Δεν υπάρχουν αθώοι κι αμέτοχοι
28/12/2014 15:21
Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Δεν υπάρχουν αθώοι κι αμέτοχοι

Ο καθένας να κάνει το χρέος του και να προτρέψει και τους γύρω του, χωρίς αυταπάτες, μεμψιμοιρίες και ιδιώτευση, απομονώνοντας τους ψωραλέους ιδιοτελείς λύκους. Όποιος νομίζει πως θα κάτσει σπίτι του ανεπηρέαστος, θα δει την πραγματικότητα να σπάει την πόρτα και να μπαίνει μέσα.

Άμα οι Χρυσαυγίτες ψηφίζουν παρών για τον Δήμα, είναι καλοί. Ούτε ναζί, ούτε εγκληματίες, τίποτε. Το παρών του Παναγιώταρου κατά του Δήμα, δεν του μυρίζει του παιδιού με τις ροκάμπιλι φαβορίτες. Σας θυμίζω το λάγνο γλείψιμο που ρίχνανε στους Χρυσαυγίτες ψηφοφόρους στον δεύτερο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών, οι …αγωνισταί κατά του «φασισμού». Τους είχε γίνει η γλώσσα τέσσερις πήχες, σαν του μυρμηγκοφάγου. Η Δούρου τσίμπησε κάτι από όλο αυτό στην Περιφέρεια. Ούτε αυτής της μυρίσανε αι επάρατοι «ναζιστικαί» ψήφοι. Ήτανε βουλωμένη η μύτη της. Άλλωστε είπαμε, όπως τα λεφτά κατά Βεσπασιανό, έτσι και οι ψήφοι δεν μυρίζουν. Όσοι ανεξάρτητοι, δεδηλωμένοι δεξιοί, γονατίσουν με την ψήφο τους, να πατήσει ο Αλέξης στον απροσκύνητο σβέρκο τους για ν’ ανεβεί και να βατέψει την εξουσία, δεν είναι αποστάτες της ιδεολογίας τους, δεν είναι αυτόχειρες και ολετήρες αλλά η κρεμ ντε λα κρεμ της πολιτικής, που μπουσουλώντας θα ισιώσουν προσεκτικά στις άκρες και θα περάσουν σκούπα το κόκκινο χαλί, για να περάσει ο Μηλιός με την Ζωΐτσα και τ’ άλλα παιδιά. Θα κοιμάται καλά ο φίλος Βύρωνας κάνοντας πολιτική πάσα στα Εξάρχεια; Οι εγκλωβισμένοι στους ΑΝΕΛ και στον Πανάρα, που θα ξαναδούν την Βουλή με το μακαρόνι; Η τέως «υπεύθυνη αριστερά», οι Δημαραίοι, τους οποίους ο ευλύγιστος Φώτης οδηγεί στην ταπείνωση της απορρόφησης από αυτούς που τους ξεφτίλιζαν κάθε μέρα επί δυόμιση χρόνια;

Ζούμε στιγμές ψυχεδελικού πολιτικού ροκ. Το White Rabbit των Jefferson Airplane, προϊόν βαριάς κατάχρησης κοκτέϊλ ουσιών, μοιάζει με το «Φεγγαράκι μου λαμπρό», μπροστά στο «τραγούδι» που τραγουδάνε ανεξάρτητοι, ΑΝΕΛ και Δημαραίοι, οδηγούμενοι στην πολιτική αυτοκτονία και σέρνοντας την Πατρίδα σε περιπέτεια πισωγυρίσματος με πιο δυσοίωνους όρους από το 1012. Και στο κάτω – κάτω η Grace Slick ήταν τύπος και ωραία γυναίκα. Και κλαψομούνικο Δρογώση να απήγγειλε, θα την χάζευες. Ποιος θέλει να ακούσει Ξουλίδου με μαέστρο τον Τσίπρα;

Οι πιο θανατηφόρες ψυχότροπες ουσίες δεν θα δημιουργούσαν την κωμικοτραγική φαντασίωση, που είναι πραγματικότητα, η χώρα να κινδυνεύει με ολικό μπατάρισμα, γιατί ενδεχομένως θα την οδηγήσει σε εκλογές ένα εκβιαστικό κλίμα που έφτιαξαν τα Εξάρχεια κι ο …πρόεδρας του Χαϊκάλη.

Αύριο, αν ψήφιζε ο λαός, ο Σταύρος Δήμας θα εξελέγετο με σοβιετικού τύπου αλλά αληθινό ποσοστό. Όμως δεν ψηφίζει ο λαός αλλά όλα εξαρτώνται από τουλάχιστον 12 νοματαίους.

Η πιάτσα, η αγορά, οι επαγγελματίες, οι εργαζόμενοι, όποιος έχει μισό δράμι μυαλό, βοούν. Θεωρούν έγκλημα τις εκλογές. Οι ελληνικές επιχειρήσεις, για ρωτήστε, για να εισάγουν, εδώ και μέρες πρέπει να τα σκάνε προκαταβολικά σε μετρητά. Κι αυτό δεν είναι αποτέλεσμα καμμιάς κυβερνητικής προπαγάνδας. Κι έπονται κι άλλα, εάν…

Είναι αποτέλεσμα της τυχοδιωκτικής αστάθειας που επιδιώκει η Κουμουνδούρου, με ανεπυθύμητο κολαούζο τους ΑΝΕΛ, που στις εκλογές θα καταλήξουν εκεί που καταλήγουν όλα τα αναλώσιμα. Επιστρέφουμε εκεί που ήμασταν στην αρχή, ηλιθιωδώς κι αυτοκαταστροφικά.

