#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/10/2011 10:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δημοσιογραφικό μπότοξ



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Αν θες να ταΐσεις το πόπολο τυρόπιττες, σουβλάκια ή ότι άλλο εδώδιμο, χρειάζεσαι οπωσδήποτε άδεια, ακόμη κι αν θες ν’ ανοίξεις μια τρύπα δύο επί δύο σε μια γειτονιά. Θα σε ελέγχει η αγορανομία, το υγειονομικό και πάει λέγοντας. Αν σε τσακώσουν να πουλάς σάπια και ληγμένα, επικίνδυνα για την δημόσια υγεία, τότε θα σε μπαγλαρώσουν και θα πας στο αυτόφωρο, θα στο κλείσουν το μαγαζί. Εσένα δε, θα σε στείλουν να περνάς τα πρωϊνά στο προαύλιο του ευαγούς ιδρύματος του Κορυδαλλού, παίζοντας βόλλεϋ με τον αθώο, μέχρι αποδείξεως του εναντίου, Μπέο. Τα πρόστιμα θα πέσουνε βροχή κι όταν βγεις, θα είσαι κακόφημος σαν τον Μιχαλίτση, που ως γνωστόν «έφαγε» το Σακαφλιά στα Τρίκαλα στα δυο στενά, για όσους ξέρουν το πλήρες λαϊκό άσμα. Ούτε κόλλυβα δεν θα παίρνουν από το χέρι σου και η καριέρα σου στην εστίαση θα λήξει σαν την καριέρα του Δρούτσα στο ΥΠΕΞ. Αιφνιδίως.

Αν όμως θέλεις να ταΐζεις έναν ολόκληρο λαό φούμαρα δεν χρειάζεσαι καμμία άδεια, καμμίας αρχής. Αρκεί να έχεις αφεντικό και θράσσος. Μπορείς να μπουκώνεις τους αναγνώστες και τους τηλεθεατές σου με ψόφιες πολιτικές γάτες και ληγμένη παραπληροφόρηση και δεν χρειάζεσαι καμμία άδεια, καμμίας αρχής. Μόνο λίγο τουπέ και την τσίπα σου ξεχασμένη κάπου, κάποτε. Αρκεί να μπορείς να κοιτάς την κάμερα με γυάλινο μάτι και να λες τέρατα, χωρίς να παίζουν οι μύες του προσώπου σου, ακόμη κι αν συλλαμβάνεσαι που και που με την σκελέα σου κατεβασμένη ως τους αστραγάλους να κάνεις λαγουδάκια στο Σύνταγμα.

Χρειάζεται να διαθέτεις από μόνος σου ένα είδος φυσικού πολιτικού μπότοξ. Διότι το μπότοξ, το οποίο ως γνωστόν είναι στρατιωτικό δηλητήριο, νεκρώνει τον μυ και τα πέριξ αυτού και τον κρατάει για κάποιο διάστημα «τσίτα». Όπως δε ίσως γνωρίζετε, μερικά παρηκμασμένα ψώνια των τριών φύλων, κάνουν μπότοξ κόμη και στις μασχάλες, για να μην…ιδρώνουν. Οι έμποροι μνημονιακής παραπληροφόρησης όμως έχουν μπότοξ και στ’ αυτιά. Από κει ίσως  βγαίνει η φράση «δεν ιδρώνει το αυτί του».

Μπορείς να συκοφαντήσεις τον Τάσσο Παπαδόπουλο και να πουσάρεις μετά μανίας το σχέδιο Ανάν, να γίνεις ατζέντης κάθε είδους συμφερόντων, να λοιδορείς την αντιπολίτευση με ασύστολες ψευδολογίες, να πιάνεις αράχνες ξεροσταλιάζοντας στις πρεσβείες, να νταραβερίζεσαι με σκοπιανούς αλυτρωτιστές, τούρκους ισλαμοφασίστες κι όλη την κουνιστή φάλαγγα της ενδοτικότητας. Μπορείς να αποδομείς την εθνική ταυτότητα, να ασελγείς πάνω στην Ιστορία, τα σύμβολα και τους ήρωες του Λαού. Μπορείς να κοπρίζεις την νεοφιλελεύθερη ανθρωποφαγία σου από φυλλάδες και συχνότητες, να εκβιάζεις τον Λαό, να τον απειλείς, να κρεμάς στο σκουριασμένο σπαθάκι σου ή στην πένα και το πληκτρολόγιο σου όλες τις ξένες φούντες του ντουνιά. Κανένα πρόβλημα. Μπορείς να τα κάνεις όλα αυτά κι άλλα τόσα χωρίς άδεια, χωρίς ποινικό, πειθαρχικό, κοινωνικό ή άλλο έλεγχο.

Φερέφωνα εργολάβων, εμπόρων όπλων, μπετατζήδων, σκουπιδιαραίων, διαμεσολαβητών πάσης φύσεως, έχουν μπει μέσα στον αιγιαλό της επικοινωνίας, στις συχνότητες που ανήκουν στο κράτος, δηλαδή σε σένα ΄Ελληνα κι έχουν στήσει πολυτελείς παράγκες, όπου μαγειρεύουν δύσοσμη προπαγάνδα, για την οποία ενίοτε παίρνουν γραμμή από εγχωρίους και βαρβάρους. Πάνε κι έρχονται στα Σούσα.

Την Πατρίδα δηλαδή μπορείς να την πουλάς τοις μετρητοίς ή επί πιστώσει χωρίς άδεια αλλά, φίλε μου, μπουγάτσα χωρίς άδεια δεν πουλάς.

Αυτή είναι μια κολοσσιαία στρέβλωση της προβληματικής απ’ όλες τις μπάντες Δημοκρατίας μας. Πώς μπορείς να εξυγιάνεις τον εν γένει δημόσιο βίο, όταν η ενημέρωση λειτουργεί με μαφιόζικους όρους, όταν η παρακμή και η μισθοφορία είναι ο κανόνας και όχι  εξαίρεση; Φτιάχνουν δημοσκοπήσεις, δολοφονούν προσωπικότητες, πνίγουν ειδήσεις, αναδεικνύουν γελοία παράσιτα, ευνουχισμένες γάτες των καναπέδων της διαπλοκής, με έναν πάντα στόχο: την ποδηγέτηση της πολιτικής ηγεσίας, ώστε οι «δουλειές» να γίνονται αδιατάρακτα.

Η μεταπολιτευτική παράγκα δίνει μάχη οπισθοφυλακής, προσπαθεί να επιβιώσει μαζί με τις μεθόδους της, οι οποίες οδήγησαν την χώρα εδώ που την οδήγησαν. Η διάλυση της, η ήττα των παρακμιακών μηχανισμών της και των θλιβερών προσώπων που την σηματοδοτούν, είναι εκ των ουκ άνευ για την επιβίωση και αναγέννηση της Πατρίδας. Για κάθε μισθοφόρο της παραπληροφόρησης, υπάρχουν δέκα νέοι δημοσιογράφοι, οι οποίοι δεν μπήκαν στην δουλειά αυτή για να γίνουν δούλοι συμφερόντων. Για κάθε κρατικοδίαιτο παράσιτο της «επιχειρηματικότητας», που έχει ένα μόνο πελάτη, υπάρχουν εκατοντάδες σχολιαστές στο διαδίκτυο, που θέλουν το παιχνίδι να έχει διαφάνεια, δίκαιους κανόνες. Η ανάδειξη των υγιών δυνάμεων της Πατρίδας απαιτεί καυτηριασμό όλων των κακοφορμισμένων πληγών της κοινωνίας, ανατροπές, διοίκηση δια του παραδείγματος, ανανέωση σε πρόσωπα και ιδέες. Έτσι ώστε η πολιτική να επιστρέψει στα χέρια των εκλεγμένων πολιτικών, μακριά από τους σκοτεινούς προθαλάμους, την συναλλαγή, το life style, την ψευτογκλαμουριά.

Αυτό προϋποθέτει κι εξυγίανση της ενημέρωσης. Χρειαζόμαστε Τύπο, που να ελέγχει την εξουσία, να υπηρετεί το Λαό, όπως πρέπει όλα να τον υπηρετούν. Όχι βραχίονα εκβιασμών για άλλου είδους μπίζνες, όχι Πέμπτη Φάλαγγα ξένων συμφερόντων και της εγχώριας διαπλοκής.

Εν ολίγοις, αδέρφια, ακόμη κι οι δύστυχες πόρνες της οδού Φυλής χρειάζεται να έχουν άδεια της αρχής κι ελέγχονται υγειονομικώς. Οι πεμπτοφαλαγγίτες της παραπληροφόρησης ενός ολόκληρου λαού, όχι. Η διαφορά είναι, ότι οι αδειούχες πόρνες, την προσφορά των οποίων εξήρε ο σπουδαίος Νίκος Καββαδίας, ουδέποτε έβλαψαν την Πατρίδα.

(Δημοσιεύεται στην σημερινή «Δημοκρατία»)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. καποιος avatar
    καποιος 12/10/2011 10:34:03

    εκτος των αλλων χρειαζομαστε τα λεφτα απο τις δημοσιες συχνοτητες. οι τηλεποικοινωνιακοι εχουν πληρωσει δις, οι καναλαρχες ποσα;

    να ζητησει η επομενη κυβερνηση τοσα τοσα και αν τους αρεσει. γιατι κουτοχορτο και να το τρωμε και τσαμπα δεν παει αλλο.

    και οπως καποιος ειπε, οταν ειπωθηκε οτι τα καναλια απασχολουν κόσμο και πληρωνουν φορους, αν μου διναν και μενα ενα οικοπεδακι του δημοσιου να εκμεταλλευομαι τζαμπα, και φορους και κοσμο θα απασχολουσα.

    οπως ξκαι στην Ρωσια μετα τον γιελτσιν το μεγαλυτερο καρκινωμα ειναι οι ολιγαρχες των μιντια.

  2. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 12/10/2011 10:37:52

    Αν ποτέ εφαρμοστούν οι νόμοι στην Ελλάδα, δεν θα επαρκούν οι Μονάδες Εντατικής Θεραπείας για τα εγκεφαλικά που θα προκύψουν...
    Άμποτε.

