#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/09/2011 03:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Διεκόπησαν οι συνομιλίες με την Τρόϊκα - ραγδαίες πλέον οι εξελίξεις



(Ανανεωμένο) Δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν ότι διεκόπη χωρίς αποτέλεσμα λίγο μετά τα μεσάνυχτα και ο τρίτος γύρος των συνομιλιών της Τρόικας με τον υπουργό Οικονομικών και αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Ευ. Βενιζέλο.

Ως αιτία της αποτυχίας των συνομιλιών αναφέρεται η άρνηση της ελληνικής πλευράς να συμφωνήσει στα νέα μέτρα που ζητούσε η Τροϊκα, ύψους τουλάχιστον 1,7 δισ. ευρώ  Προηγήθηκε τηλεφώνημα του κ. Βενιζέλου με τον πρωθυπουργό Γ. Παπανδρέου, ο οποίος συμφώνησε να διακοπούν οι συνομιλίες. Τα στελέχη της τρόικας δήλωσαν ότι αντιλαμβάνονται τις ευρύτερες πολιτικές διαστάσεις που λαμβάνει το ζήτημα και ότι πλέον η απόφαση περνάει σε επίπεδο υπουργών Οικονομικών και αρχηγών κρατών της ΕΕ.

Είναι προφανές ότι οι εξελίξεις θα είναι πλέον ραγδαίες, ενώ η μόνη διέξοδος φαίνεται να είναι οι σε εκλογές

Η κυβέρνηση διαρρέει ότι η βασική διαφωνία αφορούσε την απόκλιση από το έλλειμμα και τα νέα μέτρα ύψους 1,1 εκ, ευρώ που πρέπει να ληφθούν για να καλυφθεί. Η τρόικα εκτιμά ότι το έλλειμμα διαμορφώνεται περίπου σε 8,6% έως 8,7% του ΑΕΠ και αποδίδει την απόκλιση από τους στόχους σε κυβερνητικά λάθη και αστοχίες. Το υπουργείο Οικονομικών επιμένει ότι το έλλειμμα θα κλείσει σε 8,1%-8,2% έναντι στόχου 7,6% και εκτιμά ότι γι αυτό δεν ευθύνεται η κυβερνητική ανικανότητα, αλλά η ύφεση.

Εξάλλου Τρόικα ζητούσε πιστή εφαρμογή των ήδη συμφωνηθέντων προκειμένου να δώσουν τα 8 δις της 6ης δόσης. Δηλαδή εφαρμογή του Μεσοπρόθεσμου προγράμματος, άμεση προώθηση των αποκρατικοποιήσεων, ενιαίο μισθολόγιο στο Δημόσιο, συγχώνευση και κατάργηση φορέων του Δημοσίου και εργασιακή εφεδρεία, περιστολή των κοινωνικών επιδομάτων, αλλαγές στο εργασιακό καθεστώς, μείωση των επικουρικών συντάξεων, αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής, πλήρες «άνοιγμα» των «κλειστών επαγγελμάτων», κ.λπ.

Έβαζαν επίσης στο τραπέζι το περίστροφο των νέων μέτρων σε περίπτωση που δεν επιτευχθούν άμεσα οι στόχοι, ειδικά ως προς το έλλειμμα. Μάλιστα, σύμφωνα με δημοσίευμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Dow Jones Newswires, το οποίο επικαλείται αξιωματούχο της ελληνικής κυβέρνησης, το έλλειμμα εκτιμάται πλέον γύρω στο 8,5% του ΑΕΠ, ή ελαφρώς υψηλότερα (έναντι αρχικού στόχου 7,6% του ΑΕΠ). Αυτόματα, λοιπόν, μπαίνει θέμα πώς θα κλείσει αυτή η τρύπα του 1% και η τρόικα απαιτεί νέα μέτρα.

Διαρροές αναφέρουν ότι υπήρξε διάσταση απόψεων και για τις αποκρατικοποιήσεις. Η συμφωνία με τους δανειστές προβλέπει έσοδα που θα ξεπερνούν το 1 δισ. μέσα στο Σεπτέμβριο, ωστόσο το οικονομικό επιτελείο ζήτησε παράταση χρόνου, δεδομένου ότι η χρηματιστηριακή αξία των ΔΕΚΟ βρίσκεται στο ναδίρ.

Παράλληλα, στο τραπέζι του παζαριού είχε πέσει και μια έκτακτη χρηματοδότηση έως 1 δις στα ασφαλιστικά ταμεία προκειμένου να πληρωθούν οι συντάξεις.

Προηγούμενο

ΣΧΟΛΙΑ

  1. blue nile avatar
    blue nile 02/09/2011 03:45:34

    Να πω την αλήθεια με φοβίζουν λίγο οι εκλογές...
    Η μεγαλύτερη καταστροφή για τον τόπο που ήταν η διετής διακυβέρνηση ΓΑΠ θα μοιάζει σχολικός περίπατος στη περίπτωση η ΝΔ δεν κερδίσει με ξεκάθαρη αυτοδυναμία...
    Αν από την άλλη περισσέψει η διάθεση αυτοχειρίας και κερδίσει το ΠΑΣΟΚ ή χάσει με πολύ μικρή διαφορά τότε θα μας αξίζει να εξαφανιστούμε από το χάρτη... Άσχετα αν για ακόμα μια φορά σωθούμε στο παρά πέντε...
    Λαός που με την ψήφο του δεν τιμωρεί τους αρχικά ψεύτες και τους μετέπειτα ανηλεείς βιαστές του είτε γιατί δεν καταλαβαίνει τα εγκλήματα τους είτε γιατί ακόμα και αυτή την προτελευταία στιγμή συνεχίζει να κυνηγάει προσωπικά οφέλη δεν του αρμόζει η ελευθερία...
    Δυστυχώς...

    • Σπύρος Δούκας avatar
      Σπύρος Δούκας @ blue nile 02/09/2011 07:30:35

      Καλημέρα,
      Κάποια Κυβέρνηση πρέπει να έχουμε. Το αδιέξοδο είναι διαδικασία που οδηγεί στην εξαθλίωση. Εγώ θα ψηφίσω αυτούς που άντεξαν, εξέφρασαν διαφορετική άποψη και δεν υπέγραψαν.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Σπύρος Δούκας 02/09/2011 07:55:59

        Όσο κι αν το θέλουμε, συμφωνώ με τον blue nile
        στο ότι, αν δεν υπάρξει αυτοδυναμία, το πασόκ έστω και με μικρή μειοψηφία, θα συνεχίζει στον ίδιο γνωστό καταστροφικό δρόμο..και είναι και η ευκαιρία των δυόμενων λαγών, ταγών κι εξαπτέρυγων να κάνουν ζημιά ακόμη μεγαλύτερη στον Πρόεδρο και στη χώρα..

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Σπύρος Δούκας 02/09/2011 09:01:10

        Συμφωνώ μαζί σας κ.Δούκα.
        Το χειρότερο στην περίπτωση είναι μια απολιτικ στάση
        του εκλογικού σώματος και μια απαξίωση συλλήβδην του πολιτικού συστήματος.
        Τότε θα είμαστε πολύ πρόσφοροι σε "σωτήρες", με κάθε τι
        που συνεπάγεται αυτό.

        • Δήμος avatar
          Δήμος @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 02/09/2011 13:52:59

          Εγώ συμφωνώ σε αρκετά με όλους σας, αλλά είμαι σκεπτικός γιατί υπάρχουν οι εξωγενείς παράγοντες. Κι εγώ θα ψηφίσω αυτούς που είπαν όχι και πρότειναν εναλλακτική, παρά τις βδέλλες που εξακολουθούν να έχουν στο μαγαζί τους. Από την άλλη, αν βάλεις μέσα και το παιχνίδι με τον εκλογικό νόμο, μπορεί να πάμε σε τρεις (3) εκλογικές αναμετρήσεις - ας είμαστε ρεαλιστές, το κουκιά είναι μετρημένα. Αυτό σημαίνει εξάμηνο αβεβαιότητας, τουλάχιστον. Πολύ μεγάλος χρόνος στο διεθνές περιβάλλον, τα πάντα θα είναι ρευστά και δεν θα είναι μόνο στο χέρι μας.

        • ΠΗΛΕΑΣ avatar
          ΠΗΛΕΑΣ @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 02/09/2011 16:08:07

          Μάλλον δεν έχετε αντιληφθεί, αγαπητέ κε, ότι το πολιτικό σύστημα, συλλήβδην, είναι το υπαίτιο για την κατάντια μας και η κλιμάκωση των δεινών μας γίνεται για να διατηρηθεί εν ζωή έστω και για λίγες μέρες παραπάνω.
          Αντιπαθώ τους "σωτήρες" αλλά αυτοΐαση ενός τόσο διεφθαρμένου συστήματος δεν πρόκειται να υπάρξει.

