#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/08/2010 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δημοψήφισμα για το Μνημόνιο οι αυτοδιοικητικές εκλογές



«Η ψήφος στο ΠΑΣΟΚ θα είναι ψήφος  στο Μνημόνιο»

«Πολιτικοποιεί» τις  επερχόμενες εκλογές για την αυτοδιοίκηση η Νέα Δημοκρατία. Όπως δήλωσαν  στο Antinews καλά πληροφορημένες κομματικές πηγές, ο Αντώνης Σαμαράς εκτιμά ότι όπως επιβεβαιώνουν και οι μετρήσεις της κοινής γνώμης,  η φθορά της κυβέρνησης είναι μεγάλη, ενώ εδραιώνεται σταθερά στην κοινή γνώμη η πεποίθηση ότι ο Γιώργος Παπανδρέου δεν μπορεί να αντιμετωπίσει την κατάσταση, δεδομένων και των έντονων συγκρούσεων που αναπτύσσονται στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ.

Η κατάσταση τείνει να γίνει μη ανατάξιμη για το ΠΑΣΟΚ, λένε στη Νέα Δημοκρατία, πράγμα που μπορεί επίσης να οδηγήσει σε «διπλές εκλογές» το Νοέμβριο.

Ανεξάρτητα πάντως από το ενδεχόμενο διεξαγωγής και πρόωρων βουλευτικών εκλογών, η ΝΔ έχει αποφασίσει να μετατρέψει τις εκλογές για την τοπική αυτοδιοίκηση σε σκληρή πολιτική μάχη κατά του Μνημονίου και του Μηχανισμού Στήριξης. Ήδη στελέχη της Ρηγίλλης μιλάνε για «μεγάλη πολιτική σύγκρουση», με σύνθημα «η ψήφος στο ΠΑΣΟΚ θα είναι ψήφος  στο Μνημόνιο»

Αυτό επιβεβαιώνεται και από την απόφαση του Αντώνη Σαμαρά να περιοδεύσει σε όλη την Ελλάδα προκειμένου να εξηγήσει ο ίδιος στον λαό το Σχέδιο Απεμπλοκής από το Μνημόνιο και εξόδου από την κρίση που έχει ήδη παρουσιάσει. Όπως είναι γνωστό, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας έχει περιοδεύσει στα Γιάννενα, την Μυτιλήνη και το Ρέθυμνο



Σαμαράς: στο τέλος της διαδρομής θα τρίβουν τα μάτια τους

Υπενθυμίζουμε ότι στην ομιλία του στα Γιάννενα ο πρόεδρος της ΝΔ τόνισε μεταξύ άλλων: «Τέτοια εποχή, τόσος πολύς κόσμος της Νέας Δημοκρατίας! Κάτι λέει αυτό!  Στο τέλος της διαδρομής θα τρίβουν τα μάτια τους».

Η «πολιτικοποίηση» της επερχόμενης εκλογικής μάχης θα είναι όχι μόνο μια καλή ευκαιρία για τον Α. Σαμαρά να ενεργοποιήσει ξανά τις κινηματικές διαδικασίες που τον οδήγησαν στην ηγεσία της ΝΔ και να εξηγήσει το οικονομικό του σχέδιο στον κόσμο, αλλά και να απεμπλακεί οριστικά η ΝΔ από το κυβερνητικό της παρελθόν.

Προς αυτήν την κατεύθυνση είναι χαρακτηριστικά όσα είπε το Σαββατοκύριακο στο Ρέθυμνο, απευθυνόμενος σε τοπικά στελέχη:  «Είναι καιρός να προχωρήσετε μπροστά και να μην έχετε ενοχές για τα πεντέμιση χρόνια διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας» είπε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της ΝΔ στα στελέχη της στη ΝΟΔΕ Ρεθύμνου.

Όπως έχουμε ξαναγράψει, το νόημα της δήλωσης είναι σαφές:

Πρώτον: Η  νέα Νέα Δημοκρατία δεν έχει ενοχές για το παρελθόν όχι μόνο επειδή η νέα ηγεσία της δεν εμπλέκεται πουθενά στα πεπραγμένα του παρελθόντος, αλλά και επειδή η βάση της ΝΔ καταδίκασε τις συμπεριφορές του παρελθόντος στις εσωκομματικές εκλογές της 29ης Νοεμβρίου 2009.

Δεύτερον: Η ΝΔ θα κινηθεί στο εξής μόνο με το βλέμμα στο αύριο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 04/08/2010 08:12:12

    Επιτέλους μια ξεκάθαρη απόφαση για μια νέα πορεία της Νέας Δημοκρατίας με αρχηγό τον Αντώνη Σαμαρά. Κοιτάμε μπροστά γιατί το μέλλον καθορίζει τη ζωή μας. Εμπρός όλοι μαζί στον αγώνα.

  2. Παρτο αλλιως... avatar
    Παρτο αλλιως... 04/08/2010 08:33:34

    Οπωσδήποτε οι εκλογές είναι πολιτικές.

    Αλλά τότε, γιατί στην Πελοπόνησο υποστηρίχθηκε ο "καλαματιανός" Δράκος και όχι ο μάχιμος Μανώλης που φωνάζει εδώ και δύο μήνες οτι οι εκλογές είναι πολιτικού και όχι αυτοδιοικητικού χαρακτήρα???????????????

  3. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 04/08/2010 09:02:20

    Πολύ σωστή επιλογή, όμως σε αυτή την κατεύθυνση οι επιλογές πρέπει να είναι αμιγώς πολιτικές.
    Αν η ΝΔ υποστηρίξει «αυτοδιοικητικά ερπετά» θα χαθεί η δυναμική που δίνει στην εκλογική μάχη το σύνθημα «η ψήφος στο ΠΑΣΟΚ θα είναι ψήφος στο Μνημόνιο»

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ o βουνίσιος 04/08/2010 09:41:47

      Μόνο εν μέρει θα μπορούσα να συμφωνήσω, γιατί εκτός από τα "αυτοδιοικητικά ερπετά" υπάρχουν και τα "ερπετά-πολιτευτές". Δεν είναι σωστό, στο όνομα μιας στείρας "πολιτικοποίησης", να στηριχθεί ντε και καλά ο κάθε αποτυχών πολιτευτής μόνο και μόνο επειδή δεν θέλει να νιώσει "απόστρατος".

      Η πολιτικοποίηση μπορεί να έρθει μέσα από ένα σωστό μίγμα υποστήριξης είτε βουλευτών πρώτης γραμμής, που όμως να έχουν βάσιμη πειστικότητα της αποτελεσματικότητάς τους και στην αυτοδιοίκηση, είτε αυτοδιοικητικών στελεχών που έχουν ξεχωρίσει ανά την Ελλάδα μέσα από το χώρο της ΝΔ (ίσως και όχι μόνον).

      Για παράδειγμα, η στήριξη της υποψηφιότητας Κακλαμάνη στην Αθήνα δεν πιστεύω ότι ήταν σώφρων επιλογή. Μακάρι στις επόμενες επιλογές να πρυτανεύσουν καλύτερα κριτήρια.

  4. no more mr. nice guy avatar
    no more mr. nice guy 04/08/2010 09:24:16

    μια διευκρινηση παρακαλω.η ΝΔ συγκρουεται με το περιεχόμενο του μνημονιου ή με την ύπαρξή του?

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ no more mr. nice guy 04/08/2010 09:37:23

      Η ύπαρξη του Μνημονίου είναι αλληλένδετη με τις περισσότερες των διατάξεών του. Φυσικά και δεν παραγνωρίζεται το γεγονός ότι η τρόικα λέει στο ΠΑΣΟΚ πήδα επί τόπου και αυτό κάνει άλμα τριπλούν και καπάκι επί κοντώ, αλλά ουσιαστικά η υποτέλεια εκφράζεται μέσα από την ίδια την ύπαρξη του Μνημονίου.

      Βέβαια περιμένω την απάντησή σου για να δω ποια κασέτα παίζεις εσύ, το "χωρίς το μνημόνιο θα πτωχεύαμε" ή το "και η ΝΔ ήθελε το μνημόνιο αλλά πήγε να το εκμεταλλευτεί πολιτικά". Και οι δύο χιλιοπαιγμένες και πιο ανεπίκαιρες από σκυλάδικο της εθνικής, από αυτά που μας επέβαλλε ο απατεώνας ο Ανδρέας ως πολιτιστική ανάπτυξη.

