«Διαστρέβλωση της πραγματικότητας»
08/12/2014 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Διαστρέβλωση της πραγματικότητας»

Μια μεγάλη μερίδα του κόσμου βλέπει τα πράγματα διαφορετικά απ’ ότι είναι. Ερμηνεύει τους νόμους διαφορετικά απ’ ότι είναι το κανονικό. Δρα διαφορετικά απ’ ότι θα έπρεπε να δρα ένας νομοταγής πολίτης που σέβεται τη χώρα του, το διπλανό του, τους υπόλοιπους εκτός Ελλάδας.

Η Ελλάδα έχει ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα. Πάσχει από ένα σύνδρομο που πιθανότατα δεν το έχει κανένας άλλος λαός. Λέγεται «διαστρέβλωση της πραγματικότητας».

Μια μεγάλη μερίδα του κόσμου βλέπει τα πράγματα διαφορετικά απ’ ότι είναι. Ερμηνεύει τους νόμους διαφορετικά απ’ ότι είναι το κανονικό.

Δρα διαφορετικά απ’ ότι θα έπρεπε να δρα ένας νομοταγής πολίτης που σέβεται τη χώρα του, το διπλανό του, τους υπόλοιπους εκτός Ελλάδας.

Ζει σε ένα παράλληλο σύμπαν όπου τα πάντα συμβαίνουν με έναν εντελώς μοναδικό και διαφορετικό τρόπο. Χρησιμοποιεί παραμορφωτικό φακό ο οποίος κάνει τα πάντα διαφορετικά και τις περισσότερες φορές πολύ άσχημα.

Και εξηγούμαστε:

·Για μια μερίδα του πληθυσμού τα επεισόδια και το κάψιμο της Αθήνας θεωρείται κάτι φυσιολογικό. Μια καθημερινή πράξη που δείχνει επαναστατικότητα. «Δε βαριέσαι, ας πάμε να ρίξουμε καμιά μολότοφ, ας λεηλατήσουμε κανένα μαγαζί, ας διαλύσουμε τη δημόσια περιουσία», λένε και κατεβαίνουν στο κέντρο να τα… σπάσουν για χαβαλέ. Όλο αυτό θεωρείται φυσιολογικό, ένα γεγονός σα να πηγαίνουμε στη δουλειά μας, στο γήπεδο, ή βόλτα με τα παιδιά μας.

·Υπάρχουν ακόμη πάρα πολλοί Έλληνες που πιστεύουν ακράδαντα ότι το να χτυπήσεις αστυνομικούς, να τους τραυματίσεις ή να τους σκοτώσεις είναι μια πράξη γενναία. Και το κάνουν με την πρώτη ευκαιρία. Αλλά το ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι πως όταν την ώρα της μάχης ένας αστυνομικός σφαλιαρίσει έναν διαδηλωτή αμέσως γίνεται φασίστας, τραμπούκος, μπάτσος και ζητούν από την κυβέρνηση να τον διώξουν.

·Υπάρχουν χιλιάδες Έλληνες που θεωρούν ότι ένας ληστής τράπεζας, με εμφανείς τρομοκρατικές τάσεις είναι ήρωας επειδή κάνει απεργία πείνας και χρησιμοποιεί τους νόμους και το κράτος που ο ίδιος μισεί και πολεμά. Υπάρχουν Έλληνες που πιστεύουν ακράδαντα ότι ένας «αριστερός» ληστής έχει δικαιώματα πολύ περισσότερα από έναν δεξιό ή απλά από έναν άλλο ληστή. Σκεφτείτε μόνο το εξής: Πόσες φορές ενδιαφέρθηκε η Αριστερά ή άλλοι κοινωνικοί φορείς για ανήλικους φυλακισμένους που παραστράτησαν κάποια στιγμή στη ζωή τους; Μόνο ο Ρωμανός έχει αυτή την ευκαιρία να τον στηρίζουν τα… κοινωνικά κινήματα.

·Ακόμη και οι λεγόμενοι «νοικοκυραίοι», άνθρωποι δηλαδή του μόχθου που μετράνε τα ρέστα τους για να βγάλουν κι άλλο μήνα, θεωρούνται από μια μερίδα του κόσμου συντηρητικοί. Αυτοί που δουλεύουν άπειρες ώρες και δεν έχουν χρόνο για μπάχαλα είναι πουριτανοί για τους τεμπέληδες της εύφορης κοιλάδας.

·Κορυφαία διαστρέβλωση της πραγματικότητας. Η ληστεία τράπεζας είναι «απαλλοτρίωση» που βοηθά τον ληστή να μην έχει ανάγκη τη μισθωτή εργασία. Η εισβολή και λεηλασία σε καταστήματα από τα οποία κλέβουν ρούχα, παπούτσια, γυαλιά κ.λπ. είναι αναφαίρετο δικαίωμα. Είναι… αναδιανομή πλούτου, έτσι την ονομάζουν τη ληστεία οι μπαχαλάκηδες.

Θα μπορούσαμε να απαριθμούμε δεκάδες περιστατικά διαστρέβλωσης της αλήθειας και της πραγματικότητας. Όπως π.χ. όταν κλέβουν οι πολιτικοί το θεωρούν αναφαίρετο δικαίωμά τους. Όταν κλέβουν οι πολίτες την εφορία λένε «έλα μωρέ, κι εμένα με κλέβει το κράτος». Όταν βρίζουμε τον γείτονα, τον οδηγό στο δρόμο, τον συνάδελφο στη δουλειά απλά είναι «καθημερινά περιστατικά» κι όχι έλλειψη παιδείας και κοινωνικοποίησης. Όταν καίμε τα πανεπιστήμια, ρίχνουμε σκουπίδια στα γραφεία καθηγητών, βρίζουμε και χτυπάμε πανεπιστημιακούς λέμε «είναι μπου… λο το πανεπιστήμιο και φταίει το κράτος». Ή ακόμη: «Ε, τα κακόμοιρα τα παιδιά, νέοι 20άρηδες είναι να μην τους δικαιολογήσουμε για την επαναστατικότητά τους».

Δυστυχώς κάπως έτσι αυτή η χώρα προσπαθεί να σταθεί στα πόδια της, να γίνει μια σοβαρή, κανονική χώρα. Όσο όμως θα υπάρχουν παραμορφωτικοί φακοί που όλα τα βλέπουν κατά πως τους βολεύει τόσο η πατρίδα θα βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο. Τόσο θα λέμε κάθε μέρα «δε σώζεται αυτή η χώρα». Και δεν θα μας φταίνε οι πολιτικοί για όλα τα δεινά της Ελλάδας. Θα φταίει το κακό μας το κεφάλι.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 08/12/2014 07:19:00

    H διαπαιδαγώγηση αυτή αρχίζει από το σχολείο και συνεχίζεται σχεδόν σε όλη τη ζωή.Όλοι οι ήρωες που προβάλλονται είναι κάποιοι που αντιστάθηκαν σε εξουσίες. Για τους αριστερούς ήρωες (Γκεβάρα,Βελουχιώτης,πολυτεχνείο) περιττό να μιλήσουμε.Αλλά πλέον και δεξιοί εθνικοί ήρωες προβάλλονται υπό το πρίσμα αποκλειστικά της εξέγερσης.Η επανάσταση του 1821 προβάλλεται ως μία αντιεξουσιαστική ενέργεια.Στον πόλεμο του 1940 υποβαθμίζεται ο ρόλος των επιτελείων και των στρατηγών και προβάλλεται η απόφαση για αντίσταση που εμφανίζεται ως παράλογος αλλά επιβεβλημένος ηρωισμός. Όταν ζεις σε μία χώρα που όλοι οι θετικοί ήρωες είναι κάποιοι που αψήφισαν κανόνες και εξουσίες τελικά πιστεύεις και εσύ ότι πρέπει να κάνεις το ίδιο.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ψυχραιμια 08/12/2014 22:44:09

      Ξεκινάς λάθος: Η παιδεία αρχίζει στο σπίτι από 1 έτους. Μέχρι το σχολείο έχουν μπει ήδη οι βάσεις. Για αυτό το λόγο οι γονείς ήταν, είναι και θα είναι οι βασικοί υπεύθυνοι της καλής ή κακής κατάντιας της κοινωνίας.