      • ΓΙΑΝΝΑ avatar
        ΓΙΑΝΝΑ @ Σπύρος Δούκας 02/09/2011 12:24:31

        Κύριε Δούκα,
        θα συμφωνήσω μαζί σας και θα συμπληρώσω πως όλοι εμείς θα πρέπει να γίνουμε κοινωνοί αυτών των απόψεων σε γνωστους και φίλους και να βοηθήσουμε έτσι την πατρίδα να αποκτήσει στιβαρή κυβέρνηση με μόνο γνώμονα το εθνικό συμφέρον.

    • Θοδωρής avatar
      Θοδωρής @ blue nile 02/09/2011 08:47:59

      Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν ακόμα Έλληνες που δεν αντιλαμβάνονται το ψέμα και την εξαπάτηση, τουλάχιστον νέοι, των σημερινών πολιτικών, και των κυβερνήσεων τους, και να ζητούν την συνέχιση του πινγκ-πονγκ, μεταξύ των μπλε και πράσινων κόκκων του ελληνικού πολιτικού συστήματος, για να μην έχουμε ακυβερνησία, λέει. Δηλαδή, μικρά κόμματα δεν υπάρχουν; Ακόμα μασάμε την καραμέλα της "ισχυρής λαϊκής εντολής" που μας δίνουν, σε κάθε εκλογική αναμέτρηση; Φίλε, και όλοι όσοι διαβάσετε αυτό το post, δεν κουράστηκες πια να σε 'ξέρουν' μόνο την Κυριακή των εκλογών, και γι' αυτήν την μία και μόνη μέρα, μέσα στην τετραετία, να ξοδεύονται εκατομμύρια για να χειραγωγήσουν την σκέψη σου; Το μάθημα, αυτοί που έφεραν την χώρα εδώ, πότε και πώς θα το πάρουν; Με την αποχή ή με την 'ισχυρή λαϊκή εντολή';

      • Iokasti@gr avatar
        Iokasti@gr @ Θοδωρής 02/09/2011 10:52:08

        Η αποχή παντα, ιδιαίτερα στη σημερινή συγκυρία θα είναι"εγκλημα".
        Πρεπει ολοι να αναλάβουμε τις ευθύνες μας. Και να κάνουμε τις επιλογές μας με γνωμονα το αυριο της χωρας μας!
        Η χώρα χρειάζεται ισχυρή κυβερνητική πλειοψηφία για να μπορέσει να αντιμετωπισει μια ανευ προηγουμένου κρίση.
        Συνασπισμοί με αλλοπρόσαλλους τύπου Καρατζαφερη (δωστε πολιτικο ασυλο στον Κανταφι!!!) θα είναι το λιγότερο καταστροφή!!
        Απο τις επιλογές μας θα κριθει και η παραιτερω επιβιωση της Πατριδας μας!!!

      • ΠΑΝΑΙΤΙΟΣ avatar
        ΠΑΝΑΙΤΙΟΣ @ Θοδωρής 02/09/2011 10:52:49

        Βρε μια χαρά τα λες και έτσι ακριβώς είναι !!!
        Αλλά να, υπάρχει και ένα αλλά, ποιος από όλους τους άλλους κάνει την διαφορά ώστε να τον προτιμήσουμε ;
        Τι συγκεκριμένο προτείνεις ; Με ειλικρίνεια όμως.
        Να το ρίξουμε στον κλήρο η στο α μπε μπα μπλομ ;

        • Iokasti@gr avatar
          Iokasti@gr @ ΠΑΝΑΙΤΙΟΣ 02/09/2011 11:50:30

          προσωπικα υποστηριζω να το ριξεις στο Σαμαρα!!
          εγω αυτο θα κανω!
          και ουτε με νοιαζουν οι Αρουληδες, οι Μιλτικοι, οι Κυριακοι και ο υπολοιπος συρφετος!
          Θα ψηφισω καινουρια προσωπα στα ψηφοδελτια ακομη και αν δεν τους γνωριζω και θα εμπιστευτω τον Σαμαρα!
          επειδη με ρωτησες αυτο ακριβως θα κανω!!!!

          • ΓΙΑΝΝΑ avatar
            ΓΙΑΝΝΑ @ Iokasti@gr 02/09/2011 12:25:33

            Τα είπες όλα. ΣΩΣΤΗ!!!!!!!!!!

    • ROMMEL avatar
      ROMMEL @ blue nile 02/09/2011 10:43:26

      Το πρόβλημα φίλε δεν είναι οι αυτοδυναμίες. Το πρόβλημα είναι ότι τώρα που κυβερνάει το ΠΑΣΟΚ και παρόλα τα λάθη που κάνει, έχουν βουβαφεί όλες οι αντιπολιτευτικές φωνές.

      Η ΝΔ σοφά και όχι από αδυναμία πιστεύω δεν έχει ανοίξει πλήρως τα χαρτιά της ώστε να κάνει φουλ αντιπολιτευτική επίθεση, αφού βλέπει ότι η φωτιά που μας άναψε το ΠΑΣΟΚ με τα άδικα και λανθασμένα μέτρα που παίρνει είναι τέτοια που όποιος πάει να τη σβήσει τη στιγμή αυτή (όπως π.χ. συγκυβέρνηση ΓΑΠ - Βενιζέλου) θα καεί και αυτός.

      Πιστεύω ότι αυτή τη στιγμή το καλύτερο είναι να καεί το ΠΑΣΟΚ παρά όλη η Ελλάδα και πιστεύω ότι όπως και στα δάση, η φωτιά θα δράσει ανανεωτικά για την κοινωνία, θα μας απαλλάξει από την νοοτροπία ΠΑΣΟΚ που μας έχει μπολιάσει τόσα χρόνια και πιστεύω θα δώσει και άλλο αέρα στις υγείς ανανεωτικές δυνάμεις.

      Για να γίνουν όμως όλα αυτά πρέπει να γίνουν εκλογές και εύχομαι από αυτές να προκύψει αυτοδύναμη κυβέρνηση της ΝΔ. Αυτό γιατί τότε, αν ο Σαμαράς τολμήσει να πάρει οποιοδήποτε μέτρο ενάντια στο κοινωνικό σύνολο, θα βρει το μάστορά του από το λαϊκό κίνημα, στο οποίο το ΠΑΣΟΚ έχει το πάνω χέρι και άριστους βοηθούς τα άλλα κόμματα της αριστεράς. Η κατάσταση σήμερα θέλει στρατηγική και όχι κομματική πειθαρχία αν θέλουμε να επιβιώσουμε σαν λαός και όχι σαν χώρα.

      Έτσι κάποια στιγμή θα βρεθεί μία λύση πραγματικά για το λαό και όχι για τους δανειστές μας, για τους οποίους μέχρι τώρα δουλεύει το ΠΑΣΟΚ και οι νεοφιλελεύθεροι βουλευτές του.

      • Lampros avatar
        Lampros @ ROMMEL 02/09/2011 10:54:18

        συμφωνω μαζί σου. Πρέπει να φτάσουμε σε σημειο όπου πλέον δεν θα ειναι δυνατό στο ΠΑΣΟΚ να αναγεννηθεί. Πρέπει να τελειώσουμε μια και καλή με την πληγή αυτή. Πονάει πάντα αυτή η διαδικασία, αλλά θα πονέσει περισσότερο αν μεινει ημιτελής

        • SAKIS avatar
          SAKIS @ Lampros 02/09/2011 18:41:31

          ΕΑΝ ΔΕΝ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΝ ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΟ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΥΒΡΝΗΣΑΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΠΕΝΤΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΡΙΜΑΞΑΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥ. ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΙΝΕ ΕΠΙ ΤΟΥΤΟΥ.

  2. Orestios avatar
    Orestios 02/09/2011 04:17:00

    Το μνημόνιο ήταν σκάρτο από την αρχή.
    Οι συνέπειες εφαρμογής του εγκληματικές.
    Οι ευθύνες της κυβέρνησης τεράστιες.
    Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ πρέπει να αποδοθεί.

    • Μεσσήνιος avatar
      Μεσσήνιος @ Orestios 02/09/2011 13:21:49

      Συμφωνώ με τις πρώτες τρεις προτάσεις σου.
      Αλλά για την τελευταία είμαι άκρως επιφυλακτικός. Λογοδότησε κανένας πολιτικός τα τελευταία 37 χρόνια??
      Ο επίτημος πρόεδρος της ΝΔ προεκλογικά του 1990 φώναζε "μέσα οι κλέφτες όσο ψηλά κι αν είναι".
      Μπήκε κανένας μέσα??
      Όχι.....
      Τώρα πώς να ευελπιστώ ότι κάτι μπορεί να αλλάξει και να αποδωθούν οι καταραμένες ευθύνες εκεί που πρέπει??

  3. Απορία avatar
    Απορία 02/09/2011 04:44:30

    Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα,
    ladies and gentlemen.