  3. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 12/10/2011 10:43:35

    Και ίσως είναι ακόμη πιο απλά ορισμένα πράγματα και να μην χρειάζεται από πουθενά άδεια. Αρκεί να κάνει κανείς αυτό που γράφει ο Ροδινός στις δυο τελευταίες του προτάσεις:
    «Όλοι έχουμε πάρει αρχές από το σπίτι μας.
    Μόνο που κάποιοι επιμένουμε να τις σεβόμαστε κιόλας…»
    Και επειδή κάποιος ζητά ονόματα, να του δώσω ένα όνομα, ενός επαγγελματία δημοσιογράφου που σεβάστηκε τις αρχές που πήρε από το σπίτι του και τις κράτησε και στο ορφανοτροφείο και στην υπόλοιπη ζωή του και στην πατριωτική δημοσιογραφία του. Και λόγω αυτών των αρχών και της έντιμης δουλειάς του τον σεβάστηκε όλη η Ουάσινγκτον και ο υπόλοιπος κόσμος.
    Και ας τον πολέμησαν οι δοσμένοι. Άντεξε και αναγνωρίστηκε.
    Το όνομά του Λάμπρος Παπαντωνίου, ή για το State Department «Mr. Lambros” και το email του άρχιζε με το LambrostheGreek@...
    Και όσοι περνάτε από την Ξάνθη σταματήστε στο νεκροταφείο της Μάνδρας, πίσω αριστερά είναι ο τάφος του, κι έχει πάνω σκαλισμένη την Ιθάκη του Καβάφη. Ανάψτε του ένα κεράκι…

    • StarPowerNone avatar
      StarPowerNone @ StarPowerNone 12/10/2011 11:08:37

      Τον Λάμπρο Παπαντωνίου, έτσι τον ξεπροβόδησε η Washington Post:
      h**p://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2009/06/08/AR2009060803954.html
      Άλλους τους χρησιμοποιούν, αλλά και τους wikileakώνουν…

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ StarPowerNone 12/10/2011 16:33:32

      Φίλος καλός, ένας καλός Έλληνας, ένας καλός δημοσιογράφος και μεγάλη απώλεια!

  4. Lampros avatar
    Lampros 12/10/2011 10:53:17

    Καλημέρα ρε Φαήλο και σε ευχαριστούμε για τα πρωινά ξυπνήματα!
    Οι μπουγάτσες όχι μόνο άδεια θέλουν αλλά έχουν πλέον και 23% ΦΑΠ, ενώ οι μαλα*(ες είναι αφορολόγητες. Ίσως να θεωρούνται κοινωφελείς υπηρεσίες, κάνουν το λαό χαχόλο, και γελαδερό, κάτι σαν τα μεσημεριάδικα. Τον βάζουν σε μια εικονική πραγματικότητα που νομίζει πως λεφτά υπάρχουν, και ξανααραζει στον πράσινο καναπέ του, με τον Ανδρέα στο κάδρο δίπλα.
    Όπως και αν έχει όμως το πράγμα, ας μην ξεχνάμε και το παραμύθι με τον βασιλιά που ήταν γυμνός. Μπορεί να αργήσει κανείς να καταλάβει την κοροϊδία, ειδικά αν είναι χονδροειδής, όμως μόλις το καταλάβει ο κόσμος, η αντίδραση είναι επιταχυνόμενη.
    Κρατήστε φίλοι μου, αυτό τον προσδιορισμό. «επιταχυνόμενη και μάλιστα εκθετικά», αυτό εξηγεί και την αρχική φάση της αδράνειας, μέχρι να ξεκινήσει η κίνηση, που μετά δεν σταματά. Η τελική στάση είναι το Γουδή. Εκεί σταματά μόνο. Όχι πιο πρίν.

    • SOTPAP avatar
      SOTPAP @ Lampros 12/10/2011 14:13:01

      σωστή προσέγγιση
      αν πλήρωναν ΓΑΠ και χοντροΜπένυ από ένα ευρώ για κάθε μα*ακία που έλεγαν, θα είχαμε ήδη αποπληρώσει το μισό δημόσιο χρέος

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ SOTPAP 12/10/2011 20:19:41

        Της Αμερικής θα εννοείς, που είναι κάτι τρις.

  5. Tonia G avatar
    Tonia G 12/10/2011 10:56:58

    Αγαπητέ Φαήλο,
    έπιασες άλλο ένα τεράστιο ζήτημα...
    1) Δυστυχώς μετά το φιάσκο με τον "πόλεμο" κατά των νταβατζήδων το 2004-2005, το καλάθι που κρατάν οι πολίτες είναι πολύ μικρό. Ιδού λοιπόν πεδίο δόξης λαμπρό για την ΝΔ και εσένα προσωπικά, ως Νομικό να προτείνεις ένα νέο μοντέλο για τα ΜΜΕ. Μια μορφή λειτουργίας που ενδεχομένως να είναι πρωτοποριακή σε Ευρωπαϊκό επίπεδο. Διότι τα ΜΜΕ δεν πρέπει να είναι ούτε κρατικά, αλλά ούτε τελικά και ιδιωτικά. Εμείς οι Ελληνες το ζήσαμε και το ζούμε στην Ελλάδα το φαινόμενο της δικτατορίας των συγκροτημάτων Κατασκευαστικών-Ενημερωτικών ΑΕ!
    Νομίζω ότι η λύση βρίσκεται στη θεσμοθέτηση των ΜΜΕ ως την τέταρτη εξουσια (και συνταγματικά για να φύγουν τα αλλόθι περί Ε.Ε.), όπου οι δημοσιογράφοι θα ανεβαίνουν σε βαθμίδες όπως και οι Δικαστές. Φυσικά δεν μιλώ για τους σημερινούς Δημοσιογράφους-κοράκια. Μιλώ για ανθρώπους- πτυχιούχους ΑΕΙ που ακολούθως θα τελειώνουν την Ανώτατη Δημοσιογραφική Ακαδημία (κατά τη Διπλωματική Ακαδημία) μετά απο φοίτηση 2 ετών και μετά θα τοποθετούνται σε κάποιο μέσο ενημέρωσης (Τηλεόραση & ραδιόφωνο). Ετσι θα εξαφανιστούν τα αφεντικά ΜΜΕ-κατασκευαστές, οι Δημοσιογράφοι-εργολάβοι, αλλά και τα αγράμματα δημοσιογραφάκια-τσιράκια που δουλεύουν δουλικά για 400 ευρώ για τους μεγαλοδημοσιογράφους-αφέντες. Φυσικά οι Συχνοτήτες τηλεόρασης και ραδιοφώνου θα επιστρέψουν όπως ορίζει το Σύνταγμα στο ΛΑΟ (προσοχή: OXI στο ΚΡΑΤΟΣ). Έτσι TV και Ραδίο (επιθετικά μέσα ενημέρωσης) θα είναι συνταγματικώς νόμιμα αλλά και ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ από κυβερνητικές ή ιδιωτικές υστεροβουλίες.

    2) Από την άλλη έντυπος τύπος και internet ελεύθερα για όλους. Ας έχουν και οι κατασκευαστές blog ή φυλλάδα, δεν πειράζει. Πειράζει και με κόφτει όπως να δέχομαι πλύση εγκεφάλου από ιδιωτικό κανάλι μεσα στο σπίτι μου, που μου πιπιλάει το μυαλό για δήθεν σκάνδαλο ΕΡΤ επειδή η τελευταία κατέθεσε πρόταση να πάρει το CHAMPIONS LEAGUE. Δηλάδη μια διοργάνωση που θα φέρει σίγουρα κέρδη στο κρατικό κανάλι. Κι όλα αυτά... επειδή αυτός ο σταθμός θα ήθελε να έχει αυτός τα δικαιώματα του Champions League. Ε, αυτό είναι αισχρό! Ειδικά όταν βλέπεις πως στη σταυροφορία του εν λόγω (οικολογικού σταθμού) πρωτοστατεί ο αρμοδιος Τομεάρχης της αξιωματικής αντιπολίτευσης μαζί με δυο βουλευτές της ΔΗΜ. ΑΡ.!!!
    Τι λες αλήθεια. Θα συνεχίσουμε να ταϊζουμε το παρακράτος και να έχουμε 40 κανάλια και 70 ραδιόφωνα ή επιτέλους η ΝΔ και ο Αντωνης θα κάνει τη Ελλάδα ένα σοβαρό Κράτος Δικαιοσύνης - Δημοκρατίας - Ελευθερίας.

    • Lampros avatar
      Lampros @ Tonia G 12/10/2011 11:15:59

      +100000
      Όταν έχεις "σχολές δημοσιογραφίας Αντέννα ή Sport FM", με ιδρυτες φυγόδικους, ή ταβερνιαρηδες (sic) να εχεις και αναλογες προσδοκίες για τους "δημοσιογραφους" που θα παραχθούν.

      • Tonia G avatar
        Tonia G @ Lampros 12/10/2011 12:03:14

        Ετσι ακριβώς!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Tonia G 12/10/2011 11:16:57

      Δεν χρειαζεται τιποτε απο αυτα.Το λαθος με το βασικο μετοχο ηταν οτι υποχρεωνε ολες τις εργολαβικες και προμηθευτικες εταιριες να παραδινουν καταλογο μετοχων τους για να παρουν εργα.Αυτο εκτος απο δυσχρηστο ειναι και αντιθετο στο κεκτημενο της ΕΕ.
      Επρεπε να παει αντιστροφα.Αντι να κυνηγα τους εργολαβους αν εχουν καναλι,να βαλει μεσω του ΕΣΡ αυστηρους κανονες για το ποιος μπορει να εχει καναλι.
      Η ΕΕ δεν εχει κανονισμο για τις αδειες σταθμων τηλεορασης εξ ου και ο Μπερλουσκονι εχει ενα σωρο.Στην Ελλαδα ομως ουτε νομιμες αδειες δεν υπαρχουν καλα καλα.
      Ενας νομος που καθοριζει τις προυποθεσεις για αδεια τηλεορασης (οχι εργολαβοι δημοσιου,οχι προμηθευτες) στον πλειοδοτη ειναι αρκετος.
      Αλλα αυτο δεν θα απετρεπε τον Αλαφουζο να εχει καναλι.
      Και εδω ερχομαστε σε κατι που θα στενοχωρησει ισως τους αντιαμερικανους.Το εφοπλιστικο κεφαλαιο - που ειναι και το τελευταιο σημαντικο ελληνοκτητο κεφαλαιο που εχει μεινει - ειναι και θα ειναι αναγκαστικα φιλοαμερικανικο γιατι δρα με βαση την ελευθερια των θαλασσων και του εμποριου την οποια εγγυαται στους ωκεανους ο αμερικανικος πολεμικος στολος.