  2. Τί να λέμε avatar
    Τί να λέμε 08/12/2014 07:55:22

    Επανέρχομαι στο θέμα της τιμής της βενζίνης. Καθώς είχα φάει κράξιμο από κάποιους προφανώς κατευθυνόμενους εδώ μέσα σχολιαστές. Και θα στοχοποιήσω τους ανθρώπους της διπλανής πόρτας: το σάπιο κατεστημένο των πρατηριούχων. Των κατά τα άλλα "πατριωτών". Για να αντιληφθούμε πως ο εχθρός δεν βρίσκεται πάντα εκεί έξω (πχ. Τουρκία), αλλά βρίσκεται εντός των πυλών. Και είναι 'Έλληνας". Και αντιγράφω άρθρο δημοσιογράφου της Καθημερινής:
    "...Εν κατακλείδι, από τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της η «Κ» προκύπτει μια μεγάλη απόκλιση της διεθνούς τιμής της βενζίνης από την τιμή που πληρώνει ο καταναλωτής στην αντλία. Για παράδειγμα, το διάστημα 19/9/2014 με 28/11/2014 η διεθνής τιμής της αμόλυβδης υποχώρησε κατά 28% (από τα 910,25 δολάρια ο μετρικός τόνος στα 681,25 δολάρια ο μετρικός τόνος) η τιμή λιανικής στην Ελλάδα μόνο κατά 7%, δηλαδή κατά 18% λιγότερο από τη διεθνή τιμή. Ετσι εξηγείται και το γεγονός ότι η τιμή της αμόλυβδης στην Ελλάδα με βάση τα τελευταία δημοσιευμένα στοιχεία της Ε.Ε. (1/12/2014) είναι η τρίτη κατά σειρά ακριβότερη στην Ε.Ε. των 28 μετά από φόρους και η 11η ακριβότερη πριν από φόρους..." Τί είχα γράψει και εγώ πριν από μία βδομάδα σε σχόλιό μου; Ακριβώς τα ίδια: πώς γίνεται να έχει πέσει η τιμή βαρελιού 30% και η τιμή της βενζίνης μόνο 7%;;;;;
    Κατά τα άλλα φταίει η Τρόϊκα, το Μνημόνιο, οι Τούρκοι, οι Αλβανοί, κλπ. και ΟΧΙ οι γελοίες κάστες των Ολιγαρχών...μέρος αυτής της ελιτίστικης κάστας είναι και οι παντός είδους προνομιούχες Ελληνικής καταγωγής ομαδούλες που θησαυρίζουν στο κουφάρι της Ελλάδας...
    Ποιά η διαφορά αυτών των ελιτίστικων ομάδων σε σχέση με την Οθωμανική Αυτοκρατορία;;;;; ΟΥΔΕΜΙΑ. Ίσως μάλιστα, αυτές οι Ολιγαρχικές προνομιούχες ελιτίστικες ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ομαδούλες συμπεριφέρονται στον Έλληνα "ραγιά" ακόμη πιο σκληρά από ό,τι οι Οθωμανοί ! Τα Γιάνενα ήταν πρώτα στα γρόσια επί Τουρκοκρατίας... Βρίστε με τώρα, αλλά μετά στάξτε το μισθό σας στις πάσης φύσεως Ελληνικές πατριωτικές κατά τα άλλα Ολιγαρχικές ομαδούλες...ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!
    Πονάν τα σχόλιά μου και προκαλούν, αλλά αυτό θέλω να κάνω: να προκαλέσω πόνο σε αυτές τις ομάδες.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Τί να λέμε 08/12/2014 10:04:10

      http://dexiextrem.blogspot.gr/2014/12/blog-post_955.html#more Από τα διαγράμματα φαίνεται ότι η τιμή έχει πέσει 25% διεθνώς,16% στα διυλιστήρια και 7% στα βενζινάδικα. Φυσικά τα διυλιστήρια και τα βενζινάδικα μπορούν να σου πουν ότι έχουν πάγια έξοδα που είναι ανεξάρτητα από την τιμή και ανεβάζουν το κόστος αλλά πόσα είναι αυτά;Θέλει μελέτη.

      • Τί να λέμε avatar
        Τί να λέμε @ ψυχραιμια 08/12/2014 10:43:41

        Δεν διαφωνώ και πολύ σωστά τα αναφέρεις. Σίγουρα θέλει μελέτη: θα στήσουν μία 5μελή επιτροπή να το μελετήσει αποτελούμενη από δυο -τρία άτομα (sic) και η επιτροπή θα το στείλει στις καλένδες (λογιστικά τερτίπια). Ωστόσο, και πάλι η μείωση 25-35% ΔΕΝ φτάνει στον καταναλωτή αλλά την επικαρπώνεται η αριστεροδεξιά Ολιγαρχική ελίτ. Η ουσία; Η ολιγαρχική ελίτ, μέρος της οποίας είναι οι προνομιούχες κάστες, εκμεταλλεύεται το "ραγιά". Τί θα κάνει ο "ραγιάς" όταν του τεθεί ένα πονηρό δίλλημα εκ της Ανατολής του στυλ: "αυτοί σε εκμεταλεύονται χειρότερα από ό,τι κάναμε εμείς πριν το 1821...έλα ξανά μαζί μας...άφησέ τους..ας στήσουμε ένα αυτόνομο κρατίδιο..." Εδώ σε θέλω κάβουρα. Καταλαβαίνετε ποιοί είναι οι πραγματικοί ΕΘΝΙΚΟΙ κίνδυνοι που δημιουργεί η αριστεροδεξιά Ολιγαρχική ελίτ; Ολιγαρχική ελίτ = 5η φάλλαγα... Η εξαφάνιση της αριστεροδεξιάς ολιγαρχικής ελίτ των κάθε προνομιούχων αποτελεί θέμα Εθνικής Ασφάλειας. Ο νοών νοείτω.

        • KOSTAS70 avatar
          KOSTAS70 @ Τί να λέμε 08/12/2014 15:54:01

          Μα γι' αυτό ακριβώς το λόγο επικράτησαν οι Τούρκοι στη Μικρά Ασία, πριν χίλια χρόνια. "Ελάτε με μας να γλυτώσετε από τους, ελληνικού τύπου, φεουδάρχες, τους "Δυνατούς". Έγιναν και σφαγές και εξανδραποδισμοί, αλλά είναι εντυπωσιακά μικρό το χρονικό διάστημα που απαιτήθηκε για την επικράτησή τους, που δεν εξηγείται παρά με την εθελούσια μεταστροφή του ντόπιου πληθυσμού λόγω κυρίως οικονομικών κριτηρίων.

    • Τί να λέμε avatar
      Τί να λέμε @ Τί να λέμε 08/12/2014 11:06:06

      Να προσθέσω και κάτι ακόμη: από το Σεπτέμβριο προειδοποιώ για "επερχόμενη σύγκρουση". Κάποιοι πληρωμένοι προφανώς από τα ταμεία του ΣΥΡΙΖΑ (δηλαδή το φόρο μου) σχολιαστές (πχ. εκείνος ο ποταμίσιος βάτραχος ντε) μου έκαναν γελοία επίθεση. Τί ακολούθησε; Ο ΣΥΡΙΖΑ μετά την επίσκεψη Τσίπρα στο Υπ. Εθν. Άμυνας αναδιπλώθηκε. Και ενέδωσε σε εθνική συννενόηση για τα εξωτερικά θέματα... ΚΑΤΙ ΤΟΥΣ ΤΡΟΜΑΞΕ; Προφανώς! Αρκεί να δείτε το σημερινό τίτλο του φιλοΣΥΡΙΖΑΙΪΚΟΥ onalert: http://www.onalert.gr/stories/ta-pyromaxika-kateynasmou-tis-tourkias-mas-teleiosan/39099 Θα το πιούνε το πικρό ποτήρι των δικών τους Ιμίων ολόκληρο οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ...θα σκάσει στα χέρια τους η αλλαγή συνόρων...το κατάλαβαν και γι'αυτό ΤΡΟΜΑΞΑΝ ; Και θα επιβεβαιωθεί ο Ανδριανόπουλος: "θα έχει αποτύχει η κεντροδεξιά, η κεντροαριστερά, η αριστερά, και μετά....τί ;;;;;" Η ΚΟΛΑΣΗ! ΧΕ!ΧΕ! Αυτό δεν ονειρευόταν ο Τσίπρας; Ένα υπέροχο χάος; Τί νομίζει; Πως η ευχή του ΔΕΝ θα πραγματοποιηθεί; Αλέξη πες αλεύρι...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Τί να λέμε 08/12/2014 11:30:39

        Δεν υπάρχει θέμα αλλαγής συνόρων όσο είσαι στο ΝΑΤΟ και την ΕΕ.Βέβαια η αριστερά δεν θελει να είναι.Αυτό όμως είναι δικό τους προβλημα ιδίως από τη στιγμή που η Ρωσία επέλεξε για στρατηγικό της εταίρο την Τουρκία.

        • Τί να λέμε avatar
          Τί να λέμε @ ψυχραιμια 08/12/2014 12:36:55

          "...η Ρωσία επέλεξε για στρατηγικό της εταίρο την Τουρκία...." Επικροτώ: σε απάντηση όλων (ο νοών νοείτω) όσων θεωρούσαν πως θα μας σώσει το "ξανθό γένος"...

