελικά χθες ο Σαμαράς μήπως έσωσε το τομάρι του ΓΑΠ. Μήπως εάν δεν βιαζόταν να θέση τους όρους ο ΓΑΠ θα ήταν παρελθόν? Γιατί το έκανε αυτό και του έδωσε το φιλί της ζωής?
    2. Ο Σαμαράς συμφωνεί με την 1η δανειακή σύμβαση αλλά δεν συμφωνεί με το μίγμα πολιτικής? Χρειάζεται ξεκάθαρη απάντηση γιατί χθες στη βουλή μας μπέρδεψε. Η 1η Δανειακή που δεν έχει ψηφιστεί από την βουλή περιλαμβάνει τερατουργήματα … δεν νομίζω ότι συμφωνεί με αυτά ο Σαμαράς αλλά επιμένω ότι χρειάζεται διευκρίνηση.
    3. Εάν έρθει η νέα δανειακή σύμβαση στη βουλή προς ψήφιση με 180 βουλευτές όπως είπε ο Βενιζέλος, τι θα κάνει? Θα την ψηφίσει? Τι θα ψηφίσει? Τι θα έρθει προς ψήφιση? Κάτι που θα λέει ότι η βουλή των Ελλήνων ψηφίζει και επικυρώνει την συμφωνία του Οκτωβρίου? Ή θα περιλαμβάνει και όρους όπως η 1η δανειακή …θέλει πολύ καθαρές κουβέντες…
    4. Εάν ψηφιστεί η νέα Δανειακή σύμβαση, δεν σημαίνει ότι νομιμοποιείς και την 1η που είναι αίολη?
    5. Εάν απόψε ο ΓΑΠ πάρει ψήφο εμπιστοσύνης ( το πιθανότερο), ποια θα είναι η στάση του Σαμαρά?
    6. Ποια θα είναι η στάση του Σαμαρά εάν επαληθευτεί το σενάριο που λέει αποψινή ψήφο εμπιστοσύνης και παραίτηση ΓΑΠ και νέο πρωθυπουργό Βενιζέλο? Πιστεύει ο Σαμαράς ότι μετά θα γίνουν εκλογές?

    Ευχαριστώ πολύ και ελπίζω να αναρτηθεί.

  30. mayrh_trypa avatar
    mayrh_trypa 04/11/2011 13:57:42

    Επιτρέψτε μου....


    οκ το καταλάβαμε… χρειάστηκε να στηθεί όλο αυτό το ΘΕΑΤΡΟ για να μπορέσει η Νέα Δημοκρατία να αποκτήσει το άλοθι και να ψηφίσει το επαίσχυντο Μνημόνιο.
    Πόσες φορες στην πολιτική ιστορία αυτού του τόπου δεν είδαμε αυτό το έργο.
    Επικίνδυνο είναι όλο το πολιτικό σύστημα εξουσίας και όχι μόνο ο Γιώργος Παπανδρέου για τον λαό, τον τόπο μας, την πατρίδα μας.
    Με ότι εκβιασμούς προσπαθούσε ο Παπανδρέου να περάσει το ξεπούλημα μας όλους τους υιοθέτισε ο Σαμαράς.
    Όταν θα ψηφίσουν το Μνημόνιο με τους 180 βουλευτές και γίνουν οι εκλογές και έρθει σαν κυβέρνηση (λέμε τώρα η Νέα Δημοκρατία) θα μας πούνε :
    Ξέρετε οι δανειστές μας, τα κράτη της Ε.Ε. απο την στιγμή που αποδεχτήκαμε τους όρους της ΣΥΜΒΑΣΗΣ δεν δέχονται την αλλαγή τους. Και λογικό είναι.
    Από την στιγμή που έβαλες ρε φίλε την υπογραφή σου κάτω από ένα κείμενο έπρεπε να το σκεφτείς. Πολιτικοί ελιγμοί και κουραφέξαλα. Ας πρόσεχες.
    Το πιο αποκαλυπτικό είναι ότι ζητάει ψήφιση της απο μια βουλή που ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν αντιπροσωπεύει το ΛΑΙΚΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΙ ΘΕΛΗΣΗ!
    Αυτό δεν ειναι πολιτικός ελιγμός είναι πολιτική ασωτεία και εξευτελισμός.
    Εσείς μένετε οι περισσότεροι μέσα στις κομματικές παροπίδες.
    Μη θίξει κανείς τον Σαμαρά. Ποιός είναι ο κύριος; Ποιοί είναι όλοι αυτοί οι ανόητοι, μέτριου αναστήματος, κακοί Ελληνες; Όλοι αυτοί οι συνυπεύθυνοι στην κατάντια μας;
    Υπάρχουν ελάχιστοι βουλευτές αυτη την στιγμή στο Ελληνικό κοινοβούλιο που έχουν ανάστημα.
    Όλα τα κόμματα όμως έχουν ύψος νάνου και πολιτική εξανδραπονδισμού του λαού μας.
    Την ίδια συναίνεση που έδειξαν στην άλωση του ΟΤΕ απο Siemens Κόκκαλη στην συγκυβέρνηση.
    Κοιτάτε τις μαριονέτες και δεν βλέπετε τους χειριστές της.
    Υποστηρίζετε τις μαριονετες και είστε γονατισμένοι, υποταγμένοι, ραγιάδες!
    Ευπατρίδης της πολιτικής και πράσινα άλογα. Το ότι αυτοκτόνισε η γιαγιά του η σπουδαία Πηνελόπη Δέλτα την ημέρα της εισόδου των Γερμανών στην Αθήνα της Μαύρης Κατοχής, μιας γυναίκας που οικοδόμησε μέσα μου από τα βιβλία της τον Ελληνα Ανδρα, δεν είναι εισητήριο για το να αποκαλέσεις κάποιον ευπατρίδη, δε σημαίνει τίποτα γιατί οι ΑΡΕΤΕΣ δεν κληρονομούνται και για αυτό γράφτηκε ένα απο τα σπουδαιότερα κείμενα της αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας. Ο Πρωταγόρας του Πλάτωνα.
    Ένας ΕυΠατρίδης δεν λεει είμαστε είναι το κατ’ εξοχήν Ευρωπαϊκό Κόμμα της Ελλάδας. Που είναι η λέξη Πατριωτικό; Ενας ΕυΠατρίδης λοιπόν πρώτα βάζει την Πατρίδα του για αυτό και αποκαλείται Ευπατρίδης!
    Την φωνή μου μπορείτε να την πνίξετε και να χώσετε τα κεφάλια σας σαν τις στρουθοκάμηλους μέσα στο χώμα.
    Το κείμενο μου μπορείτε να το σβήσετε από τον κυβερνοχώρο.
    Όμως η ιστορία ξεβράζει πάντα τα πτώματα της στο πέρασμα της.
    Μπορεί ο βιολογικός μας χρόνος να είναι μικρότερος σε διάρκεια αυτού του ξεβράσματος και να μην προλαβαίνουμε την υποτιθέμενη δικαίωση μας, αλλά η αλήθεια τελικά πάντα λάμπει.
    Εγώ θα απευθύνω ένα ερώτημα σε σενα Φάκτορα σε σένα Κώστα Ροδινέ σε σένα Φαήλο Κρανιδιώτη:
    Γιατί τελικά άνθρωποι ευφυείς, έξυπνοι, μορφωμένοι, καλλιεργημένοι, γίνονται το άλοθι τραγικών προσώπων και τραβούν μαζί με αυτά τα πρόσωπα το χορό του τράγου Πάνα;
    Ένας άνδρας πραγματικος, ένα παλικάρι, μιλάει πάντα για την αλήθεια και όταν κάνει λάθος παραδέχεται δημόσια το λάθος του και δεν σέρνεται στον χορό του ζαλόγγου.