      • Tonia G avatar
        Tonia G @ ψυχραιμια 12/10/2011 11:58:39

        Ψυχραιμία,
        αναλώνεσαι με λάθος σκέψεις στη λογική του "μπαλώματος" που κάποιοι προσπάθησαν κατά καιρούς να εφαρμόσουν. Τα σχόλια σου ακριβώς υποδεικνύουν τη ριζική αλλαγή που πρέπει να προκύψει. Κανείς ιδιώτης-επιχειρηματικός κολοσσός (είτε Κατασκευαστής είτε εφοπλιστής) ΔΕΝ ΕΧΕΙ και ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να ΕΧΕΙ το δικαίωμα να μπαίνει μέσα στα σπίτια μας με τό έτσι θέλω. Δεν έχει σημασία αν παίρνει δουλειές του Δημοσίου ή όχι. Σημασία για τη ΙΣΟΝΟΜΙΑ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ έχει κανείς να μην έχει περισσότερα δικαιώματα από το άλλο.
        Συνεπώς τα σχόλια σου, θεωρώ πως είναι επιχειρήματα υπέρ της θεσμικής αλλαγής του τρόπου διανομής των τηλε-ραδιοφονικών συχνοτήτων. Οι τελευταίες είναι ΛΑΪΚΗ περιουσία συμφωνα με το σύνταγμα και ούτε μπορούν ούτε πρέπει να νοικιάζονται ή να πωλούνται ή να γίνονται πεδίο εκβιασμών από την κάστοτε Κυβέρνηση.
        Φυσικά το ίδιο ΔΕΝ ισχύει για την καλωδιακή τηλεόραση. Δηλαδή, ιδιώτες μπορούν να έχουν καλωδιακό (cable TV) αρκεί να μην μεταδίδουν Δελτία Ειδήσεων και ενημερωτικές εκπομπές.
        Για εφημερίδες και Ιντερνετ μίλησα πιο πάνω.
        Τόλμη και Επιμονή για αλλαγή και πρόοδο χρειάζεται. Μόνον Τόλμη & Επιμονή!

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Tonia G 12/10/2011 12:08:38

          Οταν λες στο λαο και οχι στο κρατος τι εννοεις;
          Ποιος θα εχει την ιδιοκτησια των σταθμων και θα πληρωνει το προσωπικο;

          • Tonia G avatar
            Tonia G @ ψυχραιμια 12/10/2011 12:30:40

            Η σκέψη είναι απλή. Επί δεκαετίες μιλούν για την άτυπη "Τέταρτη Εξουσία". Ε, λοίπον να γίνει επισήμως "Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ", αφού αυτόν το ρόλο επιτελεί ούτως ή άλλως. Μετά την Εκτελεστική (Κυβέρνηση), την Νομοθετική (Βουλή), τη Δικαστική, θα έχουμε και την Δημόσια Ελεγκτική εξουσία.
            Εξαλλου όταν οι Πατέρες της Γαλλικής επανάστασης μίλησαν για τις τρεις Εξουσίες που πρέπει να είναι ανεξάρτητες σε μια Δημοκρατία, δεν γνώριζαν τότε το ρόλο της Τηλεόρασης και των "επιθετικών" ΜΜΕ, αλλιώς σίγουρα θα είχαν προνοήσει σχετικά.
            Συνεπώς για να ολοκληρώσω, ο Αντώνης ήδη έχει κάνει λόγο για διαχωρισμό της Νομοθετικής από την Εκτελεστική (δηλώσεις του πως δεν θα κάνει τους βουλευτές του Υπουργούς). Για τη Δικαστική ήδη έχει ληφθεί μέριμνα από τη σχετική Επιτροπή της ΝΔ για την Αναθεώρηση του Συνταγματος, έτσι ώστε να απαλλαχθεί από την "κηδεμονία" των Κυβερνήσεων. Συνεπώς, η εκκρεμότητα που μένει στον Αντώνη είναι να ρυθμίσει - προτιμότερο συνταγματικά- και τη λειτουργία τηλεόρασης-ραδιοφώνου-άδειας άσκησης του Δημοσιογραφικού Λειτουργήματος ως την ΤΕΤΑΡΤΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ, η οποία θα επιβλέπει και θα ελέγχει τις άλλες τρεις. ΘΕΣΜΙΚΑ ΟΜΩΣ και όχι ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΑ.
            Οποιος "μεγιστάνας" θέλει κανάλι να φτιάξει ένα στην καλωδιακή, να βάζει διαφημίσεις και να δείχνει μόνο ταινίες, ντοκυμαντέρ και μουσική.-

          • Tonia G avatar
            Tonia G @ ψυχραιμια 12/10/2011 12:54:14

            Και τώρα με τα "ιδιωτικά" εσύ και γω πληρώνουμε το λογαριασμό!!!
            Σκεψου από που βάζεις βενζίνη, από ποιους δρόμους και διόδια περνάς, ποιανών τα γυάλινα τέρατα ασχήμηναν τη Λ. Κηφισίας.
            Επιπλέον, στο μέλλον που δήθεν θα έχουν κανάλια μόνο όσοι δεν είναι προμηθευτές του Δημοσίου, σκέψου σε ποιων τα ΜΟΛ θα ψωνίζεις, ποιανών Αράβων την ποδοσφαιρική ομάδα θα υποστηρίζεις, σε ποιων τις επενδύσεις στο Ελληνικό θα πηγαίνεις βόλτα...
            Ολα αυτά τα βλέπεις;
            Δες τα, γιατί έρχονται αγαπητή Ψυχραιμία... εκτός κι αν αλλαξει κατι!

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Tonia G 12/10/2011 13:16:18

            Kρατικα καναλια ζητας με εγγυησεις ανεξαρτησιας.
            Δεν ειμαι δογματικος - μεχρι τη δεκαετια του 90 εχω ζησει με ΕΡΤ και ΥΕΝΕΔ.
            Αλλα νομιζω οτι τωρα πια δεν μπορουμε να γυρισουμε πισω και να ειμαστε η μονη χωρα της Ευρωπης που δεν εχει ιδιωτικα καναλια.Προτιμω τη ρυθμιση με το ΕΣΡ.
            Και μη φοβασαι την επιρροη τους Τονια.Βαινει συνεχως μειουμενη και γιατι τους πηρε ειδηση πολυς κοσμος και γιατι αναπτυσσεται το διαδικτυο ιδιως στις νεες γενιες.
            Σε λιγα χρονια δεν θα σημαινουν τιποτα.

          • Tonia G avatar
            Tonia G @ Tonia G 12/10/2011 13:27:23

            Καμία σχέση. Κρατικά κανάλια ΝΑΙ θέλω, το σύνταγμα εξάλλου το λέει.
            Κυβερνητικά ΟΧΙ δεν θέλω. ΕΡΤ και ΥΕΝΝΕΔ ήταν Κυβερνητικά. Τέτοια δεν θέλω.
            Όπως δεν θελώ Κυβερνητική κηδεμονία στη Δικαιοσύνη και στην Νομοθετική εξουσία. Αν αφεθεί η κατάσταση, ναι σε λίγο καιρό δεν θα κάνουν κουμάντο οι "Εθνικοί Εργολάβοι" ... γιατί θα αντικατασταθούν από τους Παγκοσμιοποιημένους Εργολάβους και τα Δίκτυα τους και τις Υπηρεσίες Ασφαλείας που τους προστατεύουν.
            Τόλμη και Επιμονή!

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ ψυχραιμια 12/10/2011 20:23:02

        Έχεις απόλυτο δίκιο στο θέμα των αδειών και των έργων, κι εγώ το φωνάζω εδώ και πολύ καιρό ότι το παιχνίδι χάθηκε από τον Καραμανλή με την λάθος προσέγγιση στο θέμα του Βασικού Μετόχου. Τώρα για το θέμα του αμερικανού μπαμπούλα δεν έχω ιδιαίτερη γνώση επί του θέματος, αν και νομίζω ότι είμαστε υπερβολικοί.

  6. ΝΑΝΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΝΑΝΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ 12/10/2011 11:17:48

    Φαήλο, συμφωνούμε απόλυτα με αυτά τα οποία αποτυπώνεις με γλαφυρό τρόπο στο κείμενο σου.Το θέμα είναι ότι δεν πρέπει να μείνουμε σε διαπιστώσεις αλλά πρέπει να προχωρήσουμε και ένα βήμα παραπέρα.....είναι ίσως η μοναδική ευκαιρία που θα δώσει ο ελληνικός λαός στην δεξιά παράταξη να πάρει τον έλεγχο της Χώρας και να κάνει μια πραγματική επανεκκίνηση, χωρίς συνθήματα, με μοναδικό γνώμονα την επίτευξη συγκεκριμένων Εθνικών Στόχων οι οποίοι θα πρέπει να έχουν γνωστοποιηθεί στον ελληνικό λαό από πριν.....και με βάση αυτούς τους στόχους και την πορεία υλοποίησης τους να κριθεί. Απαραίτητη προυπόθεση είναι η δεξιά παράταξη να καθαρίσει από τα κουνιστά λαμόγια που ακόμα και τώρα ηλιοκαμμένα προκαλούν έχοντας άποψη για τη σημερινή κατάσταση ξεχνόντας ότι έχουν και αυτοί ευθύνη για την σημερινή κατάσταση.
    Εκκαθάριση στο κόμα για όποιο λαμόγιο έχει απομείνει,συστράτευση με άλλες πατριωτικές υγιείς δυνάμεις από όπου και αν προέρχονται αυτές με μοναδικό σύνθημα η ΕΛΛΑΔΑ στους ΕΛΛΗΝΕΣ.