      • Ποταμίσιος Χάνος avatar
        Ποταμίσιος Χάνος @ Τί να λέμε 08/12/2014 11:35:46

        Η Εθνική συννενόηση και η κοινή στάση απέναντι στους κάθε είδους επιβουλείς της χώρας, είναι δεδομένη για κάθε πολιτικό και κάθε πολίτη έχοντα σώας τας φρένας. Δε χρειάζεται να ΤΡΟΜΑΞΟΥΜΕ για να πράξουμε τα αθυτονόητα. Αρκεί απλά, να ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ. Μόνο που κάποιοι σαν εσένα, οκνοί και άεργοι φανατικούληδες που καλοτρέφονται σίγουρα στο Πρυτανείο από τους φόρους μας ως γνήσιοι κομματικοί μονιμάδες, τρέφουνε κα το ταραγμένο ''πνεύμα'' τους με οράματα εμφυλίων σπαραγμών και επερχόμενων Εθνικών καταστροφών. Να σου το πω ακόμα μιά φορά για να το εμπεδώσεις Ό,τι να΄ναι λέμε μου: Μη φάτε, σύντομα θα΄χουμε γλάρο. Υ.Γ Κι εγώ σε αγαπάω. Aν όμως με βλέπεις σαν βάτραχο και όχι σαν Χάνο, φίλησέ με για να γίνω επί τέλους ο πρίγκιπας που τόσα χρόνια περιμένεις ... :)

        • Τί να λέμε avatar
          Τί να λέμε @ Ποταμίσιος Χάνος 08/12/2014 12:35:07

          Άλλη γραμμή ακολουθούσες πριν λίγες βδομάδες...αν δεν σχολίαζα δεν θα μιλούσες...θα έκανες το...χάνο! ελπίζωντας πως κανείς δεν θα φέρει το θέμα προς συζήτηση...αλλά αν πρέπει να λουστούμε τα εξ'αμάξης για να πειστεί ο κάθε πληρωμένος από το φόρο μου παγκάκιας ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ για τα ΕΘΝΙΚΑ αυτονόητα τότε βράσε όριζα. Έτσι θα κυβερνήσετε; Το "καρπούζι" θα σκάσει στα χέρια του Mr.-Polo-Ralph-Lauren-Alex...αυτό καταλάβατε, και γι' αυτό αλλάξατε στάση. Κοινώς: χεστήκατε από το φόβο σας όταν συνιειδητοποιήσατε αυτά που έρχονται. Μέχρι της συνάντησης του Τσίπρα με τον Αβραμό- ΟΛΟΙ σας φωνάζατε πως όποιος μιλούσε για "επερχόμενη σύγκρουση" ήταν φασίστας-"οκνός και άεργος φανατικούλης" κλπ.... Τίποτε δεν άλλαξε. Έχετε επικίνδυνη άγνοια και φανατισμό. Αλλάζετε θέσεις κατά το δοκούν (για να μη μιλήσω για τον Σταθάκη-που-δεν-ξέρει-να-μιλάει"...) Μη ξεχνάς όμως κάτι: ποιοί σας ψηφίζουν και τί ψήφιζαν πριν από εσάς.... Η δεξαμενή ψήφων ΔΕΝ άλλαξε. Μία μικρή χώρα είμαστε. Σας ψηφίζουν αυτοί που τους έβριζες μέχρι και πριν λίγους μήνες...

          • Ποταμίσιος Χάνος avatar
            Ποταμίσιος Χάνος @ Τί να λέμε 08/12/2014 13:20:29

            Εγώ πάντα υποστηρίζω σταθερά τα ίδια ακριβώς πράγματα. Ποτέ δεν χρειάζεται να αλλάξω απόψεις για να συμφωνήσω με την κομματική γραμμή όπως υποχρεώνεσαι να κάνεις εσύ, που είσαι οπαδός. Ο Συριζόφοβος κουτός φανατισμός σου όμως, σε εμποδίζει να κατανοείς τα λεγόμενα του άλλου. Κρώζεις μονότονα και παράφωνα χωρίς μπορείς να ακούσεις, απολύτως τίποτε. Το τι λέει δε ο κάθε φούφουτος, δεν καθιστούν συμμέτοχο και σύμφωνο οποιονδήποτε δεν ταυτίζεται με τους πολεμοχαρείς σαν εσένα ''οκνούς και άεργους κομματικούς φανατικούληδες, τους σιτιζόμενους στο Πρυτανείο και αμειβόμενους ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΜΟΥ'', που ορέγονται ταραχές και ''συγκρούσεις''. Οι ψηφοφόροι που μαζί σου βελάζουν κάθε όποτε τους επιτρέπεται και αποτελούν την εκάστοτε σοφή...πλειοψηφία, οι ίδιοι είναι που τώρα τους βρίζεις και που σε κάνουν να χτυπιέσαι σαν απατημένη αγαπητικιά που την εγκαταλείψανε. Δεν είναι πιό χαχόλοι από όσο όταν εξασφάλιζανε την εξουσία στους ''δικούς σου'' εκλεκτούς. Τους απορρίπτεις τώρα μόνο, που ίσως οι επιλογές τους σε ξεβολέψουνε. Στην ουσία τραβάς πανικόβλητος τα μαλλιά σου, γιατί τους ...έχασες. Όσο για τη φρούδα και διεστραμμένη ελπίδα να σκάσει το οτιδήποτε στα χέρια όποιου ...Ολυμπιακού (αντιπάλου) - αδυνατώντας να συνειδητοποιήσεις οτι θα σκάσει η ζωή μας επί της ουσίας εκτός και είσαι άλλης εθνικότητας και ζείς εκτός Ελλάδος -, Θα επιμείνω ξανά : Μη φας, θα έχουμε γλάρο....

          • Τί να λέμε avatar
            Τί να λέμε @ Ποταμίσιος Χάνος 08/12/2014 13:46:27

            Που'νά' ξερες....

          • Ποταμίσιος Χάνος avatar
            Ποταμίσιος Χάνος @ Τί να λέμε 08/12/2014 14:14:28

            Κι εσύ, που να δείς.....

  3. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 08/12/2014 08:17:42

    Ξεχείλησε η Δημοκρατία και εμείς την ξεχειλώσαμε...

  4. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 08/12/2014 08:33:06

    Το άρθρο αγγίζει ένα από τα κύρια ζητήματα της συνολικής κρίσης που μαστίζει τη χώρα μας. Πρόκειται για την κρίση νομιμοποίησης του συστήματος στο σύνολό του. Κρίση ιδεολογικής και ηθικής ηγεμονίας του πολιτικού και παραγωγικού συστήματος (οικονομικές και κοινωνικές σχέσεις και δράσεις). Η αμφισβήτηση από τους πολίτες των αναγκαίων για την ύπαρξη και λειτουργία του συστήματος στο σύνολό του κανόνων και νόμων ως αποτέλεσμα της αποτυχίας των θεσμών του Κράτους, της Οικονομίας και της Δικαιοσύνης παράγει και αναπαραγάγει νοοτροπίες ατομικισμού, όπως αυτές που περιγράφει το άρθρο. Πρόκειται για κυριαρχία του ενστίκτου ατομικής προστασίας σε κοινωνία στην οποία το ένστικτο της συνολικής προστασίας έχει εξανεμιστεί. Η Ελλάδα είναι χωρίς Ηγεμόνα. Δλδ. χωρίς πολιτικό, οικονομικό, νομικό, ηθικό, και ιδεολογικό σύστημα αποδεκτό από τους Πολίτες της. Χωρίς τα δύο βασικά στοιχεία ενός εθνικού συστήματος, το φόβο και τον σεβασμό. Ο φόβος της τιμωρίας κι ο φόβος απώλειας της ατομικής και ομαδικής αξιοπρέπειας. Οταν χαθεί ο νομικός και κοινωνικός φόβος, τα άτομα και η κοινωνία εκπορνεύονται. Ο σεβασμός προς τους θεσμούς, προς τα πρόσωπα τους συστήματος, προς Έθνος είναι αναγκαίος όρος για την ομαλή και παραγωγική λειτουργία ενός κοινωνικού σχηματισμού.Χωρίς την αίσθηση και τη συνείδηση του σεβασμού η κοινωνία οδηγείται σε διάλυση και στον ολοκληρωτισμό.Ο σεβασμός, όμως, δεν επιβάλλεται. Καλλιεργείται. Καλλιεργείται από τους πρωταγωνιστές και τους ηγέτες του συστήματος. Η έλλειψη σεβασμού είναι αποτέλεσμα της αποτυχίας του συστήματος. Να σεβαστεί τι ο πολίτης, τον ¨Αρχιερέα της διαπλοκής¨; Η κρίση νομιμοποίησης του συστήματος στο σύνολο του καλλιεργεί κι φέρνει σε κυρίαρχη θέση το ένστικτο και την νοοτροπία του ¨σώζων ευαυτόν σωθήτω¨. Οι πολίτες βλέπουν και βιώνουν σήμερα μέσα στην κρίση πως το μόνο που πράττουν οι ηγεσίες του είναι να προστατεύσουν το τομάρι τους, και τους δικούς τους. Οι αρχιερείς της διαπλοκής συνεχίζουν να τον κυβερνούν σε κεντρικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο. Η διαστρέβλωση της πραγματικότητας είναι η συνειδητή και η υποσυνείδητη κατανόηση της πραγματικότητας με τραγικό τρόπο.