  4. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 02/09/2011 04:59:14

    Περιέργως το μεγάλο χρέος δεν αντιμετωπίστηκε αποτελεσματικά με γιγάντια αύξηση του χρέους και δραστική μείωση του εισοδήματος και της απασχόλησης. Υπάρχει κι ένα ακόμη παράδοξο: δεν έπιασαν οι προσπάθειες εξυγίανσης της οικονομίας και της διοίκησης μιας χώρας παρόλο που τις έκανε το κόμμα που εισήγαγε τη διαφθορά ως τρόπο ανάπτυξης σε αυτή τη χώρα.
    Πέρα από αυτά, περιμένετε να συρρικνωθεί η γεωπολιτική μας ισχύς λίγο ακόμη ώστε να έχουμε και εδαφικές απώλειες και τότε θα δείτε οικονομική κρίση.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Δημήτρης 02/09/2011 08:35:28

      Δημήτρη, δυστυχώς αυτό που λες στην τελευταία σου πρόταση το σκέφτομαι εδώ και... χρόνια. Ότι, δηλαδή, το μόνο που θα ήταν πια ικανό να μας ξυπνήσει από την αφασική αποχαυνωμένη κατάσταση στην οποία έχουμε περιπέσει ως λαός, θα ήταν η απώλεια ενός νησιού μικρομεσαίου μεγέθους (Κως, Χίος, Σάμος και παρόμοια, γιατί για μικρότερα δε νομίζω να ιδρώσει το αφτί μας) μετά από κάποιο θερμό επεισόδιο που θα προκαλέσουν οι "καλοί" μας γείτονες. Αυτό, δυστυχώς, θα πρέπει να είναι το τίμημα της αφύπνισης. Κάτι σαν μια σύγχρονη Ιφιγένεια, αλλά με εδαφική υπόσταση.

      • Εγώ avatar
        Εγώ @ Αυριανιστής 02/09/2011 09:27:55

        Δυστυχώς, Αυριανιστή, ούτε αυτό πρόκειται να συμβεί.

        Ποιανού το αυτί ίδρωσε με τα Ίμια; Ο Σημίτης εξελέγη ξανά, γιατί ο Έλληνας πίστεψε τις υποσχέσεις του για εύκολο πλουτισμό.

        Ποιος θυμάται ότι όταν ο "Εθνάρχης" Καραμανλής μετακλήθη από τη χούντα (άρα από τις ΗΠΑ) να αναλάβει τη μεταβατική διοίκηση τής χώρας, οι Τούρκοι κατείχαν μόνο την Κερύνεια; Επί Καραμανλή έγινε ο Αττίλας 2 που κόντεψε να ρίξει τους Έλληνες της Κύπρου στη θάλασσα. Ίδρωσε το αυτί μας; Λίγους μήνες μετά εξελέξαμε τον Καραμανλή με δόξα και τιμή!

        Νομίζεις ότι μόνο η Κύπρος "κείται μακράν" για το ελληνικό κατεστημένο; Νομίζεις ότι πολύ κόσμος θα στεναχωρεθεί αν οι Τούρκοι πάρουν τη Χίο ή τη Σάμο; Ο Ολυμπιακός νά'ναι καλά, άσε που θα μας λυπηθούν οι Ευρωπαίοι και θα μας δώσουν 12ρια στην επόμενη Γιουροβίζιον.

        Μετά από 37 χρόνια μεταπολίτευσης, η αριστερά κατάφερε να πάρει την εκδίκησή της διαλύοντας την Ελλάδα που με τόση λύσσα είχε προσπαθήσει να διαλύσει παλιότερα και δεν τα κατάφερε. Εξαιτίας των αστεριών του Παντείου και του ΕΛΙΑΜΕΠ και της άλωσης των παιδαγωγικών σχολών που κατάφεραν, ο πατριωτισμός δεν ήταν ποτέ πιο ασθενικός από ό,τι τώρα.

        • parsifal avatar
          parsifal @ Εγώ 02/09/2011 09:33:48

          Απόλυτα σωστός, και με ενα η δυο νησιά μείον θα "τιμήσωμε" τον νέο ...εθνάρχη αρκεί να εξασφαλίσει dolce vitae για τους πολλούς !

          • ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
            ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ @ parsifal 02/09/2011 10:39:28

            Και ποιος βλέπει τουρκικα σιριαλ γυρισμένα στα κατεχόμενα? Δυστυχώς εμείς οι (κολο?)έλληνες.

          • Iokasti@gr avatar
            Iokasti@gr @ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 02/09/2011 10:55:43

            δεν είμαστε ολοι ετσι!!!
            εμεις που σχολιαζουμε εδω μας καιει και μας ποναει αν χαθει εστω και μια σπιθαμη ελληνικης γης!
            αυτο απλα δεν θα αφησουμε να συμβει!!!

          • ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
            ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ @ Iokasti@gr 02/09/2011 11:11:26

            Τώρα τελευταία διάβασα μια συνέντευξη του σπουδαίου άγγλου φιλέλληνα Φέρμορ. Μεταξύ άλλων εξέφραζε την απορία του γιατί οι Έλληνες (Ελλαδίτες) δεν ασχολούνται πλέον με την Κύπρο.

          • ΠΗΛΕΑΣ avatar
            ΠΗΛΕΑΣ @ Iokasti@gr 02/09/2011 16:02:02

            Και τι σκέφτεσαι να κάνεις; Το πολύ-πολύ, σε βλέπω να τους αναθεματίζεις, έξω από τις πύλες των Θηβών (της Βουλής), όσο οι υπαίτιοι θα βάζουν την χώρα στον κλήρο και θα σε έχουν γραμμένη.

          • Δήμος avatar
            Δήμος @ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 02/09/2011 13:54:09

            Καραμπίνα, δεν βλέπω τηλεόραση εδώ και χρόνια.

      • ΑποΜηχανηςΦτωχος avatar
        ΑποΜηχανηςΦτωχος @ Αυριανιστής 02/09/2011 14:28:20

        Φοβάμαι πως πολλών τ' αυτί δεν ιδρώνει ούτε με τη Θράκη ολόκληρη. Ας ευχηθούμε να μην χρειαστεί να μετρηθούμε.

  5. Pluto avatar
    Pluto 02/09/2011 05:42:53

    Hρωϊκή έξοδο ως λελογισμένα αντιμνημονιακοί σοσιαλιστές ετοιμάζουν ΓΑΠ.Μπενίτο & Co.Eπιδιώκουν διατήρηση στην εξουσία μέσω συγκυβέρνησης,έστω καί ως δεύτερο κόμμα.
    Στα δύσκολα θα φανεί ο Αντώνης.....Πώς θα τους υπερφαλαγγίσει καί θα τους βάλει στην γωνία σε συνθήκες στάσης πληρωμών;
    Αυτή είναι η Ρόδος καί το salto mortale!

    • Ioustinianos avatar
      Ioustinianos @ Pluto 02/09/2011 09:00:36

      Αυτό είναι το σωστό σχόλιο.
      Αυτό πάνε να κάνουν σε συννενόηση με την τρόικα, ο ΓΑΠ και ο Μπένυ.
      Αλλά δυστυχώς ο λαός πλέον δεν αντιδρά.
      Έχουν πεθάνει όλες, μα όλες, οι αντιστάσεις του....
      Και ως γνωστόν ο πεθαμένος δεν .........

  6. spiros avatar
    spiros 02/09/2011 06:59:05

    Οι κύριοι αυτοί γα την αποτυχία τους θα πληρώσουν ή διαθέτουν ασυλία;

    • Prometheus avatar
      Prometheus @ spiros 02/09/2011 11:34:49

      ''Το υπουργείο Οικονομικών επιμένει ότι το έλλειμμα θα κλείσει σε 8,1%-8,2% έναντι στόχου 7,6% και εκτιμά ότι γι αυτό δεν ευθύνεται η κυβερνητική ανικανότητα, αλλά η ύφεση.''

      νομιζω τα λεει ολα...

      καποια αορατη μεταφυσικη δυναμη εφερε αυτη την υφεση και αρα αυτη πρεπει να βρουμε και να την βαλουμε να πληρωσει

  7. A.m.a.n. avatar
    A.m.a.n. 02/09/2011 07:50:53

    Στην χώρα που ποτέ πολιτικός δεν τιμωρήθηκε γα κανένα έγκλημα ( οικονομικό διαχειριστικό κλπ) τι περιμένουμε να πετυχη;συμφωνώ με τον κ. Σαμαρά αλλά και αυτός υπολοιπετε στελεχών.

    • anetos avatar
      anetos @ A.m.a.n. 02/09/2011 10:01:38

      σωστο !!!!!

    • Prometheus avatar
      Prometheus @ A.m.a.n. 02/09/2011 11:38:42

      δε σου προξενει εντυπωση, πως τοσα χρονια κανενας αντιπολιτευομενος πολιτικος δεν ζητησε ποινικη διωξη κατα συναδελφου ?

      λερωμενες φωλιτσες ? ιδια ιδεολογια?

      δε μπορω να βρω μια λογική απαντηση... εσυ μπορεις?