  7. zoppas avatar
    zoppas 12/10/2011 11:20:57

    Nαι, καλά τα λόγια κ.Κρανιδώτη.
    Εξηγειστε μας τωρα και την ήπια συναίνεση στο γδαρσιμο μας:


    {«Ηπια συναίνεση», το ονόμασε η πρόεδρος της Επιτροπής Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, κυρία Βάσω Παπανδρέου, μεταξύ κυβερνητικής πλειοψηφίας και αξιωματικής αντιπολίτευσης, για να ψηφιστεί πριν την ευρωπαϊκή σύνοδο κορυφής της 23ης Οκτωβρίου το πολυνομοσχεδίου που φέρνει τα πάνω κάτω στο Δημόσιο και όχι μόνον με την εργασιακή εφεδρεία, το νέο ενιαίο μισθολόγιο-βαθμολόγιο, αλλά και τη μείωση του αφορολογήτου κλπ. Στην Ολομέλεια της Βουλής θα εισαχθεί προς συζήτηση την Τρίτη 18 Οκτωβρίου και θα ψηφιστεί την Πέμπτη 20 Οκτωβρίου.

    Ο υπουργός Οικονομικών επαίνεσε την ΝΔ «για τη σοβαρότητα που επέδειξε».}

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ zoppas 12/10/2011 20:24:34

      Ήμαρτον, συναινεί ο Σαμαράς επειδή αποφασίστηκε πότε θα τεθεί υπό ψήφιση? Με τα ρούχα σας τρώγεστε μερικοί νομίζω.

  8. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 12/10/2011 11:31:05

    Οι έχοντες κάνει botox δημοσιογράφοι, παιζουν το τελευταίο τους χαρτί. Φαήλο, εσύ θα συμφωνήσεις μαζί μου. Και ένα σχόλιο για το άρθρο σου σήμερα: μοναδικό !

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Νίκος Θ. 12/10/2011 23:45:27

      Είναι προφανές ότι δεν κυριολεκτώ. Αλληγορικό είναι. Αναφέρομαι στο μπότοξ που νεκρώνει την συνείδηση. Στις μούρες τους δεκάρα δεν δίνω τι κάνουν.

  9. Αληκτώ avatar
    Αληκτώ 12/10/2011 11:32:25

    Συγχαρητήρια για άλλη μια φορά Φαήλο.
    Πιστεύω πως αρχίζει αργά και δειλά να καταλαβαίνει το σύνολο των πολιτών τα βρώμικα παιχνίδια των παλαιολιθικών "μεγαλοδημοσιογράφων" και αφεντικών τους.
    Ήδη μια μεγάλη μερίδα πολιτών ενημερώνονται αποκλειστικά και μόνο από το διαδίκτυο και έγκυρες ιστοσελίδες όπως αυτή που μας φιλοξενεί. 'Εχουμε κλείσει τις τηλεοράσεις και τα ραδιόφωνα. Το τέλος της παντοδυναμίας τους έρχεται. Τα κοράκια αυτά το βλέπουν, το οσφραίνονται και το φοβούνται γι' αυτό και δρουν σαν πληγωμένα ζώα. Το παραδάκι σταματάει να ρέει, οι ίδιοι δε γρήγορα θα λησμονηθούν. Αυτή είναι η μοίρα των φαύλων και προδοτών.

  10. Ιξίων avatar
    Ιξίων 12/10/2011 11:46:50

    Κε Κρανιδιώτη, αγαπητέ Φαήλο, τι τους λες πρωί- πρωί,
    ελεύθεροι σκοπευτές είναι,το μυαλό τους είναι μόνο
    στην αποστολή κι η πένα μόνιμα οπλισμένη.
    Τους τρώμε στη μάπα χρόνια και χρόνια, τίποτα δε θα αλλάξει.
    Σαν να προσπαθούσε κάποιος να πείσει φαλαινοθήρα καμακιστή
    του Ναντάκετ στα 1819, για τα δικαιώματα των φαλαινών.

    ΥΓ Σου αφιερώνω μία πρόταση από συνέντευξη του μεγάλου (και πολύ ταπεινού) Ν. Καββαδία : '' Όταν πεθάνω,θέλω αυτές οι ζωγραφιές (τατουάζ)
    να μη σαπίσουν.Να γίνουν αμπαζούρ να φωτίζουν τα όνειρα
    των στερημένων.''

  11. Παναγιώτης Φλέσσας avatar
    Παναγιώτης Φλέσσας 12/10/2011 11:48:06

    Φάηλε, συμφωνώ και επαυξάνω αλλά νομίζω ότι πρέπει να "δουλευτεί" πάρα πολύ καλά το πλαίσιο ελέγχου των ΜΜΕ, προκαταρκτικά, ενδεχομένως μέσα από τον ΔΣΑ ή κάποια επιτροπή της Βουλής ή της ΝΔ, μάλλον προς την κατεύθυνση ενίσχυσης του ΕΣΡ είτε συνδέοντας το με έναν ενισχυμένο ΠτΔ, είτε σε συνεργασία με ειδική επιτροπή της (πολύ μικρότερης) Βουλής. Επιστημονικά, θα ήμουν διατεθειμένος να το συζητήσουμε δια μακρόν και εκτενέστερα, ιδίως το ενδεχόμενο τροποποίησης της σύνθεσης τους, ώστε να περιλαμβάνονται "λαϊκοί" (laymen) μαζί με τους τεχνοκράτες στην σύνθεση τους, αν και η γενική μου εντύπωση είναι, γενικά, επιφυλακτική για την συνολική λειτουργία και στόχευση των Ανεξάρτητων Δημόσιων Αρχών, έως σήμερα.Παναγιώτης Τυβίγγιος

  12. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 12/10/2011 11:58:57

    Φαηλο μπραβο,τι να πει κανεις ,σ αυτο το γιουσουρουμ που θελει να λεγετε Ελλαδα που ετσι την καταντησαν ολοι αυτοι οι κυριοι¨"τιποτα"τα παντα πια εχουν ισοπεδωθει.Αφησαν ακουσον-ακουσον ελευθερους τους κατηγορουμενους για τρομοκρατια λογω παρελευσης του 18μηνου κρατησης,ανατιναξτε ρε μαγκες ολο τον τοπο και τον ντουνια το κρατος σας ευγνωμωνει.
    Υπαρχει τσιπα σε κανενα υπουργο,προεδρο του Αρειου Παγου,γενικο γραμματεα υπουργειου?τιποτα ,τιποτα.

  13. tzager avatar
    tzager 12/10/2011 12:09:43

    Σίγουρα τηλεοπτικο-εκδοτικό κατεστημένο υφίσταται εδώ και πολλά χρόνια και οι πολιτικές ηγεσίες τελούν υπό καθεστός ομηρίας από τους εκδότες και ιδιοκτήτες καναλιών.

    ΄Ομως η ιστορία δείχνει ότι όποιος τα βάζει με τα κανάλια και τους δημοσιογράφους σημαίνει ότι νιώθει ανίσχυρος και ανασφαλής!!! Όποιο κόμμα κατηγορούσε τα κανάλια και τον τύπο πάντα δεν τραβούσε...

    Μην πέφτει σε αυτό το λάθος η ΝΔ γιατί δείχνει ανήμπορη να διαχειριστεί τη συγκηρία....

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ tzager 12/10/2011 16:43:00

      Δηλαδή προτείνεις ... συμμόρφωσιν με τους Παπαχελάδες και Χατζηνικολάκηδες κάθε είδους; Αυτούς τους .... πανίσχυρους που προχτές έτρεμαν στο γυαλί στο τελευταίο τέταρτο της εκπομπής με τον Λαζαρίδη;

      Και στην τελική από πότε σε πήρε εσένα ο πόνος για την ΝΔ; Εσύ όποτε ποστάρεις εδώ είναι για να απαξιώσεις την παράταξη και τον Σαμαρά. (Άλλο που δεν σου βγαίνει).

      Α, και τις προάλλες, μας έλεγες ότι τάχα μόνο δυο λύσεις υπάρχουν: συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ (που την αποκλείει ο Σαμαράς) ή οικουμενική! Δηλαδή, και στις δυο περιπτώσεις, ΠΑΣΟΚ στην εξουσία αλλά διάχυση των ευθυνών για την καταστροφή δεξιά κι αριστερά.

      Δεν κοιτάς να σοβαρευτείς λίγο λέω 'γω;

  14. Λευκαδιτης avatar
    Λευκαδιτης 12/10/2011 12:09:46

    Αγαπητέ Φαήλο μια διόρθωση στο κατά τα άλλα εξαιρετικό άρθρο σου:
    Το Σακαφλιά δεν τον σκότωσε ο Μιχαλίτσης, αλλά ο Αντωνίτσης.Τότε είχε βγει και το μουρμούρικο "Αντωνίτση ρουφιανιά/που σκότωσες το Σακαφλιά/το Σακαφλιά σκοτώσανε/κι οι μάγκες πελαγώσανε."
    Ο Αντωνίτσης μετά την αποφυλάκισή του,γέρος πια,γύρισε στον Πειραιά όπου βίωσε την περιφρόνηση των υπόλοιπων παιδιών της φάρας,λόγω της μπαμπέσικης δολοφονιάς του Σακαφλιά(τον σκότωσε από πίσω χρησιμοποιώντας σα μαχαίρι την ουρά ενός τηγανιο-αιτία ήταν το βιδάνιο στις φυλακές Τρικάλων).Μην αντέχοντας τη ντροπή αυτοκτόνησε πηδώντας στις γραμμές του τραίνου Αθηνών-Πειραιώς.
    Αυτά προς αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας!