    Το τέλος της μεταπολίτευσης δεν θα το δώσει κανενας πολιτικός αρχηγός και κανένα πολιτικό κόμμα, γιατί κανένας δεν έχει αυτοκτονικές τάσεις, όπως αυτοκτονικές τάσεις δεν είχε κανένας διανοούμενος για να σπάσει την αντιθεση ανάμεσα στην διανοητική και χειρονακτική εργασία.
    Το τέλος της μεταπολίτευσης θα το δώσει η ίδια η πολιτική ιστορία και ο πολιτικός χρόνος μέσα από ότι θα ξεπηδήσει στα επόμενα χρόνια που θα είναι τραγικά και ταραγμένα για τον λαό μας.
    Γιατί θα ξεπηδήσει μέσα από αυτήν την τραγικότητα το νέο πνεύμα και οι νέοι άνθρωποι και η νέα Ελπίδα. Δυστυχώς αυτές οι ιστορικές ζημώσεις είναι επίσης πέρα απο τον προσωπικό βιολογικό χρόνο μας.
    Κάποιοι θα έχουν κερδίσει αυτό το χρήμα με το χρώμα του αίματος. Κάποιοι θα έχουν κερδίσει τις μικρές ωφέλειες τους.Κάποιοι θα έχουν κερδίσει τα ταπεινά όνειρα τους.
    Πολλοί θα έχουν προδοθεί, πολλοί θα έχουν ματώσει, πολλοί θα έχουν πάψει να ονειρεύονται.
    Φάκτορα έχεις ενα site που η αγάπη και η συμμετοχή του κόσμου το έκανε διακριτό ανάμεσα σε χιλιάδες. Έχεις μια ευθύνη όμως το ίδιο τεράστια όσο και η διακριτότητα του ιστοχώρου σου.

    • Περιπτερας avatar
      Περιπτερας @ mayrh_trypa 04/11/2011 14:02:10

      Απλά εξαιρετικό!!!

    • φωνη avatar
      φωνη @ mayrh_trypa 04/11/2011 14:25:18

      Ακουσες το Σαμαρά να λέει οτι θα ψηφίσει το μνημόνιο; Επειδή εγώ τον άκουσα να λέει οτι δεν το δέχεται. Εσύ που τον άκουσες να λέει οτι δέχεται τις πολιτικές δεσμεύσεις του μνημονίου; (δώσε μου το κείμενο, βίντεο ή όποιο άλλο αποδεικτικό στοιχείο έχεις)

      • mayrh_trypa avatar
        mayrh_trypa @ φωνη 04/11/2011 14:51:46

        δεν απαντώ σε φωνές χωρίς μυαλό..

      • Περιπτερας avatar
        Περιπτερας @ φωνη 04/11/2011 14:59:41

        Φωνη:

        Τι σημαίνει πολιτικές δεσμεύσεις του μνημονίου? Στην 1η Δανειακή Σύμβαση γνωρίζεις τι αναφέρεται? Αυτά θα υπογράψει ο Σαμαράς? Την έχει διαβάσει? Πως δεσμεύεται πριν την διαβάσει? Θα εκχωρεί Εθνική Κυριαρχία ναι ‘η ΟΧΙ όπως η πρώτη? Το μνημόνιο περιγράφει τα μέτρα που είναι σωστά διαπραγματεύσιμα… η δανειακή όμως περιγράφει τις υποχρεώσεις μας για την εκχώρηση των δανείων. Όλο το πρόβλημα ήταν ότι η 1η Δανειακή είχε υπογραφεί μόνο από τον Παπακωνσταντίνου …τώρα όμως θα περάσει με 180 με το χέρι του Σαμαρά και θα νομιμοποιήσει και την 1η.

        • φωνη avatar
          φωνη @ Περιπτερας 04/11/2011 17:53:37

          @mayrh_trypa
          Ok :)!

          @Περιπτερά
          Το μνημονιο είναι αυτό που θα καθορίσει ολη την οικονομικη πολιτικη που θα ακολουθήσει η χώρα. Να δεσμεύεσαι για συγκεκριμένο αριθμό απολύσεων στο δημόσιο πχ δεν είναι μια πολιτική δέσμευση του μνημονίου; Δεν είναι της σύμβασης αυτό.Υπάρχει πράγματι διάκριση ανάμεσα σε σύμβαση και μνημόνιο. Πάντα υπήρχε. Ασχετα αν τα κρίνεις και τα 2 καλά ή και τα 2 κακά. Είναι 2 πάντως δεν είναι ένα. Άλλωστε τι νόημα έχει κάποιος να ελπίζει σε επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου αν δεν μπορεί να διαχωρίσει τη δανειακή σύμβαση από το μνημόνιο (τα μετρα). Τι θα σήμαινε αυτό δηλ ότι όποια χώρα δανείζεται από το μηχανισμό (επειδή είναι εκτός αγορών) δεν μπορεί να διαμορφώσει την πολιτική της; Και η Ιρλανδία και η Πορτογαλία γιατί μπόρεσαν και χωρίς επιτροπείες;

          Φυσικά και δεν γνωρίζω τη δανειακή σύμβαση, αλλά ξέρω οτι είναι μια ευρωπαϊκή συμφωνία που δεν αφορά μόνο την Ελλάδα, αφορά ολη την Ε.Ε. και αποφασίζει το κούρεμα ομολόγων μας και το νέο δάνειο. Το κούρεμα από τη στιγμή που και το ΔΝΤ ζήτησε να είναι υψηλό, το θέμα ήταν τελειωμένο. Δε θα έπρεπε να φτάναμε στο σημείο να χρειαστεί νέο μεγάλο κούρεμα, αλλά φτάσαμε στο κούρεμα 50%.

          Φτάσαμε, λοιπόν, στο σημείο να γίνεται αυτό το κούρεμα, με το οποίο προσωρινά η Ευρώπη σταθεροποίησε τα πράγματα. Και ο Παπανδρέου κάνοντας τα κόλπα του με το δημοψήφισμα, δήλωσε την αμφισβήτηση της Ελλάδας ως προς τη συμφωνία και ταράζει όλη την Ευρώπη. Έτσι τίθεται από Γερμανία-Γαλλία ζήτημα χρεοκοπίας-εξόδου από το ευρώ και με τη χθεσινή εικόνα ακυβερνησίας κέρδιζε έδαφος αυτό το σενάριο. Οταν ο Σαμαράς έκανε τη δήλωση που ξέρουμε έδωσε μήνυμα πολιτικής σταθερότητας στη χώρα και υπερασπίστηκε τη θέση μας στην Ευρώπη. Μετά τη δήλωσή του Σαμαρά η εικόνα του χρηματιστηρίου είχε άνοδο, γιατί σταθεροποίησε τα πράγματα (ενδεικτικά στο λέω).

          Θέλω να σου πω οτι ο Παπανδρέου συνέδεσε απόλυτα τη σύμβαση με την παραμονή μας στο ευρώ. Δεν είναι εγκληματικό αυτό; Δεν έπρεπε χθες να ζητήσει εκλογές για να σταθεροποιηθεί πολιτικά η κατάσταση και να εγγυηθεί την παραμονή μας στο ευρώ; Έπρεπε να αφήσει το εγκληματικό παιχνίδι του Παπανδρέου να συνεχίζεται;

          Δεν πιστεύω, καθόλου κιόλας να σου πω την αλήθεια, οτι θα κάνει ο Σαμαράς ούτε βήμα πίσω σε ζητήματα εθνικής κυριαρχίας. Αλλά αυτή τη στιγμή δήλωσε οτι αναγνωρίζει εκ μέρους της Ελλάδας τη συμφωνία του κουρέματος, τη συμφωνία για το ελληνικό χρέος με ότι σημαίνει αυτό για την σταθερότητα στην υπόλοιπη Ευρώπη και τη θέση μας σε αυτήν. Αυτό εγγυήθηκε οτι σχετικά με το ελληνικό χρέος υπάρχει η συμφωνία του κουρέματος. Δεν είπε ούτε οτι παραδίδω τη χώρα, ούτε τίποτα τέτοιο.

          Αnyway....αυτήν την ανάγνωση κάνω εγώ στα χθεσινά. Δίνω το περισσότερο βάρος στην "απόφαση" του Παπανδρέου να συνδέσει τη δανειακή σύμβαση με την παραμονή μας στο ευρώ και την ταραχή που προκάλεσε διεθνώς η αβεβαιότητα για το ελληνικό χρέος.

    • dimitris hamenos avatar
      dimitris hamenos @ mayrh_trypa 04/11/2011 16:14:09

      Υπεροχο αδελφε!