      • juliet avatar
        juliet @ Prometheus 02/09/2011 14:45:49

        ΛΕΡΩΜΕΝΕΣ ΦΩΛΙΤΣΕΣ και για μερικούς ΦΩΛΙΕΕΕΕΕΣ με πολλά τούνελ και αποθεματικά!

  8. dimsag avatar
    dimsag 02/09/2011 07:54:36

    Το ωραίο είναι ότι θα βγουν μετά οι δυο κύριοι ΓΑΠ και Βενιζέλος και θα λένε ότι τους διώξανε τους κακούς τροικανούς που θελαν να βλάψουν την Ελλαδίτσα μας! Και το ακόμα χειρότερο, είναι ότι μερικοί συμπολίτες μας, θα πιστέψουν στην μεγαλοψυχία τους και στο κουράγιο τους και θα δουν ένα φως στην άκρη του τούνελ. ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΞΑΝΑ.

  9. daffy7 avatar
    daffy7 02/09/2011 08:11:04

    Αναρωτιεμαι εαν η επομενη ,που κατα πασα πιθανοτητα,θα ειναι συγκυβερνησση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ (ισως και ΛαΟΣ) ,ποια θα ειναι η σταση σας ?????

    • alakran avatar
      alakran @ daffy7 02/09/2011 11:03:04

      Γιατί λες "κατά πάσα πιθανότητα"? Από πού προκύπτει?
      Εγώ βλέπω αυτοδυναμία της Ν.Δ του Σαμαρά και με την ψήφο μου θα βάλω και εγώ το λιθαράκι μου.
      Εσύ έχεις αποφασίσει τί θα ψηφίσεις?

      • ΙΩΝΑΣ avatar
        ΙΩΝΑΣ @ alakran 02/09/2011 14:11:35

        Σίγουρα αποφάσισε. Όχι ΝΔ.

  10. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 02/09/2011 08:14:25

    Λυπούμαι αγαπητοί φίλοι αλλά είμαι υποχρεωμένος να το πώ:η εθνική χρεωκοπία (και επίσημα πλέον) είναι ο μόνος τρόπος εκριζώματος του καρκινώματος που αποκαλείται "ΠΑ.ΣΟ.Κ." το οποίο 37 χρόνια τώρα κατατρώγει τις σάρκες του Εθνους σε κάθε επίπεδο.Σήμερα καλούμαστε να πληρώσουμε όλοι μας τις στρατιές των "πρασινοφρουρών" και των πάσης φύσεως "λαμόγιων" που κατακρεούργησαν το κράτος στα χρόνια της απόλυτης δόξας τους.Ελεος πια.Επειδή γνωρίζω ότι η παραπάνω θέση προκαλεί αντιδράσεις (ναι, κι εγώ φοβάμαι τις συνέπειες όπως ο καθένας) θυμίζω ότι ο αγρότης πριν σπείρει τη νέα παραγωγή καίει στο χωράφι του τις παλιές ρίζες.Θυμίζω επίσης ότι όταν στο σπίτι τα "θέμελα" σαπίσουν δεν κάνεις επιχρίσματα ή τσιμεντενέσεις αλλά το κατεδαφίζεις και το ξαναχτίζεις απ' την αρχή.Φτάσαμε στο σημείο "μηδέν".Η τώρα θα πάρουμε την απόφαση για ριζική και εκ βάθρων ανατροπή ή σβήσαμε πλέον ως Εθνος.

  11. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 02/09/2011 08:44:31

    Πρέπει νά πεθάνουμε,γιά νά ξαναγενηθοὐμε.
    Καί νά μας χαρίζανε όλα τά δάνεια,πάλι τρώμε περισσότερα από όσα παράγουμε
    τελεία καί παύλα.
    Τό δημόσιο πρέπει νά τό σκοτώσουμε,πρίν μας καταπιεί.
    Ο υπάλληλος νά παράγει όσα πληρώνεται
    Ο αγρότης νά μήν ζει από τίς επιδοτήσεις.
    Ολοι οι πολιτικοί από τό 1974,μέχρι σήμερα νά δικαιολογήσουν τά περιουσιακά
    τους στοιχεία,αλλιώς νά γίνει δήμευση τών περιουσιών τους καί νά καταδι-
    καστούν γιά εσχάτη προδοσία.
    Αν δέν τά κάνουμε αυτά,πάμε εμείς καί τά παιδιά μας γιουσουφάκια ανατολής
    καί δύσης.....

    • JOHN avatar
      JOHN @ ΣΠΥΡΟΣ 02/09/2011 09:07:07

      Σωστα και αγια αυτα που λες Σπυρο,αλλα για να γινουν πρεπει να σηκωθουμε απο τους καναπεδες και να κατεβουμε στους δρομους για να φυγει αυτη η λεπρα που ταλανιζει κι εξαθλιωνει το τοπο τις τελευταιες δεκαετιες.

      • Ariadne avatar
        Ariadne @ JOHN 02/09/2011 10:08:24

        ΄Ετσι που το λές, φαντάζει σαν να καθόμαστε όλοι στους καναπέδες και να παρακολουθούμε τις εξελίξεις. Καταλαβαίνω οτι δέν εννοείς αυτό αλλά να λάβεις υπ' όψιν σου οτι δέν είναι εύκολο σε όλους - ειδικά όσοι κατοικούν εκτός Αθηνών- να κατεβαίνουν στο Σύνταγμα. ΄Ισως μία κινητοποίηση πανελλαδική θα βοηθούσε.Απο αυτά που γράφει ο Σπύρος, θα συμπλήρωνα στην φράση "ο υπάλληλος να παράγει όσα πληρώνεται"..την φράση" ή Να πληρώνεται όσα παράγει", όπως ισχύει πρακτικά στον ιδιωτικό τομέα, γιατί φαντάζομαι οτι εννοεί τους δημοσίους υπαλλήλους.

        • tsofa avatar
          tsofa @ Ariadne 02/09/2011 10:44:09

          και ποιος σας ειπε οτι στον ιδιωτικό ,πληρώνεται οτι παράγει?Καμμιά φορά δεν πληρώνεται και καθόλου ή παίρνει ακαλυπτες επιταγές..

  12. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 02/09/2011 08:45:23

    Δεν ειναι σιγουρο οτι θα εχει εκλογες.Μπορει να προκειται γι συνηθισμενο ελιγμο.
    Ο Παπανδρεου θα εμφανισθει ως μαχητικος ηγετης στη ΔΕΘ,οι αγανακτισμενοι θα εχοιυν δυσκολιες να φωναζουν να φυγει η τροικα αφου θα εχει ηδη φυγει και ισως εγκριθει πιο ευνοικο πακετο μετα απο νεο τηλεφωνο Ομπαμα σε Μερκελ.

    • Bloody_Ophelia avatar
      Bloody_Ophelia @ ψυχραιμια 02/09/2011 10:40:33

      χμ, το πιθανότερο..

      • Iokasti@gr avatar
        Iokasti@gr @ Bloody_Ophelia 02/09/2011 11:00:26

        δυστυχως γι' αυτους και αυτο το τρικ βραχύβιο θα είναι.
        η σκληρη πραγματικοτητα θα επιστρεψει οσονουπω με ακομη πιο βαθεια υφεση και ανεργια.
        τοτε ειναι δε που ο λυκος θα εχει φαει πραγματικα τα προβατα και ο "παμπονηρος" βοσκος θα απομεινει να τα κοιταζει και απεγνωσμενα να ζηταει βοηθεια στο πουθενα!!!

  13. Παν Νικ avatar
    Παν Νικ 02/09/2011 08:57:42

    "Ο υπάλληλος νά παράγει όσα πληρώνεται"
    Αφού αυτό δεν μπορείς να το επιβάλεις, θα μπορούσε :
    "Ο υπάλληλος να πληρώνεται όσα παράγει"

  14. juliet avatar
    juliet 02/09/2011 09:02:22

    Καλημέρα,
    απ' όπου και να το πιάσεις ,στην ίδια λύση καταλήγεις,η γκρεμίζεις συθέμελα και απο την αρχή ή μερεμέτια.
    Τι συμφέρει; Τα μερεμέτια ,το δεν βαριέσαι ,το βολευόμαστε αποδείκτηκε ολέθριο.Το βόλεμα ήτανε των μισών σε βάρος των άλλων μισών και τώρα πληρώνουμε ΟΛΟΙ.Αρα καταλήγουμε ,απο την αρχή.Βέβαια προΰπόθεση να μπούνε βάσεις θα είναι:να τιμωρηθούνε οι υπαίτιοι από οπου και αν προέρχονται(δεν υπάρχουν προδότες Πασοκοι,αριστεροί,δεξιοί,υπάρχουν ΠΡΟΔΟΤΕΣ,δεν υπάρχουνε κλέφτες δεξιοί,αριστεροί,Πασόκοι,υπάρχουνε ΚΛΕΦΤΕΣ,αυτό δεν θα πρέπει να το ξεχνάμε ποτέ) ,να νομοθετηθούν νόμοι απόλυτοι και με ερμηνείες καθαρές για όλους τους Ελληνες πολίτες .Να μπει τάξη στα οικονομικά και να δοθεί με διαφάνεια απολογισμός των μυστικών λογ/σμων ,και σε τελική ανάλυση σε τι χρησιμεύουν;για μυστικές αναλύσεις κατα το δοκούν.
    Οσο για το αν φύγανε ή τους έδιωξε ότι θέλει ας πει μεγάλο παιδί είναι.
    Τι δηλ. αν τους έδιωξε ,έπετε ότι οι δόσεις δεν τρέχουνε;οι συμφωνίες δεν εισχύουν;μαγκιά πουλάει; Αλλοστε πολλές φορές φεύγεις και γι' άλλους λόγους,λες αντε και γ........,με κοροΐδεύετε.