    • ΑΡΓΟΝΑΥΤΗΣ. avatar
      ΑΡΓΟΝΑΥΤΗΣ. @ Μανιάτης 08/12/2014 09:15:39

      Aγαπητέ Μανιάτη υποκλίνομαι. Βάζεις τα πράγματα στη σωστή τους θέση, και κυρίως τα εξηγείς. Πόσω μάλλον που ο λαός αυτός είναι ο Ιδρυτής του σύγρονου Δυτικού πολιτισμού, που μπορεί να βρίσκεται σε μια φάση υλικής παρακμής και οικονομικής ένδειας μετά απο αλεπάλληλες καταστροφές, όμως το DNA του δεν αλλοιώνεται ούτε εκφυλίζεται στους αιώνες, και επομένως δεν παύει να είναι ατομιστής, πολυμήχανος και ανυπότακτος και να απαιτεί, όπως αναφέρεις, πρωτίστως το διδακτικό παράδειγμα απο τους πρωταγωνιστές και τους ηγέτες του συστήματος. Θα αναφέρω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα που έκανε Παγκοσμίως εντύπωση. Στον πόλεμο της Γιουγκοσλαβίας, όλοι οι κάτοικοι των "κανονικών χωρών" της ΕΕ ήταν κατά πλειοψηφίαν υπέρ του βομβαρδισμού της, διότι έβλεπαν την "Πραγματικότητα" όπως ήθελαν οι ηγεσίες τους, όμως ο Ελληνικός λαός κατ΄απόλυτη πλειοψηφία 93% έβλεπε εντελώς αντίθετα την Πραγματικότητα. Και τελικά δικαιώθηκε... Ισως να δικαιωθεί και τώρα. Ας περιμένουμε... Μην ξεχνάμε άλλωστε οτι απο την αρχαιότητα έως σήμερα, είμαστε ο μόνος λαός στην Ευρώπη τουλάχιστον, στον οποίο η εφαρμογή των Νόμων και του Συντάγματος επαφίεται στον Πατριωτισμό ενός εκάστου εξ ημών, προφανώς επειδή οι Έλληνες ουδέποτε εμπιστεύονται, δικαίως οπως αποδεικνύεται, τυφλά τους ηγέτες. Ο Πλάτων άλλωστε είπε οτι πρέπει υποχρεωτικά να τους αλλάζουμε κάθε χρόνο...

    • Νικος avatar
      Νικος @ Μανιάτης 08/12/2014 09:40:53

      Μπράβο, Μπράβο, Μπράβο!

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Μανιάτης 08/12/2014 13:25:59

      Γράφει η Αθηνά Κατσαφάδου Δικηγόρος, τ. πρόεδρος Δ.Σ. Πειραιά
      Για να αντιληφθούμε σε βάθος αυτό που συμβαίνει σήμερα στη δύστυχη χώρα μας πρέπει να ξαναθυμηθούμε τα γεγονότα της ιστορίας μας, τα αίτια και τις αφορμές της Δ’ Σταυροφορίας και τον διαμελισμό της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, που επιμελώς αποκρύπτονται, αποσιωπούνται και δεν διδάσκονται στα σχολεία μας. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό έχει να κάνει με τη γεωπολιτική προσήλωση της πολιτικο-οικονομικής ελίτ της χώρας στο δόγμα «ανήκομεν εις την Δύσιν», δηλαδή σε Ευρωπαϊκή Ένωση (για να ακριβολογούμε, γερμανική Ευρώπη) και ΗΠΑ.

      Τα σύνορά μας, παρά την ένταξή μας στην Ε.Ε., ουδέποτε αναγνωρίστηκαν ως σύνορα της Ευρώπης. Η γεωργία και η κτηνοτροφία μας σχεδόν κατεστράφησαν και η βιομηχανία και η ανθούσα βιοτεχνία μας εξαφανίζονται. Το νόμισμά μας, η παλαιότατη δραχμή, αντικαταστάθηκε από το πανάκριβο γερμανικό ευρώ. Έχουμε μεταβληθεί σε λαό καταναλωτών των δυτικών προϊόντων και κυρίως των πολιτιστικών σκουπιδιών τους. Αυτή είναι η επιδίωξη της Δύσης. Να μην παράγουμε τίποτε και να είμαστε απλώς μεταπράτες.

      Εμείς, εις πείσμα των καιρών, θα αναπλεύσουμε το ρεύμα της αιμάσσουσας ιστορίας μας προκειμένου να αναδειχθεί και να κατανοηθεί αρκούντος ότι υπήρξαμε η πρώτη αποικία των Δυτικών τριακόσια χρόνια πριν στραφούν προς την αποικιοποίηση των Δυτικών Ινδιών, Αντιλλών, Κούβας κ.λ.π. Σήμερα μέσω των Μνημονίων έχουμε πάλι μεταβληθεί απροκάλυπτα σε αποικία της Δύσης με νέους τρόπους επίθεσης και επιβολής της Νέας Τάκης, καθόλου πιο ήπιους από τους παλαιότερους. ......... Ο μεγάλος Βυζαντινολόγος Στίβεν Ράνσιμαν γράφει: «Η λεηλασία της Κωνσταντινούπολης δεν έχει αντίστοιχό της στην Ιστορία (…) Ξεχύθηκε ένας ωρυόμενος όχλος στους δρόμους και τα σπίτια, αρπάζοντας οτιδήποτε γυάλιζε και καταστρέφοντας οτιδήποτε δεν μπορούσαν να κουβαλήσουν, σταματώντας μόνο για να σκοτώσουν και να βιάσουν ή για να ανοίξουν τα κελάρια και να πιούν. Στην ίδια την Αγια-Σοφιά έβλεπε κανείς μεθυσμένους στρατιώτες να σχίζουν τις μεταξωτές κουρτίνες και να γκρεμίζουν ή να κομματιάζουν τα μεγάλα ασημένια εικονοστάσια, ενώ ποδοπατούσαν ασεβέστατα άγιες εικόνες και ιερά βιβλία. Επί τρεις ημέρες εξακολουθούσαν οι φρικιαστικές σκηνές της λεηλασίας κα της αιματοχυσίας, ώσπου η τεράστια και ωραία πόλη έγινε ένα ερείπιο».

      Καταλαμβάνοντας την Κωνσταντινούπολη, οι Λατίνοι εγκαθιστούν Λατίνο αυτοκράτορα, τον Βαλδουίνο της Φλάνδρας, και Λατίνο Πατριάρχη, τον Βενετό Θωμά Μοριζίνι. Τα εδάφη της ηττημένης Αυτοκρατορίας διενεμήθησαν στους νικητές με την Partitio Romanie, τη συνθήκη διαμελισμού της Ρωμανίας. Βάσει της Partitio Romanie, οι Ενετοί έλαβαν τα 3/8 της επικράτειας, συμπεριλαμβανομένης της Κρήτης, η οποία θα μείνει στα χέρια τους πάνω από τέσσερις αιώνες (1204 – 1669), της Κύπρου, την οποία κατέχουν σχεδόν τέσσερις αιώνες (1204 – 1571), και των Ιονίων Νήσων, στα οποία κυριαρχούν σχεδόν επτά αιώνες (1204 – 1861).

      Μετά την πτώση της Πόλης, οι δυτικοί σπεύδουν να απομυζήσουν κάθε πόρο. Στη Χίο, για παράδειγμα, εγκαθιδρύθη κατά τη διάρκεια της κυριαρχίας των Γενουατών (1345 – 1566) ένα πρωτότυπο αποικιακό καθεστώς, μία μονοπωλιακή μετοχική εταιρεία, η πρώτη μετοχική εταιρεία της Ιστορίας, η οποία κατείχε το μονοπώλιο της εκμετάλλευσης της μαστίχας. Οι καλλιεργητές είχαν εκπέσει σε δουλοπάροικους και αργότερα σε δούλους. Κάτι παρόμοιο έγινε και στην Κύπρο, με την παραγωγή ζάχαρης. Οι Δυτικοί, εκτός από την ληστρικότητα στο οικονομικό πεδίο, διεξήγαν και απηνείς διωγμούς κατά των υποδούλων «αλλοθρήσκων». Η μισαλλοδοξία τους κατά των Ελλήνων Ορθοδόξων είναι τέτοιας έκτασης που στην Κύπρο το 1211 οι Λατίνοι επίσκοποι έκαψαν 12 Έλληνες μοναχούς και τον ηγούμενο. Η Ιερά Εξέτασή τους συνέχισε τις καταδίκες των ορθοδόξων μέχρι και τον 16ο αιώνα. Στην Κρήτη πεντακόσιοι ορθόδοξοι κληρικοί εξορίστηκαν, ενώ εβδομήντα τέσσερις βρήκαν οικτρό θάνατο με στραγγαλισμό και απαγχονισμό στη Ρώμη.