  31. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 04/11/2011 13:58:42

    Ο Σαμαράς "απεμπόλησε" την άτακτη χρεωκοπία!

    Πρόσωρινά βέβαια, γιατί ο ΓΑΠ προσπαθεί ακόμα...

    • eco avatar
      eco @ ΣΤΕΛΙΟΣ 04/11/2011 15:37:33

      +1000000

  32. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 04/11/2011 14:39:27

    Το θέμα που πρέπει να μας απασχολεί είναι ότι φτερνίστηκε η Μέρκελ και σύσσωμος ο πολιτικός κόσμος στην Ελλάδα έπαθε βαριά πνευμονία και μπήκε στην εντατική.

    α. Απίστευτος ο πρωθυπουργός, διέσυρε την χώρα, την απογύμνωσε από κάθε σοβαρότητα και αναξιοπιστία και την έκανε κουρέλι και κλωτσοσκούφι διεθνώς στην πλέον δύσκολη οικονομική συγκυρία. Αν ένα πράγμα θα μετρούσε αυτή την στιγμή που τα spreads πλησιάζουν το τριχίλιαρο, θα ήταν η φερεγγυότητα και αξιοπιστία αυτών που ασκούν το κυβερνητικό έργο. Ιλαροτραγωδία η αναγγελία και η απόσυρση του δημοψηφίσματος που μας εμφανίζει ως τους ψοφοδεέστερους παρίες της ευρωζώνης και της Ευρώπης. Και οι άθλιοι αυτοί χειρισμοί μας έφεραν αντιμέτωπους και με τους νοτιοευρωπαίους, και τους Ιρλανδούς, τους φυσικούς συμμάχους μας στην ευρωζώνη.

    β. Θολός και αντιφατικός ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Δυστυχώς σε κρίσιμες στιγμές το “ναι” πρέπει να είναι “Ναι” και το 'όχι”, “Όχι”. "Ναι" με ολίγον "όχι", λίγο δύσκολο να γίνει κατανοητό και στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Αν στρατηγική επιλογή μας είναι το ευρώ και η ευρωζώνη, τότε προς τι το βερμπαλιστικά πατριωτικά κρεσέντα; Αν ο ορίζοντας της πολιτικής είναι η επόμενη δόση, τότε βρισκόμαστε σε σύνδρομο στέρησης πολιτικής.

    γ. Δυστυχώς όταν φτάνει ο κόμπος στο χτένι, όταν με σκαιό τρόπο μας ταπεινώνουν και μας βάζουν το μαχαίρι στο λαιμό με δίλημμα ευρώ και take it or leave it (το όλο πακέτο που κατασκευάζεται συσκευάζεται στην Γερμανία με λίγη γαλλική κολόνια), τότε οι πολιτικοί που αίρονται στο ύψος των περιστάσεων πρέπει να έχουν ήδη ετοιμάσει την έξοδο από το ευρώ (ακόμη και αν αυτή δεν γίνει). Και στο αίσχιστο σημείο ταπείνωσης που φτάσαμε, μία φιλελεύθερη παράταξη η οποία γνωρίζει ότι το πρώτιστο είναι η εθνική αξιοπρέπεια και αξιοπιστία ενώπιον της διεθνούς κοινότητας, θα έπρεπε να διαμηνύσει ότι είναι έτοιμη – παρά την δεδομένη στρατηγική επιλογή της – να πεί “όχι” σε εκβιασμό και προσβολές, έστω και αν χρειαστεί να βγάλει την χώρα από το κοινό νόμισμα (μαϊμού). Έχω γράψει στο παρελθόν ότι δεν συμφωνώ με επιστροφή στην δραχμή, γιατί πέρα από τις υπόλοιπες ενστάσεις μου, δεν θεωρώ το κράτος και την πολιτική ηγεσία ικανές να διαχειριστούν την μετάβαση χωρίς να υπάρξει χάος. Όμως, όταν σε απειλούν με αυτό τον τρόπο, και όταν τίθεται το δίλημμα γονυκλισία ή αποπομπή, τότε το προφανές είναι ότι σηκώνεσαι και φεύγεις, και τους κάνεις κούρεμα 90%, και από εκεί και πέρα ο καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του. (Και ναι θα πεινάσουν κάποιοι, άλλοι δίκαια, άλλοι άδικα, αλλά θα είμαστε σε πόλεμο). Διότι ποτέ δεν απειλείς με πόλεμο, αν δεν είσαι διατεθειμένος να τον διεξάγεις, και ποτέ δεν πας να κάνεις μπλόφα στους Γερμανούς, αν δεν είσαι διατεθειμένος ακόμη και να φύγεις από το ευρώ. Καταλήγω λέγοντας ότι δεν έπρεπε να δοθεί η εικόνα της άτακτης υποχώρησης μπροστά στον ιταμό εκβιασμό από το κόμμα που αρέσκεται να αποκαλείται τώρα τελευταία όλο και περισσότερο πατριωτικό. Διαφορετικά ο πατριωτισμός είναι διακοσμητικός, μία στολή παρελάσεων.

    Με αυτά που λέω δεν συμφωνώ φυσικά με εκείνο το μεγάλο τμήμα της αριστεράς που ξεσαλώνει για έξοδο από ευρωζώνη και ΕΕ. Ίσα-ίσα που πιστεύω ότι, αν μία φιλελεύθερη παράταξη φτάσει στο σημείο να αναγκαστεί να βγάλει τη χώρα από το ευρώ, θα πρέπει μέσα σε ελάχιστο χρόνο να ξεκαθαρίσει τους λογαριασμούς της με αυτήν την αριστερά, αυτό το τμήμα του χρεοκοπημένου μεταπολιτευτικού κατεστημένου.

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ Professor Moriarty 04/11/2011 14:41:43

      (διορθ.).. την απογύμνωσε από κάθε σοβαρότητα και αξιοπιστία..

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Professor Moriarty 04/11/2011 14:52:09

      +1000

    • l
      l' ami du peuple @ Professor Moriarty 04/11/2011 15:35:23

      χα, μοριαρτυ, παλιοφιλε. και παλι χα.

      ο ζογκλερ συνεταξε ολοκληρο το αστικο μπλοκ πισω του, με το "αποθανετω η ψυχη μου μετα των αλλων φιλων"...ως νεος σαμψων, φιλισταιος ομως...
      (=ιμιτασιον, εξου και ζογκλερ, ειδαλλως θα ηταν χορευτης του ζαλογγου, αλλα που τετοια τυχη)

      εδειξε λοιπον τον γκρεμο στους αστους της γραικολανδης, κι αυτοι οπου φυγει-φυγει... πισω στο μαντρι (και τι να κανουν στην αβυσσο τα ερημα αλλωστε)

      "και συμβασεις θα υπογραψουμε και εθνικης συνεργασιας κυβερνησεις θα φτιαξουμε, ακομη και σοσιαλισται θα γινουμε, το ευρω μη μας πειραξετε..."

      (επι τη ευκαιρια, σε βλεπω ζαχαριαδικο οσονουπω, αντε να κανω ενα sconto και να πω οπως και πιο παλια, οτι το προβλημα της χωρας ειναι οτι επαψε να παραγει πετρους, εννοω τον πατερα του "γυιου του πετρου")

      (β' : μνημειωδες αυτο το "κυβερνηση της 6ης δοσης", μου διεφυγε, αλλα τελικα το ειδα στα references του παλιοφτερουγου)

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ l' ami du peuple 04/11/2011 17:44:11

        Κι εσύ φίλε μου, και φίλε του λαού, βλέπω να γίνεσαι οσονούπω μοριαρτικός, χα-χα!

        Αλλά απόψε θα δείξω ποιητική, και όχι εριστική διάθεση. Σου αφιερώνω το παρακάτω:

        "Φωτιά ωραία φωτιά μη λυπηθείς τα κούτσουρα
        Φωτιά ωραία φωτιά μη φτάσεις ως τη στάχτη
        Φωτιά ωραία φωτιά καίγε μας

        λέγε μας τη ζωή.