      • no more mr. nice guy avatar
        no more mr. nice guy @ TopGunZ 04/08/2010 09:47:05

        και τις δυο κασσετες παίζω......οσο για τα πρασινα σκυλο-ρεμπετικα, τα τιμησε δεόντως και η γαλάζια γενιά, μαζί με ιταλοντίσκο και ρεμο-παπαρίζου

      • Misha avatar
        Misha @ TopGunZ 04/08/2010 10:33:33

        ΤοπΓκαν

        Η θεωρία πως το ΠΑΣΟΚ υπερακοντίζει τις απαιτήσεις του Μνημοσύνου της Ελλάδας, δεν είναι σωστή.Στο ίδιο το Μνημόνιο υπάρχει μια πρόβλεψη που λέει πως τα συμβαλλόμενα μέρη μππορούν να αποκρύψουν κάποιες προβλέψεις όταν αυτό κριθεί απαραίτητο για το καλό της συμφωνία και μπλα μπλα...
        Το Μνημόνιο είνια μια εξωφθαλαμ ακατοχική, αποικιοκρατιοκή σύμβαση της οποίας οι παρανοϊκές απαιτήσεις εμφανιζονται σε δόσεις ώστε να προκαλέσουν κοινωνικό μιθριδατισμό.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ no more mr. nice guy 04/08/2010 10:01:39

      Κανένα από τα δυό, με τον χαλίφη που το διαχειρίζεται. Θέλει να γίνει χαλίφης στη θέση του χαλίφη. Αυτό δεν παίζουν από το 1975 οι "δύο χαλίφηδες";
      Όλα τριγύρω αλλάζουνε, όλα τα ίδια μένουν: Είδες εσύ ποτέ καμμία ουσιαστική διαφορά πολιτικής στην πράξη, μεταξύ Κώστα 1, Αντρέα του ΕΟΚ-οκτόνου, Κώστα 2 του εκ Τρανσυλβανίας, Κώστα 3 του εκ Καντώνος, Κώστα 4 του Μαστρωποκτόνου;

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Ο Θείος 04/08/2010 10:23:06

        Επί Κώστα 2 είδα πολλές αλλαγές και σε εθνικό επίπεδο και σε επίπεδο στήριξης του μικρομεσαίου εισοδήματος. Δυστυχώς κακό μόνο στην αξιοπιστία των λόγων σας κάνετε όσοι εξισώνετε τις διακυβερνήσεις της ΝΔ με του ΠΑΣΟΚ. Αυτόν τον ισοψηφισμό ευθυνών τον ξέρει καλά το ΠΑΣΟΚ, σε τέτοιες τακτικές είστε γάτες.

      • man8os avatar
        man8os @ Ο Θείος 04/08/2010 13:03:02

        Κωστα 4 εννοεις μαλλον...(ελπιζω)

  5. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 04/08/2010 09:38:41

    Η σημερινή κυβέρνηση εκφράζει, απευθύνεται, συμπορεύεται, στηρίζει και στηρίζεται, σέβεται αποκλειστικά και μόνο συγκεκριμένη και περιορισμένη μερίδα του ελληνικού λαού .
    Ας μετρηθούμε επιτέλους, να δούμε ποιοί είναι περισσότεροι...

  6. The Saint avatar
    The Saint 04/08/2010 09:57:14

    Eιμαι περιεργος να δώ σε περίπτωση βουλευτικών -ταυτοχρονα- εκλογών, και ανόδου της ΝΔ στην εξουσία, τι ακριβώς θα κάνει ο Αντωνάκης...
    Και με ποιούς...

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ The Saint 04/08/2010 10:24:11

      1ο Αρχη ανδρα δεικνυσι
      2ο Προεκλογικα λεφτα υπηρχαν για να μην ξεχνιομαστε
      3ο μετεκλογικα δεν το συζηταμε τρωμε με χρυσα κουταλια
      4ο Ισως μπορεσει να αλλαξει τους επαχθεις ορους του μνημονιου

    • http://neotera.wordpress.com avatar
      http://neotera.wordpress.com @ The Saint 04/08/2010 10:28:16

      Ολόσωστο ! Εδώ η "πολιτεία" του Σαμαρά μέχρι τώρα ως αξ/κή αντιπολίτευση προδιαγράφει τόσο τη στάση του σε διπλές εκλογές, όσο και το αποτέλεσμά τους.

      • ΙΩΝΑΣ avatar
        ΙΩΝΑΣ @ http://neotera.wordpress.com 04/08/2010 11:22:36

        Πού ακριβώς είδες την πολιτεία του Σαμαρά? Σε κάποιο κανάλι μήπως? Ή σε κάποια εφημερίδα? Από παντού τον έχουν κομμένο και λογοκριμένο τα λαμόγια. Ζούμε τον απόλυτο φασισμό και την χούντα των ΜΜΕ.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ The Saint 04/08/2010 10:52:13

      Επ αυτου εχει υποβαλλει πληρες προγραμμα.Αν ειναι εφαρμοσιμο ειναι αλλο θεμα.Δε νομιζω ομως οτι υπαρχει το ενδεχομενο.

  7. firiki2010 avatar
    firiki2010 04/08/2010 11:18:19

    Μια-δυο μέρες πριν το μνημόνιο έρθει στη Bουλή ο Σαμαράς δήλωσε ότι την χρηματοδοτική στήριξη κατέστησε <> το ΠΑΣΟΚ. Σ΄ αυτή την ευθύνη του ΠΑΣΟΚ καθώς και στον τρόπο εφαρμογής του μνημονίου (παλινωδίες, διγλωσσία,καθυστερήσεις κλπ) πρέπει να δοθεί η πολιτική μάχη και όχι για το μνημόνιο αυτό καθ΄ εαυτό που ούτως ή άλλως αν γίνει αύριο κυβέρνηση η ΝΔ θα συνεχίσει να εφαρμόζει μέχρι να απεμπλακεί από αυτό.

    Θειος
    Εντάξει όλα τα άλλα, αλλά αν δεν κατάλαβες διαφορά πολιτικής μεταξύ Κωνσταντίνου Καραμανλή και Ανδρέα Παπανδρέου τότε προφανώς δεν έχεις καταλάβει ούτε γιατί φτάσαμε εδώ που φτάσαμε ,ούτε πως θα πάμε κάπου αλλού.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ firiki2010 04/08/2010 11:23:31

      Συγγνώμη! .....κατέστησε απαραίτητη πλέον το ΠΑΣΟΚ.....

  8. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 04/08/2010 11:47:07

    ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΩ ΣΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ!
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟΝ "ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ"...
    ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΝΗΛΙΚΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΠΕΧΩ ΑΠΟ ΕΚΛΟΓΕΣ.

    • neotera avatar
      neotera @ ΜΑΝΙΑ 04/08/2010 12:42:21

      Εχεις όλα τα δίκια καλή μου. Ουσιαστικότερη πολιτική ισχύ προδιαγράφει - υπόσχεται σήμερα για τον υπό διωγμό ελληνικό λαό ο Κανένας (που ακόμα δεν είδαμε), απ' τον οιονδήποτε.

  9. radical avatar
    radical 04/08/2010 12:47:12

    Ο Αντώνης Σαμαράς πρέπει να ευγνομωνεί τον Γαπ που του βγάζει όλη την βρωμοδουλεία.

    • anonymous avatar
      anonymous @ radical 04/08/2010 13:11:45

      Ποια βρωμοδουλειά φίλε; Εδώ προκαλούν τόσα προβλήματα που στο μέλλον η επίλυσή τους θα είναι ακόμη πιο δύσκολη.

  10. NEMESIS avatar
    NEMESIS 04/08/2010 12:49:13

    ΕΓΩ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ "ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ"

  11. man8os avatar
    man8os 04/08/2010 13:00:01

    Φαινετε οτι επιτελους εισακουσθηκαμε (ελπιζω οχι οψιμα).
    Μπραβο στον κυριο Σαμαρα, που τολμαει να δωσει πολιτικο χαρακτηρα και συγκεκριμενο δηλιμα στις εκλογες.
    Γιατι το θεμα ειναι η απαλαγη της χωρας απο το μνημονιο με καθε κοστος.

    • Bodinus1576 avatar
      Bodinus1576 @ man8os 04/08/2010 13:11:07

      Το θέμα είναι να φύγουν οι προδότες και να επανασυνθεθεί ο κοινωνικός και εθνικός ιστός. Το μνημόνιο είναι μία σύμβαση δανεισμού, όπου το οφειλόμενο ποσό είναι ελάχιστο μπροστά στον εθνικό πλούτο. Το καλό με την όλη ιστορία είναι ότι αρχίζουμε σιγά-σιγά να συνειδητοποιούμε πόσο ευνοημένος είναι αυτός ο τόπος και πόσο κάφροι υπήρξαν πολλοί από εμάς απέναντί του. Ας φύγει η λαίλαπα και τα άλλα πλέον θα έρθουν.

      • michal avatar
        michal @ Bodinus1576 04/08/2010 13:20:50

        Na mhn to dexotan h Ellada to paketo, na xrewkopouse na euxaristiosastan oloi. Twra efoson daneisthke h xwra, exei upoxrewseis tis opoies akoma kai o Samaras anagnwrizei.