      Είμαστε οι τελευταίοι Έλληνες;
      Η Φραγκοκρατία στην Ελλάδα απετέλεσε κυριολεκτικά την πρώτη σπουδή αποικιοκρατίας των Δυτικών τριακόσια χρόνια πριν από την επίθεση της Δύσης στο Νέο Κόσμο και την Αφρική. Επάνω στη χώρα μας απέκτησαν τεχνογνωσία αποικιοκράτη! Η Άλωση, ωστόσο, για τους Δυτικούς σημαίνει κάτι παραπάνω από γεωγραφική επέκταση και οικονομική άνθηση. Με την πτώση της Πόλης, αρχίζει η «Αναγέννηση» της Δύσης. Τα Πανεπιστήμια, οι Τέχνες, οι καθεδρικοί ναοί, η Επιστήμη και οι Έρευνες, η χρηματοδότηση των εξερευνήσεων κ.α., όλα αυτά πάτησαν πάνω στα συσσωρευμένα πνευματικά και υλικά λάφυρα και στους χιλιάδες τόνους χρυσού (ρωσικά αρχεία) που άρπαξαν από την καθημαγμένη «καθ’ ημάς Ανατολή». Η Αναγέννηση της Δύσης βασίζεται στο βιαίως σφαγιασθέν πτώμα της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας μας από τους ομοθρήσκους της.

      Σήμερα η χώρα μας λιώνει. Η πνευματική, οικονομική και κοινωνική παρακμή είναι προϊούσα και ελπίδα με προοπτικές δεν διαφαίνεται. Το δημογραφικό έχει ξεπεράσει την «κόκκινη γραμμή». Τα εθνικά μας θέματα είναι εκτεθειμένα σε χέρια πολιτικών που δεν πιστεύουν στην ανεξαρτησία και στο συμφέρον της χώρας μας.
      Απευθύνομαι στην ιερή τρέλα των Ελλήνων, έξω από ιδεολογίες και κομματικούς σχηματισμούς, την οποία επικαλούμαι. Αυτή η ιερή τρέλα έχει συμπυκνωμένα όλα τα «συμφωνημένα υπονοούμενα» της φυλής. Είναι κρυμμένη μέσα στο παμπάλαιο σεντούκι της ιστορίας μας και εμφανίζεται πάντα όταν έχουμε φτάσει στην τελευταία γραμμή άμυνας. Έχω εμπιστοσύνη.

      • ΑΡΓΟΝΑΥΤΗΣ. avatar
        ΑΡΓΟΝΑΥΤΗΣ. @ Ιαπετός 08/12/2014 16:26:53

        Eίμαστε παροντες αγαπητή κυρία Κατσαφάδου. Ελπίζουμε σε έναν Σουλιώτη απ' τη φρουρά του τελευταίου Αυτοκράτορά μας. Αν μας προδώσει, θα αναλάβουμε μόνοι μας...

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ Ιαπετός 09/12/2014 00:52:52

        Αγαπητέ Ιαπετε, Γνωστά όλα αυτά. Όμως, ναι η Ελλάδα ανήκει στη Δύση. Ακριβώς, όπως το ανέλυσε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής στη Βουλή απατώντας στο φαύλο κι απατεώνα ΑΓΠ. Το να ανήκει κάπου δεν σημαίνει κατ΄ανάγκη ότι είσαι υποταγμένος εργαλείο. Το κείμενο της κ. Κατσαφάδου είναι δικολαβικό και τούτο γιατί αγνοεί την Ιστορία και την Πολιτική. Η γνωση των γεγονότων δεν σημαίνει αυτόματα και γνώση του ιστορικού και πολιτικού γίγνεσθαι. Ας σταματήσουμε να υποκλεινόμαστε σε ρήτορες και σε εκεινη την κενόλογη ρητορική φαύλων που αυτοαποκαλούνται δημοκρατικές και προοδευτικές δυνάμεις.

  5. ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ avatar
    ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ 08/12/2014 09:45:40

    Περίμενα πως και πως να φταίει ο κόσμος που γυρνάει την πλάτη στην φιλολαϊκή πολιτική της ΝΔ. Φαντάζομαι ότι έπρεπε να στείλουν λουλούδια στους αστυνομικούς που δέρνουν αλυσοδεμένους ή κλέβουν νερά. Ληστές τραπεζών με εμφανείς τρομοκρατικές τάσεις!!!!!!!! Που όμως το βλέπετε εσείς και κάποιοι σχολιαστές και δεν το βλέπουν οι εισαγγελείς και οι δικαστές. Έχετε καταλάβει για ποιο λόγο είναι απέναντι ο κόσμος; Άκουσα ότι έρχονται νέα βίντεο με τους κουκουλοφόρους της Θεσσαλονίκης που προσπάθησαν να κάψουν εμπορικό κέντρο να είναι πριν τα επεισόδια με τα ΜΑΤ!!!!

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ 08/12/2014 13:10:33

      Οτι να'ναι πραγματικά.Ακριβές ψευδώνυμο ...Εμαθες,ακουσες,σου είπε ο μπατζανάκης της ξαδερφης του Μήτσου.Τις τασεις του "παιδιού" τις ξεκαθαριζει ο ίδιος σε κάθε ευκαιρία.Δεν χρειάζομαι την ερμηνεία των δικαστών.Μπες εσύ φύλακας τράπεζας στην επόμενη απαλοτρίωση αν θες..Οσο για τα καψίματα που κάνουν οι ιδιοι οι αστυνομικοί ,πριν δεις τα βιντεακια φροντιστε αυτη τη φορα να τα μοντάρετε σωστά

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Μεγάλες στιγμές 08/12/2014 15:26:08

        Αυτη την στιγμη που μιλαμε εις βαρος του Ρωμανου εκκρεμουν τρια ενταλμαματα προσωρινης κρατησης για τρομοκρατικη δραστηριοτητα. Εξ αιτιας αυτων των ενταλματων δεν επετρεψε ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ να παρει ο Ρωμανος την αδεια που ζητουσε. Ειναι οι ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ που εχουν εκδοσει αυτα τα ενταλματα για τρομοκρατικη δραστηριοτητα και οχι η εκτελεστικη εξουσια. Αλλο πραγμα η πρωτη δικη οπου ο Ρωμανος καταδικαστηκε "μονο" για διπλη ληστεια και αλλο πραγμα τα νεα ενταλματα προσωρινης κρατησης για τρομοκρατικη δραστηριοτητα.

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ Zugzwang 08/12/2014 15:31:01

          Διορθωση: τρια ενταλματα

          • ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ avatar
            ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ @ Zugzwang 08/12/2014 16:21:52

            Μπορούμε να προσθέσουμε και 45 εντάλματα. Ή όπως τον Σακκά μπορούν να του προσθέτουν κατηγορίες κάθε 5-6 μήνες. Η μόνη μέχρι στιγμής αλήθεια είναι ότι ΑΘΩΩΘΗΚΕ για την κατηγορία της τρομοκρατίας. Μέχρι να βρεθεί δικαστήριο να τον καταδικάσει για τρομοκρατία ΔΕΝ είναι τρομοκράτης. Όσο για τον παραπάνω υπάρχει ήδη βίντεο από παλιότερα γεγονότα. Αν έχεις μια σφαιρική ενημέρωση μπορεί να έμαθες ότι οι αναρχικοί ήδη κατήγγειλαν το γεγονός. Και δυστυχώς για σ'ένα συνήθως δεν έχουν πρόβλημα να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Αν τώρα προσθέσουμε το γεγονός ότι σε κάθε καταγγελία οποιουδήποτε για την αστυνομία με διάψευση από το ίδιο το σώμα υπήρχε βίντεο που τους ρεζίλευε τότε καταλαβαίνει πως χάθηκε η αξιοπιστία της. Δυστυχώς ειδικά οι ειδικές μονάδες της απαρτίζονται ψυχικά ασθενείς και αποδεικνύεται σχεδόν κάθε μέρα

          • Μεγάλες στιγμές avatar
            Μεγάλες στιγμές @ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ 08/12/2014 16:57:26

            Δυστυχώς λες ψέματα.Υπάρχουν δεκάδες βίντεο που δεν δείχνουν απολύτως τίποτα,πέρα απο ένα γενικό μπάχαλο.Με εξαίρεση το βίντεο της "ζαρτινιέρας" η Αστυνομία συνήθως αμύνεται.Αμύνεται σε "οικιακές μολότοφ",σε ιπτάμενα ψυγεία,σε ειρηνικούς διαδηλωτές με μάσκες και ρόπαλα και σε λεκτικές μαγκιές όψιμων επαναστατων -βουλευτών.Εφόσον κάποιοι θεωρούν δημοκρατικό δικαίωμα το να σπας,να καις και να απειλείς ανθρώπους θα θεωρώ και εγώ δικαίως ανεκτά μερικά κλωτσομπουνίδια ΜΑΤάδων

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ 08/12/2014 17:21:27

            Τα ενταλματα προσωρινης κρατησης, εξ αιτιας των οποιων δεν δοθηκε η αδεια απο το δικαστικο συμβουλιο, δεν τα εκδιδει η αστυνομια αλλα δικαστης, στην προκειμενη περιπτωση ειδικος ανακριτης. Το δικαστικο συμβουλιο, δηλαδη η δικαστικη εξουσια, αρνειται να χορηγησει την αδεια και οχι η εκτελεστικη εξουσια η οποια δεν ειναι αρμοδια. Βεβαιως ισχυει το τεκμηριο αθωοτητος. Αυτο ομως πρεπει να ισχυει για ολους τους κατηγορουμενους και οχι μονο για τον Ρωμανο (τον οποιον επιβαρυνει και μια καταδικη για διπλη ληστεια).