        Εμείς τη λέμε τη ζωή την πιάνουμε απ' τα χέρια
        Κοιτάζουμε τα μάτια της που μας ξανακοιτάζουν

        Κι αν είναι αυτό που μας μεθάει μαγνήτης το γνωρίζουμε
        Κι αν είναι αυτό που μας πονάει κακό το 'χουμε νιώσει
        Εμείς τη λέμε τη ζωή πηγαίνουμε μπροστά
        Και χαιρετούμε τα πουλιά της που μισεύουνε

        Είμαστε από καλή γενιά."

        • juliet avatar
          juliet @ Professor Moriarty 04/11/2011 18:07:58

          Υποκλίνομαι στην τελευταία φράση:
          ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΚΑΛΗ ΓΕΝΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

        • l
          l' ami du peuple @ Professor Moriarty 04/11/2011 18:13:05

          Κι αύριο λέω θα γίνουμε ακόμα πιο απλοί.

          Θα βρούμε αυτά τα λόγια που παίρνουνε το ίδιο βάρος
          σ' όλες τις καρδιές, σ' όλα τα χείλη,

          έτσι που να λέμε πια
          τα σύκα-σύκα
          και τη σκάφη-σκάφη.

          Κι έτσι που να χαμογελάνε οι άλλοι
          και να λένε:

          "Τέτοια ποιήματα, σου φτιάχνω εκατό την ώρα".

          Αυτό θέλουμε κι εμείς.

          Γιατί εμείς δεν τραγουδάμε για να ξεχωρίσουμε, αδελφέ μου, απο τον κόσμο.
          Εμείς τραγουδάμε για να σμίξουμε τον κόσμο.

          (αφου εχεις αγαπητικη διαθεση προφεσορ, να εκμεταλλευτω την ευκαιρια)

  33. Απορία avatar
    Απορία 04/11/2011 14:41:23

    Ποια εθνική κυριαρχία και κουραφέξαλα μωρέ.

    Εδώ βγήκε η Μέρκελ και ο Σαρκοζί στις Κάνες και ανακοίνωσαν χωρίς να μας ρωτήσουν καν, ποιο θα είναι το ερώτημα του δημοψηφίσματος και μέχρι πότε θα γίνει.
    Και αφού έγινε αυτό ΟΛΟΙ οι εν ελλάδι πολιτικοί τρέξαν πανικόβλητοι να εκτελέσουν τις διαταγές. Κουβέντα δεν ακούστηκε. Κάποιοι μάλιστα λέγανε ότι είναι φυσικό αυτό, αφού είμαστε στο ευρώ, πρέπει να υπακούμε...

    Ρε ουστ γραικύλοι.

  34. Νεοδημοκρατης avatar
    Νεοδημοκρατης 04/11/2011 14:42:49

    Ειστε ετοιμοι για χρεοκοπια κυριοι αναλυτες;Αλλαξαν τα πραγματα.Καμωνεστε οτι δεν το βλεπετε.Ο Σαμαρας δεν ειναι παικτης αλλα υπευθυνος ηγετης.Μεινετε οσοι θελετε θαυμαστες του ανθρωπου που εξευτελισε ταπεινωσε και εδεσε χειροποδαρα την πατριδα μας.

  35. Mara avatar
    Mara 04/11/2011 14:49:41

    Ο Σαμαράς λοιπόν, με τις χθεσινές του δηλώσεις καθησύχασε τις αγορές, απέτρεψε προς το παρόν την άτακτη χρεωκοπία της χώρας, συνέπεια της οποίας θα ήταν να τιναχτεί στον "αέρα" Ιταλία και Γαλλία (ειδικά η τελευταία νομίζει ότι δεν είναι pig... του νότου τρομάρα της....) με τους κερδοσκόπους να επιτίθενται ανελέητα.
    Ο Σαμαράς θα πρέπει να ζητήσει σοβαρά ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑΤΑ για την υπηρεσία που τους προσέφερε.

    Κύριε Μπερλουσκόνι και κύριε Σαρκοζί, απαιτούμε πλέον, να στηρίξετε ανοιχτά τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αντώνη Σαμαρά, να αποσυρθούν άμεσα από την δανειακή σύμβαση της 27ης Οκτωβρίου, ο όρος για παράδοση εθνικής κυριαρχίας και τα μέτρα που θα εφαρμοστούν για να πιάσουμε τους στόχους (εννοείται σε χρονικό ορίζοντα λογικό) θα είναι αντικείμενο διαπραγμάτευσης της ΝΕΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.

    Επιτέλους δεν θα παίζουν οι κύριοι.... Ευρωπαίοι μονίμως παιχνίδια εις βάρος μας.
    Όπως δεν θα "πιάνουν" από το λαιμό μονίμως τον Σαμαρά για τις προδοσίες που έκανε ο ΓΑΠ, τώρα που είδαν τα σκούρα....

    Άν τους αρέσει... άν δεν τους αρέσει..... ΜΠΟΥΡΛΟΤΟ που έλεγε και η αείμνηστη Σαπφώ Νοταρά.

    • mayrh_trypa avatar
      mayrh_trypa @ Mara 04/11/2011 15:21:21

      Να ένα καλό παράδειγμα γιατί αυτός ο τόπος είναι ένας τόπος ραγιάδων!
      Μάρα.. ζητάς να παρέμβουν ξένοι πολιτικοι να υποστηρίξουν έναν Ελληνα πολιτικό αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης και να συμβεί τι; Να ανατραπεί ο Παπανδρέου;
      Τι διαφορά έχει το σκεπτικό σου από όταν ο Βενιζέλος προσκάλεσε τους Γάλλους και Άγγλους και αποβιβάστηκαν στην Θεσσαλονίκη ξεκινώντας τον Εθνικό Διχασμό;
      Τι διαφορά έχει από την έκκληση του Μακάριου να παρέμβει η Τουρκία με εισβολή ώς εγγυήτρια δύναμη μετά το πραξικόπημα στο νησί;
      Τι τον θέλεις τον ξένο στα πόδια σου όταν εμφανώς λειτουργεί μόνο για τα δικά του συμφέροντα είτε του λαού του είτε του κεφαλαίου που τα συμφέροντα του εκφράζει;
      Είτε Αμερικανός, είτε Ρώσος, είτε Γάλλος, είτε Αγγλος, είτε Γερμανός...
      όποιον και να φωνάζουμε θα μας βλεπει σαν έθνος επαίτη! Αξιο για την υποτέλεια του και ανάξιο για την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ

  36. parsifal avatar
    parsifal 04/11/2011 14:50:53

    mayrh_trypa καταιγιστικός (ή) και δίκαιος (α) !
    Θαρσείν χρή κύριοι ! Εκ των υστέρων φτιασιδώματα απλώς εκθέτουν τους φιλοτεχνούντας.

  37. ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ 04/11/2011 14:55:44

    Χτές, ο Αντώνης Σαμαράς , διάλεξε , όχι εκείνο που συμφέρει το κόμμα ,αλλά εκείνο που προάγει την Πατρίδα. Η στάση του ήταν φυγή προς τα μπρός . Ήταν ένα άλμα πάνω από την φθορά, όπως θάγραφε κι ο φίλος του Έλύτης.

    • Emerson avatar
      Emerson @ ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ 04/11/2011 15:18:19

      Χθες ο Αντώνης Σαμαράς έριξε ένα σωσίβιο και έσωσε τον Γιωργάκης! Όλα τα άλλα είναι να είχαμε να λέγαμε...

      • eco avatar
        eco @ Emerson 04/11/2011 15:30:35

        Με κάτι τέτοιες απόψεις η ΝΔ εχει γίνει το διάλειμα στις κυβερνησεις ΠΑΣΟΚ

        • Emerson avatar
          Emerson @ eco 04/11/2011 16:33:14

          Υπήρχε ποτέ περίπτωση αρχηγός του ΠΑΣΟΚ να κάνει αυτό που έκανε ο Σαμαράς χθες; Η πατρίδα ήθελε να αποχωρήσει ο επικίνδυνος ΓΑΠ χθες...
          "Ένας επιδέξιος πολεμιστής κινεί τον αντίπαλό του. Δεν περιμένει ο αντίπαλός του να κινήσει αυτόν."