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Λευκαδιτης 12/10/2011 13:07:00

      Η "φάρα"!
      Αχ ρε Λευκαδίτη, έγινε κι αυτή παρελθόν!

      • Λευκαδιτης avatar
        Λευκαδιτης @ Σταύρος 12/10/2011 13:32:56

        Προφανώς Σταύρο. Όπως και σχεδόν κάθε άλλο στοιχείο λαικού πολιτισμού στα πλαίσια του "εκσυγχρονισμού" και της ισοπέδοσης των πάντων...
        Αν θες διάβασε ένα υπέροχο πεζό του μακαρίτη του Σκαρίμπα με τίτλο "Οι τελευταίοι κονταρομάχοι του Έγριπου".Κυκλοφορεί στο διαδίκτυο,θα το βρεις εύκολοα με λίγο ψάξιμο στο google.
        Η προτροπή ισχύει βέβαια και για τον αγαπητό Φαήλο, ο οποίος είμαι βέβαιος οτι θα ενθουσιαστεί μόλις το διαβάσει!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Λευκαδιτης 12/10/2011 16:36:49

      Λευκαδίτη, η άτιμη μνήμη...

      • oneoff avatar
        oneoff @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/10/2011 19:42:50

        Ού γαρ έρχεται μονο..

        • oneoff avatar
          oneoff @ oneoff 12/10/2011 19:43:19

          μόνο, όχι μονό.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ oneoff 12/10/2011 23:48:03

            Ακόμη κρατάω γερά. Never surrender!

  15. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 12/10/2011 12:19:23

    Κάποιες "παρθένες" της δημοσιογραφίας θίχτηκαν...
    Συνέχισε και καλή δύναμη !!!

  16. xbab avatar
    xbab 12/10/2011 12:20:32

    Αγαπητέ Φαήλο, υπάρχει "φάρμακο" ή "όπλο" να καταπολεμηθούν οι νταβατζήδες;
    Και ποιά τα άτομα που θα τους καταπολεμήσουν;
    Βλέπεις εσύ άτομα ή δημοκρατικές δυνάμεις που θα τα βάλουν με το καθεστώς;
    Ο ΚΚ, ο πιό γενναίος απ' όλους που περάσανε, "έπεσε", τον έριξαν, ευθύνονται πολλοί, μεταξύ των οποίων πρωτεύοντα ρόλο έπαιξαν τα ντόπια ΜΜ"Ε".
    Υπάρχουν άλλοι γενναίοι;
    Και κάτι για το "μαγαζάκι": Μακάρι σήμερα να λειτουργούσαν οι υπηρεσίες -αρχές που αναφέρεις...πλήρης ανομία επικρατεί...κανείς δεν ελέγχει!

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ xbab 13/10/2011 09:56:27

      ''Ο ΚΚ, ο πιό γενναίος απ’ όλους που περάσανε, “έπεσε”, τον έριξαν, ευθύνονται πολλοί, μεταξύ των οποίων πρωτεύοντα ρόλο έπαιξαν τα ντόπια ΜΜ”Ε”.
      Πολυ σωστη διαπιστωση ! Μπραβο σου ! Αλλα πιστεψε με ειναι ακομη ζωντανος ! Εδω ειμαστε και θα το δουμε στην μεταπολιτευτικη πορεια της ΝΔ !

  17. Νικηφoρος Φωκας avatar
    Νικηφoρος Φωκας 12/10/2011 12:22:18

    Αγαπητε Φαηλο , σας ανακαλω στην ταξη ! αναφερεσθε οτι '' Μπορείς να μπουκώνεις τους αναγνώστες και τους τηλεθεατές σου με ψόφιες πολιτικές γάτες και ληγμένη παραπληροφόρηση και δεν χρειάζεσαι καμμία άδεια, καμμίας αρχής. '' μα καλα αγαπητε ξεχνατε την Αμερικανικη πρεσβεια ? και βεβαιως ζητανε και παιρνουν αδεια .... μονο απο εκει.. αντε και απο κανενα 'ιδρυμα' του 'Σορου' (στην παραληγουσα ο τονος..)

    Για να σοβαρευτουμε φιλτατε Φαηλο , ειλικρινα προσυπογραφω το κειμενο σας ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΕΡΓΑ οταν με το (κοντινο) καλο αναλαβει ο Αντωνης (ειναι πια σιγουρο οτι αναλαμβανει οσονουπω) διοτι και αλλοτε καποιος αλλος μιλησε για ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ και οταν βγηκε προσπαθησε να γινει φιλος τους (γιαυτο τον καθαρισανε σαν αυγο στο τελος...) ΕΛΠΙΖΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ Η ΡΗΞΗ ΜΕ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΠΟΡΝΕΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΟΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΗ.... γιατι αυτου του ειδους τα ερπετα ειναι για να τα πατας στο κεφαλι αμα τη εμφανιση και οχι να τους συμπεριφερεσαι σαν σε οικοσιτα......

  18. Κρης avatar
    Κρης 12/10/2011 13:03:06

    χμμμ ''αρχίσανε τα όργανα''
    h**p://www.capital.gr/gmessages/showTopic.asp?id=2510266
    googl-άροντας υπαρχει σε 4 αναρτησεις
    ''καρμπόν'' ,

    • np_complete_problems avatar
      np_complete_problems @ Κρης 12/10/2011 13:32:22

      >> googl-άροντας υπαρχει σε 4 αναρτησεις ”καρμπόν” >>
      Αγαπητέ Κρης,
      αυτή είναι "δυστυχώς ή ευτυχώς" η δύναμη του διαδικτύου.
      Το πρόβλημα βέβαια με το διαδίκτυο, είναι ότι μπορεί να σε "διασύρει", πριν προλάβεις να δώσεις την "δική σου εξήγηση των πραγμάτων".

      Και ένα τελευταίο, ο Themis Lazaridis, που "έψαξε το θέμα", ΔΕΝ είναι τυχαίος και μάλιστα "χαίρει ευρείας εκτίμησης" σε όλους τους πολιτικούς χώρους (και της ΝΔ).
      Αυτό όμως ΔΕΝ σημαίνει ότι τα "στοιχεία του", είναι απαραίτητα σωστά.

      Κατά την γνώμη μου, θα πρέπει ο Χρύσανθος Λαζαρίδης να τοποθετηθεί ΑΜΕΣΑ - πριν το θέμα, μας αποπροσανατολίσει από τα σοβαρά προβλήματα της χώρας.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ np_complete_problems 12/10/2011 16:39:02

        Κι η δική μου η άποψη είναι να σοβαρευτούμε και να μην αναπαράγει κανείς ατεκμηρίωτες ανοησίες.

      • Απορία avatar
        Απορία @ np_complete_problems 13/10/2011 14:02:40

        Sotiris Mitralexis
        Προέκυψαν γύρω στὰ 45 πὸστ μὲ τὸ ΙΔΙΟ θέμα καὶ τοὺς ΙΔΙΟΥΣ συνδέσμους. Ὅπως θὰ παρατηρήσατε, πάντοτε ἀφέθηκαν σχετικὰ πόστ, ὅμως πρέπει νὰ γίνει καὶ ἔνα συγύρισμα στὴ σελίδα γιὰ νὰ μὴν καταλήξει σκουπιδοτενεκές. Παρατηρήσατε ὅτι πάντοτε ἔμεινε δημοσιευμένη ἡ ἀναφορὰ στὸ θέμα; (ὄχι βέβαια κατ' ἀνάγκην ἡ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ἀναφορά). Σελίδα "φίλων" τοῦ ΧΛ εἴμαστε, δὲν εἴμαστε γραφεῖο τύπου. (Βέβαια, ὁ καθένας θέλει νὰ παραμείνει Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ἀναφορὰ στὸ θέμα στὴ σελίδα, σὰν τὶς κυρίες μὲ τὰ κεριὰ στὰ μανουάλια ποὺ ζητᾶνε νὰ μὴν σβήσει ὁ νεωκόρος τὸ ΔΙΚΟ τους κερί). Ὡς ἐκ τούτου, ὄχι, δὲν "φιμώνουμε σχόλια" (ἐκτὸς ἀπὸ κάτι ἀπειλητικά, μερικὰ χυδαῖα καὶ ἄλλα φληναφήματα, ποὺ φυσικὰ πῆραν τὸ δρόμο τοῦ σκουπιδοτενεκὲ ὅπου ἀνήκουν). Γιὰ τὸ θέμα τοῦ διδακτορικοῦ, πληροφοροῦμαι (δὲν ἔχω πρόσβαση στὸν κ. Λαζαρίδη) ὅτι φυσικὰ ὑπάρχει, ὅτι δὲν ἔχει καταλογογραφηθεῖ γιὰ γραφειοκρατικοὺς/τυπικοὺς λόγους, κάτι ποὺ θὰ συμβεῖ ὁσονούπω, ὁπότε καὶ θὰ δοῦμε ρήτορας πολυφθόγγους ὡς ἰχθύας ἀφώνους.
        Δυστυχῶς κάποιοι δημοσιογράφοι θὰ χρειαστεῖ νὰ ἀναζητήσουν καριέρα σὲ ἄλλο ἐπάγγελμα, ὡς ἀπολύτως ἀναξιόπιστοι- ἂν ὄχι "κίτρινοι". Ἤ, ἀκόμα χειρότερα, ἐπειδὴ ἐδῶ εἶναι Ἑλλάδα ΔΕΝ θὰ χρειαστεῖ νὰ ἀλλάξουν ἐπάγγελμα- Θοῦ Κύριε.

  19. μαρικα avatar
    μαρικα 12/10/2011 13:07:54

    +100000000000000000000000000000
    μπραβο Φαηλο μιλησες στην καρδια μου.