  6. Giorgis avatar
    Giorgis 08/12/2014 10:12:33

    Ένα πράγμα που δεν το βλέπεις αν δεν ζήσεις καμιά δεκαριά χρόνια στο εξωτερικό έιναι ότι η Έλληνες είναι επι το πλήστον αριστεροί ... ακόμα και οι δεξιοί. Από την άλλη είναι και κρυφοΑμερικανόφιλοι στης επιλογλες στη κουλτούρα αλλά το παίζουν Αντιαμερικανοί. Ακούγονται λίγο περίεργα αλλά ...

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 08/12/2014 10:14:00

    Στην Ελλάδα υπάρχει ηρωοποίηση της αντίστασης απέναντι στην εξουσία με διαπαιδαγώγηση από μικρή ηλικία.Για την αριστερά δεν συζητάμε,όλοι οι ήρωές της είναι επαναστάτες.Συμβαίνει όμως και στη δεξιά. Δεν προβάλλονται τόσο πολιτικοί που οργάνωσαν το κράτος ή άσκησαν διοίκηση αλλά άλλοι επαναστάτες για εθνικούς αυτή τη φορά λόγους.Η επανάσταση του 1821 παρουσιάζεται ως μια γιγαντιαία αντιεξουσιαστική κίνηση.Δίνεται έμφαση στους καπετάνιους με δυσμενή σχόλια για τους πολιτικούς που προσπάθησαν από το επαναστατικό χάος να οργανώσουν κράτος. Ο πόλεμος του 1940 προβάλλεται ως ενός είδους "αντίσταση" και αυτός και όχι ως η πολεμική προσπάθεια ενός οργανωμένου κράτους.Στα φεστιβάλ της ΟΝΝΕΔ ως αντίπαλο δέος του Βελουχιώτη προβαλλόταν ο Ζέρβας με τα γένεια του και όχι ο Παπάγος ή ο Μεταξάς και ο βασιλιάς. Όλη η ελληνική ιστορική παιδεία - με αποθέωση το πολυτεχνείο - δοξάζει συνέχεια την αντίσταση κατά της εξουσίας και τα διάφορα κόμματα και οργανώσεις αυτοπαρουσιάζονται ως "αντισυστημικά". Οπότε μην ζητάτε από τον κόσμο να κάτσει φρόνιμος.

    • βαγόνι avatar
      βαγόνι @ ψυχραιμια 08/12/2014 11:50:05

      Μήν ισοπεδώνεις...! λόγου χάρη: "δεν προβάλλονται οι πολιτικοί πού οργάνωσαν το κράτος..." δεν νομίζω! και ο Καποδίστριας; γενικής αποδοχής...! ποιός εκθειάζει τους Μαυρομιχαλαίους;... για να μήν σου πώ για τον Ελευθέριο Βενιζέλο και τη μυθολογία που τον ακολουθεί...! Μεταξάς;...Δικτάτωρ,έ;...παρόλα αυτά του αναγνωρίζονται: η εισαγωγή του Αστικού Κώδικα, το ΙΚΑ, το οκτάωρο,η μετριοπαθής στάση στο γλωσσικό (Νεοελληνική Γραμματική του Μ.Τριανταφυλλίδη)... μήν περιμένεις να τον εκθειάζουμε για την.....Ακροναυπλία! Βασιλιάς: για τον Γεώργιο τον Α', θετική γνώμη, για τους υπόλοιπους...πολλά ζητάς! Παπάγος; ούτε ο αντίπαλος του στον εμφύλιο, ο Ζαχαριάδης,δοξάζεται...λογικό! Απο 'κεί και πέρα: η ιστορία θα τοποθετήσει τους πάντες στο αρμόζον μέγεθος...εσύ θέλεις να περάσεις όλη την καθεστωτική δεξιά ατζέντα αλώβητη... λίγο βουλιμικό, έ;

    • Άλυτη  Εξίσωση avatar
      Άλυτη Εξίσωση @ ψυχραιμια 08/12/2014 15:32:56

      Δηλαδή τι ακριβώς προτείνετε; Να ξαναγράψουμε την Ιστορία παρουσιάζοντας σαν κομπάρσους τον Κολοκοτρώνη, τον Καραϊσκάκη, τον Κανάρη και την Μπουμπουλίνα ώστε να τονιστεί ο σημαντικός ρόλος και η συμβολή στη ....σταθερότητα της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας των τιμημένων Προεστών και των φιλήσυχων Κοτζαμπάσηδων; Μας λέτε οτι τα παραδείγματα των αγωνιστών που θυσιάστηκαν για την Ελευθερία της Ελλάδας διαφθείρουν τις συνειδήσεις των νεότερων; Μάλλον λάθος κάνετε. Η ΜΗ ΒΑΘΙΑ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ και ο μη παραδειγματισμός μας από την ανιδιοτέλεια των Ηρώων, είναι που ευθύνονται για τη σημερινή φθορά και την κατάντια.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Άλυτη Εξίσωση 08/12/2014 22:54:23

        Σωστή! Και ο Κολοκοτρώνης δεν ήταν αμόρφωτος. Είχε πάει σε σχολή πολέμου στη Γαλλία και είχε μάθει να συνομιλεί με ξένους στρατιωτικούς. Το μεγάλο προσόν όλων των ηρώων ήταν η θυσία για την Πατρίδα και η Πίστη στον Θεό. Οι ιδεολόγοι κομμουνιστές δεν έχουν τίποτα από τα δύο. Η εκμετάλλευση των ηρώων μας από την αριστερά γίνεται λόγω άγνοιας περί των παραπάνω από τους νεοέλληνες που δεν γνωρίζουν ιστορία.

        • Αντίθεσις avatar
          Αντίθεσις @ Γεώργιος Τ. 08/12/2014 23:34:17

          Για ποια πίστη και σε ποιον θεό μιλάτε; Εβραϊκή, μουσουλμανική, ορθόδοξη ή καθολική χριστιανική; Γιατί έχουν υπάρξει (και θα υπάρξουν) ήρωες όλων αυτών των θρησκειών. Οι 300 του Λεωνίδα άραγε, παρόλο που δεν πίστευαν στο θεό σας δεν είναι ήρωες; Οι στρατευμένοι συμπολίτες σας άλλου (ή κανενός) θρησκεύματος δεν είναι άξιοι να τιμούν τα όπλα που τους εμπιστεύεται η πατρίδα και δεν μπορούν να γίνουν ήρωες; (Και αντίστροφα, οι βιαστές της πατρίδας επί 7ετίας ήταν κατά δήλωσίν τους και πατριώτες και χριστιανοί ορθόδοξοι). Μην συγχέετε τον ηρωισμό και τα της πατρίδας με τα του (εβραϊκής έμπνευσης) θεού σας. Ο περιορισμός της έννοιας του ηρωισμού στα στενά όρια της πίστης σας αποτελεί λογική πλάνη.

  8. Gn avatar
    Gn 08/12/2014 14:57:02

    Διαστρέβλωση της πραγματικότητας η αλλιώς ιδεολογική κυριαρχία της Αριστεράς...

  9. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 08/12/2014 15:37:13

    ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ, Αναφερόμενος στον Ρωμανό για το αν είναι τρομοκράτης ,λες: "...Που όμως το βλέπετε εσείς και κάποιοι σχολιαστές και δεν το βλέπουν οι εισαγγελείς και οι δικαστές." Τώρα για πες μου και εμένα, συμφωνείς ή όχι με τις αποφάσεις των Δικαστών; Ή επιλέγεις κάθε φορά σύμφωνα με ότι σε συμφέρει! Αλλά πιστεύω ότι "κομίζω Γλαύκα εις Αθήνας". Είμαστε όλοι συνηθισμένοι στην από μέρους σας διαστρέβλωση της πραγματικότητας. Το άνω άρθρο γράφτηκε αποκλειστικά για τους ομοίους σου!