      • Misha avatar
        Misha @ Bodinus1576 04/08/2010 13:44:59

        Μιχαλ

        Εισαι κανονικός παπαγάλος.Τα λεφτα που «παιρνουμε» απο το μνημόσυνο διοχετευονται αποκλειστικά στην εξυπηρετηση των δανείων, όπως αυτά τα υπολογίζουν οι τροϊκανοί.
        Αυτό που γινεται την περίοδο αυτή ειναι η διάσωση των ευρωπαϊκώβν τραπεζων που είχαν ελληνικά ομόλογα, τα οποία πλέον θεωρούνται σκουπίδια, με νέες δανειακές συμβασεις στις οποίες προβλέπεται εκχώρηση ελληνικής γης, δημόσιας περιουσιας , σε περίπτωση που δεν μπορουμε να πληρωσουμε τις δόσεις.
        Αυτό και μόνο γινεται.Έβαλαν την κλινικά νεκρή (συμφωνα με τις νεοφιλελεύθερες απόψεις τους τις οποιες ενίσχυσε ο ΓΑΠ) ελληνική οικονομία σε μηχανική υποστήριξη μέχρι να διευθετησουν τα συμφέροντα τους.
        Στο τέλος της τριετίας οι ίδιοι οι τροϊκανοί προβλέπουν ότι το χρεος θα έχει εκτιναχθεί στα 450-470 δις από 300 που είναι σήμερα και στο 150% τού ΑΕΠ από 110 που είναι σήμερα.
        Συνεπώς τα περί δήθεν σωτηρίας πες τα στα αφεντικά σου που σε ταϊζουν καναβούρι.

    • Bodinus1576 avatar
      Bodinus1576 @ man8os 04/08/2010 13:29:21

      Αγαπητέ michal,
      δεν πρόκειται να βρούμε άκρη, αν παραποιείς τα λεγόμενα. Η θέση, η δικιά μου και πιστεύω πολλών άλλων εδώ, δεν είναι το ΟΧΙ στον δανεισμό, αλλά το ότι το ΠΑΣΟΚ τον κατέστησε αναπόφευκτο. Το ΟΧΙ του Σαμαρά δεν ήταν αντιπολιτευτικός λαϊκισμός, αλλά πολιτική πράξη με την οποία αρνήθηκε την ευθύνη για την κρίση δανεισμού. Εκεί που φτάσαμε βεβαίως θα δανειστούμε και πάλι καλά που τελικά λεφτά βρέθηκαν. Άλλο όμως το αίτιο και άλλο το αιτιατό. Δεν διακιολογώ τον Καραμανλή για την νωθρότητά του, κατηγορώ ευθέως τον ΓΑΠ ότι συνειδητά δυναμίτιζε το κλίμα αρνούμενος κάθε συνεργασία και προάγοντας λαικισμό και συντεεχνίες, εν γνώσει των δυσκολιών, για να έρθει στην εξουσία. Στη συνέχεια, για να απεκδυθεί της ευθύνης τίναξε την μπάνκα στον αέρα. Το ΟΧΙ του Σαμαρά σημάίνει ότι δεν είναι ααυτός και η ΝΔ αίτιοι για το ΔΝΤ, το οποίο βεβαίως είναι απαραίτητο και τις υποχρεώσεις που γεννώνται βεβαίως και τις αναγνωρίζει.

      • michal avatar
        michal @ Bodinus1576 04/08/2010 13:33:32

        Epetrepse mou file na sou pw, pws auto einai ena sun8hmataki tou Samara pou den to pisteuei kaneis. Dhladh oti paredwse o mpoulhs krish xreous kai thn ekane o oligistos krish daneismou. Otan exeis xreos sto 100% tou AEP kai den eisai Italia h Iapwnia (200% tou AEP) me biomhxania na to sthrikseis, 8a exeis krish daneismou. Hdh ta spread phran thn anhfora me ta Dekembriana otan o Pakhs kai o mpoulhs gia na to paiksoun arestoi stous anarxosummorites ka8ontousan kai eblepan thn A8hna na kaigetai.
        Otan arxise kai h krish to pragma ektrxun8hke. Epi mpoulh to xreos phge me thn apografh apo to 3 sto 6, ksanaphge 3 otan mphkan oi poutanes sto AEP kai meta sto 13.

        To exei pei kai o Factor. APO-KARAMANLOPOIHSH TWRA!

      • Bodinus1576 avatar
        Bodinus1576 @ Bodinus1576 04/08/2010 14:07:18

        Φίλε δεν σου αναπαράγω σύνθημα, αλλά σου αναφέρω επιγραμματικά ένα επιχείρημα, που βεβαίως χρειάζεται θεμελίωση, η οποία δυστυχώς στα πλαίσια των σχολιών δεν είναι εφικτή. Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι ως σύνθημα εννοείται ότι δεν πείθει. Ως θεμελιωμένο επιχείρημα ναι. Απλά η εκφορά πολιτικού λόγου με κοκορομαχίες στα τηλεοπτικά παράθυρα ευνοεί αυτόν με τα καλύτερα συνθήματα. Όσο για τον ευτραφή και κουρασμένο, δεν τον ψήφισα ποτέ. Στη ΝΔ πήγα για πρώτη φορά στις 29.11, για να ψηφίσω Σαμαρά.

      • Misha avatar
        Misha @ Bodinus1576 04/08/2010 14:49:56

        Bodinus1576

        To ΔΝΤ ποτέ δεν είναι απαραίτητο.Όπου πηγε άφησε καμμένη γή.Μάλιστα δε με τον βιαιότατο τρόπο που μπήκε στην Ελλάδα, δεν υπάρχει καμμια αμφοιβολία πως το αποτέλεσμα θα είναι εκατοντάδες χιλιάδες νεόπτωχοι.Η έλευση του ΔΝΤ είναι συμπαιγνία του ΓΑΠ με τους μέντορες του, αυτούς που τον καθοδηγούν από το παρασκήνιο.
        Μια απειλή άρνησης αναγνωρισης χρεους η οποια θα σημαινε την άμεση κατάρρευση όσων ευρωτραπεζων είχαν ελληνικά ομόλογα θα εξομάλυνε την κατάσταση αλλά ο ΓΑΠ ήθελε να υποθηκευσει την Ελλάδα και γι αυτό του αξίζει να κρεμαστεί ανάποδα στο Συνταγμα , όπως ο Μουσολίνι.

      • Bodinus1576 avatar
        Bodinus1576 @ Bodinus1576 04/08/2010 15:08:18

        Misha,
        Συμφωνώ ότι δεν υπήρχε κανένας λόγος να γίνουν όλα αυτά. Συμφωνώ ότι ο ΓΑΠ και το ύπουργοποιημένο σκυλολόι που τον ακολουθεί είναι στο κόλπο. Ποιον θες να δεις; Τον Πάγκαλο που γλύφει εκέι που έφτυνε; Τον ψευτο-καθηγητή/διδάκτορα Δρούτσα; Τον σύμβούλό του Βαλλιανάτο; Την Μπιρμπίλη από το γυμναστήριο; Τον ξάδερφο της κυρίας Νταλάρα Ραγκούση; Κινηματική κυβερνητική αλλαγή τώρα αλλά με σαφές μήνυμα στον Σαμαρά ότι τέρμα οι ...ιες με μεσαίους χώρους, ασπόνδυλους εκπαιδευτικούς και ακαδημαϊκούς και κοκ. Στο θέμα κρεμάλα: Πρέπει να εξετάσουμε αν η Γ' Ελληνική Δημοκρατία έχει καταργήσει την θανατική ποινή για εσχάτη προδοσία και αν αυτό ισχύει και όταν η χώρα έχει κηρυχθεί σε κατάσταση πολιορκίας. Αν δεν έχει καταργηθεί, μην το αποκλείεις

      • anonymous avatar
        anonymous @ Bodinus1576 04/08/2010 17:33:05

        michal
        διαλείψεις έχεις;
        Τα Δεκεμβριανά, έργο του ΓΑΠ, εκτόξευσαν στα spread αλλά μετά έπεσαν σε φυσιολογικά επίπεδα.

        Η Ελλάδα μπορεί να μην έχει βιομηχανία έχει όμως τουρισμό, ναυτιλία, τράπεζες και κατασκευαστικές.
        Πέραν τούτου δε μπορείς να συγκρίνεις την Ελλάδα με την Ιαπωνία και την Ιταλία αλλά θα τη συγκρίνεις με την Πορτογαλία και την Ισπανία.

        Για τα χάλια της Ελλάδας και το ΔΝΤ αποκλειστικά υπεύθυνος είναι ο ΓΑΠ.
        Εξηγούμαι:
        1) Το Μάρτη του 2009 τον κάλεσε ο Καραμανλής να συναινέσει σε μέτρα. Είπε όχι.
        2) Έκαψε άλλες δυο φορές την Αθήνα μια με το κοράνι και μια με το βιαστή Πακιστανό.
        3) Έστησε μηχανισμό συκοφάντησης και σκανδαλολογίας μέσω των blogs. Τα καθάρματα είχαν βάλει στο στόχαστρο ακόμη και την οικογένεια του ΚΚ. Αν μου επιτρέψει ρητά ο διαχειριστής θα γράψω τις φήμες που διέρρεαν.
        Αυτά μέχρι τις εκλογές.

        Μετά τις εκλογές αμέσως βγήκε κι έλεγε τις αθλιότητες που έλεγε. Δικό του έργο αποκλειστικά. Κανένας ηγέτης ούτε της Ισπανίας ούτε της Πορτογαλίας με δυσμενέστερα δεδομένα από εμάς δεν έκανε τέτοιες δηλώσεις.
        Μετά μας έκοψαν την πίστωση και έκαναν απαιτητό το ΣΥΝΟΛΟ του χρέους κάτι που δεν έχει ζητηθεί από καμιά χώρα παγκοσμίως, δηλ. η πλήρης εξόφληση του χρέους.