  20. μετάφραση avatar
    μετάφραση 12/10/2011 13:12:54

    Aν θέλεις να ταίζεις το λαό φούμαρα δεν χρειάζεσαι καμμία άδεια.....
    ΛΑΘΟΣ το '89 οι κάτοχοι των ιδιωτικών ΜΜΕ αφού είχαν λουφάξει μια δεκαετία πλήρωσαν με την επιθετική συμπαράταξή τους ,δίνοντας πρωθυπουργική καρέκλα μαριονέτας και λαμβάνοντας για τις υπηρεσίες τους τα ευρωπαικά πακέτα αλλά και την ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ (βλπ. ΧΟΡΗΓΙΕΣ=ΧΕΙΡΑΡΩΓΙΕΣ!!!!!!! )ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΝΑΠΕΔΑΤΗ ΠΛΥΣΗ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΙΑΣ!!!!
    Βέβαια όταν έχεις μια σίγουρη αγελάδα αρμέγματος (ΚΡΑΤΙΚΟ ΧΡΗΜΑ=ΤΟΥ ΛΑΟΥ) δεν είσαι κορόιδο να την αφήσεις!Κατά μείζονα λόγο όταν έχεις το χάρισμα της ΠΛΕΟΝΕΞΙΑΣ και ΚΟΡΟΙΔΑ να σου πληρώνουν ότι ΒΟΥΤΑΣ (βλπ. ΚΡΙΣΗ!!)

  21. Ioannis avatar
    Ioannis 12/10/2011 13:16:15

    MPRAVO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    "FOTIA KAI TSEKOURI" stoys prodotes ths PATRIDAS

  22. alexis avatar
    alexis 12/10/2011 13:21:08

    Για να καταλάβω, όταν η προπαγάνδα δεν μας αρέσει τότε είναι κατάπτυστη και οι δημοσιογράφοι πουτάνες. Μα αν δεν κάνω λάθος όλα τα συστήματα (καπιταλιστικά και μη) χωρίς προπαγάνδα δεν υπάρχουν. Και ο λαός, η μάζα χωρίς μπούσουλα τι θα απογίνουν? Το πιο πιθανό είναι να σκορπίσουν...
    Μάλλον καλύτερα είναι να αλλάξουμε πουτάνες εεε??

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ alexis 12/10/2011 20:28:53

      Κανένα σύστημα, με την ευρεία έννοια του όρου, δεν έχει ως προαπαιτούμενο την ύπαρξη προπαγανδιστικών οργάνων και θεσμών, παρά τα απολυταρχικής φύσεως. Μην ταυτίζετε τις έννοιες της προπαγάνδας και της ενημέρωσης.

  23. Γιώργος msn avatar
    Γιώργος msn 12/10/2011 13:29:55

    Το πρόβλημα αγαπητέ Φαήλο, είναι πως την ευθύνη δεν τη φέρουν μόνο αυτοί που ευθέως υποστηρίζουν τη σάπια κατάσταση και τις συνέπειες του μνημονίου, λειτουργώντας με τους όρους που περιέγραψες και δυστυχώς έχεις δίκαιο.
    Το πρόβλημα εντοπίζεται και σε εκείνους που με το πρόσχημα του μνημονίου, βρήκαν έναν κατάλληλο αγωγό πολιτικών φιλοδοξιών για να αποκρύψουν τη δική τους ανικανότητα ή και διαφθορά σε πολλές περιπτώσεις.
    Και είναι πιο επικίνδυνοι.
    Αυτοί υψώνοντας το μπαϊράκι του "αντιμνημονιακού" εξύψωσαν παράλληλα στη κοινή συνείδηση κάτι προδήλως χυδαίο, όπως η τροπή με την οποία φτάσαμε στη σημερινή κατάσταση από το πρώτο μνημόνιο έως τη σημερινή "συμφωνία" της 21ης Ιουλίου, που έχει ήδη ανατραπεί.
    Ή τουλάχιστον αν δεν το εξύψωσαν, έθεσαν τις βάσεις για προβληματισμό σχετικά με την αρνητικότητα ή μη της προσφυγής στο ΔΝΤ.
    Να δεις πόσα σαλιγκάρια θα βγουν στη βροχή, πόσες κολυμβήθρες του Σιλωάμ θα προκύψουν σταδιακά.
    Αν τα βάλουμε στη ζυγαριά, ίσως τις μεγαλύτερες υπηρεσίες στην επιχείρηση ηθικής νομιμοποίησης του μνημονίου σε κομμάτι του κόσμου να την έχουν προσφέρει αυτοί οι καλοθελητάδες.
    Σε εσένα έχω εμπιστοσύνη, αλλά στο σύνοθύλευμα αυτών που προσποιούνται τους πονεμένους -διαφημίζοντας επί της ουσίας την προσφυγή στο ΔΝΤ καταγγέλοντάς την-για να βγουν στην επιφάνεια χωρίς ίχνος αυτοκριτικής, δεν έχω καμία απολύτως εμπιστοσύνη.
    Παράλληλα αρκετοί έβαλαν το "μνημόνιο" μπροστά για πολούς λόγους...
    Άλλος για να μην καταργηθεί το -και καλά- παν/μιακό άσυλο, άλλος για να εκλεγεί στην τοπική αυτοδιοίκηση ως αντιμνημονιακός, άλλος για να έχει 15 άδεις ταξί βάζοντας τον εαυτό του στην ίδια μοίρα με αυτόν που έχει μια άδεια ή είναι απλός οδηγός, άλλος για να μην ελεχθεί διαχειριστικά παριστάνωντας τον αντάρτη και πάει λέγοντας...
    Αυτά όλα έχουν παγώσει κόσμο και κοσμάκη, που δεν ξέρει τι να πρωτοσκεφτεί, μεταξύ των οποίων και εγώ.

  24. dimis avatar
    dimis 12/10/2011 13:32:13

    Καλά τα γράφεις Φαήλο ,όπως τα σκεφτόμαστε όλοι, όταν με το καλό και με το γρήγορο κυβερνήσει ο Σαμαράς αυτά θα τα θυμάσαι η θα κάνετε γαργάρα σαν το βασικό μέτοχο του Καραμανλή?Τότε σας μάλωσε η π.........α η Ε.Ε και εσείς το βάλατε στα πόδια αντί σαν τον Πουτιν η το ΓΑΠ να γράφατε στα τέτοια σας τα εοκικα λαμόγια και να καθαρίζατε μια και καλή όλη την κοπριά.(Τον ανυπαρκτο Γ.Α.Π τον έχω σαν παράδειγμα διότι γράφει στα τετοια του νόμους και σύνταγμα και σε συνεργασία με τους δικαστές καταργούν κάθε νομιμότητα σε αυτή τη χώρα.)Γιαύτο άλλωστε και το ενιαίο μισθολόγιο δεν αγγίζει δικαστές.Δωράκι για να κάνουν γαργάρα την κατάλυση του συντάγματος.

  25. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 12/10/2011 13:35:55

    Φαήλο καλημέρα.

    Από αυτά που γράφεις ξεχωρίζω την ακόλουθη πρόταση:

    «Αν όμως θέλεις να ταΐζεις έναν ολόκληρο λαό φούμαρα δεν χρειάζεσαι καμμία άδεια, καμμίας αρχής. Αρκεί να έχεις αφεντικό και θράσσος.»

    Δυστυχώς δεν παρέχουν μόνο κατευθυνόμενη ενημέρωση, παραπληροφόρηση και φούμαρα, αλλά είναι άξιοι μαθητές του Γκαίμπελς στη χειραγώγηση της κοινής γνώμης, στη φίμωση και απαξίωση κάθε διαφορετικής άποψης και στην ανάκριση τύπου «Κα Γκε Μπε», των διαφωνούντων με την «ορθόδοξη και κυρίαρχη θέση».

    Ένα παράδειγμα. Χθες στο κεντρικό δελτίο του ALTER, ο Χατζηνικολάου, είχε καλεσμένο τον οικονομικό αναλυτή κύριο Καζάκη ο οποίος μέσα από τα άρθρα του παρουσιάζει μια διαφορετική άποψη για την αντιμετώπιση του γενικότερου οικονομικού προβλήματος της πατρίδας μας, που βρίσκεται πέρα από τη κατεστημένη και που έχει αρχίσει πλέον να συζητιέται όλο και περισσότερο και να βρίσκει σύμφωνο μεγάλο μέρος της κοινής γνώμης.

    Πως αντιμετωπίστηκε λοιπόν ο κος Καζάκης από τους γνωστούς και μη εξαιρετέους δημοσιογράφους του δελτίου;

    * Ο Χατζηνικολάου έπαιξε το ρόλο του καλού μπάτσου με το γλυκό και συγκαταβατικό χαμόγελο.

    * Ο Παυλόπουλος του ουδέτερου μπάτσου.

    * Ο γνωστός νεοφιλελεύθερος Κώνστας (που φθάνει σε οργασμικές παραισθήσεις όταν ανακοινώνει περικοπές, φόρους, λιτότητα και τον έλεγχο της Ελλάδας από την τρόικα) και η κυρία δημοσιογράφος με τη νευρική ανορεξία, την έπεσαν στο Καζάκη αγρίως. Απανωτές ερωτήσεις σε διάφορα πεδία και πριν προλάβει να απαντήσει στη μία, του ερχόταν κατακέφαλα ή άλλη. Γνωστή, δοκιμασμένη και αποτελεσματική μέθοδος για φέρουν την αντίθετη άποψη σε αδιέξοδο και να την απαξιώσουν.

    Και για την ιστορία, επειδή είχε τύχει να διαβάσω το άρθρο του Καζάκη με τίτλο «Απαλλοτριώστε τους Έλληνες» που είχε δημοσιευτεί στην εφημερίδα «Ποντίκι», στις 30/4/2010, δηλαδή πριν μας τα πει ο ΓΑΠ από το Καστελόριζο, όπως διάβασα και κάποια άλλα άρθρα του στη συνέχεια, έχω σχηματίσει τη γνώμη, ότι μάλλον ο κύριος Καζάκης έχει δίκιο και όλοι οι άλλοι της «ορθόδοξης και κατεστημένης άποψης», είναι μάλλον λάθος.