  10. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 08/12/2014 16:09:48

    Επανασχολιάζω τό κείμενο τής ανάρτησης, μέ ένα παλαιότερο σχόλιό μου: Στίς εποχές τής Paxromana οι μικρές καί μεσαίες πόλεις τής αυτοκρατορίας έπρεπε νά ρυθμίσουν μέ τέτοιο τρόπο τά πολιτικοοικονομικά τους δρώμενα, ώστε ο Καίσαρας τής Ρώμης νά παίρνει τά «τού Καίσαρος». Τοπικές συμμαχίες πόλεων καί εμπορικές πρακτικές (προνόμια, λαδώματα τοπικών ρωμαίων αξιωματούχων, μέσον σέ ρωμαίους συγκλητικούς καί ισχυρούς οικονομικούς παράγοντες τής Ρώμης, κ.λ.π.) έπρεπε νά γίνονται μέσα σέ ορισμένα πλαίσια τού συστήματος ισορροπίας τής Paxromana, αλλιώς υπήρχε σοβαρός ο κίνδυνος νά καταφθάσουν οι ρωμαϊκές λεγεώνες, νά εξανδραπονδίσουν πόλεις καί περιοχές καί νά τίς οργώσουν γιά παραδειγματισμό τών υπολοίπων (π.χ. Ιερουσαλήμ, 70 μ.χ., Τίτο). Στήν εποχή τής Paxbanka έχουμε ανάλογες καταστάσεις. Ο Μπάνκστερ τής νέας τάξης νά παίρνει τά «τού Μπάνκστερος». Οι μπανκστερικές λεγεώνες αποστέλλονται ώπου καί όταν χρειάζεται (Γιουνγκοσλαυΐα, Ιράκ, Λιβύη, Μάλι, μισθοφόροι στήν Συρία, κ.λ.π.). Μιά κάποια λύση γιά απελπισμένες πόλεις ήταν παλιά, αλλά καί σήμερα, η συμμαχία μέ φιλόδοξα ανερχόμενους βαρβάρους, ειδικά όταν αυτοί μπορούσαν καί θέλανε νά απειλήσουν τήν τότε, όπως καί τήν σημερινή, αυτοκρατορία. Μιά κάποια λύση γιά πόλεις τότε, όπως καί σήμερα, πού βρίσκονταν καί βρίσκονται στά γεωπολιτικά όρια τριβής καί ανταγωνισμού τής αυτοκρατορίας μέ τίς μάζες καί τήν επιρροή ισχυρών βαρβάρων σπουδαρχίδων. Όλα θέμα επιλογής καί τότε καί σήμερα. Από τήν μιά οι αυτοκρατορικοί ραβδούχοι καί από τήν άλλη τό μογγολικό μαστίγιο. Από τήν μιά οι κυνικοί τής σαμπάνιας καί λάτρεις τού γκόλφ καί από τήν άλλη οι αλκοολικοί τής βότκας καί λάτρεις τής ζωώδου βίας. Από τήν μιά οι σατανιστική καί ομοφυλόφυλλη αγγλοσαξωνική ελίτ καί από τήν άλλη η ανέκφραστη καί δολοφονική κομμουνιστική κίτρινη ελίτ. Όλα θέμα επιλογής καί τότε καί σήμερα. Αυτά τά λίγα ώς πρός τίς επιλογές μας ώς χώρα-χώρος. Οι δύο μεγάλες πολιτικές παρατάξεις τής χώρας καί η πλειοψηφία τής εντόπιας ελίτ έχει πρό πολλού επιλέξει τήν αυτοκρατορία μέχρι τελικής πτώσεως καί τά υπόλοιπα πού λέγονται είναι γιά νά περνά τήν ώρα του ο κόσμος πού βολοδέρνει στήν αγορά-καφενείο τής πόλης-χώρας μας. Καί προσωπικά δέν νομίζω ότι είναι η χειρότερη επιλογή. Όσον αφορά τό νόμισμα όλοι ορκίζονται στό ρωμαϊκό σησέρτιο καί τό αποθηκεύουν ανηλεώς καί οι ίδιοι πωλούν στό πόπολο τήν ιδέα ενός τοπικού νομίσματος πού υποτίθεται θά τό τρώνε καί θά χορταίνουν, ενώοι ίδιοι θά τό έχουν στιβαγμένο γιά χρήση στίς τουαλέτες των καί ενίοτε ώς ανταμοιβή στό πόπολο γιά τήν υπηρετική του προσφορά. Η πολιτικοοικονομική μας ελίτ δέν είναι χαζή. Έχει σωρεύσει πλήθος σησερτίων στίς μπανκστερικές μητροπόλεις. Πολύ θά τήν βόλευε νά πληρώνει τούς εντόπιους σκλάβους μέ έγχρωμα χαρτάκια καί νά ξοδεύει τά σησέρτια στά μπανκέτα τών εξουσιαστών συγκλητικών τρέφοντας τήν ψεδεύσθηση ότι αποτελεί κομμάτι της. Αλήθεια πόσο μακρά νυχτωμένοι είναι η όποια μας ελίτ; Βαυκαλίζεται μέ τήν ιδέα ότι όλα αγοράζονται μέ σησέρτια. Καί οι τίτλοι ευγένειας τής μπανκστερικής αυτοκρατορίας. Όπως ο θανών ιθαγενής Νιάρχος πού ζήτησε νά τόν θάψουν στήν Ζυρίχη. Ακόμα καί νεκρός ελπίζει. Καί τί μέλλει γενέσθαι μέ τούς κατοίκους τής πόλης-χώρας μας στά πλαίσια τής αυτοκρατορίας; Έχουν προοπτικές καί περιθώριο αντίδρασης; Θά έλεγα ότι έχουν ούτε περισσότερες, αλλά ούτε καί λιγότερες προοπτικές από άλλες πόλεις τής αυτοκρατορίας τών μπάνκστερς. Καί πρώτα-πρώτα πρέπει νά απαλλαχθούν από τήν δουλική αντίληψη ότι είναι έρμαιο στίς διαθέσεις τών άξεστων καί βρόμικων εντόπιων κρατικοεπιστατών καί νά μάθουν νά μήν τούς ανέχονται όταν μέ περισσό θράσος τού παίρνουν τόν κόπο του από τά χέρια του. Στούς κρατικοεπιστάτες βασίζοναι καί οι διάφοροι αγάδες-προύχοντες τής πόλης-χώρας μας. Στήν πραγματικότητα τούς υπηρετούν καί ευτελίζονται καί οι ίδιοι, γιατί ενώ πολλοί από αυτούς μπορούν νά πετύχουν πολλά περισσότερα, τούς έχουν εγκλωβίσει στό δημόσιο μαντρί τής μιζέριας καί τούς τρέφουν μέ τά υπολείμματα πού περισσεύουν από τό πλιάτσικο πού κάνουν στούς πολλούς. Τούς μάθανε νά ζούνε στά δημόσια κλουβιά καί νά περιμένουν τήν τροφή τους, υποπολλαπλάσια τής ποσότητας πού οι μεγάλοι καί οι «έξυπνοι» ιδιοποιούνται.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Ιαπετός 08/12/2014 18:33:35

      Δικιο εχετε και σωστη η αναλυση σας. Θα διαφωνησω μονο ως προς την προτιμηση. Οι μπανκστερς απαιτουν να αλλαξουμε ριζικα τον τροπο ζωης μας. Δεν θελουν να εχουμε την θρησκεια που εχουμε οπως την εχουμε. Δεν θελουν να μιλαμε περι πατριδας και πατριωτισμου. Δεν θελουν να εχουμε τις οικογενειες μας οπως μαθαμε να τις εχουμε απο τους γονεις μας και τους παππουδες και τις γιαγιαδες μας. Δεν θελουν να εχουμε την γλωσσα μας οπως την ειχαμε καποτε. Θελουν να ζουμε σε μια χωρα σουπα οπου θα μπαινει οποιος θελει χωρις να δινει λογαριασμο σε κανενα και θα κανει οτι θελει. Οπου ολοι θα πιστευουν στην ιδια θρησκεια η , αν ειναι αθεοι, θα λατρευουν το απατηλο ειδωλο των ανθρωπινων δικαιωματων που θ; καθοριζουν οι ιδιοι πια ειναι αυτα. Οπου δεν θα υπαρχει οικογενεια η αν υπαρχει αυτη θα ειναι κατα προτιμηση ομοφυλικη. Και αλλα ωραια αυτου του ειδους. Εννοειται οτι για τους μπανκστερς η Ελλαδα ειναι πολυ μεγαλη και πρεπει να συρρικνωθει. Εξ ου και η συμπαθεια που δειχνουν στις εδαφικες απαιτησεις εις βαρος μας των καλων μας γειτονων. Μην ξεχναμε οτι καποιες απο τις γειτονικες χωρες ειναι πληρης ιδιοκτησια των μπανκστερς οπως π.χ τα Σκοπια. Προφανως δεν σας διαφευγει οτι η αυτοκρατορια ζοριζεται τελευταια απο τους βαρβαρους. Μηπως βρισκομαστε στην αρχη του τελους της; Μηπως η ελιτ μας θα βρεθει συντομα προ εκπληξεων ιδιως με την Ε.Ε που εχει αρχισει να να τρικλιζει;

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Zugzwang 08/12/2014 18:58:36

        Διορθωση Οπου ολοι θα πιστευουν στην ιδια θρησκεια η , αν ειναι αθεοι, θα λατρευουν το απατηλο ειδωλο των ανθρωπινων δικαιωματων που θα καθοριζουν οι μπανκστερς πια ειναι αυτα.