  38. cobalt avatar
    cobalt 04/11/2011 15:24:05

    Κατ' αρχήν ο Σαμαράς είπε και έπραξε το σωστό ώς υπεύθυνος πολιτικός κι όλα τ'αλλα είναι φτηνά τραγούδια.
    Δεν είναι οπλαρχηγός να σε οδηγήσει σε επανάσταση, ούτε ο ρόλος του είναι αυτός του Σαμουήλ στο Κούγκι.
    Αν κάποιος ψάχνει τέτοιους δεν θα τους βρεί στην βουλή, άλλωστε, οι περισσότεροι, δεν περάσανε ποτέ απο εκεί.

    Ομολογώ πως έπεσα κι εγώ στην ίδια παγίδα, την 28η αρχικά και λιγότερο εχθές, μέχρι που κατάλαβα πως όταν ο Αντώνης λέει κάτι, εννοεί ακριβώς αυτό που λέει. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο. Δεν επιδέχεται ερμηνείας.

    Αλλά αν θές να το αναλύσεις παραπάνω θα δείς πως το πρόβλημα δεν είναι στις ανακοινώσεις της ΝΔ, αλλά στα αυτιά του κόσμου. Ό,τι ο Σαμαράς λέει, ακριβολογόντας, εμείς τα ακούμε στο περίπου, διότι έτσι έχουμε εκπαιδευτεί τόσα χρόνια, ακούγοντας τις πασοκικές μπούρδες.

  39. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 04/11/2011 15:30:58

    Οντως, εχει βουιξει το facebook σημερα και ολοι θεωρουν τον Σαμαρα πλεον καμενο χαρτι που τοσον καιρο υποκρινοτανε. ΔΥΣΚΟΛΑ θα αποκατασταθει στην κοινη γνωμη. Ιδιαιτερα οσο εχει μεσα στο κομμα τυπους σαν το Μητσοτακη κλπ.

  40. eco avatar
    eco 04/11/2011 15:35:41

    Ο κόσμος δεν έχει να πληρώσει τους φόρους, να ψωνίσει στα σούπερ μαρκετ και εμείς λέμε για ταην δανειακή?
    Ολοι ψάχνουν τον ηγέτη που θα ζωντανέψει την χώρα εντός της Ε.Ε.
    Να στηρίξουμε τωρα όλοι τον Σαμαρά. Είναι η μόνη ελπίδα να ξαναπάρουμε την Ελλάδα μας πίσω! Να ξαναπάρουμε την ζωή μας πίσω!

  41. Greek Voter avatar
    Greek Voter 04/11/2011 15:44:44

    Τελικά δεν είμαστε λίγοι αυτοί που διαφωνούμε.
    Έχουμε αφήσει τη δουλειά μας και προσπαθούμε, έστω με ένα απλό μήνυμα, όχι μόνο να εκφράσουμε την αντίθεσή μας στην τελευταία στάση Σαμαρά, αλλά και να τον διευκολύνουμε στο να επανέλθει στην αρχική του στάση.
    Να ΑΝΤΕΞΕΙ στον πόλεμο που γίνεται.
    Σήμερα υπάρχει χρόνος να διορθωθεί το ΛΑΘΟΣ και θα είμαστε ΔΙΠΛΑ του.
    Αύριο, ίσως, να είναι αργά...και για αυτόν και για εμάς..

  42. ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ 04/11/2011 16:05:58

    Εκείνο που με έλκει προς το Σαμαρά ,είναι ότι δεν χρησιμοποιεί πολιτικές εντυπωσιασμού. Ότι κόβει τον ομφάλιο λώρο της Αναγεννητικής Παράταξης . της Λαικής Δεξιάς, που κυοφορείται πλέον ως αντίπαλο δέος στην χρεωκοπία και την παρακμή του ΠΑΣΟΚ, στην κουλτούρα ΠΑΣΟΚ , όταν η ΝΔ , έκανε τα ρεπώ του ΠΑΣΟΚ , στην εξουσία. Ξαναφέρνει στην πολιτική ζωή μια άλλη νοοτροπία.Αυτήν που ανέστησε την Ελλάδα μετά τον Εμφύλιο. Την κουλτούρα της δημιουργίας, της προκοπής της ενότητας. Αυτήν που του δίδαξε ο Ευάγγελος Αβέρωφ . όταν επέλεξε τον Σαμαρά ως ηγέτη της ΟΝΝΕΔ,γαλουχώντας τον στις αξίες μιας βαθιά συκοφαντημένης παράταξης . τον αναγόρευσε ως εγγυητή μιας νέας Εθνικής Στρατηγικής.ΒΛΑΣΤΑΙΝΕΙ πράσινο χορτάρι στο μνήμα του Αβέρωφ, χαμογελάει ο ποιητής που ύμνησε τον κόσμο του Αιγαίου.Συντελείται ήδη μια πολιτιστική Επανάσταση, που ανθίζει προσπαθώντας να τρυπήσει το τσιμέντο της Παπανδρεικής Αυτοκρατορείας που τρίζει. Φαήλο, με τετοιωνε Αντωνη , με τέτοιον Αρχηγό , ξαναβάζουμε το ρολόι της Πατρίδας τριάντα χρόνια μπροστά.

  43. Απορία avatar
    Απορία 04/11/2011 16:22:01

    Εαν η επιστροφή σε εθνικό νόμισμα γίνει σωστά και συντεταγμένα δεν θα χρειαστεί να γίνουμε αλβανία του χότζα ούτε για μια μέρα.

    • Q-Nihilism avatar
      Q-Nihilism @ Απορία 04/11/2011 16:24:49

      Σωστά το έθεσες Απορία. Γιαυτό σε καταστάσεις πανικού δεν παίρνονται τέτοιοες αποφάσεις.

  44. seven avatar
    seven 04/11/2011 16:32:29

    Διαβάζοντας όλα τα παραπάνω σχόλια ομολογώ πως μπερδεύτηκα ποιά είναι αληθινά , και ποια σάπια ??? Ποιά από αυτά γράφονται έχοντας ως γνώμονα το καλό της Ελλάδος ??? Και ποιά έχοντας ως σκοπό την αλλαγή στάσης όσων διαβάζουν καθημερινά το site ??? Άλλωστε είναι γνωστό ότι υπάρχει πολιτικός κόσμος που το διαβάζει ανελλιπώς , από όλες τις παρατάξεις.
    Ο ΑΣ κατά την γνώμη μου έχει μπει σε μια μεγάλη περιπέτεια από την στιγμή που αποδέχτηκε να υπερψηφίσει την δανειακή.
    Ας είμαστε προς στιγμή τουλάχιστον πιο αγαθοί – διαλεκτικοί και ας μην κρεμάσουμε την τελευταία μας ελπίδα ως χώρα .Ας πιστέψουμε ότι το έκανε από πατριωτικό καθαρά λόγο. Να σώσει την πατρίδα από την λαίλαπα που έρχονταν και προκάλεσε ο ΓΑΠ.Ας μην είμαστε τόσοι σκληροί στην τελευταία μας ελπίδα. Απλά ας το κρατήσουμε στην μνήμη μας και ο καιρός θα δείξει .
    Και ας μην γελιόμαστε αν και ο ΑΣ δεν είναι μαζί μας τότε μόνο ένας δρόμος μένει και δεν είναι ούτε εύκολος ούτε συνταγματικός .

    • cobalt avatar
      cobalt @ seven 04/11/2011 17:05:26

      +10000000000000

  45. seven avatar
    seven 04/11/2011 16:41:32

    Από τη σύνοδο των 20 πλουσιότερων χωρών του κόσμου ο ''πλανητάρχης''χαιρέτισε ως θετική εξέλιξη την αποδοχή του νέου δανείου από τον Αντώνη Σαμαρά.
    'Ελληνικού'' περιεχομένου ήταν και το μήνυμα της Κριστίν Λαγκάρντ.
    Η επικεφαλής του ΔΝΤ περιμένει, όπως δήλωσε ''Την επίλυση της πολιτικής κρίσης στην Ελλάδα σε σύντομο χρονικό διάστημα, ώστε να συνεχιστούν οι "φυσιολογικές σχέσεις" του Ταμείου με τη χώρα''.

    πηγή newsit.gr
    Μήπως κάτι αλλάζει τελικά και η κίνηση του ΑΣ δεν ήταν στον βρόντο???
    Ας περιμένουμε.