        Το χρέος δεν είναι 13% του ΑΕΠ. Είναι γύρω στο 10%. Στο 13 το πήγε ο ΓΑΠ με αλχημείες και γι αυτό δεν κάνει εξεταστική ούτε η βουλή ούτε το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο και αυτό παρόλο που είχαν πει ότι θα κάνουν.
        Για τα υπόλοιπα σκάνδαλα πρώτος είναι να κάνει εξεταστικές.

        Και κάτι ακόμη. Με τον τρόπο που κινείται έχει κάνει ανασφαλείς όλους τους Έλληνες. Δεν είναι μόνο τα οικονομικά. Έθεσε σε κίνδυνο κάθε έκφανση της ζωής του Έλληνα.

  12. ελευθεριαδου avatar
    ελευθεριαδου 04/08/2010 13:21:57

    συμφωνω και επαυξανω με τον δημοψηφισματικο χαρακτηρα των εκλογων αλλα οχι με δευτεραντζες υποψηφιους ενω το Πασοκ θα κατεβασει βαρυ πυροβολικο
    δυνατα αφθαρτα ονοματα και μονο και σε οποιους αρεσει αλλιως θα εχουμε χοντρο προβλημα
    και επαναλαμβανω προσοχη στη ΘΡΑΚΗ

  13. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 04/08/2010 13:36:30

    Ο Σαμαράς πρέπει να αντλήσει πολιτική δύναμη από την άδεια τσέπη των Ελλήνων.Όχι δίνοντας ψεύτικες ελπίδες αλλά την προοπτική μιας καλύτερης ζωής που αυτή τη στιγμή ο συνδυασμός πασοκ-ΔΝΤ φαίνεται να του στερεί.Πολιτική πόλωση με επιχειρήματα κατα του μνημονίου θα συσπειρώσει τη ΝΔ και θα μαζέψει αναποφάσιστους.Σωστή λοιπόν η επιλογή και τέρμα τα γκάζια για να πέσει η χούντα του ΓΑΠ.

  14. Στέργιος avatar
    Στέργιος 04/08/2010 13:45:24

    Για μισό λεπτό.

    Επειδή διαφωνούμε με τους Chicago Boys τού Τζέφρι και με την πολιτική απόλυτης υποταγής που εφαρμόζει το ΠΑΣΟΚ σε ΔΝΤ, Βρυξέλλες, Ουάσινγκτον και Άγκυρα, θα πρέπει να πάμε όλοι να ψηφίσουμε ξανά ΝΔ;

    Διευκρινίζω: ο Σαμαράς μου είναι ΑΠΕΙΡΩΣ συμπαθέστερος από κάθε άλλο πολιτικό αρχηγό ή δελφίνο. Μη βιαστείτε να με κατηγορήσετε για κρυφο-ΠΑΣΟΚτσή ή Ντορικό. Καμμία σχέση.

    Αλλά τι έχει αλλάξει στη ΝΔ, πέρα από τον αρχηγό της;
    Όλοι όσοι είναι υπεύθυνοι για τα χάλια τής κυβέρνησης Καραμανλή είναι ακόμα στρογγυλοκαθισμένοι στις βουλευτικές τους έδρες και στα κομματικά τους οφφίκια.

    Δεν προτίθεμαι να διανοηθώ ΚΑΝ να ψηφίσω ΝΔ πριν πειστώ ότι το κόμμα άλλαξε και από πάνω προς τα κάτω, με έναν αρχηγό που εννοεί αυτά που λέει, αλλά και από κάτω προς τα πάνω, με εκδημοκρατισμό των κομματικών λειτουργιών και ουσιαστική δημιουργία επαφής με τη βάση.

    • Bodinus1576 avatar
      Bodinus1576 @ Στέργιος 04/08/2010 13:54:40

      Φίλε,
      σαν και σένα σκέφτεται πολύς κόσμος και δικαιολογημένα. Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι ο Σαμαράς έχει potential, που όμως αναδεικνύεται αργά, ενώ τα γεγονότα απαιτούν μεγαλύτερη κινητικότητα. Επειδή όμως πιστεύω στον Σαμαρά δεν μπορώ από την άλλη να τον κρίνω κάθε εβδομάδα. Η μεγάλη δοκιμασία άλλωστε έρχεται, ες Νοέμβριον ή και νωρίτερα τα σπουδαία.

      • Crocodile avatar
        Crocodile @ Bodinus1576 04/08/2010 14:35:28

        Θα παρακολουθήσουμε άλλη μια παράσταση του θεάτρου σκιών, "Ο καραγκιόζης και το καταραμένο μνημόνιο". Ο Σαμαράς είναι συμπαθής και θα γίνει ...περπατώντας πρωθυπουργός αλλά δε θα αλλάξει τίποτα. Θα ήταν καλός πρωθυπουργός πριν από 10-20 χρόνια, τότε που τρώγαμε κωλοδάχτυλο αλλά τώρα τρώμε αγγούρι και δεν αρκεί ένας μειλίχιος πρωθυπουργός, ένας Πουαρώ. Χρειάζεται ένας Ράμπο που θα τα κάνει όλα άνω κάτω. Που θα κατάσχει την κινητή και ακίνητη περιουσία και θα στείλει στη φυλακή τον κάθε Τσοχατζόπουλο αλλάζοντας τους νόμους που τους δίνουν ασυλία. Δυστυχώς ένας τέτοιος άνθρωπος αυτή τη στιγμή στην πολιτική σκηνή δεν υπάρχει.

        Κατά τ'άλλα λεφτά φυσικά και υπάρχουν. Είναι τα 200 εκατομμύρια που δίνονται στον Κόκκαλη, τα δις στις τράπεζες, τα δεκαπλάσια κόστη των δημοσίων έργων, οι πενταπλάσιες τιμές που πληρώνει το ΙΚΑ στους προμηθευτές του, τα 20πλάσια ενοίκια που πληρώνουν οι υπηρεσίες του κράτους, οι εισφορές και οι φόροι που δεν εισπράτονται, τα τα τα... Από την άλλη ο ΓΑΠ ξεκίνησε το συμμάζεμα ψαλιδίζοντας τις συντάξεις των ασφαλισμένων που μια ζωή πλήρωναν με συνέπεια τις υποχρεώσεις τους. Έκανε δηλαδή το... αυτονόητο. Μπράβο ρε μάγκα!

      • Bodinus1576 avatar
        Bodinus1576 @ Bodinus1576 04/08/2010 15:09:57

        Έτσι είναι να κοπούν οι σπατάλες ΄και οι κρατικοδίαιτοι και να αφήσουν τον κόσμο ήσυχο.

    • Misha avatar
      Misha @ Στέργιος 04/08/2010 18:43:46

      Στέργιε, ο απεγκλωβισμός από τον δικομματισμό είναι πια όρος επιβίωσης.Μόνο έτσι μπορεί να γίνει το «άνω κάτω» που λέει ο κροκόδειλος παραπάνω.

  15. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 04/08/2010 13:49:38

    @Αυριανιστής
    εκτός από τους μόνιμους πολιτευτές η ΝΔ δεν έχει άλλα στελέχη!
    πως θα θα αναδειχθούν νέα κοινωνικά ρεύματα αν δεν δοθούν ευκαιρίες;
    νομίζω ότι, η καλύτερη λύση είναι να γίνουν, όπου είναι εφικτό, προκριματικές εκλογές

    • http://neotera.wordpress.com avatar
      http://neotera.wordpress.com @ o βουνίσιος 04/08/2010 14:29:33

      Ο,τι παρακολουθεί το αμερικάνικο πρότυπο αυτή την εποχή είναι εθνικά επιζήμιο διότι η πιό καταστροφική απειλή είναι η άλωση του νέου ελληνικού πολιτισμού που δέχεται επί 20 χρόνια αδιάλειπτο βομβαρδισμό και υπονόμευση από το κράτος και τους νταβάδες της "ελεύθερης ενημέρωσης".

      • Misha avatar
        Misha @ http://neotera.wordpress.com 04/08/2010 18:44:39

        Μας αποβλάκωσαν με τα σίριαλ και τα περιοδικά τους και φτάσαμε να μας πουλάνε δουλους και να μη μιλάμε.

      • michal avatar
        michal @ http://neotera.wordpress.com 04/08/2010 19:00:57

        An exei ta kotsia o Antwnhs na tous parei tis adeies pisw. Kalo na gkriniazoume gia ta MME alla as kanoume kati kai gia auto.

  16. lypon avatar
    lypon 04/08/2010 14:12:09

    Με άλλα λόγια, για άλλη μια φορά συνδέεται η τοπική αυτοδιοίκηση με τη θλιβερή κομματική διαμάχη…

    Και για άλλη μια φορά, προτείνεται η επιλογή κομματικών και όχι ικανών Δημάρχων.

    Και για άλλη μια φορά, κάποιος πολιτικός θυσιάζει τη Διακυβέρνηση (έτσι, με κεφαλαίο το Δ) στο βωμό της μικροπολιτικής.