Αν λοιπόν αύριο, χωρίς καμμία ευθύνη της ΝΔ και παρά τις προσπάθειες του Πρωθυπουργού ξεκινήσει η προεκλογική περίοδος, δεν θα υπάρχουν αθώοι, ανύποπτοι κι αμέτοχοι.

Τα λάθη πολλά. Εδώ από το άπαρτο λημέρι του Φάκτορα, που μας βλέπει από ψηλά, στηλιτεύσαμε πολλά. Τώρα όμως πολεμάμε. Κι όταν πολεμάμε δεν γκρινιάζουμε. Δεν σταματάς στα μισά της εφόδου να γυρίσεις προς τα πίσω για να ζητήσεις τα ρέστα για τα περασμένα από τον διοικητή σου.

Ένα χρέος έχουμε όλοι. Να νικήσουμε. Μετά θα τα βρούμε όλα. Τώρα πρωτεύει η Πατρίδα, ο λαός. Να μην πέσει η χώρα στους παράφωνους μουσικάντηδες και φτάσει το Έθνος να μοιράζεται με δελτίο την μιζέρια, την απομόνωση και την ολική έκπτωση. Ο καθένας να κάνει το χρέος του και να προτρέψει και τους γύρω του, χωρίς αυταπάτες, μεμψιμοιρίες και ιδιώτευση, απομονώνοντας τους ψωραλέους ιδιοτελείς λύκους. Όποιος νομίζει πως θα κάτσει σπίτι του ανεπηρέαστος, θα δει την πραγματικότητα να σπάει την πόρτα και να μπαίνει μέσα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ρηνα avatar
    Ρηνα 28/12/2014 15:37:31

    Μια παροιμια λεει: το γινατι βγαζει ματι......

  2. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 28/12/2014 17:02:12

    Ευγενείς οι προθέσεις, καθαρή - τσεκουράτη η γλώσσα. Νάσαι καλά Φαήλε. Παρών, όπως πάντα, στο καθήκον.

  3. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 28/12/2014 18:41:35

    "Οι ελληνικές επιχειρήσεις, για ρωτήστε, για να εισάγουν, εδώ και μέρες πρέπει να τα σκάνε προκαταβολικά σε μετρητά." Και αυτό έχει γίνει ΜΟΝΟ με την υποψία και την πιθανότητα να πάμε σε εκλογές και να κυβερνήσει ο σύριζα και σύμφωνα με τις αντικρουόμενες απόψεις των στελεχών τους και το γελοίο πλάνο για την οικονομία με τα ψεύτικα νούμερα της ΔΕΘ. Για να σκεφτούμε λίγο τι χάος θα επικρατήσει έτσι και κυβερνήσουν 1 μήνα (πολύ λέω) και προσπαθήσει ο Τσίπρας να το παίξει μάγκας... Πολύ καλά τα λες Φαήλο. Και για το λάθη της κυβέρνησης Σαμαρά, ας όψεται η αναγκαστική συγκυβέρνηση με το Πασόκ και τη Δημάρ. Τα περισσότερα από εκεί προέρχονται. Πολύ λιγότερα τα θετικά της συμβίωσης.

    • ΓΕΔΡΩΣΙΑ ΕΡΗΜΟΣ avatar
      ΓΕΔΡΩΣΙΑ ΕΡΗΜΟΣ @ Γεώργιος Τ. 29/12/2014 18:50:14

      Κε Γιώργο, οι Ελληνικές επιχειρήσεις εισάγουν με μετρητά εδώ και τρία χρόνια και γιαυτό μάλλον δε φταίει η Ξουλίδου ούτε ο Τσίπρας.

      • Ιδιώτης avatar
        Ιδιώτης @ ΓΕΔΡΩΣΙΑ ΕΡΗΜΟΣ 30/12/2014 11:06:01

        Και πως να το ξέρουμε εμείς εκεί στο κόμμα? Δεν μας το 'πε κανείς.

  4. Tassos avatar
    Tassos 28/12/2014 19:40:08

    Η "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" είναι ο καθρέφτης του Ελληνικού τύπου.Ψεκασμένη, με τερατολογίες περί Παίσιων, με προβιά δεξιού αλλά από μέσα κρύβεται ο ...Αλέξης.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Tassos 29/12/2014 09:38:05

      Ο αντιευρωπαισμός είναι ενιαίος είτε έχει δεξιό είτε αριστερό προσωπείο.

  5. alex avatar
    alex 28/12/2014 20:24:58

    Αυριο δεκα λεπτα μετα την ψηφοφορια ολοι οι ψηφοφοροι των ΑΝΕΛ και της ΔΗΜΑΡ θα καταλαβουν τι εστι πιστωτικο γεγονος. Καποια στιγμη θα ερθει και το γραμμα του κ.Ντραγκι και τοτε θα κοιταζομαστε ολοι μεταξυ μας. Ξεκιναει αλλη μια μαχη και θα δουμε ποιος θα κερδισει,το μονο σιγουρο ειναι οτι μετα οι μεταρυθμισεις θα διωξουν και θα ξηλωσουν ολο αυτο το καρκινωμα που εχουν δημιουργησει οι δημαγωγοι,και φυσικα θα οδηγηθουν σε δικαστηριο.

  6. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 28/12/2014 22:02:55

    Aν τελικά πάμε σε εκλογές,τότε το μίνι μνημόνιο που θέλουν να επιβάλλουν οι ευρωπαίοι,θα φαντάζει η πιό ανώδυνη και αναγκαία λύση... Καλή εκλογική χρονιά,χαρούμενο και ευτυχές το νέο grexit...