    • juliet avatar
      juliet @ juliet 02/09/2011 09:04:18

      μυστικές αναλήψεις

    • The Saint avatar
      The Saint @ juliet 02/09/2011 09:13:34

      Χεχε, μου θύμισες τώρα αγαπητή Ιουλιέτα ένα αναρχικό σύνθημα...
      "Ψηφίστε Αλή Μπαμπά, έχει μόνο 40 κλέφτες"

  15. The Saint avatar
    The Saint 02/09/2011 09:10:35

    Χμμμ....
    Να που βγήκαν και οι φοβίες γιά τις εκλογές μόλις δημιουργήθηκε το γεγονός (και μόνο) που συντείνει σοβαρά πλέον πρός την εκτέλεσή τους.
    Αυτές τις φοβίες είναι αποτέλεσμα τους γεγονότος ότι στην άκρη του μυαλού μας υπάρχει πάντα η σκέψη, ότι το πολιτικό μας σύστημα έχει καταρεύσει στο ΣΥΝΟΛΟ του...
    Να είστε σίγουροι, ότι ΑΚΡΙΒΩΣ αυτές τις φοβίες θα εκμεταλευτούν οι πράσινοι γκαουλάιτερ των ξένων οικονομικών συμφερόντων, γιά να καταφέρουν να παραμείνουν στην εξουσία...
    Εχω θολώσει γμτ....

    • juliet avatar
      juliet @ The Saint 02/09/2011 11:36:07

      The Saint
      δεν νομίζω αν το χειριστούνε καλά και αν πάψουνε να το παίζουνε ''εξυπνούλες'' ο κόσμος πλησιάζεται αλλά θέλει .....όχι εγώ ....εσείς .
      Για τις εκλογές ,οι πελάτες τους τις φοβούνται,όταν έχει μάθει να τρως απο τις σάρκες των άλλων ,πιστεύεις ότι θα σ' ενδιαφέρει για τι γίνει μετά;Εκτός και έχεις μυαλό να πεις ότι όταν φτάσω στο κόκκαλο τι θα κάνω,θα σπάσω τα δόντιά μου γιατί το κόκκαλο θέλει μπαλντά για να σπάσει.Αντε έφαγες και το μεδούλι ,πάλι κοκκάλα σου μένουνε.
      Και αν δεις δεν απολύουνε ,δεν κάνουν τίποτε ,η κότα ο Φωτόπουλος ο μέγας συνδικα ληστής τι λύσεις προτείνει;άρα παραμονή θα ξεφουρνήσουνε το ''θεΐκο'' ξαναψηφίστε μας για να μην χάσετε τις θεσούλες σας.
      Αρα ,αναλύεις στο κόσμο ότι βάσει προγράμματος θα κάνω αυτό,δεν του δίνεις τα περιθώρια να παίξει ,όπως έγινε το 2009,με φοβισμένους και εξαφανισμένους .
      Το παιγνίδι θα είναι όχι απλως βρώμικο ....
      Όσο για το σχολιό σου με τους 40 κλέφτες ....συγγνώμη αλλά το DNA μου φταίει , πιστεύω στους αξιότιμους κλέφτες και όχι στους φτωχομπ.ν.δ.ς κλέφτες.Η διαφορά των πρώτων είναι ότι θα σου αφήσουνε και κάτι ,οι δεύτεροι όμως θα πάρουνε και τις κουρελούδες μαζί τους -ίσως αυτές να μην τις καταδεκτούν- ,θ' αφήσουνε καμμένη γη.

  16. Αννίτα avatar
    Αννίτα 02/09/2011 09:25:07

    πρέπει να πεθάνουμε για να ξαναγεννηθούμε σαν τους σκορπιούς, έτσι είναι όπως λέει ο Σπύρος. Ηδη ομως έχουμε πεθάνει εδώ κ 37 χρόνια,την ανάσταση περιμένουμε.

  17. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 02/09/2011 09:26:55

    To αίμα κινεί την ιστορία!!!
    Μην περιμένετε από αυτούς τους πολιτικούς να λειτουργησουν όπως η περίσταση απαιτεί.Μην περιμένετε από αυτό το λαό τώρα ,όπως τον κακόμαθαν,τον έφεραν στο χάλι που είναι,τον κράτησαν άμόρφωτο,να κάνει την υπέρβαση και να αναδείξει υγιείς δυνάμεις στην εξουσία,εξάλλου δεν αφήνουν τα διάφορα "κόσκινα".
    Μόνο στρατιωτικοί ή πολιτικοί, με τη στηριξη του Στρατού και μετά από Γουδή,αφού αναπτερωθεί το φρόνημα του λαού,πληρώσουν τα ανομήματα τους οι υπαίτιοι,μην ανησυχείται,γνωστοί είναι όλοι τους,τότε ίσως αρχίσει η πορεία προς την ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ.Τo βλέπετε εσείς να έρχεται;;Χωρίς αίμα,τίποτα μην ελπίζετε απόγονοι δοξασμένων προγόνων, που ανέχεστε όλους αυτούς να βρωμίζουν τον αγέρα αυτης της πατρίδας!!

  18. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 02/09/2011 09:30:13

    Μη χαίρεστε αμέσως, πάμε για εκλογές κλπ. Αυτό που έγινε ήταν ξεκάθαρη υιοθέτηση της πολιτικής Σαμαρά από το Βενιζέλο: Είπαν "όχι" στην τρόικα. Ο μόνος τρόπος για να διαπραγματευθούμε ήταν να πει "όχι" η ελληνική κυβέρνηση.

    Το ερώτημα είναι, πώς θα χειριστεί η κυβέρνηση ΓΑΠ αυτή τη θετική εξέλιξη. Στόχος του ΓΑΠ είναι η εξουδετέρωση του Βενιζέλου, άρα, η αποτυχία του. Βαθύτερη και υποσυνειδήτη επιθυμία του, η εξαθλίωση της Ελλάδας, προκειμένου να ικανοποιηθεί και να κολακευθεί το συμπλεγματικό του εγώ. Ο συνδυασμός αυτών των δύο πραγμάτων δεν απολήγουν σε στήριξη της διαπραγματευτικής παλικαριάς (αυτή είναι η πραγματικότητα) που έδειξε ο Βενιζέλος, αλλά σε υπονόμευση.

    Ο Παπακωνσταντίνου, φυσικά, θα είχε δεχθεί αυτά τα οποία του είχε πει η τρόικα, με μικρές τροποποιήσεις, που θα του επέτρεπαν να σερβίρει τα νέα μέτρα ως "σωτηρία" προς τον προπαγανδιστικό μηχανισμό. Ο ΓΑΠ τώρα ήρθε εδώ έναντι απροόπτου, που δεν ξέρει πώς να το διαχειριστεί. Το βέβαιο είναι ότι δεν μπορεί ευθέως να έρθει και να πει "εγώ δέχομαι αυτά που λέει η τρόικα", διότι αυτό θα τον "τελειώσει" έναντι του Βενιζέλου. Όμως ο ΓΑΠ θα προσπαθήσει σε πρώτη φάση να περάσει τις επιθυμίες της τρόικας, φορτώνοντάς τες στον Βενιζέλο και, αν δεν τα καταφέρει, τότε θα τινάξει το πράγμα με άλλον τρόπο στον αέρα και θα προκαλέσει εκλογές, μια που δεν θα ελέγχει πια την κατάσταση.

    Οι εκλογές δηλαδή θα είναι η δεύτερη επιλογή του. Η πρώτη θα είναι να ανατρέψει με κάποιο τρόπο τη χθεσινοβραδυνή εξέλιξη.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Επώνυμος 02/09/2011 10:08:08

      Σύμφωνα, πάντως, με τα ρεπορτάζ των εφημερίδων και ειδησεογραφικών ιστοτόπων, το "όχι" -ο Θεός να το κάνει, αλλά λέμε τώρα- δεν το είπε ο Βενιζέλος, αλλά ο... ΓΑΠ. Ο Βενιζέλος φέρεται να ενημέρωσε τον ΓΑΠ για τις απαιτήσεις της τρόικας και εκείνος να του είπε να μεταφέρει στους τροϊκανούς την αρνητική του θέση.