    Θα μου πείτε, ηλίθιος είσαι, δε βλέπεις ότι χρόνια τώρα είναι αξεδιάλυτα μπλεγμένα;

    Θα μου πείτε επίσης, δε βλέπεις πως οι δύσκολοι καιροί θέλουν και ακραίες πολιτικές;

    Και θα απαντήσω ότι ναι, τα βλέπω. Αυτό που δε βλέπω είναι νέο ήθος ή φρέσκες λύσεις. Κάποιος που να υπερβεί τα εσκαμμένα, βρε αδερφέ.

    Μια από τα ίδια βλέπω, με ανακυκλωμένα τα πολιτικά πρόσωπα…

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ lypon 04/08/2010 14:26:08

      Για να διώξουμε τα γιουσουφάκια του ΔΝΤ, δύο δρόμοι υπάρχουν.

      Ο ένας είναι η επανάσταση. Δεν ξέρω τι θα γίνει τους επόμενους μήνες, αλλά δεν τη βλέπω και τόσο πιθανή.

      Ο άλλος είναι η άγρια αποδοκιμασία μέσω των "αστικών" εκλογικών διαδικασιών. Υποθέτω ότι οι περισσότεροι, αυτή την επιλογή θα κάναμε.

      Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι που επιμένουν, καταμεσίς στη λαίλαπα που έχει ενσκήψει, να το βλέπουν το θέμα "αποχρωματισμένα", "αυτοδιοικητικά" και άλλα τερπνά. Λες και το κύριο πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι τα παγκάκια, τα παρτέρια και τα κάγκελα στα πεζοδρόμια.

      Πρέπει όμως να καταλάβουμε ότι Η ΙΔΙΑ η κυβέρνηση, ακόμα και με τις καθαρά αυτοδιοικητικές επιλογές της (το εθνοκτόνο εξάμβλωμα του "Καλλικράτη"), έχει εξ ορισμού μετατρέψει τις εκλογές αυτές σε ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ. Γι' αυτό και πρέπει ως τέτοιο να τις αντιμετωπίσουμε.

    • Crocodile avatar
      Crocodile @ lypon 04/08/2010 14:46:53

      Έχουμε το παράδειγμα του Δανιηλίδη στις Συκιές που εκλέγεται απ'το 1994 και προχτές τον άκουσα να λέει πως ο δήμος του έχει 23 εκατομμύρια ευρώ στο ταμείο του αυτή τη στιγμή ενώ οι περισσότεροι δήμοι χρωστάνε πολλαπλάσια.

      Δηλαδή θα ακούσουμε τον κάθε Σαμαρά που πιθανόν να μην έχει πατήσει το πόδι του στις Συκιές να προτείνει τον υποψήφιο του κομματικού θερμοκηπίου για να κάνει το κομμάτι του ως αντιπολίτευση;

      Στηρίζουμε τους τίμιους και νοικοκύρηδες της περιοχής μας, όποιος κι αν τους στηρίζει.

      • Γιάννης avatar
        Γιάννης @ Crocodile 04/08/2010 14:52:25

        Συμπεριλαμβάνεις και τον Παπαγεωργόπουλο;

  17. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 04/08/2010 14:16:30

    Μολονότι είναι φανερό ότι οι κεντρικές επικοινωνιακές κατευθύνσεις της κυβέρνησης έχουν ως βασικό στόχο την υποστήριξη της οικονομικής της πολιτικής και την διαφυγή από τα προβλήματα που οι ίδιοι δημιούργησαν , στο πραγματικό πεδίο τα αποτελέσματα τόσο σε οικονομικό, όσο και σε επίπεδο κοινωνικής υποστήριξης δεν έχουν τα αναμενόμενα για την κυβέρνηση αποτελέσματα, φυσικό όμως από τη στιγμή που η ζωή έχει γίνει πολύ πιο σκληρή για όλους και οι πολιτικές επιλογές αλλάζουν αμετάκλητα την κοινωνική δομή και τα πρότυπα ζωής.
    Από δω και πέρα κάθε τι ανθρώπινο πρέπει να το ξεχάσουμε, όλα πλέον θα καθορίζονται από τις αγορές, την καθοδήγηση του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου και τους εξωτερικούς συνεργάτες τους.
    Σε αυτό το πλαίσιο- επιχειρησιακό πρόγραμμα οι βασικοί άξονες τις οικονομικής πολιτικής, οι οποίοι θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν για οικονομική μονομέρεια, εξελίσσουν τη χώρα σε ένα χώρο που δημιουργεί περιβάλλον ακραίας αβεβαιότητας για τους κατοίκους. Ομοίως, η αλλαγή του θεσμικού πλαισίου στον ιδιωτικό και στο δημόσιο τομέα προσφέρει ασφάλεια και ευκαιρίες σε μεγάλους επενδυτές, αφού περιουσιακά στοιχεία όπως η ιδιοκτησία, ιδιωτική και δημόσια απαξιώνονται για να γίνει ποιο εύκολη η «μεταβίβαση».
    Σε εποχές λιτότητας σταθερή αξία και βασικός στόχος των μεγάλων επενδυτών είναι η ενέργεια. Αν τώρα δούμε από μια διαφορετική οπτική γωνία την «πολιτική» στο ζήτημα των μεταφορών με το stress test της προηγούμενης εβδομάδας που υποδηλώνει τους σκοπούς και τις βλέψεις της κυβέρνησης καταλήγουμε να πούμε ότι στην παρούσα συγκυρία ένας από τους βασικούς στόχους είναι η πώληση- μεταβίβαση της ΔΕΗ και όχι το άνοιγμα της αγοράς ενέργειας.
    Πως είναι δυνατόν να πιστεύει κάποιος ότι η μεταβίβαση της περιουσιακής και παραγωγικής βάσης της ΔΕΗ σε ιδιώτες θα βελτιώσει των ανταγωνισμό και θα μειώσει τις τιμές όταν είναι γνωστό ότι σε ένα μεγάλο βαθμό η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας εξαρτάται και από τις τιμές των καυσίμων, γεγονός που αποδεικνύει και η ρήτρα καυσίμων, η οποία εφαρμόζεται προκειμένου να μετακυλίονται στα τιμολόγια του ηλεκτρικού ρεύματος οι αυξομειώσεις στις διεθνείς τιμές καυσίμων (πετρελαίου, φυσικού αερίου) που χρησιμοποιεί η ΔΕΗ για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.
    Το περίεργο εδώ είναι ο χρόνος που η κυβέρνηση άνοιξε το ζήτημα.
    Όπως όλα δείχνουν κρίσιμος παράγοντας για την εξέλιξη των πραγμάτων θα είναι οι εκλογές της τοπικής και περιφερειακής αυτοδιοίκησης, μια έστω και οριακή πλειοψηφία θα εκληφθεί ως ψήφος εμπιστοσύνης στην κυβερνητική πολιτική. Φοβούμενοι όμως ότι μέχρι τις δημοτικές εκλογές θα είναι δύσκολο να αλλάξουν το κλίμα που έχει δημιουργηθεί ενθαρρύνουν στην παρούσα φάση τάσεις μέσα στο πασοκ που διαφωνούν με την κυβερνητική πολιτική για να τις χρησιμοποιήσουν ως αντίβαρο εναντίον των διαρροών. Στην ίδια κατεύθυνση έχει κινητοποιηθεί και ο κρατικός μηχανισμός, η προσπάθεια που γίνεται σε τοπικό επίπεδο να παρουσιαστούν κάποιες επιλογές της τελευταίας στιγμής που αφορούν, μεταξύ άλλων και μικρά τοπικά έργα [ασφαλτοστρώσεις κ.α] ως αποτέλεσμα της κυβερνητικής πολιτικής έχει ως στόχο την πολιτική βοήθεια των υποψηφίων που υποστηρίζονται από την κυβέρνηση.
    Με λίγα λόγια οι εκλογές που έρχονται αποκτούν χαρακτήρα δημοψηφίσματος, μετά τις εκλογές κανένας δεν θα μπορεί να πει αν συμφωνήσει με την ονοματολογία της κυβέρνησης ότι δεν ρωτήθηκε…
    Η ευθύνη πλέον για ότι συμβεί στο μέλλον ανήκει στην κοινωνία και στις αυτοδιοικητικές επιλογές της αντιπολίτευσης..
    Στη μάχη αυτή δεν έχει το δικαίωμα να λείπει κανένας!, αλλά ούτε και να αποκλειστούν άλλοι εν ονοματι της ενότητας!

  18. armageddon avatar
    armageddon 04/08/2010 14:17:04

    ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ.....

  19. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 04/08/2010 14:26:26

    @armageddon
    Αυτό δεν είναι λύση..

    • http://neotera.wordpress.com avatar
      http://neotera.wordpress.com @ o βουνίσιος 04/08/2010 14:33:36

      Αυτή είναι η μόνη λύση, ασχέτως αν με το γκρέμισμα της εκλογοαπάτης διακοπούν οι επιδοτήσεις στα καρακόλια της κουρελοπροπαγάνδας του συστήματος Pasok.