  7. Ισόνομος πολίτης avatar
    Ισόνομος πολίτης 28/12/2014 23:12:36

    Η ειρωνεία της Ιστορίας για την Ελλάδα και τους Έλληνες... Κάποια ασήμαντα ανθρωπάκια θα πάρουν κρίσιμες αποφάσεις για το μέλλον της Χώρας τούτη την κρίσιμη ώρα καμπής για τους Έλληνες Με την ευκαιρία της μη εκλογής ΠτΔ (αν τελικά συμβεί ) θα επιδιώξουν πολιτική σπέκουλα για να κερδίσουν τις επόμενες πρόωρες γενικές εκλογές. Αγνοούν οι άθλιοι ότι για να φτάσουν ίσα με εδώ τα πράγματα, ο Έλληνας πολίτης στερήθηκε, πόνεσε και μάτωσε βαθιά. Και αυτό θέλουνε να εκμεταλλευθούν. Ρίχνουν το όλο βάρος της οικονομικής κακουχίας των τελευταίων 5 χρόνων, στην τελευταία κυβέρνηση που πάλεψε με νύχια και με δόντια για να κρατήσει όρθια και απέθαντη την κρατική οντότητα αλλά και την εδαφική μας ακεραιότητα... Νομίζουν οι άσχετοι και ανισόρροποι ότι θα επωφεληθούν, αλλά τραγική θα είναι η συνέχεια γι "εαυτούς και αλλήλους", ακόμη και αν κερδίσουν (αδιανόητο ως εκ των πραγμάτων) τις επερχόμενες εκλογές.. Είναι τρείς που προσδοκούν (το Τσιπριστάν, οι "κατακαμμένοι" και ο Κουβέλης) και στο τέλος μετά τις εκλογές, θα μείνει ένας (ΣΥΡΙΖΑ) έρημος και μόνος, να λιώνει ραγδαία οσημέραι, ωσάν να έχει προσβληθεί από πολιτικό AIDS… Εδώ θάμαστε και θα τα δούμε... όλα.

    • GregA avatar
      GregA @ Ισόνομος πολίτης 28/12/2014 23:50:54

      Φίλε ισόνομε μήπως ζεις μέσα σε αεροτεγώς προστατευμένο ιδανικό περιβάλλον; Εγώ λοιπόν κυκλοφορώ πολύ και ακούω τόσο πολλά και από ετερόκλητες πηγές που τρομάζω. Εύχομαι να είμαι πεσιμιστής και ευκολόπιστος, ή οι εμπειρίες μου να είναι συμπτωματικές και εκνευριστικά μονοδιάστατες.

      • Ισόνομος πολίτης avatar
        Ισόνομος πολίτης @ GregA 29/12/2014 09:26:01

        Δηλαδή φίλτατε GregA εσείς πιστεύετε πως τα 3,2 εκατομμύρια των συνταξιούχων και οι 750 χιλιάδες των κρατικοδίαιτων δεν αντιλαμβάνονται ότι με ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση θα έχουμε οικονομική ασφυξία? Ποιος θα ανοίξει το σάκο των οβολών από τους βορειοευρωπαίους για να "δώσει και να σώσει"? Εσείς που κινείστε στην "πιάτσα' (όπως διατείνεστε), δεν βλέπετε ότι δουλειές υπάρχουν αλλά τα "φράγκα" δεν κυκλοφορούν.. "Δουλειά έχουμε να φάνε και οι κότες αλλά αυτή μετατρέπεται σε οκτάμηνες και εννιάμηνες επιταγές" μου έλεγε μικρομεσαίους προχθές παραμονές Χριστουγέννων στο χασάπικο της γειτονιάς. Έχουν στεγνώσει η "αγορά" και οι τράπεζες από ρευστότητα. Ζούμε την εποχή του 2009 όπου ο ΓΑΠ έλεγε "λεφτά υπάρχουν" και οι καταθέτες "τα" έστελναν με φόβο και αλλοφροσύνη για να τα παρκάρουν σε ασφαλή θυλάκια στο εξωτερικό. Μιλάμε για τα 80 δις τότε.....για να συνεννοούμαστε... Τα ίδια γίνονται και τώρα. Και να βγει ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα τον προλάβει το καλοκαίρι... Θα βυθιστεί στην οικονομική δύνη αύτανδρος και με ελάχιστες μπουρμπουλίθρες.... Θα τον "στεγνώσουν" για να αποτελέσει το "ατυχές πείραμα" προς παραδειγματισμό στους λοιπούς Νοτίων....(Ιταλία, Γαλλία, Πορτογαλία, Ισπανία και Κύπρο προς το παρόν...)

        • Ο avatar
          Ο @ Ισόνομος πολίτης 29/12/2014 19:23:26

          Οι συνταξιουχοι εχουν ηδη υποστει οικονομικη ασφυξια. Και οσοι απο αυτους επιζουν ακομα, θα τους αποτελειωσει το επερχομενο τελος των επικουρικων συνταξεων.

  8. Νεοδημοκρατης avatar
    Νεοδημοκρατης 28/12/2014 23:56:56

    Κανεις δεν εχει το δικαιωμα να παιζει με το παρον και το μελλον της πατριδας.Αισθανομαι οργη ,καποιος πρεπει να στριψει τωρα το τιμονι,καποιος πρεπει να πει τα πραγματα με το ονομα τους.Οχι αλλο χαιδεμα στον λαο.Ξεμπροσταστε επιτελους τους ελεεινους τιμητες.Χρειαζεται γλωσσα που τσακιζει.