  46. ΤΝΤ avatar
    ΤΝΤ 04/11/2011 16:58:34

    ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ.
    Σαμαρά μην δεχτείς καμία πρόταση του απατεώνα.
    2 φορές σε κορόιδεψε ΗΔΗ.
    Μην τριτώσει το κακό.
    ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ.
    Ας αφήσουν τους εκβιασμούς περί τεταμένου κλιματος και βλακείες των γκαίμπελς.
    Αν προκηρυχθούν εκλογές θα εκτονωθεί η κατάσταση,μας πιπιλάνε το κεφάλι για συγκυβέρνηση 3-6 μηνών οι νταβατζήδες

  47. Κώστας avatar
    Κώστας 04/11/2011 17:00:53

    Το άρθρο είναι εξαιρετικό. Πιο συγκροτημένη και μεστή επιχειρηματολογία υπεράσπισης της στάσης του Αντώνη Σαμαρά δεν διάβασα ή άκουσα τα τελευταία 24ωρα.
    Αλλά ας μας επιτραπεί ναι διφωνούμε σε μερικά σημεία και να έχουμε επιφυλάξεις. Πιο συγκεκριμένα:

    1. Ας αφήσουμε για λίγο την ουσία του Ναι ή Όχι στη δανειακή και ας πάμε στο timing γιατί αυτό αναδεικνύεται καθοριστικής σημασίας στοιχείο στην εξέλιξη των γεγονότων. Την Πέμπτη το πρωί λοιπόν, ο ΓΑΠ μετρούσε ώρες. Του είχε ξεκαθαριστεί από Βενιζέλο και Βουλευτές πως το Δημοψήφισμα που του επέβαλαν Μέρκελ και Σαρκοζί, καθορίζοντας σε μια μαύρη για την αξιοπρέπεια όλων μας ημέρα, ήταν αιτία πτώσης του. ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΨΗΦΟ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ. Ηταν με την πλάτη στον τοίχο. Ή θα επέμενε στο δημοψήφισμα και θα τον έριχναν ή θα το απέσυρε χωρίς πρόσχημα και θα έπεφτε εξευτελισμένος. Τί άλλαξε αυτή το σκηνικό; Ποιά δικαιολογία δόθηκε στον στριμωγμένο στη γωνία ΓΑΠ; Μα η δήλωση Σαμαρά πως θα ψηφίσει την δανειακή. Βρήκε ένα αστείο μεν πρόσχημα, που όμως ασμένως και υποκριτικά έκαναν αποδεκτό Βενιζέλος και βουλευτές που άλλως θα ήταν υποχρεωμένοι να τον ρίξουν. Ας υποθέσουμε λοιπόν πως όντως η υπερψήφιση της δανειακής είναι αναποφευκτη. ΤΙ ΘΑ ΕΒΛΑΠΤΕ ΑΝ ΑΥΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΝΤΑΝ ΣΑΦΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ; Τώρα το κακό είναι διπλό. Και ο επικίνδυνος ΓΑΠ δεν πέφτει( ξαναλέω ήταν σε αμετάκλητη τροχιά πτώσης την Πέμπτη το πρωί) και η ΝΔ πιέζεται λυσσωδώς για συγκυβέρνηση, ενώ με μια καταψήφιση του ΓΑΠ με αφορμή την εμμονή στο δημοψήφισμα η ΝΔ θα έκανε εξ ορισμού κουμάντο καιδεν θα ήταν στη θέση του εκβιαζόμενου και πιεζόμενου. Λίγα -δύο συγκεκριμένα- 24ωρα να καθυστερούσε τη δήλωση "Ναι στη δανειακή" ο Αντώνης και ο ΓΑΠ απόψε το βράδυ θα έπεφτε ταπεινωμένος.

    2. Το άρθρο σωστά μιλάει για γερμανικό blietzkrieg. Oι Γερμανοί και από κοντά Σαρκοζί και Γιούνκερ έχουν ξεσαλώσει. Επέβαλαν ημερομηνία διεξαγωγής δημοψηφίσματος. Επέβαλαν το ερώτημα. Εξευτέλισαν την όποια δημοκρατική επίφαση είχε απομείνει στην σημερινή Ευρώπη. Θα το πληρώσουν μια μέρα, είναι σίγουρο, αλλά τώρα εμείς καιγόμαστε. Δεν σταμάτησαν εκεί. Όλες οι ανταποκρίσεις περιγράφουν πως πλέον έχουν αφηνιάσει. Απαιτούν συγκυβέρνηση, καθορίζουν ατζέντα της μελλοντικής κυβέρνησης "εθνικής σωτηρίας" (όχι απλά δανειακή που λέει ο Σαμαράς, αλλά και εφαρμοστικούς νόμους) και βέβαια αποκλείουν εκλογές. Ρωτάω λοιπόν: ποιός είναι ο αληθινός αντίπαλος; Η μαριονέτα ΓΑΠ; Ο λαγός της συγκυβέρνησης πρώην ιδιοκτήτης σχολής μανεκέν; Η κόρη; Ο Σπηλιωτόπουλος και ο Βαρβιτσιώτης( α , να μην το ξεχάσω: θερμά συγχαρητήρια στους νεοδημοκράτες της Β Αθηνών! Εξαιρετικές επιλογές, μπράβο παιδιά!). Όχι. Όλοι αυτοί είναι οι μαριονέτες των γερμανικών επιδιώξεων. Άθλιοι πεμπμπτοφαλαγγίτες. Η ώρα για σύγκρουση με τη Μέρκελ έχει έρθει. Δεν το επιλέξαμε εμείς. Αυτή το επέλεξε. Αυτή επέλεξε να μας βάλει τώρα το μαχαίρι άγρια στο λαιμό. Ή λοιπόν θα στρουθοκαμηλίσουμε επιτιθέμενοι στον ΓΑΠ και τους εξαπτερυγιώτες ή θα απαντήσουμε στον εντολοδότη τους. Και ποια θα έπρεπε να είναι η απάντηση; Εκλογές! Νέτα σκέτα. Ούτε " ναι στη δανειακή" , ούτε τίποτα. Και αν θέλουν ας πετάξουν έναν ευρωπαικό Λαό έξω από το ευρώ γιατί πριν κυρώσει μια δανειακή σύμβαση θα διενεργούσε εκλογές. Θα είχαν υπογράψει το τέλος τους. Τώρα με το ναι στη δανειακή άνοιξε η κερκόπορτα. Θα ζητούν όλο και περισσότερα και θα πάμε στις εκλογές όταν το μέλλον μας θα είναι αλυσοδεμένο. Για διαπραγμάτευση ούτε λόγος. Από χτες το λένε ξεκάθαρα: δανειακή σύμβαση και εφαρμοστικό πλαίσιο είναι πακέτο! Δεχθήκαμε το ένα, άρα de facto και το άλλο...

    3. Επί της ουσίας. Όχι η δανειακή δεν συμφέρει τη χώρα. Καταργεί την εθνική κυριαρχία. Το είπαν οι ξεσαλωμένοι Σόιμπλε και Μέρκελ. Θα συνοδευτεί από νέα μνημόνιο μαγειρεμένο από τους ίδιους μαγείρους, με την συνταγή της Υφεσης. Το κούρεμα και η ελάφρυνση των 100 δις είναι παπανδρεική προπαγάνδα . Η ελάφρυνση είναι λίγες δεκάδες δις και εις αντάλλαγμα δίνουμε τη χώρα μας. Επέλεξαν να μας βαλκανιοποιήσουν σε οικονομικό επίπεδο. Συγνώμη αλλά 500 ευρώ μισθούς ξέρω και εγώ να δίνω. Από μόνος μου. Χωρίς απωλεια κυριαρχίας και Μνημόνια. Βουλγαρία γινόμασταν και μόνοι μας και με κούρεμα που τους όρους του θα καθορίζαμε εμείς τουλάχιστον. Τώρα και Βουλγαρία θα γίνουμε και εθνική κυριαρχία θα χάσουμε και τα ασημικά θα μας αρπάξουν κοψοχρονιά.
    Δεν θέλαμε την σύγκρουση με Γερμανούς-Γάλλους και Βρυξέλλες. Θέλαμε μια έντιμη λιτότητα, μία λελογισμένη πτώση του βιοτικού μας επιπέδου και να ξεχρεώσουμε στο μέτρο του δυνατού. Αυτοί μας θέλουν Βουλγαρία. Ε κάποιος έπρεπε να τους πει πως εξευτελίζουν την έννοια της Ευρώπης και πως εν πάσει περιπτώσει δεν θέλουμε να εξαθλιωθούμε. Δεν τους το είπε κανείς.