  20. ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ avatar
    ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 14:28:44

    Η εκτροπή που επιχειρεί η δεξιά είναι ολοφάνερη. Για ποιό λόγο χρειάζεται δημοψήφισμα για το Μνημόνιο; Ο Ελληνικός Λαός ξέρει καλά ότι αυτό ήταν μονόδρομος για την Κυβέρνηση. Κι επειδή έχει αμέριστη εμπιστοσύνη στον Πρωθυπουργό και τις επιλογές του στηρίζει το Μνημόνιο που μόνο καλό μπορεί να κάνει σ' αυτό τον τόπο.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 14:32:40

      Κι είπα κι εγώ... άργησε να εμφανιστεί ο αρλεκίνος σήμερα...

      • ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ avatar
        ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ @ Αυριανιστής 04/08/2010 14:35:26

        Ευχαριστώ πολύ για το ωραίο σχόλιο. Κρίμα και έχεις όνομα που θυμίζει ιστορικές στιγμές του τόπου και μια εφημερίδα που, τότε, ήταν κόσμημα για τον ελληνικό τύπο.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Αυριανιστής 04/08/2010 15:20:20

        Τεράστιος! Σουρής, Πανούσης, Κουτρουμπούσης και βάλε!

    • Bodinus1576 avatar
      Bodinus1576 @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 14:39:39

      "Κρίμα και έχεις όνομα που θυμίζει ιστορικές στιγμές του τόπου και μια εφημερίδα που, τότε, ήταν κόσμημα για τον ελληνικό τύπο." Να υποθέσω ότι σπούδασες Φιλοσοφία στην Κλαδική της Φιλοσοφικής επί παντοδυναμίας Κουτσόγιωργα

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Bodinus1576 04/08/2010 15:06:23

        Πώς και δεν μας έχει πει ακόμα "δεν δικαιούσθε δια να ομιλείτε";

      • Bodinus1576 avatar
        Bodinus1576 @ Bodinus1576 04/08/2010 15:14:49

        Αυριανιστή, δεν αναφερόμουνα σε σένα. Και εν πάσει περιπτώσει θεωρώ ότι η δημοκρατική παράταξη και πιο αξιόλογα στέλέχη έχει αναδείξει από τον Κουτσόγιωργα και καλύτερα μπορούσε να τα πάει. Καλώς ή κακώς από το αποτέλεσμα κρινόμαστε. Το δεν δικαιούσθε διά να ομιλείτε το λέει ο ΓΑΠ κάθε μέρα.

    • Νασος avatar
      Νασος @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 17:43:57

      Χα γέλασε λίγο το πικραμένο μας χειλάκι, νάσαι καλά αμπελοΦΙΛΟΣΟΦΕ

    • lypon avatar
      lypon @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 05/08/2010 11:19:08

      Βρε απερίγραπτε φιλόσοφε (όνομα και μη χωριό...) ομιλείς απταίστως την ξυλίνην, στην παλαιοπασοκικήν εκδοχή της μάλιστα.

      Χριστέ μου, τι μου θύμισες! Αναγούλα μου ήρθε!

  21. billy aravas avatar
    billy aravas 04/08/2010 14:29:47

    Ρε παιδιά μία ερώτηση να κάνω διότι η "δημοκρατία" μας με μπερδεύει πάρα πολυ: Είναι ηθικό, σωστό ή αποτελεσματικό οι δημοτικές εκλογές να έχουν τόσο κομματικό χαρακτήρα και μάλιστα αυτό να διατυμπανίζεται απροκάλυπτα από κανάλια, κόμματα, ψηφοφόρους, κλπ?

    εγώ νόμιζα ότι οι τοπικές εκλογές πρέπει απλά να επιλέξουν τον καταλληλότερο άνθρωπο που θα αποφέρει άμεσες αλλαγές προς το καλύτερο. εδώ μιλάμε ξεκάθαρα πλέον για νίκη ΝΔ ή νίκη ΠΑΣΟΚ λες και έτσι θα έπρεπε να είναι τα πράγματα. Το λέω αυτό επειδή οι τοπικές εκλογές έχουν την δυνατότητα να είναι όντως μία δημοκρατική διαδικασία και όχι να εκλέγεται αυτός που θέλει το 1/3 του εκλογικού σώματος.

    μία ακόμη σημείωση αν επιτρέπεται για τους οπαδους των δύο μεγάλων κομμάτων: μα πότε επιτέλους θα βάλετε μυαλό? τι άλλο πρέπει να γίνει? είστε τυφλοί? δεν πονάτε βαθεια μέσα σας κάθε φορά που αυτοί που ψηφίσατε βιάζουν το σύνταγμα μας, τα δικαιώματα μας, την δικαιοσύνη, την παιδεία, την υγεία, την απλή κοινή λογική?? 20 χρόνια πάει αυτή η ιστορία. δείξτε λίγο έλεος στους συνανθρώπους σας. σταματήστε να τους ψηφίζετε. χίλιες φορές άκυρο, χίλιες φορές έναν άσχετο, παρά αυτούς ξανά...

  22. Alemao Tsetung avatar
    Alemao Tsetung 04/08/2010 14:43:30

    Ουτε ΕΝΑΣ πρασινος δημαρχος εχουμε πει μαγκες.

    Ερχεται η ωρα μας..

    Ας δειξουμε οτι πλεον ξυπνησαμε.
    Αναλογως του αποτελεσματος θα καθορισουν και την
    μετεπειτα πολιτικη τους.

    Η τροικα εχει βαλει το 20% οριο.
    Οτιδηποτε πανω απο 20% για το πασοκ σημαινει συνεχιση
    και σκληρυνση της οικονομικης πολιτικης με επιπλεον φορους
    και περικοπες.

    • ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ avatar
      ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ @ Alemao Tsetung 04/08/2010 14:50:35

      Όλη η Ελλάδα θα πρασινίσει και ΠΑΛΙ γιατί το ΠΑΣΟΚ έχει πολιτική πρόταση και οδηγεί την χώρα στην έξοδο από την κρίση. Τι έχει η ΝΔ; Σκάνδαλα, σκάνδαλα και μόνο σκάνδαλα. Καμία πολιτική πρόταση, καμία λύση.

      • Alemao Tsetung avatar
        Alemao Tsetung @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 15:48:15

        Φιλοσοφε τραβα βαλε καμμια βιντεοκασσετα με καμμια ομιλια του κουτσογιωργα η του πετσου ταπ'η δεκαετια του '80 να γουσταρεις, και μη μας πρηζεις εδω περα πασοκοσκυλο

        ευτυχως το ειδος σου ειναι στα τελειωματα του.

      • Ευαγγελία avatar
        Ευαγγελία @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 16:02:32

        Χαχαχα! Το ΠΑΣΟΚ δεν είναι μόνο σκάνδαλα, σκάνδαλα και μόνο σκάνδαλα, θες να μας πεις. Το τριφύλλι με τι σασ το σερβίρουν στις κλαδικές, στον ατμό, με κρέμα γάλακτος ή γιαχνί, θα θελα να ξερα...

      • Alex avatar
        Alex @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 16:13:02

        Το ΠΑΣΟΚ ειναι το κομμα της εθνικης μειοδοσιας και της εθνικης οσφυοκαμψιας. Με σοσιαλιστικη βαραβαροτητα μετετραπη σε ενα ακραιφνως νεοφιλελευθερο κομμα σφιχτα εναγκαλισμενο με την ΄΄ακροδεξια΄΄ του Καρατζαφερη.Επι 30 χρονια εξαπατα το λαο υπερχρεωσε τη χωρα δηθεν ανααδιανεμοντας το πλουτο προς τα κατωτερα στρωματα και τωρα ξεπουλα την εθνικη κυριαρχια.Οι απροκαλυπτες δηλωσεις ξενων αξιωματουχων για τα πετρελαια στο Αιγαιο (τοσα χρονια το φωανζαν οιλοι και το διεψευδαν οι ηγητορες)και τη συνεκμεταλευση τους με την Τουρκια καθως και η ΄΄ανακλυψη΄΄ τεραστιων ποσοτητων ουρανιου στη Μακεδονια αποκαλυπτει με το πιο ΣΑΦΗ και κατηγοριματικο τροπο τα πραγματικα σχεδια των Ξενων και των εδω υπαλιλισκων τους.η μεσαια ταξη διαλυεται για να μην ξεσηκωθει και απαιτησει...οι μικροι εξαθλιονονται και λιγοι πλουσιοι ετοιμαζονται να πλουτισουν περισοτερο και να συνεταιρστουν με τους ξανους ηγεμονες...αυτο ειναι το ΠΑΣΟΚ ....στην υγεια των κοροιδων που το ψηφισαν και στους αμετανοητα ανοητους που το υπρασπιζοντε με νυχια και με δοντια....

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 16:42:10

        Ωχ! Από που ξέμεινες άνθρωπέ μου; Πρέπει να είσαι της εποχής Ανδρέα και του Τσοβόλα δώστα όλα. Έίσαι για το μουσείο. Καλά δεν κατάλαβες ότι ο μόνος εχθρός του πράσινου και του Πασοκ γενικότερα είναι ο Γιωργάκης; Είναι ο Γερουλάνος Πασοκ; Είναι ο Δρούτσας Πασοκ; Είναι ο Ιταλός που του τον φόρεσαν φέσι για τα οικονομικά, Πασόκ; Καλά δεν καταλαβαίνεις ότι οι άνθρωποι δεν έχουν καμμία σχέση με το Πασοκ; Και κάθεσαι και τους λιβανίζεις σε διατεταγμένη υπηρεσία....