  9. GregA avatar
    GregA 28/12/2014 23:57:15

    Δηλαδή Φαήλο πιστεύεις ότι μοναδική αιτία της πιστωτικής ασφυξίας των εισαγωγέων είναι ο τσίριζα και η πιθανότητα νίκης στις επόμενες εκλογές και καμία ευθύνη δεν φέρει ο γεωργιάδης με τη τρομολαγνεία που εμέσει σε όποιο πρωινάδικό εμφανισθεί; Οι εκλογές κερδίζονται με ελπίδα και όχι με γεωργιάδειο τρομολαγνεία. Διαμηνύστε το στο Μαξίμου για να μην τρέχουνε σε αλλαγή στρατηγικής τη τελευταία προεκλογική εμβομάδα.

    • Ιδιώτης avatar
      Ιδιώτης @ GregA 29/12/2014 01:35:08

      Αναφέρει μέρες πιστωτικής ασφυξίας. Περίπου 1200 μέρες είναι ως σήμερα, αν τις υπολογίσεις χοντρικά...

    • Σωκράτης avatar
      Σωκράτης @ GregA 29/12/2014 08:37:00

      Αγαπητέ GregA Ο Γεωργιάδης είπε όσα είπε πριν από 30 ημέρες. Τον έχουν ξεπεράσει και δικαιώσει τα γεγονότα. Τα ίδια με αυτόν, δυστυχώς, γράφουν και μας λένε όλα τα ξένα ΜΜΕ, FT, Bloomnberg κ.α. Δυστυχώς η ΝΔ δεν διαθέτει το κατάλληλο πολιτικό προσωπικό που απαιτούν οι περιστάσεις για να προβάλλει αυτά που έχει πετύχει, σε αντάλαγμα των θυσιών του ελληνικού λαού, αλλά ασκεί αντιπολίτευση στο ΣΥΡΙΖΑ, χωρίς νόημα

      • GregA avatar
        GregA @ Σωκράτης 29/12/2014 11:48:33

        Έχεις απόλυτο δίκηο Σωκράτη. Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα όσον αφορά το δεύτερο σκέλος της απάντησής σου. Υπάρχει λειψανδρία και δύσκολα θα προλάβουμε να αναδιοργανωθούμε έγκαιρα για την επόμενη μέρα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ GregA 30/12/2014 13:28:08

      Έχεις πολύ αφελείς απόψεις για το πως λειτουργεί η οικονομία κι οι διεθνείς σχέσεις. Η αστάθεια που τυχοδιωκτικά επιδίωξε ο ΣΥΡΙΖΑ τα φέρνει. Οι ξένοι δανειστές και εταίροι μας ακούνε έναν αγράμματο πρώην καταληψία του σχολείου του να τους απειλεί πως θα τους χορέψει στο ταψί, πως θα ακυρώσει τις συμφωνίες κλπ. Ε, πάρε την απάντηση των αγορών.

  10. blue nile avatar
    blue nile 29/12/2014 04:14:11

    Φαηλο η σκέψη και μόνο ότι θα γίνουν εκλογές και θα βγει ο ΣΥΡΙΖΑ μου φέρνει ναυτία. Θα το δούμε και αυτό... μπορεί να μας κυβερνά ένα κόμμα που η νεολαία του διαδήλωνε στα Σκόπια υπέρ του δήθεν δικαιώματος των σκοπιανων να αυτοαποκαλουνται Μακεδόνες ενώ διακεκριμένα του στελέχη έχουν δηλώσει κατά καιρούς ότι το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του. Δυστυχώς ισχύει ότι όποιος παραχωρεί λέξεις , στο μέλλον θα παραχωρήσει έδαφος. Ομως απο την αλλη τι μπορει να υποσχεθει η τωρινή κυβέρνηση; Η σταθεροποιηση που πέτυχε οφείλεται στην υπέρμετρη φορολόγηση πλούτου που δημιουργηθηκε στο παρελθόν και όταν εξαντληθεί πλήρως η φοροδοτική ικανότητα υπάρχει ο κίνδυνος άμεσης κατάνευσης. Στη τωρινή κατάσταση το μόνο που μπορεί να αντιστρέψει τις τραγικές εξελίξεις είναι ένα αποτελεσματικο κούρεμα του χρέους που θα επέτρεπε στον υπουργό οικονομικών να προχωρήσει σε φοροελαφρυνσεις και κούρεμα μέρους των κόκκινων δάνειων. Όμως η κυβέρνηση παραδέχεται ότι το χρέος της χώρας είναι βιώσιμο. Οπότε φυσιολογικά και πολλοί σκεπτόμενοι πολίτες της γυρίζουν τη πλάτη. Γιατί όσο και ανεδαφικά είναι τα όσα λέει ο ΣΥΡΙΖΑ τουλάχιστον ξεκινάει την συλλογιστική του ότι το χρέος είναι μη βιώσιμο...

    • George N avatar
      George N @ blue nile 29/12/2014 10:49:28

      Είναι ανεδαφικό να μιλάς για το χρέος όταν.....η οικονομία δεν είναι βιώσιμη. Να συζητάς το πότε πρέπει να ρίξεις στον εχθρό όταν δεν έχεις σφαίρες. Βγαίνει το ασφαλιστικό? Μπορούν να μειωθούν οι φόροι? Τι γίνεται με τα χρέη προς το Δημόσιο και την τάση τους? Αυτά είναι τώρα, το χρέος σε 10 χρόνια κι αν....