    • Γιαννης3 avatar
      Γιαννης3 @ Αρματιστής 12/10/2011 15:26:39

      @1.35,
      για να αποκαλεις τους αστυνομικους 'μπατσους' φανταζομαι τι ΚΑΡΑΒΑΝΑΣ ησουν στο στρατο ΕΣΥ.Επισης συγνωμη για την επισημανση αλλα πες μου τι ΦΟΥΜΑΡΑ εχεις φαει εσυ ολα αυτα τα χρονια απο τους δημοσιοκαφρους και τι πλυση εγκεφαλου εχεις παθει που ακομα πιστευεις οτι ο Α.Βελουχιωτης ηταν ενας ηθικος και αγνος πατριωτης που πολεμησε μεχρι θανατου τους Γερμανους?(ορμωμενος απο παλαια σου απαντηση σε αλλο αρθρο).Κατα τα λοιπα μην βλεπεις τηλεοραση κανει κακο.
      Φαηλο πολυ καλο αρθρο.

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ Γιαννης3 12/10/2011 16:38:15

        Γιάννη Έχεις μεγάλο βάρεμα.

        Δεν ξέρω αν είσαι της ΕΛΑΣ, αλλά "ο καλός και ο κακός μπάτσος", είναι μια συνηθισμένη έκφραση, που χρησιμοποιείται όταν θέλουμε να μιλήσουμε για την ανάκριση.

        Ειλικρινά, η λέξη μπάτσος δεν μου άρεσε, αλλά επειδή έχω βρεθεί στις διαδηλώσεις και έχω φάει αρκετό δακρυγόνο και είδα πολύ άσχημες συμπεριφορές, φωνάζω και εγώ και μάλιστα με ευχαρίστηση, "μπάτσοι ... κλπ". Έχω όμως και προσωπική εμπειρία κακής, αισχρής συμπεριφοράς. Σε κάποια διαδήλωση, που τα ματ είχαν πάρει εντολή να αδειάσουν την Αμαλίας, μας πήγαν μέχρι τις στήλες ρίχνοντας δακρυγόνα, χωρίς να γίνεται κάποια φασαρία. Πλησίασα τον επικεφαλής της διμοιρίας, του είπα ότι είμαι ανώτατος αξκος ε.α. και τον ρώτησα γιατί αυτή βιαιότητα. Η απάντησή του: "Κάνε στην άκρη ρε κωλόπαιδο, μη σε γα.... και σένα".

        Σχετικά με το καραβανάς. Δεν με ενοχλεί ακόμη και όταν λέγεται με τρομαχτική εμπάθεια. Είμαι καραβανάς. ΣΣΕ, Αυλώνα, Ορεστιάδα, Ιωάννινα, Ρόδος, Αλεξανδρούπολη, Αθήνα, Αλεξανδρούπολη, Θεσσαλονίκη, Αλεξανδρούπολη, Λάρισα, Κύπρος, Αθήνα κλπ. Δεν ήμουν αραχτός δίπλα στο σπίτι μου και ούτε πληρώθηκα ποτέ υπερωρίες. Τιμή μου. 13 χρόνια στον Έβρο.

        Σχετικά με το Βελουχιώτη. Περσινά ξινά σταφύλια..
        Αλλά για σένα φαίνεται ότι ήταν πατριώτες και έκαναν αντίσταση στο κατακτητή, τα τάγματα ασφαλείας, οι γερμανοτσολιάδες, οι δωσίλογοι, οι ενταγμένοι στις φασιστικές οργανώσεις, οι μαυραγορίτες, οι μασκοφόροι κλπ

        • Γιαννης 3 avatar
          Γιαννης 3 @ Αρματιστής 12/10/2011 23:02:59

          1)εχουμε μια καποια διαφορα ηλικιας οποτε σε σεβομαι και δεν ανταποδηδω.
          2)δεν επιτρεπετε ενας ανωτατος αξιωματικος ε.α να λεει τους αστυνομικους μπατσους(μαλλον θα σου εχει μεινει αποτις σειρες ή τις ταινιες),οχι δεν ειμαι στην αστυνομια.
          3)ο νομος Εβρου εχει 4 μεγαλες πολεις Αλεξανδρουπολη,Φερες,Σουφλι,Ορεστιαδα ,τωρα 13 χρ Εβρο λες αλλα πολυ Αλεξανδρουπολη βλεπω ομως.....
          4)προχθεσινο αρθρο ηταν οχι περσινο,οχι ηταν προδοτες τα ταγματα ασφαλειας,οι γερμανοτσολιαδες,οι δωσιλογοι,οι μαυραγοριτες,οι μασκοφοροι,οι ενταγμενοι στις φασιστικες οργανωσεις μονο που ο δικο σου ο μουσατος δεν ασχοληθηκε με αυτους αλλα με τον Ψαρο,τον Ζερβα και τις λιρες.

          to be continued

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιαννης 3 12/10/2011 23:56:40

            Γιάννη 3, η έκφραση "καλός μπάτσος - κακός μπάτσος" είναι δίοκιμος και δη κλασσικός όρος για την ανακριτική μέθοδο, όπου ο ένας δέρνει κι ο άλλος του λέει "πες τα ρε αγόρι μου, θα σε σκοτώσει αυτός ο παλαβός, εγώ να σε βοηθήσω θέλω"¨. Είναι κλάσσική έκφραση, γνωστή στην πιάτσα και δεν έχει καμμία σχέση με απαξίωση των Αστυνομικών. Εάν παρακολουθείς από καιρό τον Αρματιστή στα σχόλια του, θα καταλάβαινες ότι καμμία προσβλητική διάθεση δεν έχει για την Αστυνομία
            Αντιθέτως ο όρος "καραβανάς", που χρησιμοποίησες έχει μόνο προσβλητική έννοια.

          • Γιαννης3 avatar
            Γιαννης3 @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 13/10/2011 10:33:45

            k.Κρανιδιωτη ξερω πολυ καλα την διακριση μεταξυ των λεξεων και οτι ειναι δοκιμο στις ανακρισεις να αναφερεται ειμαι γιος συνταξιουχου αστυνομικου και εχω συχαθει να ακουω 30 χρ ο 'μπαμπα σου ειναι μπατσος' αυτο εχει περασει στην κοινωνια ομως και οχι η μεθοδολογια της ανακρισης.Γιατι ειναι προσβλητικος ο ορος καραβανας?στην επιλαρχεια που υπηρετουσα υπηρχαν μονιμοι υπαξιωματικοι και αξιωματικοι που για παρτη τους θα επεφτες και στη φωτια.Η ερμηνεια των λεξεων και τα συμπερασματα αυτων γινεται κατα το δοκουν εξαλλου εισαι δικηγορος.Τελος παντων.

          • Αρματιστής avatar
            Αρματιστής @ Γιαννης 3 13/10/2011 00:41:33

            Λοιπόν Γιάννη
            Για το μπάτσος και το τρόπο που το χρησιμοποίησα, απάντησε ο Φαήλος.
            Η Αλεξανδρούπολη είναι Έβρος και υπηρέτησα και σε όλες τις Επιλαρχίες του Έβρου. Ζόρικες μονάδες. Την Ορεστιάδα δεν την είδες;
            Αυτά που έγραψα για τον Βελουχιώτη και που σε σένα προκαλούν ανατριχίλα, να ξέρεις τα έγραψε ο γιος ενός πολυπαρασημοφορημένου χωροφύλακα (3 πολεμικούς σταυρούς, αριστείο ανδρείας και προαγωγή επ' ανδραγαθία) του Μ/Κ συντάγματος χωροφυλακής, που έλαβε μέρος σε πολλές και σημαντικές μάχες από τη Πελοπόννησο μέχρι και τα Καμβούνια κατά τη διάρκεια του εμφυλίου. Είχε όμως τη λεβεντιά, να κάνει την αυτοκριτική του και ήταν πολύ αυστηρή.

            Εγώ την αστυνομία τη σέβομαι, αλλά ο ματατζής με απεκάλεσε κωλόπαιδο και μου είπε ότι θα με γ.....

          • Γιαννης3 avatar
            Γιαννης3 @ Αρματιστής 13/10/2011 10:48:55

            Ανατριχιλα μου προκαλει το γεγονος οτι ο παππους μου(94 χρ σημερα)μου ελεγε οτι οταν κατεβηκε τοα ασκερι (με τους σλαβους)του μουσατου προς τα μερη μας ειχε μαζι του λιστα για σφαξιμο αλλα ηθελαν και φαγητο εστειλε τους τελλαληδες του στο χωριο και ζητησε απο τον παππου μου και τον αδερφο του(96 χρ σημερα) να τους παραδωσουν τα προβατα(450 τον αριθμο) με το ετσι θελω,αυτος φυσικα αρνηθηκε και τοτε μπηκε στη λιστα,επαναλαμβανω οτι η δουλεια του παππου μου ηταν ΒΟΣΚΟΣ,ετσι ενα βραδυ αιφνιδιαστηκα τους ειδοποιησαν να φυγουν γιατι ερχονται για το κεφαλι τους και πηρε μαζι του τα 4 παιδια και ξεσπιτωθηκαν συνολικα η οικογενεια ηταν 12 ατομα μαζι με τον αδερφο του.Μπραβο στον πατερα σου που εκανε αυτοκριτικη ολοι κανουμε εκτος απο τους αμετανοητους που ντε και καλα πρεπει να μας τα παρουσιαζουν οπως θελουν τα πραγματα αλλα δυστυχως η Ιστορια ειναι αμειλικτη.Αυτα προς το παρον

  26. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 12/10/2011 13:40:55

    12-10-1944
    H AΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΤΟΥ Γ΄ΡΑΙΧ.
    ΑΠΟ ΤΟ Δ' ΡΑΙΧ ΠΟΤΕ;;;;

    ΤΟ ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ (ΟΔ. ΕΛΥΤΗ)

    Ήρθαν
    ντυμένοι «φίλοι»

    αμέτρητες φορές οι εχθροί μου
    το παμπάλαιο χώμα πατώντας.

    Και το χώμα δεν έδεσε ποτέ με τη φτέρνα τους.
    Έφεραν

    τον Σοφό, τον Οικιστή και τον Γεωμέτρη
    Βίβλους γραμμάτων και αριθμών

    την πάσα Υποταγή και Δύναμη
    το παμπάλαιο φως εξουσιάζοντας.