    υγ: και για όσους αντιτάξουν τις πιέσεις, τον εκφοβισμό, την τρομοκρατία κλπ έχω μία απάντηση. Και σε αυτόν τα ίδια έλεγαν. Τα ίδια και χειρότερα( γιατί τον απειλούσαν πως θα αφήσουν τη χώρα του στο έλεος των Τούρκων). Σήμερα η χώρα του βγάζει πετρέλαιο μαζί με ΗΠΑ και λοιπούς. Για αυτόν μιλάω:
    http://www.youtube.com/watch?v=4iFVwxe8SNM&feature=related

  48. Βολευτής avatar
    Βολευτής 04/11/2011 17:06:18

    Καλά τα λόγια αλλά η ουσία, δυστυχώς, είναι ότι χθές ο Σαμαράς κράτησε τον ΓΑΠ στην εξουσία!!! Ηταν απίστευτη γκάφα να του δώσει μαξιλαράκι για να πάρει πίσω το δημοψήφισμα. Λίγες ώρες αν περίμενε ακόμα, τα πράγματα θα ήταν τελείως διαφορετικά.
    Επί ένα χρόνο έβλεπε την χώρα να καταστρέφεται χωρίς να κάνει σοβαρή αντιπολίτευση. Δεν μπορούσε να περιμένει λίγες ώρες ακόμα;;; Κρίμα!

  49. cobalt avatar
    cobalt 04/11/2011 17:14:34

    Ακριβώς επειδή θέλω να πιστεύω πως ήταν αγαθές οι προθέσεις και πως το άρθρο 120, είναι δική μας ευθύνη.

  50. Μara avatar
    Μara 04/11/2011 17:16:04

    "Άλλα ντ΄άλλα της Παρασκευής το γάλα..."
    Ότι θέλεις καταλαβαίνεις....

    Οι μάσκες όμως αγαπητέ μου, έχουν πέσει για όλους ανεξαιρέτως. Ντόπιους και ξένους. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο Ελληνικό. Ο Παπανδρέου και η διεθνής συμμορία που ανήκει, εκβιάζει τους πάντες.

  51. Γιώργος Π avatar
    Γιώργος Π 04/11/2011 17:16:04

    Σήμερα θα πάρει ψήφο ο αποτυχημένος της τρόϊκας και μετά θα την πέσουν όλοι στον Σαμαρά ,κομματικό-επιχειρηματικό-μιντιακό κατεστημένο να δεχτεί τις προσταγές της Μέρκελ για συγκυβέρνηση

    • cobalt avatar
      cobalt @ Γιώργος Π 04/11/2011 17:28:06

      Την ομιλία του στη βουλή χθές την ακούσατε;

  52. μαρικα avatar
    μαρικα 04/11/2011 17:51:35

    Με αυτο που εκανε ο Παπανδρεου ανησιχησε τις αγορες το ειπε ο Ομπαμα
    οτι εκανε ανω κατω τις αγορες,Τελικα θα μας πει καποιος ποσα δισ.κερδισαν
    η οικογενεια Παπανδρεου και οι φιλοι τους;μια και ο ρουμπινι στο twitter
    εξαπολιει μιδρους κατα του κυριου Σαμαρα.Και οταν λεει ο γογος οτι δεν τον νοιαζει η πολιτικη του καριερα παρα μονο η Ελλαδα,και η Ελλαδα ομως του λεει φυγε δεν θελω ουτε να με ακουμπας γιατι λοιπον προσπαθει με νυχια και με δοντια να μεινει στην εξουσια και δεν φευγει;Εχω μερικες αποριες.

  53. Geros avatar
    Geros 04/11/2011 18:44:29

    Εγώ δεν βλέπω κόντρα ΝΔ και ΠΑΣΟΚ , βλέπω κόντρα ευρωπαϊστών και οπαδών της απομόνωσης (που δεν είναι απομόνωση φυσικά γιατί θα μας στηρίξει το ... ξανθό γένος) . Αυτές οι δυο Ελλάδες συγκρούονται και βρίσκονται ανακατεμένες και στα δυο κόμματα για αυτό και τα κόμματα εξουσίας δεν μπορούν να έχουν μια σαφή γραμμή μια και έχουν στις τάξεις τους αντικρουόμενες πλευρές και προσπαθούν να τις ικανοποιήσουν και τις δυο. Κατά την γνώμη μου οι οπαδοί της απομόνωσης θα καταστρέψουν κάθε προσπάθεια σύγκλισης και η Ελλάδα θα ακουλήθησει τον δρόμο τους , τα κόμματα μετά από μια δεκαετία περίπου που θα ακολουθηθεί το πείραμα της απομόνωσης θα χωριστούν τελικά βάση του πραγματικού διλήμματος. Κάπου στην δεκαετία λοιπόν οι ευρωπαϊστές που θα υπερτερούν των απομονωτιστών αριθμητικά θα αναλάβουν τα ηνία της χώρας και θα έρθει η ανακαμψη .
    A ρε τυχεροί ! Μονο εγώ και ο Νοστράδαμος τέτοιες μαντεψιές ! Πλακα κάνω δεν είναι μαντεψιά , είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ότι συνεβη στην Σερβία πριν 20 χρονια. Όλοι όσοι γράφετε εδώ μέσα υποστηρίζοντας πάνω κάτω το ''μπορούμε χωρίς την δύση'' θα ήθελα να σας είχα κάπου στα μέσα της δεκαετίας του 90 στην Σερβία για να δείτε ποσα απίδια βάζει ο σάκος και ποσο γρήγορα θα σας τελειωναν οι μεγαλοστομίες αν είχε το παιδί σας να φάει κρέας κανένα μηνα.
    Δυστυχώς όμως νομίζω ότι το μέτωπο: '' Πόλεμο στην Merkel , αυτοί μας χρωστάνε όχι εμείς , θα πουλάμε στους Ρώσους και στους Κινέζους (αλήθεια ποιος σας κράταγε ρε παιδιά να τους πουλήσετε μέχρι τώρα ? A ξέχασα ! Η συνωμοσία του Σορός τους εμπόδιζε !)'' θα κερδίσει . Γιατί θα κερδίσει ? Μα γιατί όπως είπε ο Αϊστάιν : Two things are infinite: the universe and human stupidity , and I'm not sure about the the universe.
    Η κόντρα πάει πολύ πίσω , στο δίλημμα ενωτικών και ανθενωτικών που δυστυχώς ακόμα μας διχάζει μετά από τόσους αιώνες . Και στην ουσία αυτό που προβλέπω είναι μια επανάληψη της ιστορίας με μια επιτάχυνση χρόνου φυσικά , οι ανθενωτικοί μας φόρτωσαν στην πλάτη 500 χρονια σκλαβιά και όταν οι ενωτικοί επικρατησαν ελευθερωθήκαμε ( νομίζετε ότι μας ελευθέρωσαν οι κατσαπλιάδες που μια πολεμούσαν με τους Τούρκους και δέκα μεταξύ τους και όχι οι δυτικοί που βύθισαν τον Τουρκικο στόλο στο Ναυαρίνο δίνοντας ζωή σε μια ήδη νεκρή επανάσταση?).

  54. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 04/11/2011 19:43:30

    Ρίτσο για Ελύτη; "τω όντι χρύσεα χαλκείων διαμείβεσθαι νοείς", χα-χαα!

    • l
      l' ami du peuple @ Professor Moriarty 04/11/2011 21:44:19

      δεν σου ειπα οτι θα μου πεις "τετοια ποιηματα σου γραφω εκατο την ωρα";

      ειδες ποσο σε καταλαβαινω;

      ασε ησυχες τις ανταλλαγες χρυσου με χαλκο φιλε μου και κυτταξε γυρο σου, και μετα ελα και πες μου απο τι γενια ειμαστε.