      • blue nile avatar
        blue nile @ George N 29/12/2014 14:35:25

        Μα ακριβως η οικονομία είναι μη βιώσιμη γιατί το χρέος είναι μη βιώσιμο. Και δεν μιλάμε για το πόσο μεγάλο είναι το χρέος αλλά για το δυσβάσταχτο κόστος εξυπηρέτησης του που δεν μπορεί να το σηκώσει μια χώρα σε ύφεση. Για αυτό και παρά τα πρωτογενή πλεονάσματα αντιμετωπίζουμε διαρκώς χρηματοδοτικά κενά. Είναι σαν μια οικογένεια να έχει πόρους 30000 ευρώ το χρόνο και να πληρώνει 20000 ευρώ για τόκους και μερική αποπληρωμή χρεών. Αυτή η οικογένεια δεν είναι βιώσιμη και ακριβώς για τον ίδιο λόγο δεν είναι βιώσιμη η Ελλάδα ως χώρα. Γιατί έχει υπογράψει ότι το 4,5% του ΠΠ της θα το καταβάλει στους δανειστές. Ποσοστό του ΠΠ που δεν έχει παρατηρηθεί στην παγκόσμια ιστορία. Ποτέ. Δεν μπορεί να υπάρξει καμιά ουσιαστική πρόοδος χωρίς κούρεμα. Τελεία και παύλα. Όχι ότι το κούρεμα (αρκεί να είναι αποτελεσματικό κουρεμα, όχι καρικατούρα σαν το PSI) φτάνει από μόνο του. Αλλά χωρίς αυτό η καταστροφή μας είναι δεδομένη. Κούρεμα ή θάνατος. Τόσο απλά.

        • George N avatar
          George N @ blue nile 29/12/2014 16:51:38

          Συμφωνούμε ότι το 4,5% είναι εξωπραγματικό...είναι όμως προγραμματισμένο για από το 2016. Και πιστεύω ότι θα αλλάξει σε κάτι πιο ρεαλιστικό στην περιοχή του 3% ίσως. Μπορεί να γίνει με την μία ή σε πολλές δόσεις ανάλογα με τις πολιτικές εξελίξεις στην Δυτική Ευρώπη μια και θα πρέπει να περάσει όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα η ομολογία της χασούρας τους με την αγορά του Ελληνικού χρέους. Κάτι πιο επιθετικό στο χρέος μάλλον θα απαιτήσει και κούρεμα από Ελληνικά assets κατά αντιστοιχία με το PSI. Διαφωνούμε στο ότι η ύπαρξη πρωτογενών ελλειμμάτων πριν το 2013, μηδενικού ελλείμματος το 2013 και 1,5% πλεονάσματος το 2014 είναι ο λόγος που η Ελληνική οικονομία συρρικνώθηκε κατά 25% και δεν λέει να ανέβει. Η παραγωγή μας την πενταετία ήταν 1,000 δις, δανειστήκαμε μερικές δεκάδες για να καλύψουμε πρωτογενή ελλείμματα και στο τέλος της 5ετίας δώσαμε πίσω 3 δις. Αυτά τα 3 δις φταίγανε για τον χαμό ή κάτι άλλο? Κι αν ήταν κάτι άλλο τώρα δεν υπάρχει? Στα 30,000 της οικογένειας σου οι δανειστές θα ζητήσουν 1,350 προσεχώς (το 16) που ναι είναι πάρα πολλά. 900 και πολλά τους είναι. Από τα 150,000 Ευρώ όμως που έχει βγάλει η οικογένεια την τελευταία 5ετία και μη υπολογίζοντας τα δανεικά που πήρε έχει επιστρέψει.....450 Ευρώ. Μήπως πρέπει να σταματήσει τις βραδυνές εξόδους και αντί για αυτό να ξοδεύει τις 29,000 στο super market αφού έχει πρόβλημα (πχ 8 δις/έτος σε συνταξιούχους 40&50 χρόνων)? Δεν πρέπει να στείλει κάνα βιογραφικό ο πρωτότοκος (δλδ επενδύσεις) ?

  11. Panos avatar
    Panos 29/12/2014 05:41:20

    Συμφωνω με τον Φαηλο. Θα ηθελα ομως να ασχοληθει και με το εξης θεμα που κατα την γνωμη μου ειναι σοβαρο και πρεπει να γινει επικαιρο. Γιατι ο Αλαβανος εδωσε το δακτηληδι της εξουσιας στον Τσιπρα για να φυγει ο ιδιος απο το κομμα? Ποιος του το επεβαλε? Ποιος ηταν και ειναι ο Αλαβανος αλλα και ο Τσιπρας? Που δινουν αναφορες και οι δυο τους?

  12. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 29/12/2014 09:31:34

    Ο Αλαβάνος ήταν στέλεχος του ΚΚΕ που αποχώρησε με τη διάσπαση του κόμματος το 1991 μετά την κατάρρευση του ανατολικού μπλοκ.Ο Τσίπρας ήταν κνίτης πρωταγωνιστής μαθητικών καταλήψεων την ίδια εποχή. Το που "έδινε λόγο" το ΚΚΕ είναι γνωστό στους πάντες.

  13. roadrunner avatar
    roadrunner 29/12/2014 10:34:01

    Οι ΑΝΕΛ και όσοι άλλοι βουλευτές δεν θα ψηφίσουν ΠτΔ και άρα θα κάνουν τον Αλέξη (απο)ρυθμιστή της χώρας, εκτός από την ευθύνη που θα φέρουν (ονομαστικά ο καθένας τους), θα δώσουν μερικό άλλοθι στον Σύριζα για το έγκλημα που ετοιμάζουν, σε βάρος της πατρίδας και του λαού. Να δείτε που στο τέλος, Συριζαίοι θα βγούνε "λάδι" λέγοντας, ότι τους εξαπάτησε ο Καμμένος και οι ψεκασμένοι του, με τα όσα κατήγγειλαν για χρηματισμούς, εξαγορές κτλ. κτλ. Έτσι οι ΑΝΕΛ θα γίνουν "κολυμβήθρα του Σιλωάμ" για το Σύριζα και θα εξοβελιστούν τελείως από το πολιτικό στερέωμα. Πάντα έτσι γίνεται όμως.... Την προδοσία πολύ αγάπησαν, τους προδότες κανείς.....