  23. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 04/08/2010 14:46:40

    Τα τοπικά προβλήματα, στα οποία οι υποψήφιοι, ανεξαρτήτως κομματικού «χρίσματος», θα κληθούν να δώσουν λύσεις μετά τις εκλογές δεν μπορούν σε καμιά περίπτωση να μην συνδεθούν με την οικονομική πολιτική της κυβέρνησης. Σε καμιά περίπτωση οι πολίτες δεν μπορούν να ψηφίσουν με γνώμονα μόνο τα τοπικά ζητήματα όταν η πολιτική ακραίας λιτότητας επηρεάζει σημαντικά και την ποιότητα ζωής των τοπικών κοινωνιών

  24. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 04/08/2010 14:52:48

    Η σπασμωδικη παρεμβαση του εξαπτερυγου "Φιλοσοφου" τα λεει ολα: Ειναι τρομαγμενοι, τα εχουν χασει και προσπαθουν να αναστρεψουν την κατασταση που οδηγει κατ' ευθειαν στην ολοκληρωτικη συντριβη και του παπαντρε"ισμου, και του πασοκικου παρακρατικου "συστηματος" - ερχεται η ωρα να ανασανουν ο τοπος και οι Ελληνες.

  25. Σπύρος avatar
    Σπύρος 04/08/2010 14:59:04

    Ολοι μαζί νά στηρίξουμε τον μεγάλο ,τόν τεράστιο και τον μοναδικό Πρωθυπουργό πού χτύπησε στήν ρίζα τους τά συμφέροντα..
    Κάθε ψήφος στό ΠΑΣΟΚ είναι και ένα χτύπημα στό κατεστημένο..
    Α και μήν ξεχάσετε νά ρίξετε και καμιά ψήφο στόν Καρατζαφέρη τόν ένα και μοναδικό αγωνιστή Αντιπρόεδρο τού Γιώργου..
    Χέρι-Χέρι γιά μιά νέα χαμογελαστή και αταξική κοινωνία.
    Υπογραφή:
    ΣΕΒ-Στρός Κάν και η Πεντάδα τής Τρόϊκας..
    4η Αυγούστου 2010..Σημαδιακή ημερομηνία.

    • ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ avatar
      ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ @ Σπύρος 04/08/2010 15:06:29

      Ο Πρωθυπουργός έχει κάνει μέσα σε λίγους μήνες όσα δεν έκαναν όλες οι κυβερνήσεις, με εξαίρεση τις κυβερνήσεις Α.Παπανδρέου και Σημίτη, όλα αυτά τα χρόνια στην Ελλάδα. Άρα πρέπει και είναι υποχρεώσή μας να τον στηρίξουμε στον αγώνα του αυτό. Το αύριο ανατέλλει καλύτερο για την Ελλάδα μας. Είναι για την χώρα ευτύχημα και ευεργέτημα μεγάλο που Κυβερνήτης της είναι ο Γιώργος Παπανδρέου. Γι' αυτό λοιπόν ας αφήσουμε μια για πάντα τα δεξιά πειράματα και ας αναθέσουμε εν λευκώ την τύχη της χώρας στο μεγάλο δημοκρατικό, πατριωτικό, λαϊκό και σοσιαλιστικό κίνημα του ΠΑΣΟΚ.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 15:10:04

        Γιατί χαίρεται ο κόσμος και χαμογελά, πατέρα;
        Γιατί λάμπει ο ήλιος έτσι;
        Γιατί φέγγει έτσι η μέρα;

      • Σπύρος avatar
        Σπύρος @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 15:14:08

        Πιό δεξιά δέν γινεται μωρέ...Μετά έρχεται ο κανονικός και ξεδιάντροπος φασισμός..
        Πάρε καμιά άδεια απο τήν Ιπποκράτους,γιατί σέ βλέπω στό Τηλε Αστυ παρέα μέ τον Αντιπρόεδρο τής Κυβέρνησής σου..

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 15:16:28

        Το χιούμορ του ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ σπάει κόκκαλα!
        Λίγο μακάβριο βέβαια, και μάλλον ακατάλληλο για παιδικά πάρτυ, αλλά πράγματι είναι από τους πιο πηγαίους χιουμορίστες στο "αντι"...

        Μπράβο σου! Από που εμπνέεσαι?

        Μή μου πεις! Από το ΓΚΑΠ κι εσύ, ε?

      • Ευαγγελία avatar
        Ευαγγελία @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 16:06:03

        Τελικά μ αρέσεις εσύ... Κανείς δεν μπορεί να καταλάβει αν μιλάς σοβαρά ή κάνεις χιούμορ. Εμένα μ εξιτάρει πάντως η δεύτερη επιλογή, που αν ισχύει σημαίνει ότι είσαι ένας πολύ έξυπνος άνθρωπος που μπορεί να χειρίζεται και τις πιο λεπτές αποχρώσεις ειρωνίας, μπράβο!

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 16:44:14

        Ωχ παλι! ΄Αλλη κασέττα αυτή;

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 17:15:26

        Ποτέ άνθρωπος δεν είπε τόσα ψέματα και τόσες αρλούμπες σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!

      • γαλάζιος avatar
        γαλάζιος @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 17:36:26

        Τι πίνεις και δεν μας δίνει ήθελα να ηξερα.

  26. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 04/08/2010 15:14:56

    @
    neotera δεν πας καλά! αν θεωρείς μη δημοκρατική προσέγγιση τις προκριματικές εκλογές.

  27. ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ avatar
    ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 15:24:02

    - Τι καλό έχει προσφέρει η δεξιά σ' αυτό τον τόπο;
    - Κανένα.
    - Τι, τέλος πάντων, έχει προσφέρει;
    - Αίμα, δάκρυ, πόνο, δυστυχία, μιζέρια, καταστροφή.
    - Τι έχει προσφέρει το ΠΑΣΟΚ;
    - Ό,τι καλό υπάρχει στον τόπο μας.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 15:32:25

      Παμμέγιστε Δάσκαλε! Πες μας και ότι η Δεξιά θα διαλυθεί εις τα εξ ων συνετέθη! Ακριβώς όπως το έλεγε και ο Μεγάλος Λαϊκός Ηγέτης, ο Πρωτεργάτης της Αλλαγής, ο Ανδρέας Παπανδρέου!

      (Άλλη δουλειά από το να σπαμάρεις, δεν έχεις να κάνεις; Πόσα σας πληρώνουν, επιτέλους, εκεί στην Ιπποκράτους, για να γεμίζετε τον κόσμο με πράσινα εμέσματα;)

      • ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ avatar
        ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ @ Αυριανιστής 04/08/2010 15:33:54

        Φίλε μου εκφράζω τις απόψεις μου. Γιατί ενοχλείσαι;

    • Ευαγγελία avatar
      Ευαγγελία @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 16:09:23

      Μ αρέσει ο Φιλοσοφος, τρελαίνομαι! Κάτι μου κάνει στο μυαλό, είναι ο άντρας της ζωής μου, οριστική διαγραφή όλων των προηγουμένων σχέσεων και together for ever!

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 16:28:02

      για να δούμε... τι καλό έχει κάνει η "δεξιά" σε αυτόν τον τόπο. Μήπως έφτιαξε όλον τον πλούτο που μοίρασε ο Αντρέας στους χαχόλους;

      Μήπως η "δεξιά" έφτιαξε την ΟΑ, τα διυλιστήρια, την ΔΕΗ, τους προ-Πασόκ αποφοίτους του ΕΜΠ;

      Αλλά έτσι πάει... Μερικοί φτιάχνουν "πίνοντας το αίμα του λαού", και μετά έρχονται οι σοσιαληστές και φτιάχνουν Νέα Τζάκια.

      Μην κοιτάς μακριά, την ΔΕΗ δες. Πόσοι σοσιαληστές έχουν φάει και πόσοι ακόμα θα φάνε τώρα που την μοιράζουνε...

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 16:31:34

      Όλη η κακομοιριά, όλη η βρωμιά, όλη η ημιμάθεια, ο χαχολισμός, η τριτοκοσμική προσέγγιση, το βλαχομπαρόκ... Οι αξύριστοι, λαδωμένοι συνδικαλιστές-επαναστάτες, το δωράκι αλλά όχι και 500 εκατομ, ο Κοσκωτάς, τα πάμπερς, η υποδούλωση στην Γερμανία... μεγάλη η λίστα των επιτευγμάτων του Πασόκ. Αναπολεί κανείς των Μωάμεθ τον Πορθητή...

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 16:35:35

      Και, προς θεού μην το ξεχάσω... Η μαφία που λέγεται Τοπική Αυτοδιοίκηση... Και αυτή, στην κρατικοδίαιτη εκδοχή της, πασόκ είναι. Οι σκουπιδιάρηδες που έγιναν πολιτιστικοί παράγοντες...

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 16:46:48

      Ωχ ξαναματαπάλι! "Αιμα, δάκρυα,πόνο..." Ο Ξανθόπουλος....
      Καλά, έχεις πλάκα, φιλόσοφε....Αλλά νομίζω ότι το κάνεις προς όφελος του διαλόγου.....