      τουλαχιστον ο μονεμβασιτης, στο συρματοπλεγμα, περικλειστος "απο τη γαλαζια αιθρια του αιγαιου", ονειρευεται και προσπαθει, να σμιξει με τον κοσμο, αντι να δηλωσει ""πανω" απο αυτον".

      (για το προχθεσινο σου και "την αριστερα που με απαταει" παει αυτο, παρεα με το mainstream που μου χρεωσες)

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ Professor Moriarty 05/11/2011 02:18:21

      Μα εγώ δεν είμαι σταχανοβίτης της ποίησης να παράγω εκατό ποιήματα την ώρα. "Αντιπαραγωγικός" και ο Ελύτης, και πολύ περισσότερο ο Σεφέρης.

  55. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/11/2011 20:00:00

    Τοσο το καλυτερο.Να τελειωνουμε με τα παραδοξα αριστεροδεξια σχηματα.Οι αριστεροι να αφησουν τη ΝΔ ησυχη και να πανε στα κομματα τους.

  56. Αστραπόγιαννος avatar
    Αστραπόγιαννος 04/11/2011 21:13:30

    Ούτε εύκολος, ούτε συνταγματικός; Γεια σου απίθανε τύπε, γεια σου τσοπαναραίε!

  57. Αστραπόγιαννος avatar
    Αστραπόγιαννος 04/11/2011 21:15:47

    Όχι μόνο είστε λίγοι αλλά είστε και ολίγιστοι. Πάντως σε περίπτωση που αισθάνεστε προδομένοι από την στάση του Σαμαρά μπορείτε κάλλιστα να στελεχώσετε το ΜΛ ΚΚΕ.

  58. Αστραπόγιαννος avatar
    Αστραπόγιαννος 04/11/2011 21:18:48

    Τα σέβη μου αγαπητέ για την ανάρτησή σας.

  59. Ευμένης avatar
    Ευμένης 04/11/2011 21:35:45

    Ενδιαφέρουσα η σύγκριση ενωτικών-ανθενωτικών κτλ αλλά οι εποχές είναι διαφορετικές και οι συγκρίσεις επιφανειακές. Οι ενωτικοί φραγκοποιήθηκαν, μετανάστευσαν στην Δύση και χάθηκαν για την Ελλάδα - όχι προσωπικά (ίδε καρδινάλιος Βησσαρίων). Τελικά ήταν οι πεισματάρηδες ανθενωτικοί αυτοί που την απελευθέρωσαν με το αίμα τους -και τα αγγλικά δάνεια βέβαια, όχι γιατί αυτά έφτασαν ποτέ στη χώαρα αλλά γιατί η Αγγλία για να εξυπηρετήσει τους Άγγλους δανειστές μας αποφάσισε να μας δώσει ένα ελάχιστο κράτος, ίσα ίσα για να ξεπληρώνουμε αυτά τα δάνεια .
    Τα δάνεια -και η χρεωκοπία ή η απειλή της- είναι ένα όπλο που αν χρησιμοποιηθεί σωστά κάνει θαύματα. Δυστυχώς εμείς το κάψαμε και αυτό. Γιατί όταν εκβιάζεις με χρεωκοπία θα πρέπει να είσαι έτοιμος και να την κάνεις αν χρειαστεί. Ποιός Έλληνας πολιτικός, πόσο μάλιστα ο Γιωργάκης, θα το κάνει αυτό?? Νομίζεις ότι η Μέρκελ και ο Σαρκοζί είναι τόσο χαζοί για να το χάψουν? Το αντίθετο, γάτοι είναι σε αντίθεση με τους δικούς μας.
    Κια για να ξαναγυρίσουμε στο αρχικό θέμα. Ναι, υπάρχει μια καχυποψία (στην καλύτερη περίπτωση) στους Έλληνες για τους Δυτικούς. Είναι αδικαιολόγητη? Νομίζω ότι η πορεία του Ελληνικού κράτους τους δύο τελευταίους αιώνες θα έπρεπε να μας διδάξει ότι κανείς δεν μας αγαπάει ή δεν μας μισεί επειδή είμαστε Έλληνες. Άσε τον απλό λαό, ίδε Γερμανούς που δεν πάνε ούτε τα άντερά τους. Οι πολιτικοί μετράνε. Και αυτοί παίρνουν αποφάσεις με βάση τα συμφέροντα των λαών τους, σε αντίθεση με τους δικούς μας φοβάμαι.
    Γιατί τα κράτη δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα για να βοηθούνε τους αναξιοπαθούντες αλλά οντότητες που θα προστατεύσουν κατ'αρχήν τα συμφέροντά τους και συγκυριακά, αν έχουν ίδιο όφελος, τα συμφέροντα των άλλων χωρών. Αυτά θα έπρεπε να είναι αυτονόητα αλλά.. ακόμα ακούω ότι μας ζηλεύουνε, δεν μας πάνε τους Έλληνες γιατί είμαστε ο περιούσιος λαός κτλ..
    Καθήκον των πολιτικών μας θα έπρεπε να είναι οι κατάλληλοι χειρισμοί για να είμαστε ωφέλιμοι για τους "μεγάλους" ώστε να μας βοηθάνε. Ωστόσο, υπάρχει και μια γραμμή πέρα από την οποία γίνεσαι υπόδουλος. Και φοβάμαι ότι αυτήν την γραμμή με την νέα δανειακή και μετά τις δηλώσεις Μέρκελ-Σαρκοζί την περάσαμε..
    Περιμένω τον Έλληνα πολιτικό που θα πάρει τις σκληρές αλλά αναγκαίες αποφάσεις που απαιτούνται αυτήν την στιγμή. Όπως όλοι οι Έλληνες τρέμω την χρεωκοπία αλλά την έχουμε ξαναπεράσει και είμαστε ακόμη εδώ. Την τελευταία φορά όμως που οι Γερμανοί πάτησαν πόδι στη χώρα μας είδαμε τι έγινε. Μόνο με πόλεμο θα ξαναφύγουν.

  60. boanerges avatar
    boanerges 04/11/2011 22:04:56

    Ναι, αυτοί μας ελευθέρωσαν πράγματι, οι "κατσαπλιάδες" όπως τους λέτε. Διαβάστε καλύτερα την ελληνική ιστορία. Και θα δείτε ότι χωρίς το αίμα του ελληνικού λαού η απελευθέρωση δεν θα γινόταν πραγματικότητα ποτέ. Φυσικά και χρειάζονται πάντα ευρύτερες συμμαχίες με ισχυρούς προκειμένου να γίνουν επιτεύξιμοι μεγάλοι εθνικοί στόχοι, αλλά εκεί που υπάρχει θυσία και αγώνας εσείς προτιμάτε να εστιάζετε στους "κατσαπλιάδες" και τις εμφύλιες συγκρούσεις-που φυσικά υπήρξαν και αυτές, είναι διαχρονικό ίδιον του γένους ο αλληλοσπαραγμός. Αλλά στην Ιστορία εκεί φαίνεται που το πάει κανείς, από το σημείο που επιλέγει να εστιάσει. Το Ναυαρίνο καίτοι καταλυτικής σημασίας, ποτέ δεν θα γινόταν αν οι Έλληνες δεν είχαν δώσει τόσους χιλιάδες νεκρούς "κατσαπλιάδες". Οι Ευρωπαίοι παρενέβησαν μόνο όταν "είχαν χορτάσει πια από το θέαμα της σφαγής".
    Αν δεν επαναστατούσε ο λαός τίποτε απολύτως δεν θα είχε γίνει.
    Κατά τα άλλα αυτά που λέτε περί ενωτικών και ανθενωτικών μας τα λένε χρόνια οι κκ Δήμου, Σωμερίτης, Μανδραβέλης, Πρετεντέρης, Στούπας και άλλοι εκπρόσωποι των σύγχρονων εγχώριων "προοδευτικών" δυνάμεων. Που μίλαγαν για Σημίτη και έσταζε το στόμα τους μέλι. Και που φυσικά κανείς τους δεν καταδέχτηκε να κάνει την παραμικρή αυτοκριτική για τη στάση τους αυτή.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.