    • ΓΕΔΡΩΣΙΑ ΕΡΗΜΟΣ avatar
      ΓΕΔΡΩΣΙΑ ΕΡΗΜΟΣ @ roadrunner 29/12/2014 18:58:11

      Υπήρχε κάποιος ιδιαίτερος εθνικός λόγος που η κυβέρνηση και ο πρωθυπουργος δεν εξάντλησαν τα συνταγματικά περιθώρια για την εκλογή ΠτΔ, ώστε να έχουν το χρόνο να ολοκληρώσουν τις συμφωνίες για τη σωτηρία της χώρας, αντίθετα επέσπευσαν τις διαδικασίες οδηγώντας τη χώρα σε εκλογές, στη μέση μάλιστα της γιορταστικής περιόδου, αφαιρώντας και από την αγορά τη δυνατότητα να πάρει μία μικρή έστω ανάσα τα Χριστούγεννα και τη Πρωτοχρονιά;

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ ΓΕΔΡΩΣΙΑ ΕΡΗΜΟΣ 29/12/2014 20:35:24

        Όταν λές "αγορά" Γεδρωσία, ποιαν αγορά εννοείς ; Αν εννοείς τη Χριστουγεννιάτικη εσωτερική αγορά ή το χειμερινό τουρισμό της περιόδου, δεν βλέπω το γεγονός της επίσπευσης της εκλογής ΠτΔ να πίεσε την κατάσταση (έχοντας ήδη πίσω μας, τα Χριστούγεννα.) Βλέπω ότι οι καταναλωτές δεν πολυπίστεψαν ότι θα αποτύχει να εκλεγεί ο Σταύρος Δήμας και ως τώρα κινήθηκαν άφοβα. Ο κόσμος δεν περίμενε από τους βουλευτές να φερθούν ανεύθυνα και αναντίστοιχα προς τη λαϊκή βούληση, όπως αυτή μετρήθηκε στις δημοσκοπήσεις (για το αν θέλουν πρόωρες εκλογές ή όχι). Άλλο όμως η επίσπευση εκλογής και άλλο το αρνητικό αποτέλεσμά της. Την επίσπευση την αποφάσισε ο Σαμαράς, το αρνητικό αποτέλεσμα το αποφάσισαν τα δυο άκρα (σύριζα-ΧΑ με τους ΑΝΕΛ να κρατάνε το φανάρι για την ώρα). Το κοινό μέτωπο Σύριζα-ΧΑ που δημιούργησαν για να αποσταθεροποιήσουν τον τόπο και να προξενήσουν εκλογές φέρει την ευθύνη. Η όποια πίεση στην αγορά από εδώ και εμπρός βαρύνει αυτούς, γιατί συνέδραμαν το αρνητικό αποτέλεσμα της εκλογής ΠτΔ.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ ΓΕΔΡΩΣΙΑ ΕΡΗΜΟΣ 29/12/2014 20:44:08

        Και φυσικά με εξουσιοδότηση που έληγε ούτως ή άλλως το Φλεβάρη (λίγες εβδομάδες αργότερα) και την αντιπολίτευση (Τσίπρας-Καμμένος) να λασπολογεί χυδαία και να απειλεί πώς θα ακυρώσει κάθε συμφωνία με τους δανειστές, τα διαπραγματευτικά περιθώρια του Σαμαρά περιορίζονταν εκ των προτέρων.

  14. Zugzwang avatar
    Zugzwang 29/12/2014 13:00:31

    "Όποιος νομίζει πως θα κάτσει σπίτι του ανεπηρέαστος, θα δει την πραγματικότητα να σπάει την πόρτα και να μπαίνει μέσα". Για τους περισσοτερους απο μας φιλτατε η πραγματικοτητα εχει ηδη σπασει την πορτα και εχει μπει μεσα καταστρεφοντας τις ζωες μας.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Zugzwang 30/12/2014 13:23:49

      Έχει και πιο κάτω.

      • Ιδιώτης avatar
        Ιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/12/2014 17:27:12

        Μήπως κάποιοι το εκλπίζουν το "πιο κάτω" προκειμένου να δικαιωθεί η δεξιά καταστροφολογία ?

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/12/2014 19:37:51

        Για πολλους δεν υπαρχει πιο κατω.

  15. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 29/12/2014 13:43:10

    Μήπως επ’ ευκαιρία των πολύ κρίσιμων επερχομένων αυτών εκλογών, είναι καιρός να δούμε άτομα τύπου Καμένου, Πολύδωρα και άλλων τυχοδιωκτών που παραμένουν στα ψηφοδέλτια της ΝΔ, που βλάπτουν και έχουν βλάψει την φιλελεύθερη παράταξη, ότι δεν θα υπάρξουν ποτέ στα ψηφοδέλτια της και θα αναδειχθούν σοβαροί επαγγελματίες πατριώτες με τουλάχιστον διαχρονική παραταξιακή συνείδηση στα ψηφοδέλτια της και όχι οι εκλεκτοί των δέκα οικογενειών που θεωρούν ιδιοκτησία τους την ΝΔ;

  16. ΓΕΔΡΩΣΙΑ ΕΡΗΜΟΣ avatar
    ΓΕΔΡΩΣΙΑ ΕΡΗΜΟΣ 29/12/2014 19:01:09

    Η καταστροφή εν όψει πιθανής εκλογικής νίκης του Σύριζα έχει ήδη ξεκινήσει και αναμένεται να ενταθεί τις επόμενες ημέρες. Ήδη χιονίζει στα ορεινά πολλών περιοχών της χώρας μας και από αύριο και τις επόμενες μέρες αναμένεται περαιτέρω πτώση της θερμοκρασίας, ενώ μπορεί να χιονίσει και στα ΒΠ της Αθήνας!