      • Alex avatar
        Alex @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 04/08/2010 16:55:52

        Αιμα δακρυα και ιδρωτας κλεισιμο μιας πορτας....ταδε εφη SAKIS

  28. Σπύρος avatar
    Σπύρος 04/08/2010 15:24:10

    Γιώργο-Γιώργο σέ αγαπώ..
    Θά σέ φιλήσω στό λαιμό μέ τό ρόζ μου κραγιονάκι
    3 τού Σεπτέμβρη σάν περνάς μέ τό τρελλό ποδηλατάκι

    ....................................................

    Υποχρεωτικό άσμα γιά τήν μαθητιώσα νεολαία.
    Ακολουθούν γυμναστικές επιδείξεις αγώνες ποδηλασίας καί κανόε-καγιάκ..
    Μετά τό πέρας τής Εορτής θά μοιραστούν δωρεάν αναμνηστικά τάματα-εκμαγεία μέ τό χέρι τού GAP

    • Ευαγγελία avatar
      Ευαγγελία @ Σπύρος 04/08/2010 16:10:05

      Και μετά λέει ιδρύθηκε η Hitlerjugend...

  29. ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ avatar
    ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 15:29:52

    Το μόνο όπλο που απομένει στη δεξιά είναι οι ειρωνείες εις βάρος του άξιου Πρωθυπουργού μας Γιώργου Παπανδρέου.

    • Alemao Tsetung avatar
      Alemao Tsetung @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 16:19:22

      Πασοκοφιλοσοφε σαν αποτυχημενος υπουργος προπαγανδας της Βορειας Κορεας μιλάς.

      Μεινανε που του μεινανε ελαχιστοι, αν εχει και
      τετοιους οπαδους , εχει βαριά ήττα
      στο τσεπάκι του για τον Οκτώβριο.

  30. Σπύρος avatar
    Σπύρος 04/08/2010 15:34:33

    Ολο δεξιά βλέπει αυτός ρέ...Μέ τόσους υπαλλήλους τής Τρόϊκας ντόπιους και ξένους ,δηλαδή ολη τήν ακροδεξιά στό Κόμμα του(σύν Ντορούλα)λογικό είναι νάχει αγανακτήσει τό ''μέλος''.

    • ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ avatar
      ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ @ Σπύρος 04/08/2010 15:39:14

      Αν εννοείς ότι το ΠΑΣΟΚ έχει γίνει δεξιό κάνεις μεγάλο λάθος. Απλώς ασκεί μια άλλη διαφορετική πολιτική για το καλό του τόπου. Όταν ομαλοποιηθούν τα πράγματα θα ασκήσει και πάλι σοσιαλιστική πολιτική.

      • Ευαγγελία avatar
        Ευαγγελία @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 16:12:05

        Είναι ανυπόμονος λαός τελικά οι Έλληνες. Είναι και άχρηστοι, γι αυτό αριβάρανε οι Τροικανοί να μας ντρεσσάρουν και να δούμε επιτέλους και μεις, όπως όλοι οι άλλοι άξιοι λαοί της υφηλίου, το φως το αληθινόν...

  31. Mitsos avatar
    Mitsos 04/08/2010 16:06:06

    http://kostasxan.blogspot.com/2010/08/blog-post_3984.html

  32. man8os avatar
    man8os 04/08/2010 16:17:11

    Το μνημονιο ειναι προβλημα για την χωρα μεγαλο προβλημα.
    Εκλεξαμε κυβερνηση επειδη λεφτα υπηρχαν, οχι για να ξεπουλησει οτι ειχαμε στην χωρα.
    Αν μας ελεγαν εκλεξτε μας να ξεπουλησουμε, και εβγαιναν κυβερνηση τοτε δεν θα ειχε κανεις αντηρηση σε αυτα που κανουν.

  33. ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 04/08/2010 17:00:02

    Αν η ΝΔ θέσει επίσημα αυτό το πολιτικό δίλημμα, ετοιμαστείτε για διπλές εκλογές τον Νοέμβριο.

    • ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ avatar
      ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ @ ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 04/08/2010 17:18:42

      Ας το θέσει για να απαλλαγεί ο τόπος μια για πάντα από την δεξιά.

      • Γιάννης Χριστόπουλος avatar
        Γιάννης Χριστόπουλος @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 18:39:14

        Αυτό το ακούω εδώ και...30 χρόνια! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Μάλλον εμείς θ' απαλλαγούμε από την επιδοτούμενη φωνούλα σου. Μόλις στερέψει το πορτοφόλι...γιοκ!

    • Misha avatar
      Misha @ ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 04/08/2010 18:52:24

      ΠΕΤΡΟ ΧΑΣΑΠΗ

      Διπλές εκλογές θα γίνουν γιατί η τρίτη δόση δεν δινεται χωρίς ξεπουλημα της ΔΕΗ , το οποίο φαντάζει αδύνατο με τα δεδομένα που έχουμε τώρα.Ο ΓΑΠ δε θέλει γενικές εκλογές τωρα με κανένα τρόπο γιατί γνωρίζει το αποτέλεσμα, όπως και τα εξαπτερυγα του Καρατζαφυρερε, Ντορα και Κουβέλης.

  34. ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ avatar
    ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 17:20:29

    Το ΠΑΣΟΚ έδωσε στην αγροτιά και τον εργάτη να φάει γλυκό ψωμί. Έδωσε λεφτά στην φτωχολογιά και τους αγωνιστές της αντίστασης. Έδωσε το δικαίωμα στα παιδιά του λαού να μπούν στο δημόσιο. Ξεβρώμισε τον τόπο από τα τζάκια.

    • Γιωργος Χ avatar
      Γιωργος Χ @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 04/08/2010 17:35:27

      Τιτανοτεράστιε της σκέψης, ανατριχιάζω στην όψη της λαλιάς σου!

      Ουτε το 83 δεν λέγαν τέτοις μπαρούφες, ακόμα και οι πρασινοφρουροί ήταν μαζεμένοι..

    • lypon avatar
      lypon @ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ 05/08/2010 12:26:59

      Φακτορα, αν δεν υπήρχε ο φιλόσοφος θα έπρεπε να τον ανακαλύψετε!

      .....on second thoughts, βρε λες;

      Λες να είναι κράχτης και μπουζουριέρα;

      Καλά ε, υποκλίνομαι αν συμβαίνει! Ντοκτορά εφαρμοσμένης ψυχολογίας και βάλε...

  35. Σπύρος avatar
    Σπύρος 04/08/2010 17:29:46

    Μεγάλε είσαι Θεός.Αν όντως ''υποδύεσαι'' Μπακαλάκο δίνεις ρέστα.
    Αλλά και ο ίδιος ο Μπακαλάκος νάσαι πάλι Θεός είσαι..Μάς δρόσισες.

    • Γιωργος Χ avatar
      Γιωργος Χ @ Σπύρος 04/08/2010 17:36:30

      Ημίθεος μη σε πω...:-)

  36. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 04/08/2010 17:42:21

    Μπορεί και να μην είναι "πασοκόγυφτος" πού 'λεγε ο Μίμης Ανδρουλάκης. Να το έχει στείλει η Ρηγίλης για ν' ανεβάζει στα ύψη την αντιπαπανδρεϊκή συσπείρωση και την αδρεναλίνη που γεμίζει μούσκουλα και σιελογόνους αδένες...

  37. Στέργιος avatar
    Στέργιος 04/08/2010 19:03:43

    ΦΙΛΟΣΟΦΕ είσαι άρχοντας!

    Τα σχόλιά σου είναι αντάξια τής καλύτερης περφόρμανς!
    Ο Μποστ σε κοιτάζει από τον Παράδεισο και σου χαμογελάει πλατιά.

  38. man8os avatar
    man8os 04/08/2010 19:24:10

    Φιλοσοφε ξερω ποιον παριστανεις...
    Καποιον υπουργο του ΠΑΣΟΚ!

  39. Dimi avatar
    Dimi 04/08/2010 20:07:37

    @ Tripokarydos

    Bάσει των βαρύγδουπων "Μacho Μan" σοφιστειών σου: Φαίνεσαι να είσαι ο κλασσικός τύπος του "αέρα πατέρα" Ελληναρά. Που διπλοπαρκάρεις για τσιγάρα κλείνοντας τους δρόμους. Που βρίζεις αυτούς που σου κορνάρουν, επειδή τους εμποδίζεις. Και που στον παρακάτω δρόμο, ρίχνεις μπουνιές στον οδηγό που έκανε τις ίδιες ακριβώς αυνανίες με σένα. Απ’αυτούς που κοκορεύονται ότι ο γυιός τους είναι πηδηχτούλης κι η κόρη τους παρθένα.

    Αντε χάσου εσύ και τα μέτρα-αγγούρια σου χαμένε

    Χωρις εκτίμηση,
    η Dimi

  40. Orestios avatar
    Orestios 05/08/2010 13:12:56

    Όλοι μαζί να γκρεμίσουμε την κυβέρνηση του ΨΕΥΤΗ.
    Στις εκλογές μαυρίζουμε ότι σχετίζεται με το ΠΑΣΟΚ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.