    • Naruto avatar
      Naruto @ Ιαπετός 08/12/2014 19:04:02

      Καλός ο παραλληλισμός Ιαπετέ και όπως λέμε η ιστορία επαναλαμβάνεται πάνω σε βασικά αρχέτυπα . Ο κόσμος δεν έχει αλλάξει πολύ απο την αρχαιότητα παρά μόνο στα μέσα που χρησιμοποιούνται , γι αυτό και η γνώση του παρελθόντος είναι απαραίτητη για την κατανόηση του παρόντος και τον σχεδιασμό του μέλλοντος . Πριν ακόμη απο την κρίση έλεγα οτι δεν είναι δύσκολο για μια χώρα να γίνει ισχυρή ,ευημερούσα και αξιοσέβαστη . Αρκεί μόνο να κυβερνιέται απο έναν ηγέτη πατριώτη και έντιμο που θα εμπνεύσει σεβασμό και εμπιστοσύνη στον λαό . Αυτόν τον ηγέτη θα πρεπει να ψάξουμε να βρούμε .

  11. παπαδοπουλος ηλίας avatar
    παπαδοπουλος ηλίας 08/12/2014 17:07:42

    Όταν γράφετε "να γίνουμε ...κανονικό κράτος" τι ακριβώς εννοείτε?

  12. toxo avatar
    toxo 08/12/2014 19:13:23

    Έστω Πρόεδρος Δημοκρατίας εκλέγεται, με 182 ψήφους ,ο κ. Σταύρος Δήμας,που συμπεριλαμβάνουν και 3 βουλευτές της ΧΑ. Ο νεοεκλεγείς Πρόεδρος,δεν δέχεται να προσμετρηθούν οι 3 και παραιτείται πριν ορκισθεί.Θα μπορούσε να θεωρηθεί εκλογή ή μη εκλογή;Μήπως ο δικός μας Επίτροπος της ΕΕ,θα δεχότανε ως ισόκυρες ,όλες τις ψήφους,συμφωνών με τον Βεσπασιανό ,ότι δεν έχει οσμή το χρήμα(ψήφος) ανεξαρτήτως προελεύσεως;Δύο ερωτήματα που δεν μπορώ να απαντήσω,αλλά τα θεωρώ ως πιθανά να προκύψουν.

    • ΙΚΟ avatar
      ΙΚΟ @ toxo 08/12/2014 19:22:04

      Οι άλλες (182-3-155=) 24 ψήφοι, πού θα βρεθούν;

  13. alex avatar
    alex 08/12/2014 19:20:33

    Σε μια χωρα που οι νικητες εγιναν για τα τελευταια 60 χρονια χαμενοι τι να πει κανεις,φτασαμε να ριχνουν μολοτοφ απο τις σκεπες και τις ταρατσες,στους αστυνομικους,και η πολιτεια να το ανεχεται οποτε και παλι καλα να λεμε,φανταζομαι οτι σε ολα τα πολιτισμενα κρατη θα ειχαν ηδη συλλαβει αν μη τι αλλο τους θυρωρους και τους διαχειριστες απο τις πολυκατοικιες που ριχνανε βομβες μαρμαρα λαδια και λαστιχα με προκες στους αστυνομικους,κατα τα αλλα ασχολουμαστε με τον πριγκιπα ρωμανο που κανει απεργια πεινας γιατι θελει να βγει εξω να ξαναρχισει τα ιδια,βεβαια εχει το κρατος το λογο του Ραγκουση οτι δεν θα δραπετευσει ο ρωμανος,αλλα θα πηγαινει να σπουδασει management,μαλλον εχουμε ολοι βρεθει σε vertigo απο την πολλη προπαγανδα του Συριζα και των καναλιων.

  14. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 08/12/2014 23:25:17

    Σχετικώς με το επεισόδιο βιαιοπραγίας εναντίον καθηλωμένου με χειροπέδες κρατουμένου από αυθαιρετούν όργανο της τάξης: Το όργανο, κακώς εκπαιδευμένο και πιθανότατα χαμηλής μόρφωσης, απέτυχε να λειτουργήσει βάσει των τεθέντων κανόνων, απέτυχε να τιθασεύσει τον προσωπικό θυμό του και να δράσει επαγγελματικά. Υπάρχει στη συγκεκριμένη θέση και πληρώνεται από το κράτος για να προστατεύει τη ζωή, την τιμή και την περιουσία (ιδιωτική και δημόσια) των πολιτών (συμπεριλαμβανομένων και των κρατουμένων). Τίποτε από τα παραπάνω δεν προστατεύεται με την βιαιοπραγία του. Το θύμα πριν δύο λεπτά μπορεί να ήταν ταραξίας, κακοποιός, επιχειρών να διαφύγει ύποπτος, άρα να δικαιολογείται η χρήση βίας εναντίον του από το όργανο, αλλά από τη στιγμή που κρατείται παύει η παραπάνω δικαιολογία. Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής του, προφανώς, δεν του κατέστη σαφές ότι τα υλικοτεχνικά μέσα που του παρέχονται (στολή, μπότες, αστυνομική ράβδος, χειροπέδες) είναι αποκλειστικώς για την παροχή της παραπάνω προστασίας. Επιτιθέμενος όμως κατά καθηλωμένου ατόμου έκανε χρήση των μέσων αυτών για ίδιον σκοπό (τα ιδιοποιήθηκε), καθότι η προστασία της προσωπικής τιμής του (που τυχόν προσεβλήθη -κατά δήλωσίν του- από τις ύβρεις του καθηλωμένου) μπορεί να γίνει νομίμως μόνον μέσω της δικαιοσύνης και όχι από τον ίδιο, όπως θα συνέβαινε και με οποιονδήποτε άλλον πολίτη που καθυβρίζεται. Το ανόητο της πράξης του φαίνεται δε καθαρά αν ο ίδιος αντικατασταθεί από οποιονδήποτε άλλο εργαζόμενο σε παρόμοια θέση: πώς θα κρινόταν η βιαιοπραγία υβρισθέντος αλιέως ή συμβολαιογράφου, αν επιτίθετο στον υβριστή με το καμάκι ή τον χαρτοκόπτη του; Αν είχαμε πραγματικό κράτος δικαίου (και όχι κράτος καλύψεως σκανδάλων, π.χ. Siemens), ανεξαρτήτως όποιου άλλου θέματος αφορά το όργανο ή το θύμα της βιαιοπραγίας του, ο ίδιος ο βιαιοπραγών και ο διοικητής του θα έπρεπε να είχαν ήδη ζητήσει συγγνώμη από το θύμα για κατάχρηση εξουσίας. (Και να έλπιζαν ότι το θύμα δεν θα στραφεί δικαστικώς εναντίον των για το καταγραφέν από την κάμερα αδίκημα στα ποινικά και αστικά δικαστήρια. Προφανώς μία καταδίκη για βιαιοπραγία να κοσμεί το ποινικό μητρώο του κυρίου ες αεί, συνοδευόμενη από μερικές χιλιάδες ευρώ αποζημίωση, δεν είναι και ό,τι καλύτερο για έναν χαμηλόμισθο εργαζόμενο). Η πολιτεία οφείλει να παραδειγματίσει και να σωφρονίσει το άπειρο όργανό της, ώστε να επιτελεί με επαγγελματισμό στο μέλλον το καθήκον που του ανατέθηκε, και μια συγγνώμη προς το θύμα θα βοηθούσε στο να κατανοήσει το σφάλμα του (οφειλόμενο πιθανόν στο νεαρόν της ηλικίας του και στην ελλιπή εκπαίδευσή του). Ένα στρατιωτικό σώμα, όπως η αστυνομία, πρέπει να δρα με στρατιωτική πειθαρχία και γνωστούς από πριν σε όλους κανόνες. Τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο. Οι αστυνομικοί είναι όργανα επιβολής του νόμου (και ενίοτε των συμφερόντων της εκάστοτε άρχουσας τάξης, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία), δεν είναι δικαστές και δεν είναι εκτελεστές ποινών. Συγχαρητήρια, τέλος, στον δράστη της βιαιοπραγίας που παρουσιάστηκε αυτοβούλως στα κεντρικά της αστυνομίας για να δηλώσει την πράξη του, ώστε η διαταχθείσα έρευνα να προχωρήσει χωρίς άσκοπη σπατάλη χρόνου και λοιπών υπηρεσιακών πόρων για την ταυτοποίησή του. ΥΓ. Οι ύβρεις, που κατά δήλωσίν του άκουσε, θα μπορούσαν να προέρχονται από το στόμα του συντρόφου ή της συντρόφου του, σε κάποιον έντονο καβγά των κατά τη διάρκεια σαδομαζοχιστικού σεξ με τον/την σύντροφο καθηλωμένο/η στην ερωτική κλίνη. Θα ενεργούσε άραγε με τον ίδιο τρόπο; Εξακολουθεί να αισθάνεται ασφαλής ο/η σύντροφος του;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.