  17. Γιάννης Κιαπέκος avatar
    Γιάννης Κιαπέκος 29/12/2014 19:10:23

    «Οι ελληνικές επιχειρήσεις, για ρωτήστε, για να εισάγουν, εδώ και μέρες πρέπει να τα σκάνε προκαταβολικά σε μετρητά.» Μάλλον εδώ και τρία τέσσερα χρόνια εννοείτε κ.Κρανιδιώτη! Αλλά είπαμε αυτά είναι επουσιώδη για σας το ουσιώδες είναι η κινδυνολογία και η καταστορφολογία με την οποία "βομβαρδίζετε" τον Ελληνικό Λαό προκειμένου να επηρεάσετε την ψήφο του. Τελικά δεν ξέρω ποιο είναι πιο επικίνδυνο η παροχολογία για τη οποία κατηγορείτε τον Τσίπρα ή η δική σας καταστροφολογία.

    • βαγγέλας avatar
      βαγγέλας @ Γιάννης Κιαπέκος 29/12/2014 19:53:01

      Πριν από τρία τέσσερα ξεκίνησε, σταμάτησε πριν από κανα χρόνο και ξανάρχισε τώρα.

      • Γιάννης Κιαπέκος avatar
        Γιάννης Κιαπέκος @ βαγγέλας 29/12/2014 20:50:04

        Δεν ξέρω ποιές εταιρείες και από ποια κράτη σταμάτησαν να ζητάνε προεξόφληση αλλά εξ ιδίας πείρας (η γυναίκα μου) οι Ιταλοί και οι Γερμανοί πριν φορτώσουν παραγγελία ζητούν να εξόφληση και αυτό συμβαίνει τα τέσσερα τελευταία χρόνια ανελειπώς !

        • βαγγέλας avatar
          βαγγέλας @ Γιάννης Κιαπέκος 29/12/2014 21:03:04

          Γερμανία και Ισραήλ εξ ιδίας αντίληψης. Από πέρυσι δεν ζητούν.

          • βαγγέλας avatar
            βαγγέλας @ βαγγέλας 29/12/2014 21:07:47

            Μάλλον προφανώς εξαρτάται και από την εταιρία...

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ βαγγέλας 29/12/2014 21:22:39

            Όπως και να έχει, αυτό που ισχυρίζεται ο αρθρογράφος ότι δηλαδή λόγω ΣΥ.ΡΙΖ.Α έκοψαν τις πιστώσεις, στερείται έστω και ψήγματος αληθείας.

          • Κώστας Σταματάκης avatar
            Κώστας Σταματάκης @ βαγγέλας 29/12/2014 21:27:50

            Επειδή τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι με το άθλημα, αυτό λέγεται country risk και επηρεάζει το ίδιο σημαντικά τις εισαγωγές, όπως και τις εξαγωγές της χώρας. Τις εισαγωγές είναι προφανές γιατί φοβούνται αδυναμία αποπληρωμής. Για τις εξαγωγές, η αδυναμία αγοράς πρώτων υλών που απαιτούνται για να παραχθούν τα προϊόντα προς εξαγωγή. Ρωτήστε σημαντικές εξαγωγικές Ελληνικές εταιρείες να σας πουν πως πελάτες τους σταμάτησαν να αγοράζουν προϊόντα τους λόγω country risk. Αυτά βέβαια είναι ψηλά γράμματα για φανατικούς αριστερούς καθηγητές, όπως ο Σταθάκης και ο Μηλιός και οι λοιποί γόνοι πλουσίων οικογενειών, ψευτοαριστεροί μικροαστοί του ΣΥΡΙΖΑ, με ιδεοληψίες του προηγούμενο αιώνα, να κατανοήσουν τι συμβαίνει γύρω τους.

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Κώστας Σταματάκης 30/12/2014 07:52:19

            Δεν ξέρω αν γνωρίζετε αλλά οι εξαγωγές το 2013 ήταν μειωμένες εν σχέσει με το 2102 και ουδείς μπορεί να ισχυριστεί ότι τότε υπήρχε country risk με την μορφή του ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ όπως υπαινίσσεστε. Τώρα γιατί γόνος εύπορης οικογένειας δεν μπορεί να είναι γνήσιος αριστερός μόνο εσείς το γνωρίζετε διότι η ιστορία άλλα λέει π.χ. Karl Marx , Vladimir Lenin και πολλοί άλλοι που δεν υπάρχει λόγος να απαριθμίσω.

          • Κώστας Σταματάκης avatar
            Κώστας Σταματάκης @ Γιάννης Κιαπέκος 30/12/2014 08:32:27

            Αγαπητέ πριν αρχίσεις να πληκτρολογείς να βάζεις το μυαλουδάκι σου πρώτα να σκέπτεται. Όταν μιλάω για countryrisk, μιλάω γενικά για country risk, από την στιγμή που ξεκίνησε η κρίση χρέους στην χώρα μας, από το 2009. Αυτά που αναφέρεις επιβεβαιώνουν αυτά που γράφω. Τώρα για τους οικονομολόγους του ΣΥΡΙΖΑ αυτό που εννοώ, είναι ότι οι ανεύθυνοι παλληκαρισμοί, «τα νταούλια και οι ζουρνάδες» χειροτερεύουν την κατάσταση αντί να την βελτιώνουν. Αυτό λοιπόν που εννοώ είναι ότι οι καλομαθημένοι μικροαστοί του ΣΥΡΙΖΑ αγνοούν την πραγματικότητα, την λειτουργία των αγορών, Υ.Γ. Και κάτι προσωπικό. Είχα ένα συμμαθητή στο Γυμνάσιο, Γιάννη Κιαπέκο με σχέση με το Πυρί της Θήβας, την Χαλκίδα και την οικογένεια Τούτουζα. Έχεις καμιά σχέση;