      Κατά τη δική μου εξήγηση, ο ΓΑΠ μάλλον αρπάζει τη χρυσή ευκαιρία να "τελειώσει" πολιτικά το Βενιζέλο, εμφανίζοντάς τον ως ενδοτικό (ιδιαίτερα μετά τις παλινωδίες και τις συνεχείς υποχωρήσεις του τελευταίου μήνα) και παράλληλα εμφανίζοντας τον εαυτό του ως... σκληρού διαπραγματευτή που λέει "όχι" όταν τα πράγματα φτάσουν στο μη περαιτέρω.

      • Ariadne avatar
        Ariadne @ Αυριανιστής 02/09/2011 10:17:24

        Πάντως, όπως και νά έχει το πράγμα, όποιος και να είπε το "όχι" είναι τελικά άλλη μιά επιτυχία του Σαμαρά, όπως σωστά υπονοεί ο Σπύρος.Τελικά σιγά- σιγά προσπαθούν να εφαρμόσουν πολλά απο αυτά που έχει πεί ο ΑΣ.Βέβαια δέν προβλέπεται επιτυχία σ' αυτούς γιατι δέν ξέρουν να τα εφαρμόσουν και εν πάσει περιπτώσει δέν γνωρίζουν όλο το σκεπτικό του ΑΣ για να δράσουν. Αυτό το φαινόμενο όμως , ίσως θα πρέπει να το προσέξει και ο ίδιος ο ΑΣ.

        • Ariadne avatar
          Ariadne @ Ariadne 02/09/2011 10:21:57

          Διορθώνω. "..όπως σωστά υπονοεί ο Επώνυμος.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Αυριανιστής 02/09/2011 10:31:11

        Έχεις δίκιο, υπάρχει αυτή η τάση. Το Έθνος λέει "η απόφαση που λήφθηκε" και τα Νέα λένε "η εντολή που δόθηκε στο Βενιζέλο".

        Ο καθεστωτικός τύπος μιλάει, πάντως, για "αναβολή της έκτης δόσης". Άρα, ήδη βλέπουμε και τη μεθόδευση που θα χρησιμοποιηθεί. Από τη μια θα φορτώσουν την "επιτυχία" στον ΓΑΠ, από την άλλη θα πάνε πάλι να μας "σώσουν από τη χρεωκοπία", που "αναμφισβήτητα θα έρθει" από την μη εκταμίευση της έκτης δόσης.

        Σίγουρα δεν πρόκειται να βαρεθούμε.

  19. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 02/09/2011 09:34:13

    Θέατρο για να δείξει ο Γιωργάκης ότι ΜΠΟΡΕΙ να έλθει σε σύγκρουση
    ακόμα και με τους δανειστές μας.

  20. giorgos avatar
    giorgos 02/09/2011 09:34:16

    παμε για εκλογες.ο λαος προ της καταστροφης θα δωση καθαρη εντολη.θα πρεπει ο σαμαρας να ετοιμασει μια σφιχτη ομαδα τεχνοκρατων και πολιτικων που θα ειναι ετοιμοι να δωσουν μεγαλες μαχες εντος και εκτος για τη σωτηρια της χωρας.

  21. AUD avatar
    AUD 02/09/2011 09:49:16

    πιστεύετε ότι ο Αντώνης θα μπορέσει να χτυπήσει το βαθύ ΠΑΣΤΟΚ??? και κάτι ακόμη ποιο σοβαρό... να αντισταθεί σε ότι έχει δρομολογήσει το GAP με την παγκόσμια οικονομική ELITE???

    Εδώ ο Καραμανλής προσπάθησε και των σακάτεψαν πρώτα οι έσω...

    όσο και να παλέψουμε δεν θα γίνει τίποτα, αυτό φοβάμαι...

    • Iokasti@gr avatar
      Iokasti@gr @ AUD 02/09/2011 11:04:16

      στον πολεμο δεν πας για να τον χάσεις!!!

  22. kp8 avatar
    kp8 02/09/2011 09:50:47

    Οταν ο Βενιζέλος ήταν να πάρει μέτρα κατά της ευρύτερης μερίδας των πολιτών (μισθωτοί, συνταξιούχοι, ιδιοκτήτες ακινήτων και ελ. επαγγελματίες) το έκανε ελαφρά τη καρδία και έφερε το Μεσοπρόθεσμο μέσα σε μια νύχτα σχεδόν. Μόλις οι τροϊκανοί του ζήτησαν να προχωρήσει πιο βαθια με συνέπεια να συγκρουστεί με τον βαθύ πυρήνα των ψηφοφόρων του (εφοριακοί, συνδικαλιστές, συντεχνίες και λοιπά "σκοτεινά κέντρα συμφερόντων") εκεί "ύψωσε ανάστημα" και είπε όχι. Είναι δυνατόν όλοι αυτοί που τους προστατεύει με τόση παρρησία να μην τους ξαναψηφίσουν σε εκλογές ? Ασε που θα διατυμπανίζουν πλέον την ηρωική τους αντίσταση στους κατακτητές
    (έτσι εγκολπώνονται μερικώς και τα οφέλη της άκαμπτης στάσης Σαμαρά). Ετσι και η μάζα πλήττεται με ηθική, οικονομική και πολιτιστική εξαθλίωση (άρα είναι ανοικτή σε μελλοντική υποδούλωση) - γιατί τα μέτρα που έχουν ήδη ψηφισθεί και την αφορούν θα πληρωθούν - και αυτοί μειώνουν τις απώλειες τους σε ψήφους. Καλό σχέδιο, δε λέω. Κι εγώ που νόμιζα ότι ο Γιώργος απλά κρυβόταν για να μη φανεί το μαύρισμα από τις τρελές διακοπές του φετεινού καλοκαιριού. Προτείνω εκεί στη Ν.Δ. να αρχίσουν να σκέπτονται λίγο πώς θα αντιμετωπίσουν τα επικοινωνιακά μεγαλουργήματα του Πασόκ.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ kp8 02/09/2011 10:33:30

      Πολύ σωστό κι αυτό. Η παλικαριά του Βενιζέλου, που αναφέρω παραπάνω, έχει πολλή κομματική ιδιοτέλεια μέσα.

      • blue nile avatar
        blue nile @ Επώνυμος 02/09/2011 12:40:10

        Η περίπτωση εγκόλπωσης της γραμμής Σαμαρά θα έχει πρόσκαιρα και αμφιλεγόμενα επικοινωνιακά οφέλη για ΓΑΠ και Βενιζέλο. Ουσιαστικά αποδέχονται αυτά που προείπε ο Σαμαράς στην περυσινή ΔΕΘ και αλλού ενώ θα τους επωμιστεί η λογικότατη κατηγορία ότι καθυστέρησαν πάρα πολύ να αντισταθούν διαλύοντας τη χώρα.

  23. ataktos avatar
    ataktos 02/09/2011 09:53:53

    αυτοί του έφεραν .. αυτοί τους έδιωξαν χιχχι

  24. ataktos avatar
    ataktos 02/09/2011 10:03:22

    το λέμε .. επίσημη πτωχεύσει !!

  25. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 02/09/2011 10:04:38

    ...ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΥΡΙΑΝΙΣΤΗ....

    ...ΚΟΙΤΑΞΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ, ΚΟΙΤΑΞΕ ΤΗΝ ΦΑΜΙΛΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΣ ΜΑΣ, ΤΙ ΘΕΩΡΕΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΠΟΝΕΣΕΙΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΝ ΤΟ ΧΑΣΕΙΣ....
    ΤΟΣΟ ΕΝΔΟΤΙΚΟ ΔΕΝ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΑ,,,
    ..ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ.
    ..ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΠΕΤΡΑ, ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΒΡΑΧΟ,
    ...ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ "ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ"

    ...ΤΩΡΑ, ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ....
    ...ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΑ, ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΩΡΑ ΘΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ.
    "...ΔΙΕΚΟΨΑ ΤΙΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕΤΡΑ... ΚΛΠ"
    ..ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ....ΠΥΡ ΟΜΑΔΟΝ...

    ΜΕΓΑΛΗ ,ΜΑ ΜΕΓΑΛΗ, ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΣΤΗΝ Ν.Δ
    (ΓΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ)

    ..ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΑΕΡΟΠΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΚΑΤΕΒΕΙ....

    • Πανος avatar
      Πανος @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 02/09/2011 11:06:31

      R-E-S-P-E-C-T

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 02/09/2011 11:24:06

      Φίλε μου,

      με απέραντο σεβασμό σ' αυτό που κάνεις, σου ζητώ συγγνώμη για τον κυνισμό μου. Δεν είναι όμως, ακριβώς, "δικός μου" αυτός ο κυνισμός. Φοβάμαι ότι αντανακλά μια πραγματικότητα, και όποιος δεν τη βλέπει απλώς εθελοτυφλεί. Άλλοι συσχολιαστές που απάντησαν παραπάνω, είπαν ότι ούτε καν το "μικρομεσαίο" νησί για το οποίο μίλησα εγώ, θα είναι ικανό να μας συνεγείρει και να μας αφυπνίσει. Πράγματι, δες τι έγινε με τα Ίμια: για 3-4 μέρες ο κόσμος κυκλοφορούσε στο δρόμο κατηφής και ένιωθε εθνικά ταπεινωμένος. Αμέσως μετά ανέλαβαν τα τηλεπαπαγαλάκια να του γανώσουν το κεφάλι ότι "είναι εθνικισμός να ασχολούμαστε με βράχια όταν έχουμε μια νέα κυβέρνηση που θα μας βάλει στην τροχιά της σύγχρονης Ευρώπης". Σε λιγότερο από οκτώ μήνες, το πόπολο είχε ξεχάσει τα πάντα και έδινε νομιμοποίηση, δια της ψήφου, στον αχαμνό λογιστάκο για να τον οδηγήσει στον κολοφώνα της δόξης του εθνικού ενδοτισμού (Μαδρίτη, Οτσαλάν κ.λπ).

      Έχει άδικο, λοιπόν, όποιος γίνεται κυνικός και λέει ότι μας "χρειάζεται" μια βαρβάτη απώλεια εδαφών για να ξυπνήσουμε; Τελικά, ίσως να μην αρκούν καν τα νησιά. Ίσως να πρέπει να συρρικνωθούμε στη γραμμή Παγασητικού-Αμβρακικού για να έρθουμε στα ίσα μας.

  26. Γιώργος avatar
    Γιώργος 02/09/2011 10:14:14

    Συμφωνώ με τον Ορέστιο...
    Όποια μέτρα και να πάρουν από δω και πέρα, αφενός και δεν υπάρχει περίπτωση να εφαρμοστούν, αφετέρου το έλλειμμα δεν πρόκειται να μειωθεί και ο λόγος δεν είναι να εφαρμοστεί σώνει και καλά το μεσοπρόθεσμο όπως προπαγανδίζουν όλα τα ΜΜΕ για να επανακάμψει η οικονομία, αλλά τα ληστρικά επιτοκία των δανείων και η συνεχιζόμενη φθίνουσα πορεία της οικονομίας λόγω αυτών των μέτρων...
    Επομένως τα πράγματα έχουν φτάσει σε οριακό σημείο....
    Η άποψη μου είναι ότι αν δεν γίνει σύντομα η αναδιανομή του χρήματος τις επόμενες δεκαετίες θα ζήσουμε άσχημες καταστάσεις...αυτά είναι τα προεόρτια.....

  27. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 02/09/2011 10:24:02

    Το κωμικοτραγικό της υπόθεσης είναι ,ότι οι κυβερνητικοί διαφωνούν για τα ΣΩΣΤΑ ΜΕΤΡΑ που έπρεπε να πάρουν και δεν τα πήραν.π.χ. ενιαίο μισθολόγιο,κλείσιμο άχρηστων οργανισμών κλπ δημοσίου(υπεύθυνος Θ.Πάγκαλος) ,είσπραξη βεβαιωμένων ληξιπροθεσμων 41 διςΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΒΟΛΗ ΝΕΩΝ ΦΟΡΩΝ ,είσπραξη των φόρων από τις καταθέσεις της Ελβετίας,είσπραξη πάνω από 1 δις από υπόλοιπο ΕΤΑΚ 2009 και ΦΟΡΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ 2010 και 2011,πώληση των αεροσκαφών της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ που σαπίζουν ,διακοπή της καταβολής συντάξεων σε πεθαμένους κλπ.
    Τι κατανόηση να δείξουν οι τεχνοκράτες της τρόικα,αφού αυτά που συμβαίνουν είναι ακατανόητα από κάθε λογκό άνθρωπο.
    Δυστυχώς όμως αυτή είναι η νοοτροπία του κράτους-τσιφλικά που έχει φτάσει στο ανώτατο στάδιο παρακμής και αυθαιρεσίας και βάζει πάνω από όλα τα συμφέροντα των παραγόντων του και των φίλων και ημετέρων ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ,που τον θεωρεί ραγιά.
    Η επανίδρυση ντου κράτους λοιπόν,είναι ανάγκη να γίνει ίδρυση κράτους ευνομούμενου.
    Χρειάζεται Ηρακλής.
    Υπάρχει;

  28. καποιος avatar
    καποιος 02/09/2011 10:27:40

    ++

  29. Bloody_Ophelia avatar
    Bloody_Ophelia 02/09/2011 10:48:13

    πάμε σε εκλογές; Η ΠΑΣΟΚ Α.Ε δε νομίζω ότι διατίθεται. Βρήκαν τρόπο να κάνουν τα κοκόρια για να αναχαιτίσουν το χαμό που έρχεται στην ΔΕΘ. Να αποδυναμώσουν κάθε σύνθημα: ''Έξω το ΔΝΤ" - Τους διώξαμε! "Η Ελλάδα στους Έλληνες" - " μόνο! μόνο! όξω τόμσεν απ την παράγκα.. Μετά ο ΓΑΠ θα κλαφτεί σε ομπάμα, μέρκελ, τον περιπτερά της γειτονιάς, θα μας γλιτώσει και πάλι στο ...φτερό απ την χρεοκοπία και σερά σερά

  30. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 02/09/2011 11:03:32

    στημενο σκηνικο ειναι για να μπορεσει ο παπανδρεου να σταθει στη δεθ.
    μολις τελειωσουν τα πανηγυρια η τροικα θα επιστρεψει με τα νεα μετρα.
    εκτος αν παμε σε εκλογες αλλα και παλι τοτε στημενο σκηνικο ειναι,του στιλ μαλωνω με την τροικα δημιουργω σκηνικο ρηξης και παμε σε εκλογες για αν αποφασισει ο ελληνικος λαος.

  31. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 02/09/2011 11:05:27

    ΣΣΣΣΣ!! ΣΙΓΑ!! Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΕΖΕΛ...
    ΚΩΛΟΕΛΛΗΝΕΣ...

  32. δουκας σπυρος avatar
    δουκας σπυρος 02/09/2011 11:15:24

    Οι πολιτικες επιλογες ενος λαου εκπεφρασμενες μεσα απο την ψηφο του γινονται με βαση την λογικη η την φαντασια η λιγο απο τα δυο. Ο Ελληνας ψηφοφορος ομως για πολλες γενιες εχει αποδειξει με το αποτελεσμα της ψηφου του οτι στερειται και απο το πρωτο και απο το δευτερο χαρισμα. Αν ο λογος αυτης της παταγωδους αποτυχιας εινα η παντελης ελειψη ικανων και εμπιστων πολιτικων εκπροσωπων στην Ελληνικη κοινωνια, τοτε .....θαυματα δεν γινονται, ουτε με την μεθοδο της διαρκους ´δοκιμης και λαθους' . Μαλλον ειναι ωρα ο Ελληνας να ψηφισει σκεφτομενος "εξω απο το κουτι"

  33. factorx avatar
    factorx 02/09/2011 11:32:30

    Δείτε με μια ματιά τις γράφουν οι εφημερίδες ...ώρες μετα:

    ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ : «Λίγο μετά τα μεσάνυχτα ολοκληρώθηκε η συνάντηση του υπουργού Οικονομικών Ευ. Βενιζέλο με τους επικεφαλής της τρόικας χωρίς να επέλθει συμφωνία ούτε ως προς τις εκτιμήσεις για το έλλειμμα του 2011 ούτε ως προς τον τρόπο αντιμετώπισής του. Οι ξένοι εμπειρογνώμονες εκτιμούν ότι το έλλειμμα θα διαμορφωθεί στα επίπεδα του 8,6%-8,8% του ΑΕΠ, έναντι του στόχου 7,6%. Θεωρούν δε ότι η απόκλιση δεν οφείλεται κατά κύριο λόγο στη βαθύτερη της προβλεφθείσης ύφεσης και επιμένουν ότι απαιτούνται πρόσθετα μέτρα περικοπής δαπανών. Το οικονομικό επιτελείο εκτιμά ότι το έλλειμμα θα διαμορφωθεί λίγο πάνω από το 8% του ΑΕΠ ως αποτέλεσμα της κάμψης της οικονομικής δραστηριότητας και απορρίπτει οποιοδήποτε ενδεχόμενο λήψης πρόσθετων μέτρων, θεωρώντας ότι όσα έχουν αποφασισθεί επαρκούν».

    ΤΑ ΝΕΑ : Διακόπηκαν μετά τα μεσάνυχτα οι διαπραγματεύσεις του υπουργείου Οικονομικών με την τρόικα, η οποία -σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερ- δεν δεσμεύτηκε ότι η επόμενη δόση του δανείου θα εγκριθεί. Στο υπουργείο Οικονομικών υπήρξαν χθες οι δύο γύροι διαπραγματεύσεων. Ο δεύτερος οδηγήθηκε σε αδιέξοδο μετά την απαίτηση της τρόικας για λήψη νέων έκτακτων μέτρων».