    Και το φως δεν έδεσε ποτέ με τη σκέπη τους.
    Ούτε μέλισσα καν δε γελάστηκε το χρυσό ν' αρχινίσει παιχνίδι·

    ούτε ζέφυρος καν, τις λευκές να φουσκώσει ποδιές.
    Έστησαν και θεμέλιωσαν

    στις κορφές, στις κοιλάδες, στα πόρτα
    πύργους κραταιούς κι επαύλεις

    ξύλα και άλλα πλεούμενα
    τους Νόμους, τους θεσπίζοντας τα καλά και συμφέροντα

    στο παμπάλαιο μέτρο εφαρμόζοντας.
    Και το μέτρο δεν έδεσε ποτέ με τη σκέψη τους.

    Ούτε καν ένα χνάρι Θεού στην ψυχή τους σημάδι δεν άφησε·
    ούτε καν ένα βλέμμα ξωθιάς τη μιλιά τους δεν είπε να πάρει.

    Έφτασαν
    ντυμένοι «φίλοι»

    αμέτρητες φορές οι εχθροί μου
    τα παμπάλαια δώρα προσφέροντας.

    Και τα δώρα τους άλλα δεν ήτανε
    παρά μόνο σίδερο και φωτιά.

    Στ' ανοιχτά που καρτέραγαν δάχτυλα
    μόνον όπλα και σίδερο και φωτιά.

    Μόνον όπλα και σίδερο και φωτιά.

  27. Απηυδισμένος avatar
    Απηυδισμένος 12/10/2011 13:48:41

    κ. Κρανιδιώτη εσείς καλά τα λέτε, αλλά μάλλον δεν είστε στο "καδρο". Δειτε τι είπε σήμερα το πρωϊ στο ΣΚΑΙ ο κ. Πορτοσάλτε:

    "Στη Ν.Δ. καθαρίζει απ΄ ό,τι φαίνεται για όλα ο κ. Λαζαρίδης, οι υπόλοιποι μάλλον είναι κάδρο. Τώρα που τα κανε έτσι ο Γιώργαρος εκείνοι είναι έτοιμοι να ξαναδουλέψουν για το καλό της χώρας...."

    Μαζί σας δεν ήταν ο κ. Λαζαρίδης στο "Δίκτυο 21";

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Απηυδισμένος 12/10/2011 16:42:59

      Κι εξακολουθεί να είναι.
      Δεν είμαι "νεκρά φύση" για να μπαίνω σε κάδρα. Έίμαι στο γραφείο μου και στην κοινωνία. Δεν υπάρχει ωραιότερο μέρος από τον αληθινό κόσμο.

  28. Nikolaos avatar
    Nikolaos 12/10/2011 13:58:25

    Δεν βγαίνουν τα νούμερα. Δεν βγαίνουμε με τα νούμερα.
    Δεν βγαίνουν τα λόγια. Δεν βγαίνουμε με τα λόγια.

  29. ganasta avatar
    ganasta 12/10/2011 14:10:16

    Και λίγα λες Φαήλο για τα σκύβαλα εκείνα που κατ’ εντολή των κάθε φύσης αφεντάδων στοχοποιούν αυτούς που αντιστέκονται , που δεν συναλλάσσονται η από την άλλη αγιοποιούν τους πολιτικό-υπαλλήλους των εργολάβων-αφεντάδων

  30. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 12/10/2011 14:46:00

    Γεια σου Φαήλε Γίγαντα
    Συνέχισε να ... ποτίζεις την απόλυτη ξηρασία του σημερινού Δημοσίου Λόγου.

  31. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 12/10/2011 14:58:27

    Φήλο

  32. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 12/10/2011 15:04:59

    Φαήλο
    Παραθέτω απόσπασμα....αντικειμενικής και επί της ουσίας κριτική βιβλίου του Β. Μαρκεζίνη από την "Καθημερινή" των Κυρίων Παπαχελά, Παπαδημητρίου, Μανδραβέλη κ.λ.π.
    " Πρόκειται για έναν ιδεολογικό αχταρμά, στον οποίο με κάποιο τρόπο συνυπάρχουν αρμονικά ο εθνικισμός, η αντιδυτική ρητορική, οι θεωρίες συνωμοσίας και θυματοποίησης των Ελλήνων, ο λαϊκισμός, αλλά και το μαρτυρολόγιο και ο ξύλινος λόγος της Σταλινικής αριστεράς. Κάθε κοινωνία έχει φυσικά τους οργανικούς διανοούμενους που της αξίζουν. Στη δική μας περίπτωση, ευδοκιμούν όσοι της χαϊδεύουν τα αυτιά..."

    Η επιτομή της... αντικειμενικής κριτικής.
    Επί της ουσίας τίποτα.
    Γενικόλογοι αφορισμοί και κράξιμο όσων δεν συντάσσονται στη νεοταξίτικη και δουλική στο σύστημα λογική που υπηρετούν.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΣΟΝ ΠΕΝ 12/10/2011 16:50:50

      Δυστυχώς, ένεκα αγορανομικής διατάξεως, νομίζω ότι απαγορεύεται πλέον να τυλίγεις ψάρια με εφημερίδα. Οπότε μόνο προσάναμμα. Πλούσιο - πλούσιο λόγω μεγάλου σχήματος.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/10/2011 20:32:41

        Κάνει και για πυκρίτη (pykrete), μια βαρκούλα από δαύτο, τους φορτώνεις όλους μέσα και τους αμολάς στο Αιγαίο.

  33. xzetta avatar
    xzetta 12/10/2011 15:27:31

    ωραία τα λες. ωραία όμως τα έλεγαν και άλλοι. θα δούμε στην πράξη. ελπίζω να μην απογοητεύσεις κι εσύ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ xzetta 12/10/2011 16:45:39

      Εδώ είμαστε...

  34. οδυσσέας αρβανίτης avatar
    οδυσσέας αρβανίτης 12/10/2011 17:50:21

    Και οι πολιτικοί ή τα μεγαλο-στελέχη των κομμάτων που συναγελάζονται με τις πουτάνες της δημοσιογραφίας, κυττάζουν το γυάλινο βλέμμα τους, τους προσφέρουν άλλοθι, δημοσίως και ιδιωτικώς τί είναι φίλε Φαήλο; ανατρέπουν το σύστημα από μέσα ή το εκμεταλλεύονται και άλλες μαρξιστικές μαλακιές ή αναζητούν πρόσχημα για το δικό τους σκύψιμο; Με ποιούς μιλάνε τα μεγαλοστελέχια; σε ποιούς δίνουν "αποκλειστικές" πληροφορίες και έτσι εμμέσως τους στηρίζουν και τους βοηθούν να αναδειχθούν στον δύσκολο στίβο των Μέσων Ενημέρωσης; Διαλέγουν τις χειρότερες πουτάνες για να είναι συνομιλητές τους; Μάχες οπισθοφυλακών και προφάσεις εν αμαρτίαις μου φαίνονται αυτά που γράφεις φίλε Φαήλο. Η ματαιοδοξία για να της αντισταθείς θέλει χαρακτήρα. Πάντα με αγάπη.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ οδυσσέας αρβανίτης 13/10/2011 00:00:07

      Πατρίδα, ποτέ δεν σε παρεξηγώ κι αμοιβαίο το αδερφικό αίσθημα. Απλώς σου θυμίζω ότι στα μπορντέλα, εκτός από την εργαζόμενη "κοπέλα", υπάρχει τσατσά ή τσάτσος, ρεπατζού, πελάτες κι ενίοτε νταβάς...Γι' αυτούς θα μιλήσουμε άλλη φορά.

  35. intruder avatar
    intruder 12/10/2011 18:48:30

    Για ενα κομματι ψωμι(παντεσπανι πλεον),δεν φτανει μονο δουλεια....πρεπει να δωσεις και την ψυχη σου δικε μου...Μπραβο Φαηλο.Αριστος.

  36. glosamintor avatar
    glosamintor 12/10/2011 23:51:19

    Αχ καλέ κύριε φαύλε μας, το θράσος δεν γράφεται με 2 σίγμα. Με πέντε γράφεται.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ glosamintor 13/10/2011 00:01:24

      Μου ξέφυγε παχύ παχύ

  37. Απορία avatar
    Απορία 13/10/2011 02:08:06

    Εαν είναι σωστά τα στοιχεία του οφείλει ο Λαζαρίδης να πάει να πνιγεί asap.

    Εαν δεν είναι σωστά όμως οφείλει να μηνυθεί και να διαπομπευθεί ανηλεώς.
    Ούτε συγνώμες, ούτε τίποτα.

    Οι ώρες είναι κρίσιμες και δεν μπορεί ο κάθε "λάτρης" του έργου του Πανάρετου και της Διαμαντοπούλου, που διέλυσαν όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, να λέει το μακρύ του και το κοντό του ατιμώρητα, προκαλώντας εκλογική ζημιά στη ΝΔ.

  38. Pluto avatar
    Pluto 13/10/2011 07:52:16

    Φαήλος +10000000000000,ομοίως καί Αρματιστής.

  39. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 13/10/2011 09:10:40

    Απολύτως ορθό το άρθρο.
    Το πρόβλημα είναι ότι δεν βλέπω στη Συγγρού να υπάρχει καμιά διάθεση ρήξης με όλη αυτή τη σαπίλα. Δεν μιλώ για τον Σαμαρά, αλλά Νέα Δημοκρατία δεν είναι μόνο ο Σαμαράς. Και φρονώ ότι σε λίγο καιρό που θα γίνουν οι εκλογές (ο κωλοτούμπας χθες δήλωσε ότι θα γίνουν εκλογές μέχρι το Δεκέμβριο) αυτά τα καλόπαιδα που ξέρει πια είναι ο Σαμαράς πρέπει να οδηγηθούν εκτός πολιτικού χώρου. Αλλιώς πως θα γίνει η νέα μεταπολίτευση;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.