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Κώστας Σταματάκης 30/12/2014 09:40:28

            Απλώς είμαι Χαλκιδέος (σχολείο πήγα στην Αθήνα). Πάντως όταν καταλήγεις στο σχόλιό σου με τους "ψευδοαριστερούς" Μηλιό και Σταθάκη είναι εύλογο κάποιος να θεωρεί ότι υπονοείς ότι το country risk τουλάχιστον το επιδεινώνει η έλευση του ΣΥ.ΡΙΖ.Α Αλλιώς τι νόημα είχε να το αναφέρεις μια και είναι γνωστό ότι χώρες με οικονομική κρίση έχουν προβλήματα με τις εισαγωγές και τις εξαγωγές τους. «τα νταούλια και οι ζουρνάδες» Κατ' αρχάς το είπε ο Τσίπρας και όχι οι Μηλιός και Σταθάκης.Και δεύτερο αυτά είναι για λαϊκή κατανάλωση , όπως έγραψα και αλλού, και καμιά επίδραση δεν έχουν ούτε στις αγορές ούτε στους δανειστές.

  18. ΚωσταςΧ. avatar
    ΚωσταςΧ. 29/12/2014 22:51:45

    θα γινουν εκλογες λοιπον! κι αν βγει ο συριζα αλοιμονο μας! θα μειωσει τους μισθους και τις συνταξεις!θα κοψει τον 13ο και 14ο μισθο! θα βαλει φορο σε ότι πεταει κι ότι κολυμπάει ! ενφια σε κλειστα και μη προσοδοφορα ακινητα! σε εκτος σχεδιου οικόπεδα και αγροτεμάχια !φορο πολυτελειας στο 2λιτρο ΚΙΑ 8ετιας που δεν αξιζει 5000 ευρω στην αγορα! θα αυξησει την συμμετοχη στα φαρμακα ! θα ψοφήσουμε από το κρυο η από αναπνευστικο!Εχεις δικιο Φαηλο!ΔΕΝ υπαρχουν ΑΘΩΟΙ είναι ΟΛΟΙ συμετοχοι και ΕΝΟΧΟΙ! για αυτά που ζουμε σημερα!

  19. Νεοδημοκρατης avatar
    Νεοδημοκρατης 30/12/2014 01:04:12

    Εσυ εξαλλου πιστευες και πιστευεις οτι λεφτα υπαρχουν.Το πιστευες και το πιστευεις με την ιδια θερμη.Σε προδωσε ο Παπανδρεου προσετρεξες ομως στον Τσιπρα.Παλι σε γοητευει το μαγικο ραβδι,οχι η υπευθυνοτητα ,οχι η αυταπαρνηση οχι ο γνησιος πατριωτισμος.Ποια ειναι η προοπτικη της Ελλαδας με τον τον αδιστακτο λαοπλανο ;Γιατι το ιδιο λαθος ;

  20. Νικήτας avatar
    Νικήτας 30/12/2014 12:16:08

    Ο κόσμος διψάει για καινούργιο , για απόδραση απο τους κατεστημένους. Το έδειξε με την εκλογή του Αντώνη στην προεδρία και το ζητάει στην πολιτική ζωή. Η παράταξη πρέπει να στηρίξει τον αγώνα της σε νέα στελέχη και σε όσους απο τους παλιούς δεν γίνανε μικρές εξουσίες. Όσο και αν έχουν τον στρατό τους οφείλει ο πρόεδρος να τους παρακάμψει και θα δικαιωθεί. Νέα πρόσωπα μορφωμένα χωρίς περιουσίες με σταθερή πατριωτική ιδεολογία να βγούν και να δηλώσουν στον λαό ότι είμαστε αυτοί , έχουμε αυτά στην κατοχή μας και πάμε για να προσφέρουμε στην πατρίδα. Οι λοιποί τύπου Πωλύδωρα που την έχουνε δεί επάγγελμα πρέπει να πάνε στην μπάντα γιατί όπως είδαμε και στην περιπτωσή του - Βύρωνα - όλα γίνονται κατόπιν υπολογισμού συμφερόντων. Η ανανέωση δεν θα κάνει καλό μόνο στην παράταξη ανοίγωντας επιπροσθέτως τον δρόμο και σε άλλους ικανούς νέους ανθρώπους που για την ώρα σιωπούν αλλά και στην χώρα προσδιδωντάστης το συστατικό που χρειάζεται πρίν και πάνω απο όλα : Την δυναμική . Και αυτήν μόνο τα νέα μυαλά που δεν φοβούνται να κοιτάξουν την ιστορία στα μάτια μπορούν να την δώσουν . Οι άλλοι οι γέροι πατάνε χειρόφρενο όταν η χώρα πάει να γκαζώσει περιφρουρώντας τα γραμμάρια συμφερόντων τους. Τους Έλληνες αυτούς πρέπει να βρούμε και να αναδείξουμε αρχίζωντας απο τώρα με το ωραίο αυτό κείμενο του μαχητή Φαήλου .

    • Κώστας Σταματάκης avatar
      Κώστας Σταματάκης @ Νικήτας 30/12/2014 14:44:26

      Μπράβο Νικήτα! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.