    ΤΟ ΕΘΝΟΣ : «Ξαφνική εμπλοκή προέκυψε χθες αργά το βράδυ στις μαραθώνιες συζητήσεις της τρόικας με τον υπουργό Οικονομικών Ευάγγελο Βενιζέλο. Οι επικεφαλής της τρόικας επέμεναν για τη λήψη πρόσθετων μέτρων ύψους 2,5 δισ. ευρώ ή 1% του ΑΕΠ, κάτι που βρήκε αντίθετη την ελληνική πλευρά. Σύμφωνα με πληροφορίες ο υπουργός Οικονομικών επικοινώνησε με τον πρωθυπουργό Γ. Παπανδρέου, τον ενημέρωσε και η τελική απόφαση ήταν να δοθεί αρνητική απάντηση στην τρόικα. Όπως γίνεται πλέον αντιληπτό η αξιολόγηση της Ελλάδας για την λήψη της δόσης των 8 δισ. ευρώ περνάει σε πολιτικό επίπεδο».

    ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ : «Δραματική τροπή πήραν αργά χθες το βράδυ οι διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης με την τρόικα, καθώς οι δύο πλευρές οδηγήθηκαν σε ευθεία σύγκρουση για την ανάγκη λήψης πρόσθετων μέτρων με αποτέλεσμα να διακοπούν οι συνομιλίες. Σύμφωνα με πληροφορίες η τρόικα εκτίμησε ότι το έλλειμμα θα διαμορφωθεί φέτος σε επίπεδα άνω το 8,7% έναντι 7,7% που προβλέπει ο προϋπολογισμός και ζήτησαν τη λήψη πρόσθετων μέτρων ύψους 2,2 δισ. ευρώ, προκειμένου να καλυφθεί η διαφορά μια ποσοστιαίας μονάδας».

    • alakran avatar
      alakran @ factorx 02/09/2011 11:37:41

      Την Κυριακή θα υπάρχει και (τουλάχιστον) 1 δημοσκόπηση.Από τη Real.
      Είμαι πολύ περίεργος να δω πώς θα τα μπαλώσουν οι δημοσκόποι τους.

  34. juliet avatar
    juliet 02/09/2011 15:00:20

    Θέλουνε πάση θυσία συγκυβέρνηση για συγκάλυψη.Πασοκα σήμερα μου είπε,γιατί να μην υπάρχει συγκυβέρνηση οι ώρες είναι δύσκολες.
    Εσύ της είπα αν ο ΓΑΠ δεν σε πληρώσει θα το δεχτείς,αν δεν σε πληρώσει άλλη κυβέρνηση δεν θα το δεχτείς.Τώρα πάμε σε συγκυβέρνηση αν δεν σε πληρώσουνε θα πεις ότι το Πασοκ ήθελε -οι αλλοι δεν τον αφήσανε.
    Αν λοιπόν πάψεις να δικαιολογεί και πάμε μπροστά με νέα δεδομένα ίσως γλυτώσεις το μέλλον των παιδιών σου και ίσως μπορέσουμε να σώσουμε ότι έχει απομείνει.
    Και εκεί μου λέει ,τους συχάθηκα όλους ,δεν πάω να ψηφίσω.Αν αυτό σε εκπροσωπεί δηλαδή το τίποτε ,μην πας άλλα και όταν πας σκέψου....
    Αυτή είναι η φιλοσοφία της συναίνεσης,δεν πληρώνει κανείς και σφουγγάρι πάμε γι΄άλλα.
    Σωστά ΟΧΙ.

  35. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 02/09/2011 15:28:09

    Κακώς θεωρείτε πολλοί εδώ μέσα, ότι ο κόσμος είναι "μάζα" απολύτως κατευθυνόμενη, που "μασάει" κάθε επικοινωνιακό τρυκ της κυβέρνησης...υπάρχει και αυτό το "είδος" αλλά δεν πλειοψηφεί...

    Η πλειοψηφία του κόσμου, δυστυχώς, τρέμει για τα κεκτημένα (ή μάλλον όχι αυτά που έχει κατακτήσει με προσπάθεια αλλά κυρίως αυτά που του έχουν αποδοθεί ως αντιπαροχή της κομματικής "πίστης")...
    Η "αγανάκτηση" που πρόσφατα εκδηλώθηκε δεν τίμια....δεν αγανακτείς σε δόσεις...ήταν καλυμένος φόβος για την απώλεια των κεκτημένων...

    Ελπίζω όλοι αυτοί που βλέπουν το Σαμαρά ως λύση (μεταξύ τους και εγώ) να μη βιάζονται απλώς να αρπάξουν την πράσινη "κουτάλα"...πρέπει να επιδιώκουμε πραγματική αναδιάρθωση του κράτους...για την οποία όλοι θα κουραστούμε και θα ματώσουμε για να την πετυχουμε..αλλά τουλάχιστον θα αφήσουμε καλύτερο μέλλον στα παιδιά μας..

  36. juliet avatar
    juliet 02/09/2011 16:24:59

    Βρε ,Κώστα ,είναι εύκολο να τους πείσεις τ΄αυτονόητα;Πριν απο κάποια χρόνια ήτανε η κόρη μου Γαλλία ,σπουδές και πηγαινοερχόμουνα,κάποια στιγμή άρχισαν να υπάρχουνε προβλήματα οικονομικά.Να σου δώσω να καταλάβεις την νοοτροπία τους.Ο κομμωτής με το που του έγινε αύξηση ,έφυγε πήγε στο χωριό του ν΄ανοίξει κομμωτήριο.Είδαμε αγγελίες που έλεγαν θέλω να μου βάψουν το σπίτι προσφέρω μαθήματα γαλλικών ..κ .α.
    Εδώ .....για μες μου είδες αλληλεγγύη....εγώ όχι .Να μη χάσουμε τ' αυτοκίνητά μας,η επιφάνειά μας η ρηχή ,η φαντακτερή.Αυτά εκμεταλεύονται!!!

  37. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 02/09/2011 17:31:25

    Θαρρώ πως αυτοί οι δυο μονομάχοι του 2007, θα αλληλοσκοτωθούν για το ποιός θα επικρατήσει τελικά στο πράσινο στρατόπεδο! Ο ΓΑΠ θέλει να τον αδειάσει, ανακηρύσσοντάς τον ως αποτυχημένο, γι αυτό άλλωστε απέσυρε τον φοροκωνσταντίνου και του έδωσε το αναμμένο μαγκάλι και ο Μπένι θέλει εκλογές εδώ και τώρα πριν φθαρεί και διαδικασίες διαδοχής. Δηλαδή ακολουθεί τη στρατηγική της Ντόρας του 2009, σε πράσινη όμως εκδοχή. Είναι άλλωστε γνωστό, πως και οι δύο είναι της αυτής Μεγάλης Υπονομευτικής Σχολής, του γνωστού πρυτάνεως. Η διαφορά τους είναι στο χρόνο υπομονής και στην ανοχή που επιδεικνύει ο καθένας τους και στον τρόπο που αντιδρά, όταν δεν του κάτσει η μπίλια. Στο μάθημα της ψυχολογίας δεν είχαν ενδεχομένως τις ίδιες επιδόσεις!
    Προσωπικά πιστεύω πως οι γνωστοί πάτρωνες θα στηρίξουν το καλό τους, το υπάκουο και περιορισμένου IQ παιδί τους και θα βάλουν ίσως τους εξ ανατολών γείτονες να κάνουν ένα επεισοδιάκι στο Αιγαίο, για να του δώσουν και λίγους πατριωτικούς πόντους. Γιατί εκεί, έναντι του Αντώνη υστερούσε πάντα δραματικά και τώρα δεν τον αναγνωρίζει σχεδόν κανείς, ως Έλληνα.
    Όπως φαίνονται τα πράγματα, ο ΓΑΠ μάλλον μας αποχαιρετά οσονούπω και το ζήτημα είναι αν θα θελήσουν οι εντολείς του να τον διατηρήσουν ως αξιόμαχο ακόμα στην πολιτική κονίστρα, μήπως και τους χρειαστεί για καμιά σχετική δουλειά στο μέλλον. Τα σενάρια με τους εφιάλτες εκ των έσω, και γράφονται προσεκτικά και εξυφαίνονται εγκαίρως. Αν αποφασίσουν να τον αποστρατεύσουν θα έχουν ήδη βρει το πρόσωπο για τη διαδοχή του, έχουν άλλωστε καβάντζα και τα δύο εξαπτέρυγα που υπέγραψαν πέρυσι μαζί του την υποθήκευση της χώρας και τη σκλαβιά της ζωής των παιδιών μας.
    Η διακοπή λοιπόν των συνομιλιών έχει πολλές αναγνώσεις και θα δούμε αν αποτελεί τακτική για τη γνωστοποίηση ενός προαναγγελθέντος θανάτου, ή αποτελεί μια νέα μορφή ασφυκτικής πίεσης για "συναινέσεις" σωτηρίας των εντολοδόχων και των προθύμων. Ίδωμεν!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.